Budućnost

Bandit VXL

srdjan.pajic RSS / 13.08.2020. u 21:06

24076-4-Bandit-VXL-2019-GRN-3Qtr-Front_m.jpg

 

 

Klince iz naše ulice uvatilo RC ludilo, gaze sve živo, sve držeći obaveznu korona distancu. Moraš da paziš kad izlaziš iz kuće, da te ne pokosi jedan od ovih bolida ili bagija. Čak je i moja ćerka došla sa formulisanim zahtevom da joj se nabavi ovo, da parira dečacima.  Ja stvano ne razumem šta fali lutkicama i figuricama iz Frozen 2?  Zahtev je toliko ozbiljan, da je za dopunu budžeta ponudila čak i svoju malu ušteđevinu iz kasice prasice, obogaćenu od strane tajnovite tooth fairy, koja ju je poslednjih nedelja često posećivala u snu, i gurala parice pod jastuk za svaki mlečni zub uknjižen u rashod.  

(tema je slobodna, trolovanje poželjno, PČ dobrodošli, poznavaoci geopolitike još više, a i znojave youtube dekice sa najnovijim teorijama zavere takođe, i Braja, ako nije zauzet pisanjem sudskih podnesaka, ili intenzivnim gladovanjem. Ovo gore je samo da naslovna strana bloga ne zvrji prazna. A može i o tome, dakle hobijima, da se diskutuje, naravno). 

 

 



Komentari (420)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 21:56 19.08.2020

Re: Ja to detetu ne bih kupovao ....

EDIT: pravi inžinjer lako može da zaključi kako se sklop rastavlja

Iskustvo govori da uvek prvo odvrćeš sve što možeš, dok možeš. Onda izbijaš, sečeš, gledaš šta češ.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:20 20.08.2020

Re: Ja to detetu ne bih kupovao ....

zilikaka
EDIT: pravi inžinjer lako može da zaključi kako se sklop rastavlja

Iskustvo govori da uvek prvo odvrćeš sve što možeš, dok možeš. Onda izbijaš, sečeš, gledaš šta češ.


Ne, ne, iskustvo govori da prvo uvek isključiš napajanje. Onda ispustiš ulje. Onda gledaš da nema možda neka opruga koje će da se otkači i ubije te na mestu, ili se makar samolansira u nepoznatom pravcu i izgubi ako odvrneš pogrešan šraf. Onda odvrneš što se da odvnuti. Onda kad i dalje neće da se otvori, a nikad neče, tražiš one plastične zupce koji drže poklopac. Pa kad to provališ, onda gledaš da nema neke kratke žice unutra koje možeš da pokidaš ako povučeš polopac... E, posle toga je sve lako. A sastavljanje isto tako, samo u obrnutom redosledu.

Sad je jako zgodno imati telefomn pri ruci, da slikaš složeniji sklop tokom rastavljanja, umesto da pamtiš ili da posle provaljuješ kako je šta stajalo po logici stvari.

maksa83 maksa83 00:39 20.08.2020

Re: Ja to detetu ne bih kupovao ....

Ne, ne, iskustvo govori da prvo uvek isključoš napajanje.

Ponekad to nije dosta. Znam tipa koji je iz razonode otvarao fotokopir mašinu (isključenu iz struje) i onda se u njega ispraznio neki bed madafaking kondenzator. Kaže da je leteo.
docsumann docsumann 05:35 20.08.2020

Re: Ja to detetu ne bih kupovao ....

Sad je jako zgodno imati telefomn pri ruci, da slikaš složeniji sklop tokom rastavljanja, umesto da pamtiš ili da posle provaljuješ kako je šta stajalo po logici stvari.


za ovakve sklopove uvijek od posade broda tražiš nacrte. ne počinješ demontažu dok ti ne donesu crtež.
pajke je u pravu što se tiče ispuštanja ulja, jer se tu u osnovi radi o hidrauličnom klipu.

zilikaka zilikaka 07:36 20.08.2020

Re: Ja to detetu ne bih kupovao ....

ne počinješ demontažu dok ti ne donesu crtež


Pravilno. I lepo je kad možeš tako, al kad ti kažu da to ne postoji, jer su uglavnom čuvanje dokumentacije poveravali onima koji baš nisu bili za drugo, pa im dali da budu arhivari, a oni naravno ni za to nisu bili.
Tako je, osnovano sumnjam, nastao lik Djoke Čvarkov. Znala sam tipa koji se 85% uklapa u to, a radio je zajedno sa "glumcem" koji mu tumači lik.
Bila u kancelariji dvojica, oba pred penzijom, uglavnom pripiti i ludi ko struja a bolelo ih uvo za sve.
Od njih dobiti nešto je bilo skoro pa nemoguće.
Prvo ti kažu da to nikad nije postojalo, pa onda zavisi koliko si uporan.
Uglavnom su pobeđivali, a ostali se snalazili bez papira.


freehand freehand 07:55 20.08.2020

Re: Ja to detetu ne bih kupovao ....

Od njih dobiti nešto je bilo skoro pa nemoguće.
Prvo ti kažu da to nikad nije postojalo, pa onda zavisi koliko si uporan.
Uglavnom su pobeđivali, a ostali se snalazili bez papira.

Ovo nam se desilo u nekoliko kikindskih ustanova. "Pronalzili" su potrebne nacrte na rate i na razne stepene primenjene sile.

Inače bi stvarno mogao odličan blog da se napravi o svim neverovatno glupim i logički besmislenim načinima "zatvaranja" sklopova,od onih jednostavnih do ozbiljnih precizno rađenih mašina.
Postoji, na primer, profil za svetleće reklame koji se zatvara tako što gornja lajsna celom dužinom "škljocne" na zub kutije. Zatvara se gumenim čekićem, otvara širokim ravnim šrafcigerom.
Ako ti neko ne pokaže izgubićeš najmanje sat dok skapiraš kako da je otvoriš.
A ne postoji način da je, pošto je u pitanju relativno mek aluminijum, ne oštetiš prilikom otvaranja, odnosno da ne ostanu zarezi na profilu od okretanja šrafcigera ili drugog sličnog alata.
A pravljena je za višekratno otvaranje i zatvaranje zbog izmene printa.
j_grandson j_grandson 08:20 20.08.2020

Re: Ja to detetu ne bih kupovao ....

maksa83
Ne, ne, iskustvo govori da prvo uvek isključoš napajanje.

Ponekad to nije dosta. Znam tipa koji je iz razonode otvarao fotokopir mašinu (isključenu iz struje) i onda se u njega ispraznio neki bed madafaking kondenzator. Kaže da je leteo.

Da.
Ko god ne zna da je (električna) energija 'zarobljena' u kondenzatoru E = QU/2, tj. CU2/2, tj. Q2/2C, te da je, pre 'pipanja', potrebno da se isprazni taj kondenzator, taj bi, u zavisnosti od količine energije, pa i napona koji omogućuje da se kroz telo korisnika protera dovoljno miliampera (iz tog kondenzatora), dakle, taj 'pipavac' bi stvarno mogao da leti.
Kao paralelu, iz mog vlastitog iskustva, za distance pri letu - kada te 'udari' struja ... mislim da sam 'skočio' iz mesta najmanje 3 metra udarivši u zid ispod prozora.
Ne znam koliko bi rastojanje bilo da nije zida.
nask nask 21:59 18.08.2020

40 godina

otkako sam kupio gramofon i preko 30 godina otkako sam stavio crnu palačinku da se okreće.

Sve do danas

g.radicevic g.radicevic 10:49 19.08.2020

Re: 40 godina

otkako sam kupio gramofon i preko 30 godina otkako sam stavio crnu palačinku da se okreće.

Sve do danas


opa buraz
imasemožese,
š'a je ovo neki pro-ject i li rega??
nask nask 22:42 19.08.2020

Re: 40 godina

Pro-Ject X1. Častila me deca za rođendan, lično se ne bih baš toliko otvorio bez obzira na nostalgiju. Kupio Hi Scores od BoC i Kind of Blue, za sada. Lepo.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:34 18.08.2020

Razlike

Pajicu, mozes li navesti glavne razlike u spoljnoj politici US (unutrasnja politika me puno ne zanima jer ne dotice bitno moj zivot) izmedju Trampa i njegovog suparnika.
Da li je Bajden protivnik jednostranog uvodjenja sankcija raznim drzavama?
Da li je protivnik insistiranja da US moze kaznjavati i progoniti ljude i organizacije koji nisu gradjani US za djela pocinjena van US a koja ne krse zakone zemalja ciji su gradjani?
Da li ce Bajden, ako bude izabran, dozvoliti slobodnu trzisnu utakmicu u oblasti telekomunikacija, energije...?
Da li ce Bajden isporuciti u Hag vojnike US osumnjicene za ratni zlocin?
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:51 19.08.2020

Re: Razlike

kamilo_emericki
Pajicu, mozes li navesti glavne razlike u spoljnoj politici US (unutrasnja politika me puno ne zanima jer ne dotice bitno moj zivot) izmedju Trampa i njegovog suparnika.
Da li je Bajden protivnik jednostranog uvodjenja sankcija raznim drzavama?
Da li je protivnik insistiranja da US moze kaznjavati i progoniti ljude i organizacije koji nisu gradjani US za djela pocinjena van US a koja ne krse zakone zemalja ciji su gradjani?
Da li ce Bajden, ako bude izabran, dozvoliti slobodnu trzisnu utakmicu u oblasti telekomunikacija, energije...?
Da li ce Bajden isporuciti u Hag vojnike US osumnjicene za ratni zlocin?


Ja bih rekao da je "ne" odgovor na sva ova pitanja, ali i nije posao predsednika da odlučuje po ovim pitanjima, niti će se tu nešto menjati ako je predsednik ovaj ili onaj.

Šta je to slobodna tržišna utakmica u oblasti telekoma, energije? Misliš na to da strane firme mogu ovde da vode poslove u tim oblastima? Koliko ja znam, to nije zabranjeno.

A koji vojnici su na poternici haškog tribunala za ratne zločine? Ja mislim da ni to nije stvar stava predsednika i njegove politike, nego zakona, zakon je takav da ne dozovljava isporičivanje državljana drugim zemljama. Mnogo zemalja ima isti takav zakon i pridržava ga se.




freehand freehand 07:59 19.08.2020

Re: Razlike

Mnogo zemalja ima isti takav zakon i pridržava ga se.

Dok američka administracija malo ne pritisne. Odnosno dovoljno ne pritisne, što se nekad izražava u razorenoj zemlji i desetinama hiljada mrtvih.
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:58 19.08.2020

Re: Razlike

srdjan.pajic


Ja bih rekao da je "ne" odgovor na sva ova pitanja, ali i nije posao predsednika da odlučuje po ovim pitanjima, niti će se tu nešto menjati ako je predsednik ovaj ili onaj.


Pa o cemu odlucuje vas predsednik? O boji olovke kojom ce potpisati neku "njegovu" odluku koju su stavili na sto da potpise.
Znao sam ja, Pajicu, da su odgovori ne, ali eto pitao da vidim hoces li, dok pises odgovore, makar malo posumnjati u dvolicnost americke vanjske politike, "demokratije" i takozvane mogucnosti izbora i promjene vlasti.
Satraste svijet grmljavinom o slobodnoj trgovini i konkurenciji dok ste superiorniji u ponudi ali kad se pojavi neko sa boljom ponudom izmisljate stopedesetmiliona opravdanja za upotrebu korupcije, ucjene, sile da eliminisete konkurenciju.
Razumijem da kazete da su Iranci, Kubanci i neki drugi smradovi i da necete da saradjujete i trgujete sa njima ali ko vam daje pravo da branite drugima da saradjuju sa njima kao i da ih kaznjavate ako to urade. To nazivate demokratijom i slobodom?
Niko ni jednu rijec da kaze protiv toga kao ni protiv eksteritorijalnosti americkog zakona.
Ko upravlja kod vas Pajicu i kako se mjenjaju stvarni upravljaci Amerike, ne potpisnici raznih papira?
Vas predsednik (koliko god misljenja o njemu podjeljena, izabran je legalno po americkom zakonu) donese odluku o povlacenju vojske iz Sirije ali se nista od tog ne desava, valjda ga podsjetili da je Kenedi htio napustiti Vijatnam pa nije islo.
Cini mi se da ce Bjelorusi lakse promjeniti svog vlastodrzca nego Amerikanci svoje.



srdjan.pajic srdjan.pajic 16:29 19.08.2020

Re: Razlike

Znao sam ja, Pajicu, da su odgovori ne, ali eto pitao da vidim hoces li, dok pises odgovore, makar malo posumnjati u dvolicnost americke vanjske politike, "demokratije" i takozvane mogucnosti izbora i promjene vlasti.


Eto, razočarao sam te...
g.radicevic g.radicevic 17:11 19.08.2020

Re: Razlike

Cini mi se da ce Bjelorusi lakse promjeniti svog vlastodrzca nego Amerikanci svoje.


''Demokratija je proces koji nam garantuje da nama neće vladati bolje nego što to zaslužujemo''.
Bernard Shaw

''Nevolja s političarima je u tome što previše govore, premalo slušaju i uopšte ne stižu da misle!''
George Jean Nathan

''Kada bi glasanje nešto moglo promeniti učinili bi ga nelegalnim''.
Ema Goldman




kamilo_emericki kamilo_emericki 21:43 19.08.2020

Re: Razlike

srdjan.pajic
Znao sam ja, Pajicu, da su odgovori ne, ali eto pitao da vidim hoces li, dok pises odgovore, makar malo posumnjati u dvolicnost americke vanjske politike, "demokratije" i takozvane mogucnosti izbora i promjene vlasti.


Eto, razočarao sam te...

Ne, nisi. Nisam ja ocekivao od tebe drugacije odgovore.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:11 20.08.2020

Re: Razlike

kamilo_emericki
srdjan.pajic
Znao sam ja, Pajicu, da su odgovori ne, ali eto pitao da vidim hoces li, dok pises odgovore, makar malo posumnjati u dvolicnost americke vanjske politike, "demokratije" i takozvane mogucnosti izbora i promjene vlasti.


Eto, razočarao sam te...

Ne, nisi. Nisam ja ocekivao od tebe drugacije odgovore.


Pitanja na koje znaš odgovore pitaš čoveka čije odgovore znaš. Jel imaš, bre, ti pametnija posla u životu, kamilo?
Atomski mrav Atomski mrav 09:10 20.08.2020

Re: Razlike

Pitanja na koje znaš odgovore pitaš čoveka čije odgovore znaš.

Nisi nikad gled'o neki film ili seriju sa prikazom nekog suđenja u Americi? Tu uvek kažu kako advokat ne sme da postavi pitanje svedoku na koje unapred ne zna odgovor.

Jel imaš, bre, ti pametnija posla u životu, kamilo?

Ovo je retoričko pitanje, s obzirom na to da je postavljen ovde, na Blogu.
freehand freehand 16:01 19.08.2020

Šećerlema

... za Šabana:



Ovo je snimak pušten prekjuče, na kome je Bil Klinton koga mazi i masira jedna od Epštajnovih devojčica. Izgleda da ne daju baš da se šeruje.

Bill Clinton Caught In Photos With Jeffrey Epstein Accuser!
Become a Premium Member: https://jimmydorecomedy.com/join Go to a Live Show: https://jimmydorecomedy.com/tour Subscribe to Our Newsletter: https://mailchi.mp...
youtube.com

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana