Društvo

Dan

natasa_tasic_10 RSS / 14.10.2021. u 22:40

Danas sam zanemela kada sam cula da je preminuo Marko Zivić.

Sve sam se nadala izguraće, mlad je, ali me je ta vest potpuno zaledila. Prošle nedelje Neša, danas Marko.

Ja se, evo,  javno priznajem plašim da uđem u autobus, samoposlugu, da odem na posao zato što ima ljudi koji negiraju kovid.

Ti isti idu po raznim vračarama, energetskim tarapeutima i traže način da ih on zaobiđe, dok gledaju YouTube klipove i obrazuju se učenjem medicine kroz teorije zavere.

Volim i ja SF, ali ne u realnom životu gde postoji ova bolest.

Ako pogledamo unazad i pre su postojale razne zarazne bolesti kroz vekove i bilo je onih koji su se trudili da ih izleče, a bilo je i šarlatana koji su prodavali na trgovima šećernu vodicu kao magični lek za sve.

Danas sam zanemela i sutra kada budem trebala da pevam, evo javno priznajem plašim se, jer ne postoji način da se potpuno zaštitiš, a život treba i mora da ide dalje.

Danas sam zanemela jer ova bolest ne bira, a odlučila je da povede najbolje sa sobom.

Šećerna vodica na internet trgovinama postala je unosan biznis.

Marko počivaj u miru.

 



Komentari (1173)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

omega68 omega68 11:57 18.10.2021

Re: Omega

Gde ne možeš - jebi ga. malo aritmije, kocka šećera, čaša vode pa ispočetka.

U smislu da ako kažeš da ti ja svojim načinom razgovora ZAISTA utičem na zdravstveno stanje - neću ti se više obraćati niti te pominjati.
Jebeš politiku, nisam ti ja katil.

Уф ал си добар, ко чир на дупету.
Моја ће грешка бити ако мазохистички покушавам да егоманијаке сматрам нормалним људима са којима вреди покушавати и при томе ми буде лоше.
Дакле нисте ви криви.
Макса, ти и малограђанин Пајић ћете код мене бити доживотно бановани, моји ће блогови бити можда мање читани и коментарисани али ће бити нормална атмосфера.

Мирна Бачка и равно до Косова и Метохије.
freehand freehand 12:00 18.10.2021

Re: Omega

omega68
Gde ne možeš - jebi ga. malo aritmije, kocka šećera, čaša vode pa ispočetka.

U smislu da ako kažeš da ti ja svojim načinom razgovora ZAISTA utičem na zdravstveno stanje - neću ti se više obraćati niti te pominjati.
Jebeš politiku, nisam ti ja katil.

Уф ал си добар, ко чир на дупету.
Моја ће грешка бити ако мазохистички покушавам да егоманијаке сматрам нормалним њудима са којима вреди покушавати и при томе ми буде лоше.
Дакле нисте ви криви.
Макса, ти и малограђанин Пајић ћете код мене бити доживотно бановани, моји ће блогови бити можда мање читани и коментарисани али ће бити нормална атмосфера.

Мирна Бачка и равно до Косова и Метохије.


gvozden1 gvozden1 12:01 18.10.2021

Re: Omega

uvek sam zagovarala korektnost u komunikaciji,

:)
Još ću i da se zaljubim jbt!

Sačuvaj me bože kuge, gladi i Endžine korektnosti.
angie01 angie01 12:03 18.10.2021

Re: Omega

Ih, ume jaran'ce, samo ume i hinje da preopozna ka nautičku milju daleko.

ma ti samo mrzis i pun si kompleksa,...i sta god ti znacilo hinje,...komentar na koji si tako glupavo reagovao, je bio srednje resenje da se smire strasti- jer se nacelno slazem sa Pajketom, Freejem i Maxom- sem sto ne mislim da je krivicu za ovaj haos tacno odredio- a Omega mi je drag, pa mi je krivo sto nastavljaju bespotrebne uzajamne grubosti i nerazumevanje- tu tvoje rs policijsko soljenje, sem sto je nedotupavno, zlonamerno i pogresno, nema nikakvog znacaja.
maksa83 maksa83 12:03 18.10.2021

Re: Omega

Моја ће грешка бити ако мазохистички покушавам да егоманијаке сматрам нормалним људима са којима вреди покушавати и при томе ми буде лоше.

Usruljo mala potuljena lažljiva.

Kako si odgovorio na moj komentar koji govori o SF knjizi koja opisuje scenario gde feministkinje preuzimaju vlast pošto se pojavio virus encefalitisa koji tamani samo muškarce?

angie01 angie01 12:06 18.10.2021

Re: Omega

huci, ne izazivaj maxu.

i Endžine korektnosti.


ti nisi sposoban da tako nesto percipiras, jer sam nisi korektan.
predatortz predatortz 12:07 18.10.2021

Re: Omega

tu tvoje rs policijsko soljenje, sem sto je nedotupavno, zlonamerno i pogresno, nema nikakvog znacaja.


Pa, što mu pridaješ značaj pišući ovolike (besmislene) rečenice?
A tvoje "smirivanje strasti" nam je svima jako dobro poznato.
Čim "tvoja ekipa" prestane sa cipelarenjem nekoga, ulećeš sa "srednjim rešenjem" da održiš plamičak.

gvozden1 gvozden1 12:10 18.10.2021

Re: Omega

Зашто Милена добије много прпорука за коментар којим отворено позива на насиље?Да је неки хучи или Таса или ја у питању било би свашта.

Ma ebeš preporuke, izrazgovarali smo Milena i ja, i moj osećaj je da je postalo jasno da ona argumenata nema, da vrti fraze druge Srbije i smatra se modernom, a kad treba baš razgovarati beži.

A da, toj strani, uslovno, drugoj Srbiji, jeste dozvoljeno više nego ovim normalnim ljudima.

Mene su banovali zbog benignog komentara u prošlom životu, brisali mi sto komentara, čak i jedan zanatski, stručni, kad sam baš Maksi savetovao kako da sakupi otpad po radionici, ali zato smo mi normalni, zato što i u takvim okolnostima zadržimo normalnoost i dostojanstvo.
I nastavimo borbu za normalno društvo.
maksa83 maksa83 12:11 18.10.2021

Re: Omega

huci, ne izazivaj maxu.

Pusti sad maxu, ja sam kao Radenska koja zbližuuuva.

Ajte vi deco ka' ćete ako ne sad.

Koristim priliku da čestitam hučiju početak istraživanja litijuma kod Valjeva koje obavlja firma ujaka Ministarke Zorke KoridOrke.
freehand freehand 12:14 18.10.2021

Re: Omega

nego ovim normalnim ljudima.

ali zato smo mi normalni, zato što i u takvim okolnostima zadržimo normalnoost i dostojanstvo.
I nastavimo borbu za normalno društvo.





angie01 angie01 12:20 18.10.2021

Re: Omega

Pa, što mu pridaješ značaj pišući ovolike (besmislene) rečenice?


besmislen je samo tvoj glupavi komentar.


Čim "tvoja ekipa" prestane sa cipelarenjem nekoga,


koja moja ekipa-lupetas i dalje,..kao sto rekoh-odhebi.
predatortz predatortz 12:22 18.10.2021

Re: Omega

kao sto rekoh-odhebi.


Nepoznat mi je glagol odhebi.
angie01 angie01 12:29 18.10.2021

Re: Omega

Nepoznat mi je glagol


ko da je to cudno, da ti je nesto nepoznato-pa ti si se grozio reci babo i tvrdio da je to u tvojoj kuci zbaranjena rac, jer nije srpska:))),kad ono,...a jos si izBosne.
gvozden1 gvozden1 12:30 18.10.2021

Re: Omega


Koristim priliku da čestitam hučiju početak istraživanja litijuma kod Valjeva koje obavlja firma ujaka Ministarke Zorke KoridOrke.

E vidi se šta je pravi prijatelj.
Fala ti do neba.

A posebno sam srećan što se čak i moje selo pominje u tom kontekstu.
Neformalno, rekla-kazala za sad, ali pominje.

Ne žalim dedovinu, samo da Zoku zadovoljim.

Ps
Ne zna čovek šta da kaže na ovo, osim onog gubitničkog, dobro je što imam ovoliko godina pa neću još dugo, i što mi deca nisu ostala ovde.

Došla sila kojoj ne možeš ništa, a da se predaš, ni to ne možeš.

Ostaje borba, makar za nebesko carstvo, makar za mirnu savest, iako je unapred izgubljena.
angie01 angie01 12:35 18.10.2021

Re: Omega

i što mi deca nisu ostala ovde.


pametna deca,pobegla od onoga sto ti zagovaras, sada za tudju decu.
predatortz predatortz 12:36 18.10.2021

Re: Omega

angie01
Nepoznat mi je glagol


ko da je to cudno, da ti je nesto nepoznato-pa ti si se grozio reci babo i tvrdio da je to u tvojoj kuci zbaranjena rac, jer nije srpska:))),kad ono,...a jos si izBosne.


Pa, nije srpska. Koren vuče od turske reči baba, koja u prevodu na srpski jezik znači otac.
Ja turcizme ne koristim, osim onih koji su toliko ukorenjeni u srpski jezik da za njih ne znam srpsku reč, ili ona ne postoji. Budući da u srpskom jeziku postoji dosta reči kojim se može imenovati otac, ne vidim razlog da koristim tursku reč - pa još iskrivjenu u babo.

maksa83 maksa83 12:44 18.10.2021

Re: Omega

A posebno sam srećan što se čak i moje selo pominje u tom kontekstu.
Neformalno, rekla-kazala za sad, ali pominje.

Ja sam u formativnim godinama pročitao Travenovu Belu Ružu koja opisuje isti taj scenario, samo nije litijum nego nafta, i selo nije kod Valjeva nego u Meksiku. Ostavila je na mene baš jak utisak tako da je otpr. jedna od 20 knjiga koje pamtim a koje sam čitao pre petnaeste godine. Za razliku od Troze i Generala iz Džungle koje su bile krvave ova je tužno romantična.

Sa' će malo mi da vidimo kako je biti Meksiko i Bliski Istok kada je otkrivena nafta.
angie01 angie01 12:45 18.10.2021

Re: Omega

Pa, nije srpska


pa je l znas koliko je turcizama u srpskom jeziku, da ih izbacis, ne bi mogao da sastavis recenicu na mnoge teme,..a ti si reagovao, kao da je sam Sejtan u pitanju, tvrdeci da Srbi ne koriste tu rec,..a ono svakako cela Bosna...
freehand freehand 12:46 18.10.2021

Re: Omega

Sa' će malo mi da vidimo kako je biti Meksiko i Bliski Istok kada je otkrivena nafta.

U Makondu su otkrili banane.
maksa83 maksa83 12:49 18.10.2021

Re: Omega

Ja turcizme ne koristim

Ako ležeš u krevet, pokrivaš se jorganom i spuštaš glavu na jastuk i sečeš nešto makazama i zakopčavaš dugme onda koristiš.

Prim. prev.:

krevet - postelja
jastuk - uzglavlje
makaze - nožice
dugme - puce

predatortz predatortz 12:49 18.10.2021

Re: Omega

angie01
Pa, nije srpska


pa je l znas koliko je turcizama u srpskom jeziku, da ih izbacis, ne bi mogao da sastavis recenicu na mnoge teme,..a ti si reagovao, kao da je sam Sejtan u pitanju, tvrdeci da Srbi ne koriste tu rec,..a ono svakako cela Bosna...


U srpskim kućama se babo nije koristio, kao ni mnogi turcizmi. Naročito ne u gradskim. Ako ti još kažem da je postojao znatan stepen odvratnosti ka istim znam da mi ne bi poverovala.
Hrvati su, po tom pitanju, bili još rigidniji. Ja se njima divim koliko drže do svog jezika. To je jedna od stvari koju bi, po meni, od njih trebali da učimo i da se ugledamo.


predatortz predatortz 12:52 18.10.2021

Re: Omega

Ako ležeš u krevet, pokrivaš se jorganom i spuštaš glavu na jastuk i sečeš nešto makazama i zakopčavaš dugme onda koristiš.


Zapravo, rekao sam:


Ja turcizme ne koristim, osim onih koji su toliko ukorenjeni u srpski jezik da za njih ne znam srpsku reč,


priznaćeš da nije isto.
freehand freehand 12:54 18.10.2021

Re: Omega

To je jedna od stvari koju bi, po meni, od njih trebali da učimo i da se ugledamo.

Eh,da ste manje učili jedni od drugih bilo bi nas po dva miliona više
angie01 angie01 12:57 18.10.2021

Re: Omega


U srpskim kućama se babo nije koristio, kao ni mnogi turcizmi. Naročito ne u gradskim.


lazes-jer primer koji sam tada navela, a na koji si skocio kao oparen, kao da bogohulim, bio je vezan upravo za srpsku porodicu, a iz Sarajeva.

Ako ti još kažem da je postojao znatan stepen odvratnosti ka istim znam da mi ne bi poverovala.
Hrvati su, po tom pitanju, bili još rigidniji. Ja se njima divim koliko drže do svog jezika. To je jedna od stvari koju bi, po meni, od njih trebali da učimo i da se ugledamo.


opet laz-jer znam i Hrvtskog oca-isto iz Sarajeva, koga su deca zvala babo...stavise, ne znam NIKOGA izBosne, da drugacije oslovljava oca...evo i ove poznate licnosti sto su izbegle izBosne devedesetih, kada govore, kazu za muskog roditelja-babo.

ceo slucaj je samo tvoja kopleksaska novokomponovana dobrodomacinska fiksacija, jer kao sto vec rekoh, kada bi izbacio turcizme iz srpskog jezika, na mnoge-vrlo obicne teme-ne bi mogao da progovoris.
gvozden1 gvozden1 13:01 18.10.2021

Re: Omega

angie01
i što mi deca nisu ostala ovde.


pametna deca,pobegla od onoga sto ti zagovaras, sada za tudju decu.

Smiri se Endži, nisu bežale ni od čega, i ni iz čega, jednostavno birale profesiju i posao.
maksa83 maksa83 13:02 18.10.2021

Re: Omega

Zapravo, rekao sam:

Ma jesi ali meni kad neko kaže "ja ne koristim turcizme" baš zapara uši. Koristi ih bukvalno svako, non stop. Postoje ekvivalenti na srpskom ali su arhaizmi. Negde su turcizmi zastupljeniji i imaju kolokvijalizme (babo npr. govore i u Kikindi, a čak nisu ni kolonisti). Negde opet još uvek kažu postelja a ne krevet.

Jedan poznanik bio na nekom simpoziumu u Istambulu svojevremeno, pa bili na nekoj neformalnoj večeri njih nekoliko i kaže kako su se super lako sporazumeli sa konobarom kada je došao da naplati:

- Džumle?
- Baška.

predatortz predatortz 13:04 18.10.2021

Re: Omega

ne znam NIKOGA izBosne, da drugacije oslovljava oca...evo i ove poznate licnosti sto su izbegle izBosne devedesetih, kada govore, kazu za muskog roditelja-babo.




Ja bih od mog oca za to dobio šamar, pa ga i u šali tako nazvao, a tvrdim da isto stoji msa velikom većinom Srba iz Bosne.

Ja svog oca nikada nisam tako nazvao, ni u šali, jer znam da bi ga to uvredilo.

Ali, po pravilu, ti bolje poznaješ i Srbe iz Bosne, i prilike koje su tamo vladale.
angie01 angie01 13:11 18.10.2021

Re: Omega

Ja bih od mog oca za to dobio šamar, pa ga i u šali tako nazvao, a tvrdim da isto stoji msa velikom većinom Srba iz Bosne.


ovo ti ne verujem-jer i u Srbiji ljudi negde tako oslovljavaju oca-sto znaci da koriscenje te reci ne predstavlja nista specijalo ,kao sto ti tvrdis-ono, maltene izdaju srpstva, sta li- pa nisam cula za vecu budalastinu.
predatortz predatortz 13:13 18.10.2021

Re: Omega

angie01
Ja bih od mog oca za to dobio šamar, pa ga i u šali tako nazvao, a tvrdim da isto stoji msa velikom većinom Srba iz Bosne.


ovo ti ne verujem-jer i u Srbiji ljudi negde tako oslovljavaju oca-sto znaci da koriscenje te reci ne predstavlja nista specijalo ,kao sto ti tvrdis-ono, maltene izdaju srpstva, sta li- pa nisam cula za vecu budalastinu.


Dakle, ti znaš bolje od mene kako sam ja oslovljavao i oslovljavam MOG oca?

Realno, da li je to normalno?

predatortz predatortz 13:15 18.10.2021

Re: Omega

Eh,da ste manje učili jedni od drugih bilo bi nas po dva miliona više


Ko su oni, ko smo mi, a ko ste vi?
angie01 angie01 13:17 18.10.2021

Re: Omega


Dakle, ti znaš bolje od mene


ne nego ne verujem da se zbog uobicajene reci-kod SVIH uBosni-dobijao samar, kao da je rec kuzna i oznacava neku izdaju-sto nema veze sa zivotom, s obzirom da je koriste i Srbi u Srbiji...ono SF prica...100puta ludja od one, da latinica, pazi i to srpska, ugrozava cirilicu.
freehand freehand 13:22 18.10.2021

Re: Omega

To je jedna od stvari koju bi, po meni, od njih trebali da učimo i da se ugledamo.

Umro Tito, nema više opismenjavanja za odrasle...
Aj polako:
To je jedna od stvari koju bi, po meni, od njih trebali da učimo i da se ugledamo.

ONI su njih, VI ste učimo, ovi što ste trebali a niste.
A MI smo kolateralna špteta te vaše razmene znanja.
angie01 angie01 13:26 18.10.2021

Re: Omega

jednostavno birale profesiju i posao.


mogucnost zaposljavanja, bolji uslovi, bolje plate, bolji zivot, normalno okruzenje, ...pa to ti i kazem.
predatortz predatortz 13:26 18.10.2021

Re: Omega

ONI su njih, VI ste učimo, ovi što ste trebali a niste.


Kad spominjemo opismenjavanje, onda da ti protumačim:

To je jedna od stvari koju bi, po meni, (mi Srbi) od njih (Hrvata) trebali da učimo i da se ugledamo (na njih, Hrvate).

Pa, pitam:

Koji ste to vi?
I što (nekim tamo) vama (tim nekim) smeta što ja mislim da oni (Hrvati) imaju bolji odnos prema svom jeziku od nas (Srba)?
freehand freehand 13:31 18.10.2021

Re: Omega

Kad spominjemo opismenjavanje, onda da ti protumačim:

Dobro je, ja sam mislio da si ti od mene tražio da ja tebi protumačim. Mislim, to na srpskom znači ono što si napisao u prethodnom komentaru i na šta sam ti odgovorio.

I što (nekim tamo) vama (tim nekim) smeta što ja mislim da oni (Hrvati) imaju bolji odnos prema svom jeziku od nas (Srba)?

Ne smeta mi. Al mi zazvoni na uzbunu deo
To je jedna od stvari koju bi, po meni,

To nikad ne sluti na dobro kad počnete da razmenjujete iskustva.

vrabac_onaj vrabac_onaj 13:34 18.10.2021

Re: Omega

predatortz

Kad spominjemo opismenjavanje, onda da ti protumačim:

To je jedna od stvari koju bi, po meni, (mi Srbi) od njih (Hrvata) trebali da učimo i da se ugledamo (na njih, Hrvate).


bi trebalo da učimo - po srpskoj gramatici

bi trebali da učimo - po hrvatskoj, u stvari kod njih može oba oblika

predatortz predatortz 13:38 18.10.2021

Re: Omega

vrabac_onaj
predatortz

Kad spominjemo opismenjavanje, onda da ti protumačim:

To je jedna od stvari koju bi, po meni, (mi Srbi) od njih (Hrvata) trebali da učimo i da se ugledamo (na njih, Hrvate).


bi trebalo da učimo - po srpskoj gramatici

bi trebali da učimo - po hrvatskoj, u stvari kod njih može oba oblika



E, ovo je već konstruktivna kritika!

Naći ćeš ti kod mene ovih stvari koliko hoćeš, u Tuzli je baš bio miks srpskog i hrvatskog.

Dan danas ćeš me čuti da treba da kupim hrenovke, a ne viršle...

freehand freehand 13:40 18.10.2021

Re: Omega

Dan danas ćeš me čuti da treba da kupim hrenovke, a ne viršle...

Ali halal
predatortz predatortz 13:42 18.10.2021

Re: Omega

freehand
Dan danas ćeš me čuti da treba da kupim hrenovke, a ne viršle...

Ali halal


halal može da prođe, ali ove druge više volim.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:43 18.10.2021

Re: Omega

Ma izbrisan mu je blog zato što je imao Brnabić Ana voli… (ili kako je već bio naslovio taj svoj blog) a takve naslove briše moderacija koji im zaliče na posprdno spominjanje ovih na vlasti.

Bilo je još blogova sa njenim imenom u naslovu i te blogove su brisali bez pardona, neće ih urednici B92 i to je to.. (moje opažanje)
gvozden1 gvozden1 15:11 18.10.2021

Re: Omega

angie01
jednostavno birale profesiju i posao.


mogucnost zaposljavanja, bolji uslovi, bolje plate, bolji zivot, normalno okruzenje, ...pa to ti i kazem.

Ti baš navalila?

Kad sam rekao da nisu ostale ovde, mislio sam, nisu ostale u selu.
Lako je bilo, normalnima, da razumeju jer sam o selu eksplicitno pričao.

Jedna je ostala u Srbiji, i ima dobar život, dobru platu, dobre uslove....
Druga je sve to isto imala ali je otišla, ne zato što je od nečeg bežala, nego joj se prosto išlo.

Ili ti i o tome bolje znaš od mene, kao što od Predatora bolje znaš kako deca oslovljavaju očeve u Tuzli?
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:31 18.10.2021

Re: Omega

Ma jesi ali meni kad neko kaže "ja ne koristim turcizme" baš zapara uši. Koristi ih bukvalno svako, non stop. Postoje ekvivalenti na srpskom ali su arhaizmi. Negde su turcizmi zastupljeniji i imaju kolokvijalizme (babo npr. govore i u Kikindi, a čak nisu ni kolonisti). Negde opet još uvek kažu postelja a ne krevet.



Ja volim moju ćeru da naučim te reči iz našeg jezika (iako ne govori srpki), njoj to zvuči neverovatno zabavno. Dobro, baklava se i ovde kaže baklava, samo je akcenat pogrešno na prvom slogu. Inače, zanimljivo, ona rola ovo naše R sasvim korektno, ali recimo LJ ne može da kaže, nego uvek zvuči kao L-J. Tu je 100% na kevu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:12 18.10.2021

Re: Omega

apacherosepeacock
Ma izbrisan mu je blog zato što je imao Brnabić Ana voli… (ili kako je već bio naslovio taj svoj blog) a takve naslove briše moderacija koji im zaliče na posprdno spominjanje ovih na vlasti.

Bilo je još blogova sa njenim imenom u naslovu i te blogove su brisali bez pardona, neće ih urednici B92 i to je to.. (moje opažanje)


Uf, pa ako smo oko jedne stvari ovde svi složni, to je pljuvanje po ovom narko kartelu na vlasti. Ne znam zašto bi onda jedan naslov doveo do brisanja bloga. Ja ne verujem da supermod ovde radi za vlast, niti da vlast uopšte zna za ovo jako bitno mesto, inače bi nas odavno već zatrpali.

Mislim, nije da me nešto pogađa što mu je obrisan blog, pošto sam tamo prvo bio nataknut na kolac, svima za primer, pa onda banovan da sa koca ne mogu siđem i autoru se hahebem sunca žarkog (autor je stvarno medicinski slučaj kome treba stručna pomoć a ne brisanje bloga).
macak_tosa macak_tosa 18:52 18.10.2021

Re: Omega

srdjan.pajic
apacherosepeacock
Ma izbrisan mu je blog zato što je imao Brnabić Ana voli… (ili kako je već bio naslovio taj svoj blog) a takve naslove briše moderacija koji im zaliče na posprdno spominjanje ovih na vlasti.

Bilo je još blogova sa njenim imenom u naslovu i te blogove su brisali bez pardona, neće ih urednici B92 i to je to.. (moje opažanje)


Uf, pa ako smo oko jedne stvari ovde svi složni, to je pljuvanje po ovom narko kartelu na vlasti. Ne znam zašto bi onda jedan naslov doveo do brisanja bloga. Ja ne verujem da supermod ovde radi za vlast, niti da vlast uopšte zna za ovo jako bitno mesto, inače bi nas odavno već zatrpali.

Mislim, nije da me nešto pogađa što mu je obrisan blog, pošto sam tamo prvo bio nataknut na kolac, svima za primer, pa onda banovan da sa koca ne mogu siđem i autoru se hahebem sunca žarkog (autor je stvarno medicinski slučaj kome treba stručna pomoć a ne brisanje bloga).

Što se tiče banovanja, ti si amater.
angie01 angie01 19:11 18.10.2021

Re: Omega

Ti baš navalila?


ma nisam,...i verujem da su ti cerke super,...nego mi ti licis na one iz devedesetih, sto im deca nisu bila ovde, a oni dizali hajku sa tudjom decom.

kao što od Predatora bolje znaš kako deca oslovljavaju očeve u Tuzli?


pa to sto on tvrdi- naprosto nije istina- nego je tripcina,...to stoja nisam iz Tuzle, ne znaci da ne znam npr,kako decaoslovljavaju svoje oceveu Bosni-jer samtamo odlazila,imala porodicu, prijatelje i apsolutno su svi svoje oceve zvali babom,..sad jedino da je Tuzla bas takav egzemplara-pa ne zna da l bi to bio samo nastavak SF-a,...ako pogledas, on je tvrdio da to nije bilo moguce kod Srba, narocito u gradovima, a tek Hrvati sto nisu nikada i svaka im cast:)))

dobro huci, svejedno je-ja sam ionako samo vratila za besmisleno naskakanje.
predatortz predatortz 19:42 18.10.2021

Re: Omega

to stoja nisam iz Tuzle, ne znaci da ne znam npr,kako decaoslovljavaju svoje oceveu Bosni-jer samtamo odlazila,imala porodicu, prijatelje i apsolutno su svi svoje oceve zvali babom,.


Ženo, prestani da se glupiraš i da lupetaš. Ja ne da nisam znao Srbina u Bosni koji je oca zvao babom, nego je i broj muslimana koji su to radili, a sa kojim sam bio u svakodnevnom kontaktu, bio neznatan.
To babo je bilo svojstveno muslimanima i to onim skromnijeg obrazovanja i kulture.
Možda je ta tvoja rodbina bila iz nekog sličnog miljea, ali ta tvrdnja da su svi u Bosni oca zvali babo je jednako glupa kao kad bih ja sada tvrdio da su svi oca u Srbiji zvali tato, a majku mamo.
omega68 omega68 19:53 18.10.2021

Re: Omega

Usruljo mala potuljena lažljiva.

Kako si odgovorio na moj komentar koji govori o SF knjizi koja opisuje scenario gde feministkinje preuzimaju vlast pošto se pojavio virus encefalitisa koji tamani samo muškarce?

Ponovo idiot mora da laže i vređa
nema dugo tvog klona, onog nenadjebivog?

Zar je ovo moje neka uvreda na koju mora da se kaže:
Popušiš đoku od slona.

Tek mi nisu jasni idioti koji daju preporuku za neargumentovano vređanje
Usruljo mala potuljena lažljiva
bilo koga ovde posebno kad je evo ovako bilo i nije bilo izavano sa moje strane.
Taj ništački mentalitet, to navijanje za nekakvog vođu iz mraka, zaštićenih iza svog monitora navodno obrazovanih i profesionalno manje - više dokazanih...
Posle se neko čudi što celo društvo glasa za jakog vođu i što je ovako kako je!!
angie01 angie01 19:54 18.10.2021

Re: Omega


Ženo, prestani da se glupiraš i da lupetaš.


lupetas ti- necu da ponavljam ovu trakalicu, vidi se lepo i iz ovog niza sta tvrdis i u cemu je stvar- a tada, prvi put kada sam spomenula, skocio si kao oparen, tvrdeci da niko od Srba tako ne zove oca, da je to maltene jeres i u porodicama se kaznjava.
gvozden1 gvozden1 19:57 18.10.2021

Re: Omega

nego mi ti licis na one iz devedesetih, sto im deca nisu bila ovde, a oni dizali hajku sa tudjom decom.

Eto tvoje sposobnosti zapažanja i zaključivanja, šema i to jednostavna, mi i oni, mi svi isti i svi dobri, oni svi isti i svi loši.
Mi sve znamo i uvek smo u pravu, oni ništa ne znaju i nikad nisu u pravu.

Oni ne znaju ni kako su svoje očeve zvali, i to mi bolje od njih znamo.

Odavde se ne može otići kao iz neke druge države, odavde se samo beži.
Ovde niko ne dolazi, a ako neko i dođe onda je on jadan ili krimos.

A stvarnost ume da bude dosta složenija.

Ali sve što je složenije od plus i minus je za tebe suviše komplikovano.
freehand freehand 20:01 18.10.2021

Re: Omega

Ženo, prestani da se glupiraš i da lupetaš. Ja ne da nisam znao Srbina u Bosni koji je oca zvao babom, nego je i broj muslimana koji su to radili, a sa kojim sam bio u svakodnevnom kontaktu, bio neznatan.

Znam ja u Srbiji:


Otac i sin

Jedanput ide stari Amidža
ko neki sedi mandarin;
a za njim tapka, trči, skakuće
junačke krvi najmlađi sin.

Vašar je bio; a na vašaru
sablje, pištolji, arapski at,
tuniske kape, srebro i zlato,
mletačka svila, ženevski sat.

- E, šta ćeš, sine, da kupi babo? -
deteta sklonost kušaše svog.
- Hoćeš li sablju tu, britku, sjajnu,
il' voliš ata misirskog?

Il', možda, želiš od svile ruho?
Neka ti bude svileno sve!
Govori, sine, govori brže,
da kupim one toke zlaćene? -

Dete se češka rukom po glavi,
kao da ne zna šta bi od sveg:
- Ah, babo, babo, kupi mi, babo,
pečenja kupi jarećeg...

Sad se i babo češe po glavi,
gledajuć dugo sinčića svog:
- "E, ja sam volo sablje i koplja,
a sin mi jarca pečenog!"


E sad, ovo, naravno, ne znači da Angie može da zna kako je u tvom okruženju to izgledalo a apsolutno je besmisleno da govori kako je to bilo u tvojoj kući.
Ali mimo Đure Jakšića, koji sem drugosrbijanaca verovatno nervira i ovdašnje domaćine-junake-do-svoje tarabe - imam nekolicinu prijatelja Bošnjaka iz Prijepolja i Brodareva, i kod njih je babo uobičajeno za oca. I meni je to toliko simpatično da počesto sebe zovem babo urazgovoru sa mojim mungosom.
Neće ni sablju ni hata, jebiga.


freehand freehand 20:06 18.10.2021

Re: Omega


Uf, pa ako smo oko jedne stvari ovde svi složni, to je pljuvanje po ovom narko kartelu na vlasti.

Al to je od skora.
Moderna vremena.
Koliko su me samo puta spalili ovde zbog toga... Pa hajd tradicionalni radikali i kojekakvi četnici, al i normalni, ljudi zdravog razuma.
Nego, što ti reče i valjda Rade Končar pre tebe - milost ne tražim niti bih je dao.
Sad se većina dozvala pameti, no je kasno. Kakav blog - takva i država.

predatortz predatortz 20:12 18.10.2021

Re: Omega

imam nekolicinu prijatelja Bošnjaka iz Prijepolja i Brodareva, i kod njih je babo uobičajeno za oca.


Tačno, kod muslimana iz Raške i Bosne je to uobičajenije, a ni kod njih u mlađoj i obrazovanijoj populaciji nije bilo pravilo. Zapravo, niko od mojih drugova iz škole, a posle i sa faksa, muslimana, oca nije zvao babo. Zvali smo uglavnom isto, otac ili tata u oficijelnijim prilikama, recimo u školi pred nastavnicima, ili, najčešće, "moj stari" u neobaveznom govoru.
Takođe, izraz nena za babu, daidža za ujaka i sl., retko su koristili i sami muslimani.

Kako su govorili u svojim kućama, kada su sami sa svojim, to zaista ne znam. Kako god da jesu, to je njihovo pravo i njihova volja.
angie01 angie01 20:17 18.10.2021

Re: Omega

E sad, ovo, naravno, ne znači da Angie može da zna kako je u tvom okruženju to izgledalo a apsolutno je besmisleno da govori kako je to bilo u tvojoj kući.


slucaj je poceo tako sto je rs policajac skocio na moje pominjanje reci babo, u nekoj prici, gde je glavni lik mali decak-Srbin iz Sarajeva- tvrdeci, da tako Srbi ne zovu svoje oceve i da je to maltene kaznjivo u srpskim porodicama,..ovde je jos uveo Hrvate, koji to po njemu nikako ne cine i svaka im cast i da svakako Srbi u gradovima to ne rade,..kako ja pouzdano znam da to nije istina, pa ni kod Hrvata, a bogamii u Srbiji u nekim mestima tako deca oslovljavaju oceve, prosto sumnjam i u njegovu licnu pricu, jer je vec slagao za sve prethodno- ai brate, malo je friki da je Tuzla jedinstvena u tom smislu-pa mi je logicnije da je i taj detalj deo njegovog tripa.
angie01 angie01 20:24 18.10.2021

Re: Omega


Eto tvoje sposobnosti zapažanja i zaključivanja, šema i to jednostavna,


kada saberes sve sto si ovde pricao, nije previse tesko zakljuciti na kojoj si strani bio devedesetih-verovatno i kao aktivni politicki "kreator" (ono, neka lokalna skustina) tih strasnih godina.
freehand freehand 20:28 18.10.2021

Re: Omega

slucaj je poceo tako sto je rs policajac
Angie, on je predatorz. Ovo "rs policajac" jednako je odvratno kao ono kad se tebi đampir obraća sa "curo"
To što je on po svojim rečima bio policajac u ratu kontekstualno apsolutno nema nikakve veze sa onim o čemu se ovde govori, a koristiti to van konteksta da bi se omalovažio em je banalno, em je ružno.
gvozden1 gvozden1 20:28 18.10.2021

Re: Omega

kako ja pouzdano znam da to nije istina,

Ma da, niko ne poznaje nikog u Bosni, ti ćeš da svedočiš.

Ovo što Predator priča je poznata stvar, i sad treba da se dokazuje, jer ti tvrdiš nešto.

A vidim i dokaze, Đura Jakšić, pretprošli vek.
Ako je po tom veku suditi Srbi nose fesove a ne šajkače.
Srbi se zovu Amidža i kupuju od svile ruho, a ne garderobu.
gvozden1 gvozden1 20:29 18.10.2021

Re: Omega

pricao, nije previse tesko zakljuciti na kojoj si strani bio devedesetih

Ajd da vidim zaključak, leba ti curice.
freehand freehand 20:32 18.10.2021

Re: Omega

Ako je po tom veku suditi Srbi nose fesove a ne šajkače.


Đampir, idi u peršun...
Nema Srba u Beogradu, izgleda!
Što nije problem, nego ni u Kragujevcu, Kruševcu a bogami ni u Valjevu jedva da po jednog možeš da nađeš...

Srbi se zovu Amidža

Ipak si ti samo glupa neznalica. Al i to je ok, važno je da je to transparentno.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:32 18.10.2021

Re: Omega

srdjan.pajic
apacherosepeacock
Ma izbrisan mu je blog zato što je imao Brnabić Ana voli… (ili kako je već bio naslovio taj svoj blog) a takve naslove briše moderacija koji im zaliče na posprdno spominjanje ovih na vlasti.

Bilo je još blogova sa njenim imenom u naslovu i te blogove su brisali bez pardona, neće ih urednici B92 i to je to.. (moje opažanje)


Uf, pa ako smo oko jedne stvari ovde svi složni, to je pljuvanje po ovom narko kartelu na vlasti. Ne znam zašto bi onda jedan naslov doveo do brisanja bloga. Ja ne verujem da supermod ovde radi za vlast, niti da vlast uopšte zna za ovo jako bitno mesto, inače bi nas odavno već zatrpali.

Mislim, nije da me nešto pogađa što mu je obrisan blog, pošto sam tamo prvo bio nataknut na kolac, svima za primer, pa onda banovan da sa koca ne mogu siđem i autoru se hahebem sunca žarkog (autor je stvarno medicinski slučaj kome treba stručna pomoć a ne brisanje bloga).



A, ne to. Vlasti boli dupe nego puste medije da im se uvlače (samocenzurišu) pa ni B92 nije izuzetak, jel..

Ne mislim da čita moderator ovo što komentarišemo naročito ne teme sa stotinama komentara, ne. Naslov je zato vidljiv lako.


Ej ništa ne tvrdim ali znam sigurno da je bio blog mesecima pre (možda i godina plus minus) sa Brnabić naslovom i takođe je obrisan.


Ostavljam mogućnost i da nisam u pravu, ko će ga znati a i nije bitno nego onako, pričamo, palo mi na pamet oće centrala jednom da pogreši al 2x eee ne znam..
gvozden1 gvozden1 20:36 18.10.2021

Re: Omega

freehand
Ako je po tom veku suditi Srbi nose fesove a ne šajkače.


Đampir, idi u peršun...
Nema Srba u Beogradu, izgleda!
Što nije problem, nego ni u Kragujevcu, Kruševcu a bogami ni u Valjevu jedva da po jednog možeš da nađeš...

Kad se kaže šajkača misli se, srpska kapa, nosio je iko ili ne.
Kad se kaže babo, misli se musliman, i to onaj zatucaniji.
Kad se kaže Amidža, opet isto, musliman.
I pored pesme koja je trebalo da svedoči o tvojoj pameti.
angie01 angie01 20:39 18.10.2021

Re: Omega

Angie, on je predatorz. Ovo "rs policajac" jednako je odvratno kao ono kad se tebi đampir obraća sa "curo"


sve se slazem i upravu si- al mi brate dosadio sa besmislenim naskakanjima i ucitavanjem- a da mu se nikada nisam ni obratila, ja sam godinama njega preskakala, a kada bas nisam mogla- pristojno sam mu se obracala, al ne vredi, ne razumena taj nacin,...i jos nesto-na kraju ispada da ta bezobrazna agresija, koju ispoljava, nekako i uoblicava taj profil,..kolicina besmislenih uvreda koje je on meni izrekao, zasluzuju mnogo vise od ovoga.
angie01 angie01 20:46 18.10.2021

Re: Omega

Kad se kaže babo, misli se musliman, i to onaj zatucaniji.


pa zanimljivo-moj prvi primer,niti se radi o muslimanima, niti o zatucanim ljudima, majka fizioterapeut, otac diplomirani ekonomista, a sve u sred Sarajeva.


Kad se kaže Amidža, opet isto, musliman


ja sam prvi put za rec amidza cula od rodbnine iz Bosne od mog druga, jer ga je tako zvao klinac u gostima-isto nisu muslimani.
freehand freehand 20:49 18.10.2021

Re: Omega

Kad se kaže babo, misli se musliman, i to onaj zatucaniji.

Kad se kaže babo ja sem Đure Jakšića pomislim na mog prijatelja koga njegov sin danas zove "babo" a od tebe je u svakom pogledu bolji i pametniji nebrojeno puta.

Kad se kaže Amidža, opet isto, musliman.

Kad se kaže "amidža" misli se na ujaka, i to misli svako ko poštuje svoje komšije i sugrađane, za razliku od zatucanih, pritupih šovinista i mrziteljskih đampira poput tebe.
Jebem li ga imao sam tu sreću da odrastem među normalnim ljudima kojima podsvest nije bila ulojena u mržnju, nego smo se poštovali i voleli i učili jezike komšija.
Za razliku od đampira koji i Srbe dele po kalsama i geografskom poreklu.
I pored pesme koja je trebalo da svedoči o tvojoj pameti.

Moja pamet je moja pamet, kakva god. Dovoljna da znam šta je babo, šta je amidža i da se Srbi ne raspoznaju po šajkači.
A tvoja glupost i tovja mržnja su, daj Bože, samo tvoja glupost i tvoja mržnja.
gvozden1 gvozden1 20:52 18.10.2021

Re: Omega


Kad se kaže babo ja sem Đure Jakšića pomislim na mog prijatelja koga njegov sin danas zove "babo" a od tebe je u svakom pogledu bolji i pametniji nebrojeno puta.

E, a da ostane na tome da mi se ebe za tvog prijatelja?
Važi?
Kad se kaže "amidža" misli se na ujaka,

A kad se kaže dajdža?
:)

Dopuna,
Pojma nemaš, amidža je stric.
Tako to kažu muslimani i tu nema nikakvog nepoštovanja, jednostavno ljudi tako govore.

A Jakšić

U priču o izrazima danas, ti ubacuješ nešto od pre dva veka kao dokaz.
Glupavo, ali tebi svojstveno.
gvozden1 gvozden1 20:57 18.10.2021

Re: Omega


pa zanimljivo-moj prvi primer,niti se radi o muslimanima, niti o zatucanim ljudima, majka fizioterapeut, otac diplomirani ekonomista, a sve u sred Sarajeva.

Pa ako je sad u sred Sarajeva, moguće.

Jel kaže i maHrama?
freehand freehand 21:03 18.10.2021

Re: Omega

A kad se kaže dajdža?

DaIdža, đampir. U pravu si, pomešao sam ujaka i strica, al svakako nisam amidža pisao početnim velikim slovom niti mislio da je to lično ime pre guglanja.

A Jakšić

A Jakšić je za pismene, isto kao Platon i Sokrat, isto kao Sveti Sava, isto kao Volter i Didro, isto kao Šantić i Andrić.
Za pismene, ne za šovinističke gluperde.

U priču o izrazima danas, ti ubacuješ nešto od pre dva veka kao dokaz.
Glupavo, ali tebi svojstveno.

Dabre, reče mi moron koji šajkačom opisuje Srbe...
omega68 omega68 21:06 18.10.2021

Re: Omega

hahaha
opet je srbin sve zajeb'o
gvozden1 gvozden1 21:11 18.10.2021

Re: Omega

DaIdža, đampir

Da nam živi, živi gugl :)

Ne znam ima li tog i ili ne, ja ga nikad nisam čuo, ako ga i ima zgužvano je između a i dž pa se ne čuje, naglašeno nikad nije.
A šta piše na guglu?

pravu si, pomešao sam ujaka i strica,

Kako jebote?
Najbolji prijatelj, ovo ono.
Ili lažeš?
Znači lažeš.

Mada, mogu da ti učinim, da obrišem, prepravim, komentar, prepraviš i ti, i ne vidi se sramota.

Mislim, mogu, al neću.
Zato sam i požurio da objavim pre nego što izguglao, pa dopunjavao kasnije.

Nego, što tako sporo guglaš?
angie01 angie01 21:14 18.10.2021

Re: Omega

Jel kaže i maHrama?


nisam primetila,..manje/vise, jer mi je nevazno, da l neko kaze ovako ili onako,..to jedno slovo ne menja nista o tom nekome-ista je osoba, ma kako da se izrazava.

...stavise, mi smo se svake godine vracali sa mora, ili odnekud drugde, sa sve specificnostima govora tih sredina u kojima smo neko vreme boravili, pa smo jos nekih desetak dana tako govorili i to nam je bilo zanimljivo, a ne odbojno-valjda jer nas niko nije ucio da mrzimo razlicitosti i da i je vazna cistota stada.

do ovakvih kretenskih rasprava na blogu-ja nikada nisam imala prilike da cujem, da bilo kome smeta drugaciji nacin govora, a kamoli da se tako nesto kaznjava,...i da nije uputno.
gvozden1 gvozden1 21:22 18.10.2021

Re: Omega

to jedno slovo ne menja nista o tom nekome-ista je osoba, ma kako da se izrazava.

To H itekako menja.
To naglašavanje H je pokazivanje, stavljanje do znanja, da se radi o nacionalisti.

Ali pošto tebi samo srpski nacionalizam smeta, muslimanski ti je kul, onda je u redu.

Ili stvarno ne znaš da muslimanski nacionalisti ubacuju to H na silu i gde god stignu?
Ili ono na silu guranje ijekavice, stjepenice, sjebe (umesto sebe) i slično?

Verujem da ne znaš.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:25 18.10.2021

Re: Omega

Evo, proverio za Bosansku Krajinu, bar onaj deo južno od Grmeča i Manjače, koji preko Une gleda na Liku.
Svi su govorili zvanično otac, nezvanično tradicionalno Srbi - "čača", Muslimani - "babo", klnci među sobom i jedni i drugi "stari" (u smislu "stari" me neštao naribao..." ).
Teško da si mogo čuti Srbina da kaže "babo".
Mada, ja znam da toga u Vojvodini ima, da kažu "babo" i to kod onih "starosedeoca", dakle onih su došli za popovima a ne jašuči popove.
freehand freehand 21:25 18.10.2021

Re: Omega

Znači lažeš.

Đampir, ima ih ovde koji nekad slažu. Samo je jedan koji laže redovno, i kome je to način ponašanja i karakterna crta.
Na primer

Najbolji prijatelj, ovo ono.


... ništa nije brisano. Ko je pominjao "najboljeg prijatelja"?
Pominjao sam prijatelja. Koga njegov sin zove babo,. Nisam pominjao amidžu u tomkontekstu, njega je pominjao Đura jakšić, pa si ti zbog velikog slova u pesemi mislio da je lično ime gluperdo ona beslovensa. Al stavi ti šajkaču i mrzi sve oko sebe, samo ne zalazi među svet i sve je ok.
gvozden1 gvozden1 21:30 18.10.2021

Re: Omega

Ko je pominjao "najboljeg prijatelja"?

Jao, izvini, strašna greška, katastrofalna, nije najbolji prijatelj, nego samo prijatelj :)

Sto puta ti se ponavlja, nemoj se vaditi, nemoj se vaditi, manja je bruka kad ćutiš i gutaš, a ti opet.
alselone alselone 21:30 18.10.2021

Re: Omega

Mada, ja znam da toga u Vojvodini ima, da kažu "babo" i to kod onih "starosedeoca", dakle onih su došli za popovima a ne jašuči popove.

Nije babo nego baba. Ne naglašava se kao staramajka nego drugačije mada nikad nisam dobro naučio akcente kako se zovu.
bene_geserit bene_geserit 21:31 18.10.2021

Re: Omega

Kad se kaže babo ja sem Đure Jakšića pomislim na mog prijatelja koga njegov sin danas zove "babo" a od tebe je u svakom pogledu bolji i pametniji nebrojeno puta.

Ajd ovo babo na stranu (neka se muslimani zovu kako god žele, koga briga za to, mogu i drugosrbi i slučajni Srbi da koriste muslimanske izraze ako žele, who cares), ali kako si ih izmerio ko je bolji a ko pametniji ?
zilikaka zilikaka 21:32 18.10.2021

Re: Omega

Mada, ja znam da toga u Vojvodini ima, da kažu "babo" i to kod onih "starosedeoca", dakle onih su došli za popovima a ne jašuči popove.

Greška!
Ovde se samo i jedino kaže "baba".

Ko u onom vicu, da mače progleda sa 2 nedelje a Lala kad mu umre bAba.
predatortz predatortz 21:34 18.10.2021

Re: Omega

Teško da si mogo čuti Srbina da kaže "babo".


Ma bre, ako je toga i bilo među Srbima, bilo je među onim što su se uvlači muslimanima u bulju. Bilo je toga među plićim svetom, da se "dokažu" koliko su ba raja.

No, takvih je bilo jako malo i tad su, kao i danas, nekako bili jadni, kao i svako ko se upinje da bude nešto što nije.

Što bih ja, koji moj, oca zvao babo? Da se nekom dodvorim? Da umesto normalnog govora usvojim govor mahalaša?
A takvi, koji su govorili babo, po pravilu su govorili umene babo, umesto moj otac, pa ti vidi koji je to milje...
alselone alselone 21:35 18.10.2021

Re: Omega

Greška!
Ovde se samo i jedino kaže "baba".


Moj otac je njegovog oca cela veka zvao baba. I to nije bilo kao "ćale" ili "stari" nego bukvalno kao "tata".
maksa83 maksa83 21:36 18.10.2021

Re: Omega

Mada, ja znam da toga u Vojvodini ima, da kažu "babo" i to kod onih "starosedeoca", dakle onih su došli za popovima a ne jašuči popove.

Apsolutno, ja znam Kikinđane koji nemaju trunku brdske krvi koji oca zovu baba. Stariji ljudi doduše, red veličine naših roditelja i stariji ali kada su bili mali i mlađi. Naša generacija već ne, a verujem da je ta reč dodatno praktično skroz okopnila kod mlađih generacija.
predatortz predatortz 21:36 18.10.2021

Re: Omega

Nije babo nego baba.


E, vidiš, to je izvorno turski.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:37 18.10.2021

Re: Omega

alselone

Nije babo nego baba. Ne naglašava se kao staramajka nego drugačije mada nikad nisam dobro naučio akcente kako se zovu.


zilikaka

Greška!
Ovde se samo i jedino kaže "baba".

Ko u onom vicu, da mače progleda sa 2 nedelje a Lala kad mu umre bAba.


Da , da u pravu ste, baaaba. (nisam slučajno upotrebio tri "a" )

Da je babo, govorilo bi se "dođi kod baba", a oni kažu "dođi kod babe".
freehand freehand 21:37 18.10.2021

Re: Omega

Jao, izvini, strašna greška, katastrofalna, nije najbolji prijatelj, nego samo prijatelj :)

Ma ok je, meni je sasvim razumljivo da to moronu tvog kalibra ne predstavlja nikakvu razliku.
Đura Jakšić zastareo - pa da ga izbace iz programa? - a šajkača modni hit.
maksa83 maksa83 21:39 18.10.2021

Re: Omega

Nije babo nego baba. Ne naglašava se kao staramajka nego drugačije mada nikad nisam dobro naučio akcente kako se zovu.

Po meni (a imam uho za to) ne postoji jedinstven vojvođanski akcenat. Mislim da mogu sa 80% šuta da raspoznam Novosađane, Somborce, Kikinđane, Zrenjanince.
alselone alselone 21:39 18.10.2021

Re: Omega

Da je babo, govorilo bi se "dođi kod baba", a oni kažu "dođi kod babe".


"Baba reče deder kaput, radni dan je, ajmo naput".
freehand freehand 21:40 18.10.2021

Re: Omega

predatortz
Nije babo nego baba.


E, vidiš, to je izvorno turski.

Jel to sad gore ili bolje?
Evo đampir će sad sve da vas poređa na srometar i da vam izvaga specifičnu srpskost.
Mučeni Đura je već propo, jebiga.
gvozden1 gvozden1 21:42 18.10.2021

Re: Omega

Đura Jakšić zastareo - pa da ga izbace iz programa? -

Šta si se bre uhvatio za njega jbt :)

Sramota je što si ga uopšte pominjao u ovom kontekstu, priča se o savremenom govoru, a ti pominješ njega.

Mislio da ćeš tako ispasti pametan.

Ajd sad pomeni i Dositeja, i on ima zanimnjivih izraza, vrlo su aktuelni danas.
alselone alselone 21:43 18.10.2021

Re: Omega

E, vidiš, to je izvorno turski.

Može biti, i bilo bi mi zanimljivo saznati kako je preskočilo celu Srbiju i stiglo gore.

Kad sam se ja malo nacionalno osvestio negde u srednjoj školi, onda sam i ja forsirao to "baba" jedno vreme, ali mi se nije primilo, ostao je ćale kao da sam božemeprosti Beograđanin.

Ili što bi rekla moja sestra iz Beograda kada zove moju babu od 90 godina (u tom momentu) - Baba jebote baba znaš šta se desilo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:45 18.10.2021

Re: Omega

predatortz
Nije babo nego baba.


E, vidiš, to je izvorno turski.


Srećom nam i to ne uvališe kada su krenuli da nas opismenjavaju u 19. veku.

Gvozdene, tu šajkaču nam uvalili ovi preko reke (tj. reka) i to ovi Alsovi Bačvani.
freehand freehand 21:45 18.10.2021

Re: Omega

Šta si se bre uhvatio za njega jbt :)

Pa eto, ima jedan sitan razlog: bio mi je prva asocijacija za odgovor kako Srbi nikad i nigde ne upotrebljavaju "babo".
Al to samo ovi što ne nose šajkače.
gvozden1 gvozden1 21:46 18.10.2021

Re: Omega


Može biti, i bilo bi mi zanimljivo saznati kako je preskočilo celu Srbiju i stiglo gore.

Ćuti, bar nije ko u Lovćencu :)
alselone alselone 21:46 18.10.2021

Re: Omega

Gvozdene, tu šajkaču nam uvalili ovo preko reke (tj. reka) i to ovi Alsovi Bačvani.


Daj molim te reci mi da je istina, likovaću do kraja svemira.
bene_geserit bene_geserit 21:46 18.10.2021

Re: Omega

E, vidiš, to je izvorno turski.

Ma bre, baba je persijskog porekla i koristi se u pola sveta (Indija, Kina, Malezija, raznorazne mulsimanske zemlje). A bre je izvorno turski.
predatortz predatortz 21:46 18.10.2021

Re: Omega

freehand
predatortz
Nije babo nego baba.


E, vidiš, to je izvorno turski.

Jel to sad gore ili bolje?
Evo đampir će sad sve da vas poređa na srometar i da vam izvaga specifičnu srpskost.
Mučeni Đura je već propo, jebiga.


Meni svejedno, samo kažem da Turci oca zovu baba, a ne babo.
I još nešto, kad smo već u temi...
Jedini put da sam čuo da je neko nekom pre rata, otvoreno u lice sasuo "balinkuro", bilo je kad je moja drugarica iz razreda, etnička Turkinja, to rekla drugarici iz razreda koja je bosanska muslimanka.
I bilo je to izrečeno sa mnooogooo prezira u glasu.

Meni je majku srpsku opsovao u vojsci čovek koji se zove Dragan Stanić, iz Skoplja, ubeđen da je on Makedonac.



gvozden1 gvozden1 21:48 18.10.2021

Re: Omega


Pa eto, ima jedan sitan razlog: bio mi je prva asocijacija za odgovor kako Srbi nikad i nigde ne upotrebljavaju "babo".
Al to samo ovi što ne nose šajkače.

Pa da imaš malo pameti brzo bi shvatio da govor u 21 veku nije isti kao što je bio u 19. i ćutao bi.

To da je imaš.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:48 18.10.2021

Re: Omega

alselone
Gvozdene, tu šajkaču nam uvalili ovo preko reke (tj. reka) i to ovi Alsovi Bačvani.


Daj molim te reci mi da je istina, likovaću do kraja svemira.


Pa brate, šta je Šajkaška? Doduše ti u te jugoistočne delove Bačke ne zalaziš (po sopstvenom priznanju), suviše ti "miriše" na Banačane tačnije Lale.
maksa83 maksa83 21:50 18.10.2021

Re: Omega

alselone
Gvozdene, tu šajkaču nam uvalili ovo preko reke (tj. reka) i to ovi Alsovi Bačvani.


Daj molim te reci mi da je istina, likovaću do kraja svemira.

Ja znam ko je to uvalio.

alselone alselone 21:50 18.10.2021

Re: Omega

Pa brate, šta je Šajkaška?

Niad nisam razmišljao o tome.

Doduše ti u te jugoistočne delove Bačke ne zalaziš (po sopstvenom priznanju), suviše ti "miriše" na Banačane tačnije Lale.

Ići čemo mi da se vozamo. Sve mi pokaži.
gvozden1 gvozden1 21:51 18.10.2021

Re: Omega


Gvozdene, tu šajkaču nam uvalili ovi preko reke (tj. reka) i to ovi Alsovi Bačvani.

Nemoj to da pričaš nikom.

Znaš kako se ja foliram, da je naziv šajkača došao od materijala od kog se pravi, od šajka (šajak, nominativ)

A znam istinu, samo ćutim i pravim se blesav :)
gvozden1 gvozden1 21:52 18.10.2021

Re: Omega

vrabac_onaj
alselone
Gvozdene, tu šajkaču nam uvalili ovo preko reke (tj. reka) i to ovi Alsovi Bačvani.


Daj molim te reci mi da je istina, likovaću do kraja svemira.


Pa brate, šta je Šajkaška? Doduše ti u te jugoistočne delove Bačke ne zalaziš (po sopstvenom priznanju), suviše ti "miriše" na Banačane tačnije Lale.


E jbg!
Pa što ispriča?
:)
alselone alselone 21:52 18.10.2021

Re: Omega

Ja znam ko je to uvalio.


Haha!

Da je moj pokojni deda Desimir živ, verovatno bi sa Gvozednom zajedno sada na poluintenzivnu. On šajkaču nije skidao 365 dana godišnje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana