Jubileji| Kultura| Mediji

Blog B92

Spiridon RSS / 19.02.2021. u 00:12


Obozavam da citam stare blogove. Toliko lepih stvari tamo moze da se pronadje. Zelim da znate i da zapamtite da se na ovom mestu moglo dosta naučiti i sresti dosta pametnih i finih ljudi. Sa nekima sam imao čast da se upoznam i ostanem u kontaktu. Neke na zalost nisam stigao da upoznam jer su prerano otisli. Od nekih sam naucio dobre fore koje i dan danas koristim kad zatreba. Nekako, uzevsi u obzir sve ovo moram da iskazem svoju zahvalnost svima koji su doprineli da ovo mesto postane ovo sto je danas. Neki su otisli govoreci da je nivo kvaliteta pisanja opao. Teska neistina. Ovde dolazim uvek kada imam sta da kazem i nista me ne sprecava u tome. U poslednje vreme redje jer osecam nekakvu intelektualnu stagnaciju ali kada dodjem osecam obavezu da iskazem svoje duboko postovanje za ovaj virtualni kutak i zato zelim da mu posvetim najboljeg i najiskrenijeg sebe.

blog 92 je poslednji bastion nečega sto je na svim ostalim mestima davno nestalo.

Volite ga i cenite. Zasluzio je.

 



Komentari (404)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 05:04 20.02.2021

Re: nestorov

Novogodišnji koncert 1993. Izgleda da je skinut sa Youtube-a.


I baš na blogu o blogerima meni bloger pomogne da nađem moju omiljenu verziju Đoletove pesme. I ne samo pomogao da identifikujem nego i da je poslušam još jedared.

Dugo godina mi je bila najdraža (kako rekosmo Mirela i ja, menja se to godinama), možda mi je čak i danas najdraža ali samo u ovoj verziji. I onda sam je izgubio. Koje prokletsvo, nikad više ne možeš da čuješ svoju omiljenu pesmu. Bilo mi je nezamislivo, siguran sam bio da je imam negde na diskovima, da mora biti na YT ali ćorak. Nikad više, tj. nikad više do danas.

Odlazi Cirkus je sjajna pesma a ova verzija sa koncerta je remek delo za sva vremena.

Eto, odem u WC u sred noći, reko daj samo da pogledam telefon tri minuta da se uspavam nazad, pročitam PP, razbudim se još gore i eto sada sa laptoppm u pet ujutru sedim i šmrkćem kao ostavljena maloletnica posle đus votke.

Al mi lepo.

Hvala ti tetris od srca.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:06 20.02.2021

Re: nestorov

Odlazi Cirkus je sjajna pesma a ova verzija sa koncerta je remek delo za sva vremena.

Eto, odem u WC u sred noći, reko daj samo da pogledam telefon tri minuta da se uspavam nazad, pročitam PP, razbudim se još gore i eto sada sa laptoppm u pet ujutru sedim i šmrkćem kao ostavljena maloletnica posle đus votke.

Al mi lepo.

Hvala ti tetris od srca.


alse moze link? ja samo nalazim onaj iz 1994.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:48 21.02.2021

Re: nestorov

zaboravih da se i ja zahvalim tetrisu na linku :)

alse drz se.
milisav68 milisav68 20:42 19.02.2021

Moja prva singlica

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:02 19.02.2021

Re: Moja prva singlica

milisav68



A moja prva, ili među par prvih, na prvom gramofonu koji su mi kupili roditelji:



zilikaka zilikaka 21:12 19.02.2021

Re: Moja prva singlica

Ma šta bre, nas troje iz razreda u osnovnoj, svi iz iste zgrade imali grupu i pevali sve njegovo, još iz vremena ranog mraza. Dva ženska vokala i drug koji je tad i za te potrebe počeo da svira gitaru a posle, (pa do danas) ga to lebom ranilo, po kafanama u Beogradu.
mariopan mariopan 22:04 19.02.2021

Re: Moja prva singlica

zilikaka
Ma šta bre, nas troje iz razreda u osnovnoj, svi iz iste zgrade imali grupu i pevali sve njegovo, još iz vremena ranog mraza. Dva ženska vokala i drug koji je tad i za te potrebe počeo da svira gitaru a posle, (pa do danas) ga to lebom ranilo, po kafanama u Beogradu.

I ne fališ se!
milisav68 milisav68 22:39 19.02.2021

Re: Moja prva singlica

srdjan.pajic
A moja prva, ili među par prvih, na prvom gramofonu koji su mi kupili roditelji.

Da, prva singlica i prvi gramofon, a pesmu sam čuo na TV-u u nekom Nedeljnom Popodnevu (kako se već zvalo).

Posle sam kupovao sve što je izašlo na vinilu (i Rani Mraz i solo).
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:22 20.02.2021

Re: Moja prva singlica

milisav68
srdjan.pajic
A moja prva, ili među par prvih, na prvom gramofonu koji su mi kupili roditelji.

Da, prva singlica i prvi gramofon, a pesmu sam čuo na TV-u u nekom Nedeljnom Popodnevu (kako se već zvalo).

Posle sam kupovao sve što je izašlo na vinilu (i Rani Mraz i solo).


Usput, da se osvrnemo i na muzičare koji su pratili Đoleta svih godina, majstori bez kojih to sve ne bi zvučalo tako kako je i u srce pogađalo.

Jednom sam bio na Đoletovom koncertu, ubio me bog ako mogu da se setim gde je to bilo, ali mi se čini u Kotoru, kad je on pevao, a sa njim svirao samo Duja, na pijaninu, dakle ne čak ni na koncertnom klaviru, nego običnom pijaninu ko iz kabineta za muzičko. I svejedno je zvučalo sjajno, kad je čovek majstor, uživao sam od početka do kraja koncerta (i opet je trajao tri četiri sata, i proleteo za čas. Stvarno je svaki koncert odradio, što se kaže, za sve pare).

Žao mi je što nisam bio na više njegovih koncerata, nego jednom u Sava centru mračne devedeset i neke, i eto na tom koji sam pomenuo gore, i to je to.

freehand freehand 07:53 20.02.2021

Šovljanski lažljivom govedu i njegovom čal

odgovor n1

Pošto je Filipov blog zatvoren da zloupotrebim ovaj.
angie01 angie01 18:51 20.02.2021

Re: Šovljanski lažljivom govedu i njegovom čal


Pošto je Filipov blog zatvoren da zloupotrebim ovaj.


zakacila sam tamo jos pre dva dana:)
gvozden1 gvozden1 19:26 20.02.2021

Re: Šovljanski lažljivom govedu i njegovom čal

freehand
odgovor n1

Pošto je Filipov blog zatvoren da zloupotrebim ovaj.


A o kome se radi?

O meni, neverujem jer

Zabole me za tebe, trolčino. Kome si još ti bitan?


HEHE

vidim komentar još jutros, i dal da kucam dal da pustim da visi, i reko, ma neka ga nek se peče malo:)

A Šovljanski.
Šteta što je baš njemu zapalo, al kad gazda naloži red je.
Mada je mogao i da odbije.

Stavio je tu ogradu na početku, to u smislu, ona je zloupotrebila, evo i ja ću.
Zna da je zloupotreba, zna da to ne treba da radi, ograđuje se, jadan, koliko može, ali ne može ga to sasvim oprati.

A šta je uradio?
Pa klasičan tabloidni manir, svađanje bez ikakvih arugumenata.
Sve što je mogao da postigne je oduševljavanje žutih (tabloidnih) mozgova i efekat, al joj je izgovorio.
Oduševljavanje plitkih.

Naravno, temu ni spomenuo nije, nema ništa o zakazanom ili nezakazanom vakcinisanju, nema niša konkretno, nema ništa o nepisenoj novinarki kojoj svaka budala ili pokvarenjam može poturiti neki papirić, a ova će na sva zvona to objaviti ističući "dokaz"
Ili nepismenoj ili pokvarenoj, toliko da ona taj "dokaz" potura čitaocima.

Ništa, samo efektno, vaka si naka si,
A vidi se i ko se prima na to, ti i Endži.
Bolji dokaz žutila ne treba.
solo solo 14:25 20.02.2021

.

alselone alselone 18:58 20.02.2021

Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

I to izgleda svi ili imamo dva virusa u kući.

Klinci su klonuli pre dva dana, dijareje i povraćanja i to kod svo troje, što je simptom klasičnog stomačnog virusa koji hara vrtičima, ali smo od sinoć i nas dvoje matorih slomljeni i danas kako idu sati i približava se veče, sve više. S tim da je žena izgubila čula ukusa i mirisa.

Prema tome, dabome, prilično je jasno šta se dešava.

Tedo pitati one koji su se izborili sa pošasti, da podele par iskustava.

Evo šta smo mi radili. Odlučili smo da ne idemo na testiranje, jer privatne testernice ne rade a u državnoj je veliki red, a sada nam najmanje treba da stojimo negde na nogama u redu sat ili dva, nego nam treba da odmaramo. Baška što ne bismo imali šta sa klincima tako dugo.

Kuvali supe. Pravili smutije i pili nekog čaja za iskašljavanje pošto je ženi nakuplja sekret u plućima.

Pored toga sve deluje kao malo jači grip, za sada, ali da ne ureknem, kuc, kuc, kuc.


Pećina gubavaca iz Ben Hura, to postaje naša kuća. Niti smemo negde, niti sme neko do nas.
gvozden1 gvozden1 19:11 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Evo šta smo mi radili. Odlučili smo da ne idemo na testiranje,


Ja imam dva primera, ne baš u kući, ali ćerke su u pitanju.
Jedna, ova u SF, nije išla na testiranje, znala je po simptomima da je zaražena, čula nestala, a i drugarica joj je imala virus, (dokazano testom) i ništa, prošlo.
Druga, ova u Bg, išla, potvrdili joj, imala je malo temperature, malo malaksalosti, čak je i disanje bilo malo otežano (tu me otkunila kad je rekla) ali nije imala neke terapije osim malo vitamina.
I izolacija, stroga, a kako je ona i previše odgovorna to je stvarno bila -IZOLACIJA BRALE!

Posle negativnog testa je iz BG došla ovde u VA (ja sav srećan :)) isto se malo zeza sa nekim čajevima, nekim vitamničićima, ali uglavnom ništa strašno.

Biće to ok, naravno.
A i bićeš više na blogu, znači živela korona! :)



zilikaka zilikaka 19:36 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Oko mene na poslu ih bilo baš puno. Krajem prošle godine tuklo okolo kao ludo.
Uglavnom imali dan-dva temperaturu i jaku glavobolju a posle malo iznureni al sve to kao redovan grip.
Ipak, svi su bili pod nekakvom lekarskom konrolom gde se iz krvi povremeno odrešuje da li ima nagoveštaja komplikacija. I svi su dobili još i neke lekove za prevenciju komplikacija, uglavnom hemomicin i nešto protiv zgrušavanja, mislim.
Svakako pažljivo pratite svaku promenu i probajte da makar nađete među prijateljima nekog lekara da se telefonski posavetujete šta i kako.

Mladi ste, biće to ok ali svakako nemojte shvatati neozbiljno sve to.

A ti se javljaj redovno, nemoj da brinemo.
Spiridon Spiridon 19:44 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

alselone
I to izgleda svi ili imamo dva virusa u kući.

Klinci su klonuli pre dva dana, dijareje i povraćanja i to kod svo troje, što je simptom klasičnog stomačnog virusa koji hara vrtičima, ali smo od sinoć i nas dvoje matorih slomljeni i danas kako idu sati i približava se veče, sve više. S tim da je žena izgubila čula ukusa i mirisa.

Prema tome, dabome, prilično je jasno šta se dešava.

Tedo pitati one koji su se izborili sa pošasti, da podele par iskustava.

Evo šta smo mi radili. Odlučili smo da ne idemo na testiranje, jer privatne testernice ne rade a u državnoj je veliki red, a sada nam najmanje treba da stojimo negde na nogama u redu sat ili dva, nego nam treba da odmaramo. Baška što ne bismo imali šta sa klincima tako dugo.

Kuvali supe. Pravili smutije i pili nekog čaja za iskašljavanje pošto je ženi nakuplja sekret u plućima.

Pored toga sve deluje kao malo jači grip, za sada, ali da ne ureknem, kuc, kuc, kuc.


Pećina gubavaca iz Ben Hura, to postaje naša kuća. Niti smemo negde, niti sme neko do nas.


Mislimo na vas. Drzite se i javljaj se kad stignes.
mariopan mariopan 20:07 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Držite se, nadam se najboljem ali me ipak brine da ne odete kod lekara? Imaju oni načina da pomognu, ubacuju u terapiju i neke lekove, nekad antibiotike (ako treba, to oni procene) najvažnije je da se spreči onaj tezi oblik pa mislim da to lekari rade?
Supice, supice, tecnosti i probiotik, meni najbolji bulardi.

Ja nisam imala ali sam mnogo ovih dana po čekaonicama kod lekara (juče ceo dan) i pričaju ljudi koji su imali. I oni su sami prepoznali simptome, došli kod lekara pa dobili lekove i isto je dobro završilo. Zato kažem da je tako sigunije?

Ajde da budete dobro, nemoj sad da moram i na vas da mislim i brinem.

alselone alselone 20:17 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Ali kao uz inat vikendom.

U pravu ste žene sa majčinskim savetima javićemo se sutra lekaru ipak.

Hvala Hučiju i Spiri na brizi.
freehand freehand 20:35 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

alselone
Ali kao uz inat vikendom.

U pravu ste žene sa majčinskim savetima javićemo se sutra lekaru ipak.

Hvala Hučiju i Spiri na brizi.

Meni su sve pozavršavali telefonom, doktora nisam video a ne bih ni dispanzer sem što sam morao za uput za test i krvnu sliku. Nikakve gužve, nikakvi barkači. Pancef, čaj, vitamini. I opet na nogama.
alselone alselone 21:33 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Pa to je super ako moze tako. Ocekivao sam komplikacije.
mariopan mariopan 21:38 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

alselone
Ali kao uz inat vikendom.

U pravu ste žene sa majčinskim savetima javićemo se sutra lekaru ipak.

Hvala Hučiju i Spiri na brizi.

Možeš i telefonom, u pravu je frihend, i kod nas pričaju da su neki i telefonom opisali simptome i dobili savete, uveli ih u evidenciju da se kontrolišu simptomi i da se javljaju lekaru. Sve najbolje.
mirelarado mirelarado 21:47 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

alselone
Pa to je super ako moze tako. Ocekivao sam komplikacije.


Stvar, ipak, nije za zezanje, Alse. Bar tako kažu i oni koji su imali lakši oblik i preležali kod kuće. Konsultujte lekara i biće sve OK, uskoro.
freehand freehand 21:53 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Možeš i telefonom, u pravu je frihend,

Ja drugačiju opcinju nisam ni imao: zoveš kućnog odnosno izabranog lekara, opišeš simptome, dobiješ uput za laboratorijsku analizu i antigenski test. krknu ti cevčicu u sinus, otplačeš, za dva sata zoveš lekara jer rezultati njemu stižu. On ti saopšti da li si engativan ili pozitivan i da li ideš i na PCR. Odrdi terapiju, piješ, ležiš i samuješ izolaciju. Ako se komplikuje opet zoveš lekara, on je taj koji određuje šta dalje.
Ja sam na antigenskom bio negativan ali svejedno fasovao izolaciju, uz dijagnozu teške prehlade i upale grla.
mariopan mariopan 22:20 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

freehand
Možeš i telefonom, u pravu je frihend,

Ja drugačiju opcinju nisam ni imao: zoveš kućnog odnosno izabranog lekara, opišeš simptome, dobiješ uput za laboratorijsku analizu i antigenski test. krknu ti cevčicu u sinus, otplačeš, za dva sata zoveš lekara jer rezultati njemu stižu. On ti saopšti da li si engativan ili pozitivan i da li ideš i na PCR. Odrdi terapiju, piješ, ležiš i samuješ izolaciju. Ako se komplikuje opet zoveš lekara, on je taj koji određuje šta dalje.
Ja sam na antigenskom bio negativan ali svejedno fasovao izolaciju, uz dijagnozu teške prehlade i upale grla.

Da, tako opisuju i ovde kod nas. To da se prvo zove telefonom je sjajno jer ne dolaziš u čekaonice i ne širi se zaraza a tebi udobnije, gde tako bolestan da čekaš negde u redovima. Meni za ponedeljak zakazali test, zvali me telefonom da me obaveste gde i kad da dođem.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:28 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Svakako nije za zajebavanje. Februara prošle godine je moja sestra koja je inače '87. godište, zdrava, završila u bolnici zbog upale pluća. U tom trenutku je korona bila tek mečka pred vratima, bar zvanično. Sestra je dugo bila na lečenju, baš je loše prošla i zato se pazila u narednom periodu da se ne razboli ponovo i nije. Jesenas je radila test, ima antitela. Ko zna otkad je ovo ovde.
angie01 angie01 22:34 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Ja drugačiju opcinju nisam ni imao: zoveš kućnog odnosno izabranog lekara, opišeš simptome, dobiješ uput za laboratorijsku analizu i antigenski test. krknu ti cevčicu u sinus, otplačeš, za dva sata zoveš lekara jer rezultati njemu stižu. On ti saopšti da li si engativan ili pozitivan i da li ideš i na PCR. Odrdi terapiju, piješ, ležiš i samuješ izolaciju. Ako se komplikuje opet zoveš lekara, on je taj koji određuje šta dalje.
Ja sam na antigenskom bio negativan ali svejedno fasovao izolaciju, uz dijagnozu teške prehlade i upale grla.


lekarka koja radi u kovid bolnici-pored ovoga sto kaze free, sto mora, jer lekar mora da prepise terapiju na osnovu klinicke slike-kaze da u pocetnoj fazi treba da se inhalira-kako sam shvatila, da se spreci da vidrus sklizne u pluca, piju tople limunade, vitamini D.C i cink, da se provetravaju prostorije i odmara, ne treba nikakva aktivnost.
nikvet pn nikvet pn 22:34 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Za dve nedelje biće godina kako me je jednoga popodneva zveknulo. Znam i ko me je zarazio, Austrijanka klijent mmjbm. Korona je tek počinjala. Javio sam gospoji da pripremi borbeni komplet: pržena praseća džigerica, mnogo belog luka, ajvar, turšija i - buteljka crnjaka. Sve to sam složio plus aspirin i preturio se u san. U neko doba ustanem gola voda, presvučem pa nastavim. Ujutru ustanem ko srndać, ali uz kafu bez mirisa konstatujem Dg. Dakle infektivan okačim masku i odredim sebi komunističko radno vreme - do 14h i tačka. Popodne sam odmarao, jeo jako i šareno, i pio vino sam ko alkos. Osim ukusa i mirisa drugih simptoma nisam imao (da, i pege po nogama). Ništa lekova. Krajem treće nedelje osetio sam miris jagnjeće čorbe, presrećan. Nikoga naokolo nisam zarazio, jako sam na to pazio. Otada sam imun, provereno na desetine puta.

To je moje iskustvo pa ako pomogne dobro je, ako ne onda ništa, neće ni da škodi.

Ali sada je lakše, većina je već imuna, ako ne ful onda bar delimično. Kraj se nazire, bar kod nas.
freehand freehand 22:44 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

dobrosavljevic_m
Svakako nije za zajebavanje. Februara prošle godine je moja sestra koja je inače '87. godište, zdrava, završila u bolnici zbog upale pluća. U tom trenutku je korona bila tek mečka pred vratima, bar zvanično. Sestra je dugo bila na lečenju, baš je loše prošla i zato se pazila u narednom periodu da se ne razboli ponovo i nije. Jesenas je radila test, ima antitela. Ko zna otkad je ovo ovde.

Negde sam pročitao neki (evropski) medicinski izvveštaj koji kaže da je Srbija imala prvi zabeležen slučaj smrti od korone još u decembru pretprošle ili januaru prošle godine.

niccolo niccolo 22:51 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Ono što ja znam od primera je od početka krkalo neke antibiotike i bilo sve ok na kraju (uključujući i najteži slučaj, žena od oko 60 koja je bila nedelju dana na infektivnoj, od čega 4 ili 5 na kiseoniku).
freehand freehand 22:52 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

niccolo
Ono što ja znam od primera je od početka krkalo neke antibiotike i bilo sve ok na kraju (uključujući i najteži slučaj, žena od oko 60 koja je bila nedelju dana na infektivnoj, od čega 4 ili 5 na kiseoniku).

Panklav 1000, u mom slučaju. Inače daju svašta, u zavisnosti od simptoma.
niccolo niccolo 22:56 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Za tu ženu su antibiotici od prvog dana možda bili i ključni, uzimala ih je na svoju ruku - prvo je imala samo temperaturu i nikakve druge simptome, pa je treći dan bila negativna, a tek petog joj je izbacio pozitivan rezultat. U tom trenutku se već razvila i upala pluća, tako da verovatno ne bi dobro završilo da od dana 1 nije pila antibiotike.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:56 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

alse
Pored toga sve deluje kao malo jači grip, za sada, ali da ne ureknem, kuc, kuc, kuc.


Dršte se, alselonci!

Nemam neki savet, sem onog što sam čuo, ako nema nekih težih simptoma da odmarate. I ja mislim da testiranje nema neke svrhe, pošto su simptomi manjeviše očigledni.

Meni su se sestra i njen sin, moj sestrić, razbloleli pre nekoliko nedelja, sestrić ima Tip 1 dijabetes, pa smo se dosta isprepadali, ali mlad i jak, pa preteče uz minimalne simptome. Sestru malo jače zakačilo, ali je ležala u krevetu desetak dana, ne što je morala, nego za svaki slučaj (ustvari brzo se zamarala), i sad je ok, vratili su se na posao i ona i sestrić. Sestrić se testirao, i PCR i posle antitela, i sve pozitivno. Sestra dva ili tri PCR-a, sve negativno, iako je imala sve korona simptome.

Jedino su im snimali pluća par puta, i to je sve bilo ok, ne znam da li je bilo neophodno.




mariopan mariopan 22:57 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

nikvet pn
Za dve nedelje biće godina kako me je jednoga popodneva zveknulo. Znam i ko me je zarazio, Austrijanka klijent mmjbm. Korona je tek počinjala. Javio sam gospoji da pripremi borbeni komplet: pržena praseća džigerica, mnogo belog luka, ajvar, turšija i - buteljka crnjaka. Sve to sam složio plus aspirin i preturio se u san. U neko doba ustanem gola voda, presvučem pa nastavim. Ujutru ustanem ko srndać, ali uz kafu bez mirisa konstatujem Dg. Dakle infektivan okačim masku i odredim sebi komunističko radno vreme - do 14h i tačka. Popodne sam odmarao, jeo jako i šareno, i pio vino sam ko alkos. Osim ukusa i mirisa drugih simptoma nisam imao (da, i pege po nogama). Ništa lekova. Krajem treće nedelje osetio sam miris jagnjeće čorbe, presrećan. Nikoga naokolo nisam zarazio, jako sam na to pazio. Otada sam imun, provereno na desetine puta.

To je moje iskustvo pa ako pomogne dobro je, ako ne onda ništa, neće ni da škodi.

Ali sada je lakše, većina je već imuna, ako ne ful onda bar delimično. Kraj se nazire, bar kod nas.


Ja se sećam kako si pokupio roditelje i naredio im da dobro jedu, da mora meso, jaka rana, i da se odmaraju, (ono na samom početku pandemije kada smo pričali o tome na blogu).

Ja već bila u Grčkoj pa krenem sve po tvojim savetima: klopa jaka, mnoooogo voća, jedem sve šareno, mnogo kreveta i izležavanja, ni sama ne znam koliko sam filmova pogledala....i onda odjednom ne mogu da stanem u pantalone. A ja se brinula što sam iz čista mira skinula nekih 5 kila pa se čak žalila i doktorki. Shvatim da sam trebala tako da živim celog zivota, sve sam pogrešno radila. Trebalo je da se izležavam više a ne samo radi, radi, trči i radi ko manijak.
I prijalo je, mislim to preventivno "lečenje".
zilikaka zilikaka 23:02 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Negde januara je stvarno nešto gadno haralo, mnogi dobijali ozbiljne upale pluća ali se naravno nije znalo za ovaj virus. Kako god, lekari koji su posle preturili mnogo potvrđenih slučajeva se slažu u jednom -da je jako malo virusa koji se tako različito i nepredvidivo ispoljavaju.
Na žalost, sve ume da ide munjevito.
Ovde je procedura bila da se telefonom javiš izabranom lekaru koji ti odmah prepiše početni paket terapije, kao da si potvrđen slučaj, a onda "ekaš poziv za Kovid ambulantu.
Tamo te pregledaju i pošalju na testiranje. Dalje opet sa svojim lekarom, prijavljuješ mu stanje, šalje te u laboratoriju (zajedno sa zdravima) i sve tako telefonom do oporavka i kontrolnog pregleda.
Ako se nedajbože zakomplikuje, javljhaš se bolnici ali tu ume da bude problema u slučaju da nisi registrovan. Isto i za dolazak Hitne.
Na žalost, toliko njih je to prošlo da sam sve naučila.
PS.A dok ne dobijete terapiju valja krkati makar aspirin u ozbiljnim količinama. Zbog sprečavanja koagulacije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:05 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

niccolo
Ono što ja znam od primera je od početka krkalo neke antibiotike i bilo sve ok na kraju (uključujući i najteži slučaj, žena od oko 60 koja je bila nedelju dana na infektivnoj, od čega 4 ili 5 na kiseoniku).



Da, izgleda da sad imaju neki protokol spreman, zato verovatno nije loše otići do lekara ili se posavetovati telefonom. Sad sam se setio da su i moji dobili šaku nekih antibiotika, vitamine i još neke lekove da rokaju (između ostalog i nešto za stomak, probiotike valjda, jer ti AB oće da sve to razjebu što imamo u crevima).



niccolo niccolo 23:08 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

probiotike valjda

Da, da, naravno.
michiganac michiganac 23:10 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Moja majka je imala veliku upalu pluca krajem januara prosle godine, gusila se i isla na inhalaciju (bez raspiratora, samo obicni med. inhalator) nekoliko dana u lokalni dom zdravlja (BiH/RS provincija). Poslednju takvu je imala u djetinjstvu. Ali ipak dosad nije radila test na antitijela.

Naravno da nije za zajebavanje, nikad ne znas kako ce ciji organizam do kraja da reaguje. Simptomatska slika moze da stagnira u pocetku i prilican broj dana, a onda samo da prokine (npr. citokinska oluja ili sl.) i u roku od samo par sati naglo se pogorsa, pri cemu gotovo neminovno zavrsavas na respiratoru (ako takav stoji na raspolaganju).
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:10 20.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu
I to izgleda svi ili imamo dva virusa u kući.



cuvajte se, alsevi

petargli petargli 01:33 21.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Alse, iz mog iskustva najbolje da se javite lekaru i opisete simptome - oni imaju protokol po kome rade i obavezno daju lekove koji sprecavaju eventualne komplikacije. Srecno!
zemljanin zemljanin 03:40 21.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

nikvet pn
... pržena praseća džigerica, mnogo belog luka, ajvar, turšija i - buteljka crnjaka ...

nesto razmisljam, ako se neko, nekako, zarazi kod tebe, da li ga odmah stavljas na tu terapiju i izolaciju ... imam nesto slobodnih dana, pa tako

e sad, salu na stranu, bitno da si to pregurao, bas znam gomilu ljudi koji su preboleli virus sa slicnim simptomima ... ali tvoja 'terapija' je najkul
bene_geserit bene_geserit 05:00 21.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

zaharaga zaharaga 11:08 21.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

alselone
I to izgleda svi ili imamo dva virusa u kući.

Klinci su klonuli pre dva dana, dijareje i povraćanja i to kod svo troje, što je simptom klasičnog stomačnog virusa koji hara vrtičima, ali smo od sinoć i nas dvoje matorih slomljeni i danas kako idu sati i približava se veče, sve više. S tim da je žena izgubila čula ukusa i mirisa.

Prema tome, dabome, prilično je jasno šta se dešava.

Tedo pitati one koji su se izborili sa pošasti, da podele par iskustava.

Evo šta smo mi radili. Odlučili smo da ne idemo na testiranje, jer privatne testernice ne rade a u državnoj je veliki red, a sada nam najmanje treba da stojimo negde na nogama u redu sat ili dva, nego nam treba da odmaramo. Baška što ne bismo imali šta sa klincima tako dugo.

Kuvali supe. Pravili smutije i pili nekog čaja za iskašljavanje pošto je ženi nakuplja sekret u plućima.

Pored toga sve deluje kao malo jači grip, za sada, ali da ne ureknem, kuc, kuc, kuc.


Pećina gubavaca iz Ben Hura, to postaje naša kuća. Niti smemo negde, niti sme neko do nas.



Sve sto je rekao dr veterinar, doslovce. Spavanje, izlezavanje, nikakav napor. Samo ce ti se javiti kada je u redu da se ustane. Moze da se desi zlovolja, zato na ekrane komendije i sve vesele programe. Izbegavaj vesti. Miris moze da nestane na neko vreme, posle se vrati. Bude cudno kad se vrati, kao da stvari ne mirisu isto. Eto, pa, svako dobro.
gvozden1 gvozden1 11:38 21.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Piše li ovaj Als šta?
Ako ne, ajd kucni nešto, nemoj da se zaebavaš.
mariopan mariopan 11:50 21.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

gvozden1
Piše li ovaj Als šta?
Ako ne, ajd kucni nešto, nemoj da se zaebavaš.

Možda se odmara, spava....talasaj pozitivno. Možda i to pomaže?
alselone alselone 11:53 21.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Ako ne, ajd kucni nešto, nemoj da se zaebavaš.


čitam sa telefona, pisaću kasnije, samo da klinci malo poležu poslepodne, žena je sada u kovid ambulanti.
alselone alselone 13:37 21.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Evo me.

Hvala svima na javljanju, ne bih da zvučim patetično ali sam ganut brojem ljudi koji su se javili. Stanje je sledeće: sinoć nam hebalo nanu naninu. Ja u pižami, vunenom džemperu i vunenim čarapama, pokriven jorganom i tek osetim da sam se ugrejao od groznice, žena tek malo bolje a ovi kake i povraćaju po kući (malo karikiram ali nije daleko).

Noćas promenio tri pižame, žena dve, i sada kao da smo malo progledali, mada je to i dalje daleko od normalnog, samo nije onako kritično. Ona je na nekoj terapiji imunosupresivima, tako da je rizična grupa, pa su je ubacili preko reda u kovid ambulantu, nema ovde telefonski, i hvala bogu sve je u redu, nema ništa na plućima.

Ja ću sačekati utorak ujtru pa ću da vadim krv, da vidimo da li se sprema nešto.

Za ćaleta se najviše brinem, bio je kod nas u petak a 67 godina ima. OK je zdravlja, ali opet.

Od kratkoročnih planova imamo da kupimo jednu igricu za Nintendo i da to pržimo i gledamo filmove. Najmanje ove nedelje nema posla.

zemljanin zemljanin 13:55 21.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

alselone
i sada kao da smo malo progledali, mada je to i dalje daleko od normalnog, samo nije onako kritično.


mariopan mariopan 14:17 21.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Ja ću sačekati utorak ujtru pa ću da vadim krv, da vidimo da li se sprema nešto.

Nemoj da se opustite ni ako rezultati ne pokažu "da se sprema nešto" nego se sve vreme ponašajte kao da je to "nešto" već tu (pu, pu, pu) jer boljka je zaebana, kažu da jačina udara varira, pusti na kratko pa udari opet.
Nego sve radite kao da ste ozbiljno bolesni, jer jeste, i ako vam je trenutno dobro.

Za tatu može da bude i da nije uhvatio virus, pa džabe brineš, ali i ako jeste, i to se leči dosta uspesno i kod starih. Evo naša rođaka, u staračkom domu u zr, imala je kovid i izlečila se uspešno a skoro joj je 90 godina.

Imaju lekove, izgleda da su prokljuvili šta treba da rade da spreče najgori oblik bolesti pa je izlečenje izvesno i za stare.

Svima vama sve najbolje.
alselone alselone 14:23 21.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Nemoj da se opustite ni ako rezultati ne pokažu "da se sprema nešto" nego se sve vreme ponašajte kao da je to "nešto" već tu (pu, pu, pu) jer boljka je zaebana, kažu da jačina udara varira, pusti na kratko pa udari opet.


Jasno, jasno. Bukvalno ne mrdamo iz kreveta najmanje do kraja sledećeg vikenda a iz kuće propisanih 2 nedelje. Kuvamo supe, čajeve, voće, vitamini, a evo i sunce je izašlo, tako da sam sa bebom malopre napravio 15 minuta u krug po ulici ispred kuće po suncu, čisto da malo udahnemo vazduha i da se razgrnemo od ležanja.

Imaju lekove, izgleda da su prokljuvili šta treba da rade da spreče najgori oblik bolesti pa je izlečenje izvesno i za stare.

Deluje da je tako. Moja sestra je farmaceut pa se i sa njom konsultujemo malo oko čajeva, vitamina i tako to, pošto nikakvih lekova nismo dobili. Za sada pijemo neku mešavinu od Instituta Josif Pančić za iskašljavanje, da nam se ne nakoti nešto u sektretu, i onu klasika, kamilica, lipa, majčina dušica. Nana u međuvremenu.

Ako je vrabac ovde - nešto se ložim da mi sledeći stepen planinarenja bude skupljanje lekovitog bilja. Imaš li iskustva na tu temu?
mariopan mariopan 14:52 21.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Imaš li iskustva na tu temu?

Nemam, osim zove, kamilice i nane od svega drugog zazirem da sama skupljam jer sam svesna da mi je znanje tanko za taj posao. Zato kuoujem takve čajeve u apoteci, njih pravi "Josif Pančić" pa ne brinem.
Neke biljke treba dobro poznavati da bi se dobilo ono najbolje od njih, i znati meru, ali ovo što znam sigurno to je da zova dobro radi za kašalj i pluća.

Sad kad procveta trebalo bi obavezno da svi napravimo sok od zove za celu godinu u da cevčimo koliko mozemo, bili zdravi ili ne. Slutim da ovo neće brzo da nas pusti pa će biti najvažnije da se nos i bronhije čiste od sekreta da u pluća ništa ne dospe spolja, a ako se u plućima stvori sekret onda će ga zova isterati, iskašljaće se lakše.

Meni je pomagao oko kašlja neki sirup od norveškog lišaja, dosta skup ali velika flašica pa duže traje, ali isto to radi i zova. Bereš u toku cvetanja, van puteva, negde gde je čisto i gde nije bilo saobraćaja da nalepi teške metale i smog od guma. A sirup se lako pravi, ako treba recept javiću kad krene sezona.
milisav68 milisav68 16:28 21.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

alselone
za iskašljavanje, da nam se ne nakoti nešto u sektretu, i onu klasika, kamilica, lipa, majčina dušica. Nana u međuvremenu.

Gurajte i med, on topi tu sluz (a ako možeš da nađeš i guščju mast).

Držte se.
alselone alselone 16:59 21.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Gurajte i med

Da, rokamo bagrem od drugovog druga, i to je OK, ali mi nestade onog od kadulje sa vrha Zelengore. Taj kontam da sam ubiva koronu.

guščju mast)

Ne mogu posle onog videa, ne moguuuuu.
alselone alselone 17:00 21.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Meni je pomagao oko kašlja neki sirup od norveškog lišaja, dosta skup ali velika flašica pa duže traje, ali isto to radi i zova. Bereš u toku cvetanja, van puteva, negde gde je čisto i gde nije bilo saobraćaja da nalepi teške metale i smog od guma. A sirup se lako pravi, ako treba recept javiću kad krene sezona.



A i slanine valja za pluća.

Super ti je ideja za bazgu, kako kažu dođoši, od toga može da se krene.
NNN NNN 21:50 21.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Ona je na nekoj terapiji imunosupresivima, tako da je rizična grupa, pa su je ubacili preko reda u kovid ambulantu, nema ovde telefonski, i hvala bogu sve je u redu, nema ništa na plućima.
Držite se!
Nadam se da ćeš sutra da se javiš sa boljim vestima (da te ne gnjavim na PP ).
seljak.73 seljak.73 23:06 21.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Ja ću sačekati utorak ujtru pa ću da vadim krv, da vidimo da li se sprema nešto

Svako ima neki savet. Ono što sam čuo od dosta ljudi da se ne sme čekati.

Nisam zalazio ovoliko daleko na blog pa nisam video da si zakačio koronu. Drži se i ipak proveri što pre možeš.
Atomski mrav Atomski mrav 09:57 22.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Za sada pijemo neku mešavinu od Instituta Josif Pančić za iskašljavanje, da nam se ne nakoti nešto u sektretu, i onu klasika, kamilica, lipa, majčina dušica. Nana u međuvremenu.


Preporučio bih čaj od đumbira, mi ga u porodici zovemo čarobnim napitkom.

Drž' te se!
alselone alselone 19:08 22.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Nadam se da ćeš sutra da se javiš sa boljim vestima (da te ne gnjavim na PP ).


Delimično, Mazi Mazi, japanska beba* zaglavila upalu pluća. Bili smo danas prvo u kovid ambulanti a posle i u kovid delu dečije bolnice, snimalo je i rendgenom i potvrdilo. A imala je bogme i solidnu temperaturu noćas.

Ali, em su doktorice rekle da nije strašno, em je jako lepo odreagovala na prvu dozu antibiotika, tako da je evo trči u peleni po kući, konačno je došla sebi.

Ja zezam ženu da je njoj najteže zato što je najdeblja (onako kao mali mišelin), pošto se pokazalo da korona teše pada debljim osobama.

Nama ostalima deluje da je najteže iza, ali sam pričao sa doktoricom i sa sestrom, pa kažu da do sedmog dana mora jako strogo jer sedmog dana zna da bude rapidno pogoršanje. Veoma podmuklo.

Morao bih da kažem za dnevnik ovom prilikom da sam jako oduševljen ponašanjem osoblja u dečijoj bolnici. Veoma posvećeno, požrtvovano, blago, profesionalno, sve bukvalno kako treba pa i preko. Zaista, zaista sam zahvalan i oduševljen.

*japanska beba zato što je kao jako mala imala neku uzrečicu ", "jagi" ili "bajagi" što je meni zvučalo kao neko japansko prezime. Japanski režiser Bajagi. I onda je postala Mazi Mazi japanska beba.
Spiridon Spiridon 19:14 22.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

japanska beba zato što je kao jako mala imala neku uzrečicu ", "jagi" ili "bajagi" što je meni zvučalo kao neko japansko prezime. Japanski režiser Bajagi. I onda je postala Mazi Mazi japanska beba.



haklberi_tom haklberi_tom 19:18 22.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

seljak.73
Ja ću sačekati utorak ujtru pa ću da vadim krv, da vidimo da li se sprema nešto

Svako ima neki savet. Ono što sam čuo od dosta ljudi da se ne sme čekati.

Nisam zalazio ovoliko daleko na blog pa nisam video da si zakačio koronu. Drži se i ipak proveri što pre možeš.

Čekaj!
Zašto si se ti prerušio?!
Spiridon Spiridon 19:21 22.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Morao bih da kažem za dnevnik ovom prilikom da sam jako oduševljen ponašanjem osoblja u dečijoj bolnici. Veoma posvećeno, požrtvovano, blago, profesionalno, sve bukvalno kako treba pa i preko. Zaista, zaista sam zahvalan i oduševljen.


Uvek je lepo pohvaliti nečiji trud i rad. Danas svima nesto smeta, svi su nezadovoljni, maliciozni. Ponasaju se kao da su oni jedini bezgresni.

Alse, puno hvala na javljanju. Mislimo na vas i ljubi nam to japansko luče.
alselone alselone 19:32 22.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Uvek je lepo pohvaliti nečiji trud i rad. Danas svima nesto smeta, svi su nezadovoljni, maliciozni. Ponasaju se kao da su oni jedini bezgresni.


Ne znam da li bih bolju uslugu očekivao i da smo, ne znam, na Mejo klinici, majkemi. Renovirana bolnica, sve lepo unutra, osoblje vrhunski ljubazno, sposobno, ali što je najvažniju u odnosu sa decom blago. E, da, i imaju vremena da razgovaraju sa tobom. Nekada bi te lekar ćuteti pregledao, ništa ti ne bi rekao, napisao bi švakopisom recept i otišao. Ne, sve lepo i polako su nam objasnili, i naglasili da rade 24 sata i da ako primetimo pogoršanje dođemo direktno tu.

I tu joj izade krv, snime je, snime joj periferni kiseonik, temperaturu i sve po redu, i ostanemo sami jedno 45 minuta u jednoj sobi dok smo čekali rezultate. A na centralnom razglasu ide radio 021 koji pušta samo Balaševića. Malo tužna scena kada se sve uzme.
mirelarado mirelarado 20:14 22.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Držite se, Alseloneovi!

Za Mazi Mazi
zilikaka zilikaka 20:38 22.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Samo hrabro, Vjeternik, biće to sve dobro.
Čuvajte se i mazite.
alselone alselone 21:08 22.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Pozdravlja vas Mazi Mazi što ne voli granice.
mirelarado mirelarado 21:18 22.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Pozdravlja vas Mazi Mazi što ne voli granice.



Milan Novković Milan Novković 21:47 22.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

alselone
Pozdravlja vas Mazi Mazi što ne voli granice.

Alse, držtese.

Vi ste mladi i brzo će proći, ali je zezalica manje poznata pa je ne treba potcenjivati ni na koji način
razmisljam razmisljam 23:41 22.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Само да пријавим да помно пратим кризну ситуацију код Алселоновића и да, наравно, здушно навијам да се што пре, што безболније и што потпуније поопорављају.

Љубац за Мази Мази.
Atomski mrav Atomski mrav 11:27 23.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Ne znam da li bih bolju uslugu očekivao i da smo, ne znam, na Mejo klinici, majkemi. Renovirana bolnica, sve lepo unutra, osoblje vrhunski ljubazno, sposobno, ali što je najvažniju u odnosu sa decom blago. E, da, i imaju vremena da razgovaraju sa tobom. Nekada bi te lekar ćuteti pregledao, ništa ti ne bi rekao, napisao bi švakopisom recept i otišao. Ne, sve lepo i polako su nam objasnili, i naglasili da rade 24 sata i da ako primetimo pogoršanje dođemo direktno tu.


Ček', to je dečija bolnica preko puta Poliklinike? Imaju posebno Covid odeljenje?
Drago mi je da je tako i da je bar jedan deo te bolnice renoviran a posebno zbog osoblja. Moja ćerka je bila tamo pre dve i po godine, osoblje je samo pričalo o tome kako će da pali za Nemačkua non-stop su kasnili sa terapijama, glavna sestra odeljenja ih je postrojavala svakog jutra ali džaba. Ja sam ih gledao i mislio - "aha, baš ćete tako u Nemačkoj moći svakih pola sata sa kafom i cigaretom na terasu...".
seljak.73 seljak.73 11:35 23.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

haklberi_tom
Čekaj!
Zašto si se ti prerušio?!

Neko je bio ljut što mu se citiraju njegovi komentari u kojima se pokazuju dvostruki aršini koje ima.
seljak.73 seljak.73 11:36 23.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Pozdravlja vas Mazi Mazi što ne voli granice.



alselone alselone 12:09 23.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

Ček', to je dečija bolnica preko puta Poliklinike? Imaju posebno Covid odeljenje?


Jeste, baš to.
alselone alselone 12:10 23.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

seljak.73




Buk-val-no.
alselone alselone 12:14 23.02.2021

Re: Iiiiiiiiiiiiii zakačili koronu

razmisljam


Milan Novković



Hvala škvadro.
freehand freehand 20:42 20.02.2021

Nego

... jel video neko Šmua?
Tek svaki drugi komentar na ovom odvratnom mestu je njegov, pa sam se malo zabrinuo?!
Da nije kao iskren čovek (cca 90%) ipak odlučio da napusti mesto koje mu se gadi zbog ljudi i mesta samog koje neće da banuje kad on vrisne MODERACCIIIJJOOOO pa se samosplaiO?
haklberi_tom haklberi_tom 21:25 20.02.2021

Re: Nego

freehand
... jel video neko Šmua?
Tek svaki drugi komentar na ovom odvratnom mestu je njegov, pa sam se malo zabrinuo?!
Da nije kao iskren čovek (cca 90%) ipak odlučio da napusti mesto koje mu se gadi zbog ljudi i mesta samog koje neće da banuje kad on vrisne MODERACCIIIJJOOOO pa se samosplaiO?

Jedan je Šmuu!
niccolo niccolo 22:52 20.02.2021

Re: Nego

Jedan je Šmuu!

Ćuti, dobro je, zamisli da ih je dvojica.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:00 20.02.2021

Re: Nego

niccolo
Jedan je Šmuu!

Ćuti, dobro je, zamisli da ih je dvojica.



Morali bismo da pređemo na miševe sa dva točkića.
shmoo shmoo 01:18 21.02.2021

Re: Nego

freehand
... jel video neko Šmua?
Tek svaki drugi komentar na ovom odvratnom mestu je njegov, pa sam se malo zabrinuo?!
Da nije kao iskren čovek (cca 90%) ipak odlučio da napusti mesto koje mu se gadi zbog ljudi i mesta samog koje neće da banuje kad on vrisne MODERACCIIIJJOOOO pa se samosplaiO?



Сећам се како је једаред патер фамилијас Кркар, који је у то време волео да се потписује и као корисничко име 1 користећи тај ник наизменично са извесним Кросом, написао потпуно истоветан овакав коментар као што је овај твој овде о неком Таси Дебелом после чега је Таса Дебели нестао по први пут са Блога Б92. Затим су се та Тасина нестајања поновила још два пута све док Таса није избледео сасвим у измаглици сећања на страницама Блога Б92.

Али се одлично сећам како је ишчезавање Тасе започело - Кркишиним коментаром који истоветан овом твом коментару као да си преписивао од патера фамилијаса.

Надам се само да сада овај твој коментар неће имати исти такав епилог, то јест неће започети ишчезавање сиротог Шмуа са Блога Б92 све до његовог потпуног избељивања као да га никада овде није ни било, као да је варикином обрисан.

Шта га знам. Може да бидне, не мора да значи.

Ипак си ти моћан човек са великим угледом на Блогу Б92 и јаким везама тамо где треба.

Бојим се.

Докторе Фри, да ли ћу сањати?




П.С. - Него, видим да си писао овај коментар док је трајала "Дара из Јасеновца" на РТС 1,

Ниси гледао филм?

Ја јесам.

shmoo shmoo 01:22 21.02.2021

Re: Nego

niccolo
Jedan je Šmuu!

Ćuti, dobro je, zamisli da ih je dvojica.






Па има поприлично материјала да би могла двојица да се направе.

Али се одустало одмах у старту. К'о веле, боље стави мало више на тог једног па да буде квалитетно него да добијемо нека два џгољава. Јебеш онда квантитет кад нема квалитета.

petargli petargli 01:35 21.02.2021

Re: Nego

freehand



shmoo shmoo 02:50 21.02.2021

Re: Nego

freehand



Па чекај, бре, ти си се питао где сам.

... jel video neko Šmua?


И ја к'о велим, само да ти се јавим да не бринеш.

Шта ти је сада, што се љутиш?

Па јавио сам ти се.

shmoo shmoo 02:54 21.02.2021

Re: Nego

petargli
freehand



Ekatarina Velika - Ti si sav moj bol







Не, не, то моје са Фрихендом, то ти је више онако као из филма Балкан Експрес, знаш оно када Бора Тодоровић пева Оливери Марковић:

"Ти си бооол срца мооог... Шалим се госпођо, шалим се..."


niccolo niccolo 09:06 21.02.2021

Re: Nego

Али се одустало одмах у старту. К'о веле, боље стави мало више на тог једног па да буде квалитетно него да добијемо нека два џгољава. Јебеш онда квантитет кад нема квалитета.

To svakako.
haklberi_tom haklberi_tom 17:44 21.02.2021

Re: Nego

shmoo
freehand
... jel video neko Šmua?
Tek svaki drugi komentar na ovom odvratnom mestu je njegov, pa sam se malo zabrinuo?!
Da nije kao iskren čovek (cca 90%) ipak odlučio da napusti mesto koje mu se gadi zbog ljudi i mesta samog koje neće da banuje kad on vrisne MODERACCIIIJJOOOO pa se samosplaiO?



Сећам се како је једаред патер фамилијас Кркар, који је у то време волео да се потписује и као корисничко име 1 користећи тај ник наизменично са извесним Кросом, написао потпуно истоветан овакав коментар као што је овај твој овде о неком Таси Дебелом после чега је Таса Дебели нестао по први пут са Блога Б92. Затим су се та Тасина нестајања поновила још два пута све док Таса није избледео сасвим у измаглици сећања на страницама Блога Б92.

Али се одлично сећам како је ишчезавање Тасе започело - Кркишиним коментаром који истоветан овом твом коментару као да си преписивао од патера фамилијаса.

Надам се само да сада овај твој коментар неће имати исти такав епилог, то јест неће започети ишчезавање сиротог Шмуа са Блога Б92 све до његовог потпуног избељивања као да га никада овде није ни било, као да је варикином обрисан.

Шта га знам. Може да бидне, не мора да значи.

Ипак си ти моћан човек са великим угледом на Блогу Б92 и јаким везама тамо где треба.

Бојим се.

Докторе Фри, да ли ћу сањати?




П.С. - Него, видим да си писао овај коментар док је трајала "Дара из Јасеновца" на РТС 1,

Ниси гледао филм?

Ја јесам.


Čekaj!
Pa zašto se Tasa Debeli ne vrati?
To je bio bloger štogod.
haklberi_tom haklberi_tom 18:26 23.02.2021

Re: Nego

srdjan.pajic
niccolo
Jedan je Šmuu!

Ćuti, dobro je, zamisli da ih je dvojica.



Morali bismo da pređemo na miševe sa dva točkića.

Ma jok!
Klikneš na točkić i onda ti točkić više (i) nije potreban.
Otpustiš točkić i miša blago povućeš ka sebi - i Šmuuov komentar je savladan očas.
solo solo 13:45 21.02.2021

БАЈА





magnus magnus 18:07 21.02.2021

autošovinizam

autošovinizam jednog slovenca
freehand freehand 18:23 21.02.2021

Re: autošovinizam

magnus
autošovinizam jednog slovenca

Da ga nisi pomešao sa velikim srpskim vitezom i ponosnim patriotom tetka Borom Čorbom?
magnus magnus 19:28 21.02.2021

Re: autošovinizam

O Boze dragi, kakav mufljuz treba neko da bude
težak mufljuz
magnus magnus 19:38 21.02.2021

Re: autošovinizam

freehand
magnus
autošovinizam jednog slovenca

Da ga nisi pomešao sa velikim srpskim vitezom i ponosnim patriotom tetka Borom Čorbom?
nisam. napokon su obojica sunarodnjaci
angie01 angie01 20:29 21.02.2021

Re: autošovinizam

težak mufljuz

dobro da si barem svestan sebe.

..a inace, od retkih prisutnih, na skoro pa sahrani u ilegali, bio je i gradonacelnik Ljubljane.
gvozden1 gvozden1 21:01 21.02.2021

Re: autošovinizam

bio je i gradonacelnik Ljubljane.

A što je on bitan?
Pitam ozbiljno.
angie01 angie01 21:40 21.02.2021

Re: autošovinizam

Pitam ozbiljno.


pa vidi od cega je poceo ovaj niz.
magnus magnus 22:42 21.02.2021

Re: autošovinizam

angie01
težak mufljuz

dobro da si barem svestan sebe.


.što i vama ,želimo.. nego nije li vaša milost rekla da je ovdje mjesto za Deridovsko iščitavanje lika i djela pokopanog
stvar je u tome, sto se mere zabrane okupljanja propisuju da bi se zaustavilo sirenje virusa i tako zastitili gradjani,...taj neko sto ne brine o sebi, ugrozava i druge, o tome se radi- ako mozes da razumes.

i onda red vaših slikica gdje donose sveće i pale medeke (il obratno) po bivšim palankama bivše države , epidemiološke mjere i to




SZO upozorava od pocetka, da se ovaj virus- ili sta god da je-neverovatno lako prenosi i da bi mere trebalo da su rigorozne i da se postuju, ako ne zbog sebe, onda zbog drugih,...ovako neodgovorni skupovi su ugrozili monogo vise ljudi od onih prisutnih, znaci, eventualni prenosioci su opasni za sve sa kojima su bili u kontaktu,...a od zaraze je ustanovljena velika smrtnost- sta onda nije jasno, i u koju kategoriju bi se racunali stavovi onih koji nerazumno brane ovakvu vrhunsku neodgovornost i jos vredjaju one koji na nju ukazuju.

..i posle kada ispadne sranje- onda su nam drugi krivi.



Pogledaj Filipov blog o Amfilohiji gdje je on postao neku kokainomanku skribomanku a i vaša milost pridonjela je isto tekstom neke tetke koja je vrtila priču babe latinke ( ne sećam se više kako se zvala ) i taman kad čeljeda poželi da liči na vas po onoj "drag mi je pokojni Platon al mi je draža živa istina (dobro u vašem slučaju subjektivna ) ti me spopade da sam mufljuz , pokojnika tek pokopali ( sohranjuje se ipak sa popom. tako da mi je žao mučenika )


freehand freehand 22:45 21.02.2021

Re: autošovinizam

magnus
freehand
magnus
autošovinizam jednog slovenca

Da ga nisi pomešao sa velikim srpskim vitezom i ponosnim patriotom tetka Borom Čorbom?
nisam. napokon su obojica sunarodnjaci

Mislim da oni nikad nisu bili sunarodnjaci, s tim što je Balašević uvek bio iskren, a i pričajući viceve bio je iskren i nikad nije pokušao da uvredi. Čak i kad je bio patetičan nije bio ljigav.
Za razliku od babe sa kokardom, antiratnog aktiviste, Miloševićevog, Koštuničinmog i VUčićevog obožavaoca, velikosrbina što prezire bečke konjušare i babe iz Lajbaha.
angie01 angie01 23:15 21.02.2021

Re: autošovinizam

magnus


ti kao ovi sns strelci sto se javljaju u Utisak-izrecitujes svoju destruktivnu mantru, kao sto vec rekoh, podmetnes kukavicije jaje i to je to.

pogresnog si filozofa upotrebio za metaforu, jer po Deridi, svako prenaglaseno ispoljavanje ne iskazuje moralne vrednosti, a ti upravo insistiras da opljunes po Djoletu kako god....evo sad si se setio i okupljanja:)- sa cime se slazem, al koliko sam videla na snimcima, ljudi barem nose maske i ne lepe se jedan za drugog,...ono sto si Amfilohija pomenuo, Latinku, sta te ja znam nesto kod Filipa, pojma nemam o cemu pricas, mrzi me da sada to trazim, ne znam ni cemu-svakako sam nesto lose i strasno.
magnus magnus 23:49 21.02.2021

Re: autošovinizam

jer po Deridi
stvarnost je što ti je kurcu čeif ,a ne što je zbilja

mrzi me da sada to trazim,
pa kvotovo sam tvoje citate.
svašta al nisam sps/ldp klon
nego što po blaženopočivšem može da se opljune
a o "računajte na nas" , ne može
mrzilo bi me da ti pišem neku ozbiljniju analizu đoleta , al imo je čovjek neizmjerno veliki talnt , tu sposobnost da verbalizira depresju i separacionu anksioznist , zato su se mnogi učitavali, izricao je njihovo neizrecivo
ali to ne umnjuje činjenicu da je to poprilično "monetarizirao" kroz privilegije i pare u onom sistemu i kroz "šire tržište u "ovom" . recimo da je "srpska mediska politika" bila kao hr,on bi se ponašao kao Arsen,trumpeto bi u horu. Ovako malo hraćneš "po svojima" pa odeš po regionu pokupiti "lemoznu" za hrabrost. Recimo hrvatska mediska priopčila su blokirala komentare , time se pere fašizam , kao eto mi "štujemo" normalne.... al dobro , "ispoštovao " sam "Mimohod " na tvom blogo , a ti bi generalno da šutim?

,
freehand freehand 00:02 22.02.2021

Re: autošovinizam

Ovako malo hraćneš "po svojima"

Kad je on to Balašević "hracnuo po svojima"? Time što je govorio protiv Miloševića i ovog zla današnjeg tamo gde mora da pokaže pasoš? Trebalo je da hvali zlo da bi u tvom i u oku pravovernih patriota ostao "naš"? Da je lagao bio bi miliji bogu našem pravoslavnom, kleru i stadu?
I jel onda i Amfilohije "hracnuo po svojima" ili za njega ne važi isti aršin?
zemljanin zemljanin 00:28 22.02.2021

Re: autošovinizam

'racunajte na nas' je u dobu, kada je objavljena, oslikavala vecinsko stanje/dozivljaj jugoslovenskog drustva ... moze da se relativizuje ali to je tada bilo tako ...




naravno, danas, oni koji su tu pesmu pevusili, vecinom imaju kolektivnu amneziju jer su to radili pod pritiskom komesara, Golog Otoka, streljanja i gulaga ... inace ne bi nikada

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana