Društvo| Hronika

Aska i Vuk

angie01 RSS / 20.01.2021. u 15:29

images?q=tbn:ANd9GcR33r0Sm5XW0tHCaVhkDgeWI495CmSuXcaF8g&usqp=CAU
 
  

Prica o jacem, vecem i mocnijem, koji  lovi manjeg, slabijeg i bespomocnog, je stara koliko i svet.

Ti slabiji i nezasticeniji u svim drustvima su zene i deca.

Najgori  oblik ugrozavanja i maltretiranja, je seksualno  zlostavljanje, jer jednako povredjuje i telo i dusu.

No razvojem civilizacije, ljudsko drustvo je raznim pisanim i nepisanim zakonima, etickim i moralnim kodeksima ustanovilo pravila po kojima se takvo ugrozavajuce ponasenje po druge, smatra neprihvatljivim i proglasilo ga kaznjivim.

Tamo gde je i dalje moguc ovaj vid nasilnog ponasanja i cesto se desava, su zemlje u kojima su ljudska prava zanemarena, pravosudni  sistem slabo funkcionise, a  tradicionalna sredina precutno zataskava problem i zrtve prakticno nemaju kome da se obrate u tako ustanovelnom funkcionisanju drustva.

U strahu od osude,  nepoverenja,  prolaska kroz novi krug maltretiranja,  zbog nesigurnosti, osecaja stida i  licne krivice, zrtve cesto cute i tako nesvesno odrzavaju predatora u igri, dok same pokusavaju da se izbore sa svojim bolom, traumama, nepravdom i oziljcima.

U tom celom kontekstu, zanimljiva je pojava gde se sredina ponasa kao da nista ne primecuje, pa se obicno komsiji, iz cijeg  su se stana  prethodne noci culi uzasni krici, koji nedvosmisleno gorovore sta se iz zida desava, sutradan sa smeskom javimo i produzimo dalje,  umesto da smo zvali policiju jos sinoc.

Vezano za aktuelni slucaj manipulativnog predatora, koji je stvorio uvazeni kult licnosti i  u nasoj palanci, bio postovan, cenjen i dizan na pijedestal,  dok je iza zatvorenih vrata uredno odrzavao svoju tvorevinu,  elitnu grupu dece koju je poducavao glumi, a koja nisu ni znala da su lukavim tehnikama postala poslusni clanovi sekte  koji moraju da veruju svom bogu,  primetila sam par stvari koje su se izdvojile:

-          -Kako je moguce da su svi skocili kao po komandi,  cim se obelodanio slucaj zlostavljanja, bez trunke sumnje da je sve to istina,  bez zadrske, a do juce su se kleli u cenjnog kolegu, koji je, sto je bilo poznato, bio prvi, skoro kljucni filter za ulazak na FDU,…a kao niko do sada nije nista znao ni sumnjao,…kao da je mala igla probusila u sekundi  veliki balon, koji je samo cekao da pukne.

-          -Kako je bilo moguce odrzati sistem kao zatvoren, bez dozvole prilaska i provere od strane roditelja ni u najmanjem segmentu,  a da se radilo o pedasgoskom radu sa maloletnicima, ako  su roditelji po zakonu staratelji te dece I kao takvi snose morlanu I materijalnu  I svaku drugu odgovornost za njih,

-        -  Kako se odobravala i jos velicala, kao”specijalni model” pedagoskog rada, psihicka tortura dece, za koju se znalo, (jer se o njoj pricalo po gradu i postojali su dostupni snimci kako to sve izgleda), za koju bi svaki nastavnik u nekoj skoli izgubio posao.

-          -Kako je moguce, da neko odrzi imidz vrhunskog pedagoga I ne poremeti poverenje zajednice, cinjenicom da je bio podrzavalac arkanovih tigrova I sa njima isao po ratistu I snimao razne uzase koji su se tamo desavali,

-         - Kako se odobravao  ocigledan nepotizam  pri upisu na FDU, s obzirom da je nasilnikova zena profesor glume na tom fakultetu I ispalo je po prici, da je predavala-znacii primila na prijemnom-upravo djake iz skole svog supruga….zar to nije onaj znacajan beocug zabog koga se cutalo na sve drugo,…zar to nije novo nasilje nad svim drugim kandidatima, koji sa tako uspostavljenom “kombinacijom”,  gube svoju sansu u startu,….da ne pominjem decu svih glumaca, koji naprosto nisu imala nikakav problem da prodju prijemni,  na drzavnom fakultetu, na kome se, kako cujem, godisnje prijavi oko 500 kandidata za odsek glume, za prijemni  placa 100 evra,  a posle se na spisku primljenih nadju  poznata prezimena,  dok ova ostala boranija, nije ni uzimana u obzir,….neke slucajeve koje znam od prijatelja, da izuzetni kandidti na BGD FDU ne prodju ni prvi krug, a posle osvanu prvi na listi, recimo u NS akademiji,  nekako mi je nemoguce da je kriterijum bas toliko razlicit…sta se tu u stvari desava,

-          -Kako se sada razni profesori FDU zgrazvaju i presamicuju iznenadjeni i zgrozeni, kada su i ranije neke glumice pricale o svojim slicnim iskustvima koja su dozivele na samom fakultetu,…povodom ovog sada skandala, svoje  “kontakte trece vrste“  tokom studiranja, ponovo  je iznela jedna glumica, kao i to zasto je dala otkaz u pozoristu Dusko Radovic,  kada je za direktora bio postavljen upravo otkrivani predator…. Ne secam se da je ranije javnost imala bilo kakve reakcije  na ovakve iskaze.

-          -Ono sto mi je najvise neverovatno je to, da li smo mi toliko hipnostisani  laznim elitizmom , pa je moguce da su  roditelji  decinijama pristajali na zavet cutanja svoje dece ne proveravajuci  sta se iza toga krije, jer to svakako nije normalno ustrojstvo.

Ceo ovaj sistem laznih autoriteta, sprega, kombinacija, manipulacija, lazi, cutanja i poslusnosti  uredno funkcionise.  Odrasli su ga napravili i odrzavaju ga, sto znaci da nema bas puno potpuno  nevinih, sem sto su potpuno nevine same zrtve.  Vukovi  napadju  zasticeni celom tom uspostavljom konstrukcijom, a Aske ostaju same da se bore  svojim plesom protiv odgajane zveri-nadam se barem istom zavrsetku kao onom u pripoveci  Ive Andrica.

“I danas, posle toliko godina,  igra se taj njen cuveni balet u kom umetnost I volja pobedjuju svako zlo, pa i samu smrt”.

 

 



Komentari (507)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 17:04 22.01.2021

JUGOSLOVENKA- pismo Mire Furlan iz 91.

"Ovim putem želim zahvaliti svojim sugrađanima koji su se bezrezrevno pridružili ovoj maloj, usputnoj i, po svemu sudeći, ne naročito značajnoj hajci na mene. Iako usputna, ona će ipak promijeniti i označiti cijeli moj život. Što je, naravno, posve nevažno u kontekstu svakodnevnih smrti, uništavanja, razaranja i stravičnih zlodjela u kojima se odvija naš život.

Budući da se ipak radi o mom jedinom životu, i kad sam već iz nekog razloga izabrana da poslužim kao prljava krpa o koju je zgodno tu i tamo obrisati blatne cipele, pa iako sam previše očajna da bih uopće imala volje za polemiziranje po novinama, ipak mislim da sebi i ovom gradu dugujem barem nekoliko rečenica. Baš kao na kraju nespretne, mučne, krive ljubavne priče, kad se, potpuno pogrešno, uvijek još nešto hoće reći i objasniti, iako u dubini duše znamo da su sve riječi suvišne, jer ih, naime, više nema tko čuti. Jer je, naime, kraj.

Preslušavajući svoju telefonsku sekretaricu, slušajući neshvatljiv broj neopisivo odvratnih poruka svojih sugrađana, čeznula sam za samo jednom jedinom porukom nekog prijatelja. Ili čak ne prijatelja. Običnog znanca. Kolege. Ali takve poruke nije bilo. Ni jednog jedinog poznatog glasa, ni jednog jedinog prijatelja – čovjek se pita da li je to moguće. Pa ipak, hvala im. I onim plemenitim rodoljubima koji mi ljubazno obećavaju “masakr na srpski način” i onim kolegama, prijateljima i znancima koji mi svojom šutnjom daju do znanja da na njih više ne računam.

Hvala i svim mojim kolegama u kazalištu s kojima sam igrala Držića, Molijera, Turgenjeva i Šoa, hvala im na njihovoj šutnji, hvala im na tome što nisu pokušali barem razumjeti, ako ne pravdati, moje pismo povodom igranja predstave na Bitefu, pismo u kojem sam pokušala objasniti da je igranje predstave u ovom času za mene obrana naše zajedničke profesije koja ne smije i ne može sebe staviti u službu ni jedne političke ili nacionalne ideje, koja se ne može i ne smije sputavati političkim ili nacionalnim okvirima, jer se to naprosto protivi njenoj prirodi, koja mora, i u najgorim trenucima uspotavljati mostove i veze, kojoj je strana svaka nacionalna medja, koja je, u samoj svojoj biti, profesija koja ne pozna i ne priznaje granice.


Znam da se u ovom času sve te priče o kozmopolitizmu umjetnosti čine deplasiranima. Znam da se čini neumjesnim zaklinjati se u pacifizam, opću ljubav i bratstvo svih ljudi, dok ginu ljudi, ginu djeca, mladići se vraćaju kući zauvijek osakaćeni. Kako da kažem bilo što što nece zvučati kao deplasirana glupost u trenutku kad se, iz apsolutno neshvatljivih razloga, prijeti Dubrovniku u kojem sam igrala svoju najdražu predstavu, “Gloriju”?

Pa ipak, ja ne znam drugačije misliti. Ne mogu u svojoj glavi pristati na rat kao jedino rješenje, ne mogu se natjerati da mrzim, ne mogu vjerovati da će oružje, ubijanje, osveta, mržnja, da će gomilanje zla bilo što ikada moći riješiti. Ne znači li svako pojedinačno intimno pristajanje na rat zapravo i suučestvovanje u tome zločinu, prihvaćanje makar i najmanjeg dijela krivice za taj rat, odgovornosti za nj?


Ja u svakom slučaju mislim, znam i osjećam da je moja dužnost, dužnost naše profesije da gradi mostove. Da ne odustaje od suradnje i zajedništva. Ali ne nacionalnog. Profesionalnog. Ljudskog. I onda kad je najužasnije, kao što je to sada, trebalo bi inzistirati, do zadnjeg daha, na uspostavljanju i održavanju veza između ljudi. To je ulog za budućnost. A ona će valjda jednog dana ipak doći. Ja sam, sa svoje strane, sve do nedavno, bila spremna na sve moguće muke i poteškoće transportno – komunikaciono – financijske vrste, bila sam spremna da 20 sati putujem preko Austrije i Madjarske, a bila bih spremna da podnesem još mnogo luđe i opasnije varijante putovanja, samo da stignem na svoje predstave u dva zaraćena grada, da se točno u pola osam pojavim na sceni sa svojim zagrebačkim ili beogradskim kolegama i da odigram naizmjenično Korneja i Turgenjeva, u ime kontinuiteta svog posla, u ime nečega što će nadživjeti ovaj rat i ovu, meni neshvatljivu, mržnju. I bila bih i dalje spremna da sebe uvijek iznova ulažem kao zalog za neku budućnost koja nas valjda ipak čeka, sve dok me neki strastveni rodoljub doista ne izmasakrira, kao što mi obećavaju.

Bila sam spremna i bila bih spremna i dalje na sve napore i užase s tim u vezi, da me odjednom, takvom strahovitom žestinom, nije zapljusnula mžznja iz mog rodnog grada. Užasnuta sam silinom i količinom te mržnje, jednodušnošću osude, činjenicom da baš nitko u mom gestu nije vidio dobru namjeru, obranu integriteta profesije, pokušaj da se makar obrani jedna dobra i lijepa predstava. Ja ionako više nisam imala namjeru nastaviti s igranjem te predstave, što sam naznačila u svom pismu. Bitef kao internacionalni festival, na koji su došli Englezi, Rusi, Francuzi, Belgijanci, među njima i jedan Slovenac, činio mi se vrijedan mog prisustva, tim više što bi moje neigranje značilo izdaju predstave koju sam pod najtežim okolnostima radila za vrijeme devetomartovskih tenkova, svakodnevnih prijetnji vojnim udarom itd. itd. Itd.

Strahovito je tužno biti prisiljen na opravdavanje, a nedjelo ne postoji. Postoji samo očaj, muka i užas. Preda mnom više ne stoje nikakve odluke koje moram donijeti. Sve su odlučili drugi. Oni su odlučili da ja moram zašutjeti, odustati, zamrijeti, oni su mi ukinuli pravo da radim svoj posao na onaj način na koji ja mislim da bih ga trebala raditi, oni su mi ukinuli pravo da dođem kući u svoj grad, ukinuli su mi pravo da se jednoga dana vratim u svoje kazalište i igram svoje predstave. Netko je u to ime odlučio i to da mi treba dati otkaz...

Hvala Hrvatskom narodnom kazalištu, hvala mom kolegi Draganu Milivojeviću koji je taj otkaz potpisao. Znam da mnogi ljudi dobivaju otkaze, da sam ja samo jedna od mnogih, jednostavno višak. Čovjek se stalno pita ima li pravo u ovom općem užasu postavljati svoje malo osobno pitanje. Ja svakako neko vrijeme (koje?) ne mislim igrati ni na jednoj kazališnoj sceni ove raspadajuće, izmrcvarene države. Možda se nije trebalo tako žuriti s otkazom, sve se moglo riješiti samo od sebe. Elegantnije. Pristojnije. Ne tako grubo. Naravno, nije vrijeme nježnosti.

Ali, hoće li se netko nakon svega ovoga morati stidjeti? I da li ću to baš biti ja, kao što me uvjeravaju moje kolege po svojim pravovjernim intervjuima? Može li se užasom rata opravdati svaka mala gadost počinjena prema svojem bližnjem? Smije li se prešutjeti nepravda učinjena prijatelju ili kolegi u ime velikog svijetlog nacionalnog cilja? Smije li se u ime osjetljivosti za patnje cijelog jednog naroda ostati neosjetljiv na patnju pojedinca (koji je slučajno isto tako dio tog naroda)? Postavljam ova pitanja svojim prijateljima u Zagrebu koji sad šute, zamjerajući istovremeno šutnju Beogradu.

Teško je pisati bez gorčine. Voljela bih da to mogu, jer: “Ljubite neprijatelje svoje”. Voljela bih da svi to možemo. Tu možda leži rješenje za sve nas. Ali se bojim da sam nevjerojatno daleko od Božjeg puta. A on je uvijek put ljubavi. Ne mržnje.

Kome zapravo pišem ovo pismo? Tko će ga pročitati? Tko će ga htjeti pročitati? Svi su obuzeti velikih općim stvarima, male pojedinačne sudbine više nisu važne. Koliko ćemo prijatelja izdati da ne bismo počinili veliku, jedino priznatu, nacionalu izdaju? Koliko malih ljudskih izdaja, koliko sitnih podlosti treba počiniti da bi čovjek ostao “čist pred nacijom”?

Žao mi je, moj vrijednosni sistem je drugačiji. Za mene su uvijek postojali i uvijek će postojati samo ljudi, pojedinačni ljudi, i ti neki ljudi (bože, kako ih je malo!) uvijek će u mojoj glavi, bez obzira na sve kataklizme ovoga svijeta, biti izuzeti od svih generalizacija. Ja, na žalost, nikada neću moći “mrziti sve Srbe”, niti uopće shvatiti što to zapravo znači.

Ja ću uvijek, valjda do trenutka kad se ljubazne telefonske prijetnje konačno ostvare, svoju ruku držati ispruženu prema nekom anonimnom čovjeku s one “druge strane”, čovjeku koji je isto tako očajan i izgubljen kao ja, koji je isto tako tužan, zgranut i na smrt preplašen. Tih ljudi ima i u ovom gradu iz kojeg pišem ovo pismo, a u koji me odvela moja ljubav, ta stvar koju je u ovom času gotovo nepristojno i spomenuti. Ništa više ne služi kao ispričnica, sve je zgaženo i prezreno, ako nije u direktnoj službi velikog cilja. Kakva ljubav, kakvi brakovi, kakva prijateljstva, kakve kazališne predstave!

Odbijam i ne pristajem na takvo osakaćenje sebe same i svog života. Svoje zadnje predstave u Beogradu igrala sam za one očajnike koji nisu “Srbi”, nego ljudi, ljudi kao ja, ljudi koji se gnušaju ove odvratne granginjolske farse u kojoj lete mrtve glave. Tim ljudima, i ovdje i tamo, sada se obraćam. Možda će me netko čuti.

Kaznu koju mi je moj grad, moj jedini grad, moje kazalište, moje jedino kazalište, tj. jedino kazalište koje sam smatrala svojim, kaznu koju su mi preredili, mislim da nisam zaslužila, jer sam radila onako kako mislim da uvijek treba raditi: vjerujući u ljude i našu profesiju, koja ljude mora spajati a ne razdvajati. Nikad se neću “odreći svojih beogradskih prijatelja” kao neke moje kolege, jer ne mislim da su ti prijatelji na bilo koji način pridonijeli ovoj katastrofi koja nas je zadesila, kao što se nikad neću odrećo ni svojih zagrebačkih prijatelja, čak ni onda kad se oni odriču mene. Trudit ću se na sve načine da razumijem njihovu paniku, strah, ogorčenje, pa čak i mržnju, ali molim to isto razumijevanje i za sebe, tj. za jednu priču koja je drugačija od uobičajenih, za jedan život koji je, igrom tzv. sudbine, izašao iz očekivanog okvira. Zašto sve mora biti tako isto, tako zastrašujuće izjednačeno, poravnano, jednoobrazno? Nije li bilo dosta toga? Znam da je vrijeme uniformi, a one su sve jednake, ali ja nisam vojnik, ne mogu to biti, nisam u stanju to biti, nije moje da to budem.

Bez obzira na to hoćemo li živjeti u jednoj, u pet ili pedeset država, dajte da ne zaboravimo na ljude, na svakoga pojedinačno, bez obzira na kojoj se strani ovog našeg Zida taj dotični slučajno zatekao. Slučajno smo se ovde rodili, slučajno smo ovi ili oni, pa valjda ima još nešto osim toga? Upućujem ovo pismo u prazninu, u mrak, ne znajući tko će ga i kako pročitati, niti na koje se sve načine ono može zloupotrijebiti. Vjerojatno će poslužiti kao hrana za vječno gladnu propagandnu zvjerku. Možda će ga ipak netko pročitati čistoga srca.

Takvom čovjeku ću biti zahvalna."
haklberi_tom haklberi_tom 17:45 22.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

kamilo_emericki
Bila je Glorija, bila je Vranka, bila je Eva Horvatek bila je sjajna, jedna od najboljih i bila je protjerana zbog tog što je voljela. Otišla je prerano.


Počivaj u miru hrabra, velika ženo.

Slava joj!
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:44 22.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

Strahovito je tužno biti prisiljen na opravdavanje, a nedjelo ne postoji.

Koliko ćemo prijatelja izdati da ne bismo počinili veliku, jedino priznatu, nacionalu izdaju? Koliko malih ljudskih izdaja, koliko sitnih podlosti treba počiniti da bi čovjek ostao “čist pred nacijom”?

Ništa više ne služi kao ispričnica, sve je zgaženo i prezreno, ako nije u direktnoj službi velikog cilja. Kakva ljubav, kakvi brakovi, kakva prijateljstva, kakve kazališne predstave!


Potpisujem sve što je propatila i napisala uz mali dodatak da obično najgori propisuju šta je nacionalni interes i ko je čist pred nacijom.

angie01 angie01 21:43 22.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

Potpisujem sve što je propatila i napisala uz mali dodatak da obično najgori propisuju šta je nacionalni interes i ko je čist pred nacijom.




ona je jadna morala prinudno u egzil-dok su na ovim prostorima vitlali nacionalizmom, pa je tamo izdala, jer se udala za Srbina, a ovde sto je Hrvatica,... slicno je prosao i Rade Serbedzija, koji je isto morao da ode.
haklberi_tom haklberi_tom 21:55 22.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

angie01
Potpisujem sve što je propatila i napisala uz mali dodatak da obično najgori propisuju šta je nacionalni interes i ko je čist pred nacijom.




ona je jadna morala prinudno u egzil-dok su na ovim prostorima vitlali nacionalizmom, pa je tamo izdala, jer se udala za Srbina, a ovde sto je Hrvatica,... slicno je prosao i Rade Serbedzija, koji je isto morao da ode.

Kakve veze Srbi imaju zbog toga što je ona morala da ode iz Hrvatske?
gvozden1 gvozden1 22:03 22.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja


Kakve veze Srbi imaju zbog toga što je ona morala da ode iz Hrvatske?

Pa mora tako, tako ih Tita učio.
Ako već ne možeš da pravdaš ustaše, onda izjednači četnike sa njima i obavezno ih pomeni uvek kad o ustašama pričaš.

Ako već ne možeš da opravdaš što je Mira Furlan morala da ode iz Zagreba zbog Hrvata, obavezno i Srbe pomenu tu, iako oni s tim nikakve veze nemaju.

Ali zato kad pričaš o "našem" društvu, nikoga drugog nemoj pominjati, jer su samo Srbi takvi, a ako i ima još ko takav, to nije važno, to ne treba pominjati.
haklberi_tom haklberi_tom 22:05 22.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

gvozden1

Kakve veze Srbi imaju zbog toga što je ona morala da ode iz Hrvatske?

Pa mora tako, tako ih Tita učio.
Ako već ne možeš da pravdaš ustaše, onda izjednači četnike sa njima i obavezno ih pomeni uvek kad o ustašama pričaš.

Ako već ne možeš da opravdaš što je Mira Furlan morala da ode iz Zagreba zbog Hrvata, obavezno i Srbe pomenu tu, iako oni s tim nikakve veze nemaju.

Ali zato kad pričaš o "našem" društvu, nikoga drugog nemoj pominjati, jer su samo Srbi takvi, a ako i ima još ko takav, to nije važno, to ne treba pominjati.

Budale.
angie01 angie01 22:11 22.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

Ako već ne možeš da opravdaš što je Mira Furlan morala da ode iz Zagreba zbog Hrvata, obavezno i Srbe pomenu tu, iako oni s tim nikakve veze nemaju.


zar je nisu isto tako terali odavde?

kao i Serbedziju-tamo je bio Srbin izdajnik,ovde je bio Hrvat izdajnik.

Zar nije Irfan Mensur pretucen u sred Beograda-jer nije Srbin?

...ajd sad lazite dalje,...i ucitavajte,...a posle podsmesljivo prozivajte kako se eto stalno zalim da to radite,....iako je to samo kostatacija-novi pojam koji ce mozda nauciti/usvojitii huci pod stare dane.
gvozden1 gvozden1 22:18 22.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

kostatacija

Ne znam šta to znači, stvarno.


zar je nisu isto tako terali odavde?

kao i Serbedziju-tamo je bio Srbin izdajnik,ovde je bio Hrvat izdajnik.

Zar nije Irfan Mensur pretucen u sred Beograda-jer nije Srbin?


To ti pričam.
Kad nekoga protetaju Hrvati, onda se obavezno mora naglasiti, a Srbija.

Kad ja kažem, a Amerika, ti kažeš da to nije važno.


Ps
termini fraza i konstatacija se ne isključuju.

Svak svašta može proglasiti konstatacijom, evo i ti ove frazetine proglašavaš konstatacijom, ali one i dalje ostaju frazetine
Kapiraš?

I nemoj TI više o značenju termina, sramotiš se bez veze.
angie01 angie01 22:31 22.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

Ne znam šta to znači, stvarno.


vidim, kao i mnogo toga sto ne znas, al si zato agresivno bezobrazan, kao i svi primitivci.


To ti pričam.
Kad nekoga protetaju Hrvati, onda se obavezno mora naglasiti, a Srbija.


niko nije nista naglasio, nego je, pazi sad- konstatovao kako je bilo,...tu nema nikakve druge namere, sem sto je recena istina o njenoj tadasnjoj situaciji i zasto se prinudno iselila.

a sta bi ti, da lazes, da zataskavas, izvrces,....problem je bilo to nacionalisticko nasilnistvo,...koje je rezultiralo raznim zlim delima...i to su cinjenice.


termini fraza i konstatacija se ne isključuju.


neko ti sapuce:))),...al pogresno, jer ja nisam upotrebila frazu u svom konstatovanju.


I nemoj TI više o značenju termina, sramotiš se bez veze.



ti bolje nemoj ni o cemu vise- tolike si gluposti, neznanja do sada pokazao, da je tuzna tvoja arogancija u insistiranju da to nastavljas da radis.
milisav68 milisav68 22:33 22.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

angie01
zar je nisu isto tako terali odavde?

Ko je oterao?

Dopuna.

Irfan Mensur nije pretučen, nego su mu Legijini kompanjoni gurali pištolj u usta u Stupici.

Valjda kapiraš da su to kriminalci a ne običan svet.
angie01 angie01 22:37 22.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

Ko je oterao?


isti koji su oterali i Serbedziju.
milisav68 milisav68 22:37 22.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

angie01
Ko je oterao?


isti koji su oterali i Serbedziju.

Hrvati?
angie01 angie01 22:45 22.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

milisave- uzasno glupavo nastupas,...a u odnosu na nepravdu, koja je Miri Furlan ucinjena-i prilicno mufljuski,..s obzirom da je upravo preminula-nekako je i morbidno.

...tuzno je sto ste matrori ljudi, sa ovakvim ponasanjem i nije vam bez/veze,...nego jos imate zamisljaj da ste super,...jer zasto bi ste inace sa toliko upornosti ponavljali bedastocu.

gvozden1 gvozden1 22:45 22.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja


niko nije nista naglasio, nego je, pazi sad- konstatovao kako je bilo

A ako neko konstatuje da u Americi i Austriji ima i gorih stvari od ove u Srbiji, to nije u redu, kažeš ti.

Što to nije u redu, a pominjanje Srbije kad se o drugima radi jeste?

Iskreno, najiskrenije, siguran sam da ti to ne kapiraš.
, jer ja nisam upotrebila frazu u svom konstatovanju.

(glupe li konstrukcije jbt, fraza u konstatovanju, al nema veze)

Ovo nije frazetina, i to ona otrcana?
porediti bilo koju zemlju u kojoj funcionisu institucije sistema i nasu u kojoj su one maltene ugasene


Ajd majke ti, pokušaj da objasniš značenje termina fraza u ovom kontekstu.
Pazi kad sam siguran da ne znaš.


angie01 angie01 22:53 22.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

huci, ovaj ceo tvoj komentar je gomila besmislica.

gvozden1 gvozden1 23:05 22.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

angie01
huci, ovaj ceo tvoj komentar je gomila besmislica.


Dobro :)

Vrabac, praštaj il kaži kolko košta.
magnus magnus 23:16 22.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

licno je prosao i Rade Serbedzija, koji je isto morao da ode.
ma rade je imao samo krive procene o "pobedi" , dobar glumac a pizda od karaktera , ko i večina alkosa

milisav68 milisav68 23:23 22.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

angie01
milisave- uzasno glupavo nastupas,...a u odnosu na nepravdu, koja je Miri Furlan ucinjena-i prilicno mufljuski,..s obzirom da je upravo preminula-nekako je i morbidno.

Ne možeš da prevališ preko tastature da su je oterali Hrvati.

I kakve veze ima što je umrla, ne ogovaramo nju nego Hrvate.

A Mira Furlan je bila veliki čovek i velika glumica, i evo ceo dan na mrežama nisam pročitao nijednu lošu reč za nju.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 23:32 22.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

Ne možeš da prevališ preko tastature da su je oterali Hrvati.


Da. Oterali su je Hrvati, kao shto su oterali i stotine hiljada drugih.
Ali, zashto prichamo o "Hrvatima"!?
Nisu oni umrli, daleko bilo.

Umrla je Mira. Mira Furlan.
Jedno divno, pitomo, krotko, obrazovano, sofisticirano i neustrashivo stvorenje.

Sreli smo se jednom. Moja supruga je sa njom nastavila druzenje, dok stvari nisu otishle kako su otishle.

Nije njoj bilo mesto tamo. Ni medju "hrvatima", ni medju...

Tuga mi je. Otici cemo da je ispratimo.

Valjda je tako. Odu bolji od nas, da nas podsete na nas.

angie01 angie01 23:48 22.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja


Ne možeš da prevališ preko tastature da su je oterali Hrvati.


kako ne mogu, pa napisala sam (jos pre nego si dotrcao da pomognes u mufljustini)- tamo su je oterali Hrvati jer se udala za Srbina, a ovde jer je Hrvatica, eno ti na prethodnoj strani, ako je to uopste bitno,...zasto i dalje insistiras na bedastoci- rekoh ti vec.



I kakve veze ima što je umrla, ne ogovaramo nju nego Hrvate.


ne ogovaramo Hrvate- to pokusvate ti i kamaradi, cenjkate se ulicarski sa tragedijom zivota Mire Furlan,... ja sam govorila o oklnostima zbog kojih je prisilno otisla, koje se na zalost, za nju nisu razikovale ni u Hrvatskoj, ni u Srbiji...upravo zbog ovakvog istog diskursa koji ispoljavate.


ma rade je imao samo krive procene o "pobedi"



e,hebiga, ima nas i koji se secamo kako je bilo,...i ne samo za poznate.
milisav68 milisav68 23:52 22.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

a ovde jer je Hrvatica,

Ovo je laž, kao i za Irfana Mensura.
angie01 angie01 00:01 23.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

Ovo je laž, kao i za Irfana Mensura.


jedino lazes ti,....za Miru Furlan pronadji njene intervjue iz perioda kada je odlazila,...mrzi me sada da kopam po netu, ai zasto bih se smarala sa ociglednom pkvarenom namerom sa tvoje strane,...obaska sto je to poznata stvar.,,pisala je o tomei u svojoj knjizi.

a evo ti za Mensura,....sto je isto opste poznata stvar,

U BEOGRADU ME PRETUKLI FASISTI<JER SAM SARAJLIJA
gedza.73 gedza.73 00:03 23.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

angie01
problem je bilo to nacionalisticko nasilnistvo

Da bre. Baš se sećam kako si ti, i mnogi drugi ne-nacionalisti, branila Emira Kusturicu.
angie01 angie01 00:10 23.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

gedzo, ne zagadjuj dalje besmislicama,...ako ne mozete da se normalno ponasate, nemojte da dolazite.
milisav68 milisav68 00:13 23.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

angie01
.mrzi me sada da kopam

Ma da, kao i za Mensura što si okačila bosanski informer.

Mensuru su gurali pištolj u usta Legijini kompanjoni u Stupici, kada je sa Žarkom Lauševićem svratio na piće.

Valjda kapiraš da su to kriminalci koji su nam ubili premijera, a ne državna politika i običan svet.


gedza.73 gedza.73 00:17 23.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

NG
gedzo, ne zagadjuj dalje besmislicama,


Šta sam sad uradio?
Samo sam pohvalio tvoj odnos, i neki drugih tvojih istomišljenika koje su na žalost nacoši oterali sa ovog mesta, kako ste branili pravo na izbor Emira Kusturice i kako niste dozvoljavali nasilnicima da ga ovde razvlače.
angie01 angie01 00:29 23.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja


Ma da, kao i za Mensura što si okačila bosanski informer.


zakacila sam prvo sto sam nasla- kakve veze ima,... a pretukli su ga, posle ga pratili, prisluskivali mu telefon i pretili, zbog cega je dobio politicki azil u Svedskoj, dobio je i pasos,koji je posle vratio.

ne secam se da je ikada rekao da su bili u pitanju legijini kompanjoni- sto bi tek pobijalo tvoje negiranje atmosfere koja je fakat vladala.

kako god- to se desilo i nije laz, kako si dva komentara iznad tvrdio.


gedza.73 gedza.73 00:37 23.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

angie01
zakacila sam prvo sto sam nasla- kakve veze ima

Nikakve.
angie01
ono sto je indikativno, je to sto cela revizionisticka ekipa koristi model-lincsilovanjenasilje- u kome se izmislja, ucitava, koriste sumnjivi izvori, najcasce se nista ne argumentuje,
milisav68 milisav68 00:47 23.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

angie01
ne secam se da je ikada rekao da su bili u pitanju legijini kompanjoni- sto bi tek pobijalo tvoje negiranje atmosfere koja je fakat vladala.



Pa ne mora da kaže, Stupica je bilo njihovo mesto tih godina.

Umalo nisam nastradao i devedesetih. Bila je 1992. godine, a ja sam imao pištolj u ustima. Bukvalno! Mogao sam tada da nestanem. Neki primitivni ljudi, kad je sve bilo sivo, želeli su da se svi prezivamo na ić. Sa Žarkom Lauševićem su to veče hteli da popiju piće, a mene su terali zato što se zovem Irfan Mensur. Sve se dešavalo u „Stupici“


Kad sam se vratio, meni su nekoliko puta stavljali prislušne uređaje na telefon. Nastavio sam da dobijam pretnje, jer nekome nisam odgovarao. Od jednog od tadašnjih načelnika SUP dobio sam na poklon pištolj s dozvolom za nošenje. I njega sam vratio. Nisu to bila laka vremena. Ekscese su pravili pojedinci...


Jel treba da te podsetim dokad su Legijini divljali?
haklberi_tom haklberi_tom 09:31 23.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

cane.srbljanovic
Ne možeš da prevališ preko tastature da su je oterali Hrvati.


Da. Oterali su je Hrvati, kao shto su oterali i stotine hiljada drugih.
Ali, zashto prichamo o "Hrvatima"!?
Nisu oni umrli, daleko bilo.

Umrla je Mira. Mira Furlan.
Jedno divno, pitomo, krotko, obrazovano, sofisticirano i neustrashivo stvorenje.

Sreli smo se jednom. Moja supruga je sa njom nastavila druzenje, dok stvari nisu otishle kako su otishle.

Nije njoj bilo mesto tamo. Ni medju "hrvatima", ni medju...

Tuga mi je. Otici cemo da je ispratimo.

Valjda je tako. Odu bolji od nas, da nas podsete na nas.


Da.
angie01 angie01 14:46 23.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja


Pa ne mora da kaže, Stupica je bilo njihovo mesto tih godina.


to se desilo 92....sam Legija je tek pristigao tog proleca,....a njegova ekipa je odlazila u Stupicu mnogo kasnije-kada su se desavali incidenti tipa, ceca, Sergej,....malo si pomesao vremenske loncice,...a rekoh ti vec i da jeste sve vezano za njega i njegove kamarate- pa na koga to onda upucuje, leba ti.

ti pokusavas da negiras atmosferu kojoj smo svi prisutvovali,o kojoj ima toliko tekstova, snimaka, publikacija i koja znamo kako se razvijala i sta su sve bile posledice,...ja stvarno ne znam sta ti je ideja, sem da uobicejano, ono bas glupavo zamajavas u grupnoj postavi, gde kako vidim, ima i sakrivenih.

na blogu o nasilju, uredno vrsite nova verbalna nasilja- bas lepo.


magnus magnus 16:07 23.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

zar je nisu isto tako terali odavde?

Ne hajka je krenula iz Zagreba kad je Rene Bakalović u Globusu objavio tekst " “Težak život lake žene", krasan naslov. Sizoidna glumica zidovskih korijena koja mrzi Zagreb i Hrvatsku (koliko me sjecanje sluzi).
Na cast Reneu Bakalovicu i EPH grupi

angie01 angie01 16:30 23.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

Ne hajka je krenula iz Zagreba


to NIKO ne spori- Zagreb ju je najstrasnije izdao, oduzeli su joj i stan koji je nasledila od bake,....al su je posle terla i jednako iz Srbije,...u Hrvatskoj, jer se udala za Srbina u Srbiji jer je Hrvatica- zato je sa muzem emigrirala u USA...prvo sto se toga secam, drugo,zena je o tome pisala toliko puta.

Serbedzija je imao isti tretman i tamo i ovde i otisao prvo i UK, gde mu je prijateljica Vanesa Redgrejv otvorila vrata Holivuda.

ne znam zasto nastavljate negiranje necega sto se dogodilo....mislim znam, tako "dokazujete" i sve drugo, vredjate one koji iznose cinjenice koje ne odgovaraju potrebnoj verziji, koju prekrajate na sto i jedan nacin,...sto znaci da ste svesni istine, niste u zabludi.
gedza.73 gedza.73 18:23 23.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

angie01
mislim znam, tako "dokazujete" i sve drugo, vredjate one koji iznose cinjenice koje ne odgovaraju potrebnoj verziji, koju prekrajate na sto i jedan nacin,

al su je posle terla i jednako iz Srbije

jeste sramotno da su je u Srbiji terali kao i u Hrvatskoj. Evo u linkovanom tekstu koji je postavio Magnus piše
Taj se tekst bavio i privatnim životom Mire Furlan, pisalo je kako mrzi Zagreb zbog židovskih korijena, komentiralo se kako često ide psihijatru, prozivana je zbog navodne izdaje Hrvatske.

Početkom rata ju se prozivalo da je pobjegla u Beograd iako je još od 1986. sa suprugom živjela na relaciji Zagreb-Beograd. Dobila je otkaz u zagrebačkom HNK, a tijekom rata oduzet joj je i stan
...
Dobivala je i prijetnje smrću

angie01
vredjate one koji iznose cinjenice koje ne odgovaraju potrebnoj verziji

Hteo sam ja da ovim nacošima uzvratim umesto tebe, da te odbranim i iznesem činjenice da su je isto terali kao u Hrvatskoj ali nisam uspeo da pronađem da su je u Beogradu mrezili zato što ima 'židovske' korene, da ide psihijatru, da su joj oduzeli stan...

Misliće da pričaš napamet pa pošto sam ja omanuo ti sigurno možeš da izneseš činjenice i zapušiš im usta.

gedza.73 gedza.73 18:28 23.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

Naišao sam na jednu rečenicu iz intervjua 2015. kojom osuđuje nekog... mnogo mi poznat stav koji osuđuje ali ne mogu da se setim na kog me blogera podseća

U Beogradu se mogla čuti stara pjesma (ista kao u Zagrebu i Sarajevu) kako se – ah, strahote! slika grada mijenja, kako u „naš civilizirani, sofisticirani grad“ ulaze seljaci i izbjeglice i tako ruše nivo


Ma mnogo mi poznato ovo. Pih kad bi samo mogao da se setim u koga Mira Furlan ovom rečenicom upire prst.
magnus magnus 23:22 23.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

ne znam zasto nastavljate negiranje necega sto se dogodilo.
Pa eto , nju u Zg nisu samo progonili što je "otišla u Bg" , nego i što je "židovskih korjena " kako reče njen školski drug Safet Bakalović koji si je poslje prenadjeo ime u Rene . Inače postaojalo je suptilno taktiziranje u Hr-židovskim odnosima , antisemitizam nije bio "javan" jer je franjo to banovao, a židovi bi se "javno očitovali o agresiji " da bi bi bili "ostavljeni na miru .A postojala je cjela maskirovka filoustaških elemenata koji bi osuđivali antisemitizam , da se izraelci ne dosjete i da se fašistima proglase drugi. Ljudi u Srbiji ni u jugi a kamoli sada nemaju osječaj za klasične frankovačke nijanse u muljanju

angie01 angie01 00:00 24.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

Ljudi u Srbiji ni u jugi a kamoli sada nemaju osječaj za klasične frankovačke nijanse u muljanju


pa ono jeste, seselj i bratija, nisu pokazali nikakav osJecaj za suptilno.


a citam danas, kako je HNK u svom oprostajnom iskazu, uredno preskocilo da se izvini Miri za onakvu svinjariju, pa je maltene ispalo, da tog sramotnog progona nije ni bilo, nego da je saradnja prestala njenom odlukom da ode u USA- to se prosto tako ne radi, ispada jos mufljuskije, odvratnije...bolje da nisu napisali nista, nego tako.
magnus magnus 00:10 24.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

pa ono jeste, seselj i bratija

ako misliš na hrtkovce , vidi neki moji prijatelji su mjenjali u hrtkovce , svi oni koji su sa njima mjenjali imali su po dvadestak kuća koje su obilazili birali. nekoliko puta ulazili i izlazili iz srbije, ostavljali djecu u srbiji dok su oni birali , u to vrjeme u široj okolici Bjelovara preko Bilogore bilo je 600 miniranih kuća bez ikakvih ratnih operacija , onaj ko je krenuo nije se više vraćo ,a kamoli da je djecu ostavio ,,, u to vrjeme svakodnevnog miniranja kuča , onaj sociolog lezilezbaranje u Borbi piše da su to srpske izmišljene paranoje, Vjeruj mi do septembra 91. sam bio tamo , od septenbra u Srbiji , znam obe priče

angie01 angie01 00:13 24.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

ako misliš na hrtkovce


ne.
magnus magnus 08:04 24.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

angie01
ako misliš na hrtkovce


ne.

Pa dobro u koliko stanova je policija ili vojska došla i izbacila ljude van, u koliko državnih firmi je portir imao spisak "krivovjernih" i jednostavno ih nije pustio u firmu ( recimo na htv se tako radilo) , pa oficiri JNA koji su prešli u HV su otkupljivali i prodavali vojne stanove koje su dobili u Srbiji - vidiš OVOM ČOVEKU čiji je otac bio arhijerejski namjesnik Bjelovarski, došla je policija popodne i dala im rok od par sati da pokupe osnovne stvari i napuste hrvatsku jer " ne mogu da im garantiraju bezbednost". Čovjek nije živo u parohiskom domu nego vlastitoj kući . nemaš takve primjere u Srbiji .
angie01 angie01 10:13 24.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

nemaš takve primjere u Srbiji .


...meni je stvarno glupo, da se povodom smrti Mire Furlna prepucava oko toga ko je bio gori,...zato ti dadoh samo smernicu seselj, bez dalje price.

al evo na prvu loptu,

slucaj porodice Barbalic


slucaj Gorana Milica

...u mojoj zgradi je iseljena porodica sa dvoje male dece nepoznata javnosti i useljena ona na liniji.


magnus magnus 12:19 24.01.2021

ljubav za ljubav, pušenje za diplomu

iz vremena studenskih dana u Nišu ,znam za priče nekih prijateljica koje su pričale da neke cure kroz pravni ekonomski i filozfski "protrče na kolenima" odnosno da dobrom distribucijom pušenja prođu sve teške predmeta ( ne mora da popuši tom profesoru , ali oni međusobno na nekoj burzi izmjene usluge ). dakle , dobrovoljno i sa voljom. Bi li javnost podržala reviziju i šta sa diplomama stečenim na pušing.
predatortz predatortz 13:02 24.01.2021

Re: I ona je bila žrtva nasilja

reče njen školski drug Safet Bakalović koji si je poslje prenadjeo ime u Rene .


K'o naš (sabahu)Dinko Gruhonjić, mrzitelj svega srpskog...
angie01 angie01 13:03 24.01.2021

Re: ljubav za ljubav, pušenje za diplomu

kako da ti kazem, te neproverene spekulacije iz tamo nekog vremena, naprosto nisu za ovu temu, jer razvodnjavaju vrlo ruzno problem nasilja nad zenama.

cak i tvoj primer nije bas najbolji za odbranu nasilnistva, dapace, ako malo bolje razmislis....obaska sto si bas otvoreno mizoginicno sve srocio.
nenacionalista nenacionalista 16:56 22.01.2021

Austrijanka

Što ne čistiš malo svoje dvorište? Odselila si se, dobila pasoš, natrljala to na nos svima, znači više nisi građanka Srbije, ponosno to nisi, u pasošu ti piše Osterajh, ponosno piše i sada možeš da čistiš austrijsko dvorište.

Zar nije lepo živeti u državi koja se zove Istočno carstvo (čije li je to istočno, pitam se sada i zašto se i dalje rajhom zove)? Superiška, zar ne?

Mislim, bio je tamo onaj tip što je rođenu ćerku držao u podrumu i silovao ceo život. To je verovatno odlična paradigma germanskih društava. Znaćeš bolje, siguran sam.
angie01 angie01 17:10 22.01.2021

Re: Austrijanka

nenacionalista


kome se ovo obracas pod duplim nikom i usred nervnog rastrojstva?

ko je Austrijanka sa Osterajh pasosem koja nije gradjanka Srbije i to natrljava svima na nos?...o kome pises ove nesuvislosti?
nenacionalista nenacionalista 20:52 22.01.2021

Re: Austrijanka

Ti.
angie01 angie01 21:31 22.01.2021

Re: Austrijanka

Ti.



magnus magnus 16:16 23.01.2021

Re: Austrijanka

ko je Austrijanka sa Osterajh pasosem koja nije gradjanka Srbije i to natrljava svima na nos?...o kome pises ove nesuvislosti?
austrija nema ugovor o dvojnim državljnstvu sa srbijom i vrlo je restriktivna po pitanju dvojnog, moguće da sa sadašnjeg stanovišta austriskog zakonodavca iumaš jedno "ilegalno" ( probem ilegalnih turskih dvojnih državkjana u Austriji)
angie01 angie01 16:34 23.01.2021

Re: Austrijanka

austrija nema ugovor o dvojnim državljnstvu sa srbijom i vrlo je restriktivna po pitanju dvojnog, moguće da sa sadašnjeg stanovišta austriskog zakonodavca iumaš jedno "ilegalno" ( probem ilegalnih turskih dvojnih državkjana u Austriji)



ma nema veze, zar nije ocigledno da je ovo neka budala, koja pod duplim nikom podmece neke neistinite gluposti-jer kako bi inace dokazala neku moju losost,....to sto svi ostali znaju da su to budalastine ih ne sprecava da lupaju preporuke na takav komentar, samo zato jer govori ruzno o meni- sto u stvari sve zajedno, samo govori o njima.
st.jepan st.jepan 22:09 22.01.2021

Zanimljivo?

"NOVOSTI su došle u posed fotografije koje je nastala u junu 2013. i na kojoj je zabeležen završetak kursa u školi glume".




Link

angie01 angie01 22:19 22.01.2021

Re: Zanimljivo?

dobro,i?
st.jepan st.jepan 22:20 22.01.2021

Re: Zanimljivo?

angie01
dobro,i?


Niš'

solo solo 23:39 22.01.2021

Re: Zanimljivo?


dobro,i?

Niš'



O ovom slučaju ne želim da komentarišem. Nadležni organi treba da odrade svoj posao.

Jedno silovanje je očigledno - mediji potpomognuti ,,napaljenim,, pojedincima siluju nas i zdrav razum već duže vreme.

I to je postalo nekako normalno.

Nikom niš'.
st.jepan st.jepan 00:39 23.01.2021

Re: Zanimljivo?

solo

dobro,i?

Niš'


O ovom slučaju ne želim da komentarišem.

Ni ja.
Ali evo, neki komentarišu.
Objašnjavaju čak i (taj gore) Milenin smeh:
Prema rečima psihologa koji nije želeo da mu se ime pominje u medijima, smeh je zapravo maska za bol.
– Emocije se, pa tako i bol, mogu izražavati kroz smeh. Žrtve usled velike količine straha mogu smeh aktivirati kao odbrambeni mehanizam.


Link
zemljanin zemljanin 00:48 23.01.2021

Re: Zanimljivo?

Prema rečima psihologa koji nije želeo da mu se ime pominje u medijima, smeh je zapravo maska za bol.
– Emocije se, pa tako i bol, mogu izražavati kroz smeh. Žrtve usled velike količine straha mogu smeh aktivirati kao odbrambeni mehanizam.

nevidjena paljevina ... psiholog daje strucnu opasku a ne zeli da mu se pomene ime ... onda nije psiholog nego je anonimni gradjanin/ka.
st.jepan st.jepan 00:50 23.01.2021

Re: Zanimljivo?

nevidjena paljevina ... psiholog daje strucnu opasku a ne zeli da mu se pomene ime ... onda nije psiholog nego je anonimni gradjanin.

Razumem ga.
Da sam ja ovo izjavio, kumio bih da mi nikada i nigde ne pomenu ime.
zemljanin zemljanin 01:14 23.01.2021

Re: Zanimljivo?

st.jepan
nevidjena paljevina ... psiholog daje strucnu opasku a ne zeli da mu se pomene ime ... onda nije psiholog nego je anonimni gradjanin.

Razumem ga.
Da sam ja ovo izjavio, kumio bih da mi nikada i nigde ne pomenu ime.

pa ti ili ja, posto nismo strucni psiholozi, mozemo da nagadjamo ili da na osnovu onoga sto smo naucili/saznali dajemo ovakve opste izjave ... i da se krijemo ... ali strucno lice, za konkretan slucaj, ne moze da daje opste izjave ... verovatno to zna, pa se krije iza anonimusa ... zato moze da bude samo anoniman gradjanin/ka.

jbg. poznati vulkanolog je izjavio da se Rtanj priblizava zoni aktivnih erupcija ... ali je zeleo da ostane anoniman ... jeste, eminencija
st.jepan st.jepan 01:22 23.01.2021

Re: Zanimljivo?

zemljanin
st.jepan
nevidjena paljevina ... psiholog daje strucnu opasku a ne zeli da mu se pomene ime ... onda nije psiholog nego je anonimni gradjanin.

Razumem ga.
Da sam ja ovo izjavio, kumio bih da mi nikada i nigde ne pomenu ime.

... ali strucno lice, za konkretan slucaj, ne moze da daje opste izjave... zato moze da bude samo anoniman gradjanin/ka.

Može da bude samo anonimna budala,
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:22 23.01.2021

Re: Zanimljivo?

Priznajem, ne pratim puno dešavanja u Srbiji i ne znam ko je ko. Čak mogu reći da mi je blog najveći izvor informacija.
Možda griješim ali mi se čini da uzburkanost javnosti povodom ovog slučaja neće donijeti puno promjena. Zauzimanje izričitog stava za ili protiv i insistiranje da se sačeka donošenje sudske presude pa da se onda vidi šta dalje znači još jedno okretanje glave od problema koji postoji.
Nasilja, nasilja u porodici, nasilja u školama, ustanovama, na ulici. Nasilja između raznih slojeva društva, nasilja između polova...
Mislim da je ovo prilika da se organizuju rasprave i tribine na kojima bi učestvovali ljudi koji stručni za oblasti o kojima se priča i koji će se izjasniti javno i sa pozicija struke a ne iz drugih, sumnjivih razloga.
Konkretan slučaj može ostati malo sa strane i prepušten pravosuđu, mada neki slučajevi neravnopravnih "protivnika" ne ulijeva veliko povjerenje u pravosuđe.
Za one koji nisu već čitali predlažem roman: "Muškarce se ne može silovati" Link,
Ovdje je interesantan razgovor sa autorkom romana. Link
solo solo 14:25 23.01.2021

Re: Zanimljivo?

Čak mogu reći da mi je blog najveći izvor informacija.


Usrećio si se.
angie01 angie01 14:37 23.01.2021

Re: Zanimljivo?

jbg. poznati vulkanolog je izjavio da se Rtanj priblizava zoni aktivnih erupcija ... ali je zeleo da ostane anoniman ... jeste, eminencija


to je nazalost postao standard,...ima i ona ustaljena u medijima-iz pouzdanog izvora, koji iz razumljivih razloga ne mozemo otkrivati:(,...obaska sto smo u prosloj, opasnoj godini po sve ljude na planeti, videli kako se cak i u ovakvim situacijama, odgovorni na najvisim pozicijama, ne libe da iznose kao fakta najordinarnije lazi, koje pri tome ozbiljno ugrozavaju ljudske zivote...granicni poremecaj drustva.
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:42 23.01.2021

Re: Zanimljivo?

solo
Čak mogu reći da mi je blog najveći izvor informacija.


Usrećio si se.

Onog ko zna šta i koliko traži lako je usrećiti.
One koji ne znaju šta hoće ali to hoće odmah niko nikad nije usrećio, samo oni, tako nesretni, unesrećuju druge.
solo solo 14:47 23.01.2021

Re: Zanimljivo?

Onog ko zna šta i koliko traži lako je usrećiti.
One koji ne znaju šta hoće ali to hoće odmah niko nikad nije usrećio, samo oni, tako nesretni, unesrećuju druge.



Srećno!
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:50 23.01.2021

Re: Zanimljivo?

solo
Onog ko zna šta i koliko traži lako je usrećiti.
One koji ne znaju šta hoće ali to hoće odmah niko nikad nije usrećio, samo oni, tako nesretni, unesrećuju druge.



Srećno!

Hvala, sretno i tebi, šta god da tražiš ili radiš, sem zla drugima.
angie01 angie01 14:54 23.01.2021

Re: Zanimljivo?



O ovom slučaju ne želim da komentarišem. Nadležni organi treba da odrade svoj posao.


pa vidi, skoro da bih se potpuno slozila sa tobom- da se nisu desile cudne ujednacene reakcije od strane onih koji fakat jesu povezani sa strukom, skolom, nastavkom skolovanja,... a bez bilo kakve zadrske, koji su do juce upravo sve suprotno i u superlativu govorili o istom coveku i njegovom radu, da bi sada sporili i njegov nacin rada i svi se zgrazavali, ogradjivali,....a do juce je imao najvise upisanih kandidata na FDU- o tome je moj blog.
gvozden1 gvozden1 15:33 23.01.2021

Re: Zanimljivo?

insistiranje da se sačeka donošenje sudske presude pa da se onda vidi šta dalje znači još jedno okretanje glave od problema koji postoji.

Ma da, ko da čeka presudu, daj da to vešamo odmah.
Mislim da je ovo prilika da se organizuju rasprave i tribine na kojima bi učestvovali ljudi koji stručni za oblasti o kojima se priča i koji će se izjasniti javno i sa pozicija struke a ne iz drugih, sumnjivih razloga

O čemu, o tome da li je silovanje prihvatljivo ili nije?

Pa trebalo bi stvarno, nismo to još raščistili, čim neka žena kaže da je silovana, odmah se sruči odijum na nju, a silovatelja podržavaju i brane.

Kaže Endži.


Što bi rekao Omega, ma more....
angie01 angie01 15:46 23.01.2021

Re: Zanimljivo?

Kaže Endži.


sta kaze angie?....kakve su ti ovo hucikucine i sta si rekao?
gvozden1 gvozden1 16:34 23.01.2021

Re: Zanimljivo?

angie01
Kaže Endži.


sta kaze angie?

Kaže da Srbi, kad neka žena prijavi silovanje skoče na nju da je ruže i osuđuju.

Ovo Endžika

da li si ti svestan odijuma koji se obrusava u svoj svojoj grozoti na zene u nasoj sredini koje prijave nasilnika,.


(kako ćeš sad, jadna, o učitavaju kad je citat po sredi, baš sam nestrpljiv da vidim)

Kaže Endži ono što i inače govore šovinisti, ali oni najgore vrste.

Ali, kada bih ja rekao da u albanskom društvu silovana mora da ćuti jer će se na nju sručiti odijum osude, e to bi bilo nedopustivo.

To se ne sme reći ni za koga osim za srpsko društvo.

Švabe mogu da siluju ćerke, mogu samo zbog toga da ih drže po podrumima, ali to je incident, Švabe su fin svet, njihovo društvo je sjajno, a kad Srbin siluje učenicu, e to je onda srpsko društvo.

I onda ona osuđuje šovinizam, jelte.

Nerazumevanje, nesposobnst da se shvati, ne abolira.
angie01 angie01 16:52 23.01.2021

Re: Zanimljivo?


Kaže da Srbi, kad neka žena prijavi silovanje skoče na nju da je ruže i osuđuju.


je l sam ti lepo rekla da ides da naucis razlike u pojmovima, koje ocigledno ne znas, a gredivo su iz OS!

Znaci,ja nigde nisem rakla- Srbi.


da li si ti svestan odijuma koji se obrusava u svoj svojoj grozoti na zene u nasoj sredini koje prijave nasilnika,.


i jos si citirao sta sam rekla- gde tu pise Srbi?


(kako ćeš sad, jadna, o učitavaju kad je citat po sredi, baš sam nestrpljiv da vidim)


Sta sta cu jadna, i kakve veze ovo napisano ima sa sovinizmom?

ti si ono bas glup i neobrazovan, kada moram da kazem, jer sa pogresnim premisama gradis pogresne zakljucke, jer niti razumes napisano, niti pravis razlike u znacenju pojmova....ali bi da mi nesto silom prebacis.

a to sto sam rekla je istina- po svim statistikama,...poslednji, a vrlo redak slucaj da je neko uopste prijavio nasilnika je slucaj Jutka, gde su zrtvu docekivali ispred suda i govorili joj ruzne stvari-ono citav spalir sugradjana, sa mnogo zena medju njima,,...sta mislis kako je ta zena sa svojom porodicom prezivela svo ovo vreme u onoj maloj sredini?....a osvedoceni nasilnik je dobio sta- 3 meseca,...pa hebote, duze je trajala cela tortura dokazivanja,....je l si cuo da je samo njegovih zrtava bilo jos, al da se nisu usudjivale da izdju u javnost- sta mislis zasto?


ono dalje tupljenje necu da komentarisem-jer ja apsolutno nikada nisam branila nikakvo nasiljei to nema veze sa nacionalnoscu, kako ti glupavo insinuiras.


gvozden1 gvozden1 18:27 23.01.2021

Re: Zanimljivo?


Znaci,ja nigde nisem rakla- Srbi.


i jos si citirao sta sam rekla- gde tu pise Srbi?

E onda je sve u redu :)

Znači kad neko o Hrvatima i hrvatskom društvu govori sve najgore, samo neka kaže oni i njihovo društvo, i sve će biti dobro, samo neka ne napiše reč Hrvati.

Može tako?

Npr, oni su stoka, njihovo društvo je primitivno i fašističko itd.
Može?

A čije je to naše društvo ako ga u ogromnoj većini čine Srbi?

Ovo je Srbija brale, nacionalna država Srba, ovo društvo je srpsko, i ti naivni pokušaji da se pljuje po Srbima izbegavajući reč Srbi, ni kod maloumnih ne bi mogli proći.

Osim, ako si mislila na neko drugo vaše društvo, neko kome ti pripadaš a koje nije društvo koje čini srpsku nacionalnu državu.

Ako je to slučaj, ako misliš na nešto vaše, nešto uže od srpskog društva, kome samo vi, manjina, pripadate, daj reci ko ste to vi, koje je to tvoje društvo u kome odobravate silovanje.
Da znam, da vas se klonim i okadim.

gde su zrtvu docekivali ispred suda i


I sve su skandirali, ako te je napastvovao, i treba, nisi trebala da ga prijavljuješ, ili će biti nešto drugo u pitanju?

I da li su ti koji su bili tu, došli zbog svog odnosa prema silovanje ili zbog nečeg drugog?

Komplikovano je to za tebe, ali ni to što ne možeš da shvatiš ti ne daje za pravo da olajavaš celu jednu naciju, pardon, celo jedno društvo, pišući budalaštine da se u tom društvu na žene koje prijave silovanje stuče odijumi osude.

Zamisli bre Endži da neko ko o Srbima, pardon, srpskom društvu, našem društvu, ne zna ništa i da pročita ovo što ti škrabaš, šta bi pomislio.

Da su neki ludaci, divljaci oni koji čine to društvo.

E ko tako piše i misli, ko loše postupke nekog pojedinca pripisuje celom društvu, naciji, e taj je šovinista, dakle ti si šovinista.
angie01 angie01 19:09 23.01.2021

Re: Zanimljivo?

Osim, ako si mislila na neko drugo vaše društvo, neko kome ti pripadaš a koje nije društvo koje čini srpsku nacionalnu državu.

Ako je to slučaj, ako misliš na nešto vaše, nešto uže od srpskog društva, kome samo vi, manjina, pripadate, daj reci ko ste to vi, koje je to tvoje društvo u kome odobravate silovanje.
Da znam, da vas se klonim i okadim.


ocemu ti pricas???...da ovakvo lupetanje ne prelazi i neke zakonom dozvoljene granice.


Zamisli bre Endži da neko ko o Srbima, pardon, srpskom društvu, našem društvu, ne zna ništa i da pročita ovo što ti škrabaš, šta bi pomislio.


problem sa ovim tvojim losim pokusajima da svalis problematiku na to da navodno ja imam nesto protiv Srba, pobijaju sve studije koje se bave problematikom o kojoj pricamo,...a i bez njih,cinjenica je da zivimo u primitivnoj, "tradicionalnoj" sredini u kojoj je zena neravnopravna i cesto zlostavljana, mizoginija je uobicajena i normalna pojava, kao i agresivno ponasenje, koje je uspostavljeno od devedesetih naovaomo i u javnom prostoru,...to sto ti i tvoja druzina sve to negirate, znaci da se slazete sa time i pomazete celoj toj negativnosti da traje- to nije nikakva odbrana Srbije i Srpstva- dapace, jer sve to upravo ugrozava drustvo u kome zivimo.

Pa i ovo uporno stalkiranje na ovom blogu od tvoje grupice, predstavlja jednako model agresivnog zlostavljanja.
gvozden1 gvozden1 20:58 23.01.2021

Re: Zanimljivo?

ocemu ti pricas???...da ovakvo lupetanje ne prelazi i neke zakonom dozvoljene granice.

Lepitebem, koje?

Samo pitam koje je to tvoje društvo na koje misliš kad kažeš naše društvo.
Ja pretpostavio da misliš na srpsko, ti kažeš da nije to nego neko vaše.
Pa koje?

Sva sreća da nije srpsko, baš ne bih voleo da je srpsko takvo društvo.
angie01 angie01 00:01 24.01.2021

Re: Zanimljivo?

na koje misliš kad kažeš naše društvo.



gvozden1 gvozden1 09:48 24.01.2021

Re: Zanimljivo?

A to?

Onda ok, vaše je



angie01 angie01 10:46 24.01.2021

Re: Zanimljivo?

Onda ok, vaše je


huci ok, nisi bas bistar, to smo videli, ali bas toliko,...

kakve veze, molim te imaju ove dve slike, pa jos u kontekstu o kome pricamo?

evo da ti pomognem malo,

na onoj gore, se na nacionalnoj televiziji u udarnom terminu desava naruceno najprostackije mizogino cerecenje poznate novinarke-jer se usudjuje da postavlja odgovornima adekvatna pitanja, umesto narucenih- od strane najgoreg polusveta, koji je kod nas velika zvezda, dok ugledni clanovi drustva, nekadasnji vrhunski sportista, a sada celnik stranke u vlasti i dugogodisnji predsednik najvece opstine u Beogradu i uvazeni doktor, clan kriznog staba koji se svakodnevno pojavljuje na teveu, koji je odlikovan i velican, cute pognutih glava i pustaju bez bilo kakve reakcije da se taj sramni cin odigra u punoj raskosi.

na drugoj fotki, koju si ti postavio kao neki adekvatan odgovor-su dva lika sa estrade koji se druze...od pre jedno 15/20 godina....ai da je najsvezija, jer su se ova dvojica druzila, jos uvek bi predstavljala isto to.
solo solo 11:01 24.01.2021

Re: Zanimljivo?

Hvala, sretno i tebi, šta god da tražiš ili radiš, sem zla drugima.



Da samo što je i ovde na blogu ,,činiti zlo drugima,, vrlo rastegljiva kategorija u zavisnosti od pristupa i arbitraže.

To će najbolje da ti objasne lučonoše pa evo npr. partizansko/četničkog narativa.




Budimo lagani.
gvozden1 gvozden1 11:44 24.01.2021

Re: Zanimljivo?


kakve veze, molim te imaju ove dve slike, pa jos u kontekstu o kome pricamo?

Najdirektnije.

Ti postaviš Lukasa kao simbol nekog društva, ja postavim sliku koja tebe direktno svrstava u to društvo jer si ga javno hvalila na sva usta, i kažem da je to vaše društvo.

Šta ti ima nejasno?
se na nacionalnoj televiziji


A ipak nacija? :)

Ne može bre Endži to da se izbegne, jasno je od početka sa misliš na srpstvo, srpsku naciju, srpsko društvo, imaj makar hrabrosti da to izgovori a ne ovako potuljeno.
angie01 angie01 11:57 24.01.2021

Re: Zanimljivo?

Najdirektnije.


glup si ko...,...a jos sam ti objasnila:))),


Ti postaviš Lukasa kao simbol nekog društva,


slika koju sam ja postavila prdestavlja ono sto sam morala da ti crtam, iako o skandaloznom desavanju prilikom koga je uslikana, govori sama za sebe vise od bilo kakvog obajsnjenja.


ja postavim sliku koja tebe direktno svrstava u to društvo jer si ga javno hvalila na sva usta, i kažem da je to vaše društvo.


ovo ni Hudini ne bi mogao da prespoji najvecim trikovima, samo zlonamerni huci u svojoj bezgranicnoj gluposti- ja sam se povoljno izrazila o Dzeju i njegovom zivotnom uspehu, i to nema nikakve veze sa njegovim estradnim drugovanjem sa lukasom, koji je sebi dozvolio da ucetvuje u onakvoj svinjariji, koja je odraz neceg mnogo sireg- vec sam objasnila.


A ipak nacija? :)


o neobrazovani,blentavi covece-nacionalna frekvencija predstavlja mogucnost emitovanja najvecem broju gledalaca i predstavlja dobro svih gradjana- u ovom kontekstu je pomenuta zloupotreba te mogucnosti, jer samo dobijanje takve frekvencije podrazumeva i postovanje nekoh zakona tih emitera, koji su u ovom slucaju najgrublje prekrseni.
gvozden1 gvozden1 12:22 24.01.2021

Re: Zanimljivo?

ovo ni Hudini ne bi mogao da prespoji najvecim trikovima, samo zlonamerni huci

Da, da, stvarno teško.
Hvališeš, pazi, ne muziku koju peva, to bi mi bilo sasvim u redu, neko voli neko ne voli, bože moj, nego hvališeš način života, uspeh, moralna načela, životni stil, sistem vrednosti koji poštuje, a onda bi drugom prilikom da se od svega toga ogradiš.

Ne može to tako, posebno što je jasno da si onda bila iskrena, kad si potrčala da prva na blogu javiš vest da je umro, to pokazuje šta je tebi bitno, koji je tvoj pravi svet, a ovo sad je foliranje.

I zato kažem, da taj tvoj svet, svet koji poštuje vrednosti koje je Džej poštovao, svet koji žali za kojekakvim bitangama poput nekog Kneleta, koji se ljubi sa Cecama i Acama, e to je to tvoje "naše društvo" a nije srpsko.

Kad smo to razdvojili sad je sve u redu.
angie01 angie01 12:32 24.01.2021

Re: Zanimljivo?

Hvališeš, pazi, ne muziku koju peva, to bi mi bilo sasvim u redu, neko voli neko ne voli, bože moj, nego hvališeš način života, uspeh, moralna načela, životni stil, sistem vrednosti koji poštuje, a onda bi drugom prilikom da se od svega toga ogradiš.


ja sam se povoljno izrazila o njegovom zivotnom putu, uslehu, pevanju,...kakve to veze ima sa ovim ocemu pricamo?

Ne može to tako, posebno što je jasno da si onda bila iskrena, kad si potrčala da prva na blogu javiš vest da je umro, to pokazuje šta je tebi bitno, koji je tvoj pravi svet, a ovo sad je foliranje



sta bulaznis, Dzej jeste bio legenda Beograda i zao mi je bilo sto je umro, na koji nacin to potire ovo drugo sto kazem, leba ti?....to sto je on sa svima bio dobar, nema nikakve veze ni sa mnom, ni sa onim sto sam rekla.


I zato kažem, da taj tvoj svet, svet koji poštuje vrednosti koje je Džej poštovao, svet koji žali za kojekakvim bitangama poput nekog Kneleta, koji se ljubi sa Cecama i Acama, e to je to tvoje "naše društvo" a nije srpsko.


pa nekako ispada da je sve to tvoj svet- ti stalno negiras svaku kritiku upucenu na lose stvari i govoris kako je nase drustvo super,...u kome je ceca majka nacije...akrimosi vazne figure.
gvozden1 gvozden1 13:08 24.01.2021

Re: Zanimljivo?


pa nekako ispada da je sve to tvoj svet

Jeste :)
Ti ga hvališ al je moj, ne tvoj.

Potseti me sad na Filipa, on je za onog fudbalera, a očigledno glupavog čoveka, rekao da je uspeo, ti za Džeja.
Eto šta vi smatrate uspehom,to je ta mera koja vas svrstava tamo gde vas svrstava.
Džaba vam trud da se folirate.
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:09 24.01.2021

Re: Zanimljivo?

gvozden1
insistiranje da se sačeka donošenje sudske presude pa da se onda vidi šta dalje znači još jedno okretanje glave od problema koji postoji.

Ma da, ko da čeka presudu, daj da to vešamo odmah.
Mislim da je ovo prilika da se organizuju rasprave i tribine na kojima bi učestvovali ljudi koji stručni za oblasti o kojima se priča i koji će se izjasniti javno i sa pozicija struke a ne iz drugih, sumnjivih razloga

O čemu, o tome da li je silovanje prihvatljivo ili nije?

Pa trebalo bi stvarno, nismo to još raščistili, čim neka žena kaže da je silovana, odmah se sruči odijum na nju, a silovatelja podržavaju i brane.

Kaže Endži.


Što bi rekao Omega, ma more....

Ovo je tvoj autoportret.
Zaobilaženje teme u što širem krugu pričajući o stvarima o kojima sagovornik uopšte ne govori. I naravno sa različitim standardima zavisno od ideološko-nacionalne pripadnosti.
Usputnu opasku o odlasku jedne sjajne žene iz Srbije iskoristio si priliku da prospeš žuč po Hrvatima po ko zna koji put ističući kad hrvatski skot napravi sranje onda su svi Hrvati krivi a kad Legija i kompanjoni nekažnjeno maltretiraju ljude u Srbiji onda su to kriminalci a ne Srbi.
Prije nekoliko dana na nekom blogu ostavio sam link na vijest kako neka njemačka poslanica traži akciju protiv Srbije zbog toga što Srbija, opravdano, poništ ava fiktivne adrese Albanaca na jugu Srbije. Nikakvog komentara branitelja srpstva i nikakve žuči prema Nijemcima kao što niko i ne priča o tome šta taj "veliki" svijet traži od Srba a šta toleriše drugima. Valjda zbog toga što su veliki, bogati i što želimo biti uz njihove skute, kakvi god bili prema nama.
Samo se namažemo vazelinom, opustimo mišić i uživamo.
U ovom konkretnom slučaju, "pedagoški" postupci sa pretpostavkom silovanja, niko ne traži vješanje, bar koliko sam ja vidio ali mnogi traže da se otvori tema o nasilju, u svim sferama.
Ovo tvoje

O čemu, o tome da li je silovanje prihvatljivo ili nije?
je ofucani pokušaj ušutkivanja sagovornika i dovođenja ga u poziciju glupana koji ne zna šta priča.
Da, treba da se priča o tome šta je silovanje jer nije silovanje samo nasilna penetracija. O različitom shvatanju nasilja na drugom blogu ima rasprava. Bocvena "razgoni Turke na buljuke", ja svratim da kliknem na prepuruke joj. Očevi treba da uče sinove o tloeranciji i ravnopravnosti polova, između ostalog i primjerom.
I nemoj da mi učitavaš da prigovaram samo srpskom društvu nasilje, tišinu i okretanje glave od nasilja.
Na drugom blogu sam naveo primjer nasilja, tišine i okretanja glave u francuskom društvu ali su mnogi proglasili kurobolju za to.
Razumijem, u kući obješenog ne vole kad se spominje konopac.
angie01 angie01 13:23 24.01.2021

Re: Zanimljivo?

Ti ga hvališ al je moj, ne tvoj.


skoncetrisi se, budi barem kozistentan u onome sto tvrdis, a skocio si namoju kritiku drustva,k ako sada ispada da ga hvalim?!

ti za Džeja.


da istina je, Dzej je od deteta sa ulice, sibicara i sitnog kriminalca, koji nije imao nigde nikog, postao poznati pevac koji vise nije bio sa one strane zakona, koga su svi voleli,...i koji je ceo svoj zivot pomagao drugoj deci sa ulice, ne zaboravivsi odkale je krenuo.
angie01 angie01 13:36 24.01.2021

Re: Zanimljivo?


Ovo je tvoj autoportret.


pa naravno-ovde svako govorio sebi.



Razumijem, u kući obješenog ne vole kad se spominje konopac.


Uprvo, ovo je lajtmotiv skoro svih histericnih odbrana sa vredjanjem sagovornika na ovom mestu.
gvozden1 gvozden1 13:43 24.01.2021

Re: Zanimljivo?

koga su svi voleli

Svi na splavovima, verujem.

Ne možeš da shvatiš da postoji neko ko ne voli Džeja?

Ps, Kamilo, lupaš, ali odgovori ću ti kasnije, sad cepam neki plot.
angie01 angie01 13:52 24.01.2021

Re: Zanimljivo?


Ne možeš da shvatiš da postoji neko ko ne voli Džeja?


u BGD je tretiran kao legenda, jos dok je bio ziv-rekoh ti vec zasto,...sto ne remeti mogucnost da ga neko nije volio, sto ga je samo cinilo stvarnim,...tesko onome koga svi vole, tu nesto nije u redu.


Ps, Kamilo, lupaš, ali odgovori ću ti kasnije, sad cepam neki plot.


oh, pa ja toimam prednost:)))
gvozden1 gvozden1 15:17 24.01.2021

Re: Zanimljivo?

BGD je tretiran kao legenda

I Ceca je.

U istim krugovima beogradskim.

oh, pa ja toimam prednost:)))

Uvek :)
angie01 angie01 15:29 24.01.2021

Re: Zanimljivo?

I Ceca je.

U istim krugovima beogradskim.


bogami, nisi upucen.
gvozden1 gvozden1 18:47 24.01.2021

Re: Zanimljivo?

angie01
I Ceca je.

U istim krugovima beogradskim.


bogami, nisi upucen.

Nisam, verovala ili ne, teško da bih više od jedne ili dve i Cecine i Džejeve pesme prepoznao, za čuvenu nedelju sam saznao ovde na blogu, a ranije sam znao onu sa pijaca.
Cecine isto tako.

Nisam upućen stvarno, a ne zavidim ni tebi koja jesi, niti ti zameram.
gvozden1 gvozden1 19:03 24.01.2021

Re: Zanimljivo?

, Kamilo, lupaš, ali odgovori ću ti kasnije, sad cepam neki plot.

Evo, za danas završio sa plotom.

Kamilo jbt, danas preletim preko komentara, vidim da je neko lupetanje u pitanju, sad pročitam pažljivije, i, ovo je i gore od onoga što sam mislio.

Nadrodio si i neku nemačku poslanicu, i Bocvenu i šta sve ne samo da bi pisao nešto.
Saberi se jbt.

Meni, koji za Nemce često koristim izraz Švabe, (zato što ih mnogo volim) sigurno ne možeš spočitati germanofilstvo ili snishodljivost prema njima.
Pogubio si se.

Ti napišeš "nema šta da čekamo presudu" ja na to, jok, nego da vešamo odmah, i sad to treba da obrazlažem.

Nema šta da se obrazlaže, presuda prvo pa kazna posle, tako to ide.
(Kud ćeš s ovim ako se ispostavi da je to malo komplikovanje od, silovao ih, ali o tom po tom)

A odnos Srba prema silovanju i silovateljima, i nedokazanom, i kad se samo o sumnji, naznakama radi, je i u ovom slučaju demonstrirana, pa im nikakvi kursevi i radionice za to ne trebaju.
To nam je u kulturi, pisah o Krarađorđu već.

A žuči po Hrvatima nema, ima samo nepristajanja na to da vi kad Hrvati urade nešto loše, to i Srbima pripišete da biste održavali veštačku ravnotežu onako kako vas je Tita učio.

Hrvati su joj dali otkaz, Zagred je napustila, nemaju s tim Srbi ništa.
I to nije žuč po Hrvatima, to je tako.
solo solo 01:47 23.01.2021

.

Niš'
gedza.73 gedza.73 18:32 23.01.2021

Nego

setih se slučaja silovanja zbog kog je, pravosnažno ako se ne varam, osuđen glumac Goran Jevtić. Tad se moglo pročitati mnogo osuda kako iz branše tako i van nje na račun onog što je uradio maloletniku.

Bilo je i par blogova povodom te teme, mnogo naslovnih strana (doduše bilo je komentara poput aktuelnih 'šta je čekao do sad')... ne sećam se samo kako se završio taj slučaj.
gvozden1 gvozden1 21:02 23.01.2021

Re: Nego

Verovatno nanogica.

Zamisli da ovome sad dokažu silovanje i da dobije nanogicu.

Al bi brujalo, a :)
gedza.73 gedza.73 11:17 24.01.2021

Re: Nego

Verovatno nanogica.

na prošlom blogu Cmix je podsetio na ime ratka Draževića. Anđa često pominje u rubrici 'kultura' to vreme kao Zlatno doba jugoslovenske kulture i da je sve počelo devedesete.

A upravo najzaslužniji za ono što Anđa hvali je Ratko Dražević, pazi sad kombinaciju, nesvršeni student veterine koji je udbaš koji postaje društveno-politički radnik koji postaje direktor Avala filma koji se koristi svojim uticajem i koji je po sopstvenom priznanju spavao sa 2000 žena i ubio 2000 ljudi.

Po sopstvenom svedočenju često mu je sto u kancelariji koristio kao ljubavno pomagalo.

Nit' javna osuda, niti nanogica još ih Anđa posredno hvali i abolira od odgvornosti.
angie01 angie01 11:40 24.01.2021

Re: Nego

još ih Anđa posredno hvali i abolira od odgvornosti.


sta si ovde sve nalupetao i pogresno spojio, sam bog sveti zna- hebote koliko se ti trudis da nekako mene prikazes kao losu- znaci da ono sto govorim nije bas netacno i smeta tvojoj pacvorak verziji:)))

inace, kada si pomenuo Drazevica, pa nije on bio bas toliko jednoobrazan i jednostavan da bi se uguravao u samo jednu formulaciju,... da ne recikliram sada tacnost tvog zakrpljenog uratka o njemu,....izmedjuostalog, jer je on zasluzan da je bilo moguce snimiti Skupljace perja,...pa jer je on angazovao Mihiza, Pekica, Selenica, Ziku Pavlovica, Makavejeva,...on je zasluzan za dolazak najvecih svetskih zveda u Beograd.

Пошто је постао први човек Авала филма 1962. године, пошло му је за руком да доведе на снимање у Београд најпознатије звезде: Орсона Велса, Ентонија Квина, Клинта Иствуда, Берта Ланкастера, Френсиса Форда Кополу, Џејмса Мејсона и друге. Био је један од највећих продуцената југословенског филма икад и творац београдског Холивуда у Кошутњаку. Дотадашњи сиви социјализам добија веселије боје.
gedza.73 gedza.73 11:54 24.01.2021

Re: Nego

Angie01
inace, kada si pomenuo Drazevica, pa nije on bio bas toliko jednoobrazan i jednostavan da bi se uguravao u samo jednu formulaciju,


U tvom celom komentaru vidim neki blagi pohvalni ton liku i delu jednog udbaša i ubice koji je napastvovao žene? Opa Anđo pa to su novi botovski momenti, nove vibracije.
Verujem da pojedini imaju potpuno isti stav o Harvi Vajnstinu
...Harvi Vajnstin...
Jedan od najpoznatijih holivudskih producenata radio je na brojnim nagrađenim filmovima, uključujući Zaljubljeni Šekspir i Kraljev govor.
Filmovi na kojima je radio dobili su ukupno 81 Oskara od 1999. godine.
Sedamdesetih bio je jedan od osnivača kompanije Miramaks entertejnment.

Osim po filmskom radu, Vajnstin je poznat i kao levo liberalni aktivista i humanitarac, zagovornik ženskih prava, javnog zdravstva, kontrole oružja, kao i donator demokratskim kandidatima poput Baraka Obame, Hilari Klinton i Džona Kerija

Harvi Vajnstin osuđen je na 23 godine zatvora zbog silovanja i seksualnog napastvovanja.


Da je bio udbaš i da si ga ti branila argumentima (' nije on bio bas toliko jednoobrazan i jednostavan da bi se uguravao u samo jednu formulaciju') iz tvog komentara verovatno bi ga oslobodili.

izmedjuostalog, jer je on zasluzan da je bilo moguce snimiti Skupljace perja

Svaka čas'. između ostalog Mika Aleksić je zalužan za karijere mnogih glumaca.
angie01 angie01 12:11 24.01.2021

Re: Nego


U tvom celom komentaru vidim neki blagi pohvalni ton liku i delu jednog udbaša i ubice? Opa Anđo pa to su novi botovski momenti,


samo sam dopunila tvoj iskaz, jer ti uvek preskocis ono sto ti ne odgovara, zakrpa, na zakrpu i tako komentarises,...znaci rekla sam ono sto je istina.

a ono sto je najsmesnije, a ujedno bas bestijalno, je da ti, koji si ostrasceni zagovornik retrogradne primitivne radikalnosti i ocigledno si neki clan necega takvog- najvise licis na sesljovce-i na blogu ocigledno botujes za neku takvu opciju, neprestano progonis mene besmislenim bezobraznim ucitavanjem kojecega, koja niti zagovram bilo kakvu ideologiju, a jos manje sam ostrascena i nisam, niti sam ikada bila clan bilo cega sto ima veze sa politikom,...jesam bila clan hora, kosarkaskog tima,...i slicno.


a jeste, tacno je, za vreme Yu se brinulo o kulturi, dok je sada potpuno devastirana i zbrisana kao nepotrebna- to su cinjenice....to govore podaci vezanu za tu temi i svi kulturni preagoci,...tako daovo tvoje mufljusko brljavljenje samo pokazuje da je tebi ovako super, jer si ti sada u igrii da te za kulturna desavanja zabole usi.
magnus magnus 12:36 24.01.2021

Re: Nego

a jeste, tacno je, za vreme Yu se brinulo o kulturi, dok je sada potpuno devastirana i zbrisana kao nepotrebna- to su cinjenice....to govore podaci vezanu za tu temi i svi kulturni preagoci,.
jeste ali tad su tete u kulturi bile "prva liga za jebat" pa su razni moćnici preferirali to društvo, jest se ulagalo u kulturu . al bome se i jebalo. U razne Gertrude i Mire prodirao sam vrh ondašnje vlasti. Ali kako je socijalizam ipak uzdigao radničku klasu smanjio jaz između radnika i elite , tako su ko posljedica toga danas seksualne radnice ( starlete , realitukuše , oralne solistice lakih niota --- ) izgurale kulturne radnice ,a samim tim i ulaganje u kulturu postalo suvšno. društvene mreže i masmediji su doprinjeli masovnom brendiranju jebozovnosti ( medij lice prodaje , a lice picu prodaje ) . tako da je potreba moćnika da ulažu u kulturu da bi jebali ekskluzivu nestala pod naletom socijalne pravde-

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana