Budućnost| Planeta| Životinjski svet

smešna dupeta

maksa83 RSS / 27.02.2022. u 17:22

Naron of the long-lived Rigellian race was the fourth of his line to keep the galactic records.

He had a large book which contained the list of the numerous races throughout the galaxies that had developed intelligence, and the much smaller book that listed those races that had reached maturity and had qualified for the Galactic Federation. In the first book, a number of those listed were crossed out; those that, for one reason or another, had failed. Misfortune, biochemical or biophysical shortcomings, social maladjustment took their toll. In the smaller book, however, no member listed had yet blanked out.

And now Naron, large and incredibly ancient, looked up as a messenger approached.

“Naron,” said the messenger. “Great One!”

“Well, well, what is it? Less ceremony.”

“Another group of organisms has attained maturity.”

“Excellent. Excellent. They are coming up quickly now. Scarcely a year passes without a new one. And who are these?”

The messenger gave the code number of the galaxy and the coordinates of the world within it.

“Ah, yes,” said Naron. “I know the world.” And in flowing script he noted it in the first book and transferred its name into the second, using, as was customary, the name by which the planet was known to the largest fraction of its populace. He wrote: Earth.

He said, “These new creatures have set a record. No other group has passed from intelligence to maturity so quickly. No mistake, I hope.”

“None, sir,” said the messenger.

“They have attained to thermonuclear power, have they?”

“Yes, sir.”

“Well, thats the criterion.” Naron chuckled. “And soon their ships will probe out and contact the Federation.”

“Actually, Great One,” said the messenger, reluctantly, “the Observers tell us they have not yet penetrated space.”

Naron was astonished. “Not at all? Not even a space station?”

“Not yet, sir.”

“But if they have thermonuclear power, where do they conduct the tests and detonations?”

“On their own planet, sir.”

Naron rose to his full twenty feet of height and thundered, “On their own planet?”

“Yes, sir.”

Slowly Naron drew out his stylus and passed a line through the latest addition in the small book. It was an unprecedented act, but, then, Naron was very wise and could see the inevitable as well as anyone in the galaxy.

 

“Silly asses,” he muttered.


Isaac Asimov, 1958.

 



Komentari (504)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 18:12 02.03.2022

Re: market

Eeee, ali oni sada neće da prodaju.

Rekao bih da ne razumeš kako to funkcioniše, kada je nešto na berzi nema Oni. To nije cena po kojoj bi neko prodao ili kupio, nego cena po kojoj se upravo kupuje i prodaje, samo je pitanje koliki je free float, tj. koliko je akcija u rukama trećih lica koje nisu sama firma.
alselone alselone 18:14 02.03.2022

Re: market

Ja da imam priliku prodao bih kuću i kupio bih akcije gasproma za minus 97%.
Ne postoji situacija u kojoj se to neće vratiti. Ne skroz, ali gore, sigurno da.

Siguran sam da je ovo fingiran grafik.
maksa83 maksa83 18:21 02.03.2022

Re: market

Ja da imam priliku prodao bih kuću i kupio bih akcije gasproma za minus 97%.
Ne postoji situacija u kojoj se to neće vratiti. Ne skroz, ali gore, sigurno da.

Siguran sam da je ovo fingiran grafik.

Ne znam zašto si siguran, idi sam bilo gde i kucaj GAZPROM i traži last month i dobićeš isti takav grafik.

Ja da imam priliku prodao bih kuću i kupio bih akcije gasproma za minus 97%.

Kuću baš ne bih založio, ali da imam nalog kod nekog brokera i 10K za kockanje kupio bih za tih 10K.
alselone alselone 18:24 02.03.2022

Re: market

Ne znam zašto si siguran, idi sam bilo gde i kucaj GAZPROM i traži last month i dobićeš isti takav grafik.

Znaš šta je -97%? Pa to znači da su nestali. Svi aseti, svi dugoročni ugovori, svi azijski poslovi, južni tok, severni tok, sve nekretnine, oprema, sve je nestalo i sada vredi skoro ništa.

Baš zato sam siguran jer mi to apsolutno nema smisla.
maksa83 maksa83 18:27 02.03.2022

Re: market

Znaš šta je -97%? Pa to znači da su nestali. Svi aseti, svi dugoročni ugovori, svi azijski poslovi, južni tok, severni tok, sve nekretnine, oprema, sve je nestalo i sada vredi skoro ništa.

Ne, to uopšte ne znači to. To znači da je akcija koja je u jednom trenutku vredela 100 nečega u nekom drugom trenutku vredela 3 nečega, i da se market cap (cena akcije puta shares outstanding) menjao u skladu sa tim.
alselone alselone 18:29 02.03.2022

Re: market

Ne, to uopšte ne znači to. To znači da je akcija koja je u jednom trenutku vredela 100 nečega u nekom drugom trenutku vredela 3 nečega, i da se market cap (cena akcije puta shares outstanding) menjao u skladu sa tim.

Dobro, sada formališeš. Hoćeš da kažeš da cena akcije i market cap nema korelaciju sa postojećim ugovorima, veličinom aseta, operemom, resursima itd?
maksa83 maksa83 18:34 02.03.2022

Re: market

Dobro, sada formališeš.

Šta bre formališem pa to su basics, tamo piše share collapse.

Hoćeš da kažeš da cena akcije i market cap nema korelaciju sa postojećim ugovorima, veličinom aseta, operemom, resursima itd?

Cena akcije je uvek u svakom trenutku produkt percepcije tržišta hartija od vrednosti.

Moraš u glavi da odvojiš cenu akcije na tržištu od knjigovodstvene vrednosti firme, to su dve skoro pa galvanski odvojene stvari.
alselone alselone 18:36 02.03.2022

Re: market

Cena akcije je uvek u svakom trenutku produkt percepcije tržišta hartija od vrednosti.

Moraš u glavi da odvojiš cenu akcije na tržištu od knjigovodstvene vrednosti firme, to su dve skoro pa galvanski odvojene stvari.

Ma to je sve u redu, ali ponovo te pitam, ko može da ima percepciju da je to propala firma na 3% svoje vrednosti, ako su ostali ugovori, aseti, resursi?!

Kuću bez problema na 3% vrednosti Gasproma.
maksa83 maksa83 18:42 02.03.2022

Re: market

Ma to je sve u redu, ali ponovo te pitam, ko može da ima percepciju da je to propala firma na 3% svoje vrednosti, ako su ostali ugovori, aseti, resursi?!

Neko ko misli da su ti ugovori/aseti/resursi sada bezvredni, u teoriji. U praksi, ne mora da postoji ta percepcija, dovoljno je da neko odluči da se velikom brzinom otrese ozbiljnije mase akcija, to će da sabije cenu pod zemlju, tzv. fire sale. Ako imaš veću količinu i želiš da je se otreseš a imaš vremena, onda ćeš to da radiš polako (tj. neko će to da radi za tebe) kroz nekoliko venjua u paketima tako da što manje sabiješ cenu. Ako nemaš vremena onda ćeš da ih istovariš odjednom uz svest da ćeš da izgubiš dosta para, ali si ih se ratosiljao.

Milan Novković Milan Novković 18:45 02.03.2022

Re: market

maksa83
Ja da imam priliku prodao bih kuću i kupio bih akcije gasproma za minus 97%.
Ne postoji situacija u kojoj se to neće vratiti. Ne skroz, ali gore, sigurno da.

Siguran sam da je ovo fingiran grafik.

Ne znam zašto si siguran, idi sam bilo gde i kucaj GAZPROM i traži last month i dobićeš isti takav grafik.

Ja da imam priliku prodao bih kuću i kupio bih akcije gasproma za minus 97%.

Kuću baš ne bih založio, ali da imam nalog kod nekog brokera i 10K za kockanje kupio bih za tih 10K.

Svaki srpski domaćin što gleda Billions bi kupio

Samo Billions su jeftina pseudofikcija, euroglodarski+assorted_suckers IQs još jeftinija, ovo je svet za darkpool algos i insidere.

Suckers lako pomeraju i u teža, mirnodopska vremena, a kamo li sada.

Pa kog đavola su toliko radili na prestitudes osim ako nije bila dugoročna "investicija"
Milan Novković Milan Novković 18:48 02.03.2022

Re: market

Milan Novković
maksa83
Ja da imam priliku prodao bih kuću i kupio bih akcije gasproma za minus 97%.
Ne postoji situacija u kojoj se to neće vratiti. Ne skroz, ali gore, sigurno da.

Siguran sam da je ovo fingiran grafik.

Ne znam zašto si siguran, idi sam bilo gde i kucaj GAZPROM i traži last month i dobićeš isti takav grafik.

Ja da imam priliku prodao bih kuću i kupio bih akcije gasproma za minus 97%.

Kuću baš ne bih založio, ali da imam nalog kod nekog brokera i 10K za kockanje kupio bih za tih 10K.

Svaki srpski domaćin što gleda Billions bi kupio

Samo Billions su jeftina pseudofikcija, euroglodarski+assorted_suckers IQs još jeftinira, ovo je svet za darkpool algos i insidere.

Suckers lako pomeraju i u teža, mirnodopska vremena, a kamo li sada.

Pa kog đavola su toliko radili na prestitudes osim ako nije bila dugoročna "investicija"

EDIT: Pardon veliki, ruskih i kineskih "sleepers" imaš u hedge-fond univerzumu ko žutih mrava (pun polu-intended)
docsumann docsumann 18:55 02.03.2022

Re: market

Samo Billions su jeftina pseudofikcija, euroglodarski+assorted_suckers IQs još jeftinira, ovo je svet za darkpool algos i insidere.


ovo sam komentarisao prije moža godinu i više, zapitavši se javno na blogu da l' takav svijet stvarno postoji? na stranu IQ-ovi i sve to biznis-math hajpovanje, ali savakodnevni dijalozi tih ljudi, za večerom, na poslu , šetnji, seksu, to su sve same promišljene riječi, duboke opservacije, briljantno psihologiziranje u hodu...

kažem, zapitah se, je l' oni to stvarno tako ili je scenarističko budženje.

koliko se sjećam, samo je tadejus (pozdrav gdje god da joj je dobro) prokomentarisala nešto u smislu da su prilično pametni
maksa83 maksa83 18:58 02.03.2022

Re: market

ovo sam komentarisao prije moža godinu i više, zapitavši se javno na blogu da l' takav svijet stvarno postoji? na stranu IQ-ovi i sve to biznis-math hajpovanje, ali savakodnevni dijalozi tih ljudi, za večerom, na poslu , šetnji, seksu, to su sve same promišljene riječi, duboke opservacije, briljantno psihologiziranje u hodu..

Ne verujem da ikakav real life ima veze sa scenarijima gde su glavna fora quips, canned responses, dosetke, šale, obrti, dramatični smečevi i vešte bekend slajs paralele.

Da je real life tako zanimljiv ljudi ne bi gledali serije.

Milan Novković Milan Novković 19:08 02.03.2022

Re: market

docsumann
Samo Billions su jeftina pseudofikcija, euroglodarski+assorted_suckers IQs još jeftinira, ovo je svet za darkpool algos i insidere.


ovo sam komentarisao prije moža godinu i više, zapitavši se javno na blogu da l' takav svijet stvarno postoji? na stranu IQ-ovi i sve to biznis-math hajpovanje, ali savakodnevni dijalozi tih ljudi, za večerom, na poslu , šetnji, seksu, to su sve same promišljene riječi, duboke opservacije, briljantno psihologiziranje u hodu...

kažem, zapitah se, je l' oni to stvarno tako ili je scenarističko budženje.

koliko se sjećam, samo je tadejus (pozdrav gdje god da joj je dobro) prokomentarisala nešto u smislu da su prilično pametni

Billions su jeftina fikcija prema stvarnosti, pogotovo toj NY (UK to drugačije rade, priložiću dokumentarac nekom drugom prilikom).

Pa stvarnosti u tih nekoliko dimenzija, sa dve prominentne beeing investiranje i pravo.

I ne zna se šta je veća mala maca - na pravnu temu koga ne mrzi može da traži docs na temu pre-Trump MY radova one "Release the Kraken" dame - Sidney Powell.

Inače, IQ-wise, ti NY batice i sekice (rekoh, London je starija i drugačija stiff-upper-lip fora) su jedini gde i u oblastima koje odlično poznajem ne smem da trepćem dok ih slušam i moram svo vreme u usta da ih gledam (redundancija) da me ne bi sitne rupe u znanju izbacile na suvu obalu gde mogu samo da se koprcam.

Crème de la Crème je tamo.

A ako voliš imaš i seriju Suits, corporate pravnici, NY, samo 9 sezona, ja sam ih sve 3x odgledao
maksa83 maksa83 19:15 02.03.2022

Re: market

A ako voliš imaš i seriju Suits, corporate pravnici, NY, samo 9 sezona, ja sam ih sve 3x odgledao

I ja sam je spičkao pre neku nedelju na odmoru, i moram da kažem da mi je bilo žao kad je bila gotova iako je lahka zabava (nema tu nekih trejding haj teh mudrosti), ali je dobra lahka zabava. Realno da su nastavili da je žilave i posle 9. sezone postala bi sranje, ovako, sve super.
docsumann docsumann 19:20 02.03.2022

Re: market

A ako voliš imaš i seriju Suits, corporate pravnici, NY, samo 9 sezona, ja sam ih sve 3x odgledao


ma ne, zavirih tek u par epizoda. kakve bre sezone


ovo su odlične sezone

Milan Novković Milan Novković 19:32 02.03.2022

Re: market

maksa83
ovo sam komentarisao prije moža godinu i više, zapitavši se javno na blogu da l' takav svijet stvarno postoji? na stranu IQ-ovi i sve to biznis-math hajpovanje, ali savakodnevni dijalozi tih ljudi, za večerom, na poslu , šetnji, seksu, to su sve same promišljene riječi, duboke opservacije, briljantno psihologiziranje u hodu..

Ne verujem da ikakav real life ima veze sa scenarijima gde su glavna fora quips, canned responses, dosetke, šale, obrti, dramatični smečevi i vešte bekend slajs paralele.

Da je real life tako zanimljiv ljudi ne bi gledali serije.


Imaima, uh, još se sećam (igra slučaja) svog prvog City šefa - Feb 1992.

Biraj najtežeg lika iz Billions, po bilo kojoj kombinaciji ovih tvojih parametara:

- Lud, Irac,, bukvalno će oružje upotrebiti da zaštiti svoje ljude. Pričao sam dosta dogodovština sa njim ovde (prvo da se pohvalim, kad je mene zaposlio, 4 intervjua, malo pre Covida me je korigovao - kaže oko 200 ljudi je intervjuisao, ne 100 - ja sam mu bio system architect, Bar pola konkurencije su bili Oxbridge i slično PhDs u assorted disciplinama).

Pošto su imali jednog Indusa što se zbunio na projektu, pa su mu dali otkaz, već prvog dana sam pokupio sulude poene - pajz ovo, u Motifu nisi imao grid-controlu, a za stvari tipa tree-grid nikad niko čuo, ja im uradio Textfields matircu u dve for petlje - jbg, kasnije dobio 3 Kg zlata kao prvi bonus, posle 9 meseci - Recimo oko $200K danas -bio golaj u opasnosti, posle R&D sredine, dugovi do guše, mortgage, short term loan, starija ćerkica ostala samnom posle razvoda - i tad sam po prvi put bio u crnom na računu, posle velike pauze od prvih nekoliko plata u Energoprojektu kao pripravnik)

Dogodovština A: našo ja bug u koji bejaše tad X Windows/Motif IDE market lider - toliko se derao na njih (US firma) da su ga fiksirali za nas i bike ga isporučio sledećeg dana - "naš" fixed release.

- Bio je toliko dobar kao trader/counterparty da ga je big bos - Jevrej, Nomura International zaposlio isto toliko zato da mu ne bude više napast sa druge strane žice koliko i za trading sposobnosti.

- Ratobornost mu je na kraju došla glave (nama zaposlenima je verovao u split-seconds, šta god da kažemo) pa je morao da ide. Otišao na oko pola miliona funti (to je išlo i do milion dolara) godišnju osnovnu platu, BZW - Neštonešto Barclays tada.

- To, plus bonuse i ostalo, batalio, i vidi sad ludilo, ovo sam ovde pričao nekoliko puta: first mu .com boom ideja: hit-squad koji nezaposlenim domaćicama popravlja PC radne stanice po kućama ...

- ... posle još nešto petljao pa se bacio u neke evanđelijske ezoterike i pravljenje dece komada 4, rad po kući - žena kineskinja mu bila senior u Goldmanu (cmizdrio sam ja često tipa jbt kako meni to da se ne desi)

- ... pa magistrirao na IT-ju!!! Pod stare dane (inače imao dal degree iz ekonomije, matematike, plus MBA dal City Uni, LSE možda)

- I još uvek, ja njemu mast vadim IT glavolomstvom, namerno, a on meni, inako nije svestan, ovim Billions like spikom, ... dobro, i ja sam postao ljukavo ljisic u međuvremenu, al ne smem da trepnem dok ga slušam ...

-
softelectronics_e softelectronics_e 21:14 02.03.2022

Re: market

maksa83
Znaš šta je -97%? Pa to znači da su nestali. Svi aseti, svi dugoročni ugovori, svi azijski poslovi, južni tok, severni tok, sve nekretnine, oprema, sve je nestalo i sada vredi skoro ništa.

Ne, to uopšte ne znači to. To znači da je akcija koja je u jednom trenutku vredela 100 nečega u nekom drugom trenutku vredela 3 nečega, i da se market cap (cena akcije puta shares outstanding) menjao u skladu sa tim.

I meni se pokvario RT.
Izgleda da je i kod mene ušla voda u kabl.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:01 02.03.2022

Kako formirate mišljenje?

Ja čitajući ovakve vijesti.
Les affaires continuent entre Moscou et Pékin. Les deux pays ont signé mardi en pleine crise internationale un nouveau méga contrat pour la construction d’un gazoduc qui traversera la Mongolie et la Chine, permettant de transporter jusqu’à 50 milliards de mètres cubes de gaz par an. Un véritable pied de nez à la communauté internationale.

Ovo je citat jutrošnje vijessti sa Europa 1
Link
Poslovi se nastavljaju između Moskve i Pekinga. Dvije države su potpisale u utorak, tokom velike internacionalne krize, mega ugovor o izgradnji plinovoda preko Mongolije i Kine koji će omogućiti transport 50 milijardi m3 plina godišnje.
Istinski udarac nogom u nos međunarodne zajednice.
alselone alselone 13:47 03.03.2022

Re: market

idi sam bilo gde i kucaj GAZPROM i traži last month i dobićeš isti takav grafik.

Potražio sam ovo i ne vidim da je skoro minus sto posto. Da li nešto gledam pogrešno?
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:09 02.03.2022

Eon (SBB) i Russia Today

Da li neko ko ima EON može da proveri, da li su oni to ukinuli Russia Today?

Kod mene je:
"An error receiving the signal has occurred"

Ali samo za RT sve ostalo imam, i BBC i CNN...
alselone alselone 18:15 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

Da li neko ko ima EON može da proveri, da li su oni to ukinuli Russia Today?

NIsam znao ni da smo imali. Koji kanal da proverim?
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:17 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

270 - CNN
271 - BBC
272 - RT
273 - Euronews

Sve ima sem 272
predatortz predatortz 18:17 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

vrabac_onaj
Da li neko ko ima EON može da proveri, da li su oni to ukinuli Russia Today?

Kod mene je:
"An error receiving the signal has occurred"

Ali samo za RT sve ostalo imam, i BBC i CNN...


Kod mene

Nema signala (#2600)


Govna!
milisav68 milisav68 18:19 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

vrabac_onaj
Da li neko ko ima EON može da proveri, da li su oni to ukinuli Russia Today?

Kod mene je:
"An error receiving the signal has occurred"

Ali samo za RT sve ostalo imam, i BBC i CNN...

Jesu, ukinuli su i na Supernovi.
alselone alselone 18:20 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

272 - RT

Crna slika bez ičega.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:22 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

pa mamicu im jebem...
mirelarado mirelarado 18:24 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

alselone
272 - RT

Crna slika bez ičega.


+ 1
alselone alselone 18:25 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

Opet vam je Džilas kriv.
predatortz predatortz 18:25 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

vrabac_onaj
pa mamicu im jebem...


Sad zvao.
Ljubazan dečko mi tvrdi da kompanija nije ukinula i da je kanal u prekidu kod svih provajdera u Srbiji.

Ukoliko je to tačno, a molio bih vas koji imate ugovor sa drugim provajderima da proverite, onda povlačim ono "govna".
maksa83 maksa83 18:25 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today


Svi ćete na kraju instalirati Telegram, kao što sam ODUVEK PRIČAO DA TREBA.
alselone alselone 18:27 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

Sad zvao.

vrabac_onaj vrabac_onaj 18:28 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

predatortz
vrabac_onaj
pa mamicu im jebem...


Sad zvao.
Ljubazan dečko mi tvrdi da kompanija nije ukinula i da je kanal u prekidu kod svih provajdera u Srbiji.

Ukoliko je to tačno, a molio bih vas koji imate ugovor sa drugim provajderima da proverite, onda povlačim ono "govna".


i ja zvao, pa malo maltretirao onu sirotu devojčicu što mi se javila. isto tako neka priča.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:29 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

maksa83

Svi ćete na kraju instalirati Telegram, kao što sam ODUVEK PRIČAO DA TREBA.


Pazi kad ću to na kraju da uradim a nije mi padalo na pamet.

Nije bre to, gledam ja i CNN i BBC, al brate...
alselone alselone 18:30 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

i ja zvao

docsumann docsumann 18:41 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

alselone
i ja zvao






hot line za penziće*


*tak mi u Boki kažemo za umirovljenike
maksa83 maksa83 18:45 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

Pazi kad ću to na kraju da uradim a nije mi padalo na pamet.

U ovih nedelju dana Telegram je instalirao i Pera i Mika i Laza i njihov brat Sima i šurnjaja i snaja. Vidim to tako što mi se potpuno zaboravljeni kontakti (tipa Mile Stolar, Željko Klima i sl.) pojavljuju kao Telegram kontakti.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:49 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

Na MTS box imaju još uvek RT, sad proverio sa kolegom
Poslao mi sliku ekrana :)
vcucko vcucko 19:36 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

Supernova, stanje 2. mart u 19:30. RT HD (256) nema, ali RT Doc HD (255) radi normalno (ne vidim u čemu je razlika, i oni su aktuelni sa programom). Ima i Rossia 24, RTR Planeta i RTG Int. Ima i CCTV i Belarus 24 HD.

Moguće da je zaista neki nevezani prekid?
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:42 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

vcucko


Moguće da je zaista neki nevezani prekid?


Ma ova mi rece eksplicitno, nismo vise u mogucnosti da emitujemo taj kanal.

P.S.
Instalirao telegram!
maksa83 maksa83 19:55 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

Instalirao telegram!

Sad alselone da ga instalira, napravi tamo grupu i ubaci tebe i mene i tamo jedemo govna po vasceli dan.
crossover crossover 20:05 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

vrabac_onaj
Da li neko ko ima EON može da proveri, da li su oni to ukinuli Russia Today?

Kod mene je:
"An error receiving the signal has occurred"

Ali samo za RT sve ostalo imam, i BBC i CNN...


Мени кад откуцам 272 на даљинском излази ерор месиџ: "Vrati na CNN!"
maksa83 maksa83 20:11 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

Мени кад откуцам 272 на даљинском излази ерор месиџ: "Vrati na CNN!"

To je zato što ti je utišan ton. Odvrni i čućeš isto to Đilasovim glasom.


alselone alselone 20:11 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

Sad alselone da ga instalira, napravi tamo grupu i ubaci tebe i mene i tamo jedemo govna po vasceli dan.

Upravo instalirao i na iPhone i na Meka. Sa iPedom ću sačekati.
On mi i onako služi samo za crtanje. Stavili smo preko neko zaštitno staklo po kom kad pišeš Apple Olovkom (Milan već na aparatima) ostavlja utisak da pišeš normlanom olovkom po papiru a ne plastičnom olovkom po staklu.
docsumann docsumann 20:15 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today



ne bih se ja s tim
alselone alselone 20:16 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

Milan Novković Milan Novković 20:18 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

alselone
Sad alselone da ga instalira, napravi tamo grupu i ubaci tebe i mene i tamo jedemo govna po vasceli dan.

Upravo instalirao i na iPhone i na Meka. Sa iPedom ću sačekati.
On mi i onako služi samo za crtanje. Stavili smo preko neko zaštitno staklo po kom kad pišeš Apple Olovkom (milan već na aparatima) ostavlja utisak da pišeš po papiru a ne plastičnom olovkom po staklu.

Imamo i mi iPade po kućama (sin, mlađa ćerka, ...)

Al ja sam 8 TFLOPS sada (a i ovo mi zastarelo odavno, uskoro množimo sa bitnim faktorom), 40GBits mreža u smart-home ovde (prodali lodnon, jbt, konačno, HK Kinezu srčanom hirurgu koji se upravo penzionisao, iseljavamo se 28. Marta ...

... e tad, kad se iselim, bolje da ti ne pričam šta ću si zriktat ovde, neke alternativne IT ravni, ... samo da još ove poslednje naslage šuta izbacim
maksa83 maksa83 20:20 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

ne bih se ja s tim

Eeee pravićete vi njega od plastelina i čačkalica i zgužvanih kutija cigareta!

alselone alselone 20:21 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

neke alternativne IT ravni


Opa! Deluje cool.

Mi legli skroz na rudu, tj. na Azure i to je to. Tučemo samo biznis logiku, nema više nikakve infrastrukture.
crossover crossover 20:28 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

maksa83
Мени кад откуцам 272 на даљинском излази ерор месиџ: "Vrati na CNN!"

To je zato što ti je utišan ton. Odvrni i čućeš isto to Đilasovim glasom.


Сад кад Телеком купи Челзи за 7 млрд правићеш ти Коштуницу од блата што би реко Чарли.

И редит саб r/russia су ставили у карантин, кажу овај комјунити садржи масивну количину информација која није подржана од кредибилних извора. Само нису рекли који су то кредибилни извори.
Atomski mrav Atomski mrav 20:30 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

i ja zvao


Srela Fata Merimu i videla da su joj oba uveta u zavojima...
- Bolan, Merima, šta ti se to desilo?
- Ma ćuti, peglam ti ja juče veš kad zazvoni telefon i ja ti umjesto slušal'ce dignem peglu...
- Dobro, a šta ti se desilo sa drugim uhom?
- Pa zvala sam hitnu pomoć...
Atomski mrav Atomski mrav 20:31 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

ne bih se ja s tim



Atomski mrav Atomski mrav 20:33 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

Tučemo samo biznis logiku, nema više nikakve infrastrukture.

Kroz maglu se prisećam reči Dače Obradovića koji je citirao nečiju izjavu da nam hardver neće ni trebati, sve će biti rešeno softverski...
Milan Novković Milan Novković 20:36 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

alselone
neke alternativne IT ravni


Opa! Deluje cool.

Mi legli skroz na rudu, tj. na Azure i to je to. Tučemo samo biznis logiku, nema više nikakve infrastrukture.

Ovde pure infrastructure, extreme performance gde mi delove, onda, hibridni "neurončići" "pojačaju" do 7 redova veličina.

Sad već preko godinu dana star winning streak od preko 140 winning txns u nizu, bolno kilavo polu-automatski odrađen, samo što nije otišao u zaborav i prošlost kako će uskoro sve to da se automatizuje, i ja ću da izbacim my gene/neuron-pool iz opticaja pa pustiti "mašinu" da radi posao bez zanovetanja sa strane.

Za sada, pošto mi je žena ograničila trading budžet na nekoliko desetina hiljada, kad potrošim deo na džidžabidže ja brže bolje odm na tržište, kao u samoposlugu, pa zaradim to.

Al obećala mi je, kad budem potpuno spreman i smirim se u svaštarenju daće mi više poverenja, firma skoro spremna, pajtosi cimaju i ohrabruju povremeno (imao sam ih komada 10 davno sad) ...

Al dobro, u jednom trenutku će neko nešto hteti da mi kupi - tj čekaju već čak u redu i na tu temu, videću onda, cloud jeste najmanje zezanja, ali gubim neke sitne a bitne opcije ...
Atomski mrav Atomski mrav 20:37 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

Само нису рекли који су то кредибилни извори.






maksa83 maksa83 20:41 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

Sad već preko godinu dana star winning streak od preko 140 winning txns u nizu, bolno kilavo polu-automatski odrađen, samo što nije otišao u zaborav i prošlost kako će uskoro sve to da se automatizuje, i ja ću da izbacim my gene/neuron-pool iz opticaja pa pustiti "mašinu" da radi posao bez zanovetanja sa strane.

Meni to zvuči kao nešto što kad proradi ima da shvati da mu ne trebate i samo će da vas iseli.
Milan Novković Milan Novković 21:35 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

maksa83
Sad već preko godinu dana star winning streak od preko 140 winning txns u nizu, bolno kilavo polu-automatski odrađen, samo što nije otišao u zaborav i prošlost kako će uskoro sve to da se automatizuje, i ja ću da izbacim my gene/neuron-pool iz opticaja pa pustiti "mašinu" da radi posao bez zanovetanja sa strane.

Meni to zvuči kao nešto što kad proradi ima da shvati da mu ne trebate i samo će da vas iseli.

Junačim se ja malo, al nije lako niti izvesno - tj ovo nisu HFT zezalice, infrastruktura ima druge namene, a dark-pool su privilegovani klubovi sa skupim pretplatama, meni ovlaš nemoralni pošto se koristi dosta samo tehnička superiornost - sposobnost brzog kapiranja promena u vanredno komplikovanbim APIs, a protiv institucionalnih investitora koji ne mogu da priušte najbolje u IT timovima.

Pa se sve svodi na "zdravu" mešavinu fundamentalne, tehničke i sentiment analize - cool i pošteno, ali instinct je formidable pojava za pokapirati, nije nagađanje nego logika, al neartikulabilna i tako jako teška ponekad za prepevavanje u code.

Ipak, sa podacima i AI(ish) instinktivnom parameterizacijom možeš da svedeš poso na prvu bitnu ortogonalizaciju pricing modeli pa konteksti u kojima oni rade posao.

U toj asocijaciji (nisu neke velike tajne, so far, šta radim(o)) opet AI može dosta da pomogne, a sasvim solidno možeš taj deo da utreniraš i sa istorijskim podacima i uz minimalan oprez kreneš u budućnost koja obećava.

I naravno, podaci, na prvi pogled ... na zapadu ništa novo ... ali sve tajne su, u stvari, u njihovom kondicionisanju da bi stekao neki imunitet na na šum, đubre, i daft systemic events što-će-se-pokazati slabašnog punjenja

Tj da ne čeprkamo po ovim hibridnim sitnicama, čak su možda i dosta moje foliranje, za AI++ su dovoljni i sada standardni toolkits u koje, ok možeš da lopataš i proste big data, al onda sistemu svako malo uleti neki "joker" i treba ti tvoj rođeni umatričeni intelekt sa sve baš zahtevnom disciplinom.

I tu prosto kažemo onda "netjemo big data", tj netjemo tek tako

Dosta puta sam davao primere ljudima zašto ne može big-data plus big AI u big mašinama ... tek tako - tj skoro++ da može, ali i onda i samo i kod big igrača, ne nas svirača - i kapiraju kad im dam primer uspešnog povrh derivatnih podataka gde je derivat rezultat daisy-chaining (u najprostijem slučaju) raznih sitnih heurističkih fittinga, filtriranja, fintiranja telom ... nači samo da se podaci pripreme.

I prosto je nadrealno šta se sve može kad delove sistema koliko-toliko imunizuješ na baš beznačajno, slučajno đubre - nemoguće u opštem ili jako širokoj lepezi slučaja, ali svaka sitna imunizacija ume da donese veliku prednost.

Sve u svemu ... super-duper tajna nam se sakrila u procesiranju ...

... time series

Fundamentalna analiza (ekonomija), pa sentiment analiza ("blogovanje" ... sića za po kući
softelectronics_e softelectronics_e 21:40 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

Milan Novković
maksa83
Sad već preko godinu dana star winning streak od preko 140 winning txns u nizu, bolno kilavo polu-automatski odrađen, samo što nije otišao u zaborav i prošlost kako će uskoro sve to da se automatizuje, i ja ću da izbacim my gene/neuron-pool iz opticaja pa pustiti "mašinu" da radi posao bez zanovetanja sa strane.

Meni to zvuči kao nešto što kad proradi ima da shvati da mu ne trebate i samo će da vas iseli.

Junačim se ja malo, al nije lako niti izvesno - tj ovo nisu HFT zezalice, infrastruktura ima druge namene, a dark-pool su privilegovani klubovi sa skupim pretplatama, meni ovlaš nemoralni pošto se koristi dosta samo tehnička superiornost - sposobnost brzog kapiranja promena u vanredno komplikovanbim APIs, a protiv institucionalnih investitora koji ne mogu da priušte najbolje u IT timovima.

Pa se sve svodi na "zdravu" mešavinu fundamentalne, tehničke i sentiment analize - cool i pošteno, ali instinct je formidable pojava za pokapirati, nije nagađanje nego logika, al neartikulabilna i tako jako teška ponekad za prepevavanje u code.

Ipak, sa podacima i AI(ish) instinktivnom parameterizacijom možeš da svedeš poso na prvu bitnu ortogonalizaciju pricing modeli pa konteksti u kojima oni rade posao.

U toj asocijaciji (nisu neke velike tajne, so far, šta radim(o)) opet AI može dosta da pomogne, a sasvim solidono možeš taj deo da utreniraš i sa istorijskim podacima i uz minimalan oprez kreneš u budućnost koja obećava.

I naravno, podaci, na prvi pogled ... na zapadu ništa novo ... ali sve tajme su, u stvari, u njihovom kondicionisanju da bi stekao neki imunitet na na šum, đubre, i daft systemic events

Tj da ne čeprkamo po ovim hibridnim sitnicama, čak su možda i dosta moje foliranje, za AI++ su dovoljni i sada standardni toolkitsm u koje, ok možeš da lopataš i proste big data, al onda sistemu svako malo uleti neki "joker" i treba ti tvoj rođeni umatričeni intelekt sa sve baš zahtevnom disciplinom.

I tu prosto kažemo onda "netjemo big data", tj netjemo tek tako

Dosta puta sam davao primere zašto ne može big-data plus big AI u big mašinama ... tek tako - tj skoro++ da može, ali i kod big igrača, ne nas svirača - i kapiraju kad im dam primer uspešnog povrh derivatnih podataka gde je derivat rezultat daisy-chaining (u najprostijem slučaju) raznih sitnih heurističkih fittinga, filtriranja, fintiranja telom ... nači samo da se podaci pripreme.

I prosto je nadrealno šta se sve može kad delove sistema koliko-toliko imunizuješ na baš beznačajno, slučajno đubre - nemoguće u opštem ili jako bitnoj lepezi slučaja, ali svaka sitna imunizacija ume da donese veliku prednost.

Sve u svemu ... super-duper tajna nam se sakrila u procesiranju ...

... time series

Fundamentalna analiza (ekonomija), pa sentiment analiza ("blogovanje" ... sića za po kući

Jebote!
Milane nabači neki posao, fali mi neka hiljadarka.
Da sedim i nadzirem nešto, ništa previše zahtevno.
Ali da bude dobro plaćeno.
Normalno!
gedza.73 gedza.73 22:56 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today


Atomski mrav


meni je ovo dobra fora

Ko ne otvara
Tony Soprano : [over the phone] It's a bad connection, so I'm gonna talk fast! The guy you're looking for is an ex-commando! He killed sixteen Chechen rebels single-handed!

Paulie 'Walnuts' Gualtieri : Get the fuck outta here.

Tony Soprano : Yeah. Nice, huh? He was with the Interior Ministry. Guy's some kind of Russian green beret. This guy can not come back to tell this story. You understand?

Paulie 'Walnuts' Gualtieri : I hear you.


Paulie 'Walnuts' Gualtieri : [turning to Christopher] You're not gonna believe this. He killed sixteen Czechoslovakians. The guy was an interior decorator.

Christopher Moltisanti : His house looked like shit.




Atomski mrav Atomski mrav 23:15 02.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

meni je ovo dobra fora


Čuj, dobra fora... Ovo su najbolje replike iz najbolje epizode najbolje serije ikada snimljene.
nsarski nsarski 20:12 03.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

vrabac_onaj
Da li neko ko ima EON može da proveri, da li su oni to ukinuli Russia Today?

Kod mene je:
"An error receiving the signal has occurred"

Ali samo za RT sve ostalo imam, i BBC i CNN...


Ali zato, maločas na N1 (BBC) gostuje Kristijana Amanpur, lešinarka-veteranka iz američkih ratova, koja priča kako je bila prisutna prilikom opsade Sarajeva koja je vršena pomoću Ruskog oružja i Ruskih dobrovoljaca.
E, to će ostati zabeleženo u svesti gledalaca.
maksa83 maksa83 20:22 03.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

Ali zato, maločas na N1 (BBC) gostuje Kristijana Amanpur, lešinarka-veteranka iz američkih ratova, koja priča kako je bila prisutna prilikom opsade Sarajeva koja je vršena pomoću Ruskog oružja i Ruskih dobrovoljaca.

Kristijana Amanpur naravno treba da gori u paklu, ali istina je da je Šešelj tu dovodio svog prijatelja Edičku Limonova da opali koju granatu u veselju.
crossover crossover 22:24 03.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

nsarski
Ali zato, maločas na N1 (BBC) gostuje Kristijana Amanpur, lešinarka-veteranka iz američkih ratova, koja priča kako je bila prisutna prilikom opsade Sarajeva koja je vršena pomoću Ruskog oružja i Ruskih dobrovoljaca.
E, to će ostati zabeleženo u svesti gledalaca.


Каже и Хилари Клинтон да су је на аеродрому у Тузли убили српски снајперисти. После је оживела. Мирикл.
nsarski nsarski 23:06 03.03.2022

Re: Eon (SBB) i Russia Today

crossover
nsarski
Ali zato, maločas na N1 (BBC) gostuje Kristijana Amanpur, lešinarka-veteranka iz američkih ratova, koja priča kako je bila prisutna prilikom opsade Sarajeva koja je vršena pomoću Ruskog oružja i Ruskih dobrovoljaca.
E, to će ostati zabeleženo u svesti gledalaca.


Каже и Хилари Клинтон да су је на аеродрому у Тузли убили српски снајперисти. После је оживела. Мирикл.


Preciznije: Hilari se tokom kampanje hvalila kako je pod vatrom Srpskih snajpera sletela u Sarajevo da pomogne onom narodu. Onda su je odmah provalili da laže i istakli sliku nje na aerodromu kako prima bukete cveća od dace. Usput je povela i njenu ćerkicu Chelzi.



Još je lepše bilo kad je nekoliko godina kasnije u Njujork sleteo avion sa šiptarskim izbeglicama sa Kosova, a ona ih sačekala u velikoj sali. Kad je krenula da uđe među njih da se ljubi, neko joj je došapnuo da među šiptarima ima bolesnih od tuberkuloze. Dva minuta posle toga je na brzinu napustila salu. Nestala. Priceless.
docsumann docsumann 19:46 02.03.2022

da ponovim


predatortz predatortz 22:20 02.03.2022

Uzgred...

... memi se na EON-u, na 284, pojavila UATV - ukrajinska tv stanica za koju nisam siguran da je pre bila u ponudi.

Mislim, nemam ništa protiv, nije da neću baciti oko na taj kanal ovih dana, ali ukidanje RT je prvorazredna svinjarija.
crossover crossover 22:34 02.03.2022

Re: Uzgred...

A massive bombing attack opens the door to peace.

predatortz predatortz 22:44 02.03.2022

Re: Uzgred...

crossover
A massive bombing attack opens the door to peace.



Nešto se mislim, ako se Sud za ratne zločine u Hagu proglasi nadležnim i krene sa procesima suđenja ratnih zločina u Ukrajini, a ratni zločini nikad ne zastarevaju, da mi stavimo na tapet zločine nad nama?
Nemamo mi tu šta izgubiti. Za zločine koje smo mi počinili osuđeni su gotovo svi.
gvozden1 gvozden1 22:48 02.03.2022

Re: Uzgred...

ali ukidanje RT je prvorazredna svinjarija.

Dajte bre ljudi, pa vidite li čemu prisustvujemo?

"Ukinuli" su dirigenta zato što je propagirao rusku politiku, a da ne ukinu moćan medij koji to radi.

To nam je stvarnost, "nova normalnost" ne treba se čuditi.
Kusturici oduzeta nagrada, što?
Prihvatio da bude neki direktor tamo.
To nam je sad normalno.

Bilo bi dobro i kad bi palili knjige ruskih pisaca, valjda bismo se svi osvestili šta je sa te strane.
gvozden1 gvozden1 22:49 02.03.2022

Re: Uzgred...

da mi stavimo na tapet zločine nad nama?

:)

Al da uzmemo dobrog advokata :)
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:52 02.03.2022

Re: Uzgred...

memi se na EON-u, na 284, pojavila UATV - ukrajinska tv stanica za koju nisam siguran da je pre bila u ponudi.


da, ovo je baš jebanje u zdrav mozak.
nemam ništa protiv, daj i UATV, BBC i CNN već imaš, al daj i agresora da vidimo.
da bar vidimo kakve su mu zle i lukave namere.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:58 02.03.2022

Re: Uzgred...

Kusturici oduzeta nagrada, što?
Prihvatio da bude neki direktor tamo.


Što je najbolje, ako sam dobro shvatio, čak nije ni to.
Nego su pametni Česi sa engleskog preveli director (inače, režiser) kao direktor.

A evo javlja drugarica iz Praga, da je tamo paranoja neslućenih razmera. Verovatno preteruje (mislim, nije tada bila ni rođena) ali poredi sa infombiro atmosferom kod nas. Kaže, bukvalno se ljudi plaše da pričaju o tome.
crossover crossover 22:59 02.03.2022

Re: Uzgred...

predatortz
Nešto se mislim, ako se Sud za ratne zločine u Hagu proglasi nadležnim i krene sa procesima suđenja ratnih zločina u Ukrajini, a ratni zločini nikad ne zastarevaju, da mi stavimo na tapet zločine nad nama?
Nemamo mi tu šta izgubiti. Za zločine koje smo mi počinili osuđeni su gotovo svi.


Не верујем да ће се прогласити надлежним за Украјину, то би било превише натегнуто чак и за њих. Мислим да не треба ништа да очекујемо од њих, то је политички суд коме је једина сврха да покаже ко је крив за рат. Гомилу документације коју смо им доставили нису озбиљније ни погледали, јбг не уклапа им се у историјски наратив.
gvozden1 gvozden1 23:02 02.03.2022

Re: Uzgred...

Nego su pametni Česi sa engleskog preveli director (inače, režiser) kao direktor.

Ne znam, i ovde je prevedeno kao direktor neke ustanove.

Ali šta god da je, neka kultura jeste, nije oficir sigurno.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:07 02.03.2022

Re: Uzgred...

gvozden1

Ne znam, i ovde je prevedeno kao direktor neke ustanove.


Evo na pravedničkom N1

https://rs.n1info.com/kultura/kusturica-demantuje-nisam-direktor-teatra-ruske-vojske/
gvozden1 gvozden1 23:09 02.03.2022

Re: Uzgred...

vrabac_onaj
gvozden1

Ne znam, i ovde je prevedeno kao direktor neke ustanove.


Evo na pravedničkom N1

https://rs.n1info.com/kultura/kusturica-demantuje-nisam-direktor-teatra-ruske-vojske/

Eto, čak nije ni direktor.

A jesu i naši tako prevodili.
predatortz predatortz 23:10 02.03.2022

Re: Uzgred...

crossover
predatortz
Nešto se mislim, ako se Sud za ratne zločine u Hagu proglasi nadležnim i krene sa procesima suđenja ratnih zločina u Ukrajini, a ratni zločini nikad ne zastarevaju, da mi stavimo na tapet zločine nad nama?
Nemamo mi tu šta izgubiti. Za zločine koje smo mi počinili osuđeni su gotovo svi.


Не верујем да ће се прогласити надлежним за Украјину, то би било превише натегнуто чак и за њих. Мислим да не треба ништа да очекујемо од њих, то је политички суд коме је једина сврха да покаже ко је крив за рат. Гомилу документације коју смо им доставили нису озбиљније ни погледали, јбг не уклапа им се у историјски наратив.


Ne mislim na Tribunal u Hagu već na Sud UN za ratne zločine u Hagu. Mada, ni Rusi, ni Ameri ne priznaju nadležnosti tog suda.
gvozden1 gvozden1 23:14 02.03.2022

Re: Uzgred...


Ne mislim na Tribunal u Hagu već na Sud UN za ratne zločine u Hagu. Mada, ni Rusi, ni Ameri ne priznaju nadležnosti tog suda.

Ovo ima potencijala da napravi takav karambol u svetu da će nam odluke nekog suda u Hagu biti poslednja rupa na svirali.

Valjda neće dotle doći, a da može - može.
Ribozom Ribozom 23:21 02.03.2022

Re: Uzgred...

Da, juce nestao RT direkt na yt,ja ga tako gledao. I sada nemam kasvetnu ne laznu informaciju gde da gledam. Sta je to telegram?
predatortz predatortz 23:22 02.03.2022

Re: Uzgred...

gvozden1

Ne mislim na Tribunal u Hagu već na Sud UN za ratne zločine u Hagu. Mada, ni Rusi, ni Ameri ne priznaju nadležnosti tog suda.

Ovo ima potencijala da napravi takav karambol u svetu da će nam odluke nekog suda u Hagu biti poslednja rupa na svirali.

Valjda neće dotle doći, a da može - može.


Ima i slutim to godinama. A startne pozicije su nam onakve kakve sam tvrdio da će biti - nikakve!

Znaš li koliko nam je avansiranog oružja sada zarobljeno u Rusiji, bez ikakve mogućnosti da nam bude dostavljeno, kao ni municija, projektili i rezervni delovi za ovo što nam je dostavljeno?

Dok svi naši neprijatelji u okruženju imaju potpuno otvorene kanale!

Jok, voli predator NATO, pa se zbog toga zalagao da metnemo obraz pod guzicu!

Ovako kako smo igrali, jebaće nas i jedni i drugi.
Atomski mrav Atomski mrav 23:23 02.03.2022

Re: Uzgred...

Ovako kako smo igrali, jebače nas i jedni i drugi.




Tužno, ali istinito...
gvozden1 gvozden1 23:33 02.03.2022

Re: Uzgred...

Ovako kako smo igrali, jebaće nas i jedni i drugi.

A kako smo mogli, kad smo mogli da se prestrojimo?

Jel probao Đinđić u jednom jedinom momentu koji je ličio na taj u kom je moguće?
Jeste.
I znamo kako je prošao taj pokušaj.

Moglo je, eventualno, 89, 90. radikalnim zaokretom, kad je pucao SSSR da Srbija inicira pucanje Juge i da dovede Aleksandra na presto, pa da sa te pozicije nastupa prema zapadu.

Ali to je maštanje, nije bilo realno.

I nema drugog momenta kad je to bilo moguće.

Sad nam ostaje nada da će Rusija pobediti, i to relativno brzo, inače neka nam je bog u pomoć.
crossover crossover 23:35 02.03.2022

Re: Uzgred...

predatortz
Ne mislim na Tribunal u Hagu već na Sud UN za ratne zločine u Hagu. Mada, ni Rusi, ni Ameri ne priznaju nadležnosti tog suda.


Вероватно мислиш на Међународни суд правде у Хагу? Можемо да пробамо али нешто ми се јавља да ће онда суд да се прогласи ненадлежним. :)
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:35 02.03.2022

Re: Uzgred...

predatortz


Ima i slutim to godinama. A startne pozicije su nam onakve kakve sam tvrdio da će biti - nikakve!

Znaš li koliko nam je avansiranog oružja sada zarobljeno u Rusiji, bez ikakve mogućnosti da nam bude dostavljeno, kao ni municija, projektili i rezervni delovi za ovo što nam je dostavljeno?

Dok svi naši neprijatelji u okruženju imaju potpuno otvorene kanale!

Jok, voli predator NATO, pa se zbog toga zalagao da metnemo obraz pod guzicu!

Ovako kako smo igrali, jebaće nas i jedni i drugi.


Sve bi to bilo tačno da ne postoji jedan mali previd.
Da bi oni nama dozvolili pristup u taj klub, morali bi sami da uradimo sve ono čega se ti plašiš da će nam se sada desiti. Oni su nama odredili mesto gde smo. Do sada smo uspevali da se nekako migoljimo. Od sada, neka nam je Bog u pomoći.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:37 02.03.2022

Re: Uzgred...

gvozden1
inače neka nam je bog u pomoć.


Isti nam je zaključak :)
gvozden1 gvozden1 23:39 02.03.2022

Re: Uzgred...

vrabac_onaj
neka nam je Bog u pomoći.

gvozden1
neka nam je bog u pomoć.

:)

Mi smo ljudi optimisti :)
milisav68 milisav68 00:17 03.03.2022

Re: Uzgred...

Ribozom
Sta je to telegram?

Aplikacija slična Viberu.

Ima je na gugl plej prodavnici.Skini je dok i nju nisu ukinuli :)
maksa83 maksa83 00:29 03.03.2022

Re: Uzgred...

Aplikacija slična Viberu.

Slična samo bolja zato što na njoj a) nema roditeljskh grupa i b) nema Viber spama i nije Viber koji je stvarno loša aplikacija.

Inače, Viber je prilično lokalna istočnoevropska stvar, koristimo je otpr. mi i Belorusi i delimično Ukrajinci, mimo toga te gledaju belo kad je pomeneš.

Ironično, Telegram je napravio tip koji je napravio vkontakte, ruski Fejsbuk, i naravno kako to već biva Rusija mu je to oduzela preko nekog tajkuna ali su mu ipak isplatili neke pare koje je on iskoristio da napravi Telegram.
crossover crossover 00:51 03.03.2022

Re: Uzgred...

Viber koji je stvarno loša aplikacija.


Најгора ствар коју сам икад видео на андроиду. Кршина која се час посла надува на преко гигабајт па онда цркне, фала богу па ми никад није требала.
crossover crossover 04:23 03.03.2022

Re: Uzgred...

predatortz
crossover
A massive bombing attack opens the door to peace.



Nešto se mislim, ako se Sud za ratne zločine u Hagu proglasi nadležnim i krene sa procesima suđenja ratnih zločina u Ukrajini, a ratni zločini nikad ne zastarevaju, da mi stavimo na tapet zločine nad nama?
Nemamo mi tu šta izgubiti. Za zločine koje smo mi počinili osuđeni su gotovo svi.



Почео геноцид.


An investigation into possible war crimes in Ukraine has been launched, after Russia was accused of bombing civilians. The International Criminal Court (ICC) chief prosecutor said evidence was being collected on alleged war crimes, crimes against humanity and genocide.
predatortz predatortz 08:47 03.03.2022

Re: Uzgred...

crossover
predatortz
crossover
A massive bombing attack opens the door to peace.



Nešto se mislim, ako se Sud za ratne zločine u Hagu proglasi nadležnim i krene sa procesima suđenja ratnih zločina u Ukrajini, a ratni zločini nikad ne zastarevaju, da mi stavimo na tapet zločine nad nama?
Nemamo mi tu šta izgubiti. Za zločine koje smo mi počinili osuđeni su gotovo svi.



Почео геноцид.


An investigation into possible war crimes in Ukraine has been launched, after Russia was accused of bombing civilians. The International Criminal Court (ICC) chief prosecutor said evidence was being collected on alleged war crimes, crimes against humanity and genocide.


A sad su nadležni?

Zanimljivo, na našu tužbu protiv NATO agresije su se oglasili nenadležnim.
angie01 angie01 10:28 03.03.2022

Re: Uzgred...

Inače, Viber je prilično lokalna istočnoevropska stvar, koristimo je otpr. mi i Belorusi i delimično Ukrajinci, mimo toga te gledaju belo kad je pomeneš.


evo ja koristim viber, jer svi moji preko okeana, zapadnim Evropama i po dalekim istocima koriste viber...jedino ortak Argenitnac, koji vec neko vreme radi u Saudijskoj Arabiji, mora preko nekih trikova da se konektuje na viber, jer ga tamo nema.

roditeljske grupe sam odmah ukinilua, kada su pocele da mi 24h iskacu kokice od objava...dada, dosadni su sa spamom,...nema problema da predjem na telegram, ako je bolji, al onda moraju i svi drugi sa kojima zelim da sam u kontaktu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:33 03.03.2022

Re: Uzgred...

Mislim, nemam ništa protiv, nije da neću baciti oko na taj kanal ovih dana, ali ukidanje RT je prvorazredna svinjarija.


Slazem se da je svinjarija. U principu to znaci: nasi gradjani su maloumni pa moramo da im isfiltriramo informacije.
shmoo shmoo 13:46 03.03.2022

Re: Uzgred...

Neues aus der Nachbarschaft
Mislim, nemam ništa protiv, nije da neću baciti oko na taj kanal ovih dana, ali ukidanje RT je prvorazredna svinjarija.


Slazem se da je svinjarija. U principu to znaci: nasi gradjani su maloumni pa moramo da im isfiltriramo informacije.



Моја маленкост је то приметила још на претходном Максином блогу да су наши мејнстрим медији под строгом контролом какве ће нам информације о војној интервенцији Русије у Украјини пуштати и да на нашим мејнстрим медијима углавном видимо само информације из западних извора, али не и из руских извора па да може пучанство Србије само да размисли о ономе шта види и да извуче неке закључке.

А овако... Прописују грађанима шта треба да мисле о овоме у Украјини.


Да, баш тако. Као да смо дебили. Тако нас виде и третирају.


Манипулација свешћу - ЛИНК







shmoo shmoo 13:58 03.03.2022

Кад већ поменусте цензурисање

Пошто ће Колин демократа вероватно да ми обрише и овај коментар код њега на блогу, преносим га овде:


?

И обриса ми коментар!

Алал ти вера, домаћине! Демократо!

Па ти си Шешељ, у ствари, јбт!



А ово је било у коментару који ми је он обрисао:



Басна Дебелог Мршавка









Изгледа да се нашем блогоколеги Колину стварно Шешељ увукао под кожу.

crossover crossover 22:07 03.03.2022

Re: Uzgred...

predatortz
A sad su nadležni?

Zanimljivo, na našu tužbu protiv NATO agresije su se oglasili nenadležnim.


То ти причам, какав црни суд то је чиста политика, исто као и онај други.
crossover crossover 19:17 04.03.2022

Re: Uzgred...

maksa83
Inače, Viber je prilično lokalna istočnoevropska stvar, koristimo je otpr. mi i Belorusi i delimično Ukrajinci, mimo toga te gledaju belo kad je pomeneš.



Неки дан си поменуо израелски ит сектор па је штета да се ово од јуче баци.

Izraelske firme koje se bave izradom i distribucijom softvera za špijunažu pokazuju sve veći interes za ulazak na srpsko tržište, dok stručnjaci upozoravaju da ova oblast nije dovoljno dobro zakonski regulisana. BIRN predstavlja četiri izraelske firme za čije programe su bile zainteresovane srpske vlasti - od kojih za bar dva postoje dokazi da su nabavljeni i u upotrebi. [BIRN]
gvozden1 gvozden1 00:09 03.03.2022

Što je mnogo, mnogo je

Hajd Fejsbuk, Tviter, Jutjub, hajd i Sputnjik, RT, banke, sve čovek da oprosti ali

OnlyFans blokiran u Rusiji
milisav68 milisav68 00:34 03.03.2022

Re: Što je mnogo, mnogo je

Evo zbog čega se vodi rat.

https://www.ndtv.com/world-news/us-successfully-tests-hypersonic-missile-technology-2583672

Dopuna

Naleteh na neki izveštaj o događanjima u Ukrajini od 2014.

link
bene_geserit bene_geserit 00:59 03.03.2022

Re: Što je mnogo, mnogo je

OnlyFans blokiran u Rusiji


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana