Lingvistika

pitanje

antioksidant RSS / 24.03.2021. u 14:53

kažu da je potrebno vakcinisati oko 70% populacije, kako bi se postigao dovoljan nivo kolektivnog imuniteta koji bi usporio ili zaustavio ovaj virus. ne ulazeći u to da li je bolji fajzer ili sinofarm, da li je astra zeneka žrtva neke političke igre, da li je sputnjik neopravdano zanemaren, dakle polazeći od premise da su sve vakcine dobre (ok, osporavajte i to ako baš mora, ali ja pitanje koje sledi postavljam polazeći od toga da sve vakcine jesu dobre i da je potrebno da se vakcinišemo, a tražeći način da se obuhvat vakcinisanih poveća) postavljam vam pitanje (ko god i kako god odgovori, ja nemam stav, samo razmišljam pa bih da čujem sve moguće pozicije, ako je moguće) da li bi bilo ok najaviti da se npr od prvog juna otvaraju restorani, koncerti, predstave, kupovina u tržnim centrima, odlazak na bazene ili na sportske događaje, za one koji su vakcinisani?

 



Komentari (581)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 20:39 29.03.2021

Re: preddistriopia

Pa mi nije jasno otkud verzija sa zaraženima.


nema verzija sa zarazenima, to maxa preradjuje moj primer kako se pomaze kada je opasno,...a sve ostalo stoji.


A znam da ovi doktori na pregledu pre vakcine pitaju da li ima nekih tegoba i sl.


to sto pitaju, to macki o rep.
angie01 angie01 21:15 29.03.2021

Re: preddistriopia

hebote nije ni cudo kako je sve ovo moguce.

Meni je žao što su ovi iz Ujedinjenih protiv kovida podjednako ispolitizovani kao i Krizni štab, samo sa suprotnim predznakom.


sta je tacno ispolitizovano kod Ujedinjenih protiv kovida?

ja sam ih samo dva puta slusala i sve sto je receno je bilo krajnje logicno sa sve strucnim objasnjenjima.


једино што не умем да видим и да схватим зашто су странци инфективнији од домаћих.


Naravno da su infektivniji!


kolikocitam, nigde to ne pise, a pise da je dokazano da nekotrolisan protok ljudi i povecavanje guzve najvise doprinosi pojacanom sirenju virusa.

a vi slobodno uobicajeno izvrcite na neku drugu vodenicu, kao da interesi svih nisu isti- da se zaraza zaustavi.
mirelarado mirelarado 21:35 29.03.2021

Re: preddistriopia

sta je tacno ispolitizovano kod Ujedinjenih protiv kovida?


Sve. Počev od Samo Fajzer Srbina Spasava duvanja u antikinesku i antirusku, a sada i antibritansku tikvu, kao i sveukupnog vrednovanja epidemioloških mera na osnovu evropskih, za sada, izrazito neuspešnih standarda... Osim unošenja dodatne konfuzije ničim ne doprinose poboljšanju situacije.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:45 29.03.2021

Re: preddistriopia

Ljudi koji dolaze iz drugih zemalja zbog vakcinacije očigledno epidemiju shvataju vrlo ozbiljno i ne vidim kako je na njih pala sumnja da posle razgaćeni landaraju međ nesluteću Srpčad. To je neki drugi kalibar građanina. Mislim, ja sam 100% za mere, vakcinu i sve, a da li bih zapucala za Sarajevo za špricanje? Ne.
zilikaka zilikaka 21:52 29.03.2021

Re: preddistriopia

angie01
Pa mi nije jasno otkud verzija sa zaraženima.


nema verzija sa zarazenima, to maxa preradjuje moj primer kako se pomaze kada je opasno,...a sve ostalo stoji.


A znam da ovi doktori na pregledu pre vakcine pitaju da li ima nekih tegoba i sl.


to sto pitaju, to macki o rep.

Meni su pre obe vakcinacije merili temperaturu. Prvi put me (pored upita o trenutnim ili hroničnim tegobama i bolestima) poslušala stetoskopom, a drugi put gledala grlo.
Nije 100% ali ako je bolest krenula da se ispoljava-primetilo bi se.
Za varijantu kad si zaražen a ne znaš sve ide teže ali ljudi se inače u tom stadijumu kreću.

A čula sam da je neki virusolog rekao da je kombinacija skupljanja velikog broja ljudi sa raznib strana, uz vakcinaciju, jako pogodna prilika za nove mutacije.
Čak ne znam ni ko ni gde reko, navodno pre neko veče negde gostovao. Samo prenosim šta sam čula
angie01 angie01 22:14 29.03.2021

Re: preddistriopia


A čula sam da je neki virusolog rekao da je kombinacija skupljanja velikog broja ljudi sa raznib strana, uz vakcinaciju, jako pogodna prilika za nove mutacije.


to kazu razni lekari,...kao i jos neke stvari, koje je na ovaj blog okacio jedan bloger- al da ne duvam u vatru.


Za varijantu kad si zaražen a ne znaš sve ide teže ali ljudi se inače u tom stadijumu kreću.


s obzirom da je jako opasno, neozbiljno je ne biti siguran- da ne sirim sada price sa terena.



Meni su pre obe vakcinacije merili temperaturu

jer recimo dosta njih nije imalo temperaturu, osecali su se normalno, a bili zarazeni.

angie01 angie01 23:07 29.03.2021

Re: preddistriopia

Sve.


prilicno neobicna i smela izjava, s obzirom na haoticnu zvanicnu "organizovanost" borbe protiv pandemije i cinjenice da se vise hiljada lekara dogovorilo da se tome suprotstave.

evo njihovog sajata

Ujedinjeni protiv kovida

pa koga zanima moze da pogleda koliko su ispolitizovani i koliko unose dodatnu konfuziju i nicim ne doprinose poboljsanju situacije.
mirelarado mirelarado 23:15 29.03.2021

Re: preddistriopia

pa koga zanima moze da pogleda koliko su ispolitizovani i koliko unose dodatnu konfuziju i nicim ne doprinose poboljsanju situacije.


Odlično.
antioksidant antioksidant 23:41 29.03.2021

Re: preddistriopia

mirelarado
То је оно што сам ја видео на Сајму, једино што не умем да видим и да схватим зашто су странци инфективнији од домаћих.


Naravno da su infektivniji! Nisu valjda širitelji zaraze oni fini Beogradžani što su ovog vikenda sedeli ili šetali zbijeni po rečnim obalama, bez maski i odstojanja?
Ili ona fina novobeogradska mlađarija što se noću okuplja da u gomili gleda utakmicu, žurči, napija se?! Svašta!

Niko nigde ni ne tvrdi da su infektivniji .

Samo da postoji ista sansa da infekcija postoji.
I ista logika da se mesanje svede na najmanju mogucu meru.
Gde god je moguce postaviti branu treba je postaviti. Cak i ako zbog nje naciobalisti i nacisti i oni sto bi da ga mere se komsijom, polude.
mirelarado mirelarado 23:54 29.03.2021

Re: preddistriopia

Gde god je moguce postaviti branu treba je postaviti.


Misliš da se zatvore granice i da se uvoz/izvoz i sva ostala razmena i saradnja s okolnim zemljama odvija putem goluba pismonoše?
predatortz predatortz 06:15 30.03.2021

Re: preddistriopia

Cak i ako zbog nje naciobalisti i nacisti i oni sto bi da ga mere se komsijom, polude.


Ne bi li trebalo da takvi budu najveći pobornici zatvaranja?

Mislim da tituliranje neistomišljenika na ovom mestu odavno klizi ka ludilu.

Nacista je svako ko ne misli kao ja, čak i kad se ja otvoreno zalažem za nacističke metode.
antioksidant antioksidant 07:43 30.03.2021

Re: preddistriopia

mirelarado
Gde god je moguce postaviti branu treba je postaviti.


Misliš da se zatvore granice i da se uvoz/izvoz i sva ostala razmena i saradnja s okolnim zemljama odvija putem goluba pismonoše?

mada je ova ideja vrlo zabavna, ne ne mislim to, a nisam primetio ni da sam napisao nešto slično.
ovo je situacija u kojoj cirkulacija ljudi značajno doprinosi širenju bolesti, što doprinosi opterećenju zdravstvenog sistema, što doprinosi broju mrtvih, što sve uvlači u stalno nove cikluse zaraza (izgleda da bilo koji imunitet traje maksimalno 6 meseci - pre neki dan sam sreo drugaricu koja je treći put preležala koronu).
čak i najvećem karantinu trgovina, razmena i saradnja ne prestaju u potpunosti. između golubova pismonoša i potpune otvorenosti sigurno ima međuprostora koji je optimalan. postoje sanitarne procedure za svaku okolnost, pa i za ovu. granice jesu (neprirodne) barijere koje su već tu i ne treba ih sada otvarati na svaki način, svakom, bez ikakvih kontrola. cena može biti mnogo velika.
angie01 angie01 10:46 30.03.2021

Re: preddistriopia

ovo je situacija u kojoj cirkulacija ljudi značajno doprinosi širenju bolesti, što doprinosi opterećenju zdravstvenog sistema, što doprinosi broju mrtvih, što sve uvlači u stalno nove cikluse zaraza (izgleda da bilo koji imunitet traje maksimalno 6 meseci - pre neki dan sam sreo drugaricu koja je treći put preležala koronu).


izgleda da su najlogicnije stvari, koje su vec dokazane, tesko razumljive, kada je potrebno da se slika zamagljuje uobicajenim izvrtanjem,...cak i kada je jasno da,
cena može biti mnogo velika.

vlad_aleksh vlad_aleksh 11:51 30.03.2021

Re: preddistriopia

milisav68
zilikaka
I ja ceo dan razmišljam o tome. Zapravo, najbolje bi bilo da je cakcine ystupila po nabavnoj ceni, ako ih imamo viška.

Kolega Jovičić je to prokomentarisao na tviteru, da se tim vakcinama približio rok trajanja, i da je komplikovana papirološka procedura to dati/ustupiti, kako god, i da je najbrže i bolje ovako, pošto je kod nas to sve uigrano i spremeljeno, a da su ljudi koji su došli da se vakcinišu rođaci i prijatelji naših sugrađana, pa je i to ok da i oni steknu imunitet, da ne bi bili prenosioci kada dođu u posetu u Srbiju ili ako naši odu tamo.


Видео сам фотографију на којој је бочица Астразенеке. Датум истека рока трајања је 29.03.2021.
Ако је то тачно, када је онда вакцина направљена? Колики је рок трајања? Зна ли то неко?
nikvet pn nikvet pn 12:06 30.03.2021

Re: preddistriopia

vlad_aleksh
Зна ли то неко?


Зна понеко, наравно, али твоја иследничка интонација гаси разговор.
haklberi_tom haklberi_tom 17:23 30.03.2021

Re: preddistriopia

mirelarado
predatortz
Naravno da su infektivniji!


Vidi kako lepo padaju maske tolerantnih.
Ako, dobro je ovo...



Odrekoše se i jugoslovenstva dok kažeš "boc-boc".

Budale!
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:07 31.03.2021

Re: preddistriopia

nikvet pn
vlad_aleksh
Зна ли то неко?


Зна понеко, наравно, али твоја иследничка интонација гаси разговор.



Шалу на страну, а сада одговорите на постављено питање.
kamilo_emericki kamilo_emericki 07:30 31.03.2021

Re: preddistriopia

predatortz
mariopan
Ili će biti da su budali pirasli apetiti pa hoće da postane heroj regiona a ovde ubedi raju kako nam je toliko dobro da ne znamo šta ćemo.

Kladila bih se na to.


Ja to čitam ovako:

Cena vakcine je cca 4 evra. Vakcinišeš, sa revakcinacijom, desetak hiljada "regionaca" po ceni jeftinijeg stana u Beogradu i njihove vlade za tu siću napraviš totalnim idiotima.
Zamisli samo sebe da za vakcinu moraš u Zagreb ili Sarajevo.


Pogledaj šta je bivši reis Cerić napisao povodom toga Bakiru Izetbegoviću.
Da sam na tvom mjestu, Bakire,

ja bih vakcine izbio iz kamena, ali ne bih dopustio ovu sramotu stoljeća za naš narod i državu?

Link
aureus aureus 07:42 31.03.2021

Re: preddistriopia

Da sam na tvom mjestu, Bakire,

ja bih vakcine izbio iz kamena, ali ne bih dopustio ovu sramotu stoljeća za naš narod i državu?

Uh, preletivši preko komentara u prvi mah učinilo mi se da bi je izbio iz ramena.
predatortz predatortz 07:51 31.03.2021

Re: preddistriopia


Pogledaj šta je bivši reis Cerić napisao povodom toga Bakiru Izetbegoviću.


Čitao.
Čak je i onaj, u građanštinu kamufliran srbomrzac, Hadžifejzović rekao da je Vučić Bakira u Sarajevu pobedio sa 3:0, a u Beogradu sa 6:0.

shmoo shmoo 16:30 24.03.2021

НЕ

Мислим исто као и Атомски мрав, Шарски, Макса и сви остали.

Јесте облик дискриминације који користи ситуацију и који може да се развије у неке много горе облике тоталне контроле државе и њених институција над појединцем који би се све време сакривао иза тобожње бриге за друштво и његову здравствену заштиту.

А та тотална контрола над појединцем се у прошлости сасвим лепо називала фашизам.

У сваком случају, још један корак ка тоталитаризму.

Ко гарантује да се тако нешто неће после тога примењивати и у политици?

Ионако смо сви под сталним надзором. Сад још само недостаје да се зај стални надзор користи за потпуну контролу појединаца... Па да нас поделе на "добре грађане" и "лоше грађане".

Дакле, НЕ! Не слажем се...










antioksidant antioksidant 16:31 24.03.2021

Re: НЕ

sad sam potpuno siguran da odgovor mora biti DA
shmoo shmoo 16:32 24.03.2021

Re: НЕ

antioksidant
sad sam potpuno siguran da odgovor mora biti DA



Видим по категорији коју си навео да се слажеш са мном да је то све у суштини лингвистичко питање.

Моћ језика у манипулацији масама.

Да, да тако је...

А буди ти и даље сигуран, немам ја ништа против. Само остани при томе здрав.

И то не само због ковида, него остани здрав и у главу.

Јебеш вакцинацију ако подилканиш слуђен у потпуности инфодемијом која очигледно односи више жртава него пандемија.

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 16:37 24.03.2021

Re: НЕ


Јебеш вакцинацију ако подилканиш.

Mislim da smo svi mi manje vise podilkanili...
maksa83 maksa83 16:38 24.03.2021

Re: НЕ

Мислим исто као и Атомски мрав, Шарски, Макса и сви остали.

Mislim da se nismo razumeli, ja naime baš jesam za takve mere (a rekao bih i nsarski), s tim da imam prema njima neku rezervu isključivo zbog ljudi koji ne mogu da se vakcinišu.

maksa83 maksa83 16:39 24.03.2021

Re: НЕ

Јебеш вакцинацију ако подилканиш слуђен у потпуности инфодемијом која очигледно односи више жртава него пандемија.

Šta si to čuo ili video što te je navelo da to pomisliš?
shmoo shmoo 16:40 24.03.2021

Re: НЕ

natasa_tasic_10

Јебеш вакцинацију ако подилканиш.

Mislim da smo svi mi manje vise podilkanili...



У питању је само степен тог подилкањења.

Неко више, неко мање.

Немамо сви исти праг издржљивости.

shmoo shmoo 16:40 24.03.2021

Re: НЕ

maksa83
Мислим исто као и Атомски мрав, Шарски, Макса и сви остали.

Mislim da se nismo razumeli, ja naime baš jesam za takve mere (a rekao bih i nsarski), s tim da imam prema njima neku rezervu isključivo zbog ljudi koji ne mogu da se vakcinišu.




Мислим да смо се одлично разумели што се тиче резервисаности.

А за све остало, ти и ја се нећемо никада ни разумети.

shmoo shmoo 16:41 24.03.2021

Re: НЕ

maksa83
Јебеш вакцинацију ако подилканиш слуђен у потпуности инфодемијом која очигледно односи више жртава него пандемија.

Šta si to čuo ili video što te je navelo da to pomisliš?



Гледам људе око себе. И слушам их.

Изгубили су се потпуно у том мору информација, полуинформација, дезинформација,...

Почело је то и пре пандемије ковида, али је сада добило на убрзању.

EDIT: И да се послужим твојим речима:

Ко јебе дебиле који не мисле својом главом него туђом главом и као папагаји понављају туђе речи.

shmoo shmoo 16:51 24.03.2021

П.С.

И надам се да сви капирате да ја овде не говорим против вакцинације.

Говорим против дискриминације за коју би вакцинација послужила као повод.

Мада сам стекао утисак да су неки мало спорији у капирању.

Јбг.

На то подилкањење сам и мислио. Последица инфодемије.

mesan mesan 16:55 24.03.2021

Re: НЕ

maksa83
ja naime baš jesam za takve mere (a rekao bih i nsarski), s tim da imam prema njima neku rezervu isključivo zbog ljudi koji ne mogu da se vakcinišu.

Jel može pojašnjenje zašto su ti ljudi relevantni u razmatranju --- kao prvo, ti ljudi čine neki relativno mali deo populacije (čak, verovatno, vrlo mali deo), kao drugo te ljude nikad nećeš moći vakcinisati pa ih prema tome pusti nek rade šta hoće, osim ako izbije pandemija jače, onda ih zatvaraj u sobe isto koliko i druge koji su potencijalni raznosači zaraze.

Dakle, fantomski problem i moralno i u praksi, zar ne?



Za mikrafon da izjavim i ovo:
Dok god medicinari skapavaju kao životinje u beskrajnim smenama, ljudi rade danonoćno ne viđaju porodicu mesecima, dok god ljudi umiru od sitnijih problema jer je zdravstveni sistem prebukiran pandemijom
--- e kad/dok god je tako---
sve one koji bi mogli da prime vakcinu (doktor im preporučuje i vakcine ima), ali nešto oklevaju izigravaju pametuju i ravnozemljaše, treba gaziti kao bubašvabe, svim mogućim zabranama i diskriminacijama ili najjednostavnije obavezom vakcinisanja.


Bukvalno jedini problem u čitavoj situaciji je što vakcinisanje nije dovoljno dostupno...
U EU je još gore, jer stoka glupava i nesposobna još uvek nije odobrila kineske vakcine, i još je teže doći na red za bockanje.
Atomski mrav Atomski mrav 16:57 24.03.2021

Re: НЕ

ili najjednostavnije obavezom vakcinisanja.


Najjednostavnije, bez palamuđenja. Ali zašto vakcinisanje nije obavezno?
Atomski mrav Atomski mrav 16:59 24.03.2021

Re: П.С.

И надам се да сви капирате да ја овде не говорим против вакцинације.

Говорим против дискриминације за коју би вакцинација послужила као повод.




Čemu uopšte pozitivna ili negativna diskriminacija, zašto vakcinacija nije obavezna? Zašto nije ni u Izraelu pa i tamo moraju da pribegavaju pozitivnoj (a u suštini negativnoj) diskriminaciji?
mesan mesan 17:04 24.03.2021

Re: НЕ

Atomski mrav
ili najjednostavnije obavezom vakcinisanja.


Najjednostavnije, bez palamuđenja. Ali zašto vakcinisanje nije obavezno?

Ja mislim da bi svaka vlast htela da se reši beskrajne zdravstveno/ekonomske agonije, i odmah bi propisala obavezu, ali --- vakcina nema dovoljno!

I ono što imaš u zalihama za hitnije slučajeve ne stižeš da izbodeš ili je u svakom slučaju daleko zaliha od onog što treba za 70%...

Ima volje, nema snage.

maksa83 maksa83 17:05 24.03.2021

Re: НЕ

Dakle, fantomski problem i moralno i u praksi, zar ne?

Pa i jes' i ne. Ja se stavljam u kožu nekog inače zdravog čoveka koji bi se vakcinisao da može ali ne može da živi normalan život zato što ne može da se vakciniše. Otpr. kao onaj rezon protiv smrtne kazne - ne treba da postoji dok god postoji mogućnost da će makar jedan nevin da strada. Ne baš identičan, ali hvataš moju struju...

Sa ostalim se slažem.

To su ovi likovi.

Atomski mrav Atomski mrav 17:08 24.03.2021

Re: НЕ

ali --- vakcina nema dovoljno!


Znači, vakcina nema dovoljno ali ćemo da zabranimo nevakcinisanima ovo i ono... lepo, nema šta.


maksa83 maksa83 17:10 24.03.2021

Re: НЕ

Znači, vakcina nema dovoljno ali ćemo da zabranimo nevakcinisanima ovo i ono... lepo, nema šta.

Ja rekoh da ta mera ima smisla samo ako nemaš logistički problem, tj. ako si u stanju da do juna (rok zadao domaćin) vakcinišeš sve koji se poture.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:11 24.03.2021

Re: НЕ

To su ovi likovi.


Auuu! Iznosenje ovakvih nebuloza ce u jednom momentu ili morati da regulise zakonodavstvo ili ce virus budaloga da se prosiri gore nego ovaj trenutni i sve nas posalje u neku zonu sumraka. A protiv toga nema vakcine.
Atomski mrav Atomski mrav 17:13 24.03.2021

Re: НЕ

Ja rekoh da ta mera ima smisla samo ako nemaš logistički problem, tj. ako si u stanju da do juna (rok zadao domaćin) vakcinišeš sve koji se poture.


A jbg, to kao onaj fizičar što je rešio farmeru problem sa kokoškama koje su prestale da nose jaja ali rešenje važi samo za sferične kokoške u vakuumu...
antioksidant antioksidant 17:17 24.03.2021

Re: НЕ

Atomski mrav
ili najjednostavnije obavezom vakcinisanja.


Najjednostavnije, bez palamuđenja. Ali zašto vakcinisanje nije obavezno?

Nema dovoljno vakcina
milisav68 milisav68 17:18 24.03.2021

Re: П.С.

Atomski mrav
Zašto nije ni u Izraelu pa i tamo moraju da pribegavaju pozitivnoj (a u suštini negativnoj) diskriminaciji?

Ma oni su vakcinisali ljude po kafićima.

Sediš u kafiću, upada medicinska ekipa, na vratima panduri, pa ti odbij da se vakcinšeš, oni te pribeleže, i onda razmišljaj da li će posle da te prime u bolnicu.

Zezam se za ovaj poslednji deo, ali je stvarno bila slika kako vakcinišu po kafićima.
nsarski nsarski 17:22 24.03.2021

Re: НЕ

Mislim da se nismo razumeli, ja naime baš jesam za takve mere (a rekao bih i nsarski), s tim da imam prema njima neku rezervu isključivo zbog ljudi koji ne mogu da se vakcinišu.


Da, rekao sam da sam saglasan sa tvojim mišljenjem, i imao sam manji dodatak na njega.
Atomski mrav Atomski mrav 18:01 24.03.2021

Re: НЕ

Nema dovoljno vakcina


I ti si ipak za to da nevakcinisanima budu uskraćena određena prava?
antioksidant antioksidant 18:09 24.03.2021

Re: НЕ

Atomski mrav
Nema dovoljno vakcina


I ti si ipak za to da nevakcinisanima budu uskraćena određena prava?

Nije to uskracivanje prava, vise uskracivanje dodatnih sadrzaja, kao podsticaj ljudima da se vakcinisu. Jer dinamika prijava za vakcinisanje je usporila, sada ulazimo u zonu da ima vise vakcina nego prijavljenih.
Ja pitam koje bi mere bile lagani podsticaj da se te 2 krive priblize.
Tipa - moxe na Zvezdine utakmice sa vakcinom. Koje ljudsko pravo kome je uskraceno? A navuces par desetina ljudi koji tripuju virusologiju sa interneta da odu i zavrnu rukav.
U trenutku kad uvedes obavezu ti moras imati 5 miliona doza spremnih. Ovo je nudging
Atomski mrav Atomski mrav 18:15 24.03.2021

Re: НЕ

Može li besplatno na utakmicu sa potvrdom o vakcinaciji? S obzirom na kvalitet domaćeg fudbala, sramota je i da traže da se ulaz plati.

Nemojte posle samo da se bečite kada ovi iz EU budu rekli - s tim vašim papirnim potvrdama o vakcinaciji možete samo da obrišete dupe, mora da bude digitalna. I ruske i kineske vakcine ne važe, samo one koje mi odobrimo.

Atomski mrav Atomski mrav 18:17 24.03.2021

Re: НЕ

Nije to uskracivanje prava, vise uskracivanje dodatnih sadrzaja, kao podsticaj ljudima da se vakcinisu.


Danas koncerti i utakmice, sutra nećeš moći u gradski prevoz, avion, poštu, banku i zgradu opštine... prekosutra na biračko mesto. Žaba se kuva postepeno...
antioksidant antioksidant 18:19 24.03.2021

Re: НЕ

Ja nikakav problem nemam s tim da EU priznaje samo vakcine koje je odobrila njihova agencija.
A kom bude u interesu da prijavi Sinofarm za dozvolu neka radi to. Sputnik je vec u procesu licenciranja
antioksidant antioksidant 18:19 24.03.2021

Re: НЕ

Atomski mrav
Nije to uskracivanje prava, vise uskracivanje dodatnih sadrzaja, kao podsticaj ljudima da se vakcinisu.


Danas koncerti i utakmice, sutra nećeš moći u gradski prevoz, avion, poštu, banku i zgradu opštine... prekosutra na biračko mesto. Žaba se kuva postepeno...

Ne budi Tasa
Atomski mrav Atomski mrav 18:25 24.03.2021

Re: НЕ

Ne budi Tasa


Dobro, ovde ćemo da stavimo tačku. Ajd' ćao.
mirelarado mirelarado 18:51 24.03.2021

Re: НЕ

nećeš moći u gradski prevoz, avion, poštu, banku i zgradu opštine.


Kao što ne možeš da pušiš na tim mestima, već decenijama.
maksa83 maksa83 19:10 24.03.2021

Re: НЕ

I ti si ipak za to da nevakcinisanima budu uskraćena određena prava?

Možeš slobodno da posmatraš celu ovu stvar kao rat, pošto ti ovo isto kao i rat a) odnosi živote b) sjebava privredu (osim ako nisi Amerika, tad je rat zamajac privredi, ali ako je rat - rat, a ne ova aproksimacija). U slučaju rata će ti svako biti ograničeno kretanje i suspendovane slobode, pošto možeš biti mobilisan, grance se zatvaraju, neka mesta postaju off limits, em bilo šta mogu da ti rekviriraju za ratne potrebe, dakle svakako će ti biti uskraćena neka gomila prava. E pa ovo ti je isto to samo malo drugačije.
solo solo 19:21 24.03.2021

Re: П.С.

И надам се да сви капирате да ја овде не говорим против вакцинације.





bene_geserit bene_geserit 20:04 24.03.2021

Re: НЕ

sve one koji bi mogli da prime vakcinu (doktor im preporučuje i vakcine ima), ali nešto oklevaju izigravaju pametuju i ravnozemljaše, treba gaziti kao bubašvabe, svim mogućim zabranama i diskriminacijama ili najjednostavnije obavezom vakcinisanja.

Niste još predložili žute trake oko ruke nevakcinisanima, ali ne sumnjam da će i to da dođe na red.
Koliko fašista na jednom blogu koji u horu njaču, to davno nisam video.
maksa83 maksa83 20:12 24.03.2021

Re: НЕ

Niste još predložili žute trake oko ruke nevakcinisanima

Fani šit, ti kojima su stavljali žute trake su baš ovo o čemu je reč sproveli u svojoj zemlji.

Možda njima da probaš da spočitneš fašizam, baš bi bilo zabavno.
crossover crossover 20:13 24.03.2021

Re: НЕ

maksa83
I ti si ipak za to da nevakcinisanima budu uskraćena određena prava?

Možeš slobodno da posmatraš celu ovu stvar kao rat


Нема неке велике разлике. Само се овај рат води у тишини.
maksa83 maksa83 20:20 24.03.2021

Re: НЕ

crossover
maksa83
I ti si ipak za to da nevakcinisanima budu uskraćena određena prava?

Možeš slobodno da posmatraš celu ovu stvar kao rat


Нема неке велике разлике.

Nema, rat je, samo neprijatelj nije humanoidan, i absAlutno ga ne zanimaju nikakve Ženevske i sl. konvencije. Ne možeš da pregovaraš, nema ajde sad primirje, ajde sad dosta je bilo, ne možeš da mu spajčiš dva grada atomkom pa se on preda, nema civile, svi su vojnici, nema ni staramajke koje će da kukaju za sinovima, nego kom opanci kom obojci com2 com3...
haklberi_tom haklberi_tom 20:56 24.03.2021

Re: НЕ

maksa83
crossover
maksa83
I ti si ipak za to da nevakcinisanima budu uskraćena određena prava?

Možeš slobodno da posmatraš celu ovu stvar kao rat


Нема неке велике разлике.

Nema, rat je, samo neprijatelj nije humanoidan, i absAlutno ga ne zanimaju nikakve Ženevske i sl. konvencije. Ne možeš da pregovaraš, nema ajde sad primirje, ajde sad dosta je bilo, ne možeš da mu spajčiš dva grada atomkom pa se on preda, nema civile, svi su vojnici, nema ni staramajke koje će da kukaju za sinovima, nego kom opanci kom obojci com2 com3...

Valjda .com opanci ...
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:37 24.03.2021

Re: НЕ

Možeš slobodno da posmatraš celu ovu stvar kao rat, pošto ti ovo isto kao i rat a) odnosi živote b) sjebava privredu (osim ako nisi Amerika, tad je rat zamajac privredi,


Da znaš da ima neke istine u tome (sledi bezočno hvaljenje): meni, to jest mojoj firmi, je prošla godina, u smislu profita, bila najbolja godina ikad. Šta da ti kažem kad sam od manjeg dela ostvarnog viška ženi kupio Teslu, i to ne onog za sirotinju raju sa samo jednim motorom, nego ovaj sa bar dva (bilo je ono - daj dva motora, ili nijedan!). Usput smo se otarasili i onog skota od nazovi predsednika, izbegli državni udari, mislim, nije bilo loše imajući sve u vidu. E, jedino što nisam dolazio u Srbiju da vidim oca, staramajku i drugare, i jedem pljeske kod onog tvog Don Gedže na Dorčolu, ali nema veze, to ćemo možda i ove godine da nadoknadimo.
niccolo niccolo 21:40 24.03.2021

Re: НЕ

meni, to jest mojoj firmi, je prošla godina, u smislu profita, bila najbolja godina ikad.

I jednom mom prijatelju isto. Doduše, on se bavi prevozom pokojnika, pogrebnom opremom i slično.
bene_geserit bene_geserit 22:48 24.03.2021

Re: НЕ

meni, to jest mojoj firmi, je prošla godina, u smislu profita, bila najbolja godina ikad

A ovamo su kukao kako te Tramponja sjebava. Zahvali se sad čoveku.
Nego po toj vašoj priči ti si (a i firma u kojoj ja radim) ratni profiter.
gvozden1 gvozden1 22:53 24.03.2021

Re: НЕ

Nego po toj vašoj priči ti si (a i firma u kojoj ja radim) ratni profiter.

Samo malo to proširi i biće dobro.
Država u kojoj radite je ratni profiter :)
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:57 24.03.2021

Re: НЕ

Atomski mrav

Nemojte posle samo da se bečite kada ovi iz EU budu rekli - s tim vašim papirnim potvrdama o vakcinaciji možete samo da obrišete dupe, mora da bude digitalna. I ruske i kineske vakcine ne važe, samo one koje mi odobrimo.


Mislim da se ovo neće desiti.
Neće se Francuska, Italija, Španija odreći turista iz Kine i Rusije.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:06 24.03.2021

Re: НЕ

shmoo


Изгубили су се потпуно у том мору информација, полуинформација, дезинформација,.

Broj eksperata za viruse i pandemiju je prevazišao broj eksperata za fudbal i istoriju zajedno.

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:27 24.03.2021

Re: НЕ

bene_geserit
meni, to jest mojoj firmi, je prošla godina, u smislu profita, bila najbolja godina ikad

A ovamo su kukao kako te Tramponja sjebava. Zahvali se sad čoveku.
Nego po toj vašoj priči ti si (a i firma u kojoj ja radim) ratni profiter.


Ne, upravo je obrnuto - zbog ovog zatvaranja (kome su se Tramp i cela ta vaša MAGA kukuljičarska ekipa protivila jer će to kao da sjebe ekonomiju i ugrožava elementarna ljudska prava da se slobodno i bez maske okuplja i kukuljičari i zaražava gde god se oće) dosta ljudi koje je ostalo bez posla je skapiralo da mogu lepo da kupe laser, to jest mašinu ili dve, i onda da smisle neki mom and pop small biznis sa time i da to lepo rade kod kuće. Tako da je mojoj mušteriji prodaja krenula jako dobro, toliko da su dobili neke papire da mogu da rade skoro neometano i u vreme najgoreg karantina (to je sve ona Made in USA industrija koja nije još outsorsovana, fabrika im je ovde u susednom gradu), i snabdevaju te moms and pops biznise na kojima će se valjda zasnivati buduća ekonomija. A da je bilo po Trampu, to jest da ga je iko slušao na lokalu, svi bi brzo pomrli, i mom i pop, i ne bi imao ko da kupuje te mašine, pa bih tako i ja morao da zakatančim radnju i tražim drugi posao, i đoku bih se ovde kurčio sa Teslom.

E, jedino je najebao ovaj moj Koreanac, koji pravi GaN-ove, njega je to zatvaranje dosta sjebalo jer je imao nekoliko slučajeva korone u pogonu pa je morao da zatvara, i bogami se još nije sasvim oporavio. I još mi duguje neke pare...


srdjan.pajic srdjan.pajic 23:28 24.03.2021

Re: НЕ

niccolo
meni, to jest mojoj firmi, je prošla godina, u smislu profita, bila najbolja godina ikad.

I jednom mom prijatelju isto. Doduše, on se bavi prevozom pokojnika, pogrebnom opremom i slično.


E, to je ratni profiter!
vlad_aleksh vlad_aleksh 08:25 25.03.2021

Re: НЕ

maksa83
Niste još predložili žute trake oko ruke nevakcinisanima

Fani šit, ti kojima su stavljali žute trake su baš ovo o čemu je reč sproveli u svojoj zemlji.

Možda njima da probaš da spočitneš fašizam, baš bi bilo zabavno.


Помешали сте обојица фашизам и националсоцијализам.
shmoo shmoo 11:09 25.03.2021

Re: П.С.

Atomski mrav
И надам се да сви капирате да ја овде не говорим против вакцинације.

Говорим против дискриминације за коју би вакцинација послужила као повод.




Čemu uopšte pozitivna ili negativna diskriminacija, zašto vakcinacija nije obavezna? Zašto nije ni u Izraelu pa i tamo moraju da pribegavaju pozitivnoj (a u suštini negativnoj) diskriminaciji?






Управо тако!

Још пре годину дана, када је све ово и почело, разговарам са Солоом и сетимо се како је то било за вариолу веру 1972. И обојица закључимо:"Е, то је била држава! А не ово сада. 'Демократски'. Шио ми га Ђура!"

Није било хоћеш-нећеш. Ради се о општој опасности, побогу!

Ја сам тада имао 8 година. (Соло је старији од мене , па вероватно ту ситуацију боље и памти.)

Дошли нам у школу, медицинске екипе, ишли од учионице до учионице, сви смо стали у ред испред катедре, заврнули рукаве и пелцовали нас, брате.

И то два пута, прво је било да се види да ли се прима вакцина (или како то већ лекари кажу), а друго сама вакцина.

И то знам по томе што је моја жена (исто смо годиште, генерација) примила само ту пробу и није морала да прима обе јер се њој "није примило". Ни њој ни њеној мајци ни тетки,... Не знам да ли је то у питању, али ми мислимо да је то са њима по женској линији зато што је нека прабаба прележала велике богиње. Не знам да ли се онда имунитет онда преноси на следеће генерације.

А овде се просерава "демократски" о томе да се људи дискриминишу, опет "демократски", по томе да ли су примили вакцину или нису. А вакцина и нема довољно. И не смеју сви ни да их приме.

И сада ћу ја зато што не смем да примим (разни фактори су у питању, од алергија до неких болести) те ковид вакцине да будем у класи "забрањено за псе и црнце"?

Па докле иде то лудило?


shmoo shmoo 11:10 25.03.2021

Re: НЕ

kamilo_emericki
shmoo


Изгубили су се потпуно у том мору информација, полуинформација, дезинформација,.

Broj eksperata za viruse i pandemiju je prevazišao broj eksperata za fudbal i istoriju zajedno.





shmoo shmoo 11:12 25.03.2021

Re: НЕ

antioksidant
Atomski mrav
Nije to uskracivanje prava, vise uskracivanje dodatnih sadrzaja, kao podsticaj ljudima da se vakcinisu.


Danas koncerti i utakmice, sutra nećeš moći u gradski prevoz, avion, poštu, banku i zgradu opštine... prekosutra na biračko mesto. Žaba se kuva postepeno...

Ne budi Tasa






Па свака ти част, мајсторе!

Ти ме толико не подносиш да чак и не читаш шта сам написао.

Али зато узимаш себи ту слободу да ме дисквалификујеш по сваку цену.

Не верујем да не разумеш.

Не читаш.

Ма нека ти је халал, само нека си ти нама жив и здрав!

А јебеш мозак. Њега ти поћерај на испашу.


shmoo shmoo 11:20 25.03.2021

Re: П.С.

solo
И надам се да сви капирате да ја овде не говорим против вакцинације.





Па зар ти не личи овај блог АО на онај блог Малог Радојице о забрањивању људима да учествују на друштвеним мрежама?

Само је ово много горе... Тамо се заклањали иза "културе јавне речи", а овде се заклањају иза тобожње свеопште опасности по друштво.

А циљ им исти. Дискриминација свих који не мисле исто као и они (или не раде у њихобввом интересу, политичком, материјалном,... јер има и тога)

Наши мали кућни микрофашисти у фотељама и папучама за монитором.

Ужас.

Што би рекао покојни Ђорђе Балашевић: "Лудница је канда откључана остала, провер'те тамо, молим".






shmoo shmoo 11:21 25.03.2021

Re: НЕ

vlad_aleksh
maksa83
Niste još predložili žute trake oko ruke nevakcinisanima

Fani šit, ti kojima su stavljali žute trake su baš ovo o čemu je reč sproveli u svojoj zemlji.

Možda njima da probaš da spočitneš fašizam, baš bi bilo zabavno.


Помешали сте обојица фашизам и националсоцијализам.




Ма зовите то и лонцем, али свакако је тоталитаризам.

shmoo shmoo 11:26 25.03.2021

Re: НЕ

Atomski mrav
Nije to uskracivanje prava, vise uskracivanje dodatnih sadrzaja, kao podsticaj ljudima da se vakcinisu.


Danas koncerti i utakmice, sutra nećeš moći u gradski prevoz, avion, poštu, banku i zgradu opštine... prekosutra na biračko mesto. Žaba se kuva postepeno...



shmoo shmoo 11:29 25.03.2021

Re: НЕ

antioksidant
Ja nikakav problem nemam s tim da EU priznaje samo vakcine koje je odobrila njihova agencija.
A kom bude u interesu da prijavi Sinofarm za dozvolu neka radi to. Sputnik je vec u procesu licenciranja




Ево сада ја тебе да питам... Немам намеру да те на било који начин понижавам и вређам као што ти то радиш коментаришући оно што сам ја написао иако чак и не читаш шта сам то написао.

А зашто само вакцине које је дообрила агенција ЕУ?

Зашто би њима више веровао него осталима?

Чиме су они то заслужили?

По чему су то бољи од других?

shmoo shmoo 11:33 25.03.2021

Re: НЕ

crossover
maksa83
I ti si ipak za to da nevakcinisanima budu uskraćena određena prava?

Možeš slobodno da posmatraš celu ovu stvar kao rat


Нема неке велике разлике. Само се овај рат води у тишини.




Тај рат је одавно почео, није то од почетка пандемије. Почело то пре 40 година...

Само се не води на бојном пољу него у главама људи.

А све под будним оком контролора и креирањем свести људске масе путем медија од стране надлежних.









И од тада читав свет иде само удесно, удесно, удесно,...

maksa83 maksa83 11:40 25.03.2021

Re: НЕ

А зашто само вакцине које је дообрила агенција ЕУ?

Evo ja ću da ti odgovorim - zato što su debili (EU birokratija i njihov visok politički kler).

Imam sad ja pitanje za tebe - ako sam dobro shvatio ti si kategorija koja ne može da se vakciniše?

Amirite?

Da li je moguće da ne razumeš da je cela stvar za TVOJE dobro, jer, ko se vakciniše realno je mnogo opušteniji - sve vakcine u određenim procentima (70-95) sprečavaju zarazu, a u vrlo velikom procentu (blizu 100) sprečavaju fatalan ishod. Tvoje nevakcinisano dupe je na vetrometini, i ova stvar mora da stane zbog takvih kao što si ti, a svi negirači bolesti, liži-čizmu i ostali debilli rade TEBI o glavi, a ne vakcinisanima.

To je jedan aspekt, a drugi je ekonomski - dok se ovo ne zaustavi nema protoka robe i usluga -> nema prometa ni zarada ni svih poreza kojima se ove stvari oglobljuju -> nema para u budžetu za budžetske korisnike, gde si opet - ti.

Ja ne razumem kako sve to ne razumeš.
shmoo shmoo 11:46 25.03.2021

Re: НЕ

maksa83

Da li je moguće da ne razumeš da je cela stvar za TVOJE dobro, jer, ko se vakciniše realno je mnogo opušteniji -

Ja ne razumem kako sve to ne razumeš.



Максооооо!!!

По ко зна који пут.

Немам ништа против вакцинације. Напротив, испричах како је изгледало за вариолу веру због вас млађих који се тога не сећате. Нема хоћу-нећу. Мора. Због општег добра.

Али у једном систему у којем сам могао да се ослоним на то да лекари знају шта раде када ми дају ту вакцину, а не као сада да размишљам да ли ћу да изађем са вакцинације и да паднем на првом ћошку гушећи се или нешто слично... А све због свеопште друштвене хистерије покренуте у циљу профита оних одабраних.

(Овај лик је још пре 10 година у Давосу лапрдао како је глобална популација превелика и да би оптималан број становника планете Земље, с обзиром на њене ресурсе био највише до милијарду људи. Зар си то заборавио?)

Схвати, ја имам против дискриминације којој би повод био то да ли је неко примио вакцину или није примио вакцину.

Да ли сада разумеш?

Очигледно ја кажем једно, а ти из неког разлога капираш сасвим друго, да сам ја неки анти ваксер (не знам да ли се пише заједно или одбвојено... Мирела? вероватно заједно као и антифашиста).

Не знам зашто оно што напишем сасвим другачије схватиш.

Овде причамо о ономе што рече Атомски мрав. Жаба се полако кува.

А ја не бих да осванем у друштву у којем ће се овакве дискриминације за које је АО поставио своје питање у уводном тексту проширити до оних крајњих граница, одузимања права на мишљење, слободну реч, па на крају и на слободу.

Ето, лепо неко горе питао... Да ли ће онда мени, Максо, зато што не смем да примим те вакцине, бити једног дана забрањено и да изађем и на изборе и да гласам, а не само да улазим у кафиће и на утакмице*?

То је питање.


__________________________________________________________

* - Ово за Чукарички не важи. Чукарички има таман толико навијача да сваки од нас може да седи на 50 метара одвојен од свих осталих па да ипак сви станемо на стадион.

maksa83 maksa83 12:01 25.03.2021

Re: НЕ

Схвати, имам против дискриминације којој би повод био то да ли је неко примио вакцину или није примои вакцину.

Да ли сада разумеш?

Sfaćam ja to, ali (što bi rekao tvoj prethodni ministar) "vi mora da sfatite" da je masovna vakcinacija jedna od stvari koja povećava šansu da se pošast slomi i suzbije, i da je stimulisanje ljudi da se vakcinišu - dobra stvar. Funkcionalno istu stvar dobiješ ako ispred staviš negaciju - "destimulisanje ljudi da se ne vakcinišu".

Ako bi mera "možeš u gužvu samo ako si vakcinisan" podigla vakcinaciju za 20% to je već velika stvar. Ljudima kojima ništa ne fali a odbijaju da se vakcinišu treba učiniti život neudobnim ne zato što su debili koji to zaslužuju, nego da bi se neki procenat njih "preveo na drugu stranu", a u krajnjoj liniji zašto oni koji se ponašaju društveno odgovorno ne bi bili "nagrađeni" normalnim životom?

Inače, ne znam kako Izrael koji je sve ovo o čemu pričamo već uveliko sprovodi tretira te granične (nije vakcinisan jer ne sme) slučajeve, to bi bilo zanimljivo znati.
nsarski nsarski 12:05 25.03.2021

Re: П.С.

Само је ово много горе... Тамо се заклањали иза "културе јавне речи", а овде се заклањају иза тобожње свеопште опасности по друштво.


Dobro, bre, Taso, 'ajde razumno da sagledamo stvar. Prvo, i oko ovoga se razumemo potpuno, vlast će da prigrabi svaku priliku da nas maltretira i da nam komanduje. Nekada situacija to zahteva, nekada ne.

Seti se onog ludila sa pomračenjem Sunca. Svi u kuće! Ne pomaljajte nos iz kuće! Najebali smo svi! I, zaista, ljudi pobegli u mišje rupe, nikog nema. (Prilikom prehodnog pomračenja Sunca - sezdesetih, mislim - nastavnici pozvali đake da dođu u školu, da ponesu nagaravljena stakla, da gledaju u Sunce tokom pomračenja). Ja sam ovog puta bio na drugoj strani planete, pa se pomračenje nije videlo, ali bio sam potpuno zgranut da su toliki ljudi legli na tako šibicarsku prevaru. Potpuno fejk, a služi za vežbanje kontrole nad narodom.

Istinita situacija. Obično u maju počnu deluvijalne kišurine i krenu poplave. Objave ljudima da se čuvaju, da se sklone koliko mogu, da zovu u pomoć ako im treba su sve na mestu. Formiraju se krizni štabovi koji prate razvoj situacije, organizuju čamce za spasavanje, itd. Naravno, i u takvoj situaciji se nađe po neko ko ne veruje u opasnost - eno prošle godine su najavljivali poplave, pa jedva malo vode se diglo. I nekad su u pravu, nekad ne, ali mnogi ne žele da rizikuju pa poslušaju preporuke kriznih štabova. Čak i ako dođe ekipa maldih SNS sa čamcima da pomaže. Jebiga, mora se, druge pomoći nema. A onima koji odluče da ostanu u polavljanom području naređeno je da se evakuišu. Jebiga, kad narod ode često počnu krađe jer nema nikakve zaštite. Krađa iz kuća srušenih u zemljotresu se presuđuje metkom, to znaš.

Ova situacija. Hm, neki veruju da korona postoji i ubija, neki ne. Idealna situacija da je država politizuje. I sve vlasti na planeti su ovu situaciju politizovale.
Vakcina, kao što znamo iz mnogih prošlih iskustava, je jedini poznati "lek" za virusne epidemije. Radila mnogo puta.
Nadam se da smo saglasni oko vakcine u principu. E, ali možda nismo saglasni oko ove vakcine, tj. oko vakcina za ovu bolest. Mnoge primedbe na vakcinisanje se odnose baš na to - sumnjaju u ove vakcine. (Kao deca su primili desetak vakcina kojih se ni ne sećaju, ali ova je baš neprihvatljiva).

Sad, pitanje sloboda u ovom slučaju je ključno. Najpre, država ne bi smela da ograničava kretanje nevakcinisanima ako vakcina nema za sve. To je ona logistika koju pominje maksa.
Koliko pratim situaciju, vakcina za sada ima za svakoga ko se prijavi. I izgleda da će ih ubrzo biti i za sve. Ako je situacija takva, onda možemo zstupnike ne-vakcini! da podelimo na dve grupe. One koji iz medicinskih razloga ne mogu da prime vakcinu, i one koji neće da se vakcinišu iz slobodnih uverenja.
Naravno, ovi drugi su slobodni da veruju u to svoje i da se ne vakcinišu. Njihovo pravo. Ali, jebiga, nisu slobodni da se zaraze (nekad i ne znaju da su zarazni) i slobodno šetaju među zdravom populacijom. Takva sloboda nigde ne postoji.


shmoo shmoo 12:07 25.03.2021

Re: НЕ

maksa83

Sfaćam ja to, ali (što bi rekao tvoj prethodni ministar) "vi mora da sfatite" da je masovna vakcinacija jedna od stvari koja povećava šansu da se pošast slomi i suzbije, i da je stimulisanje ljudi da se vakcinišu - dobra stvar. Funkcionalno istu stvar dobiješ ako ispred staviš negaciju - "destimulisanje ljudi da se ne vakcinišu".






Ма сфаћам и ја то, рекох ти.

Најбоље да буде обавезно. Али у систему којем може да се верује и са експертима којима може да се верује.

А овако, у ситуацији подилкањења, како рекох, због инфодемије која иде заједно да пандемијом, а све у циљу стицања профита мале групе одабраних, не видим ко би то могао да буде а да му верујем.


Заборавих на ово из претходног твог коментара:

А зашто само вакцине које је дообрила агенција ЕУ?


Evo ja ću da ti odgovorim - zato što su debili (EU birokratija i njihov visok politički kler).



У јбт!

Па зар нисмо сви у Србији за улазак Србије у ту ЕУ?

Оно... И после Тита, ЕУ!

maksa83 maksa83 12:07 25.03.2021

Re: НЕ

Ето, лепо неко горе питао... Да ли ће онда мени, Максо, зато што не смем да примим те вакцине, бити једног дана забрањено и да изађем и на изборе и да гласам, а не само да улазим у кафиће и на утакмице*?

Zavisi gde si. Evo recimo u slobodarskoj Kini se već uveliko svaka stvar koju radiš ili ne radiš sabira i računa se tvoj društveni skor na osnovu čega možeš ili ne možeš da radiš ovo ili ono, život tamo može ubrzo da ti postane jako neudoban, dotle da ne možeš da kupiš kartu za voz i još grđe stvari. Ta antiutopija već postoji, ne moraš da je izmišljaš i zamišlljašzagledan negde u horizont. Kinezi su svoju vojsku vakcinisali još prošlog leta, bez da su ih pitali hoćeš nećeš.

Moja vera je da zapadna civilizacija sebi neće dozvoliti takve stvari, kad je već istočna digla ruke od izbora i sl. ekstravaganci.
maksa83 maksa83 12:12 25.03.2021

Re: НЕ

Па зар нисмо сви у Србији за улазак Србије у ту ЕУ?

Nije Vjekoslav Šešelj, Ivica Dačić, Aleksandar Vulin, onaj mali ćelavi ministar ničeg što drži pare na Kajmanima, nije ni Miša Vacić i ostali manje ili više marginalni državno sponzorisani fašisti, dakle nisu svi. Ja jesam. EU birokratija (kao i svaka birokratija koja nabuja dotle da postane sama sebi svrha) je zlo, EU kao koncept je dobra stvar i - da, mi tamo pripadamo ništa manje od Bugara ili Grka.
shmoo shmoo 12:19 25.03.2021

Re: НЕ

maksa83
Ето, лепо неко горе питао... Да ли ће онда мени, Максо, зато што не смем да примим те вакцине, бити једног дана забрањено и да изађем и на изборе и да гласам, а не само да улазим у кафиће и на утакмице*?

Zavisi gde si. Evo recimo u slobodarskoj Kini se već uveliko svaka stvar koju radiš ili ne radiš sabira i računa se tvoj društveni skor na osnovu čega možeš ili ne možeš da radiš ovo ili ono, život tamo može ubrzo da ti postane jako neudoban, dotle da ne možeš da kupiš kartu za voz i još grđe stvari. Ta antiutopija već postoji, ne moraš da je izmišljaš i zamišlljašzagledan negde u horizont. Kinezi su svoju vojsku vakcinisali još prošlog leta, bez da su ih pitali hoćeš nećeš.




Па знам... Зато и окачих онај клип горе заједно са клипом Шошане Зубов.



Moja vera je da zapadna civilizacija sebi neće dozvoliti takve stvari, kad je već istočna digla ruke od izbora i sl. ekstravaganci.



Е, то је оно у шта ја нисам баш сигуран.

Ипак тај Запад полаже ауторска права на све досадашње тоталитаризме (да не наводим све те што се завршавају на -изам) који су нам у историји познати, зар не?

Зоолошки врт у седишту данашње ЕУ 1958. године, пре само нешто више од 60 година:







Не ускачче се из чизме која гази лице у салонске лаковане ципелице баш тако брзо, историјски гледано, зар не? Ни два поколења од тада, а већ су "најдемократскији" на глобу?

Е? Не верујем ја у то...


Извини, али не делим с тобом толико поверење у тај Запад.



shmoo shmoo 12:25 25.03.2021

Re: НЕ

maksa83
Па зар нисмо сви у Србији за улазак Србије у ту ЕУ?

Nije Vjekoslav Šešelj, Ivica Dačić, Aleksandar Vulin, onaj mali ćelavi ministar ničeg što drži pare na Kajmanima, nije ni Miša Vacić i ostali manje ili više marginalni državno sponzorisani fašisti, dakle nisu svi. Ja jesam. EU birokratija (kao i svaka birokratija koja nabuja dotle da postane sama sebi svrha) je zlo, EU kao koncept je dobra stvar i - da, mi tamo pripadamo ništa manje od Bugara ili Grka.



Све ликови који имају банковне рачуне у тој истој ЕУ.

(А зашто никада нису тражили да се Вјекослав врати у Хаг? У творза, брате, а не да га ми овде гледамо и слушамо... )

Да, концепт је добар. Али остварење идеје није. Мислим на ЕУ.

Ту се слажемо.

Претвара се полако у своју супротност са свим тим својим комесарењем из Брисела.

Следећа степеница су петогодишњи привредни планови као у Стаљиновом СССР и Титиној Југославији?

И строга контрола сваког појединца?

Исто мислим и о покојној Југославији.

(А малкице и личе једна на другу, зар не? Та Југославија република, СФРЈ на самрти, и та ЕУ?)

shmoo shmoo 12:35 25.03.2021

Re: П.С.

nsarski


Добро, бре, Шарски!

Ма све што си написао стоји. И слажем се.

Али само постављам питање... Шта са онима који се не вакцинишу? Или још горе, не смеју да се вакцинишу?

(Не лаје кера села ради, него себе ради. EDIT: Хоће ли мени бити онда ускраћено и уставом гарантовано право на рад пошто радим у школи са децом? И слобода кретања?)

И како онда уводити ограничења за те људе? Чиме су то они заслужили?

То мене мучи.

А баш због овога твога:


vlast će da prigrabi svaku priliku da nas maltretira i da nam komanduje.



и бринем... Мислим да ће итекако искористити прилику да се ускрате слободе, и то не само невакцинисанима. Корак по корак, свима. Баш зато што користе прилику и ситуацију...


П.С. - Сећам се тих помрачења сунца које помињеш. И сећам се да сам гаравио стакло док сам ишао у школу (као ђак, мислим).

А сећам се и како сам се слатко смејао због тога "сви у куће"... То беше негде осамдесетих прошлога века, је л' да?


(Јбт, звучимо обојица к'о Пантелија из Маратонаца.)

mirelarado mirelarado 12:38 25.03.2021

Re: П.С.

А сећам се и како сам се слатко смејао због тога "сви у куће"... То беше негде осамдестих прошлога века, је л' да?


Ne, to je bilo neposredno posle bombardovanja, tog leta.
antioksidant antioksidant 13:06 25.03.2021

Re: НЕ

maksa83
А зашто само вакцине које је дообрила агенција ЕУ?

Evo ja ću da ti odgovorim - zato što su debili (EU birokratija i njihov visok politički kler).




20 u nizu komentara a ništa rečeno samo diskvalifikacije a sam ne čita :)

a odgovor na tasino pitanje je (da je pročitao shvatio bi) - ja problem nemam da eu kao vakcine prihvata samo one koje je njihova agencija odobrila - jer oni imaju svoja pravila za svoju teritoriju. naša agencija za lekove je odgovorna za nas (isto piše na početku da uopšte ne ulazim u komentarisanje vakcina pojedinačno - šta je kod nas priznato može kod nas da se daje, šta eu kod sebe licencira oni s tim rade šta hoće).
ne postoji obaveza naše agencije da slepo sledi eu agenciju (u principu prihvataju sve što eu odobri, ove vakcine su jedan od retkih slučajeva gde su priznali nešto što u eu nije ni razmatrano - kubanske "vakcine" za rak od pre neku godinu su sličan primer).
dakle da skratim - eu priznaje vakcinisanje za slobodno kretanje (bez karantina pri prelasku granica). a kao vakcine priznaje ono što ima licencu njihove agencije.
to je ono s čim ja nemam problem
ako potpišu sporazum o priznavanju licenci sa nekim - i to mi je ok, njihova stvar (kao što bi i mogli tako nešto da uradimo ali nismo - za svaki lek u srbiji traži se licenca naše agencije)

ps - ne znam da li je bitan info - niko nije ni podneo eu agenciji za lekove dokumentaciju za licenciranje sinofarma


docsumann docsumann 13:33 25.03.2021

Re: НЕ

Možeš slobodno da posmatraš celu ovu stvar kao rat,


e, upravo sam imao tu analogiju u glavi.
solo solo 13:41 25.03.2021

Re: shmoo



По ко зна који пут.

Немам ништа против вакцинације. Напротив, испричах како је изгледало за вариолу веру због вас млађих који се тога не сећате. Нема хоћу-нећу. Мора. Због општег добра.


Ebote debeli vidiš da te lože pa se kikoću iz prikrajka.

Šta se pravdaš. Kome. Sve veliki znalci, širokospektralci - googlaši.

Izvini za upadicu. Jebo ovaj rijaliti.
gvozden1 gvozden1 13:42 25.03.2021

Re: НЕ


Ako bi mera "možeš u gužvu samo ako si vakcinisan" podigla vakcinaciju za 20%

Ne znam da li bi za 20%, ali za mene jednog bi sigurno.

Mrzi me da se prijavljujem, da idem negde da čekam, da pazim kad je sledeću rok, sve te obaveze, i nisam se prijavio, ne verujem ni da ću.
Žena sve uredno, cepali li je cepivom (omega) jednom, eno je sva treperi od sreće u iščekivanju drugog cepanja, a mene mrzi.

Ako bi rekli, ok, ne moraš ali onda ne možeš ovo ili ono, a tvoja žena može, odmah bih otišao.

mirelarado mirelarado 13:49 25.03.2021

Re: НЕ

Mrzi me da se prijavljujem, da idem negde da čekam, da pazim kad je sledeću rok, sve te obaveze, i nisam se prijavio, ne verujem ni da ću.


Huči, sada možeš i bez prijave, i bez čekanja.

P.S. Znam da zezaš, samo 'nako kažem. :)
maksa83 maksa83 13:52 25.03.2021

Re: НЕ

Ako bi rekli, ok, ne moraš ali onda ne možeš ovo ili ono, a tvoja žena može, odmah bih otišao.

Da sam neka vlast ja bih ukinuo tulumbe i urmašice svima koji mogu da se vakcinišu a mrzi ih.
gvozden1 gvozden1 14:14 25.03.2021

Re: НЕ


P.S. Znam da zezaš, samo 'nako kažem. :)

Ne zezam se, stvarno sam lenj za takve stvari.
A mislim da mora neka prijava, gospoja mi se prijavljivala, toliko znam.
Brzo je zvali.
Ali ona htela baš Fajzer iz nekog razloga, kao ako bude negde putovala (neće da prizna, ali mašta da ode kod ćere u SF :)
Možda je zbog toga bilo obavezno to zakazivanje.


Da sam neka vlast ja bih ukinuo tulumbe i urmašice svima koji mogu da se vakcinišu a mrzi ih.


U tom slučaju: Dete, doneside deset vakcina za ovaj astal.
Ruskih naravno.
:)
haklberi_tom haklberi_tom 14:23 25.03.2021

Re: НЕ

srdjan.pajic
Možeš slobodno da posmatraš celu ovu stvar kao rat, pošto ti ovo isto kao i rat a) odnosi živote b) sjebava privredu (osim ako nisi Amerika, tad je rat zamajac privredi,


Da znaš da ima neke istine u tome (sledi bezočno hvaljenje): meni, to jest mojoj firmi, je prošla godina, u smislu profita, bila najbolja godina ikad. Šta da ti kažem kad sam od manjeg dela ostvarnog viška ženi kupio Teslu, i to ne onog za sirotinju raju sa samo jednim motorom, nego ovaj sa bar dva (bilo je ono - daj dva motora, ili nijedan!). Usput smo se otarasili i onog skota od nazovi predsednika, izbegli državni udari, mislim, nije bilo loše imajući sve u vidu. E, jedino što nisam dolazio u Srbiju da vidim oca, staramajku i drugare, i jedem pljeske kod onog tvog Don Gedže na Dorčolu, ali nema veze, to ćemo možda i ove godine da nadoknadimo.

Čekaj!
Za vreme tog skota od predsednika ti najuspešnija poslovna godina!?
Tebi fali, izgleda, neka daska u glavi.
Raduješ se ovim govnima na čelu sa Bajdenom!?
Strašno!
haklberi_tom haklberi_tom 14:38 25.03.2021

Re: НЕ

maksa83
А зашто само вакцине које је дообрила агенција ЕУ?

Evo ja ću da ti odgovorim - zato što su debili (EU birokratija i njihov visok politički kler).

Imam sad ja pitanje za tebe - ako sam dobro shvatio ti si kategorija koja ne može da se vakciniše?

Amirite?

Da li je moguće da ne razumeš da je cela stvar za TVOJE dobro, jer, ko se vakciniše realno je mnogo opušteniji - sve vakcine u određenim procentima (70-95) sprečavaju zarazu, a u vrlo velikom procentu (blizu 100) sprečavaju fatalan ishod. Tvoje nevakcinisano dupe je na vetrometini, i ova stvar mora da stane zbog takvih kao što si ti, a svi negirači bolesti, liži-čizmu i ostali debilli rade TEBI o glavi, a ne vakcinisanima.

To je jedan aspekt, a drugi je ekonomski - dok se ovo ne zaustavi nema protoka robe i usluga -> nema prometa ni zarada ni svih poreza kojima se ove stvari oglobljuju -> nema para u budžetu za budžetske korisnike, gde si opet - ti.

Ja ne razumem kako sve to ne razumeš.

Maksu za ministra za vakcinaciju!
Usput - žena i ja se malopre vratili sa vakcinacije - ruskom vakcinom.
Jbg, žena insistirala na Sputnjiku. Efemerna informacija ovoga procesa je da sam shvatio da mi je žena veći rusofil od mene.
haklberi_tom haklberi_tom 14:44 25.03.2021

Re: НЕ

maksa83
Па зар нисмо сви у Србији за улазак Србије у ту ЕУ?

Nije Vjekoslav Šešelj, Ivica Dačić, Aleksandar Vulin, onaj mali ćelavi ministar ničeg što drži pare na Kajmanima, nije ni Miša Vacić i ostali manje ili više marginalni državno sponzorisani fašisti, dakle nisu svi. Ja jesam. EU birokratija (kao i svaka birokratija koja nabuja dotle da postane sama sebi svrha) je zlo, EU kao koncept je dobra stvar i - da, mi tamo pripadamo ništa manje od Bugara ili Grka.

Ali!
Makso, ako uđemo u EU, nećeš moći da pečeš rakiju (tu u okolini Ralje - ili već gde ti je rezervni položaj).
Misli o tome!
haklberi_tom haklberi_tom 14:47 25.03.2021

Re: shmoo

solo


По ко зна који пут.

Немам ништа против вакцинације. Напротив, испричах како је изгледало за вариолу веру због вас млађих који се тога не сећате. Нема хоћу-нећу. Мора. Због општег добра.


Ebote debeli vidiš da te lože pa se kikoću iz prikrajka.

Šta se pravdaš. Kome. Sve veliki znalci, širokospektralci - googlaši.

Izvini za upadicu. Jebo ovaj rijaliti.

Ko loži!?
Nikove na sunce!
haklberi_tom haklberi_tom 14:53 25.03.2021

Re: НЕ

gvozden1

P.S. Znam da zezaš, samo 'nako kažem. :)

Ne zezam se, stvarno sam lenj za takve stvari.
A mislim da mora neka prijava, gospoja mi se prijavljivala, toliko znam.
Brzo je zvali.
...
:)

Koliko god da si lenj, moje je da te obavestim o sledećem.
Dakle - prijava za vakcinaciju na sajtu eUprave traje čitavih 5 minuta.
Pa ti vidi šta ćeš sa ovom informacijom.
Jebote, kada već moram da pomenem --- napisao si (jednoj) Endži (npr.) 30 komentara za (npr) prethodna 2 dana u pokušaju da njoj nešto objasniš - a ne možeš da odvojiš 5 minuta da se prijaviš.
A za prijavu ti je potrebno taman toliko vremena koliko je Šmuu potrebno da napiše jednu dvadesetpetinu (1/25) komentara prosečne dužine.
solo solo 14:55 25.03.2021

Re: НЕ

Usput - žena i ja se malopre vratili sa vakcinacije - ruskom vakcinom.
Jbg, žena insistirala na Sputnjiku. Efemerna informacija ovoga procesa je da sam shvatio da mi je žena veći rusofil od mene.


,,Ua komunjare !! Efemerne,,.



Izvini Čarli,namestilo se.

To ono kad ne volem komunjare al im slaninica i čvarci najbolji.
mariopan mariopan 14:57 25.03.2021

Re: НЕ

A za prijavu ti je potrebno taman toliko vremena koliko je Šmuu potrebno da napiše jednu dvadesetpetinu (1/25) komentara prosečne dužine.

haklberi_tom haklberi_tom 14:57 25.03.2021

Re: НЕ

solo
Usput - žena i ja se malopre vratili sa vakcinacije - ruskom vakcinom.
Jbg, žena insistirala na Sputnjiku. Efemerna informacija ovoga procesa je da sam shvatio da mi je žena veći rusofil od mene.


Ua komunjare !!


Nije valjda da samo komunjare vole Ruse!?
Ako je tako --- odričem se, odriičem se, odričem se!
Usput - solo, nešto si mi slabo aktivan, uplašim se da te nije nešto skebalo!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana