Kultura

Nezaštićeni Svedok

Spiridon RSS / 04.02.2022. u 19:00

3302856-67537388-2560-1440.jpg

Nek mi oprosti blogo-ekipa na zloupotrebi ove slike (koju ne bih zeleo da komentarisem) u cilju skretanja paznje na nesto mnogo suptilnije i "manje vazno".
Nadam se da je vecina cula da nas je pre neki dan napustio novinar i veliki šmeker Velja Pavlovic. Pod ovim "šmeker" podrazumevam i visoko obrazovanje i kulturu i rokenrol i stav i ponašanje i prostojnost kakvu je danas u medijima teško naći (komentar preuzet).
Iz njegove riznice bih vam najtoplije preporucio intervju sa pesnikom Jašom Grobarovim, Acom Popovicem kao i Igumanijom Efimijom Topolski. Tu su takodje i par intervjua sa nasim drugarima sa bloga. Ustvari, kad bolje razmislim, sve njegove emisije su bile fantasticne. Dovoljno je samo ukucati u pretrazivac "Nivo 23" i uroniti u jedan sasvim drugi svet duhovnosti i kulture.
Velja nas je napustio i zauvek presao na neki viši nivo (verovatno 24). 
Zbogom Veljo i hvala na svemu.  
 
 
 

 


Komentari (452)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 19:43 05.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Новак Ђоковић је просто велика звезда и мислим да сви хоће да искористе прилику да се нађу у кадру са њим, али те фотографије неће променити ничије мишљење о особи која је усликана са Новаком.

Hajtemolimvas nije ovde niko po glavi izgorio - najveći (i najskuplji) deo bilo kakvog pa (pa i političkog) marketinga je tzv. celebrity endorsement, od Švarcenegera koji je snimao krindž reklame u Japanu, pa do Đokovića koga nekad Seiko a sada Hublot plaća da kači njegove slike po viđenim svetskim tržnim centrima sa njihovim satovima, zato Federer kuva Barilla špagete zajedno sa Davide Oldanijem, i zato je uostalom Vučić dovukao Đokovića na kanabe da bi - ne 12, pogrešio sam, tačno je - 6 sati kasnije osvanulo ono slinavljenje na Vučićevom lilčnom/partijskom jućub kanalu.

Svakako postoji tim advokata koji bi u slučaju da neko nešto neovlašćeno reklamira pomoću Đokovića momentalno potegao i dobio takedown na jućubu a onda oglobio izgrednika. Evo čekamo da Đoković bar kao onomad kada se istrčao za onu čistu vodu i vazduh pa reterirao sa jubilarnim pedesetim "ja sam apolitičan" ponovi tu radnju, mada imam utisak da ćemo se baš načekati.
gvozden1 gvozden1 20:02 05.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић


Upravu si. Jedino bih više voleo da ga vidim da Goranom Markovićem nego sa Vulinom.

Prošetaj malo po internetu, možda ima i sa njim (mada sumnjam, nije baš bitan) ali ima ga sa raznim, sa Tadićem, Vukom Jeremićem, Dodikom...

Spiridon Spiridon 20:31 05.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

mada sumnjam, nije baš bitan


Možda za tebe
Colin_bgd Colin_bgd 21:19 05.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

[principessa_etrusca]
Да ли је све било по закону? То ми не знамо, али чак и да није,

Jebote, ti ne samo da ne znas sta znaci rec "zakon", nego ocigledno ne znas ni sta znace reci "pijan", "plot" i glagol "drzati se"...

To verovatno zato sto ti je licno Josip Broz, u Sumadiji i nize poznatiji kao "nas drug Tito", kao i svim drugim postenim Srbima i Srpkinjama iz domacinskih kuca, strogo zabranio da koristis sopstveni mozak...
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:27 05.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Upravu si. Jedino bih više voleo da ga vidim da Goranom Markovićem nego sa Vulinom.

Мене не занима с ким се Ђоковић слика, нити имам икакве жеље у том смислу. Заједничке слике, ко год да је на слици са њим, неће променити моје мишљење о тој особи, а то исто важи и за Вулина, и за Горана Марковића.
angie01 angie01 21:39 05.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Заједничке слике, ко год да је на слици са њим, неће променити моје мишљење о тој особи
pa hebiga-tebi u Londri se nista nece promeniti time sto srpski proklamovani bog daje podrsku prvorodjenom...u zemlji koja je na ivici propasti upravo zbog njega-a samo se o tome radi, a ne o nekim tamo fotkama, kako ti predstavljas,...doduse, ona sa voolinom, je sramota sama po sebi za bilo koga,
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:51 05.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Colin_bgd
[principessa_etrusca]
Да ли је све било по закону? То ми не знамо, али чак и да није,

Jebote, ti ne samo da ne znas sta znaci rec "zakon", nego ocigledno ne znas ni sta znace reci "pijan", "plot" i glagol "drzati se"...

To verovatno zato sto ti je licno Josip Broz, u Sumadiji i nize poznatiji kao "nas drug Tito", kao i svim drugim postenim Srbima i Srpkinjama iz domacinskih kuca, strogo zabranio da koristis sopstveni mozak...


Ми не знамо о каквом се уговору ради и да није било по закону.

Ово ме донекле подсетило на уговор између града Београда и сликара Милића од Мачве где је град њему уступио плац на Звездари за кућу/атеље и обавезао ће да ће обезбедити простор за галерију његових слика, а он је граду требало да поклони слике које ће бити изложене у тој будућој галерији. Да ли је тај аранжман био строго по закону? Заиста немам појма.

Не знам ни да ли је по закону правити уговоре са страним владама да ти обнове парк и да ту онда посаде споменик свом диктатору, али знам да Београђне нико ништа није питао.

У Београду се притом закон очигледно крши на све стране, споменула сам ПКБ, Савамалу, Београђанка је продата у бесцење, и стварно је дегутантно што су се сви ухватили Ђоковићевих терена, а да уопште не знамо ништа конкретно. Оно што сигурно знамо је да град само може да буде на добитку ако постоје садржаји у вези са Новаком.
mlatisa mlatisa 21:59 05.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

уосталом шта је све Викиликс обелоданио о приватној банци Јулијус Бер.

Уосталом, Асанжа треба ослободити!
mlatisa mlatisa 22:08 05.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

У Београду се закон крши на све стране, споменула сам ПКБ, Савамалу, Београђанка је продата у бесцење, и стварно је дегутантно што су се сви ухватили Ђоковићевих терена,

Већ поменути Кустирица је спречавао "златиборизацију" Таре докле је могао. Сада је брана пала и свакаква чуда су могућа од споменика испред ж. станице до рушења Калемегдана. Мада ако је могао Краљ да руши Жрнов ....
gvozden1 gvozden1 22:08 05.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

што сигурно знамо је да град само може да буде на добитку ако постоје садржаји у вези са Новаком.

I ne bih se iznenadio ako bi se Rim, Berlin, Tokio potrudili da mu obezbede prostor ako bi im predložio da kod njih nešto napravi.

Ali ovde, ima bre sa ti tražim dlaku u jajetu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:25 05.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

mlatisa
уосталом шта је све Викиликс обелоданио о приватној банци Јулијус Бер.

Уосталом, Асанжа треба ослободити!

Ради се на томе.

ASSANGEDAO

milisav68 milisav68 22:34 05.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

principessa_etrusca

У Београду се притом закон очигледно крши на све стране, споменула сам ПКБ, Савамалу,

Savamala je cirkus.

Srušen je objekat bez građevinske dozvole, na placu koji je oduzet u nacionalizaciji.

I umesto da se plac vrati starim vlasnicima u restituciji, bune se "vlasnici" nelegalno izgrađenog objekta, stečenim u čuvenim privatizacijama, a podržavaju ih licencirane demokrate.
angie01 angie01 22:55 05.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Srušen je objekat bez građevinske dozvole, na placu koji je oduzet u nacionalizaciji.


zanimljivo, zato su ih rusili nocu ljudi sa fantomkama, a policija se nije odazivala na poziv, cuvar bio vezan i slicno.


„Neki od srušenih objekata imali su važeću privremenu dozvolu, neki važeću upotrebnu dozvolu, a neki važeću građevinsku dozvolu“, navodi se u saopštenju Miljevića koji je, kako kaže, „Iskru“ kupio pre više od šest godina dok je bila u stečaju.

„Svi objekti u vreme rušenja bili su pod zaštitom Zakona o ozakonjenju, jer su ranija rešenja o njihovom rušenju obustavljena novim zaključcima nadležnih opštinskih organa“

(Krik)
milisav68 milisav68 23:06 05.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

angie01
Srušen je objekat bez građevinske dozvole, na placu koji je oduzet u nacionalizaciji.


zanimljivo, zato su ih rusili nocu ljudi sa fantomkama, a policija se nije odazivala na poziv, cuvar bio vezan i slicno.


„Neki od srušenih objekata imali su važeću privremenu dozvolu, neki važeću upotrebnu dozvolu, a neki važeću građevinsku dozvolu“, navodi se u saopštenju Miljevića koji je, kako kaže, „Iskru“ kupio pre više od šest godina dok je bila u stečaju.

„Svi objekti u vreme rušenja bili su pod zaštitom Zakona o ozakonjenju, jer su ranija rešenja o njihovom rušenju obustavljena novim zaključcima nadležnih opštinskih organa“

(Krik)

Mala bara puna krokodila.

Tebi i dalje ne smeta što sve njih boli dupe za restituciju.
angie01 angie01 23:16 05.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Mala bara puna krokodila.


ne znam kakve ovo veze ima sa bilo cim.


Tebi i dalje ne smeta što sve njih boli dupe za restituciju.


kakve tek ovo veze ima sa nezakonitim rusenjem-ono lupetas kojesta,...i otkud znas da l me boli dupe za restituciju-mozda i meni duguju nesto.
milisav68 milisav68 23:48 05.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

angie01
ne znam kakve ovo veze ima sa bilo cim.

Znam da ne znaš, zato i braniš nešto što je kul, i što ti reko Krik da braniš.

Da ti prevedem, otimaju se razbojnici oko tuđeg vlasništva.
angie01 angie01 00:12 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Znam da ne znaš, zato i braniš nešto što je kul, i što ti reko Krik da braniš.


koliko citam, ja ne branim bas nista,...za razliku od tebe, koji laviras jasnu kriminalnu radnju,...i jos dodajes gluposti, da je meni neko rekao:))


Da ti prevedem, otimaju se razbojnici oko tuđeg vlasništva.


znaci, razbojnici su samo jedni-kako dokazuju dokumenta,...i to nije nista novo...a ti isti razbojnici su trebali da urede i restituciju, ako za nju postoje relevantni razlozi/dokazi...znaci za konkretnu kriminalnu radnju, nema nikakvih olaksica koje ti poturas.
bene_geserit bene_geserit 03:36 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Да ли је све било по закону? То ми не знамо, али чак и да није, Ђоковић може од тих терена да створи нешто од огромне вредности за град.

Treba pomenuti i da teniseri Novakovog ranga za nastupe na ATP250 turnirima dobijaju ~1M bonusa, a Novak je koliko već puta nastupao u Beogradu za džaba.
Pa ako je na račun toga tata Srđan nešto i dobio to je svakako manje od toga koliko bi koštalo imati Đokovića po tržišnoj ceni na ATP turniru u Beogradu.

A vrhunski sportisti koji odu u posetu kod predsednika države, to imaš vazda i svuda.
Koja je razlika između Đokovićevog slikanja sa Tadićem i sa Vučićem ?

Nego Maksa nešto nadrkan i sere kao i obično.
Kako je smeo Đoković da se slika sa Vučićem. Pa eto, slikao se sa institucijom predsednika svoje zemlje, i zahvalio se za podršku posle maltretmana koji je doživeo u Australiji. Šta je tu problem ?
principessa_etrusca principessa_etrusca 06:22 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Treba pomenuti i da teniseri Novakovog ranga za nastupe na ATP250 turnirima dobijaju ~1M bonusa, a Novak je koliko već puta nastupao u Beogradu za džaba.
Pa ako je na račun toga tata Srđan nešto i dobio to je svakako manje od toga koliko bi koštalo imati Đokovića po tržišnoj ceni na ATP turniru u Beogradu.

Мислим да чак није могуће направити монетарну процену Ђоковићевог доприноса граду и земљи Србији.

Када спомињеш тату, видим и тенденцију да се о Новаку говори као о ”добром дечку” који је под утицајем сировог оца и покондирене жене, а онда и неке глупости да је полуобразован и сл.

Синоћ ми је на твитеру искочио и коментар овдашње блогерке:

Beba@JJbeba 10h
Bitan je. Čovek je antivakser i kao takav ne prestavlja bogzna kakvog sportistu

Такорећи, заслужује да му се неким декретом забрани наступање, а можда и одузму досадашње ГС титуле!
Pa eto, slikao se sa institucijom predsednika svoje zemlje, i zahvalio se za podršku posle maltretmana koji je doživeo u Australiji. Šta je tu problem ?

Проблем је код оних који не разликују институцију од личности и не разумеју колико ”није мој председник” изражава презир демократије.
maksa83 maksa83 07:21 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Nego Maksa nešto nadrkan i sere kao i obično.

Dobro to što sam ja nadrkan i serem ne menja ništa u tome da se tvoja omiljena vedeta pretvorila u yet another Vučićev kurton.
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:35 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Dobro to što sam ja nadrkan i serem ne menja ništa u tome da se tvoja omiljena vedeta pretvorila u yet another Vučićev kurton.

Уопште ниси у праву. Снимак који си окачио и који Вучић злоупотребљава у своје пропагандне сврхе, говори само о њему, а не о Новаку.
maksa83 maksa83 07:45 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Проблем је код оних који не разликују институцију од личности и не разумеју колико ”није мој председник” изражава презир демократије.

Kakva bre demokratija i Aleksandar Vučić. Tip dobio fejk kovid potvrde (i 3.5 hektara Kališa) i primoran je da vrati uslugu tako što će da učestvuje u međusobnom tapšanju po guzovima u Predsedništvu što je Aleksandar Vučić iskoristio da 6 sati kasnije napravi od toga predizborni spot.

Uostalom Đoković je sam rekao da ga demokratija ne zanima, on je čovek APOLITIČAN.
maksa83 maksa83 07:51 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Уопште ниси у праву. Снимак који си окачио и који Вучић злоупотребљава у своје пропагандне сврхе, говори само о њему, а не о Новаку.

Jedini način da Đoković iz ovoga izađe čist je da - kao što je to uradio prethodni put kada su njegovu dobrohotnu izjavu o važnosti čiste vode i čistog vazduha krenulu da vrte protvi kartela - kaže da je njegova poseta pogrešno protumačena kao politička podrška jer je on APOLITIČAN. Toliko puta se izvukao na tu foru, šta je sad odjednom problem...
alselone alselone 09:03 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Jokić ovo nikad ne bi uradio.
maksa83 maksa83 09:18 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

alselone
Jokić ovo nikad ne bi uradio.


Nikola Jokić maltretira konja da vuklja njegovih 130kg umesto da lepo ko Đoković sedne na piramidu i crpi energiju zarobljenu u lagumima bosanskih faraona.


gvozden1 gvozden1 09:18 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

alselone
Jokić ovo nikad ne bi uradio.

Misliš ne bi poklanjao milione za poplave, za požare, za bolesne, po Hrvatskoj, Italiji, Novom Pazaru, Australiji.....

Možda mu ne da tata.
:)
gedza.73 gedza.73 09:20 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Colin_bgd
To verovatno zato sto ti je licno Josip Broz, u Sumadiji i nize poznatiji kao "nas drug Tito"

Možda kod ovih fudbalskih fanatika udbaških ili pandurskih državnih klubova samo da znaš kako ima i poštenog sveta kojima nije 'drug'.

Al' ti je dobar komentar da pokaže koliko su ljudi definitivno sjebani u glavu, koliko je idolopoklonstvo duboko ukorenjeno u glasačko telo bilo da se izjašnjava kao tvrdo nacionalističko srpsko ili tvrdo nacinoalističko jugoslovensko. Što mu po stanje u društvu izađe na isto. Ista kategorija. Spremni da brane ili napadaju identično ponašanje samo sa različitim političkim predznakom jer su oni, ili njihovi roditelji, bili pripadnici režima i uživali botovske privilegije u određenom totalitarnom društvu. Zato nam je tako kako nam je, zbog takvih jeftinih likova. Baš na blogu je bilo postavljanje fotografija kako bi se pokazala veličina Dembela a sad se potpuno ista situacija osuđuje.




Fudbal je na ovim prostorima trebao davno da se zabrani a od stadiona po Beogradu naprave parkići sa toboganima za decu.

maksa83 maksa83 09:26 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Misliš ne bi poklanjao milione za poplave, za požare, za bolesne, po Hrvatskoj, Italiji, Novom Pazaru, Australiji.....

Ima firma u Beogradu (softverska, jasno) koja se nadonirala i skenera i inkubatora i para i čega 'oćeš. Kada je kartel došao "po svoj deo" vlasnik im je rekao "kaži gazdi da ja bukvalno u roku od tri dana mogu sve ovo da preselim u Irsku, aj sad čibe".

Tako se to radi.
softelectronics_e softelectronics_e 09:29 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Spiridon
principessa_etrusca
A što se onda par meseci pre toga sastao i slikao sa Vulinom? Jel i to bilo službeno?
Pitam samo.

Не знам за сликање са Вулином, али не бих томе придавала нарочит значај.

Новак Ђоковић је просто велика звезда и мислим да сви хоће да искористе прилику да се нађу у кадру са њим, али те фотографије неће променити ничије мишљење о особи која је усликана са Новаком.


Upravu si. Jedino bih više voleo da ga vidim da Goranom Markovićem nego sa Vulinom.

Ko je Goran Marković?!
Onaj levičar?
Ne mogu da verujem da ovi ljudi po partijama nemaju više mašte kada 'kreiraju' noseće ličnosti izbora.
Pa valjda je cilj da ličnost targetira na što veću izbornu bazu.
A oni postave Markovića kojemu je izborna baza Jugoslavija, krepala država.
I Jugosloveni kao glasači.
Bolje bi bilo da se Nolo slikao sa Marinikom.
gvozden1 gvozden1 09:32 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић


Tako se to radi

A ako se tako ne uradi onda to što si ispoklanjao (a što je mnogo više od softverske firme) pada u vodu, ne računa se.

Maši tebe malo razumevanje demokratije, previše si ukopan u, samo sam ja u pravu, ko drukčije kaže....
maksa83 maksa83 09:37 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Maši tebe malo razumevanje demokratije, previše si ukopan u, samo sam ja u pravu, ko drukčije kaže....

Nećemo valjda opet potezati demokratiju u kontekstu slizavanja sa SNS kartelom.
softelectronics_e softelectronics_e 09:38 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

maksa83
Nego Maksa nešto nadrkan i sere kao i obično.

Dobro to što sam ja nadrkan i serem ne menja ništa u tome da se tvoja omiljena vedeta pretvorila u yet another Vučićev kurton.

Čekaj, nije mi do sada bilo (potpuno) jasno - ti, izgleda, ne voliš Noleta?!
Najvredniji brend ove jadne zemlje.
alselone alselone 09:40 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Misliš ne bi poklanjao milione za poplave, za požare, za bolesne, po Hrvatskoj, Italiji, Novom Pazaru, Australiji.....

Možda mu ne da tata.
:)


Novak je divan momak, napoklanjao se stvarno fest, i javno i tajno. To je jedna strana medalje.
Ne treba mu ovo sa Vučićem, to je druga strana.

Nikola Jokić, braća mu i ćale su drugačiji od Novaka. U stvari Novak kao Novak tu jedini štrči od svih. Po meni.
softelectronics_e softelectronics_e 09:40 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

maksa83
Проблем је код оних који не разликују институцију од личности и не разумеју колико ”није мој председник” изражава презир демократије.

Kakva bre demokratija i Aleksandar Vučić. Tip dobio fejk kovid potvrde (i 3.5 hektara Kališa) i primoran je da vrati uslugu tako što će da učestvuje u međusobnom tapšanju po guzovima u Predsedništvu što je Aleksandar Vučić iskoristio da 6 sati kasnije napravi od toga predizborni spot.

Uostalom Đoković je sam rekao da ga demokratija ne zanima, on je čovek APOLITIČAN.

A ti to, provereno, znaš?
alselone alselone 09:41 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Ima firma u Beogradu (softverska, jasno) koja se nadonirala i skenera i inkubatora i para i čega 'oćeš. Kada je kartel došao "po svoj deo" vlasnik im je rekao "kaži gazdi da ja bukvalno u roku od tri dana mogu sve ovo da preselim u Irsku, aj sad čibe".

I preselili.
gvozden1 gvozden1 09:44 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

maksa83
Maši tebe malo razumevanje demokratije, previše si ukopan u, samo sam ja u pravu, ko drukčije kaže....

Nećemo valjda opet potezati demokratiju u kontekstu slizavanja sa SNS kartelom.

Pa baš to moramo, jer se upravo tu vidi da nećeš da razumeš.

Vučić je loš predsednik, ali je demokratski predsednik.

On je predsednik Srbije i kod njega takvog je otišao ekstremno istaknuti građanin Srbije.
To je normalno.

A da je demokratski vidi se i po formalnom broju glasova, a ako u to sumnja, onda o po tvom sopstvenom uvidu u stanje.

Ko ima više podrške u Srbiji od njega?

E to ti je demokratija, ko ima najveću podršku on je vlast.

A to nikako ne znači da je vlast dobra, demokratija nije mehanizam koji to obezbeđuje.
maksa83 maksa83 09:46 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Najvredniji brend ove jadne zemlje.

O čemu pričaš?!

Kada se to čokoladna bananica slikala sa Aleksandrom Vučićem i Vulinom?
maksa83 maksa83 09:47 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

alselone
Ima firma u Beogradu (softverska, jasno) koja se nadonirala i skenera i inkubatora i para i čega 'oćeš. Kada je kartel došao "po svoj deo" vlasnik im je rekao "kaži gazdi da ja bukvalno u roku od tri dana mogu sve ovo da preselim u Irsku, aj sad čibe".

I preselili.

Nisu, ene i' na Novom Beogradu i dan danas.
softelectronics_e softelectronics_e 09:50 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

maksa83
Najvredniji brend ove jadne zemlje.

O čemu pričaš?!

Kada se to čokoladna bananica slikala sa Aleksandrom Vučićem i Vulinom?

To je već poprilično upropašten brend.
Nekada smo toga kupovali po čitavu kutiju, a sada ne kupujemo ni komad.
Pa ti vidi!
Doduše, možda je i do nas.
gvozden1 gvozden1 09:51 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Novak je divan momak, napoklanjao se stvarno fest, i javno i tajno. To je jedna strana medalje.
Ne treba mu ovo sa Vučićem, to je druga strana.

Ispoklanjao je samo Srbiji sigurno više od onoga što se spočitava da je od nje uzeo preko toj je enog Kalemegdana.
Tako bi bilo ljudski ne prebacivati mu neko naolaćivanje.

A Vučić, to je već stvar političkog stava.
Čak i da ga glasa, politički se može biti protiv, ali negirati sve što je za Srbiju uradio nije u redu.
shmoo shmoo 09:52 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

maksa83
alselone
Jokić ovo nikad ne bi uradio.


Nikola Jokić maltretira konja da vuklja njegovih 130kg umesto da lepo ko Đoković sedne na piramidu i crpi energiju zarobljenu u lagumima bosanskih faraona.








Добар покушај, момци!

Седам на попа, чучим на даму.... Попокатепетл!







maksa83 maksa83 09:54 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Vučić je loš predsednik, ali je demokratski predsednik.

Huči brale, nemaš ti blage veze kako izgleda i kako funkcioniše demokratija. Ako prihvatiš da je Vučić demokratski predsednik i da je SNS zaseo i održava se demokratskim mehanizmima onda moraš da zgutaš da su i poslerartni izbori bili demokratski i da su komunisti na vlast došli demokratskim putem samo se za razliku od Vučića posle nisu folirali sa nekim organizovanjem potonjih izbora.

maksa83 maksa83 09:58 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

A ti to, provereno, znaš?

Prestao sam da sumnjam kada je 2 sata pre sastanka sa Vučićem puštna vest da je Tužilaštvo utvrdilo da su Đokovićevi PCR testovi validni. Ne vidim zašto ne bih verovao tim ljudima čiji su profesionalni integritet i poštenje nadaleko poznati, takoreći brend za sebe.
alselone alselone 09:59 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

maksa83
alselone
Ima firma u Beogradu (softverska, jasno) koja se nadonirala i skenera i inkubatora i para i čega 'oćeš. Kada je kartel došao "po svoj deo" vlasnik im je rekao "kaži gazdi da ja bukvalno u roku od tri dana mogu sve ovo da preselim u Irsku, aj sad čibe".

I preselili.

Nisu, ene i' na Novom Beogradu i dan danas.

To je ispostava i dev centar. Firma je preseljena.
maksa83 maksa83 10:00 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Čak i da ga glasa, politički se može biti protiv, ali negirati sve što je za Srbiju uradio nije u redu.

Ko negira da je Đoković išta poklanjao? To si upravo izmislio. Nije lepo izmišljati.
milisav68 milisav68 10:01 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

angie01
znaci, razbojnici su samo jedni-kako dokazuju dokumenta,...i to nije nista novo...a ti isti razbojnici su trebali da urede i restituciju, ako za nju postoje relevantni razlozi/dokazi...znaci za konkretnu kriminalnu radnju, nema nikakvih olaksica koje ti poturas.

Kakvo poturanje, razbojnici su i jedni i drugi.Otimaju se o nešto što nije njihovo, a nije njihovo zato što je privatizovano pre nego što je urađena restitucija.

Zato se i vrtimo u krug već 30 godina.

Privatna svojina je svetinja, i osnovni postulat uređenog društva.
maksa83 maksa83 10:01 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

To je ispostava i dev centar. Firma je preseljena.

Firma je prodata Amerima prošlog juna.
gvozden1 gvozden1 10:02 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

nda moraš da zgutaš da su i poslerartni izbori bili demokratski

Ajde Makso ne zajebavaj.
Demokratski izbori sa samo jednim imenom stranke i naoružanim stražarima te stranke po biračkim mestima.

Zamisli takvu situaciju sad pa ćeš videti koliko zapravo lupaš.

A da proverimo to ovako:

Ti nekako dospeš u poziciju da odrediš ko će da bude predsednik, ali ne po tvom osećaju za dobrog predsednika, već po tvom osećaju za onog ko ima najviše podrške.

I koga bi postavio?
alselone alselone 10:02 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

maksa83
To je ispostava i dev centar. Firma je preseljena.

Firma je prodata Amerima prošlog juna.

Preseljena i pre toga.
shmoo shmoo 10:05 06.02.2022

Живео фудбал!Доле Мафија!Државна, УЕФА итд

gedza.73

a od stadiona po Beogradu naprave parkići sa toboganima za decu.



Да се нађемо на шопинг моловима са посебним ограђеним простором да се деца играју док родитељи купују као што је то хтео да уради гос'н Мишковић, екс Југобанка, Трајал итд. (читај, екс ДБ), на месту где се налази Звездин стадион, данас под именом "Рајко Митић".

Ал' ето... Судбина... Син гос'н Мишковића је данас незванични власник Напретка из Крушевца.





maksa83 maksa83 10:12 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Ti nekako dospeš u poziciju da odrediš ko će da bude predsednik, ali ne po tvom osećaju za dobrog predsednika, već po tvom osećaju za onog ko ima najviše podrške.

I koga bi postavio?

Postavio bih Aleksandra Vučića i uopšte se ne bih obazirao na to kako smo i kojim mehanizmima došli do te tačke pošto je to skroz nebitno.

Istom logikom bih recimo 1960. postavio Josipa Broza Tita.
gedza.73 gedza.73 10:13 06.02.2022

Re: Живео фудбал!Доле Мафија!Државна, УЕФА итд

као што је то хтео да уради гос'н Мишковић, екс Југобанка, Трајал итд. (читај, екс ДБ),

Ti Taso možda bolje znaš. Kad su ono beše hteli atletičaru Miškoviću kao zaslužnom sportisti hteli da dodele taj prostor za gradnju?

p.s.
Inače stvarno smatram kako bi nama na fudbal uvesti moratorijum na određeno vreme. šta bi ti mislio o čoveku koji kaže kako je fudbal važniji od života i smrti? Aj šah, aj jo-jo aj čak klikeri... Pa u lovu godišnje manje strada ljudi nego od sukoba navijača.
nsarski nsarski 10:18 06.02.2022

Re: Живео фудбал!Доле Мафија!Државна, УЕФА итд

као што је то хтео да уради гос'н Мишковић, екс Југобанка, Трајал итд. (читај, екс ДБ),




There is no such thing as ”екс ДБ”.

Oni su večni. I živi, i zdravi, i aktivni.
angie01 angie01 10:31 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Kakvo poturanje, razbojnici su i jedni i drugi.Otimaju se o nešto što nije njihovo, a nije njihovo zato što je privatizovano pre nego što je urađena restitucija.


je l kapiras sta si upravo ponovo lupio- a jos sam ti objasnila princip u prethodnom komentaru.
gvozden1 gvozden1 10:53 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић


Postavio bih Aleksandra Vučića i uopšte se ne bih obazirao na to kako smo i kojim mehanizmima došli do te tačke pošto je to skroz nebitno.

Istom logikom bih recimo 1960. postavio Josipa Broza Tita.

1960. pa dobro, o tome se već može razgovarali, ali ono za prve izbore.... :)

Mada ima razlike, i to ogromne i između 1960 i sada, naravno u korist ovoga sada.

Ali jasno je šta ciljaš, i u pravu si, iako ne postoji idealno stanje po tom pitanju.
Evo šta se dešava u Americi, a baš bi bilo prepotentno tvrditi kako u Americi nema demokratije.
gvozden1 gvozden1 10:58 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић


a jos sam ti objasnila

Da li ćeš ikad uspeti da razumeš da je ovakav pristup pogrešan, prepotentan, glup?

Ti nekome nešto objasnila!

Znaš li koliko znanja, autoriteta, treba da bi se steklo pravo da se tako odnosi prema drugima, i ne misliš valjda da ti to poseduješ?

Tako učitelj prema đaku postupa, svaka druga situacija takav pristup isključuje.
A isključuje ga i kućno vaspitanje.
milisav68 milisav68 11:11 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

angie01
je l kapiras sta si upravo ponovo lupio- a jos sam ti objasnila princip u prethodnom komentaru.



Vrtiš jedne iste fraze, i očekuješ da neko sa tobom ozbiljno razgovara.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:22 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Ne mogu da verujem da ovi ljudi po partijama nemaju više mašte kada 'kreiraju' noseće ličnosti izbora.

После ће Новак да буде крив што је Вучић победио на изборима, а опозиција кандидује за шефа државе релативног анонимуса који је притом страни држављанин (sic!) и искомпромитован објавама Викиликса.
maksa83 maksa83 11:53 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

анонимуса који је притом страни држављанин (sic!) и искомпромитован објавама Викиликса.

Ponoš je Srbin iz Krajine, a evo kako je iskompromitovan u objavama wikileaksa:

He indicated that former CHOD Ponos had unilaterally decided to cut off communications with COMKFOR in response to the decision to have NATO train the Kosovo Security

Prilično sam siguran da bi da si pogledala kako se on tamo pominje preskočila tu potpuno Bakarec foru no sad je kasno za novi početak što bi rekao filozof Hasan Dudić.


shmoo shmoo 11:59 06.02.2022

Re: Живео фудбал!Доле Мафија!Државна, УЕФА итд

gedza.73

Ti Taso možda bolje znaš. Kad su ono beše hteli atletičaru Miškoviću kao zaslužnom sportisti hteli da dodele taj prostor za gradnju?



Не сећам се тачне године, али између 2005. и 2010.

Inače stvarno smatram kako bi nama na fudbal uvesti moratorijum na određeno vreme. šta bi ti mislio o čoveku koji kaže kako je fudbal važniji od života i smrti?



Све те разумем. Али као што Црква (а Црква смо ми ми верниви, не само попови, владике и монаси, него сви чинимо Тело Цркве) није крива што су попови барабе (и трговци пред Храмом ), тако ни фудбал није крив што се око њега окупља шљам.

Велике паре се врте у фудбалу, па се онда они скупљају ту к'о муве на говно.

Ево види само шта изјављује Матијашевић из Чукаричког (иначе и сам једна од тих мува) пошто није успео да прода центарфора Чукаричког у Француску за 5 милиона евра него је, под притиском менаџера, морао да га прода Макабију из Тел Авива за 1,9 милиона евра:

Trenutno ovaj transfer oko Jovanovića me je „ubio“... - Vreme je da napustim fudbal, da pobegnem dok je vreme... Stvarno sam umoran, ne od fudbala, to je draž. Nekad te umori, nekad ne...



Па ако је он уморан од фудбала, таквог какав су нам га данас направили, шта тек ми да кажемо?

Тако да... Све те разумем.

Али ето... Како је то мени својевремено објаснио Шарски на Блогу, зашто сам ја такав са тим фудбалом...

И помирио сам се са тим, мој Геџо.






Spiridon Spiridon 12:05 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

alselone
maksa83
To je ispostava i dev centar. Firma je preseljena.

Firma je prodata Amerima prošlog juna.

Preseljena i pre toga.


Jedna od jačih usputnih prepiski od nastanka bloga b92 -))
shmoo shmoo 12:07 06.02.2022

Re: Живео фудбал!Доле Мафија!Државна, УЕФА итд

nsarski
као што је то хтео да уради гос'н Мишковић, екс Југобанка, Трајал итд. (читај, екс ДБ),




There is no such thing as ”екс ДБ”.

Oni su večni. I živi, i zdravi, i aktivni.



Ау да, ја се заиста извињавам.

У праву си.

Повукло ме оно екс Југобанка, екс Трајал, па се случајно то екс увукло и за ДБ.

Извињавам се за ову материјалну грешку.





alselone alselone 12:39 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Jedna od jačih usputnih prepiski od nastanka bloga b92 -))


Čisto da zatvorimo priču da znate o čemu smo pričali:

"Nordeus" neće platiti porez na kapitalnu dobit

Primeri uspešnih kompanija, kao što je to slučaj sa softverskim "Nordeusom", pokazuju da su njihovi vlasnici, iako one posluju u Srbiji, mahom registrovani u drugim zemljama.

Tako je i ova firma, kreator video-igara, koja je ovih dana prodata američkoj kompaniji iz iste branše za 378 miliona evra, s 90 odsto udela registrovana u Irskoj u kojoj nema ove vrste poreza što znači da ga na ovu transakciju uopšte neće platiti. U toj zemlji kompanije imaju pravo oslobađanja od nameta na domaći i strani prihod.


Bila su im puna usta patriotizma tih meseci.
maksa83 maksa83 12:56 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Bila su im puna usta patriotizma tih meseci.

Đokoviću su i dan danas puna usta patriotizma i Pravoslavlja pa ima prijavu boravka u Monaku gde je income tax 0% a finansije obavijene slojem olova debljine 1m.

To je argument tog nivoa.

A ta firma i dan danas ovde zapošljava i vrlo masno (na belo, sa svim doprinosima) plaća ~200 ljudi koji zbog toga nisu otišli da budu rezidenti Amerike, Kanade, Nemačke a kada bi se povukle neke crte prilično sam siguran da je samo time kumulativno unela u ovu zemlju para bar koliko i Đoković samo ih nije uložila u shady nekretninske biznise sa likovima tipa Zvonko Veselinović.
angie01 angie01 13:19 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Vrtiš jedne iste fraze, i očekuješ da neko sa tobom ozbiljno razgovara.


koliko citam-ti si pisao fraze-ja objasnjenje i argumente,..ti -mala bara puna krokodila, ja sta se dogodilo i ko je krivac,...ti, pa svi su lopovi-ja, samo je jedan i zasto,...da, tacno je, potpuno je besmileno razgovarati sa nekim na ovaj tvoj nacin.

huci-zaobidji me sa svojim glupavim muljavinama-ti i ja smo zavrsili razgovor.


vcucko vcucko 13:21 06.02.2022

Re: Живео фудбал!Доле Мафија!Државна, УЕФА итд

gedza.73
као што је то хтео да уради гос'н Мишковић, екс Југобанка, Трајал итд. (читај, екс ДБ),

Ti Taso možda bolje znaš. Kad su ono beše hteli atletičaru Miškoviću kao zaslužnom sportisti hteli da dodele taj prostor za gradnju?

p.s.
Inače stvarno smatram kako bi nama na fudbal uvesti moratorijum na određeno vreme. šta bi ti mislio o čoveku koji kaže kako je fudbal važniji od života i smrti? Aj šah, aj jo-jo aj čak klikeri... Pa u lovu godišnje manje strada ljudi nego od sukoba navijača.

Poslednji sam koji bi branio tzv. navijače (pavijane kriminalce koje drže i čuvaju isto takve uprave klubova i razne službe). Ali koliko godišnje pogine ljudi u njihovim sukobima? Ja se nešto sećam na prste jedne ruke za 20 godina.

Naravno aktivnosti tipa Belivuk i sl. ne možeš podvesti pod sukobe navijača, to je klasičan organizovani kriminal.
gvozden1 gvozden1 13:26 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић


Đokoviću su i dan danas puna usta patriotizma i Pravoslavlja pa ima prijavu boravka u Monaku gde je

Ta firma mi je emotivno bliska, ćerka mi se tu muvala i odatle spucala za SF, pomogli joj ljudi iz Nordeusa i o njima priča sa mnogo hvale.
Tako da, nek rade šta hoće, navijam za njih :)

A za Đokovića
On, očigledno je, razmišlja mimo uobičajenih šema, i možda ga zato ne razumemo.

On može da bude i iskreni pravoslavac, da se pričešćuje, i da bude budista sa tom jogom i vodom.

On može da kaže "napred kockasti" i da diže tri prsta, i u svemu da bude iskren.

To je stvarno retko.

Biće da greše oni koji ga procenjuju iz svog ušemljenog, uokvirenog ugla.

Ne mogu možda da shvate kako to neko ide kod Vučića a apilitičan je.
alselone alselone 13:29 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

A ta firma i dan danas ovde zapošljava i vrlo masno (na belo, sa svim doprinosima) plaća ~200 ljudi koji zbog toga nisu otišli da budu rezidenti Amerike, Kanade, Nemačke a kada bi se povukle neke crte prilično sam siguran da je samo time kumulativno unela u ovu zemlju para bar koliko i Đoković samo ih nije uložila u shady nekretninske biznise sa likovima tipa Zvonko Veselinović.

Ima epizoda Državnog posla kada Boškić priča kako su Italijani otvorili neku fabriku cipela negde kod Rume i kako je on tamo kupio cipele za 800 evra a u Italiji koštaju 2500, plus je gledao direktora te fabrike kako kaže da jako ceni srpskog radnika. Na to Čvarkov poludi pa mu kaže da ga naravno ceni zato što ga plati 30 hiljada.

Naravno da je Nordeus prešao u Irsku kako bi platio manje i naravno da je ostao ovde kako bi platio manje. Da može u Irskoj da dobije takvog programera za toliko para bruto, pitanje je da li bi ostali ili otišli.

Hoću da kažem da to njihovo šepurenje Vučiću kako mogu da presele firmu se zapravo i desilo ali ne zato što je SNS došao po njih nego zato što su shvatili da ovde treba da se plati porez kada prodaješ firmu a tamo ne. A šepurenje sa Vučićevom klikom mu nije strano, vidi se po tome da je ušao u talove oko košarkaškog kluba partizan.
vcucko vcucko 13:29 06.02.2022

Re: Живео фудбал!Доле Мафија!Државна, УЕФА итд

shmoo


Ево види само шта изјављује Матијашевић из Чукаричког (иначе и сам једна од тих мува) пошто није успео да прода центарфора Чукаричког у Француску за 5 милиона евра него је, под притиском менаџера, морао да га прода Макабију из Тел Авива за 1,9 милиона евра:

Trenutno ovaj transfer oko Jovanovića me je „ubio“... - Vreme je da napustim fudbal, da pobegnem dok je vreme... Stvarno sam umoran, ne od fudbala, to je draž. Nekad te umori, nekad ne...



Па ако је он уморан од фудбала, таквог какав су нам га данас направили, шта тек ми да кажемо?

Тако да... Све те разумем.

Али ето... Како је то мени својевремено објаснио Шарски на Блогу, зашто сам ја такав са тим фудбалом...

И помирио сам се са тим, мој Геџо.


Potpis.

Nego vi sa Dinamom iz Kijeva isto kao i mi.
Poveli 2-0 pa se ukakili od pobede nad velikanom (cvrc) i na kraju 2-3. Doduše Turčin sudija izmislio penal, kučak.
gvozden1 gvozden1 13:34 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Milan Protić

Spiro monarhisto :)

Ako, ako, nikad nije kasno.
maksa83 maksa83 13:37 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Naravno da je Nordeus prešao u Irsku kako bi platio manje i naravno da je ostao ovde kako bi platio manje. Da može u Irskoj da dobije takvog programera za toliko para bruto, pitanje je da li bi ostali ili otišli.

Rekao bih da u Irskoj može, čak se ne bih šokirao da ga tamo čovek izađe jeftinije posle svih ovdašnjih dadžbina, poređeno sa ovdašnjim Nordeus platama koje su oduvek bile otpr. bar 2x jače od ostalih. Ovdašnja Nordeus operacija stvarno može da se preseli u Irsku tako da niko ne izgubi, osim Srbije.
alselone alselone 13:38 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Ta firma mi je emotivno bliska, ćerka mi se tu muvala i odatle spucala za SF, pomogli joj ljudi iz Nordeusa i o njima priča sa mnogo hvale.
Tako da, nek rade šta hoće, navijam za njih :)


I ja naviham za njih. Deluju kao sjajni momci i super poslodavci. Ponajviše stručnjaci. Ai menadžeri. Sve, svaka im čast.

Ali moramo iskreno sagledati sve uglove, kao kod Đokovića.
gvozden1 gvozden1 13:51 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић


Ali moramo iskreno sagledati sve uglove, kao kod Đokovića

Maksa da sagleda objektivno?
Evo ga saće :)
alselone alselone 13:53 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Maksa da sagleda objektivno?
Evo ga saće :)

Pitaj MIlisava, on kao Grobar ima isto savršeno objektivno da sagleda.
gedza.73 gedza.73 13:55 06.02.2022

Re: Живео фудбал!Доле Мафија!Државна, УЕФА итд


Ti Taso možda bolje znaš. Kad su ono beše hteli atletičaru Miškoviću kao zaslužnom sportisti hteli da dodele taj prostor za gradnju?

Не сећам се тачне године, али између 2005. и 2010.

Tako se i meni čini. Tu se vidi koliko su programi stranaka u stvari isti na papiru a posebno u praksi. Odnosno čuvena Veljina o krađi i kraduckanju. Ili Koraćeva 'znaš li ti ko sam ja?'

Činjenica ostaje kako niko neće i ne želi da menja sistem. To što se samo po modnom stilu glasači opredeljuju za čakšire ili engleski štof odnosno za narodnjake i navodne demokrate kaže kako ćemo mi još uvek da se vrtimo u jednom istom krugu bez izlaza.


maksa83 maksa83 13:59 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Maksa da sagleda objektivno?
Evo ga saće :)

Ako kao "objektivno" definišemo "on je Naš, Srbin, Pravoslavac, Patriota i zato mu je sve dozvoljeno i oprošteno" svakako neću sve to da sagledavam objektivno, a pogotovo neću šminkati Vučića i njegov režim ne bih li tako našminkao Đokovića da se ne vidi šta je uradio.

Tip je u najboljem slučaju blenta kog kontroliše otac a koji je ološ samo takav. Kako reče jedan mudrac iz teretane na Tašu svojevremeno: "E Pero Pero, ko sledi muvu - završi na govnetu".

Tako je i Đoković završio u predizbornom Vučićevom spotu.

Nikavi terabajti muljaže ne mogu to da sakriju.
gvozden1 gvozden1 14:01 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

on kao Grobar

A on je od tih?
Pi*ka izdajnička.

Ne pratim te njihove frke oko fudbala, duduk sam (i) za to, vidim da se nešto kolju on, Tasa, Vcucko...

Al dobro da si mi rekao koga još pored Makse sa stavim na listu objektivnih :)
alselone alselone 14:03 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Ne pratim te njihove frke oko fudbala, duduk sam (i) za to, vidim da se nešto kolju on, Tasa, Vcucko...

Ne, ne, ovde je stvar oko košarke, onaj glavi Nordeus tip je ušao tu u neke kombinacije.

Što se mene tiče - neka je. Ja navijam za Zvezdu, ako tako i dalje mogu da kažem pošto nisam pogledao ništa od zvezdinih utakcima u bilo kom sportu 15 godina, ali iznimno poštujem kk Partizan.
gedza.73 gedza.73 14:03 06.02.2022

Re: Живео фудбал!Доле Мафија!Државна, УЕФА итд

vcucko
Ali koliko godišnje pogine ljudi u njihovim sukobima?

Malo malo pa su pripadnici navijačkih grupa u crnim hronikama. Sve su to meni navijači. A još kad poznati (pa i oni manje poznati) fudbaleri u neformalnim razgovorima ispričaju šta se sve dešava stvarno se zapitam da li ti drugi 'neopredeljeni' navijači imaju imalo mozga.
Dobro ima ko voli (svaka bena ima zanimaciju) ali u našoj zemlji stvarno ne bi bila šteta zabraniti. Valjda bi se smanjio broj ljudi po kladionicama. Koje samo pokazuju koliko u ovom našem društvu ima novca i koliko, posle Jezde i Dafine, ima lakovernih i željnih lake zarade. Ne treba zaboraviti da ta kategorija ima glasačko pravo.
Spiridon Spiridon 14:04 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

gvozden1
Milan Protić

Spiro monarhisto :)

Ako, ako, nikad nije kasno.


Ajde Huči da nam sada lepo priznaš ko ti je od daljih rodjaka ulazio u sobu dok su ostali ukućani spavali?
gvozden1 gvozden1 14:06 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић


Tip je u najboljem slučaju blenta kog kontroliše otac a koji je ološ samo takav

Ovo me vrlo potseća na ono o dobar je samo ima loše..... nešto, saradnike, rodbinu, ženu...

Kad pogledamo šta mu možemo zameriti, i tu slika sa predsednikim države zauzme visoko mesto, onda je zaključak, dobar je Đoković, neminovan.

A ako još stavimo sve pluseve pored tog minusa, tata postaje baš nebitan.
vcucko vcucko 14:07 06.02.2022

Re: Живео фудбал!Доле Мафија!Државна, УЕФА итд

gedza.73

Dobro ima ima ko voli (svaka bena ima zanimaciju) ali u našoj zemlji stvarno ne bi bila šteta zabraniti. Valjda bi se smanjio broj ljudi po kladionicama.

Zašto bi se smanjio? Najmanje se igra na našu ligu, šta tu da igraš. Kad ceo grad zna kako će koja utakmica da završi pa kladionica smanji kvotu na 1,01 ili prosto ukloni utakmicu iz ponude.

Vidi se pričaš o nečemu, o čemu nemaš pojma.
gvozden1 gvozden1 14:09 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Spiridon
gvozden1
Milan Protić

Spiro monarhisto :)

Ako, ako, nikad nije kasno.


Ajde Huči da nam sada lepo priznaš ko ti je od daljih rodjaka uzazio u sobu dok su ostali ukućani spavali?

Hoću brate Spiro, sve ću da priznam, samo mi ovo prevedi.
Ič te ne razumem.
maksa83 maksa83 14:10 06.02.2022

Re: Живео фудбал!Доле Мафија!Државна, УЕФА итд

Koje samo pokazuju koliko u ovom našem društvu ima novca i koliko, posle Jezde i Dafine, ima lakovernih i željnih lake zarade

Zapravo je obrnuto - popularnost igara na sreću je mera krize društva. Što sjebanije i siromašnije društvo to više kladionica koje nude "laku zaradu". Jedan od pokazatelja kriza američkog društva je što u poslednjih 2 godine ubrzano legalizuju sportsko klađenje. Dodatno, kladionice su ovde jedan od glavnih SNS laundromata. Kod mene u kraju dok nisu napravili svoje prostorije lokalni izborni štab SNS-a je bio u jednom ovdašnjem Balkan Betu.

Kad reče amerikanci i klađenje, zanimljiva kratka istorija i fascinantna fizika kuglanja u Americi, 28 minuta ali baš zanimljivo:

maksa83 maksa83 14:11 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Kad pogledamo šta mu možemo zameriti, i tu slika sa predsednikim države zauzme visoko mesto, onda je zaključak, dobar je Đoković, neminovan.

Dobar je svako dok ne postane Vučićev kurton. Posle toga je samo Vučićev kurton.

alselone alselone 14:14 06.02.2022

Re: Живео фудбал!Доле Мафија!Државна, УЕФА итд

gedza.73



Ne znam da li je istina ali sam naleteo i setio se tebe.



Једна од најневероватнијих, најтужнијих и најузвишенијих фотографија из Првог светског рата.
На њој се види мајка српског војника која носи лобању и кости погинулог сина, у лето 1916. године на Солунском фронту. Украсила их је невеном, цвећем којим је најчешће и кићена војска када је кретала у рат.
softelectronics_e softelectronics_e 14:18 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

maksa83
анонимуса који је притом страни држављанин (sic!) и искомпромитован објавама Викиликса.

Ponoš je Srbin iz Krajine, a evo kako je iskompromitovan u objavama wikileaksa:

He indicated that former CHOD Ponos had unilaterally decided to cut off communications with COMKFOR in response to the decision to have NATO train the Kosovo Security

Prilično sam siguran da bi da si pogledala kako se on tamo pominje preskočila tu potpuno Bakarec foru no sad je kasno za novi početak što bi rekao filozof Hasan Dudić.



Hahahahaha!
Pa kako zapamtiš sve te budalaštine?!
gvozden1 gvozden1 14:23 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић


Dobar je svako dok ne postane Vučićev kurton. Posle toga je samo Vučićev kurton.

Sad je opet to?
Ništa, ajd da sačekamo sledeći krug.
gedza.73 gedza.73 14:23 06.02.2022

Re: Живео фудбал!Доле Мафија!Државна, УЕФА итд

vcucko
Vidi se pričaš o nečemu, o čemu nemaš pojma.

U pravu si. Stvarno nemam pojma. Niti me zanima da bilo šta o tome znam.
Kažem samo da nam je taman onako kako treba da bude s obzirom na broj ljudi koji ulaže ogromne količine novca po kladinicama nadajući se piramidalnim dobicima.

Ista kategorija




softelectronics_e softelectronics_e 14:23 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

maksa83
Bila su im puna usta patriotizma tih meseci.

Đokoviću su i dan danas puna usta patriotizma i Pravoslavlja pa ima prijavu boravka u Monaku gde je income tax 0% a finansije obavijene slojem olova debljine 1m.

To je argument tog nivoa.

A ta firma i dan danas ovde zapošljava i vrlo masno (na belo, sa svim doprinosima) plaća ~200 ljudi koji zbog toga nisu otišli da budu rezidenti Amerike, Kanade, Nemačke a kada bi se povukle neke crte prilično sam siguran da je samo time kumulativno unela u ovu zemlju para bar koliko i Đoković samo ih nije uložila u shady nekretninske biznise sa likovima tipa Zvonko Veselinović.

Samo neka je što više takvih firmi u Srbiji - a centrale neka budu gde god vlasnici smatraju da treba.
Samo takve firme su garancije da će naša deca ostati / vratiti se ovde.
maksa83 maksa83 14:24 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Pa kako zapamtiš sve te budalaštine?!

Bio sam ubeđen da je opus Hasana Dudića deo opšte kulture.
softelectronics_e softelectronics_e 14:27 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Spiridon
Koja je razlika između Đokovićevog slikanja sa Tadićem i sa Vučićem ?


Ogromna. Ako su tebi ta 2 čoveka ista onda zaista nema dalje diskusije.
To isto važi i za sve one koji svrstavaju u istu korpu Djindjicevu i Vučićevu vladu.

Dalje:

Vladeta Janković, Milan Protić, Žarko Korać, Goran Svilanović sa svim svojim manama nikada neće biti isto kao Vulin, Toma Grobar, Neša Slina, Djuka Bizon, Pičkousti.

Saglasan!

Razlika, ipak, postoji!
I to ne mala.
gedza.73 gedza.73 14:27 06.02.2022

Re: Живео фудбал!Доле Мафија!Државна, УЕФА итд

Једна од најневероватнијих, најтужнијих и најузвишенијих фотографија из Првог светског рата.

Jelica je napisala potresan blog o svojoj porodici kada je baba donela kući mrtvo telo svog muža.

Skoro sam među uzdvojenim fotografijama na netu (YT) naišao na sliku Paraćina u kome maršira nemačka vojska dok oko stoje Bugari (I svetski rat). Mada mi je dalje ona koju si postavio na kojoj su otac i sin. Onde je meni sažeta sva naša tragedija. Pa sledeće sa malom decom koja se ne vide u brazdi dok oru jer nema niko muški stariji.

principessa_etrusca principessa_etrusca 14:34 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Ponoš je Srbin iz Krajine, a evo kako je iskompromitovan u objavama wikileaksa:

Нећемо ваљда да му бројимо крвна зрнца!

Поента је да се не може бити шеф једне државе, па ни кандидовати се за ту функцију, а истовремено бити држављанин (и) неке друге.

Да ли је замисливо да Бајден, Путин, Макрон, Орбан, Пленковић или Борут Пахор имају двојна држављанства?

ВИКИЛИКС, 2. јун 2006. (ЛИНК)

7. (SBU) General Ponos was emphatic about the
Serbian armed forces' strategic orientation on
PfP entry and eventual NATO membership. Ponos
outlined the various challenges to reach that
goal ? Personnel reductions to an end strength of
27,000 from the current 62,000, major base
reductions and closings, and the implementation
of a modern force structure. Most importantly,
Ponos stated that changing the mindset of the
armed forces, and especially the officer corps,
was the main challenge.

8. (SBU) While Mladic conditionality continued
to block Serbian participation in PfP, Ponos
noted there were numerous opportunities for
promoting Euro-Atlantic integration that remained
untapped. At the forefront of these was the
bilateral military relationship with the United
States. Ponos felt that the State Partnership
Program (SPP), IMET and FMF were all programs the
Serbian armed forces could benefit greatly from.
He expressed hope that the Serbian government
would be ready to sign a Status of Forces
Agreement (SOFA) in the near future so that SPP
could begin. IMET, in particular, would
immeasurably contribute to the Euro-Atlantic
security integration of the Serbian armed forces
as well as lead to a professional force able to
participate as full security partner with NATO
and the United States.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:51 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Naravno da je Nordeus prešao u Irsku kako bi platio manje i naravno da je ostao ovde kako bi platio manje. Da može u Irskoj da dobije takvog programera za toliko para bruto, pitanje je da li bi ostali ili otišli.

Ирска је још пре неку деценију увела веома низак порез за компаније, свега 10% или 12%, и тај ниски порез је био главни покретач вртоглавог привредног раста, посебно током 90-их.
gvozden1 gvozden1 15:22 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

или Борут Пахор имају двојна држављанства?

Zoran Janković je zanimnjiv primer.
Ne verujem da ima srpsko državljanstvo, ali srpsko poreklo mu je nesporno, i opet dobija izbore tamo.
Ne znam kako je to slovenački zakon regulisao, ali ne verujem da bi mu podršku umanjila i činjenica da ima i srpsko državljanstvo.

Hoću reći, ako formalno ne smeta kandidovanje ljudi sa duplim državljanstvom onda je Ponoševa kandidatura u redu.

A sa političke, marketinške strane da li je najsrećnija, pa nije.
Pitanje je izbora, ako je izbor Marinika ili Ponoš, onda Ponoš, Vučić ili Ponoš - Ponoš.

Ali Ponoš ili neko drugi, pominjani Protić, ili Miloš Jovanović, onda Ponoš otpada.

Kako god, Ponoš je tanak kandidat da bi na svoje ime imao neki značajan broj glasova.
Loš je izbor, ali da li su imali, oni takvi kakvi su, bolji.
maksa83 maksa83 15:23 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Поента је да се не може бити шеф једне државе, па ни кандидовати се за ту функцију, а истовремено бити држављанин (и) неке друге.

Da li si ti upravo delegitimizovala Mila Dodika?!

Kakva je to mržnja prema srpskom narodu evo bez reči sam...
maksa83 maksa83 15:27 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Kako god, Ponoš je tanak kandidat da bi na svoje ime imao neki značajan broj glasova.
Loš je izbor, ali da li su imali, ono takvi kakvi su, bolji.

Ne verujem da iko sa više od 2gr mozga misli da može u ovoj situaciji da dobije Vučića na ovim i ovakvim predsedničkim izborima bez zajedničkog kandidata (koji se neće desiti, što zbog spavača, što zbog pojedinačnih ambicija što zbog toga što su prosto moroni), tako da to piši propao u startu, najbolje što mogu je da testiraju stvar.

Lokalni izbori su druga priča, tu je možda moguće okrnjiti ih mestimično u većim mestima i gradovima, i od toga treba početi.
gvozden1 gvozden1 15:36 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић


Ne verujem da iko sa više od 2gr mozga misli da može u ovoj situaciji da dobije Vučića na ovim i ovakvim predsedničkim izborima bez zajedničkog kandidata (koji se neće desiti, što zbog spavača, što zbog pojedinačnih ambicija što zbog toga što su prosto moroni), tako da to piši propao u startu, najbolje što mogu je da testiraju stvar.

Ma jasno, ali postavljanje Ponoša kao da kažu, ma baš nas briga, ne zanima nas, ajd da to otaljamo.
Čak i Marinika se pominjala kao mogući kandidat.
Mislim, jebiga.

A zajednički kandidat?
Nije to bilo nemoguće.
Da je neko od ovih značajnijih iskopao stvarno jakog kandidata, kome Tadić, Obradović i takvi, ne bi mogli da pariraju, morali bi da legnu.

E a ko je taj jak kandidat, ne znam.

Možda Đoković :)
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:44 06.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

gvozden1

Možda Đoković :)


Jes pa da nam sruši Kalemegdan.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana