Politika

I još jedni izbori

niccolo RSS / 03.04.2022. u 13:42

Za crnogorske izbore smo onomad napravili kvalitetnu diskusiju, na blogu koji sam napisao iznenađen velikim brojem izašlih od samog jutra.

I danas vidimo da svi odreda javljaju i slikaju gužve na srpskim biralištima, te i podaci o izlaznosti pokazuju odličnu izlaznost. A svi znamo da na veliku izlaznost sve procene mogu da budu vrlo nepouzdane.

Zato i neću mnogo da dužim, hajde da vidimo šta nam donosi ovaj dan...

 



Komentari (457)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mirelarado mirelarado 13:59 03.04.2022

Izveštaj s lica mesta

Na mom glasačkom mestu dosadašnja izlaznost vrlo dobra.
angie01 angie01 14:23 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

upravo sam se vratila-cekali smo bukvalno sat vremena, kada smo izasli, red je bio jos veci.

jedino sto sam primetila, je zena sa punom rukom poziva-kada je izvadila LK i pasos? prisla sam i pitala je otkud joj toliki pozivi-kaze, izgleda da su greskom duplirali, a ono najmanje 5 puta vise listica.
niccolo niccolo 14:36 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

mirelarado
Na mom glasačkom mestu dosadašnja izlaznost vrlo dobra.


upravo sam se vratila-cekali smo bukvalno sat vremena, kada smo izasli, red je bio jos veci.

Evo svi baš govore o tome...
mirelarado mirelarado 14:43 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

niccolo
mirelarado
Na mom glasačkom mestu dosadašnja izlaznost vrlo dobra.


upravo sam se vratila-cekali smo bukvalno sat vremena, kada smo izasli, red je bio jos veci.

Evo svi baš govore o tome...


Vidim izveštaje da, nažalost, na pojedinim mestima dejstvuju i režimske siledžije. Nervoza?
niccolo niccolo 14:54 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

To definitivno. Ali, bez obzira na nervozu, veliki je problem što trenutna vlast proizvodi tolike podele u društvu i toliko legitimizuje nasilje da smo se evo vratili u vreme fizičkh obračuna tokom izbora.
nsarski nsarski 15:04 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

niccolo
mirelarado
Na mom glasačkom mestu dosadašnja izlaznost vrlo dobra.


upravo sam se vratila-cekali smo bukvalno sat vremena, kada smo izasli, red je bio jos veci.

Evo svi baš govore o tome...


I kod mene (Vračar) gužva kakva do sada nikad nije bila. (To su mi rekle komšije koje stalno izlaze na glasanje.) Ja sam nepouzdan svedok jer ne izlazim na glasanje skoro nikad.
razmisljam razmisljam 15:07 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

И на мом бирачком месту гужва.

Него, имам једно питање. Како на градском бирачком списку може бити тридесет гласача више него на остала два?
Наиме, потписах се једном, па други пут, и кад дођох до трећег списка, човек задужен за њега ми рече да на том списку немам исти редни број, јер он има више уписаних бирача.
Колико знам, постоји један јединствени бирачки списак за целу државу. Или нисам најбоље упућена?

Узгред, чича који је чувао гласачке кутије ме је похвалио што сам успела да уденем прави лист у праву кутију једним:
-Свака част, госпођо!
Остала сам у забезеку...
mirelarado mirelarado 15:08 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

nsarski
niccolo
mirelarado
Na mom glasačkom mestu dosadašnja izlaznost vrlo dobra.


upravo sam se vratila-cekali smo bukvalno sat vremena, kada smo izasli, red je bio jos veci.

Evo svi baš govore o tome...


I kod mene (Vračar) gužva kakva do sada nikad nije bila. (To su mi rekle komšije koje stalno izlaze na glasanje.) Ja sam nepouzdan svedok jer ne izlazim na glasanje skoro nikad.


Tvoje pravo, naravno. Da li je za isticanje nisam baš sigurna.
nsarski nsarski 15:12 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Tvoje pravo, naravno. Da li je za isticanje nisam baš sigurna.

Dobro, ja sam poseban slučaj. Nisam bio u mogutjnosti jer sam bio odsutan. Samo kažem da nisam kompetentan da pravim poređenja o izlaznosti.
niccolo niccolo 15:14 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

I kod mene (Vračar) gužva kakva do sada nikad nije bila.

To je opšti zaključak celog dana, samo pišu ljudi i slikaju redove. Pola sata minimum čekaju.

Колико знам, постоји један јединствени бирачки списак за целу државу. Или нисам најбоље упућена?

Trebalo bi da je jedinstven birački spisak i da nema razlika.
shmoo shmoo 15:20 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

nsarski

I kod mene (Vračar) gužva kakva do sada nikad nije bila.



Никад, чак ни ономад када се укидао Милошевић са власти пре 20 и неку годину?

Не верујем. Тада је на мом бирачком месту био ред који се отегао кроз читаво двориште обданишта где је моје гласачко место (гласачко, не изборно), па скроз до улице.

(Двориште обданишта је повелико.)

Ја данас поред истог тог обданишта прошао и пре два сата и малопре.

У оба случаја у дворишту нигде никог. Само једна жена шетала кера малопре.

Завирио ја и унутра да видим да ли је ту гужва.

Осим ових што дежурају, унутра можда 4-5 људи.

Не знам, мој извештај о ономе што сам видео на мом гласачком месту (гласачком, а не изборном) изгледа да је сасвим другачији од онога што читам овде на овом блогу у коментарима.

'Ајде да не кварим расположење на овом блогу, нека буде да ја нисам то добро видео те да ме одокативни утисак вара.

П.С. - Откуд толико вести о инцидентима на гласачким местима?

До сада видех 3-4 такве вести. И то све главни ликови у догађају неки народни посланици или страначки активисти који су се потукли на гласачком месту.

Мислим, што се не потуку у кафани, што су чекали гласање да би се тукли?

Да би медији јављали о томе?

Не сећам се да сам такве вести икада раније видео у толиком броју на сам дан гласања до 4 поподне?

Мада ни за то нисам поуздан сведок, као ни ти за излазност на твом бирачком месту, јер и нисам никада нешто пратио пажљиво догађања на сам дан гласања. Вероватно сам много тога пропустио.

Ово занимљиво исто као и гласање на Евровизији где такође не слушам извођаче али обавезно гледам гласање.

То ми је најзанимљивији, заправо једини интересантан, део од целог тог хепенинга.

angie01 angie01 15:21 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Наиме, потписах се једном, па други пут, и кад дођох до трећег списка, човек задужен за њега ми рече да на том списку немам исти редни број, јер он има више уписаних бирача.
Колико знам, постоји један јединствени бирачки списак за целу државу. Или нисам најбоље упућена?


sad kada kazes- prva dva potpisa su bila na istom mestu na strani, da se tako izrazim u onoj knjizi,a treci, gradski, par mesta nize,kao da je bilo vise ljudi pre mog imena na tom spisku.
mirelarado mirelarado 15:27 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Наиме, потписах се једном, па други пут, и кад дођох до трећег списка, човек задужен за њега ми рече да на том списку немам исти редни број, јер он има више уписаних бирача.
Колико знам, постоји један јединствени бирачки списак за целу државу. Или нисам најбоље упућена?


I kod mene je za gradske bio drugi redni broj u spisku. Doduše, samo +1 u odnosu na spisak za republičke i predsedničke.
petargli petargli 15:31 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

shmoo


Da li bi mogao da sažmeš poruku tvog komentara? Da li misliš da izveštaji o gužvama na biračkim mestima nisu tačni tj da se pravi fama o velikoj izlaznosti u cilju motivisanja neodlučnih i razočaranih da izađu? Da izveštaji o fizičkim napadima nisu tačni ili su "naduvani" da bi se ilustrovala nervoza vladajućeg kartela?
shmoo shmoo 15:32 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

mirelarado

Tvoje pravo, naravno. Da li je za isticanje nisam baš sigurna.



Мислим да је Шарски пре хтео да каже колико је непоуздан сведок за то што је причао о излазности на његовом бирачком месту која се за сада, као што видиш, мери само одокативном методом док не чујемо податке, а не да је хтео да истиче како ретко излази на изборе.

А на крају крајева, зашто не би и истицао?

Ако се већ ништа не пребацује онима који стално истичу за кога су и за кога ће гласати, зашто би онда било непожељно да неко (било ко, не Шарски) истакне да не излази на та гласања јер није ни за кога од понуђених политичких производа и полупроизвода у Србији?

Зашто би то било за друштвену стигматизацију ако неко изјави да не излази на изборе?

Уосталом, и сама кажеш да је то лично право свакога.

Па што се не бисмо поносили тим правом које (још увек) имамо?

petargli petargli 15:35 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Уосталом, и сама кажеш да је то лично право свакога.

Glasanje nije lično pravo, nego obaveza.
mirelarado mirelarado 15:36 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Зашто би то било за друштвену стигматизацију ако неко изјави да не излази на изборе?


Tebi se priviđa neka stigmatizacija? Nego ste i ti i Šarski ovih dana mnogo puta ponovili da ne izlazite gotovo nikad na izbore, a ne vidim razlog da se to toliko svaki put ističe. Nevažno je i ne znači ništa.

P.S. Zapanjena sam da ti ne znaš ko je Vladeta Janković, na primer.
razmisljam razmisljam 15:40 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

niccolo

Trebalo bi da je jedinstven birački spisak i da nema razlika.


Да ли то онда значи да су на Анђином, Мирелином и мом бирачком месту услови за гласање нерегуларни?
mlatisa mlatisa 15:43 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta


I kod mene je za gradske bio drugi redni broj u spisku. Doduše, samo +1 u odnosu na spisak za republičke i predsedničke.


Код мене је била разлика 5 а ја сам негде око средине списка. Не сећам се где беше више. Али је разлика дефинитивно постојала. Не знам да ли је теоретски могућа, али практично јесте. И не знам да ли је од значаја. Неко је нешто штампао у великим количинама и сигурно није укуцавао писаћом машином него је генерисао списак користећи некакво сокоћало.
shmoo shmoo 15:45 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

petargli
shmoo


Da li bi mogao da sažmeš poruku tvog komentara? Da li misliš da izveštaji o gužvama na biračkim mestima nisu tačni tj da se pravi fama o velikoj izlaznosti u cilju motivisanja neodlučnih i razočaranih da izađu?



Никакве поруке ту нема. Само сведочим шта сам данас видео на свом гласачком месту око 14 часова и око 16 часова као што и сви остали овде сведоче шта су они видели.

А ако се некоме не свиђа то што сам ја видео јер се толико разликује од осталих сведочења, за то заиста нисам ја крив.

И право да ти кажем, не мислим ништа о томе нити извлачим било какве закључке.

Признајем, јесам био заинтересован да видим колико људи има на гласачком месту, зато сам и ушао у двориште обданишта и у зграду да видим како стоје ствари и испричах вам шта сам видео. И ништа не мислим о томе шта сам видео.

Da izveštaji o fizičkim napadima nisu tačni?


Е, то је оно што је мени данас на дан гласања у медијима најинтересантније.

Не кажем да ти извештаји нису тачни, него сам се питао зашто их данас има толико много. Имам утисак да их има више него икада раније.

Али, понављам, непоуздан сам ја да бих и то тврдио јер никада нисам баш нешто помно пратио медије када је гласање у Србији. Само овлаш, периферним видом што би се рекло.

И зато ништа и не мислим око данашњих избора нити било шта тврдим. Само саопштавам своја запажања која уопште не морају бити тачна.

Лични утисци, ништа друго.


mirelarado mirelarado 15:45 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

mlatisa

I kod mene je za gradske bio drugi redni broj u spisku. Doduše, samo +1 u odnosu na spisak za republičke i predsedničke.


Код мене је била разлика 5 а ја сам негде око средине списка. Не сећам се где беше више. Али је разлика дефинитивно постојала. Не знам да ли је теоретски могућа, али практично јесте. И не знам да ли је од значаја. Неко је нешто штампао у великим количинама и сигурно није укуцавао писаћом машином него је генерисао списак користећи некакво сокоћало.


Priznajem da mi to uopšte nije jasno.
petargli petargli 15:53 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

shmoo
Лични утисци, ништа друго.

OK, jasno sad. Prvobitno nisam tako shvatio. Izvinjavam se.
shmoo shmoo 15:53 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

mirelarado

Tebi se priviđa neka stigmatizacija? Nego ste i ti i Šarski ovih dana mnogo puta ponovili da ne izlazite gotovo nikad na izbore, a ne vidim razlog da se to toliko svaki put ističe. Nevažno je i ne znači ništa.



А у томе је проблем?

Па извини... Не знам за Шарског, ја само да покушавам да одржим тиме неку равнотежу са силним декларисањима која гледам/читам/слушам о томе ко је за кога а ко против кога, изјавама лојалности разним политичким опцијама у Србији и слично.

А јесте неважно, потпуно си у праву. То је баш мој лични разлог и не морам њиме да оптерећујем друге ако им то тешко пада.

Извини ако ти је то толико боло очи протеклих дана, ево обећавам да нећу то више понављати.


P.S. Zapanjena sam da ti ne znaš ko je Vladeta Janković, na primer.



Нисам разумео ову твоју реченицу. Заиста ми се ништа не јавља што би ми помогло да је схватим.

Молим за објашњење, на шта си то тачно мислила овом реченицом у контексту тог твог коментара?

shmoo shmoo 15:58 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

petargli
Лични утисци, ништа друго.

OK, jasno sad. Prvobitno nisam tako shvatio. Izvinjavam se.



Ма нема потребе да се извињаваш, неспоразуми у оваквом начину комуникације су чести.

Да си ми видео лице док сам писао тај коментар, вероватно би ме одмах схватио на шта сам то мислио.

А тај мој лични утисак (исто као и лични утисци свих осталих овде о излазности на ове изборе) само су ту тек разговора ради. И зато и не мислим ништа о њима.

Мислићу понешто, ако и толико, тек када будем видео све званичне податке у вези са данашњим изборима.

А овај блог са личним утисцима сам и схавтио као место да ћакуламо необавезно о томе док се чекају ти званични подаци.

mirelarado mirelarado 16:00 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

shmoo
mirelarado

Tebi se priviđa neka stigmatizacija? Nego ste i ti i Šarski ovih dana mnogo puta ponovili da ne izlazite gotovo nikad na izbore, a ne vidim razlog da se to toliko svaki put ističe. Nevažno je i ne znači ništa.



А у томе је проблем?

Па извини... Не знам за Шарског, ја само да покушавам да одржим тиме неку равнотежу са силним декларисањима која гледам/читам/слушам о томе ко је за кога а ко против кога, изјавама лојалности разним политичким опцијама у Србији и слично.

А јесте неважно, потпуно си у праву. То је баш мој лични разлог и не морам њиме да оптерећујем друге ако им то тешко пада.

Извини ако ти је то толико боло очи протеклих дана, ево обећавам да нећу то више понављати.


P.S. Zapanjena sam da ti ne znaš ko je Vladeta Janković, na primer.



Нисам разумео ову твоју реченицу. Заиста ми се ништа не јавља што би ми помогло да је схватим.

Молим за објашњење, на шта си то тачно мислила овом реченицом у контексту тог твог коментара?



Kao što sam i pretpostavila spinuješ li spinuješ... Za nekoga koga se izbori uopšte ne tiču i niko (pa ni Vladeta) sa tog izbornog spiska nije mu poznat (Kurta i Murta), mnogo se trudiš. Zbog te ravnoteže, verovatno...
shmoo shmoo 16:11 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

mirelarado

Kao što sam i pretpostavila spinuješ li spinuješ... Za nekoga koga se izbori uopšte ne tiču i niko (pa ni Vladeta) sa tog izbornog spiska nije mu poznat (Kurta i Murta), mnogo se trudiš. Zbog te ravnoteže, verovatno...



Шта ти би одједаред?

Што ме напљува без разлога?

Немам појма, бре! Ништа нисам пратио. Видим само да ми на Јућубету искачу неки ликови пре клипова и нека пропаганда да се изађе на ово гласање, али има она опција Skip Ad 5 секунди које једва чекам да протекну да бих гледао клип. Ономад се умал' не онесвестих када ми је искочио Миша Вацић у неком његовом предизборном клипу са неком секретарицом. Снимано као нејјефтинији порнић.

Стварно се Владета кандидовао? Нисам знао.

Па зар није он мало матор за ту зајебанцију?

Е, мој професоре, професоре...

Што не седите код куће и не читате Самом себи од Марка Аурелија, рецимо?

Шта ли му то треба у животу?

А ти... Шта ли си ти све умислила о мени, за кога сам ја то у овој Србији и кога хоћу да видим на власти у Србији и каква си све акробатска учитавања извела и ко ти је све нафиловао главу својим просеравањима да би ти дошла до тога, не знам.

Да те разуверавам, немам намеру.

Ако до сада ниси укапирала да не пишем на Блогу Б92 ни за чије интересе већ само забаве и разговора ради, онда те ја не могу убедити да грешиш у томе шта мислиш о мени. (То што се тиче политике у Србији, на то мислим... А оно остало што се не тиче политике у Србији, шта год да мислиш о мени, вероватно си за понешто и у праву.)

shmoo shmoo 16:19 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Ево кажу:

Do 14 časova glasalo je 31,56 odsto, od 6.502.307 ukupno upisanih birača, saopšteno je na konferenciji za novinare Republičke izborne komisije(RIK). (ЛИНК)



Јбт, сад се сетих!

У мојој згради покварен лифт. Како ће ови пензионери са другог, трећег, четвртог, петог, шестог,... спрата да оду до гласачког места?

Можда је зато моје обданиште празно, то јест нема тамо гужве на гласачком месту као код вас осталих?


EDIT:

Novi presek izlaznosti: Do 17 sati izlaznost 45,1%;



А поправили су и лифт у мојој згради. Свака им част!

Пази, недеља је данас.

Раније ниси могао по месец дана да их намолиш да дођу и поправе лифт, а данас специјална хитна интервенција и лифт сада већ ради.

Што није ово гласање свакога дана у години, мајку му његову!

Па да нас види бог.

Да живимо и ми к'о Швеџани како нам је обећано пре 30 и кусур година.



mirelarado mirelarado 16:20 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Шта ти би одједаред?

Што ме напљува без разлога?


Samo sam ti odgovorila.
shmoo shmoo 16:21 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

mirelarado
Шта ти би одједаред?

Што ме напљува без разлога?


Samo sam ti odgovorila.



Па хвала ти на томе. Баш сам почаствован. И лепо почашћен.

Надам се да си прочитала и остатак тог мог коментара одакле је овај цитат... Али и ако ниси, није важно.

mirelarado mirelarado 16:27 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

А ти... Шта ли си ти све умислила о мени, за кога сам ја то у овој Србији и кога хоћу да видим на власти у Србији и каква си све акробатска учитавања извела и ко ти је све нафиловао главу својим просеравањима да би ти дошла до тога, не знам.


Hvala i tebi, naročito na citiranom. Tobom se uopšte ne bavim, samo onim što pišeš ovde, a i to retko. Svako dobro.
shmoo shmoo 16:43 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

mirelarado
А ти... Шта ли си ти све умислила о мени, за кога сам ја то у овој Србији и кога хоћу да видим на власти у Србији и каква си све акробатска учитавања извела и ко ти је све нафиловао главу својим просеравањима да би ти дошла до тога, не знам.


Hvala i tebi, naročito na citiranom. Tobom se uopšte ne bavim, samo onim što pišeš ovde, a i to retko. Svako dobro.



За то што ја пишем овде, постоје много пристојнији начини да ми кажеш шта мислиш о томе, а не да имитираш разноразне скотове са Блога Б92 који су се већ показали и доказали и оголели се до краја у тој својој булшит комуникацији са мном.

Зато ми и није јасно да ако се уопште не бавиш мноме, зашто се онда тако просераваш када ми се обраћаш вређајући ме успут?

Не можеш са мном да комуницираш на нормалан начин иако ја то покушавам са тобом?

Или сматраш да би нормална комуникација са мном на Блогу Б92 била лоша за твој углед међу осталим блогерима?

Шта год да је у питању, нека ти буде. Твоја воља.

Све најбоље.

razmisljam razmisljam 16:47 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Е, овако. Није ме мрзело да се распитам око ових разлика на бирачким списковима. Назвала сам Црту. Јавила ми се врло пријатна женска особа која ме је саслушала и рекла ми да ту нема никакве неправилности,да је нормално да београдски списак има више гласача него друга два и да је то на свим изборима уобичајено када је у питању Београд.

omega68 omega68 16:47 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

чича који је чувао гласачке кутије ме је похвалио што сам успела да уденем прави лист у праву кутију једним:
-Свака част, госпођо!
Остала сам у забезеку...

Можда се набацивао??
razmisljam razmisljam 16:49 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

omega68
Можда се набацивао??


Видиш, то ми уопште није пало на памет.
mirelarado mirelarado 16:50 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Зато ми и није јасно да ако се уопште не бавиш мноме, зашто се онда тако просераваш када ми се обраћаш вређајући ме успут?


Taso, nije te sramota da pišeš ovako očigledne neistine?

Molim te da mi se više ne obraćaš.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:54 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Kao što sam i pretpostavila spinuješ li spinuješ... Za nekoga koga se izbori uopšte ne tiču i niko (pa ni Vladeta) sa tog izbornog spiska nije mu poznat (Kurta i Murta), mnogo se trudiš. Zbog te ravnoteže, verovatno...



Saće da krene da lupa vratima i odlazi i vraća se za bloga jedno sedamnaest puta... Ljudi ja se vama divim što čitate te besmislice.
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:55 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

petargli
Уосталом, и сама кажеш да је то лично право свакога.

Glasanje nije lično pravo, nego obaveza.


Od kada?
mirelarado mirelarado 16:56 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

srdjan.pajic
Kao što sam i pretpostavila spinuješ li spinuješ... Za nekoga koga se izbori uopšte ne tiču i niko (pa ni Vladeta) sa tog izbornog spiska nije mu poznat (Kurta i Murta), mnogo se trudiš. Zbog te ravnoteže, verovatno...



Saće da krene da lupa vratima i odlazi i vraća se za bloga jedno sedamnaest puta... Ljudi ja se vama divim što čitate te besmislice.


U pravu si, Srki. Sveto pravilo: ne hranite trola. Mea culpa.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:02 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Inače, i kod mene su ogromne gužve. Dva puta sam danas prilazio glasačkom mestu i odustajao kada sam video redove (dva glasačka mesta u jednoj školi).
Sad definitivno moram da se nateram da odem i sačekam red.

Isto jutros dok sam šetao buvaru, na mom starom glasačkom mestu, jedno kilometar dalje isto je bila neuobičajena gužva.


Dakle, sudeči i po svim ostalim svedočenjima po gradu, skoro sigurno će izlaznost biti veća od proseka.

EDIT:
U Beogradu naravno, za ostale gradove u Srbiji ne mogu da tvrdim, nisam upoznat.
niccolo niccolo 17:21 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Prijateljici malopre na Zvezdari trebalo 45min da glasa
shmoo shmoo 17:24 03.04.2022

Извештај са пициног места

srdjan.pajic
Kao što sam i pretpostavila spinuješ li spinuješ... Za nekoga koga se izbori uopšte ne tiču i niko (pa ni Vladeta) sa tog izbornog spiska nije mu poznat (Kurta i Murta), mnogo se trudiš. Zbog te ravnoteže, verovatno...



Saće da krene da lupa vratima i odlazi i vraća se za bloga jedno sedamnaest puta... Ljudi ja se vama divim što čitate te besmislice.



И ја им се дивим.

И није ми никако јасно зашто ме сви они којима смета оно што ја напишем на Блогу Б92 једноставно не прескачу исто тако као што ти то радиш и сви ови остали из те твоје екипице не читајући моје коментаре.

Ако су већ бесмислице то што ја остављам у својим коментарима, не схватам зашто се онда јављају на њих.

It's a riddle, wrapped in a mystery, inside an enigma.

Но, зашто би мени и било баш све јасно.

За неке ствари је и боље да остану вечита тајна.

mlatisa mlatisa 17:34 03.04.2022

Re: Извештај са пициног места


За неке ствари је и боље да остану вечита тајна.


Znanje je sila ali u neznanju je spas.
petargli petargli 17:38 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Od kada?

Pa valjda je jasno, ako imaš prava da glasaš onda je to ujedno i tvoja obaveza. Naravno, ti možeš da ne glasaš, ali onda ne obavljaš svoju građansku dužnost.
shmoo shmoo 17:45 03.04.2022

Јбт, ала су данас сви нешто надркани!

mirelarado
Зато ми и није јасно да ако се уопште не бавиш мноме, зашто се онда тако просераваш када ми се обраћаш вређајући ме успут?


Taso, nije te sramota da pišeš ovako očigledne neistine?

Molim te da mi se više ne obraćaš.



Зар ми ниси већ једаред овде пожелела свако добро и ја теби све најбоље?

Чему сада ово настављање?

Кажеш, неистине?

Проврти мало своје прве коментаре и моје прве коментаре у којима сам се дописивао са тобом па провери да ли су то неистине.

И ако си норамална пристојна одрасла особа, увидећеш да не можеш тако да комуницираш са неким само зато што ти се не свиђа шта он мисли и каже.

Постоје ваљда пристојнији начини да кажеш некоме да се са њим не слажеш (под условом да то уопште и желиш да кажеш) од овога с чиме си одмах кренула ђоном?

Kao što sam i pretpostavila spinuješ li spinuješ... Za nekoga koga se izbori uopšte ne tiču i niko (pa ni Vladeta) sa tog izbornog spiska nije mu poznat (Kurta i Murta), mnogo se trudiš. Zbog te ravnoteže, verovatno...


А свакако сада после свега овога не пада ми на памет да се теби икада више директно обраћам.

Али ћу свакако коментарисати сваку глупост коју овде напишеш исто онако као што коментаришем разноразне глупости и булшите које било ко овде пискара.

Ипак је овај Блог Б92 јавни простор, а не нека приватна журка са пропусницама за изабране.

'Ајде сада да ти и ја макар завршимо ову нашу међусобну комуникацију као нормални и пристојни људи ако нам већ није успело да ту међусобну комуникацију и одржимо до краја ноирмалном и пристојном.

Понављам оно што ти већ рекох, све најбоље ти желим.

mirelarado mirelarado 17:49 03.04.2022

Re: Јбт, ала су данас сви нешто надркани!

Taso, ponovo te molim da mi se više ne obraćaš. I ovde si mi se obratio kao Šarskijev drveni advokat. Basta.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:50 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

petargli
Od kada?

Pa valjda je jasno, ako imaš prava da glasaš onda je to ujedno i tvoja obaveza. Naravno, ti možeš da ne glasaš, ali onda ne obavljaš svoju građansku dužnost.


Ne znam da li ti je jasno koliko ovo zvuči totalitarno?
shmoo shmoo 17:51 03.04.2022

Re: Извештај са пициног места

mlatisa

За неке ствари је и боље да остану вечита тајна.


Znanje je sila ali u neznanju je spas.



То исто каже и Свето писмо.


mirelarado mirelarado 17:52 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

vrabac_onaj
petargli
Od kada?

Pa valjda je jasno, ako imaš prava da glasaš onda je to ujedno i tvoja obaveza. Naravno, ti možeš da ne glasaš, ali onda ne obavljaš svoju građansku dužnost.


Ne znam da li ti je jasno koliko ovo zvuči totalitarno?


I nepotrebno je. Pravo koje neko koristi, a neko ne.
crossover crossover 17:55 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

niccolo
Prijateljici malopre na Zvezdari trebalo 45min da glasa


Нови Београд, нешто око пола сата чекања. На два бирачка места стотинак људи.
Улази госпођа у просторију право испред мене и каже:
- Јао, па ја не могу оволико да чекам. Јел ви сви чекате за гласање?
- Не, госпођо. Чекамо метро.
Госпођа се наљутила и отишла, неће да гласа.
niccolo niccolo 17:58 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Не, госпођо. Чекамо метро.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:00 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

vrabac_onaj
Inače, i kod mene su ogromne gužve. Dva puta sam danas prilazio glasačkom mestu i odustajao kada sam video redove (dva glasačka mesta u jednoj školi).
Sad definitivno moram da se nateram da odem i sačekam red.

Isto jutros dok sam šetao buvaru, na mom starom glasačkom mestu, jedno kilometar dalje isto je bila neuobičajena gužva.


Dakle, sudeči i po svim ostalim svedočenjima po gradu, skoro sigurno će izlaznost biti veća od proseka.

EDIT:
U Beogradu naravno, za ostale gradove u Srbiji ne mogu da tvrdim, nisam upoznat.


Iscekah 45min. Bice valjda neke vajde.
softelectronics_e softelectronics_e 18:00 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

crossover
niccolo
Prijateljici malopre na Zvezdari trebalo 45min da glasa


Нови Београд, нешто око пола сата чекања. На два бирачка места стотинак људи.
Улази госпођа у просторију право испред мене и каже:
- Јао, па ја не могу оволико да чекам. Јел ви сви чекате за гласање?
- Не, госпођо. Чекамо метро.
Госпођа се наљутила и отишла, неће да гласа.

Eee, da.
Šta ćemo ako se promeni vlast u Beogradu?
Nikada metroa nećemo videti.
softelectronics_e softelectronics_e 18:01 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Neues aus der Nachbarschaft
vrabac_onaj
Inače, i kod mene su ogromne gužve. Dva puta sam danas prilazio glasačkom mestu i odustajao kada sam video redove (dva glasačka mesta u jednoj školi).
Sad definitivno moram da se nateram da odem i sačekam red.

Isto jutros dok sam šetao buvaru, na mom starom glasačkom mestu, jedno kilometar dalje isto je bila neuobičajena gužva.


Dakle, sudeči i po svim ostalim svedočenjima po gradu, skoro sigurno će izlaznost biti veća od proseka.

EDIT:
U Beogradu naravno, za ostale gradove u Srbiji ne mogu da tvrdim, nisam upoznat.


Iscekah 45min. Bice valjda neke vajde.

Za koga si čekao?
shmoo shmoo 18:03 03.04.2022

Re: Јбт, ала су данас сви нешто надркани!

mirelarado
Taso, ponovo te molim da mi se više ne obraćaš. I ovde si mi se obratio kao Šarskijev drveni advokat. Basta.



Обратио сам ти се ту за Шарског објашњавајући ти како он није, колико знам, видео оне редове испред гласачких места који су се отезали и по улици испред биралишта у септембру 2000. када цела Србија није ни гласала за неку одређену личност из опозиције него је гласала против Слобе. Шарски то није видео својим очима, а нека ме он ипсрави ако грешим.

А обратио сам ти се само зато што сам те до сада увек сматрао једном од оних особа на Блогу Б92 са којима сам одувек имао нормалну комуникацију уз узајамно поштовање чак и онда када се нисмо слагали у мишљењима што није баш случај са сваким овде на овом Блогу Б92.

И ево признајем, погрешио сам што сам тако мислио и извињавам ти се што сам ти се уопште овде директно и обратио.

Неће се више поновити ни овде ни било где.


vrabac_onaj vrabac_onaj 18:04 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Evo meni upravo 30. minut u redu, a ima još da se čeka.
petargli petargli 18:05 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

vrabac_onaj
petargli
Od kada?

Pa valjda je jasno, ako imaš prava da glasaš onda je to ujedno i tvoja obaveza. Naravno, ti možeš da ne glasaš, ali onda ne obavljaš svoju građansku dužnost.


Ne znam da li ti je jasno koliko ovo zvuči totalitarno?

Bez obzira kako zvuči, ali to je tako u principu ... Neka me ispravi neki advokat/poznavalac materije ako grešim. U nekim zemljama glasanje je obaveza koju ako ne ispuniš možeš da budeš kažnjen. Npr imaš takve primere poput Bugarske, Belgije, Kipra, Italije, Finske, Brazila, Čilea, Argentine itd …
solo solo 18:06 03.04.2022

Re: Karakas

Обратио сам ти се ту за Шарског објашњавајући ти како он није, колико знам, видео оне редове испред гласачких места који су се отезали и по улици испред биралишта у септембру 2000. када цела Србија није ни гласала за неку одређену личност из опозиције него је гласала против Слобе. Шарски то није видео својим очима, а нека ме он ипсрави ако грешим.

А обратио сам ти се само зато што сам те до сада увек сматрао једном од оних особа на Блогу Б92 са којима сам одувек имао нормалну комуникацију уз узајамно поштовање чак и онда када се нисмо слагали у мишљењима што није баш случај са сваким овде на овом Блогу Б92.

И ево признајем, погрешио сам што сам тако мислио и извињавам ти се што сам ти се уопште овде директно и обратио.

Неће се више поновити ни овде ни било где.


Mnogo si mi brate fin.

Terj to po kratkom postupku pa šta košta da košta.

Našlo pa zašlo.

Zato smo i popušili na izborima kao i uvek.

Ništa novo.


mirelarado mirelarado 18:06 03.04.2022

Re: Јбт, ала су данас сви нешто надркани!

Taso, po treći put te molim da mi se više ne obraćaš. Basta.
solo solo 18:11 03.04.2022

Re: Јбт, ала су данас сви нешто надркани!

Taso, po treći put te molim da mi se više ne obraćaš. Basta.


Tasa možda i neće ali evo ja ću.

vrabac_onaj vrabac_onaj 18:16 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

petargli
vrabac_onaj
petargli
Od kada?

Pa valjda je jasno, ako imaš prava da glasaš onda je to ujedno i tvoja obaveza. Naravno, ti možeš da ne glasaš, ali onda ne obavljaš svoju građansku dužnost.


Ne znam da li ti je jasno koliko ovo zvuči totalitarno?

Bez obzira kako zvuči, ali to je tako u principu ... Neka me ispravi neki advokat/poznavalac materije ako grešim. U nekim zemljama glasanje je obaveza koju ako ne ispuniš možeš da budeš kažnjen. Npr imaš takve primere poput Bugarske, Belgije, Kipra, Italije, Finske, Brazila, Čilea, Argentine itd …


ne to nije tako u principu niti to što pišeš ima blage veze s mozgom
mirelarado mirelarado 18:18 03.04.2022

Re: Јбт, ала су данас сви нешто надркани!

solo
Taso, po treći put te molim da mi se više ne obraćaš. Basta.


Tasa možda i neće ali evo ja ću.



Solo, ovako ja vidim tvoje blogovanje ovde:


vrabac_onaj vrabac_onaj 18:19 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

pravo nije obaveza.
u ovoj zemlji glsanje je pravo a ne obaveza
niccolo niccolo 18:23 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Neka me ispravi neki advokat/poznavalac materije ako grešim. U nekim zemljama glasanje je obaveza koju ako ne ispuniš možeš da budeš kažnjen. Npr imaš takve primere poput Bugarske, Belgije, Kipra, Italije, Finske, Brazila, Čilea, Argentine itd …

Kažu da ima u nekim zemljama gde je obaveza, ne znam doduše kako to funkcioniše tj. šta je sankcija ako ne glasaš. Kod nas, pravno gledano, ne postoji obaveza - već samo pravo. Neki koriste svoja prava, a neki ih i ne koriste (kao naši Šarski i Tasa). Neki nekad koriste, nekad ne. Po meni nema nekod naročitog smisla da bude obaveza, jednostavno neki ljudi veruju da su izgradili svoje živote tako da ih dešavanja u društvu ne dotiču ili pak ne veruju da će glasanje za ovo ili ono doneti neku promenu u njihovim životima...
docsumann docsumann 18:35 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

vrabac_onaj
pravo nije obaveza.
u ovoj zemlji glsanje je pravo a ne obaveza



legendarni hercegnovski oriđino Lolo Matković imao je jednu slikovitu pričicu

kretao brod Pravda noću iz Kotora za Dubrovnik, al zbog kvara na mašini, morao je da vozi samo krmom (u rikverc).
rekli kapetanu da ne brine i samo vozi pravo.
i tako se brod nakon petnestak minuna plovidbe nasukao na Morinj.
kapetan izađe na krmu broda, vidi šta se desilo, pa opsuje na sav glas - jebem ti pravo i pravdu
shmoo shmoo 18:41 03.04.2022

Re: Karakas

solo

Mnogo si mi brate fin.

Terj to po kratkom postupku pa šta košta da košta.



Не могу.

Без обзира на све, Мирела у мом схватању људи са Блога Б92 ипак не спада у тај круг којима могу тако нешто да кажем а да ме савест не гризе због тога.

Нека... Завршили смо овако како смо и завршили и нека буде тако да мене не би гризла та проклета савест зато што мислим да сам се огрешио, макар и речима, о некога ко то не заслужује.


Našlo pa zašlo.

Zato smo i popušili na izborima kao i uvek.

Ništa novo.




Ма ми попушимо на сваким изборима најпре зато што допустимо себи да се спуштамо на ниво тих којима већ деценијама пушимо после сваких избора.

Мора то другачије.

Ако хоћемо против њих, морамо да будемо бољи од њих.

То је јасно чак и овим клинцима којима предајем у школи.

Него, многима је у овој Србији лакше да иду линијом мањег отпора и да не жуљају своја дупета никада.





petargli petargli 18:47 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

niccolo
Neka me ispravi neki advokat/poznavalac materije ako grešim. U nekim zemljama glasanje je obaveza koju ako ne ispuniš možeš da budeš kažnjen. Npr imaš takve primere poput Bugarske, Belgije, Kipra, Italije, Finske, Brazila, Čilea, Argentine itd …

Kažu da ima u nekim zemljama gde je obaveza, ne znam doduše kako to funkcioniše tj. šta je sankcija ako ne glasaš. Kod nas, pravno gledano, ne postoji obaveza - već samo pravo. Neki koriste svoja prava, a neki ih i ne koriste (kao naši Šarski i Tasa). Neki nekad koriste, nekad ne. Po meni nema nekod naročitog smisla da bude obaveza, jednostavno neki ljudi veruju da su izgradili svoje živote tako da ih dešavanja u društvu ne dotiču ili pak ne veruju da će glasanje za ovo ili ono doneti neku promenu u njihovim životima...

Jasno, nego kad si se vec javio, a ujedno i za vrapca, posto jos ceka u redu za glasanje, :), da li postoji termin kao “moralna/drustvena” obaveza u smislu da ako je ne ispunis neces da budes kaznjen ali ostaje bar tebi u nekom moralnom smislu da je nisi ispunio?

Ovo i ja filozofiram malo, jer i ja cekam, ali da pocne plejof utamica mog sina, pa ako ste dangubni, interesovalo bi me vase misljenje.
petargli petargli 18:49 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

docsumann
vrabac_onaj
pravo nije obaveza.
u ovoj zemlji glsanje je pravo a ne obaveza



legendarni hercegnovski oriđino Lolo Matković imao je jednu slikovitu pričicu

kretao brod Pravda noću iz Kotora za Dubrovnik, al zbog kvara na mašini, morao je da vozi samo krmom (u rikverc).
rekli kapetanu da ne brine i samo vozi pravo.
i tako se brod nakon petnestak minuna plovidbe nasukao na Morinj.
kapetan izađe na krmu broda, vidi šta se desilo, pa opsuje na sav glas - jebem ti pravo i pravdu



P.S. jesi video, vratio se brejdi iz penzije
maksa83 maksa83 18:51 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Kažu da ima u nekim zemljama gde je obaveza

Compulsory voting.

Dobar deo Južne Amerike, Sudan, Benelux, i Australija (što me iznenadilo). U Autraliji je novčana kazna $20 prvi put, posle $180.
docsumann docsumann 18:51 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

P.S. jesi video, vratio se brejdi iz penzije


ne može da se skine sa igrice
niccolo niccolo 18:55 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

da li postoji termin kao “moralna/drustvena” obaveza u smislu da ako je ne ispunis neces da budes kaznjen ali ostaje bar tebi u nekom moralnom smislu da je nisi ispunio?

To da

Dobar deo Južne Amerike, Sudan, Benelux, i Australija (što me iznenadilo). U Autraliji je novčana kazna $20 prvi put, posle $180.

Eto, novčana kazna...
petargli petargli 19:07 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

maksa83
Kažu da ima u nekim zemljama gde je obaveza

Compulsory voting.

Dobar deo Južne Amerike, Sudan, Benelux, i Australija (što me iznenadilo). U Autraliji je novčana kazna $20 prvi put, posle $180.

Код Белгијанаца, колико ми је остало у сећању из приче пријатеља, ако си рипитет офендер, можеш да фасујеш забрану гласања од 10 година :)

Цела ова моја, мора се признати, невешта прича да из права да гласаш следи и морална обавеза да гласаш је изведена из канадског система где је гласање твоје право (rights) из кога следи обавеза (responsibility) да гласаш. Наравно, ако не гласаш нема казне. У Канади је и волонтирање једна од обавеза сваког Канађанина. Наравно, ако не волонтираш нећеш да будеш кажњен, али само волонтирање је цењено од друштва. Нпр. мој син има обавезно волонтирање од минимум 10 сати током школске године.
maksa83 maksa83 19:21 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

P.S. jesi video, vratio se brejdi iz penzije

Kakav bre Brejdi, Brejdi Šmejdi, vidi ovu gospođu na Savskom Vencu koja pokušava da izvede tačdaun glasajući za nekog drugog:

maksa83 maksa83 19:24 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

е је гласање твоје право (rights) из кога следи обавеза (responsibility) да гласаш

Responsibility je rekao bih ipak kudikamo manje obavezujuća reč od "obaveza".
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:24 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

petargli

Jasno, nego kad si se vec javio, a ujedno i za vrapca, posto jos ceka u redu za glasanje, :), da li postoji termin kao “moralna/drustvena” obaveza u smislu da ako je ne ispunis neces da budes kaznjen ali ostaje bar tebi u nekom moralnom smislu da je nisi ispunio?


Вратио се :)

То зависи од личног морала. По мом дубоком уверењу, приморавати неког да гласа ако не жели је врло неморално.
petargli petargli 19:28 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

maksa83
е је гласање твоје право (rights) из кога следи обавеза (responsibility) да гласаш

Responsibility je rekao bih ipak kudikamo manje obavezujuća reč od "obaveza".

Да, али мени је за “responsibility” прво пала на памет реч “обавеза” у ствари је више као “одговорност”
nsarski nsarski 19:30 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Neki koriste svoja prava, a neki ih i ne koriste (kao naši Šarski i Tasa)


Ne razumem kako sam ja upleten u celu argumentaciju. Prvo, mnogo godina uopšte nisam bio ovde i nisam glasao pa sam brojne izbore propustio (uključujući one koji su srušili Miloševića) a danas sam, eto, iskoristio to svoje građansko pravo. To je sve.
mirelarado mirelarado 19:31 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

petargli
maksa83
е је гласање твоје право (rights) из кога следи обавеза (responsibility) да гласаш

Responsibility je rekao bih ipak kudikamo manje obavezujuća reč od "obaveza".

Да, али мени је за “responsibility” прво пала на памет реч “обавеза”


Odgovornost, izvedenica iz reči odgovor, kao i u engleskom.
niccolo niccolo 19:34 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Ne razumem kako sam ja upleten u celu argumentaciju.

Nemam pojma, ti si napisao da uglavnom ne glasaš i posle su te spominjali kao onog koji voli da ističe da uglavnom ne glasa. Pa sam se nadovezao uzevši te kao primer
petargli petargli 19:35 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

vrabac_onaj
petargli

Jasno, nego kad si se vec javio, a ujedno i za vrapca, posto jos ceka u redu za glasanje, :), da li postoji termin kao “moralna/drustvena” obaveza u smislu da ako je ne ispunis neces da budes kaznjen ali ostaje bar tebi u nekom moralnom smislu da je nisi ispunio?


Вратио се :)

То зависи од личног морала. По мом дубоком уверењу, приморавати неког да гласа ако не жели је врло неморално.

Слажем се. Углавном уз вашу и максину (едит: и мирелину) помоћ сам ваљда успео некако да се изразим :).

П.С. Више не пишем коментаре пре утакмице. :)
shmoo shmoo 19:51 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

niccolo
Neka me ispravi neki advokat/poznavalac materije ako grešim. U nekim zemljama glasanje je obaveza koju ako ne ispuniš možeš da budeš kažnjen. Npr imaš takve primere poput Bugarske, Belgije, Kipra, Italije, Finske, Brazila, Čilea, Argentine itd …

Kažu da ima u nekim zemljama gde je obaveza, ne znam doduše kako to funkcioniše tj. šta je sankcija ako ne glasaš. Kod nas, pravno gledano, ne postoji obaveza - već samo pravo. Neki koriste svoja prava, a neki ih i ne koriste (kao naši Šarski i Tasa). Neki nekad koriste, nekad ne. Po meni nema nekod naročitog smisla da bude obaveza, jednostavno neki ljudi veruju da su izgradili svoje živote tako da ih dešavanja u društvu ne dotiču ili pak ne veruju da će glasanje za ovo ili ono doneti neku promenu u njihovim životima...



Мислим да би много корисније за читав друштво од смишљања начина како натерати апстиненте на гласање, то јест да ли се ту ради о моралној обавези и да ли треба чак и кажњавати оне који не желе да учествују било то да се некако дође до апсолутно независног система и начина утврђивања прецизних и тачних бирачких спискова пред сваке изборе као и апсолутно независне контроле бројања гласова и излазности на изборе.

Није важно колико је гласало и за кога је гласало већ је важно ко броји те гласове и рачуна проценат излазности.

Ти рече, Николо, доле да мислиш да ће бити око 60%

То је ипак више него прошли него прошли пут када је изашло испод 50%, али га је РИК натезао да пређе тих 50 макар за који промил да би се махало какавом таквом (моралном, не правном) легитимношћу тих прошлих избора.

Ако је сада 60%, онда критична маса за промене расте јер Вучић и СНС немају апстиненте. Требало би да порасте та критична маса у друштву до оне тачке коју зовемо река без повратка.

Иначе... Чекао сам да прође 20 часова па да ово напишем.

Мислим да се треба држати опробаних рецепата.

( "Позориште, па књижевно вече, па концерт концептуалне музике "Празнина таштине" тек да наслуте колики смо кретени..." - шалим, шалим се)

Мислим да прво треба да им се одузме локал (још увек не могу да прежалим што им је то 2014. године тако олако препуштено), па када буду изгубили ту подлогу, онда ће полако падати домине све до Скупштине и председника.

Тако је увек било и мора тако. Другог пута нема. То су схватили и Милошевић када је изгубио локал 1997. и краљ када је изгубио локал 1919. и онда су се бранили насиљем што је само доводило до још већег незадовољства које је потребно да би се створила та критична маса која мора да се има за овакве промене.

Све ово пре тога, парламентарни и председнички избори, а локал још увек у њиховим рукама, само је млаћење празне сламе и замазивање очију тобожњим демократским процесима у Србији.


mirelarado mirelarado 19:54 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

nsarski
Neki koriste svoja prava, a neki ih i ne koriste (kao naši Šarski i Tasa)


Ne razumem kako sam ja upleten u celu argumentaciju. Prvo, mnogo godina uopšte nisam bio ovde i nisam glasao pa sam brojne izbore propustio (uključujući one koji su srušili Miloševića) a danas sam, eto, iskoristio to svoje građansko pravo. To je sve.


Tako što imaš drvenog advokata.
maksa83 maksa83 20:01 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Na mom glasačkom mestu dosadašnja izlaznost vrlo dobra.

Ja se ne sećam da se ikad desilo da posle 20h postoje redovi na glasačkim mestima što je izgleda trenutno masovna pojava, bar u Beogradu.
niccolo niccolo 20:02 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Мислим да прво треба да им се одузме локал

To se upravo dogodilo
predatortz predatortz 20:03 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

I kod mene (Vračar) gužva kakva do sada nikad nije bila


Kod mene, kažu oni koji dugo glasaju tu, nikad ovoliko.
Video sam dosta mladih, što me raduje.
Nekoliko parova je bilo sa decom u kolicima ili na rukama.

Velika izlaznost, uglavnom, ne odgovara onim koji su na vlasti.

Videćemo, ali ja se nadam da gube Beograd.
mirelarado mirelarado 20:03 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

maksa83
Na mom glasačkom mestu dosadašnja izlaznost vrlo dobra.

Ja se ne sećam da se ikad desilo da posle 20h postoje redovi na glasačkim mestima što je izgleda trenutno masovna pojava, bar u Beogradu.


Ćera par sati posle mene čekala više od sat vremena, što je za Stari Grad nezapamćeno.
angie01 angie01 20:08 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

pa to vam kazem, kako je onda moguce, da je razlika u izlaznosti tako mala,...a ranije, odes, udjes, izadjes,...evo idu snimci da negde ljudi jos cekaj.
shmoo shmoo 20:12 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

nsarski
Neki koriste svoja prava, a neki ih i ne koriste (kao naši Šarski i Tasa)


Ne razumem kako sam ja upleten u celu argumentaciju. Prvo, mnogo godina uopšte nisam bio ovde i nisam glasao pa sam brojne izbore propustio (uključujući one koji su srušili Miloševića) a danas sam, eto, iskoristio to svoje građansko pravo. To je sve.



Извини, Шарски, кривица је искључиво до мене.

Није нико други крив.

Хтео сам само да кажем управо ово болдовано, јер сам те тако и разумео када си то помињао пар пута, а све то у вези са оним што ти рекоше да никада раније нису били толики редови на твом гласачком месту на Врачару.

Па се ја сетио тог гласања када је склањан Милошевић и сетио сам се тадашњих редова испред гласачких места. (Мислим да је тада изашло преко 70%, али не смем да тврдим јер је давно било.

Али на крају испадох твој дрвени адвокат иако ми то није била намера.

Тако да сам ја искључиви кривац и нико други није крив за ово што си ти цитирао и питао се зашто си уплетен. Нехотично, али јесам ја крив за то што те сада овако помињу.

А мислим да си ти само колатерална штета у тој нетрпељивости (вишегодишњој, по дифолту) која је усмерена у мом правцу.

vrabac_onaj vrabac_onaj 20:12 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

niccolo
Мислим да прво треба да им се одузме локал

To se upravo dogodilo


дај зајеби петинг, пређи на праву ствар!
shmoo shmoo 20:17 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

niccolo
Мислим да прво треба да им се одузме локал

To se upravo dogodilo



ЧеТкај, чеТкај!

Па зар ово данас нису били парламентарни и председнички избори?

Тако барем пише у насловима по медијима...

docsumann docsumann 20:19 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

shmoo
niccolo
Мислим да прво треба да им се одузме локал

To se upravo dogodilo



ЧеТкај, чеТкај!

Па зар ово данас нису парламнетарни и председнички избори?

Тако барем пише у насловима по медијима...



za tebe je Koštunica insajder
angie01 angie01 20:21 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

NBGD

shmoo shmoo 20:22 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

docsumann
shmoo
niccolo
Мислим да прво треба да им се одузме локал

To se upravo dogodilo



ЧеТкај, чеТкај!

Па зар ово данас нису парламнетарни и председнички избори?

Тако барем пише у насловима по медијима...



za tebe je Koštunica insajder






Моја Жалосна Сова.






Озбиљно питам, бре, не зезајте ме.

Били и локални избори?

За целу Србију?

angie01 angie01 20:23 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Gospodja Milka-108 godina, izasla da glasa,



docsumann docsumann 20:24 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Били и локални избори?


u 12 gradova, uključujući i BG
niccolo niccolo 20:26 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

vrabac_onaj
niccolo
Мислим да прво треба да им се одузме локал

To se upravo dogodilo


дај зајеби петинг, пређи на праву ствар!

Čisto procena, kao i ono za izlaznost.

Edit: Koja je bila tačna, vidim sad da rik prognozira 62,52%
angie01 angie01 20:27 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

vrabac_onaj vrabac_onaj 20:28 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

niccolo

Čisto procena, kao i ono za izlaznost.


i ja se potajno nadam
angie01 angie01 20:29 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta







shmoo shmoo 20:32 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

docsumann
Били и локални избори?


u 12 gradova, uključujući i BG



Немој да причаш!

А па добро онда, нисам знао.

И ко је у Бгд. носилац листе?

П.С. - Николо, бриши онај мој коментар о рецепту за промене преко локала. Излишан је и депласиран. Извиини, нисам имао појма да се и неки локални избори одржавају заједно са овим председничким и парламентарним данас.

angie01 angie01 20:36 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

RIK je dobio uputstvo da se vise ne oglasavai nece do sutra

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana