Gradjanske inicijative

POPIS zla Miloševićevog režima!

Filip Mladenović RSS / 02.06.2020. u 02:13

Iz masovne grobnice u Batajnici
Iz masovne grobnice u Batajnici
Inicijativa mladih za ljudska prava (YIHR) je regionalna mreža nevladinih organizacija, koja ima programe u Srbiji, Hrvatskoj, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini i na Kosovu. Aktivistkinje i aktivisti Inicijative mladih, svesni da bez građanskog angažmana nema demokratije, štite ljudska prava i ne daju osvojene slobode.

Sedišta Inicijative mladih za ljudska prava nalaze se u Beogradu, Zagrebu, Podgorici, Sarajevu i Prištini. Od svog nastanka 2003. godine nastoje da podstaknu proces suočavanja sa prošlošću, kontinuiranu saradnju zemalja i ljudi u regionu i obrazovanje i informisanje mladih o ratnom nasleđu.

Inicijativa mladih Srbije za ljudska prava napravila je i publikovala vredan i poučan projekat - internet platformu ratusrbiji.rs.

Rezultat oružanih sukoba na području bivše SFR Jugoslavije u periodu od 1991. do 2001. godine je nasilna smrt 130 hiljada osoba, dok se više od 10 hiljada ljudi i dalje vodi kao nestalo. Zvaničnici i institucije Republike Srbije od početka ratnih sukoba do danas, uz retke izuzetke, negiraju učešće oružanih snaga SRJ i Srbije u ratnim sukobima u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, kao i postojanje ratnih zločina na teritoriji Srbije, koji su usko povezani sa ovim oružanim sukobima.

Kao kontrapunkt zaboravu ratnih strahota, platforma ratusrbiji.rs ima za cilj da  kroz povezivanje sudski utvrđenih činjenica, zvaničnih podataka državnih i međunarodnih institucija, izjava svedoka, preživelih i porodica žrtava, kao i javno dostupnih podataka koje su prikupile organizacije civilnog društva u Srbiji - informiše i obrazuje o postojanju ratnih zločina i drugih teških kršenja ljudskih prava u periodu od 1991. do 2001. godine na teritoriji Srbije, kao i o postojanju tajnih masovnih grobnica, logora, tortura, ubistava i progona pripadnika nacionalnih manjina, prisilnih mobilizacija, zločina paravojnih jedinica...

Dekonstrukcijom zvaničnog narativa da država Srbija nije umešana u ratni raspad SFR Jugoslavije, kao i da se zločini nisu događali u Srbiji, platforma ratusrbiji.rs podseća na odgovornost države Srbije, ali i na žrtve ratnih zločina, koji su danas nepriznati i nepoznati domaćoj javnosti.

Baza znanja sajta ratusrbiji.rs sastoji se od analiza zasnovanih na nizu dokumenata, sudski utvrđenih činjenica, članaka i publikacija, koje ukazuju na oblike nasilja i zločina, kao i forme otpora nasilju i ratu na terirotiji Srbije (1991-2001).

Bazu znanja čine analize na sledeće teme: tajne masovne grobnice, logori, prisilne mobilizacije, paravojne jedinice, teror i proterivanje manjina, pobuna na jugu Srbije i antiratni pokret u Srbiji.

Svedočenja porodica žrtava, svedoka i preživelih proterana su iz javnog govora, a umesto njh ratni zločinci i nekadašnji huškači rade na radikalnom zaboravu i negiranju zločina. Shodno tome, poseban deo sajta ratusrbiji.rs predstavljaju svedočanstva žrtava ratnih zločina u najširem smislu.

Jedna od najvrednijih stranica ove platforme svakako je interaktivna mapa, koja daje detaljan i potresan uvid u rasprostranjeno i sistemsko činjenje ratnih zločina na teritoriji Srbije od 1991. do 1999. godine.

 P. S.

" U Srbiji je 2. juna 2001. počelo iskopavanje masovne grobnice u Batajnici. Ne vjerujete? Pitajte Genca.

Ova vijest u Srbiji je nepostojeća, jer Srbija, njena javnost i dobar dio pučanstva ili ne znaju ili neće da znaju niti za Batajnicu, niti za sva druga masovna stratišta na svojoj teritoriji u kojima su skončavali svi oni koji se drugačije zovu ili na drugi način Bogu mole. Ne vjerujete? Pitajte Genca.

U Srbiji, sve vrijeme od devedesetih do danas vlada omerta-zakon ćutanja po kojem niko ne govori ništa, a svi znaju sve. Kada bi propričali, od portira do predsjednika zemlje, rado bi vam rekli kako je Srbija, boreći se za ideju 'velike Srbije' zaratila ili se posvađala ili je na ovaj ili onaj način okupirala gotovo sve bivše jugoslovenske republike i pokrajine. Ne vjerujete? Pitajte Genca.

Kada bi jasno govorili, od vlasti do medija, rekli bi vam za masovne logore za nesrbe na svojoj teritoriji poput zloglasne Šljivovice, koja se u očima srbijanske javnosti nije desila, ali koja vonja na smrt sve ove decenije. Ne vjerujete? Pitajte Genca.

Kada bi srpska javnost bila artikuliusana i iskrena prije svega prema svojim građanima, pa onda prema svijetu i samoj sebi, danas bi, na dan iskopavanja masovke u Batajnici, sve i jedan medij u Srbiji na svojoj naslovnici imao ovo:

„Na području Srbije do sada su otkrivene četiri lokacije na kojima se nalazi više masovnih grobnica sa ukupno 941 telom, i to: Batajnica sa 744 tela, Perućac sa 84, Petrovo Selo sa 61 i Rudnica sa 52 tela. Prve tri grobnice otkrivene su 2001, a poslednja, Rudnica, 2013. godine." (Izvor: Ratusrbiji.rs)

Danas bi bio dan žalosti u Srbiji, a zastave bi bile spuštne na pola koplja.

Ne vjerujete? Pitajate Genca.

Dobri vladar Srbije

I da je pravde, ljudskosti i pravičnosti, na čelu Srbije bi bio neko ko bi osudio sramna nacionalistička vojevanja srpske vojske pod raznim imenima i zastavama, Srpske pravoslavne crkve od Vojvodine, do samostalne sekularne Crne Gore. Taj isti, nepoznat netko, ko bi fiktivno vodio bolju Srbiju, rekao bi STOP profašističkoj kamarili koja se potpisuje imenom "Levijatan", a koja u neonaci odorama sasvim slobodno stupa gradovima iste te Srbije. Ne vjeruje? Pitajte Genca.

Dabome, taj nepoznati, periklovski "dobri vladar Srbije" ne postoji, jer se Srbija sama, odavno odmetnula u sopstvenu sramotu. U toj zemlji, narod je izdopingovan lažnim vijestima, toliko da je stvarni život odavno postao lažna vijest. Jer moćni, stvarni život, krije se iza opijatskog LED ekrana sa kojeg Mitrović, Marić, i ostali gurui nakaradne realnosti, prosipaju svoje opijate laži. Ne vjerujete? Pitajte Genca.

Srbija danas predstavlja evropskog fenjeraša u... birajte - od ljudskih prava, do standarda, od zakona do suočavanja sa prošlošću. Samo u takvoj zemlji, koja žudi da postane ili ruska gubernija ili po najnovijem kineska mikroprovincija, narod masovno aplaudira Trampu na njegovom zlostavljanju svog naroda, zbog drugačije pigmentacije kože. Ne vjerujete? Pitajte Genca.

U tom tzv. "srBskom nacionalnom korpusu", razvio se čitav jedan novogovor. Evo na primjer-znate li kako se piše i čita rečenica "Antifašista svjedoči istini"? Ne znate? Piše se i izgovara kao "Autošovinista širi laži i mržnju". Opet ne vjerujete? Pa naravno, pitajte Genca.

Srbija iz nekog čudnog razloga priča o svojoj ugroženosti i ugroženosti svog naroda, diljem svijeta i Vasione, ne znajući, što bi rekao Sveto Basara kako po nekom vansrpskom, da prostite univerzalnom zakonu, to što negdje žive Srbi, majka mu stara NE ZNAČI da je to i srpska zemlja!

Ili da citiram sarajevskog novinara i ljudinu Boru Kontića, koji veli "Kad god čujem da su Srbi ugroženi odmah obiđem podrum". Osjetio je naš Boro u fijuku granata na svojoj koži, kostima, i unutrašnjim organima u gradu Sarajevu za vrijeme najduže opsade u modernoj povijesti kako izgleda "srBska ugroženost". Ne vjerujete? Možete slobodno pitati Boru. Ali naravno, za svaki slučaj, pitajte Genca.

Ko je Genc?

Nego, do đavola, ko je taj Genc, kad se toliko pozivam na njega? Ko je taj superiorni autoritet, koji vidi krivicu i zna za krivicu velikosrpske politike, koji može presuditi po pravdi, šta jeste da jeste, a šta nije da nije-pa da ga više ne maltreitamo?

Ili i ovo da pitamo Genca?!

Vidite, Genc ima četiri godine. On se pojavljuje u društvu svog dvogodišnjeg brata Granita i trudne mlade žene Lirije. Lirija je u osmom mjesecu trudnoće, zamislite. Ali kad zamišljate, budite oprezni. Nisu Genc, Granit i Lirija nekakvi izmišljeni likovi, šta znam, niti su neke vjerske prikaze kojima bi se davale nekakve natprirodne supermoći, pa i u ovom slučaju da ocijene lokalne politke ili politiku jedne zemlje.

A ne, Genc je sa svojim bratom i drugaricom stvaran, opipljiv lik. Od krvi i mesa.

Zapravo bio je.

Na današnji dan su prije 19 godina posmrtni ostaci četvorogodišnjeg Genca Beriše, mlađeg mu brata Granita i trudne Lirije, ugledali svjetlo dana i sramotonog svijeta. Isplivali su baš u Batajnici u Srbiji, da svjedoče svijetu, urbi et orbi o konkretnim velikosrpskim politkama.

Pored Genca su pronađene dvije cucle, grickalica za nokte, nekoliko drvenih bojica i češalj. Genca, brata mu i trudnicu uz stotine drugih, ubila je regularna vojska Srbije, tada vojska Jugoslavije, a onda ga je u hladnjači, kao životinjsko meso, sve kako bi zataškla tragove prevezla u Srbiju užu, ne dajući Gencu niti u smrti smiraj.

I zato je Genc najpozvaniji svjedok na svijetu!

Držim da o politici, o sili, o zakonu o pravdi i pravičnosti, mnogo više od svih rezolucija, istorijskih komisija, okruglih i ćoškastih stolova sa sijedim glavama i akademskim titulama-mnogo više govori na primjer četvorogodišnji Genc Beriša, mrtav a glasan, ubijen, a živ, sa dvije cucle, drvenim bojicama i grickalicom za nokte.

Svjedoci su mu dvogodišnji ubijeni Granit, mrtva trudnica Lirija. Ja većih svjedoka za izvršen zločin ne poznajem!

I zato pitajte Genca, slobodno ga pitajte šta je to radila i uradila srpska politika u zadnjih tri decenije."

Dragan Bursać 

Atačmenti



Komentari (825)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 10:32 04.06.2020

Re: Ljudi koji vam je Đavo

predatortz

E sad sam ja tebe druknuo moderatoru.
Dosta si ti drukao druge kao slučajno :)
predatortz predatortz 10:55 04.06.2020

Re: Ljudi koji vam je Đavo

hoochie coochie man
predatortz

E sad sam ja tebe druknuo moderatoru.
Dosta si ti drukao druge kao slučajno :)


Mene stalno drukaju, oguglao na to i ja, i moderator.


gedza.73 gedza.73 11:07 04.06.2020

Re: Ljudi koji vam je Đavo

@pecaroš

Lepo se vidi kako si gospodin čovek. Ovde Krkar da te brani, tamo kolonista ('on ima veze') umesto tebe da čeka u redu, kao deset_slukom kažeš kako je Tito malo pobio.

idealno, prirodno, okruženje za ljude tvog tipa je neka totalitarna diktatura. Tu se osećate kao riba u vodi.
predatortz predatortz 11:17 04.06.2020

Re: Ljudi koji vam je Đavo

idealno, prirodno, okruženje za ljude tvog tipa je neka totalitarna diktatura. Tu se osećate kao riba u vodi.


Naravno!
Prosto da čovek poželi da ih časti jednim Kostom Pećancem. On nije voleo trivije poput slobode izbora i sličnih malograđanskih gluposti.
solo solo 18:35 04.06.2020

Re: Ljudi koji vam je Đavo

Jednostavno, čovek je imao talenat da stvari nazove pravim imenom.


Imao je talenat da stvari nazove ,,poželjnim,, imenom.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:11 04.06.2020

Re: Ljudi koji vam je Đavo

Ovo je Čkalja kad je bio mali:


Kucence lepo..

Lici na onog Milojevog tamno braon stenca klemponju (bila slika) samo je ovaj klempa crno (braon)-beo.
Milan Novković Milan Novković 22:01 04.06.2020

Re: Ljudi koji vam je Đavo

nsarski
bene_geserit
Vi nešto kao ozbiljno razgovarate sa Filipom.
Stvarno ste mazohisti.

Nego nema nam Profesora, obično svrati da ga zajebava kad ovaj okači uopičajeno đubre od bloga.
Nadam se da mu je sve OK sa ćerkom.
U Njujorku nije lako biti sa onakvim gradonačelnikom.


Pa, sa Filipom je svaki istinski razgovor beznadežan i jalov. On uopšte ne razume šta je dijalog, šta je argument, a šta je ideološka floskula.
...

Otprilike, iako ja mislim da je on ponekad i pokvaren, manipulator, što bi rekli moji seljaci "pravi se blesav".

Evo šta Magični Ćira danas piše u NINu, između ostalog, širi pogled na svet pod Covid19 reflektorom:

"... оно што је почело као секта пртених елитиста, претворило се - вероватно у нападу панике да не заврше на Сајмишту као огледни пацијенти - у ендемски нацизам. Да, мислим на тзв. Другу Србију, која је након силних „аутошовинистичких“ испада који је сврставају у школску дефиницију „пете колоне“ (беше ли ово забрањени појам?), својим мизантропским кретенизмом упловила у нацистичко решавање ствари - не схватајући да ако ниси реална сила, смешно је упињати се и славити нацистички поглед на свет. У својој креативној пакости отишли су довољно ниско да предложе својим менторима да се актуелни вирус, произведен у лабораторијама природним путем, назове „Принцип“, по Гаврилу Принципу - вечном симболу злог српства и вечном дежурном кривцу за распад хуманистичке и господске Европе. Авај, и ту су доживели фијаско због перипетија око ауторских права..."

Tj on ti je plitak i manipulativni peto-kolonaš.

Primer - vidim da je na mapi i Prigrevica - ok, tamo je uvek bilo i budala (voleo bih da vidim gde ih u mestu od 3500 ili više stanovnika nema) - neki trening.

Ja ne znam o kakvom se treningu radi, i kakav je bio variabilitet polaznika, ...

... ali, on ti nikad neće reći, čak i kad bi to znao, da je pre svih tih frka, pa sad petokolonaških trabunjanja raznih filipa, u Prigrevici, npr, na samom početku, na tih 3500 stanovnika bilo jako mnogo izbeglica iz Slavonije, oko onih "trenutaka" kad su u Hrvatskoj stizale "instrukcije" kako pucati srbima u stomak, ili šta već, u slučaju "potrebe", a posle je u jednom trenutku bilo oko 5,000 izbeglica.

Moji roditelji su u oba navrata imali po 5 izbeglica (jedna familija je u jednom trenutku imala 17 izbeglica u kući) i neverovatno je plitko i bizarno očekivati od svih tih ljudi da sede i čekaju ko ovce da im neko reši problem.

I možda je Magični mogao samo da kaže "pseudo-mizantropska" sekta kretena, pošto nisu "čisti" mizantropi, eto ovaj je "beograđanin", i uvek tako u nekim jeftinim grupicama.
crossover crossover 00:11 05.06.2020

Re: Ljudi koji vam je Đavo

pecaros
bene_geserit
Pošto se blog unormalio, tj. svi ignorišu Filip


Lično podržavam Filipa, samo mislim da neme 'leba od ove pošasti na blogu dok se odnekud ne inkarnira Krkar i stvari postavi na mesto.


Да баш, нарочито ће Мардоков ембедовани којот да постави ствари на место.
shmoo shmoo 11:21 05.06.2020

Re: Ljudi koji vam je Đavo

Milan Novković

što bi rekli moji seljaci "pravi se blesav".

Evo šta Magični Ćira danas piše




Причао ми мој ћале како су у октобру '44. (матори тада имао 18 година) Швабе у повлачењу из Грчке (група армија Е) упале у тек ослобођени Београд смедеревским друмом и направили праву пометњу. Хтели да се пробију до Панчевачког моста. Сећао се матори да су Руси тада поставили митраљез код Албаније и решетали редом сваког ко се појави на улици Краља Милана све до Славије.

И причао ми још матори како су све београдске курве оног доба одушевљено дочекале на Трошарини са цвећем и песмом те прве швапске тенкове који су тада упали у већ ослобођени Београд. Јбг, помислиле да се Швабе вратиле, а увек су били издашне муштерије за разлику од ових наших домаћих кирјања и руских ослободилаца са неконвертибилним валутама.

И ја сад све нешто мислим, те београдске курве из 1944. на Трошарини су изгледа биле другосрбијанци оног доба.

А ето видиш, то су тада исто све били прави Београђани... И те курве и мој ћале.




bene_geserit bene_geserit 09:33 03.06.2020

Blogokolege iz UK

Kakav je ovo fašizam zavladao kod vas, jel postoji tu uopšte sloboda govora (što uključuje da i idioti mogu da se izraze) ?
Three British Teenagers Arrested For Mocking Floyd Death
shmoo shmoo 08:12 04.06.2020

Re: Blogokolege iz UK

bene_geserit
Kakav je ovo fašizam zavladao kod vas



Микролошки. Микрофашизам.


Тако типичан за друштвене мреже на почетку 21. века.


А фашизам је фашизам, јбг, у какве год га обланде умотавали.







shmoo shmoo 08:33 04.06.2020

Re: Blogokolege iz UK

А сваки фашизам, у каквој год обланди га продавали у овом глобалном супермаркету, почива на строгом надзирању и контроли појединца.









The Age of Surveillance Capitalismwe.riseup.net › assets › Zuboff,+Shoshana.The+Age+of+S...




maliperica maliperica 08:55 04.06.2020

Re: Blogokolege iz UK

shmoo
А сваки фашизам, у каквој год обланди га продавали у овом глобалном супермаркету, почива на строгом надзирању и контроли појединца.

E, moj Taso, kada smo se mi bavili ovim temama.
Globalnog fašizma iliti totalitarizma, dok su se svi i dalje igrali četnika i partizana.
Ili bavili sirotim Vučićem.
A kad je zlo stiglo sa neba ...



shmoo shmoo 09:53 04.06.2020

Re: Blogokolege iz UK

maliperica

E, moj Taso



Који Таса?


A kad je zlo stiglo sa neba ...



Ето баш сад... Ових дана... Варљивог лета 2020.



П.С. -
bavili sirotim Vučićem.


Неки неупућени би могли да помисле да причаш о Оливеру Твисту. Од гос'н Дикенса.

Или о оном Коперфилду. Али овај пут не оном од гос'н Дикенса.

Ипак, ми упућени добро знамо о коме се ради у овом твом исказу.


"I'm a very 'umble person."








hoochie coochie man hoochie coochie man 09:59 04.06.2020

Re: Blogokolege iz UK

bene_geserit
Kakav je ovo fašizam zavladao kod vas, jel postoji tu uopšte sloboda govora (što uključuje da i idioti mogu da se izraze) ?
Three British Teenagers Arrested For Mocking Floyd Death

Boga mi i kod vas.
Čitam, neka Tea nešto rekla, u fazonu, budale, najke, pale crkve, pa sad njen muž, fudbaler, mora da se prosipa pepelom, da je se odriče, obećava da će je prevaspitati, kako ga ne bi, pazi, isterali iz kluba!

Jebote, ko u Titino vreme i to četresosme!

A Amerika, Los Anđeles.

LINK
rodni rodni 10:15 04.06.2020

Re: Blogokolege iz UK

shmoo
maliperica

E, moj Taso



Који Таса?

...

Da!
Jebote!
Kakve su ovo difamacije?!
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:04 04.06.2020

Re: Blogokolege iz UK

bene_geserit
Kakav je ovo fašizam zavladao kod vas, jel postoji tu uopšte sloboda govora (što uključuje da i idioti mogu da se izraze) ?
Three British Teenagers Arrested For Mocking Floyd Death

Треба бити глупи клинац да се зезаш са било чијом смрћу, али њихово хапшење је још један пример сузбијања слободе говора.

Подсетићу и на овај случај, жена није ухапшена због својих твитова, али је отпуштена и изгубила на суду када је тужила због губитка посла. А твитовала је да транс-жене нису праве жене.
shmoo shmoo 11:15 04.06.2020

Re: Blogokolege iz UK

hoochie coochie man

A Amerika, Los Anđeles.

LINK



Па кад Катајка није гуд ситизен.


(EDIT: Ово што си окачио ме подсетило на причу коју ми је Аким Ђилас, Милованов брат, причао када су њега, пошто му је буразер зглајзао, прво избацили са школовања у тој некој дипломатско-новинарској школи која је онда постојала, а онда су његову жену на партијском састанку натерали не само да јавно критикује свог мужа, чија је једина кривица била у томе што му је Милован старији брат и ништа друго, него су је натерали и да се разведе од њега.

Аким је одмардељао три године због буразера.

Сунце му жарко, да не заглави и Катај неки мардељ због овога? Па он нам је репрезентативац...)







Узгред, 60% глобалног капитала се овијех наших дана улива у Кину са свих страна света.

Логично. највеће су тржиште. А при томе су још и послушни потрошачи. То јест, гуд ситизенс.

Нису неке велике бунџије, а оно мало што се и буни, лахко је уклонити.


All Roads Lead to China


(Овде фали Новковић. Он те трагове много боље њуши од мене јербо га више и инетересују. Па би зато он то боље и објаснио.)






maksa83 maksa83 11:22 04.06.2020

Re: Blogokolege iz UK

Подсетићу и на овај случај, жена није ухапшена због својих твитова, али је отпуштена

U Americi još ne 'apse, ali se sećam slučaja od pre nekoliko godina kada su na nekoj (mislim beše Pajton) konferenciji neka dva tipa u desetom redu razmenila među sobom dick joke (na temu 'dongle'), što je čula neka uticajna hard kor feministkinja programerka u sledećem redu, okrenula se, slikala ih i nadigla dreku, blogovala, tvitovala i razvlačila dotle da su ovu dvojicu izbacili sa konferencije a jednog od njih i sa posla. Onda se on izvinjavao što je to rekao, a ona se izvinjavala što su ga otpustili (a on ima troje dece, i baš je voleo taj posao), kao nije mislila da će dotle da dođe. Međutim nije gotovo, onda se pojavljuju Anonymousi i ucenjuju firmu u kojoj ona radi da će da im gaze sajt (što su i učinili da ne bude da prete praznom puškom) dok ovi oni nju ne otpuste zato što je upropastila život čoveku zbog glupe 'big dongle hahaha' šale koja čak nije bila njoj namenjena, a ovi legnu na rudu pa i nju otpuste.

I tako, ne znaš ko je veća budala u celom lancu...

rodni rodni 11:31 04.06.2020

Re: Blogokolege iz UK

maksa83
Подсетићу и на овај случај, жена није ухапшена због својих твитова, али је отпуштена

U Americi još ne 'apse, ali se sećam slučaja od pre nekoliko godina kada su na nekoj (mislim beše Pajton) konferenciji neka dva tipa u desetom redu razmenila među sobom dick joke (na temu 'dongle'), što je čula neka uticajna hard kor feministkinja programerka u sledećem redu, okrenula se, slikala ih i nadigla dreku, blogovala, tvitovala i razvlačila dotle da su ovu dvojicu izbacili sa konferencije a jednog od njih i sa posla. Onda se on izvinjavao što je to rekao, a ona se izvinjavala što su ga otpustili (a on ima troje dece, i baš je voleo taj posao), kao nije mislila da će dotle da dođe. Međutim nije gotovo, onda se pojavljuju Anonymousi i ucenjuju firmu u kojoj ona radi da će da im gaze sajt (što su i učinili da ne bude da prete praznom puškom) dok ovi oni nju ne otpuste zato što je upropastila život čoveku zbog glupe 'big dongle hahaha' šale koja čak nije bila njoj namenjena, a ovi legnu na rudu pa i nju otpuste.

I tako, ne znaš ko je veća budala u celom lancu...


Ma dobro to!
Nego, pošto si već kupio električnu testeru, red je da ti ponudim agregat (za struju) - 5 kW, motor Lombardinijev, generator Severov, monofazni - nepoderivo.
Ako budeš išao u uslužno testerisanje van naselja da si energetski snabdeven i nezavisan.
Jedino što je dizel, pa nije baš green enrdži end envajermental frendli.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:19 04.06.2020

Umesto zaključka...

"...Ljudi su silom prilika došli do neke potištenosti - pogotovo ako govorimo o našim zemljama, recimo Srbiji. To je sredina koja je zaista još uvek pod kapom te palanačke filozofije. Šta su ove generacije - koje su rođene kada sam ja otišao iz zemlje - imale od života? Apsolutno jednu zasužnjenost, jedan zatvor koji nije samo pitanje da nemaš pasoš, da ne možeš ići u Evropu - nego nemaš nikakvu perspektivu. Ali, perspektiva bi mogla doći iz njih samih a ne da tamo godinama glasaju za Miloševića, kao što sad godinama glasaju za ovog čoveka, neću ni da kažem kako se zove."

Književnik Bora Ćosić
maliperica maliperica 03:06 04.06.2020

Re: Umesto zaključka...

Filip Mladenović
"...Ljudi su silom prilika došli do neke potištenosti - pogotovo ako govorimo o našim zemljama, recimo Srbiji. To je sredina koja je zaista još uvek pod kapom te palanačke filozofije. Šta su ove generacije - koje su rođene kada sam ja otišao iz zemlje - imale od života? Apsolutno jednu zasužnjenost, jedan zatvor koji nije samo pitanje da nemaš pasoš, da ne možeš ići u Evropu - nego nemaš nikakvu perspektivu. Ali, perspektiva bi mogla doći iz njih samih a ne da tamo godinama glasaju za Miloševića, kao što sad godinama glasaju za ovog čoveka, neću ni da kažem kako se zove."

Književnik Bora Ćosić


Jebo te Bora Ćosić - koji je otišao iz ove zemlje.
Trebalo je da i tebe povede.

alselone alselone 11:17 04.06.2020

U obimnoj studiji koju je radio Harvard

U periodu od 2002. do 2015, a na temu rasizma, pokazalo se da Srbija ima najniži prag rasizma u Evropi.

LINK

LINK ka obimnijem članku

LINK KA HARVARD PROJEKTU
predatortz predatortz 11:18 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

U periodu od 2002. do 2015, a na temu rasizma, pokazalo se da Srbija ima najniži prag rasizma u Evropi.


Kako te nije sramota da lažeš, kad evo ova deca na BHS jeziku () napisaše kako smo najgori na svetu?!
alselone alselone 11:25 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Eto... mako kontrateže čankolizima.
predatortz predatortz 11:34 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

čankolizima.


Pravi izraz!
Zamisli koliko je to šuplje, glupo i površno, pa mu neko kaže tvoj jezik se zove BHS i ono to stavi na sajt.

Inače, čitam ovo pisanije i grohotom se smejem amaterizmu i nesposobnosti autora da se makar očešu o ozbiljne teme kojih su se dohvatili.



Zamisli, pripadnici graničnih jedinica vojske dočekali i internirali pripadnike vojske druge države!

Jok, imbecili, takvi se verovatno vode u hotel!

shmoo shmoo 11:34 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

alselone
U periodu od 2002. do 2015, a na temu rasizma, pokazalo se da Srbija ima najniži prag rasizma u Evropi.

LINK

LINK ka obimnijem članku

LINK KA HARVARD PROJEKTU




Ovusu: Nisam u Srbiji osetio rasizam




НашО дете! То је онај што сам га на трибини (није играо због другог жутог картона) против Радничког (Ивица Тончев) Ниш пре две године када нас је судија онако срамно покрао на врху Брдета, загрлио и питао га:"Је ли, брате, је л' и код тебе у Африци судије исто овако суде?" А он ми одговорио:"Исто, брате!"











maksa83 maksa83 11:43 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

U periodu od 2002. do 2015, a na temu rasizma, pokazalo se da Srbija ima najniži prag rasizma u Evropi.

Pa to je kao onaj grafit: MANJE CRNACA - MANJE RASIZMA, tako da verujem da Eskimi tu najbolje stoje.

Sad imaš cele pokrete i partije koji svoje programe zasnivaju na plašenju migrantima (razni Levijatani, Boško Obradović., pa i ludi Radule i ostali Zavetnici). Naš antirasizam se zasniva na, što bi rekao moj Teksašanin "everybody's white" i srazmeran je količini ne-belih ljudi koje imamo, a to je ono nešto Roma.

Tj. mi nemamo ništa protiv drugih rasa i kultura, osim ako im ne padne na pamet da se dosele i žive ovde.
predatortz predatortz 11:46 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Tj. mi nemamo ništa protiv drugih rasa i kultura, osim ako im ne padne na pamet da se dosele i žive ovde.


Ne dosele i žive ovde, ovo ne odražava istinu. Trebalo bi, ako ćemo istinu govoriti, reći ilegalno dosele i žive ovde, a da ne znamno ni ko su, ni šta su, ni odakle su zapravo došli.

Moraš priznati Makso da te dve stvari nisu jednake.
alselone alselone 11:46 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Pa to je kao onaj grafit: MANJE CRNACA - MANJE RASIZMA, tako da verujem da Eskimi tu najbolje stoje.


Kako objašnjavaš onda Češku, Slovačku, Poljsku, Litvatniju, Letoniju, Estoniju, Finsku, Rumuniju, Ukrajinu, Bugarsku?
alselone alselone 11:48 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Sad imaš cele pokrete i partije koji svoje programe zasnivaju na plašenju migrantima (razni Levijatani, Boško Obradović., pa i ludi Radule i ostali Zavetnici)


Ovi celi pokreti da im nije Vučića, ne bi nakupili ni kombi glasača.
maksa83 maksa83 11:50 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Ne dosele i žive ovde, ovo ne odražava istinu. Trebalo bi, ako ćemo istinu govoriti, reći ilegalno dosele i žive ovde, a da ne znamno ni ko su, ni šta su, ni odakle su zapravo došli.

Moraš priznati Makso da te dve stvari nisu jednake.

Daj ne zajebavaj, pa ove više užasavaju legalni nego ilegalni (njih pohvataš i izbaciš), svako malo se na društvenim mrežama pojave fejk slike migranata sa srpskim ličnim kartama i onda kreće UUUU AAAA EEEE ŠTANAMRADE KUKU.

Dakle nema to veze sa legalno vs ilegalno, imaš ovde ozbiljan odijum prema tome da se ovde nasele neki tamo odande koji nisu kao mi, a da se ne foliramo do gledanja pedigrea se ni ne dobacuje.
alselone alselone 11:50 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Ne dosele i žive ovde, ovo ne odražava istinu. Trebalo bi, ako ćemo istinu govoriti, reći ilegalno dosele i žive ovde, a da ne znamno ni ko su, ni šta su, ni odakle su zapravo došli.


Apsolutno nije tačno. Biti rasista prema svojim komšijama i plašiti se nedokumentovanih useljenika nije jednako. Mislim, možemo navlačiti patku da smo mi ipak loši i pored istraživanja u nekom tumačenju ali to jednostano nije tačno.

eno istraživanja, molim lepo.
alselone alselone 11:51 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Dakle nema to veze sa legalno vs ilegalno, imaš ovde ozbiljan odijum prema tome da se ovde nasele neki tamo odande koji nisu kao mi, a da se ne foliramo do gledanja pedigrea se ni ne dobacuje.


Ima veze, itekako. A ja taj ozbiljni odijum osim u ćoškovima socijlanih mreža punih napaljenih klinaca ne vidim.
predatortz predatortz 11:51 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Dakle nema to veze sa legalno vs ilegalno, imaš ovde ozbiljan odijum prema tome da se ovde nasele neki tamo odande koji nisu kao mi, a da se ne foliramo do gledanja pedigrea se ni ne dobacuje.


Iskreno, ne znam za slučaj da iko ko je legalno došao da živi i radi u Srbiji ima problem zbog toga.
alselone alselone 11:52 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Iskreno, ne znam za slučaj da iko ko je legalno došao da živi i radi u Srbiji ima problem zbog toga.


Ako ovako postaviš pitanje, oćekuj da ćeš kao odgovor dobiti članak iz novina sa tim jednim. :)
maksa83 maksa83 11:55 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Ovi celi pokreti da im nije Vučića, ne bi nakupili ni kombi glasača.

Ne znam, bogami bi za Obdadovićem mogao da sastaviš ozbiljnu vojsku, a realno ni ovo što ide za Vučićem nije daleko od tog mentaliteta, teško da je to sve go ekumenista otvorenog uma imajuć u vidu da su to zapravo mahom Radikali na koje su se nalepile bezideološke dangube. Da kažemo to ovako - sve to 'desno' (uključujiući i DSS i ono što je ostalo od njih) je u tom fazonu.

Kada bi neka partija ovde rekla "dajte da vidimo ko su ti ljudi, da im damo papire, da žive ovde i rade pošto nam ponestaje stanovništva" to bi bilo momentalno političko samospaljivanje.
predatortz predatortz 11:58 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

alselone
Iskreno, ne znam za slučaj da iko ko je legalno došao da živi i radi u Srbiji ima problem zbog toga.


Ako ovako postaviš pitanje, oćekuj da ćeš kao odgovor dobiti članak iz novina sa tim jednim. :)


Verovatno, ali sam se mudro ogradio rekavši da je ne znam. To ne znači da ne postoji tzaj jedan, ili njih X.
Znam da taj pristup u Srbiji nije sistemski.

A za Maksu.
Eno, BiH trese afera sa hiljadama ljudi iz Pakistana koji su u BiH ambasadi tamo dobili falš vize. Ministar bezbednosti, inače musliman, je dao ostavku jer SDA ne dozvoljava dfa se deportuju odakle su došli da BiH ne bi došla u golem problem kad se ti razmile po EU.
Treba li i za takve da imamo razumevanje? U Pakistanu nije rat, ti ljudi nisu izbeglice, a regularne vize nisu mogli da dobiju.
Ko su onda, i šta im je cilj?
Fahrudin Radončić, ministar bezbednosti u ostavci, tvrdi da ih ima oko 9000.
alselone alselone 12:00 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Kada bi neka partija ovde rekla "dajte da vidimo ko su ti ljudi, da im damo papire, da žive ovde i rade pošto nam ponestaje stanovništva" to bi bilo momentalno političko samospaljivanje.


Imaš istraživanje veoma pouzdane institucije.

Tvoja tvrdnja na to je kako mi nismo rasisti jer nemamo crnaca, inače bi bili. Ja ti na to kažem da je to samo insinuacija i da kao primer imaš 10+ drugih država koje takođe nemaju crnce među stanovništvom a debelo su u "crvenom". Koje bi bilo objašnjenje toga?
rodni rodni 12:01 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

maksa83
Ovi celi pokreti da im nije Vučića, ne bi nakupili ni kombi glasača.

Ne znam, bogami bi za Obdadovićem mogao da sastaviš ozbiljnu vojsku, a realno ni ovo što ide za Vučićem nije daleko od tog mentaliteta, teško da je to sve go ekumenista otvorenog uma imajuć u vidu da su to zapravo mahom Radikali na koje su se nalepile bezideološke dangube. Da kažemo to ovako - sve to 'desno' (uključujiući i DSS i ono što je ostalo od njih) je u tom fazonu.

Kada bi neka partija ovde rekla "dajte da vidimo ko su ti ljudi, da im damo papire, da žive ovde i rade pošto nam ponestaje stanovništva" to bi bilo momentalno političko samospaljivanje.

Ma!
Nego - da prebrišem prašinu sa agregata?
maksa83 maksa83 12:01 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Ima veze, itekako. A ja taj ozbiljni odijum osim u ćoškovima socijlanih mreža punih napaljenih klinaca ne vidim.

Pa, ja vidim, i ne vidim nikakve napaljene klince, vidim razne vrlo odrasle 'faktore' koji Vučiću periodično skaču za vrat sa "a šta je on to tačno obećao Kurcu?". Ono što je zanimljivo je da tu definittivno postoji nešto, ali ni on to ne sme otvoreno da prizna pošto zna da bi mu rejting ošoukurac.
alselone alselone 12:04 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Pa, ja vidim, i ne vidim nikakve napaljene klince, vidim razne vrlo odrasle 'faktore' koji Vučiću periodično skaču za vrat sa "a šta je on to tačno obećao Kurcu?". Ono što je zanimljivo je da tu definittivno postoji nešto, ali ni on to ne sme otvoreno da prizna pošto zna da bi mu rejting ošoukurac.


To i dalje nije potvrda rasizma.
maksa83 maksa83 12:04 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Nego - da prebrišem prašinu sa agregata?

Nemam mesta više u šupi skoro ni za šta, moram da izvezem kosilicu da bih izvadio roštilj ili peć za picu. Je l' zna neko da preporuči pouzdan hidrofor koji se ne kvari? Pouzdan je ključna reč.
maksa83 maksa83 12:05 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

To i dalje nije potvrda rasizma.

Jok nije, to što Vučića opozicija vija a on ne sme javno da kaže šta je obećao Kurcu da mu to ne bi sroljalo rejting u konjugovano kompeksan broj je potvrda širine srpske duše.
predatortz predatortz 12:07 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

maksa83
To i dalje nije potvrda rasizma.

Jok nije, to što Vučića opozicija vija a on ne sme javno da kaže šta je obećao Kurcu da mu to ne bi sroljalo rejting u konjugovano kompeksan broj je potvrda širine srpske duše.


I, gde je tu rasizam?
Tebe ne zanima šta je obećao?
Mene zanima, a on je po Ustavu dužan da na to odgovori.
alselone alselone 12:07 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Jok nije, to što Vučića opozicija vija a on ne sme javno da kaže šta je obećao Kurcu da mu to ne bi sroljalo rejting u konjugovano kompeksan broj je potvrda širine srpske duše.

Čini mi se da si ljut na Harvard što im se brojevi ne slažu sa narativom.
Mislim da onda treba da se javiš u Hardvard da kažeš kako su pogrešili.

Kako objašnjavaš druge države koje nemaju crnce ali su u crvenom?
alselone alselone 12:08 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard


I, gde je tu rasizam?


Tu je negde i nesporan je. Rasizam ni manje ni više.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:08 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

alselone
Pa to je kao onaj grafit: MANJE CRNACA - MANJE RASIZMA, tako da verujem da Eskimi tu najbolje stoje.


Kako objašnjavaš onda Češku, Slovačku, Poljsku, Litvatniju, Letoniju, Estoniju, Finsku, Rumuniju, Ukrajinu, Bugarsku?


A ove se navedene drzave inace iskidase zbog loseg rejtinga na ovom istrazivanju.
(fali na spisku i Madjarska)
maksa83 maksa83 12:11 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Tebe ne zanima šta je obećao?

Iskreno, ne preterano. Više me fenomenološki zanima me kako će to što je obećao da sprovede i kako će se to odraziti na njegov rejting.
Mene zanima, a on je po Ustavu dužan da na to odgovori.

E jes da, on taj Ustav shvata baš ozbiljno...
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:11 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

alselone
Pa to je kao onaj grafit: MANJE CRNACA - MANJE RASIZMA, tako da verujem da Eskimi tu najbolje stoje.


Kako objašnjavaš onda Češku, Slovačku, Poljsku, Litvatniju, Letoniju, Estoniju, Finsku, Rumuniju, Ukrajinu, Bugarsku?

Da ponovim, možda je Maksi promaklo.
predatortz predatortz 12:11 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

alselone

I, gde je tu rasizam?


Tu je negde i nesporan je. Rasizam ni manje ni više.


Da, argumenti kao i sa ovog portala koji nam Filip potura.

Granične jedinice VJ presrele vojnike A BiH, koji su ušli na teritoriju Srbije, internirali ih i ispitivali.
Pazi, majku mu!
To je jedan od dokaza da je Srbija činila zločine.


alselone alselone 12:12 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

A ove se navedene drzave inace iskidase zbog loseg rejtinga na ovom istrazivanju.
(fali na spisku i Madjarska)


Ne iskidaše se ali to nije poenta.

Srbija među državama slične socijalne strukture ima ubedljivo najmanji nivo rasizma. Ja u tome vidim nešto veoma lepo i pozitivno. Maksa vidi laž.

Šta drugi vide, baš me zanima?
alselone alselone 12:12 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Da, argumenti kao i sa ovog portala koji nam Filip potura.


Da, veoma loš za tako visprenog blogera.

Vučić neće da kaže šta se dogovorio za kosovo i to znači da smo mi rasisti.
maksa83 maksa83 12:15 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Vučić neće da kaže šta se dogovorio za kosovo i to znači da smo mi rasisti.

Kakvo sad jebote Kosovo. Pričam o onome što je obećao Austrijancima oko migranata.
alselone alselone 12:16 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Kakvo sad jebote Kosovo. Pričam o onome što je obećao Austrijancima oko migranata.


Izvinjavam se.
I dalje nema nikakve veze.
predatortz predatortz 12:17 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

alselone
Da, argumenti kao i sa ovog portala koji nam Filip potura.


Da, veoma loš za tako visprenog blogera.

Vučić neće da kaže šta se dogovorio za kosovo i to znači da smo mi rasisti.


A pošto su granične jedinice branile ulazak pripadnicima drugih vojski u Srbiju/SR Jugoslaviju, mi smo zločinci.
I što smo na oružanu pobunu na delu teritorije reagovali vojskom i policijom, i zbog toga smo zločinci.
Naročito smo zločinci zbog toga što je Srbija, u građanskim ratovima u SFRJ, pomogla srpski narod. Taj zločin se ne može oprostiti.

To što su druge pomagali USA, Nemačka, Turska, zemlje Evrope, islamski svet... to je tak' normalno. Ali da Srbija pomaže Srbe, to je neoprostiv zločin!

Kakvi imbecili, majko moja!
predatortz predatortz 12:18 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

maksa83
Vučić neće da kaže šta se dogovorio za kosovo i to znači da smo mi rasisti.

Kakvo sad jebote Kosovo. Pričam o onome što je obećao Austrijancima oko migranata.


Mislim da ovo pitanje treba da zanima svakog građanina Srbije.
alselone alselone 12:21 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Mislim da ovo pitanje treba da zanima svakog građanina Srbije.

Naravno da treba, to je sasvim normalno pitanje. Šta više, normalno bi bilo i da padne vlast ako se dogovorio nešto loše po nas, ali i tada bi to teško bila potvrda rasizma, pre ekonomije i bezbednosti. Ja ovim nisam protiv pomoći migrantima, nego protiv mutnih radnji koje Vučić radi, kao i u svemu ostalom.
predatortz predatortz 12:23 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

alselone
Mislim da ovo pitanje treba da zanima svakog građanina Srbije.

Naravno da treba, to je sasvim normalno pitanje. Šta više, normalno bi bilo i da padne vlast ako se dogovorio nešto loše po nas, ali i tada bi to teško bila potvrda rasizma, pre ekonomije i bezbednosti. Ja ovim nisam protiv pomoći migrantima, nego protiv mutnih radnji koje Vučić radi, kao i u svemu ostalom.



Naravno!

A što se migranata tiče, pomogao bih im da što brže i bezbednije pređu teritoriju Srbije i idu tamo gde su se zaputili.
Ne vidim zbog čega bi mi trebali da poturamo dupe za tuđa sranja.
maksa83 maksa83 12:24 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

I dalje nema nikakve veze.

To apsolutno ima svake veze. Vučić ne sme da da naznaku da je nekome obećao (a reklo bi se da je nešto potpisao i to kriju kao zmija noge) da će ovde trajno da se nastane neki tamo ne baš beli i ne baš hrišćani. Da je ovo tako širokogrud narod kao što ga Harvard mapa (koja je prestala da farba baš tu pred tzv. migrantsku krizu) farba on ne bi imao ni najmanji problem da se to obznani, a pošto prilično dobro zna kako raja diše jer mu od populizma zavisi opstanak ne pada mu na pamet da to otkrije.
alselone alselone 12:24 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Ne vidim zbog čega bi mi trebali da poturamo dupe za tuđa sranja.

I tu imaš veliku zamenu teza. Oni se nisu zaputili u Srbiju, nego u bogati deo Evrope i sad pošto im tamo ne daju, ostaviće ih ovde a nama zapretiti pečatom rasiste ako to ne prihvatimo.
alselone alselone 12:25 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Da je ovo tako širokogrud narod kao što ga Harvard mapa (koja je prestala da farba baš tu pred tzv. migrantsku krizu) farba on ne bi imao ni najmanji problem da se to obznani, a pošto prilično dobro zna kako raja diše jer mu od populizma zavisi opstanak ne pada mu na pamet da to otkrije.


Da, u redu, ali kako objašnjavaš onda Češku, Slovačku, Poljsku, Litvatniju, Letoniju, Estoniju, Finsku, Rumuniju, Ukrajinu, Bugarsku, Mađarsku?

Pre migrantske krize.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:29 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

alselone
A ove se navedene drzave inace iskidase zbog loseg rejtinga na ovom istrazivanju.
(fali na spisku i Madjarska)


Ne iskidaše se ali to nije poenta.

Srbija među državama slične socijalne strukture ima ubedljivo najmanji nivo rasizma. Ja u tome vidim nešto veoma lepo i pozitivno. Maksa vidi laž.

Šta drugi vide, baš me zanima?


Ja u tome vidim pozitivno na racun Srbije.

A za ove sa spiska u crvenom na tom istrazivanju samo dodajem (ono sto sam rekla) da ih zabole q. za istrazivanja i crveno jer to njima i odgovara - drugim recima idite migranti tamo gde ste pozeljni - kod nas niste.
predatortz predatortz 12:30 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

maksa83
I dalje nema nikakve veze.

To apsolutno ima svake veze. Vučić ne sme da da naznaku da je nekome obećao (a reklo bi se da je nešto potpisao i to kriju kao zmija noge) da će ovde trajno da se nastane neki tamo ne baš beli i ne baš hrišćani. Da je ovo tako širokogrud narod kao što ga Harvard mapa (koja je prestala da farba baš tu pred tzv. migrantsku krizu) farba on ne bi imao ni najmanji problem da se to obznani, a pošto prilično dobro zna kako raja diše jer mu od populizma zavisi opstanak ne pada mu na pamet da to otkrije.


Dakle, ti misliš da ova raja treba da popuši zbog tuđih sranja?
Ja ne mislim, i to me ne čini rasistom.

hoochie coochie man hoochie coochie man 12:30 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Ja u tome vidim nešto veoma lepo i pozitivno. Maksa vidi laž.

Šta drugi vide, baš me zanima?

Ja vidim činjenicu.
Izvor nije neki Kurir, bloger koji je preneo nije neki Filip, ozbiljan izvor, ozbiljan bloger, dakle stvari stoje tako, u Srbiji je najmanje rasizma.

To se sasvim uklapa u tradicionalnu Srbiju, tradicionalno srpstvo, u očekivanja (moja), a da li je to dobro ili loše, o tome se može razgovarali.
alselone alselone 12:32 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

To se sasvim uklapa u tradicionalnu Srbiju, tradicionalno srpstvo, u očekivanja (moja), a da li je to dobro ili loše, o tome se može razgovarali.


I ja. Postoje neki napujdani klinci, postoje potpunule duše, postoje oni koji to rade iz intersa, postoje oni koji su u tim strankama i pokretima iz drugih razloga, ali je detaljno dugogodišnje istraživanje pokazalo da je kod nas broj takvih najmanji u Evropi.

Sjajno! Bravo za nas!
jooscout jooscout 12:39 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

alselone
Da je ovo tako širokogrud narod kao što ga Harvard mapa (koja je prestala da farba baš tu pred tzv. migrantsku krizu) farba on ne bi imao ni najmanji problem da se to obznani, a pošto prilično dobro zna kako raja diše jer mu od populizma zavisi opstanak ne pada mu na pamet da to otkrije.


Da, u redu, ali kako objašnjavaš onda Češku, Slovačku, Poljsku, Litvatniju, Letoniju, Estoniju, Finsku, Rumuniju, Ukrajinu, Bugarsku, Mađarsku?


Ja mislim da istraživanje jeste ozbiljno i da su mu rezultati manje-više validni (i sami autori navode da je uzorak problem). Ne može da se prevede na probleme sa migrantima sadašnjim jer se test odnosi isključivo na afrikance, tačnije, afroamerikance, kao i sa Romima.
A što se tiče odijuma spram i afrikanaca i migranata i Roma, moj je lični utisak da je Srbija mnooogo trpeljivija u poredjenju sa nekim zemljama koje se diče razvijenošću uprkos glasnoj manjini po internetima, mada nemam nijedan broj da to i dokažem, lični utisak.
E sad, ja lično mislim da je kod nas kao i na prostoru cele ex yu, do nesvrstanih, samo ne bih da se sad nadgornjavam i ulećem u čp rasprave, samo mišljenje koje skroz ne mora da bude tačno.
Uostalom, probajte i sami, uradite test.

pecaros pecaros 12:42 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

maksa83

Pa to je kao onaj grafit: MANJE CRNACA - MANJE RASIZMA, tako da verujem da Eskimi tu najbolje stoje.


Ovo je bila i moja prva asocijacija. Kada se, krajem sedamdesetih, pojavila TV serija Koreni, nekako u slično vreme se pojavio crni fudbaler u nekom našem klubu. Kad se pojavio na terenu, ceo stadion je zdušno skandirao "Kunta Kinte!". Čovek nije mogao da se načudi šta ga je snašlo.

Ako su ovi mislili da anketom nešto saznaju o stanju duhova po tom pitanju, onda su baš naivni.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:43 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Sjajno! Bravo za nas!

A sad da se vratimo na Maksinu tezu o potpisu.

Ovu studiju sigurno imaju i u Beču, pa je moguće sledeće :
Kurc kaže Vučiću, vidi, kod tebe je najmanje rasizma, ti ćeš imati najmanje problema ako lagerujemo ove kod tebe, a zauzvrat mi ćemo Srbiji dati malo miliona, tebi malo miliona ili nešto drugo.
I Vučić potpiše.
To Poljskoj, Češkoj, niko ponuditi neće jer nema šanse da prođe bez obzira na milione i potpise.

S te strane gledano, da li je ova činjenica dobra po Srbiju.
Osim na nekom moralnom planu, tu je nesporno pozitivna.
jooscout jooscout 12:44 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

pecaros
maksa83



Ako su ovi mislili da anketom nešto saznaju o stanju duhova po tom pitanju, onda su baš naivni.


Apsolutno nije anketa i diznajnirano je na taj način da ne možeš da šteluješ reakcije, probaj, Za svakog Kunta Kintu ispad ja ću ti naći tri inžinjera, lekara, veterinara, koja su kod nas studirala a poneki i ostao i stvorio porodicu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:44 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Ovo je bila i moja prva asocijacija

Ajde?
Otkud to jbt:)
alselone alselone 12:45 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Ovo je bila i moja prva asocijacija.


Kako objašnjavaš onda Češku, Slovačku, Poljsku, Litvatniju, Letoniju, Estoniju, Finsku, Rumuniju, Ukrajinu, Bugarsku, Mađarsku kad crnca nisu videli osim kad naručuje eđ viski a mapa je pravljena i pre nego što su migranta videli?
predatortz predatortz 12:45 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

hoochie coochie man
Ovo je bila i moja prva asocijacija

Ajde?
Otkud to jbt:)


Ja sam zatečen!
alselone alselone 12:46 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Kako objašnjavaš onda Češku, Slovačku, Poljsku, Litvatniju, Letoniju, Estoniju, Finsku, Rumuniju, Ukrajinu, Bugarsku, Mađarsku kad crnca nisu videli osim kad naručuje eđ viski a mapa je pravljena i pre nego što su migranta videli?


odgovor na ovo je zapravo istovremeno i veoma ružan po te države, čak mnogo ružniji nego po neke koje crnce imaju medju svojim građanima i veoma pozitivan po nas. Sumnjam da ćemo glasno izgovoriti o čemu se radi.

Evo ja hoću ako niko drugi ne napiše.
maksa83 maksa83 12:50 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Da, u redu, ali kako objašnjavaš onda Češku, Slovačku, Poljsku, Litvatniju, Letoniju, Estoniju, Finsku, Rumuniju, Ukrajinu, Bugarsku, Mađarsku?

Finska ti nije dobra za taj uzorak pošto ima puno azilanata pa ne upada u "nema crnaca - nema rasizma" pattern. Ne znam kako su ove Litvanije Estonije itd. crvene, ali Česi i Slovaci imaju više Roma i izrazite "anticigansk tendencije" + sa jačanjem ekonomije imaju priliv migranata, a manje više isto važi i za Poljsku i Mađarsku.

A sad glavno, pazite sad 'vamo desnokrilni - ja bih da primetim da nije Srbija plava, nego drugovi i drugarice CELA EX SFRJ, a to je zato što smo gajili multikulti bratstvo i jednistvo i ipak navikli da nas ima različitih, plus smo bili otvoreniji ka svetu od ovih iza gvozdene zavese, pa je jedan crni Miles Davis ovde napunio Dom Sindikata i 1971. i 1986., kao i crni Duke Ellington 1971., i Count Basie 1970. itd. itd.

A sada bi ti se ovo ovde taaaako crvenelo da bi se sve pušilo. Pa vidi samo reakcije ovde "a što mi da najebemo" (kako ćeš da najebeš? imaćeš ljude druge boje i vere oko sebe? sto posto su lopovi i ubice). Pokazna vežba o odsustvu rasizma u Srba 2020.

Miles Davis kod zubara, Beograd, 1973.

alselone alselone 12:55 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Finska ti nije dobra za taj uzorak pošto ima puno azilanata pa ne upada u "nema crnaca - nema rasizma" pattern.


sa jačanjem ekonomije imaju priliv migranata


Sam si rekao da je mapa pravljena pre migrantske krize.

A sad glavno - ja bih da primetim da nije Srbija plava, nego drugovi i drugarice CELA EX SFRJ, a to je zato što smo gajili multikulti bratstvo i jednistvo i ipak navikli da nas ima različitih, plus smo bili otvoreniji ka svetu od ovih iza gvozdene zavese, pa je jedan crni Miles Davis ovde napunio Dom Sindikata i 1971 i 1986, kao i crni Duke Ellington 1971., itd. itd.

Ako ćemo se prebaciti sa "mi smo jako loši" na "možda i nismo toliko loši" onda ćemo nabrojati i druge, da nam ne bude previše pohvala. Eto, ja bih ipak primetio da smo najbolji od SFRJ, ponovo u skadu sa onim što smo pričali koje republike su šta imale u sebi tokom YU period i ko je koliko želeo mir imajuči neku mržnju u sebi.

A sada bi ti se ovo ovde taaaako crvenelo da bi se sve pušilo

Ponovo nešto ŠBBKBB. Stavovi su ti puni insinuacija od početka.

A Bugari, Mađari? Da nije možda nešto od rasizma ostalo tamo iz WWII? Koji je razlog za baltički region ako nije taj?
maksa83 maksa83 13:01 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Ako ćemo se prebaciti sa "mi smo jako loši" na "možda i nismo toliko loši" onda ćemo nabrojati i druge, da nam ne bude previše pohvala. Eto, ja bih ipak primetio da smo najbolji od SFRJ, ponovo u skadu sa onim što smo pričali koje republike su šta imale u sebi tokom YU period i ko je koliko želeo mir imajuči neku mržnju u sebi.

Ti bi da prilepiš Srbiji nešto što je ipak vrlo vrlo jasna SFRJ tekovina, ono plavo tamo je bukvalno karta SFRJ. To je sve, ponavljam, rezultat otvorenosti ka svetu koju smo mi - SFRJ - imali a ovi drugi nisu nego su pravo iz komunističke zli-zli-zapad stege upali u nacionalizme i "povratke tradiciji", što se, kao što vidimo i kod nas, često svodi na slepački zilotizam koji odbacuje sve drugačije.

hoochie coochie man hoochie coochie man 13:03 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

bih da primetim da nije Srbija plava, nego drugovi i drugarice CELA EX SFRJ, a to je zato što smo gajili multikulti bratstvo i jednistvo

A kako smo onda ispred Hrvatske, Slovenije i ostalih?

Ne štima ni ovo o objašnjenje, moramo ga tražiti u samoj Srbiji, ima "to nešto" čega niko nema što Srbin imade.
predatortz predatortz 13:04 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

hoochie coochie man
bih da primetim da nije Srbija plava, nego drugovi i drugarice CELA EX SFRJ, a to je zato što smo gajili multikulti bratstvo i jednistvo

A kako smo o da ispred Hrvatske, Slovenije i ostalih?

Ne štima ni ovo o objašnjenje, moramo ga tražiti u samoj Srbiji, ima "to nešto" čega niko nema što Srbin imade.



Ništa jugonostalgičara ne može toliko uvrediti kao reč "Srbija"!
alselone alselone 13:05 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Ti bi da prilepiš Srbiji nešto što je ipak vrlo vrlo jasna SFRJ tekovina, ono plavo tamo je bukvalno karta SFRJ.


Mislim da je ipak srpska pa preneta na ostale u SFRJ. Hrvati su imali malo drugačije tekovine, muslimani takođe.

Bez obzira na sve, drago mi je da smo prešli na stav da to nije laž, pa ću se time zadovojiti.

Još jednom - bravo za Srbiju!
Bravo za Srbe!
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:09 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Ništa jugonostalgičara ne može toliko uvrediti kao reč "Srbija

Jedino im možda teže pada SRBI-JA!
:)
maksa83 maksa83 13:09 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

A kako smo onda ispred Hrvatske, Slovenije i ostalih?

Koliko smo ispred? Pa razlike su na drugoj ili trećoj decimali. Da kažeš Hrvatska je 0.3 a mi smo 0.1, ali nije, Hrvatska je 0.314 a mi smo 0.298, Slovenija 0.304, itd.

Dodatno nisu računali celu Srbiju pošto na mapi nema Kosova.

Ne štima ni ovo o objašnjenje, moramo ga tražiti u samoj Srbiji, ima "to nešto" čega niko nema što Srbin imade.

Brate ono je karta SFRJ, a ti kako hoćeš. :)
maksa83 maksa83 13:10 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Ništa jugonostalgičara ne može toliko uvrediti kao reč "Srbija"!

E, idi vidi mapu pa se vrati.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:10 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

alselone
Kako objašnjavaš onda Češku, Slovačku, Poljsku, Litvatniju, Letoniju, Estoniju, Finsku, Rumuniju, Ukrajinu, Bugarsku, Mađarsku kad crnca nisu videli osim kad naručuje eđ viski a mapa je pravljena i pre nego što su migranta videli?


odgovor na ovo je zapravo istovremeno i veoma ružan po te države, čak mnogo ružniji nego po neke koje crnce imaju medju svojim građanima i veoma pozitivan po nas. Sumnjam da ćemo glasno izgovoriti o čemu se radi.

Evo ja hoću ako niko drugi ne napiše.

То је дубоко уврежено у тим срединама.

Један лондонски стереотип је комбинација Пољакиња са црнцем, па онда ни њега ни децу не могу да воде у своја родна места, што због безбедности, што због срамоте.

Никада нисам чула да нека Српкиња не може да доведе мужа друге расе и децу у своје место, без обзира о каквој се забити ради.
maksa83 maksa83 13:11 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Bez obzira na sve, drago mi je da smo prešli na stav da to nije laž, pa ću se time zadovojiti.

Istina je da je exSFRJ nerasistička oaza u regionu.
predatortz predatortz 13:11 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

maksa83
Ništa jugonostalgičara ne može toliko uvrediti kao reč "Srbija"!

E, idi vidi mapu pa se vrati.


Ma, ok...
Nego, što tebe toliko potresa što se Als fokusirao na Srbiju?
maksa83 maksa83 13:16 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Nego, što tebe toliko potresa što se Als fokusirao na Srbiju?

"Potresa me" zilotizam, mahanje Srbijom kao specijalnom oazom, a onda uradiš mali zoom out vidiš - gle, pa nije Srbija, nego plava SFRJ. A to vidim tebe potresa.

A ko bi da traži sreću u trećoj decimali, neka mu, nek se raduje...
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:17 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard


Brate ono je karta SFRJ, a ti kako hoćeš. :)

Ono je karta kraljevine SHS, koju su Srbi napravili, pa ako je i to opet Srbi, a Srbi napred pa i za decimalu, a ti kako hoćeš:)

Znam ja da ćeš ti to lako da progutaš, ima srpstva u tebi iako ga kriješ, al se naslađujem kad vidim kolike knedle moraju da gutaju ovi pecaroši:)
alselone alselone 13:19 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

"Potresa me" zilotizam, mahanje Srbijom kao specijalnom oazom, a onda uradiš mali zoom out vidiš - gle, pa nije Srbija, nego plava SFRJ. A to vidim tebe potresa.


Nije zilotizam, prosto, ja sam video Srbiju kako je najbolja i to sam rekao. Ne razumem zašto ti to smeta i zašto si oscilovao izmedju "to nije istina" i "dobro, jeste, ali nije samo Srbija", kada prosto možeš da kažeš - bravo za moju državu i moj narod. I time nisi rekao ništa loše. To je lepo, pozitivno. Za promenu se spominjemo negde u lepom svetlu, ne u mraku. Red je istaknuti to.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:20 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

A ko bi da traži sreću u trećoj decimali, neka mu, nek se raduje...

Ne videh da se broje decimale kad treba pokazati da je Srbija loša.
Tad je brojanje decimala jeres.
rodni rodni 13:31 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

maksa83
Nego - da prebrišem prašinu sa agregata?

Nemam mesta više u šupi skoro ni za šta, moram da izvezem kosilicu da bih izvadio roštilj ili peć za picu. Je l' zna neko da preporuči pouzdan hidrofor koji se ne kvari? Pouzdan je ključna reč.

Hahahaha!
Sve što bi trebalo da gledaš je kako je to asemblirano - i koliko ti je rezervaoar.
Naravno - da imaš manometar sa kazaljkom i manostat sa histerezom za ON/OFF (naravno, to sigurno imaš za uključivanje isključivanje).
Naravno - i da znaš gde da pritisniš kada taj manostatni prekidač otkaže baš onda kada ti voda najviše treba, pa da forsirano uključiš pumpu. Za to ti je dobar manostatni pokazivač sa skalom da znaš do koga pritiska možeš da forsiraš itd...
Te ako ima fleksibilne spojnice između pumpe sa pogonskim elektromotorom i rezervoara - da lakše demontiraš i nosiš majstorima na zamenu impelera (vodenog kola), ležajeva i premotavanja elektromontora (ili da to sve lako zameniš novim, a ovo baciš u starudiju).
Pored toga, samo obrati pažnju kako je izvedena 'korpa' na dnu creva (nepovratni ventil) - da ne moraš kada dođeš nakon nekoliko meseci da sipaš vodu odozgo - kroz namenski šraf za to na telu pumpe. Možeš da kupiš i rezervnu korpu odmah (lepo je upakuješ u vakumsku kesu itd.).
Što se tiče pouzdanosti - ko za to još mari.
Ništa danas ne traje 40 godina kao nekada 'Obodinovi frižideri.
pecaros pecaros 13:32 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

alselone
Ovo je bila i moja prva asocijacija.


Kako objašnjavaš onda Češku, Slovačku, Poljsku, Litvatniju, Letoniju, Estoniju, Finsku, Rumuniju, Ukrajinu, Bugarsku, Mađarsku kad crnca nisu videli osim kad naručuje eđ viski a mapa je pravljena i pre nego što su migranta videli?


Otkuda ti to da u istočnoj Evropi "nisu videli" crnce? Videli su ih taman koliko i mi - bilo ih je u ozbiljnom broju, iz bratskih socijalističkih zemalja, na studijama. S tim da su tamo bili pravi carevi u finansijskom smislu. Em zaista nisu bili siromašni, čim su sebi mogli da priušte studiranje van zemlje (verovatno je tu bilo dosta sinova kojekakvih diktatora), em su upali u izuzetno siromašnu sredinu. Najbolja mesta (ako ne i jedina) za izlaske su bila u njihovim klubovima, gde su se točila skupa uvozna pića.

Ne treba reći da su umeli da koriste svoj položaj, što bi mogao da bude prilično ozbiljan razlog za averziju. Na sličan način su se ponašali i "naši" kada su odlazili u te zemlje.

Ali, ne bih ja da izričito tvrdim bilo šta, samo mi na prikazanoj mapi Srbija neobično štrči kao oaza čovekoljublja.
maksa83 maksa83 13:39 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Što se tiče pouzdanosti - ko za to još mari.

Ja marim, sve to što si napisao manje više znam (mislim, imam hidrofor koji je crk'o), ali me zanima da li neko zna marku/firmu/model koji manje jede g. tj. teže crkne (ovome konkretno je otišla sklopka pomoću koje treba da shvati da ne treba da radi, tj. odbijao je da se ugasi). Pitanje je manje više retoričko pošto sam već kupio neki Novoterm pošto ovde i ne može mnogo da se bira.
alselone alselone 13:40 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Ne videh da se broje decimale kad treba pokazati da je Srbija loša.


Radi se o tome da je logično boriti se kada te neko optuži. Kada neko kaže nešto loše za tebe, logično je braniti se tražeći izuzetke i opravdanja (opravdanje je i reč da se opravda nešto loše).

- On je loš čovek, rasista, lopov, ubica.
- Da, ali, razmisli ovaj primer, onaj primer, pomogao deci, raskrčio močvaru, prodao imanje da pomogne unesrećenima, itd itd.

Ali tražiti izuzetke i opravdanja kada ti neko kaže nešto lepo, nije logično.

- On je baš dobar čovek, najbolji u svom selu.
- Da, ali...


Samo kažeš - hvala.
predatortz predatortz 13:41 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

SFRJ. A to vidim tebe potresa.


Jok, brate! To ne postoji.
shmoo shmoo 13:47 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

maksa83

bogami bi za Obdadovićem mogao da sastaviš ozbiljnu vojsku, a realno ni ovo što ide za Vučićem nije daleko od tog mentaliteta



Што нам тачно показује и говори шта? Мислим, поводом те релације Вучић-Обрадовић (СзС?)

Узгред, познајем неке типове који су својевремено били градски одборници испред Шешељевих радикала, па су недавно били на службеном путовању у Шапцу са Вацићем ("Е, Вац'ћу, Вац'ћу!" ) не би ли тамо оборили локалну власт, а сада су на листама за локалне изборе испред неких за које бих се могао заклети да су до јуче били за бојкот избора.

Хоћу да кажем, посматрати ово истраживање са Харварда у контексту српске надреално фарсичне политикантске сцене сликане строго контролисаним медијима (дакле, виртуелне слике) прилично је неозбиљно.

Знаш и сам да би поједини учесници на тој нашој сцени коју зовемо унутрашња политика у Србији предлагали и једног Иди Амин Даду са све његовим канибализмом за почасног грађанина Србије ако би проценили да би им то донело пар гласова више на изборима.

Пробај да гледаш на то што видиш као јавну политикантску сцену у Србији приказану у медијима као на онај виц који је кружио за време варедног стања и видећеш да је крајње бесмислено ову причу о истраживању на Харварду повезивати са Обрадовићем, Вучићем,... јер то није реална слика Србије него виртуелна медијска слика Србије.


Prvi školski dan u jednoj američkoj školi. Učiteljica predstavlja novog učenika Hakira Suzukija iz Japana.

Počinje čas i učiteljica kreće da ispituje: "Sada ćemo videti koliko poznajete američku istoriju...”

Ko je rekao: "Sloboda ili smrt"?"

Tišina. Samo Suzuki digne ruku i kaže: "Patrik Henri, Filadelfija, 1775. "

"Vrlo dobro Suzuki.

A ko je rekao: "Država je narod! ...I kao takva ne sme nikada da umre!“

Opet se javi samo Suzuki:"Abraham Linkoln, Vašington,1863."

Nastavnica se ljtitim glasom obraća razredu: "Treba da vas je sramota. Suzuki je Japanac a poznaje američku istoriju bolje od vas!"

Jedan glas tiho reče: "Jebite se, usrani Japanci!"

"Ko je to rekao?!", vikene učiteljica.

Suzuki digne ruku i kaže: "General Mek Artur, Gvadalkanal, Pacifik, 1942. i Li Ajakoka, Detroit, 1982. na skupštini deoničara Krajslera"

Muk u učionici. Iz pozadine neko dobaci: "Puši kurac".

Učiteljica van sebe povišenim tonom opominje razred: "Sad je dosta! Ko je to rekao?!"

Suzuki: "Bil Klintom Moniki Levinski, Ovani kabinet, Vašington 1997 ".

U očajanju jedan učenik se prodere: "Suzuki je govno!"

Učiteljica čupajući kosu pita: "Ko je to rekao“

Suzuki: "Valentino Rosi, Rio de Žaneiro, Velika nagrada Brazila, 2002".

Razred u histeriji učiteljica pada u nesvest kad na vrata ulazi direktor škole: "U pičku lepu materinu, sve je izmaklo kontroli! Ja ću to sada da rešim"

Suzuki, iako ga niko ne pita:
„Željko Mitrović doktoru Konu, Tv Pink, Beograd, 2020.“

vcucko vcucko 13:51 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

shmoo
alselone
U periodu od 2002. do 2015, a na temu rasizma, pokazalo se da Srbija ima najniži prag rasizma u Evropi.

LINK

LINK ka obimnijem članku

LINK KA HARVARD PROJEKTU




Ovusu: Nisam u Srbiji osetio rasizam




НашО дете! То је онај што сам га на трибини (није играо због другог жутог картона) против Радничког (Ивица Тончев) Ниш пре две године када нас је судија онако срамно покрао на врху Брдета, загрлио и питао га:"Је ли, брате, је л' и код тебе у Африци судије исто овако суде?" А он ми одговорио:"Исто, брате!"


Afrika je širok pojam.

Verujem da je u Gani gore nego u Maroku ili Tunisu, ali bolje nego u Ekvatorijalnoj Gvineji.

Pošto tamo, jelte, uglavnom važi što severnije to tužnije, ali naravno samo ispod Ekvatora. Šta da radiš, antipodi pa to ti je.

Ma gde bi kod nas tako sudili
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:56 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

Otkuda ti to da u istočnoj Evropi "nisu videli" crnce? Videli su ih taman koliko i mi - bilo ih je u ozbiljnom broju, iz bratskih socijalističkih zemalja, na studijama.

Причала ми је једна старија Чехиња како је њен ујак инжињер радио по Африци, па довео неког колегу Нигеријца у Праг (то је могло бити седамдесетих), а њена баба за тог црнца упорно говорила "човек из џунгле".

shmoo shmoo 14:02 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

hoochie coochie man
Ništa jugonostalgičara ne može toliko uvrediti kao reč "Srbija

Jedino im možda teže pada SRBI-JA!
:)



Извин'те што се мешам, али колико видим... Србија некако највише помодрела на Балкану на тој мапи.

Сад... Мож' бити да сам ја далтониста. А можда сам само Аверел Далтон, а не далтониста, шта га знам.








EDIT: Из пратећег текста уз мапу:

No country had an average score below zero, which would reflect positive associations with blackness. In fact, none had an average score that was even close to zero, which would reflect neither positive nor negative racial associations.



Ал' Србија опет ту некако најмодрија. Мада нам фали Модрић у фудбалској репрезентацији.

Шта га знам...
gedza.73 gedza.73 14:04 04.06.2020

Re: U obimnoj studiji koju je radio Harvard

maksa83
Istina je da je exSFRJ nerasistička oaza u regionu

Naravno.

B92
Hrvatska policija proterala dvojicu studenata iz Nigerije koji su učestvovali na univerziteskom takmičenju, jer je mislila da su migranti.

U razgovoru za Žurnal, nigerijski studenti kažu da su bili preplašeni i da nisu znali šta da rade. Migranti, koje je hrvatska policija zajedno s njima naterala da kroz šumu pređu na teritoriju BiH, odvedeni su u kamp u Velikoj Kladuši.

N1
Policija pucala u migranta u Hrvatskoj, lekari mu se bore za život

Danas
Britanski Gardijan piše da hrvatska policija bojom u spreju crta krstove na glavama tražilaca azila prilikom njihovog pokušaja prelaska granice iz Bosne i Hercegovine.


aj da kažeš kako su u pitanju Srbi sa srpskim tablicama ili ne daj bože Crnogorci u dresovima Crvene Zvezde ('ipak je on ćetnik') pa da razumeš al' što bre braću nesvrstane jure po šumama i gorama zemlje ponosne kao divljač

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana