Ljubav| Porodica| Roditeljstvo| Život

Dan života na Plaži

Jaril RSS / 08.08.2021. u 13:56

[Umeš li lepotu?]

 

Toga dana bilo je desetak dece na Plaži. To jest, u plićaku. Srednje jaki talasi bili su im glavna atrakcija. Posmatrano sa strane, izgledalo je da su talasi postali tobogani, krila za letenje i ko zna šta još što su samo deca vešta da naprave. Samo su dva dečaka, braća gnjurila u potrazi za kamenom lepšim od prethodnog. 


- Pogledaj ovaj!, ushićeno je viknuo jedan.


Među svom decom, prepoznao sam samo njih dvojicu, dečake od, pretpostavljam, 7-9 godina i njihovu sestru, devojčicu par godina mlađu. Oni su bili svakodnevni stanovnici Plaže. Za njihove roditelje sam, u nekoliko dana koliko sam dolazio na Plažu, čuo samo kako su mnogo dobri ljudi. Ali, mnogo dobri ljudi. Kul i gotivni za druženje, ali pre svega baš dobri. 


Još od svojih godina, dečak u meni je želeo da pliva najdublje od svih. Pošto smo, zbog posla mojih roditelja, slabo letovali, kao mator sam uvek udovoljavao  svom malom Ja i osvajao mesto najveće dubine u takmičenju sa ostalim kupačima. U takmičenju o kom oni, naravno, ništa nisu znali. Time je dečak u meni isijavao svoju fasciniranost morem. 


I ovog leta držao sam trofej u dubini, osvojen dva dana ranije.


Sedeo sam na plaži kada su dve devojke ušle u vodu i zaplivale ka pučini. Opušteno su plivale, ćaskale, i plivale i opušteno ćaskale, i ćaskajući plivale i opušteno stale tek kada su im glave postale jedva primetne tačkice. Tik iza njih je prošao jedan od brodića koji su povremeno prolazili pored Plaže prevozeći turiste po moru. Otplivale su, skoro sigurno, dalje od mene.


Sačekao sam da krenu nazad i ušao u vodu. Na otvorenom moru je teško proceniti daljinu pa sam procenio da ću dovoljno daleko otplivati ako, kada bude brodić prolazio, budem sa njegove druge strane. Oni jesu imali svaki put drugu trasu, ali će poslužiti kao merni instrument. 


Izabrao sam kraul, nestrpljiv da što pre stignem, ali sam vrlo brzo naučio da se on krši sa talasima. Sve vreme sam se borio protiv vode umesto da me ona nosi. I odustao sam. 


Ispružio sam ruke, gledao u morsko dno i pustio more da me ljuljuška gore dole. I pitao se, da li se ovako osećaju bebe u stomaku. Tokom nežnog ljuljuškanja, more mi je šapnulo da ipak treba da plivam prsno. Zamahnuo sam par puta, ali sam vodu i dalje gurao iza, umesto da ona slobodno struji oko mene.


Osetio sam da pogrešno razumem talase. Mislio sam da će me talas u svom piku vući unazad na plažu, a da će povlačenje talasa i mene povući napred ka pučini. Ali nije. Kad zamahnem rukama u piku talasa odem poprilično napred, a u povlačenju talasa stojim - zamahnuo, ne zamahnuo. Bilo mi je potrebno tri talasa da shvatim more i uhvatim ritam sa njim. U piku zamahnem, u povlačenju dišem. 


Posle podugačkog plesanja sa talasima primetio sam da se jedan brodić približava. Procenio sam da moram da sačekam da prođe, ali ću taman imati ideju o tome koliko sam daleko otplivao. Okrenuo sam se nazad ka Plaži. Dve devojke su skoro stigle na obalu. Graja dece se prostirala sve do mene. Plažu sam lako mogao da obuhvatim jednim pogledom. 


Koliko je dobar osećaj biti među dobronamernim ljudima. 


Brodić je stigao iza mene. Sa razglasa se čulo: Sa vaše desne strane nalazi se nudistička plaža na kojoj se kupaju PEEEDEEERIIIII!!!!!


Pogledao sam u pravcu brodića pokušavajući da lociram urlača, da mu dobacim da na plaži nit su svi gej, nit su svi nudisti, da ima nas koji smo goli i gej, ali da ima i strejt ljudi, i žena u toplesu i ljudi u kupaćim kostimima. I dece, čiji će dan svakako biti lepši bez njegovih govana. Sunce me je sprečilo da ga vidim tako što mi je bilo pravo u oči. Kao da je bilo ubeđeno da je bezvredno baviti se budalaštinama.  


Sačekao sam da brodić prođe i krenuo sam nazad. Za sada mi je bilo dovoljno to dokle sam stigao. Pratio sam talase i more me je vrlo brzo vratilo na plažu. Pred plažom sam podigao pogled visoko iznad vode i poviše plaže su dva momka, zasićeni od sunčanja, otišla držeći se za ruke. Na plaži, ubavo makedonče koje sam odvojio za ovoletnju romansu, čekao je da vrati glavu na moj stomak gde je bila pre mog plivanja. 


Okrenuo sam se ka moru i seo u plićak da me zapljuskuju talasi i izbace na obalu. Na par metara od mene su dvojica dečaka braće i dalje sakupljala kamenje, potpuno zaokupljeni svojim ozbiljnim, temeljnim radom. Malo dalje, nud otac je neumorno bacao svoju ćerku, njihovu sestru, sa kamena-stene dok se u njenom glasu čulo ushićenje. Pored je stajala nuda majka i skandirala svakom veličanstvenom skoku. Njihovi sinovi su bili glasno fascinirani svakim lepšim kamenom koji su pronašli. Puni radosti.



Komentari (1016)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 10:10 13.08.2021

Re: Atrakcije

Primeti da ovaj kekindski ima srculence.

Tak'i su ti Kikinđani, na 'leba da ih mažeš.

P.S. Kaže ćirilična Wikipedija:

На грбу Петра Прерадовића налази се, као спомен на граничарско порекло његове породице, грифон који замахује сабљом држећи при томе у левој руци одсечену турску главу [5]
maksa83 maksa83 10:11 13.08.2021

Re: Atrakcije

Samo sam približio granici da je ojačam!

Kopnena zona Glas Servis!
maksa83 maksa83 10:13 13.08.2021

Re: Atrakcije

Она од Рузвелтове иде ка Професорској колонији. Како је то Звездара?

Ako sam ja ovde na 5km od Ralje na opštini Voždovac, što to ne bi bila Zvezdara:

principessa_etrusca principessa_etrusca 10:30 13.08.2021

Re: Atrakcije

maksa83
Она од Рузвелтове иде ка Професорској колонији. Како је то Звездара?

Ako sam ja ovde na 5km od Ralje na opštini Voždovac, što to ne bi bila Zvezdara:


Мислим да имаш погрешну улицу.

https://goo.gl/maps/W9s8h3BPy4fEM1qn7
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:48 13.08.2021

Re: Atrakcije

На грбу Петра Прерадовића налази се, као спомен на граничарско порекло његове породице, грифон који замахује сабљом држећи при томе у левој руци одсечену турску главу [5]


A vidi ovo: gavran koji kljuca tursku glavu.





Nije iz nasih krajeva nego od nemacke plemicke porodice Schwarzenberg iz Ceske.

Ili ovo sa jezicem iz Madjarske:




'Turska glava' je izgleda pojam u evropskoj heraldici:
https://en.wikipedia.org/wiki/Turk_head_(heraldry)]

Ukucaj Törökfej u Google Images.
maksa83 maksa83 10:55 13.08.2021

Re: Atrakcije

Мислим да имаш погрешну улицу.

https://goo.gl/maps/W9s8h3BPy4fEM1qn7

To je Preradovićeva, ono je Petra Preradovića. E sad, da li su bila neka dva zaslužna Preradovića ne bih znao, ali ono se zove onako kako se zove, i tamo je gde je ako je verovati PlanPlusu (a njemu treba verovati).
maksa83 maksa83 11:04 13.08.2021

Re: Atrakcije

'Turska glava' je izgleda pojam u evropskoj heraldici:

Pa bili su zajebana sila i teški smarači 600 godina, od toga prvh 300-400 baš baš baš zajebani dok se Evropa nije malo tehnološki pribrala.

Mogu da zamislim samo kakav je udarac bio uzimanje Konstantinopolja, prekinuli hiljadugodišnje carstvo.

Mi smo naebali pošto smo na periferiji evropskog jezgra a i jesmo bili neka kakva takva brana o koju su se oni olupavali u pohodu na Evropu, dok nas nisu smotali pa smo im i mi pripomagali oko Konstantinopolja.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:11 13.08.2021

Re: Atrakcije

To je Preradovićeva, ono je Petra Preradovića.

Биће да су то две улице назване по истом Петру Прерадовићу, као што је на твојој мапи околине Смедевског пута и улица Стевана Синђелића (поред Синђелићеве на Каленићу). То је ваљда некада било село Миријево или село Мали Мокри Луг.
maksa83 maksa83 11:20 13.08.2021

Re: Atrakcije

Биће да су то две улице назване по истом Петру Прерадовићу, као што је на твојој мапи околине Смедевског пута и улица Стевана Синђелића (поред Синђелићеве на Каленићу)

Treba to malo sve da se refaktoriše i počisti da ne bude tako duplirano, da bude mesta za ul. Vulinovu, Babićevu, a za Vučića minimum bulevar, taman je isto Aleksandar, pa Avenija Gorana Vesića umesto npr. Nehruove.

То је ваљда некада било село Миријево или село Мали Мокри Луг.

Eeee, selo Mali Mokri Lug (koji je takođe opština Zvezdara) je mesto na kome je bio prvi budistički hram na tlu kontinentalne Evrope.
emilia emilia 11:23 13.08.2021

Re: Мајмунчићи у опанчићима

Neues aus der Nachbarschaft
Fenomen covid je globalan, a mene stvarno zanima zašto je to tako, kakva je mehanika iza. Ako vidiš američkog antivaksera antimaskera covid je laž maske su brnjice ja to ne stavljam možeš biti 100% siguran kako glasa (i da nije glasao poštom, haha). Ovo ne znači da je svako ko tako glasa u tom fazonu, ali u onom smeru je nepogrešivo. Ako vidiš evropskog antivaksera antimaskera možeš 100% biti siguran da je u ostalim stvarima zabasao vrlo desno, potpuno isto i za domaće. Zašto te stvari idu ruku pod ruku, ozbiljno se pitam i nemam kvalitetan odgovor.


Pri cemu to uopste nije samo 'pusti budale' tema. Evo jedan primer iz proslosti. Kad su ono u srednjem veku vulkani uzrokovali Malo ledono doba onda tadasnji QAnoni sirili svoju istinu da je to zbog vestica i Jevreja pa je krenulo spaljivanje zena i ubijanje Jevreja u Evropi. Masovno. To sto danas imamo razvijenu tehnologiju kao sto vidimo ne stiti nas od slicnog scenarija. I sad ono bitnije: ne moraju svi 100% da prihvate odredjenu ideju. Mehanizam radi i kad je dovoljan broj dovoljno 'sumnjicav'.

Na ovakve vesti se ledi krv u žilama.

“Influenced by QAnon and Illuminati conspiracy theory, a California surfing school owner allegedly murdered his two young children because he believed they “were going to grow into monsters”, authorities have said.

Matthew Taylor Coleman, 40, has been charged with murder over the killings of his two-year-old son and ten-month-old daughter with a spear fishing gun in Mexico, the US Attorney’s Office for the Central District of California stated.

According to an affidavit, Coleman allegedly confessed to the killings during an interview with FBI agents. He reportedly claimed that the conspiracy theories led him to believe that his wife had passed down her “serpent DNA” to their children.
Coleman reportedly claimed that while what he did was wrong “it was the only course of action that would save the world“.

Coleman’s wife, named only as AC, reported to Santa Barbara police on Saturday that her husband had left with the kids but did not tell her where they were going. She said that he had not responded to texts, adding that she did not believe the children were in any danger or that her husband would harm them“.





principessa_etrusca principessa_etrusca 11:26 13.08.2021

Re: Atrakcije

'Turska glava' je izgleda pojam u evropskoj heraldici:

А у Енглеској ваљда у свам граду постоји паб The Turk’s Head иако баш нису међусобно ратовали.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:26 13.08.2021

Re: Atrakcije

Биће да су то две улице назване по истом Петру Прерадовићу,


Iz cega sledi da je Komisija za davanje ulica odradila svoj posao kako treba. Mozda nadjemo i neki spomenik pa ce moje zakeranja ispasti bespredmetno.

Doduse, sad vidim da ima ulica po njemu i u Ljubljani, Mariboru i Becu.
zilikaka zilikaka 11:29 13.08.2021

Re: Atrakcije

funkcionisalo na teritorijama Marije Terezije, to je bio njen zakon - iz mešovitih brakova muška deca po ocu, ženska po majci. Jedan Vojvođanski predak je rođen od oca Slovaka (Zlokolica bilo prezime), kršten kao katolik pa se sa 18 godina samoprebacio i krstio kao Pravoslavan.

Hej, i ja sam imala rođaka sa tim prezimenom, koje je tipično za Žabalj i ne znam da imaveze sa Slovacima. Njih tamo nema. Tomi po onoj jedinoj liniji što je iz Bačke, po babi. Baba devojačko bila Šokica. Isto prezime iz tog dela a i slično zvuči, tako da ta tvoja teorija sa Slovacima možda i ne stoji. Iz iste kujne je i Šikoparija, recimo. Sve Srbi i svi poreklom iz Šajkaške.
...a pošto takvih nema mnogo, nas dvoje mu dođemo i neki rod po toj liniji
maksa83 maksa83 11:30 13.08.2021

Re: Мајмунчићи у опанчићима

“Influenced by QAnon and Illuminati conspiracy theory, a California surfing school owner allegedly murdered his two young children because he believed they “were going to grow into monsters”, authorities have said.

Nije baš da sam QAnon fan, ali mislim da je ovo glupavo pripisivanje, tip je očigledno bolestan, a ako je bio u tom QAnon fazonu to je samo manifestacija te bolesti, ne uzrok, on bi to uradio u svakom slučaju. Doduše pomaže kada naletiš na neku gomilu koja emanira to isto ludilo i podupire tvoje, ali ne bih rekao da je presudno.
gvozden1 gvozden1 11:33 13.08.2021

Re: Atrakcije

Uzgred, kad gadljivo pričaš o nama s ove strane,

Gadljivo?
Šta je gadljivo napisano?
To što ne pristajem da se sa omalovažavanjem priča o narodu koji je, bez ikakvog spora, imao ključnu, presudnu, odlučujuću ulogu u pravljenju Srbije, nije gadljivo prema bilo kome.

Da, poznata su imena na koja misliš, njihova uloga je ogromna, ali važnija su ipak imena Mišar, Ljubić, Čegar, Ravnje....

To prezreti ili omalovažiti, s tim nešto poravnati, nije normalno.

Ovaj pristup, da su drugi nešto kao bili napredniji, nešto kulturnoj, civilizovaniji, zaslužniji, a gegule prosti i primitivni, je preslikan komunistički pristup prema Srbiji.
Kao Slovenci i Hrvsti su bili kultura, Beč, progres, a Srbija pusto tursko, po malo sa visine gledano.

Sad tu ulogu bi trebao da preuzme neko drugi, a ondašnju ulogu Srbije da preuzme sadašnja Šumadija.

A šta je stvarnost, Srbi su i Slovence i Hrvate oslobodili i doveli u poziciju da razmišljaju o svojoj državi, ne obrnuto, nisu oni tako emancipovani pomagali zaostalim Srbima, a kad se to projektuje da sadašnji trenutak, onda je Šumadija ta koja je pomagala ostalima, ne obrnuto.

Ko to poriče zapravo gadljivo priča o Šumadiji.
maksa83 maksa83 11:34 13.08.2021

Re: Atrakcije

, tako da ta tvoja teorija sa Slovacima možda i ne stoji

Pazi ne znam šta je bio, svakako je kršten kao Katolik po zakonu Marije Terezije, a koji se posle prekrstio, meni rekli Slovak.

Sve Srbi i svi poreklom iz Šajkaške.

E pa to možda potiče baš od njega born again Pravoslavca, kao naš Paja.
gedza.73 gedza.73 11:48 13.08.2021

Re: Atrakcije


zilikaka
Time se znatno podigao nivo zdravstvene zaštite porodilja i dece, jer su učene i osnovama pedijatre.

jer ti potežeš jednu- pravo glasa

Lakše je postići u sistemu koji je ajde da kažem relativno stabilan (imperija koja okupira a ne okupiran od imperije). Mnogo je veći uspeh postići to isto iz sistema okupacije koji traje skoro četiri veka (da ne cepidlačimo) da za samo par godina podigneš na neki nivo zdravstvenu službu koja nije postojala.

U Šapcu 1826. (par godina nakon I srpskog ustanka) otvara se građanska bolnica i apoteka. Ne Marija Terezija, ne iluminati, ne KuK nego Srbi.
A i vi Ugari ste nama napravili problem

Tridesetih godina 19. veka kneževinu su zahvatile tri epidemije kolere i kuge: 1831, 1836. i 1837. godine. Sve tri epidemije unete su iz Ugarske i Turske. One nisu zatekle Srbiju nespremnu: knez je izgradio na srpsko-turskoj granici sedam karantina i devet sastanaka, prema austrijskim uzorima, i odštampao tri brošure u vidu uputstava za lečenje od kolere i kuge. Karantin u Aleksincu, na Carigradskom drumu, bio je najuređeniji jer je tuda išao najveći promet dobara i ljudi.

Још 1833. године Кнез Милош Обреновић је почео да шаље српске минералне воде на анализирање у Беч да се “установи за које болести се могу користити, као и са којим од тих минералних вода се могу лечити нероткиње”, а већ од 1837. године анализе српских минералних вода врше се у Државној апотеци од стране државног апотекара Павла Илића.

Prosvetiteljske ideje u ondašnju Srbiju dolaze sa prvim školovanim lekarima počev od 1820. godine pa nadalje.

Osvojivši određeni stepen autonomije kneževima Srbija tokom treće i četvrte decenije 19. veka uspostavlja temelje organizovanog sistema zdravstvene zaštite putem:

uvođenjem karantina na svim graničnim prelazima (1830.-1837. godine),
organizovanjem bolnica i drugih zdravstvenih ustanova (u Srbiji toga vremena postoje tri civilne i tri vojne bolnice (jedna u Kragujevcu - 1839.), 2 apoteke (jedna u Kragujevcu – 1836), fundus školski i špitaljski (1837. godine) koji se puni iz državnog poreza od jednog "cvancika" po glavi stanovnika, iz koga se obezbeđuje održavanje škola i bolnica. U Srbiji 1839. godine radi 9 lekara i 4 lekarska pomoćnika,
dovođenjem i zapošljavanjem lekara iz susednih zemalja,
imenovanja okružnih lekara i fizikusa, odgovornih za zaštitu zdravlja u okrugu (1839. godine),
donošenja propisa sa zakonskom snagom o merama za sprečavanje širenja zaraznih bolesti "kod ljudi i stoke" (1879. godine).

Oću reći da je ni od čega i ni iz čega vrlo teško napraviti bilo šta pa je time uspeh Srbije daleko veći

p.s.
Kad kažem 'Srbija' mislim na državu Šumadiju.







zilikaka zilikaka 12:15 13.08.2021

Re: Atrakcije

Gadljivo?
Šta je gadljivo napisano?

Ne se praviš blesav. Ti si prvi potego kamdžiju i sluge na moj opis banalnog komunalnog propisa koji ne možeš osporiti da valja. I koliko god ja težište bacala na uređenost spram običnog življa, tolko si ti sve jače insistirao na podaništvu.
Gde si video da iko spori državotvornost Srbiji, al to je prvi korak, kamo sreće da se moglo ići dalje, po poznatim uspešnim mustrama, pa da je danas nezamislivo da đubre frlja kako ko gde stigne, recimo, a da niko ne bude propisno kažnjen.
O takvim stvarima je i počela priča, da li smo ikad imali stvarno uređen sistem
... i zašto nismo.

vrabac_onaj vrabac_onaj 12:17 13.08.2021

Re: Atrakcije


gvozden1
onda je Šumadija ta koja je pomagala ostalima, ne obrnuto.

Ko to poriče zapravo gadljivo priča o Šumadiji.


Ako se ne varam Veljko Petrović je iz Negotinske Krajine, Stevan Sinđelić od Resave...(dalo bi se još nabrajati).
Niđe tu Šumadije.
zilikaka zilikaka 12:24 13.08.2021

Re: Atrakcije

Pazi ne znam šta je bio, svakako je kršten kao Katolik po zakonu Marije Terezije, a koji se posle prekrstio, meni rekli Slovak.

Slovaci su mahom evangelisti. Ne kažem da nema katolika al vrlo retko. Ovde se te crkve i zovu slovačkim. Mislim da ima i nešto Mađara evangelista. Refifmatoraznam sigurno da imaal su vrlo većinski katolici.
KuK baš nije bila blagonaklona prema tim frakcijama, dugo je trebalo da im dozvole da zidaju svoje crkve.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:27 13.08.2021

Re: Atrakcije

zilikaka
Refifmatoraznam sigurno da imaal su vrlo većinski katolici.


Jel ova rečenica na slovačkom?


gvozden1 gvozden1 12:29 13.08.2021

Re: Atrakcije

Niđe tu Šumadije

Ma šta ti znaš šta je Šumadija :)

Ni jednom ne uspevam da ukucam reč Šumadija a da se ne setim tebe :)
zilikaka zilikaka 12:31 13.08.2021

Re: Atrakcije

vrabac_onaj
zilikaka
Refifmatoraznam sigurno da imaal su vrlo većinski katolici.


Jel ova rečenica na slovačkom?




Možda. Svakako je dobro ispala.

Milan Novković Milan Novković 12:32 13.08.2021

Re: Atrakcije

maksa83
У Израелу има петнаестак заражених, пази сад, после ТРИ дозе Фајзера.

Ovo je dokaz čega tačno?

Vakcina protiv gripa ima procenat šuta 40-60%, da stavimo stvari u perspektivu. Dakle od 10 ljudi vakcinisanih protiv gripa 4 do 6 ga NEĆE fasovati.

To je bliže 30-60%, u zavisnosti od soja, a overall prosek je oko 40%.

Dalje, što je samo N-to potsećanje na opasnost previše generalizovanih statističkih cifara, starosne dobi su skoro pa kritično bitne:

- U dobi od 65 godina pa do neke kućice na nebu više vakcinisanih protiv gripa umre nego nevakcinisanih, mislim da je ovo danas u najbolju ruku polujavna tajna - Ergo, priroda ovih gore 60% je jako kompleksna. A i ovo je nejasno, pošto NE znači da oni ne treba da se vakcinišu, nego se pripaze posle vakcinacije jedno 2-3 nedelje da ne pokupe bilo kakvu infekciju, pošto im je imuni oslabljen. A opet, NE znači da neki ne umru baš od vakcine, umru zbog ADE (Antibody Dependant Enhancement) pojave prisutne i kod vakcine protiv gripa - nači, jbg, kao i uvek, svako je svoj gospodar, treba da ima dobru pretstavu o svom zdravlju i da bude informisan, pa tako donese odluku)

- Trivija: od umrlih od gripa oko trećina je stvarno umrla od influenza virus, ostalima je lavina krenula od drugih respiratornih virusa, a na kraju svi, kao i od Covida, umiru na sličan i gadan način - imuni slabašan i spor, ili prejak i prebrz (citokin oluje), pluća se oštećuju i na kraju, u stvari, bakterije i gljivice urade "posao".

Nači simples: imuni nam je ubedljivo najveći prijatelj, kad je dobro podešen on je brz koliko treba, i efikasan.

Lako ga je podriti na mnogo načina, ali ga je i trivijalno održavati zdravim (npr samo ti nedostatak selenijuma u ishrani 4x povećava šanse da dobiješ rak, ono što medicinska ortodoksija nalaže kao dovoljna donja granica Vit D (otud i toliko frljanje medicinara pod Covidom) 20 ng/ml ti "nudi" 7x veće šanse da imaš ozbiljan ili smrtni Covid u odnosu na 60 ng/ml ljude - kroz sve starosti) ...
Milan Novković Milan Novković 12:35 13.08.2021

Re: Atrakcije

zilikaka
vrabac_onaj
zilikaka
Refifmatoraznam sigurno da imaal su vrlo većinski katolici.


Jel ova rečenica na slovačkom?




Možda. Svakako je dobro ispala.


Savršena Književno Nesrpska, tj blogovska
gvozden1 gvozden1 12:38 13.08.2021

Re: Atrakcije

. Ti si prvi potego kamdžiju i sluge

Da, na ono naglašeno, niko te ništa ne pita, ćutiš i radiš šta ti se zapovedi.

A i ne bih baš voleo da je to tako danas.
Sećam se po malo tog vremena, da, bilo ga je i pod komunistima, zvalo se kuluk.
Dobiješ parče puta koje moraš da popraviš, pokaldrmiš, onda svoja kola i volove, ideš tražiš negde kamen, izvlačiš to na svoju "deonicu" i tucaš čekićem.

Isto, niko te ne pita hoćeš nećeš, moraš.
Nisu to, istina, izmislili komunisti, bilo je kulučenja i pod Turcima, i pod srpskim krunama, samo što se turski i srpski kuluk doživljavao kao muka, namet, a švapski se vidim doživljava kao progres, nagrada.
emilia emilia 12:51 13.08.2021

Re: Мајмунчићи у опанчићима

maksa83
“Influenced by QAnon and Illuminati conspiracy theory, a California surfing school owner allegedly murdered his two young children because he believed they “were going to grow into monsters”, authorities have said.

Nije baš da sam QAnon fan, ali mislim da je ovo glupavo pripisivanje, tip je očigledno bolestan, a ako je bio u tom QAnon fazonu to je samo manifestacija te bolesti, ne uzrok, on bi to uradio u svakom slučaju. Doduše pomaže kada naletiš na neku gomilu koja emanira to isto ludilo i podupire tvoje, ali ne bih rekao da je presudno.

Otac, ubica svoje dece je sam dao takvu izjavu FBI da je pod uticajem zavere izvršio zločin, niko drugi im-QAnonu nije namerno pripisao, odnosno, samo su naslovili vest po očevoj izjavi.

According to an affidavit, Coleman allegedly confessed to the killings during an interview with FBI agents. He reportedly claimed that the conspiracy theories led him to believe that his wife had passed down her “serpent DNA” to their children.
Coleman reportedly claimed that while what he did was wrong “it was the only course of action that would save the world“.
maksa83 maksa83 12:59 13.08.2021

Re: Мајмунчићи у опанчићима

Coleman reportedly claimed that while what he did was wrong “it was the only course of action that would save the world“.

Pa bolestan čovek. Je l možeš da zamisliš nekog zdravog u glavu kako to kaže...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:05 13.08.2021

Re: Atrakcije

KuK baš nije bila blagonaklona prema tim frakcijama, dugo je trebalo da im dozvole da zidaju svoje crkve.


Zato ih je i naselila u te krajeve - sto dalje od centra + ako prezive prezive.
emilia emilia 13:09 13.08.2021

Re: Мајмунчићи у опанчићима

maksa83
Coleman reportedly claimed that while what he did was wrong “it was the only course of action that would save the world“.

Pa bolestan čovek. Je l možeš da zamisliš nekog zdravog u glavu kako to kaže...
Ne, naravno. Indikativno je što je baš kod njih, kako sam izjavljuje, pronašao inspiraciju.
emilia emilia 13:18 13.08.2021

Re: Мајмунчићи у опанчићима

emilia
maksa83
Coleman reportedly claimed that while what he did was wrong “it was the only course of action that would save the world“.

Pa bolestan čovek. Je l možeš da zamisliš nekog zdravog u glavu kako to kaže...
Ne, naravno. Indikativno je što je baš kod njih, kako sam izjavljuje, pronašao inspiraciju.
QAnon is the umbrella term for a set of internet conspiracy theories that allege, falsely, that the world is run by a cabal of Satan-worshiping pedophiles.
QAnon Anonymous, a podcast about the QAnon movement, calls QAnon a “big tent conspiracy theory” because it is constantly evolving and adding new features and claims. But the existence of a global pedophile cabal is the core tenet of QAnon, and the one that most, if not all, of its followers believe.
crossover crossover 13:29 13.08.2021

Re: Atrakcije

vrabac
Nego, jesi čuo za oca Peđu Popovića inače velikog borca protiv sujeverja?


Sad ga prvi put vidim, dobar je. :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:34 13.08.2021

Re: Atrakcije

Da, poznata su imena na koja misliš, njihova uloga je ogromna, ali važnija su ipak imena Mišar, Ljubić, Čegar, Ravnje....



Samo sto je tada dovoljan broj Srba znao da se bez diplomatske infrastrukture koju su tada i ranije izgradili ovi sa severa svaka bitka bije uzaludno. Za razliku od recimo devedesetih.

Ostatak komentara o prezrenju i ostalo cista besmislica.
zilikaka zilikaka 13:37 13.08.2021

Re: Atrakcije

Isto, niko te ne pita hoćeš nećeš, moraš.
Nisu to, istina, izmislili komunisti, bilo je kulučenja i pod Turcima, i pod srpskim krunama, samo što se turski i srpski kuluk doživljavao kao muka, namet, a švapski se vidim doživljava kao progres, nagrada.

Panije baš. Možda grešim, al ne znam da se put zidao negde drugde, obično u neporednoj blizini.
Znači, taj put će najviše koristiti i najviše treba tomstanovništvu. Biće svima bolje kad ga dobiju.
E, sad, jeste lepše da to dođe i uradi neko sa strane al je pitanje koliko košta put za seoce od stotinak duša.
Jeste opcija da ga država finansira, al, da prostiš, to su novci svih, čak i ako se ne krade, pa ja mogu da putam što nas 80 hiljada da plaća negde put a vodu nemamo. Hajde nek nama neko plati vodu.
Banalizujem, naravno, nema više takvog rada mada nije retko da se meštani organizuju. Jedino što je tad pitanje umeju li da naprave to što rade.
Ovako te država natera, al kod rada je moglo i da platiš ako ti je zgodnije, pa se otkupiš.
I moj deda je u SHS tako morao na pružne radove, al jbg, selo im bilo željezničko čvorište. Svi su od toga imali koristi.


gvozden1 gvozden1 14:57 13.08.2021

Re: Atrakcije


Panije baš. Možda grešim, al ne znam da se put zidao negde drugde, obično u neporednoj blizini.
Znači, taj put će najviše koristiti i najviše treba tomstanovništvu. Biće svima bolje kad ga dobiju.

E to je bila razlika između komunista i Turaka, jedni su nastupali iskreno, govorili, mi smo gazde, vi ste raja, tucaj kamen i ćuti, a komunisti, svi smo gazde, sve je to naše, svima treba.

A za nekog Timotija, ama baš nikakve razlike nije bilo, i pod jednima i pod drugima je tucao kamen jer mu je vlast to naredila.

Sad, ako demagogija olakšava tucanje kamena, onda je Timotiju bilo lakše. Meni ni bi bilo, kuluk je kuluk, zvao se ovako ili onako, tucao kamen ili čistio kanal, naredili komunisti ili Turci.
Dobro, Švabe se izuzimaju, kad oni naredne to je civilizacijski napredak.
Kulučiti kod njih je za ponos i zadovoljstvo.


gvozden1 gvozden1 15:03 13.08.2021

Re: Atrakcije


Samo sto je tada dovoljan broj Srba znao da se bez diplomatske infrastrukture koju su tada i ranije izgradili ovi sa severa svaka bitka bije uzaludno.

Pa nešto na tom severu i nije pronašla spas, nego je prota morao da zapuca kod ruskog cara.

Prota Mateja, znači.
Valjevac.

I znaš šta su ga pitali?
Imaš li ti dovoljno krvavih gaća, i onih koji će da ih okrvave, bez krvavih gaća nema države, diplomatija je tek pripomoć.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:34 13.08.2021

Re: Atrakcije

pajke, siso, prodao si se kleropraktičarima.
ustvari kupio si se



Za kumove sve: u vatru, u vodu, i u crkvu ako treba.

Posle tog krštenja koje sam izfinansirao (dobro, nije problem, ima tamo cenovnik, ja dodao malo preko i u redu) nisam bio u toj crkvi niti jednom. Nešto me mrzelo, a ne znam da li ima neka norma, ono, da moraš određeni broj puta da uđeš, da se učipiš, i jel ti to negde pišu ako ne dolaziš i šta ako nakupiš previše neopravdanih izostanaka.

Ali da vidiš kako radim po crkvama ovde, komšije su nam neki religiozni ljudi protestanti koji su doneli crkvu ovde, bukvalno, preselili se sa pastorom iz Kalafonije i otvorili radnju. Pošto nam se deca jelte igraju, kuća do naše, onda i nas zovu ponekad na te crkvene aktivnosti, zadnji put smo puštali zmajeve na livadi, i tu sam skoro sasvim izdominirao sa nekim profi zmajem, mada mi je trebalo jedno par sati da ukapiram kako se njime upravlja i dominira livadom.

Ovi znaju da smo ateisti (komunjare) pa nas ne diraju, dođemo, odslušamo tog sveštenika šta je spremio da kaže, pojedemo im šta su izneli, i idemo kući.







maksa83 maksa83 15:39 13.08.2021

Re: Atrakcije

Nešto me mrzelo, a ne znam da li ima neka norma, ono, da moraš određeni broj puta da uđeš, da se učipiš, i jel ti to negde pišu ako ne dolaziš i šta ako nakupiš previše neopravdanih izostanaka.

Ma ok nije to ni ronjenje ni padobranstvo ni pilotiranje pa da gubiš licencu ako se opustiš.
Jednom kad si se upis'o njihov si, nema frke, sve kul.

Pajo od sad samo tebe konsultujem za pitanja vere i Pravoslavlja.
zilikaka zilikaka 15:42 13.08.2021

Re: Atrakcije

I bre šti si zajunjen. Ti bi vazda gaće krvavio i o tome pričao, al kad treba da se radi, to slabije. Pitam te lepo, kako misliš da se izgradi put do neke zabiti i koji je opšti interes da se to radi a da meštani neće prstom da mrdnu?
Ne znam, meni nije problem da uložim rad, da bi i meni i drugima bilo bolje. To znači i van ograde svog placa, bukvalno.
Ne mora niko da me tera, vidim da treba. A za one koji to neće da vide ide prisila.
I nema veze s Švabava ni sa Patagoncima. Ja tu živim.
Evo, pored mene je napuštena kuća sa zapuštenim dvorištem. Šatro grad je staratelj al ih bi uvo dok ib ne poteraš ozbiljno.
Za veće stvari drmam njih a manje sami sređujemo.
Kolko da nama bude bolje.
Da hoće dau lokalu da urade nešto pametno, ne bih oklevala da i zasučem rukave kolko mogu.
Ne mogu da verujem da se tvoj intetes završava na tvojoj međi a za ostalo te zabole.
zilikaka zilikaka 15:42 13.08.2021

Re: Atrakcije

I bre šti si zajunjen. Ti bi vazda gaće krvavio i o tome pričao, al kad treba da se radi, to slabije. Pitam te lepo, kako misliš da se izgradi put do neke zabiti i koji je opšti interes da se to radi a da meštani neće prstom da mrdnu?
Ne znam, meni nije problem da uložim rad, da bi i meni i drugima bilo bolje. To znači i van ograde svog placa, bukvalno.
Ne mora niko da me tera, vidim da treba. A za one koji to neće da vide ide prisila.
I nema veze s Švabava ni sa Patagoncima. Ja tu živim.
Evo, pored mene je napuštena kuća sa zapuštenim dvorištem. Šatro grad je staratelj al ih bi uvo dok ib ne poteraš ozbiljno.
Za veće stvari drmam njih a manje sami sređujemo.
Kolko da nama bude bolje.
Da hoće dau lokalu da urade nešto pametno, ne bih oklevala da i zasučem rukave kolko mogu.
Ne mogu da verujem da se tvoj intetes završava na tvojoj međi a za ostalo te zabole.
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:48 13.08.2021

Re: Atrakcije

maksa83
Nešto me mrzelo, a ne znam da li ima neka norma, ono, da moraš određeni broj puta da uđeš, da se učipiš, i jel ti to negde pišu ako ne dolaziš i šta ako nakupiš previše neopravdanih izostanaka.

Ma ok nije to ni ronjenje ni padobranstvo ni pilotiranje pa da gubiš licencu ako se opustiš.
Jednom kad si se upis'o njihov si, nema frke, sve kul.

Pajo od sad samo tebe konsultujem za pitanja vere i Pravoslavlja.


A pazi, još ima i zmaja. Sveti Paja Ognjeni, na ikonu da ga stavimo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:52 13.08.2021

Re: Atrakcije

bene_geserit
pamtim svoj dosije, samo jedna reč: "neodgovoran"

Ja na sreću svoj dosije nisam imao prilike da pogledam, ko zna šta bi o sebi mislio posle toga, teško da su za mene imali lepe reči.

Nego snimi ovo, ne znam da li da verujem, da li je istina ili propaganda (usput u San Diegu je vakcinisano oko 80% ljudi, oko 90% ovih starijih).



Ako ima vakcina protiv bolesti koja uglavnom radi, a nećeš da se vakcinišeš jer ti je neki znojavi deka ili dr. sci Alečkovič Mila Sorbona rekla da ne treba, a nećeš ni da sediš kući pod maskom, onda je logično da se razboliš, pa da i u bolnici kao takav završiš, u značajno većem broju od onih koji su vakcinisani. Tako da mene ne čudi ova statistika i sklon sam da u nju verujem. A slično je i ovde u Koloradu, to jest bilo je slično kad sam poslednji put gledao, praktično svi u bolnicama su bili ti nevakcinaši pametnjakovići. E, sad, sa ovom deltom moguće da se to menja. Zato sam ja ponovo počeo da nosam masku kad idem u radnju, ili u kafanu, a moju UV komoru za dezinfekciju namirnica nisam do sada ni gasio.

Ali, evo, mogu da pitam ženinu sestru, onu koja radi u povećoj bolnici u Sijetlu gde primaju bolesne od kovida da mi kaže koje su im statistike, ako zna.

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:53 13.08.2021

Re: Atrakcije

maksa83
Nešto me mrzelo, a ne znam da li ima neka norma, ono, da moraš određeni broj puta da uđeš, da se učipiš, i jel ti to negde pišu ako ne dolaziš i šta ako nakupiš previše neopravdanih izostanaka.

Ma ok nije to ni ronjenje ni padobranstvo ni pilotiranje pa da gubiš licencu ako se opustiš.
Jednom kad si se upis'o njihov si, nema frke, sve kul.

Pajo od sad samo tebe konsultujem za pitanja vere i Pravoslavlja.


Važi, samo da smislim koliki fee da uzimam za konsultat.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:01 13.08.2021

Re: Atrakcije

ni pilotiranje


E, nego ne znam da li sam pomenuo, kupila mi žena za 50. rođendan čas letenja i usput odobrila da završim kompletan kurs za profesionalnog pilota, o svom trošku, razume se. To će naravno da mi plati moja firma pošto pokrećemo novi program inženjerskih usluga Inženjeri sa kril(c)ima. Ono, zoveš me iz Oklahome, jer je nešto crklo, tehničara u Cesnu, kod tebe smo za sat i po vremena, popravimo, i kući smo do ručka. Usput možemo i u neku crkvu da svratimo.

Sad samo da skupim hrabrosti za taj prvi čas...



macak_tosa macak_tosa 16:10 13.08.2021

Re: Atrakcije

gvozden1
Uzgred, kad gadljivo pričaš o nama s ove strane,

Gadljivo?
Šta je gadljivo napisano?
To što ne pristajem da se sa omalovažavanjem priča o narodu koji je, bez ikakvog spora, imao ključnu, presudnu, odlučujuću ulogu u pravljenju Srbije, nije gadljivo prema bilo kome.

Da, poznata su imena na koja misliš, njihova uloga je ogromna, ali važnija su ipak imena Mišar, Ljubić, Čegar, Ravnje....

To prezreti ili omalovažiti, s tim nešto poravnati, nije normalno.

Ovaj pristup, da su drugi nešto kao bili napredniji, nešto kulturnoj, civilizovaniji, zaslužniji, a gegule prosti i primitivni, je preslikan komunistički pristup prema Srbiji.
Kao Slovenci i Hrvsti su bili kultura, Beč, progres, a Srbija pusto tursko, po malo sa visine gledano.

Sad tu ulogu bi trebao da preuzme neko drugi, a ondašnju ulogu Srbije da preuzme sadašnja Šumadija.

A šta je stvarnost, Srbi su i Slovence i Hrvate oslobodili i doveli u poziciju da razmišljaju o svojoj državi, ne obrnuto, nisu oni tako emancipovani pomagali zaostalim Srbima, a kad se to projektuje da sadašnji trenutak, onda je Šumadija ta koja je pomagala ostalima, ne obrnuto.

Ko to poriče zapravo gadljivo priča o Šumadiji.

Da!
Tako je!
macak_tosa macak_tosa 16:16 13.08.2021

Re: Atrakcije

vrabac_onaj
zilikaka
Refifmatoraznam sigurno da imaal su vrlo većinski katolici.


Jel ova rečenica na slovačkom?



Hahahaha!
Da nisi ti naglasio, ne bih ni video.
A pročitao sam taj zilikakin komentar.
zilikaka zilikaka 16:21 13.08.2021

Re: Atrakcije

kupila mi žena za 50. rođendan čas letenja i usput odobrila da završim kompletan kurs za profesionalnog pilota, o svom trošku, razume se

Pajke, dobro razmisli šta si gde brljo, s ovim se nije šaliti.
Nego, najozbiljnije, kojćetito, još u ovim godinama. Pazi, letenje je malo više od savladavanja tehnike pilotiranja.
Pre svega logistika, održavanje kako valja tog vazduplohova. Za to ti trebaju ozbiljni ljudi i jako je skupo, a ne trpi kompromise. S druge strane, i to što ćeš šatro naučiti nije nešto. Nemaš vremena da zanat ispečeš a sam znaš pošto su tu greške.

Bez sve šale, znam profesionalce koji nisu hteli da nastave da rade za privatnike ovde, baš zbog ovog prvog, logistike.
Na žalost, brzo se pokazalo koliko su u pravu jer su glavom platili oni koji su pristali.
Nije to baš pametan hobi,nađi drugi.

macak_tosa macak_tosa 16:24 13.08.2021

Re: Atrakcije

maksa83
Nešto me mrzelo, a ne znam da li ima neka norma, ono, da moraš određeni broj puta da uđeš, da se učipiš, i jel ti to negde pišu ako ne dolaziš i šta ako nakupiš previše neopravdanih izostanaka.

Ma ok nije to ni ronjenje ni padobranstvo ni pilotiranje pa da gubiš licencu ako se opustiš.
Jednom kad si se upis'o njihov si, nema frke, sve kul.

Pajo od sad samo tebe konsultujem za pitanja vere i Pravoslavlja.


Ja se ne bih zajebavao sa tim pitanjima!
maksa83 maksa83 16:47 13.08.2021

Re: Atrakcije

Pajo od sad samo tebe konsultujem za pitanja vere i Pravoslavlja.

Ja se ne bih zajebavao sa tim pitanjima!

Ja bih, enitajm.

Kult Zombi Ješe dušu dao za zajebavanje.
freehand freehand 16:49 13.08.2021

Re: Atrakcije

Da!
Tako je!

Nije lako biti Srbin, al tek Šumadinac...
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:42 13.08.2021

Re: Atrakcije

Pajke, dobro razmisli šta si gde brljo, s ovim se nije šaliti.
Nego, najozbiljnije, kojćetito, još u ovim godinama.


Aebote, zili, ista si ko moja keva, sve mi je i ona ovo rekla (kao i za sve drugo što sam preuzeo da uradim a što nije bilo baš uobičajeno: ronjenje, speleologija, itd)! Doduše, i ja ću sigurno biti takav prema mojim ćerkoslavama...

Ali evo da ti objasnim uz pomoć primera onog malog iz Hari Potera kojeg je maksa pomenuo, a koji je kupio kamion sladoleda i častio decu po okolnim selendrama engleskim jer mu je to bilo san iz detinjstva. E, meni je ovo letenje san iz detinjstva. I sećam se iz Politikinog zabavnika nekog klinca srednješkolca koji je živeo u ruralnoj Ajovi pa je onda u školu u susednom srezu išao svojim avionom, to jest vozio ga roditelj. Fascinantno (za malog Paju barem)! I ja mislim: jebeš ovaj život ako u njemu ne ostvariš bar neki od dečačkih snova. Pa makar rizikovao dizgineš u tom procesu.

A naravno da si sve ostalo u pravu, ne bih ja kupovao avion. Ono što možda ne znaš, ovde ti je industrija rentiranja tih malih aviona neverovatno razvijena i užasno konkurentna, i to samo ako si lud ćeš da kupiš svoj avion. A i kad kupiš, jeste, moraš da ga održavaš, moraš da imaš mesto na aerodromu, moraš da ga sertifikuješ kod države (FAA) svake godine. Definitivno nije za to ako ćeš da letiš par desetina sati godišnje tamo i ovamo.

Šteta što drug bauer ovde više ne svraća, on mi je uzor, i on je to sve prošao, onako domaćinski, kad je poslao decu na koledž seo je i završio za Profi pilota (samo da pojasnim, profi licenca ne znači da ćeš se baviti profi pilotažom, nego ti omugućava da voziš teže avione, da imaš putnike, da napreduješ ka instruktorskom zvanju ako si za to zainteresovan, i uopšte obuka je daleko ozbiljnija i sveobuhvatnija). I eno ga bauer leti po Nevadi i Arizoni, i ko zna gde još, ne dangubi ovde sa nama (slao mi je video klipove kad je leteo preko Velikog kanjona, mislim, fascinantno, to da uradim za života i mogu da mrem.)

Ali, dobro, ne očekujem razumevanje, a zahvalan sam na brizi!












maksa83 maksa83 17:50 13.08.2021

Re: Atrakcije

Pa makar rizikovao dizgineš u tom procesu.

Pazi ako je do visokog adrenalina i života na ivici uvek možeš da staviš cast iron pan u mašinu za sudove i kada te žena pogleda onim da-li-si-jebeno-normalan pogledom kažeš "šta, ne vidim problem".
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:01 13.08.2021

Re: Atrakcije

srdjan.pajic




Ume to vas drugosrbijance da udari u glavu da učite da letite pod stare dane.
Moj ćale naučio sa 48, ti doduše kasniš koju godinu al tu ste.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:04 13.08.2021

Re: Atrakcije

principessa_etrusca
srdjan.pajic
Formalno, u pitanju su različte stvari. Nekršten ne može da krsti i to je stvar dogme.

A ne može ni venčani kum da se bude. Ovo sam iskusio na svojoj koži, kad sam trebao da budem kum ……
Pa me je još drkao lokalni pop, kao, nema on vremena, a i ne može to tako na brzaka da se krstiš, mi smo ozbiljna firma, mora procedura, i ovo i ono, sa sve nastavom i komjuniti servisom, na kraju sam mu munuo 50 dolara, njemu, i 50 pojcu i bilo je sve završeno za jedno popodne. Tako da i ja, kao novopečeni pravoslavac bejah funkcioner na venčanju, i ne kajem se, jebeš 100 dolara, bilo je lepo i fino.

Дирљива је твоја вера у моћ долара.


Pazi, Isus je možda i hodao na vodi, mada to niko nije video, tako se pričalo. A dolar očigledno završava posao, kad ne može drugačije da se posao svrši. Dokazano mnogo puta, pa to već nije više vera, nego teorema. A i mislim da treba uvek imati u vidu sa kim se ima posla. Kad vidiš zadriglog debelog popa koji kao izvoljeva oko prijema nove ovčice u stado, treba sve da ti bude jasno: da se od tebe očekuje da se latiš šlajpika i pokažeš koliki si domaćin, i sa koliko se ništica piše tvoja spremnost da primiš veru. I ja mislim da je tako bar zadnjih 2000 i kusur godina.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:08 13.08.2021

Re: Atrakcije

vrabac_onaj
srdjan.pajic




Ume to vas drugosrbijance da udari u glavu da učite da letite pod stare dane.
Moj ćale naučio sa 48, ti doduše kasniš koju godinu al tu ste.


Tvoj ćale je jedan neviđeni car i moj idol odavno.

Samo, učio bih ja to odavno, nego nije bilo prilike, ni sredstava. Skup hobi, definitivno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:12 13.08.2021

Re: Atrakcije

maksa83
Pa makar rizikovao dizgineš u tom procesu.

Pazi ako je do visokog adrenalina i života na ivici uvek možeš da staviš cast iron pan u mašinu za sudove i kada te žena pogleda onim da-li-si-jebeno-normalan pogledom kažeš "šta, ne vidim problem".


Aubre, to je već u domenu ekstremnih sportova, jedak klik ispod base-jumpinga. Nemam ja herc za to.

vrabac_onaj vrabac_onaj 18:15 13.08.2021

Re: Atrakcije

srdjan.pajic

Tvoj ćale je jedan neviđeni car i moj idol odavno.


Eto ti ga nosi ga...

Ponekad odem da se izjadam deda Velji (ocu mu) na grob, jebiga blizu mi u komšiluku. Posle nekoliko dana osećam kako podhrtava tlo od Bogoslovije do Vuka i od Hale Pionir do opservatorije.

On bio častan čovek Srbin, da ne bi njega ko zna i da li bi me onaj antihrist krstio. Nego deda me oteo kad sam imao četiri meseca i pravac u crkvu, da me zaštiti od nečastivog. Mada eto, sa sinom mu ni to nije pomoglo...
maksa83 maksa83 18:17 13.08.2021

Re: Atrakcije

Moj ćale naučio sa 48, ti doduše kasniš koju godinu al tu ste.

Moj je to obavio kao maloletan, naletao se jedrilicom, a tada je i skakao padobranom (bilo obavezno jednom godišnje). Bilo vrlo malo nekih instrumenata na tome tada tih pedesetih i kaže da je sve i sav osećaj šta se dešava - u dupetu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:24 13.08.2021

Re: Atrakcije

maksa83
Moj ćale naučio sa 48, ti doduše kasniš koju godinu al tu ste.

Moj je to obavio kao maloletan, naletao se jedrilicom,


Ovaj je isto krenuo kao klinac nešto u Lisičjem jarku sa jedrilicama, al nešto nije završio, valjda nije imao love, pa je kasnije krenuo da ispunjava te dečačke snove. Tako da je u poslednjih 25 godina više upravljao jedrilicama nego avionima. Zadnji put, pre neke 3-4 godine mislim. Sad se malo urazumio, shvatio da je ipak previše mator a i pitanje da li bi mu dali.
maksa83 maksa83 18:31 13.08.2021

Re: Atrakcije

Ovaj je isto krenuo kao klinac nešto u Lisičjem jarku sa jedrilicama, al nešto nije završio, valjda nije imao love

Pazi to su pedeset i neke, da je živ baš bih ga pitao, ali mislim da je to sve tada bilo dž., u fazonu "dobar dan ja bih" i "izvolte".

Inače nisam video srećnijeg čoveka nego kada sam mu za neki rođendan kupio MS Flight Simulator i neki besan džojstik, olupao se jedno 200 puta pokušavajući da proleti ispod Golden Gatea dok nije uspeo. Šteta što tada nije bilo ovih ultrawide monitora sa kojima sve to izgleda mnogo bolje, i to bih mu kupio.

Edit: Pajo sad mi pade na pamet ona Lazina priča sa tobom i Flajt Simulatorom i Hercules amber monitorom.
gvozden1 gvozden1 18:32 13.08.2021

Re: Atrakcije

Ti bi vazda gaće krvavio i o tome pričao, al kad treba da se radi, to slabije

Pa rekoh, al kad treba da se radi odu u Beč, tamo ih olade a onda Valjevac u Petrograd.
To samo da se razbije zabluda kako je diplomatija ovde bila nepoznata stvar.

A i da se radi u smislu da veliki Beč objavi carinski rat Srbiji, a Srbija nađe druga tržišta, ništa ne ide preko Save i Dunava, a Srbija iz toga izađe jača.

Da se razbiju stereotipi o divljoj neuređenoj, hajdučkoj Srbiji koja ništa ne bi postigla bez severa.
Bili glupi i nepismeni, samo se tukli, a finije stvari, diplomatija, ekonomija, im neko drugi radio.
Glup i naravno pogrešan stereotip.

Pitam te lepo, kako misliš da se izgradi put do neke zabiti i koji je opšti interes da se to radi a da meštani neće prstom da mrdnu?


Meštani itekako mrdaju prstima dok plaćaju porez.
Koji je opšti i teres da hitna pomoć, skupo vozilo, stručni ljudi, mnogo vremena, ide po neku babu na Pešteri?
Nema opšteg interesa.
Ne isplati se lečiti babu, ne isplati se praviti put, neka baba crkne, i neka seljaci sami prave put ako im treba.

To je suludo, radne akcije su sulude, dobrovoljni rad je stvar dobre volje, a građanin koji plaća porez ima pravo da traži od toga kome daje pare da mu se obezbede uslovi gde god da živi u Srbiji.

Što bi neko iz Babušnice trebao sam sebi da pravi put, a neko sa Kosančićevog venca ne?

To što bi ti htela da radiš, super, radi ako hoćeš, ali kad država počiva na kuluku to nije građanska država nego diktatura.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:32 13.08.2021

Re: Atrakcije

vrabac_onaj
srdjan.pajic

Tvoj ćale je jedan neviđeni car i moj idol odavno.


Eto ti ga nosi ga...

Ponekad odem da se izjadam deda Velji (ocu mu) na grob, jebiga blizu mi u komšiluku. Posle nekoliko dana osećam kako podhrtava tlo od Bogoslovije do Vuka i od Hale Pionir do opservatorije.

On bio častan čovek Srbin, da ne bi njega ko zna i da li bi me onaj antihrist krstio. Nego deda me oteo kad sam imao četiri meseca i pravac u crkvu, da me zaštiti od nečastivog. Mada eto, sa sinom mu ni to nije pomoglo...


Čoveče, izgleda da su nam zamenili očeve u porodilištu.

Moj, eno ga, vučićevac i šešeljevac, srbuje po ceo dan, o politici već godinama ne pričamo da se ne bi svađali, odrekao bi me se kad sam emigrairao, samo što nema para za zakonsku proceduru. Ne znam koji mu je qrac, stvarno, a dobar kao panja, i što je najgore po karakteru sve više ličim na njega.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:36 13.08.2021

Re: Atrakcije

Inače nisam video srećnijeg čoveka nego kada sam mu za neki rođendan kupio MS Flight Simulator i neki besan džojstik, olupao se jedno 200 puta pokušavajući da proleti ispod Golden Gatea dok nije uspeo.


A zamisli tek sad da je kojom srećom živ.

Ovaj moj, ume danima samo da sedi za nekom ultra novom fensi simulacijom (npr. letiš od trenutnim vremenskim uslovima, slećeš na primer na Hitrou pri istoj jačini vetra, kiši, magli kako je tamo trenutno), kupio je i onaj kao kokpit, veliki zakrivljeni monitor da se oseća kao u kabini...
maksa83 maksa83 18:38 13.08.2021

Re: Atrakcije

Ovaj moj, ume danima samo da sedi za nekom ultra novom fensi simulacijom (npr. letiš od trenutnim vremenskim uslovima, slećeš na primer na Hitrou pri istoj jačini vetra, kiši, magli kako je tamo trenutno), kupio je i onaj kao kokpit, veliki zakrivljeni monitor da se oseća kao u kabini...

Da, ovaj najnoviji Flajt Simulator je nadrealno ludilo od realizma. Samo fali ona pominjana sila uzgona u dupetu i to je to.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:38 13.08.2021

Re: Atrakcije

srdjan.pajic
Ne znam koji mu je qrac, stvarno, a dobar kao panja, i što je najgore po karakteru sve više ličim na njega.


Sve ja to isto kažem za mog. Sem da je dobar ko panja, al ne kažem to ni za sebe, pošto jelte "po karakteru sve više ličim na njega"
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:41 13.08.2021

Re: Atrakcije

Edit: Pajo sad mi pade na pamet ona Lazina priča sa tobom i Flajt Simulatorom i amber monitorom.


Ne pričaj to ovde, ko boga te molim! Ta priča u svakoj Lazinoj iteraciji dobija nove dimenzije i dubine, sreća je da ga viđamo samo jednom u x godina...

A kad pomenu FS, ja sam se bacio posle ko zna koliko godina na sklapanje gejming PC-ja da bih mogao da igram ovaj novi FS (to je videla moja žena pa se sažalila i kupila mi taj čas letenja i izdala odobrenje za ostalo). Ali sam se zakucao na samom početku, na jebenim videokartama koje niko ne prodaje, ili ja bar ne umem da nađem. Na neweggu večito nula stok (mislim na ove baš dobre karte jer je igra neviđeno zahtevna). Razgrabili ovi kriptokurac majneri, i nema. Može malo kod scalpera da se nađe ali oni baš delju, za taj jedan PC mogu pola kursa za profi pilota da otplatim.

Samo, ja sam hteo da odma uzmem Okulusa, nedavno su izbacili update za ove nove naočare i kažu da je DO-JAJA, monitori su prevaziđeni. Inače, da, imam ceo kokpit, to jest kršten yoke i rudder pedale, nema zajebavanja kod mene kad su hobiji u pitanju!

edit: (to sa amber monitorom je bilo negde 1994. ili 5. recimo, ako neko pogleda ovaj video).




maksa83 maksa83 18:45 13.08.2021

Re: Atrakcije

Ne pričaj to ovde, ko boga te molim! Ta priča u svakoj Lazinoj iteraciji dobija nove dimenzije i dubine, sreća je da ga viđamo samo jednom u x godina...

Ne brini, u životu ne bih pokušao da reprodukujem neku Lazinu intepretaciju bilo čega. :))

Ali sam se zakucao na samom početku, na jebenim videokartama koje niko ne prodaje, ili ja bar ne umem da nađem.

A pa nema, majneri sve pokupovali napravili vakum + šortiđ ćipova.

Ne znam da li sam pominjao već ali stranka koja bi obećala javno bodenje vilama kriptomajnera i emitovanje tog iventa na Eurosportu bi dobila moj glas onako blanko.

bene_geserit bene_geserit 18:47 13.08.2021

Re: Atrakcije

upila mi žena za 50. rođendan čas letenja i usput odobrila da završim kompletan kurs za profesionalnog pilota

Da nisi nešto naljutio ženu (npr. pitao je za neku Milančetovu teoriju) pa gleda kako da te se reši bezbolno ? Proveri da ti nije duplirala životno osiguranje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:50 13.08.2021

Re: Atrakcije

bene_geserit
upila mi žena za 50. rođendan čas letenja i usput odobrila da završim kompletan kurs za profesionalnog pilota

Da nisi nešto naljutio ženu (npr. pitao je za neku Milančetovu teoriju) pa gleda kako da te se reši bezbolno ? Proveri da ti nije duplirala životno osiguranje.


Proverio sve, promenio šifre.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:53 13.08.2021

Re: Atrakcije

maksa83
Ovaj je isto krenuo kao klinac nešto u Lisičjem jarku sa jedrilicama, al nešto nije završio, valjda nije imao love

Pazi to su pedeset i neke, da je živ baš bih ga pitao, ali mislim da je to sve tada bilo dž., u fazonu "dobar dan ja bih" i "izvolte".


Mislim da je ovaj moj to sa nekih 16-17 godina pokušavao. Kako je '48 godište, tose negde dešava otprilike šesetčetvrte-pete. Tada se po njegovim rečima plačalo. A vrlo moguće i da Velja nije hteo da mu da saglasnost, kako je bio maloletan.
Pa posle ni on meni nije hteo za alpinistički kurs kada sam imao 16 :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:10 13.08.2021

Re: Atrakcije

Pa posle ni on meni nije hteo za alpinistički kurs kada sam imao 16 :)



Ja sam imao 24 kad sam krenuo na speleologiju, pa nije mogao da mi ne da odobrenje, ali kad sam konačno otkrio čime se bavim jer sam morao da idem na Beljanicu na polaganje, ovaj nije jedno par nedelja hteo da razgovara sa mnom.

Za ronenje sam bio dosta mlađi, hteo je pokojni ujak da me vodi, ali moji nisu hteli da mi daju odobrenje. Tako da sam naučio da ronim tek kad sam došao u prokleti kopnom okovani Kolorado.

vrabac_onaj vrabac_onaj 19:30 13.08.2021

Re: Atrakcije

gvozden1
a građanin koji plaća porez ima pravo da traži od toga kome daje pare da mu se obezbede uslovi gde god da živi u Srbiji.


Tako je.
I evo, a uredno plaćam porez, ja ne samo da pristajem, nego tražim da se deo tog poreza usmeri ka gradnji puta na Pešteru (kojim se neće transportovati samo ta bolesna baba) a i deo ka kolima hitne pomoći koja će ići po tu babu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:34 13.08.2021

Re: Atrakcije

srdjan.pajic
Pa posle ni on meni nije hteo za alpinistički kurs kada sam imao 16 :)



Ja sam imao 24 kad sam krenuo na speleologiju, pa nije mogao da mi ne da odobrenje, ali kad sam konačno otkrio čime se bavim jer sam morao da idem na Beljanicu na polaganje, ovaj nije jedno par nedelja hteo da razgovara sa mnom.

Za ronenje sam bio dosta mlađi, hteo je pokojni ujak da me vodi, ali moji nisu hteli da mi daju odobrenje. Tako da sam naučio da ronim tek kad sam došao u prokleti kopnom okovani Kolorado.



ma dobro, mislim da je to više strah da ti se nešto ne desi. evo, ja bih ovoj mojoj klinki potpisao kada bi zapela, ali se svaki put izmigoljim kada me pita kada ću da je vodim na penjanje.
al sam zato sebi kupio novi šlem i pojas
gedza.73 gedza.73 19:36 13.08.2021

Re: Atrakcije

Pajić
to jest vozio ga roditelj. Fascinantno (za malog Paju barem)! I ja mislim: jebeš ovaj život ako u njemu ne ostvariš bar neki od dečačkih snova. Pa makar rizikovao dizgineš u tom procesu.

to da uradim za života i mogu da mrem.)


A jel imaju kod tebe one jedrilice? Otkače te na nekoj visini i opušteno ploviš.
ista si ko moja keva, sve mi je i ona ovo rekla (kao i za sve drugo što sam preuzeo da uradim a što nije bilo baš uobičajeno: ronjenje

Ista kao i svaka majka. Moja htela da se onesvesti kad je shvatila šta sam radio. Baš pre neki dan gledali slike i tamo sedi Božana, par ronilaca (i mlađan lovac ja) među kojima Nikvetov zemljak Đavo s Moravu (Slavoljub Jovanović).

Posebno sam ponosan na tih par ludih zarona neki metar preko sedamdeset. Sad ne bi' smeo. Ovo bi mi sigurno bila frka ali bi' voleo da probam





alselone alselone 19:38 13.08.2021

Re: Atrakcije

ali se svaki put izmigoljim kada me pita kada ću da je vodim na penjanje.


Moram priznati da nisam baš imao najprijatniji osećaj pre neki dan kada sam gledao ovog mog na pet metara dubine kako diše kroz regulator.

Sa jedne strane voleo bih da idemo zajedno u avanture ali sa druge razmišljam da se zadržimo na snorkelingu neko vreme (neko vreme = duuugi niz godina).
alselone alselone 19:39 13.08.2021

Re: Atrakcije

neki metar preko sedamdeset.


Šta ima na toj dubini? Vidi li se šta?
gedza.73 gedza.73 19:46 13.08.2021

Re: Atrakcije

neki metar preko sedamdeset.


Šta ima na toj dubini? Vidi li se šta?

Prvo je zaron u plavo predivan. Onda se spuštaš niz konopac i počne da se pojavljuje brod na pesku. Baš smo Đavo i ja obilazili okolo njega. Fora je što sam tad bio mladunče, nenaviknut na dubinu pa me ošamutilo pijanstvo velikih dubina. Tu si, vidiš, a opet nisi baš sav svoj.

Ako se spuštaš samo u prazno onda je glupo. Najlepši su mi zaroni do dvadesetak metara. Jedino za razliku od Pajićeve žene (on sad moš se zajebava sa letenjem kad je kršten) moja nije oduševljena mojim hobijem (na dubini od pola metra počinje da se davi) pa tako... mis'im šta reći
alselone alselone 19:57 13.08.2021

Re: Atrakcije

moja nije oduševljena mojim hobijem (na dubini od pola metra počinje da se davi) pa tako... mis'im šta reći

Moja je prošla kurs a njena sestra i te napredne za duboke zarone, pa je išla na 60 i koji metar. Ali joj se nešto ne mili da roni ponovo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:25 13.08.2021

Re: Atrakcije

neki besan džojstik


Makso, imas preporuku za neki besan ili srednje besan dzojstik?
zilikaka zilikaka 20:27 13.08.2021

Re: Atrakcije

Moram ovde da se obacimvečerašnjim utiskom. Našli se na nakom doku, bilo nas desetak slučajnih, a jedan matori meštanin zove trojicu mladića, vidim pričaju talijanski, da neko zaroni i izvuče konopac sa vezanim sidrom. Nastala opšta frka. Ovi mladi merkaju, hoće, neće da uđu, ja malo dalje, ne vidim koja je dubina al slutim ništa strašno. Onda dozvaše dvojicu snorkera, da oni probaju. Onaj jedan idmah reko da ne može a drugi probo oar puta al mučenik nikako dupe da potopi. To traje li traje....
Priđem, pogledam, nema 3 metra. Bruka.

Posle se još jedan slično majmunisao pa došo neko sa strane i izvuko.
Ja odavno to ne smem zbog ušiju. Više puta sam fasovala jezive upale jer mi otišli sinusi i sve to zajedno al brate ako ne bih ovako matora to domašila, bog me ubio.
Tačno mi došlo žao što ne mogoh da im pokažem kako to rade naše babe.
maksa83 maksa83 20:29 13.08.2021

Re: Atrakcije

Makso, imas preporuku za neki besan ili srednje besan dzojstik?

Nemam, bukvalno sam tada za tu priliku radio risrč šta je to besan džojstik, a ima tome 15+ godina. Sada boktepita kako to izgleda. Pretpostavljam da zavisi za koje je potrebe, je l' za napucavanje vanzemaljaca laserom ili za ljetanje pravim zemaljskim avionom, svakako su svi ovi ovde letači za to bolji eksperti od mene koji bi to guglovao i čitao ArsTechnike i Tom's Hardware i PCGamer rivjuove.

Sada ako bih se ozbiljno igrao bilo čega dilema bi mi bila da li Oculus i koji ili HTC Vive (mada mislim da su oni tome menjali ime) hedset.
gedza.73 gedza.73 20:32 13.08.2021

Re: Atrakcije

Moja je prošla kurs a njena sestra i te napredne za duboke zarone, pa je išla na 60 i koji metar. Ali joj se nešto ne mili da roni ponovo.

Svaka čast.
Vadim se na ženu ali i mene je u stvari prošlo.
Ja odavno to ne smem zbog ušiju.

Izjednačavanje pritiska mi nikad nije bio problem. Ali u plivanju moram da koristim

uđe voda tokom okretanja glave (ako ne nosim ovo) kad uzimam vazduh i napravi neki čudan čep koji stvara jako neprijatan bol.
zilikaka zilikaka 20:34 13.08.2021

Re: Atrakcije

kad pomenu FS, ja sam se bacio posle ko zna koliko godina na sklapanje gejming PC-ja da bih mogao da igram ovaj novi FS (to je videla moja žena pa se sažalila i kupila mi taj čas letenja i izdala odobrenje za ostalo

Ma sjajno je to kad je na suvom i verujem da može da se vežba al u zbilji se svašta dešava. Jedno je kad to radiš iz zabave, pa kad ti nije dan il nije vreme idealno, ti ne ideš nigde a drugo kad treba poslom negde da signeš pa ti se menjaju kriterijumi.
Ne znam, imala sam priliku mnogo o tim stvarima da slušam i generalni stav je da je sport ok al ovo za poso, po svim njanjavim uslovima, treba pustiti da urade oni sa mnogo, mnogo više sati.
alselone alselone 20:37 13.08.2021

Re: Atrakcije

Ali u plivanju moram da koristim


ja sam ove godine kupio istu stvar i to baš ovu na slici. Sjebao sam levo uvo još davno i to u par navrata i sada kada ga nahladim na većoj dubi oće da me zeza posle toga.

Ove godine sa tim čepovima je bilo malo lakše. I dalje me je kao preseklo par puta, ali hvala bogu ostalo na tome.
alselone alselone 20:41 13.08.2021

Re: Atrakcije

Vadim se na ženu ali i mene je u stvari prošlo.


I mene zapravo prolazi. Lepo mi je bilo ove godine, ali ni blizu onaj filing kao pre.

Voleo bih da odem u podvodni ribolov i to snorkujući.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:41 13.08.2021

Re: Atrakcije

Nemam, bukvalno sam tada za tu priliku radio risrč šta je to besan džojstik, a ima tome 15+ godina. Sada boktepita kako to izgleda. Pretpostavljam da zavisi za koje je potrebe, je l' za napucavanje vanzemaljaca laserom ili za ljetanje pravim zemaljskim avionom, svakako su svi ovi ovde letači za to bolji eksperti od mene koji bi to guglovao i čitao ArsTechnike i Tom's Hardware i PCGamer rivjuove


Nema frke! Ja nemam pojma a treba mi za poklon i ne bih bas skroz da promasim. Neki letacki. Ima neki drugi decki neku preporuku?
zilikaka zilikaka 20:42 13.08.2021

Re: Atrakcije

u plivanju moram da koristim

uđe voda tokom okretanja glave (ako ne nosim ovo) kad uzimam vazduh i napravi neki čudan čep koji stvara jako neprijatan bol.

Ma pazim godinama al uma da mi se desi a posle mi sve presedne.
Dugo mi bila izgleda zapušena nekako ta veza. Sećam se jednog snorkinga, ma nisam se potopila pola metra kad me vratio taj bol. Bilo i da ostane voda pa posle nekoliko dana napravi problem. Još ako se vraćaš avionom, to te dodatno upropasti.
Postojale nekad Geokorton kapi. Majka za te probleme, al ne prave više. Ono kod ušnog da ti gura štrajfne em ne radi em naporno. Onda pravim sama.
Uzmem zejti, sipam hidrociklin mast, lepo zagrejem da se rastvori pa sipam dok ne prođe.
zilikaka zilikaka 20:42 13.08.2021

Re: Atrakcije

u plivanju moram da koristim

uđe voda tokom okretanja glave (ako ne nosim ovo) kad uzimam vazduh i napravi neki čudan čep koji stvara jako neprijatan bol.

Ma pazim godinama al uma da mi se desi a posle mi sve presedne.
Dugo mi bila izgleda zapušena nekako ta veza. Sećam se jednog snorkinga, ma nisam se potopila pola metra kad me vratio taj bol. Bilo i da ostane voda pa posle nekoliko dana napravi problem. Još ako se vraćaš avionom, to te dodatno upropasti.
Postojale nekad Geokorton kapi. Majka za te probleme, al ne prave više. Ono kod ušnog da ti gura štrajfne em ne radi em naporno. Onda pravim sama.
Uzmem zejti, sipam hidrociklin mast, lepo zagrejem da se rastvori pa sipam dok ne prođe.
gedza.73 gedza.73 20:43 13.08.2021

Re: Atrakcije

ja sam ove godine kupio istu stvar i to baš ovu na slici.

Njih i ja koristim. Video sam da nisi baš oduševljen bocama a voliš ronjenje na dah. Odavno, dal' beše u Zrenjaninu zaboravio sam, išao sam na neko takmičenje u brzinskom ronjenju. Koristili smo male boce kao agent 007.
Zakačiš kao pejdžer na gaće i vršljaš kud očeš. Kao što je Pajić bio oduševljen avionom mene je kao klinca oduševljavala sloboda pod vodom glavnog lika u



vrabac_onaj vrabac_onaj 20:45 13.08.2021

Re: Atrakcije

zilikaka

Tačno mi došlo žao što ne mogoh da im pokažem kako to rade naše babe.


I to sa Peštera, pa gde da ne šalješ hitnu po nju
gedza.73 gedza.73 20:46 13.08.2021

Re: Atrakcije

Uzmem zejti, sipam hidrociklin mast, lepo zagrejem da se rastvori pa sipam dok ne prođe

Čuo sam, a ti proveri kod starijih ako se neko seća čisto da ne grešim, da se ugreje sok od čuvarkuće pa se on koristi. Sukulente. Koje sam ja zvao sukulele (vuvuzele)


alselone alselone 20:47 13.08.2021

Re: Atrakcije

Video sam da nisi baš oduševljen bocama a voliš ronjenje na dah.


Volim, to mi je baš avantura, borba protiv sebe i prirode. Da napravim poređenje, to je kao lov lukom i strelom i puškom sa optikom. Ove godine sam bio sasvim solidan, baš sam bio zadovoljan. Jedino što nemam vremena da odem na lepše terene nego ronjam tu bliže obali na posećenim plažama.

Koristili smo male boce kao agent 007.
Zakačiš kao pejdžer na gaće i vršljaš kud očeš.

Ne znam za to. Zvuči zanimljivo.
gedza.73 gedza.73 20:55 13.08.2021

Re: Atrakcije

Ne znam za to. Zvuči zanimljivo.

Jedini je problem punjenje. Tako da je ipak bolji trening.



freehand freehand 21:40 13.08.2021

Re: Atrakcije

Meštani itekako mrdaju prstima dok plaćaju porez.
Koji je opšti i teres da hitna pomoć, skupo vozilo, stručni ljudi, mnogo vremena, ide po neku babu na Pešteri?
Nema opšteg interesa.
Ne isplati se lečiti babu, ne isplati se praviti put, neka baba crkne, i neka seljaci sami prave put ako im treba.

To je suludo, radne akcije su sulude, dobrovoljni rad je stvar dobre volje, a građanin koji plaća porez ima pravo da traži od toga kome daje pare da mu se obezbede uslovi gde god da živi u Srbiji.

Što bi neko iz Babušnice trebao sam sebi da pravi put, a neko sa Kosančićevog venca ne?

To što bi ti htela da radiš, super, radi ako hoćeš, ali kad država počiva na kuluku to nije građanska država nego diktatura.
E sad, mali problem nastane kod cene takvih investicija, pa takvih sela ima - naročito posle rata u razrušenoj zemlji - hiljadu, a para iz budžeta u koji se slivaju ogromni novci (al u kurcu) ima da se radi u pet, ili deset, ili pedeset.
I onda se prave liste prioriteta. Pa oni vredni i pametni ljudi koji ne žele da čekaju tri, pet ili deset godina dogovore se, organizuju i pomognu državi da bi SEBI poboljšali život.
Sad, takav trol sigurno ne bi verovao ali isto je tako u Italiji, i Francuskoj, i Nemačkoj bilo dok nije dostignut neki nivo za koji se smatra da je minimum.
A posle toga - i sad postoje ogromne razlike između urbanog i ruralnog, severa i juga, negde zapada i istoka. Bitno je da svi imaju dogovoreni minimum. A i dalje postoje razni oblici zadrugarstva i samoorganizovanja. Samo što to nije za kamene srbometarske glave, koje pre podne brane Teslu od Hrvata a popodne Šumadiju od Ličana.
bene_geserit bene_geserit 21:56 13.08.2021

Re: Мајмунчићи у опанчићима

emilia
QAnon is the umbrella term for a set of internet conspiracy theories that allege, falsely, that the world is run by a cabal of Satan-worshiping pedophiles.
QAnon Anonymous, a podcast about the QAnon movement, calls QAnon a “big tent conspiracy theory” because it is constantly evolving and adding new features and claims. But the existence of a global pedophile cabal is the core tenet of QAnon, and the one that most, if not all, of its followers believe.

Jel ti stvarno ne umeš da prepoznaš gaslighting ispred očiju ?
Umesto što zdravo za gotovo prihvataš te spinove od strane službe bolje obrati pažnju na Domestic Terrorism Prevention Act of 2021 (evo recimo šta Tulsi Gabbard kaže o tome)

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:59 13.08.2021

Re: Atrakcije

A i dalje postoje razni oblici zadrugarstva i samoorganizovanja


Naravno. Tako je nastala recimo Raiffeisen banka, tako delimicno funkcionise najveca austrijska fabrika obuce danas ili britanski magazin New Internationalist, u Danskoj opet ima vise primera, pa koliko je kuca sagradjeno kroz samoorganizovanie - ne samo kod nas. Upravo solidarnost i doprinos zajednickom zivotu odrzavaju osecaj zajednistva u jednom drustvu. Obaveze drzave se podrazumevaju i te dve stvari cine i drustvo i drzavu jacom.
freehand freehand 22:06 13.08.2021

Re: Atrakcije

Neues aus der Nachbarschaft
A i dalje postoje razni oblici zadrugarstva i samoorganizovanja


Naravno. Tako je nastala recimo Raiffeisen banka, tako delimicno funkcionise najveca austrijska fabrika obuce danas ili britanski magazin New Internationalist, u Danskoj opet ima vise primera, pa koliko je kuca sagradjeno kroz samoorganizovanie - ne samo kod nas. Upravo solidarnost i doprinos zajednickom zivotu odrzavaju osecaj zajednistva u jednom drustvu. Obaveze drzave se podrazumevaju i te dve stvari cine i drustvo i drzavu jacom.

Tako je, ali i nije. Jer samo je Šumadija imala sve i rekla prečaninu Dositeju NJET!, i razvila sve sama i istovremeno, a Vuk Karadžić je poslat u Petrograd da tamo uči i objavljuje.
Al u kurcu, samo kod zadriglih moronskih zadribaldi koji ne samo da mrze druge nego bi sebi dali pravo i Srbe da mere i dele među sobom. Tim su vampirima malo drugi.
bene_geserit bene_geserit 22:36 13.08.2021

Re: Мајмунчићи у опанчићима

Neues aus der Nachbarschaft
Mislim da je Maksa mislio na organizovane grupe tipa QAnon.

Evo gledam sad ovaj tred unazad i sve i sve ali QAnon proglasiti za organizovanu grupu, mislim stvarno ...
vcucko vcucko 22:41 13.08.2021

Re: Atrakcije

maksa83
'Turska glava' je izgleda pojam u evropskoj heraldici:

Pa bili su zajebana sila i teški smarači 600 godina, od toga prvh 300-400 baš baš baš zajebani dok se Evropa nije malo tehnološki pribrala.

Srbiji i ostalim okupiranim zemljama, prema svemu sudeći, mnogo je teže pao taj kasniji period. Tih 100-200 godina opadanja carstva, kad je svaki aga i suljaga mogao sa svojom rajom da radi šta hoće. A Auštrija ti drži mač nad glavom, da ti ne bi slučajno palo na pamet da se pobuniš i oslobodiš.

U vreme Suljage Veličanstvenog, nisam siguran da su Srbi (i ostali) mogli da žive u uređenijoj zemlji (16. vek).
maksa83 maksa83 22:53 13.08.2021

Re: Мајмунчићи у опанчићима

Evo gledam sad ovaj tred unazad i sve i sve ali QAnon proglasiti za organizovanu grupu, mislim stvarno ...

Pa neko njih filuje tim budalaštinama, sazove ih da se okupe, organizuje im konvencije gde kongregiraju, izlaze na govornicu, razmenjuju ideje i raduju se. Zovi to pokret ako hoćeš, isti k.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana