Astrologija| Sex

Infostan-Serif od Notingema

angie01 RSS / 11.06.2020. u 22:54

 Tax-collector.png?fit=500%2C386&ssl=1

 

Zale mi se prijatelji, koji su zbog gubitka posla i nekih bas losih okolnosti bili upali u dugovanje sa Infostanom, koje su izmirili u reporegramu u potpunosti, upali u nove probleme, jer im inzvrsitelji salju neke racune za uspesno izvrsenje, za koje prvi put cuju i kojeg nije ni bilo, niti su ikada dobili bilo kakvo obavestenje u vezi tako necega.

Pre neki dan su prvi put dobili neko ceduljce u sanduce, na kojima je pisalo da imaju neku postu od izvrsitelja.

U posti i u sudu nisu nasli nikakvu posiljku i bili su upuceni na E tablu sudova,  kako se sada navodno oglasavaju predmeti koji nisu uruceni, ali se ispostavilo da ona  uopste ne funkcionise, jer iako su po upustvu ukucavali potrebne podatke na stranici elektronske oglasne table sudova svih osam najavljenih dana, na elektronskoj tabli  nije bilo apsolutno niceg.

Jedan od njih se zainatio i krenuo redom da istrazuje i dosao do informacije, da je Infostan vec platio izvrsiteljima angazovanje i da sada u stvari naplacuje taj isti novac od grajdana, tako sto im izvrsitelji salju zaduzenja za radnje koje nisu ni izvrsili, pod radnim nazivom- nagrada za izvrsenje, a u iznosu koji zavisi od visine duga, koji su nekadasnji duznici vec platili.

Kada je otisao kod izvrsitelja, ispostavilo se su oni slali neka obavestenja, koje niko od pomenutih “gresnika” nije ni dobio, cak ni obavestenje o neuspeloj dostavi, jer recimo nisu bili kod kuce . Ni najmanji trag se nije pojavio o nekoj posiljci, obavestenju, a  ljudi nisu menjali adresu, niti se kriju, niti izbegavaju da prime svoju postu.

Ispalo je da- kada je pogledao zakon o izvrsiteljima- oni u odnosu na to sto jesu stvarno radili, mogu da eventualno naplate pripremu, vodjenje i arhiviranje predmeta, sto je mnogo manja cifra od one koja se potrazuje za neobavljeno izvrsenje, pri cemu jos uvek ostaje sporno, kako je moguce da druga strana nije bila upoznata sa njihovim delanjem, do ovog racuna, tj., kako ih je sada postar uredno pronasao, (barem je ubacio obavestenje o racunu u sanduce), kao uostalom i u svim drugim slicnim situacijama godinama unazad, samo eto nije nikako uspeo prilikom navodnog pokusaja urucenja svih tih predhodnih obavestenja, resenja, ili sta god je vec sve to bilo vezano za ovaj slucaj,…ili mozda njihove posiljke raznosi neka druga sluzba. 

Znaci da su izvrsitelji-koji su prakticno privatne firme- sve sami ispisivali, donosili odluke, utuzivali, slali ili ne svoja obavestenja i resenja, kao mali privatni sud, al bez znanja i mogucnosti odbrane okrivljenih, bar ovih o kojima pricam, koji nisu potpisali prijem potrebne dokumetacije, kako bi kao akteri spora bili upoznati sa predmetom, kao sto je to obavezno kod ovakvih slucajeva.

 Nije jasno po kom osnovu naplacuju izvrsenje koje nisu obavili i to resenjem o zaduzenju koje su isto sami doneli, ispisali i poslali, a bez specifikacije  troskova. Simpaticna je i napomena da se eventualna primedba na resenje upucuje opet njima, ali ona ne odlaze placanje.

Jos je cudnije, sto su duznici placanjem duga svoj saldo zaduzenja doveli na nulu, a da se  sada isto zaduzenje kojima ih tereti izvrsitelj, pojavilo i na novim racunima Infostana, pa nije jasno, ko i za sta tacno zaduzuje ove gradjane i da li je zakonski dozvoljeno da se bilo koje zaduzenje duplirano isporucuje sa dve razlicite strane.

Takodje je nejasno-ne znam kako je zakon to resio-zasto duznici koji su svoje dugovanje izmirili zbog ponudjenog reporgrama, a ne zbog bilo kakve radnje izvrsitelja, za koje nisu ni znali, uopste treba da plate izvrsitelja, koje je angazovao i vec platio Infostan……da li su ovi mucenici koje su izvrsitelji po nalogu recimo banke, izbacili iz njihovih domova, jos morali da im plate tu “uslugu”?

Insajder je vec utvrdio, da Infostan, koji je samo servis za zajednicku naplatu nekih komunalnih usluga, medju svojim  zaposlenicima, komada 260, rasporedjenih po sluzbama, ima i one koji cine njihovu pravnu sluzbu, te je pitanje zasto su angazovani advokati i tako nepotrebno uvecavana duznicka suma.

Novinari Inasjedara u svom istrazivanju neke od tih advokata nisu ni pronasli, a one koje jesu, nisu zeleli da govore o ovom svom angazovanju.

Ortak mi kaze, kako su mu dok je dugovao uplate, u svaku novu uplatnicu vec uracunavali kamate, koje su se posle ponovo uracunavale i duplirale nevezano za tu neku novoobracunatu cifru koju je placao kroz redovni mesecni racun.

Isto  je uocio, kako su mu uplate, kada se malo finansijski oporavio i poceo da placa redovno, racunali za period za koji je dugovao ranije, a ne za onaj koji placa, iako su zaduzenja za svaki  pojedinacni mesec razlicita i nije zakonski dozvoljena ova zamena i da su to primetili i drugi gradjani i reagovali kod nadleznih institucija, pa je posle Infostan poceo da stampa i naziv meseca i godine na koje se odredjeno zaduzenje odnosi  na racunima, pa je valjda prestao sa pomeranjem uplata, ali nije ispravio nista sto je do tada odradio na ovaj nacin. 

Takodje kaze, kako su mu u zavrsnom obracunu duga racunali i neka navodna zaduzenja starija od 10 godina, za koja kaze da nisu istinita, da je racune uredno placao, ali da nije cuvao priznanice toliko dugo. Pri cemu su toliko stari dugovi zatareli, cak i da su bili utuzivani, no nije imao zivaca da se sa sluzbenicima preganja, pa je platio dug i sa delom koji je vec bio izmiren, a eventualno zaduzenje zastarelo.

U udruzenju Efektiva, koje se izmedjuostalog bavi zastitom potrosaca u problemima sa Infostanom, su ga savetovali da pise Infostanu, sluzbi prinudne naplate, cija mail adresa ne postoji na sajtu ovog preduzeca, a do cijih se sluzbenika se ne moze doci na drugi nacin, sem dopisivanjem,…kao sto se uostalom ne moze doci ni do bilo kog odgovornog lica koje sedi u kancelarijama u Danijelovoj, dok zaposleni  na salterima ekspozitura izjavljuju, da oni za sve sporne situacije nisu nadlezni i salju gradjane u Danijelovu, i tako se tamni vilajet zatvara.

Pitanje je, kome je potreban zajednicki sistem naplate, koji funkcionise po nekim cudnim principima po kojima gradjani nemaju mogucnost da svoja prava isteraju.

Zsto se grejanje ne placa direktno toplanama. voda vodovodu, nosenje djubreta gradskoj cistoci, odrzavanje onima sa kojima su stanari sklopili ugovor,…Tako bi svaki gradjanan platio ono sto koristi, a bez ugradjivanja i dodavanja troskova, pri cemu bi komunalna preduzeca u slucaju nekog neplatise, mogle da reaguju konkretno za tu neku uslugu- iskljuce grejanje, vodu,…pa kada se dug plati, ponovo se prikljuci.

Tako ne bi bili moguce malverzacije Infostana a ni oni dodaci na racunima, koji se stalno menjaju, a potpuno su besmisleni. Recimo, jedno vreme smo placali ekolosku zastitu, koja uopste ne postoji, pa su posle ovih mesecici tokom kojih se nas grad pnosno izlistavao na prvom mestu najzagadjenijeg na svetu, tu stavku sklonili, ali zato jos uvek postoje cetiri zanimljive vezane za vodu –hladna voda, pogonska spremnost vodnog sistema, koriscenje vodnog dobra, naknada za koriscenu vodu ( ne znam u cemu se ova poslednja razlikuje od one prve i sta znace druge dve, od koje je pogonska spremnost zamenila ekolosku zastitu, pri cemu je duplo skuplja),…ima i stavka-zaokruzenjeJ…ne znam tacno cega i cemu….Ja sam ovo tek sada uocila, jer obicno samo odcepim uplatnicu i platim racun,…al se secam da smo pre pra godina, kada je opet bila neka frka sa Infostanom-a kada pa nije-uporedjujuci racune, naisli na neke neobicne stavke, koje na zalost, ne umem vise da ponovim, jer su i tada bile tesko izgovorljive i van svake pameti.

Nesto se mislim, neka dodaju samo jedan dinar na  racun za troskove nepostojece usluge  svakog meseca, pa puta broj korisnika,…a dodaju mnogo vise, plus ovakve “kreativne” smicalice, pa i Serif od Notingema bi bio zadovoljan.

ps- danas sam isla u neku poslovnu zgradu da overim nesto kod javnog beleznika, na ulazu tabla sa obavestenjima o “stanarima” zgrade, od petnaest tabli, 10 su table izvrsitelja samo na toj adresi.

 

 

 



Komentari (453)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 20:12 14.06.2020

Re: Endži praštaj

slabo ti se ja lozim na Oplenac, monarhiju i gicu,..Bred Pit vec moze...u Troji ili u Legendama o strasti....a vise bih volela da obidjem Siriju, Jordan i Izrael.

Razumem šta kažeš, ali grešiš u vezi Oplenca. Lepo je, na lepom je mestu, ali tek kad siđeš u kriptu vidiš da je tu Nešto Postojalo. Paradoksalno ali tek sve te smrti koje su sve bile kraj nečega pokazuju koliko nešto zapravo traje i koliko je bilo živo.
gedza.73 gedza.73 20:25 14.06.2020

Re: Endži praštaj

ali grešiš u vezi Oplenca. Lepo je, na lepom je mestu, ali tek kad siđeš u kriptu vidiš da je tu Nešto Postojalo.

Jeste lepo. Kad obiđeš Oplenac i siđeš u Topolu treba ti neki minut da vidiš kako si u Topoli. Postoji neki osećaj uzvišenosti.
Ceo taj kraj je mogao da živi od turizma i ograničenih serija vina i rakija. Tek sad sa teškom mukom ljudi pokušavaju da opstanu na tržištu.
Kažu kako su još RImljani tu zasnivali vinograde i sad mi izvetrelo iz glave ali imala je neka kvaka kako se dobijala dozvola za sađenje vinograda još u ta pradavna vremena.
Uspeo sam da pronađem i sačuvam nekoliko fotografija ljudi iz moje okoline sa sahrane kralja Aleksandra.

A ako joj se već sviđa Izrael može tamo da poseti memorijalnu šumu posvećenu kralju Aleksandru Karađorđeviću.

Da dodam samo na prethodnu priču novu koja ima veze sa kraljicom Marijom. Tacio Nuvolari, pobednik beogradske formule jedan, ima muzej u Mantovi.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:28 14.06.2020

Re: Endži praštaj

Nadje se uvek nekako precih stvari za citanje.

Hajde mi ti objasni, ili me makar uputi sta to treba da procitam.


Pa ako već hočeš da tvrdiš, odvoji malo vremena
Imaš OVDE

A imaš brate i na vikipediji


[url=https://sr.wikipedia.org/sr-el/%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%80_%D0%9A%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%92%D0%BE%D1%80%D1%92%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%9B_(%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%BA)]17. jul 1945-4. februar 2003: Njegovo Kraljevsko Visočanstvo Prestolonaslednik Aleksandar Karađorđević od Jugoslavije
4. februar 2003- Njegovo Kraljevsko Visočanstvo Prestolonaslednik Aleksandar Karađorđević od Srbije[/url]

Jesi li čula Endži?

Ili je ipak bolej da ne tvrdite ništa?
Ako vas već mrzi da čitate.
angie01 angie01 20:29 14.06.2020

Re: Endži praštaj

Lepo je, na lepom je mestu, ali tek kad siđeš u kriptu vidiš da je tu Nešto Postojalo.


ja to u mom komentaru ne negiram i uopste nisam komentarisala u tom kontekstu.

Paradoksalno ali tek sve te smrti koje su sve bile kraj nečega pokazuju koliko nešto zapravo traje i koliko je bilo živo.


pa naravno- kao i bilo gde drugde gde postoje neki spomenici istorijskih desavanja i kulture.


inace sam neko ko je veliki postovalac nasih manasitira- a ta me problematika vise dira od nekih drugih zaostavstna koje su bezbedne, da tako kazem.
milisav68 milisav68 20:30 14.06.2020

Re: Endži praštaj

Hajde mi ti objasni, ili me makar uputi sta to treba da procitam.

Ne moraš ništa da čitaš, možeš i da gledaš slike.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:34 14.06.2020

Re: Endži praštaj

ao i bilo gde drugde gde postoje neki spomenici istorijskih desavanja i kulture.


Ma samo da nije srpsko, bilo bi super:)
angie01 angie01 20:35 14.06.2020

Re: Endži praštaj

Ako vas već mrzi da čitate.


evo, procitala- ja reko imas neka tajna dokumenta,...kad ono...

evo sta nam je pametno rekao njkv,

Драги грађани Србије, 21. јуна одржавају се локални и парламентарни избори. Право гласа је демократско право загарантовано Уставом. Што већи број људи изађе на биралишта, резултат избора је релевантнији. У Србији је демократија још увек млада и ово је прилика да свима покажемо да смо зрело и одговорно демократско друштво које брине о својој држави. Нашој земљи је у периоду који нам долази потребна јака Влада, јер нас очекују велики изазови. Јаку Владу ћемо добити само ако што већи број људи изађе на изборе и јасно каже за коју је опцију заокруживањем броја на гласачким листићима и никако другачије“.
10/06/2020

angie01 angie01 20:36 14.06.2020

Re: Endži praštaj

Ma samo da nije srpsko, bilo bi super:)


da, bas to pise.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:37 14.06.2020

Re: Endži praštaj

- ja reko imas neka tajna dokumenta


Kraljevska titula tajni dokument!

Što ti je poznavalac :)
angie01 angie01 20:42 14.06.2020

Re: Endži praštaj

Kraljevska titula tajni dokument!

Što ti je poznavalac :)


ti imas neki problem sa razumevanjem,...trtljas tu da ljudi nisu informisani, ne citaju, pa ne znaju, a onda postavis nesto sto je opste poznato i sajt karadjordjevica:))),...inace tajna dokumenta-je ocigledna metafora.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:50 14.06.2020

Re: Endži praštaj

Pa to hebe naše koke! Ideja je, po mom mišljenju, dobra jer pravi istinski raskid sa noćnomornom prošlošću, ali sprovesti je efikasno u delo...e, za to je potrebno mnogo više.


Možda i nije.
Naravno da znam da je ona anketa bezvezna, da se na osnovu nje ništa ne može zaključiti, ali mene su stvarno iznenadili rezultati.
A onda vidi i St.jepana, ozbiljnog čoveka, i on je pomislio da je to sa nekog monarhističkog sajta, rekao bih da ni on nije očekivaoo to među populacijom čitalaca ovog sajta.
Možda je ta ideja življa i masovnija nego što se čini?
A evo i Maksa se već dvoumi, dovoljno za početak :)

Da, stoji to da je Sloba, plašeći se srpske naklonosti monarhiji, preko Šešelja uspeo da priču sa monarhije prebaci na Aleksandrov srpski, i da je to sad realna prepreka, ali kad dođe vreme da se priča o princu Petru, kad se i ta Slobina ujdurma otkloni, možda je to realnije nego što sad mislimo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:56 14.06.2020

Re: Endži praštaj

trtljas tu da ljudi nisu informisani, ne citaju, pa ne znaju, a onda postavis nesto sto je opste poznato i sajt karadjordjevica:))),...i


Pa čovek pita kad je promenjeno, gde da vidi da je promenjeno, a ti se u uvo pretvorila, pa šta da postavim?

Javna, poznata činjenica, koju možeš da proveriš na jedno dvesta sajtova minimum, a tebi sad ne odgovaraju najlogičniji sajtovi gde se to može videti.

Pretvorila si se u uvo, saznala si nešto što nisi znala, (dobro, usput si lupila i glupost o tajnim kraljevskim titulama, al nema veze, naviklo se) i umesto hvala, ti krećeš u vađenje, a majka je lepo govorila.
predatortz predatortz 21:00 14.06.2020

Re: Endži praštaj


Da, stoji to da je Sloba, plašeći se srpske naklonosti monarhiji, preko Šešelja uspeo da priču sa monarhije prebaci na Aleksandrov srpski


A tek Šešelj - četnik protiv monarhije, naoružavan iz magacina DB.
Inače, ta "četničina" je kao srednjoškolac tužakao direktorku sarajevske gimnazije kako skreće sa linije SKJ.

Uvek se setim reči vladike Atanasija, kad ono reče da ne tvrdi da Šešelj nije Srbin i pravoslavac, ali da crkvene knjige koje on ima ne kazuju da jeste.
angie01 angie01 21:02 14.06.2020

Re: Endži praštaj

dobro, usput si lupila i glupost o tajnim kraljevskim titulama,


gde sam pomenula tajne kraljevske titule???..ti si nesto prs'o, sta li...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:03 14.06.2020

Re: Endži praštaj

četnik protiv monarhije,


I to je prošlo!
Da ne poveruješ.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:05 14.06.2020

Re: Endži praštaj

gde sam pomenula tajne kraljevske titule?


Jesi pričala o tajnim dokumetima koji pokazuju da Aleksandar ima titulu ..................od Srbije, a ne Jugoslavije, kako si mislila.

angie01 angie01 21:16 14.06.2020

Re: Endži praštaj

Jesi pričala o tajnim dokumetima koji pokazuju da Aleksandar ima titulu ..................od Srbije, a ne Jugoslavije, kako si mislila.


huci- ne izmisljaj,...pricas gluposti....nista od ovoga sto slazes nisam rekla. vrati se i pogledaj moje komentare-...sem ako ovo ne radis namerno,...vec sam ti nacrtala da su tajna dokumenta pomenuta metaforicki,...a ja njegove titule uopste nisam komenatrisla niti pomenula,...nadovezala sam se samo iz zezanja, sa- pretvorila sam se u uvo, na komentar u kome se od tebe trazi neki izvor info...nista vise od toga,...niti sam nesto zainteresovana- rekoh ti vec, da mi gica nije interesantan.

...znaci nigde nisam ni u tragovima pomenula tajne kraljevske titule....narocito ne ovog bez prestola i kraljevstva.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:41 14.06.2020

Re: Endži praštaj

rati se i pogledaj moje komentare

Jesam, evoovako
Zaharaga kaže da Aleksandar ima tutulu, da je naslednik prestola Jugoslavije, a ne prestola Srbije.
Ja mu kažem da to nije tačno, da treba da čita ako želi da tvrdi, da je titula promenjena.

On pita gde to piše, gde da pročita, e ti tu, sva srećna i nasmejana, priskačeš sa "u uvo sam se pretvorila" smatrajući da to nigde ne piše.
Navedem najobičnije sajtove, vikipediju i sajt krunskog saveta, i tu stoji ta informacija, svima na dohvat ruke.

E tu ti krećeš sa pričom o nekim tajnim dokumentima, ne znam samo kome uopšte može da padne na pamet ikakav tajni dokument kad se priča o kraljevskim titulama (osim tebi naravno)

A onda kreće tvoja kalsika, nije tačno, nisam to rekla, učitavaš, a sve je to već viđeno mnogo puta, a i očekivano:)
rodni rodni 21:50 14.06.2020

Re: Endži praštaj

hoochie coochie man
rati se i pogledaj moje komentare

Jesam, evoovako
Zaharaga kaže da Aleksandar ima tutulu, da je naslednik prestola Jugoslavije, a ne prestola Srbije.
Ja mu kažem da to nije tačno, da treba da čita ako želi da tvrdi, da je titula promenjena.

On pita gde to piše, gde da pročita, e ti tu, sva srećna i nasmejana, priskačeš sa "u uvo sam se pretvorila" smatrajući da to nigde ne piše.
Navedem najobičnije sajtove, vikipediju i sajt krunskog saveta, i tu stoji ta informacija, svima na dohvat ruke.

E tu ti krećeš sa pričom o nekim tajnim dokumentima, ne znam samo kome uopšte može da padne na pamet ikakav tajni dokument kad se priča o kraljevskim titulama (osim tebi naravno)

A onda kreće tvoja kalsika, nije tačno, nisam to rekla, učitavaš, a sve je to već viđeno mnogo puta, a i očekivano:)

Samo dok reteriraju ove prostale komunjare - onda može i bez kralja!
Mada - bez kralja ne valja!
Istina - sadašnje komunjare će, kada sve prođe - pričati kako oni nikada i nisu bili za komunjarizam.
I ponovno će pričati kao su Gedža i Huči retrogradni, zaostali, nepismeni i primitivni.
angie01 angie01 21:59 14.06.2020

Re: Endži praštaj

e ti tu, sva srećna i nasmejana, priskačeš sa "u uvo sam se pretvorila" smatrajući da to nigde ne piše.






E tu ti krećeš sa pričom o nekim tajnim dokumentima, ne znam samo kome uopšte može da padne na pamet ikakav tajni dokument kad se priča o kraljevskim titulama (osim tebi naravno)




ne treba da me interpretiras- nego da razumes jednostavne recenice sa jos jednostavnijim znacenjem i jos sam ti nacrtla, al ajd jos jednom da pokusam, u mojim komentarima nisam nikakve tajne titule spomenula,...jesam ironicno i metoforicki za tvoje izvore info, rekla e, hebiga ja mislila da imas neka tajna dokumenta, u smislu da imas nesto sto niko nije video ni mogao da nadje, a ne linkove tipa karadjordjevog sajta, a iz ciste zahebancije,...kao i to da sam se u uvo pretvorila iz istog razloga.

ako i dalje ne kapiras i nisi sposoban da razumes-tu ti vise nisam ja kriva.
angie01 angie01 22:01 14.06.2020

Re: Endži praštaj

carli,prva i poslednja opomena.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:07 14.06.2020

Re: Endži praštaj

u smislu da imas nesto sto niko nije video ni mogao da nadje,


Da imam nešto što niko ne može da nađe, a što svedoči o tituli :)

Pa prestani da se ukopavaš više jebote.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:07 14.06.2020

Re: Endži praštaj

I ponovno će pričati kao su Gedža i Huči retrogradni, zaostali, nepismeni i primitivni.


Normalno :)
predatortz predatortz 22:10 14.06.2020

Re: Endži praštaj

hoochie coochie man
u smislu da imas nesto sto niko nije video ni mogao da nadje,


Da imam nešto što niko ne može da nađe, a što svedoči o tituli :)

Pa prestani da se ukopavaš više jebote.


Pa, jbte, nisu Karađorđevići drug Tiiitoo, pa da se ne zna ko su, šta du, odakle su i da se čeka da Rusi otvore arhive da se i to jednom sazna.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:20 14.06.2020

Re: Endži praštaj

Pa, jbte, nisu Karađorđevići drug Titoo, pa da se ne zna ko su, šta du, odakle su i da se čeka da Rusi otvore arhive da se i to jednom sazna.


Pa izgleda da je ipak on stvarno Zagorac, to, Kumrovac, svinjska glava...

Ali i ubica.
Kažu da je bio službeni ubica za partiju u vreme španskog građanskog rata.
Zato je valjda i krio svoje učešće tamo, dok su se svi drugi time ponosili.

Koliko li taj ljudi na duši nosi, a evo još mu se klanjaju.
angie01 angie01 22:31 14.06.2020

Re: Endži praštaj

dobro decki- sve ste vec rekli 1000 puta, razumeli smo,..mene licno ne iteresuje kralj ni rasprava o njemu, blog je o mnogo ozbiljnijim problemima koji na zalost postoje, za razliku od trona i monarhije,...a sada jos hocete da ponovo smarate sa komunistima i titom, ajde to lepo kod nekog drugog- ja sam vas ispostovala, sada je dosta,...ako nemate nesto da kazete o temi, ili necemu novom, vaznom, zanimljivom...
vcucko vcucko 22:34 14.06.2020

Re: Endži praštaj

zaharaga
Karadjordjevici su prestolonaslednici JUGOSLAVIJE, a ne Srbije. Cak i da se srbi odluce za kraljevinu, a nadam se da nece, Karadjordjevici nemaju nikakvo pravo na taj presto.

Neće biti.
Petar Prvi je septembra 1904. krunisan kao kralj Srbije. Kralj SHS odn. Jugoslavije je postao ujedinjenjem Srbije u SHS odn. Jugoslaviju. Nije zbačen sa srpskog prestola, nije mu oduzeta kraljevska kruna i čast. O ubistvu Aleksandra i Drage možemo da mislimo i ovako i onako, ali ne postoji rivalska dinastija, porodica, grupa, bilo ko ko može Karađorđevićima da spori krunu Srbije.
Krunu Jugoslavije svakako, jer su je napustile sve konstitutivne članice sem Srbije, ali o tome je bepredmetno govoriti jer Jugoslaviju niko neće sem Srba.
Kad smo već kod toga, Gedža na mene drvlje i kamenje kad sam napisao da je Srbima u Jugoslaviji bilo većinski dobro i da bi zato i dalje doopeta dali za nju. Sad on barata nekim istraživanjem i 70%, jbt ni ja nisam mislio da je tolika cifra.
Ako je to tačno, mi smo stvarno hodajuća psihopatologija.
angie01 angie01 22:42 14.06.2020

Re: Endži praštaj

Ako je to tačno, mi smo stvarno hodajuća psihopatologija.


onda ne citas komentare ispod raznih tekstova, da l na srpskim sajtovima, da l na sajtovima drugih ex Yu drzava, ili ispod YT klipova, gde ima bas mnogo slicnih izjava, a da nisu Srbi u pitanju.
st.jepan st.jepan 09:40 15.06.2020

Re: Endži praštaj

A onda vidi i St.jepana, ozbiljnog čoveka,

O, hvala, hvala, nije trebalo.
i on je pomislio da je to sa nekog monarhističkog sajta, rekao bih da ni on nije očekivaoo to među populacijom čitalaca ovog sajta

...inače čuvenog po pouzdanosti brojčanika i brojčica - množenje preporuka sa 63, 127, ili već koliko, množenje broja čitanja, nekad sa 2, nekad sa ko zna koliko (neki blogovi "čitani" preko 2 miliona puta).
Sem toga, niti je ovaj sajt što je bio, nit' mu je publika što je bila.

Što se tiče vraćanja dvora Karađorđevićima..., ako bi se to vraćanje desilo pre no što se vaspostavi monarhija, bila bi to svetska senzacija. Jer nigde i nikada u novijoj svetskoj istoriji, dakle u poslednjih par hiljada godina, kraljevski dvor nije vraćen, ni svrgnutom kralju (caru, knezu, kalifu, sultanu), ni njegovim naslednicima. Posvuda, to su sada mahom muzeji.

Ne pomišljaaš li da iza ovoga stoji neki jak razlog? I da je već i činjenica da nečega nema i nije nikada bilo, sasvim dovoljna da, i bez ikakvog razmišljanja, zaključiš da to za šta se zalažeš, najverovatnije nema smisla.

Ipak, pre par godina me začudo nije mrzelo da ob-jašnjavam ono što bi trebalo da je u magnovenju jasno:
Generalno, imovina vladara je narodna imovina, na čije korišćenje vladar ima pravo dok je vladar. S pravom je "stiče" na osnovu privilegija koje uz vladarsku funkciju idu prirodno i logično (npr. monopol na ovo-ono), jer ta funkcija posvuda podrazumeva izvesnu meru raskoši. Raskoš je neophodna za obavljanje vladarskog posla, kako zbog bildovanja poštovanja među podanicima, tako i zbog dostojnog reprezentovanja države.

Kad vladara smeni drugi vladar, on preuzima i vladarsku imovinu. Tako su Karađorđevići sasvim legalno preuzeli imovinu Obrenovića čim su ih (nelegalno) defenetrirali, a s preuzimanjem Jugoslavije, Tito je preuzeo i imovinu Karađorđevića. Kako, međutim, nije imenovao naslednika-vladara, svojim krvnim naslednicima nije ostavio ni cvonjka. Bio pametan, razumeo gornji princip, a ne ko neki.

Kad neko od tih nekih opet postane kralj Srbije, pa makar to bio i Acika, sasvim će biti OK da mu se vrati, i Beli dvor, i koješta još. Mada, sad nešto razmišljam, Beli dvor je ipak prevelik za kralja male Srbije - sagrađen je po meri kralja velike Jugoslavije.

Naravno da svrgnutim monarsima, tj njihovim naslednicima, nigde nije vraćeno ništa od imovine koju su oni za svog vladarskog vakata, ne posedovali, već "dužili". Jer za obavljanje vladarskih poslova i radnih zadataka, dvorcovi su im bili neophodni, a posle jok.


Zar nije već dovoljno bizarno to što se Aci Kralju dozvoljava da u Dvoru stanuje?
Zamisli kad bi nekom nasledniku Lujeva dodelili na košišćenje makar i tavanski sobičak u Versaju ili Luvru. Francuzi bi rekli "quelle idee!"

Edit:
Što se pak Acike tiče, njegov pokojni stric Tomisllav je, tokom opuštenog ćaskanja u mojoj bivšoj redakciji (pomagao nam u vezi podataka o članovima porodice), o njemu rekao doslovno ovo:
"Nije loš momak, ali nije ni mnogo bistar".
Apsolutno se slažem da nije loš čovek. Izuzetno cenim što nikada, čak ni u ono ratno vreme, nije rekao ništa loše ni o jednom ex YU narodu - baš ništa što bi vonjalo po nacionalizmu i šovinizmu.
rodni rodni 09:43 15.06.2020

Re: Endži praštaj

angie01
carli,prva i poslednja opomena.

Uaaa, komunjare!
Ne može to da ne preti - pa to ti je!
Što se tiče teme ... šta je tema?

Aaaa, da - tema je infostan ili tako nekako.
Pa da prozborim i o temi ... u paketu sa ostalim 'infostanovima'.
Ja uopšte ne pravim pitanje - kako mi stigne koji račun, ja ga platim.
Naravno - bacim oko da proverim da mi račun nije veći za npr. red veličina.
Tako sam za vodu, umesto za cca 12 do 15 kubika, dobio račun uvećan za 100 kubika (za jedan mesec).
Sišao sam u šaht (to mi je draga pomoćna građevina, jer sam ga lično iskopao i uzidao), fotografisao - i posalo mejl vodovodu.
U mejlu sam referisao na fotografiju u kome se vidi brojač vodomera.
Pored toga, napisao sam im da mi trenutno pošalju novi, odgovarajući račun (nisam im tražio da se izvinjavaju) - jer ću da ih 'tužim' zbog uznemiravanja - inače.
I da vidiš kako je za 3 dana stigao korektan račun.
Inače - pošto sam sam svoj gazda - sve troškove održavanja fakturišem sam sebi.
Pa kada mi je pao crep usled nevremena - morao sam da pljucnem 40 evara da se majstor popne i da stavi novi ... jbg, visoko bilo na 12 metru od 13 metara visoke kuće (ko Filipov soliter, maltene).
Našli smo se na pola, tj. 20 evara, jer je on, i inače, došao zbog toga što je vetar otkinuo jedno koleno vertikale oluka koje je on prethodno postavljao.
angie01 angie01 10:38 15.06.2020

Re: Endži praštaj

Ne može to da ne preti - pa to ti je!


ne pretim, upozoravam, znas ti dobro zasto.


Tako sam za vodu, umesto za cca 12 do 15 kubika, dobio račun uvećan za 100 kubika (za jedan mesec).


vidi, upravo si izrekao ono za sta se i ja zalazem, a funkcionise kod onih koji zive u svojim kucama.

znaci- ono sto potprosim, to mi faktruisi i to cu da platim, ako dodje do zaduzenja iz bilo kog razloga, kojih u Srbiji ima mnogo- gubitak posla, male plate/penzije, veliki troskovi bazicnih stvari i slicno,....idem u firmu gde zaduzenje postoji i platim dug,...koji ce bilo kome Infostan da budzi neke stavke koje ni ne postoje kao realna usluga, da ubacuje u te zbirne racune dugovanja za nesto sto nije ni obavljeno- kao u ovom slucaju izvsenje izvrsitelja- i slicne stvari,...koji ce uopste Infostanu advokati da bi odreagovali u nekim slucajevima, kada imaju pravnu sluzbu- cije sve skupa plate ionako placaju grajdani- i to jos neki od njih su ispali da su fantomi, fiktivno potpisani,dok oni pronadjeni nece da kazu nista o tome- kojim pravom???...pa jos isterivanje putem izvrsitelja, privatnika, kojima je zakonodavac dao da sami utizuju i sprovode sta hoce,....pa i da sami salju racune za neispunjene radnje, kako bi se nepotrebnom Infostanu vratio navodni predujam koji su platili angazovanjem ovih siledzija,...bez mogucnosti da se druga strana odbrani od svega.

je l neko uteruje dugove tajkunima, estradi, drzavnim firmama,...koji fakat imaju najveca zaduzenja, ili samo malom ponizenom i siromasnom gradjaninu.
gedza.73 gedza.73 10:47 15.06.2020

Re: Endži praštaj

blog je o mnogo ozbiljnijim problemima koji na zalost postoje, za razliku od trona i monarhije,...a sada jos hocete da ponovo smarate sa komunistima i titom

Ovo o čemu ti pišeš ne dešava se u istoj meri u monarhijama, komunustičkim i post komunističkim društvima.

Tebi smeta što se u zgradama od 15 tabli na deset postavljaju odluke izvršitelja (verujem da moralno-politička podobnost ima veze sa njihovim njihovim izborom kao i sa izborom 'profi' upravnika) a samo da te podsetim da oni rade u skladu sa zakonom. Aposlutno isto kao nekada kad u skladu sa zakonom komunistički izvršitelj donese odluku da te iseli iz stana i dodeli svojoj AFŽ švalerki.
Kad se dogovorimo o osnovnim principima posle možemo da nastavimo diskusiju kakvi zakoni treba da važe.
Izgleda da još važi Titova maskima 'pa nećemo se drugarice i drugovi držati zakona kao pijan plota' pa me zato buni šta ti u stvari oćeš
gedza.73 gedza.73 10:57 15.06.2020

Re: Endži praštaj

vcucko
Kad smo već kod toga, Gedža na mene drvlje i kamenje kad sam napisao da je Srbima u Jugoslaviji bilo većinski dobro i da bi zato i dalje doopeta dali za nju. Sad on barata nekim istraživanjem i 70%, jbt ni ja nisam mislio da je tolika cifra.
Ako je to tačno, mi smo stvarno hodajuća psihopatologija.

Ja sam rek'o da nije bilo svim Srbima podjednako dobro (ni u prvoj ni u drugoj Yz), da Srbi u Srbiji nisu bili većinski prokomunistički nego promonarhistički zbog novije srpske istorije i srpskog učešća u srpskoj državnosti (da ne kažem srbijanskoj ), da je zvanična polseratna doktrina bila kako Srbi u Srbiji nisu ratovali za oslobođenje na pravoj strani ('ipak su oni ćetnici') dok su neki drugi Srbi krvarili pod hrvatskim zapovedništvom pa imaju prava na rukovodeća mesta bez mogućnosti opoziva što je dovelo do tragičnih posledica po srpski korpus upravo potčinjenošću tog dela srpske rukovodeće 'elite' jugoslovenskoj komunističkoj ideji i da je socijalnim inžinjeringom danas najveća podrška SFRJ u Bosni, Srbiji, Makedoniji a da su Slo i Cro na ispod dvadeset dok su Albanci oko pet.

Što je meni poprilično iznenađujuće jer Albanci ponajgore žive od svih narodnosti u SFRJ
angie01 angie01 11:07 15.06.2020

Re: Endži praštaj

Posvuda, to su sada mahom muzeji.


upravo,...no pobornici pravde vracanja, se pozivaju na to sto je dvor navodno izgradjen od licnih sredstava kralja Aleksandra- sad pitanje je sta to tacno podrazumeva....kao i to, po kom osnovu gradjani izdrzavaju gicu.

Takodje, krlja Aleksandar Karadjordjevic I je bio pobornik integralnog jugoslovenstva, sto bi znacilo da su Srbi, Hrvati i Slovenci jedinstvan narod, sastavljeni od razlicitih plamena....sto opet pobornici monarhije negiraju, cak izrazeno navijaju za nacionalne razlike, pa me cudi onda ova ljubav....

a kao vladar, nije se puno razlikovao od onih koje njegovi pobornici kritikuju, naprotiv, bio je protivnik jakih stranaka i njihovih vodja, zeleo je da svu vlast ima u svojim rukama,... rusio je vlade sa skupstinskom vecinom, zadrzavajuce one sa manjinskom podrskom, gde je Vidovdanskim ustavom sebi omogucio da saziva i raspusta skupstinu, raspisuje izbore-poznato, zar ne....uredno je je imao ruku na svemu preko svojih insajdera u strankama, a u vojsi preki Bele ruke,...zaveo je 6. januarsku diktaturu....

tako da, ako pljujemo po diktatorima,....

angie01 angie01 11:17 15.06.2020

Re: Endži praštaj

a samo da te podsetim da oni rade u skladu sa zakonom.


ako ti ne kapiras kako to funkcionise-znaci privatna firma te utuzi, iseljava, ili sta god vec, naplacuje nesto sto nije ni uradiala, a da ti uopste nisi upoznat sa tim, niti ti je omoguceno da se branis,...to nije normalno!


Kad se dogovorimo o osnovnim principima posle možemo da nastavimo diskusiju kakvi zakoni treba da važe.


pa to cemo tesko, dok inputirate drugima stvari koje ne stoje- vi, podrzavaoci takodje tiransko upravljanje- svoju glavnu odbranu bazirate na tome, da su vam oponenti komunjare i korisnici benefita titove vlasti- a to nije istina,....kao sto nije istina, da je ceo period postojanja YU bio los- naprotiv, u to vreme su se sve teritorije u sastavu ove drzave najvise razvile, igradile, napredovale,... sto nije stvar nicieg misljenja, nego su pokazatelji podaci o stvarima koje tako nesto pokazuju za svaku drzavu,....e sad, hebiga sto je to bilo u rezimu koji je negirao vase cetnicke vrednosti.
gedza.73 gedza.73 11:20 15.06.2020

Re: Endži praštaj

se pozivaju na to sto je dvor navodno izgradjen od licnih sredstava kralja Aleksandra- sad pitanje je sta to tacno podrazumeva

Podrazumeva da ti braniš njegovo pravo na imovinu jer mu se odbijalo od plate za stan koji je otkupio devedesetih pa mu izvršitelji nakalemili troškove zbog kog su mu stan oduzeli.

I nije monarhija samo kralj Aleksandar.
Ujedno stalno potenciraš izgovor Aleksandra Karađorđevića i njegov fizički izgled ('gica') pa te pitam da se nisi slučajno učlanila u Levijatan da mu odneseš svinjsku glavu na kapiju Belog dvora. Ili si protivnik organizacije 'Krov nad glavom' pa bi da prebiješ Karađorđeviće što traže svoju kuću.


predatortz predatortz 11:23 15.06.2020

Re: Endži praštaj

upravo,...no pobornici pravde vracanja, se pozivaju na to sto je dvor navodno izgradjen od licnih sredstava kralja Aleksandra- sad pitanje je sta to tacno podrazumeva....kao i to, po kom osnovu gradjani izdrzavaju gicu.


Nije navodno, nego jeste.
Kralj je imao godišnju apanažu, što bi prost narod rekao - platu.
To je, kažu, mudro ulagao u akcije. Rudnici, topionice... Od te dobiti ostvarivao je prihod.
Sve po zakonu, sve po propisima.
Potom, kralj je dizao kredite. I vraćao.
Mudro je investirao i dobro zarađivao.
Sve što je privatna imovina, što može da se dokaže, to treba i da se vrati, ili da se vlasnici pristojno obeštete.
To što se nekom diže kosa na pomen kralja, to je njegov lični problem i prostakluk.
Za pošten svet privatna svojina, ma čija ona bila, je svetinja u koju se ne dira.

angie01 angie01 11:26 15.06.2020

Re: Endži praštaj

Podrazumeva da ti braniš njegovo pravo na imovinu jer mu se odbijalo od plate za stan koji je otkupio devedesetih pa mu izvršitelji nakalemili troškove zbog kog su mu stan oduzeli


ti nesto mesasa loncice.

I nije monarhija samo kralj Aleksandar.


o kome pricas- ovaj sada nije kralj, nema monarhije, nema prestola,....ne potenciram ja njegov fiziki izgled, za koji me bas briga, samo koristim uobicajeni nadimak.
gedza.73 gedza.73 11:29 15.06.2020

Re: Endži praštaj

ko ti ne kapiras kako to funkcionise-znaci privatna firma te utuzi, iseljava, ili sta god vec, naplacuje nesto sto nije ni uradiala, a da ti uopste nisi upoznat sa tim, niti ti je omoguceno da se branis,...to nije normalno!

Naravno da nije normalno i naravno da su doneli zakone koji nisti su pravedni niti su u skladu sa nekim opštim normama. Ono što ja tebe pitam da li si ti pricnipijelno protiv takvog ponašanja državnih institucija. Ako jesi onda više nema razloga da se raspravljamo o komunističkim zakonima i o komunističkom uređenju. Jer i oni su radili po 'svojim' zakonima. Dirigovanim sa partijskog vrha.

u to vreme su se sve teritorije u sastavu ove drzave najvise razvile, igradile, napredovale,... sto nije stvar nicieg misljenja, nego su pokazatelji podaci o stvarima koje tako nesto pokazuju za svaku drzavu

Naravno. Poput bankrota države, nestašica svega i svačega, sirotinje koja je spavala po železničkim stanicama što poptuno negira falsifikovan naslovna strana Forbsa o SFRJ privredi kao četvrtoj u svetu.Ili tvoji komentari da su to bili nepsimeni i neobrazovani ljudi pa su verovatno zaslužili tako da žive.

Danas ima malih privrednika koji imaju veći izvoz nego neki socijalistički giganti u SFRJ. I nije istina da smo tada napredovali jer neki jeste a neki i nismo.

.e sad, hebiga sto je to bilo u rezimu koji je negirao vase cetnicke vrednosti.

Jel' možeš molim te da mi navedeš jedan jedini primer bilo koje socijalističke samoupravne fabrike na teritoriji Srbije koju su radnici zadržali i od nje napravili brend na svetskom tržištu. Ili da svi vi koji zagovarate takvo uređenje pokažete vašu firmu koja je zajedničkim snagama i ulaganjima napravila bilo šta komlikovanije od klikera a da postoji na tržitšu regiona.

Ili jednostavno volite da pričate onako bez veze.
gedza.73 gedza.73 11:36 15.06.2020

Re: Endži praštaj


angie01
ti nesto mesasa loncice

cop. Ako su upitna njegova sredstva za izgradnju jednog Belog dvora onda su upitna novčana sredstva svih građanki i građana koji su dobili stanove od države. Revizijom ili da doplate razliku od 40 000 eura ili da im se oduzme ili da se Karađorđevićima vrati imovina.
.ne potenciram ja njegov fiziki izgled, za koji me bas briga, samo koristim uobicajeni nadimak.

Miliš poput onog debeloguzog Teofila Pančića aka BIk koji sedi Masne Kose ili Nataše Kandić soroševske kurvetine i ćerke serijskog ubice ili Staše Žalosne Sove Zajović, crnogorke koja se meša u unutrašnja pitanja države Srbije?
Da samo predupredim pogrešne interpretacije
Stanislava Staša Zajović (born 1953 in Nikšić, Yugoslavia, today Montenegro) is a Montenegrin peace activist.

angie01 angie01 11:41 15.06.2020

Re: Endži praštaj

samo cu ovo- jer moram da idem,...a ionako je ostatak isti kao i mnogo puta pre,....

istina da smo tada napredovali jer neki jeste a neki i nismo.


ja licno, ( moja porodica) sto sam vec vise puta rekla, al ti insistiras na nepostenoj interpretaciji- nismo imali nista od tog rezima, naprotiv, ja govorim o zemlji u celini i to je istina.


Ako jesi onda više nema razloga da se raspravljamo o komunističkim zakonima i o komunističkom uređenju.


to vi pricate stalno- 30 godina je proslo, ko sprecava Srbiju da se uredi i bude normalna drzava?!
predatortz predatortz 11:46 15.06.2020

Re: Endži praštaj

ko sprecava Srbiju da se uredi i bude normalna drzava?!


Sprečavaju oni koji njom vladaju iz senke. Deep State, kako se to moderno zove. A to su ostaci režima koji nikad nije demontiran. Oficiri raznih komunističkih službi, njihovi potomci koji su došli do velikog kapitala pa ga sada brane. Pročitaj biografije lidera pozicije, opozicije, NGO i naći ćeš dosta zanimljivih činjenica o tome šta su im radili roditelji. Ili nećeš naći ništa o roditeljima i poreklu.


rodni rodni 12:11 15.06.2020

Re: Endži praštaj

angie01
Ne može to da ne preti - pa to ti je!


ne pretim, upozoravam, znas ti dobro zasto.


Tako sam za vodu, umesto za cca 12 do 15 kubika, dobio račun uvećan za 100 kubika (za jedan mesec).


vidi, upravo si izrekao ono za sta se i ja zalazem, a funkcionise kod onih koji zive u svojim kucama.

znaci- ono sto potprosim, to mi faktruisi i to cu da platim, ako dodje do zaduzenja iz bilo kog razloga, kojih u Srbiji ima mnogo- gubitak posla, male plate/penzije, veliki troskovi bazicnih stvari i slicno,....idem u firmu gde zaduzenje postoji i platim dug,...koji ce bilo kome Infostan da budzi neke stavke koje ni ne postoje kao realna usluga, da ubacuje u te zbirne racune dugovanja za nesto sto nije ni obavljeno- kao u ovom slucaju izvsenje izvrsitelja- i slicne stvari,...koji ce uopste Infostanu advokati da bi odreagovali u nekim slucajevima, kada imaju pravnu sluzbu- cije sve skupa plate ionako placaju grajdani- i to jos neki od njih su ispali da su fantomi, fiktivno potpisani,dok oni pronadjeni nece da kazu nista o tome- kojim pravom???...pa jos isterivanje putem izvrsitelja, privatnika, kojima je zakonodavac dao da sami utizuju i sprovode sta hoce,....pa i da sami salju racune za neispunjene radnje, kako bi se nepotrebnom Infostanu vratio navodni predujam koji su platili angazovanjem ovih siledzija,...bez mogucnosti da se druga strana odbrani od svega.

je l neko uteruje dugove tajkunima, estradi, drzavnim firmama,...koji fakat imaju najveca zaduzenja, ili samo malom ponizenom i siromasnom gradjaninu.

Pojma ja nemam zašto ti meni pretiš.
Mislim, ni ne brine me to niti me zanima tvoj razlog.
No, moja pretpostavka je - da ti mene mrziš.

Što se tiče advokata koje si pomenula - jedna zanimljivost.

Stigne meni od tih advokata neko pismo kako će oni ovo ili ono ... uglavnom, poprilično preteće sadržine.
Žena i ja pretresemo celu kuću - i uspostavi se da možda postoji mogućnost (pošto miksamo - nekada platimo kešom, a nekada ona elektronskim nalogom) ... sve u svemu, iznos toga, eventualno, neplaćenoga - je, da prostiš, pičkin dim, tj. nekih par stotina dinara.
I meni ne bi teško - ja sednem da tome advokatu napišem mejl.
Najpre ga uljudno pošaljem u pičku materinu ... ali baš ovim rečima ... poštovani gospodine, prisiljen sam da Vas pošaljem u pičku materinu zbog .... pa razvezem.
Uglavnom - posle sam ih zamolio da, zapamte moje ime i prezime - i da ću svaki puta kada mi pošalju preteću idiotariju --- ja njih da tužim zbog ugrožavanja moga zdravstvenog stanja.
Jer - ja ne dozvoljavam da meni iko išta preti.
A drugare iz te komunalne firme zamolim da pre nego li 'daju' nešto moje advokatu - da provere da li sam ja njima ikada bio dužan i dinara - pri tom ne računam na to da mesec dana mogu da preskočim - i to najčešće zbog toga što mi ne bude dostavljen njihov račun.
Advokat mi se izvinio i zahvalio na sugestiji - bez obzira što sam ga poslao u pičku materinu.
gedza.73 gedza.73 12:36 15.06.2020

Re: Endži praštaj

ja govorim o zemlji u celini i to je istina.

ja isto govorim o zmelji (ne o tebi) i ti po običaju grešiš.
30 godina je proslo, ko sprecava Srbiju da se uredi i bude normalna drzava?!


Apsolutno saglasan sa Predatorovim komentarom. Eto i ti si, svojim stavovima, uz Mrkonjića, Vulina, Antića...

možda ne znaš ali Karađorđevići su bili u Velikoj Britaniji, SAD, zapadnoj Evropi, Petar I Karađorđević je preveo knjigu 'O slobodi' britanskog reformatora gde se kaže
Svakom čoveku je poslednji i najviši cilj da što više i skladnije razvije svoje snage u njihovoj ličnoj osobini, a uslovi kojima će to postići jesu: sloboda rada i raznolikost položaja.

dok su ovi tvoji prevodili Staljinove i Lenjinove knjige i po njima vladali. Pa su posle najviši rukovodioci Komunstičke partije redom pobegli u Moskvu.

Evo ti još jedno mrsko monarhističko nasleđe
Карађорђев дом у Рачи је настао као дом за незбринуту децу и сирочад Дунавске бановине средствима издвојеним из Фонда Краљице Марије. Изградњу су помогли имућнији грађани Раче. Грађен је од 1929. до 1933. године према архитектонском решењу архитекте Душана Мичевића

Nisu mogli posle rata ni da okreče ono što su oteli



Od Rače Kragujevačke (i cele Srbije), su komunisti napravili ruinu, zabit dok se svako mesto te veličine u bilo kom delu Evrope razvijalo bez komunističkih stega i eksperimentalne ekonomije po normalnim, humanim i slobodnim principima.

Za Oplenac da ti dodam kako se kuća u kojoj je živeo kralj Petar tokom izgradnje ni malo ne razlikuje od ostalih kuća u Topoli tog doba kao i da kraljevi vinogradi nisu bili nešto posebno veliki u odnosu na neke druge poljoprivrednike.




vcucko vcucko 12:56 15.06.2020

Re: Endži praštaj

gedza.73

dok su Albanci oko pet.

Što je meni poprilično iznenađujuće jer Albanci ponajgore žive od svih narodnosti u SFRJ

A zašto ti je to iznenađujuće, tu je u pitanjuu državotvorna priča. Nema tu mnogo racionalnosti, samo onaj osećaj.

Kad bi mogao da pitaš pretke:
- je li, čukun, bi li ti dizao ustanke, da ti je neko merodavno i izvesno obećao da ćeš recimo za 50% bolje jesti, kućiti se i oblačiti, al' da ostanu dahije i da ti aga s punim pravom vršlja po kući?

Neštoi mislim da te čukun ne bi ni udostojio odgovora. Nego bi dobio, što bi kod nas rekli, kocem preko leđa

To ti je taj nivo priče
st.jepan st.jepan 14:27 15.06.2020

Re: Endži praštaj

Posvuda, to su sada mahom muzeji.
upravo,...no pobornici pravde vracanja, se pozivaju na to sto je dvor navodno izgradjen od licnih sredstava kralja Aleksandra-

To niko ne spori, naravno da ga je gradio o svom trošku.
Slučajno znam, jer kamen za dvor je (mom dedi) platilo lično on, nikakva državna blagajna.

Ali njegovi prihodi su, koliko znam, uključivali ne samo apanažu, već i profit iz raznih povlašćenih, monopolskih poslova. Smatralo se da baš tako i treba - monarsima se, iz opravdanih razloga koje sam gore naveo (a koje, očito, niko nije pročitao), morala omogučiti izvesna mera raskoši. Naravno, samo za njihovog vladarskog vakata.

I Lujevi su svoje Versaje i ostale Luvrove gradili iz ličnih sredstava, s tim što je u njihovom slučaju, granica između državnog i ličnog bila prilično sfumatasta. No svejedno, nezamislivo je da njihovi naslednici dobiju u Luvru i tavanski sobičak.

E, sad, da li je bogaćenje Aleksandrovo, bilo skroz čisto, ja ne mogu da sudim, ali fakat, bilo je enormno. I bilo je munjevito!

Evo o tome i anegdotica:

Jedan podatak o bogaćenju kralja Aleksandra objavila je i „Politika“ 6. juna 1987. godine i on glasi:

„Debata o zajmu i kraljevom novcu:
6. juna 1932. godine u Narodnoj skupštini Francuske vodila se debata o zahtevu Jugoslavije za zajam. Socijalistički poslanici su tražili od francuske vlade podrobnije podatke o zahtevu jugoslovenske vlade. Postavljeno je i pitanje: Zašto jugoslovenska vlada traži zajam od Francuske kada kralj Aleksandar Karađorđević ima pola milijarde franaka svoga novca koji je uložio u inostrane banke? Nek uzmu taj novac i eto im zajma!“ Na ovu izjavu odgovorilo je jugoslovensko kraljevsko poslanstvo u Parizu demantijem, tvrdeći da izjava podneta Narodnoj skupštini Francuske ne odgovara istini. Isti socijalistički poslanik koji je pitanje bio postavio na to je dao novu izjavu, koja je glasila: „Dao sam izjavu o novčanim ulozima kralja Aleksandra Karađorđevića koji se nalaze u inostranim bankama. Tvrdio sam da on ima na takvim ulozima pola milijarde franaka. NJegovo poslanstvo u Parizu tvrdi da to ne odgovara istini. Ja moram da se izvinim. Istina je da moja izjava nije tačna. Kralj Aleksandar Karađorđević nema pola milijarde franaka na bankama u inostranstvu. On u toj i toj banci ima samo 499 miliona i nekoliko stotina hiljada franaka…“


No svi ti argumenti skroz su nepotrebni.
Dovoljno je valjda reći "niko, nigde, nikad, so nemojmo ni mi".
Jer, pokazalo se već onoliko puta, ono ponosito "nema niđe bez ođe" nikada nije izlazilo na dobro.
gedza.73 gedza.73 15:00 15.06.2020

Re: Endži praštaj

vcucko
Kad bi mogao da pitaš pretke:
- je li, čukun, bi li ti dizao ustanke, da ti je neko merodavno i izvesno obećao da ćeš recimo za 50% bolje jesti, kućiti se i oblačiti, al' da ostanu dahije i da ti aga s punim pravom vršlja po kući?

Ovo je već 'sklisak' teren.
moji preci kad su došli ovde gde su došli su pronašli stara groblja i ostatke starih kuća, zaprložene njive. Verovatno ti neki koji su bili pre su prešli na KuK stranu.
ne znam ni ja sve ali Karađorđe je ratovao u frajkorima. Srbi su bežali pred Turcima u Austrougarsku i od Austrougara u Srbiju pod Turcima.

Po nekim pričama Karađorđa je sakrio Turčin, znajući za ubistvo, kod koga je radio posle ubistva Turčina koji je napujdao kučiće na Karađorđa.
Dahije su prvo ubile Hadži-Mustafu, beogradskog pašu pa tek onda srpske knezove. Što je izazvalo kako je napisao Ranke 'Srpsku revoluciju'. A za vladavinu tog Hadži-Mustafe kažu kako i nije bila toliko loša.

VOjna krajina je nastala tako što se deo odselio od jednog suverena (aga i opanci) ka drugom suverenu (puška i opanci). Danas imaš Srbe koji uzimaju dvojna državljanstva, bugarske, mađarske i ine EU pasoše tako da nivo priče imao dosta podnivoa (ne negiram ti ovo što si napisao samo dodajem). Ili Srbe koji su se odselili dok još kraljevina SHS nije postojala pa su njihovi potomci bili u NATO vojsci tokom devesedevete.

Albanci na KiM (njih nešto ne podnose Albanci iz Albanije) nisu baš dobili njihovom državotvornom pričom koja je poprilično sumnjiva. Jer Turci nisu imali džamije u Srbiji pre Kosovskog boja kao što su Srbi imali crkve i manastire na Kosovu. A kako bi' vratio a temu bloga Albanci su granicu dobili zahvaljujući jugoslovenskim komunistima i pogrešnoj politici srpskih komunista.

Inače Srbi na teritoriji bivše Jugoslavije imaju čime da se ponose iz svoje istorije i to ponajviše od svih ostalih 'naroda i narodnosti'. Toliko imaju da ne moraju da izmišljaju niti da prepravljaju tuđu u svoju.
gedza.73 gedza.73 15:19 15.06.2020

Re: Endži praštaj

st.jepan
No svi ti argumenti skroz su nepotrebni.

'Agumente' je napisao Svetozar Pribićević kad je prešao u svoju suprotnu fazu.
Pored ovih 'argumenata' je kritikovao Aleksandra Karađorđevića da bi čak na kraju odbacio Hrvatsku iz Jugoslavije.

Ovo je izjava poput mnogih političkih. Ono što postoji u jugoslovenskom arhivu govori da jeste bio relativno bogat. Ali ne u meri u kojoj Svetozar Pribićević piše. IMao je obligacije francuske železnice, borskih rudnika, nešto grada PAriza, obveznice u iznosu od 40 000 francuskih franaka ali pola milijarde je više izraz političke borbe.

Inače S.Pribićević se zalagao da Vojvodina uđe u SHS preko Zagreba a ne, kao Jaša TOmić, prvo da se ujedini sa Srbijom (taj put je nazivao izdajom Zagreba) pa tek onda u Jugoslaviju. Da je bilo po socijalisti, inače dobrovoljcu u KuK vojsci za napad na Srbiju i to po zlu čuvenoj hrvatskoj Vražjoj diviziji, deo Vojvodine bi devedesetih otplivao ka Zagrebu. Bez Srba.

angie01 angie01 15:30 15.06.2020

Re: Endži praštaj

ja isto govorim o zmelji (ne o tebi) i ti po običaju grešiš.


pa je li- kazes mi neki i vi neki,...a posle mi dodas,


dok su ovi tvoji prevodili Staljinove i Lenjinove knjige i po njima vladali. Pa su posle najviši rukovodioci Komunstičke partije redom pobegli u Moskvu.


kao i
Eto i ti si, svojim stavovima, uz Mrkonjića, Vulina, Antića...


kako da ti kazem, moj pradeda je imao svoju pivaru,( potpomak loze koja se izlistava u viki i slicnim stranama), koju su mu uzeli, kao i svu imovinu, obe babe bile obrazovane- sto je bila retkost u to vreme, jedna ustanovila i rukovodila decijim pozoristem i jos predavala u uciteljskoj skoli, jedan deda mi je pisao scenarija za pozorisne komade, sem sto je radio u opstini-kucu mu srusili u centru i dali mu drustveni stan, koji je posle morao da odkupljuje, a drugi je imao svoju proizvodnju i radnju i jos se bavio umetnickom fotografijom- pominje se u nekim knjigama-sem sto je bio zatocen, oduzeta mu je imovina,...roditelji, kao i njihove sestre i braca, svi bili intelektualci sa evidentnim rezultatima rada,....i da sad ne idem jos u dalju proslost,....i kakve onda sve to veze ima sa komunistima, Moskvom, Staljinom i Lenjinom, benefitima i slicnim ucitavanjima,( da ne pominjem i bas tragicne detalje),...pri cemu su svi oni koji nisu bili Srbi, poreklom iz zapadne Evrope.

..i kakve sve to veze ima sa tvojim slucajem o kome stalno kukas i neko ti je kriv, eto vi sto ste, a mi nismo mogli zbog vas,...neverovatno nepostenje ispoljavas.

sve ostalo sto si poturio, ubacivao i pravio svoje uobicajene kolaze, kako bi sto vise rekao, opljunuo i neznamvisesta, ne mogu da rasclanjujem, ne znam ni sta hoces s tim,... sto se kralja i vlasnistva tice,,odgovorila sam u prethodnim komentarima, plus oba Stjepanova, koji svi zajedno pokazuju kako su stvari stajale tada- znaci, niti idilicne, niti pravdene, niti bez samovolje i tiranije i svih muljavina koje se i dan danas primenjuju.

sto se mene licno tice- ono sto je po zakonu necije vlasnistvo- neka mu se vrati, kako tom nekome, tako i meni.

karadjordjevicima su odlucili da isplate imovinu- koliko sam u toku...IAKO PO ZAKONU NEMA PRAVO NA POVRACAJ DVORA.

jos uvek mi niko ne rece, po kom osnovu gradjani izdrzavaju trtu?...a recimo nema para da se lece bolesna deca?...ili isplacuju normalnije penzije i plate?


gedza.73 gedza.73 15:34 15.06.2020

Re: Endži praštaj

kako da ti kazem, moj pradeda je imao svoju pivaru,( potpomak loze koja se izlistava u viki i slicnim stranama), koju su mu uzeli, kao i svu imovinu, obe babe bile obrazovane- sto je bila retkost u to vreme, jedna ustanovila i rukovodila decijim pozoristem i jos predavala u uciteljskoj skoli, jedan deda mi je pisao scenarija za pozorisne komade, sem sto je radio u opstini-kucu mu srusili u centru i dali mu drustveni stan, koji je posle morao da odkupljuje, a drugi je imao svoju proizvodnju i radnju i jos se bavio umetnickom fotografijom- pominje se u nekim knjigama-sem sto je bio zatocen, oduzeta mu je imovina,...roditelji, kao i njihove sestre i braca, svi bili intelektualci sa evidentnim rezultatima rada


pa šta se onda desilo sa tobom?


.i kakve sve to veze ima sa tvojim slucajem o kome stalno kukas i neko ti je kriv, eto vi sto ste, a mi nismo mogli zbog vas,

Ako kažeš kako je bio uređen sistem, Jovanka bila gospođa ja tebe gledam kako opravdavaš sistem u kome se sudi po partijskoj pripadnosti a ne po zakonu, gde se ne dozvoljava sloboda preduzetništva niti ravnomernog razvoja.

A što se tiče kukanja zar nije tema bloga kukanje?
st.jepan st.jepan 16:04 15.06.2020

Re: Endži praštaj

st.jepan
No svi ti argumenti skroz su nepotrebni.

'Agumente' je napisao Svetozar Pribićević


Ne znam Pribićevićeve "argumente", autor citirane anegdotice je Zlatko Paković.
No nebitno, moja opaska o nepotrebnosti argumenata odnosila se na nepotrebnost dokazivanja da je vladarska imovina zapravo narodna imovina, i da na njeno korišćenje vladar ima pravo dok je vladar. Tako je svuda, tako je bilo i ovde, so neka tako i ostane.
Priča o povraćaju dvora skroz je nepotrebna, jer već i argument "niko, nigde, nikad", skroz je dovoljan.

angie01 angie01 16:11 15.06.2020

Re: Endži praštaj

pa šta se onda desilo sa tobom?


sa mnom nista, ali se zato desilo s tobom, koji sebi dozvoljavas da mi ucitavas sumnju u studiranje i zaposljavanje-kao, znas ti kako takvi kao ja,...pri tome, ja bih bez titove Yu isto studirala i bila jos naslednica, a ti nisi studirao ni u laksoj, besplatnoj varijanti,...zaposlila sam se sama, jer sam od prijavljenih kandidata bila toliko bolja i po bodovima i po uradjenom testu, da nisu mogli da urade nista drugo- nego da me prime,...sama sam i otisla,...i ko si uoste ti da bilo kome seres nesto o cemu nemas pojma.

ja sam oduvek iznosila stav o necemu sto ste ti i kamaradi lazno ocrnjavali do besvesti i preko svake mere,...i vise puta je i tebi njima receno, ne samo sa moje strane, da niko nije branio komuniste time sto o necemu misli drugacije nego sto vi pretstavljate- u krajnjoj liniji, ja sam u toj zemlji rodjena i zivela i ne trebas mi ti da mi kazes sta je i kako bilo u svojim montiranim istinama.


A što se tiče kukanja zar nije tema bloga kukanje?


ti cvilis na svakom blogu, da ti je neko nesto uskratio i to po sistemu, evo ja sam-glupa, lenja i neznalica, koja sam ipak sve dobila od svojih komunista, uskratila tebi-pametnom, vrednom i poznavaocu svega, jer si cetnik,...taj rad,...ono sramotan bezobrazluk.
angie01 angie01 16:12 15.06.2020

Re: Endži praštaj

Ne znam Pribićevićeve "argumente", autor citirane anegdotice je Zlatko Paković.
No nebitno, moja opaska o nepotrebnosti argumenata odnosila se na nepotrebnost dokazivanja da je vladarska imovina zapravo narodna imovina, i da na njeno korišćenje vladar ima pravo dok je vladar. Tako je svuda, tako je bilo i ovde, so neka tako i ostane.
Priča o povraćaju dvora skroz je nepotrebna, jer već i argument "niko, nigde, nikad", skroz je dovoljan.



hoochie coochie man hoochie coochie man 16:13 15.06.2020

Re: Endži praštaj

moj pradeda je imao..... potpomak loze ,....i kakve onda sve to veze ima sa komunistima,

Dobro, nahvalila si se na tri stupca, došlo ti, ok, ali kakve to veze ima sa tvojim provulinovskim stavovima o većini stvari?

Misliš da je obavezno pametan onaj čiji je deda imao pivaru?
Ma jok, grešiš.
angie01 angie01 16:26 15.06.2020

Re: Endži praštaj

Dobro, nahvalila si se na tri stupca, došlo ti, ok, ali kakve to veze ima sa tvojim provulinovskim stavovima o većini stvari?


pa eto, posle cetrnaest godina sam nesto skraceno- al stvarno:)))-napisala, da ovom gmazu, jer je svojim ponasanjem dokazao da to jeste- kazem, da lupeta.

a ja ne delim stavove ni mooolina ni ostale foliratntske gamadi- iznosim svoje misljenje o necemu sto nije bilo tako crno, kao sto vi pretstavljate,...evo npr- za to skolovanje- nekada su mogli da studiraju samo odabrani-Srbija je i dan danas u deficitu sa pismenima, plus ovi sa laznim diplomama- a za vreme Yu je opsimenjavanje bilo prioritet i podrzano od drzave, kao i zdravstvo, za razliku od sada, kada je potpuno utuceno,....da ne nastavljam sa ostalim stavkama, ionako nema uticaja na odgovor, cisto da dam primer onoga na sta vi reagujete kao besni psi- i jeste YU je bila uredjenija, sigurnija, bezbednija u svakom smislu od svih zemalja koje su je nasledile.


Misliš da je obavezno pametan onaj čiji je deda imao pivaru?
Ma jok, grešiš.


ma ne, al je svakako glup onaj koji donosi ovakav zakljucak iz onoga sto je napisano.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:00 15.06.2020

Re: Endži praštaj

Priča o povraćaju dvora skroz je nepotrebna, jer već i argument "niko, nigde, nikad", skroz je dovoljan.

Nije stjepane, nije to dovoljno.
Ko je Lujeve skinuo sa trona, ko im je uzeo dvor?

Narod, građani, a Karađorđevićima?
Nelegitimna sila, ogranak tiranije iz druge države.
Može li se to smatrati istovetnim?
Da su Srbi svoju dinastiju skinuli sa trona, pa kome bi drugom i mogla da ostane njihova imovina nego Srbima, srpskoj državi, tu dileme nema.
Ali da li bi versaj bio nacionalna imovina da je Hitler preko Petena oterao Lujeve, ili bi se posle prestanka sile Versaj vratio Lujevima?

Olako se gubi iz vida važna činjenica da je monarhija u Srbiji ukinuta stranom silom, stranom voljom, i protiv volje građana Srbije.
gedza.73 gedza.73 17:03 15.06.2020

Re: Endži praštaj


NG
i jeste YU je bila uredjenija, sigurnija, bezbednija u svakom smislu od svih zemalja koje su je nasledile.

Tebi jeste baš kao botovima danas.
Meni nije. Niti zavisim od države niti me boli patka za hrvatsko primorje.
za vreme Yu je opsimenjavanje bilo prioritet i podrzano od drzave

Severna Koreja skoro apsolutna psimenost.
plus ovi sa laznim diplomama

Nadam se da znaš za izjavu Zorana Đinđića kako je bio iznenađen tokom studiranja u Nemačkoj kad je nailazio na čitave delove koje su jugoslovenski intelektualci prepisivali od nemačkih filozofa bez ikakvog navođenja uvršćujući ih u svoje naučne radove kao zaključke do kojih su oni sami došli?
Ili za fakultete širom SFRJ koji su imali posebna odeljenja za štancovanje diploma partijskim direktorima?
Ili tekstove po novinama iz ondašnjeg vremena u kojima piše kako nema razloga studenti da se muče učeći jer ako dovoljno plate mogu diplome fakulteta i brže i lakše da dobiju.
A ti i dalje pričaj svoje mišljenje.
poput 'sigurne' države u kojoj, ako laneš previše protiv vlasti te nabiju u ludnicu

ti cvilis na svakom blogu, da ti je neko nesto uskratio i to po sistemu, evo ja sam-glupa, lenja i neznalica, koja sam ipak sve dobila od svojih komunista, uskratila tebi-pametnom, vrednom i poznavaocu svega, jer si cetnik,...taj rad,...ono sramotan bezobrazluk.

mmmm, nije baš al' si blizu.

Ljudi tada nisu imali šta da jedu, vakele su im držali političko-moralni idioti, nisu imali od čega da kupe lekove, nisu mogli da se leče, bilo je enormnih razlika, nepismeni (bez obzira što ti tvrdiš da ih nije bilo bilo ih je i previše na marginama društva koje oni 'odozgo' nisu primećivali) kako muškarci tako i žene.
gedza.73 gedza.73 17:10 15.06.2020

Re: Endži praštaj

st.jepan
Ne znam Pribićevićeve "argumente", autor citirane anegdotice je Zlatko Paković.

Ako je novinar onda ga treba vratiti u osnovnu školu jer ne može kao što mi pošteni blogeri prepričavamo da ne navede odakle je preuzeo 'anegdoticu'.

pošto je političku izjavu jednog poprilično sumnjivog prevrtača pretvorio u neku vrstu istine iako u arhivima postoje malo drugačiji podaci.

što se tiče vraćanja vladrske imovine koja je narodna jel' isti princip važi i za Kuću cveća? Dizbace Tita na neko lokalno groblje a da se onaj prostor pretvori u opštenarodni muzej?

I šta sa vraćanjem hotela, zadužbina, vila po Dedinju? Što Tito nije napravio neku rezidanciju za prijeme nego ukrao tuđu? Još u okviru nje napravio groblje za švalerku.
st.jepan st.jepan 17:37 15.06.2020

Re: Endži praštaj

Priča o povraćaju dvora skroz je nepotrebna, jer već i argument "niko, nigde, nikad", skroz je dovoljan.

Nije stjepane, nije to dovoljno.
Ko je Lujeve skinuo sa trona, ko im je uzeo dvor?

Ko je Obrenoviće skinuo sa ttona (i glave im sa ramena), ko im je uzeo dvor?
Da su Srbi svoju dinastiju skinuli sa trona, pa kome bi drugom i mogla da ostane njihova imovina nego Srbima, srpskoj državi, tu dileme nema.

Tako je i bilo. Skinuli su je največma Srbi (ili negiraš da su glavninu partizanske vojske činili Srbi), te je njihova imovina pripala, najpre zajedničkoj, potom srpskoj državi, a koristio ju je, kao što i jeste red, novi vladar.
Ali da li bi versaj bio nacionalna imovina da je Hitler preko Petena oterao Lujeve, ili bi se posle prestanka sile Versaj vratio Lujevima?

"ovo ne razumijem, izgleda mi da je mrtva straža".
Olako se gubi iz vida važna činjenica da je monarhija u Srbiji ukinuta stranom silom, stranom voljom, i protiv volje građana Srbije.

Ma kakvi.
Ali čak i da jeste bilo tako, pa monarhisti su na izborima učestovali i ranije.
I osvajali su procenat glasova za raznežiti se.

hoochie coochie man hoochie coochie man 17:56 15.06.2020

Re: Endži praštaj

Ko je Obrenoviće skinuo sa ttona (i glave im sa ramena), ko im je uzeo dvor?

Druga srpska dinastija, naglasak na srpska.
A smene dinastija nisu srpski specijalitet.
To što su rušili jedne pa pravili druge dvorove ima veze ali ne presudne.
Presudno je da su obe dinastije naše, autohtone, da ih nije nametnuo niko, posebno ne kominterna.

(ili negiraš da su glavninu partizanske vojske činili Srbi),

Ne negiram ali smatram da je to nevažno.
Ta vojska u svojoj biti nije imala ništa srpsko, niti joj je cilj bio srpska država, niti srpska nacija, naprotiv, i jedno i drugo je smatrala smetnjom da ostvari svoje ciljeve.
ovo ne razumijem


Lako je, Staljin preko Tite skida srpsku dinastiju, paralela bi bila, zamišljena, Hitler preko Petena skida francusku.
Da li bi u toj zamišljeno situaciji važilo o o što smatraš da je u redu za Srbiji, a smatraš, tako razumem, pa dobro, oterani su sa prestola, nije važno ko ih je oterao, oni gube pravo na dvor?

Ma kakvi.
Ali čak i da jeste bilo tako, pa monarhisti su na izborima učestovali i ranije.
I osvajali su procenat glasova za raznežiti se.

Nisu postojali takvi izbori.
To što se neko okiti pridevom monarhisti, a učestvuje u izborima za republikansku skupštinu, te izbore ne čini izborom između republike i monarhije.
milisav68 milisav68 18:50 15.06.2020

Re: Endži praštaj

I Lujevi su svoje Versaje i ostale Luvrove gradili iz ličnih sredstava, s tim što je u njihovom slučaju, granica između državnog i ličnog bila prilično sfumatasta. No svejedno, nezamislivo je da njihovi naslednici dobiju u Luvru i tavanski sobičak.

Pa što ovi razbojnici ne napraviše Luvr (muzej) nego se useliše u njega.

Sve su to priče za malu decu.

Svet nas "neće" zato što nismo uradili lustraciju (otklon od komunizma), nismo sredili katastar (samim tim ni restitucija nije urađena kako treba), pa tako i dalje nismo vlasnici, nego držaoci prava.To stvarno nikad i nigde nije bilo, mutant komunizma i prvobitne ljudske zajednice.

Nije mi jasno odakle potreba da se brani razbojnički sistem uređenja države.
angie01 angie01 18:58 15.06.2020

Re: Endži praštaj


Tebi jeste baš kao botovima danas.


to kazu dokumenti na kojima su tabele koje prikazuju i uporedjuje sve sto se u bilo kojoj drzavi racuna- srecmo, ne zavisi od tvog podmetanja.

kakvi botovi, pa ti tvrdis da ti je sada super-kako je to moguce, ako se Srbija danas lista kao jedna od najsiromasnijih drzava, nema privrede, nema love, nema poslova , sem za odabrane snsovce i njihovu kliku, unisteno ovrazovanje, zdravstvo, kultura, nema vladavine prava, nema institucija sistema- o cemu ti pricas,...ili kako je tebi dobro?


Severna Koreja skoro apsolutna psimenost.


to sto se ti nisi obrazovao, ne znaci da je obrazovanje losa stvar,dapace, ono celo drustvu vodi prosperitetu i mozes da nadjes i bolje primere od tog jednog defektnog....inace, OBRAZ-Obrazovanje.


Ili tekstove po novinama iz ondašnjeg vremena u kojima piše kako nema razloga studenti da se muče učeći jer ako dovoljno plate mogu diplome fakulteta i brže i lakše da dobiju.


pa to je sada glavni problem obrazovanja- ne onda,...to sto su neki direktorcici fejkovali prevodeci svoje doktorate, ne menja cinjenicu da je BU nekada bio uvazavan univerzitet i da su njegovi diplomci svuda po svetu ostvarivali znacajne uspehe.

pri tome, agencije za verifikaciju diploma su dobro upoznate sa stanjem na svakom univerzitetu- sto se nas tice, sa nekih fakulteta prepoznaju diplome do devedesetih, a posle ne, jer se od tada tamo promenio nastavni kadar i kavlitet studiranja.


mmmm, nije baš al' si blizu.


upravo tako- cvilis da ti neke komunjare nisu dale da ti nesto nesto...

pri tome- ja imam jednog ortaka, koji je doso iz nekog pripickovca za koji nikada niko nije cuo, verovatno se upisuje samo na topografske karte, cale mu bio nesto u JNA-znaci komunista- i lik je morao da zivi kod rodbine dok se skolovao, jer nisu mogli drugacije,...i on je radio preko studenske, istovarivao ugalj, nosio dzakove, zavrsio teski fax, zaposlio se, paralelno vodio neki privatni biz i niodcega stvorio 4 stana u centru, kucu u okolini,nista vezama i muljanjem preko caleta, sve sam svojim radom i trudom,...ajd sada posteno radi nesto privatno uspesno, pa da te ne zajasu....

moja drugarica sa faxa je na studije dosla iz malog grada u vreme kada joj je cale bio u zatvoru, isto je radila kojesta, cuvala decu, spremala, zavrsila fax, otisla u Nemacku da nauci treci jezik i ovde par godina radila sezonske poslove u turizmu da skupi lovu,..i onda otisla u Londru, nasla posao jer je odlicna u tome sto radi, vredna, odgovorna,...i evo je sada, ima kucu, lovu....znaci, niko se od njih nije zalio, trudio se i uspeo,...jer ih nista nije sprecavalo, kao tebe komunisti...



Ljudi tada nisu imali šta da jedu, vakele su im držali političko-moralni idioti, nisu imali od čega da kupe lekove, nisu mogli da se leče, bilo je enormnih razlika, nepismeni (bez obzira što ti tvrdiš da ih nije bilo bilo ih je i previše na marginama društva koje oni 'odozgo' nisu primećivali) kako muškarci tako i žene.


ma sada ljudi nemaju sta da jedu, prodaju svoje stvari na ulici da bi preziveli dan, dok ih juri snsova komunalna policija, koju i oni placaju, nezaposlensot je zastrasujuca, a najveci broj plata sramotno malih iznosa,...ko sada drzi vekele?....pogledaj sada sta je sve skinuto sa ondasnjeg spiska dotiranih lekova i kako sada penzioneri sa penzijama od kojih ne mogu da prezive kupuju te lekove, koji su nekada bili na recept, a penzije dostojne normalnog zivota.

sta ja tvrdim da ih nije bilo- nepismenih,...gde sam ja to ikada rekla- rakla sam da se drzava trudila da nepismen narod opismeni i to je tacno.

nikada vecih ekonomskih razlika nije bili nego sada- sto ti ne primecujes ili zivis u nekom drugom kosmosu....
predatortz predatortz 19:09 15.06.2020

Re: Endži praštaj


to sto se ti nisi obrazovao, ne znaci da je obrazovanje losa stvar,dapace, ono celo drustvu vodi prosperitetu i mozes da nadjes i bolje primere od tog jednog defektnog....inace, OBRAZ-Obrazovanje.


Gedža ostavlja utisak mnogo obrazovanije osobe od tebe.
Čovek piše jasno, lako se prati tok misli, izražava se precizno, bez umetnutih tuđica i uličarskog žargona.

Tvoje rečenice su konfuzne, pravopis upitan, misao ti često beži.

Deluje mi da si imala jako lošu učiteljicu i nastavnika srpskog jezika. Jer, greške koje praviš u pisanju se prevazilaze u osnovnoj školi.
gedza.73 gedza.73 19:09 15.06.2020

Re: Endži praštaj

nikada vecih ekonomskih razlika nije bili nego sada- sto ti ne primecujes ili zivis u nekom drugom kosmosu....




sta ja tvrdim da ih nije bilo- nepismenih,...gde sam ja to ikada rekla- rakla sam da se drzava trudila da nepismen narod opismeni i to je tacno

Napisala si kako su gastarbajteri bili neobrazovani i nepismeni. Ako se ima u vidu da je pobeglo u roku od nekoliko godina pet posto stanovništva onda pismenost nije bila na nekom zavidnom nivou.

Pogledaj snimak. Nije sećanje nego dokumentarni zapis.
jer ih nista nije sprecavalo, kao tebe komunisti..

Endži ja sam odrastao jednom nogom u inostranstvu. Tako da na pogršna vrata laješ.
nikada vecih ekonomskih razlika nije bili nego sada- sto ti ne primecujes ili zivis u nekom drugom kosmosu....

Stvarno ne znam ko te sprečava posebno što nema više komunista

.znaci, niko se od njih nije zalio, trudio se i uspeo

Pa? Trudi se, ne žali se i uspećeš.
gedza.73 gedza.73 19:14 15.06.2020

Re: Endži praštaj

to sto su neki direktorcici fejkovali prevodeci svoje doktorate, ne menja cinjenicu da je BU nekada bio uvazavan univerzitet i da su njegovi diplomci svuda po svetu ostvarivali znacajne uspehe

Izvini molim te. Đinđić je rekao kako su plagijatori bili profesori. Ne direktori. Direktori su dobijali diplome po političkoj liniji.
da su njegovi diplomci svuda po svetu ostvarivali znacajne uspehe.

Ako se još malo ukopaš u blato, udavićeš se sama.
i danas diplomci po svetu ostvaruju značajne uspehe. Po tebi to znači šta? Da je društvo uređeno?



angie01 angie01 19:19 15.06.2020

Re: Endži praštaj


Gedža ostavlja utisak mnogo obrazovanije osobe od tebe


nije iznenadjenje da ga bolje razumes i gotivis- iz iste ste price, slicno se slicnom raduje, sto bi nas narod rekao.


a komentar ti je bas dziberski- nisma primetila da ja nekom utrcavam kao podrska na ovako jadan nacin,...no ne smeta. svako sebe prikazuje kakav je.
predatortz predatortz 19:22 15.06.2020

Re: Endži praštaj

angie01

Gedža ostavlja utisak mnogo obrazovanije osobe od tebe


nije iznenadjenje da ga bolje razumes i gotivis- iz iste ste price, slicno se slicnom raduje, sto bi nas narod rekao.


a komentar ti je bas dziberski- nisma primetila da ja nekom utrcavam kao podrska na ovako jadan nacin,...no ne smeta. svako sebe prikazuje kakav je.


Pročitaj tvoj komentar upućen Gedži, moj odgovor tebi, pa tvoj odgovor meni.
Onda razmisli šta je tu džiberski.

angie01 angie01 19:29 15.06.2020

Re: Endži praštaj

Pogledaj snimak. Nije sećanje nego dokumentarni zapis.


sta imam da gledam klip- pa ja sam savremenik tog doba, znam ko je iz okoline odlazio u gastarbajting- sada ti odlaze mladi, najobrazovaniji sto hiljada godisnje- to ti nista ne govori, nemas primjedbi.


Endži ja sam odrastao jednom nogom u inostranstvu. Tako da na pogršna vrata laješ.


pa ja samo parafraziram to sto ti stalno pricas, ne ucitavam ti kao ti meni.


Stvarno ne znam ko te sprečava posebno što nema više komunista




Pa? Trudi se, ne žali se i uspećeš.


ja ne govorim o sebi,...a uslovi su se drasticno promenuli na gore,...al to tebi ne smeta,...ti i dalje zvrndas o necepu od pre 40 godina, kada si ti prakticno bio dete....a ovo sada ti je super.



Đinđić je rekao kako su plagijatori bili profesori. Ne direktori. Direktori su dobijali diplome po političkoj liniji.


eto, ja znam za neke direktore- nisu dobijali po politickoj liniji, nego su prevodili tudje radove.

Ako se još malo ukopaš u blato, udavićeš se sama.
i danas diplomci po svetu ostvaruju značajne uspehe. Po tebi to znači šta? Da je društvo uređeno?


ukopavas se ti, jer kritikujes neke dobre stvari iz perioda YU, koje su sada katastrofalne,...moram da nadjem tekst o danasnjem BU, koji sam nedavno procitala- ono, skandalozno i tuzno.
gedza.73 gedza.73 19:34 15.06.2020

Re: Endži praštaj

nije iznenadjenje da ga bolje razumes i gotivis- iz iste ste price, slicno se slicnom raduje, sto bi nas narod rekao.

Naravno. Slobodarska (u svakom smislu) priča. Nije ciketansko-grebatorska.

a komentar ti je bas dziberski- nisma primetila da ja nekom utrcavam kao podrska na ovako jadan nacin,...

Jesi, jesi. Ako me nateraš naći ću jer je bilo skoro.
angie01 angie01 19:34 15.06.2020

Re: Endži praštaj

Pročitaj tvoj komentar upućen Gedži, moj odgovor tebi, pa tvoj odgovor meni.
Onda razmisli šta je tu džiberski.


nema potrebe da procitam- znam sta smo pricali- a ujedno je nastavak jedno razgovora od pre,....koji sa tobom nema nikakve veze.

to sto ti pritrcavas i ubacujes se kao podrska- to je dziberaj. Nisi ti komentariso nesto sto smo pricali, pa rekao, ja mislim ovako ili onako, evo argumenata, nego si ispoljio svoj licni uvredljiv stav prema meni, podrzavajuci tako gedzu-ako ne razumes sta je dziberaj, to je.

...to ti je uobicajeni manir, nije ovo prvi put,....a posle se jos zahebavas kako ja eto lazno prozivam za pritrcavanje,....
angie01 angie01 19:38 15.06.2020

Re: Endži praštaj

Nije ciketansko-grebatorska.


ne znam sta znaci ciketarsko,..ali zajedno sa grebatorskim ne znam na koga bi se odnosilo- sem na acu gicu.
gedza.73 gedza.73 19:39 15.06.2020

Re: Endži praštaj

, jer kritikujes neke dobre stvari iz perioda YU, koje su sada katastrofalne

Najbitnija stavka u SFRJ je jedinstvo vlasti. Tu počinje sve i završava se sve. U Titovoj Jugoslaviji on, i njegovi poslušnici, su bili sve i svja. jebeš takvu slobodu i takvu državu pa da je i najpismenija na svetu. i jebeš pismenost kad ne smeš da kažeš ono što misliš.
По Слободану Јовановићу, начело подјеле власти „значи да за три основне функције државне власти треба употребити различите органе: онај који издаје закон не треба у исто вријеме да суди и управља - и обрнуто“

Ostalo su nijanse. To što je bilo dobro bilo je u svim zemljama Evrope. Na daleko višem nivou.
Uporedi samo dešavanja šeset osme kod nas i kod njih.


predatortz predatortz 19:43 15.06.2020

Re: Endži praštaj


...to ti je uobicajeni manir, nije ovo prvi put,....a posle se jos zahebavas kako ja eto lazno prozivam za pritrcavanje,....


Ti pola bloga optužuješ za proganjanje. Svakog ko se ne slaže sa tobom i usudi se da to kaže.

A moj odgovor jeste na temu onoga o čemu ste ti i Gedža razgovarali. Govorili ste, između ostalog, o obrazovanju.
Ti si, na prilično nepismen način, prozivala Gedžu da je neobrazovan.

Izneo sam svoj stav o tome. Meni Gedža deluje obrazovanije od tebe.
Obrazložio sam i zašto.

Dakle, svi elementi su tu - tema, ideja, fabula, zaključak.

No, ne bih širio dalje. Rekoh šta sam imao.
angie01 angie01 19:49 15.06.2020

Re: Endži praštaj

on, i njegovi poslušnici, su bili sve i svja. jebeš takvu slobodu i takvu državu


za razliku od sada:)))...ao tome pricamo o sada, samo se vi stalno vracate, sve sto nabrajas je sada mnogo gore, a ono sto je bilo dobro, je potpuno unisteno.

Ostalo su nijanse. To što je bilo dobro bilo je u svim zemljama Evrope.


pa sto sada ne uporedjujes?


Uporedi samo dešavanja šeset osme kod nas i kod njih.


hebote, ti samo u daleku proslost, a ovo sto ti je pred nosem, to ne vidis, od cega ti zavisi buducnost dece....
st.jepan st.jepan 19:52 15.06.2020

Re: Endži praštaj

Pa što ovi razbojnici ne napraviše Luvr (muzej) nego se useliše u njega.

Koliko znam (ispravi me), Tita se nije uselio u Beli Dvor.
No ako u nekom periodu i jeste tamo stanovao, pa OK, dvor je i predviđen za vladara.

Edit:
Mislim da je Beli dvor mahom korišćen kao rezidencija za visoke goste i za gala prijeme, a sada delimično funkcioniše kao muzej.
angie01 angie01 19:56 15.06.2020

Re: Endži praštaj

Ti pola bloga optužuješ za proganjanje.


nije tacno- samo vasu grupicu, uvek ste tu zajedno, kao copor....i uvek ista prica, isti manir i to je to.


Svakog ko se ne slaže sa tobom i usudi se da to kaže.


ovo je tek laz- ja nemam problem sa drugacijim misljenjem, ali imam sa bezobrazlukom,...
Ti si, na prilično nepismen način, prozivala Gedžu da je neobrazovan.


eto vidis da ne znas o cemu se radi,...al si pritcao da se isprsis sa svojim misljenjem o meni-koje je nebitno u svakom smislu, al je trebalo da posluzi kao podrska.


gedza.73 gedza.73 19:59 15.06.2020

Re: Endži praštaj


angie01
pa sto sada ne uporedjujes?

Upoređujem. Uopšte mi se ne sviđa. Ovde se raspravljamo o uzrocima i posledicama. Tvoj stav, kao i ponašanje vlasti, je po meni podjedanko poguban. Jer ako kažeš kako država treba da ti da dovoljno novca kako bi platila troškove to te diskvalifikuje iz bilo kakve priče o normalnom društvu. Ti bi švajcarski standard u korejskoj diktaturi. Nespojivo.
Isti ljudi padaju na priču o komunističkom raju u kome svako uzima po potrebi, švedskom standardu u Milošević-Marković Srbiji, EU koja samo što nam nije podigla plate na tri hiljade eura, hleb od tri dinara i kako smo postali tigar na Balkanu.

Što izbrisa čarlija? Samo je postavio pesmu za društvo.
Aj i ja jednu

lep istorijski foto album. Ima i Amerikanaca.


predatortz predatortz 20:01 15.06.2020

Re: Endži praštaj

st.jepan
Pa što ovi razbojnici ne napraviše Luvr (muzej) nego se useliše u njega.

Koliko znam (ispravi me), Tita se nije uselio u Beli Dvor.
No ako u nekom periodu i jeste tamo stanovao, pa OK, i predviđen je za vladara.


Zapravo, nije. Kralj ga je pravio za svoju decu. Privatna investicije, za porodicu. Iz vlastitih sredstava.
Tito je uzurpirao drugu kuću.
Mogao je i svoju da sazida, niko mu zamerio ne bi.
On se rukovodio logikom tuđe-slađe.
Znači, imamo dva tipa ličnosti.
Kralja, koji je rođen u raskoši, ali ipak stvara i ostavlja nešto iza sebe.
Tita, po rođenju gologuzana, koji uzima tuđe, živi raskošnije od kralja, umire u tuđem i sahranjuju ga u tuđem.

Na toj vododelnici, odobravanju prvog ili drugog, lome se i ove naše rasprave.
st.jepan st.jepan 20:06 15.06.2020

Re: Endži praštaj

gedza.73

Nakuckao sam odgovor, ama je nestao.
Moj komp je podilkanio, ne mogu nanovo, odjavljujem se, sorry.
gedza.73 gedza.73 20:09 15.06.2020

Re: Endži praštaj

Moj komp je podilkani



angie01 angie01 20:28 15.06.2020

Re: Endži praštaj


Upoređujem. Uopšte mi se ne sviđa.


kako ti se ne svidja, zar nisi tvrdio da je sada bolje, a tebi super i bas te briga za druge, kojima je nekada bilo dobro, jer komunjare....


Ovde se raspravljamo o uzrocima i posledicama


ne, blog je o mafijasenju drzavnih firmi, a ti kao i na svakom drugom blogu tupis o titi, komunistima koji tebi nesto nisu dali i kralju koji treba da se vrati.


Tvoj stav, kao i ponašanje vlasti, je po meni podjedanko poguban. Jer ako kažeš kako država treba da ti da dovoljno novca kako bi platila troškove to te diskvalifikuje iz bilo kakve priče o normalnom društvu.


opet tvoja interpretacija- moj stav je da drzva ne moze da se ponasa kao feudalac prema svojim gradjanima, da sa jedne strane limitira plate i penzije do tacke da od njih ne mozes preziveti, a sa druge da budzi sve drugo, kao da upravo zivimo u nekoj bogatoj zemlji- pa samo hrana je u zemljama u okruzenju, a i nekim drugim skuplja nego ovde,...kada imas odnos bazicnih troskova u odnosu na bazicne fiksne troskove toliko neuskladjene u odnosu na ove druge- onda nesto nije u redu-a pri tome, sve to sto se navodno placa, ti nemas u nekom pristojnom, ili skoro nikakvom obliku,...izvini, a za koga postoji ta drzava, zbog vlasti, ili gradjana,...gde ova prva skupina zivi u sasvim drugoj dimenziji, a u istim okolnostima i vremenu....kamioni, avioni, stadioni, pinkovi,...a deca se lece na broj telefona za donacije,...

to nema veze sa komunistickim rajem, niti je meni to uredjenje blisko, nego sa necim drugim.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:50 15.06.2020

Re: Endži praštaj

da sa jedne strane limitira plate i penzije


Kako je to država limitirala plate?
Jel zabranila nekome da svojim radnicima isplaćuje preko neke sume?
gedza.73 gedza.73 21:05 15.06.2020

Re: Endži praštaj

kako ti se ne svidja, zar nisi tvrdio da je sada bolje

Jesam tvrdio da je bolje je ono pre je bilo još crnje. Ali je daleko od dobrog.
a tebi super i bas te briga za druge

Kad sam prelomio gde ću da živim stav mi je bio 'ako sto jugića stoji na semaforu, moj će da bude sto prvi'. Ne može meni da bude dobro ako je ljudima oko mene loše.
ne, blog je o mafijasenju drzavnih firmi, a ti kao i na svakom drugom blogu tupis o titi,


Pa ko je napravio takve državne firme? Zar nije Tito stavio u Ustav da mora državno?
moj stav je da drzva ne moze da se ponasa kao feudalac prema svojim gradjanima, da sa jedne strane limitira plate i penzije do tacke da od njih ne mozes preziveti

Što ti dozvoljavaš da ti država limitira platu?
kada imas odnos bazicnih troskova u odnosu na bazicne fiksne troskove toliko neuskladjene u odnosu na ove druge

Onda grebi van sigurne zone da ti prihodi budu veći od baznih troškova pa pritiskaj državu da radi u tvom interesu. Tek tada se sistem menja. Nemoj da budeš parazit i zavisnik.
komunistima koji tebi nesto nisu dali i kralju koji treba da se vrati.

To je osnova. Ono što je napisao Predator. Za vreme Tita si imao Titove komuniste i nikog. U kraljevini (kraljevini) Srbiji smo imali Liberalnu, Naprednu i Radikalnu stranku. U kraljevini SHS je taj spisak bio još i duži.

Da smo od četres pete na ovamo imali u parlamentu samo dve opcije Titoiste i antititosite danas bio ovaj deo sveta izgledao drugačiji. Ali Titoisti su držali apsolutno svu vlast u svojim rukama (kako reče ona budala 'mi smo vlast krvlju stekli i bez krvi je ne damo') i glavni su krivci za sva dešavanja.

Ubedljivo najgora opcija. Čak i pod kraljem ne bi bilo ovako nego bi bili u nekoj evropskoj grupi naroda.
gde ova prva skupina zivi u sasvim drugoj dimenziji

Živela je ta skupina i u komunizmu i isto je nije bilo briga za sirotinju. Ona priča sa ćerkom Jorgovanke Tabaković i službenim autom? Studenti su se šeset osme bunili protiv nejednakosti, crvene buržoazije i što se deca funkcionera dovoze službenima automobilima na fakultete.


Ovo nije pisao gedža osamdesetih.
gedza.73 gedza.73 21:08 15.06.2020

Re: Endži praštaj

hoochie coochie man
da sa jedne strane limitira plate i penzije


Kako je to država limitirala plate?
Jel zabranila nekome da svojim radnicima isplaćuje preko neke sume?

Da bre sad me podseti. Uvodnik u jedne novine iz istog onog vremena u kom se Anđa komotno osećala.
Žali se urednik kako im SDK (ili neka druga državna služba) ne dozvoljava da podignu cenu novina iako je sav repromaterijal drastično poskupeo pa se ivzinjavaju čitaocima što su smanjili broj strana a i ne znaju šta će biti dalje pošto su novinari ostali bez plata.
Vreme inflacija, nestašica koje je za Endži bilo prosperitetno i psimeno.
angie01 angie01 21:13 15.06.2020

Re: Endži praštaj


Kako je to država limitirala plate?


pa tako sto odredi minimalnu zaradu koja je zakonom zagarntovana, pa posle poslodavci to zloupotrebljavaju,...a ako se najnizi standard uzima kao pocetno merilo- onda moraju da postoje uslovi, da se iznos najnizih primanja uklapa u iznos bazicnih troskova-inace nema zivotnog standarda.

sta ti nije jasno,...kako danadrskovic pored svoje invalidske penzije moze jos da prima sedam hiljada evra nadoknade za to sto predsedava upravnim odborom NISa,-znaci, nista ne radi, a najniza plata nekog radnika da je ispod mogucnosti dostizanja najnizeg zivotnog standarda.
angie01 angie01 21:15 15.06.2020

Re: Endži praštaj

Vreme inflacija, nestašica koje je za Endži bilo prosperitetno i psimeno.


ja ne negiram da je bilo perioda inflacija i nestasica- ne ucitavaj dalje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:18 15.06.2020

Re: Endži praštaj

pa tako sto odredi minimalnu zaradu koja je zakonom zagarntovana,


Aha, to.
Znači ne treba da je određuje.
Pa vidi, tu se još i možemo složiti. Ne bi mi smetalo kad ta kategorija, najniža minimalna plata, ne bi postojala.
Pa ako se poslodavac i radnik dogovore da ovaj radi mesec dana za sto evra, što da ne, što bi se država mešala u njihov dogovor.
sta ti nije jasno,...kako danadrskovic


Nije mi jasno kakve veze ima dana drašković sa limitiranim platama (koje nisu limitirane)
angie01 angie01 21:24 15.06.2020

Re: Endži praštaj

Ovo nije pisao gedža osamdesetih.


izvini, je l ovo snimljeno u onoj bastilji od zemlje u kojoj nije smelo nista da se kaze?!...i to jos na RTSu, cije gledanje je bilo omoguceno na celoj teritoriji YU:)))
angie01 angie01 21:28 15.06.2020

Re: Endži praštaj

Aha, to.
Znači ne treba da je određuje.




uopste nisi inspirativan, nit nesto pametno, normalno, nit duhovito.

da li ti razumes pojam najniza zarada i zasto se ona odredjuje?...da li si cuo za zakon o radu?

Nije mi jasno kakve veze ima dana drašković sa limitiranim platama (koje nisu limitirane)


ako ne kapiras, ne znam kako da ti objasnim.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:32 15.06.2020

Re: Endži praštaj

da li ti razumes pojam najniza zarada


Jesam, to znači da postoji donja granica, da plata ne može biti niža od te granice.
A od tebe čujem i da su i limitirane.
A pod limitiranim platama podrazumevam da postoji i gornja granica, pa te evo pitam, ko je i na kojoj visini limitirao plate u Srbiji?

Ili ćeš sad u dva komentara da stigneš do - učitavaš? :)
gedza.73 gedza.73 21:46 15.06.2020

Re: Endži praštaj

zvini, je l ovo snimljeno u onoj bastilji od zemlje u kojoj nije smelo nista da se kaze?!

Kraj osamdesetih.

Omega is a Hungarian rock band formed in 1962. They have released more than 20 albums in both Hungarian and English, and their current lineup has been intact since 1971.





angie01 angie01 21:58 15.06.2020

Re: Endži praštaj

A pod limitiranim platama podrazumevam da postoji i gornja granica, pa te evo pitam, ko je i na kojoj visini limitirao plate u Srbiji?


ogranicen, utvrdjen, tacno odredjen,...to znaci limitiran-penzije imaju i neku gornju granicu, ne znam koju,...reko jednom vucko, da njegov cale ima tu najvecu, pa je rekao iznos, al sam zaboravila,...ako najveci broj gradjana dobija minimalac,...

Prosečna neto decembarska plata u Srbiji iznosila je 59.772 dinara, a tom iznosu su se, po zvaničnoj statistici, približile i neke od najsiromašnijih opština – Medveđa sa 50.096 dinara i Kuršumlija u kojoj je prosečna zarada bila 54.065 dinara.

Medijalna neto zarada, što znači da je 50 odsto zaposlenih zarađivalo do tog iznosa, za decembar 2019. je bila 44.530 dinara.

BIZLife

ja znam firme gde je najcesca plata 250 evra....one vece su 300 i 350....dok direktori rasturaju sa primanjima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:04 15.06.2020

Re: Endži praštaj

ogranicen, utvrdjen, tacno odredjen,...to znaci limitiran


Dobro, i na kojoj visini su ograničene plate u Srbiji.
angie01 angie01 22:22 15.06.2020

Re: Endži praštaj

Dobro, i na kojoj visini su ograničene plate u Srbiji.


najveci broj na minimalnu,...ako vec insistiras na glupostima.

bolje gledaj/te buducnost,...nego sto tupite o proslosti,


apacherosepeacock apacherosepeacock 22:24 15.06.2020

Re: Endži praštaj

milisav68

Nije mi jasno odakle potreba da se brani razbojnički sistem uređenja države.


Ih. Sta te cudi. Imas kao primer - stokholmski sindrom kada se zrtva poistoveti sa agresorom, pa imas primer one ljude, a nije ih malo, koji sve sto imaju prepisu nekom kult lideru - on ih organizuje da rmbaju na nekoj farmi da se prehrane, malo im ispira mozak predavanjem svojih doktrina kao nepobitnih istina, on je lider, vodja, bog - oni srecni i zadovoljni bleje, njegov konto u banci i sujeta/ego zadovoljeni - i svima super.

Zatim Severna Koreja, gde vecina (to su vec generacije i generacije rodjene u tom izolovanom od ostatka sveta sistemu) zaista veruje da ih vodja voli i radi u njihovu korist, da su jedinstveni i posebni za razliku od drugih (-ostatka sveta iako nemaju ni najblizu predstavu o drugom i drugacijem).

Naravno, ima tamo i onih, inteligentnijih, koji moraju da se pretvaraju i glume jer im u protivnom sledi gulag a mogucnost da pobegnu odatle (iz zemlje) je blizu nuli.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:59 15.06.2020

Re: Endži praštaj

ako vec insistiras na glupostima.


Insistiram na tvojoj izjavi o limitiranim platama.
Da, na glupostima, slažemo se :)
milisav68 milisav68 23:05 15.06.2020

Re: Endži praštaj

st.jepan
Pa što ovi razbojnici ne napraviše Luvr (muzej) nego se useliše u njega.

Koliko znam (ispravi me), Tita se nije uselio u Beli Dvor.
No ako u nekom periodu i jeste tamo stanovao, pa OK, dvor je i predviđen za vladara.

Edit:
Mislim da je Beli dvor mahom korišćen kao rezidencija za visoke goste i za gala prijeme, a sada delimično funkcioniše kao muzej.

Pa upravo to, nisam ni mislio bukvalno.

Mislim, ako već poredimo revolucije i dvororove.

Bukvalna useljenja su bila po okolini dvora.

I još nešto, kakvi god da su bili kraljevi, nisi bili bogovi - gospodari života i smrti kao ovaj (i ekipa mu) što je zaseo na njihovo mesto.
angie01 angie01 23:17 15.06.2020

Re: Endži praštaj

Insistiram na tvojoj izjavi o limitiranim platama.


javna preduzeca imaju limitirane plate i obavezu da u budzet uplacuju razliku izmedju sadasnjeg i ranijeg fonda zarada.

neka od tih preduzeca nisu bila pre u tom statusu, pa su ih proglasli javnim jer dobro dohoduju. Nekada je svaka delatnost imala granski kolektivni ugovor, gde je zakon propisao koeficijente za svako radno mesto po kome su se obracunavale plate u odnosu na zaradu preduzeca, a sada im je odredjena kolicina novca koju mogu da podele zaposlenima kao plate, pa se vise ti koeficijenti ne vaze, iako su bili formirani po vaznosti i udelu u rado tog nekog radnog mesta, kako bi politicki postavljeni direktori od te ogranicene sume, mogli prvo sebi i svojima da odrezu veci deo,..navodno isto limitiran.

...a u drugim firmama, mahom se tate drze odredjenog (limitiranog) minimalca za veci deo robiva.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:33 15.06.2020

Re: Endži praštaj

javna preduzeca imaju limitirane plate


A pošto si ti limitiranje navela kao lošu stvar, znači ti se zalažeš za to da u javnim preduzećima plate mogu biti neograničeno visoke.

Pa šta da ti kažem, direktori javnih preduzeća, onaj Grčić recimo, bi se s tobom složio, i još te pohvalio.

angie01 angie01 23:49 15.06.2020

Re: Endži praštaj

A pošto si ti limitiranje navela kao lošu stvar, znači ti se zalažeš za to da u javnim preduzećima plate mogu biti neograničeno visoke.


mozda bi mogao da se suzdrzis od zluradosti, prvo sto je ruzno i kao takvo ne zasluzuje odgovor, a drugo sto lupetas,

prvo, neka od tih preduzeca zaradjuju- ne primaju plate iz budzeta- znaci, zaradili su lovu i sada, posto su ih prekrstili i stavili pod svoju sapu, nije dovoljno sto placaju drzavi sve sto treba vise puta, nego uplacuju i onaj deo svoje zarade koji je veci od odredjenog dela za podelu plata,...pa izvini, i to po nekoj nelogicnoj raspodeli unutar firme, kako bi politicke glavonje dobile svoj deo kolaca, koje su tu i postavljene da se iz firme izvlaci lova....znaci masis sustinu....ranije plate tih direktora nisu bile toliko vece od ostalih i obracunavale su se po odredjenom sistemu kao i sve druge, a sada je razlika izmedju njegove i onih najnizih- dramaticna.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana