Društvo| Gost autor| Kultura

Bal vampira, revisited

freehand RSS / 07.02.2022. u 19:41

 

Ovde je prvobitno stajao Yugayin tekst. 

A onda se pojavila ograda od bodljikave žice. 

Prevelika očekivanja stvaraju nepotrebne patnje. 



Komentari (997)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tess1 tess1 14:40 10.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

Magda zna i srpski, pjeva Đurđevdan na nekom snimku.. no, dobro, meni su interesantnija ova dva:







tess1 tess1 14:41 10.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

Samo malo, Magdolna i Magdalena su ista žena, djevuška, ista Ruža. :)
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:02 10.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

tess1
Meni je odmah bila jasna komsijina (nask) metafora sa bacenim cvecem i ovim blogom (originalnim naslovom)..

Eh, tebi, ali Kamilo je iz Bosne. :)


Joj nevaljalice jedna :)
softelectronics_e softelectronics_e 15:18 10.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

tess1
Pršti licemerje!

Pospana sam,

Ok, nije ušla u štos.. odnos je ona sama naoružana vs vas nekolicina nespremnih, tako izgleda.

Drugo, i ja sam prije dva dana zatvorila blog radi virtuelne uštve koja se usere vičući "nije lako Srbin biti", hoću reći, nije Mađarica poremetila ovde neku idealnu srbsku ravnotežu.. stavimo malo prst na čelo šta se dešava i prije njenog dolaska? Nikom ona izvinjenje ne duguje, ne posebno uvrijeđenom kolektivu pravih Srba.. cc, kakva zajebancija..

Nije fer zatvarati blog.
To mu dođe nekako kukavički.
softelectronics_e softelectronics_e 15:20 10.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

apacherosepeacock
kamilo_emericki
Meni je uvijek tugaljivo vidjeti svježe cvijeće bačeno u smeće, isto kao i kruh.
To odbačeno, svježe, cvijeće meni izaziva razne asocijacije. Od nesporazuma preko neuzvraćene ljubavi sve do mržnje i nepodnošljivosti.
Priznajem da nisam odmah, na prvi pogled, vidio direktnu vezu buketa u kanti za smeće i ovog bloga ali je zaista odličan simbol.


Meni je odmah bila jasna komsijina (nask) metafora sa bacenim cvecem i ovim blogom (originalnim naslovom)..

I meni je nepodnosljivo isto sto ti kazes kad vidim baceno, hleb ako je u kesi (kod mene nema onih kontejnera vec ukopanih u zemlju tu nema nista pored vec u onim korpama za papirne otpatke ako vidim kesu koja strci sa svezim hlebom) prospem obavezno uz kanal za ptice a sveza cvece baceno uzmem sa ulice i stavim kuci u vazu..


Jednostavno, ne mogu da prodjem pored i napravim se da ne vidim i ostavim tako.

Mi našim vrapcima na terasu stavljamo proso.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:26 10.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

Mi našim vrapcima na terasu stavljamo proso.


Ma i ja hranim ptice odgovarajucim zrnevljem i sta sve ne specijalno od vrste do vrste, nego ovako obaska narocito zimi ako naidjem na bacen hleb ja im i to dodam odma na licu mesta pa ko gladan pernat pojede, a pojede kad ne moze da bude probirljiv na 'ladnocu..

softelectronics_e softelectronics_e 15:31 10.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

apacherosepeacock
Mi našim vrapcima na terasu stavljamo proso.


Ma i ja hranim ptice odgovarajucim zrnevljem i sta sve ne specijalno od vrste do vrste, nego ovako obaska narocito zimi ako naidjem na bacen hleb ja im i to dodam odma na licu mesta pa ko gladan pernat pojede, a pojede kad ne moze da bude probirljiv na 'ladnocu..


Naročito pazimo da vrapcima ne nedostaje hrane kada je sneg i smznuto vreme.
Tada je njima otežano snalaženje za hranu.
kamilo_emericki kamilo_emericki 15:35 10.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

tess1
Meni je odmah bila jasna komsijina (nask) metafora sa bacenim cvecem i ovim blogom (originalnim naslovom)..

Eh, tebi, ali Kamilo je iz Bosne. :)

I to što kažeš.
angie01 angie01 20:37 10.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

nask-fantasticna fotka,...i jos bolji komentar.
tess1 tess1 20:44 10.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

Joj nevaljalice jedna :)

*
tess1 tess1 20:45 10.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

I to što kažeš

San Francisco
Henri Cartier-Bresson


tess1 tess1 21:04 10.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

Henri Cartier-Bresson

kamilo_emericki kamilo_emericki 09:42 11.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

tess1
I to što kažeš

San Francisco
Henri Cartier-Bresson



Kad bih imao novac, kao što nemam, i kad bih mogao birati hoću li po zidovima, koji ograničavaju moj prostor, postavljati slike nekog čuvenog slikara ili fotografije Kartie-Breson, fotografije bi odnijele pobjedu. Bez razmišljanja.
Dobro, Modiljani i Tuluz Lotrek bi me natjerali na razmišljanje.
tess1 tess1 11:24 11.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

Kad bih imao novac, kao što nemam, i kad bih mogao birati hoću li po zidovima, koji ograničavaju moj prostor, postavljati slike nekog čuvenog slikara ili fotografije Kartie-Breson, fotografije bi odnijele pobjedu. Bez razmišljanja.
Dobro, Modiljani i Tuluz Lotrek bi me natjerali na razmišljanje.

Od slikara to bi bio (ne Šiškin, on je slikar mog šumskog duha, uvijek je sa mnom :), samo Eric Ravilious

Ship's Screw on a Railway Truck
Undatiert - watercolour over graphite, on paper



Nije mi toliko poznat Henri Cartier-Bresson, ili nisam budno svjesna da mi jeste poznat. Volim Vivian Maier (preporučujem opet dokumentarac, ostavila je doživotne traume na djecu koju je čuvala), ima groteske i bizarnosti kao u južnjačkoj gotici Flannery O'Connor taman za moju predanu i posvećenu pažnju tj zatečenost. :)

Ne znam jesi li čitao, i kakav si ahbab sa knjigom, roman o životu Tuluza Lotreka Mulen Ruž, Pjer La Mir (Pierre La Mure) vrijedi prelistati.

Npr Henri Cartier-Bresson:



Ovu prvi put vidim, svjedoči vremenu.

Radnička kantina u Moskvi 1951.

apacherosepeacock apacherosepeacock 15:11 11.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

San Francisco
Henri Cartier-Bresson

Tess, ovaj San Francisko je famozan.
(zena na slici lici na Kejt Blanchet)


Samo jos da dodam da su preporuke za fotke - moje.
tess1 tess1 16:31 11.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

Tess, ovaj San Francisko je famozan.

Da, uhvatila je i vezu i kuliranje među njima. Samo bliski ljudi sjede ovako na ulici, i ujedno svako gleda svoja posla. :)

(zena na slici lici na Kejt Blanchet)

Hm, u pravu si, liči više na nju, mnogo više nego moja prva asocijacija na L. Bacall radi strogoće i inteligencije u pogledu, ili pronicljivu nepovjerljivosti prema strancima.

S. Slapšak je napisala odličan tekst prije nekoliko god. I sad vidim da je naslov Pogled, to nisam zapamtila. :)




Samo jos da dodam da su preporuke za fotke - moje.

Cijenim. :))


apacherosepeacock apacherosepeacock 17:51 11.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

Hm, u pravu si, liči više na nju, mnogo više nego moja prva asocijacija na L. Bacall radi strogoće i inteligencije u pogledu, ili pronicljivu nepovjerljivosti prema strancima.


Obe su neosporno lepe (drugacija vrsta lepote) i bistre i od integriteta, i obe mi je drago videti na filmu.
tess1 tess1 18:22 11.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

Obe su neosporno lepe (drugacija vrsta lepote) i bistre i od integriteta, i obe mi je drago videti na filmu.

Da, i njena samouvjerenost iz ljepote i snage inspiriše. Zamisli ovu predstavu na Brodveju.



tess1 tess1 18:30 11.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

- Oh to be bored like Cate Blanchett! In The Present, Andrew Upton’s adaptation of an early Chekhov play, her character, Anna Petrovna, seems tired of everything – life and love, food and drink, women and men, hope and chess. “I’m so bored,” she complains at her birthday dinner. “Bored and disappointed.” -
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:14 11.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

tess1

Nije mi toliko poznat Henri Cartier-Bresson,



Ja sam za njega saznao početkom sedamdesetih. Prijatelj, fptoreporter lokalnog lista i otac Doksovog druga, me navukao na fotaografiju.

Dva svijeta

Još ova i neću više


Ne znam jesi li čitao, i kakav si ahbab sa knjigom, roman o životu Tuluza Lotreka Mulen Ruž, Pjer La Mir (Pierre La Mure) vrijedi prelistati.

Sada imam malo više vremena pa se pomalo vraćam knjizi. Citirani roman nisam čitao ali planiram da se učlanim u lokalnu medijateku i biće prva na listi. Sve dokumentarce o Lotreku sam odgledao plus ovaj film
.
bene_geserit bene_geserit 23:27 11.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

Da, i njena samouvjerenost iz ljepote i snage inspiriše. Zamisli ovu predstavu na Brodveju.

E sad moram ponovo da pogledam "Rake".
tess1 tess1 10:10 12.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

Ja sam za njega saznao početkom sedamdesetih. Prijatelj, fptoreporter lokalnog lista i otac Doksovog druga, me navukao na fotaografiju.

E, i ova druga mi je znana, a treću sa dječakom sam vidjela juče.

I video u mojoj zemlji nije dostupan, nemoj poslije bude na krovu sam svijeta. :)
tess1 tess1 10:11 12.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

E sad moram ponovo da pogledam "Rake".

Film?

cc

Jel moram napisati unutrašnja snaga a da ti ne zamisliš kako s tobom crna žena obara ruke i pobjeđuje te?
tess1 tess1 10:12 12.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

Prezgodna crna žena prastanovnica Amerike. :)
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:40 12.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

tess1

E, i ova druga mi je znana, a treću sa dječakom sam vidjela juče.




Potraži fotografije Brandibora Debeljkovića. Sjajan fotograf, čije sam predavanje jednom slušao, koji je neke svoje odlične fotografije naparavio najobičnijom Smenom.

Neću više o fotografiji. Da mi se ne desi da u ponedeljak odem u komision i otkupim svu klasičnu opremu za crno-bijelu fotografiju.
Magija laganog izranjanja slike u razvijaču, sa bijelog, osvjetljenog, papira izaziva zavisnost. Ne bih volio da mi se ponovi.
Film se zove: "Lautrec", snimljen '98.
tess1 tess1 15:26 12.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

Potraži fotografije Brandibora Debeljkovića. Sjajan fotograf, čije sam predavanje jednom slušao, koji je neke svoje odlične fotografije naparavio najobičnijom Smenom.

Hoću. Jel ovo njegovo? Jao što je lijepa slika. Raznježila me. :)

Neću više o fotografiji. Da mi se ne desi da u ponedeljak odem u komision i otkupim svu klasičnu opremu za crno-bijelu fotografiju.
Magija laganog izranjanja slike u razvijaču, sa bijelog, osvjetljenog, papira izaziva zavisnost. Ne bih volio da mi se ponovi.
Film se zove: "Lautrec", snimljen '98.

Ne razumije, već ti se desilo? Čij je ovo film?
kamilo_emericki kamilo_emericki 17:15 12.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

tess1

Jel ovo njegovo?

Da
Ne razumije, već ti se desilo?

Da, bavio sam se neko vrijeme fotografijom. U to doba, to je bio jako skup hobi. Kupovao u apoteci sastojke za razvijače pa prema potrebi za mekoćom sjenki sam miješao. Utrenirao kolko dugo gori cigareta koja je non stop u ustima i na taj način kontrolisao vrijeme razvijanja. Asistirao pomenutom prijatelju u pravljenju velikih fotografija za robne kuće, fabrike, banke. Mislim da je najveća bila 2,5 x 5 m, pravili je u učionici jedne škole čitavu noć.
Bilo zabavno.

Film je francuski.

tess1 tess1 00:18 13.02.2022

Re: Šteta, nepotreban poraz

Da, bavio sam se neko vrijeme fotografijom. U to doba, to je bio jako skup hobi. Kupovao u apoteci sastojke za razvijače pa prema potrebi za mekoćom sjenki sam miješao. Utrenirao kolko dugo gori cigareta koja je non stop u ustima i na taj način kontrolisao vrijeme razvijanja. Asistirao pomenutom prijatelju u pravljenju velikih fotografija za robne kuće, fabrike, banke. Mislim da je najveća bila 2,5 x 5 m, pravili je u učionici jedne škole čitavu noć.
Bilo zabavno.

Film je francuski.

Ok. :)
bene_geserit bene_geserit 21:31 09.02.2022

frka

Yugaya je napisala lep tekst,
da nije one prve rečenice u tekstu (gde objašnjava da piše o ne-Srbima i žali se kako u štampi na srpskom nema članaka o tome) i kasnijih komentara (tipa, gledaj ovog kretena što se slika sa decom i zove ih Srpčići moji, patriotizam od koga mi se ne povraća i sl.).
Bez toga bi to bio lep blog.
Mene je recimo i ovako podstakao da pogledam kakvu muziku pravi ta žena pošto ranije nisam čuo, da pogledam malo Mađarsku istoriju od doseljavanja u Panoniju pa na dalje i bilo mi je zanimljivo kakva imena daju deci.

Ali, jedno je pisati o nekome afirmativno, a drugo doći da se kačiš.
A onda posle glumiš nekakvu žrtvu i brišeš tekst jer zaboga komentari nisu po tvom ukusu.
Pri tome ja ne vidim da je bilo bilo čega negativnom o tom mađarskom bračnom paru, naprotiv. Meni je uvek drago kad se pametan svet razmnožava (zovi to elitizmom ili kako god želiš), planeta će da bude bolje mesto, a posebno ako ti ljudi imaju vezu sa Srbijom.

Ako je bilo negativnih komentara to je bilo o yugayinom kukanju na Srbe i Srbiju i srpski patriotizam. Te ne pišu o ne-Srbima, te broje krvna zrnca, te ovo te ono.
Ako naglasiš da pišeš o nekom (uspešnom) paru zato što su ne-Srbi a onda u prvom komentaru kukaš na nekog profesora koji se slika sa decom zato što su Srbi, to se zove hipokrizija (ne da je taj profesor to trebao da uradi, naravno da nije, niti je odgovornost profesora porediva sa nekim ko samo objavljuje blog, ali je bez veze kritikovati neko ponašanje a istovremeno raditi sličnu stvar).

Osim te prve rečenice dodatno mi se nije svidelo u tekstu kako se piče o uspesima tih ljudi. Ta žena koliko vidim ima lepu muzičku karijeru, potpuno je nepotrebno to svesti na "sarađivala sa Brand_name" umesto da se okači neki njen spot ili napiše više o njenim radovima (otprilike na nivou kad neko krene "znaš ti kakva je on faca, sa kim pije kafu" ). Potpuno isto se odnosi i na muža gde je to sa međuuniverzitetskom saradnjom sa MIT-em moglo da se uzred pomene naravno, ali je bezrazložno istrčalo kao glavno.
Ali dobro ajde, taj deo verovatno nije previše bitan, ja sam verovatno preosteljiv na to jel sam se nagledao CV-eva gde ljudi rade slična sranja.
tess1 tess1 22:51 09.02.2022

Re: frka

Meni je uvek drago kad se pametan svet razmnožava (zovi to elitizmom ili kako god želiš), planeta će da bude bolje mesto, a posebno ako ti ljudi imaju vezu sa Srbijom.

Nemam riječi. :))
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:57 09.02.2022

Re: frka


bene_geserit
Ali, jedno je pisati o nekome afirmativno, a drugo doći da se kačiš.
A onda posle glumiš nekakvu žrtvu i brišeš tekst jer zaboga komentari nisu po tvom ukusu.


To bi otprilike bilo to.
angie01 angie01 23:25 09.02.2022

Re: frka

Ali, jedno je pisati o nekome afirmativno, a drugo doći da se kačiš.


a gde je to dosla da se kaci? koga je tacno kacila?


A onda posle glumiš nekakvu žrtvu i brišeš tekst jer zaboga komentari nisu po tvom ukusu.


objasnila je-ljudi iz teksta su trazili da se obrise blog,jer im se smucila rasprava koja nema nikakve veze sa njima-je l pomislis mozda kako ljudima sa strane izgledaju ovakva uobicajena grupna besmislena, ali zato agresivna naskakanja,...pazi kada nije jasno ni ovdasnjima, u cemu je bio problem, pa se branilo tacno sta-ovo nije pitanje,...i na kraju,malo je previse jos dodavati ovakvih sranja, kada se sve sklonilo upravo zbog istih-ono, mozda je vreme da se vrati sramota kao neophodan filing.
bene_geserit bene_geserit 23:27 09.02.2022

Re: frka

Nemam riječi. :))

Jel si gledala Idiocracy ?
zaharaga zaharaga 00:31 10.02.2022

Re: frka

angie01
Ali, jedno je pisati o nekome afirmativno, a drugo doći da se kačiš.


a gde je to dosla da se kaci? koga je tacno kacila?


A onda posle glumiš nekakvu žrtvu i brišeš tekst jer zaboga komentari nisu po tvom ukusu.


objasnila je-ljudi iz teksta su trazili da se obrise blog,jer im se smucila rasprava koja nema nikakve veze sa njima-je l pomislis mozda kako ljudima sa strane izgledaju ovakva uobicajena grupna besmislena, ali zato agresivna naskakanja,...pazi kada nije jasno ni ovdasnjima, u cemu je bio problem, pa se branilo tacno sta-ovo nije pitanje,...i na kraju,malo je previse jos dodavati ovakvih sranja, kada se sve sklonilo upravo zbog istih-ono, mozda je vreme da se vrati sramota kao neophodan filing.


Eto, prevarili su se sto su dali toj Jugaji da o njima pise, jer je Jugaja umesto da pise o njima, pricu izvrnula u pljuvacinu po cirilicnim krvnim zrncima. Drugi put mozda da izaberu neku osobu koja ume da pise bez zastranjivanja.
angie01 angie01 00:39 10.02.2022

Re: frka

jasno je da su se sokirali besmislenim ruznim komentarima, a ne tekstom,...sto je uostalom ovdasnji standard u neko duze poslednje vreme- tako da ne izvrci...rekoh vec, ako je tekst obrisan, nepristojno je da i dalje budete zli,..pa jos u reinkarnaciji.
tess1 tess1 07:47 10.02.2022

Re: frka

Jel si gledala Idiocracy ?

Jesam, davno, i ničeg se ne sjećam. Samo tamnih kadrova i hrpe, brda smeća.

Šta je poenta, živimo to vrijeme? Bez pametnih ljudi da se pare? :)
tess1 tess1 07:47 10.02.2022

Re: frka

Parrdon, pametnih bijelih ljudi. :)
freehand freehand 09:10 10.02.2022

Re: frka

jer je Jugaja umesto da pise o njima, pricu izvrnula u pljuvacinu po cirilicnim krvnim zrncima. Drugi put mozda da izaberu neku osobu koja ume da pise bez zastranjivanja.

Eto tebe na primer, ako se odluče za bulšit i lagarije.
Ne mrzi me da ponavljam koliko god da treba: Yugaya ništa nije pisala o ćiriličnimkrvnim zrncima. Yugaya se žalila da se društvo - što je različito od ržave za one koji to ne znaju - ne ponaša isto i zanemaruje one koji ta specifičnankrvna zrnca nemaju.
Da marlo približim razliku izmeđui društva i države: srpska država definisala je i zakonski to regulisala da su svi građani pred zakonom isti i da svi imaju apsolutno ista prava a diskriminacija je zabranjena. Ito je civilizacijska norma.
A društvo - to je moron profesor Srbenda koji izdvoji srpčad pa se sa njima slika i to objavljuje kao nekakvo svoje dostignuće.
zaharaga zaharaga 11:00 10.02.2022

Re: frka

freehand
jer je Jugaja umesto da pise o njima, pricu izvrnula u pljuvacinu po cirilicnim krvnim zrncima. Drugi put mozda da izaberu neku osobu koja ume da pise bez zastranjivanja.

Eto tebe na primer, ako se odluče za bulšit i lagarije.
Ne mrzi me da ponavljam koliko god da treba: Yugaya ništa nije pisala o ćiriličnimkrvnim zrncima. Yugaya se žalila da se društvo - što je različito od ržave za one koji to ne znaju - ne ponaša isto i zanemaruje one koji ta specifičnankrvna zrnca nemaju.
Da marlo približim razliku izmeđui društva i države: srpska država definisala je i zakonski to regulisala da su svi građani pred zakonom isti i da svi imaju apsolutno ista prava a diskriminacija je zabranjena. Ito je civilizacijska norma.
A društvo - to je moron profesor Srbenda koji izdvoji srpčad pa se sa njima slika i to objavljuje kao nekakvo svoje dostignuće.


Budi dobar, vrati tekst, pa da rasclanjavamo sta tacno pise. Mislim da je Jugaja sama ipak uvidela da je zasrala, pa je trazila da se tekst obrise. Iskreno, mislim da laze kad kaze da su to trazili Vilim i Magdi. Mnogo njih briga za neki tamo blog u Srbiji koji prati 20 ljudi!

A "cirilicna krvna zrnca", svaka joj cast za smisljeni izraz. To je sad s nama za uvek.

principessa_etrusca principessa_etrusca 11:05 10.02.2022

Re: frka


Budi dobar, vrati tekst, pa da rasclanjavamo sta tacno pise.

Придружујем се молби пошто нисам стигла да прочитам текст пре него што сте га склонили.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:11 10.02.2022

Re: frka

objasnila je-ljudi iz teksta su trazili da se obrise blog

О чему је био блог?
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:21 10.02.2022

Re: frka

Tekst se vrlo lako izvuče iz gugl keša koga baš zanima.
Ne bi bilo lepo objavljivati ga ponovo ako su ljudi već zamolili da se skloni.
softelectronics_e softelectronics_e 11:24 10.02.2022

Re: frka

principessa_etrusca
objasnila je-ljudi iz teksta su trazili da se obrise blog

О чему је био блог?

Ma!
Neko više-manje prikriveno pljuckanje po Srbima, ništa novo.
predatortz predatortz 11:35 10.02.2022

Re: frka

Tekst se vrlo lako izvuče iz gugl keša koga baš zanima.


Naterao si me. Već u drugoj rečenici :


a patriotizam i nacionalni ponos vezuje iskljucivo za broj cirilicnih krvnih zrnaca

što je glupo i od čega je krenula lambada...
angie01 angie01 11:41 10.02.2022

Re: frka

О чему је био блог?


o dvoje mladih ljudi sa nasih prostora, koji su uspeli u belom svetu i koji su jos roditelji trojki...za koje niko nikada nije cuo-do yugajinog bloga...jer mediji nisu zainteresovani za takve vesti,... a jos imaju feler, da nisu Srbi po nacionalnosti,...
zaharaga zaharaga 12:07 10.02.2022

Re: frka

angie01
О чему је био блог?


o dvoje mladih ljudi sa nasih prostora, koji su uspeli u belom svetu i koji su jos roditelji trojki...za koje niko nikada nije cuo-do yugajinog bloga...jer mediji nisu zainteresovani za takve vesti,... a jos imaju feler, da nisu Srbi po nacionalnosti,...


Lupetas!

Evo, ja sam cuo za Magdi i pre bloga, i mislim da je dobra pevacica, a i vest bi me zanimala, da je bila napisana kao vest.

Blog je bio pljuvanje po narodu, i naturanje nekakve krivice, a narocito onima sto imaju cirilicna krvna zrnca.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:11 10.02.2022

Re: frka

angie01
О чему је био блог?


o dvoje mladih ljudi sa nasih prostora, koji su uspeli u belom svetu i koji su jos roditelji trojki...za koje niko nikada nije cuo-do yugajinog bloga...jer mediji nisu zainteresovani za takve vesti,... a jos imaju feler, da nisu Srbi po nacionalnosti,...

Хвала.

Медији генерално нису заинтересовани за успех, осим када он постане планетарни, па не може више да се игнорише. Ја бих сада могла да направим списак од сигурно десетак младих људи који су изузетно успешни, а на путу су ка заиста озбиљном успеху, међутим, за њих никада нико није чуо.

Да ли има везе медијско игнорисање са нечијим етницитетом? Мислим да не, има доста примера из извођачких уметности. Опет, о онима који су по природи посла мање видљиви, не пише се без обзира ко су.

Са друге стране, медији некада извештавају о неком ”успеху”, који после не издржи тест времена. Ту има доста саморекламерства, посебно када се ради о људима из света и неспособности или незаинтересованости новинара да дођу до неке објективније слике.
softelectronics_e softelectronics_e 12:15 10.02.2022

Re: frka

principessa_etrusca
angie01
О чему је био блог?


o dvoje mladih ljudi sa nasih prostora, koji su uspeli u belom svetu i koji su jos roditelji trojki...za koje niko nikada nije cuo-do yugajinog bloga...jer mediji nisu zainteresovani za takve vesti,... a jos imaju feler, da nisu Srbi po nacionalnosti,...

Хвала.

Медији генерално нису заинтересовани за успех, осим када он постане планетарни, па не може више да се игнорише. Ја бих сада могла да направим списак од сигурно десетак младих људи који су изузетно успешни, а на путу су ка заиста озбиљном успеху, међутим, за њих никада нико није чуо.

Да има везе медијско игнорисање са нечијим етницитетом? Мислим да не, има доста примера из извођачких уметности. Опет, о онима који су по природи посла мање видљиви, не пише се без обзира ко су.

Са друге стране, медији некада извештавају о неком ”успеху”, који после не издржи тест времена. Ту има доста саморекламерства, посебно када се ради о људима из света и неспособности или незаинтересованости новинара да дођу до неке објективније слике.

Nije blog bio o tome!
To je bila maska.
Prozirna i providna.
predatortz predatortz 12:17 10.02.2022

Re: frka

Медији генерално нису заинтересовани за успех, осим када он постане планетарни, па не може више да се игнорише. Ја бих сада могла да направим списак од сигурно десетак младих људи који су изузетно успешни, а на путу су ка заиста озбиљном успеху, међутим, за њих никада нико није чуо.


Slično i ja rekao.


Да има везе медијско игнорисање са нечијим етницитетом?


Jok! Mediji u Srbiji su puni tekstova o Maci Diskreciji i nekakvoj Dalili. Zajedničko su im dve stvari - bosanske su muslimanke i bestidne opajdare. No, o njima ćeš naći više tekstova u poslednjih par godina nego o uspesima svih akademskih građana u zbiru.
I to sam rekao autorki posta - da se, nažalost, fokus sa uspešnih pomerio na besprizornike, da priča koju je ona napisala nije vest koja donosi profit.

Džaba!

Teza o srbnohriscanima i cirilicnim krvnim zrncima se nije dala pomeriti ni za milimetar.
Kada je ta teza naišla na otvoreno protivljenje nekolicine nas, autorka je uvređeno zatražila da se tekst obriše.


gedza.73 gedza.73 12:20 10.02.2022

Re: frka

a patriotizam i nacionalni ponos vezuje iskljucivo za broj cirilicnih krvnih zrnaca


Ovim je pljunuto najviše na najlepši i najradosniji događaj u jednoj porodici.
mada neki blogeri tvrde kako ovo nije bilo u tekstu nego u komentarima pa je dobro što se vidi ko laže.

Nešto razmišljam... znamo se već dugo po blogu... Čini mi se kako je u nekoj od zemalja regiona bilo uskraćeno pravo porodilji odnosno detetu koje je prvo rođeno u novoj godini jer ne pripada većinskom narodu. iskreno verujem da bi tako nešto svi mi blogeri osudili da se desilo u Srbiji. Ne kažem da se možda nije desilo nego da bi svi mi digli dževu.

Ono što me zanima a počelo je da se promalja kao teza da postoji diskriminacija po srboćiriličnim krvnim zrncima pa sam malo proguglao i pronašao da prve rođene bebe u Srbiji u noći Nove godine imaju različita prezimena. na primer mađarska i rumunska. Piše kako su porodice dobile dodatke kao i poklone. Ako postoji ta diskriminacija sa srboćiriličnim krvnim zrncima otkud onda ovi slučajevi?

Jednokratna pomoć na području Leksovca iznosi 10 000 dinara (gde ne verujem da ima mnogo Mađara osim na glasanju) a na području Malog Iđoša 17 000 dinara.

A što se tiče vesti o ljudima sa naših prostora ja nikada još nisam naišao na blog koji priča o problemima koje su naši ljudi imali kod priznavanja srpskih dozvola. Svuda imaju problema jer su srboćirilični i moraju ponovo da polažu. Takođe postoji diskriminacija kod srpskoćiriličnih diploma koje moraju da se nostrifikuju pa nas diskriminišu mnogi a niko u Srbiji o tome ne priča. Otprilike je tako ispao blog koji je obrisan.



Ono što smeta u celoj priči da su neki iskoristili rođenje troje divne dece kako bi pokazali da Srbe u najmanju ruku treba još jednom bombardovati pošto su po prirodi nacisti, fašisti, ljotićevci a pride i četnici (ovi koji nose brade)




gedza.73 gedza.73 12:32 10.02.2022

Re: frka

осим када он постане планетарни

Naravno. Đokovići, ne ulazim u ono što se dešava danas, su pričali kako niko nije hteo da im izađe u susrte i pomogne Novaku dok je bio talentovano dete. Sad kad je broj Jedan svi trče da se slikaju.

Lazar Rišar maratonac





docsumann docsumann 12:49 10.02.2022

Re: frka

Nije blog bio o tome!
To je bila maska.
Prozirna i providna.


tako je! a trudnica je samo bila trojanski konj, da ne kažem kobila...za ubacivanje antisrpskih nano specijalaca na blog

zajebo sam se u vezi onog poređenja s balkanskim špijunom. ovo je viši nivo
softelectronics_e softelectronics_e 12:51 10.02.2022

Re: frka

docsumann
Nije blog bio o tome!
To je bila maska.
Prozirna i providna.


tako je! a trudnica je samo bila trojanski konj, da ne kažem kobila...za ubacivanje antisrpskih nano specijalaca na blog

zajebo sam se u vezi onog poređenja s balkanskim špijunom. ovo je viši nivo

Gluposti!
gvozden1 gvozden1 12:54 10.02.2022

Re: frka


Ono što smeta u celoj priči da su neki iskoristili rođenje troje divne dece

Nego, da li je raspravljeno je li ona trudna ili se porodila?

Ustvari, sve ovo opasno vuče na patetiku.
docsumann docsumann 13:03 10.02.2022

Re: frka

softelectronics_e
docsumann
Nije blog bio o tome!
To je bila maska.
Prozirna i providna.


tako je! a trudnica je samo bila trojanski konj, da ne kažem kobila...za ubacivanje antisrpskih nano specijalaca na blog

zajebo sam se u vezi onog poređenja s balkanskim špijunom. ovo je viši nivo

Gluposti!


to ti kažem...
mentol mentol 13:11 10.02.2022

Re: frka

freehand

A društvo - to je moron profesor Srbenda koji izdvoji srpčad pa se sa njima slika i to objavljuje kao nekakvo svoje dostignuće.

I ti preteruješ... Nije valjda samo on društvo?
Ima budala al' su ipak manjina.

Evo i jedna lepa vest:
Stadler Kiss na putu za Srbiju (Koprivnica)
Uskoro će nam Budimpešta biti bliže.





gvozden1 gvozden1 13:18 10.02.2022

Re: frka

Nije valjda samo on društvo?

Jeste, on je srpsko društvo, a oni što su ga suspendovali, a nisu morali, nisu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:23 10.02.2022

Re: frka

mentol



Ovakvi su svi domaci (vozovi) kod mene, na sprat, samo zuti sa plavom straftom, ovo za bicikle ekstra vazno.. :) a na spratu lep pogled.


principessa_etrusca principessa_etrusca 13:31 10.02.2022

Re: frka

Ono što smeta u celoj priči da su neki iskoristili rođenje troje divne dece kako bi pokazali da Srbe u najmanju ruku treba još jednom bombardovati pošto su po prirodi nacisti, fašisti, ljotićevci a pride i četnici (ovi koji nose brade)

Уводни текст је избрисан и дискусија се захуктала док сам ја стигла на блог.

Него, реч о присвајању културе. Да ли је Киш мађарски писац? Пре него што сам погледала линковани чланак, написала сам следеће:

Главни критеријум је језик на коме писац пише.

Киш, или Кон што је презиме које је имао на рођењу, као дете је живео у срединама где се говорио мађарски, у Мађарској је неколико година ишао у школу. Он је преводио је са мађарског, не на мађарски и није никада писао на мађарском. Матерњи језик му је био српски.

Неки други критеријуми су место рођења, културна припадност породице и тематика. Ако је за његовог оца као мађарског Јеврејина мађарска култура била кровна, он је у Мађарској страдао као Јеврејин. А презиме које је носио је мађаризовано пред рат.

Киш је у најранијим годинама видео из прве руке шта је национализам, или пре нацизам, а тај нацизам чија је он био жртва је био мађарски. (Породица је мађаризовала презиме, али отац је ипак завршио у Аушвицу.)


Онда сам видела линковани чланак и преносим превод једног пасуса.

”И овде понављам да не треба размишљати о било каквој експропријацији, Данило Киш припада мађарској књижевности као и мађарском читаоцу, његово дело је толико „и за нас“ да га можемо са сигурношћу сматрати мађарским писцем који није Србин, не Мађар, не Јеврејин, већ писац свих нас. (Тачно је да српски национализам, који се недавно поново појавио у ратним превирањима, жели да искључи Данила Киша из српске књижевности, као што је то урадио сегедински Киш-матине.)”

Истина је да сваки добар писац припада свим читаоцима, али осим несреће да му је отац био мађарски Јеврејин и чињенице да је као дете ишао у мађарску школу и касније преводио са мађарског, нема никакве основе да га ико сматра мађарским писцем. Више је него неукусно својатати га, а и не заобићи прилику да се прст упре на ”српски национализам”.
mentol mentol 13:36 10.02.2022

Re: frka

apacherosepeacock
ovo za bicikle ekstra vazno.. :)


Da. Najvažnije!

apacherosepeacock

a na spratu lep pogled.


S te visine celu Holandiju vidiš I mi ćemo Vojvodinu... jedva čekam.

gvozden1
Jeste, on je srpsko društvo, a oni što su ga suspendovali, a nisu morali, nisu.

Nije ni on morao da izdvaja decu po plemenima, nije.
docsumann docsumann 13:37 10.02.2022

Re: frka

apacherosepeacock
mentol



Ovakvi su svi domaci (vozovi) kod mene, na sprat, samo zuti sa plavom straftom, ovo za bicikle ekstra vazno.. :) a na spratu lep pogled.


to kao u onom vicu, kad Mujo i Haso šetaju gradom, pa će odjednom Mujo - vidi onu crvenu škodu pored trafike.
- e takvu ću istu ja da kupim... samo žutu, s dvoje vrata.....i nije škoda, nego yugo
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:55 10.02.2022

Re: frka

docsumann
apacherosepeacock
mentol



Ovakvi su svi domaci (vozovi) kod mene, na sprat, samo zuti sa plavom straftom, ovo za bicikle ekstra vazno.. :) a na spratu lep pogled.


to kao u onom vicu, kad Mujo i Haso šetaju gradom, pa će odjednom Mujo - vidi onu crvenu škodu pored trafike.
- e takvu ću istu ja da kupim... samo žutu, s dvoje vrata.....i nije škoda, nego yugo


:)

Pa ovde se volE zuta i narandzasta boja.. ova potonja je i boja nacionale (Holandije) i - boja (fuzija) sa kraljevskom kucom - Oranje (oranz) - Nassau.

Pre usvajanja zajednicke valute, evra, guldeni (valuta) papirni su bili u sve vrcavim bojama ko Van Gogove slike.. (i on na jednoj od novcanica). Ukratko, najlepse pare koje sam videla (dizajn) pored americkog dolara.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:08 10.02.2022

Re: frka

mentol
S te visine celu Holandiju vidiš I mi ćemo Vojvodinu... jedva čekam.


Pa da..:)

Ja sam jednom vozom odavde posla za Beograd (malo da razgledam usputne lepote prirode, bio mi tako cef), leto, u Becu sam presela na neki Beo-voz sa rashladnim uredjajima, lep, cist, udoban, samo je saobracao na toj liniji Bec-Beograd.
gvozden1 gvozden1 14:08 10.02.2022

Re: frka

Ukratko, najlepse pare koje sam videla (dizajn) pored americkog dolara.

A vidi kostarikanske.



Onaj deo gde je žig je providan, vidi se prst iza.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:13 10.02.2022

Re: frka

Huchi
A vidi kostarikanske.


Aaa lepe, nisam ih ranije videla.

(htedoh inicijalno da napisem da ima jos nekih valuta sa tim veselim dizajnom i bojama samo me mrzelo sad da trazim koje su sve i odakle)
vcucko vcucko 14:35 10.02.2022

Re: frka

apacherosepeacock

Pre usvajanja zajednicke valute, evra, guldeni (valuta) papirni su bili u sve vrcavim bojama ko Van Gogove slike.. (i on na jednoj od novcanica). Ukratko, najlepse pare koje sam videla (dizajn) pored americkog dolara.

Koliko se sećam, bila je neka flora i fauna na njima, ali baš onako šareno, da ne kažem rasta

Takođe mi se javlja iz sećanja da su/ste imali neke jedinstvene nominale, tipa novčanica od 25 guldena (USA Quarter je druga stvar), ne sećam se neke druge zemlje sa banknotom od 25 nečega?
mentol mentol 14:40 10.02.2022

Re: frka

apacherosepeacock

Ja sam jednom vozom odavde posla za Beograd (malo da razgledam usputne lepote prirode, bio mi tako cef), leto, u Becu sam presela na neki Beo-voz sa rashladnim uredjajima, lep, cist, udoban, samo je saobracao na toj liniji Bec-Beograd.

Mislim da u tom pravcu više ne saobraća nijedan. Na proleće treba da obnove liniju Beograd-Ljubljana i taj će ići svaki drugi dan. Kroz Hrvatsku je većim delom pruga dobra, Može da ide 150-160 na sat ali ima malo putnika.

Jesi li gledala ovaj? Ja juče pogledao i baš mi se svideo... Za 4 Oskara je nominovan. Za scenario i strani film sigurno dobija.
zaharaga zaharaga 14:52 10.02.2022

Re: frka

docsumann
Nije blog bio o tome!
To je bila maska.
Prozirna i providna.


tako je! a trudnica je samo bila trojanski konj, da ne kažem kobila...za ubacivanje antisrpskih nano specijalaca na blog

zajebo sam se u vezi onog poređenja s balkanskim špijunom. ovo je viši nivo


A sto je ovo ruzno! Tako nazvati zenu, to je nevidjena neotesanost!

A posle ce nas vrli komentator tvrditi da je Srbin (bre), pa ce
onda drugi komentatori i komentatorke naci kako su Srbi, cirilicari,
neotesani, vidi kako oni zenama nadevaju imena!
A onda ce se komentator izmaci u stranu, i praviti Englez,
ustrvrditi da on nije Srbin, on je oduvek neke druge nacije,
pa ce nesto mrsiti da se ovde radilo o stilskoj figuri, koju
prostaci i nepismeni cirilicari ne razumeju, pa ce se
pridruziti opstoj pljuvacini srpskog prostakluka, itd.

A ovdasnje blogovske gospodze, inace feministkinje i borkinje
za ljudska i manjinska prava, naci ce da je ovo neosnovani
napad na komentatora, i da on, komentator, u potpunosti ima
pravo da tako govori o mladoj majci iz Budimpeste, jer, zaboga,
on ne jede meso, a jos je uzgred Srbe pohvalno pljuvati.






zaharaga zaharaga 14:53 10.02.2022

Re: frka

vcucko
apacherosepeacock

Pre usvajanja zajednicke valute, evra, guldeni (valuta) papirni su bili u sve vrcavim bojama ko Van Gogove slike.. (i on na jednoj od novcanica). Ukratko, najlepse pare koje sam videla (dizajn) pored americkog dolara.

Koliko se sećam, bila je neka flora i fauna na njima, ali baš onako šareno, da ne kažem rasta

Takođe mi se javlja iz sećanja da su/ste imali neke jedinstvene nominale, tipa novčanica od 25 guldena (USA Quarter je druga stvar), ne sećam se neke druge zemlje sa banknotom od 25 nečega?


Rublje.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:09 10.02.2022

Re: frka

vcucko
apacherosepeacock

Pre usvajanja zajednicke valute, evra, guldeni (valuta) papirni su bili u sve vrcavim bojama ko Van Gogove slike.. (i on na jednoj od novcanica). Ukratko, najlepse pare koje sam videla (dizajn) pored americkog dolara.

Koliko se sećam, bila je neka flora i fauna na njima, ali baš onako šareno, da ne kažem rasta

Takođe mi se javlja iz sećanja da su/ste imali neke jedinstvene nominale, tipa novčanica od 25 guldena (USA Quarter je druga stvar), ne sećam se neke druge zemlje sa banknotom od 25 nečega?


Jesmo, 25 guldena, 2.5 guldena kovanica, 25 centi kovanica.. famozno i super upotrebljivo bilo. Nidles tu sej koliko mi je bilo zao kad su ih zamenili ovim ruznim eurom..

Da svasta je bilo na papirnim od suncokreta preko vrabaca, kolibrija i tukana 'tica itd.










docsumann docsumann 15:12 10.02.2022

Re: frka

A sto je ovo ruzno! Tako nazvati zenu, to je nevidjena neotesanost!


a i ti si baš naivna.

nije to žena, to je biološki stroj za proizvodnju antisrba.
jugaja je bila tu samo da uspostavi logističku konekciju za njihov transfer na blog nanotehnikama. srećom sinhronizovanom akcijom nacionalno onesvješćenih snaga, ovaj naum je raskrikan i neutralisan u povoju.
smrt ženizmu!


no, prije nego što kreneš da pišeš repliku na ovaj komentar, pogledaj u riječnik pod Ironija (iliti Gvozdena Zemlja).
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:13 10.02.2022

Re: frka

mentol
apacherosepeacock

Ja sam jednom vozom odavde posla za Beograd (malo da razgledam usputne lepote prirode, bio mi tako cef), leto, u Becu sam presela na neki Beo-voz sa rashladnim uredjajima, lep, cist, udoban, samo je saobracao na toj liniji Bec-Beograd.

Mislim da u tom pravcu više ne saobraća nijedan. Na proleće treba da obnove liniju Beograd-Ljubljana i taj će ići svaki drugi dan. Kroz Hrvatsku je većim delom pruga dobra, Može da ide 150-160 na sat ali ima malo putnika.

Jesi li gledala ovaj? Ja juče pogledao i baš mi se svideo... Za 4 Oskara je nominovan. Za scenario i strani film sigurno dobija.


Nisam, fala potrazicu (vidim ocenu 7.9 na imdb), al si mi pogodio da volim (i) Japance.. mogu ja tebi da preporucim ovog Japanca Hirokazu Koreeda - filmovi su mu malo je reci sjajni. (ukoliko ga nisi gledao)
vcucko vcucko 15:25 10.02.2022

Re: frka

apacherosepeacock
vcucko
apacherosepeacock

Pre usvajanja zajednicke valute, evra, guldeni (valuta) papirni su bili u sve vrcavim bojama ko Van Gogove slike.. (i on na jednoj od novcanica). Ukratko, najlepse pare koje sam videla (dizajn) pored americkog dolara.

Koliko se sećam, bila je neka flora i fauna na njima, ali baš onako šareno, da ne kažem rasta

Takođe mi se javlja iz sećanja da su/ste imali neke jedinstvene nominale, tipa novčanica od 25 guldena (USA Quarter je druga stvar), ne sećam se neke druge zemlje sa banknotom od 25 nečega?


Jesmo, 25 guldena, 2.5 guldena kovanica, 25 centi kovanica.. famozno i super upotrebljivo bilo.

Da svasta je bilo na papirnim od suncokreta preko vrabaca, kolibrija i tukana 'tica itd.

I 250 čini mi se?
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:29 10.02.2022

Re: frka

vcucko
I 250 čini mi se?


Da, naravno 250 guldena.. sa svetionikom ljubicaNstvenim.. (ljubicasta boja:))


principessa_etrusca principessa_etrusca 16:28 10.02.2022

Re: frka

ovaj naum je raskrikan i neutralisan u povoju.

Имам редак дар да на овом блогу пропустим све контроверзно и пикантно.
docsumann docsumann 16:51 10.02.2022

Re: frka

principessa_etrusca
ovaj naum je raskrikan i neutralisan u povoju.

Имам редак дар да на овом блогу пропустим све контроверзно и пикантно.


moraš sama početi da režiraš (insceniraš) drame na blogu. tako ti neće promaći

principessa_etrusca principessa_etrusca 18:30 10.02.2022

Re: frka

moraš sama početi da režiraš (insceniraš) drame na blogu. tako ti neće promaći

Добра идеја :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:47 10.02.2022

Re: frka

docsumann
Nije blog bio o tome!
To je bila maska.
Prozirna i providna.


tako je! a trudnica je samo bila trojanski konj, da ne kažem kobila...za ubacivanje antisrpskih nano specijalaca na blog

zajebo sam se u vezi onog poređenja s balkanskim špijunom. ovo je viši nivo


Ovo je jedini smisleni komentar do sada! Dobro, i onaj moj, ali to se podrazumeva.
vcucko vcucko 20:03 10.02.2022

Re: frka

zaharaga
vcucko
apacherosepeacock

Pre usvajanja zajednicke valute, evra, guldeni (valuta) papirni su bili u sve vrcavim bojama ko Van Gogove slike.. (i on na jednoj od novcanica). Ukratko, najlepse pare koje sam videla (dizajn) pored americkog dolara.

Koliko se sećam, bila je neka flora i fauna na njima, ali baš onako šareno, da ne kažem rasta

Takođe mi se javlja iz sećanja da su/ste imali neke jedinstvene nominale, tipa novčanica od 25 guldena (USA Quarter je druga stvar), ne sećam se neke druge zemlje sa banknotom od 25 nečega?


Rublje.

Tačno, jbt.

Ali sovjetske, pod trobojkom nikad. Sad se setih, sovjetska rublja je imala najčuveniju banknotu od svih. Onu od 3 (slovima: tri)! Još dabrovi na njoj

angie01 angie01 20:06 10.02.2022

Re: frka

Lupetas!


e, hebote, kad ti se zakaci budalesa da te smara,..ne znam sta ti hoces- pe=pitala,ja sam joj odgovorila,...i toliko o tome, mene licno bas zabole sta ti mislis, pa u tom smislu, samo me zaobidji.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:14 10.02.2022

Re: frka

srdjan.pajic


Ovo je jedini smisleni komentar do sada! Dobro, i onaj moj, ali to se podrazumeva.


Bravo!
Uspeo si da ostaviš smislen komentar na besmislen tekst.
angie01 angie01 20:19 10.02.2022

Re: frka

Медији генерално нису заинтересовани за успех, осим када он постане планетарни, па не може више да се игнорише


pa vidi- tacno,...negde sam vec na prvim stranama napisala-mediji ili bacaju politicke koske, sto je ovde vec godinama glavni entertejment, ili pisu u koji/luni, da l se ceca posvadjala sa deckom, a krljeusa pokazala dupe,...ono, totalni smo raspad,...samo kada pogledas novinske naslove, prevrne ti se stomak od kretenizma,...


...no, kako god-yugaja je napisala lepu pricu i napomenula svoje vidjenje-postavila tezu-razloga za spornu situaciju o nezainteresovanosti maticne sredine,...o tome je moglo da se prica na razne nacine, diskutuje u raznim pravcima, je l tako...-...nenenenene, nikako nije moglo, jer ovde postoji spremna ekipa da uvek skoci i u coporu krene da mrcvari prilicno besmisleno, ali zato uporno, sa nabedjivanjem, ucitavanjem, ono brani se srBstvo, koje nije ni napdanuto,...i jos je Yugaja zensko i to fino stvorenje...znaci, najbolji uzorak za omiljeni sport.

uostalom, znas vec...
freehand freehand 21:35 10.02.2022

Re: frka

principessa_etrusca

Budi dobar, vrati tekst, pa da rasclanjavamo sta tacno pise.

Придружујем се молби пошто нисам стигла да прочитам текст пре него што сте га склонили.

Naravno, evo odmah. I ne znam šta mi bi da poslušam i autorku i ljude o kojima je u tekstu bila reč pa da ga izbrišem.
Sad, nije da ne razumem ove budaletine kojima nije teško da izmišljaju izvrću i lažu bez obzira da li su činjenice tu an očigled, kamoli tek sad kad tog teksta nema. Ali tebe, moram da priznam, apsolutno ne razumem da ti uopšte na pamet padne da tako nešto tražiš, ili se takvom moronskom zahtevu opridružiš.
freehand freehand 21:40 10.02.2022

Re: frka

a patriotizam i nacionalni ponos vezuje iskljucivo za broj cirilicnih krvnih zrnaca

Iz ove rečenice pismen čovek sa IQ većim od 80 razume da Yugaya vrišti da i ona ima pravo da bude i jeste patriota i nacionalno ponosna u zemlji u kojoj je rođena i koja je njena apsolutno koliko i moja ili bilo kog drugog blogera koji je zove svojom. Bez obzira što nije Srpkinja na čemu insistraju šovinisti i vampiri, poklonici krvi i tla, bez obzira što im nije lako što su Srbi, bez obzira koje klase.
I umesto da je u tome podrže i kažu - jeste, Srbija je i tvoja majka i popravićemo to, da dođemo u situaciju da se i u ovoj zemlji svi njeni državljani bez ustručavanja zovu "Srbima" po nazivu države ovde će vampiri i šovinisti uraditi sve da se ovo društvo zgadi svima koji sa njima dele javni prostor i kiseonik koji dišu - ako vampiri dišu kiseonik, to jest, sumpor i azot su im valjda bliži i logičniji izvori smrada kojim odišu.
freehand freehand 21:44 10.02.2022

Re: frka

softelectronics_e
principessa_etrusca
angie01
О чему је био блог?


o dvoje mladih ljudi sa nasih prostora, koji su uspeli u belom svetu i koji su jos roditelji trojki...za koje niko nikada nije cuo-do yugajinog bloga...jer mediji nisu zainteresovani za takve vesti,... a jos imaju feler, da nisu Srbi po nacionalnosti,...

Хвала.

Медији генерално нису заинтересовани за успех, осим када он постане планетарни, па не може више да се игнорише. Ја бих сада могла да направим списак од сигурно десетак младих људи који су изузетно успешни, а на путу су ка заиста озбиљном успеху, међутим, за њих никада нико није чуо.

Да има везе медијско игнорисање са нечијим етницитетом? Мислим да не, има доста примера из извођачких уметности. Опет, о онима који су по природи посла мање видљиви, не пише се без обзира ко су.

Са друге стране, медији некада извештавају о неком ”успеху”, који после не издржи тест времена. Ту има доста саморекламерства, посебно када се ради о људима из света и неспособности или незаинтересованости новинара да дођу до неке објективније слике.

Nije blog bio o tome!
To je bila maska.
Prozirna i providna.

Normalno. Sve je suprotno od onoga kako izgleda. Al ti si tu kao ovlašćeni tumač za ta pitanja, tebe niko ne može da prevari.
Al sad bi ti već bilo vreme da se upristojiš, i ako nemaš ništa smisleno da kažeš da to mesto preskočiš.

freehand freehand 21:47 10.02.2022

Re: frka

zaharaga
angie01
Ali, jedno je pisati o nekome afirmativno, a drugo doći da se kačiš.


a gde je to dosla da se kaci? koga je tacno kacila?


A onda posle glumiš nekakvu žrtvu i brišeš tekst jer zaboga komentari nisu po tvom ukusu.


objasnila je-ljudi iz teksta su trazili da se obrise blog,jer im se smucila rasprava koja nema nikakve veze sa njima-je l pomislis mozda kako ljudima sa strane izgledaju ovakva uobicajena grupna besmislena, ali zato agresivna naskakanja,...pazi kada nije jasno ni ovdasnjima, u cemu je bio problem, pa se branilo tacno sta-ovo nije pitanje,...i na kraju,malo je previse jos dodavati ovakvih sranja, kada se sve sklonilo upravo zbog istih-ono, mozda je vreme da se vrati sramota kao neophodan filing.


Eto, prevarili su se sto su dali toj Jugaji da o njima pise, jer je Jugaja umesto da pise o njima, pricu izvrnula u pljuvacinu po cirilicnim krvnim zrncima. Drugi put mozda da izaberu neku osobu koja ume da pise bez zastranjivanja.

Eto, na primer, tebe.
Ti si, beše, ona kreatura što kaže otprilike "jesam slagao, nije istina to što sam napisao al šta ima veze?"

predatortz predatortz 22:43 10.02.2022

Re: frka

Iz ove rečenice pismen čovek sa IQ većim od 80 razume da Yugaya vrišti da i ona ima pravo da bude i jeste patriota i nacionalno ponosna u zemlji u kojoj je rođena i koja je njena apsolutno koliko i moja ili bilo kog drugog blogera koji je zove svojom.


Propustio sam samo jednu sitnicu - ko joj to pravo uskraćuje? I čime?

Neko ko se slikao sa učenicima i nspisao "moji Srpčići"?
Eno, suspendovan!
Šta je država trebala još da uradi da Yugaja bude zadovoljna?
Da postrelja njega i Srpčiće?

Potom, koji greh je Srbija počinila prema ljudima iz njene priče?
Nije objavila da su postali roditelji?
U, jbte!

Inače se objavljuje odmah kad neki doktor nauka, Srbin, dobije decu?

Teško sranje!
Rekoh, glupo nspisano i prolivena žuč bez potrebe.
Da li je Yugaja napisala tekst i ponudila nekim novinama u Srbiji pre nego je opljunula po krvnim zrncima ćiriličnim?

Nije?
Pa što onda sere?
Kako zamišlja da se to sazna? Da neko u ambasadi Srbije, ili konzulatu, prati takve stvari pa dojavljuje Radio Šapcu uz poruku "veseli se srpski domaćine"? Pardon, mađarski u ovom slučaju.

freehand freehand 23:23 10.02.2022

Re: frka

Propustio sam samo jednu sitnicu - ko joj to pravo uskraćuje? I čime?

E što jeste jeste,
nema brate zbora.
Još video nisam
ovakvoga stvora.


Neko ko se slikao sa učenicima i nspisao "moji Srpčići"?
Eno, suspendovan!




taj. A i šovonistička bagra koja tu svinjariju relativizuje i kojoj bi brlog sa takvima bio sasvim komotna jazbina. I koji su, uostalom,. Srbiju doveli savim blizu tome.

Pa što onda sere?

Džiberistan forever.
gvozden1 gvozden1 23:48 10.02.2022

Re: frka

principessa_etrusca
objasnila je-ljudi iz teksta su trazili da se obrise blog

О чему је био блог?

Ma bre gluposti.
Veruj mi.

O dvoje ljudi popularnih u Mađarskoj, ali poreklom odavde.
Poenta je bila u tome što se u Srbiji ne piše o njenoj trudnoći.
Ne o njihovim karijerama, trudnoća je bila u centru.

A pretpostavljeni razlog zbog kog se ne piše je taj što se ovde piše samo o onima sa, citat "ćiriličnim krvnim zrncima"

Da bi se ta tvrdnja dokazala Jugaja je u svom prvom komentaru stavila link na vest o ovom nastavniku koji je srpsku decu izdvajao.

To je značilo, evo dokaza, evo vidite kakva je srpska javnost, mediji, većina.

Čisto žutilo, sad sam pretraživao o čijim se trudnoćama piše u Srbiji i saznao da su trudne neke Jelena Kostov, Ana Sević, Maja Berović, Ajša Kapetanović... i još takvih imena.
Ne nađoh ni jednu vest o trudnoći neke naučice, one valjda ne ostaju trudne, ili se ne ljute ako se o njihovoj trudnoći ne piše.

To je bila suština, ona trudna a Srbija ćuti jer trudnica nema "ćirilična krvna zrnca.

freehand freehand 23:52 10.02.2022

Re: frka

Veruj mi.


Poenta je bila u tome što se u Srbiji ne piše o njenoj trudnoći.

Đampirska posla
gvozden1 gvozden1 23:54 10.02.2022

Re: frka

freehand
Veruj mi.


Poenta je bila u tome što se u Srbiji ne piše o njenoj trudnoći.

Đampirska posla

Nije tačno?
freehand freehand 23:56 10.02.2022

Re: frka

gvozden1
freehand
Veruj mi.


Poenta je bila u tome što se u Srbiji ne piše o njenoj trudnoći.

Đampirska posla

Nije tačno?

Nit si ti ovde staža nit smo mi regruti. Odjebi bre.
gvozden1 gvozden1 23:58 10.02.2022

Re: frka

Nit si ti ovde staža nit smo mi regruti. Odjebi bre.

Evo Prinčipesa, zaključi sama da li je tačno ono što sam napisao o obrisanom tekstu.
freehand freehand 00:06 11.02.2022

Re: frka

gvozden1
Nit si ti ovde staža nit smo mi regruti. Odjebi bre.

Evo Prinčipesa, zaključi sama da li je tačno ono što sam napisao o obrisanom tekstu.

Daj nekog bombaša kako su te učili da lažeš mladu vojsku... Ej bre, đampiru lažljivi, eno na rpvoj strani refleksija na blog kolko hoćeš, gde ti i još dvojica trojica domaćina ne znate dal pre da udarite na antisrpstvo ili na to da li su pomenuti državljani Srbije. Trudnoća i deca su vam se pojavilai kasnije kao smokvin list da se čestita (kako to spada svakom čestitom šovinisti) ALI?!
gvozden1 gvozden1 00:14 11.02.2022

Re: frka

gde ti i još dvojica trojica domaćina ne znate dal pre da udarite na antisrpstvo ili na to da li su pomenuti državljani Srbije.

Ej, nisam prepričava komentare, oni su tu, koga zanima čitaće ih, o obrisanom tekstu sa pisao.

Ona pitala, ja napisao.

Ti to, delijo, možeš da opovrgneš, da kažeš da nije tačno, da je pisalo nešto drugo a ne ovo što sam ja napisao, a možeš i ovako, o Bileći, o komentarima, o svemu samo ne o tekstu, što je, zapravo, pitanje.

Evo ja te pitam, šta je bila glavna zamerka, što se ne piše o njenoj muzici i njegovoj profesuri, ili što se ne piše o trudnoći?

Smeš li da odgovoriš?
tess1 tess1 05:47 11.02.2022

Re: frka

u zemlji u kojoj je rođena i koja je njena apsolutno koliko i moja ili bilo kog drugog blogera koji je zove svojom

Neosporno.
gedza.73 gedza.73 06:54 11.02.2022

Re: frka

Čini mi se kako je zgodan trenutak da pomenem takođe blogerku ovdašnju Aju Jung koja je na blogu prošla ozbiljnog toplog zeca od nekih srpskih blogera i koju je 'udruga' odjurila (koristim argumentaciju par blogera o 'divnim' prošlim vremenima kad se uvažavalo drugačije mišljenje).
A biće zanimljivo u narednim mesecima da vidimo ponašanje prema još jednoj ženi od tih istih Zaštitara.

softelectronics_e softelectronics_e 10:20 11.02.2022

Re: frka

freehand
principessa_etrusca

Budi dobar, vrati tekst, pa da rasclanjavamo sta tacno pise.

Придружујем се молби пошто нисам стигла да прочитам текст пре него што сте га склонили.

Naravno, evo odmah. I ne znam šta mi bi da poslušam i autorku i ljude o kojima je u tekstu bila reč pa da ga izbrišem.
Sad, nije da ne razumem ove budaletine kojima nije teško da izmišljaju izvrću i lažu bez obzira da li su činjenice tu an očigled, kamoli tek sad kad tog teksta nema. Ali tebe, moram da priznam, apsolutno ne razumem da ti uopšte na pamet padne da tako nešto tražiš, ili se takvom moronskom zahtevu opridružiš.

Da li su u uvodnom tekstu bloga bila pomenuta 'ćirilična krvna zrnca' ili ne?
Jesu.
Pa pošto su pomenuta, svako ima pravo da tumači na svoj način.

Priča je samo poslužila kao 'carrier' (signal) za neku drugu nameru.
Dobro je znano koju.
softelectronics_e softelectronics_e 10:25 11.02.2022

Re: frka

freehand
a patriotizam i nacionalni ponos vezuje iskljucivo za broj cirilicnih krvnih zrnaca

Iz ove rečenice pismen čovek sa IQ većim od 80 razume da Yugaya vrišti da i ona ima pravo da bude i jeste patriota i nacionalno ponosna u zemlji u kojoj je rođena i koja je njena apsolutno koliko i moja ili bilo kog drugog blogera koji je zove svojom. Bez obzira što nije Srpkinja na čemu insistraju šovinisti i vampiri, poklonici krvi i tla, bez obzira što im nije lako što su Srbi, bez obzira koje klase.
I umesto da je u tome podrže i kažu - jeste, Srbija je i tvoja majka i popravićemo to, da dođemo u situaciju da se i u ovoj zemlji svi njeni državljani bez ustručavanja zovu "Srbima" po nazivu države ovde će vampiri i šovinisti uraditi sve da se ovo društvo zgadi svima koji sa njima dele javni prostor i kiseonik koji dišu - ako vampiri dišu kiseonik, to jest, sumpor i azot su im valjda bliži i logičniji izvori smrada kojim odišu.

Kakvo bolesno baljezganje!
Kakva idiotarija!
Kako to već nisam video.
Ko je autorki predbacio to što nije Srpkinja?
Ko je znao šta je ta autorka?
Ni jedan od blogera, ni implicitno, a kamoli eksplicitno, nije autorki oduzeo pravo da Srbiju oseća svojom državom.
Naravno, uvek se nađe budalčina koji nekome ko kaže da 'nije lako biti Srbin' nakaleme mržnju neSrba, tj prema neSrbima.
I naravno, takvi koji to rade, jesu budalčine, idioti.
I nakot svoje vrste.
Gamad.
softelectronics_e softelectronics_e 10:27 11.02.2022

Re: frka

freehand

...
Normalno. Sve je suprotno od onoga kako izgleda. Al ti si tu kao ovlašćeni tumač za ta pitanja, tebe niko ne može da prevari.
Al sad bi ti već bilo vreme da se upristojiš, i ako nemaš ništa smisleno da kažeš da to mesto preskočiš.


Ja tumačim za sebe.
Ti tumači za sebe.
A ti to meni, nešto, pretiš?!
Ili šta?
Upristoji se!
I nemoj meni da pretiš!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana