Društvo| Hronika

Aska i Vuk

angie01 RSS / 20.01.2021. u 15:29

images?q=tbn:ANd9GcR33r0Sm5XW0tHCaVhkDgeWI495CmSuXcaF8g&usqp=CAU
 
  

Prica o jacem, vecem i mocnijem, koji  lovi manjeg, slabijeg i bespomocnog, je stara koliko i svet.

Ti slabiji i nezasticeniji u svim drustvima su zene i deca.

Najgori  oblik ugrozavanja i maltretiranja, je seksualno  zlostavljanje, jer jednako povredjuje i telo i dusu.

No razvojem civilizacije, ljudsko drustvo je raznim pisanim i nepisanim zakonima, etickim i moralnim kodeksima ustanovilo pravila po kojima se takvo ugrozavajuce ponasenje po druge, smatra neprihvatljivim i proglasilo ga kaznjivim.

Tamo gde je i dalje moguc ovaj vid nasilnog ponasanja i cesto se desava, su zemlje u kojima su ljudska prava zanemarena, pravosudni  sistem slabo funkcionise, a  tradicionalna sredina precutno zataskava problem i zrtve prakticno nemaju kome da se obrate u tako ustanovelnom funkcionisanju drustva.

U strahu od osude,  nepoverenja,  prolaska kroz novi krug maltretiranja,  zbog nesigurnosti, osecaja stida i  licne krivice, zrtve cesto cute i tako nesvesno odrzavaju predatora u igri, dok same pokusavaju da se izbore sa svojim bolom, traumama, nepravdom i oziljcima.

U tom celom kontekstu, zanimljiva je pojava gde se sredina ponasa kao da nista ne primecuje, pa se obicno komsiji, iz cijeg  su se stana  prethodne noci culi uzasni krici, koji nedvosmisleno gorovore sta se iz zida desava, sutradan sa smeskom javimo i produzimo dalje,  umesto da smo zvali policiju jos sinoc.

Vezano za aktuelni slucaj manipulativnog predatora, koji je stvorio uvazeni kult licnosti i  u nasoj palanci, bio postovan, cenjen i dizan na pijedestal,  dok je iza zatvorenih vrata uredno odrzavao svoju tvorevinu,  elitnu grupu dece koju je poducavao glumi, a koja nisu ni znala da su lukavim tehnikama postala poslusni clanovi sekte  koji moraju da veruju svom bogu,  primetila sam par stvari koje su se izdvojile:

-          -Kako je moguce da su svi skocili kao po komandi,  cim se obelodanio slucaj zlostavljanja, bez trunke sumnje da je sve to istina,  bez zadrske, a do juce su se kleli u cenjnog kolegu, koji je, sto je bilo poznato, bio prvi, skoro kljucni filter za ulazak na FDU,…a kao niko do sada nije nista znao ni sumnjao,…kao da je mala igla probusila u sekundi  veliki balon, koji je samo cekao da pukne.

-          -Kako je bilo moguce odrzati sistem kao zatvoren, bez dozvole prilaska i provere od strane roditelja ni u najmanjem segmentu,  a da se radilo o pedasgoskom radu sa maloletnicima, ako  su roditelji po zakonu staratelji te dece I kao takvi snose morlanu I materijalnu  I svaku drugu odgovornost za njih,

-        -  Kako se odobravala i jos velicala, kao”specijalni model” pedagoskog rada, psihicka tortura dece, za koju se znalo, (jer se o njoj pricalo po gradu i postojali su dostupni snimci kako to sve izgleda), za koju bi svaki nastavnik u nekoj skoli izgubio posao.

-          -Kako je moguce, da neko odrzi imidz vrhunskog pedagoga I ne poremeti poverenje zajednice, cinjenicom da je bio podrzavalac arkanovih tigrova I sa njima isao po ratistu I snimao razne uzase koji su se tamo desavali,

-         - Kako se odobravao  ocigledan nepotizam  pri upisu na FDU, s obzirom da je nasilnikova zena profesor glume na tom fakultetu I ispalo je po prici, da je predavala-znacii primila na prijemnom-upravo djake iz skole svog supruga….zar to nije onaj znacajan beocug zabog koga se cutalo na sve drugo,…zar to nije novo nasilje nad svim drugim kandidatima, koji sa tako uspostavljenom “kombinacijom”,  gube svoju sansu u startu,….da ne pominjem decu svih glumaca, koji naprosto nisu imala nikakav problem da prodju prijemni,  na drzavnom fakultetu, na kome se, kako cujem, godisnje prijavi oko 500 kandidata za odsek glume, za prijemni  placa 100 evra,  a posle se na spisku primljenih nadju  poznata prezimena,  dok ova ostala boranija, nije ni uzimana u obzir,….neke slucajeve koje znam od prijatelja, da izuzetni kandidti na BGD FDU ne prodju ni prvi krug, a posle osvanu prvi na listi, recimo u NS akademiji,  nekako mi je nemoguce da je kriterijum bas toliko razlicit…sta se tu u stvari desava,

-          -Kako se sada razni profesori FDU zgrazvaju i presamicuju iznenadjeni i zgrozeni, kada su i ranije neke glumice pricale o svojim slicnim iskustvima koja su dozivele na samom fakultetu,…povodom ovog sada skandala, svoje  “kontakte trece vrste“  tokom studiranja, ponovo  je iznela jedna glumica, kao i to zasto je dala otkaz u pozoristu Dusko Radovic,  kada je za direktora bio postavljen upravo otkrivani predator…. Ne secam se da je ranije javnost imala bilo kakve reakcije  na ovakve iskaze.

-          -Ono sto mi je najvise neverovatno je to, da li smo mi toliko hipnostisani  laznim elitizmom , pa je moguce da su  roditelji  decinijama pristajali na zavet cutanja svoje dece ne proveravajuci  sta se iza toga krije, jer to svakako nije normalno ustrojstvo.

Ceo ovaj sistem laznih autoriteta, sprega, kombinacija, manipulacija, lazi, cutanja i poslusnosti  uredno funkcionise.  Odrasli su ga napravili i odrzavaju ga, sto znaci da nema bas puno potpuno  nevinih, sem sto su potpuno nevine same zrtve.  Vukovi  napadju  zasticeni celom tom uspostavljom konstrukcijom, a Aske ostaju same da se bore  svojim plesom protiv odgajane zveri-nadam se barem istom zavrsetku kao onom u pripoveci  Ive Andrica.

“I danas, posle toliko godina,  igra se taj njen cuveni balet u kom umetnost I volja pobedjuju svako zlo, pa i samu smrt”.

 

 



Komentari (507)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 14:20 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Zato ti i kažem, ove rasprave sve manje imaju smisla.
Bar na ovom mestu.
Na nekim drugim, mnogo ozbiljnijim, njihova priča će sve manje da pije vodu. Što smo bliži EU, a možda i NATO, raskid sa komunizmom je neminovan.


pa zanimljivo iz vise razloga,
prvo, jer su ove rasprave besmislene, jer vi napadate neistomisljenike, vredjate ih, ucitavate im kojesta-kao na primer da su komunjare, a nisam primetila da se neko kao takav izjasno, a sto ne bi ako jeste,...drugo, to sto ljudi ne pristaju na svaku vasu serviranu reviziju istorije, ne znaci da su komunisti,...pa u onoj velikoj zemlji, clanova partije je bilo procentualno vrlo malo- za razliku od sada, kada ih na ovoliko stanovnika, ima skoro isti broj, kao na troduplo vise stanovnika YU....trece, nepostena i nadasve agresivn/prostacka verzija vaseg razgovaranja je klasican primitivni nacin pokusaja odbrane, ako nema bas druge argumentacije-eno postavila sam kako uputstva za takve nastupe izgeldaju na jednoj drugoj poznatoj platformi, gde se vasi odlicno uklapaju.

ono sto je najtuznije, sto 30 godina zivimo u potpuno devastiranoj zemlji, a vi zamagljujete objektive pricom starom vise od 70 godina,...30 godina nema komunizma, Tito je umro pre 40, a vi na apsolutno svaku temu i velike probleme, koji ce po svemu sudeci sacekati i nasu decu, tupite jos uvek jedno isto iz proslosti.
angie01 angie01 14:33 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Prvi uslov nije ispunjen. Na referendum je izašlo 61,17 % upisanih birača.


izlaznost je bila 63,7%,...sto moras priznati jeste dobrana vecina,...Srbi su bojkotovali referendum po nalogu tadasnjih predstavnika vlasti.


Референдум о независности Босне и Херцеговине
Локација СР Босна и Херцеговина
Датум 29. фебруара и 1. марта 1992.
Резултати
Гласови %
Да 2.061.932 99,71 %
Не 6.037 0,29 %
Валидни гласови 2.067.969 99,73 %
Невалидни гласови 5.227 0,25 %
Укупни гласови 2.073.568 100,00 %
Излазност ? 3.253.847 63,73 %
Референдум о независности Републике Босне и Херцеговине од СФРЈ одржан је 29. фебруара и 1.


Nastavak je poznat.


na zalost, jeste.

kako je poceo rat u BiH
angie01 angie01 14:40 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Endži, ima li na ovom svetu nekoga ko to radi makar pri ližno kao ti?



kako da ti kazem, u odnosu na to sto si ovde pokazao, verijem da ti nije blisko da neko ne laze.
gvozden1 gvozden1 15:29 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

angie01
Endži, ima li na ovom svetu nekoga ko to radi makar pri ližno kao ti?



kako da ti kazem, u odnosu na to sto si ovde pokazao, verijem da ti nije blisko da neko ne laze.

Sad laganje?

Ti onako, šta ti padne na pamet, samo da je ružno :)

Kakvo sad laganje jbt, ko je šta lagao, ko koga optuživao, daj saberu se jbt.

Ajd navedi neki citat, primer, kao ja što citiram tvoje raskorake sa logikom, da znam o čemu pričaš.

To pod uslovom da ti znaš o čemu govoriš, ali teško bogami, lupaš tek onako da kažeš nešto.
predatortz predatortz 15:30 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

izlaznost je bila 63,7%,


Dobro, znači utvrdili smo da na referendum nije izašao dovoljan broj glasača da bi se referendum smatrao regularnim po Ustavu koji je izglasan voljom većine.

Bojkot referenduma ili izbora je legitiman čin političke borbe i tu samo neko glup može videti problem.

Za takve, da nacrtam.
Referendum se raspisuje po tada važećem zakonu. Glasač nije u obavezi da na njega izađe, ali referendum nije regularan ako na njega ne izađe 2/3 upisanih birača.
Na ovaj nije izašlo.
Nikada, pa ni danas decenijama posle Dejtona, skupština BiH nije verifikovala rezultate tog referenduma. Prosto, nije ga moguće verifikovati jer nije regularno sproveden.
Muslimani i Hrvati (koji se sada gorko kaju) vrše pravno nasilje i protivno Ustavu BiH proglašavaju nezavisnost, a 26. marta 1992. u Sijekovcu kod Bosanskog Broda napadaju srpska naselja i ubijaju civile. Tu se video i karakter buduće ND(Bi)H. Srbi se organizuju u odbrani svoje države, Jugoslavije, a potom svog dela BiH,na koji vekovima polažu pravo, ništa manje od druga dva naroda. Međunarodna zajednica, nakon nepune 4 godine rata, to pravo potvrđuje ustrojstvom BiH u kom nedvosmisleno stoji da se 49% teritorije zove Republika Srpska, koja ima sve atribute državnosti. To pravo RS potvrđuju sve svetske sile i SB UN. To pravo je utkano u novi Ustav BiH. To pravo kaže da RS ima prava na specijalne veze sa Srbijom, njeni stanovnici na dvojno državljanstvo. Time je delimično umanjeno pravno nasilje iz '92., koje je jedan od glavnih uzročnika rata.

mentol mentol 16:24 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Neverovatno je kako godinama nekoliko revizionističkih trolova obesmisle svaku temu, na svakom blogu preko deset komentara svojim nakaradnim tumačenjem istorije... Bez obzira na to što me tema bloga mnogo ni ne zanima pošto mislim da time treba da se bavi tužilaštvo, a ne društvene mreže i mediji, nije mi uopšte jasno kako se i na ovoj temi rasprava vratila na stari, dobro utabani put.
A da čitam sve komentare, kako se od seksualnog nasilja stiglo do PvČ i poslednjeg bratoubilačkog rata ne pada mi na pamet. Na blogovima preko sto komentara, komentare više ni neću da čitam. Stavove raspojasanih bradonja znam napamet, ne slažem se s njima, ali mi nije jasna njihova potreba da svaki blog vrate u period od četrdesetih do devedesetih godina prošlog veka. Zašto toliko uporno zloupotrebljavaju ovo mesto?

A što se tiče ovog aktuelnog medijskog silovanja...



angie01 angie01 16:41 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Za takve, da nacrtam.


nema sta- sta god da ti se kaze, ti ces da teras svoju pricu, a jasno je sta se desilo i zasto- razlika izmedju mene i tebe, je sto ti tvrdis da si nesto uradio za Srpstvo i Srbe i daj e tu postojao neki "istorijski" uslov za poravnanje, a ja da je taj rat bio besmislen i da je moglo do razvoda da dojde bez tog krvavog pira, da nije bilo aspiracija, kao i da su svi gradjani u toj zemlji imali jednaka prava da se opredele za to sta zele,...ti sve vreme govoris o Srbima, Hrvatima i Muslimanima, a ja o grajdanima,...pri cemu YU vise nije postojala u momentu kada su Slovenija i Hrvatska iz nje izasli- tako da je besmislena prica o nekoj odbrani YU-protiv koje btw stalno pricas,...sta si ti kao branio zemlju koji prezires, ili si radio nesto drugo,... JNA se pretvorila u neke druge vojne formacije.

kako god- svima na ovim prostorima bi bilo bolje da tog rata nije bilo i da je bilo kakav dogovr uspostavljen u miru i razumu,...sve ostalo je bulsiting,...sto se uredno pokazalo svih ovih godina posle.


ps-ako osporavas pravo onih 63 i vise posto gradjana za donosenje odluke i miran izlazak iz vec rasparcane zemlje, koji ce se ionako dogoditi, kako je onda dajes legitimnost za odluku onim manje od 37%.
predatortz predatortz 16:44 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

nema sta- sta god da ti se kaze, ti ces da teras svoju pricu, a


To nije moja priča, to su činjenice koje svako pismen može proveriti.
angie01 angie01 16:45 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Neverovatno je kako godinama nekoliko revizionističkih trolova obesmisle svaku temu, na svakom blogu preko deset komentara svojim nakaradnim tumačenjem istorije... Bez obzira na to što me tema bloga mnogo ni ne zanima pošto mislim da time treba da se bavi tužilaštvo, a ne društvene mreže i mediji, nije mi uopšte jasno kako se i na ovoj temi rasprava vratila na stari, dobro utabani put.
A da čitam sve komentare, kako se od seksualnog nasilja stiglo do PvČ i poslednjeg bratoubilačkog rata ne pada mi na pamet. Na blogovima preko sto komentara, komentare više ni neću da čitam. Stavove raspojasanih bradonja znam napamet, ne slažem se s njima, ali mi nije jasna njihova potreba da svaki blog vrate u period od četrdesetih do devedesetih godina prošlog veka. Zašto toliko uporno zloupotrebljavaju ovo mesto?


slazem se!

sto se tice karikature- i ona je tacna-generalno,...jedino sto se moj tekst ne bavi krivicom, nego nekim cudnim pojavama koje su mi upale u oci, posto se slucaj pojavio u javnosti.
angie01 angie01 16:50 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak


To nije moja priča, to su činjenice koje svako pismen može proveriti.


pa iz mog iskustva onda ima razlicito pismenih ljudi,...jer su i svedocenja i dokumenta vrlo razlicita od toga sto ti tvrdis.

iz samo mog primera=koja sam imala bliske prijatelje i clanove porodice u Sarajevu, nekako vise verujem njima,...jer su neki u tom bezumlju, kome ti uredno dajes za pravo, potpuno besmisleno i nevini stradali.

obaska sto se ispod linka koji sam postavila, nalazi verzija koja se poklapa sa njihovom pricom.
predatortz predatortz 17:10 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak


iz samo mog primera=koja sam imala bliske prijatelje i clanove porodice u Sarajevu, nekako vise verujem njima,...jer su neki u tom bezumlju, kome ti uredno dajes za pravo, potpuno besmisleno i nevini stradali.


Koju činjenicu sporiš?
Da na referendum nije izašao dovoljan broj glasača?
Da nije bilo napada na Sijekovac, marta 1992.?
Koliko glup, pokvaren, ili glup i pokvaren čovek mora da bude pa da kaže da je referendum bio regularan, a da je rat počeo nekim drugim događajem, odnosno da vojni napad muslinana i Hrvata nije ratni čin nego je to samo kada Srbi napadnu.

Tvoje neznanje o prilikama u Bosni je kolosalni, ali jbga imala si prijatelje i rodbinu!
Šta kažu ti tvoji prijatelji rodbina o formiranju štabova Patriotske lige u maju 1990. i jedunica 1991., još za vakta SFRJ?

Ili im se ne uklapa u najebavanje jer tim činom nisu najebali oni jer je odstrel spreman za neke druge?

angie01 angie01 17:33 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Da na referendum nije izašao dovoljan broj glasača?


ne, moj stav sam dodala u taj komentar, mozda nisi video.


ps-ako osporavas pravo onih 63 i vise posto gradjana za donosenje odluke i miran izlazak iz vec rasparcane zemlje, koji ce se ionako dogoditi, kako je onda dajes legitimnost za odluku onim manje od 37%.



Koliko glup, pokvaren, ili glup i pokvaren čovek mora da bude pa da kaže da je referendum bio regularan, a da je rat počeo nekim drugim događajem, odnosno da vojni napad muslinana i Hrvata nije ratni čin nego je to samo kada Srbi napadnu.


ne znam da li mislis na mene:)-al ja nisam ni jedno ni drugo, ai postavila sam ti link sa verzijom koja je zvanicna....znaci opet nije neko moje "pogresno" misljenje u pitanju, koje je identicno verziji koju pricaju oni koje poznajem,...a ti se ponasas, kao da smo svi mi sa Marsa i niko nema pojma sta se kako i zasto desavalo,...rekoh ti vec, ti imas svoja opravdanja, a ja svoje zamerke, oba proizilaze iz toga kako smo vaspitani i kakve poglede na svet imamo i kakve vrednosti zastupamo,...jedino sto cinjenice ne bi trebale da se drugacije interpretireju...ja bih mogla da razumem to sto zastupas- zbog cega sam godinama preskakala da uopste nesto kazem o svemu u nekom razgovoru sa tobom, da imas posten nastup,...

Šta kažu ti tvoji prijatelji rodbina


moji prijatelji i rodbina su bili obicni gradjani, kao i menii njima je rat bio najgora i najbesmislenija opcija za razresenje, kao i ja, nikakve idoloske i politicke matrice nisu imali, a stradali su zbog tudjih....sta ti jos nije jasno,...ti sada posle skoro trideset godina, kada je ocigledan skor, koliki je racun, ko je sta i zbog cega platio zivotom, imovinom, izgubljenom buducnoscu i za cije babe zdravlje i dalje pravdas neke besmilene ali uzasne stavri.
gvozden1 gvozden1 17:41 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak


A da čitam sve komentare, kako se od seksualnog nasilja stiglo do PvČ i poslednjeg bratoubilačkog rata ne pada mi na pamet. Na blogovima preko sto komentara, komentare više ni neću da čitam

Sunce ti ebem pa šta ću sad?!

Čitaj molim te.
predatortz predatortz 17:42 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

ps-ako osporavas pravo onih 63 i vise posto gradjana za donosenje odluke i miran izlazak iz vec rasparcane zemlje, koji ce se ionako dogoditi, kako je onda dajes legitimnost za odluku onim manje od 37%.


Ne ja, Ustav te zemlje im osporava.



A što se mirnog razdruženja tiče, i onda a i danas, u meni imaju sagovornika za mirno razdruženje BiH.
mentol mentol 17:56 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

gvozden1

A da čitam sve komentare, kako se od seksualnog nasilja stiglo do PvČ i poslednjeg bratoubilačkog rata ne pada mi na pamet. Na blogovima preko sto komentara, komentare više ni neću da čitam

Sunce ti ebem pa šta ću sad?!

Čitaj molim te.

gvozden1 gvozden1 18:02 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

mentol
gvozden1

A da čitam sve komentare, kako se od seksualnog nasilja stiglo do PvČ i poslednjeg bratoubilačkog rata ne pada mi na pamet. Na blogovima preko sto komentara, komentare više ni neću da čitam

Sunce ti ebem pa šta ću sad?!

Čitaj molim te.


Znači ipak čitaš.
Dobro je, živ sam se bio oladio.
Mislim, čemu pisanje ako ti ne čitaš.


angie01 angie01 18:25 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Znači ipak čitaš.


znaci ipak kapiras koliki je to shit!
angie01 angie01 18:31 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak


Ne ja, Ustav te zemlje im osporava.


cekaj, ti ne osporavas ustav,po kome je falilo jos 3% glasova za mirno resenje, koje su vec izglasali u vecinskom procentu, al zato ti je normalno da onaj manjinski procenat, koji je organizovano ignorisao referendum, krene u ratnu verziju ostvarivanja svog prava na glasanje-pa sto nisu izasli i zaokruzili NE....


A što se mirnog razdruženja tiče, i onda a i danas, u meni imaju sagovornika za mirno razdruženje BiH.


pa po tvojim komentarima koje si kroz godine ovde o toj temi postirao- u to je tesko poverovati.
mentol mentol 18:45 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

gvozden1
mentol
gvozden1

A da čitam sve komentare, kako se od seksualnog nasilja stiglo do PvČ i poslednjeg bratoubilačkog rata ne pada mi na pamet. Na blogovima preko sto komentara, komentare više ni neću da čitam

Sunce ti ebem pa šta ću sad?!

Čitaj molim te.


Znači ipak čitaš.
Dobro je, živ sam se bio oladio.
Mislim, čemu pisanje ako ti ne čitaš.


Čitam zato što mi je ova stranica otvorena u jednom tabu. Bolje se ti zapitaj čemu pisanje o uvek istim stvarima. Znam, a verovatno i svi na ovom blogu znaju, pošto ste nam, vas nekoliko papagaja objasnili koliko su komunisti bili zli a nacisti i njihovi bradati saradnici iz Srbije dobri... Ima valjda nekih drugih stvari o kojima možete pisati osim o toj, vama nikad prežaljenoj prošlosti?
npr. kako će ovaj prolećni januar uticati na voće ili tako nešto. Znam da znaš dosta o tome, a to me zanima... sadašnjost i budućnost. Prošlost, stvari koje ne možemo promeniti, baš i ne...
Čemu se stalno vraćati tamo?
predatortz predatortz 18:57 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

je organizovano ignorisao referendum, krene u ratnu verziju ostvarivanja svog prava na glasanje-pa sto nisu izasli i zaokruzili NE....


Bojkot je legitiman oblik političke borbe. Gaženje Ustava nije.
Srbi su znali da bez njihovog izlaska nema potrebnih 2/3 i iskoristili to svoje pravo.




pa po tvojim komentarima koje si kroz godine ovde o toj temi postirao- u to je tesko poverovati.


U šta? Da bih pristao na mirno razgraničenje Republike Srpske i Federacije?
Zašto na to ne bih pristao?

angie01 angie01 19:18 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Bojkot je legitiman oblik političke borbe. Gaženje Ustava nije.


zanimljivo- a rat je isto legitimno iskazivanje volje ocigledne manjine nad vecinom i ne gazi ustav ali zato donosi zrtve, razaranja, nesrece,...i zavrsava se ovim sranjem sada- bas si uredno odbranio pravednicku tezu.

Da bih pristao na mirno razgraničenje Republike Srpske i Federacije?
Zašto na to ne bih pristao?


:)

razumeli smo se- ne mora 1827000 krug iste price.
predatortz predatortz 19:31 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

zanimljivo- a rat je isto legitimno iskazivanje volje ocigledne manjine nad vecinom


Manjina nije počela rat, niti je dve godine pre istog osnovala paravojsku sa ciljem da ga započne.
Manjina se držala zvanične države, a to je bila SFRJ, za kojom ti žališ, i njene vojske.

E sad da ja tebe pitam.
Da li bi ti, da si Srpkinja rođena u Bosni, izašla na referendum i glasala za nezavisnost BiH i izkazak iz Jugoslavije, a da ti predsednik bude pisac Islamske deklaracije, u kojoj se zalagao za "politički islam" kao oblik uređenja te iste BiH? Da li bi mu verovala da će ta zemlja biti građanska?
Ako bi, koje droge konzumiraš?
I, kako objašnjavaš da su tu građansku Bosnu došli da brane islamisti i teroristi iz arapskih država, a branili su je od njenih autohtonih stanovnika?!
Znaš li ti koliko je terorista u zadnjih 30 godina imalo pasoš te BiH dobijen u ratu? Od Amerike, preko Španije i Britanije, branioci "građanske Bosne" iza sebe ostavljaju leševe.
angie01 angie01 20:31 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Manjina nije počeka rat,


pa eno ti zvanicne verzije, mani me tvoje...rekoh ti vec, mnogo je ljudi sa tih prostora naokolo, nisi ti nosilac istine.

Manjina se držala zvanične države, a to je bila SFRJ za kojom ti žališ i njene vojske.


sta je imala da se drzi, kada se ona raspala,...cekaj, sad meni prebacujes sto nisam sklona pljuvanju zemlje u kojoj sam rodjena i zivela i sto sam navela i dobre stavri kojih je fakat bilo, ne pristavsi na vasu verziju, kako je sve bilo strasno- a sada je super, sto ne odgovara aposlutno ni jednoj usporedbi bilo kojih parametara-...a ti koji je mrzis- sto je stvarno cudno u najmanju ruku, da mrzis zemlju u kojoj si rodjen i odrastao,- tvrdis da si je branio, ikao je jasno zbog cega se rat vodio i sa cime se ovde ponosno hvalis....i o kojim vojnicima pricas ,kada se jna rasformirala u druge vojske....i kada dugo zvanicno, nije priznato da je rat uopste vodjen.

Ako bi, koje droge konzumiraš?


pa svakako ne bih izabrala rat, svaka mirna verzija resenja bi bila bolja, pregovaranje, trazenje pomoci od spoljnih arbitara,...meni vodje u liku i delu karadjica/mladica/zloboleona nisu bliske ni po cemu, apsolutno nema nicega sto su oni zagovarali a sto bih ja sledila- sto je, da ponovim, posle racuna koji je stigao, glupo da neko i poteze-meni taj racun nema nikakvo opravdanje. Tolike smrti, pljacke, razaranja, patnje, uzasa-zbog cega? Da bi se negde stavila granica, a tu ljudi ziveli i ovi ioni,...pa evo poslusaj izbeglice iz mog kraja sta pricaju, da nisu trebali da zapocinju nista i da bi bilo bolje da su ostali u svojim kucama. Jedan komsija svaki put kada treba da ode u svoju kucu tamo na odmor, ne spava nocima od emotivne uznemirenosti,...pa nisi ti glasnogovornik svih tih nesrecnika kojima su drugi krojili sudbinu, da im kazes, kako je tako moralo i "istorijsko pravo"i da su oni i sta te ja znam, cime sve opravdavas....a da ne pricam kako razmisljaju oni sto su otisli preko grane, da se nikada ne vrate, jer im je stradala porodica i spaljeno sve.


Znaš li ti koliko je terorista u zadnjih 20 godina imalo pasoš te BiH dobijen u ratu?


kao sto su razne paravojne jedinice dosle sa druge strane-meni je strasno i jedno i drugo, jer vecinsko stanovnistvo nije pripadalo ni jednoj od tih sklepanih opcija, nego je ispalo nebitnom nevinom zrtvom u tom otimanju. Ko se od celog tog uzasa okoristio- zna se,...to svakako nisu bili obicni gradjani ni na jednoj strani.
predatortz predatortz 20:42 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

pa eno ti zvanicne verzije, mani me tvoje...


Šta piše u toj tvojoj "zvaničnoj verziji"?
Šta se desilo u Sijekovcu, 26. marta 1992., ako to nije rat?
Šta kažu, kako se zove osnivanje vojnih formacija u državi koja u Ustavu i zakonima priznaje samo one koje su po istim zakonima osnovane?
Šta kaže tu, Boga ti, kad predsednik postrojava teroriste belosvetske, koji su došli da kolju po verskoj osnovi?

Evo ti Anđo tvojih građana, pa se nagledaj njihove lepote. Nema toga u "zvaničnoj verziji".

[youtube]http://youtu.be/nJqna_NH3MA[/youtube]
freehand freehand 21:15 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Ma, glupost!
Zato ti i kažem, ove rasprave sve manje imaju smisla.
Bar na ovom mestu.
Na nekim drugim, mnogo ozbiljnijim, njihova priča će sve manje da pije vodu. Što smo bliži EU, a možda i NATO, raskid sa komunizmom je neminovan.

Moja drugarica, rođena Prijedorčanka, ode krajem iz Austrije '92 kući, da vidi familiju.
Vratila se bela,očiju isplakanih. Ne zbog onoga što su Muslimani radili Srbima, nego zbog onoga što su Srbi, njene komšije, školski drugovi a bogami i familija radili Muslimanima.
Što se NATO tiče, biće da ćemo ipak, ako dođe do toga što predviđaš biti na kontra stranama. Meni je moja država, bez obzira na ideološki predznak, ispred svega.
angie01 angie01 21:17 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

carli- odhebi!...idi tako pricaj sa svojom zenom,ako joj je to ok.

necu te oponjinati dva puta.
freehand freehand 21:20 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak


Tvoje neznanje o prilikama u Bosni je kolosalni, ali jbga imala si prijatelje i rodbinu!
Šta kažu ti tvoji prijatelji rodbina o formiranju štabova Patriotske lige u maju 1990. i jedunica 1991., još za vakta SFRJ?

Prilike u Bosni su bile takve da su svi, ili bar 3/4 bile za Jugoslaviju ali su ih šovinistički trolovi toliko naplašili da su se svome nacionalnom stadu priklonili. Što se Patriotske lige tiče o njoj ne znam puno, al znamponešto o SDS i prikupljanju oružja i para u Srbiji još od početka '90.
Mogu, na primer, da navedem adrese na kojima se Šešelj time bavio a u pitanju su stotine hiljada maraka bile, od kojih je bar pola proneverio. Bar tako posle pričaju razočarani radiklai.
angie01 angie01 21:44 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

ne moras da mi kacis ovakve klipove da bih ja nesto rekla- pa naravno da mi je grozno i to i sve drugo sto sam tokom ovih godina gledala, citala i slusala.

( ovo postrojavanje je bilo 95.)

a sto se tice tvog pitanja,mogu da ti odgovorim citatom iz Danasa,


Zbog datuma masakra, ovaj zločin se prema srpskim zvaničnicima u Bosni i Hercegovini određuje kao početak rata protiv ove države. Za bošnjačku i hrvatsku stranu početak rata je bio ulazak „arkanovaca“ u Bijeljinu 1992. godine, odnosno crnogorski pokolj Hrvata u mjestu Ravno kod Trebinja 1991. godine.

sto se mene tice- o zlocinima mislim sve najgore i zato i rekoh, uradila bih sve, da do rata ne dodje, svaka druga opcija bi bila bolja.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:51 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

gvozden1

A brojiš, brojiš? :)
Ustvari ne brojiš nego izmišljaš.
Daj te podatke na osnovu kojih si ovo izvalio.

Ne treba ništa da brojim. Znam, za razliku od tebe, od prvog dana. Ja sve što napišem mogu dokazati na svakom sudu, pa i na onom najvažnijem, sudu moje savjesti.
Zar ti se ne čini malo bezobrazno da meni pričaš ko je ko u Prijedoru i okolini, makar do početka rata? Mogu sad da ti nabrojim imena osuđenika, mjesta u kojima su živjeli pa i mjesta iz kojih su im roditelji doselili poslije 1945.
Gvozdene, ja ne pričam o Šumadiji, ili Vojvodini, ja pričam o području gdje sam rođen, odrastao, nebrojen broj ljudi prevezao u školu i na posao.
I nisam rekao da su svi četnički unuci zločinci a partizanski anđeli.


gvozden1 gvozden1 22:06 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

pa i na onom najvažnijem, sudu moje savjesti

Ovo nije ni sud ni tvoja savest, ovo je blog, i tu si ustvrdio nešto veoma, hajd čudno, da su partizanski unuci manje zločina činili, pa bi bio red da nekako to i objasniš, tvoja savest je tvoja stvar, ona mene ič ne zanima.

A da me zanima pitao bih kako stojiš sa svešću dok kao žališ nad žrtvama zločina, a istovremeno podržavaš ideologiju koja je najviše zločina počinila.

Zvanično, suve brojke.

Detalj jedan, državna komisija popisala desetine hiljada imena i prezimena žrtava komunističkih zločina, i nije završila posao, zna se da ih još ima.

Deset, dvadeset, više Srebrenica, Kamilo.
Pobili tvoji.

Kako savest?
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:41 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

angie01

koliko sam upoznata i BiH je bio referendum, na kome su se gradjani odlucili za odcepljenje od YU,...a nastavak je poznat,...koji se pravda time da "nece neko nema da uredjuje",....kao da nisu svi stanovnici BiH trebalo da budu tretirani ravnopravno i da kao takvi njihovi glasovi ne vaze.

U BiH prije rata su bila dva izjašnjavanja naroda. Plebiscit za ostanak u Jugoslaviji koji je organizovao SDS i Referendum za odcjepljenje i samostalnost koje su organizovali SDA i HDZ. Na plebiscit koji je bio u jesen 1991. izašli su uglavnom Srbi a na referendum početkom proljeća 1992. uglavnom Bošnjaci i Hrvati. Atmosfera u BiH je bila prilično napeta i mučna a svaki put kad bi se pojavio tračak nade za dogovor tu je bio neko da to razruši.
Nisam izašao ni na plebiscit a ni na referendum jer sam vidio da SDS ne želi Jugoslaviju kakva je jedino moguća već državu po svojoj mjeri bez obzira na interese drugih. To sam isto mislio i za SDA i HDZ što se, nažalost, kasnije potvrdilo.
Predo je iznio cifre koje su tačne.
angie01 angie01 23:47 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

kakva je jedino moguća već državu po svojoj mjeri bez obzira na interese drugih.


o ovome ja i govorim i mislim da je kljucno.

Predo je iznio cifre koje su tačne.


ja sam procente preuzela iz tabele sa referendume.

i necu vise da nastavljam.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:48 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

angie01
Srbi su bojkotovali referendum po nalogu tadasnjih predstavnika vlasti.

Vjeruj mi, niko nije zabranjivao ali Srbi nisu imali povjerenja u SDA i HDZ kao što Bošnjaci i Hrvati nisu imali povjerenje u SDS.
Svi su znali rezultat i prije glasanja samo su provjeravali koliko će biti dobrovoljaca u ratu koji se spremao.
angie01 angie01 00:00 26.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

kamilo_emericki


napisi blog ako hoces, mogu ja da ga zakacim ako ti odgovra, ili pitaj nekog drugog kod koga bi radije postovao, pa da ovde prestanemo sa tom temom.
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:24 26.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

freehand
Ma, glupost!
Zato ti i kažem, ove rasprave sve manje imaju smisla.
Bar na ovom mestu.
Na nekim drugim, mnogo ozbiljnijim, njihova priča će sve manje da pije vodu. Što smo bliži EU, a možda i NATO, raskid sa komunizmom je neminovan.

Moja drugarica, rođena Prijedorčanka, ode krajem iz Austrije '92 kući, da vidi familiju.
Vratila se bela,očiju isplakanih. Ne zbog onoga što su Muslimani radili Srbima, nego zbog onoga što su Srbi, njene komšije, školski drugovi a bogami i familija radili Muslimanima.
Što se NATO tiče, biće da ćemo ipak, ako dođe do toga što predviđaš biti na kontra stranama. Meni je moja država, bez obzira na ideološki predznak, ispred svega.

Potpuno razumijem tvoju drugaricu. Rat u Prijedoru je mrlja na licu policije i Vojske RS.
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:33 26.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

angie01
kamilo_emericki


napisi blog ako hoces, mogu ja da ga zakacim ako ti odgovra, ili pitaj nekog drugog kod koga bi radije postovao, pa da ovde prestanemo sa tom temom.

Hvala na ponudi, nisam ja baš dobar u pisanju.
Što se mene tiče, ove teme je i previše, ja sam završio.
predatortz predatortz 09:47 26.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

al znamponešto o SDS i prikupljanju oružja i para u Srbiji još od početka '90.
Mogu, na primer, da navedem adrese na kojima se Šešelj time bavio a u pitanju su stotine hiljada maraka bile, od kojih je bar pola proneverio. Bar tako posle pričaju razočarani radiklai.


Ako znaš ponešto, onda i znaš da SDS i Šešelj nikad nisu bili u ljubavi.
A pošto i ja znam "ponešto" o temi, mogu ti reći da sam oružje dobio stupajući u rezervu JNA, 05. februara 1992, godine.
Većina Srba se tako naoružala, ulazeći u rezervni sastav vojske ili policije.
Znam da je ono đubre od Šešelja uzimalo pare za navodnu odbranu ugroženog Srpstva, čak su on i kum mu debelo zasrali kod američkih Srba, pa im je i glava bila u pitanju.
No, narodni pokret koji je poveo SDS je uporište tražio u regularnim snagama tada jedine države - Jugoslavije.
Tako da sam ja, recimo, svaki moj dan rata bio u regularnim jedinicama vojske ili policije. Do 19. maja 1992. godine u JNA, a nakon tog datuma, kada je po sporazumu JNA napustila BiH, u regularnim jedinicama Vojske ili MUP RS.
Dobar deo nas mlađih, koji su imali vesove iz neke specijalne jedinice, su još pred kraj '92. svesno poslali u MUP, da ojačaju borbenu sposobnost policije (tada Milicije), jer se računalo da će se tokom pregovora sa međunarodnim moćnicima smanjivati uloga vojski u BiH, a policija mora ostati. Tako sam iz Interventne jedinice vojne policije prebačen u istu takvu u MUP RS. Mi, tako raspoređeni, smo činili okosnicu Specijalne brigade MUP RS i Posebnih jedinica policije. Znaš i sam da su u početku sukoba na Kosmetu upravo te jedinice MUP-a Srbije dejstvovale sve dok se sukob nije rasplamsao i uključila VJ. Jer, unutar jedne zemlje, MUP obezbeđuje red i poredak sve dok se ne proglasi ratno ili stanje neposredne ratne opasnosti. Dakle, i tu se išlo na to da se naglasi da je sukob unutrašnji, građanski, a ne neka vojna intervencija protiv neke zemlje.

Eto, to je moja priča.
Da je bilo mufljuza koji su pravili neke svoje vojske, da su prodavali oružje i našem narodu, ali i protivničkoj strani, to znam.
No, znam da je ta pojava bila zanemarljiva u odnosu na ukupan broj ljudi pod oružjem, pripadnika VRS i MUP RS, koje je strani faktor tretirao kao regularne snage u sukobu još od prve puške i prvih pregovora. Kao i Predsednika, Vladu i Skupštinu Republike Srpske.



predatortz predatortz 09:51 26.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Potpuno razumijem tvoju drugaricu. Rat u Prijedoru je mrlja na licu policije i Vojske RS.


Ali i znaš za šta su Prijedor i Kozarac osveta.
Ne pravdam to, ali narodno pamćenje je živo i đavo dođe po svoje. Obično po nevine. Mada je u Kozarcu, znaš i sam, nađena solidna količina oružja i vojne opreme.
freehand freehand 21:01 26.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Ako znaš ponešto, onda i znaš da SDS i Šešelj nikad nisu bili u ljubavi.

Da nije bilo Šešelja ne bi bilo SDS, u simboličkom smislu.

A pošto i ja znam "ponešto" o temi, mogu ti reći da sam oružje dobio stupajući u rezervu JNA, 05. februara 1992, godine.

Što ni u čemu ne demantuje ono što sam napisao, a to je da su "patriote" i narodni spasioci na vreme pripremali teren i za "osvete" (koje su ključne u čitavoj priči i za oružje kojima će one biti sprovođen. to ko se sa kim voleo a ko sa kim nije - pa pobogu, ko zna koliko si puta vojsku lkoju ovde pominješ kao svoju proglasio komunističkom, i ko zna koliko si puta generale koji su stvorili RS proglasio komunistima.To što tebe zbog toga nije sramota ne znači da sve zajedno nije težak bulšit. Aman, Mladić, Talić, Tolimir, Talić, Milovanović, Krstić - o čemu ti u
stvari pričaš? Karadžić se pajtao sa Šešeljem al vi baš tamo na barikadi niste?


države - Jugoslavije.
Tako da sam ja, recimo, svaki moj dan rata bio u regularnim jedinicama vojske ili policije. Do 19. maja 1992. godine u JNA, a nakon tog datuma, kada je po sporazumu JNA napustila BiH, u regularnim jedinicama Vojske ili MUP RS.
Dobar deo nas mlađih, koji su imali vesove iz neke specijalne jedinice, su još pred kraj '92. svesno poslali u MUP, da ojačaju borbenu sposobnost policije (tada Milicije), jer se računalo da će se tokom pregovora sa međunarodnim moćnicima smanjivati uloga vojski u BiH, a policija mora ostati. Tako sam iz Interventne jedinice vojne policije prebačen u istu takvu u MUP RS. Mi, tako raspoređeni, smo činili okosnicu Specijalne brigade MUP RS i Posebnih jedinica policije. Znaš i sam da su u početku sukoba na Kosmetu upravo te jedinice MUP-a Srbije dejstvovale sve dok se sukob nije rasplamsao i uključila VJ. Jer, unutar jedne zemlje, MUP obezbeđuje red i poredak sve dok se ne proglasi ratno ili stanje neposredne ratne opasnosti. Dakle, i tu se išlo na to da se naglasi da je sukob unutrašnji, građanski, a ne neka vojna intervencija protiv neke zemlje.

SKOJ, bokte?!
A inače, teško da ćemo zajedno pod oružje. Čak i da dođe takva situacija u kojoj bih ja nekom trebao - samo protiv kompšasa. Meni to iznad glave vijoriti neće.
freehand freehand 21:03 26.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

predatortz
Potpuno razumijem tvoju drugaricu. Rat u Prijedoru je mrlja na licu policije i Vojske RS.


Ali i znaš za šta su Prijedor i Kozarac osveta.
Ne pravdam to, ali narodno pamćenje je živo i đavo dođe po svoje. Obično po nevine. Mada je u Kozarcu, znaš i sam, nađena solidna količina oružja i vojne opreme.

Nikad ne postoji jedan narod, ni jedno pamćenje, ni jedna osveta, što je osnov bizbnisa profesionalnih osvetnika.
predatortz predatortz 21:33 26.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

pa pobogu, ko zna koliko si puta vojsku lkoju ovde pominješ kao svoju proglasio komunističkom, i ko zna koliko si puta generale koji su stvorili RS proglasio komunistima.To što tebe zbog toga nije sramota ne znači da sve zajedno nije težak bulšit


Ti ljudi su bili ubeđeni komunisti, ponosni na tu činjenicu.
Što bi mene bilo sramota što sam to rekao?
gvozden1 gvozden1 22:26 26.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak


Ti ljudi su bili ubeđeni komunisti, ponosni na tu činjenicu.
Što bi mene bilo sramota što sam to rekao?

Sad vam se mešam al moram.

Pitanje je bilo što si išao u komunističku vojsku ako je ne voliš.

Tipičan komunistički rezon.

Pa u koju će drugu?

Napadnut ti je narod, država, postoji samo jedna legitimna vojska, možeš ili u nju ili da praviš svoju paravojsku, pa da i ti zaratš sa tom koju ne voliš.

E komunisti biraju ovo drugo, naprave svoju pa pucaj.
angie01 angie01 20:46 24.01.2021

evokako se sramotno

relativizuje problem SEKSUALNOG NASILJA,...sa sve skandaloznim smejanjem a na televiziji sa nacionalnom frekvencijom.
st.jepan st.jepan 22:55 25.01.2021

...

Gospodi kak skučno!

Ode blog u qratz!

Hitno uvesti sledeće pravilo:
Svaki domaćin da obavezno i momentalno brisne svaki komentar koji nije u neposrednoj vezi s temom bloga.
Ako ne ga brisne, brisnuti domaćina.
angie01 angie01 23:14 25.01.2021

Re: ...

Svaki domaćin da obavezno i momentalno brisne svaki komentar koji nije u neposrednoj vezi s temom bloga.


moj stav je oduvek bio- da bez trola nema bloga,...al ovo sto se desava na ovom blogu- a priznajem, kriva sam, nasela sam,...je uobicajena tendencija da se svi blogovi zapusavaju agresivno uvek istom tiradom, sto jeste svojevrsno nasilje- pa bi ja tvoj predlog prevela u zabranu takvih akcija,...neka neko napise blog na tu temu, pa nek se tamo bilioniti put ponavaljaju iste konstrukcije, razlozi, opravdanja, sta god,...a da na svim ostalim to ne moze.
Ode blog u qratz!


mislim da je jedan od razloga opstrukcija svake teme koja kritikuje nesto-posto je sada vreme blagostanja, za razliku od onog, kada je bilo tamnica naroda....jer kako je moguce, da od istih blogera na svakom blogu, tema bude svicovana u uvek jedno te isto ovo.
predatortz predatortz 23:14 25.01.2021

Re: ...

st.jepan
Gospodi kak skučno!

Ode blog u qratz!

Hitno uvesti sledeće pravilo:
Svaki domaćin da obavezno i momentalno brisne svaki komentar koji nije u neposrednoj vezi s temom bloga.
Ako ne ga brisne, brisnuti domaćina.


Ovo mesto je odavo na aparatima i samo ga još trolovanje čini zanimljivim.
Ne bih nikoga da uvredim, ali malo je toga zanimljivog u ponudi.

A što se ovog posta tiče, ne čini li ti se da sama domaćica zapodeva raspravu?

Svojim čaršafima i nastupom nemam pojma o tim događajima ali ću da vam ih objasnim
sama se namešta da je ljudi zajebavaju.
st.jepan st.jepan 23:26 25.01.2021

Re: ...

A što se ovog posta tiče, ne čini li ti se da sama domaćica zapodeva raspravu?

Ne mogu da se o ovome kvalifikovano izjasnim jer, dabome, nisam čitao ništa sem onoga što se odnosilo na temu. U stvari, bacao sam pogled na prve rečenice komentara, kao kad na radiju brzo prelećem krugovalne postaje, u deliću sekunde prepoznajem žanr koji mi ne paše, pa skrolujem dalje.
gvozden1 gvozden1 23:31 25.01.2021

Re: ...

Svaki domaćin da obavezno i momentalno brisne svaki komentar koji nije u neposrednoj vezi s temom bloga.

Ako se malo pažljivije čita blog, videće se da ovo i nije preveliko skretanje.

Blog za temu ima I školu glume, Aleksića, ali I društvo "naše društvo" koje se karakteriše nekako (nazadno, nenormalno, mizogino, odvratno)

Nije skretanje sa teme ako se kaže da to nije tako, tj ako samo društvo postane tema, a Aleksić ode u drugi plan.

Posebno jer ima mesta sumnji da je Aleksić samo dobra prilika da se pljune na srpsko društvo još jednom.

A nekima se to baš i ne dopada.
angie01 angie01 23:38 25.01.2021

Re: ...

A što se ovog posta tiče, ne čini li ti se da sama domaćica zapodeva raspravu?


ne lazi!

vi na apsolutno svakom blogu utrcite jedan po jedan, kada ucuti neko od vas, vec su tu druga dvojica, agresivni ste i bezobrazni i tupite uvek jedno te isto, ocigledno po dogovoru, kao sto po dogovoru dajete one besmislene preporuke na najvece gluposti, a narocito na uverede,...pa posto vam sve to izgleda nedovoljno, pojavlju se i inkarnacije.

pogledaj malo bolje ko je poceo sa ovim trolom jos na prvoj strani, koji sam samo preskocila, pa onda sledeci, pa sledeci,....i obavezno izrazeno neprijateljstvo i buling prema svima koji kazu nesto drugo- stavrno se ekipa iz snova.



Svojim čaršafima i nastupom nemam pojma o tim događajima ali ću da vam ih objasnim
sama se namešta da je ljudi zajebavaju.


a ovo ti je u fazonu najgoreg ulicarskog siledzije lazova....pa ne zahebavate vi mene ovim vasim nastupima, nego govorite o sebi... ne znam kako bilo sta od tvojih, hucijevih, gedzinih... komentara, sa carlijevom glupavom podrskom mozes uposte da racunas kao zahebavanje nekog,...pa u samom maniru je to prostacko keseljenje, sa uvredljivim "fintama", da ne recikliram sada sadrzaj i dogovrene namere.

koliko je sve to nekorektno- da ne govorimo.
st.jepan st.jepan 23:40 25.01.2021

Re: ...

Ako se malo pažljivije čita blog, videće se da ovo i nije preveliko skretanje.

Da, ali skreće se uvek, baš uvek, na istu/iste stranu/strane.
Ovo više nije ni za kakvo, kamo li pažljivo čitanje.
predatortz predatortz 23:42 25.01.2021

Re: ...

vi na apsolutno svakom blogu utrcite jedan po jedan, kada ucuti neko od vas, vec su tu druga dvojica, agresivni ste i bezobrazni i tupite uvek jedno te isto, ocigledno po dogovoru, kao sto po dogovoru dajete one besmislene preporuke na najvece gluposti, a narocito na uverede,...pa posto vam sve to izgleda nedovoljno, pojavlju se i inkarnacije.


Ti veruješ u ovu besmislicu?
Ej, jebote!
Neko dežura da bi kontrirao tebi!
Ratni raspored Blog B92!

Prekrsti se, ženo!
angie01 angie01 23:52 25.01.2021

Re: ...

Ti veruješ u ovu besmislicu?
Ej, jebote!
Neko dežura da bi kontrirao tebi!
Ratni raspored Blog B92!


ako je besmislica, kako je moguce da se to desava na svakom blogu- NA APSOLUTNO SAKOM!

i ne samo meni- svima koji kazu drugacije od vas.

sta ima da se krstim, otvoris bilo koji blog i vidis....zbog cega jedan po jedan odlaze pristojni ljudi- poslednji Pleskonjic, krajnje fin i uzdrzan covek.

...i jos je lepo objasno zasto.
gvozden1 gvozden1 23:58 25.01.2021

Re: ...

baš uvek, na istu/iste stranu/strane.

To da.
Mislio sam da na ovaj blog misliš (mislio sam da misliš :)

Ali imam amandman na tvoj predlog
Da tvoj predlog bude usvojen, ali da važi tri, najviše četiri dana, a da za opuštanje ostane ono do sedam.

Mislim.... bez trolivanja uopšte, pa mnogo je. :)
predatortz predatortz 00:03 26.01.2021

Re: ...

ako je besmislica, kako je moguce da se to desava na svakom blogu- NA APSOLUTNO SAKOM!


Naravno da je besmislica!
Da li si ti čula za istomišljenike? Ljude koji na neku stvar ili pojavu gledaju na sličan način, slično razmišljaju?

Da smo Huči, Gedža, Vrabac, još neki ovde istomišljenici na nekim temama, to je evidentno.
Ali, verovati u to da se organizujemo, dogovaramo, dežuramo, da bi parirali tebi ili bilo kome - to je izliv sujete na mozak!

Sad ja tebi kažem da se Free i ti domunđavate ko će šta meni odgovoriti? Da on uvek pritrči kad ti posustaneš?
Zvuči malo bolesno ta tvrdnja, a?
E, pa tako zvuči i tvoja.
Uzgred, na ovom postu smo Huči i ja imali prulično različita gledišta.
To nisi primetila?
Znaš u šta verujem?
Verujem da ljudi vole da te zajebavaju jer se ložiš.
Priznajem, i mene nekad ponese.
angie01 angie01 00:04 26.01.2021

Re: ...

bez trolivanja uopšte,


nije problem u trolovanju, nego u namernoj opstrukciji uvek istim tupljenjem u siledzijskom maniru....pamajkomila, sve ste zene sa bloga oterali.
gvozden1 gvozden1 00:04 26.01.2021

Re: ...

ako je besmislica

Nije bre, laže Predator.

Uvek se dogovaramo, specijalnim telefonima van ovih konvencionalnih mreža, a periodično imamo sastanke gde sumiramo rezultate i usvajamo taktiku za naredne nastupe.

Jednom godišnje održavamo skupštine gde odlučujemo o strategiji borbe protiv tebe.

Morao sam ovo da kažem, znam da mi sad sleduje kazna za izdaju, ali savest mi je tek sad mirna.
st.jepan st.jepan 00:05 26.01.2021

Re: ...

gvozden1
baš uvek, na istu/iste stranu/strane.

To da.
Mislio sam da na ovaj blog misliš (mislio sam da misliš :)

Ali imam amandman na tvoj predlog
Da tvoj predlog bude usvojen, ali da važi tri, najviše četiri dana, a da za opuštanje ostane ono do sedam.

Mislim.... bez trolivanja uopšte, pa mnogo je. :)


OK, al da komentari van teme budu jasno obeleženi, na primer da obavezno počinju sa "Trol:", ili "Smaračina:", pa da se ne gubi vreme čak ni na preletanje prvih rečenica (prvih nekoliko reči).
gvozden1 gvozden1 00:07 26.01.2021

Re: ...


OK, al da komentari van teme budu jasno obeleženi, na primer da obavezno počinju sa "Trol:", ili "Smaračina:", pa da se ne gubi vreme čak ni na preletanje prvih rečenica (prvih nekoliko reči).

Da se domaćinima dodeli i dugme za boju, pa da takve farba u neku farbu, ali neku veselu, ne nešto tmurno, sivo :)
predatortz predatortz 00:08 26.01.2021

Re: ...

OK, al da komentari van teme budu jasno obeleženi, na primer da obavezno počinju sa "Trol:", ili "Smaračina:", pa da se ne gubi vreme čak ni na preletanje


Ali da važi isto i za blogove.

Samo, ko će da odluči šta je smaračina?
st.jepan st.jepan 00:14 26.01.2021

Re: ...

predatortz
OK, al da komentari van teme budu jasno obeleženi, na primer da obavezno počinju sa "Trol:", ili "Smaračina:", pa da se ne gubi vreme čak ni na preletanje

Ali da važi isto i za blogove.
Samo, ko će da odluči šta je smaračina?

Čarli.
angie01 angie01 00:39 26.01.2021

Re: ...

Naravno da je besmislica!


dovoljno je da otvoris bilo koji blog, rekoh vec, apsolutni svaki ste zadavili jednim istim smaranjem,...pri tome, ne ucestvujem ja u komentarisanju na svakom blog, te ne mislim da to ima veze sa mnom,...ima onaj deo gde i ja mislim drugacije, sto obavezno morate neprijateljski da pokusate da pokrijete...



Da smo Huči, Gedža, Vrabac, još neki ovde istomišljenici na nekim temama


to sto ste istomisljenici, ne daje vam za pravo da stalkirate i bulingujete druge-o tome se radi.
Da on uvek pritrči kad ti posustaneš?


ma gde on uvek pritrci,free i ja nismo nigde zajdno nastupali, da se tako izrazim, kao vi i vise smo se gurkali, nego slagali.


Verujem da ljudi vole da te zajebavaju jer se ložiš.
Priznajem, i mene nekad ponese.


rekoh ti, smesno je da uopste zamisljas da to sto radite, moze da se tretira kao zahebavanje bilo koga-mozda se to tako zove u tvom kraju-, ti bi sada ulicarsko neposteno nasrtanje voleo da presvuces u nesto drugo-pa covece, ni jednom niste nista ljudski isterali do kraja, argumentovali, vodili pristojan razgovor, cim vam neko pobije izreceno, odmah krene vredjanje, ili ono bas glupavo hucijevo keseljenje sa zavrtanjem smisla,...da ne recikliram, nije ni bitno,.... ja se ne lozim, kako kazes, krajnje sam te ispostovala i pristojno sa tobom pricala,...al ti to ne umes da vratis, a nije ti ni namera,....isto tako, kako bi nazavao to sto sam godinama preskakala svaki vas komentar, a vi ste ipak uporno naskakali sa tim svojim prostaklucima- nekako ispada da je ipak do vas i toga sta ste i kakvi ste.
haklberi_tom haklberi_tom 06:33 26.01.2021

Re: ...

st.jepan
predatortz
OK, al da komentari van teme budu jasno obeleženi, na primer da obavezno počinju sa "Trol:", ili "Smaračina:", pa da se ne gubi vreme čak ni na preletanje

Ali da važi isto i za blogove.
Samo, ko će da odluči šta je smaračina?

Čarli.

Iskusno!
solo solo 09:42 26.01.2021

Re: ...

Gospodi kak skučno!

Ode blog u qratz!

Hitno uvesti sledeće pravilo:
Svaki domaćin da obavezno i momentalno brisne svaki komentar koji nije u neposrednoj vezi s temom bloga.
Ako ne ga brisne, brisnuti domaćina.


moj stav je oduvek bio- da bez trola nema bloga,...al ovo sto se desava na ovom blogu- a priznajem, kriva sam, nasela sam,...je uobicajena tendencija da se svi blogovi zapusavaju agresivno uvek istom tiradom, sto jeste svojevrsno nasilje- pa bi ja tvoj predlog prevela u zabranu takvih akcija,...neka neko napise blog na tu temu, pa nek se tamo bilioniti put ponavaljaju iste konstrukcije, razlozi, opravdanja, sta god,...a da na svim ostalim to ne moze.



Narod pa i blogovski je samo željan normalnog života,veselih tema i opuštanja.
Otvoriš novine,tv,radio - samo klanje,ubio,skočio,silovao,korona.korona,ko.....

Inflacije,sankcije,bombardovanje,izbeglički talasi naši, izbeglice strane, otpuštanja,male plate,krediti,minusi,ponižavajući poslovi.....

Narod je samo željan normalnog života i normalnih razgovora.

Otuda trolovanje kao revolt i prezasićenje mračenjem.
Narod je samo željan i očajan.

A neko je tako hteo i projektovao.
Uspeo je - mashala.



kamilo_emericki kamilo_emericki 01:00 26.01.2021

Da se vratimo na početak

Ovaj sliučaj sa glumačkom školom bi trebao biti okidač za početak kampanje ohrabrivanja žrtava da prijave nasilje. Da ga prepoznaju i da shvate su žrtve nasilja a ne da su dobile zasluženu kaznu.
Više puta sam gledao emisije o silovanju i nasilju uopšte. Od priča žrtava, kliničkih psihologa, psihijatara, policajaca, socijalnih radnika treba vremena za oporavak.
Ovdje ima statistika o broju žena ubijenih u Evropi, ne znam da izvadim grafikon.Link
Cifre o silovanju u Francuskoj. 22 900 počinjenih silovanja u 2019. Link
bene_geserit bene_geserit 04:24 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

početak kampanje ohrabrivanja žrtava da prijave nasilje

O apsolutno, tu poruku treba beskonačno ponavljati.
Prijava siledžije odmah, dok postoje materijalni dokazi je najbolji način da zaštitiš i sebe i ostale potencijalne žrtve.
A u društvu kampanja da kad žene prijave silovanje da se ne tretiraju kao "damage goods" već kao neko ko je smogao hrabrosti i snage posle takve traume da se bori što treba ceniti.
st.jepan st.jepan 13:21 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

Ovaj sliučaj sa glumačkom školom bi trebao biti okidač za početak kampanje ohrabrivanja žrtava da prijave nasilje. Da ga prepoznaju...

Da, prepoznavanje i onog nasilja koje se vrši bez primene sile.
Jer po svemu (do sad objavljenom, videćemo), Mika nije primenjivao silu. "Dopi*ke" je dolazio primenom klasične "fake agent" fore "uvežbamo ljubavne scene".
Razlika je slična razlici između klasičnog džeparenja i klasičnog vaćarenja (složiš žvaku i izmuzeš kintu), a rezultat je, jbg, isti.
Samo što je to klizav teren, jer skoro svako "muvanje riba" (samo ime kaže) podrazumeva izvesnu meru manipulacije (benignog lažuckanja, podilaženja, laskanja, taktičkog "udaranja čežnje"...), dakle primenu mentalnog nasilja. Gde je tu granica prihvatljivog,'bem li ga.

Edit:
I evo, da ne trolujem trola, komunisti su gori od fašista!
gvozden1 gvozden1 13:43 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

Gde je tu granica prihvatljivog,'bem li ga.

Zaebato.

Zabraniti ljudima da muvaju, da se pretvaraju, da lažu kako bi se nekako dokopali, bi bio zločin.

Ako je neka naivna, njen problem (ako joj je problem) a i šta bi ljudi radili da nije naivnih.

Ovaj slučaj upućuje na to da su druge veze između dvoje važne. Ako drugih veza nema, posebno veza u kojima je neko na bilo koji način nadređen (nastavnik, trener, šef, oficir...) ako je muvanje najvažnija veza, onda je dovođenje u zabludu, laganje u cilju, hm, tom, ljudsko pravo.

komunisti su gori od fašista!

Ne gori, gori u pm.
st.jepan st.jepan 13:56 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

gvozden

Vi'š kako možeš i o temi
Ako je neka naivna, njen problem

Da.
U stvari, rekao bih da je razlog dugogodišnjeg ćutanja oštećenih devojaka, pored ostalog bio i osećanje naknadnog blama - ustezanje da se prizna tolika naivnost, pa makar i u sedamnaestoj (npr. ja sam pred kraj gimnazije bio pametniji nego ikada posle).

angie01 angie01 15:30 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

Gde je tu granica prihvatljivog,'bem li ga.


kako gde je- pa ne mozes se ti kriti iza pedagoskog rada,kako bi muvao ribe,...decu mnooogo mladju od tebe, koje si jos odgajio tako da ti veruju i da cutei da ne pokazuju otpor prema tome sto ih kinjis- vrlo je jasno.


Zabraniti ljudima da muvaju, da se pretvaraju, da lažu kako bi se nekako dokopali, bi bio zločin.

Ako je neka naivna, njen problem (ako joj je problem) a i šta bi ljudi radili da nije naivnih.


pa gpspodo- ovoje bazicno nerazumevanje ugrozavanja necijih prava- pa nije necija naivnost opravdanje za neciju zloupotrebu te naivnost,...pa je zakon vrlo jasan u slucaju svih prevara i zloupotrebe tudjeg poverenja,...ti na istoj postavci nekome mozes da uzmes pare i to se racuna kao prevara, kradja, pri cemu je seksualna zloupotreba, pa jos maloletnika koji su ti ostavljeni na cuvanje,sto podrazumeva moralnu i materijalnu odgovornost, najgora vrsta zloupotrebe.



U stvari, rekao bih da je razlog dugogodišnjeg ćutanja oštećenih devojaka, pored ostalog bio i osećanje naknadnog blama - ustezanje da se prizna tolika naivnost, pa makar i u sedamnaestoj


ovo stavrno ne razumem-pa hebote stjepane, ako nisi naivan sa sedamnaest, onda s tobom nesto ozbiljno nije u redu-imao si neke okolnosti, koje su te naterale da odrastes pre vremena,...pa nije slucajno odredjeno da je napunjenih 18. punoletstvo, negde i 21.


(npr. ja sam pred kraj gimnazije bio pametniji nego ikada posle).


pa evo ja nisam- sa sedamnaest, osamnaest, devetnaest,...a i dalje, bila sam dobrano naivna,...a nisam bas zivela u saksiji,...pa i sada ne mogu da kazem da je naivnost potpuno prevazidjena, jer verujem u dobre stvari.

ja licno, generalno naivnost veoma cenim u ovom novom svetu pokvarenosti, zlobe i prevara- jer ona mi je nekako covecna, podrazumeva neku dobrotu.
gvozden1 gvozden1 15:33 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

Vi'š kako možeš i o temi

Sad mogu, sad, kad smo konstatovali ko je najgori na svetu, sad možemo o čemu 'oćeš :)

rekao bih da je razlog dugogodišnjeg ćutanja oštećenih devojaka, pored ostalog bio i osećanje naknadnog blama - ustezanje da se prizna tolika naivnost

Vrlo verovatno.
Ustvari, po sebi sudeći, čini mi se da svi imamo iskustva kad smo ispadali naivni, ne obavezno vezano za seks.

I nije to baš stvar o kojoj se rado priča, najradije bismo da se to zaboravi, i ako je moguće da niko živi za to ne sazna.
gvozden1 gvozden1 15:39 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

paje zakon vrlo jasan u slucaju svih prevara i zloupotrebe tudjeg poverenja

Kažnjivo je ako on nju ubedi, a pri tom laže, da joj je frizura najbolja na svetu, da je voli u pm, da drugu ne može ni da zamisli pored nje takve lepotice, i da će joj skinuti zvezde sa neba ako mu da, samo eto ne može danas, da svira bas u rolingstonsima, i ima jahtu od 50 metara.

Ona mu sve poveruje i da mu.

To jeste dovođenje u zabludu i zloupotreba tuđeg poverenja, jel treba kažnjavati?
st.jepan st.jepan 16:02 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

gvozden1
paje zakon vrlo jasan u slucaju svih prevara i zloupotrebe tudjeg poverenja

Kažnjivo je ako on nju ubedi, a pri tom laže, da joj je frizura najbolja na svetu, da je voli u pm, da drugu ne može ni da zamisli pored nje takve lepotice, i da će joj skinuti zvezde sa neba ako mu da, samo eto ne može danas, da svira bas u rolingstonsima, i ima jahtu od 50 metara.

Ona mu sve poveruje i da mu.

To jeste dovođenje u zabludu i zloupotreba tuđeg poverenja, jel treba kažnjavati?


Najstrože!
Ja se, na primer, zbog mnogih sličih muljavina, redovno pred spavanje samobičujem.
st.jepan st.jepan 16:14 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

gvozden1
Vi'š kako možeš i o temi

Sad mogu, sad, kad smo konstatovali ko je najgori na svetu, sad možemo o čemu 'oćeš :)

rekao bih da je razlog dugogodišnjeg ćutanja oštećenih devojaka, pored ostalog bio i osećanje naknadnog blama - ustezanje da se prizna tolika naivnost

Vrlo verovatno.
Ustvari, po sebi sudeći, čini mi se da svi imamo iskustva kad smo ispadali naivni, ne obavezno vezano za seks.

I nije to baš stvar o kojoj se rado priča, najradije bismo da se to zaboravi, i ako je moguće da niko živi za to ne sazna.


Kako ko,, kako ko...
Neki naprotiv.
Evo odjutros koješta čitam...
Slučaj postaje sve zanimljiviji:

Radulovićeva je prva podnela krivičnu prijavu protiv učitelja glume, bila na višečasovnom saslušanju, a sada je odlučila da o svom bolnom iskustvu snimi seriju.

Prema navodima izvora, serija će ekranizovati brojne detalje ovog traumatičnog iskustva, a scenario je već napisan.

Milena Radulović odlučila je da otkrije sve što je doživela od Aleksića. Sela je i napisala scenario i uskoro bi trebalo da krene snimanje serije. Radni naslov serije je 'Učitelj' i, po svemu sudeći, tako će se i zvati. Biće tu sve detaljno ispričano, otkriće se verovatno i neki novi detalji. Radulovićeva se za takav korak odlučila kako bi, pored ostalog, ohrabrila sve devojke koje trpe seksualno nasilje da to i prijave. Da nijedna više ne doživi ono što je ona preživela"


Fascinantno!
U nekoliko dana uspela je da napiše scenario i ispregovara seriju!
angie01 angie01 16:17 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

U nekoliko dana uspela je da napiše scenario i ispregovara seriju!

verovatno nije juce pocela-odluka je donesena pre nego je pukla u javnosti.
st.jepan st.jepan 16:21 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

ebote stjepane,ako nisi naivan sa sedamnaest,onda s tobomnesto ozbiljno nije u redu-imao si neke okolnosti,koje su te naterale da odrastes pre vremena,...

Pa sad, nisam baš o tome razmišljao, ali kad već pitaš, možda tu ima nečega.
Možda deca koja odrastaju u neprijateljskom okruženju, ranije sazru?
st.jepan st.jepan 16:22 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

angie01
U nekoliko dana uspela je da napiše scenario i ispregovara seriju!

verovatno nije juce pocela-odluka je donesena pre nego je pukla u javnosti.

angie01 angie01 16:28 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak


Ja se, na primer, zbog mnogih sličih muljavina, redovno pred spavanje samobičujem.


stjepane, molim te shvati, da ovo sto je mika radio sa svojm ucenicima-obrati praznju, ucenicima-ne mozes da stavis u istu ravan sto bilo koji frajer izmislja kojesta, ne bi li se bolje predstavio djevi koju zeli da smuva.
st.jepan st.jepan 16:37 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

angie01

Ja se, na primer, zbog mnogih sličih muljavina, redovno pred spavanje samobičujem.


stjepane, molim te shvati, da ovo sto je mika radio sa svojm ucenicima-obrati praznju, ucenicima-ne mozes da stavis u istu ravan sto bilo koji frajer izmislja kojesta, ne bi li se bolje predstavio djevi koju zeli da smuva.

Ma jasno, naravno da se zezam.
Mikina studiozna obrada tih devojaka, olakšana specifičnim okolnostima, ekstremno je odvratna. To je drastičan primer manipulacije, ali ja se pitam gde je tačno granica između prihvatljivog i neprihvatljivog muvanja, u kojoj tački frajerska muljaža postaje kriminal.
angie01 angie01 16:39 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

Možda deca koja odrastaju u neprijateljskom okruženju, ranije sazru?


sa sedamnaest nisi ni tamo ni ovamo, ako me razumes, imas neke zelje da si odrastao i neke pokazatelje da nisi vise mali, a sustinski si dete- jer nisi nista ozbiljno iskusio, jos si zavistan, samo pustas krila, koja jos nisu slomljena, jer verujes zbog neiskustva.

odraslost podrazumeva i neku odgovornost, razum na stepenu da si sposoban da dobro procenjujes, pa u odnosu na to, donosis i ispravne odluke,....sta ti u drugom, trecem srednje bas narocito znas, sem da se lozis na suprotni poli zamisljas kojesta da mozes, a nisi bas previse toga probao, niti te je jos ista ozbiljno lupilo po glavi.

u tom periodu si jos deo grupe istih takvih i sa kojima zajedno zamisljas da si najpametniji na svetu, koji ceka samo na vas. Sa istim blentavcima reciklirasi svoje i svetske probleme, sto znaci dasu zakljuci vrlo diskutabilni...jer su naivni i doneseni bez pravog iskustva.
gvozden1 gvozden1 16:41 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak


Fascinantno!
U nekoliko dana uspela je da napiše scenario i ispregovara seriju!

Ma... čitao, i naravno, prvo mi to palo na pamet, baš joj dobro legla reklama.

Toliko je ružno da bih iskreno voleo da verujem da se sve slučajno poklopilo.

Ali bre, kako da verujem?
angie01 angie01 16:57 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

Ma... čitao, i naravno, prvo mi to palo na pamet, baš joj dobro legla reklama.


Milena je ozbiljna zveda u Rusijii gde gradi karijeru,kako sam cula, ne treba joj nikakva reklama u Srbiji,...ne znam zasto zanemarujes ostale devojke, od koji se njih sest noje ni oglasilo imenom i prezimenom u javnosti.

obaska sto je ovako stravicna stvar i sta sve podrazumeva do postizanja resenja, sve samo ne reklama.

kakvo je ovo mizogino drustvo- strasno!
gvozden1 gvozden1 17:56 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

kakvo je ovo mizogino drustvo- strasno!

Jašta brale :)

Toliko će se ta reč izlitati da će prestati da znači išta.

Misliš, ako pomeneš mizoginiju odmah će neko da ustukne.

Prvo, neće, a drugo, takvi pokušaji su zapravo pokušaji zabrane slobode govora.

Zar je zabranjeno ili mizogino povezati dva događaja, posumnjati i razmišljati o tome da li između njih postoji veza.

Znači ne tvrditi, nego razmišljati o tome, sumnjati, dozvoliti i tu mogućnost.
Šta nije mizogino ponašanje onda?
Ćuti i ne govori i ako je moguće?

Pa ebala vas mizoginija onda, ako je sloboda govora mizoginija onda sam mizogin i baš me briga za to.

Konkretan slučaj mi je odvratan na makar dva načina, prvi mi je razlika u godinama, on šezdeset ona sedamnaest, to je u mom svetu, i po mojim merilima nenormalno.

Drugi je odnos učitelj učenica, a kombinacija toga od njega, u mojim očima, čini odvratnog idiota koga ništa na ovom svetu ne može da opravda.

Sve i da ga je neka učenica molila, i da je on bio mrtav pijan, to NJEGA ne može da opravda.
On je skot kakva god istina o tim događajima bila, bilo silovanje ili ne bilo.

Ali, takođe nije moguće poreći činjenicu da će sve ovo imati uticaja na gledanost, na publicitet toga što je ona pisala, i da su se ove stvari, njeno obelodanjivanje dešavanja u školi, i objava da postoji taj scenario, desile u veoma kratkom vremenskom razmaku.

Zar je mizoginija to primetiti?

Ako jeste, neka je.

st.jepan st.jepan 18:52 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

Znači ne tvrditi, nego razmišljati o tome, sumnjati, dozvoliti i tu mogućnost.

Naravno.

Ako nas već bombarduju sve novim i novim (netraženim) infoima, imamo pravo da ih međusobno povezujemo, ukrštamo, postavljamo radne hipoteze, ma kako ih katkad brzo pobijali nadirući novi infoi.

Ionako od našeg raSmatranja (tupavog ili lucidnog svejedno) ne zavisi baš ništa.

Info da je scenario bio najverovatnije učvaren i snimanje serije ugovoreno pre no što je Autorica izašla s pričom u javnost (naravno da je moje "fascinantno" bilo ironično), navodi na pomisao (dakle pomisao, ne tvrdnju) da se tu možda i nije radilo o dugo potiskivanoj traumi koja je i iz nje spontano grunula u etar usled prekomerno naraslog gneva i brige za nove devojčice-pupoljke, već da je marketinška bomba, tempirana tako da odjekne u najpogodnijem trenutku.
Afera jeste žestoko odjeknula, i to u najmanju ruku regionalno, pa tržište uopšte nije beznačajno.

Sem toga, Mika se najverovatnije ne bi složio sa baš celom faktografijom scenarija, pa bi mogao da joj pravi probleme. Praktičnije ga je, već totalno degradiranog, preventivno imati iza brave.

gvozden1 gvozden1 19:21 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

Pa da, sve je previše moguće da bi se bilo sigurno da nije.

A ako jeste onda je mnogo ružno.
st.jepan st.jepan 19:47 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

gvozden1
Pa da, sve je previše moguće da bi se bilo sigurno da nije.
A ako jeste onda je mnogo ružno.

Pa i ne mora nužno biti ružno.
Dobro organizovana osvetnička akcija (a uveren sam da se devojke Miki imaju zbog čega svetiti), meni se čini legitimnom i pravednom. Možda jer sam slične viđao po filmovima, snimljenim tako da se moraš identifikovati s osvetnicima/osvetnicama.
angie01 angie01 19:55 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

Misliš, ako pomeneš mizoginiju odmah će neko da ustukne.


ne treba da ustukne, samo mi je cudno razmisljanje, da neko zeli popularnost na taj nacin.
gvozden1 gvozden1 19:57 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

Dobro organizovana osvetnička akcija (a uveren sam da se devojke Miki imaju zbog čega svetiti),

Nisam iz tog ugla gledao do sad.
Ok, moguće je i to, ali malo kvare sliku pare koje idu uz uspeh te osvete.

Kad su pare tu, drugi motivi su prilično zamagljeni.

Uh, kad bi sad rekla da se odriče para od toga!

Ali da, i to jeste jedna od mogućnosti.
angie01 angie01 20:00 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

Info da je scenario bio najverovatnije učvaren i snimanje serije ugovoreno pre no što je Autorica izašla s pričom u javnost (naravno da je moje "fascinantno" bilo ironično), navodi na pomisao (dakle pomisao, ne tvrdnju) da se tu možda i nije radilo o dugo potiskivanoj traumi koja je i iz nje spontano grunula u etar usled prekomerno naraslog gneva i brige za nove devojčice-pupoljke, već da je marketinška bomba, tempirana tako da odjekne u najpogodnijem trenutku.
Afera jeste žestoko odjeknula, i to u najmanju ruku regionalno, pa tržište uopšte nije beznačajno.


po meni, ako e tacno da scenario postoji, mediji nisu trebali to da objavljuju, kao i gomilu toga uostalom, jer remete tok sudjenja,...mene taj senario vise asocira na iskaz koji je pretocila u lakse razumljivu formu,...u neku sumnju sa losim predznakom bilo koje vrste se ne uklapaju prijave ostalih devojscica.
angie01 angie01 20:03 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak


Kad su pare tu, drugi motivi su prilično zamagljeni.


verujem da bi 100 puta vise volela da joj se nije tako nesto dogodilo i da je pisala cenario o drugim temama. Koje pare mogu da nadoknade ponizenje, traumu i ko zna kakve sve ne poteskoce.
st.jepan st.jepan 20:07 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

gvozden1
Dobro organizovana osvetnička akcija (a uveren sam da se devojke Miki imaju zbog čega svetiti),

Nisam iz tog ugla gledao do sad.
Ok, moguće je i to, ali malo kvare sliku pare koje idu uz uspeh te osvete.
Kad su pare tu, drugi motivi su prilično zamagljeni.
Uh, kad bi sad rekla da se odriče para od toga!
Ali da, i to jeste jedna od mogućnosti.

Jbg, ja celu tu stvar pratim kao film u kojem uspeh mora bitu totalan.
Dakle sve po zakonima žanra: i satisfakcija i pare!
st.jepan st.jepan 20:22 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

angie01
Misliš, ako pomeneš mizoginiju odmah će neko da ustukne.


ne treba da ustukne, samo mi je cudno razmisljanje, da neko zeli popularnost na taj nacin.

Taj način je sada u svetu IN.
A ne ko nekad.
angie01 angie01 21:09 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak


Taj način je sada u svetu IN.


pre bih rekla, da je svo vreme u celom svetu in, da mocni muskarci ucenjuju, maltretiraju, koristeci svoje pozicije,...a da su se tek sada zene odlucile da progovore- zbog celog loseg funkcionisanja tih procesa, mucnog dokazivanja, sramote, osecaja krivice, straha, osude sredinei slicnih specija drustva u celini.
st.jepan st.jepan 21:23 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

angie01

Taj način je sada u svetu IN.


pre bih rekla, da je svo vreme u celom svetu in, da mocni muskarci ucenjuju, maltretiraju, koristeci svoje pozicije,...

To je verovatno bilo i jeste faktičko stanje, ali nit je potpadalo, nit potpada pod in, to se mahom radilo i radi u potaji. Niko normalan se time nije razmetao, niti se razmeće.
Nekada zato što se takvo ponašanje podrazumevalo, sada jer je polit. nekorektno.
A to što su
tek sada zene odlucile da progovore

to je za svaku hvalu, i trenutno jeste vrlo in.
freehand freehand 21:27 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

To je verovatno bilo i jeste faktičko stanje, ali nit je potpadalo, nit potpada pod in,

Eto na primer Hju Hefner
st.jepan st.jepan 21:31 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

freehand
To je verovatno bilo i jeste faktičko stanje, ali nit je potpadalo, nit potpada pod in,

Eto na primer Hju Hefner

To je nešto drugo, ne ono o čemu priča Anđa.
mocni muskarci ucenjuju, maltretiraju, koristeci svoje pozicije,

freehand freehand 21:34 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

st.jepan
freehand
To je verovatno bilo i jeste faktičko stanje, ali nit je potpadalo, nit potpada pod in,

Eto na primer Hju Hefner

To je nešto drugo, ne ono o čemu priča Anđa.
mocni muskarci ucenjuju, maltretiraju, koristeci svoje pozicije,


Sve je uvek nešto drugo, brt. Pare, koks i šampanjac su uvek nešto drugo. Hefner nije bio legalizovani muški suprematista i diler ženskog mesa, nego fini gospodin koji je sva radio sa stilom al nije bio in.
Ne zajebavaj, bre. Pa ko je bio in ako on nije?
st.jepan st.jepan 21:42 26.01.2021

Re: Da se vratimo na početak

freehand
st.jepan
freehand
To je verovatno bilo i jeste faktičko stanje, ali nit je potpadalo, nit potpada pod in,

Eto na primer Hju Hefner

To je nešto drugo, ne ono o čemu priča Anđa.
mocni muskarci ucenjuju, maltretiraju, koristeci svoje pozicije,


Sve je uvek nešto drugo, brt. Pare, koks i šampanjac su uvek nešto drugo. Hefner nije bio legalizovani muški suprematista i diler ženskog mesa, nego fini gospodin koji je sva radio sa stilom.
Ne zajebavaj, bre.

Suprematista nije baš isto što i silovatelj i sadista.
To sa Hefnerom i krasoticama legitimna je trgovina i fer odnos. U koji su se krasotice upuštale dragovoljno, čak s oduševljenjem. On je dobijao, ali i one su dobijale (btw, s jednom od njih, Hvarankom, sam se u njenoj mladosti pomalo družio, znam).
No ako ćemo radikalno, svaka trgovina je ucena:
Ako mi ne daš koliko želim, nećeš dobiti to što želiš.
petargli petargli 04:55 26.01.2021

teorija zavere ...

... pade mi jedna glupost na um večeras, pa da je podelim sa vama ... Šta ako je "....rođeni" odlučio da izvadi sa prašnjave police nekadašnjeg DB-a, izgleda dosta poznat, dosije "Mika Alas" i tako se obračuna sa mahom neposlušnom glumačkom branšom koja je slala u etar neke "opasne frekvence" prethodnih meseci?
angie01 angie01 09:49 26.01.2021

Re: teorija zavere ...

Šta ako je


sve je moguce,...al kao sto vec rekoh- prve rekacije te branse su dosta cudne,...da se ne ponavljam...drugo, cisto sumnjam da bi ove devojke na tako nesto pristale...jer bez njih, ne bi bilo ni slucaja.
angie01 angie01 11:25 26.01.2021

predatore,

naravno da necu dozvoliti tvoje uvredljive komentare- jer su oni tvoj krajnji cilj i ne zelim da se na taj nacin gurkam i spoustam na tvoj nivo komunikacije.

samo mogu da ti objasnim, da rec naskakati znaci upurno skakati na nesto,
naskakati gl. nesvrš., prez. naskačem - uporno skakati na...
...a kolokvijalno se upotrebljava najcesce u prenesenom znacenju koje se izlistava i u recniku,

ustremiti se na što, potrčati za čim (ob. materijalnim interesom), staviti šapu na što, pojagmiti se za čim [rodbina naskočila na nasljedstvo]

tako da tvoje objasnjenje sta sam htela da ti kazem- ne stoji.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana