Društvo| Nauka| Zdravlje| Život| Životni stil

Ruska sajberpank farma ...

Milan Novković RSS / 23.11.2020. u 14:35

... u doba Covida

 

Igrom slučaja ja nešto pažljivije pratim samo Covid19 u UK sada. Za vreme prvog talasa sam čitao skoro sve na šta sam nailazio.

U UK nema drugog talasa - npr u Londonu ga baš nema, dok u ostacima zemlje imamo "tail-ends". Virus je, po svemu sudeći, ulgavnom jedno-sezonski.

Tako, nije mi namera da potcenjujem opasnosti u još mnogim krajevima i po UK, ostatku Evrope i dalje, sada, i do nekog doba sledeće godine.

Istovremeno, MSM medijska drama je skoro pa neverovatna, iako je veliki deo populacije jako sumnjičav.

Savetnici koje je država izabrala, iz naučnih pa širih krugova, pod zajedničkim imenom "SAGE" su nesposobni do imbecilnosti - ovi gore ruski farmeri su sposobniji od njih. Nepotrebno je reći da u UK, kao i svuda, ima jako mnogo inteligentnih i dobronamernih naučnika i menadžera.

 I dalje više verujem u tu priču o nesposobnosti nego u konspiraciju, iako ovde dole dajem primer vanrednog stručnjaka čiji su YouTube clip sklonili nekoliko sati posle objavljivanja. Tako, clip dolazi na pomalo user-unfriendly način, pod zaštitničkim okriljem tu i tamo block-chain tehnologije, ubačen blizu polovine članka kako se klikne na link.

 I stranica je informativna, ko već ne zna sve ovo, nego je interesantno prosto videti smirenog stručnjaka koji objašnjava šta se dešava.

Pa tako, još samo nešto o autoru:

 "...Dr. Michael Yeadon is an Allergy & Respiratory Therapeutic Area expert with 23 years in the pharmaceutical industry. He trained as a biochemist and pharmacologist, obtaining his PhD from the University of Surrey (UK) in 1988.

Dr. Yeadon then worked at the Wellcome Research Labs with Salvador Moncada with a research focus on airway hyper-responsiveness and effects of pollutants including ozone and working in drug discovery of 5-LO, COX, PAF, NO and lung inflammation. With colleagues, he was the first to detect exhaled NO in animals and later to induce NOS in lung via allergic triggers.

Joining Pfizer in 1995, he was responsible for the growth and portfolio delivery of the Allergy & Respiratory pipeline within the company. He was responsible for target selection and the progress into humans of new molecules, leading teams of up to 200 staff across all disciplines and won an Achievement Award for productivity in 2008.

Under his leadership the research unit invented oral and inhaled NCEs which delivered multiple positive clinical proofs of concept in asthma, allergic rhinitis and COPD. He led productive collaborations such as with Rigel Pharmaceuticals (SYK inhibitors) and was involved in the licensing of Spiriva and acquisition of the Meridica (inhaler device) company.

Dr. Yeadon has published over 40 original research articles and now consults and partners with a number of biotechnology companies. Before working with Apellis, Dr. Yeadon was VP and Chief Scientific Officer (Allergy & Respiratory Research) with Pfizer..."

Pa tako: "Pandemic is Over" - Former Pfizer Chief Science Officer Says "Second Wave" Faked On False-Positive COVID Tests



Komentari (398)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

teslana teslana 19:19 25.11.2020

Re: Znači,

Znaš kako kažu, prečice su prijatelji, dovedu te gdje želiš, samo brže. :)

Zezam se, bespomoćnost nije moj drug, ne umijem je ni odglumEti, a ona su se dva tipa - poslije sam im analizirala lice - do poslednjeg trenutka nadali da ću shvatiti šta se dešava, kako, kako molim te, prvo razmišljam o čemu oni razmišljaju, pa se pravim da ne postoje, cc, dobro da nisam u tramvaju ostala zarobljena malo duže. :)
bene_geserit bene_geserit 21:05 25.11.2020

Re: Znači,

Da li ja jedini ovde vidim aikido tip manipulacije, do animal cruelty, i to ne bilo kakav nego nad višim sisarima, čak primatima, sa sve osakaćenim Y hromozomom

Nisam baš siguran da sam razumeo, ali ako pričaš o pežorativnoj upotrebi reči "Karen" - u pitanju je čist rasizam prema belim ženama, kojima se kači neka navodna privilegovanost i uz to sve i svašta.
Čudi me da Tadejuš naseda na tu libtardsku talking point.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 21:28 25.11.2020

nisu samo odroni u pitanju

Sputnik V.


slusam juce bbc - i morali konacno i oni da kazu nesto pozitivon o ruskoj vakcini.

i kaze lik mrtav ladan - 'Sputnik VI je to i to...' (ne V kao 5, nego V kao Vi)...

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 21:35 25.11.2020

Re: Znači,

Sećam se ja kad sam iz prigrevačke metropole došao u Bgd 77, pa paaaf u Dom Sindikata na Korčnoj-Spaski,


secam se da je cale bio tamo nonstop; ja bio klinac. e sad cini mi se da je bio spaski i u sc, neki turnir neposredno posle otvaranja. cale me uveo ja u transu, mrtva tisina i samo se proderem - 'tata sto svi ovde cute'...

jel se seca neko sta je to bilo i kada?

alselone alselone 21:39 25.11.2020

Re: Znači,

jel se seca neko sta je to bilo i kada?

Ne znam konkretno taj događaj, ali mogu da kažem da su se neki od najvećih turnira u istoriji igrali u SFRJ.

Moj omiljeni turnin, Candidates 1959, igran je u Beogradu, Bledu i Zagrebu.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:15 25.11.2020

Re: Znači,

a space Karen, Elon Musk, je optužen da je Karen jer je od početka epidemije govorio da ljudi treba da nastave da rade i ponašaju se normalno..
a onda je javno zapitkivao koliko su testovi pouzdani iako se nije kanda nimalo informisao na tu temu..


sve sve, ali otkud Slavice u Bajmoku, kad je to 90% hrvatsko selo

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:29 25.11.2020

Re: Znači,

Moj omiljeni turnin, Candidates 1959, igran je u Beogradu, Bledu i Zagrebu.


da, turniri kandidata su bili poznati



bili nekad velesila... uzivao uz sahovski komentar; sad povremeno naletim na hrt..
eh... mladosti...
maksa83 maksa83 00:03 26.11.2020

Re: Znači,

sve sve, ali otkud Slavice u Bajmoku, kad je to 90% hrvatsko selo

Noup.

2,900 (33.78%) Serbs
2,450 (28.54%) Hungarians
1,266 (14.75%) Bunjevci
700 (8.15%) Croats
454 (5.29%) Yugoslavs
102 (1.19%) Montenegrins
653 (8.3%) others
Milan Novković Milan Novković 00:11 26.11.2020

Re: Znači,

maksa83
...others

Nevezano potsećanje, ovde me bacilo na novi komentar, mnogi znaju, većina verovatno


dogodinedragosevac dogodinedragosevac 00:28 26.11.2020

Re: Znači,

Noup.


svasta



bio ubedjen da je 'rvatsko...
teslana teslana 08:41 26.11.2020

Re: Znači,

E, Dragoševac, jednom sam bila baš gruba prema tebi (sjetio bi se kad bih ponovila, bolje ne, gadno je), misleći da si neko drugi. Ispostavilo se da nisi. Zato, izvini.
solo solo 15:42 26.11.2020

Re: Znači,

u pitanju je samo masovna histerija.





https://nova.rs/magazin/zdravlje/zastrasujuce-promene-na-plucima-od-1-do-15-dana-korone/
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 20:25 26.11.2020

Re: Znači,

E, Dragoševac, jednom sam bila baš gruba prema tebi (sjetio bi se kad bih ponovila, bolje ne, gadno je), misleći da si neko drugi. Ispostavilo se da nisi. Zato, izvini.








e hvala na komentaru, ali ja iskreno ne znam bas o cemu se radi.


haklberi_tom haklberi_tom 20:43 26.11.2020

Re: Znači,

teslana
E, Dragoševac, jednom sam bila baš gruba prema tebi (sjetio bi se kad bih ponovila, bolje ne, gadno je), misleći da si neko drugi. Ispostavilo se da nisi. Zato, izvini.

Eeee, baš lepo i čovečanski!
teslana teslana 20:50 26.11.2020

Re: Znači,

e hvala na komentaru, ali ja iskreno ne znam bas o cemu se radi.

Eto vidiš koliko je bilo traumatično, potisnuo si sjećanje. :)

Ništa nećemo dirati. :)
Milan Novković Milan Novković 23:37 26.11.2020

Re: Znači,

bene_geserit
Dobro bre majku mu, ...

Kraken pušten - lako je vama, vi posmatrate zabavu uz ćurku, mi samo kokice

Sad još da postave Flynna za privremenog šefa Cije i trčim da si napravim džin and tonic

'Kraken' Lawsuit Accuses Iran Of 'Monitoring And Manipulating' 2020 Election, Stoking Deep Dive By Journalist
8c_competizione 8c_competizione 11:57 28.11.2020

Re: Znači,

potpisujem! kakva glupost o nepouzdanim testovima. ako je to tako, jer od njih umire vidno vise ljudi nego inace?

narode dajte malko ukljucite taj mozak!

gledam fotke iz trznih centara juce na Crni Petak u Beogradu. U sred jebene pandemije kada je zdravstveni sistem otvoreno rekao da nemaju nikakvu kontrolu vise i da su kapaciteti popunjeni!

poludeo svet!
vcucko vcucko 23:30 28.11.2020

Re: Znači,

alselone
jel se seca neko sta je to bilo i kada?

Ne znam konkretno taj događaj, ali mogu da kažem da su se neki od najvećih turnira u istoriji igrali u SFRJ.

Moj omiljeni turnin, Candidates 1959, igran je u Beogradu, Bledu i Zagrebu.

To beše prvi Fišerov turnir kandidata?
Mislio sam da se igralo samo na Bledu.
alselone alselone 09:40 29.11.2020

Re: Znači,

To beše prvi Fišerov turnir kandidata?
Mislio sam da se igralo samo na Bledu.


Bez guglanja bih rekao da jeste. I nije baš sjajno prošao.

The first 14 rounds were played in Bled, rounds 15-21 in Zagreb, and rounds 22-28 in Belgrade.
ivana23 ivana23 16:09 23.11.2020

***


[url=ttps://electroverse.net/dr-roger-hodkinson-on-covid-hoax/][/url]


Ne znam sta da mislim.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:23 23.11.2020

Re: ***

ivana23

[url=ttps://electroverse.net/dr-roger-hodkinson-on-covid-hoax/][/url]


Ne znam sta da mislim.




nemojte pogrešno da razumijete Milana..
to što drugi talas u UK ne postoji u smislu da sada ipak umire daleko manji broj nego proljetos ne znači da je i u Srbiji tako..
Srbija nije ni imala prvi talas do sada.. šansa da se sada u Srbiji zaraziš je sasvim netrivijalna..
šansa da i nadrljaš je i dalje jako, jako mala ali šansa da nadrljaju tvoji roditelji ili njihovi roditelji nije..
pa spram toga i organizuj svakodnevicu..
panici svakako nema mjesta..
ali to ne znači da bolest ne postoji i da ti ne može ništa..
Milan Novković Milan Novković 16:33 23.11.2020

Re: ***

ivana23

Ivanin link

Ne znam sta da mislim.


To je, otprilike, to što se tiče kvalitativne strane rezonovanja.

Na kvantitativnoj strani - teže je reći, ali su posledice katastrofalne po zapad.

Virus je skoro sigurno iz laboratorije. Da li je namerno pušten?

Nije nemoguće - već se više od 18 meseci, ako se dobro sećam, možda dve godine, piše i to da će US, pa koja god, ekonomija biti oborena i napraviti haos ako ne uspeju da skinu ne Trampa - on je bizaran na svoj način i dosta destruktivan na svoj način - nego Jacksonians, koje on predstavlja, tu struju u US koja je više okrenuta Americi (pojednostavljeno u "America First"

Ovi što sad vode u utakmici su više "New world order first", imaju imperijalistički sentiment.

Frenetična gramizovost sad više ne oko stotina milijardin, nego hiljada milijardi, čak u svakom manjem pogledu i nije glavni faktor.

Jedan analizira da je svaka US revolucija do sada, od kad je u 17. veku šačica Engleza iz Holandije otišla tamo bila oko toga - i Jacksonians su uvek do sada gubili ...

... ukratko, priča je suludo previše bliska ne američkom imperijalizmu, nego engleskom, otud i spremnost na žrtvovanje Amerike pošto više nije podoban "vehicle".

I rasadište talenta na ovu temu su Rhodes Scholars, 32 studenta svake godine koji dolaze u Oxford, UK.

Tačnije, priča je sve mračnija što više zagrebeš u dubinu, i ovaj sad, mračni Great/Big Reset je moguć.

U to veselo ime, kažu sad jedni, sledeći hoax je moguć oko nekog great hacka - kobajagi upadanje u neki strategijki sistem, recimo energetiku, od strane, nije teško pogoditi, Rusa, Kineza, Iranaca ... koji će onda biti preteča sledećeg poteza u priči.

Tamo gde priča štucne samo se naglo dovuče veliki novac - BBC, Guardian ovde itd.

Kad je Macron pobedio u Francuskoj onakva 100% podrška medija preko noći je bila moguća, kažu jedni, samo uz logističku pomoć NATO-a.

A Macrona, btw, su postavili Anglosaksonci, pod, dobrim delom, dirigentskom palicom Jean-Pierre Jouyet, bivšeg framcuskog ambasadora u UK.
Milan Novković Milan Novković 17:15 23.11.2020

Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

... na mapi "lidera" po regionima Srbija pojavila u rečima netrivijalne osobe, Sidney Powell:

"... I agree with the campaign's statement that I am not part of the campaign's legal team. I never signed a retainer agreement or sent the President or the campaign a bill for my expenses or fees.

My intent has always been to expose all the fraud I could find and let the chips fall where they may--whether it be upon Republicans or Democrats.

The evidence I'm compiling is overwhelming that this software tool was used to shift millions of votes from President Trump and other Republican candidates to Biden and other Democrat candidates. We are proceeding to prepare our lawsuit and plan to file it this week. It will be epic.

We will not allow this great Republic to be stolen by communists from without and within or our votes altered or manipulated by foreign actors in Hong Kong, Iran, Venezuela, or Serbia, for example, who have neither regard for human life nor the people who are the engine of this exceptional country.

#WeThePeople elected Donald Trump and other Republican candidates to restore the vision of America as a place of life, liberty and the pursuit of happiness.

You may assist this effort by making a non tax-deductible contribution to www.DefendingTheRepublic.org. #KrakenOnSteroids"

Sidney Powell
..."

Ajd, UK, Nemačka ... su prevelike da bi se olako povlačile po novinama i izjavama bitnih ljudi, al koj će nam naš i uloga treće, četvrte ili pete violine.
haklberi_tom haklberi_tom 17:25 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

Milan Novković
... na mapi "lidera" po regionima Srbija pojavila u rečima netrivijalne osobe, Sidney Powell:

"... I agree with the campaign's statement that I am not part of the campaign's legal team. I never signed a retainer agreement or sent the President or the campaign a bill for my expenses or fees.

My intent has always been to expose all the fraud I could find and let the chips fall where they may--whether it be upon Republicans or Democrats.

The evidence I'm compiling is overwhelming that this software tool was used to shift millions of votes from President Trump and other Republican candidates to Biden and other Democrat candidates. We are proceeding to prepare our lawsuit and plan to file it this week. It will be epic.

We will not allow this great Republic to be stolen by communists from without and within or our votes altered or manipulated by foreign actors in Hong Kong, Iran, Venezuela, or Serbia, for example, who have neither regard for human life nor the people who are the engine of this exceptional country.

#WeThePeople elected Donald Trump and other Republican candidates to restore the vision of America as a place of life, liberty and the pursuit of happiness.

You may assist this effort by making a non tax-deductible contribution to www.DefendingTheRepublic.org. #KrakenOnSteroids"

Sidney Powell
..."

Ajd, UK, Nemačka ... su prevelike da bi se olako povlačile po novinama i izjavama bitnih ljudi, al koj će nam naš i uloga treće, četvrte ili pete violine.

Milane,
meni nije jasno šta se događa u svetu.
Možeš li da daš svoje viđenje, naravno, ako bi moglo taksativno (i sažetije), bio bih zahvalan.
stemajz stemajz 17:29 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

миланче, ево ако те занима мало око сервера у њемачкој... ја сам само прелетео преко текста: линак
Milan Novković Milan Novković 18:12 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

stemajz
миланче, ево ако те занима мало око сервера у њемачкој... ја сам само прелетео преко текста: линак

Da, to je, potencijalno, ključni potez u priči.

Ja sam to čui isto pre nekoliko dana, u podcastu Toma Luongoa, i čuo sam da su Cijini serveri, ali je on ludo brzo pričao, ovi moji u kući prave neverovantu buku pa sam pogrešno zaključio da se priča odnosi na Berlin Station.

Tom nije znao čiji je tim preuzeo servere, i to sad postaje polako jasno.

Ginica - pazi, žena koja hladnokrvno muči ljude, zna se o njoj odavno, i ona je na vrhu piramide pošto je onomad vodila cijinu Londonsku ekipu.

A Sidney Powell jeste taj nivo ozbiljnosti jakog igrača koliko se priča, otud nelagoda što nas ona spominje - sitna finta, skoro sigurno, pošto je velike opasno tako otvoreno plašiti, nije ni tako lako, a i najviše grešaka prave kad ne znaju tačno šta se dešava.

Milan Novković Milan Novković 19:01 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

haklberi_tom
Milan Novković
... na mapi "lidera" po regionima Srbija pojavila u rečima netrivijalne osobe, Sidney Powell:

"... I agree with the campaign's statement that I am not part of the campaign's legal team. I never signed a retainer agreement or sent the President or the campaign a bill for my expenses or fees.

My intent has always been to expose all the fraud I could find and let the chips fall where they may--whether it be upon Republicans or Democrats.

The evidence I'm compiling is overwhelming that this software tool was used to shift millions of votes from President Trump and other Republican candidates to Biden and other Democrat candidates. We are proceeding to prepare our lawsuit and plan to file it this week. It will be epic.

We will not allow this great Republic to be stolen by communists from without and within or our votes altered or manipulated by foreign actors in Hong Kong, Iran, Venezuela, or Serbia, for example, who have neither regard for human life nor the people who are the engine of this exceptional country.

#WeThePeople elected Donald Trump and other Republican candidates to restore the vision of America as a place of life, liberty and the pursuit of happiness.

You may assist this effort by making a non tax-deductible contribution to www.DefendingTheRepublic.org. #KrakenOnSteroids"

Sidney Powell
..."

Ajd, UK, Nemačka ... su prevelike da bi se olako povlačile po novinama i izjavama bitnih ljudi, al koj će nam naš i uloga treće, četvrte ili pete violine.

Milane,
meni nije jasno šta se događa u svetu.
Možeš li da daš svoje viđenje, naravno, ako bi moglo taksativno (i sažetije), bio bih zahvalan.


Baš uprošćeno:

Kako je zapad pobedio u hladnom ratu, i Sovjetski Savez se raspao, ne samo da se NATO nije, naivno-očekivano, raspao, pa iz rata ušlo u "mir", nego je početkom 90tih u US proklamovana tzv Volšovicova doktrina po kojoj je US svetski hegemon i treba svim silama sprečiti bilo koga koji si bilo kako pokuša suptrotstaviti toj doktini (jedna kocika u onom što smo ponekad zvali, može i danas dostsa često da se koristi sintagma, Novi Svetski Poredak - elita vlada svetom, a ostali su izvor energenata, materijala, radne snage itd.

Nije baš tako lako bilo koga staviti pod kontrolu, umeju da se jogune i mali, pa je jedan od alata nejasnih granica, ali dosta teoretski razvijen, postao "hibridni rat".

Jugoslavija je bila prvi poligon za teorisjko testiranje, iako testiranje nije bilo primarni cilj, nego geo-političke potrebe.

I raspala se ne zbog partizana, četnika, Srba, Hrvata, Miloševića, Tuđmana i ostalih, nego su oni, prosto, kao lokalni kontekst stavljeni u project plan ove adaptivne strategije i "odrađeni".

Kad god se ne diraju te top odrednice strategije neo-liberalna "elita" se pušta da radi svoje deo - pljačka u stvari, i tu, obično, idu prvo privatizacije public utilities, banaka, cementara, itd - laki i krupni poslovi prvo, pa onda redom dok ima opipljivog velikog interesa.

Kao i svaki pobednik opsutili su se malo - Putin je tiho došao na vlast sa ekipom koja je:

1. Prosto maestralno, višedecenijski odradila spoljnu politiku, podigla ugled Rusiji i dok su omanji sa sve više podozrenja gledali na zapad Rusi su sticali poverenje i "prijatelje" (u praksi nemoš nikad za indijskog Modija reći da je "prijatelj", ili Erdogana, ali se gravitacija vukla polako na stranu sve dalje od zapada.

2. A posebno su impresivan posao uradili sa primenom nauke i tehnike u modernom naoružanju - posebno hypersoničnom, protivazdušnoj odbrani, i elektronskom ratovanju

Kineska priča je još lakša - oni su tiho, i jako planirano, sa poslova štampanja majica i livenja jeftinih igračaka od plastike naglo postali monetarna i tehnološka sila. I iako su vanredno brutalni i agresivni kad je u pitanju ono što oni smatraju istoriski svojim (neki claims su stvarno za podizanje obrva) oni iskreno (bar za sada) nemaju nikakve porive za širenjem, pa su i oni počeli da stiču sve više prijatelja (iako, u suštini, još mnogo više zbog toga što imaju novac).

Usput su strategijski jako dobro pozicionirani - te prve faze rasta se, u proseku (ovo je bitno) lako postižu i pod dirigentskom palicom plu-pametnih vlada - samni krešeš korupciju u počeku i dođeš do nekog prosečnog dobrož života.

Ali, oni su to postigli, usput, realnom proizvodnjom, ne maipulacijom (većina rečenica su mi neprecizne -a naravno da ima manipulacije, nego se kratko izražavan i bitnijim stavkama)

Usput su neocons (ta hegemonistička, imperijalistička grupa, konzervativna u smislu da im hegemonija, prosto, pripada) i neoliberali (kratkoročno, kratkovido pljačkanje (opet, pojednostavljujem) osiromašili velike delove svojih populacija uništavanjem srednje klase - kad gledaš GINI inex US on je prevelike, ali kad te lorencove krive crtaš za razne načine pravljenja novca naj bizarnija je, npr, "capital gains" - u US smešna, skoro pri nuli, horizontačna do nekih 95%plus stanovništva, kad uskaču bogati, gde postaje vertikalna - znači bogatsvo se (velikim delom) stiče bez rada i proiuzvodnje - kuća od 200K odjednom vredi 2 miliona iz raznih razloga, čak i oni "logični" - pametni ljudi se sjatili u kraj i pamet pogurala razvoj celog kraja itd, da ne izmišljam, ali ima prljavijih, a ceo taj zapadni mentalitet se, plako, iuopšte pomerio u tu "rentier ekonomiju" - ušur ekonomiju, ovu sam reč još ja znao kao klinac pošto bi nam u mlinu, umesto novca, za mevenje žita uzeli ušur, deo brašna.

E sad, reako bi, mlinar se setio - to je cool, ali, moderni blinar često ima pajtosa koji mu da $1M kredit po 0.5% godi[ne da kupi mlin - vidiš obrazas, i to je onda tako išlo dok US ekonomija danas nije postala "crony-capitalism" ekonomija.

Istovremeno, onim bizarno nefikasnim pojavama centralnog planiranja davno, pre baš dosta decenija, kad je to bilo loše do te mere da bi, pošto je premali broj ljudi zadovoljio svoje potrebe, preostale manje zabarvne glupost u opticaju (od robnih kuća do ideja za implementaciju) ... tim pojavama se neoliberala predugo smejala.

Do neke tačke u vremenu je smejanje bilo na mestu, ali je onda tehnološkom i informativnom revolucijom neko centralno planiranje postalo efikasniji model od sirovih "tržišnih sila".

Primer, zamisli Srbiju - ne zna se ko je više bolji u IT, Beograd ili Novi Sad, polako cene usluga pristižu zapadne, outsourcing se sjatio tamo - ponekad imaš manjak ljudi u NS, ponekad u Bgd - LOGIČNO je napraviti brzu prugu između, vozovi bez stajanja, 200kM na sat, iz Centra u Centar.

Pa onda okolina gradova privuče i ololna sela, ljdui dođu u NS, vozom na posao u Bgd - sat putovanja ukupno u jednom smeru, nije problem.

Pa tako uvezati Niš, Čačak itd u veću mrežu.

To neoliberal neće olako uraditi zato što je dugoročni projekat - lakše je slupati Ukrajinu pa preko noći kupiti banke i cementare, tamo obradivo zemljište čak.

I Kinezi su postali majstori - puno gluposti uradili, naravno, imaš praznih, novih gradova - ali inflacione sile kako štanpaš novac da bi ulagao u infrastrukturu se više nego utope u realnu proizvodnju koju ta infrastruktura može da podrži - opet, polupametni moćnici sa dinarom odštampanim u infrastrukturu mogu da povrate 2.5-3 puta toliko u realnom smislu.

Pa su i Rusi postali sve bolji u tom "state-sponsored" kapitalizmu.

Pa je Kina postala jako bogata u kešu, a Tusi, kao manji, su poradili više na riziku tako što su otplatili spljne dugove i diversifikovali se dovoljno da ih energetkse krize, iako žestoko ošinu, ne bace na kolena u molbi za stranom pomoći.

I naglo je sve to postalo jasno, plus došao Tramp - tj ne toliko on nego ekipa koju pretstvlja, koje ne interesuje hegemonija, nego domaći teren.

Nisu cećke, naravno, i u US može da se plaćka samo tako, ludo zapuštena i zarđala infrastruktura, pa može da se "radi" na jeftinim privatizacijama.

I onda je ova hegemon-ekipa postala jako nervzozna i počelo se i pre do par godina pričati da moraju da se reše baš po svaku cenu trampovih, pa makar slupali US...

... koja je, zbog toga sad komešanja tipa US First vs novi Svetski Poredak, postala i beefikasno vozilo za postavljanje novog svetskog poretka, pa se priča o prebacivanju tog hipotetičnog centra sveta u Evropu,a utoliko više što ...

... dosta US bogatstva još uvek dolazi od hegemonije dolara i upotrebe sile po svetu, dok i ta dva alata postaju sve tuplja.

Usput, Evroazijska integracija ima neverovatan potencijal - neverovatan broj ljudi je uvezan kopnom, i naglo je postalo jasno da su stari hegemoni pukli u utakmici, otud sad ovaj, potencijalno, plan (nejasan, tek je sad jako aktivna trema) ...

... o velikom resetu, koji vipe nema neke šanse da održi svetsku hegemoniju, ali može da bar spreči gubljenje zapada suludim disciplinovanjem ljudi, zarad lakog managementa, i vrlo agresivnim delenjem sveta na dva dela ...

... ukratko
haklberi_tom haklberi_tom 19:12 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

.. ukratko

Fala lepo!
Šta misliš šta će se događati - kratkoročno?
Sada kada je ekipa uspela da makne Trampa?
Milan Novković Milan Novković 19:31 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

haklberi_tom
.. ukratko

Fala lepo!
Šta misliš šta će se događati - kratkoročno?
Sada kada je ekipa uspela da makne Trampa?

Nisu ga još skinuli, pogledaj šta je Floki priložio, tj obrati pažnju na jačinu izjava ljudi koji se provereno ne frljaju.

Ako ga smaknu imamo (tj možemo da završimo sa) ekipu čiji je "memorandum", pisani ili nepisani, što više vlasti u svetu kao promarni cilj. Mi, najogromija većina, nismo bitni i rizikujemo još veću kontrolu i gubljenje sloboda.

Ako ga ne smaknu imamo Trampov destruktivni gambit koji će ekonomski biti bolji samo za US, al će se manje krvi prolivati u svetu (mislim, i velike države će poklekniti, ko prati Australiju, da ne poverujuš - nikad nisam pratio otkud njima toliko kontrolabilna vlada, a opet, tu je i Kanada, i Merkelov ogranak Nemačke, tj anglosaksonci jestu sila...

A, po svemu sudeći, englezi uvek bede bar donekle - opet, nebitno da li će lokalno stanovništo biti i koliko urušeno, ekonomski i u kvalitetu života
haklberi_tom haklberi_tom 19:38 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

Milan Novković
haklberi_tom
.. ukratko

Fala lepo!
Šta misliš šta će se događati - kratkoročno?
Sada kada je ekipa uspela da makne Trampa?

Nisu ga još skinuli, pogledaj šta je Floki priložio, tj obrati pažnju na jačinu izjava ljudi koji se provereno ne frljaju.

Ako ga smaknu imamo (tj možemo da završimo sa) ekipu čiji je "memorandum", pisani ili nepisani, što više vlasti u svetu kao promarni cilj. Mi, najogromija većina, nismo bitni i rizikujemo još veću kontrolu i gubljenje sloboda.

Ako ga ne smaknu imamo Trampov destruktivni gambit koji će ekonomski biti bolji samo za US, al će se manje krvi prolivati u svetu (mislim, i velike države će poklekniti, ko prati Australiju, da ne poverujuš - nikad nisam pratio otkud njima toliko kontrolabilna vlada, a opet, tu je i Kanada, i Merkelov ogranak Nemačke, tj anglosaksonci jestu sila...

A, po svemu sudeći, englezi uvek bede bar donekle - opet, nebitno da li će lokalno stanovništo biti i koliko urušeno, ekonomski i u kvalitetu života

Šta će biti sa evro-integracijama?
Pored toga što je UK odlučila da joj je to okruženje preusko?!
Milan Novković Milan Novković 19:55 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

haklberi_tom
Milan Novković
haklberi_tom
.. ukratko

Fala lepo!
Šta misliš šta će se događati - kratkoročno?
Sada kada je ekipa uspela da makne Trampa?

Nisu ga još skinuli, pogledaj šta je Floki priložio, tj obrati pažnju na jačinu izjava ljudi koji se provereno ne frljaju.

Ako ga smaknu imamo (tj možemo da završimo sa) ekipu čiji je "memorandum", pisani ili nepisani, što više vlasti u svetu kao promarni cilj. Mi, najogromija većina, nismo bitni i rizikujemo još veću kontrolu i gubljenje sloboda.

Ako ga ne smaknu imamo Trampov destruktivni gambit koji će ekonomski biti bolji samo za US, al će se manje krvi prolivati u svetu (mislim, i velike države će poklekniti, ko prati Australiju, da ne poverujuš - nikad nisam pratio otkud njima toliko kontrolabilna vlada, a opet, tu je i Kanada, i Merkelov ogranak Nemačke, tj anglosaksonci jestu sila...

A, po svemu sudeći, englezi uvek bede bar donekle - opet, nebitno da li će lokalno stanovništo biti i koliko urušeno, ekonomski i u kvalitetu života

Šta će biti sa evro-integracijama?
Pored toga što je UK odlučila da joj je to okruženje preusko?!

Merkelova je u nekom čudnom anti-ruskom transu sada, uz nagađanja:

- Da prosto mrzi Putina ko nemca pošto joj je dovodio pse na sastanke, a ona se plaši pasa

- Da su joj NSA ishakovali onomad svašta i mora da radi šta joj se kaže

- A, poprilično najverovatnije, u kvantnoj superpoziciji istovremeno pazi da joj Tramp ne skreže izvoz u US, i trudi se da iz podrške neoimperijalistima iskamči pobedu, bar i uglavnom u Evropi, u trećem svetskom ratu, koji traje već neko vreme.

Tj zaleti se pomalo u tu staro-nemačku-daj-da-osvojim sentimentalnu stranu, pa kad pretera anglosaksonci preko pomerenog asortimana pretnji i francuza uvek željnih više vlasti u Evopi malo zategnu štranjge.

(ovo je frljanje povrh šačice čestica mogućih želja i sanjanja)
maksa83 maksa83 20:26 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

stemajz
миланче, ево ако те занима мало око сервера у њемачкој... ја сам само прелетео преко текста: линак

Ne bih da širim paniku, ali taj ... autor, kaže za sebe u hederu sajta:

...i proceed by summarizing seminal works that provide insights into the dynamics of this process, with the view that the culmination of this exploration was reached with god's self revelation in jesus.

mlatisa mlatisa 20:26 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

Šta će biti sa evro-integracijama?
Pored toga što je UK odlučila da joj je to okruženje preusko?!


Ја бих рекао ништа од тога на средњи рок (наредних 10 година). Имам утисак да је једна идеја била да се формира Западна Балканија (Македонија, Албанија, ЦГ, Србија (са све Косовом)) са идејом да се убацују клипови у точкове ЕУ, тј. Немачкој. Шта ће се ту променити евентуалном променом Трампа (P=0.95) остаје да видимо. Што се нас тиче имам утисак да администрације (САД) настављају тамо где је претходна стала.
Milan Novković Milan Novković 20:39 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

maksa83
stemajz
миланче, ево ако те занима мало око сервера у њемачкој... ја сам само прелетео преко текста: линак

Ne bih da širim paniku, ali taj ... autor, kaže za sebe u hederu sajta:

...i proceed by summarizing seminal works that provide insights into the dynamics of this process, with the view that the culmination of this exploration was reached with god's self revelation in jesus.


Ma nije bitno

Ja sam veliki deo toga čuo u podcastu lika koji ne uzima Boga u usta bez potrebe (i, koliko se sećam, do sada mu nije bio potreban)

Pa onda nove delove na raznim mestima (i ona konferencija za štampu od sat i po, sve sam ih odslušao - i možda nisi znao, Džon Vejn i Drti Hari su male mace od bezbožnika u odnosu na Bata Đulijanija).

Tako, ovaj autor mi više dođe kao duhovna glue-logic od vesti ovih dana
Milan Novković Milan Novković 20:57 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

mlatisa
Šta će biti sa evro-integracijama?
Pored toga što je UK odlučila da joj je to okruženje preusko?!


Ја бих рекао ништа од тога на средњи рок (наредних 10 година). Имам утисак да је једна идеја била да се формира Западна Балканија (Македонија, Албанија, ЦГ, Србија (са све Косовом)) са идејом да се убацују клипови у точкове ЕУ, тј. Немачкој. Шта ће се ту променити евентуалном променом Трампа (P=0.95) остаје да видимо. Што се нас тиче имам утисак да администрације (САД) настављају тамо где је претходна стала.

Ima dosta tih deprimirajućih, statičnih slika sadašnjosti.

Ali, treba se setiti da sve teče. Bio bi to sitan Heraklint za po kućno podsećanje da ne teku Kina i Azija i veo, polako, otkidaju zapadu i Japan od usta - polako, kažem, i kako treba, ne kao što bičuju Australiju ako se ne dozove pameti.

Nemački interes jeste evroazijska integracija - ne bih se ja ni uzbuđivao preterano zbog štucanja da Putin nije dosta toga stavio po strani da bi ukapirao koji je đavo Nemačkoj.

Ja lično mislim da igraju igru, kupuju vreme predstavom koja sugeriše da ta Evrointegracija ima netrivijalne šanse da se ozbiljno zaustavi.

Mislim da su i UK u toj integrciji, samo oni su omanji po par dimenzija, pa igraju 3D šah.

Ovaj sad Davos nemac, Klaus Schwab, jeste da se malo smrzneš - ali je samo to, Davos Nemac, nis svi takvi.

A i Davos Crowd ne može da se zamnrznu tamo gde naprave jednu fotku predugo, moraju da trče dalje ko paparaci.

Prosto, zapad je puko bez evroazijske integracije, što ne znači da neće još slupati generaciju dve, al ja se samo nadam da će mnogo brže naučiti onu tajsonovu (ne naš bloger, nego naš bokser):

"Svi imaju neki plan dok se ne susretnu sa mojom pesnicom".

Evropljani, ja mislim, pored nemačke strasti da uzmu što misle da im "stvarno" pripada, i francuske da uzmu šta god mogu, samo paze da ne drmusaju čamac breviše dok ne prođe oluja.

Ja sumnjam da će se zapad vratiti na bliski istok na način sličan starom čak i ako Tramp izgubi, kasno je, u pretumbavanju se već prelazi iz Saudijske Arabije u UAE, i UK preuzima dizgine - aj, rabili su muslimansko bratstvo od nastanka, neće tako lako ispustiti "asset" iz ruke, ali će se prebrzo urušavati ako ne ispoštuju moć Kine i Nemačke, ma kako mrzeli Ruse ko nemce, a što ih ne sprečavas da imaju slične ideje o geo-politici srednjeg do dužeg roka.

Ponekad mi i samom komentari liče kao da su u blagoj kontrdikciji - to je zato što je nemoguće sažeti kompleksna sistem u kretanju pravljenjem pojedinačnih fotki, pa kratkim, amaterskim opisom.
haklberi_tom haklberi_tom 21:01 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

Ponekad mi i samom komentari liče kao da su u blagoj kontrdikciji - to je zato što je nemoguće sažeti kompleksna sistem u kretanju pravljenjem pojedinačnih fotki, pa kratkim, amaterskim opisom.

Ma dobro - naši smo!
Ja o svemu ovome pojma nemam, moje 'razmišljanje' o tim strateškim stvarima je - intuitivno.
Jer - ne mogu da verujem da Ameri neće biti svetska sila broj jedan.
A Rusi broj 2.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:04 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

maksa83
stemajz
миланче, ево ако те занима мало око сервера у њемачкој... ја сам само прелетео преко текста: линак

Ne bih da širim paniku, ali taj ... autor, kaže za sebe u hederu sajta:

...i proceed by summarizing seminal works that provide insights into the dynamics of this process, with the view that the culmination of this exploration was reached with god's self revelation in jesus.



.

Nego niko da pohvali ovaj video uradak na početku bloga (ja sam ga sad tek video), maestralan!
maksa83 maksa83 21:17 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

Nego niko da pohvali ovaj video uradak na početku bloga (ja sam ga sad tek video), maestralan!

Ja sam ga poslao flokiju pre neki dan (floki, potvrdi). Rusi umeju najkvalitetnije da se zajebavaju na svijet.
haklberi_tom haklberi_tom 21:21 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

srdjan.pajic
maksa83
stemajz
миланче, ево ако те занима мало око сервера у њемачкој... ја сам само прелетео преко текста: линак

Ne bih da širim paniku, ali taj ... autor, kaže za sebe u hederu sajta:

...i proceed by summarizing seminal works that provide insights into the dynamics of this process, with the view that the culmination of this exploration was reached with god's self revelation in jesus.



.

Nego niko da pohvali ovaj video uradak na početku bloga (ja sam ga sad tek video), maestralan!

I ja sam se nasmejao ovom uradku!
Što se tiče ovoga čoveka koji se 'zahvaljuje Bogu na pomoći' - misliš da je budalčina i da ga to u potpunosti diskvalifikuje kao naučenjaka - ili šta?!
nikvet pn nikvet pn 21:24 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

A tek muzička minijatura, kristalno otpevano, prelepo.
Milan Novković Milan Novković 21:31 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

maksa83
Nego niko da pohvali ovaj video uradak na početku bloga (ja sam ga sad tek video), maestralan!

Ja sam ga poslao flokiju pre neki dan (floki, potvrdi). Rusi umeju najkvalitetnije da se zajebavaju na svijet.

Nabijeno dobrim forama, ja svaki put kad ga odgledam provalim novu.

I dalje mi je favorit onaj robot blizu početka, tanke noge, i drži one dve kante, ko neko dobro i poslušno dete, sa 4 broja većim kaputom
stemajz stemajz 21:31 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

maksa83
stemajz
миланче, ево ако те занима мало око сервера у њемачкој... ја сам само прелетео преко текста: линак

Ne bih da širim paniku, ali taj ... autor, kaže za sebe u hederu sajta:

...i proceed by summarizing seminal works that provide insights into the dynamics of this process, with the view that the culmination of this exploration was reached with god's self revelation in jesus.



ма ја сам овде залепио мање више први линк на који сам натрчао кад сам питао патку за "larry johnson scytl", тако да је сам аутор тог блога маргиналан

мени је само било занимљиво то што џонсон каже око сервера

наравно, све је то непроверљиво, али мени лично ова удружена медијска харанга типа "хајде трампе, изгубио си, бриши што пре и немој ништа да провераваш, јер истина је оно што ми кажемо да је истина, ми смо прогресивни, урбани, лепи и паметни и све ће бити као пре кад тебе шутнемо" много смета, па гледам мало и шта друга страна хоће да каже, а то скоро па мораш лупом да тражиш, пошто вести нигде више не постоје, све је пропаганда и маркетинг оног ко је власник медија

толики недостатак достојанства код либтарда мени смрди до неба

свако ко сумња у резлутате има право да тражи доказе, тужи, копа рукама и ногама по судовима, па нека званични, а не медијски или партијски суд кажу шта мисле

а на који начин ће (и да ли ће) једна од те две екипе успети да убеди све остале око себе да је баш она победила и да има право на победу, видећемо

није везано најдиректније за тему, ко има времена (поготово ви што волите научну фантастику мало), овај рус је занимљив лик скроз - переслегин

на жалост, нема пуно његових текстова на енглеском, уме бити ок
gvozden1 gvozden1 21:31 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

uradku

Pa zar i ti?
:)
maksa83 maksa83 21:35 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

I dalje mi je favorit onaj robot blizu početka, tanke noge, i drži one dve kante, ko neko dobro i poslušno dete, sa 4 broja većim kaputom

Meni je floki otkrio da onaj QR code na kravi vodi na twitter nalog Rogozina, šefa Roskosmosa.
stemajz stemajz 21:37 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

Milan Novković
maksa83
Nego niko da pohvali ovaj video uradak na početku bloga (ja sam ga sad tek video), maestralan!

Ja sam ga poslao flokiju pre neki dan (floki, potvrdi). Rusi umeju najkvalitetnije da se zajebavaju na svijet.

Nabijeno dobrim forama, ja svaki put kad ga odgledam provalim novu.

I dalje mi je favorit onaj robot blizu početka, tanke noge, i drži one dve kante, ko neko dobro i poslušno dete, sa 4 broja većim kaputom


нисам проверавао, али негде прочитах да онај код на крави на почетку води на твитер налог од оног рогозина, директора роскосмоса...

а пре неки дан прочитах виц код њих:
стоји бајден испред беле куће и виче: предај се дони, готово је
а трамп виче изнутра: руси се никад не предају
Milan Novković Milan Novković 21:43 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

stemajz
Milan Novković
maksa83
Nego niko da pohvali ovaj video uradak na početku bloga (ja sam ga sad tek video), maestralan!

Ja sam ga poslao flokiju pre neki dan (floki, potvrdi). Rusi umeju najkvalitetnije da se zajebavaju na svijet.

Nabijeno dobrim forama, ja svaki put kad ga odgledam provalim novu.

I dalje mi je favorit onaj robot blizu početka, tanke noge, i drži one dve kante, ko neko dobro i poslušno dete, sa 4 broja većim kaputom


нисам проверавао, али негде прочитах да онај код на крави на почетку води на твитер налог од оног рогозина, директора роскосмоса...

а пре неки дан прочитах виц код њих:
стоји бајден испред беле куће и виче: предај се дони, готово је
а трамп виче изнутра: руси се никад не предају

Jeste, proverio sam ja kad je Maksa spomenuo
stemajz stemajz 23:10 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

maksa83
Nego niko da pohvali ovaj video uradak na početku bloga (ja sam ga sad tek video), maestralan!

Ja sam ga poslao flokiju pre neki dan (floki, potvrdi). Rusi umeju najkvalitetnije da se zajebavaju na svijet.


потврђено, ја добих од максе ову спрдачину, чак је и текст ових девојака што певају у том технолошком фазону...

е да, ако неко од математичара слави данас, фибоначидан, срећна слава :)
maksa83 maksa83 23:28 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

Jeste, proverio sam ja kad je Maksa spomenuo

I ja ga očitao i stvarno vodi na njegov twiter nalog. :)))

Kakav filiganski rad.

crossover crossover 23:55 23.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

коптер-птица без гнезда :)))))))))

Песма је тотално феноменална.
maliperica maliperica 03:08 24.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

Milan Novković


Merkelova je u nekom čudnom anti-ruskom transu sada, uz nagađanja:

- Da prosto mrzi Putina ko nemca pošto joj je dovodio pse na sastanke, a ona se plaši pasa
...


Biće pre da je zbog toga što Putin nije nagnao babu.
teslana teslana 12:02 24.11.2020

Re: Sa sitno

mh
docsumann docsumann 12:32 24.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

srdjan.pajic
maksa83
stemajz
миланче, ево ако те занима мало око сервера у њемачкој... ја сам само прелетео преко текста: линак

Ne bih da širim paniku, ali taj ... autor, kaže za sebe u hederu sajta:

...i proceed by summarizing seminal works that provide insights into the dynamics of this process, with the view that the culmination of this exploration was reached with god's self revelation in jesus.



.

Nego niko da pohvali ovaj video uradak na početku bloga (ja sam ga sad tek video), maestralan!


sve, sve, ali fraktalni krastavac
Milan Novković Milan Novković 13:17 24.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

docsumann
srdjan.pajic
maksa83
stemajz
миланче, ево ако те занима мало око сервера у њемачкој... ја сам само прелетео преко текста: линак

Ne bih da širim paniku, ali taj ... autor, kaže za sebe u hederu sajta:

...i proceed by summarizing seminal works that provide insights into the dynamics of this process, with the view that the culmination of this exploration was reached with god's self revelation in jesus.



.

Nego niko da pohvali ovaj video uradak na početku bloga (ja sam ga sad tek video), maestralan!


sve, sve, ali fraktalni krastavac

Savršen
haklberi_tom haklberi_tom 20:25 24.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

docsumann
srdjan.pajic
maksa83
stemajz
миланче, ево ако те занима мало око сервера у њемачкој... ја сам само прелетео преко текста: линак

Ne bih da širim paniku, ali taj ... autor, kaže za sebe u hederu sajta:

...i proceed by summarizing seminal works that provide insights into the dynamics of this process, with the view that the culmination of this exploration was reached with god's self revelation in jesus.



.

Nego niko da pohvali ovaj video uradak na početku bloga (ja sam ga sad tek video), maestralan!


sve, sve, ali fraktalni krastavac

Ma!
Što dalje vreme prolazi, ja od sve hrane sve više volim dinstano.
Danas se najeo leskovačke mućkalice - za neverovanje koliko je to dobro jelo.
haklberi_tom haklberi_tom 08:17 25.11.2020

Re: Sa sitnom zebljom primećujem da se ...

gvozden1
uradku

Pa zar i ti?
:)

Šta!?
Zar je trebalo uratku?
Gde je Šmu kada je najpotrebnije?
Черевићан Черевићан 02:06 24.11.2020

како ђе

pandemic is over....or ..... false-Positive COVID Tests

по Балкану богме ........Pošast хара
подоста их ............оконча фатално,
дневних вести цифре ........излуђују
многе од нас...цепнуле... ментално
stemajz stemajz 10:08 24.11.2020

и претходни рад овог лика

mariopan mariopan 10:47 24.11.2020

Re: и претходни рад овог лика

Dobro ljudi, dok još vagamo da li jeste ili nije i ko je u pravu, neki ljudi umiru, i zar nije bolje da za sada svi nosimo "brnjice" i čuvamo se zaraze pa da posle, kad budemo sigurno znali šta je šta psujemo politicare i farmakomafiju i sve redom ali da svi budemo na broju?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:52 24.11.2020

Re: и претходни рад овог лика

mariopan
Dobro ljudi, dok još vagamo da li jeste ili nije i ko je u pravu, neki ljudi umiru, i zar nije bolje da za sada svi nosimo "brnjice" i čuvamo se zaraze pa da posle, kad budemo sigurno znali šta je šta psujemo politicare i farmakomafiju i sve redom ali da svi budemo na broju?


maro svi na broju da budemo ne možemo jer besmrtnost još izmislili nismo..
kapiram da je meni lakše da tako kažem jer sam ja svoje prebolovala ali:
definitivno ničemu ne doprinosite tim stalnim lelekom na neposlušne i nerazumne sugrađane..
pomirite se sa činjenicom da neki ljudi neće da sarađuju i koncentrišite se na ono što možete da kontrolišete..

ne moram nadam se naglašavati da ja naravno masku uvijek nosim i ljudi se uvijek klonim bar onoliko koliko je preporučeno i malo više..
ali mi je jedna od najgorih tekovina korone ta narasla potreba da se traže krivci među ljudima sa kojima dijeliš svakodnevicu..
ta netrpeljivost i bijes su narasli do stvarno zabrinjavajućih nivoa i ne vidim da to može na dobro da izađe
mariopan mariopan 11:17 24.11.2020

Re: и претходни рад овог лика

newimprovedtadejus
mariopan
Dobro ljudi, dok još vagamo da li jeste ili nije i ko je u pravu, neki ljudi umiru, i zar nije bolje da za sada svi nosimo "brnjice" i čuvamo se zaraze pa da posle, kad budemo sigurno znali šta je šta psujemo politicare i farmakomafiju i sve redom ali da svi budemo na broju?


maro svi na broju da budemo ne možemo jer besmrtnost još izmislili nismo..
kapiram da je meni lakše da tako kažem jer sam ja svoje prebolovala ali:
definitivno ničemu ne doprinosite tim stalnim lelekom na neposlušne i nerazumne sugrađane..
pomirite se sa činjenicom da neki ljudi neće da sarađuju i koncentrišite se na ono što možete da kontrolišete..

ne moram nadam se naglašavati da ja naravno masku uvijek nosim i ljudi se uvijek klonim bar onoliko koliko je preporučeno i malo više..
ali mi je jedna od najgorih tekovina korone ta narasla potreba da se traže krivci među ljudima sa kojima dijeliš svakodnevicu..
ta netrpeljivost i bijes su narasli do stvarno zabrinjavajućih nivoa i ne vidim da to može na dobro da izađe

U pravu si, i ja mislim da je bacanje krivice na narod najgora stvar koja nam se desila i da je to, ustvari, "pranje ruku" od odgovornosti za deo mera sprečavanja širenja zaraze koju vlasti nisu odradile na vreme. Pogotovo za "mere" koje su doprinele širenju zaraze u vreme kada je to trebalo političarima (izbori) a na štetu zdravlja naroda. Sad je duh pobegao iz boce i nema sile da ga vrati.

Mnogo toga su u Srbiji pogrešno radili od početka, to su i laici mogli da vide a onda su svu krivicu svalili na "neposlušan narod" koji su oni sluđivali oprečnim saopštenjima, sve vreme prikrivajući svoju odgovornost.

Mislim da su sve snage bacili na to da uvere narod da je sam kriv ako se razboli.
Milan Novković Milan Novković 13:16 24.11.2020

Re: и претходни рад овог лика

mariopan
Dobro ljudi, dok još vagamo da li jeste ili nije i ko je u pravu, neki ljudi umiru, i zar nije bolje da za sada svi nosimo "brnjice" i čuvamo se zaraze pa da posle, kad budemo sigurno znali šta je šta psujemo politicare i farmakomafiju i sve redom ali da svi budemo na broju?

Ja ću sad da sažmem teze, i malo ih proširim, pošto ne mogu potpuno da se pokupe iz mojih reči ako se ne ode kroz link dovdea koji je, i počinju teze:

- Na YouTube postavio čovek koji je veliko svetsko ime na ove teme i bio u straživačkoj vrhuški najvećih u svetu Phiser i u UK Welcome Trus

- YouTube mu je skinuo video posle nekoliko sati.

- Priča se o jednom velikom talasu najverovatnije jednosezonskog virusa, koji je, npr, London pogodio u onome što se u medijima navodi kao prvi talas, a u Bgd, naverovatnije stiglo sad.

- Osnovni razlog je prost - London je veliki grad, 9 miliona ljudi, svaki dan na posao sa strane stigne 3-5 miliona ljudi, metro je u špicevima dupke pu, na Heathrow aerodromu u gužvi sleti po jedna avion svakih 50 sekundi

- Nešto manji razlog, u poređenju sa Beogradom koji sad ima veliki talas, je što ovde ima više jako starih i jako bolesnih ljudi zbog boljeg životnog standarda i zdravstvenog sistema, ali su, sa jako kompromitovanim imunim i bez parcijalnog imuniteta bili previše izloženi u prvom talasu.

- Isto, ne znam za Srbiju, ovaj čovek priča da su prethodne dve zime bile blage u UK, i istorijski obrazac je da u blagim zimama neki ljudi, pri kraju živoata, preteknu još godinu, bar, dok bi u jačoj zimi podlegli rizicima respiratornih oboljenja.

- I tako, posle svega, u Londonu stvarno nema drugog talasa. Gore severnije ga ima, ali menadžeri tamo tvde da nije previše opasan, ne odstače previše od istorijskog trenda, i lock-down ekonomije nisu hteli, a ipak smo ga svi dobili i on je katastrofalan za ljude.

Koliko je lockdown ovde katastrofalan nije olako zamisliti iz tamošnje perspektive - tamo ako mi roditelji žive na selu po pravilu imaju neke kokoške, svinje, poneko kravu i mleko - ne umire se i ne pati previše od gladi ako se ode u grad. Dok u gradu, ovo nagađam, ovde po pravilu nematori imaju hipoteke na kuće i stanove, tamo možda ne u tolikoj meri.

Ogroman broj zaposlnih je u SME firmama (male do srednje) kojima su lockdown smrtna opasnost (za US, npr, znam da ih je u SMEs oko 60% zaposlenih. Tamo znam i da samoubica ima bliže 50 hiljada godišnje, obično potencijalno radni svet, od kojih kritično zavisi, recimo 3.5 puta više ljudi, znači 175 hiljada. Sad će ih biti dramatično više, petpostavljam.

U UK u hospitality industriji radi oko 1.8 miliona ljudi, pa recimo da standard 3.5 miliona ljudi zavisi od toga. Oni su očajni i većina se neće nikad oporaviti, a nije jasno odakle treba, relativno brzo, da dođu novi poslovi.

U tom svetlu treba gledati ovo moje, gde ovaj svetski stručnjak kaže da je ovde vladin odbor za savete suludo nekompetentan - podatke za prvi talas u uzimali sa Wikipedije, oba lockdown uveli kad je već kriva problema i zaraze počela prirodno da opada.

Usput, u prvom talasu nisu uopšte bili spremni, bizarno nekomptetentni, bez opreme komprovitovali zdravstveno osoblje, zarađene stare iz bolnica prebacivali u staračke domove da zarade ostale stare.

I tako polomljenoj radnoj klasi su uveli novi lockdown izako nema drugog talasa. Ajd i da ja falširam, nego prosto ne dozvoljavaju ljudima od strke da se čuju, pored ovoga je o šef katedre za evidence based medicinu u Oxfordu, profesorica u Oxfordu co-osnivač Burlington deklaracije, i tako do oko 900 ljudi - stotine su bitni.

Ono što je zastrašujuće je donošenje odluka bazirano na neadekvatnom testu - ove cifre što Aureus voli da navodi skoro sigurno nisu tačne.

Onsovnu za bolničku medijsku dramu je pojasnila Tadeus - za UK znam i sam, bolnice su podeljene na one za Covid pacijente i one druge, u kojima, većinom, onda nema ni jedan bolesni.

Neki sitan trend/excess death sada, kažu neki, nije uopšte od Covida, nego se radi o srčanim bolesnicima i dijabetičarima, kojima su onomad odbili usluge, a i usput ih strašno prestražili, dok, ako su u poslednjih 28 dana bili testirani pozitivni (90% lažno, u UK skoro pa fakat) pa završili u bolnici ili umrli, vode ih kao Covid slučaj čak i ako su u 90toj godini imali treći moždani udar i drugi infarkt i dok su bili Covid negativni.

Ovde se pozitivni (pa tako i lažno pozitivni) tretiraju kao "slučajevi". Ako bi se PCR koristio za testiranje prehlade i gripa po njemu bismo sad svi imali prehladu i grip, 100% populacije u iole nezabačenom kutku sveta.

Ova brljotina ide unazad ka vremenu kad su asimptomatični bili viđeni kao zarazni, iako ogroman deo profesionalaca kaže ne, ako nemaš simptome nisi (ajd bar u proseku) zarazna.

Prvo je u to posuljala WHO, a upravo su ovih dana Kinezi istestirali, zbog toga, skoro 10 miliona ljudi u Wuhanu ponovo, ali:

- Mislim na Covid antitela

- Pa su to izanalizirali zajedno sa ostalim podacima, uključujući contact tracing i istoriju svake osobe - bila bolesna ili ne.

I, nagađaš, oni što su dolazili u dodir sa nebolesnima ali sa antitelima ne odskaču u zarađenosti od onih koji su dolazili u dodir sa nezaraženima bez antitela.

A da ne pričamo o "sitnicama", lovi i činjenici da bi bez drame i sa boljom organizacijom i informisanošću moglo bolje da se poradi na preventivi stvarno obolelih, i njihovom lečenju - sada već postoji gomila protokola koja ti, primenjena od prvih par dana simptoma, dramatično ublažuje simptome i verovatnoću fatalnog ishoda.

UK cifre:

- Stručnaci kažu da u UK jedan om 1000 pozitivni ima kovid kao primarnu boljku i opasnost, i biće testiran kao pozitivan

- Vlada priznaje da je 1% testova daje false positives, to je 10 na hiljadu testiranih - ranzi su razlozi, vidite video i članak

- Znači, 10 od 11 pozitivnih su lažni pozitivni i to je oko 90%

Povrh ovogas su odlučili da uruše ekonomiju i milione života.

Niko ne kaže da 1 u hiljadu nije ozbiljno, to je 1000 ljudi na milion stanovnika, u UK 60,000 ljudim nekima će skratiti život, većini za godinu-dve, iako malom broju i za više.

Nego, doktori kažu da smo, prosto, u UK, sada unutar nekog proseka sezonskih respiratornih infekcija, gde ima excess hospitalizacija i smrti, ali ne nešto što nije viđeno do sada mnogo puta, zbog sezonskih varijacija, dok se Covid "pečat" lupa na sve i svašta.

U Srbiji nije tako, razumem i nemam ništa da dodam, tamo je sada, očigledno, glavni talas.

A ovaj doktor i ostali, kada kažu da je virus jednosezonski, zbog ovih geografskih vremenskih razlika, npr Lon Bgd, ne misli na kalendarskih 12 meseci, i ja sam to proizvoljno, iako ne autentično, proglasio sezonom od 18 meseci.
mariopan mariopan 16:13 24.11.2020

Re: и претходни рад овог лика

U Srbiji nije tako, razumem i nemam ništa da dodam, tamo je sada, očigledno, glavni talas.

A ovaj doktor i ostali, kada kažu da je virus jednosezonski, zbog ovih geografskih vremenskih razlika, npr Lon Bgd, ne misli na kalendarskih 12 meseci, i ja sam to proizvoljno, iako ne autentično, proglasio sezonom od 18 meseci.


Ja bih produžila i na dve godine, ne ovim intenzitetom ali da će bolest odstupiti tako brzo mislim da neće. Takođe mislim da će se ljudi mnogo pre toga vratiti kako tako normalnom zivotu uprkos rizicima jer drugog rešenja za opstanak nema nego da se radi jer će u protivnom pocrkati od gladi ogroman broj ljudi.

Za Srbiju mislim da je promišljenim merama koje bi se odnosile na sve sfere zivota za vreme pandemije mogla da izbegne zaražavanje tako velikog broja ljudi u isti mah i da tog "talasa" ne bi ni bilo nego bi bilo u kontinuitetu onoliko bolesnih koliko med. sistemi mogu da leče, da ne dođe do kolapsa. To će tek vreme pokazati ali već sad se "rupe" u tim njihovim igrama sa kovidom ne mogu zakrpiti. Nema ko da leči bolesnike od drugih bolesti ili im je pristup lekarima veoma otežan...sluđivanje naroda im je najbolje išlo od ruke pa nije čudo što se ne veruje kriznom stabu i politicarima a to je najgore u ovoj situaciji. Kad nemaš poverenja ni u "struku" koja ti nešto govori onda pisi propalo u toj borbi. To je sve njihova greška.
maksa83 maksa83 16:21 24.11.2020

Re: и претходни рад овог лика

pa nije čudo što se ne veruje kriznom stabu i politicarima a to je najgore u ovoj situaciji.

Kako da veruješ galeriji likova koja ne kaže ništa pošto čeka šta će im biti rečeno da zaključe, da bi posle bilo urađeno nešto sasvim drugo. A onaj skandal sa brojevima koji se sa terena prijavljuju u sistem i sasvim drugim brojevima koji se objavljuju je za vešala.

Prošla nedelja je tek ludilo. Vest u sredu: hitno zasedanje kriznog štaba ... zakazano za petak. Hitno. Zasedanje. Zakazano. Za prekosutra. Zamisli da nije hitno.
U petak se onda ipak ne desi ništa pošto je On previše zauzet odlučivanjem o tome kada je Patrijarh umro. Državna kokoš umesto ičeg opipljvog kaže "sada je svaka porodica krizni štab za sebe".

Ceterum censeo - pustiti ih u šumu pa loviti k'o veprove.
mariopan mariopan 20:17 24.11.2020

Re: и претходни рад овог лика

maksa83
pa nije čudo što se ne veruje kriznom stabu i politicarima a to je najgore u ovoj situaciji.

Kako da veruješ galeriji likova koja ne kaže ništa pošto čeka šta će im biti rečeno da zaključe, da bi posle bilo urađeno nešto sasvim drugo. A onaj skandal sa brojevima koji se sa terena prijavljuju u sistem i sasvim drugim brojevima koji se objavljuju je za vešala.

Prošla nedelja je tek ludilo. Vest u sredu: hitno zasedanje kriznog štaba ... zakazano za petak. Hitno. Zasedanje. Zakazano. Za prekosutra. Zamisli da nije hitno.
U petak se onda ipak ne desi ništa pošto je On previše zauzet odlučivanjem o tome kada je Patrijarh umro. Državna kokoš umesto ičeg opipljvog kaže "sada je svaka porodica krizni štab za sebe".

Ceterum censeo - pustiti ih u šumu pa loviti k'o veprove.

Ja Makso verujem da oni to rade namerno, da je zaražavanje a ne sprečavanje zaraze njihov posao jer sve sto su radili bilo je u tom pravcu. Kažu da je situacija "katastrofalna" a mere ne misle da uvedu do sledeće nedelje (beše u utorak?) Pa ko je tu lud?
pegavi_utorak pegavi_utorak 20:49 24.11.2020

Re: и претходни рад овог лика

Milan Novković
Vlada priznaje da je 1% testova daje false positives, to je 10 na hiljadu testiranih - ranzi su razlozi, vidite video i članak

- Znači, 10 od 11 pozitivnih su lažni pozitivni i to je oko 90%


Milane, ne razumem kako si od gornjih 1% lažno pozitivnih došao do donjih 90%
Da li vi u UK imate 11 pozitivnih na 1000 testiranih?
Milan Novković Milan Novković 21:19 24.11.2020

Re: и претходни рад овог лика

pegavi_utorak
Milan Novković
Vlada priznaje da je 1% testova daje false positives, to je 10 na hiljadu testiranih - ranzi su razlozi, vidite video i članak

- Znači, 10 od 11 pozitivnih su lažni pozitivni i to je oko 90%


Milane, ne razumem kako si od gornjih 1% lažno pozitivnih došao do donjih 90%
Da li vi u UK imate 11 pozitivnih na 1000 testiranih?

Tako ispada, naime:

- U videou čovek kaže da je i vlada rekla, po testiranju testova, da daju 1% false positives, 10 na 1000 (iskreno, ja sam pročitao dosta članaka profesionalaca koji objašnjavaju zašto je to mnogo veće. Evo interesantnog detalja, fascinantan:

1. PCR kaže ja ću da kopiram jedan fragment, ovom priliko, RNA. Za kopiranje ti treba primer(engleska reč, primer, ne znan na srpskom, recimo kalup) koji je ko negativ u RNA smislu fragmenta koji kopiraš
2. Razni PCR testovi prave različite greške, kvalitetniji i do 150 puta manje od ovih jeftinih.
3. Kopiranjem u jednom ciklusu se duplira količina fragmenata - ovde je genije PCR tehnike, ona ume da uzme samo jedan fragment, to je neverovatno malo, i kopira.
4. Kopiranjem se prave te greške.
5. Geometrijskom progresijom dobijaš sve više fragmenata
6. E sad, posl 20 kopiranja od jednog fragmenta napraviš milion - to je još uvek premalo za analizu i svi smo negativni, 100%
7. Sa 60 kopiranja smo svi pozitivni
8. U UK koriste 45, i to je deklarisano kao granica koja uupšte ima smisla.
9. E sad, da su testovi skupi, nekoliko stotina ili hiljada funti, u jako kontrolisanim uslovima - 45 je granica smisla. Ovde sad imamo priučene testere u parkovima iza samoposluga.
10. Zašto se greši: fragment je karatak, ajd to, i dosta se preklapa i sa svakojakim đubretom
11. Usput se prave greše, akumuliraju
12. Kratki fragmenti su prečesto i iz mrtvih virusa, imuni ih iskasapio
13. Svi imamo poneku viralnu česticu (kažu da kad bi išli preko 45 kopiranja u jednom trenutku bi svi bili HIV pozitivni, tj imamo poneku česticu od svega

E sad, ovaj jedan pravi pozitivni od hiljadu - ne sećam se da li je dedukcijom dobijen od 11 u 1000 minus 10 flase u 1000, ili ...

... drugim objašnjenjem - u videou lik objašnjava, sad sam i sam zaboravio pošto sam čuo samu cifru na jako mnogo mesta - ako baš niko ne odgleda video odgledaću ja ponovo, al prekosutra (pišem neki proposal i drugi me bičuju, moram da se ponašam, oni su manageri)

Zbog osetljivosti tog tipa se i kaže da ovaj test uopšte nije za dijagnostiku gde imaš potencijalno jako malo početnog materijala, a puno iteracija.

U ozbiljnijim i skupim testiranjima često mnogo više paze, pročišćavaju ono što je lako pročistiti, i koriste manje iteracija, recimo 35 - to je 1024 puta manje materijala nego što sad koriste.

Elon Musk je npravio cool potez - i nisam primetio kako i na koju foru su počeli da mu se smeju: uradio test 4 puta u istoj laboratoriji, istom odlasku u laboratoriju, isti laborant, sve isto

Dobio 2 pozitivna i dva negativna rezultata.

Ovi što se bave AIDSom kažu da razne države imaju razni broj propisanih ciklusa u PCR testiranju, pa je neretka pojava da je neko HIV pozitivan u US, a negativan u Australiji.

Ovim donekle objašnjavaju i razlike u Covid testiranjima po svetu - ja nikad nisam video tabelu parametara Covid testiranja u raznim državama. Logično je da nije prevelika tajna.
maliperica maliperica 22:06 24.11.2020

Re: и претходни рад овог лика

mariopan

Ja ... verujem da oni to rade namerno, da je zaražavanje a ne sprečavanje zaraze njihov posao jer sve sto su radili bilo je u tom pravcu.

Koliko mi je drago kada spoznam da ima i nekih kojima nisu samo nule i jedinice u malom mozgu.

maliperica maliperica 22:09 24.11.2020

Re: и претходни рад овог лика

mariopan
Dobro ljudi, dok još vagamo da li jeste ili nije i ko je u pravu, neki ljudi umiru, i zar nije bolje da za sada svi nosimo "brnjice" i čuvamo se zaraze pa da posle, kad budemo sigurno znali šta je šta psujemo politicare i farmakomafiju i sve redom ali da svi budemo na broju?

Draga Mariopan, ne postoji sada i posle kao što i ne postoji ili -ili.
Samo odmah i ... i - i .
zaharaga zaharaga 22:54 24.11.2020

Re: и претходни рад овог лика

mariopan
Dobro ljudi, dok još vagamo da li jeste ili nije i ko je u pravu, neki ljudi umiru, i zar nije bolje da za sada svi nosimo "brnjice" i čuvamo se zaraze pa da posle, kad budemo sigurno znali šta je šta psujemo politicare i farmakomafiju i sve redom ali da svi budemo na broju?



Stvar je u tome sto maske (i ne lice na brnjice, pre na zobnice) nicemu ne sluze.

mariopan mariopan 11:00 25.11.2020

Re: и претходни рад овог лика

zaharaga
mariopan
Dobro ljudi, dok još vagamo da li jeste ili nije i ko je u pravu, neki ljudi umiru, i zar nije bolje da za sada svi nosimo "brnjice" i čuvamo se zaraze pa da posle, kad budemo sigurno znali šta je šta psujemo politicare i farmakomafiju i sve redom ali da svi budemo na broju?



Stvar je u tome sto maske (i ne lice na brnjice, pre na zobnice) nicemu ne sluze.


Može da "radi", ljudima je potrebno da veruju da mogu da se zaštite, pogubno bi bilo da im neko kaže da spasa nema. Placebo isto leči mada je samo "šećerna vodica". Na tom principu pomažu i maske.
maksa83 maksa83 11:16 25.11.2020

Re: и претходни рад овог лика

Stvar je u tome sto maske (i ne lice na brnjice, pre na zobnice) nicemu ne sluze.

Maske ne sluze, sluze ljudi.

Osim ako nisi hteo nešto drugo da kažeš...
teslana teslana 12:19 24.11.2020

Gargojle

Ušla sam sa ovim drugim karantinom u neku fazu meni nepoznate il nesvojstvene otupjelosti. Možda je to samo odbrambeni mehanizam, mh, povukoh se pred maglom dublje u pećinu.
haklberi_tom haklberi_tom 12:38 24.11.2020

Re: Gargojle

teslana
Ušla sam sa ovim drugim karantinom u neku fazu meni nepoznate il nestvojstvene otupjelosti. Možda je to samo odbrambeni mehanizam, mh, povukoh se pred maglom dublje u pećinu.

Nije nikakvo čudo!
No, proćiće i ovo!
teslana teslana 12:44 24.11.2020

Re: Gargojle

Nije nikakvo čudo!
No, proćiće i ovo!


aureus aureus 20:31 24.11.2020

Re: Gargojle

haklberi_tom

Nije nikakvo čudo!
No, proćiće i ovo!

Hoće, Haklberi Tome.
Nadam se da je tebi ostalo još ušteđevine, domaće i valutne, i da sa strane kaplje ako već ne curi.
maksa83 maksa83 16:46 24.11.2020

izbori

Popular vote:

Biden 80,033,996 (51.0%)
Trump 73,878,907 (47.1%)

Razlika u broju glasova odgovara otpr. broju stanovnika Srbije.
Slučajnost?
Ne bih rekao.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:01 24.11.2020

Re: izbori

maksa83
Popular vote:

Biden 80,033,996 (51.0%)
Trump 73,878,907 (47.1%)

Razlika u broju glasova odgovara otpr. broju stanvnika Srbije.
Slučajnost?
Ne bih rekao.


Ovo je samo potvrda moje teze da su Rusi (ponovo) namestili izbore u SAD. Za prethodni put nisam siguran ali ovo sada je jasno ko dan.
Naravno, koristili su svoje stare saveznike da bi zavarali trag.
alselone alselone 17:03 24.11.2020

Re: izbori

Ovo je samo potvrda moje teze da su Rusi (ponovo) namestili izbore u SAD. Za prethodni put nisam siguran ali ovo sada je jasno ko dan.


Ne, ne, ne, namestili su prošli put kada je Tramp dobio, sada kada je izgubio sve je čisto kao suza.
haklberi_tom haklberi_tom 17:58 24.11.2020

Re: izbori

maksa83
Popular vote:

Biden 80,033,996 (51.0%)
Trump 73,878,907 (47.1%)

Razlika u broju glasova odgovara otpr. broju stanvnika Srbije.
Slučajnost?
Ne bih rekao.

To je onaj srpski softver sračunao?
Onaj bez destruktora?
maksa83 maksa83 18:05 24.11.2020

Re: izbori

Ovo je samo potvrda moje teze da su Rusi (ponovo) namestili izbore u SAD. Za prethodni put nisam siguran ali ovo sada je jasno ko dan.
Naravno, koristili su svoje stare saveznike da bi zavarali trag.

Izvini, ali tvoja teza daznt kompjut. Inherentno dobri Rusi koriste ihnerentno dobre Srbe da skinu inherentno dobrog Trampa. Reci je l' to ima smisla?

Ja zaključujem da se ti gore šališ sa mnom, i okej, nema frke ali sudbina sveta je u pitanju i možda treba malo da se uozbiljimo i sagledamo sve to racionalno.

Ja sam naime mnogo razmišljao - kako je moguće da svi ti Amerikanci glasaju za Bajdena kada je on Srbima oteo Kosovo, i pošto je to nepojamno zaključujem da je to nemoguće, dakle nisu čista posla. Malo sam gledao šta kažu Trampovi izvori o svemu i u tim QANON krugovima (sve pametni ljudi) su insistirali na srpskom softveru pisanom u Profersorskoj koloniji koji ih je pokrao. To mi u početku nije imalo smisla, ali onda je krenulo da se raspliće da bi se sastavilo u jednoj tačci gde se dobije smisao.

Exhibit A što bi rekli u onim američkim sudskim serijama:



Ovo na ovom videu (koji sam već kačio, ali sada sve dobija sasvim drugi smisao) je Trampova savetnica za pitanja vere, članica njegovog najužeg tima u Beloj Kući koja iznosi odbranu od napada na njegovu izbornu pobedu. Pomislio sam, Tramp nije budala, to je pametan čovek, zašto bi angažovao telepropovednicu (koliko god bila zategnuta plavuša) u svom timu, to nema smisla, ko to normalan radi. Žena priča o nekim anđelima koje upravo šalju iz Afrike, Južne Amerike, mrežama demona, vatrenim mačevima, mislim, vrlo komplikovane stvari.

Ovo sad zahteva da se udubiš (udubite, koga god zanima šta se tu STVARNO desilo), dakle na klipu ima momenat na 1m48s i 2m20s za koji svi tvrde da NIŠTA NE RAZUMEJU. Molim vas da premotate tamo i poslušate.

Ok, hajmo malo sad da razmislimo, postoji samo još jedna stvar na svetu za koju će ti svako reći kad je vidi "Ovo su potpune gluposti. Ja ovo ništa ne razumem."

U READY?

PERL SKRIPTOVI MOJ BATO!

Žena recituje Perl skriptove za odbranu od srpskog sajber napada, patchuje njima zli srpski softver iz profesorske kolonije u letu, a sve je to zapravo SAKRIVENO u ovaj anđelimačevidemoni mambodžambo.

Ok, neko će reći, kako ovo nije uspelo, šta je problem? Naime žena recituje Raku (Perl 6.0) dijalekat, a to je još klimavo i implementacija je nepotpuna i naravno da joj je nešto puklo usred skripta, neki # više, $ manjka, dva tačkazareza.

A moglo je sve biti se drugačije da je koristila Ruby, koji stvarno jeste na strani dobra i never fails.

Postoji nauk u svemu ovome.

Koristite Ruby. Ruby is love.
niccolo niccolo 19:43 24.11.2020

Re: izbori

Malo sam gledao šta kažu Trampovi izvori o svemu

Meni je vrhunac bio kad se pojavila neka riba (posle nisu mogli da se dogovore da li je ili nije deo advokatskog tima Trampovog) i rekla kako su izbore namestili: (i) Kina (ok, očekivano); (ii) Iran (ok, očekivano), (iii) Srbija (ok, inače neočekivano ali to je ipak Srbija pa se svašta može očekivati) iiiiii (iv) Čarlijev Lihtenštajn!

A mi kao on bezveze pominje Lihtenštajn celo leto...mislite o tome!
maksa83 maksa83 19:45 24.11.2020

Re: izbori

ali to je ipak Srbija pa se svašta može očekivati) iiiiii (iv) Čarlijev Lihtenštajn!

Pametnom dosta.
haklberi_tom haklberi_tom 19:56 24.11.2020

Re: izbori

maksa83
ali to je ipak Srbija pa se svašta može očekivati) iiiiii (iv) Čarlijev Lihtenštajn!

Pametnom dosta.

Сагласан !
Sapienti sat!
Mućkajte glavudžom!
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:24 24.11.2020

Re: izbori

maksa83

Ovo na ovom videu (koji sam već kačio...


Au sunce mu jebem ono žarko šareno...
Pa ovo nema ni na Homolju kad Vlajne krenu da kunu i bacaju mađiju.

A video sam klip tj. konstatovao njegovo postojanje nekoliko puta na mreži u poslednjih par nedelja ali me smaralo da gledam, reko neke uobičajene gluposti.
Aaaa, ne, ne...ovo nisu uobičajene gluposti.

Samo kako ne shvataš, dodatno si potvrdio moju tezu.
Dakle, Ruje shvatile da su se zajebale kada su videle s kim su se upetljale, pa angažovale Srbe da obave taj posao. A Srbi plemeniti kakvi jesu, u ostalom što ne reči, sam Nebeski narod, završili stvar za opšte dobro celog čovečanstva i ako im to kratkoročno ne ide u prilog po pitanju nekih ovozemaljskih sporova.

Jer...pravo Kosovo je na nebu. Na nebu i u našim srcima.

Da li su ti sada stvari malo jasnije?
crossover crossover 21:37 24.11.2020

Re: izbori

maksa83
Žena recituje Perl skriptove za odbranu od srpskog sajber napada, patchuje njima zli srpski softver iz profesorske kolonije u letu, a sve je to zapravo SAKRIVENO u ovaj anđelimačevidemoni mambodžambo.


/* Greetings from Profesorska kolonija */

select finger from hand
where id=3;
maksa83 maksa83 21:38 24.11.2020

Re: izbori

Da li su ti sada stvari malo jasnije?

Da, sad ima smisla.

Inače ima na onom klipu negde kasnije, kaže riba na nekoj njenoj propovedi "I DOWNLOADED HEAVEN!". Tim rečima. Iztorentovala ga sestra.

mlatisa mlatisa 21:43 24.11.2020

Re: izbori

Meni je vrhunac bio kad se pojavila neka riba (posle nisu mogli da se dogovore da li je ili nije deo advokatskog tima Trampovog) i rekla kako su izbore namestili: (i) Kina (ok, očekivano); (ii) Iran (ok, očekivano), (iii) Srbija (ok, inače neočekivano ali to je ipak Srbija pa se svašta može očekivati) iiiiii (iv) Čarlijev Lihtenštajn!


Мени се чини да она није лујка која не зна шта ради и прича. Мислим да је била неки високо рангирани тужилац. Што се тиче нас, колико сам схватио део њихове гласачке машине је прављен у Србији. У Србији је било доста оутсорсованих фирми чији су оснивачи управо из Лихтенштајна па се то уклапа у причу. Иран и Кина се овде слабо или никако уклапају. Рекао бих да једини траг одатле води на "Запад" а не на "Исток". Додуше Немачка је географски источно од Лихтенштајна.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:59 24.11.2020

Re: izbori

maksa83

Inače ima na onom klipu negde kasnije, kaže riba na nekoj njenoj propovedi "I DOWNLOADED HEAVEN!". Tim rečima. Iztorentovala ga sestra.


Da, da, odmah sam to zapazio.

To me podseti na jedan ozbiljan produkcijski bag je koji uzrokavao iskakanje nekih kasandra klastera razbacanih diljem planete i jednog sirotog Engleza koji na hitno sazavanom konferencijskom pozivu zapomaže:

"Bloody hell, we're downloading the whole Universe!!!"
Milan Novković Milan Novković 22:04 24.11.2020

Re: izbori

mlatisa
Meni je vrhunac bio kad se pojavila neka riba (posle nisu mogli da se dogovore da li je ili nije deo advokatskog tima Trampovog) i rekla kako su izbore namestili: (i) Kina (ok, očekivano); (ii) Iran (ok, očekivano), (iii) Srbija (ok, inače neočekivano ali to je ipak Srbija pa se svašta može očekivati) iiiiii (iv) Čarlijev Lihtenštajn!


Мени се чини да она није лујка која не зна шта ради и прича. Мислим да је била неки високо рангирани тужилац. Што се тиче нас, колико сам схватио део њихове гласачке машине је прављен у Србији. У Србији је било доста оутсорсованих фирми чији су оснивачи управо из Лихтенштајна па се то уклапа у причу. Иран и Кина се овде слабо или никако уклапају. Рекао бих да једини траг одатле води на "Запад" а не на "Исток". Додуше Немачка је географски источно од Лихтенштајна.

Jovanka Orleanka, jbg, ako nekoga stvarno spale tu je (kažu oni koji je poznaju da je nije lako uplašiti, ali ako joj Flin kaže da se smiri (njega je branila) smiriće se, to znači da joj je zdravlje ozbiljno rizikovano.

Kako je krenulo još će ostati ona, Flynn, i Flinov mali od Special Forces - Tramp se stvarno malo ućutao kako su unezverenu Ciju uvukli u ring.

Bio se i Brennan baš unezverio kako je Tramp zapenušao da neke dokumente dekretom stavi u javnost, ali je ta nit priče nešto utihnula, ...

... što ne znači da nam se niti Bahoevske fuge nisu rastrčale da bi sludile protivnika, i na kraju zajedno ušle u završnicu.

Nego mi se čini da šlajfujem pomalo, neću ja olako izvući Srkijevog inner rokera, hakera i Konana na svetlo dana
niccolo niccolo 22:10 24.11.2020

Re: izbori

Додуше Немачка је географски источно од Лихтенштајна.

Zar nije severno?
mlatisa mlatisa 22:38 24.11.2020

Re: izbori

Zar nije severno?

Јес' вала. Mea sclerosis culpa!
zaharaga zaharaga 23:13 24.11.2020

Re: izbori

maksa83
Ovo je samo potvrda moje teze da su Rusi (ponovo) namestili izbore u SAD. Za prethodni put nisam siguran ali ovo sada je jasno ko dan.
Naravno, koristili su svoje stare saveznike da bi zavarali trag.

Izvini, ali tvoja teza daznt kompjut. Inherentno dobri Rusi koriste ihnerentno dobre Srbe da skinu inherentno dobrog Trampa. Reci je l' to ima smisla?

Ja zaključujem da se ti gore šališ sa mnom, i okej, nema frke ali sudbina sveta je u pitanju i možda treba malo da se uozbiljimo i sagledamo sve to racionalno.

Ja sam naime mnogo razmišljao - kako je moguće da svi ti Amerikanci glasaju za Bajdena kada je on Srbima oteo Kosovo, i pošto je to nepojamno zaključujem da je to nemoguće, dakle nisu čista posla. Malo sam gledao šta kažu Trampovi izvori o svemu i u tim QANON krugovima (sve pametni ljudi) su insistirali na srpskom softveru pisanom u Profersorskoj koloniji koji ih je pokrao. To mi u početku nije imalo smisla, ali onda je krenulo da se raspliće da bi se sastavilo u jednoj tačci gde se dobije smisao.

Exhibit A što bi rekli u onim američkim sudskim serijama:



Ovo na ovom videu (koji sam već kačio, ali sada sve dobija sasvim drugi smisao) je Trampova savetnica za pitanja vere, članica njegovog najužeg tima u Beloj Kući koja iznosi odbranu od napada na njegovu izbornu pobedu. Pomislio sam, Tramp nije budala, to je pametan čovek, zašto bi angažovao telepropovednicu (koliko god bila zategnuta plavuša) u svom timu, to nema smisla, ko to normalan radi. Žena priča o nekim anđelima koje upravo šalju iz Afrike, Južne Amerike, mrežama demona, vatrenim mačevima, mislim, vrlo komplikovane stvari.

Ovo sad zahteva da se udubiš (udubite, koga god zanima šta se tu STVARNO desilo), dakle na klipu ima momenat na 1m48s i 2m20s za koji svi tvrde da NIŠTA NE RAZUMEJU. Molim vas da premotate tamo i poslušate.

Ok, hajmo malo sad da razmislimo, postoji samo još jedna stvar na svetu za koju će ti svako reći kad je vidi "Ovo su potpune gluposti. Ja ovo ništa ne razumem."

U READY?

PERL SKRIPTOVI MOJ BATO!

Žena recituje Perl skriptove za odbranu od srpskog sajber napada, patchuje njima zli srpski softver iz profesorske kolonije u letu, a sve je to zapravo SAKRIVENO u ovaj anđelimačevidemoni mambodžambo.

Ok, neko će reći, kako ovo nije uspelo, šta je problem? Naime žena recituje Raku (Perl 6.0) dijalekat, a to je još klimavo i implementacija je nepotpuna i naravno da joj je nešto puklo usred skripta, neki # više, $ manjka, dva tačkazareza.

A moglo je sve biti se drugačije da je koristila Ruby, koji stvarno jeste na strani dobra i never fails.

Postoji nauk u svemu ovome.

Koristite Ruby. Ruby is love.


Bez brige. Tramp bacio peskir. Bilo na TV Sevastopolj. Ustvari, kao, jos podnosi zalbe, ali je pristao da zapocne prelazni proces.

Steta, ja kupio dzakce kokaca, mislio sam da ce zima biti zabavna.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:25 24.11.2020

Re: izbori

niccolo
Malo sam gledao šta kažu Trampovi izvori o svemu

Meni je vrhunac bio kad se pojavila neka riba


Ček, jel to neka druga baba-riba, ili ova ista, Sindi, u koju se drugari ovde kunu do neba, a isto tako je te bila te nije bila član tima, na kraju se ne zna (mislim, zamisli advokata koji nije na ritejneru, nego iz čistog altruizma radi na tome da pomogne da ovi pokradu izbore. Taj (ta) mora da je lud 100%, ili laže, dobro, možda i nije na ritejneru, ali sigurno očekuje neku drugu korist za sebe kad se u to upustila).
stemajz stemajz 08:05 25.11.2020

Re: izbori

ко се куне овде у синди до неба? наведи макар два другара
haklberi_tom haklberi_tom 08:15 25.11.2020

Re: izbori

crossover
maksa83
Žena recituje Perl skriptove za odbranu od srpskog sajber napada, patchuje njima zli srpski softver iz profesorske kolonije u letu, a sve je to zapravo SAKRIVENO u ovaj anđelimačevidemoni mambodžambo.


/* Greetings from Profesorska kolonija */

select finger from hand
where id=3;

Ako je numerički sistem zero-based, onda bi id trebalo da bude 2, dakle, id=2.
haklberi_tom haklberi_tom 08:22 25.11.2020

Re: izbori

maksa83
Da li su ti sada stvari malo jasnije?

Da, sad ima smisla.

Inače ima na onom klipu negde kasnije, kaže riba na nekoj njenoj propovedi "I DOWNLOADED HEAVEN!". Tim rečima. Iztorentovala ga sestra.


Hahahaha!
LOLLLLLL!
niccolo niccolo 08:41 25.11.2020

Re: izbori

Ček, jel to neka druga baba-riba, ili ova ista, Sindi

Ta
crossover crossover 15:48 25.11.2020

Re: izbori

haklberi_tom
crossover
maksa83
Žena recituje Perl skriptove za odbranu od srpskog sajber napada, patchuje njima zli srpski softver iz profesorske kolonije u letu, a sve je to zapravo SAKRIVENO u ovaj anđelimačevidemoni mambodžambo.


/* Greetings from Profesorska kolonija */

select finger from hand
where id=3;

Ako je numerički sistem zero-based, onda bi id trebalo da bude 2, dakle, id=2.


Теоретски ти си скроз у праву, али практично ниси.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:38 25.11.2020

Re: izbori

stemajz
ко се куне овде у синди до неба? наведи макар два другара


Eh, pa nisam ja čarli da ovde pravim spiskove kolega. Pročitaj pažljivije komentare u ovom blogu samo, a bilo je i ranije, uglavnom ovi ucveljeni koji su iskreno poverovali da su trampu pokrali izbore, misle da je ona neka do jaja advokatica i Jovanka Orleanka koja će sve to da raskrinka, tu neki dan od srede (a ni ona se nije suzdržavala od lupetanja, sad je malo oladila, kad je dobila nogu u dupe od, pazi, Trampovog tima za krađu izbora, pa, mislim, moože li se pasti niže?).
haklberi_tom haklberi_tom 18:49 25.11.2020

Re: izbori

srdjan.pajic
stemajz
ко се куне овде у синди до неба? наведи макар два другара


Eh, pa nisam ja čarli da ovde pravim spiskove kolega. Pročitaj pažljivije komentare u ovom blogu samo, a bilo je i ranije, uglavnom ovi ucveljeni koji su iskreno poverovali da su trampu pokrali izbore, misle da je ona neka do jaja advokatica i Jovanka Orleanka koja će sve to da raskrinka, tu neki dan od srede (a ni ona se nije suzdržavala od lupetanja, sad je malo oladila, kad je dobila nogu u dupe od, pazi, Trampovog tima za krađu izbora, pa, mislim, moože li se pasti niže?).

A, nenenene!
Ne pravim ja spiskove onako kako to prave jajare, pičke i doušnici - jednom reču, komunisti.
Ja samo navodim one koji su za mene dobri ljudi.
Prema tome - nije mala razlika.
A ni tebi niko ne brani da napišeš ko su tebi dragi blogeri - nije valjda da se diviš isključivo samom sebi?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana