Reč i slika

Bosno moja!

Filip Mladenović RSS / 16.11.2020. u 02:45

Da, u pravu je mladi Draško Stanivuković: "Banja Luka će biti grad u kojem ćete napredovati bez članske karte!"

Balkanski domino efekat smenjivanja lokalnih autokrata i nacionalista  juče se nastavio i u Bosni i Hercegovini.

Nakon smene Gruevskog u Makedoniji, Djukanovića u Crnoj Gori, Tačija na Kosovu, evo i Dodik je pao u Banja Luci.

Ni Izetbegović nije prošao bolje, izgubivši u bosanskoj prestonici i tešeći se floskulom: "Izgubili smo  Sarajevo, ali ne i BiH!"

Ostaje nada da se Bosna i Hercegovina, zahvaljujući pre svega mladim, školovanim i istorijskim mitovima neopterećenim političarkama i političarima polako ali sigurno vraća najboljim stranicama svoje evropske i balkanske sudbine.

I na kraju, samo da podsetim da su za nepune 2 godine izbori u Beogradu, koje AV režim sigurno gubi!

Domino efekat se nastavlja...



Komentari (492)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 18:52 19.11.2020

Dobra analiza izbora

Da se manemo neozbiljnih priča, moj drugar je napisao jako dobru analizu izbora u BiH.
Mlad, obrazovan i veoma upućen čovek.

Koga zanima, postavljam link.

Link
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:36 19.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Tekst Rajka Petrovića pati od hronične, patrijarhalne i konzervativne boljke, oličene u onoj čuvenoj poslovici: "Čije ovce, toga i livada."

BiH će biti i gradjanska i višenacionalna država, i u harmoniji ta dva principa je njena spokojna evropska budućnost, kao članica NATO.

A kada 2030. sve bivše YU republike budu punopravne članice EU, likovi poput Bakira, Čovića i Dodika biće samo ružna uspomena.

Baš kao što su sada Alija, Radovan i onaj nesretni Slobodan Praljak, koji je srušio simbol Mostara, pa popio otrov usred suda za ratne zločine u Hagu, samo ružna uspomena u blistavoj Bosni.
predatortz predatortz 19:44 19.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

BiH će biti i gradjanska i višenacionalna država, i u harmoniji ta dva principa je njena spokojna evropska budućnost, kao članica NATO.


Zar ne misliš da bi o tome trebalo da odlučuju njeni građani?
A građani BiH, iz reda srpskog i hrvatskog naroda, takvo uređenje ne žele.
Jako dobro znaju i zbog čega. Pod firmom građanske države BiH bi brzo postala muslimanska država.
Tezu o građanskoj Bosni najviše zagovaraju ekstremni muslimanski krugovi i kukavičija jaja, čankolizi poput Komšića(koji je na ovim izborima pukao kao oblanda i dokazalo se da u hrvatskim opštinama nema nikakav uticaj) i naše ovdašnje sramote, Čedomira Jovanovića.
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:56 19.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Uzeću za ovaj odgovor primer grada Beča, prestonice Austrije, članice EU.

Kao što svi znamo, u Beču živi i radi veliki broj Srpkinja i Srba, Bošnjakinja i Bošnjaka, Hrvatica i Hrvata.

I gle čuda!? Svi nabrojani u Beču nemaju svoje teritorije i kojekakve entitete i niko se ne buni. Naprotiv, sve ih je više, jer dolaze novi sugradjani iz ove i ovakve BiH.

Odgovor se nameće sam od sebe!
predatortz predatortz 20:38 19.11.2020

Re: Dobra analiza izbora


Odgovor se nameće sam od sebe!


Da, nameću se.

A) mnogo si glup, pa mešaš babe i žabe
B) nisi glup, gore je od toga
stemajz stemajz 21:08 19.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

predatortz



хе, сад видим да је овај проседи лик иза драшка - зет у мојој фамилији... :)

а није случајно ту у кадар упао, него је са овим драшком у екипи, колико ја видим, има гомила слика

вратио дођошку (рођену у нс) назад :)
predatortz predatortz 21:24 19.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

драшка -


Mali, ako hoće nešto da uradi, mora biti mnogo jasniji po pitanjima koja se tiču nacionalnog interesa.
Ok, lokalna politika to ne zahteva. No, to je mnogo važno pitanje, a njegova politika "dobro jutro čaršijo na sve četiri strane" neće moći na duže staze.
Narodu jeste pun qratz Dodika, ali ne toliko da bi praštali takve izlete.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:28 19.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

predatortz

Odgovor se nameće sam od sebe!


Da, nameću se.

A) mnogo si glup, pa mešaš babe i žabe
B) nisi glup, gore je od toga


Normalni ljudi traže i hoće uljudjenu državu, a ne palamudjenje na temu nacija i vera.

Zato se Bosna prazni, zbog ispraznih, a Beč pun Bosanki i Bosanaca!
predatortz predatortz 21:33 19.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Zato se Bosna prazni, zbog ispraznih, a Beč pun Bosanki i Bosanaca!


Bio je i pun Jugoslovena za Titova vakta.

Beč, Minhen, Štutgart, Švica, Australija...

Eto, to su tvoji argumenti.

Pa, kažeš, kad uđemo u EU. Ušli Hrvati, pa opet napuštaju Hrvatsku. Isto kao i Rumuni, Bugari...

stemajz stemajz 21:33 19.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

predatortz
драшка -


Mali, ako hoće nešto da uradi, mora biti mnogo jasniji po pitanjima koja se tiču nacionalnog interesa.
Ok, lokalna politika to ne zahteva. No, to je mnogo važno pitanje, a njegova politika "dobro jutro čaršijo na sve četiri strane" neće moći na duže staze.
Narodu jeste pun qratz Dodika, ali ne toliko da bi praštali takve izlete.


ма јасно скроз, отприлике као у израелу, колико сам ја видео: изреалци тамо између себе хоће да се изједу око свега и свачега, али се зна да нема излета преко линије кад је у питању њихов национални интерес

као и чуружани код нас, рецимо, млате се међусобно, а кад дође неко са стране у чуруг, они се одмах удруже па њега потерају :)
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:39 19.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

predatortz
Zato se Bosna prazni, zbog ispraznih, a Beč pun Bosanki i Bosanaca!


Bio je i pun Jugoslovena za Titova vakta.

Beč, Minhen, Štutgart, Švica, Australija...

Eto, to su tvoji argumenti.

Pa, kažeš, kad uđemo u EU. Ušli Hrvati, pa opet napuštaju Hrvatsku. Isto kao i Rumuni, Bugari...



Pa zato što na Balkanu, sem Slovenije, još uvek nema pravne, demokratske, uljudjene države.

Pogledajte koliko samo u Sloveniji radi i živi Bosanaca i Srba!?
predatortz predatortz 21:39 19.11.2020

Re: Dobra analiza izbora


ма јасно скроз, отприлике као у израелу, колико сам ја видео: изреалци тамо између себе хоће да се изједу око свега и свачега, али се зна да нема излета преко линије кад је у питању њихов национални интерес


Jbga, ili tako ili ode sve u PM!
Nema tu puno izbora. Na lokalu se možemo klati , ali u Sarajevu se pazi šta se priča. I razmisli se tri puta pre nego što se nešto kaže ili obeća.

Uzgred, dok sam citirao pritisnuh "obavesti moderatora". Kuckam sa telefona, zanemarite to.
Kao i čudno napisane reči, a bude ih.
predatortz predatortz 21:41 19.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Bosanaca


A ko su tebi ti "Bosanci"?
Ako misliš na geografsku odrednicu, onda ima i Hercegovina.

Ako misliš na neki kolektivitet, neku skupinu koja se tako oseća, toga nema.
teslana teslana 00:12 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Svi nabrojani u Beču nemaju svoje teritorije i kojekakve entitete i niko se ne buni.



Kako je ovo dražesno i jednostavno, nemaju zato što nisu pitali, samo lepo pitaš i dobiješ..

Paše sad i ova slika od prije ca 4 sata (nije moja). Karantin je i niko se ne buni, zar ne? :)

kamilo_emericki kamilo_emericki 11:27 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

predatortz
драшка -


Mali, ako hoće nešto da uradi, mora biti mnogo jasniji po pitanjima koja se tiču nacionalnog interesa.
Ok, lokalna politika to ne zahteva. No, to je mnogo važno pitanje, a njegova politika "dobro jutro čaršijo na sve četiri strane" neće moći na duže staze.
Narodu jeste pun qratz Dodika, ali ne toliko da bi praštali takve izlete.

Bojim se da će se pitanja ozbiljne politike svesti, kakao je i do sada, na priču o tome da li je Huse ubo Selima u staru ranu i na jeftine jalijaške udarce na ličnost. Ili još gore, na porodicu.
Ako se počne pričati o zajedničkom frontu prema bošnjačko-zapadnoj politici onda će morati svi na čistinu i jasno, bez fraza, reći za šta se zalažu i šta rade da se to ostvari.
Na moju žalost sadašnja opzicija ne nudi ništa, sem spiska lijepih želja, kao alternativu vlasti.
Meni nije dovoljno da Stanivuković umontira svoju fotografiju u fotografiju nekog 3D modela zgrade, doda u taj model natpis "Bolnica Banja Luka" i kaže da će napraviti bolnicu. To je šarlatanstvo.
Ja bih volio čuti kolika će ta bolnica biti, koje vrste usluga će pružati, kako će biti opremljena, koliko će koštati i iz kojih izvora će se finansirati.
To je samo jedan od primjera, da ne ulazim u priču o odnosu prema zahtijevima koji dolaze iz Sarajeva i od onih koji sebe vole da zovu međunarodna zajednica.

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:45 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Bogić Bogićević, Srbin, ali ne po zanimanju, prihvatio je kandidaturu za gradonačelnika Sarajeva.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:50 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Normalni ljudi traže i hoće uljudjenu državu, a ne palamudjenje na temu nacija i vera.


Зато на с-х Википедији (отишла да погледам које је годиште ББ), пише “Богићевић се родио у породици босанских Срба”.
gvozden1 gvozden1 12:02 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Bogić Bogićević, Srbin, ali ne po zanimanju

Nego slučajni.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:16 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

"Bogić Bogićević može da pokaže ono što se suštinski stalno krije od ljudi koji žive u Srbiji i ne samo u Srbiji, a to je da postoje Srbi van Republike Srpske, da postoje Srbi i ispod Ibra, da postoje Srbi i neki koji bi, možda, da žive normalno sa ljudima sa kojima su išli u osnovnu, srednju školu, delili prve ljubavi i sve probleme koje život nosi. I upravo ti i takvi ljudi su ono što daje nadu da će se na ovim prostorima kad tad pristojno živeti." Nenad Čanak

gvozden1 gvozden1 12:19 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Nenad Čanak

A što preskoči ono gde za njega kaže da je "samo sticajem okolnosti Srbin"?

U istoj toj emisiji, OKO, od sinoć

Dakle Srbin sticajem okolnosti, slučajno, ne po političkim stavovima.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:32 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Dakle Srbin sticajem okolnosti, slučajno, ne po političkim stavovima.

Некако се случило “да се роди у породици босанских Срба”.
Ко год да је писао чланак, невероватан је ниво дистанцирања од српског идентитета у тој једној реченици.
gvozden1 gvozden1 13:11 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

ниво дистанцирања од српског идентитета у тој једној реченици

Pa da, ali da budemo realni, i bolje je što tako pišu, jer u njegovom slučaju to jeste tako.

To je muslimanska politika, nikako srpska, a ko će je sprovoditi je manje važno.


To što je sprovodi slučajni Srbin tome samo daje još jednu notu odvratnosti, i čovek treba da bude zadovoljan što se to ne dešava kod njega, nego kod nekih drugih.

A Sarajevo su stvarno neki drugi, i Bogićević je drugi, njihov.

Neka im je sa srećom, i daleko im lepa kuća.
predatortz predatortz 13:44 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora


principessa_etrusca

gvozden1


Da li ste vi toliko dokoni, pa raspravljate sa Filipom o "kvalitetima" Bogića Bogićevića?

Na pomen tog čoveka u RS se povraća.

Rekoh već, drago mi je što će biti gradonačelnik Sarajeva (ako bude).
Bolje nisu ni zaslužili.

Filip Mladenović Filip Mladenović 14:22 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

predatortz

principessa_etrusca

gvozden1


Da li ste vi toliko dokoni, pa raspravljate sa Filipom o "kvalitetima" Bogića Bogićevića?

Na pomen tog čoveka u RS se povraća.

Rekoh već, drago mi je što će biti gradonačelnik Sarajeva (ako bude).
Bolje nisu ni zaslužili.



Kakav je to lažan patriotizam, falš briga o sopstvenom narodu kada i ne mislite na svoj narod južno od Ibra i van Dodikove džamahirije?

To je onaj naopaki, perverzan rezon: on jeste hulja, ali je NAŠA hulja.

Ili kako je to Miroslav Krleža lucidno objasnio:

"U krdu smrdi, ali je toplo!"

Ili: "Srbi i Hrvati su jedan komad KRAVLJE BALEGE, koje je kotač povijesti slučajno prerezao na pola."
haklberi_tom haklberi_tom 14:30 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Filip Mladenović
predatortz

principessa_etrusca

gvozden1


Da li ste vi toliko dokoni, pa raspravljate sa Filipom o "kvalitetima" Bogića Bogićevića?

Na pomen tog čoveka u RS se povraća.

Rekoh već, drago mi je što će biti gradonačelnik Sarajeva (ako bude).
Bolje nisu ni zaslužili.



Kakav je to lažan patriotizam, falš briga o sopstvenom narodu kada i ne mislite na svoj narod južno od Ibra i van Dodikove džamahirije?

To je onaj naopaki, perverzan rezon: on jeste hulja, ali je NAŠA hulja.

Ili kako je to Miroslav Krleža lucidno objasnio:

"U krdu smrdi, ali je toplo!"

Ili: "Srbi i Hrvati su jedan komad KRAVLJE BALEGE, koje je kotač povijesti slučajno prerezao na pola."

Šta koga briga za Hrvate i bratstvo-jedinstveničkog Krležu!
Srbi treba da gledaju svoj posao.
Jebeš Bogićevića - kakve on ima veze sa Srbima.
gvozden1 gvozden1 14:34 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora


Kakav je to lažan patriotizam, falš briga o sopstvenom narodu kada i ne mislite na svoj narod južno od Ibra i van Dodikove džamahirije?

A šta predlažeš, da udarimo na Sarajevo i Prizren da oslobodimo te o kojima se ti ubi od brige?

Sve mi se čini da bi ti radije i Srbiju i Srpsku rasturio, sve od silne brige za Srbe.
predatortz predatortz 14:39 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

van Dodikove džamahirije?


Za tebe je RS Dodikova džamahirija?
E moj Šumadinac...
Ti nisi ni svestan koliko si jadan, bedan i mali...

A za ostale citate, pijanog gimnazijalca Krleže, šta reći nego da mu je verovatno bila načeta jetra, pa toksini udarili u glavu.

A zvati narode balegom, odnosno sa ponosom to citirati, može samo bolesnik, fašista, komunista ili neko sa nekim stanjem poremećenog uma.

Tebi ovde nije mesto, ti zagađuješ ovaj prostor. Onaj koji te trpi i dozvoljava ti da ove bolesne konstrukcije iznosiš javno je gori od tebe.

Svoj, a ne tvoj, komentar ću sad da prijavim, pa da pročita ovo što rekoh.


Filip Mladenović Filip Mladenović 15:10 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Čuveni španski pesnik Lorka, koga su streljali španski fašisti, svojevremeno je rekao: "Draži mi je dobar Kinez nego loš Španac!"

Ko razume, shvatiće!
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:13 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

gvozden1

Kakav je to lažan patriotizam, falš briga o sopstvenom narodu kada i ne mislite na svoj narod južno od Ibra i van Dodikove džamahirije?

A šta predlažeš, da udarimo na Sarajevo i Prizren da oslobodimo te o kojima se ti ubi od brige?

Sve mi se čini da bi ti radije i Srbiju i Srpsku rasturio, sve od silne brige za Srbe.


Predlažem da najpre Srbiju preuredimo u normalnu, civilizovanu, pravnu, demokratsku državu, punopravnu članicu EU.

Kada to uradimo, sve ostalo će doći na svoje: Svi Srbi će ponovo živeti u istoj državi, više ne YU, nego EU.
gvozden1 gvozden1 15:35 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Predlažem da najpre Srbiju preuredimo u normalnu, civilizovanu, pravnu, demokratsku državu, punopravnu članicu EU.

Može.
Al da prvo uđemo mi pa posle ovima, makar muslimanima, kažemo da ne mogu oni dok ne priznaju da su Srbi.
To je normalno, demokratski, evo baš to radi normalna država, punopravna članica, Bugarska.
Prvo da Makedonci priznaju da su Bugari pa posle može (možda, videće)

E moj Filipe, kad bi se tako rešavali nesporazumi između naroda.

Nesporazumi se rešavaju razlazom, ne sastavljanjem, kao u braku, kao među braćom, kao na poslu, kao svud.

Da se mi sa njima raskantamo, pa neka im Bogićevića, nek im bude i muftija ako hoće, njihova stvar.
predatortz predatortz 15:40 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Srbi će ponovo živeti u istoj državi, više ne YU, nego EU.


Da li će ovaj čovek ikad ukapirati da EU nije država?

Osim toga, trenutno se elementarna ljudska prava Srba, pravo na život, na ličnu bezbednost i bezbednost imovine, pravo na jezik, pismo, kulturu i običaje, najviše krši u EU, odnosno njenoj članici Hrvatskoj.

EU se, dakle, prema Srbima ophodi prilično nacistički.

Očigledno je da visoki standardi EU ne važe za Srbe, građane EU.

Pored Kosova, koje je kartel, Srbi su u EU najugroženiji i treba im zaštita.
gvozden1 gvozden1 15:43 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora



Da li će ovaj čovek ikad ukapirati da EU nije država?

Evo saće, samo što nije :)
predatortz predatortz 15:46 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

gvozden1


Da li će ovaj čovek ikad ukapirati da EU nije država?

Evo saće, samo što nije :)


Bez zajebancije...
Srbi iz Hrvatske, treba da se u UN žale na matičnu državu i na EU zbog uskraćivanja elementarnih ljudskih prava.

principessa_etrusca principessa_etrusca 15:47 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

To je onaj naopaki, perverzan rezon: on jeste hulja, ali je NAŠA hulja.

Ја уопште не мислим да је Додик хуља, чак и ако је можда корумпиран.
Он има све добре инстинкте. За политичара је важна самоувереност коју има баш такав сиров какав је. По томе је можда најсличнији Трампу.
gvozden1 gvozden1 15:52 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

predatortz
gvozden1


Da li će ovaj čovek ikad ukapirati da EU nije država?

Evo saće, samo što nije :)


Be, bez zajebancije...
Srbi iz Hrvatske, treba da se u UN žale na matičnu državu i na EU zbog uskraćivanja elementarnih ljudskih prava.



Ne verujem da bi to imalo realnog efekta.
Možda ako bi neko i progura da se raspravlja o tome, tek u smislu da se čuje.
Da se stanje popravi teško.
UN više skoro da i nema autoritet, a plus, blokirao bi to neko (ajd da pogađamo ko :) da uopšte stigne do rasprave.

Ćuti i trpi, ali makar budi svestan da je žvaka o ljudskim pravima za naivne.

Ako možeš sam da ih obezbedi (kao vi u RS) imaćeš ih, ako ne, trpi i čekaj svojih 5 minuta.
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:01 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

gvozden1
predatortz
gvozden1


Da li će ovaj čovek ikad ukapirati da EU nije država?

Evo saće, samo što nije :)


Be, bez zajebancije...
Srbi iz Hrvatske, treba da se u UN žale na matičnu državu i na EU zbog uskraćivanja elementarnih ljudskih prava.



Ne verujem da bi to imalo realnog efekta.
Možda ako bi neko i progura da se raspravlja o tome, tek u smislu da se čuje.
Da se stanje popravi teško.
UN više skoro da i nema autoritet, a plus, blokirao bi to neko (ajd da pogađamo ko :) da uopšte stigne do rasprave.

Ćuti i trpi, ali makar budi svestan da je žvaka o ljudskim pravima za naivne.

Ako možeš sam da ih obezbedi (kao vi u RS) imaćeš ih, ako ne, trpi i čekaj svojih 5 minuta.


Pa Srpkinje i Srbi nemaju elementarna ljudska prava u matičnoj državi Srbiji.

Nemaju čak ni pravnu, demokratsku državu Srbiju!

Kome oni da se žale!?
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:07 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

gvozden1
Predlažem da najpre Srbiju preuredimo u normalnu, civilizovanu, pravnu, demokratsku državu, punopravnu članicu EU.

Može.
Al da prvo uđemo mi pa posle ovima, makar muslimanima, kažemo da ne mogu oni dok ne priznaju da su Srbi.
To je normalno, demokratski, evo baš to radi normalna država, punopravna članica, Bugarska.
Prvo da Makedonci priznaju da su Bugari pa posle može (možda, videće)

E moj Filipe, kad bi se tako rešavali nesporazumi između naroda.

Nesporazumi se rešavaju razlazom, ne sastavljanjem, kao u braku, kao među braćom, kao na poslu, kao svud.

Da se mi sa njima raskantamo, pa neka im Bogićevića, nek im bude i muftija ako hoće, njihova stvar.


A kako se "raskantati"!?

Pogledajte mapu entiteta RS! U slučaju raskantavanja zapadni deo RS sve do Brčkog osvaja Hrvatska, kao što se to skoro desilo 1995.

Sličnu sudbinu bi doživeo i dobar deo istočne Hercegovine.

Na kraju tog "raskantavanja" od RS bi ostao samo istočni deo uz Drinu!
gvozden1 gvozden1 16:13 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

A kako se "raskantati"!?

Lako.
Reći, ajd ljudi da se razilazimo, rokali smo se, nacrtali smo neke granice, nismo ni mi srećni što su takve, mislimo da nama treba da pripadne više, al to je što je.
Da se raziđemo pa neka svako gleda šta će i kako će sa sobom.

A za manjine tamo i ovamo, nije to nikakav naš specijalitet, svud toga ima, zna se kako to države rešavaju, i mi ćemo tako.
predatortz predatortz 16:22 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Filip Mladenović
gvozden1
predatortz
gvozden1


Da li će ovaj čovek ikad ukapirati da EU nije država?

Evo saće, samo što nije :)


Be, bez zajebancije...
Srbi iz Hrvatske, treba da se u UN žale na matičnu državu i na EU zbog uskraćivanja elementarnih ljudskih prava.



Ne verujem da bi to imalo realnog efekta.
Možda ako bi neko i progura da se raspravlja o tome, tek u smislu da se čuje.
Da se stanje popravi teško.
UN više skoro da i nema autoritet, a plus, blokirao bi to neko (ajd da pogađamo ko :) da uopšte stigne do rasprave.

Ćuti i trpi, ali makar budi svestan da je žvaka o ljudskim pravima za naivne.

Ako možeš sam da ih obezbedi (kao vi u RS) imaćeš ih, ako ne, trpi i čekaj svojih 5 minuta.


Pa Srpkinje i Srbi nemaju elementarna ljudska prava u matičnoj državi Srbiji.

Nemaju čak ni pravnu, demokratsku državu Srbiju!

Kome oni da se žale!?



Srbi u Srbiji mogu da budu nezadovoljni vlašću koja je trenutno to, ali na nama je da to stanje promenimo.

Srbi u Hrvatskoj/EU ne mogu promeniti vlast, a decenijama su izloženi žestokom kršenju njihovih prava.
freehand freehand 16:47 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Tebi ovde nije mesto, ti zagađuješ ovaj prostor. Onaj koji te trpi i dozvoljava ti da ove bolesne konstrukcije iznosiš javno je gori od tebe.

Sreća je pa se ti i kolege pitate kome je ovde mesto a kome nije.
Sad bih ti rekao "sram te bilo", da imam ikakvu iluziju da neko ko može da napiše takvu stvar zna šta je sramota.
gedza.73 gedza.73 17:27 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Filip M.
Ili kako je to Miroslav Krleža lucidno objasnio:
"Srbi i Hrvati su jedan komad KRAVLJE BALEGE, koje je kotač povijesti slučajno prerezao na pola."

a kako si ti 'lucidno' primetio da su muslimani Srbi. Verovatno si to pomenuo u govoru na trgu na Baš čaršiji kao izrazito kosmopolitskom mestu za razliku od RS džamahirije.
Kakav je to lažan patriotizam, falš briga o sopstvenom narodu kada i ne mislite na svoj narod južno od Ibra

Stvarno da se zapita čovek kakav je to lažni patriotizam. Vas nekoliko opravdavate nacionalizaciju crkvenih imanja, podržavate i veličate kao uređen sistem onaj koji je dinamitom rušio pravoslavni hram na Kosovu čak ti ideš korak dalje da je opravdano pljačkanje crkvi kao izražavanje protesta.
To je etalon pravog patriotizma koji se bori protiv velikosrspke džamahirije.





Filip Mladenović Filip Mladenović 18:30 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

predatortz
Filip Mladenović
gvozden1
predatortz
gvozden1


Da li će ovaj čovek ikad ukapirati da EU nije država?

Evo saće, samo što nije :)


Be, bez zajebancije...
Srbi iz Hrvatske, treba da se u UN žale na matičnu državu i na EU zbog uskraćivanja elementarnih ljudskih prava.



Ne verujem da bi to imalo realnog efekta.
Možda ako bi neko i progura da se raspravlja o tome, tek u smislu da se čuje.
Da se stanje popravi teško.
UN više skoro da i nema autoritet, a plus, blokirao bi to neko (ajd da pogađamo ko :) da uopšte stigne do rasprave.

Ćuti i trpi, ali makar budi svestan da je žvaka o ljudskim pravima za naivne.

Ako možeš sam da ih obezbedi (kao vi u RS) imaćeš ih, ako ne, trpi i čekaj svojih 5 minuta.


Pa Srpkinje i Srbi nemaju elementarna ljudska prava u matičnoj državi Srbiji.

Nemaju čak ni pravnu, demokratsku državu Srbiju!

Kome oni da se žale!?



Srbi u Srbiji mogu da budu nezadovoljni vlašću koja je trenutno to, ali na nama je da to stanje promenimo.

Srbi u Hrvatskoj/EU ne mogu promeniti vlast, a decenijama su izloženi žestokom kršenju njihovih prava.


Isto važi i za Srpkinje i Srbe u Srbiji: ne mogu promeniti vlast, a decenijama su izloženi žestokom kršenju njihovih prava.
teslana teslana 20:35 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

A kako se "raskantati"!?

Pogledajte mapu entiteta RS! U slučaju raskantavanja zapadni deo RS sve do Brčkog osvaja Hrvatska, kao što se to skoro desilo 1995.

Sličnu sudbinu bi doživeo i dobar deo istočne Hercegovine.

Na kraju tog "raskantavanja" od RS bi ostao samo istočni deo uz Drinu!


Pazi, pazi, molim te.. :)

kamilo_emericki kamilo_emericki 23:54 20.11.2020

Re: Dobra analiza izbora


Kakav je to lažan patriotizam, falš briga o sopstvenom narodu kada i ne mislite na svoj narod južno od Ibra i van Dodikove džamahirije?

Kao i u realnom životu ja i na blogu insistiram na činjenicama a ne na već sažvakanim mišljenjem, najčešće od strane hulja.
Tvoje je kome ćeš vjerovati kako je Bošnjacima i Hrvatima u RS i kako je Srbima u Federaciji BiH, naročito u multi-kulti Sarajevu.
Pitaj, pa nam prenesi ovdje, kako se osjećala Sanja Vlaisavljević kad su joj eksplozivom mjenjali stolariju na kancelarijama njene NVO "Centar za kulturu dijaloga" zbog što je opisala multi-kulti Sarajevo bez šminke. Kad bi se u Banja Luci za ista djela mijenjala stolarija onda bi nekima što slobodno hodaju i pišu mijenjali jetru i bubrege. Eksplozivom, naravno.
Pitaj sarajevske prijatelje što u Federaciji BiH ne poštuju ustav i ne formiraju u Domu naroda klub Srba. Kao novinar istraživač možeš istražiti i prenijeti nam šta su po tom pitanju rekli ili uradili Mirko Pejanović ili Bogić Bogičević a šta Milorad Dodik.
Istraži pa nam prenesi koliko ljudi, Srba nisu uspjeli vratiti svoju imovinu ili stanove u Federaciji a koliko u Dodikovoj džamahiriji.
Ovakvih primjera bih ti mogao redati do sutra.
Filipe, ti o BiH, onakvoj kakva je stvarno, ne znaš ništa i valjalo bi da se malo raspitaš i otkriješ stvarno stanje. Filipe, Bosna koju ti kao voliš ne napreduje jer oni koji se lažno predstavljaju kao branitelji čuvari Bosne ne žele dogovor i suživot, oni žele da dominiraju i traže poslušnost.
Da se izbjegne priča o njma i njihovom stvarnom ponašanju udaraju na sva zvona kako je RS džamahirija, da je Dodik hulja i pljačkaš. Istina, ponekad kad šušne u rupi gdje su se skupili HDZ i Čović i na njih se ospe paljba i oni se ućute.
Ako ti i tvoji sarajevski prijatelji mislite uvredama, prijetnjama, galamom, kupovinom i ucjenom napraviti mirnu i prosperitetnu BiH na lošem ste putu.
Toliko puta citiraš Krležu pa pretpostavljam da si pročitao i ono što Kamilo Emerički kaže svom ocu "Ne pravi se država na ciganskom driblingu ko će kome ukrasti srebrnu uru iz džepa".
predatortz predatortz 00:01 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Filipe, ti o BiH, onakvoj kakva je stvarno, ne znaš ništa i valjalo bi da se malo raspitaš i otkriješ stvarno stanje. Filipe, Bosna koju ti kao voliš ne napreduje jer oni koji se lažno predstavljaju kao branitelji čuvari Bosne ne žele dogovor i suživot, oni žele da dominiraju i traže poslušnost.



Preporučio bih svima da odu na Klix portal i pročitaju komentare na vest o smrti patrijarha Irineja.

E to je Bosna u kojoj bi mi kao trebali da se držimo za ručice i širimo ljubav k'o Noletova gospoja.

Dakle, pročitajte pažljivo komentare i pošteno odgovorite sebi, ne meni, na pitanje:

Da li bi ste želeli da vi i vaša deca sa onakvim delite vazduh, a ne državu?
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:53 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Ludaka, psihopata i totalnih neznalica ima u svakoj naciji.

"Apsolutno stojim iza tvrdnje da je glup covek ujedno i gramziv, prostacki lukav i jedan od najopasnijih neprijatelja, jer ne postoji u logici inteligentnog bica ta vrsta niskosti kojom bi se borio protiv glupaka.

A glupih i gramzivih ima puno. Oni vladaju jako dugo."(Dostojevski)

I kao što ničija nije gorela do zore, proći će i ova epoha glupih i gramzivih, zbog kojih pametni i humani beže iz BIH i Srbije.

Lokalni izbori u BIH su zračak nade, treptaj svetla na kraju tunela mržnje i netrpeljivosti, jer je taj tunel evo već 3 decenije samo paravan, dimna medijska zavesa da bogati budu još bogatiji, a siromašni još siromašniji.
haklberi_tom haklberi_tom 09:05 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

kamilo_emericki

Kakav je to lažan patriotizam, falš briga o sopstvenom narodu kada i ne mislite na svoj narod južno od Ibra i van Dodikove džamahirije?

Kao i u realnom životu ja i na blogu insistiram na činjenicama a ne na već sažvakanim mišljenjem, najčešće od strane hulja.
Tvoje je kome ćeš vjerovati kako je Bošnjacima i Hrvatima u RS i kako je Srbima u Federaciji BiH, naročito u multi-kulti Sarajevu.
Pitaj, pa nam prenesi ovdje, kako se osjećala Sanja Vlaisavljević kad su joj eksplozivom mjenjali stolariju na kancelarijama njene NVO "Centar za kulturu dijaloga" zbog što je opisala multi-kulti Sarajevo bez šminke. Kad bi se u Banja Luci za ista djela mijenjala stolarija onda bi nekima što slobodno hodaju i pišu mijenjali jetru i bubrege. Eksplozivom, naravno.
Pitaj sarajevske prijatelje što u Federaciji BiH ne poštuju ustav i ne formiraju u Domu naroda klub Srba. Kao novinar istraživač možeš istražiti i prenijeti nam šta su po tom pitanju rekli ili uradili Mirko Pejanović ili Bogić Bogičević a šta Milorad Dodik.
Istraži pa nam prenesi koliko ljudi, Srba nisu uspjeli vratiti svoju imovinu ili stanove u Federaciji a koliko u Dodikovoj džamahiriji.
Ovakvih primjera bih ti mogao redati do sutra.
Filipe, ti o BiH, onakvoj kakva je stvarno, ne znaš ništa i valjalo bi da se malo raspitaš i otkriješ stvarno stanje. Filipe, Bosna koju ti kao voliš ne napreduje jer oni koji se lažno predstavljaju kao branitelji čuvari Bosne ne žele dogovor i suživot, oni žele da dominiraju i traže poslušnost.
Da se izbjegne priča o njma i njihovom stvarnom ponašanju udaraju na sva zvona kako je RS džamahirija, da je Dodik hulja i pljačkaš. Istina, ponekad kad šušne u rupi gdje su se skupili HDZ i Čović i na njih se ospe paljba i oni se ućute.
Ako ti i tvoji sarajevski prijatelji mislite uvredama, prijetnjama, galamom, kupovinom i ucjenom napraviti mirnu i prosperitetnu BiH na lošem ste putu.
Toliko puta citiraš Krležu pa pretpostavljam da si pročitao i ono što Kamilo Emerički kaže svom ocu "Ne pravi se država na ciganskom driblingu ko će kome ukrasti srebrnu uru iz džepa".

Kakva Filipova briga za Srbe!
Boli njega kita za Srbe!
On nije plaćen da brine za njih.
teslana teslana 09:58 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

A kako se "raskantati"!?

Pogledajte mapu entiteta RS! U slučaju raskantavanja zapadni deo RS sve do Brčkog osvaja Hrvatska, kao što se to skoro desilo 1995.

Sličnu sudbinu bi doživeo i dobar deo istočne Hercegovine.

Na kraju tog "raskantavanja" od RS bi ostao samo istočni deo uz Drinu!

Nije ovo nemoguće i neizvodljivo u nekoj fiktivnoj budućnosti (i prošlosti), meni je interesantno da Filip izgleda nesvjesno osporava sve dosad izrečeno iz njegovog miljea o ratu u Bosni, sve humano i kosmopolitski o tim divnim bratskim i jedinstvenim susjedima i zlim Srbima..

Npr, otkud sad Hrvatska? A, da, već su nas jednom osvajali ili bi ono dva puta, tri, koliko.. samo malo, neko se bunio radi toga? Ko? Zašto?

Zatim, jel okupacija RS znači:

1) samo to
2) i Sarajevo? (po Filipu, cijela Bosna, pardon, sa Hercegovinom)

Lično ne sumnjam da Filipa i svjesno i nesvjesno zaboli uvo jednako kao srce za RS tj narodom koji bi kao magijom doteeerao cara do duvara tj nestao, ispuhnuo se iz tih NDH koordinata, ali, i napominjem, on ne bi (ne, ni Krkar) bio na nekoj mojoj listi od 5 negativaca il pogrešnih ljudi, hajde kažem, ovde na blogu..

p. s.
Tebi ovde nije mesto, ti zagađuješ ovaj prostor. Onaj koji te trpi i dozvoljava ti da ove bolesne konstrukcije iznosiš javno je gori od tebe.

Mh, zagađivanje prostora tj ovog mjesta kano svetilišta razuma i časti, il? Ccc, baš, baš, nemam dobru riječ šta..
freehand freehand 10:17 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Dakle, pročitajte pažljivo komentare i pošteno odgovorite sebi, ne meni, na pitanje:

Da li bi ste želeli da vi i vaša deca sa onakvim delite vazduh, a ne državu?

Ja sebisve češće takva pitanja postavljam čitajući komentare na blogu koji je nekad bio mesto na kome se moglo razgovarati o svemu, ne slagati, a da ti ne prete moroni dolaskom na vrata ili te ne izbacuju iz sopstvene države. Važi li se to?
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:47 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

teslana
A kako se "raskantati"!?

Pogledajte mapu entiteta RS! U slučaju raskantavanja zapadni deo RS sve do Brčkog osvaja Hrvatska, kao što se to skoro desilo 1995.

Sličnu sudbinu bi doživeo i dobar deo istočne Hercegovine.

Na kraju tog "raskantavanja" od RS bi ostao samo istočni deo uz Drinu!

Nije ovo nemoguće i neizvodljivo u nekoj fiktivnoj budućnosti (i prošlosti), meni je interesantno da Filip izgleda nesvjesno osporava sve dosad izrečeno iz njegovog miljea o ratu u Bosni, sve humano i kosmopolitski o tim divnim bratskim i jedinstvenim susjedima i zlim Srbima..

Npr, otkud sad Hrvatska? A, da, već su nas jednom osvajali ili bi ono dva puta, tri, koliko.. samo malo, neko se bunio radi toga? Ko? Zašto?

Zatim, jel okupacija RS znači:

1) samo to
2) i Sarajevo? (po Filipu, cijela Bosna, pardon, sa Hercegovinom)

Lično ne sumnjam da Filipa i svjesno i nesvjesno zaboli uvo jednako kao srce za RS tj narodom koji bi kao magijom doteeerao cara do duvara tj nestao, ispuhnuo se iz tih NDH koordinata, ali, i napominjem, on ne bi (ne, ni Krkar) bio na nekoj mojoj listi od 5 negativaca il pogrešnih ljudi, hajde kažem, ovde na blogu..

p. s.
Tebi ovde nije mesto, ti zagađuješ ovaj prostor. Onaj koji te trpi i dozvoljava ti da ove bolesne konstrukcije iznosiš javno je gori od tebe.

Mh, zagađivanje prostora tj ovog mjesta kano svetilišta razuma i časti, il? Ccc, baš, baš, nemam dobru riječ šta..


A Vas uopšte ne brine ČINJENICA da iz RS i Srbije Srpkinje i Srbe isteruju aktuelni režimi, koji bezočno pljačkaju i obespravljuju upravo srpski narod!?
teslana teslana 11:04 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Ne, ne brine me, sve dok se oni jedan dan mogu vratiti kući, il npr dok za vrijeme tog privremeno rada i života u drugoj zemlji imaju roditelje koji ne žive u NDH.

Hoćeš reći da bi nas Hrvatska oslobodila od Dodika i uvela berićet i pošteniji suživot sa Sarajevom? Vratila prirodnijem okruženju il obrascu, pošto je iz tvog pisanja RS entitet prvo, gori (što nije istina), drugo, neprirodan tako slobodan i od drugih bratski naroda neokupiran.
gvozden1 gvozden1 11:07 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Filip izgleda nesvjesno osporava

Filip sam sebe osporava u svakom drugom komentaru, svaki naredni mu osporava prethodni.
Nit kakvog principa nit kakvog sistema, osim svi osim Srba su dobri, u njegovim pisanija a nema.

gvozden1 gvozden1 11:11 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora


A Vas uopšte ne brine ČINJENICA da iz RS i Srbije Srpkinje i Srbe isteruju aktuelni režimi, koji bezočno pljačkaju i obespravljuju upravo srpski narod!?

Filipe, prodaješ li ti ikakav značaj činjenici da su ti režimi izabrani na izborima?

Znače li tebi demokratija i izbori išta?

Praviš li razliku između toga kad neko nekome pali kuću pa ovaj mora da beži, i toga kad neko odlazi jer smatra da mu je na nekom drugom mestu bolje?
teslana teslana 11:26 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Filip sam sebe osporava u svakom drugom komentaru, svaki naredni mu osporava prethodni.
Nit kakvog principa nit kakvog sistema, osim svi osim Srba su dobri, u njegovim pisanija a nema.

Meni je nekako lakše misliti da je to nesvjesnost. :)
gedza.73 gedza.73 11:59 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

gvozden1
Filip sam sebe osporava u svakom drugom komentaru, svaki naredni mu osporava prethodni.
Nit kakvog principa nit kakvog sistema, osim svi osim Srba su dobri, u njegovim pisanija a nema.


Kakvih sve metamorfoza ima da kažeš kako Filip i ima neki sistem. Uvrnut ali beskompromisan
Eno Friko pre par komentara počeo da bali dok je pisao o saradnji sa Bugarima tokom rata uredno preskačući činjenicu da je politička opcija i strana koju zastupa u ovoj novoj metamorfozi bila pod direktnom i izvršnom komandom bugarskog komuniste Dimitrova, koji je jedno vreme kadrirao po KPJ jer je većina rukovodstva bila pobijena u Moskvi i koji je na kongresu Kominterne izjavio kako na Balkanu nema ozbiljnijeg komunističkog rada dok se ne razbije Jugoslavija.
Da bi ti isti komunisti, u skladu sa direktivama Koninterne, u vojvođanskom časopisu '41. napisali kako srpska buržoazija 1918. nije dopustila narodima da se 'samoopredele' nego ih je 'podjarmila' i 'silom nametnula hegemoniju'.

Čak je na blogu opravdavan nedostatak demokratije u SFRJ jer se time 'čuvalo bratstvo i jedinstvo' dok isti blogeri smatraju da je pravo na slobodan izbor jedno od osnovnih ljudskih prava.

Filip Mladenović Filip Mladenović 12:58 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

gvozden1

A Vas uopšte ne brine ČINJENICA da iz RS i Srbije Srpkinje i Srbe isteruju aktuelni režimi, koji bezočno pljačkaju i obespravljuju upravo srpski narod!?

Filipe, prodaješ li ti ikakav značaj činjenici da su ti režimi izabrani na izborima?

Znače li tebi demokratija i izbori išta?

Praviš li razliku između toga kad neko nekome pali kuću pa ovaj mora da beži, i toga kad neko odlazi jer smatra da mu je na nekom drugom mestu bolje?


Kada pominjete paljenje kuće, da li pri tom mislite i na zapaljenu kuću u Pionirskoj ulici u Višegradu?

Samo da podsetim: Milan Lukić je proglašen krivim za ubistvo 59 muslimanskih žena, djece i staraca u jednoj kući u Pionirskoj ulici u Višegradu. Žrtve su 14. juna 1992. zaključane u jednoj prostoriji u kući koja je nakon toga zapaljena. Utvrđeno je da je Milan Lukić u toj prostoriji postavio eksplozivnu napravu od koje se kuća zapalila. Milan Lukić je pucao u ljude koji su pokušali da pobjegnu iz kuće u plamenu.

Takodje, da li Vam je poznato koliko je Srpkinja i Srba u Srbiji ostalo bez stanova i kuća, jer su ih izbacili javni izvršitelji. Doduše, nisu zapaljeni, već prodati!
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:01 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

teslana
Ne, ne brine me, sve dok se oni jedan dan mogu vratiti kući, il npr dok za vrijeme tog privremeno rada i života u drugoj zemlji imaju roditelje koji ne žive u NDH.

Hoćeš reći da bi nas Hrvatska oslobodila od Dodika i uvela berićet i pošteniji suživot sa Sarajevom? Vratila prirodnijem okruženju il obrascu, pošto je iz tvog pisanja RS entitet prvo, gori (što nije istina), drugo, neprirodan tako slobodan i od drugih bratski naroda neokupiran.


"Ako nam iko dodje glave, doći će nam mangupi iz sopstvenih redova!" Lenjin
teslana teslana 13:14 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Kada pominjete paljenje kuće, da li pri tom mislite i na zapaljenu kuću u Pionirskoj ulici u Višegradu?

O, pobogu..
teslana teslana 13:17 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

"Ako nam iko dodje glave, doći će nam mangupi iz sopstvenih redova!" Lenjin

Ne znam šta bih rekla, hajde da mi u RS brinemo o svojoj glavi i svojim mangupima.
teslana teslana 13:34 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora




Maloprije uslikam, možda ne bih ni primjetila dan-dva ranije. :)

Suši-stado je bezveze, malo mi postalo dosadno to prepucavanje po Netu, malo više, + je Ćirjaković baš neumjeren čovjek, i iscrpljen, čini mi se, od te navodno borbe sa ženskim silama mraka, da mi se zvuči nazor, nazor borba, nazor život, sve je to tako besmisleno..

Pardon, autošovenstvo je perfektan izraz, već neko vrijeme fizički osjetim o kakvom jadu se autošoven zabavi i u kakvom jadu valjuška, stresem se, mučno mi, neprijatno od pepela i govanaca i njegovog užitka..
gvozden1 gvozden1 14:07 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora


Kada pominjete paljenje kuće, da li pri tom mislite i na zapaljenu kuću u Pionirskoj ulici u Višegradu?

Ne, mislim na popaljene srpske kuće od strane tvojih miljenik što te kupe za kafu na Stradunu, Hrvata.

Na popaljene srpske kuće od strane tvojih drugih miljenik muslimana i Arnauta.

Misliš li ti na njih?
haklberi_tom haklberi_tom 14:34 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

gedza.73
gvozden1
Filip sam sebe osporava u svakom drugom komentaru, svaki naredni mu osporava prethodni.
Nit kakvog principa nit kakvog sistema, osim svi osim Srba su dobri, u njegovim pisanija a nema.


Kakvih sve metamorfoza ima da kažeš kako Filip i ima neki sistem. Uvrnut ali beskompromisan
Eno Friko pre par komentara počeo da bali dok je pisao o saradnji sa Bugarima tokom rata uredno preskačući činjenicu da je politička opcija i strana koju zastupa u ovoj novoj metamorfozi bila pod direktnom i izvršnom komandom bugarskog komuniste Dimitrova, koji je jedno vreme kadrirao po KPJ jer je većina rukovodstva bila pobijena u Moskvi i koji je na kongresu Kominterne izjavio kako na Balkanu nema ozbiljnijeg komunističkog rada dok se ne razbije Jugoslavija.
Da bi ti isti komunisti, u skladu sa direktivama Koninterne, u vojvođanskom časopisu '41. napisali kako srpska buržoazija 1918. nije dopustila narodima da se 'samoopredele' nego ih je 'podjarmila' i 'silom nametnula hegemoniju'.

Čak je na blogu opravdavan nedostatak demokratije u SFRJ jer se time 'čuvalo bratstvo i jedinstvo' dok isti blogeri smatraju da je pravo na slobodan izbor jedno od osnovnih ljudskih prava.


Ma!
Budale moj Gedžo!
Nije njima lako.
gedza.73 gedza.73 14:36 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Maloprije uslikam, možda ne bih ni primjetila dan-dva ranije. :

Ima već par godina po većim supermarketima. Čak su neki imali u jednom delu samoposluga mini suši restoran pa ti na licu mesta spreme obrok.


Sad si me podsetila na jedan suši restoran u kome rade Indijci. Imaju meni i cene poput nekih kineskih radničkih restorana.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:44 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

gvozden1

Kada pominjete paljenje kuće, da li pri tom mislite i na zapaljenu kuću u Pionirskoj ulici u Višegradu?

Ne, mislim na popaljene srpske kuće od strane tvojih miljenik što te kupe za kafu na Stradunu, Hrvata.

Na popaljene srpske kuće od strane tvojih drugih miljenik muslimana i Arnauta.

Misliš li ti na njih?


Ponavljam:kuće nisu palili Albanci, Srbi, Hrvati, Bošnjaci... već albanski, srpski, hrvatski, bošnjački... fašisti, koji imaju imena i prezimena i koji za te zločine treba sudski da odgovaraju.

I kad već pominjete paljenje kuća, nepoznate osobe ubacile su decembra 2018. „Molotovljev koktel“ pa pucale na ulazna vrata kuće Milana Jovanovića kako niko ne bi mogao da izađe. Jovanović, koji je izgubio sve što je u životu stekao, uveren je da je razlog napada njegovo pisanje, jer se nikome nije zamerio, i kaže: „Neću prestati da pišem o lopovima i o mafiji, pa neka me ubiju.“ On se ranije zbog pretnji dva puta obraćao Aleksandru Vučiću.

Sudjenje za ovaj zločin još nije gotovo, jer se kao nalogodavcu sudi istaknutom funkcioneru SNS, bivšem predsedniku jedne BG opštine!
freehand freehand 15:29 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

teslana
Kada pominjete paljenje kuće, da li pri tom mislite i na zapaljenu kuću u Pionirskoj ulici u Višegradu?

O, pobogu..

Korekatan odgovor, štagod da znači. JMislim, bilo je i nekih ljudi i neke dece u tim višegradskim kućama. Doduše, nisu bili Srbi pa ok.
milisav68 milisav68 15:58 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

freehand
teslana
Kada pominjete paljenje kuće, da li pri tom mislite i na zapaljenu kuću u Pionirskoj ulici u Višegradu?

O, pobogu..

Korekatan odgovor, štagod da znači. JMislim, bilo je i nekih ljudi i neke dece u tim višegradskim kućama. Doduše, nisu bili Srbi pa ok.

Brizna dusica :)
gvozden1 gvozden1 16:01 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora


Ima već par godina po većim supermarketima. Čak su neki imali u jednom delu samoposluga mini suši restoran pa ti na licu mesta spreme obrok.

Jel stvarno moguće da ovoliko ljudi ne razume o čemu se tu radi, i da u tom "suši stado" naglasak nije na suši nego na stado?

O drugoj grupi ljudi, ali na identičan način, priča i Rambo
"
Labudovi, lavovi
Gipsani radovi
Silikoni, džipovi
Spotovi, klipovi
Armatura, cimenat
Kvadratura, objekat
Pravi je momenat
Da se ugradi procenat

Urbano, urbano
Samo urbano, urbano

Koža, klima, šiber-dah
Bas-refleks i stereo
Frizurica sređena
Pomorandža ceđena
Brodski podovi
Morski plodovi
Podno grijanje
Intimno brijanje

Samo urbano, urbano
Samo urbano, urbano

Pivo pijem samo uvozno
Da bih bolju mačku upozn'o
Štikla, čipka, korset, karlica
I na pupku alkica"

Ko ne razume da se ne misli na sve koji nešto grade, na sve koji piju uvozno pivo, na sve koji jedu morske plodove i piju ceđenu pomorandžu.... nego na određenu grupu ljudi koje ismeva, ima li smisla takvima objašnjavati?
teslana teslana 16:13 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Korekatan odgovor, štagod da znači. JMislim, bilo je i nekih ljudi i neke dece u tim višegradskim kućama. Doduše, nisu bili Srbi pa ok.

Ma nije korektan odgovor. To je mehanizam, prihvaćeno, usvojeno, formula koja stavlja u poziciju šah-mata, šta god rekla jedna strana, druga ima u rukavu i spaljenu kuću i mrtve koji nisu Srbi..

I ok, hajde izbacimo adute kao što su spaljene kuće i mrtvi ljudi, ne što ja to ne mogu podnijeti (istinu), nego što se moramo u svijesti pomjeriti iz tog ćorsokaka.

Evo, najnovije je da se RS ne može rastati od Bosne jer bi je Hrvati uzeli sebi, mi od ove tačke u gradnji priče, slučaja, vizije ne moramo spomenuti ništa dalje od npr juče, neka bude da smo svi postali juče, sutra se RS odvaja i prekosutra nas okupiraju Hrvati, da vidimo šta i kako dalje..

ja: to je fuj kaka
Filip: vama ne smeta što ljudi iz RS beže u svet
ja: ne, sve dok se vraćaju svojoj rodnoj grudi
Gvozden: čoveče, ići trbuhom za kruhom i u izbeglištvo nije isto (pa nam dočarao sliku spaljenog srpskog sela)
Filip: vi ste zaboravili spaljenu kuću u Višegradu*
ja: o, pobogu
Gvozden: idi bre u kurac
Freehand: molim vas, gospođo i gospodo, Filipovo pitanje je korektno

Itd..

Zatim, kad je on spomenuo Hrvatsku (ispostaviće se i poželjnu okupaciju na kraju dok ispuca sve adute tj spaljene kuće i mrtve iz rukava i naše mangupe zločince), ja nisam paf, bacila kartu na sto i uzviknula "ma nemoj, a Jasenovac?", da li sam, ne, da li sam mislila, pa ne, nisam toliko očajna i konfuzna..

*) ne nismo zaboravili, mi smo fokusirani na tvoju pretpostavku da bi se moglo desiti sve kao 1995, znači, tok misli je bio: egzodus iz HR koji bi se mogao ponoviti i doteeerati nas iz RS sve do Srbije.. I taj srpski egzodus je matiran spaljenom kućom i nesrpskim ljudima u Višegradu. To nije korektno, šibicarski je. Na koncu, i podmukao i kilav potez.
teslana teslana 16:19 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Sad si me podsetila na jedan suši restoran u kome rade Indijci. Imaju meni i cene poput nekih kineskih radničkih restorana.

Pazi ako danas ovaj suši frižider nije iskoračio naprijed, ispred mene da bih ga vidjela, tako mi izgledalo. :)
freehand freehand 16:22 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

milisav68
freehand
teslana
Kada pominjete paljenje kuće, da li pri tom mislite i na zapaljenu kuću u Pionirskoj ulici u Višegradu?

O, pobogu..

Korekatan odgovor, štagod da znači. JMislim, bilo je i nekih ljudi i neke dece u tim višegradskim kućama. Doduše, nisu bili Srbi pa ok.

Brizna dusica :)

Pusti to, daj da vidimo porodičnost
freehand freehand 16:26 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

koji bi se mogao ponoviti i doteeerati nas iz RS sve do Srbije..

Pa da onda neki od vas proglase Filipa nepoželjnim u Srbiji?
Dobro, to si propustila. To je ok i nije neki problem, a nije ni da nije zasluđio pa da oćutimo uz tu političku korektnost. A i naši su naši a Filip je Filip. Pa može i neki Šumadinac da se istera. Starija je idološka ispravnost od geografskog porekla, a i ako nije tu su izuzeci da potvrde pravilo. jel tako jeste.
predatortz predatortz 16:41 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Pa da onda neki od vas proglase Filipa nepoželjnim u rbiji?



A ko ga je proglasio nepoželjnim u Srbiji?
Ako misliš na moj komentar, nisi ga dobro razumeo.

Ja sam rekao da Filip, pisanjem ovakvih splačina i neoustaških i islamističkih floskula o RS kao nekakvoj džamahiriji, zagađuje ovo mesto, te da je onaj koji mu to dozvoljava veća budala od njega.

Tom izjavom sam rizikovao, svesno, da ja budem uklonjen sa bloga, a ne Filip. Ni sa bloga, ni iz Srbije.

Tako da, živ bio, ne seri i ne patetiši.

gedza.73 gedza.73 16:48 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Gvozden
Jel stvarno moguće da ovoliko ljudi ne razume o čemu se tu radi, i da u tom "suši stado" naglasak nije na suši nego na stado?

Nisam se mešao u tu diskusiju pošto jedine informacije o tome imam sa bloga i kapiram da je mislio na komi fo kompleks i da mu je možda, sa ove razdaljine od svađe, bilo bolje da je upotrebio Sterijinu Pokondirenu tikvu.

Neko je na blogu pisao o IT konferenciji gde su dva lika u sali pričali vic o ženama, ispred sedela 'feministkinja' koja je digla dreku po mrežama (ili prijavila 'govornika' tamo gde treba), on dobije otkaz uz obrazloženje da rukovodstvo firme ne deli njegove stavove po pitanju politički nekorektnih viceva. Onda njegovi, čovek ostao bez prihoda a imao ženu i decu, ospu paljbu po 'feministkinji, koja se pravdala da nije znala ali i ona dobije otkaz. Ako se dobro sećam priče.

Eto cela 'suši' zavrzlama me podseća na ove dve priče.

p.s.
Probao suši, ne sviđa mi se. Ima daleko lepših stvari za pojesti.


freehand freehand 16:49 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

predatortz
Pa da onda neki od vas proglase Filipa nepoželjnim u rbiji?

[youtube]null[/youtube]

A ko ga je proglasio nepoželjnim u Srbiji?
Ako misliš na moj komentar, nisi ga dobro razumeo.

Ja sam rekao da Filip,pisanjem ovakvih splačina i neoustsških i islamističkif floskula o RS kao nekakvoj džamahiriji, zagađuje ovo mesto, te da je onaj koji mu to dozvoljava veća budala od njega.


Ma nema problema. Kudikamo je lakše da se blog nazove "Стормфронт" i ostanu samo članovi i simpatizeri, dok se isto i sa Srbijom ne dovrši.
Dotle ću valjda i ja naučiti taj srpski da mogu da razumem šta piše u prostačkoproširenim rečenicama.


Tom izjavom sam rizikovao, svesno, da ja budem uklonjen sa bloga, a ne Filip. Ni sa bloga, ni iz Srbije.

Znao sam da je neko herojsko delo u pitanju bilo i da se golim prsima srljalo na bajonete.Time što se tražilo da se Filip ukloni u stvari rizikovalo se sopstveno bivstvo...
Sreća te se pri ulasku na blog ne polaže test IQ.

Tako da, živ bio, ne seri i ne patetiši.

Dobro, brt. Ti seri slobodno, i patetiši u 16. Da se ne menja ništa.
predatortz predatortz 16:54 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Dotle ću valjda i ja naučiti taj srpski da mogu da razumem šta piše u prostačkoproširenim rečenicama.


Ako nisi do sad, male su šanse.
No to te ne sprečava da se samoproglašavaš za vrhovnog tumača svega na ovom mestu - od jezičkih nedoumica, preko morala i etike, do nepogrešivog tumača ko je domaćin, ko ljotićevac, ko seljačina, ko džukela...

K'o Vučić si, samo dosadniji!
freehand freehand 16:57 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

predatortz
Dotle ću valjda i ja naučiti taj srpski da mogu da razumem šta piše u prostačkoproširenim rečenicama.


Ako nisi do sad, male su šanse.
No to te ne sprečava da se samoproglašavaš za vrhovnog tumača svega na ovom mestu - od jezičkih nedoumica, preko morala i etike, do nepogrešivog tumača ko je domaćin, ko ljotićevac, ko seljačina, ko džukela...

K'o Vučić si, samo dosadniji!

Od jezičkih nedoumica do nepogrešivog tumača.
Sve važi.
teslana teslana 17:09 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora


Pa da onda neki od vas proglase Filipa nepoželjnim u Srbiji?
Dobro, to si propustila. To je ok i nije neki problem, a nije ni da nije zasluđio pa da oćutimo uz tu političku korektnost. A i naši su naši a Filip je Filip. Pa može i neki Šumadinac da se istera. Starija je idološka ispravnost od geografskog porekla, a i ako nije tu su izuzeci da potvrde pravilo. jel tako jeste.

Nisam oćutala, samo nisam imala pravu riječ, dovoljno preciznu da kažem koliko je pogrešno..

Nisam oćutala ne što imam maniju političke korektnosti i sve te manije ispravnosti, usudiću se reći da cijenim svoju pol.nekorektnost i neispravnost, priuštim sebi i njegujem, no, jednostavno, izbacivati nekoga sa bloga il "ovog mjesta" (mh, nedolično, posebno od mene), ili iz Srbije (dok sam i ja stranac), nije moj stil, kako bih ti rekla, moj zen.

Filip Mladenović Filip Mladenović 18:16 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

I dalje visi u vazduhu pitanje: Kako to da Srbija, evo protokom 30 /trideset/ godina višestranačja još uvek nije pravna, demokratska, civilizovana država?

Odgovor na ovo pitanje sadrži u sebi i sve ostale odgovore na postavljena pitanja u komentarima ovog bloga.
predatortz predatortz 18:24 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

I dalje visi u vazduhu pitanje: Kako to da Srbija, evo protokom 30 /trideset/ godina višestranačja još uvek nije pravna, demokratska, civilizovana država?


U ovom pitanju leži i odgovor.
Ovaj tvoj stav, ma koliko glupav, imaš pravo da javno izneseš i to činiš.
U periodu pre všestranačja bi zbog njega završio u zatvoru.
Ali, ti misliš da je to bilo civilizovano.
Jbga...
gedza.73 gedza.73 19:05 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

U periodu pre všestranačja bi zbog njega završio u zatvoru.

A u tom periodu je stasala i stvorena generacija koja je dobila moć zahvaljujući pripadnosti jednopartijskom sistemu i koja je ili direktno ili indirektno učestvovala u kreiranju i donošenju privrednih zakona, medija (obe strane političkog spektra), obrazovanja, odnosa prema istoriji srpskog naroda...

Par istaknutih levičara i 'baštinika' posleratne tradicije

Levica je uvek bila ideologija intelektualaca, profesora, studenata. Zato danas na Univerzitetu obeležavamo 166 godina od prvog izdanja čuvenog dela Karla Marksa", rekao je Jovanović i osvrnuo se na ideale socijalne pravde sadržane u Manifestu Komunističke partije


Danas možemo pitati: gde su proleteri, kakav je položaj radničke klase u odnosu na zahteve Komunističkog manifesta. Padom komunizma nestala je i kategorija proletera, izgubili su društvenu ulogu, partije su pohrlile preduzetnicima, tržištu i profitu. Imali smo neuspešnu privatizaciju i masovna otpuštanja, fabrike su prodate u bescenje. U trenutku demokratskog zanosa desio nam se ekonomski slom koji ćete vi plaćati", obratio se Dačić studentima. Podsetivši na posledice tog sloma u Srbiji – pad nacionalnog proizvoda na 65 odsto onoga iz 1989. godine i navala ekstraprofitera


Da ga tužiš za autorska prava u vezi boldiranog.
- Jednom levičar, uvek levičar, ali levičarstvo ili bolje reći levičarenje nije uvek politički profil. U mom slučaju to je način života, posebno u epohi koja je po svojoj biti desna.
Željko Mitrović


Његов велики пријатељ био је Стане Доланц, тадашњи шеф тајне полиције комунистичке Југославије и блиски Титов сарадник. Ражнатовић је за полицију радио као убица, а вероватно је по задатку и отишао на запад. Посао му је био да врши атентате над терористима, политичким емигрантима и противницима владајућег политичког режима
После ослобађања, брзо се вратио у Хрватску у источну Славонију септембру 1991. године, а у језгру његове СДГ били су радници ДБ Србије. Српска добовољачка гарда се брзо прочула по насиљима, а командант је многе акције лично предводио, али је оптужен и да користи рат за богаћење и пљачку.

Ima tu još ceo spisak nego će ona cmizdra da se žali pošto je većina dobila pozicije u državi i 'akumulacioni' kapital zahvaljujući roditeljima komunistima.




haklberi_tom haklberi_tom 21:03 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Filip Mladenović
I dalje visi u vazduhu pitanje: Kako to da Srbija, evo protokom 30 /trideset/ godina višestranačja još uvek nije pravna, demokratska, civilizovana država?

Odgovor na ovo pitanje sadrži u sebi i sve ostale odgovore na postavljena pitanja u komentarima ovog bloga.

Idi u kurac!
Jebote, gluplji si od Frihenda.
milisav68 milisav68 21:15 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

gedza.73

Nisam se mešao u tu diskusiju pošto jedine informacije o tome imam sa bloga i kapiram da je mislio na komi fo kompleks i da mu je možda, sa ove razdaljine od svađe, bilo bolje da je upotrebio Sterijinu Pokondirenu tikvu.

Ma ubo je pravo u centar, cim se digla ovolika galama :)

To je ono kad se neko razmase i opusti, pa ga sacekas na krivini i dotuces njegovim oruzjem.

Koliko je samo kliberenja bilo sa nacosima, patrijotama i gibanicarima, e sad se to obilo u glavu, to foliranje sa Slucajnim Srbima koji jedu - to sto jedu :)
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:26 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora


Preporučio bih svima da odu na Klix portal i pročitaju komentare na vest o smrti patrijarha Irineja.

Sad ti se ne sviđa Klix portal ali je odličan kad prospu kantu govana po Dodiku i kad sa njega treba raznijeti po mrežama laž i bljuvotinu o Dodikovom obraćanju covid pacijentima.

predatortz predatortz 23:15 21.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

kamilo_emericki

Preporučio bih svima da odu na Klix portal i pročitaju komentare na vest o smrti patrijarha Irineja.

Sad ti se ne sviđa Klix portal ali je odličan kad prospu kantu govana po Dodiku i kad sa njega treba raznijeti po mrežama laž i bljuvotinu o Dodikovom obraćanju covid pacijentima.



Koliko se sećam, to sam preneo sa BN.

gedza.73 gedza.73 01:32 22.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Ma ubo je pravo u centar, cim se digla ovolika galama :)

Moguće. Al' nisam imao gde da pratim osim ovde.
Koliko je samo kliberenja bilo sa nacosima, patrijotama i gibanicarima, e sad se to obilo u glavu, to foliranje sa Slucajnim Srbima koji jedu - to sto jedu :)

ma te Feme se prosipaju na sve strane. A od feminizma videle porodični kapital dobijen na partijsku knjižicu, kafiće i društvene mreže (imam u porodici neke koji su blizu ekipe a tate bili direktori, krali na sve strane, živelo se luksuzno pa sad kad kradu drugi 'drž lopova, propadosmo skroz'). Čim vidim na koje se feministkinje iz srpske istorije pozivaju jasno mi je sa koje strane vetar duva.
teslana teslana 09:12 22.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Jel stvarno moguće da ovoliko ljudi ne razume o čemu se tu radi, i da u tom "suši stado" naglasak nije na suši nego na stado?

O drugoj grupi ljudi, ali na identičan način, priča i Rambo

Ne znam u kakvo razuđeno stanje svijesti bi' se morala dovesti da mi je Ćirjaković i njegov jednom kratko primjećen neumjeren performans, sasvim ok il simpatično, il pametno (za svoje ispade nikad nisam tvrdila da su pametni, il?). Njemu je, neko dobro reče, potrebna nježnost i ljubav.. ono što mu npr ja ne mogu pružiti, nikako ni slučajno suši, zato je moje donekle blago il bez jeda mišljenje o njemu samo razumijevanje problema sa kojim se teško i sve teže nosi.

Drugo, te žene s kojima on ratove vodi, ni jedna mi nije ni mrska ni srcu nešto posebno draga, ni jedna nije razlog mog formiranog (rekla bih i refleksnog) mišljenja o Ćirjakoviću, ne soliderašim se sa njima da bih ga sirotog razorila, kako prostije da objasnim, nije njegova (muška i srpska) pamet il lucidnost kovanja kovanica ono što bi mi privuklo i zadržalo pažnju bez obzira dal je raspala kurva sad Rosa, sutra Kosa..

I da, ti Slučajni Srbi, ma njemu je vrijeme zategnuti, što bi rekao Duško Radović a ja parafraziram, matice na česmi u svojoj kući, odavno tu plavi, i presipa se u svijet vani..

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:43 22.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

 "Ja sam dijete socijalizma, rođen sam u Jugoslaviji i znam da će me nakon ove izjave mrziti pola populacije, ali meni Jugoslavija nedostaje. To je bila prekrasna zemlja.

Bosna je mala zemlja s četiri milijuna stanovnika, raznolikih kultura i religija, i svi bi mogli živjeti u raju. To je jedna od najljepših zemalja na svijetu. Naše rijeke su još uvijek dovoljno čiste da se voda iz njih može piti; meso je ukusno jer nemamo novaca da stoku kljukamo antibioticima, a nemamo novaca ni za pesticide pa je voće i povrće sasvim prirodno. U jabukama se još može naći crv.

Na žalost, nema šanse da će se situacija popraviti i da će nam biti bolje. Na vlasti su nacionalisti, a njihova politika je potpuno suluda. Berlin je prije sedamdeset godina bio sravnat sa zemljom i onda su ljudi odlučili da se stvari moraju promijeniti i izgradili su mjesto gdje se može živjeti i raditi zajednički.

Ja zaista postajem umoran od svih gluposti i konstantnog isticanja – mi Srbi, mi Hrvati, mi Bošnjaci… Mislim da bi ih svih trebalo izbaciti na plaži u Bombaju, na kojoj ima više ljudi nego njih svih skupa, pa da im se stavi u perspektivu koliko su uopće važni, jer sve te male nacije na području bivše Jugoslavije toliko su opterećene važnošću svoje povijesti da je to žalosno.

Ja više ne vjerujem ni u demokraciju. Demokracija u mojoj zemlji je to da je neobrazovana većina dala vlast nacionalistima, a isto tako je i u Hrvatskoj. Mi na ovim prostorima živimo u prošlosti koja nas užasno tlači..."

DANIS TANOVIĆ, režiser, dobitnik Oskara

teslana teslana 16:45 22.11.2020

Re: Dobra analiza izbora


DANIS TANOVIĆ, režiser, dobitnik Oskara


Filipe, Monika Beluči je naša. :)
shmoo shmoo 18:24 22.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

teslana

DANIS TANOVIĆ, režiser, dobitnik Oskara


Filipe, Monika Beluči je naša. :)











predatortz predatortz 18:37 22.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Ja sam dijete socijalizma, rođen sam u Jugoslaviji i znam da će me nakon ove izjave mrziti pola populacije, ali meni Jugoslavija nedostaje. To je bila prekrasna zemlja.


Za to može da zahvali Aliji, malom Alijinom, Komšiću i drugim džihadlijama.

Nego, nije Jugoslaviji posvećivao filmove. Posvećivao je baš onim koji su je prvo neregularno napustili, pa oružjem rušili.

Mali, licemerni smrad. Uska mu avlija, to mu verujem. No, za toliku su mu se lideri izborili. A iz one veće ih niko terao nije.

teslana teslana 19:11 22.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

Taso, nije mi ova slika bila u mislima, ali je sad sa njom, reklo bi se, poenta dosegla svoj vrhunac. :)
shmoo shmoo 19:26 22.11.2020

Re: Dobra analiza izbora

teslana
Taso, nije mi ova slika bila u mislima, ali je sad sa njom, reklo bi se, poenta dosegla svoj vrhunac. :)



То ти кажем!






Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana