Mediji| Politika| Reč i slika| Sport| Zdravlje

CRNA Crvena zvezda

Filip Mladenović RSS / 14.06.2020. u 00:56

Već godinama sportski novinar Milojko Pantić, kao penzioner, svojim odrešitim i angažovanim javnim nastupima osvetljava najmračnije stranice naše svakidašnjice.

Njegovo najnovije odricanje od fudbalskog kluba „Crvena zvezda", zbog nesportskog i anticivilizacijskog proglašenja jednog osudjenog ratnog zločinca za počasnog člana ovog kluba, potkrepljeno je visokomoralnom i humanom argumentacijom, koju najbolje ilustruje rečenica: „...Bivša gospodo Džajiću i Terziću, ovih dana ste se hvalili da vam je Bari večita inspiracija. A znate li gde je tog 29. maja 1991. godine bio taj vaš novi počasni član kluba? Pucao je u sunarodnike vaših tadašnjih igrača - Roberta Prosinečkog i Refika Šabanadžovića! A samo par dana pre ovog vašeg sramnog čina, čovek koji je vodio paravojne jedinice u ratu po Hrvatskoj i Bosni, izjavio je da su ubice Zorana Đinđića - Legija i Zvezdan Jovanović srpski heroji i da će se on, ako udje u parlament posle izbora 21. juna, zalagati da ubice budu oslobodjene!"

U intervjuu, publikovanom u „Slobodnoj Dalmaciji" 12. juna 2020, Milojko Pantić pojašnjava svoje odricanje od ove i ovakve „Crvene zvezde":

- Već sutradan nakon što se pojavila ta fotografija iz Zvezde, osvanula je i ona sa stadiona Partizana, a na kojoj jedan od najvećih kriminalaca devedesetih godina, uz Arkana i Jocu Amsterdama, Kristijan Golubović, pozira u punoj opremi kluba. Još do prije nekoliko mjeseci robijao je za najteža dela. Time su "Grobari" i Partizan hteli "Delijama" i Zvezdi pokazati da i oni zločinca za trku imaju. Zato sam nakon jučerašnjeg derbija i pobede Partizana napisao komentar pod naslovom "Kaplar Kristijan bolji od kapetana Dragana!".

Stoji li da su kriminalci povezani s najtežim ratnim zločinima pod "firmom" navijaštva preuzeli Zvezdu i Partizan?

- Apsolutno. Zvezda i Partizan više nisu nogometni klubovi, nego parapolitička i parapolicijska udruženja. Sve te paravojske, a bilo ih je ovdje devedesetih, po izvješću Ujedinjenih naroda, 55 - mislim na Knindže kapetana Dragana, Arkanove Tigrove, šešeljevce i slično - nakon rata je regrutirala Služba sigurnosti i udomila ih na sjever i jug dvaju stadiona. Zadaća im je od tada obavljati razne prljave poslove za državu, kao što je rušenje jednog cijelog kvarta u Beogradu - Savamala, sprječavanje gay-parade, bakljade po krovovima za vrijeme izvanrednog stanja i slično. Istodobno, oni imaju svoje privatne poslove u narkobiznisu. To je jasno svakome tko želi vidjeti. Protiv toga se ja borim.

Postoji li šansa da jednog dana opet navijate za Zvezdu, idete na Marakanu? Je li za to potreban odlazak Vučićeva režima?

- Da, naravno. Ja na taj stadion neću kročiti sve dok su na vlasti ovi koji promoviraju ratne zločince. To sada rade preko sporta, ali je najtragičnije to što kod nas ratni zločinac Vojislav Šešelj sjedi u parlamentu. Mi smo jedina takva država u svijetu. Najbolje je sve opisao Zoran Đinđić riječima: "Svaka država ima svoju mafiju, jedino srpska mafija ima svoju državu!"

Milojko, svaka čast!

 

 



Komentari (153)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Черевићан Черевићан 01:48 14.06.2020

Звездине бое

о Milojko

фудбал код нас баш је заљубљеност
стадионе пунимо ..... фуцу величамо ,
ал' под фирмом ..спорта мамљивога
дешава се..............што ми и не знамо
shmoo shmoo 07:10 14.06.2020

"Небо се отворило!!!"

Milojko, svaka čast!







CRNA Crvena zvezda



и њен вечити близанац Партизан са све пензионером Милојком на углу Хумске и Љутице Богдана који чека зелено светло за пешаке да пређе ту раскрсницу?







Него, мене ме занима да ми ви мене кажете да ли су цене кавурме и кила белог са сифоном исте у клупским ресторанима Звезде и Партизана? Или је дошло до нелојалне конкуренције између те две угоститељске установе?

Шта извештава о том питању омалени пензионер Милојко?

















































Обећавам, помно ћу слушати пензионера Милојка када буде извештавао о том питању кавурме и кила белог са сифоном у клупским ресторанима Звезде и Партизана. Ово остало што има пензионер Милојко да каже, мене ме ич не занима.












П.С. - А инспирације на данашњи дан колико хоћеш ако се већ мора нешто написати и окачити на Блогу Б92 тек да би се нешто написало и окачило реда ради...


На данашњи дан 14. јуна/липња америчански конгрес 1777. године прихватио старс енд страјпс заставу као државно знамење, 1848. године проглашена независност Републике Калифјорније од Мексика, 1873. свечано отворен парк Зрињевац у Загребу, 1900. Хаваји припојени САД, 1914. МОК службено представио олимпијску заставу са пет кругова, 1934. године се први пут састали Хитлер и Мусолини, 1940. године на Ајфеловом торњу истакнута застава са кукастим крстом, 1942. године премијерно приказан Дизнијев Бамби ( "jedan od rijetkih radova Walt Disneyja u kojem nema nimalo traga ljudskom postojanju" ), 1949. године Алберт Други постаје летом у Агрегату 4 први мајмун у свемиру, 1956. године полетео прототип МИГ-21, 1966. године Ватикан објавио Index librorum prohibitorum, 1987. године Ћићолина постала посланик у италијанском парламенту, 1990. године народна милиција у Хрватској преустројена у редарство, 2001. године Влада СР Југославије усвојила нацрт Закона о сарадњи са Међународним судом за ратне злочине у Хагу,...



А ми о пензионеру Милојку.


Супер!









Filip Mladenović Filip Mladenović 09:22 14.06.2020

Re: "Небо се отворило!!!"

Ovaj blog nije o Milojku Pantiću, legendi našeg sportskog novinarstva, nego o podloj, mučnoj, nehumanoj podršci okorelim ratnim zločincima.

Umesto zaključka, FILIPIKA:

Progutao nas je mrak.
Varenje je u toku!
shmoo shmoo 09:33 14.06.2020

Re: "Небо се отворило!!!"

Filip Mladenović

Ovaj blog nije o Milojku Pantiću,


Milojko, svaka čast!



Umesto zaključka, FILIPIKA



А ја стекао утисак да су у питању филипидипике.

Поготово што сам мислио да је реч о легенди нашег спортског новинарства, пензионеру Милојку.

Но, добро... Ако Ви кажете да није о Милојку, у реду онда.









predatortz predatortz 09:21 14.06.2020

Zašto

Zašto Milojko govori hrvatski, a kad ga već ovako tečno govori da li se za hrvatske medije izjasnio o navijačima Dinama koji prete da će silovati srpske žene i, što je posebno bolesno, srpsku decu?
I oko tog kluba se motaju osuđeni i neosuđeni ratni zločinci.

Evo, ja kao navijač Zvezde, dajem svoj sud o tome.
Delije neće silovati hrvatske žene i decu, ali dok nas ima ni jedan ustaša nije bezbedan.

niccolo niccolo 09:25 14.06.2020

Re: Zašto

Zašto Milojko govori Hrvatski, a kad ga već ovako tečno govori

Jel realno da nisi skapirao da je list prepevao odgovore na hrvatski?
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:28 14.06.2020

Re: Zašto

Zbog transparenta o silovanju srpskih žena i dece, u Zagrebu su PRIVEDENA ČETIRI NAVIJAČA!

I predsednik i premijer Hrvatske osudili su ovaj kriminalan, fašistički čin.

Dok se ovde osudjeni ratni zločinac proglašava za počasnog člana fudbalskog kluba, koji je 1991. postao evropski i svetski prvak zahvaljujući igračima iz skoro svih jugoslovenskih republika!
predatortz predatortz 09:30 14.06.2020

Re: Zašto

niccolo
Zašto Milojko govori Hrvatski, a kad ga već ovako tečno govori

Jel realno da nisi skapirao da je list prepevao odgovore na hrvatski?


Naravno da jesam, to je tek posebna priča. Naše novine, uglavnom, ne prevode hrvatski jezik nego izjave prenose izvorno.
Hrvatima se ta greška ne potkrada, čak su titlovali neke srpske filmove.
Tamo se srpski prosto ne sme da čuje, iako ga svi odlično razumeju.
Srpsko društvo ima amomalija, ali ludilo nije uzelo toliko maha da titlujemo filmove iz Hrvatske.
Na to sam, naizgled naivnim pitanjem, želeo da ukažem.
predatortz predatortz 09:38 14.06.2020

Re: Zašto

Dok se ovde osudjeni ratni zločinac proglašava za počasnog člana fudbalskog kluba,


Da je taj osuđeni imao fer suđenje, verovatno ne bi bio osuđen.
No, njegova kazna je istekla, sada je slobodan građanin. Ima sva prava koja imamo ti, ja ili bilo ko drugi.
I drugi imaju pravo da ga cene. Ja cenim svakog ko je stao pred recimo ustašu Mira Barišića, osuđivanog ustaškog teroristu, i rekao mu da neće ponoviti Jasenovac.
Taj ustaša je svoje kosti ostavio zahvaljujući momcima koje je obučio kep.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:42 14.06.2020

Re: Zašto

Onda da nastavim sa FILIPIKOM o mraku koji nas je progutao:

Varenje je pri kraju.

Zato je toliko fekalija oko nas!
shmoo shmoo 11:01 14.06.2020

Re: Zašto

Filip Mladenović
Onda da nastavim sa FILIPIKOM o mraku koji nas je progutao:

Varenje je pri kraju.

Zato je toliko fekalija oko nas!




Неки кажу и да није важно какав је ко човек него да ли му се анални отвор завршава чмаром.

То би отприлике било неко моје слободно тумачење ове филипике.
shmoo shmoo 11:11 14.06.2020

Re: Zašto

predatortz

Taj ustaša je svoje kosti ostavio zahvaljujući momcima koje je obučio kep.

Evo, ja kao navijač Zvezde dajem svoj sud o tome.




Причао ми један мој другар који је пристигао у Бгд. после пада Републике Српске крајине 1995, а који је на самом почетку био под командом Капетана Драгана, да су ослобађали једно по једно српско насеље у Крајини малтене без иједног јединог изгубљеног човека. А да су онда, пошто су пре тога отерали Капетана Драгана, из Београда и Србије пристигли добровољци, сви они Шешељеви, Гишкини (тј. Вука Драшковића), Арканови итд. који су гинули к'о муве. Рекао ми тај мој другар из Крајине тада, цитирам га:"Јебо такву војску, пошаљеш их 100 у акцију, врате се двојица... Ми са капетаном Драганом нисмо скоро никога изгубили. А ослободили толику територију."

Је л' после било исто тако и у Босни са тим добровољцима из Србије или су се у међувремену ипак нечему научили?










П.С. - Иначе, овај мој директор, из Книна, тамо рођен и ишао у школу, вазда зајебава ове друге своје колеге директоре који су твоји земљаци:"Ми из Крајине смо, бре, измислили четнике за вас Босанце... Нисте ни знали шта су то четници док вам ми нисмо показали."

predatortz predatortz 11:28 14.06.2020

Re: Zašto


Је л' после било исто тако и у Босни са тим добровољцима из Србије или су се у међувремену ипак нечему научили?


Za veliku većinu bih bio zahvalan da Drinu nikad prešli nisu. Naročito Šešeljev ološ.

Što se Kepa tiče, brzo se zamerio lokalnim moćnicima u RSK i RS. Nije im odgovarala čelična disciplina i to što je branio svaki pokušaj pljačke i nasilja nad civilima.

Odgovorno tvrdim, da su sve starešine, regularnih i dobrovoljačkih formacija, imale njegov pristup broj civilnih žrtava bi bio minimalan a hrvatska vojska bi imala nebrojeno puta veće žrtve.
To boli Hrvate - što ih je razvalio kao beba zvečku. Za to je suđen.
Onda su došli volovi poput Martića i ljigavih komunističkih oficira, krenuo šverc, pa Šešeljevo ubijzakolji koje je imalo za cilj da da legitimitet Hrvatima za sve što je posle usledilo.
No, da ne grešim dušu tvrdeći da Šešelj nije znao posao. Odlično ga je radio. Šešelj je odličan ustaša. Vrhunski!
shmoo shmoo 11:51 14.06.2020

Re: Zašto

predatortz

Što se Kepa tiče, brzo se zamerio lokalnim moćnicima u RSK i RS. Nije im odgovarala čelična disciplina i to što je branio svaki pokušaj pljačke i nasilja nad civilima.



Да, тако сам и ја чуо од ових мојих другара.


To boli Hrvate - što ih je razvalio kao beba zvečku. Za to je suđen.



Да, и ја исто мислим...

То им је изгледа манир. Не умеју да губе, па се онда љуте. Слично се та иста багра осветила и генералима Лазаревићу и Павковићу за оно шибицарење на Косову и Метохији и по остатку Србије када су погађали микроталасне рерне и смедеревце уместо наших тенкова...

No, da ne grešim dušu tvrdeći da Šešelj nije znao posao. Odlično ga je radio. Šešelj je odličan ustaša. Vrhunski!



То и ја тврдим још откако је Вјекослав пристигао из сарајевског и зеничког мардеља у Београд половином осамдесетих (јебо их њихов Стане Доланц све на гомили).

Он је убедљиво најјаче медијско оружје у рукама свих оних који би да Србе држе на коленима, а Србију третирају као своју колонију. Наравно да су бивше братсконамјединствене републике те бивше нам СФРЈ прве у тим редовима које имају тај интерес.

Што не траже изручење камарада Вјекослава Хагу? Он је овде само на привременом допусту, зар не? А тај привремени допуст траје већ шест година и Вјекослав учествује на свим изборима у Србији већ шест година и седи у Скупштини.

Вероватно чекају прави моменат да траже његово изручење назад у Хаг да дослужи шта има да дослужује да би могли још више да нам серу по глави...
predatortz predatortz 11:55 14.06.2020

Re: Zašto

Он је убедљиво најјаче оружје у рукама свих оних који би да Србе држе на коленима, а Србију третирају као своју колонију.


I biće, sve dok postoji dovoljan broj idiota koji veruju u njegovo srpstvo i četništvo.
No,meni dođe kao lakmus.
Čim neko počne da ga veliča, jasno mi je da imam posla sa glupom osobom i ne unosim se u izgradnju nekih bližih odnosa. Ni privatnih, ni poslovnih.
shmoo shmoo 11:58 14.06.2020

Re: Zašto

predatortz
Он је убедљиво најјаче оружје у рукама свих оних који би да Србе држе на коленима, а Србију третирају као своју колонију.


I biće, sve dok postoji dovoljan broj idiota koji veruju u njegovo srpstvo i četništvo.
No,meni dođe kao lakmus.
Čim neko počne da ga veliča, jasno mi je da imam posla sa glupom osobom i ne unosim se u izgradnju nekih bližih odnosa. Ni privatnih, ni poslovnih.



"Слушај, ценим да си аутентичан српски јунак! Знаш шта је ово? Како не знаш? То је чука војводе Мишића! Има и телефон укуцан у меморији, само тићу, молим те!"



predatortz predatortz 12:39 14.06.2020

Re: Zašto


П.С. - Иначе, овај мој директор, из Книна, тамо рођен и ишао у школу, вазда зајебава ове друге своје колеге директоре који су твоји земљаци:"Ми из Крајине смо, бре, измислили четнике за вас Босанце... Нисте ни знали шта су то четници док вам ми нисмо показали."


Pozdravi direkora, nadam se samo da ne predaje istoriju. On, očigledno, četnike ograničava na 2. svetski rat, a to zapravo i nisu bili četnici u izvornoj ideji i nameni.
Kaži mu da je moja Majevica dala dosta Tankosićevih saboraca, a i crnorukaša.
freehand freehand 13:58 14.06.2020

Re: Zašto

Tamo se srpski prosto ne sme da čuje, iako ga svi odlično razumeju.

Odakle je ovo? Ja "tamo" redovno govorim svojim maternjim jezikom, ekavicom i ne menjam ništa u govoru.
freehand freehand 14:01 14.06.2020

Re: Zašto

Да, тако сам и ја чуо од ових мојих другара.

Isto nešto o Arkanovim dobrovoljcima?
freehand freehand 14:05 14.06.2020

Re: Zašto

Onda su došli volovi poput Martića i ljigavih komunističkih oficira

Martić nije "došao", on je authtoni šef stanice milicije koji je zapravo počeo pobunu u Krajini. Što se "ljigavih komunističkih oficira" tiče - to je sve od komandnog kadra što je vredelo u tim ratovima, na svim stranama. Sve ostalo je bio ološ i bagra, svakojaki banditi od kojih su neki, retki, imali legionarsko i lešinarsko vojno iskustvo.
predatortz predatortz 14:05 14.06.2020

Re: Zašto

freehand
Tamo se srpski prosto ne sme da čuje, iako ga svi odlično razumeju.

Odakle je ovo? Ja "tamo" redovno govorim svojim maternjim jezikom, ekavicom i ne menjam ništa u govoru.


Givorim o medijima.
Nije li naš blogokolega bivši, na čistom novorijeku, veličao hrvatske pobede? To govori i o njemu, i o domaćinima.
Smatramo bih za veoma neukusno da neki Hrvat na RTS govori ekavicom da bi nam se dodvorio. Neukusno i od njega i ot tv kuće. Kao što je neukusno prevođenje Pantićevih reči. Verujem da bi ih Hrvati jednako razumeli i da su prenete kako su izrečene.
freehand freehand 14:09 14.06.2020

Re: Zašto

predatortz
freehand
Tamo se srpski prosto ne sme da čuje, iako ga svi odlično razumeju.

Odakle je ovo? Ja "tamo" redovno govorim svojim maternjim jezikom, ekavicom i ne menjam ništa u govoru.


Givorim o medijima.
Nije li naš blogokolega bivši, na čistom novorijeku, veličao hrvatske pobede. To govori i o njemu, i o domaćinima.
Smatramo bih za veoma neukusno da neki Hrvat na RTS govori ekavicom da bi nam se dodvorio. Neukusno i od njega i ot tv kuće. Kao što je neukusno prevođenje Pantićevih reči. Verujem da bi ih Hrvati jednako razumeli i da su prenete kako su izrečene.

Pa ne znam, izvini sad, al gde god da su ikoga iz Srbije prenosili ili puštali - nisam čuo da ga nadsinhronizuju. Sve su puštali u originalu. E sad, ja možda nisam gledao to sve o čemu pričaš.

P.S. Sad vidim da je u pitanju Pantićev intervju iz Slobodne Dalmacije. A tu oni oduvek "prevode" na hrvatski. Ali tu se svakako ništa ne "čuje".
shmoo shmoo 14:15 14.06.2020

Re: Zašto

predatortz

П.С. - Иначе, овај мој директор, из Книна, тамо рођен и ишао у школу, вазда зајебава ове друге своје колеге директоре који су твоји земљаци:"Ми из Крајине смо, бре, измислили четнике за вас Босанце... Нисте ни знали шта су то четници док вам ми нисмо показали."


Pozdravi direkora, nadam se samo da ne predaje istoriju. On, očigledno, četnike ograničava na 2. svetski rat, a to zapravo i nisu bili četnici u izvornoj ideji i nameni.
Kaži mu da je moja Majevica dala dosta Tankosićevih saboraca, a i crnorukaša.



Ма зеза се лик... Он то само да би задевао Босанце.

Иначе је класични Титов пионир. (Старији је од мене 4 године.)

Кад уђем код њега у канцеларију и чујем Нове фосиле или Сребрна крила или Стијене, погледам га упитно, а он ми каже:"Шта ћу, ја сам југоносталгичар."


Ја му онда кажем:"Па да ли си ти нормалан? Јуче си ми причао како када одеш у Книн, не смеш још увек да уђеш у своју родну кућу и узмеш своју урамљену фотографију са учитељицом и одељењем када си био ђак првак јер не знаш да ли ти је кућа још увек минирана, па онда гледаш са кућног прага чежњиво ту слику на полици у соби на неколико метара од тебе... А данас ми кажеш да си југоносталгичар... 'Беш ми све, онај Рашковић био у праву, ми Срби смо луд народ!"


Ето, Предо, таман толико ти је он четник.

(Не смем ни да му поменем моје комите и црнорукце из фамилије, одмах би се увредио. )





shmoo shmoo 14:29 14.06.2020

П.С.

Иначе, Предо, тај мој директор, Книнџа, испричао ми и своју породичну историју (дуго се познајемо и другари смо) какву би вероватно могао да исприча свако од нас.

Његов ћале је био клинац за време Другог светског рата, није стигао до пушке да би учествовао, али су зато два његова рођена стрица, старија ћалетова браћа, била на различитим странама. И, наравно, онај што је био четник емигрирао у САД 1945, а овај што је био партизан постао угледан у свом крају у Титославији.

Седамдесетих, када су ови титићи мало олабавили узде, тај из Америке, бивши четник, осмели се да дође и да обиђе своју фамилију у родном крају. Није их видео 30 година. И између осталих оде да обиђе и тог свог рођеног брата комунисту.

Лепо га овај примио, сели за сто, гледају се, питају за животе какве су водили после растанка и у једном моменту онај бивши четник дигне поглед и на зиду изнад њих угледа Лењинову слику и пита свог буразера:"Још увек држиш ово говно на зиду?"

Онај комуниста се разљутио, избацио брата из куће... Овај отишао назад у САД и никада се више нису видели.

Данас су обојица мртви.

Лепо рекао Рашковић, ми Срби смо луд народ.







freehand freehand 14:32 14.06.2020

Re: П.С.

Лепо га овај примио, сели за сто, гледају се, питају за животе какве су водили после растанка и у једном моменту онај бивши четник дигне поглед и на зиду изнад њих угледа Лењинову слику и пита свог буразера:"Још увек држиш ово говно на зиду?"

Nikad do sada nisam ni čuo ni video, u životu, literaturi ili na filmu da je iko na zidu u svojoj kući držao Lenjinovu sliku. Da nije taj Lenjin bio pored onog Vilerovog goblena "Kurve sa cvećem na Trošarini čekaju Vermaht koji neće doći", pozlaćen ram, veliki format?
predatortz predatortz 14:33 14.06.2020

Re: П.С.

Лепо га овај примио, сели за сто, гледају се, питају за животе какве су водили после растанка и у једном моменту онај бивши четник дигне поглед и на зиду изнад њих угледа Лењинову слику и пита свог буразера:"Још увек држиш ово говно на зиду?"


Te, koji se nisu odrekli ni slike, ni i deje, njih cenim.
Možda mi ne veruješ, ali ih cenim.
One koji su se odrekli slike, ideje, ali ne uticaja, vlasti, moći, one sa kojim se sudaramo po crkvama - te očima ne mogu da vidim.
shmoo shmoo 15:06 14.06.2020

Re: П.С.

predatortz
Лепо га овај примио, сели за сто, гледају се, питају за животе какве су водили после растанка и у једном моменту онај бивши четник дигне поглед и на зиду изнад њих угледа Лењинову слику и пита свог буразера:"Још увек држиш ово говно на зиду?"


Te, koji se nisu odrekli ni slike, ni i deje, njih cenim.
Možda mi ne veruješ, ali ih cenim.
One koji su se odrekli slike, ideje, ali ne uticaja, vlasti, moći, one sa kojim se sudaramo po crkvama - te očima ne mogu da vidim.



Све то стоји, Предо.

Него рођена браћа, бре!

Па знаш када бих се одрекао брата или сестре и избацивао их из куће због усране идеологије или политике?

Никад.

Не бих никоме тако нешто урадио, а камоли рођеном брату или сестри. А нису се видели 30 година, еј! И то им је био и последњи сусрет у животу.

Мени то, бре, много тужно. И у тој причи ми се некако и кондензовала сва трагедија Срба у 20. веку.

И зато данас и јесмо ту где јесмо.



EDIT: Ја, бре, не бих чак ни ове другосрбијанце избацивао из куће.

Нека их, не сметају ми.

Ионако је њихово прошло.

Па су сад некако малкице оцвали и нико их неће. Једино их још ми трпимо јербо... Наши су, таки каки су.







predatortz predatortz 15:10 14.06.2020

Re: П.С.

Па знаш када бих се одрекао брата или сестре и избацивао их из куће због усране идеологије или политике?


Jbga, neko moje viđenje je da glupi ljudi imaju jake emocije.
Pametni razmisle, pa su manje isključivi.
shmoo shmoo 15:12 14.06.2020

Re: П.С.

predatortz
Па знаш када бих се одрекао брата или сестре и избацивао их из куће због усране идеологије или политике?


Jbga, neko moje viđenje je da glupi ljudi imaju jake emocije.
Pametni razmisle, pa su manje isključivi.



Да ли је то глупост или нешто друго не знам.

Али лудост свакако јесте.

(Да не кажем, потпуна заслепљеност и губитак сваког компаса за истинске вредности у животу.)
gedza.73 gedza.73 20:53 14.06.2020

Re: Zašto

freehand
Да, тако сам и ја чуо од ових мојих другара.

Isto nešto o Arkanovim dobrovoljcima?

Kako nema rođače. Sve za tebe i tvoja 'nova saznanja'. Možda opet promeniš stranu.
Ovde Arkan vozi đip


Ovde dobijaju municiju od narodne milicije


E sad ti pronađi koji je general JNA, nosilac spomenice '41, antifašista, partizan, čovek od najvećeg Titovog poverenja i zbog kog je Izrael prekinio diplomatske odnose sa SFRJ zbog učešća Jugoslavije u obuci i naoružavanju terorističkih palestinskih i arapskih grupa zadužen za bezbednost na stadionima i organizaciju navijačkih grupa dao ovde naredbu da narodna milicija podeli bojevu municiju arkanovcima i da se utakmica održi.
crossover crossover 23:20 14.06.2020

Re: Zašto

Filip Mladenović

Dok se ovde osudjeni ratni zločinac proglašava za počasnog člana fudbalskog kluba,


Драган Васиљковић је ратни злочинац таман толико колико си ти новинар.
Штета што нисмо имали више таквих официра, било би много мање жртава на обе стране.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:55 15.06.2020

Re: Zašto

Taj ratni zločinac je samo jedan u nizu štancovanih iz šinjela Stanišićevog DB-a.

A kolika je to bila oficirska moralna gromada najupečatljivije govori činjenica kada je 2010, nekoliko dana pre hapšenja u Australiji, telefonom pozvao svog debeovskog mentora Jovicu Stanišića u haškom zatvoru u Ševeningenu.

Najzad su stigli počinjeni ratni zločini na naplatu, pa ratni zločinac moli debeovskog šefa da potegne svoje tajne veze, što u Americi, u CIA, što u Hagu, i da izdejstvuje da Tribunal prihvati da mu sudi, umesto da to čine Hrvati. U isto vreme, ta "Srbenda" je poslala i svog advokata u Hag, kako bi zamolio sudije da prebace njegov slučaj pred Međunarodni Tribunal!!!
crossover crossover 01:27 15.06.2020

Re: Zašto

Баш као што сам рекао. Филипе, ти си Милојко Пантић новинарства. Кловн. Ниси чак ни у стању да своје мишљење тачно прекопираш са интернета.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:43 15.06.2020

Re: Zašto

crossover
Баш као што сам рекао. Филипе, ти си Милојко Пантић новинарства. Кловн. Ниси чак ни у стању да своје мишљење тачно прекопираш са интернета.


Bolje biti i klovn, to je časno zanimanje koje uvek zasmeje i obraduje decu, nego monstruozni ratni zločinac, koji još i beži od ruke pravde!

Taj sraman debeovski produkt je ogledalo Vaše lične etike, na žalost!

Evo i za Vas jedne FILIPIKE:

Vodja nacije – šaka blata natopljena krvlju!

shmoo shmoo 07:52 15.06.2020

Re: Zašto

gedza.73

E sad ti pronađi koji je general JNA, nosilac spomenice '41, antifašista, partizan, čovek od najvećeg Titovog poverenja i zbog kog je Izrael prekinio diplomatske odnose sa SFRJ zbog učešća Jugoslavije u obuci i naoružavanju terorističkih palestinskih i arapskih grupa zadužen za bezbednost na stadionima i organizaciju navijačkih grupa dao ovde naredbu da narodna milicija podeli bojevu municiju arkanovcima i da se utakmica održi.





Исто као што је и грађански рат у бившој и почившој СФРЈ сасвим случајно, јел' те, почео на Максимиру сукобом навијача два фубалска клуба који су били под контролом ондашњих републичких безбедносних структура социјалистичких република Србије и Хрватске у Социјалистичкој Федеративној Републици Југославији.















Boban: Opet bih udario policajca, živjeli smo u paklu


"Tu nisam bio sam, puno se ljudi u Hrvatskoj u tom istorijskom trenutku poistovjetilo sa mnom. Ja sam bio samo jedan od tri ili pet hiljada mladića koji je mislio jednako. Samo, ja sam bio desetka Dinama, kapetan i mlada zvijezda tima. Nisam napravio ništa više ili manje od ostalih toga dana na stadionu. Do tada smo živjeli u strogom režimu, gotovo paklu. A sve to je bila naša velika volja za slobodom. Bih li to ponovio? Uvijek", kaže Boban.





Prodaje sedište sa maksimirskih nereda 1990. godine




"Tog dana, još kao pitomac Vojne gimnazije u Zagrebu, otišao sam sa drugarima na tribinu nekoliko sati pre početka utakmice. Prvo je poleteo sladoled ka nama od strane navijača Dinama, koji su bili smešteni na istoj tribini, ali iznad nas i odvojeni nekakvim limenim pločama. Preletela je i plasticna flača. 'Delije' su počele da lupaju po onim limenim pločama, a one su postepeno popuštale. Grupa navijača Dinama je nekako uspela da napusti taj deo tribine iznad nas i mi smo ovladali celom severnom tribinom", opisuje svoj predmet izvesni Miodrag na aukciji specijalizovanog sajta "Kupujem-prodajem".





А са Севера Маракане се ори:"Јебаћемо Тајчи, јебаћемо Тајчи!!!"





solo solo 09:04 15.06.2020

Re: П.С.

И зато данас и јесмо ту где јесмо.



they spin like a record



shmoo shmoo 20:23 15.06.2020

Re: П.С.

solo
И зато данас и јесмо ту где јесмо.



they spin like a record





А јеси видео ову верзију?










Обожавам до имбецилмности те буквалне видео клипове!














rodni rodni 18:58 16.06.2020

Re: Zašto

freehand
Tamo se srpski prosto ne sme da čuje, iako ga svi odlično razumeju.

Odakle je ovo? Ja "tamo" redovno govorim svojim maternjim jezikom, ekavicom i ne menjam ništa u govoru.

Kakav predgovor napraviš pre toga?
Da li kažeš kako razumeš njihovu borbu protiv veliko-srpskog šovinizma i bla, bla, bla - i time se kvalifikuješ da govoriš ekavicom?
U protivnom, ako se na taj način ne kvalifikuješ za 'slobodu maternjeg govora', verovatno bi ti bilo onemogućeno da govoriš ikako.
Ako se kvalifikuješ da ih pohvališ - ima da te nose na rukama.
Jer - takvi kao ti njima služe da operu svoju savest, pokazujući kako oni nemaju ništa protiv tebe, daljinskog, Srbina - već su im smetali samo oni Srbi koji su tamo živeli stotinama godina - i koje su oni slistili na 3% - kako je i planirao Žvalavi, a oni sproveli bez ikakve sekiracije.
A kamoli da im kažeš da je previše ustašije bilo i da je ona najznačajnija za izbojanje rata itd...
Ej, pa znamo mi kako to ide - nismo mi mali da nama ti pričaš idiotarije.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:40 16.06.2020

Re: Zašto

Smatramo bih za veoma neukusno da neki Hrvat na RTS govori ekavicom da bi nam se dodvorio. Neukusno i od njega i ot tv kuće. Kao što je neukusno prevođenje Pantićevih reči. Verujem da bi ih Hrvati jednako razumeli i da su prenete kako su izrečene.


jel ste culi pavicevica kako parla crnogorski na n1?

(sve uz konstataciju pitanje one curke 'slozicete se da litije destabilizuju (inace stabilnu i prosperitetnu) crnu goru)

skoro kao krkar onomad, za neku levu cg televiziju.
freehand freehand 07:43 17.06.2020

Re: Zašto

Ej, pa znamo mi kako to ide - nismo mi mali da nama ti pričaš idiotarije.


Ma kakvi mali... Mora veliki moron da bude da se ovako od pitanja, preko pretpostavki sve u istom sranju od komentara dođe do zaključka o izdajničkom delovanju.
Fali onaj deo sa Z na kraju, al računam da bi i to bilo čim se zgode uslovi.
rodni rodni 10:02 17.06.2020

Re: Zašto

freehand
Ej, pa znamo mi kako to ide - nismo mi mali da nama ti pričaš idiotarije.


Ma kakvi mali... Mora veliki moron da bude da se ovako od pitanja, preko pretpostavki sve u istom sranju od komentara dođe do zaključka o izdajničkom delovanju.
Fali onaj deo sa Z na kraju, al računam da bi i to bilo čim se zgode uslovi.

To da li si ti izdajnik ili ne - to nije tema.
Niti me to trenutno zanima.
Da li si moron ili budalčina - ni to me, trenutno, ne zanima.
Zanima me samo zašto nisi opovrgao moje 'pretpostavke'?
Dakle, probaj da im kažeš za plan Žvalavog (od svođenja broja Srba na 3 procenta i za to kako je bilo previše ustašije 90-tih i pre 90-tih - pa mi onda reci kako govoriš, ekavski ili nikako?
Ti misliš da samo ti imaš kontakte tamo?
freehand freehand 03:06 18.06.2020

Re: Zašto

rodni
freehand
Ej, pa znamo mi kako to ide - nismo mi mali da nama ti pričaš idiotarije.


Ma kakvi mali... Mora veliki moron da bude da se ovako od pitanja, preko pretpostavki sve u istom sranju od komentara dođe do zaključka o izdajničkom delovanju.
Fali onaj deo sa Z na kraju, al računam da bi i to bilo čim se zgode uslovi.

To da li si ti izdajnik ili ne - to nije tema.
Niti me to trenutno zanima.
Da li si moron ili budalčina - ni to me, trenutno, ne zanima.
Zanima me samo zašto nisi opovrgao moje 'pretpostavke'?
Dakle, probaj da im kažeš za plan Žvalavog (od svođenja broja Srba na 3 procenta i za to kako je bilo previše ustašije 90-tih i pre 90-tih - pa mi onda reci kako govoriš, ekavski ili nikako?
Ti misliš da samo ti imaš kontakte tamo?

Od toga koliki moron moraš biti da bi uopšte imao pretpostavke kakve ti iznosiš, još mnogo veći moron morao bi biti neko ko bi radio stvari koje ti sugerišeš - išao tako i moronisao smarajći nedužne lčjudepitanjima o planovima nekakvog Žvalavog.
rodni rodni 06:34 18.06.2020

Re: Zašto

freehand
rodni
freehand
Ej, pa znamo mi kako to ide - nismo mi mali da nama ti pričaš idiotarije.


Ma kakvi mali... Mora veliki moron da bude da se ovako od pitanja, preko pretpostavki sve u istom sranju od komentara dođe do zaključka o izdajničkom delovanju.
Fali onaj deo sa Z na kraju, al računam da bi i to bilo čim se zgode uslovi.

To da li si ti izdajnik ili ne - to nije tema.
Niti me to trenutno zanima.
Da li si moron ili budalčina - ni to me, trenutno, ne zanima.
Zanima me samo zašto nisi opovrgao moje 'pretpostavke'?
Dakle, probaj da im kažeš za plan Žvalavog (od svođenja broja Srba na 3 procenta i za to kako je bilo previše ustašije 90-tih i pre 90-tih - pa mi onda reci kako govoriš, ekavski ili nikako?
Ti misliš da samo ti imaš kontakte tamo?

Od toga koliki moron moraš biti da bi uopšte imao pretpostavke kakve ti iznosiš, još mnogo veći moron morao bi biti neko ko bi radio stvari koje ti sugerišeš - išao tako i moronisao smarajći nedužne lčjudepitanjima o planovima nekakvog Žvalavog.

Te bulšitizme ti pričaj nekom drugom.
Pitanja su bila trivijalna - i samo jedno upućeno Hrvatima bi bilo dovoljno da više ne pričaš nikako, a kamoli ekavski.
Istina - ima mnogo govana koji idu tamo, a da bi bili tamo - moraju da pljuju, dok su tamo, po svojima - što eksplicitnije, to im ekavski bude bolje prihvaćen.
octopus octopus 14:15 18.06.2020

Re: Zašto

"Čim neko počne da ga veliča, jasno mi je da imam posla sa glupom osobom i ne unosim se u izgradnju nekih bližih odnosa. Ni privatnih, ni poslovnih."
Sušta istina.



solo solo 22:38 14.06.2020

CRNA Crvena zvezda

dolazel dolazel 01:34 15.06.2020

Черчил је био у праву

Сећање Фицрој Меклина у говору члановима Черчиловог удружења током посете Шкотској у Страхуру, Аргил 12 Септембра 1987:

"1942 Премијер је имао недоумице о исправности политике Велике Британије у Југославији. До тада смо подржавали Четнике Генерала Михајловића. Међутим, након пресретања непријатељских сигнала, о чему ја наравно ништа нисам знао, бивало је све јасније да су можда Титови Партизани бољи избор. Он је желео да ја одем тамо и да као Бригадир командујем Британском војном мисијом у Партизанима, и да као његов лични изасланик сазнам, како ми је брутално поручио "Ко убија највише Немаца тамо и како можемо да му помогнемо да их убије још више?". Моја мисија је била пре свега и највише војна, док је политички карактер мисије био секундаран.
Нашао сам да је Тито био суров, опрезан и разуман човек од око 50 година,на челу много снажнијег покрета отпора него што је било ко ван Југославије могао замислити. Својим умећем у герилском ратовању он је заокупио пажњу неколико непријатељских дивизија и тако значајно доприносио ратним напорима савезника. Није крио да је комуниста али за комунисту(а ја сам управо провео три године у Москви па сам знао све о њима), показивао је велику независност ума и изнад свега, изражен национални понос, што се уопште није уклапало у моју слику Руског агента.
О свему овоме сам известио госп. Черчила , прво радиом а чим сам могао да изађем из земље и лично у Каиру. Због снаге мог извештаја донета је одлука да се да пуна подршка Титу и Партизанима.
Сматрао сам да је исправно да га подсетим да су Партизани вођени комунистима.
" Да ли ви намеравате да се настаните у Југославији после рата?" питао ме је. "Не" одговорио сам."Такође ни ја" рекао је "Кад је већ тако зар не мислите да је најбоље да оставимо Југословенима да одреде коју врсту владавине хоће? Оно што је сада најважније је да нанесемо што више штете Немцима".
Размишљајући о нашем разговору након тога, био сам убеђен а и сада сам истог мишљења да је донесена правилна одлука."


Filip Mladenović Filip Mladenović 10:15 15.06.2020

30 godina ISTOG...

FILIPIKE

Inteligencija je stala uz vodju, radnici su legli na rudu, a studenti su pali na ispitu.
Eto zašto je narod spao na prosjački štap.

Srpski tenis: u rukama vlasti su reketi, dok se gradjanstvo drži za one dve loptice izmedju nogu.

Na izborima se može glasati na dva načina: iza paravana ili ispod svakog dostojanstva.

Iz knjige “Filipike” Filipa Mladenovića, 1990.
predatortz predatortz 10:31 15.06.2020

Re: 30 godina ISTOG...

Srpski tenis: u rukama vlasti su reketi, dok se gradjanstvo drži za one dve loptice izmedju nogu.



Ajde sad, iskreno... Stvarno misliš da je ovo pametno, duhovito, provokativno u smislu da navodi čoveka na razmišljanje?

Prestani da unižavaš sebe, nas, ovo mesto, tim pučkim "humorom" i jeftinim dosetkama.

Ovde se, uglavnom, skuplja ozbiljan svet.
nsarski nsarski 10:45 15.06.2020

Re: 30 godina ISTOG...

Iz knjige “Filipike” Filipa Mladenovića, 1990.


Da li si razmišljao da prevedeš tvoje Filipike na neki od svetskih jezika, Filipe? Ja mislim da bi velike pare zgrnuo. Veliki Filip je držao govore protiv Aleksandra, a eto ti, hiljade godina kasnije, držiš svoje govore protiv ovog Aleksandra. Koincidencija? Sumnjam.

Verujem da si upoznat sa aforizmima Stanislava Jerži Lec-a.
Na primer: "Ponekad treba da prestaneš sa pisanjem. Čak i pre nego što počneš".
Eto, taj gospodin je svetsku slavu stekao pišući vickaste rečenice. Ali tek kad ih je preveo na engleski.

Nego, nisam to hteo. Vidim da je konkurs za direktora Javnog servisa raspisan i da, za sada, još nema prijavljenih kandidata. E, tu sam se zgranuo! Znači ti nisi...nisi više zainteresovan? Ne posustaj, Filipe! Jeste da su te prošli put oštetili, ranili takoreći, ali neka traje borba neprestana.
Ili, kako kaže Lec: "Čak se i šepanje računa u hodanje". Hodaj, Filipe, hodaj!
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:35 15.06.2020

Re: 30 godina ISTOG...

BOJKOT, bre!
g.radicevic g.radicevic 12:39 15.06.2020

Re: 30 godina ISTOG...

Iz knjige “Filipike” Filipa Mladenovića, 1990.


svi bi da budu Duško Radović
al, .....jbg

''Popustite malo sebi, prekršite neku reč, odreknite se nekog principa. Organizam nije u stanju da izdrži taj grč principijelnosti i doslednosti.''



Filip Mladenović Filip Mladenović 12:40 15.06.2020

Re: 30 godina ISTOG...

predatortz
Srpski tenis: u rukama vlasti su reketi, dok se gradjanstvo drži za one dve loptice izmedju nogu.



Ajde sad, iskreno... Stvarno misliš da je ovo pametno, duhovito, provokativno u smislu da navodi čoveka na razmišljanje?

Prestani da unižavaš sebe, nas, ovo mesto, tim pučkim "humorom" i jeftinim dosetkama.

Ovde se, uglavnom, skuplja ozbiljan svet.


Ako je tako, evo još FILIPIKA:

Narod ima opaku bolest: TVumor na mozgu!

Beograd tone: sve je manje kičmenih stubova!

Vodja je sa urednicima na TI, a sa istinom na TV.
predatortz predatortz 12:43 15.06.2020

Re: 30 godina ISTOG...


Ako je tako, evo još FILIPIKA:



Ne samo da je protiv pravila, nego je i nepristojno da ovaj prostor, koji ti je dat, koristiš za reklamiranje svojih, pre tužnih nego smešnih, "dela".

Upristoji se, čoveče.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:44 15.06.2020

Re: 30 godina ISTOG...

g.radicevic
Iz knjige “Filipike” Filipa Mladenovića, 1990.


svi bi da budu Duško Radović
al, .....jbg

''Popustite malo sebi, prekršite neku reč, odreknite se nekog principa. Organizam nije u stanju da izdrži taj grč principijelnosti i doslednosti.''





Kolega i prijatelj Aleksandar Baljak nadmašio je i Duška Radovića:

NIGDE NEMA TOLIKO VAŽNIH KAO KOD NAS.
OVDE JE I PIČKA OD ČOVEKA NEKI KURAC!
g.radicevic g.radicevic 12:46 15.06.2020

Re: 30 godina ISTOG...

BOJKOT, bre!


dabre,
nek drugi rešavaju
a mi aplaudiramo iz dnevne sobe
ili pizdimo što nemaju pojma,
mi bi to svakako bolje
samo nas mrzi



g.radicevic g.radicevic 12:48 15.06.2020

Re: 30 godina ISTOG...

Kolega i prijatelj Aleksandar Baljak


eto vidiš
predatortz predatortz 12:52 15.06.2020

Re: 30 godina ISTOG...



Kolega i prijatelj Aleksandar Baljak nadmašio je i Duška Radovića:


Da,

NIGDE NEMA TOLIKO VAŽNIH KAO KOD NAS.
OVDE JE I PIČKA OD ČOVEKA NEKI KURAC!


Kao što i sam reče, sada je svaka jajara neki qratz, pa i vas dvojica mislite da ste nadmašili Duška Radovića.

Česta pojava među šupljoglavcima.

Da probam i ja...

I kada ne vidim rogove, lako prepoznam vola.



Filip Mladenović Filip Mladenović 13:14 15.06.2020

Re: 30 godina ISTOG...

U novoj generaciji satiričara, na vrhu je Bojan Ljubenović:

Kratka istorija Srbije – od Velikog župana do velikih glupana.

Mapu Velike Srbije prilagodili smo duhu vremena.
Sad štampamo džepno izdanje.

Današnji Srbi se dele na Srbe u rasejanju i Srbe u rasulu…

predatortz predatortz 13:20 15.06.2020

Re: 30 godina ISTOG...

Kratka istorija Srbije – od Velikog župana do velikih glupana.


Vidiš kako se to radi. Ovo je duhovito.

Ajde da probam još jednu... Poklanjam tebi.

Glupost prodaje kao pamet. Onda se čudi što mu radnja propada.


Filip Mladenović Filip Mladenović 13:49 15.06.2020

Re: 30 godina ISTOG...

Hvala.

Da uzvratim:

Ubi nad promaja!

Od mahanja ratnim sekirama!
pecaros pecaros 13:54 15.06.2020

Re: 30 godina ISTOG...

predatortz

Glupost prodaje kao pamet. Onda se čudi što mu radnja propada.


Ovo nije aforizam nego apologija.

U prirodi aforizma je da kritikuje, a ti tvrdiš da se u (našem?) društvu ne ceni prodaja gluposti. A radnje cvetaju na sve strane.
solo solo 17:37 15.06.2020

Re: 30 godina ISTOG...

I kada ne vidim rogove, lako prepoznam vola.



Nije do rogova već do muda jbg. Bik ima muda vo nema. Rogovi su nebitni.

Al ajd lijepo zvuči pa je nebitno.
kamilo_emericki kamilo_emericki 18:47 15.06.2020

Re: 30 godina ISTOG...

nsarski

Veliki Filip je držao govore protiv Aleksandra, a eto ti, hiljade godina kasnije, držiš svoje govore protiv ovog Aleksandra. Koincidencija? Sumnjam.


Za govore Filipa protiv Aleksandra nisam znao. I moram priznati da mi je to pomalo cudno, da kralj drzi govore protiv svog sina koji nema nikakvu vlast.
Ja sam mislio da je Filipike drzao Demosten, protiv Filipa II.
Ali ti si profesor, znas bolje nego ja.
nsarski nsarski 19:19 15.06.2020

Re: 30 godina ISTOG...

Ali ti si profesor, znas bolje nego ja.


Ne, ti si u pravu. Demosten protiv Filipa, naravno. Vežbao govore nasuprot buke talasa da pojača glas. Brzina, jebiga, a i želja da napravim dobro "rimovanu" misao. Thx.

Edit.
Uskladbimo to ovako: Demosten protiv Filipa, Filip protiv Aleksandra.
shmoo shmoo 20:13 15.06.2020

Анфакбл

Мени су, морам признати, од хиљада и хиљада афоризама које сам чуо у свом животу, у сећању остала три. За два знам ауторе, за трећи не знам аутора, али се сећам времена у ком је настао... Цитирам (са могућим грешкама због крхког ми памћења):


1) Тек када су се лингвисти из Београда и Загреба исплазили једни на друге, видело се да им је језик исти.

(Влада Булатовић Виб)

2) Пре рата је мој тата био труо и стар, данас је мој тата млад и здрав.

(Брана Црнчевић)

3) Пожурите са химном, народ је већ устао на ноге.

(Не знам аутора, али је афоризам објављен у време док се СФРЈ распадала и пуцала по свим шавовима, а народна скупштина те СФРЈ расправљала о томе да замени привремену химну "Хеј, Словени" која је трајала преко 40 година.)



Душка Радовића не рачунам. Ту много тога памтим...











(Када слушам ову емисију "Београде, добро јутро" Душка Радовића, уопште немам утисак да је прошло скоро 40 година од тада. Као да је јутрос снимљена...)
solo solo 20:37 15.06.2020

Re: Анфакбл

Тек када су се лингвисти из Београда и Загреба исплазили једни на друге, видело се да им је језик исти.



freehand freehand 20:41 15.06.2020

Re: Анфакбл

(Када слушам ову емисију "Београде, добро јутро" Душка Радовића, уопште немам утисак да је прошло скоро 40 година од тада. Као да је јутрос снимљена...)

Tužno je i neverovatno nešto drugo: da je ONDA kad nije smelo, nije moglo i svi su bili robovi postojao Duško Radović, a da danas kad smo iz crnila i terora izašli - takvoga nema. Da nije do nas, majku mu?
Ne mislim na Tasu i domaćine, naravno, njih je komunizam uštrojio a ostali su hrabri da isti komentar psotave šesthiljadaosamstotinapedesetsedam puta, nego na nas obične.
shmoo shmoo 20:49 15.06.2020

Re: Анфакбл

solo
Тек када су се лингвисти из Београда и Загреба исплазили једни на друге, видело се да им је језик исти.






Веровао или не, тај афоризам је из седамдесетих... Вероватно после хрватског прољећа и маспока, Славке Дабчевић Кучар која држи вакелу Титу на оној чувеној слици, те реакције из Београда на Декларацију о називу и положају хрватског књижевног језика и покушаја да се ублаже последице те Декларације и очува какав-такав заједнички културни простор. Ал' џабе... Ако разбуцаш заједнички језик као основни инструмент заједичке културе, онда више нема ни заједничког културног простора...

Афоризам је само десетак година млађи од мене...



Deklaracija o nazivu i položaju hrvatskog književnog jezika
















А ето данас мене још увек ту. Нема више заједничког српскохрватског/хрватскосрпског језика него данас имамо српски и хрватски језик који званично нису исти језици. И нема више те Југославије.


Остао ми само тај Вибов афоризам за успомену и лепо сећање на то доба уочи Устава из 1974.



(И после кажу, Срби су растурили Југославију... )



Добро. Ако је тако, нека буде.


Још увек имамо Србију.


Идемо даље.


shmoo shmoo 21:03 15.06.2020

Re: Анфакбл

freehand

Ne mislim na Tasu


i domaćine



isti komentar psotave šesthiljadaosamstotinapedesetsedam puta,







Из овога написанога и цитиранога намећу се нека питања:


1) Који Таса?

2) Домаћини су у множини? Филип се мултипликовао простом деобом?

3) А зашто ти упорно читаш 6857 пута једно те исти коментар? Није ти било јасно из прве шта ту пише, па ишчитаваш поново и поново, из блога у блог? Можда сада већ годинама?

Мислим да постоји назив и за то, односно и за такве људе, када не могу да укапирају неке ствари из првог пута, па онда упорно иду и траже да читају једно те исти тај текст по 6857. пут.

Ал ' сам заборавио како се називају такви људи и таква појава.

Ако се сетим, јавићу ти.

Да знаш макар ко си и шта си док упорно читаш једно те исто и 6858. пут.



EDIT: П.С. -
šesthiljadaosamstotinapedesetsedam


Пише се раздвојено. Шест хиљада осам стотина педесет седам.

Градиво основне школе. Пети разред основне.





freehand freehand 21:11 15.06.2020

Re: Анфакбл

3) А зашто ти упорно читаш 6857 пута једно те исти коментар? Није ти било јасно из прве шта ту пише, па ишчитаваш поново и поново, из блога у блог? Можда сада већ годинама?

Мислим да постоји назив и за то, односно и за такве људе, када не могу да укапирају неке ствари из првог пута, па онда упорно иду и траже да читају једно те исти тај текст по 6857. пут.

toe verovatno zato što to nije jedno te isto govance pa ja idem u krug i uporno u njega stajem, nego jedni te isti fantomi mada pod različitim nadimcima idu okolo i vazda seruckaju a nema smisla da da ljudi prestanu da se kreću istim ulicama (blogovima) zato što vazda isti serači svako malo čučnu i puste svoje sadržaje na svakih nekoliko koraka.
Ok, hoda se oprezno i upozoravaju se kolege, ako već nemože da se oslobodi srača. Koji se nekad maloumore ali vazda ponovo vrate puni samopouzdanja i novog optimizma da kao novi nastave sa istim.
shmoo shmoo 21:18 15.06.2020

Re: Анфакбл

freehand
3) А зашто ти упорно читаш 6857 пута једно те исти коментар? Није ти било јасно из прве шта ту пише, па ишчитаваш поново и поново, из блога у блог? Можда сада већ годинама?

Мислим да постоји назив и за то, односно и за такве људе, када не могу да укапирају неке ствари из првог пута, па онда упорно иду и траже да читају једно те исти тај текст по 6857. пут.

toe verovatno zato što to nije jedno te isto govance pa ja idem u krug i uporno u jjega stajem, nego jedni te isti fantomi mada pod različitim nadimcima idu okolo i vazda seruckaju a nema smisla da da ljudi prestanu da se kreću istim ulicama (blogovima) zato što vazda isti serači svako malo čučnu i puste svoje sadržaje na svakih nekoliko koraka.
Ok, hoda se oprezno i upozoravaju se kolege, ako već nemože da se oslobodi srača. Koji se nekad maloumore ali vazda ponovo vrate puni samopouzdanja i novog optimizma da kao novi nastave sa istim.



Ништа те ја нисам разумео.

О чему причаш?

Какве колеге, каква гованца?

Сматраш да се дружиш с говнима?

Па...

Ту ти не могу помоћи.

Велики си ти дечко.

Мораћеш то сам себи да објасниш како ти то успева.

И да се бориш против тога.

Сам. Други ти у томе не могу ич помоћи.


(А ако се сетим како се тај твој поремећај назива, јавићу ти. Не брини. Па да се онда стварно, из све снаге, бориш с тим... Ваљало би да знаш за почетак макар с чиме се то бориш у себи. Ако се уопште бориш. Због тебе ти кажем.)
gedza.73 gedza.73 21:20 15.06.2020

Re: Анфакбл

freehand

Jel' ove komentare piše sad Novi Freehand (©Novi Nebojša Milenković) ili Stari Freehand? Čisto da znam kog od njih dvojice čitam.
Da ne krenem u polemiku sa tobom kad si u fazi Mister Hajd.
njih je komunizam uštrojio

Pre podne pevaš za sto eura 'Ide Tito preko Romanije' a popodne 'Đurišiću, mlad majore' ili obrnuto?
freehand freehand 21:23 15.06.2020

Re: Анфакбл


Ту ти не могу помоћи.

Važi brt.
А ако се сетим како се тај твој поремећај назива, јавићу ти.

Ako ti bude usput pitaj i za taj svoj. Ono kad te nešto goni da na mestu koje zoveš najgorim ulaziš u konflikte sa nick-ovimakoje karakterišeš najogirm.
shmoo shmoo 21:30 15.06.2020

Re: Анфакбл

freehand

Ту ти не могу помоћи.


Važi brt.



Неизмерно ми је драго што си разумео макар делић од онога што си прочитао.

Напредујеш.

Не очекуј брзо решење свог проблема, упорна је то болест. Као гљивице на ногама. Па никакви лекови, масти, гасови и петролеји или некакве креме прљаво жућкасте боје не помажу. Таман мислиш да си се решио напасти, а она те опет спопадне.

Но, не клони духом. Видиш да има наде ако си упоран.

Идемо даље.
freehand freehand 21:34 15.06.2020

Re: Анфакбл

Не очекуј брзо решење свог проблема, упорна је то болест. Као гљивице на ногама. Па никакви лекови, масти, гасови и петролеји не помажу. Таман мислиш да си се решио напасти, а она те опет спопадне.

Но, не клони духом. Видиш да има наде ако си упоран.

Идемо даље.

Ne seri da te to sve spopalo?! I da to sad rešavaš projekcijom na druge? Mislim - džaba, kad ti onaj tarot nije pomogao teško da će i ovo preko bloga da uspše.
shmoo shmoo 21:44 15.06.2020

Re: Анфакбл

freehand
Не очекуј брзо решење свог проблема, упорна је то болест. Као гљивице на ногама. Па никакви лекови, масти, гасови и петролеји не помажу. Таман мислиш да си се решио напасти, а она те опет спопадне.

Но, не клони духом. Видиш да има наде ако си упоран.

Идемо даље.

Ne seri da te to sve spopalo?! I da to sad rešavaš projekcijom na druge? Mislim - džaba, kad ti onaj tarot nije pomogao teško da će i ovo preko bloga da uspše.




Једно мало кратко упутство за путовање које ти предстоји. Јесте да је написано и изговорено пре 40 година, али као да је сада настало и као да је за тебе створено.

"Многе бадаваџије статирају у друштвено-политичком животу. Нити имају шта рећи, нити шта могу урадити. Они су живи споменици недавној прошлости којој данас палимо свеће."

Свако јутро по устајању, а пре изласка у стварни свет око себе, прочитај ово колико год је пута потребно да би разумео и биће ти боље.

Ето, ја стварно не знам како другачије да ти помогнем.

Бори се са собом, човече! Бори се! И иди својим путем, не туђим!









freehand freehand 21:48 15.06.2020

Re: Анфакбл

Бори се са собом, човече! Бори се!

Važi brt. To je verovatno razlog što se ti vraćaš uvek iz početka.
shmoo shmoo 21:56 15.06.2020

Re: Анфакбл

freehand
Бори се са собом, човече! Бори се!

Važi brt.


Извини, али то си већ рекао.

А ништа не предузимаш по том питању. Само понављаш једно те исто.

Почни да читаш, свакога јутра колико год ти је пута потребно, гарантујем ти да ћеш пронаћи себе у овоме што ти написах...

"Многе бадаваџије статирају у друштвено-политичком животу. Нити имају шта рећи, нити шта могу урадити. Они су живи споменици недавној прошлости којој данас палимо свеће."

А када једном установиш шта ти је, онда можеш да пређеш и на лечење. Лекови, масти, гасови, терапије, масаже (избегавај оне прљаво жућкасте креме, имају незгодне нуспојаве)...

Биће ваљда нешто онда и од тебе једног дана.
freehand freehand 22:00 15.06.2020

Re: Анфакбл

Биће ваљда нешто онда и од тебе једног дана.

Od Tase Šmu?
Nemoj, brt...
shmoo shmoo 22:18 15.06.2020

Re: Анфакбл

gedza.73

Jel' ove komentare piše sad Novi Freehand (©Novi Nebojša Milenković) ili Stari Freehand?
Čisto da znam kog od njih dvojice čitam.
Da ne krenem u polemiku sa tobom kad si u fazi Mister Hajd.




Ја мислим, Геџо, да то зависи од тога с које стране је јутрос наш мистер Џекил и доктор Хајд кренуо да прелази панчевачки мост.






solo solo 22:25 15.06.2020

Re: Анфакбл

Tužno je i neverovatno nešto drugo: da je ONDA kad nije smelo, nije moglo i svi su bili robovi postojao Duško Radović, a da danas kad smo iz crnila i terora izašli - takvoga nema.



solo solo 22:44 15.06.2020

Re: Анфакбл

Od Tase Šmu?
Nemoj, brt...


Bloger nema objavljenje tekstove ☹

gedza.73 gedza.73 10:58 16.06.2020

Re: Анфакбл

Ја мислим, Геџо, да то зависи од тога с које стране је јутрос наш мистер Џекил и доктор Хајд кренуо да прелази панчевачки мост.

Izgleda da je Frihendu dosadilo da bude hrčak koji stalno ide u istom smeru pa je okrenuo krug i krenuo da gazi po tragu kojim je do tada išao.
Iznosiš domaću za oslobodioce pa kad vidiš da ne cene tvoje usluge ti domaću ponudiš drugima. Nadajući se kako će jednom da ti poklone menadžersko mesto.
Vratiće se on, ne brini, samo kad vidi da neki rođa vlasnika partije brže napreduje od njega.

Ili se periodično okreće. Kruševac su oslobodili četnici pa okrene na 'zvanične istoriografske podatke' da su ipak to bili partizani sa Sovjetskom armijom 14. oktobra dok su četnici bežali ka Blaburgu ili Kočevom rogu.

Onda se pojavi podatak da su četnici pucali na Nemce ali odmah i nova partizanska istina Frijevih istomišljenika da su se Nemci u stvari sami predali nakon čega su partizani ušli u Kruševac i pucali na Nemce (one koji su predali... iako deluje konfuzno nije jer sve drugo je revizija i kolaboracija).

Ujedno oni novi podaci do kojih je Fri došao tokom nedeljne supe kazuju kako su četnici zajendo sa Nemcima pucali na Svojetsku armiju.

I sve bi to bilo lepo i bajno da nije poznate priče o Trajanu.


Na terasi četnici, oficir Sovjetske armije i američki oficir koji je sve vreme bio sa četnicima. Onim istim za koje je 'zvanična' istorija rekla kako su zajedno sa Nemcima pucali na Sovjete. Naravno da nelogično zvuči da Amerikanac bude sa nemačkim jedinicama a da sovjetski oficir stoji zajedno sa ubicama svojih vojnika.

A sve to samo zato što je došlo do prekida veza između Vrhovnog štaba i svojetskih jedinica na terenu.

Čim se uspostavile veze četnici su pohapšeni, Kramer je uhapšen i proteran u Bugarsku a partizani su krenuli sa streljanjima stanovnika Kruševca. Koji su bili nerpijatelji. Kako Frihend da ne poveruje u tu Novu istoriju da su Kruševljani u stvari bile ustaše koje su opravdano streljali partizani.






rodni rodni 19:10 16.06.2020

Re: Анфакбл

freehand
3) А зашто ти упорно читаш 6857 пута једно те исти коментар? Није ти било јасно из прве шта ту пише, па ишчитаваш поново и поново, из блога у блог? Можда сада већ годинама?

Мислим да постоји назив и за то, односно и за такве људе, када не могу да укапирају неке ствари из првог пута, па онда упорно иду и траже да читају једно те исти тај текст по 6857. пут.

toe verovatno zato što to nije jedno te isto govance pa ja idem u krug i uporno u njega stajem, nego jedni te isti fantomi mada pod različitim nadimcima idu okolo i vazda seruckaju a nema smisla da da ljudi prestanu da se kreću istim ulicama (blogovima) zato što vazda isti serači svako malo čučnu i puste svoje sadržaje na svakih nekoliko koraka.
Ok, hoda se oprezno i upozoravaju se kolege, ako već nemože da se oslobodi srača. Koji se nekad maloumore ali vazda ponovo vrate puni samopouzdanja i novog optimizma da kao novi nastave sa istim.

Kome ti kažeš da je serač - Šmuu!?
Seraču jedan!
dragosevacsutra dragosevacsutra 01:36 17.06.2020

Re: Анфакбл


Tužno je i neverovatno nešto drugo: da je ONDA kad nije smelo, nije moglo i svi su bili robovi postojao Duško Radović, a da danas kad smo iz crnila i terora izašli - takvoga nema.


kako nema? a baljak?
apostata apostata 21:58 17.06.2020

Re: Анфакбл

Na terasi četnici, oficir Sovjetske armije i američki oficir koji je sve vreme bio sa četnicima. Onim istim za koje je 'zvanična' istorija rekla kako su zajedno sa Nemcima pucali na Sovjete. Naravno da nelogično zvuči da Amerikanac bude sa nemačkim jedinicama a da sovjetski oficir stoji zajedno sa ubicama svojih vojnika.

A sve to samo zato što je došlo do prekida veza između Vrhovnog štaba i svojetskih jedinica na terenu.
Gedžo svega ti, ako nije problem, de malo pojasni šta si ti sa ovim u stvari htio da kažeš?
gedza.73 gedza.73 19:26 18.06.2020

Re: Анфакбл

Gedžo svega ti, ako nije problem, de malo pojasni šta si ti sa ovim u stvari htio da kažeš?

Pitam se koja je verzija oslobađanja Kruševca prava.
Da li ona višedecenijska u kojoj četnici sa Nemcima pucaju na SSSR armiju, partizane i Kruševljane, da li ona u kojoj su četnici ušli u Kruševac pošto su Nemci bacili oružje a onda se predomislili (Nemci) pa počeli da pucaju na partizane (tako je glasila jedna od međuverzija SUBNOR-a koji je 'prilagođavao' istoriju kako su neki podaci izlazili na videlo), da li je moguće, ako je zvanična NOB istorija istinita, da četnici koji u svojim redovima imaju američkog oficira sarađuju sa Nemcima na terenu dok ih prati taj oficir i pucaju na partizane i da li je moguće da sovjetski oficir stoji na terasi sa četnicima koji su mu pucali na vojnike ili je istinita ona po kojoj su četnici ušli u Kruševac pre partizana sprečavajući bespotrebno razaranje grada.

Opet kažem ako je zvanična istorija istinita. Al' onda otkud ona slika sa balkona.
apostata apostata 21:57 18.06.2020

Re: Анфакбл

gedza.73

Pitam se koja je verzija oslobađanja Kruševca prava.

Tačna je ona koju potvrđuju izvori.
Da li ona višedecenijska u kojoj četnici sa Nemcima pucaju na SSSR armiju, partizane i Kruševljane, da li ona u kojoj su četnici ušli u Kruševac pošto su Nemci bacili oružje a onda se predomislili pa počeli da pucaju na partizane (tako je glasila jedna od međuverzija SUBNOR-a koji je 'prilagođavao' istoriju kako su neki podaci izlazili na videlo), da li je moguće, ako je zvanična NOB istorija istinita, da četnici koji u svojim redovima imaju američkog oficira sarađuju sa Nemcima na terenu dok ih prati taj oficir i pucaju na partizane ...

Naravno da je moguće!
Evo šta piše Kramer, to se nalazi kod Momčila Pavlovića (istoričara veoma bliskom tvojim stvovima) u njegovom radu 'Očevidac građanskog rata u Srbiji' 2007.
4. OKTOBAR
Ujutro sam pošao za Vrnjačku Banju uz pratnju 25 četnika u kamionu,
dok smo ja, Pilitić i kapetan Gordić bili u automobilu.
Na oko milju od Kruševca zaglavili smo se u blatu i dok smo se uz pomoć
volova izvlačili naišao je nemački konvoj. Stavio sam kapu u džep i zakopčao
šinjel do vrata, da sakrijem sve oznake. Izvadio sam pištolj iz futrole i držao
ga na gotovs. Nemački oficiri su pitali ko je u kolima i rečeno im je da sam jedan
od četničkih komandanata i da idemo da napadnemo partizansku patrolu. Svi iz
pratnje su imali naređenje da pucaju ako Nemci otvore vrata kola. Sve je prošlo
bez problema, a na putu smo naišli na kolone nemačke pešadije i enormno pretrpane
vozove, kako idu u Niš da se bore protiv Rusa. Tu je bilo i bosonogih i slabo
obučenih Italijana.

ili ovo
9. OKTOBAR
Četnici su me pitali da li bih govorio grupi Srba u hotelu Evropa u Kruševcu
i odagnao im strah od dolazeće ruske vojske. Rekli su da će Nedić i oni garantovati
moju bezbednost u odnosu na nemački garnizon. Mora da je bilo ukupno
1000 ljudi smeštenih u dve velike prostorije. U jednoj se nalazio mikrofon sa
zvučnikom. Rekao sam im da treba da ostanu mirni i da ne paniče, niti da beže u
šumu kada Rusi stignu, pošto je to disciplinovana vojska i saveznik Britanaca i
Amerikanaca, kao i da, ukoliko četnici ne otvore vatru na Ruse, nemaju razloga
za strah.
Oko 18,30 časova napolju se pojavio tenk i ljudi su se uznemirili misleći
da Nemci dolaze po mene, ali se ispostavilo da su četnici zajedno sa Nedićevim
vojnicima okružili mesto gde je tenk stao ne dozvoljavajući Nemcima da se udalje,
da bi nedićevci onda odvezli tenk zarad moje zaštite. Posle obraćanja okupljenom
narodu, rečeno mi je da bi nemački oficir iz onog tenka hteo da razgovara
sa mnom; upitao me je kakve garancije mogu da dam za nemačke garnizone iz
Kraljeva i Kruševca ako ova dva grada kapituliraju.

I zašto četnici ne bi pucali na partizane, ako ovi pucaju na njih?
Kramer u svojim izvještajima govori i o tome.
... i da li je moguće da sovjetski oficir stoji na terasi sa četnicima koji su mu pucali na vojnike ...

I te kako moguća ako taj sovjetski oficir jednostavno ne zna da, dok on stoji na hotelskom balkonu, podčinjeni onoga sa kojim on stoji, upravo tada u blizini Mudrakovca (ni 4 km odatle) mitraljezima kose njegove saborce iz 32. puka 223. pješadijske divizije
... ili je istinita ona po kojoj su četnici ušli u Kruševac pre partizana ...

Četnici nisu ušli u Kruševac, oni su tamo već bili.

Po 'Knjizi depeša Rasinskog korpusa' još je u aprilu ‘44. u zgradi Predstojništva policije, otvorena kancelarija "Oficira za vezu sa Krajskomandom", a prvi šef bio je poručnik Milomir Ružić, legalizovan kao referent za ishranu Okruga.
A krajem sept. i sam Keserović dolazi u Kruševac, odnosno tamo prenosi svoj štab iz sela Bela Voda, gdje se nalazio od početka septembra.
... sprečavajući bespotrebno razaranje grada.

Nikakvog razaranja Kruševca ne bi bilo, jer su posljednje Švabe (radi se o jednom vodu feldžandarmerije) u tri transportera Kruševac napustili ujutro 14. sept.
Opet kažem ako je zvanična istorija istinita. Al' onda otkud ona slika sa balkona.

Ta fotografija ništa, ama baš ništa drastično ne mjenja.
freehand freehand 23:29 18.06.2020

Re: Анфакбл

Četnici nisu ušli u Kruševac, oni su tamo već bili.

I klali i divljali, besomučno, po Kruševcu i čitavom tom području od četresdruge.
A i gde si zapeo sad sa tom partizanskom istorijom? U stvari su, kako fotografija kaže četnici praćeni Nemcima, Amerikancima i sovjetima Kruševac oslobodili od partizana.
gedza.73 gedza.73 07:33 19.06.2020

Re: Анфакбл

Tačna je ona koju potvrđuju izvori.

Evo šta piše Kramer

da li je onda i ovo izjava Kramera tačna
Ako su ove bande stvarno pod Titovom komandom, onda mi je potpuno jasno zašto britanskim i američkim oficirima za vezu nije bilo dozvoljeno da budu u pratnji partizanskih jedinica u nastupanju... Većina partizanskih zarobljenika koje sam video (zarobili su ih četnici - prim. aut.) bili su muslimani iz Crne Gore. Nijedan od njih nije bio u borbi protiv Nemaca, što me navodi da poverujem da se u Srbiji vodi jedino politički rat.

pored onih da je prisustvovao borbama četnika sa Nemcima, da su Sovjeti postavili topove kako bi gađali Kruševac (naravno u okviru borbi sa Nemcima) sa njegovim opisom dešavanja oko oslobađanja kruševca. Zašto onda 14. oktobar a ne 14. septembar. I otkud nemački tenk u oktobru ako su poseldnje nemačke jedinice otišle u septembru?
Da li je tačan njegov opis napada partizana na selo koje je bilo 'frendli' sa četnicima kada su se meštani branili skoro bez oružja, odeveni u 'peasant' odeću, poneki bosonogi i jedini razlog, kako Kramer navodi, borbe i otpora je bio da njihovo selo ne padne u ruke komunistima

Ili zapis od par dana kasnije nekoliko milja od sela Drenova kad je video tela osam civila masakriranih i mučenih noževima, ubijenimecima u glavu pa za jednog od njih, mladića, navodi kako je odbio da se pridruži partizanima i da je posebno mučen (mislim da 'carving' znači rezbarenje) po naredbi partizanke koja je stajala sa strane. Ili njegovo saznanje od partizanskog zarobljenika da su partizani imali naredbu da ubiju američkog oficira pri četničkim snagama pa su ga, malo nakon njegovog odlaska iz jednog sela, tražili partizanski poručnik, devet vojnika i dve žene.




gedza.73 gedza.73 07:44 19.06.2020

Re: Анфакбл

freehand
I klali i divljali, besomučno, po Kruševcu i čitavom tom području od četresdruge.

General Artur Fleps, komandant 7. SS divizije Princ Eugen izdao je naredbu 5. oktobra 1942. godine u kojoj se kaže da nemačke i bugarske snage treba unište četničke snage višeg ustaničkog vođe srednje Srbije majora Dragutina Keserovića na planini Kopaonik čiji se štab nalazi u selu Kriva Reka.

... deo šire operacije "Kopaonik", kada su fašisti zverski usmrtili više od 300 meštana potkopaoničkih sela. Zveri iz SS divizija "Princ Eugen", u čijim redovima je bilo oko 1.500 vojnika, podunavskih Nemaca, pod komandom pukovnika Franje Kodra, zatim bugarskog 36. pešadijskog puka sa 1.000 vojnika, predvođenih Petrom Panevim, i jedinice od 300 belogardejaca, odgovorne su za masakr u kome su pekli žive ljude i palili čitave porodice u kolibama, amputirali im ruke i noge, streljali na livadi. Najmlađa žrtva, beba Vera (Trifunović) imala je samo mesec dana. Više od 70 ljudi fašisti su ugurali u miniranu Crkvu Svetog Petra i Pavla i zatim ih digli u vazduh.



Zločin Kriva reka
(link)

milisav68 milisav68 11:31 19.06.2020

Re: Анфакбл

I klali i divljali, besomučno, po Kruševcu i čitavom tom području od četresdruge.

Znači zbog toga komunisti nisu nikog streljali posle rata, zato što su četnici sve besomučno poklali.
A i gde si zapeo sad sa tom partizanskom istorijom?

Pa kad nema druge, pošto su komunisti pokupili sve crkvene knjige, da narod slučajno ne sazna kakve su zločine činili četnici.
gedza.73 gedza.73 12:08 19.06.2020

Re: Анфакбл

Znači zbog toga komunisti nisu nikog streljali posle rata

U Kruševcu mislim da je u posleratnim odmazdama učestvovala neka crnogorska proleterska brigada.
U Vranju, isto ako ne grešim, su tokom rata najviđeniji ljudi napisali apel da se prekine sa bratoubilačkim ratom. Prvih dana oslobođenja partizani su potpisnike tog apela streljali. Pošto su politički komesari svih godina indoktrinacijom ubedili vernike sledbenike da je tako nešto u duhu suživota i mira naroda i narodnosti.
predatortz predatortz 17:18 19.06.2020

Re: Анфакбл

partizanskih zarobljenika koje sam video (zarobili su ih četnici - prim. aut.) bili su muslimani iz Crne Gore. Nijedan od njih nije bio u borbi protiv Nemaca, što me navodi da poverujem da se u Srbiji vodi jedino politički rat.


Eee, partizani su imali mnogo takvih jedinica. Najveći deo 16. muslimanske udarne brigade bio je sastavljen od pripadnika Hadžiefendićeve legije, a potom i od delova 13. SS Handžar divizije.
To je do '43. klalo Srbe za Pavelićev, od '43 -'44. za Titov račun.
crossover crossover 17:40 19.06.2020

Re: Анфакбл

apostata

Opet kažem ako je zvanična istorija istinita. Al' onda otkud ona slika sa balkona.

Ta fotografija ništa, ama baš ništa drastično ne mjenja.


Цитат:

Све ово може да се допуни на основу белешке америчког поручника Елсворта Крамера, представника OSS-а који се спремао да постави изнад ослобођеног Крушевца америчку заставу. Најзад постоји низ докумената, недавно отворених за истраживаче у архиви Министарства одбране Русије, која допуњују саопштење Кесеровића, а уједно пружају могућност да се сагледају извори „партизанске“ верзије догађаја.

Укратко ситуација у Крушевцу према совјетским и четничким подацима била је следећа. На ултиматум Д. Кесеровића поднет 13. октобра немачком команданту Крушевца, долази до капитулације Немаца у овом граду 14. октобра. У Кесеровићевом штабу у то доба је био амерички поручник Елсворт Крамер. У преговорима Кесеровића (који се чак представио као посредник америчког официра) са немачким командантом као основни стимулативни мотив за капитулацију је наведена могућност да се Крушевац преда америчкој, а не совјетској војсци и на тај начин дође до спречавања уласка у град Црвене армије и партизана. Према наводима у извештају Крамера преговори са Немцима су почели већ 22. септембра али тада нису уродили плодом. Тек по доласку совјетских трупа у непосредну близину Немци су се заинтересовали за овај предлог и у Крушевац је мањим авионом „шторх“ (Fi.156) био упућен пуковник немачког генералног штаба начелник штаба корпуса „Милер“ Бернгард фон дер Шевалери, који је стигао 14. октобра и био заробљен од припадника ЈВуО.

Касније у совјетском заробљеништву Шевалери је изјавио да „се није плашио насиља од стране четнике, јер су они свуда радили у контакту са Немцима“. У Крушевцу је дошло до сусрета Шевалерија са Крамером, који је објаснио да је последњи циљ – „заузети са одредима четника низ насеља“ где ће бити подигнута „америчка застава и на тај начин спречен улазак јединица Црвене армије у ова насеља“.

Алексеј Тимофејев, Руси и Други светски рат у Југославији, страна 344, 345.

apostata apostata 23:28 19.06.2020

Re: Анфакбл

@gedza.73

Tačno sam znao!

Vidi gedžo postoje dva Kramerova izvještaja, jedan je ovaj koji i ti i ja citiramo i koji je napravljen naknadno i postoji takođe drugi Kramerov izvještaj - e on je onaj originalni, odnosno onaj koji je pravljen na terenu.

Ovaj kojim se mi bavimo na momente je fino seciran u jednom radu istoričara Nebojše Đokića (ima i još jedan autor sa njim, ali žao mi je zaboravio sam mu ime).
Đokić se u radu bavi problemom broja poginulih Švaba u Kruševcu.
Taj rad ja sam čitao kada me jedno vrijeme zainteresovao WWII na našim prostorima i znam da je u to vrijeme Đokić govorio da iz SAD treba dobiti one originalne izvještaje i da će vrlo brzo poslije toga objaviti njihov analitički prikaz. Ne znam da li je on to uradio, jer sam se opet u međuvremenu okrenuo istoku.

Kramerovi izvještaji bez ikakve sumnje su primarni izvori (tj. oni izvori koji su nastali od strane svjedoka događaja o kojima se u izvoru govori), no s druge strane oni takođe spadaju i u grupu tzv. narativnih izvora (a to su opet oni izvori u kojima je prikaz događaja impregniran većom ili manjom dozom autorske subjektivnosti).

Kod Kramera je subjektivnost i pristrasnost prisutna na zavidnom nivou. Nemoj sada odmah misliti da ja ne vjerujem Krameru da su partizani počinili one zločine koje on opisuje - ne, ja mu vjerujem.
Vjerujem mu jer on govori i o četničkim zločinima. No njegova pristrasnost se vidi u pristupu jednom i drugom.

Evo primjer!
Sam si naveo momente u kojima on podrobno opisuje partizanske zločine .., pazi akcenat je na ‘podrobno’.

E a gledaj kako govori o četničkim zločinima:
Nikad nisam imao mnogo vremena za ispitivanje zarobljenih partizana,
jer ako ne bih stigao do njih pola sata posle zarobljavanja bili bi likvidirani nožem.

Lakonski i bez ikakvih stravičnih detalja.

Tako da sam ja Kramera prvenstveno koristio zato što si ga ti pomenuo kao američkog oficira na onom čuvenom balkonu i kao nekoga za koga se zna da je pristrasan. I sada ako je neko takav, ako otvoreno opravdava četničku kolaboraciju i ako isto tako otvoreno opisuje njezine primjere, onda to znači da je te kolaboracije bilo.
E a to mi je bilo potrebno, jer si ti rekao
... da li je moguće, ako je zvanična NOB istorija istinita, da četnici koji u svojim redovima imaju američkog oficira sarađuju sa Nemcima na terenu dok ih prati taj oficir i pucaju na partizane ...

A inače konkretno za Keserovu kolaboraciju mogao sam postaviti mnogo jače dokaze.

I dobro idem onda dalje iako mi je dalje sve nejasno.
pored onih da je prisustvovao borbama četnika sa Nemcima,

De me podsjeti Boga ti gdje to Kramer piše o borbama četnika sa Švabama? Stavarno se toga ne sjećam.
da su Sovjeti postavili topove kako bi gađali Kruševac (naravno u okviru borbi sa Nemcima) sa njegovim opisom dešavanja oko oslobađanja kruševca.

Kakav je to problem sa sovjetskim topovima? I nisu bili samo sovjetski topovi nego su bile i sovjetske samohotke ISU-122.

Jel’ to u vezi sa onim tvojim da je Keserović spasio Kruševac od razaranja? To gedžo nije tačno.
Sovjeti još 13.10. bili i od strane četnika i od strane partizana obavješteni da su Njemci napustili Kruševac.
Keserovićev izaslanik potporučnik Zlatković, koji je kod generala Miljajeva stigao ujutro 14.10, još je bio na putu kada su one samohotke već bile u zoni gađanja Kruševca. Mašinerija je bila već pokrenuta.
I jedino što je Zlatković dobio o d Miljajeva je bio zahtjev za predajom.
Zašto onda 14. oktobar a ne 14. septembar.

Šta ti znači ovo?
I otkud nemački tenk u oktobru ako su poseldnje nemačke jedinice otišle u septembru?


Svi, apsolutno svi izvori se slažu u tome da su Švabe otišle 13.10.
Evo šta čak i Kramer piše:
11. OKTOBAR
Pet stotina Nemaca stiglo je iz Zaječara u Kruševac, na putu za Čačak, sa
60 vozila, tenkovima i topom. To su bili elementi divizije „Princ Eugen“ iz Niša.
Borili su se sa Rusima i od njihovog prethodnog brojnog stanja od 3500 ljudi, više
od 2000 je poginulo ili ranjeno kada su bili uhvaćeni u unakrsnu vatru ruske i
sopstvene artiljerije.
Nemci spremaju veliku bolnicu za ranjene.

apostata apostata 23:40 19.06.2020

Re: Анфакбл

@crossover
Све ово може да се допуни на основу белешке америчког поручника Елсворта Крамера, представника OSS-а који се спремао да постави изнад ослобођеног Крушевца америчку заставу. Најзад постоји низ докумената, недавно отворених за истраживаче у архиви Министарства одбране Русије, која допуњују саопштење Кесеровића, а уједно пружају могућност да се сагледају извори „партизанске“ верзије догађаја.

Na koje saopštenje misliš?
Алексеј Тимофејев, Руси и Други светски рат у Југославији, страна 344, 345.

Čitao sam Timofejeva, fina knjiga.

A dobro jel' ti crossover smatraš da je Timofejev u koliziji sa onim što sam ja napisao?
gedza.73 gedza.73 09:25 20.06.2020

Re: Анфакбл

Da samo malo zaoukružim. četnici jesu činili zločine. Ali su i partizani. Ono što me opredeljuje za jednu stranu je više činjenica (osnovno da su komunisti stvorili ovakvu Srbiju)). Četnici su za Tita (na onom dogovoru sa Nemcima) glavni neprijatelji (ima zvučni zapis Titovog govora o kraljevoj vojsci). Kad se uzme u obzir da je Srbija za komuniste glavni protivnik, da su četnici (komite) ratovali za Srbiju, da su četnici neprijatelji komunistima (srpskim), Hrvatima i muslimanima meni je to dovoljno da odaberem (ne idealnu) stranu. Posebno što su četnici po političkim opredeljenjima bila šarenolika grupacija dok su komunisti bili sovjetska filijala (a i bugarska).

Hipotetički, sa ove vremenske distance, da li bi bilo bolje da je Kruševac bio četničko-američki ili partizansko-sovjetski? Da li je bolje po Srbiju i današnje društvo bila podela Srbije i davanje srpskih teriotrija od strane crnogorskih komunista koji su došli u Srbiju (meni je to uslovno okupacija Srbije od strane crnogorskih zelenaša) ili ciljevi JuVO i četničkog dela Crne Gore ( kojoj je bio još gori građanski rat)?

Ono što i ja i ti radimo da izdvajamo delove. Ti preskačeš deo kramerovog izveštaja u kome piše da su se seljaci braniili od komunističkog upada, da su partizani surovo masakrirali civile koji nisu hteli da se pridruže njihovom pokretu a ja da su četnici ubijali vojne i civilne zarobljenike.

Od nekadašnje 'zvanične' istorije da su komunisti podigli ustanak u Srbiji došli smo da jesu, ali tek nakon napada na SSSR i tek nakon četnika.
Da su Hrvati bili petokolonaši u vojsci SHS koji su izdavali i sabotirali (slučaj Jovana Deroka i hrvatske predaje u Zagrebu), da četnici jesu sarađivali sa Nemcima ali i komunističko rukovodstvo, da Kruševac nisu oslobodili komunisti 14. oktobra nego su se Nemci sami povukli , da je na teriotiriji Srbije bio građanski rat i revolucionarna promena vlasti zarad interesa strane sile pa k'o što reko' za države iz regiona me baš briga i da li je Montenegro od izrazito sovjetskog postao NATO članica sa čitavih dvaes vojnika i da li su glavni SUBNOR-ovci u Srbiji crnogorski državljani Montenegrini ali ostaje da je JuVO bila najbolja opcija za Srbiju i srpski nacionalni korpus.




gedza.73 gedza.73 09:43 20.06.2020

Re: Анфакбл

Evo šta čak i Kramer piše:

Za: Roberta P. Džojsa
Od: Prvog poručnika E. R. Kramera

Situacija u Jugoslaviji nije tako konfuzna kao što izgleda, ako se želje i
težnje ljudi u svakom segmentu prikažu u nepolitičkom i strogo nepristrasnom
svetlu.
Srbima je jasno da je njihova predratna vlada bila daleko od idealne i da
je uradila mnogo stvari na koje nisu ponosni. Ipak, sa demokratske tačke gledišta
čini se najpraktičnijim da im se dozvoli da održe plebiscit tajnim glasanjem uz
nadzor jedne savezničke komisije. Ovu želju sam čuo od mnogih ljudi.
Komunizam ne žele u bilo kakvom obliku i zadržavaju strah od starog
boljševičkog terora

Srbi žele da im se kralj vrati, ali hoće i demokratski oblik vladavine sa pravom na veto na svaki zakon koji bi on pokušao da progura suprotno želji javnog mnjenja. Oni žele nacionalističku državu Srbiju u Balkanskoj federaciji.

U slučaju da Rusi u Srbiji budu sledili istu politiku koju sprovode u Bugarskoj, naime prenos vlasti na komuniste, mislim da će kupanje u krvi tek da
usledi. Činilo se da ima malo srpskih komunista. Možda zbog toga što bi to bilo
suviše štetno, ali najverovatnije zbog činjenice da je većina ljudi imala sopstvenu zemlju ili neki oblik svojine.

6. U smrtnom su strahu od Rusa, jer misle da će oni u slučaju da okupiraju
Srbiju zavesti isti teror kakav sada partizani sprovode ili će vlast predati partizanima i dopustiti ogromnu pljačku. 7. Žele da njihovom zemljom, dok ne bude omogućeno formiranje vlade, upravlja saveznička komisija.
8. Na Ameriku gledaju kao na svoju poslednju nadu.

Dana 16. septembra posetio sam selo Riđevesticu gde sam video telo 56-
godišnjeg Rajka Pantelića, starešine sela, koga su partizani prethodne noći mučili
do smrti. Njegov palac i kažiprst su bili odsečeni i, pošto je neko vreme ostavljen da krvari, ustreljen je sa leđa dum-dum metkom koji mu je razneo stomak. Imam fotografije ovog zverstva.


Moje ubistvo su naredili pukovnik Ljubo Vučković iz partizanske 2. proleterske divizije i potpukovnik Burić iz 4. proleterske brigade. Burić je iz Crne Gore.


U ovoj bici sam takođe čuo paljbu tenkova, ali ih nisam video; ipak četnici, a i kasnije seljaci, rekli su mi da su nemački tenkovi uzeli učešće u bici, ubijajući obe strane.


11. OKTOBAR
Pet stotina Nemaca stiglo je iz Zaječara u Kruševac, na putu za Čačak, sa
60 vozila, tenkovima i topom. To su bili elementi divizije „Princ Eugen“ iz Niša.

13. OKTOBAR
Shvatio sam da se nalazim u teškoj situaciji. Nisam mogao da se sklonim,
a Rusi su bili blizu i morao sam da biram da li da budem zarobljen i ubijen
od strane partizana, postanem nemački zarobljenik do kraja rata ili da se uzdam u
milost Rusa kao saveznika. Kontaktirao sam najbližeg ruskog oficira radi susreta,
objasnivši mu da posedujem nemačke vojne informacije koje će im omogućiti da
zauzmu Kruševac bez granatiranja i ubijanja velikog broja srpskih žena i dece.

Malo kasnije, na veliko iznenađenje sreo sam ruskog oficira koji mi je
saopštio da su četnici vodili ruske jedinice do Jasike, odmah preko severne obale Zapadne Morave, i da su se šunjali iza odbrambene linije nemačkih tenkova kod
Stalaća.

Pukovnik Keserović mu je u mom prisustvu rekao da će četnici izvršiti
napad ukoliko ne naredi predaju svojih trupa. Major Knaj je pitao zašto ga četnici nisu branili, a Keserović je odgovorio da mu je obećao samo da će se boriti protiv partizana i komunista, ali ne i Rusa jer su oni saveznici.


Otišao sam zatim iz četničkog Glavnog štaba sa ruskim poručnikom i susreo ruskog majora, koji mi je saopštio da grad neće tući artiljerijom ako ga četnici napadnu i osvoje, i da neće dozvoliti partizanima da napadnu četnike sa leđa. Takođe je rekao da četnici mogu da uzmu nemačke zarobljenike, ali da Beloruse želi za sebe i svoje snage, da postupe kako smatraju da je potrebno. Posle toga prisutni četnički oficiri naredili su napad i zauzeli Kruševac, pa smo pukovnik Keserović, ruski major i ja ušli u grad praćeni ruskim jedinicama.
Četnici su tako imali grad u svojim rukama pre ulaska Rusa
.


Keserović i ruski major su narodu održali govore sa balkona i zatim se
rukovali sa mnom pred masom. Odmah potom, partizani su otpočeli napad na
četnike i ruski major je poslao jednog oficira da ih zaustavi.

Ubrzo zatim, stigao je ruski general i naredio da se svi četnici razoružaju.
Posle toga više nikad nisam video nekog četničkog oficira. To je urađeno na
gradskom trgu, s tim što je Nedićevim ljudima dozvoljeno da zadrže oružje, dok
sam ja stavljen pod naoružanu stražu sa uperenim bajonetima. Počeli su da me
razoružavaju, ali sam im rekao da će u slučaju da to učine od jednog savezničkog
oficira napraviti zarobljenika. Posle toga mi je dozvoljeno da zadržim oružje.

Jedan potpukovnik je znao nekoliko reči engleskog i upitao me ko sam i
šta radim u Srbiji. Odgovorio sam mu da sam član Misije u Srbiji za evakuaciju
pilota i da sam tu i radi sakupljanja informacija o aktivnostima nemačkih trupa.
On je na to rekao generalu da Amerikanci izgleda hoće da pobede politikom, a ne
ratovanjem.
Bio je prilično grub u načinu obraćanja i brzo je sa drugim višim oficirima
izašao iz sobe.













solo solo 20:40 15.06.2020

Još ima nade možda.


Crnac spasava ultradesničara u Londonu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana