Budućnost| Društvo| Gost autor| Moj grad

Srbija sa nogom na ljudskom licu

angie01 RSS / 08.07.2020. u 21:17

 

 EcXjJ5iXYAArF3C?format=jpg&name=small

Ako želite viziju budućnosti, zamislite vojničku čizmu koja gazi po ljudskoj glavi – zauvek.


 Ko kontroliše prošlost, kontroliše sadašnjost. Ko kontroliše sadašnjost, kontroliše budućnost.

 U svetu gde je sve obmana — pričati istinu je revolucionaran čin.

 Stranke samo traže načine da se održe na vlasti, njih ne interesuje boljitak za druge, njih ne interesuje pravda, stranke jedino teže moći i vlasti.

 Moć nad drugima znači razbijanje njihovog uma na milione delića, nakon toga taj isti um se slaže i gradi na način kako to moćnicima odgovara.

 Nacionalizam je glad za moći obojena samozavaravanjem.

 Najveći neprijatelj normalnog ljudskog izražavanja je laž.

Niko na vlast ne dolazi sa mišlju da će jednog dana otići sa te vlasti.

 Svi veruju u neprijateljska zverstva, no ne veruju kako njihova vlastita strana čini ista takva zverstva, čak šta više neće verovati ni dokazima o takvim činima, niti će želeti proveriti dokaze, oni će se a priori odbaciti kao apsurdni i zlobni.

 Nesvesni ljudi se ne bune, treba se osvestiti da bi se pobunili protiv jarma u kojem živimo.

 Čovek zapravo umire kad mu umre mozak, kad mu na pamet više ne može pasti niti jedna jedina ideja.

 Moć kvari, a apsolutna moć apsolutno kvari.

 Koliko si moćan se vidi po tome koliko ljudi pati pod tvojom moći.

 Glavna zapoved u despotskom društvu je „ti ne smeš“, u totalitarizmu je „ti moraš“, a konzumerska zapoved je „ti trebaš.“

 - Džordž Orvel, (1949)

 

 

 



Komentari (534)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

g.radicevic g.radicevic 21:25 08.07.2020

kao da je ...

Moć nad drugima znači razbijanje njihovog uma na milione delića, nakon toga taj isti um se slaže i gradi na način kako to moćnicima odgovara.


Niko na vlast ne dolazi sa mišlju da će jednog dana otići sa te vlasti.


Moć kvari, a apsolutna moć apsolutno kvari.


Džordž Orvel, (1949)


ništa, ništa
smo mi se učinilo poznatim



alselone alselone 21:28 08.07.2020

Re: kao da je ...

smo mi se učinilo poznatim


Možda samo kod Slobe, ali kasnije nije bilo ovako. I ne vidim razlog zašto bi pustili ovako divljanje osim ako se nije usrao da je krenula prava revolucija, što mislim da nije jer služba Zna dimenzije, ili da je skroz poludeo kao Neron i krenuo da divlja.

floki floki 21:31 08.07.2020

Re: kao da je ...

углавном се револуције дешавају од горе на доле, јако ретко обрнуто...
alselone alselone 21:32 08.07.2020

Re: kao da je ...

углавном се револуције дешавају од горе на доле, јако ретко обрнуто...


Slažem se, tako obično biva. Te od gore budu više kozmetičke revolucije, kao naša što je bila.
Ali te od dole kad dodju, promene iz korena.
angie01 angie01 21:35 08.07.2020

Re: kao da je ...

smo mi se učinilo poznatim


hebote, ovaj izveo formacije kao da treba da savlada naoruzanu vojsku, bacio je za dva dana toliko suzavca na gradjane, kao da je ideja da ih ugusi.
floki floki 21:38 08.07.2020

Re: kao da je ...

ма не морају да буду комзетичке, зависи како се подесе односи снага
скоро никад не иде без 3 фактора: унутрашња екипа на врху, екипа споља која подржава и још субјекат који је у стању да изврши радове (мобилише улицу)

код нас је козметичка, иста екипа која је дигла руке од слобе кад му је прошао рок трајања може исто тако да дигне руке од овог драмосера, кад процене да му је истекао рок трајања...

angie01 angie01 21:39 08.07.2020

i slika za rts,

vrabac_onaj vrabac_onaj 21:39 08.07.2020

Re: kao da je ...

g.radicevic



mislim da bi pre leglo ovo

alselone alselone 21:40 08.07.2020

Re: kao da je ...

Može da digne ruke ali nemamo podršku spolja. Ovaj djubrov sve daje i sve radi što mu kažu, samo da ga podržavaju. A "zapadna kurva", sada se kao i kod Čanka vidi koliko im je stalo do demokratije i ljudskih prava građana kada su instalirali marionetsku vlast.
floki floki 21:51 08.07.2020

Re: kao da je ...

alselone
Može da digne ruke ali nemamo podršku spolja. Ovaj djubrov sve daje i sve radi što mu kažu, samo da ga podržavaju. A "zapadna kurva", sada se kao i kod Čanka vidi koliko im je stalo do demokratije i ljudskih prava građana kada su instalirali marionetsku vlast.


ниједну спољашњу силу (ни запад, ни русе, ни кинезе) никад не интересује како њихов пешак решава стање у свом дворишту, докле год веже коња како газде кажу

g.radicevic g.radicevic 21:52 08.07.2020

Re: kao da je ...

Ovaj djubrov sve daje i sve radi što mu kažu, samo da ga podržavaju. A "zapadna kurva", sada se kao i kod Čanka vidi koliko im je stalo do demokratije i ljudskih prava građana kada su instalirali marionetsku vlast.


možda je previše obećao
ili se ''zadužio kod pogrešnih ljudi''
a oni znaju da igraju grubo, kad zakasniš sa otplatom
(ono ubiju ti mačku i okače na vrata za opomenu)
maliperica maliperica 21:59 08.07.2020

Re: kao da je ...

floki


ниједну спољашњу силу (ни запад, ни русе, ни кинезе) никад не интересује како њихов пешак решава стање у свом дворишту, докле год веже коња како газде кажу



Odlično Floki.
alselone alselone 22:02 08.07.2020

Re: kao da je ...

možda je previše obećao
ili se ''zadužio kod pogrešnih ljudi''
a oni znaju da igraju grubo, kad zakasniš sa otplatom
(ono ubiju ti mačku i okače na vrata za opomenu)


Mož biti, mada su najave poslednjih meseci bile suprotne. Agitovali su mu za izbore, davali mu podršku, odvratno je bilo za gledanje.

Ali ko zna.

Samo nemoj mačku, molim te, i ovako ga je zveknuo auto, izlomio ga, ostala mu jedna kraća noga.
zilikaka zilikaka 22:06 08.07.2020

Re: kao da je ...

код нас је козметичка, иста екипа која је дигла руке од слобе кад му је прошао рок трајања може исто тако да дигне руке од овог драмосера, кад процене да му је истекао рок трајања...


Da, i opet će biti tako,samo treba pratiti znakove pored puta.
Kad primetimo da se Siniša Mali povukao u neprimetjenos', da ne daje izjave, i nema ga ko u zemlju da je propo - to će biti siguran znak da je ovaj gotov i da vrlo brzo pada.

Mali mi se čini da je dovoljno pokvaren, inteligentan i dobro obavešten da bude odličan predstvanik tih takvih.
floki floki 22:16 08.07.2020

Re: kao da je ...

знак поред пута:

шпигл (а то је атлантистичка екипа, хард кор) тренутно благо провучићевски тон (полицију назива органима реда, протестанти су randalierer (rioters)

значи, (још) нису окренули ћурак да га зафарбају у јануковича и крену да причају о бруталности полиције... а да ли ће и кад ће, не знам

мислим да је драмосер јутрос отказао састанак са оним неким руским амбасадором, тако некакву вест сам видео негде
zilikaka zilikaka 22:28 08.07.2020

Re: kao da je ...

значи, (још) нису окренули ћурак да га зафарбају у јануковича и крену да причају о бруталности полиције... а да ли ће и кад ће, не знам

Prati pa javljaj.
Ja lično uopšte ne očekujem da će se to nešto brzo desiti al definitivno dobija prve svima vidljive inicijalne prsline.
alselone alselone 22:36 08.07.2020

Re: kao da je ...

Ja lično uopšte ne očekujem da će se to nešto brzo desiti al definitivno dobija prve svima vidljive inicijalne prsline.

Nema šanse. Uspeo je da napravi balans kao i Milo i što se njih tiče, može tako da pliva još 20 godina.

Ako reši Kosovo, ali čini se da se ni njima ne žuri, pošto im daje sve ostalo osim formalnog potpisa, to im je za sada dovoljno.
zilikaka zilikaka 22:41 08.07.2020

Re: kao da je ...

Nema šanse. Uspeo je da napravi balans kao i Milo i što se njih tiče, može tako da pliva još 20 godina.

Videćemo. Ja rekoh koga ću pratiti kao indikaciju stanja.
g.radicevic g.radicevic 22:51 08.07.2020

Re: kao da je ...

Kad primetimo da se Siniša Mali povukao u neprimetjenos', da ne daje izjave, i nema ga ko u zemlju da je propo - to će biti siguran znak da je ovaj gotov i da vrlo brzo pada.


meni je i ZorranaH nekakav lakmus papir
kad se ona uzvrpolji, i prestane da podržava i brani sva njegova sranja
znači. u najmanju ruku, da su gazde nesigurne
glede trajnosti i perspektive glavnog šegrta

jbg piše negde, rok trajanja ili najbolje upotrebiti do:
samo treba pažljivo pogledati ambalažu
zilikaka zilikaka 23:01 08.07.2020

Re: kao da je ...

meni je i ZorranaH nekakav lakmus papir

Da, i ona, ali je Mali sigurno bolje i jače uvezan i predstavlja celu tu ekipu koja će ga otresti istog momenta kad proceni da duže zadržavanje može da im ugrozi ogromnu lovu na kojoj leže.
loader loader 23:12 08.07.2020

Re: kao da je ...

alselone
smo mi se učinilo poznatim


Možda samo kod Slobe, ali kasnije nije bilo ovako. I ne vidim razlog zašto bi pustili ovako divljanje osim ako se nije usrao da je krenula prava revolucija, što mislim da nije jer služba Zna dimenzije, ili da je skroz poludeo kao Neron i krenuo da divlja.


Ima svega, jer je kompleksan lik (to u ovom slučaju znači haotičan).
Odmah nakon protesta studenata obznanilo se da on uopšte nije rekao da će studentski domovi biti zatvoreni, a ta izjava-odluka je razblažena i na kraju domovi ostadoše nezatvoreni. Onda su došli tekući protesti, svakako za njega neočekivanog intenziteta i karaktera, pa se opet razlabavio i nije ni izdaleka bio tako agresivan (kao što je recimo bio prema voditeljki Jovićević). Strah svakako, jer nije navikao da ne pobeđuje ubedljivo. Sada smišlja kako da opstruira iznutra. Šta će biti videćemo. Svakako je potencijalno veoma opasan po narod. - Znači, od šaputanja, preko ciničnog osmeha, gledanja u stranu crvenog lica, uzdisanja, ivice suza, mljackanja, ponovnog šaputanja, pa podizanja tona na pitanja neprijateljskih televizija, pa glumatanje racionalnosti, pa ohrabrenje sopstvenim pompeznim rečima...
Nestabilan lik koji je spreman na sve. Najcrnje je što je dogurao do faze kad je obavezan, vezan, sopstvenim rečima, pa od sujete ne može nazad, u neki mirniji ton, pokušaj smirivanja situacije, pozivanja one strane na razgovor... Nezgodno je što je tu Vulin. Taj svakako iz potaje loži, a i ovaj zna da njega ima, pa će u nekoj varijanti možda da ga pusti da se poigra sa tenkovima po ulici i posle da se ogradi od ovog lika i krene u novo peglanje situacije, laganje, ... Šta reći. Od sveca koji tihuje do Nerona koji likuje.
loader loader 23:18 08.07.2020

Re: kao da je ...

zilikaka

... ali je Mali sigurno bolje i jače uvezan i predstavlja celu tu ekipu koja će ga otresti istog momenta kad proceni da duže zadržavanje može da im ugrozi ogromnu lovu na kojoj leže.


Da. Mislim da je to to. Kako god, to je sve hijenska eklipa i neće žaliti da uradi najbolje za sebe :)


angie01 angie01 23:39 08.07.2020

Re: kao da je ...

..a evo, vaskrsla i oliveramiletovic na pinku- devedesete su u fulu.

...jos da vrate spomenkusovic na rts.
shmoo shmoo 23:46 08.07.2020

Re: kao da je ...

angie01
..a evo, vaskrsla i oliveramiletovic na pinku- devedesete su u fulu.




Није исто. Никако није исто.

Основна грешка у поставци је да је ово сада исто као и деведесетих.

Није.

Само на први поглед изгледа као да јесте.

А није.

И на томе почива њихова моћ, а наша немоћ.
angie01 angie01 23:49 08.07.2020

Re: kao da je ...

Није исто. Никако није исто.


gore je.
shmoo shmoo 00:01 09.07.2020

Re: kao da je ...

angie01
Није исто. Никако није исто.


gore je.






И теже.

Ономад је био потребан ударац у главу.

Сад не знаш где да удариш.

(Фрагментација стварности: " Moć nad drugima znači razbijanje njihovog uma na milione delića, nakon toga taj isti um se slaže i gradi na način kako to moćnicima odgovara." )
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 05:11 09.07.2020

Re: kao da je ...

Ima slicnosti sa devedesetim. Samo sa onim sto se tada desavalo van Srbije. Opet drzava organizuje kriminalne grupe i opet imamo izivljavanje samo sto je sada meta domaci gradjanin. Na kraju ce AV uci u istoriju kao Neron!
loader loader 08:00 09.07.2020

Re: kao da je ...

kao da je ideja da ih ugusi


Bolje suzavcem, nego beskrajnim konferencijama za štampu nakon kojih svakom građaninu treba psihoterapeut. Msm, ako mora da se bira ...

loader loader 08:01 09.07.2020

Re: kao da je ...

angie01
Није исто. Никако није исто.


gore je.



Da.


shmoo shmoo 09:58 09.07.2020

Re: kao da je ...

Neues aus der Nachbarschaft

Ima slicnosti sa devedesetim.



Иам. Али није исто.

Мислим да баш овде ниси у праву:


Samo sa onim sto se tada desavalo van Srbije.


Ту нема сличности.

И то је оно зашто није исто као деведесетих. Слично да, исто не.
8c_competizione 8c_competizione 13:14 09.07.2020

Re: kao da je ...

zanimljiva slika koja se moze dodati jednom kasnijem komentaru ovde



sa ove vesti

a izgleda da su se stVani placenici zaista umesali:

N1 izvestava o hapsenju Ukrajinca i Kirgizijca sa Izraelskim pasosima
angie01 angie01 14:01 09.07.2020

Re: kao da je ...

N1 izvestava o hapsenju Ukrajinca i Kirgizijca sa Izraelskim pasosima


pa ovde ima dosta Ukrainaca i sl. zive ovde, nesto rade, diluju, statejaznam,...
predatortz predatortz 21:43 08.07.2020

Daj, bre...

Kakva Srbija sa nogom na ljudskom licu?
Srbija si i ti, i ja, i milioni običnih, pristojnih ljudi, koji se groze ovakvih scena.

Man'te se ljudi bombastičnih naslova, to prepustite "Informeru" i sličnoj bratiji.
angie01 angie01 21:49 08.07.2020

Re: Daj, bre...

Kakva Srbija sa nogom na ljudskom licu?


ova u kojoj zivimo....u kojoj neko moze da se igra ljudskim zivotima.
maliperica maliperica 22:01 08.07.2020

Re: Daj, bre...

predatortz
Kakva Srbija sa nogom na ljudskom licu?
Srbija si i ti, i ja, i milioni običnih, pristojnih ljudi, koji se groze ovakvih scena.

Man'te se ljudi bombastičnih naslova, to prepustite "Informeru" i sličnoj bratiji.

Kao i uvek, bezvezan naslov.
Niti je Srbija, niti znaš bilo šta o identitetu dotične osobe.


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:06 08.07.2020

Re: Daj, bre...

Kao i uvek, bezvezan naslov.
Niti je Srbija, niti znaš bilo šta o identitetu dotične osobe.


Al Srbija :)
Prilika da se plune Srbija se ne propusta.

Nije to ništa novo, al je novo RTS, večeras se malo uozbiljio, da li je to neki znak?
angie01 angie01 22:10 08.07.2020

Re: Daj, bre...

Kao i uvek, bezvezan naslov.
Niti je Srbija, niti znaš bilo šta o identitetu dotične osobe.


anonimuse, a gde se ovo desava i ko je to dozvolio....organizovao....to nije slucajni incident.

sta je ovo,


maliperica maliperica 22:15 08.07.2020

Re: Daj, bre...

angie01
Kao i uvek, bezvezan naslov.
Niti je Srbija, niti znaš bilo šta o identitetu dotične osobe.


anonimuse, a gde se ovo desava i ko je to dozvolio....organizovao....to nije slucajni incident.

Naravno da nije slučajan incident.
Ali treba trezveno razmišljati, a ne donositi ishitrene zaključke, na prvu .
Mi koji nismo u masi bismo mogli da se potrudimo da ratio nadvlada emociju.

angie01 angie01 22:16 08.07.2020

Re: Daj, bre...

Mi koji nismo u masi bismo mogli da se potrudimo da ratio nadvlada emociju.


sta ti ovo tacno znaci?
maliperica maliperica 22:18 08.07.2020

Re: Daj, bre...

hoochie coochie man
Kao i uvek, bezvezan naslov.
Niti je Srbija, niti znaš bilo šta o identitetu dotične osobe.


Al Srbija :)
Prilika da se plune Srbija se ne propusta.

Nije to ništa novo, al je novo RTS, večeras se malo uozbiljio, da li je to neki znak?

Kakav znak.
Debilizam.
Umesto da dovede najumnije ljude svih političkih opredeljenja da debatuju i traže konstruktivna razrešenja, oni puštaju - Selo gori ....
Prvi zahtev za neke buduće bi trebalo da bude - jedan kanal isključivo za opoziciju da ga sama uređuje.
Pa ma koja opozicija bila u pitanju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:22 08.07.2020

Re: Daj, bre...

Umesto da dovede najumnije ljude svih političkih opredeljenja da debatuju i traže konstruktivna razrešenja, oni puštaju - Selo gori

U odnosu na sinoć su različiti, bolji.
maliperica maliperica 22:23 08.07.2020

Re: Daj, bre...

angie01
Mi koji nismo u masi bismo mogli da se potrudimo da ratio nadvlada emociju.


sta ti ovo tacno znaci?


To znači da treba imati u vidu da sve nije nikad onako kako izgleda.
To nas je naučio - postmodernizam.
I da treba pratiti ne samo ključne, akcentovane događaje, nego i one koje prolaze pored nas , šunjajući se u senci i mraku.
U njima je ključ - a ne u ovome što je i preterano eksplicitno i naizgled jasno i ubedljivo.
angie01 angie01 22:29 08.07.2020

Re: Daj, bre...

Prilika da se plune Srbija se ne propusta.


ti sa tvojim razumevanjem:)...zemlja ti je ocigledno ponizena, a ti se bavis pronalazenjem zle namere u tome sto je to neko izgovorio,..idi bre...



ovog mladica su bukvalno siledzijski sljustili sa bajsa, dok je stajao pored stanice, tukli ga i samarali, jedan mu drzi koleno na vratu i pritiska mu glavu o beton, a drgi mu lupa samare.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:40 08.07.2020

Re: Daj, bre...


ovog mladica su bukvalno siledzijski sljustili sa bajsa, dok je stajao pored stanice, tukli ga i samarali, jedan mu drzi koleno na vratu i pritiska mu glavu o beton, a drgi mu lupa samare
Pa šta je tu Srbija, ko je od njih Srbija, onaj čija je noga ili onaj čije je lice?
U tvom rečniku Srbija je nasilje, a onaj ko trpi nasilje je - mladić.
A zar mladić nije Srbija?

Ti uvek Srbijom nazivaš ono nasilno, ružno, ono za osudu, nikad ono plemenito, lepo, nikad ne pročitah da si napisala išta lepo i to nazvala Srbijom.

angie01 angie01 22:47 08.07.2020

Re: Daj, bre...

sem sto si iskucao neke reci, nista nisi rekao,...sta se to sunja u senci, kada su gradjani zemlje u kojoj zivis svedeni na krpu- ono sto je bitno za ovu katastrofalnu i brutalnu zavrsnicu, je razlog okupljanja...a on nije ni malo lep i paradigma je odnosa vlasti prema gradjanima ove zemlje.
angie01 angie01 22:49 08.07.2020

Re: Daj, bre...

Pa šta je tu Srbija, ko je od njih Srbija, onaj čija je noga ili onaj čije je lice?
U tvom rečniku Srbija je nasilje, a onaj ko trpi nasilje je - mladić.
A zar mladić nije Srbija?


izvini, al na ovakvu glupost, ne mogu da ti odgovorim,...cak i da zanemarim uobicajenu zlu nameru.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:05 08.07.2020

Re: Daj, bre...

al na ovakvu glupost, ne mogu da ti odgovorim,..

Nije to pitanje da bi odgovarala, to je konstatacija, a na njih se ne odgovara, one mogu tačne ili netačne.

Ja tvrdim da nikad nisi navela ništa pozitivno i rekla, ovo je Srbija, a mnogo puta si, ovaj slučaj je jedan od te množine, uradila suprotno, negativnu pojavu nazvala Srbijom.

Ti ne treba da odgovaraš nego da navedeš primer koji tu konstataciju opovrgava.
A nećeš jer takav primer ne postoji.
angie01 angie01 23:25 08.07.2020

Re: Daj, bre...

Nije to pitanje da bi odgovarala


bas cudno, postavljeno je kao pitanje, sa sve znakom pitanja na kraju.


Ja tvrdim da nikad nisi navela ništa pozitivno i rekla, ovo je Srbija, a mnogo puta si, ovaj slučaj je jedan od te množine, uradila suprotno, negativnu pojavu nazvala Srbijom.


ti obicno tvrdis gluposti- to sto ja kritikujem nesto sto nije dobro to nije protiv Srbije, negi dapace, da bi bila bolja, da ne pristane na lose.


Ti ne treba da odgovaraš nego da navedeš primer koji tu konstataciju opovrgava.


ne kapiram sta ti zamisljas da si i po kom osnovu mislis da imas tapiju na Srbiju i misljenje o njoj-ovo je i moja zemlja, u kojoj sam izmedju ostalog odabrala da zivim- a ne moram, mogu i negde drugde- sto svakako nije zato jer je mrzim, kao sto ti stalno glupavo i zlobno insinuiras i svakako nema nikakvog razloga da tebi nesto u tom smislu dokazujem.
zaharaga zaharaga 23:50 08.07.2020

Re: Daj, bre...

predatortz
Kakva Srbija sa nogom na ljudskom licu?
Srbija si i ti, i ja, i milioni običnih, pristojnih ljudi, koji se groze ovakvih scena.

Man'te se ljudi bombastičnih naslova, to prepustite "Informeru" i sličnoj bratiji.


Nisi u pravu.

Nije Srbija s nogom, nego Srbija s Nogom. Nije noga nego Nogo.
docsumann docsumann 13:35 09.07.2020

Re: Daj, bre...

Nije noga nego Nogo.


što bi rekao D.Torbica - nije Sava, nego Savo. pa, muško je...

a opet je Tisa, nije Tiso, mada ima i to, al drugo - madam Tiso

pa ti budi pametan
angie01 angie01 11:19 12.07.2020

Re: Daj, bre...

angie01 angie01 11:55 12.07.2020

Re: Daj, bre...

Palica se koristi samo u slučaju prinude, kada ne možete rukama da savladate protivnika. Pod uglom od 45 stepeni. Sme se koristiti na donjim ekstremitetima i zadnjici. Nikako vrat, glava, grudi.. Ne sme se koristiti na ženama, deci, trudnicama..
angie01 angie01 21:44 08.07.2020

,

Suštinska razlika između države i kriminalne organizacije je u poštovanju zakona i zbog toga se policija nikada ne sme ponašati kao navijačka horda, napisao je jutros na svom tviter nalogu sudija Apelacionog suda Miodrag Majić.


"Zbog toga, u ime države, nikada ne smeju batinati opskurna, neidentifikovana lica. Zbog toga u državama postoji nezavisno pravosuđe", dodao je Majić.

N1

angie01 angie01 21:48 08.07.2020

Re: ,

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:06 08.07.2020

Re: ,

Koja je svrha ove jurnjave i mlacenja protestants!? Sta policija time hoce? Izgleda da niko nema kontrolu.

Hvala sto si okacila blog.
angie01 angie01 22:11 08.07.2020

Re: ,

principessa_etrusca principessa_etrusca 07:00 09.07.2020

Re: ,

angie01 angie01 09:44 09.07.2020

Re: ,

hvala PE sto si postavila klip sa ovim snimkom, koji se nalazi ispod linka koji sam ja nakacila, a koji izgleda ne radi bas.

ne znam za predatora, koji ima problem sa naslovom ovog bloga, al apsolutno svi sa kojima sam pricala su zgranuti nedopustivom nasilnickom reakcijom, gde policijeske formacije sa sve konjicom i hamerima jure goloruke gradjane u sorcevima i prebija ih,...kolicina suzavca koja je bacena je suluda, uopste upotreba tog hemijskog gasa je neopravdana-kada se palila americka ambasada, u zakasnelom sporom dolasku policije na hamerima, bacena su par laznih projektila, jer dim koji se sirio, nije izavao masovno bezanje,...a sada je stavr postavljena tako, kao da treba da se savlada naoruzana neprijateljska vojska.

jos nesa iz bgda kaze, kako su suzavce prvi bacali demonstranti-kao da nema snimaka sa sto strana,...a i odakle demonstrantima takva oprema,...

lazni izvestaj sa nemilih dogadjaja na pinku i sl, su toliko sramotni, jer u danasnje vreme nema sanse da se stvari tako pakuju,...svako je na protestima snimao, pa ako bas svi konzumiraju samo prodrzavne medije, postoji nacin da se lako sazna istina.
predatortz predatortz 10:18 09.07.2020

Re: ,

ne znam za predatora, koji ima problem sa naslovom ovog bloga


Imam!
Naslov je senzacionalistički, na nivou Informera, ALO-a i sličnih medija.
A kada se u samom naslovu naslućuje senzacionalizam, šta god da je ispod napisano, tekst se ne doživljava ozbiljno. bar ne kada su ozbiljni ljudi u pitanju.

Imam li problem sa prekomernom upotrebom sile?
Naravno da imam!
Ja sam otac dva muška deteta, momčića koji će se sigurno naći na nekim protestima za koju godinu. Da mi neko nagrdi dete, kao onaj idiot onog momka na biciklu u NS, našao bih ga i izlomio bih mu i noge i ruke.
Slagao se sa razlozima protesta, ili ne, mogu razumeti samo silu koja je usmerena na savladavanje sile i nasilja druge strane.
Dakle, mogu razumeti pendrek u glavu onoga koji pokušava da na silu uđe u Skupštinu, policijsku stanicu, koji pokušava nešdo da zapali, ošteti...
Taj treba da dobije pendrek u glavu, pa da se još upiša od toga.

Oni koji su izašli da mirno, rečima, porukama, transparentima... izraze svoje neslaganje, ti ne smeju biti ni mrko pogledani od policije. Jer, to je njihovo građansko pravo, civilizacijska i stečena sloboda da budu protiv, da se ne slažu i da to otvoreno pokažu.
g.radicevic g.radicevic 10:22 09.07.2020

Re: ,

svi sa kojima sam pricala su zgranuti nedopustivom nasilnickom reakcijom, gde policijeske formacije sa sve konjicom i hamerima jure goloruke gradjane u sorcevima i prebija ih


i Sloba je prs'o kad je krenuo da bije narod. Mo'š ti biti simpatizer SNS-a kol'ko oćeš, al kad ti neko prebije dete....

tako da....




angie01 angie01 10:25 09.07.2020

Re: ,

Imam!


?


Naslov je senzacionalistički, na nivou Informera, ALO-a i sličnih medija.


ma hajde,...naslov je preuzet od Orvela, koji je on metaforicki osmislio za tada daleku buducnost, a koji se u 21. veku desio bukvalno na ulicama mog grada.

to sto ti imas razumevanje za nedopustivu brutalnost izkazanu prema gradjanima na protestima,...to je vec tvoja stvar.


Taj treba da dobije pendrek u glavu, pa da se još upiša od toga.

angie01 angie01 10:28 09.07.2020

Re: ,

i Sloba je prs'o kad je krenuo da bije narod. Mo'š ti biti simpatizer SNS-a kol'ko oćeš, al kad ti neko prebije dete...


ovi su jurili konjicom i hamerima goloruku decu u sorcevima,...na onom snimku, udarali samu devojku koja prelazi na pesackom,...alo bre, pa nije ovo TVOJA zemlja, postoji i neki zakon i civilizacijske norme...

ima snimak gde teraju novinarku i na kraju jejedan policajac udara,...koliko sam cula, prebijen je novinar Bete.
g.radicevic g.radicevic 10:37 09.07.2020

Re: ,

Da mi neko nagrdi dete, kao onaj idiot onog momka na biciklu u NS


količina brutalnosti ekvivalentna je količini straha
a po tom kriterijumu, poprilično su se usrali


zateklo ih onako pijane od slavlja

predatortz predatortz 10:44 09.07.2020

Re: ,

ti

to sto ti imas razumevanje za nedopustivu brutalnost izkazanu prema gradjanima na protestima,...to je vec tvoja stvar.




ja
Imam li problem sa prekomernom upotrebom sile?
Naravno da imam!
Ja sam otac dva muška deteta, momčića koji će se sigurno naći na nekim protestima za koju godinu. Da mi neko nagrdi dete, kao onaj idiot onog momka na biciklu u NS, našao bih ga i izlomio bih mu i noge i ruke.
Slagao se sa razlozima protesta, ili ne, mogu razumeti samo silu koja je usmerena na savladavanje sile i nasilja druge strane.
Dakle, mogu razumeti pendrek u glavu onoga koji pokušava da na silu uđe u Skupštinu, policijsku stanicu, koji pokušava nešdo da zapali, ošteti...
Taj treba da dobije pendrek u glavu, pa da se još upiša od toga.

Oni koji su izašli da mirno, rečima, porukama, transparentima... izraze svoje neslaganje, ti ne smeju biti ni mrko pogledani od policije. Jer, to je njihovo građansko pravo, civilizacijska i stečena sloboda da budu protiv, da se ne slažu i da to otvoreno pokažu.



Mislim da ovde nema onih koji imaju toliki problem sa razumevanjem napisanog, pa da ti poveruju u ovo što si izvukla iz konteksta.

Svoj stav o policijskom nasilju sam veoma jasno izrazio:

1. razumem da oni koji deluju silom, ruše, pale, lome, ugrožavaju tuđe živote i imovinu, budu dobro ispendrečeni. Takvi su, uzgred, najčešće ubačeni da diskredituju protest.
2. nasilje prema građanima koji civilizovano izražavaju svoje stavove ne sme da postoji. Tačka!

angie01 angie01 10:49 09.07.2020

Re: ,

. razumem da oni koji deluju silom, ruše, pale, lome, ugrožavaju tuđe živote i imovinu, budu dobro ispendrečeni


evo- ko se tamo tako ponasao,...cak i ovi ubaceni da diskredituju proteste,...i koja je to granica gde je onakvo prebijanje opravdana mera,... sa pendrekom u glavu do da se upiasaju, kako ti kazes?
predatortz predatortz 10:56 09.07.2020

Re: ,

angie01
. razumem da oni koji deluju silom, ruše, pale, lome, ugrožavaju tuđe živote i imovinu, budu dobro ispendrečeni


evo- ko se tamo tako ponasao,...cak i ovi ubaceni da diskredituju proteste,...i koja je to granica gde je onakvo prebijanje opravdana mera,... sa pendrekom u glavu do da se upiasaju, kako ti kazes?


Mislim da ti imaš problem sa razumevanjem pročitanog.
Ja nigde nisam napisao da opravdavam upotrebu sile prema građanima koji su bili nenasilni. Čak sam jasno napisao da bih našao pandura koji je onako nagrdio onog dečka na biciklu i polomio mu i noge i ruka da onako nešto uradi mom detetu.

Sa druge strane, one koji su jurnuli da "zauzmu" Skupštinu policija je dužna da silom onemogući. Svgde u svetu, ne samo kod nas.
Da nije, Skupštinu bi razni idioti "zauzimali" pet puta dnevno.
Ta sila je opravdana, nužna i proporcionalna.
Tom silom se brani država, ne suzbija se nikakvo pravo na miran protest.

Puno nijansi, a Anđo?
angie01 angie01 11:04 09.07.2020

Re: ,

Sa druge strane, one koji su jurnuli da "zauzmu" Skupštinu policija je dužna da silom onemogući


pa to te pitam- ko se tako ponasao,...prvog dana je bila neka grupa desnicara ispred vrata- njih su mogli da pokupe,....drugog dana su neki bacili neku baklju,...i njih su mogli da pokupe,...sta znaci ono opkoljavanje, konjica, psi, hameri, pendrecenje,...ko je pokazao "ogoljeno nasilje" ko sto kaze slina, da je bila neophodna onakva brutalnost,..znaci i ovi sto su se gurkali na vratima i ovi sto su bacili baklju,...pa brate, na svakoj utakmici bi onda bilo neophodno da se organizuje opsti masakr, ako je to toliko ugrozavajuce.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:16 09.07.2020

Re: ,

Anđo,
Prvog dana su uleteli u skupštinu, kada su bili isterani skoro sat vremena su zasipali policiju flašama i kamenicama, novinarka N1 Jelena Zorić je svedočila tome i izveštavala. Tek posle nekih sat vremena je počelo bacanje suzavca i intervencija.

Juče je isto prvo krenulo od demonstanata sa bakljama, topovskim udarima i kamenicama.

Ključno pitanje je ko je ta ekipa koja prva izaziva sukob.

Mislim da je 99% ljudi na demonstracijama čistog srca ali postoji ta ekipa kojoj je cilj da dođe do nasilja. Videlo se i kasnije sinoć, tu postoji organizacija.

Ko su, šta su, nemam pojma ali da su prisutni jasno je.
angie01 angie01 13:59 09.07.2020

Re: ,

Prvog dana su uleteli u skupštinu, kada su bili isterani skoro sat vremena su zasipali policiju flašama i kamenicama, novinarka N1 Jelena Zorić je svedočila tome i izveštavala. Tek posle nekih sat vremena je počelo bacanje suzavca i intervencija.

Juče je isto prvo krenulo od demonstanata sa bakljama, topovskim udarima i kamenicama.


Vrabac, ne znam sta hoces da mi kazes- ja sam to isto rekla, al da je ideja bila da se navodni huligani medju demontsrantima pohvataju, to je bilo moguce, jos prvog dana sa onom izdvojenom grupom pred vratima skupstine.

nego Hauser je bolje rekao,

I da, bilo je provokatora i onda policija se ne razracunava sa njima, nego rokne tonu suzavca u ljude koji su tu i koji zaista ne cine ikakvo nasilje. A tek da pricamo o nekakvom otporu policiji, na samo neki mig da krece policijski kordon napred sva masa koja se nalazila na Bulevaru je nekoliko puta bezala u sprint i vracala se na svoje pozicije i onda u poslednjem sprintu po njima krece polivanje suzavca (ozbiljan broj da se ceo siri centar grada juce isplakao) i opsta panika i rasulo.


znaci i moj utisak je, da je ideja bila da se umlate gradjani, jer ona brutalnost je bila nedopustiva i bespotrebna.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:19 09.07.2020

Re: ,

Juče je isto prvo krenulo od demonstanata sa bakljama, topovskim udarima i kamenicama.

ili su to izgleda neki ukrajinsko-kirgistansko-izraelski-stagod agenti


Inace uopste ne sporim da je deo demonstranata provocirao policiju na reakciju.
predatortz predatortz 14:29 09.07.2020

Re: ,

Inace uopste ne sporim da je deo demonstranata provocirao policiju na reakciju.


Ne bi me iznenadilo da su ti momci pripadnici navijačkih grupa čiji šefovi piju kafu sa Vučićevim šljamom i dogovaraju ovakve akcije.
Zašto to mislim?
Kreću se, nastupaju i ustrojeni su kao huligani i prekaljeni navijači, koji su zanat pekli na derbijima.
A takvih koji nisu pod njegovom kontrolom nema u Srbiji.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:34 09.07.2020

Re: ,

Uglavnom, ono sto sam video, a imam slucajno zabelezeno i na video snimku, da svakako postoje ljudi koji daju instrukcije momcima pod fantomkama i s obzirom da sam stojao na stepenicama kod crkve Svetog Marka, imam i snimljenu situaciju kada loze policijski auto i krljaju maricu i kako se momci povlace, a tip ih ceka na uglu kod stepenica upozorava da se pokriju lica i onda sasvim slucajno dolazi televizijska ekipa sa Pinka, ok, ko misli da sam ovo izmislio i to mi je ok, mozda je i sve zaista samo plod prevelike slucajnosti.
angie01 angie01 14:54 09.07.2020

Re: ,

Ne bi me iznenadilo da su ti momci pripadnici navijačkih grupa čiji šefovi piju kafu sa Vučićevim šljamom i dogovaraju ovakve akcije.
Zašto to mislim?
Kreću se, nastupaju i ustrojeni su kao huligani i prekaljeni navijači, koji su zanat pekli na derbijima.
A takvih koji nisu pod njegovom kontrolom nema u Srbiji.


to je bilo jasno kao dan,..prvo, jer se ponasaju kao navijaci, drugo sto koriste baklje kao navijaci, trece sto su uvezbani na taj neki njihov fazon,...90% posto ljudi koji su tamo bili, su obicni, normalni i sa pravom nezadovoljni gradjani, kojima ni na kraj pameti nije bilo da ulaze u neke fizicke obracune i tuce ili vandalizam,...i onaj nogo je bio sumnjiv sa svojom ekipom,...navodno je prvo bio protiv upada u skupstinu, pa su ga ti njegovi hteli da oteraju, a posle je ipak usao,...a unutra vesara:)


ko misli da sam ovo izmislio i to mi je ok,


sta ima da ti ne veruje,...hebote, drugog dana neki opet organizovani smutljivci bacili jednu baklju i kamen i krenule formacije sa suzavcima i pendrecenjem, al sve po ovim mirnim ljudima,...mrs bre bagro,...odakle su ovi policajci?
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:28 09.07.2020

Re: ,

ok, ko misli da sam ovo izmislio i to mi je ok, mozda je i sve zaista samo plod prevelike slucajnosti.


Ja ti verujem, sećam se čemu sam sve svedočio devedestih na demonstracijama, ovo tvoje je još i uobičajena priča :)
angie01 angie01 17:16 09.07.2020

Re: ,

Ja ti verujem, sećam se čemu sam sve svedočio devedestih na demonstracijama, ovo tvoje je još i uobičajena priča :)


hebote, na kraju ce najuobicajenija i neizbezna "atrakcija" u Srbiji da budu protesti,...krajnje je vreme da se uvrste u turistucku ponudu,...

...posetite Beograd, videcete Kalemegdan- ovde ide ono gljivicino objasnjenje, Kale znaci,...probajte odlicnu hranu, plovite dvema rekama, provedite se na splavovima,...osetite car i izazov protesta, jedinstveno iskustvo,... obavezno poneti,...za zastitu od huligana, ...za odbranu od policije,...transparente i pistaljke mozete kupiti...
mariopan mariopan 17:42 09.07.2020

Re: ,

predatortz
Inace uopste ne sporim da je deo demonstranata provocirao policiju na reakciju.


Ne bi me iznenadilo da su ti momci pripadnici navijačkih grupa čiji šefovi piju kafu sa Vučićevim šljamom i dogovaraju ovakve akcije.
Zašto to mislim?
Kreću se, nastupaju i ustrojeni su kao huligani i prekaljeni navijači, koji su zanat pekli na derbijima.
A takvih koji nisu pod njegovom kontrolom nema u Srbiji.

Tačno, plus baklje.
Baklje ih odaju, to im je potpis u pvim neredima.
Ne verujem da se obični građani naoružavaju bakljama kada pođu na proteste, to je oružje vučićevih bandita i provokatora ubačenih u masu da pokrenu nerede i da zbrišu.
crossover crossover 01:19 10.07.2020

Re: ,

stefan.hauzer
Uglavnom, ono sto sam video, a imam slucajno zabelezeno i na video snimku, da svakako postoje ljudi koji daju instrukcije momcima pod fantomkama i s obzirom da sam stojao na stepenicama kod crkve Svetog Marka, imam i snimljenu situaciju kada loze policijski auto i krljaju maricu i kako se momci povlace, a tip ih ceka na uglu kod stepenica upozorava da se pokriju lica i onda sasvim slucajno dolazi televizijska ekipa sa Pinka, ok, ko misli da sam ovo izmislio i to mi je ok, mozda je i sve zaista samo plod prevelike slucajnosti.


Да, полиција паркирала марицу у мраку између цркве и поште, уредно закључала кола и отишла у град. То је стандардна полицијска процедура кад пршти сузавац на све стране. :)
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 04:37 12.07.2020

Re: ,

angie01
Ja ti verujem, sećam se čemu sam sve svedočio devedestih na demonstracijama, ovo tvoje je još i uobičajena priča :)


hebote, na kraju ce najuobicajenija i neizbezna "atrakcija" u Srbiji da budu protesti,...krajnje je vreme da se uvrste u turistucku ponudu,...

...posetite Beograd, videcete Kalemegdan- ovde ide ono gljivicino objasnjenje, Kale znaci,...probajte odlicnu hranu, plovite dvema rekama, provedite se na splavovima,...osetite car i izazov protesta, jedinstveno iskustvo,... obavezno poneti,...za zastitu od huligana, ...za odbranu od policije,...transparente i pistaljke mozete kupiti...


To sam ja pomislila prošle godine dok sma bila u Srbiji i uredno šetala u svim šetnjama 1 od 5 miliona. Srelo se nas nekoliko, ukupno četvoro u grupi, od toga troje koji ne živimo u Srbiji. I baš komentarišemo kako svaki put kad dođemo budu neke demonstracije, te da nam to postaje već kao karneval u Riju, recimo, ili tako neke menaifestacije, te da bi to valjalo uvrstiti u turističku ponudu. Užas je moja furka, kako je pevao Džoni.
angie01 angie01 10:13 12.07.2020

Re: ,

Užas je moja furka, kako je pevao Džoni.





..pazi, ozbiljan bi to biz bio, komplet oprema, koja se sve vise priblizava ozbiljnom paketu- nekada su to bili pistaljka, bedz- cista naiva,...sada bogami bez gas maski, prsluka, slemova, nema nista....

pa izbor, je l ces navijacka, gradjanska, stranacka, verska, desnicarska obaelezja,- tu mora i fantomka, duks sa kapuljacom i dzakce sa petardama, bakljama i kamenjem,

..pa transparenti, stiropor za sedenje, termosi za kafu, flasice za vodu,...

...pa se prodaje u Beoizlogu, da zaradi nesto i grad, da moze da se ocisti posle zurke...
alselone alselone 22:19 08.07.2020

Bog čuva Srbe

nsarski nsarski 22:42 08.07.2020

Re: Bog čuva Srbe

alselone


Ovo sveto lice je raspop, otac Antonije, koji je raščinjen i koji se sukobljava sa policijom već godinama. Kad je prošla parada ponosa u Bg. on je išao tim ulicama i kadio ih da se oslobode zla.
Inače je dobar karatista. Poslednjih nedelja je sedeo ispred Skupštine sa onim Nogom, čovekom Službe.
Ovo sve je Rašomon, dragi moj Alse. Dim i magla.

BURNA PROŠLOST MONAHA ANTONIJA
zaharaga zaharaga 23:29 08.07.2020

Re: Bog čuva Srbe

nsarski
Poslednjih dana je sedeo ispred Skupštine sa onim Nogom, čovekom Službe.
Ovo sve je Rašomon, dragi moj Alse. Dim i magla.




Soros stampao nove prirucnike i uputstva.
alselone alselone 05:57 09.07.2020

Re: Bog čuva Srbe

Ovo sve je Rašomon, dragi moj Alse. Dim i magla.


Bogme jeste. A i globalni je to trend.
docsumann docsumann 13:40 09.07.2020

Re: Bog čuva Srbe

zaharaga
nsarski
Poslednjih dana je sedeo ispred Skupštine sa onim Nogom, čovekom Službe.
Ovo sve je Rašomon, dragi moj Alse. Dim i magla.




Soros stampao nove prirucnike i uputstva.


Soroš? sereš?

namjestila se igra riječi, pa da se ne baci
angie01 angie01 14:03 09.07.2020

Re: Bog čuva Srbe

Soroš? sereš?


Soros/smoros
principessa_etrusca principessa_etrusca 02:18 10.07.2020

Re: Bog čuva Srbe

Poslednjih nedelja je sedeo ispred Skupštine sa onim Nogom, čovekom Službe.

Да ли би могао мало детаљније?

Ного мени делује као мало unhinged слободни стрелац са углавном добрим инстинктима.

Знам да сам прилично наивна, аки откуд сад "човек Службе"?
angie01 angie01 09:23 10.07.2020

Re: Bog čuva Srbe

Ного мени делује као мало unhinged слободни стрелац са углавном добрим инстинктима.



alselone alselone 22:35 08.07.2020

Vreme je da se dogovorimo

koje spomenike prvo rušimo.

Sve može, samo ne dirajte onaj spomenik onom malom keru u Pančevu, to je najbolji koji smo napravili poslednjih 100 godina.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:44 08.07.2020

Re: Vreme je da se dogovorimo

koje spomenike prvo rušimo

Stevanu Filipoviću u Valjevu.
Ajd prvo njega majke ti:)
g.radicevic g.radicevic 23:03 08.07.2020

Re: Vreme je da se dogovorimo

koje spomenike prvo rušimo.


sve
bez izuzetka
šta ima da nas sećaju da je bilo nečega i pre nas

P.S. možda ostaviti onaj Marlijev u Sivcu i Rokija
oni ipak nisu bili srbi
alselone alselone 05:58 09.07.2020

Re: Vreme je da se dogovorimo

Marlijev u Sivcu


Sivac najjače selo u Srbiji.

Kradu šunke da kupe spid i heroin
g.radicevic g.radicevic 10:49 09.07.2020

Re: Vreme je da se dogovorimo

Sivac najjače selo u Srbiji.

'nači ništa robno-novčane transakcije
nego trampa

a po kojem kursu ?
1gr - 1kgr, il ima korektivnih faktora u zavisnosti od trenutne kamatne stope NBS






Ribozom Ribozom 22:38 08.07.2020

oj drugovi jel' vam zao

Molim da se ne troluje sa cetnici-partizani, istok-zapad, zvezda-partizan, gobleni-sustikle.
Prisustvujemo zadnjem cinu ne-demokratije u Srbiji.
Nego, ako bude bezenaji: Vucic ce u Nemacku, Mitrovic ce u Rusiju (vec je klisnuo), Vulin kod tetke u Kanadu...a gde ce crni Martinovic, on nidje nema nikoga.





angie01 angie01 22:52 08.07.2020

Re: oj drugovi jel' vam zao

Molim da se ne troluje sa cetnici-partizani, istok-zapad, zvezda-partizan, gobleni-sustikle.


e, havala ti, da jednom ne moram ja da to kazem.
g.radicevic g.radicevic 22:56 08.07.2020

Re: oj drugovi jel' vam zao

a gde ce crni Martinovic, on nidje nema nikoga.

ni da se sakrije
jebu ga uši


nsarski nsarski 22:59 08.07.2020

Re: oj drugovi jel' vam zao

.a gde ce crni Martinovic, on nidje nema nikoga.


Nazad na drvo. Negde u Indoneziji, na primer.
alselone alselone 06:01 09.07.2020

Re: oj drugovi jel' vam zao

Nazad na drvo. Negde u Indoneziji, na primer.


Ostavljam ipak prostor da u frenologiji ima nešto tačno.
mariopan mariopan 09:14 09.07.2020

Re: oj drugovi jel' vam zao

g.radicevic
a gde ce crni Martinovic, on nidje nema nikoga.

ni da se sakrije
jebu ga uši



Zoološki vrt? Lepo bi se uklopio?.
nikvet pn nikvet pn 10:44 09.07.2020

Re: oj drugovi jel' vam zao

angie01 angie01 10:46 09.07.2020

Re: oj drugovi jel' vam zao

nikvet pn



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana