Društvo| Ljudska prava| Mediji| Politika

Tučom se teško stiže do rešenja - autor teksta: Timotije

loader RSS / 20.07.2020. u 11:16

Demostracije, tuče, a ni i oružana revolucija nisu delotvorne u državi koja ima jaku vojsku i policiju, i vladara koji je uzurpirao sve poluge vlasti. Neki u Srbiji, koji se predstavljaju kao analitičari društvenopoltičkog života i stanja svesti, ili kao pisci, ili ma koji drugi inetlektualci, nisu bili ratnici koji kroz sopstvenu praksu znaju da ne bi bila moguća Oktobarska revolucija, promena vlasti u Carskoj Rusiji, da se ona dva osnovna državna stuba – Vojska i Policija – nisu našli u totalanom rasulu zbog poraza tokom Prvog svetskog rata. Kao što ne bi bila moguća oružana revolicija i promena sistema vladavine u Jugoslaviji da se nije raspala država, kada je karaljevska porodica sa tovarom narodnog blaga pobegla i živela u Londonu dok je ovde besneo Građanski rat.

Protiv Fašista u Španiji tridesetih godina minulog veka ratovali su ne samo dobri ljudi, Španci, već i dobrovoljci iz Istočne i Zapadne Evrope, a iz Amerike i jedan od napoznatijih pisaca – Ernest Hemingvej. Franka su pomagali fačistička Nemačka i Italija, ali i zapadni kapitalisti, koji su inače podržavali Hitlera nadujući se da će ovaj pregaziti komunističku Rusiju, da bi potom pritrčali Britanija i Amerika radi podele plena o kome vekovima sanjaju. Oni koji makar minimalno poznaju Franka ne znaju da je Aleksandar Vučić mnogo gora ličnost. Dok je Franko između ostalog sprečavao raspad Španije, Vučić je njegovim ličnim izborima obezbedio većinu u skupštini, kako bi obezbedio lakšu predaju Kosmeta, a sve da bi mogao da uživa podršku Zapada. Celom tom poduhvatu treba dodati i besčasne radikale, koji nisu ušli u parlament, ali koji će direktno ili ispod žita podržavati sve njegove odluke, uključujući i predaju Kosova.

Ne navodite mlade ljude na uzaludno stradanje. Biće potrebno mnogo žrtava pre ne što delovi Policije i Vojske stanu na stranu građana, a to je građnanski rat u kome će blesavi radikali, četnici potražiti pomoć sa strane. Pristići će ne samo dobrovoljci iz Rusije, već i pripadnici fašisitičke desnice Evrope. A ako sada potpiše dogovor koji će zadovoljiti Albance na Kosmetu, mogu doći i pripadnici OVK da se bore portiv dela Srbije zdrave pameti! Jer naša policija i vojska izvodili su, po naređenju ovih koji i dalje vladaju, masakre tokom devedesetih nad pripadnicima drugih naroda. Takođe, vojska je ubila dva nevina mladića, pripadnika Garde u kasarni na Topčideru samo zato što su videli generala Mladića kako se krije u skrovištu “Karaš” izgrađenom za vreme Tita, u kome je trebalo da se skloni ondašnji Maršalat tj. Vrhovna komanda u slučaju rata. Mnogi od tih strarešina koji su streljali dva svoja vojnika ubijali su topovima i drugim oružjem u Hrvatskoj, BiH i na Kosmetu.

Zar niko ne ume da shvati da takvi ljudi, čije sa ruke krvave do lakata, neće dozvoliti da padne vlast koja je naređivala ubijanje inih. A oni koju pišu analize o društvu i politici treba da znaju da ni Milošević ne bi pao na izborima da nije bilo NATO bombardovanja, koje je zapravo završnica svih srpskih poraza tokom ratovanja 90-ih. Miloševićevo ludovanje je prethodnica ovog ludovanjapojedinca koji je uzurpirao državu za svoje lično zadovoljstvo. Tako je Milošević, zbog njemu neposlušnih lidera Srba u Krajini, poslao generala Mrkšića da prevari narod da se spakuje u povuče iz svojih staništa, “jer će doći do obračuna između Hrvatske i Srpske vojske”, većim delo stacionirane u BIH.

To su istine o kojima ne pišu analitičari, ne izveštavaju, jer oni koji su tada pisali likvidrani su. Kao Lepa Dada Vujasinović, Lepi Slavko Ćuruvija, novinar Panić… No, i premijer Đinđić je streljan od strane ovih koji sada vladaju, jer im je uhapsio lidera Miloševića, i zato što je Šešelj otišao u Hag zbog optužbi za činjenje zločina, ili podstrekivanje zločina, a koji je, dok je onamo odlazio, najavio pogubljenje Đinđića!

Neka znaju oni koji bi trebali da znaju - ako Akademija već stoji, očigedno, iza ovih koji sada razdiru Srbiju, kao što je stajala uz Miloševićevo ludovanje, onda bi podržala i demokratske procedure (za koje u međuvremenu može da ispadne kasno), procedure koje bi pokrenula najpre javnost, a zatim bi se pridružila i birokratija koja vlada Evropskom Unijom. 

Isto tako nisu hteli da se priključe Zahtevu akademske zajednice koja je tražila da predsednik Aleksandar Vučić podnese ostavku zbog višekratnog kršenja Ustava i Zakona, nego su ćutali kao da ni takva jedna inicijativa ne znači ništa više od zabavnih satiričnih emisija, ogovaranja na svim tribinama, niti masovnih višemesečnih mirnih demonstracija, a nedavno i demonstracija koje je obeležila tuča sa policijom i parapolicijom, i to u vreme pandemije jednog zaista opasnog virusa!!! To dokazuje da oni koji kontrolišu i objavljuju infomacije na trbinama, u novinama i po televizijama još uvek ne znaju da povedu protest koji će dovesti do smene štotočine koja bruka Srbiju. 

Pisao sam Danas-u, a i uredniku Portala tražeći da ostave Zahtev akademske zajednice, koji su objavili na prvoj stranici Portala, sve dok, Basara bi rekao, Srbima ne dođe iz dupeta u glavu, tj. Kada shvate Srbi da je to jedini način da bude opozvan sa vlasti Aleksandar Vučić. Znači, da bude prinuđen od strane Suda domaćeg ili Evropskog da podnese ostavku zbog kršenja Ustava i Zakona.

Tako funkcioniše demokratija. Ali to ne znaju baš svi oni koji se bave politikom ili preko stranaka ili preko analiza u medijima. Eto, desilo se da jedan Srbin to zna, a ime mu je Saša Radulović. Nije za čuđenje, jer je inženjer Radulović radio u SAD, Kanadi i Belgiji, no bio je i član Vlade kod Vučića. Kada je video kako nanose zlo Srbiji, napustio je i povikao “Dosta je bilo!”, što je naziv koji danas nosi njegova politička stranka, jedna ozbiljna stranka sa svim potrebnim znanjem. On je radeći na Zapadu imao vremena da precrta, pod uslovom da je to zbog mladosti uopšte bilo u njegovoj glavi, nekadašnji način vladanja, vladanja u vreme socijalizma, kao i da odbaci teret u vidu mentalne inercije kakva vlada kod većine analitičara i intelektualaca u Srbiji.

 Autor: Timotije

 



Komentari (404)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 08:49 21.07.2020

Re: Kad smo kod Aristotela,

timotije
Ajd sad, ako te ne mrzi, definiši koja je tačno njegova ideja koju treba slediti, a da je i on sam sledi duže od dve godine.


To možete pročitati u dva zadnja pasusa priloženog posta.

Imao je on i ideju kako da ja bolje živim od male penzije, što sam ga pitala ovde, na samom početku, dok je bio samo bloger i iznosio svoje ideje o ekonomiji.

Njegova ideja je bila da prodam kuću za 300 000 evra i kupim malu, negde na selu, i uživam ostatak života krckajući te pare.

Taman sam htela da mu ponudim kuću za te pare a on me banovao, jer sam mu rekla da ću tako najbrže postati beskućnik. A i neke druge nelogičnosti koje su ga smarale.

Nego ako imaš neke veze tamo javi mu da ima priliku da mi dokaže da nisam bila u pravu.

Da moja ponuda da kupi odmah moju kuću po toj ceni i dalje stoji, ako ima te pare može odmah da dođe i na živom primeru mi pokaže da je ta njegova ideja izvodljiva, da ja nemam pojma o ekonomiji kako mi je tamo rekao, evo to sad priznajem, i kajem se što sam ga smarala glupostima.

I glasam za njega na sledećim izborima?

Obećavam.
maliperica maliperica 09:17 21.07.2020

Re: Kad smo kod Aristotela,

zilikaka


Svako ko traži sledbenike a ne saradnike meni nije prihvatljiv.


Slažem se.

Samo ko je taj na političkoj sceni ko je drugačiji?
I kako se sa takvim principima može organizovati jedna politička stranka?
U našim uslovima - nemoguća misija.

maliperica maliperica 09:22 21.07.2020

Re: Kad smo kod Aristotela,

zilikaka
Greše svi koji žele da se vežu za ličnost, a ne za ideju. Ja imenujem Radilovića jer ima dobru ideju koju je moguće realizovati bez žrtava

Ajd sad, ako te ne mrzi, definiši koja je tačno njegova ideja koju treba slediti, a da je i on sam sledi duže od dve godine.


Suverenizam !
Jednostavno.
U svakoj sferi javnog i privatnog života.
A ta ideja je daleko od toga - da je samo njegova.
timotije timotije 10:50 21.07.2020

Re: Kad smo kod Aristotela,

Ajmo iz početka:
On je radeći na Zapadu imao vremena da precrta, pod uslovom da je to zbog mladosti uopšte bilo u njegovoj glavi, nekadašnji način vladanja, vladanja u vreme socijalizma, kao i da odbaci teret u vidu mentalne inercije kakva vlada kod većine analitičara i intelektualaca u Srbiji.
Ovo je poslednji pasus, bez biografskih podataka.
Šta je tačno ovde ideja koju treba slediti?



Ako ne želite sami da shvatite od onoga što sam već priložio nije mi do proganjanja. Jer očigledno dijalog sa Vama nije moguć. Valjda će neko sličan da se zakači za ovo pa proganjate se do mile volje.
zilikaka zilikaka 10:57 21.07.2020

Re: Kad smo kod Aristotela,

Suverenizam !
Jednostavno.
U svakoj sferi javnog i privatnog života.
A ta ideja je daleko od toga - da je samo njegova.

Osim što nije samo njegova, on tu ideju ne zastupa bar dve godine, što je bio jedan od dva kriterijuma koje sam postavila.
Ono, kako slediti nekog ko pravi tako oštre zaokrete u osnovnim stavovima
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:37 21.07.2020

Re: Kad smo kod Aristotela,

maksa83
Imao je on ozbiljnu grubu pratilaca i podržavalaca i na blogu, no mu nisu dugo trajali.

Ja bih opet glasao za Radula iz 2016. Mislim, ne sad posle svega pošto je tip zunzara, ali meni ovom sada to tada još uvek ima smisla. Na tom programu je uostalom i napravio kakvu takvu stranku i ušao u Parlament, a onda je posle koju godinu krenulo ludilo koje ih je svelo na petoro (zapravo troje, pošto onu dvojicu slabo ko zna po imenu).


brate ako ti je ono imalo smisla dobro je da se i sada nisi primio na
maliperica

Suverenizam !
Jednostavno.
U svakoj sferi javnog i privatnog života.


mada dobro, priznao je i perica da to baš nije neka njegova orginalna ideja..
g.radicevic g.radicevic 11:38 21.07.2020

Re: Kad smo kod Aristotela,


Šta je tačno ovde ideja koju treba slediti?


kako šta
''da odbaci teret mentalne inercije''
to se vidi na prvi pogled Zili

maliperica maliperica 11:39 21.07.2020

Re: Kad smo kod Aristotela,

mada dobro, priznao je i perica da to baš nije neka njegova orginalna ideja..


A zar je važno čija je ideja - ako najbolje odražava aktuelno stanje i ukazuje na pravac akcije.
maliperica maliperica 11:41 21.07.2020

Re: Kad smo kod Aristotela,

zilikaka
Suverenizam !
Jednostavno.
U svakoj sferi javnog i privatnog života.
A ta ideja je daleko od toga - da je samo njegova.

Osim što nije samo njegova, on tu ideju ne zastupa bar dve godine, što je bio jedan od dva kriterijuma koje sam postavila.
Ono, kako slediti nekog ko pravi tako oštre zaokrete u osnovnim stavovima

Eto vidiš, opet se vraćamo na to - kako slediti.
To je izgleda duboko u nama, iako smo principijelno protiv.



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:43 21.07.2020

Re: Kad smo kod Aristotela,

maliperica
mada dobro, priznao je i perica da to baš nije neka njegova orginalna ideja..


A zar je važno čija je ideja - ako najbolje odražava aktuelno stanje i ukazuje na pravac akcije.


pa ako se samo igrate na velikom odmoru onda i nije važno..
međma ako je "zaprave" ondak je malo i važno dal iza riječi stoji i nešto realno il su to samo prazne riječi za naivnu publiku (il čak i nešto gore)..
takav je taj život odraslih ljudi, mora malo da se procjeni i šta stoji iza riječi
maliperica maliperica 12:03 21.07.2020

Re: Kad smo kod Aristotela,

newimprovedtadejus

takav je taj život odraslih ljudi, mora malo da se procjeni i šta stoji iza riječi

Naravno.
Reči ukazuju na mnogo kompleksniju situaciju i zlo koje se nadvilo nad nama, tako da se rešenje ne može tražiti u jurišu i starim metodama, već da se moraju tražiti novi odgovori na nova pitanja.

Da je to od njega dovoljno ukazuje i činjenica da mnogi to još uvek ne razumeju.
loader loader 12:23 21.07.2020

Re: Kad smo kod Aristotela,

maksa83
... ... da liže gelendere na Infektivnoj


Veoma dobro rešenje.
Ako čovek već ne oboljeva, i provereno ne može da oboli ni ubuduće, jer oboljevaju samo oni koji su poverovali u pandemiju, onda može da bude neviđeno koristan glede higijene na infektivnoj. Manje posla za ionako preopterećene tetkice, manje utrošenih hemikalija... Bolnica malo relaksirana, a on svojim jezikom dokazao da pandemije nema. Opšta korist.

loader loader 12:24 21.07.2020

Re: Kad smo kod Aristotela,

već da se moraju tražiti novi odgovori na nova pitanja.


Ali pitanja su stara !
maliperica maliperica 12:58 21.07.2020

Re: Kad smo kod Aristotela,

loader
već da se moraju tražiti novi odgovori na nova pitanja.


Ali pitanja su stara !

Ne - pitanja su nova.

Uslovljena novim tehničko tehnološkim dostignućima koja omogućavaju globalnu centralizaciju moći u raznim aspektima života, manipulaciju i stvaranje simulakruma da nešto jeste što nije i da nešto postoji što ne postoji.

Dakle, digitalizacija, mas mediji, genetika, nanotehnologija, biotehnologija , virusologija ...
I centralizacija kontrole svih dostignuća.
Za običnog čoveka - previše.
I zato pribegava starim rešenjima.
I greši.



j_grandson j_grandson 13:07 21.07.2020

Re: Kad smo kod Aristotela,

maliperica
loader
već da se moraju tražiti novi odgovori na nova pitanja.


Ali pitanja su stara !

Ne - pitanja su nova.

Uslovljena novim tehničko tehnološkim dostignućima koja omogućavaju globalnu centralizaciju moći u raznim aspektima života, manipulaciju i stvaranje simulakruma da nešto jeste što nije i da nešto postoji što ne postoji.

Dakle, digitalizacija, mas mediji, genetika, nanotehnologija, biotehnologija , virusologija ...
I centralizacija kontrole svih dostignuća.
Za običnog čoveka - previše.
I zato pribegava starim rešenjima.
I greši.




Ali će zato taj običan čovek da do beskonačnosti podržava nešto što mu je prezentovano na njemu prihvatljiv način, a o čemu pojma nema - i to što to prezentovano bude luđe (bez znakova navoda), to će njegova podrška biti upornija.
loader loader 16:20 21.07.2020

Re: Kad smo kod Aristotela,

Znači, brži procesor na kompu i leteći internet - više demokratije
vcucko vcucko 08:14 22.07.2020

Re: Kad smo kod Aristotela,

timotije


Greše svi koji žele da se vežu za ličnost, a ne za ideju. Ja imenujem Radilovića jer ima dobru ideju koju je moguće realizovati bez žrtava. No, i ja znam da to Srbi neće dozvoliti, jer nije njihova ideja. I pre Tita bili su mnogi sa istom idejom. Za neke se pobrunuo Mustafva Golubić, odnosno Staljin. Pokušao je i Tita da pošalje na onaj svet. No,on je već imao Čerčila iza sebe.

Čekaj, da li sam dobro shvatio: Tita su hteli da maknu, jer se protivio ličnosti, a zastupao ideju?!
Tito, nesporni doživotni vlasnik Jugoslavije, koja nije bila ništa drugo nego ličnost. Njegova ličnost.
Ti, ja, svi mi, zemlja, voda i vazduh, sve na i ispod zemlje i vode, sve je bilo Tito i ništa drugo.
Demantuj me molim te, reci da nisam dobro razumeo.
timotije timotije 04:12 23.07.2020

Re: Kad smo kod Aristotela,

: Kad smo kod Aristotela,
timotije


Greše svi koji žele da se vežu za ličnost, a ne za ideju. Ja imenujem Radilovića jer ima dobru ideju koju je moguće realizovati bez žrtava. No, i ja znam da to Srbi neće dozvoliti, jer nije njihova ideja. I pre Tita bili su mnogi sa istom idejom. Za neke se pobrunuo Mustafva Golubić, odnosno Staljin. Pokušao je i Tita da pošalje na onaj svet. No,on je već imao Čerčila iza sebe.

Čekaj, da li sam dobro shvatio: Tita su hteli da maknu, jer se protivio ličnosti, a zastupao ideju?!
Tito, nesporni doživotni vlasnik Jugoslavije, koja nije bila ništa drugo nego ličnost. Njegova ličnost.
Ti, ja, svi mi, zemlja, voda i vazduh, sve na i ispod zemlje i vode, sve je bilo Tito i ništa drugo.
Demantuj me molim te, reci da nisam dobro razumeo.


Šta sam mislio to sam govorio i za vreme Tita. Zato ne bolujem od titoizma...
timotije timotije 05:54 23.07.2020

Re: Kad smo kod Aristotela,

Kad smo kod Aristotela,
zilikaka


Svako ko traži sledbenike a ne saradnike meni nije prihvatljiv.


Slažem se.

Samo ko je taj na političkoj sceni ko je drugačiji?
I kako se sa takvim principima može organizovati jedna politička stranka?
U našim uslovima - nemoguća misija.


Pogrešno je pitati ko je taj, već ko su ti. A njih ima puno, samo što Srbi traže Boga među ljude! Da ne bi morali da se naprežu, već da mu aplaudiraju, a neki i da mu se klanjaju, kao što to čine prema izmišjenom religiskom Bogu.

Evo vam jednog primera: Pre dva dana Dragan Đilas je u ime SZS na FB pročitao Ekonomski programa za spas Srbije, koja će uskoro biti pred banktorom. Daću Vam Link, ali ja nisam uspeo da ga otvorim, osim preko mog profila na FB. Evo linka:http://facebook.com/djilasdragan. Nemojte kao moja snaja sa Kosova da mi kažete: "Ja ne volim Đilasa!". Jer Program su radili odabrani naučnici ekonomije. Ja, Vi i ostali da radimo na tome da to bude pročitano i na RTS.
shmoo shmoo 00:04 21.07.2020

Алзо шпрах Кркар (цитирам):



"ДЈБ = Да Јебемо Боље"






solo solo 00:35 21.07.2020

Re: Алзо шпрах Кркар (цитирам):

"ДЈБ = Да Јебемо Боље"



shmoo shmoo 09:06 21.07.2020

Re: Алзо шпрах Кркар (цитирам):

solo
"ДЈБ = Да Јебемо Боље"







Пупупиду!




То је мој предлог за изборни слоган за неке следеће изборе у Србији. Ако их уопште више и буде.

Продаћу га оној политичкој странци, партији, са српског политичког неба (неба, јбт!) која ми понуди највише лове за тај мој изборни слоган.







solo solo 13:25 21.07.2020

Re: Алзо шпрах Кркар (цитирам):

Пупупиду!
То је мој предлог за изборни слоган за неке следеће изборе у Србији.


Probaću sa



Ima i rezervna varijanta




solo solo 13:30 21.07.2020

Re: Алзо шпрах Кркар (цитирам):

Продаћу га оној политичкој странци, партији, са српског политичког неба (неба, јбт!) која ми понуди највише лове за тај мој изборни слоган.



timotije timotije 05:04 23.07.2020

Re: Алзо шпрах Кркар (цитирам):

shmoo
solo
"ДЈБ = Да Јебемо Боље"







Пупупиду!




То је мој предлог за изборни слоган за неке следеће изборе у Србији. Ако их уопште више и буде.

Продаћу га оној политичкој странци, партији, са српског политичког неба (неба, јбт!) која ми понуди највише лове за тај мој изборни слоган.










Vi živite visoko iznad Ambisa koji nazivamo Srbija. No, uživate i da se naginjete i gledate u nas u tom Ambisu. Niče:"Svako ko se bori sa čudovištima treba da se pobrine da u procesu borbe on ne postane čudovište. I ako dovoljno dugo gledaš u ambis, ambis će početi da gleda u tebe."


solo solo 15:46 23.07.2020

Re: Алзо шпрах Кркар (цитирам):

Vi živite visoko iznad Ambisa koji nazivamo Srbija. No, uživate i da se naginjete i gledate u nas u tom Ambisu.


Štovani Timotije. Odkuda vam ideja da živimo iznad ambisa? No još bolje pitanje ako prihvatim vašu konstataciju je otkuda vi u tom ambisu pa još na dnu - kako i zašto?

Ne , pogrešna percepcija. Nema gore i dole,levo i desno - u odnosu na šta?
U kosmosu se računa samo razdaljina među nama. Razdaljina u poimanju realnosti.Još malo pa kao socijalna distanca koja je sada u modi.

Raja mnogo filozofira. Bolje da više i kvalitetnije radi. Razmazio to Joška Broz a sad ga svi zapišavaju.Valjda ih razočarao što je umro i nema više leba bez motike.
docsumann docsumann 06:02 24.07.2020

Re: Алзо шпрах Кркар (цитирам):

Odkuda vam ideja da živimo iznad ambisa?



timotije timotije 06:30 24.07.2020

Re: Алзо шпрах Кркар (цитирам):

Re: Алзо шпрах Кркар (цитирам):
Odkuda vam ideja da živimo iznad ambisa?



Vi bi da jebete tamo gde treba, dok nas Divljak jebe u mozak!
solo solo 07:13 24.07.2020

Re: Алзо шпрах Кркар (цитирам):

Vi bi da jebete tamo gde treba, dok nas Divljak jebe u mozak!


Pa upotrebite mozak da vas više ne ebe u isti.

Izgleda da njegov mozak radi to bolje.
timotije timotije 08:48 24.07.2020

Re: Алзо шпрах Кркар (цитирам):

solo
Vi bi da jebete tamo gde treba, dok nas Divljak jebe u mozak!


Pa upotrebite mozak da vas više ne ebe u isti.

Izgleda da njegov mozak radi to bolje.


Ciljao sam na Shmoo, no i vas dvoje se podmećete. On se hvali sa velikim znanjem dobijenog od velikog broja pročitanih knjiga, a da ne radi na razvijanju svoje moći razmišljanja, rasuđavnja i zaključivanja. Ako je to moguće? Jer pismenost se uči, dok moć za razmišljanje čovek se rađa.

„Система и институција чије ће деловање у друштву зависити од способности оних у тим институцијама, а не од њихове партијске припадности.

Те партијске припадности оних у институцијама смо се наглеdали током свих ових деценија и видели смо да то није добар модел.

Јер, понављам, не зависи то од неког Ђинђића и неког Вучића него од система и његових институција.

Имена су ту небитна.”

Znači, što kažu i neobrazovani: “Svi su isti!”

E, nisu svi isti!

Isti je sistem – kapitalistički i to njegova prva faza: prvobitna akumulacija kapitala. Što praktično za Srbiju i njoj slična društva znači prisvajanje nekada društvenog sada i državnog kapitala da bi produžio da bude moćan i kada ne bude imao moć vladanja da ima moć kapitala u svojim bankama.

Upravo to sada radi Vučić. Dok mi možemo samo kao psi da lajemo dok vuk razdire stado.

To je radio i prvi Rokfeler, kada je tokom Građanskog rata ilegalno snabdevao oružjem zaraćene strane Severa i Juga.
Dok je Lonkoln ulagao život za da što pre prekine ubijanje ljudi.

No, Linkolna su ubili udruženi “rokfeleri” jer im nije dozvolio da u Senatu prođe Zakona s kojim bi oprali orgromnu a pokradenu od države i naroda gotovinu.

No, danas se Linkolnovima ne zna trag, osim Abrahamov lik isklesan u stenama planine Dakote.

Dok Rofelerovi drže središte Menhetna i kontolišu trezore Vorld strita.

Kada sam čuo da je najstariji umro pre dve godine, čuo sam i da su mu nekoliko puta ugrađivani vitalni organi. Pa sam se pitao da li je to srce mog rođaka Ilije, koji je igrao osmicu FK “Prištine”, pa je ludo hrabar 1999. otišao na poziv “poznanika” telefonom da dođe da mu otkupe stan u Prištini. Odakle se nije vratio, kako i ostali koji su završili u “Žutoj kući”.


shmoo shmoo 14:49 24.07.2020

Re: Алзо шпрах Кркар (цитирам):

timotije

Vi bi da jebete tamo gde treba, dok nas Divljak jebe u mozak!



Филипе Младеновићу, јесте то Ви?









shmoo shmoo 14:55 24.07.2020

Re: Алзо шпрах Кркар (цитирам):

timotije

Ciljao sam na Shmoo




Циљајте и даље.

Интересантно ми је гледати Вас како циљате.

А морам да Вам признам, некако сте ми сви ви исти док циљате.

timotije timotije 17:31 24.07.2020

Re: Алзо шпрах Кркар (цитирам):

shmoo
timotije

Ciljao sam na Shmoo




Циљајте и даље.

Интересантно ми је гледати Вас како циљате.

А морам да Вам признам, некако сте ми сви ви исти док циљате.



Važno je da se Vi lepo zabavljate. Ili Vam se to samo čini?
timotije timotije 17:31 24.07.2020

Re: Алзо шпрах Кркар (цитирам):

shmoo
timotije

Ciljao sam na Shmoo




Циљајте и даље.

Интересантно ми је гледати Вас како циљате.

А морам да Вам признам, некако сте ми сви ви исти док циљате.



Važno je da se Vi lepo zabavljate. Ili Vam se to samo čini?
shmoo shmoo 18:51 24.07.2020

Re: Алзо шпрах Кркар (цитирам):

timotije
shmoo
timotije

Ciljao sam na Shmoo




Циљајте и даље.

Интересантно ми је гледати Вас како циљате.

А морам да Вам признам, некако сте ми сви ви исти док циљате.



Važno je da se Vi lepo zabavljate. Ili Vam se to samo čini?




Или се Вама нешто чини? И причињава?

Требало би да и о томе мало размислите.

За разлику од мене, Ви то умете. Да размишљате. Ја не умем.

Зато је боље да онда Ви то...

maliperica maliperica 09:08 21.07.2020

S obzirom ...

...na nove igrače na terenu ....
I kokošije slepilo ...


Pre izvesnog vremena , dok Covid 19 još nije bio ni u najavi, nas nekolicina koja je od dominantne većine, ( dis) kvalifikovana nazivom "antivakcinaši" isticala je činjenicu da vakcina nije samo medicinska preventivna mera, već da ima i druga značenja i dimenzije uticaja ne celovitost života kako pojedinačnog čoveka , tako i celokupnog stanovništva,te kako je opasna obaveznost vakcinisanja.

Ukazivali smo na potrebu sagledavanja stvarnosti i iz globalne , a ne samo uske lokalne perspektive, te na povezanost ove dve dimenzije ( glokalni pristup )
I pod tri - potrebu da se stvarnost sagledava dinamično , a ne statično .
U kretanju i anticipacijom trendova i pravaca daljeg razvoja.
Bili smo zbog svojih stavova šutirani po cevanicama i razapinjani na sve načine.

A onda se desio COVID 19 .
Događaj kojim smo se približili , a ne udaljili od onih teza koje smo zastupali.
Korak smo bliže.
I obaveznoj vakcinaciji. I ( centralizovanoj ) kontroli javnog zdravlja, a preko te kontrole i celokupnog društvenog/kulturnog života.
A pre svega ekonomije.

Ko to ne vidi i dalje - taj je slep, i nema mu pomoći.

Suverenitet svih sfera života je u biopolitičkom smislu ulog na stolu.
A ne samo izlečenje od trenutnog virusa i spašavanje golog života.
j_grandson j_grandson 09:28 21.07.2020

Re: S obzirom ...

maliperica
...na nove igrače na terenu ....
I kokošije slepilo ...


Pre izvesnog vremena , dok Covid 19 još nije bio ni u najavi, nas nekolicina koja je od dominantne većine, ( dis) kvalifikovana nazivom "antivakcinaši" isticala je činjenicu da vakcina nije samo medicinska preventivna mera, već da ima i druga značenja i dimenzije uticaja ne celovitost života kako jednog pojedinačnog čoveka , tako i celokupnog stanovništva,te kako je opasna obaveznost vakcinisanja.

Ukazivali smo na potrebu sagledavanja stvarnosti i iz globalne , a ne samo uske lokalne perspektive, te na povezanost ove dve dimenzije ( glokalni pristup )
I pod tri - potrebu da se stvarnost sagledava dinamično , a ne statično .
U kretanju i anticipacijom trendova i pravaca daljeg razvoja.
Bili smo zbog svojih stavova šutirani po cevanicama i razapinjani na sve načine.

A onda se desio COVID 19 .
Događaj kojim smo se približili , a ne udaljili od onih teza koje smo zastupali.
Korak smo bliže.
I obaveznoj vakcinaciji. I ( centralizovanoj ) kontroli javnog zdravlja, a preko te kontrole i celokupnog društvenog/kulturnog života.
A pre svega ekonomije.

Ko to ne vidi i dalje - taj je slep, i nema mu pomoći.

Suverenitet svih sfera života je u biopolitičkom smislu ulog na stolu.
A ne samo izlečenje od trenutnog virusa i spašavanje golog života.

Da li ste vi, tj. ta nekolicina, virusolozi - ili kako li se već nazivaju stručnajci za tu naučnu oblast?
Ipak, da malo reteriram - eto i ja mislim da zemlja nije okrugla.
Nikada mi neće biti jasno da se o medicinskim problemima smatraju oni koji o tome nemaju nikakve veze.
Mislim, koga bi trebalo da zanima mišljenje vas koji nemate ni gram kompetencije (naravno, jednako kao i ja) da pričate o virusima i vakcinama?
Što se mene tiče - kada se vakcina uvede, čak i uz ovaj krizni štab, ja ću da se vakcinišem - zbog drugih, manje zbog sebe.
loader loader 12:30 21.07.2020

Re: S obzirom ...

Pre izvesnog vremena , dok Covid 19 još nije bio ni u najavi, nas nekolicina koja je od dominantne većine, ( dis) kvalifikovana nazivom "antivakcinaši" isticala je činjenicu da vakcina nije samo medicinska preventivna mera, već da ima i druga značenja i dimenzije uticaja ne celovitost života kako pojedinačnog čoveka , tako i celokupnog stanovništva,te kako je opasna obaveznost vakcinisanja.

Ukazivali smo na potrebu sagledavanja stvarnosti i iz globalne , a ne samo uske lokalne perspektive,

Bili smo zbog svojih stavova šutirani po cevanicama i razapinjani na sve načine.


To oko (ne)vakcinisanja, ili antivakcinisanja... nikada mi nije bilo sasvim jasno, tj. nije mi bilo jasno kakav je krajnji stav antivakcinaša. Dakle, ne shvatite ovo kao udaranje po cevanicama, već kao pitanje. Uzgred, neću vas pitati koliko među vama ima doktora, stručnih lica koja uviđaju/smatraju da su vakcine više štetne, nego korisne, jer ne zalazim (u ovoj ravni diskusije) u vašu unutrašnju organizaciju. Kad kažem nejasno mi je, nejasan mi je vaš "prečišćen tekst", tj. krajnji stav. Pitanje je sledeće ... Da li je sve to razmatranje o vakcini uopšte, sa fokusom (i) na njene loše aspekte, te smatrate da se nakon sagledavanja svih faktora ne može izvesti neki krajni, čvrst zaključak, ali da sa vakcinama treba biti krajnje obazriv i budan, ili je to kod vas jednostavnije, tj. rezultira jednostavnim zaključkom da se ne treba vakcinisati?


maliperica maliperica 12:50 21.07.2020

Re: S obzirom ...

loader
Pitanje je sledeće ... Da li je sve to razmatranje o vakcini uopšte, sa fokusom (i) na njene loše aspekte, te smatrate da se nakon sagledavanja svih faktora ne može izvesti neki krajni, čvrst zaključak, ali da sa vakcinama treba biti krajnje obazriv i budan, ili je to kod vas jednostavnije, tj. rezultira jednostavnim zaključkom da se ne treba vakcinisati?



Samo kod površnih, nerazumnih, plitkomislećih ljudi - odgovor na pitanje je jednostavan i glasi :
Vakcinu treba primiti , svi koji su protiv ( antivakcinaši ) su budale.
Za sve ostale radi se o vrlo kompleksnom pitanju , tako da se konačan odgovor mož
e dati tek nakon razjašnjenja niza prethodnih nepoznanica i nedoumica.
U svakom slučaju, smatram da niko od "antivakcinaša" ne nastupa sa anticivilizacijske pozicije da su vakcine same po sebi nešto što je neprihvatljivo i uz osporavanje doprinosa javnom zdravlju.

Aspekti koje treba proučiti i imati u vidu prevazilaze područje medicine i za to je zaista potreban trud i vreme .
A i volja.
maliperica maliperica 12:50 21.07.2020

Re: S obzirom ...

...jedno od mogućih razmišljanja ide u ovom pravcu.

Ako je virus veštački proizveden , sa kojim ciljem je to urađeno?
Šta taj, koji je to uradio, želi da postigne ?

I kako ja mogu da ga onemogućim da ostvari svoj željeni cilj, a da sebe ne ugrozim i odbranim sužavanje prostora slobode ?

loader loader 16:28 21.07.2020

Re: S obzirom ...

maliperica
tako da se konačan odgovor može dati tek nakon razjašnjenja niza prethodnih nepoznanica i nedoumica

Zvuči ok.
Mada, opet, faktor vremena ... Nikad kraja pitanjima. Dok se konačan odgovor ne da bolesti postoje. Šta u međuvremenu, primiti vakcinu dok se eventualno ne dokaže da vakcine ne valjaju, ili ne primiti vakcinu dok se ne dokaže da su vakcine prihvatljive?
loader loader 16:31 21.07.2020

Re: S obzirom ...

Ako je virus veštački proizveden , sa kojim ciljem je to urađeno?
Šta taj, koji je to uradio, želi da postigne ?


Mislim da ne treba ići isključivo u pravcu toga da je neko petljao sa virusima da bi nekome naudio.
Ako jeste veštački,
ima i varijanta da je ispao iz kotarice i rasuo se po putu, dakle nenamerno. Šteta je naravno skoro ista. Ali ima i ta varijanta.

Inače, hipotetički, šta je crnja varijanta,
da je veštački,
ili prirodan?


solo solo 13:49 23.07.2020

Re: S obzirom ...

To oko (ne)vakcinisanja, ili antivakcinisanja... nikada mi nije bilo sasvim jasno, tj. nije mi bilo jasno kakav je krajnji stav antivakcinaša. Dakle, ne shvatite ovo kao udaranje po cevanicama, već kao pitanje. Uzgred, neću vas pitati koliko među vama ima doktora, stručnih lica koja uviđaju/smatraju da su vakcine više štetne, nego korisne, jer ne zalazim (u ovoj ravni diskusije) u vašu unutrašnju organizaciju. Kad kažem nejasno mi je, nejasan mi je vaš "prečišćen tekst", tj. krajnji stav. Pitanje je sledeće ... Da li je sve to razmatranje o vakcini uopšte, sa fokusom (i) na njene loše aspekte, te smatrate da se nakon sagledavanja svih faktora ne može izvesti neki krajni, čvrst zaključak, ali da sa vakcinama treba biti krajnje obazriv i budan, ili je to kod vas jednostavnije, tj. rezultira jednostavnim zaključkom da se ne treba vakcinisati?


Javnosti nije do kraja objašnjena sva ta frtutma oko vakcinisanja i od samih antivaksera.

Biti protiv vakcinacije je najveća glupost.

Ono što ni sami antivakcinaši nisu precizno objasnili je sumnja u kvalitet vakcina i proizvođače od kojih se nabavljaju kao i oko naše kontrole i provere istih a ne u vakcinaciju kao civilizacijsko naučno dostignuće.
Kolko se sećam u ono ,,ozloglašeno vreme,, koje Čarli često spominje vakcinacija nije bila uopšte tema, ljudi su verovali u državu i Torlak koji je bio lider na ovim prostorima u bavljenju virusologijom,pravljenjem vakcina i svega ostaloga čime su se bavili. Vladalo je opravdano poverenje i vakcinacije su se obavljale bez dileme.
Kad se izgubi poverenje u državu i institucije dolazimo do ovakvih pojava i rasprava. Suština je u DRŽAVI i poverenju njenih građana u njene institucije. To je već za raspravu a ne da li se vakcinisati ili ne. Pravo je pitanje SA ČIME SE TO VAKCINIŠEMO i ko nam garantuje sigurnost da to obavimo spokojno i bez sumnje.
Jebiga. Onda se umeša ,,politikanstvo,, i dobiješ ovo što dobiješ.
Svet se promenio. Što se mene tiče promenio se na gore.
zaharaga zaharaga 14:09 24.07.2020

Re: S obzirom ...

loader
Ako je virus veštački proizveden , sa kojim ciljem je to urađeno?
Šta taj, koji je to uradio, želi da postigne ?


Mislim da ne treba ići isključivo u pravcu toga da je neko petljao sa virusima da bi nekome naudio.
Ako jeste veštački,
ima i varijanta da je ispao iz kotarice i rasuo se po putu, dakle nenamerno. Šteta je naravno skoro ista. Ali ima i ta varijanta.

Inače, hipotetički, šta je crnja varijanta,
da je veštački,
ili prirodan?




Juna prosle godine, europski patentni zavod zaveo je patenat na, o cuda, korona virus. Ima na internetu, lako se nalazi.

A patenti se ne izdaju za prirodne objekte i pojave.
zaharaga zaharaga 14:41 24.07.2020

Re: S obzirom ...

solo
To oko (ne)vakcinisanja, ili antivakcinisanja... nikada mi nije bilo sasvim jasno, tj. nije mi bilo jasno kakav je krajnji stav antivakcinaša.


Ono što ni sami antivakcinaši nisu precizno objasnili je sumnja u kvalitet vakcina i proizvođače od kojih se nabavljaju kao i oko naše kontrole i provere istih a ne u vakcinaciju kao civilizacijsko naučno dostignuće.





Vakseristi stalno raspravljaju ne sa stavovima antivaksera, nego s izmisljenim imaginarnim imputiranim stavovima koji se pogresno i zlonamerno pripisuju antivakserima.

Krajnji stav antivaksera je da su antivakseri PROTIV OBAVEZNE PRINUDNE VAKCINACIJE. Ne protiv vakcinacije, nego protiv OBAVEZNE PRINUDNE vakcinacije.

I sta je tu strasno?

I sta ako je neko antiflajer? Nece u avion! Hoce li biti kaznjavan, hapsen, nasilno uguravan u avion, jer, zaboga, avijacija je civilizacijsko dostignuce, putuje se brze i udobnije?

Hoce li makrobioticarima nasilno biti gurano meso u grlo, jer je meso hranljivije nego kuvani pirinac?

Dakle, krajnji stav antivaksera je sledeci: ko hoce da se vakcinise, nek se vakcinise. Ali samo ko hoce.




g.radicevic g.radicevic 11:47 21.07.2020

dilema

čitam ovo
pa nikako da razlučim
dal' je to Dalaj Lama ili Če sišao među srbe

ako neko može da da neke smernice
bio bi zahvalan
veoma



loader loader 16:36 21.07.2020

Re: dilema

Niko drugi
do
Tramp Donald.

Možda je to upleo prste samo jedan od 1000 komadića kaubojske duboke države. A da Donald to i ne zna. Pa ni bravar nije znao šta se radi.
Dakle, od Donalda je, znao ovaj to ili ne. On je, svejedno, odgovoran, po komandnoj.

No, kako god, svejedno, Donald je sigurno.


solo solo 17:34 21.07.2020

Re: dilema

Možda je to upleo prste samo jedan od 1000 komadića kaubojske duboke države. A da Donald to i ne zna. Pa ni bravar nije znao šta se radi.
Dakle, od Donalda je, znao ovaj to ili ne. On je, svejedno, odgovoran, po komandnoj.

No, kako god, svejedno, Donald je sigurno.


Mr. Loader odklen vam volje baviti se teškim themama.
Budimo lagani i samo dobre vibracije.Ovo su lahgana vremena.

Evo da sirotom Timiyu (Themoteusu) uljepšamo drugi pik drugog talasa blogovskog prijepopodnevlja.
Vala valja se.



Nemož manja slika da hebe oca očinjeg sve sam pokušao al nemere se smanjit.

Dobro to može da smeta ovim ,,tehničarima,, što su najašili Čakiju na kičmeni stub ali na njiha se ne obaziremo.
solo solo 17:44 21.07.2020

Re: Mr loader


zapjevajmo, biti će nam lakše u dujetu.

solo solo 18:11 21.07.2020

Re: dilema

Što se veličine slike tiče - može manja slika.


Znam ne kvari ugođaj promene kadra s leva na desno - razvlačiš lagano sliku pa ćeifiš.

Čaki im poručuje da mogu da mu (ga) duvaju


I ne potcenjuj ,,duvače,,
Umetnost je to.



p.s. ako dođe do nemiloga događaja da razmišljaš o novom nicku moja sugestija je - Stakleni!
j_grandson j_grandson 18:22 21.07.2020

Re: dilema

solo
Što se veličine slike tiče - može manja slika.


Znam ne kvari ugođaj promene kadra s leva na desno - razvlačiš lagano sliku pa ćeifiš.

Čaki im poručuje da mogu da mu (ga) duvaju


I ne potcenjuj ,,duvače,,
Umetnost je to.



p.s. ako dođe do nemiloga događaja da razmišljaš o novom nicku moja sugestija je - Stakleni!

Nekada davno sam prevodio neku knjigu (električna pražnjenja u gasovima) u kojima je do detalja opisana tehnologija vakumiranja neonskih cevi.
Naravno, kao i mnoge druge stvari čiji naziv zaživi pogrešno, neonske cevi su samo cevi koje emituju 'crveno' svetlo (samo one su punjene neonom), a sve ostale boje koje se emituju, odnosno, cevi su punjene argonom. Boja se potom, definiše dodavanjem određenog praha.
I ne samo to - gledao sam, doduše poodavno, kako stakloduvači oblikuju te cevi.
solo solo 18:33 21.07.2020

Re: dilema

Boja se potom, definiše dodavanjem određenog praha.


To ti kažem, kako ih napuniš tako ti svetle. Čudo jedno To je finalna obrada. Prvo duvanje da se dobije cevka.
loader loader 20:22 21.07.2020

Re: dilema

Mr. Loader odklen vam volje baviti se teškim themama.
Budimo lagani i samo dobre vibracije.Ovo su lahgana vremena.

Evo da sirotom Timiyu (Themoteusu) uljepšamo drugi pik drugog talasa blogovskog prijepopodnevlja.
Vala valja se.


Da, prvi deo slike, levi, bio bi dovoljan za lepo prepodne, popodne.., kao anonimna erotika i sve što bi se kao korisno moglo popakovati u kontekstu naše teme, ali cela figura, i lice, to već ... Hm. Uvek sam za šegu, dobroukusnu, dvosmislenu, trosmislenu, međutim, nisam pristaša, a ni odobrovatelj toga da se neko, ko god da je, slikovno tare. Pozeraj je očigledan, uradilo se najbolje što može, ali je to druga, profi tema. Dama, private foto, plus aluzije ... Ipak ne.

Vest bi bila da je danas gospoža K. odbacila inicijativu 350 lekara da se stručni štab smeni zbog toga što misli da tamo nema dovoljno relevantnih ljudi koji bi tu inicijativu činili dovoljno teškom. Mislim, i da je ta inicijativa olovno teška - ne bi ni stručni štab, ni ona podneli ostavke. Oni su deo političkog estabilišmenta. Pa estrada. Epidemiologija onako, usput.
mirelarado mirelarado 20:33 21.07.2020

Re: dilema

Vest bi bila da je danas gospoža K. odbacila inicijativu 350 lekara da se stručni štab smeni zbog toga što misli da tamo nema dovoljno relevantnih ljudi koji bi tu inicijativu činili dovoljno teškom. Mislim, i da je ta inicijativa olovno teška - ne bi ni stručni štab, ni ona podneli ostavke. Oni su deo političkog estabilišmenta. Pa estrada. Epidemiologija onako, usput.


Ujedno je izjavila da ne oseća nikakvu odgovornost za ono predizborno "ukidanje epidemije i mera", jer je to bilo u skladu s tadašnjom situacijom, i svuda u svetu, bla,bla, bla...
freehand freehand 20:37 21.07.2020

Re: dilema

mirelarado
Vest bi bila da je danas gospoža K. odbacila inicijativu 350 lekara da se stručni štab smeni zbog toga što misli da tamo nema dovoljno relevantnih ljudi koji bi tu inicijativu činili dovoljno teškom. Mislim, i da je ta inicijativa olovno teška - ne bi ni stručni štab, ni ona podneli ostavke. Oni su deo političkog estabilišmenta. Pa estrada. Epidemiologija onako, usput.


Ujedno je izjavila da ne oseća nikakvu odgovornost za ono predizborno "ukidanje epidemije i mera", jer je to bilo u skladu s tadašnjom situacijom, i svuda u svetu, bla,bla, bla...

Što bi, možda, bilo i ok da njen kolega Kon nije rekao da je u pitanju bila "istorijska greška". Zaboravio je da kaže - čija greška. Mada ona očigledno ne vidi nikakvu grešku, kamoli istorijsku.
solo solo 20:47 21.07.2020

Re: dilema

Dama, private foto, plus aluzije ... Ipak ne.


Nije privatni foto nego kontinuitet očigledno smišljenog marketinga gde je nauka malo u drugom planu - izašlo u svim novinama kao što izlazi danima i otvara prostor za kako rekoste slikovno tarenje - ipak da.

Smena kriznog štaba ( malo jak naziv za ono što nam se obraćalo i organizovalo) - čemu? Stvar je već ,,zakrdila,, toliko da bi to bilo samo politikansko nadigravanje bez ikakvog uticaja na dalji tok. Malo je kasno.Malo mnogo je kasno ( kako se to malo mnogo zove u srpskom jeziku - moram da pitam Tasu)

Sad je samo pitanje gde će se zaustaviti - mislim na kojoj cifri i sa kojom kolateralom.



loader loader 21:02 21.07.2020

Re: dilema

"istorijska greška". Zaboravio je da kaže - čija greška.


Pa, valjda, greška svih nas koji smo đuskali u grupama od po 1000 ljudi na privatnim žurkama, drznuli se da svratimo na proteste na kojima nema više od stotinu ljudi, kako tvrde nacionalne frekvencije, na pluodstojanju disali uz, a ne niz vetar ... Priznajmo grešku, a onda će i Kon. Šalim se. navukao bi nas da priznamo, a on bi se povukao i onako vojnički cerekao sa suzama zadovoljštine u očima.


loader loader 21:03 21.07.2020

Re: dilema

Nije privatni foto nego kontinuitet očigledno smišljenog marketinga gde je nauka malo u drugom planu - izašlo u svim novinama kao što izlazi danima i otvara prostor za kako rekoste slikovno tarenje - ipak da.


Ma, ok.
Ali mislim da mi ne treba da budemo deo formata tih novina, estetskog, moralnog, seksističkog... Bez tih stvari može se živeti. Znači, nema rizika.


g.radicevic g.radicevic 21:05 21.07.2020

Re: dilema

Oni su deo političkog estabilišmenta. Pa estrada. Epidemiologija onako, usput.


sigurica u krizna vremena.
valja ovaploditi meHku kičmu, stomak i ostale organe
u idućem krugu, ako ne sad



estrada i hard core je ovdi uvek na ceni








loader loader 21:10 21.07.2020

Re: dilema


Dire straits ...


solo solo 21:13 21.07.2020

Re: dilema

Ali mislim da mi ne treba da budemo deo formata tih novina, estetskog, moralnog, seksističkog... Bez tih stvari može se živeti.


Možemo bar uzviknuti ,,car je go,, u nemoći i očaju da uradimo nešto konkretnije i spasonosnije živeći u zabludi - slažem se sa vama - da smo bar malo pokazali zube kad već nismo u stanju da ih pokažemo koliko je potrebno.

Mr loader - analizirati ludilo je već ludilo samo po sebi.Dočim ko voli samo napred. Sprdnja je moj izbor kad su ovakva ludila u pitanju. I jedna i druga.
freehand freehand 21:15 21.07.2020

Re: dilema

drznuli se da svratimo na proteste na kojima nema više od stotinu ljudi,

‚Jeste, stotinu ljudi

g.radicevic g.radicevic 21:17 21.07.2020

Re: dilema

Ujedno je izjavila da ne oseća nikakvu odgovornost za ono predizborno "ukidanje epidemije i mera", jer je to bilo u skladu s tadašnjom situacijom, i svuda u svetu, bla,bla, bla...


pa i kako bi
vi'š da je to sad neki novi ''srpski'' virus
postizborni
loader loader 21:18 21.07.2020

Re: dilema

stotinu ljudi

rekoše nacionalne frekvencije.
Ponoviše to mnogo puta.
I da su tih stotinu ljudi tu da bi omeli naše uspešne pregovore o Kosovu.



mirelarado mirelarado 21:20 21.07.2020

Re: dilema

g.radicevic
Ujedno je izjavila da ne oseća nikakvu odgovornost za ono predizborno "ukidanje epidemije i mera", jer je to bilo u skladu s tadašnjom situacijom, i svuda u svetu, bla,bla, bla...


pa i kako bi
vi'š da je to sad neki novi ''srpski'' virus
postizborni


Pa, da, to je virus sa protesta, kao što je ustvrdio dr Smrt, smrtno ozbiljan...
loader loader 21:22 21.07.2020

Re: dilema

Sprdnja je moj izbor kad su ovakva ludila u pitanju. I jedna i druga.


Sprdnja je sjajan odgovor, ne samo ovom užasu od režima, već i nekoj najcvrkutavoj stvarnosti.
Humor,
i poezija,
jedini su jezici koji nadomeštaju našu prirodnu nedovršenost i nemogućnost shvatanja prave namene sveta.
No, predmet i način sprdnje razgraničavaju ukusnu, zdravu sprdnju od tanke sprdnje iza koje se krije neukus. Zato, nije sve isto.
loader loader 21:23 21.07.2020

Re: dilema

smrtno ozbiljan

Vojničina je to.
Mislim, sluša nadređene.
freehand freehand 21:23 21.07.2020

Re: dilema

rekoše nacionalne frekvencije.

Ne. Ovi na slici su Lupinzi.
solo solo 21:23 21.07.2020

Re: dilema

drznuli se da svratimo na proteste na kojima nema više od stotinu ljudi,

‚Jeste, stotinu ljudi


Ne bih ja potcenjivao hiljade na društvenim mrežama koji obezbeđuju žestoku intelektualnopozadinsku podršku.


solo solo 21:34 21.07.2020

Re: dilema

No, predmet i način sprdnje razgraničavaju ukusnu, zdravu sprdnju od tanke sprdnje iza koje se krije neukus. Zato, nije sve isto.


Zalazite u sklizak teren subjektivnog doživljaja dajući sebi pravo da ,,vozdignuto,, arbitrirate u proceni kvaliteta sprdnje,mišljenja etc. što je inače izvor sukoba i nesporazuma na blogu a i šire o kome se polemiše u poslednje vreme.
Pametan izbor bi bio prihvatanje ili neprihvatanje, razumevanje ili ne. Manje je iritantno i predupređuje nesporazume.
Prevedeno na Srpski - koga boli tuki ko šta misli o bilo kome ili čemu.
Tu smo negde zakazali globalno.Odabrali smo čoporizaciju ili kako je sada moderno krdoizaciju. Tasa bi to bolje objasnio pošto ima iskustva sa ovim fenomenom na blogu. Pa ako ga ne mrzi.

g.radicevic g.radicevic 21:51 21.07.2020

Re: dilema

Vojničina je to.
Mislim, sluša nadređene.


a bogotac naredio prisilno vakcinisanje dva meleona od sezonskog gripa najesen
plus vakcinu protiv korone do kraja godine

a kad bogotac naredi....




živo me zanima, kako posle svega neki mogu svoje kolege i studenteu u oči da pogledaju




loader loader 11:36 22.07.2020

Re: dilema

solo
Ali mislim da mi ne treba da budemo deo formata tih novina, estetskog, moralnog, seksističkog... Bez tih stvari može se živeti.


Možemo bar uzviknuti ,,car je go,, u nemoći i očaju da uradimo nešto konkretnije i spasonosnije živeći u zabludi - slažem se sa vama - da smo bar malo pokazali zube kad već nismo u stanju da ih pokažemo koliko je potrebno.

Mr loader - analizirati ludilo je već ludilo samo po sebi.Dočim ko voli samo napred. Sprdnja je moj izbor kad su ovakva ludila u pitanju. I jedna i druga.


Šta fali ludilu?!
Bez ludila nema ničega
loader loader 11:37 22.07.2020

Re: dilema

Odabrali smo čoporizaciju


I, tradicionalno, bijemo se oko izbora vođe čopora?
g.radicevic g.radicevic 11:46 22.07.2020

Re: dilema

I, tradicionalno, bijemo se oko izbora vođe čopora?


normalno
treba naći goreg od prethodnog

tradicionalno
loader loader 14:47 22.07.2020

Re: dilema

Šteta što onolike zapadne zemlje imaju kralja.
solo solo 15:19 22.07.2020

Re: dilema

loader
Re: dilema

Dire straits ...


O ne Dire straits, ,,na ljutu ranu ljuta trava,,


docsumann docsumann 19:01 22.07.2020

Re: dilema

milisav68 milisav68 19:11 22.07.2020

Re: dilema

Šteta što onolike zapadne zemlje imaju kralja.

Pa čak i Amerika.

milisav68 milisav68 19:12 22.07.2020

Re: dilema

g.radicevic
a bogotac naredio prisilno vakcinisanje dva meleona od sezonskog gripa najesen
plus vakcinu protiv korone do kraja godine

a kad bogotac naredi....

Ma nemamo mi para za to planinarenje.
solo solo 13:57 23.07.2020

Re: dilema

Šta fali ludilu?!
Bez ludila nema ničega


Nek vam je sa srećom!
maksa83 maksa83 21:32 21.07.2020

Dan Mrmota

Radikali organizuju izbore 1925. godine,

(Mora da se skroluje levo desno, nisam hteo da umanjujem zbog čitljivosti)




Slike jedne neuspele integracije: Kosovo, Makedonija, Srbija, Jugoslavija
Vladan Jovanović
g.radicevic g.radicevic 21:57 21.07.2020

Re: Dan Mrmota

(Mora da se skroluje levo desno, nisam hteo da umanjujem zbog čitljivosti)


auuuu, sunce ti jebem
kad se sad nisam šlogir'o
......




hoochie coochie man hoochie coochie man 22:30 21.07.2020

Re: Dan Mrmota

Radikali organizuju izbore 1925. godine,

Ma Srbi genocidni, od Kosova pa sve na ovamo.

:)

Šala, šala, a i ne bih ja to baš tako lako osudio.

Treba sve staviti u kontekst vremena, nešto malo pre tih izbora, i prilika na tom području.
Niko tu nije imao neupitno pravo, a dve najjače nacije, Srbi i Bugari su bacile oko na to.
Bugari jer su smatrali da im i to pripada, Srbi jer im je to bio jedino dopušten pravac širenja.
Onaj drugi, preko Drine, su im zabranili naši "zapadni prijatelji"
Ko god da je to uzeo moralo bi slično da bude.

To su prilike u kojima je taj prostor ušao u nesrećnu Jugoslaviju, pa je očekivati da u tim uslovima bude i I od izbora je malo previše.

maksa83 maksa83 22:32 21.07.2020

Re: Dan Mrmota

To su prilike u kojima je taj prostor ušao u nesrećnu Jugoslaviju, pa je očekivati da u tim uslovima bude i I od izbora je malo previše.

Dobro, ali nije li fascinantno što su održali metodologiju i 100 godina kasnije, na području najuže najneupitnije i najsrpskije Srbije?
g.radicevic g.radicevic 22:35 21.07.2020

Re: Dan Mrmota

nije li fascinantno što su održali metodologiju i 100 godina kasnije, na području najuže najneupitnije i najsrpskije Srbije?


pa kad radi jbg

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:37 21.07.2020

Re: Dan Mrmota

maksa83
To su prilike u kojima je taj prostor ušao u nesrećnu Jugoslaviju, pa je očekivati da u tim uslovima bude i I od izbora je malo previše.

Dobro, ali nije li fascinantno što su održali metodologiju i 100 godina kasnije, na području najuže najneupitnije i najsrpskije Srbije?

Oni onda su morali a ovi to rade ničim izazvani:)

Nisam primetio paralelu (sad vidim očiglednu)
Atomski mrav Atomski mrav 22:55 21.07.2020

Re: Dan Mrmota

Treba sve staviti u kontekst vremena

Nisam ni sumnjao da ćeš se javiti da sve "staviš i kontekst". Ne znam u kom kontekstu su žandari u tom istom periodu terali narod na glasanje uz kontrolu za koga se glasa u Bosanskoj Krajini? Jel' zbog Bugara?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:07 21.07.2020

Re: Dan Mrmota

Jel' zbog Bugara

Zbog Jugoslavije.
freehand freehand 07:26 22.07.2020

Re: Dan Mrmota

Atomski mrav
Treba sve staviti u kontekst vremena

Nisam ni sumnjao da ćeš se javiti da sve "staviš i kontekst". Ne znam u kom kontekstu su žandari u tom istom periodu terali narod na glasanje uz kontrolu za koga se glasa u Bosanskoj Krajini? Jel' zbog Bugara?

A razumeo si kakve Bugari imaju veze sa kraljevinom 1925.godine sem što gledaju preko plota? Da nisu Bugari tu Hilandar koji gori?
timotije timotije 07:45 22.07.2020

Re: Dan Mrmota

Dan Mrmota
To su prilike u kojima je taj prostor ušao u nesrećnu Jugoslaviju, pa je očekivati da u tim uslovima bude i I od izbora je malo previše.

Dobro, ali nije li fascinantno što su održali metodologiju i 100 godina kasnije, na području najuže najneupitnije i najsrpskije Srbije?



Naše stradanje se odvija prema programu primitvnih, rekao bih podivljalih ljudi Radikalske stranke, gde spadaju i pripadnici i SNS. No, i Miloševićeve ideje su bile radikalno radikalske. Zato se ponovo našao u centru pažnje hokštapler Nikola Pašić, kome su i spomenik podigli u cenru Prestonice.
Pa mi autentični građani i građanke sa decom u kolicima, posedali na platou i pločniku ispred Skupštinskog zdanja, ličili na tragikomediju, jer ih je sa visine gledao radakalski hokštapler Pašić.
milisav68 milisav68 07:53 22.07.2020

Re: Dan Mrmota

Atomski mrav
Treba sve staviti u kontekst vremena

Nisam ni sumnjao da ćeš se javiti da sve "staviš i kontekst". Ne znam u kom kontekstu su žandari u tom istom periodu terali narod na glasanje uz kontrolu za koga se glasa u Bosanskoj Krajini? Jel' zbog Bugara?

Zato što smo najgori od sve dece, i treba nas pobiti da ne kvarimo idilu na Balkanu.

Šta ti govori podatak da je prvi popis 1921. rađen po verskoj, a ne po nacionalnoj osnovi?

A što se tiče Stare Srbije, treba pročitati zapise Branislava Nušića kao konzula u Prištini u Skoplju.

Ni tu se ništa nije promenilo 100 godina.
timotije timotije 08:15 22.07.2020

Re: Dan Mrmota


Šta ti govori podatak da je prvi popis 1921. rađen po verskoj, a ne po nacionalnoj osnovi?

A što se tiče Stare Srbije, treba pročitati zapise Branislava Nušića kao konzula u Prištini u Skoplju.

Ni tu se ništa nije promenilo 100 godina.


Evo priloga iz knige "Jevanđelje po istini" kao uzroka Vaše teme:"Krstaški ratovi po ideji Katoličke crkve, a za oslobođenje Isusovog groba i Jerusalima od muslimana, vođeni tokom dva veka, bili su glavni uzrok pada u petovekovno ropstvo, a time prekida civilizacijskog napretka balkanskih naroda pravoslavne vere. Kada je papa Urban II 1095. godine pozvao na Četvrti krstaški rat, bogataši su to prihvatili sa radošću, dok su niži slojevi društva, upravo oni za koje su se Jovan i Isus žrtvovali, umirali od gladi i bolesti. Tek 1291. godine, tokom sedmog pohoda na Bliski istok, krstaški ratnici su bili pobeđeni, kada su ih osmanlijski Turci izbacili iz poslednjeg uporišta, grada Akre. Za pravoslavne narode, prolazeći preko njihovih teritorija, krstaši su bili beskrupulozni pljačkaši, siledžije i ubice. Turski pobednici su odlučili da se osvete vatikanskim krstaškim osvajačima. A da bi muslimanski ratnici ostvarili svoj cilj, da osvoje Rim, Beč i druge centre katoličke vere, trebalo je da pregaze nas pravoslavne vere.
Upadom Azijata islamske vere na Balkan, čiju su silu u formiranju podstakli krstaški ratnici, sprečeno je stvaranje nacionalne države pravoslavnih Slovena, Srba, Bugara i Makedonaca, koji su imali istu veru, isti jezik – staroslovenski, isto pismo svete braće Ćirila i Metodija iz Soluna. Ta bi se nacionalna država formirala pre Francuske (17. vek), a imala bi izlaz na šest mora, u kojoj bi Vlasi i Grci bili nacionalne manjine, dok Albanci ne bi uspeli da se nacionalno instaliraju i oforme na Balkanu. Posledice navedenog traju i danas, preciznije, one su večno učinjeno zlo."
j_grandson j_grandson 08:21 22.07.2020

Re: Dan Mrmota

timotije
Dan Mrmota
To su prilike u kojima je taj prostor ušao u nesrećnu Jugoslaviju, pa je očekivati da u tim uslovima bude i I od izbora je malo previše.

Dobro, ali nije li fascinantno što su održali metodologiju i 100 godina kasnije, na području najuže najneupitnije i najsrpskije Srbije?



Naše stradanje se odvija prema programu primitvnih, rekao bih podivljalih ljudi Radikalske strane, gde spadaju i pripadnici i SNS. No, i Miloševićeve ideje su bile radikalno radikalske. Zato se ponovo našao u centru pažnje hokštapler Nikola Pašić, kome su i spomenik podigli u cenru Prestonice.
Pa mi autentični građani i građanke sa decom u kolicima, posedali na platou i pločniku ispred Skupštinskog zdanja, ličili na tragikomediju, jer ih je sa visine gledao radakalski hokštapler Pašić.

Uz izuzetak svetle demokratske prakse u vreme Faraonove komunjarske Jugoslavije.
freehand freehand 08:27 22.07.2020

Re: Dan Mrmota

Tek 1291. godine, tokom sedmog pohoda na Bliski istok, krstaški ratnici su bili pobeđeni, kada su ih osmanlijski Turci izbacili iz poslednjeg uporišta, grada Akre.

Zar nisu bili Mameluci pod komandom sultana iz Kaira?
g.radicevic g.radicevic 09:07 22.07.2020

Re: Dan Mrmota

hokštapler Nikola Pašić


zar on nije bio geometar ?

g.radicevic g.radicevic 09:36 22.07.2020

Re: Dan Mrmota

(Mora da se skroluje levo desno, nisam hteo da umanjujem zbog čitljivosti)


šta iz ovog poučnog priloga možemo zaključiti ?

1. da radikali nisu podložni evoluciji
2. da moraš imati monitor od min 100'', da bi skrolovanje levo desno(bez gore-dole) bilo moguće

hvala lepo, molim lepo

dobro de, i da novi Čarli, zastupa (pra)staru mantru, da je drug Tita najgori od sve dece

timotije timotije 10:59 22.07.2020

Re: Dan Mrmota

Tek 1291. godine, tokom sedmog pohoda na Bliski istok, krstaški ratnici su bili pobeđeni, kada su ih osmanlijski Turci izbacili iz poslednjeg uporišta, grada Akre.

Zar nisu bili Mameluci pod komandom sultana iz Kaira?


Kada sam pisao knjigu nisam zano za knjigu "Krstaški ratovi u očima Arapa", od Amin Malufa. Tamo piše tačno to što pitate. No, žalim nije mi u glavi, marao bih da tražim na PDF formatu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:46 22.07.2020

Re: Dan Mrmota


A razumeo si kakve Bugari imaju veze sa kraljevinom 1925.godine sem što gledaju preko plota? Da nisu Bugari tu Hilandar koji gori?

Ono kad te neko fascinira poznavanjem stvari, ili, prevedeno, ono kad bi neko nešto da se petlja u stvari o kojima pojma nema.

Ali kažu da je sevap i takvima pomoći i uputiti ih kako da makar nešto nauče, pa stoga, izvoli

осе Краљевине СХС и Бугарске током прве половине 1920-их го-
дина обележиле су непрестане тензије, притисци званичног Београда и
двосмисленост бугарске спољне политике која је тежила изласку Бугарске
из послератне изолације. Главни узрок сталних напетости биле су антију-
гословенске активности Унутрашње македонске револуционарне организа-
ције (ВМРО) која је, комбинујући револуционарне (паравојне и терори-
стичке) и политичке методе (пропагандни и политички рад), покушавала
да измени територијални статус Вардарске Македоније


I savet, Frihende, ne lupetaj gluposti.
solo solo 17:45 22.07.2020

.


Čomski: Deset strategija manipulacije ljudima

PREUSMERAVANJE PAŽNJE

Pažnju javnosti preusmeravati sa važnih problema na nevažne. Prezaposliti javnost poplavom nebitnih informacija, da ljudi ne bi razmišljali i stekli osnovna saznanja u razumevanju sveta.

STVARANJE PROBLEMA

Ta metoda se naziva i “problem-reagovanje-rešenje”. Treba stvoriti problem, da bi deo javnosti reagovao na njega. Na primer: izazvati i prenositi nasilje sa namerom, da javnost lakše prihvati ograničavanje slobode, ekonomsku krizu ili da bi se opravdalo rušenje socijalne države.

POSTUPNOST PROMENA

Da bi javnost pristala na neku neprihvatljivu meru, uvoditi je postepeno, “na kašičicu”, mesecima i godinama. Promene, koje bi mogle da izazovu otpor, ako bi bile izvedene naglo i u kratkom vremenskom roku, biće sprovedene politikom malih koraka. Svet se tako vremenom menja, a da to ne budi svest o promenama.

ODLAGANJE

Još jedan način za pripremanje javnosti na nepopularne promene je, da ih se najavljuje mnogo ranije, unapred. Ljudi tako ne osete odjednom svu težinu promena, jer se prethodno privikavaju na samu ideje o promeni. Sem toga i “zajednička nada u bolju budućnost” olakšava njihovo prihvatanje.

UPOTREBA DEČIJEG JEZIKA

Kada se odraslima obraća kao kad se govori deci, postižemo dva korisna učinka: javnost potiskuje svoju kritičku svest i poruka ima snažnije dejstvo na ljude.Taj sugestivni mehanizam u velikoj meri se koristi i prilikom reklamiranja.

BUĐENJE EMOCIJA

Zloupotreba emocija je klasična tehnika, koja se koristi u izazivanju kratkog spoja, prilikom razumnog prosuđivanja. Kritičku svest zamjenjuju emotivni impulsi (bes, strah, itd.) Upotreba emotivnog registra omogućava pristup nesvesnom, pa je kasnije moguće na tom nivou sprovesti ideje, želje, brige, bojazni ili prinudu, ili pak izazvati određena ponašanja.

NEZNANJE

Siromašnijim slojevima treba onemogućiti pristup mehanizmima razumevanje manipulacije njihovim pristankom. Kvalitet obrazovanja nižih društvenih slojeva treba da bude što slabiji ili ispod proseka, da bi ponor između obrazovanja viših i nižih slojeva ostao nepremostiv.

VELIČANJE GLUPOSTI

Javnost treba podsticati u prihvatanju prosečnosti. Potrebno je ubediti ljude da je (in, u modi), poželjno biti glup, vulgaran i neuk. Istovremeno treba izazivati otpor prema kulturi i nauci.

STVARANJE OSEĆAJA KRIVICE

Treba ubediti svakog pojedinca da je samo i isključivo on odgovoran za sopstvenu nesreću, usled oskudnog znanja, ograničenih sposobnosti, ili nedovoljnog truda. Tako nesiguran i potcenjen pojedinac, opterećen osećajem krivice, odustaće od traženja pravih uzroka svog položaja i pobune protiv ekonomskog sistema.

ZLOUPOTREBA ZNANJA

Brz razvoj nauke u poslednjih 50 godina stvara rastuću provaliju između znanja javnosti i onih koji ga poseduju i koriste, vladajuće elite. “Sistem”, zaslugom biologije, neurobiologije i praktične psihologije, ima pristup naprednom znanju o čoveku i na fizičkom i na psihičkom planu.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 05:16 26.07.2020

Joint Meeting

SANU i BIA-e, ovijeh dana gospodnjih... negde na ibarskoj magistrali...

L1: Nema druge, gradjanski rat i gotovo.
L2: Da... A shto?
L1: Pa, da skinemo ovog ludaka...
L2: Da, da... nema druge
L3: Zar nismo sva trojica glasali za njega?
L1: ?
L2: !?
L3: Onomad kad smo slavili celu noc...?
L1: Hmmm... da, ali...
L2: Hmmm... bilo je drugo vreme, druga situacija...
L1: Jeste...
L3: I shta sad?
L1: Pa... rat... nema druge
L2: Ponovo?
L3: Ponovo!?
L1: Da, ali ovi je poslednji
L2: Stvarno?
L3: Ozbiljno!?
L1: Majke mi.
L2: Hmmm... dobro onda
L3: Hmmm... dobro... ajdmo onda polako

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana