Gost autor

JOVANJICA 2 - optužene samo sitne ribe!

Filip Mladenović RSS / 21.03.2021. u 22:36

Lažna policijska legitimacija
Lažna policijska legitimacija
Mreža za istraživanje kriminala i korupcije (KRIK) objavila je izvode iz optužnice za tzv. Jovanjicu 2, koja se bavi pomoćnicima Predraga Koluvije iz redova policije, BIA i VOA u uzgajanju marihuane.

Sama činjenica da pojedini pripadnici policije i bezbedonosnih službi Srbije pomažu kriminalcima i mafijašima u vršenju svojih protivzakonitih i koruptivnih poslova i poslića manje-više je opšte mesto u našoj zemlji.

Medjutim, čitanje odlomaka optužnice ukazuje na  raznovrsne oblike pogubnog uticaja mafije na državu i na poražavajuću činjenicu da se sve može kupiti novcem.

Iz optužnice se vidi da je Predrag Koluvija često bio u strahu da će saradnici da ga otkucaju ili da će konkurencija da mu opljačka imanje. Kontakti iz BIA-e su ga savetovali šta da radi, ali i proveravali ko su ljudi za koje sumnja da ga prate, otkriva KRIK.

Tako, jednom prilikom je optuženi šef  agencije BIA  na Zvezdari Aleksandar Tošić smirivao Koluviju nakon što je on primetio da mu neko nadgleda imanje, vidi se iz razgovora citiranih u optužnici. Tošić je posetio imanje i obavestio otpuženog narko-bosa da izgleda kao da je sve u redu, a Koluvija ga je pitao ima li pištolj. Tošić mu je odgovorio: „Ma daj, bato, šta će mi. Nismo u ratu. Ako neprijatelje prvo nađemo, onda ćemo sesti da vidimo kako ćemo se njih rešiti."

Tošić je Koluviji pokušao da objasni i da nema potrebe za agresijom jer on „radi zdravu sistemsku priču".

„Nemoj da ti unose agresivnu atmosferu u smislu borbe i nasilja, jer radiš zdravu sistemsku priču... Ovde možeš samo dva neprijatelja da imaš, a to su službe, za koje se borimo da im dokažemo da si veliki prijatelj. I konkurencija - koju trenutno nemaš," pisao mu je agent BIA-e.

Sa nekima iz grupe „Savet za bezbednost" na posebno uradjenoj aplikaciji za mobilne telefone, Koluvija je imao malo drugačiji odnos, i iz njihove prepiske se vidi da on određuje pravila „igre", odnosno određuje ko će šta da radi.

„Ponesi utoku da se provozamo do imanja", napisao je Koluvija policajcu Radovanu Bojoviću jednom prilikom.

Jednog od svojih saradnika, Sergeja Mrđu, Koluvija je obavestio o planu podele oružja za čuvanje imanja: „Kendža (Milan Kendija) će sad da podeli pumparice i heklere", napisao je on, piše u optužnici.

Optužnica, međutim, ukazuje i na neke neobične poteze tužioca Drecuna koji vodi ovaj slučaj.

Iako je istraga o tome kako je Koluvija došao do specijalnih registarskih tablica, koje koristi policija, vodila ka bivšoj sekretarki MUP-a Dijani Hrkalović, ona u ovom postupku nije pozvana ni da svedoči.

Neki od policajaca, koji su bili u kontaktu sa Koluvijom i njegovim saradnicima davali informacije, pozvani su da svedoče.

Među njima je Dejan Milenković, načelnik Službe za specijalne istražne metode, koji je Koluvijinom optuženom saradniku dao informaciju o policijskim dronovima. Tužiocu je rekao da je Koluviju upoznao kao čoveka koji može da mu pomogne u vezi sa bezbednosnim pitanjima, jer je dobar sa svim obaveštajnim službama u Severnoj Makedoniji. Zašto je Dejan Milenković pozvan samo kao svedok, to jedino  zna tužilac!

Većina okrivljenih u ovom slučaju braniće se sa slobode, osim Koluvije kome se već sudi, Saše Vujisića agenta VOA-e koji je u bekstvu i Koluvijinog ličnog vozača Miloša Tofilovića, koji je takođe u pritvoru. Tofilović je nedavno uhapšen zbog šverca heorina u međunarodnoj policijskoj akciji u kojoj je učestvovala i američka Agencija za borbu protiv protiv droga - DEA.

Koluvija na sudu negirao da je gajio marihuanu

Koluviji i devetorici njegovih saradnika - radnika sa imanja „Jovanjice" u Staroj Pazovi, trenutno se sudi da su uzgajili 1,6 tona marihuane.

Koluvijina odbrana temelji se na tome da su biljke koje je on gajio bile isključivo industrijska konoplja, ona koja je u Srbiji zakonom dozvoljena, a ne indijska konoplja, poznatija kao marihuana.

Njega brane čak četiri advokata, među kojima je i Vladimir Đukanović, narodni poslanik vladajuće Srpske napredne stranke, koji se Koluvijinom advokatskom timu pridružio kada je suđenje već otpočelo.

Kako je KRIK ranije pisao Koluvija je gajio i dobre odnose sa različitim državnim funkcionerima, Među onima koji su posećivali njegovo imanje bili su aktuelni ministar policije Aleksandar Vulin, član gradskog veća Grada Beograda Dragomir Petronijević i bivši direktor „Koridora Srbije" Zoran Babić. Niko od njih, međutim, u ovom slučaju nije ispitan.  

Policajci, agenti BIA-e, ali i Vojnoobaveštajne agencije (VOA) Koluviji su pomagali na različite načine, kako objašnjava tužilac Saša Drecun u optužnici JOVANJICA 2 - dostavljali su mu podatke o istragama koje se vode protiv njegovih saradnika, izdavali mu falsifikovana uverenja, obezbedili mu lažnu policijsku značku i policijsku registarsku tablicu. Čak su i fizički čuvali imanje marihuane, ali ga i savetovali kako da kada pakuje drogu ne ostavlja tragove.

Dopisivanje na grupi „Savet za bezbednost" nastavilo se čak i nakon što je Koluvija uhapšen, a policajci i bezbednjaci raspravljali su o tome kako da zaustave policiju, ali i medije da izveštavaju o slučaju, otkriva optužnica.

Sa Koluvijom su optužena dva agenta BIA-e: šef ove agencije na Zvezdari Aleksandar Tošić i Branislav Radosavljević, koga je BIA uputila da radi u MUP gde je, između ostalog, bio asistent bivše državne sekretarke ovog ministarstva Dijane Hrkalović. Od policajaca su uhapšeni Radovan Bojović iz Odeljenja za suzbijanje privrednog kriminala, Zoran Baštovanović, pripadnik Odeljenja za borbu protiv korupcije, i Koluvijin rođak Milan Kendija - nekadašnji načelnik Jedinice za obezbeđenje određenih ličnosti i objekata, blizak nekadašnjem direktoru policije Miloradu Veljoviću. Saša Vujisić, pripadnik Vojnoobaveštajne agencije (VOA), izbegao je hapšenje i za njim je raspisana poternica. U ovom slučaju su optuženi i Koluvijin vozač Miloš Tofilović, kao i Slaviša Milinković, za koga se tvrdi da je imao zadatak da kontaktira osobe koje su ‘pale' sa drogom proizvedenom na „Jovanjici" i ubeđuje ih da na bilo koji način ne ugroze grupu.

Svi optuženi su odbili da iznesu odbrane!

Zaključak je poput vica:

"Ti se ono beše baviš kriminalom?
Pomalo!
Pa dobro, barem je državni pos'o..." 

 

Atačmenti



Komentari (236)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dolazel dolazel 00:45 23.03.2021

Re: svejedno

Na sreću, opet će sve bivše YU republike biti zajedno u istoj državi. Razlika će biti samo u jednom slovu: umesto YU - EU.


Trenutno su samo Slovenija i Hrvatska punopravne clanice EU i to najvise zato sto su se brzo odrekle komunistickog nasledja i uvele vladavinu zakona, postovanje ljudskih prava i slicne stvari koja je EU trazila (dobro, Hrvatska ne bas, ali opet su ih primili jer zbog Nemacckog interesa).
Razlog zasto recimo Srbija nije jos u EU? Pa Srbija odbija uvodjenje i sprovodjenje zakona i postovanja ljudskih prava onako kako to EU trazi vec insistira na sadasnjem sistemu koji dobrim delom vuce jos od komunizma. Dok se to ne promeni nema EU.
maksa83 maksa83 00:46 23.03.2021

Re: svejedno

Samo, misliš da je nešto bolje bilo u DS, isto već posle 2000?

Pazi pričamo o tome koliko se nešto dezintegrisalo i volšebno reintegrisalo u SNS, a tu je DS rekao bih bolje prošao, SNS se tu ofajdio za neki drugorazredni šljam tipa Vesić, Trivanka, kako-beše-onaj-što-je-bio-u-zatvoru i sl. a DS nekako preživeo i dogurao od tada do ove nezavidne tačke u kojoj je sada. Siguran sam da se na nižim nivoima ispreletalo u većem obimu doduše.

Kao što rekoh preko nekoliko puta, vladajuća stranka ovde uvek ima 700000 članova, samo joj se ime menja.
zemljanin zemljanin 01:11 23.03.2021

Re: svejedno

dolazel

Sto ne napises nesto o velikim pregovorima izmedju Titovih Partizana i Nemaca u Gornjem Vakufu i Zagrebu kada su od Nemaca trazili ustupke da bi se skoncentrisali na borbu protiv glavnog neprijatelja partizana:

to nije nikakva tajna, pozato u istorijskim spisima ... takticki potez kupovine vremena (neuspesan) ... mislim, kada se vec navodi istorijski spis, trebalo bi dati i tumacenje istoricara ili svedoka da bi slika bila jasnija ...
dolazel dolazel 03:02 23.03.2021

Re: svejedno

to nije nikakva tajna, pozato u istorijskim spisima


Naprotiv, mislim da je cela prica precutkivanja i cak aktivno ignorisana od strane komunista i njihovih istoricara u Jugoslaviji a i cak i sada u Srbiji i Hrvatskoj. Posebno zato sto su komunisti u okviru svoj partizanskog pokreta aktivno unistili kompletne arhive i dokumente na kraju 2 sv rata a ostavili samo one koji se uklapaju u njihov zvanicni narativ. Dokaz? Pa pogledajte koliko gradje su ostavili Nemci, koliko pokret pod vodjstvom Draze Mihajlovica, koliko Italijani a koliko samo partizani? Neka dokumenta koja su izvesno morala postojati, ne postoje.
Drugo, komunisti nikako da objasne kako su to oni pobedili u 2sv ratu a Beograd i Srbiju od Nemaca oslobodila ruska vojska zajedno za bugarskim i albanskim jedinicama. I gde je bio Tito kad su se vodile bitke za oslobodjenje Beograda i sta je trazio u Moskvi u tom trenutku?
Istorija koju su komunisti servirali posle 2sv rata ce morati jos puno da se istrazuje da bi se otkrilo sta se stvarno desilo.
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:21 23.03.2021

Re: svejedno

dolazel


Ali tek kada su i jedni i drugi finalizirali...


Mislio sam da Srbi, Hrvati i ostali znaju istoriju svijeta i da ne moraju lično ponavljati baš sve najgore budalaštine.
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:39 23.03.2021

Re: svejedno

vrabac_onaj


Eto šta su ti različite prcepcije

Meni ne smeta.
Trener je imao jedan interesantan blog o različitom viđenju stvari.
Međutim, ne treba zaboraviti da su ti ljudi, za ostvarenje svojih ideja, bili spremni provesti dobar dio mladosti, bez roptanja, po zatvorima ili u ilegali, krijući se od policije.
Ko je danas spreman "žrtvovati" jedno veče ili vikend i otići u neko selo ili varoš i pričati sa ljudima o razlozima, potrebi i koristima ako se nešto uradi.

Ne može se carstvo zadobiti,
Na dušeku sve duvan pušeći
gedza.73 gedza.73 08:58 23.03.2021

Re: svejedno

gvozden1
Mene Tito, sa saradnicima, asocira na nastavnika koji je dobio najgore odjeljenje u školi.

Evo primera idolopoklonstva.
Sišao bog s neba, ali narod, loši đaci, nisu ga zasluživali.
A taj bog je zapravo bio bitanga, nikakvog ljudskog karaktera.


To ti je isto 'Nije Slobo kriv', 'Samo kad bi Slobo znao šta rade ovi oko njega'


Boles'


gedza.73 gedza.73 09:10 23.03.2021

Re: svejedno


zemljanin
ali neverovatno da je NS bio toliko razlic

Čonta Pekinška patka
Sećam se da smo dan pre koncerta lepili plakate, a onda je uveče novosadski SUP izdao saopštenje da se koncert otkazuje zbog trošnosti dasaka i bezbednosti članova grupe. To su bile klasične fore. Drugim bendovima kao što su Prljavo Kazalište ili Pankrti, takve stvari se nisu dešavale. Oni su bili mnogo više podržavani od strane svojih diskografskih kuća i lokalnih televizija. Kada smo mi u pitanju, zanimljivo je da su nas mnogo manje sputavali u Beogradu nego u rodnom gradu.




"Patka" je bila bliža režimskom centru i pala je u nemilost vladajućih elemenata kao društveno nepodobna pojava koja preti da iskvari nevinost Titove omladine. Sa druge strane, mladi su jedva dočekali prvu javnu "pobunu" u ovom delu Jugoslavije. Grad je osvanuo ispisan grafitima: "Čonta je bog!" Očajna Nebojšina baba uzalud je pokušavala da opere jedan od tih grafita sa zida Muzičke škole.

Samo, što je ona brisala (ako se dobro sećam šta sam pročitao) zato što je bila vernik
Legendarni snimak u izlogu robne kuće "Nork" (za koji učenici-statisti koji glume pankere dobijaju dnevnicu!) biva bunkerisan dugo godina. Nebojša ne ostaje dužan: na "Grok" festivalu, održanom na Novosadskom sajmu, demonstrira javno spaljivanje lista "Borba"; na nastupima pred kraj karijere bezobrazno proziva određene kolumniste "Džuboks"-a. Ima ideju da obradi Himnu Svetom Savi, koju (na svu sreću) ostali članovi benda ne podržavaju. "Dnevnik" zahteva: "Treba ih zabraniti!"


bre vi iz Partije mnogo fotošopujete prošlost. Smanjite malo doživljaj


nsarski nsarski 09:12 23.03.2021

Re: svejedno

To ti je isto 'Nije Slobo kriv', 'Samo kad bi Slobo znao šta rade ovi oko njega'


Boles'


Ima kod Solženjicina (?) opis nekog lika kome KGB odvaljuje bubrege u Staljinovom kazamatu, muče ga i prebijaju, a on stalno tvrdi da Staljinizam nije takav. "Kad bi samo drug Staljin znao šta se dešava, on bi sve ovo ukinuo!".

Stvarno boles'. Neverovatno, ali istinito: ima i danas na pretek likova koji nisu u stanju da se suoče sa realnošću.
gedza.73 gedza.73 09:16 23.03.2021

Re: svejedno

nsarski
Ima kod Solženjicina (?) opis nekog lika kome KGB odvaljuje bubrege u Staljinovom kazamatu, muče ga i prebijaju, a on stalno tvrdi da Staljinizam nije takav. "Kad bi samo drug Staljin znao šta se dešava, on bi sve ovo ukinuo!".
Stvarno boles'. Neverovatno, ali istinito: ima i danas na pretek likova koji nisu u stanju da se suoče sa realnošću.

Da čitam njihove komentare na nekom blogu u Severnoj Koreji pa da bude smešno, ovde čak nije ni tragikomično nego je žalosno.

Postavljao sam nekoliko puta ali su uredno preskakali da su u SFRJ=Tito (sedamdesete, prva polovina osamdesetih) ljude koji su pričali protiv režima nabijali u psihijatrijske ustanove sa lažnim nalazima.



zemljanin zemljanin 10:56 23.03.2021

Re: svejedno

dolazel
to nije nikakva tajna, pozato u istorijskim spisima


Naprotiv, mislim da je cela prica precutkivanja i cak aktivno ignorisana od strane komunista i njihovih istoricara u Jugoslaviji a i cak i sada u Srbiji i Hrvatskoj. Posebno zato sto su komunisti u okviru svoj partizanskog pokreta aktivno unistili kompletne arhive i dokumente na kraju 2 sv rata a ostavili samo one koji se uklapaju u njihov zvanicni narativ. Dokaz? Pa pogledajte koliko gradje su ostavili Nemci, koliko pokret pod vodjstvom Draze Mihajlovica, koliko Italijani a koliko samo partizani? Neka dokumenta koja su izvesno morala postojati, ne postoje.
Drugo, komunisti nikako da objasne kako su to oni pobedili u 2sv ratu a Beograd i Srbiju od Nemaca oslobodila ruska vojska zajedno za bugarskim i albanskim jedinicama. I gde je bio Tito kad su se vodile bitke za oslobodjenje Beograda i sta je trazio u Moskvi u tom trenutku?
Istorija koju su komunisti servirali posle 2sv rata ce morati jos puno da se istrazuje da bi se otkrilo sta se stvarno desilo.

Verovatno si u pravu za neke primedbe koje si naveo ... ako je cilj pokazati da je bilo kontakata i razgovora izmedju partizana i Nemaca - onda jeste, bilo je, i to je normalno u svakom ratu, na nivou pojedinacnih formacija ili na nivou komandi, zarad jednostranih ili obostranih interesa, trenutnih ili dugorocnijih ... kad te protivnik pritisne, a to je period ofanziva, trazis bilo kakvu mogucnost da predahnes i izboris bolju poziciju, svim raspolozivim sredstvima ... neki bi to, danas zvali, medicinski tajm aut.

ako je cilj u tome prepoznati izdaju ili kolaboraciju onda je pogresan primer jer je tumacenjenje ideoloski obojeno ... konkretan slucaj, nemam interesovanja da ulazim u dubinu i trazim, ko i kada i odakle ... nisam negirao dogadjaj vec sam komentarisao nepotpunost koja ostavlja mesta za razlicita tumacenja.

Ovaj deo sa 'ko je oslobodio koga' je van diskusije ... nijedna drzava, nijedan pokret nije imao dovoljno snage i sredstava da apsoultno sam dodje u poziciju 'pobedili smo' ali svi ce to isticati ...
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:23 23.03.2021

Re: svejedno

pecaros
principessa_etrusca

Комунизам је у Чешкој и Словачкој инсталиран споља, био је веома опресиван, али није затукао чешку и словачку грађанску класу као што је био случај у Србији
...
У Чешкој и Словачкој је ослобађање од комунизма било прижељкивано и процес је био лакши и краткотрајнији. Србија је још увек талац комунизма.


Iako opresivan. češko-slovački režim nije zatukao građansku klasu, jer je ona bila nosilac tamošnjeg predratnog sistema i bila je veoma brojna. Kod nas je građanska klasa bila "tanušna", kako se tvrdi u susednom blogu. Ukratko, jedva da se išta tu moglo zatući. Osim što nije baš najjasnije šta ovde uopšte znači izraz "zatući". Ako je u pitanju finansijsko uništavanje, teško da je bilo razlike između nas i njih. Ako se misli na fizičko istrebljenje, tu nailazimo na očigledne manipulacije..............................................
Uzgred, ako ćemo o srednjem (građanskom) sloju, zapravo se on zaista oformio tek u SFRJ.

У Србији је и те како постојала грађанска класа и то је евидентно по многим стварима, рецимо архитектури градова са урбаним језгрима и породичним кућама.
Да останемо на примеру Београда, шта мислиш, ко је живео у салонцима од Крста до Калемегдана, и од Сава Мале до доњег Дорћола, у породичним кућама на Неимару, Чубури, у Професорској колонији, на Сењаку, Топчидерском брду, Пашином брду итд. Да се ограничим на време између два рата, у много мањем Београду постојао је Коларац, галерија Цвијете Зузорић, у њему су живели Исидора Секулић, Андрић, Црњански, Милош Ђурић, Виктор Новак, Михаило Миланковић, Дероко, Коста Тодоровић, Михаило Петровић Алас, Александар и Смиља Костић, Бета Вукановић, Јосип Славенски, да наведем неколико најпознатијих. Када се ради о концентрацији креативне енергије, то је био сасвим изузетан период.

СФРЈ је било друштво ураниловке и тзв. друштвено-политичке подобности, а ураниловка и подобност по природи ствари не подстичу изузетност.
gvozden1 gvozden1 11:29 23.03.2021

Re: svejedno

onda jeste, bilo je, i to je normalno u svakom ratu, na nivou pojedinacnih formacija ili na nivou komandi, zarad jednostranih ili obostranih interesa, trenutnih ili dugorocnijih ... kad te protivnik pritisne, a to je period ofanziva, trazis bilo kakvu mogucnost da predahnes i izboris bolju poziciju, svim raspolozivim sredstvima ... neki bi to, danas zvali, medicinski tajm aut.

ako je cilj u tome prepoznati izdaju ili kolaboraciju onda je pogresan primer


Ozbiljniji su to bili pregovori od običnog kontakta.

To se može proceniti pa dva značajna elementa, dužini trajanja i nivou pregovarača.

"martovski" pregovori su trajali od januara do marta, dva meseca pregovaranja sigurno se ne mogu zvati kontaktom zbog tajmauta.

Sa nemačke strane pregovori su došli do najvišeg nivoa, do Ribentropa.

To nije kontakt sa lokalnim jedinicama i starešinama.

Kontakt je ono što se desilo u Divcima između Draže i nekog lokalnog nemačkog oficira, a trajali su par sati i sve se svelo na:
Draža - dajte nam oružje da tučemo zajedničke neprijatelje komuniste
Nemci :
Vi nam ne trebate za komuniste, oni su šaka jada, vi ste nam veći neprijatelji, i vama ništa ne verujemo. Ono o čemu možemo da pregovaramo je vaša predaja i razoružavanje.
Draža: Nema od toga ništa.

E to su kontakti koji se uvek dešavaju, a koje niko normalan neće podvesti pod saradnju.

Za razliku od tog kontakta, komunistički pregovori koji su sadržavali pregovore o strateškoj saradnji u slučaju tada izvesnog savezničkog iskrcavanja na Jadran, koji su podrazumevali da se po pregovarače sa komunističke strane šalju nemački avioni da dođu u Zagreb, da ti pregovarač budu tretirani kao važan partner, dakle luksuz, pozorišta, šetnje, ručkovi, posete familijama i slično, se moraju posmatrati kao saradnja sa Nemcima, ili makar kao prisustvo dobre volje da se sarađuje, a ne kao prevara da se dobije na vremenu.
gedza.73 gedza.73 12:07 23.03.2021

Re: svejedno

principessa_etrusca
У Србији је и те како постојала грађанска класа и то је евидентно по многим стварима, рецимо архитектури градова са урбаним језгрима и породичним кућама.


Naselje Profesorska kolonija je jedinstvena kulturno-istorijska celina sa kojom se Opština Palilula i Grad Beograd kao retko koji grad u Evropi može ponositi. To je gradska četvrt koju su između 1926. i 1929. godine osnovali, u njoj živeli i stvarali, više od četrdeset profesora Beogradskog univerziteta.

Аероклуб је основан у Београду у кафани "код Белог орла" 22. октобра 1921. године. Основали су га српски авијатичари ратни ветерани са Солунског фронта под називом „Српски Аероклуб“.

Univerzitetska biblioteka, jedna je od najvećih naučnih biblioteka na Balkanu čija je funkcija da služi nastavnim i naučnim potrebama akademske populacije... Biblioteka je u novoj zgradi svečano otvorena na dan Sv. Ćirila i Metodija, 24. maja 1926. godine.

crossover crossover 15:15 23.03.2021

Re: svejedno

nsarski

Pa, ljudi, ne sećate se slučaja "Vunena vremena"?!

Pre 35 godina osuđen je Gojko Đogo za “Vunena vremena“


Било је и горих ствари у то време, не знам да ли се сећаш фамозног случаја "Београдске шесторице", људи око Милована Ђиласа и Николе Баровића, а све у организацији ДБ-а и оног говнета судије Зорана Стојковића који је касније био Коштуничин министар правде. Било је и мртвих, један од оптужених је нађен самоубијен у викендици у Гроцкој. Један мој другар (и комшија Милована Ђиласа из Палмотићеве) је био један од бранилаца у том случају.

Мрзи ме да куцам све детаље па ћу само ископирати један део:

Mlađi disidenti su tih godina po stanovima u Beogradu organizovali neku vrstu debatnih klubova gde su raspravljali o najrazličitijim temema: smrtnoj kazni, suđenju jermenskim atentatorima na turskog ambasadora, pojmu legaliteta, nacionalnom pitanju… Nije bilo raspirivanja mržnje ili poziva na nasilje. Nije bila nikakva tajna da ih je UDBA pratila i čekala svoj trenutak. Kada je na jedan od ovih sastanaka pozvan i Milovan Đilas da govori o nacionalizmu, vlasti su odlučile da je trenutak da se “neprijatelji” pohapse i žigošu: 20 apriča 1984. izvršena je racija u kojoj je učestvovalo oko 200 milicionera, uhapšeni su svi prisutni učesnici kružoka, 28 osmoro ljudi.

U zbirci dragocenih dokumentata Poslednja instanca (knjiga 2), advokat Srđa Popović kaže: “Pravno je zanimljivo da je sud na ovom suđenju uneo jednu novinu u interpretaciji neprijateljske propagande pravnim shvatanjem – sudija Zoran Stojković – da je mišljenje ‘kao psihički proces’ doduše slobodno, ali da ‘reči, izraz tog mišljenja mogu biti kažnjive’.

Druga inovacija se sastojala u tome da se optuženi liši branioca po svom izboru tako što će se branilac pozivati da svedoči.

Treća inovacija je bila preteres advokatske kancelarije i oduzimanje beležaka o razgovoru sa branjenikom”.

Optužnica je podignuta protiv Vladimira Mijanovića, Miodraga Milića, Dragomira Olujića, Gordana Jovanovića, Pavluška Imširovića i Milana Nikolića.

Optužnica je menjana u toku suđenja nekoliko puta: počela je od “veleizdaje”, da bi se stiglo do “neprijateljske propagande”. Kako to kaže dr Nebojša Popov u svojoj poznatoj knjizi Contra fatum (Slučaj grupe profesora Filozofskog fakulkteta u Beogradu) optužnica je čas širena, čas sužavana, čas pooštrena, čas ublažavana, čas šestorica, čas četvorica, na kraju, trojica. Sudija Stojković na kraju zaključuje da su okrivljeni Milić Miodrag, Dragomir Olujić i Milan Nikolić krivi što su “zlonamerno i neistinito prikazivali društveno-političke prilike kod nas…čitali svoje tekstove ili usmeno govorili pred većim brojem lica na ilegalanim sastancima u privatnim stanovima…okrivljeni Nikolić je jedan svoj tekst podneo u inostranstvu stranoj instituticiji…svi okrivljeni su neistinito prikazivali i tekovine narodnooslobodilačke borbe i socijalističke izgradnje i ulogu KPJ, i njenog rukovodstva i delo predsednika SFRJ Josipa Broza Tita.”

Sudija Stojković vrlo detaljno obrazlaže grehe okrivljenih, pa između ostalog kaže da je Milić tvrdio da je “samoupravljanje poklon radničkoj klasi za dobro Olujić je kriv što poručuje da je “potrebano stvaranje što jačeg sindikalnog pokreta seljaka, radanika i inteligencije”…a Nikoliću spočitava šta je tvrdio da “današnji sistem nije socijalistički, da u Jugoslaviji nema prave demokratije ni slobode stvaralaštva i da se može živeti slobodnije pod uslovom da ‘gledaš svoja posla’…”

Sudija Stojković je osudio Midoraga Milića, bez stalnog zaposlenja na dve godine zatvora, Dragomira Olujića, diplomiranog politikologa na godinu dana, a Milana Nikolića, diplomiranog sociologa na godinu i šest meseci. Docnije je viša sudska instanca smanjila ove kazne.
crossover crossover 15:37 23.03.2021

Re: svejedno

Тај мој другар, адвокат, тамо негде у другој половини осамдесетих заступао неку странку у спору, у Земуну, и док су се нешто договарали у општини каже му један колега "...немој то да радиш, па јел знаш ко је противна страна, снајка Бранка Пешића", на шта му овај мој друг каже "ма, јебе ми се за Бранка Пешића", неко је то чуо и јавио где треба па га је на излазу сачекала полиција, стрпала у кола, и тукли су га пендрецима од општине Земун до полицијске станице у Мајке Јевросиме. И ником ништа.

За оне који не знају и за Горана Весића, у питању је бивши градоначелник Бранко Пешић, не архитекта.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:52 23.03.2021

Re: svejedno

Било је и горих ствари у то време, не знам да ли се сећаш фамозног случаја "Београдске шесторице", људи око Милована Ђиласа и Николе Баровића, а све у организацији ДБ-а и оног говнета судије Зорана Стојковића који је касније био Коштуничин министар правде. Било је и мртвих, један од оптужених је нађен самоубијен у викендици у Гроцкој. Један мој другар (и комшија Милована Ђиласа из Палмотићеве) је био један од бранилаца у том случају.

Одлично подсећање.

То је био тзв. Отворени универзитет. Трибине су држане по београдским становима, а младић који се наводно убио у викендици се звао Радомир Радовић. Викендица није била у Гроцкој, већ мислим негде око Баћевца или Дражевца. Радовићева тетка, која је била најближи сродник и са којом је живео јер су родитељи трагично страдали, инсистирала је да је убијен, а то су тврдили и други, рецимо Павлушко Имшировић и Милан Николић. Све што су они тада говорили је упућивало да је Радовића убила полиција у притвору.
gvozden1 gvozden1 15:54 23.03.2021

Re: svejedno

тамо негде у другој половини осамдесетих

A ko bi rekao :)

Tako i sa drugaricom Gocom, dobar komunista, odruka koga treba i taj na robiju.
Osamdesetih.
I onda idu priče, ma ne verujem, nije moguće, nije tako bilo, bilo je to srećno vreme....

Jeste, vidi se kakvo je vreme bilo.

A Goca i dalje vlast.

Pa se pitamo što ne idemo brže.
Ne možemo brže dok ne raščistimo sa Gocom i njenim komunistima.
crossover crossover 16:16 23.03.2021

Re: svejedno

gvozden1
тамо негде у другој половини осамдесетих

A ko bi rekao :)


Па добро, ал зато је било безбедно, могао си да спаваш на клупи у парку.
nsarski nsarski 16:17 23.03.2021

Re: svejedno

Било је и горих ствари у то време, не знам да ли се сећаш фамозног случаја "Београдске шесторице", људи око Милована Ђиласа и Николе Баровића, а све у организацији ДБ-а и оног говнета судије Зорана Стојковића који је касније био Коштуничин министар правде.


Eto, vidiš. Ja za to nisam znao jer sam tada živeo van zemlje. I sad kad na to pomislim, dobro je da nisam.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:18 23.03.2021

Re: svejedno

A to što je leš isplivao u javnost Srbije tek 3 godine nakon isplivavanja iz hladnog, januarskog Dunava, ni to nije za brigu i pažnju!?
predatortz predatortz 17:33 23.03.2021

Re: svejedno

Filip Mladenović
A to što je leš isplivao u javnost Srbije tek 3 godine nakon isplivavanja iz hladnog, januarskog Dunava, ni to nije za brigu i pažnju!?


Aman, čoveče!
Da li je moguće da si toliko binaran?!
vcucko vcucko 20:55 23.03.2021

Re: svejedno

Filip Mladenović

Zato je Češka za svega 3 decenije višestruko prestigla Srbiju u svakom pogledu!

Nije niko nikoga preticao i prestizao, samo se svaka vratila tamo gde je i bila. U neko svoje prirodno stanište.

Pobogu, Filipe, Češka je bila razvijeni deo razvijene (u svetskim razmerima) Austro-Ugarske monarhije.
pecaros pecaros 23:25 23.03.2021

Re: svejedno

vcucko
Filip Mladenović

Zato je Češka za svega 3 decenije višestruko prestigla Srbiju u svakom pogledu!

Nije niko nikoga preticao i prestizao, samo se svaka vratila tamo gde je i bila. U neko svoje prirodno stanište.


Pa to ti kažem. Poništili smo decenije razvoja u socijalizmu i vratili se na trulu državu.
pecaros pecaros 12:55 24.03.2021

Re: svejedno

slučaj Simonović
uhapsili su ga pripadnici BIA na aerodromu u Beogradu nakon što je doleteo iz Norveške i određeno mu je zadržavanje do 48 sati. Po pisanju tog medija, on je pre izvesnog vremena saznao da je ministarka za rad, zapošljavanje, socijalna i boračka pitanja Darija Kisić Tepavčević “navodno slavila u jednom restoranu u Belvilu nakon čega joj je, izrevoltiran zbog toga što na televiziji konstantno apeluje na građane da poštuju mere, poslao SMS da treba da je bude sramota”.


Ovde po stoti put otkrivamo da Čonta nije imao razumevanje sredine za svoju umetnost, da nije bilo pametno družiti se sa Đilasom i da je samoupravljanje bilo neefikasno i destimulativno.

Kad smo već propustili priliku da zbog toga svi kolektivno izvršimo samoubistvo 1990. hajde makar da primetimo da danas na dnevnoj bazi imamo mnogo više i mnogo strašnijih vesti. Da svakog dana stotine ostaju bez posla zbog partijske nepodobnosti, da u zatvor idu oni koji ukazuju na korupciju, da ima politički motivisanih ubistava.

Ujedno bih da obavestim narod da sam svojevremeno sam-samcijat napisao program za obračun plata zaposlenih, za nekih mesec-dva dana. Budući da je program pisan u žurbi i u međuvremenu (poslednjih tridesetak godina) stotinama puta prepravljan i prilagođavan izmenama propisa, ponudio bih ga državi uz popust, pa bih se zadovoljio sa desetostruko manjim iznosom nego što je ona spremna da izdvoji. Dakle - da se nađemo na šest miliona dolara, i svi zadovoljni.
maksa83 maksa83 16:13 22.03.2021

Kabuki


Ovi su uveliko preduboko zagazili u ko-vas-jebe-miševi stanje uma pa je moje predviđanje da će slučaj Jovanjica da se muti i oteže do besmisla i da na kraju niko neće stradati. Niko.

Isto važi i za celu Belivuk Kokeza Hrkalović predstavu.

Filip Mladenović Filip Mladenović 16:25 22.03.2021

Re: Kabuki

Isto mislim.

Svakog dana će spinovati, kao danas sa Lečićem!
maksa83 maksa83 16:31 22.03.2021

Re: Kabuki

Svakog dana će spinovati, kao danas sa Lečićem!

Lečić nije spin, tip je debil, imaš na Insajderu sveže objavljen snimak njegovog razgovor sa ovom malom što ga je tužila. Ono je da se smrzneš.

Snimak razgovora glumice Danijele Štajfeld i Branislava Lečića
nsarski nsarski 16:33 22.03.2021

Re: Kabuki

maksa83

Ovi su uveliko preduboko zagazili u ko-vas-jebe-miševi stanje uma pa je moje predviđanje da će slučaj Jovanjica da se muti i oteže do besmisla i da na kraju niko neće stradati. Niko.

Isto važi i za celu Belivuk Kokeza Hrkalović predstavu.



Naravno, sada je glavna briga zdravstveno stanje Ace Brace. Dobro, i Mauricijus.
gvozden1 gvozden1 16:37 22.03.2021

Re: Kabuki


Snimak razgovora glumice Danijele Štajfeld i Branislava Lečića

Čitao danas.
Jezivo.

Debilčina koja treba da robija do groba.
maksa83 maksa83 16:41 22.03.2021

Re: Kabuki

Naravno, sada je glavna briga zdravstveno stanje Ace Brace. Dobro, i Mauricijus.

Treća stvar koja im trenutno drma kavez a koju treba prekriti bukom je ovo potpuno ludilo sa Cvijanom. To je tip koji nije bio nimalo glup, a stradao je na vrlo čudan način (utopio se u januaru, zamisli), niko, ni porodica ne zna gde je sahranjen, kada je kao NN utopljenik naknadno identifikovan nigde NI REČI nije bilo o tome, a javljaju ti inače kada se neki efemerni bezveznjak malo jače nakašlje.

Domagoj Margetić (koji je istina mutan lik) tvrdi da je ovaj bio u posedu dokumenata koji prikazuju ceo tok crnog novca na Balkanu u koji je ova vlast duboko umešana i da mu je to pokazao.
nsarski nsarski 16:59 22.03.2021

Re: Kabuki

Domagoj Margetić (koji je istina mutan lik) tvrdi da je ovaj bio u posedu dokumenata koji prikazuju ceo tok crnog novca na Balkanu u koji je ova vlast duboko umešana i da mu je to pokazao.


Sasvim moguće. Ja sam čuo da je bio u Čikagu da kupi par stanova za porodicu, vratio se u Bg. i otišao na plivanje. Nemam nikakav dokaz, ali nije neverovatno (mislim da je nekako u to vreme* Prvorođeni išao u Ameriku privatno, i to baš u Čikago).

* Glas Amerike saznaje: Vučić u privatnoj poseti - ovo je bilo početkom marta 2018 i pominje se Njujork.
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:52 22.03.2021

Re: Kabuki

U listu "Politika" je osvanula čitulja Cvijanu, koju su potpisali advokati Jugoslav Tintor i Viktor Gostiljac.

Ispod fotografije pokojnog Cvijana piše: PRAŠTAJ ŠTO SMO ĆUTALI.

A istraživački novinar Domagoj Margetić tvrdi:

"Cvijan je znao ko je i koliko, i preko koga, iz kriminalnog podzemlja u Srbiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori, uložio, preko pojedinaca iz vlasti u Srbiji, na tajne račune u inostranstvu. Znao je celu tu tehnologiju kako je vlast u Beogradu poslužila kao svojevrsna banka za skrivanje kriminalnog novca, pripadnicima organizovanog kriminalnog podzemlja iz Hrvatske, Srbije, BiH i Crne Gore.

– Vlada Cvijan je znao ko je, koliko i preko koga, iz kriminalnog miljea u Srbiji, Hrvatskoj, BiH, Crnoj Gori i Makedoniji, davao novac vlastima u Beogradu, da bi njihove kriminalne operacije, koje su morale ići preko Srbije, išle nesmetano.

– Vlada Cvijan je znao ko je stajao iza krijumčarskih aranžmana s mafijom na Kosovu, u Bugarskoj, Albaniji i Turskoj. Znao je ime i prezime čoveka iz vrha vlasti u Srbiji koji je sve to organizovao, vodio i naplaćivao.

– Vlada Cvijan je znao za reorganizaciju narko-trafikantskih klanova i puteva pod kontrolim i sponzorstvom vlasti u Beogradu.

– Cvijan je znao i za aranžmane o tajnim tekućim i of-šor računima u Saudijskoj Arabiji. Dakle, znao je kako se novac sa dotadašnjih tajnih računa u raznim zemljama Evrope prebacivao na račune u Saudijskoj Arabiji, ko je to vodio, iz kojih sve zemalja u regiji se taj novac prebacivao i ko su bili vlasnici tih računa, i ko je osoba od poverenja visokog srpskog funkcionera, koji je sve to vodio i koordinisao.

– Vlada Cvijan je znao za finansijski dogovor s vrhom vlasti u Srbiji za odbacivanje optužnica i brisanje novih optužnica protiv Karića i družine, koje su već bile pripremljene, i te mi je dokumente Vlada Cvijan dao.

– Cvijan je znao i detalje o uništavanju dokumenata i spiskova o organizovanom kriminalu i korupciji u Specijalnom tužilaštvu.

– Cvijan je imao sva dokumenta o prebacivanju “kiparskih para” u Saudijsku Arabiju na of-šor račune. Sve dokumente, koje sam vrlo detaljno s njim gledao."

haklberi_tom haklberi_tom 19:54 22.03.2021

Re: Kabuki

maksa83
Svakog dana će spinovati, kao danas sa Lečićem!

Lečić nije spin, tip je debil, imaš na Insajderu sveže objavljen snimak njegovog razgovor sa ovom malom što ga je tužila. Ono je da se smrzneš.

Snimak razgovora glumice Danijele Štajfeld i Branislava Lečića

Može li siže?
O kom Lečiću se radi?
Glumcu?
angie01 angie01 19:58 22.03.2021

Re: Kabuki


Lečić nije spin, tip je debil, imaš na Insajderu sveže objavljen snimak njegovog razgovor sa ovom malom što ga je tužila. Ono je da se smrzneš.


ozbiljna debilcina sa grandioznim egom,...ima tu jos putera,...meni nije jasno, kako neko ko ima decu ne shvata da sva sranja koja pravi, posle njima, ni krivima ni duznima vuce repove, pa barem sa tom svescu da ne bude govno.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:04 22.03.2021

Re: Kabuki

angie01

Lečić nije spin, tip je debil, imaš na Insajderu sveže objavljen snimak njegovog razgovor sa ovom malom što ga je tužila. Ono je da se smrzneš.


ozbiljna debilcina sa grandioznim egom,...ima tu jos putera,...meni nije jasno, kako neko ko ima decu ne shvata da sva sranja koja pravi, posle njima, ni krivima ni duznima vuce repove, pa barem sa tom svescu da ne bude govno.


Ta priča se vuče po medijima i društvenim mrežama već godinama.

Zašto je baš sada Danijeli Štajnfeld plaćen put iz Njujorka kako bi dala izjavu u Tužilaštvu?

Pa i zbog optužnica za Jovanjicu 1 i Jovanjicu 2.
angie01 angie01 20:17 22.03.2021

Re: Kabuki


Ta priča se vuče po medijima i društvenim mrežama već godinama.


vuce se prilicno konfuznoi upakovano, sada je devojka rekla ime nasilnika.


Zašto je baš sada Danijeli Štajnfeld plaćen put iz Njujorka kako bi dala izjavu u Tužilaštvu?


ne znam da ljoj je placen put, ali je moguce da se okurazila zabog slucaja skole glume, kada je videla da se javnost stavila na stranu zrtava- sto bas nije bilo uobicajeno.


Pa i zbog optužnica za Jovanjicu 1 i Jovanjicu 2.


pa eno, strana stampa pise o stanju u drzavi o aferama, sve se zna,...ceo svet nam se smeje.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:22 22.03.2021

Re: Kabuki

Za AV režim je bitno samo izborno telo: zatrpati ga isfabrikovanim aferama, da bi se održao kakav-takav rejting.
maksa83 maksa83 20:31 22.03.2021

Re: Kabuki

Za AV režim je bitno samo izborno telo: zatrpati ga isfabrikovanim aferama, da bi se održao kakav-takav rejting.

Filipe, pička mu materina kad moram tako da kažem, kakvo fabrikovanje, tip je silovao, a onda joj objašnjavao da je to čast za nju.
gvozden1 gvozden1 20:34 22.03.2021

Re: Kabuki

atrpati ga isfabrikovanim aferama

Pre mi se čini da ti Jovanjicom želiš da zatrpaš silovanje.
angie01 angie01 20:39 22.03.2021

Re: Kabuki

Filipe, pička mu materina kad moram tako da kažem, kakvo fabrikovanje, tip je silovao, a onda joj objašnjavao da je to čast za nju.


a pazi sad-leka je jos ambasador fondacije Tijane Juric,....
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:59 22.03.2021

Re: Kabuki

Ta priča se vuče po medijima i društvenim mrežama već godinama.

Zašto je baš sada Danijeli Štajnfeld plaćen put iz Njujorka kako bi dala izjavu u Tužilaštvu?

Pa i zbog optužnica za Jovanjicu 1 i Jovanjicu 2.


Hajde Filipe ne budi D. Vukicevic. Zasto sada? Pa uvek je neko 'zasto sada'. Ovo je vrlo ozbiljna optuznica a ovaj audio snimak sa Insajdera pokazuje kakav je Lecic pajser.
haklberi_tom haklberi_tom 21:23 22.03.2021

Re: Kabuki

maksa83
Za AV režim je bitno samo izborno telo: zatrpati ga isfabrikovanim aferama, da bi se održao kakav-takav rejting.

Filipe, pička mu materina kad moram tako da kažem, kakvo fabrikovanje, tip je silovao, a onda joj objašnjavao da je to čast za nju.

Ne mogu da slušam to.
Verujem ti da je pomenuti đubre.
milisav68 milisav68 22:00 22.03.2021

Re: Kabuki

Neues aus der Nachbarschaft
Hajde Filipe ne budi D. Vukicevic. Zasto sada? Pa uvek je neko 'zasto sada'. Ovo je vrlo ozbiljna optuznica a ovaj audio snimak sa Insajdera pokazuje kakav je Lecic pajser.

Bez ikakve želje i namere da branim Lečića, interesantan je podatak da je snimak predat policiji i tužilaštvu pre pet meseci.

Ko zna koliko takvih prijava čami u tužilaštvu, pa se aktivara po potrebi.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:07 22.03.2021

Re: Kabuki

Jaka zena! Treba poslusati.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:13 22.03.2021

Re: Kabuki

Bez ikakve želje i namere da branim Lečića, interesantan je podatak da je snimak predat policiji i tužilaštvu pre pet meseci.

Ko zna koliko takvih prijava čami u tužilaštvu, pa se aktivara po potrebi.


Verovatno si u pravu da prijava ima vise nego sto se procesuiraju. To je tek jadno, da se sa ovakvim slucajevima neko igra. Ali, svaki slucaj koji se aktivira je nada da ce doci do pravde.
milisav68 milisav68 22:24 22.03.2021

Re: Kabuki

Neues aus der Nachbarschaft
Ali, svaki slucaj koji se aktivira je nada da ce doci do pravde.

Da, nikad nije kasno.
Davie Davie 23:16 22.03.2021

Re: Kabuki

Bez ikakve želje i namere da branim Lečića, interesantan je podatak da je snimak predat policiji i tužilaštvu pre pet meseci.

Ko zna koliko takvih prijava čami u tužilaštvu, pa se aktivara po potrebi.


Sine, ne da ga branis nego navijas za njega kao Milojko Pijani Pantic nekad za Cigane. Pazi, Danijela je u petak 19.marta 2021 doputovala u Beograd da da izjavu tuzilastvu a ti ovde laziras podatak da je to uradila pre 5 meseci a Filip Idiot navodi podatak da joj je bas u ovom trenutku placen put da dodje u Srbiju i podrzi Vucica.

Jbt, u sta su se pretvorili ljudi ovde, svi zivi opravdavaju ili relativizuju zlocin, te Vucic ga je aktivirao zbog toga sto je on u teskim zakonskim problemima (kojim?), te Vucic unistava opoziciju (Lecic ima vise od 300 simpatizera van kruga dvojke?) te sta je cekala 10 godina sa prijavom, te flertovala je sa njim i dala mu je, te izazivala ga je... a nigde i skoro kod nikoga podrske za zrtvu. Bez obzira na pretpostavku o nevinosti, bez obzira na mrznju ka Vucicu, bez obzira da ako ona kaze NE to nije NE ako on ipak zeli da stavi svoga ponositog u njenu pocascenu. Odvratno licemerje.

milisav68 milisav68 23:28 22.03.2021

Re: Kabuki

Davie
Sine, ne da ga branis nego navijas za njega kao Milojko Pijani Pantic nekad za Cigane. Pazi, Danijela je u petak 19.marta 2021 doputovala u Beograd da da izjavu tuzilastvu a ti ovde laziras podatak da je to uradila pre 5 meseci

Ajde se prvo smiri, pa pročitaj ponovo šta sam napisao.
interesantan je podatak da je snimak predat policiji i tužilaštvu pre pet meseci.

Da li razumeš razliku između davanja snimka i davanja izjave?
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:30 22.03.2021

Re: Kabuki

Ama kakve to veze ima sa umešanošću vrha AV režima u mafijaške poslove sa drogom?

Kakve to veze ima sa smrću Cvijana, koji je znao dosta toga o prljavim poslovima Tadićevog i AV režima?

Ovde policija, BIA, VOA učestvuje u državnom poslu sa narkoticima, a onda sve to spinuju temom koja se vrti mesecima i godinama - Danijela Štajnfeld i njena priča.
Davie Davie 23:43 22.03.2021

Re: Kabuki

Da li razumeš razliku između davanja snimka i davanja izjave?

Jesi li siguran da je pre 5-6 meseci dala snimak nasoj policiji? Vrati se malo i iscitaj stampu iz tog perioda, pre 5 meseci je na sarajevskom festivalu prikazan njen film sa modifikovanim snimkom a srpska policija je reagovala po sluzbenoj duznosti 2 nedelje posle tog festivala. I eto, bas sad, na tvoju i Filipovu zalost je Danijela prihajala u Srbistan da da po prvi put izjavu i dokaze tuzilastvu i na taj nacin pomogne Vucicevom rezimu da prezivi sve nedace koje su ga snasle. Kvarna mala sto bi rekli vi koji podrzavate Lecica.







maksa83 maksa83 23:46 22.03.2021

Re: Kabuki

.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:49 22.03.2021

Re: Kabuki

Podržavamo prezumpciju nevinosti.

I podržavamo hijerarhiju važnosti tema u državi Srbiji: optužnice za Jovanjicu 1 i 2, smrt Cvijana, sukob mafijaških frakcija u vrhu SNS-a...
gvozden1 gvozden1 23:53 22.03.2021

Re: Kabuki

Podržavamo prezumpciju nevinosti.

I podržavamo hijerarhiju važnosti tema u državi Srbiji: optužnice za Jovanjicu 1 i 2, smrt Cvijana, sukob mafijaških frakcija u vrhu SNS-a...

Da te pitam, jel svingeraj podrazumeva i malo silovanja?
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:05 23.03.2021

Re: Kabuki

Silovanje je ovo bezočno i višegodišnje poništavanje nezavisnosti institucija, podele vlasti, kršenje Ustava Republike Srbije, ugorožavanje slobode medija...

Silovanje je i skrivanje originalnog snimka pogibije pešakinje Andree Bojanić u Ustaničkoj ulici 18. jula 2013, kao i skrivanje 2 minuta snimka na naplatnoj rampi, gde je ubijena Stanika Gligorijević!
milisav68 milisav68 00:09 23.03.2021

Re: Kabuki

Davie
Jesi li siguran da je pre 5-6 meseci dala snimak nasoj policiji? Vrati se malo i iscitaj stampu iz tog perioda, pre 5 meseci je na sarajevskom festivalu prikazan njen film sa modifikovanim snimkom a srpska policija je reagovala po sluzbenoj duznosti 2 nedelje posle tog festivala.

A sad pitaš jel sam siguran.

Ne znam, možda je lažni nalog, možda je neka montaža.



Obrati pažnju na datum tvita, pa izračunaj.
Davie Davie 06:34 23.03.2021

Re: Kabuki


Obrati pažnju na datum tvita, pa izračunaj.

Tweet ciji je screenshot okacen na neciji tweet je dokaz za nesto!?!? Mozda u tvom svetu amigo.

Obrati paznju na gornji snimak koji je neko okacio (intervju Insajderu) na otprilike 8min i 25sec Danijela prica kako je u septembru trazila garancije od tuzilastva da nece izaci u javnost ime njenog silovatelja dok ne otpocne sudjenje i tuzilastvo joj to nije garantovalo pa je odustala od davanja imena i zvucnog zapisa tuzilastvu a preokret kod nje je nastupio tek kad je Lecic ponudio djacima skole Mike Aleksica da predju u njegovu skolu glume. Kaze da je tad prelomila, kontaktirala tuzilastvo i dosla u petak da po prvi put da zvanicnu izjavu , dokazni materijal (snimak i medicinsku dokumentaciju) i imenuje silovatelja.


Kad Danijela laze, na tvom "tweetu" ili u izjavi na Insajderu? Ako cemo tvojim "dokazima" ona laze u izjavi na Insajderu, laze da nije bila pocascena ponosnim Lekom, laze da je silovana..

Dakle, jos jednom, Srbistan je otisao u racku sa ljudima koji vise ne vide ni sumu od onog balvana Vucica. Jebo vas Vucic.

milisav68 milisav68 07:48 23.03.2021

Re: Kabuki

Davie
laze da je silovana..

Nemoj da si bezobrazan, to nigde nisam rekao, već da je podatak o čekanju države interesantan, ali to korisni idioti ne mogu da shvate, nego kao papapagaji ponavljaju ono što ih Latinka Perović naučila:
Dakle, jos jednom, Srbistan je otisao u racku sa ljudima koji vise ne vide ni sumu od onog balvana Vucica. Jebo vas Vucic.

Moraš ti još mnogo mleka da popiješ da bi ukapirao da živiš u policijskoj državi koja se nije odrekla komunizma, i gde ti i vlast i opoziciju bira tajna policija.

Ipak, meni je drago kad vidim da i pored apsolutne vlasti, kontrole svih medija, kontrole biračkih spiskova, biračkih mesta i glasanja mrtvih, nisu mogli da prebace 50% izlaznosti na izbore.

Međutim, pravi izazov za Stanišića – i posao kome je posvetio najviše vremena i energije – bio je prelazak Srbije na višepartijski sistem tokom 1990. Priča se da je Stanišić tada skrojio srpsku opoziciju po Miloševićevoj meri, i to tako da mu je sledećih dvanaest godina lepo pristajala. Advokat Borivoje Borović izjavio je 2002. da je tokom Miloševićeve vladavine cela opoziciona scena, uključujući i stranku kojoj je i sam pripadao (SPO), vrvela od agenata DB-a. Čak i ako se uzme da su te priče grubo preterivanje, ostaje činjenica da se među osnivačima opozicionih stranaka našlo mnogo ljudi sa debelim dosijeima saradnika Službe, kao i onih koji su u biografijama imali stavke koje su ih činile podložnim ucenama.

Vreme

Nije se Lečić tek sad pojavio na političkoj sceni (kao što ni Mika Aleksić ne radi od juče), i tek sad počeo da maltretira žene, nego je služba rešila da malo pročisti redove, i da skloni one koji su pomislili da su jači od nje ili su obojica nagazili neke mine šarajući okolo.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:20 23.03.2021

Re: Kabuki

Ovde policija, BIA, VOA učestvuje u državnom poslu sa narkoticima, a onda sve to spinuju temom koja se vrti mesecima i godinama - Danijela Štajnfeld i njena priča.


Znam da ne banujes Filipe. Ali sad bi mogao da napravis izuzetak i samobanujes se.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:34 23.03.2021

Re: Kabuki

Nije se Lečić tek sad pojavio na političkoj sceni (kao što ni Mika Aleksić ne radi od juče), i tek sad počeo da maltretira žene, nego je služba rešila da malo pročisti redove, i da skloni one koji su pomislili da su jači od nje ili su obojica nagazili neke mine šarajući okolo.


Ako pretpostavimo da je ovo tacno, kako to onda funkcionise u stvarnom svetu? Neko iz Sluzbe je nazvao Milenu Radulovic pa onda Danijelu Stanjfeld i rekao im 'E, sad moze.' I one pristanu.

Sa ovakvim tezama se ide na ruku i silovateljima i Sluzbi i svim ostalim mesetarima. Stvara se otisak da pojedinac (ni grupa) nikada nista ne mogu da urade posto sve sto se uradi odredjuje Sluzba.

Uticaj duboke drzave u Srbiji je nesporan. Ali to opet ne znaci da se za svaku znacajniju aferu koja prodje u javnost Oni pitaju.

Silovane zene treba podrzati. One jesu nesto uradile i izasle su same u javnost. A znale su kakvom gomilom govana ce biti docekane. To je hrabrost.
maksa83 maksa83 08:47 23.03.2021

Re: Kabuki

Ako pretpostavimo da je ovo tacno, kako to onda funkcionise u stvarnom svetu? Neko iz Sluzbe je nazvao Milenu Radulovic pa onda Danijelu Stanjfeld i rekao im 'E, sad moze.' I one pristanu.

Pogotovo što je Lečić bio na Čomić liniji, tj. hteo da bude parlamentarna opozicija (na stranu što bi ušli u Parlament na Sv. Nikad), protiv Lutovac (vlasnik Dragan Đilas) bojkot linije koja je ovima sreću kvarila.
gedza.73 gedza.73 09:20 23.03.2021

Re: Kabuki

Filip Mladenović
Svakog dana će spinovati, kao danas sa Lečićem!

auf rođače.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:23 23.03.2021

Re: Kabuki

Silovane zene treba podrzati. One jesu nesto uradile i izasle su same u javnost. A znale su kakvom gomilom govana ce biti docekane. To je hrabrost.

Јесте храброст јер још увек, иако је у Србији нпр. силовање у браку окарактерисано као кривично дело већ скоро 20 година, постоје раширене предрасуде које праве разлику између "правог силовања", т.ј. екстремно насилног, извршеног од стране непознатог мушкарца на неком пустом месту, од оног које "није право", односно оног где се жртва и насилник познају и где жртва нема бар три сломљена ребра.

Многи коментари у вези догађаја у школи Мике Алексића су били баш шокантни инсистирањем на томе да се девојке нису браниле, нису одмах пријавиле, нису имале физичке повреде, враћале су се у Микину школу и сл, односно потпуним занемаривањем чињенице да је починилац био особа у позицији моћи и ауторитета, а жртве су биле његове ученице.

Мика је скоро сигурно веровао да он има право да ради и оно што није дозвољено, али Лечић је ипак јединствен када каже да он жени указује част силовањем! Једино објашњење за тај степен делузије је да се није скинуо са амфетамина и кокаина од оног 10. марта.
gvozden1 gvozden1 10:27 23.03.2021

Re: Kabuki

gedza.73
Filip Mladenović
Svakog dana će spinovati, kao danas sa Lečićem!

auf rođače.

Da ne poveruješ šta čovek priča!

O nekim prezumpcijama nevinosti, kao da je to uopšte bitno u ovakvim razgovorima, o zatrpavanju, kao da Vučić nema sto drugih načina da zatrpava Jovanjicu, o spisku tema po važnosti gde silovanje devojke od strane moćnog čiče nije ni u prvih pet tema, sve kako bi devojku diskreditovao.

Neverovatno.
mirelarado mirelarado 10:48 23.03.2021

Re: Kabuki

gvozden1
gedza.73
Filip Mladenović
Svakog dana će spinovati, kao danas sa Lečićem!

auf rođače.

Da ne poveruješ šta čovek priča!

O nekim prezumpcijama nevinosti, kao da je to uopšte bitno u ovakvim razgovorima, o zatrpavanju, kao da Vučić nema sto drugih načina da zatrpava Jovanjicu, o spisku tema po važnosti gde silovanje devojke od strane moćnog čiče nije ni u prvih pet tema, sve kako bi devojku diskreditovao.

Neverovatno.


Sramno! Sa sve onim o plaćenom letu iz Amerike. Nisko i podlo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:16 23.03.2021

Re: Kabuki

али Лечић је ипак јединствен када каже да он жени указује част силовањем! Једино објашњење за тај степен делузије је да се није скинуо са амфетамина и кокаина од оног 10. марта.


+ narcisoidna (poremećena) ličnost.

Kao iz onog vica kad sudija kaže ženi - viđu ga kakav je lep ko upisan, baš će tebe da siluje..
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:55 23.03.2021

Re: Kabuki

mirelarado
gvozden1
gedza.73
Filip Mladenović
Svakog dana će spinovati, kao danas sa Lečićem!

auf rođače.

Da ne poveruješ šta čovek priča!

O nekim prezumpcijama nevinosti, kao da je to uopšte bitno u ovakvim razgovorima, o zatrpavanju, kao da Vučić nema sto drugih načina da zatrpava Jovanjicu, o spisku tema po važnosti gde silovanje devojke od strane moćnog čiče nije ni u prvih pet tema, sve kako bi devojku diskreditovao.

Neverovatno.


Sramno! Sa sve onim o plaćenom letu iz Amerike. Nisko i podlo.


Nisko i podlo je što se svakog dana i noći siluje na hiljade i hiljade radnica i radnika širom Srbije, jer ih poslodavci zahvaljujući lošem Zakonu o radu drže u ropskim, ponižavajućim uslovima.

Kome oni da viknu "NE, NE"!?

Koji će mediji u Srbiji da pišu o tom masovnom silovanju?

Koje će tužilaštvo, koji inspektor rada će ih zaštititi od daljeg zlostavljanja na radnom mestu?

A što se tiče tajnih službi, one niti su lustrirane niti reformisane, pa zato uvek po potrebi trenutka mogu iz svojih fioka da vade razne slučaje, poput ovog, o čemu se u medijima i na društvenim mrežama pisalo i govorilo ne mesecima, već GODINAMA! Još pre 5 meseci nadležno tužilaštvo je od Danijele Štajnfeld dobilo njenu prijavu i snimak, i baš sada je odlučilo da postupa.

Isti pogani metod kao sa informacijom koju su pustili u javnost 3 (tri) godine nakon sumnjive smrti advokata Cvijana!
angie01 angie01 12:05 23.03.2021

Re: Kabuki


Kome oni da viknu "NE, NE"!?


Filipe- to su dve razlicite teme, ne kapiram zasto uplices neke druge probleme sa ovim i jos na takav nacin.
gedza.73 gedza.73 12:06 23.03.2021

Re: Kabuki

Filip Mladenović
Nisko i podlo je što se svakog dana i noći siluje na hiljade i hiljade radnica i radnika širom Srbije, jer ih poslodavci zahvaljujući lošem Zakonu o radu drže u ropskim, ponižavajućim uslovima.

Kome oni da viknu "NE, NE"!?

Da, u pravu si. Baš je isto.


gvozden1 gvozden1 12:16 23.03.2021

Re: Kabuki

Da, u pravu si. Baš je isto

Da ne poveruješ da se uopšte dešava.
Šta je bre sa ovim Filipom?

I do sada je valjao kojekakve nebuloze, ali ovo je neshvatljivo.

Osim ako Lečić ne učestvuje zajedno sa njim na tim svingerajima pa ga zbog toga brani?
docsumann docsumann 12:16 23.03.2021

Re: Kabuki

Nisko i podlo je što se svakog dana i noći siluje na hiljade i hiljade radnica i radnika širom Srbije, jer ih poslodavci zahvaljujući lošem Zakonu o radu drže u ropskim, ponižavajućim uslovima.


kakvo je tek ovo spinovanje, skretanje teme s konkretnog čina seksualnog nasilnništva na opšte mjesto političke zbilje
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:24 23.03.2021

Re: Kabuki

Zato što je svakodnevno silovanje hiljade i hiljade radnica i radnika širom Srbije neuporedivo važnija tema od priče Danijele Štajnfeld, koja je u medijima i po društvenim mrežama PRISUTNA već mesecima.

Ili uzmite slučaj advokata Cvijana: živi su njegovi roditelji, ima rodjenu sestru sa porodicom, bivšu suprugu i sina, svi žive u Beogradu.

I 3 /tri/ godine NIKO, pa ni advokatska komora čiji je član, ne objavi vest o njegovoj smrti!!??

ŠTA JE TO BRE SA OVOM SRBIJOM!?
PA ZAR SMO SVI POSTALI MIŠEVI, KOJI SE NEPRESTANO VRTE U VRTEŠCI /NAJNOVIJA SJAJNA INSTALACIJA PIJANISTE ISPRED ZGRADE PARLAMENTA SRBIJE/!?
gedza.73 gedza.73 12:28 23.03.2021

Re: Kabuki

Filip Mladenović
svakodnevno silovanje hiljade i hiljade radnica i radnika širom Srbije

'Novinareee', polako.
Bitna je i jedna i druga tema a ti mešaš grenmaders end frogs.
neuporedivo važnija tema od priče Danijele Štajnfeld, koja je u medijima i po društvenim mrežama PRISUTNA već mesecima

A u pm s koje strane da ti priđem
predatortz predatortz 12:30 23.03.2021

Re: Kabuki

maksa83
Za AV režim je bitno samo izborno telo: zatrpati ga isfabrikovanim aferama, da bi se održao kakav-takav rejting.

Filipe, pička mu materina kad moram tako da kažem, kakvo fabrikovanje, tip je silovao, a onda joj objašnjavao da je to čast za nju.



Da, nije mije mi jasan Filipov rezon...

Niko ovde ne osporava ni Jovanjicu, ni veoma sumnjivu smrt Cvijana, ni ostala sranja ove vlasti.

Ne razumem zašto priču ove mlade žene, njenu ličnu dramu, dovodi u vezu sa pomenutim događajima.

Da li to Filip tvrdi da ona ovo svesno radi za račun Vučića, izmišlja silovanje i optužuje nevinog čoveka?


gedza.73 gedza.73 12:30 23.03.2021

Re: Kabuki

gvozden1
I do sada je valjao kojekakve nebuloze, ali ovo je neshvatljivo.

Ma ono je ponekad i smešno, ovo već nije. Čovek je novinar i književnik i diplomirani ekonomista i magistrirao na FDU.
docsumann docsumann 12:31 23.03.2021

Re: Kabuki

Zato što je svakodnevno silovanje hiljade i hiljade radnica i radnika širom Srbije neuporedivo važnija tema od priče Danijele Štajnfeld, koja je u medijima i po društvenim mrežama PRISUTNA već mesecima.


heh, pa ti kao oni što viču - šta ovi traže gej prava, sad kad radnici nemaju lebe da jedu, a Kosovo nam otimaju...

jedna tema drugoj ne oduzima na važnosti. sve zajedno tek daju punu sliku naše trenutne društvene drame.
mirelarado mirelarado 12:41 23.03.2021

Re: Kabuki

heh, pa ti kao oni što viču - šta ovi traže gej prava, sad kad radnici nemaju lebe da jedu, a Kosovo nam otimaju...


...i gori Hilandar. Relativizacija u punom sjaju.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:05 23.03.2021

Re: Kabuki

mirelarado
heh, pa ti kao oni što viču - šta ovi traže gej prava, sad kad radnici nemaju lebe da jedu, a Kosovo nam otimaju...


...i gori Hilandar. Relativizacija u punom sjaju.



Da li se godinama JAVNO priča i piše o ovom slučaju?

DA!

Da li je Danijela Štajfeld još pre 5 meseci podnela prijavu i snimak nadležnom tužilaštvu?

DA!

Da li nadležno Tužilaštvo postupa po toj prijavi?

DA!

I baš sada, u jeku sukoba mafijaških frakcija u vrhu režima, kada je najzad odobrena optužnica za Jovanjicu 2 iz koje se lepo može videti da sve tajne službe i policija rade u sprezi sa mafijom u proizvodnji, distribuciji i raspodeli novca od prodaje droge našoj deci u Srbiji i u regionu, iz fioke se vadi slučaj koji je trebalo biti pokrenut još prošle, 2020. godine!?
angie01 angie01 13:07 23.03.2021

Re: Kabuki

Zato što je svakodnevno silovanje hiljade i hiljade radnica i radnika širom Srbije neuporedivo važnija tema od priče Danijele Štajnfeld, koja je u medijima i po društvenim mrežama PRISUTNA već mesecima.


vaznije od svega je da se uredi zemlja-kako bi svi ovi slucajevi bili reseni, a i mnogi drugi od predugackog spiska,...a uporedjivanje i vrednovanje vaznosti svega sto si nabrojao, nekako nije bas korektno,...ova mlada devojka je tek sada iznela u javnost ime pocinioca, sta, kako, zasto, sve ti lepo stoji u klipu Insajdera koji ti je postavio kolega,...razna skretanja paznje se desavaju u skupstini i pink/informerima, ali ovo svakako nije taj slucaj.
docsumann docsumann 13:11 23.03.2021

Re: Kabuki

Da li se godinama JAVNO priča i piše o ovom slučaju?

DA!

Da li je Danijela Štajfeld još pre 5 meseci podnela prijavu i snimak nadležnom tužilaštvu?

DA!

Da li nadležno Tužilaštvo postupa po toj prijavi?

DA!



Da li to znači da Danijela laže?

NE!
predatortz predatortz 13:15 23.03.2021

Re: Kabuki

Filip Mladenović
mirelarado
heh, pa ti kao oni što viču - šta ovi traže gej prava, sad kad radnici nemaju lebe da jedu, a Kosovo nam otimaju...


...i gori Hilandar. Relativizacija u punom sjaju.



Da li se godinama JAVNO priča i piše o ovom slučaju?

DA!

Da li je Danijela Štajfeld još pre 5 meseci podnela prijavu i snimak nadležnom tužilaštvu?

DA!

Da li nadležno Tužilaštvo postupa po toj prijavi?

DA!

I baš sada, u jeku sukoba mafijaških frakcija u vrhu režima, kada je najzad odobrena optužnica za Jovanjicu 2 iz koje se lepo može videti da sve tajne službe i policija rade u sprezi sa mafijom u proizvodnji, distribuciji i raspodeli novca od prodaje droge našoj deci u Srbiji i u regionu, iz fioke se vadi slučaj koji je trebalo biti pokrenut još prošle, 2020. godine!?


Ok, ali kakve to ima veze sa Danijelom?
Odnosno, kad se, po tebi, njen slučaj treba da stavi na sto?
Kad sve drugo bude završeno?
Zašto?
To što je njen slučaj aktiviran, ne sprečava medije koji pišu o aferama vlasti da to i dalje čine.
Koliko pratim, i ti mediji pišu o Danijelinom slučaju. I njima (N1, Nova S, Direktno) je ta tema zanimljiva, a i onima koji ih čitaju. Međutim, nastavljaju da pišu o Cvijanu, Jovanjici, Kokezi, Nevolji...
Što tebi smeta pisanje o slučaju navodnog* silovanja.

* navodnog sam napisao jer slučaj treba da se do kraja dovede na sudu, da se silovanje dokaže i da se silovatelj osudi da bi ga tako mogli i zvati. Ne sumnjam u njenu izjavu, niti mislim da jednoj mladoj i ostvarenoj ženi treba to da izmisli ovako nešto da bi dobila medijsku pažnju.
mirelarado mirelarado 13:17 23.03.2021

Re: Kabuki

I baš sada, u jeku sukoba mafijaških frakcija u vrhu režima, kada je najzad odobrena optužnica za Jovanjicu 2 iz koje se lepo može videti da sve tajne službe i policija rade u sprezi sa mafijom u proizvodnji, distribuciji i raspodeli novca od prodaje droge našoj deci u Srbiji i u regionu, iz fioke se vadi slučaj koji je trebalo biti pokrenut još prošle, 2020. godine!?


Auh, brate, i vlastodršcima je pored odsečenih glava, Kokeze, Mauricijusa, epidemije, bio neophodan i višedecenijski uspešni podrivač opozicije Blebečić?!

BAŠ SAD je žrtva odlučila da javno imenuje siledžiju. Objasnila je i zašto BAŠ SAD.
Ti hoćeš da kažeš da ona radi za režim?
mirelarado mirelarado 13:28 23.03.2021

Re: Kabuki

* navodnog sam napisao jer slučaj treba da se do kraja dovede na sudu, da se silovanje dokaže i da se silovatelj osudi da bi ga tako mogli i zvati. Ne sumnjam u njenu izjavu, niti mislim da jednoj mladoj i ostvarenoj ženi treba to da izmisli ovako nešto da bi dobila medijsku pažnju.


U pravu si, trebalo bi da se naviknemo da koristimo to "navodno" kada govorimo o nečemu što može biti ili jeste predmet nekog sudskog postupka.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:47 23.03.2021

Re: Kabuki

Hoću da kažem da se mnoge, ZNATNO VAŽNIJE TEME, skrivaju ili marginalizuju, pre svega u vezi sa masovnim silovanjem radnica i radnika širom Srbije, i da se umesto tih i takvih tema piše i govori o nekim manje bitnim.

Danijela Štajnfeld je odavno prisutna u JAVNOM prostoru Srbije i regiona. Dobila je punu podršku od mnogih, uključujući i moju malenkost. Pregovarala je sa nadležnim tužilaštvom, uslovljavala ga u vezi sa objavom imena i prezimena okrivljenog.

Na kraju je pre 5 /pet/ meseci podnela tužilaštvu i prijavu i snimak.

I umesto da to tužilaštvo odmah ili posle mesec dana pozove osumnjičenog da da izjavu, da odgovori na krivičnu prijavu, pa da potom JAVNO saopšti da li će podići tužbu ili ne, šta sada imamo!?

Glupirity šou u stvarnosti! I to vešto režiran, i tajmingom i medijski!
predatortz predatortz 13:51 23.03.2021

Re: Kabuki

Filip Mladenović
Hoću da kažem da se mnoge, ZNATNO VAŽNIJE TEME, skrivaju ilu marginalizuju, pre svega u vezi sa masovnim silovanjem radnicama i radnicima širom Srbije, i da se umesto tih i takvih tema piše i govori o nekim manje bitnim.

Danijela Štajnfeld je odavno prisutna u JAVNOm prostoru Srbije i regiona. Dobila je punu podršku od mnogih, uključujći i moju makenkost. Pregovarala je sa nadležnim tužilaštvom, uslovljavala u vezi sa objavom imena i prezimena okrivljenog.

Na kraju je pre 5 /pet/ meseci podnela tužilaštvu i prijavu i snimak.

I umesto da to tužilaštvo odmah ili posle mesec dana pozove osumnjičenog da da izjavu, da odgovori na krivičnu prijavu, pa da potom JAVNO saopšti da li će podići tužbu ili ne, šta sada imamo!?

Glupirity šou u stvarnosti! I to vešto režiran, i tajmingom i medijski!


Ja tebe stvarno ne razumem!
Misliš da ona svesno učestvuje u tome, ili misliš da treba da odustane od svog slučaja jer ima prečih?
gvozden1 gvozden1 13:53 23.03.2021

Re: Kabuki


U pravu si, trebalo bi da se naviknemo da koristimo to "navodno" kada govorimo o nečemu što može biti ili jeste predmet nekog sudskog postupka.

Ma ne.
Da li je navodni ili stvarni zavisi od toga da li svako od nas veruje ovoj devojci, ili nije siguran u to dok se ne presudi.
Ja joj verujem, Lečić za mene nije navodni nego stvarni silovatelj.
Zato što ona tako kaže, a ja joj verujem.

Pretpostavka nevinosti je pravnička kategorija, ona obavezuje zvanične institucije i osobe, i podrazumeva da niko ne može snositi nikakve formalne sankcije pre presude, ali ne obavezuje nikoga da ima propisano mišljenje, tj ne sprečava nikoga da slobodno iznosi svoje mišljenje o krivici ili nevinosti.

Ne sme sudija, država, institucije, da Lečića smatraju silovateljem, oni moraju da se ograđuju tim "navodni", mi ovde ne.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:00 23.03.2021

Re: Kabuki

Nisko i podlo je što se svakog dana i noći siluje na hiljade i hiljade radnica i radnika širom Srbije, jer ih poslodavci zahvaljujući lošem Zakonu o radu drže u ropskim, ponižavajućim uslovima.
Kome oni da viknu "NE, NE"!?

Zato što je svakodnevno silovanje hiljade i hiljade radnica i radnika širom Srbije neuporedivo važnija tema od priče Danijele Štajnfeld, koja je u medijima i po društvenim mrežama PRISUTNA već mesecima.

Hoću da kažem da se mnoge, ZNATNO VAŽNIJE TEME, skrivaju ilu marginalizuju, pre svega u vezi sa masovnim silovanjem radnicama i radnicima širom Srbije, i da se umesto tih i takvih tema piše i govori o nekim manje bitnim.


Ако се постављаш као арбитар за рангирање важности тема када се ради о злостављању, ти се аутоматски постављаш изнад жртава злостављања.

А релативизација и рангирање злостављања, неправди и жртава, неминовно води у фрагментисање друштва у групице где глумице стају на страну глумица, радници на страну радника итд. Пошто ниједно злостављање више није свима важно, свако злостављање постаје неважно. То је клизави терен на који си ступио.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:01 23.03.2021

Re: Kabuki

Manipuliše se ovim slučajem, da bi se prikrilo ili potisnulo mnogo gorih činjenica!

Na primer: Zašto BIA na naša novinarska pitanja uporno ne odgovara gde je sakriven originalan snimak saobraćajne nesreće 18. 7. 2013. u Ustaničkoj ulici, gde je na pešačkom prelazu smrtno stradala učenica Andrea Bojanić?

Zašto BIA ne odgovara na pitanja ko je i zašto sakrio 2 ključna minuta snimka sa naplatne rampe, gde je stradala Stanika Gligorijević?

Kakva su saznanja BIA o okolnostima smrti advokata Cvijana?

E sada zamislite kada bi se u medijima ISTO TOLIKO pisalo i govorilo kao o slučaju Danijele Štajnfeld!
predatortz predatortz 14:04 23.03.2021

Re: Kabuki

Filip Mladenović
Manipuliše se ovim slučajem, da bi se prikrilo ili potisnulo mnogo gorih činjenica!

Na primer: Zašto BIA na naša novinarska pitanja uporno ne odgovara gde je sakriven originalan snimak saobraćajne nesreće 18. 7. 2013. u Ustaničkoj ulici, gde je na pešačkom prelazu smrtno stradala učenica Andrea Bojanić?

Zašto BIA ne odgovara na pitanja ko je i zašto sakrio 2 ključna minuta snimka sa naplatne rampe, gde je stradala Stanika Gligorijević?

Kakva su saznanja BIA o okolnostima smrti advokata Cvijana?



Po tvojoj logici, svi sudovi u USA treba da prestanu da sude dok se ne utvrdi ko je stvarno ubio Kenedija.
maksa83 maksa83 14:04 23.03.2021

Re: Kabuki

Zašto BIA ne odgovara na pitanja ko je i zašto sakrio 2 ključna minuta snimka sa naplatne rampe, gde je stradala Stanika Gligorijević?

Fulupe, ako bi se momentalno zaćutalo sa ovom oko Lečića, onda bi BIA - šta? Iznišla i održala konferenciju za štampu i krenula taksativno da odgovara na tvoja pitanja? Mislim, koj je tebi kurac čoveče?
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:26 23.03.2021

Re: Kabuki

maksa83
Zašto BIA ne odgovara na pitanja ko je i zašto sakrio 2 ključna minuta snimka sa naplatne rampe, gde je stradala Stanika Gligorijević?

Fulupe, ako bi se momentalno zaćutalo sa ovom oko Lečića, onda bi BIA - šta? Iznišla i održala konferenciju za štampu i krenula taksativno da odgovara na tvoja pitanja? Mislim, koj je tebi kurac čoveče?


Naravno da ni o čemu ne treba ćutati, nego treba o svemu JEDNAKO GLASNO PISATI I GOVORITI.

Dakle, i o slučaju Štajnfeld i o skrivanju originalnih snimaka.

Zamislite da tužilaštvo pozove na ispitivanje direktora BIA u vezi sa 2 isečena minuta sa originalnog snimka sa naplatne rampe!
maksa83 maksa83 14:28 23.03.2021

Re: Kabuki

Zamislite da tužilaštvo pozove na ispitivanje direktora BIA u vezi sa 2 isečena minuta sa originalnog snimka sa naplatne rampe!

Evo zamislio sam.

Šta dalje?
docsumann docsumann 14:46 23.03.2021

Re: Kabuki

Ne sumnjam u njenu izjavu, niti mislim da jednoj mladoj i ostvarenoj ženi treba to da izmisli ovako nešto da bi dobila medijsku pažnju.


oni koji apriori krivnju (sumnju) okreću prema žrtvi, dovodeći u sumnju njen motiv, zadnje namjere, te političke igre i dilove u pozadini svega toga, zapravo sami postaju optužitelji, i u startu već prelaze preko pretpostavke nevinosti, samo u suprotnom smjeru.

njima je (navodna) žrtva kriva, na prvu
docsumann docsumann 14:48 23.03.2021

Re: Kabuki

maksa83
Zamislite da tužilaštvo pozove na ispitivanje direktora BIA u vezi sa 2 isečena minuta sa originalnog snimka sa naplatne rampe!

Evo zamislio sam.

Šta dalje?



imam osjećaj da i sudija isčekuje...u dramatičnoj tišini
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:49 23.03.2021

Re: Kabuki

Najpre da svi mediji u Srbiji pišu i govore isto toliko javno i tiražno kao o slučaju Štajfeld.

Potom, da nadležno tužilaštvo sazna od direktora BIA gde su 2 sakrivena /isečena/ minuta originalnog snimka i preda ih sudu, radi nesmetanog nastavka sudjenja za ubistvo Stanike Gligorijević.
maksa83 maksa83 14:57 23.03.2021

Re: Kabuki

Potom, da nadležno tužilaštvo sazna od direktora BIA gde su 2 sakrivena /isečena/ minuta originalnog snimka i preda ih sudu, radi nesmetanog nastavka sudjenja za ubistvo Stanike Gligorijević.

Sad se osećam malo glupo što se ovog nisam sam setio.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:58 23.03.2021

Re: Kabuki

Naravno da ni o čemu ne treba ćutati, nego treba o svemu JEDNAKO GLASNO PISATI I GOVORITI.

Dakle, i o slučaju Štajnfeld i o skrivanju originalnih snimaka.

Како сад JEDNAKO GLASNO, кад је пре пет минута било
Hoću da kažem da se mnoge, ZNATNO VAŽNIJE TEME, skrivaju ilu marginalizuju, ... i da se umesto tih i takvih tema piše i govori o nekim manje bitnim.

Значи, говори се о мање битним темама (силовање) уместо да се говори о стварно битним (радничка права).
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:06 23.03.2021

Re: Kabuki

principessa_etrusca
Naravno da ni o čemu ne treba ćutati, nego treba o svemu JEDNAKO GLASNO PISATI I GOVORITI.

Dakle, i o slučaju Štajnfeld i o skrivanju originalnih snimaka.

Како сад JEDNAKO GLASNO, кад је пре пет минута било
Hoću da kažem da se mnoge, ZNATNO VAŽNIJE TEME, skrivaju ilu marginalizuju, ... i da se umesto tih i takvih tema piše i govori o nekim manje bitnim.

Значи, говори је о мање битним темама (силовање) уместо да се говори о стварно битним (радничка права).


Za mene je bitnija tema kada sin Željka Mitrovića tokom obesne vožnje ubije na pešačkom prelazu učenicu Andreu Bojanić, pa potom pobegne a originalni snimak nestane od prijave tužilaštvu za silovanje.

A zašto se o toj prijavi toliko piše i govori, a o jednoj smrti učenice toliko ćuti, to je pitanje savesti svakog od nas!
Davie Davie 16:46 23.03.2021

Re: Kabuki

Da li je Danijela Štajfeld još pre 5 meseci podnela prijavu i snimak nadležnom tužilaštvu?

DA!

Nije, to i jeste poenta obracanja tebi i onom drugom balvanu koji kao neopravdavate silovanje ali ga stavljate u drugi plan jer je od samog cina silovanja vaznije da ga je Vuciceva policija potegla bas u ovom trenutku. Danijela je u intervjuu Insajderu izricita da je prvi put dala zvanicnu izjavu i dokaze (sam snimak) prosle nedelje a ne kao sto spinuju na drustvenim mrezama u septembru. Uostalom iz septembra imate i njen razgovor sa Jugoslavom Cosicem gde to isto kaze, cak kaze da njen silovatelj nije mocnik u pravom smislu reci kao sto su preneli srpski mediji tad nego mocnik u odnosu na nju u toj 2012-oj. Tuzilastvo je samo pokrenulo postupak po sluzbenoj duznosti ali su im bile vezane ruke jer im Danijela nije dostavila ime ni dokaze, to je par puta i tuzilac saopstio medijima. Cudno kako to preskaces "novinaru".


U nekim medijima se pojavila i (verovatno namerna) greska da je tad 21-godisnja glumica silovana 2012 iako je rodjena 1984. Mislim jesu novinari cesto poput Filipa neobavesteni, neinteligentni, brljivi i totalno nelogicni ali ovo je "greska" koju samo namerno neko moze da napravi iz ko zna kojih ciljeva.


Filip Mladenović Filip Mladenović 18:07 23.03.2021

Re: Kabuki

Davie
Da li je Danijela Štajfeld još pre 5 meseci podnela prijavu i snimak nadležnom tužilaštvu?

DA!

Nije, to i jeste poenta obracanja tebi i onom drugom balvanu koji kao neopravdavate silovanje ali ga stavljate u drugi plan jer je od samog cina silovanja vaznije da ga je Vuciceva policija potegla bas u ovom trenutku. Danijela je u intervjuu Insajderu izricita da je prvi put dala zvanicnu izjavu i dokaze (sam snimak) prosle nedelje a ne kao sto spinuju na drustvenim mrezama u septembru. Uostalom iz septembra imate i njen razgovor sa Jugoslavom Cosicem gde to isto kaze, cak kaze da njen silovatelj nije mocnik u pravom smislu reci kao sto su preneli srpski mediji tad nego mocnik u odnosu na nju u toj 2012-oj. Tuzilastvo je samo pokrenulo postupak po sluzbenoj duznosti ali su im bile vezane ruke jer im Danijela nije dostavila ime ni dokaze, to je par puta i tuzilac saopstio medijima. Cudno kako to preskaces "novinaru".


U nekim medijima se pojavila i (verovatno namerna) greska da je tad 21-godisnja glumica silovana 2012 iako je rodjena 1984. Mislim jesu novinari cesto poput Filipa neobavesteni, neinteligentni, brljivi i totalno nelogicni ali ovo je "greska" koju samo namerno neko moze da napravi iz ko zna kojih ciljeva.





Ma šta da bude na kraju povodom krivične prijave gospodje Štajfeld, NIKADA ta informacija za objektivno i slobodno novinarstvo ne može biti važnija, prisutnija, tiražnija...od na primer 2 sakrivena minuta na snimku sa naplatne rampe ili misterije Cvijanove smrti ili skrivanja originalnog snimka sa pešačkog prelaza u Ustaničkoj ulici, gde je ubijena učenica Andrea Bojanić!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana