Reč i slika

SREĆNA NOVA 2025!

Filip Mladenović RSS / 22.06.2020. u 01:32

U jednom od svojim mladalačkih pisama upućenih početkom 1913. godine školskom drugu Vojmiru Durbešiću, koji studira u Beču, student filozofije Ivo Andrić piše: „...ne biva se tako lako veseo u ovoj zemlji, gde je tako mnogo brda i tako malo duha..."

Stotinak godina kasnije, ovog 22. juna 2020, istim rečima se može opisati Srbija posle još jednog glasanja, u prevodu - izborne farse.

Bojkot je uspeo! Koji bojkot?

Bojkot demokratije, ljudskih prava, ekonomskih sloboda, nezavisnih medija...traje evo već decenijama, pa je epilog jučerašnjeg glasanja samo još jedan bljutav prilog istoriji beščašća ovih prostora, „gde je tako mnogo brda i tako malo duha"!

Srbija, na nesreću, od glasanja do glasanja žilavo održava u punoj izlaznoj snazi oko 2 miliona podanica i podanika, koji su u patološkoj potrazi za Domanovićevskim vodjom.

Ovde su zaista još uvek nemogući višestranački izbori, već samo - višestarački izbori!

Kakva je to nacija, kakvo je to gradjanstvo, kakvo je to stanovništvo, koje nikako ne može da iznedri, odneguje i razigra normalnu, civilizovanu izbornu utakmicu makar 2 relevantne, ozbiljne političke stranke, 2 ideološka profila, 2 legitimna izbora?

Drugim rečima, da li je Srbiji jednopartijski sistem istorijsko prokletstvo, geopolitički usud, povesna inercija!?

Rezultati tzv. parlamentarnih izbora 2020, pored najniže izlaznosti od 2000. godine i osnovanih sumnji u velike mućke, tipično balkanske, ostaće upamćeni i po tome što su tzv. opoziciju, i onu bojkotašku i onu drugu, koja se maksimalno izblamirala štampanjem na glasačkim listićima, najzad oterali na djubrište istorije.

Istovremeno, „buket kompleksa, brižljivo negovanih" (Kokan Mladenović o Aleksandru Vučiću), ostao je sam samcijat na klizavoj, krvlju okupanoj političkoj ledini Srbije.

AV je perverzna mešavina Šekspirovog Kralja Lira i Žarijevog kralja Ibija. Šta će ta raspolućena figura na političkoj sceni Srbije uraditi sa apsolutnom prevlašću u parlamentu, izvršnoj vlasti, medijima..., dok na društvenim mrežama dominira upozoravajući komentar: „Srbija kao Severna Koreja"?

Srbija, na veliku žalost, nema još Južnu Koreju, već samo južnu prugu. Zato će i dalje najveća izlaznost biti na graničnim prelazima Horgoš i Kelebija!

Analizirajući proteklu trodecenijsku istoriju Srbije, može se zaključiti da u proseku jedan režim traje oko 12 godina, dok iznutra ne satruli od korupcije i kriminala. Tako je bilo sa zločinačkim režimom Slobodana Miloševića (od 1988. do 2000.), sa pljačkaško-privatizacionim režimom Demokratske stranke (od 2000. do 2012.), koja je takodje sahranjena juče na propaloj sednici Glavnog odbora, i najzad sa hobotničkim AV režimom, kome će doći glave mangupi iz sopstvenih redova 2024. godine!

SREĆNA NOVA 2025. godina!

 

 

Atačmenti



Komentari (140)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maliperica maliperica 02:34 22.06.2020

Ni ja ga Filipe,

...ne volim.



A posebno ne mislim da je zaslužio Nobelovu nagradu za mir.
Bombardovao je 7 zemalja.

Ali - neki ljudi glasali.
Jebi ga.

Možda vole njegove klempave uši.
Ili to što liči na Miki Mausa?
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:38 22.06.2020

Re: Ni ja ga Filipe,

Samo se u srpskom jeziku promenom slogova u reči ĐAVO dobija reč - VOĐA!
maliperica maliperica 02:48 22.06.2020

Re: Ni ja ga Filipe,

Filip Mladenović
Samo se u srpskom jeziku promenom slogova u reči ĐAVO dobija reč - VOĐA!

Samo što stvarni život nije slagalica -reči.
Filip Mladenović Filip Mladenović 03:00 22.06.2020

Re: Ni ja ga Filipe,

U stvarnom životu Srbija nema biračko telo, već biračko tele!
maliperica maliperica 03:15 22.06.2020

Re: Ni ja ga Filipe,

Filip Mladenović
U stvarnom životu Srbija nema biračko telo, već biračko tele!


Glumac je glumac, ali 2.000.000 je - 2.000-000 !

Usput
Neko je tele, a neko - vo.
Filip Mladenović Filip Mladenović 03:21 22.06.2020

Re: Ni ja ga Filipe,

Lepo piše u tekstu:

Srbija, na nesreću, od glasanja do glasanja žilavo održava u punoj izlaznoj snazi oko 2 miliona podanica i podanika, koji su u patološkoj potrazi za Domanovićevskim vodjom.

Epilog: Stradija!
maliperica maliperica 03:29 22.06.2020

Re: Ni ja ga Filipe,

Filip Mladenović
Lepo piše u tekstu:

Srbija, na nesreću, od glasanja do glasanja žilavo održava u punoj izlaznoj snazi oko 2 miliona podanica i podanika, koji su u patološkoj potrazi za Domanovićevskim vodjom.

Epilog: Stradija!

Filipe, i to je - demokratija.
Filip Mladenović Filip Mladenović 03:37 22.06.2020

Re: Ni ja ga Filipe,

Mala ispravka: to je demonkratija!
mariopan mariopan 05:38 22.06.2020

Re: Ni ja ga Filipe,

Dobro bre Filipe

Čovek se igrao sam, uzeo sve figure i igračke, sam sebi bio sudija, sam izmišljao pravila i pobedio!

I ti se ljutiš na figure i igračke, takozvani narod?
Filip Mladenović Filip Mladenović 08:19 22.06.2020

Re: Ni ja ga Filipe,

Ono smo što dopustimo!
docsumann docsumann 10:12 22.06.2020

Re: Ni ja ga Filipe,

Filip Mladenović
Mala ispravka: to je demonkratija!


eh, pa to je bajato

probaj sa - demokrntija
angie01 angie01 10:20 22.06.2020

Re: Ni ja ga Filipe,

demokrntija


demonkrsina.
loader loader 12:35 22.06.2020

Re: Ni ja ga Filipe,

Kakva je to nacija, kakvo je to gradjanstvo, kakvo je to stanovništvo, koje nikako ne može ...

Da, to je pravo pitanje, ali odgovor nije u politici, već u nekim drugim disciplinama. Najblaže rečeno, ova generacija je plod višedecenijskog inženjeringa, sistematskog i mnogoslojnog. To je zaista za jedan, najmanje jedan zaseban blog i tu leži odgonetka za ...

U svakom slučaju, tehnički gledano, stvar zavisi od većine učesnika u političkom životu, od baze kao najbitnije, preko intelektualaca, pa preko članstva stranaka, stranačkih delatnika na lokalnom i regionalnom nivou, zatim višeg tehnokratskog staleža u koji spadaju i poslanici, pa krupnijeg poslovnog (tajkunaškog) sveta ... - sve do podnožja vrha i samog vrha piramide. To je složen mehanizam u kome je teško dokučiti odakle kreće inicijacija bilo kojeg pravca kretanja. Naravno, ona nikada ne kreće sa samo jednog punkta.
solo solo 13:39 22.06.2020

Re: Ni ja ga Filipe,

Najblaže rečeno, ova generacija je plod višedecenijskog inženjeringa, sistematskog i mnogoslojnog.


Zar to ne govori da je taj inženjering dobro osmišljen?


Naravno, ona nikada ne kreće sa samo jednog punkta.


Kreni redom. Recimo sa ovog punkta.




loader loader 13:48 22.06.2020

Re: Ni ja ga Filipe,

Odličan primer. Privatni ćelavci koji se uvek prvo jave gazdama u db-u. Režim podržava nezadovoljnike u ds-u. Tako čisto vidljivo, da je izlišno komentarisati. Neki od ovih nezadovoljnika (ne ćelavci, jer nisu deo ds) bili su omiljeni gosti u Upitniku. Zar i to nije kao suza čist primer ko stoji iza toga?
Fenomen. Najveći deo svojih resursa svih vrsta režim je potrošio na podsticanje i medijsku promociju razdora u ds, a da i dalje nije uspeo u tome. To znači da ova stranka ne samo da nije razbijena, nego joj treba odati počast što uopšte postoji nakon žestokog delovanja pomenutih mehanizama specijalnog rata.

To su, na primer, mogli da rade i Šapiću. Ali nisu. Jer on nije protiv sns, nego je za korektno ponašanje i pričanje o konkretnim komunalnim problemima. zato je mogao da profitira. Imiljeni opozicioni političar, kao još neki pre njega. Da su iz sns hteli da ga razbiju (kao što nastoje sa DS) on ne bi ni postojao, a kamo li uzeo ovih toliko izvikanih 4%.
solo solo 14:04 22.06.2020

Re: Ni ja ga Filipe,

Odličan primer. Privatni ćelavci koji se uvek prvo jave gazdama u db-u. Režim podržava nezadovoljnike u ds-u. Tako čisto vidljivo, da je izlišno komentarisati. Neki od ovih nezadovoljnika (ne ćelavci, jer nisu deo ds) bili su omiljeni gosti u Upitniku. Zar i to nije kao suza čist primer ko stoji iza toga?
Fenomen. Najveći deo svojih resursa svih vrsta režim je potrošio na podsticanje i medijsku promociju razdora u ds, a da i dalje nije uspeo u tome. To znači da ova stranka ne samo da nije razbijena, nego joj treba odati počast što uopšte postoji nakon žestokog delovanja pomenutih mehanizama specijalnog rata.

To su, na primer, mogli da rade i Šapiću. Ali nisu. Jer on nije protiv sns, nego je za korektno ponašanje i pričanje o konkretnim komunalnim problemima. zato je mogao da profitira. Imiljeni opozicioni političar, kao još neki pre njega. Da su iz sns hteli da ga razbiju (kao što nastoje sa DS) on ne bi ni postojao, a kamo li uzeo ovih toliko izvikanih 4%.


Dobro. Kratka analiza. Šta da se radi? Predlog protivmera i aktivnosti.
Ono ishabano


mlinarslavko mlinarslavko 21:34 22.06.2020

Re: Ni ja ga Filipe,

Najvažniji izbori posle 5. oktobra su bili 2008.godine. To je drugi krug predsedničkih izbora, praktično je posle 8 godina nove vlasti i svih problema to bio referendum, da li građani žele da se ide napred ili da se vrati stara vlast. Građani su na tom referendumu odlučili i dali vlast Borisu Tadiću i Demokratskoj stranci. Praktično, trebali su sa zatečenim stanjem, problematičnim, da naprave MINIMALAN napredak, ali baš minimalan, apsolutno, niko nije imao velika očekivanja, kao i posle petog oktobra. Ta priča o građanima koji imaju velika i nerealna očekivanja je bila i danas je čista foliraža, jedna od najvećih u poslednjih 30 godina. Već sutra posle tih izbora 2008. godine ne da nismo imali minimalni napredak, već je sve krenulo na dole, partokratija je povećana, državno pravni sistem je ugušen, zakoni i ustavna prava nisu značili ništa i kršili su se na svakom koraku da bi služili funkcionerima i lopovima svih fela, oduzimana su u isto vreme ustavna prava građanima i to je DS smatrao normalnim, o povećanoj korupciji da ne govorimo, ali i o sprdanju tadašnjih demoratskih funkcionera sa svojim glasačima. Ne gospodo, građani ove zemlje su 2008. godine pokazali demokratsku zrelost, Boris Tadić i Demokratska stranka nisu i jedini su krivci za dolazak Vučića na vlast, kakvi Beli listići, kakvi ukradeni đakovi, nego je najlakše svaliti krivicu na drugog. A, da, kapilarni glasovi, to je izmislio SNS, aj da se lažemo i da se ne sećamo sigurnih glasova i upada nje u kuće sa pitanjem da li će da glasamo za Demokratsku stranku ? Zašto su Boris Tadić i Demokratska stranka ukinuli demokratiju, oduzeli ljudima ustavna i zakonska prava i zakopali Srbiju to nikada nećemo saznati.
loader loader 13:50 23.06.2020

Re: Ni ja ga Filipe,

mlinarslavko



Da. Kad se saberu samo negativni aspekti, to je tako. Kad se saberu pozitivni, slika je drugačija. I dalje se išlo kakvom-takvom uzlaznom putanjom, ili makar ravnom linijom. A u odnosu na period pre 2000. to je i dalje bila solidno uspinjuća linija. Sve u svemu, to stanje 2008. - 2012. je bilo takvo da se i dalje išlo ka EU (ne licemerno, nego stvarno), izbori su bili kako-tako korektni, mediji su bili takvi da smo sns mitinge i štrajk glađu mogli da vidimo bez obrađivanja, a bilo je i direktnih uključenja u informativni program, ... investicije su bile relativno zadovoljavajuće... Svetsku ekonomsku krizu ne možemo računati u negativan saldo vlasti sps-ds, jer su radna mesta gubljena svuda u svetu. Dakle, gomilom stvari smo morali biti nezadovoljni, ali u celini smo opet bili na nekom korektnom nivou.

No, tu je nešto drugo specifično u Srbiji.
Ako bismo se držali tih negativnih stvari, zanemarujući one pozitivne, onda smo u najmanju ruku bili pred dilemom, da li na taj negativan deo reagovati na klasičan način, glasanjem za neku drugu, korektniju političku varijantu, ili makar malo prebrati stvari u srpskom političkom prostoru i uvideti koje su to korektnije političke varijante, a koje su relevantne po svom potencijalu da naprave boljitak, ili makar da stvari ne odu nizbrdo - i da li tih i takvih uopšte ima! Tragedija srpskog društva je u tome što u onom periodu nije moglo da iznedri kvalitetnu i glasački jaku alternativu. Ja bih za takvu prvi glasao. O tom problemu sam u ono vreme puno puta komentarisao ovde na blogu i uglavnom je to bilo komentarisano u smislu, braniš sps-ds vlast.

Kako god, nismo se mogli ponašati kao da se radi o društvu koje je na čvrstim i zdravim temeljima, tj. kao da nismo još juče bili društvo rasula, kriminala, rata, i svega što može da bude negativno. Snage koje su državu vodile tada sada su bile jedina matematički relevantna alternativa koaliciji sps-ds. Da, sps je kao ona stara destruktivna snaga bio deo vladajuće koalicije, ali sps sabran sa ds nešto je sasvim drugo u odnosu na varijantu kad je sabran sa srs (sns). U prvoj ima zadržanih mana, ali je učestvovao u generalnom kretanju ka EU i nekim zdravim vrednostima. U drugoj varijanti (kako se i desilo) vraća se u funkciju kakvu smo videli 90-ih.

Građani su se tada našli pred nemoguće teškom dilemom - da li podržati trenutno vladajuću opciju, koja ima i neke vrline, ili videti samo anomalije, pa stoga glasati za stare prijatelje iz 90-ih, koji su preuzeli retoriku evroentuzijasta, te liče na evropsku varijantu, a koja pride obećava vraćanje Kosova u nadležnost Srbije i borbu protiv lopova, korupcije, sprema agencije za brze odgovore, deluje pronarodno... Glasalo se za dlaku više za ovu drugu opciju. Zapravo, koalicioni partneri su pojedinačno uzeli toliko glasova da je ispalo, kad se oni saberu, da su čak osvojili koji procenat više nego 2008. A kad se gleda samo odnos ds i sns, matematika kaže da je sns dobio više svega oko 2% glasova. Tih 2% i epilog duela Tadić - Nikolić ubrzano se pretvorio u apsolutnu vlast sns, koji je organizovao konstantnu kampanju i državu pretvorio u partijski mehanizam. Stigli smo do ovoga danas. Dakle, svetlosnu godinu unazađeni u odnosu na polujadno stanje institucija 2012.

No, jedina prava tema u okviru ovoga što govorimo jeste tragična činjenica da srpsko društvo, zatečeno u tranziciji i ophrvano starim, nerešenim problemima, koji se inače i ne leče za samo jednu deceniju, nije moglo da napravi jaku i zdravu alternativu vlasti koja je bila na sceni do 2012. Ne možemo reći da je tragedija što su građani glasali kako su glasali, ne razaznajući šta je momentalno raspoloženje, a šta realne posledice, jer od običnih ljudi se to realno i ne može očekivati. Uz sve ostalo, ljutnja je uvek jača od staloženog sagledavanja. Ako ima ikakve zamerke, onda ona može da ide na račun zagovornika belih listića, koji su s obzirom na političko iskustvo bez ikakve dileme morali znati šta znači vratiti radikale na vlast, tj. reagovati kao da je Srbija uređeno parlamentarno društvo, pa se ima luksuz da se vlast "kazni" za izvesna nepočinstva uprkos opasnosti, i to očiglednoj, da se umesto postojeće vlasti šansa ponovo da proverenim rušiteljima srpskog društva. Ali sve to se opet svodi na ono glavno - najveća tragedija našeg društva jeste to što nije moglo da stvori kvalitetnu alternativu zamorenim petooktobarskim snagama. To je priča svih priča našeg novijeg perioda.

loader loader 13:31 24.06.2020

Re: Ni ja ga Filipe,

VLAST,
KORISNA OPOZICIJA,
MRGUD BOJKOTAŠ:



dolazel dolazel 09:03 22.06.2020

Groundhog day in Serbia

Vidim da se u Srbiji ne studira istorija... mislim da smo jednom vec zakljucili kako je bojkot izbora apsolutna najgluplja stvar koju politicar moze da izabere cak i u najvise korumpiranim i diktatoriskim sistemima Bojkot izbora je zapravo garantovani gubitak izbora i darovanje jeftine pobede politickim protivnicima. Ne postoji nista gluplje od bojkota izbora u politici sto se jos jednom potvrdilo i na ovim izborima.

Ergo, morate izaci na izbore. Ali mislim da je ove izbore zasluzeno dobio AV. Opozicija (koja je pride u rasulu) jednostavno nije imala kandidata.
mariopan mariopan 10:10 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

Ergo, morate izaci na izbore. Ali mislim da je ove izbore zasluzeno dobio AV. Opozicija (koja je pride u rasulu) jednostavno nije imala kandidata.


Jeste ih Vučić dobio "zasluženo", rezultat se znao nedeljama unapred, jos je samo trebalo odigrati poslednju scenu tog igrokaza: privid izbora.

E, sad još da našteluju koliko im i kakve "opozicije" tamo u skupštini treba i milina. Može da počne još jedna repriza "srećnog života" za Srbiju.

Za opoziciju je dobit što se najzad na Vučićevo bućkalo uhvatilo ono što nije ni bila opozicija ali se u masi nije razaznavala kao takva, pa će se sada lakše kristalisati ono što jeste. Onda može dalje da se radi na ujedinjenju ili bar zajedničkom nastupu u javnosti, što sada izgleda kao gubitak a zapravo je postavljen temelj buduće opozicije, zdraviji nego što se vidi na prvi pogled.
angie01 angie01 10:11 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

dolazel
Vidim da se u Srbiji ne studira istorija... mislim da smo jednom vec zakljucili kako je bojkot izbora apsolutna najgluplja stvar koju politicar moze da izabere cak i u najvise korumpiranim i diktatoriskim sistemima Bojkot izbora je zapravo garantovani gubitak izbora i darovanje jeftine pobede politickim protivnicima. Ne postoji nista gluplje od bojkota izbora u politici sto se jos jednom potvrdilo i na ovim izborima.

Ergo, morate izaci na izbore. Ali mislim da je ove izbore zasluzeno dobio AV. Opozicija (koja je pride u rasulu) jednostavno nije imala kandidata.


sve tacno,...s tim sto je sns, pored ostalih nepravilnosti, igrao tako sto je predsednicki kandidat bio nosilac liste, kao da je kandidat za poslanika u svim opstinama,....i pri tome je i predsednik stranke,...sve je jedan covek:))
g.radicevic g.radicevic 10:45 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

sve tacno,...s tim sto je sns, pored ostalih nepravilnosti, igrao tako sto je predsednicki kandidat bio nosilac liste, kao da je kandidat za poslanika u svim opstinama,....i pri tome je i predsednik stranke,...sve je jedan covek:))


One man show
adekvatno modelu vladanja

P.S. eto Filipe, bojkot uspeo
pa nas 50% nema nikog u skupštini,
da im barem kvari sreću

P.P.S. i Sloba je postizao ''istorijske'' rezultate na izborima, pre nego je završio, kako je završio. samo što sad nema ni Đinđića, ni Otpora, ni volje za promenom, a i ponuda je jadna da jadnija teško može biti


prikladno ovolikom porazu
loader loader 12:58 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

dolazel

Bojkot izbora je zapravo garantovani gubitak izbora i darovanje jeftine pobede politickim protivnicima.



U prethodnom sazivu je bilo nekoliko opozicionih stranaka i blokova. Šta se time postiglo? Samim svojim učestvovanjem u životu parlamenta tvorili su privid demokratije i time ojačali svevladajuću partiju, što je, posledično,oslabilo kompletno društvo u svakom smislu. U te četiri prethodne godine desila se još gora kontrola medija od strane vlasti, još otvorenija satanizacija i iznutrašnje razbijanje iole relevantnih stranaka .., kao i ekonomsko posrtanje, pad realnog standarda, još dublje onesposobljavanje institucija, pad entuzijazma kod ljudi ... Dakle, učestvovale su baš sve relevantne opozicione stranke i to su rezultati tog učešća. Po čemu je onda učestvovanje u ovakvim uslovima bolje od od bojkota? Ili po čemu je bojkot promašaj u odnosu na učestvovanje u izborima?

Bojkot izbora se može gledati kroz interes stranaka koje su bojkotovale izbore. Tehnički gledano, one će biti slabije, jer neće biti vidljive u parlamentu, izgubiće dobar deo infrastrukture, biće u još većim finansijskim problemima... Ako ste brinuli za to, onda je bojkot štetan. Ali, cilj bojkota nije ni bio jačanje stranaka u klasičnom smislu, jer se to može vrednovati samo u relativno urednim društvenim okolnostima. Ovde je cilj politički. Samo deo politike u jednom društvu je parlament i ono oko parlamenta. Ovde su političke okolnosti alarmantno loše, izmeštene u ravan potpune devijacije i besmisleno je razmišljati kao da su okolnosti u ovdašnjem društvu normalne i sada uredno valja obaviti kampanju i izbore. Kao da se na brodu koji počinje da tone farba paluba i veselo kiti kapetanova kabina. Bojkot je jedina stvar koja je tokom ove kampanje izbora poslanika (i stranaka) u parlamentu uspela. Zašto? Zato što je bojkot izazvao pozornost na svim nivoa, kakva ranije nije postojala, a to je bacanje svetla na prirodu političke scene u Srbiji. Tu pojedinačne stranke nisu više bitne. Osvetljen je najblaže rečeno nedemokratski karakter srpskog društva i potreba da se on što brže i što sveobuhvatnije menja. Da li je par procenata gore-dole za ove ili one potpuno je irelevantno. Širi politički, zapravo društveni cilj je stavljen na prvo, najvidljivije mesto, a ne postavljanje istog na mesto gde je to isto i ranije bilo, sa tendencijom da i dalje survava sve oko sebe. Politički cilj bojkota je uspeo. Sve ostalo je u drugom planu. To je početak procesa dubokih, sistemskih izmena.

loader loader 13:12 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

a i ponuda je jadna da jadnija teško može biti

Kako možemo da znamo kakva je ponuda kad nismo videli ni jednu izjavu lidera ili portparola opozicionih stranaka? Znamo samo za mantru režima - "onakvi hoće vlast", a o tom "onakvi" sliku svakodnevno stvara sam režim, bezobzirno i čak ogoljeno. - Godinu dana slobodnih medija, predstavljanje svih činilaca u javnosti, zatim predizborna kampanja. Tako bi se profilisalo ono što se u takvim uslovima profiliše, pa bismo videli ko šta nudi, a onda bi ljudi birali. Nakon toga se čestita pobedniku ko god da bude. A ovo, nema ponude i slično, priča je bez priče i sadržine. Sadržinu ne znamo. Jer ovako i ne možemo da je znamo. Možemo da je saznamo jedino ako nam se dozvoli da je vidimo. Ovaj režim je 90% svojih resursa (naših novaca) utrošio na iznutrašnje razbijanje, i nečuvenu javnu diskreditaciju svakog pokušaja opozicionog delovanja i na očuvanje medija kao glavnog mehanizma. A 10% na sve ostalo (bez preterivanja, jer sve to ostalo je potemkonovo selo, koje se apsolutnom kontrolom medija lagano brani, što u takvim okolnostima ne samo da nije neko političko umeće, nego bi svaki predsednik mesne zajednice pod tim uslovima mogao da "ostvari" uspehe i samo uspehe).
Dakle, nemamo nikakav uvid u delovanje, ponudu stranaka koje nisu deo vladajuće strukture. Godinu dana slobodnih medija, predstavljanje svih, pa predizborna kampanja... Ko god da pobedi pod takvim okolnostima - ja ću prvi da mu čestitam.

angie01 angie01 13:23 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

Kako možemo da znamo kakva je ponuda kad nismo videli ni jednu izjavu lidera ili portparola opozicionih stranaka?


kako nismo videli- svuda gde su se pojavljivali, govorili su prilicno nekozistentno, mahom bezidejne floskule- nista konkretno, nista motivisuce, sa razdorom medju sobom, gde jedni nude impotentni bojkot, bez resenja, a drugi istrcavaju na izbore, bez da su se za iste dobro pripremili,...a svi skupa bez odgovarajuceg lidera,...ovi stari potroseni, nemaju nikakv rejting.

opozicija je zivi, ..rac, pardon maj Frenc-ne znam bolje da kazem, a da bude tacno receno.
loader loader 13:29 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

kako nismo videli- svuda gde su se pojavljivali,

Ng : Gde je to "svuda"? Ja nikada nikoga od njih (ne znam čak ni ko su sve oni) nisam video na medijima sa nacionalnom frekvencijom.

sa razdorom

Mit o nekakvom razdoru samo je mit, jer nam je nametnuto da je "opozicija" jedna stranka koja, čim sve te stranke unutar te "opozicije" ne misle isto - biva okvalifikovana kao razbijena, nesložna... Ne postoji "opozicija", već pojedinačne stranke koje ne da imaju pravo da misle i odlučuju kako misle da treba, nego je u osnovi definicije bilo koje stranke da ima svoju ideologiju i svoje odluke.

Dakle, ni jednu izjavu niti program nisam video i ne bih da se upuštam u špekulacije, koje režim i želi, da na osnovu ne-viđenog komentarišem kao da sam video. Nisam video.

Ko je u nekom privatnom krugu, ako lično zna neke od pripadnika stranaka, spoznao ponešto - može da se time bavi, ali parcijalno i na nivou privatnog mišljenja, koje je, naravno, zasnovano na poluinformacijama i parcijalnim utiscima. Isto važi i za fragmente po društvenim režama, tviter, kao i ovaj blog. To je sve na nivou privatnog ćaskanja. A ne politički relevantnog saznanja ili delovanja. Politički, dakle, ne postoji saznanje koje su stranke i kakva im je politika.

Znam da nije popularno ponavljati sopstvene reči, ali moram da ponovim (citiram) ono što sam gore u komentaru već kazao:
- Godinu dana slobodnih medija, predstavljanje svih činilaca u javnosti, zatim predizborna kampanja. Tako bi se profilisalo ono što se u takvim uslovima profiliše, pa bismo videli ko šta nudi, a onda bi ljudi birali.
solo solo 13:46 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

Kako možemo da znamo kakva je ponuda kad nismo videli ni jednu izjavu lidera ili portparola opozicionih stranaka?


Pa videli smo. Nije da nismo.


loader loader 13:54 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

"Pa videli smo. "
Ovo nije relevantan opozicioni delatnik, već igrač za zabavu mase. Režim ga kao korisnog ...a nije ni takao u svojim propagandnim prilozima. Čak je i komentarisanje ovoga neozbiljno.


Dakle, ne ovi privremeni likovi i abar-utisci,
nego - godinu dana normalnih medija, da sve vidimo bez prekrajanja i konstrukcija, pa predizborna kampanja ...
angie01 angie01 13:56 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

Ja nikada nikoga od njih (ne znam čak ni ko su sve oni) nisam video na medijima sa nacionalnom frekvencijom.


nisu bili na nacionalnoj frekvenicji- tacno,...al da li ti mislis da bi na nacionalnog govorili nesto drugo nego inace.

Mit o nekakvom razdoru samo je mit, jer nam je nametnuto da je "opozicija" jedna stranka koja, čim sve te stranke unutar te "opozicije" ne misle isto - biva okvalifikovana kao razbijena, nesložna... Ne postoji "opozicija", već pojedinačne stranke koje ne da imaju pravo da misle i odlučuju kako misle da treba, nego je u osnovi definicije bilo koje stranke da ima svoju ideologiju i svoje odluke.


loader, situacija nalaze da nastupe zajednicki, jer je svaka stranka za sebe suvise slaba- sto se jasno pokazalo,...svaka ozbiljna stranka izvrsi neku analizu javnog mnjenja i ima tacan uvid u to kako se kotira, to ne bi trebalo da bude neprijatno iznenadjenje kako se oni ponasaju, jer politcki izbori nigde nisu bas lutrija,....pa kada utvrdis svoje mesto, onda utvrdjujes sta bi ga popravilo- to je politicki marketing.

opozicija jeste u razdoru,...racimo na nedavnom Utisku, jednoj od retkih emisija u kojima se uopste pojavljuju, pa je utoliko blesavije, Radule javno proziva Sergeja da mu je batica namaknuo potpise- a izbori su pokazali da ni on nije osvojio dovoljno da bi opravdao svoje potpise....

kada imas takvu harpiju kao neprijatelja, ne izigravas samostalnog neznamnijasta i lozis se na neki egotrip, koji jedino moze da prodje u tvom kucnom kupatilu.



To je sve na nivou privatnog ćaskanja


:)))...pa tako se zvanicno ponasaju- oni caskaju....verujem da niko ne cita sajtove stranaka da bi video sta su u svom programu napisali,...a mogu misliti:)...niti verujem da bilo ko u svetu cita program stranke, nego se nosioci te neke opcije potrude da u predizbornim radnjama predstave sebe sto bolje i konkretnije.


rekoh vec- ja sam recimo procitala propagandni flajer poksa- i umrla od smeha....
klik23 klik23 14:13 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

Izbori su farsa.
g.radicevic g.radicevic 14:16 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

Godinu dana slobodnih medija, predstavljanje svih, pa predizborna kampanja... Ko god da pobedi pod takvim okolnostima - ja ću prvi da mu čestitam.

gosn Loader pričamo o različitim stvarima
Vi o onom, kako bi trebalo i kako je normalno da bude
a ja o onom šta je na ''meniju''u ovoj našoj i ovakvoj krčmi
jedino što je sigurno, je da i u najgoroj birtiji konobar na kraju donese račun

loader loader 14:18 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

angie

nisu bili na nacionalnoj frekvenicji- tacno,..


Tačno. I tačka. Na osnovu toga odlučuje ogroman procenat ljudi.

al da li ti mislis da bi na nacionalnog govorili nesto drugo nego inace.


Da li bi u urednim političkom ambijentu govorili drugačije i šta bi govorili ne mogu zaista da pogodim. Verovatno bi u drugačijim uslovima i sa više vremena imali priliku da govore i deluju drugačije, ali to je zaista na nivou spekulacija. Jedino što je sigurno bitno jeste da se omogući da u normalnim uslovima predstave šta i kako. To znamo zasigurno, da tako treba i mora. Ostalo je nagađanje.

loader, situacija nalaze da nastupe zajednicki, jer je svaka stranka za sebe suvise slaba- sto se jasno pokazalo,...


To je već u domenu prava da procene hoće li zajedno, ili po dve, ili po tri... Ne možemo iz ovih napolitičkih okolnosti da projektujemo političke odluke za godinu-dve, jer najmanje toliko će proći do ustanovljenja kakvih-takvih medija.

svaka ozbiljna stranka izvrsi neku analizu javnog mnjenja i ima tacan uvid u to kako se kotira,


U ovim okolnostima ne treba ni vršiti procene, jer ako vas opisuju pink, hepi, stb, ... onda je nebitno da li će vas mrzeti 95% ili samo 79%. Procene se vrše u urednim okolnostima. Besmisleno, dakle.

opozicija jeste u razdoru,...

Nema "opozicije". Nisam video stranku sa takvim nazivom. Ima samo različitih stranaka sa različitim stavovima.

javno proziva Sergeja da mu je batica namaknuo potpise- a izbori su pokazali da ni on nije osvojio dovoljno da bi opravdao svoje potpise....


Neozbiljno je glumca uopšte komentarisati.
verujem da niko ne cita sajtove stranaka da bi video sta su u svom programu napisali,...

Na televiziji bi ih svi upoznali, ali televizije nema za njih. Irelevantno je sve po internetu, kućnim žurkama, kuloarskim abrovima...

nego se nosioci te neke opcije potrude da u predizbornim radnjama predstave sebe sto bolje i konkretnije.


Gde da se predstave? I u koliko dugom periodu. Nemate medije, ni santimetar, a imate čudovište koje podržava zapad koje traje 8 godina plus 90-te, samo što je sada jače nego onda, jer zna kako da spreči neki novi 5. oktobar.

rekoh vec- ja sam recimo procitala propagandni flajer poksa- i umrla od smeha....


Ja to nisam imao prilike da vidim. tako da ne mogu da komentarišem.
No, drago mi je ako ste se na račun bilo čega dobro zabavili. Msm, dopamin, serotonin...


loader loader 14:21 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

a ja o onom šta je na ''meniju''u ovoj našoj i ovakvoj krčmi

Shvatam.
Ali ja ne znam koji je meni ni kakav je ako ne mogu prvo da ga vidim. Možda ste vi videli nekakvu izgužvanu verziju menija, i to na brzaka, jer duže ga režimlije ne pokazuju. Ja nisam video ništa. Mislim na meni. Kad budem imao prilike da ga ćistog i urednog natenane pogledam na stolu, počeću da razmišljam o kvalitetu sadržaja. Kad natenane vidim i odlučim šta i kako, neću se buniti da u tim uobičajenim uslovima kakvi inače vladaju u korektnim kafanama konobaru platim račun.
solo solo 14:23 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

Ovo nije relevantan opozicioni delatnik, već igrač za zabavu mase.


Koji su bili relevantni?

Ovaj mi nije bio ni zabavan. Ali ok stvar ukusa.
solo solo 14:28 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

Dakle, ne ovi privremeni likovi i abar-utisci,
nego - godinu dana normalnih medija, da sve vidimo bez prekrajanja i konstrukcija, pa predizborna kampanja ...


Pa zamisli tu tragediju da su sve ove likove još pustili na sve medije.

Možda nije problem u medijima nego u ponudi?

Ajde samo jedno ime od integriteta u ovom trenutku a da nije sa bloga b92.
loader loader 14:30 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

Koji su bili relevantni?

Oni koji jesu politički relevantni, a ne oni koji nam nisu omiljeni. Ako idemo na omiljenost, onda ćemo biti večiti beli listići na radost zveradi koja vode ovu zemlju. Ili, da vam bude lakše, sve što režim pljuje jeste relevantna opoziciona snaga. Godinu dana slobodnih medija, pa možemo videti i neke bitne detalje programa. Onda predizborna kampanja, pa glasanje... To vam je to. Ako ne to, onda recite kako da realno napravimo da bude ono pravo. Ja vam odmah mogu izdeklemovati da mi nije simpatičan bilo koji učesnik političke scene, i takođe vam izdeklemovati kako želim da sve to izgleda i kakva zemlja bi po mom ukusu morala da bude Srbija, međutim, to nije političko mišljenje, već lična želja. Politika je da od onoga što imate ili u dogledno vreme možete da stvorite načinite najbolje što se u datim okolnostima može. Sve drugo je ćaskanje za dušu.
loader loader 14:32 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

Možda nije problem u medijima nego u ponudi?

U medijima. Pogledajte pažljivo ono što gleda 80-90% ljudi. Ako i tada smatrate da mediji nisu razlog, onda ... mislim da silno grešite.
loader loader 14:33 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

samo jedno ime od integriteta u ovom trenutku a da nije sa bloga b92

E, to ne postoji
angie01 angie01 14:37 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

loader, dajes opozicionim strankama suvise kredita- koji nisu zasluzili.
solo solo 14:41 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

Sve drugo je ćaskanje za dušu.


Imamo još 4 god za ćaskanje. Malo li je.
dolazel dolazel 15:13 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

i pri tome je i predsednik stranke,...sve je jedan covek


Cekaj...to je covek koji je 90tih isao za Seseljem, koji je bio ministar u vladi Milosevica, koji je nosio majcu Ratka Mladica po skupstini - tesko da se nije moglo predvideti sta ce da uradi kad dobije vlast u ruke.
AV je veoma pronicljiv, proracunat i spretan u politickim igrama i odlican je demagog, ume da dominira u raspravama i ostavi utisak, jednostavno zna da pritisne dugme kod prosecnog biraca (recimo Sloba se klonio bilo kakvih javnih rasprava i drzao se govora koji pale mase). Opozicija jednostavno nema nikoga ko bi makar malo zasijao u necemu i skoro svi imaju putera na glavi. Kad bolje razmislim, za njih je mozda bojkot i najbolje resenje, ionako ih niko ne bira svejedno.
Valjda je sad jasno da je potreban neko novi na politickoj sceni Srbije,neko ko stvarno veruje u demokratiju i to sto radi i ko nije sklon korupciji, ko ima jasan i izvedljiv ekonomski i drustveni program i ko kapira greske AV i bulumente oko njega i ume da ih iskoristi u svoju korist i ko hoce da prevede Srbiju iz 19 u 21 vek, da modernizuje i reformise ekonomiju i izvrsi korenite promene u skoro svim drustvenim sferama da bi uopste moglo da se krene napred.
angie01 angie01 17:37 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

dolazel


sve se slazem,...sem sto moj komentar nije bio u tom kontekstu.
pecaros pecaros 18:24 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

dolazel

AV je veoma pronicljiv, proracunat i spretan u politickim igrama i odlican je demagog, ume da dominira u raspravama i ostavi utisak, jednostavno zna da pritisne dugme kod prosecnog biraca (recimo Sloba se klonio bilo kakvih javnih rasprava i drzao se govora koji pale mase).


Osim one kada je rođenoj kevi objasnio da bolje zna zna koliko je bio težak kad se rodio, na koje još rasprave misliš?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:48 22.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

samo jedno ime od integriteta u ovom trenutku a da nije sa bloga b92


Miloš Jovanović.

Iz onih pokidanih, isečenih, prekratkih delića koje sam pokupio po teelvizijama, čovek deluje sasvim smisleno i solidno.

Fali mu prostora, prilike da kaže.
loader loader 13:58 23.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

čovek deluje sasvim smisleno i solidno.

Ima tu par likova koje bih ja, da se pitam, izdvojio. Uz malo neophodnih dorada bili bi izvrsni predstavnici ne samo opozicije, nego i zračeći predsednici parlammenta, vlade, Republike...
Da ih ne pominjem konkretno, imenom, jer će ih tada režim medijski odmah unakaziti, onako, preventivno. Pustimo ih da za sada čeljusti koriste samo za komadanje DS.

loader loader 14:00 23.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

solo
Sve drugo je ćaskanje za dušu.


Imamo još 4 god za ćaskanje. Malo li je.

Super ako je samo 4 godine.
loader loader 14:24 23.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

angie01
loader, dajes opozicionim strankama suvise kredita- koji nisu zasluzili.

Ili treba stvarati nove lidere, a to se ne zbiva preko noći, ili treba organizovati neku masovnu bezlidersku opciju i kolektivni otpor režimu. Caka je u tome što novi, koji god da su sjajni likovi, naprosto ne mogu da se naprave, jer u startu bivaju javno samleveni u medijskoj mašini režima. Angie - da vas proglasimo za vođu pokreta - istog časa bi vam ovi pronašli da ste u ranom detinjstvu komšiji oštetili cveće preskačući lastiš, te bi vam taj psihofizički profil isprojektovali na današnji trenutak i pronašli da takav nasilnik ne može da vodi državu, posebno dok sa druge strane imamo ovoga koji šapuće kad priča i zaplakuje se kad se pomenu narod i korona. Zbog vašeg lastiša nikakve šanse ne biste imali


I tako ... bojkot je uspeo. Sada treba raditi dalje. Korak po korak.
klik23 klik23 14:36 23.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

neku masovnu bezlidersku opciju i kolektivni otpor režimu.

Bilo 1 od 5, pa se preručilo na stranu sns. Mislim, probao bih opet, učestvovao bih, samo mi izgleda da bi sns i iznova ugurao svoje agente i potpalio raskole. Šta ga znam.
rodni rodni 19:10 23.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

solo
Kako možemo da znamo kakva je ponuda kad nismo videli ni jednu izjavu lidera ili portparola opozicionih stranaka?


Pa videli smo. Nije da nismo.



Ko je Minja Miletić!?
Za koga taj radi?
loader loader 08:29 24.06.2020

Re: Groundhog day in Serbia

mariopan

Za opoziciju je dobit što se najzad na Vučićevo bućkalo uhvatilo ono što nije ni bila opozicija



looping looping 10:37 22.06.2020

1

Ko će biti na vlasti od 2024 do 2036, ako smem da pitam, da znamo koliko će biti srećna ta 2025?
A i dobro bi bilo da se spremiš za blog "Srećna Nova 2037".


PS.
Moram i ja jedan aforizam:
Listići su beli dok neko na njih nešto ne napiše (otkuca/ odštampa...), potom su manje beli.
loader loader 08:30 24.06.2020

Re: 1

Listići su beli dok neko na njih nešto ne napiše (otkuca/ odštampa...), potom su manje beli.


vcucko vcucko 09:07 24.06.2020

Re: 1

looping
Ko će biti na vlasti od 2024 do 2036, ako smem da pitam, da znamo koliko će biti srećna ta 2025?
A i dobro bi bilo da se spremiš za blog "Srećna Nova 2037".


PS.
Moram i ja jedan aforizam:
Listići su beli dok neko na njih nešto ne napiše (otkuca/ odštampa...

...
/ nečasno upotrebi u klonji (ali prethodno da protrlja, mislim listić)
/ odštampa Filipovu kompoziciju "goli u sedlu"
/ podmetne pod kafu ili kriglu piva
...
Черевићан Черевићан 11:43 22.06.2020

omni iure

veselje u zemlji s' tektek duha

духовност је ......бољка задовољних
левичари понекад десном наступају ,
Избори су били, а Помак претстоји
бољитку се и једни и други.... надају


Filip Mladenović Filip Mladenović 13:36 22.06.2020

SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

STABILNOST JE VARLJIVA

BERLIN, 22. jun 2020. (FoNet) - Vodostaj moći je rastao dok nije podavio konkurenciju, prošle su duge godine otkad je Aleksandar Vučić došao na vlast i danas je sam iznad vode, nema više opozicije, piše u autorskom tekstu za Dojče vele novinar Norbert Mapes Nidik, podsećajući da i večne stabilokratije imaju kraj. Ako je svet i poludeo, u srcu Balkana očito vladaju mir i zadovoljstvo. Decenijama se govorilo da će države tog turbulentnog regiona ući u mirne vode tek ako zauzmu kurs prema Evropi, razviju demokratiju i pravnu državu, ali je to bila zabluda, smatra Mapes Nidik.

Kao da je Srbija došla sebi tek sa autokratom Vučićem na čelu. Umesto da se vuče za tromim tankerom Evropske unije, predsednik Srbije čvrstom rukom kormilari državnim brodom kroz hridi i pokazuje u koju luku bi da pristane, jer će već u subotu otputovati u Belu kuću kako bi slavio „pomirenje“, ili makar „novo poglavlje“ u odnosima sa Kosovom, naveo je nemački novinar i dodao da bezbednost i red ne garantuju Evropa i Angela Merkel, nego Vučić i – teško je poverovati – Donald Tramp. On smatra da je ubedljivi rezultat izbora pogrešno tumačiti kao veliko poverenje koje građani imaju u predsednika i ocenjuje da Srpska napredna stranka nije jedna, nego jedina aparatura moći, kao nekada Komunistička partija. Onome ko stranci duguje radno mesto ili funkciju, a u Srbiji su to manje-više svi, pametno je da glasa za SNS, jer ako ona izgubi moć, pojedinac može da ostane bez posla. To je zatvoren sistem, ocenio je Mapes Nidik.

Prema njegovim rečima, sistem je stabilan, baš kao nekada komunistički, što znači da može da funkcioniše samo dok ima nešto da podeli, što se do sada radilo spretno: novac iz EU ili investicije iz Kine su, do korona-krize, donele Srbiji drugi najveći rast u regionu, posle Rumunije.

Investitori, podseća autor, cene Srbiju jer je moćna stranka za njih jedini šalter na kojem se lako dobijaju dozvole i koji rešava sve probleme. Nema više nikog da mu protivreči, Srpska pravoslavna crkva je na kratkom povocu, i predsednik je konačno slobodan da reši pitanje Kosova na svoj način, ocenio je nemački novinar i dodao da se već dve godine Vučić i njegov albanski alter-ego Hašim Tači zalažu za razmenu teritorija. Nema tu, smatra, ni govora od pravog pomirenja, od suočavanja sa prošlošću, od smanjenja svakodnevnih tenzija, od susreta dvaju društava. Efekat bi bio upravo suprotan: dvojica vođa bi, ako se ostvari njihov scenario, bili gospodari u sopstvenim kućama koji više nemaju obavezu da se osvrću na dosadne manjine. Skoro 63 odsto glasova su fantastičan rezultat, ali stabilnost je, znamo, varljiva stvar, zaključio je Mapes Nidik, podsetivši šta je rusko-američki autor Aleksej Jurčak napisao o iskustvu svoje generacije: „Sve je zauvek, dok više nije“.
gedza.73 gedza.73 21:45 22.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

Filipe, jel' si ti pročitao citirani tekst nemačkog novinara, tvog kolege, od 22. juna 2020?
ocenjuje da Srpska napredna stranka nije jedna, nego jedina aparatura moći, kao nekada Komunistička partija. Onome ko stranci duguje radno mesto ili funkciju, a u Srbiji su to manje-više svi, pametno je da glasa za SNS, jer ako ona izgubi moć, pojedinac može da ostane bez posla. To je zatvoren sistem, ocenio je Mapes Nidik.

sistem je stabilan, baš kao nekada komunistički, što znači da može da funkcioniše samo dok ima nešto da podeli


Pa ti i tvoji istomišljenici ste srećni ljudi. Konačno su vam se ostvarili snovi.
shmoo shmoo 23:13 22.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

gedza.73
Filipe, jel' si ti pročitao citirani tekst nemačkog novinara, tvog kolege, od 22. juna 2020?
ocenjuje da Srpska napredna stranka nije jedna, nego jedina aparatura moći, kao nekada Komunistička partija. Onome ko stranci duguje radno mesto ili funkciju, a u Srbiji su to manje-više svi, pametno je da glasa za SNS, jer ako ona izgubi moć, pojedinac može da ostane bez posla. To je zatvoren sistem, ocenio je Mapes Nidik.

sistem je stabilan, baš kao nekada komunistički, što znači da može da funkcioniše samo dok ima nešto da podeli


Pa ti i tvoji istomišljenici ste srećni ljudi. Konačno su vam se ostvarili snovi.





Љуби их њихова танте Меркел!



Vucics Partei kann Macht ausbauen (ЛИНК)









gedza.73 gedza.73 12:04 23.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

shmoo
Љуби их њихова танте Меркел!


Voleli mi njih ili ne činjenica da nekoliko svetskih sila drže svet. A činjenica je da nas oni vide baš ovako kao što je opisano u tekstu.

Onome ko stranci duguje radno mesto ili funkciju, a u Srbiji su to manje-više svi, pametno je da glasa za SNS, jer ako ona izgubi moć, pojedinac može da ostane bez posla.

S tim da je SNS samo trenutna stranka pre toga je bio DOS, pre njih SPS i JUL, pre toga KP. Kontinuitet koji ovaj Švaba s pravom naziva zatvoren sistem.
Zato se ja ježim od nostalgičnog blogovskog kolektiva koji apsolutno po svim parametrima spada u
sistem je stabilan, baš kao nekada komunistički, što znači da može da funkcioniše samo dok ima nešto da podeli

jer ako je on taj koji treba da nas menja onda smo izgubili svaku šansu za normalno uređeno društvo.


shmoo shmoo 12:31 23.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

gedza.73

shmoo

Љуби их њихова танте Меркел!



Voleli mi njih ili ne činjenica da nekoliko svetskih sila drže svet. A činjenica je da nas oni vide baš ovako kao što je opisano u tekstu.





Све стоји што си рекао.

Ал' кад мало боље размислимо, кад је па овом народу било другачије?

А ето нас опет... Има нас. Постојимо. И ту смо где јесмо и даље.

(Одслушај ону емисију са Радио Београд 2 "Руска мека моћ" што сам је окачио код Бобића. Има везе са овим што си рекао... И са овим од чега смо почели, писање немачких медија о Вучићевој победи.)

Идемо даље, Геџо... Знамо ми нас, јебали ми нас.

pecaros pecaros 13:20 23.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

gedza.73
S tim da je SNS samo trenutna stranka pre toga je bio DOS, pre njih SPS i JUL, pre toga KP. Kontinuitet koji ovaj Švaba s pravom naziva zatvoren sistem.
Zato se ja ježim od nostalgičnog blogovskog kolektiva koji apsolutno po svim parametrima spada u


Ti si bespogovorno ubeđen da si nešto drugačiji od ovih zato što si pojurio za onim bradatim udbašem koji, je li, nije bio komunjara?

Ono čega u ovoj zemlji ne fali, to su ludaci opšte prakse - danas komunjare, sutra se u crkvi češkaju po čelu. Ono što je konstanta - svi ćete pojuriti za prvim likom sa suncem u kosi koji će vas povesti u odsudnu bitku za nešto... ako uopšte postoji više takvo nešto.

Čim je krenulo preduzetništvo, ja sam počeo privatno da raduckam i navalio da kupujem akcije koje su emitovale jače firme. Kapitalizam, brale! I, šta je bilo? Bilo je da su likovi tvog profila, nazovi ih kako hoćeš, srušili Markovićev program, dinar devalvirao a ja na svakoj akciji izgubio nekih 20-30%.

Zato se ja ježim kada naci-komunistički kameleoni tovare ideološke etikete bilo kome.


gedza.73 gedza.73 15:01 23.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

Ti si bespogovorno ubeđen da si nešto drugačiji od ovih zato što si pojurio za onim bradatim udbašem koji, je li, nije bio komunjara?

Ljubiša ti si? jesi, jesi, kriješ se pod nikom. (smajli koji preti prstom)
Čim je krenulo preduzetništvo

Čim je krenulo 1989. godine. Pre nisi mogao, nisi hteo ili bilo Ustavom zabranjeno? Četnici se infiltrirali u komunističko rukovodstvo kako bi reakcionarno rovarili iznutra.
odma' na berzu SIV-a da trguješ akcijama 'jakih' državnih preduzeća?
šta's'mislio da budeš Vuk hamović kad porasteš?
Kapitalizam, brale!

Nemaš ti pojma. Pravi si primer partijskog podanika i funkcionisanja NAmenske iz Lučana. Ima zanimljivo istraživanje s početka devedesetih u Srbiji u kome se radnici zalažu za nagrađivanje po učinku, otpuštanja neradnika ali protiv kapitalizma u kome, kako kažu, socijalistički radnici gladuju. Nije problem u nacionalizmu nego u komunističkom razmišljanju koje i ti promovišeš poprilično uvijeno u folije počev od ekonomije do Vođe.


oš ti pričam o poslovođama koji su postajali privatnici krajem osamdesetih, početkom devedesetih? Direktorima? Feudalci koji su mislili da su ljudi robovi koji moraju da im služe jer je iza njih partijska moć i sila.. Koji su lapali na sve strane podmićivanjem radnika sitnim povlasticama. koji su napravili ovakav komunokapitalizam i zakone o privatizacijama.

Bilo je da su likovi tvog profila, nazovi ih kako hoćeš, srušili Markovićev program

Lepo bi bilo da je istina. Kvaka je što su se radnici, baš mentalni sklop opisan u Švabinom tekstu, pobunili jer se izračunalo da je oko 20 posto njih višak a i direktori ih nahuškali pošto bi i oni ostali bez prihoda za koje nisu nešto preterano krvarili.


hoochie coochie man hoochie coochie man 15:09 23.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

pobunili jer se izračunalo da je oko 20 posto njih višak

Otkud to jbt?

Pa zar Ante nije bio čarobnjak koji je napravio odličan program, da sve ostane isto, da se ne radi, da se ide na partijske sastanke za vreme rada, da se ide na "bolovanja" da se stanovi dobijaju džabe, da bude naše ono za šta ništa nismo dali, da sve to ostane, samo da plata ne bude trista nego tri hiljade maraka?
pecaros pecaros 15:23 23.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

gedza.73
Nije problem u nacionalizmu nego u komunističkom razmišljanju koje i ti promovišeš poprilično uvijeno u folije počev od ekonomije do Vođe.


Iz cele ove smušene tirade, da izdvojim jedinu konzistentnu "misao". Ne postoji "komunističko razmišljanje". Postoji kolektivističko nerazmišljanje ovog ili onog tipa, zavisno od toga koja vojska ti bane u selo. Isti ste mentalni sklop.

Kad je Miloševiću, onomad, trebalo strašilo u vidu radikala, za izbore, malo su se preračunali (on i Šešelj na istom zadatku) pa ga ovaj prešišao sa brojem simpatizera. I, dok dlanom o dlan, posle nekoliko TV emisija, jedno milion nacionalista prešlo (opet) u komunjare.



gedza.73 gedza.73 15:41 23.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

pecaros
jedno milion nacionalista prešlo (opet) u komunjare.

To ti Švabo kaže. Komunistički mentalitet. proleteri, zavise od Partije i Vođe koji ih 'lebom rane. Nema tu nacionalima niti patriotizma. Zatvoren sistem uzajamne zavisnosti.
Iz cele ove smušene tirade, da izdvojim jedinu konzistentnu "misao". Ne postoji "komunističko razmišljanje".

Pazi
naše propadanje kao naroda je uslovljeno time što se naša vlast '88. godine opredelila za očuvanje komunizma.
Problem je što je još pre nastao svojevrsni socijalistički tip socijalnog osećanja i ponašanja (prisutan na blogu kroz komentare), koji osposobljava za preživljavanje u nenormalnim uslovima, ali koji može da bude prepreka uspostavljanju i stabilizovanju normalnih uslova.
Zoran Đinđić

Sledeća stavka, opet onaj Filipov Švabo što piše, je da
komunistička društva nisu osposobljena za 'konstruktivno ponašanje', njima nedostaje iskustvo u rešavanju konstruktivnih zadataka.
Zoran Đinđić


To što pominješ
sistem Miloševića on ima frapantne sličnosti sa elementarnim modelom komunizma pa je prelaskom sa ravni društvenog na ravan nacionalnog uspostavljen mehanizam 'naši' i 'njihovi'
Zoran Đinđić


Nadam se kako je ovo malo bolje pojašnjenje i kako nije smušeno.
pecaros pecaros 16:38 23.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

gedza.73

To ti Švabo kaže.


Meni ne treba niko da kaže o nečemu čega sam bio svedok. Uostalom, koji Švabo?

gedza.73
naše propadanje kao naroda je uslovljeno time što se naša vlast '88. godine opredelila za očuvanje komunizma.


Samo se dobro pazi da ne spomeneš nacionalizam. Da, da... za očuvanje komunizma, komunističke partije na nivou SFRJ i vožda na njenom vrhu. A da nije pokrenuo lavinu nacionalizma, ni na osmoj sednici ne bi dobio većinu. Nije on obožavan zbog komunizma, nego zbog nacionalizma - bilo "pravog" ili tek fingiranog, sve jedno. Nismo propali zbog "očuvanja komunizma", nego zbog pravljenja države, u zao čas. Očuvanje komunizma je bila samo jedna od batina koja je delovala do prvih izbora i koja je pomogla da od nas pobegnu svi koji su mogli da pobegnu, a da im nanu... svima koji su ostali.

gedza.73
komunistička društva nisu osposobljena za 'konstruktivno ponašanje', njima nedostaje iskustvo u rešavanju konstruktivnih zadataka


Ma, ima toga, ali iskustva Slovenije, Češke, Poljske pa i drugih zemalja nagoveštava da je, možda, manje u pitanju "način razmišljanja" nego mentalitet. I još - zašto ni posle trideset godina nemamo povoljno okruženje za privatan biznis, zašto smo još uvek siromašni k'o crkveni miševi (većina biznisa teško kreće od nule). Verujem da bi se i osposobljenost za konstruktivno ponašanje pokazala u lepšem svetlu da je drugačije.



gedza.73 gedza.73 17:07 23.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

Samo se dobro pazi da ne spomeneš nacionalizam

Šta da kažem? kako je bilo navodno
histerično nacionalističko dviljanje koje je stvari dovelo do ivice a nije imao ko da se suprotrtavi? došlo do revanšizma one kvislinške Srbije, čiji trijumf mi danas posmatramo, i kojem prisustvujemo. ... koji je prvi počeo da govori o grobnicama, jamama, kad je trebalo stvarati te nacionalne napetosti.
Ljubiša Ristić

Ma, ima toga, ali iskustva Slovenije, Češke, Poljske pa i drugih zemalja nagoveštava da je, možda, manje u pitanju "način razmišljanja" nego mentalitet

Možda baš zato što nismo u isto vreme kad i oni
stavili komunističke ili socijalističke ustanove van zakona što bi u stvari predstavljalo ispunjavanje elementarnog uslova za bilo kakve suštinske promene.
Zoran Đinđić Demokratska stranka
Možda je baš u tome naša greška.
I razlika.


gedza.73 gedza.73 17:14 23.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

pecaros
Meni ne treba niko da kaže o nečemu čega sam bio svedok.

Čega? Blogomantre da su se Srbiji odjednom
pojavili idioti koji su govorili kako je Jugoslavija smrt za Srbiju, ne shvatajući da je upravo ta Jugoslavija bila država u kojoj su svi Srbi, jedini put u svojoj istoriji, živeli u jednoj državi.
... u poslednjih poslednjih dvadeset godina, na površinu su isplivali nerealizovani, nedorečeni, nesposobni ljudi... živeo u zemlji u kojoj je postojala ozbiljna konkurencija, pravila, poštovanje u odnosu na onoga ko vredi. Nikada nisu gušene prave vrednosti...
Ljubiša Ristić JUL

Aj ne zajebavaj

švabo je novinar čiji je tekst citirao Filip objašnjavajući našu situaciju.
pecaros pecaros 17:22 23.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

gedza.73

Možda baš zato što nismo u isto vreme kad i oni stavili komunističkih ili socijalističkih ustanova van zakona što bi u stvari predstavljalo ispunjavanje elementarnog uslova za bilo kakve suštinske promene. Možda je baš u tome naša greška.


Naravno da je i u tome naša greška. Imali smo preča posla. A mi se, izgleda, uglavnom, slažemo oko svega. Težište malo varira ovamo - onamo...
gedza.73 gedza.73 17:37 23.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

A mi se, izgleda, uglavnom, slažemo oko svega. Težište malo varira ovamo - onamo...


Priznajem da je kurtonski ali povrati se nazad i pogledaj koga sam citirao. A nije samo težište malo tamo malo vamo nego suštinska razlika kao preduslov za promene.
(samo u nekim detaljima uskladio kako bi se uklopilo u komentare ali suština ostaje)

kvaka je što ne može i jedno i drugo nego ili-ili. Zato sam i napisao gore 'nostalgični blogokolektiv' koji se, po meni, od reči do reči uklapa u ideologiju JUL-a odnosno Švabin tekst na šta si se ti nadovezao.

eto samo da izađemo na devedesetak posto podrške.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:38 23.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

. A da nije pokrenuo lavinu nacionalizma

Za razliku od
Slovenije, Češke, Poljske

Koje, jelte, nisu pokretale nacionalna pitanja, njima nacija nije bila važna.

Ono jeste da su brisale sa spiska državljana svakoga ko nije njihove nacije, za šta bi Srbija bila bombardovana i proglašena fašističkom, jer ne sme se baviti interesima srpske nacije, to je fašizam, a interesima drugih se sme baviti, to je demokratija, po vašem komunističkom mozgu.

Komunizam je puko po nacionalnim granicama, Evropa je napravljena po nacionalnim principima, ali srpski nacionalizma je štetan.

Štetno je nepostojanje stranke ili snage da ga zastupa, štiti, po svaku cenu, po cenu rata ako treba, a ne da je štetan on po sebi.

Da je umesto Miloševićeve odbrane komunizma i Jugoslavije, neko postrojavao srpsku vojsku za odbranu srpskih interesa, svima bi, a posebno Srbima, bilo bolje.

pecaros pecaros 17:51 23.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

gedza.73

Priznajem da je kurtonski ali povrati se nazad i pogledaj koga sam citirao.


Mani se ove tehnike vođenja dijaloga, gore si sve izmenio, sad ja da povezujem šta sam citirao a šta si ti dopisao...

Tek razumeli smo se. Ono u čemu se razlikujemo nisi u pravu.
gedza.73 gedza.73 18:00 23.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

gore si sve izmenio, sad ja da povezujem šta sam citirao a šta si ti dopisao...


Nisam 'sve' izmenio jer je suština ista. Samo po neku reč u uvodu kako bi se uklopilo u komentar. I nisam dodavao ništa što bi promenilo stavove jednog ili drugog političara. Ali jeste zanimljivo videti ko se nalazi na čijoj strani. I otkud onakvo viđenje situacije u Srbiji nemačkog novinara.
Ono u čemu se razlikujemo nisi u pravu

Naravno. Pošto su moji stavovi dijametralno suprotni od ideologa JUL-a.
Bitno za našu diskusiju da je, po tebi, on u pravu.
pecaros pecaros 19:21 23.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

gedza.73

Nisam 'sve' izmenio jer je suština ista. Samo po neku reč u uvodu kako bi se uklopilo u komentar. I nisam dodavao ništa što bi promenilo stavove jednog ili drugog političara.


Vadio iz konteksta, posle dopunjavao, menjao... Nemam reči koliko je ovo nisko. Suštinu si sam odredio učinjenim prepravkama.

gedza.73

Naravno. Pošto su moji stavovi dijametralno suprotni od ideologa JUL-a.
Bitno za našu diskusiju da je, po tebi, on u pravu.


Dopisao si ovde gomilu citata kojih nije bilo, pa mi sad pakuješ slaganje s Ristićem. Neverovatno pokvareno. Inače, iako (valjda) ideolog JUL-a, ne znači da je sve što je rekao bilo pogrešno - nije on bio glup čovek. Ideologija i svrha postojanja te partije jesu bili pogrešni.

I još uvek ne znam koji Švaba.

gedza.73 gedza.73 20:55 23.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

pecaros
Suštinu si sam odredio učinjenim prepravkama.

ovo si ti citirao (bilo i ostalo u tvom komentaru) i na to odgovorio

gedza.73
Možda baš zato što nismo u isto vreme kad i oni stavili komunističkih ili socijalističkih ustanova van zakona što bi u stvari predstavljalo ispunjavanje elementarnog uslova za bilo kakve suštinske promene

sad je
stavili komunističke ili socijalističke ustanove van zakona što bi u stvari predstavljalo ispunjavanje elementarnog uslova za bilo kakve suštinske promene.
Zoran Đinđić Demokratska stranka

Ili si citirao
gedza.73
naše propadanje kao naroda je uslovljeno time što se naša vlast '88. godine opredelila za očuvanje komunizma.

na šta si odgovorio
Samo se dobro pazi da ne spomeneš nacionalizam

a sad tvrdiš da sam dodao gomilu citata kojih nije bilo poput
naše propadanje kao naroda je uslovljeno time što se naša vlast '88. godine opredelila za očuvanje komunizma.
Zoran Đinđić

p sam napisao (tebi niko ne treba da priča o onome o čemu si bio svedok) citat JUL-ovca i insipiratora dešavanja devedesetih sa kim se slažeš i za koga kažeš kako nije glup čovek. Ideologija te partije je baš ono što ti pišeš.

I apsolutna laž je da sam bilo šta vadio iz konteksta, dodavao ili dopisivao (što se vidi iz citata na koje si mi odgovarao) što bi promenilo suštinu samo sam izbacio par rečca, nekoliko veznika i uvodne reči u citat kako bi se uklopile u komentar da ne bi baš tako lako provalio da se svađaš sa stavovima Đinđića i podržavaš sve ono što je pričao, i priča, Ljubiša Ristić. Suština je da su izjave oba političara citirane skoro u integralnom obliku. I nije nisko samo je mali eksperiment da se pokaže koliko neki blogeri (ovog puta ti) pričaju poptuno nepovezano zalažući se za potpuno suprotstavljene stvari.

O tome govorim u skoro svim diskusijama na blogu. Takva ekipa, poput tebe i istomišljenika, drži Srbiju u zatvorenom sistemu. Tako nas i vidi Švaba
novinar Mapes Nidik koga je preneo Fonet a ovde na blog postavio FM.


pecaros pecaros 22:28 23.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

gedza.73

I apsolutna laž je da sam bilo šta vadio iz konteksta, dodavao ili dopisivao (što se vidi iz citata na koje si mi odgovarao)


Opet si menjao - više ne mogu da uhvatim ništa ni za glavu ni za rep. Ovako razgovaraj sa svojim pajtosima, ne sa mnom.

Baš sam se pitao, kad je neko ustvrdio da naši blogerski nacoši zapravo nisu loši ljudi osim jednog, koji je taj? Sad znam.
gedza.73 gedza.73 22:40 23.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!


Opet si menjao - više ne mogu da uhvatim ništa ni za glavu ni za rep. Ovako razgovaraj sa svojim pajtosima, ne sa mnom.

Koja si ti lažovčina. Ima citat u tvom komentaru (kopirao sam kod mene da ne bude kako je nešto prepravljano) vidi se pravi citat i ništa drugo nije promenjeno. Lako je da se proveri i da se vidi da li je nešto bitno izmenjeno. Ako u međuvremenu ne utvrdiš kako mogu da prepravljam i tvoj komentar pošto se jasno vidi šta si citirao u svojim komentarima i na to odgovarao.

Ostaje činjenica da si JUL-ovac po ideologiji i političkom stavu a ne demokrata.

pecaros pecaros 00:55 24.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

gedza.73

Ostaje činjenica da si JUL-ovac po ideologiji i političkom stavu a ne demokrata.



Najsmešnije od svega je što uopšte nisam ukapirao (najiskrenije) čemu služe ovi tvoji čaršavi citata Đinđića, zatim ovog misterioznog Švabe (zaista, otkud on ovde?) i onda mojih? Je l' ima neke razlike ili nema? I je l' to loše ili nije? Moram priznati da se nisam ni udubljivao previše, kao što niko i nije, jer bi to bio čist mazohizam.

Ono što sam ukapirao je da se u Ristićevom citatu spominje srpski nacionalizam, dok u Đinđićevom ne, pa je to dokaz da sam ja julovac. Da bi to pojačao, naknadno si ubacio jedan još veći citat, s kojim sam se, navodno, unapred složio.

Nego, eno ti gore šta sam napisao, ništa nisam menjao, pitaj šta ti nije jasno. Šta ti treba ova blamaža sa bednim nameštaljkama? Mada, već odavno sumnjam da neki ovde rade za novce.


gedza.73 gedza.73 10:00 24.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

Najsmešnije od svega je što uopšte nisam ukapirao (najiskrenije) čemu služe ovi tvoji čaršavi

Nisam ni sumnjao.
Svet nas (Srbiju) i dalje vidi kao komunistički bastion u Evropi. Nemački novinar baš to nasleđe pominje u svetlu današnjih dešavanja na tlu Srbije... ne znam otkud mu ideja
Kad pomeneš 'komunizam' na Zapadu prva asocijacija je neradni, lenji, diktatura, Severna Koreja, logori...

Izbori to redovno potvrđuju. Ovo što ti pričaš o Miloševićevom nacionalizmu zaboravljaš da je on zabranio izdavanje knjiga Slobodana Jovanovića kao nacionaliste koji rovari društveni samoupravljačko-socijalistički poredak kao i da je on skoro u svakom govoru naglašavao tekovine revolucije a JUL-ovci jugoslovenstvo i antifašizam.
On je na talasu socijalističke revolucije, antifažizma, stranih sila koje ruše našu zemlju, domaćih izdajnika i petokolonaških četnika, švedskog standarda dobio izbore a u saradnji sa JUL-om priliku da u poptunosti oblikuje devedesete godine i sadašnjicu. Od kriminalaca na ulicama, nestašica, partijskih direktora, batinaša, podele na izdajnike, privrede, ekonomije, privatizacija, svega onoga čemu smo prisustvovali.

Što čaršavi? Zato što deo blogera uporno priča kako je za demokratiju, toleranciju, kapitalizam, otvoreno društvo, protiv ksenofobije, rasizma, fašizma i onda se raspravalja sa tim stavovima a slaže sa jednim od ideologa i tvoritelja devedesetih. Zapad nas mrzi, najbolje se živelo u dve velike vojvođasnke firme, najveći neprijatelj nam je Evropa a najbolji prijatelji diktatori i terorističke organizacije, privatna svojina 'rekoMarksiLenjin' mora da bude državna i ostale nebuloze.

Ja sam pod moje komentare postavljao Đinđićeve citate sa kojima nisi baš bio saglasan i Ristićeve na koje nisi imao primedbe.

To vaspitanje u jednoumlju, uslovni refleks, zatvoren sistem parazitiranja se teško iskorenjuje i uvek stoji negde u podsvesti. Kao kod tebe i tebi sličnih. Koji se bune što moraju da čekaju u redu pa im je lakše da za njih neko red obiđe.
Drugi se buni što mora da baca đubre u kantu za optatke kad može i na trotoar. Treći što mora da radi, uči i trudi se kad će Partija da mu nađe radno mesto.

Četvrti plaču i nariču kad im VOđa odapne i što im država ne finansira prohteve.
TO je srž politički nezrelih, ekonomsko nesamostalnih glasača, u koje spadaš i ti, koji rade u jednom modu. Ili ono što je bilo pre (bilo je bolje sa svim ostalim trla baba lan) i ovim danas (ništa ne valja) umesto da uzmete sudbinu u svoje ruke.

Nije 'bedna blamaža' nego malecni ekperiment koji crve izbaci na površinu.

I opet ti kažem da nije 'naknadno ubačen veći citat' nego je iz tri rečenice samo skupljeno na jedno mesto. Iskreno nisi mi delovao baš toliko glup.

Filip Mladenović Filip Mladenović 10:32 24.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

FILIPIKE

Nebeska tela se kreću brzinom svetlosti, a nebeski narodi brzinom mraka.

Sve srpske zemlje se ne mogu ujediniti, ali zato podzemlja odlično saradjuju.

Izveštaj lekarske komisije govori o bolesti pojedinca, a izveštaj izborne komisije o bolesti nacije.

Zašto Beograd nema metro? Nema te svetske tehnologije koja se može probiti kroz njegovo podzemlje!

Iz knjige “Filipike”- Filipa Mladenovića 1990.
pecaros pecaros 10:44 24.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

gedza.73

Nije 'bedna blamaža' nego malecni ekperiment koji crve izbaci na površinu.


Jeste blamaža, ali i bedni udbaški metod gde se ne libiš od naknadnog prekrajanja svojih plitkoumnih podmetačina.

Ali, kao što rekoh, umesto da ovako glupavo "dokazuješ" kako ja "nisam Demokrata", zašto nisi pitao? Ja zaista nisam Demokrata, glasao sam za tu stranku samo kad nije bilo druge opcije. Ne čudi me što Đinđić u tvom citatu ne spominje srpski nacionalizam (što ne znači da ga nigde nije spominjao), zato sam i preferirao Građanski savez.

Koliko skučen mozak moraš imati da bi ustvrdio kako neko, kritikujući nacionalizam devedesetih, to radi zato što se u tome "slaže sa jednim od ideologa i tvoritelja devedesetih", jer je, bože moj, on isto radio? Pa to je čak ispod nivoa dečje logike.

A je l' su vam to na kursu za botovanje rekli da se podmetanjem kombinovanih istrgnutih citata može nešto dokazati? Hajde da tako ćaskamo par dana i dokazaću da radiš za Čaušeskua a ne za udbu.

Usput kakve veze ima ovaj Švaba sa bilo čim?
gedza.73 gedza.73 10:52 24.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

Izveštaj lekarske komisije govori o bolesti pojedinca, a izveštaj izborne komisije o bolesti nacije.

Ima odličan primer iz naše zajedničke Šumadije. Pojedinca koji je odbio da učestvuje u preraspodeli tuđe imovine su šikanirale vlasti bolesne nacije kad god su mogli. Lažne optužbe, kazne, zaplene... Domaćinska, poštena, radna i vredna kuća. A jezičavi. Zapečate im drvena kola pa dođu i napišu kaznu jer su pomerena da ne kisnu. karakteristike koje su pisali lokalni antifašisti 'tamo gde treba' su ih pratile dugi niz decenija i pravile im probleme na svakom koraku.

Tih devedesetih mesni službenik antifašista prijavljivao za vojne vežbe. Kao uostalom i kod mene Partijac, ponosni, kako ti kažeš, potomak antifašista i zaslužni drug član sa svim povlasticama društva kako pre tako i za vreme Miloševića.
Kabadahije.

Tako jedan kuka kako kako je radnik upropašten, ne može da se živi više u ovakvom društvu... Sitni lopovi sa porodičnom tradicijom. Mada su malo avanzovali i u krivične prijave sa zatvorskim kaznama. I oni se slažu da sve što su napravili su napravili u vreme Tita.

Tako da jesi u pravu što se tiče bolesti nacije (one jugoslovenske) ali ne i o bolesti pojedinca. Bilo je tu zdravih ljudi.
gedza.73 gedza.73 11:02 24.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

A je l' su vam to na kursu za botovanje rekli da se podmetanjem kombinovanih istrgnutih citata može nešto dokazati?

Samo stavovi. Građanski savez? Korać? ese sećaš priče koju je Maksa napisao u vezi njega? Odraslo u ideološkoj porodici pa priča o nečemu, kao i ti, a poptuno suprotno mu mozak radi.
Usput kakve veze ima ovaj Švaba sa bilo čim?

Pitaj Filipa. A lepo nas vidi.
dokazaću da radiš za Čaušeskua

To ti vidi sa Frijem. On kaže da Čaušesku nije ono što se priča, ovde kažu da Tito nije ono što se priča a svi bi u Švajcarsku, Nemačku pod uslovom da rade u vojvođanskim velikim firmama i da mogu da obilaze redove jer ih mrze da čekaju. manme brale šuplje i prazne priče.

Što se tiče tvoje tvrdnje o prepravkama tako si skoro napao jednu blogerku da je dodavala u svoj komentar iako sam ja ispratio diskusiju i tada si lagao. Pa si nakon toga odgovorio nešto u stilu 'šta me briga ko je ona ona je kao i ja anonimni bloger'

kritikujući nacionalizam devedesetih

Nadam se da znaš kako je ocena Plišanih revolucija bila kako pobeđuju nacionalističke, prozapadne i antikomunističke snage?

Nadam se da znaš kako je takva ocena upotrebljena i u slučaju Slovenaca i Hrvata ali ne i Jugoslovenske narodne armije kojom su rukovodili srpski kadrovi upućeni ka Moskvi?

Da je Srbija bila nacionalistička sedamdesetih i da je tada odabrala pravu stranu (zapadnu) sad bi ti sve petama u dupe pevao 'Nad Kraljevom živa vatra seva'
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:33 24.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

Akademska, crkvena, politička, medijska i vojno-policijska elita je većinski podržala Zlobu 1987, 1988, 1989, 1990...

A gradjanstvo?

Najveći dee je ćutao i trpeo /kao i sada/, a manji delovi su se podelili: jedni su emigrirali, drugi su dezertirali, treći su srbovali i ratovali, četvrti su se bunili, protestovali...

AV je ispostavljanje završnog računa navedene podrške Zlobi!
angie01 angie01 14:09 24.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

Ti, jednostavno, nisi sposoban da kažeš istinu. Bedni denuncijant. Udba će ceniti tvoju preduzimljivost.


on tako komunicira apsolutno sa svima koji su suprotnog misljenja od njegovog- koje je retrogradno i destruktivno.

uvek su njegovi komentari sustinski neposteni, jer su satavljeni od pacvorka raznih delova tekstova izvucenih iz konteksta i bez navoda odkale su, mahom iz sumnjivih izvora.

u poslednje vreme pribegava i kacenju delova komentara svojih sagovornika iz nekih davnih rasprava, opet izvucenih iz konteksta i sa kreiranim znacenjem...sto ces priznatni, deluje prilicno bolesno, ko normalan bi kopao po atarim blogovima i trazio neke komentare koje bi mogao da upotrebi u obicnom razgovoru na blogu:).

neko ko proziva klevetnicki tudje obrazovanje i posao, a ne sme da kaze ni dokle je on stigao sa skolovanjem niti sta radi, je tek poslebna prica.

tako da sve u svemu krajnjim nepostenim mutljavinama u kojima jos oponenta etiketira i ucitava mu kojesta, prakticno pokusava da sprovede ideju da nekog diskvalifikuje, na isti bedan i prljav, ali zato jadan nacin kao dnovinari kurira, informera ili pinka,...i nije ga sramota,...on ocigledno radi, neciji je bot- jer isto takvu tehnologiju u komunikaciji koriste i ostali sendvicari na drugim drustvenim mrezama, a on od nedavno-mora da je dobio instrukcije i prosao obuku:))), i predlazem ti da se ne smaras s njim, jer mu time samo pomazes, omogucvas njegovo prljavo angazovanje...koje nije vredno ni jednog trenutka paznje.
pecaros pecaros 15:05 24.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

angie01
on ocigledno radi, neciji je bot-


Eh, da je jedini... I to sve produktivno, na gotovs 24/7. Ne možeš više komentarisati a da se ne upetljaš u neko sranje.
gedza.73 gedza.73 16:05 24.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

Dotična blogerka se pravila da ne razume šta pišem i uporno ponavljala neko provokativno pitanje

Ako me sećanje ne vara, a potražiću, ti si je optužio da je prepravila svoj komentar. Što nije bilo istina. A sad vidim da ti je to prešlo u naviku.
Iz komentara sam shvatio da je u pitanju ugledna ličnost, šta se tu može.

Ja sam iz tvojih komentara zaključio da si ti neugledna ličnost al' šta se tu može.
'Dotična blogerka' je prevodila jednog od najvećih pisaca. Verovatno bi i ti nešto prevodio u kancelariji državnog preduzeća samo da si znao.
angie01 angie01 20:09 24.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

Misliš da tebi koja u privredi jedva dobacuje do frizera i pekara objašnjavam čime se bavim?


ne, mene uopste ne zanima cime se bavis, niti te pitam, niti spekulisem- upravo to i kazem, ti spekulises tudjim privatnim stvarima kao da imas neka saznanja o tome, a fakat ne znas, niti tako nesto treba da te zanima, jer to nije tvoja stvar, a kada te neko pita cime se bavis-nisam ja- ti neces da kazes:))),... jos malogradjanski komentarises ko je i zasto bitan, kao da su ovde ljudi registrovani po nekim palanackim kategorijama, po kojima bi trebalo da imaju i specijalno obracanje- valjda je normalno svima pristojno i korektno.

Da tebi pišemi listu domaćih i stranih privrednika sa kojima sarađujem ili listu stranih preduzeća sa kojim sarađujem? Sumnjam da bi shvatila čad i da ti nacrtam detalje.


...mogu da zamislim, zna se ko danas ucestvuje u dilovima i ko je pusten u takve tokove- uklapa se u sve sto si ovde pokazao.

a posto necu da se spustam na tvoj nivo, ostavicu te se istim takvim koji ti uvek pritrcava da ti tercira,...ja sam se obratila pecarosu, ne tebi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:55 24.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!


on tako komunicira.....

Pričaš o prisutnoj osobi u trećem licu.
Jel ti neko rekao, a trebali su tata i mama već, da je to nekulturno?
a ne sme da kaze ni dokle je on stigao sa skolovanjem niti sta radi, je tek poslebna prica.


pa to tebe ne interesuje, tako reče?
mene uopste ne zanima cime se bavis


Ili baviš i radiš znače različite stavri.

Saberi se jbt.


ili ovaj
Najsmešnije od svega je što uopšte nisam ukapirao (najiskrenije)


Ti nisi ukapirao i tebi to smešno?

Pa čitaj jbt, jednom, triput, stoputa ako ti toliko treba da bi ukapirao, ili pitaj da ti se posjasni.
A nemoj se smejati svojoj nesposobnosti da ukapiraš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:21 24.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

Njuše se.


Ko ti i endži.
gedza.73 gedza.73 21:23 24.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

angie01
ti spekulises tudjim privatnim stvarima kao da imas neka saznanja o tome

evo je gospodža učitavanka koja je grafički dizajner koji piše sisana slova? Špekulacija da ta osoba nema pojma o svom zanatu? Naravno. isto mišljenje imam i o obrazovanju Vazduplohova.
jos malogradjanski komentarises

To ti kažeš koja onako malograđanski sa visine komentarišeš razliku u godinama jednog bračnog para, podsmevaš se gojaznim ljudima?

a posto necu da se spustam na tvoj nivo, ostavicu te se istim takvim koji ti uvek pritrcava da ti tercira,...ja sam se obratila pecarosu, ne tebi.

Pa zar ti sama ne reče kako nikad ne daješ podršku na jadan i patetičan način?

Što se tiče nivoa. Da nemam poštovanje prema staramajkama ja bi' tebi svašta napisao na tvom blogu kad si branila ono rasističko smeće od teksta. Samo zbog tvojih godina sam se uzdržao.
gedza.73 gedza.73 21:28 24.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

pecaros
Ja sam iz tvojih komentara zaključio da si nemoralna budala.

Stvarno? što nisam poput tebe ogovarao kolegu sa posla, usput napominjuću kako je kolonista?
Ili što te čovek ne moli da čeka umesto tebe u redu pošto tebe mrzi?
Jesi napomenuo kako nisi ti od onih koji bi pitao da to učini za tebe kao nekoliko puta do tad već si očekivao da se on sam ponudi pa pošto nije ti se žalio na njega ovde na blogu?
Da ti nije možda palo na pamet da te provalio pa te otkačio kao šljam kome ne treba pomoći?


gedza.73 gedza.73 21:47 24.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

Kako vas plaćaju - fiksno, ili po broju otkucanih karaktera?

Fiksno plus bonus po šlajfni.
Dobro mi ide. Sad vidim kako ste vi jajare nekad lepo živeli od države pa reko' što da se i ja ne uglavim.
gedza.73 gedza.73 21:51 24.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

Uzgred, vidim da si našao blog oko koga si napravio čitavu zbrku, ali se ne izvinjavaš zbog gomile laži koju si ovde prosuo.

Mrzi me a jesam u pravu. Bunio si se da je prepravljan komentar.
Pošto sam tad baš pratio prepisku mogu da ti kažem kako si lagao.
pecaros pecaros 22:01 24.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

gedza.73
Uzgred, vidim da si našao blog oko koga si napravio čitavu zbrku, ali se ne izvinjavaš zbog gomile laži koju si ovde prosuo.

Mrzi me a jesam u pravu. Bunio si se da je prepravljan komentar.
Pošto sam tad baš pratio prepisku mogu da ti kažem kako si lagao.


Mrzi te da se izvinjavaš? Kakva danguba... Aj' zdravo.
gedza.73 gedza.73 22:09 24.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

Mrzi te da se izvinjavaš?

Da tražim.
sanjar sanjar 15:29 25.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

gedza.73
Ti si bespogovorno ubeđen da si nešto drugačiji od ovih zato što si pojurio za onim bradatim udbašem koji, je li, nije bio komunjara?

Ljubiša ti si? jesi, jesi, kriješ se pod nikom. (smajli koji preti prstom)
Čim je krenulo preduzetništvo

Čim je krenulo 1989. godine. Pre nisi mogao, nisi hteo ili bilo Ustavom zabranjeno? Četnici se infiltrirali u komunističko rukovodstvo kako bi reakcionarno rovarili iznutra.
odma' na berzu SIV-a da trguješ akcijama 'jakih' državnih preduzeća?
šta's'mislio da budeš Vuk hamović kad porasteš?
Kapitalizam, brale!

Nemaš ti pojma. Pravi si primer partijskog podanika i funkcionisanja NAmenske iz Lučana. Ima zanimljivo istraživanje s početka devedesetih u Srbiji u kome se radnici zalažu za nagrađivanje po učinku, otpuštanja neradnika ali protiv kapitalizma u kome, kako kažu, socijalistički radnici gladuju. Nije problem u nacionalizmu nego u komunističkom razmišljanju koje i ti promovišeš poprilično uvijeno u folije počev od ekonomije do Vođe.


oš ti pričam o poslovođama koji su postajali privatnici krajem osamdesetih, početkom devedesetih? Direktorima? Feudalci koji su mislili da su ljudi robovi koji moraju da im služe jer je iza njih partijska moć i sila.. Koji su lapali na sve strane podmićivanjem radnika sitnim povlasticama. koji su napravili ovakav komunokapitalizam i zakone o privatizacijama.

Bilo je da su likovi tvog profila, nazovi ih kako hoćeš, srušili Markovićev program

Lepo bi bilo da je istina. Kvaka je što su se radnici, baš mentalni sklop opisan u Švabinom tekstu, pobunili jer se izračunalo da je oko 20 posto njih višak a i direktori ih nahuškali pošto bi i oni ostali bez prihoda za koje nisu nešto preterano krvarili.



Da!
Poprilično korektan opis!
Prvu firmu sam osnovao 88. godine.
gedza.73 gedza.73 17:03 25.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

pecaros
Slažeš se sa botinom koji se svađa sam sa sobom, ne bi li zaradio današnji sendvič. Potraži u ovom (ili bilo kojem) blogu nešto čemu bi ovaj post kontrirao

Aj onda da dam jedan koristan savet. Nemoj da se grebeš kao što si naučio nego plati knjigovođi, ili bilo kom drugom, za posao koji radi za tebe.
gedza.73 gedza.73 19:14 25.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

Nego, pošto si očigledno našao sporni blog, nadam se da ćeš se izviniti za lagarije koje si ovde izneo?

Nisam našao i neću. Nije mi teško da se izvinim. Iskopaće tebe Bili kad tad.
Kako da ti ne uzvratim dobrotom na dobrotu? Ti se brineš za mene dal' sam bot, koliko zarađujem na blogu a ja tebi dajem savet da se u stvarnom životu ne grebeš, da se ljudima ne penješ na grbaču, ne bacaš žubre van kante i ne obilaziš redove preko veze jer onda neki čovek mora da čeka više nego što bi trebalo.
Jes' da si to naučio na poslu u 'dve najveće vojvođanske firme' ali nikad nije kasno da postaneš pošten čovek i savestan pripadnik ove naše zajednice.

Korak po korak, svi da uložimo napor kako bi nam bilo bolje.

Nego jel' primećuješ čudnu podudarnost da je nestalo par komentara i da nam nema najveće cmizdre bloga?
Da sam paranoik pomislio bi da je drukara i potkazivač ali pošto nisam videću da li će objaviti blog u vezi onog događaja čim budem našao vremena da ga pripremim kako treba.

Usput priča o Teokarevićima



'Bajča'

Leskovac je 1931. godine imao 26 fabrika.
Srbija je primer kako ozbiljnu državu mogu da upropaste fanatici.
g.radicevic g.radicevic 08:53 26.06.2020

Re: SVE JE ZAUVEK, DOK VIŠE NIJE!

onda smo izgubili svaku šansu za normalno uređeno društvo.

ili je nikad nismo ni imali
osim možda 2000-2003, dok veliki igrači nisu skontali da situacija može da se ''otrgne kontroli''




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana