Gradjanske inicijative

REVOLUCIJA U BLOKU 37!

Filip Mladenović RSS / 15.07.2021. u 23:11

PORUKA ŠAPIĆU
PORUKA ŠAPIĆU
PORUKA SVIMA NAMA
PORUKA SVIMA NAMA
Bastilja protiv koje su 15. jula 2021. ustali stanarke i stanari u novobeogradskom bloku 37 još nije izgradjena, ali je njihova poruka gradskoj upravi bučna i vrlo jasna!

 

Atačmenti



Komentari (945)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 19:35 16.07.2021

Re: Čarli

Evo trejler, pominje se i Novak Đoković, ovo je samo delić.


kad je bal, nek je basketbal...


EDIT: a mog'o je i Tompsona ladno tu da pridoda
maksa83 maksa83 19:42 16.07.2021

Re: Čarli

Meni te boje gore deluju slično onome kako ja percipiram narode fizički u Evropi. Mislim da nije daleko od tačnog.

Ta mapa je "vremenska mapa", pogledaj legendu sa strane, tu piše koja je kad od tih "boja" došla.

Meni je količina energije uložena u to (a ovo na slici je samo delić) po smislu ravna Filipovom dokazivanju da je Đoković Jugosloven, ok možda čak i gora.
angie01 angie01 19:42 16.07.2021

Re: Čarli

jer mora da izvedeželjeni dokaz po svaku cijenu.


pa nije rekao nista sto nije vec poznato, sa namerom da apostrofira ono sto je i rekao, a ne da bi uvredio caletovo novo oseacnje pripadnosti...najtacnije bi bilo Srbin, crnogorskog porekla, ako bi neko bas insistirao-jer poreklo ne moze da promeni:).

i dalje ne vidim nikakvu dramu,...no dobro.
alselone alselone 19:44 16.07.2021

Re: Čarli

Ta mapa je "vremenska mapa", pogledaj legendu sa strane, tu piše koja je kad od tih "boja" došla.


Da, moram priznati da nisam gledao ni legendu a ni čitao tvitove. Zarobile mi pažnju šarene boje mape. :)

Meni je količina energije uložena u to (a ovo na slici je samo delić) po smislu ravna Filipovom dokazivanju da je Đoković Jugosloven, ok možda čak i gora.

Možda se Đoković ne izjašnjava kao Jugosloven ali to je zato što nema pojma da nosi dominantni Jugoslovenski Gen!
tess1 tess1 19:45 16.07.2021

Re: Čarli

pa nikad ja tako nešto nisam ni rekao.

:)
druga je stvar što se pravoslavni narod u CG dijeli na one koji se nacionalno izjašnjavaju kao Srbi i one koji se izjašnjavaju kao Crnogorci.
često tu oodjelu imaš među rođenom braćom. rekoh imam taj slučaj u svojoj široj porodici.
poštujem svačiji izbor i nemam nijakvu namjeru da ubjeđujem druge ko su i šro su.

Ok, Novakov otac je Crnogorac koji se izjašnjava kao Srbin. Filip je izostavio opredjeljenje Novakovog oca što može a i ne mora biti zlonamjerno. Meni to ne smeta, smatram da ljudi ne poznaju Crnogorce ako insistiraju da ovi naglas kažu ko su i šta su, il obratno, a to je baš rijetkost, da prećute il prikriju porijeklo..
alselone alselone 19:45 16.07.2021

Re: Čarli

šarene boje mape. :)


Jedino nisam siguran koliko su Rumunji slični nama fizički. Nisam baš imao priliku da upoznam puno Rumuna u životu. Moramo Zilikaku pitati, oni u Banatu su i onako polu Rumuni.
docsumann docsumann 19:48 16.07.2021

Re: Čarli

i dalje ne vidim nikakvu dramu,...no dobro.


ne, dramu ("dramu" ) poslije napravimo mi blogeri, isprovocirani Filipovom tendencioznom manipulacijom.

a zapravo se radi samo o ... tendencioznoj manipulaciji
maksa83 maksa83 19:49 16.07.2021

Re: Čarli

Zaboraviću do nekog bloga pa pošto je o Beogradu reč mislim da je to bio jedan vrlo lep grad na putu ka evropskom velegradu.

Ja sam poslednjih godinu dana otpr. gledao masu nekih jućub klipova sa strancima koji posećuju Beograd (pošto smo imali vrlo liberalnu politiku tijekom covid veselja). Mahom su oduševljeni, moram da priznam da nisam nikad gledao Beograd tim očima. Njima (pogotovo Amerima) je sve ovo lu-di-lo, mnogo lepo, VIDI ARHITEKTURU, a JEBOTE KAKVA HRANA. Onda odu na pijacu pa padaju na dupe šta sve tamo ima da se kupi i kako možeš kvalitetno da se hraniš za (za njihove pojmove) sitne pare. Jedan se čak i doselio.



maksa83 maksa83 19:51 16.07.2021

Re: Čarli

Jedino nisam siguran koliko su Rumunji slični nama fizički.

Rumunski Rumuni Imaju rekao bih karakterističnu fizonomiju i nisu nam slični.
alselone alselone 19:54 16.07.2021

Re: Čarli

tendencioznoj manipulaciji

bezobraznoj tendencioznoj manipulaciji koja da ide u suprotnom pravcu, da se ovde dokazuje da neko jeste Srbin a kaže da nije, bila bi dreka i penjenje, kukanje, udarala bi pena, pominjana bi Srebrenica, Kosovo za patike i druga opšta drugosrbijanska mesta.
bene_geserit bene_geserit 20:01 16.07.2021

Re: Čarli

Ej prebrojavači gena, da se i ja pridružim.
Novakova majka je pola Srpkinja pola Hrvatica (otac joj je Hrvat iz Vinkovaca, vojno lice, majka Srpkinja, razvedeni su).
A ovo dal Crnogorac dal Srbin za oca je nebitno, to je isti qrac.
gvozden1 gvozden1 20:05 16.07.2021

Re: Čarli


Ok, Novakov otac je Crnogorac koji se izjašnjava kao Srbin.

Nije, on je Srbin.
Jednostavno je, čemu komplikovanje proste stvari?
Čovek je Srbin i to je sve.

Zamišljam sad Predatora i da ga neko ubeđuje kako je on nije Srbin, nego Bosanac koji se izjašnjava kao Srbin.

Verovatno bi prihvatio :)
docsumann docsumann 20:08 16.07.2021

Re: Čarli


Ok, Novakov otac je Crnogorac koji se izjašnjava kao Srbin. Filip je izostavio opredjeljenje Novakovog oca što može a i ne mora biti zlonamjerno.



tess, atipično si blaga prema Filipu.
ništa on tu nije uradio ni slučajno, ni naivno, ni nespretno benigno.

al, dovoljno sam već obrazložio, stvarno ne bih više..
alselone alselone 20:09 16.07.2021

Re: Čarli

Zamišljam sad Predatora i da ga neko ubeđuje kako je on nije Srbin, nego Bosanac koji se izjašnjava kao Srbin.


Ibrahim Rugova, Srbin koji se izjašnjavao kao Albanac.
Jožef Kasa, Srbin koji se izjašnjava kao Mađar.

I tako dalje.

Baš idiotski zvuči, zar ne?
docsumann docsumann 20:09 16.07.2021

Re: Čarli

A ovo dal Crnogorac dal Srbin za oca je nebitno, to je isti qrac.


aj reci to Draginji Vuksanović
angie01 angie01 20:11 16.07.2021

Re: Čarli

a zapravo se radi samo o ... tendencioznoj manipulaciji


bas si me izneanadio,priznajem nisam shvatila da ti je bas tako dramaticno- jer nije...sta, to stoje napravio zakljucak o jugoslovenstvu, jao brrrr, strasne li reci i "manipulacije".

meni cudnije da je nekom frka od sopstvenog porekla- bez obzira na izjasnjavanje, u koje nemam zelju da se mesam, niti me se smatra,...sad ispada da je Filipova tendenciozna manipulacija- a nije sakrio ni sta je hteo reci-pa ne vidim sta bi onda moglo biti tendenciozno- a sto isto nije nista dramaticno, sem ako si stvarno zagrizen-sto je prekopirao poznate cinjenice sa nekog sajta.

...obaska sto verujem da intimno Novak jeste kosmopolita- dovoljno je veliki.
docsumann docsumann 20:12 16.07.2021

Re: Čarli

alselone
tendencioznoj manipulaciji

bezobraznoj tendencioznoj manipulaciji koja da ide u suprotnom pravcu, da se ovde dokazuje da neko jeste Srbin a kaže da nije, bila bi dreka i penjenje, kukanje, udarala bi pena, pominjana bi Srebrenica, Kosovo za patike i druga opšta drugosrbijanska mesta.


i sam ostavih komentar u tom smislu.

alselone alselone 20:13 16.07.2021

Re: Čarli

i sam ostavih komentar u tom smislu.

Primetio sam i da pišeš Crnogora i crnogorac, što mislim da je cool ideja.
gvozden1 gvozden1 20:14 16.07.2021

Re: Čarli


Ibrahim Rugova, Srbin koji se izjašnjavao kao Albanac.
Jožef Kasa, Srbin koji se izjašnjava kao Mađar.

I tako dalje.

Baš idiotski zvuči, zar ne?

Pa lako bi se moglo dokazivati da je ovo Filipovo, čak ne ni idiotski nego nacistički.

Praštalo bi od "fašizam" da to, u suprotnom smeru, uradi neko drugi, da nekoga ko kaže da nije Srbin silom uteruje u srpstvo.

Al Filip može, on je benigni dečko, on je naš.
tess1 tess1 20:16 16.07.2021

Re: Čarli

nego Bosanac koji se izjašnjava kao Srbin.

Nije isto, Bosance i Crnogorce porediti nije isto, možda Hrvate i Crnogorce, i među Hrvatima ima podjele na partizane i ustaše, ni jedni ni drugi se ne odriču Hrvatske.. Prvo to. Drugo, Bosanci su do juče postojali, ovde na blogu postoje više nego na javi samo što je u igri politička korektnost. Formirana sam ličnost, ne aminuje mi ko sam i šta sam ni jedna rečenica ovde upućena na moj račun, to su budalaštine..
alselone alselone 20:16 16.07.2021

Re: Čarli

Al Filip može, on je benigni dečko, on je naš.

A i nije baš najoštriji nož u fioci pa mu nije zameriti.
tess1 tess1 20:18 16.07.2021

Re: Čarli

tess, atipično si blaga prema Filipu.

Slaba. :)
gvozden1 gvozden1 20:21 16.07.2021

Re: Čarli

meni cudnije da je nekom frka od sopstvenog porekla- bez obzira na izjasnjavanje, u koje nemam zelju da se mesam, niti me se smatra,.

Nemaš želju da se meša niti te se smatra kad se o njegovom srpstvu radi, ali ono što isključuje srpstvo, neko drugo, geografsko poreklo, e to te se smatra i tu se mešaš.

Samo da je srpskog što manje.

Posle kažeš, ne ne mrzim ja Srbe.

I kad je to Đokoviću bila frka od njegovog srpskog porekla?

gvozden1 gvozden1 20:31 16.07.2021

Re: Čarli

Nije isto, Bosance i Crnogorce porediti nije isto

Što ne bi bilo isto?

Identično je.


Srbin je Srbin, rodio se ovde ili onde Srbin je.
Nećeš, nadam se, reći da se neko odriče Crne Gore ako kaže da je Srbin bez tih ograda.


docsumann docsumann 20:33 16.07.2021

Re: Čarli

bas si me izneanadio,priznajem nisam shvatila da ti je bas tako dramaticno- jer nije...sta, to stoje napravio zakljucak o jugoslovenstvu, jao brrrr, strasne li reci i "manipulacije".


tendenciozna manipulacija nije nikakva dramatična stvar. ne znam otkud taj doživljaj.
i mislim da ovaj slučaj knjiški odgovara definiciji - raspolažeš pravim podacima, ali u javnosti upotrebljavaš lažne, zarad promocije sopstvene ideološke platforme.

ja o njegovom zaključku o jugoslovenstvu, koliko god bio smješan, nisam ni slova natuknuo.

ona manipulacija se ticala konkretnog čovjek i njegovog konkretnog ličnog izbora o, za mnoge ljude, veoma bitnom intimnom pitanju.
koliko isticanje nacionalne pripadnosti zna biti degutatno, i sam sam prilično alergičan na te pojave, dodatno ružno mi je manipulisanje tuđin opredjeljenjem od strane nekog ko je deklarativno iznad nacionalističkog blata.

čudi me da ne vidiš koliko je to pogrešno na elementarnom ljudskom nivou.
a zarad čega? da bi Filip, silu na sramotu, posložio kolaž bratstva i jedinstva ex yu sporta




docsumann docsumann 20:40 16.07.2021

Re: Čarli

Nećeš, nadam se, reći da se neko odriče Crne Gore ako kaže da je Srbin bez tih ograda.


najgore što se stvorila klima (baš u CG) da je to upravo tako.

i ima tu krivice i jedne i druge strane, ustvari i na jednom i drugom ekstremnom krilu obe crnogorske priče.

nadam se da će zdrava sredina (politički centar, a ne prirodni okoliš) prevladati. to je jedina nada za CG.
docsumann docsumann 20:43 16.07.2021

Re: Čarli

alselone
i sam ostavih komentar u tom smislu.

Primetio sam i da pišeš Crnogora i crnogorac, što mislim da je cool ideja.


da napravim distinkciju sa što manje dodatnih objašnjenja.

mada imali smo to i u SFRJ - Musliman i musliman.
tess1 tess1 20:43 16.07.2021

Re: Čarli

Identično je.

Srbe iz Bosne (ili problem tri naroda) i crnogorski problem je površno i neozbiljno porediti i prije ovih podjela u Crnoj Gori.
angie01 angie01 20:49 16.07.2021

Re: Čarli

čudi me da ne vidiš koliko je to pogrešno na elementarnom ljudskom nivou.
a zarad čega? da bi Filip, silu na sramotu, posložio kolaž bratstva i jedinstva ex yu sporta


pa meni je to vise kao fazon, nego neka ideoloska podmetacna.

ostalo sam vec obrazolozila.
gedza.73 gedza.73 20:52 16.07.2021

Re: Čarli


maksa83
Ja sam poslednjih godinu dana otpr. gledao masu nekih jućub klipova sa strancima koji posećuju Beograd (pošto smo imali vrlo liberalnu politiku tijekom covid veselja). Mahom su oduševljeni, moram da priznam da nisam nikad gledao Beograd tim očima.

Zakačio sam i ja par snimaka. Čak ima neki momak koji je bio iznenađen kako Beograđani dobro govore engleski. OSim jednog sa značkom na reveru koji je prvo rekao kako ne govori najbolje a onda bez veze pitao
'Što ste nas vi bombardovali?'
Dečko, mlad, kaže 'pa ja sam tad bio dete' nešto u tom fazonu.

Nikad u istoriji svet nije bio ovako umrežen i ovako povezan kao sad kad ste ga vi itijevci do'vatili pod svoje.

Ja volim da gledam te stare snimke i dopadalo mi se kako se Beograd menjao od turske kasabe ka evropskom gradu. Godinu, dve pred rat ozbiljan grad, baš ozbiljan.

Naleteo sam i na doček srpske vojske (u odboru Branislav Nušić) u Beogradu.
Lep grad.
docsumann docsumann 21:08 16.07.2021

Re: Čarli

angie01
čudi me da ne vidiš koliko je to pogrešno na elementarnom ljudskom nivou.
a zarad čega? da bi Filip, silu na sramotu, posložio kolaž bratstva i jedinstva ex yu sporta


pa meni je to vise kao fazon, nego neka ideoloska podmetacna.

ostalo sam vec obrazolozila.


ako si malo bolje pratila medije zadnjih danq, mogla si uočitii da po nekim medijskim portalima (suJmivog moralnog integriteta i novinarskog renomea) forsiraju upravo tu priču (Nole - sin Crnogorca i Hrvatice). Filip je samo prenio na blog taj šablon u cijelosti. dojmio mu se, valjda)

mnoge od tih stranica su naknadno izbrisane s neta, al naslovi u pretragama su ostali. tako da se možeš još uvijek uvjeriti.

eto, čega se i muljači stide, Filipu je simpatično.
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:16 16.07.2021

Re: Čarli

Šta kaže nauka?

Филипе, ниси приметио да истраживање које си навео уопште не узима у обзир маме, било Српкиње или Хрватице?
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:18 16.07.2021

Re: Čarli

nask
Ja koji ne pratim fudbal sam čuo da je Mesi najbolji

Ajoooj, Mesi najbolji? Ajoooj. Ti, od kojih si to čuo, pooojma nemaju.

To pričaju oni što nikad nisu gledali Ćavu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:18 16.07.2021

Re: Čarli

eto, čega se i muljači stide, Filipu je simpatično.

Филип воли неоусташке изворе.
angie01 angie01 21:29 16.07.2021

Re: Čarli

ako si malo bolje pratila medije zadnjih danq, mogla si uočitii da po nekim medijskim portalima (suJmivog moralnog integriteta i novinarskog renomea) forsiraju upravo tu priču (Nole - sin Crnogorca i Hrvatice). Filip je samo prenio na blog taj šablon u cijelosti. dojmio mu se, valjda)


nisam to otpratila,...ne gledam ni tenis,..al postujem vanserijski Noletov uspeh.

znaci, nisam u tracu sto bi se reklo,..a o caletu znam igrom slucaja, mnogo pre nego je Nole postao poznat...i jos kojesta, da ne uplicemo drugu pricu,...tako da sve sto sam rekla, nije vezano ni za sta drugo, osim za moj licni dozivljaj,...gde bi bila presudna cinjenica- da ne marim previse za to ko je sta po nacionalnosti, niti me takva lozenja zanimaju-pa onda opusteno mogu da Filipovu izjavu shvatim kao fazon, a ne manipulacuju, jer wtf?!... a postujem svacije pravo da se oseca kako god hoce,...
zilikaka zilikaka 21:38 16.07.2021

Re: Čarli


gvozden1
da se izjašnjavam kao Srbin

Ne baš neki, al i to je nešto :)


Ćuti, moglo je i gore. Šta misliš kad ti još ja stanem u tu vrstu.

docsumann docsumann 21:44 16.07.2021

Re: Čarli

opusteno mogu da Filipovu izjavu shvatim kao fazon, a ne manipulacuju, jer wtf?!... a postujem svacije pravo da se oseca kako god hoce,...


pa upravo se o tome radi.
Filip ne poštuje izjašnjavanje Srđana Đokovića o njegovom ličnom nacionalnom opredjeljenju.
umjesto toga, on mu inputira svoje viđenje šta je S.Đoković po nacionalnosti.

meni je nacionalna pripadnost uvijek pedstavljala samo moj intimni odnos prema porodičnoj tradiciji i precima, i ništa izvan toga mi ne znači.
nikakve odluke u životu nisam donosio na osnovu toga (sem prilikom popisa).

a jedino kad mi proradi nacionalni crv je kad počnu sa manipulisanjem po tom pitanju, bilo na kolektivnom bilo na ličnom planu.
znači samo kao reakcija na laž i podmetačinu. baš kao u ovom slučaju.


zilikaka zilikaka 21:44 16.07.2021

Re: Čarli

principessa_etrusca
Šta kaže nauka?

Филипе, ниси приметио да истраживање које си навео уопште не узима у обзир маме, било Српкиње или Хрватице?

Da, bez sve šale, tu se izgleda prati samo muški predak i može se pratiti samo kod muškarca. Da je 1000 godina u pitanju, i da pprosečno uzmemo 25 godina za jednu generaciju, to znači da je taj predak učestvovao 1/400 u ukupnom genetskom sastavu svakog od ispitanika. Ako sam ja dobro razumela poentu.
zilikaka zilikaka 21:54 16.07.2021

Re: Čarli

Moramo Zilikaku pitati, oni u Banatu su i onako polu Rumuni.

Slušaj, i ne samo pola. Veći deo su baš skroz.
Mi što se tako ne vodimo smo manjina.

crossover crossover 22:02 16.07.2021

Re: Čarli

alselone

Ibrahim Rugova, Srbin koji se izjašnjavao kao Albanac.
Jožef Kasa, Srbin koji se izjašnjava kao Mađar.


Ibrahim Rugova i Jožef Kasa su Srbijanci.
angie01 angie01 22:06 16.07.2021

Re: Čarli

a jedino kad mi proradi nacionalni crv je kad počnu sa manipulisanjem po tom pitanju, bilo na kolektivnom bilo na ličnom planu.


khm, pa rekoh ti vec, ovde se necija nacionalnost zloupotrebljavala mnogo gadnije, imputirani su i ucitavani nedopustivi konteksti, vrdjani su i terani ljudi,..pa nikome nije smetalo.

... sve ostalo bih mogla samo da ponovim,...ne verujem da je Filip-po svemu sto je do sada pokazo, ne poznajem ga licno-imao neke zadnje namere.
crossover crossover 22:08 16.07.2021

Re: Čarli

zilikaka
principessa_etrusca
Šta kaže nauka?

Филипе, ниси приметио да истраживање које си навео уопште не узима у обзир маме, било Српкиње или Хрватице?

Da, bez sve šale, tu se izgleda prati samo muški predak i može se pratiti samo kod muškarca. Da je 1000 godina u pitanju, i da pprosečno uzmemo 25 godina za jednu generaciju, to znači da je taj predak učestvovao 1/400 u ukupnom genetskom sastavu svakog od ispitanika. Ako sam ja dobro razumela poentu.


Meni se čini da su mame mnogo bolje za praćenje genetskog nasleđivanja, tate su često nepouzdan kriterijum.
milisav68 milisav68 22:19 16.07.2021

Re: Čarli

crossover

Meni se čini da su mame mnogo bolje za praćenje genetskog nasleđivanja, tate su često nepouzdan kriterijum.

Mame su činjenica, a tate su pretpostavka :)
highshalfbooze highshalfbooze 22:19 16.07.2021

Re: Čarli

haklberi_tom

Kada je Nole rekao da nije Srbin?
Kada je njegov otac rekao da nije Srbin?


Bem ti... pa ja nikad nisam rekao da nisam Japanac.
maksa83 maksa83 22:29 16.07.2021

Re: Čarli

Meni se čini da su mame mnogo bolje za praćenje genetskog nasleđivanja, tate su često nepouzdan kriterijum.

Da
Nije
Komšijino
docsumann docsumann 22:47 16.07.2021

Re: Čarli

angie01
a jedino kad mi proradi nacionalni crv je kad počnu sa manipulisanjem po tom pitanju, bilo na kolektivnom bilo na ličnom planu.


khm, pa rekoh ti vec, ovde se necija nacionalnost zloupotrebljavala mnogo gadnije, imputirani su i ucitavani nedopustivi konteksti, vrdjani su i terani ljudi,..pa nikome nije smetalo.

... sve ostalo bih mogla samo da ponovim,...ne verujem da je Filip-po svemu sto je do sada pokazo, ne poznajem ga licno-imao neke zadnje namere.


ne bih se složio da nikom nije smetalo.

no, da ne širimo priču, meni se čini da Filipu ne bi bilo prvi put da zanemaruje činjenice da bi pogurao neku svoju ideološku priču.
on ima svoju višu istinu koja je za njega iznad realnosti, kao što to ideološko isključivi likovi često rade.

a argumente koji se u nju ne uklapaju, očas nestane tako što zažmuri pud njih.
docsumann docsumann 22:49 16.07.2021

Re: Čarli

crossover
zilikaka
principessa_etrusca
Šta kaže nauka?

Филипе, ниси приметио да истраживање које си навео уопште не узима у обзир маме, било Српкиње или Хрватице?

Da, bez sve šale, tu se izgleda prati samo muški predak i može se pratiti samo kod muškarca. Da je 1000 godina u pitanju, i da pprosečno uzmemo 25 godina za jednu generaciju, to znači da je taj predak učestvovao 1/400 u ukupnom genetskom sastavu svakog od ispitanika. Ako sam ja dobro razumela poentu.


Meni se čini da su mame mnogo bolje za praćenje genetskog nasleđivanja, tate su često nepouzdan kriterijum.


nisu Jevreji ludi
Jaril Jaril 23:07 16.07.2021

Re: Čarli

principessa_etrusca principessa_etrusca 05:56 17.07.2021

Re: Čarli

haklberi_tom haklberi_tom 06:04 17.07.2021

Re: Čarli

tess1
ovo ti je stvarno jadno.

Šta je jadno? Jadno je što pervetiti kao Emsi negiraju da je Novaku majka Hrvatica.

Poznajem nekoliko Crnogoraca i Crnogorki ovde i nikad niko od njih nije rekao da je Srbin prije nego što je rekao da je Crnogorac, il Crnogorka. Ok, prepoznam ja odmah po govoru ali i oni svi imaju jednu zajedničku osobinu, ponosni su Crnogorci pa tek onda Srbi..

Moj nastavnik srpskog je bio Crnogorac.

Ne razumijem, da li je Novakov otac kao Crnogorac Srbin ispravno ili samo kao Srbin?

Ajde ne seri!
Ko negira činjenicu da mu je mater Hrvatica!?
Zašto taj kome je mater Hrvatica ne bi mogao da bude Srbin - ako on sam tako odabere.
A ne da mu budalčine poput Filipa to određuju?!
To što ti poznaješ Crnogorce, ne znači da neko drugi ne poznaje Srbe - bilo iz Crne Gore, Bosne ili Čikaga.

Kriza?
haklberi_tom haklberi_tom 06:11 17.07.2021

Re: Čarli

tess1
on je ono kako se već sam deklariše.

nikad nisam čuo Srđana Đokovića da se i u jednom smislu, nacionalno-geografsko ili pak čisto nacionalnom, izjašnjava kao crnogorac ili Crnogorac.

Pa jel on Crnogorac il nije? I ako jeste kako to šteti Novakovom srpstvu? Na blogu se dešava presedan da je sramota reći da si Crnogorac jer valjda nisi pravi Srbin? Nevjerovatno.

Kakva budalaština!
Svako na blogu može da kaže šta god hoće - da li je Crnogorac ili crnogorac.
A može da kaže i da je Srbin - bez ikakvog dodatka ... iz Crne Gore, iz Bosne, odnosno, od bilo kuda.

Ali ne - budalčine (pogotovo srpske, jer neSrpske to rade namerno) su se primile na tuđe interpretacije, pristajući da se stalno pravdaju što su, eto, Srbi iz Crne Gore, Hrvatske, Bosne ... i slična sranja.

Zašto neko ne može da bude Srbin bez ikakvih dodataka.
Kada to bude bilo moguće, lako ćemo se razvrstavati po trenutnom mestu življenja.
Nije lako biti Srbin!
haklberi_tom haklberi_tom 06:17 17.07.2021

Re: Čarli

Filip Mladenović
Činjenica je da su u svetu najuspešniji sportisti jugoslovenska deca, i Novak, i Modrić i Dončić.

Zaključak se sam nameće!

Jokić?
Majkl Džordan?
Mesi?
Serena Vilijams?

Inače, jedna zanimljiva budalaština koju budalčine slične provinijncije stalno guraju u prvi plan je - da je mešovitih brakova bilo samo u Jugoslaviji i nigde dalje na svetu.
I da ih neće više biti jer je nakarada zvana Jugoslavija otišla u kurac, kako i dolikuje.
tess1 tess1 06:20 17.07.2021

Re: Čarli

Hehe, čim se pičić-lajkić-lizić uznemiri znaš da se krije neko govno iza svega..
tess1 tess1 06:21 17.07.2021

Re: Čarli

A ti se perverzni keru kao nešto pitaš? Ccc..
haklberi_tom haklberi_tom 06:24 17.07.2021

Re: Čarli

docsumann
dobro, treba biti objektivan i reći da Nole već godinama ne pozdravlja sa tri prsta, što je po meni ok.

Zašto je to po tebi OK?
Mislim, jebe se meni pozdravlja li tako ili ne?

Ono što mene obraduje toliko da danima vraćam te momente je kada Nole da na Rolan Garosu reket onom dečkiću ili devojčici na Vimbledonu.
Eee, to!
I za mene je Nole naš dragulj!
Što, naravno, ne znači da ga i drugi ne mogu voleti.
haklberi_tom haklberi_tom 06:28 17.07.2021

Re: Čarli

docsumann
gedza.73

docsumann
vjerujem da je sam shvatio da je to bezveze

Na prvo čitanje mi se učinilo kako si napisao da je Filip shvatio pa sam morao ponovo da pročitam jer mi bilo teško da poverujem u tu konstataciju.

A na to iritiranje sam i mislio. Kad su promislili verovatno su shvatili da im se više isplati da budu sa njima nego da ti drugi budu protiv njega.





moje mišlenje je da je Novak shvatio da je to nekulturno. just toliko.

Zašto bi to bilo nekulturno?
tess1 tess1 06:34 17.07.2021

Re: Čarli

Ali koliko čovjek mora biti lud il besposlen, zaludan od 0 do na Netu čitam šta Emsi misli o Novakovom srbovanju..

docsumann docsumann 06:36 17.07.2021

Re: Čarli

docsumann
dobro, treba biti objektivan i reći da Nole već godinama ne pozdravlja sa tri prsta, što je po meni ok.


Zašto je to po tebi OK?


meni je ok što Nole ne proslavlja (pozdravlja) svoje pobjede sa 3 prsta iz istog razloga zbog kojih Nole ne proslavlja svoje pobjede sa 3 prsta
haklberi_tom haklberi_tom 06:38 17.07.2021

Re: Čarli

maksa83
alselone
Ubeđenost u jugoslovensku nadmoć, jugoslovensku supremaciju, mržnju i netoleranciju kojom su učeni

Četvrta vojna sila!

Tačan podatak je "četvrta po veličini stajaća armija u Evropi".

Dobro da nije bila ležeća?
haklberi_tom haklberi_tom 06:42 17.07.2021

Re: Čarli

docsumann
maksa83
U genetskom zapisu Srba pojavljuju se i haplogrupe za koje se pretpostavlja da su povezane s Keltima!

E to idi vidi sa Radulom, on je sad u tom fazonu, haplogrupe, 10000 godina srpske (tj. njegove haplogrupske) kontinuirane civilizacije na ovim prostorima, pa permanentni sukob neke tamo i ove naše haplogrupe koji traje od tada do dana današnjeg i sl. debilne pičkematerine.



oćeš reći (misim ne ti kao ti, već ti kao oni ) da se pravi sukob odvija duboko ispod dnevnopolitičke površine, izeđu klanova starih po desetak milenijuma...

Ja se s tim ne bih zajebavao!
haklberi_tom haklberi_tom 06:51 17.07.2021

Re: Čarli

docsumann

...
čudi me da ne vidiš koliko je to pogrešno na elementarnom ljudskom nivou.
a zarad čega? da bi Filip, silu na sramotu, posložio kolaž bratstva i jedinstva ex yu sporta



Zašto ti koristiš boldovanu reč umesto reči - složio?
haklberi_tom haklberi_tom 06:55 17.07.2021

Re: Čarli

principessa_etrusca
eto, čega se i muljači stide, Filipu je simpatično.

Филип воли неоусташке изворе.

Na žalost, nije jedini!
Usput - šta će ti ovo 'neo'?
Nema tu neo, to su otvoreno ustaški.
haklberi_tom haklberi_tom 06:58 17.07.2021

Re: Čarli

docsumann
opusteno mogu da Filipovu izjavu shvatim kao fazon, a ne manipulacuju, jer wtf?!... a postujem svacije pravo da se oseca kako god hoce,...


pa upravo se o tome radi.
Filip ne poštuje izjašnjavanje Srđana Đokovića o njegovom ličnom nacionalnom opredjeljenju.
umjesto toga, on mu inputira svoje viđenje šta je S.Đoković po nacionalnosti.

meni je nacionalna pripadnost uvijek pedstavljala samo moj intimni odnos prema porodičnoj tradiciji i precima, i ništa izvan toga mi ne znači.
nikakve odluke u životu nisam donosio na osnovu toga (sem prilikom popisa).

a jedino kad mi proradi nacionalni crv je kad počnu sa manipulisanjem po tom pitanju, bilo na kolektivnom bilo na ličnom planu.
znači samo kao reakcija na laž i podmetačinu. baš kao u ovom slučaju.



Saglasan!

Tako rezonuje Srbin!
Dakle, respekt za sve i svakoga - ali i za sebe i svoje!
haklberi_tom haklberi_tom 07:01 17.07.2021

Re: Čarli

highshalfbooze
haklberi_tom

Kada je Nole rekao da nije Srbin?
Kada je njegov otac rekao da nije Srbin?


Bem ti... pa ja nikad nisam rekao da nisam Japanac.

Eto!
I, zamisli, dođe Filip i kaže ti da nisi Japanac!
haklberi_tom haklberi_tom 07:04 17.07.2021

Re: Čarli

tess1
Ali koliko čovjek mora biti lud il besposlen, zaludan od 0 do na Netu čitam šta Emsi misli o Novakovom srbovanju..


To samo znači da ti je stalo do njegovog mišljenja.
haklberi_tom haklberi_tom 07:05 17.07.2021

Re: Čarli

docsumann
docsumann
dobro, treba biti objektivan i reći da Nole već godinama ne pozdravlja sa tri prsta, što je po meni ok.


Zašto je to po tebi OK?


meni je ok što Nole ne proslavlja (pozdravlja) svoje pobjede sa 3 prsta iz istog razloga zbog kojih Nole ne proslavlja svoje pobjede sa 3 prsta

Logično.
shmoo shmoo 07:24 17.07.2021

.

.
angie01 angie01 08:27 17.07.2021

Re: Čarli

ne bih se složio da nikom nije smetalo.


al neprimetno:).


meni se čini da Filipu ne bi bilo prvi put da zanemaruje činjenice da bi pogurao neku svoju ideološku priču.
on ima svoju višu istinu koja je za njega iznad realnosti, kao što to ideološko isključivi likovi često rade.


daj bre doks-ovde hara ideoliski grupisana udruga, napada, maltretira,...i ti sad proglasavas-ne znam kako ovo da kazem, jer nemam zelju da uvredim- nekog, ko vise nespretno i trapavo brani neku pravdu i teme o problemima koji se guraju pod tepih, upravo zabog agresivne ideologije koja je uspostavljena, za onog koji po svaku cenu gura svoju ideolosku pricu.

nemam pojma koju idologiju Filip promovise?...ako mozes da mi kazes.

da li on nema prava na svoja ubedjenja, a drugi imaju?

da li je realnost to sto se vecinski gura drugacija prica od njegove?

i izvini, da li je istina to sto je on kopirao sa nekog sajata, kako bi opravdao to sto je rekao? ...a sto i dalje mislim da je samo fazon,...uostalom, na koji nacin tako nesto remeti cinjenicu da je Nole izuzetan, vanserijski sportista,...i kakve veze ima da li je njegov otac ovo, a majka ono-sem upravo u bolesnom ambijentu koji insistira na nekoj pripadnosti i pravi pritisak sta je prihvatljivo/bolje, a sta ne.

svidjalo se to nekima ili ne, ali ta nekadasnja zemlja je postojala i bilo je mnogo mesovitih brakova i sad posle onog besmislenog rata i vitlanjem nacionalnim, pocinju ovakvi slucajevi sa preciscavanjem.
tess1 tess1 08:28 17.07.2021

Re: .

.

O stigla je i kraljica drame.
tess1 tess1 08:30 17.07.2021

Re: Čarli

A Tess1 žulja nešto drugo.
Ona zna šta.

Ko je taj koji te je toliko naljutio?
Može li da se pomogne?

Inače piše najutijo, tepa.


Kriza?

Može li da se pomogne?


To samo znači da ti je stalo do njegovog mišljenja.


Isti sexizam i nasilje kao kod Tase, ok, iste devijacije raspalih pervetita.

Razlika je što bi se Tasi posrala na grob (uvijek postoji prvi put, zar ne?), a ti si Emsi onaj ker bez noge na kojeg se čovjek sažali, dovede ga kući da bi ker cijeli dan pišao po njoj, skreneš li mu pažnju on hoće da ugrize, i šta sa njim? Trpiti ga radi karte za raj? Pfiju, veliko iskušenje.
vcucko vcucko 09:06 17.07.2021

Re: Čarli

angie01

daj bre doks-ovde hara ideoliski grupisana udruga, napada, maltretira


Ovde je Mladenović posegnuo za brojanjem krvnih zrnaca, ničin izazvan. A to se među pristojnim svetom ne radi.
Da je to uradio neko iz toga što ti zoveš grupom, bilo bi patrijote, ovo, ono.

angie01

i kakve veze ima da li je njegov otac ovo, a majka ono-sem upravo u bolesnom ambijentu koji insistira na nekoj pripadnosti i pravi pritisak sta je prihvatljivo/bolje, a sta ne.

vitlanjem nacionalnim

Mladenoviću je bitno.
Jasno je napisao, da je Novak to što je jer je dete iz mešovitog braka. Što implicira da bi, da je iz nacionalno homogene porodice, bio nesposobni dustabanlija. Meni, iz mešovitog braka (a donekle i u mešovitom braku) je to zasmetalo.
Ovde Mladenović vitla nacionalnim, krvnim zrncima i haplogrupama. U cilju provokacije. Ti ga zastupaš, jer ti odgovara ideološki, svetonazorski, kako god.
As simple as that.
docsumann docsumann 09:54 17.07.2021

Re: Čarli

daj bre doks-ovde hara ideoliski grupisana udruga, napada, maltretir


uf, endži koliko promašaja u jednom komentaru.
vršiš obimnu zamjenu teza.
i ti bi sad da braniš Filipa zbog njegovog statusa na blogu?

nikad nisam učestvovao u mrcvarenju i proganjaju Filipa na ovom virtuelnom mjestu. par puta sam stao i u njegovu odbranu po tom pitanju. al ne mogu ni da ne primjetim da je i sam prilično zaslužan zbog mnogih situacija koje je ovdje doživio.
možda je tebi njegov nastup bezazlen i nezlonamjeran, naivan i nevin, al on svojim načinom (ne)diskutovanja vrijeđa inteligenciju ljudi koji su s njim pokušavali ozbiljno da polemišu i sučeljavaju argumente.

drugo, čak ni to što je nerjetko bio žrtva ne znači da ga to abolira od sopstvene odgovornosti za javno izrečenu riječ.
ja želim da vjerujem da je Filip ozbiljan čovjek spreman da u potpunosti preuzme odgovornost za izrečeno.

da li on nema prava na svoja ubedjenja, a drugi imaju?


kakve veze sad ovo ima sa našom polemikom. manimo se spinovanja.

nigdje ja njemu ne branim da iznosi svoje stavove i o jugoslovenstvu, i o socijalističkom samoupravljanju, nesvrstanim, šta god.

al kad krene da podmeće i manipuliše tuđim ličnim uvjerenjima, reći ću mu što mislim o tome kao i svakom drugom blogeru.

ili ti pak misliš da bi on trebao da ima poseban status na blogu? kao zaštićena vrsta u izumiranju, bloger sa posebnim potrebama??
stvarno ne želim u to da vjerujem.


i izvini, da li je istina to sto je on kopirao sa nekog sajata, kako bi opravdao to sto je rekao?


nije mi jasno da ti još nije jasno šta mu konkretno zamjeram, iako sam u 4-5 komentara to obrazložio da ne mogu jasnije.

sve manje imam živaca za ova jalova preganjanja oko ničega.
ako ti do sada nije postalo jasno na šta sam i zbog čega sam reagovao kako sam reagovao, neću uspjeti da ti to objasnim ni u narednih 5.
tako da bi ovo bila moja posljednja replika u ovom smjeru.



shmoo shmoo 09:56 17.07.2021

Боли глава, боли глава, добра глава!


Razlika je što bi se Tasi posrala na grob (uvijek postoji prvi put, zar ne?)



Прво лице једнине аориста помоћног глагола БИТИ пише се БИХ.

Са Х на крају.

Као скраћеница од Босна и Херцеговина.

М'да... Само напред, не устручавај се, разумем те ја.

Што рече ономад Љуба Тадић:"Иако сам тако матор, још увек сам добар дефлоратор."

Зато тај први пут са мном сви и запамте до краја свог живота.

Јер... Будимо реални...

Ко то још може да заборави тај магични тренутак када је изгубио/изгубила (родно равноправни језик! ) своју невиност покушавајући да уради то што намераваш и ти први пут да урадиш?

Није се још родио/родила (political correctness! ) та персона која не памти тај блистави моменат у свом животу када се сусрела са мном.











angie01 angie01 09:59 17.07.2021

Re: Čarli

iz mešovitog braka (


...da bi dodao ono na kraju-sto je po meni samo fazon,...na koji se reagovalo, kao da je dao bocu bez upozorenja.


da je Novak to što je jer je dete iz mešovitog braka


Novak je to sto jeste,( bez obzira sta su njegovi roditelji po nacionalnosti i kako se izjasnjavaju), zahvaljujuci svom talentu i upurnosti, radu i spremnosti da se trudi i napreduje,...a sve ostalo je nebitno-pa u tom smislu i Filipovo podhebavanje...ovde se Filip grupno renda na svakom blogu, sa mnogo gorim sadrzajima u tim komentarim, od ovog njegovog sada- u kome stvarno ne vidim nikakav problem,...


Ti ga zastupaš, jer ti odgovara ideološki, svetonazorski, kako god.




uopste ga ne zastupam- niti imam svoju ideologiju, a kao sto vec rekoh, do sada nisam ukapirala koja je Filipova,...reagovala sam na doksov komentar( koga cenim)-jer me zacudilo to sto je prepoznao u onome sto je Filip napisao-uostalom, sve sam vec obrazlozila.

sad ispade Filip glavni idoloski zagovarac i to manipulativni.

svetonzaorski- je meni to oko nacionalnosti potpuno nebitno.
angie01 angie01 10:25 17.07.2021

Re: Čarli

jos cu ovo i slazem se da je vreme da se prekine, jer ocigledno se ne razumemo.



i ti bi sad da braniš Filipa zbog njegovog statusa na blogu?


ne- ne znam kakav on ima status, tj. na sta mislis....rekoh samo da drugi u vecem broju agresivno promovisu svoju ideologiju- jer si ti to pomenu- a nisam primetila da Filip nesto promovise, niti sam prepoznala njegovu ideologiju, posto prilicno konfuzno i nemusto pristupa svojim temama.

utom smislu,

al on svojim načinom (ne)diskutovanja vrijeđa inteligenciju ljudi


slazem se da je to bez veze, al koliko sam shvatila, on ne zna kako da se odbrani od tolikih napada- sem sto kaci neke navode iz nekih drugih izvora i postira svoje Filipke, za koje necu da se izrazim:),...al, ako cemo pravo, vecina tih napada se svode na zlonamerna, maliciozna i agresivna ucitavanja, sto bi prakticno bilo stalkiranje....
(imasi verziju ucesnika koji kmece na tudje stalkiranje, da bi na istom blogu stalkirali druge:)),...)


čak ni to što je nerjetko bio žrtva ne znači da ga to abolira od sopstvene odgovornosti za javno izrečenu riječ.


ja nisam trazila da bude aboliran- samo nisam dozivela to izgovoreno tako kao ti.

a za tu odgovornost bi mozda mnogi drugi trebalo da budu osvesceni...jer se ovde bas pisu baljezgarije.




kakve veze sad ovo ima sa našom polemikom. manimo se spinovanja.


ti si pomenuo ideologiju, pa otuda i moje pitanje.


al kad krene da podmeće i manipuliše tuđim ličnim uvjerenjima,


pa dobro, reako je nesto sto je dostuno svima, da bi na kraju poentirao,...u krajnjoj liniji, mogao je da pogresi, vec sam ti rekla primer- da sam se ja tebi obratila drugacije od onoga kako se osecas/izjasnjavas,..pa ne bi to valjda shvatio kao manipulaciju, podmetanje, zlonamernost...


nije mi jasno da ti još nije jasno šta mu konkretno zamjeram, iako sam u 4-5 komentara to obrazložio da ne mogu jasnije.


kapiram sta kazes- a mislim da nisi u pravu...predramaticno si opservirao (po mom misljenju).


pozdrav

docsumann docsumann 10:42 17.07.2021

Re: Čarli

kapiram sta kazes- a mislim da nisi u pravu...predramaticno si opservirao (po mom misljenju).


pozdrav


takođe, ugodan dan želim.

shmoo shmoo 10:49 17.07.2021

Циглајета Сафир Турковић

tess1
Прво лице једнине аориста помоћног глагола БИТИ пише се БИХ.

Са Х на крају.

Razlika je što bi' se Tasi posrala na grob (uvijek postoji prvi put, zar ne?).




Е сада је већ много боље.

Видиш како тај један мали апостроф толико тога говори о теби?



Razlika je što bi se Tasi posrala na grob (uvijek postoji prvi put, zar ne?)








alselone alselone 10:52 17.07.2021

Re: Čarli

Možda se Đoković ne izjašnjava kao Jugosloven ali to je zato što nema pojma da nosi dominantni Jugoslovenski Gen!


Doručkujem jutros i razmišljam, bokte čoveče kako je dobar ovaj jugoslovenski doručak.

- bavarski perec, to računam da je iz Banata, da je recept direktno od Šicera stigao u Lidl (Zilikaka prenosila recept u punđama koje lice na puža od testa)
- Sjenički stari kajmak, to računam da su Muslimani izBosne i njihov recept
- Dalmatinski pršut, to je Hrvatska
- Masline, to ako navučemo može biti Crna Gora
- Klice od brokolija, to je gej-metroseksualni Novi Sad, tj. Vojvodina (guglajte mikrobilje)
- Kulen, to je Srem (izopštio sam ih iz VOjvodine)
- Sok od malina, Srbija Brale Iz Arilja Grada
alselone alselone 10:58 17.07.2021

Re: Čarli

Stavili smo malo i umeboši sirćeta, samo zbog Japana koji mi je na trećem mestu.
gvozden1 gvozden1 11:04 17.07.2021

Re: Čarli

Sok od malina, Srbija Brale Iz Arilja Grada

Poslednja rupa na svirali.
Čitam redom, očekujem, strepim da nije izostavljeno, kad konačno....

Ajd, dobro je, ima je ipak.

A šta drugo i očekivati od Zilike tebe i Doksa :)
gedza.73 gedza.73 11:06 17.07.2021

Re: Čarli

principessa_etrusca
eto, čega se i muljači stide, Filipu je simpatično.

Филип воли неоусташке изворе.


Setio sam se diskusija kad su pripadnici samozvanih građanskih udarnih jedinica razapinjali Emira Kusturicu. Ne da mu nisu dali pravo na izbor nego su ga upravo na osnovu njegovog izbora prozivali i tvrdili kako je ta prozivka građanski pristojna, normalna i bitna jer je maltene lično snajperom pucao u Abdulaha Sidrana


Kao pripadnik srpskog naroda osjećam se odgovornim prema Kusturici, koji je ovdje načinio svoje životno djelo i to me obavezuje da učestvujem u ovom projektu da bi se sačuvala srpska kultura, identitet i korjeni našeg naroda", rekao je Đoković.





vcucko vcucko 11:08 17.07.2021

Re: Čarli

angie01

uopste ga ne zastupam- niti imam svoju ideologiju, a kao sto vec rekoh, do sada nisam ukapirala koja je Filipova,...

Filipova ideologija je pre svega provokacija. S kojim ciljem, nije jasno i čak nije bitno.

A kad neko provocira, mora da bude spreman na odgovor. Važi za obe strane provokacije. Opet jednostavno.
gedza.73 gedza.73 11:10 17.07.2021

Re: Čarli

- Sok od malina, Srbija Brale Iz Arilja Grada

Boškić


od 2:02

Oh, umalo da zaboravim. Čeka vas kod ulaznih vrata Bora Dugić da mu vratite frulu

gedza.73 gedza.73 11:15 17.07.2021

Re: Čarli

A šta drugo i očekivati od Zilike tebe

Pa pazi imaju raznovrsniji meni. I bolji. Jes' da nisu mogli da naprave Karađorđevu šniclu jer bi im se zvala bečka ali teška srca priznajem kulinarski poraz u korist gostujuće vojvođanske ekipe.
alselone alselone 11:21 17.07.2021

Re: Čarli

Poslednja rupa na svirali.
Čitam redom, očekujem, strepim da nije izostavljeno, kad konačno....


Najvažnije za kraj.

A i najskuplje. 400 dinara kilo malina. Skuplje od pršuta! A da ne prićamo u odnosu na kulen, kajmak ili gej-brokoli.
alselone alselone 11:26 17.07.2021

Re: Čarli

Pa pazi imaju raznovrsniji meni. I bolji.

Subotom mi je obično aktivnost da obiđem par dobrih prodavnica i uradim nabavku za nedelju dana. Čak sam i u Lindu otišao, samo zbog par stvari, mada je tamo u principu od hrane sve škart nezdravi.

A iskreno, i taj Dalmatinski pršut se pravi na Zlatiboru. :)
milisav68 milisav68 11:26 17.07.2021

Re: Čarli

gvozden1

Poslednja rupa na svirali.

Umesto da prvo bude jedna šljiva, da otvori apetit :)
gedza.73 gedza.73 11:28 17.07.2021

Re: Čarli

A iskreno, i taj Dalmatinski pršut se pravi na zlatiboru. :)

Od brazilskog mesa :)

A pazi

imaju i halal verziju.



angie01 angie01 11:38 17.07.2021

Re: Čarli

Filipova ideologija je pre svega provokacija


jaka provokacija-Jugosloven,...pa svi ste rodjeni ziveli, skolovali se i porasli u toj zemlji.

sad ispade nevidjeni jeres da se to kaze,...pa je l znas koliko ima ljudi da se i dalje tako izjasnjava.

....kako je ono bese rekao Mate Parlov-ja sam prvak sveta, sta koji ..rac me ogranicavante.

...idem sad na kasni pijac.
gedza.73 gedza.73 11:38 17.07.2021

Re: Čarli

Jaril gore postavio klip a i ovaj je interesantan. Izgleda da je srpski gen ipak jači od jugoslovenskog .

Nije mi samo jasno odakle se pojaviše ona tri Kekeca na Triglavu oko sedamstote godine



alselone alselone 11:38 17.07.2021

Re: Čarli


Od brazilskog mesa :)


Nije, nije, zaista su odlični. Ima ta jedna mala porodična prodavnica gde tip ide po Srbiji i sakuplja najbolje proizvode male privrede. Jako se trudi i proizvodi su stvarno savršenstvo. Kulem bački, sremački, dalmatinski i crnogorski pršut, goveđa pršuta sa kopaonika, peglane kobasice, bačke kobasice, pirotski kačkavalj, sjenički kajmak, mladi i stari, beli srbijanski sirevi, sir iz mješine....
gedza.73 gedza.73 11:42 17.07.2021

Re: Čarli

Nije, nije, zaista su odlični.

Bila čini mi se priča oko zlatiborca i mesa iz Brazila.
Ima ta jedna mala porodična prodavnica gde tip ide po Srbiji i sakuplja najbolje proizvode male privrede. Jako se trudi i proizvodi su stvarno savršenstvo. Kulem bački, sremački, dalmatinski i crnogorski pršut, goveđa pršuta sa kopaonika, peglane kobasice, bačke kobasice, pirotski kačkavalj, sjenički kajmak, mladi i stari, beli srbijanski sirevi, sir iz mješine....

Ima dosta malih prozvođača koji su postigli kvalitet na svetskom nivou.




apacherosepeacock apacherosepeacock 11:54 17.07.2021

Re: Čarli

Setio sam se diskusija kad su pripadnici samozvanih građanskih udarnih jedinica razapinjali Emira Kusturicu.

Pa to je u 'zlatno' doba bloga kad je sam cvet poštene inteligencije pisao ovde bilo pod 'must' da se iscipelari Kusturica kao seljačina i režiser plagijator i to samo zato što je skinuo ikonu sveca sa tavana

..a da nije, bilo bi sve obrnuto, mantranje i trka ko će više i dublje da mu se uvuče u pozadinu da ni pertle ne provire.


Novak takođe, bio je proglašavan za foliranta, seljobera, nesposobnog koji nikad ništa neće postići dok se u mečevima sa njim navijalo za Federera.. tada nije bio problem što je/da je Srbin šta više..


pa oni njegovi (čuveni) ćevapi u Parizu, primitivac naručuje a Biljanu ne pita cccc o-maj-gaš.
milisav68 milisav68 12:04 17.07.2021

Re: Čarli

gedza.73

Ima dosta malih prozvođača koji su postigli kvalitet na svetskom nivou.

Ima, kod nas na pijaci zakupili lokal iz Markovačke zadruge, i prodaju robu od lokalnih proizvođača.Razne vrste sireva, kobasice, slanine, čvarke...i sve je konstantnog kvaliteta.
gvozden1 gvozden1 12:25 17.07.2021

Re: Čarli

milisav68
gvozden1

Poslednja rupa na svirali.

Umesto da prvo bude jedna šljiva, da otvori apetit :)

Tako bog zapoveda, al šta ćeš :)
vcucko vcucko 12:47 17.07.2021

Re: Čarli

alselone
Poslednja rupa na svirali.
Čitam redom, očekujem, strepim da nije izostavljeno, kad konačno....


Najvažnije za kraj.

A i najskuplje. 400 dinara kilo malina. Skuplje od pršuta! A da ne prićamo u odnosu na kulen, kajmak ili gej-brokoli.

Sad su malinari po ceni došli na svoje. Ali s kim god da pričaš, ne valja. Otuklo, osušilo se, nije rodilo, nema.
O čemu se radi?
gvozden1 gvozden1 12:54 17.07.2021

Re: Čarli


Filipova ideologija je pre svega provokacija

Pa ne zvuči baš tako, a i nije on od tih koji rado provociraju.

Meni ovo zvuči iskreno, verujem da on tako razmišlja.

Nije jedini kome je nacistički način razmišljanja svojstven.

Jugoslovenstvo uopšte ne isključuje nacizam, dokaz, Ljotić.

Ovo što Filip piše je tipična ljotićevština, ako se iko na blogu može porediti sa Ljotićem to je Filip.
I Endži koja u ovome ne vidi problem.
Ali objektivno, racionalno, ne iz želje da mu se kontrira, napakosti ili tako nešto.
gvozden1 gvozden1 12:58 17.07.2021

Re: Čarli

vcucko
alselone
Poslednja rupa na svirali.
Čitam redom, očekujem, strepim da nije izostavljeno, kad konačno....


Najvažnije za kraj.

A i najskuplje. 400 dinara kilo malina. Skuplje od pršuta! A da ne prićamo u odnosu na kulen, kajmak ili gej-brokoli.

Sad su malinari po ceni došli na svoje. Ali s kim god da pričaš, ne valja. Otuklo, osušilo se, nije rodilo, nema.
O čemu se radi?

Radi se o nepovoljnim uslovima, vremenskim, previsoke temperature a malo vlage.

Ali nije to prvi put.

Cena je stvarno ludačka, i to za š kvalitet.

E to je enigma, što cena ode u nebo.
Nagađanja oko malog lagera, oko ugovornih obaveza hladnjača prema strancima, i slična, teško da drže vodu.
maksa83 maksa83 13:01 17.07.2021

Re: Čarli

Nagađanja oko malog lagera, oko ugovornih obaveza hladnjača prema strancima, i slična, teško da drže vodu.

Nikad nećete pogoditi ko ima firmu sa hladnjačama za maline.
milisav68 milisav68 13:13 17.07.2021

Re: Čarli

maksa83

Nikad nećete pogoditi ko ima firmu sa hladnjačama za maline.

Da nije urednik Informera :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana