Ljudska prava

ADRESE NEDOKUVANIH ŽABA...

Filip Mladenović RSS / 31.03.2022. u 20:50

Ovo nije tekst o velikom broju tzv. fantomskih birača, čija imena i prezimena (sa imenom jednog od roditelja u zagradi), završavaju na Obaveštenjima o predstojećim izborima u poštanskim sandučićima gradjanki i gradjana širom Srbije. Takodje, nije tekst ni o tome da je tokom proteklih nekoliko dana MUP-u Republike Srbije stiglo oko 200 pritužbi gradjanki i gradjana zbog poziva za glasanje za nepoznate osobe, koji su stigli na njihove adrese.

Ovo je tekst o tome kako je moguće da se u pomenutim Obaveštenjima, u rubrici "Adresa birača", nalazi samo broj ulaza, ali ne i broj stana, gde birač ima prijavljeno prebivalište, u skladu sa zakonom i propisanom procedurom.

Najpre sam potražio odgovor od nadležnog Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave:

Poštovani,

na osnovu odredbi Zakona o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja zahtevam da odgovorite na novinarsko pitanje:

ZAŠTO SU U OBAVEŠTENJU ZA PREDSTOJEĆE IZBORE U RUBRICI ADRESA BIRAČA NAVEDENI SAMO BROJEVI ULAZA, A NE I BROJ STANA KONKRETNOG BIRAČA, GDE IMA PRIJAVLJENO PREBIVALIŠTE?

U Obrascu za prijavu prebivališta (u attachmentu) jasno je navedeno šta gradjani moraju da prilože od dokumenata prilikom prijave svog prebivališta.

Medju tim potrebnim dokumentima navedeni su i oni koji se odnose na konkretan stan, kao osnova prijave prebivališta: PRAVO SVOJINE, UGOVOR O ZAKUPU STANA, DRUGI PRAVNI OSNOV, REŠENJE.

Odgovor je brzo stigao:

Законом о јединственом бирачком списку прописано је, између осталог, да се у бирачки списак уписују лица која имају бирачко право према месту њиховог пребивалишта. Евиденцију о пребивалишту грађана, у складу са законом, води Министарство унутрашњих послова, док се Јединствени бирачки списак, као евиденција о бирачима, на основу исте ажурира. У складу са наведеним, молимо Вас да се обратите надлежном министарству.

Usledila je novinarska reakcija:

Poštovani,

uz novinarsko HVALA za odgovor i komentar:

Dobijeni odgovor uopšte se ne odnosi na novinarsko pitanje.
Dobijeni odgovor na moje novinarsko pitanje je zapravo izbegavanje odgovora i prebacivanje odgovornosti na Ministarstvo unutrašnjih poslova.
U evidenciji o prebivalištu gradjana, u koju sam i kao novinar i kao gradjanin imao uvid, jasno i precizno su u adresi prebivališta navedeni i BROJ ULAZA i BROJ STANA.
To je, uostalom, i zakonska obaveza, sprovedena u OBRASCU ZA PRIJAVU PREBIVALIŠTA, uz koji se moraju priložiti i dokumenti sa TAČNOM adresom, i broj ulaza i broj stana.

Zato ponavljam novinarsko pitanje:

ZAŠTO SU U OBAVEŠTENJU ZA PREDSTOJEĆE IZBORE U RUBRICI ADRESA BIRAČA NAVEDENI SAMO BROJEVI ULAZA, A NE I BROJ STANA KONKRETNOG BIRAČA, GDE IMA PRIJAVLJENO PREBIVALIŠTE?

U očekivanju preciznog odgovora na konkretno pitanje...

Opet brzi odgovor Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave:

Поштовани господине Младеновићу,

Министарство државне управе и локалне самоуправе још једном указује на то да се подаци о пребивалишту лица која имају бирачко право у бирачки списак уносе на основу евиденције коју води Министарство унутрашњих послова. С тим у вези, уколико податак о броју улаза или стана није наведен на обавештењу о гласању, то значи да такав податак није достављен од стране МУП-а референту који води бирачки списак, односно највероватније тај податак не постоји у званичној евиденцији министарства надлежног за податак о пребивалишту. Најљубазније Вас молимо да одете у полицијску управу и допуните тај податак, како би се осликао и у бирачком списку.
Срдачан поздрав,
Прес МДУЛС

Opet hitra novinarska reakcija:

Poštovani,

postavlja se logično pitanje kako referent, sekretar, Ministar... može da prihvati, uvaži, prosledi, primeni, umnožava... adresu birača, koja je nepotpuna, i samim tim u suprotnosti sa obavezujućim odredbama Zakona o prebivalištu i boravištu!?

Čemu onda Obrazac o prebivalištu, koji na osnovu zakona obavezuje gradjane da prilikom prijave svog prebivališta dostave i dokument o broju stana, a ne samo o broju ulaza?

Vaše Ministarstvo je u zakonskoj obavezi da javnosti Srbije detaljno i precizno odgovori na ova 2 pitanja, koja svakako nisu u nadležnosti samo Ministarstva unutrašnjih poslova RS!

I pošto više nije bilo odgovora od ovog Ministarstva, poslao sam pitanja MUP-u Republike Srbije, odnosno Načelnici odeljenja za upravne poslove tog Ministarstva, gospodji Valentini Vulić:

Poštovana gospodjo Vulić,

na osnovu odredbi Zakona o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja zahtevam da odgovorite na novinarsko pitanje:

ZAŠTO JE U OBAVEŠTENJU ZA PREDSTOJEĆE IZBORE U RUBRICI ADRESA BIRAČA NAVEDEN SAMO BROJ ULAZA, ALI NE I BROJ STANA KONKRETNOG BIRAČA, GDE IMA PRIJAVLJENO PREBIVALIŠTE?

U Obrascu za prijavu prebivališta (u attachmentu) jasno je navedeno šta gradjani moraju da prilože od dokumenata prilikom prijave svog prebivališta.

Medju tim potrebnim dokumentima navedeni su i oni koji se odnose na konkretan stan, kao osnova prijave prebivališta: PRAVO SVOJINE, UGOVOR O ZAKUPU STANA, DRUGI PRAVNI OSNOV, REŠENJE.

Takodje, na zvaničnom sajtu MUP-a RS detaljno je navedeno sledeće:

Prijava prebivališta
• Prijava prebivališta podnosi se lično na propisanom obrascu (koji se isključivo dobija kod službenika na šalteru), pri čemu je za prijavu neophodno sledeće :
1. važeća lična karta podnosioca prijave;
2. isprave kojima se dokazuju podaci iz prijave (dokaz o pravnom osnovu korišćenja stambene jedinice na adresi na koju se prijavljuje tj. ugovor o kupoprodaji stana, ugovor o poklonu stana, pravosnažno ostavinsko rešenje, ugovor o korišćenju stana, vlasnički list, rešenje o kućnom broju, itd.) ;
3. lična karta vlasnika nepokretnosti odnosno pisana izjava vlasnika nepokretnosti sa adrese na kojoj se vrši prijavljivanje;

Kako je onda moguće da se gradjankama i gradjanima Srbije u poštanske sandučiće, u njihovim stambenim zgradama, ubacuju Obaveštenja o predstojećim izborima samo sa brojem ulaza, ali ne i sa brojem stana, na koji imaju prijavljeno prebivalište, iz Evidencije koju vodi MUP RS?
Dakle, bez kompletne adrese, koja i po zakonu i po traženom Obrascu mora da sadrži i broj ulaza i broj stana, gde gradjanka/gradjanin ima prijavljeno prebivalište?

Sa nestrpljenjem očekujem odgovor Načelnice Valentine Vulić...

 

 

 

 

Atačmenti



Komentari (328)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 11:05 01.04.2022

Re: slon u sobi

I prođe od tad, ne znam ni koliko izbora, a vi se još opametili niste. Još niste skontali da se može biti protiv Vučića, ali ne i za svaku budalu koju vam serviraju.

"Mujo pa ti si vidovit!" (c)

Pa ovo je opšte mesto, isto tako sam ja i 1990. pričao da je Vuk Drašković budala/pizda, i da je Čeda oportunističko govance pa nemam baš bog zna šta od te "rane pameti". E da, tvrdim i da je onaj Miloš Padobranac na kog se ovde ložite isto bezidejna Vučićeva kučkica i ruski satelit.

A ja bih sada ovde danas opet glasao za onog Radula.

Za Radula koji se okrenuo za 180 stepeni kada je shvatio da će brže da zgrne pare ako se otvori ka Benonu koji sponzoriše sve lokalne Sutereniste (ko zna čijim parama) i zahvati u ovdašnju avaxfrindžtrunpo publiku nemam puno lepih reči, tj. želim mu da se olupa i na ovim izborima, i nadam se da će se to desiti, sa sve onom Burda Hanom.
gedza.73 gedza.73 11:06 01.04.2022

Re: slon u sobi

Milica Zavisnica

Uuuu čim mi pomeneš JUL i mlade julovce meni se naježi kosa na glavi.
Pošto se osećam lično odgovornim za njegove početne uspehe i mesto u Parlamentu

+1
Tad bre ima neku priču koja je delovala logično. Sad samo čekam da iskoči sa dokazima kako je Zemlja ravna ploča.

Koliko god bile smešne bludne i protivprirodne koalicije toliko je tužno kako nas kao društvo vidi neko sa strane.
predatortz predatortz 11:08 01.04.2022

Re: slon u sobi

E da, tvrdim i da je onaj Miloš Padobranac na kog se ložite isto Vučićeva kučkica.


Ja mislim da je on inteligentnija verzija onoga što bi Vučić trebao da bude.
Plus, ne zaboravi - ja nisam levičar, tako da ne mogu da glasam za neke iz tog spektra.
milisav68 milisav68 11:19 01.04.2022

Re: slon u sobi

maksa83

Zato što je siroma'. A za to mu ne može biti kriv neki gusto naseljen toponim.

Osim ako nije prestonica, a država centralizovana.

Opozicija (DOS/DS) je propustila to da ispravi, i uz pljačkašku privatizaciju, sad samo žanje rezultate toga.

Lokalna vlast koja je stavila tačku na bankrot grada je bio Kena.

Znaš, ljude boli tuki i za EU i Kosovo, o čemu današnja opozicija tupi, a Vučić dođe u Palanku, i zna u kom selu fali vodovod, gde kanalizacija, šta je asfaltirano, a šta renovirano, i šta treba da se uradi.

I mogu ja da budem protiv njega, da se prijavim za kontrolora, on će ovde da dobije izbore bez mnogo muvanja, a narod će dobrovoljno da ide na eksurzije u Beograd (uopšte po Srbiji).
milisav68 milisav68 11:25 01.04.2022

Re: slon u sobi

maksa83
Milica Zavisnica

Milica Zanoktica.

Ukrao sa tvitera.
softelectronics_e softelectronics_e 11:32 01.04.2022

Re: slon u sobi

maksa83
Šta ima veze, ionako nije urađen popis stanovništva, a opoziciju zabole da proveri birački spisak, kao i da ima kontrolore po ruralnim naseljima.

Ljudi koje poznajem preko pola života a koji su bili prilično letargični po pitanju politike (osim gunđanja) su se prijavili da budu kontrolori. Ne, nema ih za svako selo i MZ u Srbiji.

Ono što je meni bitno je da se napravi bolja distribucija nosilaca vlasti. Dakle, da pojasnim - što kaže Maksa, gde su margine.
Neka pobedi ko hoće, ali neka poslanička - odbornička distribucija bude opominjuća za pobednike, tj. da oni vladaju sa, na primer, 55 prema 45 procenata.
To je jako dobro, jer je opominjujuće onima na vlasti da vrlo lako može da se preokrene - i da paze šta rade.
Inače, kada bih se bavio politikom, uvek bih voleo da budem drugi do treći ešalon, čak bolje opozicija nego vlast - iz prostog razloga što su to nivoi gde može, još uvek, prostojno da se lapa i mažnjava, a budeš relativno nevidljiv.
Tako da je sledeća tranzicija eleganatna.
Jebote, kada samo vidim kome smo se divili, a ti sada glavni kod ovih vladajuićih.,
A oni, jednostavno, samo rade svoj posao.
A mi pričamo o 'idealima' i programima.
Jebote, što ima ljudi budalčina, čudo jedno!
crossover crossover 11:47 01.04.2022

Re: slon u sobi

predatortz

Kreće kurac moj! Da nije bilo Veljinih i ostalih Čečena iz unutrašnjosti, po Beogradu bi se još izvodili performansi protiv Slobe.


Веља и Чачани би могли да се сликају у боји да није било твојих падоса у скупштини града са капетаном Драганом, да није маса Звездиних навијача дрмала ограду у Абердаревој, да попови нису били на челу колоне која је пошла са Новог Београда и Земуна, и да тај дан војска није чистила лишће на Бањици.



predatortz predatortz 11:48 01.04.2022

Re: slon u sobi

Веља и Чачани би могли да се сликају у боји да није било твојих падоса у скупштини града са капетаном Драганом, да није маса Звездиних навијача дрмала ограду у Абердаревој,


Tih dana sam upoznao čika Kavaju...
crossover crossover 11:53 01.04.2022

Re: slon u sobi

predatortz


Tih dana sam upoznao čika Kavaju...


Штета што није умлатио оног ћопавог скота.
softelectronics_e softelectronics_e 12:55 01.04.2022

Re: slon u sobi

Filip Mladenović
kamilo_emericki
@maksa83, @predatortz
Momci, hvala lijepo.
Tužno je kako Srbija ne može iznjedriti ljude koji su spremni ozbiljno i dugoročno raditi na promjeni stanja.
Ne mjenjaju se partije, kandidati, programi kao čarape.
Jutro kad se otvaraju biračka mjesta počinju pripreme za slijedeće izbore.

kamilo_emericki
@maksa83, @predatortz
Momci, hvala lijepo.
Tužno je kako Srbija ne može iznjedriti ljude koji su spremni ozbiljno i dugoročno raditi na promjeni stanja.
Ne mjenjaju se partije, kandidati, programi kao čarape.
Jutro kad se otvaraju biračka mjesta počinju pripreme za slijedeće izbore.


Tako je u civilizovanim, demokratskim državama, gde su mediji profesionalni i slobodni.
U Srbiji, kao što svi znamo, nema ništa od toga!
Pravo pitanje je: kako to da srpske elite, od 1804, dakle tokom proteklih 218 godina nisu uspele da izgrade pravnu državu, demokratske institucije, sistem, podelu vlasti, slobodne medije, makar javni medijski servis!?

Umesto svega toga imali smo istoriju ličnih režima, od Miloša do AV!

Ako ti nije teško, daj primer neke takve zemlje - što se 'profesionalnih i slobodnih' medija tiče?
maksa83 maksa83 14:25 01.04.2022

Re: slon u sobi

Samo da u parlament uđe Miša Vacić. Pravo je otkrovenje. I želim njegovoj partiji da ponovi uspeh iz Vranja kad su svi vranjanski Mađari glasali sa Srpsku desnicu.

Miša Vacić je po IPSOS-u kao predsednički kandidat na 0.1/0.3/0.5%, ne vidim ga za parlamentarne izbore. Po istoj proceni ispod crte je SRS Vjekoslava Šešelja (najuspešniji hrvatski izvozni proizvod svih vremena) a Ruski manjinski savez u kome je Pavle Zighajly je isto na max. 0.4%, mada se oni voze da su "stranka manjina" pa možda ipak uđu, iako su napravljeni prekjuče i sve što su predali od papira je potpuni fejk, ali to izgleda nikome u RIK-u ne smeta. Inače Jevrejin Nacista narko diler koji pokušava da uđe u parlament preko "manjinske" ruske stranke koja nije predala potpise kako treba a ipak će da učestvuje je dokaz da je ovo zemlja magijskog nadrealizma.
softelectronics_e softelectronics_e 14:42 01.04.2022

Re: slon u sobi

maksa83
Tvrdiš da moja žena i hiljade takvih nisu glasali i doprinosili pobedi tadašnje vlasti a današnje opozicije na toj opštini, a da ne znaju za to?

Nisam ti ja Anđa za ovakve jeftine "Ti Tvrdiš " fore.

Ja sam vrlo jasno napisao šta tvrdim, a ti nisi dao nijedno objašnjenje onoga što se ovde dešava, da su se naprasno pojavili ljudi koje niko ne zna. Od kartela su došla dva objašnjenja za to, prvi, Nela Kuburović (ili ona druge, iste su mi) koja je rekla da je to zbog toga što: "ljudi ne prijavljuju kada neko umre (!??!), zatim ljudi prijavljuju boravak zbog parkinga (?!) i vrtića (?!)". Sledeće objašnjenje je dao Orlić koji se pojavio na TV-u i rekao da je te papiriće poubacivao (a ko drugi nego) Đilas da bi uneo pometnju.

Ti slobodno izaberi neko od ovih objašnjenja SNS kartela, ja ću ipak da verujem snimcima iz MUP-a koji pokazuje prepune hodnike i koordinatore sa spiskovima a koji odbija da odgovori na bilo kakva pitanja ko je šta je i odakle su ti ljudi. Inače ne uvoze ih samo izbosne nego i iz cele Srbije (to su već radili prošli put) da povećaju SNS kapacitet u Beogradu gde im je zapravo oduvek jedino neka frka i gde jedino može nešto da se promeni.

Sviđalo se to nekome ili ne uvek kreće od Beograda.

Iskusno!
softelectronics_e softelectronics_e 14:43 01.04.2022

Re: slon u sobi

maksa83
Ono što ja hoću da kažem je da to mora da bude organizovano od strane opozicije, a ne da se zasniva na dobrovoljcima.

Pa opozicija šalje pozive i mobiliše te ljude da se prijave, ne znam šta se više očekuje, verujem da su njihovi aktivisti već upregnuti u tom smislu. Mene drugar (koji je tipičan predstavnik te 'sve je propalo' grane a ipak se iscimao) zvao ali ja "imam previše posla" (treba da se ide na neke obuke za kontrolore) i zbog toga me grize savest i svaka čast i zilikaki što to radi umesto nas lenjih dupeta. Zapravo je zvao nas dvadesetak koji se družimo i odazvao se tačno niko (ali svi smo mu "bravo V!" aplaudirali). Sram nas bilo. Bez trunke ironije.


Jebiga!
softelectronics_e softelectronics_e 14:55 01.04.2022

Re: slon u sobi

gedza.73
Čak i prema najpesimističnijim procenama, u budućem srpskom parlamentu biće oko 70 opozicionih poslanica i poslanika - Marinika i Ćute.

Samo da u parlament uđe Miša Vacić. Pravo je otkrovenje. I želim njegovoj partiji da ponovi uspeh iz Vranja kad su svi vranjanski Mađari glasali sa Srpsku desnicu.

Nije ni Vranje što je nekada bilo!
Kada ja budem neka vlast, daću sve od sebe kako bi se ova netrpeljivost između Beograda i ostalih delova Srbije svela na normalnu meru.
Ozbiljnim ljudima to (već) ide (blago) na kurac.
softelectronics_e softelectronics_e 14:58 01.04.2022

Re: slon u sobi

tess1
Mogu, punim imenom i prezimenom, da tvrdim da nikad nisam glasao i da nikad neću glasati za tog đilkoša!

Kad je on u pitanju, ja nemam više snage ni izgovoriti svoje ime. Priznajem poraz.

Ma!
Dobar je Mile!
Kakv je da je.
Ne daj Bože da nam Turci izaberu nekoga.
softelectronics_e softelectronics_e 14:59 01.04.2022

Re: slon u sobi

maksa83
Samo da u parlament uđe Miša Vacić. Pravo je otkrovenje. I želim njegovoj partiji da ponovi uspeh iz Vranja kad su svi vranjanski Mađari glasali sa Srpsku desnicu.

Cenzus je pomeren na 3% i sva je prilika da će ga preskočiti Milica Zavisnica i još par tih frindž likova gde je svako uzeo sebi po jednog Šamana (Boško Nestorovića, SNS onu Grujičić, Radulo Dr Jovanu). Za sada bi se reklo da ga neće preći Radulo, eto makar nešto. Pošto se osećam lično odgovornim za njegove početne uspehe i mesto u Parlamentu osećam neku sitnaduša radost kada se olupa, pogotovo od kad znam čemu taj "pokret" zapravo služi i kako je vođen iznutra. Bukvalno firma za presipanje para u Radulov džep, a saradnici će biti podmireni.

Čekaj!
Kakve ti veze imaš sa tim Radulom?!
softelectronics_e softelectronics_e 15:04 01.04.2022

Re: slon u sobi

milisav68
maksa83

Zato što je siroma'. A za to mu ne može biti kriv neki gusto naseljen toponim.

Osim ako nije prestonica, a država centralizovana.

Opozicija (DOS/DS) je propustila to da ispravi, i uz pljačkašku privatizaciju, sad samo žanje rezultate toga.

Lokalna vlast koja je stavila tačku na bankrot grada je bio Kena.

Znaš, ljude boli tuki i za EU i Kosovo, o čemu današnja opozicija tupi, a Vučić dođe u Palanku, i zna u kom selu fali vodovod, gde kanalizacija, šta je asfaltirano, a šta renovirano, i šta treba da se uradi.

I mogu ja da budem protiv njega, da se prijavim za kontrolora, on će ovde da dobije izbore bez mnogo muvanja, a narod će dobrovoljno da ide na eksurzije u Beograd (uopšte po Srbiji).

Da!
Ovde si se dotakao, ali baš, jedne od ključnih stvari.
A to je - ta prepotentnost koju 'opozicija' pokazuje prema tim 'malim' stvarima koje život znače.
Budale.
softelectronics_e softelectronics_e 15:23 01.04.2022

Re: slon u sobi

softelectronics_e
maksa83
Šta ima veze, ionako nije urađen popis stanovništva, a opoziciju zabole da proveri birački spisak, kao i da ima kontrolore po ruralnim naseljima.

Ljudi koje poznajem preko pola života a koji su bili prilično letargični po pitanju politike (osim gunđanja) su se prijavili da budu kontrolori. Ne, nema ih za svako selo i MZ u Srbiji.

Ono što je meni bitno je da se napravi bolja distribucija nosilaca vlasti. Dakle, da pojasnim - što kaže Maksa, gde su margine.
Neka pobedi ko hoće, ali neka poslanička - odbornička distribucija bude opominjuća za pobednike, tj. da oni vladaju sa, na primer, 55 prema 45 procenata.
To je jako dobro, jer je opominjujuće onima na vlasti da vrlo lako može da se preokrene - i da paze šta rade.
Inače, kada bih se bavio politikom, uvek bih voleo da budem drugi do treći ešalon, čak bolje opozicija nego vlast - iz prostog razloga što su to nivoi gde može, još uvek, prostojno da se lapa i mažnjava, a budeš relativno nevidljiv.
Tako da je sledeća tranzicija eleganatna.
Jebote, kada samo vidim kome smo se divili, a ti sada glavni kod ovih vladajuićih.,
A oni, jednostavno, samo rade svoj posao.
A mi pričamo o 'idealima' i programima.
Jebote, što ima ljudi budalčina, čudo jedno!

zilikaka zilikaka 15:50 01.04.2022

Re: slon u sobi

maksa83
Ono što ja hoću da kažem je da to mora da bude organizovano od strane opozicije, a ne da se zasniva na dobrovoljcima.

Pa opozicija šalje pozive i mobiliše te ljude da se prijave, ne znam šta se više očekuje, verujem da su njihovi aktivisti već upregnuti u tom smislu. Mene drugar (koji je tipičan predstavnik te 'sve je propalo' grane a ipak se iscimao) zvao ali ja "imam previše posla" (treba da se ide na neke obuke za kontrolore) i zbog toga me grize savest i svaka čast i zilikaki što to radi umesto nas lenjih dupeta. Zapravo je zvao nas dvadesetak koji se družimo i odazvao se tačno niko (ali svi smo mu "bravo V!" aplaudirali). Sram nas bilo. Bez trunke ironije.



Da, bilo je nešto što su oni nazvali obukom, ali se svelo razna lupetanja prisutnih koji su eto i na tom mestu imali potrebu da svima obznane neku svoju priču ili trenutno razmišljanje, ko na fejsu.
Dobro, ima ta neka aplikacija koja se čini ok (za koju pretpostavljam da tebi ne bi trebala duža obuka, savladao bi to nekako ) ali je moj opšti utisak da sam promašila kafanu.
Zapravo, ovde ima malo ovakvih koji izlaze da nešto urade a ne zato što su članovi neke stranke. Čak me zblanuto gledaju kad shvate da nisam ni njihova ni ničija nego eto idem da pomognem da rezultati na tom mestu budu onakvi kako su ljudi glasali. Ništa više od toga.


I tako ja sad spremam onu šolju s poklopcem za kafu, powerbank, a nisam daleko ni od kamperske opreme.



zilikaka zilikaka 16:05 01.04.2022

Re: slon u sobi

Moja žena i stariji sin su dobili državljanstvo po tom zakonu o dvojnom državljanstvu između Srbije i BiH/RS, jer se mnogo brže tako dobijalo nego u redovnoj proceduri po osnovu braka. Dobili su ga za dva meseca od podnošenja papira u Konzulatu Srbije u Banjaluci. Upisani su na fiktivnu adresu na opštini Stari grad, kao i u matične knjige na toj opštini, iako sam ja imao uredno prijavljenu novobeogradsku adresu. Sve to je bilo za Tadićevog vakta.


Meni uopšte nije jasno zašto se ovo radi, za ma čijeg vakta.

Koji će nekom andrak adresa na kojoj ne živi_ Pazi, ovde imaš gomilu ljudi koji su uzeli i mađarsko državljanstvo, ali je njihova adresa i dalje u Srbiji, nikom ne pada na pamet da ih fiktivno prijavljuje u Pešti.
Pazi, oni isto glasaju ako žele.
Pošalje im se koverta sa listićem i kovertom za nazad na adresu gde inače žive. Njihovo je da zaokruže, zapakuju i vrate, ako žele.

...e, pošto su ovdašnje stranke Mađara skroz uz Orbana, a pošto se i njemu drma mandat, ove godine iz Srbiji glasove ne šalju poštom nego ih skupljaju aktivisti DSVM
predatortz predatortz 16:17 01.04.2022

Re: slon u sobi

zilikaka
Moja žena i stariji sin su dobili državljanstvo po tom zakonu o dvojnom državljanstvu između Srbije i BiH/RS, jer se mnogo brže tako dobijalo nego u redovnoj proceduri po osnovu braka. Dobili su ga za dva meseca od podnošenja papira u Konzulatu Srbije u Banjaluci. Upisani su na fiktivnu adresu na opštini Stari grad, kao i u matične knjige na toj opštini, iako sam ja imao uredno prijavljenu novobeogradsku adresu. Sve to je bilo za Tadićevog vakta.


Meni uopšte nije jasno zašto se ovo radi, za ma čijeg vakta.

Koji će nekom andrak adresa na kojoj ne živi_ Pazi, ovde imaš gomilu ljudi koji su uzeli i mađarsko državljanstvo, ali je njihova adresa i dalje u Srbiji, nikom ne pada na pamet da ih fiktivno prijavljuje u Pešti.
Pazi, oni isto glasaju ako žele.
Pošalje im se koverta sa listićem i kovertom za nazad na adresu gde inače žive. Njihovo je da zaokruže, zapakuju i vrate, ako žele.

...e, pošto su ovdašnje stranke Mađara skroz uz Orbana, a pošto se i njemu drma mandat, ove godine iz Srbiji glasove ne šalju poštom nego ih skupljaju aktivisti DSVM



Pazi, mi smo u startu pisali da žena i dete budu prijavljeni tamo gde ja stanujem i što je, na kraju krajeva, naša imovina.
Jok!
Nisu dali!
Stari grad i tačka!
Posle smo imali silno šetanje da ih prijavimo na kuću.
Valjda svi hoće te fensi opštine, pa ako zafali da se nabaci glasova.
Govorim o Tadićevom vaktu. On i Dodik su tad bili skoro pa u intimnoj vezi.
No, rukovodstvo RS će uvek biti uz vlast u Srbiji, ma ko na vlasti bio. Jednostavno, mi ne smemo dozvoliti sebi luksuz netrpeljivosti sa zvaničnom Srbijom.

Privatno, Vučić i Dodik se očima ne mogu da vide. To znam od nekih ljudi iz RS, koji su više nego solidno upućeni u prilike.
Samo, obojica imaju dovoljno mozga da to ne ispoljavaju javno i ne svađaju narod.
zilikaka zilikaka 16:37 01.04.2022

Re: slon u sobi

Pazi, mi smo u startu pisali da žena i dete budu prijavljeni tamo gde ja stanujem i što je, na kraju krajeva, naša imovina.
Jok!
Nisu dali!
Stari grad i tačka!

Pa to mi i jeste nebulozno. Nije mi jasno koja je svrha toga.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:47 01.04.2022

Re: slon u sobi

milisav68
maksa83

Jes, zato svaki put SNS dođe baš ovde i napuni autobuse u Beogradu i šalje ih svuda po Srbiji da Beograđani goredoliraju Vučićevim slikama i pokazuju brojnos' i podršku.

I ti se ne pitaš šta je uzrok tome?

Zašto je neko od 2012. spreman za 1000 dinara i sendvič da ide na ekskurziju u Beograd.


I još batina tamo da dobije.

Ne znam za ostale kolege, ali za mene je to bilo low point onih protesta protiv Slobe na kojima sam svim zdušno učestvovao. Ali kad je moron dovezao one nesretne ljude iz Srbije, pa ih istovario tamo na autobuskoj, da se izgube na Zelenjaku ko guske u magli, a ovi sa naše strane im uzeli te table i krenuli da ih nemilosrdno tuku, zmalo nisam stao na njihovu stranu, pa da i ja batina dobijem ko i oni (nisam nego sam ko pičkica gledao na drugu stranu, jer mi se batina nešto baš i nije dobijalo tih dana). Bilo, ne ponovilo se.




srdjan.pajic srdjan.pajic 17:56 01.04.2022

Re: slon u sobi

zilikaka
maksa83
Ono što ja hoću da kažem je da to mora da bude organizovano od strane opozicije, a ne da se zasniva na dobrovoljcima.

Pa opozicija šalje pozive i mobiliše te ljude da se prijave, ne znam šta se više očekuje, verujem da su njihovi aktivisti već upregnuti u tom smislu. Mene drugar (koji je tipičan predstavnik te 'sve je propalo' grane a ipak se iscimao) zvao ali ja "imam previše posla" (treba da se ide na neke obuke za kontrolore) i zbog toga me grize savest i svaka čast i zilikaki što to radi umesto nas lenjih dupeta. Zapravo je zvao nas dvadesetak koji se družimo i odazvao se tačno niko (ali svi smo mu "bravo V!" aplaudirali). Sram nas bilo. Bez trunke ironije.



Da, bilo je nešto što su oni nazvali obukom, ali se svelo razna lupetanja prisutnih koji su eto i na tom mestu imali potrebu da svima obznane neku svoju priču ili trenutno razmišljanje, ko na fejsu.
Dobro, ima ta neka aplikacija koja se čini ok (za koju pretpostavljam da tebi ne bi trebala duža obuka, savladao bi to nekako ) ali je moj opšti utisak da sam promašila kafanu.
Zapravo, ovde ima malo ovakvih koji izlaze da nešto urade a ne zato što su članovi neke stranke. Čak me zblanuto gledaju kad shvate da nisam ni njihova ni ničija nego eto idem da pomognem da rezultati na tom mestu budu onakvi kako su ljudi glasali. Ništa više od toga.


I tako ja sad spremam onu šolju s poklopcem za kafu, powerbank, a nisam daleko ni od kamperske opreme.




Zili, svi smo uz tebe!

Ja sam promašio datum da se prijavim za glasanje u Čikago, tako da sam opet ispao beli listić (nevoljno ovaj put, šta ću, neko mora da bude moša i da se na njega opet svali krivica sa mlohavog i spuvanog glasačkog tela). A čak sam i rutu napravio da skoknem tamo kolima, glasam, i vratim se, žena odobrila korišćenje električnog vozila za tu namenu.

Ajde, ljudi, nek vam je sa srećom, nekako mi je toplo oko srca kad vidim da su, bar ovde na blogu, i ljudi sa kojima sam uglavnom non stop u nekakvom, ajde da kažem, sukobu mišljenja, zaglizli da glasaju protiv ovih dileja narkokartela, kao što bih i ja glasao, da sam bio malo ozbiljniji, ili da živim u Srbiji.



srdjan.pajic srdjan.pajic 18:11 01.04.2022

Re: slon u sobi

Pa ovo je opšte mesto, isto tako sam ja i 1990. pričao da je Vuk Drašković budala/pizda, i da je Čeda oportunističko govance pa nemam baš bog zna šta od te "rane pameti". E da, tvrdim i da je onaj Miloš Padobranac na kog se ovde ložite isto bezidejna Vučićeva kučkica i ruski satelit.


Potpisujem.

Njega kad slušam, kao hučija ili prinčipesu da slušam . Isti rečnik, iste prazne frazetine, nacionalističko izdrkavanje uz borderlajn šovinizam, naklonost ka prolivanju tuđe krvi zarad nekakavih srednjevekovnih teritorija, itd. A pri tome su i podjednako pristojni u izražavanju i nastupanju, dakle, da popizdiš! .


Ne mogu da odlučim ko mi je ogavniji, on ili onaj magarac Obradović Nestorović. Ali jebeš mi sve i za njih bih glasao ako dođe do stani pani, u vidu drugog kruga sa Vučićem. Ma, i za hučija bih glasao da uzme da se kandiduje.

caricamajka caricamajka 18:21 01.04.2022

Re: slon u sobi

Zili, to o adresi na Starom gradu nije tacna informacija.

Upravo se ljudi koji se primaju u drzavljanstvo a nemaju prebivaliste u Srbiji, po prijemu Resenja o drzavljanstvu, upisuju u maticnu knjigu rodjenih (svi drzavljani moraju biti upisani u MKR u Srbiji) u jednoj opstini, to je po zakonu o maticnih knjigama opstina Strari grad u Beogradu.

Ali to znaci samo to, upis u MKR za to maticno podrucje, upravo zato sto nemaju prebivaliste u Srbiji. Ti gradjani upisani u MKR Stari grad se uopste ne prijavljuju na nikakvo prebivaliste. Tek kad izvade dokumenta i obezbede adresu u Srbiji prijavljuju se SAMI na to prebivaliste (koje su obezbedili, svoje stvarno)u Policijskoj stanici kao i svi ostali gradjani (dokaz o vlasnistvu stana/kuce, ugovor o zakupu, pismena saglasnost vlasnika).
Ovako je po pravilima, a sad sta se radilo za ove izbore ne znam, ali upisivanje novoprimljenih drzavljana bez prebivalista u MKR Stari grad ne treba mesati sa ovim sto se sada desava.

Inace lica rodjena u inostranstvu a drzavljani su R.Srbije po poreklu, upisuju se u MKR po mestu prebivalista u R.Srbiji (bebe po mestu prebivalista jednog roditelja). To je opsta mesna nadleznost za upis u MKR za lica rodjena u inostranstvu, a gore opisani postupak upisa u MKR Stari grad je za lica koja nemaju prebivaliste u Srbiji, i upisom u tu MKR ne sticu odmah prebivaliste u opstini Stari grad. (nadam se da sam opisala dovoljno jasno

Makso, izvinjavam se na osisanoj latinici, nisam u mogucnosti pisati na ovom sokocalu drugacije, a nisam mogla odoleti da ne objasnim situaciju sa MKR Stari grad. (smajli koji se pokriva usima)
zilikaka zilikaka 18:30 01.04.2022

Re: slon u sobi

Ti gradjani upisani u MKR Stari grad se uopste ne prijavljuju na nikakvo prebivaliste.

Jasno, kao što je ogromna većina dece rođene u Bgd upisana u MKR Savski venac, zbog porodilišta, bez obzira gde će zaista živeti.
Sad je logičnije i očigledno nema veze sa prebivalištem.
predatortz predatortz 18:40 01.04.2022

Re: slon u sobi

zilikaka
Ti gradjani upisani u MKR Stari grad se uopste ne prijavljuju na nikakvo prebivaliste.

Jasno, kao što je ogromna većina dece rođene u Bgd upisana u MKR Savski venac, zbog porodilišta, bez obzira gde će zaista živeti.
Sad je logičnije i očigledno nema veze sa prebivalištem.


Da, sasvim moguće da sam loše tumačio taj deo.
Žena i stariji sin su po prijemu u državljanstvo upisani u matične knjige na opštini Stari grad.
Za mlađeg nisam morao tražiti državljanstvo, jer su mi rekli da se posle 2006. sva deca čiji je roditelj ima državljanstvo Srbije po automatizmu mogu upisati u knjigu državljana. On je upisan na opštini Novi Beograd, kao i ja.

Za tu fiktivnu adresu sam se verovatno zeznuo, ali se sećam da su nas šetali kada smo išli da ženu i starijeg sina prijavimo na Novi Beograd.

Šta je tačno bilo sporno sad stvarno ne mogu da se setim, evo i žena prebire po sećanju.


gvozden1 gvozden1 18:43 01.04.2022

Re: slon u sobi


Njega kad slušam, kao hučija ili prinčipesu da slušam

E takvi su to Srbiju napravili, i samo takvi je mogu i čuvati, razvijati, uređivati.

Kad pogledaš nit pravljenja i razvoja Srbije, jasno se vidi da je Prinčipesa tačno na tom tragu (i ja se trudim, al krhko znanje)

Kod vas sve nešto zbrdazdola, jedina konstanta vam je - Srbija ne valja, Srbija trulež, raspala Srbija... a tako se ništa ne može urediti moj Srki, posebno ne država.
milisav68 milisav68 19:21 01.04.2022

Re: slon u sobi

srdjan.pajic

I još batina tamo da dobije.

E, tada je bilo drugačije.Kupili su uglavnom radnike redom po državnim firmama, koji ionako ništa nisu radili, bez ikakve organizacije istovarali gde su stigli.

Danas je to sve organizovano sa vođama puta, rasporedom, pomenutim sendvičima i dnevnicama.Uglavnom su članovi partije, zaposleni po opštini i javnim oreduzečima, a ima i penzionera.

Policija je na sve strane, tako nema šanse da bude neka tuča.
mlatisa mlatisa 19:23 01.04.2022

Re: slon u sobi

Dakle, odgovorno tvrdim da je ovu foru Vučić prepisao od Tadića, a svi se sećamo da su Tadić i Dodik tada bili na prst u dupe. Tako da su takvi glasovi iz RS išli današnjoj opoziciji, tadašnjoj vlasti.


Ово поприлично нема везе са реалношћу. Да је то Тадић радио, остао би на власти. Било је ту других фактора. Оно што ДОС јесте радио је да је креирао СПС клонове за одвлачење гласова који су сви пропали. Осим СНС који се примио али је био подржан са разних, неочекиваних страна.
mlatisa mlatisa 19:42 01.04.2022

Re: slon u sobi

Ove priče o milionima Bosanaca koje dovoze autobuisima, a snimljena dva tri kombija SAS-a, Rade Gavrića iz Priboja kod Lopara, su bućkalo za somove.


Ове приче нису нису баш бућкала за сомове. Знам да су у околини Бијељине организовали људе (ко наравно жели) да добије држављанство и да изађе на изборе, зато што "Вучић прави Велику Србију". Ово није рекла казала. Мада ми није јасно чему све то када ионако мисли да масовно краде.

Ја конкретно у последња два изборна циклуса не могу да видим резултате за своје бирачко место који би требало да буду истакнути по завршетку истих.
mlatisa mlatisa 19:53 01.04.2022

Re: slon u sobi

To što je Vučić, uz gomilu ološa, nepismenjakovića, bitanngi i polusveta oko sebe, sposobniji i bistriji od 9/10 srpske opozicije, koja je jalova i čeka da joj neko spolja donese pobedu.


Кад неко меље људе у машинама за млевење меса нема много проблема са моралним начелима. Нико из ДОСа тако нешто не би радио. Са друге стране они јесу ушушкани и поткупљени и имају шта да изгубе па се много и не гицају. Довољно је само се осврнути по блогу и видети неке занимљиве примере. А са друге стране:

"Opportunity is missed by most people because it is dressed in overalls and looks like work." Није Гручо Маркс, нити Карл Маркс него Едисон.
mlatisa mlatisa 20:01 01.04.2022

Re: slon u sobi

Znaš, ljude boli tuki i za EU i Kosovo, o čemu današnja opozicija tupi, a Vučić dođe u Palanku, i zna u kom selu fali vodovod, gde kanalizacija, šta je asfaltirano, a šta renovirano, i šta treba da se uradi.


Рекао бих да је тачно да онај, чије име не желим да изговорим, доста ради али да једино што суштински ради је непрестана медијска кампања на штету свега другог што би требало да ради. Са толиком подршком, и унутрашње и спољашње, може да се направи Швајцарска на Балкану. Али то нико не жели. Оно што се жели је управо ово што имамо.
mlatisa mlatisa 20:05 01.04.2022

Re: slon u sobi

Веља и Чачани би могли да се сликају у боји да није било твојих падоса у скупштини града са капетаном Драганом, да није маса Звездиних навијача дрмала ограду у Абердаревој, да попови нису били на челу колоне која је пошла са Новог Београда и Земуна, и да тај дан војска није чистила лишће на Бањици.


Суштина је да је наша "дубка држава" пустила СМ низ воду, као што је прошао и наш комшија Чаушеску. Али пошто је она сувише дубоко да би далеко видела, имамо ово што имамо са све млевењем људи у машинама за млевење меса.
angie01 angie01 22:06 01.04.2022

Re: slon u sobi

Sad je logičnije i očigledno nema veze sa prebivalištem.


mozda nisam dobro razumelau cemu je spornost-al svi su upisani u opstinama na kojima su rodjeni-to nema veze sa prebivalistem-na kome si prijavljen i koje mora da ti stoji u licnim dokumentima.
zilikaka zilikaka 23:24 01.04.2022

Re: slon u sobi

mozda nisam dobro razumelau cemu je spornost-al svi su upisani u opstinama na kojima su rodjeni-to nema veze sa prebivalistem-na kome si prijavljen i koje mora da ti stoji u licnim dokumentima.

Pročitaj komentar Caricemajke, lepo je objasnila
softelectronics_e softelectronics_e 07:18 02.04.2022

Re: slon u sobi

mlatisa
To što je Vučić, uz gomilu ološa, nepismenjakovića, bitanngi i polusveta oko sebe, sposobniji i bistriji od 9/10 srpske opozicije, koja je jalova i čeka da joj neko spolja donese pobedu.


Кад неко меље људе у машинама за млевење меса нема много проблема са моралним начелима. Нико из ДОСа тако нешто не би радио. Са друге стране они јесу ушушкани и поткупљени и имају шта да изгубе па се много и не гицају. Довољно је само се осврнути по блогу и видети неке занимљиве примере. А са друге стране:

"Opportunity is missed by most people because it is dressed in overalls and looks like work." Није Гручо Маркс, нити Карл Маркс него Едисон.

Daj malo o ovome sa 'bloga', te neke zanimljive primere.
Ostalo već svi znamo sve.
solo solo 08:05 02.04.2022

Re: slon u sobi

I mogu ja da budem protiv njega, da se prijavim za kontrolora, on će ovde da dobije izbore bez mnogo muvanja, a narod će dobrovoljno da ide na eksurzije u Beograd (uopšte po Srbiji).


Pritisnuo moderatora. Greškom.

Prsti normalni,nisu debeli.



Biće bolje,što sekiraš opozicioblogere.
Eto još imaš internet,znači imaš i struju,pa i grejanje,radi ti hidrofor.....

Gledaj to sa vedrije strane.
Budi sretan što će da dobije izbore opet.

Kupi novi frižider.Možda ti svrati na kafu.
milisav68 milisav68 08:30 02.04.2022

Re: slon u sobi

solo

Gledaj to sa vedrije strane.
Budi sretan što će da dobije izbore opet.

Ne treba meni neki političar da bih bio srećan.

Bolje ti postavi neku Titovu sliku da te ne muči gorušica.
vcucko vcucko 09:11 02.04.2022

Re: slon u sobi

solo

Pritisnuo moderatora. Greškom.

Prsti normalni,nisu debeli.


Samo malo. Malkice.



solo

Kupi novi frižider.Možda ti svrati na kafu.


solo solo 12:32 02.04.2022

Re: slon u sobi

Bolje ti postavi neku Titovu sliku da te ne muči gorušica.


Oću brate. Za tebe uvek.

Izvini Čarli. Milisav je u pitanju.



Nije narušena predizborna tišina. Ovaj je besmrtan.
cmix909 cmix909 09:25 01.04.2022

Asocijacija na sliku gore levo

Ima jedna obrnuta i jos realnija scena sa Psihom po imenu Mara i sjajnom Šarlotom Korde u glavnim ulogama. Nema veze sto se Mara nije tusirao, vec se brckao u kadi. Ako se nađe jos koja ulica da se preimenuje, moze i Francuska...
shmoo shmoo 10:45 01.04.2022

Питањце број 2

Питао бих све присутне на овом предизобрном блогу (под условом да то не нарушава предизборну шутњу):

Шта мислите, ко ће да победи на овим предстојећим изборима у Србији?

Када кажем да победи, мислим на то ће од тих избора најбоље да се окористи у Србији?

Можемо, забаве ради, да отворимо и кладионицу као што смо то некада радили, у она добра стара времена Блога Б92.

Кад је естрада, нек' је естрада.

solo solo 11:15 01.04.2022

Re: Питањце број 2

Шта мислите, ко ће да победи на овим предстојећим изборима ?


Filip Mladenović Filip Mladenović 11:24 01.04.2022

Re: Питањце број 2

Moralni pobednici svakako će biti Marinika i Ćuta, kada sa sedamdesetak opozicionih poslanica i poslanika udju u srpski parlament.

To će biti najveći poraz SNS i šamarčina Martinovićima, Atlagićima, Vulinima...
shmoo shmoo 12:16 01.04.2022

Сви смо ми Вучић

Filip Mladenović
Moralni pobednici svakako će biti Marinika i Ćuta, kada sa sedamdesetak opozicionih poslanica i poslanika udju u srpski parlament.

To će biti najveći poraz SNS i šamarčina Martinovićima, Atlagićima, Vulinima...



Дакле, Вучић ће најбоље да се окористи овим предстојећим изборима у Србији.

Да, и ја исто то мислим.

petargli petargli 19:46 01.04.2022

Re: Питањце број 2

Питањце број 2
Питао бих све присутне на овом предизобрном блогу (под условом да то не нарушава предизборну шутњу):

Шта мислите, ко ће да победи на овим предстојећим изборима у Србији?

Neke žabe tj. preciznije, Vučić i karteli
petargli petargli 19:49 01.04.2022

Re: Питањце број 2

Moja prognoza da će Vučić i karteli da vladaju bar koliko i Milo Đukanović, a posle će Srbija da dobije nekog našeg Dritana koji će da zakuca zadnji ekser u kovčeg tj kako bi se moderno reklo, ugasi svetlo ...
mlatisa mlatisa 20:13 01.04.2022

Re: Питањце број 2

Шта мислите, ко ће да победи на овим предстојећим изборима у Србији?

АВ

Шта мислите, ко ће да победи на овим предстојећим изборима у Србији?

Када кажем да победи, мислим на то ће од тих избора најбоље да се окористи у Србији?


Знам ко неће. Ми.
Можемо, забаве ради, да отворимо и кладионицу као што смо то некада радили, у она добра стара времена Блога Б92.

Кад је естрада, нек' је естрада.


Шта ће бити ме не занима. Знам да ћу изаћи на изборе.
shmoo shmoo 20:29 01.04.2022

My Boomerang Won't Come Back

mlatisa

Шта ће бити ме не занима.



Ма не занима ни мене.

Него онако, забаве и разговора ради.

Знам да ћу изаћи на изборе.


А ја знам да нећу.

Јербо ионако врло ретко излазим на изборе.

До сада са изашао само три пута, први пут, последњи пут и никада више на оне изборе када се бирало између Слободана Милошевића и ректора универзитета Пјановића 198... и јебем ли га које, али то је тада био још увек једнопартијски систем у Србији, а ја имао тек 22-23 године, па сам се зајеб'о. Наивни младац...

А после сам начисто изгубио сваку вољу да излазим на политичке изборе када је уведен вишепартијски систем у Србији.

А и падаће киша у недељу, кажу.





Filip Mladenović Filip Mladenović 13:34 01.04.2022

Beograd pod opsadom fantoma!

U opštini Vračar, u ulici Beogradska 47, iako u zgradi živi ukupno 18 stanara, oni su dobili glasačke listiće za još 10 osoba, za koje nikada nisu čuli.
Ti ljudi nikad nisu postojali na toj adresi, poštar nije znao u koji stan da ubaci listiće, te je ostavio na sandučetu. Ne postoji broj stana na glasačkom listiću, pa onda građani ni ne mogu da provere da li je kod njih neko prijavljen. Ova prevara čini izbore potpuno neregularnim, sa ovolikom količinom lažnih glasača izbori su neregularni.
Pomenuti glasači su baš svim stanarima u zgradi nepoznati, osim jednog imena, 11. listić, a u pitanju je žena koja je još pre 20 godina preminula. Ovo se prvi put dešava stanarima ove zgrade, jer prema njihovim tvrdnjama, do sada nisu dobijali imena "nepostojećih" stanara.
solo solo 18:42 01.04.2022

Re: Beograd pod opsadom fantoma!

Ti ljudi nikad nisu postojali na toj adresi, poštar nije znao u koji stan da ubaci listiće, te je ostavio na sandučetu. Ne postoji broj stana na glasačkom listiću, pa onda građani ni ne mogu da provere da li je kod njih neko prijavljen. Ova prevara čini izbore potpuno neregularnim, sa ovolikom količinom lažnih glasača izbori su neregularni.


Poštar je zajebao!



Meni ovaj liči na poštara.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:49 01.04.2022

Re: Beograd pod opsadom fantoma!

Ne, to je Majstor za ljuljaške, klackalice, tobogane i...

Dakle, lepša, vrednija i normalna strana Srbije!
mlatisa mlatisa 19:16 01.04.2022

Контра питање

ZAŠTO SU U OBAVEŠTENJU ZA PREDSTOJEĆE IZBORE U RUBRICI ADRESA BIRAČA NAVEDENI SAMO BROJEVI ULAZA, A NE I BROJ STANA KONKRETNOG BIRAČA, GDE IMA PRIJAVLJENO PREBIVALIŠTE?


А зашто криминалци носе рукавице и маске?
softelectronics_e softelectronics_e 07:24 02.04.2022

M'da!

Zašto je Nataša zatvorila blog za komentare?
Svejedno!
Slava poginulim rudarima!
solo solo 08:14 02.04.2022

Re: M'da!

Zašto je Nataša zatvorila blog za komentare?
Svejedno!



Otvorila pogrešan gepek u pogrešnom tajmingu.



I..

shmoo shmoo 10:17 02.04.2022

Због скотова на Блогу Б92

softelectronics_e
Zašto je Nataša zatvorila blog za komentare?
Svejedno!
Slava poginulim rudarima!



Зато што су скотови одмах у својим коментарима почели да јој се просеравају на њеном блогу са својим дневнополитикантским срањима која врте већ деценију и по на Блогу Б92.

На блогу који је посвећен мртвим људима, погинулим рударима.

Немају ни трунке поштовања ни за шта.

То нису људи него скотови.


П.С. - Нашли су нови објекат своје дневнополитикантске чопорашке мржње на Блогу Б92. До јуче је то био Крстић који је пришао Вучићу. Пошто се Крстић одавно не појављује на овом Блогу Б92 за који екипица сматра да га је приватизовала и претворила у своју дневнополитичку трибину, сада су се окренули ка Наташи Тасић зато што је на овим изборима на листи СНС.

Еј, Србијо мутна... Мутна као оне три мутне Мораве које теку из сваке српске главе, што рече Петар Пајић.

kamilo_emericki kamilo_emericki 11:05 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

shmoo



Зато што су скотови одмах у својим коментарима почели да јој се просеравају на њеном блогу са својим дневнополитикантским срањима на која врте већ деценију и по на Блогу Б92.

На блогу који је посвећен мртвим људима, погинулим рударима.

Немају ни трунке поштовања ни за шта.



Potpisujem se ispod ovoga.
Nisu politička uvjerenja, trajna ili trenutna, mjerilo kavaliteta neke osobe.
Znam čovjeka koji je davno ušao u politiku i u partiju koju je skoro mrzio samo da riješi par komunalnih problema u naselju u kojem je živio.
I uspio je.
shmoo shmoo 11:27 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

kamilo_emericki

Potpisujem se ispod ovoga.
Nisu politička uvjerenja, trajna ili trenutna, mjerilo kavaliteta neke osobe.



Ма 'ајде бре, толико ми подигну живац када савког човека, све што он ради и како живи мере само и искључиво кроз ту дневнополитикантску призму.

Као да тај човек нема неке своје друге стране.

И тако мере и уметнике, научнике,... Ма свакога. Када се сетим само оне пљувачине по Кустурици због његовог политичког става. А човек је силне неке значајне филмске награде подобијао и толико допринео угледу наше кинематографије у свету. Али није "наш" па пљуј, пљуј, пљуј,...

А у ствари скотови могу само да му пљуну под прозор јер су у свом медиокритетству далеко испод њега.

Не знам само где су то ти сктови тако научили и ко им је рекао да је то добро.


Znam čovjeka koji je davno ušao u politiku i u partiju koju je skoro mrzio samo da riješi par komunalnih problema u naselju u kojem je živio.
I uspio je.



Сваког директора моје школе у последњих 22 године којег смо бирали из редова Наставничког већа да нам се не би увалила нека будала са стране, саветовао сам да се одмах учлане у странку која је тренутно на власти да нас не би ти ликови из тзв. локалне заједнице (читај, политичких странака на општини) дркали без потребе, а и да бисмо имали као школа неку корист. Било их је тројица, сви наставници из школе, моје колеге:

Први био директор 2000-2014. Наравно, члан ДС јер нам је то било потребно тада.

Други био директор 2014-2018. Наравно, СНС. Потребно школи.

Трећи 2018-2022. И реизабран на гласању свих запослених у школи за нови мандат недавно. Такође СНС.

Резултат:

Школи сређени тоалети и цеви по зидовима. (Претило нам је 2000. затварање школе по налогу санитарне инспекције због тога.) Нова столарија. Два пута промењен целокупан школски намештај. Терени за мали фудбал, одбојку и кошарку асфалтирани, добијени нови голови, кошеви... Свака учионица данас опремљена компјутером и видео бимом, спроведен брзи интернет по школи и вај-фај. Библиотека премештена у већу просторију јер се број књига увећао за 5 пута у односу на 2000. годину. Постојећа привремена сала за физичко реновирана два пута, постављани нови подови. Све просторије и ходници окречени четири пута од 2000. године. Овог лета почиње доградња школе (после муктрпног вишегодишњег јурења папира за легализацију објекта и обједињавање две парцеле на којима је школа и школско двориште) чиме добијамо праву велику салу за физичко, осам нових учионица и посебне просторије за директора, секретарицу, благајну, ПП службу који су до сада били смештени у привременим малим просторијама намењеним наставницима између две учионице. Тиме се стварају и услови за једносменску наставу.

И сад ја треба да пљујем по овој двојици директора који су у СНС?

Не, брате. Ја сам их и саветовао да уђу у странку да бисмо све то постигли.

На жалост, у Србији је немогуће поступати другачије и ићи другачијим путем ако хоћеш да своје непосредно окружење учиниш бољим и квалитетнијим и за живот и за рад.

Без обзира ко је на власти у Србији.

maksa83 maksa83 11:29 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

На жалост, у Србији је немогуће поступати другачије и ићи другачијим путем ако хоћеш да своје непосредно окружење учиниш бољим и квалитетнијим и за живот и за рад.

Nemoguće je dok god to prihvatamo. Kada prestanemo to masovno da prihvatamo postaće moguće.
predatortz predatortz 11:32 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

Potpisujem se ispod ovoga.


E, pa gospodo, ovaj skot nema problem sa tim da kaže da je te ljude ubio nemar, da nemar ubija ljude, da nemar plaćamo jer je u EPS načinjena šteta od pola milijarde evra jer su postavili roštiljdžiju na mesto direktora, a u rudniku smenili rudarskog inženjera i postavili pravnika iz BIA.
Može Nataša da pali virtuelne svećice, ali ovo su činjenice.

Osim toga, Nataša je svojom voljom rešila da se politički angažuje, u ekipi koja nas gazi i ponižava.

Zašto da ne čuje šta mislimo o tome?

Ili vi mislite da nije ponižavanje Srbije i svih nas da nam postavljaju Brnabićku koja ne ume da sastavi smislenu rečenicu, Vuline (tri u jednom), Sline, roštiljdžije, likove sa diplomama koje vrede manje od papira na kojem su ispisane, ili još gore - sa falsifikovanim, za koje se svugde u svetu, kad te za to navataju, ide u zatvor a u njihovoj Srbiji avanzuje?


Zato, ovaj lešinar neće da ćuti nad pokušajem lešinarenja nad mrtvim ljudima.
Ovaj lešinar traži kaznu za krivce, jer ljudi u tom rudniku već deset dana upozoravaju na stanje u tom delu jame.

Vi, ako hoćete, ćutite i pušite i dalje roštiljdžijama, to je vaš obraz.

maksa83 maksa83 11:34 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

E, pa gospodo, ovaj skot nema problem sa tim da kaže da je te ljude ubio nemar, da nemar ubija ljude, da nemar plaćamo jer je u EPS načinjena šteta od pola milijarde evra jer su postavili roštiljdžiju na mesto direktora, a u rudniku smenili rudarskog inženjera i postavili pravnika iz BIA.

A pazi ovo govno.

shmoo shmoo 11:36 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

maksa83
На жалост, у Србији је немогуће поступати другачије и ићи другачијим путем ако хоћеш да своје непосредно окружење учиниш бољим и квалитетнијим и за живот и за рад.

Nemoguće je dok god to prihvatamo. Kada prestanemo to masovno da prihvatamo postaće moguće.


To vam je pa – što reko „naš narod“ – smočite. I tako će vam biti dok vam iz dupeta ne dođe u glavu da će tako biti sve dok se radikalno – ako treba i primenom sile – ne demontira već dibidus istruleli sistem. U suprotnom – i posle Vesića biće Vesić.



А Весића у власти и у опозицији у Србији вазда много као гована.

У преводу, сиротињо и богу си тешка.

И свако од њих то онда види као прилику да искаже свој ситносопственички менталитет сакупљачког карактера какав се одобрава, подстиче и гаји у Србији деценијама.

Максо, ко је оно беше очувао тај иструлели систем и после 5. октобра 2000. године јер му је тако одговарало да би се награбио пара?

Вучић га је очувао од 2000. до 2012?

Одакле Весић?

Одакле сви ти весићи данас?

У којим странкама су били од 2000. до 2012?

predatortz predatortz 11:38 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

A pazi ovo govno.


Čoveku se, ako je čovek a ne gmizavac, budi želja da mu čizmu nabije u usta!
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:00 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

Na b92 stvarno (neko rece) nema danas ni jedne vesti o ovoj rudarskoj nesreci..

Juce je bila, vest, jedna pa objava da je poginulo 8 ljudi, i nista vise. (skinuli zbog izbora)


Stvarno su vam mediji besramni.
predatortz predatortz 12:03 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

apacherosepeacock
Na b92 stvarno (neko rece) nema danas ni jedne vesti o ovoj rudarskoj nesreci..

Juce je bila, vest, jedna pa objava da je poginulo 8 ljudi, i nista vise.


Stvarno su vam mediji besramni.


Ubio ih je metan a zamešće ih izborna tišina. I podanički mentalitet.
Ko progovori neku o tome, vidiš i sama, taj je skot.
shmoo shmoo 12:05 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

predatortz

Može Nataša da pali virtuelne svećice, ali ovo su činjenice.

Zašto da ne čuje šta mislimo o tome?



Па не можеш ваљда ти или било ко други да одређујете Наташи какав ће блог да напише?

Колико знам, Блог Б92 нема ту врсту уредништва која тражи да се блогови пишу по задатку.

Ако хоћеш да пишеш о немару који је убио те мученике у руднику, по ко зна који пут у Србији и у бившој СФРЈ, напиши онда свој блог, па качи или гостуј код некога ко је вољан да те угости и онда у коментарима може да се пише о неодговорности и немару који је довео до трагедије.

А не овако. Уз дневнополитикантска просеравања.

Ружно је. Ружно и крајње бескрупулозно користити текст који нигде не помиње политику за дневнополитикантска препуцавања.

Чему, Предо?

Аман, зар смо толико ниско пали као људи?



1. Rudnik Kreka 1990.godine - 190 poginulih

2. Rudnik Aleksinac 1989.godine - 90 stradalih

3. Rembas-Resavica 1984. godine - 34 stradalih

4. Soko-Sokobanja 1998. godine - 29 stradalih

5. Breza 1970. do 1976. dve nesreće, 50 и 17 страдалих




И не верујем ти да не разумеш шта ти кажем.

Ти си из Тузле, колико знам.


On pomisli kako bi petak bio ljepši
Da sutra nije subota radna
Blagi bože, on misao nastavi
Ova noć je previše hladna
Bog mu tad okrenu leđa
U pola tri je čekala treća smjena
Treća smjena ide na put
Na put u središte od majkata zemlja

Otkud ti, u pola tri
Raspotočje gori
To mu ču žena Vinka, panika i vika
Na stolu dvije zdjele i telegrami sućuti

Njegov duh sad gleda TV
I smije se na dobrotvorne koncerte
Njegov duh obilazi zamkove
Revolucionara iz pedeset i neke

Njegov duh plaši njihovu
Malu djecu
Al' šta mu vrijedi kad i ta djeca
Više ne vjeruju u duhove

Otkud ti, u pola tri...

I meni je tata govorio nekad
Da je Žil Vern pusta mašta
I da niko nikad stići neće
U središte od majkata zemlja
Da nikad niko stići neće
U središte od majkata zemlja
Da treća smjena stići neće
Stići neće do Velenja

Otkud ti, u pola tri...

Put u središte rudnika Kreka Banovici
Put u središte
Put u središte



apacherosepeacock apacherosepeacock 12:11 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

predatortz
apacherosepeacock
Na b92 stvarno (neko rece) nema danas ni jedne vesti o ovoj rudarskoj nesreci..

Juce je bila, vest, jedna pa objava da je poginulo 8 ljudi, i nista vise.


Stvarno su vam mediji besramni.


Ubio ih je metan a zamešće ih izborna tišina. I podanički mentalitet.
Ko progovori neku o tome, vidiš i sama, taj je skot.


Vidim. A vidim i da se nesmetano na vestima vrte sve moguce teme van izbora, e samo je ta bila 'na smetnji'..

Zato je i blogokoleginica zatvorila blog, da se ne talasa o partiji na cijem je ona spisku, da se ne postavljaju pitanja, jer je inicijalno drzala blog otvorenim za komentare pa kad su komentari povezali SNS sa vescu (i ko upravlja tim rudnikom) - skidanju vesti, odmah je zatvorila blog.

Al krivi su oni koji pitaju, logika.
shmoo shmoo 12:12 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

predatortz
apacherosepeacock
Na b92 stvarno (neko rece) nema danas ni jedne vesti o ovoj rudarskoj nesreci..

Juce je bila, vest, jedna pa objava da je poginulo 8 ljudi, i nista vise.


Stvarno su vam mediji besramni.


Ubio ih je metan a zamešće ih izborna tišina. I podanički mentalitet.
Ko progovori neku o tome, vidiš i sama, taj je skot.




Зависи где проговори и испод каквог текста.

Ево овде испод Филиповог предизборног текста на Блогу Б92 можете о томе до миле воље, нико вам не брани.

Да сам на Наташином месту, и ја бих закључао тај блог и то одмах, да се на њему не појави ниједан онакав коментар јер нема и не треба да буде места за булшитере испод оног текста, па нека коментатори онда иду тамо где им је место и где им приличи да се испричавају до миле воље о дневној политици, изборима, ко је на чијој листи, Вучићу, курцу-палцу,...


predatortz predatortz 12:16 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92


1. Rudnik Kreka 1990.godine - 190 poginulih


Ti ljudi su ubijeni!
Sedam dana su štrajkovali zbog loših uslova rada i niskih plata. U Sarajevu su išamarali neke smradove iz tadašnje vlasti. Prva smena koja je ušla posle štrajka, najmlađa, odletela je u vazduh.
Vrata okna, teška par tona, nađena su pat stotina metara dalje. Pričalo se da su izlazi za nuždu bili zatvoreni.

Majčin ujak je bio magistar rudarstva, projektant par jama u zemlji i Katovicama.

Pamtim njegove reči:

Hoće ugljena prašina da zaruši sprat, dva jame. 21 neće!

Prisusvovao sam toj sahrani. Jezivo! Skoro dvesta kovčega, vrši se verski obred sve tri konfesije, čitaju se imena, deca poginulih padaju u nesvest. Ceo grad je došao da oda počast. Jedino niko iz političkih struktura.
To je bio uslov rudara. Da je neko došao, rukama bi ga iskidali kamaradi. A i prisutni narod.
Vojska se bavila organizacijom odvoženja preminulih na lokalna groblja.
Govna su, kao i ovaj žvalo koji priča o testiranju rudara, odmah krenula sa spinovima da je to uradila emigracija, ustaše, četnici...

Kažu da je jedan lik iz vojne bezbednosti bacio kratak pogled, rekao nitroglicerin i otišao za Beograd.

tess1 tess1 12:17 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

Ubio ih je metan a zamešće ih izborna tišina. I podanički mentalitet.
Ko progovori neku o tome, vidiš i sama, taj je skot.

Ma dobro, ti nastaviš li tako jetko reagovati pomisliće neko da ovim srbofobimaizBosne dokazuješ da si podoban tj ne glasaš za Vučića. Moraš glasnije dokazivati da ne glasaš.

Drugo, ono što čovjek sa tri čiste u glavi (a ja ih ima pet) ne može ne primjetiti a to je da je metiljava Angie, navodno saosjećajna prema poginulim srpskim rudarima, reagovala kritikujući Natašin literarni rad, zamisli, govorimo o ženi koja je sa ovog svijeta i odavde sa bloga ispratila desetine ljudi poslednjih godina, i što je Nataša laka meta da bi ukalkulisala jednim udarcem ubijanje četnika od juče i danas poginule rudare (vjerovatno nemarom, al tad se napiše blog i traži ostavka ministra, kad bi metiljava znala pisati i kad bi žalost za rudarima bila iskrena), i da li bi to bilo tako brižno (lažno, tvrdim), ako se proziva Nataša radi Vučića, kad bi se ispostavilo da su većina rudara tog rudnika Vučićevi glasači..

I itd.

Moj vam je prijedlog da pustite poginule da se ohlade, familija ih sahrani, ovo što radite je očaj koji neće promjeniti rezultate sutra al hoće vas ogoliti.

predatortz predatortz 12:20 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

Ma dobro, ti nastaviš li tako jetko reagovati pomisliće neko da ovim srbofobimaizBosne dokazuješ da si podoban tj ne glasaš za Vučića. Moraš glasnije dokazivati da ne glasaš.


Tek za takve me boli kurac!
Ko nije shvatio do sada, nacrtaću - ja ratujem sam!
tess1 tess1 12:21 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

Tek za takve me boli kurac!

Ok. :)
zilikaka zilikaka 12:21 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

predatortz
apacherosepeacock
Na b92 stvarno (neko rece) nema danas ni jedne vesti o ovoj rudarskoj nesreci..

Juce je bila, vest, jedna pa objava da je poginulo 8 ljudi, i nista vise.


Stvarno su vam mediji besramni.


Ubio ih je metan a zamešće ih izborna tišina. I podanički mentalitet.
Ko progovori neku o tome, vidiš i sama, taj je skot.

Slušala sam ovog od jutros, jako me zanimalo šta će konkretno reći.
Počeo je sa tim kako rudnik ima najsavremeniji sistem za detekciju metana, da svaki radnik ima ličnu opremu za zaštitu u slučaju pojave metana ali da se navodno sve toliko brzo desilo da nisu stigli da to upotrebe.
Po nekoj logici, ta zaštita može biti samo mali izolacioni aparat, koji garant nemaju, a to što imaju, šta god bilo, je u slučaju pravovramanog obaveštavanja sigurno moglo da stigne da se upotrebi.
Znači, u pitanju su sekunde, ali ako se neki alarm oglasi trenutno, a oprema je za pojasom i postupak uvežban, ne može me niko ubediti da vremena nije bilo.
Metan jeste ekspolizavan i izaziva gušenje ali daleko je od toga da u sekundi omami.
Biće da taj sistem za detekciju možda i postoji ali nije odradio, ko zna ko ga je postavio i kako održavao, a i za tu ličnu zaštitnu opremu je veliko pitanje da li je postojala i u kakvom je bila stanju.

Ali to će garant biti zabašurenu, sakriveno, niko neće odgovarati nego če se sve pripisati nagloj pojavi metana.

shmoo shmoo 12:22 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

tess1

Moj vam je prijedlog da pustite poginule da se ohlade, familija ih sahrani, ovo što radite je očaj koji neće promjeniti rezultate sutra al hoće vas ogoliti.



Хвала, Тес.

Овоме се више нема шта ни додати ни одузети. Све је речено у овој једној реченици.

milisav68 milisav68 12:27 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

shmoo

Да сам на Наташином месту, и ја бих закључао тај блог и то одмах,

Bolje da se pravila mrtva, i da ne objavljuje ništa.
predatortz predatortz 12:31 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

Počeo je sa tim kako rudnik ima najsavremeniji sistem za detekciju metana, da svaki radnik ima ličnu opremu za zaštitu u slučaju pojave metana ali da se navodno sve toliko brzo desilo da nisu stigli da to upotrebe.


Samo je zaboravio da napomene da su ljudi anima upozoravali da ima gasova u tom delu jame.
Bar tako tvrde neki rudari.
angie01 angie01 12:32 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

Ubio ih je metan a zamešće ih izborna tišina. I podanički mentalitet.
Ko progovori neku o tome, vidiš i sama, taj je skot.



mogu samo da kazem ovo- juce kada sam videla vest- nije mi bilo dobro ceo dan,...jos kada sam videla one okupljene ljude, kojima ona plasticna miliunasica od nasih para nesto sere-pala mi je klapna-mi tako zivimo, u besmilu kreiranom od polusveta za njihovu korist, u kome stradaju ljudi, kao da je to normalna stvar,

i onda uvece vidim blog, koji lici na onaj mire markovic o cvrcku, dok je njen muz slao tudju decu da ginu, dok je njen sin nosio gajbice i bogatio se.

alo bre, kakva bre svetlost i secanja na ruke rudara, radi se o nemaru i nebrizi odgovornih i o njihovom bolu u predelu prepona da obezbede potrebne uslove za bezbednost ljudi koji ulaze u te jame.

radi se otome, da neko treba za ovaj nemar da odgovara- a nece, sve ce se prevesti u nesto drugo-da l sladunjavo, kao na blogu, il bezobrazno, kao u maxinom primeru.

a ove blogerske narikace, koje bi da zloupotrebe stvar u neka svoja impotentna prepucavanja-pa to je vec toliko puta vidjeno.
petargli petargli 12:33 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

shmoo


Ajde molim te Taso, ozbiljan si čovek, ne kopčamo se svi na leđa ... Nataša je sad kao malo apolitična, a ovamo, kako sam shvatio iz prethodnih blogova, na izbornoj listi Srpske Naci, pardon Napredne Stranke. Oće kaki, neće kaki ...
tess1 tess1 12:38 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

Хвала, Тес.

Овоме се више нема шта ни додати ни одузети. Све је речено у овој једној реченици.

Ne daj se, Taso. :)
shmoo shmoo 12:41 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

milisav68
shmoo

Да сам на Наташином месту, и ја бих закључао тај блог и то одмах,

Bolje da se pravila mrtva, i da ne objavljuje ništa.



Зашто?

Постоји неко правило за то на овом Блогу Б92 ко ће шта и када да објављује?

(И при томе не крши дисклејмер.)



milisav68 milisav68 12:43 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

predatortz

Samo je zaboravio da napomene da su ljudi anima upozoravali da ima gasova u tom delu jame.
Bar tako tvrde neki rudari.

Da, i ja sam video taj članak, sada je naravno nestao.
angie01 angie01 12:46 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

Oće kaki, neće kaki ...


kad si vec,...nisam htela, i nema veze sa rudarima,...ona brate pisala blog o tome kako su umetnici ugrozeni za vreme korone, jer je sve zatvoreno, a nedavno se zahvaljivala "svim srcem uz...", sto je omoguceno da za vreme kovida rade,...pa cekaj, sta je sad bilo,...je l su bili ugrozeni i nisu radili- ili je bas sve bilo fajn utomsmilu.
solo solo 12:49 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

Znam čovjeka koji je davno ušao u politiku i u partiju koju je skoro mrzio samo da riješi par komunalnih problema u naselju u kojem je živio.
I uspio je.


Vidim i ja mnoge koji su na blogu iz istih razloga.

Još nisu rešili ništa.

Samo su iskomplikovali komunalne probleme.

petargli petargli 12:49 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

shmoo
tess1

Moj vam je prijedlog da pustite poginule da se ohlade, familija ih sahrani, ovo što radite je očaj koji neće promjeniti rezultate sutra al hoće vas ogoliti.



Хвала, Тес.

Овоме се више нема шта ни додати ни одузети. Све је речено у овој једној реченици.


I šta sad, trebamo da čekamo 40 dana, pa da iskažemo mišljenje o tragediji, tj postavimo pitanje zašto i kako su rudari izginuli? Ko je kriv i slično. Da li ste vi bre realni?

Ubiju nekog i policija kaže, čekaj da se mrtav oladi, familija ga sahrani, pa ćemo onda da krenemo sa pitanjima i istragom, inače ćemo da pokažemo svaj očaj koji neće da vrati mrtvog među žive, ali će da nas ogoli (ma šta to značilo ...)
shmoo shmoo 12:50 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

petargli
shmoo


Ajde molim te Taso, ozbiljan si čovek, ne kopčamo se svi na leđa ... Nataša je sad kao malo apolitična, a ovamo, kako sam shvatio iz prethodnih blogova, na izbornoj listi Srpske Naci, pardon Napredne Stranke. Oće kaki, neće kaki ...



Али ово је Блог Б92.

Није никакав политички предизборни митинг, побогу!

Или можда јесте...

Коментари испод Наташиног текста били су усмерени на дисквалификацију Наташе Тасић јер је на листи СНС. То им је био једини циљ.

И сад када сам ово прочитао што си написао, све више верујем да је читав овај Блог Б92 један најобичнији политички предизборни митинг.

Једино ми онда није јасно зашто скотови нису отишли, рецимо, код гос'н Чера, Микелеа, Небојше Миленковића да тамо политички митингују и просипају своја дневнополитичка просеравања?

Сигурно би и на тим блоговима у уводним текстовима нашли неког материјала за своје дневнополитикантске булшите?


EDIT: Сад се сетих мудрих речи...

"Каква те заљуља, таква те и сахрани."

Е па то је судбина овог Блога Б92.

Какви су га заљуљали и у које сврхе 20062007. године, такви ће га и сахранити.

petargli petargli 12:52 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

solo
Znam čovjeka koji je davno ušao u politiku i u partiju koju je skoro mrzio samo da riješi par komunalnih problema u naselju u kojem je živio.
I uspio je.


Vidim i ja mnoge koji su na blogu iz istih razloga.

Još nisu rešili ništa.

Samo su iskomplikovali komunalne probleme.


Opet si zapušio WC šolju?
milisav68 milisav68 12:56 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

shmoo

Зашто?

Постоји неко правило за то на овом Блогу Б92 ко ће шта и када да објављује?

(И при томе не крши дисклејмер.)

Nije u pitanju disklejmer, već odgovornost za lične postupke.Ako se pojaviš na listi za izbore partije na vlasti, koja je odgovorna i za vođenje rudnika gde se dogodila nesreća, ne možeš da pišeš o njoj a da ne trpiš kritiku liste na kojoj si se pojavio.

Razumem šta ti hoćeš da kažeš, i bio bi u pravu, da je napisala tekst o bilo čemu drugom.

Izgleda da smo svi zaboravili na tu čudnu reč - odgovornost.
solo solo 13:07 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

Opet si zapušio WC šolju?


Razumeš slovensko?

highshalfbooze highshalfbooze 13:09 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

shmoo

То нису људи него скотови.



Hvala
petargli petargli 13:11 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

shmoo

Aman, kakav crni predizborni miting?!

Desila se tragedija u rudarskoj jami, izginuli ljudi i najnormalnija reakcija je da javnost, u koju eto spadamo i mi, pita, aman bre zašto? Ko je odgovoran i kriv za to?

Ti si negde gore i sam naveo primer tvoje škole u kojoj je svaki direktor bio član vladajuće stranke da bi uspeo da završi posao linijom najmanjeg otpora. Zamisli sad, hipotetički, da se desi neka tragedija u tvojoj školi, eksplodira nedavno instalirani kotao npr. i izginu profesori i deca. I šta onda? Javnost nema prava da pita da li je uopšte i ako jeste u kojoj meri to što je direktor vladajuće stranke dovelo do takve tragedija?!

Tragedija Srbije je da se takvo pitanje automatski postavlja jer sistem "linije manjeg otpota" je davno uspostavljen i "uspešno" se primenjuje i dalje, čak i uz tvoju pomoć, kako si sam priznao.
solo solo 13:12 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

Једино ми онда није јасно зашто скотови нису отишли, рецимо, код гос'н Чера,
Сигурно би и на тим блоговима у уводним текстовима нашли неког материјала за своје дневнополитикантске булшите?


Kod Chera bi.

Ne vadi ga u prisetu.
shmoo shmoo 13:15 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

milisav68

Razumem šta ti hoćeš da kažeš


Moj vam je prijedlog da pustite poginule da se ohlade, familija ih sahrani, ovo što radite je očaj koji neće promjeniti rezultate sutra al hoće vas ogoliti.



Само то, Милисаве. Ништа друго.

И зато не схватам колико људи могу ниско да падну у својој дневнополитикантској острашћености.

'Ебала их и политика и избори и све што уз то иде.

Ваљда није то заузело сав простор и истиснуло и оно последње људско што се надам да га сви овде још увек носимо у себи.

shmoo shmoo 13:16 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

solo
Једино ми онда није јасно зашто скотови нису отишли, рецимо, код гос'н Чера,
Сигурно би и на тим блоговима у уводним текстовима нашли неког материјала за своје дневнополитикантске булшите?


Kod Chera bi.

Ne vadi ga u prisetu.



Извињавам се гос'н Черу. Само сам га навео као пример, али могу и друга имена ту да стоје.

solo solo 13:18 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

Извињавам се гос'н Черу. Само сам га навео као пример, али могу и друга имена ту да стоје.




Cher je ok.

Znam čoveka.

Volim što je voli.

Još uvek.
highshalfbooze highshalfbooze 13:38 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

zilikaka

Slušala sam ovog od jutros, jako me zanimalo šta će konkretno reći.
Počeo je sa tim kako rudnik ima najsavremeniji sistem za detekciju metana, da svaki radnik ima ličnu opremu za zaštitu u slučaju pojave metana ali da se navodno sve toliko brzo desilo da nisu stigli da to upotrebe.
Po nekoj logici, ta zaštita može biti samo mali izolacioni aparat, koji garant nemaju, a to što imaju, šta god bilo, je u slučaju pravovramanog obaveštavanja sigurno moglo da stigne da se upotrebi.
Znači, u pitanju su sekunde, ali ako se neki alarm oglasi trenutno, a oprema je za pojasom i postupak uvežban, ne može me niko ubediti da vremena nije bilo.
Metan jeste ekspolizavan i izaziva gušenje ali daleko je od toga da u sekundi omami.
Biće da taj sistem za detekciju možda i postoji ali nije odradio, ko zna ko ga je postavio i kako održavao, a i za tu ličnu zaštitnu opremu je veliko pitanje da li je postojala i u kakvom je bila stanju.

Ali to će garant biti zabašurenu, sakriveno, niko neće odgovarati nego če se sve pripisati nagloj pojavi metana.



Zaboravila si da pomeneš da postoji supertajna tehnologija najnovije generacije - zadržavanje daha.

Daj, šta si očekivala da kaže vd direktor koji je u nelegalnom statusu već godinama osim nekakve gluposti. To je sve uigrano, odgovorni za nadzor za bezbednost i zaštitu na radu gledaju kroz prste godinama, kad se desi, onda neki vd ditrektor priča neke nebuloze, istraga to zataškava, političari pevaju lažne žalopojke i niko ne odgovara za živote ljudi.
milisav68 milisav68 13:39 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

shmoo

Само то, Милисаве. Ништа друго.

To važi za sahrane, a mi nismo na njoj.

maksa83 maksa83 13:40 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

Одакле Весић?

Одакле сви ти весићи данас?

Ne razumem zašto je Vesić negativan primer a Krstić pozitivan. Mislim, Krstić siroma ovde dođe jadan da kaže nešto lepo i pametno i bezobraznici ga nag(u|a)ze, a Vesić ispada grbav. Pa to nije lepo.
angie01 angie01 13:40 02.04.2022

Re: Због скотова на Блогу Б92

Aman, kakav crni predizborni miting?!


ma pusti halucinacije,

nije uopste bitna Natasa-bilo ko da je na takvu tragediju napisao onakvu besmislenu ljigu, koja se jos poAntira virtuelnim svecama i proglasavanjem dana zalosti-isto bih komentarisala,...pazi molim te, da l rudari ulaze u okno molitvom:(-pa treba da ulaze sa sigurnoscu da je za njih sve uradjeno da budu bezbedni, a ne jos da se oni bune i ukazuju na opsanost, a da bahati odgovorni takve kljucne stvari ignorisu i gurajuih u rizik bez odgovornosti i sa sigurnoscu, da za njih posledica nece biti, jer clanovi...- jer koga uostalom briga za zivote tamo nekih rudara.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana