Budućnost

BOJKOT je već uspeo!

Filip Mladenović RSS / 17.06.2020. u 21:01

ŠTA DA SE RADI?
ŠTA DA SE RADI?
Sudeći po opštoj atmosferi u društvu, kilavoj medijskoj slici Srbije, kao i činjenici da je izborni cenzus srozan sa 5% na 3%, bojkot parlamentarnih izbora 21. juna 2020. godine već je uspeo.

Punih 8 godina građanstvo Srbije izloženo je beosmučnoj propagandi, vredjanju inteligencije, ubijanju u pojam, masovnom obeshrabrivanju i medijskoj kretenizaciji... Jednom rečju, žaba je već skuvana, odnosno biračko telo ima opaku bolest u poodmakloj fazi: TVumor na mozgu.
Zato je 21. jun 2020. dan opštenarodne žalosti, a ne iskazivanje nacionalne volje!

Ipak, ima nečeg još značajnijeg i presudnijeg, u istorijskom smislu, od uspeha bojkota. U ponedeljak, 22. juna 2020, kada se proglase rezultati bojkotovanih izbora, odnosno pukog glasanja, biće to svojevrsno namirenje istorijske pravde.

Tokom naredne 4 godine u srpskom parlamentu će poslaničke klupe zauzimati SNS, SPS i SRS, dakle manje više ista politička postava koja je tokom devedesetih godina XX veka širila ratnu propagandu, podsticala monstruozne ratne zločine, promovisala međunacionalnu netrpeljivost i omogućila masovno osiromašenje građanstva iz istovremeno enormno bogaćenje ratnih profitera - glavnih finansijera upravo te nacional-socijalističke garniture.

Taj i takav sastav srpskog palamenta moraće da reši kosovski čvor, koji su zamrsili i zategli politički očevi i oci Vučića i Dačića. I baš u tome je sadržana istorijska pravda: oni koji su sve zamesili u poslednjoj deceniji XX veka moraju sada, u drugoj deceniji XXI veka, izvedeni na političku ledinu skupštine Srbije, da pojedu i svare taj crni hleb natopljen krvlju stotina hiljada žrtava ratnih zločina!

Već 3 decenije Srbija žmuri na jedno oko, dok drugo oko samoobmanjuje prividima i politikantskim trikovima, što je sve rezultiralo aktuelnim stanjem nacije par dana uoči parlamentarnih izbora: progutao nas je mrak - varenje je u toku!

A koliki je stepen psihosocijalne patologije u vlastodržačkim strukturama društva sličnog mrtvoj prirodi, ubedljivo dočarava ovaj predizborni SNS TV spot:

https://www.youtube.com/watch?v=IL-wUjcl87k

 

 

 

Atačmenti



Komentari (175)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 21:31 17.06.2020

Nešto si preskočiYO


Tokom naredne 4 godine u srpskom parlamentu će poslaničke klupe zauzimati SNS, SPS i SRS,


Triki kveščn.



nsarski nsarski 22:05 17.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Čekaj Filipe, sada sam baš zbunjen.

Hoćeš da kažeš da su ti zlotvori koje navodiš kao najveće krivce za sve što nam se dešavalo kada su oni bili na vlasti pre 30 godina, zapravo sada kažnjeni za svoja zlodela tako što su ponovo zgrabili vlast u svoje ruke?!
Ovo je senzacionalno otkriće! Čestitam.
Možda bi i tebi najveća kazna za gluposti koje pišeš bila da te postave za direktora RTS. Ali ti ih bojkotuješ, čoveče! Nije ti dobra strategija. Treba da konkurišeš, bojkot ti neće uspeti.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:14 17.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Ima li veće istorijske pravde od činjenice da će SNS, SPS i SRS priznati i potpisati nezavisnost Republike Kosovo?
solo solo 22:20 17.06.2020

Re: Nešto si preskočio

SNS, SPS i SRS priznati i potpisati nezavisnost Republike Kosovo?


Jel oće? Kad?
nsarski nsarski 22:22 17.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Filip Mladenović
Ima li veće istorijske pravde od činjenice da će SNS, SPS i SRS priznati i potpisati nezavisnost Republike Kosovo?


Misliš tebi su uzeli tu slavu?
Radije bi da si ti potpisao i ispravio istorijske greške?

Razumem te, Filipe, nije ti lako da propustiš priliku da se Srbiji osvetiš za sve nepravde koje ti je nanela. Priznaj!


P.S. Nego da se nadovežem na tvoje komentare sa prethodnog bloga.
Šta ti uopšte zameraš Milu Crnogorcu? On je bio uzorni komunista, pa se pobunio proti Miloševića, pa je sada, nedavno, ponovo postavio Titin spomenik u Titogradu (pogrešno zvanom Podgorica). Evo, sada se bori protiv SPC. Pa to su sve tvoji revolucionarni ciljevi, čoveče!
SFSN!
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:33 17.06.2020

Re: Nešto si preskočio

nsarski
Filip Mladenović
Ima li veće istorijske pravde od činjenice da će SNS, SPS i SRS priznati i potpisati nezavisnost Republike Kosovo?


Misliš tebi su uzeli tu slavu?
Radije bi da si ti potpisao i ispravio istorijske greške.

Razumem te, Filipe, nije ti lako da propustiš priliku da se Srbiji osvetiš za sve nepravde koje ti je nanela. Priznaj!


Onaj ko je zamrsio i zategao kosovski čvor, treba i da ga odmrsi: crveno-crna koalicija!
nsarski nsarski 22:38 17.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Onaj ko je zamrsio i zategao kosovski čvor, treba i da ga odmrsi: crveno-crna koalicija!


Kosovski čvor je bio zapetljan i pre spomenutih. Ne možeš samo ove da osuđuješ. Kosovo je već mnogo decenija zamršeno. Jedino je Tita uspevao da ih drži na uzdi podmićivanjem i malim ustupcima. A i to je bilo labavo.
Plitko misliš, Filipe. Mržnja ti je suzila moć rasuđivanja.

Čekaj, pod pretpostavkom da će ovi zaista da potpišu samostalnost Kosova, ti ćeš dvostruko da slaviš! Prvo, za potpis možeš da osuđuješ tvoje smrtne neprijatelje, a drugo, slavićeš rađanje države Kosovo.
Ti i Kandićka da zaigrate šotu na Trgu! To bi bilo nešto.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:43 17.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Zlobi najpre nisu valjali Vlasi i Bakali.

Pa onda ni Rugova!

Na kraju je dobio Tačija!

E, sad je Dačiću i Vučiću došlo sve na naplatu.

Klasičan primer istorijske pravde!
nsarski nsarski 22:50 17.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Klasičan primer istorijske pravde!


Eto, a tebi će doći u zadatak da se izljubiš sa nekim od njihovih ratnih zločinaca (Haradinaj, recimo), da im čestitaš uspeh. I to je pravda, po tvojoj meri.
a_olmos a_olmos 23:02 17.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Kosovski čvor je bio zapetljan i pre spomenutih. [...] Jedino je Tita uspevao da ih drži na uzdi podmićivanjem i malim ustupcima.

Zar nije Tito posle II svetskog rata zabranio Srbima povratak na Kosovo, a dozvolio ulazak Albancima?
nsarski nsarski 23:05 17.06.2020

Re: Nešto si preskočio

a_olmos
Kosovski čvor je bio zapetljan i pre spomenutih. [...] Jedino je Tita uspevao da ih drži na uzdi podmićivanjem i malim ustupcima.

Zar nije Tito posle II svetskog rata zabranio Srbima povratak na Kosovo, a dozvolio ulazak Albancima?


Da. I tako ih je podmićivao da se primire. I ustav iz 1974. im dao. Od tada, svaka šiptarska radnja je imala Titovu sliku na zidu (barem u Beogradu).
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:13 17.06.2020

Re: Nešto si preskočio

nsarski
a_olmos
Kosovski čvor je bio zapetljan i pre spomenutih. [...] Jedino je Tita uspevao da ih drži na uzdi podmićivanjem i malim ustupcima.

Zar nije Tito posle II svetskog rata zabranio Srbima povratak na Kosovo, a dozvolio ulazak Albancima?


Da. I tako ih je podmićivao da se primire. I ustav iz 1974. im dao. Od tada, svaka šiptarska radnja je imala Titovu sliku na zidu (barem u Beogradu).


Nije Tito kriv, nego veliki Srbi Zloba i Voja, u društvu sa drugaricom Mirom.

Njihove tekovine, da ne kažem izlučevine, sada nose Vučić, Dačić i Vulin!
a_olmos a_olmos 23:14 17.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Htela sam da kažem da je tim „malim“ ustupcima dobrano doprineo zapteljavanju, čak do mere da je otpetljavanje postalo nemoguće. Iz komentara na koji sam odgovorila deluje kao da jedino on tu nema krivice, naprotiv, čak je uspevao da drži situaciju pod kontrolom.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:15 17.06.2020

Re: Nešto si preskočio

nsarski
Klasičan primer istorijske pravde!


Eto, a tebi će doći u zadatak da se izljubiš sa nekim od njihovih ratnih zločinaca (Haradinaj, recimo), da im čestitaš uspeh. I to je pravda, po tvojoj meri.


Uvek sam se ljubio sa lepim Jugoslovenkama, od Vardara pa do Triglava!
zilikaka zilikaka 23:18 17.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Uvek sam se ljubio sa lepim Jugoslovenkama, od Vardara pa do Triglava!

Filipe, baš si vrag.
nsarski nsarski 23:18 17.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Filip Mladenović
nsarski
Klasičan primer istorijske pravde!


Eto, a tebi će doći u zadatak da se izljubiš sa nekim od njihovih ratnih zločinaca (Haradinaj, recimo), da im čestitaš uspeh. I to je pravda, po tvojoj meri.


Uvek sam se ljubio sa lepim Jugoslovenkama, od Vardara pa do Triglava!


Ah, zavodniče!
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:21 17.06.2020

Re: Nešto si preskočio

nsarski
Filip Mladenović
nsarski
Klasičan primer istorijske pravde!


Eto, a tebi će doći u zadatak da se izljubiš sa nekim od njihovih ratnih zločinaca (Haradinaj, recimo), da im čestitaš uspeh. I to je pravda, po tvojoj meri.


Uvek sam se ljubio sa lepim Jugoslovenkama, od Vardara pa do Triglava!


Ah, zavodniče!


Vodimo ljubav, a ne rat!
nsarski nsarski 23:23 17.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Htela sam da kažem da je tim „malim“ ustupcima dobrano doprineo zapteljavanju, čak do mere da je otpetljavanje postalo nemoguće.


Naravno da je doprineo. Ali, njega je samo zanimalo da se ta vatra ne rasplamsa dok je on vlast i mast i slast, a kad ga više ne bude može i potop da nastane. Apres moi le deluge!
Matorog pedofila je zanimao lični hedonizam i ništa više.
nsarski nsarski 23:26 17.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Vodimo ljubav, a ne rat!


Bravo! Tvoj aforizam?
Zna li se u toj tvojoj ljubavi ko na koji gol tera, ili se organizujete po principu "ko šta uhvati"? (A Mujo uhvatio voz za Doboj).
Razumljivo da ti je Tita uzor. Ćopavi pedofil je voleo omladinke, pa i pionirke.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:31 17.06.2020

Re: Nešto si preskočio

nsarski
Vodimo ljubav, a ne rat!


Bravo! Tvoj aforizam?
Zna li se u toj tvojoj ljubavi ko na koji gol tera, ili se organizujete po principu "ko šta uhvati"? (A Mujo uhvatio voz za Doboj).
Razumljivo da ti je Tita uzor. Ćopavi pedofil je voleo omladinke, pa i pionirke.


Ovi sadašnji satrapi ne mogu ni da okreče ono što je Tito izgradio od 1945. do 1980!

Vladao je 35 godina, a evo prošlo je od njegove smrti 40 godina. Srbija, što lepo primeti satiričar Bojan Ljubenović, ili u rasejanju ili u rasulu!
solo solo 23:34 17.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Filipe, baš si vrag.


Sa vrag se rimuje.....


nsarski nsarski 23:37 17.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Ovi sadašnji satrapi ne mogu ni da okreče ono što je Tito izgradio od 1945. do 1980!


Ma, da je samo to, moj Filipe! Situacija je strašna.

Na kući koju ti je Tita sagradio, ti ni plehani krov nisi u stanju da popraviš! (Ne znam da li si krečio, ne tvrdim).
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:03 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

nsarski
Ovi sadašnji satrapi ne mogu ni da okreče ono što je Tito izgradio od 1945. do 1980!


Ma, da je samo to, moj Filipe! Situacija je strašna.

Na kući koju ti je Tita sagradio, ni plehani krov nisi u stanju da popraviš! (Ne znam da li si krečio, ne tvrdim).


Na računu naše stambene zgrade kod JP "Gradsko stambeno", sa kojim Stambena zajednica ima sklopljeni Ugovoor o investicionom i tekućem održavanju, trenutno imamo oko 15 000 evra u dinarskoj protivvrednosti.

Ali, gospoda birokrate /čitaj mafijaši/ iz JP "Gradsko stambeno" ne daju naše pare za popravku krova!

A stanarke i stanari, iz 132 stana, uredno svakog meseca preko računa JKP "INFOSTAN" uplaćuju tom "Gradskom stambenom" oko 400 evra, godišnje skoro 5000 evra.

A novog limenog krova nema pa nema, evo već četvrtu godinu!!!
nsarski nsarski 00:19 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

A novog limenog krova nema pa nema, evo već četvrtu godinu!!!


Pa dobro, možda su taj novac potrošili da pomognu ugroženim porodicama koji nikakav krov nad glavom nemaju.
Ne budi sebičan, ima ljudi koji veoma teško žive. Jedva da imaju da se prehrane, a ti se bahatiš po orgijama i mažeš kavijarom i šlagom.

Ako ste imali 15000 evra, možete opet da ih skupite, šta je to za vas koji ste dobili stanove džabe? Malo kisneš, a ne razmišljaš kako su se borci smrzavali na Igmanu (dobro, Tita je bio sklonjen u toplom šatoru sa par mladih partizanki). E, sebičnosti ni kraja ti nema!
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:38 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

nsarski
A novog limenog krova nema pa nema, evo već četvrtu godinu!!!


Pa dobro, možda su taj novac potrošili da pomognu ugroženim porodicama koji nikakav krov nad glavom nemaju.
Ne budi sebičan, ima ljudi koji veoma teško žive. Jedva da imaju da se prehrane, a ti se bahatiš po orgijama i mažeš kavijarom i šlagom.

Ako ste imali 15000 evra, možete opet da ih skupite, šta je to za vas koji ste dobili stanove džabe? Malo kisneš, a ne razmišljaš kako su se borci smrzavali na Igmanu (dobro, Tita je bio sklonjen u toplom šatoru sa par mladih partizanki). E, sebičnosti ni kraja ti nema!


Ovde se radi o poštovanju sklopljenog Ugovora sa JP "Gradsko stambeno"!!!

Stanarke i stanari, na osnovu odredbi tog VAŽEĆEG Ugovora, svakog meseca preko "Infostan" računa plaćaju po 3 evra (360) dinara JP "Gradsko stambeno", a to javno preduzeće, čiji je osnivač Skupština grada Beograda, prema pomenutom Ugovoru, U OBAVEZI je da održava našu stambenu zgradu!

132 stana x 3 evra mesečno = 396 evra x 12 meseci = 4 752 evra godišnje.

Pošto je olujni vetar oduvao stari limeni krovni pokrivač 17. 9. 2017, dakle pre 32 meseca, to znači da je od 1. oktobra 2017. do 1. juna 2020. na računu naše stambene zgrade prikupljeno UKUPNO 32 meseca x 396 evra = 12 672 evra, što je sasvim dovoljno za kupovinu 1000 m2 limenog pokrivača (oko 5 000 evra) i za plaćanje majstora (oko 4 000 evra).

A da ne pominjem uplate stanarki i stanara pre te 2017. godine!!!

nsarski nsarski 00:43 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Ovde se radi o poštovanju sklopljenog Ugovora sa JP "Gradsko stambeno"!!!


Pa šta? Što bi se oni držali ugovora k'o pijan plota? Možda su imali važnije probleme da rešavaju ugroženijim ljudima. A imaju oni, ljudi, i svoje potrebe. Ne treba biti sebičan i samoživ, Filipe. Za takav svet se borimo.

Postao si, bre, k'o onaj Šećeroski što je imao 12000 stranica dokaza da ne prodaje četke i metle. Ima i hitnijih potreba, čoveče. Deca u Indiji gladuju, uvek se toga seti.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:48 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

nsarski
Ovde se radi o poštovanju sklopljenog Ugovora sa JP "Gradsko stambeno"!!!


Pa šta? Što bi se oni držali ugovora k'o pijan plota? Možda su imali važnije probleme da rešavaju ugroženijim ljudima. A imaju oni, ljudi, i svoje potrebe. Ne treba biti sebičan i samoživ, Filipe. Za takav svet se borimo.

Postao si, bre, k'o onaj Šećeroski što je imao 12000 stranica dokaza da ne prodaje četke i metle. Ima i hitnijih potreba, čoveče. Deca u Indiji gladuju, uvek se toga seti.


Deca gladuju i u Srbiji!

Zato je umetnik Andrej Josifovski juče i napravio zlatne klackalice izmedju 3 kontejnera, od kojih je ovaj u sredini bio pozlaćen, u jednom romskom naselju na Bežanijskoj kosi!
nsarski nsarski 01:14 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Deca gladuju i u Srbiji!


Pa, eto. Što si onda toliko zapeo za neki nebitni krov?!
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:26 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

nsarski
Deca gladuju i u Srbiji!


Pa, eto. Što si onda toliko zapeo za neki nebitni krov?!


Upravo je u tome glavni problem, što razne mafije otimaju pare, pa deca gladuju, a neki za svoje pare, koje uredno daju svakog meseca, ne mogu da dobiju već plaćeni krov nad glavom, i to limeni!!!
mariopan mariopan 08:43 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Filip Mladenović
nsarski
a_olmos
Kosovski čvor je bio zapetljan i pre spomenutih. [...] Jedino je Tita uspevao da ih drži na uzdi podmićivanjem i malim ustupcima.

Zar nije Tito posle II svetskog rata zabranio Srbima povratak na Kosovo, a dozvolio ulazak Albancima?


Da. I tako ih je podmićivao da se primire. I ustav iz 1974. im dao. Od tada, svaka šiptarska radnja je imala Titovu sliku na zidu (barem u Beogradu).


Nije Tito kriv, nego veliki Srbi Zloba i Voja, u društvu sa drugaricom Mirom.

Njihove tekovine, da ne kažem izlučevine, sada nose Vučić, Dačić i Vulin!

Tu priču kako Tito nije kriv i kako su Srbe sa Kosova iseljavali Sloba i Voja pričaj tek kad pomremo mi koje je Tito stvarno iselio, vojnim kamionima, i koji je našom imovinom (koju su pljackali još dok su nas selili) kupovao taj "mir sa Albancima"......kad mi pomremo onda više neće biti nikoga da ti kvari priču.

Ako ne pamtim ja jer sam imala par dana starosti i kao tek rođenu bebu su me iselili sa celom porodicom, pamti moj stariji brat i ostala familija, ujaci, tetke, stricevi, njihova deca......koji su tamo ostali i koju su narednih 60 godina čupali iz korena da ih isele sa Kosova, i najzad, tek za vlasti ovih koje ti navodiš - iščupali.

Ne sećam se ko je zataškavao slučaj Martinović ali samo to zataskavanje sa najvišeg vrha vlasti govori o tome da je čak i tako monstruozan zločin zataškavan da ne bi "uznemiravao javnost" i pokvario tu lažnu sliku o Kosovu koju ni ti nikako da izbijes iz glave.
noboole noboole 08:57 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

nsarski
a_olmos
Kosovski čvor je bio zapetljan i pre spomenutih. [...] Jedino je Tita uspevao da ih drži na uzdi podmićivanjem i malim ustupcima.

Zar nije Tito posle II svetskog rata zabranio Srbima povratak na Kosovo, a dozvolio ulazak Albancima?


Da. I tako ih je podmićivao da se primire. I ustav iz 1974. im dao. Od tada, svaka šiptarska radnja je imala Titovu sliku na zidu (barem u Beogradu).


Sto te izgleda nije sprecavalo da te radnje redom i posecujes? :)
nsarski nsarski 09:53 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Sto te izgleda nije sprecavalo da te radnje redom i posecujes? :)


Moram da ti pokvarim idilu, ali ja nikada u takve radnje nisam ulazio. Prvo, na Kosovu nikada nisam bio (mislim, nikada nisam bio ni južnije od Sopota pod Kosmajem), a oni su u Beogradu uglavnom držali poslastičarnice u koje uopšte ne zalazim.
Ali, jbg, ako se tu zateknem s nekim ko je ušao da kupi nešto, primetio sam da imaju obešenog Titu, big time.
gedza.73 gedza.73 10:17 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Filip Mladenović
A da ne pominjem uplate stanarki i stanara pre te 2017. godine!!!

A da ne pominjemo kako ste vi, stanarice i stanari, ostali dužni budžetu razliku od bar 20 000 eura po stanu pa danas deca mora da se leče SMS porukama.
Al' je bitan Filipov krov.
solo solo 10:37 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Tu priču kako Tito nije kriv i kako su Srbe sa Kosova iseljavali Sloba i Voja pričaj tek kad pomremo mi koje je Tito stvarno iselio, vojnim kamionima, i koji je našom imovinom (koju su pljackali još dok su nas selili) kupovao taj "mir sa Albancima"


kad mi pomremo onda više neće biti nikoga da ti kvari priču.



Ne bih da ti kvarim priču ali moraće da pomru i oni koji su za debele pare prodavali svoje kuće i imanja Šiptarima pa kupovali stanove i direktorska mesta po Beogradu a i oni koji su njihovi savremenici a nisu oboleli od ,,kratkog pamćenja,, koje je tako svojstveno na ovim prostorima.Taj ,,mazohizam,, jeste neka genetska odrednica na ovim prostorima ali ničemu dobrom ne doprinosi. Ostaće možda zapisano , nešto će se prepričavati sa kolena na koleno a mi svi moramo dalje takvi kakvi smo.

,,Znaš ti nas jebo ti nas,, reče jednom Branko Ćopić.
predatortz predatortz 11:07 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Ne bih da ti kvarim priču ali moraće da pomru i oni koji su za debele pare prodavali svoje kuće i imanja Šiptarima pa kupovali stanove i direktorska mesta po Beogradu


Niko ne tvrdi da takvih nije bilo. No, kakve to veze ima sa zabranom povratka Srbima na Kosovo i Metohiju koju su donele komunističke vlasti?

Ta zabrana se odnosila na oko 50.000 Srba, koji su pre proterivanja od strane balista živeli na Kosmetu. Umesto njihovog povratka, komunisti su na Kosmet doselili oko 200.000 Albanaca, dali im imanja, socijalnu pomoć, seme i trajno ih nastanili na Kosmet.
To menjanje etničke strukture stanovništva uredbama je rezultiralo ovim što dole imamo danas.

A i za ovo što govoriš, prodaje kuća i imanja... Sećam se kako je čovek, Srbin sa Kosova, Dimitrije, koji je studirao sa mojim ćaletom i ostali su prijatelji nakon završenog faksa, osamdeset i neke pričao mom ocu kako su njegovi prodali imanje dole i kupili u Barajevu.

Pričao čovek da se ne može opstati među Šiptarima. Zapale ti štalu, zapale pšenicu, šenluče oko kuće, ubiju goveče...


solo solo 11:15 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Pričao čovek da se ne može opstati među Šiptarima. Zapale ti štalu, zapale pšenicu, šenluče oko kuće, ubiju goveče..


A ti se braniš.
predatortz predatortz 11:21 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

solo
Pričao čovek da se ne može opstati među Šiptarima. Zapale ti štalu, zapale pšenicu, šenluče oko kuće, ubiju goveče..


A ti se braniš.


Pa ti siluju ćerku, ili ubiju sina. A onda dođe milicija, čiji je načelnik njihov čovek, pa ti još kaže kako si dobro prošao i podseti te da imaš još dece.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:24 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

gedza.73
Filip Mladenović
A da ne pominjem uplate stanarki i stanara pre te 2017. godine!!!

A da ne pominjemo kako ste vi, stanarice i stanari, ostali dužni budžetu razliku od bar 20 000 eura po stanu pa danas deca mora da se leče SMS porukama.
Al' je bitan Filipov krov.


Deca se danas leče SMS porukama /kao što je i Kosovo postalo nezavisna država/, jer je ratni zločinac Slobodan Milošević, uz podršku akademske, crkvene, medijske, vojne, policijske elite, a o narodu koji se dogodio da i ne govorim, krenuo u nepotrebne ratove i usput opelješio sve: zdravstveni fond, penzioni fond, deviznu štednju, devizne rezerve, gradjanstvo Srbije uz pomoć Dafine i Jezde i hiperinflacije!
angie01 angie01 11:24 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

A da ne pominjemo kako ste vi, stanarice i stanari, ostali dužni budžetu razliku od bar 20 000 eura po stanu pa danas deca mora da se leče SMS porukama.
Al' je bitan Filipov krov.


jao, opet je neko tebi nesto uskratio i znas kako su stanari u necijoj zgradi dosli do svoje imovine,...ti imas neke dokaze za ta dugovanja???, ako su ona tacna, pa drzva bi ih vec sto puta namirila, namiruje sada i sta ne dugujes,...evo, u mojoj zgradi su skoro svi stanari kupili gajbe i?...srecom nemamo nista sa tom mafijaskom udrugom.

...a ugovor sa gradskim stambenima obavezuje to preduzece da uradi to sto mu se uplacuje, inace, koji ce bilo kome, to mu je delatnost- inace je prevara/kradja u pitanju,...sve te firme guraju lovu u gradsku kasu-znaci, trenutno je to vesarin harac,...

a decu nek lece od love koje pakuju na razne nacine, a izmedju ostalog iz budzeta koji opet pune gradjani, umesto stadiona, fontana i nepotrebnih i skupih rekonstrukcija i ostalih budalastina za pranje novca....
gedza.73 gedza.73 11:29 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

predatortz
komunisti su na Kosmet doselili oko 200.000 Albanaca, dali im imanja, socijalnu pomoć, seme i trajno ih nastanili na Kosmet.

A blizak Titov saradnik
Teritorijalna promena na prostoru severnog Kosova izvedena je 1959. tako što su Kosovskoj Mitrovici pripojeni srezovi Leposavić i Lešak, gde su većinom živeli Srbi. Zvanično obrazloženje bilo je da taj deo gravitira ka Mitrovici zbog rudnika. Stvarni razlog bilo je obezbeđivanje dovoljno glasova za izbor Petra Stambolića među delegate Savezne skupštine.


tek posle tog proširenja oblast Kosova i Metohije uzdiže se na nivo autonomne pokrajine 1963. godine.

Trenutno je aktuelno pitanje da li administrativna linija - granica između Srbije i Kosova, na severu, „prolazi“ vrhom Kopaonika iznad skijališta i hotela, tik uz vojnu bazu i mauzolej Josifa Pančića

Što kaže Fićo Slabinac 'kad kreče oni stvarno kreče'
gedza.73 gedza.73 11:34 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio


Filipe ako pokušavaš da me smuvaš za neku svingersku žurku odma' da ti kažem kako od ta posla nema ništa
Jedan od razloga rata je što ste vi potrošili pare koje niste zaradili.
(pošto voliš Ante Markovića pronađi ko mu je bio savetnik tih godina sa Zapada i šta on priča kao savremenik)
A najbitnija stavka je pogrešno odabrana strana srpskih komunista i zakasnela reakcija.
Mirko Tepavac na sjednici Savjeta narodne odbrane kojim predsjedava Tito, na Brionima septembra '70–te, posebno je govorio o oživljavanju ruske agresije prema Mediteranu

Stjuart je odgovorio, da NATO nije Jugoslaviji dao nikakvu formalnu garanciju, ali da je zainteresiran za njezin prostor. Mitja Ribičič, predsjednik SIV–a, za vrijeme posjeta SSSR–u u junu mjesecu bio je upozoren od najviših sovjetskih rukovodilaca da neće ostati mirni, ako socijalizam u Jugoslaviji bude ugrožen.

Ostalo je istorija Veljko Kadijević, Milošević i Jović koju vi revizionisti pokušavate da prepravitu uvlačeći u unutrašnji sukob komunista neke nepostojeće faktore koji tada nisu odlučivali amam baš ništa.



solo solo 11:36 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Pa ti siluju ćerku, ili ubiju sina. A onda dođe milicija, čiji je načelnik njihov čovek, pa ti još kaže kako si dobro prošao i podseti te da imaš još dece.


A ti se braniš.

Šta ćeš i đe ćeš ako ti dođu tu gde sad sediš i tipkaš? Bežiš dalje ili nazad u Lopare? Ili braniš ognjište? I đe je ognjište?

Zbog ovakvih priča smo tu gde jesmo. Očajni od muke i nemoći krčkajući se u vlastitim lažima.

Izvinjavam se onima kojima je lijepo.


Filip Mladenović Filip Mladenović 11:38 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Ma Tito je za sve kriv!

Sloba, Mira, Voja, AV, Dačić, Vulin su nevinašca...
gedza.73 gedza.73 11:41 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Ma Tito je za sve kriv!

Sloba, Mira, Voja, AV, Dačić, Vulin su nevinašca...


Pa čija su oni partijska deca? Šta su bili po partijskoj pripadnosti SLobodan Milošević i Mira Marković?
predatortz predatortz 11:41 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Šta ćeš i đe ćeš ako ti dođu tu gde sad sediš i tipkaš? Bežiš dalje ili nazad u Lopare? Ili braniš ognjište? I đe je ognjište?


U Loparama nikad živeo nisam. A da nisam od onih koji beže, dokazao sam učešćem u ratu.
Ne pravi se naivan. Projekat nasilja nad Srbima na Kosmetu je bio državni projekat SFRJ. Da nije, država SFRJ bi odlučnije reagovala. Srpski komunisti su klasični kvislinzi koji su omogućili amputaciju dela Srbije. Sve je to zamešano i zakuvano daleko pre Slobe, Šešelja, Mire, koje ja iz dubine duše prezirem, ali bih bio loš čovek kada bi njima to stavljao na dušu. Ili, da budem precizniji - samo njima.
milisav68 milisav68 11:46 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Zbog ovakvih priča smo tu gde jesmo. Očajni od muke i nemoći krčkajući se u vlastitim lažima.

Kojih priča?

Kako i zašto je nastala čuvena rečenica - Niko ne sme da vas bije!
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:48 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

gedza.73
Ma Tito je za sve kriv!

Sloba, Mira, Voja, AV, Dačić, Vulin su nevinašca...


Pa čija su oni partijska deca? Šta su bili po partijskoj pripadnosti SLobodan Milošević i Mira Marković?



Oni su produkti duboke države, koja je imala plan i realizovala ga uz pomoć režiranih ratova tokom devedesetih: ogromnu državnu i društvenu svojinu oteti i pokloniti ratnim profiterima, poznatijim kao tajkuni.

A priča o partijskoj pripadnosti je bajka za malu decu i naivne!
solo solo 11:49 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

U Loparama nikad živeo nisam.


To je bila stilska figura.

A da nisam od onih koji beže, dokazao sam učešćem u ratu.


Ti nisi - svaka čast ali to nije ni bilo tebi lično upućeno. Problem je što su takvi kao ti (časni i ispravni predpostavljam jer ne znam ali verujem da jesi) bili u manjini. E to što su bili u manjini jeste nešto o čemu se može i treba polemisati.

Srpski komunisti su klasični kvislinzi koji su omogućili amputaciju dela Srbije


Eto ti odgovora ali to ne umanjuje činjenicu da su kako kažeš ,,srpski,,
Dakle ovo je Srpsko-Srpsko pitanje koje se još rešava al' teško da će se rešiti na ovaj način kako se to radi. Čini mi se da se čak zakuvava sve više i ide u lošem pravcu. Šteta.
solo solo 11:51 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Kako i zašto je nastala čuvena rečenica - Niko ne sme da vas bije!


Eto tebi teme za razmišljanje i zabavu. A mož' i da pitaš učiteljicu.

Svako može da pokuša da te bije a do tebe je šta ćeš i kako ćeš.
predatortz predatortz 11:53 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Oni su produkti duboke države,


Tako je!
Tu duboku državu su uspostavili komunisti, počev od oktobra, novembra 1944. godine.
Tu se ti i ja slažemo. Ta duboka država je veliki problem, uzrok svih naših posrnuća, moralnih i fizičkih.
Trerba je demontirati.
Još jednu stvar zagovaramo ti i ja.
Lustraciju!
Samo, ne slažemo se oko datuma. Ti bi krenuo od devedesetih, a ja od oktobra '44.
Lustrirao bih sve koji su dali doprinos uspostavljanju, očuvanju i funkcionisanju nedemokratskog sistema, uspostavljenog nasilnim putem. Sve one koji su takav sistem branili, veličali, njegove anomalije pakovali u oblande.

Kada bi to uradili, pa u narednih pedeset godina, računam da bi bili zdravo društvo.
mariopan mariopan 12:00 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

solo
Tu priču kako Tito nije kriv i kako su Srbe sa Kosova iseljavali Sloba i Voja pričaj tek kad pomremo mi koje je Tito stvarno iselio, vojnim kamionima, i koji je našom imovinom (koju su pljackali još dok su nas selili) kupovao taj "mir sa Albancima"


kad mi pomremo onda više neće biti nikoga da ti kvari priču.



Ne bih da ti kvarim priču ali moraće da pomru i oni koji su za debele pare prodavali svoje kuće i imanja Šiptarima pa kupovali stanove i direktorska mesta po Beogradu a i oni koji su njihovi savremenici a nisu oboleli od ,,kratkog pamćenja,, koje je tako svojstveno na ovim prostorima.Taj ,,mazohizam,, jeste neka genetska odrednica na ovim prostorima ali ničemu dobrom ne doprinosi. Ostaće možda zapisano , nešto će se prepričavati sa kolena na koleno a mi svi moramo dalje takvi kakvi smo.

,,Znaš ti nas jebo ti nas,, reče jednom Branko Ćopić.



Ne bih ni ja da tebi kvarim priču, jer nekolicina i jeste na vreme prodala sve sto ima, znali su šta se sprema.

Da bi masa naroda po Srbiji, zapljusnuta izbeglicama sa svih strana, i sama gladna i sirota, imala koga da ujede za nogu zbog svog siromastva - i dobila je kosku "Kosovara"da glođe.

Valjda bi bili zadovoljni da niko od Srba na Kosovu nije uspeo ništa da proda u vreme kada su još mogli, da svi dođu u Beograd golog dupeta?

Da ništa ne prodaju nego da čekaju da budu nasilno proterani, bez ičega? Da ostave sve što imaju, kao što je ostalo svima ostalima koji nisu hteli ništa da prodaju ni da se sele, pa su morali Albanci da ih proteruju sve odjednom.....oko 250 000 njih.

Iza njih je ostala mnogo vrednija imovina koju niko ne pominje, mnogo kuća, njiva, livada, vinograda i šljivika, stoke, traktora, grobalja, crkvene imovine....o kojima niko ne govori? A KFOR je te ljude tovario na kamione i dovozio do Srbije onako kako ih je pokupio sa ulica, u onome u cemu su se zatekli, papučama, majcama, radnoj odeći. O njihovoj imovini niko ništa ne kaže a njih je mnogo više?

Odijum prema Srbima sa Kosova, ovde u Srbiji, bio je potreban da se zaokruži ratni cilj tvoraca te lažne "države" a koji nije dostignut ratom - nezavisno Kosovo.

To će sad Vučić da im dovrši, ali ne bi mogao bez velikih lomova, jedino ako narod u Srbiji ne ubedi da je to Kosovo već "prodato". I on to stalno ponavlja, kao papagaj, "mi tamo nemamo ništa" (njegove reči).


Ta priča je "kuvala žabu", sad kad je skuvana više nije ni bitna, nju će najbrže zaboraviti jer se svoja sramota rado ne pamti.

gedza.73 gedza.73 12:06 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Filip Mladenović
Oni su produkti duboke države, koja je imala plan i realizovala ga uz pomoć režiranih ratova tokom devedesetih

Sad si već na dobrom putu. Ako budeš uporan možda i budeš imao uspeha kod mene.

Duboka država Edvard Kardelj (1968. demonstracije... je bio kruta stava, da se partijsku problematiku treba rješavati u Partiji, a ne pred očima javnosti i ulice), Tepavac, Savka Dabčević Kučar i Tito Ustavom kojim se rastura država po nacionalnim granicama jesu režirali ratove devedesetih. Problem našeg rukovodstva što je bilo komunističko, jugoslovensko, držalo se Moskve umesto da je još šezdesetih kao demokratsko, rpzapadno i građansko počelo da hvata veze sa, kako ti sam kažeš, normalnim, uređenim zapadnim državama.
mariopan mariopan 12:11 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Niko ne tvrdi da takvih nije bilo. No, kakve to veze ima sa zabranom povratka Srbima na Kosovo i Metohiju koju su donele komunističke vlasti?

Ima veze sa tvrdnjom da je Srbe sa Kosova selio Sloba a nije Tito. I nije samo zabranio povratak nego i one koji su tamo ziveli selio za Srbiju.

Ja sam rodena mnogo kasnije, posle rata, pa je i tada selio Srbe da napravi mesta za Albance.

Pričao čovek da se ne može opstati među Šiptarima. Zapale ti štalu, zapale pšenicu, šenluče oko kuće, ubiju goveče...

Tačno je, mnogo zločina je pocinjeno prema svima koji nisu Albanci, najvise prema Srbima jer ih je i bilo najvise, samo je zataskavano da se ne sazna.
Tako sad ljudi veruju u ove priče kako je sve to počelo sa Slobom? Kako da ne!
solo solo 12:15 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

jer nekolicina i jeste na vreme prodala sve sto ima


Nisam rad prebrojavanju jer od toga nema selameta no kad već spominješ ta ,,nekolicina,, je bila malo veća no što se tebi čini a možda i presudna.
Uvek se priča svodi na fukaru i raju. Ti pričaš o raji i to stoji. Pa onda dosta raje vremenom i mukom pređe u fukaru a fukara nikad u raju i to tako ide lagano. Na kraju sve manje raje.
milisav68 milisav68 12:18 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Eto tebi teme za razmišljanje i zabavu. A mož' i da pitaš učiteljicu.

Svako može da pokuša da te bije a do tebe je šta ćeš i kako ćeš.

Nije to taj film, pomešao si nešto.
solo solo 12:18 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Valjda bi bili zadovoljni da niko od Srba na Kosovu nije uspeo ništa da proda u vreme kada su još mogli, da svi dođu u Beograd golog dupeta?


Nešto se ne mogu setiti tih što dođoše ,,golog dupeta,, a ako ih je i bilo vrlo brzo su dobili i gaće i sve ostalo od države Srbije. Mnogi i više od ,,gaća,,
Sejo slatka man se priča - znamo i pamtimo kako to bejaše. Nije sporno i trebalo je pomoći samo ima medalja dve strane. Ti pričaš samo o jednoj.

PS evo i migranti kolko vidim nisu golog dupeta. Svi drže mobilne u rukama.Široka je zemlja Srbija, mnogo šira no što izgleda.
mariopan mariopan 12:19 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

predatortz
Šta ćeš i đe ćeš ako ti dođu tu gde sad sediš i tipkaš? Bežiš dalje ili nazad u Lopare? Ili braniš ognjište? I đe je ognjište?


U Loparama nikad živeo nisam. A da nisam od onih koji beže, dokazao sam učešćem u ratu.
Ne pravi se naivan. Projekat nasilja nad Srbima na Kosmetu je bio državni projekat SFRJ. Da nije, država SFRJ bi odlučnije reagovala. Srpski komunisti su klasični kvislinzi koji su omogućili amputaciju dela Srbije. Sve je to zamešano i zakuvano daleko pre Slobe, Šešelja, Mire, koje ja iz dubine duše prezirem, ali bih bio loš čovek kada bi njima to stavljao na dušu. Ili, da budem precizniji - samo njima.

Upravo tako.
mariopan mariopan 12:22 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

solo
jer nekolicina i jeste na vreme prodala sve sto ima


Nisam rad prebrojavanju jer od toga nema selameta no kad već spominješ ta ,,nekolicina,, je bila malo veća no što se tebi čini a možda i presudna.
Uvek se priča svodi na fukaru i raju. Ti pričaš o raji i to stoji. Pa onda dosta raje vremenom i mukom pređe u fukaru a fukara nikad u raju i to tako ide lagano. Na kraju sve manje raje.

Mi smo ta raja, za one druge se ne sekiram, oni se uvek snađu a raja plaća račun.
solo solo 12:25 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Mi smo ta raja, za one druge se ne sekiram, oni se uvek snađu a raja plaća račun.


Pričaj malo o njima-drugima ako nije suviše opasno za zdravlje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:47 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

A ti se braniš

Ovo je skroz pogrešno.
Država je tu da građane zaštiti, a ne da se građani samoorganizuju da se brane.
Kad do toga dođe onda je rat neminovnost. Građanin je svesno biće, vrlo dobro procenjuje šta mu je interes i kakve su mu mogućnosti.

Ti građani koje osuđuje su veoma dobro procenili da nemaju šansu da se zaštite jer je država protiv njih, a nisu dovoljno jaki da slome državu.
Procenili su i da imaju mogućnost da svoju imovinu prodaju za dobre pare, da kupe na nekom drugom mestu, i time reše problem bezbednosti, problem budućnosti, i materijalni problem.

Osuditi takvo ponašanje pojedinca, je malo i bezobrazno, a svakako je pogrešno.

Isključivi krivac za to su Tita i komunisti, niko više.


Traženje bilo kog drugog krivca je svesno ili nesvesno opravdavanje državnog terora nad Srbima.

Čuj, što se nisu branili?
Stvarno nisko.
rodni rodni 13:00 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

solo
Tu priču kako Tito nije kriv i kako su Srbe sa Kosova iseljavali Sloba i Voja pričaj tek kad pomremo mi koje je Tito stvarno iselio, vojnim kamionima, i koji je našom imovinom (koju su pljackali još dok su nas selili) kupovao taj "mir sa Albancima"


kad mi pomremo onda više neće biti nikoga da ti kvari priču.



Ne bih da ti kvarim priču ali moraće da pomru i oni koji su za debele pare prodavali svoje kuće i imanja Šiptarima pa kupovali stanove i direktorska mesta po Beogradu a i oni koji su njihovi savremenici a nisu oboleli od ,,kratkog pamćenja,, koje je tako svojstveno na ovim prostorima.Taj ,,mazohizam,, jeste neka genetska odrednica na ovim prostorima ali ničemu dobrom ne doprinosi. Ostaće možda zapisano , nešto će se prepričavati sa kolena na koleno a mi svi moramo dalje takvi kakvi smo.

,,Znaš ti nas jebo ti nas,, reče jednom Branko Ćopić.

Ne bih ni ja da kvarim priču tebi - no, kada već pominjemo, da li misliš da ti koji su prisiljeni da prodaju pa prodavali za debele pare to nije trebalo da rade, nego da prodaju za tanke pare?
Jebote!

predatortz predatortz 13:05 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio


Čuj, što se nisu branili?
Stvarno nisko.


Ne treba velika hrabrost da se osudi žrtva.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:11 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Ne treba velika hrabrost da se osudi žrtva.

Sve pozivajući se na hrabrost.
Kuća to nije bezbedna, deca ti nisu bezbedna, država te ne štiti, a ti treba da se junačiš i žrtvuješ sve, decu, porodicu, sve iako znaš da tako problem ne možeš da rešiš.

Sve junačine.
angie01 angie01 13:17 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

carli- samo me zaobidji sa svojim nesuvislim pricama,...zapisavaj gde god hoces i kome je to ok.
rodni rodni 13:20 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Filip Mladenović
gedza.73
Ma Tito je za sve kriv!

Sloba, Mira, Voja, AV, Dačić, Vulin su nevinašca...


Pa čija su oni partijska deca? Šta su bili po partijskoj pripadnosti SLobodan Milošević i Mira Marković?



Oni su produkti duboke države, koja je imala plan i realizovala ga uz pomoć režiranih ratova tokom devedesetih: ogromnu državnu i društvenu svojinu oteti i pokloniti ratnim profiterima, poznatijim kao tajkuni.

A priča o partijskoj pripadnosti je bajka za malu decu i naivne!

Kakve budalaštine!
Idi i reci ovo Hrvatima i Slovencima.
Ispada da običan narod obožavao komunjarsku Jugoslaviju, a mangupi ju razjebali.
Sigurno i sada žale za njom.

predatortz predatortz 13:36 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Čarli (Gedža, Predator i slični) su svoje stotine hiljada evara zaradili.


Mogu reći za sebe, od država u kojim sam živeo (SFRJ, RS, SR Jugoslavija, Srbija) dobio sam pušku, pištolj i uniformu. To sam im pošteno vratio. Zadržao sam samo jednu uniformu, sa činovima i medaljom kojom sam nagrađen.
Ostalo sam sticao sam, pa sa mojom lepšom i boljom polovinom.
U tom smislu, nikom ništa ne dugujem, pa ni bankama.
Kada sam izašao iz rata, imao sam 26 godina i bio viđen za karijeru u MUP RS, nisam imao ni jedno čestito civilno odelo da se upristojim. Kada sam došao u Beograd, nije me poput Titovih partizana čekao ni stan, ni počasti, ni trasiran put. Čekao me posao, uz uslov da završim započeto školovanje jer me je rat zatekao kao studenta treće godine.
Završio sam i to.
To je moja priča.
Ako išta mrzim da čujem, to je ono ništa nisam dobio od države, firme, pičke materine...

To su ljudi mentalni socijalni slučajevi, neko ih je ubedio da treba da dobijaju, da im se daje, da je neko dužan da im sve obezbedi...
Ti ljudi su najveće žrtve komunizma. Mentalni bogalji!
angie01 angie01 13:45 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Ako išta mrzim da čujem, to je ono ništa nisam dobio od države, firme, pičke materine...


kakve to veze ima sa mnom?


Čekao me posao,


eto- mene nije cekao....
predatortz predatortz 14:02 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

kakve to veze ima sa mnom?


Nikakve,ali se ne sećam ni da sam rekao da ima.

eto- mene nije cekao....


Iskreno, mene jeste. Ali u instituciji iza koje stoji RS.
Posle sam se otisnuo u privatluk.
angie01 angie01 14:12 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio


Nikakve,ali se ne sećam ni da sam rekao da ima.


replicirao si na komenatar u kome je tako nesto spocitavano meni.


Iskreno, mene jeste. Ali u instituciji iza koje stoji RS.


pa eto i to u bgdu:)...a kamarad proziva naokolo druge izmisljenim pricama, kako su nesto dobijali, poslove, ovo/ono, a cinjenica je da su u svom gradu bili uvek po nekom kljucu diskiminisani u odnsu na dodjose koji su imali neke zasluge, zemu na polozaju i slicno,...sada mnogo vise i gore nego pre.


( da ne bude pogresno shvaceno - ne zamerm ti nista i hvala na iskrenosti).
predatortz predatortz 14:21 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio


replicirao si na komenatar u kome je tako nesto spocitavano


Odgovorio sam na pominjanje mene u tom komentaru.

hoochie coochie man hoochie coochie man 14:24 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

a cinjenica je da su u svom gradu bili uvek po nekom kljucu diskiminisani u odnsu na dodjose

Pa koga će RS da zaposli nego svoje?
Ako sam dobro shvatio, radi se o instituciji RS u Srbiji.
Ako je tako logično je i da je u Beogradu i da ne bude zaposlen "rođeni" Beograđanin.
angie01 angie01 14:24 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Odgovorio sam na pominjanje mene u tom komentaru.


i, je l tebi nesto neko dugije, ja, mesan i slicni?
angie01 angie01 14:25 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Ako sam dobro shvatio



predatortz predatortz 14:28 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

angie01
Odgovorio sam na pominjanje mene u tom komentaru.


i, je l tebi nesto neko dugije, ja, mesan i slicni?


Meni niko ništa ne duguje.
Mislim, imam neka neka nenaplaćena potraživanja, ali kolega koji vodi finansije to uvek uspešno reši.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:29 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

angie01
Ako sam dobro shvatio




Da, ako sam.
Šta je problem?
Što ostavljam mogućnost i da nisam?

Jbg, nisam od onih pametnih koji takve mogućnosti isključuju.

Ti jesi, vidim i zavidim.
predatortz predatortz 14:31 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio


Pa koga će RS da zaposli nego svoje?
Ako sam dobro shvatio, radi se o instituciji RS u Srbiji.


Tačno tako. Rekoh da me je posao čekao, ne da sam ga dobio. Prebačen sam iz sekrora u sektor, kod istog poslodavca.
Ne sporim, to je bila nagrada.
Želeo sam to, pitao i dobio
angie01 angie01 14:34 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Ne sporim, to je bila nagrada.


jasno,..a koja je onda razlika izmedju istih takvi nagradjivanja od pre i ovoga?
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:40 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Tačno tako

E jbg sad, a Endžika se tek raskikotala smatrajući da nisam razumeo.

Ajd još malo da nagađam, možda omašim pa je tako obradujem.

MUP RS ima sektor pri diplpmatskom predsavništvi RS u Srbiji.
I ti poželiš da pređeš u Beograd, kažeš to šefovima, oni kažu, ok, može, zaslužio si.

Ako je tako debelo si se ogrešio o Beograđane, niko ništa u Beogradu ne bi trebalo da radi dok se i poslednji "rođeni" ne zaposli.

Možda, eventualno, izuzetno, na nekom radnom mestu koje neće da prihvati ni jedan "rođeni"
predatortz predatortz 14:52 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

angie01
Ne sporim, to je bila nagrada.


jasno,..a koja je onda razlika izmedju istih takvi nagradjivanja od pre i ovoga?


Ne vidim ništa sporno u tome da čovek napreduje i da njegov trud bude prepoznat.
pecaros pecaros 15:13 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

predatortz
kod istog poslodavca.


Od milošte zvanog "duboka država".
solo solo 16:45 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Država je tu da građane zaštiti, a ne da se građani samoorganizuju da se brane.


Država ne postoji bez nas. Država smo mi. Bez nas prazna njiva. Al to je već objasnio Patrijarh Pavle pok. u čuvenoj priči o kolevci i detetu koje se u kolevci ljulja.
angie01 angie01 17:24 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Ne vidim ništa sporno u tome da čovek napreduje i da njegov trud bude prepoznat.


cekaj, znaci- ma sta to znacilo (trud),...onda ne bi trebalo da bude sporno ni za koga, ili samo nije za odredjene?

( devedesetih i posle njih su samo odredjeni uopste dobijali posao- nagrade za trud, ili sta vec, a sada je sve to jos gore,....a za prethodni period, koji je pak u dalekoj proslosti se ovde godinama dize dreka na svakom blogu, kako su eto komunjare, titici, a na stetu drugih-kojih je btw bilo mnogo vise od broja clanova, pa je nekako sporno ko je onda zauzimao ona ostala radna mesta).
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:40 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Država smo mi. Bez nas prazna njiva

A jesmo li je mi napravili da bude ukras ili da nešto radi, da nas štiti npr?

I šta da radimo ako nas ne štiti, jel u redu ili je za osudu, spašavati živu glavu i imovinu kako znaš i umeš?
Jel u redu skloniti se, skloniti porodicu i imovinu, i pri tom uzeti što se više može?

Ili je jedino moralno isprsiti se, tako nezaštićen, žrtvovati sve iako bez izgleda na uspeh?
Samo Stevan Sinđelić, sve ostalo je izdaja.

Ili ako već prodaješ, prodaj očevinu za siću, jer je nemoralno uzeti ako ti kupac daje više.

Ta demagogija, nimalo nova, kako su Srbi krivi što su skupo prodavali tome treba i da posluži, relativizaciji progona.
Ne bi me čudilo da je smišljena na nekoj sednici CK.

Baš bih voleo da vidim te koji je šire da dospeju u istu situaciju, da li bi rekli, neću toliko, mnogo mi je.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:41 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio


cekaj, znaci- ma sta to znacilo (trud),...onda ne bi trebalo da bude sporno ni za koga, ili samo nije za odredjene?

Napredovanje u poslu?

Ma to je nemoralno.
angie01 angie01 17:47 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Ma to je nemoralno.


dobiti i napredovati na posle za zasluge- znaci ok je u svakoj verizji?!



btw- sta si se zakacio za mene ko pijan plota,...brate, smaras za medalju, endziendziendziendzi....



hoochie coochie man hoochie coochie man 17:50 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio


dobiti i napredovati na posle za zasluge- znaci ok je u svakoj verizji?!

A zašto se inače napreduje?
Treba li to zaslužiti, ili se to dobija rođenjem u krugu dvojke?
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:51 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

btw

uzgred, što ne napišeš da dopunjavaš komentar?
angie01 angie01 17:52 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

ne znam sta muljas, dovoljno je da kazes da ili ne....pitanje/konstatacija je jednostavno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:57 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

ne znam sta muljas, dovoljno je da kazes da ili ne....pitanje/konstatacija je jednostavno.

Šta bre muljam?
Da.
U redu je dobiti posao, napredovati na poslu, ako se to zasluži.

Šta sad nije jasno jbt?
angie01 angie01 18:02 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

Da.


evo da se sacuva.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:14 18.06.2020

Re: Nešto si preskočio

angie01
Da.


evo da se sacuva.


Čuvaj, i treba.
A ako ti se desi da zagubiš ne sekiraj se, pitaj pa ću ti opet reći.
zilikaka zilikaka 22:43 17.06.2020

Daj još nešto

Sad vidim koliko sam neobaveštena

koliki je stepen psihosocijalne patologije u vlastodržačkim strukturama društva sličnog mrtvoj prirodi, ubedljivo dočarava ovaj predizborni SNS TV spot:



Ima l još takvih spotova?
Pominju neki sa Čomićkom
Ovo su neki veseli izbori.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:45 17.06.2020

Re: Daj još nešto

Ni I od izbora.

Glasanje!
nsarski nsarski 22:48 17.06.2020

Re: Daj još nešto

Pominju neki sa Čomićkom
Ovo su neki veseli izbori.


Taj sa g-đom Comic nisam video, ali i ovaj je dobar

zilikaka zilikaka 22:57 17.06.2020

Re: Daj još nešto

Taj sa g-đom Comic nisam video, ali i ovaj je dobar

Pa ovo stvarno trend idiotskih spotova.
Tu zajebava svako svakog.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:03 17.06.2020

Re: Daj još nešto

Kakav je ovo spot!? Ovo ne bi smislili ni u Father Tedu. A izgleda nije ni kraj ludilu. Ljajic danas skace u publiku sa bine.

Prave eksperiment: ko moze vise da se sprda sa glasacima. Znaju da svi ulaze u skupstinu pa mogu otvoreno da se izruguju i izriguju.
solo solo 23:27 17.06.2020

Re: Daj još nešto

ko moze vise da se sprda sa glasacima


I treba kad im se može.



Filip Mladenović Filip Mladenović 23:33 17.06.2020

Re: Daj još nešto

ONO SMO ŠTO DOPUSTIMO!

Ili što je neko već lucidno zaključio: godinama pišaju po nama, a tvrde nam da - pada kiša!
angie01 angie01 23:40 17.06.2020

Re: Daj još nešto

Kakav je ovo spot!? Ovo ne bi smislili ni u Father Tedu. A izgleda nije ni kraj ludilu. Ljajic danas skace u publiku sa bine.

Prave eksperiment: ko moze vise da se sprda sa glasacima. Znaju da svi ulaze u skupstinu pa mogu otvoreno da se izruguju i izriguju.


upravo, sve sto su snimili je imbecilna zahebancija, ili kao da mi svi jesmo debili,...stavrno ne znam sta uopste moze neko sa strane da pomisli kada bi pogledao sve te navodno predizborne spotove- pre svega ovaj sa dinosaurusima i one sto je snimila ujedinjena demokratska Srbija,...

...prvo kad gledas, dodje ti da se smejes, al odmah shavtis da nesto ozbiljno nije u redu... i sa njima i sa nama.
solo solo 23:45 17.06.2020

Re: Daj još nešto

godinama pišaju po nama, a tvrde nam da - pada kiša!


Možda su klima uređaji.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana