Gost autor| Ljubav| Nostalgija| Obrazovanje| Život

Умро је друг Тито!

nsarski RSS / 05.09.2020. u 22:23

Rizikujući da ovaj tekst izazove bolna sećanja kod čitalaca, postavljam ovo viđenje blogera shmoo , poznatijeg kao Tasa, koga svi znamo i volimo. Dakle, prepustite se uživanju.

Dame i gospodo, I give you shmoo!

 

pismo_joebiden_josipbroztito_twitter.jpg?w=618&ssl=1 

 

Посвећено мојим блогодругарима, Емсију/Чарливоју и Елоју ма где били сада и ма под којим никовима се појављивали на Блогу Б92.

 

Сви ми изузетно добро памтимо неки значајан историјски тренутак у којем смо живели. Тачно се сећамо шта смо у том тренутку радили, шта смо рекли, ко је био поред нас,...

Неко памти више таквих тренутака, а неко само један. Углавном, у мојој генерацији и међу онима мало старијима и међу онима мало млађима нисам још увек у свом животу срео ниједног суграђанина и судржављанина (и бивше и садашње државе у којој живим) који не памти тај тренутак када је спикер Миодраг Здравковић изговорио оно легендарно: „Умро је друг Тито!“ Ту Здравковићеву реченицу су пренелe све ондашње радио станице и телевизијске станице бивше СФРЈ.

И ма колико год у већини случајева била тачна она тврдња да је човеково памћење варљиво и да ми оно чега се сећамо врло често прилагођавамо својим тренутним потребама и уподобљујемо то сећање према неким каснијим искуствима у животу, овог тренутка и Здравковићевог саопштења се сви, ама баш сви које ја познајем, одлично сећају. До детаља знају где су били, с ким, шта је ко рекао, урадио...

Ја сам, рецимо, запамтио да сам у том тренутку када је бившим Југословенима саопштено да је умро највећи син наших народа и народности био на Ади. Седео сам са друштвом на оним бетонским трибинама код ресторана „Језеро“, било нас је 5-6 мушкића који смо после тренинга остали да на тим, у том тренутку потпуно празним бетонским трибинама, хватамо зраке пролећног сунца у тишини и миру какве је данас немогуће доживети на Ади јер није било чак ни шетача по том лепом пролећном дану.

(За оне који не знају, плажа на савском језеру се тада протезала само од ресторана „Језеро“ до Округлог купатила, то јест данашње рампе за банџи џампинг, а све остало око језера било је густо грмље и шума са пробијеним пешачким стазицама кроз то грмље и пецарошким и нудистичким сепареима у том грмљу поред воде.)

Елем, нас 5-6 седимо на трибинама истежући уморне мишиће на пролећном сунцу и слушамо радио пренос из Сплита ( исто тако легендарна емисија Првог програма Радио Београда „Време спорта и разоноде“ ) утакмице тадашњег фудбалског првенства Хајдук – Црвена звезда.

И сећам се још да је у моменту када је пренос прекинут и када се из транзистора чула она легендарна Здравковићева реченица један од мојих другара само рекао: „Е, јебига! Сад ће да прекину утакмицу!“

Већ сутрадан по доласку на тренинг саопштено нам је да тренинга до даљег неће бити јер се у наше хангаре са кајацима, кануима и осталим пловилима који се и данас налазе поред ресторана „Језеро“ преко ноћи сместила војска која је одмах била подигнута на тзв. виши степен приправности. Месец дана смо били ван тренажног процеса.

Моја жена (исто смо годиште) памти такође тај тренутак.

Каже, седела је у то недељно поподне и учила нешто у том станчићу, једном од многобројних квартира, у једном дворишту у Граховској улици у Београду, на падини од Чубуре према Јужном булевару од којег почиње Неимар.

Ти квартири нису имали купатила нити тоалет него су све породице које су ту живеле тада користиле један једини ве-це у дворишту, а свако се купао у тим својим собичцима, станчићима, у лавору, „до пола и од пола“.

И каже моја лепша половина, док је она тако учила уз радио, њена мајка, моја будућа ташта, отишла у тај дворишни клозет. Када је саопштено да је Тито умро, моја будућа драга (тада смо обоје имали 15, 16 година и нисмо се још увек упознали) истрчи на врата тог свог дворишног станчића и почне да се дере преко целог дворишта:

 

- Мама!!! Мама!!! Мама!!!

- Шта је, бре, шта се дереш? – одговара ташта из клозета.

- Мама!!! Јавили да је умро Тито!!!

- Добро, бре, немој да се дереш! Пусти ме барем у клозету на миру!

Ето тако нас двоје памтимо тај тренутак када је Миодраг Здравковић саопштио свим бившим Југословенима да је Тито умро.

А како ви памтите тај тренутак?

(Наравно, мислим на вас који сте те 1980. имали довољно година да бисте запамтили тако нешто.)

Или можда памтите шта сте тачно радили, говорили, с ким сте били у неком другом историјском тренутку у свом животу, када се догодило нешто што је директно утицало на животе милиона и милиона људи?

Или памтите можда више таквих историјских тренутака у свом животу?

 




Komentari (1110)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nikvet pn nikvet pn 18:25 08.09.2020

Re: ako smo ožalili Tita

srdjan.pajic
da napravim krštenu staklenu baštu


Мора боља од Јовањице, ако напрдњаке не надмашиш онда брука.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:07 08.09.2020

Re: ako smo ožalili Tita

nikvet pn
srdjan.pajic
da napravim krštenu staklenu baštu


Мора боља од Јовањице, ако напрдњаке не надмашиш онда брука.


Ah, za to bar ovde imam uzora koliko hoćeš...

Nego neki naši Srbi ovde se zaleteli da uđu u biznis gajenja travice, ali, čini mi se da o poljoprivredi znaju čak manje i od mene, baška što za uzgoj za prodaju trebaju posebne dozvole, ne može to baš svaka džudža da uzme da gaji, mislim, može, ali to ekonomski sad već ne može da preživi. Ja sam se iznenadio kad sam video kakva je to ozbiljna industrijska operacija, to u Jovanjici je banda amatera u odnosu na ovo što imamo u Koloradu, čim malo zađeš u preriju. Nije čudo da su sad glavne mušterije narko karteli iz Meksika, jer im se ne isplati da pokušavaju kod kuće da razviju industriju, i da dostignu taj nivo THC-a kao što Amer ume, nego im lakše da to kupe ovde legalno, onda nekako prošvercuju, pa to seku u Meksiku, i zarade višestruko.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:12 08.09.2020

Re: ako smo ožalili Tita

newimprovedtadejus
magnus
jesu li djeca krštena


evo ja sam poslala kod popova u školu.. broji li se to?


Pa jel slinave i oči ih peku?
freehand freehand 21:46 08.09.2020

Re: ako smo ožalili Tita

magnus
jesu li djeca krštena

Sumnjivo, alergije biju samo nekrštenu čeljad
solo solo 23:34 06.09.2020

gori,gori Titograde









shmoo shmoo 01:12 07.09.2020

Преминуо Јиржи Менцл!



















"Претенциозно је говорити о озбиљним стварима без и трунке хумора."







solo solo 10:59 09.09.2020

Re: Преминуо Јиржи Менцл!

shmoo 01:12 07.09.2020
Преминуо Јиржи Менцл!


teško da će se ko ,,trznuti,, ovde na tu vest.
alselone alselone 08:18 07.09.2020

Đe Bene?

Koji raspad sistema, ja ne verujem. Kakva diktatura proleterijata, majko rođena.




Ovako se od marta pričalo:
"Malo deca protestuju, sa pravom, dobro malo se zanesu ponekad, ali to se dešava.
Neće biti ništa strašno. "
alselone alselone 08:52 07.09.2020

Re: Đe Bene?

g.radicevic g.radicevic 10:53 07.09.2020

Re: Đe Bene?

Kakva diktatura proleterijata, majko rođena.


''Pronunciation of Chinese Word Affected Their Mental Health''





alselone alselone 11:59 07.09.2020

Re: Đe Bene?

''Pronunciation of Chinese Word Affected Their Mental Health''


I know what he's talking about, lived in China for 2 years. The word is niga (你噶). It means "yours". It's a common word, obviously, and it's almost impossible to speak Mandarin without using it. It's pronounced Knee-Guh. I did a double take first time I ever heard it.
zemljanin zemljanin 19:39 07.09.2020

Re: Đe Bene?

Medijska kampanja ima obe strane, a budala ima svuda ... tragika je da su na otetoj zemlji dovedeni oteti ljudi i da im danas to neko pojasnjava kao 'opusti se, u redu je' ... USA ili Kanada, svejedno je - leglo rasizma i 'meni je dobro' ... generalno vecina 'belih' simpatise i pokret i Prvi Narod sve dok to ne remeti postojeci sablon i interese ... a u te zemlje se odlazi zbog 'zapadnog sna' pa sto bi onda kvarili postojece stanje?
alselone alselone 19:57 07.09.2020

Re: Đe Bene?

Medijska kampanja ima obe strane

Samo što su na jednoj stani vodeći svetski mediji koji okreću milijarde, sve socijalne mreže i internet pretraživači (osim DDG) a na drugoj par opskurnih dijabola sa mikrofonom i tviteraši.

"Molimo obe strane da se uzdrže od napada". To je ta fora.
zemljanin zemljanin 20:29 07.09.2020

Re: Đe Bene?

"Molimo obe strane da se uzdrže od napada"

recimo totalna blokada svih na'1492 Land Back Lane' otimacine u Kanadi ... kakvi novinari i kakva sloboda izvestavanja ... nema brate to u demokratiji
alselone alselone 20:36 07.09.2020

Re: Đe Bene?

nema brate to u demokratiji

Nema.



cane.srbljanovic cane.srbljanovic 08:24 07.09.2020

Izvinte shto upadam

i kvarim ovu vashu zabavu na svezu i neizvakanu temu, ali bih cenio ako neko moze kratko da mi odgovori na:

Da li je Srpska Javnost dobila na uvid (iz kancelarije predsednika ili vlade RS) originalni dokument potpisan u Vashingtonu pre nekoliko dana?
Da li je Srpski Parlament dobio originalni dokument na uvid, i kada ce biti zakazana rasprava i ratifikacija ovog dokumenta?

Ukoliko je odgovor negativan - koliko znam srbija ima neshto slichno FOIA - da li mozemo da ochekujemo zahtev nadleznih za objavljivanje?

Izvinte na smetnji.

predatortz predatortz 08:35 07.09.2020

Re: Izvinte shto upadam

cane.srbljanovic
i kvarim ovu vashu zabavu na svezu i neizvakanu temu, ali bih cenio ako neko moze kratko da mi odgovori na:

Da li je Srpska Javnost dobila na uvid (iz kancelarije predsednika ili vlade RS) originalni dokument potpisan u Vashingtonu pre nekoliko dana?
Da li je Srpski Parlament dobio originalni dokument na uvid, i kada ce biti zakazana rasprava i ratifikacija ovog dokumenta?

Ukoliko je odgovor negativan - koliko znam srbija ima neshto slichno FOIA - da li mozemo da ochekujemo zahtev nadleznih za objavljivanje?

Izvinte na smetnji.



Sve si ti ovo lepo i logično složio, i ova pitanja bi trebala da budu potencirana od srpske opozicije.
No, budući da ista ne postoji, ono što glumata opoziciju u Srbiji, a zapravo je dobro inkorporirano u biznis sa pripadnicima vladajuće stranke, zadovoljava se pravljenjem mimova i pošalicama na tviteru i fejsu.
Dakle, mrka kapa da će to neko terati do kraja.
A bi, da imamo opoziciju.
freehand freehand 08:47 07.09.2020

Re: Izvinte shto upadam

Da li je Srpska Javnost dobila na uvid (iz kancelarije predsednika ili vlade RS) originalni dokument potpisan u Vashingtonu pre nekoliko dana?

Nije. Alne treba gubiti nadu, možda i dobije kad dokumente dobije predsednik.
freehand freehand 08:48 07.09.2020

Re: Izvinte shto upadam

predatortz
cane.srbljanovic
i kvarim ovu vashu zabavu na svezu i neizvakanu temu, ali bih cenio ako neko moze kratko da mi odgovori na:

Da li je Srpska Javnost dobila na uvid (iz kancelarije predsednika ili vlade RS) originalni dokument potpisan u Vashingtonu pre nekoliko dana?
Da li je Srpski Parlament dobio originalni dokument na uvid, i kada ce biti zakazana rasprava i ratifikacija ovog dokumenta?

Ukoliko je odgovor negativan - koliko znam srbija ima neshto slichno FOIA - da li mozemo da ochekujemo zahtev nadleznih za objavljivanje?

Izvinte na smetnji.



Sve si ti ovo lepo i logično složio, i ova pitanja bi trebala da budu potencirana od srpske opozicije.
No, budući da ista ne postoji, ono što glumata opoziciju u Srbiji, a zapravo je dobro inkorporirano u biznis sa pripadnicima vladajuće stranke, zadovoljava se pravljenjem mimova i pošalicama na tviteru i fejsu.
Dakle, mrka kapa da će to neko terati do kraja.
A bi, da imamo opoziciju.

Znao sam da mi nešto izmiče... OPOZICIJA, majku im barapsku! Oni su za sve krivi, svi zajedno.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:03 07.09.2020

Re: Izvinte shto upadam

Sve si ti ovo lepo i logično složio, i ova pitanja bi trebala da budu potencirana od srpske opozicije.


Pa ok - nema opozicije... fine.
Moze to i obichan, najobichniji gradjanin da pita. Neki novinar, akademik, intelektualac, profesor, pravnik, ... onaj seljak shto napravi kucu na ne-bash-ispravnoj vagi... Manje-vishe bilo ko.

Valjda?
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:09 07.09.2020

Re: Izvinte shto upadam

freehand
Da li je Srpska Javnost dobila na uvid (iz kancelarije predsednika ili vlade RS) originalni dokument potpisan u Vashingtonu pre nekoliko dana?

Nije. Alne treba gubiti nadu, možda i dobije kad dokumente dobije predsednik.


Aaaa, pa dobro... Onda nishta.
shmoo shmoo 09:15 07.09.2020

Re: Izvinte shto upadam

cane.srbljanovic

Izvinte na smetnji.



Само напред.

Твоје је да питаш, наше је да ти не одговоримо.

Јер то што смо некада називали "јавност" данас више не постоји. Не само у Србији него ни у много развијенијим "демократијама" на свету.

Осим ако под тим "јавност" не подразумеваш ово што чујеш, видиш и прочиташ по медијима, папирним, електронским, на друштвеним мрежама.

Али то није јавност јер су сви ти медији строго контролисани за потребе владајућих структура.

А чим нема јавности, нема ни републике (res publica), јер је поплавом строго контролисаних полуинформација и дезинформација "хоризонт заједнице потпуно обесмишљен."

Тако да, ако баш инсистираш, сви ми (и ти и ми) можемо да причамо само о овоме што видимо у тим строго контролисаним медијима ако будемо прихватили да је то "јавност". У овом атомизираном друштву сведеном на појединца чији се глас онда узима као "глас јавности", а што за последицу има фрагментизацију стварности до њених најситнијих делића и обесмишљавање јавне речи у свеопштој какофонији.

А то није јавност као што ти рекох...

predatortz predatortz 09:18 07.09.2020

Re: Izvinte shto upadam

Znao sam da mi nešto izmiče... OPOZICIJA, majku im barapsku! Oni su za sve krivi, svi zajedno.


Slušaj, Free, dok nije ponovo prešlo u besmisleno prepucavanje, reći ću ti razlog ovakvih mojih stavova.
Igrom slučaja, radeći jedan posao, saznao sam, a i svojim očima video, ko se sve pojavljuje u nekim sveže otkupljenim, bivšim društvenim firmama, koje su na jako atraktivnoj lokaciji. Otkupljene su novcem "stranog investicionog fonda", a u njima se pojavljuju bukvalno svi sa našeg političkog spektra - kao drugari i poslovni partneri.

Mislim, možemo mi ovde jedan drugom oči vaditi, nadjebavati se rečima, ponižavati jedan drugog, a time najviše sebe...
Zabavićemo tako par desetina blogera, ispašćemo budale i prostaci.
Njih će za to boleti qratz, njima ovakvi i jesu cilj, da se glože, vređaju, mrze, svađaju...
Ja to ne želim, ti ako insistiraš - nastavi sa tim.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:22 07.09.2020

Re: Izvinte shto upadam

shmoo
cane.srbljanovic

Izvinte na smetnji.



Само напред.

Твоје је да питаш, наше је да ти не одговоримо.

Јер то што смо некада називали "јавност" данас више не постоји. Не само у Србији него ни у много развијенијим "демократијама" на свету.

Осим ако под тим "јавност" не подразумеваш ово што чујеш, видиш и прочиташ по медијима, папирним, електронским, на друштвеним мрежама.

Али то није јавност јер су сви ти медији строго контролисани за потребе владајућих структура.

А чим нема јавности, нема ни републике (res publica), јер је поплавомстрого контролисаних полуинформација и дезинформација "хоризонт заједнице потпуно обесмишљен."

Тако да, ако баш инсистираш, сви ми (и ти и ми) можемо да причамо само о овоме што видимо у тим строго контролисаним медијима ако будемо прихватили да је то "јавност". У овом атомизираном друштву сведеном на појединца чији се глас онда узима као "глас јавности", а што за последицу има фрагментизацију стварности до њених најситнијих делића и обесмиљавање јавне речи у свеопштој какофонији.

А то није јавност као што ти рекох...



Da te ne lazem, pola od ovoga shto si napisao nisam razumeo - proshlo mi "preko glave", it's just too smart.
Nego, valjda sam barem ukapirao "...hebi pope i prodji..."?
Jes to 'teo da kazesh?
shmoo shmoo 09:32 07.09.2020

Re: Izvinte shto upadam

cane.srbljanovic

Da te ne lazem, pola od ovoga shto si napisao nisam razumeo - proshlo mi "preko glave", it's just too smart.



Е, хебига!

Не ради се ту о памети, није то што рекох ни бог зна како паметно, него...

Дајмо се фокусират', боримо се против тог ADHD синдрома који све нас, због медијским (под строгом контролом владајућих структура) путем фрагментизоване стварности, напада са свих страна и гризе нас СА својим зубима.

Мислим да ћеш онда с таквим приступом, фокусиран на написано без уплитања гомиле сензација са стране, врло лако разумети шта сам то рекао.


Nego, valjda sam barem ukapirao "...hebi pope i prodji..."?
Jes to 'teo da kazesh?



Не, боже сачувај!

Рекох ти, твоје је да питаш, наше је да ти не одговоримо.

Или одговоримо, како ко нађе за сходно.

Хтео сам само да укажем на питање смисла таквих питања и могућих одговора у ситуацији какву ти описах где ти кажеш:

Srpska Javnost


а ја ти кажем да тако нешто не постоји. као што ти и објасних. И то не само у Србији, него на глобалном нивоу више не постоји.

Е, сад...

Ко год ипак хоће да ти одговори на твоја питања:


Da li je Srpska Javnost dobila na uvid (iz kancelarije predsednika ili vlade RS) originalni dokument potpisan u Vashingtonu pre nekoliko dana?
Da li je Srpski Parlament dobio originalni dokument na uvid, i kada ce biti zakazana rasprava i ratifikacija ovog dokumenta?

Ukoliko je odgovor negativan - koliko znam srbija ima neshto slichno FOIA - da li mozemo da ochekujemo zahtev nadleznih za objavljivanje?



само напред.

Мене мрзи.

Ето то сам хтео да кажем.

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:56 07.09.2020

Re: Izvinte shto upadam

shmoo
cane.srbljanovic

Da te ne lazem, pola od ovoga shto si napisao nisam razumeo - proshlo mi "preko glave", it's just too smart.



Е, хебига!

Не ради се ту о памети, није то што рекох ни бог зна како паметно, него...

Дајмо се фокусират', боримо се против тог ADHD синдрома који све нас, због медијским (под строгом контролом владајућих структура) путем фрагментизоване стварности, напада са свих страна и гризе нас СА својим зубима.

Мислим да ћеш онда с таквим приступом, фокусиран на написано без уплитања гомиле сензација са стране, врло лако разумети шта сам то рекао.


Nego, valjda sam barem ukapirao "...hebi pope i prodji..."?
Jes to 'teo da kazesh?



Не, боже сачувај!

Рекох ти, твоје је да питаш, наше је да ти не одговоримо.

Или одговоримо, како ко нађе за сходно.

Хтео сам само да укажем на питање смисла таквих питања и могућих одговора у ситуацији какву ти описах где ти кажеш:

Srpska Javnost


а ја ти кажем да тако нешто не постоји. као што ти и објасних. И то не само у Србији, него на глобалном нивоу више не постоји.

Е, сад...

Ко год ипак хоће да ти одговори на твоја питања:


Da li je Srpska Javnost dobila na uvid (iz kancelarije predsednika ili vlade RS) originalni dokument potpisan u Vashingtonu pre nekoliko dana?
Da li je Srpski Parlament dobio originalni dokument na uvid, i kada ce biti zakazana rasprava i ratifikacija ovog dokumenta?

Ukoliko je odgovor negativan - koliko znam srbija ima neshto slichno FOIA - da li mozemo da ochekujemo zahtev nadleznih za objavljivanje?



само напред.

Мене мрзи.

Ето то сам хтео да кажем.



Eeee OK. 'Nachi... ovo sam razumeo:
- Tebe "mrzi". OK, kapiram 100%.
- "... hebi pope i prodji..." mi josh uvek zvuchi applicable, ali izgleda da nisam u pravu, verovatno.
- Na globalnom nivou nema javnosti, pa tako nema ni u Srbijici. Jel da?
- I onda, daklem... i na pochetku i na kraju... nishta. Jesam s'vatio?

Ali ovo:

Мислим да ћеш онда с таквим приступом, фокусиран на написано без уплитања гомиле сензација са стране, врло лако разумети шта сам то рекао.

ili:

због медијским (под строгом контролом владајућих структура) путем фрагментизоване стварности,...

Ce me muchiti duze vreme. Al ukapiracu. Valjda.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 10:10 07.09.2020

Re: Izvinte shto upadam

E pa drugari, moram da priznam (ne zalim se i ne zvocam) da mi niste bash pomogli.
Jeste se potrudili, i hvala vam... i bilo je i duhovito i pametno i shta sve ne, ali niste pomogli bash...
Hebiga... niste.

Ajd barem mi ovo recite - da li je neko, bilo ko, iko, zvanichno ili preko medija trazio od Vlade RS ili kancelarije predsednika da objavi originalni dokument (barem na originalnom Engleskom, ako je prevod na Srpski skup)?
Milan Novković Milan Novković 10:20 07.09.2020

Re: Izvinte shto upadam


cane.srbljanovic
E pa drugari, moram da priznam (ne zalim se i ne zvocam) da mi niste bash pomogli.
Jeste se potrudili, i hvala vam... i bilo je i duhovito i pametno i shta sve ne, ali niste pomogli bash...
Hebiga... niste.

Ajd barem mi ovo recite - da li je neko, bilo ko, iko, zvanichno ili preko medija trazio od Vlade RS ili kancelarije predsednika da objavi originalni dokument (barem na originalnom Engleskom, ako je prevod na Srpski skup)?



White House Kosovo meeting: crossing the Atlantic, for this?
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 10:37 07.09.2020

Re: Izvinte shto upadam

Milan Novković

cane.srbljanovic
E pa drugari, moram da priznam (ne zalim se i ne zvocam) da mi niste bash pomogli.
Jeste se potrudili, i hvala vam... i bilo je i duhovito i pametno i shta sve ne, ali niste pomogli bash...
Hebiga... niste.

Ajd barem mi ovo recite - da li je neko, bilo ko, iko, zvanichno ili preko medija trazio od Vlade RS ili kancelarije predsednika da objavi originalni dokument (barem na originalnom Engleskom, ako je prevod na Srpski skup)?



White House Kosovo meeting: crossing the Atlantic, for this?


Da, video sam ove fotografije... a onda sam video i josh par drugih... i sve su razlichite (po formi i sadrzini). Neko mi reche da to lichi na "rad" nashih "sluzbi", mada shta on zna!?
Zato mislim da je nuzno da nash Predsednik i nasha Vlada (transparentni kako ih je bog dao) razveju sve sumnje i poshteno (kako samo oni umeju) dozvole gradjanima i parlamentu da vide originalne dokumente.
Also, chlanak je prilichno amaterski i ima neke ochigledne logichke i SME probleme. Dok je u nekim (ochiglednim) stvarima relativno accurate.

[Edit] - i nemoj mnogo da zevash - svashta leti okolo, pa da ti ne uleti.
vrabac_onaj vrabac_onaj 10:44 07.09.2020

Re: Izvinte shto upadam

cane.srbljanovic


Da, video sam ove fotografije... a onda sam video i josh par drugih... i sve su razlichite (po formi i sadrzini). Neko mi reche da to lichi na "rad" nashih "sluzbi", mada shta on zna!?
Zato mislim da je nuzno da nash Predsednik i nasha Vlada (transparentni kako ih je bog dao) razveju sve sumnje i poshteno (kako samo oni umeju) dozvole gradjanima i parlamentu da vide originalne dokumente.
Also, chlanak je prilichno amaterski i ima neke ochigledne logichke i SME probleme. Dok je u nekim (ochiglednim) stvarima relativno accurate.


Možeš li da nas uputiš gde mogu da se vide te druge pošto sam do sada ja video samo ove?
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 10:48 07.09.2020

Re: Izvinte shto upadam

vrabac_onaj
cane.srbljanovic


Da, video sam ove fotografije... a onda sam video i josh par drugih... i sve su razlichite (po formi i sadrzini). Neko mi reche da to lichi na "rad" nashih "sluzbi", mada shta on zna!?
Zato mislim da je nuzno da nash Predsednik i nasha Vlada (transparentni kako ih je bog dao) razveju sve sumnje i poshteno (kako samo oni umeju) dozvole gradjanima i parlamentu da vide originalne dokumente.
Also, chlanak je prilichno amaterski i ima neke ochigledne logichke i SME probleme. Dok je u nekim (ochiglednim) stvarima relativno accurate.


Možeš li da nas uputiš gde mogu da se vide te druge pošto sam do sada ja video samo ove?


:) eh, da sam disciplinovan pa da sachuvam/bookmark... ali nisam... ako nadjem postavicu.
solo solo 11:43 07.09.2020

Re: Izvinte shto upadam

Da li je Srpska Javnost dobila na uvid (iz kancelarije predsednika ili vlade RS) originalni dokument potpisan u Vashingtonu pre nekoliko dana?


Jeste, svima su ubacili u poštanske sandučiće.

Inače drug Tito je bio alergolog samo to nikada nije objavljeno.

ecce-florian ecce-florian 14:35 07.09.2020

Re: Izvinte shto upadam

Da li je Srpska Javnost dobila na uvid (iz kancelarije predsednika ili vlade RS) originalni dokument potpisan u Vashingtonu pre nekoliko dana?
Da li je Srpski Parlament dobio originalni dokument na uvid, i kada ce biti zakazana rasprava i ratifikacija ovog dokumenta?


Pa ok - nema opozicije... fine.
Moze to i obichan, najobichniji gradjanin da pita. Neki novinar, akademik, intelektualac, profesor, pravnik, ...


da pitanje i jeste koje vrste je taj dokument o saradnji ....... dal će uopšte stav pravnih eksperata biti da mora da ga odobri parlament, i dal' će ako neko i postavi ovo pitanje pokretanjem postupka pred Ustavnim sudom, dobiti lakonsku presudu istog da je predsednik postupio u skladu sa ustavom kao u slučaju uvodjenja vanrednog stanja npr.

A na pitanje da li može da seli ambasadu u Jerusalim, dgovor tima da je to u nadlećnosti ministarstva spoljnih poslova, npr

Pazi i u USA je borba oko sastava suda jedna od osnovnih a kod nas smo tu bitku odaaaaavno dobili
shmoo shmoo 16:35 07.09.2020

Re: Izvinte shto upadam

cane.srbljanovic

Ce me muchiti duze vreme. Al ukapiracu. Valjda.


Поптруди се.

Вреди труда, веруј ми.

freehand freehand 17:21 07.09.2020

Re: Izvinte shto upadam

Slušaj, Free, dok nije ponovo prešlo u besmisleno prepucavanje, reći ću ti razlog ovakvih mojih stavova.


Neće ni preći ako ne nastaviš sa ovakvim
Mislim, možemo mi ovde jedan drugom oči vaditi, nadjebavati se rečima, ponižavati jedan drugog, a time najviše sebe...
Zabavićemo tako par desetina blogera, ispašćemo budale i prostaci.
Njih će za to boleti qratz, njima ovakvi i jesu cilj, da se glože, vređaju, mrze, svađaju...
Ja to ne želim, ti ako insistiraš - nastavi sa tim.

... bulšitom, to kao "ja neću da se svađam iako si ti glup i moron, al ja ti posle ovog što sam ti rekao neću odgovorarati zato što sam ja pametan i fin" i slične budalaštine koje koriste deca u osnovnoj školi ne bi li se "izdigla".
Elem:

Igrom slučaja, radeći jedan posao, saznao sam, a i svojim očima video, ko se sve pojavljuje u nekim sveže otkupljenim, bivšim društvenim firmama, koje su na jako atraktivnoj lokaciji. Otkupljene su novcem "stranog investicionog fonda", a u njima se pojavljuju bukvalno svi sa našeg političkog spektra - kao drugari i poslovni partneri.


Koliko sam razumeo većina ovde Titovo vreme i titovu državu smatra vremenom zla i diktature.
Vreme u komeživimo je vreme parlamentarne demokratije, u kome državom upravljaju - a neko mora, jelda - oni izabrani od većine glasača na (slobodnim i demokratskim) izborima.
Morao sam da podsetim kako stvari funkcionišu samo da bih tebe i mnoštvo tvojih istomišljenika podsetio da mi ovde nemamo nikog sem NAS. A da i u familiji, i među drugovima, kumovima i kolegama imamo i leve i desne, bistre i tupe, poštene i lopovve. I da od nas zavisi ko će od onih koji odluče da se politikom bave dobiti vlast u ruke. I u tome su najgori oni koji se gade svih jer su svi isti, naprđivači zdrave pameti i serači po mozgu.
Oni koji hoće da mi kažu da su isti Tito, DRaža i Pavelić, da su isti Nikolić i Tadić, Đinđić i Vučić.
Logika je prilično jednostavna u svojim osnovama. Alogički gledano, kad se svede na krajnju instancu sve što si napisao staje samo u dve reči "Živeo Vučić".

I ja nemam ništa protiv. Davno sam rekao - sa velikim bih odobravanjem gledao kako svi javni i potajni vučićevi glasači žive zajedno. I ništa više ne bih voleo nego da naprednjake leče isključivo naprednjaci, to bi bio izraz vrhovne pravde, ako bi se mene pitalo. Ok, može i one kojima su svi isti. I to je potpuno na mestu.
Ali se sa tim sranjem o kome govoriš mrdnuti nikuda i nikada nećemo.
j_grandson j_grandson 18:39 07.09.2020

Re: Izvinte shto upadam

cane.srbljanovic
Sve si ti ovo lepo i logično složio, i ova pitanja bi trebala da budu potencirana od srpske opozicije.


Pa ok - nema opozicije... fine.
Moze to i obichan, najobichniji gradjanin da pita. Neki novinar, akademik, intelektualac, profesor, pravnik, ... onaj seljak shto napravi kucu na ne-bash-ispravnoj vagi... Manje-vishe bilo ko.

Valjda?

Može da pita ko god hoće!
I može da se 'slika' sa tim pitanjem, kao i odgovorom - ako ga bude.
j_grandson j_grandson 18:44 07.09.2020

Re: Izvinte shto upadam

solo
Da li je Srpska Javnost dobila na uvid (iz kancelarije predsednika ili vlade RS) originalni dokument potpisan u Vashingtonu pre nekoliko dana?


Jeste, svima su ubacili u poštanske sandučiće.

Inače drug Tito je bio alergolog samo to nikada nije objavljeno.


Ja ga ne pamtim kao takvog.
Za mene je bio (i ostao) đubre.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 10:16 07.09.2020

E da...

I da ne bude da sam sebichan i da necu da se druzim - moram i rech-dve da kazem o temi.
Dakle.
Jebo Vas Drug Tito.
I zaista nije vazno "gde ste vi bili kad je umro" nego gde su vashi roditelji (a i neki od vas) bili dok je ziveo.
Eto.
solo solo 11:55 07.09.2020

Re: E da...

I zaista nije vazno "gde ste vi bili kad je umro" nego gde su vashi roditelji (a i neki od vas) bili dok je ziveo.


Ne, važno je za tebe gde si ti sada. Ovo ti je posebno do yaya:

Zato mislim da je nuzno da nash Predsednik i nasha Vlada (transparentni kako ih je bog dao) razveju sve sumnje i poshteno (kako samo oni umeju) dozvole gradjanima i parlamentu da vide originalne dokumente.



Pa tvoj predsednik je posadio nasheg precednika na stoličicu.
Neka ti on razveje sve sumnje. Jel neko od vashih postavio to pitanje u vajthaus?

Kako si bre Canko, neshto si smoren i usporen. De si nasho da postavljaš ovakva pitanja. Hu ker.
Počela zadruga 4. Uraaaaaaaaa!

p,s, jel dvojno državljanstvo podrazumeva dva predsednika?

predatortz predatortz 12:08 07.09.2020

Re: E da...

p,s, jel dvojno državljanstvo podrazumeva dva predsednika?


Da!
Zamisli moju kuratu sreću - Vučić i Dodik!
Milan Novković Milan Novković 12:12 07.09.2020

Re: E da...


predatortz
p,s, jel dvojno državljanstvo podrazumeva dva predsednika?


Da!
Zamisli moju kuratu sreću - Vučić i Dodik!

Pičiš pa rasturaš
ecce-florian ecce-florian 14:37 07.09.2020

Re: E da...

Jebo Vas Drug Tito.
I zaista nije vazno "gde ste vi bili kad je umro" nego gde su vashi roditelji (a i neki od vas) bili dok je ziveo.


Pa bili su u partizanima i borili se protiv fašista jedno vreme dok ih nisu pobedili.
nsarski nsarski 15:14 07.09.2020

Re: E da...

predatortz
p,s, jel dvojno državljanstvo podrazumeva dva predsednika?


Da!
Zamisli moju kuratu sreću - Vučić i Dodik!


A zamisli Vučić i Trump.

Ja bih menjao dva Trampa za jednog Mileta.
g.radicevic g.radicevic 15:56 07.09.2020

Re: E da...

Ja bih menjao dva Trampa za jednog Mileta.


polako sto razmenjivanje profesore
nemož tek tako paušalno
mora matematika neka da se izvede, ko kome kol'ko i čega




predatortz predatortz 15:59 07.09.2020

Re: E da...


Ja bih menjao dva Trampa za jednog Mileta


Ja bih dao Vučića i Mileta za premijera, ili kako im se to već zove, Tićina.
shmoo shmoo 16:40 07.09.2020

Re: E da...

cane.srbljanovic

I zaista nije vazno "gde ste vi bili kad je umro" nego gde su vashi roditelji (a i neki od vas) bili dok je ziveo.
Eto.



Ја на Бановом брдету (стара Чукарица) у Београду где сам и данас.

Нисам мрднуо одатле читав живот.

Сем да путујем ван Бгд. и по иностранствима, ван отаџбине ми. Али то није исто као и када се исељаваш из исте и живиш негде другде дуже време.

А ти?

Где си ти био за Чедина вакта?

nsarski nsarski 18:52 07.09.2020

Re: E da...

predatortz

Ja bih menjao dva Trampa za jednog Mileta


Ja bih dao Vučića i Mileta za premijera, ili kako im se to već zove, Tićina.


Mile, bre, čuva Srbe i ne da na sebe. I današnja ideja da se ambasada BiH iz Tel Aviva prebaci u Jerusalim mu je odlična. Neka se sada malo druga strana (Muslimani i Katolici) znoji.
predatortz predatortz 19:03 07.09.2020

Re: E da...

nsarski
predatortz

Ja bih menjao dva Trampa za jednog Mileta


Ja bih dao Vučića i Mileta za premijera, ili kako im se to već zove, Tićina.


Mile, bre, čuva Srbe i ne da na sebe. I današnja ideja da se ambasada BiH iz Tel Aviva prebaci u Jerusalim mu je odlična. Neka se sada malo druga strana (Muslimani i Katolici) znoji.


Mile pokušava da svoje dupe skine sa američke crne liste, a ovo sa izmeštanjem ambasade ne može nikad biti stavljeno ni kao tema na sednici predsedništva. Mile to zna, Ameri to znaju, Komšić to zna, Džaferović takođe.
Ok, i meni nekad prija kad namerno ide uskurac ovoj dvojici ljigavacs u Predsedništvu, no treba imati mere da to ne ode u drugu krajnost.
Mile sve manje mere ima, a to je loše za jednog političara.
Ispada smešan, šizofren i neozbiljan. Što ne bi bio problem da uz njega takva ne ispada i RS.
Dodiku ja ništa ne verujem. To je krkanskija verzija Mila Đukanovića.
nsarski nsarski 19:15 07.09.2020

Re: E da...

Dodiku ja ništa ne verujem. To je krkanskija verzija Mila Đukanovića.


Dobro, ti svakako bolje znaš. Ja to kažem kao posmatrač sa četvrte galerije.
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:10 08.09.2020

Re: E da...

predatortz



Mile pokušava da svoje dupe skine sa američke crne liste,

Dodiku ja ništa ne verujem. To je krkanskija verzija Mila Đukanovića.


Predo, nemoj obmanjvati ljude sa svojom SDS-sarajevsko-britanskoamerickim propagandom.
Dodiku da je prece skidanje sa americke crne liste od interesa RS on ne bi ni bio na toj crnoj listi.
Onaj kome je do skidanja sa crne liste lize guzicu americke amabasadorke a ne prolazi pored nje kao usranog stuba.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?time_continue=9&v=Wbu5onEEaDM&feature=emb_logo[/youtube]
Za izdaju i radove protiv RS treba pogledati stranicu pod naslovom; Mirko Sarovic.
predatortz predatortz 12:18 08.09.2020

Re: E da...

Dodiku da je prece skidanje sa americke crne liste od interesa RS on ne bi ni bio na toj crnoj listi.


Dobar vic!

Istina je sledeća:
Dodika su isti ti Britanci i Amerikanci, kada je imao samo dva poslaniika u Skupštini RS, postavili (bukvalno) na vlast. Kao, kako reče ružna baba Medlin "dašak svežeg vetra na Balkanu".
Njegovo delovanje je bilo toliko pogubno za RS, da je svedena skoro na savez opština.
Sad, kad ga puštaju niz vodu zbog enormnog kriminala, kurči se i srbuje, zaboravivši da je to isto mogao tokom rata kada je duvao u neke druge, uglavnom Alijine diple.




Alijin delegat Milorad
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:28 08.09.2020

Re: E da...

predatortz
Dodiku da je prece skidanje sa americke crne liste od interesa RS on ne bi ni bio na toj crnoj listi.


Dobar vic!

Istina je sledeća:
Dodika su isti ti Britanci i Amerikanci, kada je imao samo dva poslaniika u Skupštini RS, postavili (bukvalno) na vlast. Kao, kako reče ružna baba Medlin "dašak svežeg vetra na Balkanu".
Njegovo delovanje je bilo toliko pogubno za RS, da je svedena skoro na savez opština.
Sad, kad ga puštaju niz vodu zbog enormnog kriminala, kurči se i srbuje, zaboravivši da je to isto mogao tokom rata kada je duvao u neke druge, uglavnom Alijine diple.




Alijin delegat Milorad

Predo, ja sam zivio u to vrijeme Prijedoru, vrijeme u kojem se Biljana Plavsic sukobila sa SDS-om. Neopisivo je kakovo je beznadje i siromastvo vladalo tamo u to doba dok se novac se slijevao u Federaciju, sto od strane ljudi koji su bili protjerani pa se vratili u podrucja uz RS sto od raznih donacija stranih organizacija. Da ta situacija nije bila prekinuta danas RS ne bi postojala. Premijer RS je bio Rajko Kasagic i kad je odlucio da ode na jednu donatorsku konferenciju Karadzic mu je zabranio, cak ga je smijenio i na njegovo mjesto postavio Gojka Klickovica.
To je bio tek nevidjen spektakl. Covjek se javno svalerisao sa jednom medicinskom sestrom iz Prijedora, koja je bila udana, razbacivao se novcem po kafanama, novcem koji je nosio u gepeku sluzbenog automobila. Pored mene mogu da ti navedem jos 10 svjedoka jednog takvog slucaja u kafani kod Pale(nadimak vlasnika).
U takvoj situaciji dolazi do sukoba Biljane Plavsic sa ostalim dijelom SDS-a i SFOR se stavlja na stranu gospodje Plavsic koju je cak i Milosevic tada zadrzao na aerodromu u Beogradu poslije njenog povratka sa puta u London.
Tada se desava i sjrdnica skupstine u Bjeljini gdje g. Plavsic skuplja, tjesnu ali dovoljnu, vecinu da moze legalno postaviti premijera po svojoj zelji. U vecini su se nasli i poslanici iz reda muslimana-Bosnjaka i Hrvata a SFOR je bio garancija njihove kooperativnosti.
Mandat premijera je bio ponudjen Mladenu Ivanicu koji je otisao u Beograd na konsultacije ali je poslije povratka iz Beograda odustao od ponudjenog premijerskog mjesta. Jedini Srbin koji se smio prihvatiti tog mjesta je bio Milorad Dodik, nije se savjetovao sa Milosevicem a poslije je dobio i sankcije od istog i nije mogao jedan period preci Drinu.
To je Predo istina i hronologija dolaska Dodika na mjesto premijera a treba dodati da kad je otisao u Pale da preuzme tamo funkciju nije zatekao skoro nikakvu dokumentaciju jer je spaljena.
Valjalo bi da konkretno navedes sta je to Dodik prenio u zajednicke organe a da to nije bila obaveza po Dejtonskom sporazumu ili da to nije bila nezakonita odluka nekog od Visokih predstavnika.
Ovlastenja RS u "zajednicke organe" dobrovoljno je prenosila vlast koju je cinila koalicija SDS-PDP a kad je na red dosla policija onda su Dodiku ponudili mjesto premijera, iako nije imao vecinu poslanika, misleci da ce on podleci pritiscima i platiti sva njihova popustanja iznudjena ucjenama zbog kvarne proslosti.
Dodik je odbio uspostavljanje zajednicke policije, zaustavio prenosenje nadleznosti RS u Sarajevo i postao diktator, lopov, vodja mafije, otimac svjetle buducnosti. Rijec M. Ivanica, ima i duzi, kompletan video.

O Vukanovicu, "novinaru" ciji si clanak ovde ponudio najbolje govori cinjenica da su za njega na drustvenim mrezama skupljali pare da plati kazne i odstete koje je su mu presudjene zbog objavljivanja netacnih informacija. link
Sto se tice same informacije koju je "novinar" objavio moram reci da mi je pomalo cudna.
Kako je moguce da na ustavotvornoj sjednici odlucuje neko koga se to uopste ne tice i ne zivi na teritoriji za koju se donosi ustav. Moguce da je bio pozvan kao gost, ako je bio na toj sjednici, i to govori o tome kakav je politicar Dodik, politicar koji zna i moze pruziti ruku ali sto tako zna do koje granice ruka moze biti pruzena i na kojoj granici prihvacena.
I da, formiranje Federacije BiH je bio predzadnji cin BH rata, ostalo je jos da se isfingiraju zavrsne borbe i da svako izadje na vec dogovorene granice pa da se to stavi na papir u Dejtonu. jeste da je bilo nekoliko sanerskih pokusaja lova u mutnom ali su bili brzo i efikasno suzbijeni.
omega68 omega68 10:30 07.09.2020

предвиђање из 2013.

Радујте се атлантисти, Вучић је преломио на вашу страну!
Истина, не на страну атланских глобалиста већ на страну американских изолациониста али је то за неуке атлантисте ионако свеједно!!!
Изгледа да је претећи хаос као резултат четворогодишње власти њихових пулена у Србији, омогућила једну, да тако кажемо, операцију ниског интензитета, изведену од, условно речено, америчких патриота (бар толико колико желе да САД остану држава, и не претворе се до краја у инструмент глобалне револуције), и Руса, са циљем враћања власти српској групи (својеврсној аристократији која се од Првог српског устанка бори да постане и остане српска врховна власт, и која се негде средином 19-ог века поделила на национал-демократску и револуционарну подгрупу, а после и руску), уз доминацију оног њеног дела који је одавно био близак америчким патриотама, дакле национал-демократског дела. Руси своје људе нису имали, а како су на глобалном плану са овим американцима имали додирних тачака, то им је и у Србији више одговарала власт њихових људи, па су платили и још плаћају ову власт иако није њихова.

Можда дугујем једно појашњење. Странке су инструменти политике, формално демократске. Њих стварају кругови више моћи, које су као врховну власт дефинисали Аристотел и Лав Тихомиров. Врховне власти нису појам теорије завере, већ социолошки појам. Као друштво, држава и нација. Ту прича не престаје, она тече даље но није нам тема.

У интересу је групе да постави шогуна Србији. Као и њиховим амреричким покровитељима, који ће им дати и новац преко арапских династа које контролишу. Србији то одговара јер ће престати притисци на гашење идентитета. Групи одговара јер остаје у романско – германској цивилизацији коју види као своју, у чијој је изградњи учествовала преко својих људи у области њене духовности (гноса о примордијалном духовном језгру човечанства, идеално ”Космополису”) науци и уметности. Американци добијају једну од тачака ослонца против револуционарних и других група, са посебним нагласком на брану немачком продору ка истоку, али и могућност споразума са германском групом ако изађе из коалиције са Ватиканом и револуционарима. Руси могу рачунати на гасовод.

Шогунат може успети само ако има за опозицију организацију или покрет који ће значити рехабилитацију руске струје унутар српске врховне власти. Ово је толико важно да се просто сами догађаји намештају. Отвара се простор за такву опозицију. Она ће омогућити остатку групе да задржи своју западну позицију, али не и пристанак на револуцинарирну доктрину самоуништења и уништења Срба. Остаће западни без да ће морати бити титоисти
Важно је да се врате ”руске” позиције у Србији. Јер, тиме српски западњаци постају важни западу макар као антипод Русима. А Русима одговара јака Србија, јер она да би била јака мора почивати на оним вредностима на којима стоје и Руси, те стога је као таква руски природни савезник. Јака Србија значи и организована и економски солидна, са ограниченим дејством банкарских зеленаша.
Тек тада ће се моћи отворити истински српско-српски дијалог, заустављен Првим св.ратом и Југославијом. О цивилизацијском идентитету нашем и смислу нашег постојања. Али увек са ”српског становишта”.
Поново, задатост није и датост. Они који воде имају одговорност. Ако не омогуће опстанак српству, умреће и они сами. Са једном разликом. Обичан народ страдаће мученички и спасиће се, а елите ће бити вечно осућене због саучесништва у убиству свог народа. А Његовом Суду (Симбол вере православне) подлежу сви. И цареви, а камо ли елите.

Вучићева позиција и сходно лични мотиви зависе од плана који мора да оствари са места на којем се нашао. А тај план није састављао он, већ они који су га на власт довели. Наравно, пртходно се сагласио. Можда је уцењен, али то је већ друга прича.

Српске елите неће напустити западни кључ. Јер су му одавно срасле. Западна врата су им лепа, чак и овако начета каква су данас. И многи из елите спемни су да жртвују народ, увуку га у рат и успоставе суверену моћ уз помоћ запдних ментора над оним што остане од Србије по свршетку међусобног разрачунавања. Милошева Србија, чврсто на западу и не нужно православна. Евентуално унијатска. Са великим процентом атеиста.
Међутим, морају постојати и они унутар елите, који не би да униште Србију. Што не виде смисао у томе да сами без народа седну за округли сто западног Камелота. Ти ће постати сарадници Русије у мери у којој запад ради на разарању Србије. Као противтежи, којој се морају чинити уступци. А главни уступак ће бити у формирању руске групе унутар елита, обновљене групације оних који су дефинтивно уништени у време ”инфорбироа”. У прошлости је таква коалиција већ постојала, нпр. водила је балканске и Први св.рат до руског фебруара 1917. Сувишно је рећи да је из те сарадње Србија имала користи.
Не знам како, но Вучић је добио место ”извршног директора” српских елита. Дачић је ту само помагач, али и да овај не умисли да је генерални директор, што је у после Ранковића успело једино Слободану Милошевићу. Чак је и Динкић, то западно поштанско сандуче у Србији, склоњен да не смета Вучићу. Дате су му реалне полуге управне моћи које су значајне за сукоб исток-запад који се спрема. Његова одлука, зависиће од одлука унутар елита. Србија на западу или коалиција са Русима.

Какву ће одлуку донети? Пре свега, то зависи какав буде распоред снага унутар елита. Ако за коалицију са Русима буде знатна мањина, неће имати куд. За коалицију са Русима никада неће бити већина, но ако круг унутар елите за то не буде маргинално мали, Вучић ће имати да преломи. Како? то зависи од његових унутрашњих мотива, схватања света и смисла живота. За одлуку ће одговарати, овде или по смрти својој.
Да ли је већ одлучио?
Можда јесте!?


* Дарко Пејић је аутор текста

Моје су интервенције незнатне.
omega68 omega68 10:36 07.09.2020

Re: предвиђање из 2013.

Дакле, Ђилас и Јеремић намерно глуме да су ,,проруски'' да би Вучићу отворили шири простор да он испадне ,,прозападни''.Чак је и Весна Пешић то јавно рекла на опште неразумевање многих који се, као, разумеју у политику.
Руси све то одобравају посебно што су у некој врсти коалиције са Трампом.
Овде су тренутно губитници само Шћипетари.
А биће тек...
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 10:46 07.09.2020

Re: предвиђање из 2013.

Druze Omega, ovo shto ste citirali je public health-hazard. U nekim srecnijim zemljama takvi "proizvodi" obichno direktno zavrshavaju u "raw sewage treatment facilities".
vcucko vcucko 20:05 07.09.2020

Re: предвиђање из 2013.

omega68
Дакле, Ђилас и Јеремић намерно глуме да су ,,проруски'' да би Вучићу отворили шири простор да он испадне ,,прозападни''.Чак је и Весна Пешић то јавно рекла на опште неразумевање многих који се, као, разумеју у политику.
Руси све то одобравају посебно што су у некој врсти коалиције са Трампом.
Овде су тренутно губитници само Шћипетари.
А биће тек...

A Nemci?

Inače, na stranu sve, polako se ali sigurno ostvaruje ono, što sam više puta ovde pisao: da će srpski zapadnjaci i atlantisti na kraju u slast da poližu sve što su popljuvali, popišali i pokakili i da se listom svrstaju uz Vučka.
Samim tim što kažem "uz Vučka", a ne "uz tu i tu opciju", znači da sam definitivno načisto, da će to biti za našeg i njegovog vremena na Zemlji (nas sa bloga, sa užim porodiama), a ne u nekoj nedefinisanoj budućnosti.

U to ime...



magnus magnus 07:14 08.09.2020

Re: предвиђање из 2013.

* Дарко Пејић је аутор текста
ko je on?
omega68 omega68 14:51 08.09.2020

Re: предвиђање из 2013.

I ja bih to voleo da saznam.Pisao je komentare na nekim portalima ali ga dugo nema.
freehand freehand 17:25 07.09.2020

Lost in translation

zemljanin zemljanin 19:21 07.09.2020

tragedija

kazu uceni ljudi, kojima je to posao, da se jasna secanja formiraju u trenucima velikih poremecaja i tragedija ... pa da obrnemo, ako imate jasna secanja na taj dan, onda se svesno ili ne, to doziveli kao tragediju. Nije to nista strasno ili opasno, zahteva neko suocavanje tako da ovaj, Tasin, blog ima i svoje terapeutsko dejstvo.


PS. a ovo sa Izraelom je, smatraju napolje, najvece ponizenje koje neko sebi moze da priusti. Ali ako, ima se - moze se
j_grandson j_grandson 19:30 07.09.2020

Re: tragedija

zemljanin
kazu uceni ljudi, kojima je to posao, da se jasna secanja formiraju u trenucima velikih poremecaja i tragedija ... pa da obrnemo, ako imate jasna secanja na taj dan, onda se svesno ili ne, to doziveli kao tragediju. Nije to nista strasno ili opasno, zahteva neko suocavanje tako da ovaj, Tasin, blog ima i svoje terapeutsko dejstvo.


PS. a ovo sa Izraelom je, smatraju napolje, najvece ponizenje koje neko sebi moze da priusti. Ali ako, ima se - moze se

Nema to baš puno veze sa tim što kažu učeni ljudi.
I majmun bi zapamtio to koliko se ponavljalo - godinama i decenijama.
nsarski nsarski 19:33 07.09.2020

Re: tragedija

PS. a ovo sa Izraelom je, smatraju napolje, najvece ponizenje koje neko sebi moze da priusti. Ali ako, ima se - moze se


Saglasan potpuno.

Nego, ne javljam se povodom naše političke bruke, već zato što sam pročitao da je kod vas udario zemljotres juče. Informacije su oskudne, pa ćeš nam ti preciznije reći koliko je to ozbiljno.
zemljanin zemljanin 19:41 07.09.2020

Re: tragedija

nsarski
Nego, ne javljam se povodom naše političke bruke, već zato što sam pročitao da je kod vas udario zemljotres juče. Informacije su oskudne, pa ćeš nam ti preciznije reći koliko je to ozbiljno.

nista, malo prodrmalo ... hvala na pitanju
j_grandson j_grandson 19:36 07.09.2020

Da!

Jebeš Titu!

Stoga, za šmua, mariopan, Gedžu, Hučija ... i ostalo veselo društvo.
Po n-ti put, no, svejedno.



j_grandson j_grandson 19:50 07.09.2020

Da!

I malo klasike.

alselone alselone 19:55 07.09.2020

Re: Da!

Slađane čoveče stalno neke nepravde prema tebi. Svi hvale drugima muzičke ukuse a ti spamuješ svaki dan i ništa. Evo ja ću.

- Slaki, tvoj muzički ukus je tako originalan i lucidan, ti si zaista sjajan tip. Svaka ti čast kako slušaš tako dobru muziku !!1
shmoo shmoo 20:25 07.09.2020

Re: Da!

Пази кад је дошао тренутак да ја (ЈА!) напишем на Блогу Б92:


'ОЛАДИТЕ, БРЕ, МАЛО СА КЛИПОВИМА! КОЧИТЕ БЛОГ!


Јбт, како је добар осећај док то исписујем!


Али и овај мој коментар само показује да нам се судњи дан заиста и приближио и да је стварно крајње време дошло кад су и сељаци почели да се, је л' те, у дупе!

shmoo shmoo 20:26 07.09.2020

Успут, Алселоне!






alselone alselone 20:30 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

Успут, Алселоне!

Preleto sam kratko video, čovek je potpuno u pravu. Maovske i komunističke najgore metode.

Videlo se to mesecima unapred da dolazi, ko je hteo da pogleda.

Pazi, ni ovo nije kraj.
alselone alselone 20:34 07.09.2020

Re: Da!

A možeš uz to i da mi popušiš!
I da pozdraviš mamu!



Koji si ti approval-seeker, kao da imaš 12 godina i prvi put si se nesrećno zaljubila.
j_grandson j_grandson 20:35 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

shmoo



Samo za šmua - nema muzike bez bajsa!



I jedna narodna za doksumanutoga i ostalo veselo društvo!




shmoo shmoo 20:40 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

alselone

Pazi, ni ovo nije kraj.



Знам. И у праву си.


У потпису:


Renegade


alselone alselone 20:48 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

Знам. И у праву си.
У потпису:


Biće zajebano. Živeti danas u Americi, u nekom od većih gradova, nije naivna zajenacija uopšte. Rulja ide i maltretira obične ljude na ulici, napada babe i dede što večeraju u baštama restorana, tuku ljude koji prolaze ulicom na biciklu i tako dalje. I to potpuno bez razloga. A mediji im govore da su u pravu.
Adrenalin se pumpa, gradi se osećaj u isto vreme i potlačenosti i superiornosti, pa se dosoli malo pravednom osvetom, novim svetom, pa se zašećeri malo "njima koji su to zaslužili" i sve se opravda prosto "postoji osiguranje, nema veze".

Sporadično puškaranje je počelo, bilo je i par idiotskih pokušaja, ali nismo daleko od situacije kada će pravedna osveta da podrazumeva da se malo neko i ubije, i to u većem broju.
shmoo shmoo 20:51 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

А почело је на универзитетима пре неколико година.

Two tribes.

alselone alselone 20:57 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

А почело је на универзитетима пре неколико година.

Two tribes.

Počelo je na univerzitetima sedamdesetih i osamdesetih, kada se nedojebana komunistička škola iz francuske preselila u US. Francuzi su nedojebani komunisti, uvek su koketirali sa idejom ali im nikad nije unišla do kraja.

A to pre par godina na univerzitetima je bila prva prava eksplozija iz koje se videlo kuda sve ide i kako se vlasti i mediji pozicioniraju.

Danas to malo jada ljudi na fakultetima koji nisu njihovi, nisu ni od ovih drugih, što je načudnije, možda i dele njihove stavove samo nisu dovoljno agresivni, otpuštaju sa posla. Hej, otpuštaju sa posla zbog verbalnog delikta.

zemljanin zemljanin 21:01 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

Taj aranzman sa 'belom Amerikom' nije od pre neki dan, vec traje vekovima ... mirni protesti su nacin da ugusis pokret ... to vise niko ne konstatuje ... utupis ideju do besmisla, razvuces, razvodnis i vratis se na staro ... BLM koristi trenutak i nezadovoljstvo koje je nakupljano generacijama ... mediji koriste momenat za tiraze ... win-win ... poredjenje sa Kinom nije bas adekvatno mada nije direktno ... tako funkcionisu revolucije ... U kini je bio ideoloski sukob u USA je rasni ... ima razlike ... ne mogu da opravdam izivljavanje nad svima koji nisu na 'nasoj' strani ali to jeste osecaj koji ne-belci trpe jako dugo ... verovatno kod ovih drugih, stvaraju osecaj 'manjine' ... nisam siguran da je to pozitivno ali promene moraju da se dese ... milom ili silom ...
shmoo shmoo 21:01 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

Сећаш се када сам овде на Блогу приповедао о оном социолингвистичком истраживању у Кењади пре 35 година (тада сам га и читао, био сам још увек студент) о степену међусобне нетрпељивости англофоних и франкофоних говорника (Кебек и остатак Канаде)?

Па су анкетама и осталим инструментима за истраживање са запрепашћењем установили да је највиши степен нетрпељивости према онима другима међу најобразованијима. Не међу лоуер клас, радницима итд, него у вишим класама, а нарочито у академској елити.



Нелогично, брате рођени, нелогично.

А ови сада тренутно у САД врше мобилизацију оне ионако пропадајуће средње класе која тоне у ниже слојеве друштва.

Је л' им је то циљ?

alselone alselone 21:04 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

U kini je bio ideoloski sukob u USA je rasni


Ovo je veoma, veoma pojednostavljeno gledište. Ovo nije rasni nego klasni sukob.

ne mogu da opravdam izivljavanje nad svima koji nisu na 'nasoj' strani ali


Ali, a? He he he. Nema veze, razumemo se.
alselone alselone 21:06 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

Је л' им је то циљ?


Ja bih rekao da jeste. Neće biti srednje klase još dugo. U celoj srednjoj klasi koja je nekad imala jako širok spektar društva, danas je ostalo tek par zanimanja. Da nema programera, otprilike, ostali bi lekari i advokati.

Srednja klasa je najzajebanija klasa, imaju pare i obrazovanje i hoće tu nešto da razmišljaju a ne zavise mnogo od tebe (države).
shmoo shmoo 21:12 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

alselone

ne mogu da opravdam izivljavanje nad svima koji nisu na 'nasoj' strani ali


Ali, a? He he he. Nema veze, razumemo se.






Брате Земљанине, зар ти не припадаш академској елити?









zemljanin zemljanin 21:14 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

do pre nekog vremena, retko ko a da nije beo, bi otvoreno rekao ono sto ogroman procenat misli - beli ljudi su zlo ... e sad su svi izasli i glasno to vicu ... mozes zamisliti frustraciju da svakoga dana gledas statuu nekoga ko je tvoje pretke drzao na lancu ili proklamovao nadoknadu za svaki skalp ... ali cutis i trpis jer ne mozes nista ... ali vremena se menjaju ... rusenje takvih spomenika nije brisanje istorije vec bes koji se skupljao generacijama ...
freehand freehand 21:15 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

U kini je bio ideoloski sukob u USA je rasni ... i

Dok protagonisti ne skapiraju da ipak nije (samo) rasni i dok ne dođe "Crnci svih zemalja ujedinite se".
Mislim da je neko tačno determinisao momenat s kraja dvadesetog veka u kome se prepoznaje da su vlasnici kapitala odlučili da više nema potrebe da svi žive dobro jer je Zid pao i nema ko da gleda i zavidi.
alselone alselone 21:15 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

Preventivna dehumanizacija je sjajan termin. To je ono što se dešava danas.
I dobar primer te borbe je onaj mladi naš košarkaš što igra za sloveniju, što ga em rasistički napalo, em ga prosle proglasilo da je mali od white privlidža a njegovi preci duže bili robovi od američkih.

Ode sve u aut.
shmoo shmoo 21:16 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

alselone

Srednja klasa je najzajebanija klasa, imaju pare i obrazovanje i hoće tu nešto da razmišljaju a ne zavise mnogo od tebe (države).



Капирам. Зато и мора да нестане. Мислим, тако то они виде.

alselone alselone 21:16 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

do pre nekog vremena, retko ko a da nije beo, bi otvoreno rekao ono sto ogroman procenat misli - beli ljudi su zlo ... e sad su svi izasli i glasno to vicu ... mozes zamisliti frustraciju da svakoga dana gledas statuu nekoga ko je tvoje pretke drzao na lancu ili proklamovao nadoknadu za svaki skalp ... ali cutis i trpis jer ne mozes nista ... ali vremena se menjaju ... rusenje takvih spomenika nije brisanje istorije vec bes koji se skupljao generacijama ...


Ma jebeš jedan spomenik koji je to zaslužio, ko to spominje? To je bre bila samo etapa, kako ne vidiš. Danas ljude napadaju na ulici. Sutra će ih ubijati.
shmoo shmoo 21:19 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

zemljanin
do pre nekog vremena, retko ko a da nije beo, bi otvoreno rekao ono sto ogroman procenat misli - beli ljudi su zlo ... e sad su svi izasli i glasno to vicu ... mozes zamisliti frustraciju da svakoga dana gledas statuu nekoga ko je tvoje pretke drzao na lancu ili proklamovao nadoknadu za svaki skalp ... ali cutis i trpis jer ne mozes nista ... ali vremena se menjaju ... rusenje takvih spomenika nije brisanje istorije vec bes koji se skupljao generacijama ...



А бес је емоција која сваки пут измакне контроли.

То је оно што мене плаши. И иако после то увек називају револуцијом, промена назива неће нимало ублажити последице свега.

alselone alselone 21:24 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

А бес је емоција која сваки пут измакне контроли.


Slučajno ili namerno. Rekao bih da se namerno kanališe.
Bes je emocija koju je još Rim znao da generiše i kanališe.

Verovatno i pre njega, samo nije tako lepo dokumentovano.
j_grandson j_grandson 21:38 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

zemljanin
do pre nekog vremena, retko ko a da nije beo, bi otvoreno rekao ono sto ogroman procenat misli - beli ljudi su zlo ... e sad su svi izasli i glasno to vicu ... mozes zamisliti frustraciju da svakoga dana gledas statuu nekoga ko je tvoje pretke drzao na lancu ili proklamovao nadoknadu za svaki skalp ... ali cutis i trpis jer ne mozes nista ... ali vremena se menjaju ... rusenje takvih spomenika nije brisanje istorije vec bes koji se skupljao generacijama ...

Ja to govorim odavno!
Bela rasa je prokleta.
Jer - je toliko toga uništila, da ne može ni da se pobroji.
shmoo shmoo 21:43 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

alselone


Ma jebeš jedan spomenik koji je to zaslužio, ko to spominje? To je bre bila samo etapa, kako ne vidiš. Danas ljude napadaju na ulici. Sutra će ih ubijati.



Ode sve u aut.



Оде. Ужас.



Study: Riots Have Hit 48 Out Of 50 Of Largest US Cities




George Orwell was quite prophetic it seems “Every record has been destroyed or falsified, every book rewritten, every picture has been repainted, every statue and street building has been renamed, every date has been altered. History has stopped.”



Мислим, шта?

Ако већ није дошло до краја историје како смо мислили и желели, онда ћемо ми на силу да је зауставимо?

То је у питању?

zemljanin zemljanin 21:43 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

Danas ljude napadaju na ulici. Sutra će ih ubijati.

to je bio sablon ponasanja prema crncima/indijancima i drugim rasnim manjinama, do vrlo skoro ... jos su zivi ti sto su tako ziveli ... ne navijam za otvoreni sukob i nadam se da je ovo prolazna faza u kojoj se prvi put, belci osecaju kao manje vredni, tj. dozivljavaju onaj strah i nemoc koji drugima, svesno ili ne, priredjuju unazad vekovima ... sad belci traze ravnopravnost ali sustinski bi da se uradi neka kozmetika i da sve bude po starom ... 'da sednemo pa da se dogovorimo' - to vise ne prolazi.

zivim u toj sredini gde je spolja sve lepo i bajno ... sutra da postanu nezavisni od kapitala koji im stranci donose, 99% stranaca bi bilo 'zamoljeno' da napuste ... ono ali, Alse, je u tom kontekstu ... ne mogu da prenebegnem cinjnicu da to ne bi bilo bez razloga ... realno su to ok ljudi samo sto su odrasli i funkcionisu u kontekstu da su po necemu izuzetniji ... nije to namerno, barem kod jednog dela, ali tim je jos gore ... ovo psihicko nasilje tako i posmatram ... krajnji metod da neki shvate da nije dovoljno biti pozeljne boje ...
shmoo shmoo 21:50 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

alselone
А бес је емоција која сваки пут измакне контроли.


Slučajno ili namerno. Rekao bih da se namerno kanališe.
Bes je emocija koju je još Rim znao da generiše i kanališe.

Verovatno i pre njega, samo nije tako lepo dokumentovano.



То сигурно. И пре Рима.

Само да не дођемо до терминолошке забуне, ја бих да додам.

"Контрола" је термин на нижим нивоима. Што би се рекло, извршним нивоима.

"Каналисање" је термин који користе виши нивои. Они "законодавни".






„Нова нормалност"

freehand freehand 21:52 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!


to je bio sablon ponasanja prema crncima/indijancima i drugim rasnim manjinama, do vrlo skoro ... jos su zivi ti sto su tako ziveli ... ne navijam za otvoreni sukob i nadam se da je ovo prolazna faza u kojoj se prvi put, belci osecaju kao manje vredni, tj. dozivljavaju onaj strah i nemoc koji drugima, svesno ili ne, priredjuju unazad vekovima ... sad belci traze ravnopravnost ali sustinski bi da se uradi neka kozmetika i da sve bude po starom ... 'da sednemo pa da se dogovorimo' - to vise ne prolazi.

Ima tu još jedna faza do koje nisu (i nadam se i da neće) stigli, a to je da se rasna superiornost ozakoni. E to bi bila prilika da američki belac stvarno skapira nešto o životu urođenika i crnaca na tlu SAD u vekovima koji su prethodili
To je igranka ozbiljnog nivoa, ovo sad su i dalje ekscesi bazirani na uzavrelim strastima.
zemljanin zemljanin 21:54 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

recimo, obozavam je, ali van toga je neverovatan sagovornik i humanista i borac za prava PrvogNaroda. Price koje sam od nje cuo su na stepen morbidnije od bilo kakvog Staljin/Mao projekta ... svakodnevnica njihovog zivota je tuga i ocaj, jbg. nazalost

shmoo shmoo 22:20 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

zemljanin
recimo, obozavam je, ali van toga je neverovatan sagovornik i humanista i borac za prava PrvogNaroda. Price koje sam od nje cuo su na stepen morbidnije od bilo kakvog Staljin/Mao projekta ... svakodnevnica njihovog zivota je tuga i ocaj, jbg. nazalost




Мислим, брате Земљанине, да се то са First Nations ипак не може трпати у исту врећу са Black Lives Matters.

Други је то пар опанака...

Хм, да опанака...

Иако је стопа самоубистава у Кењади заиста највиша у резерватима (као уосталом и међу Абориџинима у Даун Андер), ипак се то не може трпати у исту врећу са овим у САД.

Да почнемо од тога што су и Кењада и Аустралија Комонвелт, ако се не варам, и она баба у љубичастим костимима им је свима "председник".

Али First Nations ипак не може да иде заједно са Афроамериканцима и Хиспаносима који су се напрасно "полевичарили" у САД.

Ово са First Nations траје много дуже и тешка борба се води, а терен се осваја милиметар по милиметар.

И то не тако што ће се изаћи на улицу да се друге расе малтретирају и на крају и убијају по потреби, него First Nations то решавају мало другачије. (Не знам како то иде са Абориџинима.) И не само другачије, него и паметније.

Ако и изађу на улице, онда тамо играју и певају да би показали сву лепоту своје културе, а не да пале аутомобиле и краду патике из прадвница рушећи успут споменике као оправдање за крађу.





А ово са Black Lives Matters у САД је очигледно, и више него очигледно, покренуто од одређених високих друштвених и политичких структура у САД јер им је то било потребно у овом тренутку.

Људска права медијски представљена као суштина читаве приче су само параван за нешто друго. И трајаће само онолико колико тим структурама које су све то покренуле треба.

Зато ти и кажем да не бих ја тако олако мешао бабе и жабе, то јест Black Lives Matters у САД и First Nations у Канади чија борба траје деценијама.

vcucko vcucko 22:21 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

zemljanin
do pre nekog vremena, retko ko a da nije beo, bi otvoreno rekao ono sto ogroman procenat misli - beli ljudi su zlo ... e sad su svi izasli i glasno to vicu ... mozes zamisliti frustraciju da svakoga dana gledas statuu nekoga ko je tvoje pretke drzao na lancu ili proklamovao nadoknadu za svaki skalp ... ali cutis i trpis jer ne mozes nista ... ali vremena se menjaju ... rusenje takvih spomenika nije brisanje istorije vec bes koji se skupljao generacijama ...

Ček, ček...

Znači druge rase nisu maltretirale velike kolonijalne nacije, englesko-francusko-špansko... govoreće (i gle čuda sada najbogatije na dunjaluku). Nego beli ljudi generalno.
Ali zato u Srebrenici nisu ubijali beli ljudi generalno, ili bar hrišćani (jer su i oni, jelte, zasluženo na udaru), nego Srbi.

Kusa ti ova logika i matematika.
A i ne sećam se, nisam čuo, da mi je prađed lovio crnce po tom tvom ostrvlju i prodavao ih u roblje negde na Karibe.

zemljanin zemljanin 22:35 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

Kusa ti ova logika i matematika.

vecina onih koji nisu imali prilike da zive u sredinama gde je njihova boja koze u manjini, imace isti stav ... ne zato sto su protiv toga vec zato sto nemaju to iskustvo.

Људска права медијски представљена као суштина читаве приче су само параван за нешто друго. И трајаће само онолико колико тим структурама које су све то покренуле треба.

to je relativizacija i ona je prisutna, Tramp je obozava ... a i odomaceni stav u USA a i u Kanadi ... mirni protesti su doveli PrviNarod, i u USA a i u Kanadi, na tacku istrebljenja ... BLM se koristi u razne svrhe ali zajednicka ideja svih ne-belih je da ih niko ne maltretira do ispod granica ljudskog ...

PS. Pored Dr.Pamela Palmater tu je i Ruth Hopkins. One nisu neke tamo zene koje jure popularnost vec vrlo obrazovane osobe koje se zalazu za ravnopravnost koje nema a garantovana je ... one iznose pravo stanje, realni i svakodnevni zivot svog naroda, koji se ne mogu videti u medijima ... da policijska brutalnost i ubijanje pripadnika njihovog naroda ne bude samo novinska vest na stani xy ... to sto nema pokreta RLM je samo posledice delovanja kolonizatora, koje su ih dovele na nivo statistike ... oni i razumeju i podrzavaju BLM, ne moraju da se slazu sa svim ekcesima koji su prisutni.
shmoo shmoo 22:37 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

vcucko

Ček, ček...

Znači druge rase nisu maltretirale velike kolonijalne nacije, englesko-francusko-špansko... govoreće (i gle čuda sada najbogatije na dunjaluku). Nego beli ljudi generalno.
Ali zato u Srebrenici nisu ubijali beli ljudi generalno, ili bar hrišćani (jer su i oni, jelte, zasluženo na udaru), nego Srbi.

Kusa ti ova logika i matematika.
A i ne sećam se, nisam čuo, da mi je prađed lovio crnce po tom tvom ostrvlju i prodavao ih u roblje negde na Karibe.





Ето ти!

И 'ај сад ти, Чучко друг мој, објасни овим људима зашто се ја читавог живота на Балкану у Европи осећам као црнац у Стејтсима.






shmoo shmoo 23:17 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

zemljanin

mirni protesti su doveli PrviNarod,



Слабо је ту било протеста. Више институционална борба. Јесте дуготрајније и теже, али је ефикасније и када се дође до нечега, онда то и остане. Без жртава у пуцњавама по улицама.

Људска права медијски представљена као суштина читаве приче су само параван за нешто друго. И трајаће само онолико колико тим структурама које су све то покренуле треба.


to je relativizacija i ona je prisutna



Ово сада већ слути на четнике и партизане.

Не улази ми се у ту улицу.

То је, што би рекли неки који су тек научили слова латинице и онда вежбају док се шетамо и читају натписе на саобраћајним знаковима по улицама које су мангупи преправљали:"Течо, а шта је то JEBAN SMER?"

А ја не знам шта бих одговорио детету исто као што немам појма шта би требало рећи на ово твоје кратко to je relativizacija изречено као некакав догматичан исказ без икаквих пропратних аргумената, исказ у који се не сме сумњати.

И онда тај неаргументовани Јебан смер у који нас усмерава то твоје to je relativizacija, дакле изрицање некаквог суда на тај начин да се у то не сме сумњати, обично доведе до








код оних који не пристају на такве готове, медијски куване и печене исказе - мантре без доказа.

Зар ти ово што је Алс окачио није довољан доказ колико је инструирано па каналисано и циљано лудило узело маха у САД?

Исто то што је Алс овде окачио данас су ми послали и неки моји који живе у САД.

И шаљу ми већ месецима такве ствари.

И усрали су се од страха, само да ти кажем.

Шта ја да им кажем да бих их смирио да се не би плашили толико будућности?

Да им пренесем ово твоје to je relativizacija?


Why Black Lives Matter could put Biden in the White House (ЛИНК)


А у исто то време, али се то слабо помиње јер то нису, је л' те, "људска права":


The share of young adults living with their parents broke out to new highs. The previous record was set at 48% in 1940, according to Pew data, which was one year into World War II. The increase of youngsters moving back home was seen across all races, genders, and regions. White millennials moved home at the fastest rate (from 42% in Feb. to 49% in July), black youngsters (50% to 55%), Asians (46% to 51%), and Hispanic people (55% to 58%), all experienced noticeable increases. (ЛИНК)




А знаш и сам да када у Стејтсима кажеш 1%, онда се ту ради о милионима људи.


Или, рецимо, ово:


More than 500,000 households, at latest count, still aren’t paying their mortgages. That’s about $140 billion in debt. Thus, over $300 million per month is being added to outstanding debt, as interest piles up. Oh, plus there’s another $100 billion in LOC and credit card debt that’s gone unserviced.

In total, three million Canadians took a Covid payment holiday. That’s 25% of all the households in the nation, or 16% of employment-aged citizens. The biggest deferrers were people aged 35 to 44.

Says the bankruptcy association: “There is a large proportion of Canadians who are already technically insolvent; they are unable to pay their bills and debt repayment obligations each month. Most who are in this position are using COVID-related financial support to make ends meet. But we know that many of these individuals will need debt relief when the temporary support ends.



То ми је данас послао Кум из Ванкувера, Кењада.

Они су ти Америчанима исто к'о Хрватска нама.

Што би се рекло финим, господским и еуфемистичким речником, суплементарне и компатибилне економије и привреде, само у обрнутом смеру. Код њих лова иде у Србију. Пардон, у САД.

А о томе се слабо сеири. Сви само причају о рушењу кипова Колумба јербо црнци и хиспаноси у САД не могу више издржат' тортуру беле расе.

alselone alselone 23:27 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

Zemljanine, vreme ropstva ne može biti opravdanje za ovo danas. To je veoma prost logički zaključak. Ko god se usudi da današnje maltretiranje ljudi i uništavanje imovine, opravda time da su pre par generacija njihovi preci bili robovi, radi veoma veliku grešku koja je stanje i dovela dovde. Usudio bih se da kažem da će imati krv na rukaka ako se ovo nastavi tamo gde je i krenulo.

Za zločin ne postoji opravdanje. Ja sam to govorio kada je akcija bila samo oko rečnika, pa oko spomenika, pa danas oko šamaranja na ulici, zato što poenta nije ni rečnik, ni spomenik, a bogami ni šamarčina nego ono što dolazi zatim a za šta je sve ovo uvertira.

Mediji koji danas tako polarišu društvo obezbeđujući da se mirno rešenje slučano ne nađe, isti su oni koji su na paralelan način razbijali jugoslaviju i mnoge druge države po jednakom receptu. Ako veruješ da je CNN objavio kako su protesti mirni ispred slike zapaljenih automobila zato što žele da pomognu PrviNacijama (termin je primer virtue signalninga na steroidima) i crnima da se osvete za godine ropstva, naivan si kao i ta deca koja su iz maminog podruma zbrisala da se tuku sa murijom i isprave generacijske nepravde.

Zaustavi se i dozovi pameti, nemoj sa "ALI" opravdavati sve ovo jer ono što kažeš u prvom delu rečenice nema veze ako posle toga kažeš "bili su robovi". Taj argument nema smisla. Bukvalno nema smisla. Jer je to tamo klasni rat, prodavnice razbijaju i cincima, i belcima, a razbijaju ih i crnci i belci. Šamaraju na ulicama i Azijate, i crnce i belce. Neki od tih azijata i belaca imaju u svom narodu goru i težu istoriju nego što su je imali mnogi od tih crnaca u Americi.

Svako guranje ljudi u grupne identitete i nametanje krivice celoj grupi nikada u istoriji nije dobro donelo i samo je uvertira za velike nepravde i veoma često stravične zločine. Urazumi se. To se prosto ne sme raditi.

shmoo shmoo 23:45 07.09.2020

Re: Успут, Алселоне!

alselone
Zemljanine, vreme ropstva ne može biti opravdanje za ovo danas. To je veoma prost logički zaključak. Ko god se usudi da današnje maltretiranje ljudi i uništavanje imovine, opravda time da su pre par generacija njihovi preci bili robovi, radi veoma veliku grešku koja je stanje i dovela dovde. Usudio bih se da kažem da će imati krv na rukaka ako se ovo nastavi tamo gde je i krenulo.

Za zločin ne postoji opravdanje. Ja sam to govorio kada je akcija bila samo oko rečnika, pa oko spomenika, pa danas oko šamaranja na ulici, zato što poenta nije ni rečnik, ni spomenik, a bogami ni šamarčina nego ono što dolazi zatim a za šta je sve ovo uvertira.

Mediji koji danas tako polarišu društvo obezbeđujući da se mirno rešenje slučano ne nađe, isti su oni koji su na paralelan način razbijali jugoslaviju i mnoge druge države po jednakom receptu. Ako veruješ da je CNN objavio kako su protesti mirni ispred slike zapaljenih automobila zato što žele da pomognu PrviNacijama (termin je primer virtue signalninga na steroidima) i crnima da se osvete za godine ropstva, naivan si kao i ta deca koja su iz maminog podruma zbrisala da se tuku sa murijom i isprave generacijske nepravde.

Zaustavi se i dozovi pameti, nemoj sa "ALI" opravdavati sve ovo jer ono što kažeš u prvom delu rečenice nema veze ako posle toga kažeš "bili su robovi". Taj argument nema smisla. Bukvalno nema smisla. Jer je to tamo klasni rat, prodavnice razbijaju i cincima, i belcima, a razbijaju ih i crnci i belci. Šamaraju na ulicama i Azijate, i crnce i belce. Neki od tih azijata i belaca imaju u svom narodu goru i težu istoriju nego što su je imali mnogi od tih crnaca u Americi.

Svako guranje ljudi u grupne identitete i nametanje krivice celoj grupi nikada u istoriji nije dobro donelo i samo je uvertira za velike nepravde i veoma često stravične zločine. Urazumi se. To se prosto ne sme raditi.







Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana