Putovanja

Секс у доба ковида

omega68 RSS / 28.08.2021. u 22:14

 

Наслов је у функцији увећања читаности :)

 

Дакле, шта имамо?

Имамо  као и код других ствари. Ево рецимо Чомићка, или Чомићева, мислим стварни не знам како да је родносензитивно назовем  а да се не наљути?

Она је добила да се маје са некаквим друштвеним дијалогом, сви ми нешколовани мислимо да је то нека нова наука, а онда је разни извршиоци намажу по медијима, најстрашније.

Или Стефанивић.Сви га месни одбори , редом, омажу говнима и захтевима да га се избаци из странке, а онда га председници тих истих одбора примају као Министра.

Онда, Кон...Тај је др. од свих горе наведених највише са мудима у процепу, због  свињског и птичијег грипа и свих Вукајловићких које су мардељале због њега и тих његових тадашњих вакцина, па је погодан да сада држи линк према Ивануши и глуми да се нешто овде ради како онај, такође уцењени, главоња СЗО жели да чује, а у ствари се одржавају Егзити, Бир фестови, Арсенак фестови, утакмице, свадбе, сахране и концерти и повећава се економска снага земље.

ОК,то смо схватили

 

Схватили смо, још, да је смртност мизерна и да ови нацистички глобалисти у Аустралији и Канади раде на смањењу економске моћи тих земаља.

 

Знамо да је др. Мелоун, човек који је направио технологију за мРНК вакцину, рекао да је то све у експерименталној фази и да се људи не вакцинишу. Скинули су га са свих мејнстрим медија.

 

Знамо да доктор Зеленко, који је излечио многе људе, каже да је геноцид ако се даје трећа доза која само погоршава имунитет.

Ја сам првог дана ванредног стања добио савет од старе апотекарке да само перем руке и да се клоним болесних.

Пио сам бели лук растопљен у води јер се одбранбене ћелије само тако стварају, у цревима.

Ишао сам што више на сунце јер се тако ствара Д витамин.

Јео сам здраву храну али нисам престајао са пушењем и алкохолом.

Нисам се  жигосао и нећу. 

Смрт ионако није крај него почетак 

П.С. За децу ћу неког да одробијам

 



Komentari (719)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jaril Jaril 06:31 02.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

zvanični narativ je više puta bio u pravu

Бајеса у основне школе
maksa83 maksa83 07:21 02.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Pa ima, jbt, pocell-count, vi ne znate elementarne stvari, a ludo se palite u navijanju

Je l' može neki link na nešto što tvrdi da su 50% čoveka mikrobi?


P.S. Al' nemoj da mi iskoči neki da-si-biomed-pila-u-autobusu-bi-bila popap.

gedza.73 gedza.73 07:35 02.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

omega68
Геџо, не знам, шта да ти кажем.
Мени је јасно шта мислим али не могу да ти то објасним.
Једно су преци који су дошли у Шумадију а друго је да сви Европљани буду мелези.
Не могу овако јавно многе ствари да ти кажем, можда кад се видимо...


Da se vidimo. Mada sam ja u pravom životu počeo, za razliku od bloga, da izbegavam 'teške' teme. Više sam u fazonu... Sin mi filtrira i pokazuje nešto što je meni zanimljivo.
Na primer


(ima tutuberski kanal)

Lik bio neki šef u nekom hotelu pa tikotokerinfluenser pa kupi napušten rudarski grad, počne sam da ga sređuje i istražuje. Zavlačio se po oknima, prolazima, tražio ulaze. Meni delovalo da je neki od frikova (pa čak i malko vaćaroš) međutim sin mi ispričao da je blizu Los Anđelosa, da je u tom gradu bio najstariji hotel u kaliforniji (koji je izgoreo) i da ima milion priča iza sebe. Hotel izgori al' pošto ima preko milion subskrajbera ljudi se organizuju i počnu da mu dolaze i pomažu (kao u onom filmu sa Kevin Kostnerom Polje snova). Leviske koje je pronašao procenili na 100 K dolara, u gradu je nekoliko objekata držao revolveraš (čiji je brat bio advokat) u rangu sa Dok Holideojm, Džesi Džejmsom, Pit Geretom ili Vajat Erpom.

Cero Gordo je u stvari bilo mesto seksa, alkohola i nasilja. Kopaš u rupi, izađeš iz rupe, napiješ se, odeš u bordel, pucaš po ulici, vratiš se u rupu. Par godina pred XX vek smenjeni šef pošte, neki kanadsko-francuski inženjer, je pucao i ubio novopostavljenog šefa pošte u vreme izbora pa nudili nagradu od 500 dolara za njegovo pronalaženje.

Možda neko od naših tajfuna dođe na ideju da otkupi srpsko selo, pošto su pusta i nisu skupa, i napravi turističku atrakciju.


Ili nešto poput

Sad me navukao na

i posle par odgledanih preporučujem ko ima vremena i želje da gleda.

zaharaga
Preuzeo, blagodarim za linkove.

Nisam jos stigao da procitam, ali da zahvalim dok se ne zatvori slanje komentara.


I ja se zahvaljujem Nsarskom.

freehand freehand 07:43 02.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Ribozom
freehand
Ribozom
I jos da pitam.

Jesi li ti siguran da 'belosvetski mocnici' nisu bas ovi koji bacaju ove memove (od 5G do lepljenih viljusaka), kako se ne biste vakcinisali i pocrkali od virusa?

Ti si ovde ubačen sa srbin.imfo

Ja ti slabo plivam u mutnoj vodi. Ic se ne rszumem.

Đavo je u sitnicama. Nekad samo u jednom slovu.
bene_geserit bene_geserit 07:43 02.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Je l' može neki link na nešto što tvrdi da su 50% čoveka mikrobi?

Dakle makso, to ti je opšte poznata stvar.
Milan ti je rekao gore, ali da ponovim: ćelije mikroba su daleko manje od ćelija čoveka, tako da, iako svih tih bakterija u čoveku ima npr. 1% ukupne težine ili zapremine, po broju ćelija ima više ćelija mikroba nego čovečijih ćelija u čovečijem telu.
maksa83 maksa83 07:57 02.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Milan ti je rekao gore, ali da ponovim: ćelije mikroba su daleko manje od ćelija čoveka, tako da, iako svih tih bakterija u čoveku ima npr. 1% ukupne težine ili zapremine, po broju ćelija ima više ćelija mikroba nego čovečijih ćelija u čovečijem telu.

A pa dobro, ali ja ne bih rekao da su 50% čoveka mikrobi. Ako ti kažem da je 98% meduze voda, šta tačno zamišljaš?
vrabac_onaj vrabac_onaj 08:10 02.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

maksa83

A pa dobro, ali ja ne bih rekao da su 50% čoveka mikrobi. Ako ti kažem da je 98% meduze voda, šta tačno zamišljaš?


Da je meduza potpuno novi oblik života na planeti koji nije baziran na ugljovodoničnim jedinjenjima već na neki volšeban način na vodi.
Bez zezanja, to mi je prva asocijacija na tvrdnju "98% meduze je voda".
vrabac_onaj vrabac_onaj 08:13 02.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

P.S.
Kada čovek jaše konja, da li se može reči 10% konja je čovek? (težinski)

Ili treba reči 50% konja je čovek? (biološki).
maksa83 maksa83 08:21 02.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Ili treba reči 50% konja je čovek? (biološki).

Znam da je bilo već nekoliko puta ali ovaj kontekst ZAHTEVA.

Prodavao tip paštetu od zeca, i dođe mu TV ekipa u posetu.

- Vi pravite i prodajete paštetu od zeca?
- Da.
- Aha, pa je l' to baš skroz od zeca, ili ne sasvim?
- Pa ... ima i konjetine.
- Aha, a u kom odnosu?
- 50-50.
- Aha, dakle na 1kg konjetine bude 1kg zečetine.
- Ne, nego na jednog konja ide jedan zec.
- Ali tu se onda zečetina uopšte ne oseća?!
- Pa da, zato je i ne stavljam...

P.S. Nevezano za to, meni je vanzemaljsko stvorenje hobotnica, nema veze ni sa čim, specijalna životinja.

P.P.S. Ako pitaš Nestorovića ljudi sa plavim očima imaju vanzemaljsko poreklo. Najozbiljnije je to objašnjavao negde.
vrabac_onaj vrabac_onaj 08:26 02.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

maksa83


P.P.S. Ako pitaš Nestorovića ljudi sa plavim očima imaju vanzemaljsko poreklo. Najozbiljnije je to objašnjavao negde.


Znam, gledao.
I onda mi treba da raspravljamo o bilo kojoj tvrdnji tog čoveka...
maksa83 maksa83 08:30 02.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

I onda mi treba da raspravljamo o bilo kojoj tvrdnji tog čoveka...

Taj čovek je inače razlog što ovde kod nas likovi dolaze kod veterinara da im traže ivermectin - on ovde širi tu mudrost. Pored toga i da se svako malo otvaraju vremenske kapije i da se baš evo opet pre neki dan pojavio avion koji je pre 70 godina nestao u Bermudskom trouglu. Kaže "samo otkucajte na Internetu, lako ćete da nađete." For ril.
gedza.73 gedza.73 10:14 02.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Ako pitaš Nestorovića ljudi sa plavim očima imaju vanzemaljsko poreklo.

A kao nismo posebni? Mis'im uvek sam osećao
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:18 02.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

gedza.73
Ako pitaš Nestorovića ljudi sa plavim očima imaju vanzemaljsko poreklo.

A kao nismo posebni? Mis'im uvek sam osećao



Ko kaže da nismo posebni taj kleveće i laže.
Još nam zajednički pra-tatko taj jedan jedini primerak, koju desetinu hiljada godina u nazad ali nema veze tatko je tatko makar i metuzalem, a taj je kao mutirao, malo sutra - vanzemaljac 100%. Znači čovek je u pravu, taj Nestorović.
gedza.73 gedza.73 11:54 02.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

apacherosepeacock
Ko kaže da nismo posebni taj kleveće i laže

Zavide nam dušmani.

zaharaga zaharaga 12:49 02.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

alselone


Nešto drugo ću da zaključim - kada je kretala pandemija zvanični narativ je bio u fazonu "svi ćemo pomreti" a nezvanični u "neće niko pomreti ovo je grip", e, sada posle vakcina su se zamenili. Zvanični je u fazonu "neće niko pomreti" a nezvanični "svi ćemo pomreti".



Zvanicni narativ, vakserski, jeste se izmenio, i to u stranu prinude da se bude "kao i sav normalan svet".
Pisao Domanovic, bese li, Stradija, valjalo bi ponovo citati, ono sa zigosanjem i jahanjem.

Uz to, zvanicni narativ tovari nezvanicnom narativu presne lazi. Vakseri prosto izmisljaju neke neistine, a onda nas ubedjuju da to kazu antivakseri.

A antivakserska prica se nije promenila: Korona jeste gripoid, smrtnost od korone je mala, po svim merilima. Od korone necemo poumirati.

Od vakcine, da li se umire, nek misle oni koji su potpisali da vakcinu uzimaju po sopstvenoj zelji i na sopstvenu odgovornost. A one koji nemaju zelju da rizikuju, nek ne prisiljavaju. I bice mir.
crossover crossover 19:35 02.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

gedza.73
apacherosepeacock
Ko kaže da nismo posebni taj kleveće i laže

Zavide nam dušmani.


Priroda je tako htela, nismo mi krivi što smo najlepši.
omega68 omega68 22:56 30.08.2021

Majku ti božju

Pa to je nekakvi Ralf Barić umešal prste

https://www.facebook.com/lidija.matejcekgreguras/videos/528536301732809
Човек је 1999. направио да вирус са шишмиша може да пређе на човека.
После неколико година је направљено да тај вирус напада плућа човека.
Онда су Фалучи и влада САД пошто је код њих забрањено, пребацили у Вухан.
Има у том клипу свашта...
omega68 omega68 10:49 31.08.2021

Re: Majku ti božju

omega68 omega68 07:39 31.08.2021

Ево још равноземљаша

ЛУК МОНТАЊЕ: Вакцине су опасне и неефикасне, имунизација деце је злочин!
Лук Монтање, добитник Нобелове награде за медицину 2008, допутовао је у Италију да говори о насушном проблему коронавируса. Више од 2000 људи је дошло да га чује.
freehand freehand 08:09 31.08.2021

Re: Ево још равноземљаша

о насушном проблему



docsumann docsumann 09:01 31.08.2021

ljubav će pobijediti preljubu


shmoo shmoo 10:08 31.08.2021

А да ли је Омега баш толико у криву?

Istorija ima svoja prelomna vremena.

Tada se stara paradigma na kojoj počivaju društveni odnosi menja i uspostavlja nova. Obično se to doba uspostavljanja određuje kao kriza koju treba prevazići.

Proglašena pandemija nalikuje jednoj takvoj krizi koja je izazvana da bi se uspostavila nova normalnost gde bi bilo normalno ono što je ranije bilo nemoralno do nedopustivosti, jer predstavlja ugrožavanje slobode kao temelja građanskog društva. U novim društvenim uslovima takvo stanje, ukoliko bude uspostavljeno, moglo bi da se odredi kao novi totalitarizam.






Globalni reset i novi totalitarizam (ЛИНК)







omega68 omega68 12:37 31.08.2021

Поштовани господине Константинидис

Чини се да сте свесно пристали да се овај експеримент врши на нашој деци, и да наша деца буду заморци, с обзиром да је вакцина званично (до децембара 2023. године) у фази испитивања и додатног праћења у циљу откривања нових чињеница о безбедности исте, што се види у званичној документацији https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04368728

где компанија Pfizer наводи да нема податке за децу од 12 до 15 година и да се исти очекују тек у мају 2023. године. Такође, тврди да постоје озбиљна нежељена дејства, као што су тешке алергијске реакције, запаљење срчаног мишића (миокардитис), запаљење срчане марамице (перикардитис), недостатак даха, осећај лупања срца, или бола у грудима, али се не наводи проценант учесталости нуспојава, као ни смртности. С тим у вези постављамо питање да ли су стручњаци и родитељи у Енглеској и Немачкој такође “затуцани”, с обзиром да не препоручују вакцинацију своје деце поменутог узраста?

Кажете још и да смо “затуцани” јер смо патријархално друштво и изражавате извесну врсту жаљења што се у земљи сељака “на брдовитом Балкану” ротитељи и даље питају када је реч о здрављу њихове деце, а онда наводите даље да је највећи број невакцинисане деце (против морбила) “у урбаним срединама, међу најобразованијим категоријама становништва.” Ко је овде луд!? Јесмо ли затуцани што смо неписмени или смо затуцани кад смо најобразованији, па не дамо децу да их злостављају као заморчиће?

Одговор режимском педијатру: Ви и ваши налогодавци сте затуцани, ми смо просвећени
Jaril Jaril 07:48 01.09.2021

Re: Поштовани господине Константинидис

Trajaće još par godina a onda će da utihne.


Мени је фасцинантно како антивакцинаши игноришу да њихов наратив ради против њих. Они причају о томе како се много пара даје на гурање мејнстрим прича о вакцинама (фармацеутска мафија хоће да прода вакцине, да нас потрује и чипује), а цео тај антивакцинашки наратив захтева огромне паре за сопствену пропаганду или се никад не би запатио међу ширим масама. И онда је наравно питање ко плаћа антивакцинашку пропаганду и са којим циљем.
looping looping 08:06 01.09.2021

Re: Поштовани господине Константинидис

Jaril
Trajaće još par godina a onda će da utihne.


Мени је фасцинантно како антивакцинаши игноришу да њихов наратив ради против њих. Они причају о томе како се много пара даје на гурање мејнстрим прича о вакцинама (фармацеутска мафија хоће да прода вакцине, да нас потрује и чипује), а цео тај антивакцинашки наратив захтева огромне паре за сопствену пропаганду или се никад не би запатио међу ширим масама. И онда је наравно питање ко плаћа антивакцинашку пропаганду и са којим циљем.

Sa postojanjem interneta nije potrebno mnogo novca za propagandu.

Uzrok ove situacije (vakcinaši/ antivakcinaši) je dugogodišnje zanemarivanje školskog sistema u Srbiji i ostatku sveta (i u naprednim zemljama).
Tolike godine deca pohađaju školu a kada izađu iz škole nemaju osnovna znanja iz hemije, fizike, biologije...

Ja ne verujem u masovno organizovane zavere bilo koje vrste, verujem samo u ljudsku glupost.
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:59 01.09.2021

Мирис у доба короне

Имам једног другара, фасовао корону прошле године у новембру. Релативно је млад, релативно здрав, тренира редовно - диже неке тегове у различитим положајима. На тесту је био позитиван и имао је мање-више благе симптоме. Није осећао мирис, желео бих то да нагласим. Елем, има неку девојку и у току те његове инфекције спавали су неколико пута. Да не би дошло до неспоразума - имали су секс. Љубили су се језицима у уста, између осталог. Девојка је остала здрава и незаражена, онако успут. Пожалио ми се на нешто о чему никад нисам размишљао. Секс је био килав, између осталог, јер није осећао мирис. Чему нас ова пандемија може научити? Осим томе да су безмало све светске владе марионетске, може и томе да је мирис изузетно битан за сексуални однос.
looping looping 13:02 01.09.2021

Re: Мирис у доба короне

Секс је био килав, између осталог, јер није осећао мирис. Чему нас ова пандемија може научити? Осим томе да су безмало све светске владе марионетске, може и томе да је мирис изузетно битан за сексуални однос.

Džaba se kupala. Bar da joj je rekao da ne troši vodu.
maksa83 maksa83 13:03 01.09.2021

Re: Мирис у доба короне

Љубили су се језицима у уста, између осталог

Je l' ima ovde neke moderacije, nešto?
looping looping 13:06 01.09.2021

Re: Мирис у доба короне

maksa83
Љубили су се језицима у уста, између осталог

Je l' ima ovde neke moderacije, nešto?


диже неке тегове у различитим положајима


I ja apelujem
predatortz predatortz 13:06 01.09.2021

Re: Мирис у доба короне


Je l' ima ovde neke moderacije, nešto?




Samo gledamo da vidimo dokle ćete!


omega68 omega68 13:46 01.09.2021

Re: Мирис у доба короне

Čestitam nam, prijatelji i čitaoci! Pobjeda talibana je i naša pobjeda, vaša i moja. Mi, koji nismo ni muslimani ni Paštuni, u SAD i Evropi, možemo se radovati, jer je u Avganistanu srčana (a ne „toksična“) muževnost porazila dženderizam, vjernici su porazili one čija je vjera tanka, moral naših očeva nadvladao je moral sinova.
U tom je čista radost zbog pobjede Avganistanaca: pobjeda bradatih muškaraca s oružjem nad dženderizovanim gomilama pod vođstvom lezbejki i njihovih feminističkih NVO i naša je pobjeda. Ne stidite se što ste muževan muškarac: glavu gore!
Ova muška pobjeda u dalekim planinama kojima su gazile falange Aleksandra Velikog dašak je svježeg vazduha, i o njoj je ljepše pisati nego o danas uobičajenim temama. Ako mi, muškarci, hoćemo nekog da povrijedimo, nećemo ostati na šali, već ćemo potegnuti RPG-7.
Ručni protivoklopni bacač RPG-7, verzija koju vole talibani, zaista nanosi bol. I to nije neko zamišljeno osjećanje nelagode, već prava rupa na oklopu. Ili otkinuta glava. Kod njega nema ništa „mikro“. Na bojištu vam ne treba maska, jer ona neće zaustaviti raketu. Nećete brinuti o virusu kad se suočite s pravim mecima.
Na poprištu se ne postavlja pitanje polno neutralnog toaleta. Tviter ne može zabraniti mitraljez, već mitraljez može zbrisati Tviter i svu tviterašku bandu. Talibani su porazili razne ljevičare, feministe, LGBT-ovce i sličnu bratiju; ne boje se, kao mi, da budu politički nekorektni. Talibani se ne boje slavljenja Boga, i da mu se obraćaju, za razliku od nas. Ne boje se zauzimanja za porodične vrijednosti – čak se pitajući zar je uopšte moguće drukčije.
Talibani su nagovještaj oslobođenja od Bila Gejtsa, Grete Tunberg, Entonija Faučija, Nensi Pelozi – od svih koji nas porobljavaju. Oni se ne bi povinovali toj bratiji – primijenili bi revolucionarnu pravdu prema onima koji hoće da nam uskrate grijanje, ugase Sunce i uguše nas maskama.
Ovi naoružani seljaci podsjetili su nas da ipak možemo promijeniti svijet. Ne moramo se predavati. Ne samo da se sva pravila igre mogu promijeniti, već se može odbaciti čitava ta igra. Možemo se vratiti tradicionalnoj normalnosti.
I da tako bude dobro svima: ja, recimo, mislim da Amerika nije poražena i da predsjednik Bajden nije pogriješio. Daleko od tog. Okončavanje okupacije strane zemlje je blagorodan čin. To je istinska Bajdenova pobjeda – pobjeda nad Dubinskom državom i pobjeda nad jevrejskim lobijem. Da se pitaju taj lobi, NJujork tajms i CIA, SAD nikad ne bi otišle iz Avganistana.
Čitajte Breta Stivensa u NJujork tajmsu kao autentični glas tog lobija. Stivens, neokonzervativac i sin jevrejskih roditelja (bez obzira na tobožnje nejevrejsko prezime), bio je glavni urednik DŽeruzalem posta u doba Intifade i slavio užase izraelske okupacije. Stivens nariče nad američkim „porazom“, tvrdeći da je SAD trebalo zauvijek da ostanu u Avganistanu, navodeći kao glavni argument sljedeće: „Ali zar nismo morali otići iz Avganistana u nekom trenutku, glasi kontraargument.
Jesmo – mada smo u Koreji već 71 godinu, uz znatno više troškove, i stanje u svijetu je bolje zahvaljujući tome.“ Blesavi čovječe! Stanje u svijetu bilo bi bolje bez američke vojske u Koreji – Sjeverna i Južna Koreja bi se ujedinile, a američki novac mogao bi se uložiti u obrazovanje i zdravstvo Amerikanaca.
Neokonzervativci, vladari Dubinske države, nikad ne bi dopustili Trampu da ode iz Avganistana, kao što su potkopavali njegove slabašne pokušaje da povuče vojsku iz Sirije. Tramp sad može kritikovati Bajdena zbog prizora s kabulskog aerodroma, ali, pošteno govoreći, ne postoji pristojan način da napustite ni okupiranu zemlju ni ženu s kojom ste živjeli dvadeset godina. Odlučite li da odete, budite spremni na gadosti. I povlačenje iz Vijetnama je bilo ružno, ali to je bila ispravna odluka onda kao što je ispravna danas.
Uzmimo Aušvic, kao nesporno surovo mjesto: kad su se Nijemci morali povući, na stotine Jevreja pošlo je za njima na Zapad (među njima i Eli Vizel, pisac o holokaustu). Bojali su se Crvene armije koja je dolazila da ih oslobodi – draži su im bili Nijemci, koje su znali. Zato me ne čudi što mnogi Avganistanci idu za Amerikancima – boje se svojih oslobodilaca.
Za prilježne podržavaoce okupacionog režima moglo bi postati nezgodno. Kad su nacisti otišli iz Francuske, mnogi kolaboracionisti završili su u zatvoru. Neki su i linčovani. Ali to ne znači da bi bilo bolje da je Francuska ostala okupirana.
Bajden je bio u pravu što je naredio povlačenje iz Avganistana. Pokazao je žilavost suprotstavljajući se zahtjevima iz vojske, obavještajnih službi i čitave Dubinske države. Moram priznati da danas poštujem predsjednika Bajdena puno više nego prije povlačenja. A još ga više poštujem zbog odličnog odgovora pudlici zvanoj Engleska. Engleski državnici žalili su se na Bajdenovu odluku „pošto je tamo proliveno toliko krvi“. Nekʼ Engleska ostane ako hoće, odgovorio je Bajden.
Slučajno, Engleska je bila jedini član NATO koji se zalagao za ostajanje, priznao je DŽonson. Englezi vole ratove. Gurnuli su Ameriku protiv njene volje u Prvi i Drugi svjetski rat, a nedavno pokušali da se malo zarati i oko Krima. Dobro je što Bajdena nije tako lako obrlatiti, poput Vilsona i Ruzvelta.
Bude li istrajan, postoji mogućnost da povuče američku vojsku i iz Iraka i Sirije, a uz malo sreće i iz drugih država, poput Koreje ili Filipina, ili čak i iz NJemačke i Engleske. Bilo bi to veoma dobro za američki narod. A možda ćemo dočekati i da se Boris DŽonson popne na krov američke ambasade u Londonu da bi uhvatio posljednji helikopter da ga prebaci na američki nosač aviona prije nego ga Englezi prislone uza zid.
Sve ovo ne umanjuje pobjedu talibana. Postigli su nevjerovatan podvig: za svega nekoliko dana okončali su Dvadesetogodišnji rat. To su dobre vijesti: dugi rat u Avganistanu zvanično je gotov. Počeo je američkom invazijom 2001, a završen u prošlu nedelju, 15. avgusta, kad je američki štićenik, bivši predsjednik Avganistana Ašraf Gani, otišao u UAE sa četiri auta puna novca.
Najupečatljivija slika ovog istorijskog preokreta stigla je u ponedeljak – djevojčice iz Kabula kako ujutro idu u školu, s bijelim maramama i rancima, kao i obično.
Dva dana potom, vidjeli smo još upečatljiviju sliku nekoliko aktivistkinja kako demonstriraju na ulici ispred predsjedničke palate. To je vjerovatno bio najjasniji dokaz njihovog uvjerenja da ih niko neće dirati. I zaista, dame niko nije uznemiravao, i pored potpune blesavosti njihovih slogana u vrtlogu ovih tektonskih promjena.
Temu diskriminacije žena u Avganistanu napumpale su feministkinje u službi američkog Stejt departmana, kad je bilo potrebno opravdati agresiju i zaposjedanje ove nezavisne zemlje. Teško da je status žene u Avganistanu bitno različit od statusa žene u Pakistanu ili Saudijskoj Arabiji – ali tamo niko ne žuri da pošalje vojsku.

Navodno zlostavljanje žena i homoseksualaca često se koristi od strane jastrebova iz Engleske i SAD radi opravdavanja „humanitarnih intervencija“ i valjalo bi ga uzimati sa zrnom soli. A nasrtljivi LGBT diskurs Zapada ne djeluje kao normalan, ne samo za Avganistance.
Talibani su se pojavili ranih devedesetih, poslije zbacivanja sovjetima naklonjene vlade Nadžibulaha (mnogi Avganistanci kažu da je on bio najbolji vladar zemlje u HH vijeku) od strane mudžahedina pod pokroviteljstvom CIA. U zemlji je u to vrijeme bilo bezakonje. U takvim uslovima talibani su izrasli kao narodni pokret za poštenje, red i zakon, naspram bezakonja gospodara rata. Pobijedili su 1996, bez krvoprolića, trijumfalno ušavši u Kabul.
Pošto su zaustavili proizvodnju droge, što za CIA nije dolazilo u obzir, Avganistanu su uvedene sankcije, koje su dodatno osiromašile ionako siromašnu zemlju. Plemena sa sjevera su se pobunila, a pošto su Amerikanci izvršili invaziju talibani su zbačeni, da bi se vratili na vlast dvadeset godina potom. Za to vrijeme Avganistan se promijenio. Kabul je postao četveromilionski grad, ali i dalje nije bilo reda – gospodari rata i veliki proizvođači droge radili su šta su htjeli, pljačkajući seljake.
Izvorna baza talibana bili su Paštuni sa sela, koji od države nisu tražili puno: red, običajno pravo ili islamski zakon, nezadiranje u privatni život, i po mogućnosti da ne plaćaju nikakav porez. Sad, kad veliki gradovi dolaze pod vlast talibana, moraće pokazati malo fleksibilnosti. U milionskim gradovima običajno pravo ne funkcioniše uvijek. Ali i talibani su dosta naučili. Vlada nada da će biti u stanju da nađu kompromis između sela i grada, imajući na umu činjenicu da je oružje i dalje u rukama seljaka.
Ovaj sukob sela i grada podsjeća nas na Maovu revoluciju i Crvene Kmere u Kampučiji. Ali svijet je danas drukčiji. Zapadni način života teško da je više ikome privlačan – progres je doveo do ćorsokaka u vidu ludila dženderizma, kućnog pritvora tokom korone, kritičke teorije rase i digitalnog totalitarizma. Čak je i veliki zločin talibana prije 2001. – uništavanje antičkih spomenika – ponovljen od strane američkih i engleskih progresivaca od Atlante do Londona.

Važan novi činilac je moćna Kina, kojoj je potreban tranzitni prolaz kroz Avganistan. S Englezima i Amerikancima to nije bio slučaj, jer vladaju morima. Ali nekada, prije dolaska Evropljana, karavani su išli preko Avganistana. Saobraćaj će se možda ponovo pokrenuti, nafta iz Irana poteći za Kinu, trgovina sa sjeverom preko nekadašnje sovjetske Srednje Azije se nastaviti, i otvoriti koridor prema Indiji. Ruski geolozi procjenjuju da avganistanske planine kriju ogromne rezerve rijetkih metala, čija bi eksploatacija mogla ponovo uspostaviti pokidane veze Rusije i Kine s Avganistanom.

***
U Kabulu je narod sa strepnjom iščekivao ulazak talibana. Oni, međutim, nisu ometali evakuaciju – kad je predsjednik Bajden zatražio dozvolu, odmah su je dali. Ali načelno nije bilo potrebe da se žuri s polijetanjem aviona.
Rusko ministarstvo spoljnih poslova saopštilo je da je s talibanima postiglo sporazum da će avionski evakuisati svakog ko ima gdje da ode. Ali avaj, nema tog mjesta na kugli zemaljskoj koje bi moglo primiti tolike izbjeglice. LJudi bi valjalo da ostanu kod kuće i izmire se sa svojim zemljacima. Ako su počinili zločine, trebalo bi za njih i da plate. Talibani su, pak, objavili opštu amnestiju, i za nadati se da će ostati na tom putu čovječnosti i milosrđa.
U samom Kabulu, kao i ostalim gradovima, prvi dani nove vlasti protekli su mirno. Talibani su zamijenili vojnike pri ambasadama obećavši da diplomatama neće faliti dlaka s glave. U ruskoj ambasadi su izjavili da je sad čak i bezbjednije nego pod prethodnim režimom.
I prvi zakonodavni koraci talibana su ohrabrujući. Zabranili su krvnu osvetu, dugogodišnji usud Avganistana. Kažu da će se voditi šerijatskim zakonom, što našim sekularnim čitaocima može djelovati kao noćna mora, ali je on znatno milosrdniji od plemenskog zakona paštunvali. U skladu s šerijatskim zakonom, talibani su zabranili rasturanje i korišćenje droge, što je bilo glavno zanimanje Avganistanaca pod američkom okupacijom.
Zabranili su i lokalni običaj bača bazi, homoseksualno iskorišćavanje dječaka. Zabranili su i vračanje i kamate na zajam, poništivši čak i sve dugove, iz čega svi možemo učiti. Ostaje da se vidi šta će od svega biti primijenjeno, a šta će ostati prazno obećanje.
Prava i postojeća opasnost prijeti od pokušaja Zapada da se vrati i mešetari u Avganistanu. Ratnih huškača ima na gomile – tipovi poput DŽona Boltona uvijek hoće rat. Ahmed Masud, sin jednog od gospodara rata sa sjevera, već je zatražio oružje radi nastavka borbe protiv talibana, susrevši se s BHL-om (Bernard-Henri Levy – Bernar Anri Levi), francusko-jevrejskim meštrom diskursa, vječitom prethodnicom nevolje.

Vladimir Putin je zahtijevao da se druge zemlje ne miješaju u situaciju u Avganistanu po oslobođenju Kabula, rekavši da Zapad „mora prestati sa svojom neodgovornom politikom nametanja tuđih vrijednosti spolja“. A to je vjerovatno veoma dobar zaključak.

Izrael Šamir (The Unz Review, 21. 8. 2021)
macak_tosa macak_tosa 14:19 01.09.2021

Re: Мирис у доба короне

vlad_aleksh
Имам једног другара, фасовао корону прошле године у новембру. Релативно је млад, релативно здрав, тренира редовно - диже неке тегове у различитим положајима. На тесту је био позитиван и имао је мање-више благе симптоме. Није осећао мирис, желео бих то да нагласим. Елем, има неку девојку и у току те његове инфекције спавали су неколико пута. Да не би дошло до неспоразума - имали су секс. Љубили су се језицима у уста, између осталог. Девојка је остала здрава и незаражена, онако успут. Пожалио ми се на нешто о чему никад нисам размишљао. Секс је био килав, између осталог, јер није осећао мирис. Чему нас ова пандемија може научити? Осим томе да су безмало све светске владе марионетске, може и томе да је мирис изузетно битан за сексуални однос.

Dok sam se ozbiljnije bavio seksom, nije bilo korone.
U periodu dok sam se najozbiljnije bavio seksom, pušio sam cigarete kao Turčin ... mislim, da sam ovde negde napomenuo da sam znao petkom da kupim boks, a u nedelju naveče više nemam cigareta.
Dok sam, dakle, pušio, mogu reći da sam osećao samo intenzivne mirise i intenzivne smradove.
Tako da mogu da kažem da umanjene receptorska mirisna svojstva kod mene nisu uticala na seks.
E, da, da napomenem ... da mi se miris u punoj meri povratio tek nakon cca 6 meseci od prestanka pušenja, kada samo počeo da registrujem smradove i mirise nivoa kao i svi ostali.
macak_tosa macak_tosa 14:23 01.09.2021

Re: Мирис у доба короне

Uz sva ta dostignuća 'nove talibanske vlasti', ja ne bih voleo da živim tamo.
Ni kao ambasador.
Naravno, njima sve najbolje.
Svima, uključujući i žene.
Jer mi se čini da ... no, da ne širimo temu, jer pozicija žene nije specifična samo za njih.
maksa83 maksa83 14:41 01.09.2021

Re: Мирис у доба короне

U periodu dok sam se najozbiljnije bavio seksom

Pojasni !
Jaril Jaril 15:45 01.09.2021

Re: Мирис у доба короне

maksa83
U periodu dok sam se najozbiljnije bavio seksom

Pojasni !

Сагласан!
Jaril Jaril 15:49 01.09.2021

Re: Мирис у доба короне

A nasrtljivi LGBT diskurs Zapada ne djeluje kao normalan, ne samo za Avganistance.

Прича ми лик из Крагујевца да кад се аутовао мајци да га она заклела да ће да крије, а онда му испричала причу како су њеног друга-колегу из Заставе пребили намртво на послу јер је геј, и после неколико месеци је и умро.

Тако да Омега, МАРШ У ПИЧКУ МАТЕРИНУ са својом мржњом према људима.

ЕДИТ: Лепо сам ти рекао, испиши све како су те људи повредили да залечимо то колико можемо на блогу. А веруј ми може подоста. То ти кажем из свог искуства.
gedza.73 gedza.73 16:55 01.09.2021

Re: Мирис у доба короне

An official petition on the Welsh Government website is calling for a change to the Welsh flag

The petition was created by Rhŷn Williams, who has done extensive research on ancient depictions of the Welsh dragon.

He even theorises that the removal of the Welsh dragon's penis may be down to political posturing and the emasculation of the Welsh nation within the British kingdom.

"But what we do know is that the penis is still being added via royal imagery so this should convince the Welsh government to add a penis to our flag?


omega68 omega68 17:09 01.09.2021

Re: Мирис у доба короне

МАРШ У ПИЧКУ МАТЕРИНУ

To brate,
takodje

испиши све како су те људи повредили

ne secam se
omega68 omega68 17:18 01.09.2021

Re: Мирис у доба короне

jedan komentar je obrisan jer se ''stručnjak'' uvredljivo poigravao pogrešnom premisom da su ljudi koji su poslovično sumnjičavi zapravo slabo obrazovani.
Upravo suprotno i ovaj blog B92 je eklatantan primer.
Baš su štreberi koji su uvek , zbog štreberskog uspeha, sebe smatrali izuzetnim primercima, danas obični botovi MSM medija i isto takve štreberske kvazi ili lažne elite, a sve ne bi li i oni bili deo te elite.
Pa se tako jedan Novković smatra slabo obrazovanim, pa se mnogi obrazovani ljudi ustručavaju da javno iznesu svoje stavove - da ne budu provučeni kroz blogo linč.Mene zabole uvo, ja se nisam sklanjao ni Stanišićevom DB-u pa neću ni samoizvikanim stručnjAcima opšte prakse.

omega68 omega68 17:22 01.09.2021

Re: Мирис у доба короне

Секс је био килав

Хм, после операције чукарац ради као код дечкића
(акомеразумеш)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:10 01.09.2021

Re: Мирис у доба короне

Jaril
maksa83
U periodu dok sam se najozbiljnije bavio seksom

Pojasni !

Сагласан!


Iskusno!
solo solo 18:19 01.09.2021

Re: Мирис у доба короне

Чему нас ова пандемија може научити? Осим томе да су безмало све светске владе марионетске, може и томе да је мирис изузетно битан за сексуални однос.


Da, naročito kad malo tukne nako na tunjevinu.
Jaril Jaril 20:11 01.09.2021

Re: Мирис у доба короне

solo
Чему нас ова пандемија може научити? Осим томе да су безмало све светске владе марионетске, може и томе да је мирис изузетно битан за сексуални однос.


Da, naročito kad malo tukne nako na tunjevinu.

Јао ћути, оно македонче једном отишао на ручак па ме доватио у води... умал се не удавих.
Jaril Jaril 20:13 01.09.2021

Re: Мирис у доба короне

omega68


испиши све како су те људи повредили

ne secam se

То је већ озбиљан проблем.
looping looping 06:38 02.09.2021

Re: Мирис у доба короне

jedan komentar je obrisan jer se ''stručnjak'' uvredljivo poigravao pogrešnom premisom da su ljudi koji su poslovično sumnjičavi zapravo slabo obrazovani.

Zato je izbrisan?

Ne bih rekao jer to i nije bila premisa. Ali dobro je da si mi izbrisao komentar jer u njemu se vidi šta sam mislio. Lakše je da izbrišeš komentar nego da odgovoriš na njega.

Napisao sam da su neobrazovani oni ljudi koji su protiv vakcine a ne oni koji su sumnjičavi.

Sumnjičavost je odlična stvar i ja je uvek podržavam.

Neobrazovan čovek ne želi da raspravlja jer nije u mogućnosti, samo nabacuje gomilu rekla-kazala informacija.

PS.
Bolje i ovo izbriši, lakše je to nego da odgovoriš.


vlad_aleksh vlad_aleksh 07:02 02.09.2021

Re: Мирис у доба короне

looping
jedan komentar je obrisan jer se ''stručnjak'' uvredljivo poigravao pogrešnom premisom da su ljudi koji su poslovično sumnjičavi zapravo slabo obrazovani.

Zato je izbrisan?

Ne bih rekao jer to i nije bila premisa. Ali dobro je da si mi izbrisao komentar jer u njemu se vidi šta sam mislio. Lakše je da izbrišeš komentar nego da odgovoriš na njega.

Napisao sam da su neobrazovani oni ljudi koji su protiv vakcine a ne oni koji su sumnjičavi.

Sumnjičavost je odlična stvar i ja je uvek podržavam.

Neobrazovan čovek ne želi da raspravlja jer nije u mogućnosti, samo nabacuje gomilu rekla-kazala informacija.

PS.
Bolje i ovo izbriši, lakše je to nego da odgovoriš.




Ево, ја нисам необразован. Имам мастер диплому и неколико објављених научних радова. Овде сам инкогнито, па ти не могу дати линкове. Можеш да ми верујеш или не. То је што се тиче формалног образовања. А што се тиче неформалног образовања, ни ту нисам слаб - доста сам читао. Што се мене тиче, можемо да уђемо у расправу, ако сматраш да си образован, разуме се:

1. Ниси у праву.
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:03 02.09.2021

Re: Мирис у доба короне

Jaril
solo
Чему нас ова пандемија може научити? Осим томе да су безмало све светске владе марионетске, може и томе да је мирис изузетно битан за сексуални однос.


Da, naročito kad malo tukne nako na tunjevinu.

Јао ћути, оно македонче једном отишао на ручак па ме доватио у води... умал се не удавих.


Тема је секс у доба короне. Јесте ли се инфицирали? Ако јесте - да ли сте осећали мирис?
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:07 02.09.2021

Re: Мирис у доба короне

omega68
jedan komentar je obrisan jer se ''stručnjak'' uvredljivo poigravao pogrešnom premisom da su ljudi koji su poslovično sumnjičavi zapravo slabo obrazovani.
Upravo suprotno i ovaj blog B92 je eklatantan primer.
Baš su štreberi koji su uvek , zbog štreberskog uspeha, sebe smatrali izuzetnim primercima, danas obični botovi MSM medija i isto takve štreberske kvazi ili lažne elite, a sve ne bi li i oni bili deo te elite.
Pa se tako jedan Novković smatra slabo obrazovanim, pa se mnogi obrazovani ljudi ustručavaju da javno iznesu svoje stavove - da ne budu provučeni kroz blogo linč.Mene zabole uvo, ja se nisam sklanjao ni Stanišićevom DB-u pa neću ni samoizvikanim stručnjAcima opšte prakse.



Новковић се сматра слабо образованим?! Он је дипломирао на елитном факултету, код професора Цаје. А код кога су ти шлосери дипломирали?
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:09 02.09.2021

Re: Мирис у доба короне

looping
Секс је био килав, између осталог, јер није осећао мирис. Чему нас ова пандемија може научити? Осим томе да су безмало све светске владе марионетске, може и томе да је мирис изузетно битан за сексуални однос.

Džaba se kupala. Bar da joj je rekao da ne troši vodu.


На коју марионетску владу мислиш конкретно?
looping looping 07:43 02.09.2021

Re: Мирис у доба короне

vlad_aleksh
looping
jedan komentar je obrisan jer se ''stručnjak'' uvredljivo poigravao pogrešnom premisom da su ljudi koji su poslovično sumnjičavi zapravo slabo obrazovani.

Zato je izbrisan?

Ne bih rekao jer to i nije bila premisa. Ali dobro je da si mi izbrisao komentar jer u njemu se vidi šta sam mislio. Lakše je da izbrišeš komentar nego da odgovoriš na njega.

Napisao sam da su neobrazovani oni ljudi koji su protiv vakcine a ne oni koji su sumnjičavi.

Sumnjičavost je odlična stvar i ja je uvek podržavam.

Neobrazovan čovek ne želi da raspravlja jer nije u mogućnosti, samo nabacuje gomilu rekla-kazala informacija.

PS.
Bolje i ovo izbriši, lakše je to nego da odgovoriš.




Ево, ја нисам необразован. Имам мастер диплому и неколико објављених научних радова. Овде сам инкогнито, па ти не могу дати линкове. Можеш да ми верујеш или не. То је што се тиче формалног образовања. А што се тиче неформалног образовања, ни ту нисам слаб - доста сам читао. Што се мене тиче, можемо да уђемо у расправу, ако сматраш да си образован, разуме се:

1. Ниси у праву.

Verujem ti na reč.
Imaš papire.

Imaju ga mnogi uključujući Dr. Nestorovića.

U tome je poraz školskog sistema. Ako je za utehu ne samo u Srbiji, u celom svetu.

Smatram da sam obrazovan ali ne zato što imam završen fakultet.

Da bi čovek bio obrazovan moralo bi da bude dovoljno osnovno obrazovanje.
Ali očigledno da nije dovoljno ni srednjoškolsko, pa ni fakultet u mnogim slučajevima.

Nisu ljudi krivi što su neobrazovani, već sistem u kome živimo.


bene_geserit bene_geserit 07:51 02.09.2021

Re: Мирис у доба короне

Da bi čovek bio obrazovan moralo bi da bude dovoljno osnovno obrazovanje.
Ali očigledno da nije dovoljno ni srednjoškolsko, pa ni fakultet u mnogim slučajevima.

Uvek se vratimo na ono "nema budale dok školu ne završi".
vlad_aleksh vlad_aleksh 08:31 02.09.2021

Re: Мирис у доба короне

looping
vlad_aleksh
looping
jedan komentar je obrisan jer se ''stručnjak'' uvredljivo poigravao pogrešnom premisom da su ljudi koji su poslovično sumnjičavi zapravo slabo obrazovani.

Zato je izbrisan?

Ne bih rekao jer to i nije bila premisa. Ali dobro je da si mi izbrisao komentar jer u njemu se vidi šta sam mislio. Lakše je da izbrišeš komentar nego da odgovoriš na njega.

Napisao sam da su neobrazovani oni ljudi koji su protiv vakcine a ne oni koji su sumnjičavi.

Sumnjičavost je odlična stvar i ja je uvek podržavam.

Neobrazovan čovek ne želi da raspravlja jer nije u mogućnosti, samo nabacuje gomilu rekla-kazala informacija.

PS.
Bolje i ovo izbriši, lakše je to nego da odgovoriš.




Ево, ја нисам необразован. Имам мастер диплому и неколико објављених научних радова. Овде сам инкогнито, па ти не могу дати линкове. Можеш да ми верујеш или не. То је што се тиче формалног образовања. А што се тиче неформалног образовања, ни ту нисам слаб - доста сам читао. Што се мене тиче, можемо да уђемо у расправу, ако сматраш да си образован, разуме се:

1. Ниси у праву.

Verujem ti na reč.
Imaš papire.

Imaju ga mnogi uključujući Dr. Nestorovića.

U tome je poraz školskog sistema. Ako je za utehu ne samo u Srbiji, u celom svetu.

Smatram da sam obrazovan ali ne zato što imam završen fakultet.

Da bi čovek bio obrazovan moralo bi da bude dovoljno osnovno obrazovanje.
Ali očigledno da nije dovoljno ni srednjoškolsko, pa ni fakultet u mnogim slučajevima.

Nisu ljudi krivi što su neobrazovani, već sistem u kome živimo.




Многи имају дипломе, тако је. Али немој мешати Несторовића у ову причу. Несторовић је јавна личност. Ми не знамо ко је он и за кога ради. Вероватно је и он само глумац у овој представи. Треба да причамо о нама, обичним људима. Који су анонимни и непознати широј јавности. И ти и ја смо овде под надимцима, дакле нико не зна ко смо заправо. Или зна мали број људи.
Нећемо о систему образовања. То је нека друга и дуга тема. Можда касније.
Проблем је у томе што си изнео дискутабилан став - да су необразовани они људи који су против вакцине. Исправи ме ако грешим.
Ево једног примера.
Недавно сам разговарао са једним лекаром. Специјалиста. Изузетно угледан и поштован. Није Несторовић. Осим што је добар у својој области медицине, познаје добро и остале појаве у свемиру. Он није примио вакцину и неће је примити. Исто као што пре десетак година није хтео да прими вакцину против свињског или ког већ грипа. А и тада је вршен притисак на медицинско особље. Додуше слабији него данас, али вршен је.
alselone alselone 08:37 02.09.2021

Re: Мирис у доба короне

А и тада је вршен притисак на медицинско особље. Додуше слабији него данас, али вршен је.



Živ je i dalje. Jes malo puko al nije umro ode ADEa.
looping looping 08:48 02.09.2021

Re: Мирис у доба короне

Проблем је у томе што си изнео дискутабилан став - да су необразовани они људи који су против вакцине. Исправи ме ако грешим.

Ne grešiš.

Ево једног примера.
Недавно сам разговарао са једним лекаром. Специјалиста. Изузетно угледан и поштован. Није Несторовић. Осим што је добар у својој области медицине, познаје добро и остале појаве у свемиру. Он није примио вакцину и неће је примити. Исто као што пре десетак година није хтео да прими вакцину против свињског или ког већ грипа. А и тада је вршен притисак на медицинско особље. Додуше слабији него данас, али вршен је.

Ima puno takvih primera.
I Nestorović je izuzetno poštovan.

Ali kako
Нећемо о систему образовања.

... kada je to uzrok celoj zabuni?

Ljudi dobijaju diplome a ne znaju najosnovnije stvari.
Čemu ih uče?

Zašto neće da primi vakcinu?
Kako je to vakcina štetna?

Šta će to mrtav virus (u slučaju kineske vakcine) da ti uradi što neće živ virus?




macak_tosa macak_tosa 09:23 02.09.2021

Re: Мирис у доба короне

maksa83
U periodu dok sam se najozbiljnije bavio seksom

Pojasni !

Da bih ti to pojasnio, moraš da budeš stručan.
maksa83 maksa83 10:19 02.09.2021

Re: Мирис у доба короне

macak_tosa
maksa83
U periodu dok sam se najozbiljnije bavio seksom

Pojasni !

Da bih ti to pojasnio, moraš da budeš stručan.

Kako da postanem stručan dok mi neko stručniji ne pojasni?
omega68 omega68 11:34 02.09.2021

Re: Мирис у доба короне

U tome je poraz školskog sistema. Ako je za utehu ne samo u Srbiji, u celom svetu.

Smatram da sam obrazovan ali ne zato što imam završen fakultet.

Колико знам, једна од дефиниција академског грађанина ( завршен факултет или нека ПРАВА школа ) је да је тај човек НАУЧЕН да користи ЛИТЕРАТУРУ.
Не може многи професор, медиокритет, да стварно утуви знање, које ни сам нема превише, деци и да они буду образовани самим тим што су нешто завршили.
Дакле, мени је здраворазумски да је школа само одскочна даска за правилно коришћење додатне литературе и извлачења правих закључака из ње.
Неки сматрају да је диплома врхунац знања,са чиме се не слажем.
Ево примера:
Ја сам око ове операције срца видео да многи лекари немају појма.
Један, млађи и врло ,,стручан'' је тврдио да ће сигурно да ми секу грудни кош а ја нисам хтео много да се расправљам и жао ми је што му нисам показао да имам рез са стране и да је одатле сондом вршена операција.
Грудни хирург, пред пензијом, се чудио да такав рез уопште постоји!
Интерниста, пред пензијом, ме убеђивала да су ми ставили вештачки залистак, јер пише нешто сл. на једном месту, а ја сам је једва убедио да прочита ЦЕЛУ отпусну листу и да види да пише - реконструкција
...
macak_tosa macak_tosa 11:42 02.09.2021

Re: Мирис у доба короне

maksa83
macak_tosa
maksa83
U periodu dok sam se najozbiljnije bavio seksom

Pojasni !

Da bih ti to pojasnio, moraš da budeš stručan.

Kako da postanem stručan dok mi neko stručniji ne pojasni?

Nisam rekao da moraš da budeš stručan do nivoa, recimo, Milana Novkovića.
Nego, onako, prosečno.
Šalim se ovo za Milana, da ne shvati pogrešno ... mislio sam na njegovu priču o vakcinama.
looping looping 11:54 02.09.2021

Re: Мирис у доба короне

omega68
U tome je poraz školskog sistema. Ako je za utehu ne samo u Srbiji, u celom svetu.

Smatram da sam obrazovan ali ne zato što imam završen fakultet.

Колико знам, једна од дефиниција академског грађанина ( завршен факултет или нека ПРАВА школа ) је да је тај човек НАУЧЕН да користи ЛИТЕРАТУРУ.
Не може многи професор, медиокритет, да стварно утуви знање, које ни сам нема превише, деци и да они буду образовани самим тим што су нешто завршили.
Дакле, мени је здраворазумски да је школа само одскочна даска за правилно коришћење додатне литературе и извлачења правих закључака из ње.
Неки сматрају да је диплома врхунац знања,са чиме се не слажем.
Ево примера:
Ја сам око ове операције срца видео да многи лекари немају појма.
Један, млађи и врло ,,стручан'' је тврдио да ће сигурно да ми секу грудни кош а ја нисам хтео много да се расправљам и жао ми је што му нисам показао да имам рез са стране и да је одатле сондом вршена операција.
Грудни хирург, пред пензијом, се чудио да такав рез уопште постоји!
Интерниста, пред пензијом, ме убеђивала да су ми ставили вештачки залистак, јер пише нешто сл. на једном месту, а ја сам је једва убедио да прочита ЦЕЛУ отпусну листу и да види да пише - реконструкција
...

Slažem se.
Ali ako negira literaturu koju "koristi" onda to može da bude problem.

Na pr. Diplomirao na RGF a misli da je zemlja ravna.

Ili završio medicinu a ne veruje u inokulaciju, smatra da treba ukinuti antibiotike i tome slično.





pecaros pecaros 12:26 02.09.2021

Re: Мирис у доба короне

omega68

Неки сматрају да је диплома врхунац знања,са чиме се не слажем.


Ma, kakav vrhunac...

Diplomu stiču štreberi i prepisivači. U današnje vreme i kupci. Jedan mali deo štrebera je zaista talentovan i zaslužuje naučna zvanja, ostali su 'nako. Dve hiljade doktorata godišnje u zemlji Srbiji je potpuno sumanuto.

Jednom prilikom, na završnoj godini, pita asistent nešto zaista trivijalno - ticalo se računa proporcije, problema za niže razrede osnovne škole. U laboratoriji muk. Kada sam video da nas ovaj gleda kao pačiće iz Zmajovine pesme, javim se da rešim stvar, inače se nikad nisam javljao. Eto inženjera.

Primer Bajatovićevog naučnog rada, ako sam sve dobro razumeo - uzeo je gotove podatke iz svoje firme, našao čoveka koji će ih "provući" kroz neke već poznate (da li statističke ili neke druge) postupke i eto doprinosa nauci. Jeste doprinos, tako kaže Alselone, i sam je napisao nešto slično iz svoje oblasti. Ja se slažem da jeste doprinos nekakvoj praksi, ali je taj doprinos bio zadatak za inženjere iz firme. To bi trebalo da je nekakva rutina.

Pravi doprinos nauci bi bio da je sam primenjen postupak modifikovan, popravljen. Ili izmišljen nov, bolji.
zaharaga zaharaga 20:38 02.09.2021

Re: Мирис у доба короне

alselone
А и тада је вршен притисак на медицинско особље. Додуше слабији него данас, али вршен је.



Živ je i dalje. Jes malo puko al nije umro ode ADEa.


A ti stvarno verujes da je to bila vakcina? Zaboga! Ovo je bio reklamni spot, tako treba na to gledati.
omega68 omega68 18:05 01.09.2021

:(

Највакцинисаније земље имају највише случајева инфекције и смрти на милион становника, а најмање вакцинисане земље имају најмање случајева и смрти на милион становника.
Поражавајуће бројке у Израелу показују да је 80-90% случајева вакцинисано, а студија Универзитета у Оксфорду показује да би вакцинисани могли бити супер преносиоци.
Као што др Џенси Линдзи, доктор токсикологије и молекуларне биологије, „ЛЛЦ СервисисСервисис“ тврди:

„Вакцинисани су они који шире мутиране сојеве (што потврђује теорију нобеловца, професора Лука Монтања). То се догодило са многим другим „пропустљивим“ (неутрализирајућим) вакцинама. Класичан пример је Марекова болест код пилића. Упозорио сам ЦДЦ (амерички центри за контролу болести) у априлу ове године. Други научници су упозорили ЦДЦ. „

У табелама су наведени случајеви на милион становника и смртни случајеви на милион становника, најпре у највакцинисанијим земљама, а затим у најмање најмање вакцинисаним земљама. Последња колона у првој табели је датум када је земља започела вакцинацију и након чега је дошло до већине њихових случајева и смрти. Само у Саудијској Арабији већина случајева се догодила пре датума почетка вакцинације, али су након тога случајеви поново почели да расту.

Статистика је рађена 12. августа 2021. Просечни случајеви у већини вакцинисаних земаља били су 77.491 на милион у поређењу са само 19.672 у најмање вакцинисаним. Просечан број умрлих у највакцинисанијим земљама био је 1.647 на милион, у поређењу са само 427 умрлих у најмање вакцинисаним.
maksa83 maksa83 18:09 01.09.2021

Re: :(

Највакцинисаније земље имају највише случајева инфекције

Ne reci da je opet srbinympho.

Gle! Jeste!

omega68 omega68 19:07 01.09.2021

Re: :(


Mаксо у чему је твој проблем?
Што портали имају рекламе?
Сваким таквим постом доказујеш да је твоја интелигенција ( и докторска дисертација из медицине ) окренута контра логици.
Јер, нормално је да се ПРВО ПИТА ДА ЛИ ЈЕ НЕШТО ТАЧНО, А тек ПОСЛЕ КО ЈЕ ОБЈАВИО.
Ти на овај накарадни начин релативизујеш можда тачне ствари, духовитошћу и довитљивошћу замагљујеш људима који немају времена да се дуже баве ,а и познато је да људи више воле готова решење него да истражују.Још ако је то Макса поткрепио неком комиком, ето је релативизација успела.
Само се уљуљкуј, само сеири како си опет зајебо ,,древног брата омегу''.Многи су, веруј, за ових 50+ година то радили и сви некако лоше прошли.Не знам у чему је ствар али је тако.
Живео, али знај да воду прстима немош уставити.
maksa83 maksa83 19:23 01.09.2021

Re: :(

Јер, нормално је да се ПРВО ПИТА ДА ЛИ ЈЕ НЕШТО ТАЧНО, А тек ПОСЛЕ КО ЈЕ ОБЈАВИО.

Koga bre da pitaš da li je nešto tačno kada na tom đubretu koje linkuješ niko nije potpisan, navode se izvori tipa nultatacka.rs (koji je takođe sajt sa budalaštinama za prodaju preparata) a na drugom su potpisani nepostojeći ljudi sa slikama maznutim sa neta?

Šta si tačno očekivao da će da se desi? Da će neko da distkutuje sa tim ... NEŠTO NAUČI?

Nisu to O Indijo Zemljo Faraona budalaštine, ljudi bre umiru a ti sipaš ta sranja, boltekurac, jebe ti se.

Sram te bilo bre.
omega68 omega68 19:30 01.09.2021

Re: :(

Vidiš, ja sam možda u raskoraku sa drugim ljudima jer sam nekad bio novinar i ne mogu da se spustim na nivo ljudi koji nikad nisu imali to iskustvo.
Ja sam naučio da uvek uzmem dve ili više strana, slike, jedne iste stvari i da upoređivanjem, presecanjem i nalaženjem NZS, nekim svojim izoštrenim čulom dođem do svoje predstave o tome.
Fora je što mnoge od ovih informacija sa ovih sajtova koje ti pljuješ, sa dva, tri dana zaostatka, malo doterane ali iste suštine, završe na nekim ''ozbiljnijim '' sajtovima.
Meni to govori da nije tako kako ti pričaš.
Ali sa tobom stvarno ne vredi...
omega68 omega68 19:33 01.09.2021

Re: :(

Sram te bilo bre.

Sram bilo tebe.
Šta ćeš da kažaš tim istim ljudima ako se potvrdi, a već ima indicija, da je lošije biti vakcinisan nego ne.U smislu da ovi navučeni MORAJU da primaju SVE VIŠE I VIŠE DOZA???
freehand freehand 20:05 01.09.2021

Re: :(

Vidiš, ja sam možda u raskoraku sa drugim ljudima jer sam nekad bio novinar i ne mogu da se spustim na nivo ljudi koji nikad nisu imali to iskustvo.

Gde to, ako nije previše indiskretno pitanje?
Mislim, i ovi u Informeru baš kao i oni onomad u Politici Ekspres sebe zovu "novinarima". Baš kao i radnice pšokioscima onomad.

i da upoređivanjem, presecanjem i nalaženjem NZS, nekim svojim izoštrenim čulom dođem do svoje predstave o tome.

Presecanje, NZS i "neko svoje izoštreno čulo" su osnovni metodi koje koriste "novinar5i Trećeg oka", na primer. Jebeš znanje, obrazovanje i informisanost.
crossover crossover 20:18 01.09.2021

Re: :(

omega68
Šta ćeš da kažaš tim istim ljudima ako se potvrdi, a već ima indicija, da je lošije biti vakcinisan nego ne.U smislu da ovi navučeni MORAJU da primaju SVE VIŠE I VIŠE DOZA???


Ja bih im rekao da su se negde ošugavili, nema šta drugo da bude ako ne radi vakcina. Znači nije kovid nego šugarac, dakle abažur oko vrata da se ne drapaju.
zilikaka zilikaka 20:48 01.09.2021

Re: :(

Znači nije kovid nego šugarac, dakle abažur oko vrata da se ne drapaju.

Il ko Muji posle operacije, odstraniš im ruke, da ti šejtani ne ćaćkaju ranicu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:45 01.09.2021

Re: :(

Šta si tačno očekivao da će da se desi? Da će neko da distkutuje sa tim ... NEŠTO NAUČI?


Ma jok. Od pocetka je jasno zasto Omega ovo radi: hoce po francuskom modelu da osnuje grupu GePeKa (Golaci Protiv Korone) pa na pocetku radi na ovom drugom delu. A kad ih skupi onolikokokolikotreba onda sledi prosvetljenje: 'Gospodo, a sada dibidus!'. Posle toga valjda zajedno narucuju i razmenjuju te preparate sa tog srbinsajta.
freehand freehand 21:52 01.09.2021

Re: :(

Posle toga valjda zajedno narucuju i razmenjuju te preparate sa tog srbinsajta.

Tajni sekret Dr Nestorovića samo danas uz popust od 50% za penzinerei nežigosane
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:58 01.09.2021

Re: :(

vrabac_onaj vrabac_onaj 22:01 01.09.2021

Re: :(

Jebiga braćo Srbi, izgleda da postadosmo pizde, čak se i vakcine plašimo.
Jaril Jaril 22:19 01.09.2021

Re: :(

vrabac_onaj
Jebiga braćo Srbi, izgleda da postadosmo pizde, čak se i vakcine plašimo.

Ја упорно причам да су ови радикални десничари такве сноуфлејкс...
Распадну се од вакцина, гејева и округле земље.
Jaril Jaril 22:20 01.09.2021

Re: :(

Golaci

Не дам голаћење!!
Jaril Jaril 22:29 01.09.2021

Re: :(

Ти на овај накарадни начин релативизујеш можда тачне ствари

Ово 'можда' релативизује 'тачне ствари'. Звучи као да прозиваш друге за оно што ти радиш.
looping looping 06:47 02.09.2021

Re: :(

Jaril
vrabac_onaj
Jebiga braćo Srbi, izgleda da postadosmo pizde, čak se i vakcine plašimo.

Ја упорно причам да су ови радикални десничари такве сноуфлејкс...
Распадну се од вакцина, гејева и округле земље.

Ej, da se ne čuvaju od svih tih opasnosti već bi nestali ili postali gejevi.
A oni su jedini bedem odbrane.
bene_geserit bene_geserit 08:08 02.09.2021

Re: :(

braćo Srbi, izgleda da postadosmo pizde, čak se i vakcine plašimo.

U nekoliko slučajeva se ADE pojavio kao rezultat vakcinacije:

1. Respiratory syncytial virus (RSV). Ovde su to otkrili u kliničkim ispitivanjima (deca kojima je data vakcina su daleko više umirala od upale pluća posle infekcije RSV virusom), pa su stali sa ispitivanjima i vakcina nikad nije masovno korišćena. To je bilo u staro dobro vreme (1960-te godine) kad ispitivanje vakcina nisu budžili u par meseci ko ovih dana.

2. Measles (male boginje) — rane verzije vakcine su bile sa deaktiviranim virusom koristeći formaldehid. Deca koja su vakcinisana ovom vakcinom su kad zakače male boginje razvijala atipičnu upalu pluća i razne druge simptome i često umirala.
Vakcina je povučena iz upotrebe a deca već vakcinisana njom su revakcinisana drugom vakcinom koja je koristila živi, oslabljeni virus (ta se koristi i danas).

3. Vakcina za Dengue virus (2016., Filipini). Shvatili su da vakcina (koja pokriva 4 strejna u populaciji) ima isti učinak kao prva infekcija kad su u pitanju drugi strejnovi u divljini (tj. sledeća infekcija drugim strejnom izaziva ADE i često je fatalna). Vakcina nije povučena, ali se prima samo posle prve infekcije nekim strejnom denga virusa.
Ovo je primer kako treba primati vakcine - samo onda kada ti ne štete ili je šteta manja od koristi za tebe kao pojedinca. Kad si već jednom odbolovao neki strejn denge, vakcina ti ne šteti, a štiti te od ostala 3 strejna (ne i od tih divljih varijanti).
Dobra paralela bi bila primanje kovid vakcine kod mladih ljudi. Tu ne znamo da li je veća šteta ili korist, tj. lako je moguće da je šteta veća. Ovo se opravdava time što je za društvo (ne pojedinca) veća korist nego šteta, što mi deluje kao obično bulažnjenje.
alselone alselone 08:19 02.09.2021

Re: :(

Ovo je primer kako treba primati vakcine - samo onda kada ti ne štete ili je šteta manja od koristi za tebe kao pojedinca.

NIje dobar primer jer se denga ne širi brzinom kao i kovid.
looping looping 08:20 02.09.2021

Re: :(

Dobra paralela bi bila primanje kovid vakcine kod mladih ljudi. Tu ne znamo da li je veća šteta ili korist, tj. lako je moguće da je šteta veća.

Lako je moguće da je šteta veća?
Jel' ima neki izvor koji kaže da je lako moguće?
vrabac_onaj vrabac_onaj 08:23 02.09.2021

Re: :(

bene_geserit

U nekoliko slučajeva se ADE pojavio kao rezultat vakcinacije:

1. Respiratory syncytial virus (RSV). Ovde su to otkrili u kliničkim ispitivanjima (deca kojima je data vakcina su daleko više umirala od upale pluća posle infekcije RSV virusom), pa su stali sa ispitivanjima i vakcina nikad nije masovno korišćena. To je bilo u staro dobro vreme (1960-te godine) kad ispitivanje vakcina nisu budžili u par meseci ko ovih dana.

2. Measles (male boginje) — rane verzije vakcine su bile sa deaktiviranim virusom koristeći formaldehid. Deca koja su vakcinisana ovom vakcinom su kad zakače male boginje razvijala atipičnu upalu pluća i razne druge simptome i često umirala.
Vakcina je povučena iz upotrebe a deca već vakcinisana njom su revakcinisana drugom vakcinom koja je koristila živi, oslabljeni virus (ta se koristi i danas).

3. Vakcina za Dengue virus (2016., Filipini). Shvatili su da vakcina (koja pokriva 4 strejna u populaciji) ima isti učinak kao prva infekcija kad su u pitanju drugi strejnovi u divljini (tj. sledeća infekcija drugim strejnom izaziva ADE i često je fatalna). Vakcina nije povučena, ali se prima samo posle prve infekcije nekim strejnom denga virusa.


Verovali ili ne, ovo mi je poznato.

Ovo je primer kako treba primati vakcine - samo onda kada ti ne štete ili je šteta manja od koristi za tebe kao pojedinca.


Upravo tako.
bene_geserit bene_geserit 08:40 02.09.2021

Re: :(

Lako je moguće da je šteta veća?
Jel' ima neki izvor koji kaže da je lako moguće?

Pa ne znam za izvor ali meni je ovo zdravorazumski.
Covid nije nešto opasan za mlade a srednjeročni i dugoročni efekti vakcine nisu poznati i neće biti poznati još dugo. Poznati su kratkoročni efekti koji se pojavljuju tipa zapaljenje srčanog mišića ili tromboza. Prirodni imunitet deluje bolji od vakcina imuniteta.
Sve u svemu meni vakcinacija mladih ne prolazi intinuitivnu risk-benefit analizu.

Takođe i ako je tačno da postoji durštvena korist od toga opet je neetički rizikovati život i zdravlje dece da bi zaštitio nas matore.
alselone alselone 08:41 02.09.2021

Re: :(

Takođe i ako je tačno da postoji durštvena korist od toga opet je neetički rizikovati život i zdravlje dece da bi zaštitio nas matore.

Koliko je velik taj rizik?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:04 02.09.2021

Re: :(


Не дам голаћење!!



Macane, ti bi da se omrsis*? Morao sam, iako znam da ce mi biti zakazan novi dvoboj.

*Citat doajena muskog pisma.
looping looping 09:15 02.09.2021

Re: :(

Pa ne znam za izvor ali meni je ovo zdravorazumski.

Meni je zdravorazumski da mrtav virus ne može da bude štetniji od živog virusa.

Škola je ta koja treba da obrazuje decu kako ljude kasnije ne bi bolela glava od zdravog razuma.
Poznati su kratkoročni efekti koji se pojavljuju tipa zapaljenje srčanog mišića ili tromboza.

Meni to nije poznato.
Prirodni imunitet deluje bolji od vakcina imuniteta.

Možda, ako pacijent preživi i ne navuče nešto hronično.

Takođe i ako je tačno da postoji durštvena korist od toga opet je neetički rizikovati život i zdravlje dece da bi zaštitio nas matore.

Daleko veći je rizik po svakog čoveka ne primiti vakcinu nego primiti vakcinu, zato se i savetuje ljudima da se vakcinišu.

PS.
A ako misliš da je u pitanju zavera da nas sve pobiju - ne brini, ima i drugih mnogo boljih načina koji su manje primetni (voda, hrana sa hemikalijama, alkohol, droga, mesne prerađevine, cigare, kafa...)
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:20 02.09.2021

Re: :(

vrabac_onaj
Jebiga braćo Srbi, izgleda da postadosmo pizde, čak se i vakcine plašimo.


'Srpska deco ne budite babe'..
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:23 02.09.2021

Re: :(

A ako misliš da je u pitanju zavera da nas sve pobiju



E ako je zavera, mnogo je kilava - nije pobila ni 0,0001% stanovništva. Ua zaverenici nemate pojma!
looping looping 11:46 02.09.2021

Re: :(

apacherosepeacock
vrabac_onaj
Jebiga braćo Srbi, izgleda da postadosmo pizde, čak se i vakcine plašimo.


'Srpska deco ne budite babe'..


bene_geserit bene_geserit 19:49 02.09.2021

Re: :(

looping
A ako misliš da je u pitanju zavera da nas sve pobiju - ne brini, ima i drugih mnogo boljih načina koji su manje primetni

A ako ti misliš da je interesantno izmišljati šta neko drugi kao "misli" pa se onda sa time sprdati, nije, samo je džiberski.
Možda, ako pacijent preživi i ne navuče nešto hronično.

Pričamo o mladim ljudima, gde smrtnost gotovo da ne postoji. Slažem se u vezi dugoročnih posledica, tu još ne znamo, kao što ne znamo ni za vakcinu.
Meni je zdravorazumski da mrtav virus ne može da bude štetniji od živog virusa. ...
... Daleko veći je rizik po svakog čoveka ne primiti vakcinu nego primiti vakcinu, zato se i savetuje ljudima da se vakcinišu.

A nikakav virus je najmanje štetan.
A kako i gde je to dokazano da je za svako starosno doba "veći rizik po svakog čoveka ne primiti vakcinu nego primiti vakcinu" ?
crossover crossover 19:50 02.09.2021

Re: :(

vrabac_onaj
Jebiga braćo Srbi, izgleda da postadosmo pizde, čak se i vakcine plašimo.


Meni je u ovoj fenomenalnoj priči o doktoru Ludviku Hiršfeldu najlepši detalj što je uspeo da izdvoji do tad nepoznati soj paratifusa iz krvi zarobljenog Bugara i tako napravio vakcinu za srpsku vojsku. Znači dominiramo i na frontu i u imunologiji.

omega68 omega68 11:51 02.09.2021

Е сад почиње рокенрол

Син ( 19 год. уписао ИТ на ПМФ ) јуче позитиван, трећи дан температура.
Данас нас зове лекарка из центра и каже следеће:
Супрузи ( вакцинисана кинезом два пута и тренутно има никад јачу кијавицу - ни проценат не може да дише на нос, само на уста ) каже да је сигурно позитивна и да не иде на тестирање.Може да иде на посао али да носи маску!!!
Мени ( невакцинисан ) каже да морам 14 дана у изолацију и да се чувам!!!!
Како да се чувам?
Лежим већ неколико дана у истом кревету са равноземљашким ваксером која ми је(лекарка каже да је 1000% позитивна ) сигурно већ пренела вируса.
Да одем код маторих, вакцинисани, и да њима пренесем јер је на примеру моје жене, је л, лекарка потврдила да и вакцинисани могу да се разболе.За маторе би то било...
Да одем код таста и таште, вакцинисани, па да бар завршим посао?
Ништа, чекам да проради могућа прокуженост коју сам стицао по локалним крчмама и бирцузима и пијењем вигантола, цинк-селена, белог лука, сунчањем и надасве позитивним размишљањем какво је патентирао једном, један мој ортак, речима:
Увек се понашај као да ти је 22цм, минимум.
looping looping 12:06 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

omega68
Син ( 19 год. уписао ИТ на ПМФ ) јуче позитиван, трећи дан температура.
Данас нас зове лекарка из центра и каже следеће:
Супрузи ( вакцинисана кинезом два пута и тренутно има никад јачу кијавицу - ни проценат не може да дише на нос, само на уста ) каже да је сигурно позитивна и да не иде на тестирање.Може да иде на посао али да носи маску!!!
Мени ( невакцинисан ) каже да морам 14 дана у изолацију и да се чувам!!!!
Како да се чувам?
Лежим већ неколико дана у истом кревету са равноземљашким ваксером која ми је(лекарка каже да је 1000% позитивна ) сигурно већ пренела вируса.
Да одем код маторих, вакцинисани, и да њима пренесем јер је на примеру моје жене, је л, лекарка потврдила да и вакцинисани могу да се разболе.За маторе би то било...
Да одем код таста и таште, вакцинисани, па да бар завршим посао?
Ништа, чекам да проради могућа прокуженост коју сам стицао по локалним крчмама и бирцузима и пијењем вигантола, цинк-селена, белог лука, сунчањем и надасве позитивним размишљањем какво је патентирао једном, један мој ортак, речима:
Увек се понашај као да ти је 22цм, минимум.

Nadam se da će sve biti OK.

Naravno da vakcinisani mogu da se razbole.
Suština vakcine je da ona daje veće šanse za oporavkom nego što bi bile šanse bez vakcine.


omega68 omega68 12:12 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Nadam se da će sve biti OK.

хвала
Naravno da vakcinisani mogu da se razbole.
Suština vakcine je

Извини, али ово никад није било
Вакцином против великих богиња и остало, да не набрајам, ти си био заштићен да не добијеш ту болест.
Ово је нова нормалност?
Пусти ти то ,,веће шансе за опоравак''.
Веће шансе за опоравак треба да дају лекови а не вакцине.Видиш и сам да нешто није у реду???
omega68 omega68 12:17 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Супрузи ( вакцинисана кинезом два пута и тренутно има никад јачу кијавицу - ни проценат не може да дише на нос, само на уста ) каже да је сигурно позитивна и да не иде на тестирање.Може да иде на посао али да носи маску!!!

У Аус или НЗ би је стрељали и кремирали без присуства породице.
Шта то наши лекари знају што они тамо не знају
looping looping 12:28 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Извини, али ово никад није било
Вакцином против великих богиња и остало, да не набрајам, ти си био заштићен да не добијеш ту болест.
Ово је нова нормалност?
Пусти ти то ,,веће шансе за опоравак''.
Веће шансе за опоравак треба да дају лекови а не вакцине.Видиш и сам да нешто није у реду???

Lek za viruse ne postoji (postoje lekovi koji usporavaju virus u organizmu (kao na pr. Tamiflu) ali ne i koji ga ubijaju).

Vidim da nije u redu to da nauka još nije toliko uznapredovala da pronađe lek za viruse.
Tako da je trenutno vakcina način da se spase nebrojeno života. Mnogi (ne svi) koji su umrli od COVID-a ne bi umrli da su primili vakcinu.

Vakcina je način da se stekne imunitet bez da se bude bolestan i bez rizika od smrtnog ishoda. Ima i retkih slučajeva koji ne steknu imunitet od vakcine ali to je mali procenat.

Ako neko ima bolji način neka javi.
omega68 omega68 12:39 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Lek za viruse ne postoji (postoje lekovi koji usporavaju virus u organizmu (kao na pr. Tamiflu) ali ne i koji ga ubijaju).

Vidim da nije u redu to da nauka još nije toliko uznapredovala da pronađe lek za viruse.


26. 03. 2021. 11:39
U KC Vojvodine pacijenti primili lek protiv kovid 19
Prvi pacijenti u Kliničkom centru Vojvodine primili su novi lek protiv kovida 19, "bamlanivimab", koji sprečava dalje širenje infekcije, odnosno progresiju bolesti iz blage u tešku kliničku sliku, rekla je direktorka KCV-a Edita Stokić.

"Na taj način se smanjuje broj hospitalizacija zbog komplikacija kovida 19 virusne infekcije i sprečava se razvoj scenarija teškog oblika bolesti. Ovu terapiju mogu da prime pacijenti stariji od 65 godina ili oni stariji od 55 godina, a imaju pridružene bolesti poput kardio-vaskularnih, arterijske hipertenzije ili hroničnu opstruktivnu bolest pluća", navela je Stokićeva.

Dodala je da se taj lek daje pacijentima nakon odluke konzilijuma lekara, a sam tok, odnosno trajanje terapije traje oko sat vremena, posle čega se pacijenti vraćaju u kućnu izolaciju.

Pacijenti koji su primili terapiju kažu da su sigurni u lek i očekuju sve najbolje. Terapija se daje jednokratno, u vidu infuzije, nakon čega se pacijent vraća na kućno lečenje.


koji sprečava dalje širenje infekcije, odnosno progresiju bolesti iz blage u tešku kliničku sliku
Зар то исто не ради и вакцина?
Jaril Jaril 12:47 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Ako neko ima bolji način neka javi.

Наравно да нема. Али се овде ради о све или ништа принципу. Или је вакцина савршена или ништа не ваља. А онда се у 'ништа не ваља' учита шта год желиш.
maksa83 maksa83 12:50 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

koji sprečava dalje širenje infekcije, odnosno progresiju bolesti iz blage u tešku kliničku sliku
Зар то исто не ради и вакцина?

Ne brate, vakcina "obuči" tvoj imunosistem da kada naiđe virus bude spreman i prepozna ga i neutrališe ga. Klasična vakcina radi kao što mačka uči mačiće da love - donese im polumrtvu omamljenu životinju na kojoj treniraju, vektorska vakcina radi tako što im mačka donese lutku životinje pa se uče na njoj, a mRNA vakcina tako što im mačka donese komad lutke. Ovo poslednje sa mRNA vakcinom je najslabija analogija ali ako te stvarno zanima kako radi možeš lako da saznaš (ali moraš da kucaš u brauzeru nešto što nije srbin.info).

Da li znaš kako se inače imunosistem nosi sa tim? Bukvalno proba random stvari pa dok ne ubode. Dok on ubode tu random stvar ili ne ubode pravi virus se već rasprostro i jebao ti je kevu.

Bukv. razlika između već obučenih vojnika i civila koji treba brzo da nauče da ratuju dok pravi meci zvižde oko njih.
omega68 omega68 12:50 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Наравно да нема

Нарвно да има
јефтиније

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana