Politika| Sport| Život| Životni stil

Djokovic - AO - za sada 1:2 u setovima. Servira Novak...

loader RSS / 15.01.2022. u 00:47

Борба, борба... 

Дојадила тема? Коме јесте – не мора њом да се бави.

Ајмо на мрежу, па на основну линију, па лоб, па на мрежу...

Ко је највише мечева при вођству противника од 0:1 или 0:2 у сетовима преокренуо у своју корист? 

Погодићемо.

Хоће ли (из перспективе петка) играти на АО? Хоће. 

Које су добити?

Које су штете? 

Ко се радује? 

Ко жали?

Ко хистерише?  

 

Ko покушава да профитира? 

 



Komentari (1224)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 09:09 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Nego ovde kod nas, pazi sad:
- vrlo solidan procenat populacije se zalaže za stavljanje nevakcinisanih u koncentracione kampove (26%)
- takođe solidan procenat populacije (16%, 29% demokrata) se zalaže za oduzimanje dece nevakcinisanima
- 27% ih se zalaže za stavljanje u bajbok onih koji javno "dovode u sumnju efikasnost vcakcina"
Pa ti vidi sa kim imamo posla ...



niko ne primjećuje sopstveni prelazak u fašizam.
zašto bi inače, kroz istoriju, ljudi toliko puta pravili masovno pogrešne izbore.
ni Njemci 30-tih godina prošlog vijeka nisu vidjeli nikakvo zlo u onome što se dešava sa njihovom zemljom. pričam o većini, naravno da je osvješćenih ljudi uvijek bilo.
al oni su izuzeci i po pravilu žrtve.

teško je napraviti distancu od trenutka u kom živiš i sagledati stvari objektivno.
da nije teško, mnogima bi to polazilo za rukom.

gvozden1 gvozden1 09:27 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta


niko ne primjećuje sopstveni prelazak u fašizam.

Razumljivo, ali ovo sa hajkom na nevakcinisane je stvarno previše.
Ako se to ne primećuje onda i inteligencija takvih dolazi pod sumnju.
docsumann docsumann 09:32 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

gvozden1

niko ne primjećuje sopstveni prelazak u fašizam.

Razumljivo, ali ovo sa hajkom na nevakcinisane je stvarno previše.
Ako se to ne primećuje onda i inteligencija takvih dolazi pod sumnju.


pa upravo se o tome i radi, da oni koji učestvuju u progonu (mimo svake racionalne mjere i smisla) sebe ne doživljavaju kao totalitarijance, al zato ove druge vide kao orkove.
i to je manje stvar racionalnog koliko emotivnog odziva svijesti. racio nastupa u drugom koraku, al samo kao apologija onog već učinjenog emotivnim izborom.

EDIT: političarima takva ekstremna polarizacija, naravno, odgovara. pogledaj samo koliko je Australijanaca progutalo evidentno brljanje i muljanje njihovih vlasti u vezi Novakovog slučaja. jbg, sve je opravdano ako treba zatuć đavola.
da ne pričamo o onoj vječitoj maximi - zavaTi, pa vadi
gvozden1 gvozden1 09:48 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

političarima takva ekstremna polarizacija, naravno, odgovara. pogledaj samo koliko je Australijanaca progutalo evidentno brljanje i muljanje njihovih vlasti u vezi Novakovog slučaja. jbg, sve je opravdano ako treba zatuć đavola.
da ne pričamo o onoj vječitoj maximi - zavaTi, pa vadi

I zanimnjivo, ako me osećaj ne vara, a samo po osećaju zaključujem, da je to izraženije na zapadu nego istoku.
docsumann docsumann 09:58 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

gvozden1
političarima takva ekstremna polarizacija, naravno, odgovara. pogledaj samo koliko je Australijanaca progutalo evidentno brljanje i muljanje njihovih vlasti u vezi Novakovog slučaja. jbg, sve je opravdano ako treba zatuć đavola.
da ne pričamo o onoj vječitoj maximi - zavaTi, pa vadi

I zanimnjivo, ako me osećaj ne vara, a samo po osećaju zaključujem, da je to izraženije na zapadu nego istoku.


nisam siguran da je to baš tako (kao ni da nije).
mada moguće je da je tu korjen problema u doživljau vlasti.
na zapadu, građani imaju osjećaj da je to stvarno njihova vlast, konstituisana kroz demokratske procedure i da predstavlja izraz političke volje naroda.

na istoku, posebno kod nas, dobar dio populacije sopstvenu vlast doživljava kao uzurpatora i već su pod difoltu kontra nje.

tess1 tess1 10:01 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

niko ne primjećuje sopstveni prelazak u fašizam.
zašto bi inače, kroz istoriju, ljudi toliko puta pravili masovno pogrešne izbore.

Dokse, tvoj s mukom bez ispaljenog metka izgrađen imidž antifašiste pao je onomad (ne kad si sedam dana gledao kako me Tasa maltretira a ja ne mogu pičkici glavu da skinem jerbo ti reakcija i banovanje pičkice narušava balans prava na dobro i zlo u svakom čovjeku), nego kad si stao na stranu Emsija a protiv Angie, pao kao kula od karata pardon od sisica. I sad ovo što bi radi Novaka (a ja bih ga, Novaka, podržala i da je stavrno najgori, eto tako, hoće mi se pa šta sad?) i vakcinisanu većinu koju maltretiraju debili među antivaxerima proglasio fašistima jer si tako opet, opet na pravoj strani, Novakovoj šampionskoj, to je laž, nisi na pravoj strani, i nisi antifašista.


Bane, zezala sam se za revolucionare, ne znam šta si se nastavio beeli, beeli čovječe. :)
maksa83 maksa83 10:07 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

pa upravo se o tome i radi, da oni koji učestvuju u progonu (mimo svake racionalne mjere i smisla) sebe ne doživljavaju kao totalitarijance, al zato ove druge vide kao orkove.

Očigledno nisi video kako izgleda avax narativ na Internetu.
docsumann docsumann 10:15 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

i nisi antifašista.


moguće. rekoh, to sam ne mogu znati. al ne bih baš prihvatio tu etiketu samo na osnovu jednog mišljenja, pa da je i tvoje.

a da sam stao na Emsijevu stranu protiv Endži je obična, lakoprovjerljiva laž.
sve i dalje stoji na mom blogu kojeg nemam namjeru da brišem.
dakle, istina je da sam osudio Emsijevo ponašanje, al se nisam složio oko izrečene kazne.
narvno, slobodna su i drugačija čitanja, pogotovo kad čudno piše V-O-D-A


docsumann docsumann 10:17 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

maksa83
pa upravo se o tome i radi, da oni koji učestvuju u progonu (mimo svake racionalne mjere i smisla) sebe ne doživljavaju kao totalitarijance, al zato ove druge vide kao orkove.

Očigledno nisi video kako izgleda avax narativ na Internetu.


griješiš. itekako sam upoznat.

no, jesmo li se dogovorili da jedne zločine nećemo pravdati drugim.


*ork je ovdje Novak
softelectronics_e softelectronics_e 10:21 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

docsumann
i nisi antifašista.


moguće. rekoh, to sam ne mogu znati. al ne bih baš prihvatio tu etiketu samo na osnovu jednog mišljenja, pa da je i tvoje.

a da sam stao na Emsijevu stranu protiv Endži je obična, lakoprovjerljiva laž.
sve i dalje stoji na mom blogu kojeg nemam namjeru da brišem.
dakle, istina je da sam osudio Emsijevo ponašanje, al se nisam složio oko izrečene kazne.
narvno, slobodna su i drugačija čitanja, pogotovo kad čudno piše V-O-D-A



Jedan je doksumanuti!
tess1 tess1 10:30 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

moguće. rekoh, to sam ne mogu znati. al ne bih baš prihvatio tu etiketu samo na osnovu jednog mišljenja, pa da je i tvoje.

Hoćeš reći, nije važno šta kaže nego ko kaže, nema problem, biti na pravoj strani u svilenim rukavicama nije moj životni put ni ovde u raju kamoli u smrtnoj stvarnosti. Etiketa antifašiste ti bolje stoji, istina tj ako ti je stalo do imidža antifašiste bez ispaljenog metka nemaš brige, imidž je i već izgrađen i ovde ti ga niko neće narušiti.. čemu Net služi nego da smo junaci sa dobrim stavovima i lošim žrtvama, ali bez borbe.
dakle, istina je da sam osudio Emsijevo ponašanje, al se nisam složio oko izrečene kazne.
narvno, slobodna su i drugačija čitanja, pogotovo kad čudno piše V-O-D-A

Drugi put u dva-tri dana podcjenjuješ moju inteligenciju i to je stvarno fuj kaka.
docsumann docsumann 10:42 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Hoćeš reći, nije važno šta kaže nego ko kaže


ne, pobogu, kako si samo ovo pročitala u napisanom, nije mi jasno.
pa elementarno je prosto šta piše - ne čini jedna lasta stoleće.
ako ti se pridruži još nekoliko blogera u tvom stavu o mom lažnom antifašizmu, svakako da ću se zamisliti.
ovako taj sud se potire na relaciji ja tebi - ti meni.

Drugi put u dva dana podcjenjuješ moju inteligenciju i to je stvarno fuj kaka.


vidi, ja ne znam ni kad je to bilo prvi put, pogotovo jer mi to nijednom nije bila namjera.
ako ti najobičniju blog pošalicu (V-o-d-a je fora iz starog crtaća) doživljavaš kao atak na svoju inteligenciju, onda imamo veliki problem u komunikaciji.

imam utisak da pokušavaš da me uvučeš u spiralu optužbi/branjenja gdje svaki moj odgovor ti prezentuješ kao novu, veću bedastoću.

tako da ako budeš inistirala na ovakom nastupu moraćeš da nastaviš dalje bez mene.
maksa83 maksa83 12:36 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

gvozden1
političarima takva ekstremna polarizacija, naravno, odgovara. pogledaj samo koliko je Australijanaca progutalo evidentno brljanje i muljanje njihovih vlasti u vezi Novakovog slučaja. jbg, sve je opravdano ako treba zatuć đavola.
da ne pričamo o onoj vječitoj maximi - zavaTi, pa vadi

I zanimnjivo, ako me osećaj ne vara, a samo po osećaju zaključujem, da je to izraženije na zapadu nego istoku.

Dadada... pogotovo u Kini, tamo baš pitaju "izvinite da li biste se vakcinisali?". Prosečan Srbin bi urlao FAŠIZAM! prvi put kada bi mu u Singapuru naplatili $500 singapurskih za bačen papir na ulici. Istok je uglavnom disciplinovan i tamo su najvakcinisaniji. U nekim delovima Indije ili valjda Pakistana su rekli "ko se ne vakciniše gasimo mu SIM karticu" (naravno da su potrčali da se vakcinišu).

Osim ako ti "istok" nije samo Rusija.

Edit: ako pričamo o odnosu prema (ne)vakcinisanima, ne Đokoviću kao takvom. Uvid u to kako celu stvar medijski tretiraju tamo nemamo ni ti ni ja zato što ne govorimo taj ... azijski.

gvozden1 gvozden1 12:54 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta


Dadada... pogotovo u Kini

I severnoj Koreji.

Ma naravno da nisam mislio na njih, nisu relevantni u ovom slučaju, komumizam, nesloboda.

Ne može se tu ni razmišljati kakav je stav većine, stav je onakav kakav se naredi.

Ali na zapadu postoji mogućnost da se zauzme stav, a iznenađujuće mnogo onih koji osuđuju zauzimanje stava suprotnog od njihovog.

I to agresivno osuđuju, omalovažavaju, okrivljuju one sa suprotnim.

Tipičan komunistički (ili fašistički, isto je to) način izražavanja neslaganja.
tess1 tess1 13:37 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Ne, ne, ne znate vi šta se sa mnom desilo maloprije a nisam u stanju opisati, ne sad, možda tek za par dana kad se saberem i ovaj me trijumf prođe. :))

tess1 tess1 13:42 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Sad odoh prošetati malo. :))

freehand freehand 14:24 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

maksa83
gvozden1
političarima takva ekstremna polarizacija, naravno, odgovara. pogledaj samo koliko je Australijanaca progutalo evidentno brljanje i muljanje njihovih vlasti u vezi Novakovog slučaja. jbg, sve je opravdano ako treba zatuć đavola.
da ne pričamo o onoj vječitoj maximi - zavaTi, pa vadi

I zanimnjivo, ako me osećaj ne vara, a samo po osećaju zaključujem, da je to izraženije na zapadu nego istoku.

Dadada... pogotovo u Kini, tamo baš pitaju "izvinite da li biste se vakcinisali?". Prosečan Srbin bi urlao FAŠIZAM! prvi put kada bi mu u Singapuru naplatili $500 singapurskih za bačen papir na ulici. Istok je uglavnom disciplinovan i tamo su najvakcinisaniji. U nekim delovima Indije ili valjda Pakistana su rekli "ko se ne vakciniše gasimo mu SIM karticu" (naravno da su potrčali da se vakcinišu).

Osim ako ti "istok" nije samo Rusija.

Edit: ako pričamo o odnosu prema (ne)vakcinisanima, ne Đokoviću kao takvom. Uvid u to kako celu stvar medijski tretiraju tamo nemamo ni ti ni ja zato što ne govorimo taj ... azijski.


Ja tu imam drugačije pitanje: meni, na primer, ne smeta obavezno vakcinisanje u Kini. Kao što mi ne bi smetalo obavezno, na medicinskim razlozima i po tom osnovu donetom zakonu vakcinisanje ovde kod nas. Dapače. Situacija bi bila čista i jasna. Obavezna vakcinacija postoji kao praksa i kao presedan.
Đe je problem?
Čemu ovo ludiranje i ostavljanje ljudima na izbor a onda vrištanje i opšte anatemisanje onih koji taj izbor naprave drugačije od onog što se smatra poželjnim?
To što se mnogo "demokratskih" - namerno pod navodnicima i ne samo u ovom slučaju - država tek sad posle toliko ludovanja i zamajavanja pribegava zakonskom sankcionisanju u stvari puni jedra opštem antivakseraju i đavoljim slugama svih boja i poredeljenja.
freehand freehand 14:37 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

docsumann
Nego ovde kod nas, pazi sad:
- vrlo solidan procenat populacije se zalaže za stavljanje nevakcinisanih u koncentracione kampove (26%)
- takođe solidan procenat populacije (16%, 29% demokrata) se zalaže za oduzimanje dece nevakcinisanima
- 27% ih se zalaže za stavljanje u bajbok onih koji javno "dovode u sumnju efikasnost vcakcina"
Pa ti vidi sa kim imamo posla ...



niko ne primjećuje sopstveni prelazak u fašizam.
zašto bi inače, kroz istoriju, ljudi toliko puta pravili masovno pogrešne izbore.
ni Njemci 30-tih godina prošlog vijeka nisu vidjeli nikakvo zlo u onome što se dešava sa njihovom zemljom. pričam o većini, naravno da je osvješćenih ljudi uvijek bilo.
al oni su izuzeci i po pravilu žrtve.

teško je napraviti distancu od trenutka u kom živiš i sagledati stvari objektivno.
da nije teško, mnogima bi to polazilo za rukom.


Evo mogu ja da ti pričam kako je izgledalo 2011-2012 kad smo nas dvoje-troje pokušavali da kažemo koliko je nadolazeći izbor pogrešan.
I kako se lako stvaraju falange koje pojedinca koji iskače iz kalupa preovlađujućeg hajpa ili se ne slaže proglase žutim lopovom, plaćenikom i koječime još.
Jer nema druge varijante nego da taj koji se ne slaže dobije etiketu posred čela.
I može da bude srećan što mu se nije došlo na gajbu i što nesporazumi nisu rešeni onako kako pravila horde nalažu.
Dobro, to je još uvek aktuelno, povremeno, sa preispitivanjem porodičnosti i sličnih stvari.
Hoću da kažem - to se na ovom mestu dešava gotovo svakog dana.
Ludo je koliko se bilo kakvo neslaganje, kamoli suprotstavljanje odmah tretira kao udar na sebe a odgovor je po pravilu prelazak na lično gaženje uz kupusanje privatnog života do napada na porodicu.
Čaršija je ludilo, čaršija ne prašta.
I posebna vrsta ludila je što svaki član bratstva sebe smatra usamljenim jahačem koji u grupnom cipeliranju prenosi samo ličnu poruku onom u prašini dok ga proziva za totalitarizam.
docsumann docsumann 14:47 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

freehand


mogu samo da se složim sa ovim tvojim komentarom. nažalost.
softelectronics_e softelectronics_e 14:50 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

freehand

...
Evo mogu ja da ti pričam kako je izgledalo 2011-2012 kad smo nas dvoje-troje pokušavali da kažemo koliko je nadolazeći izbor pogrešan i kako se lako stvaraju falange koje pojedinca koji se ne slaže proglase žutim lopovom, plaćenikom i koječime još. Jer nema druge varijante nego da taj koji se ne slaže dobije etiketu posred čela. I može da bude srećan što mu se nije došlo na gajbu i što nesporazumi nisu rešeni onako kako pravila horde nalažu.
dobro, to je još uvek aktuelno, povremeno, sa preispitivanjem porodičnosti i sličnih stvari.
Hoću da kažem - to se na ovom mestu dešava gotovo svakog adana. ludo je koliko se bilo kakvo neslaganje, kamoli suprotstavljanje odmah tretira kao udar na sebe a odgovor je po pravilu prelazak na lično gaženje uz kupusanje privatnog života do napada na porodicu.
čaršija je ludilo, čaršija ne prašta.
I posebna vrsta ludila je što svaki član bratstva sebe smatra usamljenim jahačem koji u grupnom cipeliranju prenosi samo ličnu poruku onom u prašini dok ga proziva za totalitarizam.

Sećajući se vremena koje je prethodilo toj 2012., mogu da ti priznam da (ti) je bilo ekstremno teško da ga braniš.
Ne samo zbog Čeda i Beba, kojekakvih Dinkića i Živkovića, sprdanja sa Ustavom i vrapcima, ... i mnogo čime.
Nije ni čudo što nisi uspeo da odbraniš.
I ovo je došlo kao logična posledica pokušaja da ljude 'jebu u zdrav mozak'.
Dakle, bilo je neodbranjivo.
Ovo?
Šta za ovo reći!?
Pa, za ovo nema dovoljno reči.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:00 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

A ne, nikako, Pajić čovek ima pravo na sopstveno mišljenje, koliko god moronsko bilo, niko to ne sme da mu oduzme.
Nemoj meni da prišivaš te čoporativne revolucionarne težnje, sloboda za mene počinje i završava se na nivou individue.


Hvala, sad mi je lakše, već sam počeo da gledam preko ramena kad idem ulicom, izbegavam šljivike, nosim sredoja u gepeku. I ja sve isto mislim i za teba i tvoje mišljenje , mada mislim i da bi trebalo da manje ideš po tim frindž ultralevodesničarskkim sajtovima po isto.

Inače, ti i huči slobodu ne biste prepoznali da vam uđe u pantalone i ugrize vas za đoku (da parafraziram onog teksaškog rendžera iz filma). Ali nije ni bitno, jer ste se obojica uredno vakcinisali i tako radite i za sebe i za opštu stvar, na čemu sam vam i ja duboko zahvalan.



freehand freehand 17:06 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

I ovo je došlo kao logična posledica pokušaja da ljude 'jebu u zdrav mozak'.
Dakle, bilo je neodbranjivo.

Takoe. kad braći Ciganima Koštunicu poturiš kao Kusturicu, onog iz Koštunića što svakom može da pogleda u oči to obično tako ispadne.
Čudi me da se Mislisavu nisi javio da mu objasniš one privatizacije, pomogli bi ti Naumov, bubalo a bogami i Dejan Mihajlov. Ovaj poslednji - to je onaj generalni sekretar Zlojebove vlade što su ga sudski pozivari tražili pedeset puta da sudu objasni ko je ubio Đinđića, i nisu mogli da ga nađu. A tu su i Grada Nalić što je pijan hteo da juriša na vladu, Bilja Kajganić a bogami i onaj Stojković, Julovac i Zlojebov ministar pravde.
Tako da - ne seri.
Pravićeš ti Zlojebva od blata, kad ti bude do seksa.
Mislim, jebo te on.
A i Toma Nikolić sa kojim se pajtao onomad.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:15 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Jel smem da pitam drugove iz Komisije za ocenu Fašistoidnosti i Odbranu Slobode, da mi daju dijagnozu po sledećem pitanju: dakle, da li bi sad trebalo, u sklopu neke male istragice u vezi sa mogućim lažiranjem PCR testa, a samo da bi se odagnale sve sumnje i oprao ukaljani obraz, kako Teniserov tako i Državni, tražiti da se Đoković testira na anti tela? Proverio sam kod nezavisnog stručnjaka, s obzirom da je od pozitivnog testa prošlo svega nekoliko nedelja, prisustvo antitela bi sigurno bilo detektovano, bilo da se radi o vakcini, ili o infekciji, a odususvo bi značilo da je ili test lažiran, ili da je bio false pozitivan.

Ili će Komitet za odbranu Srpstva, snažno stati u kontrastav, kao što su neki istaknuti članovi onomad na kolenima molili blogere da ne kopaju po onim ID-jevima, URL ovima i Unix datumima, da se ne odmogne u slučaju koji je tada bio toku, a na štetu Srpske Stvari, kako na polju tenisa, tako i na svim drugim poljima.

edit: izvinjavam se, zaboravio sam da pokažem ausvajs: ono što su podli naci australijanci ubice i krvnici i proizvodi razmnožavanja u bliskom srodstvu uradili našem Novaku je velika svinjarija.



freehand freehand 17:22 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

srdjan.pajic
Jel smem da pitam drugove iz Komisije za ocenu Fašistoidnosti i Odbranu Slobode, da mi daju dijagnozu po sledećem pitanju: dakle, da li bi sad trebalo, u sklopu neke male istragice u vezi sa mogućim lažiranjem PCR testa, a samo da bi se odagnale sve sumnje i oprao ukaljani obraz, kako Teniserov tako i Državni, tražiti da se Đoković testira na anti tela? Proverio sam kod nezavisnog stručnjaka, s obizrom da je od pozitivnog testa prošlo svega nekoliko nedelja, prisustvo antitela bi sigurno bilo detektovano, bilo da se radi o vakcini, ili o infekciji, a odususvo bi značilo da je ili test lažiran, ili da je bio false pozitivan.

Ili će Komitet za odbranu Srpstva, snažno stati u kontrastav, kao što su neki istaknuti članovi onomad na kolenima molili blogere da ne kopaju po onim ID-jevima, URL ovima i Unix datumima, da se ne odmogne u slučaju koji je tada bio toku, a na štetu Srpske Stvari, kako na polju tenisa, tako i na svim drugim poljima.



Pa ok, ako si baš navalio. I red je da mu presednu oni ćevapi što ih je u Parizu jeo, umesto da kao BikiSrki udari po galskom petlu i kao pravi drugosrbijanski teoretičar kulture i svega postojećeg šmrkne malo belog i spozna suštinu SVega
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:32 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Pa ok, ako si baš navalio. I red je da mu presednu oni ćevapi što ih je u Parizu jeo, umesto da kao BikiSrki udari po galskom petlu i kao pravi drugosrbijanski teoretičar kulture i svega postojećeg šmrkne malo belog i spozna suštinu SVega


Ma, za ćevape ćemo da mu sudimo mi drugosrbijanci Žderači sušija, ali mislim da sad to nije od presudnog značaja. A vreme prolazi, i za neki mesec to testiranje na anti tela se neće moći obaviti tako da da pouzdane rezultate, ostaće taj trag sumnje da nas mori i prati doveka. Zamisli kad se jednom za petsto godina, u školama bude učio Boj na Melburnu, pa neki mali skot pita učiteljicu: a jel istina da je ovaj naš Lazar falsifikovao PCR test, uz pomoć državnog aparata?



freehand freehand 17:40 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Zamisli kad se jednom za petsto godina, u školama bude učio Boj na Melburnu, pa neki mali skot pita učiteljicu: a jel istina da je ovaj naš Lazar falsifikovao PCR test, uz pomoć državnog aparata?

Ja bih ovde citirao gospodina Adolfa Hitlera Oslobodioca: "I will provide a propagandistic casus belli. Its credibility doesn't matter. The victor will not be asked whether he told the truth".[
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:44 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

freehand
Zamisli kad se jednom za petsto godina, u školama bude učio Boj na Melburnu, pa neki mali skot pita učiteljicu: a jel istina da je ovaj naš Lazar falsifikovao PCR test, uz pomoć državnog aparata?

Ja bih ovde citirao gospodina Adolfa Hitlera Oslobodioca: "I will provide a propagandistic casus belli. Its credibility doesn't matter. The victor will not be asked whether he told the truth".[


Misliš: neke stvari je bolje da ostanu neotkrivene, pohranjene u prašini i pepelu prohujalih vekova. Čisto da bi umetnici i pesnici imali materijala za rad. A malog skota poslati kod direktora, i zvati mu roditelje (ako ih ima) na odgovornost, zbog Zlomisli. Da, to ima smisla.




freehand freehand 17:46 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

srdjan.pajic
freehand
Zamisli kad se jednom za petsto godina, u školama bude učio Boj na Melburnu, pa neki mali skot pita učiteljicu: a jel istina da je ovaj naš Lazar falsifikovao PCR test, uz pomoć državnog aparata?

Ja bih ovde citirao gospodina Adolfa Hitlera Oslobodioca: "I will provide a propagandistic casus belli. Its credibility doesn't matter. The victor will not be asked whether he told the truth".[


Misliš: neke stvari je bolje da ostanu neotkrivene, pohranjene u prašini i pepeplu prohujalih vekova. Čisto da bi umetnici i pesnici imali materijala za rad. A malog skota poslati kod direktora, i zvati mu roditelje (ako ih ima) na odgovornost, zbog Zlomisli. Da, ima smisla.


To. Može i bez malog skota, štagod da si pod tim mislio.




P.S. Misli,m, ako je mali drhturavi znojavko mogao da mu oprosti što hoće da igra tenis dok doktori krepavaju od posla možeš valjda i ti mali eksces sa testiranjem.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:02 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

freehand
srdjan.pajic
freehand
Zamisli kad se jednom za petsto godina, u školama bude učio Boj na Melburnu, pa neki mali skot pita učiteljicu: a jel istina da je ovaj naš Lazar falsifikovao PCR test, uz pomoć državnog aparata?

Ja bih ovde citirao gospodina Adolfa Hitlera Oslobodioca: "I will provide a propagandistic casus belli. Its credibility doesn't matter. The victor will not be asked whether he told the truth".[


Misliš: neke stvari je bolje da ostanu neotkrivene, pohranjene u prašini i pepeplu prohujalih vekova. Čisto da bi umetnici i pesnici imali materijala za rad. A malog skota poslati kod direktora, i zvati mu roditelje (ako ih ima) na odgovornost, zbog Zlomisli. Da, ima smisla.


To. Može i bez malog skota, štagod da si pod tim mislio.




P.S. Misli,m, ako je mali drhturavi znojavko mogao da mu oprosti što hoće da igra tenis dok doktori krepavaju od posla možeš valjda i ti mali eksces sa testiranjem.


Ja sam više nego voljan da mu (im) oprostim, nego se pitam da li će to biti još jedno seme razdora među vaskolikim nama, u vekovima koji dolaze, nešto kao Č vs P, u čemu će na kraju da strada taj neki mali (skot) sa jezičinom koji se odvažio da pita učiteljicu glupo pitanje. Osećam da je naš posao da to isteramo na čistinu, ali, ok, ako se kolege u većini ne slažu sa tim stavom, onda u redu.






freehand freehand 18:06 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Osećam da je naš posao da to isteramo na čistinu, ali, ok, ako se kolege u većini ne slažu sa tim stavom, onda u redu.

Ne znam za kolege ali rekoh već tri puta ovde, bar - on je tu samo pristao da mu se to odradi, na nagovor AO i ovdašnjih vlasti, uz malu ali važnu pomoć i nagovor svog oca idiota.
Što sam ja bezuslovno spreman da mu oprostim i ne trepnem.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:10 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

freehand
Osećam da je naš posao da to isteramo na čistinu, ali, ok, ako se kolege u većini ne slažu sa tim stavom, onda u redu.

Ne znam za kolege ali rekoh već tri puta ovde, bar - one je tu samo pristao da mu se to odradi, na nagovor AO i ovdašnjih vlasti, uz malu ali važnu pomoć i nagovor svog oca idiota.
Što sam ja bezuslovno spreman da mu oprostim i ne trepnem.


Dobro, kao i uvek, poštujem tvoje cenjeno mišljenje, iako mi je neobično da odraslog čoveka tretiramo kao neko dete, ali u redu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:17 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Evo i primera uživanja u zagarantovanim slobodama, i istrajavanju na tom putu, tako reći do kraja, svaka čast: (omega da ne otvara link!). link
freehand freehand 18:21 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

srdjan.pajic
Evo i primera uživanja u zagarantovanim slobodama, i istrajavanju na tom putu, tako reći do kraja, svaka čast: (omega da ne otvara link!). link


Zlotvori povukli ivermektin a ona nije znala za beli luk i komovicu... I jebi ga.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:38 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

freehand
srdjan.pajic
Evo i primera uživanja u zagarantovanim slobodama, i istrajavanju na tom putu, tako reći do kraja, svaka čast: (omega da ne otvara link!). link


Zlotvori povukli ivermektin a ona nije znala za beli luk i komovicu... I jebi ga.


Pa ko joj je kriv kad nije čitala omegine blogove, čovek je to sve stručno objasnio i jasne preporuke dao.
softelectronics_e softelectronics_e 19:38 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

freehand
I ovo je došlo kao logična posledica pokušaja da ljude 'jebu u zdrav mozak'.
Dakle, bilo je neodbranjivo.

Takoe. kad braći Ciganima Koštunicu poturiš kao Kusturicu, onog iz Koštunića što svakom može da pogleda u oči to obično tako ispadne.
Čudi me da se Mislisavu nisi javio da mu objasniš one privatizacije, pomogli bi ti Naumov, bubalo a bogami i Dejan Mihajlov. Ovaj poslednji - to je onaj generalni sekretar Zlojebove vlade što su ga sudski pozivari tražili pedeset puta da sudu objasni ko je ubio Đinđića, i nisu mogli da ga nađu. A tu su i Grada Nalić što je pijan hteo da juriša na vladu, Bilja Kajganić a bogami i onaj Stojković, Julovac i Zlojebov ministar pravde.
Tako da - ne seri.
Pravićeš ti Zlojebva od blata, kad ti bude do seksa.
Mislim, jebo te on.
A i Toma Nikolić sa kojim se pajtao onomad.

Ne mogu komunjare Tunjavom da oproste što nije bio komunista.
I što nije bio lopurda da lapa sa njima.
Istina, kažu da je skoro uspeo, za vreme mandata, da pribavi Škodu fabiu umesto juga.
Ali mu se omaklo.
Lakom na pare. šta ćeš.
Stoga su govna morala, uz pomoć raznih Beba, da se dobrano upinju kako bi ga na razne načine diskvalifikovali.
Jebo ga Ustav i njegovo mazanje na hleb, kada nije znao kao VUčić!
Eeeee, da, pravićete vi Tunjavog od blata!
Mada, pošto je preverio i umesto mačka viđen da šeta psa u Studentskom parku, ko ga šiša.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:14 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

softelectronics_e


Ne mogu komunjare Tunjavom da oproste što nije bio komunista.
I što nije bio lopurda da lapa sa njima.
Istina, kažu da je skoro uspeo, za vreme mandata, da pribavi Škodu fabiu umesto juga.
Ali mu se omaklo.
Lakom na pare. šta ćeš.
Stoga su govna morala, uz pomoć raznih Beba, da se dobrano upinju kako bi ga na razne načine diskvalifikovali.
Jebo ga Ustav i njegovo mazanje na hleb, kada nije znao kao VUčić!
Eeeee, da, pravićete vi Tunjavog od blata!
Mada, pošto je preverio i umesto mačka viđen da šeta psa u Studentskom parku, ko ga šiša.


Dobro, čarli, jel bar ti sedneš nekad za sto, uzmeš papirus i olovku mastljavu i na slavenoserbskom Voji napišeš neku toplu reč, iskažeš divljenje i razumevanje za njegov slučaj? Nego samo ovde na blogu smaraš ljude sa svojom bezrezervnom zatelembesanošću u Onog Koji Nije Bio Informisan.
docsumann docsumann 20:19 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

i govno je topla riječ, dok je svježe
softelectronics_e softelectronics_e 20:25 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

srdjan.pajic
softelectronics_e


Ne mogu komunjare Tunjavom da oproste što nije bio komunista.
I što nije bio lopurda da lapa sa njima.
Istina, kažu da je skoro uspeo, za vreme mandata, da pribavi Škodu fabiu umesto juga.
Ali mu se omaklo.
Lakom na pare. šta ćeš.
Stoga su govna morala, uz pomoć raznih Beba, da se dobrano upinju kako bi ga na razne načine diskvalifikovali.
Jebo ga Ustav i njegovo mazanje na hleb, kada nije znao kao VUčić!
Eeeee, da, pravićete vi Tunjavog od blata!
Mada, pošto je preverio i umesto mačka viđen da šeta psa u Studentskom parku, ko ga šiša.


Dobro, čarli, jel bar ti sedneš nekad za sto, uzmeš papirus i olovku mastljavu i na slavenoserbskom Voji napišeš neku toplu reč, iskažeš divljenje i razumevanje za njegov slučaj? Nego samo ovde na blogu smaraš ljude sa svojom bezrezervnom zatelembesanošću u Onog Koji Nije Bio Informisan.

Ma jok!
Ništa od toga.
Ovo što ja napišem je procentić od zatelebanosti drugih u njihove idole.
Ali ti slabo pratiš radnju, jedano, a drugo, ti si isto popriličan levičar.
Što samo po sebi kreira određenu devijaciju u objektivnom posmatranju sveta oko sebe.
Jebote, Tunjavog mrze više od nemca.
Zato ja to napišem, kako bi ukazao na paradoks.
Čovek govorio o Ustavu, institucijama, a oni mu se sprdali da je sova i da ide da spava.
Budale!
softelectronics_e softelectronics_e 20:26 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

docsumann
i govno je topla riječ, dok je svježe

Gluposti!
docsumann docsumann 20:32 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

softelectronics_e
docsumann
i govno je topla riječ, dok je svježe

Gluposti!


šta je netačno u toj rečnici?
maliperica maliperica 21:05 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

srdjan.pajic
Jel smem da pitam drugove iz Komisije za ocenu Fašistoidnosti i Odbranu Slobode, da mi daju dijagnozu po sledećem pitanju: dakle, da li bi sad trebalo, u sklopu neke male istragice u vezi sa mogućim lažiranjem PCR testa, a samo da bi se odagnale sve sumnje i oprao ukaljani obraz, kako Teniserov tako i Državni, tražiti da se Đoković testira na anti tela? Proverio sam kod nezavisnog stručnjaka, s obzirom da je od pozitivnog testa prošlo svega nekoliko nedelja, prisustvo antitela bi sigurno bilo detektovano, bilo da se radi o vakcini, ili o infekciji, a odususvo bi značilo da je ili test lažiran, ili da je bio false pozitivan.

Ili će Komitet za odbranu Srpstva, snažno stati u kontrastav, kao što su neki istaknuti članovi onomad na kolenima molili blogere da ne kopaju po onim ID-jevima, URL ovima i Unix datumima, da se ne odmogne u slučaju koji je tada bio toku, a na štetu Srpske Stvari, kako na polju tenisa, tako i na svim drugim poljima.

edit: izvinjavam se, zaboravio sam da pokažem ausvajs: ono što su podli naci australijanci ubice i krvnici i proizvodi razmnožavanja u bliskom srodstvu uradili našem Novaku je velika svinjarija.



Il si lud il ti noge smrde.
Tako se kaže ovde kod nas u Srbiji.

Zar je moguće da posle hiljade komentara ovde bačenih uzalud, ti postavljaš ovako glupo pitanje - zadatak.

Kad je odavno utvrđeno da test ne daje nikakve validne rezultate u pogledu Covida,
kako se onda bilo šta može dokazivati , na osnovu ovakve premise.

Sedi na dvotočkaš , pa obrni jedan krug u pustinji.
gedza.73 gedza.73 21:08 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

srdjan.pajic
Jel smem da pitam drugove iz Komisije za ocenu Fašistoidnosti i Odbranu Slobode, da mi daju dijagnozu po sledećem pitanju: dakle, da li bi sad trebalo, u sklopu neke male istragice u vezi sa mogućim lažiranjem PCR testa, a samo da bi se odagnale sve sumnje i oprao ukaljani obraz, kako Teniserov tako i Državni, tražiti da se Đoković testira na anti tela?

Paa ono trebalo bi. A opet kad ga je već izbacilo sa AO, svuda mu zabranilo da se takmiči (ako se ne predomisli i primi lažnu vakcinu što bi zadovoljilo puk) ko garantuje da će taj test da bude pravi?

Možda je najbolje rešenje da ga obesimo kao Epštajna da se ne izlane?

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:34 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Kad je odavno utvrđeno da test ne daje nikakve validne rezultate u pogledu Covida,
kako se onda bilo šta može dokazivati , na osnovu ovakve premise.


Ne znam ko je to i kad utvrdio, da nije i to doktor Omega napisao? Znaš, on je zamalo upisao medicinski fakultet. Ali priznajem da nisam čitao te hiljade i hiljade komentara koje pominješ. Naravno da može da se utvrdi da li imaš ili nemaš antitela na zadati virus, ako ne čekaš dugo. I to je sigurno pouzdanije nego ovo što imamo sad, da se misli-zna da je ovaj kriv i bez testiranja.
freehand freehand 21:39 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

softelectronics_e
freehand
I ovo je došlo kao logična posledica pokušaja da ljude 'jebu u zdrav mozak'.
Dakle, bilo je neodbranjivo.

Takoe. kad braći Ciganima Koštunicu poturiš kao Kusturicu, onog iz Koštunića što svakom može da pogleda u oči to obično tako ispadne.
Čudi me da se Mislisavu nisi javio da mu objasniš one privatizacije, pomogli bi ti Naumov, bubalo a bogami i Dejan Mihajlov. Ovaj poslednji - to je onaj generalni sekretar Zlojebove vlade što su ga sudski pozivari tražili pedeset puta da sudu objasni ko je ubio Đinđića, i nisu mogli da ga nađu. A tu su i Grada Nalić što je pijan hteo da juriša na vladu, Bilja Kajganić a bogami i onaj Stojković, Julovac i Zlojebov ministar pravde.
Tako da - ne seri.
Pravićeš ti Zlojebva od blata, kad ti bude do seksa.
Mislim, jebo te on.
A i Toma Nikolić sa kojim se pajtao onomad.

Ne mogu komunjare Tunjavom da oproste što nije bio komunista.
I što nije bio lopurda da lapa sa njima.
Istina, kažu da je skoro uspeo, za vreme mandata, da pribavi Škodu fabiu umesto juga.
Ali mu se omaklo.
Lakom na pare. šta ćeš.
Stoga su govna morala, uz pomoć raznih Beba, da se dobrano upinju kako bi ga na razne načine diskvalifikovali.
Jebo ga Ustav i njegovo mazanje na hleb, kada nije znao kao VUčić!
Eeeee, da, pravićete vi Tunjavog od blata!
Mada, pošto je preverio i umesto mačka viđen da šeta psa u Studentskom parku, ko ga šiša.

Koja ti tačno od dve reči u rečenici NE SERI nije jasna?
Da probam još jednom, al da bar znam gde je problem.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:45 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Ma jok!
Ništa od toga.
Ovo što ja napišem je procentić od zatelebanosti drugih u njihove idole.


Nije, čarli, sudeći po frekvenciji ovakvih komentara, ti si ovde deleko najgori zatelembać u idola, niko ti nije ni do članaka dorastao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:45 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

.
freehand freehand 21:47 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

softelectronics_e
srdjan.pajic
softelectronics_e


Ne mogu komunjare Tunjavom da oproste što nije bio komunista.
I što nije bio lopurda da lapa sa njima.
Istina, kažu da je skoro uspeo, za vreme mandata, da pribavi Škodu fabiu umesto juga.
Ali mu se omaklo.
Lakom na pare. šta ćeš.
Stoga su govna morala, uz pomoć raznih Beba, da se dobrano upinju kako bi ga na razne načine diskvalifikovali.
Jebo ga Ustav i njegovo mazanje na hleb, kada nije znao kao VUčić!
Eeeee, da, pravićete vi Tunjavog od blata!
Mada, pošto je preverio i umesto mačka viđen da šeta psa u Studentskom parku, ko ga šiša.


Dobro, čarli, jel bar ti sedneš nekad za sto, uzmeš papirus i olovku mastljavu i na slavenoserbskom Voji napišeš neku toplu reč, iskažeš divljenje i razumevanje za njegov slučaj? Nego samo ovde na blogu smaraš ljude sa svojom bezrezervnom zatelembesanošću u Onog Koji Nije Bio Informisan.

Ma jok!
Ništa od toga.
Ovo što ja napišem je procentić od zatelebanosti drugih u njihove idole.
Ali ti slabo pratiš radnju, jedano, a drugo, ti si isto popriličan levičar.
Što samo po sebi kreira određenu devijaciju u objektivnom posmatranju sveta oko sebe.
Jebote, Tunjavog mrze više od nemca.
Zato ja to napišem, kako bi ukazao na paradoks.
Čovek govorio o Ustavu, institucijama, a oni mu se sprdali da je sova i da ide da spava.
Budale!

SRS – DSS – SPS dogovorili osnove „nacionalne vlade”


Koštunica podržao Nikolića


kamilo_emericki kamilo_emericki 22:42 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

srdjan.pajic
A vreme prolazi, i za neki mesec to testiranje na anti tela se neće moći obaviti tako da da pouzdane rezultate, ostaće taj trag sumnje da nas mori i prati doveka. Zamisli kad se jednom za petsto godina, u školama bude učio Boj na Melburnu, pa neki mali skot pita učiteljicu: a jel istina da je ovaj naš Lazar falsifikovao PCR test, uz pomoć državnog aparata?


Ako pitana učiteljica bude pametna, poštena i obrazovana ona će svakako znati odgovoriti tom ljubopitljivom dječaku jer u godinama kad se ima učiteljica ne može se biti skot. Skot se postaje u poznijim godinama.
Učiteljica će moći odgovoriti tom dječaku da je možda naš Lazar malo prčkao po testovima da bi mogao igrati tenis, igru u kojoj je bio najbolji na svijetu i koja je veselila mnogo ljudi širom svijeta.
Sigurno će ta učiteljica znati objasniti tom dječaku kako su neke druge čike lagale čitav svijet i pred najvećim svjetskim autoritetima pokazivali vodu u epruveti tvrdeći da je to otrov i da se oni koji ga prave spremaju pobiti mnogo ljudi. Zapravo ti zli ljudi su lagali i na osnovu te laži ubili, osakatili, unesrećili i opljačkali milione ljudi sve dok su im se oni koji su ih birali klanjali i aplaudirali im. Poslije su došle na vlast u toj državi i druge zle čike koje su nastavile po drugim državama ubijati i pljačkati dok su njihovi podanici orgazmično aplaudirali pokušavajući tu zlobu zamotati u demokratski celofan ili u loše pokušaje cinizma i humora.
Siguran sam da će ta učiteljica znati i ispričati tom dječaku i ostaloj djeci kako je naš Lazar nesebično pomagao ljude u nevolji širom svijeta, na prostoru bivše Jugoslavije kad su bile velike poplave, u Italiji i Španiji kad je krenula epidemija, u Australiji kad su bjesnili požari, da je pozivao jasno i glasno ljude širom svijeta da pomognu ljudima u nevolji. I mnogi su se odazvali jer ih je Lazar pozvao a znali su da ih poziva iz uvjerenja da tako treba i zbog toga što je on prvi skočio u pomoć. Ispričaće učiteljica djeci kako je Lazar pomagao u otvaranju škola i vrtića da bi neka djeca imala sretnije i bolje djetinstvo.
Istina, ne znam da li će ta učiteljica spomenuti i Lazarove progonitelje što mu zamjeriše to iznuđeno brljanje po testu a zaboraviše sve što uradio za ljude u nevolji.


angie01 angie01 23:51 18.01.2022

Re: Vesti iz sveta

ako ti se pridruži još nekoliko blogera u tvom stavu o mom lažnom antifašizmu, svakako da ću se zamisliti.
,
izvini, al ovo je smesno i nerealno-iz prostog razloga, sto je ovde zavladala neka atmosfera, gde svi drze dupe uza zid,...ai brate, nije tajna da se mizoginija uredno zapatila,...a ti jesi napravio neki imidz neutralnog, mirnog pravednika-i ja sam ti nekada verovala naslepo, slagala se sa izrecenim ili ne,...a posle sam skontala,kako izadjes iz tog moda, samo kada je nesto tebi licno bitno, al ubrzo posle toga krenes da nesto podrzavas kod oponenata u tom nekom prethodnom sukobu i to mi je bilo cudno, al posto sam generalno dekoncentrisana na blogu, nisam nesto obracala paznju,

a onda si istraco sa upornom odbranom nasilnika-o cemu sam vec sve rakla na tvom blogu i necu da se vracam na temu, ni da se ponavljam i od onda ti ne verujem vise nista.

...ovo o antifasizmu nisam otpratila i mrzi me da citam-javila sam se samo zbog ove tvoje napomene, koja u startu nece funkcionisati, jer ne funkcionise nikada u ovakvom kontekstu,..cisto da kazem, da nisi bas onakav, kakvim si se predstavljao-neke stvari naprosto potiru neke bitne elemente za takav imidz...ili jesi ili nisi, ako jesi-to si, ako nisi-cuje se skljocanje, kada preskacu zupcanici.


nije narocitno bitno-to je samo moje misljenje-koje nije uslovljeno podrskom:).


srdjan.pajic srdjan.pajic 00:31 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Učiteljica će moći odgovoriti tom dječaku da je možda naš Lazar malo prčkao po testovima da bi mogao igrati tenis, igru u kojoj je bio najbolji na svijetu i koja je veselila mnogo ljudi širom svijeta.



Već ovde vidim tog malog skota kako ne sluša dalje učiteljicino laprdanje, nego se oštri da pita još neka škakljiva mada naravno glupa pitanja, koja će ga sigurno odvesti kod direktora na kanal, roditelje na odgovornost. Mada, vrlo je izvesno da, sledeći dalje izložene stavove, takve alternativne budućnosti neće ni biti, izumrećemo svi kad naiđe prvi virus ozbiljniji od ovog najsmešnijeg fejsbuk virusa koji nas sad trenutno zamajava. Pu, pu, daleko bilo.


docsumann docsumann 07:11 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

angie01


nemam namjeru da ulazim u raspravu sa tvojim doživjajima, al imam potrebu da naglasim - nikad nisam branio nasilnika, već žrtvu.
pa tako i čarlija.
čovjek je bez ikakvog dokaza proglašen za pedofila, pervetita, manijaka...na pravdi boga, bez ijednog dokaza.
pri tom su i njegovu djecu povlačil po blogu u najgorem kontekstu.
kad je čovjek puko i počeo da nabija na kitonijus ( i muško i žensko) denunciran je moderaciji, a potom banovan, više puta.

do tada sam bio jedan od najvećih kritičara njegovog ponašanja na ovom mjestu, i više puta sam vodio raspravu s njim o tome.

al sam mu se i tada obraćao kao čovjeku, uvažavajući njegovo ljudsko dostojanstvo. nikad ga nisam mrškao, tretirao kao budalu i blogera drugog reda.
a pogotovo mu se nikad nisam obraćao sa Slađane.
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:36 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

docsumann
angie01


nemam namjeru da ulazim u raspravu sa tvojim doživjajima, al imam potrebu da naglasim - nikad nisam branio nasilnika, već žrtvu.
pa tako i čarlija.
čovjek je bez ikakvog dokaza proglašen za pedofila, pervetita, manijaka...na pravdi boga, bez ijednog dokaza.
pri tom su i njegovu djecu povlačil po blogu u najgorem kontekstu.
kad je čovjek puko i počeo da nabija na kitonijus ( i muško i žensko) denunciran je moderaciji, a potom banovan, više puta.

do tada sam bio jedan od najvećih kritičara njegovog ponašanja na ovom mjestu, i više puta sam vodio raspravu s njim o tome.

al sam mu se i tada obraćao kao čovjeku, uvažavajući njegovo ljudsko dostojanstvo. nikad ga nisam mrškao, tretirao kao budalu i blogera drugog reda.
a pogotovo mu se nikad nisam obraćao sa Slađane.

softelectronics_e softelectronics_e 08:08 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

freehand
softelectronics_e
srdjan.pajic
softelectronics_e


Ne mogu komunjare Tunjavom da oproste što nije bio komunista.
I što nije bio lopurda da lapa sa njima.
Istina, kažu da je skoro uspeo, za vreme mandata, da pribavi Škodu fabiu umesto juga.
Ali mu se omaklo.
Lakom na pare. šta ćeš.
Stoga su govna morala, uz pomoć raznih Beba, da se dobrano upinju kako bi ga na razne načine diskvalifikovali.
Jebo ga Ustav i njegovo mazanje na hleb, kada nije znao kao VUčić!
Eeeee, da, pravićete vi Tunjavog od blata!
Mada, pošto je preverio i umesto mačka viđen da šeta psa u Studentskom parku, ko ga šiša.


Dobro, čarli, jel bar ti sedneš nekad za sto, uzmeš papirus i olovku mastljavu i na slavenoserbskom Voji napišeš neku toplu reč, iskažeš divljenje i razumevanje za njegov slučaj? Nego samo ovde na blogu smaraš ljude sa svojom bezrezervnom zatelembesanošću u Onog Koji Nije Bio Informisan.

Ma jok!
Ništa od toga.
Ovo što ja napišem je procentić od zatelebanosti drugih u njihove idole.
Ali ti slabo pratiš radnju, jedano, a drugo, ti si isto popriličan levičar.
Što samo po sebi kreira određenu devijaciju u objektivnom posmatranju sveta oko sebe.
Jebote, Tunjavog mrze više od nemca.
Zato ja to napišem, kako bi ukazao na paradoks.
Čovek govorio o Ustavu, institucijama, a oni mu se sprdali da je sova i da ide da spava.
Budale!

SRS – DSS – SPS dogovorili osnove „nacionalne vlade”


Koštunica podržao Nikolića



Šta su ti ove skraćenice?
No, ne znam ko je napravio ove što sada vladaju?
Tunjavi?
Ili ko?
freehand freehand 08:22 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

a pogotovo mu se nikad nisam obraćao sa Slađane.

Ne bih ulazio u ovu priču da nije toliko aktuelna. Ne sećam se da li sam ga branio ili ostao neutralan u toj frci, ako sam je uopšte video ali svakako je neprilično i nedozvoljivo koristiti bilo šta van ovog mesta da bi neko bio etiketiran ili diskvalifikovan.
No ja tog stvora povremeno nazovem Slađanom jer to je jedino na šta reaguje kad je u moronskom modu, kao ovde sad na primer, kad se pomene Koštunica.
Pa pošto taj njegov način smatram teškim bezobrazlukom prema sagovorniku dozvolim sebi da mu uzvratim onako kako mislim da treba ne bih li ga pomerio iz betona. Doduše, njemu je beton u glavi al povremeno uspevam.
freehand freehand 08:23 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Šta su ti ove skraćenice?

S.L.A.Đ.A.N, kako ne kapiraš?
tess1 tess1 08:32 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

nikad nisam branio nasilnika, već žrtvu.

Ih, napravi ti od njega sveca, da je bolji frajer pa da se i danas zabavimo nevinošću perfidnog pervertita, ih.
čovjek je bez ikakvog dokaza proglašen za pedofila,

Ko? Kad? Nije dahtanje za četrdesetogodišnjim gospođama pedofilija. Istina.

Ali, ono slikanje gole curice na zidiću je pedofilija.

pri tom su i njegovu djecu povlačil po blogu u najgorem kontekstu.

Opet ja? Ma nije to ništa, ako je u pitanju moje samopoštovanje skinula bih glavu i tebi i njemu i zajedno sa Tasinom glavurdom žonglirala. (jbg tako je to u pravom antifašizmu, nema kompromisa sa fašizmom)
kad je čovjek puko i počeo da nabija na kitonijus ( i muško i žensko) denunciran je moderaciji, a potom banovan, više puta.

Drama, bejb, drama. Ali kakve bezočne hronološke laži.
do tada sam bio jedan od najvećih kritičara njegovog ponašanja na ovom mjestu, i više puta sam vodio raspravu s njim o tome.

Tako i pjesnik kaže, bio sam pijanac. Znači, nešto te prosvjetlilo, interesantno, kod mene je obratno, iz prosvjećenosti evo postadoh delinkvent.
uvažavajući njegovo ljudsko dostojanstvo. nikad ga nisam mrškao, tretirao kao budalu i blogera drugog reda.

Ma dobro, nije da se nije trudio isprovocirati te onim slikama golih nabreklih muških mišića.

Nego, i meni ga je žao kad vidim kako se i nakon svih poniženja dodvorava grofu Nsarskom, ali, samo to, žao mi i zvc brzo me prođe.
tess1 tess1 08:34 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta


Principessa, očigledno da se od tvoju nogu nije trljao, ili jeste?
softelectronics_e softelectronics_e 08:35 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

freehand
Šta su ti ove skraćenice?

S.L.A.Đ.A.N, kako ne kapiraš?

Aaaa, budale!
Strašno!
softelectronics_e softelectronics_e 08:38 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

freehand
a pogotovo mu se nikad nisam obraćao sa Slađane.

Ne bih ulazio u ovu priču da nije toliko aktuelna. Ne sećam se da li sam ga branio ili ostao enutralan u toj frci, ako sam je uopšte video ali svakako je neprilično i nedozvoljivo koristiti bilo šta van ovog mesta da bi neko bio etiketiran ili diskvalifikovan.
No ja tog stvora pšovremeno nazovem Slađanom, jer to je jedino na šta reaguje kad je u moronskom modu, kao ovde sad bna primer, kad se pomene Koštunica.
Pa pošto taj njegov način smatram teškim bezobrazlukom prema sagovorniku dozvolim sebi da mu uzvratim onako kako mislim da treba ne bih li ga pomerio iz betona. Doduše, njemu je beton u glavi al povremeno uspevam.

Jedan je Tunjavi!
Pravićete ga od blata.
Mada mi neke stvari nisu jasne.
Čemu to sadašnje uzbuđenje oko eventualnih promena Ustava, a Tunjavom ste se rugali da ide da spava, jer se Ustav ne maže na hleb!
Jebiga, eto vam sada!
Ja, ipak, mislim da se Ustav maže na svako parče hleba.
predatortz predatortz 08:51 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

pa tako i čarlija.
čovjek je bez ikakvog dokaza proglašen za pedofila, pervetita, manijaka...na pravdi boga, bez ijednog dokaza.
pri tom su i njegovu djecu povlačil po blogu u najgorem kontekstu.
kad je čovjek puko i počeo da nabija na kitonijus ( i muško i žensko) denunciran je moderaciji, a potom banovan, više puta.


Upravo tako!

Čarlija bukvalno cipelare, i to najviše oni koji ovde vide neke grupice, SA odrede, a kad im nestane municije skiče, onda drukaju.

Ono za šta ga prozivaju, stvar iz njegovog privatnog života, stvar koja nema ama baš nikakve veze sa ovim mestom je, po pravilima ovog mesta, za banovanje.

A greh je - muvao čovek ribe?!

Ne decu, ne maloletnice, nego žene od 40 godina!

Pominjanje njegovih ćerki je degutantno. Nije jedini kojem to rade. Meni je jedan, ubeđen sam prs'o čovek, pominjao sinove u najgnusnijem kontekstu. To, kod iste moderacije koja progoni Čarlija, prolazi bez reakcije.

Da li zbog toga što Čarli bolji čovek od onih koji mu decu pominju, pa ne druka, ili su u moderaciji loši ljudi pa imaju različite aršine, to ne znam.

Mogu izneti svoja iskustva. Mene su ovde vređali, pominjali mi decu u nedoličnom kontekstu, srali mi se po grobovima predaka, hranili me govnima, napušavali qrtzom,jedan ludak koji sebe smatra velikim novinarom rekao kako su nas malo ubijali - i niko nikad nije snosio nikakvu posledicu.

Ja sam nekoliko puta bio banovan isključivo zbog stava i jednom jer sam Pajića napušio qrtzem. E, tad sam ekspresno banovan na mesec dana.

Tako da ovde postoje udrugice, to je evidentno, samo to nismo gedža, gvozden, čarli, ja i par drugih ljudi koji dele slične stavove.

Stoga, odjebite sa tom pričom, kao da smo idioti.
bene_geserit bene_geserit 08:51 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Drama, bejb, drama. Ali kakve bezočne hronološke laži.

Zapravo banovanje Čarlija je počelo solidan broj godine pre cele priče o Slađanu Pičiću. Postoje tu dve teorije
- jedna je da njegovo trolovanje ide na onu stvar prevelikom broju blogera, koji onda kliknu na obavesti moderatora (za kog nije sigurno da li postoji), i onda SW, po defaultu, ako nekoga previše ljudi previše često prijavljuje, bude banovan
to mi zvuči prilično neverovatno
- druga je da je moderator, u ovom slučaju prestaje da bude AI i postaje fizičko biće, uhvatio pik na Čarlija zbog njegovog trolovanja, pa ga iz zezanja non stop banuje, onako uz jutarnju kafu da mu lepše počne dan
ova mi zvuči verovatnije, mada opet da postoji neki stvarni moderator koji toliko često svraća na ovo, od Boga zaboravljeno mesto, opet ne zvuči previše verovatno, mada ljudi imaju čudne hobije

Ono što je tačno u hronologiji je da Čarlijevo "nabijanje na kitonijus" ide kao odgovor na uvrede pa je sa tog aspekta prilično opravdano. Ne verujem da zbog toga bude banovan.
freehand freehand 09:06 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Ono za šta ga prozivaju, stvar iz njegovog privatnog života, stvar koja nema ama baš nikakve veze sa ovim mestom je, po pravilima ovog mesta, za banovanje.

Ajde?


Tako da ovde postoje udrugice, to je evidentno, samo to nismo gedža, gvozden, čarli, ja i par drugih ljudi koji dele slične stavove.

Krene priča o drukanju i ko prijavljuje moderaciji a sve se nišani na nekog, pa motajmotajmotaj ne bi li se javio onaj na koga se cilja i onda se javi jedan drugi i kaže - "Jeste, ja redovno prijavljujem".
I šta ćemo onda, jebiga...
Ništa, ješćemo govna neki drugi put. Eto kad neko pomene nekog Čarlija i njegov klitorijus
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:28 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Ja mislim da bi se dosta bespotrebnih svadja redukovalo kad bi ljudi postovali neciju molbu da se medjusobno ignorisu.


Kazes nekome fino, ajde nemoj, svako insistiranje dalje ja dozivljavam kao kad bi me neko vukao za rukav i unosio mi se u lice u RL. Nismo svi bazdareni da se druzimo sa svima, nista strasno, bolje da se ignorisemo onda mesta ima za sve - jedini razlog reakcije bi bilo na neku krupnu brljotinu izrecenu.. ali cak ni tada.


Ne znam, ja tako vidim problemos.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:38 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

tess1

Principessa, očigledno da se od tvoju nogu nije trljao, ili jeste?

Похвалила сам Доксово чојство и стајање уз жртву.

Докс је одрасла особа и на блогу никада није распаљивао страсти, већ их је смиривао.

Што се Чарлија тиче, на делу је ganging up, једна адолесцентна динамика где га шутне и пријави како ко прође, што је онда резултирало у толиком бановању.

Што се тиче трљања о ногу, на блогу или РЛ, моја генерација је у раним годинама савлађивала лекцију да самостално сузбије нежељену пажњу, на начин пригодан случају, па ја нисам најпогоднија особа да то коментаришем.
tess1 tess1 09:43 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Ono što je tačno u hronologiji je da Čarlijevo "nabijanje na kitonijus" ide kao odgovor na uvrede pa je sa tog aspekta prilično opravdano.

Ovo kao ono računanje vremena od 1990.. ok, ako nađemo opravdanje njegovoj reakciji tj odbrani (ja sam ga savjetovala da tako odgovara u vrijeme moje dobrote, ne njegove, isti je bio, pretvoran i glibav, i tad i sad), ostavljamo prostora i da razumijemo druge reakcije nakon, sam si rekao, godina i godina otkad on troluje il šta već radi..

Vidim da se drugari već polarizuju u odnosu na Angie pa da odmah kažem da ću u ovom blogerskom slučaju* biti na njenoj strani do kraja..

*) nekolicina muškarca brani Emsija jer je nevin, pazi sad, nije se od njih trljao, možda jeste ali oni nisu osjetili? Cc, kakva pišurija..

Ne verujem da zbog toga bude banovan.

Moderator je pred duplim nalozima nemoćan, rekla bih. Pa ništa, šta sad, neka izdrži i trpi.
tess1 tess1 09:44 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

на начин пригодан случају,

Podijeli s nama, posavjetuj nas.
softelectronics_e softelectronics_e 09:48 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

principessa_etrusca
tess1

Principessa, očigledno da se od tvoju nogu nije trljao, ili jeste?

Похвалила сам Доксово чојство и стајање уз жртву.

Докс је одрасла особа и на блогу никада није распаљивао страсти, већ их је смиривао.

Што се Чарлија тиче, на делу је ganging up, једна адолесцентна динамика где га шутне и пријави како ко прође, што је онда резултирало у толиком бановању.

Што се тиче трљања о ногу, на блогу или РЛ, моја генерација је у раним годинама савлађивала лекцију да самостално сузбије нежељену пажњу, на начин пригодан случају, па ја нисам најпогоднија особа да то коментаришем.

Ma dobro!
Sve se to zna odavno, sve su odavno rekli Frojdovi, Fromovi, a i stari Grci.
Podseti me tvoj post u razgovoru sa Stjepanom o Parizu da ti kažem da nam za par dana stiže mlađe dete iz Kembridža, dogovorilo da radi nedelju dana od kuće, a nedelju godišnji odmor.
A u povratku će da svrati u Pariz kod našeg starijeg deteta, na par dana.
A setio sam se čitajući to Stjepanovo i tvoje jednog svog boravka u Parizu, na nekoj specijalizaciji, kada sam stanovao u jednom simpatičnom hotelčiću blizu Opere.
Preko puta bio neki kafić - pušionica, u kojoj uz kafu dobiješ jednu cigaretu po izboru.
Ja ustajao jako rano i već u 6 budem kod njih, svaki dan.
Nakon nekoliko dana, kada su videli da sam redovan, čekala me kafa i jedan Žitan, plavi.
gedza.73 gedza.73 09:55 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

tess1
ako je u pitanju moje samopoštovanje skinula bih glavu i tebi i njemu i zajedno sa Tasinom glavurdom žonglirala.
. (jbg tako je to u pravom antifašizmu, nema kompromisa sa fašizmom)

Ovo boldovano je osnova nacizma, fašizma i nešto što bi Hitler izjavio
Strength lies not in defence but in attack. - Adolf Hitler

Nađu dovoljno takvih... kojih ima od kad je sveta i veka... ili spaljuju veštice ili viču na smrt ili sami skidaju drugima glave... dovoljno je da ih ubede ili da se ubede sami kako su na pravoj strani a da oni drugi su loši, usade im ideju da su arijevci i puste ih da žongliraju sa glavama drugih.

Istovremeno sebe smatraju za žrtve iako su nasilnici.



Inače sa Doksom se slažem u vezi njegovog komentara. Čak i kad se ne slažem, a dešava se, ne mogu u sebi da mu uvek i do kraja osporim ono što priča. Takođe je u polemikama jedan od najpristojnijih blogera na blogu.
maksa83 maksa83 09:56 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Докс је одрасла особа и на блогу никада није распаљивао страсти, већ их је смиривао.

Ahakakodane. A veganske pice?
tess1 tess1 10:44 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Istovremeno sebe smatraju za žrtve iako su nasilnici.

Gedžo, samo radi tebe nosim cokule sa duplim metalnim pojačanjem, kad prokližeš hinjski na teren da te domaćinski dočekam..
__________________________________________________________

I od juče, otkad nakon skoro tri mjeseca pobjedih Devona, relaxiram se uz samo prvo minutu (0:00 do 1:00) Metalike.

Cici-bella, što bi rekli naši stari narodi. :)

angie01 angie01 12:32 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

nikad nisam branio nasilnika, već žrtvu.
pa tako i čarlija.


iako nisam htela da se raspravljam, ( vec sve pise sta sam htela reci),...ovo naprosto nije istina, jer kada umanjujes delanje nasilnika i predstavljas ga sa-nije tako strasno-onda postajes branitelj tog cina,...pri cemu, nema malog nasilnistva, ili jeste, ili nije.


čovjek je bez ikakvog dokaza proglašen za pedofila, pervetita, manijaka...na pravdi boga, bez ijednog dokaza.


nisam primetila da ga je neko nazivao pedofilom-manijakom jeste, jer to kako se ponasa jeste manijacenje,...ne kapiram, kakvi ti veci dokazi trebaju od onoga sto je ovde pisao-ono sa twittera, sto je kacio als u skrinsot verziji, je samo dodatak.

pri tom su i njegovu djecu povlačil po blogu u najgorem kontekstu.


ovo sam izgleda promasila-nisam videla-ja niciju decu nikada nisam lose pominjala, dok moju jesu.


kad je čovjek puko i počeo da nabija na kitonijus ( i muško i žensko) denunciran je moderaciji, a potom banovan, više puta.


ovo je laz, al samo takva- jer hronologija oko blentavca ide sasvim drugacije i ceo slucaj traje mnogo duze-toliko je puta bivao banovan zbog nedolicnog ponasanja i vracao se ponovo u novoj inkarnaciji, poceo da podrzava odredjenu grupu i ulaguje im se, kako bi imao podrsku- sve sam objasnila jos na tvom blogu i mrzi me ponovo.

Zbog mnogo manjih prekrsaja- neki zbog samo jednog-su trajno banovani neki super likovi-zasto bi inace bilo koji matorac sa odraslom decom,imao u steku 50 drugih nikova, sem da bi mogao da nastavi da maltretira, jer zna da ono sto radi, nece biti tolerisano.


al sam mu se i tada obraćao kao čovjeku, uvažavajući njegovo ljudsko dostojanstvo.


pa izvini,ja ne zalazim na mesta gde se ljudi ponasaju kao on- sto bi onda javni prostor tako nesto tolerisao, gde postavljena pravila vaze za sve-tebi ako ne smeta, pa ti privatno komuniciraj i imaj obzira, a ne da pokazujes razumevanje za nesto sto bi drugi trebali da trpe,...mene licno je bilo sramota, dok me je listao na spiskicu svojih omiljenih blogera.
freehand freehand 12:38 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

poceo da podrzava odredjenu grupu i ulaguje im se, kako bi imao podrsku

Ma kakvi. Ovo je netačno. Pokojni Čarli je potpuno autohton i autonoman u svom blentavljenju i povremenim moronskim ispadima, kao na primer kad mu se pomene Koštunica.
Inače Dejana Mihajlova, Bubala, Stojkovića, Naumova, nalića,Jočića, Šormaza i Bakareca ne prepoznaje- Tu ga jebe žuta mrlja i suženo vidno polje).
angie01 angie01 12:49 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta


Ma kakvi. Ovo je netačno


kako netacno-pa uredno pravi one spiskice ko su "fenomenalni" blogeri, licno im viri iz mesta gde sunce ne moze da ogreje u svakoj situaciji gde su oni u sukobu sa nekim, sto puta podvlaci, kako je neko neponovljivo divan-klasicno regrutovanje podrske koju odradjuju svi zlostavljaci,...to sto ti spominjes je sekundarni rad, koji je vezan za mogucnosti njegove percepcije stvarnosti...koja ga i ne dotice previse.
angie01 angie01 12:50 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

freehand


Srecan ti rodjendan i sve najbolje!
docsumann docsumann 12:52 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

angie01


toliko se ne slažem s napisanim da ne znam odakle da počnem, pa neću ni počinjati. besmisleno je.

samo ću da dodam uz svoj predhodni komentar (više kao pojašnjenje apački) - ta moja famozna odbrana čarlija ogledala se samo u tome što sam rekao da ne treba da bude banovan s bloga.
ono što sam naveo je bio razlog zašto tako mislim.

inače, sve ostalo sam mu i sam zamjerio.
angie01 angie01 13:14 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

toliko se ne slažem s napisanim da ne znam odakle da počnem, pa neću ni počinjati.


mozes da se ne slazes-al je sve sto sam napisala-istina, cinjenicno stanje,...nije tu previse nekog licnog misljenja.

-carli jeste ovde pisao neprimerene komentare
-jeste on prvi poceo, mnogo pre od ovih poslednjih desavanja
-jeste zbog toga bivao banovan, a ne zato sto je jadan izazvan prso pa iznenada preterivao
-jeste manijacio po blogu porn lascivnim komentarima
-jeste umanjenje njegovog delanja podrska njemu
-jeste,ima u steku gomilu nikova,jer ocekuje da bude odstranjivan, jer ne moze da se obuzda
-jeste bez veze imati razumevanja za tudje zlostavljanje, dok je ono usmereno na druge
-jesu pravila ista za sve i neki su odtranjeni jer ih nisu postovali,neki cak samo jednom,...u odnosu na njegovih 100 puta pod 50 razlicitih nikova.




freehand freehand 13:20 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

angie01

Ma kakvi. Ovo je netačno


kako netacno-pa uredno pravi one spiskice ko su "fenomenalni" blogeri, licno im viri iz mesta gde sunce ne moze da ogreje u svakoj situaciji gde su oni u sukobu sa nekim, sto puta podvlaci, kako je neko neponovljivo divan-klasicno regrutovanje podrske koju odradjuju svi zlostavljaci,...to sto ti spominjes je sekundarni rad, koji je vezan za mogucnosti njegove percepcije stvarnosti...koja ga i ne dotice previse.

Jeste, eto Maksa i Novković su mu najveći pajtaši.
Mani to, možda bi bio podnošljiviji da je manje originalan.
freehand freehand 13:21 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

angie01
freehand


Srecan ti rodjendan i sve najbolje!

HVala. :)
angie01 angie01 13:26 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

eto Maksa i Novković su mu najveći pajtaši.


pa jesu:).


možda bi bio podnošljiviji da je manje originalan.


procitaj kako se ponasaju zlostavljaci-pa ces lako prepoznati.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:29 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

docs

samo ću da dodam uz svoj predhodni komentar (više kao pojašnjenje apački) -


Pretpostavljam da si ovde mislio na nekog drugog a ne na mene jer moj komentar na ovu temu ne zahteva nikakvo pojasnjenje niti je eksplicitno nekome upucen.
docsumann docsumann 13:33 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

angie01
toliko se ne slažem s napisanim da ne znam odakle da počnem, pa neću ni počinjati.


mozes da se ne slazes-al je sve sto sam napisala-istina, cinjenicno stanje,...nije tu previse nekog licnog misljenja.

-carli jeste ovde pisao neprimerene komentare
-jeste on prvi poceo, mnogo pre od ovih poslednjih desavanja
-jeste zbog toga bivao banovan, a ne zato sto je jadan izazvan prso pa iznenada preterivao
-jeste manijacio po blogu porn lascivnim komentarima
-jeste umanjenje njegovog delanja podrska njemu
-jeste,ima u steku gomilu nikova,jer ocekuje da bude odstranjivan, jer ne moze da se obuzda
-jeste bez veze imati razumevanja za tudje zlostavljanje, dok je ono usmereno na druge
-jesu pravila ista za sve i neki su odtranjeni jer ih nisu postovali,neki cak samo jednom,...u odnosu na njegovih 100 puta pod 50 razlicitih nikova.


i u čemu je problem? jesam li ja negirao nešto od onog šta je čarli radio po blogu?
a ti budi poštena pa stavi na tas i ono što je njemu rađeno, pa onda odreži. ne zaboravi tu da uvrstiš i Slađana kojeg vješto preskačeš u taksaturi.
kako ono bješe - koliko balvana stane u oku anđela?

ja sam svoje rekao i više se neću ponavljati

docsumann docsumann 13:38 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

apacherosepeacock
docs

samo ću da dodam uz svoj predhodni komentar (više kao pojašnjenje apački) -


Pretpostavljam da si ovde mislio na nekog drugog a ne na mene jer moj komentar na ovu temu ne zahteva nikakvo pojasnjenje niti je eksplicitno nekome upucen.


na, baš tebi, al ne kao sporenje.
ako se nismo razumjeli, ono što si ti navela je bila upravo moja direktna sugestija čarliju.

on je na to odgovorio nešto u smislu kako njega niko neće ućutkavati i naređivati mu šta smije da govori a šta ne. mislim u osnovi tačno ali neprikladno i bez osjećaja za situaciju.

apacherosepeacock apacherosepeacock 13:44 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

docsumann
apacherosepeacock
docs

samo ću da dodam uz svoj predhodni komentar (više kao pojašnjenje apački) -


Pretpostavljam da si ovde mislio na nekog drugog a ne na mene jer moj komentar na ovu temu ne zahteva nikakvo pojasnjenje niti je eksplicitno nekome upucen.


na, baš tebi, al ne kao sporenje.
ako se nismo razumjeli, ono što si ti navela je bio upravo moja direktna sugestija čarliju.

on je na to odgovorio nešto u smislu kako njega niko neće ućutkavati i naređivati mu šta smije da govori a šta ne. mislim u osnovi tačno ali neprikladno i bez osjećaja za situaciju.



Aaa, ok, ono o 'kad te neko zamoli da mu/joj se ne obracas - pa to postovati' da, da.. to si mu preporucio? Nisam u toku ako je sa neke druge rasprave pa si me zbunio.

Razjasnjeno.

docsumann docsumann 13:49 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

nego, nađoh ovaj komentar na svom nfl blogu



mora da je i ona čula za Slađana
angie01 angie01 13:55 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

u čemu je problem?


sto pogresno interpretiras sta se i kako desavalo.


jesam li ja negirao nešto od onog šta je čarli radio po blogu?


jesi preradio hrolnologiju desavanja u kojoj jos fali mnogo toga, al si zato umanjio ono sto si priznao.


a ti budi poštena pa stavi na tas i ono što je njemu rađeno, pa onda odreži.


stvar je u tome, sto je on akcija, a drugi reakcija- a ne obratno-kako ti predstavljas,...u mom slucaju je jos 100 puta bio ponovljen zahtev za ne komuniciranjem, jer je sa moje strane bio na ignor modu...a on se uporno lepio neprimerenim komentarima- sto si mu isto podrzao, kao ima pravo,...pa izvini u RL, da ti neces s nekim da komuniciras, a on ide za tobom i nesto ti kenja, bio bi uhapsen kao manijak.


ne zaboravi tu da uvrstiš i Slađana kojeg vješto preskačeš u taksaturi.


zasto bih preskakala-pa to je najmanje sto je zasluzio.

sad ti mislis da je ok, da se na netu tudjim zenama, cerkama, sestrama, majkama, obraca sa sladjani .icici, al da nije ok, da se njemu vrati naziv,...i to bez lascivnog dodatka, ili sta!
predatortz predatortz 13:55 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

mora da je i ona čula za Slađana


Pusti ti Slađana!
DžavolČiČu!
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:56 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

docsumann
nego, nađoh ovaj komentar na svom nfl blogu
mora da je i ona čula za Slađana



U ala su poceli sa oglasima u ovoj vukojebini interneta (blog), red nadri-lecenja red eroCki.. da vidimo sta je sledeci oglas..?

Nego, nije ni tinejdzerka mutava - pravo kod testosteron americkog fuZbala..
docsumann docsumann 14:06 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

stvar je u tome, sto je on akcija, a drugi reakcija- a ne obratno-kako ti predstavljas,...u mom slucaju je jos 100 puta bio ponovljen zahtev za ne komuniciranjem, jer je sa moje strane bio na ignor modu...a on se uporno lepio neprimerenim komentarima- sto si mu isto podrzao, kao ima pravo,


nemoj da lažeš
mentol mentol 14:17 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

maksa83

Ahakakodane. A veganske pice?


angie01 angie01 14:21 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

nemoj da lažeš



svak ima pravo da komentariše svačiji komentar. ti imaš prava da tražiš da te zaobilazi, al on nije dužan (iako bi bilo džentlmenski) da te posluša.
ako to nije tačno, i kosi se sa disklajmerom, onda sam ja debelo u krivu.
softelectronics_e softelectronics_e 14:27 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

freehand
poceo da podrzava odredjenu grupu i ulaguje im se, kako bi imao podrsku

Ma kakvi. Ovo je netačno. Pokojni Čarli je potpuno autohton i autonoman u svom blentavljenju i povremenim moronskim ispadima, kao na primer kad mu se pomene Koštunica.
Inače Dejana Mihajlova, Bubala, Stojkovića, Naumova, nalića,Jočića, Šormaza i Bakareca ne prepoznaje- Tu ga jebe žuta mrlja i suženo vidno polje).

Ovde si u pravu!
Jer - sam ja veoma izbirljiv po pitanju političara.
Tunjavi je bio potpuni izuzetak u odnosu na prethodni komunjarski period, da budem precizniji, nešto poput Matije Bećkovića kada je, nakon bagre, dobio 'pravo glasa'.
Tako da ove, ostale pomenute, ne bih stavljao pored njega ni blizu.

Eeee, da ... da napravim parafrazu (svojih pogleda) sa ljudima na blogu.
Dakle - mariopan, mirelarado, principesa, apačero, vrabac, gvozden, solo, shmuu, maksa, milan novković, predatortz, doksumanuti, gospodin gedža ... možda sam nekoga ispustio, ali, u osnovi, to je to (kako bi se to reklo novogovorom).
Eee, da, redosled nije bitan, uz samo jedan izuzetak ... a to je mariopan.
Gigant od osobe, ne samo zbog toga što je odrasla u domu bez roditelja ... nego, onako.
docsumann docsumann 14:28 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

angie01
nemoj da lažeš



svak ima pravo da komentariše svačiji komentar. ti imaš prava da tražiš da te zaobilazi, al on nije dužan (iako bi bilo džentlmenski) da te posluša.
ako to nije tačno, i kosi se sa disklajmerom, onda sam ja debelo u krivu.


rekla si podržao. ja ga upravo savjetovah da to ne radi.

što se ovog drugog tiče, naravno da ima pravo da komantariše šta god hoće.
angie01 angie01 14:36 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

rekla si podržao. ja ga upravo savjetovah da to ne radi.


pa sad,ti mozes da interpretiras kako god hoces- ako kazes-ima prava, da vidimo u disklejmeru, onda si ga podrzao u nemoralnim nasrtajima.

svako normalan, kada mu se kaze- necu s tobom da razgovaram, se skloni- samo manijaci nasrcu i dalje i to neprimerenim nacinom, jer im je to i namera,...a ti onda jos prevodis ta desavanja, eto, kako ga svi napadaju, pa je jadan prso braneci se i onda ga mucenog banuju, a on je u stvari dobar:)).

cinjenicaje da se ja njemu- NIKADA nisam obratila prva, dapaca, uredno ga preskacem,...odreagujem posle ntog njegovog nasrtaja.
Milan Novković Milan Novković 14:45 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

maksa83
Докс је одрасла особа и на блогу никада није распаљивао страсти, већ их је смиривао.

Ahakakodane. A veganske pice?

Takoe! A dvaput vakcinisan!

Ja bih njega sistematski vakcinisao, svaka dva meseca, dok ne unormali
gvozden1 gvozden1 14:47 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

) sa ljudima na blogu.
Dakle - mariopan, mirelarado, principesa, apačero, vrabac, gvozden, solo, shmuu, maksa, milan novković, predatortz, doksumanuti, gospodin gedža ... možda sam nekoga ispustio, ali, u osnovi, to je to

Hvala Čaki.

I bre gazi ove, neka kukaju, nemoj da se osvrćeš:)
docsumann docsumann 14:56 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

pa sad,ti mozes da interpretiras kako god hoces- ako kazes-ima prava, da vidimo u disklejmeru, onda si ga podrzao u nemoralnim nasrtajima.


nema tu prostora za neku posebno slobodnu interpretaciju. čitam gotovo bukvalistički

postoji dio morala koji ostaje nezahvaćen pravilima.
to što konstatujem tu činjenicu ne znači da preporučujem njegovo kršenje.
treba li da se lažemo oko toga? u koju svrhu?

bitno je ono što sam mu direktno i konkretno rekao na licu mjesta.
nije me poslušao. pogriješio je. s ljudske strane, ne pravno faktičke.


PS samo sam htio da pojasnim ovaj dio s lažnim navodom oko moje podrške čarlijevom neprimjerenom komentarisanju. kao što već rekoh - na ovo dalje se neću osvrćati iako se trudiš sa interpretacijama


docsumann docsumann 14:57 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Milan Novković
maksa83
Докс је одрасла особа и на блогу никада није распаљивао страсти, већ их је смиривао.

Ahakakodane. A veganske pice?

Takoe! A dvaput vakcinisan!

Ja bih njega sistematski vakcinisao, svaka dva meseca, dok ne unormali


triput
angie01 angie01 15:08 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

na ovo dalje se neću osvrćati iako se trudiš sa interpretacijama


gde se trudim:)

ti interpretiras kako su se ovde stvari odvijale i interpretiras svoju podrsku-nije tako strasno, ima prava da ti odgovori-iako prelazi granice dozvoljenog i iako je njegva upornost u nastrajima fakticki manijaklano ponasanje- to sto laviras, da je samo nemoralno, al eto nema zakona oko zabrane- pa rekoh ti, za iste stvari bi u RL bio uhapsen.

..tvoja uloga u "ovom slucaju" ista je kao i ovih sto mu kazu-samo gazi, jer mu duvas u jedra,..eno, dodao te je na svoj famozni spiskic:)).

ne moras se vise osvrtati- sve si vec odradio...
docsumann docsumann 15:20 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

ti interpretiras kako su se ovde stvari odvijale i interpretiras svoju podrsku


da, naravno.
tvoja verzija je po običaju original, sve ostalo su zlonamjerne interpretacije.

...eno, dodao te je na svoj famozni spiskic:)).


je l to baš tolika sramota?
Milan Novković Milan Novković 15:27 19.01.2022

Re: Vesti iz sveta

docsumann
Milan Novković
maksa83
Докс је одрасла особа и на блогу никада није распаљивао страсти, већ их је смиривао.

Ahakakodane. A veganske pice?

Takoe! A dvaput vakcinisan!

Ja bih njega sistematski vakcinisao, svaka dva meseca, dok ne unormali


triput

Hm, nije isključeno da terapija ne radi!

Al ne treba očajavati, ima i jačih terapija: tipa dati ti Dr Alsea za nutricionistu, teorija i praksa, immersive pristup

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana