Hobi| Život| Životni stil

Blog o renoviranju i pravljenju kuća

maksa83 RSS / 16.05.2021. u 00:29

 

"Ako neko otvori blog o renoviranju i pravljenju kuća rado ću iznijeti iskustva iz te oblasti, možda nekom budu korisna." -- kamilo_emericki 

Dole je slika kuće koju je G. kamilo sebi napravio: 

Ovde možete i da nastavite da se svađate oko toga čiji parket brže približava toplotnu smrt univerzuma i više nas ugrožava kao vrstu, po mojoj sl. proceni drugu najdosadniju raspravu koja se ovde vodila, svi znamo koja je prva.

 Pa izvol'te čika kamilo. 

Jpm2wOx.jpg?1

bG5PUID.jpg 



Komentari (678)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 05:50 18.05.2021

Samo da ispričam fazon on juče

Pored mog posla ima mali kafić i tu često doručkujem. Kada se naruče jaja sa slaninom dobiju se dva jajeta i komad slanine, što meni bude malo (pozdrav za Milana).

E, dođem juče, kad tamo nova konobarica. I reko "jaja sa slaninom, samo da budu tri komada", pošto sam tako obično naručivao.

I kraljica mi donese tri porcije.

Bilo mi žao da vraćam pa da joj se odbija sa plate prvog dana pa sam moro sve pojest.
Atomski mrav Atomski mrav 07:48 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

I kraljica mi donese tri porcije.


Poput legendarne scene iz "Kamiondžija" kada Paja naručuje tri pasulja "al' da mu se donose jedan za drugim"...

Bilo mi žao da vraćam pa da joj se odbija sa plate prvog dana pa sam moro sve pojest.


Power breakfast
Nemoj samo da se zezneš pa sledeći put da naručiš "uobičajeno".
Milan Novković Milan Novković 07:58 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

alselone
Pored mog posla ima mali kafić i tu često doručkujem. Kada se naruče jaja sa slaninom dobiju se dva jajeta i komad slanine, što meni bude malo (pozdrav za Milana).

E, dođem juče, kad tamo nova konobarica. I reko "jaja sa slaninom, samo da budu tri komada", pošto sam tako obično naručivao.

I kraljica mi donese tri porcije.

Bilo mi žao da vraćam pa da joj se odbija sa plate prvog dana pa sam moro sve pojest.

Crnčiš ko Japanac
alselone alselone 08:01 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

Atomski mrav




Na prvoj strani pričaju o OTO, i o testericama koje se mažu sapunom da ne puknu a puknu ("čačkalice tupe sa obe strane" logika), a sećam se da smo ti i ja spominjali najbolju OTO radionicu.

Ja sam ovo obožavao, drhtale su mi ruke od uzbuđenja kada nastavnik kaže da ćemo ovo da radimo.

I nađem pre koju godinu na kupujem prodajem i naručim da me želja mine.

alselone alselone 08:04 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

Crnčiš ko Japanac


Borba na svim frontovima. Upravo počinje telekonferencija koju su zakazali da traje 3 sata.

Nervne ćelije odumiru rapidno.
gedza.73 gedza.73 08:20 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

I reko "jaja

Skoro počnem da gledam seriju (*) i u jednoj od prvih scena otac sprema sinu doručak u tiganju namenjenom za jaja na oko. Skoro savršeno jaje stavlja na tost.

(*)
u stvari odgledao sam samo prvu epizodu. Iako ima šupljih mesta nešto mi bila teška.




milisav68 milisav68 08:31 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

alselone
Na prvoj strani pričaju o OTO, i o testericama koje se mažu sapunom da ne puknu a puknu ("čačkalice tupe sa obe strane" logika),

Ne mažu se samo da ne puknu, nego da se ne pregreju i deformišu, pa tako lakše puknu.

Zato na motornim testerama imaš ulje koje podmazuje lanac za sečenje.
alselone alselone 08:38 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

Ne mažu se samo da ne puknu, ... pa tako lakše puknu.


blog....


milisav68 milisav68 09:19 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

alselone
Ne mažu se samo da ne puknu, ... pa tako lakše puknu.


blog....

Dobro.

Nisam se lepo izrazio, mazanje nije za džabe, jer se odlaže pucanje.
alselone alselone 09:27 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

Nisam se lepo izrazio, mazanje nije za džabe, jer se odlaže pucanje.


Pa znam da nije za džabe i rekao sam da nije za džabe nego da ne puknu. Na šta si me ti ispravio da nije samo da ne puknu nego da se ne deformišu pa ne puknu.

Prosečan bloger dok čeka i najmanju nepreciznost sagovornika.


milisav68 milisav68 09:43 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

alselone
Pa znam da nije za džabe i rekao sam da nije za džabe nego da ne puknu. Na šta si me ti ispravio da nije samo da ne puknu nego da se ne deformišu pa ne puknu.

Prosečan bloger dok čeka i najmanju nepreciznost sagovornika.

A jbga sad, nisi baš tako napisao, već - da ne puknu, a puknu.

U svakom slučaju sa moje strane je retko kad lovljenje grešaka, već ili čitanje ukoso (na brzinu) ili nerazumevanje napisanog.

Imamo različite godine, različito obrazovanje, potičemo iz različitih sredina, pa tako koristimo i različite izraze, i različito tumačimo napisano.

A sve je bolje rešiti bez nervoze.
alselone alselone 09:53 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

Malo te zezam, nemoj ni ti sada na drugu stranu.

milisav68 milisav68 10:02 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

alselone
Malo te zezam, nemoj ni ti sada na drugu stranu.

Dosadno ti pa si mene našo...
alselone alselone 10:10 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

Dosadno ti pa si mene našo...

Stigla mi srbijanska rakija, pa čim sam probao jednu da vidim je l' valja odma krenulo "mac, mac, mac", da se bijem. To je prirodni efekat.
milisav68 milisav68 10:43 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

alselone
Dosadno ti pa si mene našo...

Stigla mi srbijanska rakija, pa čim sam probao jednu da vidim je l' valja odma krenulo "mac, mac, mac", da se bijem. To je prirodni efekat.

E onda je opravdano.

-Gde je ona mačka da joj jebem mater!
alselone alselone 10:45 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

Zaista dobra rakija. Ja nisam poznavalac, u stvari još bolje rečeno, nisam se toliko navikao na rakije pa mi čak i srednje ne valjaju, i mora biti baš dobra da mi paše.

A baš paše.

I nije gvozdenova.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:59 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

alselone
Atomski mrav




Na prvoj strani pričaju o OTO, i o testericama koje se mažu sapunom da ne puknu a puknu ("čačkalice tupe sa obe strane" logika), a sećam se da smo ti i ja spominjali najbolju OTO radionicu.

Ja sam ovo obožavao, drhtale su mi ruke od uzbuđenja kada nastavnik kaže da ćemo ovo da radimo.

I nađem pre koju godinu na kupujem prodajem i naručim da me želja mine.





E, da. Kad nam profa na nekom času da mehanotehniku (umesto nečeg drugog za predavanje) da se zabavljamo I da on može na miru da čita novine, sreća do plafona.


Volela sam OTO od crtanja (tu sam perfekcionista) do mehanotehnike, od lemljenja starih radio aparata do testerica i šperploča za pravljenje nečega već.

Jednom mi je završni rad bio drveni fenjer za ispred ulaznih vrata od kuće, ispao je fenomenalno sa sve rezbarijama. Jesam se namučila ko Hristos dok sam to izrezala testericama i učvršćivala na stezi, puklo je ne zna se koliko testerica, ali vredelo je.
milisav68 milisav68 11:13 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

alselone
Zaista dobra rakija. Ja nisam poznavalac, u stvari još bolje rečeno, nisam se toliko navikao na rakije pa mi čak i srednje ne valjaju, i mora biti baš dobra da mi paše.

Dobru rakiju ne osećaš u ustima već u stomaku (ne peče jezik, nego gori stomak).

Srednju "poboljšaš" tako što je ohladiš.

To uglavnom važi za sva žestoka pića.Takođe je bitno da "gasiš" sa vodom, jer je najčešći uzrok mamurluka ili bola u glavi - nedostatak vode u organizmu (ovo često važi i kad se ne pije rakija).

Još ako ima meze sa sirom i slaninicom, bog da te vidi.
I nije gvozdenova.

Nema dlake od brade.
alselone alselone 11:35 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

Nema dlake od brade.


Ima al moje.
milisav68 milisav68 11:45 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

apacherosepeacock
Jednom mi je završni rad bio

Sad me podseti, meni jedan od radova služi za aktuelne račune/papire.


apacherosepeacock apacherosepeacock 11:59 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

milisav68
apacherosepeacock
Jednom mi je završni rad bio

Sad me podseti, meni jedan od radova služi za aktuelne račune/papire.


U, bravo. Ja ne znam de mi fenjer završio..
gvozden1 gvozden1 12:02 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče


I nije gvozdenova

Ima solidnih i drugih rakija, nije da nema.
Solidnih, kažem.
:)
Atomski mrav Atomski mrav 13:53 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

a sećam se da smo ti i ja spominjali najbolju OTO radionicu.

Ja sam ovo obožavao, drhtale su mi ruke od uzbuđenja kada nastavnik kaže da ćemo ovo da radimo.

I nađem pre koju godinu na kupujem prodajem i naručim da me želja mine.


To je bio Sveti Gral Tehničkog obrazovanja (mi nismo imali ono prvo "O" u nazivu), nastavnik nam je izneo te komplete jednom ili dvaput u osmom razredu a onda je neko maznuo elektromotor iz jednog od kompleta i nakon toga ih više u životu nisam video...

Nešto slično na tu temu:




Atomski mrav Atomski mrav 13:57 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

Zaista dobra rakija. Ja nisam poznavalac, u stvari još bolje rečeno, nisam se toliko navikao na rakije pa mi čak i srednje ne valjaju, i mora biti baš dobra da mi paše.








nikvet pn nikvet pn 16:25 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

apacherosepeacock

alselone
pričaju o OTO, i o testericama

Volela sam OTO


ОТО па ОТО, аман. У праву је Макса, и мени набило трауме из детињства. Месецима сам тестерисао






попиздио али завршио, добио петицу и заврљачио. Траума довољна да се у Паризу на њу ни не пењем него чекао у парку.

Такву ОТО израду радо бих препоручио судијама да изрекну Јутки, Вељи Невољи и екипи; оно, изради оваквих 386-2854 комаТа и слободан си. Ако се у међувремену не обесиш.

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:39 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

milisav68
alselone
Na prvoj strani pričaju o OTO, i o testericama koje se mažu sapunom da ne puknu a puknu ("čačkalice tupe sa obe strane" logika),

Ne mažu se samo da ne puknu, nego da se ne pregreju i deformišu, pa tako lakše puknu.

Zato na motornim testerama imaš ulje koje podmazuje lanac za sečenje.



A i imaš sad i te neke self-lubricating alate, to jest materijale od kojih se ovi prave, koje ne moraš da mažeš nisačim.
milisav68 milisav68 18:47 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

srdjan.pajic
A i imaš sad i te neke self-lubricating alate, to jest materijale od kojih se ovi prave, koje ne moraš da mažeš nisačim.

Ako nema znojavog dekice onda ništa.

Kad je ćerki trebalo to, kod nas u provinciji samo kinezi koji pucaju posle 5-6 zamaha, i srećom nađem u nekoj fioci moje stare testerice, ceo komplet od 10 komada.Joj radosti kad sam joj namestio...
maksa83 maksa83 18:55 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

Kad je ćerki trebalo to, kod nas u provinciji samo kinezi koji pucaju posle 5-6 zamaha, i srećom nađem u nekoj fioci moje stare testerice, ceo komplet od 10 komada.Joj radosti kad sam joj namestio...

Kao svaki pošteni hipster (bez nauljene i negovane brade doduše) koji zanat uči sa jućuva ja za ta ručna sečenja koristim onu japansku testeru. Fora sa njom je što su zupci takvi da sečeš kad vučeš, a ne kad guraš, pa se testera ispravlja i zateže kad treba da bude prava umesto da se savija i zajebava te.

alselone alselone 19:15 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

Wow nik neverovatno!
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:21 18.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

maksa83
Kad je ćerki trebalo to, kod nas u provinciji samo kinezi koji pucaju posle 5-6 zamaha, i srećom nađem u nekoj fioci moje stare testerice, ceo komplet od 10 komada.Joj radosti kad sam joj namestio...

Kao svaki pošteni hipster (bez nauljene i negovane brade doduše) koji zanat uči sa jućuva ja za ta ručna sečenja koristim onu japansku testeru. Fora sa njom je što su zupci takvi da sečeš kad vučeš, a ne kad guraš, pa se testera ispravlja i zateže kad treba da bude prava umesto da se savija i zajebava te.



Hm, pa ovo nije alat za istu namenu kao te tanke testerice za OTO. Te tanke testerice ti trebaju kad testerišeš neku konturu koja nije prava linija, to ne možeš sa ovom lopatom od testere. Ove lopate su idealne za prave linije koje ti trebaju kod tih raznih spojeva (dovetail, ilit lastin rep ovaj tip pominje) gde te telo testera vodi i drži na liniji. A ima i razlog zašto te testerice seku u tom smeru a ne u ovom kontra smeru kao ove japanske testere: tako se lakše i preciznije kontroliše stroke. Isto je i sa turpijama, one su sve pravljne tako da delju kad guraš a ne kad vučeš.

Ja mislim da je glavni izvor frustracija i ožiljaka iz detinjstva koje nosimo ceo život to što sa tim malim trakastim testerama nikad nismo vežbali dovoljno, i što nastavnici oto-a prosto nisu imali nikakav pedagoški pristup za učenje te dragocene veštine. To je jedan od onih alata kojima ne možeš da ovladaš na par časova oto-a nedeljno na kojima napraviš nekakav lame-ass stalak za salvete i to je to.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:07 20.05.2021

Re: Samo da ispričam fazon on juče

nikvet pn
и мени набило трауме из детињства. Месецима сам тестерисао


Usunceti!
Tvoj profa, vidim, bio sadista.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:43 18.05.2021

Идеје из Норвешке

Слика Камилове куће са северне стране, подсетила ме је на један БиБиСи-јев програм о изузетним кућама из целог света, конкретно на једну дрвену на неком малом, ужасно негостољубивом приватном острву у Норвешкој где дувају олујни ветрови. Кућа има нормалне прозоре, али уместо шалона, нешто што је мени изгледало као клизајући панели на фасади који се по потреби затварају и претварају кућу у дрвену тврђаву.


У том конкретном програму о кућама из Норвешке је било неколико сјајних, стаклене коцке надограђене на стену, куће са погледом на фјорд где су прозори пројектовани на местима најбољег погледа који уоквиравају као слику итд.

Чланак о том програму са галеријом фотографија је ОВДЕ.
Milan Novković Milan Novković 10:08 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

principessa_etrusca
Слика Камилове куће са северне стране, подсетила ме је на један БиБиСи-јев програм о изузетним кућама из целог света, конкретно на једну дрвену на неком малом, ужасно негостољубивом приватном острву у Норвешкој где дувају олујни ветрови. Кућа има нормалне прозоре, али уместо шалона, нешто што је мени изгледало као клизајући панели на фасади који се по потреби затварају и претварају кућу у дрвену тврђаву.


У том конкретном програму о кућама из Норвешке је било неколико сјајних, стаклене коцке надограђене на стену, куће са погледом на фјорд где су прозори пројектовани на местима најбољег погледа који уоквиравају као слику итд.

Чланак о том програму са галеријом фотографија је ОВДЕ.

Ovo je super!

Imam i ja asortiman takvih po arhivama, ako nađem vremena da pronađem, jednom ja zapenušao:

- Davno mi dobar drug radio u Londonu za hotelsku industriju, sam vrh, dans su to booking.com, expedia itd, a onomad bili Guliver, Miki travel, ali njih nisi viđala u retail slojevima, pa nisi znala ni da postoje, tj oni nisu direktno prodavali ni hight street agancijama.

- I upozna me on sa nekima na vrhu, i mi, preko veze, dobijemo 40,000 hotela za eComemrce site, petljali nešto sa cool tehnologijom ali nismo imali dovoljno višegodišnjeg strpljenja za bugove suppliera (mi smo im bibli prvi kojima su dali neistestirani near-real-time feed.

- Ne ostane mnogo od toga osim coole tehnologije, i ... veza sa tim ljudima iz vrhuške, koje smo ionako samo "konzumirali" po kafanama prečajući o svemu drugom osim o hotelijerstvu.

- I naletim ja na nekoliko tih super kuća, otkačenih butik hotela tipa vise na liticama i slično, i gledam jednom jednu liticu u španiji 50-100m, gde sam išao da ronim, a počeli da petljamo sa IoT, maštali o off-grid građevinama, i kažem bilo bi cool na toj visoravni koja je presečena liticom napraviti butik naselje sa vilama, Španci štancuju te vile za Euro 350K, prodaju se za 600-700K (minus porezi, oni samo što ne oporezuju vazduh), kažem hajde nađemo N 400K investotora, napravimo naselje, svaka vila ima bazen al po naselju subtropska tema, imam uzore fotki što sam našao po svetu, wow, ko iz bajke, dovučemo Gordona Ramzija da napravi "seoski" restoran, ... i pitam ove iz vrha industrija ko će nam dati 400K za po vilu?

- Ko iz topa rekoše: SVI, to je hotelskim lancima, manjim i većim, topmost maekreting.

- Ja prvo pitao pravnike u Španiji da li bi nam opština dala besplatno zemlju za akcije u holding firmi - oni me gledaju tipa Qué, španija.gov ne daje ništa besplatno i ne petlja se previše u inicijative osim ako nisi neki insider.

- Popnem se na visoravan, kad omdah tu počinje more vila, u nedogled, tj mnogim kilometrima, i ja se o'ladim za ideju na licu mesta

A čak sam cimuo i druga mašinca (Bgd škola) koji je sa trojicom imao firmu od preko 100 ljudi, i Foster & Parners ih promovisali (i sami napaljeni na IoT) da nas posavetuje šta se radi sa kanalizacijama u povećim off-grid naseljima kad si u kamenjaru - on na te teme parla rešenja napamet ...

Kasnije je i IBM došao i dao nam da koristimo Watsona, ako hoćemo (supercompjuter, jak na AI i speech technologies, pa NLP (natural language Processing) .. al ipak ništa, fale ti ključni ljudi što su spona između maštanja i sposobnosti egzekucije, i egzekucije kao takve
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:06 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

БиБиСи-јев програм о изузетним кућама из целог света


Mnogo dobar program, I ja ga gledam kad stignem. I o izuzetnim hotelima i kako su izgrađeni ili renovirani. Ovo je dokaz da I žene(tine), bre, vole te pizdarije sa gradnjom i arhitekturu..
(I na ovom bogu sam pročitala bez preskakanja sve komentare o gradnji što napisaše)

kamilo_emericki kamilo_emericki 11:15 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

principessa_etrusca
али уместо шалона, нешто што је мени изгледало као клизајући панели

Klizne žaluzine, moj komšija ima takve. Interesantna stvar koja, kao i sve ima svoje dobre i loše strane ali mislim da u surovim i vjetrovitim uslovima pruža bolju zaštitu prozora nego grege vrste žaluzina.
tess1 tess1 12:43 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

конкретно на једну дрвену на неком малом, ужасно негостољубивом приватном острву у Норвешкој где дувају олујни ветрови.



Tek sad da vidim da je staklo iznad glave u stvari tuš- kabina, propast. Reko' da priložim ovu sliku sobe među stijenama od prije dva-tri dana, nisu stijene toliko strašne, prijeteće staklo iznad glave dobrog kreveta mi privuklo pažnju, ličilo na terarijum neki, pa sad potražim i kuću, pisalo je Whisper Rock Ranch in Joshua Tree, California, i imam šta vidjeti, perfektna za mene, idealna u neidealnim uslovima.

Ššš, Galerija.

I s ove visine se čuju zvečarke i škorpioni. :)



Trijem i bazen.


docsumann docsumann 13:43 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

tess1
конкретно на једну дрвену на неком малом, ужасно негостољубивом приватном острву у Норвешкој где дувају олујни ветрови.



Tek sad da vidim da je staklo iznad glave u stvari tuš- kabina, propast. Reko' da priložim ovu sliku sobe među stijenama od prije dva-tri dana, nisu stijene toliko strašne, prijeteće staklo iznad glave dobrog kreveta mi privuklo pažnju, ličilo na terarijum neki, pa sad potražim i kuću, pisalo je Whisper Rock Ranch in Joshua Tree, California, i imam šta vidjeti, perfektna za mene, idealna u neidealnim uslovima.

Ššš, Galerija.

I s ove visine se čuju zvečarke i škorpioni. :)



Trijem i bazen.






da pločice bazena nisu ovako tamne, prizor bi ličio kao na neku postavku sa Hoknijeve slike
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:53 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

da pločice bazena nisu ovako tamne, prizor bi ličio kao na neku postavku sa Hoknijeve slike

Баш сам исто помислила гледајући ове слике. Калифорнија à la Хокни.


tess1 tess1 13:56 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

da pločice bazena nisu ovako tamne, prizor bi ličio kao na neku postavku sa Hoknijeve slike

Da, da, jasno. :)
tess1 tess1 13:58 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Баш сам исто помислила гледајући ове слике. Калифорнија à la Хокни.

Nisam, al dobro da si našla za one koji se ne bi sjetili. U mislima nisam makela od terarijuma u spavaćoj sobi i šamana radi one bivolje glave na trijemu. I dalje mislim da je idealna. :)
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:02 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Tek sad da vidim da je staklo iznad glave u stvari tuš- kabina, propast. Reko' da priložim ovu sliku sobe među stijenama od prije dva-tri dana, nisu stijene toliko strašne, prijeteće staklo iznad glave dobrog kreveta mi privuklo pažnju, ličilo na terarijum neki, pa sad potražim i kuću, pisalo je Whisper Rock Ranch in Joshua Tree, California, i imam šta vidjeti, perfektna za mene, idealna u neidealnim uslovima.

Мени то стакло не изгледа претеће јер знам да није лако ломљиво. Ми сада живимо у кућама од стакла, па ипак не падамо са високих спратова ако се ослонимо на стаклени зид.

Иначе, то стаклено купатило ме подсетило на један quirky хотел у ЛА где сам некада одседала, The Standard, где купатила имају те стаклене зидове, ако не изнад узглавља, оно поред. (Иначе, пешке стижеш до МОМЕ, Волт Дизни концертне сале, ЛА опере, а у окружењу су баш неки фини ресторани.)

На крову, платформи окруженој много вишим зградама је узак, дугачак базен.





Ово горе је зид изнад низа умиваоника у женском клозету.
tess1 tess1 15:33 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Мени то стакло не изгледа претеће јер знам да није лако ломљиво. Ми сада живимо у кућама од стакла, па ипак не падамо са високих спратова ако се ослонимо на стаклени зид.

Uh, kombinacija utičnice kraj glave i iza zida - ne znam koje debljine, to me interesuje - je voda, i povr' vidim da je debelo staklo, ali i zamislim kako se puni vodom do vrha i puca, popušta staklo, popušta zid sa strujom, ja dole na krevetu k'o papirni čamčić, bila bih i spržena i utopljena i zatrpana, otprilike kao u igrici Lara Croft kad pliva pod ruševinama starog, zaboravljenog grada, između betonskih blokova i pokidanih strujnih kablova za industrijsko napajanje, to je to, sa mnom isplivala nije iz tog levela. :)

Иначе, то стаклено купатило ме подсетило на један quirky хотел у ЛА где сам некада одседала, The Standard, где купатила имају те стаклене зидове, ако не изнад узглавља, оно поред. (Иначе, пешке стижеш до МОМЕ, Волт Дизни концертне сале, ЛА опере, а у окружењу су баш неки фини ресторани.)

Kul.

(tuširanje golih ljudi u spavaćoj sobi nije problem nigdje u svijetu, il?:)
Ово горе је зид изнад низа умиваоника у женском клозету.

Ne znam šta drugi misle, meni malo veće slike ne bi smetale, imaš šta pokazati, hajde. :)
Milan Novković Milan Novković 16:12 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

tess1
Мени то стакло не изгледа претеће јер знам да није лако ломљиво. Ми сада живимо у кућама од стакла, па ипак не падамо са високих спратова ако се ослонимо на стаклени зид.

Uh, kombinacija utičnice kraj glave i iza zida - ne znam koje debljine, to me interesuje - je voda, i povr' vidim da je debelo staklo, ali i zamislim kako se puni vodom do vrha i puca, popušta staklo, popušta zid sa strujom, ja dole na krevetu k'o papirni čamčić, bila bih i spržena i utopljena i zatrpana, otprilike kao u igrici Lara Croft kad pliva pod ruševinama starog, zaboravljenog grada, između betonskih blokova i pokidanih strujnih kablova za industrijsko napajanje, to je to, sa mnom isplivala nije iz tog levela. :)

Иначе, то стаклено купатило ме подсетило на један quirky хотел у ЛА где сам некада одседала, The Standard, где купатила имају те стаклене зидове, ако не изнад узглавља, оно поред. (Иначе, пешке стижеш до МОМЕ, Волт Дизни концертне сале, ЛА опере, а у окружењу су баш неки фини ресторани.)

Kul.

(tuširanje golih ljudi u spavaćoj sobi nije problem nigdje u svijetu, il?:)
Ово горе је зид изнад низа умиваоника у женском клозету.

Ne znam šta drugi misle, meni malo veće slike ne bi smetale, imaš šta pokazati, hajde. :)

Idee, idee, ... ne mora da se baca novac na staklo - ja sam ovu ideju davno zapamtio zbog krečenja zida, a predavno kupio knjižurinu za ove efekte, iako nikad ništa nisam probao.

Ja mislim da mi balkanci nismo spremni za promaje ovog tipa, ...a i dok dobaciš do klonje ... nego mi je ideja super cool


tess1 tess1 16:19 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Idee, idee, ... ne mora da se baca novac na staklo - ja sam ovu ideju davno zapamtio zbog krečenja zida, a predavno kupio knjižurinu za ove efekte, iako nikad ništa nisam probao.

Sjetila sam se odmah slobodnijih idejnih riješenja bez ikakvih pregrada, al ćutim, ne moram biti kolovođa uvijek. :)
Ja mislim da mi balkanci nismo spremni za promaje ovog tipa,

Eh sad, i ovde ćutim. :)
Milan Novković Milan Novković 16:28 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

principessa_etrusca
Tek sad da vidim da je staklo iznad glave u stvari tuš- kabina, propast. Reko' da priložim ovu sliku sobe među stijenama od prije dva-tri dana, nisu stijene toliko strašne, prijeteće staklo iznad glave dobrog kreveta mi privuklo pažnju, ličilo na terarijum neki, pa sad potražim i kuću, pisalo je Whisper Rock Ranch in Joshua Tree, California, i imam šta vidjeti, perfektna za mene, idealna u neidealnim uslovima.

Мени то стакло не изгледа претеће јер знам да није лако ломљиво. Ми сада живимо у кућама од стакла, па ипак не падамо са високих спратова ако се ослонимо на стаклени зид.

Иначе, то стаклено купатило ме подсетило на један quirky хотел у ЛА где сам некада одседала, The Standard, где купатила имају те стаклене зидове, ако не изнад узглавља, оно поред. (Иначе, пешке стижеш до МОМЕ, Волт Дизни концертне сале, ЛА опере, а у окружењу су баш неки фини ресторани.)

На крову, платформи окруженој много вишим зградама је узак, дугачак базен.

Ово горе је зид изнад низа умиваоника у женском клозету.

Staklo, ko voli (volim i ja, pa još kad je malo prošarano - ciganski do, što reče Srki kič gene baš veselo grakne u meni)

Zaboravio sam, za prvu ideju mislim da je i realizovana negde u Skandinaviji - razni Atomski Mravi i Ribozomi rokaju gore, al nisam siguran.

Druga fotka - stvarna kamenčuga na Bliskom Istoku, ali rešenje samo idejno bilo onomad - jako interesantno kad počne da se mota po perspektivama i viewpoitima, iako sam zaguio link.

U UK kubni metar betona 90 funti, na bliskom istoku, Španiji, još jeftiniji, zamolimo Emsija da organizuje šalovanje, ja kuvam kafe, Floki roštilja, Maksa bičuje .... dušu dalo za blogovanje


tess1 tess1 16:41 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Zaboravio sam, za prvu ideju mislim da je i realizovana negde u Skandinaviji - razni Atomski Mravi i Ribozomi rokaju gore, al nisam siguran.

Druga fotka - stvarna kamenčuga na Bliskom Istoku, ali rešenje samo idejno bilo onomad - jako interesantno kad počne da se mota po perspektivama i viewpoitima, iako sam zaguio link.

Hm, ova arhitektura neizvodljivog je vizuelni dodir nadahnuća.

(ako misliš na ono skladište u Norveškoj, nije to to, ono je u brdo usječeno)
tess1 tess1 16:50 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

stemajz stemajz 16:58 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Floki roštilja


ма иди, што сам направио сладолед за викенд, ђелато (ништа јаја) са маскарпоне кремом и лимуном, сам импровизовао рецепт, јебо роштиљ

кад сам га тек свежег онако скинуо са ражња, пардон, из машине за сладолед, ћера и жена рекоше да је то то, иста конзистенција као на сицилији, па сам порастао као квасац :)

а иначе, правим онај банана хлеб са храном за коње (како је никвет крстио нас што једемо зоб за доручак) али тако што на неких 300гр зоби флоки кркне 200гр млевеног мака, па нека иде живот

бачвански "healthy oatmeal banana bread" :)
Milan Novković Milan Novković 17:14 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Milan Novković Milan Novković 17:16 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

stemajz
Floki roštilja


ма иди, што сам направио сладолед за викенд, ђелато (ништа јаја) са маскарпоне кремом и лимуном, сам импровизовао рецепт, јебо роштиљ

кад сам га тек свежег онако скинуо са ражња, пардон, из машине за сладолед, ћера и жена рекоше да је то то, иста конзистенција као на сицилији, па сам порастао као квасац :)

а иначе, правим онај банана хлеб са храном за коње (како је никвет крстио нас што једемо зоб за доручак) али тако што на неких 300гр зоби флоки кркне 200гр млевеног мака, па нека иде живот

бачвански "healthy oatmeal banana bread" :)

Svaka čast

Mi smo kao ultimativni banana bred proglasili onaj što Nigela Lawson radi, pravimo ga par puta mesečno

Edit: The ovaj, bez cocoa powder varijacije
Milan Novković Milan Novković 17:17 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Milan Novković
stemajz
Floki roštilja


ма иди, што сам направио сладолед за викенд, ђелато (ништа јаја) са маскарпоне кремом и лимуном, сам импровизовао рецепт, јебо роштиљ

кад сам га тек свежег онако скинуо са ражња, пардон, из машине за сладолед, ћера и жена рекоше да је то то, иста конзистенција као на сицилији, па сам порастао као квасац :)

а иначе, правим онај банана хлеб са храном за коње (како је никвет крстио нас што једемо зоб за доручак) али тако што на неких 300гр зоби флоки кркне 200гр млевеног мака, па нека иде живот

бачвански "healthy oatmeal banana bread" :)

Svaka čast

Mi smo kao ultimativni banana bred proglasili onaj što Nigela Lawson radi, pravimo ga par puta mesečno

Hm, ... da, hm, pročitao sam ti komentar još jednom, probaćemo
tess1 tess1 17:19 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Našao, koncept:

Alex Hogrefe's conceptual retreat cuts into a remote Icelandic clifftop

stemajz stemajz 17:31 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Milan Novković

Hm, ... da, hm, pročitao sam ti komentar još jednom, probaćemo


само пази, ја нисам најбоља адреса кад је мак у питању, ја бих ципелу појео да натрпаш мака унутра

и ако будеш трпао мак у твој рецепт, пази са другим мастима, пошто је мак отприлике 40% маст :)

па да не крене да ти се слива низ браду :)
Milan Novković Milan Novković 17:56 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

tess1
Našao, koncept:

Alex Hogrefe's conceptual retreat cuts into a remote Icelandic clifftop


To!

Evo ga i drugi:

Amey Kandalgaonkar imagines home built into giant boulder

Tamo gde ima dosta sunca i solarni paneli mogu da se sakriju da ne kvare vidik ovakve kuće mogu već sad da budu fully functiona.

Kad dronovi počnu da zamenjuju kola, recimo 5-10 godina, krenuće jagma za ovakvim "lakacijama", ako ovo uopšte može da se zove lokacija.

A energija plus roboti kamenje i cement će da se prave na lokaciji, samo za lokalne potrebe kuće koja se gradi, recimo 10-15 godina




Milan Novković Milan Novković 17:57 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

stemajz
Milan Novković

Hm, ... da, hm, pročitao sam ti komentar još jednom, probaćemo


само пази, ја нисам најбоља адреса кад је мак у питању, ја бих ципелу појео да натрпаш мака унутра

и ако будеш трпао мак у твој рецепт, пази са другим мастима, пошто је мак отприлике 40% маст :)

па да не крене да ти се слива низ браду :)

Ja sam sličan "senzibilitet" što više maka, i što vlažniji, to bolje
tess1 tess1 18:10 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

ako ovo uopšte može da se zove lokacija.

Može, nego šta. :)
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:18 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Ne znam šta drugi misle, meni malo veće slike ne bi smetale, imaš šta pokazati, hajde. :)

Теса, ако ниси видела детаље на малој слици клозета, ево веће. На зиду где су улазна врата и где стоји фотограф(киња) су женске ноге са спуштеним гаћама, и то је слика која се види у огледалу на супротном зиду, изнад умиваоника.



Хотел је пун тих адолесцентних досетки.

П.С. Кад већ поменух ЛА, познато је како споља изгледа титанијумска зграда Волт Дизни центра, па и сама концертна сала, обложена дрветом. Један детаљ који ми се посебно допада су дрвени стубови који изгледају као стабла.

tess1 tess1 18:21 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Теса, ако ниси видела детаље на малој слици клозета, ево веће. На зиду где су улазна врата и где стоји фотограф(киња) су женске ноге са спуштеним гаћама, и то је слика која се види у огледалу на супротном зиду, изнад умиваоника.

Nisam, blagodarim. :)
Хотел је пун тих адолесцентних досетки.

I blog je pravo mjesto za to. :)
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:11 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

ма иди, што сам направио сладолед за викенд, ђелато (ништа јаја) са маскарпоне кремом и лимуном, сам импровизовао рецепт, јебо роштиљ

Ове године сам за Ускрс правила пасху лајт, без путера, колико маскарпонеа, толико кварка, колико једног финог крем сира, толико рикоте. Мање масна павлака уместо пуномасне. Шећер смањен са 120гр на 50, а мед са 50 на 30. нисам стављала никакве орахе у смесу, само органске суве вишње и мало кренберија, а готову, добро расхлађену пасху, посула сам пред служење листићима благо тостираног бадема који није онда упио влагу и остао је хрскав.

Уз то сам купила готов кулич који није био прави кулич, више као панетоне, али је био ускршње декорисан.


alselone alselone 19:13 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Ovo nešto u šiframa pisano?

:)
stemajz stemajz 19:23 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

кулич је колач који руси традиционално праве за ускрс
alselone alselone 19:24 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

A maska? Alkapone, kvejk?
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:30 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Ja sam sličan "senzibilitet" što više maka, i što vlažniji, to bolje

Ова пекара где сам наручила кулич се зове Каравај, вероватно их и знаш је продају у Селфриџису, Хоул Фудсу, а и преко Амазона. По имену (каравај је стари руски обредни хлеб), рекло би се да су Руси или можда русификовани Летонци. Имају гомилу пецива са маком, ако волиш.





principessa_etrusca principessa_etrusca 19:37 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

A maska? Alkapone, kvejk?

Пасха (као Пасха=Ускрс) је опет традиционални руски ускршњи крем од сира који се једе са куличем.

А правим и босанско-херцеговачке перетке за Ускрс, грчку василопиту за Нову годину итд.
tess1 tess1 20:05 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Ове године сам за Ускрс правила пасху лајт, без путера, колико маскарпонеа, толико кварка, колико једног финог крем сира, толико рикоте. Мање масна павлака уместо пуномасне. Шећер смањен са 120гр на 50, а мед са 50 на 30. нисам стављала никакве орахе у смесу, само органске суве вишње и мало кренберија, а готову, добро расхлађену пасху, посула сам пред служење листићима благо тостираног бадема који није онда упио влагу и остао је хрскав.

Уз то сам купила готов кулич који није био прави кулич, више као панетоне, али је био ускршње декорисан.

Mene ovaj recept i slika podsjetiše na božićnu norvešku seriju od zimus. Ne mogu sad reći koju.. :)
tess1 tess1 20:07 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

П.С. Кад већ поменух ЛА, познато је како споља изгледа титанијумска зграда Волт Дизни центра, па и сама концертна сала, обложена дрветом. Један детаљ који ми се посебно допада су дрвени стубови који изгледају као стабла.

Evo pogledaću na Netu, stvarno su male slike. :)
tess1 tess1 20:16 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Nema drveća, ima Gustavo Dudamel, dirigovao je najboljim Novogodišnjim koncertom u poslednjih 5 godina, i takav je bio intervju s njim.
Atomski mrav Atomski mrav 20:24 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Mene ovaj recept i slika podsjetiše na božićnu norvešku seriju od zimus. Ne mogu sad reći koju.. :)


Lilyhammer?
stemajz stemajz 20:30 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

principessa_etrusca
Ja sam sličan "senzibilitet" što više maka, i što vlažniji, to bolje

Ова пекара где сам наручила кулич се зове Каравај, вероватно их и знаш је продају у Селфриџису, Хоул Фудсу, а и преко Амазона. По имену (каравај је стари руски обредни хлеб), рекло би се да су Руси или можда русификовани Летонци. Имају гомилу пецива са маком, ако волиш.




ја овде видим да њихова пецива могу да садрже трагове мака, таман то да напишу на списку алергена :)

то је за бачване попут милана и мене јерес


tess1 tess1 20:31 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Lilyhammer?

Nije. Tu sam gledala, dobra je. A ovu drugu nikad neću priznati. :)
alselone alselone 20:42 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

је за бачване попут милана и мене јерес

Kako smo vas asimilovali, jos da poskidate ta IĆ sa prezimena i pravi. Je l’ tako Milane Novkov i Floki Flokijev?
stemajz stemajz 20:45 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

лакше вама да вратите ић, да не одударате од већине :)
alselone alselone 20:48 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Samo polako. Gubljenje naglaska i preuzimanje maka dolazi u drugoj generaciji a u trecoj se odbacuje IĆ. Bice blize i majci tako. :)
stemajz stemajz 20:51 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

ић укидају насилно, а то више не пролази, много смо јаки :)
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:33 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

principessa_etrusca
узак, дугачак базен.

Traka (hodnik) za plivanje (Le couloir de nage).
Ako budem pravio bazen biće takav, samo sa jednim proširenjem 2 x 2 m da se u to proširenje smjesti "bickl" za vježbanje u vodi.


Milan Novković Milan Novković 22:41 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

alselone
је за бачване попут милана и мене јерес

Kako smo vas asimilovali, jos da poskidate ta IĆ sa prezimena i pravi. Je l’ tako Milane Novkov i Floki Flokijev?

Može

Ja imam nekoliko meni zabavnih karakteristika i nekad se zezamo:

- Imena mi ne znače mnogo. Ja sam umeo u početku bloga često da kažem Aleksandar S., iz poštovanja prema tvojim roditeljima, da ne ispadne kako imaš poene na njihovo prezime Nisam preterano vezan ni za svoje (ambivalentan). Da mi neko kaže da sam od sutra Milan Dobrota (majčino prezime) - cool, ili Ilija Dobrota (zamalo da dobijem to ime) - isto cool

- Najteže trošim novac na odeću - radije ću ga u kafani potrošiti.

- Da nemam familiju uvek bi vozio polovna kola za koja ne bih plaćao više od 3-4K

- Alata što više, ako mi i ne treba, al ne mora skup, retko obraćam pažnju.

- Fotoopreme - što skuplja, čak i ako neću nikad koristiti

- Godišnji sa familijom u inostranstvu - nema cene, čak i ako nemam novca pa trošim na kredit.

- Nameštaj na kome se sedi - dvosedi, trosedi - može sa otpada ako je jako mekan i mogu udobno da zaspim u njemu dok upražnjavam binge watching.

- Ostali interior desing - po bilo kojoj ceni ono gde sam se zajogunio da imam.

- Kompjuter - 128 GB operativne. 20 TB solid state disk, 80 core procesor - sve samo za blogovanje - obavezno, ali nikako novo nego sa outleta, izgrebano kućiste pa upola cene, a must.

- Bilo koja tehnika, ako sam video kod vas (osim alata) must have, najjeftinije za zadatu funkcionalnost

- Kafanjering - must have, u velikim količinama, skupi restorani super cool ako je izuzetna hrana ...

- Biti u keš dugovima - ko dobar dan, uglavnom sam i bio u dugovima do 49. godine.

- Assets, capital gains - to mora, mora se deci pomoći i nešto ostaviti ...

... itd - jako glasno pričanje (deranje) i otimanje za reč - mora. ćale mi imao tifus u WW2 i bio polu-gluv, draga sestra od strica imala meningitis kao klinka i bila 70% gluva, a i kako da dođeš do reči od žena

- Da, knjige - sve ikad odštampane, nema veze što ih neću pročitati - nisu za ukras pošto ih se ionako bar 50% vuče po podu

- Poluvreme raspada ratobornosti kad mi pukne film: 7.5 minuta.
bene_geserit bene_geserit 23:08 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

"bickl" za vježbanje u vodi

Pa ne znam, ovo mi malo sumanuto pošto je glava ispod vode, a bazen (pretpostavljam da neće biti sa slanom vodom) pun hlora, bajs bi vrteo 20 minuta a ispod vode možeš da izdržiš minut, what's the point, da ideš gore dole non stop ?

Nego umesto toga u tom proširenju instaliraš podvodni treadmill sa glavom iznad vode naravno. To već ima smisla, aktivan si a ne opterećuješ zglobove, i ne treba da se truješ hlorom i maltretiraš pluća.

A i još jednostavnije može i swim spa sa podvodnim treadmillom, jes da treba da se izuješ za jedno 30-40K ali svakako jeftinije nego taj bazen.

maksa83 maksa83 23:18 18.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

- Da, knjige - sve ikad odštampane, nema veze što ih neću pročitati - nisu za ukras pošto ih se ionako bar 50% vuče po podu

Japanci za ovo imaju ime - 積ん読
Milan Novković Milan Novković 00:00 19.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

maksa83
- Da, knjige - sve ikad odštampane, nema veze što ih neću pročitati - nisu za ukras pošto ih se ionako bar 50% vuče po podu

Japanci za ovo imaju ime - 積ん読

Nisam znao.

Sad mi interesantno sledeće - jedna naša prva komšinica je Japanka iz Tokija, umetnica. Otišla sa nama jednom na more u Španiju (muž joj ne voli more pa nije išao, ćerke velike i raštrkane).

Ponela knjigu, pročitala i čim je završila sasvim hladnokrvno, ko salvetu, bacila je u đubre.

I samo tako nalećem na njihove teže za objasniti sitnice, sećam se da 50% stanovništva odobrava Yakuza, ajd što ako pokažeš interesovanje za nešto što imaju obaveza, čast, i uživanje im je da ti poklone, potpuno opušteno gleda ova komšinica na prolaznost, tj opušteno na neki meni čudan način. Primer, pošto joj je mlađa ćerka jako bliska, i najbolja prijateljica moje mlađe ćerke:

- Moja mlađa ćerka ne zaklapa, za nju je i moja žena tuta-muta od ćutologa, a od žene ja ne mogu da dođem do reči. Ćerka mi je agresivna i insistira na pažnji, koju obavezno dobije i kad se mi upinjemo da odlutamo svojim mislima.

- ALi, kod ove drugarice, polu japanke nema šanse. Kad drami japanka je izgnoriše na neki interesantan način, bez imalo truda, kao tipa dunuo vetar i ona tu ništa ne može, prestaće, ... jedine situacije kad moja mlađa ćerka odjednom ume da prestane da priča, i smiri se - Japanka, ubeđen sam da se posle 10 sekundi više ni ne seća toga, samo podigne ko pospane oči.

- Ili, ako si gledao Netflix ... šta bejaše i kako li se zvaše, o građanskom ratu od 130 godina tamo 15xx-te godine - ja verujem da su se tako opušteno samoubijali onomad, ko da se spremaju za dosadnu žurku na koju im se ne ide pa to refleksno rade dok brste u mislima dosadnu knjigu (na početku, ako i nisi gledao odmah ćeš videti kako se jedan sin samoubija zato što mu brat na sahrani oca nije baš potpuno ispoštovao protokol, nije da se ubija ni zbog srama nego eto, dobra prilika da skrene bratu pažnju na ... bon-ton

E sad, ovo je malo postrance, al koncept da imaju ovu reč, pa zapadni da ako knjigu nije dva puta pročitati nismo trebali da je čitamo ni prvi put, pa bacanje u đubre kad je pročitana ... možda je bila loša, ok, ali nije nam to rekla, prosto če čudila što je pitamo zašto baca pročitanu kjnigu - ne može da bude Zen, a možda i može - do istine bez filozofiranja i intelektualnog trudbeništva, pa bi čitanje po drugi put bilo teško naprezanje.

Ali otkud onda tolika strast za skupljanjem knjiga za prvo čitanje?
maksa83 maksa83 00:13 19.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

E sad, ovo je malo postrance, al koncept da imaju ovu reč, p

Ma Japanci su ti azijski Nemci, a Nemci imaju reč za sve. Ako nemaju sklopiće je od tri reči i eto ti ga na. Tako i ovi, sklopili "gomilanje" i "za čitanje" i sad je nama to ovde veselo.
bene_geserit bene_geserit 03:24 19.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Ma Japanci su ti azijski Nemci

Ne znam ko bi bili Azijski Srbi, ali daleko najprijatniji narod iz tih krajeva meni deluju Korejci. Svi Korejci sa kojima radim su fini i mož da se druži i priča sa njima. Imamo i zajedničkih tema pošto su se oni ko i mi istoriski i teritorijalno džudžili tu negde između 2-3-4 velike sile pa onda najebavali. A još imaju i ovu trenutno podelu dok ovi komunisti sa severa ne pandrknu od gladi ili ne izumru.

Japanci su mi suviše vanzemaljasti, mada su i oni uglavnom prijatni za druženje.
A Kinezi kako koji, ali su često zadrti i surovi i gaze preko mrtvih i ima ih dovoljno puno da im niko drugi ne treba. Sa druge strane skoro sve moje ćerke drugarice su Kineskinje ili polu-Kineskinje.
A sa Kinezima stvarno slabo o čemu možeš da ćakulaš. Ako oćeš o filmu, da svi znaju Batu životinju ali nemaju pojma svoje reditelje (grupa od 20 Kineza i niko ne zna ko je John Woo, posle sam guglao da vidim da nisam nešto pogrešno izgovarao ili da ga možda drugačije ne zovu u Kini pa ih američko hong-kongška verzija zbunjuje, moguće da je ovo drugo, ali opet većina ih je bila iz centralne Kine a oni tamo su gledali 5 filmova koji su se vrteli na TVu i to je to). O sportu znaju 3 informacije, ako kreneš u detalje vidiš da im je to strano. O hrani opet ne možeš pošto jedu sva ta čuda koja gmižu, puze, plivaju, lete, trče, pokreću se na mlazni pogon, ili se ne kreću uopšte a ti jedeš jagnjiće i prasiće. O politici je tek besmisleno da pričaš sa njima a i gde ćeš tu temu na poslovnim ručkovima ili u prolazu na poslu. Za stripove slabo znaju i da postoje, tu sam primetio sličnosti između njih i bivših građana SSSRa. Otprilike jedina tema koju sam našao da ima smisla je dečja škola i onda na poslovnim ručkovima drvimo o tome satima. Ili o ceni i uređenju nekretnina, mada je ta tema dosadna.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:49 19.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Ne znam ko bi bili Azijski Srbi, ali daleko najprijatniji narod iz tih krajeva meni deluju Korejci.


Ovaj neki koreanac sa kojim radim poslednjih 4-5 godina je skroz kul tip, malo mu škripi engleski, ali nema veze. Onako baš neki dobroćudan tip i domaćin, stalno insistira da me vodi u korejske kafane i mene i ženu i decu, ali kad dođe u Kolorado, posle gunđa kako ništa ne valjaju, a mi kao za inat nemamo nijednu srpsku kafanu ovde da ja njega vodim, ali nema veze kuvam mu ja kad dođe. No, sad je ufitiljio sa koronom, posao stao, tamo slabo vakcinišu i onda nije dolazio (doduše bio je kad su već zatvorili granice, došao kolima iz Kanade), trebalo je da idem tamo da im posetim fabriku, ali isto zbog kovida sve to odloženo. Čak me je i muvao da se preselim u Koreju, izgleda da nemaju baš mnogo RF/microwave nazovi stručnjaka, čak je rekao "Paya, come to Korea, you live like a king".

A imamo i neku klinkinu drugaricu čija je majka Koreanka, prva generacija imigrant kao i ja, ona i ja se super razumemo, mada je neprevaziđena kad treba da se informišem o školama, ili o summer programima za decu, tu je uvek on top of everything, stroga tiger mom.

I to je to, teško da se može nešto tu generalisati.
tess1 tess1 04:52 19.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Ponela knjigu, pročitala i čim je završila sasvim hladnokrvno, ko salvetu, bacila je u đubre.

:))
maksa83 maksa83 05:07 19.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

"Paya, come to Korea, you live like a king".

Paya, šta da ti rečem, zemlja obećana...

srdjan.pajic srdjan.pajic 06:18 19.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

maksa83
"Paya, come to Korea, you live like a king".

Paya, šta da ti rečem, zemlja obećana...



I da usavršim recurve bow, tu na samom izvorištu znanja i veštine. link

Oni ozbiljno shvataju tu disciplinu:
Fast-forward to today’s primary schools where, according to the BBC, a typical school day includes two hours of archery training. From there, South Korea coaches its best archers through high school and college. Their goal is to eventually make an adult professional team and, if they’re especially skilled, South Korea’s national team. This intense cultivation generates a deep talent pool that regularly competes for the World Archery and Olympic stages. “This system isn’t new,” said John Stanley, a World Archery correspondent. “It’s been in place for decades with one ultimate goal in mind: bringing home Olympic medals.”

And that’s why South Korea dominates Olympic archery, with 23 gold medals so far. The United States follows not so closely with 13 golds.


A glavni razlog što smo mi drugi je to da su Koreanci pre par decenija uvideli da je streličarstvo na ivici da bude izbačeno sa olimpijskih igara zbog njihove dominacije, pa su dispečovali gomilu svojih trenera širom sveta da malo pripomognu da i drugi zapate neke dobre takmičare.

Tako je i moj učitelj, jedini Level 4 instruktor na ovim teritorijama, učio od Koreanca u Kaliforniji.



maksa83 maksa83 07:08 19.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Tako je i moj učitelj, jedini Level 4 instruktor na ovim teritorijama, učio od Koreanca u Kaliforniji.

Čekaj to na slici ti je učitelj, zajebavaš?
Vi'š inače po anchoru da je tip barebow štovalac, ovo na slici je stringwalk za dvadesetak jardi.

To je ovaj tip:



Inače za Koreance ostatak Azije kaže "jebo Koreance, oni nisu normalni".
alselone alselone 07:50 19.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

- Najteže trošim novac na odeću - radije ću ga u kafani potrošiti.

- Da nemam familiju uvek bi vozio polovna kola za koja ne bih plaćao više od 3-4K

- Alata što više, ako mi i ne treba, al ne mora skup, retko obraćam pažnju.

- Fotoopreme - što skuplja, čak i ako neću nikad koristiti

- Godišnji sa familijom u inostranstvu - nema cene, čak i ako nemam novca pa trošim na kredit.

- Nameštaj na kome se sedi - dvosedi, trosedi - može sa otpada ako je jako mekan i mogu udobno da zaspim u njemu dok upražnjavam binge watching.

- Ostali interior desing - po bilo kojoj ceni ono gde sam se zajogunio da imam.

- Kompjuter - 128 GB operativne. 20 TB solid state disk, 80 core procesor - sve samo za blogovanje - obavezno, ali nikako novo nego sa outleta, izgrebano kućiste pa upola cene, a must.

- Bilo koja tehnika, ako sam video kod vas (osim alata) must have, najjeftinije za zadatu funkcionalnost

- Kafanjering - must have, u velikim količinama, skupi restorani super cool ako je izuzetna hrana ...

- Biti u keš dugovima - ko dobar dan, uglavnom sam i bio u dugovima do 49. godine.

- Assets, capital gains - to mora, mora se deci pomoći i nešto ostaviti ...

... itd - jako glasno pričanje (deranje) i otimanje za reč - mora. ćale mi imao tifus u WW2 i bio polu-gluv, draga sestra od strica imala meningitis kao klinka i bila 70% gluva, a i kako da dođeš do reči od žena

- Da, knjige - sve ikad odštampane, nema veze što ih neću pročitati - nisu za ukras pošto ih se ionako bar 50% vuče po podu

- Poluvreme raspada ratobornosti kad mi pukne film: 7.5 minuta.


Da se upišem i ja.

- polovna kola svakako pošto ne prelazim previše, ali ovaj put kupio nova, evo čekam i grickam nokte već 60 dana da stignu. Moćni ŠKODILAK! Nova, da bih mogao da biram opremu i uložim u bezbednost.
- Alata što više i to baštenskog :) Slab sam na sve vrste lopatica, grabljica, sadilica, limenih kofa i slično. Valjda se nisam naigrao u pesku kao mali.
- Fotooprema je krenula mada je maksa dobacio pre koju godinu da ne ulazimo u to. Cross sa bloga me je posavetovao zimus i kupili smo prvi D5600.
- Godišnji sa familijom apsolutno, i ove godine verovatno uzimam godišnji + neplaćeno od mesec dana, pa pravim mali sabatikallčić
- Za nameštaj ne marim previše
- Comp - lagan kao perce sa jakim procesorom a ostalo sve na klaudu
- tehnika me popušta polako
- kafa ne
- dugovi, ah
- aseti svakako
- poluvreme raspada i manje

_


alselone alselone 07:52 19.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

ић укидају насилно, а то више не пролази, много смо јаки :)


Samo ti prvo pokaži kako praviš česnicu, pa ćemo onda sve dalje...
Milan Novković Milan Novković 08:26 19.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

alselone
...
Da se upišem i ja.

- polovna kola svakako pošto ne prelazim previše, ali ovaj put kupio nova, evo čekam i grickam nokte već 60 dana da stignu. Moćni ŠKODILAK! Nova, da bih mogao da biram opremu i uložim u bezbednost.
- Alata što više i to baštenskog :) Slab sam na sve vrste lopatica, grabljica, sadilica, limenih kofa i slično. Valjda se nisam naigrao u pesku kao mali.
- Fotooprema je krenula mada je maksa dobacio pre koju godinu da ne ulazimo u to. Cross sa bloga me je posavetovao zimus i kupili smo prvi D5600.
- Godišnji sa familijom apsolutno, i ove godine verovatno uzimam godišnji + neplaćeno od mesec dana, pa pravim mali sabatikallčić
- Za nameštaj ne marim previše
- Comp - lagan kao perce sa jakim procesorom a ostalo sve na klaudu
- tehnika me popušta polako
- kafa ne
- dugovi, ah
- aseti svakako
- poluvreme raspada i manje

_


A ja sam našao firmu koja po niskim cenama prodaje grubo rezanu građu.

Jedino je minimum order £750 po tipu drveta, pa kad sam juče rekao ženi, dok me je dovozila na lokaciju, da se plašim kako mi N minimum orders (da možeš da biraš komade drveta za ono što radiš) neće stali u premalu garažu zapretila je da me neće voziti naokolo ako se ne smirim, dok mi ne vrate vozačku (sitno, od preključe ispod 4 meseca)

A i ona mi zazire od vožnje kombija, kamiončića i sličnog, pa mi je jurnjava za reclaimed wood oborena žestoko - egzistencijalni očaj mi se zapatio skoro u dubini duše
milisav68 milisav68 08:44 19.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

maksa83
Paya, šta da ti rečem, zemlja obećana...

Eh, zelenija trava.

alselone alselone 08:50 19.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Da li se računa ako kupiš teslu pa pusti autonomnu vožnju?
maksa83 maksa83 08:52 19.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Eh, zelenija trava.

Miljana svakako jedno des' puta bolje bubnja, ali ona gospojica je upečatljiva...

Inače da ne bi glupih Rusa (koji su onomad spasli vcucka od Mongola, koliko taj čovek ima godina?) bilo bi više kosookih ženski u okolini, i to bi bila Dobra Stvar, i ja sad opet ne vidim kako su nam Rusi pomogli, eventualno se može reći da su nam (opet) naneli pomoć...
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:01 19.05.2021

Re: Идеје из Норвешке


bene_geserit

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ausJ3bxTYzs[/youtube]Pa ne znam, ovo mi malo sumanuto pošto je glava ispod vode,

Ne treba vjerovati svakoj fotografiji. Ja nisam htio da stavim fotografiju manekenke, od 18 godina, na ovakvom "biciklu" pravilno zaronjenim u vodu.
Osoba koja vježba na ovoj spravi bude zaronjena u vodu, obično, do polovine grudnog koša. To određuje fizioterapeut.
Mene kad pritisne bol u krstima kupim desetak tretmana, kombinacija ova sprava i još nekoliko vježbi koje izgledaju kao igra sa dječijim igračkama. Poslije toga leđa se lijepo oporave i spremna su za nove radne pobjede.
Milan Novković Milan Novković 09:16 19.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

maksa83
Eh, zelenija trava.

Miljana svakako jedno des' puta bolje bubnja, ali ona gospojica je upečatljiva...

Inače da ne bi glupih Rusa (koji su onomad spasli vcucka od Mongola, koliko taj čovek ima godina?) bilo bi više kosookih ženski u okolini, i to bi bila Dobra Stvar, i ja sad opet ne vidim kako su nam Rusi pomogli, eventualno se može reći da su nam (opet) naneli pomoć...

Jezik rodio poslednjih godina - naneti pomoć, uterati demokratiju, suicided ... evo pod Covidom se rodi i "scienced".

Odlgedao Maraka Pola pre mesec dva ponovo - sviđa se i Mongolima, kažu tu i tamo je neka sitnica off, al nebitno i setio se moje starije ćerke koja je posle faksa bazala po Aziji.

Ima odličnu drugaricu, Kineskinju sa dal MSc ili MBA kursa čiji otac u Kini nije sirotinja, a i ona završila, ne znam da li još uvek, kao urednica Vogue izdanja za mlade u Kini.

Ali, kad kažemo "u Kini" njen otac jeste Kinez iz Kine, ali mu je biznis (povrće ispod onih plastičnih, kako li se zovu, bašta) u Mongoliji.

E sad, kad joj Uncle Milan (kad svrati kod nas i insistira da nam ona skuva obrok) spomene Mongoliju kao proper noun ona me malo belo gleda, ko komšinica japanka kad nešto lupim, tipa šta ja sad to, šta bejaše i kakva me Mongolija spopala.

Nači, vodila moju ćerku i u tu "Mongoliju" kad mi se ćerka spustila sa 6-nedelja šaolin škole u planini.

Priča ćerka - celo selo, gradić se mobilizovalo, Nedelja bila ali je lokalni šef policije naredio glavnom restoranu da se otvori uveče, pre toga deda se produdio u 4am da bi "deci" napravio dumplings od svinjetine za doručak (ionako se svako jutro budi, samo u 4:30, da bi porodici poradio na doručku).

I kaže ćerka kako su svi oni "Kinezi" kad ih slušaš (nije da je grad baš na samoj granici, recimo ko Sombor i mađarska granica), i relativno opušteni i nestašni - kaže da im je bilo zabavno da pokušaju da je napiju (a moja ćerka lukava - nije baš laddete što se valjala pijana polondonskim ispovraćanim ulicama, ali je nakupila dosta godina clubbinga.

Probali kasnije Uncle Milan i Tetka Snežana još jednom da nonšalantno spomenu Mongoliju ali nas opet nije čula ...

Dobro, znam da je Kublai Khan nešto petljao po tim kineskim dinastijama, nego mi se znanje naglo obara na nulu po kraju druge sezone Markoa Poloa
maksa83 maksa83 09:23 19.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Jezik rodio poslednjih godina - naneti pomoć, uterati demokratiju, suicided ... evo pod Covidom se rodi i "scienced".

To inflict help je (kao i manje više sve pametno što znam) izraz pokupljen od Geralda M. Weinberga pokoj mu duši i neka se svjati ime njegovo.

Nađi ako možeš film "Mongol" Sergeja Bodrova, mnogo dobro. Prikazuje mladosti i rane dane izvesnog Temuđina koji je kasnije porastao u Džingis Kana.

milisav68 milisav68 09:23 19.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Miljana svakako jedno des' puta bolje bubnja, ali ona gospojica je upečatljiva...

Misliš, bolje upakovana.

Ja sam mislio da si ti imun na te reklamne fore.
bilo bi više kosookih ženski u okolini, i to bi bila Dobra Stvar

Ovo je već fetiš, s obzirom da su naše ženske prilično lepe i zgodne.

A kad već pričamo o tome, više bih okrenuo glavu prema recimo Veneculi i Južnoj Americi uopšte.

One imaju sertifikat da su najlepše i najzgodnije.

*Venecuela ima najviše misica i pratilja.

maksa83 maksa83 09:27 19.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Ja sam mislio da si ti imun na te reklamne fore.

Ne znam čime sam dao povoda za tu ilUziju.

*Venecuela ima najviše misica i pratilja.

Jeste, zato što su to pretvorili u Industriju. Od šezdesetih godina ih tamo od malih nogu spremaju, imaš bukv. "škole za Mis" u koju idu devojčice od četvrte godine.

milisav68 milisav68 09:32 19.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

Milan Novković
Dobro, znam da je Kublai Khan nešto petljao

Džingis Khan iz 1979.



Milan Novković Milan Novković 09:36 19.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

maksa83
Jezik rodio poslednjih godina - naneti pomoć, uterati demokratiju, suicided ... evo pod Covidom se rodi i "scienced".

To inflict help je (kao i manje više sve pametno što znam) izraz pokupljen od Geralda M. Weinberga pokoj mu duši i neka se svjati ime njegovo.

Nađi ako možeš film "Mongol" Sergeja Bodrova, mnogo dobro. Prikazuje mladosti i rane dane izvesnog Temuđina koji je kasnije porastao u Džingis Kana.


Hoću, thanks, i to s uživanjem, iako mislim da sam se najbliže približio drugom razovdu kad sam posavetovao ženu da odgleda seriju Marco Polo - kažem ekskvizit, super snimljeno, jako mnogo novca upucano, nema mnogo nasilja - pa onda ne što sam se izleteo kako je The Weinstein Company bila producent, nego je posle ubeđivanja kako je Kublai Khan bio tolerantan prema raznim religijama krenula scena gde su trebali da zaplaše neprijatelja pred bitku tranžiranjem zarobljenika onim sabljama na vrhu 2m drški, gde ruke, noge i glave vrcaju na sve strane, pre nego što ih pokupe i ubace u veliki kazan nečega što ključa ...
stemajz stemajz 09:40 19.05.2021

Re: Идеје из Норвешке

alselone
ић укидају насилно, а то више не пролази, много смо јаки :)


Samo ti prvo pokaži kako praviš česnicu, pa ćemo onda sve dalje...


чесница у нас републиканаца из српске иста као и из жениног јуначког краја, значи, једноставна

мада ми је војвођанска укуснија, јер сам, што би народ рекао, погузија

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana