Život

Bem ti Coronu

mikele9 RSS / 08.02.2022. u 18:03

I onoga, one, koji je smisleno rasprostreše po kugli zemaljskoj! Vakcinišite se obavezno! Imate izbor vakcina kao da ste na pijaci, mož ovu, mož onu ili neku treću, četvrtu... Da li ti to garantuje bezbednost od zaraze, NE. Mnogo vakcinisanih ljudi je pomrlo od nekakvog novog soja a njih, sojeva je svakog dana sve više. Ne spadam u tz teoretičare zavere ali mi sve ovo oko Corone ipak liči na dobro isplanirano dugotrajno porobljavanje svetske populacije. Tri godine držati ljude u dobrovoljnom ili zakonom propisanom karantinu/zatvoru, na šta vam to liči? Za tri poslednje godine, jedva da pet, šest puta bejah u centru grada. Prijateljicama/prijateljima, koleginicama//kolegama na izložbama. Dva puta sedosmo u Mažestik i Kolarac da popijemo, pojedemo i izrazgovaramo se. Ono, čujemo se skoro svakog dana putem mobilnih skalamerija ali sestro, brate, nije to to!

Da me neki sticaj okolnosti baci na pusto ostrvo kao onog mamlaza Robinzona, bajkovito sa svim što mi treba za život, na pamet mi ne bi padalo da čeznem za civilizacijom, ovakvom u kojoj živim, jer šta bi me tamo čekalo? Ništa osim sranja, gadosti i bedastoća koje svakodnevno proživljavam!

Jeste čovek tz društveno biće ali biti osuđen na nametnuto sužanjstvo, na disanje kroz svakojake maske, izbegavanje ljudi, strah od ulaska u prevozna sredstva GSP i kad ulegneš u kafić da popiješ produženi, zabijaš se po ćoškovima. Dobro, ja nisam od takvih što neprekidno strepe, osvrću se oko sebe, beže na kilometar kad začuju nečije kijanje ili kašalj, čuvam se kako znam i umem ali neprekidno izlazim pre i posle podne u kraću ili dužu šetnju, alkoholišem šake pre i posle šetnje a sve ostalo je u granicama normale, neprekidno čitam i slikam, naravno uz muziku. Nekad je to Mocart, nekad Bah, pa Hendl, Lučano Pavaroti a često Buldožer (Pljuni istini u oči) ili The British Invasion, Georg Thorogood, Rolling Stones...

Sve je to lepo sestre, braćo i prijatelji ali ja ovome, ovoj Coroni ne vidim kraja! Hajde da su nas upregli da zidamo piramide, kolose sa Rodosa, kineski zid, ne, ne, oni, sa već zarađenim bilionima dolara, žele da se reše bar polovine ljudske populacije. Sedam i po milijardi ljudskih bića! Što je mnogo, mnogo je. Sa tri, tri i po milijarde ljudskih robova sateranih u logore, da ne kažem torove, mnoooogo će se laše vladati i manipulisati. Orvelov Veliki Brat je majušna maca, mačence, spram ovih utamanitelja ljudskog roda.

Od srca žalim buduće generacije!



Komentari (41)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Черевићан Черевићан 18:34 08.02.2022

иЈаИх 'бем

koji je smisleno rasprostreše

Corona је .. оно баш
садашњост помела,
но... светло је вазда
........на крају тунела
mirelarado mirelarado 22:45 08.02.2022

Re: иЈаИх 'бем

Черевићан
koji je smisleno rasprostreše

Corona је .. оно баш
садашњост помела,
но... светло је вазда
........на крају тунела


A i mrak je najmrkliji pred praskozorje... Nadajmo se.
softelectronics_e softelectronics_e 20:00 08.02.2022

M'da!

Ostaje da se nadamo da će ovo što pre da se završi.
Istina, ja sam i pre korone jako redukovao svoj vanposlovni angažman.
Tako da, uglavnom, posle posla bivam kod kuće.

I to mi je dovoljno.
Sa decom sam na vezi neprestano!
Ona imaju svoj put.
Čekam njihove dolaske.
angie01 angie01 22:06 08.02.2022

pa ovde

vec dugo ljudi plutaju na svojim ostrvima u klobucima od sapunice-to ti je reseno.

ulicni-muzicar ulicni-muzicar 22:52 08.02.2022

tz

"Ne spadam u tz teoretičare zavere ali mi sve ovo oko Corone ipak liči..."
"...žele da se reše bar polovine ljudske populacije."

spadaš
solo solo 23:03 08.02.2022

Re: tz

Ne spadam u tz teoretičare zavere ali mi sve ovo oko Corone ipak liči na dobro isplanirano dugotrajno porobljavanje svetske populacije. Tri godine držati ljude u dobrovoljnom ili zakonom propisanom karantinu/zatvoru, na šta vam to liči?





p.s.

softelectronics_e softelectronics_e 08:53 09.02.2022

Re: tz

solo
Ne spadam u tz teoretičare zavere ali mi sve ovo oko Corone ipak liči na dobro isplanirano dugotrajno porobljavanje svetske populacije. Tri godine držati ljude u dobrovoljnom ili zakonom propisanom karantinu/zatvoru, na šta vam to liči?





p.s.


Dobro jutro i tebi, gospodine Solo!

Meni jeste svakako, jer iz nekog razloga, što je kod mene veoma redak slučaj, nisam mogao da spavam.
Pa sam gledao košarku, reprizno, Fenerbahče - Real.
Jebote!
nsarski nsarski 15:58 09.02.2022

Re: tz

Tanosova formula opstanka


Tanatosova?
docsumann docsumann 16:31 09.02.2022

Re: tz

nsarski
Tanosova formula opstanka


Tanatosova?


ma, Tanos, marvelov anti-superheroj...

nsarski nsarski 16:45 09.02.2022

Re: tz

docsumann
nsarski
Tanosova formula opstanka


Tanatosova?


ma, Tanos, marvelov anti-superheroj...


Ujbt! Excuse my ignorance, seriously.
docsumann docsumann 18:48 09.02.2022

Re: tz

nsarski
docsumann
nsarski
Tanosova formula opstanka


Tanatosova?


ma, Tanos, marvelov anti-superheroj...


Ujbt! Excuse my ignorance, seriously.


mada zanimljiv lik, kad apstrakuješ palpfikšičnost medijuma..
on je u misiji spasavanja svijetova (od prenaseljenosti) uništenjem 50% postojeće populacije

EDIT: inače lik mu je dizajniran po ovom bilderu



koji je, nažalost, umro prije neku godinu. naravno, čim ga vidiš odmah ti bude jasno da je u pitanju bila hipervitaminoza.
vcucko vcucko 20:20 09.02.2022

Re: tz

docsumann

koji je, nažalost, umro prije neku godinu. naravno, čim ga vidiš odmah ti bude jasno da je u pitanju bila hipervitaminoza.

Prevlačio nameštaj pa se preforsirao
solo solo 00:13 10.02.2022

Re:softelectronics_e

Meni jeste svakako, jer iz nekog razloga, što je kod mene veoma redak slučaj, nisam mogao da spavam.


Ne bih mračio ali nesanica je prvi vesnik starenja. No u bona fortuni g.Mačak nadam se da je ipak od masnije i teže 'rane.

Kako god muzička podloga.

Ribozom Ribozom 20:13 12.02.2022

Re: tz







Milan Novković Milan Novković 23:21 08.02.2022

Igrom slučaja ...

... Ne spadam u tz teoretičare zavere ali mi sve ovo oko Corone ipak liči na dobro isplanirano dugotrajno porobljavanje svetske populacije...

... pre nekoliko dana krenuo:

Grand Jury | Day 1 (English)

Ko nema dovoljno vremena može da se konspiraciono-teoretičarski navije od 19:30 slušajući "dirigenta" ovog pokreta. Njegovo prvo izlaganje je prevedeno na Hrvatski i kruži Fejsom, ali me mrzelo da jurim te klipove na drugim mestima.

Inače, ko je prespavao the real-deal iza scene ovih par godina moći će da pristigne prateći ove ljude. Biće jako interesantnih svedoka.

Biće interesantno i pratiti šta će im se dešavati ako uspeju da privuku neku kritičnu masu slušalaca.

Ima dosta diskutabilnog u izlaganjima, ali meni nije poznat ni jedan manipulator među ovim ljudima, so far svi ostavljaju utisak da imaju poštene namere.
zaharaga zaharaga 01:15 09.02.2022

Re: Igrom slučaja ...


Vakcinišite se obavezno! Imate izbor vakcina kao da ste na pijaci, mož ovu, mož onu ili neku treću, četvrtu...

Pa kad obrnemo pun krug vakcina, onda opet da krenemo od prve. Kako ono rece Grunf: Tko propusti primiti trecu dozu, bit ce mu uskracena cetvrta.

A nekome se mozda i posreci s tim vakcinama, pa se krug prekine.


Da li ti to garantuje bezbednost od zaraze, NE. Mnogo vakcinisanih ljudi je pomrlo od nekakvog novog soja a njih, sojeva je svakog dana sve više.



Ali je vakcina jedini nacin... Nekako, pre bih poverovao u Deda Mraza.




Ne spadam u tz teoretičare zavere ali mi sve ovo oko Corone ipak liči na dobro isplanirano dugotrajno porobljavanje svetske populacije. Tri godine držati ljude u dobrovoljnom ili zakonom propisanom karantinu/zatvoru, na šta vam to liči? Za tri poslednje godine, jedva da pet, šest puta bejah u centru grada.



...


Ovo je sve moglo biti gotovo jos pre dve godine, da su ljudi prosto odbili da nose maske i da sede zatvoreni. Da su ljudi malo razmisljali, umesto da se pridruzuju kao bezumna goveda viralnoj histeriji. E, da, i Vucic bi danas bio proslost. Ali ne, hocemo da zivimo kao sav normalan svet, Europa zdaj! Pa, eto vam, dosla nova normalnost.


principessa_etrusca principessa_etrusca 21:59 09.02.2022

Re: Igrom slučaja ...

Njegovo prvo izlaganje je prevedeno na Hrvatski i kruži Fejsom, ali me mrzelo da jurim te klipove na drugim mestima.

https://odysee.com/@redpillmedia:f/Grand-Jury---Opening-statement-by-Reiner-Fuellmich:6?r=5jJqrGXw8WMtEK1RPp5dBS9NPw8UcEhf
49 41 49 41 14:54 10.02.2022

Moze, al ne mora da znaci

https://www.facebook.com/watch/?v=642273866988712
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:19 10.02.2022

Račun


Tri godine držati ljude u dobrovoljnom ili zakonom propisanom karantinu/zatvoru, na šta vam to liči? Za tri poslednje godine, jedva da pet, šest puta bejah u centru grada.


Ja možda ne znam da računam, ali meni se čini da u Srbiji ovo traje dve godine. Tačnije, još ni pune dve. Vandredno stanje u Srbiji je uvedeno 16. marta 2020. ako se ne varam.
U Kini je sve počelo nekoliko meseci ranije ali čak ni tamo nije prošlo tri godine.
mirelarado mirelarado 17:58 10.02.2022

Re: Račun

vrabac_onaj

Tri godine držati ljude u dobrovoljnom ili zakonom propisanom karantinu/zatvoru, na šta vam to liči? Za tri poslednje godine, jedva da pet, šest puta bejah u centru grada.


Ja možda ne znam da računam, ali meni se čini da u Srbiji ovo traje dve godine. Tačnije, još ni pune dve. Vandredno stanje u Srbiji je uvedeno 16. marta 2020. ako se ne varam.
U Kini je sve počelo nekoliko meseci ranije ali čak ni tamo nije prošlo tri godine.


U pravu si, nego se ljudima čini da traje čitavu večnost. :)
alselone alselone 20:50 10.02.2022

Re: Račun

Ja možda ne znam da računam, ali meni se čini da u Srbiji ovo traje dve godine. Tačnije, još ni pune dve. Vandredno stanje u Srbiji je uvedeno 16. marta 2020. ako se ne varam.
U Kini je sve počelo nekoliko meseci ranije ali čak ni tamo nije prošlo tri godine.


Meni je jedinica mere vremena za nešto što dugo traje "srednja škola". Eventualno "faks".

E, pošto mi je srednja škola trajala čitavu večnost, sada kada shvatim da je karantin u nekoj meri već pola srednje škole, shvatim koliko je to sranje. To je jaaaako dugo. Nekome su dve jako lepe godine prošlo u izmaglici Konja i Nestora.

Kada nešto traje 10 godina to je onda "srednja plus faks". Jebote, u prošloj firmi sam radio osnovna plus srednja plus pola faksa a prošlo mi je kao mesec dana.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:57 10.02.2022

Re: Račun

mirelarado, alselone


Ma slažem se, predugo traje.
Samo ja imam tu deformaciju da mi smetaju nepreciznosti :)
alselone alselone 21:16 10.02.2022

Re: Račun

smetaju nepreciznosti :)

Znaš šta ja mislim - mislim da je antivakserski pokret velikim delom motivisan nepoverenjem prema zvaničnoj zapadnoj medicini i da je sasvim solidan procenat tog nepoverenja razumljiv pa čak i opravdan u nekom procentu.

E, sada, kada krene ovo da se odmotava oko korone, ovaj nivo laži, korupije, manipulacija - nisam siguran da li će se zvanična medicina oporaviti ono tipa 50 godina.

mirelarado mirelarado 21:22 10.02.2022

Re: Račun

vrabac_onaj
mirelarado, alselone


Ma slažem se, predugo traje.
Samo ja imam tu deformaciju da mi smetaju nepreciznosti :)


Smetaju i meni, u početku sam ispravljala u svom okruženju kad krenu lamenti o trogodišnjim mukama, ali sam hvatila da im nije lakše kad im to kažem.
zilikaka zilikaka 22:46 10.02.2022

Re: Račun

Ma predugo je i svima teško pada, al ajd mi, što nam je dobar deo života prošao, nego ova deca...
Nit škole, nit faksa, nit normalnih izlazaka...ko u logoru.
Privid života, a njima mladost prolazi.
alselone alselone 22:50 10.02.2022

Re: Račun

A ubeđuju te da je tako zato što nismo dovoljno vakcinisani.

Evo na primer u zemljama gde su svi vakcinisani nema karantina.

principessa_etrusca principessa_etrusca 02:59 11.02.2022

Re: Račun

vrabac_onaj
mirelarado, alselone


Ma slažem se, predugo traje.
Samo ja imam tu deformaciju da mi smetaju nepreciznosti :)

Сада је доста лако бити непрецизан.

Нормално постоје посебни догађаји, славља, путовања и сл. који су неке фиксне тачке у прошлом времену, а пошто је много тога изостало у последње две године, мени се некако време поделило на два блока, ”пре” и ”после”.
mlatisa mlatisa 20:41 11.02.2022

Re: Račun

Ja možda ne znam da računam, ali meni se čini da u Srbiji ovo traje dve godine. Tačnije, još ni pune dve. Vandredno stanje u Srbiji je uvedeno 16. marta 2020. ako se ne varam.
U Kini je sve počelo nekoliko meseci ranije ali čak ni tamo nije prošlo tri godine

Када је неком остало још две године живота то је све што има и налази се у доживотном затвору.
st.jepan st.jepan 00:07 11.02.2022

...

Moje delimično nepoverenje u medicinu, koje je, sa svakom novom pogrešnom dijagnozom, raslo i raslo, sada mi, nakon ove katastrofe, više liči na precenjivnje medicine (jedino hirurgiju oduvek cenim i zauvek ću je ceniti - sve zbog genija sa Ortopedske koji mi je bukvalno poklonio takoreči izgubljenu desnu ruku).

Inače, mislim da sam ja kovid-prvoborac. Još u martu 2019, svi simptomi korone (temperatura preko 39, malaksalost, otežano disanje). Nedelju dana u Urgentnom, braunila u podlaktici, cevčica u nosu, mnogi konzilijumi oko kreveta, i posle svega, otpuštanje bez ikakve konkretne dijagnoze.

Edit: Genije sa Ortopedske - tadašnji direktor, prof. Slavković.
angie01 angie01 00:33 11.02.2022

Re: ...

Inače, mislim da sam ja kovid-prvoborac. Još u martu 2019, svi simptomi korone (temperatura preko 39, malaksalost, otežano disanje). Nedelju dana u Urgentnom, braunila u podlaktici cevčica u nosu, mnogi konzilijumi oko kreveta, i posle svega, otpuštanje bez ikakve konkretne dijagnoze.


pa to smo pisali vec na prvom blogu o koroni, da smo neki imali neko ludilo mnogo pre nego se za ovo sranje saznalo-a nije bio grip...
principessa_etrusca principessa_etrusca 03:14 11.02.2022

Re: ...

st.jepan
Moje delimično nepoverenje u medicinu, koje je, sa svakom novom pogrešnom dijagnozom, raslo i raslo, sada mi, nakon ove katastrofe, više liči na precenjivnje medicine (jedino hirurgiju oduvek cenim i zauvek ću je ceniti - sve zbog genija sa Ortopedske koji mi je bukvalno poklonio takoreči izgubljenu desnu ruku).

Inače, mislim da sam ja kovid-prvoborac. Još u martu 2019, svi simptomi korone (temperatura preko 39, malaksalost, otežano disanje). Nedelju dana u Urgentnom, braunila u podlaktici, cevčica u nosu, mnogi konzilijumi oko kreveta, i posle svega, otpuštanje bez ikakve konkretne dijagnoze.

Мислим да сви имамо неко позитивно искуство, чак и ако није тако драматично као твоје на ортопедији, али ово како нам се ”струка” приказала у задње две године кроз медије, тотално руши поверење у ”еснаф”.

Медицина наравно није наука, већ пракса лечења, али је толико ослоњена на научне методе да је мени незамислива категоричност, сујета и затвореност за туђе аргументе са којима је наступило доста лекара.

Срећом, остаје поверење у оне појединачне људе за које то није само посао, већ позив.
milisav68 milisav68 13:11 12.02.2022

Re: ...

st.jepan
Moje delimično nepoverenje u medicinu, koje je, sa svakom novom pogrešnom dijagnozom, raslo i raslo, sada mi, nakon ove katastrofe, više liči na precenjivnje medicine (jedino hirurgiju oduvek cenim i zauvek ću je ceniti -.

Bata Stojković u filmu Sabirni centar:

- Medicina, to je hirurgija, ostalo je sudbina.




mlatisa mlatisa 14:33 12.02.2022

Re: ...

Inače, mislim da sam ja kovid-prvoborac. Još u martu 2019, svi simptomi korone

Узгред, има ли неко, од оних који прележали ово чудо, утисак да Корона утиче на оптику (вид)? Знам за три случаја који кукају на то.

А што се тиче временске осе, на више места је то помињано као могућност. Мада не знам да је то баш званично потврђено као истина од стране врховних цензора.
vcucko vcucko 00:56 14.02.2022

Re: ...

mlatisa

Узгред, има ли неко, од оних који прележали ово чудо, утисак да Корона утиче на оптику (вид)? Знам за три случаја који кукају на то.


Apsolutno.

Pre kako tako, u celini dobar na odličan vid. Posle, cvike sve bolji prijatelji. Pogotovo ove na blizu, za čitanje.
Mada, možda su i godine u pitanju? Ono, staračka dalekovidost. Đavo će ga znati...
shmoo shmoo 08:17 14.02.2022

Фул, али не ведер рипорт

st.jepan

Inače, mislim da sam ja kovid-prvoborac. Još u martu 2019, svi simptomi korone (temperatura preko 39, malaksalost, otežano disanje). Nedelju dana u Urgentnom, braunila u podlaktici, cevčica u nosu, mnogi konzilijumi oko kreveta, i posle svega, otpuštanje bez ikakve konkretne dijagnoze.



Стјепане, иако ове две године за нама изгледају као читава вечност, добро се сећам редоследа догађаја из оног времена...

Крајем септембра 2019. питам децу у школи где је тај и зај, зашто је одсутан. Кажу вирус. Грип. После недељу дана детета и даље нема... Две недеље, три недеље, детета и даље нема у школи. Кажу упала плућа.

За њим током те јесени велики број деце одсутан на исти начин. Недељама не долазе у школу, обавезно упала плућа...

У јануару 2020, на крају полугодишта (зимски распуст је тада по школском календару био у првој половини фебруара), на часовима у школи ми седи све по 6-7 деце у свакој учионици. Сви остали болесни.

Око Светог Саве, баш пред зимски распуст те године, прво мене па онда и жену докачи... Кашаљ, кијавица, болови у грудима, отежано дисање и... Температура.

Висока температура, преко 38. Неколико дана трајала. Оно што нас је зачудило, жена и ја годинама, деценијама, преко 25 година пре тога нисмо имали повишену температуру (ваљда смо такви типови за то, откуд знам). Од деце смо у школи свакојаке болести добијали, мене сестра зове Клицоноша због тога и неће да ме прими на кафу јер је старија доста од мене па да јој не пренесем нешто, чак сам са 27-28 година старости имао и мале богиње (добио од деце у школи), нисам ни знао да их нисам као клинац прележао, није кева могла да сети...

Али температуру никада за тих 25 година.

А онда нас обоје око Светог Саве 2020. састави и температура. Срећом, био зимски распуст одмах после тога па смо се већи део распуста опорављали. И још су тај зимски распуст те године продужили. И током читаве те прве половине 2020. нас двоје се нисмо осећали добро... Вукло се то 6 месеци...

У том тренутку када смо се и нас двоје разболели, само се причало о Вухану, а Вучић и Несторовић терали жене из Србије да иду у шопинг у Италију ако се сећаш? Још је нас двоје мој таст зезао како смо сигурно јели слепе мишеве на жару и закачили тог "кинеза" за којег је чуо само у вестима.

Ванредно стање уведено половином марта, па и онлајн настава, тако да ионако нисмо ни мрдали од куће сем што сам ја ишао у набавку. И тако све до јуна те 2020. године... Радили смо од куће као и сви...

Е, сад... Не тврдим да је то била корона код нас двоје тада у јануару/фебруару 2020. Мож' да бидне , не мора да значи. Али све ово што ти рекох води ка том закључку.

Крајем септембра прошле године, 2021, мојој жени званично тестирањем потврде корону.

Ништа температура, ништа болови у грудима и отежано дисање као у јануару 2020, само цури нос, кашљуца и малаксалост 2-3 дана и готово. Изолација две недеље, ја са њом у изолацији такође као укућанин две недеље. Лекари рекли да се изолујемо једно од другог, а наш стан 34 квадрата. Барем терасу да имамо, па да се изолујем на тераси. Дакле, немогуће да не фасујем и ја.

Гутали витамин Ц, витамин Д, цинк, пробиотик,... Рачунали, макар као превентива... То су жени ионако преписали у ковид амбуланти осим што су њој дали и неки антибиотик, исто превентивно, па је она и то пила, а ја нисам.

Избегавали да се видимо уживо са другима да им нешто не пренесемо... Поготово старијима. Сећам се да сам јесенас намеравао да одем до Шарског да га видим и обиђем, али када је жена фасовала корону, одустао сам од те намере.

Радила моја жена и све потребне претраге после тога, Д-димер итд. Све било у реду, опоравила се тада много брже него у првој половини 2020. када смо обоје осећали последице пола године.

А ја нисам осетио чак ни то што је моја жена тада имала. Можда сам и фасовао, али нисам то онда знао. А да идем да стојим сатима у реду испред ковид амбуланте са стварно зараженим људима да бих се тестирао, нисам хтео. Немам симптоме, што бих онда себи приуштио то мучење јер сам видео како је моја жена прошла са тим тестирањем у ковид амбуланти у Железнику (једина таква амбуланта за другу по величини београдску општину Чукарица). Сатима се стоји у реду... На киши, у блату,... Они стварно болесни падају, колабирају... Онда зову Хитну помоћ...

Седми круг пакла.

У таквој ситуацији, право да ти кажем, нисам желео да пролазим кроз то да би ми неко само званично рекао да сам позитиван, а при томе ја немам никакве симптоме.

Зато и мене све ово око короне много збуњује исто као и Микелеа колико видим у уводном тексту. Много тога ми се ту не слаже ни са оним што сам сам проживео ни са здравим разумом и логиком.

И да не отварам нови коментар... Неко је питао да ли је после прележане короне неко имао проблема са видом.

Моја жена је званично и потврђенно тестирањем имала корону јесенас, крајем септембра.

Не, никакве последице. Барем за сада.

Ето, то ти је моје искуство током ов две последње године... Ништа од тога није са твитера. Лично искуство.





softelectronics_e softelectronics_e 08:42 14.02.2022

Re: Фул, али не ведер рипорт

Shmoo!
Da nisi ti nešto prezupčio?
Pričaš o 2019. godini, a pandemija je proglašena 16. marta 2020. godine.
Ili sam ja čitao dijagonalno.
Mlađe dete mi baš taj dan doletelo.
Na aerodromu rekli - 14 dana karantina.
Svaki dan zvali iz MUP-a.
Ali baš svaki.
Na fiksni telefon, nema zajebancije.
Peti dan, policajka i policajac u civilu, došli u kontrolu.
14. dan jave da se karantin produžava na mesec dana.
I dalje, svaki dan, do kraja, poziv na fiksni telefon.
shmoo shmoo 08:45 14.02.2022

Re: Фул, али не ведер рипорт

softelectronics_e

hmoo!
Da nisi ti nešto prezupčio?
Pričaš o 2019. godini, a pandemija je proglašena 16. marta 2020. godine


Тако је, Чарли. Презупчио сам... Померам све за годину унапред.

Не замери, колико сам спор по природи и карактеру, за мене још увек траје 2021.


pandemija je proglašena 16. marta 2020. godine.

Mlađe dete mi baš taj dan doletelo.
Na aerodromu rekli - 14 dana karantina.
Svaki dan zvali iz MUP-a.
Ali baš svaki.
Na fiksni telefon, nema zajebancije.
Peti dan, policajka i policajac u civilu, došli u kontrolu.
14. dan jave da se karantin produžava na mesec dana.
I dalje, svaki dan, do kraja, poziv na fiksni telefon.



EDIT:


Па тог дана су увели ванредно стање.

Једино ванредно стање због болести са којим су власти и здравствени систем у Србији пре тога имале искуство било је оно са вариолом вером 1972. када је она болница блокирана, а становништво експресно вакцинисано где год су кога на'ватали.

Причао ми другар који је те године имао 22-23 године да је тада сео на воз од Београда до Љубљане и да су их у Загребу све скинули са воза и на станици вакцинисали.

Нема 'оћу-нећу. Стоје около војска и полиција са дугим цевима као у конц логору и вакцинација за све.

Зато и овај процес вакцинације са овим вакцинама за кoрону мене такође збуњује. 'Оћу, нећу, демократија, Устав, људска права... Силнa просеравања (bullshit као филозофски термин) "стручњака" по медијима и на интернету, гомила спинова, полуинформација, дезинформација,...

Испричах код Фрихенда на блогу како једна мајка тужи школу моје жене зато што терају њено дете да носи маску. Дете иначе нема од лекара никакву потврду да не сме да носи маску због алергија итд.

Али мајка потегла судске тужбе и за школу и појединачно за професоре који терају њено дете да носи маску (због друге деце, брате).

Министарство и школска управа чија је препорука ношење маски ћути и не стаје иза школе и професора да их подржи, санитарна инспекција долази у школу и наплаћује јој казне јер то дете не носи маску... Али не наплаћује казне тој мајци тог детета.

И тако у круг.

Збуњујуће, зар не?





omega68 omega68 14:44 11.02.2022

Бем, не вем

Tužba koju su podnijeli stručnjaci za Public Health and Medical Professionals for Transparency predočili su dokumente Pfizera koji otkrivaju da je njegovo cjepivo protiv Covida-19 uzrokovalo pobačaj kod svih trudnica u njegovom ispitivanju. Izvješće pod nazivom “Kumulativna analiza izvješća o štetnim događajima nakon odobrenja” opisuje događaje prijavljene do veljače 2021. i pokazuje da niti jedna trudnica koja je uzela cjepivo Pfizer nije rodila živo dijete (Hidden Pfizer Covid-19 Vaccine Trial Data suggests all Pregnant Vaccinated Women Miscarried – The Expose (dailyexpose.uk)).

Tablica 6 izvješća, pod naslovom “Informacije koje nedostaju”, otkriva pod prvom temom “Primjena u trudnoći i dojenju” sljedeću izjavu: “Ishodi trudnoće za 270 trudnoća prijavljeni su kao spontani pobačaj (23), ishod na čekanju (5), prerano rođenje s neonatalnom smrću, spontani pobačaj s intrauterinom smrću (svaka 2), spontani pobačaj s neonatalnom smrću i normalan ishod (po 1). Za 238 trudnoća nije naveden nikakav ishod (imajte na umu da su za svaki blizanački par prijavljena 2 različita ishoda, a oba su uračunata). To sugerira da su od 270 trudnoća bila 23 spontana pobačaja, pet “ishoda na čekanju”, dva prijevremena poroda s neonatalnom smrću, dva spontana pobačaja s intrauterinom smrću, jedan spontani pobačaj s neonatalnom smrću i jedan normalan ishod. Međutim, postoji i ona škakljiva izjava: “nije osiguran ishod za 238 trudnoća.” Izviješće kaže: “Nemamo pojma što se dogodilo s 243 (5 + 238) trudnoća ovih žena koje su dobile injekciju; jednostavno nisu uključeni u izvješće. “Ono što znamo je da od 27 prijavljenih trudnoća (270 oduzmi 243), postoji 28 mrtvih beba! Čini se da to znači da je netko bio trudan s blizancima i da je 100 posto nerođenih beba umrlo.” Moguće je da je pet “ishoda na čekanju” rezultiralo normalnim i zdravim porodom, ali to ostaje nejasno. To znači da je u najboljem slučaju umrlo 87,5 posto beba unutar potpuno cijepljenih maternica za razliku od 100 posto. Bez obzira na to, ovo je još uvijek nevjerojatno užasan i odvratan ishod. Nijedna beba ne bi smjela umrijeti od posljedica ovih “sigurnih i učinkovitih” cjepiva, a niti jedna majka ne bi trebala biti oštećena u tom procesu.

Pfizer je to podmuklo pokušao prikriti člankom pod naslovom “Sigurnost i učinkovitost cjepiva BNT162b2 mRNA Covid-19”, koji je objavljen u New England Journal of Medicine (NEJM) 31. prosinca 2020.
ЛОГИЧНО
mariopan mariopan 11:23 14.02.2022

navikne se čovek

Toliko nam je postalo normalno ovo što nije normalno da to više i ne primećujemo, navikavamo se da tako živimo. Kuvaju nas kao onu žabu da bez pogovora prihvatimo i najluđe naredbe vlasti, od strane najluđih ljudi koji trenutno obnašaju vlasti u svakoj zemlji na planeti.
Globalni eksperiment nad ljudskom vrstom, mentalni i fizički?
softelectronics_e softelectronics_e 11:47 14.02.2022

Re: navikne se čovek

mariopan
Toliko nam je postalo normalno ovo što nije normalno da to više i ne primećujemo, navikavamo se da tako živimo. Kuvaju nas kao onu žabu da bez pogovora prihvatimo i najluđe naredbe vlasti, od strane najluđih ljudi koji trenutno obnašaju vlasti u svakoj zemlji na planeti.
Globalni eksperiment nad ljudskom vrstom, mentalni i fizički?

Samo da pozdravim mariopan!
mariopan mariopan 12:17 14.02.2022

Re: navikne se čovek

softelectronics_e
mariopan
Toliko nam je postalo normalno ovo što nije normalno da to više i ne primećujemo, navikavamo se da tako živimo. Kuvaju nas kao onu žabu da bez pogovora prihvatimo i najluđe naredbe vlasti, od strane najluđih ljudi koji trenutno obnašaju vlasti u svakoj zemlji na planeti.
Globalni eksperiment nad ljudskom vrstom, mentalni i fizički?

Samo da pozdravim mariopan!

I tebi lep pozdrav

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana