A zašto su onda tako neposlušni?

Dejan Stanković RSS / 15.05.2008. u 14:17

n534353779_301244_6222.2771.jpgPre neki dan, pred same izbore, iako sam odlučio da ne pratim kampanju, pusta radoznalost me navela da uključim satelitsku TV. Planirao sam da samo bacim pogled. Ostao sam prikovan za ekran dobrih sat i po. Svašta sam video, Toma G. kao  ptica zloslutnica u tonovima sive, uteruje strah u kosti; radosni, preterano optimistički DS u fazonu - predsednik je prijatelj svih građana, ratatatira drugari, i taj rad; LDP kao sekta, mantra mantru stiže; odlazeći PM ko Frankenštajn (trebalo bi da tuži šminkerku, izgleda ko umro pa podgrejan), pa razne čudne nikom poznate partije, neki rustični likovi nešto lupetaju. Prosto nemaš kome da poveriš državu a da se ne sekiraš. Evropska Unija se pominjala sto na sat. Moj stariji sin, 13 ½, seo do mene da vidi šta ja to tako opčinjeno gledam. 

On: Srbija hoće da uđe u EU da bi imali više para?

Ja: Aha.

On: A zašto su onda tako neposlušni?

 

PRIČA IZ ŽIVOTA DRUGA

 

Sinoć bilo otvaranje retrospektive srpskog filma u lisabonskoj Kinoteci. Prikazivao se Underground. Sledi lep izbor filmova. Iznenađujuće velika posećenost, lepa, profi organizovana svečanost, moje čestitke ambasadi i kinoteci. Uzgred budi rečeno, kinoteka je klasično dobra (imaju odličnu i odlično opremljenu zgradu) ali bogami ambasada u poslednje vreme zaslužuje svaku pohvalu. Stalno neke izložbe, hepeninzi, intervjui po novinama, stalno nas pominju mediji, i sve po dobru. Podseća me na onaj entuzijazam za samoafirmaciju koji su imali Hrvati u devedesetima. I odmah da vam kažem, ne šlihtam se, jer od njih nikakvu vajdu ne vidim. Samo mi je drago da ima ko dobro radi svoj posao.

Na ulazu u Kinoteku sretnem slovenačkog ambasadora, ima pozivnicu za dvoje a troje ih je. Ja imao kartu viška i ponudim mu. Ljubezno čovek prihvati, zahvali se sve po propisu i kaže da ceni srpsku kuturu i dobro zna jezik. Čak čita i ćirilicu. A sećam ga se sa nekog prethodnog skupa, tema je bilo Kosovo a on se javio iz publike pa pričao hard core. Kapiram kosovski Albanac ne bi bolje branio svoju stvar.

I iskoristih ja priliku pa ga upitah. „Hoćete li, gospodine veleposlaniče, da mi objasnite tu slovenačku šizofreniju. Ovamo se ložite ne sve što je srpsko, a kada tim vašim kao-fol-prijateljima treba pomoć, ili bar razumevanje, vi se pretvorite u Austrijance, pa se sve na nemačkom iščuđavate otkud Srbima uopšte petlja da od vas tako nešto očekuju.“

Nije mi odgovorio. Pozvao me na kafu, da se ispričamo. Kapiram da do toga neće doći. LJudi vole da piju kafu sa istomišljenicima i šlihtarama.

Atačmenti



Komentari (94)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:22 15.05.2008

jel su izgledali nekako ovako?

Spiridon Spiridon 14:24 15.05.2008

odlikasi

a ima i ona legendarna kada cale cita playboy a sin ga pita - pa ko ovo krese ...


klinci su sjani. Stalno su u stanju da postave naizgled prosta, a u stvari veoma direktna i logicna pitanja.


meni moj klinac od 3 godine pre neki dan u kolima (dok sam ga vracao iz obdanista i kritikovao sto je napravio neku glupost) odgovorio sa: Ne zelim da diskutujem o ovome u autu.
grofisneki grofisneki 14:24 15.05.2008

pametno dete

jel na tatu? :)
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:26 15.05.2008

Verovatno jer

funkcioniše upravo kao dete koje je pitalo, po sistemu APP.
Mada slično funkcioniše i EU. Uopšte je to vrlo popularan pristup.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:25 15.05.2008

Pedagogija ?

I sta si mu rekao ?
Nenad M. Nenad M. 14:27 15.05.2008

(ne)poslusnost nije alternativa

On: Srbija hoće da uđe u EU da bi imali više para?

Ja: Aha.

On: A zašto su onda tako neposlušni?


ko oni frikovi iz pokreta EU nema alternativu danas sa natpisima - Vucicu, NE DAMO ti Beograd ! A Beograd samo njihov i niciji vise. Mislio sam da nece imati gluplju akciju od one - Obama budi uvek s nama, al eto ispostavilo se - moze i gore. Nije mi jasno sta ce ako A.V. bude gradonacelnik, da povedu gradjanski rat!? strajkuju gladju do besvesti!? budu neposlusni. ...

Eto kako nam mladi evropejci dozivljavaju vlast, do juce moze srs kao najveca stranka u opoziciji, danas se to zove izneveravanje volje gradjana, otimanje vlasti ili kako vec.
LemonPie LemonPie 15:50 15.05.2008

Re: (ne)poslusnost nije alternativa

a u cemu je razlika izmedju tih 'frikova i ovih (vest sa B92):

LDP: Koalicija protiv Beograda

Liberalno-demokratska partija osudila je dogovor SRS-a, DSS-NS-a i SPS-PUPS-JS-a o principima funkcionisanja vlasti u Beogradu. Ova partija je pozvala sve demokratske snage da se usprotive antievropskim snagama i najavljuje demonstracije ukoliko se pregovori nastave.
Doctor Wu Doctor Wu 16:30 15.05.2008

Re: (ne)poslusnost nije alternativa

a u cemu je razlika izmedju tih 'frikova i ovih (vest sa B92):

u firmi, :).
Nenad M. Nenad M. 17:16 15.05.2008

Re: (ne)poslusnost nije alternativa

LemonPie
a u cemu je razlika izmedju tih 'frikova i ovih (vest sa B92):

LDP: Koalicija protiv Beograda

Liberalno-demokratska partija osudila je dogovor SRS-a, DSS-NS-a i SPS-PUPS-JS-a o principima funkcionisanja vlasti u Beogradu. Ova partija je pozvala sve demokratske snage da se usprotive antievropskim snagama i najavljuje demonstracije ukoliko se pregovori nastave.


nema razlike, poslao sam komentar na sajtu ldp-a u kome sa slicnim komentarom.

Ali ljudi, Srecko Sekeljic ... je l neko gledao? Dosao covek da im pokvari zurku na koju nije pozvan, jos ce kaze organizovati gradjanske proteste uz jasno i glasno - Vucicu nikada ti necemo dati Beograd !? Nista ludje od b92 - prihvacenog - podrzanog ludila. Uostalom, gledajte vesti na b92 - sve ce vam biti jasno
Nenad M. Nenad M. 17:16 15.05.2008

Re: (ne)poslusnost nije alternativa

LemonPie
a u cemu je razlika izmedju tih 'frikova i ovih (vest sa B92):

LDP: Koalicija protiv Beograda

Liberalno-demokratska partija osudila je dogovor SRS-a, DSS-NS-a i SPS-PUPS-JS-a o principima funkcionisanja vlasti u Beogradu. Ova partija je pozvala sve demokratske snage da se usprotive antievropskim snagama i najavljuje demonstracije ukoliko se pregovori nastave.


nema razlike, poslao sam komentar na sajtu ldp-a u sa slicnim komentarom.

Ali ljudi, Srecko Sekeljic ... je l neko gledao?

Dosao covek da im pokvari zurku na koju nije pozvan, jos ce kaze organizovati gradjanske proteste uz jasno i glasno - Vucicu nikada ti necemo dati Beograd !? Nista ludje od b92 - prihvacenog - podrzanog ludila. Uostalom, gledajte vesti na b92 - sve ce vam biti jasno
gagonja gagonja 17:19 15.05.2008

Re: (ne)poslusnost nije alternativa

Nenad M.
On: Srbija hoće da uđe u EU da bi imali više para?Ja: Aha.On: A zašto su onda tako neposlušni?ko oni frikovi iz pokreta EU nema alternativu danas sa natpisima - Vucicu, NE DAMO ti Beograd ! A Beograd samo njihov i niciji vise. Mislio sam da nece imati gluplju akciju od one - Obama budi uvek s nama, al eto ispostavilo se - moze i gore. Nije mi jasno sta ce ako A.V. bude gradonacelnik, da povedu gradjanski rat!? strajkuju gladju do besvesti!? budu neposlusni. ...Eto kako nam mladi evropejci dozivljavaju vlast, do juce moze srs kao najveca stranka u opoziciji, danas se to zove izneveravanje volje gradjana, otimanje vlasti ili kako vec.


omladina nam je drogirana
to su nam ovi iz unije i sa kosova podmetnuli drogu
Nenad M. Nenad M. 17:22 15.05.2008

Re: (ne)poslusnost nije alternativa

gagonja
Nenad M.
On: Srbija hoće da uđe u EU da bi imali više para?Ja: Aha.On: A zašto su onda tako neposlušni?ko oni frikovi iz pokreta EU nema alternativu danas sa natpisima - Vucicu, NE DAMO ti Beograd ! A Beograd samo njihov i niciji vise. Mislio sam da nece imati gluplju akciju od one - Obama budi uvek s nama, al eto ispostavilo se - moze i gore. Nije mi jasno sta ce ako A.V. bude gradonacelnik, da povedu gradjanski rat!? strajkuju gladju do besvesti!? budu neposlusni. ...Eto kako nam mladi evropejci dozivljavaju vlast, do juce moze srs kao najveca stranka u opoziciji, danas se to zove izneveravanje volje gradjana, otimanje vlasti ili kako vec.


omladina nam je drogirana
to su nam ovi iz unije i sa kosova podmetnuli drogu


bice da je to

evo mladih iz Ldp -a u RTS 1
gagonja gagonja 17:45 15.05.2008

Re: (ne)poslusnost nije alternativa

Nenad M.

gagonja

Nenad M.On: Srbija hoće da uđe u EU da bi imali više para?Ja: Aha.On: A zašto su onda tako neposlušni?ko oni frikovi iz pokreta EU nema alternativu danas sa natpisima - Vucicu, NE DAMO ti Beograd ! A Beograd samo njihov i niciji vise. Mislio sam da nece imati gluplju akciju od one - Obama budi uvek s nama, al eto ispostavilo se - moze i gore. Nije mi jasno sta ce ako A.V. bude gradonacelnik, da povedu gradjanski rat!? strajkuju gladju do besvesti!? budu neposlusni. ...Eto kako nam mladi evropejci dozivljavaju vlast, do juce moze srs kao najveca stranka u opoziciji, danas se to zove izneveravanje volje gradjana, otimanje vlasti ili kako vec. omladina nam je drogiranato su nam ovi iz unije i sa kosova podmetnuli drogu bice da je to evo mladih iz Ldp -a u RTS 1


mladi iz LDP-a prednjace u konzumaciji psihoaktivnih supstanci
mladi iz radikalne prednjace u nekonzumaciji kulture, nauke....
mladi iz DSS-NS prednjace u konzumaciji rakije
mladi iz SPS-a (imaju li oni mlade ili je ivica najmladji?)
mladi iz DS-a su uglavnom sve fina deca
Woodman Woodman 18:58 15.05.2008

Re: (ne)poslusnost nije alternativa

gagonja
Nenad M.
On: Srbija hoće da uđe u EU da bi imali više para?Ja: Aha.On: A zašto su onda tako neposlušni?ko oni frikovi iz pokreta EU nema alternativu danas sa natpisima - Vucicu, NE DAMO ti Beograd ! A Beograd samo njihov i niciji vise. Mislio sam da nece imati gluplju akciju od one - Obama budi uvek s nama, al eto ispostavilo se - moze i gore. Nije mi jasno sta ce ako A.V. bude gradonacelnik, da povedu gradjanski rat!? strajkuju gladju do besvesti!? budu neposlusni. ...Eto kako nam mladi evropejci dozivljavaju vlast, do juce moze srs kao najveca stranka u opoziciji, danas se to zove izneveravanje volje gradjana, otimanje vlasti ili kako vec.


omladina nam je drogirana
to su nam ovi iz unije i sa kosova podmetnuli drogu


kako se to podmece droga?ako se covek jednom u zivotu raspita,sazna jednom za sva vremena da se droga ne podmece.droga se prodaje i kupuje.niko je ne poklanja i cak i ako ocajnicki zelis da je kupis,to uopste nije jednostavno.
Tine i Radojka Tine i Radojka 20:03 15.05.2008

Re: (ne)poslusnost nije alternativa

Woodman
kako se podmece droga?
jedno stavno
jalu vitasok jal ura kiju
gagonja gagonja 01:26 16.05.2008

Re: (ne)poslusnost nije alternativa

sazna jednom za sva vremena da se droga ne podmece.droga se prodaje i kupuje.niko je ne poklanja i cak i ako

meni su stavili drogu u pice...
mariopan mariopan 01:36 16.05.2008

Re: (ne)poslusnost nije alternativa

gagonja
sazna jednom za sva vremena da se droga ne podmece.droga se prodaje i kupuje.niko je ne poklanja i cak i ako

meni su stavili drogu u pice...

Samo tebi? Ajde bre....kao da su i nama?
Woodman Woodman 19:43 16.05.2008

Re: (ne)poslusnost nije alternativa

gagonja
sazna jednom za sva vremena da se droga ne podmece.droga se prodaje i kupuje.niko je ne poklanja i cak i ako

meni su stavili drogu u pice...


ma jes.neko ce da ti turi 10,20,50e u pice...jedino ako je hteo da te casti.i kako ti je bilo?mozda je i meni neko turio drogu u pice,pa nisam provalio.
nsarski nsarski 14:29 15.05.2008

A zašto su onda tako neposlušni?

Pa, neposlusni su zato sto te cike ne zanima da Srbija ima vise para, vec da oni imaju vise para. I zato imaju sasvim drugaciju racunicu.
Pametno dete.
Dejan Stanković Dejan Stanković 14:33 15.05.2008

Re: A zašto su onda tako neposlušni?

tako nesto sam mu i odgovorio. u svakom slucaju lova je u pitanju.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:34 15.05.2008

Re: A zašto su onda tako neposlušni?

vec da oni imaju vise para

Koji oni ?
Cike politicari iz Srbije ili cike politicari iz EU ?
Ili i jedne i druge cike ?
Dejan Stanković Dejan Stanković 14:35 15.05.2008

Re: A zašto su onda tako neposlušni?

svi, u lovi je odgovor.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:37 15.05.2008

Re: A zašto su onda tako neposlušni?

ako nesto

Ih tako nesto....
Ozbiljno pitanje pitalo dete, a ti tako nesto....?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:38 15.05.2008

Re: A zašto su onda tako neposlušni?

u lovi je odgovor.

Hm..., a mozda ima malo i gluposti, u svoj toj neposlusnosti ?
I foliranja cak
I bezobrazluka... ?
marta l marta l 16:49 15.05.2008

Re: A zašto su onda tako neposlušni?

u lovi je odgovor.

te cike ne zanima da Srbija ima vise para, vec da oni imaju vise para. I zato imaju sasvim drugaciju racunicu.

nauci dete da iza svakog takvog cike viri neka teta koju ne zanima KO ima lovu, dok je ima.
2po2 racunica (vid' Mujo ja zarad'la 302 dolara kod unprofora. kako bre Fato bas 302? Pa 2 po2 )
Tine i Radojka Tine i Radojka 18:03 15.05.2008

Re: A zašto su onda tako neposlušni?

moze
idemo

i
mam o ci nepo slusne
Dejan Stanković Dejan Stanković 18:06 15.05.2008

Re: A zašto su onda tako neposlušni?

i
mam o ci nepo slusne

care!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:32 15.05.2008

deca

Dejane,

Veliki pozdrav vasem sinu!
Inner Party Inner Party 14:36 15.05.2008

Au!

On: Srbija hoće da uđe u EU da bi imali više para?

Ja: Aha.

On: A zašto su onda tako neposlušni?



Nisi mu dobro odgovorio!
Ispada da mi treba da budemo poslusni radi dobijanja para.
Sada je naucio da i on treba da bude poslusan radi eventualnog novcanog potkrepljenja...


"What's in it for me"




Sala mala.
AlexDunja AlexDunja 14:37 15.05.2008

:)

volim kad pises o mladuncima.
makar je i ovakva tema.

ps. el mali i dalje crta?
ozbiljno je talentovan.
Kasper Kasper 14:38 15.05.2008

Slovenačka iskustva

U ponedeljak doputovao iz Slovenije. Oni i nisu baš oduševljeni...
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:55 15.05.2008

Re: Slovenačka iskustva

Ne mogu da verujem! Nisu oduševljeni!? C,c,c...da ti ja nešto kažem, lako je njima da ne budu oduševljeni...može od dosade svačim čovek da se bavi...
Kasper Kasper 15:03 15.05.2008

Re: Slovenačka iskustva

Ne mogu da verujem! Nisu oduševljeni!? C,c,c...da ti ja nešto kažem, lako je njima da ne budu oduševljeni...može od dosade svačim čovek da se bavi...


Verovala ili ne tako mi rekoše. Kažu da kad uporede duguje-potražuje i nisu nešto u plusu. Možda su previše očekivali...
Dejan Stanković Dejan Stanković 15:05 15.05.2008

Re: Slovenačka iskustva

Pa što se ne iščlane ako im nije dobro. Imaju u tome iskustva.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:05 15.05.2008

Re: Slovenačka iskustva

Normalno, stižu stari računi...raste dug...ali i dalje žive više no dovoljno dobro, da dosta njih sebi može da priušti i licemernu jugonostalgiju.
Dejan Stanković Dejan Stanković 15:07 15.05.2008

Re: Slovenačka iskustva

licemerna jugonostalgija


eto novog termina u mom rečniku.
Kasper Kasper 15:12 15.05.2008

Re: Slovenačka iskustva

Normalno, stižu stari računi...raste dug...ali i dalje žive više no dovoljno dobro, da dosta njih sebi može da priušti i licemernu jugonostalgiju.


Vozni park im je fantastičan, putevi fenomenalni. Do Dravograda sam video jednu (1) PANDURSKU patrolu. Ali, nekako su bezvoljni, žale se mnogo više nego mi. Nisu više ni jugonostalgični. Nemam pojma...
antioksidant antioksidant 15:16 15.05.2008

Re: Slovenačka iskustva

žale se mnogo više nego mi.

ne znam. ja sam to zaljenje skapirao vise kao poriv da se ide dalje. ono - vise u fazonu - sad je dobro ali hocemo bolje.
mada je to moj (manje vise) turisticki utisak (sa zimovanja i kratkotrajne posete prijateljima)
Dawngreeter Dawngreeter 15:16 15.05.2008

Re: Slovenačka iskustva

Da parafrazim Rinsvinda iz discworld serijala - Eh kako bi ja voleo da je meni tako dosadno. Dosadjivao bih se do mile volje.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:20 15.05.2008

Re: Slovenačka iskustva

A i vrlo zgodna za kafu na koju si pozvaT :)))
Kasper Kasper 15:21 15.05.2008

Re: Slovenačka iskustva

ja sam to zaljenje skapirao vise kao poriv da se ide dalje. ono - vise u fazonu - sad je dobro ali hocemo bolje.


Klopa za 4 osobe ( ništa posebno) 130 E, kazne za saobraćajni prkršaj do 1500... Malo ko i tamo to sebi može da priušti.
antioksidant antioksidant 15:26 15.05.2008

Re: Slovenačka iskustva

Klopa za 4 osobe ( ništa posebno) 130 E, kazne za saobraćajni prkršaj do 1500... Malo ko i tamo to sebi može da priušti.

pazi, rekao sam da je moje iskustvo minimalno. klopu i ovde mozes platiti u tom rangu tako da to nije nista cudno (o cenama na bledu citiram ovdenamprisutnu Jelicu "kad ti donese racun ne znas da l'si rucao ili kupio kafanu". kazne za saobracajne prekrsaje podrzavam. a sto se tice toga ko sta moze da prisusti - ima tamo dosta cena po prodavnicama koje su manje nego kod nas (monopol u trgovini nije u toj meri razvijen kao kod nas). al' da ne trolujem o vise. moze o tome posebna tema
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:31 15.05.2008

Re: Slovenačka iskustva

Klopa za 4 osobe može u Slo da se plati i manje i više od 130e, a što se tiče kazni saobraćajnih, da, to je kazna za teži prekršaj, ima i mnogo nižih kazni.
Te kazne su poslednjih dana dramatično povišene, što meni i ne smeta, čak i podržavam. Tu ne pije vodu socijalna priča tipa: Mnogi to sebi ne mogu da priušte. Ako ne mogu, onda bar neka im to bude razlog, da poštuju saobraćajna pravila i ne ugrožavaju druge (ako sebe ugrožavaju to je njihova odluka). Dakle, neka ne voze pijani ko majmuni, neka ne voze kao manijaci, pa neće morati da dignu kredit da plate kaznu. Ovde ljudi dnevno ginu na putevima, svaki vikend je crn, a svi voze dobre automobile...naravno trude se da to rade najbrže što se može...Dakle, ako im je mnogo 1500 e za kaznu, neka smire doživljaj i konačno počnu da poštuju i tuđe živote.
Kasper Kasper 15:31 15.05.2008

Re: Slovenačka iskustva

Pa što se ne iščlane ako im nije dobro. Imaju u tome iskustva



To nije pitanje za njih. Mislim da smo krajem osamdesetih trebali pažljivije da slušamo ono što su nam pričali. Da smo sa njima napravili dil tada mnogo bolje bi prošli. Hrvate niko ozbiljan u Evropi u tom slučaju ne bi uzimao u razmatranje, o bosanskoj džamahiriji d i ne govorimo
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:35 15.05.2008

Re: Slovenačka iskustva

Da smo sa njima napravili dil


Za dil je potrebno dvoje. Slo, kao i sve ostale tih godina, niko nije zanimao sem njih samih.
Mića Marković Mića Marković 15:49 15.05.2008

Re: Slovenačka iskustva

može od dosade svačim čovek da se bavi...

A moze rucak za tri osobe da kosta cca 90 eura u Logarskoj. Zna Jelica...


Jelica Greganović Jelica Greganović 16:10 15.05.2008

Re: Slovenačka iskustva

Nego šta, MIćo :)))
I to dooobar ručak!
Srki Srki 16:13 15.05.2008

Re: Slovenačka iskustva

Kasper
Normalno, stižu stari računi...raste dug...ali i dalje žive više no dovoljno dobro, da dosta njih sebi može da priušti i licemernu jugonostalgiju.


Vozni park im je fantastičan, putevi fenomenalni. Do Dravograda sam video jednu (1) PANDURSKU patrolu. Ali, nekako su bezvoljni, žale se mnogo više nego mi. Nisu više ni jugonostalgični. Nemam pojma...


Mozda si naleteo na neke bezveznjakovice kojima nikad nista nije po volji. Ima takvih i ovde u USA puno, medju nasom emigracijom. Meni je svanulo od kad sam otisao iz Srbije, nemogu da zamislim nekog ko moze da zivi izvan nekog civilizovanog uredjenja i da bude zadovoljan (sem ako nije tajkun, naravno). Sve bi to trebalo slati na kraci oporavak i podsecanje u Srbiju.

suzi quatro suzi quatro 16:29 15.05.2008

Re: Slovenačka iskustva

lupetaš!
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:55 15.05.2008

suzi quatro

lupetaš!


Kome se obraćaš?
suzi quatro suzi quatro 19:24 15.05.2008

Re: suzi quatro

kasperu, :Hrvate niko ozbiljan u Evropi u tom slučaju ne bi uzimao u razmatranje, o bosanskoj džamahiriji d i ne govorimo
sorry gdjo Jelice, nisam vama odgovarala!
Mashan Mashan 21:57 15.05.2008

Uh...

Da mi je jedno 10 godinica da se bedachim...tako kao oni...
mariopan mariopan 20:22 16.05.2008

Re: Slovenačka iskustva

Dejan Stanković
Pa što se ne iščlane ako im nije dobro. Imaju u tome iskustva.

))
Ivan Marović Ivan Marović 14:38 15.05.2008

Klap klap!

Pazi, sad ti sin nije više klinac, ulazi u pubertet, znači istu logiku moraće uskoro da primeni i na sebi
Zeks Zeks 14:38 15.05.2008

Bravo majstore!

On: Srbija hoće da uđe u EU da bi imali više para?

Ja: Aha.

On: A zašto su onda tako neposlušni?

I misao i smisao.
Pravi citat i pravi izvor.
Laudanum Laudanum 14:39 15.05.2008

Mandatar

A zašto su onda tako neposlušni?


Stankovic Jr za mandatara!!!!
Dejan Stanković Dejan Stanković 15:14 15.05.2008

Re: Mandatar

Stankovic Jr za mandatara


da, ali u World of Warcraft.
wk wk 15:32 15.05.2008

Re: Mandatar

Dejan Stanković
Stankovic Jr za mandatara


da, ali u World of Warcraft.

Vidis, Jr. se razume bar u nesto, makar to bio i WoW. A kada covek pogleda nase politicare, da li su oni i u cemu dobri? Mislim, uzmite ih jednog po jednog, i pitajte ih u cemu su to oni ikada bili dobri, ako se izuzme politika, a u kojoj su takodje mahom losi? Tom logikom naci cete jedno desetak uspesnih, a i to nategnuto. Dakle, Jr. za premijera!
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 19:57 15.05.2008

Re: Mandatar

da, ali u World of Warcraft.
Nadam se da je hordaš u WoW-u!!! Pa još i Trol, oni su najboljši! :-P
Dejan Stanković Dejan Stanković 20:00 15.05.2008

Re: Mandatar

ma kakav hord, strejtas je to. porucuje: alliance, night elf, hunter, level 46, realm el fire,
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 20:03 15.05.2008

Re: Mandatar

Eh, ja sam na realm Nordrassil, 5 hordaša svih rasa & klasa, najveći je Blood Elf pala lvl 57.
johanna29 johanna29 14:46 15.05.2008

bistri kao pcelice

...ali tacno u nanometar pogode sustinu.

NEPOSLUSNI. Baaas tako.

pa jesi li mu odgovorio, na kraju?

antioksidant antioksidant 14:55 15.05.2008

?

A sećam ga se sa nekog prethodnog hepeninga, tema bilo Kosovo

Mozda ja pricam iz beogradske perspektive pa sam skroz smoren ali - odakle ti poriv da u Lisabonu pohadjas hepeninge sa temom Kosovo??

I predlog za pickaranje sa sloambasadorom - bolje je uz pivo (nekako se sve pretvoriu u farsu, uz kafu ostane nekako - sterilno)
Dejan Stanković Dejan Stanković 14:57 15.05.2008

Re: ?


Kosovo je bilo jedna od tema. Ja sam govorio o kulturnim odnosima izmežu dve zemlje.
Lepo je i to bilo organizovano a i nađ ambasador je govorio skroz kako treba, diplomatski, što se kaže.
razgovor, ne pickaranje. mi smo civilizirani građani EU.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:59 15.05.2008

Šizofrenija

je prava reč.
p.s.
Ne idi na pivo, pivo mu je domaći teren, baci ga na kafu, kao što si i sam rekao, pa ćete možda i slušati, što ne znači da će ubuduće raditi drugačije od onoga što si video na tom skupu...naslušala sam se ja ovde takvih nastupa, sigurno i gorih od onog koji si ti video, na uši su mi izašli...
antioksidant antioksidant 15:07 15.05.2008

Re: ?

Kosovo je bilo jedna od tema. Ja sam govorio o kulturnim odnosima izmežu dve zemlje.
Kosova i Srbije? nepatrioto.

a sto se tice sloambasadora:
1. ja sam ipak za pivo. Valjda imas neki vinski trening. Bice zanimljivije
2. nemoj vise ovako da menjas originalne postove (bez najave). Tako i ja postajem sizoferenican

Dawngreeter Dawngreeter 15:01 15.05.2008

Deca su uvek najpametnija

Oduvek sam tvrdio da bilo koju datu situaciju najbolje moze sagledati dete. Pozdravi sina, pametniji je od vecine nas :)
Dejan Stanković Dejan Stanković 15:02 15.05.2008

Re: Deca su uvek najpametnija

od mene je sigurno pametniji. i svestan je toga.
mariopan mariopan 15:37 15.05.2008

Re: Deca su uvek najpametnija

Bravo Dejane za sve sto si napisao Uzivala sam u svemu, i ne daj se da te zednog prevede preko piva, ako ikada odes na onaj razgovor, mada sumnjam da je poziv bio iskren, politicari su takvi po prirodi stvari. Da nisu bili bi nesto drugo. Pozdrav.)))
Sofroniye Sofroniye 16:02 15.05.2008

My two cents...

Zapadna civlizacija ima jednu zanimljivu tezu. A to je da su profesionalno ja i licno ja jasno odvojeni delovi licnosti. Dakle neko moze da bude beskrupulozni nistak na poslu a nedeljom da ide u crkvu i da bude pazljiv otac/muz/deda. Ja ne sumnjam da su italijanski mafijasi u subotu uvece ubijali ljude i cementirali ih negde u vodi a u nedelju ljubilji svoje unucice, delili bombone itd itd :) Mislim takvih primera ima mnogo tako da ja licno na to vise ne obracam paznju....
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 17:59 15.05.2008

Re: My two cents...

Sofroniye

Zapadna civlizacija ima jednu zanimljivu tezu. A to je da su profesionalno ja i licno ja jasno odvojeni delovi licnosti.


A Slovenci su to na vreme skapirali i zato su tu gde jesu a mi ćemo još dugo dugo da trulimo u blatu.
Jedan od naših najvećih usuda, između ostalih, je kult ličnosti od kojeg Srbi pate. Nebitno koliko neko ima katastrofalan učinak ili ispoljava otvoreno štetočinstvo- on je dobar i pošten čovek i domaćin. Ili je dobar al ima zlu ženu. I onda glasaju za Slobu/Koštunicu/Velju ect.
Sepulturero Sepulturero 19:19 15.05.2008

Re: My two cents...

Sofroniye
Zapadna civlizacija ima jednu zanimljivu tezu. A to je da su profesionalno ja i licno ja jasno odvojeni delovi licnosti. Dakle neko moze da bude beskrupulozni nistak na poslu a nedeljom da ide u crkvu i da bude pazljiv otac/muz/deda. Ja ne sumnjam da su italijanski mafijasi u subotu uvece ubijali ljude i cementirali ih negde u vodi a u nedelju ljubilji svoje unucice, delili bombone itd itd :) Mislim takvih primera ima mnogo tako da ja licno na to vise ne obracam paznju....


Да, са овим се потпуно слажем. Мислим да то потиче из њиховог првобитног католицизма. У току седмице чиниш све могуће грехе, у недељу одеш на мису, исповедиш се, очиташ као искупљење десетак Аве Мариа и у понедељак почнеш поново.
Пуј пике не важи...
Sofroniye Sofroniye 19:53 15.05.2008

Re: My two cents...

Pa znam ali ako cemo bas da budemo iskreni do krajnosti sto se pravljenja kulta licnosti tice onda treba udariti i po drugima. Takozvane demokratske snage u Srbiji takodje imaju tendenciju da prave kult licnosti. Sem toga razlog sto ce Srbija biti u blatu nije ni toliko vezan sa "kapiranjem" kojekakvih stvari vec sa tim sto su zapadne zemlje odbacile zemlje istocne evrope kao sizmatike, okrenute misticizmu istoka itd itd. I dan danas gledaju sa podozrenjem i omalovazavanjem na sve sto dolazi sa istoka.
gagonja gagonja 17:09 15.05.2008

priceless

odlazeći PM ko Frankenštajn (trebalo bi da tuži šminkerku, izgleda ko umro pa podgrejan),
man ray loves me man ray loves me 18:33 15.05.2008

Re: priceless

odlazeći PM ko Frankenštajn (trebalo bi da tuži šminkerku, izgleda ko umro pa podgrejan),

Pa Toma ga sminka u slobodno vreme po prijateljskoj tarifi.
Saša Milošević Saša Milošević 17:44 15.05.2008

Primer za primer

Gosp. Stankovic je najbolji primer kako se maksimalno moze koristiti Srbiji kada se zivi van nje: imati pametnu decu, i pametno/smekerski - ne poltronski - predstavljati sebe i svoj svet. Jako inspirativan blog i autor.
gagonja gagonja 17:47 15.05.2008

Re: Primer za primer

Saša Milošević
Gosp. Stankovic je najbolji primer kako se maksimalno moze koristiti Srbiji kada se zivi van nje: imati pametnu decu, i pametno/smekerski - ne poltronski - predstavljati sebe i svoj svet. Jako inspirativan blog i autor.

upravo tako
Dejan Stanković Dejan Stanković 18:44 15.05.2008

Re: Primer za primer

e, hvala na komplimentima, al sto godpodin, ko 333 godine da imam.
Черевићан Черевићан 18:14 15.05.2008

успомоћ г.Баљка

дијалог
син: Srbija hoće da uđe u EU da bi imali više para?
отац: Aha.
син: A zašto su onda tako neposlušni?


Могући одговори
* То је јако добро питање. Не тражи одговор.
* Сви су се удружили против нас, али смо се и ми удружили против нас, па смо квит!
* Никако да се саберемо. То је доказ више да смо велики народ.
* Распад Југославије најтеже је погодио Србију. Њој је припало највише Срба.
gagonja gagonja 18:19 15.05.2008

Re: успомоћ г.Баљка

То је доказ више да смо велики народ.
* Распад Југославије најтеже је погодио Србију. Њој је припало највише

traitor!!!
pedjamarkovic pedjamarkovic 18:22 15.05.2008

slovenatz

hajde molim te javi da li se otislo na kafu...
Kazezoze Kazezoze 20:41 15.05.2008

(*-*)



Ken prima chestitke od simpatizera SPS-a, nakon shto je nachelno prihvatio njihove zahteve o rehabilitaciji porodice Miloshevic i obecanja da ce Zlobina slika visiti u njegovoj kancelariji.
Dušan Maljković Dušan Maljković 21:01 15.05.2008

LDP i principi

"Stvar je dodatno "začinio" Čedomir Jovanović: lider Liberalno-demokratske partije izjavio je da će njegova stranka podržati svaku koaliciju liste "Za evropsku Srbiju" i SPS-PUPS-JS, na republičkom i gradskom nivou.

Gostujući u "Nacionalnom dnevniku" TV Pink, Jovanović je rekao da time želi da razjasni nedoumice i podsetio da je "prvo i najvažnije predizborno obećanje" njegove stranke bilo da Vojislav Koštunica više neće biti premijer Srbije."


http://www.mtsmondo.com/news/world/text.php?vest=97171
Giant Giant 21:29 15.05.2008

(Ne)poslušni Srbi


Pa naravno da izgiboše radeći jer treba sačekati "novog" MIP-a...Ti Šaco kao da ne znaš ko nas predstavlja u svetu??? Ne znaš na šta su sve spremni zaposleni u našem MIP-u ne bi li se "dočepali" DPK službe? Pa koliko se samo bivših Slobinih radnika "službe" nalazi na radu u DPK predstavništvima naše zemlje u svetu? Sada su kao naprasno postali diplomate, a u stvari kvalifikovale ih nove partijske knjižice!?
Sviđa mi se distanca sa koje upućuješ iskrene kritike našeg društva.
Dejan Stanković Dejan Stanković 21:30 15.05.2008

Re: (Ne)poslušni Srbi

to nije od juce, ima tome vec skoro godinu dana da sam primetio ozbiljan skok kvaliteta usluga.
Milena S. Milena S. 22:29 15.05.2008

Ali slika!

Jao bre Deki sto ti je lepo ovo starije dete! Pa ne mog' da se nagledam slike!

Nek je samo ziv i zdrav kao i cela tvoja familija, dace Bog da bude pametniji ne samo od tebe, nego i od svih nas, takvi nam na svetu trebaju! Blogitj kao i uvek uzivancija...
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 23:24 15.05.2008

Za mladog gospodina Stankovića, ...

... s poštovanjem!

Dragi Dejane,
nemoj mi zameriti što ću u narednih par redova trenirati pedagogiju na tvom sinu.
Svog nemam a sledi period kad ce mi malo pedagoske vestine dobro doci, pa makar i onako... da tako kazem: "tetkaste". Tvoj stariji sin je, ocigledno, vise nego pametan mladi covek ("mali je fakat u pravu!" ... zabada pravo u centar! ) pa mi se cini da kao jedna coming soon tetka, mogu da pokusam da mu objasnim par stvari...
A ti vidi da li sam uspela i kako mi ta primenjena pedagogija uopste ide... :))))

DakleM, ...

Vidi, decko, ovako: SRBIJA HOCE U EU DA BI IMALA VISE PARA, i to je Istina svih Istina: Najveca Istina na svetu.
Ali, NISU PARE SVE U ZIVOTU.
Ima nesto i u nekretninama...
(tu se Tetka nasmeje, onako lezerno, da opusti situaciju, i ako se zapravo uopste ne sali.) ... a ima nesto i u nevidljivom. (doda tetka, mistično)
Da, tako je. Nevidljivom, ali stvarnom (!!!) jer su nevidljive stvari često stvarnije od vrlo vidljivih: para i od nekretnina...
Naprimer? ...
- Naprimer, to što sad misliš.
Za mene je nevidljivo, ali je za tebe stvarno, je l da?...
Ili, nešto čega se sećaš, recimo...
To što ja ne mogu da vidim tvoja sećanja, ne znači da ti se to nešto čega se sećaš nije stvarno dogodilo.
(pretpostavljam da sledi bura potpitanja, na koja Tetka odgovara ovako ili onako... tako da: POLA SATA KASNIJE) ...
E, vidis.
Vrlo slično je i sa Srbijom.
PARE jesu razlog što Srbija hoće u EU... Ali, PARE su JEDINI RAZLOG zbog kog Srbija hoće u EU.
Pa, kad na jednu stranu staviš taj jedan jedini razlog, a na drugu sve ostale... makar i nevidljive razloge... sta je teže? Ili: šta je važnije?
Ne znaš?!...
Ne zna ni Srbija!!! Eto. Zato su neposlušni! ...
Zato što ne mogu da odluče šta je važnije!
(Tetka zna da u psihologiji postoji opisan konflikt motiva dvostrukog privlačenja, ali to ce, makar jos godinu dana, zadrzati za sebe... pa zato skrece ovaj razgovor na sigurniji teren.)
A Ti NIKAD NISI NEPOSLUSAN?! Aaaaaa?! ?! ?! ...
Ma nemoj!
I uostalom, zamisli kako bi ovaj svet bio dosadan da smo svi poslušni!
(Tetka ozbiljno gubi strpljenje...)
Osim toga... šta tebe briga za politiku?!
Ako budeš mislio o politici, osedećeš u četrnaestoj. Ozbiljno ti kažem! ... Pa, pogledaj političare!!!
Ti koji nisu sedi se farbaju!
Dobro... Ili su dovoljno glupi da misle samo na pare! Da. Dovoljno poslušni, htela sam da kažem.
Nego, pusti to...
Hajde da gledamo JAGANJCA.







p.s.
ODUZMITE OVOJ KRETENKI LICENCU TETKE!!! I ZABRANITE JOJ DA PRIČA SA MALOLETNICIMA!!!!
Grupa zabrinutih gradjana U PRAVU





p.s. p.s.
Sjajan post, Dejane, kao i uvek. Sin ti je Genije, malo je reci... a ja se naravno, zezam... I nemoj ovo da mu citas, molim te. Hehehe!
Pozdrav, osmeh.
Minja
AlexDunja AlexDunja 00:22 16.05.2008

Re: Za mladog gospodina Stankovića, ...

Sjajan post, Dejane, kao i uvek. Sin ti je Genije, malo je reci... a ja se naravno, zezam... I nemoj ovo da mu citas, molim te. Hehehe!

procitace sam:))
niko mu ne brani
:))
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 00:41 16.05.2008

Re: Za mladog gospodina Stankovića, ...

procitace sam:))
niko mu ne brani
:))


Što ne znači da ne bi trebalo... ;-)))

Hahahhahaaa...

Nego, pretpostavljam da mladi čovek ima pametnija posla... bolju lektiru ili da je bar Dejan dovoljno priseban da obriše ovo moje lupetanje... ili sakrije replike?! ... )))

Šalim se, šalim... Pa nisam valjda ja gora od svih onih filmova što ih ne preporučuju za mlađe od 14 godina?

:)))))))))))))))))))))

Baš me zanima, kako bi te komisije koje se time bave, označile Jaganjca. :)))
Belius Belius 01:29 16.05.2008

Razno

(trebalo bi da tuži šminkerku, izgleda ko umro pa podgrejan)
iako nisam pobornik (javnog) komentarisanja fizičkog izgleda, umro sam od smeha...
Ovamo se ložite ne sve što je srpsko, a kada tim vašim kao-fol-prijateljima treba pomoć, ili bar razumevanje, vi se pretvorite u Austrijance
Bravo bravisimo, neko vreme nisam pratio, vidim da je pero ostalo britko... U centar
Dejan Stanković Dejan Stanković 01:32 16.05.2008

javno komentarisanja fizičkog izgleda,

nije izgled, rad make-up artiste se ovde kometarise.
vishnja vishnja 12:32 16.05.2008

dete

ti je savrseno.
Dušan Maljković Dušan Maljković 18:36 16.05.2008

Samo za Dejana

"Počinio sam sve zločine,
Preživeo sam sve zločine
(I ja sam bejah ne ovaj ili onaj u poroku,
Već ovaploćeni porok-ličnost koji su oni upražnjavali međusobno
I to su časovi ovenčani najvećim slavolukom mog života)."

Fernando Pessoa, "Proticanje sati"
vagabunda vagabunda 15:16 18.05.2008

?

„Hoćete li, gospodine veleposlaniče, da mi objasnite tu slovenačku šizofreniju. Ovamo se ložite ne sve što je srpsko, a kada tim vašim kao-fol-prijateljima treba pomoć, ili bar razumevanje, vi se pretvorite u Austrijance...


a sta ako:
1) gosn slo ambasador iskreno zeli dobro srbiji (mada ne mislim da njegov posao ima mnogo veze sa iskrenoscu ali cisto for the sake of argument)
2) dobro za srbiju je da se odvoji od kosova jer objektivno ono donosi toliko problema da srbija nema sanse da ih resi u narednih 200 godina

=> gosn ambasador podrzava nezavisnost kosova

ne kazem da je tako. samo da je to jedna od mogucnosti...

btw, ja bih prihvatila taj poziv na kafu ili sta vec, mozda ti covek lepo objasni, a mozda provalis da je tezak tenkre, u svakom slucaju stvari ce ti biti jasnije

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana