Budućnost| Društvo| Gost autor| Moj grad

Srbija sa nogom na ljudskom licu

angie01 RSS / 08.07.2020. u 21:17

 

 EcXjJ5iXYAArF3C?format=jpg&name=small

Ako želite viziju budućnosti, zamislite vojničku čizmu koja gazi po ljudskoj glavi – zauvek.


 Ko kontroliše prošlost, kontroliše sadašnjost. Ko kontroliše sadašnjost, kontroliše budućnost.

 U svetu gde je sve obmana — pričati istinu je revolucionaran čin.

 Stranke samo traže načine da se održe na vlasti, njih ne interesuje boljitak za druge, njih ne interesuje pravda, stranke jedino teže moći i vlasti.

 Moć nad drugima znači razbijanje njihovog uma na milione delića, nakon toga taj isti um se slaže i gradi na način kako to moćnicima odgovara.

 Nacionalizam je glad za moći obojena samozavaravanjem.

 Najveći neprijatelj normalnog ljudskog izražavanja je laž.

Niko na vlast ne dolazi sa mišlju da će jednog dana otići sa te vlasti.

 Svi veruju u neprijateljska zverstva, no ne veruju kako njihova vlastita strana čini ista takva zverstva, čak šta više neće verovati ni dokazima o takvim činima, niti će želeti proveriti dokaze, oni će se a priori odbaciti kao apsurdni i zlobni.

 Nesvesni ljudi se ne bune, treba se osvestiti da bi se pobunili protiv jarma u kojem živimo.

 Čovek zapravo umire kad mu umre mozak, kad mu na pamet više ne može pasti niti jedna jedina ideja.

 Moć kvari, a apsolutna moć apsolutno kvari.

 Koliko si moćan se vidi po tome koliko ljudi pati pod tvojom moći.

 Glavna zapoved u despotskom društvu je „ti ne smeš“, u totalitarizmu je „ti moraš“, a konzumerska zapoved je „ti trebaš.“

 - Džordž Orvel, (1949)

 

 

 



Komentari (534)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 15:05 10.07.2020

Re: ...

sta je ovo...i kojim pravom ti dajes neke insinuacije, pa jos na osnovu neke nacionalne osnove!


Ovo je pretpostavka da možda nisi srpske nacionalnosti, dakle uvrede nema.
A to da te boli dupe za srpske žrtve, to demonstriraš ovde godinama.

I, da...
Ja ne širim mržnju prema Hrvatima, muslimanima i Albancima. Ja samo tvrdim, a činjenice mi daju za pravo, da ti narodi ne gaje prijateljska osećanja prema Srbiji niti verujem u njihove dobre namere. Ni kao pojedinac, ni kao pripadnik srpskog kolektiviteta.
Istorijska nauka je puna potpora za moju tezu

Što, je li to zabranjeno reći?
angie01 angie01 15:19 10.07.2020

Re: ...

Ovo je pretpostavka da možda nisi srpske nacionalnosti, dakle uvrede nema.


ti prozivas u kontekstu nacionalnosti tudje misljenje???

znaci, svaki Srbin- kada izmerimo krvna zrnca hucijevom spravicom za merenje- obavezno deli tvoje misljenje,..a oni sto ne prodju testiranje, e hebiga, oni ne dele tvoje retrogradno misljenje, jer nisu nasi:))),..alo bre, znas li kada je bila plemenska zajednica....a i brate, toliko ste vristali protiv jednoumlja- a sta bi tacno bilo ovo sto zagovaras.




Ja ne širim mržnju prema Hrvatima, muslimanima i Albancima. Ja samo tvrdim, a činjenice mi daju za pravo, da ti narodi ne gaje prijateljska osećanja prema Srbiji niti verujem u njihove dobre namere. Ni kao pojedinac, ni kao pripadnik srpskog kolektiviteta.
Istorijska nauka je puna potpora za moju tezu



ne bih se slozila, toliko puta si se bas eksplicitno izrazio u raznim situacijama,...a i to da celi narodi gaje neprijateljska osecanja, pa to je isto suludo- na svim tim stranama iste takve grupe ostrascenih tvrde isto to sto i ti u suprotnom smeru, ali ima i onih koji kazu ovo sto kazem ja,....te ti nikakvog srpskog kolektiva- mada ne kapiram bas ni sta to znaci- nisi predstavnik- mozes da govoris samo u svoje ime.

recimo, Srbi u rasejanju isto ne zagovaraju iste stavove i misljenje,...
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:59 10.07.2020

Re: ...

ti ne kapiras da tu nema drugog mesta,...ili bi voleo da je tako pa impliciras.

Kako nema, ima.
Pogledaj ustav, na prvom mestu stoje Srbi, a na drugom svi ostali na gomili nikoga ne imenujući.
Jedino su Srbi pomenuti i naglašeni.

svaka drzava ima ime, zastavu grb- sto nikako ne znaci ovo sto ti potenciras,..

Naravno da ih ima.
Srpska država ima srpska obeležja, u tekstu himne se samo Srbi pominju, niko drugi.
To je normalno jer je ovo srpska država, Srbi je za sebe pravili.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:02 10.07.2020

Re: ...

kada izmerimo krvna zrnca hucijevom spravicom za merenje

Rekoh ti, ne postoji sprava, ne broji se ništa, neko kaže, jesam Srbin, onda je Srbin, kaže nisam, nije.
Ništa komplikovano.
angie01 angie01 17:33 10.07.2020

Re: ...

Pogledaj ustav, na prvom mestu stoje Srbi, a na drugom svi ostali na gomili nikoga ne imenujući.


to je pravna forma- a ne znacenje prvog i drugog mesta, po ustavu svi gradjani Srbije imaju ista prava....dobices gorusicu od sovinizma.




angie01 angie01 17:40 10.07.2020

Re: ...


Rekoh ti, ne postoji sprava, ne broji se ništa,


kad vec moram da ti nacrtam- to je zahebancija na tvoje srbovanje.

...a nije ni los biz ideja, obradovao bi ove desnicare vacica i drustvo,...razmisli, mozda i inoviras nesto tako,...rasljama tri puta preko kace sa rakijom od srpske sljive, pa ako zatreperi i krenu da se prave virovi- jeste, a ako sve mirno stoji- nije.


neko kaže, jesam Srbin, onda je Srbin, kaže nisam, nije.


i kome je tako nesto bitno- sta tacno menja da l jeste ili nije?
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:55 10.07.2020

Re: ...

, po ustavu svi gradjani Srbije imaju ista prava...

Nemaju, nemaju.
Nemaju Hrvati pravo da slave oluju u Srbiji, ma kako to eventualno želeli.
Zato što je ovo Srbija brale, srpska država, i tu se ne sme slaviti ništa što Srbima ne odgovara.
I još dosta takvih situacija u kojima baš i nisu svi izjednačeni.

Ajd da te podučim, izjednačen su pojedinci, građani, a ne nacionalni entiteti.
Srpski nacionalni entitet je ispred svih u srpskoj nacionalnoj državi.
U Srbiji brale.
kome je tako nesto bitno

Ogromnoj većini čovečanstva.
Toliko im je bitan taj nacionalni identitet da vrlo retko lažu oko toga.
Ja ne mogu da zamislim muku koja bi me naterala da kažem da nisam Srbin nego, nedajbože, Hrvat, ili, daleko bilo Švaba.
A ti, jel bi mogla da kažeš da nisi Srpkinja (ili šta već jesi)?
mariopan mariopan 18:09 10.07.2020

Re: ...

Какав је то мајстор био, а?




Ja sam uživala u improvizacijama na sceni, koje se dešavaju u toku predstave i na koje se smeju i sami glumci, ne mogu da izdrže. Kakva je to ekipa bila.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:54 10.07.2020

Re: ...

hoochie coochie man
ti ne kapiras da tu nema drugog mesta,...ili bi voleo da je tako pa impliciras.

Kako nema, ima.
Pogledaj ustav, na prvom mestu stoje Srbi, a na drugom svi ostali na gomili nikoga ne imenujući.
Jedino su Srbi pomenuti i naglašeni.

svaka drzava ima ime, zastavu grb- sto nikako ne znaci ovo sto ti potenciras,..

Naravno da ih ima.
Srpska država ima srpska obeležja, u tekstu himne se samo Srbi pominju, niko drugi.
To je normalno jer je ovo srpska država, Srbi je za sebe pravili.


Ala smo je napravili...
angie01 angie01 18:55 10.07.2020

Re: ...


Nemaju, nemaju.


koja prava nemaju?...bilo ko ko nije Srbin?

...to sa olujom je budalastina- kakvo slavljanja oluje...to je sramotno desavanje i u Hrvatskoj.

ja mogu da se izjasnim i kao Marsovac- to ne menja moja prava u Srbiji, koja su identicna sa pravima onih koji su se izjasnili kao Srbi.




Toliko im je bitan taj nacionalni identitet da vrlo retko lažu oko toga.


nije sporan nacionalni identitet- al je on privatna stvar svakog pojedinca i ne vidm nikakv razlog da bilo ko oko tog pitanja laze.

Ja ne mogu da zamislim muku koja bi me naterala da kažem da nisam Srbin nego, nedajbože, Hrvat, ili, daleko bilo Švaba.


ako tako dozivljavas- tvoja stvar.

A ti, jel bi mogla da kažeš da nisi Srpkinja (ili šta već jesi)?



ne razume ideju pitanja, u kome nekog pitas, da li bi mogao da kaze da je nesto drugo od onoga sto jeste i to u vezi necega sto ga ni na koji nacin ne menja...
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:03 10.07.2020

Re: ...

sa olujom je budalastina- kakvo slavljanja oluje...to je sramotno desavanje i u Hrvatskoj.

Sramotno nesramotno, kako kome, ali Hrvati u Srbiji to ne smeju da slave, nemaju to pravo i slobodu, jer ne odgovara Srbima.
A Srbi mogu da slave šta požele, odgovaralo to Hrvatima ili ne.
Naprosto, različita prava.
to ne menja moja prava
Ne menja tvoja prava kao jedinke..... ali napisao sam već to, ne kapiraš, džaba da ponavljam, teško je to gradivo za tebe.
ne razume ideju pitanja

Eto tako, prizna da ne razumeš i skratimo muke.
angie01 angie01 19:15 10.07.2020

Re: ...

Ne menja tvoja prava kao jedinke..


ni kao nacionalne manjine Marsovaca


Eto tako, prizna da ne razumeš i skratimo muke.


pa kada pitas glupavo,...sto bi neko lagao o svom nacionalnom identitetu?...koji ti postavljas kao neko kljucno obelezje svake jedinke- a radi se o intimnoj odrednici...koja nista ne menja.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:23 10.07.2020

Re: ...

ni kao nacionalne manjine Marsovaca

Ni to, ali marsovska nacionalna zajednica u Srbiji ima manje prava od srpske.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:26 10.07.2020

Re: ...

Ala smo je napravili...

Pa polako, pravimo je.
Kuća ko kuća, nikad do kraja završena, uvek ima nešto da se doradi, dogradi, popravi...

Ova naša srpska je malo tesna, treba je malo proširiti, tamo preko Drine je lep teren.
Ne mora to da bude jedna kuća, možda neki srpski dupleks, daće bog, a prilike ima.
angie01 angie01 19:30 10.07.2020

Re: ...

ali marsovska nacionalna zajednica u Srbiji ima manje prava od srpske.


koja nemaju?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:35 10.07.2020

Re: ...

angie01
ali marsovska nacionalna zajednica u Srbiji ima manje prava od srpske.


koja nemaju?

Još jednom? :)
Ajd, možda ti se sad posreći pa ukapiraš.

Nemaju pravo da slave neke svoje marsovske datume ako to Srbima ne paše.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:36 10.07.2020

Re: ...

hoochie coochie man
Ala smo je napravili...

Pa polako, pravimo je.
Kuća ko kuća, nikad do kraja završena, uvek ima nešto da se doradi, dogradi, popravi...


Ma, ne žurim se ja nigde, nago nešto ni te popravke baš ne idu najbolje. Loši majstori, izgleda.

I samo da zamolim ove proklete hrvate sa transparentima da te ne zajabavaju ovako otvoreno, džigu ti pojedoše, huči.


srdjan.pajic srdjan.pajic 19:38 10.07.2020

Re: ...

hoochie coochie man
angie01
ali marsovska nacionalna zajednica u Srbiji ima manje prava od srpske.


koja nemaju?

Još jednom? :)
Ajd, možda ti se sad posreći pa ukapiraš.

Nemaju pravo da slave neke svoje marsovske datume ako to Srbima ne paše.


Samo ti drkaj marsovce, pa kad i oni dignu sidro i odu, odnesu svoj deo teritorije, posle će ti anđa biti kriva.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:39 10.07.2020

Re: ...


I samo da zamolim ove proklete hrvate sa transparentima da te ne zajabavaju ovako otvoreno, džigu ti pojedoše, huči.

Ma jok bre, vidim budale, kažem im da su budale i to je to što se mene i njih tiče.

Meni više smetaju ovi ljigavci u Srbiji koji šene pred Hrvatima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:41 10.07.2020

Re: ...


Samo ti drkaj marsovce, pa kad i oni dignu sidro i odu, odnesu svoj deo teritorije, posle će ti anđa biti kriva

To ti kažem, daj da mi kuću proširivamo dok je vreme.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:47 10.07.2020

Re: ...

hoochie coochie man

Samo ti drkaj marsovce, pa kad i oni dignu sidro i odu, odnesu svoj deo teritorije, posle će ti anđa biti kriva

To ti kažem, daj da mi kuću proširivamo dok je vreme.


Da, da, ponestaje nam ovih što oće da odu, pa da obnovimo inventar sa novim kandidatima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:00 10.07.2020

Re: ...

srdjan.pajic
hoochie coochie man

Samo ti drkaj marsovce, pa kad i oni dignu sidro i odu, odnesu svoj deo teritorije, posle će ti anđa biti kriva

To ti kažem, daj da mi kuću proširivamo dok je vreme.


Da, da, ponestaje nam ovih što oće da odu, pa da obnovimo inventar sa novim kandidatima.

Pa kad smo se bavili više njima nego sobom.
Ne znam da li si čuo, ali bio jednom jedan čovek koji je pisao o srpskom nacionalizmu koji u svoj centar stavlja pre državu nego naciju. (nemoj da se zalećeš, Đinđić je u pitanju)

E sad je došlo vreme da se o naciji prvenstveno misli, da rešavamo srpsko nacionalno pitanje, a teritorije samo one koje logično prate to pitanje.

Pa ako ta logika kaže da Peć nije srpski, jbg, neka ide, ali će onda ista logika reći da Prijedor (ujbt, Zagreb na puškomet!) jeste srpski.

Ne valja samo ovo što ti i marsovci zagovarate, da ni Peć ni Prijedor nisu srpski.
A po kojoj logici, ebem li ga, samo nek je antisrpska.
angie01 angie01 20:03 10.07.2020

Re: ...

Nemaju pravo da slave neke svoje marsovske datume ako to Srbima ne paše.





Meni više smetaju ovi ljigavci u Srbiji koji šene pred Hrvatima.


ko su ti, nisam primetila nikog da seni pred Hrvatima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:08 10.07.2020

Re: ...

ko su ti,

:)

Jesi li zapazila da karte uvek deli onaj ko pita "ko deli" :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:21 10.07.2020

Re: ...

Pa ako ta logika kaže da Peć nije srpski, jbg, neka ide, ali će onda ista logika reći da Prijedor (ujbt, Zagreb na puškomet!) jeste srpski.


Ne brani ti niko da i Peć i Prijedor zoveš srpskim, evo možeš i Kolorado. Jeste da malo čudno deluje ovako kad te se gleda sa strane, ali ok, ne košta nikog ništa.

Samo, ja kad vidim srpskog pandura kako onako krvnički i bez razloga mlati srpske građane usred srpske prestonice, nešto mi se čini da bi ti Prijedorani i Pećlije radije ostali tu gde jesu, a i preostalim Marsovcima u Srbiji se verovatno steže grlo. Zato bih se ja pre založio za rešavanje pandurskog pitanja nego nacionalnog, ako mene pitaš.
angie01 angie01 20:27 10.07.2020

Re: ...

Samo, ja kad vidim srpskog pandura kako onako krvnički i bez razloga mlati srpske građane usred srpske prestonice, nešto mi se čini da bi ti Prijedorani i Pećlije radije ostali tu gde jesu, a i preostalim Marsovcima u Srbiji se verovatno steže grlo. Zato bih se ja pre založio za rešavanje pandurskog pitanja nego nacionalnog, ako mene pitaš.


huci uvek tamponira aktuelne probleme nekim srbovanjem, pricanjem o proslosti, ili kao sada o sirenju teritorija:)))

jedino mu gradjani Srbije nisu bitni- sem sto tvrdi da su glavniji od ostalih.

toliko on voli Srbe- zabole ga za probleme, sto skapavaju po jarmom, njemu je to, eto polako,...sto ih prebijaju,...njemu je to, sta hoce da uzurpiraju vlast,...ne shvatajuci da je vlast zaposlena kod tih gradjana i da je partokratski feudalizam koji je uspstavljen, nedopustiv za demokratsko drustvo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:28 10.07.2020

Re: ...

Zato bih se ja pre založio za rešavanje pandurskog pitanja nego nacionalnog, ako mene pitaš

Verujem, a nije teško bilo to zaključiti i pre.
Pandursko, pa pedersko, pa kučeće, pa mačeće, pa globalno zagrevanje, pa europsko, pa crnačko, pa ovo pa ono, samo srpsko da se spominje:)
vcucko vcucko 20:29 10.07.2020

Re: ...

angie01
Guglni malo, nemoj verovati svojim pretpostavkama, one se uvek pogrešne.


da guglam gde i kako je nastala hrvatofobicna krilatica koju ti danas koristis u kontekstu koji nema veze sa zivotom,,,


„Gott, behutte uns von Pesten, Krieger und Kroaten!“

To je stajalo na ulazu katedrale u Magdeburgu, kao pomen na prolazak Trenkovih (barun Josip Trenk, onaj po kome se zvao vinjak) husara tuda i do tada neviđen pokolj koji su počinili. Sve u toku tridesetogodišnjeg rata katolika i protestanata, 1618.-1648. godine.




Ima više vezija o nestanku natpisa, u svakom slučaju nestao je za Drugog svetskog rata. Po jednima uklonjen je na untervenciju Pavelićeve vlasti, po drugima crkvu su oštetile savezničke bombe. Obe verzije su jednako moguće.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:29 10.07.2020

Re: ...

ne shvatajuci da je vlast zaposlena kod tih gradjana

Što mi to ranije ne reče jebote.
Oči si mi otvorila :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:34 10.07.2020

Re: ...

angie01
Samo, ja kad vidim srpskog pandura kako onako krvnički i bez razloga mlati srpske građane usred srpske prestonice, nešto mi se čini da bi ti Prijedorani i Pećlije radije ostali tu gde jesu, a i preostalim Marsovcima u Srbiji se verovatno steže grlo. Zato bih se ja pre založio za rešavanje pandurskog pitanja nego nacionalnog, ako mene pitaš.


huci uvek tamponira aktuelne probleme nekim srbovanjem, pricanjem o proslosti, ili kao sada o sirenju teritorija:)))

jedino mu gradjani Srbije nisu bitni- sem sto tvrdi da su glavniji od ostalih.

toliko on voli Srbe- zabole ga za probleme, sto skapavaju po jarmom, njemu je to, eto polako,...sto ih prebijaju,...njemu je to, sta hoce da uzurpiraju vlast,...ne shvatajuci da je vlast zaposlena kod tih gradjana i da je partokratski feudalizam koji je uspstavljen, nedopustiv za demokratsko drustvo.


Meni nije jasno samo kako ga ne steže potištenost zbog toga što smo, mi, mitski Srbi, očigledno postali takve kukavičke pičke od ljudi i nacije, da dan posle bezrazložnog batinanja ne izađe malo više ljudi na Trg i najebe se majke milosne i pandurima i ovim kamenjarima, i Vučiću. Ti prebijeni su valjda nečija deca, braća, rođaci, i kad na njih digneš pendrek, valjda si ga digao na sve. Ali ne, mi ćemo da ponosno seremo na blogu o nacionalnoj državi i kako je pravedno da Prijedor bude naš, ako su nam uzeli Peć, a i Zagreb je praktično tu, nadomak haubice. Ja to stvarno ne razumem, ali osećam potištenost.





srdjan.pajic srdjan.pajic 20:39 10.07.2020

Re: ...

hoochie coochie man
Zato bih se ja pre založio za rešavanje pandurskog pitanja nego nacionalnog, ako mene pitaš

Verujem, a nije teško bilo to zaključiti i pre.
Pandursko, pa pedersko, pa kučeće, pa mačeće, pa globalno zagrevanje, pa europsko, pa crnačko, pa ovo pa ono, samo srpsko da se spominje:)


Dođi, huči, dođi da te zgrlim i obrišem suzicu, sve se bre urotilo protiv tvojih ideala i prioriteta. Ličiš na ovo moje dete... ovo manje...

A i ja sam sad toliko potišten, da moram da idem nešto da kupim da jedem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:46 10.07.2020

Re: ...

, ali osećam potištenost

Jesi li i suzu pustio? :)

Mnogo bre Srki patetišeš, neukusno mnogo.
angie01 angie01 20:47 10.07.2020

Re: ...

Meni nije jasno samo kako ga ne steže potištenost zbog toga što smo, mi, mitski Srbi, očigledno postali takve kukavičke pičke od ljudi i nacije, da dan posle bezrazložnog batinanja ne izađe malo više ljudi na Trg i najebe se majke milosne i pandurima i ovim kamenjarima, i Vučiću. Ti prebijeni su valjda nečija deca, braća, rođaci, i kad na njih digneš pendrek, valjda si ga digao na sve. Ali ne, mi ćemo da ponosno seremo na blogu o nacionalnoj državi i kako je pravedno da Prijedor bude naš, ako su nam uzeli Peć, a i Zagreb je praktično tu, nadomak haubice. Ja to stvarno ne razumem, ali osećam potištenost.


pa to- evo trenutno su panduri u punoj opremi spremni da ponovo krenu, konjica i psi cekaju iza skupstine,...dva mladica su opet na zemlji i krljaju ih, jedan maldic je uboden nozem,...katatsrofa,...grajdani su izbezumljeni, neka ekipa sa pokrivenim licima i kapuljacama insistiraju na neredima,...

huci, zabole me za tvoje pretenzije na Preijedor i Pec i sta god si jos ucrtao,...idi sam uzmi sta mislis da je tvoje,...meni ne treba- tamo nek zive ljudi u miru gde god da je granica- to je jedino vazno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:52 10.07.2020

Re: ...

huci, zabole me za tvoje pretenzije na Preijedor i Pec i

Ko i mene za tvoje Hrvate, pa mi opet telališ o njima.
angie01 angie01 21:05 10.07.2020

Re: ...

Ko i mene za tvoje Hrvate, pa mi opet telališ o njima.


ja sam na mom blogu postavila sliku sa podrskom iz Hrvatske- koju ti nisi pokazao,...i nisam trazila nista od tebe, nego si dosao da mrsomudis o jednom lepom gestu- jer je iz Hrvatske,..pa majkomila, koji si ti ztrpan tip.

evo, devojka cita molitvu na protestu i ujedno drzi transparent,...a ti drvis o nekim bezumnim osvajanjim, zabole te dupe za sopstveni narod u koji se navodno kunes....e Srbine,....


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:09 10.07.2020

Re: ...

Ajd Srki da ti objasnim zbog čega ne udaram u tanke žice patetike poput tebe i Endžike oko ovih demonstracija.

To je najlakše, jao bezobrazni, jao sram ih bilo, jao ja sam protiv... Dečiji nivo, one tvoje mlađe.

A ozbiljniji je, šta se zapravo dešava?
Da li je sve kako na prvi pogled izgleda, Vučić najavio blokadu i zbog toga puklo?
Zašto Vučiću odgovaraju incidenti i forsira ih, zašto nema nikakvih zahteva, zašto su na protestu i levičari i desničara i sukobljavaju se međusobno?

Previše je tu pitanja a nema odgovora.
To tebe i Endžiku ne dotiče, vi udarate po opštim mestima i boooli vas.

Ono što je moj utisak je da je RTS promenio, značajno, politiku.
Izveštava prilično korektno, evo sad su prekinuli program da uključe reportere zbog nekog incidenta pred skupštinom.
I reporteri korektno, nepristrasno, bez navijanja izvestili.
To se pre tri dana nije moglo desiti.
Pa se pitam da li je ovo neka prekretnica ili će splasnuti poput ostalih protesta.

Pitam se, ne znam.
Nisam ja poput tebe i Endžike da sve znam :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:12 10.07.2020

Re: ...

sam na mom blogu postavila sliku

evo, devojka cita molitvu na protestu i ujedno drzi transparent,...a

Pa da, to je taj nivo, nivo slikovnica.
A hoće da raspravlja o kompleksnim temama.
predatortz predatortz 21:13 10.07.2020

Re: ...

Ono što je moj utisak je da je RTS promenio, značajno, politiku.
Izveštava prilično korektno,


Ja pratim na N1. I oni su prilično korektni. Ne zatrčavaju se sa kvalifikacijama, prenose ono što vide.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:15 10.07.2020

Re: ...

Ja pratim na N1. I oni su prilično korektni. Ne zatrčavaju se sa kvalifikacijama, prenose ono što vide

Da, i oni korektno rade samo mi se čini da preteruju.
Skoro neprekidan direktan prenos.
predatortz predatortz 21:19 10.07.2020

Re: ...

hoochie coochie man
Ja pratim na N1. I oni su prilično korektni. Ne zatrčavaju se sa kvalifikacijama, prenose ono što vide

Da, i oni korektno rade samo mi se čini da preteruju.
Skoro neprekidan direktan prenos.


Pa ok, to je današnja ekskluziva a oni su, manje više, informativni kanal.
I mene malo nervira njihov CNN pristup, ali trenutno reporterima sa lica mesta nemam šta da osporim.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:19 10.07.2020

Re: ...

hoochie coochie man
, ali osećam potištenost

Jesi li i suzu pustio? :)

Mnogo bre Srki patetišeš, neukusno mnogo.


Ma jok, bre, nego malo karikiram da bih te zavitlavao, ja suzu puštam samo na sobaljene spomenike južnjačkih kukuljičraskih đenerala, dobro, i na opljačkane supermarkete i prodavnice nameštaja u mom kraju.

Ovde samo ti trenutno patetišeš (još dva komentara pa ćeš opet napisati kako je onda najbolje da Srbije nema, da se zatrpa, kad ne može da ima ni Prijedor ni Peć, i tako dalje, kao i uvek, a nema ni pecaroša ni onog drugog anitsrbina da na njima iskališ jad, bes i frustraciju, ostali smo ti samo mi, loši Srbi, Endži i ja ).
angie01 angie01 21:25 10.07.2020

Re: ...

A hoće da raspravlja o kompleksnim temama.


ko hoce da raspravlja, devojka je u prvom redu na protestima i rizikuje da popije suzavac i batine, a ti je jos nipodastavas- koji si ti Srbin,...ona je barem ucinila ono sto je do nje, a ti?....ti drvis o svojim vlaznim snovima i prebrojavas krvna zrnca.


na protestima dovoljan broj blogera i njihovih predstavnika
mirelarado mirelarado 21:26 10.07.2020

Re: ...

predatortz
hoochie coochie man
Ja pratim na N1. I oni su prilično korektni. Ne zatrčavaju se sa kvalifikacijama, prenose ono što vide

Da, i oni korektno rade samo mi se čini da preteruju.
Skoro neprekidan direktan prenos.


Pa ok, to je današnja ekskluziva a oni su, manje više, informativni kanal.
I mene malo nervira njihov CNN pristup, ali trenutno reporterima sa lica mesta nemam šta da osporim.


I ja mislim da veoma korektno izveštavaju, jedino me, nevezano, sekira što kao da ne umeju da kažu, situacija je napeta i neizvesna, već stalno koriste nepostojeću a grdobnu reč "tenzična"...
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:28 10.07.2020

Re: ...

predatortz
hoochie coochie man
Ja pratim na N1. I oni su prilično korektni. Ne zatrčavaju se sa kvalifikacijama, prenose ono što vide

Da, i oni korektno rade samo mi se čini da preteruju.
Skoro neprekidan direktan prenos.


Pa ok, to je današnja ekskluziva a oni su, manje više, informativni kanal.
I mene malo nervira njihov CNN pristup, ali trenutno reporterima sa lica mesta nemam šta da osporim.


Da, odlični su, i ja gledam ovaj neki uživo đavo što ide, samo mi nešto pada veza, to jest brauzer javlja da im je aktivan neki servis za odbranu od hakerskih napada. Ali od juče nije bilo ni toga. Ne znam za RTS, njih ne gledam, verujem u ovo što izveštava ucveljeni i nad Prijedorom zamišljeni drug Huči, pretpostavljam da je i njima jasno da ako se ćurak okrene dok oni podržavaju režim, ima da vise. Ne znam šta je to CNN pristup, ali meni ne smeta.





predatortz predatortz 21:31 10.07.2020

Re: ...

me, nevezano, sekira što kao da ne umeju da kažu, situacija je napeta i neizvesna, već stalno koriste nepostojeću a grdobnu reč "tenzična


Balavurdija!
Još malo pa nećemo govoriti istim jezikom. Možda ne sa decom, ali sa unucima ćemo teško da se sporazumevamo.

Ja sam u kući uveo jednostavno pravilo. Rekao sam da se meni obraćaju isključivo na srpskom jeziku, a taj, ni srpski ni engleski, kojim se međusobno sporazumevaju da ostave za ulicu i drugare.
angie01 angie01 21:32 10.07.2020

Re: ...

već stalno koriste nepostojeću a grdobnu reč "tenzična"...


ako je samo to, oprosteno im je,..svaki dan su reporteri- narocito zene, bili u centru haosa i gutali suzavac, trpeli uvrede, neki su dobili i pendrek, ali im je izvestavanje bilo vise nego korektno i bez uoblicavanja misljenjem,...svaka im cast.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:35 10.07.2020

Re: ...

na njima iskališ jad, bes i frustraciju, ostali smo ti samo mi, loši Srbi, Endži i ja ).

I, analitičari, koji proces je u toku?
Građanski protest sa ciljevima, kojim,ili tu ima još nečeg?
angie01 angie01 21:37 10.07.2020

Re: ...


Balavurdija!


ma hajde-...je l znas ko si ti ljudi, ili tek onako,...ajde ti trci, gutaj suzavac, pazi da te neko ne udari, gadja, da te desnicari ne izguraju i u trenutku desavanja sa hvatanjem daha, razmisljaj o izrazima koje koristis, dok hoces da izvestis uzivo sto detaljnije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:39 10.07.2020

Re: ...

...ajde ti trci, gutaj suzavac, pazi da te neko ne udari, gadja, da te desnicari ne izguraju i u trenutku desavanja sa hvatanjem daha, razmisljaj o izrazima koje koristis, dok hoces da izvestis uzivo sto detaljnije.
profesionalci rade za platu, ne moraju ako neće.
Treba da plačem za njima?
Rade posao koji se tiče javnosti i javnost ih procenjuje, čudna mi čuda.
predatortz predatortz 21:41 10.07.2020

Re: ...

ma hajde-...je l znas ko si ti ljudi, ili tek onako,...


Ja govorim o generacijskom jazu. Ako si čitala sa razumevanjem, a ne iziskuje veliko naprezanje, rekao sam da sličnu stvar rade i moji sinovi.

ajde ti trci, gutaj suzavac,


Jok ja, hvala!
Taman posla, da se ojedem.
angie01 angie01 21:43 10.07.2020

Re: ...

Građanski protest sa ciljevima, kojim,ili tu ima još nečeg?


gradjanima je dosta tiranije, neposredni povod je igranje zivotima gradjana, laziranjem informacija oko korona virusa zbog izbora, zele da pokazu da nisu stoka,...a desnicari hoce da udju u skupstinu,...ubaceni elementi, da provociraju nerede.

vecina izrazava nezadovoljstvo opstim stanjem, koje je neizdrzljivo- takodje kazu, pozvao ih je predsednik svojim govorom pre puta.
mirelarado mirelarado 21:43 10.07.2020

Re: ...

angie01

Balavurdija!


ma hajde-...je l znas ko si ti ljudi, ili tek onako,...ajde ti trci, gutaj suzavac, pazi da te neko ne udari, gadja, da te desnicari ne izguraju i u trenutku desavanja sa hvatanjem daha, razmisljaj o izrazima koje koristis, dok hoces da izvestis uzivo sto detaljnije.


Odlični su izveštači, po mom mišljenju, ali baš zato i smatram da ih ima smisla kritikovati, jer mogu da budu još bolji. Mladi su i željni dokazivanja, dobronamernu kritiku bi uvažili, uverena sam.
vcucko vcucko 21:46 10.07.2020

Re: ...

angie01

Balavurdija!


ma hajde-...je l znas ko si ti ljudi, ili tek onako,...ajde ti trci, gutaj suzavac, pazi da te neko ne udari, gadja, da te desnicari ne izguraju i u trenutku desavanja sa hvatanjem daha, razmisljaj o izrazima koje koristis, dok hoces da izvestis uzivo sto detaljnije.

Samo jedno pitanje, ali onako iz srca:
Gde je ta čuvena srpska, beogradska inteligencija i tzv. elita?

Ovde se valjaju neke bitne stvari, to je očigledno, na stranu sve režije i scenariji i čke materine.
Nešto se gadno iza brda valja, neke važne odluke donose, a narečeni rade šta? Čekaju drugu turu od sto evra?

Naravno da ne mislim na devojku sa molitvenikom i kartonom sa slike, njen nastup je retko lep.
Gde su oni sa imenom i prezimenom za koje se (na žalost) zna?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:46 10.07.2020

Re: ...

A ozbiljniji je, šta se zapravo dešava?
Da li je sve kako na prvi pogled izgleda, Vučić najavio blokadu i zbog toga puklo?
Zašto Vučiću odgovaraju incidenti i forsira ih, zašto nema nikakvih zahteva, zašto su na protestu i levičari i desničara i sukobljavaju se međusobno?


Gde si to video da se "levičari i desničari sukobljavaju međusobno"? Ja nisam nigde, bilo je par situacija da su neki od ovih provokatora, ultradesničara navijača što bacaju kamenje i topovske udare na miliciju pa se onda sklone sa strane kad ovi kerovi krenu da se iživljavaju nad običnim ljudima, izmlatili novinara koji ih je pitao ko su i šta su. Možda sam nešto propustio. Samo, oni su deo scenografije i igrokaza, a glavna stvar je ovo divljačko makljanje koje panduri sprovode sa očigledno velikim uživanjem, valjda si to video do sada. Kapiram ja da je tebi Prijedor važniji, meni je ovo batinjanje - zbog toga se ide u haos, i menjanje vlasti nedemokratskim metodama, a Prijedor neće nigde otići, ne brini.



angie01 angie01 21:48 10.07.2020

Re: ...

ali baš zato i smatram da ih ima smisla kritikovati, jer mogu da budu još bolji. Mladi su i željni dokazivanja, dobronamernu kritiku bi uvažili, uverena sam.


mirela, uvazi im okolnosti koje nisu normalne, stavise, opasne su,...i ti kada si pod takvim adrenalinom, sigurno ne govoris ni tecno, niti biras prave reci,...nisam primetila da je bilo ko od tih zena vrisnulo u opsnim situacijama kojih je bilo mnogo, bas su hrabro ulazile u prev linije, trcale, hvatale dah,...a okolo njih ljudi trce, guraju i njih i snimatelje- nije bas idealno, zar ne.
mirelarado mirelarado 21:54 10.07.2020

Re: ...

angie01
ali baš zato i smatram da ih ima smisla kritikovati, jer mogu da budu još bolji. Mladi su i željni dokazivanja, dobronamernu kritiku bi uvažili, uverena sam.


mirela, uvazi im okolnosti koje nisu normalne, stavise, opasne su,...i ti kada si pod takvim adrenalinom, sigurno ne govoris ni tecno, niti biras prave reci,...nisam primetila da je bilo ko od tih zena vrisnulo u opsnim situacijama kojih je bilo mnogo, bas su hrabro ulazile u prev linije, trcale, hvatale dah,...a okolo njih ljudi trce, guraju i njih i snimatelje- nije bas idealno, zar ne.


To tenzično uporno ponavljaju i novinari i novinarke koji sede u studiju, a može lako da se ispravi. Rekla sam samo da me to sekira, nisam im krunu s glave skinula. :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:57 10.07.2020

Re: ...

Pa da!
Najbolje je da se praviš lud!
Kao ne razumeš šta je SiEnEn.


Razumem, to su ovi što jako nerviraju druga Trampa i svakog boljeg Srbina.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:58 10.07.2020

Re: ...

glavna stvar je ovo divljačko makljanje

E jebiga Srki.
Ako je makljanje glavna stvar onda gasim televizor.
Ja se nadao da je glavna stvar neki proces, ili makar početak tog procesa, koji će se završiti skidanjem Vučića, a tebi glavna makljanje.

Očekivao sam od tebe da o tome pričaš, ti o makljanju.

angie01 angie01 22:00 10.07.2020

Re: ...

Gde je ta čuvena srpska, beogradska inteligencija i tzv. elita?


ako mene pitas- ima ih i sa imenima na protestima,eno, procesljaj tviter, kace reporterski fotke svakog dana,......ja sam pitala, a gde su poznati, glumci, muzicari,....estrada je na strani vlasti uvek bila,...jedino je Seka Aleksic podrzala proteste- ali nije dosla:)))
predatortz predatortz 22:00 10.07.2020

Re: ...

I, analitičari, koji proces je u toku?
Građanski protest sa ciljevima, kojim,ili tu ima još nečeg?


I ja non stop razmišljam o izostanku zahteva.
No, to može da znači i da je protest spontan, odnosno mnogo spontaniji od onih na kojima se odmah iznose zahtevi.

Moje mišljenje je da je ovo skup šarolikih grupacija. Neko je tu zbog najavljenog policijskog časa, neko zbog Kosova, neko zbog lošeg stanja u društvu, neko što mu je dete otišlo da se ne vraća ovde... No, svima je zajedničko jedno - duboko nezadovoljstvo ovom i ovakvom ekipom na vlasti. To nezadovoljstvo delim i ja.

E, sad...
Biće zanimljivo pratiti ko će preuzeti. Opozicija, koja kod ljudi u protestu ne kotira visoko, vlast preko ubačenih provokatora, neka služba, jer to nam je usud na ovom prostoru...
angie01 angie01 22:02 10.07.2020

Re: ...

Ja se nadao da je glavna stvar neki proces, ili makar početak tog procesa, koji će se završiti skidanjem Vučića, a tebi glavna makljanje.


a sta su protesti, nego deo procesa- legitiman, gradjanski,...ili ni to ne kapiras- a makljanje je nedopustivo izivljavanje, koje tebe ne dotice- biju tvoje Srbe, a tebe zabole....
angie01 angie01 22:03 10.07.2020

Re: ...


I ja non stop razmišljam o izostanku zahteva.


juce su citani zahtevi na platou ispred filozofskog.
angie01 angie01 22:05 10.07.2020

Re: ...

To tenzično uporno ponavljaju i novinari i novinarke koji sede u studiju, a može lako da se ispravi. Rekla sam samo da me to sekira, nisam im krunu s glave skinula. :)


nisam ni mislila,...nego rekoh, ako se sve skupa uzme u obzir, zanemari taj detalj ovima na terenu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:09 10.07.2020

Re: ...

hoochie coochie man
glavna stvar je ovo divljačko makljanje

E jebiga Srki.
Ako je makljanje glavna stvar onda gasim televizor.
Ja se nadao da je glavna stvar neki proces, ili makar početak tog procesa, koji će se završiti skidanjem Vučića, a tebi glavna makljanje.

Očekivao sam od tebe da o tome pričaš, ti o makljanju.



Ne, nego je glavno "Prijedor za Peć", i ko je ovde koje nacionalnosti, i da li je dovoljno puta pohvalio Srbiju da bi se kvalifikovao za pljuvanje po istoj, kod tebe u evidenciji. Ajde, beži, bre huči, ako nećeš da se skoncentrišeš, gasi televizor i radi nešto korisnije.

Naravno da je makljanje i iživljavanje policije, znači države, nad svojim građanima glavna stvar, to je ono što ljude pokreće da popizde i sruše vlast, ili da polupaju sve, nekad i jedno i drugo. Ne kažem da to tako treba, nego to se izgleda dešava.





hoochie coochie man hoochie coochie man 22:12 10.07.2020

Re: ...


a sta su protesti, nego deo procesa- legitiman, gradjanski,...ili ni to ne kapiras- a makljanje je nedopustivo izivljavanje, koje tebe ne dotice- biju tvoje Srbe, a tebe zabole.

Analitičar:)
Idi bre Endži, ne znam jesi li smešnija ili tužnija.

I ja non stop razmišljam o izostanku zahteva.
No, to može da znači i da je protest spontan, odnosno mnogo spontaniji od onih na kojima se odmah iznose zahtevi.


A znamo li neke takve proteste koji su potrajali i koji su nečim urodili?
Ja se takvih ne sećam.

Pa su mi dva osećaja suprotstavljena, taj koji mi kaže da ovo ne može da traje, znači da uspe, i drugi, RTS se promenio iznenuba, nije to tek tako, što daje nadu da ima tog nečeg iza brda što ne vidimo baš najjasnije.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:16 10.07.2020

Re: ...


Ne, nego je glavno "Prijedor za Peć

Pa naravno da je to važnije.
Vučić će pasti kad tad, a ovo se tiče malo fundamentalnijih stvari od neke frke na nekim demonstracijama.
Ali to tvoj senzacionalistički mozak ne dobacuje.
mirelarado mirelarado 22:21 10.07.2020

Re: ...

angie01
To tenzično uporno ponavljaju i novinari i novinarke koji sede u studiju, a može lako da se ispravi. Rekla sam samo da me to sekira, nisam im krunu s glave skinula. :)


nisam ni mislila,...nego rekoh, ako se sve skupa uzme u obzir, zanemari taj detalj ovima na terenu.


Ma, naravno. Svaka im čast, naročito onoj devojci s dugom plavom kosom, koja je pre neko veče, kao vitez bez mane i straha, trčala od jednog kritičnog mesta do drugog, gutajući vatru i suzavac...
pecaros pecaros 22:24 10.07.2020

Re: ...

Prijedor za Peć


Stanite malo... Zar nisu ova oba u inostranstvu?
angie01 angie01 22:25 10.07.2020

Re: ...

Idi bre Endži, ne znam jesi li smešnija ili tužnija.


ajde, ajde, malo se skoncentrisi i nappregni,...suvise ti je ovo glupavo.
angie01 angie01 22:29 10.07.2020

Re: ...

Ma, naravno. Svaka im čast, naročito onoj devojci s dugom plavom kosom, koja je pre neko veče, kao vitez bez mane i straha, trčala od jednog kritičnog mesta do drugog, gutajući vatru i suzavac...


dadada...bila je neustrasiva- jelena Zoric


mirelarado mirelarado 22:31 10.07.2020

Re: ...

dadada...bila je neustrasiva- jelena Zoric


Ona!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:38 10.07.2020

Re: ...

Gde si to video da se "levičari i desničari sukobljavaju međusobno"?

Evo upravo se dešavaju sukobi između demonstranata.
Izveštava Rts.
Bolji su od N1.
Evo ti dokaz :
N1 izveštava o napadima na svog novinara, na ekipu portala nova. rs, i, kako oni kažu "druge ekipe"

A Rts kaže da su napadnuti, pa jasno i glasno, ekipa TV N1, TV Kurir i njihova ekipa.

Ovi sa N1 neće da pomenu RTS.
Kolegijalno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:39 10.07.2020

Re: ...

mirelarado
dadada...bila je neustrasiva- jelena Zoric


Ona!

Gledate li upravo reportera RTSa?
Ista slika, suzavac.
mirelarado mirelarado 22:44 10.07.2020

Re: ...

hoochie coochie man
mirelarado
dadada...bila je neustrasiva- jelena Zoric


Ona!

Gledate li upravo reportera RTSa?
Ista slika, suzavac.


Ne gledam, ali ti verujem, Huči.
angie01 angie01 22:45 10.07.2020

Re: ...

Gledate li upravo reportera RTSa?


niko normalan ne gleda rts- u utorak, kada su demonstranti bili u Takovskoj, oni su smradovi pustili film, rec jedno u prebijanju ljudi na ulicama.

i ti sada kazes kako su oni bolji.


angie01 angie01 22:47 10.07.2020

Re: ...

Stanite malo... Zar nisu ova oba u inostranstvu?


jesu, al neki imaju vlazne snove.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:50 10.07.2020

Re: ...

i ti sada kazes kako su oni bolji.

Da, jesu.

I upravo to, što su u utorak pustali Džeki Čena a sad su najbolji i jeste nešto što privlači pažnju i daje nadu da su se desile ili se dešavaju neke ozbiljnije stvari od ova popila suzavac a onaj dobio palicu.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:52 10.07.2020

Re: ...

angie01
Stanite malo... Zar nisu ova oba u inostranstvu?


jesu, al neki imaju vlazne snove.

Evo ih, nađoše se srbomrzitelji da lukuju nad srpskim porazima:)
angie01 angie01 22:56 10.07.2020

Re: ...

Evo ih, nađoše se srbomrzitelji da lukuju nad srpskim porazima:)


evo sta je srbomrzenje,


Da, jesu.

I upravo to, što su u utorak pustali Džeki Čena a sad su najbolji i jeste nešto što privlači pažnju i daje nadu da su se desile ili se dešavaju neke ozbiljnije stvari od ova popila suzavac a onaj dobio palicu.

angie01 angie01 22:57 10.07.2020

Re: ...

dosli su i lekari iz kovid bolnica,

Protest-zdravstvenih-radnika-iz-kovid-bolnica
pecaros pecaros 22:57 10.07.2020

Re: ...

hoochie coochie man

Evo ih, nađoše se srbomrzitelji da lukuju nad srpskim porazima:)


Samo me asociralo na ono "mogu vam dati ništa a da vi meni poklonite nešto..."
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:00 10.07.2020

Re: ...

evo sta je srbomrzenje

Šta je srbomržnja, to što mislim da nije najvažnija stvar na svetu što je novinarka koja izveštava sa demonstracija zakačila suzavac, da su od toga važnije naznake da Vučić gubi poziciju na RTSu?

Pa jeste, mnogo je ovo drugo važnije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:03 10.07.2020

Re: ...

Nek su živi i zdravi i ko ih jebe...

Ma naravno, nego mi biše baš zanimnjivi kad se pogrliše čim se videše.
Trče svojima:)
pecaros pecaros 23:06 10.07.2020

Re: ...

predatortz

Nek su živi i zdravi i ko ih jebe...


Ih, opet si se najedio. Sad ćeš opet reći da ti je Karadžić heroj, iako u stvari ne misliš tako.
angie01 angie01 23:08 10.07.2020

Re: ...

Šta je srbomržnja, to što mislim da nije najvažnija stvar na svetu što je novinarka koja izveštava sa demonstracija zakačila suzavac, da su od toga važnije naznake da Vučić gubi poziciju na RTSu?

Pa jeste, mnogo je ovo drugo važnije.


prvo, vrlo neinteligentno sklapas ova manipulativnaobjasnjenja, tanko i providno,

naravno da je bedno da javni servis cuti o tome sta mu se desava pred vratima i dok tuku ljude na ulicama.

a za Prijedor i Pec- nisam ja izgubila teritorije, gradove, nisam ja rusila i ubijala...niti mislim da to vise ikada treba da se desava.
angie01 angie01 23:09 10.07.2020

Re: ...

Ma naravno, nego mi biše baš zanimnjivi kad se pogrliše čim se videše.
Trče svojima:)


ko se prigrlio ti i predator,..pa to je uobicajeno, ne moras da pominjes.
vcucko vcucko 23:10 10.07.2020

Re: ...

angie01
Gde je ta čuvena srpska, beogradska inteligencija i tzv. elita?


ako mene pitas- ima ih i sa imenima na protestima,eno, procesljaj tviter, kace reporterski fotke svakog dana,......

Najmanje sam mislio na to.
Elita treba jasno da kaže, makar da pokuša da obrazloži šta se dešava, širu sliku. Parole i guranje sa policijom nisu posao elite. Bar ne treba da budu. Elita treba da se odredi i da otkriva ostalima ono što se ne vidi na prvi pogled.
Bar ja tako mislim, možda naivno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:14 10.07.2020

Re: ...

naravno da je bedno da javni servis cuti o tome sta mu se desava pred vratima i dok tuku ljude na ulicama.

Pa ne ćuti.
Ali tebe stvarnost ne zanima, tebe zanimaju fraze kako je N1 super a RTS loš.
I nema veze šta se stvarno dešava, ti verglaš fraze.

Ne umeš ti da misliš, to je problem.

a za Prejdor i Pec- nisam ja izgubila teritorije, gradove, nisam ja rusila i ubijala


Pa Prijedor nije izgubljen, on je dobijen, srpski je to grad, niste znali?
angie01 angie01 23:15 10.07.2020

Re: ...

Elita treba jasno da kaže,


ne znam na koga tacno mislis, suvise si uopsten- svakoga dana mnogi daju izjave i izjasnjavaju se,..evo i veceras...


Parole i guranje sa policijom nisu posao elite.


nema to veze sa parolama, a policija je tu,... svi koji su osecali da trebaju da su prisutni- dosli su.

...devedesetih su profani sa fakulteta isli sa svojim studentima na proteste- sada ih nema nesto, cuvaju svoje fotelje.
angie01 angie01 23:22 10.07.2020

Re: ...

Pa Prijedor nije izgubljen, on je dobijen, srpski je to grad, niste znali?


on je u RS, sto je jos uvej BiH... ono sto sam napisala je bilo metaforicki,...al tebi mora da se crta.


Pa ne ćuti.
Ali tebe stvarnost ne zanima, tebe zanimaju fraze kako je N1 super a RTS loš.
I nema veze šta se stvarno dešava, ti verglaš fraze.


sem podrzavalaca vlasti, ovako nesto ti niko ne bi potvrdio.
predatortz predatortz 23:23 10.07.2020

Re: ...


Pa Prijedor nije izgubljen, on je dobijen, srpski je to grad, niste znali?


I 50% Bosne! Druga po veličini srpska država.
predatortz predatortz 23:24 10.07.2020

Re: ...


on je u RS, sto je jos uvej BiH...


A BiH je (i) srpska država. Tako joj piše u Ustavu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:27 10.07.2020

Re: ...

sto je jos uvej BiH

E da i ti nešto potrefiš.
Tačno, još uvek je tamo, za sad je tamo.
sem podrzavalaca vlasti, ovako nesto ti niko ne bi potvrdio

Ma važno je da ti znaš iako nisi gledala:)

A evo opet su ponovili koje ekipe su napadnute, nabrojali, N1, beta, kurir.
Tako nešto na N1 čuti nećeš.
crossover crossover 00:11 11.07.2020

Re: ...

mirelarado

Ma, naravno. Svaka im čast, naročito onoj devojci s dugom plavom kosom, koja je pre neko veče, kao vitez bez mane i straha, trčala od jednog kritičnog mesta do drugog, gutajući vatru i suzavac...


Жаклина Таталовић сад има веће ратно искуство од министра одбране Вулина. Тај слепац не би умео ни гас маску да стави.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:14 11.07.2020

Re: ...

pecaros
Prijedor za Peć


Stanite malo... Zar nisu ova oba u inostranstvu?


Eh, sad, u inostranstvu. To je sve relativno, i privremeno.

Nego, đenerale huči, kad se sutra zagledaš tako setno i pomalo spuvano u pravcu Prijedora, jel vidiše nešto, tu, malo bliže, što bi ti možda bolo oči?



solo solo 00:23 11.07.2020

Re: ...

Samo jedno pitanje, ali onako iz srca:
Gde je ta čuvena srpska, beogradska inteligencija i tzv. elita?


Kod Sarape pobogu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:24 11.07.2020

Re: ...

crossover
mirelarado

Ma, naravno. Svaka im čast, naročito onoj devojci s dugom plavom kosom, koja je pre neko veče, kao vitez bez mane i straha, trčala od jednog kritičnog mesta do drugog, gutajući vatru i suzavac...


Жаклина Таталовић сад има веће ратно искуство од министра одбране Вулина. Тај слепац не би умео ни гас маску да стави.


Žaklinu za ministarku odbrane!

A jel štite te maske od korone? Svejedno, ja nosim naočare, ne bih mogao masku da stavim ni pod razno.
crossover crossover 00:43 11.07.2020

Re: ...

Пази кад би Жаклина стварно била боља министарка одбране, уме сама да стави маску, капира војно-полицијску тактику, није зентара као Вулин, и много је интелигентнија.

Немам појма право да ти кажем, али ја не бих пустио Вулина да се појављује без гас маске у јавности, из безбедносних разлога.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana