Reč i slika

Circle of Life

angie01 RSS / 06.01.2022. u 00:04

 
 B70F52l.jpeg
 
 
 From the day we arrive on the planet
And, blinking, step into the sun
There's more to see than can ever be seen
More to do than can ever be done
There's far too much to take in here
More to find than can ever be found
But the sun rolling high
Through the sapphire sky
Keeps great and small on the endless round
It's the circle of life
And it moves us all
Through despair and hope
Through faith and love
'Til we find our place
On the path unwinding
In the circle
The circle of life
...........

Od prvog dana na ovoj planeti
zaslijepio sunčev te sjaj
Probudi se, čitav čeka te svijet
Pogled tvoj mu ne nazire kraj
Sve tajne otkriti moraš
Skočit' hrabro u vis i u dalj
Sunce jedri k'o brod
Kroz svoj modri svod
Za njim ćeš poć' bio prosjak il' kralj
Život teče u krug
Vir nas nosi sve
I kroz bol i strast,
kroz plač i smijeh
Dok ne nađes put,
stazu bez svršetka
Znaj da život se vrti u krug.



Komentari (606)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 00:39 08.01.2022

Re: Recept


ti ocigledno ne kapiras status ambasadora nekih zemalja u nasoj zemlji.


Evo lepojke sad bi da prebaci priču na "ambasadori prave vladu" :)


dadada...veruj u to

Naravno da verujem, pozvan jeste, došao jeste, upućene su mu zamerke na ponašanje njegove države.


angie01 angie01 00:43 08.01.2022

Re: Recept

huci smaras.
gvozden1 gvozden1 00:46 08.01.2022

Re: Recept

angie01
huci smaras.

Samo te podučavam.
Ali lošim đacima učenje je uvek smaranje.
angie01 angie01 00:53 08.01.2022

Re: Recept

Samo te podučavam.


pa ti si ovde najneobrazovaniji i jos si nadobudno zdrt-koga ti mozes bilo cemu da naucis, pa ne znas ni ono sto je tvoj fah, a ne nesto drugo, plutas u nalozenoj ideologiji i improvizujes...tako da bih ja kamilov savet na tvom mestu, prihvatila kao dobronameran.
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:57 08.01.2022

Re: Recept

omega68
Драган Јовановић је објаснио да је неки чивутски фонд тражио од њега да за сина Вука потпише да Вук добија 30% а Чивути 70% зараде од награда које би освојио њевов син Вук.
Он каже да није пристао а да Срђан јесте.
Није демантован.

Isukrste. Jezus Marija.
Kako nisam znao za ovo. Obećaš dati Čivutima 70% zarade i postaneš najbolji teniser svijeta.
Dao bih im i 72,57% da sam znao za to pravilo kako se postaje najbolji.
Kopa me još nešto.
Ako Đoković daje moćnim Čivutima 70% zarade zbog čega oni dozvoljavaju da on "trune" u tome hotelu i značajno do potpuno umanjuje šanse da zaradi taj novac. Za sebe i njh.

srdjan.pajic srdjan.pajic 01:10 08.01.2022

Re: Recept

milisav68
srdjan.pajic

Mislim, ne znam da li možeš da pojmiš koliko to sve, ovako kad se gleda malo sa strane, deluje, kako da kažem, mentalno poremećeno?

Mnogo manje od onoga što se dešava u Australiji.

A bogami i od onoga što se dešava kod tebe u USA, beše snimak iz Filadelfije sa narkomanima što spavaju na ulici pod šatorima.


A tek šta radimo crncima i indijancima, bolje da ne znaš!

Pa dobro, ako će pravljenje redne liste da olakša konkretnu situaciju, i popravi imidž koji je takav kakav je, onda u redu.






srdjan.pajic srdjan.pajic 01:17 08.01.2022

Re: Recept

I još jedna razlika - ne slažeo se oko korena problema.



To pogotovu. Ali stvarno da ne načinjemo opet tu temu, izgubićemo pažnju mnogobrojne publike, a sigurno se nećemo složiti, kao što ni do sada nismo.

Preterao sam ovo za patrijarha, jer sam se iznervirao, izvinjavam se zbog toga, nije se ni on baš toliko istakao kao ove druge dileje, ja mislim da je trebalo sve to da iskulira, bar dok Novaka ne proglasimo za živog Sveca, ili tako nešto, a na Australiju bacimo neku kletvu, to je već iz njegove oblasti činodejstvovanja.
bene_geserit bene_geserit 01:23 08.01.2022

Re: Recept

to sve, ovako kad se gleda malo sa strane, deluje, kako da kažem, mentalno poremećeno

Znaš šta deluje, kad se gleda sa strane, stvarno mentalno poremećeno:
- ideja da nevakcinisani a zdravi ljudi predstavljaju neku opasnost po opšte zdravlje za razliku od vakcinisanih a bolesnih

a i još svašta drugo:
- da ljudi sa boljim imunitetom od kovida jer su preležali bolest predstavljaju neku opasnost po opšte zdravlje za razliku od vakcinisanih sa slabijim imunitetom
- da imaš uslov vakcinacije za ulazak u zemlju u trenutku kad imaš 100 hiljada novih kovid slučajeva svakog dana
- da se uslovi za ulazak u zemlju menjaju u zavisnosti od toga šta ljudi pišu na Twitteru
- da koristiš sportiste za svoje lokalne političke obračune
- da teraš ljude da se vakcinišu kada ne mogu (manje od 6 meseci posle zaraze) ili im oduzimaš pravo na bavljenje poslom kojim se bave
- Štokholmski sindrom na nivou populacije cele zemlje koja je popizdela, ne na svoje političare koji ih maltretiraju već godinu i više, već na nekog sportistu koji dolazi da igra turnir za koji su mu dali dozvolu da dođe

Snimite ko je nama Secretary of Health:

bene_geserit bene_geserit 03:24 08.01.2022

Re: Recept

Kod nas trenutno "White Coats for Black Lives (WC4BL)" protesti.

Pazi retardi propagiraju da crnci imaju u većem procentu visok pritisak, ne zato što su debeli, već zbog "sistemskog rasizma":
"deconstruct the falsehood that weight equates to health, including ending the use of BMI."
"Black people in the U.S. have higher rates of hypertension, not due to inherent vulnerability or personal behavior, but because of systemic oppression."

A njihov "anti-racist medical education action plan" usvajaju po raznim univerzitetima.
Naravno imaju i "task force" (ovo me užasno potseća na kinesku kulturnu revoluciju).
mlatisa mlatisa 07:45 08.01.2022

Re: Recept

Mogu biti dve stvari u pitanju.

1. Da Australija ima nesposobnu administrciju

2. Da je postojala namera da se Novak ponizi


Glasam za opciju 2. Ogromna većina ljudi bi rekla ".ebite se! Odo' ja kući". Zato je on tu gde jeste (no. 1 a i u zatvoru).

No druga stvar je tu meni zanimljiva. Postoje neke vrste ušančenih umova "ekseri" i "antiekseri". Ovi prvi opravdavaju sve što je u skladu sa vladajućim "ekserskim" narativom pa čak i ovo. Primera radi i Darko Šarić je pušten nedavno sa robije. Što je isto tako legitimna odluka ali ja ne mogu a da se ne pitam da li je tu zaista bilo "ni po pbabu ni po stričevima?".

Bilo kako bilo ogromna većina ljudi bi rekla ".ebite se vi. Odo ja kući". Ali on ne. I zato je on tu gde jeste (no. 1 a i u zatvoru). Moje poštovanje je poraslo prema njemu. Njegovu familiju ne želim ni da pomenem.

Za kraj, evo i klipa koji jeste u skladu sa temom. Lepa obrada pesme verovatno poznata mnogim mama i tatama



gvozden1 gvozden1 09:34 08.01.2022

Re: Recept

angie01
Samo te podučavam.


pa ti si ovde najneobrazovaniji i jos si nadobudno zdrt-koga ti mozes bilo cemu da naucis, pa ne znas ni ono sto je tvoj fah, a ne nesto drugo, plutas u nalozenoj ideologiji i improvizujes...tako da bih ja kamilov savet na tvom mestu, prihvatila kao dobronameran.

Pa opet omanu jbt! :)
Al dobro, nije mi teško, opet ću ti objasniti.

Obrazovanje je formalna stvar, odnosi se na stepen završenih škola, a ti na to nisi mislila, nego na nešto drugo, ali ne znaš kako se to drugo zove, slaba si sa rečima.
To se čitanjem popravlja.

freehand freehand 09:39 08.01.2022

Re: Recept

Драган Јовановић је објаснио да је неки чивутски фонд тражио од њега да за сина Вука потпише да Вук добија 30% а Чивути 70% зараде од награда које би освојио њевов син Вук

Bez ovoga ne može. Primitivni antisemitizam uvek je parče u pačvorku ovakvog profila.

milisav68 milisav68 09:45 08.01.2022

Re: Recept

srdjan.pajic

Pa dobro, ako će pravljenje redne liste da olakša konkretnu situaciju, i popravi imidž koji je takav kakav je, onda u redu.

Ma ne, nego si uleteo na blog sa spremljenom kofom govana, za šta često ima povoda, ali ova bruka ide na čast Australije.

Sem lupetanja oca da mu je sin isus, nije bilo drugog blamiranja.
gvozden1 gvozden1 09:58 08.01.2022

Re: Recept


Ma ne, nego si uleteo na blog sa spremljenom kofom govana, za šta često ima povoda, ali ova bruka ide na čast Australije.

Hajmo neku hipotetičku situaciju, par njih.
Jedna je već postavljena u onom klipu Saše Ozmo, dobra je:

Identična situacija, ali broj jedan u tenisu je Englez, a turnir je u Rusiji, kako reaguju ovi antisrbi, Srki, Endži i drugi?

Druga situacija: dešava se neki spor u kome je srpska i neka druga strana, ali zapadna, ovi ni jedan detalj o sporu ne znaju, i kako se postavljaju?

Zar nije apsolutno jasno šta bi zastupali?

E to je Srki ovde demo strirao (po hiljaditi put) vidi da je nešto srpsko u sporu sa nekim, ne zna ništa o tome ali, naravno, odmah kreće da pljuje po srpskoj strani.

A Srbin.
freehand freehand 10:01 08.01.2022

Re: Recept

E to je Srki ovde demo strirao (po hiljaditi put) vidi da je nešto srpsko u sporu sa nekim, ne zna ništa o tome ali, naravno, odmah kreće da pljuje po srpskoj strani.

A Srbin.

Ja mislim da je Srki prihvatio presudu blogvoske srbometrije od onomad da Đoković nije Srbin i sad se toga drži kao pijan plota, kao i svaki Srbin iz borčanske močvare koji veruje u te srbometarske autoritete. Kad blogovska Otadžbinska uprava zauzme stav on to prihvati i nema menjanja.
gvozden1 gvozden1 10:11 08.01.2022

Re: Recept


Ja mislim da je Srki prihvatio presudu blogvoske srbometrije od onomad da Đoković nije Srbin

Koji ti je bre klinac?
Nešto si pobrkao, ponavljaš nešto, umislio si nešto, a veze sa životom nema.

Gde si čitao o tome, s kim pričaš, koga optužuješ?

Znam da se o Jokiću to pisalo, za Đokovića ne znam.
Sećam se suprotnog, da je Đokovićev patriotizam navođen kao primer kako treba, suprotno od Jokićevog.

A da je Jokić u ovoj situaciji, mene bi baš boleo za njega, ne verujem ni da bih čitao vesti o tome.
freehand freehand 10:22 08.01.2022

Re: Recept

gvozden1

Ja mislim da je Srki prihvatio presudu blogvoske srbometrije od onomad da Đoković nije Srbin

Koji ti je bre klinac?
Nešto si pobrkao, ponavljaš nešto, umislio si nešto, a veze sa životom nema.

Gde si čitao o tome, s kim pričaš, koga optužuješ?

Znam da se o Jokiću to pisalo, za Đokovića ne znam.
Sećam se suprotnog, da je Đokovićev patriotizam navođen kao primer kako treba, suprotno od Jokićevog.

A da je Jokić u ovoj situaciji, mene bi baš boleo za njega, ne verujem ni da bih čitao vesti o tome.


Jujuju...



Al još gore je što je u pitanju povratnik:



P.S. Na stranu što uopšte nisam zabrinut zbog izveštaja o Jokićevim bolovima u predelu qrtza zbog stavova ovdašnjih šovinista i srbomera po pitanju njegovog statusa u srbstvu.
Dapače, mislim da imamo iste simptome.
gvozden1 gvozden1 10:25 08.01.2022

Re: Recept

freehand
gvozden1

Ja mislim da je Srki prihvatio presudu blogvoske srbometrije od onomad da Đoković nije Srbin

Koji ti je bre klinac?
Nešto si pobrkao, ponavljaš nešto, umislio si nešto, a veze sa životom nema.

Gde si čitao o tome, s kim pričaš, koga optužuješ?

Znam da se o Jokiću to pisalo, za Đokovića ne znam.
Sećam se suprotnog, da je Đokovićev patriotizam navođen kao primer kako treba, suprotno od Jokićevog.

A da je Jokić u ovoj situaciji, mene bi baš boleo za njega, ne verujem ni da bih čitao vesti o tome.


Jujuju...



Al još gore je što je u pitanju povratnik:




Pa šta?

Idi bre tamo gde si čitao takve komentare pa se svađaj sa njima, koji krasni to ovde guraš kad to ovde nije pričano.

Ti bi voleo da jeste, ali imaš problem, nije.
gvozden1 gvozden1 10:27 08.01.2022

Re: Recept


P.S. Na stranu što uopšte nisam zabrinut zbog izveštaja o Jokićevim bolovima u predelu qrtza zbog stavova ovdašnjih šovinista i srbomera po pitanju njegovog statusa u srbstvu.
Dapače, mislim da imamo iste simptome.

Ps na ps

Eto, lepo.
Mene boli za njega, njega za mene, i mirna Bačka.
milisav68 milisav68 10:52 08.01.2022

Re: Recept

gvozden1

E to je Srki ovde demo strirao (po hiljaditi put) vidi da je nešto srpsko u sporu

Šta ima da pretresamo pošten svet, kad se zna ko ovde voli da krade :)
predatortz predatortz 11:17 08.01.2022

Re: Recept

Gde si čitao o tome, s kim pričaš, koga optužuješ?


Ja sam se odredio o Novakovom navijanju za Hrvatsku. Inače, ceo taj njegov bratsvo-jedinstvo-piramide u Visokom fazon smatram za idiotariju koja mu nije potrebna, a verovatno je čini pod uticajem ćurke koju je oženio.

Samo se zaboravlja jedna sitnica - to da sam bio kritikovan kada sam kritikovao Novakovo srbovanje po turnirima, govoreći da je to prostačenje i da tome ne teniskim turnirima i pred teniskom publikom nije mesto.

Kao što nije mesto arlaukanju, ispaši na Vimbldonu i mnogim drugim stvarima koje Novak radi a ne bi trebao da ih radi.

freehand freehand 11:20 08.01.2022

Re: Recept

gvozden1

P.S. Na stranu što uopšte nisam zabrinut zbog izveštaja o Jokićevim bolovima u predelu qrtza zbog stavova ovdašnjih šovinista i srbomera po pitanju njegovog statusa u srbstvu.
Dapače, mislim da imamo iste simptome.

Ps na ps

Eto, lepo.
Mene boli za njega, njega za mene, i mirna Bačka.

To je skroz ok i fer.
Nadam se da neće smetati ako ovde dodam da u Pajićevom Denveru i Koloradu nikog ne boli qratz ni za tebe ni za druge šoviniste i đampire, ali zbog Jokića se čestita pravoslavni Božić i nazdravlja sa "Živeli".








gvozden1 gvozden1 12:04 08.01.2022

Re: Recept


Ja sam se odredio o Novakovom navijanju za Hrvatsku. Inače, ceo taj njegov bratsvo-jedinstvo-piramide u Visokom fazon smatram za idiotariju koja mu nije potrebna, a verovatno je čini pod uticajem ćurke koju je oženio.

Samo se zaboravlja jedna sitnica - to da sam bio kritikovan kada sam kritikovao Novakovo srbovanje po turnirima, govoreći da je to prostačenje i da tome ne teniskim turnirima i pred teniskom publikom nije mesto.

Kao što nije mesto arlaukanju, ispaši na Vimbldonu i mnogim drugim stvarima koje Novak radi a ne bi trebao da ih radi.


To su već stvari o kojima stav može da ima onaj ko manje površno od mene prati Novaka Đokovića.
Znam to za travu, znam da mu nešto zameraju oko žene, oko ishrane, navijanja za Hrvate, dosta toga, ali, iskreno, nije mi to nešto važno, nemam nikakav stav prema tome, nek radi kako mu je volja.

Prema svojoj naciji i državi ima korektan odnos, poštuje ih, ne verujem da bi za Hrvatsku navijao protiv Srbije, i time apsolutno zaslužuje poštovanje.

Dakle njegov odnos prema svom identitetu je bitan, a šta će misliti o drugim stvarima, o drugim nacijama, nek misli šta hoće dok to ne ide na štetu Srba, i dok nije mržnja ni prema kome.

On sigurno ne mrzi nikoga, i sigurno je na srpskoj strani.
gedza.73 gedza.73 13:02 08.01.2022

Re: Recept

freehand
zbog stavova ovdašnjih šovinista i srbomera po pitanju njegovog statusa u srbstvu.


Jel' to znači da ima nade i za mene? Pošto si redovno merio moj patriotizam nekim tvojim velikosrpskojugoslovenskim aršinima. Bio sam za tebe izdajnik koji gleda svoju guzicu jer nisam delio tvoju viziju kombinovane šešeljeve Velike Srbije i Miloševićeve velikosrpske Jugosalvije.

Eto i ja imam neke rođačke veze sa Italijanima (samim tim mi je bliža ta Evropa od Rusije), žena sa Hrvatima (a nisam ni pucao iz JNA tenka po Hrvatskoj), smatram da je Hrvatska nezavisna, samostalna država (i protiv sam pokušaja ovdašnjih velikosrpskih šovinista koj bi hteli ponovo da je uguraju u neku zajednicu pod patronatom Beograda) ... ne znam samo kako se nosiš sa ovom slikom koju uporno postavljaš dokazujući valjda svoju tezu o pevanju ustaških pesama kako nekad to prihvataš a nekad i ne (zavisi od tvoje trenutne metarmofoze)

Kada su pobedili Argentinu na startu Svetskog prvenstva, hrvatski fudbaleri su u svlačionici taj veliki trijumf (3:0) proslavili uz ustašku pesmu Marka Perkovića Tompsona.
Blic


niccolo niccolo 14:26 08.01.2022

Re: Recept

Eto i ja imam neke rođačke veze sa Italijanima

Nego, kakve su sada mere u Italiji, moguće da će trebati da odem sredinom februara?
angie01 angie01 14:31 08.01.2022

Re: Recept

Al dobro, nije mi teško, opet ću ti objasniti.




Obrazovanje je formalna stvar, odnosi se na stepen završenih škola,


to je samo jedan nacin obrazovanja, koji podrazumeva nastavne planove i programe, stepenovanje, akreditacije, diplome,..a poredtoga imas i neformalno i informalno,...a sve to se upravo tako zove-obrazovanje,..ne znam koju si ti rec precutao:))..a nije ni bitno.
gedza.73 gedza.73 14:36 08.01.2022

Re: Recept

Nego, kakve su sada mere u Italiji, moguće da će trebati da odem sredinom februara?


Proveriću pa ti javljam. U decembru samo jednom provera na ulazu u supermarket i to sa oktobarskim srpskim kovid pasošem. Crveno ali pustili bez problema. Od decembra nov tip i provereno 'sija' zeleno. Sa maskama klasika. Možda se nešto promenilo od Nove al' ne verujem da su drastične mere. Na granicama niko ništa (lično iskustvo koje ne mora d aznači da je pravilo).
predatortz predatortz 14:39 08.01.2022

Re: Recept

To su već stvari o kojima stav može da ima onaj ko manje površno od mene prati Novaka Đokovića.
Znam to za travu, znam da mu nešto zameraju oko žene, oko ishrane, navijanja za Hrvate, dosta toga, ali, iskreno, nije mi to nešto važno, nemam nikakav stav prema tome, nek radi kako mu je volja.


Novak ima neodoljivu potrebu da bude deo nečeg velikog, ne kapirajući da mu sve to ne treba, da je dovoljno veliki izdvojivši se onim što je već postigso.

Kad je srbovao po turnirima, radio je to prenaglašeno, potvrđujući a ne opovrgavajući stereotipe koji vladaju o nama. Niko pre njega u tenisu nije isticao etničko ili bilo koje drugo poreklo, nije mahao zatavama, krstio se, pasao travu.

Sad je promenio ploču, otišao u neku alternativu, napaja se energijom u Visokom iz kog svako normalan beži. Nakon forsiranja ćevapa u Parizu, sada forsira priču o jedenju trave, grli drveće, iz faze srbovanja je prešao u fazu "dobro jutro čaršijo na sve četiri strane".

Sve što radi, radi prenaglašeno, često i tupavo.
Otac mu je priča za sebe. Krkan za medalju, koji je udarača teniskih loptica uporedio sa Isusom.

Uprkos svemu ovom, ono što mu rade u Australiji je svinjarija bez presedana.
angie01 angie01 14:40 08.01.2022

Re: Recept

Identična situacija, ali broj jedan u tenisu je Englez, a turnir je u Rusiji, kako reaguju ovi antisrbi, Srki, Endži i drugi?


kako si komican-pa samo ti u svemu trazis Srpstvo- ja-a koliko sam shvatila i Srki-komentarisem slucaj, gde je svetski broj jedan na cudne nacine sprecen da igra.

i da, molim temi citiraj gde sam ja rekla nesto protiv njega,...jedino sto sam kritikovala su sramotne reakcije, narocito njegovog caleta i neadekvatno angazovanje ministarstva, a sve u smislu njegove koristi, a ne stete.
niccolo niccolo 14:43 08.01.2022

Re: Recept

Tnx
Na granicama niko ništa (lično iskustvo koje ne mora d aznači da je pravilo).

Tako bilo i za Nemačku u oktobru, doduše verovatno zato što je jedina granica bila sa Mađarskom, pa nije ni imao ko da te proverava kad ulaziš na nemačku teritoriju
angie01 angie01 14:55 08.01.2022

Re: Recept

Za kraj,


hvala za klip.
gvozden1 gvozden1 16:13 08.01.2022

Re: Recept


kako si komican-pa samo ti u svemu trazis Srpstvo- ja-a koliko sam shvatila i Srki-komentarisem slucaj, gde je svetski broj jedan na cudne nacine sprecen da igra.

Ma nije to moj primer, napisao sam, Saša Ozmo ga je naveo, baš Engleze i baš Rusiju.
I on meri srpstvo?

A što su načini čudni, zar ne beše da je to uobičajeno da službenik na aerodromu nekome ne dopusti da uđe u zemlju?

Ista stvar, malopre obična, sad čudna :)
nsarski nsarski 16:24 08.01.2022

Re: Recept

Snimite ko je nama Secretary of Health:


Drug(arica) je sada i prva "žena general/admiral" u istoriji Amerike!



Kinezi napuniše gaće kad su je videli.
angie01 angie01 18:38 08.01.2022

Re: Recept

Ma nije to moj primer,

aj' ne lupetaj vise,...ako je to uopste moguce.
milisav68 milisav68 18:51 08.01.2022

Re: Recept

mlatisa

Bilo kako bilo ogromna većina ljudi bi rekla ".ebite se vi. Odo ja kući". Ali on ne. I zato je on tu gde jeste (no. 1 a i u zatvoru).

Ako bi to uradio - odo kući (bio deportovan), onda bi imao zabranu ulaska tri godine.
gvozden1 gvozden1 19:26 08.01.2022

Re: Recept

angie01
Ma nije to moj primer,

aj' ne lupetaj vise,...ako je to uopste moguce.

Dobro, onda ću citirati tebe, to sigurno nije lupanje.

Endži prvi put

Australija je bas bila nahebala od korone i oni odlucili da se bolje organizuju, postavili pravila-koja izvini, je l Djovovicev tim nije znao ili sta, ocekivali su izuzece, jer je to sto jeste


Endži drugi put

-komentarisem slucaj, gde je svetski broj jedan na cudne nacine sprecen da igra.


Jel sad u redu?
angie01 angie01 20:44 08.01.2022

Re: Recept

Endži prvi put


sto nisi kopirao celi razgovor,da se vidi na sta sam i kako odgovorila,..i to prvog dana, kada se nije znalo sta je Novak predao od dokumentacije i jos je bila naznaka, kako jedini nije hteo da otkrije zbog cega je trazio izuzece,

gde sam ja onda bas tebi postavila pitanje- jer ja nisam nasla odgovor u clancima o slucaju- da li je ispunio, ili ne ono sto se trazilo-u slucaju da jeste, rekla sam da je onda sramotan skandal, u slucaju da nije, molim lepo-i u cemu je problem?


srdjan.pajic srdjan.pajic 22:49 08.01.2022

Re: Recept

milisav68
srdjan.pajic

Pa dobro, ako će pravljenje redne liste da olakša konkretnu situaciju, i popravi imidž koji je takav kakav je, onda u redu.

Ma ne, nego si uleteo na blog sa spremljenom kofom govana, za šta često ima povoda, ali ova bruka ide na čast Australije.

Sem lupetanja oca da mu je sin isus, nije bilo drugog blamiranja.



Kako nije, jebote, pa sve što sam gore napisao (sem jebanja kengura, to sam nakitio, ali verujem da je i to razmatrano kao legitimni vid borbe protiv ovih denegerika što su nam uhapsili Nola i strpali ga u... hotel, ali sumnjiv, sigurno pun nekih štrokavih i zaraženih razbojnika imigranata i mudžahedina koji mu rade o glavi dok mi blogujemo, a samo zato što je glumio baju, tvitovao kako ih je sve zajebao za tu vakcinu, i evo ga stiže u Australiju) se desilo. Baš mi je bilo neprijatno dok sam slušao to na radiju, srećom bio sam sam u kolima pa nisam morao nikom da objašnjavam da nas Srbe, to je jednako Nole, mrzi ceo svet i ne daju nam da igramo tenis jer smo najbolji na svetu i Mlečnom putu, posle pogledao po vestima i socijalnim mrežama, ono još gore nego što su ovi preneli.

Nije, milisave, radi se o tome da mi, Srbi, volimo da se kitimo tuđim perjem i uspesima pogotovu ako svojih nemamo, a kritiku, i ogledalce, ne volimo ama baš nikako. Pogotovu kad dolazi od nekog od naših stručnjaka, kao što sam ja, koji nas poznaju u detalje. Pa tako ja uvek ispadam neki patološki srbomrzac, mislim da mi je preda ovo napisao bar 14 puta do sada (ne ljutim se uopšte, mislim, znamo se), huči još veći broj puta, tri srbomera je promenio jer svaki put pregori kad ga ne mene usmeri, ali džabe, ne deluje ta medicina na mene, jedino da mi iskopaju oči i probuše uši, odseku jezik (banuju ko Omega) pa da ne mogu da vidim i čujem šta se dešava. Daj, bre, da se ne brukamo toliko, ako može, to je bila poenta.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:07 08.01.2022

Re: Recept

Nadam se da neće smetati ako ovde dodam da u Pajićevom Denveru i Koloradu nikog ne boli qratz ni za tebe ni za druge šoviniste i đampire, ali zbog Jokića se čestita pravoslavni Božić i nazdravlja sa "Živeli".


Ovo je živa istina. Pazi kad me je zvala moja bivša gazdarica kod koje sam živeo prvih 7 godina (dakle, 15 godina nemam nikakav kontakt sa njom), baba od osamdeset godina, da me pita za Jokića i da mi kaže kakav je on jedan neviđeni car. O-bo-žavaju ga. Jedva sam se suzdržao da ne kažem da on možda i jeste car, ali da je kod kuće na listi Loših Srba praktično na samom vrhu.

gvozden1 gvozden1 23:24 08.01.2022

Re: Recept

ali džabe, ne deluje ta medicina na mene,

E jebiga, sad si mi život obesmislio.
Moj jedini životni cilj je da tebe izlečim, sad, posle ovoga nemam više razloga da živim.

Stvarno Srki, što misliš da si ti neki bitan klinac krasni pa da se neko trudi da tebe menja, leči?

I ovo
kao što sam ja, koji nas poznaju u detalje.

Prepotentno do neukusa.
Ti poznaješ narod u detalje?

Tvoji antisrpski politički stavovi su poznavanje naroda i detalje. Različiti od tvojih su onda nepoznavanje naroda.

A šta ti znaš o Srbima, kako si to saznao, šta si o njima čitao, koliko si živeo sa njima?
Kako ih poznaješ.
Ništa ti o Srbima ne znaš.
gvozden1 gvozden1 23:26 08.01.2022

Re: Recept

Pazi kad me je zvala moja bivša gazdarica kod koje sam živeo prvih 7 godina (dakle, 15 godina nemam nikakav kontakt sa njom), baba od osamdeset godina, da me pita za Jokića i da mi kaže kakav je on jedan neviđeni car.

Možda se baba pali na bele rmpalije, ali od toga što se baba loži na Jokića Srbija nikakve fajde nema.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:32 08.01.2022

Re: Recept

Ja sam se odredio o Novakovom navijanju za Hrvatsku. Inače, ceo taj njegov bratsvo-jedinstvo-piramide u Visokom fazon smatram za idiotariju koja mu nije potrebna, a verovatno je čini pod uticajem ćurke koju je oženio.


Pa šta, oćemo sad i ženu da mu jebemo, dok se on hrabno bori za Srpsku Stvar (i antivaksersku*) tamo u onom kazamat-hotelu u Melburnu, protiv štrokavih imigranata jednom rukom, drugom protiv establišmenta (u preizbornom teranju) onih degenerisanih australijanaca, kengurojebaca (niko da se seti i vikne, a šta ste vi uradili pravoslavnoj braći Aboridžanima?!, moram, bre, ja sve da vam šapućem), jer je šušnuo nešto pozitivno o BJu.

*za ovo sam isto hteo da pitam, vidim da je preko noći postao i antivakserska ikona, ali ne smem, sjebaću hučiju i četvrti srbomer, a nema više da se kupe na alibabi.






srdjan.pajic srdjan.pajic 23:33 08.01.2022

Re: Recept

Stvarno Srki, što misliš da si ti neki bitan klinac krasni pa da se neko trudi da tebe menja, leči?


Pa ti si me, višegodišnjom pažnjom, u to ubedio.
gvozden1 gvozden1 23:36 08.01.2022

Re: Recept

srdjan.pajic
Stvarno Srki, što misliš da si ti neki bitan klinac krasni pa da se neko trudi da tebe menja, leči?


Pa ti si me, višegodišnjom pažnjom, u to ubedio.

Ti to zoveš pažnjom?
Neki mazohizam?

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:39 08.01.2022

Re: Recept

gvozden1
srdjan.pajic
Stvarno Srki, što misliš da si ti neki bitan klinac krasni pa da se neko trudi da tebe menja, leči?


Pa ti si me, višegodišnjom pažnjom, u to ubedio.

Ti to zoveš pažnjom?
Neki mazohizam?



Ne znam koji je to psihološki fenomen kod tebe u pitanju, nisam stručan.
predatortz predatortz 23:40 08.01.2022

Re: Recept

srdjan.pajic
Ja sam se odredio o Novakovom navijanju za Hrvatsku. Inače, ceo taj njegov bratsvo-jedinstvo-piramide u Visokom fazon smatram za idiotariju koja mu nije potrebna, a verovatno je čini pod uticajem ćurke koju je oženio.


Pa šta, oćemo sad i ženu da mu jebemo, dok se on hrabno bori za Srpsku Stvar (i antivaksersku*) tamo u onom kazamat-hotelu u Melburnu, protiv štrokavih imigranata jednom rukom, drugom protiv establišmenta (u preizbornom teranju) onih degenerisanih australijanaca, kengurojebaca (niko da se seti i vikne, a šta ste vi uradili pravoslavnoj braći Aboridžinama?!, moram, bre, ja sve da vam šapućem), jer je šušnuo nešto pozitivno o BJu.

*za ovo sam isto hteo da pitam, vidim da je preko noći postao i antivakserska ikona, ali ne smem, sjebaću hučiju i četvrti srbomer, a nema više da se kupe na alibabi.








Ne vidim potrebu za karikiranjem onoga što ssm veoma jasno napisao.

A napisao sam da je dovoljno veliki i bez srbovanja, i bez ovih namaste fora.
Da mu je višak i jedno i drugo.

gvozden1 gvozden1 23:42 08.01.2022

Re: Recept

srdjan.pajic
gvozden1
srdjan.pajic
Stvarno Srki, što misliš da si ti neki bitan klinac krasni pa da se neko trudi da tebe menja, leči?


Pa ti si me, višegodišnjom pažnjom, u to ubedio.

Ti to zoveš pažnjom?
Neki mazohizam?



Ne znam koji je to psihološki fenomen kod tebe u pitanju, nisam stručan.


Al si zato stručnjak za Srbe, do detalja :)

O tvom problemu pričamo, o tome šta smatraš pažnjom, i kakva medecina deluje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:44 08.01.2022

Re: Recept

Ne vidim potrebu za karikiranjem onoga što ssm veoma jasno napisao.

A napisao sam da je dovoljno veliki i bez srbovanja, i bez ovih namaste fora.
Da mu je višak i jedno i drugo.


Napisao si da je za nešto kriva njegova žena ćurka, na to sam mislio.

Inače se slažem sa tobom u skoro svemu i ne znam koji će mu sve to, ali nema veze, meni ne smeta, iako sam jednom najebao ovde na blogu zbog onih pariskih ćevapa, mada nisam njega kritikovao nego sam citirao (neko je tražio) i posle branio moju bivšu blogodrugaricu Biljanu Srbljanović koja je napisala isto što i ti ovde, samo lepše (ne što tebi nešto fali na tom polju, nego jer je žena spisateljica po struci).


predatortz predatortz 23:47 08.01.2022

Re: Recept

Napisao si da je za nešto kriva njegova žena ćurka, na to sam mislio.


Svojim izjavama i delima se kvalifikovala da je tako doživljavam.
bene_geserit bene_geserit 23:50 08.01.2022

Re: Recept

OK, javne ličnosti su javne ličnosti, što znači da dokone budale mogu njima da ispiraju usta, ali
šta vas boli qrac dal Đoković "srbuje" (a to naravno ne radi) i kakva mu je žena ?
angie01 angie01 23:51 08.01.2022

Re: Recept

Al si zato stručnjak za Srbe, do detalja :)


hebote, ovde stvarno setaju cudna bica- pazi kategorija, strucnjak za Srbe, pa buahahahaha...
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:56 08.01.2022

Re: Recept

predatortz
Napisao si da je za nešto kriva njegova žena ćurka, na to sam mislio.


Svojim izjavama i delima se kvalifikovala da je tako doživljavam.


Dobro, evo ja ne znam šta je ona to izlivala, jedino čega se sećam da su joj ovi naši blogonacionalisti (ali samo oni, što kod svakog mislećeg blogera izaziva veliko podozrenje, i nadražuje mu organ za podjebavanje istih, ja sam ubeđen da su to isti ovi ljudi koji peku kengura i desantuju na aerodrome i hotele) jako zamerali da je upropastila Novaka, kad ga je, navodno, navukla na vegansku ishranu, i terala ga da proučava vedske spise, u ono neko vreme kad je ovaj valjda delovao malo spuvan na tim važnim takmičenjima, pa je i srpska stvar posledično bila na udaru, i onda su se kolege jako uzbudile, zamalo i on da se pridruži Jokiću na klupi za Loše Srbe.


gvozden1 gvozden1 23:59 08.01.2022

Re: Recept


hebote, ovde stvarno setaju cudna bica- pazi kategorija, strucnjak za Srbe, pa buahahahaha...

Srki tvoj reče da ih poznaje do detalja, a kad neko neku oblast poznaje do detalja, on je za to stručnjak.


Slušaj, ne mogu više da ti objašnjavam značenja reči.
Bar ne džabe.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:00 09.01.2022

Re: Recept

bene_geserit
OK, javne ličnosti su javne ličnosti, što znači da dokone budale mogu njima da ispiraju usta, ali
šta vas boli qrac dal Đoković "srbuje" (a to naravno ne radi) i kakva mu je žena ?


Moguće da smo preda i ja dokone budale (to verovatno nije daleko od istine), ali koji kurac se ti ovde sad trpaš, idi bre traži neke imigrante da ih mitraljiraš, da ti slučajno ne upadnu u etnički čist džakuzi.
predatortz predatortz 00:04 09.01.2022

Re: Recept

zamalo i on da se pridruži Jokiću na klupi za Loše Srbe.


To moraš da pitaš druge, ne mene. Ja nisam zamerao Jokari što ne igra za reprezentaciju i izrazio sam razumevanje za njegove razloge za to da ostane kući, uz trudnu ženu.

Jokić i Novak su mnogo učinili za Srbiju i proneli njeno ime po svetu. Ne mislim da bilo kome i bilo šta duguju u tom pogledu.
Da bih im nešto zamerao, morao bih u poslu kojim se bavim biti bar jednak tome kakvi su oni u svojim poslovima, a nisam ni blizu tome.


angie01 angie01 00:05 09.01.2022

Re: Recept

Slušaj, ne mogu više da ti objašnjavam značenja reči.
Bar ne džabe.




pa ne rece mi jos,kako se kaze ono sto sam mislia,a rekla sam neobrazovan.


Srki tvoj reče da ih poznaje do detalja, a kad neko neku oblast poznaje do detalja, on je za to stručnjak.


al hebiga, ne ume da srbomeruje-znaci da si ti glavni strucnjak:)))
gvozden1 gvozden1 00:13 09.01.2022

Re: Recept


pa ne rece mi jos,kako se kaze ono sto sam mislia,a rekla sam neobrazovan.

A i to da ti objasnim?
Neću, plati prvo.
A ima dosta izraza koji si mogla da upotrebiš, a ni jedan od tih nije obrazovanje.

al hebiga, ne ume da srbomeruje

Itekako ume, do detalja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:25 09.01.2022

Re: Recept

Ja nisam zamerao Jokari što ne igra za reprezentaciju i izrazio sam razumevanje za njegove razloge za to da ostane kući, uz trudnu ženu.


Ok, ti si onda bio izuzetak, i ne mislim na tebe, ali sigurno se sećaš, ako si bio tu, kako se onomad na njega digla kuka i motika, merilo mu se srpstvo uzduž i popreko, kritikovalo oštro i zameralo (ja sam tad mislio, dobro je, izgleda da ima i gorih Srba od mene, i to i među slavnim ličnostima).

Samo mislim da nije u redu Đokoviću ovde sad i ženu da razvlačimo i častimo imenima (dobro, ja nisam taj koji to može nekom da zamera i poziva na umerenost, nakon što sam i samog patrijarha ovde razvukao nekoliko komentara iznad).
angie01 angie01 00:25 09.01.2022

Re: Recept


A i to da ti objasnim?


ne trazim, kome bi uopste trebala takva pomoc od tebe, nego si se nesto sam bio precenio, pa rekoh, da vidimo i neke argumente, umesto uobicajenog zamajavanja nekom smirom...a inace, sam mislila upravo to sto sam napisala i jos ti dala objasnjenje za pojam koji sam upotrebila,..al znam da to ne mozes odmah da preradis...da ti je previse.


Itekako ume, do detalja.


meni se cini da ne veruje u postojanje takvog meraca-kao i svi normalni ljudi.
gvozden1 gvozden1 00:26 09.01.2022

Re: Recept


Jokić i Novak su mnogo učinili za Srbiju

Ne bih ja to, ipak, stavljao u istu ravan.
Jedan od njih se, kad Srbiji treba, odazove o ošiša na ćelavo od radosti, drugi kaže, nešto sam umoran ovih dana, aj videću neki drugi put.

Nije fer stavljati ih u istu ravan.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:27 09.01.2022

Re: Recept

Ne bih ja to, ipak, stavljao u istu ravan.


Eto!
gvozden1 gvozden1 00:28 09.01.2022

Re: Recept



ne trazim, kome bi uopste trebala takva pomoc od tebe, nego si se nesto sam bio precenio, pa rekoh, da vidimo i neke argumente, umesto uobicajenog zamajavanja nekom smirom...a inace, sam mislila upravo to sto sam napisala i jos ti dala objasnjenje za pojam koji sam upotrebila,..al znam da to ne mozes odmah da preradis...da ti je previse.

Bolje da ništa nisi napisala.

U redu je, vozi.
gvozden1 gvozden1 00:29 09.01.2022

Re: Recept

srdjan.pajic
Ne bih ja to, ipak, stavljao u istu ravan.


Eto!

Pa eto.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:34 09.01.2022

Re: Recept

gvozden1
srdjan.pajic
Ne bih ja to, ipak, stavljao u istu ravan.


Eto!

Pa eto.


Jel tebi pričinjava neko zadovoljstvo da tako ideš po blogovima i meriš ko je veliki srbin, ko je manji, ko nije nego je slučajan, a ko je baš loš Srbin? Mislim, pokušavam da shvatim taj poriv, iako, kao što rekoh, nisam stručan za devijantne pojave u psihi.
milisav68 milisav68 00:41 09.01.2022

Re: Recept

srdjan.pajic
Daj, bre, da se ne brukamo toliko, ako može, to je bila poenta.

Pa to ti pričam od početka, nemoj da se brukaš :)

Besan si na Novaka što neće da se vakciniše, pa si uleteo klizeći, nadrobio sve i svašta, iako se od toga u ovom slučaju ništa nije desilo (sem lupetanja o Isusu, Njuz je to baš lepo obradio).

Uglavnom, Australija se obrukala, a šta će biti, znaćemo sutra negde u ovo vreme.
gvozden1 gvozden1 00:42 09.01.2022

Re: Recept


Jel tebi pričinjava neko zadovoljstvo da tako ideš po blogovima i meriš ko je veliki srbin, ko je manji, ko nije nego je slučajan, a ko je baš loš Srbin? Mislim, pokušavam da shvatim taj poriv, iako, kao što rekoh, nisam stručan za devijantne pojave u psihi.

Pa i da je tako, to mi se čini mnogo normalnije nego da, poput tebe, idem po blogovima i pljujem na svoj narod kad kod imam priliku, tj kad god se on pomene.

A te glupave korektnosti tipa nije fer reći da nije isto kad neko hoće, i kad neko neće sa igra za reprezentaciju svoje zemlje, me ne zanimaju.

Nije isto i uvek ću reći da nije.
angie01 angie01 00:55 09.01.2022

Re: Recept

Pa i da je tako, to mi se čini mnogo normalnije nego da, poput tebe, idem po blogovima i pljujem na svoj narod kad kod imam priliku, tj kad god se on pomene.


samo ti pominjes narod (i ovi tvoji) i sve vezujes za njega- a drugi komentarisu odredjene pojave, desavanja,...to je isti princip kao kada neko kritikuje neku od onolikih losih stvari koje cini vlast, pa onda krenu informer i pink da prevode u napad na Srbe i vucica a one koji su se usudili da kazu sta nevalja i zasto, etiketiraju jednako kao i ti-da su autosovinisti, slucajni Srbi i slicne izmisljotine...to je ista ta bedastoca i nivo.
gvozden1 gvozden1 01:08 09.01.2022

Re: Recept

samo ti pominjes narod

Koga ti braniš taj bolje da se obesi.

Čovek bre priča o narodu, koristi termin Srbi, "mi Srbi, poznajem nas do detalja" priča kako "mi ovde pravimo gluposti zbog kojih se on tamo stidi"
Koji mi ako ne Srbi?

A sad ajd na vađenje.
kamilo_emericki kamilo_emericki 01:11 09.01.2022

Re: Recept

predatortz

Da bih im nešto zamerao, morao bih u poslu kojim se bavim biti bar jednak tome kakvi su oni u svojim poslovima, a nisam ni blizu tome.



Čekaj. Da li ti je nalog juče u 14 h 39' neko uzurpirao pa taj neko zamjerio Đokoviću na srbovanju, na tome što se krstio, što je jeo ćevape u Parizu, što je mahao srpskom zastavom, što je onako ljudski pokazao londonskoj publici srednji prst grickajući travu na njihovom terenu. Taj neko mu zamjerio i piramide u Visokom, vegeterijansku ishranu, arlaukanje, šta god to bilo, na terenu, da većinu onog što radi radi prenaglašeno i tupavo.
Na tvom nalogu je juče u 11 h 17' objavljeno ovo:
Inače, ceo taj njegov bratsvo-jedinstvo-piramide u Visokom fazon smatram za idiotariju koja mu nije potrebna, a verovatno je čini pod uticajem ćurke koju je oženio.

Pod tvojim imenom je objavljena tvrdnja da Đokovićeva supruga i žena sa kojom je rodio i podiže dvoje djece ćurka. I ti tvrdiš da mu ništa ne zamjeraš.
Kad sam to pročitao krstio sam se i lijevom i desnom.

mentol mentol 01:47 09.01.2022

Re: Recept

gvozden1

Nije fer stavljati ih u istu ravan.


Ja od Olimpijade nisam otvorio nijednu vest o Jokiću osim sad, pre neki dan, kad su igrali protiv Dalasa, zato što pratim Luku i navijam za njega. Vidim po naslovima da dobro igra... Neka ga prati Srđan i njegov Kolorado, mene ne zanima. Oni ga plaćaju, on samo za novac igra, takve ljude ne poštujem i to je to...
Žao mi je samo što Luka nije šutnuo protiv Francuza na OI, nego je dodao Prepeliču. Mislim da je mogao pogoditi da je pokušao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:34 09.01.2022

Re: Recept

Pa to ti pričam od početka, nemoj da se brukaš :)

Besan si na Novaka što neće da se vakciniše, pa si uleteo klizeći, nadrobio sve i svašta, iako se od toga u ovom slučaju ništa nije desilo (sem lupetanja o Isusu, Njuz je to baš lepo obradio).

Uglavnom, Australija se obrukala, a šta će biti, znaćemo sutra negde u ovo vreme.


"Slušaj mene, nemoj da veruješ svojim očima i ušima!" (još ti i link okačim, ali džabe, a toga ima koliko hoćeš, u poslednjda tri dana, ono, ludilo, zato sam i pitao na početku, alo, ljudi, da li ste normalni).

Nego, čekaj dok si tu, jel ovo sad neka nova ujdurma, što je isplivalo da se Đoković navodno testirao, bio pozitivan, i onda odma sledećeg dana širio svoje poglede i iskustva i virus okolo mladim teniserima? (gledao malopre na N1, ne znam da li treba da kačim link). Mislim, ne znam sad šta da mislim o tome. Jel on to falsifikovao taj nalaz, da bi se promuvao bez vakcine na tenis, ili je bio monstruozno neodgovoran pa tako zaražen išao među ljude i decu? Naravno, moguće je i da je N1 to sve izmislila, jer znamo da su oni antirsrpska TV. Šta kažu tvoji provereni izvori, oćemo li još da se brukamo, ili ja mogu mirno da spavam? Ako je to tačno, a nadam se da nije, on stvarno može ozbiljno da najebe.






srdjan.pajic srdjan.pajic 03:38 09.01.2022

Re: Recept

Neka ga prati Srđan i njegov Kolorado, mene ne zanima. O



Ma ne zanima ni mene, NBA ne pratim, ne znam čoveka, samo kažem da mi deluje onako skroz ok, normalan tip, a vidim i da ga vole ovde. Što ne znači da vi ne smete da ga mrzite, i prezirete, i da ga žigošete kao LS-a.
bene_geserit bene_geserit 05:31 09.01.2022

Re: Recept

Jel on to falsifikovao taj nalaz, da bi se promuvao bez vakcine na tenis, ili je bio monstruozno neodgovoran pa tako zaražen išao među ljude i decu?

Pa ti kad ne bi nastavio da sereš ko kamila ...
Npr. postoji opcija je da još nije bio dobio rezultate testiranja i da je skinuo masku samo za slikanje.

Ali jedenje govana protiv bilo kog Srbina ti je kao i obično hobi.
Sećam se kako srao i kad je ona moronka tupila o Noletovom jedenju ćevapa u Parizu.
Čovek prestao da bude Srbin, udao se, pa sad ga nešto tera da o srpstvu non-stop sere. Bolje da si decu naučio da pričaju srpski i da te pare što daješ za pomoć malim Apačima i Avganistancima doniraš nekome iz tvog (bivšeg) plemena, ima ih više nego dovoljno kojima je pomoć potrebna.
bene_geserit bene_geserit 05:51 09.01.2022

Re: Recept

Kod nas u takmičenju u plivanju za žene, jedan trandža pobedio drugog trandžu.
Jedan je muško što je "postao žensko", a ovaj drugi je žensko što je u procesu tranzicije u muškarca ali još uvek nastupa u ženskoj konkurenciji.
Ludnica je kanda ostala širom otvorena.
mentol mentol 08:53 09.01.2022

Re: Recept

srdjan.pajic
da ga mrzite, i prezirete, i da ga žigošete kao LS-a.


Ne mrzim ja nikoga, i nema veze sa Srpstvom...jednostavno me je razočarao. Možda smo mali narod, siromašni (mada bi se i o tome šta je bogatstvo dalo diskutovati...), ali ako imaš toliko ljudi koji te vole, ustaju usred noći da gledaju tvoje utakmice, raduju se svakom dobrom potezu...a ti se ne udostojiš ni da im se obratiš zašto nećeš da igraš za reprezentaciju nego pošalješ tatu... Karakter 0!
predatortz predatortz 09:29 09.01.2022

Re: Recept

Kad sam to pročitao krstio sam se i lijevom i desnom.


Biće ds ti nisi razumeo ono oko zameranja. Ja sam rekao da su oni mnogo učinili za Srbiju, radeći to što rade, te da bih ja, u tom pogledu, morao u svom poslu biti bar jednako dobar (znači, da se po tome zbog mene čuje za Srbiju) pa da im nešto (u tom pogledu) zameram.

I rekao sam da ne duguju nikom ništa, pa ni Novak dizanje tri prsta, ispašu na Vimbldonu, što je glupost, naročito pred teniskom publikom koja takve stvari ne kapira, niti su joj drage.
Piramide u Visokom?
To ladno mogu da podvedem u kategoriju "prso čovek".
Gospoja?
Kategorija "luda ko struja"!

Edit:

Srećan nam Dan Republike Srpske, zemljače!

freehand freehand 09:54 09.01.2022

Re: Recept

huči još veći broj puta, tri srbomera je promenio

Nisi ovo dobro savladao. Dakle, srbomer korisiti srbometar baveći se srbometrijom ne bi li utvrdio nivo i kakvoću srbskosti, a onda se prelazi na porodičnost do sedmog kolena. U tu svrhu vrši se uviđaj i apropos familije, naročito žena i dece, pa ako se utvrde nepravilnosti dolazi se i na gajbu po potrebu.

Inače, ne voli Jokića samo Kolorado i Denver već i ovdašnji Srbi a bogami i drugi stanovnici Srbije i Balkana drugih nacija, dakle niže vrednosti.
To svakako nisu oni koji Srbina rođenog u srpskoj familiji u Srbiji pitaju šta on zna o Srbiji. Zamisli šta su u stanju da pitaju Albanca, Mađara ili Bošnjaka, i na koji način?

A sve zato što su Amerikanci sad sem o Draži i Kalabiću čuli za još jednog bašbaš velikog Srbina.

P.S. Nego, ovo sa Đokovićem da se nije desilo valjalobi izmisliti! Đampiri mu praštaju bratstvo i jedinstvo, tvrdi Srbi i četnici se slažu sa Biljanom Srblkjanović da je bruka u Parizu jesti ćevape i sa čaršijom da prvo mora referendum da se raspiše kime će se Đoković oženiti; a većina - uključujući tebe, naravno bez obzira da li se 80% zajebavaš - barata poluproverenim a uglavnom nepouzdanim "činjenicama" plasiranim sa svih strana donoseći jake zaključke i tvrde stavove.
Ludilo.

angie01 angie01 10:04 09.01.2022

Re: Recept

Koga ti braniš taj bolje da se obesi.


ne branim nikog-nego ti kazem sta ti radis-sto je valjda ocigledno svakom sa iole skoncentrisanom sivom masom.

ti se UVEK postavljas, kao da imas tapiju na zemlju Srbiju i misljenje i verifikovano pravo da one sto kazu drugacije, obelezevas izdajnicima-pa jesi li ti normalan...i znas li uopste ko je to isto i zasto radio-to ti kazem.

a to sto je Pajke rekao-jeste tako,..jeste napravljena sramotna frka-pogledaj samo sta je nakacio omega i sa kakvim naslovom,...pogledaj sta radi i govori Noletov cale-ima negde otkucan taj njegov nesuvisli govor, al necu da zagadjujem prostor, pa necu da ga prenosim,...

...na sve to, ja ti kazem, da sacekamo da se razjasni-umesto sto se pravi ovaj blesavi cirkus koji samo steti Noletu, a ti mi kazes da zauzimam stranu i da sam protiv Srba,...kazem da bi trebalo da se profesionalno obraca javnosti sa cinjenicama, umesto sto dozvoljava spekulacije na ovakav nacin ,da minisarstvo spoljnih poslova treba da reaguje pismenom notom, zbog ozbiljnosti situacije- a ti mi na to kazes kako sam protiv Srbina,...pa hebotebog nedotupavnog.




maksa83 maksa83 10:11 09.01.2022

Re: Recept

Pa zašto se daje viza - nije valjda da kažu kada ti odobre vizu ... ajde sa srećom, ako uđeš uđeš, ako ne uđeš nikom ništa.
Šta se to toliko dogodi ljudima da tako kubure sa elementarnom logikom?!
Pa ne izdaje ti vizu Pera pisar, nego administracija zemlje u koju ideš.

Ortogonalno na slučaj Đoković - tip kome pokažeš pasoš na ulazu u zemlju ima diskreciono pravo da te ne pusti makar zadovoljavao svaki papirni uslov koji postoji. Ovo kažem da neko ne misli da mu viza 100% garantuje ulazak bilo gde.
angie01 angie01 10:15 09.01.2022

Re: Recept

tip kome pokažeš pasoš na ulazu u zemlju ima diskreciono pravo da te ne pusti makar zadovoljavao svaki papirni uslov koji postoji. Ovo kažem da neko ne misli da mu viza 100% garantuje ulazak bilo gde.


ovo je objasnjeno vise puta- al ne vredi tupadzijama.
predatortz predatortz 10:17 09.01.2022

Re: Recept

maksa83
Pa zašto se daje viza - nije valjda da kažu kada ti odobre vizu ... ajde sa srećom, ako uđeš uđeš, ako ne uđeš nikom ništa.
Šta se to toliko dogodi ljudima da tako kubure sa elementarnom logikom?!
Pa ne izdaje ti vizu Pera pisar, nego administracija zemlje u koju ideš.

Ortogonalno na slučaj Đoković - tip kome pokažeš pasoš na ulazu u zemlju ima diskreciono pravo da te ne pusti makar zadovoljavao svaki papirni uslov koji postoji. Ovo kažem da neko ne misli da mu viza 100% garantuje ulazak bilo gde.


Naravno, ali za takav postupak mora imati neki debeo razlog, za koje verujem da su striktno propisani nekim pravilom službe.

Čisto sumnjam da je bilo koja država na svetu, a naročito neka uređena, svom službeniku dala pravo da te vrati preko pola planete jer mu se ne dopada tvoja faca.
freehand freehand 10:19 09.01.2022

Re: Recept

maksa83
Pa zašto se daje viza - nije valjda da kažu kada ti odobre vizu ... ajde sa srećom, ako uđeš uđeš, ako ne uđeš nikom ništa.
Šta se to toliko dogodi ljudima da tako kubure sa elementarnom logikom?!
Pa ne izdaje ti vizu Pera pisar, nego administracija zemlje u koju ideš.

Ortogonalno na slučaj Đoković - tip kome pokažeš pasoš na ulazu u zemlju ima diskreciono pravo da te ne pusti makar zadovoljavao svaki papirni uslov koji postoji. Ovo kažem da neko ne misli da mu viza 100% garantuje ulazak bilo gde.

Ovo je potpuno tačno, ali je istovremeno i poslednje pribežište hulja iz australijske vlasti.
Mislim, potpuno je belodano sad kad se naknadno poređaju sve činjenice (kažem činjenice, ne pertpostavke kojima se baratalo) da je Đoković iskorišćen kao žeton u autralijskoj unutrašnjoj političkoj igri i medijskoj kampanji.
Ništa od toga što mu se događa nema koren u tome što je on Srbin, sem utoliko što se baš zgodno pogodilo da je velika zvezda taman za primer australijske principijelnosti a iz male zemlje bez ikakve političke snage. Jer duboko verujem da biu se ovo qratz desilo Amerikancu ili Britancu.
maksa83 maksa83 10:21 09.01.2022

Re: Recept

Naravno, ali za takav postupak mora imati neki debeo razlog, za koje verujem da su striktno propisani nekim pravilom službe.

Čisto sumnjam da je bilo koja država na svetu, a naročito neka uređena, svom službeniku dala pravo da te vrati preko pola planete jer mu se ne dopada tvoja faca.

Sumnjaj koliko hoćeš, ali je baš tako - to znači "diskreciono pravo".

maksa83 maksa83 10:22 09.01.2022

Re: Recept

Ovo je potpuno tačno, ali je istovremeno i poslednje pribežište hulja iz australijske vlasti.

Rekoh - ortogonalno na slučaj Đoković, tako stoje stvari.

Nemam pojma ko ga je zaustavio i pod kojim pretekstom.
predatortz predatortz 10:33 09.01.2022

Re: Recept

Sumnjaj koliko hoćeš, ali je baš tako - to znači "diskreciono pravo".


Ne sumnjam ja da postoji nešto što se zove "diskreciono pravo", samo kažem da ono, kao i svako pravo i zakon, mora biti uređeno.

Inače, zamisli ovo:

Ja, australijski službenik na granici, srpskog porekla, diskreciono odlučim da ni jedan Hrvat koji priđe mom šalteru ne može da uđe u Australiju.

Jbga, moje pravo! Dala mi država!

Ne ide to baš tako...
maksa83 maksa83 10:58 09.01.2022

Re: Recept

Ne ide to baš tako...

Ja ti kažem opet da ide baš tako. Bukvalno to znači "diskreciono pravo" - "odluka prema sopstvenom sudu". Na tebi je da budeš profesionalan i koristiš to pravo u interesu države čiju kapiju čuvaš.
gvozden1 gvozden1 10:59 09.01.2022

Re: Recept


Nemam pojma ko ga je zaustavio i pod kojim pretekstom

Idi bre Makso....

Glavna tema je baš to, ti kažeš da o tom slučaju nemaš pojma, ali hajd da probamo logikom nešto da dobacimo.

Koliko ti je verovatno da je Đokovića zaustavio službenik koristeći to svoje pravo samo po svojoj volji i proceni?
gvozden1 gvozden1 11:11 09.01.2022

Re: Recept


ti se UVEK postavljas, kao da imas tapiju na zemlju Srbiju i misljenje i verifikovano pravo da one sto kazu drugacije, obelezevas izdajnicima

Ne na zemlju Srbiju ali na svoje mišljenje apsolutno polažem pravo.
A ko će da mi naloži šta ću da mislim o tvom odnosu prema Srbiji, i ko će da mi zabrani da to kažem?
Politička korektnost?

Ne zanima me ta cenzura i neću da je poštujem.

Izraz izdajnik retko koristim jer ga smatram suviše uskim i ne adekvatnim za ovakve situacije, samo zbog toga, ali autošivinizam je baš adekvatan.
Srbomržnja je takođe dovoljno precizan i prihvatljiv izraz za tu pojavu.


da minisarstvo spoljnih poslova treba da reaguje pismenom notom, zbog ozbiljnosti situacij


Što bre da reaguje, pa ljude napala korona, uveli pravila, ko ih ne poštuje neće mu pomoći ni to što je poznat.

Tako si pričala, sad odjednom frka :)
zilikaka zilikaka 11:13 09.01.2022

Re: Recept

Ja ti kažem opet da ide baš tako. Bukvalno to znači "diskreciono pravo" - "odluka prema sopstvenom sudu". Na tebi je da budeš profesionalan i koristiš to pravo u interesu države čiju kapiju čuvaš.

Slično slobodnom sudijskom uverenju. Ako je sistem normalan, neko prati i statistiku pojedinih službenika i ona sigurno utiče na karijeru.
maksa83 maksa83 11:19 09.01.2022

Re: Recept

Idi bre Makso....

Glavna tema je baš to, ti kažeš da o tom slučaju nemaš pojma, ali hajd da probamo logikom nešto da dobacimo.

Koliko ti je verovatno da je Đokovića zaustavio službenik koristeći to svoje pravo samo po svojoj volji i proceni?

Pičkamumajčina kad moram tako da kažem - odmah sam rekao - ortogonalno na slučaj Đoković - pandur na ulazu u zemlju ima diskreciono pravo (znači po sopstvenom trenutnom sudu) da te ne pusti da uđeš, makar imao sve papire na svetu. Bio sam ubeđen da je to opšte poznato ali izgleda da je Đoković morao da se odbije o stativu da bi to stvarno postalo opšte poznato (evo predatorz verovantno još uvek ne veruje, ali verovao on ne verovao to je brate prosto - tako).

Stvarno nemam pojma ko ga je i pod kojim pretekstom zaustavio. A zapravo najverovatnije ne znaš ni ti pošto se koliko vidim detalji još uvek pabirče.

Boli me proverbijalna puna vreća kuraca za Đokovića.

Bitno je da Jokić kida.
predatortz predatortz 11:21 09.01.2022

Re: Recept

zilikaka
Ja ti kažem opet da ide baš tako. Bukvalno to znači "diskreciono pravo" - "odluka prema sopstvenom sudu". Na tebi je da budeš profesionalan i koristiš to pravo u interesu države čiju kapiju čuvaš.

Slično slobodnom sudijskom uverenju. Ako je sistem normalan, neko prati i statistiku pojedinih službenika i ona sigurno utiče na karijeru.


Mislim da ni jedan službenik nje toliko glup d to pravo iskoristiti na Đokoviću, ukoliko mu neko to nije naložio.
angie01 angie01 11:27 09.01.2022

Re: Recept

A ko će da mi naloži šta ću da mislim o tvom odnosu prema Srbiji, i ko će da mi zabrani da to kažem?
Politička korektnost?


koga bre zanima kako ti kvalifikujes necije misljenje,..a kleveta i denuncijacija zna se sta su i ko to radi...ti si sebe samoproglasio verifikatorom srboljubaca i srbomrzaca,...je l ti uoste kapiras koliko je to kretenski.

ja o svom odnosu prema Srbiji nisam nikada nista rekla-i to je moja licna stvar, kakve ti veze imas sa time,..narocito sto moji stavovi nikome nisu nikakvo zlo naneli, naprotiv, za razliku od tvojih.


ne adekvatnim


se pise zajedno.


Što bre da reaguje, pa ljude napala korona, uveli pravila, ko ih ne poštuje neće mu pomoći ni to što je poznat.


samo teska palanacka tupadzijska percepcija, misli da poznati treba da preskacu zakone-to je d pojnt.
gvozden1 gvozden1 11:27 09.01.2022

Re: Recept


Stvarno nemam pojma ko ga je i pod kojim pretekstom zaustavio. A zapravo najverovatnije ne znaš ni ti pošto se koliko vidim detalji još uvek pabirče.

Znam.
Siguran sam.
Seljačka logika ne maši.

Formalno je teklo tako, službenik je iskoristio svoje pravo, suštinski - neko mu je naložio da tako postupi.


Bitno je da Jokić kida.


Izgleda da da, ne znam da li si pročitao, neka Srkijeva baba se isto loži na njega.

Uživajte :)
vcucko vcucko 11:28 09.01.2022

Re: Recept

srdjan.pajic


Ovo je živa istina. Pazi kad me je zvala moja bivša gazdarica kod koje sam živeo prvih 7 godina (dakle, 15 godina nemam nikakav kontakt sa njom), baba od osamdeset godina, da me pita za Jokića i da mi kaže kakav je on jedan neviđeni car. O-bo-žavaju ga. Jedva sam se suzdržao da ne kažem da on možda i jeste car, ali da je kod kuće na listi Loših Srba praktično na samom vrhu.


Aha. Znači, životni cilj i ispunjenje sna za svakog Srbina treba da bude, da postane neviđeni car za babu iz Kolorada.

Jesi li ti svestan šta pišeš?
freehand freehand 11:32 09.01.2022

Re: Recept


Ja ti kažem opet da ide baš tako.

Ne, ne ide baš kako mali Perica to zamišlja (a mali perica nisi ti).
Diskreciono pravo se u pravnom sistemu daje izuzetno retko i to na osnovu strogo utvrđenih kriterijuma i pravila.
I to što neki službenik ima diskreciono pravo da o nečemu odlučuje apsolutno ne znači da za svoje odluke nikome ne polaže račune, dapače.
Samo što račune ne polaže malom Perici nego opet, u skladu sa strogo utvrđenom procedurom nadređenima u službenoj hijerarhiji.
E sad, smeo bih da se kladim u pajićevo levo uvo da službenici koji Đokoviću nisu dozvolili ulazak u Australiju to nisu učinili po svom slobodnom uverenju već po nalogu odozgo, što je opet pa druga, odnosno prva priča.
angie01 angie01 11:32 09.01.2022

Re: Recept

Pičkamumajčina kad moram tako da kažem - odmah sam rekao - ortogonalno na slučaj Đoković - pandur na ulazu u zemlju ima diskreciono pravo (znači po sopstvenom trenutnom sudu) da te ne pusti da uđeš, makar imao sve papire na svetu. Bio sam ubeđen da je to opšte poznato ali izgleda da je Đoković morao da se odbije o stativu da bi to stvarno postalo opšte poznato (evo predatorz verovantno još uvek ne veruje, ali verovao on ne verovao to je brate prosto - tako).

Stvarno nemam pojma ko ga je i pod kojim pretekstom zaustavio. A zapravo najverovatnije ne znaš ni ti pošto se koliko vidim detalji još uvek pabirče.


eto- cela ova diskusija se vrti oko ovog- tj, sto ovi iz udruge ne mogu da uklavire kako funkcionisevviza, i da je potrebno da se neke druge stvari oko slucaja razjasne, umesto sto se srbuje spekulacijama.
vcucko vcucko 11:33 09.01.2022

Re: Recept

predatortz


Srećan nam Dan Republike Srpske, zemljače!


Vaistinu.

To je jedino dobro što je proisteklo iz raspada Juge, zato im je svima trn u oku. Pa divljaju, kalakurcija i domaća i strana.
gvozden1 gvozden1 11:35 09.01.2022

Re: Recept


koga bre zanima kako ti kvalifikujes necije misljenje

A koga zanima bilo šta što ti pišeš ovde?
Ili što pišem ja, ili što piše bilo ko?
Pa opet pišemo.
Tako to radi, dođeš, napišeš, koga zanima on pročita, koga ne zanima ne čita ili ne dolazi.

Ti, vidim, čitaš.
se pise zajedno

Jel?
:)

Ima bre još grašaka, pretraži bolje.

Traženje gramatičkih grešaka je poslednje pribežište.... :)

samo teska palanacka tupadzijska percepcija, misli da poznati treba da preskacu zakone-to je d pojnt.


Pa stani, što onda ministarstvo da protestuje kad je ovaj prekršio zakon? :)

Nije lako zastupati dva suprotna stava odjednom, Endžika, draga.
Tebi je i jedan suviše, sa dva se baš upetljaš.
angie01 angie01 11:38 09.01.2022

Re: Recept

E sad, smeo bih da se kladim u pajićevo levo uvo da službenici koji Đokoviću nisu dozvolili ulazak u Australiju to nisu učinili po svom slobodnom uverenju već po nalogu odozgo


ja bih i dalje sacekala da se razjasni zasto nije pusten-jer se svakog dana dodaje po nova info,...nalog odozgo sa tacno kojim objasnjenjem, koje bi trebalo da vazi za sve, ne samo za Djokovica.
maksa83 maksa83 11:41 09.01.2022

Re: Recept

Formalno je teklo tako, službenik je iskoristio svoje pravo, suštinski - neko mu je naložio da tako postupi.

Ne bih da ulazim u tu raspravu, moja reakcija je bila na čarlivojevo "ako ima vizu mora da može da uđe" (ne, ne mora) pošto mislim da je bitno znati zarad opšte kulture (manje, a više) zarad sebe da to što imaš neku vizu ne znači automatski da ćeš sigurno ući u neku zemlju. Ne znači. Taj pandur koji ti pogleda pasoš je boss level.

Inače su po istim osnovama deportovali Čehinju koja je isto nevakcinisana ali je ušla kao Đoković sa evo-potvrda-da-ne-smem-da-se-vakcinišem papirima, s tim da je ona već nedelju dana bila tamo.

Izgleda da da, ne znam da li si pročitao, neka Srkijeva baba se isto loži na njega.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana