Gost autor| Ljubav

San

natasa_tasic_10 RSS / 04.03.2021. u 23:01

 

 Man-in-White-Suit-Pencil-v2.jpg

Oprosti,rekao joj je.

Nije se sećala zbog čega, samo ga je pogledala, ni tužno ni srećno. I suze je zadržala, i dah je zaustavila i srce je utihnulo.

Sve je nestalo. Stajao je on nasuprot nje, sa rukama u džepovima, nasmejan. Šutnuo je neki kamenčić, spustio je pogled. Izvukao je ruku iz džepa. Namestio je  šešir. 

Oprosti što nisam bio tu, što sam  želeo da pobegnem od onoga što sam zaista želeo.

Samo ga je gledala.

Dah je zaustavila, srce je smirila, tiho je udahnula, nije ni trepnula.

Idi, tiho je rekla. Idi da mogu da udahnem, idi jer dok si tu, moje srce ne kuca zbog mene, zbog toga  samo odlazi.

I trepnula je. Na vreo asfalt je pala ta kap. 

Kap teška kao  sam život.

Samo idi. 

 

Odbacio je cigaretu i pružio ruke da je zagrli. Ona se izmakla. Kroz koprenu guste riđe kose blesnuli su zeleni smaragdi njenih očiju. Nije mogla da podnese da je sad dodirne. Ako je dodirne raspašće se tu pred njegovim očima. "Idi" dahnula je i pogledala ga u oči. Nije poslušao. Zagrlio je čvrsto, toplo i nežno, tačno onako kako baš sada nije smeo. Onako kako je silno želela i isto toliko strepela jer je znala da će je to slomiti.

Njeno vitko telo savršeno je utonulo u njegovo, bili su dve polovine iste savršene celine.
Prodisala je.
Kako će disati kad on ode?
To, na kraju, nije ni važno.

Hvala divnoj blogerki Mariopan na nastavku price.

 

 

 



Komentari (177)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

benedykt benedykt 00:06 09.03.2021

Re: off-topic

A smeshan si mi, onoliko


Nadam se da primećuješ koliko je na primer samo ta mucava rečenica potpuno nebulozno napisana, da zaista ne može gluplje i nebuloznije. Izvini zaista, a šta traži tu i šta na kraju krajeva predstavlja to ”onoliko”, umeš li makar samom sebi da objasniš a kamoli bilo kome drugom?!
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:06 09.03.2021

Re: off-topic

cane.srbljanovic
A, ako pak stvari opet krenu nizbrdo, u pravcu koji slutiš, latiću se ja opet govornice, i dolovanja na terenu, nije problem, jer život je stalna borba između dobra i zla, večito pregalaštvo da se iza sebe ostavi bolji svet, i tako dalje i tako dalje.


Ne, ozbiljno.. Zajebavash se, jel da?
:))))))))))))


Ostaviću te da izgoriš u toj nedoumici, dragi cane.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 00:09 09.03.2021

Re: off-topic

srdjan.pajic
cane.srbljanovic
A, ako pak stvari opet krenu nizbrdo, u pravcu koji slutiš, latiću se ja opet govornice, i dolovanja na terenu, nije problem, jer život je stalna borba između dobra i zla, večito pregalaštvo da se iza sebe ostavi bolji svet, i tako dalje i tako dalje.


Ne, ozbiljno.. Zajebavash se, jel da?
:))))))))))))


Ostaviću te da izgoriš u toj nedoumici, dragi cane.


Ma shalim se Srle, znam da si ozbiljan.
I evo josh uvek se smejem.
Mislim se da li da pokazem zeni, da se i ona malo oraspolozi.
benedykt benedykt 00:24 09.03.2021

Re: off-topic


A ovo što mi drug nepismeni.praziluk.cane spočitava je skroz nekoretno, jer je, do pada Orangutana, i još par meseci posle, u kojim je pokušan čak i manji državni udar od strane ovih Q-onanona i plavih fugata, ovde na blogu izgledalo kao da svi žive u mom komšiluku, dobro, ne bukvalno ovde, jer je ovo jedan fin liberalan kraj sa pogledom na Stenovite planine, u kome je norma da imaš dasku u dvorištu na kojoj piše da smo svi manjeviše isti i da i black live matters ponekad, i druge parole iz te naše kulturmarksističke riznice, nego ovi malo dalje, u pravcu surove Trampolendije ukrašene naftnim bušotinama i kristal met laboratorijama bez licence, gde se gleda samo Fox, i ništa osim Foksa, i da svi sve znaju bolje od mene u smislu šta i kako, i šta će biti posle i za koga treba da glasam.

Nažalost, došao sam prekasno da bih učestvovao u priči oko izbora, Riđolinija i svega što se dešavalo do trenutka upada one rulje u Kapitol. Mogu da zamislim na šta je to ličilo a posebno jer je u zemlji Srbiji propaganda Царь-Батюшке radila 24/7, uz naravno sve one prateće Dominion & Sidney Release the Kraken Powell ludorije oko ”krađe” izbora. Ne znam, iskreno rečeno sam zabrinut ka blago uplašen, jer se GOP pretvorio u ispostavu QAnon-a i pripadajući kult ličnosti, sa sve onom potpuno idiotskom zlatnom statuom Riđolinija koja se pojavila na CPAC-u pre nekoliko dana.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:26 09.03.2021

Re: off-topic

cane.srbljanovic
srdjan.pajic
cane.srbljanovic
A, ako pak stvari opet krenu nizbrdo, u pravcu koji slutiš, latiću se ja opet govornice, i dolovanja na terenu, nije problem, jer život je stalna borba između dobra i zla, večito pregalaštvo da se iza sebe ostavi bolji svet, i tako dalje i tako dalje.


Ne, ozbiljno.. Zajebavash se, jel da?
:))))))))))))


Ostaviću te da izgoriš u toj nedoumici, dragi cane.


Ma shalim se Srle, znam da si ozbiljan.
I evo josh uvek se smejem.
Mislim se da li da pokazem zeni, da se i ona malo oraspolozi.


U susednom Teksasu, uslovno rečeno susednom jer nas deli samo jedno parčence Oklahome, kad je udario onaj minus pre neku nedelju pa im se zamrzle elektrane jer ih nisu obezbedili kako treba (poređenja radi, to je minus na kom moja ćerka i sva druga deca idu u školu u kratkim rukavima jer im je vruće, i nema te sile da ih natera da obuku majicu sa dugim rukavima, a kamoli i nekakav džemper). Dakle, kaže mi bivši kolega iz ovdašnje firme koji živi u Dalasu već petnaesatk godina, u celom kraju popucale svima cevi za vodu, jer se niko nije setio da ostavi par slavina da malo kaplju, da se cevi na tom blagom minusu ne zamrznu. Na Foksu im niko o tome nije pričao, boleo ih đoka za stado, a gugla se sami nisu setili.

Mislim, kad jednom dođe do konačnog obračuna između Levih i Desnih, i Teksašani krenu na nas da nas istrebe, moraće stvarno da porade na osnovnim veštinama preživljavanja, inače će svi da se zaglave na prvom prevoju, kao vlak u snijegu, moraćemo da se organizujemo da idemo da ih spašavamo.


cane.srbljanovic cane.srbljanovic 00:38 09.03.2021

Re: off-topic

Mislim, kad jednom dođe do konačnog obračuna između Levih i Desnih, i Teksašani krenu na nas da nas istrebe, moraće stvarno da porade na osnovnim veštinama preživljavanja, inače će svi da se zaglave na prvom prevoju, kao vlak u snijegu, moraćemo da se organizujemo da idemo da ih spašavamo.


Srle, pa nije valjda dotle doshlo!?
Da se trebite i istrebljujete?
Ajte molim vas g'sn Pajicu, malo ste se zaneli mozda.
Ja se u te "levo-desno" americhke smicalice i mrdalice ne upushtam mnogo. Izuchavam, zato shto je interesantno i zabavno, ali ne kladim se na te trke (u stvari kladim se - ali non-discriminative). Mozda vas je ta izolacija u boulderu (okolini) uchinila malo previshe militantnim? Oce to u choveku paranoju da izazove.
Koliko sam chuo.
A i teksas mi nije iz oka ispao. Ne znam shto se ti tako potresash.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 00:40 09.03.2021

Re: off-topic

benedykt

A ovo što mi drug nepismeni.praziluk.cane spočitava je skroz nekoretno, jer je, do pada Orangutana, i još par meseci posle, u kojim je pokušan čak i manji državni udar od strane ovih Q-onanona i plavih fugata, ovde na blogu izgledalo kao da svi žive u mom komšiluku, dobro, ne bukvalno ovde, jer je ovo jedan fin liberalan kraj sa pogledom na Stenovite planine, u kome je norma da imaš dasku u dvorištu na kojoj piše da smo svi manjeviše isti i da i black live matters ponekad, i druge parole iz te naše kulturmarksističke riznice, nego ovi malo dalje, u pravcu surove Trampolendije ukrašene naftnim bušotinama i kristal met laboratorijama bez licence, gde se gleda samo Fox, i ništa osim Foksa, i da svi sve znaju bolje od mene u smislu šta i kako, i šta će biti posle i za koga treba da glasam.

Nažalost, došao sam prekasno da bih učestvovao u priči oko izbora, Riđolinija i svega što se dešavalo do trenutka upada one rulje u Kapitol. Mogu da zamislim na šta je to ličilo a posebno jer je u zemlji Srbiji propaganda Царь-Батюшке radila 24/7, uz naravno sve one prateće Dominion & Sidney Release the Kraken Powell ludorije oko ”krađe” izbora. Ne znam, iskreno rečeno sam zabrinut ka blago uplašen, jer se GOP pretvorio u ispostavu QAnon-a i pripadajući kult ličnosti, sa sve onom potpuno idiotskom zlatnom statuom Riđolinija koja se pojavila na CPAC-u pre nekoliko dana.


Mogu samo da zamislim koji ce urnebes da bude kad otkrijesh sushi i "in'n out".
Ajde idi probaj, pa javi - da se use*emo od smeja.

Ne ljuti se, smeshni ste mi tako kad krijete opanke galamom.

Vidim znash rechi, mnogo rechi, i stranih i nashkih. Samo josh da ih pravilno rasporedish, i bice skoro pa ok.
Ako si ovde da vezbas - to razumem, ali vezbaj na nekom drugom topic-u, pa kad mislish da si savladao - svrati i videcemo. OK? Fair enough?
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 01:03 09.03.2021

Re: off-topic

A ovo što mi drug nepismeni.praziluk.cane spočitava je skroz nekoretno, jer je, do pada Orangutana, i još par meseci posle, u kojim je pokušan čak i manji državni udar od strane ovih Q-onanona i plavih fugata, ovde na blogu izgledalo kao da svi žive u mom komšiluku, dobro, ne bukvalno ovde, jer je ovo jedan fin liberalan kraj sa pogledom na Stenovite planine, u kome je norma da imaš dasku u dvorištu na kojoj piše da smo svi manjeviše isti i da i black live matters ponekad, i druge parole iz te naše kulturmarksističke riznice, nego ovi malo dalje, u pravcu surove Trampolendije ukrašene naftnim bušotinama i kristal met laboratorijama bez licence, gde se gleda samo Fox, i ništa osim Foksa, i da svi sve znaju bolje od mene u smislu šta i kako, i šta će biti posle i za koga treba da glasam.


E, Srle... ti kapirash da je Benedyct stariji maloletnik, jel da?
Koliko je ok da se kurchish pred decom a josh vishe - da im punish glavu tom tvojom seljobersko-malogradjanskom papazjanijom?
Zaista, mator si chovek - 50 i neshto... malo odgovornosti nije na odmet.
Nije fer.
Te tvoje opancharsko-pastirske lamente chuvaj u toj kolibi u kojoj si zaglavio - nemoj decu da trujesh tvojim banalnim, prostim, alavim, seljoberskim otrovom.
Smanji dozivljaj Srle. Bice ti krivo posle. Kad ukapirash.

Sumnjam da cesh ovo prihvatiti. Ni ja ne bih. Ali ja nisam ti.
Chuvaj te svoje brabonjke za sebe i tamo u toj divljini.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:28 09.03.2021

Re: off-topic

Srle, pa nije valjda dotle doshlo!?
Da se trebite i istrebljujete?


Ma jok, ali se ipak malo brinem za njih.

Mi (Kolorado) smo hteli da im pomognemo kad je zagustelo dole (kod nas je par noći bilo -25 dole u ravnici, u planini bogtepita koliko, ali je sve radilo normalno), ali su rekli ne može, nešto u vezi sa tim kako im je sistem ustrojen, kao ostrvo koliko sam razumeo. Ja pitao tog mog drugara jel treba da im šaljem propan peć i par boca, jer je to prvo nestalo u radnjama, ali sam zaboravio da je ovaj, za razliku od mene, dođoša, born and raised u Koloradu, i imao je sve spremno, i slavine odvrnute i sprinklere winter-izovane, ne znam samo zašto nije posavetovao i manje iskusne komšije.

benedykt benedykt 01:34 09.03.2021

Re: off-topic

srdjan.pajic

A čija si ti reinkarnacija, benedikte, ne mogu da provalim, ali mi stil pisanja deluje poznato? Dobro, nije bitno ako je tajna.



Davno beše ta prva reinkarnacija, odnosno ima tome jedno deset godina kako sam se ”upokojio”, tako da čisto sumnjam da bi sad mogao da povežeš moj tadašnji nadimak i pripadajuće mu komentare. U svakom slučaju, koristim ovu priliku da ti pred svima kažem nešto kao... Jeste kriv sam, Jeo sam g...a, radio sam to i to, jer sam bio slep kod očiju. Bio si za većinu stvari tada potpuno u pravu. E sad, zašto se ja svega toga sećam a potpuno sam zaboravio na lik i delo gosn Caneta devojačko Srbljanović, je jedno od velikih tajni Univerzuma ali zaista.
Eh da, napišem prvi komentar posle desetogodišnjeg (samo)izgnanstva i to oko Đokovića, a Bene Geserit me mrtav hladan zalepi da sam autošovinista. Napišem sutra i drugi komentar, kad eto ti ga Nsarski koji kreće da mi objašnjava kako postoji ta jedna globalna kultur-marksistička zavera i kako je za sve kriva Frankfurtska škola. Unbelievable...
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 01:46 09.03.2021

Re: off-topic

srdjan.pajic
Srle, pa nije valjda dotle doshlo!?
Da se trebite i istrebljujete?


Ma jok, ali se ipak malo brinem za njih.

Mi (Kolorado) smo hteli da im pomognemo kad je zagustelo dole (kod nas je par noći bilo -25 dole u ravnici, u planini bogtepita koliko, ali je sve radilo normalno), ali su rekli ne može, nešto u vezi sa tim kako im je sistem ustrojen, kao ostrvo koliko sam razumeo. Ja pitao tog mog drugara jel treba da im šaljem propan peć i par boca, jer je to prvo nestalo u radnjama, ali sam zaboravio da je ovaj, za razliku od mene, dođoša, born and raised u Koloradu, i imao je sve spremno, i slavine odvrnute i sprinklere winter-izovane, ne znam samo zašto nije posavetovao i manje iskusne komšije.



To su te muke treceg sveta Srdjane. Lepo sam ti govorio da, ako vec migrirash, migrirash u civilizaciju.
Jebiga, "i told you so" nije bash primer lepih manira, znam - ali I did tell you so. Sad, gde si - tu si, nemoj da ti to josh vishe suzi vidike i napravi od tebe karikaturu. Nisi ti pao s' marsa, jel tako!? Valjda si iz neke Srbije, majku mu bozhiju!?
Keep your cool, ne jede se sve shto leti, i tako to.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 02:08 09.03.2021

Re: off-topic

@srdjan.pajic
Ne znam ja ništa, i neću da znam,


E moj Srdjane... Chitaj dole shta si, ne znajuci, napravio.

koristim ovu priliku da ti pred svima kažem nešto kao... Jeste kriv sam, Jeo sam g...a, radio sam to i to, jer sam bio slep kod očiju. Bio si za većinu stvari tada potpuno u pravu.


Hebote, klinac misli da si mu duhovni svetionik...
Catch my drift?
shmoo shmoo 02:29 09.03.2021

Re: off-topic

cane.srbljanovic

Tako da si slobodan ko 'tica.



Знаааам.


Malo shale nije na odmet, jel da?



Никада!


Овај свет је толико препуњен све некима озбиљнима и намрштенима, рекло би се све сам го мудрац до мудраца*, све неки мислиоци који решавају судбину света и човечанства.

А кад мало боље погледате, драги мој Цане, све то у ствари неки типови који су само окачили слово Р на муда, па онда због тога мисле да су мудри.

Због тога нам смех и недостаје баш много. Онај прави, искрени смех, а не онај присилни, усиљени, извештачени, комерцијални... Између реклама за прашак за веш и женске улошке. Таквог смеха имамо колико хоћете, на продају и извоз. Али оног правог искреног смеха нигде.

Тако да да. Може.

Мало (а и много) шале која би нас искрено насмејала никада није на одмет.


_____________________________________________________________________


* - Мудрост није исто што и интелигенција, образовање и начитаност, зар не, поштовани гос'н Цане?

Барем у мом свету мудрост није исто што и интелигенција, образовање и начитаност. Сад... Шта га знам... Сто људи, сто ћуди.

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 03:09 09.03.2021

Re: off-topic

* - Мудрост није исто што и интелигенција, образовање и начитаност, зар не, поштовани гос'н Цане?


Nije. Nikad nije bilo.
Sad, neko ce reci "lako je tebi Cane kad imash sve to..." - ali to nije tachno. Nije lako.
Muka je to.
Pajic i Benedyct (s pravom) ochekuju da ih nauchim neshto. I ja se trudim.
Hebiga, trenirati najmladje kategorije je rudarski pos'o.
A ja necu da se odmetnem.
solo solo 08:14 09.03.2021

Re: Kere jakobsfelda

На жалост, не читају они ништа (као ни њихови родитељи, бабе и деде, прабабе и прадеде,...), па тако сасвим сигурно неће прочитати ни ово овде што и ја и Ви и сви ови остали добри људи овде пишемо на овом месту на интернету заборављеном и од Бога и од људи.





p.s. "Ne laje kera sela radi, nego sebe radi."

...i ništa novo pod suncem.....,,заборављеном и од Бога и од људи,,

solo solo 08:30 09.03.2021

Re: dobri ljudi


ово овде што и ја и Ви и сви ови остали добри људи овде пишемо на овом месту на интернету


the therapy always remains the same

shmoo shmoo 11:09 09.03.2021

Re: off-topic

cane.srbljanovic

Nije. Nikad nije bilo.
Sad, neko ce reci "lako je tebi Cane kad imash sve to..." - ali to nije tachno. Nije lako.
Muka je to.



Ма какви лако! Никоме није лако!

Што би рекли наши стари, свако свој крст носи у животу.


Hebiga, trenirati najmladje kategorije je rudarski pos'o.



Мени причате!

Три'ес година као наставник у учионицама београдских основних и средњих школа.

Али не жалим се.

Што би рекао гос'н Таса Дебели у свом некадашњем профилу на Блогу Б92:"Од свих нас деца су најближа Богу."

И ја то исто мислим к'о и поменути гос'н Таса.






mariopan mariopan 11:31 09.03.2021

Re: off-topic

На жалост, не читају они ништа (као ни њихови родитељи, бабе и деде, прабабе и прадеде,...), па тако сасвим сигурно неће прочитати ни ово овде што и ја и Ви и сви ови остали добри људи овде пишемо на овом месту на интернету заборављеном и од Бога и од људи.

Nisi u pravu Taso, čita se, možda mnogo više nego što se komentariše i piše.
Eto, ja naprimer, čitam sve ono što pišeš na onom blogu gde su probali da rečenicu "da na mom blogu ne dolaze" uguraju u pravopis. Što im nije prošlo. Što nije ni moglo da prođe jer si to lepo objasnio, mada mi nije jasno zašto je to trebalo objašnjavati?

A već sam sebe videla ponovo u osnovnoj školi gde učim da je ta rečenica ispravno napisana i onda gomilu nebuloznih objašnjenja zašto je ispravno, pravi košmar.

Hvala ti Taso.
mariopan mariopan 11:42 09.03.2021

Re: off-topic

cane.srbljanovic
* - Мудрост није исто што и интелигенција, образовање и начитаност, зар не, поштовани гос'н Цане?


Nije. Nikad nije bilo.
Sad, neko ce reci "lako je tebi Cane kad imash sve to..." - ali to nije tachno. Nije lako.
Muka je to.
Pajic i Benedyct (s pravom) ochekuju da ih nauchim neshto. I ja se trudim.
Hebiga, trenirati najmladje kategorije je rudarski pos'o.
A ja necu da se odmetnem.

....i skroman.

Sjajni ste obojica.
shmoo shmoo 11:52 09.03.2021

Re: off-topic

mariopan

Hvala ti Taso.



Нема на чему, Мери.

Било ми је задовољство учествовати на онога блога на којега су неки и изгинули, а неки су се и вратили.


Nisi u pravu Taso, čita se, možda mnogo više nego što se komentariše i piše.



Има разлике између читати и "читати".

Оно без наводника подразумева да читалац и разуме шта је прочитао па да евентуално о томе и размишља, а можда понегде и стваралачки употреби у одређеним ситуацијама то што је прочитао и разумео, размислио, научио нешто ново.

А у овоме са наводницима то, нажалост, ипак није случај.

Тако да нас та општа слика о стању читалаца и читања уме и заварати јер се сви ти који "читају" аутоматски држе и оног свог правила - Молим да на мом читању не долазе следећи ликови:...

Немој то по себи мерити и видећеш колико сам у праву.

shmoo shmoo 12:00 09.03.2021

Re: off-topic

mariopan
cane.srbljanovic
* - Мудрост није исто што и интелигенција, образовање и начитаност, зар не, поштовани гос'н Цане?


Nije. Nikad nije bilo.
Sad, neko ce reci "lako je tebi Cane kad imash sve to..." - ali to nije tachno. Nije lako.
Muka je to.
Pajic i Benedyct (s pravom) ochekuju da ih nauchim neshto. I ja se trudim.
Hebiga, trenirati najmladje kategorije je rudarski pos'o.
A ja necu da se odmetnem.

....i skroman.

Sjajni ste obojica.







Хвала, Мери, хвала!






benedykt benedykt 12:09 09.03.2021

Re: off-topic

cane.srbljanovic

Mogu samo da zamislim koji ce urnebes da bude kad otkrijesh sushi i "in'n out".
Ajde idi probaj, pa javi - da se use*emo od smeja.

Ne ljuti se, smeshni ste mi tako kad krijete opanke galamom.

Vidim znash rechi, mnogo rechi, i stranih i nashkih. Samo josh da ih pravilno rasporedish, i bice skoro pa ok.
Ako si ovde da vezbas - to razumem, ali vezbaj na nekom drugom topic-u, pa kad mislish da si savladao - svrati i videcemo. OK? Fair enough?

Gosn Cane pišeš u suštini jedan te isti komentar u beskonačno mnogo verzija, prodajući pri tome neke već odavno izlizane selo-veselo fazone uz prateći prostački vokabular. Imam neki utisak kako ubeđeno misliš da to mlevenje u prazno i šmira prolaze kod mene, pa ih valjda zato tako prilježno i ponavljaš. Ne znam, očigledno da ni prošli put pre deset godina nisi ostavio neki preterano jak utisak, čim sam potpuno zaboravio da si egzistirao a kamoli šta si uopšte pisao. Mislim a čega pa da se setim, sem lika koji tu nešto večito proziva okolo a da u nebrojeno mnogo komentara nije rekao bukvalno ništa, sem neke zamorne fiksacije viskijem i fekalijama. Majstore, najpogrešnija sam moguća osoba da joj prodaješ sve to, ali ti to nisi očigledno shvatio već si na brzinu poleteo da se (opet) pokažeš pred ostalima sa sve tim tvojim one size fits all forama za poneti u svaku raspravu.
Moša lepotanoviću moj, a sad tabla i sto puta da napišeš... Ustav se piše velikim slovom ako se misli na konkretan ustav.
benedykt benedykt 12:22 09.03.2021

Re: off-topic

cane.srbljanovic
Pajic i Benedyct (s pravom) ochekuju da ih nauchim neshto. I ja se trudim.
Hebiga, trenirati najmladje kategorije je rudarski pos'o.
A ja necu da se odmetnem.

Bogo moj dragi, ti si se gosn Cane vidim baš uživeo u tu ulogu samozvanog nastavnika, pa kao ti nekom tu nešto kao pokazuješ uz prateće podučavanje. Prošetaj se bolje po kraju, pa vidi šta ti lokalni penzosi misle o Ustavu i Vulinu... Mislim možda ih podučiš nečemu (sa akcentom na možda) a taman ćeš konačno imati em zahvalnu publiku, em iole ravnopravne protivnike u tom Clash of the Titans. Win-win situejšn što-no-se kaže.
mariopan mariopan 12:45 09.03.2021

Re: off-topic

shmoo
mariopan
cane.srbljanovic
* - Мудрост није исто што и интелигенција, образовање и начитаност, зар не, поштовани гос'н Цане?


Nije. Nikad nije bilo.
Sad, neko ce reci "lako je tebi Cane kad imash sve to..." - ali to nije tachno. Nije lako.
Muka je to.
Pajic i Benedyct (s pravom) ochekuju da ih nauchim neshto. I ja se trudim.
Hebiga, trenirati najmladje kategorije je rudarski pos'o.
A ja necu da se odmetnem.

....i skroman.

Sjajni ste obojica.







Хвала, Мери, хвала!








A ništa ne kažete o silnoj ljubavi koju smo vam podastrle u priči Nataša i ja? Gde su vam romantična osećanja? Zar samo nama klecaju kolena na nagoveštaj onolike ljubavi?
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 14:02 09.03.2021

Re: off-topic


A ništa ne kažete o silnoj ljubavi koju smo vam podastrle u priči Nataša i ja? Gde su vam romantična osećanja? Zar samo nama klecaju kolena na nagoveštaj onolike ljubavi?

Pa i mene interesuje gde nestade romatila, lhubav, ruka u ruci. Jao ❤
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 14:04 09.03.2021

Re: off-topic

Има разлике између читати и "читати".

Cita se i veruj mi meni je blog vrhinski.
Ima mnogo dobrih tekstova.
angie01 angie01 14:49 09.03.2021

Re: off-topic

Davno beše ta prva reinkarnacija, odnosno ima tome jedno deset godina kako sam se ”upokojio”, tako da čisto sumnjam da bi sad mogao da povežeš moj tadašnji nadimak i pripadajuće mu komentare.


pa kazi onda ko si autenticno, sto ti je problem,...ovde se niko ne vraca posle 10 godina posto je doziveo metamorfozu, ali se uredno pojavljuju inkarnacije raznih blogera kako bi manipulisali pucanstvom....zbog "Visih ciljeva" kako je to jednom objasnio feliks- takdodje bloger sa gomilom razlicitih pojavnosti.

samo pravilo da to nije dozvoljeno upravo zbog nekorektosti u komunikaciji sa ostalima, dovodi nas do toga da bi jedino posteno bilo da kazes ko si.

...meni je avatar poznat,...
benedykt benedykt 19:35 09.03.2021

Re: off-topic

angie01
pa kazi onda ko si autenticno, sto ti je problem,...ovde se niko ne vraca posle 10 godina posto je doziveo metamorfozu, ali se uredno pojavljuju inkarnacije raznih blogera kako bi manipulisali pucanstvom....zbog "Visih ciljeva" kako je to jednom objasnio feliks- takdodje bloger sa gomilom razlicitih pojavnosti.

samo pravilo da to nije dozvoljeno upravo zbog nekorektosti u komunikaciji sa ostalima, dovodi nas do toga da bi jedino posteno bilo da kazes ko si.

...meni je avatar poznat,...

Bukvalno ni zavirio na blog ravno deset godina tako da zaista ne znam ko je odlazio i ponovo dolazio u međuvremenu, a inače otišao tada upravo zbog gadnog neslaganja sa onima koji su manipulisali pučanstvom zbog kako to lepo kažeš ”Viših ciljeva”. Avatar je ganz neu i vezan je za ovaj sad nadimak, šifra Прежний. Tako da sorry κουκλιτσα μου, ne vidim zaista potrebu da se predstavljam nekim tamo nadimkom iz davno zaboravljenih vremena, a posebno jer sam pisao jedino i samo komentare. E sad, da li je to pošteno ili nije nemam pojma, jer hvala na pitanju i ja možda mislim da nije pošteno što mi taj stari nadimak ne radi iz nekog razloga, no ćutim i trpim. Unapred zahvalan na ukazanom razumevanju, ljubim ruke milostiva...
angie01 angie01 20:23 09.03.2021

Re: off-topic

Unapred zahvalan na ukazanom razumevanju


nemam nikakvo razumevanje-rekoh vec zasto,...iz istih razloga su inkarnacije nedozvoljene,...ne verujem ti nista od toga sto si rekao, jer da je tako, ne bi bio problem da kazes ko si bio, kao sto su uradili svi koji su recimo bili banovani, pa su se vratili sa drugim nikom,..znaci,ovako je neposteno.

zasto ne mozes da se logujes- ne znam, mozda si bio banovan, ili si pogresio shifru,imas drugaciju tastaturu,ili je neka greska u pitanju, znam da recimo Bojana Maljevic posle nekog vremen nedolaska nije mogla da se loguje, a zasigurno nije bila banovana, a neki drugi su mogli,...mada, kao sto rekoh, ne verujem u to sto kazes...a vidim, vladas i prisutnima.


a posebno jer sam pisao jedino i samo komentare na neke tuđe blogove


pa svi komentarisu tudje blogove-tako su se najbolje i najjasnije predstavili.
fora je u tome, sto svi komuniciraju sa tim predstavljenim profilom-to im je identitet.
sad da se ja registrujem pod drugim nikom, i krenem drugacije da pisem, ili se kacim recimo sama sa sobom, ili sa par svojih inkarnacija napadam neistomisljenika i jos si lupam preporuke, ili ono sto ne zelim da kazem pod poznatim nikom, govorim sakrivena iza duplikata, ili zamenim nik, da me ostali ucesnici ne bi povezali sa poznatim profilom i minulim radom-to je manipulacija.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 22:29 09.03.2021

Re: off-topic

mariopan
shmoo
mariopan
cane.srbljanovic
* - Мудрост није исто што и интелигенција, образовање и начитаност, зар не, поштовани гос'н Цане?


Nije. Nikad nije bilo.
Sad, neko ce reci "lako je tebi Cane kad imash sve to..." - ali to nije tachno. Nije lako.
Muka je to.
Pajic i Benedyct (s pravom) ochekuju da ih nauchim neshto. I ja se trudim.
Hebiga, trenirati najmladje kategorije je rudarski pos'o.
A ja necu da se odmetnem.

....i skroman.

Sjajni ste obojica.







Хвала, Мери, хвала!








A ništa ne kažete o silnoj ljubavi koju smo vam podastrle u priči Nataša i ja? Gde su vam romantična osećanja? Zar samo nama klecaju kolena na nagoveštaj onolike ljubavi?



Shta da kazemo o ljubavi!? Shta MI da kazemo o ljubavi, kad su se mnogo bolji/pametniji na to spoticali?
Dajesh nam suvishe kredita.
I provocirash, malo manipulishesh sa "podastrle" i "klecaju kolena".
Not fair. And you know it.
Ali znam da je sve to iz chistog srca i zbog malo radosti. I onda sam potpuno na miru.
BTW - bash ste slatke, obe.
shmoo shmoo 22:39 09.03.2021

Re: off-topic

mariopan

A ništa ne kažete o silnoj ljubavi koju smo vam podastrle u priči Nataša i ja? Gde su vam romantična osećanja? Zar samo nama klecaju kolena na nagoveštaj onolike ljubavi?



То ће гос'н Цане.

Он је стручан за те ствари.

А ја... Као што рекох у оном хинту...


I know a little about love






cane.srbljanovic cane.srbljanovic 22:48 09.03.2021

Re: off-topic

Gosn Cane pišeš u suštini jedan te isti komentar u beskonačno mnogo verzija


Vidi - kako vreme prolazi, stvari postaju sve jasnije i jednostavnije (i komplikovanije, ali necu sad da te time zbunjujem). I na kraju - koliko "razlichitih" nachina postoje da se objasne tri Njutnova zakona? Ne mnogo, jel da? Ali mora da se ponavlja dok deca (ona sa perspektivom), konachno, ne nauche. Dechja posla... Ritaju se, otimaju, ne slushaju, galame.. dok na kraju ne pristanu. Shmoo ce ti to bolje objasniti.

Majstore, najpogrešnija sam moguća osoba da joj prodaješ sve to,


Oh, malo si sebi dao "prostora", uh? "Najpogreshnija"!? :)
Ima vas pogreshnih koliko hocesh. I svi ste jedinstveni i isti. A dime-a-dozen. Ali mene zanimaju oni drugi, za koje josh ima nade.
I veruj mi - ne prodajem ti ja nishta, nemash ti tih para, a i ako nisi primetio - besplatno je. Ako to nije za tebe - predji na drugi topic i "mirna Bachka", jel da?
Nishta jednostavnije.
benedykt benedykt 23:10 09.03.2021

Re: off-topic

cane.srbljanovic

Vidi - kako vreme prolazi, stvari postaju sve jasnije i jednostavnije (i komplikovanije, ali necu sad da te time zbunjujem). I na kraju - koliko "razlichitih" nachina postoje da se objasne tri Njutnova zakona? Ne mnogo, jel da? Ali mora da se ponavlja dok deca (ona sa perspektivom), konachno, ne nauche. Dechja posla... Ritaju se, otimaju, ne slushaju, galame.. dok na kraju ne pristanu. Shmoo ce ti to bolje objasniti.
...
Ima vas pogreshnih koliko hocesh. I svi ste jedinstveni i isti. A dime-a-dozen. Ali mene zanimaju oni drugi, za koje josh ima nade.

Nishta jednostavnije.

Αχ κακομοιρουλη μου, τι λες τώρα...?!! Wooooow, tebe znači zanimaju oni drugi, za koje kažeš ti još ima nade...!? Auuuu pazi jako, znači naježio sam se iz momenta gosn Cane, kako je to samo poetski rečeno sa sve tri Njutnova zakona i tom pričicom o sitnoj đeci što-no im treba stalno sve iznova ponavljati. Ti si vidim umislio da si nekakav lokalni guru koliko primećujem, pa onda biraš one kojima ćeš obasjati svojom svetlošću, a gosn Shmoo je valjda jedan od the disciples ili ti što-bi-no se u originalu reklo απόστολος, pa će je li on da mi sve lepo objasni šta mi već tu nije jasno.
Ahahahaha, ne stani i znači ta izlizana smor žvaka i ego trip odvrnut do daske prolaze ovih dana na blogu...?!
Poradi malo na samom sebi κακομοιρουλη μου, jer sve što si uspeo da pokažeš u ovih ko zna već koliko komentara su dve šabanske fore i tri lose fazona po sistemu one size fits all, pa samo menjaš redosled reči u onih pet rečenica koje stalno vrtiš, plus ta uvrnuta fiksacija fekalijama. Ahahahaha šta kaže genije, tri Njutnova zakona i mene znaš samo oni drugi za koje još ima nade zamimaju. Bruka...
benedykt benedykt 23:32 09.03.2021

Re: off-topic

angie01


nemam nikakvo razumevanje-rekoh vec zasto,...iz istih razloga su inkarnacije nedozvoljene,...ne verujem ti nista od toga sto si rekao, jer da je tako, ne bi bio problem da kazes ko si bio, kao sto su uradili svi koji su recimo bili banovani, pa su se vratili sa drugim nikom,..znaci,ovako je neposteno

To sa hvala na ukazanom razumevanju je bio više kao a figure of speech κουκλιτσα μου, a za sve ostalo izvoli pa me uputi na neki pravilnik koji treba da proučim i gde se može pročitati crno na belo da je nekome zabranjeno da se vrati posle deset godina i počne da piše pod novim nadimkom, pošto mu onaj stari ne radi iz nekog razloga. Nemam pojma, može biti da sam bio i banovan jer se zaista više ne sećam, znam samo da password radi i mogu da se ulogujem ali da je sve ostalo je zablokirano. Pošto nije moglo tako, osmislio sam si novi nadimak i voilà evo me (opet). Eh da, ne zaboravi takođe ako ti nije problem da mi u svom sledećem komentaru priložiš kopiju svoje legitimacije, pošto kapiram da si neka vrsta blogovskog bezbednjaka amatera tj samo fali lampa u lice i da mi zveckaš ključevima pa da sve bude u kompletu kako (ne) treba.
Elem, don’t get me wrong ali δε με νοιάζει καθόλου da li mi veruješ ili ne, jer ja sam rekao ono što jeste a ti se slobodno igraj Ilije Čvorovića i smisli već neku prigodnu teoriju zavere, tipa ja to sve samo zato da bih mogao samom sebi lupam plusiće ili šta god već. Ljubim ruke milostiva, a neki sledeći put ću da ti objasnim onaj deo koji ti očigledno nije bio jasan oko paralele SSSR & SFRJ. Moram samo da vidim za šarene flomastere u međuvremenu.

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 23:33 09.03.2021

Re: off-topic

benedykt
cane.srbljanovic

Vidi - kako vreme prolazi, stvari postaju sve jasnije i jednostavnije (i komplikovanije, ali necu sad da te time zbunjujem). I na kraju - koliko "razlichitih" nachina postoje da se objasne tri Njutnova zakona? Ne mnogo, jel da? Ali mora da se ponavlja dok deca (ona sa perspektivom), konachno, ne nauche. Dechja posla... Ritaju se, otimaju, ne slushaju, galame.. dok na kraju ne pristanu. Shmoo ce ti to bolje objasniti.
...
Ima vas pogreshnih koliko hocesh. I svi ste jedinstveni i isti. A dime-a-dozen. Ali mene zanimaju oni drugi, za koje josh ima nade.

Nishta jednostavnije.

Αχ κακομοιρουλη μου, τι λες τώρα...?!! Wooooow, tebe znači zanimaju oni drugi, za koje kažeš ti još ima nade...!? Auuuu pazi jako, znači naježio sam se iz momenta gosn Cane, kako je to samo poetski rečeno sa sve tri Njutnova zakona i tom pričicom o sitnoj đeci što-no im treba stalno sve iznova ponavljati. Ti si vidim umislio da si nekakav lokalni guru koliko primećujem, pa onda biraš one kojima ćeš obasjati svojom svetlošću, a gosn Shmoo je valjda jedan od the disciples ili ti što-bi-no se u originalu reklo απόστολος, pa će je li on da mi sve lepo objasni šta mi već tu nije jasno.
Ahahahaha, ne stani i znači ta izlizana smor žvaka i ego trip odvrnut do daske znači prolaze ovih dana na blogu...?!
Poradi malo na samom sebi κακομοιρουλη μου, jer sve što si uspeo da pokažeš u ovih ko zna već koliko komentara su dve šabanske fore i tri lose fazona po sistemu one size fits all, pa samo menjaš redosled reči u onih pet rečenica koje stalno vrtiš, plus ta uvrnuta fiksacija fekalijama. Ahahahaha šta kaže genije, tri Njutnova zakona i mene znaš samo oni drugi za koje još ima nade zamimaju. Bruka...


Vidi, ti kazesh da ja stalno ponavljam iste shabanske fore. OK.
Zashto onda troshish svoje vreme ovde?
Sve ti je jasno, shabanski je, repetitivno, glupo, dosadno.
Ja slabo i sporo uchim pod ove stare dane, a ti nemash strpljenja - a ni vremena, siguran sam. Nece ovde biti koristi ni za jednog od nas.
Ne moramo to da mrcvarimo do iznemoglosti, jel da? Nekorisno je.
Mislim da bi tvoj napor i pamet bili mnogo efektniji, produktivniji negde drugde - siguran sam da se slazesh.
Zashto onda da se ne pozdravimo u miru?
Sve najbolje sokole.
benedykt benedykt 23:34 09.03.2021

Re: off-topic

cane.srbljanovic
Mislim da bi tvoj napor i pamet bili mnogo efektniji, produktivniji negde drugde - siguran sam da se slazesh.
Zashto onda da se ne pozdravimo u miru?
Sve najbolje sokole.

Da li ja to njuš-njuš osećam dozu vaše želje štovani gosn Cane da se zaputim negde tamo daleko, samo da me nema. A, pa nemojte tako gosn Cane, jer tek je krenulo zezanje a i odmah da vam kažem nisam neko zlopamtilo. Tako da ako se bude manje pričalo o fekalijama i presipalo iz šupljeg u prazno, a malko više bilo konstruktivno sa željom da se priloži neki svoj mali doprinos evo na primer ovakvom nekom romantično-žovijalnom blogu, alles wird gut herr Cane i insha'Allah pevaćemo zajedno onu pesmu kao nekada kada smo bili mali da u svetu postoji jedno carstvo i da u njemu caruje drugarstvo. Ta-ta-ta-tira gosn Cane...
benedykt benedykt 23:44 09.03.2021

Re: off-topic

cane.srbljanovic


Vidi, ti kazesh da ja stalno ponavljam iste shabanske fore. OK.
Zashto onda troshish svoje vreme ovde? .

Pa ložim te κακομοιρουλη μου a ti se vidim primio za sve pare, pa mi objašnjavaš o Njutnovim zakonima, kako sitnoj đeci treba ponavljati i kako obasjavaš svojom mudrošću samo one odabrane za koje još kao ima nade... Šifra, računajte na nas, ne daj se Ines... generacijo moja i tako taj rad.
Eh da, nemoj sad odmah te self-deprecation ćopavo kuče fore da valjaš, pa kao star sam ja a i sporo učim. Sorry, ali nadam se samo da si primetio kojom si brzinom naučio neke osnovne stvari, tipa da se ne ide lopaticom na bager...
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 00:11 10.03.2021

Re: off-topic

benedykt
cane.srbljanovic


Vidi, ti kazesh da ja stalno ponavljam iste shabanske fore. OK.
Zashto onda troshish svoje vreme ovde? .

Pa ložim te κακομοιρουλη μου a ti se vidim primio za sve pare, pa mi objašnjavaš o Njutnovim zakonima, kako sitnoj đeci treba ponavljati i kako obasjavaš svojom mudrošću samo one odabrane za koje još kao ima nade... Šifra, računajte na nas, ne daj se, Ines. ... generacijo moja i tako taj rad.
Eh da, nemoj sad odmah te self-deprecation ćopavo kuče fore da valjaš, pa kao star sam ja a i sporo učim. Sorry, ali nadam se samo da si primetio kojom si brzinom naučio neke osnovne stvari, tipa da se ne ide lopaticom na bager...


Nisam ti objashnjavao Njutnove zakone. Neshto drugo sam hteo da ti kazem, ali verovatno nisam nashao najbolji nachin.
Kapiram - ti si bager, ja sam lopatica.
Jasno mi je.
Ako je to sve, najbolje ti zelim. Ne morash da se javljash, zvacu ja.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 00:24 10.03.2021

Re: off-topic

Da li ja to njuš-njuš osećam dozu vaše želje štovani gosn Cane da se zaputim negde tamo daleko, samo da me nema


Eh, kad dodjesh u moje godine izgubish iluziju da takvih jednom ima da "nema". Pa i nadu.
Ima vas, kao shto rekoh, dime-a-dozen. Vi niste deficitarni. Svega moze da nestane, ali vi cete uvek biti tu. Kao usud.
Mislim se, prezivecete i sudnji dan... Ili globalni nuklearni rat.
Na kraju, samo vi cete ostati.

Dakle, ni ovako - ni onako, ja nemam nikakva ochekivanja visavi "vas". Sooo.... sve u redu? Mozemo malo da se odmorimo?


benedykt benedykt 00:30 10.03.2021

Re: off-topic

cane.srbljanovic

Kapiram - ti si bager, ja sam lopatica.
Jasno mi je.
Ako je to sve, najbolje ti zelim. Ne morash da se javljash, zvacu ja.

Eh sad i ti...!?! Mislim, kada to tako nekako bezdušno kažeš za bager i lopaticu, onda sve zvuči drugačije nego što bi trebalo. Tja, baš nisi romantičan, a i ja se taman poradovao pa velim sebi... Ecce il testosterone homo, kad ono ništa mrka the kapa ili ti vuna Kićo, drž’ oraji Mićo...
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 00:44 10.03.2021

Re: off-topic

a i ja se taman poradovao pa velim sebi... Ecce il testosterone homo


Izvini, zao mi je. Nisam ja taj za tebe.

Uzivaj. Bice bolje. Naci cesh vec nekog.
solo solo 09:06 10.03.2021

Re: off-topic

Vidi - kako vreme prolazi, stvari postaju sve jasnije i jednostavnije


Jedna od boljih definicija starenja i starosti.
A od starosti gore bolesti nema.
Valjda zato kad sve postane dovoljno jasno gube se miris i ukus života a nije korona.

p.s. Da,zbog pandemije sada nema dovoljno anesteziologa no kad stignemo u treću fazu falitićedu psihijatri.



cane.srbljanovic vs. benedykt - ovo bi bio obećavajući sinopsis moguće ekranizacije budućeg diplomskog filma.

Možda Benediktus štrči za pola koplja. Avanti Chane!

benedykt benedykt 11:42 10.03.2021

Re: off-topic

solo


cane.srbljanovic vs. benedykt - ovo bi bio obećavajući sinopsis moguće ekranizacije budućeg diplomskog filma.

Možda Benediktus štrči za pola koplja. Avanti Chane!


Tja, posle toga sa Ben Hurom samo još valjda ostaje da svako si odabere Village People karakter, pa da se zagrlimo i složno zapjevamo...

Macho, macho man
I've got to be, a macho man...

Ali u nekoj a la Dragan Kojić Keba obradi date melodije, sa sve Kemišom na the pasuljari. Mislim da damo celoj priči dozu lokalnog kolorita. Tako da bi ekranizacija u tom obliku mogla da dođe jedino od studenta koji već vidi sebe kao novog Dejana Milićevića u potrazi za svojom muzom u obliku neke nove mama Sesili.
Nego, pošto se već ekranizuje moja malenkost u ovom dividualno-benedyktanskom obliku, onda bih voleo nešto više ovako kao prikaz date situacije...

Ali da pre one peći na samom početku, bude kadar gde bi na crnoj pozadini bili ispisani sledeći stihovi npr...

İlim ilim bilmektir
İlim kendin bilmektir
Sen kendini bilmezsin
Ya nice okumaktir

Eh da, obavezno u odjavnoj špici da ide sledeća poskočica



A da za to vreme u nekoj fade-out varijanti ide i vrcavi tekst iste

Проповедь подвалов
Мои будни таракана
Безработных бакалавров
Комнатушных партизанов
Подноготная задворок
И в манямирки порталов
Марать руки приготовься
Тут будни таракана












benedykt benedykt 12:22 10.03.2021

Re: off-topic

cane.srbljanovic

Izvini, zao mi je. Nisam ja taj za tebe.

Uzivaj. Bice bolje. Naci cesh vec nekog.

Bogo dragi, tebi su činimiske gosn Cane još u adolescentskom periodu odstranili svaki smisao za pošalice & doskočice i sve ostale narodne umotvorine, valjda su te više privlačile fekalije i taj ego-trip nastavničke provinijencije. Tja, a ja se taman veselnik ponadao kako će sad ο απόστολος Shmoo sve lepo und die potanko da mi objasni, pa da i mene konačno obasja sunce vaskolike mudrosti. Međut(ur)im znači ne dade mi se. Ej živote lutalico...!? Ne vredi, živ i sretan nikako ne ide zajedno...
angie01 angie01 12:26 10.03.2021

Re: off-topic

Eh da, ne zaboravi takođe ako ti nije problem da mi u svom sledećem komentaru priložiš kopiju svoje legitimacije, pošto kapiram da si neka vrsta blogovskog bezbednjaka amatera tj samo fali lampa u lice i da mi zveckaš ključevima pa da sve bude u kompletu kako (ne) treba.


ja ti lepo objasnila, a ti sad mozes do prekosutra da prebacijes situaciju i ucitavas kojesta...prosto je iskustvo pokazalo kako to funkcionise sa inkarnacijama.

kako god- da je sve ok, ne bi ti bio problem da kazes ko si bio-kao sto su to uradili i svi drugi pre tebe, koji nisu imali neku drugu ideju sem da ucestvuju i jos im bilo glupo da ih neko ne prepozna- umesto sto pises opravdavajuce komentare zasto to ne zelis.
benedykt benedykt 15:07 10.03.2021

Re: off-topic

angie01


ja ti lepo objasnila, a ti sad mozes do prekosutra da prebacijes situaciju i ucitavas kojesta...prosto je iskustvo pokazalo kako to funkcionise sa inkarnacijama.

kako god- da je sve ok, ne bi ti bio problem da kazes ko si bio-kao sto su to uradili i svi drugi pre tebe, koji nisu imali neku drugu ideju sem da ucestvuju i jos im bilo glupo da ih neko ne prepozna- umesto sto pises opravdavajuce komentare zasto to ne zelis.

Super, baš mi vala izuzetno drago zbog tih kao ostalih, samo se ja znaš nešto slabo osećam kao oni. E sad, čemu pa služi ta tvoja priča o tom kao iskustvu koje je tu nešto pokazalo zaista mi nije jasno. Mislim Ich bin wenig verwirrt, kakve sad sve to ima veze sa mojom malenkošću. Prema tome smanji tu čvorovićevštinu za promenu, jer je veruj mi sve savršeno ok u mom slučaju. Uostalom ako te već toliko sve to sa mojom prošlom reinkarnacijom pa kopka, a ti poteci sokolice te pretraži blogove od pre deceniju i kusur, pa ćeš φιλεναδουλα μου lako naći moje komentare.
Evo svečano i pred svima obećavam da ako pogodiš tačan odgovor, da odmah iz momenta sve priznajem i odlazim u ćoškić da se kajem... Valjda... Mislim ćoškić, a priznanje istog časa set in stone što-no-se kaže, cross my heart and hope to die.

Ich küsse ihre hand madame,
und träum es war nicht ihr hund
Ich bin ja so galant madame
doch das hat seinen grund...
mariopan mariopan 15:44 10.03.2021

Re: off-topic

Ali znam da je sve to iz chistog srca i zbog malo radosti. I onda sam potpuno na miru.
BTW - bash ste slatke, obe.

(
angie01 angie01 17:02 10.03.2021

Re: off-topic

Super, baš mi vala izuzetno


um Gottes willen kako smaras za prostu jednostavnu stvar, koja vazi za sve...i jos te dodatno odaju besmislene preporuke na mantranje necega sto nije korektno u odnosu ni na koga drugog.

ako mislis da sam specijalno zainteresovana za tebe-kako da ti kazem, sve mi je jedno, reagujem samo na manipulaciju, znaci nista licno.

Hund-Mund:)))
benedykt benedykt 18:43 10.03.2021

Re: off-topic

angie01
Super, baš mi vala izuzetno


um Gottes willen kako smaras za prostu jednostavnu stvar, koja vazi za sve...i jos te dodatno odaju besmislene preporuke na mantranje necega sto nije korektno u odnosu ni na koga drugog.

ako mislis da sam specijalno zainteresovana za tebe-kako da ti kazem, sve mi je jedno, reagujem samo na manipulaciju, znaci nista licno.

Hund-Mund:)))
Rekoh ti već da mi uputiš na pravilnik gde bih mogao da pročitam svoja prava i što je još bitnije obaveze, pošto se stalno pozivaš na neko kao valjda pravilo koje važi za sve. Evo, ako to zaista važi i sve to ima negde napisano crno na belom odmah se predstavljam. Međutim ako toga ipak nema nigde, e onda tut mir leid Schatz aber Ich möchte gerne nur herr Benedykt bleiben.
Takođe, celu tu fantazmagoriju sa nekakvom manipulacijom si smislila u svojoj glavi, a ja sam došao prvi dan i rekao bukvalno odmah posle svog prvog komentara kako sam bio već ovde pre deset punih godina i kako mi onaj stari nadimak ne radi iz nekog razloga. U čemu je onda pa problem...?! Sorry, ali zaista mi nije jasno sem što tebi tvoja paranoja šapuće na uvce neke gluposti. Šta to mene kao odaje, na koje to pa sad besmislene preporuke misliš i kakvo sad crno mantranje se tebi javlja, samo ti verovatno znaš.

P.S. Drago mi je da ti se dopala ta moja lagana izmena originala na relaciji Hund-Mund, jer bi sa Mund a bez nicht sve to otišlo u smeru koji bi se mogao pogrešno protumačiti

P.P.S Imam neki blagi utisak da si se gadno istripovala kako sam ja neko sasvim deseti. Hvala na pitanju nisam, a ti slobodno veruj ό, τι θέλεις.

P.P.P.S Iz neke moje perspektive nisam ja onaj koji smara ovde, ako smem i to da primetim.
haklberi_tom haklberi_tom 19:45 10.03.2021

Re: off-topic

benedykt
angie01
Super, baš mi vala izuzetno


um Gottes willen kako smaras za prostu jednostavnu stvar, koja vazi za sve...i jos te dodatno odaju besmislene preporuke na mantranje necega sto nije korektno u odnosu ni na koga drugog.

ako mislis da sam specijalno zainteresovana za tebe-kako da ti kazem, sve mi je jedno, reagujem samo na manipulaciju, znaci nista licno.

Hund-Mund:)))
Rekoh ti već da me uputiš na pravilnik gde bih mogao da se uputim u svoja prava i što je još bitnije obaveze, pošto se stalno pozivaš na neko kao valjda pravilo koje važi za sve. Evo, ako to zaista važi i sve to ima negde napisano crno na belom odmah se predstavljam. Međutim ako toga ipak nema nigde, e onda tut mir leid Schatz aber Ich möchte gerne nur herr Benedykt bleiben.
Takođe, celu tu fantazmagoriju sa nekakvom manipulacijom si smislila u svojoj glavi, a ja sam došao prvi dan i rekao bukvalno odmah posle svog prvog komentara kako sam bio već ovde pre deset punih godina i kako mi onaj stari nadimak ne radi iz nekog razloga. U čemu je onda pa problem...?! Sorry, ali zaista mi nije jasno sem što tebi tvoja paranoja šapuće na uvce neke gluposti. Šta to mene kao odaje, na koje to pa sad besmislene preporuke misliš i kakvo sad crno mantranje se tebi javlja, samo ti verovatno znaš.

P.S. Drago mi je da ti se dopala ta moja lagana izmena originala na relaciji Hund-Mund, jer bi sa Mund a bez nicht sve to otišlo u smeru koji bi se mogao pogrešno protumačiti

P.P.S Imam neki blagi utisak da si se gadno istripovala kako sam ja neko sasvim deseti. Hvala na pitanju nisam, a ti slobodno veruj ό, τι θέλεις.

P.P.P.S Iz neke moje perspektive nisam ja onaj koji smara ovde, ako smem i to da primetim.

Ma!
Smaraš i ti, no, baš te briga!
Boli te patka!
angie01 angie01 20:16 10.03.2021

Re: off-topic

Rekoh ti već da me uputiš na pravilnik gde bih mogao da se uputim u svoja prava i što je još bitnije obaveze, pošto se stalno pozivaš na neko kao valjda pravilo koje važi za sve.


eno ti nadnu strane,

DISCLAIMER


Takođe, celu tu fantazmagoriju sa nekakvom manipulacijom si smislila u svojoj glavi, a ja sam došao prvi dan i rekao bukvalno odmah posle svog prvog komentara kako sam bio već ovde pre deset punih godina i kako mi onaj stari nadimak ne radi iz nekog razloga.



benedykt benedykt 21:09 10.03.2021

Re: off-topic

angie01


eno ti nadnu strane,

DISCLAIMER


Sorry κουκλιτσα μου ali ne spadam ni u jednu od spomenutih kategorija, jer se ti očigledno pozivaš na tačku zvanu registrovanje više korisničkih naloga. Da pomognem, to u prevodu znači da nije dozvoljeno imati više korisničkih naloga istovremeno, tj manipulisati, sebi tercu pevati i plusiće lupati. Hvala na pitanju ja mein Schatz imam samo jedan jedini korisnički nalog i nemam nikakvu nameru da otvaram još jedan te da na taj način kršim pravila. Imao sam doduše pre deset godina jedan drugi i on sada iz nekog razlog ne radi, pa se samim time ne računa iz prostog razloga jer je očigledno neaktivan. Takođe, nešto ne vidim nigde u disclaimeru da sam dužan da bilo kome saopštim koji mi je bio nadimak na tom nekom ugašenom nalogu od pre deset godina. Prema tome kako pišem jedino i samo kao benedykt, u čemu je onda problem sem što ti sebi daješ za pravo da me malko maltretiraš, pošto si se istripovala da sam neko sasvim drugi. Ljubim ruke milostiva...

benedykt benedykt 21:27 10.03.2021

Re: off-topic

angie01



Takođe, celu tu fantazmagoriju sa nekakvom manipulacijom si smislila u svojoj glavi, a ja sam došao prvi dan i rekao bukvalno odmah posle svog prvog komentara kako sam bio već ovde pre deset punih godina i kako mi onaj stari nadimak ne radi iz nekog razloga.




Datum 17. februar Naziv Bloga: Đole, ole! Autor bloga: NNN
benedykt
Ne znam, možda da pišeš na nadležno mesto i pitaš ih zašto mi ne radi stari nadimak...

Ovo mi je dakle bio bukvalno drugi komentar posle povratka, a onda dva dana posle

Datum: 19. februar Naziv bloga: Blog B92 Autor bloga: Spiridon
benedykt
Što se tiče bloga, kao neko koga se seća nekada davno od pre decenije i kusur, i ko mu se sticajem okolnosti vratio pre par dana (samo silom prilika pod novim nadimkom), imam neki utisak da je uz gomilu poznatih lica sve poprilično drugačije.

Par komentara ispod i dodatno pojašnjenje.
benedykt
solo
benedykt

sticajem okolnosti vratio pre par dana (samo silom prilika pod novim nadimkom)



Kako ovo dobro zvuči. silom prilika . ajde?


Ne radi iz nekog razloga onaj stari nadimak, nemam pojma zašto a uostalom nije ni bitno.

Prema tome, malko smaraš i maltretiraš a ja nemam običaj ni da izmišljam, niti da lažem. Sve što sam imao rekao sam, a ti kao što rekoh mein Schatz veruj ό, τι θέλεις. Toliko...
benedykt benedykt 21:44 10.03.2021

Re: off-topic

haklberi_tom

Ma!
Smaraš i ti, no, baš te briga!
Boli te patka!

Tja, iz mog ugla gledano, mene je saleteo trenutno lokalni drug Čabor (Nacionalna klasa, lik koga glumi Bata Stojković), jer se tu neko istripovao da ima puno pravo da maltetira okolo. Mislim, posle prvog komentara i to o Noletu me proglasiše autošovinistom, onda krenuše da me ubeđuju kako postoji nekakva grandiozna kultur-marksistička zavera a sad u finalu me bukvalno saslušava i to već danima drugarica Čabor devojačko Čvorović...
solo solo 21:46 10.03.2021

Re: off-topic

Sve što sam imao rekao sam,


Ma boli te tuki,sad si benediktanac i to je dovoljno. Udri po tamburi.
Svakako si osveženje u ovoj žabokrečini. Meni bar.

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:59 10.03.2021

Re: off-topic

benedykt benedykt 22:19 10.03.2021

Re: off-topic

natasa_tasic_10


Mislim, kada smo već kod muzičkih želja, pozdrava i čestitaka...
razmisljam razmisljam 22:45 10.03.2021

Re: off-topic

natasa_tasic_10


natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:49 10.03.2021

Re: off-topic

Nadji molim te Motherships orkestra snimak iz emisije Tri boje zvuka.
Poslusaj ih.
angie01 angie01 23:07 10.03.2021

Re: off-topic

Tja, iz mog ugla gledano, mene je saleteo trenutno lokalni drug Čabor


al heklas, ono dvais reda rolkice, ne moze se otparati,...umesto da se predstavis, kako je svuda red...toliko ti je bas neprijatno:))).

ja ti rekoh najnormalnije, nema nikakvih drugih izmisljotina/tripovanja koje ucitavas, a ti teraj kako moras...i to bi bilo to.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:21 10.03.2021

Re: off-topic



benedykt benedykt 23:47 10.03.2021

Re: off-topic

angie01
Tja, iz mog ugla gledano, mene je saleteo trenutno lokalni drug Čabor


al heklas, ono dvais reda rolkice, ne moze se otparati,...umesto da se predstavis, kako je svuda red...toliko ti je bas neprijatno:))).

ja ti rekoh najnormalnije, nema nikakvih drugih izmisljotina/tripovanja koje ucitavas, a ti teraj kako moras...i to bi bilo to.

Slabo radim na gurku tj na zor ili ti što-bi-no se u originalu reklo με το ζορι, a kako si mi ti izvolela lagano skočiti za vrat pa sistemom zmija-boa-udav-konstriktor ne puštaš, onda mi tek ne pada na pamet da se usklađujem sa tim kao fol redom kakav je svuda-nekuda-bilo kuda. Prema tome dabome, a tebe ako to već toliko baš pa zanima, a ti lepo prošetaj do blogova od pre deset i kusur godina pa ćeš lako naći ovaj stil pisanja a posebno tamo gde je ta ”Viši cilj” VIP ekipa izvolela prodavati maglu za poneti. Potrudi se malčice κουκλιτσα μου, jer sam ja malčice zarđao pa mi heklanje slabo ide, tj taman se sa tobom lagano zagrevam i uvedžbavam...
benedykt benedykt 00:02 11.03.2021

Re: off-topic

natasa_tasic_10
Nadji molim te Motherships orkestra snimak iz emisije Tri boje zvuka.
Poslusaj ih.

Poslušaj ti npr ovo, može biti da ti se i svidi...




À propos The Mothership Orchestra, odlično zvuče tu nema zbora. Ok, pevač bi mogao da bude za nijansu bolji kao i stihovi, ali da mi je neko rekao da to sve postoji pa još u Požegi, ne bih mu zaista verovao.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 00:07 11.03.2021

Re: off-topic

Upravo tako Pozega
Poslušaj ti npr ovo, može biti da ti se i svidi...
.
Otkrovenje, covece kako lep glas i kako je divna muzika.
angie01 angie01 00:30 11.03.2021

Re: off-topic

a tebe ako to već toliko baš pa zanima,


for God’s sake, probaj da razumes procitano, ne zanims ti mene uopste, nego ti je manipulativna radnja....toliko si besmislenih reci upotrebio, umesto da se autujes, ako je tako kao sto tvrdis da jeste.

...a sad me izvini, ne mogu toliko da parama hekleraja.


benedykt benedykt 09:56 11.03.2021

Re: off-topic

natasa_tasic_10
Upravo tako Pozega
Poslušaj ti npr ovo, može biti da ti se i svidi...
.
Otkrovenje, covece kako lep glas i kako je divna muzika.

Hiss Golden Messenger je relativno nepoznat u Srbiji nažalost, ali je napravio od pre nekoliko godina nekih par tako dobrih albuma tipa Lateness of Dancers, Heart Like a Levee ili Hallelujah Anyhow, gde se ne zna koja je pesma bolja od koje. Svira tu neku fenomenalnu indie folk & alt-country mešavinu, plus su mu tekstovi izuzetno dobri.
benedykt benedykt 10:03 11.03.2021

Re: off-topic

angie01
a tebe ako to već toliko baš pa zanima,


for God’s sake, probaj da razumes procitano, ne zanims ti mene uopste, nego ti je manipulativna radnja....toliko si besmislenih reci upotrebio, umesto da se autujes, ako je tako kao sto tvrdis da jeste.

...a sad me izvini, ne mogu toliko da parama hekleraja.



Odlično, ako te već toliko ne zanimam a ti mi onda hop pa malko sjaši sa grbače i prestani da se konačno igraš druga Čabor-Čvorovića, pošto ti je ovo već drugi ili treći blog u kome ideš za mnom i glumiš lokalnog pandura. Nema ama ništa manipulativno, tj sve je u tvojoj glavi tj paranoji a ja sam odmah prvog dana kada sam došao rekao celu istinu. Sorry, ali zaista nemam nameru da udovoljavam tvojoj neostvarnoj želji da budeš inspektor ili šta već. Ne osećam se prosto više kao taj čovek od pre deset i kusur godina, a i taj nadimak mi je onako nešto sav smešan & glup kada ga sad iz ove perspektive posmatram. Ajd’ pa uzdravlje, pozdravi sve po kući. Nemoj da te ja zadržavam...
angie01 angie01 12:55 11.03.2021

Re: off-topic

Sorry, ali zaista nemam nameru da udovoljavam tvojoj neostvarnoj želji da budeš inspektor ili šta već.






pošto ti je ovo već drugi ili treći blog u kome ideš za mnom i igraš se lokalnog pandura.


ne lazi, rekoh ti samo da ne volim da pricam sa inkarnacijama, kada si se ti meni obratio...pre toga sam te uradno preskakala.


Nemoj da te ja zadržavam...


pa ja te vec dva puta pozdravljam dok param tvoje hekleraje, a ti nastavljas.
solo solo 08:45 09.03.2021

Sjećaš li se Dolly Bell


30 godina ćega ba?

shmoo shmoo 11:16 09.03.2021

Re: Sjećaš li se Dolly Bell

solo

30 godina ćega ba?




Како се родила моја комшиница Ивана, ћерка моје другарице из детињства.

Па ја отишао у комшилук да честитам баби и деди (у том тренутку службеници Беобанке и професору Економског факултета из екипе Оскара Ковача), уз које сам као комшије био читавог живота, и питао бабу и деду да ли ће сада да дају детету име Вукосава јербо се родило баш на тај дан '91.

На то ми је Иванина баба одговорила:"Марш у пичку материну безобразну!!! Тужићу те мајци да нас зајебаваш!"

Па смо сви заједно сели да се почастимо поводом доласка на овај свет још једног људског бића, а и да се мало одморимо од силног трчкања по граду у потрази за кревецем, колицима, пеленама и осталом бебећом опремом, а све кроз неку велику гужву која је тог дана била на београдским улицама, немам појма зашто.

Ето од чега 30 година.

solo solo 11:20 09.03.2021

Re: Sjećaš li se Dolly Bell

Што би рекао гос'н Таса Дебели у свом некадашњем профилу на Блогу Б92:"Од свих нас деца су најближа Богу."

И ја то исто мислим к'о и поменути гос'н Таса.


Taso vrati se, Đura će da ti oprosti što te je....Danica će da spremi ručak...

....aaaaa...

shmoo shmoo 11:40 09.03.2021

Re: Sjećaš li se Dolly Bell

solo
Што би рекао гос'н Таса Дебели у свом некадашњем профилу на Блогу Б92:"Од свих нас деца су најближа Богу."

И ја то исто мислим к'о и поменути гос'н Таса.


Taso vrati se, Đura će da ti oprosti što te je....Danica će da spremi ručak...

....aaaaa...





Ма нема шта Ђура да опрашта Таси.

То је све било онако другарски. Пријатељски. К'о на оним незваничним утакмицама на припремама фудбалских клубова током зимске паузе. Ништа грубо, по цеваницама или саплитање и повлачење за дрес... Нема картона на таквим утакмицама. Тек ту и тамо понеко ремплвање тек да заличи на озбиљан фудбал и то је све.

Сигуран сам да и Таса исто то мисли к'о и ја пошто и ја мислим исто к'о и он.


П.С. - Ако Даница не спрема ћуфте у парадајз сосу, ручаћу негде другде.






mariopan mariopan 12:04 09.03.2021

Re: Sjećaš li se Dolly Bell

30 godina ćega ba?


Tog dana gledamo Vukova strina i ja sa njene terase u Kraljice Marije u masu ljudi koja utrčava u dvorište zgrade da se skloni od suzavca, neki mokre po ćoškovima a ona komentariše "to im je od zorta"...i sve vreme se pita ko je taj što je sve to pokrenuo, vidi kakav haos, sad će i rata biti. Uznemirena i preplašena predviđa sto godina robije onom ko je sve to pokrenuo.
Pakuje mi litru vinjaka za muža i neku slaninu za svaki slučaj ako bude rata. Kažem joj da je to njen Vuk, ona zaprepašćena, zove familiju da proveri, ne verije mi.
Tada sam stopirala do kuće, pančevac behu zatvorili. Stižem kući a moj muž sedi uz kotlić i kuva gulaš, vinjak pored njega i par prijatelja. Tako smo bili potpuno opremljeni, šta god da se desi. Javljam joj da sam dobro stigla kući, zet zahvaljuje na vinjaku i ako treba u izbeglištvo iz Beograda nudimo joj da dođe.
nsarski nsarski 17:07 09.03.2021

Re: Sjećaš li se Dolly Bell

питао бабу и деду да ли ће сада да дају детету име Вукосава јербо се родило баш на тај дан '91.




Dakle, zasmejao si me za sve pare!
shmoo shmoo 18:18 09.03.2021

Re: Sjećaš li se Dolly Bell

nsarski
питао бабу и деду да ли ће сада да дају детету име Вукосава јербо се родило баш на тај дан '91.




Dakle, zasmejao si me za sve pare!




Е, овакве похвале волим.



П.С. - Прича је истинита.

У питању је бивши професор Економског факултета Никола Стевановић и његова супруга Живка.

Живели смо кућа до куће овде испод Цркве Светог Ђорђа на Брду. И одрастао сам заједно с њиховом ћерком коју знам још од пре основне школе.

solo solo 09:13 10.03.2021

Re: Sjećaš li se Dolly Bell

На то ми је Иванина баба одговорила:"Марш у пичку материну безобразну!!! Тужићу те мајци да нас зајебаваш!"

Ето од чега 30 година.



Samo to?

Nekako sam očekivao više. Mislim od života.

Sve što dalje vreme hiti,
Sve se većma prošlost grli,
Sve se većma moji mrtvi
Meni čine neumrli.

Sve ih veća svetlost hvata,
I rajske ih zrake ljube;
Nestaje im senke s lica
S oblika se crte gube.

Sve što dublje u njih gledim,
Primajuć’ im svetlost u se,
Sve to većma, sve to jače,
Duše njine slivaju se.

Mahom dođe mom pogledu,
Pa ne mogu razaznati
Koje li je moja ljuba,
Koje li je moja mati!

Tražim sliku oca svoga, —
Jest, ona je, — al’ je nova —
Propletena j’ slikom mojih
Prijatelja i drugova.

Tražim lica svoje dece,
Što su rano u grob pala, —
Spojila se, —- a kroza njih
Smeši s’ sestra moja mala.

Kliknem: Oče, majko, ljubo,
Druzi, deco, sejo moja!
I suze se moje suše
Na svetlosti toga spoja.

Kroz smrt samo valja proći,
Pa ću s’ i ja s njima sliti,
Ako l’ tamo nema ništa?!
— I tad ćemo jedno biti.

*

Evo venca tužna cveća,
Koj’ sam tebi počô viti,
A venac se šire spleo
Sve vas može zagrliti!

Ne mogu ga u vis bacit’ —
Pa nek stoji iza svega
Međ Srbima kao spomen
Mog života i vašega.
solo solo 08:37 10.03.2021

I za kraj





Pozdrav našim Londonćanima i ostalim serboostrvljanima.

П.С. - Прича је истинита.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana