Istorija| Ljudska prava| Mediji| Na današnji dan| Reč i slika

AIDA, JELENA, izvinite, ne znaju šta rade!

Filip Mladenović RSS / 09.11.2021. u 19:43

Fašizam i antifašizam
Fašizam i antifašizam
Današnji herojski čin koleginice antifašistkinje Aide Ćorović, koja je oprala obraz normalnom, čestitom, civlizovanom Beogradu gadjajući jajima sramni mural u Njegoševoj ulici sa likom osudjenog ratnog zločinca, nacionalne sramote celog srpskog naroda, kao da je najava prekretnice u odnosu prema nesrećnim, ratnim devedesetim godinama XX veka.

Ili ćemo i dalje većinski  zabijati glavu u pesak i ignorisati groznu činjenicu da su neljudi u ime srpskog naroda počinili najmonstruoznije ratne zločine nad civilnim stanovništvom ili ćemo doživeti javnu katarzu, ako ne u hrišćanskom, a ono barem u gradjanskom smislu, i kritički se odnositi prema huljama iz vlastitih redova.

Nikako se ne može opravdati većinsko ćutanje, guranje pod tepih, pileće pamćenje..., a kamoli licemerna simetrija u stilu "pa i oni su nama radili to isto"! Dobro kućno vaspitanje nalaže da se najpre očisti i sredi vlastito dvorište, a o susednom neka brine njegov vlasnik.

Način na koji je danas uhapšena i odvedena u nepoznatom pravcu Aida Ćorović, kao i umetnica Jelena Jaćimović, klasičan je fašistički čin i za svaku je osudu! Ćutanje zbog toga se svakom od nas može osvetiti, jer smo mi sledeći!

No, za istoriju ostaje da su jedna hrabra Bošnjakinja i jedna hrabra Srpkinja ovog 9. novembra 2021, dana posvećenog borbi protiv fašizma, zajedno branile i odbranile dostojanstvo slobodarske, demokratske Srbije 

I zato, hajde za početak da uzmemo četke i farbe u ruke i prekrečimo sve uvredljive grafite širom Srbije, a naročito one sa likovima ratnih zločinaca.

A komunalna milicija, opštinski inspektori, policija... neka se bave sirotinjom koja prodaje stare stvari i zeleniš po ulicama, džeparošima, švercerima, prosjacima...

Dok režim oličen u Vučiću, Vulinu, Ani Brnabić... i dalje više vodi računa o rejtingu i vlastitim džepovima, a ne o Ustavu Republike Srbije, važećim zakonima, radu i odgovornosti državnih službi, uključujući i one kojima je dužnost i za koje su plaćene da uklanjanju uvredljive i sramotne grafite!

 

 

Atačmenti



Komentari (1045)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vcucko vcucko 21:56 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

freehand


Ja bih, na primer, ladno mogao da krečim mural



Nehotice ili ne, ukazao si da se ovde ljudi na tri strane raspravljaju o komunalnom problemu. Jer meni su grafiti pre svega upravo to. Suvišan, bespotreban komunalni problem.

Izuzetak su upravo neki radovi NGTR (za neupućene: grupa zvana Novi Grobarski Treš Romantizam, imaju lepih i smislenih stvari po gradu). Ovaj mi se uopšte ne sviđa, to nije grobarska priča, čak sam siguran da nije u pitanju NGTR nego neka instrumentalizovana marginalna grupa. Takve stvari treba prepustiti ovima sa severa, to je njihov domen. Ono, tenk parkiran iza tribine i navijanje koje se sastoji od dvosatnog mumlanja tužbalica o Kosmetu

U osnovi razumem Predin stav, ono eto baš hoću! - ali ponavljam, to nije grobarska priča.


freehand freehand 22:57 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

Takve stvari treba prepustiti ovima sa severa, to je njihov domen. Ono, tenk parkiran iza tribine i navijanje koje se sastoji od dvosatnog mumlanja tužbalica o Kosmetu

Normalno. Grobari pošalju kapitena da huliganu koji je skočio sa tribina na teren preda kapitensku traku. A onda pošalju istog tog kapitena da se istom tom huliganu uživo u TV studiju izvinjava.
A onda na sred terena u punoj hali poskidaju dresove da se ukažu majice na kojima je Sale Mutavi ubica i narko diler.
I to prvo fudbaleri pa košarkaši. Da ne bude dileme i podela.
I da im niko ne dira štekove u kojima navijači drže pirotehniku, oružje i drogu. Da ne bi bilo Nevolje.
Idi bre u qratz krasni i ti i grobari i sav taj sport.
principessa_etrusca principessa_etrusca 05:45 11.11.2021

Re: Anti a fašisti

predatortz

Kofu sa farbom na mural je danas bacio čovek iz Rasimove stranke, a Rasim se od Alije oprostio sa "naš dragi predsjedniče".

Ne čuh ni njega, ni Aidu, da su se ikad ogradili od Alije.

Dozvoli da ih ja vidim kao Alijine vojnike u Srbiji.

Чула сам раније њено име, али не могу да кажем да сам знала ко је Аида.

Сада сам налетела на снимак где је пре петнаестак година у дијаспори регрутовала подршку за Исламску заједницу, а против Сулејмана Угљанина. Comment?


zilikaka zilikaka 08:12 11.11.2021

Re: Anti a fašisti

Сада сам налетела на снимак где је пре петнаестак година у дијаспори регрутовала подршку за Исламску заједницу, а против Сулејмана Угљанина. Comment?

Ja sam znala da se ona upravo na Sandžaku borila. Eto, Ugljanin, mislim da je išla i na Zukorlića.
Dakle, verovatno orima grantove ali za njih uradi nešto. Dole je smirivala verske strasti i vraćala ljude u 21. vek, toga se sećam.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:53 11.11.2021

Re: Anti a fašisti

Ja sam znala da se ona upravo na Sandžaku borila. Eto, Ugljanin, mislim da je išla i na Zukorlića.
Dakle, verovatno orima grantove ali za njih uradi nešto. Dole je smirivala verske strasti i vraćala ljude u 21. vek, toga se sećam.

Нису изгледа само грантови, наводно је свој локални ангажман дебело наплатила кроз малверзације у ЈКП ”Водовод и канализација”, где је била председник надзорног одбора.

PRONEVJERA DECENIJE – KAKO SU PARE OD FILTERA ZAVRŠILE U TROUGLU LJAJIĆ-ĆOROVIĆ-MILUTIN (ЛИНК).
vcucko vcucko 09:35 11.11.2021

Re: Anti a fašisti

freehand

Normalno. Grobari pošalju kapitena da huliganu koji je skočio sa tribina na teren preda kapitensku traku. A onda pošalju istog tog kapitena da se istom tom huliganu uživo u TV studiju izvinjava.
A onda na sred terena u punoj hali poskidaju dresove da se ukažu majice na kojima je Sale Mutavi ubica i narko diler.

Bilo, ne sporim. Sa naglaskom na bilo.

Ali više nije. Sad na utakmicama ako se neko bije, biju se ovi naši međusobno. Ovi sa ćoše juga protiv ovih sa ćoše istoka. A svaka strana sveta ima svoju priču.

Znači kod nas postoji i drugo mišljenje, a to je osnova cele priče koju raspredate na ovom blogu. A nekako - vid' koincidencije - otkad je tako, otkad nije unisono kako si opisao, za Partizan više nema ni titula ni milosti.

Kažem, ubi koincidencija...
freehand freehand 10:05 11.11.2021

Re: Anti a fašisti

Znači kod nas postoji i drugo mišljenje, a to je osnova cele priče koju raspredate na ovom blogu. A nekako - vid' koincidencije - otkad je tako, otkad nije unisono kako si opisao, za Partizan više nema ni titula ni milosti.

Pa jeste, to su davno prošla vremena, da ti sad ne puštam snimke sa Belivukovim štekom, Novakom nedovićem i slično. To je toliko davna prošlost da čovek ne zna da li su prošli dani ili nedelje.
A tamo gde nema unisonog mišljenja tamo dođe i do neslaganja pa neko završi u loncu a neko u kreču.

milisav68 milisav68 11:27 11.11.2021

Re: Anti a fašisti

freehand

Pa jeste, to su davno prošla vremena, da ti sad ne puštam snimke sa Belivukovim štekom, Novakom nedovićem i slično. To je toliko davna prošlost da čovek ne zna da li su prošli dani ili nedelje.
A tamo gde nema unisonog mišljenja tamo dođe i do neslaganja pa neko završi u loncu a neko u kreču.

Svi su isti :)
angie01 angie01 15:10 11.11.2021

Re: Anti a fašisti

Нису изгледа само грантови, наводно је свој локални ангажман дебело наплатила кроз малверзације у ЈКП ”Водовод и канализација”, где је била председник надзорног одбора.

PRONEVJERA DECENIJE – KAKO SU PARE OD FILTERA ZAVRŠILE U TROUGLU LJAJIĆ-ĆOROVIĆ-MILUTIN (ЛИНК).


zanimljivo je sto se ovakve vesti objavljuju na sumnjivim sajtovima, ali zato optuzeni nisu u pritvoru, ili na vec nekom odsluzenju kazne za krivicna dela za koja su optuzeni- to je isto kao da frao Gabrijela trckara po sokaku i prenosi abrove,...isto kao sto se Djilas svakodnevno optuzuje za kojesta, i one neke silne miliona evra, al nikako da ga neko uhapsi i krene neki postupak, ako je vec tako.

a sto se grantova tice, kad ih vec pominjes-a ko tebe placa za ovo besramno negiranje zlocina i odbranu osudjenog zlocinca, sto je sve skupa naudilo Srbiji i njenim gradjanima, stavljajuci je na nepozeljnu stranu u drustvenoj nomenklaturi u svetskim razmerama, a sve sa dupetom na sigurnom, bez straha da se kusaju posledice takve necovecne svinjarije, a medju "neprijateljima"-pa niko castan i normalan to ne bi radio tek tako iz "postenog" ubedjenja?
principessa_etrusca principessa_etrusca 06:53 12.11.2021

Re: Anti a fašisti

zanimljivo je sto se ovakve vesti objavljuju na sumnjivim sajtovima, ali zato optuzeni nisu u pritvoru, ili na vec nekom odsluzenju kazne za krivicna dela za koja su optuzeni- to je isto kao da frao Gabrijela trckara po sokaku i prenosi abrove,...isto kao sto se Djilas svakodnevno optuzuje za kojesta, i one neke silne miliona evra, al nikako da ga neko uhapsi i krene neki postupak, ako je vec tako.

Када претражујеш по имену и прзимену, тај чланак који сам линковала је један од првих резултата. (Сажела сам га у једну реченицу и употребила реч ”наводно”, јер не знам да ли се проневера заиста догодила.)

Да сам јавна личност (што Аида за себе каже, угледна грађанка) и да ме нека новина лажно оптужи за проневеру, ја бих њих тужила, као што рецимо ради Ђилас.

Оно што у том чланку свакако није спорно је да је Аида била председник надзорног одбора новопазарског водовода, односно да је прихватила синекуру/мито.
a sto se grantova tice, kad ih vec pominjes-a ko tebe placa za ovo besramno negiranje zlocina i odbranu osudjenog zlocinca, sto je sve skupa naudilo Srbiji i njenim gradjanima, stavljajuci je na nepozeljnu stranu u drustvenoj nomenklaturi u svetskim razmerama, a sve sa dupetom na sigurnom, bez straha da se kusaju posledice takve necovecne svinjarije, a medju "neprijateljima"-pa niko castan i normalan to ne bi radio tek tako iz "postenog" ubedjenja?

Нигде нећеш пронаћи да сам негирала да се злочин догодио, а горе сам навела неколико сведока са терена, професионалних војника, који су писали о догађајима у Сребрници. Нико од њих није упро прстом у генерала Младића, ни приватно у својим књигама, интервјуима итд, нити као сведоци у Хагу.

Ти се држиш верзије ратова деведесетих коју си чула из уста Кристијан Аманпур и то је јтвој избор на који полажеш свако право. За промовисање тог погледа тебе нико не плаћа, све радиш волонтерски јер у то верујеш. Ја пак здржавам право да те сматрам корисним идиотом.
angie01 angie01 14:21 12.11.2021

Re: Anti a fašisti

(Сажела сам га у једну реченицу и употребила реч ”наводно”, јер не знам да ли се проневера заиста догодила.)


jasno je sta ti je namera-linkujes sumnjivi clanak, posle konstatacije- da nisu samo grantovi sporni,..a i grantove si ucitala:)
Да сам јавна личност (што Аида за себе каже, угледна грађанка) и да ме нека новина лажно оптужи за проневеру, ја бих њих тужила, као што рецимо ради Ђилас.


hebote-ti ces sada jos da dajes svoj "jedino ispravni" scenario za takve prljave situacije-pa svako se ponasa onako kako misli da treba- taj clanak bas i nije nesto odjknuo-ne znam ni ko uopste cita takve sajtove-, niti se ko obazire na svaku klevetu, koriste je jedino likovi kao ti,za ovakve mufljuske pokusaje diskvalifikacije,....a da li je prihvatila mito, kao sto tvrdis, opet ne znas-da jeste, sa zadovoljstvom bi je vec procesuirali.


Нигде нећеш пронаћи да сам негирала да се злочин догодио, а горе сам навела неколико сведока са терена, професионалних војника, који су писали о догађајима у Сребрници. Нико од њих није упро прстом у генерала Младића, ни приватно у својим књигама, интервјуима итд, нити као сведоци у Хагу.


negirala si genocid i da je mladic u njemuucestvovao- sto je sve dokazano, zvala ti to zlocinom, ili kako god, a te nebuloze koje pises, o nekim svedocima i njihovim knjigama ( al pausalno, bez navodjenja o cemu tacno pricas:)-pa brate, seselj je napisao tone knjiga sa svojim "istinama".


Ти се држиш верзије ратова деведесетих коју си чула из уста Кристијан Аманпур и то је јтвој избор на који полажеш свако право. За промовисање тог погледа тебе нико не плаћа, све радиш волонтерски јер у то верујеш. Ја пак здржавам право да те сматрам корисним идиотом.


ja sam ratove devedesetih prezivela ovde, mnogi bliski su bili odvedeni na ratista, mnogo mi je bliskih stradalo, mnogi bliski su izbegli sa svojih ognjista- znaci, ja sam na zalost deo tih desavanja, nisam zivela na Marsu, da bi neko drugi trebalo da mi objasni sta se desavalo- a sve ovo tvoje besramno tumecenje tudjih nesreca i smrti moze samo da je deo nekog placenog posla, znaci nisi ni zabludeli korisni idiot, kako mene bezobrazno castis i ucitavas gluposti, nego si konkretno deo takve neke destruktivne, retrogradne klike koja je Srbiji samo stetu nanela i nije joj dosta...i jos sa dupetom na sigurnoj udaljenosti,-prljavstina najgore vrste, gde bi tudja deca trebalo da kusaju vasa napravljena sranja - sram te bre bilo,...onu bezocnu necovecnost sto si za Sarajevo izrekla, moze da izgovori jos jedino tvoj idol seselj.
looping looping 11:45 10.11.2021

1

Šta realno Filip zna o Ratku Mladiću, kad mu je samo mu je želja da prati svetske slobodarsko-pomodarske trendove?

predatortz predatortz 11:47 10.11.2021

Re: 1

looping
Šta realno Filip zna o Ratku Mladiću, kad mu je samo mu je želja da prati svetske slobodarsko-pomodarske trendove?



Znam šta ne zna.

Ne zna da je Ratko, ma koliko meni nesimpatičan bio, jedan od prvih boraca protiv neo-fašizma.
Za to će mu, kad tad, pripasti zaslužena slava i van granica Srbije i Srpske.
freehand freehand 12:23 10.11.2021

Re: 1

Ne zna da je Ratko, ma koliko meni nesimpatičan bio, jedan od prvih boraca protiv neo-fašizma.
Za to će mu, kad tad, pripasti zaslužena slava i van granica Srbije i Srpske.

Drug Predatorz!
Šta sve neće ovde da ispliva...

P.S. Bio je pogrešan citat kvotovan, ispravio sam.
looping looping 12:31 10.11.2021

Re: 1

freehand
Kofu sa farbom na mural je danas bacio čovek iz Rasimove stranke, a Rasim se od Alije oprostio sa "naš dragi predsjedniče".

Drug Predatorz!
Šta sve neće ovde da ispliva...

„Ja sam bila samo na pravom mestu u pravo vreme. Želim da sliku o drugačijoj Srbiji vidi ceo svet, pojedinci ogrezli u kriminal su samo vidljiviji. Mi ćemo postati glasniji i ovaj će region živeti drugačije, ja sam ubeđena u to“, zaključila je Aida Ćorović.

To Aida, samo napred!
Od repa se kreće u promenu regiona!

PS.

P.S. Bio je pogrešan citat kvotovan, ispravio sam.

Nema problema free, ja vodim evidenciju.
freehand freehand 12:34 10.11.2021

Re: 1


To Aida, samo napred!
Od repa se kreće u promenu regiona!

Ona je krenula odnekle - mada je ona u toj priči sve vreme i stajala na braniku i pred Ugljaninom i pred Zukorlićem, al ajd za potrebe ove priče - odakle si ti krenuo Lupinže? Od obožavanja Vučića?
looping looping 12:36 10.11.2021

Re: 1

Ona je krenula odnekle - mada je ona u toj priči sve vreme i stajala na braniku i pred Ugljaninom i pred Zukorlićem, al ajd za potrebe ove priče - odakle si ti krenuo Lupinže? Od obožavanja Vučića?

Da, što? Jel' i on ratni zločinac?

PS.
Teško je naći u Srbiji nekoga da nije. Ne smem ni sebe da volim.
freehand freehand 12:41 10.11.2021

Re: 1

Da, što? Jel' i on ratni zločinac?

Pa nije baš...


looping looping 12:46 10.11.2021

Re: 1

freehand
Da, što? Jel' i on ratni zločinac?

Pa nije baš...



Eto, Aida mora da kupi još jaja.
zilikaka zilikaka 12:52 10.11.2021

Re: 1

Od repa se kreće u promenu regiona!

Da, od repa se kreće u svakom poslu gde nemaš dovoljno resursa da rešavaš glavu.
Pa onda ideš redom, prema svojim mogućnostima. Tako bar iza sebe ostaviš nešto urađeno,što je mnogo više od ništa.
Druga opcija gde svi znaju odakle najviše smrdi ali pošto je zalogaj velik, sede i čekaju da se nebo otvori i stekne prilika za rešavanje glavnog problema, je opcija kada ne uradiš ništa
freehand freehand 12:54 10.11.2021

Re: 1

looping
freehand
Da, što? Jel' i on ratni zločinac?

Pa nije baš...



Eto, Aida mora da kupi još jaja.

Mermerna.
predatortz predatortz 12:54 10.11.2021

Re: 1

Da, od repa se kreće u svakom poslu gde nemaš dovoljno resursa da rešavaš glavu.


Jok, bona!

Od repa se kreće, kao nešto se radi, dok je u toku budžetiranje.
Ono, slomiš se od posla baš tad!

Eeee, tolike godine u dupe stucala a treba ja da te učim...
looping looping 12:56 10.11.2021

Re: 1

zilikaka
Od repa se kreće u promenu regiona!

Da, od repa se kreće u svakom poslu gde nemaš dovoljno resursa da rešavaš glavu.
Pa onda ideš redom, prema svojim mogućnostima. Tako bar iza sebe ostaviš nešto urađeno,što je mnogo više od ništa.
Druga opcija gde svi znaju odakle najviše smrdi ali pošto je zalogaj velik, sede i čekaju da se nebo otvori i stekne prilika za rešavanje glavnog problema je opcija kada ne uradiš ništa

U pravu si, Hrvatska i Bosna su prevelik zalogaj. Tamo ne sme ni da se posumnja u nekog od njihovih heroja.
zilikaka zilikaka 13:33 10.11.2021

Re: 1

U pravu si, Hrvatska i Bosna su prevelik zalogaj. Tamo ne sme ni da se posumnja u nekog od njihovih heroja

Spin majstor.

Mada, skoro sigurno nas dvoje nemamo istu viziju prevelikog zalogaja. Moj nosi naočare i ima brata Si(ja)
predatortz predatortz 14:00 10.11.2021

Re: 1

zilikaka
U pravu si, Hrvatska i Bosna su prevelik zalogaj. Tamo ne sme ni da se posumnja u nekog od njihovih heroja

Spin majstor.

Mada, skoro sigurno nas dvoje nemamo istu viziju prevelikog zalogaja. Moj nosi naočare i ima brata Si(ja)


Pa, dobro...

Mogla je, malim korakom, da krene jajcetom na ploču zločinca iz njenog naroda, u svom rodnom Pazaru.

Šta je sprečilo da baci jajce na ploču Aćif efendiji, dok je stajala na zidu u Pazaru?

Nosila tetki lek?
Colin_bgd Colin_bgd 14:07 10.11.2021

Re: 1

Šta je sprečilo da baci jajce na ploču Aćif efendiji, dok je stajala na zidu u Pazaru?

Ma, nije to pitanje...

Pitanje je sta je TEBE sprecilo da bacis jajce na Mladicev mural?

PS. Nemoj da pises nikakvu repliku, postedi prvo sebe, a tim cinom nehotice i nas... A ja sam odgovor na to moje (semi-retoricko, naravno) pitanje vec dao u svom originalnom postu, tu malo nize...
nikvet pn nikvet pn 14:09 10.11.2021

Re: 1

predatortz

Šta je sprečilo da baci jajce na ploču Aćif efendiji,


... Готовини у Сплиту, Сарајевским шехидима... Све споменици монументални а ово трц, цртеж па укабука.
angie01 angie01 14:33 10.11.2021

Re: 1

... Готовини у Сплиту, Сарајевским шехидима... Све споменици монументални а ово трц, цртеж па укабука.


u Sarajevu i Splitu- nek bacaju oni koji tamo zive-kakve to veze ima sa cinjenicom da u sred Beograda stoji mural ratnog zlocina, koji brani policija-sta je bre vama- u kakvu smo se to stramotu pretvorili, devedesete nas nisu nicemu naucile.

,,,ili se slazete sa njegovim delima, pa je onda sve ok.

ne znam, je l ima svesti o tome sta to znaci i kuda to vodi i kakvu to buducnost ocekujete za svoju decu. hebote, stavljeni ste u crnu rupu na mapi sveta i nije vam dosta.
macak_tosa macak_tosa 14:54 10.11.2021

Re: 1

Colin_bgd
Šta je sprečilo da baci jajce na ploču Aćif efendiji, dok je stajala na zidu u Pazaru?

Ma, nije to pitanje...

Pitanje je sta je TEBE sprecilo da bacis jajce na Mladicev mural?

PS. Nemoj da pises nikakvu repliku, postedi prvo sebe, a tim cinom nehotice i nas... A ja sam odgovor na to moje (semi-retoricko, naravno) pitanje vec dao u svom originalnom postu, tu malo nize...

Šta se time postiže?
predatortz predatortz 14:58 10.11.2021

Re: 1

Pitanje je sta je TEBE sprecilo da bacis jajce na Mladicev mural?


Mnogo toga.
Od kućnog vaspitanja, pa do činjenice da ne živim od takvih stvari, od grantova.

A mišljenje o Mladiću sam dao kao dvadeset i kusur godina star rezervni poručnik, odmah nakon Srebrenice, kada se za to mogla izgubiti glava.

Rekao sam da će nas taj čin poremećenog uma skupo koštati, da od toga nema nikakve vojničke koristi a da će biti mnogo političke štete.
I danas, kao i onda, mislim da mu je to bilo naloženo od mnogo krupnijih igrača nego što su to bili Radovan ili Slobodan.



looping looping 15:00 10.11.2021

Re: 1

zilikaka
U pravu si, Hrvatska i Bosna su prevelik zalogaj. Tamo ne sme ni da se posumnja u nekog od njihovih heroja

Spin majstor.

Mada, skoro sigurno nas dvoje nemamo istu viziju prevelikog zalogaja. Moj nosi naočare i ima brata Si(ja)

Ups!
Izvinjavam se, zaboravio sam ko je najveći problem u Srbiji, regionu a i šire.
freehand freehand 18:01 10.11.2021

Re: 1

predatortz
zilikaka
U pravu si, Hrvatska i Bosna su prevelik zalogaj. Tamo ne sme ni da se posumnja u nekog od njihovih heroja

Spin majstor.

Mada, skoro sigurno nas dvoje nemamo istu viziju prevelikog zalogaja. Moj nosi naočare i ima brata Si(ja)


Pa, dobro...

Mogla je, malim korakom, da krene jajcetom na ploču zločinca iz njenog naroda, u svom rodnom Pazaru.

Šta je sprečilo da baci jajce na ploču Aćif efendiji, dok je stajala na zidu u Pazaru?

Nosila tetki lek?

Možda isto ono što je tebe sprečilo da potegneš jajetom u rodnoj tuzli?
A ovo ovde je njena zemlja. I ne treba joj tvoja dozvola i povrda nizašta. Ni tvoja ni tebi sličnih, još uvek.
Ona se ovde rodila, nije došla nitokud, a neki od ovdašnjih domaćina-mrsimuda zajebu se pa budu ponsoni na te demokratske bljeskove u zemlji Srbiji, od kojih je možda najsvetliji to da su svi njeni građani njena deca bez obzira na rasu, naciju ili veru.
Sram te bilo.
freehand freehand 18:05 10.11.2021

Re: 1

nikvet pn
predatortz

Šta je sprečilo da baci jajce na ploču Aćif efendiji,


... Готовини у Сплиту, Сарајевским шехидима... Све споменици монументални а ово трц, цртеж па укабука.

Mene su i mama i tata, učiteljica pa učitelj i svi oni od kojih sam u životu učio da budem čovek učili da se od sebe polazi, Nikvet. Boli me kurac šta stoji u Splitu, to nesrećni normalni Splićani moraju sa gađenjem da gledaju. Ali me ne boli baš qratz da li će me ovdašnji zločinci gledati sa zidova i da li će mi se deca mimoilaziti sa kojekavkim Repićima, sadističkim ubicama u uniformi sa oznakama moje zemlje i u ime mog naroda, silovateljima i onima što su žene i decu ubijali i žive spaljivali.
nikvet pn nikvet pn 18:22 10.11.2021

Re: 1

freehand
Boli me kurac šta stoji u Splitu, to nesrećni normalni Splićani moraju sa gađenjem da gledaju


И њих несрећне нормалне заболе тачно колико и тебе. Што не пусте несрећне нормалне Београђане на миру сами да се гаде - као што ми њих пуштамо?

У балканском свињцу живиш хтео-не хтео па примећујеш ваљда да се Србија понешто и умила, остали никако. Па још се диче.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:37 10.11.2021

Re: 1

Šta je sprečilo da baci jajce na ploču Aćif efendiji, dok je stajala na zidu u Pazaru?

Прилично извесно то што је, као и она, Аћиф ефендија био новопазарски Бошњак, а могуће мало и то што се тако не добијају поени код норвешке амбасаде и других спонзора.

Суживот у мултикултурној заједници подразумева да се према туђим херојима и туђим злочинцима односимо са још више пажње и више такта него према својима, а не обрнуто. Аидин поступак је у том смислу велики гаф.
freehand freehand 18:57 10.11.2021

Re: 1

И њих несрећне нормалне заболе тачно колико и тебе. Што не пусте несрећне нормалне Београђане на миру сами да се гаде - као што ми њих пуштамо?

Prvo, otkud znaš da li njih zabole ili ne?
Drugo, Aida Ćorović je Beograđanka.
У балканском свињцу живиш хтео-не хтео па примећујеш ваљда да се Србија понешто и умила, остали никако. Па још се диче.

Dabre, ne mora se dalje od ove stranice na blogu da bi se videlo kako se i koliko Srbija umila. A ako kažem da su se i drugi umili slično ili više jel to znači da onda ti ne vidiš ili da ja loše vidim?
freehand freehand 18:59 10.11.2021

Re: 1

Прилично извесно то што је, као и она, Аћиф ефендија био новопазарски Бошњак, а могуће мало и то што се тако не добијају поени код норвешке амбасаде и других спонзора.

Pa to. A možda je i pogrešne vere. Nema šta četvrto da bude sa stanovišta liberalne, demokratski i humanistički nastrojene visokoobrazovane Srpkinje.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:08 10.11.2021

Re: 1

Pa to. A možda je i pogrešne vere. Nema šta četvrto da bude sa stanovišta liberalne, demokratski i humanistički nastrojene visokoobrazovane Srpkinje.

Као што сам написала горе, суживот у мултикултурној заједници подразумева да се према туђим херојима и туђим злочинцима односимо са још више пажње и више такта него према својима, а не обрнуто.
freehand freehand 20:13 10.11.2021

Re: 1

principessa_etrusca
Pa to. A možda je i pogrešne vere. Nema šta četvrto da bude sa stanovišta liberalne, demokratski i humanistički nastrojene visokoobrazovane Srpkinje.

Као што сам написала горе, суживот у мултикултурној заједници подразумева да се према туђим херојима и туђим злочинцима односимо са још више пажње и више такта него према својима, а не обрнуто.

Pa eto, i Aida je vrlo skrupulozno šest meseci čekala da skupština stanara, neki stanar ili neki prolaznik Srbin preduzme nešto. Pa jebiga, kad neće niko morala je sama da se lati posla. Doduše, evo sad pitaju - što tek sad?
I dal je to namerno pozvala kamere da snime nešto što treba da bude javna poruka?
Neverovatnao ali jeste! vidiš ti šta ljudi koriste i čime se služe?
predatortz predatortz 20:16 10.11.2021

Re: 1


Pa eto, i Aida je vrlo skrupulozno šest meseci čekala da skupština stanara, neki stanar ili neki prolaznik Srbin preduzme nešto


Na ovo mogu reći samo - niđe Srbije!
freehand freehand 20:18 10.11.2021

Re: 1

predatortz

Pa eto, i Aida je vrlo skrupulozno šest meseci čekala da skupština stanara, neki stanar ili neki prolaznik Srbin preduzme nešto


Na ovo mogu reći samo - niđe Srbije!

Nisi baš ni to morao, al ajd, ako te baš napinje.
crossover crossover 20:28 10.11.2021

Re: 1

Pa eto, i Aida je vrlo skrupulozno šest meseci čekala da skupština stanara, neki stanar ili neki prolaznik Srbin preduzme nešto. Pa jebiga, kad neće niko morala je sama da se lati posla.


Кад сам видео како је хапси онај ћелави пицопевац што глуми полицију чак је и мени дошло да станем на њену страну. Треба неко те пајсере да научи како се пристојно понаша чак и кад си пандур. Не знам шта их уче у тим полицијским школама али неко ко не уме да се контролише не би требао да носи значку (коју није ни показао) и оружје.
angie01 angie01 21:24 10.11.2021

Re: 1

Суживот у мултикултурној заједници подразумева да се према туђим херојима и туђим злочинцима односимо са још више пажње и више такта него према својима, а не обрнуто. Аидин поступак је у том смислу велики гаф.


jao, kako slatko-jedino ne razumem ko su tu tudji heroji i zlocinci i u odnosu na koga i sta tacno kvalifikuje tu tudjost?

...gaf je sam grafit u centru Beograda,pa jos cuvan od strane policije i sumnjivih likova, a pod budnimokom samog nazovi ministra,-gafi velika sramota- a to sto je uradila Aida je normalna reakcija gradjanskog bunta,...cudno da masovno paljenje baklji po krovoima zgrada za vreme zatvaranja-nije bilo remecenje javnog reda i mira, a par bacenih jaja jeste.
predatortz predatortz 21:43 10.11.2021

Re: 1

crossover
Pa eto, i Aida je vrlo skrupulozno šest meseci čekala da skupština stanara, neki stanar ili neki prolaznik Srbin preduzme nešto. Pa jebiga, kad neće niko morala je sama da se lati posla.


Кад сам видео како је хапси онај ћелави пицопевац што глуми полицију чак је и мени дошло да станем на њену страну. Треба неко те пајсере да научи како се пристојно понаша чак и кад си пандур. Не знам шта их уче у тим полицијским школама али неко ко не уме да се контролише не би требао да носи значку (коју није ни показао) и оружје.


Sa ovim mogu da se složim. Da su poslali iskusne policajce, koji znaju kako se posao radi, ispala bi još histerična ćurka.
Momci treba još da uče. Fino, kulturno, sa uvažavanjem ali odlučno, pa kad počne da peni onda se napiše da se lice ponašalo neurotično, govorilo nepovezano, pa bi možda i kod lekara išla...

E, deco, deco...
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:02 10.11.2021

Re: 1

У загребачкој катедрали је гроб Алојзија Степинца, несумњивог злочинца. Ипак, не мисле сви тако и на том гробу је свакога дана свеже цвеће, не само оно које стављају часне сестре, већ и оно које доносе други поштоваоци. Загребачки Срби деценијама чекају да та пракса престане, али никада нисам чула да је ико од њих дошао и разбацивао цвеће.

За оне који су мало више ушли у детаље хашких суђења и прочитали мало више од самих пресуда, на основу мноштва сведочења Срба и муслимана, јасно је да Младић није имао никакве везе са злочином у Сребреници.

Република Српска је под перманентним нападима који су у последње време додатно интензивирани и јасно је коме служи свако, било директно или индиректно, обнављање приче о ”сребреничком геноциду” и o Младићу као о његовом главном извршиоцу.
freehand freehand 23:16 10.11.2021

Re: 1

У загребачкој катедрали је гроб Алојзија Степинца, несумњивог злочинца. Ипак, не мисле сви тако и на том гробу је свакога дана свеже цвеће, не само оно које стављају часне сестре, већ и оно које доносе други поштоваоци. Загребачки Срби деценијама чекају да та пракса престане, али никада нисам чула да је ико од њих дошао и разбацивао цвеће.

Jebem mu miša, baš se loše osećam što kvarim ovaj poetski trenutak dok se sa jedne strane čuju orgulje a sa druge cvrči vosak što kaplje sa upaljenih sveća dok bacaju titravi odsjaj na sarkofag zlog Alojzija - ali moram da pitam: otkud ti Srbi znaju za to cveće i otkud ti znaš šta jadni zagrebački Srbi uopšte misle a kamoli o tome?
Ja bih rekao da im je to poslednje na svetu što ih interesuje, a sa druge strane i taj jadni Alojzije je suđen za nepostupanje, i to od strane zlog Tita i zlih komunista pa mi tu ništa nije jasno šta ti u stvari hoćeš da kažeš?
Porediš grob mrtvog kardinala i murale na zidu živog đenerala (doduše komuniste al jebiga)?

За оне који су мало више ушли у детаље хашких суђења и прочитали мало више од самих пресуда, на основу мноштва сведочења Срба и муслимана, јасно је да Младић није имао никакве везе са злочином у Сребреници.


Pošto si ti, verujem, ušla u te detalje o kojima govoriš šta piše tamo što govori da glavnokomandujući koji je na licu mesta i kome se svei izveštaji podnose a koji je Turcima obećao osvetu - nema veze sa streljanjem hiljada ljudi?
Piše li tamo da je, pod ludom pretpostavkom u koju ni Mačak Toša ne veruje, čak i da su svi uhvaćeni sa oružjem u rukama težak ratni zločin i zločin protiv čovečnosti streljanje ratnih zarobljenika bez suđenja? I da je to mimo Haškog tribunala isti takav zločin u svakoj civilizovanoj zemlji koji ne može da odrekne niko ko ima trun ljudskosti u sebi?


Република Српска је под перманентним нападима који су у последње време додатно интензивирани и јасно је коме служи свако, било директно или индиректно, обнављање приче о ”сребреничком геноциду” и o Младићу као о његовом главном извршиоцу.

A ovo ima veze sa njegovim realnim i neporecivim zločinstvom - kakve tačno? Potšo hoće da ukinu republiku Srpsku on onda nije kriv?
angie01 angie01 23:25 10.11.2021

Re: 1

За оне који су мало више ушли у детаље хашких суђења и прочитали мало више од самих пресуда, на основу мноштва сведочења Срба и муслимана, јасно је да Младић није имао никакве везе са злочином у Сребреници.


ti mu ga bona, dajes po bescascu, ko da si vjerica radeta licno.
principessa_etrusca principessa_etrusca 05:00 11.11.2021

Re: 1

A ovo ima veze sa njegovim realnim i neporecivim zločinstvom - kakve tačno? Potšo hoće da ukinu republiku Srpsku on onda nije kriv?

Можеш боље од овог извртања.

По многобројним материјалним доказима и сведочењима, Младић нема везе са злочином у Сребреници. Ипак, већ четврт века видимо како се тај страшни злочин и његова наводна кривица инструментализују у политичке сврхе.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:12 11.11.2021

Re: 1


По многобројним материјалним доказима и сведочењима, Младић нема везе са злочином у Сребреници


A postoje i takvi dokazi koji dokazuju ne da ima veze nego da je glavni organizator. On tamo svoju nevinost nije dokazao a druga strana jeste dokazala njegovu krivicu.

A ove sime spasici da crtaju svog Djenerala koliko hoce ali Drzava bi morala da im objasni da su promasili likovnu tehniku: tattoo na dupetoo ok, a mural u Njegosevoj no, no.
Colin_bgd Colin_bgd 08:59 11.11.2021

Re: 1

У загребачкој катедрали је гроб Алојзија Степинца, несумњивог злочинца.

јасно је да Младић није имао никакве везе са злочином у Сребреници.

Jedan od retkih primera totalno sprzene mozdane mase. Bilo bi steta da specimen samo tek tako propadne. Trebalo bi da zavrsi u nekoj tegli, zarad nauke i buducih pokolenja...
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:58 11.11.2021

Re: 1

Ти си Колине сјајан пример да за критичко мишљење није довољна наизглед сачувана мождана маса.

principessa_etrusca principessa_etrusca 10:02 11.11.2021

Re: 1

A postoje i takvi dokazi koji dokazuju ne da ima veze nego da je glavni organizator. On tamo svoju nevinost nije dokazao a druga strana jeste dokazala njegovu krivicu

Драги комшија, какав суд, такви и докази.
freehand freehand 10:13 11.11.2021

Re: 1

Можеш боље од овог извртања.

Kakvog izvrtanja, izvini?
Pa nisam ja ubacio mrtvog STepinca koji leži u kripti kao nekakav dokaz majukubožiju.


По многобројним материјалним доказима и сведочењима, Младић нема везе са злочином у Сребреници. Ипак, већ четврт века видимо како се тај страшни злочин и његова наводна кривица инструментализују у политичке сврхе.

Ali ti sad nećeš ovde da ih prezentuješ jer su tajna.
Dokazi da Mladić nije odgovoran za Srebrenicu. E svašta.

Dakleoko teze da genocid nije pravno nego političko pitanje, da tako nečeg na tlu Jugoslavije nije bilo, ili ako jeste da je u pitanju bio zajednički poduhvat sve tri strane, možemo zajedno da nastupamo. ali da Mladić nema veze sa Srebrenicom previše je hevi i za krčme na Ibarskoj negde pred ponoć.
macak_tosa macak_tosa 10:14 11.11.2021

Re: 1

Colin_bgd
У загребачкој катедрали је гроб Алојзија Степинца, несумњивог злочинца.

јасно је да Младић није имао никакве везе са злочином у Сребреници.

Jedan od retkih primera totalno sprzene mozdane mase. Bilo bi steta da specimen samo tek tako propadne. Trebalo bi da zavrsi u nekoj tegli, zarad nauke i buducih pokolenja...

Gluposti!
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:09 11.11.2021

Re: 1

Ali ti sad nećeš ovde da ih prezentuješ jer su tajna.
Dokazi da Mladić nije odgovoran za Srebrenicu. E svašta.

Докази уопште нису тајна, све је доступно ономе кога та тема занима, а мени не пада на памет да за тебе овде правим дајџесте хашких процеса.
freehand freehand 19:24 11.11.2021

Re: 1

principessa_etrusca
Ali ti sad nećeš ovde da ih prezentuješ jer su tajna.
Dokazi da Mladić nije odgovoran za Srebrenicu. E svašta.

Докази уопште нису тајна, све је доступно ономе кога та тема занима, а мени не пада на памет да за тебе овде правим дајџесте хашких процеса.

Nego izdaš saopštenje jel tako?tako je! i šta tu sad ima da se argumentuje i dokumentuje.
Mislim, ne znam da li si svesna da si me upravo stavila u poziciju onog Cige što je igrao poker sa lordovima pa ga krenula kartakad su mu rekli da je nevaspitano proveravti tuđe karte
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:12 12.11.2021

Re: 1

Nego izdaš saopštenje jel tako?tako je! i šta tu sad ima da se argumentuje i dokumentuje.
Mislim, ne znam da li si svesna da si me upravo stavila u poziciju onog Cige što je igrao poker sa lordovima pa ga krenula kartakad su mu rekli da je nevaspitano proveravti tuđe karte

Ти си више него способан да пронађеш све што те евентуално занима из хашких процеса.
Ја намам готову базу линкова и цитата, али као што рекох, све је доступно, само ћеш морати да потражиш сам.
freehand freehand 08:58 12.11.2021

Re: 1

Ја намам готову базу линкова и цитата

Kako dražesno...
Ti imaš zalihu čvrstih stavova zasnovanih na dubokim verovanjima, to vidim.

све је доступно, само ћеш морати да потражиш сам.

Prosto ne umem da smislim ništa pametnije nego da ja sam tražim argumente da bih dokazivao tvoju tezu koju smatram neodrživom.
Izuzetno kreativan pristup diskusiji.
macak_tosa macak_tosa 14:27 12.11.2021

Re: 1

principessa_etrusca
Ali ti sad nećeš ovde da ih prezentuješ jer su tajna.
Dokazi da Mladić nije odgovoran za Srebrenicu. E svašta.

Докази уопште нису тајна, све је доступно ономе кога та тема занима, а мени не пада на памет да за тебе овде правим дајџесте хашких процеса.

Mudro zboriš!
Ono što mi nije jasno je sledeće - šta ti treba da išta objašnjavaš srbomrziteljima (za koje su srpski zločini genocid, a za zločine nad Srbima konstatuju ovlaš, u svakom 80-tom javljanju, da su se ti koji su nad Srbima činili zločine samo branili).
To ti je naobičnija srbomrzilačka gamad - i tu pomoći nema.
docsumann docsumann 15:21 12.11.2021

Re: 1

šta ti treba da išta objašnjavaš srbomrziteljima (za koje su srpski zločini genocid, a za zločine nad Srbima konstatuju ovlaš, u svakom 80-tom javljanju, da su se ti koji su nad Srbima činili zločine samo branili).


nikove na sunce!
freehand freehand 15:29 12.11.2021

Re: 1

Ono što mi nije jasno je sledeće - šta ti treba da išta objašnjavaš srbomrziteljima (za koje su srpski zločini genocid, a za zločine nad Srbima konstatuju ovlaš, u svakom 80-tom javljanju, da su se ti koji su nad Srbima činili zločine samo branili).
To ti je naobičnija srbomrzilačka gamad - i tu pomoći nema.

Dok je takvih srbobranitelja kao što si ti koje ne interesuju ni činjenice ni argumenti, koji lažu kao psi ovako kako ti ovde ne trepnuvši pominješ genocid, govna koja izmišljaju budalaštine poplašene lažima - Srbima srbomrzitelji ne trebaju.
macak_tosa macak_tosa 17:47 12.11.2021

Re: 1

freehand
Ono što mi nije jasno je sledeće - šta ti treba da išta objašnjavaš srbomrziteljima (za koje su srpski zločini genocid, a za zločine nad Srbima konstatuju ovlaš, u svakom 80-tom javljanju, da su se ti koji su nad Srbima činili zločine samo branili).
To ti je naobičnija srbomrzilačka gamad - i tu pomoći nema.

Dok je takvih srbobranitelja kao što si ti koje ne interesuju ni činjenice ni argumenti, koji lažu kao psi ovako kako ti ovde ne trepnuvši pominješ genocid, govna koja izmišljaju budalaštine poplašene lažima - Srbima srbomrzitelji ne trebaju.

Što bi rekao Mile Dodik - aj' ne seri!
Pod srbomrziteljima nisam mislio na tebe - i ti to dobro znaš.
Prema tome, šta se javljaš!?
macak_tosa macak_tosa 17:48 12.11.2021

Re: 1

docsumann
šta ti treba da išta objašnjavaš srbomrziteljima (za koje su srpski zločini genocid, a za zločine nad Srbima konstatuju ovlaš, u svakom 80-tom javljanju, da su se ti koji su nad Srbima činili zločine samo branili).


nikove na sunce!

Tako je!
freehand freehand 17:52 12.11.2021

Re: 1

Prema tome, šta se javljaš!?

Da bih odgovorio "srbobraniteljima", a tu mislim direktno na tebe, između ostalih.
I čudilo bi me da ti to ne znaš.
Još nešto?
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 20:50 12.11.2021

Re: 1

On tamo svoju nevinost nije dokazao


nevinost se ne dokazuje nego se pretpostavlja dok se ne dokaze suprotno.
Colin_bgd Colin_bgd 12:20 10.11.2021

Ni jaja nisu vise ono sto su nekad bila...

Kao i nebrojeno puta do sada, jos jednom se pokazalo da onu stvar u Srbiji sveobuhvatno imaju iskljucivo, nedvojbeno, samo i jedino zene.

Srpski muskarci, kao i uvek, su samo obicna gomila neizivljenih jadnika, koji osim sto kao uzmu da se kao "razbesne" kad im neko opsuje majku, nisu sposobni za apsolutno niti jedno jedino autenticno delovanje i/ili originalno razmisljanje.

Vrhunac kukavicluka, koji im i jeste u nasledje svojim apsolutnim primerom i ostavo taj umobolni Ratko Mladic, je jedino sto umeju da demonstriraju bilo kao vestacki nafrakane jedinke iz vlasnih struktura, bilo kao nebulozne spodobe u crnim krabuljama...

milisav68 milisav68 12:41 10.11.2021

Re: Ni jaja nisu vise ono sto su nekad bila...

Colin_bgd
Kao i nebrojeno puta do sada, jos jednom se pokazalo da onu stvar u Srbiji sveobuhvatno imaju iskljucivo, nedvojbeno, samo i jedino zene.

Srpski muskarci, kao i uvek, su samo obicna gomila neizivljenih jadnika, koji osim sto kao uzmu da se kao "razbesne" kad im neko opsuje majku, nisu sposobni za apsolutno niti jedno jedino autenticno delovanje i/ili originalno razmisljanje.

Vrhunac kukavicluka, koji im i jeste u nasledje svojim apsolutnim primerom i ostavo taj umobolni Ratko Mladic, je jedino sto umeju da demonstriraju bilo kao vestacki nafrakane jedinke iz vlasnih struktura, bilo kao nebulozne spodobe u crnim krabuljama...


De si Mance :)
angie01 angie01 12:50 10.11.2021

Re: Ni jaja nisu vise ono sto su nekad bila...

Colin_bgd



shmoo shmoo 13:21 10.11.2021

Re: Ni jaja nisu vise ono sto su nekad bila...

Colin_bgd

onu stvar u Srbiji sveobuhvatno imaju iskljucivo, nedvojbeno, samo i jedino zene.

Srpski muskarci, ...nisu sposobni za apsolutno niti jedno jedino autenticno delovanje i/ili originalno razmisljanje.



А ти ово јајарење Аиде Ћоровић, некадашње активисткиње Београдског круга, Центра за антиратну акцију и Жена у црном, а потом члана Демократске странке и посланице у Скупштини Србије 2014-2016 називаш аутентичним деловањем и оригиналним размишљањем?

Добро.

Само чини ми се да при томе ниси узео у обзир да је лако јајарити се туђим јајима, поготово ако немаш сопствена.

А ти, рецимо, имаш своја јаја, али твоја муда су безбедна пошто живиш негде у иностранству колико знам па ти није проблем да се јајариш јајима оних који живе у Србији јер нећеш бити ту ако срање почне.

Има и она народна изрека о томе... Лако је туђим курцем глогиње млатити.

macak_tosa macak_tosa 14:17 10.11.2021

Re: Ni jaja nisu vise ono sto su nekad bila...

shmoo
Colin_bgd

onu stvar u Srbiji sveobuhvatno imaju iskljucivo, nedvojbeno, samo i jedino zene.

Srpski muskarci, ...nisu sposobni za apsolutno niti jedno jedino autenticno delovanje i/ili originalno razmisljanje.



А ти ово јајарење Аиде Ћоровић, некадашње активисткиње Београдског круга, Центра за антиратну акцију и Жена у црном, а потом члана Демократске странке и посланице у Скупштини Србије 2014-2016 називаш аутентичним деловањем и оригиналним размишљањем?

Добро.

Само чини ми се да при томе ниси узео у обзир да је лако јајарити се туђим јајима, поготово ако немаш сопствена.

А ти, рецимо, имаш своја јаја, али твоја муда су безбедна пошто живиш негде у иностранству колико знам па ти није проблем да се јајариш јајима оних који живе у Србији јер нећеш бити ту ако срање почне.

Има и она народна изрека о томе... Лако је туђим курцем глогиње млатити.


Ma!
Muka je to sve skupa.
Nadam se da će Srbi, uprkos svima i svemu, naći snage da zauzmu mesto koje im pripada u zajednici naroda.
I da nikada više neć dozvoliti da im kojekakva kalakurcija uređuje život.
Znam da neće biti lako, ali, što se mora, nije ni teško.
shmoo shmoo 14:33 10.11.2021

Re: Ni jaja nisu vise ono sto su nekad bila...

macak_tosa

Muka je to sve skupa.



Јесте.


Nadam se da će Srbi, uprkos svima i svemu, naći snage da zauzmu mesto koje im pripada u zajednici naroda.
I da nikada više neć dozvoliti da im kojekakva kalakurcija uređuje život.
Znam da neće biti lako, ali, što se mora, nije ni teško.



Хоће.

Али то тражи времена и стрпљења.

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:55 12.11.2021

Re: Ni jaja nisu vise ono sto su nekad bila...

Colin_bgd
Kao i nebrojeno puta do sada, jos jednom se pokazalo da onu stvar u Srbiji sveobuhvatno imaju iskljucivo, nedvojbeno, samo i jedino zene.

Srpski muskarci, kao i uvek, su samo obicna gomila neizivljenih jadnika, koji osim sto kao uzmu da se kao "razbesne" kad im neko opsuje majku, nisu sposobni za apsolutno niti jedno jedino autenticno delovanje i/ili originalno razmisljanje.

Vrhunac kukavicluka, koji im i jeste u nasledje svojim apsolutnim primerom i ostavo taj umobolni Ratko Mladic, je jedino sto umeju da demonstriraju bilo kao vestacki nafrakane jedinke iz vlasnih struktura, bilo kao nebulozne spodobe u crnim krabuljama...



Ja bih voleo da čujem komentar od kolega koje ovde na blogu brane i veličaju lik, a posebno delo Mladića (doduše potuljeno, ali ipak očigledno), kako to da su taj mural uzeli da brane od pomahnitalih NGO žena samo ovi crnokošuljaši, te neke narodne straže, navijači partizana, silosi na platnom spisku DB-a, Vacić, dakle, jednom rečju moroni od kojih bi valjda i svaki srpski domaćin trebalo da se stidi a kamo li mi iz suši stada? Ja na toj mural-strani nisam video pristojnog čoveka. Dakle niko od ovih pravih patriota da izađe i stane pred mural, i jaja, i kreč, i kaže no pasaran, ovo je naš heroj, naš komandant, osvetio se turcima (sa malim t, naravno), branio Srbe, i u ratu i u Tribunalu, i bio prvi borac protiv neonacizma, televizori i bela tahnika na stranu, zato ovaj usrani mural neće moći da se skloni, i tačka. Dakle, samo oni, Vacič levijatani, i ovi fikusi od policajaca, niko normalan da im se pridruži.
maksa83 maksa83 18:34 10.11.2021

proba

proveravamo hipotezu
maksa83 maksa83 18:35 10.11.2021

Re: proba

maksa83
proveravamo hipotezu

Hipoteza netaćna.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:16 13.11.2021

Re: proba

maksa83
maksa83
proveravamo hipotezu

Hipoteza netaćna.


E, idi gađaj nešto, nemoj da nam sobališ blog, vidiš da se jedva drži na okupu, uz pomoć paučine umuljane u mišija govanca i istorijske revizije.
freehand freehand 23:28 10.11.2021

Đeneral mural

Pošto su blogovski domaćini i rodoljubi vazda spremni da ustanu za ono što brane iz nekog razloga verujem da su i ova dvojica iz te grupe časnih patriota što ne haju da glavu stave pred jaja:






Sad, teško je reći ko je ko, ali onaj prvi po konstituciji i kao iberintelektualac meni nekako liči na pokojnog Tasu, a ovaj drugi, po kratkim, odsečnim i glupim rečenicama nekako vuče na pokojnog Čarlija.
Ako grešim izvinjavam se, nijedan ne govori ijekavicom, jebiga. Mada je i to možda navlakuša?


angie01 angie01 00:11 11.11.2021

Re: Đeneral mural

shmoo shmoo 00:20 11.11.2021

Re: Đeneral mural

freehand

Sad, teško je reći ko je ko, ali onaj prvi po konstituciji i kao iberintelektualac meni nekako liči na pokojnog Tasu, a ovaj drugi, po kratkim, odsečnim i glupim rečenicama nekako vuče na pokojnog Čarlija.
Ako grešim izvinjavam se, nijedan ne govori ijekavicom, jebiga. Mada je i to možda navlakuša?



Извини се!

Ма јок, зезам се...

Него касниш, брате... Мноооого касниш.

Ниси видео да сам још јуче поподне окачио слике Вацића и оног Ђорђа Жујовића?

И написао:

Reality must go on

И окачио плакат циркуса Корона - још вечерас у вашем граду.

И Мирели на њено:

Tačno. Štetovaćemo jedino mi, prisilni posmatrači još jedne u nizu farsi kojima nas neprestano zasipaju e da bi nas ubedili da je to realnost.


прокоментарисао:



А ако се не варам, овај блог је јуче почео као одбрана грађанске храбрости Аиде Ћоровић и Јелене Јаћимовић у њиховом политичком активизму.

Занимљиво, је л' да?



Стварно си, бре, излапетис!






crossover crossover 00:31 11.11.2021

Re: Đeneral mural

angie01


Занимљиво да скоро нико није приметио да је на тој слици Владимир Арсенијевић Влајса, овај са качкетом иза Аиде, који је сво време био са њом и покушава да је одбрани. Наши новинари су углавном тупаџије.
shmoo shmoo 00:31 11.11.2021

Не покрива се свака празнина апострофом

angie01


ŽENE S' JAJIMA


Јави им да се не пише апостроф код предлога с ( = са ).

Да се не срамоте.

(Чуди ме да то Куса није приметио и указао им на грешку. А сигуран сам 100% да барем он то зна. Он је Олд Рилајабл Скул.)

А још су и заборавили да напишу:

СЛОБОДА НАРОДУ!

Јбг.

Пропаде им ефекат.







П.С. - Неписмени су као и ови Вацићеви.

Изгледа да је та твитерашка неписменост заједничка одлика свих службеника и сарадника Службе. (ЛИНК)


Не тако давне 2014-е године.




angie01 angie01 00:46 11.11.2021

Re: Đeneral mural

Наши новинари су углавном тупаџије.


vladimir-arsenijevic-branio-aidu-corovic-od-nasilnika


freehand freehand 00:51 11.11.2021

Re: Đeneral mural

Ниси видео да сам још јуче поподне окачио слике Вацића и оног Ђорђа Жујовића?

Ti stvarno, al baš stvarno misliš da ove tvoje pačvorke iko čita?
shmoo shmoo 00:54 11.11.2021

Картон јаја 360 до 450 динара... Скупо!

freehand
Ниси видео да сам још јуче поподне окачио слике Вацића и оног Ђорђа Жујовића?

Ti stvarno, al baš stvarno misliš da ove tvoje pačvorke iko čita?



Па ако нико други, а оно ти ме пратиш по коментарима као куче.

То сам приметио.

Чак и када ме нема, недостајем ти па мораш да ме помињеш ничим изазван исто као и онај Дороти и још неки од тих његових блиских другара са Блога Б92 и шире.

Ево и сад, у овој прилици...

Одмах си се обрадовао чим сам ти се одазвао на онај твој коментар о покојном Таси.

Већ сам ти рекао, нема потребе да се сИкираш.

Волим и ја тебе.





gedza.73 gedza.73 11:20 11.11.2021

Filipe,

meni više ništa nije jasno a nadam se kako ćeš ti, kao antifašista i intelekutalac koji poštuje odluke Međunarodnog suda, uspeti da mi pojasniš za šta se levičarska antifašistička udruga (ona krležijonansko-stambolićevijanska) u stvari zalaže.

Pisali ste kako je pobedniku dozvoljeno sve, da je u slučaju ratnih zločina devedesetih glavnokomandujući odgovoran, da je ratni zločin ubijanje civila i ratnih zarobljenika tokom tih istih građanskih ratova, da se ne ne treba gledati u tuđe dvorište nego prvo se čisti svoje, da se nacistička Nemačka suočila sa svojim zločinima i svojom prošlošću pa je krenula dalje, o pravdi, saosećanju sa žrtvama...



Pošto si nekoliko puta navodio Haški tribunal kao neprikosnoven autoritet predsednik Međunarodnog suda u Hagu Karmel Ađijus, koji je ako se ne varam, bio glavni u presudi Ratka Mladića kaže
Младић није битан. Овде се суди политици, једној дубоко антисрпској политици коју је представљао Младић и која је нанела велика зла српском народу, српској части и српској војничкој традицији што није ни чудно јер је он, и све што се десило у Босни, најбољи доказ да некажњени злочини рађају нове злочине. Сви некажњени злочини, ако се сетимо победе комуниста у грађанском рату и освајање власти у Југославији. После тога су процесуирани злочини и четника и усташа, али комунистички злочини се нису кажњавали. Тај Младић је прошао кроз школе у којима су му предавали људи који су починили злочине и нису били кажњени и ту су научили те питомце и тако даље да је легитимно за идеју убити невиног човека…
Karmel Ađijus



Ako ja, ovako priglup, dobro razumem napisano Mladić je rezultat komunističke obuke i vaspitanja od strane ratnih zločinaca koji nisu kažnjeni za zločine nad ratnim zarobljenicima (nijanse su u pitanju, po blogu se koristi izrar 'gibaničari' a Mladić je pominjao Turke) što je direktno izrodilo ratne zločine devedesetih. Dalje mi se čini kako kaže da to nije u srpskoj vojničkoj tradiciji. Mladić nije bitan, bitna je aligatorska politika koja je nanela štetu srpskom narodu, srpskoj časti i srpskoj vojničkoj tradiciji. Pošto se već pozivaš na 'relevantne izvore' vidi šta ćeš sa ovim.
Ujedno sad su najglasniji oni koji svako podsećanje na te zločine vrište 'reviziiiija' 'to nije istina' 'vi gibaničari podmećete, klevećete i lažete'. U dlaku iste reči kao i kod svih ekstremista na svim stranama koji opravdavaju zločine počinjene tokom ratova devedesetih.


Sad šta mene buni. Zar nije logično da komunistički antifašisti poput tebe, Angie, Staše Zajović, Frihenda (koji brani sprske tarabe po potrebi a iznad svega mu je Tito Velikan koji je bio glavnokomandujući i odgovoran za sve zločine nad ratnim zarobljenicima i civilima i koje je je on često opravdavao nekom njegovim viđenjem pravde i osvete nad tajkunima i lopovima i izrabljivačima i sitnom buržoazijom i koji su mu svi isti kao i Ratku Mladiću svi zarobljenici), Kamila (koji se nekoliko puta izjašnjvao po ovoj temi ali ovde mudro ćuti) prvo sredite svoje dvorište, osudite sve zločine, umesto celog partizanskog pokreta imenom i prezimenom navedete one komunističke pripadnike koji su zločine (koji su neupitni i dokumentovani) činili kako bi levičarski pokret neopterećen kosturima koje ste gurali (i gurate u čemu je ova grupacija posebno aktivna na blogu) pod tepih mogao da krene napred.







gedza.73 gedza.73 11:28 11.11.2021

Re: Filipe,

I, da. Pošto se busate u junačke antifašističke grudi često lepeći etiketu 'fašista' neistomišljenicima zanima me razlika između događaja dole na slikama i dešavanja oko murala i zašto 'antifašistička levićarska udruga' nije nigde izašla sa osudom skrnavljenja spomenika nevinim žrtvama (a ubiše se ruse kose ćupajući, lica svoja nagrđujući blogovima o zločinu u Srebrenici). Zašto nigde ni jedan spomenik komunistima koji su bili zločinci niste srušili ili prekrečili nego im branite ulice gore nego Simo Spasić Mladića?



A ovo su uradili 'antifašistički' kukuljičari po mraku (crko im Velikan Tile pa im nije država držala leđa kao Vaciću danas)


Ratko Mladić je u dlaku uradio isto što i komunisti a vi vidite šta vam je sa moralnim kompasima.

Isti ste kao Firer Dimitrijević samo imate različite oznake na kapi a istim metodama se razračunavate sa neistomišljenicima i političkim protivnicima jedino vi volite da se sami među sobom nazivate antifašistima (valjda Pavlovljev refleks). I gde su vam bila muda da sedamdesetih i osamdesetih osudite zločine nakon rata? Da pozovete na suočenje sa prošlošću kako bi društvo moglo da krene napred?
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:14 11.11.2021

Re: Filipe,

O komunističkim zločinima pri kraju i po okončanju II svetskog rata sam i pisao i govorio i JAVNO ih osudjivao.

Ali, komusiti nisu počinili genocid, već ratne zločine, i to strašne.

A lik sa murala je pravnosnažno osudjen za počinjeni genocid.

I tako sebe uvrstio medju najsramnije stranice istorije Srbije, zajedno sa Zlobom i mnoštvom saučesnika u udruženom zločinačkom poduhvatu!
gvozden1 gvozden1 12:25 11.11.2021

Re: Filipe,

A lik sa murala je pravnosnažno osudjen za počinjeni genocid.

A sme li se ne slagati sa presudom?

Evo dva primera, da vidimo tvoj princip.

Prvi, Alija Alijagić, osuđen na smrt jer je ubio ministra, posle mu dodeljivati ulice zbog toga.
Drugi, Stejić, bacio bombu na kralja, pravnosnažno osuđen, posle bio heroj, ima ulice.

Jel to u redu, ili priznaješ samo određene sudove?
shmoo shmoo 12:44 11.11.2021

Мало о праву на издвојено мишљење

gvozden1

A lik sa murala je pravnosnažno osudjen za počinjeni genocid.


A sme li se ne slagati sa presudom?




И сме ли се у Србији то називати ратним злочином, а не геноцидом?


Zločin genocida se smatra najtežim međunarodnim krivičnim delom, takozvani „zločin nad zločinima“. Iako je kao pojava poznat otkada postoji čovečanstvo, kao krivično delo u međunarodnom i unutrašnjem krivičnom pravu pojedinih zemalja, javlja se tek, pre neštvo više od pola veka... Ratni zločini se u međunarodnom pravu počinju konstituisati statutima Međunarodnih vojnih tribunala u Nirnbergu (1946) i Tokiju (1948). Statut Vojnog tribunala u Nirnbergu u članu VI navodi kao ratne zločine „povrede zakona i običaja rata“.




Problematika razlikovanja zločina genocida, ratnog zločina i zločina protiv čovečnosti (LINK)




Govoreći o presudi za genocid na koju se pozivao Komšić tokom razgovora, Marković kaže da je reč "genocid" strašno zloupotrebljena reč.

"Koristi se politički, ta optužba je kasnije zloupotrebljavana da se napada i uništava Srbija, a retko koja reč je izgubila kredibitilitet kao što je reč 'genocid' i sada se koristi olako"
, kazao je.

Ukazuje da je genocid inače vrlo redak istorijski događaj i u tom smislu navodi da je u istoriji pravi genocid Holokaust, uništenje Jermena ili onaj u Ruandi.

"Sve drugo uglavnom ne odgovara pravoj definiciji tako da se ta reč lako koristi i uglavnom se politički zloupotrebljava", kazao je Marković.




ЛИНК



Ono što je posebno privuklo pažnju brojnih gledalaca koji su pratili odgođeni prijenos izricanja presude jeste da je iza svake tačke presude Žalbenog vijeća koja je bila nepovoljna za Mladića, predsjednica čitala rečenicu „Uz izdvojeno suprotno mišljenje sutkinje Nyambe“, to jest same nje. Tako se došlo u situaciju da je predsjednica oponirala vijeću na čijem je čelu. Kod brojnih gledalaca javila su se pitanja: šta je to izdvojeno mišljenje, kakva je njegova uloga i ko je ta sutkinja koja je tako očigledno bila na strani sada pravosnažno osuđenog počinioca zločina genocida, zločina protiv čovječnosti i ratnih zločina?

Izdvojeno mišljenje je izvorno ustanova anglo-američkog prava po kome sudija član zbornog sudskog tijela ima pravo da iznese svoje mišljenje koje se ne slaže sa mišljenjem većine članova tog tijela (dissenting opinion) ili nudi drugačije obrazloženje za odluku za koju je glasao (concurring opinion). Izdvojeno mišljenje se čini javnim i rezultat je uvažavanja individualiteta svakog sudije. U anglo-američkom pravu ovo se smatra slavnom karakteristikom sudskog procesa dok je u evropskom kontinentalnom pravu, kako to navodi Edward Dumbauld, smatrana za anomaliju ako ne i anatemu. U novije doba, ova ustanova je prodrla i u kulturu evropskog kontinentalnog prava.




ЛИНК

milisav68 milisav68 12:55 11.11.2021

Re: Filipe,

Filip Mladenović

Ali, komusiti nisu počinili genocid, već ratne zločine, i to strašne.

Ratko Mladić je bio komunista.
gedza.73 gedza.73 13:11 11.11.2021

Re: Filipe,

Filip Mladenović
Ali, komusiti nisu počinili genocid, već ratne zločine, i to strašne.

ja te molim da ponovo pročitaš stav predsednika Međunarodnog suda za ratne zločine koji kaže
Тај Младић је прошао кроз школе у којима су му предавали људи који су починили злочине и нису били кажњени и ту су научили те питомце и тако даље да је легитимно за идеју убити невиног човека…
predsednik suda

i da
све што се десило у Босни, најбољи доказ да некажњени злочини рађају нове злочине. Сви некажњени злочини, ако се сетимо победе комуниста у грађанском рату и освајање власти у Југославији.
isti predsednik suda

Dakle ako je Mladić fašista (po meni ratni zločinac jeste) šta su onda njegovi učitelji? Kako ste onda antifašisti ako osuđujute Mladića a uporno (ti i ostali navodni antifašisti) opravdavate i veličate ratne zločince koji su ga takvim stvorili? Još tvrdite da su sistem i društvo bili uređeni iako su se u njima ti zločinci ne samo slobodno šetali nego bili nagrađeni rukovodećim mestima. A vi'š šta kaže drug sudija suda čije odluke poštuješ.


O komunističkim zločinima pri kraju i po okončanju II svetskog rata sam i pisao i govorio i JAVNO ih osudjivao.

I koga ili čiji si spomenik si iz te vaše 'antifašističke' avlije gađao jajima sa mudima?

Osim toga Josip Broz je bio glavnokomandujući i za čiju vojsku tvrdite da je bila disciplinovana i da je slušala naredbe sa vrha. Zločini koji su komunisti na prostoru Srbije činili kako u toku tako i nakon rata su bili od pojedinačnih do masovnih streljanja koje su pratile pljačke i ogroman broj slučajeva je potkrepljen dokazima kao i ličnim svedočenjima izvršilaca koji su priznali svoje zločine.

Onda ti kažeš
Tito je postao mit, simbol vremena kada se dobro živelo. Čuveni grafit "Bravar je bio bolji!" najslikovitije izražava javno mnenje o Titu, o njegovom liku i delu.

Filip Mladenović

ali istovremeno odričeš pravo Gorici Gajević da to isto tvrdi za Slobodana Miloševića ili Miši Vaciću da danas stoji u prvim redovima sa kapuljačom umesto titovkom i crvenom maramom na braniku onoga što ti i tvoja udruga branite samo sa drugim predznakom.

Dakle ko je od vas otišao i poprskao bojom mermernu grobnicu oficira pod čijom komandom su vršeni zločini nad nedužnim civilima? Prvo očistite svoje dvorište, denacifikujte se od komunizma pa onda možete da delite drugima packe. A ne ovde prosipate apsolutnu istu demogogiju kao oni koji brane Mladića, Orića, Gotovinu ili Tačija.
gedza.73 gedza.73 14:20 11.11.2021

Re: Filipe,


gvozden1
Evo dva primera, da vidimo tvoj princip.


Evo im još jedan. Skorašnji. Mirdita festival u Beogradu. Imitacija Vorholove čuvene fotografije samo sa likom ratnog zločinca i fotografija

za koju autorka Eliza Hodža kaže
u ovom slučaju su svi znali sadržaj izložbe, jer su dobili postere i obaveštenje šta izložba sve sadrži.

a
Enver Hoxhaj
Shameful scenes at the border, as #Serbian authorities are mistreating #Kosovo artists traveling to Belgrade.

koja je bila oduzeta na granici a festival su organizovali Inicijativa mladih i Centar za kulturnu dekontaminaciju ako ne grešim. Koji su bili upoznati sa ovom slikom Elize.

IMaš antifašiste koji se bune zbog jedne umetničke slike, odnosno murala dok istovremeno promovišu ratne zločince i terorističke organizacije i dovode tzv. umetnike koji podržavaju ratne zločine počinjene od strane UČK na Kosovu.

Gde su ti antifašisti bili sa jajima da zabrane Elizi Hodža promovisanje ratnih zločinaca?

I koje 'umetnike' država treba sad da 'apsi?

Filip Mladenović Filip Mladenović 19:55 11.11.2021

Re: Filipe,

gedza.73
Filip Mladenović
Ali, komusiti nisu počinili genocid, već ratne zločine, i to strašne.

ja te molim da ponovo pročitaš stav predsednika Međunarodnog suda za ratne zločine koji kaže
Тај Младић је прошао кроз школе у којима су му предавали људи који су починили злочине и нису били кажњени и ту су научили те питомце и тако даље да је легитимно за идеју убити невиног човека…
predsednik suda

i da
све што се десило у Босни, најбољи доказ да некажњени злочини рађају нове злочине. Сви некажњени злочини, ако се сетимо победе комуниста у грађанском рату и освајање власти у Југославији.
isti predsednik suda

Dakle ako je Mladić fašista (po meni ratni zločinac jeste) šta su onda njegovi učitelji? Kako ste onda antifašisti ako osuđujute Mladića a uporno (ti i ostali navodni antifašisti) opravdavate i veličate ratne zločince koji su ga takvim stvorili? Još tvrdite da su sistem i društvo bili uređeni iako su se u njima ti zločinci ne samo slobodno šetali nego bili nagrađeni rukovodećim mestima. A vi'š šta kaže drug sudija suda čije odluke poštuješ.


O komunističkim zločinima pri kraju i po okončanju II svetskog rata sam i pisao i govorio i JAVNO ih osudjivao.

I koga ili čiji si spomenik si iz te vaše 'antifašističke' avlije gađao jajima sa mudima?

Osim toga Josip Broz je bio glavnokomandujući i za čiju vojsku tvrdite da je bila disciplinovana i da je slušala naredbe sa vrha. Zločini koji su komunisti na prostoru Srbije činili kako u toku tako i nakon rata su bili od pojedinačnih do masovnih streljanja koje su pratile pljačke i ogroman broj slučajeva je potkrepljen dokazima kao i ličnim svedočenjima izvršilaca koji su priznali svoje zločine.

Onda ti kažeš
Tito je postao mit, simbol vremena kada se dobro živelo. Čuveni grafit "Bravar je bio bolji!" najslikovitije izražava javno mnenje o Titu, o njegovom liku i delu.

Filip Mladenović

ali istovremeno odričeš pravo Gorici Gajević da to isto tvrdi za Slobodana Miloševića ili Miši Vaciću da danas stoji u prvim redovima sa kapuljačom umesto titovkom i crvenom maramom na braniku onoga što ti i tvoja udruga branite samo sa drugim predznakom.

Dakle ko je od vas otišao i poprskao bojom mermernu grobnicu oficira pod čijom komandom su vršeni zločini nad nedužnim civilima? Prvo očistite svoje dvorište, denacifikujte se od komunizma pa onda možete da delite drugima packe. A ne ovde prosipate apsolutnu istu demogogiju kao oni koji brane Mladića, Orića, Gotovinu ili Tačija.


Najpre, veliki broj partizanki i partizana je od 1941. do 1945. poginuo braneći ovu zemlju od zla zvanog fašizam.

Medju njima je i mnogo mojih predaka. SLAVA I HVALA SVIMA!

Upravo na temelju te antifašističke borbe mora i treba da se zasniva moderna, demokratska, evropska Srbija.

Sve drugo je u domenu ideoloških prepucavanja i politikantskih marifetluka.

bene_geserit bene_geserit 21:17 11.11.2021

Re: Filipe,

I koga ili čiji si spomenik si iz te vaše 'antifašističke' avlije gađao jajima sa mudima?

Osim toga Josip Broz je bio glavnokomandujući

Koja je tačno razlika između Mladićeve komandne odgovornosti za zločin u Srebrnici i Titove komande odgovornosti za (mnogo teže) zločine komunista 1945.-1948. po Beogradu i drugde ?
bene_geserit bene_geserit 21:18 11.11.2021

Re: Filipe,

Prvo očistite svoje dvorište, denacifikujte se od komunizma pa onda možete da delite drugima packe.


Filip Mladenović Filip Mladenović 22:48 11.11.2021

Re: Filipe,

bene_geserit
I koga ili čiji si spomenik si iz te vaše 'antifašističke' avlije gađao jajima sa mudima?

Osim toga Josip Broz je bio glavnokomandujući

Koja je tačno razlika između Mladićeve komandne odgovornosti za zločin u Srebrnici i Titove komande odgovornosti za (mnogo teže) zločine komunista 1945.-1948. po Beogradu i drugde ?


Razlika je u tome što je Tito jedan od najvećih državnika XX veka, dok je lik sa murala pravosnažno osudjen za genocid.

To su činjenice, koje se lako mogu proveriti guglanjem ili čitanjem istorijskih knjiga i enciklopedija.
macak_tosa macak_tosa 09:19 12.11.2021

Re: Filipe,

gedza.73
meni više ništa nije jasno a nadam se kako ćeš ti, kao antifašista i intelekutalac koji poštuje odluke Međunarodnog suda, uspeti da mi pojasniš za šta se levičarska antifašistička udruga (ona krležijonansko-stambolićevijanska) u stvari zalaže.

Pisali ste kako je pobedniku dozvoljeno sve, da je u slučaju ratnih zločina devedesetih glavnokomandujući odgovoran, da je ratni zločin ubijanje civila i ratnih zarobljenika tokom tih istih građanskih ratova, da se ne ne treba gledati u tuđe dvorište nego prvo se čisti svoje, da se nacistička Nemačka suočila sa svojim zločinima i svojom prošlošću pa je krenula dalje, o pravdi, saosećanju sa žrtvama...



Pošto si nekoliko puta navodio Haški tribunal kao neprikosnoven autoritet predsednik Međunarodnog suda u Hagu Karmel Ađijus, koji je ako se ne varam, bio glavni u presudi Ratka Mladića kaže
Младић није битан. Овде се суди политици, једној дубоко антисрпској политици коју је представљао Младић и која је нанела велика зла српском народу, српској части и српској војничкој традицији што није ни чудно јер је он, и све што се десило у Босни, најбољи доказ да некажњени злочини рађају нове злочине. Сви некажњени злочини, ако се сетимо победе комуниста у грађанском рату и освајање власти у Југославији. После тога су процесуирани злочини и четника и усташа, али комунистички злочини се нису кажњавали. Тај Младић је прошао кроз школе у којима су му предавали људи који су починили злочине и нису били кажњени и ту су научили те питомце и тако даље да је легитимно за идеју убити невиног човека…
Karmel Ađijus



Ako ja, ovako priglup, dobro razumem napisano Mladić je rezultat komunističke obuke i vaspitanja od strane ratnih zločinaca koji nisu kažnjeni za zločine nad ratnim zarobljenicima (nijanse su u pitanju, po blogu se koristi izrar 'gibaničari' a Mladić je pominjao Turke) što je direktno izrodilo ratne zločine devedesetih. Dalje mi se čini kako kaže da to nije u srpskoj vojničkoj tradiciji. Mladić nije bitan, bitna je aligatorska politika koja je nanela štetu srpskom narodu, srpskoj časti i srpskoj vojničkoj tradiciji. Pošto se već pozivaš na 'relevantne izvore' vidi šta ćeš sa ovim.
Ujedno sad su najglasniji oni koji svako podsećanje na te zločine vrište 'reviziiiija' 'to nije istina' 'vi gibaničari podmećete, klevećete i lažete'. U dlaku iste reči kao i kod svih ekstremista na svim stranama koji opravdavaju zločine počinjene tokom ratova devedesetih.


Sad šta mene buni. Zar nije logično da se komunistički antifašisti poput tebe, Angie, Staše Zajović, Frihenda (koji brani sprske tarabe po potrebi a iznad svega mu je Tito Velikan koji je bio glavnokomandujući i odgovoran za sve zločine nad ratnim zarobljenicima i civilima i koje je je on često opravdavao nekom njegovim viđenjem pravde i osvete nad tajkunima i lopovima i izrabljivačima i sitnom buržoazijom i koji su mu svi isti kao i Ratku Mladiću svi zarobljenici), Kamila (koji se nekoliko puta izjašnjvao po ovoj temi ali ovde mudro ćuti) prvo sredite svoje dvorište, osudite sve zločine, umesto celog partizanskog pokreta imenom i prezimenom navedete one komunističke pripadnike koji su zločine (koji su neupitni i dokumentovani) činili kako bi levičarski pokret neopterećen kosturima koje ste gurali (i gurate u čemu je ova grupacija posebno aktivna na blogu) pod tepih mogao da krene napred.



Mudro zboriš gospodine Gedžo!
Na žalost, komuno-budalčine imaju izuzetan stepen insuficijentnosti kako bi razumeli ovako trivijalne stvari.
Zato i jesu bili podesni za indoktrinaciju komunističkim idiotarijama.
Da se druga Titu voli više od mame i tate.
Ooooo, bazmeg!
gedza.73 gedza.73 10:40 12.11.2021

Re: Filipe,

Filip Mladenović
Razlika je u tome što je Tito jedan od najvećih državnika XX veka, dok je lik sa murala pravosnažno osudjen za genocid.

Ti često na blogu pominješ 'zločinački režim Slobodana Miloševića' i to istog onog Miloševića koji je bio 'faktor mira i stabilnosti na Balkanu' i koji nikad pravosnažno nije osuđen što znači da je nevin.

To što ste ti i tvoja 'udruga' koristili povlastice i benefite Titovog režima znači samo da ste apsolutno isti kao Miloševiževi botovi i njegovi ratnohuškački novinari sa kojima delite istu retoriku o fašistima, gibaničarima, bradonjama, stranim plaćenicima. Oba režima su bila ista jer su oba bila komunistička i oba su baštinila tvoju antifašističko-sovjetsku tradiciju. Druže generale


A ovaj tvoj komunista sa slike je uradio isto što i Tito

Фојбе је израз којим се означава серија масовних убистава и покоља које су над припадницима италијанске етничке заједнице у Истри и Словеначком приморју починили припадници југословенских партизанских формација крајем и непосредно након Другог свјетског ратаs

Si stima che i giuliani (in particolare istriani e fiumani) e i dalmati italiani che emigrarono dalle loro terre di origine ammontino a un numero compreso tra le 250.000 e le 350.000 persone.

Il fenomeno, seguente agli eccidi noti come massacri delle foibe, coinvolse in generale tutti coloro che diffidavano del nuovo governo jugoslavo comunista di Josip Broz Tito e fu particolarmente rilevante in Istria e nel Quarnaro, dove si svuotarono dei propri abitanti interi villaggi e cittadine

Истарски егзодус или Истарско-далматински егзодус је израз који се користи за исељавања етничких Италијана са југословенске територије Истре, као и градова Задар и Ријека након Другог свјетског рата

Историчари и даље истичу формалну одговорност југословенских власти за егзодус, али у многим случајевима притисак на етничке Италијане (убиства и погубљења током првих година егзодуса, замијењени су након 1947. године мање насилним облицима застрашивања као што су национализација, експропријација и дискриминаторно опорезивање) давао је мале могућности осим емиграције


Nemaš pravo (ti i tvoji istomišljenici) da govoriš o zločinima drugih dok opravdavaš navodnom antifašističkom borbom upravo fašističko ponašanje partizanskih jedinica i komunista. Mislim kako je krajnje vreme da se suočiš sa zločinima i da sa transparentom na kome piše 'Izvinite Italijani' stojiš nekoliko dana na trgu u Splitu kao i da se pokloniš nevinim žrtvama u fojbama.

A kako kažeš guglanjem možeš pronaći mnoge relevantne istoričare koji pišu o Titovom zločinu, ideološkom učitelju Ratka Mladića koji je školovan u Titovim školama po Titovim aršinima. Koji su bili osveta nad političkim neistomišljenicima. Dokumentovano u mnogim slučajevima i to nevinih ljudi. Koji je to dični komunista ustao i stao u zaštitu nevinih ljudi kojima je jedina krivica bila što nisu bili po volji komunističke ideologije?





nsarski nsarski 16:08 12.11.2021

Re: Filipe,

Još tvrdite da su sistem i društvo bili uređeni iako su se u njima ti zločinci ne samo slobodno šetali nego bili nagrađeni rukovodećim mestima.


Može se razumeti da su drugarici alkAidi Ćorović povređena osećanja kada vidi mural sa likom RM. Mene mural ne raduje, ali ni ne padam u nezdravu histeriju.

Istovremeno, pomislimo samo kako su bila povređena osećanja Borislavu Pekiću, piscu koji je proveo godine u komunističkom zatvoru jer nije ispravno mislio, kada je celog života prolazio ulicama Slobodana Penezića Krcuna ili Maršala Tita ili neke slične bitange u čijim zatvorima je mladost uništio.
Ili kako se osećao akademik, pisac Dragoslav Mihailović, kada bi slučajno sreo Jovu ("malo smo vas pobili" ) Kapičića ili slične kapo-likove sa Golog Otoka gde je robijao bez razloga.
Kada to strahovito saznanje apsorbujemo, onda su muke drugarica alkAide zaista minorne. Jedna pilula za smirenje i neka kinta iz inostranstva i njene muke su rešene.
freehand freehand 16:14 12.11.2021

Re: Filipe,

nsarski
Još tvrdite da su sistem i društvo bili uređeni iako su se u njima ti zločinci ne samo slobodno šetali nego bili nagrađeni rukovodećim mestima.


Može se razumeti da su drugarici alkAidi Ćorović povređena osećanja kada vidi mural sa likom RM.
Istovremeno, pomislimo samo kako su bila povređena osećanja Borislavu Pekiću, piscu koji je proveo godine u komunističkom zatvoru jer nije ispravno mislio, kada je celog života prolazio ulicama Slobodana Penezića Krcuna ili Maršala Tita ili neke slične bitange u čijim zatvorima je mladost uništio.
Ili kako se osećao akademik, pisac Dragoslav Mihailović, kada bi slučajno sreo Jovu ("malo smo vas pobili" Kapičića ili slične kapo-likove sa Golog Otoka gde je robijao bez razloga.
Kada to strahovito saznanje apsorbujemo, onda su muke drugarica alkAide zaista minorne. Jedna pilula za smirenje i neka kinta iz inostranstva i njene muke su rešene.

Ogromna je sreća branislava Nušića da nije video trg i bistu Nikole Pašića, da ne pričamo tek kako bi nesrećnom kralju aleksandru Karađorđeviću bilo da hoda ulicama karalja Petra ili njegovog sina i naslednika i tvorca Jugoslavije... Mislim da bi ovako moglo do juta, a bogami i duže.
Pitanje je tu nešto drugo: da li je Ratko Mladić zločinac? A onda tek da li je manji zločinac neko pogrešne vere i sa imenom sa kojim se sprdamo?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana