Hobi| Sport| Zabava

And Playoffs go on...

docsumann RSS / 24.01.2022. u 09:39

 GettyImages-1234896523.jpg?w=560&h=316&crop=1

Nisam planirao ovaj post, al sam se,  na insistiranje pojedinih bloger putem pp, a posebno zbog samih utakmica druge runde PO-a, iznebRuha samoodlučio na taj korak. Skuckah ga jutros iz ruke, na prvu, a pun sadržaj  blogeri će mu već po tradiciji uobličiti  komentarima...

Dakle, polufinala konferencija su ubjedljivo potkrepila tezu o neizvjesnosti  ove NFL sezone. 3 od 4 utakmice su rješene fild golom u posljednje 4 sekunde utakmice, četvrta, najuđa,  riješena je u produžetku.

Odbrane su ponovo igrale bitnu rolu na terenu. Naročito je to bilo izrašeno u okršaju Pekersa i 49ersa. Dominaciji defanzivaca pogodovalo je loše vrijeme na Lambo Fildu, što je više ometalo GB i pas igru Arona Rodžers nego nešto manje talentovanog (koji eufemizam)  Garapola u vođenju napada iz San Franciska. Generalno, ružna utakmica, sem za ljubitelje jakih odbrana. Sekovi su padali kao na traci, a širina  kvaliteta 49erasa je zbog amuptacije igre pasom (zbog jakog i hladnog vjetra)  polako je dolazila do izražaja kad je to bilo najpotrebnije. Konačni rezultat 13:10 za goste iz kalifornije,odlično odslikava karakter utakmice - tvrdo i dramatično. da li je ovo krak karijereza velikog Arona Rodžersa vidjećemo u narednim danima.

 Bengalsi i Titanisu priredili  za nijansu još dramatičniji spektakl. Prije svega igralo se žestoko i kvalitetno na svakom pedlju terena. Pravi PO okršaj na sve ili ništa.

Odbrana Titansa je bila furiozna. Davno nisam vido tako sinhroniozovanu skupinu defanzivaca. Na koju god stranu da je lopta pošla u trenbutak se tamo stvaralo po 4-5, 6 igrača u tamnoplavim dresovima. Nastupali su ko osice predviđene nosorosizam iz prve linije. Al karakter koji je pokazao mladi tim iz Sinsinatija je za svako poštovanje. Nisu odustajali do kraja, veteranski iskusno su vodili zadnji napad i došli do pozicije za šut iz igre na 0:04  do kraja.

 Treća utakmica na kojoj je utakmica rješena šutom iz igre na 4 sekunde prije kraja, bio je okršaj LA Remsa i prošlogodišnjih šampiona Tampa Bej Bakanersa.  Više od tri četvrtine Tampa nije imala rješenje za odbranu Remsa, baš kao što ga Filadelfija  nije imala protiv njih. Uz to, Staford je odlično vodio napad pasom, uz  dobro trčanje Mišela i pouzdanu O liniju. I onda kad su svi mislili da je je utalmica rješena na scenu stupa - Tom Brejdi. Uz pomoć svoje odbrane i gršešaka Remsa, Tampa stiže do izjednačenja. Međutim ostavili su dovoljno vremena Stafordu da dovede svoj napad do pozicije za šut iz polja, kojim suzašetali svoj prolaz u finale konferencije.

I kad pomislite da je ovo već  najizjednačenije kolo PO konferencijskih polufinala (četvrfinale ukupno gledavši) ikad odigrano, Bilsi i Čifsi su odigrali utamicu sezone, ili bar jednu od par kandidata za tu bombastičnu titulu. Od sve četiri utakmice, ova je donjela najviše poena, najviše sjajnih akcija i najviše drame. Nedostajao je samo Mladen Delić u komentataorskoj stolici.

Finiš tekme izgledao je kao kad dva vrhunska teškaša u boksu u zarršnci posljednje runde naizmjenično bacaju jedan drugog  na pod, a sudija im svaki put broji do 8, 9...a onda se onaj oboreni ustane  i pošalje dolje protivnika fantastičnim aperkatom...lu-di-lo.  Za razliku od predhodna ova tekma je otišla u produžetke.

Na 2 minuta prije kraja bilo je 26:21 za Čifse. Na 1:54 , nakon katastrofalne greške desnog korner beka Čifsa, Bilsi, poslije TD-a i konverzije za 2 poena, dolaze do 21:29.

Na 1:02 do kraja tačdaun Tajrik Hil (igrač utakmice?) Čifsi vode - 33:29

Na 13 sekundi prije kraja Bilsi postižu još jedan TD! + konverzija za 1 poena - 33:36 za Bilse! No tu nije kraj ... Iz samo par pokušaja, za desetak sekundi, Mahoms dovodi napad na poziciju  za šut iz spolja - izjednačenje! To je 25 kombinovanih poena u posljednja minut i 54 sekunde. Još jednom - Lu-di-lo svijesti.

U prvom napadu u produžetku Čifsi postižu TD, akcija Mahoms - Kelsi i utakmica je završena. Sve čestitke jednim i drugima

Sludio...ups, studio...

 

 

Tagovi



Komentari (93)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

softelectronics_e softelectronics_e 10:42 24.01.2022

Ehhhhh!

Za koga bi trebalo da navijam?
Da li ima negde naših?
docsumann docsumann 11:05 24.01.2022

Re: Ehhhhh!

softelectronics_e
Za koga bi trebalo da navijam?
Da li ima negde naših?


možda se lakše odlučiš nakon što čuješ parove konferencijskih finala.

u AFC-u (Amerikan Football Conference) - Čifsi vs. Bengalsi

u NFC (National Football Conference) - Remsi vs. 49ers

u datoj konstelaciji, moje simpatije idu poglavicama, s kojim imam jednu navijaćčku titulu od prije 2 godine
ako oni već ne uspju, volio bih da se Aron Donal dokopa Lombardi trofeja, što bi bila kruna jedne sjajne igračke karijere.
vjerujem da će po penzionisanju, Aron biti u diskusiji o najboljem defanzivcu svih vrem,ena, zajedno sa Lorens Tejlorom i Redži Vajtom
na trećem mjestu mojih preferencijala su Bengasli, koji su definitivno najprijatnije iznenađenje sezone.
49ers čekaju titulu od poodavno. jedan od najvećih klubova u istoriji, čiji se šampionski post odužio. za neke ranije franšize ovog kluba bih im to i poželio.
ova mi nije simpatična.


EDIT:

u Čifsima je dugo igrao Aleks Smit (startni qb prije Mahomsa), srpskog porjekla - djed mu je valjda bio naš čoek, što dokazuju i neke od tetovaža po njgeovom izranjavanom tijelu.
sjajan lik i veliki borac.

softelectronics_e softelectronics_e 11:48 24.01.2022

Re: Ehhhhh!

docsumann
softelectronics_e
Za koga bi trebalo da navijam?
Da li ima negde naših?


možda se lakše odlučiš nakon što čuješ parove konferencijskih finala.

u AFC-u (Amerikan Football Conference) - Čifsi vs. Bengalsi

u NFC (National Football Conference) - Remsi vs. 49ers

u datoj konstelaciji, moje simpatije idu poglavicama, s kojim imam jednu navijaćčku titulu od prije 2 godine
ako oni već ne uspju, volio bih da se Aron Donal dokopa Lombardi trofeja, što bi bila kruna jedne sjajne igračke karijere.
vjerujem da će po penzionisanju, Aron biti u diskusiji o najboljem defanzivcu svih vrem,ena, zajedno sa Lorens Tejlorom i Redži Vajtom
na trećem mjestu mojih preferencijala su Bengasli, koji su definitivno najprijatnije iznenađenje sezone.
49ers čekaju titulu od poodavno. jedan od najvećih klubova u istoriji, čiji se šampionski post odužio. za neke ranije franšize ovog kluba bih im to i poželio.
ova mi nije simpatična.


EDIT:

u Čifsima je dugo igrao Aleks Smit (startni qb prije Mahomsa), srpskog porjekla - djed mu je valjda bio naš čoek, što dokazuju i neke od tetovaža po njgeovom izranjavanom tijelu.
sjajan lik i veliki borac.


Zašto se ti (raznorazni) klubovi u USA zovu franšize?
To čujem i u košarci, hokeju ...
docsumann docsumann 12:06 24.01.2022

Re: Ehhhhh!

Zašto se ti (raznorazni) klubovi u USA zovu franšize?
To čujem i u košarci, hokeju ...


pretpostavljam zbog načina na koji klubovi tržišno funkcionišu.

maksa83 maksa83 14:57 24.01.2022

Re: Ehhhhh!

Zašto se ti (raznorazni) klubovi u USA zovu franšize?
To čujem i u košarci, hokeju ...

Zato što je sama "liga" (NBA, NFL, NHL) ta "firma" pod kojom se sve odvija, i ona je tu "glavna". Neko dobije franšizu - pravo da budu deo te "NBA firme" ali pod svojim imenima, pa se npr. član NBA iz Atlante ne zove "NBA Atlanta" nego Atlanta Hawks. Pošto je NBA glavna firma, ona postavlja pravila, tako da npr. kada dodele nekome NBA franšizu to znači da okolo nema konkurentske franšize (ne postoje Atlanta Hawks i Atlanta Pidgeons i Atlanta Sparrows itd.), ili da možeš biti vlasnik samo jedne franšize, tj. ne možeš da poseduje više "konkurentksih klubova".

NBA (ili NHL, ili NFL) je Firma koja ti daje pravo da otvoriš firmu (Boston Celtics) koja će biti (uslovno rečeno) deo NBA mama firme, i pravila su ta-ta-ta-i-ta.
Черевићан Черевићан 12:29 24.01.2022

трагом

utakmica druge runde PO-a

поменута игра .....(трудио се јесам)
малко теже......... у главу ми стала,
јер искрено прошлост ме привлачи
тип ....уличне фуце на голића мала
docsumann docsumann 12:50 24.01.2022

Re: трагом

малко теже......... у главу ми стала,


za otežano u glavi stanuće
tu su crtaći za gledanje kod kuće...


Черевићан Черевићан 13:06 24.01.2022

елем

za otežano u glavi stanuće

када ...оно,
доконост ми крене,
ето цртаћа
а ето............ и мене


ХВАЛА г docsumann
svarog svarog 13:56 24.01.2022

hvala na ovom postu

baš uđoh ovde da vidim gde bih mogao trolnuti o nfl, kad ima tema :)

Baš mi je žao što nisam gledao uživo Kanzas i Bafalo, pa ono je bio rolerkoster u poslednja 2 minuta. Nisam načisto da li su ono bila savršena izdanja napada ili propusti odbrana. KCC je ostao bez glavnog sejftija Tiranina Matjea već na početku meča i videlo se na kraju koliko je duvalo kroz sredinu terena. S druge strane, definitivno igrač celog kola je Davis, WR Billsa sa 200 jardi i 4 TD. Dva je postigao za oko minut u toj završnici.

A koliko je pas raš Remsa bio ubitačan u prve tri četvrtine, toliko nisu mogli da priđu Brejdiju u 4/4. Da li je umor DL Ramsa ili promena u taktici OL Baksa ne znam. I Baksima nije igrao all pro LT Wirfs što je bio veliki hendikep.
A samo dva seka su napravili. Tu se vidi i znanje i iskustvo Brejdija koji zna da izbegne sek i gubitak jardi, za razliku od mlađanog Baroua koji je čak 9 puta sekovan. Kapiram da je tu izgubio ceo teren.
Na kraju jako loša poslednja četvrtina LAR. Pre svega trener je krenuo ziheraški da troši vreme trčanjem i to se ispostavilo katastrofalnim. Akersova dva fambla zamalo da ih koštaju pobede, a osim toga jako su kratko trajali ti napadi. Srećom proradio je tandem Staford-Kap na samom kraju sa dva neverovatna pasa.

Posle ovog kola otvaraju se dva velika pitanja: Šta će biti sa Aronom Rodžersom i šta će biti sa Tomom Brejdijem. Rodžers je već pred ovu sezonu hteo da ide iz GB, a Brejdi je nekako dvosmisleno odgovorio na pitanje da li ide u penziju, ni da ni ne.


nekoliko zanimljivosti:

U tih 1.54 postignuto je više poena nego na celoj utakmici GB-SF :)
Tom Brejdi je protiv LAR stigao od 27-3 do 27-27, ali ipak izgubio. Možda bi bilo drugačije da je gubio 28-3 kao protiv Atlante u Superbolu pre nekoliko godina?

U sledećem kolu igraju Remsi protiv 49'sa od kojih su izgubili u prethodnih šest utakmica

izjava mladog McPhearsona, ruki kikera Sinsinatija pred pobednički šut u poslednjoj sekundi sa 50+ jardi (posle 3 već pogođena): Ah izgleda da idemo u finale konferencije :)
(reklo bi se - u venama led, a muda se po podu vuku :)

docsumann docsumann 14:12 24.01.2022

Re: hvala na ovom postu

prvi TD Bilsa u preokretu je definitivno greška kornerbeka, koji se okliznuo i ostavio Dejvisa samog u End Zoni.

Wirfs je otpao još na prošloj utakmici protiv Iglsa, išao na medicinski pregled, pa se vratio, al se vidjelo da mu je kretanje problematično (mislim da je dozvolio i sek nakon tog povratka).
Kod Brejdija definitivno postoji taj alarm mod kad treba stizati rezultat u posljednjoj dionici igre.
tada ni najbolji pas raš ne može da se izbori s njegovim brzim izbačajima, a onaj 55 jardi dug TD za Evansa je bio majstorstvo kompletne ofanzivne postave, a najviše, normalno - Brejdija i Evansa.
treba napomenuti i da je Evansa do tada odlično čuvao Dželen Rejmsi, koji je i ovog puta bio na njemu. al samo djelić sekunde nepažnje, jedan korak ispadnut iz ritma i otvorio se prostor za savršenu egzekuciju.

Suh je nepotrebno svoju odličnu igru kompromitovao čarkom (nesportskim ponašanjem) sa Stafordom za koju je kažnjen 15 jardi.

Brejdi i Aron, kao Federer i Nadal, matori i zreli za penziju, a i dalje su bolji od 95% kvoterbekova.
svarog svarog 14:21 24.01.2022

Re: hvala na ovom postu

prvi TD Bilsa u preokretu je definitivno greška kornerbeka, koji se okliznuo i ostavio Dejvisa samog u End Zoni.


ma kakvi okliznuo, polomio ga fintom Dejvis. :) to je kao na basketu kad driblingom nekog izbaciš iz ravnoteže pa padne ili dribling kroz noge u fudbalu. Savršeno

Suh je nepotrebno svoju odličnu igru kompromitovao čarkom (nesportskim ponašanjem) sa Stafordom za koju je kažnjen 15 jardi.

Potkačio ga je Staford :) Ali mene ja začudilo da su Brejdiju bacili zastavicu za nesportsko ponašanje. To mu je valjda prva, a on je poznat po treš toku. A nisu svirali prekršaj na njemu zbog udarca kacigom u kacigu posle izbačaja,koji je prethodio njegovom prigovaranju. Ni onaj prvi fambl Akersa nisu svirali, nego tek posle gledanja. Malo mi se učinilo da su sudije bile spremne da poguraju LA dalje. Ipak je to veliki grad, SB se igra tamo. Mnogo para je u opticaju...
docsumann docsumann 14:42 24.01.2022

Re: hvala na ovom postu


ma kakvi okliznuo, polomio ga fintom Dejvis. :) to je kao na basketu kad driblingom nekog izbaciš iz ravnoteže pa padne ili dribling kroz noge u fudbalu. Savršeno

jest ga cimnuo i isfintirao, al je opet greška kornera. cijelo vrijeme ga ima u fokusu, ne prati ga trčanjem u stopu iza, pa da mora da se pita gdje je lopta gdjhe riisver.
mislim, pozicija idealna, čak i da se Dejvis odvoji, imao bi vremena da ga poklopi dok lopta dođe.
a valjda je i svjestan da će ovaj probati neku fintu, varku tijelom...


Potkačio ga je Staford :)


jbg, zna koju mečku treba čačkati


EDIT: nisam siguran, al mislim da je ovo prvi put da sam vido Kopov fambl ove sezone... e da i Donald je osvetio Brejdiju. 2 seka u ovako važnoj tekmi je zlata vrijedno.

svarog svarog 14:58 24.01.2022

Re: hvala na ovom postu

jest ga cimnuo i isfintirao, al je opet greška kornera. cijelo vrijeme ga ima u fokusu, ne prati ga trčanjem u stopu iza, pa da mora da se pita gdje je lopta gdjhe riisver.


meni je to fantastično da CB uspeva da prati WR iako nema pojma koja mu je ruta, gde će krenuti, gde će stati. Mislim da je to najteža pozicija za igrati (posle QB). Stvarno svaka čast igračima kao što je Remzi koji mogu 1 na 1 da zaključaju risivera.
docsumann docsumann 15:10 24.01.2022

Re: hvala na ovom postu

svarog
jest ga cimnuo i isfintirao, al je opet greška kornera. cijelo vrijeme ga ima u fokusu, ne prati ga trčanjem u stopu iza, pa da mora da se pita gdje je lopta gdjhe riisver.


meni je to fantastično da CB uspeva da prati WR iako nema pojma koja mu je ruta, gde će krenuti, gde će stati. Mislim da je to najteža pozicija za igrati (posle QB). Stvarno svaka čast igračima kao što je Remzi koji mogu 1 na 1 da zaključaju risivera.


za mene je to ubjedljivo najteža i najzahtjevnija pozicija u timu.
nije ni čudo da su kornebekovi jedina pozicja gdje uopšte nema bjelaca među nfl ugračima. tu i tamo se provuče neki vrhunski bijeli raning bek (Mekefri) ili hvatač (Kop), al kornerbek, to nećeš da vidiš.
jednostavno, bio-mehanika je tako zahtjevna da samo crni atleticizam tu pije vodu...
softelectronics_e softelectronics_e 16:09 24.01.2022

Re: hvala na ovom postu

docsumann
prvi TD Bilsa u preokretu je definitivno greška kornerbeka, koji se okliznuo i ostavio Dejvisa samog u End Zoni.

Wirfs je otpao još na prošloj utakmici protiv Iglsa, išao na medicinski pregled, pa se vratio, al se vidjelo da mu je kretanje problematično (mislim da je dozvolio i sek nakon tog povratka).
Kod Brejdija definitivno postoji taj alarm mod kad treba stizati rezultat u posljednjoj dionici igre.
tada ni najbolji pas raš ne može da se izbori s njegovim brzim izbačajima, a onaj 55 jardi dug TD za evans je bio majstorstvo kompletne ofanzivne postave, a najviše, normalno - Brejdija i Evansa.
treba napomenuti i da je Evansa do tada odlično čuvao Dželen Rejmsi, koji je i ovog puta bio na njemu. al samo djelić sekunde nepažnje, jedan korak ispadnut iz ritma i otvorio se prostor za savršenu egzekuciju.

Suh je nepotrebno svoju odličnu igru kompromitovao čarkom (nesportskim ponašanjem) sa Stafordom za koju je kažnjen 15 jardi.

Brejdi i Aron, kao Federer i Nadal, matori i zreli za penziju, a i dalje su bolji od 95% kvoterbekova.

Pretpostavljam da mi ta igra (dobro, krljanje sa 'loptom') nije zanimljiva zbog enormnog uticaja tog jednog igrača na igru.
docsumann docsumann 16:22 24.01.2022

Re: hvala na ovom postu

Pretpostavljam da mi ta igra (dobro, krljanje sa 'loptom') nije zanimljiva zbog enormnog uticaja tog jednog igrača na igru.


pretpostavljam da misliš na kvoterbeka (qb-a)?

qb ima daleko najveći uticaj na igru, al ni najbolji qb ti ne garantuje uspjeh.
američki fudbal je izrazito kolektivna igra, rekao bih najkoletivističkija nakon odbojke.

u svakoj akciji (snepu) svi igrači intezivno rade (igraju) kako bi se zajedničkim naporom ostvarilo osvajanje jardi ili pak zaustavio protivnički napad.
dovoljno je samo jedna loša karika u o-liniji, da ti qb bude oboren, a više obaranja može da dovede do njegovog povrijeđivanja i potpunog izbacivanja iz igre.
takođe, ako nema kome da doda (svi hvatači piokriveni), džabe qb-u svo umjeće, top u ruci i čitanje igre...
NNN NNN 20:38 24.01.2022

Ovakve 4 ludnice zaslužuju tekst, hvala!

Prvo je neverovatno koliko su sve 4 utakmice bile i neizvesne i lude!
U svima je domaćin bio favorit, ali pravi plej-of, "nema lakih" protivnika, poena...

U prvoj sam nekako navijao protiv Tajtansa, ali mi ih je opet žao zbog povrede Henrija.

U drugoj mi je posebno iznenađenje, jer je GB postgao TD u prvom napadu, odmah uzao posed, lagano prešao na protivničku polovinu i onda fabl i tu zapravo kreće tvrda plej-of utakmica... otišao sam da spavam oko 3 i iznenadio se da GB do kraja nije imao više ni jedan TD, a samo jedan fild gol, oni kalifornijski pederčići su pobedili Severnjake na severu i to po mećavi, Lembo fild nije Vinterfel kao što je nakad bio. Moguće i poslednja Rodžersova utakmica!

U trećoj je oslabljeni šampion bivao unakazivan 3 četvrtine (3:27), jedino što me je držalo je radoznalost "šta će Brejdi sada da uradi da preokrenu" i kada nisu iskoristili 4. daun na nešto više od 4 minuta do kraja i -14 mislio sam da je kraj.
...ali greške Remsa i Brejdi koji živi za ove završnice stižu do izjednačenja, a onda mislim da su u odbrani malo potcenili protivnika, uglavnom još jedan domaćin je ispao fild-golom u poslednjoj sekundi.

...a onda posle 3 ovakve utakmice, jednostavno niko nije mogao da pretpostavi da će 4. u potpunosti da ih zaseni!
Ja sam opet zaginuo do kasno, ali sam otišao da spavam na poluvremenu, međutim nešto mi nije dalo da zaspim, pa uključim da odgledam poslednja 2 minuta--- MAJKO MILA!
Kada su Bilsi poveli, kao navijač Čifsa sam priželjkivao produžetak, dakle da nadokandimo -3, međutim Hil je najbrži čovek na svetu i kada su napravili tačdaun, posmislio sam (ali najstvarnije), šta ako ovi vrate, pa Čifsi opet moraju da jure 3 poena, nisam ni mogao da zamislim da će za minut (iako su imali tajm-aute kolko oćeš) da to stvarno izvedu, mislim da je bilo režirano - ne bi mogli onako efektno da "odglume"!


docsumann docsumann 20:47 24.01.2022

Re: Ovakve 4 ludnice zaslužuju tekst, hvala!

..a onda posle 3 ovakve utakmice, jednostavno niko nije mogao da pretpostavi da će 4. u potpunosti da ih zaseni!
Ja sam opet zaginuo do kasno, ali sam otišao da spavam na poluvremenu, međutim nešto mi nije dalo da zaspim, pa uključim da odgledam poslednja 2 minuta--- MAJKO MILA!
Kada su Bilsi poveli, kao navijač Čifsa sam priželjkivao produžetak, dakle da nadokandimo -3, međutim Hil je najbrži čovek na svetu i kada su napravili tačdaun, posmislio sam (ali najstvarnije), šta ako ovi vrate, pa Čifsi opet moraju da jure 3 poena, nisam ni mogao da zamislim da će za minut (iako su imali tajm-aute kolko oćeš) da to stvarno izvedu, mislim da je bilo režirano - ne bi mogli onako efektno da "odglume"!



upravo sam odgledao raspravu Šenon Šarpa i Skip Bejlisa o tome da li su Bilsi mogli bolje da ispucaju loptu nakon svog posljednjeg TD i da još malo oduzmu vremena Čifsima od onih 13 sekundi...

ovo su već detalji za fanove



benedykt benedykt 21:30 24.01.2022

Re: Ovakve 4 ludnice zaslužuju tekst, hvala!

NNN


U drugoj mi je posebno iznenađenje, jer je GB postgao TD u prvom napadu, odmah uzao posed, lagano prešao na protivničku polovinu i onda fabl i tu zapravo kreće tvrda plej-of utakmica... otišao sam da spavam oko 3 i iznenadio se da GB do kraja nije imao više ni jedan TD, a samo jedan fild gol, oni kalifornijski pederčići su pobedili Severnjake na severu i to po mećavi, Lembo fild nije Vinterfel kao što je nakad bio. Moguće i poslednja Rodžersova utakmica!



Ti kalifornijski pederčići bi ih pocepali ali kao mače muškatlu sa najmanje dvadeset razlike, samo da su imali iole pristojnog QB-a a ne onu rupetinu zvanu Jimmy G. Čisto da podsetim, da su ih izgazili i pre osam godina isto tako u playoff-u i to po još grđoj hladnoći, gde je Lambeau Field zaista bio Frozen Tundra kako ga inače zovu tj bilo je oko -30C, kada im je Kaepernick radio bukvalno šta je hteo i sve to u kratkim rukavima. Zaboravljaš da je praktično jedini pravi kalifornijski pederčić tu upravo Aaron Rodgers, koji je odrastao navijajući za 49erse tj niko od nas što navijamo za njih i dalje ne može da prežali taj čuveni draft kada je umesto njega izabran Alex Smith. Svi su hteli njega, ali je uprava odlučila da uzme Smitha koji je bio i ostao sličan tip QB-a kakav je sada Jimmy G.
Inače, verovatno nikada bolji playoff vikend u celoj NFL istoriji, gde se sve četiri utakmice završavaju sa field goal-om dok vreme ističe, tri se završavaju tj rešava se pobednik tako, a ona najbolja (možda i svih vremena) odlazi posle tog field goala u produžetak. Samo četiri puta se ikada u istoriji NFL-a desilo da QB kompletira preko 70% bačenih pasova, da baci preko 300+ jardi i istrči 50+ jardi. Tri puta je to uradio Josh Allen, jedan od ta tri puta je bio sinoć, a četvrti put je to bio Mahomes takođe sinoć…
NNN NNN 21:39 24.01.2022

Re: Ovakve 4 ludnice zaslužuju tekst, hvala!

Bilsi mogli bolje da ispucaju loptu nakon svog posljednjeg TD i da još malo oduzmu vremena Čifsima od onih 13 sekundi...
Ovo sam odmah pomislio, tj. obradovao sam se što je Čifsima data mogućnost da krenu sa 25 jardi bez gubitka vremena, jer na 13 sekundi te 3-4 su bukvalno ceo jedan posed!
NNN NNN 21:42 24.01.2022

Re: Ovakve 4 ludnice zaslužuju tekst, hvala!

Aleks Smit je neuporedivo bolji bacač od Džimija (samo što je oduvek bio priličan ziheraš), a ja inače volim 49-erse i znalo se da će standardno da idu na trčanje i da im odgovara loše vreme, ali svejedno razočaravajuće napadačko izdanje Grin Beja bez obzira na odbranu protivnika.
benedykt benedykt 22:50 24.01.2022

Re: Ovakve 4 ludnice zaslužuju tekst, hval

NNN
Aleks Smit je neuporedivo bolji bacač od Džimija (samo što je oduvek bio priličan ziheraš), a ja inače volim 49-erse i znalo se da će standardno da idu na trčanje i da im odgovara loše vreme, ali svejedno razočaravajuće napadačko izdanje Grin Beja bez obzira na odbranu protivnika.

Pa kad bukvalno i nemaš QB-a, šta drugo možeš da radiš nego da trčiš. Sve što Jimmy G zna je da baca u box i to u sredinu, plus je u pocketu bukvalno kao statua i za sveukupno 52 starta u svojoj karijeri je imao 52 interceptions tj samo čekaš kada će da zabrlja. Sreća božija ali zaista da je mali Shany zajedno sa OC McDanielsom usavršio outside zone running šeme do perfekcije, i što je rookie DC DeMeco Ryans od odbrane napravio mašineriju sličnu onoj iz 2019. Međutim sve je to džaba jer sa Jimmy G-em možeš samo da maštaš o pobedi u SB-u, ako do njega i stignemo neki ludačkim čudom, tj opet će Mahomes da nas istambura ali bukvalno za sve pare…
svarog svarog 23:54 24.01.2022

Re: Ovakve 4 ludnice zaslužuju tekst, hval

Hehe polovinom sezone delovalo je da možeš da maštaš o plejofu, a sad o SB :)
Elem SF ima najviše mišića u frontu, a bogami i Samuel i Kittle ne zaostaju i mada maltretiraju Remse već 2-3 godine nekako ih ne vidim u SB.
docsumann docsumann 07:09 25.01.2022

Re: Ovakve 4 ludnice zaslužuju tekst, hvala!

a ona najbolja (možda i svih vremena) odlazi posle tog field goala u produžetak. Samo četiri puta se ikada u istoriji NFL-a desilo da QB kompletira preko 70% bačenih pasova, da baci preko 300+ jardi i istrči 50+ jardi. Tri puta je to uradio Josh Allen, jedan od ta tri puta je bio sinoć, a četvrti put je to bio Mahomes takođe sinoć…


official highlights
docsumann docsumann 07:13 25.01.2022

Re: Ovakve 4 ludnice zaslužuju tekst, hvala!

nego, ne vidjeh je li Brejdi čestitao Stafordu, pošto je poznato da je najveći loš gubitnik.

Mahom i Alen su pokazali veliko poštovanje jedan prema drugome.
benedykt benedykt 08:24 25.01.2022

Re: Ovakve 4 ludnice zaslužuju tekst, hval

svarog
Hehe polovinom sezone delovalo je da možeš da maštaš o plejofu, a sad o SB :)
Elem SF ima najviše mišića u frontu, a bogami i Samuel i Kittle ne zaostaju i mada maltretiraju Remse već 2-3 godine nekako ih ne vidim u SB.

Pa sad, rollercoaster season u svakom slučaju, pošto je pre sezone bilo SB je naš cilj jer sada smo svi zdravi konačno tra-la-la. Pa se onda bukvalno u desetom sekundu prve tekme povredi startni CB Jason Verett tj vrisne mu ACL, ali kao nebitno snaći ćemo se jaki smo. Onda se ispovređuje još par bitnih igrača, izgube četiri za redom i svi krenu da čupaju kosu, jer kao nema šanse da vidimo playoff ove godine. Special teams ne mogu da se sastave, odbrana šuplja na sve strane sa sve CB-ovima nahvatanima na ulici bukvalno, tj šta god se baci u njihovom pravcu ili sudija svira PI, ili je bio blown coverage tj budala ostala pet metara iza svog igrača. O Jimmy G i njegovim biserima QB ”mudrosti”, već i da ne pričamo. Međutim, mic po mic ušunjaše se nekako na kvarno u playoff i evo ih tu gde jesu.
Inače, ta poslednja utakmica sezone protiv LA Ramsa je izgledala kao da se igralo u SF a ne u LA-u, jer je 80% gledalaca navijalo za 49erse, pa je npr Mathew Stafford morao da ide na tzv silent count kolika je bila buka na stadionu pre svakog snapa Ramsa. E sad su Ramsi za finale konferencije, koje se naravno igra kod njih, zabranili da se karte prodaju bilo kome čija kartica nije registrovana na osobu iz LA-a. Što reče neko… Tell me you’re scared without telling me you’re scared…
docsumann docsumann 08:43 25.01.2022

Re: Ovakve 4 ludnice zaslužuju tekst, hval

jest seknderi SF-a lošiji, al im je prednji dio odbrane izuzetan. Armsted, Boza...Varner je među najboljim srednjim lajnbekerima cijele lige već godinama unazad.
isto kao i O-linija, sa sve Trent Vilijamsom na lijevom čelu

Dibo Samujel je fizički najdominantniji polivalentni wr-rb napadač. nešto kao Kamara iz NO, ali u obrnutom smjeru (Kamara je izvorno rb koji se ptevara wr u polju, a Dibo wr koji ponekda ponese loptu iz backfielda.

Kitl je u prva 2-3 tightenda lige. tako da, ima SF kvaliteta da uz disciplinovanu, kolektivnu igru može iznenaditi svakoga. plus harizma i tradicija velikog tima, što nije nebitno.
ne dolaze oni redovno u završnice tek tako...

u tom duelu ipak navijam za Remse. volio bih da Aron Donald uzme bar jedan SB i tako kruniše svoju karijeru ponajboljeg defanzivca svih vremena.
LT je imao 2 SB-a, Redži Vajt jedan (sa Grin Bejom)

softelectronics_e softelectronics_e 09:18 25.01.2022

Re: Ovakve 4 ludnice zaslužuju tekst, hval

Predajem se!
docsumann docsumann 09:25 25.01.2022

Re: Ovakve 4 ludnice zaslužuju tekst, hval

softelectronics_e
Predajem se!




oćeš da gledaš finala konferencija?

pošto nisi ljubitelj krljanja, evo ti malo probranih dodavanja - LINK

softelectronics_e softelectronics_e 09:30 25.01.2022

Re: Ovakve 4 ludnice zaslužuju tekst, hval

docsumann
softelectronics_e
Predajem se!




oćeš da gledaš finala konferencija?

pošto nisi ljubitelj krljanja, evo ti malo probranih dodavanja - LINK


Neću, javi mi kada bude super boul.
Da gledam Madonu ili tako nekoga.
docsumann docsumann 09:46 25.01.2022

Re: Ovakve 4 ludnice zaslužuju tekst, hval

softelectronics_e
docsumann
softelectronics_e
Predajem se!




oćeš da gledaš finala konferencija?

pošto nisi ljubitelj krljanja, evo ti malo probranih dodavanja - LINK


Neću, javi mi kada bude super boul.
Da gledam Madonu ili tako nekoga.


obično pada u prvu nedelju Februara.

mislim da sam odgledao u direktnom prenosu skoro svaki sb u potonjih deceniju i kusur (sem jednog do dva, u vrh glave), a nikad nisam ispratio koncert na poluvremenu
softelectronics_e softelectronics_e 09:52 25.01.2022

Re: Ovakve 4 ludnice zaslužuju tekst, hval

docsumann
softelectronics_e
docsumann
softelectronics_e
Predajem se!




oćeš da gledaš finala konferencija?

pošto nisi ljubitelj krljanja, evo ti malo probranih dodavanja - LINK


Neću, javi mi kada bude super boul.
Da gledam Madonu ili tako nekoga.


obično pada u pravu nedelju Februara.

mislim da sam odgledao u direktnom prenosu skoro svaki sb u potonjih deceniju i kusur (sem jednog do dva, u vrh glave), a nikad nisam ispratio koncert na poluvremenu

Eto!
docsumann docsumann 09:56 25.01.2022

Re: Ovakve 4 ludnice zaslužuju tekst, hval

softelectronics_e
docsumann
softelectronics_e
docsumann
softelectronics_e
Predajem se!




oćeš da gledaš finala konferencija?

pošto nisi ljubitelj krljanja, evo ti malo probranih dodavanja - LINK


Neću, javi mi kada bude super boul.
Da gledam Madonu ili tako nekoga.


obično pada u pravu nedelju Februara.

mislim da sam odgledao u direktnom prenosu skoro svaki sb u potonjih deceniju i kusur (sem jednog do dva, u vrh glave), a nikad nisam ispratio koncert na poluvremenu

Eto!


jbg, Madone, Bjonse, Dženiferke Lopez, Bruno Maksevi nisu baš moj cup of blood.
softelectronics_e softelectronics_e 10:24 25.01.2022

Re: Ovakve 4 ludnice zaslužuju tekst, hval

Ma zezam se za to sa Madonom i pomenutim.
Ali kada bi nastupali oni (tvoji) što sviraju (kao) motornim testerama, zar ne bi gledao?
docsumann docsumann 10:32 25.01.2022

Re: Ovakve 4 ludnice zaslužuju tekst, hval

softelectronics_e
Ma zezam se za to sa Madonom i pomenutim.
Ali kada bi nastupali oni (tvoji) što sviraju (kao) motornim testerama, zar ne bi gledao?


preskupo je to za njih. na poluvremenu SB-a mogu da nastupe samo teški komercijalisti i mejnstrimisti, a to ćeš teško postata svirajući na motorkama, makar i stihlovim
softelectronics_e softelectronics_e 11:02 25.01.2022

Re: Ovakve 4 ludnice zaslužuju tekst, hval

docsumann
softelectronics_e
Ma zezam se za to sa Madonom i pomenutim.
Ali kada bi nastupali oni (tvoji) što sviraju (kao) motornim testerama, zar ne bi gledao?


preskupo je to za njih. na poluvremenu SB-a mogu da nastupe samo teški komercijalisti i mejnstrimisti, a to ćeš teško postata svirajući na motorkama, makar i stihlovim

Ali, dobri poznavaoci motornih testera tvrde da su MekKalafove motorne testere nedostižne što se tiče anti-vibracionog sistema.
Ne znam da li bi im to bila ikakva prednost pri svirk(c)i u odnosu na Štilove?
Da pitamo Maksu, on je izgleda u toku sa materijom?
benedykt benedykt 17:13 25.01.2022

Re: Ovakve 4 ludnice zaslužuju tekst, hval

docsumann
jest seknderi SF-a lošiji, al im je prednji dio odbrane izuzetan. Armsted, Boza...Varner je među najboljim srednjim lajnbekerima cijele lige već godinama unazad.
isto kao i O-linija, sa sve Trent Vilijamsom na lijevom čelu

Dibo Samujel je fizički najdominantniji polivalentni wr-rb napadač. nešto kao Kamara iz NO, ali u obrnutom smjeru (Kamara je izvorno rb koji se ptevara wr u polju, a Dibo wr koji ponekda ponese loptu iz backfielda.

Kitl je u prva 2-3 tightenda lige. tako da, ima SF kvaliteta da uz disciplinovanu, kolektivnu igru može iznenaditi svakoga. plus harizma i tradicija velikog tima, što nije nebitno.
ne dolaze oni redovno u završnice tek tako...


Ne zaboravi da je mali Shany možda i najtalentovaniji playcaller u celom NFL-u, tj da su kako Sean McVay iz Ramsa, tako i Matt LaFleur iz GB-a, bili njegovi pomoćnici dok je bio OC u Washingtonu. Kao i da svake godine on iskopa nekog novog RB-a koji pocepa celu ligu, tipa mali rookie Elijah Mitchell ove godine, koga su iskopali u šestoj rundi drafta, kao što je i Kittle iskopan u petoj rundi pre nekoliko godina. Međutim sve je to džaba dokle god imaju onu rupetinu zvanu Jimmy G…
NNN NNN 01:00 26.01.2022

Re: Ovakve 4 ludnice zaslužuju tekst, hvala!

docsumann
a ona najbolja (možda i svih vremena) odlazi posle tog field goala u produžetak. Samo četiri puta se ikada u istoriji NFL-a desilo da QB kompletira preko 70% bačenih pasova, da baci preko 300+ jardi i istrči 50+ jardi. Tri puta je to uradio Josh Allen, jedan od ta tri puta je bio sinoć, a četvrti put je to bio Mahomes takođe sinoć…


official highlights


Nešto kao ovo, samo ne tako savršen komentator:

chedimir chedimir 03:14 28.01.2022

teška trauma

za navijače Bafalo bilsa.Iako sam predviđao pobedu KC onakvu tekmu nisam,i žao mi bilo komšija na kraju a posebno Alena.
GB mi je oduvek odvratna ekipa a samo SF može da bude odvratniji,valjda se ne vidi da su Detroit i Sijetl moji prvi i drugi pik?
Sinsi nisam ni gledao ove sezone pa su mi njiove šanse uglavnom najnejasnije od preostala 4 tima.Ipak ne vidim ih u SB.Hvala Docs za održavanje nfl vatre na ovome mestu.
docsumann docsumann 06:43 28.01.2022

Re: teška trauma

Čifsima se mora odati priznanje da su u posljednje nekiliko sezone bili učesnici 3 spektakularne utakmice, od kojih je svaka zaslužila da se nađe u 10 najboljih ikad.
prva je protiv Remsa u onoj ludnici sa najviše poena u NFL istoriji.
zatim povratak protiv Hjustona u PO, kada su okrenuli - 30, il kolko već bješe (da ne guglam), kada su imali 7 uzastopnih TD-a
i sad ova drrrama protiv izuzetnih Bilsa.

a ovo šte čedimir kaže da mu žao Bilsa i Alena, to se meni desilo u mojoj prvoj nfl sezoni koju sam ispratio.
bila je to 2009. a ja sam se primio na Stilerse i njihovu odbranu...Herison, Vudli, Polamalu, Hempton...i dođu oni do finala, a u finalu sam umalo postao navijač Kardinalsa. Lari Ficdžerald mi je od tada postao najmiliji igrač NFL-a.

jbg, znam da nisam die hard fan. mjenjao sam timove od sezone do sezone (al uvijek na početku iste), pa tako "imam" titule sa Stilersima, Rejvensima, Sihouksima i Čifsima
docsumann docsumann 06:49 28.01.2022

Re: teška trauma

i kad već spomenuh Stilerse, Big Ben i zvanično odlazi u penziju

LINK
svarog svarog 10:37 28.01.2022

Re: teška trauma

kraj jedne ere u Pitsburgu. Nijednu sezonu nije imao ispod 50%. Biće teško naći zamenu na draftu jer Stilersi nemaju visoke pikove, ali mislim da je Pitsburg najveća franšiza u NFL (po kontinuitetu i ozbiljnosti organizacije) i da će Runiji to već nekako rešiti. Možda sa Raselom Vilsonom? mada ne znam kako stoje sa salary capom.
Mene je tamo 2001. kad su počeli prenosi kupila odbrana Pitsburga, lajnbekerska linija, ali još više Hines Ward i Jerome Bettis. I Kordell Stewart, Vick pre Vicka. Preteča svih ovih trkačkih QB. Ima njegov tekst negde na netu gde priča kako ga uopšte nisu hteli na QB. Slali ga na treninge WR-a, a on se lepo spakuje i dođe na QB trening. Borio se i izborio za QB-a Steelersa.
Pored njih te iste sezone strašno zagotivim Giantse zbog Strahana.
svarog svarog 10:37 28.01.2022

Re: teška trauma

svarog
kraj jedne ere u Pitsburgu. Nijednu sezonu nije imao ispod 50%. Biće teško naći zamenu na draftu jer Stilersi nemaju visoke pikove, ali mislim da je Pitsburg najveća franšiza u NFL (po kontinuitetu i ozbiljnosti organizacije) i da će Runiji to već nekako rešiti. Možda sa Raselom Vilsonom? mada ne znam kako stoje sa salary capom.
Mene je tamo 2001. kad su počeli prenosi na 3K kupila odbrana Pitsburga, lajnbekerska linija, ali još više Hines Ward i Jerome Bettis. I Kordell Stewart, Vick pre Vicka. Preteča svih ovih trkačkih QB. Ima njegov tekst negde na netu gde priča kako ga uopšte nisu hteli na QB. Slali ga na treninge WR-a, a on se lepo spakuje i dođe na QB trening. Borio se i izborio za QB-a Steelersa.
Pored njih te iste sezone strašno zagotivim Giantse zbog Strahana.


evo još jednom umesto edit
docsumann docsumann 11:24 28.01.2022

Re: teška trauma

mada ne znam kako stoje sa salary capom.


ne vidim koji im to od postojećih igrača jedu toliku lovu (naspram realnog kvaliteta i NFL statusa) da bi im pravili problem sa seleri kepom, al nisam upoznat sa detaljima, pa pričam više po osjećaju.
ajd ako iztzmemo TJ Watt-a i Hejvorda, koji su zvijezde odbrambenig tima, nije mi jasno ko tamo zaslužuje magaplatu...
benedykt benedykt 11:28 28.01.2022

Re: teška trauma

svarog
kraj jedne ere u Pitsburgu. Nijednu sezonu nije imao ispod 50%. Biće teško naći zamenu na draftu jer Stilersi nemaju visoke pikove, ali mislim da je Pitsburg najveća franšiza u NFL (po kontinuitetu i ozbiljnosti organizacije) i da će Runiji to već nekako rešiti. Možda sa Raselom Vilsonom? mada ne znam kako stoje sa salary capom.

Imaju 49ersi QB-a za uvaljivanje, provereni pobednik i lider tima što-no-se kaže. Nisam siguran da je Seattle baš toliko glup pa da proda Wilsona, tj pre će Pete Caroll da ode ako već bude neko morao od njih dvojice da napusti Seahawkse. Njima je vlasnica sestra pokojnog Paul Allena, i poprilična je misterija jer se drži baš povučeno a opet sve zavisi od nje. Caroll i Wilson navodno ne mogu očima da se vide, tako da videćemo za koju će opciju da se odluči Jody Allen na kraju, tj ostaju i jedan i drugi, Caroll dobija pedalu jer je BTW najstariji coach u NFL-u, ili se radi neki trade za Wilsona…
docsumann docsumann 11:29 28.01.2022

Re: teška trauma

Preteča svih ovih trkačkih QB...


je bio Randal Kaningen

svarog svarog 12:15 28.01.2022

Re: teška trauma

Tako mi i treba kad se nisam ogradio, "za kog ja znam" :)
je bio Randal Kaningen

svarog svarog 12:22 28.01.2022

Re: teška trauma

Bila je prvo priča da bi mogao Russ da ide, cak je pomenuo i neke ekipe, kao npr Giantse.
Pa onda da će ostati, al da Caroll put putuje... ko zna.
Ali ovaj offseason mogao bi biti zanimljiv što se tiče QB.
U igri se mogu naći Rodgers, Watson, Cousins, Jimmy, Mayfield...
docsumann docsumann 12:29 28.01.2022

Re: teška trauma

svarog
Tako mi i treba kad se nisam ogradio, "za kog ja znam" :)
je bio Randal Kaningen



jbg, ja sam pasioniran istraživač istorije NFL-a.

doduše, nisam se detaljnije spuštao ( il upuštao) ispod 70-tih, al ovo vremenski iznad uvijek pomalo izučavam.

u tu svrhu, preporučujem serijal American Game, svaka epizoda je posvećena osvajaču SB-a za određenu godinu.
tako sam krenuo sa stvaranjem Stilers dinastije i značajem Džo Grina za tu franšizu.
moja omiljena epizoda je ona o legendarnoj ekipi Čikago Bersa iz 1985. LINK
možda najbolja odbrana svih vremena, Majk Ditka kao hed kouč i Badi Rajan kao difensiv koordinator i tvorac čuvene Difens 46.

odličan je i serijal Football Life, a on je više usmjeren na istaknute pojedince, igrače, trenere, menadžere...

svarog svarog 12:44 28.01.2022

Re: teška trauma

Da, gledao sam dosta American game epizoda. Steel curtain i Bearsi su legendarni, ali meni je super i o Ravensima i Giantsima. Kakve sulude sezone NYG i Ilaja, i onaj helmet catch
docsumann docsumann 13:12 28.01.2022

Re: teška trauma

svarog
Da, gledao sam dosta American game epizoda. Steel curtain i Bearsi su legendarni, ali meni je super i o Ravensima i Giantsima. Kakve sulude sezone NYG i Ilaja, i onaj helmet catch


ja sam ih odgledao sve od te prve Stilers titule (1974?) pa do današnjeg dana.
neke sam gledao više puta.
ne znam zašto al meni su te dominantne odbrane najinteresantnije
pa tako i epizoda sa Rejvensima prva titula, Tampa Bej takođe prva titula...

Ilaja Giant ubica Patriota
docsumann docsumann 13:14 28.01.2022

Re: teška trauma

svarog
Da, gledao sam dosta American game epizoda. Steel curtain i Bearsi su legendarni, ali meni je super i o Ravensima i Giantsima. Kakve sulude sezone NYG i Ilaja, i onaj helmet catch


je l znaš (bez gugla, naravno) zašto se ta Badi Rajanova šema odbrane zvala Defense 46?

ovo je kviz-pitanje za fanove
svarog svarog 15:10 28.01.2022

Re: teška trauma

ma kakvi
Gledao sam, ima 3-4 godine, a jedva se secam sta je bilo prekjuce :)
Zasto?
docsumann docsumann 15:32 28.01.2022

Re: teška trauma

ta odbrana je dobila ime po sejftiju Dag Planku koji je intuitivno igrao nisko, često blicujući protivničkog qb. uz to udarao je žestoko kao lajnbeker.
a broj na njegovom dresu je bio 46.

Badi je je tu logiku defanzivne igre proširio na kompletnu odbranu...



mene je kopkalo otkud taj naziv pa sam malo prčkao
Atomski mrav Atomski mrav 23:53 30.01.2022

Re: teška trauma

Mene je tamo 2001. kad su počeli prenosi kupila odbrana Pitsburga, lajnbekerska linija, ali još više Hines Ward i Jerome Bettis.


I mene. Još uvek sam njihov navijač.

kraj jedne ere u Pitsburgu. Nijednu sezonu nije imao ispod 50%. Biće teško naći zamenu na draftu jer Stilersi nemaju visoke pikove, ali mislim da je Pitsburg najveća franšiza u NFL (po kontinuitetu i ozbiljnosti organizacije) i da će Runiji to već nekako rešiti.


Definitivno. Reklo bi se da u Pitsburgu znaju da "namirišu" dobrog igrača, kako u napadu, tako i u odbrani... a isto tako znaju i da se reše igrača koji se ne uklapaju, pa makar oni bili vrhunski igrači (Santonio Holms, Antonio Braun, LeVeon Bel). Zapravo, čini mi se da je jedini veliki promašaj bio nedovođenje Den Marina (čovek je rođen u Pitsburgu i tu je išao na koledž) iako su imali pik na draftu pre Majamija. Ono što je nepobitno je da se ne mogu osloniti ni u snu na Mejsona Rudolfa, on mi čak nije dobar kandidat ni za bekap kvoterbeka. U predsezoni su treći i četvrti kvoterbek ostavljali bolji utisak na terenu od njega.


Možda sa Raselom Vilsonom?

Gde je i šta radi Nik Fols?
Atomski mrav Atomski mrav 23:55 30.01.2022

Re: teška trauma

je bio Randal Kaningen


Tako je, no od 2001. naovmo tj. otkako je NFL ušao u našu svakodnevicu zahvaljujući Trećem kanalu, Kordel Stjuart je bio QB koji je najčešće trčao. Trčanje je bilo "name of the game" Pitsburga tih sezona, iako su imali i odlične hvatače Hajnsa Vorda i Plaksika Baresa, tih godina su doveli i Antvan Rendl-Ela.
Atomski mrav Atomski mrav 23:57 30.01.2022

Re: teška trauma

ajd ako iztzmemo TJ Watt-a i Hejvorda, koji su zvijezde odbrambenig tima, nije mi jasno ko tamo zaslužuje magaplatu...


A od sledeće sezone više ne moraju da plaćaju Big Bena, tako da mislim da salary cap neće biti problem, doduše familiju Runi bije glas da imaju guju u džepu.
svarog svarog 00:36 31.01.2022

Re: teška trauma

Atomski mrav
Mene je tamo 2001. kad su počeli prenosi kupila odbrana Pitsburga, lajnbekerska linija, ali još više Hines Ward i Jerome Bettis.


I mene. Još uvek sam njihov navijač.

kraj jedne ere u Pitsburgu. Nijednu sezonu nije imao ispod 50%. Biće teško naći zamenu na draftu jer Stilersi nemaju visoke pikove, ali mislim da je Pitsburg najveća franšiza u NFL (po kontinuitetu i ozbiljnosti organizacije) i da će Runiji to već nekako rešiti.


Definitivno. Reklo bi se da u Pitsburgu znaju da "namirišu" dobrog igrača, kako u napadu, tako i u odbrani... a isto tako znaju i da se reše igrača koji se ne uklapaju, pa makar oni bili vrhunski igrači (Santonio Holms, Antonio Braun, LeVeon Bel). Zapravo, čini mi se da je jedini veliki promašaj bio nedovođenje Den Marina (čovek je rođen u Pitsburgu i tu je išao na koledž) iako su imali pik na draftu pre Majamija. Ono što je nepobitno je da se ne mogu osloniti ni u snu na Mejsona Rudolfa, on mi čak nije dobar kandidat ni za bekap kvoterbeka. U predsezoni su treći i četvrti kvoterbek ostavljali bolji utisak na terenu od njega.


Možda sa Raselom Vilsonom?

Gde je i šta radi Nik Fols?


Ne zna se ko je gori Rudolf ili Haskins. Možda da probaju nekog kao Tyrod Taylor. Taj je valjda jedini qb koji je bacio sam sebi loptu za TD.
A Foles je u fazonu da ga ne smaraju da igra, a plata - može hvala
docsumann docsumann 19:39 29.01.2022

Re: Ovo zaslužuje posebnu temu

svarog
http://profootballtalk.nbcsports.com/2022/01/29/report-tom-brady-retirement-announcement-likely-coming-soon/


ako bude to će zahtjevati poseban blog
docsumann docsumann 21:11 29.01.2022

Re: Ovo zaslužuje posebnu temu

Kraj!

ode najveći u penziju
NNN NNN 22:17 29.01.2022

Re: Ovo zaslužuje posebnu temu

Iskreno sam blago šokiran, jer kako je odigrao ovu sezonu - mogao je lagano još bar 2-3 godine da igra na nivou da bude (u najgorem slučaju!) u top 5, a verovatnije 3 najbolja QB lige (Mahoms + eventualno neko treći ko eksplodira).

Njemu je ova sezona statistički među dve najbolje u karijeri!
Bukvalno je delovalo kao da se sada konačno zabavlja i igra za svoju dušu.

Mislim realno 20 godina sam generalno navijao protiv njega i nervirao me je što stalno pobeđuje i konačno krenem da navijam za njega i on izgubi i penzioniše se (praktično mi zabije nož u leđa i još ga malo zaokrene...), samo da bi mi napakostio!
docsumann docsumann 22:24 29.01.2022

Re: Ovo zaslužuje posebnu temu

već sam načuo da je to bila želja porodice.
realno je imao par kvalitetnih sezona u rezervi,
uvijek protiv njega, a uvijek s najvećim (straho)poštovanjem.

svi sportovi imaju svoje dileme oko goata (ok, možda ne NHL) ali niko nema tako ubjedljivog kao što je američki fudbal.
i što je najveći paradoks, u fizički najzahtjevnijem sportu na svijetu, najveći svih vremena je najslabiji atleta
NNN NNN 23:46 29.01.2022

Re: Ovo zaslužuje posebnu temu

Kao da sam ja napisao komentar

evo sada vidim neke naznake da je ipak prenagljena vest da se penzionisao...
mislim realno čovek može u septembru, ma bre bilo kad da bane i kaže
"daj loptu, ja vodim ovaj napad i to je to" (videli smo u poslednjem SB ko se pita i odlučuje).
svarog svarog 00:13 30.01.2022

Re: Ovo zaslužuje posebnu temu

Dosta nas je vala mučio ne mogu ni da opišem onaj osećaj kad gubi minut, dva do kraja. Više bih voleo da vodi, samo da nije lopta kod njega. Kraj tog 2 minute drill-a je bio izvesniji od poreznika.
docsumann docsumann 08:35 30.01.2022

Re: Ovo zaslužuje posebnu temu

svarog
Dosta nas je vala mučio ne mogu ni da opišem onaj osećaj kad gubi minut, dva do kraja. Više bih voleo da vodi, samo da nije lopta kod njega. Kraj tog 2 minute drill-a je bio izvesniji od poreznika.


neviđeni pobjednik. on i Džordan, klasa za njih dvojicu.

čak i u SB-u protiv Filadelfije, koji su izgubil (kakvo finale!), ono mu je možda najbolja tekma u finalu, preko 500 jardi, a izgubio je, jer je Graham uspio da napravi fambl. i to je bio jedini put da su ga dohvatili u cijelom meču. mislim da je kompletna linija Iglsa tada upirala na džep sa 110% jer su znali da će ludak, ako ga ne spriječe, opet okrenuti rezultat.

povratak protiv Atlante je bio za "ljudi moji je li ovo moguće?!" nagradu XXI vijeka



svarog svarog 11:57 30.01.2022

Re: Ovo zaslužuje posebnu temu

jer su znali da će ludak, ako ga ne spriječe, opet okrenuti rezultat.


Ali nije to samo njegova veština i nepogrešivost u završnici. Njegova reputacija učini da se protivnici sami pobede. Prave tako neverovatne greške, gube lopte, prave penale, kao da im se ruke i noge odseku. S druge strane njegovi igrači dobiju boost. Pogledaj samo kako je OL Bucsa u 4/4 zaustavila DL Ramsa koja ja inače dominirala do tada. A tako je bilo i prethodnih sezona u NE. Čak i kad su lošiji, u 4/4 kao da se nagutaju kakvih susptanci, igraju ko ludi. I naravno naklonost sudija kad treba, a bogami i sreća kojoj može da parira samo Eli :)

Inače, njegova glavna osobina je što vidi unapred šta će se događati na terenu i uspeva time da upravlja. Drugim rečima, nije ni ruka , ni noge, nego glava, njegova najveća prednost. U kombinaciji sa Bilom Beličikom, takvo nešto ne verujem da će se ponoviti u skorije vreme. recimo do kraja veka :)
docsumann docsumann 12:50 30.01.2022

Re: Ovo zaslužuje posebnu temu

Inače, njegova glavna osobina je što vidi unapred šta će se događati na terenu i uspeva time da upravlja. Drugim rečima, nije ni ruka , ni noge, nego glava, njegova najveća prednost.


saglasan 100%

Brejdi je kompjuter, koji je neprestano izučavao igru. nebrojeno ponavljanje snimljenih snepova, uključi-zaustavi-vrati-uključi...dok sve ne popamtiš do automatizma.
al nije dovoljno samo nakrcat memoriju, procesing of information je ključan. a kao što već rekoh Brejdi je logaritam*

njegovo čitanje igre je kao u šahovskih genijalaca Kasparova il Karlsena. uvijek potez il dva ispred protivnika.
a svoj generalno loš atletizam nadoknađuje savršenom biomehanikom bacanja. Brejdijeva veza oko-glava-ruka je čit kod što bi rekli anglosaksonci.

besprekoran pod pritiskom. hladnokrvni egzekutor koji se napaja panikom koju generiše međ protivničkim defanzivcima.

i što se njegove zaštite tiče, skroz si u pravu. opet o-liniji pogoduje Brejdijev brz izbačaj. često ni najbolji pas raš ne stigne da ga spriječi u dodavanju.
a vjerujem i da je sekovanje Brejdija ultimativno zadovoljstvo za protivničke sek-mastere





* fora iz radio emisije TLN o kompjuterima
svarog svarog 13:09 30.01.2022

Re: Ovo zaslužuje posebnu temu

a vjerujem i da je sekovanje Brejdija ultimativno zadovoljstvo za protivničke sek-mastere

Ja pak mislim da većina ima neki respekt prema njemu i kada ga stignu ne udaraju tako jako kao neke druge

a treba dodati i njegovo treće oko koje vidi kad mu se def približava odakle god i samo se skupi i tako izbegne i fambl, ali i one iznenadne udarce kada telo nije spremno koji najviše bole
dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 13:31 30.01.2022

Re: Ovo zaslužuje posebnu temu

docsumann
Kraj!

ode najveći u penziju


A možda će i u SF49, kad već Rodžers ide u bronkose
svarog svarog 13:40 30.01.2022

Re: Ovo zaslužuje posebnu temu

http://www.si.com/nfl/2022/01/29/tom-brady-sr-comments-on-reports-of-sons-retirement

haha paz sad kad se pola lige oprostilo od njega, a on ostane još da ih dere
Atomski mrav Atomski mrav 23:59 30.01.2022

Re: Ovo zaslužuje posebnu temu

najveći svih vremena je najslabiji atleta


Da parafraziram Deja Savićevića, nakon što mu je Kapelo zamerio da ne radi dovoljno na treninzima: "Nijesam ja ovdje doša' da radim, no da mislim!"
NNN NNN 22:26 30.01.2022

Počela konferencijska finala

U prvoj utakmici Čifsi delju Sinsinati, ali ovo je dinamičan sport...
Najbolji napad lige briljira, sada su propustili priliku za 4. TD u prvom poluvremenu, ali imaće posed na početku 2. poluvremena, za sada lagana utakmica koja ide na ruku Čifsima.
svarog svarog 22:50 30.01.2022

Re: Počela konferencijska finala

Dosta liči na prošlu, iz 17. kola. Tada su Čifsi posle 21 poena u prvom postigli 3 poena u drugom poluvremenu.
Tesko da će se tako nešto ponoviti, ali ne bih ja otpisivao tigriće
NNN NNN 22:54 30.01.2022

Re: Počela konferencijska finala

Toliko su dobro krenuli da su čak bili malo nadmeni u poslednjem posedu u 1. poluvremenu.
Drugo poluvremen za sada očekivano tvrđe.
svarog svarog 23:19 30.01.2022

Re: Počela konferencijska finala

Evo ga 21-21. Našli su način da Chase dođe do lopte. A i def je proradio
NNN NNN 23:22 30.01.2022

Re: Počela konferencijska finala

Šta ti je NFL, vratili se za četvrtinu u potpunosti i sada u poslednjoj četvrtini meč praktično tek počinje, s tim što je sada "momentum" na strani gostiju.
Atomski mrav Atomski mrav 23:46 30.01.2022

Re: Počela konferencijska finala

Šta ti je NFL



Sport u kojem definitivno ne treba otići sa stadiona ili promeniti kanal pre kraja utakmice... bez obzira na rezultat.
Atomski mrav Atomski mrav 00:03 31.01.2022

Re: Počela konferencijska finala

Produžeci... alal vam ćufte, Bengalsi. Iskreno, mislio sam da će ispasti u prošlom kolu PO protiv Tajtansa, ali momci stvarno imaju muda.
NNN NNN 00:04 31.01.2022

Re: Počela konferencijska finala

Opet nenormalna završnica i opet produžetak (opet fild-golom u poslednjoj sekundi) i opet prvi posed za Čifse.
Atomski mrav Atomski mrav 00:06 31.01.2022

Re: Počela konferencijska finala

i opet prvi posed za Čifse.

Tough luck za Bengalse...
svarog svarog 00:07 31.01.2022

Re: Počela konferencijska finala

Kako zaustaviti pas Kanzasa? Sa 8 igrača čuvaš hvatače, da nema kome da baci makar ceo dan stajao u džepu:)
I opet samo 3 poena u drugom poluvremenu
Atomski mrav Atomski mrav 00:11 31.01.2022

Re: Počela konferencijska finala

Iiiiii... intersepšn! Već u prethodnom napadu je lopta bila skoro presečena...
Onom CB-u što je pokrivao Tajrika Hila ima svi da plaćaju piće u Sinsinatiju
Atomski mrav Atomski mrav 00:12 31.01.2022

Re: Počela konferencijska finala

Kako zaustaviti pas Kanzasa? Sa 8 igrača čuvaš hvatače, da nema kome da baci makar ceo dan stajao u džepu:)



svarog svarog 00:13 31.01.2022

Re: Počela konferencijska finala

Nznm, meni Mahoms deluje kao da je dunuo nešto na poluvremenu da se opusti :)
Ili je samo odbrana bengalsa učinila da tako izgleda
Atomski mrav Atomski mrav 00:15 31.01.2022

Re: Počela konferencijska finala

Odsekli su se, odbrana ne može da zadrži trčanje Bengalsa...
Atomski mrav Atomski mrav 00:20 31.01.2022

Re: Počela konferencijska finala

And that's all, folks!
Svaka čast Bengalsima, dobili su prvo i drugoplasirani tim AFC-a na strani i zasluženo se plasirali u Superboul. Ako se ne varam, ovo će im biti treći Superboul, prethodna dva su izgubili, da li će im biti treća sreća?
NNN NNN 00:20 31.01.2022

Re: Počela konferencijska finala

Koliko su zasrali... prvo onaj poslednji posed u 1. poluvremenu, a posle ovo jedenje govana od strane Mahomsa na kraju i u produžetku

Najviše mi žao Kelsija, a i starog Endija Rida, koji doduše snosi dobar deo krivice, trebalo je da "podvikne", a ne da izmišljaju toplu vodu.
NNN NNN 00:28 31.01.2022

Re: Počela konferencijska finala

Svaka čast Sinsiju, kao autsajderi doguraše do SB (a i tamo će da budu autsajderi),
Barou, muda do kolena, dva puta za redom u 3. daunu pretrči po 10+ jardi, a ovaj kiker još neiskusniji, a ladan k'o špricer i radi k'o sat.
Atomski mrav Atomski mrav 00:28 31.01.2022

Re: Počela konferencijska finala

Barou, muda do kolena, dva puta za redom u 3. daunu pretrči po 10+ jardi, a ovaj kiker još neiskusniji, a ladan k'o špricer i radi k'o sat.


Šta znaju deca...
svarog svarog 00:33 31.01.2022

Re: Počela konferencijska finala

Ko kaže da treba dobra ofanzivna linija da se dobije utakmica. OL Sinsija bila je 20. u regularnom delu sezone, a Burrow qb sa najviše sekova. Kad to pojačaju nebo je granica. Samk je šteta što su u istoj diviziji sa Stilersima :)

Btw, gore smo pričali o seleri kepu. Jedna zanimljivost, Todd Gurley se ove sezone skida sa platnog spiska Ramsa
Atomski mrav Atomski mrav 01:14 31.01.2022

Re: Počela konferencijska finala

Ako se ne varam, ovo će im biti treći Superboul, prethodna dva su izgubili, da li će im biti treća sreća?


Funny shit - ta prethodna dva izgubljena Superboula su bili protiv - San Francisko 49ersa...
Atomski mrav Atomski mrav 00:46 31.01.2022

Rams - 49ers

Počinje i drugo finale konferencije... opa, Džimi Dži ima 6-0 protiv Ramsa u karijeri...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana