Društvo| Muzika| Zdravlje| Životni stil

Еуросонг - канализација ласера

loader RSS / 20.05.2021. u 21:30

Певушиш? Бацио си токсичну зомби-шалитру у вис, хладњак копма је почео да ради унатраг, усисао то, консултовао матичну плочу, скривену жеравицу и саветника, напунио је аудио светлом, потерао процесор јаче, и напослетку избљунуо све то гадно и отровно варничење у етар и сажео у виртуелну слепу улицу пуну контејнера и бачених лутки које „певају“ 

images?q=tbn:ANd9GcQuuMWhRTikmjMk0n-H6xJdEWtjKFqJT3jYpA&usqp=CAU 

наснимљене форме, силиконске гласове, будзе слепљене на камере... Живео еУросонг. Крај Света? Стварно, крај Света? Ваљда није. Летет би лајт. Молимо се матичној плочи, као мајци у 8. путникУ, да пружи неки одговор. Она изврдава, свесна свог издајства за које добија Ништа. А онај каже, пред створењем немате шансе: жао ми вас је. Немоћни шљисак бекхендом који му откида главу. Једини излаз је да снимамо све ружније и бесмисленије наставке 8. Путника 4, 5 , 8, 11, 188, 888, 80888... Публика неће приметити никакву разлику кроз те наставке. Само ми изворну верзију не дирајте. Дакле, никакви бројеви иза наслова. Редак научнофантастик који има барем трунку душе. Тај 8. путниК. А еУросонг? Једино асоцира на крај Света. Ваљда је то погрешан утисак. Али није само утисак. То је научни след: где је песма таква, и живот је ту такав. Дакле, нема га. 



Komentari (852)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tess1 tess1 05:04 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

stvarno je ovde ubio! i njegova mama!

Da, da, naravno, i ona. Maksimum su dali zajedno.
bene_geserit bene_geserit 05:20 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

jedna moja bivša je imala susret s Konerijem i uopšte nije impresionirana. štaviše rekla je za njega da je džiber, bez stila i manira.

Moš misliti kakav si ti frajer kad tvoja bivša Konerijem nije impresionirana. Posle tebe je verovatno svaki bio džiber bez stila i manira.
Eh kako se ljudi samohvale.
docsumann docsumann 05:53 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

bene_geserit
jedna moja bivša je imala susret s Konerijem i uopšte nije impresionirana. štaviše rekla je za njega da je džiber, bez stila i manira.

Moš misliti kakav si ti frajer kad tvoja bivša Konerijem nije impresionirana. Posle tebe je verovatno svaki bio džiber bez stila i manira.
Eh kako se ljudi samohvale.


to što je neko džiber o merni ne govori ništa, baš kao ni ovaj tvoj komentar.

potegla se priča o Koneriju, kakav je (bio) dasa i šmeker, a ono što sam napisao, bilo je jedino konkretano iskustvo o njemu lično, koje znam. doduše iz druge ruke. al od osobe kojoj vjerujem.

da sam htio da se hvalim, pisao bih više o njoj
tess1 tess1 07:18 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Moš misliti kakav si ti frajer kad tvoja bivša Konerijem nije impresionirana. Posle tebe je verovatno svaki bio džiber bez stila i manira.
Eh kako se ljudi samohvale.

A ljudi moji.. :)
docsumann docsumann 07:40 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

tess1
Moš misliti kakav si ti frajer kad tvoja bivša Konerijem nije impresionirana. Posle tebe je verovatno svaki bio džiber bez stila i manira.
Eh kako se ljudi samohvale.

A ljudi moji.. :)


ma bitno je da je bene iskipovao svoju dozu izlučevina (valjda mu je bar malo lakše).
a koliko je njegov komentar besmislen (i jadan), govori činjenica da smo se mi upoznali nakon te njene epizode sa Konerijem u avionu.


Milan Novković Milan Novković 07:50 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

bene_geserit
jedna moja bivša je imala susret s Konerijem i uopšte nije impresionirana. štaviše rekla je za njega da je džiber, bez stila i manira.

Moš misliti kakav si ti frajer kad tvoja bivša Konerijem nije impresionirana. Posle tebe je verovatno svaki bio džiber bez stila i manira.
Eh kako se ljudi samohvale.

Docs je spring chicken, njemu je lako i sve dozvoljeno

A ti, Als i pogotovo Srki, dedice, jbg, pristižete me ubrzanim korakom Doduše, nama je sve još dozvoljenije

Na sreću zloća u meni kaže kako Docs još uvek može da naebe od promaje samo tako

docsumann docsumann 08:00 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)


nemaš brige, Milanče, ne upuštam se više u takve avanture.
ipak se sve to događalo prije dosta godina.

kao (dodatna) zanimljivost, vezana za tu vezu, dotična osoba mi je prva preporučila Peljevina (Život insekata).
a cijenim da je na blogu poznato koliki sam njegov fan.
Jaril Jaril 08:08 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

docsumann
pisao bih više o njoj

Да се манеш коментарисања и време утрошиш на писање овог блога.

Јбт, лакше бенеу променити пол, него стрејтере натерати да поделе своју љубавну причу.

ЕДИТ:
a cijenim da je na blogu poznato koliki sam njegov fan.

Чапајев и Празнина, књига коју сам поклањао свима и у свакој прилици.
docsumann docsumann 08:15 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Чапајев и Празнина, књига коју сам поклањао свима и у свакој прилици.


meni je on u top 5 romana sviju vremena.
alselone alselone 08:17 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Јбт, лакше бенеу променити пол, него стрејтере натерати да поделе своју љубавну причу.


Ja sam delio moju par puta. :)

Kako sam devojku zaprosio na obali zaleđene Neve, ispod Ermitaža, tridesetprvog u ponoć na minus dvadeset i pet.

Prvih par momenata je mislila da se zezam pa je bilo par sekundi koje su trajale večnost u kojima sam pomišljao šta se dešava, što se ne opredeljuje u suzama.

Posle smo dobili i aplauz.
tess1 tess1 08:17 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

ma bitno je da je bene iskipovao svoju dozu izlučevina (valjda mu je bar malo lakše).
a koliko je njegov komentar besmislen (i jadan), govori činjenica da smo se mi upoznali nakon te njene epizode sa Konerijem u avionu.

Nisu ovo izlučevine, nije Bane očajnik i frustriran na taj način (ima površnih i dubokih načina). Poslije kad mi rekao prvo da sam gladna, nemam šta jesti, zatim sofu da ne kupujem šta će mi (sećiju, mi uTuzli znamo reć' sećija), primjetila sam drugog čovjeka. Ma ne priča o dobrici iza nadrndanosti, jednostavno nije toliko pogrešan i zadrt, otkrio bi i da je duhovit u realnom svijetu, ovo ovde smo mi ispravni iz pogrešnog, gradimo svijet iz informacija, iz lažnog, izvlači virtuelnost odavno ono najgore iz nas, vidi ovu temu, pet puta gora od veganstva..

Ili sam ja samo kreten, lako me nasmijati, kupiti? :)
docsumann docsumann 08:58 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Јбт, лакше бенеу променити пол, него стрејтере натерати да поделе своју љубавну причу.


ne znam za druge, al definitivno imam problem sa iznošenjem intime.

al, kad si me već hirurški pecnuo u nerv, da pokušam, bar u komentaru... ona je bila najatraktivnija žena s kojom sam bio.
kako ju je je prokomentarisao jedan poznanik, ova žena...šta god da mi zatraži ja bih je odmah poslušao.
bila je rijetka zvijerka. a ja sam imao sreće da je bila i dobra osoba i pravi džek, inače me mogla vrtjeti oko malog prsta i praviti budalu od mene.

svjesno ili nesvjesno, te večeri u diskoteci na otvorenom, trudio sam se da je što manje gledam. računao sam - samo me dekocentriše i brka misli, bolje da se okrenem nečem zemaljskijem i dostupnijem
sledeće večeri smo se našli u nekom zajedničkom društvu. ona je došla sa mojom odličnom prijateljicom (danas živi u Mostaru, idobro poznaje bivšeg nam blogokolegu elisa)...a ja sam nastavio da primjenjujem svoju, nazovi, taktiku, koliko god da je bilo teško usmjeravati pogled u drugom pravcu.

i onda, kad smo u jednom trenutku prolazili jedno pored drugoga, najzad sam pokušao nešto da joj kažem, al umjesto odgovara popio sam takvu žvaku (jezikom), da nije bilo druge nego da jednako sočno uzvratim. a svjetala u diskoteci su se ugasila, bar u mojoj glavi.
tako me pokupila bez ijedne riječi...u prolazu. ko najlakšu robu

ona zajednička drugarica nas je odmah prozvala ljepotica i zvjer.

to prvo ljeto smo se nešto razišli, mojom glupošću (naravno), al je zato naredno bilo čist užitak. detalje bih preskočio...

od tada je više nikad nisam vidio. koliko mi je poznato udata je (il je bila), za nekog našeg parajliju iz Londona.


tad sam shvatio koliko su naš duhovni mir i ravnoteža ličnosti zapravo krhki i prividni, i kako lako mogu biti oduvani u sudaru sa takvom koncentracijom seksualne energije.
srećom, ne šalje nam bog takva iskušenja svaki dan. prolupali bi načisto. čast smjernima...


P.S. zauzvrat, ja sam nju upoznao sa Harmsom. posvetio sam joj i jednu pjesmu.
bilo mi drago da joj se dopala.



alselone alselone 09:03 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

ne znam za druge, al definitivno imam problem sa iznošenjem intime.


Što kaže Boškić u jednom momentu Čvarkovu - Vi ste do sada u ženskom polu spomenuli samo babu i cverglana.

Tako sam i ja već počeo da sumnjam da igraš za suprotan tim.
docsumann docsumann 09:08 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Tako sam i ja već počeo da sumnjam da igraš za suprotan tim.



opet te zajeb'o gut feeling
alselone alselone 09:13 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

opet te zajeb'o gut feeling

Nije zapravo. Gut mi je govorio da grešim ali me je manjak informacija navodio da preispitam pretpostavke.

Nego,

ona je bila najatraktivnija žena s kojom sam bio.

Ja sam imao tu sreću da takvu i oženim. A slično laf bila (i jeste) kao i tvoja nesuđena.

Prvi izlazak "sa mojom ekipom" odemo na svirku i ona zavrne pivsku flašu o pod pred zabezeknutim rmpalijama od dva metra. Onda kad je krenula kanonada. Pevačica prišla do nje posle kao "bravo sestro, gledam samo ove konje kad će da krenu".

Ili kada je upoznam sa drugaricama pa jedna posle na poslu meni kaže "ali ali Sale, pa ona je jaaaako lepa", reko stvarno ti hvala što si toliko iznenađena.

Itd. Bilo svega, a i ostalo posle troje dece.
Milan Novković Milan Novković 09:16 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

tess1
ma bitno je da je bene iskipovao svoju dozu izlučevina (valjda mu je bar malo lakše).
a koliko je njegov komentar besmislen (i jadan), govori činjenica da smo se mi upoznali nakon te njene epizode sa Konerijem u avionu.

Nisu ovo izlučevine, nije Bane očajnik i frustriran na taj način (ima površnih i dubokih načina). Poslije kad mi rekao prvo da sam gladna, nemam šta jesti, zatim sofu da ne kupujem šta će mi (sećiju, mi uTuzli znamo reć' sećija), primjetila sam drugog čovjeka. Ma ne priča o dobrici iza nadrndanosti, jednostavno nije toliko pogrešan i zadrt, otkrio bi i da je duhovit u realnom svijetu, ovo ovde smo mi ispravni iz pogrešnog, gradimo svijet iz informacija, iz lažnog, izvlači virtuelnost odavno ono najgore iz nas, vidi ovu temu, pet puta gora od veganstva..

Ili sam ja samo kreten, lako me nasmijati, kupiti? :)

Nas nekoliko smo blog lepo i drugarski, pa pošteno povukli i vukli u stranu alata, DIY, poravnavanja betona brusilicom, al dođoše onda amazonke i pridruženi članovi

Ovde od bleedin-edge prepoznavanja potencijalno destruktivnih pojava u društvu jako često prvo skrenu pažnju dva blogera, Bene i Floki.

A ostalo, teorijska i primenjena "lingvistika" previše nas blogera - prosto prašina svakovnevnog života, i što bi rekao Pikaso potreba je umetnost da to spereš.

A mnogi od nas su blago "challenged" kad je umetnost u pitanju.

Mi uživo rečima razmenjujemo ispod 40% informacija, ostalo je intonacija, buka, mlaćenje rukama, grimase, popravljanje fLizure i šminke, nervozni i iskreni osmesi, ... ko zna, nagađam - dobro, i ti skrećeš pažnju na to, samo ja ne mislim da je to što vidimo najgore u nama, iako nije ni prosto za artikulisati šta se tačno dešava i izlazi iz nas, nisu samo podaci, informacije, masaže razne, ...

... u eLearningu imamo pojam "intelligent content/documents" - kao neka multi-medijalna stranica, možemo tako zamisliti, ali osim audio, video i sličnog mrdanja imamo i nekog semantičkog (near)real-time komešanja i dinamike.

E sad, ti naši boject "modeli" u ITju i dokumenti često imaju i de-facto šupljine od komadića gde ja, u ime, jelte, u ime čuvene "crnogorske" "sve mož da bidne samo ne mož da bidne da ispadnem glup u društvu" mogu da petljam na razne načine, znojim se, guglujem, "razmišljam" i slične bahanalije kako bi u skoro realnom vremenu ovde pred vama ispao errrm, bar koherentan

E sad, sve je to u našim glavama kolko-tolko koherentno, al sad, pošto opet čitaš Tolstoja, naših malih Tolstoja u glavi ama baš nigde nema kad su nam najpotrebniji, a nismo tako u mogućnosti da ti "objasnimo" stvari sofisticiranim ali neartikulabilnim metodama tipa vikanjem i mlaćenjem rukama dok ti "objašnjavamo".

"Strava" tek nastaje kako, pritiskom na Enter, naše neprikosnoveno vlasništvo nad "značenjem" ode u bajbaj ćošak, kako ga dohvate ostali, svako otkine svoj deo, neko još u trku, ko oni afrički divlji psi, doda, dopojasni, dointerpretira, došminka dobrom ili lošom šminkom.

Ja sam ćerkama, da ih pripremim za to, godinu dve pre faksa davao da čitaju knjigu:

The Theory Toolbox: Critical Concepts For The Humanities, Arts, & Social Sciences

Vidi dole naslovnu stranicu, blog je to, samo je čekić veći i nije od stakla, jer smo tako u mogućnosti

U toj knjizi dvoje pametnih autora od tema imaju i to, autorstvo i čitanje, uvode temu uz pomoć hipotetičke situacije gde se sretnu dva pajtosa. Jedan je pesnik i napisao pesmo, daje je ortaku da pročita i kaže o čemu je.

Kaže mu ortak, da, lepa pesma, o sexu.

Kaže autor aman, kakav sex bre, o mrtvoj babi, vidi ...

... gleda mu ortak pa kaže pazi stvarno, razumem, baš lepo i kreativno, ali ja i dalje mislim da je pesma o sexu




docsumann docsumann 09:21 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Ja sam imao tu sreću da takvu i oženim. A slično laf bila (i jeste) kao i tvoja nesuđena.


nisam nikad u tom smislu bio zaljubljen u nju. ipak se tu primarno radilo o strasti, koliko god da sam je poštovao kao ličnost.

moja nesuđena je bila jedna novosađanka, al mislim da sam ti to već spominjao.



Milan Novković Milan Novković 09:23 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

docsumann
Јбт, лакше бенеу променити пол, него стрејтере натерати да поделе своју љубавну причу.


ne znam za druge, al definitivno imam problem sa iznošenjem intime.

al, kad si me već hirurški pecnuo u nerv, da pokušam, bar u komentaru... ona je bila najatraktivnija žena s kojom sam bio.
kako ju je je prokomentarisao jedan poznanik, ova žena...šta god da mi zatraži ja bih je odmah poslušao.
bila je rijetka zvijerka. a ja sam imao sreće da je bila i dobra osoba i pravi džek, inače me mogla vrtjeti oko malog prsta i praviti budalu od mene.

svjesno ili nesvjesno, te večeri u diskoteci na otvorenom, trudio sam se da je što manje gledam. računao sam - samo me dekocentriše i brka misli, bolje da se okrenem nečem zemaljskijem i dostupnijem
sledeće večeri smo se našli u nekom zajedničkom društvu. ona je došla sa mojom odličnom prijateljicom (danas živi u Mostaru, idobro poznaje bivšeg nam blogokolegu elisa)...a ja sam nastavio da primjenjujem svoju, nazovi, taktiku, koliko god da je bilo teško usmjeravati pogled u drugom pravcu.

i onda, kad smo u jednom trenutku prolazili jedno pored drugoga, najzad sam pokušao nešto da joj kažem, al umjesto odgovara popio sam takvu žvaku (jezikom), da nije bilo druge nego da jednako sočno uzvratim. a svjetala u diskoteci su se ugasila, bar u mojoj glavi.
tako me pokupila bez ijedne riječi...u prolazu. ko najlakšu robu

ona zajednička drugarica nas je odmah prozvala ljepotica i zvjer.

to prvo ljeto smo se nešto razišli, mojom glupošću (naravno), al je zato naredno bilo čist užitak. detalje bih preskočio...

od tada je više nikad nisam vidio. koliko mi je poznato udata je (il je bila), za nekog našeg parajliju iz Londona.


tad sam shvatio koliko su naš duhovni mir i ravnoteža ličnosti zapravo krhki i prividni, i kako lako mogu biti oduvani u sudaru sa takvom koncentracijom seksualne energije.

srećom, ne šalje na bog takva iskušenja svaki dan. proolupali bi načisto. čast smjernima...

P.S. zauzvrat, ja sam nju upoznao sa Harmsom. posvetio sam joj i jednu pjesmu.
bilo mi drago da joj se dopala.


Popusti ti koncentracija, tj biceps ode ispod 40cm, i, dok ti pronađeš u haous od knjiga upustva za ovoono ... zezanje pod pretpostavkom da su te Zen niti od tada ovezale u finu i opuštenu strukturu - ja, npr, u bilo kom trenutku nemam loših sećanja starijih od 3-4 godine, sve lepo ...
alselone alselone 09:24 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

moja nesuđena je bila jedna novosađanka, al mislim da sam ti to već spominjao.


Zaboravio sam nažalost.

Kad ti bude pasalo, spomeni ponovo.

Da budeš lepo bački zet, da te ranimo ovde kako bog zapoveda, da se maniš fiks ideja...
Milan Novković Milan Novković 09:32 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

alselone
moja nesuđena je bila jedna novosađanka, al mislim da sam ti to već spominjao.


Zaboravio sam nažalost.

Kad ti bude pasalo, spomeni ponovo.

Da budeš lepo bački zet, da te ranimo ovde kako bog zapoveda, da se maniš fiks ideja...

Pametno

Sećam se ja jedne fine blogerke ovde, i odjednom Docs i ona procvrkutaše o prošlosti, knjigama, grafikama, simpatični samo tako, davno bilo ...

... blog je fino mesto, ... ja bih sad nameštao nova vrata u novi otvor u zidu da mi nije bloga, blog mi dođe kao spas
docsumann docsumann 09:36 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

tess1
ma bitno je da je bene iskipovao svoju dozu izlučevina (valjda mu je bar malo lakše).
a koliko je njegov komentar besmislen (i jadan), govori činjenica da smo se mi upoznali nakon te njene epizode sa Konerijem u avionu.

Nisu ovo izlučevine, nije Bane očajnik i frustriran na taj način (ima površnih i dubokih načina). Poslije kad mi rekao prvo da sam gladna, nemam šta jesti, zatim sofu da ne kupujem šta će mi (sećiju, mi uTuzli znamo reć' sećija), primjetila sam drugog čovjeka. Ma ne priča o dobrici iza nadrndanosti, jednostavno nije toliko pogrešan i zadrt, otkrio bi i da je duhovit u realnom svijetu, ovo ovde smo mi ispravni iz pogrešnog, gradimo svijet iz informacija, iz lažnog, izvlači virtuelnost odavno ono najgore iz nas, vidi ovu temu, pet puta gora od veganstva..

Ili sam ja samo kreten, lako me nasmijati, kupiti? :)


nisam ni rekao da je očajnik, frustrirana budala, il bilo šta slično.

al ima (konstantnu) potrebu za ovakvim niskim adhominem udarcima.
valjda da bi omalovažio i kompromitovao neistomišljenika i na taj način dodatno diskreditovao njegove stavove.

normalno da mje naša slika svijeta sakata i krnja, tim prije je besmislena tolika količina žešćenja i upinjanja, ličnih animoziteta i iskakanja iz kolosjeka.

kao branimo dudućnost djece, planetu, srpstvo?

čuš!? bre, samo hiperventiliramo u zajednički etar. prdimo lude.

alselone alselone 09:46 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

normalno da mje naša slika svijeta sakata i krnja, tim prije je besmislena tolika količina žešćenja i upinjanja, ličnih animoziteta i iskakanja iz kolosjeka.


Zato što se radi o veoma ozbiljnim stvarima a ne o četnicima i partizanima, muzici filmu itd. Pogoto, pogotovo, zato što su sva ova woke smatranja koja smo dobili ovde, samo uvod za ono što dolazi a dolazi još grđe.
docsumann docsumann 09:51 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

zezanje pod pretpostavkom da su te Zen niti od tada ovezale u finu i opuštenu strukturu - ja, npr, u bilo kom trenutku nemam loših sećanja starijih od 3-4 godine, sve lepo ...


generalno, ja obično i boravim u toj zoni.

tad sam samo iskusio (na svojim mudima) da je to stanje mnogo krhkije nego što nam ono (iz njega samog) izgleda.

manje-više sve moje gluposti (uključujući i loša sjećanja na njih) vezanea su za moj odnos s ženama.
no kako živim, uskoro će se i moja vremenska zona (free from bad memories) rasprostirati na 5,6... godina
tess1 tess1 10:05 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Ovde od bleedin-edge prepoznavanja potencijalno destruktivnih pojava u društvu jako često prvo skrenu pažnju dva blogera, Bene i Floki.

Moliću časnu porotu da obrati pažnju samo na moje riječi o Banetu. :)
tess1 tess1 10:06 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

nisam ni rekao da je očajnik, frustrirana budala, il bilo šta slično.

al ima (konstantnu) potrebu za ovakvim niskim adhominem udarcima.
valjda da bi omalovažio i kompromitovao neistomišljenika i na taj način dodatno diskreditovao njegove stavove.

normalno da mje naša slika svijeta sakata i krnja, tim prije je besmislena tolika količina žešćenja i upinjanja, ličnih animoziteta i iskakanja iz kolosjeka.

kao branimo dudućnost djece, planetu, srpstvo?

čuš!? bre, samo hiperventiliramo u zajednički etar. prdimo lude.

Dobro. :)
docsumann docsumann 10:10 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

alselone
normalno da mje naša slika svijeta sakata i krnja, tim prije je besmislena tolika količina žešćenja i upinjanja, ličnih animoziteta i iskakanja iz kolosjeka.


Zato što se radi o veoma ozbiljnim stvarima a ne o četnicima i partizanima, muzici filmu itd. Pogoto, pogotovo, zato što su sva ova woke smatranja koja smo dobili ovde, samo uvod za ono što dolazi a dolazi još grđe.


preozbiljno doživljavamo (precjenjujemo) svoju mjesto i ulogu u tim procesima.

fali nam i znanja i infomacija, al nam ne nedostaje isključivosti, predrasuda, nerazumjevanja za stavove drugih.

i upravo nas jebu velike i značajne teme. tad se dodatno upljuvamo upinjući se da budemo dostojni njenih posljedica.



alselone alselone 10:17 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

fali nam i znanja i infomacija, al nam ne nedostaje isključivosti, predrasuda, nerazumjevanja za stavove drugih.


Dobro Doks brate, skrenuo si mi pažnju gore kada sam krenuo sa sličnim rečenicama.

Stvar je zapravo mnogo prostija. Talas socijalnih sranja, podela, agresije, isključivosti pa i najdirektnije mogućeg rasizma, vidi se na horizontu. Biraj kako ćeš da reaguješ, ja ću odlučno.

Vidi ovo Docs,



NATURE časopis, jedna od najboljih na svetu, traži CRNCA. Ne stručnjaka, ne profesionalca, traže CRNCA najpre pa sve ostalo onda. Najdirektniji rasizam jebote. Državno i korporativno sponzorisan. Kako procenjuju ko je crnac. Da li može crn kao Tajger Vuds ili mora Semjuel L Džekson? Mogu li ja da kažem da sam crnac ako je sve socijalni konstrukt? Pretpostavljam da ne mogu. Da li će raditi DNK Screenning.

I znaš šta Bene vidi u ovom razgovoru a i ja. Vidim vas koji gutate glupe narative i koji ćete i kada dođe ovakvo zlo kao ovaj tvit kod nas, da progutate i tu neke glupe izgovore kako baš tako treba. To ti je glavni razog zašto se priča ovako, zašto žusto i zašto vam se nekada čini da ne pričamo sa argumentima koje imate u ovom momentu.

Ja sigurno ne pričam sa agrumentima koje imate u ovom momentu pošto mi je potpuno jasno i jasno vidim da ćete imati i ovakve argumente.

Predupređujem koliko god može.
Jaril Jaril 10:35 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Prvih par momenata je mislila da se zezam

Са каменом на прстену ТЕ величине?

Иначе се мало зезам са стереотиповима. Ко што за гејове кажем да њихове љубавне приче допиру до центриметраже. Наравно да је приступ својој интими и изношењу индивидуалан.
docsumann docsumann 10:40 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

I znaš šta Bene vidi u ovom razgovoru a i ja. Vidim vas koji gutate glupe narative i koji ćete i kada dođe ovakvo zlo kao ovaj tvit kod nas, da progutate i tu neke glupe izgovore kako baš tako treba. To ti je glavni razog zašto se priča ovako, zašto žusto i zašto vam se nekada čini da ne pričamo sa argumentima koje imate u ovom momentu.



prvo, mislim da imate pogrešnu percepciju da su oni koji se s vama ne slažu aktivni predstavnici druge strane ideološkog spektra.
ustvari, gro proaktivnog ideološkog angažmana dolazi upravo s vaše strane.
uhvatili ste se nekih procesa koji su aktuelni uglavnom u USA i pokušavate da iste obrasce prenesete i na blog, pa su vaši neustiomišljenici po automatizmu, instant neomarksisti, libtradi, snowflaskeri, itd itd.

usput, u tim raspravama, bene pokušava da poturi čitavu lepezu svoj desničarskih snatrenja, od religije, stava prema LGBT osobama, feminizmu... ma, sve pršti od humanizma i altruizma

od silne ideologije, previđate kad vam ljudi skrenu pažnju da se ste se ogriješili o obične ljude, kad zastranite u homofobiju, ksenofobiju i slične hobi-fobije

a kad sam spomenuo šta struka kaže povodom teme koja je ovdje bila na tapetu, ti si već nazreo neku namjeru u pozadini mojih neizrečenih razmiščljanja, koje ni ja nisam bio svjestan.


moj utisak je da vas ponjelo malo previše. k'o balkanski kontra-špijuni.


mentol mentol 10:43 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

docsumann

fali nam i znanja i infomacija, al nam ne nedostaje isključivosti, predrasuda, nerazumjevanja za stavove drugih.



Bene mlatara praznom puškom... On ozbiljno pristupa svakoj temi sve sa dijagramima i grafikonima... prilagao je ovde statistiku protiv crnaca, Azijata, Latinosa... uvek nađe nešto što diskredituje manjine da opravda dominaciju belog bogatog hetero muškarca... a ovde ima samo iznišljene priče s nekih čulareklakazala sajtova... Možda i ima statistiku al' mu ne ide u prilog pa zato ćuti. Bar neku tabelu da je okačio, po godinama, kako se menja trend promene pola... Po njihovoj kuknjavi čovek bi pomislio da stotine hiljada bele američke dece čeka u redu da promeni pol a ono, verovatno, isto kao što je i bilo... Ko bi iz pomodarstva prolazio kroz tako skup i komplikovan proces?
Jaril Jaril 10:44 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

docsumann

Је л' било оних тренутака кад постоји сам сад и овде? Оно кад пипаш а додирујеш срж универзума, основну супстанцу постојања? Када толико лепоте прође кроз дланове да буде мистично искуство? Или смо седиш поред, а простор у исто време и дефинисан и безгранично отворен њеним присуством?

Питам и поштујем ћутање.

alselone alselone 10:47 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Са каменом на прстену ТЕ величине?


40 evra bižuterija u Svarovskom (to je tada bila fora pošto ga nije bilo lako naći). Studentski.
docsumann docsumann 10:48 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

NATURE časopis, jedna od najboljih na svetu, traži CRNCA. Ne stručnjaka, ne profesionalca, traže CRNCA najpre pa sve ostalo onda. Najdirektniji rasizam jebote. Državno i korporativno sponzorisan. Kako procenjuju ko je crnac. Da li može crn kao Tajger Vuds ili mora Semjuel L Džekson? Mogu li ja da kažem da sam crnac ako je sve socijalni konstrukt? Pretpostavljam da ne mogu. Da li će raditi DNK Screenning.


navedi mi jednu socijalnu revoluciju koja nije pravila sranja i brljanja.
ni one s najplemenitijim pobudama nisu bile lišene zastranjivanja.

međutim, stvari su se pomjerale upravo revolucijama. ne kažem da je to dobro, štaviše to ukazuje na našu nezrelost kao vrste da moramo čekati da problemi i antgonizmi toliko narastu, da se desi katastrofa, kako bi došlo do promjene.

nismo u stanju da reagujemo preventivno i sistematski da bi se društveni sukobi rješavali unutar sistema, vež čekamo da nam praksa dokaže neodrživost postojećeg stanja.

i onda imamo ovakva pucanja i konflikte kao u USA, danas. nisu ni ta prećerivanja i gluposti (koje navodiš) nadošla sama od sebe, već su reakcioja na nešto što im je predhodilo.

uostalo, ko kaže da smo kao vrsta uopšte u stanju da se izborimo sa svojim protivrječnostima. eksperiment je u toku
alselone alselone 10:50 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

moj utisak je da vas ponjelo malo previše. k'o balkanski kontra-špijuni.


Samo polako.
I hormonske terapije za osmogodišnjake su pre samo par godina bile nezamislive a danas smo ljuti protivnici nacista i lošilh ljudi koji ne veruju u to (namerno korisim reč "verovati".

Šta će sve stići dovde za par godina - ima da se nagledamo i nasvađamo siti.
alselone alselone 10:52 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

navedi mi jednu socijalnu revoluciju koja nije pravila sranja i brljanja.
ni one s najplemenitijim pobudama nisu bile lišene zastranjivanja.

međutim, stvari su se pomjerale upravo revolucijama. ne kažem da je to dobro, štaviše to ukazuje na našu nezrelost kao vrste da moramo čekati da se problemi i antgonizmi toliko i da se desi katastrofa, da bi došlo do promjene.

nismo u stanju da reagujemo preventivno i sistematski da bi se društveni sukobi rješavali unutar sistema, vež čekamo da nam praksa dokaže neodrživost postojećeg stanja.

i onda imamo ovakva pucanja i konflikte kao u USA, danas. nisu ni ta prećerivanja i gluposti (koje navodiš) nadošla sama od sebe, već su reakcioja na nešto što im je predhodilo.

uostalo, ko kaže da smo kao vrsta uopšte u stanju da se izborimo sa svojim protivrječnostima. eksperiment je u toku


Da je tako, složio bih se. Ali ja na ovo ne vidim kao na socijalnu revoluciju uopšte, a kamoli na neku što donosi progres.
bene_geserit bene_geserit 10:54 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

al ima (konstantnu) potrebu za ovakvim niskim adhominem udarcima.
valjda da bi omalovažio i kompromitovao neistomišljenika i na taj način dodatno diskreditovao njegove stavove.

ma bitno je da je bene iskipovao svoju dozu izlučevina (valjda mu je bar malo lakše).
a koliko je njegov komentar besmislen (i jadan)

Ljudi koji se ljute kad se neko zajebava na njihov račun i traže neku zlobu u tome su mi uvek bili čudni. Fali im neka samoironija, nešto.
Prvo bocvena pa ti na evidentno benigne šale tako zadrto reagujete.
Ajde za nju, žensko, možda je i plavuša, a ja se sa plavušama često slabo razumem (kao što mi je neko napomenuo ovde na blogu, zamisli nisam se naljutio), ponekad je ženama muški humor grublji.
Ali docs, muško. Mada, završio arhitekturu, to je kao da si odrastao u porodici sa majkom i 4 sestre.

Jaril Jaril 10:55 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

alselone
Са каменом на прстену ТЕ величине?


40 evra bižuterija u Svarovskom (to je tada bila fora pošto ga nije bilo lako naći). Studentski.

Значи да те стварно воли.
docsumann docsumann 10:56 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Jaril
docsumann

Је л' било оних тренутака кад постоји сам сад и овде? Оно кад пипаш а додирујеш срж универзума, основну супстанцу постојања? Када толико лепоте прође кроз дланове да буде мистично искуство? Или смо седиш поред, а простор у исто време и дефинисан и безгранично отворен њеним присуством?

Питам и поштујем ћутање.



ovakve kontemplacije mogu da naiđu poslije.
dok tjelesno iskustvo traje, ja sam sav u instiktima, raznešen.

poslije kad se ponovo saberem, mogu to sebi da prikažem i iz metafizičkog ugla. mogu da analiziram iskustva, da ih ponovo proživljavam, mogu i pjesmu da napišem.





alselone alselone 10:57 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Значи са те стварно воли.


Od petog razreda.
docsumann docsumann 11:02 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Ali docs, muško. Mada, završio arhitekturu, to je kao da si odrastao u porodici sa majkom i 4 sestre.


pa dakle, stvarno, ti si šampion u fulavanja sa dva metra.

mašinstvo, zaršio sam mašinstvo.


Ljudi koji se ljute kad se neko zajebava na njihov račun i traže neku zlobu u tome su mi uvek bili čudni. Fali im neka samoironija, nešto.


cijenim da sam na blogu odavno prepoznat kao čovjek koji nije u stanju da se zajebava na svoj račun. a tebi je toliko trebalo ... pa kako ćeš bre takav budućnost da prognoziraš.

ono tvoje, nije imalo veze ni s humorom, a ni sa zajebancijom.

misim, neću da vjerujem da ne umješ daleko bolje.
milisav68 milisav68 11:02 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Stvar je zapravo mnogo prostija. Talas socijalnih sranja, podela, agresije, isključivosti pa i najdirektnije mogućeg rasizma, vidi se na horizontu.

Došlo i u komšiluk.
"Više od 10 posto osoba s menstruacijom u Hrvatskoj nije u mogućnosti kupiti dovoljno uložaka da bi ih redovito mijenjale. Više od 10 posto njih ne može si uopće priuštiti uloške te ih odabiru prema cijeni, a ne kvaliteti", objasnila je Mileusnić. Pokazalo je to prvo takvo istraživanje u RH, koje je provela udruga PaRiter iz Rijeke.


U Zagrebu prosvjedovali zbog menstrualnog siromaštva, lijepili uloške po glavi

Inače, kod nas, trenutno je na raspravi predlog zakona, da deca od 16 godina mogu bez saglasnosti roditelja da izvade ličnu kartu.
docsumann docsumann 11:08 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

alselone
navedi mi jednu socijalnu revoluciju koja nije pravila sranja i brljanja.
ni one s najplemenitijim pobudama nisu bile lišene zastranjivanja.

međutim, stvari su se pomjerale upravo revolucijama. ne kažem da je to dobro, štaviše to ukazuje na našu nezrelost kao vrste da moramo čekati da se problemi i antgonizmi toliko i da se desi katastrofa, da bi došlo do promjene.

nismo u stanju da reagujemo preventivno i sistematski da bi se društveni sukobi rješavali unutar sistema, vež čekamo da nam praksa dokaže neodrživost postojećeg stanja.

i onda imamo ovakva pucanja i konflikte kao u USA, danas. nisu ni ta prećerivanja i gluposti (koje navodiš) nadošla sama od sebe, već su reakcioja na nešto što im je predhodilo.

uostalo, ko kaže da smo kao vrsta uopšte u stanju da se izborimo sa svojim protivrječnostima. eksperiment je u toku


Da je tako, složio bih se. Ali ja na ovo ne vidim kao na socijalnu revoluciju uopšte, a kamoli na neku što donosi progres.


društvo reaguje onako kako je na tu reakciju isprovocirano.
jbg, taki smo - reaktivni. naročito na pritisak.

je l u pitanju revolucija, socijalni pokret, front, terminologija je manje bitna.
suština je da su ta događanja isprovocirana samim stanjem u američkom društvu.
a sve ono što se usput pokrenulo takođe je odraz tog smog društva i njegovih nagomilanih antagonitzama.

ne kažem ni da su zahtjevi demostranata/aktivista ok, nit razumni, progresivni, nit da su katastrofa.

takvi su kakve ih je samo društvo iznjedrilo.
docsumann docsumann 11:15 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

I hormonske terapije za osmogodišnjake su pre samo par godina bile nezamislive a danas smo ljuti protivnici nacista i lošilh ljudi koji ne veruju u to (namerno korisim reč "verovati"


ne bi na ovom blogu bilo tolike frke da je problematika hormonskih terapija za klince bila osnovna tema.

problem je nastao u forsiranju i poturanju ostatka ideološkog paketa, koji je s njom išao, uz čitavu lepezu vrijednosnih komentara o marginalnim društvenim grupama. neafirmativnih, dakako.

viš, meni čdui, kako tebi upravo to promiče ispod radara.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:23 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Inače, kod nas, trenutno je na raspravi predlog zakona, da deca od 16 godina mogu bez saglasnosti roditelja da izvade ličnu kartu.


Pa jel to nešto loše? Ako podležu kazni zatvora, doba je kad mogu da pristanu na sex što ne bi tada dobili pravo i na lične isprave?
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:28 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Po njihovoj kuknjavi čovek bi pomislio da stotine hiljada bele američke dece čeka u redu da promeni pol a ono, verovatno, isto kao što je i bilo... Ko bi iz pomodarstva prolazio kroz tako skup i komplikovan proces?



..I to od od 8 godina.


Zbog skupe intervencije verovatno odustane 2/3 aplikanata.


Edit. A tek priča o masovnim legalnim abortusima* u 7/9 mesecu trudnoće i bez medicinskog razloga gde doktor ubija živorođenu bebu jer je majka neće.




*reč je o porođaju a ne abortusu što Bene koristi kao termin.



docsumann docsumann 11:34 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Sećam se ja jedne fine blogerke ovde, i odjednom Docs i ona procvrkutaše o prošlosti, knjigama, grafikama, simpatični samo tako, davno bilo ...


riply


njoj toliko toga dugujem.
milisav68 milisav68 11:35 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

apacherosepeacock
Pa jel to nešto loše? Ako podležu kazni zatvora, doba je kad mogu da pristanu na sex što ne bi tada dobili pravo i na lične isprave?

Nema ništa loše, Palma&co neće da budu pedofili.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:49 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

milisav68
apacherosepeacock
Pa jel to nešto loše? Ako podležu kazni zatvora, doba je kad mogu da pristanu na sex što ne bi tada dobili pravo i na lične isprave?

Nema ništa loše, Palma&co neće da budu pedofili.


Milisave, 16 godina su već po zakonu Srbije godine pristanka. Znači šta je problem? Palma&co i do sada nisu za to godište bili krivično odgovorni.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:03 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

bocvena
apacherosepeacock
it's a sin - nije losa serija


Upravo odgledala svih 5 epizoda.

Prva epizoda je urnebes, kad se nigerijska familija drži za ruke i mantra neko isterivanje đavola iz gej sina Roscoa, njemu dosta više svega uleti međ mnogobrojnu familiju našminkan i u haljinici a jedna mu tetka padne sa stolice od smeha, ostatak familije taman zauzet mantranjem da ga izleče zinuli u šoku..


ja inace nisam nikakav ekspert za gejeve:) tako da mi je ta slika engleske u rano vreme ejdsa bila mnogo tuzna. onaj njegov monolog u kome sve proglasava za teoriju zavere, pa ne odlazi da se testira i posle svesno nastavlja sa istim stilom zivota...pa ko da su preslikali ovu danasnju bulumentu kovidiota! strah od smrti izaziva razlicite ljudske reakcije od pamtiveka, eros i tanatos:)
Gledala sam je dok je Colin bio u kadru

stvarno je ovde ubio! i njegova mama!



Priča i period jesu tužni i ružni - (ne)hendlovanje/turanje pod tepih epidemije godinama od izbijanja.

Mada je režiser zadržao dozu humora u obeležavanju tog perioda koliko je moguće. Ona prva epizoda što sam je podvukla kao skroz komičnu je upoznavanje sa likovima i bez fokusa isključivo na epidemiji.


Da, naravno, pred bolesti i to zaraznoj o kojoj ne znaš ništa svako prolazi/deluje na svoj način sopstveni pakao.
gvozden1 gvozden1 12:11 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Ljudi koji se ljute kad se neko zajebava na njihov račun i traže neku zlobu u tome su mi uvek bili čudni. Fali im neka samoironija, nešto.
Prvo bocvena pa ti na evidentno benigne šale tako zadrto reagujete.
Ajde za nju, žensko, možda je i plavuša, a ja se sa plavušama često slabo razumem (kao što mi je neko napomenuo ovde na blogu, zamisli nisam se naljutio), ponekad je ženama muški humor grublji.
Ali docs, muško. Mada, završio arhitekturu, to je kao da si odrastao u porodici sa majkom i 4 sestre


Ostade li živ? :)

Nego, da te pitam ovde, skoro sve što si napisao razumem, slažem se i potpisujem, što bi se reklo.

Može to i drugim rečima, ali i ove koje si ti koristio su u redu, malo jače, ali blog je ovo, tako i treba.

Osim
Gore si negde napisao da je fijuknuo muškarac koji se oseća kao žena, da psiha i telo ne mogu biti u raskoraku.

Ali to je stvar ne ideologije ili nečeg imaginarnog, nego realnih, merljivih stvari, hormona.
Ta hemijska jedinjenja su fizički prisutna u organizmu i ona utiču na psihu.

Postoje osobe sa greškom, gde je telo formirano kao muško, a luči ta jedinjenja kao žensko, i ta jedinjenja mu formiraju psihu žene bez obzira što mu je telo muško.

Intervencijama se to dovodi u sklad.

Sve ostalo, deca, ideologija, pomodarstvo, sve razumem i sve se slažem, ali ovde, čini mi se, grešiš, nisu fijuknuli nego imaju grešku u organizmu.
bocvena bocvena 12:55 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

docsumann - za ovaj niz, ma za sve nizove...

ja više nemam strpljenja za gaslajtovanje, majke mi. odavno više ne uživam u ovom mestu. ma i kad napišem haiku, izroni neki heroj iz mraka da mi nešto oNbjasni.
a i tebe će da izbace iz bojz klaba, jer si slab ko neka bocvena:)




maksa83 maksa83 13:14 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

docs
kao branimo dudućnost djece, planetu, srpstvo?

Ja znam nekog ko se sa tim ne bi zajebavao!
maksa83 maksa83 13:17 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Ko bi iz pomodarstva prolazio kroz tako skup i komplikovan proces?

Čuj komplikovan. Znam jedan primer iz aj da kažemo prve i po druge ruke (ne kod nas, u Belgiji) i ta stvar je ... najblaže rečeno vrlo mučna i neprijatna. Meni i sama ta činjenica govori o tome koja teška muka mora da ti bude u glavi da te na to natera i da ti je to rešenje. To nije ni prising ni tatu pa da ga neko radi iz adolescentskog hira i pomodarstva.
gedza.73 gedza.73 13:40 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)


docsumann
manje-više sve moje gluposti (uključujući i loša sjećanja na njih) vezanea su za moj odnos s ženama.



Ja sa ženama uvek i isključivo imam lepa iskustva i lepa sećanja.
Tak'i sam ti ja.
milisav68 milisav68 17:04 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

16 godina su već po zakonu Srbije godine pristanka. Znači šta je problem? Palma&co i do sada nisu za to godište bili krivično odgovorni.

Nema problema, sad mogu da ih regrutuju bez ikakve zadrške.

Šta misliš, zbog čega se tražila saglasnost roditelja?
docsumann docsumann 17:12 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

gedza.73

docsumann
manje-više sve moje gluposti (uključujući i loša sjećanja na njih) vezanea su za moj odnos s ženama.



Ja sa ženama uvek i isključivo imam lepa iskustva i lepa sećanja.
Tak'i sam ti ja.


ma, ne žalim se ... al dosta sam se izofirao za ovaj put
crossover crossover 17:25 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

bocvena
a i tebe će da izbace iz bojz klaba, jer si slab ko neka bocvena:)


Баш бих волео да видим ко ће Докса да избаци из било чега.
Неће.

bene_geserit bene_geserit 17:49 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Edit. A tek priča o masovnim legalnim abortusima* u 7/9 mesecu trudnoće i bez medicinskog razloga gde doktor ubija živorođenu bebu jer je majka neće.

*reč je o porođaju a ne abortusu što Bene koristi kao termin.

Zapravo doktor najčešće prvo ubije bebu inekcijom u srce pa onda radi 3rd trimester abortus. Ali desi se i da je ubiju naknadno.

Ne znam šta znači ironično "masovnim", ali statistiku imaš na CDC sajtu. Recimo 2015-te je bilo 8300 late-term abortusa (u USA). Ima ih 1-1.3% godišnje od ukupnog broja abortusa. “Late-term abortions" se smatraju oni koji se dese posle 21.-24. nedelje trudnoće.

Što se terminologije tiče dovoljno je u Google-u da otkucaš "3rd trimester abortion" ili "late-term abortus", nije to toliko teško, probaj.

U SAD je abortus zakonski dozvoljen sve do porođaja zbog bilo kog razloga u 8 država (Alaska, Colorado, New Hampshire, New Jersey, New Mexico, Oregon, Vermont i New York). Ne zbog toga što je život majke ugrožen ili što beba im anomalije koje su kasno otkrivene, nego iz bilo kog razloga.
bene_geserit bene_geserit 17:55 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Šta će sve stići dovde za par godina - ima da se nagledamo i nasvađamo siti.

Pa imaš gore link ka zakonskom predlogu u proceduri u Kaliforniji koji niko nije komentarisao - kojim se dozvoljava deci da bez dozvole i znanja roditelja počnu sa promenom pola tj. hormonskim "terapijama" za "odlaganje" puberteta.
U kom smeru to ide je jasno.
docsumann docsumann 18:03 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

ja više nemam strpljenja za gaslajtovanje, majke mi. odavno više ne uživam u ovom mestu. ma i kad napišem haiku, izroni neki heroj iz mraka da mi nešto oNbjasni.
a i tebe će da izbace iz bojz klaba, jer si slab ko neka bocvena:)


promjenilo se
i mi smo se
ste
ću
bene_geserit bene_geserit 18:05 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

problem je nastao u forsiranju i poturanju ostatka ideološkog paketa, koji je s njom išao, uz čitavu lepezu vrijednosnih komentara o marginalnim društvenim grupama. neafirmativnih, dakako.

Kad libtardi upotrebe reč "afirmativan" odmah znaš da je neko teško sranje.
Tako i ove promene pola kod predpubertetske dece zovu "gender affirmation".

Nego, zbog čega bi komentar o marginalnim društvenim grupama morao da bude afirmativan ? A ne recimo neutralan ? Ili neafirmativan ?
docsumann docsumann 18:33 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Nego, zbog čega bi komentar o marginalnim društvenim grupama morao da bude afirmativan ? A ne recimo neutralan ? Ili neafirmativan ?


ko kaže da se mora

znaš valjda kako se kaže,

sve ti je na volju, al ti nije sve na korist.

docsumann docsumann 18:38 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Nego, zbog čega bi komentar o marginalnim društvenim grupama morao da bude afirmativan ? A ne recimo neutralan ? Ili neafirmativan ?


a šta je problem? ne mož nikako da suzdržiš tu tvoju neutralnost. čudo jedno, kako uvijek izbije iz tebe
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:09 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)


Što se terminologije tiče dovoljno je u Google-u da otkucaš "3rd trimester abortion" ili "late-term abortus", nije to toliko teško, probaj.



Polako. Da vidimo gde je stvarno USA po tom pitanju. Spram Evrope je u mnogim delovima u srednjem veku.



11 June 2019,
In 2019 several US states have passed laws which effectively ban abortion, and others have taken steps to drastically restrict abortion access.


In 1973 the US Supreme Court ruled that abortion was legal in the landmark case Roe v. Wade. Anti-choice activists and politicians have been working to overturn this decision ever since, and we’re now seeing the fruits of that labour. The attacks on Roe also ramped up when President Trump appointed two new judges to the Supreme Court, both of whom have expressed anti-choice views.
But it’s important to recognize that the law is not the only factor that determines whether people can access abortions.


Since 1973, anti-choice activists have been steadily chipping away at abortion access. They have done this partly by creating financial and logistical barriers which make it difficult or impossible for people to get abortions - despite what the law says.


It’s already hard for many people to get abortions in the US


Take Alabama as an example. In May, Alabama’s governor signed into law a draconian bill that could punish doctors who perform abortions with life in prison. But in practice abortion is already inaccessible for many people in Alabama.


The Guttmatcher Institute found that in 2014, 93% of Alabama counties had no clinics that provided abortions. This means many people in Alabama have to travel to other states to access abortions. Even then, many people simply cannot afford to end their pregnancies.


This is because Alabama, like many other states, does not include abortion in the list of healthcare services that people with low incomes can access through Medicaid (government-assisted health insurance). Currently all states have to provide public funding for abortions in cases of rape, incest or threat to life – but in many places these exemptions will be irrelevant if harsh new laws come into effect.


There are nowhere near enough abortion clinics in the US


There are six states in the US which have only one clinic providing abortion.

Twenty-seven major US cities and much of rural America qualify as abortion “deserts”, where most people live more than 100 miles away from an abortion provider.


One way that anti-choice activists force essential services out of existence is through targeted regulation of abortion providers, known as TRAP laws. TRAP laws are unnecessary licensing requirements which can make it difficult for abortion service providers to stay open.


For example, state authorities might specify how wide the corridors can be in a building where doctors carry out abortions, the size of parking spaces, or how far away from schools the premises must be. These requirements have nothing to do with patient safety. Instead they are used as a way to put so much pressure on abortion services that they are forced to close.


Some states have effectively banned all abortions


Alabama’s new law bans all abortion from the time a “woman [is] known to be pregnant” – with no exceptions. This is the harshest law yet.
Five states - Georgia, Ohio, Kentucky, Mississippi and Louisiana - have passed bills which prohibit abortion after about six weeks - before many people even realize they are pregnant.


According to the Guttmacher Institute, 42 abortion restrictions were enacted between 1 January and 15 May 2019 alone. This includes measures like prohibiting certain common types of procedure and requiring parental consent for teenagers who need abortions.


Anti-abortion laws do not stop or reduce abortions, but they do make them dangerous.


When carried out with the assistance of a trained health-care provider in sanitary conditions, abortions are one of the safest medical procedures available. But when abortions are restricted or criminalized, people are forced to seek unsafe ways to end pregnancies.


Worldwide, an estimated five million women are hospitalized each year for treatment of abortion-related complications and about 47,000 women die.
The US has the highest maternal mortality rate of any developed nation, and states with more restrictive abortion laws already have higher rates of both infant and maternal mortality. That’s why these new laws are a recipe for disaster for women’s health.




apacherosepeacock apacherosepeacock 19:20 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

milisav68
16 godina su već po zakonu Srbije godine pristanka. Znači šta je problem? Palma&co i do sada nisu za to godište bili krivično odgovorni.

Nema problema, sad mogu da ih regrutuju bez ikakve zadrške.

Šta misliš, zbog čega se tražila saglasnost roditelja?


Zbog čega/sta menja licna karta? I kakve veze ima (treci put) sa dobom pristanka koje je nepromenjeno 16 godina, bilo i još uvek je a u vezi sa PP (Palmom Pedofilom)? 16 godisnje maloletnice spopadao bez licnih isprava a sada ce sa licnim ispravama - gde je tu zakonska razlika da je pre bilo zakonski kaznjivo a od novog zakona nece biti (nije mi jasno)?
bene_geserit bene_geserit 19:28 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Polako. Da vidimo gde je stvarno USA po tom pitanju. Spram Evrope je u mnogim delovima u srednjem veku.

Misliš lupila si glupost, pa ajde da promenimo temu. Polako, ajde prvo da raščivijaš šta je to late-term abortus, pa možemo i o abortusu generalno ako želiš. Proglasila si ga za porođaj, u kom procesu beba bude ubijena, ali ajde da se ne hvatamo za sitnice.

To "u srednjem veku" znači mnogo manje efikasno ubijaju bebe od ovih u Evropi ?
milisav68 milisav68 19:43 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Zbog čega/sta menja licna karta?

Pa zato što ako pobegne od kuće, roditelji mogu da pokrenu policiju i da je vrate.

Ne može da se venča (bez saglasnosti roditelja), ne može da otvori račun u banci...

Priznaćeš da je 16 godina ipak malo, da hormoni još uvek rade, i da roditeljima ostaje kakva takva šansa da vrate dete ako je zastranilo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:57 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Polako, ajde prvo da raščivijaš šta je to late-term abortus, pa možemo i o abortusu general


apacherosepeacock
12:28 26.05.2021
Edit. A tek priča o masovnim legalnim abortusima* u 7/9 mesecu trudnoće i bez medicinskog razloga gde doktor ubija živorođenu bebu jer je majka neće.


sta te zbunilo, izrazeno u mesecima umesto nedeljama.. ili ne umes da citas.


apacherosepeacock apacherosepeacock 20:02 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

milisav68
Zbog čega/sta menja licna karta?

Pa zato što ako pobegne od kuće, roditelji mogu da pokrenu policiju i da je vrate.

Ne može da se venča (bez saglasnosti roditelja), ne može da otvori račun u banci...

Priznaćeš da je 16 godina ipak malo, da hormoni još uvek rade, i da roditeljima ostaje kakva takva šansa da vrate dete ako je zastranilo.




Ok. jasno.
bene_geserit bene_geserit 20:23 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Edit. A tek priča o masovnim legalnim abortusima* u 7/9 mesecu trudnoće i bez medicinskog razloga gde doktor ubija živorođenu bebu jer je majka neće.
*reč je o porođaju a ne abortusu što Bene koristi kao termin.

Pa evo šta si rekla, proglasila si late-term abortus za "porođaj".
I imaš primedbu na reč legalan - imaš listu USA država gde jeste legalan bez medicinskog razloga. Ili masovan - 8000 godišnje valjda nije masovno šta li. I to nije priča nego stvarnost.
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:11 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

bene_geserit
Edit. A tek priča o masovnim legalnim abortusima* u 7/9 mesecu trudnoće i bez medicinskog razloga gde doktor ubija živorođenu bebu jer je majka neće.
*reč je o porođaju a ne abortusu što Bene koristi kao termin.

Pa evo šta si rekla, proglasila si late-term abortus za "porođaj".
I imaš primedbu na reč legalan - imaš listu USA država gde jeste legalan bez medicinskog razloga. Ili masovan - 8000 godišnje valjda nije masovno šta li. I to nije priča nego stvarnost.



U tekstu koji sam ja kopirala iznad o zakonu o abortusu u US pise o najvecem mortalitetu majki i beba tamo gde su restrikcije najvece.

The US has the highest maternal mortality rate of any developed nation, and states with more restrictive abortion laws already have higher rates of both infant and maternal mortality.


Koliko ja znam 7-9 mesec - status trudnoce se tretira kao porodjaj - ako je preran ili indukovan/izazvan (iz vec nekog razloga moralo) od strane lekara. Jer spada u 3 semestar a pre termina navrsenog 9 meseca kada beba moze/ima neke sanse da prezivi van utrobe majke.

Jedna moja poznanica se porodila prerano u 7 mesecu, beba je prezivela pored losih prognoza (lekari su rekli majci 90% sanse da nece preziveti u tom stadijumu razvoja - 7 mesec), u inkubatoru 2 meseca.



Jesam rekla jer u US zakonu, koliko znam, se ubistvo trudnice tretira kao dvostruko ubistvo (i beba). I sad ti tvrdis da bez ikakvih medicinskih razloga zadnji semestar trudnoce kada beba moze/ima neke sanse da prezivi van majcine utrobe moze da bude unisten a u isto vreme se prvi primer tretira kao ubistvo a drugi ne - tj. ne podleze krivicnom zakonu?? wtf.


Plus ovo


42 abortion restrictions were enacted between 1 January and 15 May 2019 alone.

Some states have effectively banned all abortions

Five states - Georgia, Ohio, Kentucky, Mississippi and Louisiana - have passed bills which prohibit abortion after about six weeks - before many people even realize they are pregnant.

For example, state authorities might specify how wide the corridors can be in a building where doctors carry out abortions, the size of parking spaces, or how far away from schools the premises must be. These requirements have nothing to do with patient safety. Instead they are used as a way to put so much pressure on abortion services that they are forced to close.



Itd.













alselone alselone 21:19 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Jedna moja poznanica se porodila prerano u 7 mesecu, beba je prezivela pored losih prognoza (lekari su rekli majci 90% sanse da nece preziveti u tom stadijumu razvoja - 7 mesec), u inkubatoru 2 meseca.

Ja sam se rodio sa 7 meseci i bio 2 meseca u inkubatoru. :)
Imo kilo i četristo na rodjenju pa pao na kilo i trista i nesto.
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:25 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

alselone
Jedna moja poznanica se porodila prerano u 7 mesecu, beba je prezivela pored losih prognoza (lekari su rekli majci 90% sanse da nece preziveti u tom stadijumu razvoja - 7 mesec), u inkubatoru 2 meseca.

Ja sam se rodio sa 7 meseci i bio 2 meseca u inkubatoru. :)
Imo kilo i četristo na rodjenju pa pao na kilo i trista i nesto.



Njena beba je imala jos manju tezinu, devojcica. Sa godinu dana starosti je stigla vrsnjake po visini i tezini. Diplomirala na Oxfordu.
bocvena bocvena 21:33 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Pa evo šta si rekla, proglasila si late-term abortus za "porođaj".

tehnicki jeste porodjaj, nije kiretaza - (ABORTUS U DRUGOM I TREĆEM TRIMESTRU)
U ovoj proceduri abortusa prvi korak jeste izazivanje smrti fetusa. Velika igla se umeće kroz abdomen majke u bebinu amniotičku kesicu. U bebino srce se ubrizga kalijum-hlorid. Zatim se putem infuzije daju medikamenti za izazivanje kontrakcija materice i time se izaziva porođaj koji može da potraje i do 24 sata. Žena rađa mrtav fetus.
Najveći broj žena prolazi kroz ovu proceduru abortusa jer je fetusu dijagnostikovana neka urođena anomalija. (deo clanka sa nekog medicinskog sajta).
a nisam sigurna da ne lazes i za ovo drugo. povrsnim guglanjem na srpskom izadje ovo - Naime, žena u Njujorku će po novim pravilima moći da okonča trudnoću nakon 24. nedelje, ali samo ako se proceni da je razvoj deteta toliko ugrožen da neće moći da preživi nakon porođaja ili da je zdravlje same žene ugroženo. Drugim rečima, nije legalizovan abortus u poodmakloj trudoći tek tako, nego samo ako postoje ozbiljni razlozi za to - sličan zakon, na primer, imamo i u Srbiji, gde je abortus moguće izvršiti u poodmakloj trudnoći, ali pod određenim uslovima i ukoliko konzilijum ili etički odbor to odobre. Još jedna bitna izmena je i činjenica da abortus više, u očima zakona, nije zločin (kao što je bio po starom zakonu) već se vodi kao deo zdravstvene nege.
bene_geserit bene_geserit 22:00 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Koliko ja znam 7-9 mesec - status trudnoce se tretira kao porodjaj - ako je preran ili indukovan/izazvan (iz vec nekog razloga moralo) od strane lekara. Jer spada u 3 semestar a pre termina navrsenog 9 meseca kada beba moze/ima neke sanse da prezivi van utrobe majke.

Takoe, eto vidiš i bocvena to zove "porođaj" iako prvo ubiju bebu. Woke terminologija je čudo jedno.
I sad ti tvrdis da bez ikakvih medicinskih razloga zadnji semestar trudnoce kada beba moze/ima neke sanse da prezivi van majcine utrobe moze da bude unisten a u isto vreme se prvi primer tretira kao ubistvo a drugi ne - tj. ne podleze krivicnom zakonu?? wtf.

Čekajte ljudi, jel to stvarno teško izguglati, imate milion diskusija na tu temu.
Ne tvrdim to ja, nego je takav zakon u 8 američkih država.
I i drugim zemljama, npr. u Kanadi.
"Abortion in Canada is legal at all stages of pregnancy (regardless of the reason) ..."
bocvena bocvena 22:20 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

ne kaze bocvena nego medicina. to kad kontrakcijama izbacis bebu kroz vaginu se zove porodjaj, za razliku od hemijskog abortusa ili kiretaze i vakuma. a ti sad mrndzaj i dalje.
tako je, imas "diskusije" i tumacenja, a sad bas da u 11 uvece guglam svaki zakon pojedinacno, mrzi me. za njujork nije tacno. mozda sutra.

predatortz predatortz 22:46 26.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

alselone
Jedna moja poznanica se porodila prerano u 7 mesecu, beba je prezivela pored losih prognoza (lekari su rekli majci 90% sanse da nece preziveti u tom stadijumu razvoja - 7 mesec), u inkubatoru 2 meseca.

Ja sam se rodio sa 7 meseci i bio 2 meseca u inkubatoru. :)
Imo kilo i četristo na rodjenju pa pao na kilo i trista i nesto.


Sin ženinog brata od tetke rođen je na samom početku sedmog meseca. Majka je imala problem sa visokim krvnim pritiskom i povišenim šećerom u trudnoći, pa su odlučili da je porode. Inače, događalo se u Švajcarskoj. Dečko je rođen sa cca 850 grama i baš dugo je bio u inkubatoru.
Sad je momčina! Vršnjak je sa mojim starijim sinom i slične su visine i građe, a moj sin je prilično visok za svoj uzrast.
Sugerisali su im, zbog razvoja pluća, da mali počne sa plivanjem čim malo ojača.
Sada je takmičar. Za sebe sam mislio da sam dobar plivač sve dok njega nisam video kako pliva.
Posle toga smatram se neplivačem.
bene_geserit bene_geserit 00:00 27.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

a sad bas da u 11 uvece guglam svaki zakon pojedinacno

Da zapravo, mnogo lakše je kuckati budalaštine umesto proveriti. Evo ti npr.
States that allow for late-term abortions with no state-imposed thresholds are:
Alaska, Colorado, District of Columbia, New Hampshire, New Jersey, New Mexico, Oregon, Vermont

Nego ta vaša woke terminologija i woke-pseudo nauka.
Stvarno zovete ubistvo bebe porođaj ?
A kasapljenje dece "usklađivanje psihe i tela" i "afirmacija roda".
I to bez blama.
Za svaku zlu stvar koju promovišete prvo stigne neko ulickano ime.
alselone alselone 05:23 27.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Takoe, eto vidiš i bocvena to zove "porođaj" iako prvo ubiju bebu. Woke terminologija je čudo jedno.


Bože, porođajem zovu ako se beba ubije iglom u srce i onda se veštački izazovu kontrakcije?

Tu nje smišljen odgovarajući termin?

Licemerje do neba.

Za svaku zlu stvar koju promovišete prvo stigne neko ulickano ime.



Reko ja da se pripremimo šta će sve doći i do nas za par godina. Čudićemo se.
tess1 tess1 06:47 27.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Vas dvojica ste ovim ubijanjem beba iglom u srce (argumentom? adutom?) toliko daleko otišli u pogrešnom pravcu da ovo što drugi ćute ne znači da nemaju šta reći (ok, nakon prve zatečenosti), nego ne žele da vas dozovu nazad..
bocvena bocvena 06:52 27.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

joj, govna licimurska. opet je bitan jezik kad zatreba, ali je woke narativ jezicki fasizam. eto i ja naucih novu rec:)

kasnije okacim obican clanak na vikipediji sa statistikom abortusa u kanadi od donosenja zakona. zamisli, i dalje 90 posto zena abortus izvrsi u prvom trimestru, a samo one najnesrecnije to moraju u trecem trimestru.

ne mogu ni da zamislim tu muku, psihicku i fizicku!
da si tako blizu majcinstvu i onda moras jos i kroz porodjaj da prodjes, da bi samo sahranila svoje dete. ko misli da zena nije sposobna da donese odluku o sopstvenom telu, umu i majcinstvu nego treba als i bene da im daju blagoslov (jer su vizionari i znaju da potop dolazi), taj onda nista o slobodi, u koju se kunete, ne zna.

ja i dalje iz tih kasnih odluka ne bih izbacila lekare, ali svestenike uvek.

Jaril Jaril 07:10 27.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

bene_geserit

Значи, увалио си ми га за медаљу. Твоје речи да си против woke западњаштва, ја сам прочитао као да си против woke западњаштва, а ти си у ствари против woke западњаштва. Имаш цео реперотар западних конзерви, гована пуних. Трансфобија, абортус...

Ајде се мало окрени истоку. Оно, све је илузија, ми не постојимо и тако то... Чисто да смањиш ту напаљеност на сопствено мишљење.
docsumann docsumann 07:11 27.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

nego ne žele da vas dozovu nazad..


amen


predatortz predatortz 07:34 27.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

amen

Amin!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:41 27.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)



Da zapravo, mnogo lakše je kuckati budalaštine umesto proveriti. Evo ti npr.
States that allow for late-term abortions with no state-imposed thresholds are:
Alaska, Colorado, District of Columbia, New Hampshire, New Jersey, New Mexico, Oregon, Vermont

Nego ta vaša woke terminologija i woke-pseudo nauka.
Stvarno zovete ubistvo bebe porođaj ?
A kasapljenje dece "usklađivanje psihe i tela" i "afirmacija roda".
I to bez blama.
Za svaku zlu stvar koju promovišete prvo stigne neko ulickano ime.


Cemu ovo covece? Igla u srce i ostale gluposti. Uopste nije bitna terminologija nego razlog. Opet isto izvrtanje cinjenica kao u slucaju prethodne diskusije. I opet (implicitna ili eksplicitna) tvrdnja da je to kao dobar dan. Sa sajte koji si linkovao:



While other states have threshold restrictions for late-term abortions, all states have exceptions and allow late-term abortions when pregnancy threatens a woman’s health, physical health, and/or life. The exception of “physical health” permits abortion when the woman suffers from a “substantial and irreversible impairment of a major bodily function.”

In the following states, the pregnancy must threaten the mother’s life to permit a late-term abortion:

In the following states, the pregnancy must either threaten the mother’s life or health to permit a late-term abortion:

In the following states, the pregnancy must either threaten the mother’s life or physical health to permit a late-term abortion:

In Arkansas and Utah, late-term abortions are permitted in cases of rape or incest. Late-term abortions are almost permitted in case of fetal abnormality. In Delaware, Georgia, Louisiana, Mississippi, South Carolina, Texas, Utah, and West Virginia the law applies to a lethal abnormality.


Ako si procitao onaj Wikipedia clanak o Kanadi mogao si da vidis da dozvola abortusa nije rezultat nekog hokus pokus woki pokija nego dugih pravnih procesa koji su vodjeni protiv zena koje su htele da abortiraju ili procesa koje su vodile zene kako bi izborile pravo da same odluce sta ce sa svojim telom. Bez prava na abortus on ne nestaje nego prelazi u sivu zonu. Zene moraju da traze ilegalne klinike ili da lete u druge drzave. Imas na tu temu u Irskoj recimo naucnih, popularnij i knjizevnih clanaka koliko neces.

Ti si veliki poklonik neprikoslovenosti licne svojine. Nije onda jasno kako negiras neprikoslovenost tela zene. To je njeno telo i ona ima pravo da odluci da li hoce da zivi dalje ili ne.

Ovo karikiranje sa iglom i mahanje etiketama ne doprinosi diskusiju nego zaklanja svaki argument ako ga jos ima - do sad ga nisi ponudio. Ne moras sebe da izjednacavas sa onim ProLife kretenima koji svoje kancelarije otvaraju preko puta lekarskih ordinacija specijalizovanih za abortus i koji setaju sa parolama o iglama i slikama fetusa. Religiozno ideologizirani idijoti koji sebi daju pravo da odlucuju sta zena moze da radi sa svojim telom. Nikakav zdrav razum ili gut feeling nego neki bullshit od crkvene konzervativne ideologija.


alselone alselone 07:47 27.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

joj, govna licimurska. opet je bitan jezik kad zatreba, ali je woke narativ jezicki fasizam. eto i ja naucih novu rec:)


Gnev te preuzima, bolje da se oprostiš kao što si par puta pretila.

Jezik je važan uvek, pogotovo u vašim argumentima. Sad je od jednom porođaj ovako nešto gnusno. Važan kad treba ili nije kada ne treba?

kasnije okacim obican clanak na vikipediji sa statistikom abortusa u kanadi od donosenja zakona. zamisli, i dalje 90 posto zena abortus izvrsi u prvom trimestru, a samo one najnesrecnije to moraju u trecem trimestru.

Uopšte nije važan procenat nego je važno da je tako nešto omogućeno. Kako to ne razumeš? Dovoljno je i da se jednom uradi ako ne mora, pa da bude zabranjeno. U stvari, dovoljno je ni jednom da se uradi pa da bude zabranjeno.


ali svestenike uvek.

Pa izbaci ih.
alselone alselone 07:48 27.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Vas dvojica ste ovim ubijanjem beba iglom u srce (argumentom? adutom?) toliko daleko otišli u pogrešnom pravcu da ovo što drugi ćute ne znači da nemaju šta reći (ok, nakon prve zatečenosti), nego ne žele da vas dozovu nazad..


Zabole me tačno što ne žele da nas dozovu nazad. Nepoznati ljudi sa interneta ne žele da pričaju dalje sa mnom.
Ovo je odličan argument, ne adut, dokle woke ludilo ide ako ga pustiš.
alselone alselone 07:53 27.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Ti si veliki poklonik neprikoslovenosti licne svojine. Nije onda jasno kako negiras neprikoslovenost tela zene. To je njeno telo i ona ima pravo da odluci da li hoce da zivi dalje ili ne.


Kakva uporna podmetanja i emotivna kuknjava čim nešto kažeš. Nije problem u ranom abortusu. Nije problem ni u medicinski opravdanom abortusu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:01 27.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

alselone
Ti si veliki poklonik neprikoslovenosti licne svojine. Nije onda jasno kako negiras neprikoslovenost tela zene. To je njeno telo i ona ima pravo da odluci da li hoce da zivi dalje ili ne.


Kakva uporna podmetanja i emotivna kuknjava čim nešto kažeš. Nije problem u ranom abortusu. Nije problem ni u medicinski opravdanom abortusu.


Pa daj da cujemo vec jednom u cemu je onda problem? Od ove terminoloske magle (woke, jezicki fasizam, mi upozoravamo na apokalipsu, trc-prc) nista se ne vidi.

Usput, necije pravo da odlucuje o svome telu (i za to ne pita popove i samozvane spasitelje sveta) nije nikakva emotivna kuknjava.
alselone alselone 08:15 27.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Pa daj da cujemo vec jednom u cemu je onda problem? Od ove terminoloske magle (woke, jezicki fasizam, mi upozoravamo na apokalipsu, trc-prc) nista se ne vidi.


Mislim da je jasno iz treda iznad.

Usput, necije pravo da odlucuje o svome telu (i za to ne pita popove i samozvane spasitelje sveta) nije nikakva emotivna kuknjava.

Apsolutno podržavam. Samo u jednom momentu to nije više jedno telo nego dva. Ko od tog momenta odlučuje?
Nego, kakve popove već drugi put ubacujete? To daje neku snagu argumentima? Ja sam za to da pitamo popove?
bocvena bocvena 08:15 27.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Gnev te preuzima, bolje da se oprostiš kao što si par puta pretila.

gnev je zdrava emocija kad te neko pravi ludim.
sad moram nešto da radim, možda posle.
alselone alselone 08:16 27.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

gnev je zdrava emocija kad te neko pravi ludim.


Gnev možda jeste opravdana (zdrava?) emocija, ali prepuštanje njemu nije ni zdravo, a ni kulturno.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:45 27.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Mislim da je jasno iz treda iznad.


Pa nije skroz jasno. Postoje neke tvrdnje ali nije jasno sta je problem. Ako nije problem medicinski opravdan abortus a svi gore citirani primeri sa linka koji je ponudio Bene pominju jedino taj razlog u cemu je onda problem? U terminologiji?

Apsolutno podržavam. Samo u jednom momentu to nije više jedno telo nego dva. Ko od tog momenta odlučuje?


Opet zena. O njenom telu se radi. Nemam nikakvu sumnju da ona po pravilu tu odluku - koju zena izmedju ostalog najcesce donose zajedno sa svojim partnerom ako ovaj pristane da ucestvuje u tome - ne donosi olako i da ne uzima u obzir fetus

Nego, kakve popove već drugi put ubacujete? To daje neku snagu argumentima? Ja sam za to da pitamo popove?


Pa citava ProLife ideologija je popovska klapnja - zasniva se na crkvenim pogledima na seks, zivot, odnos muskarca i zene, crkveni moral... Znas ono telo zene nije njeno telo nego je u funkciji produzenja trajanja jedne zajednice. Telo je zeni dao Bog, a posto je crkva advokat Boga na zemlji to se ista mora brinuti o tom telu. I sl.
tess1 tess1 08:48 27.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

gnev je zdrava emocija kad te neko pravi ludim.

alselone alselone 08:49 27.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Pa citava ProLife ideologija je popovska klapnja - zasniva se na crkvenim pogledima na seks, zivot, odnos muskarca i zene, crkveni moral... Znas ono telo zene nije njeno telo nego je u funkciji produzenja trajanja jedne zajednice. Telo je zeni dao Bog, a posto je crkva advokat Boga na zemlji to se ista mora brinuti o tom telu. I sl.


To je glupost, nem pojma što to uopšte spominješ, mogao si komotno i "štuka, plavo, voz".
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:02 27.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

To je glupost, nem pojma što to uopšte spominješ, mogao si komotno i "štuka, plavo, voz".


Mogao sam ali to ne bi pokrilo neke od stavova koji su gore plasirani. ProLife pokriva. Nije mi namera da lepim etikete nego, kao sto rekoh gore, da ukazem da ne treba sebi dozvoliti koriscenje argumentacije koju zastupaju ovi kreteni.

Ni dalje nije jasno sta je problem. Mozda Bene pojasni ako se jos jednom javi.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:06 27.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

tess1
gnev je zdrava emocija kad te neko pravi ludim.


Komentar na sliku: Jos kako su je lepo pocesljali i obukli pulunder 'na dezene' pa se setili i ogrlicu da okace. Ko nova stoskaze.
milisav68 milisav68 09:12 27.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

apacherosepeacock
milisav68
Zbog čega/sta menja licna karta?

Pa zato što ako pobegne od kuće, roditelji mogu da pokrenu policiju i da je vrate.

Ne može da se venča (bez saglasnosti roditelja), ne može da otvori račun u banci...

Priznaćeš da je 16 godina ipak malo, da hormoni još uvek rade, i da roditeljima ostaje kakva takva šansa da vrate dete ako je zastranilo.

Ok. jasno.

Ipak su zadržali saglasnost jednog roditelja, pre je bilo da moraju oba.
bene_geserit bene_geserit 09:36 27.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Nije problem u ranom abortusu. Nije problem ni u medicinski opravdanom abortusu.

Naravno da nije. Ali ako me pitaš zbog čega, isključivo zbog praktičnih razloga.
Uopšte nije važan procenat nego je važno da je tako nešto omogućeno. Kako to ne razumeš? Dovoljno je i da se jednom uradi ako ne mora, pa da bude zabranjeno.

exactly, ali se neki ovde prave da to ne razumeju
necije pravo da odlucuje o svome telu ...
Nije onda jasno kako negiras neprikoslovenost tela zene. To je njeno telo i ona ima pravo da odluci da li hoce da zivi dalje ili ne.

A gde je pravo bebe da ne bude ubijena, kad smo kod prava nemoćnih ?
Jel ti stvarno ne razumeš da je beba u trećem trimestru razvijena i da samo po pravnoj kvalifikaciji nije živo biće a zapravo jeste ? Formalno možda nema prava dok se ne rodi ali šanse za preživljavanje bebe u trećem trimestru su vrlo visoke čak i na samom početku perioda.

I onda tvoj feministički lobi izboksuje da nikakav razlog nije potreban zakonski da ubiješ živo biće. I pokriva se budalaštinama tipa retko će da se desi, majci je najteže, kakvi su to idiotski argumenti kad nešto pravno uređuješ ?
Po toj logici ništa ne mora da se zabrani, npr. ubistvo možemo da se oslonimo na savest potencijalnih ubica, koji sasvim sigurno neće da donesu odluku da nekoga ubiju olako. Silovanje, isto, da se oslonimo na savest potencijalnih silovatelja.
ili što bi rekao Đole "više bilo bi ubica nego ptica što odleću ka severu".
Ovo karikiranje sa iglom

Kakvo karikiranje ? Bocvena ti je opisala proceduru "porođaja" gore, pročitaj ponovo. Karikiranje što nekog ubiju iglom u srce, razmisli šta pričaš.
Pa citava ProLife ideologija je popovska klapnja

Ja mislim da je fetus živo biće od trenutka začeća i kao takvo bi trebalo da ima prava da ne bude ubijeno ako gledamo samo etiku a ne i šta se događa sa praktične strane. To važi i za fetus sa deformitetima.
Međutim tako nešto nije sprovodivo u praksi kao što je istorija pokazala. A tu je i pitanje da li je za društvo svrsishodno da troši resurse u slučaju deformiteta.
Tako da ograničavanje abortusa na prvi trimestar, a kasnije samo u slučaju stvarnog fizičkog (ne psihičkog palamuđenja, već fizičkog) razloga, opasnosti po majku, deformiteta fetusa deluje kao razuman trade-off između etike i praktičnosti.

A ljudi koji su proLife imaš puno i među levičarima, tu uopšte nije podela levo desno, ili vernici nevernici.
tess1 tess1 09:41 27.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Komentar na sliku: Jos kako su je lepo pocesljali i obukli pulunder 'na dezene' pa se setili i ogrlicu da okace. Ko nova stoskaze.

Radi se o tome da ženska umjetnost nema gnjev. (ok, Bocvena kaže da je slaba :), dalje vidimo da je biti slab kulturno)

U sekundi sam iz ove slike zamislila pozorišnu predstavu, sa dvije glumice (prvo sam pomislila jedna al to je teško za jednu ženu, što da je mučimo kad mogu i dvije da se druže), scena je od dvije prostorije, različite, naravno, i one prvo razgovaraju same sa sobom (može o istoj temi ali ne uglas), zatim između sebe i onda prelaze, zamjene se, lijevo prirodna i emocionalno il duševno razorena prelazi u život kod ove druge tj sebe nove, zdrave, neprirodne, i obratno, ova desno prelazi lijevo u haos..

Predstavu bih završila mračno.. da poslije nje tri dana ne možeš sebi doći od nemoći, besmisla i neminovnosti.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana