Mediji| Politika| Sex| Sport

Novinari na vodi, ili niz vodu, ili pod vodom

loader RSS / 12.11.2020. u 12:53

Satiranje novinara u Srbiji, pre svega onih novinara koji brljaju i po onim stvarima koje im "ništa nisu zapele", umesto da gledaju svoja posla, polako se usavršava, iako je delovalo da se u tom savršenstvu nema kud više. 

Bqwj1qR.jpg?1 

 

Što znači da ono što je bilo do sada (gledano samo tokom poslednjih par godina), makar se zvalo paljenje kuće jednog novinara i pokušaj ubistva, ipak nije bilo savršenstvo. Što znači da možda ni ovo što je sada (pre neki dan) dostignuto nije savršenstvo, jer se osnovano sumnja da tu ima još potencijala za usavršavanje. Nazovi-pevač luKas iskrizirao, pa mu neko šanuo da jedna novinarka slabo sluša njegove hitove. Ni kriva ni dužna, ona stvarno ne sluša njegove hitove. On, naravno, kao i svaka sujetna svraka koja ne da svoj komad sira, zagraktao...

Tako nam je to. 

A vaterpolista ćutao? Nije se pobunio protiv prostakluka? Znam da je ono, kao korektan, kao, ono, javno ništa ne kritikuje, kao, ono, fura samo plivanje, rad... Nisam gledao, pa pitam. Bilo bi ipak lepo da u tom smislu nije ćutao, nego, recimo, na finjaka zamolio da se u njegovom prisustvu ne vređa jedna novinarka, dama, jer se i on, samim prisustvom u takvoj situaciji, oseća neprijatno, a svako nereagovanje na nasilje je podrška nasilju.

Možda je njegovo (eventualno) ćutanje zapravo najcrnji element ovog slučaja. Ako od estradnog lika možemo (ne obavezno) da očekujemo neukusne i plitkoumne atake na neku devojku, novinarku, onda to svakako nije slučaj (u već pomenutom pasivnom smislu) i sa predsednikom partije koja je deo parlamenta Srbije, što će reći da on nije nekakav privatni vaterpolista, već javna ličnost sa ogromnom težinom i odgovornošću. Ako on kao takav ne reaguje, kakav je to signal za narod koji upravo (i) na osnovu tih javnih primera i porika treba da definiše svoje shvatanje društva, kodeksa ponašanja, šta nije dopušteno a šta jeste, ... Kad na to može da ćuti jedan poslanik, predsednik partije koja je deo parlamenta iste te države, onda dozvolu za suzdržavanje od reakcije na nasilje može da ima i svaki drugi građanin. E, sad, poznajući alergičnost ovdašnjeg sveta na neprijatelje države, i te kako će biti neiznenađujuće da neko na ulici primeni svoju rodoljubačku pravdu na lice koje prepozna kao neprijatelja države. Pitanje je da li bi i policija reagovala, budući da i ona ima taj sentimentalan odnos prema svojoj državi, i službenički, i intimni...

Pride, ova prljava stvar se dešavala na nacionalnoj frekvenciji. 

Dakle, ovde tragedija nije samo na temu novinarstva, već mnogo šira. I, to je svakako jedna vrsta direktne investicije u još lošiji javni manir u budućim mesecima i godinama. 

Da li je u famoznoj emisiji bilo tako kako sam načuo da je bilo? Nisam gledao, pa pitam. Ako nije, već se tu pokazala suzdržanost, dobro vaspitanje, principijelnost.., onda ću sa zadovoljstvom da priznam kako sam bio zaveden nedobronamernim abrovima politički motivisanih "elemenata". 

Znam, lako mogu da uslede zvanične reakcije - Eto, sam je rekao da nije gledao, a komentariše. I, takvi će nama da drže pridike. Ali narod dobro prepoznaje ko je ko i ... 



Komentari (1126)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

haklberi_tom haklberi_tom 16:49 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Jer - je ovo što dolazi do jaja.

- Kevo kupio sam patike do jaja.
- Iju sine pa što tako duboke?!

Dobro da si pomenuo duboke patike.
Jer - meni nikada nije bilo jasno čemu to uopšte služi?
niccolo niccolo 16:50 18.11.2020

Re: Извин'те,

Jer - meni nikada nije bilo jasno čemu to uopšte služi?

Eh da je to jedino na svetu što ničemu ne služi...
haklberi_tom haklberi_tom 16:50 18.11.2020

Re: Извин'те,

newimprovedtadejus
niccolo
neće biti, pod Trampovim pritiskom Izrael je u septembru ove godine postao poslednja zemlja koja je priznala Kosovo..
ne znam dal ti je promaklo..

Ali smo mi zato dobili nešto zauzvrat - da preselimo ambasadu u Jerusalim.


i olovku!
do groba nas je zadužio

A mogao je i da nas bombarduje - a nije.
Peder.
Što ne isključuje da ovo što dolazi utvrdi svoje gradivo.
haklberi_tom haklberi_tom 16:53 18.11.2020

Re: Извин'те,

niccolo
Jer - meni nikada nije bilo jasno čemu to uopšte služi?

Eh da je to jedino na svetu što ničemu ne služi...

Ma normalno!
Ali je meni posebno interesantno, jer, jedino valjda na venčanju, nisam nosio patike.
Ali sam zato, usprkos svim pritiscima nosio Lewis, a farmerke, naravno 501.
I naravno, onda je neka budalčina odlučila da umesto rasferšlusa na 501 stavi dugmiće, pa otada moram da kupujem 511.
gvozden1 gvozden1 17:05 18.11.2020

Re: Извин'те,


neće biti, pod Trampovim pritiskom Izrael je u septembru ove godine postao poslednja zemlja koja je priznala Kosovo..

Da, i ucenio nas je da premestimo ambasadu, i naredio da se ne igramo mnogo sa kinezima i 5G, da makar deklarativno pristane o na to da ćemo kupovati gas i od njega, i verovatno još toga.

Ako se očekivalo da nas naš brat Tramp privije na grudi i da je jedino to zaokret od antisrpske politike onda da, nema zaokreta.

Ali kako takve stvari u politici ne bivaju, kako ih očekuju samo naivni (to važi i za rusofile i rudofobe) ostaje da se zadovoljimo naizgled finesama.

Nije malo kad iz Trampove administracije stižu naznake tipa, šta god se dogovorite prihvati ćemo.
To otvara mnogo prostora.
Nije malo što se Srbiji napravio ustupak da ništa sa Kosovom formalno ne potpiše.
Nije malo ustupak da se dokument formalno zove ekonomski a ne politički.

Oni nesporno Kosovo smatraju državom, ali ne teraju Srbiju niti da ga ona smatra niti da potpisuje papire koji bi to ipak potvrdili.

Ostavljaju prostor da nekad možda bude i drugačije, i decidno kažu, šta god se dogovorite ok, prihvatamo.

Za razliku od toga Bajden i ti oko njega kažu, gotovo je, kraj, nema razgovora.

Takav stav je najpre imperijalistički, skoro pa kolonijalistički. Nema razgovora, ja presuđujem.
A na drugom mestu, apsolutno ignoriše suverenu državu Srbiju, i uopšte ne uzima u razmatranje njene stavove.

Tramp kaže, ok, vi mislite tako, poštujem, ne morate ništa sa njima da potpisujete, ja hoću, jer ja imam drugačiji stav, a ako uspete da promenite situaciju, i to će biti u redu.

Kad će tako Bajden postupiti?
maksa83 maksa83 17:09 18.11.2020

Re: Извин'те,

I naravno, onda je neka budalčina odlučila da umesto rasferšlusa na 501 stavi dugmiće, pa otada moram da kupujem 511.

Od kad je sveta i veka 501 je sa dugmićima.

Doduše možda je Obaminim ukazom stavljen rajferšlus ali Tramp to nije stigao da rektifikuje. Zašto tom čoveku nisu dali još jednu šansu...

gvozden1 gvozden1 17:13 18.11.2020

Re: Извин'те,

U toj hipotetičkoj konverzaciji ja bih mu rekao: "mislim da si ti to ipak video od nekog drugog, onog čija partija drži 80% mesta u parlamentu, isto ko tvoja".

Uuu, pa tek tu te dobija jer ti kaže, pa od njega i Bajden prepisuje, to ti ne smeta, naprotiv, navijaš za to, a vidi te sad.

A zamisli da si ti principijelno protiv toga, mogao bi mirne savesti da pljuješ i Putina i Vučića do mile volje.

Ovako, uvek ti se može javiti onaj gadan osećaj da baš i nisi principijelno kad ih pljuckaš.
alselone alselone 17:16 18.11.2020

Re: Извин'те,

Od kad je sveta i veka 501 je sa dugmićima.

501 kupljen u Americi u Levis prodavnici je sa rajfrslusom.
niccolo niccolo 17:17 18.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
Od kad je sveta i veka 501 je sa dugmićima.

501 kupljen u Americi u Levis prodavnici je sa rajfrslusom.

Oko svega smo spremni da se podelimo.
maksa83 maksa83 17:18 18.11.2020

Re: Извин'те,

Tramp kaže, ok, vi mislite tako, poštujem, ne morate ništa sa njima da potpisujete, ja hoću, jer ja imam drugačiji stav, a ako uspete da promenite situaciju, i to će biti u redu.

Amanbrejebote kad moram tako da kažem, da li shvataš koliko Trampa svečano bole patka za tebe i Kosovo. Ono je bila predstava, miraž, prvo je krenuo da glumi da će potpisuje sporazume i viđa se sa onim korejskim prestolonaslednikom (u komunističkoj Koreji se predsednikovanje prenosi s kolena na koleno, what can possibly go wrong with that) kao, razoružaće ih, kada je ta predstava završena (ničim) onda je neko iz njegovog frindž PR-a rekao "moramo sad da napravimo da si ti neki mirotvorac koji rešava svetske probleme", pa se neko setio da ima ono Kosovo i oni Srbi, pa je poslao onog Grenela da se ceri iznad debila Đurića i onog Šošona koji su potpisivali neku bedastoću, pa je onda frindž PR rekao "mora nešto jače, da ih se dovede u Belu Kuću", pa ih je dovelo u Belu Kuću i nekom pedesetom sekretaru je zet Džared iz wc-a sa klonje izdiktirao šta da potpišu, dakle da će da budu dobri i da će Izrael da prizna Kosovo a mi ćemo zauzvrat da prebacimo ambasadu u Džeruzalem i nećemo da kupujemo kineske peGe vakcine i sve te bitne stvari oko Kosova a Šošon je dobio da potpiše boktepita šta, da će na Kosovu da igraju 8 Ball po američkim pravilima i niže cene keksu i da će da gaje orgenik gandžu, ili tako nešto. Onda je Grenel rekao da će sve da se reši ako Gazivode dobiju ime Lake Trump.

Ja bre da mi neko kaže "ajde smisli neku ludilo bizarnu predstavu" ne bih umeo da smislim ništa slično onome.
maksa83 maksa83 17:19 18.11.2020

Re: Извин'те,

501 kupljen u Americi u Levis prodavnici je sa rajfrslusom.

maksa83 maksa83 17:20 18.11.2020

Re: Извин'те,

Ovako, uvek ti se može javiti onaj gadan osećaj da baš i nisi principijelno kad ih pljuckaš.

Dobro ako se ikad osetim loše zbog svoje principijelnosti uvek imam rezidentne Rusofile zabrinute nad demokratijom u Americi.
alselone alselone 17:24 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
501 kupljen u Americi u Levis prodavnici je sa rajfrslusom.




Mada ja vise volim dugmice. A Levisa sam se nadonosio onoliko. Kod nas 100 evra, tamo 3 za 80 kada je akcija.
haklberi_tom haklberi_tom 17:24 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
I naravno, onda je neka budalčina odlučila da umesto rasferšlusa na 501 stavi dugmiće, pa otada moram da kupujem 511.

Od kad je sveta i veka 501 je sa dugmićima.

Doduše možda je Obaminim ukazom stavljen rajferšlus ali Tramp to nije stigao da rektifikuje. Zašto tom čoveku nisu dali još jednu šansu...


Kasno si se ti rodio.
maksa83 maksa83 17:28 18.11.2020

Re: Извин'те,

Mada ja vise volim dugmice. A Levisa sam se nadonosio onoliko. Kod nas 100 evra, tamo 3 za 80 kada je akcija.

Ja sam zimus u nekom autletu u Italiji koji nije ona Palmanova nego neki bolji, gedžda će možda znati, mrzim me sad da se prisećam i bunarim kako se zove i gde je, dakle u tamošnjoj Levis radnji video "140 EUR" na ooogromnom zidu sa svim modelima i svim dimenzijama. Pomislio sam "da li su jebote ovi žabari normalni, kakav je bre ovo autlet", a ondaK prišao i video da je to "140 EUR za tri para" i reko "aaaa, pa daj mićooo". E sad još samo da uđem u njih nekako...
haklberi_tom haklberi_tom 17:30 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Tramp kaže, ok, vi mislite tako, poštujem, ne morate ništa sa njima da potpisujete, ja hoću, jer ja imam drugačiji stav, a ako uspete da promenite situaciju, i to će biti u redu.

Amanbrejebote kad moram tako da kažem, da li shvataš koliko Trampa svečano bole patka za tebe i Kosovo. ...

A mogao je i da nas bombarduje - a nije!
Nego, pusti to, to smo apsolvirali ... da je ratnički lobi uspeo da otera čoveka koji ih je sprečavao da izručuje stotine tona bombi kojekude itd ...
Nego, drugo pitanje je zanimljivo - šta bi ti rekao da ima ljudi koji 'vole' braću Ruse i Amerikance, istovremeno?
haklberi_tom haklberi_tom 17:33 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Mada ja vise volim dugmice. A Levisa sam se nadonosio onoliko. Kod nas 100 evra, tamo 3 za 80 kada je akcija.

Ja sam zimus u nekom autletu u Italiji koji nije ona Palmanova nego neki bolji, gedžda će možda znati, mrzim me sad da se prisećam i bunarim kako se zove i gde je, dakle u tamošnjoj Levis radnji video "140 EUR" na ooogromnom zidu sa svim modelima i svim dimenzijama. Pomislio sam "da li su jebote ovi žabari normalni, kakav je bre ovo autlet", a ondaK prišao i video da je to "140 EUR za tri para" i reko "aaaa, pa daj mićooo". E sad još samo da uđem u njih nekako...

Javi se kada budeš išao da i meni kupiš - ali sa rajsferšlusom.
Kod nas u (njihovim) prodavnicama su nešto jeftinije od 140 evra ... oko 120 evra, ali jedne.
Naravno, ko ih jebe kada imaju na dugmiće pa moram da kupim 511 koje su jeftinije od 100 evara.
A pitao sam i prodavce u tim Lewis prčvarnicama da li su farmerke toliko skupe kako bi gazda mogao da kupi i četvrtog džipa?
stemajz stemajz 17:35 18.11.2020

Re: Извин'те,

људи, имајте милости, дајте нови блог са овом темом око циркуса, лакше читати :)
niccolo niccolo 17:35 18.11.2020

Re: Извин'те,

Palmanova nego neki bolji

Noventa di Piave? Ja dobro prošao za Novu u onom pored Rima...
maksa83 maksa83 17:40 18.11.2020

Re: Извин'те,

Noventa di Piave? Ja dobro prošao za Novu u onom pored Rima...

E izbunario sam - Franciacorta Outlet Village, između sirotog Bergama i Brescie.
niccolo niccolo 17:42 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Noventa di Piave? Ja dobro prošao za Novu u onom pored Rima...

E izbunario sam - Franciacorta Outlet Village, između sirotog Bergama i Brescie.

Za to nisam ni znao da ima, u ovom u Noventi je moj projatelj jednom odlično prošao, uzeo dva odela Loro Piana za neke smešne pare.
vcucko vcucko 17:53 18.11.2020

Re: Извин'те,

srdjan.pajic

A sa sušijem je fora u tome da ne možeš da kažeš probao sam jednom suši na Madagaskaru i nije mi se svideo, bolja je karađorđeva šnicla. Ukus za suši mora da se neguje i razvija, čak i ako nisi čistokrvni Slučajni Srbin. Ali kako to da radi neko u Beogradu, kad mu svaki patriota Namerni Srbin gleda u tanjir i ima jako mišljenje o njemu i o tom u tanjiru?

A bre što si osetljiv k'o seoska mlada.

Ovi tvoji su mnogo fini.


vcucko vcucko 17:56 18.11.2020

Re: Извин'те,

nsarski
vcucko
niccolo
Našao sam i nekog Amera koji je izbunario neku sliku neke vile u Krunskoj uz "BUSTED! OVDE SRBI PRAVE SOFVER KOJIM SU NAS POKRALI!".

Sedište DSa?

Preduhitri me čovek


Ma, ne. Ta vila je vraćena vlasniku (predratnom)koji je odmah pre-prodao nekom nepoznatom tajkunu (meni nepozatom). Sedište DS je trenutno u nekom ćumezu u ulici Maksima Gorkog, preko puta javne garaže na Kalenićevoj pijaci, veoma neugledno.
E, sada, pošto se DS dalje delila nemam pojma gde su drugi otišli. Ja sam letos u narečenom ćumezu potpisao podršku Balši Božoviću za izbore na Vračaru. Tako znam.

Ama zahebavam se bre, oni sebe ne mogu da navataju, kamoli da učestvuju u nečem takvom na sveckom nivou
Svejedno, hvala za info
vcucko vcucko 17:57 18.11.2020

Re: Извин'те,

crossover
alselone
alselone
Je l možemo da malo bliže definišemo "vrlo brzo", da ne bude za 4 godine ESAMREKO


Do sledeće jeseni. Eventualno do proleća za godinu i po dana. To mi je max period.


Da li misliš da hoće ili neće biti novog rata u toku prvog mandata Bajdena?


Ne mogu stoposto da tvrdim ali mislim da su velike šanse da bude prvi mandat i da bude jako brzo. Moraju nekako da izduvaju unutrašnje tenzije, a rat je za to dušu dao.

Smeju li da udare na Iran?
gvozden1 gvozden1 18:00 18.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
Od kad je sveta i veka 501 je sa dugmićima.

501 kupljen u Americi u Levis prodavnici je sa rajfrslusom.

Nije bre, meni ćera donela iz SF, tamo kupljen, dugmići.
Verujem da ima i rajfešlus, ja to video nisam, a ni znao da to postoji.
gedza.73 gedza.73 18:03 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Ja sam zimus u nekom autletu u Italiji koji nije ona Palmanova nego neki bolji, gedžda će možda znati

Ako si išao blizu Mantove onda je

a ako je Brescia onda je Franciacorta outlet.

da li su jebote ovi žabari normalni, kakav je bre ovo autlet", a ondaK prišao i video da je to "140 EUR za tri para" i reko "aaaa, pa daj mićooo"

U Levisu sam uzeo teksas jaknu (prvo sam je zagledao pola sata da je neko nije iscepao) za 12 a u Napapijri košulju (ona zadnja nedelja sniženja kad je većina stvari probrana a zaposleni izbace ono što su ostavili za sebe sa dva, tri komada više da 'zavaraju trag') 19 eura.

mrzim me sad da se prisećam i bunarim kako se zove i gde je

U 'globalističkom' principu svi su vrlo slični i pitanje je trenutka kad se naleti na neku zicer kupovinu. Jedino imam neku fikciju da su autleti bliži granici SFRJ malo skuplji zbog Balkana ali nikada nisam proveravao da bi' bio siguran kako je to istina.

Nego samo da ubacim (ovde sam na blogu od nekog od vas pročitao da su akcije nečega ošle u qrac kad taksisti i kurve počnu da pričaju o ulaganju... tako i ja o USA) da će verovatno prvo da idu na kartu nacionalnog ujedinjenja, da malo smire tenzije šarenom lažom a onda možda homogenizuju naciju nekim terorističkim aktom i ujedno krenu sa nišanjenjem potencijalne gužve (verovatno vremenski malo daleko pošto tek treba da se odradi priča o 'humanitarnoj' akciji... možda Sirija, uletanje u Ukrajinu, 'pacifikacija' Nagorno-Karabah... )

A i šta je sa britanskim tajnim službama? Kao da su svi komplet uzeli kolektivni odmor





alselone alselone 18:04 18.11.2020

Re: Извин'те,

Nije bre

Os ti slikam medjunozje?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:07 18.11.2020

Re: Извин'те,

gvozden1

Nije malo što se Srbiji napravio ustupak da ništa sa Kosovom formalno ne potpiše.
Nije malo ustupak da se dokument formalno zove ekonomski a ne politički.

Oni nesporno Kosovo smatraju državom, ali ne teraju Srbiju niti da ga ona smatra niti da potpisuje papire koji bi to ipak potvrdili.

Ostavljaju prostor da nekad možda bude i drugačije, i decidno kažu, šta god se dogovorite ok, prihvatamo.

Za razliku od toga Bajden i ti oko njega kažu, gotovo je, kraj, nema razgovora.

Takav stav je najpre imperijalistički, skoro pa kolonijalistički. Nema razgovora, ja presuđujem.
A na drugom mestu, apsolutno ignoriše suverenu državu Srbiju, i uopšte ne uzima u razmatranje njene stavove.

Tramp kaže, ok, vi mislite tako, poštujem, ne morate ništa sa njima da potpisujete, ja hoću, jer ja imam drugačiji stav, a ako uspete da promenite situaciju, i to će biti u redu.

Kad će tako Bajden postupiti?


brate pa ti konfabuliraš za medalju..
Tramp ti je realno pljunuo u sred usta..
dobio si ništa a morao si da ideš tamo da potpisuješ nešto..
to u startu imaš i od Bajdena.. za ništa zauzvrat sasvim sigurno nećeš čak ni biti pozivan da se ponižavaš kao prvoklasna kretenčina..
eventualno bi mogao da dobiješ nešto (članstvo u EU) za nešto zauzvrat (priznanje Kosova)..
al realno ovi su tolike voline i kreteni nepismeni da sam ja sklona da kažem zajebi nešto, samo ništa ne potpisujte.. ne mora ni EU ni nikakav k vi se manite plajvaza pa ćemo da čekamo neke bar polupismene da bar znaju da pročitaju šta su im poturili pod plajvaz
gedza.73 gedza.73 18:08 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Noventa di Piave? Ja dobro prošao za Novu u onom pored Rima...

E izbunario sam - Franciacorta Outlet Village, između sirotog Bergama i Brescie.

Dok sam ja čitao gornje komentare ti si već pronašao. Što znači da si bio baš u onoj Levisovoj prodavnici sa slike.
Mnogo im lep centralni deo.

gvozden1 gvozden1 18:12 18.11.2020

Re: Извин'те,

da li shvataš koliko Trampa svečano bole patka za tebe i Kosovo

Shvatam, a ti ne čitaš, jer da čitaš pročitao bi i da sam napisao


Kao što se ne vide razlozi ni naznake da bi Tramp menjao svoju "baš me briga za neke tamo i jedne i druge" politiku.


Eto sad sam se opravdao :)

A ostalo, da, nebitna predstava, ali to je za nas dobro u odnosu na ono što je moguće sa drugima.

Dobro je što smo im nevažni, a kad u tome svemu i koliko toliko budu uvaženi i naši stavovi, onda, ne bih ja tu ništa dirao, jer je zaista neverovatno da drugima budemo važni i da naši stavovi budu tretirani sa većom pažnjom.

Možemo da biramo ili ovo ili Klintona.
Nema tu šta da se bira, jasno je šta nam je bolje.
gvozden1 gvozden1 18:23 18.11.2020

Re: Извин'те,

dobio si ništa a morao si da ideš tamo da potpisuješ nešto..

A ti bi da dobiješ nešto?

Ajd kojom čarolijom je to moguće?

Vidi, da pojednostavim a ti se potrudi.

Imaš siledžiju u razredu koji te tuče a ne možeš mu ništa.
Onda dođe drugi, ne bije te, jel bi mu rekla, a šta ćeš da mi daš, ili bi malo odahnula što te siledžija ostavio na miru.

A današnja Amerika, pre, a bojim se i posle Trampa, je siledžija u razredu kome ne može niko ništa.
maksa83 maksa83 18:30 18.11.2020

Re: Извин'те,

Dok sam ja čitao gornje komentare ti si već pronašao. Što znači da si bio baš u onoj Levisovoj prodavnici sa slike.
Mnogo im lep centralni deo.

Jeste, to je baš baš dobar autlet, klasa iznad Palmanove. Ja sa tim autletima generalno nemam puno sreće, u Palmanovi nikad nisam našao nešto što bi mi se specijalno svidelo, još neki kome nisam zapamtio ime, i isto onaj Parndorf, sve je onaaako ali ovaj je bio drugačiji. Ta Levis radnja nije bila ništa gora od Levis radnje na Mičigen Aveniji, naprotiv. Inače u toj Levis radnji u Mičigen Aveniji prodavac me je ubeđivao da model koji sam tu kupio godinu dana ranije - ne postoji. Turu-ru-ru...

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:33 18.11.2020

Re: Извин'те,

gvozden1
dobio si ništa a morao si da ideš tamo da potpisuješ nešto..

A ti bi da dobiješ nešto?

Ajd kojom čarolijom je to moguće?

Vidi, da pojednostavim a ti se potrudi.

Imaš siledžiju u razredu koji te tuče a ne možeš mu ništa.
Onda dođe drugi, ne bije te, jel bi mu rekla, a šta ćeš da mi daš, ili bi malo odahnula što te siledžija ostavio na miru.

A današnja Amerika, pre, a bojim se i posle Trampa, je siledžija u razredu kome ne može niko ništa.


tom logikom onda je Obama super bio jer nas ni on nije bio dok je predjesnikovao sa Bajdenom..
tj. ne valja ti ta logika..
Tramp je mogao da ti ne radi ništa pa je ipak odabrao da te ponižava i potencijalno dovodi u ozbiljne probleme (sa tom izraelskom ambasadom)..
Bajden će ili da ne radi ništa ili da burgija da priznaš Kosovo al da nešto zauzvrat ipak dobiješ..
ako pak vjeruješ da će i on da uradi nešto a to neće biti ovo što ja kažem onda daj reci šta..
ili brate ćuti..
a mani se promašenih analogija.. čuj onaj te bije a ovaj te pusti na miru (i još te uvažava, buaahhhahahahhhahaha, Tramp te uvažio.. e svašta ste vi u stanju sebi bajki da napričate)
gvozden1 gvozden1 18:40 18.11.2020

Re: Извин'те,

al da nešto zauzvrat ipak dobiješ..

Šta, recimo?
I odakle da crpimo tu nadu, iz iskustva sa onima čiji je predstavnik?

Reci, ili sestro, ćuti.

Tu mudrost, ma kad ti ja, pametna, kažem, ostavi za nekoga koga možeš da fasciniraš.
buaahhhahahahhhahaha


E ovo je argument.
(mada, u poverenju, nedostaje još dva h i dva a, da si to stavila, to bi bio argumentčina)
čuj onaj te bije a ovaj te pusti na m


Da jbt, pričam iz iskustva, kao da je to nešto važno.


maksa83 maksa83 18:44 18.11.2020

Re: Извин'те,

Možemo da biramo ili ovo ili Klintona.

Molim te nemoj, jedva sam ubedio benea (da li sam?) da mu ja ne biram Presednika, sad će da uleti sa AHAESAMREKO!!!
haklberi_tom haklberi_tom 18:47 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Dok sam ja čitao gornje komentare ti si već pronašao. Što znači da si bio baš u onoj Levisovoj prodavnici sa slike.
Mnogo im lep centralni deo.

Jeste, to je baš baš dobar autlet, klasa iznad Palmanove. Ja sa tim autletime generalno nemam puno sreće, u Palmanovi nikad nisam našao nešto što bi mi se specijalno svidelo, još neki kome nisam zapamtio ime, i isto onaj Parndorf, sve je onaaako ali ovaj je bio drugačiji. Ta Levis radnja nije bila ništa gora od Levis radnje na Mičigen Aveniji, naprotiv. Inače u toj Levis radnji u Mičigen Aveniji prodavac me je ubeđivao da model koji sam tu kupio godinu dana ranije - ne postoji. Turu-ru-ru...


Idemo drugar i ja u Austriju (ošli nekim poslom i do onog Grosloknera ... ili tako nekako) ' i u povratku on navalio da svratimo u taj Parndorf.
Ja rekoh - šta ću tamo, krpe me ne zanimaju.
Ali on navalio ko nekada na farmerke u Trstu.
I naravno, svratimo ... jbg, da ne kuka.
Uđem i ja u neku od tih prčvarnica sa truljama - i pitam pošto neka Lakosta majica ... kaže prodavačica, 80 evara.
Morao sam da je pitam da li se drogira?
Pa toliko para za krpu može da da samo teška budalčina.
maksa83 maksa83 18:47 18.11.2020

Re: Извин'те,

Verujem da ima i rajfešlus, ja to video nisam, a ni znao da to postoji.

Nema bre 501 sa rajferšlusom, nikad bilo, nemoguće, zeznuli su kolektivno i alse i ajronmen - 501 sa rajferšlusom je 505.
maksa83 maksa83 18:48 18.11.2020

Re: Извин'те,

Uđem i ja u neku od tih prčvarnica sa truljama - o pitam pošto neka Lakosta majica ... kaže prodavačica, 80 evara.

Dada, za šta god da sam se u Parndorfu uhvatio da mi se kao svidelo uopšte nije imalo autlet cene, ni blizu.
gvozden1 gvozden1 18:49 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Možemo da biramo ili ovo ili Klintona.

Molim te nemoj, jedva sam ubedio benea (da li sam?) da mu ja ne biram Presednika, sad će da uleti sa AHAESAMREKO!!!


Ma reci mu da biramo za koga navijamo, ne glasno mi.

Mene je Srki za malo streljao što mu se mešam u izbore, a kad sam mu objasnio, poštedeo mi je život.

A kad se Srki ipak oladio, onako napaljen, sa Beneom nećeš imati nikakvih problema.
Razuman je on čovek, ipak je Trampa glasao, gde ćeš veći dokaz.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:52 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
I naravno, onda je neka budalčina odlučila da umesto rasferšlusa na 501 stavi dugmiće, pa otada moram da kupujem 511.

Od kad je sveta i veka 501 je sa dugmićima.

Doduše možda je Obaminim ukazom stavljen rajferšlus ali Tramp to nije stigao da rektifikuje. Zašto tom čoveku nisu dali još jednu šansu...



501 je samo sa dugmićima, sve drugo je varka.

Da, i Trampu treba dati 2 šaMsu.
haklberi_tom haklberi_tom 18:57 18.11.2020

Re: Извин'те,

apacherosepeacock
maksa83
I naravno, onda je neka budalčina odlučila da umesto rasferšlusa na 501 stavi dugmiće, pa otada moram da kupujem 511.

Od kad je sveta i veka 501 je sa dugmićima.

Doduše možda je Obaminim ukazom stavljen rajferšlus ali Tramp to nije stigao da rektifikuje. Zašto tom čoveku nisu dali još jednu šansu...



501 je samo sa dugmićima, sve drugo je varka.

Da, i Trampu treba dati 2 šaMsu.

Nisi u pravu!
Što se Trumpa tiče, Milan Novković kaže da će tu biti još svašta.
A ko zna, ako Milan ne?!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:02 18.11.2020

Re: Извин'те,

gvozden1
al da nešto zauzvrat ipak dobiješ..

Šta, recimo?
I odakle da crpimo tu nadu, iz iskustva sa onima čiji je predstavnik?

Reci, ili sestro, ćuti.

Tu mudrost, ma kad ti ja, pametna, kažem, ostavi za nekoga koga možeš da fasciniraš.


brate jel tebi toliko koncentracija pada da ne možeš ni dva posta da ispratiš..
nešto zvano članstvo u EU na grani i bespovratna pomoć i povoljni krediti u ruci oni realno dogovaraju iza zatvorenih vrata..
mogu i da odbiju..
za Trampa nije bilo ni tog nečega..

te praštaj buahahahaaaaaaaaaa burahhhaahhaaaaaaaa ali ti ne pratiš ni najprostije argumente a rasprvljavo bi..
i pričaš o iskustvo a iskustvo kaže da kad je Bajden bio u vladi Srbija nije bila na dnevnom redu..
no to sve na stranu..
nikakav problem nemam da kažeš evo ja ti kažem sad kad Bajden dođe najebali smo, desiće nam se to i to..
al ti nećeš..
a ja evo oću..
neće nam se desiti ništa osim ako ne pristanemo na priznanje Kosova..
ako pristanemo desiće nam se pare i uslovljeno članstvo.. pošto nam državu vode čobani potpisaće sporazum tako da će uslovi biti brojni i promjenjivi kako vrijeme bude odmicalo.. čobani neće uspjeti da isprate promjene..

e a sad evo ćemo imati 4 godine da vidimo hoće li to biti tako ili onako kako ti kažeš (pod uslovom da ikad išta i kažeš osim svi znamo i svi razumiju da Bajden za Srbiju ne valja a Tramp je valjao)..
blah
haklberi_tom haklberi_tom 19:06 18.11.2020

Re: Извин'те,

newimprovedtadejus
gvozden1
al da nešto zauzvrat ipak dobiješ..

Šta, recimo?
I odakle da crpimo tu nadu, iz iskustva sa onima čiji je predstavnik?

Reci, ili sestro, ćuti.

Tu mudrost, ma kad ti ja, pametna, kažem, ostavi za nekoga koga možeš da fasciniraš.


brate jel tebi toliko koncentracija pada da ne možeš ni dva posta da ispratiš..
nešto zvano članstvo u EU na grani i bespovratna pomoć i povoljni krediti u ruci oni realno dogovaraju iza zatvorenih vrata..
mogu i da odbiju..
za Trampa nije bilo ni tog nečega..

te praštaj buahahahaaaaaaaaaa burahhhaahhaaaaaaaa ali ti ne pratiš ni najprostije argumente a rasprvljavo bi..
i pričaš o iskustvo a iskustvo kaže da kad je Bajden bio u vladi Srbija nije bila na dnevnom redu..
no to sve na stranu..
nikakav problem nemam da kažeš evo ja ti kažem sad kad Bajden dođe najebali smo, desiće nam se to i to..
al ti nećeš..
a ja evo oću..
neće nam se desiti ništa osim ako ne pristanemo na priznanje Kosova..
ako pristanemo desiće nam se pare i uslovljeno članstvo.. pošto nam državu vode čobani potpisaće sporazum tako da će uslovi biti brojni i promjenjivi kako vrijeme bude odmicalo.. čobani neće uspjeti da isprate promjene..

e a sad evo ćemo imati 4 godine da vidimo hoće li to biti tako ili onako kako ti kažeš (pod uslovom da ikad išta i kažeš osim svi znamo i svi razumiju da Bajden za Srbiju ne valja a Tramp je valjao)..
blah

Čudnovato je kako neko može da bude toliki idiot da u svakom postu vređa sagovornika - s kojim bi, tobože, da razgovara!
Ili se drogira!

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:07 18.11.2020

Re: Извин'те,

gvozden1
maksa83
Možemo da biramo ili ovo ili Klintona.

Molim te nemoj, jedva sam ubedio benea (da li sam?) da mu ja ne biram Presednika, sad će da uleti sa AHAESAMREKO!!!


Ma reci mu da biramo za koga navijamo, ne glasno mi.

Mene je Srki za malo streljao što mu se mešam u izbore, a kad sam mu objasnio, poštedeo mi je život.

A kad se Srki ipak oladio, onako napaljen, sa Beneom nećeš imati nikakvih problema.
Razuman je on čovek, ipak je Trampa glasao, gde ćeš veći dokaz.


Vid sad ovog lažova! Ja sam te zamalo streljao samo kad si onomad hteo da mi oduzimaš pravo glasa na izborima u Srbiji, iako ja ne bih ni glasao, ali to sam ti oprostio odavno kad si zacvilio kako nisi ti to tako mislio, možda se nisi lepo izrazio, a već si i zaboravio gde je to bilo dok ti nisam pokazao šta si napisao crno na belo. Od tad te ja, kad kreneš da pričaš o slobodi govora, slobodi uopšte, ne shvatam baš ozbiljno, a nekad se i grohotom nasmejem kad zapeniš.

A za benea, ja bih skoro smeo da okladim da nije glasao za Trampa (mislim tolika budala ipak niko ovde nije, a mislim da on privatno trampa ne može da smisli). Pogotovu što to i nema neke vajde u Kaliforniji. Mada me je iznenadio sa onolikim virtue signalingom da je išao na glasačko mesto umesto da lepo i civilizovano glasa poštom. Verovatno ni masku nije nosio, i ljubio se se onim babama ispod MAGA kačketa koje su došle da ko kamikaze glasaju za Trampa, pa da umru (od korone).

Nego, evo sad vidim u Južnoj Dakoti - pomor, sad krive Sturgis reli, gde niko nije hteo da nosi maske (ili bar kacige). Žale se i ovi iz susednih država odakle su mahom došli bajkeri na tu svetkovinu i vratili se bolesni.





gvozden1 gvozden1 19:16 18.11.2020

Re: Извин'те,

nešto zvano članstvo u EU na grani i bespovratna pomoć i povoljni krediti

Za ono prvo nam ne treba on, to imamo (dodao bih i koji će nam)

Drugo, e ako je tako....

Samo, treba biti posebno netalentovan da i to, neke parice, ne izboksuješ u pregovorima u kojima pristaješ na nešto na šta niko ne pristaje.

I ti to zoveš dobitkom!

Sestro slatka, mani se ti politike.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:18 18.11.2020

Re: Извин'те,

haklberi_tom
apacherosepeacock
maksa83
I naravno, onda je neka budalčina odlučila da umesto rasferšlusa na 501 stavi dugmiće, pa otada moram da kupujem 511.

Od kad je sveta i veka 501 je sa dugmićima.

Doduše možda je Obaminim ukazom stavljen rajferšlus ali Tramp to nije stigao da rektifikuje. Zašto tom čoveku nisu dali još jednu šansu...



501 je samo sa dugmićima, sve drugo je varka.

Da, i Trampu treba dati 2 šaMsu.

Nisi u pravu!
Što se Trumpa tiče, Milan Novković kaže da će tu biti još svašta.
A ko zna, ako Milan ne?!


Drug Milan je rekao da su trampovci u pravu!
gvozden1 gvozden1 19:19 18.11.2020

Re: Извин'те,

Vid sad ovog lažova! Ja sam te zamalo streljao samo kad si onomad hteo da mi oduzimaš pravo glasa na izborima u Srbiji, iako ja ne bih ni glasao, ali to sam ti oprostio odavno kad si zacvilio kako nisi ti to tako mislio, možda se nisi lepo izrazio

Ne da nisam tako mislio, nisam tako ni napisao.
To tad, a sad, svako ko je glasao Bajdena treba mu oduzeti pravo glasa u Srbiji :)
loader loader 19:19 18.11.2020

Re: Извин'те,

haklberi_tom
loader
haklberi_tom

... .... ....



Mr Haklberi,
možete li malo da korigujete rečnik?
Dakle, bez uvreda, uličarskog stajlinga, ogavnih reči, nuđenja sexualnih aktivnosti...
Verujem da imate načina da komunicirate korektno.
Ako ne možete, recite.
Ok tako?

Mogu, ali - samo zbog tebe!
Zato što nisi loš čovek.
Da ti sada postavljam pitanje zašto opominješ mene koji sam reagovao na to što me je neki nadobudni budalčina pre toga oslovio konjinom (i još koječime vređao) - čemu!?
Ako ti to sam ne uviđaš.
No, pravo da ti kažem - svejedno mi je.

Ne treba da vršite detant zbog mene, već zbog opšteg vaspitanja (uspostavljanja što bolje vaspitanosti).
Da li sam ne loš čovek (mada ni ja sam to ne znam), nije relevantno, već samo kako nastupamo, da li delujemo uljudno...
Uviđam da i neki drugi blogeri u ovom nizu komentara skliznu u ne baš lep rečnik. Zašto ne reagujem na njihove izgrede isto kao i na vaše? Prvo, nisu istog intenziteta (vi ste prednjačili), drugo, oni se iskažu ponekad, a vi maltene redovno, tako da i neke koji inače nemaju običaj da govore gnusobe u dijalogu sa vama i vašim rečnikom bivaju uvučeni u neželjene alaLukas ispoljevine, treće, vi i oni imate isti tretman, tj. oni bi nekada, kao početnici na blogu takođe bili opominjani i onda bi se uredili, no, oni su se tada ponašali vaspitanije nego vi sada, kao početnik blogeraja, što znači da su ipak do sada zaradili neki pozitivan kredit da im se danas štošta može i oprostiti (ono kao Mesiju prva dva-tri gruba starta), četvrto, mada to sada nema veze sa komparacijom između vas i ostalih psovača (pa je pitanje je li ispravno nastavljati brojem četiri), iskreno vam hvala što ste uvažili moju sugestiju da malo dezinfikujete način svog nastupa ovde, što pod inercijom koju ste kroz komentare uhvatili zaista nije lako, peto, nije dobro što vas je "baš briga", jer to otvara sumnju (maltene strepnju) da ćete se možda ponovo opustiti, šesto, šteta je da skrljate svoj blogerski status tako brzo, jer se vidi da imate energiju, veštinu reči, misli..., samo što ste pojam opuštene i nesputane komunikacije shvatili na pogrešan način, pa ste tom svom pozitivnom potencijalu dodali gomilu ružnih stvari i ritnuli kofu, tj. prosuli svo mleko, sedmo, ... Ma, dovoljno je za ovaj čas.
.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:21 18.11.2020

Re: Извин'те,

gvozden1
nešto zvano članstvo u EU na grani i bespovratna pomoć i povoljni krediti

Za ono prvo nam ne treba on, to imamo (dodao bih i koji će nam)

Drugo, e ako je tako....

Samo, treba biti posebno netalentovan da i to, neke parice, ne izboksuješ u pregovorima u kojima pristaješ na nešto na šta niko ne pristaje.

I ti to zoveš dobitkom!

Sestro slatka, mani se ti politike.

aaaaaaaaaaaa ne ne..
nećeš se tako ivući..
to dal je tebi članstvo i pare za priznanje dobitak ili nije to je tvoja stvar..
o tome ne pričamo..
pričamo o tome koja je to šteta koju ti vidiš po Srbiju od Bajdenova predsjednikovanja?
pošto nam se Tramp već ispljuvao u usta i posrao po glavi..
a i da nije..
šta ti to tačno kao vidiš i sad bi da prodaš pod "bavljenje politikom u koju se ženska glava/sestra ne razumije"?
dakle jasno te pitam po treći put
šta kažeš da će se Srbiji desiti za Bajdena?

alselone alselone 19:25 18.11.2020

Re: Извин'те,

Najjevtiniji aulet sam našao u San Dijegu kod Benea, na jugu dole na samoj granici sa Tihuanom. Verovatno zbog Meksikanaca, cene su odlične.

A otišao sam ciljano da si kupim jednu stvar koja nije nikad na popusti a nije bila ni tu - starke. Deru i dalje i deru na celom svetu. Obaška što nisam pronašao one duboke zimske (logično) na koje sam se namerio.

OK za leviske, verovatno je moja greška. Ali bilo je tako da sam ušao u prodavnicu, rekao dajte mi 501 taj i taj broj, dali mi, nisam ni probao jer znam svoju veličinu i izašao. Tek sam kasnije shvatio da imaju cipzar.
gvozden1 gvozden1 19:27 18.11.2020

Re: Извин'те,

pričamo o tome koja je to šteta koju ti vidiš po Srbiju od Bajdenova predsjednikovanja?

Šteta bi se desila ako bi on insistirao na priznanju (što je poprilično verovatno) a Srbija odbijala (što je normalno)

Ušli bismo u klinč iz koga bismo imali štetu.

Za taj klinč su sa Trampom manje šanse.

Jel dovoljno konkretno, makar kao ono, bilo bi nekih para, kad ti kažem?
Milan Novković Milan Novković 19:28 18.11.2020

Re: Извин'те,

haklberi_tom
apacherosepeacock
maksa83
I naravno, onda je neka budalčina odlučila da umesto rasferšlusa na 501 stavi dugmiće, pa otada moram da kupujem 511.

Od kad je sveta i veka 501 je sa dugmićima.

Doduše možda je Obaminim ukazom stavljen rajferšlus ali Tramp to nije stigao da rektifikuje. Zašto tom čoveku nisu dali još jednu šansu...



501 je samo sa dugmićima, sve drugo je varka.

Da, i Trampu treba dati 2 šaMsu.

Nisi u pravu!
Što se Trumpa tiče, Milan Novković kaže da će tu biti još svašta.
A ko zna, ako Milan ne?!

Ne kažem, i ne znam

Može (bitna razlika) još da bude svašta, tj trka nije potpuno završena - pravnici su na razne strane, vrhovni sud je njihov, a menja ključne ljude u Pentagonu.

A polako se pojavljuju detalji na liniji Dominion Voting Systems (softver) - Smartmatic (joše veća firma, hardware sa firmwareon, umrežena poprilično sa Clinton Foundation, Soros’ Open Society, Nancy Pelosi) - u njojm kao ključna osoba koja je de-facto kontroliše) Lord Malloch Brown (nači MI6, kraljica) - posebno uvezan sa Džordžom Sorošem (prastari pajtosi, bio mu i u vrhu Quantum fonda) (btw imao je nešto posla i u Bosni, od mnogih mesta - dao sam link, da ne prepričavam).

Šansu za uzbudljivim nastavkom posebno nude promene u Pentagonu, pošto su brojne i ti novi su žilavi i jako opasni, a nisu pod palčevima Davos crowd (još, kad počnu da ti mlate lobvom pred očima i pretnjama da će ti ubiti decu malo se svako pokoleba, iako sa izgubljenim Pentagonom ni Cija više ne sme da se zafrkava previše)
loader loader 19:28 18.11.2020

Re: Извин'те,

alselone

Najjevtiniji aulet sam našao u San Dijegu kod Benea, na jugu dole na samoj granici sa Tihuanom. Verovatno zbog Meksikanaca, cene su odlične.

Ste gledali po srpskim buvljacima (koji se smatraju najsnabdevenijima na svetu)?

A otišao sam ciljano da si kupim jednu stvar koja nije nikad na popusti a nije bila ni tu - starke. Deru i dalje i deru na celom svetu. Obaška što nisam pronašao one duboke zimske (logično) na koje sam se namerio.


Eto.

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:30 18.11.2020

Re: Извин'те,

gvozden1
Vid sad ovog lažova! Ja sam te zamalo streljao samo kad si onomad hteo da mi oduzimaš pravo glasa na izborima u Srbiji, iako ja ne bih ni glasao, ali to sam ti oprostio odavno kad si zacvilio kako nisi ti to tako mislio, možda se nisi lepo izrazio

Ne da nisam tako mislio, nisam tako ni napisao.
To tad, a sad, svako ko je glasao Bajdena treba mu oduzeti pravo glasa u Srbiji :)


Znam, tako si se i onomad vadio.






loader loader 19:31 18.11.2020

Re: Извин'те,

promene u Pentagonu, pošto su brojne i ti novi su žilavi i jako opasni, a nisu pod palčevima


link
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:31 18.11.2020

Re: Извин'те,

gvozden1
pričamo o tome koja je to šteta koju ti vidiš po Srbiju od Bajdenova predsjednikovanja?

Šteta bi se desila ako bi on insistirao na priznanju (što je poprilično verovatno) a Srbija odbijala (što je normalno)

Ušli bismo u klinč iz koga bismo imali štetu.

Za taj klinč su sa Trampom manje šanse.

Jel dovoljno konkretno, makar kao ono, bilo bi nekih para, kad ti kažem?


jeste..
ali moraš onda da kažeš i kako će tačno da "insistira"?
da nam uvede sankcije? da nas bombarduje?
kako?
pošto ti je mogu reći da ne da neće da insistira nego naši mole da nam dozvole da priznamo zauzvrat dobijemo nešto (nismo čak tražili ni priznanje jer to odavno uopšte nije na stolu) a odgovara im se sa kušuj, jebe nam se za vaša priznanja, od članstva nema ništa..

alselone alselone 19:32 18.11.2020

Re: Извин'те,

Ste gledali po srpskim buvljacima (koji se smatraju najsnabdevenijima na svetu)?


devedesetih smo se snabdevali na buvaljaku u Subotici i od tada mi je dosta buvljaka.
Milan Novković Milan Novković 19:32 18.11.2020

Re: Извин'те,

srdjan.pajic
haklberi_tom
apacherosepeacock
maksa83
I naravno, onda je neka budalčina odlučila da umesto rasferšlusa na 501 stavi dugmiće, pa otada moram da kupujem 511.

Od kad je sveta i veka 501 je sa dugmićima.

Doduše možda je Obaminim ukazom stavljen rajferšlus ali Tramp to nije stigao da rektifikuje. Zašto tom čoveku nisu dali još jednu šansu...



501 je samo sa dugmićima, sve drugo je varka.

Da, i Trampu treba dati 2 šaMsu.

Nisi u pravu!
Što se Trumpa tiče, Milan Novković kaže da će tu biti još svašta.
A ko zna, ako Milan ne?!


Drug Milan je rekao da su trampovci u pravu!

Nisam

Al ako mora u jednoj rečenici - rekao sam, i godinama govorim, da je manja ukupna opasnost za svet i da ga zbog toga treba podržati - ovo kažem skoro svaki put

Pa ga slobodno pustiti niz vodu kad dođe bolji - ovo ne kažem svaki put, samo periodično osvežavam disklejmer
loader loader 19:34 18.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
Ste gledali po srpskim buvljacima (koji se smatraju najsnabdevenijima na svetu)?


devedesetih smo se snabdevali na buvaljaku u Subotici i od tada mi je dosta buvljaka.


Kako?!
Buvljak je neiscrpan, skoro kao blog.
loader loader 19:36 18.11.2020

Re: Извин'те,

Milan Novković

... da je manja ukupna opasnost za svet i da ga zbog toga treba podržati - ovo kažem skoro svaki put



Pitaju se tu nešto i proizvođači, i preprodavci - oružja.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:37 18.11.2020

Re: Извин'те,

loader
Milan Novković

... da je manja ukupna opasnost za svet i da ga zbog toga treba podržati - ovo kažem skoro svaki put



Pitaju se tu nešto i proizvođači, i preprodavci - oružja.


a i jedan i drugi zaboravljate da se ne umire samo od metka..
oće i od korone recimo..
al još mnogo više oće od siromaštva..

loader loader 19:38 18.11.2020

Re: Извин'те,

newimprovedtadejus
loader
Milan Novković

... da je manja ukupna opasnost za svet i da ga zbog toga treba podržati - ovo kažem skoro svaki put



Pitaju se tu nešto i proizvođači, i preprodavci - oružja.


a i jedan i drugi zaboravljate da se ne umire samo od metka..
oće i od korone recimo..
al još mnogo više oće od siromaštva..


Oće.
Ali to ne negira krvožedni uticaj oružara.
loader loader 19:39 18.11.2020

Re: Извин'те,

oće i od korone recimo..

Ili ćemo u nato,
ili u antivakcinaše.


Milan Novković Milan Novković 19:41 18.11.2020

Re: Извин'те,

loader
promene u Pentagonu, pošto su brojne i ti novi su žilavi i jako opasni, a nisu pod palčevima


link

A, to Preskočio sam dosta blogova, ovde "uleteo" na kometar numero 900, tu negde.

Ipak, iako ima neozbiljnih, evo sitnog linka:

Donald Trump isn’t just playing golf, he is purging the Pentagon

"... In the midst of the presidential election results, President Donald Trump undertook to purge the Pentagon of the rebel leaders. The first target was the Secretary of Defense, who kept lying to hide the real objectives of the general officers ..."

E sad, da poslušam svoj savet, za Marka Espera se znalo kakav je, tako da mi nije jasno zašto je onomad Tramp pristao da mu da tu ulogu - ili neka finta (35% verovatnoća), ili su mu uvrnuli ruka, a sad je sateran u ćošak i nema izbora.
gvozden1 gvozden1 19:43 18.11.2020

Re: Извин'те,

da nam uvede sankcije? da nas bombarduje?
kako?

Ne znam.
A da imaju načina da pritiskaju, znamo.
Ako treba da nagađam onda bih najpre tipovao na to iza zatvorenih vrata.
Stiskanje, pretnje za koje nikad niko ne može biti siguran da li će se ostvariti ili ne, i ne sme se igrati na kartu, ma jok, blefira.

U nekom sledećem nivou, nimalo neverovatnom, da, i sankcije.
Ne mora odmah 757 (rezolucija kojom su uvedene Slobi) možda nešto poput sankcija Dodiku.

I tako možemo da razrađujemo.

Veruješ da je to nemoguće?

Ili, kad su šanse za to veće, pod Bajdenom ili Trampom.
alselone alselone 19:43 18.11.2020

Re: Извин'те,

Buvljak je neiscrpan, skoro kao blog.


Ima li ludih gljiva? Danas sam naučio da se jedna od njih zove Psilocybe serbica ida je jedna od jačih.

Iz Crne Gore imamo uključenje eksperta. Doktore Docsumane, izvolite.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:44 18.11.2020

Re: Извин'те,

Milan Novković
Nisam

gvozden1
Ne da nisam tako mislio, nisam tako ni napisao.

cc
Ovaj Pajić jednom zine 2x slaže.
Bajdenovac.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:44 18.11.2020

Re: Извин'те,

loader
newimprovedtadejus
loader
Milan Novković

... da je manja ukupna opasnost za svet i da ga zbog toga treba podržati - ovo kažem skoro svaki put



Pitaju se tu nešto i proizvođači, i preprodavci - oružja.


a i jedan i drugi zaboravljate da se ne umire samo od metka..
oće i od korone recimo..
al još mnogo više oće od siromaštva..


Oće.
Ali to ne negira krvožedni uticaj oružara.


dobro evo i da nacrtam..
Trampova politika košta recimo svijet nekih 1pp BDP-a.. ili nekih trilion dolara..
svaki put kad svijet ne uspije da poraste za trilion od gladi umre možda nekih 100 miliona ljudi (dobrim dijelom djece)..
na to dodaj još i koliko će da ih umre kad im dotadašnje farme postanu pustinje, kad im lokalni bunari presuše, kad im kuće odu niz klizište..
tu bi morala da malo potrošim vremena ali bi se opet radilo svakako o milionskim iznosima..
Tramp bira da kaže boli me stojko.. to se ne dešava u Americi i ja neću da učestvujem niukakvom programu koji bi to probao da zaustavi..
štaviše, oću da doprinesem da se intenziviraju politike koje sve navedeno ubrzavaju..
al to se naravno vama čini kao ma jok, to je teorija zavjere, koja pustinja, đe presušio izvor vode.. nema to veze..

loader loader 19:47 18.11.2020

Re: Извин'те,

Milan Novković

A, to Preskočio sam dosta blogova, ovde "uleteo" na kometar numero 900, tu negde.


Ništa lično (mada znam da se drulčije i nije shvatilo).
Cilj je sačuvati jezik od svođenja na 100-200 reči. Od kojih je barem 20 "jako". :)


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:47 18.11.2020

Re: Извин'те,

gvozden1
da nam uvede sankcije? da nas bombarduje?
kako?

Ne znam.
A da imaju načina da pritiskaju, znamo.
Ako treba da nagađam onda bih najpre tipovao na to iza zatvorenih vrata.
Stiskanje, pretnje za koje nikad niko ne može biti siguran da li će se ostvariti ili ne, i ne sme se igrati na kartu, ma jok, blefira.

U nekom sledećem nivou, nimalo neverovatnom, da, i sankcije.
Ne mora odmah 757 (rezolucija kojom su uvedene Slobi) možda nešto poput sankcija Dodiku.

I tako možemo da razrađujemo.

Veruješ da je to nemoguće?

Ili, kad su šanse za to veće, pod Bajdenom ili Trampom.


ma ti ne možeš da razrađuješ jer predstave nemaš na koji način se može pritiskati..
a ja ti kažem da ih bole stojko za nas i naša priznanja..
i da smo mi ti koji nudimo priznanje i na kraju će ga somovi i dati a zauzvrat će dobiti olovku..
jer je to taj kalibar..
a tebi će prepričati kako su to uradili pod pritiskom.. natjerao ih Bajden..
i ti ćeš povjerovati..
sve misleći kako se ti "razumiješ u politiku"
gedza.73 gedza.73 19:48 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Ja sa tim autletima generalno nemam puno sreće, u Palmanovi nikad nisam našao nešto što bi mi se specijalno svidelo, još neki kome nisam zapamtio ime, i isto onaj Parndorf, sve je onaaako ali ovaj je bio drugačiji.

Imaju i oni Željka M-a omiljenu marku P. Plein


Sve mogu da razumem ali da 'ono' neko obuče na sebe i po onim cenama... bolje da stavi semafor na glavu a da mu idu slova 'ja imam pare' nego one šljokice.
Milan Novković Milan Novković 19:49 18.11.2020

Re: Извин'те,

newimprovedtadejus
loader
Milan Novković

... da je manja ukupna opasnost za svet i da ga zbog toga treba podržati - ovo kažem skoro svaki put



Pitaju se tu nešto i proizvođači, i preprodavci - oružja.


a i jedan i drugi zaboravljate da se ne umire samo od metka..
oće i od korone recimo..
al još mnogo više oće od siromaštva..


Trivija - Italijani ovih dana uzeli mnogo starih uzoraka krvi (cancer oboleli - tako imali na raspolaganju, ta grupa što je uradila sad posao) i našli Covid19 (SARS-Cov2, ili kako li se zvaše virus) antitela u mnogima unazad u Sep 2019.

To se uklapa u neke rane netrivijalne analize, ali su ih davno još prigušili, Tramp galamio, pa se zaboravilo da ...

... razne virusne linije vuku u prošlost u jednu tačku u prostor-vremenu - US krajem leta 2019.
loader loader 19:50 18.11.2020

Re: Извин'те,

newimprovedtadejus

Trampova politika košta recimo svijet nekih 1pp BDP-a.. ili nekih trilion dolara..
svaki put kad svijet ne uspije da poraste za trilion od gladi umre možda nekih 100 miliona ljudi (dobrim dijelom djece)..


Proizvodnja uređaja na kome kucate ove komentare košta xxy dolara i života, a plastika koja nakon kraja njihove upotrebe dospe u tlo, reke i okeane napravi štetu koja je sve neizmernija, jer je tih živih elemenata svakog minuta sve manje. Dakle, zavisi koji vam se kontekst više sviđa radi dijalogiziranja u datoj situaciji.

Može još tragičnije, ali neću da vas obeshrabrujem još više.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:51 18.11.2020

Re: Извин'те,

Milan Novković

... razne virusne linije vuku u prošlost u jednu tačku u prostor-vremenu - US krajem leta 2019.


moguće no ne vidim na koji način relevatno za činjenicu da Tramp nije htio niti da sarađuje niti da predvodi bilo kakav međunarodni dogovor po bilo kom pitanju..
pa tako ni pitanju kako da globalno rješimo problem pandemije..
pa ga nismo ni rješili..
em krepavamo od bolesti em krepavamo (i tek ćemo) od gladi..
teško mi je da zamislim da je scenario mogao biti gori od opšteg haosa u kom smo se našli
loader loader 19:52 18.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
Buvljak je neiscrpan, skoro kao blog.


Ima li ludih gljiva? Danas sam naučio da se jedna od njih zove Psilocybe serbica ida je jedna od jačih.



Kažu, sve su gljive jestive.

Ostatak znate. :)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:54 18.11.2020

Re: Извин'те,

loader
newimprovedtadejus

Trampova politika košta recimo svijet nekih 1pp BDP-a.. ili nekih trilion dolara..
svaki put kad svijet ne uspije da poraste za trilion od gladi umre možda nekih 100 miliona ljudi (dobrim dijelom djece)..


Proizvodnja uređaja na kome kucate ove komentare košta xxy dolara i života, a plastika koja nakon kraja njihove upotrebe dospe u tlo, reke i okeane napravi štetu koja je sve neizmernija, jer je tih živih elemenata svakog minuta sve manje. Dakle, zavisi koji vam se kontekst više sviđa radi dijalogiziranja u datoj situaciji.

Može još tragičnije, ali neću da vas obeshrabrujem još više.


pa pošto je to sve tako treba u Trampovom maniru zabiti prste u uši i vikati tralallala?
ili još ima vremena da se nešto ipak pokuša uraditi?
ja mislim da vremena još ima i ako ništa da trebamo pomrjeti pokušavajući..
a to i dalje može jedino međunarodnim dogovorom..
bez dogovora ne može sigurno..
u tom su smislu Trampovi svijeta nikakvo rješenje.. bukvalno onda možemo i da raspustimo vlade i prepustimo se haosu..
pa šta bude
gvozden1 gvozden1 20:00 18.11.2020

Re: Извин'те,

a ja ti kažem da ih bole stojko za nas i naša priznanja..i da smo mi ti koji nudimo priznanje

Ovo je politika za pred prodavnicu.
Ta spektakularna znanja samo oni poseduju.

Čuj, njih ne interesuje nego Srbija nudi priznanje, a oni neće da prihvate.

Sestro, poslušaj ti ipak onaj savet, mani se ovoga
(ili idi pred radnju, neku manju, tamo će da te dočekaju ko svoju)
Milan Novković Milan Novković 20:03 18.11.2020

Re: Извин'те,

newimprovedtadejus
Milan Novković

... razne virusne linije vuku u prošlost u jednu tačku u prostor-vremenu - US krajem leta 2019.


moguće no ne vidim na koji način relevatno za činjenicu da Tramp nije htio niti da sarađuje niti da predvodi bilo kakav međunarodni dogovor po bilo kom pitanju..
pa tako ni pitanju kako da globalno rješimo problem pandemije..
pa ga nismo ni rješili..
em krepavamo od bolesti em krepavamo (i tek ćemo) od gladi..
teško mi je da zamislim da je scenario mogao biti gori od opšteg haosa u kom smo se našli

Moram opet

Ja mislim da ja Trump štetočina koja će unazaditi napredak čovečanstva, i Evrope posebno podosta, tom tučom i sankcijama gde:

- Samo Kinezi imaju full 5G stack (jako bitna tehnologija zbog low-latencies, otvara tehnološki skok u aplikacijama širokog spektra - real-time aplikacije na WAN nivou) i on uvrće Evropi ruku da ga ne koriste

- Već eksperimetišu i sa 6G - beže svetu, dok ameri ne daju Evropi da napreduje (ajd kilava je i Evropa)

- Ovako će samo naterati Kineze da se sami snađu oko poluprovodničke tehnologije (lukavi, pre sankcija nakupili dosta 5nm čipova i sad, bar kratko vreme, imaju najmoćniji mobilni na svetu)

- Misteriozno je gorela i ona holandska xUV (Extreme UV) litografija kako je poželela da se udruži sa Kinezima, onaj topological semiconductor kinez u US got suicided, Tajvan to ionako jedini sve ubacuje u realne čipove i samo je prividno US igrač (treba biti naivan pa misliti da Kinezi neće od Tajvana na kraju dobiti sve što treba)

Tj Tramp ubrzava Kinu u vreme kad ima efikasnijih win-win načina.

Ono što ja "PRIČAM" je da su ovi drugi u Iraku, npr, samo ubili, direktno ili indirektno, preko milion ljudi - i i dalje mimaju imperijalističke ambicije, iako beznadežne, što vuče na opasnost da ubiju još mnogo više.

To je ukratko, ako sam nešto zaboravio ne znači da ga se ne bih setio ako bih se raspisao (lažem, ne umem ja baš da se raspišem)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:05 18.11.2020

Re: Извин'те,

gvozden1
a ja ti kažem da ih bole stojko za nas i naša priznanja..i da smo mi ti koji nudimo priznanje

Ovo je politika za pred prodavnicu.
Ta spektakularna znanja samo oni poseduju.

Čuj, njih ne interesuje nego Srbija nudi priznanje, a oni neće da prihvate.

Sestro, poslušaj ti ipak onaj savet, mani se ovoga
(ili idi pred radnju, neku manju, tamo će da te dočekaju ko svoju)


to uzmi da lažem slobodno..
ostaje ti da nemaš nikakvu predstavu šta i kako tačno sankcije rade..
pa ti sutra mogu poturiti kakvu hoćeš priču o "pritiscima" i "prijetnjama" i ti ćeš to pokusati..
jer nemaš načina da prozreš šta je zaista moglo a šta nije moglo da se desi..
gvozden1 gvozden1 20:07 18.11.2020

Re: Извин'те,

newimprovedtadejus
gvozden1
a ja ti kažem da ih bole stojko za nas i naša priznanja..i da smo mi ti koji nudimo priznanje

Ovo je politika za pred prodavnicu.
Ta spektakularna znanja samo oni poseduju.

Čuj, njih ne interesuje nego Srbija nudi priznanje, a oni neće da prihvate.

Sestro, poslušaj ti ipak onaj savet, mani se ovoga
(ili idi pred radnju, neku manju, tamo će da te dočekaju ko svoju)


to uzmi da lažem slobodno..
ostaje ti da nemaš nikakvu predstavu šta i kako tačno sankcije rade..
pa ti sutra mogu poturiti kakvu hoćeš priču o "pritiscima" i "prijetnjama" i ti ćeš to pokusati..
jer nemaš načina da prozreš šta je zaista moglo a šta nije moglo da se desi..

Ma sve važi.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:10 18.11.2020

Re: Извин'те,

Milan Novković

Ono što ja "PRIČAM" je da su ovi drugi u Iraku, npr, samo ubili, direktno ili indirektno, preko milion ljudi - i i dalje mimaju imperijalističke ambicije, iako beznadežne, što vuče na opasnost da ubiju još mnogo više.

To je ukratko, ako sam nešto zaboravio ne znači da ga se ne bih setio ako bih se raspisao (lažem, ne umem ja baš da se raspišem)


ja ipak vjerujem da se to ponoviti neće..
a ostaje činjenica da će glad i siromaštvo ubiti znatno više..
reda veličine 100 puta više..
e sad smrt od gladi, pothranjenjenosti i trivijalnih bolesti poput dijareje prosto nije filmična..
ali možeš dosta pouzdano da ocjeniš koliko svaki izolacionista poveća broj tako umrlih..
a mi smo sad nažalost u tački kad to više ne možeš da zaustaviš bez aktivnih i koordiniranih politika usmjerenih na zaustavljanje te stvari..
budelesanje raznih Trampova ništa ne pomaže..
ne kažem ni da je uspjeh siguran samo da se mi lijepo dogovorimo.. nekad je bolje ne raditi ništa.. ali ovo sad nije to nekad to sam poprilično sigurna..
što više hladnih i razumnih glava to bolje..
Trampovi tu ne rade posao

loader loader 20:12 18.11.2020

Re: Извин'те,

ili još ima vremena da se nešto ipak pokuša uraditi?


Nema.

Haosu se nećemo prepustiti.


haklberi_tom haklberi_tom 20:13 18.11.2020

Re: Извин'те,

loader
haklberi_tom
loader
haklberi_tom

... .... ....



Mr Haklberi,
možete li malo da korigujete rečnik?
Dakle, bez uvreda, uličarskog stajlinga, ogavnih reči, nuđenja sexualnih aktivnosti...
Verujem da imate načina da komunicirate korektno.
Ako ne možete, recite.
Ok tako?

Mogu, ali - samo zbog tebe!
Zato što nisi loš čovek.
Da ti sada postavljam pitanje zašto opominješ mene koji sam reagovao na to što me je neki nadobudni budalčina pre toga oslovio konjinom (i još koječime vređao) - čemu!?
Ako ti to sam ne uviđaš.
No, pravo da ti kažem - svejedno mi je.

Ne treba da vršite detant zbog mene, već zbog opšteg vaspitanja (uspostavljanja što bolje vaspitanosti).
Da li sam ne loš čovek (mada ni ja sam to ne znam), nije relevantno, već samo kako nastupamo, da li delujemo uljudno...
Uviđam da i neki drugi blogeri u ovom nizu komentara skliznu u ne baš lep rečnik. Zašto ne reagujem na njihove izgrede isto kao i na vaše? Prvo, nisu istog intenziteta (vi ste prednjačili), drugo, oni se iskažu ponekad, a vi maltene redovno, tako da i neke koji inače nemaju običaj da govore gnusobe u dijalogu sa vama i vašim rečnikom bivaju uvučeni u neželjene alaLukas ispoljevine, treće, vi i oni imate isti tretman, tj. oni bi nekada, kao početnici na blogu takođe bili opominjani i onda bi se uredili, no, oni su se tada ponašali vaspitanije nego vi sada, kao početnik blogeraja, što znači da su ipak do sada zaradili neki pozitivan kredit da im se danas štošta može i oprostiti (ono kao Mesiju prva dva-tri gruba starta), četvrto, mada to sada nema veze sa komparacijom između vas i ostalih psovača (pa je pitanje je li ispravno nastavljati brojem četiri), iskreno vam hvala što ste uvažili moju sugestiju da malo dezinfikujete način svog nastupa ovde, što pod inercijom koju ste kroz komentare uhvatili zaista nije lako, peto, nije dobro što vas je "baš briga", jer to otvara sumnju (maltene strepnju) da ćete se možda ponovo opustiti, šesto, šteta je da skrljate svoj blogerski status tako brzo, jer se vidi da imate energiju, veštinu reči, misli..., samo što ste pojam opuštene i nesputane komunikacije shvatili na pogrešan način, pa ste tom svom pozitivnom potencijalu dodali gomilu ružnih stvari i ritnuli kofu, tj. prosuli svo mleko, sedmo, ... Ma, dovoljno je za ovaj čas.
.

Nisi u pravu!
Da ti objašnjavam!?
Čemu?
loader loader 20:15 18.11.2020

Re: Извин'те,

Nisi u pravu!
Da ti objašnjavam!?
Čemu?

Može.
Prvi i jedini uslov je da bude bez nedoličnosti.
haklberi_tom haklberi_tom 20:18 18.11.2020

Re: Извин'те,

gvozden1
newimprovedtadejus
gvozden1
a ja ti kažem da ih bole stojko za nas i naša priznanja..i da smo mi ti koji nudimo priznanje

Ovo je politika za pred prodavnicu.
Ta spektakularna znanja samo oni poseduju.

Čuj, njih ne interesuje nego Srbija nudi priznanje, a oni neće da prihvate.

Sestro, poslušaj ti ipak onaj savet, mani se ovoga
(ili idi pred radnju, neku manju, tamo će da te dočekaju ko svoju)


to uzmi da lažem slobodno..
ostaje ti da nemaš nikakvu predstavu šta i kako tačno sankcije rade..
pa ti sutra mogu poturiti kakvu hoćeš priču o "pritiscima" i "prijetnjama" i ti ćeš to pokusati..
jer nemaš načina da prozreš šta je zaista moglo a šta nije moglo da se desi..

Ma sve važi.


Čekaj!
Ona tebi kaže da si glup i da ne možeš ništa da shvatiš i da ćeš pokusati svako objašnjenje koje ti se bude poturilo!?
Jebote!
Fantastični su mi ljudi (i žene, da prosti Filip) koji sa takvom samouverenošću mokre po drugim ljudima.
haklberi_tom haklberi_tom 20:19 18.11.2020

Re: Извин'те,

loader
Nisi u pravu!
Da ti objašnjavam!?
Čemu?

Može.
Prvi i jedini uslov je da bude bez nedoličnosti.

Ne može!
Jer - ja na ničije uslove ne pristajem.

loader loader 20:24 18.11.2020

Re: Извин'те,

haklberi_tom
Ne može!
Jer - ja na ničije uslove ne pristajem.

Dobro.
Poštujem vaš ponosit stav.


loader loader 20:26 18.11.2020

Re: Извин'те,


Nego !!


Opasno se približio početak utakmice između Srbije i bratske nam Rusije.

Da se zna šta je ukoliko me u sledećih dva sata nema (u smislu imperativnih odgovaranja na neke re-komentare).



P.S.-
Da li igrati na naše? Mislim se, jednom i ćorava koka mora da ...
gvozden1 gvozden1 20:33 18.11.2020

Re: Извин'те,


Čekaj!
Ona tebi kaže da si glup i da ne možeš ništa da shvatiš i da ćeš pokusati svako objašnjenje koje ti se bude poturilo!?
Jebote!
Fantastični su mi ljudi (i žene, da prosti Filip) koji sa takvom samouverenošću mokre po drugim ljudima.

Pa šta da radim? :)

Da nekoga ko tvrdi da Srbija nudi priznanje, moli da ga prihvate, a ovi neće, ubeđujem da nije u pravu?
Milan Novković Milan Novković 20:48 18.11.2020

Re: Извин'те,

newimprovedtadejus
Milan Novković

Ono što ja "PRIČAM" je da su ovi drugi u Iraku, npr, samo ubili, direktno ili indirektno, preko milion ljudi - i i dalje mimaju imperijalističke ambicije, iako beznadežne, što vuče na opasnost da ubiju još mnogo više.

To je ukratko, ako sam nešto zaboravio ne znači da ga se ne bih setio ako bih se raspisao (lažem, ne umem ja baš da se raspišem)


ja ipak vjerujem da se to ponoviti neće..
a ostaje činjenica da će glad i siromaštvo ubiti znatno više..
reda veličine 100 puta više..
e sad smrt od gladi, pothranjenjenosti i trivijalnih bolesti poput dijareje prosto nije filmična..
ali možeš dosta pouzdano da ocjeniš koliko svaki izolacionista poveća broj tako umrlih..
a mi smo sad nažalost u tački kad to više ne možeš da zaustaviš bez aktivnih i koordiniranih politika usmjerenih na zaustavljanje te stvari..
budelesanje raznih Trampova ništa ne pomaže..
ne kažem ni da je uspjeh siguran samo da se mi lijepo dogovorimo.. nekad je bolje ne raditi ništa.. ali ovo sad nije to nekad to sam poprilično sigurna..
što više hladnih i razumnih glava to bolje..
Trampovi tu ne rade posao


Moguće je da se neće ponoviti.

Ipak, jedna od prvih stvari koji je "Biden" (nije on, naravno, on je na neurodegenerativnom putu pošto mu se takva starost zadesila) rekao je da se vraćaju na Bliski Istok i na dalju borbu za hegemonijom. (i ja mislim da bi im to sada bilo teže, tj mislim da su, nemušno, svi svesni da je hegemonija isotija).

Trampa niko ne koristi kao moralni uzor, on je samo jedna od dve opcije, oni bolji što ga podržavaju u US kažu da mu je spoljna politika gangsterska (i baš to misle).

Ali on je izdao naloge da se neke trupe vrate u US onomad, i ovih dana je Mark Esper priznao (de facto) da su ga lagali na tu temu - otud smene u Pentagonu (na prvi pogled).

Što se tiče štete što je Tramp napravio u 4 godine "deplorables" mu opraštaju, oni mu veruju u "Amercia First" mantru. To je kratko vreme, protiv jako moćnog neprijatelja.

Evo ti poslednje "deplorabe" svedočanstvo jedne žene tamo - ja sam ovakvih, i jačih, pročitao mnogo, ali ovo je pri ruci pošto je objavljeno pre par dana:

"... I was born at the end of Gen X … and grew up in a middle class town. Life was good … Our home was modest, but we went on vacations, had 2 cars … I grew up thinking that being an American was the greatest gift … As an adult, I have witnessed the world I grew up in fall to ruin. I have watched as our currency and our economy have been shamelessly corrupted beyond redemption.

I have watched my blue collar husband get up at an ungodly hour every day and come home with an aching back that we pray will hold out long enough to get him to old age in one piece. Outside of shoes, socks and underwear, almost everything my family wears was bought used. We’ve been on one vacation in 12 years … We don’t have cell phones … We hardly ever eat out. What I just described is life on 60K a year without going into debt. We working stiffs are on our own. We will be working until we die, because the Social Security we’ve been forced to pay into, has also been robbed from under us.

I watched as my family’s health insurance was gutted and destroyed. I have watched as education, which was already sketchy when I was a kid, became an all-out joke of wholly unmathematical math, gold stars for all, and self-loathing anti-Americanism. My family has taken an enormous financial hit as I stay home to home school our child.

I’ve sat by and held my tongue as I was called deplorable and I’ve been called a racist and a xenophobe and a chump and even an “ugly folk.” I’ve been told that I have privilege, and that I have inherent bias because of my skin colour, and that my beloved husband and father are part of a horrible patriarchy. Not one goddamn bit of that is true, but if I dare say anything about it, it will be used as evidence of my racism and white fragility. And now I have watched as people who hate me and mine – and call for our destruction blatantly and openly stole the election and then gaslighted us – and told us that it was honest and fair.

I am done. Don’t ask me to pledge to the flag, or salute the troops, or shoot fireworks on the 4th. It’s a sick, twisted, heart-breaking joke, this bloated, unrecognizable corpse of a republic that once was ours.

I am not alone. Not sure how things continue to function when millions of citizens no longer feel any loyalty to, or from, the society they live in. I was raised to be a lady, and ladies don’t curse, but fu*k these mother**kers to hell and back, for what they’ve done to me, and mine, and my country. All we Joe Blow Americans ever wanted was a little patch of land to raise a family, a job to pay the bills, and at least some illusion of freedom, and even that was too much for these human parasites. They want it all, mind, body and soul. Damn them. Damn them all
...."

Gen X u US ima oko 65 miliona, a nisu samo oni nadrljali, i to se dešava decenijama.

Oni Trampa vide kao nekog ko pokušava da im pomogne, nisu slepi na njegove budalaštine, nego ga vide kao nekog ko im nudi neku malu nadu.
maksa83 maksa83 21:07 18.11.2020

Re: Извин'те,

I watched as my family’s health insurance was gutted and destroyed. I have watched as education, which was already sketchy when I was a kid, became an all-out joke of wholly unmathematical math, gold stars for all, and self-loathing anti-Americanism.


Autošovinistički Slučajni Amerikanci!!!!!!

Kad sam se već zaleteo sa uskličnicima:

Kanye 2024!!!!


Milan Novković Milan Novković 21:19 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
I watched as my family’s health insurance was gutted and destroyed. I have watched as education, which was already sketchy when I was a kid, became an all-out joke of wholly unmathematical math, gold stars for all, and self-loathing anti-Americanism.


Autošovinistički Slučajni Amerikanci!!!!!!

Kad sam se već zaleteo sa uskličnicima:

Kanye 2024!!!!




Al tek sledeći pasus:

"... I’ve sat by and held my tongue as I was called deplorable and I’ve been called a racist and a xenophobe and a chump and even an “ugly folk.” I’ve been told that I have privilege, and that I have inherent bias because of my skin colour, and that my beloved husband and father are part of a horrible patriarchy. Not one goddamn bit of that is true, but if I dare say anything about it, it will be used as evidence of my racism and white fragility ..."

Ona je emotivnija, al čitao sam jednog novinara koji je to u dosta reči elokventno dočarao ne bi mu ni Tolstojevski to bolje uradio - on je rođen i odrastao među "deplorables" ali se izmigoljio, školovao pa postao vrlo pismen novinar.

Mrzi me da ga sad tražim (zaboravio ime pa je to 5-10 minuta prelistavanja i guglovanja) ali je dobar primer koliko mi sa ograničenim znanjem slabo kapiramo i pored dobrih namera.

A ovde jednom čitam filozofa, jako dobar, koji je kao klinac bio debeo - trivijalan "slučaj" na prvi pogled, al on to na 5-10 stranica dofati i opiše - da se smrzneš koliko mi ne kapiramo šta to znači biti u tužim cipelama.

Na kraju krajeva, mi smo dobro prošli na početku bloga dok su drugosrbijanci uterivali raju u red.

Uglavnom sam vam, zbog posla, samo preleteo taj "slučajni" blog, al pofatao sam nešto od "definicija"
Milan Novković Milan Novković 21:23 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
...
Kanye 2024!!!!

O njegovoj pojavi, nažalost, ne znam ništa.

Al ću da "pratim" Tuckera Carlsona i Ron Polovog sina od ovih, i onu sa Havaja od onih (bio bih demokrata ovom prilikom da im je ona bila predstavnik, al nije imala šanse, verovatno nema ni dalje)
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:28 18.11.2020

Re: Извин'те,

apacherosepeacock
Milan Novković
Nisam

gvozden1
Ne da nisam tako mislio, nisam tako ni napisao.

cc
Ovaj Pajić jednom zine 2x slaže.
Bajdenovac.



Ne razumem što si ti toliko nadrndana. Nisam slagao nijednom, ono prvo nisi razumela, odnosilo se na čarlijev uobičajeni ulizivački komentar (drug tito je rekao...), a ovo drugo je huči zaista predlagao, da se nama iz dijaspore ospori glas ako isti može da dovede do neke promene (koja nije njemu po volji).

Ajde, leba ti, malo otpusti gedoru, snizi ton ako možeš, postaješ neprijatna.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:05 12.11.2020

Ružičasta metastaza

Posle ove kolumne, malo se šta po tom pitanju ima dodati.

solo solo 15:40 12.11.2020

Re: Ružičasta metastaza

Znam, lako mogu da uslede zvanične reakcije - Eto, sam je rekao da nije gledao, a komentariše. I, takvi će nama da drže pridike. Ali narod dobro prepoznaje ko je ko i ...


Eto sam je rekao da nije gledao i ajd' što komentariše ali piše blog o nečemu što nije gledao i pritom je krajnje ozbiljan.

Vrhunska perverzija mora se odati priznanje.

Dočim ništa niste propustili mr Loader osim ako niste zaljubljenik u reprize jeftinih lobotomija. Šteta što je to naša realnost. Ako se smatrate hendikepiranim zbog tog propusta sa velikim zadovoljstvom ću vam poslati snimak cele emisije.
Možda i promenite mišljenje. Hu kerz


angie01 angie01 15:48 12.11.2020

Re: Ružičasta metastaza

Posle ove kolumne, malo se šta po tom pitanju ima dodati.

procitala sam jos juce-to je to.

pri tome, svako ko ima ideju da je taj lukasov nedopustiv nastup bio slucajan i deo njegovog uobicajenog folkora-gresi,...on je samo glasnogovnornik onoga ko ga poslao da sve to "spontano" izvede,...a to sto su svi ostali u studiju gledali u pod, kao da su im iskljucene baterije, sa sve prepravljenom voditeljkom koja neubedljivo reaguje,samo govori o dnu na kome se koprcamo.mi smo jedno duboko posrnulo drustvo,bez adekvatne reakcije javnosti.
shmoo shmoo 16:22 12.11.2020

Re: Ružičasta metastaza

angie01

bez adekvatne reakcije javnosti.



Које јавности? Шта је то јавност у Србији данас?

Када је пронађеш, јави ми молим те где је.

Ја је тражим деценијама, али је не налазим нити је чујем. Ту јавност. Чујем само неки ехо у празној пећини... Али то сигурно није јавност.

loader loader 20:01 12.11.2020

Re: Ružičasta metastaza

angie01

on je samo glasnogovnornik



Telal :)

shmoo shmoo 20:43 12.11.2020

Re: Ružičasta metastaza

loader
angie01

on je samo glasnogovnornik



Telal :)




А је л' се под јавношћу у Србији подразумевају телевизије и друштвене мреже?


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana