Društvo| Muzika| Nostalgija| Životni stil

Moj otac travu kosi

loader RSS / 07.05.2021. u 16:02
 
 jiCRoZW.jpg
 

Slučajno sam je otkrio. Nisam je čuo ko zna koliko godina.
Poetika, emocije, miris trave, vokali... Ne mogu da pronađem adekvatne reči da izrazim svoju... Bolje da ne diram.  
 
Reče jedan drugar:
Ovo je moglo da nastane samo u Jugi. 
 

Atačmenti



Komentari (152)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

haklberi_tom haklberi_tom 13:00 09.05.2021

Re: The Dream Team

principessa_etrusca
Толико је ретко, да је скоро надреална слика три тако аутентичне особе на једном месту, па још да загрљени певају. (И детаљ где Хандке привлачи Баздуља који му онда пребаци руку преко рамена са цигаром коју и даље држи.)


Da, da!
tess1 tess1 20:00 09.05.2021

Re: The Dream Team

principessa_etrusca
Толико је ретко, да је скоро надреална слика три тако аутентичне особе на једном месту, па још да загрљени певају. (И детаљ где Хандке привлачи Баздуља који му онда пребаци руку преко рамена са цигаром коју и даље држи.)

Još uvijek nemam prave riječi tj imam al svaka je pogrešna. Hajde ćutim dan-dva. :)
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:47 11.05.2021

Re: The Dream Team

Još uvijek nemam prave riječi tj imam al svaka je pogrešna. Hajde ćutim dan-dva. :)

Види чланак пренесен са klix.ba. :))

tess1 tess1 08:02 12.05.2021

Re: The Dream Team

Види чланак пренесен са klix.ba. :))

Meni je on, Muharem, interesantniji i rječitiji na javi nego u knjigama kao pisac. Kratko sam vidjela video, ne sve, ne ono sa grljenjem i cigarom što si spomenula. Handke, primjetiću, iako sitne građe markantan je čovjek, Kusturica je davno izgubio kompas u Dodikdorfu, Muharem se neko bi rekao s razlogom našao u neobranom grožđu, jeste nadrealno da njih dvojicu u Višegradu obuzme sevdah. Nema smisla prvo prema svom narodu, drugo, naša duhovna katarza nije čak ni Kad ja pođoh na Bembašu nego Gara tj na sreću nije bilo Dodika da zapjeva "ne može nam niko ništa".

Švajcarcima je Handke pomjerio mozak sa viteškim ordenjem po Srbiji, hm, tome moram priznati ne mogu odoljeti. :)

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:41 12.05.2021

Re: The Dream Team

Meni je on, Muharem, interesantniji i rječitiji na javi nego u knjigama kao pisac.


Slazem se. Zna fino da obradi temu - nedavno je odlicno pisao o (Zoran) Milanovicevom balkanizmu/orijentalizmu. Ali knjizevnost mu je tanka.

Zanimljiv snimak. Handke je inace poznat kao 'narodski' covek pa nisu retke slicne scene iz rodne mu Koruske.

Ja volim Handkeove knjige (posebno uradak Ich bin auf die Welt gekommen i Kindergeschichte). On je jedan od pisaca koji je najmanje likely bio da postane bilo gde pop star. Takve su mu teme i jezik. Na nasim prostorima mu je to uspelo - negde pozitivan a negde negativan sto je opet u skladu bivanjem pop starom (i Madonna ima fanove anti-fan fanove).

Bice da je razlog njegovoj popularnosti/antipopularnosti medju nasim narodima i narodnostima (a i sire) imanje fantasticnih glasovnih mogucnosti. Vox clamantis in deserto.

naša duhovna katarza nije čak ni Kad ja pođoh na Bembašu nego Gara tj na sreću nije bilo Dodika da zapjeva "ne može nam niko ništa".


gedza.73 gedza.73 11:15 12.05.2021

Re: The Dream Team

tess1
naša duhovna katarza nije čak ni Kad ja pođoh na Bembašu nego Gara tj na sreću nije bilo Dodika da zapjeva "ne može nam niko ništa".




principessa_etrusca principessa_etrusca 13:50 12.05.2021

Re: The Dream Team

Meni je on, Muharem, interesantniji i rječitiji na javi nego u knjigama kao pisac.

Није ми познат његов књижевни опус (фикшн), па то не могу да коментаришем. Он је мени најзанимљивији и најпозитивнији као веома оштроуман, образован и одмерен човек у београдској баруштини полуобразовања и грандоманије.

Што се Кусте и Додика тиче, јасно је да Андрићград не би могао да буде остварен без њихове синергије, заслужили су место на мозаику на вишеградском “Страдуну” и не разумем на шта мислиш када кажеш да је Куста изгубио компас.

И зашто ово Баздуљево вишеградско певање не би било у реду према “свом народу”? Руководећи се том логиком, нико нигде не би требало више да запева.
tess1 tess1 15:47 12.05.2021

Re: The Dream Team

Slazem se. Zna fino da obradi temu - nedavno je odlicno pisao o (Zoran) Milanovicevom balkanizmu/orijentalizmu. Ali knjizevnost mu je tanka.

Jesi bio u Travniku nekada? Tu je i Vlašić (skijalište), najljepša planina, centar svijeta, na nebu postoji zvjezdano jato Vlašići il Plejade (golubice), sedam sestara, Atlasove ćerke koje je Zevs pretvorio u zvijezde (npr Meropa je bila Sizifova žena i ona stidljivo svjetluca jer je bila u braku sa smrtnikom:), pa ljudi vežu (ljudi kao ja:) da je planina po njima dobila ime.. pitam onako, imam kompletniju sliku o Muharemu jer poznajem i Travnik..

Zanimljiv snimak. Handke je inace poznat kao 'narodski' covek pa nisu retke slicne scene iz rodne mu Koruske.

Ma on je i skroman i narodski čovjek i bez kafane, snimak nije problematičan, ljudi se malo opustili, Muharemova majica je poziv u pomoć. :)

Ja volim Handkeove knjige (posebno uradak Ich bin auf die Welt gekommen i Kindergeschichte). On je jedan od pisaca koji je najmanje likely bio da postane bilo gde pop star. Takve su mu teme i jezik. Na nasim prostorima mu je to uspelo - negde pozitivan a negde negativan sto je opet u skladu bivanjem pop starom (i Madonna ima fanove anti-fan fanove).


Ne znam na koje naše prostore misliš. Handke je kod nas kući, hajde tako kažem, vanknjiževno popularan jer je odabrao teži put iz rekla bih nekih njegovih bubica il ko zna kakvih skrivenih impulsa (dajemo mu ljubav?:), ali u npr Austriji je ja-ko poznat (ne znači i popularan:), nisam ni znala koliko, cijenjen, čitan, kritikovan, izvođen, čovjek pisac (čovjek pisac k'o čovjek riba, mitsko biće:) jednostavno postoji, književno je zreo i bez Srba, izgradio je mnogo i bez kontroverze s nama.. Njima Handke nije jaran na jebsi mater kao s Dodikom što bi mogao biti.

Denis Scheck - slušam na radiju sutradan ujutru nakon Nobela - na pitanje da li je Handke zaslužio nagradu?, odgovara: Apsolutno. Iznenadio me brzinom odgovora, očekivala sam neko moralisanje. Sjetih se.

Meni je kompleksan pisac, nemam vremena ili nemirna sam da mu se posvetim, ne onoliko koliko on traži, ili koliko je zaslužio (?), npr poslednje dvije knjiga sam prelistala, znam o čemu se radi i ispratila književne kritike o njima, upućena u njegov rad ali nisam bliska s njim, nismo se proželi, ukratko.


Izgubljena Plejada
Vilijam Adolf Bugro 1884.

tess1 tess1 15:48 12.05.2021

Re: The Dream Team

gedza.73


Gedžo, kozeru. :)
tess1 tess1 16:05 12.05.2021

Re: The Dream Team

Није ми познат његов књижевни опус (фикшн), па то не могу да коментаришем. Он је мени најзанимљивији и најпозитивнији као веома оштроуман, образован и одмерен човек у београдској баруштини полуобразовања и грандоманије.

Istina, oštrouman i dobro odgojen. Pročitala sam nekoliko njegovih knjiga. I istina je da sam ovo prošle godine napisala prije nego se desio kvar, tako rekoše, pa sam jedan dan u februaru opet kliknula na sve komentare i na Kvadratni koren iz života:



Што се Кусте и Додика тиче, јасно је да Андрићград не би могао да буде остварен без њихове синергије,

Dodik i Kusturica su skrajnuli Andrića (za svoje begovske potrebe) da će za koju godinu djeca na pitanje ko je Ivo Andrić? , odgovarati to je onaj čiko sa plastične čaše iz koje je pila Monika Beluči rakiju kad je bila kod nas..

заслужили су место на мозаику на вишеградском “Страдуну”

Ko? Oni ili Andrić?
и не разумем на шта мислиш када кажеш да је Куста изгубио компас.

Ma baš ga briga..
И зашто ово Баздуљево Вишеградско певање не би било у реду према “свом народу”? Руководећи се том логиком, нико нигде не би требало више да запева.

Mislim da ne razumiješ Bosnu (zanemariću Stradun kraj Ćuprije:) da bi nas dvije sad ocjenjivale je li dernek dva muslimana u Višegradu (ne ni o Kusturičinom pravoslavlju jer Bosna nije na milion kilometara kvadratnih pa se on u srcu i fizički preselio na sjeveroistok dunjaluka daleko od džamije, zna on na šta mislim kad kažem da je taj njegov narod još uvijek oko njega) manje loš (ljudski?) od derneka dva Srbina u Kninu na proslavi obljetnice.
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:33 13.05.2021

Re: The Dream Team

Mislim da ne razumiješ Bosnu (zanemariću Stradun kraj Ćuprije:) da bi nas dvije sad ocjenjivale je li dernek dva muslimana u Višegradu (ne ni o Kusturičinom pravoslavlju jer Bosna nije na milion kilometara kvadratnih pa se on u srcu i fizički preselio na sjeveroistok dunjaluka daleko od džamije, zna on na šta mislim kad kažem da je taj njegov narod još uvijek oko njega) manje loš (ljudski?) od derneka dva Srbina u Kninu na proslavi obljetnice.

Постоји битна разлика у томе да ова тројица, односно посебно прозвана двојица, нису учествовали у слављу због страдања вишеградских муслимана, нити је славља било, нити су муслимани разлог њиховог доласка у Андрићград, а извесно се ниједан од њих не радује било чијем страдању.

Ако је за мене нешто било неукусно у Вишеграду је молитвени перформанс на ћуприји у знак протеста што је “негатор геноцида” ступио на босанско тло. Још је неукусније толико острашћено реаговање током светог месеца Рамадана, када се пости и смирује.
tess1 tess1 09:00 13.05.2021

Re: The Dream Team

Постоји битна разлика у томе да ова тројица, односно посебно прозвана двојица, нису учествовали у слављу због страдања вишеградских муслимана, нити је славља било, нити су муслимани разлог њиховог доласка у Андрићград, а извесно се ниједан од њих не радује било чијем страдању.

Ако је за мене нешто било неукусно у Вишеграду је молитвени перформанс на ћуприји у знак протеста што је “негатор геноцида” ступио на босанско тло. Још је неукусније толико острашћено реаговање током светог месеца Рамадана, када се пости и смирује.


Pa između odbijanja vidjeti ili čuti (sljepila i gluvoće) drugu stranu (njihovu stranu) je u početku tiho kontriranje, na kraju sa pjesmom u kafani je onako kako si primjetila nadrealno, za Bosnu nadrealno (ovde zamisliti i uzvičnike i radove na putu) i prisustvovanja Obljetnici uz Thompsona nema velike razlike. Govorimo o ljudima, ne o vjevericama, ili? Šta su slavili onu noć? Nobela Handkeu kojeg su već po Švedskoj bošnjačke žene prozivale, što?, i šta je onda Kusturica očekivao u Bosni?, samo ugostio kontroverznog jarana Handkea, šta njih veže u stvari? Jel njegov neumjeren i svojevoljan, rahat rekli bi, performans na neki način kontriranje i negacija, slavlje nečega?

Govoriš o tim ljudima tamo kao da su krpene lutke s jedne strane i s druge pravednici. Mi Srbi smo pravednici (možemo pišati po Stradunu koji ne postoji bez Andrić a Andrić ne bi postojao bez tri narod, Andrić samo srpski tj Dodikov i Nemanjin je kreacija i atrakcija poslijeratna gdje se ponašamo (sa Nemanjom i Dodikom) kao da smo krenuli vrijeme računati od tada, od 1995, prije toga nismo imali ni tradiciju ni junake, istoriju, žrtvu, ništa, na koncu ni pravoslavlje, jedna od tri vjere, u Bosni se uvijek znalo ko je ko, znalo se čije je selo, mislim, ovo što oni rade je konfuzija il kako rekoh onaj fenomen sumraka, mućenja mira i rata u jednu atmosferu u kojoj si ti beg, prije je bilo jasno i ko je sa kim živio i ko je koga ubijao).

Čovjek kad nekog izgubi (i oni koji su ratovali i pucali jedan na drugoga) razumije (u sebi, znaju duboku u srcu) tuđe žrtve zato što razumije svoju. To ti je kao proći kraj Jasenovca, stati kraj prve kafane ožednio (od onih što bi rekao arhitekta Bogdanović zmijskih tunela pod močvarom), kad, tamo dobra muzika, napiješ se ko ljesa, nema veze može uz četničke pjesme, bircuz sa gazdom Srbinom (ostao u Hrvatskoj, nezaklan, padne li noć on navuče zavjese i tiho pusti Morem plovi jedna mala barka za turiste iz Srbije), sutradan pričaš "jebote bre al sam se razvalio u kafani na 6. kilometru od Jasenovca" .. isto, moraš biti ignorant kao Kusturica koji ne vidi da neko iz njegovog naroda kaže "stani malo, to nije u redu", ne vidi jer nije osjetio na svojoj koži, u ratu nije učestvovao, u ratu nikoga nije izgubio ni kao Emir ni kao Nemanja. Tako kao ti, tebi je to Kanski festival i na crvenom tepihu se skupili Handke, Muharem i Emir, i tamo neke hanume budalešu, izgleda izgubile djecu, vele da im se ova trojica maknu s očiju, ccc, budala tih ženturača zamotanih i još im Ramadan, sram ih bilo, one su počastvovane njihovim prisustvom..

Najveće moguće govno koje se desilo je onaj film o Jasenovcu iz Srbije, ponižavanja srpskih žrtava, bestijalno ustaško iživljavanje po tom mom narodu kao ovcama da bi se hranilo srpstvo onih koji nisu osjetili na svojoj koži i ne razumiju tuđu kožu.. Strašno.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:53 13.05.2021

Re: The Dream Team

Видиш, Теса, ја често помислим на једног сплавара, Рамиза Половину који нас је давно пре рата, са својим сином, спуштао низ Тару. Једног дана, то је био последњи логор пре Фоче, позвао нас је у посету и ми смо се, носећи кафу и ратлук из сеоске продавнице, попели до њихове скромне куће у брду, на сат хода од пристаништа. Ту је живела Рамизова породица, жена и њихово петоро деце. Ето, скоро па тридесет година, ја се сетим тих људи које сам једном срела, волела бих да знам да их никакво страдање није дотакло, а знам да то највероватније није био случај.

Али тешко ми је да пронађем у себи саосећање за букачице против Хандкеа. Код њих не видим тугу и бол због губитка, већ један погрешно усмерени бес на аустријског писца, уместо на њиховог бабу Изетбеговића, комбинован са слепом мржњом према свему српском.
haklberi_tom haklberi_tom 17:20 13.05.2021

Re: The Dream Team

principessa_etrusca
Видиш, Теса, ја често помислим на једног сплавара, Рамиза Половину који нас је давно пре рата, са својим сином, спуштао низ Тару. Једног дана, то је био последњи логор пре Фоче, позвао нас је у посету и ми смо се, носећи кафу и ратлук из сеоске продавнице, попели до њихове скромне куће у брду, на сат хода од пристаништа. Ту је живела Рамизова породица, жена и њихово петоро деце. Ето, скоро па тридесет година, ја се сетим тих људи које сам једном срела, волела бих да знам да их никакво страдање није дотакло, а знам да то највероватније није био случај.

Али тешко ми је да пронађем у себи саосећање за букачице против Хандкеа. Код њих не видим тугу и бол због губитка, већ један погрешно усмерени бес на аустријског писца, уместо на њиховог бабу Изетбеговића, комбинован са слепом мржњом према свему српском.

Mudro zboriš!
Prema mrziteljima svega srpskog ne osećam ništa.
Za mene oni ne postoje.
Za njih je dobar Srbin samo mrtav Srbin!
Govna!
tess1 tess1 20:07 13.05.2021

Re: The Dream Team

Видиш, Теса, ја често помислим на једног сплавара, Рамиза Половину који нас је давно пре рата, са својим сином, спуштао низ Тару. Једног дана, то је био последњи логор пре Фоче, позвао нас је у посету и ми смо се, носећи кафу и ратлук из сеоске продавнице, попели до њихове скромне куће у брду, на сат хода од пристаништа. Ту је живела Рамизова породица, жена и њихово петоро деце. Ето, скоро па тридесет година, ја се сетим тих људи које сам једном срела, волела бих да знам да их никакво страдање није дотакло, а знам да то највероватније није био случај.

Али тешко ми је да пронађем у себи саосећање за букачице против Хандкеа. Код њих не видим тугу и бол због губитка, већ један погрешно усмерени бес на аустријског писца, уместо на њиховог бабу Изетбеговића, комбинован са слепом мржњом према свему српском.

Nakon građanskog rata u BiH mi smo dobili (izborili se  ratujući protiv dva druga naroda za zemlju kao Bošnjaci za jezik na kojem Hrvat Andrić iz Beograda nije pisao, da sam u nadrealizmu do kraja) 24.641 km² , Federacija 26.111 km², u ratu je poginulo (ima nekoliko izvora bez velikih odstupanja) 26.714 Srba, 64.036 Bošnjaka i 8.484 Hrvata. Poginulo je oko 100.000 ljudi, raseljeno više od 2,2 miliona.

RS je pola BiH i ubili smo skoro 3 puta više vojnika i civila (civila mnogo više, 7x). Da li je to činjenica? Jeste? Dalje izvedemo zaključak da nismo ni anđeli ni gubitnici, i nije neprirodno, nije urota Vatikana protiv srpskog viteštva, da postoji druga strana ili veća žrtva, naudili smo nekom i taj neko nas mrzi, možda baš i ne mrzi toliko?, da li je skupina kako kažeš bukačica protiv Handkea mjerilo mržnje među narodima 26 godina nakon rata, il u Višegradu u kojem se desio masakr? Razumijem donekle vezu (kapric?) koju je Handke stvorio sa Srbijom, ali sa svojom kontroverzom on Bosni nije ni svjetlost ni mrak (jeste na Netu, na crvenom tepihu, i u privatnom ratu sa svijetom koji ga na kraju nagradio Nobelom), ne čini ni bolje ni gore, podcjenjivanje je misliti da je Handke dorastao našoj bosanskoj stvarnosti ili propasti.

Ne razumijem na kakvom puritanstvu insistiraš od ljudi s kojima smo ratovali i ubijali ih? Ili oni npr od nas u prljavom građanskom (vjerskom?) ratu? Realnost bijelih rukavica bez bukačica?

Prirodno je da se ljudi ubijaju, il?, mrze, vole i opraštaju. Pa da, u ljudskoj prirodi. Sve, čak i u nadrealnoj Bosni, ima odgovore, slijed, naredni dan, bolji il gori od jučerašnjeg, ima tok misli, il tok krvi. Pravoslavlje nije monstruoznost, nije pišanje po tuđim žrtvam, ne posebno kad je jasno da jesmo nekome više naudili, tad valjda nije bitno imamo li ili nemamo blagoslov Švajcaraca, austrijskog pisca ili Kusturice koji se bolje snalazi u npr Rusiji nego u Krajini, zato je i napravio Andrićgrad, kulise nekog poratnog etnički čistog narativa koji je navodno putokaz našem izgubljenom identitetu, ili novom identitetu, ili šta?

Šta je nama Andrićgrad, prvo to shvatimo, pa šta je nama Handke nagrađen Andrićevom plaketom u Andrićgradu?

kamilo_emericki kamilo_emericki 00:02 09.05.2021

Upravo gledam

dokumentarni film o kulturnoj revoluciji u Francuskoj krajem šesdezetih i početkom sedamdesetih.
Nema puno razlike u tekstovima, modi ili ponašanju izvođača. Svi smo mi osvajali slobodu na sličan način i lomili okove koje su nametale starije generacije.

Vjerujem da ovo niste čuli odavno
tess1 tess1 06:41 09.05.2021

Re: Upravo gledam

lomili okove koje su nametale starije generacije.

Jeste vala, Moj otac travu kosi je otpor patrijarhatu. :)
milisav68 milisav68 09:55 09.05.2021

Re: Upravo gledam

tess1
lomili okove koje su nametale starije generacije.

Jeste vala, Moj otac travu kosi je otpor patrijarhatu. :)

To je već eho.

Pogledaj garderobu mladih u filmu Ljubav i moda i seriji Grlom u jagode, kao i na omotu ploče.

Taj bunt je počeo sa kožnim jaknama (i frizurama) kroz muziku Elvis i Džejms Din kroz film.

To je simbolično prikazano u filmu Accross the Univers, progresivni deo Britanije i puritanski Amerike - uz istu pesmu - Hold me tight.

http://m.youtube.com/watch?v=FMFYzenx2hw

Numem da postavim link preko telefona :)
kamilo_emericki kamilo_emericki 18:55 09.05.2021

Re: Upravo gledam

tess1


Jeste vala, Moj otac travu kosi je otpor patrijarhatu. :)

Ako nisi živjela to vrijeme prelistaj novine i časopise tog doba. Nije ova pjesma najbolji predstavnik tog osvajanja prostora ali ...
U prvoj godini srednje škole 1969. škola učenika u privredi, imao sam petnaestak neopravdanih časova, jer su me neki profesori izbacivali sa časa ako u školu dođem u farmericama ili ako kosa malo dodiruje uši.
Srećom, slijedeće dvije godine imao sam razrednika šezdesetosmaša, koji je zabranio ostalim profesorima da nas tjeraju na šišanje ili izbacuju zbog farmerica.


gvozden1 gvozden1 19:09 09.05.2021

Re: Upravo gledam

izbacivali sa časa ako u školu dođem u farmericama ili ako kosa malo dodiruje uši.

Zapadna dekadencija.
Tako se čuvao samoupravi socijalistički moral.
To je bila država, a ne ove sad državice u kojima je sve dopušteno.
haklberi_tom haklberi_tom 19:13 09.05.2021

Re: Upravo gledam

gvozden1
izbacivali sa časa ako u školu dođem u farmericama ili ako kosa malo dodiruje uši.

Zapadna dekadencija.
Tako se čuvao samoupravi socijalistički moral.
To je bila država, a ne ove sad državice u kojima je sve dopušteno.

Da.
I kada vidim da se kojekakvi matorani još uvek pale na te idiotarije, ne znam šta o istima (više) da mislim.

kamilo_emericki kamilo_emericki 19:25 09.05.2021

Re: Upravo gledam

gvozden1
izbacivali sa časa ako u školu dođem u farmericama ili ako kosa malo dodiruje uši.

Zapadna dekadencija.
Tako se čuvao samoupravi socijalistički moral.
To je bila država, a ne ove sad državice u kojima je sve dopušteno.

Gvozdene, kućo stara, ideologijom skrhana.
Grujo, profesor koji me je najčešće izbacivao sa časa nije bio član partije, kao ni moj đed Gojko, koji je mom ćaći prigovarao što mi dopušta da se tako oblačim i hodam "čupav".
Ko treba da nasledi imanje koje je on stekao i šačuvao, čak i od zemljoradničke zadruge? Moj đed je činio sve da spriječi mog oca, najstarijeg sina, da se zaposli "u državnom poslu" a nije mu bilo pravo ni što najstariji unuk nastavlja školovanje poslije osnovne škole.

gvozden1 gvozden1 19:28 09.05.2021

Re: Upravo gledam

Grujo, profesor koji me je najčešće izbacivao sa časa nije bio član partije,

Vidiš kako je bitan taj podatak bio, znao si da li jeste ili nije.
Možda nije bio, ali se trudio.
tess1 tess1 19:57 09.05.2021

Re: Upravo gledam

Milisave, Kamilo,
To je moda o čemu pričate, priroda ljudska nam je ostala ista.
milisav68 milisav68 20:44 09.05.2021

Re: Upravo gledam

tess1
Milisave, Kamilo,
To je moda o čemu pričate, priroda ljudska nam je ostala ista.

- Sine, kad su tata i mama bili mali, nije bilo interneta.
- Na koliko minuta?

:)

Ne, nije moda u pitanju, već pomeranje granica u uštogljenim društvenim normama.

Mladi su dobili svoj medij - muziku (u početku RnR), i svoje sledbenike i istomišljenike.Do tad je bilo slušaj bezrezervno starije.

Nešto slično se danas dešava, gde se granica još više spustila, sa interenetom i mobilnim telefonima.

A ljudska priroda je sasvim druga tema.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:07 09.05.2021

Re: Upravo gledam

gvozden1
Grujo, profesor koji me je najčešće izbacivao sa časa nije bio član partije,

Vidiš kako je bitan taj podatak bio, znao si da li jeste ili nije.
Možda nije bio, ali se trudio.

Misliš da se i moj đed trudio da se dokaže Titi i Partiji?
Ubiće te ideologija, Gvozdene. Čuvaj se.
tess1 tess1 08:38 10.05.2021

Re: Upravo gledam

Ne, nije moda u pitanju, već pomeranje granica u uštogljenim društvenim normama.

Pa da, ali ljudska priroda je ista.

Znaš šta, ne mogu se sada odreći ljudske prirode jer moram zaboraviti na fenomen nevinosti i sumraka, moraš razumjeti. :)
nask nask 14:19 10.05.2021

Re: Upravo gledam

U prvoj godini srednje škole 1969

1979. mene moj nastavnik fizičkog (o tom pedofilskom zlu sam već pisao) u osmom osnovne tako maltretirao zbog duge kose. Na kraju mi pukne film i ja se ošišam do glave i tek onda nastane pičvajz. Kaže direktor ne može ćelava glava u školu jer je u pitanju poštena škola a ne odgajalište za kriminalce. Nije tim rečima ali u tom smislu. Naravno na kraju otišao ćale u školu, u uniformi naravno, i nikada mi više niko nije prigovorio zbog kose ili bilo čega drugog u toj školi. Sem obavezog šišanja i brijanja u JNA nastavio sam karijeru ravnogorskog statiste sve do dan danas.
haklberi_tom haklberi_tom 17:20 10.05.2021

Re: Upravo gledam

nask
U prvoj godini srednje škole 1969

1979. mene moj nastavnik fizičkog (o tom pedofilskom zlu sam već pisao) u osmom osnovne tako maltretirao zbog duge kose. Na kraju mi pukne film i ja se ošišam do glave i tek onda nastane pičvajz. Kaže direktor ne može ćelava glava u školu jer je u pitanju poštena škola a ne odgajalište za kriminalce. Nije tim rečima ali u tom smislu. Naravno na kraju otišao ćale u školu, u uniformi naravno, i nikada mi više niko nije prigovorio zbog kose ili bilo čega drugog u toj školi. Sem obavezog šišanja i brijanja u JNA nastavio sam karijeru ravnogorskog statiste sve do dan danas.

Eeee, da.
Nisam se ranije setio da pitam nekog 'čupavca', pa da pitam tebe - u čemu je tu uživancija?
nask nask 21:35 10.05.2021

Re: Upravo gledam

u čemu je tu uživancija?

Nije u pitanju uživancija nego zavet, dok se zlo ne porazi nema šišanja i brijanja. Sloboda ili smrt!
gvozden1 gvozden1 22:55 10.05.2021

Re: Upravo gledam

nask
u čemu je tu uživancija?

Nije u pitanju uživancija nego zavet, dok se zlo ne porazi nema šišanja i brijanja. Sloboda ili smrt!


Izmišljaju ljudi svašta, a razlog banalan, Nemci raspišu poternicu, on pusti bradu da im oteža.

Ostalo je istorija.
nask nask 23:31 10.05.2021

Re: Upravo gledam

Nemci raspišu poternicu, on pusti bradu da im oteža.

I to je jedan od razloga, pazi koliko su Nemci morali više tinte da potroše za te poternice, a tinte niđe ni za kruha da se nađe. Ekonomsko iznurivanje trećeg rajha. Ko onomad što je onaj holivudski predsednik iznurio sovjete.
gvozden1 gvozden1 06:01 11.05.2021

Re: Upravo gledam

nask
Nemci raspišu poternicu, on pusti bradu da im oteža.

I to je jedan od razloga, pazi koliko su Nemci morali više tinte da potroše za te poternice, a tinte niđe ni za kruha da se nađe. Ekonomsko iznurivanje trećeg rajha. Ko onomad što je onaj holivudski predsednik iznurio sovjete.

Nisu trošili tu tintu nego boju ili mastilo, a nisu ni toga trošili više jer je na slici bez brade.

Nego, što ti je i kod ovako nebitnih stvari važno da istrajavaš na lažima kad se o Draži radi?
gedza.73 gedza.73 10:05 11.05.2021

Re: Upravo gledam

nask
Ekonomsko iznurivanje trećeg rajha.

Trivija. Ako se ne varam kolektor otpadnih voda u Beogradu (Savska Promenada) je napravio Treći rajh.
gedza.73 gedza.73 10:09 11.05.2021

Re: Upravo gledam

gvozden1
Nisu trošili tu tintu nego boju ili mastilo

Po svedočenju jednog visokog partijskog funkcionera nakon što su bacili bombu u kuću (posle rata) i pobili neduženu porodicu pokušali su da zločiin opravdaju navodnom potragom za četnicima. Ispraznili su celo mesto pa ga opljačkali. Ukradenu robu su preko jednog partijskog 'druga' prebacili za Nemačku u zamenu za dva automobila. Beograd je reagovao tako što im je jedan auto oduzeo i prisvojio.
gvozden1 gvozden1 10:36 11.05.2021

Re: Upravo gledam

Beograd je reagovao tako što im je jedan auto oduzeo i prisvojio.

Pošteno.
Dosta im je jedan auto po jednoj pljački.
nask nask 14:15 11.05.2021

Re: Upravo gledam

Nego, što ti je i kod ovako nebitnih stvari važno da istrajavaš na lažima kad se o Draži radi?

O čemu ti pričaš, o kom Draži sam ja lagao. Smanji malo taj metanol u brlji koju praviš i konzumiraš.

gvozden1 gvozden1 16:44 11.05.2021

Re: Upravo gledam

nask
Nego, što ti je i kod ovako nebitnih stvari važno da istrajavaš na lažima kad se o Draži radi?

O čemu ti pričaš, o kom Draži sam ja lagao. Smanji malo taj metanol u brlji koju praviš i konzumiraš.


Ne može bez ovih ofucanih fraza sa insinuacijama?
Ajd čoveče potrudi se, ovo se radilo negde na početku interneta.

A jesi pričao o Draži i bradama, i ako nisi svestan da jesi, jesi.

To sa zavetom da se ne šiša i ne brije, to jeste fraza koja se ponavlja kad se o četničkim bradama radi.
Verujem da si negde na to naleteo pa sad ponavljaš misleći da to proguraš kao svoju dosetku.
Ne može, drugi se setili pre tebe, ti samo plagiraš.
Bećković je pisao o korotnim bradama, ali on je Bećković, njemu pesnička sloboda pristaje, tebi plagijat baš štrči.

A bradu je pustio posle prve poternice, logično je da je zbog kamuflaže, mada nisam pročitao ispovest u kojoj tačno obrazlaže zašto ju je pustio.

A nije ni bitno, nosio čovek bradu pa šta?
Nije ni prvi ni poslednji.

I pripazi sa plagijatima drugi put.
nask nask 21:36 11.05.2021

Re: Upravo gledam

A jesi pričao o Draži i bradama,

Batice tebi se svuda priviđaju Draža, Tito, PiČ ... Ajde pokaži mi mesto gde ja pričam o njemu. Upri boldovanim prstom na reč ili rečenicu gde ga pominjem. Neće ti uspeti jer toga u mom komentaru nema. Ali da bez ikakvog povoda nazivaš nekog lažovom to ti uspeva.

i ako nisi svestan da jesi, jesi.

Deder patentiraj tu kristalnu kuglu u kojoj vidiš ili čuješ tuđe misli pa pokloni taj patent Srpskom narodu kako bi unapred i na daljinu mogao da neutrališe svakokg onog ko mu o glavi radi. Hučijeva ded rej kristalna kugla. Poklanjam ti pravo na korišćenje imena te naprave.
gvozden1 gvozden1 22:23 11.05.2021

Re: Upravo gledam

Ajde pokaži mi mesto gde ja pričam o njemu

Ej, bedno ti je ovo, klinački, infantilno.
Pričaš o zavetu, čak decidno kažeš, sloboda ili smrt, a posle, a ne, nisam ja na četnike mislio, tebi se oni priviđaju.

Nisi decidno pomenuo Dražu, ali sve što si u tom komentaru napisao se na četnike odnosilo, do poslednjeg slova.

Sad bi da glumiš kreativca, kao ti si nešto smislio.

Nisi bre brate, ne umeš, ne pokušavaj, ispadaš budala.

nask nask 23:19 11.05.2021

Re: Upravo gledam

Ajde pokaži mi mesto gde ja pričam o njemu

Ej, bedno ti je ovo, klinački, infantilno.

Pošto nisi uspeo u tvom podmetanju zaista nisam siguran ko je ovde bedan i klinac
sloboda ili smrt

Ajde odguglaj malo taj povik/moto pa ćeš da vidiš da je korišćen od raznih naroda/pobunjenika/ratnika vekovima pre nego je prihvaćen od strane ravnogoraca. Što i nije neko čudo jer se radi o vrlo moćnom sloganu i meni nekako najdržim od svih ostalih.
Nisi decidno pomenuo Dražu, ali sve što si u tom komentaru napisao se na četnike odnosilo, do poslednjeg slova.

Nego vidi ti opet za onu kristalnu kuglu. Daj bre nemoj da izmišljiša/projektuješ/lažeš tako beskrupulozno, a pre svega glupavo jer sve stoji crno na belom.
gvozden1 gvozden1 06:50 12.05.2021

Re: Upravo gledam


Ajde odguglaj malo taj povik/moto pa ćeš da vidiš da je korišćen od raznih naroda/pobunjenika/ratnika

Aha, ima ih još koji su ga koristili a koji su nosili brade zbog zaveta, ne znam što sam na Dražu pomislio.
Ko je to još nosio korotne brade i imao taj slogan, na koga si mislio?
nask nask 22:15 12.05.2021

Re: Upravo gledam komite

ne znam što sam na Dražu pomislio.

Možda jer je po tebi istorija počela sa njim, kao što je crvenima počela sa Titom.
na koga si mislio?

Pa reci ti. Mislim, u tebe je kristalna kugla u kojoj čitaš ne samo moje svesne misli nego čak i nesvesne.

solo solo 08:10 09.05.2021

.



Vjerujem da ovo niste čuli odavno


omega68 omega68 10:59 09.05.2021

Да се Пајић не брине

Тримером косим ал' "звоном шурим"

solo solo 18:20 09.05.2021

Ko bre kosi ko vodu nosi.



Prođe 2 dana. Pokosi li ga tajo? Da pravimo parfemi i afterševovi.

haklberi_tom haklberi_tom 19:03 09.05.2021

Re: Ko bre kosi ko vodu nosi.

solo


Prođe 2 dana. Pokosi li ga tajo? Da pravimo parfemi i afterševovi.


Zar se ne kaže afteršejvovi?
solo solo 20:51 09.05.2021

Re: Ko bre kosi ko vodu nosi.

Zar se ne kaže afteršejvovi?




A jel se kosi seno ili trava ?

Može i afteršavovi - kako ti se svidi.

A afterševe je izvedeno od parfimisanja nakon ,,ševe,,

Opuštencija Čaki.
haklberi_tom haklberi_tom 17:21 10.05.2021

Re: Ko bre kosi ko vodu nosi.

solo
Zar se ne kaže afteršejvovi?




A jel se kosi seno ili trava ?

Može i afteršavovi - kako ti se svidi.

A afterševe je izvedeno od parfimisanja nakon ,,ševe,,

Opuštencija Čaki.

Normalno!
Kako drugačije!
Atomski mrav Atomski mrav 08:18 10.05.2021

Nisu baš sedamdesete...

... ali nisu ni daleko.

solo solo 09:10 11.05.2021

the end



Ajde lepo za kraj da se oprostimo od Yugoslavije.

chedimir chedimir 16:46 11.05.2021

држи се Драги,отимај се!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana