Trijumf DS! (radni naslov: 1933 - fijasko DS?)

Srđan Fuchs RSS / 11.05.2008. u 19:00

čini mi se da je odaziv nekako bio neuobičajeno slab (osim ako se srpski Zgubidani ne pojave poslednjih pola sata, posle prve jutarnje kafice, oko 19h naveče), kada se uzme u obzir da je srbija tobož na nekakvom epohalnom istorijskom raskršću.

ALTERINTRO: ZGOOBIES HAVE SAVED THE DAY! :)

ako je odaziv 50% od 6,5K, a desničarski blok ima stabilan odaziv svoje biračke vojske, oko nekih 2K, dakle, 3,5 - 2K jednako 1,5K; značilo bi da smo pukli kao duleci na izborima, da će doći do dvogodišnje ili četvorogodišnje regresije stanja u društvu koje itako brodi ponornicom nizvodno...

chancellor1.jpg

ako je moja zloslutna procena tačna, pitam vas, šta mislite, zbog čega se tih 50 procenata potencijalnog reformskog demokratskog korpusa razočaralo u tkz. reformske i demokratske snage, i zbog čega je bio tako mizeran odaziv? mislim da je tema korisna za samopreispitivanje i lekciju iz koje ćemo mi, samoprodeklamovane demokrate, moći da izvučemo korist dok budemo lizali svoje postizborne rane nastupajućih godina desničarske vlade u zemlji.

nema potrebe da se mnogo filozifira na ovu temu, samo kratko i jasno, šta mislite, zbog čega smo pukli na izborima?

ps. ponudiću i sam svoju verziju puknuća, a ako grešim, rado ću se samokazniti i samoukinuti na blogu...



Komentari (352)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:55 11.05.2008

Re: Pa nek nam je sa srecom !


Pa to breee, zuto-plave sa zvezdicammaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nsarski nsarski 22:02 11.05.2008

Re: Pa nek nam je sa srecom !

man ray loves me

Lone star!!!???
Teksas je nas.
man ray loves me man ray loves me 22:10 11.05.2008

Re: Pa nek nam je sa srecom !

Let's clear some brush!
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 22:10 11.05.2008

Re: Pa nek nam je sa srecom !


Lone star!!!???
Teksas je nas.


It's much better with ash-trays now
Colin_bgd Colin_bgd 22:44 11.05.2008

Re: Pa nek nam je sa srecom !


moram i ja da stavim sliku...
Badenac Badenac 21:13 11.05.2008

F B92

Beograd
ZES i LDP imaju 54 odbornika.
Nisu konacni rezultati
Branislav J. Ciric.
zuti semafor zuti semafor 21:18 11.05.2008

5 principa

Osecam da ce LDP da ublazi stav oko Kosova.Jbg,evo prilike za po neko ministarstvo..
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:26 12.05.2008

Re: 5 principa

Osecam da ce LDP da ublazi stav oko Kosova.Jbg,evo prilike za po neko ministarstvo..

kako da ublaži?
da laže?
da kaže da će kosovo biti u srbiji.
pa to svi rade.
ne moraju i oni.
i nadam se da neće.

p.s. ajde iskreno kaži šta ti misliš, da li će sačuvati kosovo?
ako hoće, kako?
ako neće, zašto pričaju da hoće i kako se to zove?

p.p.s. inače svi amasadori koji su vraćeni iz zemalja koje su priznale nezavisnot kosova
primaju iste plate kao da su tamo, to jest oko 4.500 eura.
pa zar za te pare vredi lagati?
Badenac Badenac 21:21 11.05.2008

Radio B92

Vojvodina-zvanicnih podataka nema.OLIMP-izlaznost 61,5% imaju 33,6,SRS,29%,Madjari-9%,DSS i SPS oko 5%,LDP se bori.NS- 32,9%,SRS 26,3, Zajedno za V-10% ,Maja-8%,DSS 5%,SPS5%,LDP se bori
Za oko sat nesto pouzdanije.
Branislav J. Ciric
KafaJeGotova KafaJeGotova 21:29 11.05.2008

kad krece samokaznjavanje

i samoukinuce?! :)
ja sam imao isti osecaj, tj. 'zloslutnu procenu'. jedino sto moze da bude uteha je da kostunica nece biti premijer niti iko iz dss/ns-a u vladi... ali opet tu ce biti sps/pups, vuk i dana... a, ni ds nije nista bolji. opet kolaricu panicu.
Spiridon Spiridon 21:32 11.05.2008

Re: kad krece samokaznjavanje

KafaJeGotova
i samoukinuce?! :)
ja sam imao isti osecaj, tj. 'zloslutnu procenu'. jedino sto moze da bude uteha je da kostunica nece biti premijer niti iko iz dss/ns-a u vladi... ali opet tu ce biti sps/pups, vuk i dana... a, ni ds nije nista bolji. opet kolaricu panicu.


ja imam isti utisak. Nazalost.
Brooklyn Brooklyn 21:34 11.05.2008

mozemo da se ponosimo :)



Doctor Wu Doctor Wu 21:34 11.05.2008

Re: kad krece samokaznjavanje

nemoj se nerviraš. nije lako kad imamo george clooneya za preCednika.
Brooklyn Brooklyn 21:37 11.05.2008

Re: kad krece samokaznjavanje

nemoj se nerviraš. nije lako kad imamo george clooneya za preCednika.

the people have spoken.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:40 11.05.2008

Re: kad krece samokaznjavanje

evo ga sad bas uzivo Boris na B92: gradjani imaju pravo da slave ... to vazi i za vas Kafice i Spiro: napolje na ulicu i radujte se bre ...:)))

ps. nisam dobro razumeo posto se kod mene stalno prekida internet TVB92: po radikalskoj racunici LDP nije ni ispunio cenzus???
KafaJeGotova KafaJeGotova 21:48 11.05.2008

Re: kad krece samokaznjavanje

Doctor Wu
nemoj se nerviraš. nije lako kad imamo george clooneya za preCednika.

vidis, ti potvrdjujes moje slutnje. mislim - george clooney?! ja kad vidim da se ti, koji nazivas mudzahedinom tuzlanca, radujes...
edi-va edi-va 21:48 11.05.2008

Re: kad krece samokaznjavanje

Doctor Wu
nemoj se nerviraš. nije lako kad imamo george clooneya za preCednika.



Ja se slikala sa manekenom proshle godine - da kachim na blog?

Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 21:50 11.05.2008

Re: kad krece samokaznjavanje

CESID kaze 5.2%. Posto se jos broje glasovi bice gusto. Radikali su najveci gubitnici na ovim izborima. LDP je posle njih. Ja sam stvarno mislio da LDP ima bar 7 do 8%. NE znam sta se desilo.

Najveci dobitni DS, posle njih SPS.

Mislim da DSS i nisu ocekivali vise od ovoga.
Brooklyn Brooklyn 21:52 11.05.2008

Re: kad krece samokaznjavanje

Ja se slikala sa manekenom proshle godine - da kachim na blog?


daj! :)
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 21:53 11.05.2008

Re: kad krece samokaznjavanje

Kafajegotova, meni je bitno da se ti i Drago ne radujete. KAd se to bude desilo, onda znaci da smo totalno pukli.
Spiridon Spiridon 21:56 11.05.2008

Re: kad krece samokaznjavanje

Virtuelni Vasilije
evo ga sad bas uzivo Boris na B92: gradjani imaju pravo da slave ... to vazi i za vas Kafice i Spiro: napolje na ulicu i radujte se bre ...:)))

ps. nisam dobro razumeo posto se kod mene stalno prekida internet TVB92: po radikalskoj racunici LDP nije ni ispunio cenzus???



Vaso moj lepi. Nemoj pogresno da me razumes. Ja bih se radovao i da je DS osvojio totalnu vecinu i da ne mora da zavisi ni od jedne druge stranke. Ukljucujici LDP.

Problem je u tome sto ne vidim nikakav progres u zemlji ukoliko DS udje u koaliciju sa SPS-om.

znaci opet ce tikva sa djavolom da se sadi
KafaJeGotova KafaJeGotova 21:59 11.05.2008

Re: kad krece samokaznjavanje

Vasa S Tajcic
Kafajegotova, meni je bitno da se ti i Drago ne radujete. KAd se to bude desilo, onda znaci da smo totalno pukli.

cekaj da vidis koaliciju... pozdravlja te dacic.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:04 11.05.2008

Re: kad krece samokaznjavanje

Vasa S Tajcic
meni je bitno da se ti i Drago ne radujete


Ali mora se priznati da je Dragec prilicno dobar prognozer: njegovi uvek dobiju (skoro) upola manje od onoga sto on prognozira:))) A ovoga puta je prilicno pogodio kad je zadnji put prognozirao da ce vladu DS moci da pravi u nekoj kombinaciji sa SPS ili DSS ... Jedino sto verovatno nije ocekivao je da ce to izgleda i biti jedina moguca racunica. A da LDP ni u jednoj varijatni ne moze da koristi formmiranju vecine za vladu - ili drugim recima: glasovi dati LDP-u su izgubljeni glasovi za proevropsku opciju!
Spiridon Spiridon 22:07 11.05.2008

Re: kad krece samokaznjavanje

KafaJeGotova
Vasa S Tajcic
Kafajegotova, meni je bitno da se ti i Drago ne radujete. KAd se to bude desilo, onda znaci da smo totalno pukli.

cekaj da vidis koaliciju... pozdravlja te dacic.


ja stvarno ne razumem kako to ljudi ne mogu da vide??


Nenad M. Nenad M. 22:13 11.05.2008

Re: kad krece samokaznjavanje

Vasa S Tajcic
CESID kaze 5.2%. Posto se jos broje glasovi bice gusto. Radikali su najveci gubitnici na ovim izborima. LDP je posle njih. Ja sam stvarno mislio da LDP ima bar 7 do 8%. NE znam sta se desilo.

Najveci dobitni DS, posle njih SPS.

Mislim da DSS i nisu ocekivali vise od ovoga.



evo Kostunica najavljuje vladu sa radikalima, svi smo gubitnici izgleda :(
KafaJeGotova KafaJeGotova 22:19 11.05.2008

Re: kad krece samokaznjavanje

Spiridon
ja stvarno ne razumem kako to ljudi ne mogu da vide??

ne mogu ili ne zele? kao sto se vice da je izlaznost na kosovu 50%. mislim, 50% od koga? gradjana/ki kosova? ili samo srba? a ostalih 2 miliona? samo dublje i dublje muljamo po blatu. zato je i prihvatljivo sa sps-om. a argument ce biti - pa bolje i to nego da dodju radikali i kostunica. ne znam zasto se ne bismo radovali...
edi-va edi-va 22:27 11.05.2008

Re: kad krece samokaznjavanje

Brooklyn
Ja se slikala sa manekenom proshle godine - da kachim na blog?


daj! :)


Moja kuma, aktivna u valjevskom DS-u i ja koja sam glasala za LDP, u naruchju manekena:)))
Chestitam DS-u na ubedljivoj pobedi!


mariopan mariopan 22:27 11.05.2008

Re: mozemo da se ponosimo :)

Brooklyn



NE MOZEMO , NEMOJ DA TE BORIS CUJE.

ON JE SAMO NAJMANJE ZLO.
mariopan mariopan 22:32 11.05.2008

Re: kad krece samokaznjavanje

KafaJeGotova
Spiridon
ja stvarno ne razumem kako to ljudi ne mogu da vide??

ne mogu ili ne zele? kao sto se vice da je izlaznost na kosovu 50%. mislim, 50% od koga? gradjana/ki kosova? ili samo srba? a ostalih 2 miliona? samo dublje i dublje muljamo po blatu. zato je i prihvatljivo sa sps-om. a argument ce biti - pa bolje i to nego da dodju radikali i kostunica. ne znam zasto se ne bismo radovali...

Ajde bre Kafo ko da ne zivis na ovoj planeti.

Odavno vec Albanci ne ucestvuju na nasim izborima sta imas da se pitas da li ta "dva miliona" izlaze?
Nema ih dva miliona zato navodnici, zato oni ne zele da se popisu ni sami ni neko da ih popisuje, niti da daju podatke gde su se rodili i od kojih roditelja ( nasih drzavljana) zato sto su dosli iz Albanije bar pola miliona....zato nemoj da se pitas.Potrebno im je da tih " pola miliona" neko stalno pominje da bi se mi uplasili. nema toga, opusti se.
Brooklyn Brooklyn 22:33 11.05.2008

Re: mozemo da se ponosimo :)

E MOZEMO , NEMOJ DA TE BORIS CUJE.

ON JE SAMO NAJMANJE ZLO.

moze i tako da se gleda, ali covek odradjuje posao.
mariopan mariopan 22:38 11.05.2008

Re: mozemo da se ponosimo :)

Brooklyn
E MOZEMO , NEMOJ DA TE BORIS CUJE.

ON JE SAMO NAJMANJE ZLO.

moze i tako da se gleda, ali covek odradjuje posao.

OK pa ja glasala za njega samo da odradi posao, nista licno Mnogo vise je u igri nego njegova sujeta pa zato slavim veceras i ne zameri...pijem vino i ako nesto zabrljam....nista zato i to je za ljude.
bindu bindu 22:46 11.05.2008

Re: kad krece samokaznjavanje

evo Kostunica najavljuje vladu sa radikalima, svi smo gubitnici izgleda :(



ja se izvinjavam al bih da pitam nesto sto mi nije jasno.ako je tadic predsednik sta je onda kostunica .
kazete da je premijer, cega je on premijer. mislim koja mu je funkcija tacno.da li jel to otprilike kao ovde u usa ili drugim zemljama podpredsednik?ako nije ko je onda podpredsednik u srbiji.jos se jedanput izvinjavam, ali politiku u srbiji jos uvek ne razumem bas najbolje.
pozzz

Stijak Stijak 02:03 12.05.2008

Re: kad krece samokaznjavanje

mislim koja mu je funkcija tacno.da li jel to otprilike kao ovde u usa ili drugim zemljama podpredsednik

U Srbiji je, kao i u većini evropskih zemalja na snazi parlamentarni sistem (za razliku od predsjedničkog), gdje parlament ima mnogo jaču vlast, a predsjednik je više ceremonijalna figura u miru, a samo u ratu dobija značajniju funkciju, jer postaje vrhovni komandant vojnih snaga. U miru potpisuje sporazume, slika se sa diplomatama, pomiluje zatvorenike...

Premijer je predsjednik vlade, a kako je vlada glavni izvršni organ države, on je najbliže američkom predsjedniku. Vlada je pod direktnom kontrolom skupštine i u svakom trenutku može biti smjenjena.
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:33 12.05.2008

Re: kad krece samokaznjavanje

nisam te bas najbolje razumeo sta si hteo da kazes

iz njega govori vukadinović a to je obično nejasno :)))
il antonić, sad svejedno :)))
al je jasno napisao da je za doživotni ban sa bloga (a može i iz života) nekih od nas.
dr i kapetan to priželjkuje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:15 12.05.2008

Re: kad krece samokaznjavanje

edi-va

Ja se slikala sa manekenom proshle godine - da kachim na blog?daj! :)Moja kuma, aktivna u valjevskom DS-u i ja koja sam glasala za LDP, u naruchju manekena:))) Chestitam DS-u na ubedljivoj pobedi!


pa, dojmi se dosta zadovoljno u Vašem zagrljaju. :)


Badenac Badenac 21:36 11.05.2008

F B92

Nis, grad, republicki izbori. Izvor DS:

ZES 42.7%
LDP 7.1%
SRS 30.1%
DSS 10.2%
SPS 8.1%


Branislav J. Ciric
Badenac Badenac 21:40 11.05.2008

Kraj javljanja


Tadic je dao 5 principa za sastavljanje vlade.Tvrdi da VK nece biti premijer,ali je bitno sto je rekao da nije zlopamtilo.Kljucna rec,a sta znaci videcemo narednih dana.
Laku noc.

Branislav J. Ciric
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 21:42 11.05.2008

Re: Kraj javljanja

Laku noc Branislave. Hvala na rezultatima.
Alava Alava 21:49 11.05.2008

Re: Kraj javljanja

Badenac
Tadic je dao 5 principa za sastavljanje vlade.Tvrdi da VK nece biti premijer,ali je bitno sto je rekao da nije zlopamtilo.
Kljucna rec,a sta znaci videcemo narednih dana.Laku noc.Branislav J. Ciric

Pa sta moze da znaci?
Znaci "Jesu me nazivali izdajnikom, jesu lepili plakate, jesu pretili, ali bice koalicije"

Bilo kako bilo, ovo je velika pobeda, najveca od kada glasam, a to je od 2000-te.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 21:46 11.05.2008

CESID UZIVO 22:46

ES 103 mandata

LDP 13

DSS 30

SRS 77

SPS 20


Manjine 4+2+1

Doctor Wu Doctor Wu 21:50 11.05.2008

Re: CESID UZIVO 22:46

katastrofalan rezultat ledepea. 13, ej čoveče!!!! užas!
man ray loves me man ray loves me 21:53 11.05.2008

Re: CESID UZIVO 22:46

zamalo da zaseru. ali budimo srecni, sad ce da povlace genijalne poteze u skupstini pa ce da povecaju bazu. u beogradu su dobili vise.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 21:54 11.05.2008

Re: CESID UZIVO 22:46

U Beogradu DS ima 45%. Opa bato.
tripraseta tripraseta 22:07 11.05.2008

Re: CESID UZIVO 22:46

Vasa S Tajcic
ES 103 mandata

LDP 13

DSS 30

SRS 77

SPS 20


Manjine 4+2+1



Nenad M. Nenad M. 22:10 11.05.2008

Re: CESID UZIVO 22:46

Doctor Wu
katastrofalan rezultat ledepea. 13, ej čoveče!!!! užas!


to je vise od onih 11 bez lsv-a, mislim da nije katastrofa. CESID se obrukao i podigo nam ocekivanja, a i stratedzik
man ray loves me man ray loves me 22:17 11.05.2008

Re: CESID UZIVO 22:46

CESID se obrukao i podigo nam ocekivanja, a i stratedzik

ma da, trebalo je odmah da vide da je LDP truba.
Nenad M. Nenad M. 22:22 11.05.2008

Re: CESID UZIVO 22:46

man ray loves me
CESID se obrukao i podigo nam ocekivanja, a i stratedzik

ma da, trebalo je odmah da vide da je LDP truba.


ne slazem se. Evo nama koalicije srs, dss, sps tako da je slavlje preuranjeno.

Ldp je na istom sto je ok, gubitnik je Kostunica
Atomski mrav Atomski mrav 22:23 11.05.2008

Re: CESID UZIVO 22:46

to je vise od onih 11 bez lsv-a, mislim da nije katastrofa. CESID se obrukao i podigo nam ocekivanja, a i stratedzik

Eh sad... a što im verujete? Zar ne znate sami da procenite? A imate i vidovitog Dragu... :)
Atomski mrav Atomski mrav 22:28 11.05.2008

Re: CESID UZIVO 22:46

Najveći pobednik na izborima je, nažalost, SPS.
Doctor Wu Doctor Wu 22:34 11.05.2008

Re: CESID UZIVO 22:46


Eh sad... a što im verujete? Zar ne znate sami da procenite? A imate i vidovitog Dragu... :)

Pa, što se vidovitosti tiče nije ni Neško loš: on je pisao 260K, onako 'ladno, ko iz p...e. Pisah ovde pre 2, 3 meseca (170-180K + 30-40K) da budete srećni. Dokazivao, pokazivao, pokušavao, ali ne vredi- oni znaju bolje. Naša Bilja još oplela po Maroviću (ona je pričala 11%). U kom svetu žive ti ljudi? Na kojoj planeti? Pazi ovog, još kaže nije katastrofa... Šta reći?
Doctor Wu Doctor Wu 23:11 11.05.2008

Re: CESID UZIVO 22:46

man ray loves me
CESID se obrukao i podigo nam ocekivanja, a i stratedzik

ma da, trebalo je odmah da vide da je LDP truba.

"podigo očekivanja", :))))))))))))))))))))))))
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:29 11.05.2008

Re: CESID UZIVO 22:46

Atomski mrav
Najveći pobednik na izborima je, nažalost, SPS.


Oni su samo pametno "odigrali" ulaskom u koaliciju ... inace je PUPS i na proslim izborima imao 3,2% pa kad se tome doda jos i Palma onda je verovatno da bi sam SPS verovatno imao manje glasova ... Drugim recima jedini pobednik je DS i u odnosu na prosle izbore a i u odnosu na ocekivanja/procene (i kad se uzme u obzir. i glasovi njihovih koalicionih partnera). I to SENZACIONALAN pobednik. Najvise je izgubila DSS (u odnosu na prosle izbore) ali i SRS (u odnosu na ocekivanja/procene) ...
Doctor Wu Doctor Wu 23:40 11.05.2008

Re: CESID UZIVO 22:46

Momci, bez brige, penzosi i Palma su naši. Ovima prvima nema penzija bez EU, a Palma je već deklarisani ljubitelj gastosa koji mu drže ceo kraj.

Meni je ipak, još jednom, strašno da DS može praviti vladu bez obzira na ledepe glasove koji ispadoše potpuno nebitni. To je jako loš rezultat i za njih i za nas.
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:36 12.05.2008

Re: CESID UZIVO 22:46

katastrofalan rezultat ledepea. 13, ej čoveče!!!! užas!

misliš baksuzan broj?
pa mi nismo sujeverni :))
pre si seirio što neće da pređu cenzus a sad kad su prešli katastrofa.
tebe je baš teško zadovoljiti :))
WoO WoO 21:54 11.05.2008

Premijeru dr. Zoranu Djindjicu u cast

Neka je vecna slava pokojnom premijeru dr.Zoranu Djindjicu ciji je duh u poslednjih pola godine i te kako oziveo Srbiju, ovo je Zoranova pobeda.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 21:55 11.05.2008

Re: Premijeru dr. Zoranu Djindjicu u cast

Slava mu. Slazem se s atobom. On je trasirao put evropskoj Srbiji.
Inner Party Inner Party 22:16 11.05.2008

Re: Premijeru dr. Zoranu Djindjicu u cast

WoO
Neka je vecna slava pokojnom premijeru dr.Zoranu Djindjicu ciji je duh u poslednjih pola godine i te kako oziveo Srbiju, ovo je Zoranova pobeda.


Bez patetike molim.
WoO WoO 22:30 11.05.2008

Re: Premijeru dr. Zoranu Djindjicu u cast

Inner Party

Bez patetike molim.



Dobijas nekakve napade?
Inner Party Inner Party 23:27 11.05.2008

Re: Premijeru dr. Zoranu Djindjicu u cast

WoO
Inner Party

Bez patetike molim.



Dobijas nekakve napade?



Nisam mislio nista negativno.

Jelena Milić Jelena Milić 21:59 11.05.2008

da ja cestitam

ds! cestitke. svaka cast.

i da im ko osvedoceni anti sps i pro gss/ldp otpevam moju verziju pocnimo ljubav ispocetkaaaaaa


mislim gledate li mikija m sad na tv

brrrrr
Alava Alava 22:02 11.05.2008

Re: da ja cestitam

Shta?! Ne volish "Hej! Ka-ka-ljin-ka-ka-ljin-ka-ma-ja"?! :)))))
Jelena Milić Jelena Milić 22:04 11.05.2008

Re: da ja cestitam

veceras sam u beti djordjevic ds/gss mood.....

a tu je i vuk :)))
Alava Alava 22:08 11.05.2008

Re: da ja cestitam

Ma salim se malo... Evo cestitam i ja, pridruzujem se tvojim cestitkama.
Atomski mrav Atomski mrav 22:10 11.05.2008

Re: da ja cestitam

Shta?! Ne volish "Hej! Ka-ka-ljin-ka-ka-ljin-ka-ma-ja"?! :)))))

Nije "Kakaljin" već "Kaljinka" :)
Alava Alava 22:16 11.05.2008

Re: da ja cestitam

Atomski mrav
Nije "Kakaljin" već "Kaljinka" :)

Pa znam da je ka-ka-ka-ka sad dal na pocetku il na kraju... :))))
He, plavusha.... pozdravio me Dzontra! :)
Atomski mrav Atomski mrav 22:24 11.05.2008

Re: da ja cestitam

Hej, Ka-ljin-ka, Ka-ljin-ka, Ka-ljin-ka maja... :)
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:45 12.05.2008

Re: da ja cestitam

ds! cestitke. svaka cast.

biće to pirova pobeda ovako ili onako.
il ds sa sps il srs sa sps i dss.
jedno od ta dva nam ne gine.
al sps...
milošević je živ, umro nije...
evo već je počeo da radi ponovo - ulje iz interventnog uvoza...
penzije pre izbora
deja vu!
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 22:05 11.05.2008

Odlican rezultat

Odlican rezultat. Laku noc svima.
man ray loves me man ray loves me 22:05 11.05.2008

welcome to the opposition

Ljudi, evo Kostunice na b92.
Jelena Milić Jelena Milić 22:07 11.05.2008

Re: welcome to the opposition

joj MRLM ja se na osnovu tadicevog govora plasim da nam eto dss u vladi ...plus imaju i matematiku na svojoj strani.....
Alava Alava 22:13 11.05.2008

Re: welcome to the opposition

Jelena Milić
joj MRLM ja se na osnovu tadicevog govora plasim da nam eto dss u vladi ...plus imaju i matematiku na svojoj strani.....

Ali na osnovu govora Kostunice, cini se da ipak mozemo da odahnemo!
man ray loves me man ray loves me 22:14 11.05.2008

Re: welcome to the opposition

sto? sa ldp i manjinama ima vecinu. nisam cula govor, veza je ocajna.
Nenad M. Nenad M. 22:15 11.05.2008

Re: welcome to the opposition

Alava
Jelena Milić
joj MRLM ja se na osnovu tadicevog govora plasim da nam eto dss u vladi ...plus imaju i matematiku na svojoj strani.....

Ali na osnovu govora Kostunice, cini se da ipak mozemo da odahnemo!


meni izgleda da ce pokusati da formira vladu dss, srs i sps
AmosMouse AmosMouse 22:15 11.05.2008

Re: welcome to the opposition

Jelena Milić
joj MRLM ja se na osnovu tadicevog govora plasim da nam eto dss u vladi ...plus imaju i matematiku na svojoj strani.....


tesko, kostunica reko "nepremostive razlike". mislim, on je svasta pricao i ranije, ali prilicno je eksplicitno, a da nije morao, bas to rekao, mogao je da smulja neshto a nije.
dakle in sps we trust. oh, god! ;-)
Atomski mrav Atomski mrav 22:16 11.05.2008

Re: welcome to the opposition

Nema većinu... fali im par mandata. Ali to se možda može i namaći kad se obračunaju i preraspodele glasovi stranaka i koalicija koje neće preći cenzus. Inače, čini mi se da je Koštunica u svojoj izjavi o'ladio Tadića... ipak je sve u Dačićevim rukama :(
Inner Party Inner Party 22:19 11.05.2008

Re: welcome to the opposition

man ray loves me
Ljudi, evo Kostunice na b92.


Slazem se.
DSS-u je sada mesto u opoziciji.
Konstruktivnoj.
mariopan mariopan 22:44 11.05.2008

Re: welcome to the opposition

Nenad M.
Alava
Jelena Milić
joj MRLM ja se na osnovu tadicevog govora plasim da nam eto dss u vladi ...plus imaju i matematiku na svojoj strani.....

Ali na osnovu govora Kostunice, cini se da ipak mozemo da odahnemo!


meni izgleda da ce pokusati da formira vladu dss, srs i sps

Ajde nemojte i vi o sexu molim vas.
jesen jesen 22:45 11.05.2008

Re: welcome to the opposition

..ja mislim da je sve u Palminim rukama....Palama je Dacicu podigao % jer je u Jagodini dobio 56% na lokalu...a ako se secate, Palma se izjasnio za evropu i potpisivanje sporazuma o pridruzivanju...
Torpedo Torpedo 22:06 11.05.2008

I sta sad?

Ista slika kao i na pretrhodnim izborima, pobeda DS i trabanata ali bez moci da naprave stabilnu vladu... da li je na pomolu manjinska vlada DS ili "nemoguca" koalicija DS+G17+SPS? U prvom slucaju krajnje nepovoljna buducnost, "lov" na greske Vlade od strane "koalicije" SPS+DSS+SRS (eventualno izrucenje Mladica i pad Vlade, a bez Mladica nema realizacije SPP-a a time i predizbornih obecanja Dinkica &Tadica)... u svakom slucaju Mladic nam i dalje izglea ostaje najveci problem...

PS. Kako bi sad leglo skandiranje: Idi i ubi se.. Mladicu.

florian florian 22:26 11.05.2008

de si unfack

aloooo unfack , javi se , ajd da nađemo autora, da ga nešto pitamo
Jelena Milić Jelena Milić 22:29 11.05.2008

da

napisah to i kod mene na blogu, jebiga tadicu sa 39 posto nisi imao muda da odjebeds dss pa pet min posle kostunica kaze nepremostive razlike, plus sta mu znaci 5 oktobarrrrrr
makica makica 22:30 11.05.2008

sta sad?

DS+LDP+manjine = 123

SRS +DSS +SPS= 127

za vecinu treba 126, Toma upravo optuzuje Tadica da je pozvao na gradjanske nemire
Atomski mrav Atomski mrav 22:32 11.05.2008

Re: sta sad?

A Ivica Dačić kaže da će prvo pričati sa Koštunicom (i Nikolićem)... Bojim se da smo se prerano poradovali... :(
AmosMouse AmosMouse 22:39 11.05.2008

Re: sta sad?

Atomski mrav
A Ivica Dačić kaže da će prvo pričati sa Koštunicom (i Nikolićem)... Bojim se da smo se prerano poradovali... :(


ja mislim da bi se sps u koaliciji sa dss i srs utopio totalno i izgubio glasove koje je preoteo srs-u, mislim da moze mnoooogo lagodnije da uziva i raste bilo podrzavanjem manjinske ili ulaskom u vladu tadica, jer ce im ovaj dati sta god da traze. ali pitanje je ko tamo i kako i da li razmislja na taj nacin
Atomski mrav Atomski mrav 22:42 11.05.2008

Re: sta sad?

Misliš da je ta Dačićeva izjava "mosa"? Moglo bi biti... nisu oni blesavi, pretpostavljam da će izvagati šta nudi jedna a šta druga opcija, ne samo kratkoročno već i na duže staze. Šteta za ona dva mandata, sad će DS imati izgovor za eventualnu koaliciju sa SPS-om.
Zna li neko rezultate na pokrajinskim izborima i lokalnim izborima u većim gradovima?
man ray loves me man ray loves me 22:46 11.05.2008

Re: sta sad?

makice, gde su jos dva mandata?
Moj Tvoj Moj Tvoj 22:31 11.05.2008

"Upozoravamo Srbiju..."

Poziva li to, upravo, Toma Nikolić na nemire?
Atomski mrav Atomski mrav 22:32 11.05.2008

Re: "Upozoravamo Srbiju..."

O, da...
makica makica 22:34 11.05.2008

Re: "Upozoravamo Srbiju..."

i poziva i preti
Brooklyn Brooklyn 22:46 11.05.2008

Re: "Upozoravamo Srbiju..."

i poziva i preti

to je dobro, znaci da je nervozan.
angie angie 22:39 11.05.2008

e sve dobro,

samo shto uvek posle glasanja u SrBijici, ti ne znash shta si izglasao-to shavtish tek posle raznih prestrojavnja i
josh neshto,

je l mogu sad da se uvezu neki politichari iz nemachke npr, pa da malo poprave, organizuju, pochiste, obuche, pa da ima nekog smisla i nade?
Doctor Wu Doctor Wu 22:46 11.05.2008

Re: e sve dobro,

evo sad na bbc-ju mark mardell javlja da su izbori bili referendum između west i east i da su srbi glasali za west!
još jednom: DS je dobio mnogo više nego što smo očekivali, ledepe je totalno podbacio i to što će DS morati da pravi koaliciju sa spsom je isključivo Čedin katastrofalan podbačaj (fale 3 glasa, sps osvojio 100K glasova više). Jedini častan izlaz iz ove situacije je neopoziva ostavka.

Laku noć svima!
Gorio Gorio 22:44 11.05.2008

Ko je ovde pobednik?

Slušam večeras Borisa Tadića pa ne znam zna li čovek rezultate izbora.
Treba ga obavestiti da je trenutno stanje takvo da SRS+DSS+SPS imaju 127 poslanika i popriličnu volju da formiraju vladu. To je, na moju žalost, činjenica koja će se teško promenuti.
Na ovim izborima se zapravo ništa nije promenulo u odnosu na predhodne. Samo su se neke stranke kao DSS i G17+ promenule strane.
Sačekajmo jutro, bojim se da se B. Tadić zaleteo.
Atomski mrav Atomski mrav 22:46 11.05.2008

Re: Ko je ovde pobednik?

Ne mora da znači, politika je kurva a pogotovo u Srbiji.
man ray loves me man ray loves me 22:47 11.05.2008

Re: Ko je ovde pobednik?

ostaje nada da ce RIK BOLJE da prebroji. cesid samo projektuje, jel tako? ne znam da li je to moguce. jel bilo slucajeva da RIK izadje sa par mandata razlike?
Wilhelm Tell Wilhelm Tell 22:50 11.05.2008

Re: Ko je ovde pobednik?

Gorio
Slušam večeras Borisa Tadića pa ne znam zna li čovek rezultate izbora.
Treba ga obavestiti da je trenutno stanje takvo da SRS+DSS+SPS imaju 127 poslanika i popriličnu volju da formiraju vladu. To je, na moju žalost, činjenica koja će se teško promenuti.
Na ovim izborima se zapravo ništa nije promenulo u odnosu na predhodne. Samo su se neke stranke kao DSS i G17+ promenule strane.
Sačekajmo jutro, bojim se da se B. Tadić zaleteo.


Brate, ne kaze se promenUle,promenUlo,promenUti.

Pre kupovine racunara treba se prvo edukovati.

Osnovna skola na primer.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:58 11.05.2008

Re: Ko je ovde pobednik?

Gorio
Treba ga obavestiti da je trenutno stanje takvo da SRS+DSS+SPS imaju 127 poslanika i popriličnu volju da formiraju vladu.


Po svim dosadasnjim ocekivanjima i prognozama je SRS+DSS+SPS MORAO da ima neuporedivo ubedljiviju vecinu. Izmedju ostalog mislim da je ovo tezak poraz za nase agencije koje se bave ispitivanjem javnog mnjenja - sve su prognozirale tesnu prednost radikala a DS je skoro za 10% ispao jaci! Neverovatno!

Iako navijac DS i ja sam se vec odavno pomirio da ce morati da idu u opoziciju a da ce ova "radikalska" trojka doci na vlast. I nisam mnogo verovao da ce SPS imati razloga da prelazi na stranu DS (posebno sto je bilo za ocekivanje da bi u tom scenariju nekako morala i LDP da se uklpoi u sve to). Posle ovog NEVEROVATNOG uspeha DS mi izgleda sasvim realno da SPS ipak predje na stranu DS i u vladu ... ili da podrzi manjinsku DS vladu. Sa ovakvim preokretom u glasackom telu na "proevropsku" stranu, bi za njih bilo politicko samoubistvo da podrze vrlo slabu SRS vladu. A sa DS-om imaju priliku da se konacno rehabilitiju i postanu "normalna" demokratska partija ...
Gorio Gorio 22:58 11.05.2008

Re: Ko je ovde pobednik?

jel bilo slucajeva da RIK izadje sa par mandata razlike?

Trebalo bi bar tri glasa da se dobije, što je malo verovatno.
Pri rezultatu koji trenutno važi, moguće je recimo rešene DS+SPS+manjine.
Samo što, bar ja , onda ne vidim pobedu neke bolje Srbije, neke nove Srbije.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:02 11.05.2008

Re: Ko je ovde pobednik?

man ray loves me
jel bilo slucajeva da RIK izadje sa par mandata razlike?


ako sam dobro razumeo ovaj covek iz CESID-a rece da je eventualno moguca korekcija pa da jedan mandat od DS predje na LDP stranu - sto u ukupnom zbiru ne menja nista...
man ray loves me man ray loves me 23:04 11.05.2008

Re: Ko je ovde pobednik?

wilhelm tell, moze da se kaze. procitaj bunu na dahije :) i to je u osnovnoj skoli. i ne budi takva picajzla.

upravo sam shvatila. ugljanin ce da ode sa zadriglima, to znaci da oni imaju 129 a gipsani zevs ima 123. RIK moze da im doda mandat dva, ali ne vise. po obicaju, ceda je zasrao. da je samo malo razmislio, da je malo razgovarao sa biracima, prosirio bazu, bio malo pametniji, ali ne. ovako tadic mora da kupuje socijaliste. apelujem na ldpovce da mi ne drobe svoje 'self-help' kasete posle ovog komentara i da pogledaju u realnost. i ja sam glasala za ldp.

a za srdjana, nadajmo se da nece morati da vraca onaj prvi naslov. jutro je pametnije od veceri.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana