Kućni ljubimci

Nema ga tri dana

zilikaka RSS / 30.06.2020. u 19:58

Da mu se nije štogod desilo?



Komentari (355)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 12:08 03.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

da nas nema, trebalo bi nas izmisliti, baš ovakve kakvi smo.

sami sebi na poslednjem mestu




principessa_etrusca principessa_etrusca 12:29 03.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

то да, запад кад ратује међусобно, онда се не треби и не сатире, али ван свог кружока, јако су ефикасни... од крсташких ратова, колонија, индијанаца, нациста... подугачак списак

До неке границе. Прво питање је ко је тачно у том "кружоку" (Ирци очито нису).
Такође, бомардовање Дрездена је однело неколико десетина хиљада живота немачких цивила.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:15 03.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Ima ih par hiljada, to nije koliko hoćeš.
Samo je čudno da si umesto plemena koja su živela i žive u Koloradu ti pomenuo baš ove kojih ima malo i nisu lokalno pleme.


Ma, ok, zaleteo si se, ali eto sad si naučio da ima i Čirokija kod nas, za brojeve ne znam, nisam proveravao cenzus kad sam pisao komentar, jasno je da je to tebi sad najbitnije, kao i to da slučajno ne budu neki dođoši Indijanci kad se dele stipendije, ali, eto, meni to nije toliko bitno, ako mi veruješ na reč.

Misliš nisu ti preci oteli nego si ti kupio oteto ?
A, onda je sve u redu.


Taj argument o mom navodnom licemerju ti je glup od početka, skoro kao i ovaj da ne znam da Čiroki nisu kolorađansko pleme pa se zato nemam šta zalagati za pomoć, ali vidim da uživaš u tome, pa te ne bih dalje ometao.

I srećan ti Dan nezavisnosti (to se nisi setio da mi čestitaš, nego celu noć brojiš krvna zrnca indijancima, i pokušavaš da me uloviš u nekakvom neznanju i licemerju koje su umislio, ccc...)


sanjar sanjar 14:32 03.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

srdjan.pajic
Ima ih par hiljada, to nije koliko hoćeš.
Samo je čudno da si umesto plemena koja su živela i žive u Koloradu ti pomenuo baš ove kojih ima malo i nisu lokalno pleme.


Ma, ok, zaleteo si se, ali eto sad si naučio da ima i Čirokija kod nas, za brojeve ne znam, nisam proveravao cenzus kad sam pisao komentar, jasno je da je to tebi sad najbitnije, kao i to da slučajno ne budu neki dođoši Indijanci kad se dele stipendije, ali, eto, meni to nije toliko bitno, ako mi veruješ na reč.

...


Zašto bi ti verovao na reč?
Mislim, njegova stvar - baš me briga.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:20 03.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Zašto bi ti verovao na reč?
Mislim, njegova stvar - baš me briga.


A zašto ne bi?

Slučajno mi od svih indijanaca koji žive ovde u komšiluku pali čestiti Čirokiji prvi napamet, a on se uvatio za to što su dođoši, kao da je ne znam kakav diskvalifikujući propust u mom izlaganju bio u pitanju, a pri tome je sasvim u krivu jer je bio lenj da pročita još dva reda na vikipediji...idi begaj. Baška što su i svi ti Indijanci, koje je oštro kritikovao drug Vejn pa mu sad sobaljenu satutuu zapišavaju kerovi na proplanku, isto tako dođoši, usput utamanili praindijance, a ovi dinaosauruse prakonje, a ni između sebe se nisu nimalo štedeli kad je otimanje teritorija i imovine bilo u pitanju.

Nego, čarli, na čijoj otetoj zemlji je ono beše tvoja kuća? Bejahu li to neki Iliri, znači Albanci, pa ih okupiraše Rimljani, pa onda smlatiše ovi naši varvari kad su prešli Karpate, pobili sve, pre toga silovali, i tu se nastanili? I sad da ti istrči tu neko malo Ilirče, da prosi, ili duva lepak, jel bi mu pomogao da se snađe, ili bi se samo zamislio nad nedelima svojih dalekih predaka koji im zemlju oteše a njega u prosjaka pretvoriše i skočio sa mosta, ili bi okrenuo glavu na drugu stranu?








srdjan.pajic srdjan.pajic 16:32 03.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

g.radicevic
E, nego da ispričam priču. Išao ja pre mnogo godina da vidim te Indijance, ovde kod nas


Nego jel znaš da 92% ovih što protestvuju i obaraju spomenike žive kod mame i tate ?


То су методе које су примењиване у Зимбабвеу раних 2000-их


Nego ovi woke talibani su se dosetili da su nacionalni parkovi leglo sistematskog rasizma (šta god to bilo).


Nego, gde ode Hong Kong? Podigli jedra i otplovili niz South China Sea?


šta ti je ''duša svetosavska i slovenska''. i u trenucima najveće brige i strahova što ga nema već 3-4 dana, ona pati i saoseća i sa drugim ubogima, slabima i ugroženima diljem majčice nam zemlje.

da nas nema, trebalo bi nas izmisliti, baš ovakve kakvi smo.



sami sebi na poslednjem mestu






A koga nema tri dana? Sečem neke spomenika za pretapanje, pa nisam pratio dešavanja u matici. Usput, plasma cutter je keva, najbolji izum ikad (posle mikrotalasne).
nikvet pn nikvet pn 16:44 03.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju


srdjan.pajic
Sečem neke spomenika za pratapanje




sanjar sanjar 17:30 03.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

srdjan.pajic
Zašto bi ti verovao na reč?
Mislim, njegova stvar - baš me briga.


A zašto ne bi?

Slučajno mi od svih indijanaca koji žive ovde u komšiluku pali čestiti Čirokiji prvi napamet, a on se uvatio za to što su dođoši, kao da je ne znam kakav diskvalifikujući propust u mom izlaganju bio u pitanju, a pri tome je sasvim u krivu jer je bio lenj da pročita još dva reda na vikipediji...idi begaj. Baška što su i svi ti Indijanci, koje je oštro kritikovao drug Vejn pa mu sad sobaljenu satutuu zapišavaju kerovi na proplanku, isto tako dođoši, usput utamanili praindijance, a ovi dinaosauruse prakonje, a ni između sebe se nisu nimalo štedeli kad je otimanje teritorija i imovine bilo u pitanju.

Nego, čarli, na čijoj otetoj zemlji je ono beše tvoja kuća? Bejahu li to neki Iliri, znači Albanci, pa ih okupiraše Rimljani, pa onda smlatiše ovi naši varvari kad su prešli Karpate, pobili sve, pre toga silovali, i tu se nastanili? I sad da ti istrči tu neko malo Ilirče, da prosi, ili duva lepak, jel bi mu pomogao da se snađe, ili bi se samo zamislio nad nedelima svojih dalekih predaka koji im zemlju oteše a njega u prosjaka pretvoriše i skočio sa mosta, ili bi okrenuo glavu na drugu stranu?


To je istorija koju su tebi (i tebi sličnima) uvalili austo-ugari - i ostali mrzitelji Srba (i ostalih Slovena) ... kako su došli u stoleću sedmom na ove prostore i slično.
Mene njihova istorija ne dotiče.
Nego ti, lepo, sledeći puta kada dođeš u maticu, trkni do Lepenskog vira.
No - ni to nije najbitnije.
Jer ja tebi ništa ne predbacujem.
Kao, na primer, ni današnjim Švabama.
Jer - niko ne može biti odgovoran za zlodela svojih predaka.
Ono za šta može - e to je da ih relativizuje.
Što se mene, dodatno, tiče - ne ponosim se ni jednim zločinom što su moji učinili drugima.
Isto tako, ne mucam kada kažem da su našima drugi učinili mnogo više zla.
Eee, sada - što ovo drugo nije konjukturno i naplativo - šta da se radi.
zilikaka zilikaka 19:10 03.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju



A koga nema tri dana?

A, pa pojavio se, ne pratiš.
Doduše, malo natečen, ofucan i prilično neurozan, al ipak je tu.
Sečem neke spomenika za pretapanje, pa nisam pratio dešavanja u matici.

Nećeš se u naše selo od taj zanat leba najesti. Slabo ovi mare za spomenike, bolje im ide keš i vlasnički udeo.
To kolko da znaš da se ne nadaš ni za posle.
bene_geserit bene_geserit 20:31 03.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

To je istorija koju su tebi (i tebi sličnima) uvalili austo-ugari - i ostali mrzitelji Srba (i ostalih Slovena) ... kako su došli u stoleću sedmom na ove prostore i slično.

Ima par interesantnih knjiga o Srbima pre Nemanjića.
"Srpske zemlje pre Nemanjića - od 7. do 10. veka" - Marko Aleksić
"Portreti srpskih vladara : IX-XII vek" - Tibor Živković
bene_geserit bene_geserit 20:37 03.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

a čijoj otetoj zemlji je ono beše tvoja kuća? Bejahu li to neki Iliri, znači Albanci, pa ih okupiraše Rimljani, pa onda smlatiše ovi naši varvari kad su prešli Karpate, pobili sve, pre toga silovali, i tu se nastanili? I sad da ti istrči tu neko malo Ilirče, da prosi, ili duva lepak, jel bi mu pomogao da se snađe, ili bi se samo zamislio nad nedelima svojih dalekih predaka koji im zemlju oteše a njega u prosjaka pretvoriše i skočio sa mosta, ili bi okrenuo glavu na drugu stranu?

Taman pomisli čovek da si se unormalio kad si u drugom delu pasusa opet vratio na trabunjanje gluposti.

Svako parče zemlje na kugli zemaljskoj je oteto nekad nekome, ko je bio jači prisvojio ga je za sebe.
Ali kakve veze to ima sa ljudima danas ? Niko živ ovih dana nije ubijao i proterivao Indijance ili imao robove.
Zbog čega bi pre pomogao malom Ilirčetu a ne malom Srbinu koji prosi ?
Tačnije, da iole mozga imaš ne bi razmišljao o nekoj pomoći nekom malom Indijančetu već npr. nekom malom Srbinu sa Kosova. Imaš dovoljno ugroženih pripadnika svog naroda.
milisav68 milisav68 21:04 03.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Zbog čega bi pre pomogao malom Ilirčetu a ne malom Srbinu koji prosi, i zbog čega etnicitet (ili boja kože) tu igra bilo kakvu ulogu ?

Ma pere savest, vlada kojoj obojica plaćate porez je zavila u crno pola sveta.

Nego, neće sve ovo da izađe na dobro.Jutros u vozu iz Niša petorica momaka, sa nekog bliskog istoka u maskirnim odelima dođoše u Beograd.Verovatno će dalje ka EU.

Nimalo prijatan osećaj.
shmoo shmoo 00:03 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

srdjan.pajic


čestiti Čirokiji




Никога нећемо називати честитим докле год не усвоји закон о истополним брачним заједницама!


Него, је л' ово истина? Или трач?



Often characterized as one of the world’s oldest participatory democracies, the confederacy has persisted into the 21st century.




Да препоручам и ја једну књигу о Србима пре Немањића:










srdjan.pajic srdjan.pajic 00:45 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Nego ti, lepo, sledeći puta kada dođeš u maticu, trkni do Lepenskog vira.


E, da si ti živ i zdrav, čarli, ja sam svakog ko je došao iz Ameriku u posetu odma vodio u Lepenski vir, i u Vinču, malo mi bilo teže da ih ubedim da su to sve bili Srbi, jer su ovi bili mali i kvrgavi, ni nalik na naš fenotip, plus su bili neagresivni trgovci, a ne nadrkani stočari koji su voleli da se biju, a na koje mi dosta više ličimo. Ali kako sam vikao dovoljno glasno i jako mlatarao rukama, mislim da sam ih na kraju ubedio. Šta ću kad nemam tu erudiciju druga Omege kad su te stvari u pitanju!

srdjan.pajic srdjan.pajic 01:15 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Svako parče zemlje na kugli zemaljskoj je oteto nekad nekome, ko je bio jači prisvojio ga je za sebe.
Ali kakve veze to ima sa ljudima danas ?


Ček, jel ovo pitaš samog sebe, pošto mi se učinilo da si gore ti mene prozivao po pitanju porekla imovine koju sam navodno oteo indijancima?


Zbog čega bi pre pomogao malom Ilirčetu a ne malom Srbinu koji prosi ?
Tačnije, da iole mozga imaš ne bi razmišljao o nekoj pomoći nekom malom Indijančetu već npr. nekom malom Srbinu sa Kosova. Imaš dovoljno ugroženih pripadnika svog naroda.



Vidi to tamo sa čarlijam, pošto je njemu kuća na imovini nekih Ilira, i vidiš kako sad vrda i izmišlja nekle rodbinske veze sa čestitim Vinčacima i ovim drugim, Lepenskim vircima, samo da izbegne svoje obaveze prema urnisanim prvobitnim vlasnicima poljana i pašnjaka.

A da nisi toliko zaribao usled brojanja krvnih zrnaca pod kukuljicom, slabija ventilacija, znao bi da nije kulturno da određuješ drugima kome će i kako da pomognu ako su u prilici i da im prebacuješ na izboru, pogotovu ako nisi upućen u isti.




srdjan.pajic srdjan.pajic 01:26 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Ma pere savest, vlada kojoj obojica plaćate porez je zavila u crno pola sveta.


To je, druže Milisave, omiljena teza za uvod u raspravu svih dokonih ispijača piva i vinjaka ispred dragstora, obično posle druge rečenice i dva jača cuga zaborave šta su hteli da kažu i prebace se na nešto konkretno što ih tišti.

Dakle, šta tebe tišti, reci, da vidimo jel možemo nekako da pomognemo (porez da ne plaćamo ne možemo, izvini, ruke su nam vezane po tom pitanju).

bene_geserit bene_geserit 01:42 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

pošto mi se učinilo da si gore ti mene prozivao po pitanju porekla imovine koju sam navodno oteo indijancima

Pogrešno ti se učinilo, ja sam tebe prozivao za hipokriziju.
To da li je neko oteo Indijansku zemlju pre 200 ili 400 godina me potpuno zabole ona stvar.
I ne vidim zbog čega bi Colorado University primao nekog Čejenče a ne pametnije i vrednije Kinešče ili Srpče zbog toga što je neko nekom davno oteo neku zemlju.

Nego šta kaže ova tvoja rodbina iz Minesote, bio im par sati zatvoren autoput zbog protesta jer je neko nekog u Somaliji optužio za krađu konja pre 130 godina.
Ah, čari diversitija.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:50 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

A, pa pojavio se, ne pratiš.
Doduše, malo natečen, ofucan i prilično neurozan, al ipak je tu.


A, mislite na Njega? Ne znam, nisam primetio ni izostanak jer vesti iz bivše Ilirije Vinče pratim sa par dana zakašnjenja. Ozim toga, on meni uvek deluje natečeno na tim konferencijama za štampu, a i inače, kao da ima ozbiljne crevne tegobe, ko i ovaj naš Crveni pavijan, to je izgleda nešto u tim desničarskm predsednicima što im probavi ne da mira.

Nego, jel se to meni učinilo da su On i Stranka upravo ukrali izbore u Srbiji, i niko ovde na blogu ni da bekne, no se svi kao u španskm serijama bavimo ovim pijanim nadrkanim crncima marksistima 92-posto neradnicima i vucibatinama što iz čista mira ruše spomenike čestitih generala kukuljičara i robovlasnika koji su se istakli u klanju istih pre vek i po, i na drugoj strani zemljine kugle manje više? Pravljenje prioriteta nam izgleda stvarno nije jača strana kako to radojica gore vispreno primeti.

Ne znam, u moje vreme kad se to poslednji put desilo, su ljudi već bili na ulicama, lideri opozicije se drali u megafon sa balkona, sajevci mazali bejzbol palice lojem, i za jedva tri četiri meseca takvog činodejstvovanja se potipisivao Lex Specialis. Ali ovi, milenijalsi, bre, nizašta nisu.


srdjan.pajic srdjan.pajic 02:00 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Pogrešno ti se učinilo, ja sam tebe prozivao za hipokriziju.


Da, hipokriziju u vezi sa posedovanjem otete indijanske imovine... ali lepo je videti kako sad pedalaš unazad, samo nastavi.

I ne vidim zbog čega bi Colorado University primao nekog Čejenče a ne pametnije i vrednije Kinešče ili Srpče zbog toga što je neko nekom davno oteo neku zemlju.


I to sam objasnio: ne zbog otete im zemlje i moje kuće na njoj, nego da ne bi malo Čejenče (Čirokče) istrulilo u rezervatu bez ikakve šanse za normalan život. A i malo Srpče bi valjda trebalo da ostane u Srbiji, i tamo radi za srpsku stvar, ako sam dobro razumeo te tvoje principe i prioritete.

Nego šta kaže ova tvoja rodbina iz Minesote, bio im par sati zatvoren autoput zbog protesta jer je neko nekog u Somaliji optužio za krađu konja pre 130 godina.
Ah, čari diversitija.


Ne znam šta kažu, i nije Minesota jedan auto put (dobro, skoro pa jeste) ali javiću ti kad saznam.



edit: Nego, bre, bene, jel ti stvarno nemaš šta pametnije da radiš nego da se ovde nadmudruješ sa mnom oko malog Čirokčeta? Jel slavite vi ovaj blagdan, jel vrtiš nekog skičavca na roštilju, ideš negde na kampovanje?

Kod nas svi kampovi poslovično zauzeti (iako samo 20% Crnaca ide u kampove), to jest ne primaju rezervacije, a znam od prošle godine da se ne treba zajebati pa krenuti po principu first in first served, bar ne sa malom decom u kolima, zamalo da ostanemo da spavamo kod medveda u jazbini. Pa sad sa ćerom pregovaram "kampovanje" u dvorištu. A onda idemo da vidimo lavove i tigrove tamo u onom azilu, sem ako ne zatvore autoput zbog tog Somalijca što je krao konje.

bene_geserit bene_geserit 02:15 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

malo Srpče bi valjda trebalo da ostane u Srbiji, i tamo radi za srpsku stvar, ako sam dobro razumeo te tvoje principe i prioritete

Opet ništa nisi razumeo.
Malo Srpče tj. njegovi roditelji mogu da odu gde žele (a tamo hoće da ih prime) jer su slobodni ljudi i imaju glavu da razmisle.
Ali tamo gde odu svakako treba da se bore da budu ravnopravni sa drugima, i da se bore za to da zemlja u koju su stigli bude što uspešnija, što će reći bazirana na meritokratiji a ne na marksističkim kvotama i sličnim sranjima.
I to sam objasnio: ne zbog otete im zemlje i moje kuće na njoj, nego da ne bi malo Čejenče istrulilo u rezervatu bez ikakve šanse za normalan život.

Svako dete koje bi istrulilo negde bez šanse za normalan život treba valjda šansu da dobije a ne da šansa bude bazirana na boji kože. I šansa nije da te prime na fakultet na kvotu, oni koji istrule istrule mnogo pre toga.
bene_geserit bene_geserit 02:54 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Kod nas svi kampovi poslovično zauzeti (iako samo 20% Crnaca ide u kampove), to jest ne primaju rezervacije

Ma bio sam rezervisao Yellowstone ove godine, oko 3 nedelje tamo vamo, ali smo odustali, delom zbog ćerke jer intenzivno sprema SAT i ostalo, delom zbog toga što ima 17 sati vožnje od mene do tamo pa mi se ne provodi toliko dana u putu a još po vrelim državama u sred leta.

Al ne brini sad mi kreće nešto bitno na poslu pa ću slabo imati vremena da se prepucavam ovde sa tobom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:06 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

bene_geserit
Kod nas svi kampovi poslovično zauzeti (iako samo 20% Crnaca ide u kampove), to jest ne primaju rezervacije

Ma bio sam rezervisao Yellowstone ove godine, oko 3 nedelje tamo vamo, ali smo odustali, delom zbog ćerke jer intenzivno sprema SAT i ostalo, delom zbog toga što ima 17 sati vožnje od mene do tamo pa mi se ne provodi toliko dana u putu a još po vrelim državama u sred leta.

Al ne brini sad mi kreće nešto bitno na poslu pa ću slabo imati vremena da se prepucavam ovde sa tobom.


Mi smo se oštrili da odemo do Josemita, ali ova manja bi teško podnela toliki put do tamo, iako ima usput puno toga da se obiđe. Plus i ja imam sad kao za inat posla preko glave, i teško mi je da uzmem više od nedelju dana odmora preko leta, zapravo sigurno do Oktobra ili Novembra. Tako da smo se orjentisali na lokal, možda odemo do Vajominga, na Glendo, tamo ima lepih kampova, a i neki naši drugari imaju vikendicu i jedrilicu. I da overimo Black Hills, i Mt Rašmor u Dakoti, dok to nisu rasklopili i zatrpali ovi revolucionari.

Ali sam, jebote, kupio bazenče za klinke, jer ne radi ovaj lokalni otvoreni bazen gde obično idemo leti, pa mi sad u dvorištu visi ceo dečiji komšiluk, mora bebisiterka da ih prebrojava da se neko nije udavilo nedajbože... ali bar više ne brinem da se ova ne polomi na nečijoj trampolini.

I onda sam se stisnuo za filter, mislio sam koji će mi đoku, stavim deci kadicu pored da malo properu noge i to je to. Sine, kad je posle nedelju dana to postalo Kalovita, zapatile se neke alge i lišajevi, sluz, hteo sam da povratim, verovatno se i neki rakun tu olakšao, ma sačuvaj bože, jedva sam to oprao, usput uspeo i da pocepam bazen na nešto na čemu sam ga prao ili sušio, a nisam video, pa kad sam ga napunio počeo polako da curi negde na dnu. I čekam sad da se isprazni pa da ga okrpim. I natakario sam filter, i sad je voda kao flaširana, sipamo i neke hemikalije.




principessa_etrusca principessa_etrusca 06:07 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

bene_geserit
To je istorija koju su tebi (i tebi sličnima) uvalili austo-ugari - i ostali mrzitelji Srba (i ostalih Slovena) ... kako su došli u stoleću sedmom na ove prostore i slično.

Ima par interesantnih knjiga o Srbima pre Nemanjića.
"Srpske zemlje pre Nemanjića - od 7. do 10. veka" - Marko Aleksić
"Portreti srpskih vladara : IX-XII vek" - Tibor Živković

Професор Иво Вукчевић (Vukcevich) је у Калифорнији издао једну колекцију докумената из разноврсних извора, Rex Germanorum, Populos Sclavorum (ЛИНК), која је одлична основа за даље истраживање.



milisav68 milisav68 07:34 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

To je, druže Milisave, omiljena teza za uvod u raspravu svih dokonih ispijača piva i vinjaka ispred dragstora, obično posle druge rečenice i dva jača cuga zaborave šta su hteli da kažu i prebace se na nešto konkretno što ih tišti.



Standardan kliše o pivu ispred prodavnice.

Pričamo o principima, odnosno o držanju pridike o moralu - sa visine.

Ako svi treba da budemo ravnopravni, zašto je bitna nacionalnost ili boja kože onoga kome treba da pomognemo?
Dakle, šta tebe tišti, reci, da vidimo jel možemo nekako da pomognemo (porez da ne plaćamo ne možemo, izvini, ruke su nam vezane po tom pitanju).

Niko te ne tera da ne plaćaš porez, već da ne kakiš kako su američki Arkani pošteniji od srpskih.
shmoo shmoo 07:34 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

principessa_etrusca
bene_geserit
To je istorija koju su tebi (i tebi sličnima) uvalili austo-ugari - i ostali mrzitelji Srba (i ostalih Slovena) ... kako su došli u stoleću sedmom na ove prostore i slično.

Ima par interesantnih knjiga o Srbima pre Nemanjića.
"Srpske zemlje pre Nemanjića - od 7. do 10. veka" - Marko Aleksić
"Portreti srpskih vladara : IX-XII vek" - Tibor Živković

Професор Иво Вукчевић (Vukcevich) је у Калифорнији издао једну колекцију докумената из разноврсних извора, Rex Germanorum, Populos Sclavorum (ЛИНК), која је одлична основа за даље истраживање.





Хвала, Принцезо!


Иначе, ова књига Марка Алексића "Српске земље пре Немањића" коју је Сестра из реда Бин Џесерита препоручала стварно је добра. Помињао сам је на оном блогу о две декларације у вези са стањем и положајем српског језика у нашем образовању и култури. И цитирао сам један њен делић Доксу на његов захтев.

Мени је била откровење јер, заправо, колико се сећам, моја генерација је у школи учила српску историју од Немањића па надаље јер вероватно и није могло другачије због тадашњег недостатка (неоткривености) поузданих извора и археолошких артефаката за тај период пре Немањића.

Што би се рекло, за мене је то било ново градиво. И кнез Дерван/Дрван ми постаде једна од најмоиљенијих историјских личности. (ЛИНК)

Зато се и придружујем препорукама.

Ову другу књигу Тибора Живковића коју је поменуо Бене нисам читао... Намеравам.







sanjar sanjar 08:26 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

srdjan.pajic
Svako parče zemlje na kugli zemaljskoj je oteto nekad nekome, ko je bio jači prisvojio ga je za sebe.
Ali kakve veze to ima sa ljudima danas ?


Ček, jel ovo pitaš samog sebe, pošto mi se učinilo da si gore ti mene prozivao po pitanju porekla imovine koju sam navodno oteo indijancima?


Zbog čega bi pre pomogao malom Ilirčetu a ne malom Srbinu koji prosi ?
Tačnije, da iole mozga imaš ne bi razmišljao o nekoj pomoći nekom malom Indijančetu već npr. nekom malom Srbinu sa Kosova. Imaš dovoljno ugroženih pripadnika svog naroda.



Vidi to tamo sa čarlijam, pošto je njemu kuća na imovini nekih Ilira, i vidiš kako sad vrda i izmišlja nekle rodbinske veze sa čestitim Vinčacima i ovim drugim, Lepenskim vircima, samo da izbegne svoje obaveze prema urnisanim prvobitnim vlasnicima poljana i pašnjaka.

A da nisi toliko zaribao usled brojanja krvnih zrnaca pod kukuljicom, slabija ventilacija, znao bi da nije kulturno da određuješ drugima kome će i kako da pomognu ako su u prilici i da im prebacuješ na izboru, pogotovu ako nisi upućen u isti.



Da, da.
No, ja verujem da ti (i tebi slični) imate više ljubavi za polarne lisice i pingvine, nego za svoje.
Jer - je voleti polarne lisice i pigvine relaksirajuća i neobavezujuća ljubav.
shmoo shmoo 09:10 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

milisav68

Niko te ne tera da ne plaćaš porez, već da ne kakiš kako su američki Arkani pošteniji od srpskih.









I believe in America. America has made my fortune, and I raised my daughter in the American fashion. I gave her freedom, but I taught her never to dishonor her family.








vcucko vcucko 10:01 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

srdjan.pajic


Vidi to tamo sa čarlijam, pošto je njemu kuća na imovini nekih Ilira, i vidiš kako sad vrda i izmišlja nekle rodbinske veze sa čestitim Vinčacima i ovim drugim, Lepenskim vircima, samo da izbegne svoje obaveze prema urnisanim prvobitnim vlasnicima poljana i pašnjaka.


Jbg kad ličimo. Nije da nije

shmoo shmoo 10:26 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

vcucko
srdjan.pajic


Vidi to tamo sa čarlijam, pošto je njemu kuća na imovini nekih Ilira, i vidiš kako sad vrda i izmišlja nekle rodbinske veze sa čestitim Vinčacima i ovim drugim, Lepenskim vircima, samo da izbegne svoje obaveze prema urnisanim prvobitnim vlasnicima poljana i pašnjaka.


Jbg kad ličimo. Nije da nije






Пљунути министар војни, кеве ми!








(Брате рођени, позлило му је када је ђенерал запјевао.)


srdjan.pajic srdjan.pajic 18:47 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Standardan kliše o pivu ispred prodavnice.


Ne, nego standarna uvodna teza pred prvi gutljaj piva i vinjačića. A i ostatak komentara je na tom nivou.

Pričamo o principima, odnosno o držanju pridike o moralu - sa visine.

Ako svi treba da budemo ravnopravni, zašto je bitna nacionalnost ili boja kože onoga kome treba da pomognemo?


Kome je bitna nacionalnost ili boja kože? Ovde je jedino drug bene negodovao po tom kriterijumu: zašto bih ja pomagao nekom Čirokčetu ovde, a ne nekom Srpčetu tamo (nema veze što jedno ne isključuje drugo), tako da vidi to da raspraviš sa njim. Ovde kod nas je sitacija takva da su mali obojeni Čirokiji u rezervatu u startu u zaostatku, nešto kao oni đaci pešaci po zabitima u Srbiji, samo mnogo gore, i na konto toga dobiju koji poen ekstra jer dolaze iz pasivnih krajeva), a mali beli štagodveć su mahom u boljoj startnoj poziciji, ne svi, naravno, ima i tu sirotinje, ali smo se sad fokusirali na Indijance posle primedbe na čijoj zemlji je moje dvorište, jelte i da im je naneta istorijska nepravda, itd.). E, kad jednom nikad ne bude bilo tih rezervata, i svi budemo imali manjeviše iste startne pozicije, onda može da se ukine taj poen na pasivni kraj, ili rezervat, to jest tako ja bar to vidim i zalažem se.


Niko te ne tera da ne plaćaš porez, već da ne kakiš kako su američki Arkani pošteniji od srpskih.


Ne znam gde si video te "američke arkane" kad si pisao gornji komentar o porezima i zavijanju pola sveta u crno, verovatno isto ispred dragstora posle sedmog vinjaka, a i moje vrednovanje istih po pitanju poštenja. Za srpske su svi čuli. A, ti bi, ustvari, jako voleo da se to zaboravi, gurne pod tepih, da niko ne pominje šta su radili, sa kojim ciljem, ko je sve tu sramotu podržavao i zašto, itd, dakle, pranje savesti guranjem pod tepih. E, pa netje motji (dok me ne banuju ovde! )
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:48 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Пљунути министар војни, кеве ми!


Isuse, zapanjujuća sličnost, samo ovaj naš ima nekoliko lica kojima žonglira u isto vreme, ne verujem da su Lepenski virci znali sa taj poremećaj ličnosti.
sanjar sanjar 18:56 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

srdjan.pajic
Standardan kliše o pivu ispred prodavnice.


Ne, nego standarna uvodna teza pred prvi gutljaj piva i vinjačića. A i ostatak komentara je na tom nivou.

Pričamo o principima, odnosno o držanju pridike o moralu - sa visine.

Ako svi treba da budemo ravnopravni, zašto je bitna nacionalnost ili boja kože onoga kome treba da pomognemo?


Kome je bitna nacionalnost ili boja kože? Ovde je jedino drug bene negodovao po tom kriterijumu: zašto bih ja pomagao nekom Čirokčetu ovde, a ne nekom Srpčetu tamo (nema veze što jedno ne isključuje drugo), tako da vidi to da raspraviš sa njim. Ovde kod nas je sitacija takva da su mali obojeni Čirokiji u rezervatu u startu u zaostatku, nešto kao oni đaci pešaci po zabitima u Srbiji, samo mnogo gore, i na konto toga dobiju koji poen ekstra jer dolaze iz pasivnih krajeva), a mali beli štagodveć su mahom u boljoj startnoj poziciji, ne svi, naravno, ima i tu sirotinje, ali samo se sad fokusirali na Indijance posle primedbe na čijoj zemlji je moje dvorište, jelte i da im je naneta istorijska ne pravde, itd.). E, kad jednom nikad ne bude bilo tih rezervata, i svi budemo imali manjeviše iste startne pozicije, onda može da se ukine taj poen na pasivni kraj, ili rezervat, to jest tako ja bar to vidim i zalažem se.


Niko te ne tera da ne plaćaš porez, već da ne kakiš kako su američki Arkani pošteniji od srpskih.


Ne znam gde si video te "američke arkane" kad si pisao gornji komentar o porezima i zavijanju pola sveta u crno, verovatno isto ispred dragstora posle sedmog vinjaka, a i moje vrednovanje istih po pitanju poštenja. Za srpske su svi čuli. A, ti bi, ustvari, jako voleo da se to zaboravi, gurne pod tepih, da niko ne pominje šta su radili, sa kojim ciljem, ko je sve tu sramotu podržavao i zašto, itd, dakle, pranje savesti guranjem pod tepih. E, pa netje motji (dok me ne banuju ovde! )


Ako, ako - nema zajebancije!
Nemoj samo da ti se omakne koja o američkim zločinima.
Ti sada moraš da budeš lojalan novoj državi - kako i dolikuje.
Jebo Srbe - lako je na njih dići patku i popišati ih.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:58 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Da, da.
No, ja verujem da ti (i tebi slični) imate više ljubavi za polarne lisice i pingvine, nego za svoje.
Jer - je voleti polarne lisice i pigvine relaksirajuća i neobavezujuća ljubav.


To je na podjednako jakim osnovama kao i tvoje verovanje u to da je zemlja ravna ploča, da se Ameri nikad nisu spustili na Mesec i da je Tunjavi bio neinformisan da će malo da pale ambasade tokom molebana.

sanjar sanjar 19:21 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

srdjan.pajic
Da, da.
No, ja verujem da ti (i tebi slični) imate više ljubavi za polarne lisice i pingvine, nego za svoje.
Jer - je voleti polarne lisice i pigvine relaksirajuća i neobavezujuća ljubav.


To je na podjednako jakim osnovma kao i tvoje verovanje u to da je zemlja ravna ploča, da se Ameri nikad nisu spustili na Mesec i da je Tunjavi bio neinformisan da će da malo da pale ambasade tokom molebana.


Ko je rekao da ja verujem da je Zemlja ravna ploča?!

A ljubav prema svojima veoma vešto skrivaš - i tebi slični.
No, nije to najvažnije.
Ljubav je teško diversifikovati.
Budi ti dobar Amer, kao što jesi - jer tamo živiš.
Ko jebe Srbe!
Snaći će se oni i bez tebe.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:30 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju


Nemoj samo da ti se omakne koja o američkim zločinima.


Pa ceo ovaj tred je, koliko sam ja pratio, bio o tamanjenju Indijanaca i poreklu mog dvorišta, i šta može da se učini sada da se posledice tog genocida ublaže, a u čemu koliko sam ja informisan, Srbi nisu nikad učestvovali (u tamanjenju, a u ublažavanju jesu, evo, drug Bene i ja učestvujemo u granicama svojih mogućnosti, doduše više na teorijskom planu i sa različitim pristupima). Izgleda da spavaš na času, čarli, ili si i ti sinoć presisao vinj... čaj od nane.
shmoo shmoo 19:42 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

srdjan.pajic
Пљунути министар војни, кеве ми!


Isuse, zapanjujuća sličnost, samo ovaj naš ima nekoliko lica kojima žonglira u isto vreme, ne verujem da su Lepenski virci znali sa taj poremećaj ličnosti.



Ко зна...

Нисмо још установили психо археологију као научну дисциплину.

А Дунав код Лепенског вира мутааааан...








(Пази, "клен" се баш лепо римује са "плен". Баш лепа рима, онако пунашна, округла,... К'о нека сеоска попадија, боже ме се прости.)



E, pa netje motji (dok me ne banuju ovde! )





Ма неће, не брини. Не дам ја.

Само преко мене банованог могу тако нешто да ти ураде!


srdjan.pajic srdjan.pajic 19:42 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

A ljubav prema svojima veoma vešto skrivaš - i tebi slični.
No, nije to najvažnije.
Ljubav je teško diversifikovati.
Budi ti dobar Amer, kao što jesi - jer tamo živiš.


Mislim da nam se poimanje pojma "ljubav prema naciji" veoma razlikuje. Mada, u tom pojmu i konceptu ima i nešto pomalo spooky. Ali da ne otvaramo sad i tu kantu crva... danas je veliki svetovni praznik svih nas Srboamera, valja meso izmarinirati, roštilj očistiti i užgati, ekspolozivna materijalna sredstva pripremiti, i zastavu na jarbol erektoravati. Te te ja u to ime pozdravljam!

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:51 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Само преко мене банованог могу тако нешто да ти ураде!


Baš si zlatan, voleo bih da sam se i ja tako zalagao za tvoj slučaj onomad (mada nisam bio prisutan i ne znam zašto si tačno popio nogu).

Evo, onda, dakle, iznosim zahtev:

DA SE DEBELOM TASI ODMA VRATI AUTORSKA OPCIJA I SVE PRIVILEGIJE I ORIGINALNI NIKNEJM,

a on će da se potrudi da nas ne zatrpava ovde sa dugim i mnogobrojnim komentarima i youtube klipovima proizvoljne sadržine.

Nidles tu sej, ako anđa nije pri blogu, u međuvremenu i kod mene možeš uvek da gostuješ kao autor, kao uostalom i svako drugi.
shmoo shmoo 19:57 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

srdjan.pajic

Baš si zlatan, voleo bih da sam se i ja tako zalagao za tvoj slučaj onomad (mada nisam bio prisutan i ne znam zašto si tačno popio nogu).



Веруј ми, не знам ни ја... Зашто је Таса банован.

Нешто је заср'о, то је сигурно. Али не знам шта.

Нека и то иде у област проучавања те будуће научне дисциплине психо археологије.



DA SE DEBELOM TASI ODMA VRATI AUTORSKA OPCIJA I SVE PRIVILEGIJE I ORIGINALNI NIKNEJM,




И Фуксу, и Фуксу!!!



Nidles tu sej, ako anđa nije pri blogu, u međuvremenu i kod mene možeš uvek da gostuješ kao autor, kao uostalom i svako drugi.




Хвала, хвала... Нисам ни сумњао у то.

Можда ћу једног дана гостовати и код Тасе.

Омега је чекао 7 година, па дочекао. (Док се нису стекли одређени атмосферски услови на Блогу па тај који га је отерао постао и сам кучка у терању на Блогу Б92.)

Можда ће тако и Таса. Мислим к'о Омега, не као та поменута кучка у терању.

Јер... Свака кучка у терању на крају баладе заврши у твитеровању.

А Блог је ипак Блог.

sanjar sanjar 21:18 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

srdjan.pajic

Nemoj samo da ti se omakne koja o američkim zločinima.


Pa ceo ovaj tred je, koliko sam ja pratio, bio o tamanjenju Indijanaca i poreklu mog dvorišta, i šta može da se učini sada da se posledice tog genocida ublaže, a u čemu koliko sam ja informisan, Srbi nisu nikad učestvovali (u tamanjenju, a u ublažavanju jesu, evo, drug Bene i ja učestvujemo u granicama svojih mogućnosti, doduše više na teorijskom planu i sa različitim pristupima). Izgleda da spavaš na času, čarli, ili si i ti sinoć presisao vinj... čaj od nane.

Ja alkohol ne pijem!
To mi je poprilični hendikep - jer Srbin, a ne pije.
No, izdržavam.
Što ti negde napomenu - ja svoje volim takve kakvi jesu.
Kao i većina ostalih svoje.

sanjar sanjar 21:21 04.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

shmoo

...
И Фуксу, и Фуксу!!!

...

А Блог је ипак Блог.


Meni to autorstvo nije potrebno.
Posebno kada vidim da i polupismene osobe imaju taj VIP status.
A - i inače mi nije potrebno.
Čemu!?
Šta bih ja to pametnije mogao da napišem od ovoga što inače pišem?!
vcucko vcucko 00:39 05.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

srdjan.pajic

valja ekspolozivna materijalna sredstva pripremiti,

I, jeste li pogodili vazduh?

Ono, na današnji dan ste rešili one zle svemirce (i boga Ra, samo ne znam na koji datum, Kurt Rasel to odradio rutinski), naopako da niste pogodili. Bilo šta i bilo koga
milisav68 milisav68 06:02 05.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

A, ti bi, ustvari, jako voleo



Vidoviti Pajic pojacava argumente dodajuci vinjak u pivo.



maliperica maliperica 06:46 02.07.2020

Pozajmljeno sa twitera

shmoo shmoo 07:43 02.07.2020

О, Боже! За тебе и "Цара"!



Спин до спина, спина два... и три и четири и пет...



Захваљујући неким домаћим медијима у Србији који само преписују Западне медије, не треба нам да трошимо беспотребно лову на вутру и остале стимулативе благоугодног нам умреженог живота у глобалној заједници.




Kraj, on je "gospodar" do 2036. (ЛИНК)





Moskva -- Završen jednonedljni referendum na kome se većina građana izjasnila za izmene Ustava koje će predsedniku Vladimiru Putinu omogućiti da na vlasti ostane do 2036.

Na osovu 42 odsto prebrojanih glasova na referendumu u Rusiji za usavjanje amandmana na Ustav glasalo je 76 odsto građana, saopštila je sinoć Centralna izborna komisija.

Kako prenosi Tass, 23,12 odsto građana glasalo je protiv, a ukupan odziv procenjuje se na 65 odsto biračkog tela.

Prema sadašnjim ustavnim odredbama, predsedik Putin bi morao da se povuče sa vlasti 2024. godine, po isteku svog drugog šestogodišnjeg mandata.

Ipak, ustavne promene za koje se založio ruski predsednik omogućile bi izuzetak i omogućile mu da ostane na predsedničkom položaju još dva šestogodišnja mandata, do 2036. godine.

Sam predsednik Putin je izjavio da nije siguran da li će hteti da bude na predsedničkoj funkciji toliko dugo, s obzirom da će 2036. godine imati 83 godine.

Glasanje je trajalo od 25. juna, a to je učinjeno, kako je obrazloženo, zbog pandemije korona virusa.




А у овом булшиту од "вести" са таблоидиотизираним насловом (који је коментар информације, а не информација сама по себи, без оваквог коментарисања о крају и господару, у сврху манипулације свешћу грађанства у Србији) нема ни речи о томе да су овлашћења председника Русије драстично сужена у том новом уставу Русије који се доноси уместо тзв. Јељциновог устава који је био на снази још од оног гранатирања руског парламента из тенковских цеви ономад, 1993.


То се пажљиво избегава... (ЛИНК)






Ruski referendum, Za Boga i Putina (ЛИНК)



76% (од изашлих 65% за разлику од прошлих избора у Србији).




Ма јебо истину! Коме она уопште и треба данас!











П.С. - Не бих ја ово ни качио, него не могу да верујем да и поједини блогери лупетају то што лупетају јер су им мозак испрали Западни медији. А нису глупи људи... Можда површни, али глупи свакако нису.


Што не причате мало о томе какав је био тај Јељцинов "либерални" устав који је и довео Путина до овде докле га је довео са председничким овлашћењима која је имао по том Јељциновом уставу који ће сада, после 27 година, бити замењен уставом који сужава овлашћења руског председника?

А не овако... К'о слонови у стакларској радњи. Одваљују се неке зарђале неолибералне (а у ствари неоконске Килари тајп) мантре из Западних медија које везе с мозгом немају.



Јбг... Ко се последњи смеје, најслађе се смеје.












vcucko vcucko 11:33 02.07.2020

Re: О, Боже! За тебе и "Цара"!

shmoo


Јбг... Ко се последњи смеје, најслађе се смеје.


shmoo shmoo 18:11 02.07.2020

Re: О, Боже! За тебе и "Цара"!

vcucko
shmoo


Јбг... Ко се последњи смеје, најслађе се смеје.


црни хумор




Цијеним, боље и црни него никакав?






solo solo 09:55 02.07.2020

zaiskala si, eto ti ga

Predsednik Vučić večeras saopštava važnu odluku
Predsednik će večeras gostovovati na RTS

Zbog toga, predsednik Vučić će večeras, nakon sastanka Kriznog štaba, objaviti konačnu odluku struke o novim rigoroznim merama za suzbijanje epidemije u glavnom gradu.

Prema rečima izvora iz Kriznog štaba, razmišlja se o ponovnom uvođenju policijskog časa u večernim časovima, ili, što je daleko verovatnije, o potpunom zatvaranju Beograda, što će značiti zabranu ulaska u grad i izlaska iz grada.


AUTOR: Alo.rs/D.S. DATUM I VREME: 02.07.2020
solo solo 10:00 02.07.2020

Re: naravoučenije

predatortz predatortz 10:04 02.07.2020

Re: zaiskala si, eto ti ga

Predsednik Vučić večeras saopštava važnu odluku



Zbog toga, predsednik Vučić će večeras, nakon sastanka Kriznog štaba, objaviti konačnu odluku struke o novim rigoroznim merama za suzbijanje epidemije u glavnom gradu.


1. Predsednik nema nikakve nadležnosti u ovoj situaciji.
2. Zakon ne poznaje nikakav "Krizni štab". To je paradržavna institucija čije osnivanje, zadaci i nadležnosti nigde nisu definisani. Niko ne zna na osnovu čega oni deluju, koja su im ovlašćenja i koga to obavezuje. Njihovo imenovanje nigde nije objavljeno. Po zakonu, ta grupa je uzurpirala prava i obaveze institucija nadležnih da donose mere od značaja za javno zdravlje u uslovima epidemije.

Dakle, predsednik i Krizni štab deluju mimo Ustava i zakona Republike Srbije.
docsumann docsumann 10:13 02.07.2020

Re: zaiskala si, eto ti ga

2. Zakon ne poznaje nikakav "Krizni štab". To je paradržavna institucija čije osnivanje, zadaci i nadležnosti nigde nisu definisani. Niko ne zna na osnovu čega oni deluju, koja su im ovlašćenja i koga to obavezuje. Njihovo imenovanje nigde nije objavljeno. Po zakonu, ta grupa je uzurpirala prava i obaveze institucija nadležnih da donose mere od značaja za javno zdravlje u uslovima epidemije.



ovo je upravo i primjedna opozicije u CG u vezi Nacionalnog Kooridnacionog Tijela za borbu protiv korone, kojeg ustav ne (pre)poznaje, a koji je donosio odluke o ukidanju ustavom zagarantovanih prava, umejto da parlament proglasi vanredno stanje
predatortz predatortz 10:17 02.07.2020

Re: zaiskala si, eto ti ga

ovo je upravo i primjedna opozicije u CG u vezi Nacionalnog Kooridnacionog Tijela za borbu protiv korone,


Ovde je pala i krivična prijava protiv svih članova "Kriznog štaba".




U krivičnoj prijavi stoji da su gorepomenuti, protiv kojih su podnesene krivične prijave osumnjičeni da su u periodu od 13.03. 2020. do dana podnošenja krivične prijave u Nemanjini 11, u zgradi Vlade Republike Srbije , u Bulevaru Mihaila Pupina 2 u Palati Srbija i na drugim mestima nisu postupali uopšte po odredbama Zakona o zaštiti stanovništva od zaraznih bolesti članovima 2, stav 1, tačka 12; 6 stav 2 i 3; 11; 52; 53, odnosno po odredbama Zakona o smanjenju rizika od katastrofa i upravljanja vanrednim situacijama članovima 2 stav 1 tačka 12, članovima 9, 38 i 39, te da su nezakonito osnovali i vodili Krizni štab za suzbijanje zarazne bolesti “COVID-19″ dana 13.03. 2020. godine, koji je protivpravno preuzeo ingerencije zakonom predviđenih tela i organa za borbu protiv zaraznih bolesti, te da su davanjem neistinitih podataka, za koje su znali da su neistiniti u vezi smrtnosti i broja zaraženih lica na teritoriji Republike Srbije, te da su mimo propisa svojim činjenjem i nečinjenjem dozvolili održavanje javnih događaja, sportskih priredbi u periodu od 1.06. 2020 do 30.06.2020 godine, a posebno održavanjem parlamentarnih i lokalnih izbora 21.06.2020. izazvali opasnost po život i telo ljudi usled čega je nastupila smrt više lica, svesni protivpravnosti svog dela čije su izvršenje hteli”, stoji u krivičnoj prijavi.



Takođe u ovoj krivičnoj prijavi navedeno je da su gorepomenuti članovi Kriznog štaba su osumnjičeni da su izvršili krivično delo: Teško delo protiv opšte sigurnosti iz člana 228 stav 2 u vezi sa delom iz člana 278 stav 2 u vezi sa članom 33 i 61. Krivičnog zakonika Srbije.

U obrazloženju ove krivične prijave navedeno je nekoliko interesantnih detalja:

“Da je Vlada Srbije trebala na predlog ministra utvrdi potrebu Republike Srbije za nabavkom roba, usluga i radova u cilju sprečavanja i suzbijanja te zarazne bolesti, ali da to nije učinjeno i kao rezultat toga Srbija je potpuno nespremno dočekala proglašenje pandemije 11.03.2020 i da apsolutno ništa nije nabavljeno od zaštitne opreme niti je zdravstvo Srbije bilo pripremano za epidemiju. Zakon ovde izričito predviđa odgovornost osumnjičenog ministra Lončara. Osumnjičeni dr Kon je javno rekao da po proglašenju epidemije nije bilo ničega u bolnicama, testova, opreme, maski itd. Ovde je kao dokazni materijal priložena izjava doktora Kona od 20.04.2020. godine”.


Čuveni doktor Nestorović obuhvaćen ovom krivičnom prijavom zbog svoje izjave o najsmešnijem virusu u istoriji i da se građanima savetuje da putuju u Italiju.

Svakako najvažniji deo ove krivične prijave jeste i saznanje da je država zapravo formirala “Krizni štab” ilegalno i da za njegovo formiranje nije bilo zakonskih utemeljenja.

“Dana 13.03.2020. godine Vlada Republike Srbije je obavestila javnost da je na sednici tog dana formirala „Krizni štab za suzbijanje zarazne bolesti COVID-19“ čiji je rukovodilac premijerka Ana Brnabić a članovi su pored nje i drugi osumnjičeni. U pitanju je potpuno nezakonito telo odnosno organ koje nije predviđeno nijednim zakonom. Takođe, ne postoji nijedna objavljena odluka Vlade u Službenom glasniku o osnivanju tog fantomskog Kriznog štaba. Ne zna se šta su ingerencije ovog nezakonitog tela niti kakve ono veze ima sa Zakonom o zaštiti stanovništva od zaraznih bolesti ili sa Zakonom o smanjenju rizika od katastrofa i upravljanju vanrednim situacijama”.


Takođe iz prijave saznajemo da su: “Jedina zakonita tela po Zakonu o zaštiti stanovništva od zaraznih bolesti (ZZSZB) ministar zdravlja, Republička stručna komisija za zaštitu stanovništva od zaraznih bolesti (dalje Komisija) i Institut za zaštitu javnog zdravlja Batut. Jedino zakonito telo po Zakonu o smanjenju rizika od katastrofa i upravljanju vanrednim situacijama (ZSRKUVS) jeste Republički štab za vanredne situacije.”

Predsednica Vlade Ana Brnabić je prema ovoj krivičnoj prijavi je najodgovornija što se potpuno dezavuisao zakonski sistem za suzbijanje epidemije i što je napravljen privatni fantomski organ „Krizni štab“ bez formalnih ali sa svim realnim ingerencijama od koje zavise životi građana Srbije.


S tim da su svi članovi takozvanog „Kriznog štaba za suzbijanje COVID-19“ odgovorni jer su znali, odnosno morali su znati, da ovo telo ne postoji ni u jednom zakonu, odnosno znali su da postoje druga zakonom predviđena tela za suzbijanje epidemije čije su ingerencije dezavuisali.

Odgovornost ministra zdravlja je prema ovoj krivičnoj prijavi bila u tome što je on imao dužnost da obrazuje Republičku stručnu komisiju za zaštitu
stanovništva od zaraznih bolesti – član 11 ZZSZB, ali ona nije do danas formirana.

Darija Kisić Tepavčević Foto: TANJUG/ SAVA RADOVANOVIC
Svakako značajni deo ove krivične prijave su izjave da je opasnost prošla i da je “virus oslabio”, a prema krivičnoj prijavi najviše takvih izjava su davali ministar zdravlja Lončar, dr Darija Kisić-Tepavčević, dr Predrag Kon. Dr Kon je čak obavestio javnost da je došao kraj epidemije u Srbiji 03.06.2020. godine.

“Cilj svih osumnjičenih je da se održe parlamentarni i lokalni izbori 21.06.2020. godine bez obzira na rizik po javno zdravlje. Osumnjičeni su svesno i sa namerom davali izjave kojim su neistinito obaveštavali građane Srbije o tome da izbori ne predstavljaju opasnost po zdravlje, u nameri da prvoosumnjičenoj omoguće političku korist izlaska na izbore što većeg broja glasača. Zloupotrebili su poverenje koje su građani imali u njih kao stručna lica. Paralelno sa kampanjom neistinitih informacija o opasnosti od virusa COVID-19, osumnjičeni su prikrivali stvarno stanje o broju zaraženih i lica koja su preminula usled virusa COVID-19.

Osumnjičeni su svojim činjenjem i nečinjenjem dozvolili održavanje velikog broja sportskih priredbi, npr. fudbalske utakmice Partizan –Crvena Zvezda i Vojvodina – Partizan kojoj je prisustvovalo 25.000 posmatrača. Takođe, dopušteno je održavanje međunarodnog teniskog turnira „Adria Tour“ usled čega je inficiran Novak Đoković i skoro svi teniseri koji su učestvovali zbog čega je sam Novak Đoković i cela Srbija stavljena na stub srama i gluposti u međunarodnoj javnosti.



Biće zanimljivo slušati razlog zbog kog će biti odbijena.



docsumann docsumann 10:35 02.07.2020

Re: zaiskala si, eto ti ga

Ovde je pala i krivična prijava protiv svih članova "Kriznog štaba".


i ovdje će
solo solo 10:41 02.07.2020

Re: zaiskala si, eto ti ga

Dakle, predsednik i Krizni štab deluju mimo Ustava i zakona Republike Srbije




Ali deluju. I?
solo solo 10:43 02.07.2020

Re: zaiskala si, eto ti ga

Biće zanimljivo slušati razlog zbog kog će biti odbijena.



Stvarno će ti ili bilo kome to biti zanimljivo?
predatortz predatortz 10:44 02.07.2020

Re: zaiskala si, eto ti ga

solo
Dakle, predsednik i Krizni štab deluju mimo Ustava i zakona Republike Srbije




Ali deluju. I?


Ništa. Nadam se da će jednog dana ovo biti zemlja u kojoj se sprovode njeni zakoni.

Tebi možda jeste smešno da zakone bagatelišu oni koji su dužni da ih najviše poštuju. meni to nije zabavno.
Mentalitetska razlika, iako smo ponikli u istom gradu.


solo solo 10:52 02.07.2020

Re: zaiskala si, eto ti ga

Tebi možda jeste smešno


Nije smešno, tužno je ovo opozitno kurčenje na svim nivoima.

Mentalitetska razlika, iako smo ponikli u istom gradu.


Nismo ponikli u istom gradu,ja sam tamo samo silom prilike boravio uveliko poniknut a mentalitetske razlike da,sigurno. Ja sa Bosnom ili kako se god to danas zove nemam ama baš nikakve veze. Neke lepe uspomene da, uglavnom vezane za bosančice Titove Yugoslavije.
Atomski mrav Atomski mrav 10:55 02.07.2020

Re: zaiskala si, eto ti ga

Biće zanimljivo slušati razlog zbog kog će biti odbijena.

Isto kao što je odbijena tužba Ustavnom sudu zbog odluke o uvođenju vanrednog stanja.
predatortz predatortz 10:56 02.07.2020

Re: zaiskala si, eto ti ga

Nije smešno, tužno je ovo opozitno kurčenje na svim nivoima.


Ako je očekivanje da se zakoni poštuju i kritika onih koji to ne čine za tebe kurčenje, onda ne znam šta bih ti na to imao reći.


mentalitetske razlike da,sigurno


Vidljive.
solo solo 11:00 02.07.2020

Re: zaiskala si, eto ti ga

Vidljive.


Bogu hvala.

Ako je očekivanje da se zakoni poštuju i kritika onih koji to ne čine za tebe kurčenje, onda ne znam šta bih ti na to imao reći.


Dugo se pjeva ista pjesma a i pjevači isti. Dosadilo malo.
predatortz predatortz 11:03 02.07.2020

Re: zaiskala si, eto ti ga

Bogu hvala.



Slažem se.

Bitno je da smo, po tom pitanju, obojica zadovoljni.

Dugo se pjeva ista pjesma a i pjevači isti.


Pesma o poštovanju zakona nikad ne sme da utihne. Kome je dosadno, eno mu Vučića. Pevajte šta hoćete, dok traje. A neće doveka.
shmoo shmoo 11:29 02.07.2020

Re: zaiskala si, eto ti ga

solo

Nije smešno, tužno je ovo opozitno kurčenje na svim nivoima.








mirelarado mirelarado 14:14 02.07.2020

Re: zaiskala si, eto ti ga

U kom svojstvu neznamčiji Ljubimac najavljuje nove zatvorske mere u Beogradu?! On i cela ta klika treba da su u samoizolaciji, jer nikakve mere nisu poštovali, krajnje rizično su se ponašali, organizovali žurke u zatvorenom s cmakanjem i grljenjem... aminovali utakmice, otvarali centimetre puta. Umesto da se poveća broj vozila u gradskom saobraćaju, da se pojača kontrola uslova u kojima su ljudi prinuđeni da rade... Zemljo, otvori se!
sanjar sanjar 16:32 02.07.2020

Re: zaiskala si, eto ti ga

docsumann
2. Zakon ne poznaje nikakav "Krizni štab". To je paradržavna institucija čije osnivanje, zadaci i nadležnosti nigde nisu definisani. Niko ne zna na osnovu čega oni deluju, koja su im ovlašćenja i koga to obavezuje. Njihovo imenovanje nigde nije objavljeno. Po zakonu, ta grupa je uzurpirala prava i obaveze institucija nadležnih da donose mere od značaja za javno zdravlje u uslovima epidemije.



ovo je upravo i primjedna opozicije u CG u vezi Nacionalnog Kooridnacionog Tijela za borbu protiv korone, kojeg ustav ne (pre)poznaje, a koji je donosio odluke o ukidanju ustavom zagarantovanih prava, umejto da parlament proglasi vanredno stanje

Kod nas su 'demokrate' pričale da se' Ustav ne maže na hleb' - a i da 'jebeš moral'.
sanjar sanjar 16:37 02.07.2020

Re: zaiskala si, eto ti ga

docsumann
Ovde je pala i krivična prijava protiv svih članova "Kriznog štaba".


i ovdje će

Da, da, nema zajebancije!
alselone alselone 05:11 03.07.2020

Re: zaiskala si, eto ti ga

Pevajte šta hoćete, dok traje. A neće doveka.


Ovo je klasična srpska uteha - ničija nije do zore gorela.

A brate dok izgori, prođe život.

Možda neće doveka ali će dovoljno dugo da nam više i nije važno.
gavros gavros 11:00 02.07.2020

U međuvremenu

DJB srušio izbore, bruji Tviter, niko od medija ne prenosi...
solo solo 11:01 02.07.2020

Re: U međuvremenu

DJB srušio izbore, bruji Tviter, niko od medija ne prenosi...


Ima li šta na instagramu?
gavros gavros 11:05 02.07.2020

Re: U međuvremenu

Da znaš da ima i na Instaću, na Sašinom profilu

https://www.instagram.com/p/CCGfjNSJOHM/?igshid=1666te6brgq9c
gavros gavros 18:34 02.07.2020

Re: U međuvremenu

Evo polako i mediji se uključuju pa prenose novost - Danas, N1

Današnja KZN pokreta DJB o pravnom rušenju izbora

Atomski mrav Atomski mrav 11:02 02.07.2020

Shit runs downhill, money goes up.

Kačio sam već par puta citat iz Sopranovih koji savršeno opisuje kako (ova) lopovska vlast funkcioniše: "This thing is a pyramid, since time immemorial. Shit runs downhill, money goes up. It's that simple."

Da nije tragično, bilo bi interesantno gledati lokalne moćnike (predsednika opštine, direktora doma zdravlja, itd.) kako se prže na sve jačoj vatri. S jedne strane sve veći broj zaraženih od korone, s druge strane Omerta. S jedne strane rizikuju da ih neko na ulici pljune ili iznabada u glavu ako ništa ne kažu i ne preduzmu, s druge strane rizikuju da ih ovi odozgo, s vrha piramide, puste niz istu sa govnima ako nešto kažu i urade.
docsumann docsumann 11:38 02.07.2020

Re: Shit runs downhill, money goes up.

Da nije tragično, bilo bi interesantno gledati lokalne moćnike (predsednika opštine, direktora doma zdravlja, itd.) kako se prže na sve jačoj vatri. S jedne strane sve veći broj zaraženih od korone, s druge strane Omerta. S jedne strane rizikuju da ih neko na ulici pljune ili iznabada u glavu ako ništa ne kažu i ne preduzmu, s druge strane rizikuju da ih ovi odozgo, s vrha piramide, puste niz istu sa govnima ako nešto kažu i urade.


svako sam bira u koji će procjep muda da stavi.

ovo je naravno figurativno tako da se odnosi i na ženske genitalije u slučaju lokalnih moćnica
Atomski mrav Atomski mrav 13:02 02.07.2020

Re: Shit runs downhill, money goes up.

docsumann docsumann 13:41 02.07.2020

čitam

da je VK Partizan pred bankrotom, da je vanredna situacija, posvađano predsjedništvo, da su bivši igrači poslali otvoreno pismo...

e koja sramota. koja je to sportska institucija. najbolja škola vaterpola na svijetu. pojam svima nama koji smo nekad igrali vaterpolo.
ja sam imao nereću da je generacija Partizana mog godišta bila jedna od najdominantnijih ikad.
sjećam se kad su u finalu pionirskog prvesntva yu dobili Juga u finalu 19:2
Pop, Vito Padovan, braća Udovićić, Tadić na golu, Pele (Predrag Zimonjić) na beku... sve budući reprezentativci.

nadam se da neće potonuti do kraja, ako ima imalo pameti

Atomski mrav Atomski mrav 13:50 02.07.2020

Re: čitam

nadam se da neće potonuti do kraja, ako ima imalo pameti

Ako nema tu nekih para da se operu, strepnja mi je jača od nade... uostalom, Vanja Udovičić je ministar sporta, pa ga očigledno zabole za VK Partizan.
alselone alselone 13:59 02.07.2020

Re: čitam

nadam se da neće potonuti do kraja, ako ima imalo pameti


Dve stvari hoću da kažem na ovu temu.
Prvo, mislim da hoće propasti kao i sve drugo što se razgrađuje. Društvo nam je potpuno izopačeno, više kamen na kamenu neće preostati.

A drugo, mislim da je tradicionalni sport na velikoj prekretnici. Onako odoka gledajući mislim da će izgubiti polovinu gledališta koju ima danas i da će im to ukrasti esportovi.

Gledanje sporta je relativno jeftina zabava i u svetu jutjuba i esportova, tik toka i sranja, mislim da nema svetlu budućnost.
docsumann docsumann 14:03 02.07.2020

Re: čitam

odigrah jednu odličnu HoMM3 mapu juče (u ovoj samoizolaciji)

Infernal Conquest

link za download
alselone alselone 14:06 02.07.2020

Re: čitam

odigrah jednu odličnu HoMM3 mapu juče (u ovoj samoizolaciji)


A mogao si da gledaš vaterpolo.

Gledam po sebi, mojim drugarima a i klincima. Sport se značajno manje gleda. Ja još gledam slemove zbog Noleta, gledam obavezno reprezentaciju u košarci, gledam malo skijanja preko zime i to samo spust, i to je manje više to.

A nekad sam bogme gledao redovno + indirekt, peticu i ne znam koje još nedeljne preglede.

Klinci ne gledaju apsolutno ništa.
floki floki 16:36 02.07.2020

Re: čitam

кад поменусте ватерполо, недавно беше 17 година од овога:



флоки је био на лицу места, додуше нема ме на овом снимку, али сам био баш овде, можда метар-два ван видног поља камере...

јбм ти, кад живу главу извукох...

а овај лик што патосира усташе је бане, београђанин ваљда, био је тада избацивач у некој српској кафанчини у љубљани...
shmoo shmoo 18:22 02.07.2020

Re: čitam

alselone
odigrah jednu odličnu HoMM3 mapu juče (u ovoj samoizolaciji)


A mogao si da gledaš vaterpolo.

Gledam po sebi, mojim drugarima a i klincima. Sport se značajno manje gleda. Ja još gledam slemove zbog Noleta, gledam obavezno reprezentaciju u košarci, gledam malo skijanja preko zime i to samo spust, i to je manje više to.

A nekad sam bogme gledao redovno + indirekt, peticu i ne znam koje još nedeljne preglede.

Klinci ne gledaju apsolutno ništa.




А колико си ти када си био њихових година имао спортских канала на кабловској телевизији на којима се вртео спорт 24/7? О интернету и да не причамо...


Ја се, бре, сећам времена када је она једна утакмица енглеског фудбала годишње, финале ФА Купа, била мали празник у СФРЈ јер се само то преносило на ТВ од иностраних клупских утакмица...


Би-Би-Си на моме радију, Ослобођење у мојим рукама.



Где је лопта? Сакрили је, мајку им магупску!






После су деведесетих, када смо са 2 и крајем осамдесетих 3 канала прешли и на приватне и локалне телевизије, почели преноси енглеске прве лиге, па италијанске лиге, па немачке лиге,...

У почетку било и занимљиво, пратило се... После дошло до засићења.

То и јесте друга страна медаље када имаш толико тога у избору... Засићење. И онда после тога више ништа и не желиш.

А ја у оно доба жељно ишчекивао као клинац ту једну утакмицу годишње из Енглеске само да бих чуо како тамо навијачи певају на стадионима, па после да их имитирамо и ми на нашем Северу...

Мислим да је то у питању.










EDIT: Први ноћни програм у тој СФРЈ имао своју премијеру 1986!





Ја тада имао већ 21 годину, бре! И моја лепша половина коју сам тада већ упознао причала ми како је по свом приспећу у Канаду пар година раније доживела тај "телевизијски шок" типичан тада за Европљане када прелете Бару (европски синдром тог доба) и прва три дана и три ноћи непрестано гледала ТВ.


Еј, ноћни програм у СФРЈ! Ради телевизија и после одјавне шпице ТВ Београд!

Шок за очи и уши!

А после, док су обарали Чаушескуа у Румунији, прорадила наша телевизија (наше републичке и покрајинске телевизије) и свих 24 сата дневно (кажу, главни "кривац" за пренос државног удара у Румунији који је наша телевизија тада преносила за читав свет био Филип Давид), па је онда ТВ током деведесетих непрекидно био укључен. И није се гасио до појаве интернета.

Не знам колико њих и данас држи по читав дан ТВ укључен као што је то било деведесетих.


10) За све је крива кабловска телевизија која у оно време није постојала јер да је постојала, људи не би излазили на улице да се буне или на ратишта да се бију, седели би код куће, чвркали дугмиће по даљинском управљачу и били мирни (другар Владимира Петровића).











vcucko vcucko 19:15 02.07.2020

Re: čitam

shmoo


У почетку било и занимљиво, пратило се... После дошло до засићења.


EDIT: Први ноћни програм у тој СФРЈ имао своју премијеру 1986![/u]
ј, ноћни програм у СФРЈ! Ради телевизија и после одјавне шпице ТВ Београд!


Naravno da je u pitanju zasićenje.
A i hiperprodukcija fudbala. Nekad je bila jedna baš velika utakmica mesečno, danas ih imaš dvadeset dnevno.

Nego, ovo za noćni rogram ti nije baš tačno. RTZ (ono što se danas zove HRT) je počeo pre. Ne znam tačno kad, msilim čak da sam (smo) još bio srednjoškolac, ali u tom noćnom programu su prvi put emitovane Mućke, Alo Alo i još neke serije. Plus muzika i film.
milisav68 milisav68 19:45 02.07.2020

Re: čitam

Мислим да је то у питању.

Ma jok, možda malo, ali je više zbog novih tehnologija (internet, mobilni telefoni), kao i mogućnost da sa drugarima pikaš fudbal na nekom poljančetu.

Nit ima dece, nit poljančeta.Sve je to "profesionalizovano", pa ako hoćeš da ti se dete bavi sportom, moraš da ga upišeš u neki klub.

Pa onda moraš da plaćaš članarinu, prevoz, sudije, da tešiš dete ako trener gura nekog guzonjinog sina.

Sad kad malo razmislim, čak i da ima dece i poljanče, ne bi smeo nekom da kažeš da mu treba suknja, ako mu proturiš loptu kroz noge, i da skandiraš "Dragan Džajić!"

Lepo kaže Als, mnogo toga gubi (je izgubilo) smisao.

Čak je Korona doprinela - prazne tribine, jebeš utakmicu bez publike.
milisav68 milisav68 20:23 02.07.2020

Re: čitam

Nego, ovo za noćni rogram ti nije baš tačno. RTZ (ono što se danas zove HRT) je počeo pre. Ne znam tačno kad, msilim čak da sam (smo) još bio srednjoškolac, ali u tom noćnom programu su prvi put emitovane Mućke, Alo Alo i još neke serije. Plus muzika i film.

Program plus
shmoo shmoo 21:34 02.07.2020

Re: čitam

vcucko
shmoo


У почетку било и занимљиво, пратило се... После дошло до засићења.


EDIT: Први ноћни програм у тој СФРЈ имао своју премијеру 1986![/u]
ј, ноћни програм у СФРЈ! Ради телевизија и после одјавне шпице ТВ Београд!


Naravno da je u pitanju zasićenje.
A i hiperprodukcija fudbala. Nekad je bila jedna baš velika utakmica mesečno, danas ih imaš dvadeset dnevno.

Nego, ovo za noćni rogram ti nije baš tačno. RTZ (ono što se danas zove HRT) je počeo pre. Ne znam tačno kad, msilim čak da sam (smo) još bio srednjoškolac, ali u tom noćnom programu su prvi put emitovane Mućke, Alo Alo i još neke serije. Plus muzika i film.




Извини, Чучко, али програм до 1 сат иза поноћи се не би могао назвати баш ноћним (целоноћним) програмом, зар не?

Барем га ја тако нисам видео. Знам, сећам се и тог Програма Плус којег помињеш, али га уопште нисам контао као ноћни програм.

Tелевизија Београд је у то време већ увелико завршавала свој редовни програм иза поноћи. Па сад, да ли ће ми ТВ програм трајати до 00:30, 00:45 или до 01:00, нисам ја видео ту неку разлику...


Црна овца је била целоноћни програм. И тај први пут су пуштали Карпентерову Маглу у деловима (пресецано неким прилозима, музиком итд.) све до ранојутарњих сати.

Ево овде имаш више о свему томе.



Програм плус (ЛИНК)



Црна овца (ЛИНК)



На пример, Телевизија Београд је имала емисију колажног типа о култури која се звала "Петком у 22" и која је често умела да траје до иза поноћи, исто као и тај загребачки Програм плус.


А могуће је и да се код тебе и код мене разликује поимање значења израза "до дубоко у ноћ". Не памтим када смо ми у кући (кева, сестра, ћале и ја) легли пре 2 иза поноћи чак ни у то време када није било ТВ програма после поноћи. Мој матори је чак говорио:"Шта има да чекамо Нову годину, ми је ионако дочекујемо сваку ноћ." Зато што смо редовно ишли у кревет тек око 2 иза поноћи. Играле се карте, седело са гостима, читало, а понајвише разговарало о протеклом дану, где смо швеца и ја били то вече, шта смо гледали у позориштима, биоскопима, на каквом концерту смо били, у којој кафани, шта нам се догађа када ландарамо ван куће,... итд. И тако свако вече.

Па тек око 2 у кревет.

Није ни чудо што ја и дан-данас, 20 година откако се ћале упокојио и 8 година откако се кева упокојила, сањам барем једном месечно нас четворо, кеву, сестру, ћалета и мене, како седимо за тим нашим трпезаријским столом и причамо уз партију ремија или тек онако, без карата у рукама...



Можда су код тебе и код мене за то "до дубоко у ноћ" у питању типови људи, знаш оно "тип сове" и "тип шеве". Што се такође, да се разумемо, из куће носи као и васпитање. На пример, мој Кум, човек којег познајем скоро пола века и усвојио сам га као брата јер немам рођеног брата, већ око 9 увече кљуца као кокошка. Тип шеве. А ја се тек тада "разрадио". Њему је 1 иза поноћи такође "до дубоко у ноћ". Таки смо људи, шта да се ради.















shmoo shmoo 22:30 02.07.2020

Re: čitam

milisav68
Мислим да је то у питању.

Ma jok, možda malo, ali je više zbog novih tehnologija (internet, mobilni telefoni), kao i mogućnost da sa drugarima pikaš fudbal na nekom poljančetu.

Nit ima dece, nit poljančeta.Sve je to "profesionalizovano", pa ako hoćeš da ti se dete bavi sportom, moraš da ga upišeš u neki klub.

Pa onda moraš da plaćaš članarinu, prevoz, sudije, da tešiš dete ako trener gura nekog guzonjinog sina.

Sad kad malo razmislim, čak i da ima dece i poljanče, ne bi smeo nekom da kažeš da mu treba suknja, ako mu proturiš loptu kroz noge, i da skandiraš "Dragan Džajić!"

Lepo kaže Als, mnogo toga gubi (je izgubilo) smisao.

Čak je Korona doprinela - prazne tribine, jebeš utakmicu bez publike.




Да, тачно.

Свега има. Чега год хоћеш. И то га има толико а се више ништа и не жели.

И зато и јесте изгубило смисао.



alselone alselone 05:07 03.07.2020

Re: čitam

И то га има толико а се више ништа и не жели.


Ima ona teorija kako preveliki izbor u kapitalzmu zapravo kvari sreću.

Komunizam:
- Jede ti se čips, odeš u prodavnicu i kupiš čips. Ima jedna vrsta. Dođeš kući i pojedeš čips i srećan si.

Kapitalizam:
- Jede ti se čips, odeš u prodavnicu i zatekneš 50 vrsti čipsa. Kao buridanov magarac ne možeš da se odlučiš koji da kupiš. Koji god da kupiš kada ga pojedeš nesrećan si što nisi možda ipak izabrao neki drugi.

alselone alselone 05:09 03.07.2020

Re: čitam

кад поменусте ватерполо, недавно беше 17 година од овога:


Sećam se ovoga kao danas. Jedna od više nemilih scena posle pobeđivanja Hrvata u sportu. Nešto im ne ide to gubljenje.
solo solo 07:44 03.07.2020

Re: čitam

Свега има. Чега год хоћеш. И то га има толико а се више ништа и не жели.

И зато и јесте изгубило смисао.



shmoo shmoo 10:29 03.07.2020

Re: čitam

alselone

zatekneš 50 vrsti čipsa.



Људи моји, али мени се буквално, без зезања, заврти у глави после 15 минута сваки пут када ме неко наговори да одемо у оне велике "продавнице" типа Лидл, Темпо, Рода,... И то не зато што сам Буриданов магарац јер ионако улазим унутра без жеље да нешто купујем него зато што су ме наговорили.

Заврти ми се у глави од оног шарениша на огромним стелажама до плафона између којих пролазиш као кроз неке кањоне, клисуре од робе, од вреве и нестрпљивог грабљења свега и свачега, од избезумљености где те гурају и газе без пардона јер те у ствари и не виде пошто су уфиксиирали тамо неки "од 50 врста чипсева"...

Натерао си ме на статистику, колико сам пута до сада улазио у те... Па, продавнице тог типа...


Темпо код Аде: 2 пута.
Лидл код Аде: 1 пут.
Ада мол: Ниједном.
Рода на Вождовцу: Ниједном.
Ушће: Ниједном.

И једаред су ме водили на неки дечји рођендан у играоницу у неком тржном центру на Карабурми, па сам морао да прођем кроз њега.

Не знам да ли их има још по Бгд. Нисам загледао. Ово је оно што знам да набројим.

Брате рођени, изађем после 15 минута, оставим те који су ме одвели тамо да се забављају и уживају, а ја седнем на неке степенице или слично у близини, запалим цигару и...

Плаче ми се.

Па врло ми је непријатно колико сам асоцијалан и неприлагођен.



И баш ме брига да ли је у питању социјализам или капитализам.

Када се тако погубим.










Koji god da kupiš kada ga pojedeš nesrećan si što nisi možda ipak izabrao neki drugi.



А ово сам приметио код многих.

И код ових што буље у телефоне док седе са другим људима.

Увек мисле да је боље тамо негде другде, тамо где они нису, па се боје да нешто не пропусте.


zilikaka zilikaka 19:47 02.07.2020

Ljudi

Ovo liči da je prso uživo.
Skoro nismo imali vaki cirkus.
razmisljam razmisljam 19:55 02.07.2020

Re: Ljudi

zilikaka
Ovo liči da je prso uživo.
Skoro nismo imali vaki cirkus.


Мени је зло. И богарам све у шеснаЈст.
niccolo niccolo 20:25 02.07.2020

Re: Ljudi

Daj ukratko za nas koji ne pratimo rijalitije
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:34 02.07.2020

Re: Ljudi

niccolo
Daj ukratko za nas koji ne pratimo rijalitije

Bolje nemoj, Olivera Jovićević pobedila Brankicu Stanković :)
predatortz predatortz 20:36 02.07.2020

Re: Ljudi

niccolo
Daj ukratko za nas koji ne pratimo rijalitije


Tako je. Imao sam neki sastanak sa gospodom iz prijateljskog Azerbejdžana, nisam bio u prilici da pratim Njega.
zilikaka zilikaka 20:53 02.07.2020

Re: Ljudi

predatortz
niccolo
Daj ukratko za nas koji ne pratimo rijalitije


Tako je. Imao sam neki sastanak sa gospodom iz prijateljskog Azerbejdžana, nisam bio u prilici da pratim Njega.

Nemojte biti lenji, pogledajte to.
Ja propustila prvih 15 minuta i sad ću da vratim.
Prvi deo je bio urnebesan.
Odmah film da napraviš.
niccolo niccolo 20:59 02.07.2020

Re: Ljudi

Ne, ne, ne treba se izlagati koječemu bez preke potrebe...
zilikaka zilikaka 21:05 02.07.2020

Re: Ljudi

Al pazi kad me je zabavljalo. Skoro nije bilo ovako veselo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:13 02.07.2020

Re: Ljudi

zilikaka
Al pazi kad me je zabavljalo. Skoro nije bilo ovako veselo.


da, da.

jedino je bolje bilo sa Jovanom za vreme vanrednog stanja, tada sam bukvalno plakao od smeha i valjao se po podu
mirelarado mirelarado 21:14 02.07.2020

Re: Ljudi

zilikaka
Al pazi kad me je zabavljalo. Skoro nije bilo ovako veselo.


Da nije činjenice da od teškog oblika bolesti sada oboljevaju ljudi u punoj životnoj snazi (30-50 godina), možda bi bilo smešno, ovako, jbg... posledice nečijeg ludila snose građani...
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:19 02.07.2020

Re: Ljudi

mirelarado


Da nije činjenice da od teškog oblika bolesti sada oboljevaju ljudi u punoj životnoj snazi (30-50 godina), možda bi bilo smešno, ovako, jbg... posledice nečijeg ludila snose građani...


Ma to bi bilo i bez njegovog ludila, doduše u nešto manjoj meri ali ne značajno manjoj. Ono što je sigurno je da bi to dočekali daleko spremniji da nemamo posla sa budalama.
Pa oni su sami zarazili, šta će ti bolji dokaz da imaš posla sa kretenima.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana