Budućnost| Društvo

Pitanje

zilikaka RSS / 26.09.2021. u 09:53

Paprika-Za-Ajvar-Domaca_slika_XL_121562357.jpg

 Nekako u ovo doba svake godine spremam jedinu,  nazovimo je zimnicom. Kupim papriku za ajvar i onda one veće očistim i strpam u zamzivač, da budu posle za punjenje, a sve druge isečem na sitno i opet zamrznem. 

Ta sorta paprike nekako  ima poseban ukus i u koje god jelo je ubaciš, baš bude kako treba.

Prošle godine sam malo promenila, spremila manje toga, i manje paketiće. Računala da najmlađi član odlazi, hraniće se, kako dolikuje studentu, u menzi, a za nas dvoje je dosta i pola svega toga. Naravno da je sve bilo drugačije. On nije imao ni jedan čas uživo, sedeo je kod kuće i pratio časove iz sobe,  uključujući grickalice i ko u bioskopu, a ja jedva nekako namakla gore pomenutu papriku.

 Evo sad opet isto spremam i baš nisam pametna šta da radim. 

Nije mi i šta će oni naučiti, nego kad bi nam bar nešto javili, da znam kako da pakujem papriku. 

 



Komentari (455)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 18:18 29.09.2021

Re: Zimski semestar

pogledaj racun i videces uradjeno,

To i pričam, ti i Srki predstavljali Srbiju, i evo šta ispade.
I još je predstavljate, i Maksa vam pripomaže:)

Nego, kasnije mi pade na pamet, ovo "ambicije srpskih komunista"

Pisali su oni o svojim ambicijama, pisao njihov Trešnjić, OZNA.

Iskreno čovek govorio (tužakali ga posle za ratne zločine, ne znam kako se završilo) šta su mu bile ambicije, koja prva.

Da dođe u Beograd, posebno ga Dedinje iritiralo, da uđe u najotmeniju kuću, da u čizmama sa ličkim blatom legne u najbolju spavaću sobu.

E sad, to nije zez, caka, čovek stvarno o tome sanjao, i na njegovu sreću baš to mu se ostvarilo.
I to baš Dedinje.

Dakle to podržavate, tu vojsku i tu ideologiju.

Pa vas molim zamislite, Makso ti posebno, zamisli vojsku, ideologiju, kojoj je cilj da uđe u tvoju kuću, i da u čizmama sa ličkim blatom legne u tvoju spavaću sobu na čistu posteljinu.

Zamisli koji mozak o tome mašta.

I može li se sa tim imati ikakav kompromis ili je jedina ljudska reakcija, stoka, daleko im lepa kuća, okadi kuću od takve stoke?

Tražiti dobre strane toj vojsci i toj ideologiji je komunizam.
gedza.73 gedza.73 18:20 29.09.2021

Re: Zimski semestar

maksa83
Brate čist tribalizam.


Pa malo pre toga si jedva izbeg'o turski kolac a i kad bi se uporedilo više je napredovala Srbija tokom XIX veka nego u drugoj polovini XX veka. Kad se već pominje emigracija tad se Srbija ubrzano punila narodom a od šezdesetih godina XX veka se ubrzano prazni. Pominjali smo već Veliku glad u Irskoj i ponašanje Engleza. U isto vreme Srbija je bila Država za svoje građane.


Pazi da su možda imali automobile ili kamione sa peskom i oni bi kao komunisti ubijali svoje na prefinjenije načine. Mada čisto sumnjam da bi mogli da dostignu tu revolucionarnu brojku. Realno Srbija ima čime da se ponosi do II svetskog rata. Od tog rata a tek nakon njega počinje ubrzanje. Samo da se pokrijemo po ušima i ćutimo. Od onakvog potencijala, onakvih ljudi i onakve države.

nego jel' si video ovo


Kakav sjaj od milion dolara u očima






maksa83 maksa83 18:26 29.09.2021

Re: Zimski semestar

Pa vas molim zamislite, Makso ti posebno, zamisli vojsku, ideologiju, kojoj je cilj da uđe u tvoju kuću, i da u čizmama sa ličkim blatom legne u tvoju spavaću sobu na čistu posteljinu.

Nema šta da zamišljam, ja sam isti takav, znaš kako me mrzi da se izuvam, pogotovo duboku obuću, ali mi ne da stra' od higijeničara da se bahatim.
crossover crossover 18:28 29.09.2021

Re: Zimski semestar

alselone
Hoću da kažem, kod rasnih pasa je jako važan kvalitet odgajivačnice. Ili jako kvalitetna odgajivačnica koja radi pažljivu selekciju ili brate uzmeš kontejnerskog goniča kod kog evolucija i priroda rade najbolju selekciju.


То је све тачно али то нема везе са лабрадорима, ни са било којом другом расом паса, ни са расом уопште. Све то исто може да се догоди и са псом ког си узео са улице. Проблем са одгајивачима је што има много њих који у томе што раде виде само прилику да лако дођу до пара, да ти не причам да сам срео гомилу таквих који нису ни имали пса пре него што су почели да се баве тим послом, превараната и глупака међу њима колико волиш. Оно што сам хтео рећи је да је лабрадор идеалан за почетнике, за првог пса, и за породицу са децом, савршен је и као терапијски пас, а о томе какав је као службени пас је све познато.

Има и неке мане, знају да постану агресивни ако нису довољно физички активни, а уме да буде ленчуга, да буде прождрљив и да се прегоји па онда касније дисплазија кукова, али то је најчешће кривица власника. Ако је пас здрав и нема генетских проблема (инцест и сл.) свако његово понашање може да се коригује и држи под контролом, наравно у неким тежим ситуацијама није лоше и потражити мало стручнију помоћ јер нема свако то знање и искуство.

За твог пса не могу ништа много корисно да ти кажем, морао бих да га видим уживо, давање савета преко телефона је бесмислено осим кад су у питању неке уопштене ствари.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:28 29.09.2021

Re: Zimski semestar

Ma ćuti danas je još i dobro. Onomad kad je narod bežao pod puščanim mecima iz 'srećne Juge' a kad su prestale zabrane i počelo sa izdavanjem pasoša bila opšta bežanija preko granice ne da nisi imao interneta nego retko ko imao i telefone da se čuje. Crna rupa od države. Ni puta ni telekomunikacija.


Kamo sreće da je bilo tako, da se bar onaj RTS nije mogao čuti dalje od Čukarice, nego ovi društveno neogovorni zaposleni iz IMTEL-a, u cilju upražnjavanja retrogradnih kapitalistčkih tendencija i produbljivanja klasnih razlika u društvu, navalili ko nenormalni da prave predajnike i repetitore, i instaliraju ih na svakoj čuki, da bi se glas Vođe, bivšeg "komunjare" a tada preobraženog nacionaliste, čuo i u najudaljenijem selu oko Kragujevca i Valjeva, da se tamo svi uzbude i uzrujaju i krenu preko Drine braći u pomoć, srećom pa su im na vreme rekli da ne umeju da plivaju, te su od te namere u poslednjem trenutku odustali.

docsumann docsumann 18:29 29.09.2021

Re: Zimski semestar

Zamisli koji mozak o tome mašta.



heh, mašta. ima svašta...
gedza.73 gedza.73 18:35 29.09.2021

Re: Zimski semestar

nego ovi društveno neogovorni zaposleni iz IMTEL-a, u cilju upražnjavanja retrogradnih kapitalistčkih tendencija i produbljivanja klasnih razlika u društvu, navalili ko nenormalni da prave predajnike i repetitore

Jak taj Imtel kad repetitore i radio predajnike pravila svaka šuša po Šumadija. Nego neki u toj 'slobodnoj', rasterećenoj i opuštenoj državi gadno prošli zbog tih radio stanica.

Pokušavao sam da nađem bar jednu karikaturu Tita u nekim novinama... bem mu lušu matori perverznjak imao aposlutnu vlast tri i po decenije mora da ga je bar neko naslikao. Pa nismo valjda drugarice i drugovi bili Severna Koreja u kojoj je zabranjeno vređati lik i delo Druga Vođe.


srdjan.pajic srdjan.pajic 18:37 29.09.2021

Re: Zimski semestar

To i pričam, ti i Srki predstavljali Srbiju, i evo šta ispade.
I još je predstavljate, i Maksa vam pripomaže:)


Pa dobro, lepo si pitao šta bi bilo kad bi bilo. Ove tvoje predstavnike smo videli na delu, ma koliko ih se sad kvarno odričeš. Hteli Veliku Srbiju, dobili tuki, avnojevske granice, malo čak i izgubili, i zemlja ode u q-rac krasni, a vi se 30 godina kasnije i dalje vadite na nekakave imaginarne komuniste. Pa, mislim, dokle više?! Usput još dodatno zbunjujete i potpaljujete ove sirote milenijalse, koji ništa o tim devedestim ne znaju, a ni vojsku nisu služili ko ljudi, a kamo li žuljeve (i šuljeve) sticali i lečili u pešadijskoj ŠRO u Bileći.

zilikaka zilikaka 18:41 29.09.2021

Re: Zimski semestar

Јесте цар, има три срца јуначка, али није савршен. Нема нос и нема памет.

I uvek imaš izuzetak koji potvrđuje pravilo.
A izuzetno su otporni na bol. Toliko da samo slučajno primetiš da ima neku povredu. Evo sad stasava već koji pas u kući, svi različiti, ovaj opet mešanac, al ih terijerka sve ostavlja iza sebe za čitavu klasu.
Jednom pas.
Jedina prava mana je što ne trpi živuljke, čak ni pse u istoj kući. Potreba da se bude ne prvi nego jedini.

gedza.73 gedza.73 18:41 29.09.2021

Re: Zimski semestar

Usput još dodatno zbunjujete i potpaljujete ove sirote milenijalse, koji ništa o tim devedestim ne znaju, a ni vojsku nisu služili ko ljudi, a kamo li žuljeve (i šuljeve) lečili u pešajskoj ŠRO u Bileći.


A-ha. Evo ovde sve je četnik do četnika (ima i Arkana).

Televizije

Inače je opisan deo a priča je luda. I puna komunista. Koji i danas izjavljuju da su levičari.

Di ćeš većih komunista od JUL-ovaca. Ponekad dok čitam pojedine komentare na blogu se zapitam da neki blogeri nisu bili članovi tog udruženog zločinačkog projekta zvanog JUL. Apsolutna ista retorika i pogled n aprošlost u Jugoslaviji. Svi van njihovog komunističkog jednopartijskog tabora su im četnici i gibaničari, 'ua revizija', 'naša svetla prošlost drugovi', antifašistička borba i nacionalisti, strane sile...


gvozden1 gvozden1 18:48 29.09.2021

Re: Zimski semestar

ja sam isti takav,

Voliš da ideš u tuđe spavaće sobe i da ležeš u kaljavim čizmama u tuđe krevete?

Kažu da fetišizam jača organizam, ali ga valja i kontrolisati:)

Ovaj Trešnjić nije.
gvozden1 gvozden1 18:55 29.09.2021

Re: Zimski semestar

Ove tvoje predstavnike

Da su moji ne bi se cucnuliralo sa komunizmom, otvorili bi disijee pa da vidimo čija je nana crnu vunu prela, i koliko ste to poubijali.

Ovako, ovi kriju vaše zločine, a moji!

Aha, jesu.
crossover crossover 18:56 29.09.2021

Re: Zimski semestar

docsumann
kod vegana (onih ortodoksnijih) važi pravilo da se pas ne kupuje, pogotovo ne rasni pas.
akcenat je na usvajanju napuštenih pasa (štenaca) iz egzila.


Ја нисам веган, то правило важи и код мене. Цео живот имам псе, никад ни једног нисам купио, чак и оне расне које сам имао сам покупио са улице. Осим првог, ни њега уствари нисам купио него га је мом деди поклонио принц Ђорђе (деда је био главни подрумар код његовог млађег брата). Тај вучјак ме је научио да ходам, држао сам се за његову гриву и он ме полако водио по дворишту док нисам проходао. Сад имам мешанца бигла, мама му је чистокрвни бигл и чистокрвна новосађанка, а тата му је прескочио ограду код маме. Нико га није хтео јер нема папире, а ја сам добио пса који сада има успешну филмску и манекенску каријеру.
gvozden1 gvozden1 18:56 29.09.2021

Re: Zimski semestar

docsumann
Zamisli koji mozak o tome mašta.



heh, mašta. ima svašta...

Nije baš da razumem.
Ko je maštao, ovaj delija, ili smatraš da je priča izmaštana?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:15 29.09.2021

Re: Zimski semestar

gvozden1
Ove tvoje predstavnike

Da su moji ne bi se cucnuliralo sa komunizmom, otvorili bi disijee pa da vidimo čija je nana crnu vunu prela, i koliko ste to poubijali.

Ovako, ovi kriju vaše zločine, a moji!

Aha, jesu.


Tvoji su u smislu da su zastupali isto ovo što ti ovde zastupaš, samo 30 godina kasnije. A isto kao ni ti sada nisu umeli to da sprovedu u delo a da ne izazovu katastrofalne posledice.

Dosijee je ok da se otvore, da se vidi ko je tu sve sarađivao sa okupatorom pa bio smaknut, nego izgleda da to ne odgovara ovim tvojim patriotama na vlasti, pa ne daju. A i ja bih baš voleo da proverim da li si i ti bio komunista ili nisi. Na reč ti ne verujem.

Nego, jedan od većih plodova ove diskusije je da sad neću Maksu nikad da zovem u goste, jer siguno neće hteti da se izuje, nego pravo u krevet. A verovatno će i ovcu u torbi da donese, u skladu sa tim stereotipima o mrskim ličanima.


macak_tosa macak_tosa 19:25 29.09.2021

Re: Zimski semestar

gedza.73
nego ovi društveno neogovorni zaposleni iz IMTEL-a, u cilju upražnjavanja retrogradnih kapitalistčkih tendencija i produbljivanja klasnih razlika u društvu, navalili ko nenormalni da prave predajnike i repetitore

Jak taj Imtel kad repetitore i radio predajnike pravila svaka šuša po Šumadija. Nego neki u toj 'slobodnoj', rasterećenoj i opuštenoj državi gadno prošli zbog tih radio stanica.

Pokušavao sam da nađem bar jednu karikaturu Tita u nekim novinama... bem mu lušu matori perverznjak imao aposlutnu vlast tri i po decenije mora da ga je bar neko naslikao. Pa nismo valjda drugarice i drugovi bili Severna Koreja u kojoj je zabranjeno vređati lik i delo Druga Vođe.



Bilo, ne ponovilo se!
Komunjuarizam će nestati biologijom.
Nije čudo koliko su Srbi nisko pali.
Komunjarizam je bio opak, nemilosrdan antiSrpski pokret i praksa ... kako su to, već, komunjare govorile.
maksa83 maksa83 19:25 29.09.2021

Re: Zimski semestar

Nego, jedan od većih plodova ove diskusije je da sad neću Maksu nikad da zovem u goste, jer siguno neće hteti da se izuje, nego pravo u krevet. A verovatno će i ovcu u torbi da donese, u skladu sa tim stereotipima o mrskim ličanima.

Da donosim svoju ovcu u Kolorado? To bi bilo kao kada bih nosio svog goluba u Veneciju ili vodio svoju ribu u Rovinj.
alselone alselone 19:44 29.09.2021

Re: Zimski semestar

vodio svoju ribu u Rovinj.

Ne bi vodio ribu u Rovinj? Ne bi ni ja, al sam mislio da si ti iznad tih nacionalističkih podela.
gvozden1 gvozden1 19:48 29.09.2021

Re: Zimski semestar

nego izgleda da to ne odgovara ovim tvojim patriotama na vlasti, pa ne daju

Samo dve sitne izmene i potpisujem.

Izbaci tvojim, i patriote stavi u navodnike.

Eto vidiš da ipak možemo da se složimo.

maksa83 maksa83 19:49 29.09.2021

Re: Zimski semestar

Ne bi vodio ribu u Rovinj? Ne bi ni ja, al sam mislio da si ti iznad tih nacionalističkih podela.

Pre ne znam koliko godina nsarski je ovde ispalio foru nekog svog drugara koja glasi:

"Vodio si ribu u Rovinj? To je kao da si vodio goluba u Veneciju."

E sad ako moram da objašnjavam foru...
gvozden1 gvozden1 19:49 29.09.2021

Re: Zimski semestar

Ne bi vodio ribu u Rovinj

Pa vidiš bre da su mu fetiši da te bog sačuva.

Koga bi on vodio u Rovinj ako ne bi ribu, bolje da ne priča :)
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:52 29.09.2021

Re: Zimski semestar

gvozden1
Ne bi vodio ribu u Rovinj

Pa vidiš bre da su mu fetiši da te bog sačuva.

Koga bi on vodio u Rovinj ako ne bi ribu, bolje da ne priča :)


Makso, oš na veslanje?
alselone alselone 19:53 29.09.2021

Re: Zimski semestar

maksa83 maksa83 19:55 29.09.2021

Re: Zimski semestar

vrabac_onaj
gvozden1
Ne bi vodio ribu u Rovinj

Pa vidiš bre da su mu fetiši da te bog sačuva.

Koga bi on vodio u Rovinj ako ne bi ribu, bolje da ne priča :)


Makso, oš na veslanje?

<zacrveneo se ko curica>

Trenutno imam malo teže kosti...
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:06 29.09.2021

Re: Zimski semestar

Nego kad smo kod veslanja.
Dosta je bilo srpske Amazonije, sad malo srpskih Maldiva od prethodne subote.




maksa83 maksa83 20:09 29.09.2021

Re: Zimski semestar

vrabac_onaj
Nego kad smo kod veslanja.
Dosta je bilo srpske Amazonije, sad malo srpskih Maldiva od prethodne subote.

Bela Stena?
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:12 29.09.2021

Re: Zimski semestar

maksa83
vrabac_onaj
Nego kad smo kod veslanja.
Dosta je bilo srpske Amazonije, sad malo srpskih Maldiva od prethodne subote.

Bela Stena?


Ne, ne. Nešto mnogo bolje, ade i peščani sprudovi kod Belegiša.
Maldivi.
alselone alselone 20:14 29.09.2021

Re: Zimski semestar

Zaista je lepo.
Skoro mi dodje da pristanem i platim punu cenu.
maksa83 maksa83 20:33 29.09.2021

Re: Zimski semestar

Skoro mi dodje da pristanem i platim punu cenu.



alselone alselone 21:02 29.09.2021

Re: Zimski semestar

Da... sve je povezano.
bene_geserit bene_geserit 21:25 29.09.2021

Re: Zimski semestar

Da dođe u Beograd, posebno ga Dedinje iritiralo, da uđe u najotmeniju kuću, da u čizmama sa ličkim blatom legne u najbolju spavaću sobu

Te dedinjske vile su ga iritirale samo zato što su bile tuđe.
Al zato kad su ih "preraspodelili" pošteno po zalugama, tu je prestao da se nervira.
Nego normalan čovek bi, ako mu je do otmene kuće, pomislio da može da je napravi ili zaradi pa kupi, ali eto kad si komunista te dve opcije nisu baš nešto a i naporno brate.
maksa83 maksa83 21:36 29.09.2021

Re: Zimski semestar

alselone
Da... sve je povezano.

Počela Zadužbina prve dve epizode (hvala Eplu koji je sasuo pare u produkciju koja je rekao bih baš poskupa, sve je kožaklimafuloprema), nastavio se prekinuti Billions.
bene_geserit bene_geserit 21:37 29.09.2021

Re: Zimski semestar

maksa83
poznato je i u tom svetu da su crne pudle nasilne i sklone kriminalu i uzimanju socijalne pomoći naspram belih pudli koje su fine, rade poštene poslove i pritom su law abiding smerne.
Leva pudla se zove Tyrone Washington a desna Stephen Cantrell III, pametnom dosta.

Šta ti je ovo Makso, pa pudlice su pudlice, ista rasa.
Sa druge strane imaš pitbule.

2019 fatal dog attacks by breed:


Ovaj graf me na nešto podseća, ne mogu da se setim tačno, ali ima veze sa fatal human attack by race.
predatortz predatortz 21:42 29.09.2021

Re: Zimski semestar

maksa83
vrabac_onaj
gvozden1
Ne bi vodio ribu u Rovinj

Pa vidiš bre da su mu fetiši da te bog sačuva.

Koga bi on vodio u Rovinj ako ne bi ribu, bolje da ne priča :)


Makso, oš na veslanje?



Trenutno imam malo teže kosti...


I ja radim na tome da opet pređem preko metra na vagi.

Zajebi!
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 22:39 29.09.2021

Re: Zimski semestar

Nasnice to onaj miki, poslednji došao na žurku kad je sve bilo gotovo i počeo da šutira flaše po podu i sve razbudio...


jebes tog mikija, nego bre jel postoji neki trik da se zaustavi skrolovanje tvitera? ono kad citas neki tvit i on ti odjednom prebaci na prvi od 524 nova tvita?
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 22:41 29.09.2021

Re: Zimski semestar

i svi bi imali televizore i belu tehniku,


i predator bi bio srecno ozenjen hrvaticom

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 22:49 29.09.2021

Re: Zimski semestar

Druže Tito, jači od čelika,


pajz' sad - ovo je iz glave, bez guglanja.

otprilike:

Tito, tito u kuci cveca
ponovo se tebi
kunemo mi
cuvacemo tvoje delo
tvojim putem ici smelo
u srcima nasim bices ti


srdjan.pajic srdjan.pajic 03:39 30.09.2021

Re: Zimski semestar

maksa83
Nego, jedan od većih plodova ove diskusije je da sad neću Maksu nikad da zovem u goste, jer siguno neće hteti da se izuje, nego pravo u krevet. A verovatno će i ovcu u torbi da donese, u skladu sa tim stereotipima o mrskim ličanima.

Da donosim svoju ovcu u Kolorado? To bi bilo kao kada bih nosio svog goluba u Veneciju ili vodio svoju ribu u Rovinj.


Ma ne moraš da je dovodiš, sem ako ti nije baš jako draga i ne možeš bez nje. Ako mi obećaš da nećeš kaljav u krevet, upoznaću te sa jednom zgodnom alpakom.

(samo treba tu biti obazriv, ženin šef se bavi gajenjem koza i alpaka u slobodno vreme, i kaže da su alpake neviđeno glupe životinje a prilično loše naravi. I recimo kad treba da ih šišaju, a to je gore od seksa sa njima, to je čitav poduhvat. Prvo navabe nekog lutajućeg novozelanđanina, koji živi nomadskim životom, ide od farme do farme i tamo za pare šiša te alpake, među njima i spava ako posao traje više od jednog dana. Onda se organizuje ozbiljna moba (zamalo žena i ja učestvujemo u tome jednom), jer ih treba navatati, pa izvući iz obora, pa sobaliti i držati čvrsto dok ih ovaj n-zelanđanin šiša, pa ih posle treba smiriti i vratiti nazad u obor odakle su došle).

srdjan.pajic srdjan.pajic 03:45 30.09.2021

Re: Zimski semestar

gvozden1
nego izgleda da to ne odgovara ovim tvojim patriotama na vlasti, pa ne daju

Samo dve sitne izmene i potpisujem.

Izbaci tvojim, i patriote stavi u navodnike.

Eto vidiš da ipak možemo da se složimo.




Ti bi samo nešto editovao, falsifikovao, fotošopovao, istorijski revizionirao. Ako, samo navali, to sve ionako nije bitno.

docsumann docsumann 05:45 30.09.2021

Re: Zimski semestar

gvozden1
docsumann
Zamisli koji mozak o tome mašta.



heh, mašta. ima svašta...

Nije baš da razumem.
Ko je maštao, ovaj delija, ili smatraš da je priča izmaštana?


ovo prvo.

docsumann docsumann 05:48 30.09.2021

Re: Zimski semestar

crossover
docsumann
kod vegana (onih ortodoksnijih) važi pravilo da se pas ne kupuje, pogotovo ne rasni pas.
akcenat je na usvajanju napuštenih pasa (štenaca) iz egzila.


Ја нисам веган, то правило важи и код мене. Цео живот имам псе, никад ни једног нисам купио, чак и оне расне које сам имао сам покупио са улице. Осим првог, ни њега уствари нисам купио него га је мом деди поклонио принц Ђорђе (деда је био главни подрумар код његовог млађег брата). Тај вучјак ме је научио да ходам, држао сам се за његову гриву и он ме полако водио по дворишту док нисам проходао. Сад имам мешанца бигла, мама му је чистокрвни бигл и чистокрвна новосађанка, а тата му је прескочио ограду код маме. Нико га није хтео јер нема папире, а ја сам добио пса који сада има успешну филмску и манекенску каријеру.


nsarski nsarski 06:17 30.09.2021

Re: Zimski semestar

docsumann
kod vegana (onih ortodoksnijih) važi pravilo da se pas ne kupuje, pogotovo ne rasni pas.
akcenat je na usvajanju napuštenih pasa (štenaca) iz egzila.


maksa83 maksa83 06:45 30.09.2021

Re: Zimski semestar

jebes tog mikija, nego bre jel postoji neki trik da se zaustavi skrolovanje tvitera? ono kad citas neki tvit i on ti odjednom prebaci na prvi od 524 nova tvita?


Stop twitter from autorefreshing.
maksa83 maksa83 07:59 30.09.2021

Re: Zimski semestar

Ovaj graf me na nešto podseća, ne mogu da se setim tačno, ali ima veze sa fatal human attack by race.

Malo me plaše tvoje analogije, ali to je tuđ problem.

Nego vidi, Predsednik nam izašao u tvoje novine (kao pozitivac, naravno, svaka tica svom Benonu leti):

Serb Prez Laments West’s ‘Liberal-Marxist’ Culture Where Instagram Dog Pics Get More ‘Likes’ Than Kids
maksa83 maksa83 08:09 30.09.2021

Re: Zimski semestar

Di ćeš većih komunista od JUL-ovaca. Ponekad dok čitam pojedine komentare na blogu se zapitam da neki blogeri nisu bili članovi tog udruženog zločinačkog projekta zvanog JUL. Apsolutna ista retorika i pogled n aprošlost u Jugoslaviji. Svi van njihovog komunističkog jednopartijskog tabora su im četnici i gibaničari, 'ua revizija', 'naša svetla prošlost drugovi', antifašistička borba i nacionalisti, strane sile...

E, deplasirana ti je ta kuknjava u zemlji gde od komunizma nije ostao ni k. Ajde razumem da si Austrijanac koji u Beču još uvek ima Karl Marx Hof (bukv. Naselje Karla Marksa) i kome su pre neki dan u Gracu (najveći grad posle Beča) na lokalnim izborima pobedili komunisti (pazi ne neki razvodnjeni socijalisti, nego baš Komunistička Partija), ali sa svim ovim Srpskim Radikalima na vlasti i raznim Boškoima kao opozicijom stvarno nema smisla da se žališ.

Edit: ili da si barem Bosanac kome su danas, prvi put posle 1987. OPET uhapsili Fikreta Abdića koji sve ovo vreme neprekinuto vlada V. Kladušom. Tip ima 82 godine.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:26 30.09.2021

Re: Zimski semestar

Počela Zadužbina prve dve epizode


I kakva je? To mi je jedna od omiljenih knjiga i malo sta tu moze pokvariti moj utisak o celoj prici ali ako je serija bas losa...
docsumann docsumann 08:29 30.09.2021

Re: Zimski semestar

nsarski
docsumann
kod vegana (onih ortodoksnijih) važi pravilo da se pas ne kupuje, pogotovo ne rasni pas.
akcenat je na usvajanju napuštenih pasa (štenaca) iz egzila.





docsumann docsumann 08:31 30.09.2021

Re: Zimski semestar

maksa83
Di ćeš većih komunista od JUL-ovaca. Ponekad dok čitam pojedine komentare na blogu se zapitam da neki blogeri nisu bili članovi tog udruženog zločinačkog projekta zvanog JUL. Apsolutna ista retorika i pogled n aprošlost u Jugoslaviji. Svi van njihovog komunističkog jednopartijskog tabora su im četnici i gibaničari, 'ua revizija', 'naša svetla prošlost drugovi', antifašistička borba i nacionalisti, strane sile...

E, deplasirana ti je ta kuknjava u zemlji gde od komunizma nije ostao ni k. Ajde razumem da si Austrijanac koji u Beču još uvek ima Karl Marx Hof (bukv. Naselje Karla Marksa) i kome su pre neki dan u Gracu (najveći grad posle Beča) na lokalnim izborima pobedili komunisti (pazi ne neki razvodnjeni socijalisti, nego baš Komunistička Partija), ali sa svim ovim Srpskim Radikalima na vlasti i raznim Boškoima kao opozicijom stvarno nema smisla da se žališ.


jbg, tako je i Milo plašio glasače u CG Slobom deset godina nakon što je ovaj već bio u haškom zatvoru
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:33 30.09.2021

Re: Zimski semestar

Nešto mnogo bolje, ade i peščani sprudovi kod Belegiša.


Sad malo pogledao slike belegiskih ada. Fantástico! Na tvojim slikama voda izgleda prilicno mirno.
docsumann docsumann 08:34 30.09.2021

Re: Zimski semestar


maksa83 maksa83 08:38 30.09.2021

Re: Zimski semestar

I kakva je? To mi je jedna od omiljenih knjiga i malo sta tu moze pokvariti moj utisak o celoj prici ali ako je serija bas losa...

Ne mogu još da kažem pošto sam odgledao samo deo prve epizode (i zaspao, ali ne zato što je dosadno, nego zato što sam mator) i reklo bi se da je malo drugačije - neki muški likovi su postali ženski (Salvor Hardin za početak), sve deluje vrlo skupo, scenario je rekao bih dobar, nije se štedelo ni na čemu. Možda je bolje gledati seriju rasterećen od knjige (ja sam ih čitao pre 30+ godina pa mi lako, moždane ćelije posle 26 samo odumiru i ne stvaraju se nove), svakako obećava za sada.
maksa83 maksa83 08:41 30.09.2021

Re: Zimski semestar

jbg, tako je i Milo plašio glasače u CG Slobom deset godina nakon što je ovaj već bio u haškom zatvoru

Mene podsećaju na onu grčku babu (inače simpatična uloga) u Moja Mrsna Pravoslavna Svadba koja kad je dohvati demencija pobegne i nožem juri imaginarne otomanske Turke po travnjaku u predgrađu Čikaga XXI veka.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:45 30.09.2021

Re: Zimski semestar

docsumann



Cool! Da nam zivi, zivi zivot.



docsumann docsumann 08:47 30.09.2021

Re: Zimski semestar


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:49 30.09.2021

Re: Zimski semestar

Možda je bolje gledati seriju rasterećen od knjige, svakako obećava za sada.


Lepo. Onda cu to negde da notiram.

Nego je i moj glavni problem da zaspem gledajuci filmove/serije kod kuce. Izdrzim pola sata i to je to. Nemam TV vec nekih 15 godina pa se izgubila kondicija valjda. A valjda i ovo svakodnevno blejanje u ekran racunara umara.
docsumann docsumann 08:52 30.09.2021

Re: Zimski semestar

Neues aus der Nachbarschaft
docsumann



Cool! Da nam zivi, zivi zivot.





alal minimal

a evo i jedan italian dancehall

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:56 30.09.2021

Re: Zimski semestar

docsumann



Wicked Dub Division - gledao ih na jednom ulicnom koncertu. Odlicni. Na istom dogadjaju svirali i

docsumann docsumann 09:03 30.09.2021

Re: Zimski semestar

Na istom dogadjaju svirali i


jbg, ovo je jedan od onih klipova koji ne dopiru do Crnu Goru

daj neki alternativni
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:23 30.09.2021

Re: Zimski semestar

daj neki alternativni


Da probam:

Chicks On Speed - We Don't Play Guitars

angie01 angie01 09:43 30.09.2021

Re: Zimski semestar

To i pričam, ti i Srki predstavljali Srbiju, i evo šta ispade.


hucikucikucine,...ovo sto je ispalo je rezultat tvoje mantre...stotine hiljada mrtvih, jos toliko osakacenih, medju kojima ne mali broj zena i dece, izbeglima se ne zna broj, unisteni zivoti i razorena zemlja, unistena infrastruktura, bombardovanje, 30 godina mucnih tenzija posle kojih ti je zemlja feudalana prcija sa najsiromasnijim stanovnistvom u Evropi iz koje godisnje pobegne izmedju 50 do 100 000 mladih i koju celi svet gleda kao evropsku Kolumbiju,...a ti pricas neke bajke i basne.


Izbaci tvojim, i patriote stavi u navodnike.


sto da izbaci, pa ti zastupas iste stavove, pricas istu pricu i istim siledzijskim, primitivnim informer metodama prozivas i napadas oponente i pripisujes im nepostojece stvari, potpisujes iste revizije i interpretacije-pa naravno da su tvoji, to je ista destruktivna razorna ideologija i delanje, koje u svakoj situaciji branis,..odkada su se ustolicili, podivlaji ste i ovde na blogu,...

znaci,ja ovo tvoje konstantno bulshitovanje na svakom blogu, gde me bez razloga pominjes u nekom svom kreiranom kontekstu zlih krvnika, dok bez problema vitlas kamom svako malo, necu da nastavljam-sama cinjenica sto jedino neposteno mozes da ucestvujes, je dokaz da si i sam svestan koliko je trula cela tvoja prica-al ti takva odgovara, jer si ti takav.


...mogu jedino da kazem, da volim pse i ajvar-a ti komuniste trazi pod svojim krevetom, ako si toliko sludjen da ih stalno vidis...
maksa83 maksa83 09:57 30.09.2021

Re: Zimski semestar

Neues aus der Nachbarschaft
daj neki alternativni


Da probam:

Chicks On Speed - We Don't Play Guitars


Prekinite vas dvojica.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:13 30.09.2021

Re: Zimski semestar

maksa83
Neues aus der Nachbarschaft
daj neki alternativni


Da probam:

Chicks On Speed - We Don't Play Guitars


Prekinite vas dvojica.





Gde li samo nadjose ovog pravoslavnog hriscanina Shu Chinga. Kako su mu formulisali ovu misao zvuci kao da daje preporuku 'Uz cevape s lukom nista bolje od kriglice hladne pive'. A ni gornji guslar Kralj Artur kog su negde ukrali od EsseGesse ne deluje bas ubedljivo.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 10:18 30.09.2021

Re: Zimski semestar


Stop twitter from autorefreshing.


hvala makso - probao x puta, ne fercera.

(da ne pricam sto jedni kazu da se 'reduce motion' iskljuci, drugi da se ukljuci...).

edit,

evo i oni kazu

this should, but might not always, stop Twitter from autoscrolling your feed.


ne mogu da verujem da je to neresivo... probao i neke druge aplikacije, nista.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 10:23 30.09.2021

Re: Zimski semestar

Nego vidi, Predsednik nam izašao u tvoje novine (kao pozitivac, naravno, svaka tica svom Benonu leti):


odlican clanak, i odlicna zvaka na konferenciji.
gedza.73 gedza.73 10:30 30.09.2021

Re: Zimski semestar

maksa83
E, deplasirana ti je ta kuknjava u zemlji gde od komunizma nije ostao ni k.

Imali smo četiri i po decenije apsolutne vladavine komunista i bar pet godina relativne.

Komunisti su na vlast došli revolucijom u toku i nakon rata, uz pomoć strane vojske i instalirali svoju ideologiju koja je podrazumevala da pravosuđe bude instrument isključivo njihove partije, isključivo njihove ideologije i isključivo pod njihovom kontrolom.

Imaš pet decenija komunističke vladavine. Ko je od sudija izgubio posao jer je sudio po komunističkim naredbama? Ko je iz medija ostao bez posla jer je čitao one političke budalaštine?

Nije ostao k. al' su ostali qrci koji malo, malo pa pričaju kako je ta država bila bolja. Država u kojoj je predsednik bio lik koji je jurio klinke, bio cinkaroš i ubica a predsednik repzblike čovek koji je lažno optužio sugrađanina kako bi mu ukrao imovinu.

Najveća relativizacija je da komunisti nisu krivi za uređenje, ratove i kriminal devedesetih nego su to krivi neki nacionalistički komunisti koji su četnici.
Ceo vrh u svim republikama, koji su imali moć, koji su vodili ratovima devedesetih su bili komunisti. Ceo politički vrh u Srbiji je bio komunistički. Šta sad kao Milošević preko noći rek'o 'mi smo sad socijalisti' i svi se seledećeg jutra umesto kao komunisti probudili kao socijalisti.

Znači treba da krenemo od činjenice da su komunisti krivci i za ekstremno loš sistem do devedesete i za sve ono nakon devedesete. Oni ne smeju biti abolirani od krivice koja je u fazonu 'Milošević je zao komunista a Stambolić je dobar' nego da su i jedan i drugi bili pripadnici zločinačkog, totalitarnog režima i ekstremno neefikasnog sistema koji je sam sebe upropastio. Odnosno da nam je dovoljan jedan eksperiment koji se valjda ne bi trebao ponoviti u budućnosti jer su neki sećaju kako su njihovi roditelji uživali sve botovske povlastice i privilegije tog lenjinističkog, boljševičkog titoizma.

Posle idemo dalje koji su privrednici, ministri i ostali članovi radničkih saveta izašli iz komunističkog kožnog crnog mantila i kakve to posledice ima po jedno društvo. A onda da sačekamo isti vremenski period vladavine komunista i postkomunističke nazovi demokratije pa da vidimo dal' smo se promenili ili su Srbi lud narod.

I što je komuniste sramota da kažu šta su nego pišu da su 'levičari' iako oni od evropskih levičara imaju više veze sa Kim Džongovim levičarima?




maksa83 maksa83 10:34 30.09.2021

Re: Zimski semestar

ne mogu da verujem da je to neresivo... probao i neke druge aplikacije, nista.

Vidim opštu kuknjavu na tu stvar (i mene je nerviralo i kada sam probao prethodni put zaključio sam da je u tom trenutku nerešivo, ali reko da vidim šta internet kaže u međuvremenu) ali oni iz nekog razloga misle da je to mnogo dobra stvar, a zapravo je super debilno.
gedza.73 gedza.73 10:35 30.09.2021

Re: Zimski semestar

Neues aus der Nachbarschaft
Počela Zadužbina prve dve epizode

I kakva je? To mi je jedna od omiljenih knjiga i malo sta tu moze pokvariti moj utisak o celoj prici ali ako je serija bas losa...


O d l i č n a. Nešto mi se čini da prate knjige pa valjda nemaju mnogo mesta za izmene.

maksa
Ne mogu još da kažem pošto sam odgledao samo deo prve epizode


Od tih serija koje su me zakucale u prve dve epizode je



Toliko pravaca u kojima je moglo da se razvije a paket bio, po meni, baš dobar.
docsumann docsumann 10:36 30.09.2021

Re: Zimski semestar

Prekinite vas dvojica.


heh, ovo ko plakat za black metal svirku...pravoslavnu





maksa83 maksa83 10:37 30.09.2021

Re: Zimski semestar

Znači treba da krenemo od činjenice da su komunisti krivci i za ekstremno loš sistem do devedesete i za sve ono nakon devedesete.

Pa krenite slobodno, i tako ćete da dospete baš ovde gde ste i čudite se zašto ne možete da se iskobeljate iz lokalnog minimuma a baš ste sve lepo smislli - da su krivi komunisti i da nam treba manje tog komunizma (kog jebote nema ni u tragovima) i više nacionalizma (a zemlja se raspala po nacionalno-verskim šavovima i svi ratovi se vodili isključivo u tom ključu + na vlasti Srpski Radikali + su anahrone budalaštine koje vi mešate sa tradicijom sada potpuni mejnstrim) i...

Mislim, srećno, ali ne baš i berićetno.
gedza.73 gedza.73 10:44 30.09.2021

Re: Zimski semestar

maksa83
(a zemlja se raspala po nacionalno-verskim šavovima i svi ratovi se vodili isključivo u tom ključu)

Zemlja se raspala po avnojevskim granicama, po komunističkom programu i ustavu da svaki narod ima pravo na samoopredeljenje do otcepljenja. Kad je Srbin rek'o da to vodi u raspad države i da isto pravo treba da imaju i Srbi partijski sudija ga nabio u zatvor na dve godine.

Inače komunističke partije Hrvatske i Slovenije su nastale čini mi se 1937. po Titovom povratku iz Moskve, komunistička partija Srbije 1945.

Sad ko je bio više komunistički nacionalista pre, tokom i nakon rata možemo polemisati al' ću opet da postavim šta je napisao ZAVNOH 1943. U prvoj tački kaže
Hrvatski se je narod, usprkos svom dugom robovanju pod Nijemcima, Madžarima i Talijanima, usprkos svom 22-godišnjem potlačenom položaju pod velikosrpskom beogradskom klikom, uvijek borio za svoju slobodu i samostalnost

Vi Beograđani. Uvek bre pravite neke probleme.

Mislim, srećno, ali ne baš i berićetno

Na žalost berićetno nije.

p.s.
Kad si spomenuo nacionaliste vidi ko je napisao knjigu i kako se zove.






docsumann docsumann 10:45 30.09.2021

Re: Zimski semestar

Imali smo četiri i po decenije apsolutne vladavine komunista i bar pet godina relativne.


imao si ga i u Sloveniji, pa su tamnošnji komunisti znali da se sklone u stranu kad su vidjeli da je stvar pukla na globalnom nivou.

cijenim da nas jebe neki dublji kurac.
gedza.73 gedza.73 10:50 30.09.2021

Re: Zimski semestar

docsumann
pa su tamnošnji komunisti znali da se sklone u stranu kad su vidjeli da je stvar pukla na globalnom nivou.

Pogledaj i ti kako se zove knjiga Edvarda Kardelja, učenika večernje Lenjinove ekonomske škole iz Moskve.
Vidiš tu je zanimljivo pitanje otkud Slovencima presa iz Kragujevca koja je bila u tom trenutku najveća na Balkanu. Ili TAM.

I kako se kažnjavanje tokom nasilnih i obaveznih otkupa različito sprovodilo u Sloveniji i u Vojvodini.
Pa imaš takvu disproporciju da se zapitaš jel' to bila ista centralizovana zemlja ili su neki ipak imali povlastice da naplaćuju izvoz u devizama a onda isplaćuju Vranjancima na primer u dinarima.

Ili si iz Šumadije morao da ideš u Novo Mesto kako bi resgistrovao kamion preko sedam i po tona pošto ovde nisi mogao.

Napraviš neki građanski pokret koji drugove želi da uputi da greše i desi ti se šta?

docsumann docsumann 10:58 30.09.2021

Re: Zimski semestar

Ili si iz Šumadije morao da ideš u Novo Mesto kako bi resgistrovao kamion preko sedam i po tona pošto ovde nisi mogao.


kakve to ima veze 2021.?

po tome bi Slovenci trebalo da su vezaniji za komunizam (SFRJ) pošto im je navodio vodu na njihovu lubenicu.
ispada da su oni koje je komunizam najviše protežirao u bivšoj federaciji, prvi digli ruke od njega, a oni koje je podrivao i danas su mu vjerni.
onda smo debilčine na kub .

čini mi se prije da ovdje svi svoju nesposobnost i štetočinstvo pravdaju onim bivšim koje su smjenili sa vlasti.




Dežela Deželijancima!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:04 30.09.2021

Re: Zimski semestar

O d l i č n a. Nešto mi se čini da prate knjige pa valjda nemaju mnogo mesta za izmene.


Hvala lepo. Racunam da nece biti Izdvojenih misljenja tako da cu sigurno pogledati.
maksa83 maksa83 11:12 30.09.2021

Re: Zimski semestar

imao si ga i u Sloveniji, pa su tamnošnji komunisti znali da se sklone u stranu kad su vidjeli da je stvar pukla na globalnom nivou.

A i njihovi komunisti su bili (naravno, pošto su mali Austrijanci) mnogo bliži ovim austrijskim real-komunistima koji su sad pobedili u Austriji. Dočim su srpski komunisti računali na deus ex machina (ruske hardlajn generale koji su u međuvremenu isto prestali da budu komunisti). Mislim, koja je bila kvota za taj bet?

Posle svih ovih terabajta ispisanih mislim da nema glupljeg ključa za posmatranje svega ovoga od komunizma - jalovo, promašeno i ono što je zapravo bitno - potpuno neupotrebljivo. Juriš nepostojeće komuniste dok ti klasičan ološ razara državu - rešavaš sistem jednačina pomoću Pitagorine teoreme jer si za nju emotivno vezan. Što kažu na internetima - Vladaj Vučiću!

Ili kako ti kažeš:

cijenim da nas jebe neki dublji kurac.



docsumann docsumann 11:37 30.09.2021

Re: Zimski semestar

cijenim da nas jebe neki dublji kurac.




pa da, ne mož čekićem s cilindričnu glavu da ukucavaš prizmu u kvadratičnu rupu
maksa83 maksa83 11:40 30.09.2021

Re: Zimski semestar

pa da, ne mož čekićem s cilindričnu glavu da ukucavaš prizmu u kvadratičnu rupu

Pazi sad ovaj turbo kviz.

Iz kog je spota/pesme taj gif?

gedza.73 gedza.73 11:40 30.09.2021

Re: Zimski semestar

docsumann
kakve to ima veze 2021.?

ovo su bile knjige sa više krajeva.

Imaš par uvodnih strana i onda pri dnu stranice ponuđena dva ili tri nastavka. 'Ako misliš da skreneš levo idi na stranu tu i tu, ako misliš da produžiš idi tamo'

Onda dođeš na stranu na kojoj piše 'upao si u rupu - skršio si noge - pojela te ajkula - vanzemaljac ti odgrizao glavu'. Što bi rek'o mladi ANštajn kad mu jabuka pala na glavu 'svaka akcija ima reakciju'.

Sve ima svoju vezu. Da ne guglam al' mi se čini kako su komunisti doneli naredbu (kojoj pogovora nema) po kojoj se nacinalne republike zadužuju a kredite, odnosno dugove vraća anacionalna država. To je još jedan početak ili 'idi na stranu br. 33' ili bacanja cveća na Titov grob odnosno bacanje cveća na tenkove pre bacanja cveća na tenkove.

onda smo debilčine na kub .

Aleluja, Aleluja, Aleleeeelujaaaa.
To i ja kažem. Trebali smo da budemo Slovenci pre Slovenaca odnosno Srbi od četres pete i da radimo na rasturanju države zajedno sa Amerikancima i stvaranju svoje države (ne da budemo sa Rusima i komunistima) kako bi ga narod shvatao ozbiljno a ne kao bota kome su palačinke-sendvič-Makarska na prvom mestu.


I da kažem Maksi kako greši jer eno ga Mićo 'jesam reko, nisam reko' Jovanović priča kako je komunističkom ideologijom zadojen još u porodici i da je on i dan danas levičar. Trebalo bi da svaki srpski levičar pre nego što se izjasni kao levičar kaže kako osuđuje jugokomunizam, Titoističku Jugoslaviju, odnosno da se dekomunizuje i odbaci stege tog zlog nacionalističkog komunizma.

Pre par dana svi su u studiju bili jednoglasni da je nekad bilo bolje, da još hiljadu godina neće tako da nam bude dobro, da se nikad bolje nije živelo i da se nikad više nije znao red nego u Titinoj Jugoslaviji.

Čak je lik izjavio da je još uvek komunista iako ga neki zovu 'komunjara'. Da ne pominjem druga Mrkonjića.
gedza.73 gedza.73 11:42 30.09.2021

Re: Zimski semestar

Neues aus der Nachbarschaft
O d l i č n a. Nešto mi se čini da prate knjige pa valjda nemaju mnogo mesta za izmene.


Hvala lepo. Racunam da nece biti Izdvojenih misljenja tako da cu sigurno pogledati.

Loše sam napisao. Za knjige mislim da su vrhunske, seriju još nisam gledao. Po trejleru deluje dobro ali da vidimo do kraja pošto obično počnu da brljaju oko neke sedme, osme epizode. Nadam se da Zadužbina nije takav slučaj.
maksa83 maksa83 11:47 30.09.2021

Re: Zimski semestar

I da kažem Maksi kako greši jer eno ga Mićo 'jesam reko, nisam reko' Jovanović koji kaže kako je komunističkom ideologijom zadojen još u porodici i da je on i dan danas levičar.

Pazi levičar i član KP Kine je i Jack Ma, osnivač i čermen Alibaba grupe, težak 51 miijardu dolara.
I?

Trebalo bi da svaki srpski levičar pre nego što se izjasni kao levičar kaže kako osuđuje jugokomunizam, Titoističku Jugoslaviju, odnosno da se dekomunizuje i odbaci stege tog zlog nacionalističkog komunizma

Evo ulovimo svu dvanaestoricu puškama za uspavljivanje i postrojimo ih i oni se naizvinjavaju i osude pojavu i odreknu se sotone.

End den medžik hepns.
gedza.73 gedza.73 11:52 30.09.2021

Re: Zimski semestar

Maksa
Pazi levičar i član KP Kine je i Jack Ma, osnivač i čermen Alibaba grupe, težak 51 miijardu dolara.

Šta je bre sa tim čovekom? Nešto ga nije bilo neko vreme. Već sam mislio kako je prošao kao onaj kineski doktor što je zajebao drugove kineske komuniste (Živela naša drugarica Mirjana Marković i njen legat Evropa Kinezima) pa javno objavio da ih korona kosi gore nego Mao Cedung.

Jel' beše drugovi Kinezi imaju neki put koji svake godine prelaze pošto se neki neandertalski komunistički predak uplašio da ih panduri prate pa morali da beže iz jednog u drugi podrum nekoliko desetina kilometara dalje.
To ti je komunizam kad ima vlast. Vrati te u feudalizam i napravi komunističke plemiće. Ili pobije u Kuturnoj revoluciji. Protera u gulag. Zabrani zapadnjačke serije (sotonu mog će Korejanci da gledaju Zadužbinu). Ili napravi Putinov kapitalizam.

Evo ulovimo svu dvanaestoricu puškama za uspavljivanje i postrojimo ih i oni se naizvinjavaju i osude pojavu i odreknu se sotone.

Jok. Pustimo ih u Karađorđevo pa gađamo lukovima i strelama. Prvo ih malo ošamutimo bensedinima. Pa kad su Titu namestali poludrogirane životinje kapitalce što ne bi i ove komuniste malo usporene gađali pikado strelicama. Još dok beže da pevaju nešto od četničkog repertoara. Kad sam ja morao
'Svako naše polje bojno
znade ko je Sirogojno'
što ne bi i oni
'Na planini, na Jelici
sastali se svi četnici ooooj'

p.s.
malo sam editovao komentar.
angie01 angie01 11:59 30.09.2021

Re: Zimski semestar

Evo ulovimo svu dvanaestoricu puškama za uspavljivanje i postrojimo ih i oni se naizvinjavaju i osude pojavu i odreknu se sotone.


ovaj debilizam smo vec imali, kada je loader verzalnim slovima trazio da svako ko hoce da izrazi sucut Balasevicu, prvo mora da se odrekne pesme-Racunajte na nas, da je osudi i prokune:))))...hebote, kakav hard kor komiteJski model.
milisav68 milisav68 12:01 30.09.2021

Re: Zimski semestar

maksa83
Mislim, srećno, ali ne baš i berićetno.

Super, zašto u Srbiji nema opozicije?
maksa83 maksa83 12:07 30.09.2021

Re: Zimski semestar

Super, zašto u Srbiji nema opozicije?

Verovatno iz istog razloga iz kog je nema ni u Belorusiji ni Rusiji. Ne treba im/nam. Tata zna najbolje šta treba.

Je l' da kopipejstujem opet jututunsku juhahahu staru 150 godina?

Inače u Srbiji nema opozicije poslednjih recimo 10 godina, a prethodnih 20 je i bilo, kakve takve, ali nekako ipak relevantne, ali je više nema. Sto posto zbog komunizma.
maksa83 maksa83 12:08 30.09.2021

Re: Zimski semestar

ovaj debilizam smo vec imali, kada je loader verzalnim slovima trazio

Dobro, loader tražio, loader tražio i da Hrvati skinu Teslu sa EUR novčanice a EUR novčanica sa likovima ne postoji, a pre toga je bio baš baš baš besan što nisu svi tužni ko on zbog Amfilohija.
angie01 angie01 12:13 30.09.2021

Re: Zimski semestar

Dobro, loader tražio, loader tražio i da Hrvati skinu Teslu sa EUR novčanice a EUR novčanica sa likovima ne postoji, a pre toga je bio baš baš baš besan što nisu svi tužni ko on zbog Amfilohija.


mora da se dokazuje i preporucuje-ko svi preletaci.
docsumann docsumann 12:25 30.09.2021

Re: Zimski semestar

maksa83
pa da, ne mož čekićem s cilindričnu glavu da ukucavaš prizmu u kvadratičnu rupu

Pazi sad ovaj turbo kviz.

Iz kog je spota/pesme taj gif?



hmm, imam negdje u memoriji tu scenu, al ne mogu da je skroz otvorim.

rekao bih da liči na '80.
milisav68 milisav68 12:28 30.09.2021

Re: Zimski semestar

maksa83

Inače u Srbiji nema opozicije poslednjih recimo 10 godina, a prethodnih 20 je i bilo, kakve takve, ali nekako ipak relevantne, ali je više nema. Sto posto zbog komunizma.

A, zato Ružica Đinđić sedi u otetoj vili.

Baš su napregli da naprave razliku.

Pre 150 godina je bio uređeniji katastar nego danas, i znalo se šta je privatno vlasništvo, a šta "držaoc prava" na državnoj zemlji.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 12:39 30.09.2021

Re: Zimski semestar

O d l i č n a. Nešto mi se čini da prate knjige pa valjda nemaju mnogo mesta za izmene.


gde se to gleda?
docsumann docsumann 12:47 30.09.2021

Re: Zimski semestar

A, zato Ružica Đinđić sedi u otetoj vili.


možda gleda televiziju
maksa83 maksa83 12:51 30.09.2021

Re: Zimski semestar

hmm, imam negdje u memoriji tu scenu, al ne mogu da je skroz otvorim.

rekao bih da liči na '80.

Ne znam koji hint da ti dam a da ne otvorim prelako konačno rešenje.

Aj' da probam nešto u par hopova:

Dejvid Belami.

(znam, sad je prelako)
maksa83 maksa83 12:59 30.09.2021

Re: Zimski semestar

dogodinedragosevac
O d l i č n a. Nešto mi se čini da prate knjige pa valjda nemaju mnogo mesta za izmene.


gde se to gleda?

Gleda se ili tako što platiš Apple TV+ (što iz Srbije ne može) ili tako što se obratiš Torenteu - nezvaničnom distributeru serija i filmova za Adria regiju.
alselone alselone 13:09 30.09.2021

Re: Zimski semestar

pa da, ne mož čekićem s cilindričnu glavu da ukucavaš prizmu u kvadratičnu rupu


vrabac_onaj vrabac_onaj 13:23 30.09.2021

Re: Zimski semestar

Neues aus der Nachbarschaft


Sad malo pogledao slike belegiskih ada. Fantástico! Na tvojim slikama voda izgleda prilicno mirno.


Dunav je ovih dana izuzetno nizak, tako da su ponegde ispilvali sprudovi između ada. Zato je sve desno od plovnog puta (ka sremskoj obali mirno). Plovni put ide skroz uz levu (banatsku) obalu. Na jednom mestu sam morao da vučem kajak pšto je bilo previše plitko. Onako baš je trip, stojiš na sred Dunava a voda ti do gležnjeva :)

Na onoj prvoj slici je istočna obala najveće ade i desno se vidi glavni tok i plovni put i Banatska obala. Provali kako je voda bistra! Ko da nije Dunav :)

Na drugoj je jedan od sprudova između ada, na levoj strani nije obala unava nego ada. Tek iza nje je Dunav.

Inače, slike ne mogu ni 50% da dočaraju kako sve to dobro izgleda.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:28 30.09.2021

Re: Zimski semestar


imao si ga i u Sloveniji, pa su tamnošnji komunisti znali da se sklone u stranu kad su vidjeli da je stvar pukla na globalnom nivou.


Izgleda da je vreme da se u igru uvede i komunizometar pa onda palac puta pi metodom kazemo 'sve ono sto imaju Slovenci kao problem a imamo i mi je do komunizma. Ostatak je do nas.' Ovo je neprecizno jer Slovenci imaju i nekomunisticke probleme koje ne dele sa nama ali ok. Mozda nesto preciznije bude ako se uzme veci uzorak (druge drzave/drustva), uvede teorija skupova i ostalo sto ide uz to.
gedza.73 gedza.73 13:31 30.09.2021

Re: Zimski semestar

maksa83
Dobro, loader tražio, l

Samo da kažem kako se slažem sa ovim tvojim predlogom o lovu s tim što ne bi ograničio brojku na dvanaest. Malo je kume. Nakotilo se toga u prethodnim decenijama mnogo.

A lepo bi bilo da vide kako izgleda kad nema lovostaja nego kao kad su oni bili pa svi koji im zamirišu na 'industrijalac vlasnik, domaćin, lepa kuća, skupa slika, Terazije - Dedinje - Vračar' odma' po kratkom postupku... U stvari imam bolju... humaniju ideju. Ništa poput njihovih metoda streljanje-otimačina nego nešto humanije. Elektrošokovi. Spucaš ih elektrošokerima i još ti bude smešno.



p.s.
Našo sam ti jednog koji kaže za sebe da je komunista. Komunistički kapitalista o trošku države. Prototip komuniste u praksi.
Još na vlasti (Drug Ministar) tries godina posle Tita. Da ne poveruješ.

Ne vole me jer sam komunista i volim Slobu
Milutin Mrkonjić


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:36 30.09.2021

Re: Zimski semestar


Na onoj prvoj slici je istočna obala najveće ade i desno se vidi glavni tok i plovni put i Banatska obala. Provali kako je voda bistra! Ko da nije Dunav :)


Iznenadilo me koliko je voda bistra i mirna. Otisao si u ptavom momentu. Sledece godine sa labradorom.

Inače, slike ne mogu ni 50% da dočaraju kako sve to dobro izgleda.

Sigurno nisam jedini ovde koji ti zavidi na toj voznji.
maksa83 maksa83 13:40 30.09.2021

Re: Zimski semestar

A lepo bi bilo da vide kako izgleda kad nema lovostaja nego kao kad su oni bili pa svi koji im zamirišu na 'industrijalac vlasnik, domaćin, lepa kuća, skupa slika, Terazije - Dedinje - Vračar' odma' po kratkom postupku... U stvari imam bolju... humaniju ideju. Ništa poput njihovih metoda streljanje-otimačina nego nešto humanije. Elektrošokovi. Spucaš ih elektrošokerima i još ti bude smešno.

Aaaaaa, kapiram.

End DEN medžik hepns.
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:40 30.09.2021

Re: Zimski semestar

Nezavisno od teorije skupova, gledam jutros u vestima skupove antivaksera u Ljubljani, rasterivala ih murija vodenim topovima i pade mi na pamet kako je dobro što se ta Jugoslavija raspala. Elem, da smo zajedno, garant bi bilo, "evo, Srbi hoće na silu da nas čipuju!" (Beograd, federacija... ali se to uvek na kraju svede na Srbi). Ovako sami svoju muku muče.
Idi bre, dosta nam je naših antivaks ludaka, gde da se još sa njihovim bakćemo, pa još na kraju da opet mi ispadnemo krivi za sve.

A kasnije razmišljam, dobro je to i za Sloveniju, da smo zajedno verovatno bi im procenat avaksa bio veči. Taj sentiment borbe protiv imperijalnog hegemona u Beogradu bi sigurno namakao još koji procenat na tu stranu.

Tako da...raspad Jugoslavije je definitivno plod neizmerne ljubavi i milosti gospodnje.
maksa83 maksa83 13:44 30.09.2021

Re: Zimski semestar

Ovako sami svoju muku muče.

Ja sam još uvek pod utiskom vesti da je 2021. godine uhapšen Fikret Abdić. Opet.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana