Gost autor| Literatura

Jadi Mladoga Werthera

Colin_bgd RSS / 03.03.2022. u 12:24

Šešelj u koži, dolazi mi Šešelj,
Šešelj u krznu, dolazi mi Šešelj,
Mislim na mladost, i mislim na trud,
Mislim na Zemun, na metak, i sud.

Vidi da nije možda stig'o Šešelj,
Traži i naći ćeš u meni trulu vlast,
Gore u meni je bujica reči,
Dole u meni je Ukrajina...

 



Komentari (658)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shmoo shmoo 13:47 03.03.2022

?

И обриса ми коментар!

Алал ти вера, домаћине! Демократо!

Изгледа да се то теби стварно Шешељ увукао под кожу.

Colin_bgd Colin_bgd 14:00 03.03.2022

Re: ?

Изгледа да се то теби стварно Шешељ увукао под кожу.

Nije meni... Ovo je gost autor blog...

Ja samo prenosim poeziju jednog mladog pesnika rascepljene duse...
shmoo shmoo 14:05 03.03.2022

Re: ?

Colin_bgd
Изгледа да се то теби стварно Шешељ увукао под кожу.

Nije meni... Ovo je gost autor blog...

Ja samo prenosim poeziju jednog mladog pesnika rascepljene duse...



Баш толико расцепљене да не трпи ништа што други мисле/осећају него једино оно што он мисли/осећа?

Добро, онда се изгледа том госту аутору стварно Шешељ увукао под кожу.

Имам ја разумевања и за такве расцепљене и напаћене песничке душе...





tess1 tess1 14:16 03.03.2022

Re: ?

И обриса ми коментар!

Propast. :)


Razmišljam maloprije, nikada nisam napisala prvi komentar (ne sjećam se, možda jednom nekom silom prilika), ali to bi ovih dana značilo: nikada nisam napisala prvih tri komentara. :)
tess1 tess1 14:17 03.03.2022

Re: ?

Taso, ne dozvoli da ovo prođe bez velike drame. Ve-li-ke. :)
shmoo shmoo 14:20 03.03.2022

Re: ?

tess1
Taso, ne dozvoli da ovo prođe bez velike drame. Ve-li-ke. :)



Како каже Фрихенд, право задовољство ми је да ловим људе са Шешељем под кожом. Чак је прерасло сада већ и у хоби.

А без драме то не може.

shmoo shmoo 14:22 03.03.2022

Re: ?

tess1
И обриса ми коментар!

Propast.



Ма јок, није пропаст.

Та знамо се ми одавно.

А као што видиш, пропали нисмо.

Можда нам спаса нема, али пропали нисмо нити ћемо.

tess1 tess1 14:23 03.03.2022

Re: ?

Та знамо се ми одавно.

Dečko je okej. I golman. :)
shmoo shmoo 14:27 03.03.2022

Re: ?

tess1
Та знамо се ми одавно.

Dečko je okej. I golman. :)



Верујем ти да је ОК.

Али сам на први поглед помислио да је центарфор. Нешто ми не делује као голман.

А ја ако већ ништа друго, барем фудбал познајем. наталожило ми се искуства током година.






tess1 tess1 14:30 03.03.2022

Re: ?

Верујем ти да је ОК.

Kako vjeruješ, na riječ?
tess1 tess1 14:36 03.03.2022

Re: ?

Taso, ne mogu dalje učestvovati u masakriranju bloga. Preporučujem okej dečku da ovaj tvoj kompletan niz obriše.

I sa malo naznakom pasivne-agresije toksičnih dilbera: odmah banuje.

Lijep dan želim. *
shmoo shmoo 14:54 03.03.2022

Кад смо већ код мачака

Е, Тес, јеси видела да су забранили учешће на међународним такмичењима чак и мачкама из Русије?


Miaow! International Cat Federation bans Russian moggies from competitions as breeders bare their claws at Putin (ЛИНК)

The International Cat Federation has banned Russian cats from competing in their shows in the latest response to the invasion of Ukraine.

The Fédération Internationale Féline (FIFe) confirmed on Tuesday that cats bred in Russia will not be allowed to compete in their cat shows until May 31 at the earliest following Vladimir Putin's invasion on Ukraine on February 24.

The FIFe executive board also confirmed that cat-owners who live in Russia are also banned from the organisation until further notice.






shmoo shmoo 16:51 03.03.2022

Re: ?

tess1
Верујем ти да је ОК.

Kako vjeruješ, na riječ?


Ма ја теби све верујем.

И на реч и овако... Без речи.

Него гледам нешто...

И осећам да дугујем велику захвалност Русима и Путину.

Да није било њих, не би се оволики број старих блогера Блога Б92 пробудио из вишегодишње успаваности (то је због оног трна знаш... па онај рад: принц, пољубац...) и расписао се оволико наједаред.

Ето, помишљам да је и овај млади/стари гост аутор код овог нашег домаћина овде у ствари псеудоним Александра Стошића који је решио да се после поезије из увоза (мада је питање колико је из увоза јер сам чуо да је прабаба Леонарда Коена са ДорЧола), мало и сам окуша у писању исте. Поезије.

Јер...

"Поезија је величанствена несрећа."

И гледајући сада, од почетка руске војне интервенције, толики број и фреквенцију појављивања неких вишегодишњих спавача на Блогу Б92, слутим да ће се овде ускоро појавити и Кркар.

Можда чак и Беба Поповић лично и персонално.

Ко зна...

Србија је велика тајна;
не зна дан шта ноћ кува,
нити ноћ шта зора рађа...


tess1 tess1 18:20 03.03.2022

Re: ?

И гледајући сада, од почетка руске војне интервенције, толики број и фреквенцију појављивања неких вишегодишњих спавача на Блогу Б92, слутим да ће се овде ускоро појавити и Кркар.

Volim reći za Krkara, nije bio zmija bloga. I, volim reći, bio je prema meni uvijek džentlmen.

Probuđeni i uspavani ovih dana, misliš da love u mutnom? Saradnici okupatora k'o spavači džihadisti čekaju svojih 5 min tj 5 sekundi? :)

Taso, moj dolazak i odlazak s bloga svaki je poslednji. Evo i ovaj, ko zna, možda se više ne vratim a ti ćeš ostati ovde večno? Hm, to je pomalo strašno, malo više, ne odlazak, strašno je večno ostajanje..
benedykt benedykt 19:13 03.03.2022

Re: ?

tess1
И гледајући сада, од почетка руске војне интервенције, толики број и фреквенцију појављивања неких вишегодишњих спавача на Блогу Б92, слутим да ће се овде ускоро појавити и Кркар.

Volim reći za Krkara, nije bio zmija bloga. I, volim reći, bio je prema meni uvijek džentlmen.

Probuđeni i uspavani ovih dana, misliš da love u mutnom? Saradnici okupatora k'o spavači džihadisti čekaju svojih 5 min tj 5 sekundi? :)

Taso, moj dolazak i odlazak s bloga svaki je poslednji. Evo i ovaj, ko zna, možda se više ne vratim a ti ćeš ostati ovde večno? Hm, to je pomalo strašno, malo više, ne odlazak, strašno je večno ostajanje..

Nemoj da te je guja šarka ujela da odlaziš…!?!?!? Šta to pričaš, jezik pregrizla…!?! Krkar i ja smo inače u mojoj prošloj reinkarnaciji vodili ljute bitke ali mi žao što ga više nema ovde. Mislim, makar je čovek imao i više nego dostojnog oponenta ako ništa drugo. Nije valjao glupe pošalice u nedostatku pravih argumenata, već te je tukao poznavanjem stvari pa se bolje pripremi sledećom prilikom ako ti se ne sviđa kako si se proveo taj put u raspravi…
benedykt benedykt 19:17 03.03.2022

Re: ?

shmoo
tess1
Верујем ти да је ОК.

Kako vjeruješ, na riječ?


Ма ја теби све верујем.

И на реч и овако... Без речи.

Него гледам нешто...

И осећам да дугујем велику захвалност Русима и Путину.

Да није било њих, не би се оволики број старих блогера Блога Б92 пробудио из вишегодишње успаваности (то је због оног трна знаш... па онај рад: принц, пољубац...) и расписао се оволико наједаред.


Gosn Shmoo tj Taso whatever, je l’ vam nije problem da prozovete date spavače po nadimku, mislim nisam ljubitelj tih robespjerovskih neki ljudi - neke snage poštapalica. Unapred vam zahvalan…
tess1 tess1 19:36 03.03.2022

Re: ?

Nemoj da te je guja šarka ujela da odlaziš…!?!?!? Šta to pričaš, jezik pregrizla…!?!

Rekao mi je Solo jutros da umrem. :)
tess1 tess1 19:37 03.03.2022

Re: ?

Nego, kad smo kod Krkara, jel Tito bio Rus ili Amerikanac. :)

benedykt benedykt 20:08 03.03.2022

Re: ?

tess1
Nemoj da te je guja šarka ujela da odlaziš…!?!?!? Šta to pričaš, jezik pregrizla…!?!

Rekao mi je Solo jutros da umrem. :)

Pa sad, ako se u međuvremenu pretvori u Boga kojim slučajem, onda si plašim se u problemu. Ako opet ostane i dalje samo čovek e onda može samo da te mrzi, ili ako mu je baš ono frka da eventualno dođe do Beča i da ti potraži prozor u cilju igre zaprašivanja podnožja istog sa sadržajem izlučevina iz pljuvačne mu žlezde. Mo’š mu puštaš Dinu Merlina dok to radi, tipa Bosnom behar probeharao, mene život razočarao…!?! Mislim, čisto da mu ulepšaš ugođaj…
tess1 tess1 20:19 03.03.2022

pro bono

Englez, bio je fakin Englez, kako zaboravih.
tess1 tess1 20:21 03.03.2022

Re: pro bono

Mo’š mu puštaš Dinu Merlina dok to radi, tipa Bosnom behar probeharao, mene život razočarao…!?!

Nije Solo iz Tuzle, nema on ijekavski u ekavskim rečenicama.
softelectronics_e softelectronics_e 20:29 03.03.2022

Re: ?

benedykt
tess1
И гледајући сада, од почетка руске војне интервенције, толики број и фреквенцију појављивања неких вишегодишњих спавача на Блогу Б92, слутим да ће се овде ускоро појавити и Кркар.

Volim reći za Krkara, nije bio zmija bloga. I, volim reći, bio je prema meni uvijek džentlmen.

Probuđeni i uspavani ovih dana, misliš da love u mutnom? Saradnici okupatora k'o spavači džihadisti čekaju svojih 5 min tj 5 sekundi? :)

Taso, moj dolazak i odlazak s bloga svaki je poslednji. Evo i ovaj, ko zna, možda se više ne vratim a ti ćeš ostati ovde večno? Hm, to je pomalo strašno, malo više, ne odlazak, strašno je večno ostajanje..

Nemoj da te je guja šarka ujela da odlaziš…!?!?!? Šta to pričaš, jezik pregrizla…!?! Krkar i ja smo inače u mojoj prošloj reinkarnaciji vodili ljute bitke ali mi žao što ga više nema ovde. Mislim, makar je čovek imao i više nego dostojnog oponenta ako ništa drugo. Nije valjao glupe pošalice u nedostatku pravih argumenata, već te je tukao poznavanjem stvari pa se bolje pripremi sledećom prilikom ako ti se ne sviđa kako si se proveo taj put u raspravi…

Ko je krkar?
tess1 tess1 20:32 03.03.2022

Re: pro bono

Ko je krkar?

Onaj što je rekao da si popravio frižider, iako si debil.
softelectronics_e softelectronics_e 20:40 03.03.2022

Re: pro bono

tess1
Ko je krkar?

Onaj što je rekao da si popravio frižider, iako si debil.

Aaaa, taj!
Pa dobro, problem je bio trivijalan.
A on hteo da menja Peltijev element.
U stvari, to mu izgleda neko rekao da bi trebalo da promeni.
I da - ja nisam debil.
tess1 tess1 20:42 03.03.2022

Re: pro bono

Pa dobro, problem je bio trivijalan.

Pravo da ti velim, sve je radi naslova, samo te usmjeriti sa tim mehaničkim odgovorima, ovaj Tasin upitnik je uh..
softelectronics_e softelectronics_e 20:58 03.03.2022

Re: pro bono

tess1
Pa dobro, problem je bio trivijalan.

Pravo da ti velim, sve je radi naslova, samo te usmjeriti sa tim mehaničkim odgovorima, ovaj Tasin upitnik je uh..

Kakvi mehanički odgovori i kakav Shmuuov upitnik?
tess1 tess1 21:00 03.03.2022

Re: pro bono

predatortz predatortz 21:13 03.03.2022

Re: pro bono

Nije Solo iz Tuzle, nema on ijekavski u ekavskim rečenicama.


Jesam ja i imam ijekavske reči u ekavskim rečenicama.

Neki problem?
tess1 tess1 21:14 03.03.2022

Re: pro bono

Jesam ja i imam ijekavske reči u ekavskim rečenicama.

Neki problem?

Vidi ovoga, cc..
tess1 tess1 22:18 03.03.2022

Re: pro bono

Jesam ja i imam ijekavske reči u ekavskim rečenicama.

Neki problem?

Ostadoh razmišljajući na šta mi ovo liči s obzirom da ovde pišem ijekavski, sve mi se mota po mislima ko lijena mačka, i sjetih se..

Kao da crncu kažeš:

I ja nekad pocrnim na suncu.
Neki problem?

On ti odgovori "bro, usro sam se"
tess1 tess1 06:34 04.03.2022

Re: ?

Solo, ovaj ti je alter ego na tom nalogu ili si ga doveo u goste sa drugog?
predatortz predatortz 14:08 03.03.2022

Gost autor...

... treba da se opusti, da kresne nešto, izađe sa ekipom na pivo...

Uvek me rastuži kada su mladi ljudi malodušni.

Bio sam mlad u mnogo gore vreme, pa sam živeo i nisam mračio.
Colin_bgd Colin_bgd 14:10 03.03.2022

Re: Gost autor...

Gost autor...
... treba da se opusti, da kresne nešto, izađe sa ekipom na pivo...

I ja isto kazem...

Uvek me rastuži kada su mladi ljudi malodušni.

Dobro, ovaj nije bas u cvetu mladosti, ali breme odgovornosti koje nosi ovih dana... Nije mu bas lako... Muci se covek, iskreno...
predatortz predatortz 14:12 03.03.2022

Re: Gost autor...

Colin_bgd
Gost autor...
... treba da se opusti, da kresne nešto, izađe sa ekipom na pivo...

I ja isto kazem...

Uvek me rastuži kada su mladi ljudi malodušni.

Dobro, ovaj nije bas u cvetu mladosti, ali breme odgovornosti koje nosi ovih dana... Nije mu bas lako... Muci se covek, iskreno...


A, too...

Ako je onaj koji mislim da jeste, onda smo generacija. Njemu kresanje i pivo pomoći neće!
shmoo shmoo 14:16 03.03.2022

Re: Gost autor...

Colin_bgd
Gost autor...
... treba da se opusti, da kresne nešto, izađe sa ekipom na pivo...

I ja isto kazem...

Uvek me rastuži kada su mladi ljudi malodušni.

Dobro, ovaj nije bas u cvetu mladosti, ali breme odgovornosti koje nosi ovih dana... Nije mu bas lako... Muci se covek, iskreno...



Могао би онда млади/стари пјесник, без обзира на сав бол и тугу коју осећа, макар да испоштује аватар са сликом Драгана Манцеа и тај дрес Партизана који је Манце носио ако ништа друго... Како је то већ лепо срочио један наш блогоколега на другом неком блогу...


Kako imenovani koristi avatar sa likom pok. Dragana Mancea, nalazim za shodno da istaknem sledeće:

JSD Partizan nosi ime vojnih jedinica iz 2. svetskog rata koje nisu ratovale zajedno sa Waffen SS i ustašama, čii su pandan današnji eUropski i rvacki dobrovoljci za Ukrajiinu. Naprotiv, partizani su takve uništavali i tamanili, gde god su mogli i stigli, rame uz rame sa slavnom Crvenom armijom i (tada) časnim armijama zapadnih saveznika.

Toliko, hvala.


Черевићан Черевићан 14:46 03.03.2022

in genere

u meni je bujica reči

уме се речима... подоста рећи
(то им је ваљда.......... и улога),
у туђим.. наћи својег одговора
и ето пута до .......(не)дијалога

docsumann docsumann 19:55 03.03.2022

tamo negdje, ranih devedesetih

napisao sam svoju jedinu društveno angažovanu pjesmu. nikad je nisam objavio.


JEDAN MNOGI OD SVIH


jedan sasvim lud
a zatim i ostali
sličniji njemu
često
vrlo nadahnuto govore o tome
kako najednostavnije začešljati kosu dlanovima i pljuvačkom
a zatim
dlan očistiti od nakupljenih dlaka,
staviti ga između dva parčeta hleba
i zagristi

podjela se, već odavno ne vrši
na dobre i loše
nego na spore i brze
i to obično na račun onih
koji to više ne mogu da plate
pa zato sve češće dolazi do sukoba
između odgovornih i upitnih

ipak nešto novca se uvijek nađe
za opravku ulaznih vrata
koja se uveče širom otvaraju
za zvanice, ljubavnice i vidovnjake

i tako, svake večeri
najavljen i pozdravljen
ulazi prvo on
jedan sasvim lud
ponekad i nadrkan
a zatim i ostali
koji mu tek liče
angie01 angie01 20:29 03.03.2022

neman je pred vratima



(nema originala, ovo je najbolji cover)






...inace- seseljana.
angie01 angie01 20:40 03.03.2022

Re: neman je pred vratima

moze jos Dzonija,...

Krivo srastanje
Azra
Budnosti nikan dosta gospodjice od tri pedlja
Na krivinama zadnji vagoni ludjacki tresu
I mnogi prazne crijeva zaboravljajuci stid
A oholost nekad sudjena da bude vrlinom
Splasnjava na ocigled I smrdi nadaleko
I nitko nema snage da odagna propadanje
I nitko I ne pokusava da bude vise od hladne zelatine
Koja laprda medju krajnostima kao rijetko govno
Dok svi tvoji besprizorni usrecitelji
I samozvani stovaoci onog sto ne razumiju
I svi tvoji placeni nitkovi dousnici I sjecikase
I svi tvoji mutavi urlatori zvucnih titula
Hrabro spletkare zasticeni lopovskim kodeksom
Koji stiti vernike od zarazenih
A svaku duhovitost uvijek I na vrijeme
Efikasno lijece you samom zacetku
Pa kakvo ime da ti damo gospodjice od tri pedlja
Krivo srastanje gospodine krivo srastanje
Kao kad bogate prose za miraz
A talon nose ruzni I opaki
S necuvenom moci da tjeraju sto zazele
Mnogo ih je I strasno galame
Obicno razbiju sva ogledala na koja naidju
Da ne ostane ni pomen na ljepotu
shmoo shmoo 21:18 03.03.2022

Ала овде дисмр! Иду избори, јбг...



nsarski nsarski 21:25 03.03.2022

Re: Ала овде дисмр! Иду избори, јбг...

shmoo




Ne znam da li si imao priliku, ali kad voziš po američkim autoputevima često naiđeš na deonicu gde odjednom počne da dismr ubijeni tvor negde na putu. I to se proširi na par kilometara puta - par minuta vožnje kroz miomiris.

Ima i knjiga "Field guide to roadkills".



Naravno, ima i Roadkill Cafe - doneseš životinju koju si ubio i oni ti je pripreme za jelo. U nekim država smeš tako ubijenu životinju da nosiš kući ako želiš. U Pensilvaniji, na primer, ako ubiješ jelena na putu možeš da ga nosiš kući.
Ako nisi spreman da kuvaš ili griluješ - evo rešenja. "You kill it, we grill it!"


shmoo shmoo 21:46 03.03.2022

Re: Ала овде дисмр! Иду избори, јбг...

nsarski

Ne znam da li si imao priliku,



Нажалост, нисам. То ми је била и остала једна од неиспуњених жеља у животу. Да седнем на/у неко возило и да се упутим од источне до западне обалу САД.

Знам да је Рут 66 затворен, али мислим да се бајкеристи још увек возају по њему.

А ја још увек не губим наду.







Сад се сетих како је Бодријар у Америци опчињено писао о том огромном празном простору, празнини, која га је потпуно обузела док је путовао кроз Стејтсе.

Волео бих да то осетим



često naiđeš na deonicu gde odjednom počne da dismr ubijeni tvor negde na putu. I to se proširi na par kilometara puta - par minuta vožnje kroz miomiris.



Као Србија од избора до избора. По деоницама...


U nekim država smeš tako ubijenu životinju da nosiš kući ako želiš.



Код нас то не сме, колико знам. Али се сећам када сам био клинац да је мој теча својим москвичем, неки модел из шесет и неке ( "А који то други ауто да возим?" ) једаред дошао са пута и позвао ме да ми покаже у гепеку мртвог срндаћа. Звекнуо га негде, па је цела улица тада јела дивљач.

Леп укус има када ту дивљач припреми неко ко уме.

Шта да ти кажем... Појео сам Бамбија, дебели један!

nsarski nsarski 21:59 03.03.2022

Re: Ала овде дисмр! Иду избори, јбг...

Леп укус има када ту дивљач припреми неко ко уме.

Шта да ти кажем... Појео сам Бамбија, дебели један!


Ja sam jednom dobio srndaća na poklon (od Amiša) i napravio sam paštetu od srnećeg srca. Možeš da zamisliš kako su me ćerke prezirale - praviš paštetu od Bambijevog srca!
U sezoni lova, u mojoj seljačkoj državi Mizuri, hiljada jelena se ulovi pa možeš da nađeš srneće meso po samoposlugama. Mislim, ako možeš da kupiš meso aligatora na Floridi, što ne bi mogao srnu u Mizuriju?
Route 66 nije zatvoren - neke deonice su "scenic road" - nego se u mnogim delovima preklapa sa autoputem koji manje više ide istom rutom. Recimo, tim putem možeš da se odvezeš u pećinu gde se skrivao Jesse James i njegova pljačkaška banda - tzv. Jesse James hideout. Itd.
shmoo shmoo 22:44 03.03.2022

Re: Ала овде дисмр! Иду избори, јбг...

nsarski

Možeš da zamisliš kako su me ćerke prezirale - praviš paštetu od Bambijevog srca!



Не смем мог Бамбија ни да споменем деци данас.

Омрзнули би ме за сва времена.

Клинци иначе данас мисле да шницле као такве расту у Максију, па их само обереш.

Да видиш само шта све чујем од деце у школи када их у 5. разреду ( "Прва бразда", Глишић) питам како добијамо хлеб.

Да не поверујеш.

Route 66 nije zatvoren


Онда ме је то неко дезинформисао.

nego se u mnogim delovima preklapa sa autoputem koji manje više ide istom rutom.


Могуће и да су ми баш тако рекли као и ти, али ја нисам схватио...

А гледајући неке слике по интернету, било ми је логично да буде затворен за неки обимнији саобраћај... Пукотине по асфалту, рупе итд... То су вероватно те деонице које се не поклапају са новим путем.

Recimo, tim putem možeš da se odvezeš u pećinu gde se skrivao Jesse James i njegova pljačkaška banda - tzv. Jesse James hideout.


Ето видиш!

Кажем ти, то ми је неостварена жеља...

shmoo shmoo 08:38 04.03.2022

Бамбијево срце у новој епизоди Опстанка

nsarski



Шарски, да ли смо ово нас двојица преко приче о прегаженом, дакле цркнутом, твору српске политичке сцене који смрди километрима наоколо заправо отворили нову и врло актуелну тему ових дана, а то су могућности и начини снабдевања и стварања одређених залиха у домаћинствима?

Читам такође неки дан, рецимо, да су Хрватској по апотекама покуповали све залихе неког лека који се користи у случају радијације.







П.С. -




Colin_bgd Colin_bgd 08:42 04.03.2022

Slika Dorijana Greja...

Putin je preko noci vratio Rusiju u kameno doba...

Jedino pitanje sada je da li ce mladi Werther sa Srbijom uraditi isto, bez ikakvog stvarnog razloga za to osim sopstvenog kukavicluka, ili ce ipak smoci snage da kaze istorijsko NE Kremlju 2.0...
softelectronics_e softelectronics_e 09:11 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Colin_bgd
Putin je preko noci vratio Rusiju u kameno doba...
...

Ne shvatam ovu frazu?
Šta to znači?
Posegao za sredstvima koja braća Ameri rutinski koriste decenijama.
Čije žrtve se broje milionima.
Jel to!?
Što se tiče rata u Ukrajini - daj Bože da se završi danas.
Kao i svi ostali aktuelni ratovi.
Colin_bgd Colin_bgd 09:15 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Jel to!?

Nije to...
shmoo shmoo 09:19 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Colin_bgd
Putin je preko noci vratio Rusiju u kameno doba...




Само Русију?

И само Путин?


Jedino pitanje sada je da li ce mladi Werther sa Srbijom uraditi isto, bez ikakvog stvarnog razloga za to osim sopstvenog kukavicluka, ili ce ipak smoci snage da kaze istorijsko NE Kremlju 2.0...



Као што Путин није могао нити ће моћи да каже историјско НЕ војној интервенцији Русије у Украјини све док се не постигну зацртани циљеви те интервенције јер би онда висио са зидина Кремља, тако ни наш Млади Вертер неће моћи да каже своје историјско НЕ (санкције) тој Путиновој Русији јер ће онда висити са зидина... Па рецимо са зидина Калиша. Немамо ништа прикладније јер бандере на Теразијама буде неке непријатне асоцијације.

Да, био је у праву онај мој пријатељ када рече да се на Блогу Б92 баш види да се ближе избори у Србији.

shmoo shmoo 09:30 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

softelectronics_e

Što se tiče rata u Ukrajini - daj Bože da se završi danas.
Kao i svi ostali aktuelni ratovi.



Јбг, Чарли, и ја то желим из свег срца. Само једно су жеље, а друго могућности.

Видим данас да онај немачки ел президенте Франк Валтер Штајнмајер у говору пред немачким војницима стационираним у Литванији каже како ће овај рат (преферирам израз војна интервенција јер ако САД само интервенирају по целом глобу, зашто не би и Руси само интервенирали, а не водили рат) трајати веома дуго.

Како год, али највећи губитник на крају овог замешатељства ће бити Европа (без Велике Британије, да не заборавимо Брегзит).

А то су САД и Кина заправо баш и хтеле, зар не?





docsumann docsumann 09:33 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...


Као што Путин није могао нити ће моћи да каже историјско НЕ војној интервенцији Русије у Украјини


baš čudan ugao gledanja na angularnost istorijeske perspektive

softelectronics_e softelectronics_e 09:34 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

shmoo
Colin_bgd
Putin je preko noci vratio Rusiju u kameno doba...




Само Русију?

И само Путин?


Jedino pitanje sada je da li ce mladi Werther sa Srbijom uraditi isto, bez ikakvog stvarnog razloga za to osim sopstvenog kukavicluka, ili ce ipak smoci snage da kaze istorijsko NE Kremlju 2.0...



Као што Путин није могао нити ће моћи да каже историјско НЕ војној интервенцији Русије у Украјини све док се не постигну зацртани циљеви те интервенције јер би онда висио са зидина Кремља, тако ни наш Млади Вертер неће моћи да каже своје историјско НЕ (санкције) тој Путиновој Русији јер ће онда висити са зидина... Па рецимо са зидина Калиша. Немамо ништа прикладније јер бандере на Теразијама буде неке непријатне асоцијације.

Да, био је у праву онај мој пријатељ када рече да се на Блогу Б92 баш види да се ближе избори у Србији.


Shmuu, nama nije dato da shvatimo te veleumne frazetine.
Što se tiče uvođenja sankcija, ima Vučko da ih uvede Rusima sve poskakujući i udarajući se petama u guzicu.
Ukoliko gazde budu rekli.
A objašnjenje svojim glasačima?
Pa, što luđi njegovi potezi, to se lakše primaju.
Zar nismo već zemlja sa najvećim rastom, sa najstabilnijom privredom, sa najbržim prugama, ....
Tako da će obrazlaganje uvođenje sankcija biti luk i voda, ili, kako bi to Pajićevi rekli - pis ov kejk.

softelectronics_e softelectronics_e 09:36 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

docsumann

Као што Путин није могао нити ће моћи да каже историјско НЕ војној интервенцији Русије у Украјини


baš čudan ugao gledanja na angularnost istorijeske perspektive


Tess1, šta je ovo doksumanuti bubnuo?
shmoo shmoo 09:38 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

docsumann

Као што Путин није могао нити ће моћи да каже историјско НЕ војној интервенцији Русије у Украјини


baš čudan ugao gledanja na angularnost istorijeske perspektive




Па кад неко виси окачен о конопац на неким зидинама, тело уме да заузме и чудне углове.


tess1 tess1 09:41 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Samo malo, vas dvojica, Taso i Emsi, nalazite da je rušenje najveće nuklearne elektrane u Evropi na nekih 500-600 km od vaše kuće u stvari osveta Americi?
tess1 tess1 09:42 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Tess1, šta je ovo doks

Šta god, stripovi na drugom blogu su propast dobri.
docsumann docsumann 09:42 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

softelectronics_e
docsumann

Као што Путин није могао нити ће моћи да каже историјско НЕ војној интервенцији Русије у Украјини


baš čudan ugao gledanja na angularnost istorijeske perspektive


Tess1, šta je ovo doksumanuti bubnuo?


kakve su ti ovo smutljivačke fore?

ako imaš problem s mojim komentarima obrati se meni
softelectronics_e softelectronics_e 09:47 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1
Samo malo, vas dvojica, Taso i Emsi, nalazite da je rušenje najveće nuklearne elektrane u Evropi na nekih 500-600 km od vaše kuće u stvari osveta Americi?

Gluposti!
Otkuda taj zaključak.
Ja se ne radujem nikakvoj osveti, a nikako ne braći Amerima.
Koji su dva puta u prošlom veku pomogli da se nemačka neman zauzda.
Što se tiče nuklearnih elektrana, ni najmanje nisam sumnjao da se one neće koristiti kao moćno propagandno sredstvo u dodatnom plašenju građana.
Što se tiče rata u Ukrajini - voleo bih da se završi danas.
Ne samo zbog toga što ratuju bratski narodi.
Kao, uostalom, i svi ostali ratovi koji se vode danas na manje vidljivim pozornicama.
tess1 tess1 09:49 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

moćno propagandno sredstvo

Nema smajli dobar za ovo, nešto što udara glavom od zid i povraća.
tess1 tess1 09:50 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Život je prevazišao smajlije.
softelectronics_e softelectronics_e 09:50 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

docsumann
softelectronics_e
docsumann

Као што Путин није могао нити ће моћи да каже историјско НЕ војној интервенцији Русије у Украјини


baš čudan ugao gledanja na angularnost istorijeske perspektive


Tess1, šta je ovo doksumanuti bubnuo?


kakve su ti ovo smutljivačke fore?

ako imaš problem s mojim komentarima obrati se meni

Nemam problem sa tvojim komentarima.
Osim ovim sa kojekakvim slikama.
Za koje sam video da Tess1 ima afinitete i lako ih razume.
Ja sam, kao što znaš, za ez-iz izražavanje.
Manje me zanima pesnicizam kao metod izražavanja.
Nikada me to nije specijalno zanimalo 'šta je pesnik / pisac hteo da kaže'.

shmoo shmoo 09:50 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

softelectronics_e

Shmuu, nama nije dato da shvatimo te veleumne frazetine.



Чије фразетине? Моје? Шта ту има велеумно?

А под изразом фраза обично се сматрају неки устаљени изрази. Већ примљени у народу. А видиш да Доксуман каже да је то баш чудан угао гледања. Дакле, нису ни фразетине, јбг... Није се примило у народу.

Što se tiče uvođenja sankcija, ima Vučko da ih uvede Rusima sve poskakujući i udarajući se petama u guzicu.
Ukoliko gazde budu rekli.



Поред Гаспрома у Србији?

И Болцан-Харченко екипе?

И Гљивице са својом екипом Ганз енд Роузиз младих социјалиста?

Знам ја да Вучко (како му лепо тепаш, али немој више јер сам у први мах прочитао Вчучко) има своје газде које ће му то рећи.

Проблем је само што "Вучко" није Србија. Сасвим сигурно није цела Србија. Нити је на власти као "цела Србија".


Заборављаш то?

A objašnjenje svojim glasačima?
Pa, što luđi njegovi potezi, to se lakše primaju.
Zar nismo već zemlja sa najvećim rastom, sa najstabilnijom privredom, sa najbržim prugama, ....
Tako da će obrazlaganje uvođenje sankcija biti luk i voda, ili, kako bi to Pajićevi rekli - pis ov kejk.


Јасно, брате, разумем шта желиш рећи.

стабилност се изгубила и замењена је небирократским ауторитарним системом који је био мешавина бечке бирократије и турске самовоље. Народ је, и даље, био извор прихода за елиту и ништа више. Народ и даље није имао утицај на дешавања; народу су и даље неочекиване одлуке падале са неба; народ и даље није разумео компликована бирократска правила која су се стално мењала; народу су и даље давана најбесмисленија објашњења за поступке његових владара. Укратко, народ је и даље живео у фарси.


Само то објашњење мора да иде и преко неких медија, зар не? Мора да постоје канали преко којих се високоумље господара благодатно просипа по народу, је л' тако?

А како ту стоји "Вучко"?

Зар се није већ опасно приближио граници да изгуби локалне изборе?

А ти знаш куда води губитак на локалним изборима, зар не?

Није краљ Александар ономад пре 100 година без разлога забранио рад Комунистичке партије пошто је ова добила локалне изборе у Краљевини.


А и не морамо да идемо толико далеко у историју. Сети се 1997. као увода у 5. октобар 2000.

tess1 tess1 09:52 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Za koje sam video da Tess1 ima afinitete i lako ih razume.

Lijepo, ali ne moraš čovjeka koji te branio ovde nazivati sumanuti jer niste ovce zajedno čuvali.
tess1 tess1 09:52 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Jbt ima li ičega u tebi?
softelectronics_e softelectronics_e 09:52 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1
Život je prevazišao smajlije.

Život je čudo.
Dobro, nije svakome dato da razume metodologiju ratovanja u propagandnoj sferi.
Što je čudo - jer je to toliko trivijalno.
softelectronics_e softelectronics_e 09:53 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1
Za koje sam video da Tess1 ima afinitete i lako ih razume.

Lijepo, ali ne moraš čovjeka koji te branio ovde nazivati sumanuti jer niste ovce zajedno čuvali.

Ja ga ne nazivam sumanuti.
Koriguj se!
softelectronics_e softelectronics_e 09:54 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1
Jbt ima li ičega u tebi?

Ljudskog?
Hm, ko bi ga znao!?
Eto, divanim s tobom.
docsumann docsumann 09:56 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Nikada me to nije specijalno zanimalo 'šta je pesnik / pisac hteo da kaže'.


naravno.

za pjesmu je mnogo bitnije kako je rečeno.

to je ustvari ono što napisano čini poezijom, a ne formalni sadržaj i vrijednost informacija
tess1 tess1 09:56 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Ljudskog?
Hm, ko bi ga znao!?
Eto, divanim s tobom.

Pokaži malo poštovanja prema njegovoj vjeri da u tebi ima nešto vrijedno borbe, ja i dalje mislim da si suvo deblo, cjepanica.
softelectronics_e softelectronics_e 09:57 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

docsumann
Nikada me to nije specijalno zanimalo 'šta je pesnik / pisac hteo da kaže'.


naravno.

za pjesmu je mnogo bitnije kako je rečeno.

to je ustvari ono što napisano čini poezijom, a ne formalni sadržaj i vrijednost informacija

Ma!
Retko je cilj pevanja samo pevanje.
Nije čak ni sviranja.
Cilj je uvek preneti poruku.
mirelarado mirelarado 09:58 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Да, био је у праву онај мој пријатељ када рече да се на Блогу Б92 баш види да се ближе избори у Србији.


Dobro je ako vas dvojica tu činjenicu niste uočili u svim režimskim i pararežimskim medijima i tabloidima, o ovom SNS prepedanju građana po kućama da i ne govorim, nego se to vidi baš na blogu.
shmoo shmoo 10:00 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

docsumann docsumann 10:03 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

softelectronics_e
docsumann
Nikada me to nije specijalno zanimalo 'šta je pesnik / pisac hteo da kaže'.


naravno.

za pjesmu je mnogo bitnije kako je rečeno.

to je ustvari ono što napisano čini poezijom, a ne formalni sadržaj i vrijednost informacija

Ma!


poezija i jeste više princip (gledanja na stvari, korištenja riječi i slika, reakcije na svijet) nego jedan dio književnosti
softelectronics_e softelectronics_e 10:05 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

mirelarado
Да, био је у праву онај мој пријатељ када рече да се на Блогу Б92 баш види да се ближе избори у Србији.


Dobro je ako vas dvojica tu činjenicu niste uočili u svim režimskim i pararežimskim medijima i tabloidima, o ovom SNS prepedanju građana po kućama da i ne govorim, nego se to vidi baš na blogu.

Čitam na jednom blogu (na kojem mi se pokvario softverl, pa ne mogu da pišem) o dolasku na kapiju aktivista SNS (jbg, nekako mi taj termin aktiviste za njih nije saobrazno), listom ljudi nižeg obrazovnog nivoa kojima je izdeklemovano par fraza koje, jadni, ponavljaju i lako se izgube ako scenario krene drugačije.
Elem, pošto imam veliko dvorište koje izlazi na dve ulice, imam na obe ulice kapije.
Pre, recimo, 5 godina, nekim čudom sam jedno kapiju ostavio nezaključanu - i za tili čas mi se 'trojka' nacrtala na jednoj od terasa.
Sve što sam i m rekao je bilo - jebote, svaka vam čast, kako ste bez osmatranja uočili da sam zaboravio da zaključam kapiju.
I onda sam, lagano, naredio pomenutima da me prate do te kapije na koju su ušli - i ispratio ih.
Naravno, izvukao sam naravoučenje - do daljnjega nema opuštanja, zaključavanje kapija automatizovati.
Oni nadiru, ali mi se ne damo.
docsumann docsumann 10:07 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Cilj je uvek preneti poruku.


da, al poruka nije samo uputsvo, izjava ili informacija u užem smislu.

poruka je i emocja, stanje duha, frekvencija bića...a za to ti nije potrebna formalna klogika jezika, subjekat, predikat, prilozi i nalozi...
shmoo shmoo 10:08 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

mirelarado
Да, био је у праву онај мој пријатељ када рече да се на Блогу Б92 баш види да се ближе избори у Србији.


Dobro je ako vas dvojica tu činjenicu niste uočili u svim režimskim i pararežimskim medijima i tabloidima, o ovom SNS prepedanju građana po kućama da i ne govorim, nego se to vidi baš na blogu.



Ех бре, Мирела...

Не говорим у Чарлијево име, говорим само за себе.

Па зар ме и ти баш толико потцењујеш као ова Тес којој сам престао зато и да одговарам на њене упадице?

Разумем ја тебе, не припадам екипици којој ти припадаш на Блогу Б92 и која не воли да чује оно што јој не милује уши.

Али сасвим сигурно, Мирела, нисам вам ни непријатељ иако ме упорно тако гледате и третирате.

Макса ме види као следбеника оног службеника Вацића, Фрихенд као љотићевца, Анђа као шешељевца, домаћин овог блога вероватно ме види исто тако (домаћине, мени је јесен под кожом на измаку, стиже ми полако већ и зима са мојих 57 година, сва ми је коса обелела *),... Да не набрајам даље.

Покушавао сам то да докажем више пута, али не вреди...

Чарли ми је више пута написао да не треба никоме да се правдам на Блогу Б92 за оно што мислим.

И знаш шта... Чарли је у праву.

Ионако онда не могу ништа да изгубим јер ме ионако игноришете одавно. (Рекох, не милујем уши ониме што уши желе да чују.)

Па онда наставите како сте започели.


________________________________________________________________

* - Каже, зајебавајући се, мој Кум са којим сам седео заједно у клупи од првог основне:

"Е, сад смо трећепозивци. Можемо да гласамо за Шешеља, боли нас патка."





То ми је прво пало на памет када сам видео овај твој блог, Колине.


А становништво Србије је, нажалост, све старије и старије у просеку гледано...


tess1 tess1 10:08 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

као ова Тес којој сам престао зато и да одговарам на њене упадице?

:))
mirelarado mirelarado 10:11 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

softelectronics_e
mirelarado
Да, био је у праву онај мој пријатељ када рече да се на Блогу Б92 баш види да се ближе избори у Србији.


Dobro je ako vas dvojica tu činjenicu niste uočili u svim režimskim i pararežimskim medijima i tabloidima, o ovom SNS prepedanju građana po kućama da i ne govorim, nego se to vidi baš na blogu.

Čitam na jednom blogu (na kojem mi se pokvario softverl, pa ne mogu da pišem) o dolasku na kapiju aktivista SNS (jbg, nekako mi taj termin aktiviste za njih nije saobrazno), listom ljudi nižeg obrazovnog nivoa kojima je izdeklemovano par fraza koje, jadni, ponavljaju i lako se izgube ako scenario krene drugačije.
Elem, pošto imam veliko dvorište koje izlazi na dve ulice, imam na obe ulice kapije.
Pre, recimo, 5 godina, nekim čudom sam jedno kapiju ostavio nezaključanu - i za tili čas mi se 'trojka' nacrtala na jednoj od terasa.
Sve što sam i m rekao je bilo - jebote, svaka vam čast, kako ste bez osmatranja uočili da sam zaboravio da zaključam kapiju.
I onda sam, lagano, naredio pomenutima da me prate do te kapije na koju su ušli - i ispratio ih.
Naravno, izvukao sam naravoučenje - do daljnjega nema opuštanja, zaključavanje kapija automatizovati.
Oni nadiru, ali mi se ne damo.


Tako je, nema predaje! A da su uporni kao krlje, jesu. Nadmašiće i one poslovične Jehovine svedoke.
shmoo shmoo 10:12 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

docsumann
Cilj je uvek preneti poruku.


da, al poruka nije samo uputsvo, izjava ili informacija u užem smislu.

poruka je i emocja, stanje duha, frekvencija bića...a za to ti nije potrebna formalna klogika jezika, subjekat, predikat, prilozi i nalozi...



А сам медиј је такође порука. (То нисам ја смислио.)

Па онда и емоција и стање духа и фреквенција бића, заједно са службом речи у реченици, могу да се мућкају по тим епруветама у тој медијској лабораторији док се не добије жељена смеша, зар не?
shmoo shmoo 10:12 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1
као ова Тес којој сам престао зато и да одговарам на њене упадице?

:))







docsumann docsumann 10:14 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

shmoo
docsumann

Као што Путин није могао нити ће моћи да каже историјско НЕ војној интервенцији Русије у Украјини


baš čudan ugao gledanja na angularnost istorijeske perspektive




Па кад неко виси окачен о конопац на неким зидинама, тело уме да заузме и чудне углове.




zapravo, obješeno tječlo uvijek zauzima predvidiv položaj.
onaj s najmanjom potencijalnom energijom.
Colin_bgd Colin_bgd 10:16 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Само Русију?

И само Путин?

Samo Rusiju, i samo Putin...
mirelarado mirelarado 10:17 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

shmoo
mirelarado
Да, био је у праву онај мој пријатељ када рече да се на Блогу Б92 баш види да се ближе избори у Србији.


Dobro je ako vas dvojica tu činjenicu niste uočili u svim režimskim i pararežimskim medijima i tabloidima, o ovom SNS prepedanju građana po kućama da i ne govorim, nego se to vidi baš na blogu.



Ех бре, Мирела...

Не говорим у Чарлијево име, говорим само за себе.

Па зар ме и ти баш толико потцењујеш као ова Тес којој сам престао зато и да одговарам на њене упадице?

Разумем ја тебе, не припадам екипици којој ти припадаш на Блогу Б92 и која не воли да чује оно што јој не милује уши.

Али сасвим сигурно, Мирела, нисам вам ни непријатељ иако ме упорно тако гледате и третирате.

Макса ме види као следбеника оног слућжбеника Вацића, Фрихенд као Љотићевца, Анђа као шешељевца, домаћин овог блога вероватно ме види исто тако,... Да не набрајам даље.

Покушавао сам то да докажем више пута, али не вреди...

Чарли ми је више пута написао да не треба никоме да се правдам на Блогу Б92 за оно што мислим.

И знаш шта... Чарли је у праву.

Ионако онда не могу ништа да изгубим јер ме ионако игноришете одавно. (Рекох, не милујем уши ониме што уши желе да чују.)

Па онда наставите како сте започели.


Kao prvo, ne ti i Čarli, nego ti i taj tvoj prijatelj, čiji utisak si više puta ponovio.

Kao drugo, ne pripadam nikakvoj ekipici, to su neke tvoje projekcije u koje se ne bih udubljivala.
Colin_bgd Colin_bgd 10:17 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

А то су САД и Кина заправо баш и хтеле, зар не?

Ne, nisu to htele niti SAD niti Kina...
tess1 tess1 10:18 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...






Stvarno si me nasmijao. :)


docsumann docsumann 10:21 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Па онда и емоција и стање духа и фреквенција бића, заједно са службом речи у реченици, могу да се мућкају по тим епруветама у тој медијској лабораторији док се не добије жељена смеша, зар не?


u tom grmu grmi grmalj Stanko...

uspio produkt (djelo) opravdava sva za nj iskorištena sredstva.
od žica i krpica sa otpada, preko krikova i gramatike, pa do kompjutera i elektronostrane muzike.

ako si uspio da ostvariš interferenciju na očekivanoj frekvenciji znači da imaš hit-a

softelectronics_e softelectronics_e 10:23 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1





Stvarno si me nasmijao. :)



Ko?
Eeee, nikako mi nije jasna ova moda da se ne citira nik kojemu se odgovara.
Zašto se to radi?
docsumann docsumann 10:26 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

ne pripadam nikakvoj ekipic


ee, pa ne može tako. ne mož sama da biraš ekipu.
u ekipicu te svrstavaju oni koji njoj ne pripadaju. štaviše, obično oni koji su u nekom sukobu sa navedenom grupacijom tekuĆeg sastava
mirelarado mirelarado 10:31 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

docsumann
ne pripadam nikakvoj ekipic


ee, pa ne može tako. ne mož sama da biraš ekipu.
u ekipicu te svrstavaju oni koji njoj ne pripadaju. štaviše, obično oni koji su u nekom sukobu sa navedenom grupacijom tekuĆeg sastava


Ne vredi, numem ja to. Blogere doživljavam kao pojedinačne sagovornike i nastojim da ih poštujem, slagala se s njima po nekom pitanju, ili ne.
softelectronics_e softelectronics_e 10:32 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

docsumann
Па онда и емоција и стање духа и фреквенција бића, заједно са службом речи у реченици, могу да се мућкају по тим епруветама у тој медијској лабораторији док се не добије жељена смеша, зар не?


u tom grmu grmi grmalj Stanko...

uspio produkt (djelo) opravdava sva za nj iskorištena sredstva.
od žica i krpica sa otpada, preko krikova i gramatike, pa do kompjutera i elektonostrane muzike.

ako si uspio da ostvariš interferenciju na očekivanoj frekvenciji znači da imaš hit-a


Ali, ima jedan problem pri postizanju interferencije u koliko nije podešen faktor prigušenja beta, koji treba da bude recipročne vrednosti od faktora pojačanja.
Jer može da dođe do nekontrolisane amplifikacije, te, potom, do pucanja.
Tako je govorio Bode!
No, nisu Bodeovi kriterijumi stabilnosati jedini, imaju i Nikvistovi i još neki ...
shmoo shmoo 10:32 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

docsumann
Па онда и емоција и стање духа и фреквенција бића, заједно са службом речи у реченици, могу да се мућкају по тим епруветама у тој медијској лабораторији док се не добије жељена смеша, зар не?


u tom grmu grmi grmalj Stanko...

uspio produkt (djelo) opravdava sva za nj iskorištena sredstva.
od žica i krpica sa otpada, preko krikova i gramatike, pa do kompjutera i elektonostrane muzike.

ako si uspio da ostvariš interferenciju na očekivanoj frekvenciji znači da imaš hit-a




Знам да се ово не препоручује на Блогу, али



softelectronics_e softelectronics_e 10:33 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

mirelarado
docsumann
ne pripadam nikakvoj ekipic


ee, pa ne može tako. ne mož sama da biraš ekipu.
u ekipicu te svrstavaju oni koji njoj ne pripadaju. štaviše, obično oni koji su u nekom sukobu sa navedenom grupacijom tekuĆeg sastava


Ne vredi, numem ja to. Blogere doživljavam kao pojedinačne sagovornike i nastojim da ih poštujem, slagala se s njima po nekom pitanju, ili ne.

Eeeeee, šteta!
Nikada od tebe VIP bloger!
mirelarado mirelarado 10:36 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

softelectronics_e
mirelarado
docsumann
ne pripadam nikakvoj ekipic


ee, pa ne može tako. ne mož sama da biraš ekipu.
u ekipicu te svrstavaju oni koji njoj ne pripadaju. štaviše, obično oni koji su u nekom sukobu sa navedenom grupacijom tekuĆeg sastava


Ne vredi, numem ja to. Blogere doživljavam kao pojedinačne sagovornike i nastojim da ih poštujem, slagala se s njima po nekom pitanju, ili ne.

Eeeeee, šteta!
Nikada od tebe VIP bloger!


Propade mi životni san!


shmoo shmoo 10:39 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

mirelarado
docsumann
ne pripadam nikakvoj ekipic


ee, pa ne može tako. ne mož sama da biraš ekipu.
u ekipicu te svrstavaju oni koji njoj ne pripadaju. štaviše, obično oni koji su u nekom sukobu sa navedenom grupacijom tekuĆeg sastava


Ne vredi, numem ja to. Blogere doživljavam kao pojedinačne sagovornike i nastojim da ih poštujem, slagala se s njima po nekom pitanju, ili ne.



Да, осетио сам ја то на својој кожи.

Шала, шала, Мирела...

Нисам ја баш нешто увредљиве природе иако ми је такав профил одавно додељен међу неким блогерима. Омашили су. Дебелокожац сам по природи.

Не погађа ме баш толико када мене неко закачи.

Али ако се усуди да закачи људе који су мени блиски и драги срцу, онда постајем већ питбул.

Јбг, тако ме заљуљало још у колевци.





docsumann docsumann 11:19 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

No, nisu Bodeovi kriterijumi stabilnosati jedini, imaju i Nikvistovi i još neki ...


vidim, ti si se više koncentrisao na grafičke kriterijume,no, možda je za muziki Hurvicov kriterijum adekvatniji?
shmoo shmoo 11:21 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1





Stvarno si me nasmijao. :)








docsumann docsumann 11:26 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Јбг, тако ме заљуљало још у колевци.


ljulam, ljuljam, ništa ne bauljam

shmoo shmoo 11:26 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

mirelarado

Kao prvo, ne ti i Čarli, nego ti i taj tvoj prijatelj, čiji utisak si više puta ponovio.



А добро... Онда не говорим у име тог мог пријатеља, него само у своје име.


Kao drugo, ne pripadam nikakvoj ekipici, to su neke tvoje projekcije u koje se ne bih udubljivala.



Кад кажем екипица, не мислим ништа ружно. Мислим на све вас на Блогу Б92 који имате иста или слична политичка уверења и ставове.

И није то никаква моја пројекција.

Ено, сви сте се окупили тамо код Зиликаке на блогу да се изјашњавате (као на партијским састанцима ) и пребројавате ко је "Наш", а ко је "Њихов".

Није онда лепо да кажеш да је то нека моја умишљена пројекција.

Нисам ја окачио тај блог.

tess1 tess1 11:34 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Ovih dana slušam i preporučujem:

shmoo shmoo 11:35 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

docsumann
Јбг, тако ме заљуљало још у колевци.


ljulam, ljuljam, ništa ne bauljam



Е, одлична му је ова ствар! Баш ми се допало када сам видео.

Претпостављам да си видео и чуо Заратустру?

2и 45, воз за Малу Крсну...


А иначе, колевка је као почетак за свакога од нас пресудна у даљем животу.

Као и онај сандук на крају.

Све оно између је дириговано кроз призму та два појма.





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana