Mediji| Politika| Sex| Sport

Novinari na vodi, ili niz vodu, ili pod vodom

loader RSS / 12.11.2020. u 12:53

Satiranje novinara u Srbiji, pre svega onih novinara koji brljaju i po onim stvarima koje im "ništa nisu zapele", umesto da gledaju svoja posla, polako se usavršava, iako je delovalo da se u tom savršenstvu nema kud više. 

Bqwj1qR.jpg?1 

 

Što znači da ono što je bilo do sada (gledano samo tokom poslednjih par godina), makar se zvalo paljenje kuće jednog novinara i pokušaj ubistva, ipak nije bilo savršenstvo. Što znači da možda ni ovo što je sada (pre neki dan) dostignuto nije savršenstvo, jer se osnovano sumnja da tu ima još potencijala za usavršavanje. Nazovi-pevač luKas iskrizirao, pa mu neko šanuo da jedna novinarka slabo sluša njegove hitove. Ni kriva ni dužna, ona stvarno ne sluša njegove hitove. On, naravno, kao i svaka sujetna svraka koja ne da svoj komad sira, zagraktao...

Tako nam je to. 

A vaterpolista ćutao? Nije se pobunio protiv prostakluka? Znam da je ono, kao korektan, kao, ono, javno ništa ne kritikuje, kao, ono, fura samo plivanje, rad... Nisam gledao, pa pitam. Bilo bi ipak lepo da u tom smislu nije ćutao, nego, recimo, na finjaka zamolio da se u njegovom prisustvu ne vređa jedna novinarka, dama, jer se i on, samim prisustvom u takvoj situaciji, oseća neprijatno, a svako nereagovanje na nasilje je podrška nasilju.

Možda je njegovo (eventualno) ćutanje zapravo najcrnji element ovog slučaja. Ako od estradnog lika možemo (ne obavezno) da očekujemo neukusne i plitkoumne atake na neku devojku, novinarku, onda to svakako nije slučaj (u već pomenutom pasivnom smislu) i sa predsednikom partije koja je deo parlamenta Srbije, što će reći da on nije nekakav privatni vaterpolista, već javna ličnost sa ogromnom težinom i odgovornošću. Ako on kao takav ne reaguje, kakav je to signal za narod koji upravo (i) na osnovu tih javnih primera i porika treba da definiše svoje shvatanje društva, kodeksa ponašanja, šta nije dopušteno a šta jeste, ... Kad na to može da ćuti jedan poslanik, predsednik partije koja je deo parlamenta iste te države, onda dozvolu za suzdržavanje od reakcije na nasilje može da ima i svaki drugi građanin. E, sad, poznajući alergičnost ovdašnjeg sveta na neprijatelje države, i te kako će biti neiznenađujuće da neko na ulici primeni svoju rodoljubačku pravdu na lice koje prepozna kao neprijatelja države. Pitanje je da li bi i policija reagovala, budući da i ona ima taj sentimentalan odnos prema svojoj državi, i službenički, i intimni...

Pride, ova prljava stvar se dešavala na nacionalnoj frekvenciji. 

Dakle, ovde tragedija nije samo na temu novinarstva, već mnogo šira. I, to je svakako jedna vrsta direktne investicije u još lošiji javni manir u budućim mesecima i godinama. 

Da li je u famoznoj emisiji bilo tako kako sam načuo da je bilo? Nisam gledao, pa pitam. Ako nije, već se tu pokazala suzdržanost, dobro vaspitanje, principijelnost.., onda ću sa zadovoljstvom da priznam kako sam bio zaveden nedobronamernim abrovima politički motivisanih "elemenata". 

Znam, lako mogu da uslede zvanične reakcije - Eto, sam je rekao da nije gledao, a komentariše. I, takvi će nama da drže pridike. Ali narod dobro prepoznaje ko je ko i ... 



Komentari (1126)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 17:07 16.11.2020

Re: Извин'те,

Треба рећи да је Кристофер Кларк класични ревизиониста и да су његови највећи критичари били из редова немачких историчара.

To je zanimljivo, pošto u onom intervjuu u Vremenu Klark kaže:

"Da, ne treba zaboraviti da je Hitler bio Austrijanac pa se dobro sećao Principa. Nema sumnje da je deo čitave tragedije bila i etnička mržnja koju su Austrijanci gajili prema Srbima. Ponašali su se kao predatori."

maksa83 maksa83 17:24 16.11.2020

Re: Извин'те,

meni se čini korektan dio o Srbiji..

E viš mene zanima taj deo viđen očima nekog domaćeg istoričara (ali ne nekog navijača ove ili one strane, nego nekog sa objektivno merjivim renomeom i dokazanim poznavanjem tog vremena). Npr. ja nisam imao pojma o pretorijanskom karakteru post-prevratovske elite i društva, koliko je Apisova ekipa bila zavučena visoko i duboko i koliko je drmala, a ni da je Srbija bila toliko kaštigovana zbog tog, kako ga on zove, regicida, a iskreno (ovo je već verovatno veći greh ne znati) nisam znao ni da su posle ubistva Obrenovića svi bili toliko u fazonu dizvineš E FALA KURCU, a ni da su Obrenovići bili toliki kreteni, npr. onaj momenat gde on u po noći suspenduje Ustav da progura svoje ukaze o cenzuri i onda ga desuspenduje 45 min. kasnije. To je bukvalno pišanje po pravnoj državi. Gory details samog prevrata su mi manje zanimljivi, ali recimo znam da je bilo baš napeto. Deda mog teče je bio to veče na straži u Dvoru, običan vojnik, klinac od dvaes godina, preživeo je ali je bukvalno osedeo te noći.
vcucko vcucko 17:53 16.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Ја живу рибу једем само изузетно, а растућа армија вегана, вегетаријанци и они који је једу искључиво термички обрађену, не једу је никада.

Čekaj pa na prethodnoj strani si rekla da vrlo često za ručak jedeš suši (ali to je tu normalno, ne k'o ovi Slučajni), a da sam se ja otrovao ribom pošto je nisam sam ulovio, a sad ovde da živu ribu jedeš samo izuzetno i to suši iz supermarketa. Ja više ništa ne razumem, ali nije ni bitno, ne moram ni ja sve da razumem.

Oo žabari!

(što mi nešto ćeif ovako da napišem)

U celoj priči oko suši stada i drugosrbije niko da spomene ni da se nadoveže na najvažniji deo mog prvog upisa. Pa da ponovim:

P.S. ovo oko ribe i školjki koje nisi sam uhvatio/pobrao.
Mi sa mora obožavamo da podhebavamo žabare, ali ovo nije to. Prosto da dopunim i ispravim. Jedno od težih trovanja u životu sam imao od dagnji (mušlji) koje sam/smo skinuli sa stene u jednoj vali na Kvarneru pa bacili na žar (gradele). Znači sami izvadili, termički obradili i opet se potrovali.
More nije šala, more je veće i jače od života i more ne prašta greške.


Kakva crna termički neobrađena riba i bilo šta.
To opisao Hemingvej u "Starcu" pa svi misle da mogu i da tako treba. E pa ne mogu i ne treba. Ribar iz romana je mogao, jer je tako radio čitav život, iz čistog mora pre 70+ godina. Mi ne treba da čačkamo mečku.
Ja nasred okeana (ali bukvalno, hiljade milja do najbližeg kraja na bilo koju stranu) viđao plutajuća ostrvca kojekakvog otpada, uglavnom plastičnog. One kao TOI TOI kućice, rasklopljene i smandrljane u gomilu i tako to.

A Japanci, ma pusti bre Japance. Oni se navukli. Njima je godinu dana i koliko već curelo iz Fukušime pravo u okean. I onda kažeš (ne ti, mislim Maksa) gazda zatvorio restoran u Londonu jer eto nije to ta riba. Pa i nije, ne svetli u mraku.
Godzila protiv Megalona
maksa83 maksa83 18:05 16.11.2020

Re: Извин'те,

gazda zatvorio restoran u Londonu jer eto nije to ta riba.

Madridu i Njujorku, ali nije bitno, bitno da si se ti nama oporavio!

A za Japance, ko nije imao priliku da mu japanski Japanac ispred njega sprema suši (što je svojevrstan nindža spektakl, taj rad noževima ne možeš da ispratiš očima) treba da pogleda film Jiro Dream of Sushi. I to nema veze samo sa sušijem, npr. apsolutno istu posvećenost ćeš videti i kod tipa koji vodi sićušni zabačeni ramen bar u Tokiju. Supa s rezancima, krvav rad od šes do besves i posvećenost detaljima.



alselone alselone 18:23 16.11.2020

Re: Извин'те,

A za Japance, ko nije imao priliku da mu japanski Japanac ispred njega sprema suši


Meni nisu suši spremali ali su mi pravili koktele. U Hjustonu u japanskom baru, tišina kao na daći, a Japanac barmen kao da sprema let na mesec i obred rezurekcije istovremen. Meša neke čudne flaše, sve nepoznata pića, kontam da su iz Japana.

Što kažu moji Bosanci, prebacili smo ko da nemamo ni kuće ni kućišta.
gedza.73 gedza.73 18:40 16.11.2020

Re: Извин'те,

intervjuu u Vremenu Klark kaže:
Da, ne treba zaboraviti da je Hitler bio Austrijanac pa se dobro sećao Principa. Nema sumnje da je deo čitave tragedije bila i etnička mržnja koju su Austrijanci gajili prema Srbima. Ponašali su se kao predatori.


A moja unutrašnja odbojnost prema hazburškoj državi rasla je u to vreme sve više i više
Adolf Hitler

Moje srce nikada nije kucalo za monarhiju, već uvek samo za nemački Rajh, mogao mi je čas raspada ove države da izgleda samo kao početak oslobađanja nemačke nacije
Adolf Hitler

Moj sopstveni stav prema konfliktu (I svetski rat) bio je tako vrlo jednostavan i jasan; za mene nij se sporila Austrija za neku satisfakciju u odnosu na Srbiju, nego Nemačka za svoje postojanje, nemačka nacija za biti ili ne biti, za slobodu i budućnost
Adolf Hitler

Nisam hteo da se borim za hazburšku državu ali bio sam spreman da u svakom trenutku poginem za svoj narod
Adolf Hitler

Први том је назван „Обрачун“ (нем. Eine Abrechnung), и издат је 18. јулa 1925. године.




maksa83 maksa83 18:52 16.11.2020

Re: Извин'те,

Moje srce nikada nije kucalo za monarhiju, već uvek samo za nemački Rajh, mogao mi je čas raspada ove države da izgleda samo kao početak oslobađanja nemačke nacije

Jes, zato su mu za rođendan poklonili:

haklberi_tom haklberi_tom 19:09 16.11.2020

Re: Извин'те,

principessa_etrusca
stemajz
ма верујем ти да је он хтео

само сам ја из твог коментара био на прву лопту скапирао да се и ти са том његовом тезом слажеш (небитно сада да ли сам ја неспретно читао или си ти неспретно формулисала), па сам те зато питао

што се мене тиче, ко год тако нешто одвали да "није држава за тај народ, неће он то умети, него треба овим прогресивнима да служе" је најобичнији окорели нацош и не би било нимало штете такву будалу стрељати на лицу места

а и мени је поражавајуће да неко тако круцијалну ствар не види него се хвата за нешто друго

Мислим да је проблем у вишедецинијском одсуству стварног сучељавања мишљења, посебно у друштвеном наукама, и то нам генерално отежава разумевање других дискурса, посебно империјалног (држава није за свакога), Са друге стране, катедре друштвених наука, посебно историје, напуниле су се случајним Србима који су потпуно интернализовали поглед наших колонизатора на нашу историју, па су људи као Ковић на својим факултетима изложени прогону.

Треба рећи да је Кристофер Кларк класични ревизиониста и да су његови највећи критичари били из редова немачких историчара.

Макси и свима другима, на тему аустријске политике на Балкану, препоручујем читање Владимира Ћоровића, Васиља Поповића и њиховог ђака Васе Чубриловића.

Malo ih je, al' su govna!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:41 16.11.2020

Re: Извин'те,

Куд и ја поменух суши!

Уопште нисам говорила о упакованом сушију са роком трајања од више дана (када то видим, инстантно губим апетит), већ о суши баровима где се све прави пред тобом, некад је направљено пола сата раније, а некад и чекаш да направе.


Pa taj suši što čekaš, pa ne dočekaš, se onda pakuje u stiropor, i prodaje na stalaži u istoj toj prodavnici.

Ali kako je Čirjaković došao do spoznaje da slučajni srbi po pravilu jedu suši i da su zato nekakvo stado, to mi izmiče od početka, ali ajde da je samo to, nego se usput utvrdilo kako je suši sranje, da u Beogradu ne postoji mesto gde možeš da kupiš suši od kog se nećeš otrovati, dok u Londonu ne da postoji nego praktično ideš sama da loviš tunu u Temzi, a kao krunski dokaz protiv te drugosrbijanske suši ujdurme se iznosi to što se neko na moru jednom otrovao na dagnje. Pa, mislim, ovo je urnebesno.



haklberi_tom haklberi_tom 19:53 16.11.2020

Re: Извин'те,

srdjan.pajic
Куд и ја поменух суши!

Уопште нисам говорила о упакованом сушију са роком трајања од више дана (када то видим, инстантно губим апетит), већ о суши баровима где се све прави пред тобом, некад је направљено пола сата раније, а некад и чекаш да направе.


Pa taj suši što čekaš, pa ne dočekaš, se onda pakuje u stiropor, i prodaje na stalaži u istoj toj prodavnici.

Ali kako je Čirjaković došao do spoznaje da slučajni srbi po pravilu jedu suši i da su zato nekakvo stado, to mi izmiče od početka, ali ajde da je samo to, nego se usput utvrdilo kako je suši sranje, da u Beogradu ne postoji mesto gde možeš da kupiš suši od kog se nećeš otrovati, dok u Londonu ne da postoji nego preatično ideš sama da loviš tuui u Temzi, a kao krunski dokaz protiv te drugosrbijanske suši ujdurme se iznosi to što se neko na moru jednom otrovao na dagnje. Pa, mislim, ovo je urnebesno.




Šta ti nije jasno oko tih slučajnih Srba!?
Definicija je trivijalna - i odavno definisana.
I glasi - poturica gori od Turčina.
Dakle, ti slučajni Srbi bi sve dali da nisu Srbi.
I stoga će, svakoj bitangi da služe od koje mogu da dobiju mrvicu konfirmacije ... da ako tako vredno nastave da se bičuju (i pljuju po svojima), steći će poene za ispis iz Srba.
maksa83 maksa83 19:58 16.11.2020

Re: Извин'те,

I stoga će, svakoj bitangi da služe od koje mogu da dobiju mrvicu konfirmacije ... da ako tako vredno nastave da se bičuju (i pljuju po svojima), steći će poene za ispis iz Srba.

A ako treba ješće i suši da napakoste narodu!
maksa83 maksa83 20:04 16.11.2020

Re: Извин'те,

Ali kako je Čirjaković došao do spoznaje da slučajni srbi po pravilu jedu suši i da su zato nekakvo stado

Nema bre tu ničeg novog, čak je i to Ćirjakovićevo proseravanje plitka kopija pok. Dragoša Kalajića (koji, slutim, ima ovde fanbase). Potpuno isto proseravanje sa gospodske visine. Ali ima tu jedan fani šit meta-momenat, takoreći ćirjakovićevski obrt - to diferenciranje i lepljenje labele na osnovu neke navike koja odudara od nekog zadatog nacionalnog kalupa (npr. jedu suši) je zapravo najvulgarniji Šešeljizam, ali u lakovanim cipelama. Jer, zaboga, kao što je gadno biti Srbin, tako je gadno biti i Šešelj, i mi kad preziremo te nacionalno odbegle (jedu suši) preziremo sofisticirano, prefinjeno i to je onda nešto sasvim drugo, nema veze sa tim vulgarnim šešeljastim nacionalizmom, jer mi fini specijalni, ne kao oni bezveze nacionalisti. To ti je ukratko ono što zovemo DSS matrica. Ćirjaković sebe odbeglom rekurzijom ujeda za dupe.

Slučajni Šešelj. :))))
alselone alselone 20:25 16.11.2020

Re: Извин'те,

Slučajni Šešelj. :))))

To imas i na drugoj strani spektra. Eno Srbljankvicka prebrojava cevape Djokovicu. Cesto mozes sresti izraz gibanicari i tako dalje.
angie01 angie01 20:27 16.11.2020

Re: Извин'те,

da u Beogradu ne postoji mesto gde možeš da kupiš suši od kog se nećeš otrovati,


u Bgdu, za sada ima sigurno jedan dobar sushi restoran- Fine u Hazdi Djerinoj-niko se jos nije otrovao, a lepo se papalo....hebiga, ti slucajni Srbi, uvek nesto izvode...


fusion-rolls
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:29 16.11.2020

Re: Извин'те,

no se tu ne radi niokakvom revizionizmu nego nuđenju drugog pogleda na istoriju i prije svega slanje važne poruke da za rat zainteresovanih ima uvijek a da društvo često nije svjesno šta se dešava iza nekih zatvorenih vrata dok ne bude kasno..

Ипак се ради о ревизионизму, пре свега јер он сарајевску варницу сматра узроком рата.

Тај “други поглед који он нуди” је империјални, а империја не воли дисруптивне покрете и дисруптивне народе, (наравно, осим ако их сама не инструментализује). Гледано кроз ту империјалну призму, Гаврило је терориста, али гледано кроз нашу призму поробљеног народа, он је херој. Колико год да су та два погледа била супротстављена, потребна су оба, а не само један.
haklberi_tom haklberi_tom 20:33 16.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Ali kako je Čirjaković došao do spoznaje da slučajni srbi po pravilu jedu suši i da su zato nekakvo stado

Nema bre tu ničeg novog, čak je i to Ćirjakovićevo proseravanje plitka kopija pok. Dragoša Kalajića (koji, slutima, ima ovde fanbase). Potpuno isto proseravanje sa gospodske visine. Ali ima tu jedan fani šit meta-momenat, takoreći ćirjakovićevski obrt - to diferenciranje i lepljenje labele na osnovu neke navike koja odudara od nekog zadatog nacionalnog kalupa (npr. jedu suši) je zapravo najvulgarniji Šešeljizam, ali u lakovanim cipelama. Jer, zaboga, kao što je gadno biti Srbin, tako je gadno biti i Šešelj, i mi kad preziremo te nacionalno odbegle (jedu suši) preziremo sofisticirano, prefinjeno i to je onda nešto sasvim drugo, nema veze sa tim vulgarnim šešeljastim nacionalizmom, jer mi fini specijalni, ne kao oni bezveze nacionalisti. To ti je ukratko ono što zovemo DSS matrica. Ćirjaković sebe odbeglom rekurzijom ujeda za dupe.

Slučajni Šešelj. :))))

Još samo da udenemo (i) Koštunicu negde - i rešeno!
Strašno!
niccolo niccolo 20:34 16.11.2020

Re: Извин'те,

Još samo da udenemo (i) Koštunicu negde - i rešeno!

Ja predlažem Državnu lutriju Srbije.
angie01 angie01 20:40 16.11.2020

Re: Извин'те,

preziremo sofisticirano, prefinjeno i


a kad ono sushi barovi u celom svetu, skoro pa ko brza hrana- stvar je u ukusu,...neko voli hamburger, neko zivu ribu,...mada oni pohovani srimpovi u majonezu ubijaju:)...ili terijaki piletina ...ne vidim tu nista tako dramaticno drugacije.

znaci,navikli smo se na picu i kinesku piletinu sa kikirikijem, a sad ispade sushi neki fol, ma nemoj....ne mogu da zamislim nekog da sushi jede iz fola- ili vols,ili ne.
angie01 angie01 20:42 16.11.2020

Re: Извин'те,

Slučajni Šešelj. :))))


...a vidi koliko ih je.
maksa83 maksa83 20:42 16.11.2020

Re: Извин'те,

Ипак се ради о ревизионизму, пре свега јер он сарајевску варницу сматра узроком рата.

"Svakako nisam želeo da okrivim Srbiju za izbijanje rata. Čitava knjiga – i to mi je veoma važno – jeste pokušaj da se odmaknemo od priče o krivici i potrage za krivcima. Treba da shvatimo da je Evropa 1914. bila opasno mesto, a da ta opasnost nije dolazila samo iz jednog ili dva centra, recimo Beča i Berlina, nego se krila svuda. Na Balkanu je postojala ozbiljna regionalna kriza oslikana u dva balkanska rata. Srbija tu ima svoju ulogu, ali bilo bi apsurdno i smešno kriviti Srbiju za rat."
. Гледано кроз ту империјалну призму, Гаврило је терориста, али гледано кроз нашу призму поробљеног народа, он је херој.


"Ne, Princip i njegova družina nisu bili mesečari. To su bili dobri momci, svaka majka bi mogla da se ponosi njima. Bili su uljudni, nisu se napijali i jurili prostitutke, što je bilo uobičajeno za studente. Dobri momci koji su se nesebično predali svom cilju i postali deo tragedije."
maksa83 maksa83 20:47 16.11.2020

Re: Извин'те,

neko voli hamburger, neko zivu ribu,

Da se prijavim u one koji ne mogu da jedu te originalne američke unutra-raw burgere koji sad niču i kod nas. To nema veze sa ovim što ne varim sirovo meso, ali nikad ih nisam voleo. Živio Don Gedža, grandmaster roštilja.
gvozden1 gvozden1 20:48 16.11.2020

Re: Извин'те,

jeste pokušaj da se odmaknemo od priče o krivici i potrage za krivcima

Kome to odgovara?
Da se ne priča o krvcima nego da se krivica raspodeli na sve?

maksa83 maksa83 20:49 16.11.2020

Re: Извин'те,

To imas i na drugoj strani spektra. Eno Srbljankvicka prebrojava cevape Djokovicu. Cesto mozes sresti izraz gibanicari i tako dalje.

Da, to je sve isti k. - Srbljanovićka, Ćirković, Ćirjaković.
alselone alselone 20:50 16.11.2020

Re: Извин'те,

Da se prijavim u one koji ne mogu da jedu te originalne američke unutra-raw burgere koji sad niču i kod nas. To nema veze sa ovim što ne varim sirovo meso, ali nikad ih nisam voleo. Živio Don Gedža, grandmaster roštilja.

Ginabičar.
gvozden1 gvozden1 20:57 16.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
Slučajni Šešelj. :))))

To imas i na drugoj strani spektra. Eno Srbljankvicka prebrojava cevape Djokovicu. Cesto mozes sresti izraz gibanicari i tako dalje.

Bo vas suši :)

Nema smisla objašnjavati ono što je svima jasno ali neko neće da kaže da mu je jasno.

Ne vidim ovde da je iko rekao da je slučajni Srbin svako ko jede suši, već da slučajni Srbi (koji su slučajni zbog drugih stvari) jedu suši.

Jednostavno, svi su to skapirali (osim možda....) ali lakše je praviti se da nisi razumeo i vozi do besvesti na "ja ga jedem, ali ako Ćirjaković kaže" ili kako to bi.
maksa83 maksa83 20:57 16.11.2020

Re: Извин'те,

Ginabičar.

Apsolutno. Testo + sir u bilo kom obliku su moj Kriptonit - gibanica, pita sa sirom, pica, karbonare, junejmit.

P.S. Svako od nas ima prijatelja koji mu, kada ga zove na špagete, potroši sav parmezan. Ja sam jedan od tih prijatelja.

maksa83 maksa83 21:00 16.11.2020

Re: Извин'те,

Ne vidim ovde da je iko rekao da je slučajni Srbin svako ko jede suši, već da slučajni Srbi (koji su slučajni zbog drugih stvari) jedu suši.

Evo ja sam prebrojao ljude u mojoj okolini koji jedu suši. Među njima nema nikog ko bi se po tim drugim (ne-suši) parametrime uklopio u tu Ćirjakovićevu baljezgariju, štaviše jedan među njima je ekstremni Rusofil (nosi bre majice sa nekim ruskim raketama i avionima, ali dobar dečko, malo blentav doduše ali skroz ispravan momak). On ti je za suši isto što i Mungos za zmije.


angie01 angie01 21:01 16.11.2020

Re: Извин'те,

To nema veze sa ovim što ne varim sirovo meso, ali nikad ih nisam voleo.


ono sto sam ja sve probala,toliko je razlicito od brenda do brenda-mislim na ove sto imaju lance,...a najvise su mi se dopali Harvey's burgeri, od tih sa americkog kontinetna, u smislu originalnih burgera,..a pravo da ti velim, vise volim cevape da nisu skroz ispeceni,da su malo rumeni iznutra....meni su u BGdu, najbolji u Cirinom drvcetu....sad kada vise nema originalne Cice.
gedza.73 gedza.73 21:01 16.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Moje srce nikada nije kucalo za monarhiju, već uvek samo za nemački Rajh, mogao mi je čas raspada ove države da izgleda samo kao početak oslobađanja nemačke nacije

Jes, zato su mu za rođendan poklonili:

Uopšte ne ulazim u to da li je Hitler postao pravoslavac kad je dobio na poklon neku pravoslavnu relikviju nego ono što je on pisao u svojoj knjizi koja je osnova nacističke ideologije.

Sa Austrijom zajedno svakako se nije moglo ići u ratna osvajanja čak ni samo u Evropi... jer Bizmark je verovao da u Austriji još pred sobom ima jednu nemačku državu. S postepenim uvođenjem opšteg prava glasa potonulaje, međutim, ova zemlja u jedan parlamentarno vođeni nenemački haos (nije greška ovo 'nenemački')
Sada je savez sa Austrijom i rasnopolitički bio jednostavno škodljiv.
Trpelo se nastajanje jedne nove slovenske velesile na granici Rajha se koja je morala pre ili kasnije da postavi prema Nemačkoj sasvim drugčije nego na primer Rusija

Za nemačku je bila samo sreća što je rat u god. 1914. izbio okolnim putem preko Austrije pa su hazbugorvci morali da ga vode zajedno; da se, naime, desilo obrnuto nemačka bi onda ostala sama

Koliko su međutim bile velike opasnosti i poteškoće koje je savez sa dunavskom monarhijom donosio sobom mogao je da shvati samo mali broj ljudi
...
Ali time je, drugo, nemačka izgubila najbolje i najizglednije mogućnosti sklapanja saveza. pa je mesto njih nastupala sve veća zategnutost sa Rusijom i čak i Italijom

pošto se već jednom krenulo na politiku trgovine i industrije nije više postojao ni najskriveniji podsticaj za borbu protiv Rusije. Samo su neprijatelji obeju nacija mogli u tome da vide živi interes. u stvari su to u prvoj liniji bili jevreji i marskisti, koji su potpirivali i huškali svim sredstvima na rat između dve države

Savez sa hazburškom monarhijom koji me je još u Austriji uvek ispunjavao zlovoljom postao je sad uzrok dugih unutrašnjeg ispitivanja koja su me u predstojećem vremenu još više učvršćivala u već unapred shvaćenom mišljenju

još onda u malim društvenim krugovima u kojima sam se uopšte kretao nisam skrivao svoje uverenje da će ovaj nesrećni ugovor sa jednom na propast predodređenom državom i Nemačku odvesti u katastrofalan slom ako se ne bude znala još pravovremeno od njega otrgnuti

takođe i za vreme dok sam ja sam stajao na frontu zastupah ma gde se o tim problemima razgovaralo svoje mišljenje da bi za nemačku naciju što pre tim bolj bilo prekinuti taj savez i da napuštanje hazburške monarhije uopšte ne bi bila nikakva žrtva ako bi nemačka time mogla da postigne ograničenje broja svojih protivnika
Adolf Hitler


inače, ako te zanima mogu da iskucam, u tom delu oko I svetskog rata se pominju Srbi i njegovo olakšanje kad je shvatio da su Srbi pucali u Ferdinanda, 'najvećeg prijatelja Slovena, a ne nemački studenti
koji su u ogorčenju zbog neprestanih slovenizirajućih poduhvata prestolonaskednika hteli nemački narod da oslobode od ovog unutrašnjeg nerpijatelja



Milan Novković Milan Novković 21:01 16.11.2020

Re: Извин'те,

srdjan.pajic
maksa83
Normalno ...

...

Nestašni kum, iako je tek ovlaš zagazion u pedesete, za nas matore napravio chat grupu (nestašnu), i poslednji prilog me podsetio na tebe, iako nije o pećinama ...


gvozden1 gvozden1 21:05 16.11.2020

Re: Извин'те,

Evo ja sam prebrojao ljude u mojoj okolini koji jedu suši. Među njima nema nikog ko bi se po tim drugim (ne-suši) parametrime uklopio u tu Ćirjakovićevu baljezgariju


Pa eto.

Ne mogu da tvrdim šta je on mislio pod tim "suši stado" ali ako je mislio na svakoga ko jede to, onda je on kreten.

A ne bih ga baš tako, kao kretena, opisao.

A ako to shvatimo kao još jedan njegov vickast opis onih sa kojima je inače u klinču, sve postaje logičnije i sve se uklapa.
gedza.73 gedza.73 21:09 16.11.2020

Re: Извин'те,

ali ako je mislio na svakoga ko jede to, onda je on kreten.


beš ga ovde je i posedovanje BMW-a bilo dijagnoza pa nije nastao takav rat kao oko sušija.
mada ako je stvarno mislio i ja sam ga najebao. Još sam sam spremao.
Milan Novković Milan Novković 21:09 16.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
...

To ne znači ...

Alse, pa ti si živ!!!

Ja samo prelistavao blog poslednjih dana i učinilo mi se da je moderacija kidisala na tebe, a od novih nickova tek jedva sričem ove prve što neko tu i tamo pojasni ...




maksa83 maksa83 21:12 16.11.2020

Re: Извин'те,

A ako to shvatimo kao još jedan njegov vickast opis onih sa kojima je inače u klinču, sve postaje logičnije i sve se uklapa.

Ama on je u klinču sa fiktivnom kategorijom koja je još sa prodajom Čede postala statistička greška u populaciji, a sam izraz Slučajni Srbin podrazumeva da postoji neki arhetipski Namerni Srbin koji je eto takav kakav je, dronjav i bezveze, a taj Slučajni Srbin misli za sebe da nije takav nego super. Mislim, sve jebene nepostojeće - fikcije, tripovi, konfabulacije, izmišljeni modeli i granični slučajevi. On od toga napravio ideologiju. I tu konfabulaciju je usvojio svaki fašista na javnoj sceni (da, napisao sam fašista, Miše Vacići i ostali Levijatani) + kartel na vlasti koji to koristi da obeleži sve koji su ne baš zadovoljni Vučićem i SNS kartelom jer misle da možda zaslužuju bolje od toga. I onda na televizor stave Ćirjakovića da im kaže "haha, štakojkurac, kakvo bre bolje, ti mrziš Srbiju i svoj narod i nema bre bolje, ovo je super".

I to ti je slučaj Ćirjaković, što bi rekao agresor in a nutshell.


gvozden1 gvozden1 21:13 16.11.2020

Re: Извин'те,

gedza.73
ali ako je mislio na svakoga ko jede to, onda je on kreten.


beš ga ovde je i posedovanje BMW-a bilo dijagnoza pa nije nastao takav rat kao oko sušija.
mada ako je stvarno mislio i ja sam ga najebao. Još sam sam spremao.

Da, džipovi, pa "bembare" pa trenerke, pa tojota i mudžahedini.... mislim ima toga.

angie01 angie01 21:20 16.11.2020

Re: Извин'те,

Među njima nema nikog ko bi se po tim drugim (ne-suši) parametrime uklopio u tu Ćirjakovićevu baljezgariju,


cist kretenizam, da ljudima gledas u usta, sta jedu,...bozemeprosti, pa razvijas neke bolesne teorije o izdjanicima,...za sushi je specijalno glupo, jer to i ne moze da jede onaj ko ne voli.

npr-moj brat jede iskljucivo i samo klasiku, supe/sosa/mesa/, snicle/krompir/salata/, pasulj, gulas, sarme,...u kafani one specije tipa, brizle/crevca/krilca/skembici,... njemu samo da ne promenis standardnu opciju,...a ja jedem sve, obozavam tajsku, indijsku klopu, sushi, meksicku, jevrejsku, italijansku,...sireve,sosove,...a volim i pihtije, papke u saftu, riblji paprikas,...moze sve...jedino sto ne jedem su skembici.
gvozden1 gvozden1 21:20 16.11.2020

Re: Извин'те,

I tu konfabulaciju je usvojio svaki fašista na javnoj sceni

To mi se uopšte ne čini bitnim, ni Vacić ni šta je on usvojio.

Šta god da usvoji to time ne postaje tačno, ako je pogrešno, ni pogrešno ako je tačno.

A ne može se reći da izraz slučajni Srbin ne znači ništa, da ne opisuje određen pogled na nacionalno, posebno na međunacionalno pitanje.

Pominjasmo ovde Samardžića koji lajkuje izrazito antisrpske objave.
A Srbin je.
Po uverenjima, stavovima, ne bi se reklo da je Srbin, Srbin je samo slučajno, tako se desilo.
alselone alselone 21:21 16.11.2020

Re: Извин'те,

Alse, pa ti si živ!!!

Ja samo prelistavao blog poslednjih dana i učinilo mi se da je moderacija kidisala na tebe, a od novih nickova tek jedva sričem ove prve što neko tu i tamo pojasni ...


Nije, nije, nisu me dirali nego sam se ja malo solidarisao sa Hučijem kraljem leminga, a malo ni nisam postizavao. Preselio sam se kao i ti, samo ne privatno nego poslovno pa je bilo par dana oko toga. Neki dan dodjem na posao i ne mogu da upalim grejanje, danas odem u džemperu, ne mogu da ugasim.
alselone alselone 21:23 16.11.2020

Re: Извин'те,


A ne može se reći da izraz slučajni Srbin ne znači ništa, da ne opisuje određen pogled na nacionalno, posebno na međunacionalno pitanje.


Može biti, i razumem zašto nekome ide na patku ta kovanica, ali meni isto tako na patku ide kovanica "ja sam se samo rodio ovde, nacionalno sam neopredeljen". Dobro bre brate, pitao sam te samo u kom rafu je domestos, bole me kurac kako se osećaš. Otprilike tako nekako.
maksa83 maksa83 21:25 16.11.2020

Re: Извин'те,

Po uverenjima, stavovima, ne bi se reklo da je Srbin, Srbin je samo slučajno, tako se desilo.

Što slučajno, ne uklapa se trenutno u neki trenutni mejnstrim, neko većinsko viđenje istorije, Srbije, njene uloge, ne prihvata neki zvanični ili vladajući štobrekokrle narativ. I onda je Slučajan, ostali su Namerni. Pa, ne, Slučajni su koliko i on, a Slučajni Srbin je labela koja služi tome da ga izdvoji i učini validnom metom. Kao osa kad te ubode, ona ostavi feromon da i druge ose znaju da koga da bodu.
alselone alselone 21:26 16.11.2020

Re: Извин'те,

"Ja sam vegan, ateista i nacionalno nepredeljen, pogledaj moje slike. "



gedza.73 gedza.73 21:27 16.11.2020

Re: Извин'те,

alselone

A ne može se reći da izraz slučajni Srbin ne znači ništa, da ne opisuje određen pogled na nacionalno, posebno na međunacionalno pitanje.


Može biti, i razumem zašto nekome ide na patku ta kovanica, ali meni isto tako na patku ide kovanica "ja sam se samo rodio ovde, nacionalno sam neopredeljen". Dobro bre brate, pitao sam te samo u kom rafu je domestos, bole me kurac kako se osećaš. Otprilike tako nekako.


niccolo niccolo 21:27 16.11.2020

Re: Извин'те,

A ne može se reći da izraz slučajni Srbin ne znači ništa

A zbog čega veruješ da se ovo ne može reći, ja baš mislim da ne znači ništa?

To na šta ti aludiraš pretpostavlja da postoji spisak postavki i fičra koji se instalira u glavu svakog Srbina prilikom rođenja, pa je onaj kod koga nešto od softvera nije instalirano ili je instaliran pogrešan softver samo slučajno ispao Srbin - pravili ga za drugo tržište pa se distributer zajebo prilikom špedicije...
alselone alselone 21:33 16.11.2020

Re: Извин'те,

To na šta ti aludiraš pretpostavlja da postoji spisak postavki i fičra koji se instalira u glavu svakog Srbina prilikom rođenja, pa je onaj kod koga nešto od softvera nije instalirano ili je instaliran pogrešan softver samo slučajno ispao Srbin - pravili ga za drugo tržište pa se distributer zajebo prilikom špedicije...


Ja mislim, ili makar ja razumem tako kako sam napisao gore, da je to termin za one koji sami sebe tako predstavljaju. Nacionalno neopredeljeni iako su se rodili ovde. Moglo se čuti i na blogu par puta mišljenje kako je eto baš slučajnost gde se taj neko rodio, i kako su nacije time nevažne, jer je recimo mogao biti Eskim (to se često nabroji jer je smiješno). Na TW toga ima na steroidima.

Pa mislim da je taj termin zapravo posprdan za te likove.
alselone alselone 21:34 16.11.2020

Re: Извин'те,

Moram se samo ograditi da sam za tog čoveka i taj termin prvi put čuo danas, nesam školovao, tako da možda i grešim, al ja sam takvog dojma.
gvozden1 gvozden1 21:35 16.11.2020

Re: Извин'те,


Što slučajno, ne uklapa se trenutno u neki trenutni mejnstrim,

Ne u trenutni mejnstrim, ne uklapa se ni u najširu definiciju onoga ko voljno, namerno, pripada nekoj grupi.

Ako neko "namerno" pripada Srbima po logici stvari se makar ne pridružuje onima koji tu grupu ruže i nazivaju pigrdnim imenima.

U redu je i da ćuti, i da ga baš briga, i da ga to ne interesuje, i da ne zna za to, ali nije u redu da aktivno učestvuje u ruženju te grupe.

Nameće se pitanje, pa čoveče, šta ti tražiš u toj grupi, otkud ti u njoj.

Najprecizniji odgovor na to pitanje je upravo, slučajno je u njoj.
maksa83 maksa83 21:36 16.11.2020

Re: Извин'те,

To na šta ti aludiraš pretpostavlja da postoji spisak postavki i fičra koji se instalira u glavu svakog Srbina prilikom rođenja, pa je onaj kod koga nešto od softvera nije instalirano ili je instaliran pogrešan softver samo slučajno ispao Srbin - pravili ga za drugo tržište pa se distributer zajebo prilikom špedicije...

Ali vidiš koliko je cela postavka debilna u najmanju ruku.

Bre stvarno je sve ovde kolabiralo, nekad se znao red - imao si onog Dragoša Kalajića koji je imao stila, pisao kvalitetnu fašističku propagandu, možda se ne slažeš sa njim ali je umeo da piše, imao šlifa, bio lep čovek, elegancija, pojava, erudita, a ovaj bre paćko mrs-mrs-mrs-mi-mi-mi-mi ženomrzac, incel, Slučajni Srbi, hahaha kurvo gutaj lekove GLEDAJTE ME SUTRA GOSTUJEM SA ACOM LUKASOM!

Dragoš Kalajić sa AliExpressa.

Kolaps. Ko-laps.
gvozden1 gvozden1 21:37 16.11.2020

Re: Извин'те,

A zbog čega veruješ da se ovo ne može reći, ja baš mislim da ne znači ništa?

I zbog toga što svi odmah tačno znaju šta znači, dakle ne može se reći da ne znači ništa.

Kako bi tako mnogo ljudi znalo na koga se odnosi ako ne bi značio.
niccolo niccolo 21:38 16.11.2020

Re: Извин'те,

Ja mislim, ili makar ja razumem tako kako sam napisao gore, da je to termin za one koji sami sebe tako predstavljaju.

Ja i vidim da svako taj termin razume po svom, zato i kažem da ne znači ništa - ako svako različito razume na šta se odnosi, onda i nije termin nego neka fluidna floskula u koju svako ugurava one koji mu idu na kurac.
niccolo niccolo 21:39 16.11.2020

Re: Извин'те,

I zbog toga što svi odmah tačno znaju šta znači

Vidiš da ne znaju, imamo samo u grupi od 10-15 komentatora barem tri različita razumevanja.
alselone alselone 21:39 16.11.2020

Re: Извин'те,

Ja i vidim da svako taj termin razume po svom, zato i kažem da ne znači ništa - ako svako različito razume na šta se odnosi, onda i nije termin nego neka fluidna floskula u koju svako ugurava one koji mu idu na kurac.


Termin je objektivno sranje, huščački, bezobrazan i treba ga u najmanju ruku ignorisati. Time bih zaključio na temu termina.
gvozden1 gvozden1 21:39 16.11.2020

Re: Извин'те,

Hučijem kraljem leminga,

:)
niccolo niccolo 21:41 16.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
Ja i vidim da svako taj termin razume po svom, zato i kažem da ne znači ništa - ako svako različito razume na šta se odnosi, onda i nije termin nego neka fluidna floskula u koju svako ugurava one koji mu idu na kurac.


Termin je objektivno sranje, huščački, bezobrazan i treba ga u najmanju ruku ignorisati. Time bih zaključio na temu termina.

Saglasan. Čak bih i diskusiju o Ćirjakoviću zaključio (tehnički, ja sam pitao ko je uopšte ćirjaković), objektivno nema razloga za tolikim divanjenjem o liku...
gvozden1 gvozden1 21:44 16.11.2020

Re: Извин'те,

niccolo
I zbog toga što svi odmah tačno znaju šta znači

Vidiš da ne znaju, imamo samo u grupi od 10-15 komentatora barem tri različita razumevanja.


Pa ne baš različitih razumevanja, na koga je on mislio, tu ipak nema dileme.
Razlika je kod toga da li je fer, da li je korektan, da li je ružan, glup, ovakav ili onakav, a na koga se odnosi tu ipak nema dileme
angie01 angie01 21:47 16.11.2020

Re: Извин'те,

Ali vidiš koliko je cela postavka debilna u najmanju ruku.

Bre stvarno je sve ovde kolabiralo, nekad se znao red - imao si onog Dragoša Kalajića koji je imao stila, pisao kvalitetnu fašističku propagandu, možda se ne slažeš sa njim ali je umeo da piše, imao šlifa, bio lep čovek, elegancija, pojava, erudita, a ovaj bre paćko mrs-mrs-mrs-mi-mi-mi-mi ženomrzac, incel, Slučajni Srbi, GLEDAJT ME SUTRA GOSTUJEM SA ACOM LUKASOM!

Kolaps. Ko-laps.


sve tacno, sem za dragosa-kako me nervir'o, red onog vucka sto mrsomudi vrteci hemisku, pa red kalajica sa fasciklom i halucinacijama,..a i slike su mu teska kicerana...da je tu potrefio, mogli bi da pricamo o stilu...
vcucko vcucko 21:50 16.11.2020

Re: Извин'те,

gedza.73
ali ako je mislio na svakoga ko jede to, onda je on kreten.


beš ga ovde je i posedovanje BMW-a bilo dijagnoza pa nije nastao takav rat kao oko sušija.
mada ako je stvarno mislio i ja sam ga najebao. Još sam sam spremao.

Nije bilo nego jeste.

Pobogu, kad te neko iseče, zabije ti se u rep, bilo kakvo njesra napravi, od tri puta dva je bembara. Znaš ono, oće centrala da pogreši jednom...
Jeste, probao sam, ta mrcina te vuče da udariš po gasu, da balansiraš repom i gađaš putanju, sve to stoji. Upravo zato i nije za svakoga.
Isto kao mečka što te uljuljka, povuče te samo da izbaciš levi lakat kroz prozor i uživaš u krstarenju drumom. Kao Klarkson što kaže, čini ti se da je sve na svetu u redu i na svom mestu doduše on to kaže za Bentlija, ali jbg svakom svoje.

Sad, ako si vlasnik BMW-a i ujedno najbolji i najpažljiviji vozač na svetu, onda izvini. Uvek postoje izuzeci, koji potvrđuju pravilo.
maksa83 maksa83 21:51 16.11.2020

Re: Извин'те,

sve tacno, sem za dragosa-kako me nervir'o, red onog vucka sto mrsomudi vrteci hemisku, pa red kalajica sa fasciklom i halucinacijama,..a i slike su mu teska kicerana...da je tu potrefio, mogli bi da pricamo o stilu...

Za Ćirjakovića je svakako bio Bentli.







Kaže Dragoš "izrodi su oni koji stvaraju multikulturno društvo".

Lepo, čitko, jasno, nou bulšit, znaš sa kim imaš posla, ne sa folirantom.
angie01 angie01 21:56 16.11.2020

Re: Извин'те,

Za Ćirjakovića je svakako bio Bentli.


to nije sporno.
angie01 angie01 22:01 16.11.2020

Re: Извин'те,

Ja i vidim da svako taj termin razume po svom, zato i kažem da ne znači ništa - ako svako različito razume na šta se odnosi, onda i nije termin nego neka fluidna floskula u koju svako ugurava one koji mu idu na kurac.


pa da,zato je i napravljena- za odstrel,...ja lepo pitala ove sto je koriste, kome su tacno upucene te etikete, cime su zasluzene i ko to procenjujeikojim pravom,...koji su to parametri koji nekog mogu da ocene ovako-sto je fasizam sam po sebi, jer kaze, ti nisi dovoljno dobar, nisi pravi, ne ispunjavas sve uslove... fasizam u najjasnijem obliku.
gedza.73 gedza.73 22:10 16.11.2020

Re: Извин'те,

Sad, ako si vlasnik BMW-a i ujedno najbolji i najpažljiviji vozač na svetu, onda izvini. Uvek postoje izuzeci, koji potvrđuju pravilo.

Nisam (mada sam u prošlom veku preturio u trocifreno broj kola preko ruku pa su mi kola odavno na dnu listi prioriteta).
Ali ima jedan dečkić koji se baš uklapa u ovo što si napisao. Ima bmw a izuzetno pažljiv vozač. u stvari znam ih nekoliko koji su dobri vozači (možda ima veze što nisu iz Bg-a ).
A ima i lik koji je slupao dva bmw novija modela sad mu kupili VW.

Danas sam umro od smeha kad sam video lika ipred mene da nosi jaknu Porsche.

Dijagnoza ima sigurno mnogo. Nekad je bio pejdžer i marlboro, danas mobilni telefon i ključevi sa znakom auta na stolu, silikoni...

angie01 angie01 22:38 16.11.2020

Re: Извин'те,

huci, znas gde mozes to sve da stavis- ponosno,...isto kao i cirjakovic, kome god da ovakve fasisticke baljezgarije upucuje.
angie01 angie01 23:28 16.11.2020

Re: Извин'те,

Pokušaj konačno da razumeš da je sloboda govora nastupila, i da je slobodno imati sopstvene kriterijume.


ti u toj tvojoj ne bas pametnoj tintari- toliko strpljenja mnogi uzalud potrose da bi se s tobom navodno objasnili u uvek je rezultat porazavajuci- ocigledno ne shvatas da sloboda govora nije sirenje fasistickih ideja i obelezavanje drugih trakicamama neprijateljske provinijencije.


Ta glupava pitanja treba da nekome oduzmu slobodu govora jer jebote, ne može da odgovori na njih, pošto ne postoji mesto na kome se to odlučuje.


glupava je sama ideja, a pitanja su logicna- kao i za sve drugo-,... u ovom slucaju, jer postoji upravo ovako proizvoljna mogucnost da se neko obelezi, potkaze kao sto se to desavalo upravo u periodu kada su logori postojali, koje ti muljatorski spominjes sa nekom nejasnom krivicom koju mi ucitavas,kada su razni isti ovakvi Siceri odredjivali ko je podoban a ko ne.

a to sta sam ja po nacionalnosti i "koliko", je moja licna, intimna stvar i svakako nije tvoje da o tome sudis i komentarisas- sto vazi za bilo koga drugog.

obaska sto se tvoje Srpstvo svodi na ovakve sramotne uradke na blogu, sto je najnizi oblik fasistickog delovanja nalik na ono sto cine i razni vacici, levijatani i slicni i time samo unizavaju svoju zemlju, nevezano za to sto takve stvari ni zakon ne dozvoljava.


Moja procena, koju sam spreman da obrazlažem koliko god je potrebno.


rekoh ti vec, sta sa time mozes da uradis.
gvozden1 gvozden1 23:32 16.11.2020

Re: Извин'те,

fasistickih ideja

kome su tacno upucene te etikete


cime su zasluzene i ko to procenjuje

koji su to parametri koji nekog mogu da ocene ovako

gvozden1 gvozden1 23:38 16.11.2020

Re: Извин'те,

potkaze

Potkazivanje je ono što radiš ti kod moderacije, iznošenje svog stava, javno, i spremnost da se stav obrazlaže, ono što radim ja, nije potkazivanje.
angie01 angie01 23:39 16.11.2020

Re: Извин'те,

sve ti je vec objasnjeno, al za tvoje razumevanje ti ne mogu pomoci, za to su ipak potrebni neki uslovi, ne samo volja drugih i strpljenje.
gvozden1 gvozden1 23:47 16.11.2020

Re: Извин'те,

sve ti je vec objasnjeno

Ajd ponovi još jednom, probaj onako taksativno kao ja tebi što sam, ko procenjuje, po kojim kriterijumima.

Ne procenjuješ valjda ti jbt!

Ajd, sad ću baš da se potrudim da shvatim.

I da, pusti druge (ili makar reci na koga misliš, da vidim na koga se kačiš).
crossover crossover 00:49 17.11.2020

Re: Извин'те,

newimprovedtadejus
maksa83
Каква су земља таква им и Сузана Васиљевић.

Možda sam pristrasan, ali meni Suzana bolja riba.


ženi camel toe piše na čelu.. ne znam kako vam ona može biti riba


Ма јасно, курва. Ето какав смо народ, чим је неко млад, леп и успешан, и недајбоже жена - одмах camel toe. Типично размишљање једне балканке.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 01:06 17.11.2020

Re: Извин'те,

crossover
newimprovedtadejus


ženi camel toe piše na čelu.. ne znam kako vam ona može biti riba


Ма јасно, курва. Ето какав смо народ, чим је неко млад, леп и успешан, и недајбоже жена - одмах camel toe. Типично размишљање једне балканке.



balkanac, camel toe simbolozira loš stil a ne raskalašan ljubavni život..
Al valjda što je djedu milo..
crossover crossover 01:12 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83

Nema bre tu ničeg novog, čak je i to Ćirjakovićevo proseravanje plitka kopija pok. Dragoša Kalajića (koji, slutim, ima ovde fanbase).


Драгош Калајић је био заклети европејац, љубитељ Новог Европског Поретка и Новог Човека, жешћи германофил са све тевтонским витезовима, валкирама и рунама, са све Србима који су по њему природни део целе те Валхале. Био је оно што би се код нас у селу рекло љотићевац делукс, дакле чистокрвни нациста. Тако да ово твоје поређење са Ћирјаковићем нема никаквог смисла. Тачно поређење би било са Бикси, лидером Јовановићем и Николом Самарџићем, и са осталом ЛДП булументом. Уствари, чекај, заборави, они су и били део те булументе са Калајићем, Боканом и Пајкићем, нема шта да се пореди.
crossover crossover 01:14 17.11.2020

Re: Извин'те,

newimprovedtadejus
crossover
newimprovedtadejus


ženi camel toe piše na čelu.. ne znam kako vam ona može biti riba


Ма јасно, курва. Ето какав смо народ, чим је неко млад, леп и успешан, и недајбоже жена - одмах camel toe. Типично размишљање једне балканке.



balkanac, camel toe simbolozira loš stil a ne raskalašan ljubavni život..
Al valjda što je djedu milo..


За ово балканац, водим те на суши кад дођеш у Београд. У Бетон халу. Јешћемо плаворепу туну док се не растопе боје.
maksa83 maksa83 01:35 17.11.2020

Re: Извин'те,

Драгош Калајић је био заклети европејац, љубитељ Новог Европског Поретка и Новог Човека, жешћи германофил са све тевтонским витезовима, валкирама и рунама, са све

Jes' kad bi se gadžali Šešeljima.

Dragoš Kalajić je prepoznavao "loše Srbe" (to su kod Ćirjaka autošovinisti) a glavni neprijatelji su bili tzv. Mondijalsti kod Ćirjakovića oličeni u Slučajnim Srbima kojima nije dosta da budu Srbi nego bi da budu deo nečeg većeg, zlog koje bi da proguta nacionani identitet.

Dakle njih dvojica su tako isti kurac da to nije ni smešno.

Samo jedan od njih je verovatno znao šta je, drugi će da se iznenadi kad otkrije. Možda ukapira brže ako se okrene i vidi ko iza njega goredolira transparentima sa tim njegovim budalašitnama.
crossover crossover 01:55 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Драгош Калајић је био заклети европејац, љубитељ Новог Европског Поретка и Новог Човека, жешћи германофил са све тевтонским витезовима, валкирама и рунама, са све

Jes' kad bi se gadžali Šešeljima.


Чекај, ти хоћеш да кажеш да сам ја ово измислио, онако одједном ниизчега?
maksa83 maksa83 02:42 17.11.2020

Re: Извин'те,

Чекај, ти хоћеш да кажеш да сам ја ово измислио, онако одједном ниизчега?


Ne, hoću da kažem da je to pokušaj varke telom koji treba da zamaže šta je bila Dragoševa ideologija, a bila je "u orahovoj ljusci" to što sam napisao - dobri Srbi, loši Srbi Mondijalisti (koji se danas zovu Globalisti), dakle 1-1 Ćirjakovićev narativ sa malo izmenjenom sintaksom. Tevtonci i sva ta šamanijada su nebitni, a šta je bila njegova ideologija može jako lako da se sazna, ko se ne seća. Ja se sećam, čitao sam fascinirano manje više redovno te njegove kolumne u beše Dugi, otpr. kao što ne možeš da odvojiš oči od škorpije u terarijumu.

Takođe sam prilično siguran da ovo ovde sada čita nekoliko ljudi koji su onomad njega kapirali kao ikonu, kapiraju ga i sada, a sada im je ikona i Ćirjaković. Garantujem.

Kad to reče, sećam se jedne njegove priče, probaću da emuliram njegov stil:

Danas me je zvala prijateljica iz Italije.
Pitala je svog malog sina šta želi da bude kad poraste.
On je rekao "Mama, želim da budem Srbin, zato što se Srbi ničeg ne plaše."

Dragoš brate, car. Car.

Ćirjaković je Kalajić za hipstere.
crossover crossover 03:10 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Чекај, ти хоћеш да кажеш да сам ја ово измислио, онако одједном ниизчега?


Ne, hoću da kažem da je to pokušaj varke telom koji treba da zamaže šta je bila Dragoševa ideologija, a bila je "u orahovoj ljusci" to što sam napisao - dobri Srbi, loši Srbi Mondijalisti (koji se danas zovu Globalisti), dakle 1-1 Ćirjakovićev narativ sa malo izmenjenom sintaksom. Tevtonci i sva ta šamanijada su nebitni, a šta je bila njegova ideologija može jako lako da se sazna, ko se ne seća. Ja se sećam, čitao sam fascinirano manje više redovno te njegove kolumne u beše Dugi, otpr. kao što ne možeš da odvojiš oči od škorpije u terarijumu.


Не, то није варка телом, то је суштина Калајићевих убеђења и политичких ставова које сам слушао из његових уста, и из уста његовог кума Драгослава Бокана. Калајић је био српски националиста али такав да би га српски сељак избо вилама и бацио у поток. Човек је био неопаганин који се одушевљено бавио езотеријом. Иначе је био хардкор европејац, одушевљен идејама европске Нове деснице (Nouvelle Droite) и европске традиције, противник американизације Европе и како сам каже, интернационални плејбој.

О свему томе има у његовим књигама нашироко и надугачко, и у предговорима и поговорима књига које је издала његова и Боканова издавачка кућа, сад је касно па ме мрзи да прекуцавам са папира али ако будеш упоран сутра ме неће мрзети.
maksa83 maksa83 08:35 17.11.2020

Re: Извин'те,

Da li ostalima koji nisu na mom spisku 'zabranjujem' da budu Srbi po svom modelu - taman posla.

Ja mislim da je najbitnije to da ti napraviš još jedan spisak. Neki red mora da se zna!

haklberi_tom haklberi_tom 08:49 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Da li ostalima koji nisu na mom spisku 'zabranjujem' da budu Srbi po svom modelu - taman posla.

Ja mislim da je najbitnije to da ti napraviš još jedan spisak. Neki red mora da se zna!


Ja ne pravim druge spiskove.
Što nikoga ne sprečava da napravi svoj spisak.
A i ne mora.
Mada - ja volim da znam na čemu sam.
Meni je, na primer, mnogo gori pritajeni ustaša, nego očigledni ustaša.
alselone alselone 08:55 17.11.2020

Re: Извин'те,

napraviš još jedan spisak


Jesi video kako je CNN napravio spisak senatora koji nisu čestitali Bajdenu?

He he kakva lista za odstrel, ljudi nisu čestitali nezvanični izbor.



Meni je samo zanimljivo kako ljudi za prethodne izbore veruju da je bilo nameštanja od strane Rusije a za ove su ubeđeni da je sve bilo ispravno. Dualna priroda takoreći.

milisav68 milisav68 08:55 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83

Ama on je u klinču sa fiktivnom kategorijom koja je još sa prodajom Čede postala statistička greška u populaciji,

A Miša Vacić i Levijatani nisu statistićka greška?

Fora je što obe grupe dobijaju ekstremno mnogo prostora u medijima, i služe da vrate svakog u kućicu - ko drukčije kaže, kleveće i laže - u odnosu na vlast.

Odnosno, da usmere one nesugurne u tor.

Elem, Mišković je 9.11.2020. kupio Sava Centar za 17 miliona evra, krenulo gunđanje i potsećanje da je bio uhapšen 2012. - dovedeš drogiranog Lukasa, i sad svi "intelektualni" krugovi pričaju o tome, dok je mačka ćapila džigericu.

I tako u krug, baš svaki put.
niccolo niccolo 09:32 17.11.2020

Re: Извин'те,

Jesi video kako je CNN napravio spisak senatora koji nisu čestitali Bajdenu?

Čoveče, nedostajao si na blogu o izborima. Prozivali smo te Pajić i ja nešto oko AOC, ali nije to to u odsustvu...
alselone alselone 09:37 17.11.2020

Re: Извин'те,

Čoveče, nedostajao si na blogu o izborima. Prozivali smo te Pajić i ja nešto oko AOC, ali nije to to u odsustvu...

Ma bolje, kakva je sprdnja bila od izbora, samo bih se iznervirao. :)

Brate, nivo Lukašenka, realno. Kakvo silovanje krupnog kapitala i medija, mislim da toliko roštiljanje ni jedan kandidat na izborima nije imao od kada je sveta i veka. Kada vidim ko se sve udružio protiv siroma Tramponje, oma znam da je nešto dobro radio ili u najmanju ruku nije lošeg radio.

Ali dobro, vratili smo se na staro, pa treba kupovati konzerve, biće nekog rata ubrzo.
mirelarado mirelarado 09:40 17.11.2020

Re: Извин'те,

crossover
maksa83
Чекај, ти хоћеш да кажеш да сам ја ово измислио, онако одједном ниизчега?


Ne, hoću da kažem da je to pokušaj varke telom koji treba da zamaže šta je bila Dragoševa ideologija, a bila je "u orahovoj ljusci" to što sam napisao - dobri Srbi, loši Srbi Mondijalisti (koji se danas zovu Globalisti), dakle 1-1 Ćirjakovićev narativ sa malo izmenjenom sintaksom. Tevtonci i sva ta šamanijada su nebitni, a šta je bila njegova ideologija može jako lako da se sazna, ko se ne seća. Ja se sećam, čitao sam fascinirano manje više redovno te njegove kolumne u beše Dugi, otpr. kao što ne možeš da odvojiš oči od škorpije u terarijumu.


Не, то није варка телом, то је суштина Калајићевих убеђења и политичких ставова које сам слушао из његових уста, и из уста његовог кума Драгослава Бокана. Калајић је био српски националиста али такав да би га српски сељак избо вилама и бацио у поток. Човек је био неопаганин који се одушевљено бавио езотеријом. Иначе је био хардкор европејац, одушевљен идејама европске Нове деснице (Nouvelle Droite) и европске традиције, противник американизације Европе и како сам каже, интернационални плејбој.

О свему томе има у његовим књигама нашироко и надугачко, и у предговорима и поговорима књига које је издала његова и Боканова издавачка кућа, сад је касно па ме мрзи да прекуцавам са папира али ако будеш упоран сутра ме неће мрзети.


И ја сам га упознала. Укратко, салонски нациста.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:59 17.11.2020

Re: Извин'те,

angie01
Него, шта ћемо са овом афирмативном акцијом à la serbe, где се жена препуцава по твитеру са мушкарцем, па онда позове другарице у помоћ да га заједно тужакају његовом послодавцу, по принципу "жана сме да вређа около, али њу нико не сме мрко да погледа".


ti bas navalila-draganjvucicevic lazi, agresivnost & pokvarenost.

jer, kao sto si procitala u clanku sa koga si skinula svoj spiskic za odstrel- sve te zene je maltretirao konstantnim vredjanjem tvoj voljeni profa i one se nisu ni poznavale- to sto si postavila kao vrhunski dokaz sa tvitera,je samo jedna od nizu bljuvotina kojima je cirjakovic castio samo Jovanu, jos podsmevajuci se tome sto je bila bolesna...koliko citam, nije se ona prepucavala s njim, nego je odgovorila nekome ko joj je pokazao njegov skaradni komentar upucen njoj.


"жана сме да вређа около, али њу нико не сме мрко да погледа".


upravo kao jutkine babe ispred sudnice, one su isto ovako branile napasnika.

Грешком сам дала препоруку, а ни у чему се не слажем са твојим коментаром.

Анђо, ја сам
(1) против денунцијација,
(2) против прогона на идеолошкој основи, и
(3) за стварну равноправност жена.


Потписнице су жене које су изабрале да делују у јавној сфери, чиме су пристале да њихов јавни ангажман и ставови за које се залажу буду подложни критици. Критика може да буде и врло груба, али не и лична.

Да је Ћирјаковић, који каже да потписнице не познаје лично, њих заиста сталкирао и вербално злостављао на друштвеним мрежама, за то постоји блокирање, затварање налога, па постоји полиција која гони злостављаче по службеној дужности, постоје грађанске парнице и други видови законске заштите од злостављача.

Молим те, наведи тачно, како је Ћирјаковић прогањао сваку од потписница. Ако не можеш/нећеш, немамо о чему да разговарамо.

Уместо да Ћирјаковића пријаве полицији, туже и сл. потписнице су искористиле свој приступ медијима и напале га као чопор. Већ сам написасала, то је менталитет учесника gang rape-а и денунцијатора који су слали идеолошке противнике или било кога ко им је засметао на Голи оток.

Као резултат њихове акције, Ћирјаковић, њихов идеолошки противник, одстрањен је из наставе, па отпуштен, односно он је класична жртва идеолошког прогона где га је денунцирао неко ко се са њим идеолошки не слаже.

Коначно, јадно је стављати Ћирјаковића у раван са Јутком и мене са Јуткиним бранитељима.
milisav68 milisav68 10:04 17.11.2020

Re: Извин'те,

Коначно, јадно је стављати Ћирјаковића у раван са Јутком и мене са Јуткиним бранитељима.

Ma oni su navikli da stavljaju pešački prelaz gde njima odgovara, a ko se buni taj je nacoš.
haklberi_tom haklberi_tom 10:18 17.11.2020

Re: Извин'те,

milisav68
Коначно, јадно је стављати Ћирјаковића у раван са Јутком и мене са Јуткиним бранитељима.

Ma oni su navikli da stavljaju pešački prelaz gde njima odgovara, a ko se buni taj je nacoš.

Nije ih ni tako malo, al' su govna.
Naravno, kod mene postoje određeni problemi kada se nadjebavam sa ženama.
I uvek osetim mučninu kada moram da ih pošaljem u kurac ili pičku materinu.
niccolo niccolo 10:49 17.11.2020

Re: Извин'те,

Kakvo silovanje krupnog kapitala i medija

Ne znam da li si video ovo (naročito sliku sa cuvenim i plavim kružićima), demokrate su postali republikanci a republikanci demokrate. + sjajna fora
jooscout jooscout 11:09 17.11.2020

Re: Извин'те,

srdjan.pajic

Pa taj suši što čekaš, pa ne dočekaš, se onda pakuje u stiropor, i prodaje na stalaži u istoj toj prodavnici



Izvinite što trolujem,nemam šta da kažem na temu,nemam rafinirano nepce i vrlo sam nacionalno (čak i šovinistički) desno u gastronomskom smislu.

Svratih samo da sa Pajićem podelim ovu vest iz susednog grada,tvoja ideja nije bezveze,požuri:
covid free UV lift
alselone alselone 11:17 17.11.2020

Re: Извин'те,

Ne znam da li si video ovo (naročito sliku sa cuvenim i plavim kružićima), demokrate su postali republikanci a republikanci demokrate. + sjajna fora


Nisam video ali to nije tačno. Politika nije otišla u desno nego su obe strane otišle u svoje ekstreme.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:19 17.11.2020

Re: Извин'те,

principessa_etrusca

Молим те, наведи тачно, како је Ћирјаковић прогањао сваку од потписница. Ако не можеш/нећеш, немамо о чему да разговарамо.


pa imaš gore jednu od njegovih obraćanja Jovani.. malo je reći da je degutanto..
ne znam dal je posao izgubio po osnovu kršenja nekakvog moralnog kodeksa ili se tu radilo o nekakvoj formalnosti..
ali da to nije ponašanje dostojno univerzitetskog profesora.. nije..
čovjek je evidentno labilan i poptuno nesposoban za javno sučeljavanje mišljenja..
potraži taj duel sa rujević nemanjom.. groteskno ponašanje..
zaista bi morao biti vanredan stručnjak pa da mu ipak bude dozvoljeno da radi sa studentima..

evo nađoh famozni duel..
stvarno mučno za gledanje.. ja sam izdražala možda 10 minuta..
pa sad ti kaži dal bi tako nešto bilo toleriano univerzitetskom profesoru u UK



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:21 17.11.2020

Re: Извин'те,

niccolo
Kakvo silovanje krupnog kapitala i medija

Ne znam da li si video ovo (naročito sliku sa cuvenim i plavim kružićima), demokrate su postali republikanci a republikanci demokrate. + sjajna fora


pa tea party ti je ekstrmna desnica u US politici.. lapsus pretpostavljam

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:23 17.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
Ne znam da li si video ovo (naročito sliku sa cuvenim i plavim kružićima), demokrate su postali republikanci a republikanci demokrate. + sjajna fora


Nisam video ali to nije tačno. Politika nije otišla u desno nego su obe strane otišle u svoje ekstreme.




ovo su ti political values..
Branko je prije mislio na ekonomski program..

maksa83 maksa83 11:32 17.11.2020

Re: Извин'те,

Калајић је био српски националиста али такав да би га српски сељак избо вилама и бацио у поток

Abre, pa kada bi Ćirjaković upao kod srpskog seljaka da mu nešto priča ovaj bi ga slušao deset sekundi a onda rekao ženi i deci da uđu u kuću, dovatio motiku i isterao ga iz dvorišta da mu ne zađe u svinjac da mu kvari sortu.

A Kalajić se nikad nije obraćao Srbinu seljaku, nego ulaštenim parketskim nacionalistima sa Vračara (bez Kablara), to su oni što su suviše fini i obrazovain za Šešelja. Današnja publika bi mu bile Slavice iz Bajmoka koje znaju sve planove Bila Gejca, Trampa i Putina i ko se sprema da im svirne 5G vakcine.

О свему томе има у његовим књигама нашироко и надугачко, и у предговорима и поговорима књига које је издала његова и Боканова издавачка кућа, сад је касно па ме мрзи да прекуцавам са папира али ако будеш упоран сутра ме неће мрзети.

Prvo, brateU imaš zanimljvu biblioteku, drugo ne moraš da prekucavaš zbog mene (a i postoji realan rizik da to ovde neki shvate mrtvoozbiljni i uz klimoglav odobravanja krenu to da kopipejstuju po Internetima kao argumentaciju za sopstvene shit for brains frindž budalaštine), treće rekoh već gore da je ovaj shallow copy i da je taj Kalajićev mambo džambo šamanizam nebitan, tu duneš i ma'neš rukom i vidiš vrlo eksplicitnu "Dobri Srbi vs Loši Srbi Mondijalisti" liniju koja je Ćirjakovićev, što kažu, zaštitni znak.
maksa83 maksa83 11:37 17.11.2020

Re: Извин'те,

A Miša Vacić i Levijatani nisu statistićka greška?

To su ljudi sa imenima, prezimenima, logistikom i podrškom režima (npr. dele prostorije na NBgdu koje im je dao SNS, one što im je 'poklonio član') i vrlo jasno izraženom namerom da se fizički razračunaju sa svime što se ne uklapa u sliku idealnog Srbina kako ga oni zamišljaju. Treba li reći da je taj Srbin Skroz Namerni Srbin.

Ako ćemo da ih izjednačavamo sa nekim metiljavcem koji gunđa na režim dok mu sa ekrana popuje Ćirjaković da je Slučajni Srbin koji ne uviđa da je ovo Najbolja Moguća Srbija, onda ... pa, važi, ali ne.
maksa83 maksa83 11:39 17.11.2020

Re: Извин'те,

Naravno, kod mene postoje određeni problemi kada se nadjebavam sa ženama.
I uvek osetim mučninu kada moram da ih pošaljem u kurac ili pičku materinu.

Izdrži legendo!

što bi rekli na interwebovima.
niccolo niccolo 11:41 17.11.2020

Re: Извин'те,

newimprovedtadejus
alselone
Ne znam da li si video ovo (naročito sliku sa cuvenim i plavim kružićima), demokrate su postali republikanci a republikanci demokrate. + sjajna fora


Nisam video ali to nije tačno. Politika nije otišla u desno nego su obe strane otišle u svoje ekstreme.




ovo su ti political values..
Branko je prije mislio na ekonomski program..


Čekaj, sad ja ne razumem ni jedno od vas dvoje. Pričam o tekstu iz WP tj. ne o samom tekstu toliko koliko o slici koja kaže kako iz izbora u izbore sve više bogatih kauntija glasa demokrate (što će reći da ovi drugi sve više glasaju za republikance, jer bi u suprotnom bila dominacija jedne stranke). Što i jeste pokazatelj o sve većoj polarizaciji. Onda Als na to kaže da to nije tačno, već da je veća polarizacija. Ti kažeš kako je Branko mislio na ekonomski program - a ja sam linkovao Brankovu foru je o Buharinu koji kaže da i u nedemokratskim društvima postoje samo dve stranke, jedino što je u tim društvima podela takva da je jedna na vlasti a druga u zatvoru. Što je pre svega zabavna misao, ali nije ni potpuno promašila temu.
haklberi_tom haklberi_tom 11:41 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Naravno, kod mene postoje određeni problemi kada se nadjebavam sa ženama.
I uvek osetim mučninu kada moram da ih pošaljem u kurac ili pičku materinu.

Izdrži legendo!

što bi rekli na interwebovima.

Izdržaću!
Ali da je opterećujuće - jeste.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:45 17.11.2020

Re: Извин'те,

niccolo
newimprovedtadejus
alselone
Ne znam da li si video ovo (naročito sliku sa cuvenim i plavim kružićima), demokrate su postali republikanci a republikanci demokrate. + sjajna fora


Nisam video ali to nije tačno. Politika nije otišla u desno nego su obe strane otišle u svoje ekstreme.




ovo su ti political values..
Branko je prije mislio na ekonomski program..


Čekaj, sad ja ne razumem ni jedno od vas dvoje. Pričam o tekstu iz WP tj. ne o samom tekstu toliko koliko o slici koja kaže kako iz izbora u izbore sve više bogatih kauntija glasa demokrate (što će reći da ovi drugi sve više glasaju za republikance, jer bi u suprotnom bila dominacija jedne stranke). Što i jeste pokazatelj o sve većoj polarizaciji. Onda Als na to kaže da to nije tačno, već da je veća polarizacija. Ti kažeš kako je Branko mislio na ekonomski program - a ja sam linkovao Brankovu foru je o Buharinu koji kaže da i u nedemokratskim društvima postoje samo dve stranke, jedino što je u tim društvima podela takva da je jedna na vlasti a druga u zatvoru. Što je pre svega zabavna misao, ali nije ni potpuno promašila temu.


e pa tako ti ja razgovaram sa sestrom.. paralelno..
ona ispriča šta ona ima ja ispričam šta ja imam, nemamo vremena da jedna drugu saslušamo i taman odemo srećne..

ovako ti je to, BM odgovara na post koji ukazuje na desno skretanje i DS i RS kad je ekonomska politika u pitanju..
onda proširuje i sa Buharinom ali to je samo asocijacija..
poenta posta je skretanje u desno po pitanju ekonomske politike.. Tea Party je ekstremna desnica..

ovo pew-ovo govori o političkim vrijednostima, pitanjima tipa abortusa, oružja, prava LGBT zajednice.. tu važi pravilo da se obe strane polarizuju i udaljavaju..

a onda imaš to tvoje treće dal se uloge zamjenjuju - to ne znam, prvi put čujem, dal link
niccolo niccolo 11:57 17.11.2020

Re: Извин'те,

a onda imaš to tvoje treće dal se uloge zamjenjuju - to ne znam, prvi put čujem, dal link

Ne mogu da dam link, to ja kažem

e pa tako ti ja razgovaram sa sestrom.. paralelno..
ona ispriča šta ona ima ja ispričam šta ja imam, nemamo vremena da jedna drugu saslušamo i taman odemo srećne..

Babin brat je živeo u Loku, kod Titela. I odu baba i deda tamo, te deda voleo da sedi sa komšijom preko puta. I jedan i drugi gluvi, a babin brat dobro čuo. I onda se on sjajno zabavljao, sedne preko puta i sluša njih dvojicu kako svaki priča svoju priču a odlično se razumeju.
maksa83 maksa83 12:28 17.11.2020

Re: Извин'те,

Meni je samo zanimljivo kako ljudi za prethodne izbore veruju da je bilo nameštanja od strane Rusije a za ove su ubeđeni da je sve bilo ispravno.

To "bilo nameštanje od strane Rusije" je nešto što se non stop ponavlja kao posprdni refutal argument na nešto što nikad nije izrečeno. Mešanje Rusije se sastojalo u pokretanju propagandne Internet mašinerije za targetovano guranje neodlučnih glasača u pravom smeru. Zato su ovi toliko pizdeli na novouvedeni fact checking na društvenim mrežema, to je CENZURA - postalo je komplikovano filovati i mazati kao prošli put. O tome postoje i knjige (pretpostavljam da će preporuka da se pogledaju 'pasti na gluve uši'), a neki ljudi su pohapšeni.

O ovoj "krađi izbora" trenutno od dokaza imamo srpske Trampoljube koji kao i Tramp već 6 meseci znaju da je pokraden (jasno on već 6 meseci zna i da je pobedio), a sa druge strane nijedna izborna komisija u lokalu (a izborne komisije su tamo u nadležnosti država od kojih dosta njih drže Republikanci) do sada nije prijavila nikakvu nepravilnost. Evo u valjda Džordžiji u kojoj teče recount su otkrili 2600 neprocesiranih glasova, procesirali ih i izašlo 800 za Trampa.

angie01 angie01 12:33 17.11.2020

Re: Извин'те,

(1) против денунцијација,
(2) против прогона на идеолошкој основи, и
(3) за стварну равноправност жена.


pod jedan- nisu one njega potkazivale, nego su posle duzeg vremena maltretiranja-neki od primera su postavljeni na blog, tako izgledaju i ostali, znaci mizogina, prizemna i bestijalna baljezganja, sa crtanjem mete neistomisljenicima- odlucile da se zakonom zastite, sto je trebalo da urade odmah,...zakon valjda i postoji da ne bi mogla svaka budala da radi sta hoce i ugrozava druge.

pod dva, ako si protiv progona na ideoloskoj osnovi, onda bi prvo morala da osudis to cirjakovicevo delovanje uravo iz tih razloga- jer je on ove zene progonio upravo zbog toga,....ne argumentovanom raspravom,nego siledzijskim progonom, klevetama, vredjanjem i crtanjem mete.

stvarna ravnopravnost zena ne podrzumeva mizoginiju i siledzijstvo, koje ispoljava tvoj profa, a ti podrzavas...blokirale su ga one, al se on vracao sa drugim nikovima-kao sto se i ovde desava.

nisu one njega napale kao copor, nego su sve bile maltretirane od njega-pre toga se nisu ni poznavale-, pa su zajednicki podnele tuzbu, umesto svaka za sebe-kako se to i radi u takvim situacijama.

pri tome, on njima nije nikakv ideoloski protivnik, niti su one napale njega, niti su ga poznavale-on je napadao njih...sve ti lepo stoji u clanku sa kojeg si kopirala spisak zena,...i samo izvrtanje price koje uporno cinis, je podrska siledziji,...upravo onakva kao kod onih zena jutki ispred sudnice,...u stvari jos gora- jer su njih verovatno doveli i ucenili, a ti to radis dobrovoljno, kao denuncijant klevetnik...jer se slazes sa njegovim fasistickim stavovima, koje i sama ispoljavas.




niccolo niccolo 12:44 17.11.2020

Re: Извин'те,

O ovoj "krađi izbora" trenutno od dokaza imamo srpske Trampoljube koji kao i Tramp već 6 meseci znaju da je pokraden

I to od strane Srba. A, reci kako se iskusno sedi na dve stolice...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana