Astrologija| Gradjanske inicijative| Hobi| Religija| Životni stil

Stazama revolucije

maksa83 RSS / 20.10.2021. u 23:25

... na rezervni položaj. 

Ovo je blog posvećen Pajinom oblaganju stola limom i naravno temi c) razno.

Čisto da se nađe, ako bi neko nešto intelektualno evo i malo istočnjačke filozofije, a može i nutricionizam.

 

 4O4m5m6.jpg 

 

 



Komentari (600)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 20:03 21.10.2021

zabraniti ridzveje dok traje pandemija

danas sam se vozila autobusom,jer mi je bilo tako jednostavnije i pazi sad- svaki autobus je bio prepun putnika,neki nose maske, neki ne, ni jedan sofer ne nosi, vozila su krntije, brekcu, ne rade vrata kako treba i vazduh je zagusljiv, neki putnici kaslju, neki pricaju telefonom, znaci inkubator za virus samo tako i u svaki su jos usli ridzovani, tiskali se kroz tu guzvu i gurali onaj aparatic svakome pod nos, pamamicuvam ludu, oni su bukvalno najbolji prenosioci, prelazeci iz busa u bus i susrecuci se tako sa svim tim ljudima u prevozu, a sve zarad zarade nekog privatnika.

i cemu toliki rizik po zivote ljude, a zbog kolko svercera-ja nisam videla ni jednog, pitam decu, kazu rtko, tu i tamo neko izadje kada se pojave kontrolori, kaoi uvek stoje bilo, znaci za devedeset kinti po vozilu, hebo vas lude...a niko ne proverava broj vozila, broj putnika u vozilu, da li su svi sa maskama a o dezinfekciji nema ni govora.

cmix909 cmix909 14:47 22.10.2021

Re: zabraniti ridzveje dok traje pandemija

angie01
... svaki autobus je bio prepun putnika,neki nose maske, neki ne, ni jedan sofer ne nosi... neki putnici kaslju, neki pricaju telefonom... i u svaki su jos usli ridzovani... oni su bukvalno najbolji prenosioci... a sve zarad zarade nekog privatnika.

... a zbog kolko svercera-ja nisam videla ni jednog...

Smisao kontrole, kako je organizovana, je u sprecavanju opsteg opustanja. Kazne se napisu samo onima nejakog duha i tela, pretezno zenama iz pogranicne eticke zone. Oni 'sverceri' (oba pola) koji godisnje otmu po 300 evra, i to ne samo iz zarade nekog privatnika, su brojniji nego sto se moze uciniti na prvi pogled. Dijalozi sa njima su besplodni, a kontrolore je iskustvo osposobilo da mnoge primerke prepoznaju po stavu, morfologiji, ambalazi i tetovazi, pa im ni ne prilaze. Ovo se nece popraviti -- jasno je i zasto nema ozbiljnih pokusaja -- bez vecih ovlascenja, vecih kazni i vece zive sile na kraju. Slicna je stvar i sada sa (pricljivim) anti-maskerima. Oni i sistematsko zatvaranje prozora su veca opasnost od cirkulacije kontrolora.
angie01 angie01 19:53 22.10.2021

Re: zabraniti ridzveje dok traje pandemija

od cirkulacije kontrolora.


pa t ikontrolori bukvalno obidju u vrlo bliskom kontaktu gomilu ljudi u nekom vezanom periodu svog radnog vremena- i to je u ovoj situaciji katastrofa,..zasto ne stave po jednog konduktera, samo se na ta vrata ulazi i zdravo- u Kanadi mozes da udjes samo na prednja i cela stvar sa kontrolom je zavrsena,..
Unfuckable Unfuckable 04:25 23.10.2021

Re: piši Vesiću jbt

u Kanadi mozes da udjes samo na prednja i cela stvar sa kontrolom je zavrsena,..


ovde ne možeš ni na jedna, koliko primećujem.
mlatisa mlatisa 22:24 21.10.2021

Коначно тема од суштинског значаја

Ово није ни сарказам ни цинизам. Смисао живота се крије и у најситнијим делима. Елем што се лима тиче можда почети одавде:


У наредним клиповима је описано и прављење алата. Узгред мени се чини да лим мора да се засече на бар два места. Не знам да ли то квари срећу.

Друга варијанта однети лим у неку локалну радионицу која има пресе и пригодан алат. Примера ради у бгд била нека радња која је правила пица пећи па се успут бавила и тим браварским пословима. Вероватно тога има и код тебе.

Мени делује најлепше варијанта са керамиком. Она ће тешко да напукне, али може да се оштети. Нпр. падне тежи тањир. Тако нешто би се мање видело на мозаику од ситнијих делова.
Мора постојати лепак за споља са све фуг масом. Што решава проблем са водом.

Мени као победничка варијанта делује гранитна плоча. Под условом да то сто може да издржи, мада ни керамика није лака. Уосталом зашто сто мора да има само четири ноге.
bene_geserit bene_geserit 07:24 22.10.2021

Alec Baldwin

Poznati anti-gun activist (kako beše No Rifle Association inicijativa) i borac za prava ćuraka u vreme Thankgivinga, Alec Baldwin se zajebavao sa pištoljem na snimanju i uspešno ubio direktorku fotografije i ranio režisera.
Spiridon Spiridon 07:52 22.10.2021

Re: Alec Baldwin

Alec Baldwin se zajebavao sa pištoljem na snimanju i uspešno ubio


nadam se da ovo nije istina "da se zajebavao" u svakom slucaju mi je jako zao. Jedan od mojih omiljenih glumaca i veliki dasa.
alselone alselone 07:55 22.10.2021

Re: Alec Baldwin

Jel tako bese poginuo Bruslijev sin?
Spiridon Spiridon 07:57 22.10.2021

Re: Alec Baldwin

alselone
Jel tako bese poginuo Bruslijev sin?


da, Brendon.
mlatisa mlatisa 08:03 22.10.2021

Re: Alec Baldwin

Poznati anti-gun activist (kako beše No Rifle Association inicijativa) i borac za prava ćuraka u vreme Thankgivinga, Alec Baldwin se zajebavao sa pištoljem na snimanju i uspešno ubio direktorku fotografije i ranio režisera.


Какви ли ироније судбине. Мора да се ноћу Трамп ушуњао и подметнуо бојеву муницију.

Него да се вратимо на лимене столове. Мислим да се дрво и вода баш не воле много, без обзира што је горња површина заштићена, онда ће пропадати доле где је изложена води. Можда нека варијанта где се излије цео сто од бетона? Има код мене у близини игралиште са таквим столовима са шаховском таблом. Стоји тако три четири године на снегу сунцу. Додуше нико не пече пице на њима.
maksa83 maksa83 08:06 22.10.2021

Re: Alec Baldwin

Мислим да се дрво и вода баш не воле много, без обзира што је горња површина заштићена, онда ће пропадати доле где је изложена води.

To zapravo može da se zaštiti uz malo truda, treba doduše svake godine da se šmirglucne i namaže opet, ali radi. Neće trajati večno, ali opet šta traje večno.

maksa83 maksa83 08:09 22.10.2021

Re: Alec Baldwin

Poznati anti-gun activist (kako beše No Rifle Association inicijativa) i borac za prava ćuraka u vreme Thankgivinga, Alec Baldwin se zajebavao sa pištoljem na snimanju i uspešno ubio direktorku fotografije i ranio režisera.

Meni je on zonska liga glumca, lep čovek čiji je posao u filmu da bude lep i mrda obrvama ko onomad Džef Kolbi.

Mislim da će Trunposfera sada da upadne u ekstazu pošto je svima jasno da ga je Sila Odozgo kaznila što je u skečevima glumio Trampa (po meni je čak i to radio onako submediocre):


milisav68 milisav68 08:17 22.10.2021

Re: Alec Baldwin

alselone
Jel tako bese poginuo Bruslijev sin?

Jeste, inače Alek se nije zajebavao, nesreća se dogodila tokom snimanja, i policija ispituje zašto se to desilo.

Barem tako prenose naši mediji.
milisav68 milisav68 08:25 22.10.2021

Re: Alec Baldwin

maksa83
ali opet šta traje večno.

Dijamanti su večni :)

Da, čak ne mora ni svake godine, ali jednom u 3-4 je dovoljno da se malo izšmirga i premaže lakom.

A koliko sam razumeo, sto će da stoji na terasi koja je pokrivena.
penzioner mc penzioner mc 08:29 22.10.2021

Re: Alec Baldwin

Можда нека варијанта где се излије цео сто од бетона?


Kad pomenuste izlivanje, zar nije lakše izliti okolo sloj epoksi smole?
Lepše je, a mislim i da ona podnosi visoke temperature?
Problem bi bio kalup, ali eto za to može da se iskoristi pomenuti lim :)
macak_tosa macak_tosa 09:51 22.10.2021

Re: Alec Baldwin

bene_geserit
Poznati anti-gun activist (kako beše No Rifle Association inicijativa) i borac za prava ćuraka u vreme Thankgivinga, Alec Baldwin se zajebavao sa pištoljem na snimanju i uspešno ubio direktorku fotografije i ranio režisera.

Užas!
macak_tosa macak_tosa 09:53 22.10.2021

Re: Alec Baldwin

maksa83
Poznati anti-gun activist (kako beše No Rifle Association inicijativa) i borac za prava ćuraka u vreme Thankgivinga, Alec Baldwin se zajebavao sa pištoljem na snimanju i uspešno ubio direktorku fotografije i ranio režisera.

Meni je on zonska liga glumca, lep čovek čiji je posao u filmu da bude lep i mrda obrvama ko onomad Džef Kolbi.

Mislim da će Trunposfera sada da upadne u ekstazu pošto je svima jasno da ga je Sila Odozgo kaznila što je u skečevima glumio Trampa (po meni je čak i to radio onako submediocre):



Pravićete vi Trumpa od blata!
mlatisa mlatisa 10:08 22.10.2021

Re: Alec Baldwin

A koliko sam razumeo, sto će da stoji na terasi koja je pokrivena.


Јел' овако нештo
maksa83 maksa83 10:34 22.10.2021

Re: Alec Baldwin

Pravićete vi Trumpa od blata!

Ne mora evo ima od kartona.

Milan Novković Milan Novković 12:25 22.10.2021

Re: Alec Baldwin

maksa83
Poznati anti-gun activist (kako beše No Rifle Association inicijativa) i borac za prava ćuraka u vreme Thankgivinga, Alec Baldwin se zajebavao sa pištoljem na snimanju i uspešno ubio direktorku fotografije i ranio režisera.

Meni je on zonska liga glumca, lep čovek čiji je posao u filmu da bude lep i mrda obrvama ko onomad Džef Kolbi.

Mislim da će Trunposfera sada da upadne u ekstazu pošto je svima jasno da ga je Sila Odozgo kaznila što je u skečevima glumio Trampa (po meni je čak i to radio onako submediocre):



Otprilike, s tim što je meni uvek bio posebno antipatičan zato što je siledžija, što ni ne krije iza uvek cinične note u osmehu.
Milan Novković Milan Novković 12:32 22.10.2021

Re: Alec Baldwin

mlatisa
Poznati anti-gun activist (kako beše No Rifle Association inicijativa) i borac za prava ćuraka u vreme Thankgivinga, Alec Baldwin se zajebavao sa pištoljem na snimanju i uspešno ubio direktorku fotografije i ranio režisera.


Какви ли ироније судбине. Мора да се ноћу Трамп ушуњао и подметнуо бојеву муницију.

Него да се вратимо на лимене столове. Мислим да се дрво и вода баш не воле много, без обзира што је горња површина заштићена, онда ће пропадати доле где је изложена води. Можда нека варијанта где се излије цео сто од бетона? Има код мене у близини игралиште са таквим столовима са шаховском таблом. Стоји тако три четири године на снегу сунцу. Додуше нико не пече пице на њима.

Ima drveta koje može u vodi da bude 20 godina, a vodootpornih šperploča koje mogu skoro pa toliko napolju bez zaštite.

Pa raznih sealant danas da biraš, uopšte ne moraš ni posebno redovno da održavaš.

Al ko je je reko "drvo sa pločicama"?!

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:17 22.10.2021

Re: Alec Baldwin

macak_tosa
maksa83
Poznati anti-gun activist (kako beše No Rifle Association inicijativa) i borac za prava ćuraka u vreme Thankgivinga, Alec Baldwin se zajebavao sa pištoljem na snimanju i uspešno ubio direktorku fotografije i ranio režisera.

Meni je on zonska liga glumca, lep čovek čiji je posao u filmu da bude lep i mrda obrvama ko onomad Džef Kolbi.

Mislim da će Trunposfera sada da upadne u ekstazu pošto je svima jasno da ga je Sila Odozgo kaznila što je u skečevima glumio Trampa (po meni je čak i to radio onako submediocre):



Pravićete vi Trumpa od blata!




Pa naravno da ćemo ga praviti od blata, nećemo valjda na TO da trošimo metalne limove.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:49 22.10.2021

Re: Alec Baldwin

mlatisa
Poznati anti-gun activist (kako beše No Rifle Association inicijativa) i borac za prava ćuraka u vreme Thankgivinga, Alec Baldwin se zajebavao sa pištoljem na snimanju i uspešno ubio direktorku fotografije i ranio režisera.


Какви ли ироније судбине. Мора да се ноћу Трамп ушуњао и подметнуо бојеву муницију.

Него да се вратимо на лимене столове. Мислим да се дрво и вода баш не воле много, без обзира што је горња површина заштићена, онда ће пропадати доле где је изложена води. Можда нека варијанта где се излије цео сто од бетона? Има код мене у близини игралиште са таквим столовима са шаховском таблом. Стоји тако три четири године на снегу сунцу. Додуше нико не пече пице на њима.


Drvo može da se zaštiti jako dobro. Evo ja sam ovaj moj pica astal namazao spar uretanom, to se koristi za brodove, i to je neuništivo, mislim da ne mora nikad da se ponovo hobluje i maže.

A betonske opcije sam odbacio jer mi treba nešto što mogu da premestim, sklonim, promenim mu namenu kad recimo dogodine ne budem mogao da stanem kod vrapca u čamac zbog previše pojedenih pica, pa prodam peć na ebayu. Uz to, beton isto tako puca na suncu i kiši, kruni se, ispušta prašinčinu i generalno ninašta ne liči.

Dakle metal, a ako ne to, onda ove neke maksine cigle i keramičke pločice kao da si u kupatilu ili krematorijumu Aušvica.




srdjan.pajic srdjan.pajic 23:17 22.10.2021

Re: Alec Baldwin

zilikaka
A da ti lepo raširiš mušemu, ko svaki pravi domaćin, pa kad se ofuca kupiš i drugu, i prestaneš da zamajavaš pošten blogosvet ovde?
Sve smo ti ispričali, čak meďusobno zaratili, a ti se kaniš ko seoska mlada.



Što, bre, nadžakbabo jedna?! Ja baš uživam u ovom blogu koji je upriličio moj drug maksa, a posebno me je ganulo što je to uradio misleći da me je loader banovao na njegovomblogu (video da svako ovde vadi đoku na mene u poslednje vreme, banuje, olajava, itd, pa je posumnjao da mi se to desilo i kod čestitog loadera), pa ustao da brani palog druga. Samo da kažem da je drug maksa takav i u realnom životu, još bolji. Zadužio me je, iako mi zapravo nije falila ni dlaka sa glave ovaj put, mada neću više da idem kod loadera da serem random trolove, da ne najebem stvarno.

Nego jel išao tamo neko da proveri jesu li došli do nekog novog saznanja, i poniudili savete šta da radimo i kako da se ponašamo da bi nam svima bilo bolje?



Usput, baš je lepo videti jedan blog na kome se nismo poklali, čak ni kod ove važne podele oko materijala za prekrivanje stola, a i da mi je neko rekao da ću biti u istom kampu sa hučijem, ne bih verovao. I taj poriv da se kolegi (to jest meni) pomogne da na najbolji način reši projektni zadatak je za svaku pohvalu (endži je to i sa arhitektonsko umetničke strane sagledala, ono, da mi ne bude neprijatno što mi astal narušava harmoniju estetike u dvorištu).

Mislim, šta da kažem, hvala vam svima, bez izuzetaka, da ste ovde zvao bih vas sve na picu, a i da me urnišete od zajebavanja kakvu sam karakondžulu od astala napravio.




Unfuckable Unfuckable 04:29 23.10.2021

Re: Alec Baldwin vs Kim Basinger

veliki dasa.


taj tvoj veliki dasa je svojevremeno, sapetitom, mlatio kovolaukupusu po umetničkom delu.

bene_geserit bene_geserit 06:57 24.10.2021

Re: Alec Baldwin

inače Alek se nije zajebavao, nesreća se dogodila tokom snimanja, i policija ispituje zašto se to desilo.

Ko god je ikad imao oružje u rukama zna da je pravilo da se tretira kao napunjeno dok ga sam ne proveriš i nikad ne smeš da ga usmeriš prema drugima.
Tako da se po definiciji zajebavao.
freehand freehand 09:11 24.10.2021

Re: Alec Baldwin

bene_geserit
inače Alek se nije zajebavao, nesreća se dogodila tokom snimanja, i policija ispituje zašto se to desilo.

Ko god je ikad imao oružje u rukama zna da je pravilo da se tretira kao napunjeno dok ga sam ne proveriš i nikad ne smeš da ga usmeriš prema drugima.
Tako da se po definiciji zajebavao.

Ima li neko razumno objašnjenje - šta će pravo oružje, sa bojevom municijom, uopšte na snimanju filma?!
Nisam čitao detalje ali događaj je toliko bizaran da je u njega teško poverovati sem u, čini mi se već davno obrađenu priču o pdometnutom oružju i mecima umesto replike.
milisav68 milisav68 10:15 24.10.2021

Re: Alec Baldwin

bene_geserit

Ko god je ikad imao oružje u rukama zna da je pravilo da se tretira kao napunjeno dok ga sam ne proveriš i nikad ne smeš da ga usmeriš prema drugima.
Tako da se po definiciji zajebavao.

Ma bre bilo snimanje, ubijena je snimateljka, metak prošao kroz nju, i ranio režisera.

Zamisli scenu, gde glumca koji puca treba da snimiš u nekom krupnom planu, to znači da snimatelj treba da bude u pravcu uperenog pištolja, a režiser je verovatno gledao kako izgleda kadar.

Meni sve to deluje logično, uz ogradu da sam to pročitao u našim medijima, koji su preneli strane.

Ima i deo priče gde se on (Alek) posle ponašao kao kreten, ali to nije toliko bitno za samu tragediju.

Najveća odgovornost je na rekviziteru, koji je dao to oružje Aleku u ruke.Kako i zašto glumac da proverava da li su unutra ćorci ili prava municija?

Dopuna

Pominje se i neki štrajk osoblja i statista, pa su valjda doveli zamene, moguće je da je i to uticalo na tragediju.Ubijena snimateljka se valjda dvoumila da li da radi ili ne.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:01 24.10.2021

Re: Alec Baldwin

Najveća odgovornost je na rekviziteru, koji je dao to oružje Aleku u ruke.Kako i zašto glumac da proverava da li su unutra ćorci ili prava municija?


Ma naravno..Bene se ostrvio zato što je Baldvin valjda leftard (smrtni greh) po njemu, da je čestiti Heston to uradio bilo bi slučajno po definiciji.
mirelarado mirelarado 11:36 24.10.2021

Re: Alec Baldwin

Pominje se i neki štrajk osoblja i statista, pa su valjda doveli zamene


Negde sam pročitala da je za te vatrene rekvizite bila zadžuena dvadesetogodišnjakinja kojoj je to prvi posao. Podmetnuo neki umobolnik, verovatno.
macak_tosa macak_tosa 12:29 24.10.2021

Re: Alec Baldwin

mirelarado
Pominje se i neki štrajk osoblja i statista, pa su valjda doveli zamene


Negde sam pročitala da je za te vatrene rekvizite bila zadžuena dvadesetogodišnjakinja kojoj je to prvi posao. Podmetnuo neki umobolnik, verovatno.

Užas!
angie01 angie01 13:13 24.10.2021

Re: Alec Baldwin

Zamisli scenu, gde glumca koji puca treba da snimiš u nekom krupnom planu, to znači da snimatelj treba da bude u pravcu uperenog pištolja, a režiser je verovatno gledao kako izgleda kadar.


kazu,da je pravilo br jedan za takve scene, da se oruzje nikada ne upire u coveka, nego u neku imaginarnu tacku,...sad, da li je ta imaginarna tacka bila suvise blizu rezisera i stradale, a da niko to nije prvoproverio,...takodje kazu, da je Boldvin, kao producent projekta bio duzan da proveri pistolj???,..tu ne kapiram vezu, jer za takve stvari postoje zaposlenici, rekviziteri, kojima je posao da isproverava da li postoji metak ili ne,...meni je uopste cudno, zasto se ne donose kopije pistolja, jer sa danasnjim tehnickim mogicnostima, apsolutno je sve moguce ispeglati u montazi...narocito sto je vec bilo takvih nesreca, nije prviput.
bene_geserit bene_geserit 20:35 24.10.2021

Re: Alec Baldwin

Najveća odgovornost je na rekviziteru, koji je dao to oružje Aleku u ruke. Kako i zašto glumac da proverava da li su unutra ćorci ili prava municija?

Pa svako kome daju oružje u ruke prvo mora da ga proveri a ne da veruje nekome na reč, to ti je osnovno pravilo. Važi i za libtarde. Nije Boldvin "kao producent projekta" bio dužan da proveri oružje, već je Boldvin kao čovek kome su dali oružje u ruke kojim može nekog da ubije bio dužan da ga proveri.
Na poslu kad mi neko kaže da je nešto uradio ja mu ne verujem na reč već lepo proverim. I u dobrom procentu slučajeva se ispostavi da nije urađeno kako treba, u potpunosti, neki nesporazum i sl. A nije u pitanju nešto od čega može da se izgine.
Takođe imaš i pravilo da se oružje uvek tretira kao puno i nikad ne usmerava u pravcu nekoga. Ako je snimanje zahtevalo da pištolj bude okrenut ka kameri, tek onda moraš da ga proveriš.

alselone alselone 20:38 24.10.2021

Re: Alec Baldwin

Na poslu kad mi neko kaže da je nešto uradio ja mu ne verujem na reč već lepo proverim.


Što kaže ona stara rečenica - nedo ti bog da ti bene bude nadređeni.
angie01 angie01 20:53 24.10.2021

Re: Alec Baldwin

Pa svako kome daju oružje u ruke prvo mora da ga proveri a ne da veruje nekome na reč, to ti je osnovno pravilo.


koliko sam shvatila-princip je upravo taj-rekviziter je odgovoran za rekvizite.


Važi i za libtarde


ne znam sta ti je ovo i kome si uputio.


Nije Boldvin "kao producent projekta" bio dužan da proveri oružje, već je Boldvin kao čovek kome su dali oružje u ruke kojim može nekog da ubije bio dužan da ga proveri.


isto sam procitala- da Boldvin moze da odgovara jer je kao producent po zakonu odgovoran- verovatno za angazovanje rekvizitera ili obezbedjivanje sigurnosti.

znaci, samo sam prenela sta je pisano o slucaju.

a ako mene licno pitas- ja bih sigurno proverila, bez obzira na procedure, narocito sto su se takve nesrece vec desavale,...isto tako, nikada ne bih oruzje uperila u coveka, makar mi rekli da su corci u pitanju, niti bih povukla oroz na snimanju-i dalje mi nije jasno, cemu taj potezi sluzi, kada je sve fejk,...da ponovim, zasto se ne koriste lazni pistolji, cemu pravi i municija, koja se kao proverava.


freehand freehand 20:53 24.10.2021

Re: Alec Baldwin

Takođe imaš i pravilo da se oružje uvek tretira kao puno i nikad ne usmerava u pravcu nekoga. Ako je snimanje zahtevalo da pištolj bude okrenut ka kameri, tek onda moraš da ga proveriš.

Hoćeš da kažeš da je Bata Živojinović stvarno pobio ono0like nemcei domaće izdajnike?!
bene_geserit bene_geserit 00:23 26.10.2021

Re: Alec Baldwin

niti bih povukla oroz na snimanju-i dalje mi nije jasno, cemu taj potezi sluzi, kada je sve fejk

"actor Alec Baldwin was practicing drawing his weapon and firing it at the camera, according to an affidavit released Sunday night"
znači nije se čak ni snimalo, nego vežbao tj. zajebavao se sa pištoljem, uperio pištolj u druge ljude "vežbajući"

Screen Actors Guild’s written rules on safety in film and television:
"Treat all weapons as though they are loaded and/or ready to use. Do not play with weapons and never point one at anyone, including yourself."
maksa83 maksa83 10:38 22.10.2021

sodoma i gomora


Došao je dan da aplaudiram Vjerici Radeti.

ВАКЦИНИШЕТЕ СЕ, ЉУДИ!

.......minus ono o obaveznoj vakcinaciji školske dece. Vakcinišite sve matore konje prvo.
mirelarado mirelarado 11:35 22.10.2021

Re: sodoma i gomora

maksa83

Došao je dan da aplaudiram Vjerici Radeti.

ВАКЦИНИШЕТЕ СЕ, ЉУДИ!

.......minus ono o obaveznoj vakcinaciji školske dece. Vakcinišite sve matore konje prvo.


Šta vredi što je i Vjerica shvatila kad je otkriveno novo čarobno sredstvo - Pavlovićeva mast za bebinu guzu. Upotreba nazalna. (Stvarno sam bila ubeđena da je Njuznet, ali čujem da su apoteke već opustošene).
gvozden1 gvozden1 13:19 22.10.2021

Re: sodoma i gomora



Moram :)
maksa83 maksa83 13:29 22.10.2021

Re: sodoma i gomora

Šta vredi što je i Vjerica shvatila kad je otkriveno novo čarobno sredstvo - Pavlovićeva mast za bebin guzu. Upotreba nazalna. (Stvarno sam bila ubeđena da je Njuznet, ali čujem da su apoteke već opustošene.

Palmotićeva mast.
maksa83 maksa83 13:34 22.10.2021

Re: sodoma i gomora

Moram :)

Zapravo, ovo desno su ruski policajci.

gvozden1 gvozden1 13:44 22.10.2021

Re: sodoma i gomora

maksa83
Moram :)

Zapravo, ovo desno su ruski policajci.


Zar je bitno, ruski, srpski, švapski, svi isti posao rade, svejedno ti je kome ćeš da pokazuješ ausvajs.

(A izgleda da su stvarno ruski)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:53 22.10.2021

Re: sodoma i gomora

shmoo

I Believe In Miracles




Izvinjavam se, ali to ide ovako:






macak_tosa macak_tosa 18:01 22.10.2021

Re: sodoma i gomora

mirelarado
maksa83

Došao je dan da aplaudiram Vjerici Radeti.

ВАКЦИНИШЕТЕ СЕ, ЉУДИ!

.......minus ono o obaveznoj vakcinaciji školske dece. Vakcinišite sve matore konje prvo.


Šta vredi što je i Vjerica shvatila kad je otkriveno novo čarobno sredstvo - Pavlovićeva mast za bebin guzu. Upotreba nazalna. (Stvarno sam bila ubeđena da je Njuznet, ali čujem da su apoteke već opustošene.

Za svo veselo društvo sa bloga!



Za doksumanutoga, maksu i svo ostalo veselo društvo!



I jedna za mene, jedna od meni najdražih!


mirelarado mirelarado 19:32 22.10.2021

Re: sodoma i gomora

maksa83
Šta vredi što je i Vjerica shvatila kad je otkriveno novo čarobno sredstvo - Pavlovićeva mast za bebin guzu. Upotreba nazalna. (Stvarno sam bila ubeđena da je Njuznet, ali čujem da su apoteke već opustošene.

Palmotićeva mast.


Najluđa varijanta zbog koje smo svi koji smo se zatekli u apoteci popadali od smeha bila je kad je jedna baka, verovatno za unuče, zatražila "onu... onu... Pavelićevu mast".
zilikaka zilikaka 20:49 22.10.2021

Re: sodoma i gomora

mirelarado
maksa83
Šta vredi što je i Vjerica shvatila kad je otkriveno novo čarobno sredstvo - Pavlovićeva mast za bebin guzu. Upotreba nazalna. (Stvarno sam bila ubeđena da je Njuznet, ali čujem da su apoteke već opustošene.

Palmotićeva mast.


Najluđa varijanta zbog koje smo svi koji smo se zatekli u apoteci popadali od smeha bila je kad je jedna baka, verovatno za unuče, zatražila "onu... onu... Pavelićevu mast".

Ima luđe. Danas priča kolega telefonom sa ženom koja isto radi u firmi, trenutno je bolesna od kovida kao i svi ukučani. Traje to već desetak dana.
Kaže, ona nije imala neke jake simptome, ali je morala da ode do lekara i tamo je dobila neku terapiju. Odmah se usprotivila da njoj to ne treba, nema temperaturu ni upalu pluća.
Nije lekove ni podigla iz apoteke nego je guglala i videla da njoj baš treba Ivermektin. Kaže, to preporučuje Nestorović a njemu jedino veruje.
I proba da nabavi iz apoteka, a joj kazali da ne može, (ne znam da li je išla ona ili neko drugi ili telefonom...nije ni važno).
Onda se setila da ima druga veterinara pa tražila od njega a on joj rekao da ne sme da joj daje ali nije odustala. Guglala dalje i našla da postoji u slobodnoj prodaji neki sirup za mačke koji sadrži i taj lek, i da može da se poruči negde sa juga Srbije, ali mu cena jako skočila.
No, pošto zdravlje ne žali para, gospođa poručila i stiglo joj, te ovih dana pije redovno taj sirup za mačke.

...da nisam slušala mislila bih da me lažu. Ovo ni jedan filmadžija ne bi mogao da smisli.
mirelarado mirelarado 21:23 22.10.2021

Re: sodoma i gomora

zilikaka
mirelarado
maksa83
Šta vredi što je i Vjerica shvatila kad je otkriveno novo čarobno sredstvo - Pavlovićeva mast za bebin guzu. Upotreba nazalna. (Stvarno sam bila ubeđena da je Njuznet, ali čujem da su apoteke već opustošene.

Palmotićeva mast.


Najluđa varijanta zbog koje smo svi koji smo se zatekli u apoteci popadali od smeha bila je kad je jedna baka, verovatno za unuče, zatražila "onu... onu... Pavelićevu mast".

Ima luđe. Danas priča kolega telefonom sa ženom koja isto radi u firmi, trenutno je bolesna od kovida kao i svi ukučani. Traje to već desetak dana.
Kaže, ona nije imala neke jake simptome, ali je morala da ode do lekara i tamo je dobila neku terapiju. Odmah se usprotivila da njoj to ne treba, nema temperaturu ni upalu pluća.
Nije lekove ni podigla iz apoteke nego je guglala i videla da njoj baš treba Ivermektin. Kaže, to preporučuje Nestorović a njemu jedino veruje.
I proba da nabavi iz apoteka, a joj kazali da ne može, (ne znam da li je išla ona ili neko drugi ili telefonom...nije ni važno).
Onda se setila da ima druga veterinara pa tražila od njega a on joj rekao da ne sme da joj daje ali nije odustala. Guglala dalje i našla da postoji u slobodnoj prodaji neki sirup za mačke koji sadrži i taj lek, i da može da se poruči negde sa juga Srbije, ali mu cena jako skočila.
No, pošto zdravlje ne žali para, gospođa poručila i stiglo joj, te ovih dana pije redovno taj sirup za mačke.

...da nisam slušala mislila bih da me lažu. Ovo ni jedan filmadžija ne bi mogao da smisli.


Ovo je tužna stvarnost, više za plakanje. Onaj Pavelić je iz vesele prekovid ere.
zilikaka zilikaka 21:28 22.10.2021

Re: sodoma i gomora

Ovo je tužna stvarnost, više za plakanje.

Da, neverovatno dokle su ljudi došli. Gospođa nije nešto pametna nikad bila i prilično je zajunjena ali je odrastala u urbanoj sredini, uz punu zdravstvenu zaštitu. Ne mogu da shvatim šta im to kvrcne da naprasno odluče da ne veruju nikom od lekara nego se povlače u ilegalu i po mrežama ko zaverenici traže sebi dijagnoze i terapije.
Još malo pa silaze u katakombe.
angie01 angie01 21:46 22.10.2021

Re: sodoma i gomora

Da, neverovatno dokle su ljudi došli


a ko je gurao i dalje gura Nestorovica na tv da sere i to one sa nacionalnom frekvencijom?


Ribozom Ribozom 22:13 22.10.2021

Re: sodoma i gomora

zilikaka
mirelarado
maksa83
Šta vredi što je i Vjerica shvatila kad je otkriveno novo čarobno sredstvo - Pavlovićeva mast za bebin guzu. Upotreba nazalna. (Stvarno sam bila ubeđena da je Njuznet, ali čujem da su apoteke već opustošene.

Palmotićeva mast.


Najluđa varijanta zbog koje smo svi koji smo se zatekli u apoteci popadali od smeha bila je kad je jedna baka, verovatno za unuče, zatražila "onu... onu... Pavelićevu mast".

Ima luđe. Danas priča kolega telefonom sa ženom koja isto radi u firmi, trenutno je bolesna od kovida kao i svi ukučani. Traje to već desetak dana.
Kaže, ona nije imala neke jake simptome, ali je morala da ode do lekara i tamo je dobila neku terapiju. Odmah se usprotivila da njoj to ne treba, nema temperaturu ni upalu pluća.
Nije lekove ni podigla iz apoteke nego je guglala i videla da njoj baš treba Ivermektin. Kaže, to preporučuje Nestorović a njemu jedino veruje.
I proba da nabavi iz apoteka, a joj kazali da ne može, (ne znam da li je išla ona ili neko drugi ili telefonom...nije ni važno).
Onda se setila da ima druga veterinara pa tražila od njega a on joj rekao da ne sme da joj daje ali nije odustala. Guglala dalje i našla da postoji u slobodnoj prodaji neki sirup za mačke koji sadrži i taj lek, i da može da se poruči negde sa juga Srbije, ali mu cena jako skočila.
No, pošto zdravlje ne žali para, gospođa poručila i stiglo joj, te ovih dana pije redovno taj sirup za mačke.

...da nisam slušala mislila bih da me lažu. Ovo ni jedan filmadžija ne bi mogao da smisli.


qq
Atomski mrav Atomski mrav 23:00 22.10.2021

Re: sodoma i gomora

Nije lekove ni podigla iz apoteke nego je guglala i videla da njoj baš treba Ivermektin.


Naravno, ne treba se vakcinisati jer ko zna šta ima u tim vakcinama, bolje je ići na proverenu varijantu - lek za čišćenje krmača od glista.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:09 22.10.2021

Re: sodoma i gomora

Atomski mrav
Nije lekove ni podigla iz apoteke nego je guglala i videla da njoj baš treba Ivermektin.


Naravno, ne treba se vakcinisati jer ko zna šta ima u tim vakcinama, bolje je ići na proverenu varijantu - lek za čišćenje krmača od glista.



Ili što reče rezignirano moja keva (inače glasa za Vučića, ali ubeđen sam da to radi samo da bi mene nervirala): bre, žale se antivekseri što im se ne kaže šta je u vakcini. A da im i kažu, kao da bi znali šta je to...




zilikaka zilikaka 16:10 22.10.2021

pod c)

Verujem da smo do sada ovde napravili neophodan otklon od ideološkog ropstva, te možemo malo da opustimu diskusiju.
Eto, recimo, ja vam nisam do sada ispričala slučaj naše službene mačke.

Elem, pre desetak dana se po mrežama vrteo snimak kako na gradilištu fabrike Linglong Kinezi deru mačku.
Na snimak su odreagovali mnogi, čak navodno i predstavnici same fabrike, ali nekako u to vreme se pogodilo da je nestala mačka koja već godinu i po živi kod nas na poslu.

Pojavila se u proleće niotkuda, lepo debela i umiljata, te smo bili ubeđeni da je skotna. Prolazilo je vreme a ona se nije menjala te smo shvatili da je samo dobro debela. Svakog jutra je čekala da dođemo na posao, tražila i dobijala hranu. Ubacili smo mi nju u mesečno planiranje nabavke, donosili ranule da imamo za nju, ali istovremeno pokušavali da joj pronađemo gazdu, jer je i došla u dobroj formi.

Preko lokalnih grupa na mrežama saznamo da jeste bila nečija ali kako je taj neko imao mnogo mačaka i kako je ova bila najalavija i maltretirala sv druge, rešio je da joj ukine gostoprimstvo. Pre toga je sterilisana.
I tako smo je mi usvojili. Nastavila je tu sa nama da obitava i bila redovna sve do tog nedavnog ponedeljka, kada se pojavio i onaj snimak.
A inače, sve se dešava ne mnogo daleko od tih Kineza koji rade na građevini, redovno ih viđamo kako tuda prolaze.

Tražili smo je, pitali, nema je nigde. Ni tog ni naredna tri dana. Svi smo bili i tužni i besni a usput mrsili da ju je možda makar udario auto, bolje tako ako već mora.

Četvrtog dana se mačka pojavila kao da ništa nije bilo, jednako debela i raspoložena.
E, koja je to opšta radost bila...

Naravno da je tek sad pazimo i da će tek sad biti debela, ali ide i zima.
Mada, pametnija je od svih nas, očigledno je imala sve vreme i rezervni položaj.


Milan Novković Milan Novković 16:47 22.10.2021

Re: pod c)

zilikaka
Verujem da smo do sada ovde napravili neophodan otklon od ideološkog ropstva, te možemo malo da opustimu diskusiju.
Eto, recimo, ja vam nisam do sada ispričala slučaj naše službene mačke.

Elem, pre desetak dana se po mrežama vrteo snimak kako na gradilištu fabrike Linglong Kinezi deru mačku.
Na snimak su odreagovali mnogi, čak navodno i predstavnici same fabrike, ali nekako u to vreme se pogodilo da je nestala mačka koja već godinu i po živi kod nas na poslu.

Pojavila se u proleće niotkuda, lepo debela i umiljata, te smo bili ubeđeni da je skotna. Prolazilo je vreme a ona se nije menjala te smo shvatili da je samo dobro debela. Svakog jutra je čekala da dođemo na posao, tražila i dobijala hranu. Ubacili smo mi nju u mesečno planiranje nabavke, donosili ranule da imamo za nju, ali istovremeno pokušavali da joj pronađemo gazdu, jer je i došla u dobroj formi.

Preko lokalnih grupa na mrežama saznamo da jeste bila nečija ali kako je taj neko imao mnogo mačaka i kako je ova bila najalavija i maltretirala sv druge, rešio je da joj ukine gostoprimstvo. Pre toga je sterilisana.
I tako smo je mi usvojili. Nastavila je tu sa nama da obitava i bila redovna sve do tog nedavnog ponedeljka, kada se pojavio i onaj snimak.
A inače, sve se dešava ne mnogo daleko od tih Kineza koji rade na građevini, redovno ih viđamo kako tuda prolaze.

Tražili smo je, pitali, nema je nigde. Ni tog ni naredna tri dana. Svi smo bili i tužni i besni a usput mrsili da ju je možda makar udario auto, bolje tako ako već mora.

Četvrtog dana se mačka pojavila kao da ništa nije bilo, jednako debela i raspoložena.
E, koja je to opšta radost bila...

Naravno da je tek sad pazimo i da će tek sad biti debela, ali ide i zima.
Mada, pametnija je od svih nas, očigledno je imala sve vreme i rezervni položaj.



Sinu moga druga došao jednom mladi Kinez u posetu. A moj drug, tada recimo 55 godina, svašta probao od hrane u životu (radio za turističku agenciju) pa izazove klinca Kineza na takmičenje, da vide čija je lista različite hrane koju su probali duža (čitaj životinje koje su probali u životu).

I priča mi drug da ne samo što je izgubio, nego mu se učinilo da se Kinez nije bio još ni zagrejao kad je mom drugu ponestalo vrsta životinja
niccolo niccolo 19:55 22.10.2021

Re: pod c)

kad je mom drugu ponestalo vrsta životinja

Ja baš danas naiđem na neki street food događaj u Drezdenu. Pa prvo probali cvrčkove i crve kod jednog, a posle prešli kod Kenijke na krokodila odnosno Ugandanjanke na žirafu. Da li je to zaista bilo meso krokodila/žirafe ne znam da kažem…
zilikaka zilikaka 22:29 22.10.2021

Re: pod c)

Da li je to zaista bilo meso krokodila/žirafe ne znam da kažem…

Verovatno su sa sobom poneli po par tona jednog i drugog mesa,uz sve potvrde ga rutinski uvezli u EU pa sad tamo peku.
Ribozom Ribozom 18:23 22.10.2021

limeni sanduk

...naslov tek da ostanem u temi.

Negde si Makso napisao, kako ne verujes u pravo i pravdu, jer to nigde ne postoji u svetu.
Zao mi je sto su vas doveli do tog stupnja da vise ne verujete ni u pravo i pravdu, niti demokratiju i slobodu.
Danas citam kako Vucicev mali, Danilo deli sakom i kapom pare, auta, nekretnine (ko da mu caca ostavio), i eto javno se pohvalio kapetan Dragan, i tuzilastvo, policija nisu reagovali.
E to nema nigde, just in Serbia.
Sve gore nvedeno postoji, mozda ne bas idealno, ali se trude koliko-toliko.

freehand freehand 18:37 22.10.2021

Re: limeni sanduk

Ribozom
...naslov tek da ostanem u temi.

Negde si Makso napisao, kako ne verujes u pravo i pravdu, jer to nigde ne postoji u svetu.
Zao mi je sto su vas doveli do tog stupnja da vise ne verujete ni u pravo i pravdu, niti demokratiju i slobodu.
Danas citam kako Vucicev mali, Danilo deli sakom i kapom pare, auta, nekretnine (ko da mu caca ostavio), i eto javno se pohvalio kapetan Dragan, i tuzilastvo, policija nisu reagovali.
E to nema nigde, just in Serbia.
Sve gore nvedeno postoji, mozda ne bas idealno, ali se trude koliko-toliko.


Sublimacija nakaradne pameti koja je izmislila onu odvratnu frazu "neću manje zlo", pa je posle pojačala sa "svi su isti". Prva je služila da anestezira, druga da ubije veru u mogućnost popravke.
A činjenica je da je izbor manjeg zla po pravilu osnovni životni izbor. I da ni dva prsta nisu ista, kamoli dva čoveka. I da u svokaj porodici, i svakoj ljudskoj grupi i organizaciji postoje razni ljudi sa raznim osobinama i kvalitetima. Ali da je vlast u Srbiji danas formirana oko zla, i to je osnovna karakteristika svakog ko u nju ulazi.
maksa83 maksa83 18:38 22.10.2021

Re: limeni sanduk

Negde si Makso napisao, kako ne verujes u pravo i pravdu, jer to nigde ne postoji u svetu.

Eh, Pravo... kako mi jednom rekoše - "znate, Pravda i Pravo nemaju uvek čvrstu vezu".

U Pravdu ne verujem jer, ponavljam, nije koncept koji postoji u prirodi, to je potpuno naša fantazmagorija zajedno sa Višom Svrhom i Smislom Svega.

Obaška što je nečija Pravda - nečija Nepravda, tj. kako ja kažem - "svako je heroj u svojoj priči".

maksa83 maksa83 18:53 22.10.2021

Re: limeni sanduk

Sublimacija nakaradne pameti koja je izmislila onu odvratnu frazu "neću manje zlo", pa je posle pojačala sa "svi su isti". Prva je služila da anestezira, druga da ubije veru u mogućnost popravke.
A činjenica je da je izbor manjeg zla po pravilu osnovni životni izbor.

Ovo je tačno. U Neko Davno Vreme sam čitao Hajnlajna kojii je sopstvene tripove projektovao kroz lik Lazarusa Longa koji figuriše u nekoliko njegovih knjiga. (Vonegat je za to koristio like Kilgore Trouta)

Lazarus Long (pošto je večan, tj. metuzalem) upada u razne situacije i živi razne životne priče i ima puno fantaziranja na razne teme, dotle da postoji i knjiga The Notebooks of Lazarus Long u kojoj su sakupljene sve njegove izjave.

Jedna od stvari koje kaže Lazarus Long na temu izbora je:

If you are part of a society that votes, then do so. There may be no candidates and no measures you want to vote for… but there are certain to be ones you want to vote against. In case of doubt, vote against. By this rule you will rarely go wrong.

I to je tako beskonačno tačno da nema kenjaže kojom to može da se pobije. To je bukvalno tako i nikako drugačije. Ja sam znao ovaj Lazarusov savet i zanemario sam ga uz punu svest da ga zanemarujem. I cena je ovo.

Ako bi neko još neki Lazarus Long savet:

Always keep beer in a dark place.
freehand freehand 19:02 22.10.2021

Re: limeni sanduk

I to je tako beskonačno tačno da nema kenjaže kojom to može da se pobije. To je bukvalno tako i nikako drugačije. Ja sam znao ovaj Lazarusov savet i zanemario sam ga uz punu svest da ga zanemarujem. I cena je ovo.

I jase nikad ne bih svrstavao ni gurao tako duboko u političke priče da sa užasom nisam video mrak koji dolazi. U najbukvalinijem smislu.
DSa parafraziram sad ono "sve što treba zlu da pobedi je da dobri ljudi ne učine ništa". I baš to se desilo.
macak_tosa macak_tosa 19:17 22.10.2021

Re: limeni sanduk

maksa83
Negde si Makso napisao, kako ne verujes u pravo i pravdu, jer to nigde ne postoji u svetu.

Eh, Pravo... kako mi jednom rekoše - "znate, Pravda i Pravo nemaju uvek čvrstu vezu".

U Pravdu ne verujem jer, ponavljam, nije koncept koji postoji u prirodi, to je potpuno naša fantazmagorija zajedno sa Višom Svrhom i Smislom Svega.

Obaška što je nečija Pravda - nečija Nepravda, tj. kako ja kažem - "svako je heroj u svojoj priči".


Ne bih mogao da se složim da Pravda ne postoji!
Postoji i te kako!

Ali, nema veze!


Ribozom Ribozom 19:18 22.10.2021

Re: limeni sanduk

Moram priznati, da sam i ja bio naivan, verujuci da se tocak istorije ne moze vratiti toliko unazad. Mozda nisam direktno pogodjen, ali boli pomisao da sam svojom gluposcu saucestvovao u ubistvu jednog-svog naroda i drzave.

maksa83 maksa83 19:24 22.10.2021

Re: limeni sanduk

Ne bih mogao da se složim da Pravda ne postoji!
Postoji i te kako!

Pa jes ima ona novina koja se tako zove...
macak_tosa macak_tosa 19:26 22.10.2021

Re: limeni sanduk

maksa83
Ne bih mogao da se složim da Pravda ne postoji!
Postoji i te kako!

Pa jes ima ona novina koja se tako zove...

Daj link!

Usput ... kupio danas brdo pica u piceriji sa 'peći na drva'.
Krajevi zagoreli samo tako, baš koliko je potrebno - i još malo više.
freehand freehand 19:31 22.10.2021

Re: limeni sanduk

maksa83
Ne bih mogao da se složim da Pravda ne postoji!
Postoji i te kako!

Pa jes ima ona novina koja se tako zove...

Ne zajebavaj,Makso. Pravda je jedan od osnovnih moralnih principa, i svaka civilizacija i njene podgrupe oličene u religijama i ideologijama pokušava da uspostavi svoje univerzalne principe od kojih je pravda jedan od najvažnijih, kome se teži i kome se teži i koji se čuva pravom.
To što nema idealnog ostvarenja - to je ssika ljudskog društva i čoveka samog. Ali negiranje pravde kao principa i ideala obesmišljava i ljudski integritet i čitavo društvo.
Verovati danas da Đilas i šolak nikad neće dolijati i da 619 miliona ukrađenih para neće biti vraćeno ravno je moralnom samoubistvu čitavog društva, ja ne znam šta bih drugo rekao
Milan Novković Milan Novković 19:32 22.10.2021

Re: limeni sanduk - “Keep your baby eyes .

maksa83
Sublimacija nakaradne pameti koja je izmislila onu odvratnu frazu "neću manje zlo", pa je posle pojačala sa "svi su isti". Prva je služila da anestezira, druga da ubije veru u mogućnost popravke.
A činjenica je da je izbor manjeg zla po pravilu osnovni životni izbor.

Ovo je tačno. U Neko Davno Vreme sam čitao Hajnlajna kojii je sopstvene tripove projektovao kroz lik Lazarusa Longa koji figuriše u nekoliko njegovih knjiga. (Vonegat je za to koristio like Kilgore Trouta)

Lazarus Long (pošto je večan, tj. metuzalem) upada u razne situacije i živi razne životne priče i ima puno fantaziranja na razne teme, dotle da postoji i knjiga The Notebooks of Lazarus Long u kojoj su sakupljene sve njegove izjave.

Jedna od stvari koje kaže Lazarus Long na temu izbora je:

If you are part of a society that votes, then do so. There may be no candidates and no measures you want to vote for… but there are certain to be ones you want to vote against. In case of doubt, vote against. By this rule you will rarely go wrong.

I to je tako beskonačno tačno da nema kenjaže kojom to može da se pobije. To je bukvalno tako i nikako drugačije. Ja sam znao ovaj Lazarusov savet i zanemario sam ga uz punu svest da ga zanemarujem. I cena je ovo.

Ako bi neko još neki Lazarus Long savet:

Always keep beer in a dark place.

...“...Keep your baby eyes (which are the eyes of genius) on what we don’t know,

To o punoj svesti je nejasno dok ne kažeš/oceniš zašto si ga zanemario.

Koncept svesnog/voljnog slepila dolazi iz prava (kao pojam) a pojava - reptile brain skoro artefacts sa nabudženim codom neocoretexa I/id @ work (lako nam je sa egoima i superegoima).

Pa imamo i "...pažnja je nameran, unappologetic diskriminator..."

... a o jefinom hardveru, periferijama, da i ne pričamo ...

“...everything can be seen directly except the eye through which we see...”

Tačnije, ništa ne fali periferiji, nego nas mrzi da zamenimo baterije.

Ima i knjiga:

Willful Blindness: Why We Ignore the Obvious at Our Peril - Margaret Heffernan - osvrt OVDE

Ok, ona ide malo dalje i više, do egoa, i u pravu je, ovaj moderni svet gde smo svi intelektualci s ponosom ne treba previše da se spušta na niže strasti

"... Whether individual or collective, willful blindness doesn’t have a single driver, but many. It is a human phenomenon to which we all succumb in matters little and large. We can’t notice and know everything: the cognitive limits of our brain simply won’t let us. That means we have to filter or edit what we take in. So what we choose to let through and to leave out is crucial. We mostly admit the information that makes us feel great about ourselves, while conveniently filtering whatever unsettles our fragile egos and most vital beliefs. It’s a truism that love is blind; what’s less obvious is just how much evidence it can ignore. Ideology powerfully masks what, to the uncaptivated mind, is obvious, dangerous, or absurd and there’s much about how, and even where, we live that leaves us in the dark. Fear of conflict, fear of change keeps us that way. An unconscious (and much denied) impulse to obey and conform shields us from confrontation and crowds provide friendly alibis for our inertia. And money has the power to blind us, even to our better selves. ..."

Mislim, popilarno je ovo, al cool, ide psihologija i mnogo dalje.

Covid ti je veličanstven, najbolji ikad primer - nisu bitne vakcine, režimi itd ovom prilikom, nego pan-galaktičko (odlgedao sam nekoliko minuta onog Vrapčevog pan-čakiznaduniverzuma lika - good fun do 5 minuta gledanja) voljno slepilo.
angie01 angie01 19:38 22.10.2021

Re: limeni sanduk

If you are part of a society that votes, then do so. There may be no candidates and no measures you want to vote for… but there are certain to be ones you want to vote against. In case of doubt, vote against. By this rule you will rarely go wrong.


pricam ovo jos od 2012...to glasanje i jesete u velikoj meri bilo but there are certain to be ones you want to vote against...a da je svakako bilo, no candidates and no measures you want to vote for… i onda je ovako ispalo-znaci za glasanje protiv su doveli svi oni koji su zahebali obecano/dogovoreno od 5.oktobra naovamo, koji su celu ovu nakaradnu konstrukciju i napravili,( zahebavsii trenutak i okupljenu energiju), a novi vlasnici su je samo izlili u bronzi po svojoj meri,...prebrojte jos samo,koliko je onih iz prosle vlasti, preslo u nove redove, kao i neverovatno kilavu opoziciju, koja,pazi molim te,u ovakvim uslovima ne moze nikako da se dogovori,udruzi, i nesto smisli pametnije od vrcenja u krug iste price,...i sad, opet krivi glasaci, jer misle da su svi isti, ili sta god od mantri koje se vrte,...pahebotebog, ja apsolutno ne znam zemlju u kojoj neko ko se bavi izborima, ocekuje neku super truper svest-da to tako nazovem-od gradjana/glasaca, koji svi odreda jos umeju da dobro sabiraju i oduzimaju situaciju, sto bi bila neka garancija za dobru procenu, jel te, (a ne u Srbiji, gde je narod, sheban, neobrazovan, decenijama driblan da bude pokoran i slihtarski nastrojen),...nego se vraski trude da ih ubede i pridobiju,...umesto sto salonski egortipuju.
maksa83 maksa83 19:38 22.10.2021

Re: limeni sanduk

Ne zajebavaj,Makso. Pravda je jedan od osnovnih moralnih principa

Moral je, takođe, totalno ljudski koncept, i kao i Pravdi domet mu je vrlo kratak. Možemo da mrsimo o njemu do prekosutra ali se na kraju svede na to da je propisan nekim lokalnim uzusima i da opet - svako društvo ima neki svoj. Eno Talibani odrubili glavu nekoj odbojkašici koja je igrala bez hidžaba. To je u njihovom univerzumu potpuno moralan i opravdan čin, a za tebe je nezamisliv horor.
maksa83 maksa83 19:41 22.10.2021

Re: limeni sanduk

pricam ovo jos od 2012...to glasanje i jesete u velikoj meri bilo but there are certain to be ones you want to vote against...a da je svakako bilo, no candidates and no measures you want to vote for… i onda je ovako ispalo-znaci za glasanje protiv su doveli svi oni koji su zahebali obecano/dogovoreno od 5.oktobra naovamo

To što vrtiš je upravo kenjaža za koju sam rekao da ne može da opravda pripuštanje SNS kartela na vlast - tačno ono što sam imao na umu.

Ti si ovo uradila. Deal with it.

Milan Novković Milan Novković 19:45 22.10.2021

Re: limeni sanduk

maksa83
Ne zajebavaj,Makso. Pravda je jedan od osnovnih moralnih principa

Moral je, takođe, totalno ljudski koncept, i kao i Pravdi domet mu je vrlo kratak. Možemo da mrsimo o njemu do prekosutra ali se na kraju svede na to da je propisan nekim lokalnim uzusima i da opet - svako društvo ima neki svoj. Eno Talibani odrubili glavu nekoj odbojkašici koja je igrala bez hidžaba. To je u njihovom univerzumu potpuno moralan i opravdan čin, a za tebe je nezamisliv horor.

Vidi ovo sa jednog od mojih popularnih sajtova (Culture on the offensive)

"... Stanley Kubrick’s A Clockwork Orange demonstrates, with a fierce intensity, that a counter-culture inspired, socially liberal society need not be a society that emanates peace and love. It may be a society that primarily emanates brutality. Such a society need not be fascist or communist. It can be a western democracy that values cutting edge art, social freedom, and brazen sexuality. It is a mistake to think that these values are antidotes to brutality, sexual violence, or urban squalor. It is also a mistake to think these social problems are exclusively tied up with society being drab, conformist, tacky, and sexually repressed...."
freehand freehand 19:47 22.10.2021

Re: limeni sanduk

maksa83
Ne zajebavaj,Makso. Pravda je jedan od osnovnih moralnih principa

Moral je, takođe, totalno ljudski koncept, i kao i Pravdi domet mu je vrlo kratak. Možemo da mrsimo o njemu do prekosutra ali se na kraju svede na to da je propisan nekim lokalnim uzusima i da opet - svako društvo ima neki svoj. Eno Talibani odrubili glavu nekoj odbojkašici koja je igrala bez hidžaba. To je u njihovom univerzumu potpuno moralan i opravdan čin, a za tebe je nezamisliv horor.

Moral, pa u okviru morala pravda i istina nešto su čemu se teži i što čini temelj čoveka i civilizacije. To što se nikad ne domaši u pštopunosti ne znači da od tih težnji i borbe treba odustati. To bi bio slom i čoveka i civilizacije.
Sadržaj tih pojmova menja se od društva do društva i od epohe do epohe, ali svakako je tendencija da taj sadržaj sa razvojem postaje sve univerzalniji.
Bagatelisanje najviših vrednosti omogućilo je Đilasu i šolaku da imaju svoje pravosuđe, svoju policiju i svoj vrh SNS preko kojih peru svoje krvave pare 619 miliona i hoće da ubiju predsednika Vučića.
maksa83 maksa83 19:52 22.10.2021

Re: limeni sanduk

Bagatelisanje najviših vrednosti omogućilo je Đilasu i šolaku da imaju svoje pravosuđe, svoju policiju i svoj vrh SNS preko kojih peru svoje krvave pare 619 miliona i hoće da ubiju predsednika Vučića.

Je l' ti primećuješ sve vreme da pričaš o ljudskom društvu? Ta stvar ne postoji izvan naših tripova. Ne kažem da su ti tripovi suvšini ni pogrešni, očigledno da imaju neku funkciju, kao i sve ostalo, ali su ipak samo naši tripovi.

Na temu tripova i funkcije, Lazarus Long ima da kaže:

Delusions are often functional. A mother’s opinions about her children’s beauty, intelligence, goodness et cetera ad nauseam, keep her from drowning them at birth.

freehand freehand 20:02 22.10.2021

Re: limeni sanduk

Je l' ti primećuješ sve vreme da pričaš o ljudskom društvu? Ta stvar ne postoji izvan naših tripova. Ne kažem da su ti tripovi suvšini ni pogrešni, očigledno da imaju neku funkciju, kao i sve ostalo, ali su ipak samo naši tripovi.

Svašta...
ne, to je način na koji čovek živi od svog nastanka: prvo u malim grupama a onda razvojem u sve većim i kompleksnijim, u kojima su podeljena zaduženja tako da to društvo može da funkcioniše. I to je došlo dotle da lagodno žive i oni što na nekim glupavim spravama udaraju nule i tačke u besmislenim nizovima.
mlatisa mlatisa 20:05 22.10.2021

Re: limeni sanduk

Sublimacija nakaradne pameti koja je izmislila onu odvratnu frazu "neću manje zlo", pa je posle pojačala sa "svi su isti".


Већ дуго сам мишљења да је 2012 одржана "обојена револуција". Ниједна боја ми не пада на памет осим црне. Што значи да добрим делом није дошла сама него је подржавана као ниједна демократска власт до тада. То се наставља и дан данас.

Идеолози и организатори "белих листића" сигурно нису могли да очекују ништа друго осим овога. АВ је само високо концентрована и мало урбанизована шешељевштина. Нисам сигуран да ли постоји "дубока држава" код нас. Верујем да постоји и да праве веома лоше договоре са другим странама. Осим што се можда тове нашим парама и парама које ће враћати наши чукунунуци. Желим им оно што и они нама.



Из тог разлога, суштински је битан одговор на питање: Лимари или Керамичари.

Наслућујем нову поделу у Срба: поред П vs ЦЗ, П vs Ч сада и Л vs К
alselone alselone 20:07 22.10.2021

Re: limeni sanduk

Већ дуго сам мишљења да је 2012 одржана "обојена револуција"

macak_tosa macak_tosa 20:10 22.10.2021

Re: limeni sanduk

freehand
Je l' ti primećuješ sve vreme da pričaš o ljudskom društvu? Ta stvar ne postoji izvan naših tripova. Ne kažem da su ti tripovi suvšini ni pogrešni, očigledno da imaju neku funkciju, kao i sve ostalo, ali su ipak samo naši tripovi.

Svašta...
ne, to je način na koji čovek živi od svog nastanka: prvo u malim grupama a onda razvojem u sve većim i kompleksnijim, u kojima su podeljena zaduženja tako da to društvo može da funkcioniše. I to je došlo dotle da lagodno žive i oni što na nekim glupavim spravama udaraju nule i tačke u besmislenim nizovima.

Priznaće Maksa da Pravda postoji, da nije iluzija i konstrukt!
Kao što je priznao da je dvanaestoricu naveo da glasaju za Radula!
Pravda je spora, ali dostižna!
U to ime bih vas pozdravio, valja poći u krevet!
Noć je odavno pala!
freehand freehand 20:12 22.10.2021

Re: limeni sanduk

Већ дуго сам мишљења да је 2012 одржана "обојена револуција". Ниједна боја ми не пада на памет осим црне. Што значи да добрим делом није дошла сама него је подржавана као ниједна демократска власт до тада. То се наставља и дан данас.

Dobro, to su sad već, deset godina kasnije, opšta mesta. Inače, što se belih listića tiče valja poslušati Bebu Popovića na tu temu, u "Utisku nedelje" iz 2014.
Ko je hteo da vidi video je to još 2011. Ko nije video je naknadno, kad je bilo kasno. A neki ne vide ni danas.
<Na kraju, nikad nije zgoreg podsetiti se ko je sve podržao Tomu Nikolića onomad. Impresivna je lista.
maksa83 maksa83 20:15 22.10.2021

Re: limeni sanduk

to je došlo dotle da lagodno žive i oni što na nekim glupavim spravama udaraju nule i tačke u besmislenim nizovima.

Tačno. Besmisleni su, kao što je sve besmisleno. Bukvalno da ti prođe dan, dva, tri, 100, 1000, 2000, 30000, 40000 ... i onda postaneš deo kruženja materije u prirodi. U međuvremenu nešto tripuješ.
alselone alselone 20:19 22.10.2021

Re: limeni sanduk

U međuvremenu nešto tripiuješ.


Da nema tripa, ne bismo bili ovde danas.
freehand freehand 20:20 22.10.2021

Re: limeni sanduk

maksa83
to je došlo dotle da lagodno žive i oni što na nekim glupavim spravama udaraju nule i tačke u besmislenim nizovima.

Tačno. Besmisleni su, kao što je sve besmisleno. Bukvalno da ti prođe dan, dva, tri, 100, 1000, 2000, 30000, 40000 ... i onda postaneš deo kruženja materije u prirodi. U međuvremenu nešto tripiuješ.

Ma šalim se. Došli smo dotle da ste postali sama suština funkcionisanja društva.
Ali i to govori o tome koliko je ljudsko društvo "konstrukt".
Stepen međusobne zavisnosti odavno je načinio smešniom onu definiciju "idiotizma profesije" od onomad.
maksa83 maksa83 20:21 22.10.2021

Re: limeni sanduk

Из тог разлога, суштински је битан одговор на питање: Лимари или Керамичари.

Odokativnim brojanjem glasova proglašavam poraz limara.




Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:23 22.10.2021

Re: limeni sanduk

macak_tosa
maksa83
Negde si Makso napisao, kako ne verujes u pravo i pravdu, jer to nigde ne postoji u svetu.

Eh, Pravo... kako mi jednom rekoše - "znate, Pravda i Pravo nemaju uvek čvrstu vezu".

U Pravdu ne verujem jer, ponavljam, nije koncept koji postoji u prirodi, to je potpuno naša fantazmagorija zajedno sa Višom Svrhom i Smislom Svega.

Obaška što je nečija Pravda - nečija Nepravda, tj. kako ja kažem - "svako je heroj u svojoj priči".


Ne bih mogao da se složim da Pravda ne postoji!
Postoji i te kako!

Ali, nema veze!




Odlican sax solo + Dirndl opasno odjodovala. Fali dobro belo pivo uz salamu.
maksa83 maksa83 20:26 22.10.2021

Re: limeni sanduk

Ma šalim se. Došli smo dotle da ste postali sama suština funkcionisanja društva.

Koliko i kovači pre toga. Šteta što se taj običaj nošenja prezimena po zanimanju koji je doveo dotle da na svetu ima najviše Smithova, Schmidova, Kovacza, Kovačevića, DeSmidova, Herrera, Ferrera, Lefevra, Fabrisa i ostalih Kovaljova i Kuznjecova nije zadržao.

Za jedno 700 godina:

- Zašto se zoveš Ljubinko Bazadžija?
- Nemam pojma, valjda je neki čukunčukunčukun bio taj neki bazadžija.
- Bozadžija?
- Ne, baš - bazadžija. A zašto se ti zoveš Stojan JavaLangNullPointerException?
- Iskreno nemam pojma...
docsumann docsumann 20:27 22.10.2021

Re: limeni sanduk

alselone
U međuvremenu nešto tripiuješ.


Da nema tripa, ne bismo bili ovde danas.


stoned ejps teorija?
alselone alselone 20:28 22.10.2021

Re: limeni sanduk

stoned ejps teorija?


Ne znam za tu teoriju, nego sam prosto promislio 7 sekundi pošto si postavio pitanje. :)
freehand freehand 20:34 22.10.2021

Re: limeni sanduk

Neues aus der Nachbarschaft
macak_tosa
maksa83
Negde si Makso napisao, kako ne verujes u pravo i pravdu, jer to nigde ne postoji u svetu.

Eh, Pravo... kako mi jednom rekoše - "znate, Pravda i Pravo nemaju uvek čvrstu vezu".

U Pravdu ne verujem jer, ponavljam, nije koncept koji postoji u prirodi, to je potpuno naša fantazmagorija zajedno sa Višom Svrhom i Smislom Svega.

Obaška što je nečija Pravda - nečija Nepravda, tj. kako ja kažem - "svako je heroj u svojoj priči".


Ne bih mogao da se složim da Pravda ne postoji!
Postoji i te kako!

Ali, nema veze!




Odlican sax solo + Dirndl opasno odjodovala. Fali dobro belo pivo uz salamu.

Viedo sam samo dirndl.
Ok, i alpske seljake što se klate levo-desno bez obzira šta se svira. Imaš pravo, fale krigle, leberkeze i gomila vuršta.
freehand freehand 20:37 22.10.2021

Re: limeni sanduk

maksa83
Из тог разлога, суштински је битан одговор на питање: Лимари или Керамичари.

Odokativnim brojanjem glasova proglašavam poraz limara.





Pobedili ste. Muti može spokojno da ode.


maksa83 maksa83 20:49 22.10.2021

Re: limeni sanduk

Priznaće Maksa da Pravda postoji, da nije iluzija i konstrukt!


docsumann docsumann 20:53 22.10.2021

Re: limeni sanduk


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:57 22.10.2021

Re: limeni sanduk

Viedo sam samo dirndl.
Ok, i alpske seljake što se klate levo-desno bez obzira šta se svira. Imaš pravo, fale krigle, leberkeze i gomila vuršta


Da, malo previse minimalisticki i prefinjeno. Ali dobra svirka.
docsumann docsumann 21:03 22.10.2021

Re: limeni sanduk

spominjalo se ubistvo Brendona Lija.
to se desilo na snimaju filma The Crow. soundtrack filma je skroz ok

maksa83 maksa83 21:11 22.10.2021

Re: limeni sanduk

to se desilo na snimaju filma The Crow. soundtrack filma je skroz ok

Soundtrack filma je jedan od top des' soundtracka, i film je pre-do-bar. Kako to već biva sa predobrim filmovima producenti su pokušali da izmuzu sve što mogu i onda su napravljeni nastavci koji su kulminirali sa Crow IV jednim od verovatno 10 najgorih filmova svih vremena u kome Vranu igra Edward Furlong koji izgleda kao gothic groupie trandža.



Ja ne znam kome je palo na pamet da to napravi baš tako baš sa njim takvim.
gedza.73 gedza.73 21:17 22.10.2021

Re: limeni sanduk

Kako to već biva sa predobrim filmovima producenti su pokušali da izmuzu sve što mogu

Isto Gorštak. Pre neki dan sam spominjao na onom blogu o filmovima baš Vranu. Činilo mi se kroz maglu kako su neke sekvence odrađene kompjuterskom tehnologijom a sad čitam da su imali dvojnika

Ne znam što ali me uvek ubije početak
Here we are





solo solo 19:54 22.10.2021

auf wiedersehen !

macak_tosa macak_tosa 20:11 22.10.2021

Re: auf wiedersehen !

solo

Uhhhhh!
solo solo 20:56 22.10.2021

Re: auf wiedersehen !

Uhhhhh!


srdjan.pajic srdjan.pajic 21:23 22.10.2021

Dok savijamo limove...

jel može neko da mi protumači ovaj email koji mi je stighao malopre:

Портал за регистрацију грађана – потврда адресе електронске поште

Поштовани/а Srđan Pajić,

Aдреса електронске поште (moj email) је корисничко име Вашег електронског идентитета.

Молимо Вас да потврдите своју адресу електронске поште кликом на дугме Потврди.

Potvrdi

Уколико дугме Потврди не ради, можете да копирате следећи линк у Ваш интернет прегледач.
https://prijava.eid.gov.rs/accountrecoveryendpoint/confirmregistration.do?confirmation=913a04c9-f4de(editovao sam ovaj deo)https://eid.gov.rs

Док не потврдите своју адресу електронске поште, нећете бити у могућности да се пријавите.

Хвала,
Канцеларија за ИТ и еУправу
Влада Републике Србије




I onda isto to na engleskom:

---

Citizen registration portal - email address confirmation

Dear Srđan Pajić,

Your email address has been entered as an username for eID identity:

i tako dalje.



Email je sa eid.gov.rs adrese, što može i da se fejkuje. Kliktao nisam, naravno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:23 22.10.2021

Re: Dok savijamo limove...

Jel ovo nešto od "moderacije"?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana