Gradjanske inicijative

VLADA U SENCI, što pre!

Filip Mladenović RSS / 13.04.2022. u 10:42

Nigde se toliko cinično i tako brutalno ne iskazuje pogubnost poslovice "Politika je najveća kurva" kao u Srbiji.
Sve što se dešavalo nakon zatvaranja birališta 3. aprila 2022. u znaku je najstarijeg zanata na svetu.

Prohujalo je, evo, 218 godina od I srpskog ustanka, a srpske elite, pre svega akademska, politička i medijska, ne mogu, neće ili ne znaju da od Srbije naprave, izgrade i učvrste modernu, pravnu, demokratsku državu. Epilog je porazan: istorija Srbije je povest ličnih režima, od knjaza Miloša do AV!

Jedan od načina da se u Srbiji koliko-toliko suzbije političko kurvanje i najzad spreče lični režimi je formiranje tzv. Vlade u senci.

Vlada u senci ili kabinet u senci (Shadow cabinet) tekovina je opozicione borbe u Velikoj Britaniji. Vlada u senci omogućava da se argumentovano preispituje rad svakog resora izabrane Vlade i da se nude alternativna, kvalitetnija rešenja i bolji programi.

Vlade u senci često javno deluju i smatraju se važnom institucijom političkog života.

Kod nas je ideja o Vladi u senci ponovo dospela u javnost nakon zasedanja neformalnog udruženja intelektualaca Skupštine slobodne Srbije juna prošle, 2021. godine. Ova veoma korisna ideja pomenuta je tokom razgovora o pripremi predloga zakona, koje pišu stručnjaci Skupštine slobodne Srbije.

Kao jedan od članova Skupštine slobodne Srbije smatram da je upravo ova, 2022. godina idealno vreme za formiranje i delovanje Vlade u senci.

Vlada u senci, koju predlažem, imaće manje ministarstava! Sadašnja Vlada Republike Srbije ima čak 21 ministarstvo. Predlog Vlade u senci imaće 15 ministarstava, i to:

Ministarstvo industrije i poljoprivrede
Ministarstvo zdravlja i zaštite životne sredine
Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja
Ministarstvo za radna, socijalna i porodična pitanja
Ministarstvo građevinarstva i saobraćaja
Ministarstvo energetike i rudarstva
Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija
Ministarstvo kulture i informisanja
Ministarstvo finansija
Ministarstvo pravde
Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave
Ministarstvo za ljudska i manjinska prava i društveni dijalog
Ministarstvo spoljnih poslova
Ministarstvo unutrašnjih poslova
Ministarstvo vojske

Pozivam sve ljude dobre volje da predlože ministre Vlade u senci.

Moji predlozi:

Ministarstvo industrije i poljoprivrede: Dr Miodrag Zec
Ministarstvo zdravlja i zaštite životne sredine: Dr Rade Panić
Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja: Dr Biljana Stojković
Ministarstvo za radna, socijalna i porodična pitanja: Dr Mario Reljanović
Ministarstvo kulture i informisanja: Marinika Tepić
Ministarstvo finansija: Dr Goran Radosavljević
Ministarstvo pravde: Dr Vesna Rakić Vodinelić
Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave: Savo Manojlović
Ministarstvo za ljudska i manjinska prava i društveni dijalog: Dalibor Nakić, predsednik Nacionalnog saveta romske nacionalne manjine
Ministarstvo spoljnih poslova: Ivo Visković
Ministarstvo unutrašnjih poslova: Božo Prelević
Ministarstvo vojske: Zdravko Ponoš

Nedostaju predlozi za 3 ministarstva Vlade u senci:

Ministarstvo građevinarstva i saobraćaja
Ministarstvo energetike i rudarstva
Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija

 

Atačmenti



Komentari (685)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 09:24 16.04.2022

Re: Ma!

Šta me boli *urac šta je rekao Putin, imam oči, imam mozak, vidim, shvatam.

Probaću ovako. Bolje shvataju klinci nego ti. U onoj igri Pokemona oni viknu
JA BIRAM TEBE!!! pa izvuku neko čudovište koje ima posebne moći. I ko ima to jače čudovište taj pobeđuje u igrici. Ti uporno izvlačiš najslabije koje svi pobeđuju nadajući se kako će tvoji stalni porazi jednog dana se nekim čudom pretvoriti u pobedu. To se ne zove seljačka logika, to se zove zaslepljenost. Seljačka logika kaže ako deset godina za redom imaš loš rod i lošu cenu jedne kulture nešto menjaš.
mene ovako više nećeš da nazivaš

Jok, tražiću dozvolu od tebe.

Možda me nisi najbolje razumeo pa ću da ti pojasnim zašto ne možeš mene da vaspitavaš. Ja od Amerikanaca ne mogu ništa da primam, kako kažeš, pa oko tog primanja i udvorišta Amerikancima vidi sa drugima
milisav68 milisav68 09:34 16.04.2022

Re: Ma!

gedza.73

Na istom mestu gde je bila Rusija devedesete. 'samo vi krenite, mi ćemo da vas pomognemo'. Pa onda krk do balčaka. nama ne mogu jer im ne dozvoljava Mađarska ali mogu Hrvate sa oružjem i S 300.

Kakav sad S300?

Prodavali su im samo pešadijsko nauružanje, kao i ostali.Hrvati niśta teže nisu imali osim onoga što su oteli od JNA.

I ne znam zašto uporno ponavljaš da su nam Rusi nešto obećali, pa su nas zajebali, jer se to nije desilo.

Mi smo ti koji su zajebali stvar, jer smo podržali neuspele pučiste.

Avgustovski puč
gedza.73 gedza.73 09:50 16.04.2022

Re: Ma!

Kakav sad S300?

Parada u Zagrebu

I ne znam zašto uporno ponavljaš da su nam Rusi nešto obećali, pa su nas zajebali, jer se to nije desilo.

Jedan od primera
Смиљанић: Једна прича која је остала неоткривена: 11. јуна ја добијам наређење, и генерал Крга такође, да идемо на аеродром Сурчин да сачекамо руске авионе Ил-86 који ће довести руске специјалце, који после треба да слете на аеродром Приштина, односно да ојачају батаљон који је дошао из БиХ. Одлазимо негде поподне и седимо до ране зоре у салону. Одржавамо везе, и прво питање из Москве гласи: – Да ли сте ви сигурни да Ил-86 може да слети на аеродром у Приштини? Ја кажем: – Шта је спорно? Они мисле да је писта кратка, да не може да издржи оптерећење... Кажем: – Проблем ћемо да решимо лако – кад први авион слети у Београд, ја седам у кабину са посадом и идемо у Приштину. Гарантујем да може да слети. Питају: – Да ли сте сигурни, имате ли снаге које ће спречити да не дође до конфликта са терористима и са НАТО снагама? Чекајте да добијемо дозволу од Румуније да прелетимо... Не дозвољава Румунија. Ми кажемо: – Питајте Бугарску. Не дозвољавају. Ми целе ноћи седимо тамо и пред зору кажу: – Одустало је руско Министарство одбране, нема доласка додатних руских снага на Косово и Метохију. Руском генералу оставили смо на приштинском аеродрому „Слатина” заклоне, радио-станице, радар, кулинарску опрему, интендантску, да има базу у којој ће бити сигуран и из које ће моћи да ради у простору који му је додељен. Толико о томе колико смо имали савезника. Водили смо рат без савезника, и то је оно што треба да нас забрине и данас.

Ми смо Русе спектакуларно дочекали у Приштини, а они су још спектакуларније (касније) изашли (са Косова). А одмах да вам кажем, и у овом тренутку, правно, постоји могућност да Руси оду тамо. Пазите, они су држали срце Косова. Без аеродрома, Косово је у војном смислу тешко употребљиво.


Mi smo ti koji su zajebali stvar, jer smo podržali neuspele pučiste.

Mi smo zajebali zato što smo podržali pogrešnu rusku stranu od prave ruske strane? Mi smo zajebali što smo bili uz Rusiju. A koliko vidim Kadijević ima pristalice te i takve politike danas i na blogu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:54 16.04.2022

Re: Ma!

Kaže Kris Rok na jednom nastupu: "Ljudi, ja sam protiv svakog nasilja u porodici. Ali, u ovom slučaju O.J. Simpsona, došao ovaj lik, živi u njegovoj gajbi, pije njegova pića, pravi lude žurke u njegovom bazenu, jebe njegovu ženu, vozi njegov Ferari...pa, jebote, stvarno sam protiv nasilja koje je O.J. ispoljio, ali, bratte, potpuno ga razumem!!!"


Kris Rok je debilcina, jasno je da je celo sudjenje proslo tako kako je proslo i sa oslobadjajucom presudom (sramno) jer su kamere i mediji pusteni u sudnicu (presedan) da direktno prenose slucaj O.J. Simpsona - legende americkog fudbala.


Za vreme celog sudjenja se crnacka javnost uspalila na njegovu nevinost (naravno, svima i njima je jasno da je ubica) sto je, potencijalni nemiri ukoliko ga sud osudi za ubistvo bele zene, i odlucilo da bude proglasen NG. Plus idiot od sudije koji je dozvolio da sudjenje bude direktno prenoseno na TV.


Inace ne znam koliki debil neko moze da bude da razume idiota koji je sam birao s kim ce da se ozeni, zatim razvede valjda bez predbracnog ugovora (para za advokate vrhunske mu sigurno nije manjkalo), znaci nije on ubio svoju zenu vec bivsu zenu koja je valjda razvedena i slobodna da bude s kim joj je volja, nije kriva ni za to sto je razvodom dobila deo imovine i zajednicku maloletnu decu na staranje i apanazu za njih..


Znaci niti mu je bila vise supruga, niti ga je varala, niti je kuca bila njegova.


Ubio ih je oboje, mentalni bolesnik i kriminalac na najzverskiji moguci nacin ispred kuce, majku svoje dece dok su mu na spratu spavala maloletna deca..


Ko to 'razume' u bilo kom segmentu taj je zreo za psihijatriju.


Da ironija bude potpuna, sam taj O.J. je insistirao i radije imao belce za prijatelje, zenu belkinju, drustvo afro-amerikanaca je izbegavao u sirokom luku.


Otac ubijenog momka bivse zene O.J. Simpsona je uspeo na civilnom sudu makar koliko da ispravi nepravdu one oslobadjajuce za ubistvo presude, a onih 33 godine za razna krivicna dela sto ga je FBI nahvatao se pretvorilo u prerano pustanje na slobodu posle minimum 9 godina odlezane kazne.

(takva je glupava presuda bila za dakle vise delikata, 33 godine robije sa minimum odlezanih 9 godina kada moze da zatrazi od komisije 'rano' pustanje na slobodu - sto je i dobio, 2021 mu je istekao i parole' tako da je sada potpuno slobodan covek bez da mu ostatak kazne visi nad glavom)


Apsolutni fuckin' bullshit.



Ok. nije ni prvi ni poslednji ubica koji slobodno seta, koliko slave i para a i etno relacija u jednom drustvu da jos vise iskomplikuju ionako komplikovan i otvoren za manipulacije pravni sistem, toliko i muzike.


Nota. Koliko god da ima(mo) kritika na pravni sistem (u funkcionalnim demokratijama) to je najbolje sto je iznedreno na polju prava.
nsarski nsarski 10:14 16.04.2022

Re: Ma!

Gde je bio taj civilizovan svet da kaže Ukrajincima, stanite bre, dajte pregovore, neku autonomiju...ne, nego su gurali oružje i slali oficire za obuku.


Pa, napravili su dogovore - Minsk1 i Minsk2 - kojima su kumovi bili Francuska i Nemačka, i, naravno, Ukrajina i Rusija. Nema sukoba, Donbas dobija poseban status unutar Ukrajine, uglavnom prihvatljivo za sve strane. Donbas je tražio da se priključi Ruskoj federaciji, ali Rusi su to odbili, mira radi.
E, ali Amere niko ništa nije pitao, a to je za njih sve neprihvatljivo. Kao i sa Kutiljerovim planom za Bosnu, koji je Izetbegović prihvatio, ali se posle na nagovor Amera predomislio i ratna žurka je počela.
Tako je i Zelenski ignorisao Minsk, a kasnije rekao da mu ništa od toga ne odgovara i da je dogovor nevažeći.
Ostalo je istorija koju znamo.
Ma, jasna je jedna stvar. Za Amere je rat biznis, a svetski rat veliki biznis. Znači, ovakvo (ratno) stanje stvari im potpuno odgovara. Oni WW1 zovu Big War (Veliki Rat), ali WW2 zovu Good War (Dobar Rat). Iz ovog drugog su izašli kao najdominantnija zemlja na planeti, neoštećeni, naoružani do zuba i bogati. Postali su neupitna i jedina imperija. Šta ćeš bolje od Dobrog Rata?
E, pa onda bi mogao i da se ponovi.
gedza.73 gedza.73 10:34 16.04.2022

Re: Ma!

milisav68
Prodavali su im samo pešadijsko nauružanje, kao i ostali.Hrvati niśta teže nisu imali osim onoga što su oteli od JNA.

Ovo isto kao ja sa O.J.
MiG-ovi 21 i borbeni helikopteri MI-24 prevoženi su kamionima u Zagreb u remontni zavod na Plesu i sastavljani, što je bilo moguće jer su Rusi uz eskadrile isporučili i remontne stanice, alate, rezervne motore i dijelove. Za potrebe obuke naših pilota na “letećim tvrđavama” helikopterima Mi-24 stigli su i ruski instruktori koji su za šest mjeseci obučili sve naše pilote. Posredstvom Rusa tada su Hrvatskoj prodane 54 letjelice, dakle dvije eskadrile MiG-ova 21, transportno-helikopterska eskadrila i 11 borbenih helikoptera Mi-24. Sve to naoružanje pristiglo je po vrlo pristojnim cijenama

da ne guglam sad, žurim nešto ali ruski ambasador Anvar Azimov je izjavio kako je to bilo potrebno kako bi se disciplinovali Srbi.
nikvet pn nikvet pn 10:34 16.04.2022

Re: Ma!

nsarski
Za Amere je rat biznis, a svetski rat veliki biznis. Znači, ovakvo (ratno) stanje stvari im potpuno odgovara.


... што светски медији под њима сложно трубе и потпирују.

Oni WW1 zovu Big War (Veliki Rat), ali WW2 zovu Good War (Dobar Rat). Iz ovog drugog su izašli kao najdominantnija zemlja na planeti, neoštećeni, naoružani do zuba i bogati. Postali su neupitna i jedina imperija. Šta ćeš bolje od Dobrog Rata?


milisav68 milisav68 10:36 16.04.2022

Re: Ma!

gedza.73

Parada u Zagrebu

Daj neki link, nemoj da mi kačiš sličice, nisam malo dete.
Mi smo zajebali zato što smo podržali pogrešnu rusku stranu od prave ruske strane?

Ne brate, kad se kladiš na pogrešnog konja onda izgubiš kuću koju si uložio.

milisav68 milisav68 10:38 16.04.2022

Re: Ma!

gedza.73
milisav68
Prodavali su im samo pešadijsko nauružanje, kao i ostali.Hrvati niśta teže nisu imali osim onoga što su oteli od JNA.

Ovo isto kao ja sa O.J.
MiG-ovi 21 i borbeni helikopteri MI-24 prevoženi su kamionima u Zagreb u remontni zavod na Plesu i sastavljani, što je bilo moguće jer su Rusi uz eskadrile isporučili i remontne stanice, alate, rezervne motore i dijelove. Za potrebe obuke naših pilota na “letećim tvrđavama” helikopterima Mi-24 stigli su i ruski instruktori koji su za šest mjeseci obučili sve naše pilote. Posredstvom Rusa tada su Hrvatskoj prodane 54 letjelice, dakle dvije eskadrile MiG-ova 21, transportno-helikopterska eskadrila i 11 borbenih helikoptera Mi-24. Sve to naoružanje pristiglo je po vrlo pristojnim cijenama

da ne guglam sad, žurim nešto ali ruski ambasador Anvar Azimov je izjavio kako je to bilo potrebno kako bi se disciplinovali Srbi.

Daj zajebi sa ovim citatima i sličicama bez izvora i datuma.
gedza.73 gedza.73 10:38 16.04.2022

Re: Ma!

gvozden1
ali Gedža ponavlja, ako ja biram tebe, gazda, al mora malo i pušenje, mali Gedža, naravno, ako, ja biram tebe.
Mali Gedža, sitna duša, oće jadan da se druži sa gazdom na glasu.

Vidi ti sa onim tvojim Amerikancima pa mi javi kako si prošao.
gedza.73 gedza.73 10:46 16.04.2022

Re: Ma!

milisav68
Daj zajebi sa ovim citatima i sličicama bez izvora i datuma.

Ovo isto kao što si napisao kako su se Rusi samo dogovorili sa Nemcima oko nenapadanja pa si sam naveo koje su države napali po tom sporazumu. Ili kad pitaš koji S30o pa onda moram da ti postavljam fotografije iz Zagreba.
Link
Eto da ne zajebavam ali izvini molim te što ti nisam poverovao na časnu reč kako je u pitanju samo pešadijsko naoružanje pošto evo tu je S300 u slici
(iz drugog ugla)


i u reči
Koliko je bilo čudesno što ga je RH uopće dobila još 1995., dovoljno govori podatak da su ga Kinezi uspjeli nabaviti tek 1999., a Iran tek prošle, 2016. godine.

Anvar Azimov tvrdi da je Rusija razočarana ponašanjem Hrvatske te da bi se Hrvati trebali podsjetiti na to tko ih je spašavao

Prije desetak mjeseci na sudu je o sudbini raketnog sustava svjedočio i Stjepan Mesić. Premijer Ivica Račan ga je obavijestio da je ugovor potpisao Gojko Šušak, da je sustav isporučen, ali ne u cijelosti, no kako se sustav nalazi u vojnim objektima RH, da je RH odgovorna. Račan je Mesića obavijestio da je sustav djelomično plaćen, ali ne u cijelosti. Mesić je posvjedočio da su postojala dva rješenja - ili platiti ostatak cijene ili povrat sustava.

A Srbiji vrboklina.


milisav68 milisav68 10:46 16.04.2022

Re: Ma!

nsarski

Pa, napravili su dogovore - Minsk1 i Minsk2 - kojima su kumovi bili Francuska i Nemačka, i, naravno, Ukrajina i Rusija. Nema sukoba, Donbas dobija poseban status unutar Ukrajine, uglavnom prihvatljivo za sve strane. Donbas je tražio da se priključi Ruskoj federaciji, ali Rusi su to odbili, mira radi.

Znam za to, nego hteo sam da kažem da nije bilo medijskog pritiska na vlast u Kijevu, i slike žrtava po Donbasu i Luganjsku.Zato su danas svi (mislim na običan narod) iznenađeni ruskom intervencijom.
gvozden1 gvozden1 10:50 16.04.2022

Re: Ma!


Vidi ti sa onim tvojim Amerikancima pa mi javi kako si prošao

Nemam ja nikakve moje Amerikance niti moje Ruse, imam Srbiju i njene interese, i imam zdrav razum da vidim razliku između udara Rusije na Ukrajinu, i udara Amerike na šta joj se digne.

I nije teško to videti, ali je neophodno ne biti podanički karakter.
gedza.73 gedza.73 10:51 16.04.2022

Re: Ma!

imam zdrav razum

To se vidi na prvi pogled.
gvozden1 gvozden1 10:54 16.04.2022

Re: Ma!


Daj neki link, nemoj da mi kačiš sličice, nisam malo dete.

Ma bilo je nešto oko tog S300.
Posle kao nije bio kompletan, tražili Rusi da se vrati, ovi nisu hteli, jebem li ga, nešto jeste slato u Zagreb, ali nije to radilo.

Ali šta se time dokazuje?
Da tadašnja Rusija nije bila na srpskoj strani?
Čemu to dokazivanje kad se to zna?
gvozden1 gvozden1 10:55 16.04.2022

Re: Ma!

gedza.73
imam zdrav razum

To se vidi na prvi pogled.

I na stoti i na prvi.

Kao i tvoj slugeranjski mentalitet.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:13 16.04.2022

Re: Ma!

... што светски медији под њима сложно трубе и потпирују.


Ukrajina je nezavisna drzava napadnuta od visestruko mocnijeg (koji su nuklearna sila) neprijatelja - Rusije. Svaka pomoc u oruzju prodata/data Ukrajini koja se herojski brani dok im skotovi ruski ruse, pale i ubijaju civile, je dobra stvar.

Ko ce tu da zaradi u tim uslovima i toj situaciji je potpuno nebitno.
(babe i zabe poimanje - a neko zaradjuje, u jbt.)
milisav68 milisav68 11:19 16.04.2022

Re: Ma!

gedza.73

A Srbiji vrboklina.

Poslali im praznu pušku bez nišana, za paradu, pa im posle Amerikanci uzeli.
Pred kraj 1994. u Hrvatskoj je već oformljena grupa vojnika i časnika koja je krenula na obuku za prihvat najmodernijeg raketnog sustava S-300, od kojeg i sada strepe sva ratna zrakoplovstva. Godine 1995. počinju pristizati dijelovi sustava koji može rušiti sve letjelice na visinama od 20 metara do 27 kilometara te na udaljenosti od 200 kilometara. Svi protagonisti slažu se da u Hrvatsku nikada nije stigao kompletan sustav. Zubak i njegovi partneri govorit će da je isporučeno oko 80% sustava (osim komandnog modula s glavnim radarima), dok će razne MORH-ove službe u kasnijim sudskim postupcima govoriti da je stiglo od 25 do 40% sustava. Zubak je uvijek isticao da je RH ostala dužna oko 200 milijuna američkih dolara.


Inače, sve veće i teže što im je stiglo, je bilo pred Oluju, kad je sve bilo gotovo, odnosno kada je doneta odluka da se izvrši etničko čišćenje.

Pročitaj tekst sa razumevanjem, nemoj samo da gledaš slike.

A vidim i dalje ne razumeš razliku između sporazuma o nenapadanju i savezništva.

Rekao sam u startu da su zajedno napali samo Poljsku, ostalo su bile posledice ratnih dejstava, kao na primer što je Litvanija takođe htela deo Poljske, pa je popila okupaciju.
nikvet pn nikvet pn 11:24 16.04.2022

Re: Ma!

apacherosepeacock

Ko ce tu da zaradi u tim uslovima i toj situaciji je potpuno nebitno.


Небитно? Зарада је основ сваког рата још од праисторије.



milisav68 milisav68 11:24 16.04.2022

Re: Ma!

gvozden1

Ali šta se time dokazuje?
Da tadašnja Rusija nije bila na srpskoj strani?
Čemu to dokazivanje kad se to zna?

Pa ja sam i rekao da smo se kladili na pogrešnog konja (propale pučiste) i da je normalno da nam tadašnja vlast ne bude naklonjena, al se uporno ponavlja Rusi nas zajebali, Rusi nas zajebali...
gvozden1 gvozden1 11:44 16.04.2022

Re: Ma!

al se uporno ponavlja Rusi nas zajebali, Rusi nas zajebali...

A uopšte nas nisu zajebali.
Zajeb je kad ti neko nešto obeća pa izneveri, a Rusija nam ni tad nije ništa obećala.

Terali svoje interese koji su se razilazili sa onim što je Milošević smatrao srpskim, i u skladu s tim se ponašali.

Zajebo nas je Sloba, ne Rusija.


A ovi što se osećaju zajebanim, to su oni koji računaju na rusku bratski ljubav, i podrazumevaju da je Rusija dužna da bude na srpskoj strani, pa kad ne bude, kmeče, izdao nas brat, zaebala nas Rusija.
Hoću reći, glupi ljudi.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:46 16.04.2022

Re: Ma!

nikvet pn
apacherosepeacock

Ko ce tu da zaradi u tim uslovima i toj situaciji je potpuno nebitno.


Небитно? Зарада је основ сваког рата још од праисторијe.



Pa sta? Ja ti navodim kontekst (babe) a ti meni - a zabe?


Kad treba da se branis od nasilnika ti kupis pistolj (votevr) i ne pitas se ko ce da zaradi.. (a mozes i da se prepustis sudbini dok brines da neko slucajno ne zaradi, yeah right)



P.S. Jedno od profitabilnih zanimanja - proizvodnja za izvoz plus trgovina u SFRJ koja je takodje obezbedjivala standard drzavi je bila proizvodnja, izvoz i trgovina oruzjem i ratnom opremom. Skoro svuda po svetu, a na frekventnoj relaciji SFRJ - GB, Svajcarska, Italija, Afrika, Bliski Istok itd. I, sta je tu problem? U takvom svetu zivimo kakav smo napravili, takvi smo - end of story..
gvozden1 gvozden1 11:53 16.04.2022

Re: Ma!

Kad treba da se branis od nasilnika ti kupis pistolj

Ne pomaže uvek.
Ako čačkaš mečku, treba ti baš veliki pištolj, a ni on ti neće pomoći.

Najbolje je ne biti drzak i bezobrazan i ne čačkati mečku, posebno ne onu koja ti govori, nemoj bre mali, nemoj me čačkati, budi miran.
milisav68 milisav68 12:29 16.04.2022

Re: Ma!

gvozden1

A ovi što se osećaju zajebanim, to su oni koji računaju na rusku bratski ljubav, i podrazumevaju da je Rusija dužna da bude na srpskoj strani, pa kad ne bude, kmeče, izdao nas brat, zaebala nas Rusija.
Hoću reći, glupi ljudi.

E, a sa druge strane, Merkelova deset godina malo tapšala po ramenu, malo zavrtala ruku Vučiću, i nije ona kriva nego on.Gazda Kletta ga postrojavao, i opet on kriv, zajedno sa Putinom su diktatori, a ovi demokratija i civilizacija.

I sad poslali Hila umesto onog Pere Ždere, i jedva čekam objašnjenja i opravdanja kad nam bude zavrtao ruku.
gedza.73 gedza.73 12:44 16.04.2022

Re: Ma!

milisav68
Poslali im praznu pušku bez nišana, za paradu, pa im posle Amerikanci uzeli.

Šta im uzeli? hewlikoptere ili migove? A što nama naš saveznik nije dao S300 za paradu? I ne očekujem ja ništa ni od Amerikanaca ni od Rusa samo mi smešni ovi što tvrde kako će Rusija da im pomogne.
A vidim i dalje ne razumeš razliku između sporazuma o nenapadanju i savezništva.

Ne razumem. Ja sam bio ubeđen da sporazum o nenapadanju podrazumeva te dve potpisnice a da je sporazum o savezništvu dogovor o agresiji i okupaciji drugih država. Sad ti kažeš da to nije to nego je zbog nafte pa uvlačiš Litvaniju (koja nije potpisnica tog sporazuma... koji da ne zaboravimo po Rusima nije postojao nekoliko decenija) iako smo počeli priču o reviziji istorije. Pa ispalo da jednu od najvećih revizija upravo uradila Moskva sa guranjem pakta sa Hitlerom pod tepih. Da ne bude nesporazuma. Švaba nas bombardovao dok je Rusija bila uz njega. Ne pričam o '99 nego o 1941.

ve veće i teže što im je stiglo, je bilo pred Oluju, kad je sve bilo gotovo, odnosno kada je doneta odluka da se izvrši etničko čišćenje... Pročitaj tekst sa razumevanjem

Oću. A ti da pročitaš gore šta ti je izjavio srpski policijski general. Pa da povežeš kako je Rusija snabdevala Hrvatsku tokom rata a Srbiju ostavila na cedilu '99. Čisto da se vidi ko je glup.
Što se tiče čitanja sa razumevanjem i kraja rata u tekstu lepo piše
naoružanju ruskog podrijetla pa je Azimov zvao Zubaka da mu sačini popis sveg oružja koje je preko Rusije od 1992. pa sve do 1997. godine stizalo Hrvatskoj.

usput za ove što su branili Rusiju u Hrvatskoj
Rusija je Hrvatsku priznala u veljači, Japan u ožujku, SAD u travnju,

gedza.73 gedza.73 12:46 16.04.2022

Re: Ma!

Zajebo nas je Sloba, ne Rusija.


A sad Gvozden priča isto što i Sloba. Mene bi bilo sramota da pričam o Americi poput tebe što pričaš o Rusiji.
Hoću reći, glupi ljudi.

Ma ćuti. Bitno da niste glupi ti i Kadijević. Ne gine nam ista pobeda.
gvozden1 gvozden1 13:02 16.04.2022

Re: Ma!


A sad Gvozden priča isto što i Sloba

E to.
Mora se biti suprotno od Slobe, i mora se biti na strani Amerike obavezno, da bi se uopšte mogao da nadaš da će te pomilkiti po glavi.

Mene bi bilo sramota da pričam o Americi poput tebe što pričaš o Rusiji.

Šta pričam o Rusiji?
Da je velika sila, da na nju Amerika ne sme, da ima svoje interese, da razumem zašto zvekće po Ukrajini, da nikad nije napala Srbiju.....
Šta od toga nije tačno da bi bilo sramota onoga ko o tome priča?

Vas, paćenike koji mislite da ste nešto pametni što pljuje te na Rusiju, a ni na šta konkretno ne možete da odgovorite, bi trebalo da je sramota svog ulizištva i malograđanštine.

Oće tikva da se pokondiri, al ne ide brate, tikva ostaje tikva.
Bitno da niste glupi ti i Kadijević.

Evo, ja i Kadijević.
Šta ja imam sa Kadijevićem.

Nabraja muka imena, Sloba Kadijević, ovaj onaj, i nada se nečemu, kao da normalan meri stvari po Slobi i Kadijeviću.

gedza.73 gedza.73 13:20 16.04.2022

Re: Ma!

Šta ja imam sa Kadijevićem.

Ista očekivanja.
Vas, paćenike koji mislite da ste nešto pametni što pljuje te na Rusiju,

Ja mogu da pljujem i na Ameriku i na Rusiju. Za mene su paćenici ovi kojima je svetlost majčica Rusija. Čim im neko nešto ružno kaže za Rusiju oni ih svrstaju u srpske izdajnike. Isto kao milošević i Kadijević devedesetih. Jel ti sad jasnije?
a ni na šta konkretno ne možete da odgovorite

Kad navedem konkretno ti se Rusiji ulizuješ kako ona nije dužna. ja na to odgovorim 'ko je jebe' ti skočiš kako sam izdajnik. Bar nisam Kominternin politkomesar poput tebe
softelectronics_e softelectronics_e 13:20 16.04.2022

Re: Ma!

apacherosepeacock
nikvet pn
apacherosepeacock

Ko ce tu da zaradi u tim uslovima i toj situaciji je potpuno nebitno.


Небитно? Зарада је основ сваког рата још од праисторијe.



Pa sta? Ja ti navodim kontekst (babe) a ti meni - a zabe?


Kad treba da se branis od nasilnika ti kupis pistolj (votevr) i ne pitas se ko ce da zaradi.. (a mozes i da se prepustis sudbini dok brines da neko slucajno ne zaradi, yeah right)



P.S. Jedno od profitabilnih zanimanja - proizvodnja za izvoz plus trgovina u SFRJ koja je takodje obezbedjivala standard drzavi je bila proizvodnja, izvoz i trgovina oruzjem i ratnom opremom. Skoro svuda po svetu, a na frekventnoj relaciji SFRJ - GB, Svajcarska, Italija, Afrika, Bliski Istok itd. I, sta je tu problem? U takvom svetu zivimo kakav smo napravili, takvi smo - end of story..

Ih!
Kada bi to tako moglo.
Ti samo kažeš 'end ov stori' - i gotovo!
Ne razumeš ti ove relacije i šta se tu događa.
softelectronics_e softelectronics_e 13:22 16.04.2022

Re: Ma!

gedza.73
Šta ja imam sa Kadijevićem.

Ista očekivanja.
Vas, paćenike koji mislite da ste nešto pametni što pljuje te na Rusiju,

Ja mogu da pljujem i na Ameriku i na Rusiju. Za mene su paćenici ovi kojima je svetlost majčica Rusija. Čim im neko nešto ružno kaže za Rusiju oni ih svrstaju u srpske izdajnike. Isto kao milošević i Kadijević devedesetih. Jel ti sad jasnije?
a ni na šta konkretno ne možete da odgovorite

Kad navedem konkretno ti se Rusiji ulizuješ kako ona nije dužna. ja na to odgovorim 'ko je jebe' ti skočiš kako sam izdajnik. Bar nisam Kominternin politkomesar poput tebe

Mi i Rusi smo braća.
Prirodno je da Rusima nešto progledamo kroz prste.
gedza.73 gedza.73 13:37 16.04.2022

Re: Ma!

Mi i Rusi smo braća.

ne bih ja baš to tako formulisao. U najboljem slučaju od 1917. nisu. A i pre toga su bili vrlo 'fleksibilni' u pogledu tog bratstva. Pa vrlo slično (samo ispod žita) pomažu naše neprijatelje kao i KuK, Nemačka ili SAD. Italijani su učestvovali u ubistvu srpskog kralja a ruski komunisti to pokušali ako se ne varam dva puta
Prirodno je da Rusima nešto progledamo kroz prste.

Nisam da bilo kome šta gledamo kroz prste nego da probamo da što bolje razumemo međunarodne odnose kako bi se na vreme prestrojavali. Što bi posledično dovelo da bude bolje narednim generacijama u Srbiji. Da imaju bolje okruženje i bolje uslove, da sistem bolje funkcioniše, da se što više kreću.
Ovako svi za Ruse, Rusiju a onda dete, brat i sestra vizu pa u Nemačku ili Kanadu.

Trenutno između nas i Rusije stoji preko 150 000 000 ljudi. Plus NATO štit. Insistirati sada na Rusiji kao našem savezniku na Balkanu (ona mahanja Z po Beogradu) je samoubistvo u svakom pogledu. Od privrednog, ekonomskog, kulturnog, državničkog...

milisav68 milisav68 13:53 16.04.2022

Re: Ma!

gedza.73

Šta im uzeli? hewlikoptere ili migove? A što nama naš saveznik nije dao S300 za paradu? I ne očekujem ja ništa ni od Amerikanaca ni od Rusa samo mi smešni ovi što tvrde kako će Rusija da im pomogne.

Pomoći će tako što neće da nam odmaže, i neće da nas bombarduje.

Amerikanci su nas dva puta bombardovali.

Meni dovoljno.

Ovo, što nam nisu dali, je dečje pitanje.Prvo, niko ne daje, već prodaje, drugo za to je potrebna obuka, treće potrebna je i politička odluka, gde smo mi zasrali, ali se tebi ta činjenica ne sviđa.

A ovo za Litvaniju ti se pomešalo, nije nafta nego Poljska, nafta je u Rumuniji (Besarabiji).I to nije bilo u protokolima, odnosno trebalo je Nemci to da zauzmu, ali eto Sovjeti nisu ispoštovali dogovor, sa kojim ti mašeš kao sa svetim pismom.

Rekao sam ti da je sporazum potpisan i zbog rata sa Japanom, koji je uveliko trajao od proleća '39. jer su se Japanci preko Kine nameračili na Sibir.

Pa da povežeš kako je Rusija snabdevala Hrvatsku tokom rata a Srbiju ostavila na cedilu '99. Čisto da se vidi ko je glup.

Toliko je dobro snabdevala Hrvatsku, da nisu mogli da pomere nijednu liniju dok nije došao NATO '95.

A ovo ostavljanje na cedilu ne razumem baš najbolje.Šta je Rusija trebala da radi da zadovolji Gedžu?
softelectronics_e softelectronics_e 13:58 16.04.2022

Re: Ma!

gedza.73
Mi i Rusi smo braća.

ne bih ja baš to tako formulisao. U najboljem slučaju od 1917. nisu. A i pre toga su bili vrlo 'fleksibilni' u pogledu tog bratstva. Pa vrlo slično (samo ispod žita) pomažu naše neprijatelje kao i KuK, Nemačka ili SAD. Italijani su učestvovali u ubistvu srpskog kralja a ruski komunisti to pokušali ako se ne varam dva puta
Prirodno je da Rusima nešto progledamo kroz prste.

Nisam da bilo kome šta gledamo kroz prste nego da probamo da što bolje razumemo međunarodne odnose kako bi se na vreme prestrojavali. Što bi posledično dovelo da bude bolje narednim generacijama u Srbiji. Da imaju bolje okruženje i bolje uslove, da sistem bolje funkcioniše, da se što više kreću.
Ovako svi za Ruse, Rusiju a onda dete, brat i sestra vizu pa u Nemačku ili Kanadu.


Trenutno između nas i Rusije stoji preko 150 000 000 ljudi. Plus NATO štit. Insistirati sada na Rusiji kao našem savezniku na Balkanu (ona mahanja Z po Beogradu) je samoubistvo u svakom pogledu. Od privrednog, ekonomskog, kulturnog, državničkog...


Ali!
Nisu to nepomirljive stvari.
Mislim da sam kod tebe osetio da sugerišeš fleksibilnost, a ovim svojim 'ekskluzivno mjutual' konstatacijama zagovaraš isključivost.
To ne bi trebalo da bude tako.
Zrelost nekog naroda se ne dostiže kroz isključivost, nego, upravo, kroz fleksibilnost.
Pa može da se bude praktičan i kaže:
- Mi i Rusi smo braća, ali, ima da najebemo previše se uzdajući u njih
Sa druge strane
- Mi i Ameri nismo braća, guze nas 'samo tako', ali, ako im budemo zabadali prste u oči, ima da nas guze 'samo tako na kvadrat'. Zašto da se mi kurčimo pred Amerima, kada tako moćne nacije (Francuzi, Englezi, Švabe) kleče pušeći im i traže još.
Prema tome, da zaključim da bi bilo jasnije - ja u Rusiju neću, nego u Italiju, Francusku, Portugal i Lihtenštajn. Braći Švabama svaka čast, kod njih samo iz teške nužde.
gedza.73 gedza.73 14:02 16.04.2022

Re: Ma!

A ovo za Litvaniju ti se pomešalo, nije nafta nego Poljska, nafta je u Rumuniji (Besarabiji).I to nije bilo u protokolima, odnosno trebalo je Nemci to da zauzmu, ali eto Sovjeti nisu ispoštovali dogovor, sa kojim ti mašeš kao sa svetim pismom.

Nije mi se pomešalo za Litvaniju nego si je ti umešao. Kao što prvo nije bilo dogovora sa Nemačkom a onda navodiš države koje je SSSR napao opravdavajući naftom, strateškim interesima... To bre ni Pajić nije radio za američke intervencije a čovek bar živi u Americi za razliku od srpskih rusofila u Srbiji.

Nije meni teško opet. Pakt o nenapadanju se odnosi na Nemačku i SSSR. Nemačka i SSSR potpisuju sporazum o podeli interesnih sfera i uvođenju političkih sistema u te okupirane države. Koji to po tebi pakt o nenapadanju podrazumeva komadanje drugih država? I šta ruski ambasador pričao o 6. aprilu kad su oni u tom trenutku bili saveznici sa Nemačkom koja je razrušila Srbiju. Opet kažem nije reč o '99 iako vrlo liči.
Šta je Rusija trebala da radi da zadovolji Gedžu?

Mene više zanima čime je Rusija zadovoljila ruske beloSrbe?
Pomoći će tako što neće da nam odmaže, i neće da nas bombarduje.
Amerikanci su nas dva puta bombardovali.

E vidš u tome je razlika između tebe i mene. Ja isto posmatram američko bombardovanje '99, savezničko '45 i rusku Kominterna politiku kako pre II svetskog rata tako i nakon. U ukupnom zbiru za nijansu su mi gori Rusi.
mene bi bilo sramota da se tako zalažem za SAD kao neki za Rusiju.
gedza.73 gedza.73 14:06 16.04.2022

Re: Ma!

Čarli slažem se sa tvojim komentarom. Nešto slično i ja pokušavam da kažem.
gvozden1 gvozden1 14:07 16.04.2022

Re: Ma!

Ista očekivanja

Očekujem ja koji kaže da nam Rusija nije ništa dužna i da je sasvim realno, moguće i dešavalo se da nam se interesi raziđu, i ne kukam da nas je zajebala, a ne ti koji kmečiš, izdala nas Rusija?

Nije nas izdala, nikad nas nije izdala, nikad napala, za razliku od onih sa zapada koji su nas i izdavali i tukli.
Al ti im se opet uvlači do pušenja.
Dostojanstvo, čast, ljudskost, šta te zato zaboli.
Jel ti sad jasnije

Da bi meni bilo jasno mora najpre tebi da bude jasno šta hoćeš da kažeš.
A ti zbunjen, teo bi nešto, pa tuc Kadijević, muc Milošević, tuc, muc, i smatraš da si nešto rekao.

Poveži nit ako umeš bog te jebo.

Kad navedem konkretno ti se Rusiji ulizuješ kako ona nije dužna. ja na to odgovorim 'ko je jebe' ti skočiš kako sam izdajnik.

Pa jel dužna?
Nije.
Jel na srpskoj strani, sada, ovih godina, u ovim problemima?
Jeste.
Jesi li ti protiv nje a na strani arnauta?
Jesi.
Pa koji si krasni nego izdajnik?
gvozden1 gvozden1 14:11 16.04.2022

Re: Ma!

strane
- Mi i Ameri nismo braća, guze nas 'samo tako', ali, ako im budemo zabadali prste u oči,

Dobro, ajd sad preciziraj šta je zabadanje prsta u oko Americi.
Oni kažu da je to i "Kosovo je Srbija" i nećemo sankcije Rusiji.

Da se povinujemo kako im ne bi zabadali prst u oko?
softelectronics_e softelectronics_e 14:19 16.04.2022

Re: Ma!

gvozden1
strane
- Mi i Ameri nismo braća, guze nas 'samo tako', ali, ako im budemo zabadali prste u oči,

Dobro, ajd sad preciziraj šta je zabadanje prsta u oko Americi.
Oni kažu da je to i "Kosovo je Srbija" i nećemo sankcije Rusiji.

Da se povinujemo kako im ne bi zabadali prst u oko?

Pa to!
Vidiš da je to jednostavno.
Sve što liči na zabadanje prstiju, suspendujemo.
Pozivajući se na vekovno saveznštvo sa njima.
I milina.
To je diplomatija.
Dižeš im rep, javno, a u sebi, kako to rade i braća Latini, kaže - jebiga, sila su.
Bez obzira što Bog silu ne voli, jer sila Boga ne moli.
Nego lepo, braćo Ameri, zamolimo ih kako dolikuje, dajte da vratite naš narod na Kosovo. Mi ne možemo, silom ne želimo, vi ste jedina nada da se to uradi, mirno i demokratski.
I tako dalje ... ma znaš kako to ide. Nije to ništa novo. Tako je od kada postoji 'sveta i veka'.
milisav68 milisav68 15:13 16.04.2022

Re: Ma!

gedza.73

Nije mi se pomešalo za Litvaniju nego si je ti umešao. Kao što prvo nije bilo dogovora sa Nemačkom a onda navodiš države koje je SSSR napao opravdavajući naftom, strateškim interesima...

Aman, bilo je dogovora o nenapadanju, što se veoma razlikuje od savezništva.

U savezništvu su bile recimo Nemačka i Italija, i zajedno su nastupale na nekim frontovima.

Uzmi čitaj šta se stvarno hronološki dešavalo.
Nije meni teško opet.

Pa nije ti teško kad stalno ponavljaš da su saveznici, a ja ti pričam da nisu.

Pakt o nenapadanju je jedno, a saveznik je nešto drugo.
Mene više zanima čime je Rusija zadovoljila ruske beloSrbe?

Ja pitam tebe.
mene bi bilo sramota da se tako zalažem za SAD kao neki za Rusiju.

Opet ti pričaš o tamo nekim drugovima...

Jel znaš čiji je to manir?

gvozden1 gvozden1 15:27 16.04.2022

Re: Ma!

Nego lepo, braćo Ameri, zamolimo ih kako dolikuje, dajte da vratite naš narod na Kosovo

E tako može, to će da upali sigurno :)
magnus magnus 17:03 16.04.2022

Re: Ma!


Da bolje poznajete istoriju, znali biste da je u tadašnjoj austro-ugarskoj vojci bilo i Srba, i Hrvata, i Bosanaca! Svi oni zajedno su napali Kraljevinu Srbiju te 1914. godine!
da malo bolje znaš cifre znao bi da je većina srba odmah slana u Galiciju a poslje na Soču, a da su većina KundK postrojbi u Srbiji bili hrvati . da je od 4 okupaciona upravitelja srbije 3 bila hrvata ( sarkotić lipovčak grofIvan salis sevis) da su hrvati vodili školstvp ( grof Oršić i Milan Ogrizović, tata onog Bogdana ) .... i štro je bitno te postrojebe su bile jedinice "hrvatskog kraljevskog domobranstva " ne mađarskog honveda ili austriske zemaljske vojske

gedza.73 gedza.73 17:13 16.04.2022

Re: Ma!

Aman, bilo je dogovora o nenapadanju, što se veoma razlikuje od savezništva.

Aman to su i Rusi pričali pošto su prvo negirali da je psotojao pakt dok s enije pojavio i tajni aneks kojim su se dogovorili upravo o napadanju drugih država.
U savezništvu su bile recimo Nemačka i Italija, i zajedno su nastupale na nekim frontovima

Kao nemačka i SSSR u Poljskoj
Uzmi čitaj šta se stvarno hronološki dešavalo.

Hronološki 6. aprila je SSSR bio po dogovoru o podeli interesnih zona u savezništvu sa Nemačkom.
Opet ti pričaš o tamo nekim drugovima...
Jel znaš čiji je to manir?

Pa nešto nisam video da se ovde opravdava 'plemenita i hrabra' borba SAD vojske kao što se kreće frontalno sa ruskom samoodbranom i samozaštitom.
gedza.73 gedza.73 17:16 16.04.2022

Re: Ma!

Jesi li ti protiv nje a na strani arnauta?

Jesam protiv nje i nisam na strani Albanaca.
Pa koji si krasni nego izdajnik?

Pa koji si ti krasni ako nisi ŠRO komunista koji određuje ko je izdajnik jer nije za Ruse.
a ne ti koji kmečiš, izdala nas Rusija?


Uopšte ne kmečim što nas je izdala Rusija nego pokušavam da ti kažem ono od prvog vagona (što si ti sad svojim komentarima priznao) da je Rusija qrac saveznik.
gvozden1 gvozden1 17:40 16.04.2022

Re: Ma!

Jesam protiv nje i nisam na strani Albanaca.

Ona je na strani Srbije a protiv Arnauta.
Ti protiv nje, Arnauti protiv nje, saberi.
ŠRO

:)

A ko će da mi postavi pravilo po kome određuje ko je patriota ko izdajnik?
Možda NATO?
Ja određujem, imam moje terazije za to.
Da se zabrani?

Uopšte ne kmečim što nas je izdala Rusija nego pokušavam da ti kažem ono od prvog vagona (što si ti sad svojim komentarima priznao) da je Rusija qrac saveznik.

Najbolji u istoriji Srba.
Svi ostali su mnogo gori od nje.

Ajd pobij de ovo, delijo, ko je to Srbima bio bolji saveznik od Rusije.

Ajte vidim tico.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:42 16.04.2022

Re: Ma!

Ajd pobij de ovo, delijo, ko je to Srbima bio bolji saveznik od Rusije.


Ja bih rekao da su nam bili najmanje loš saveznik :)

Zajebavam se malo, ali nije da se ne može i tako gledati.

Na primer, tokom devedestih ja mislim da su nam najveći prijatelji bili Grci. U tom trenutku mnogo veči nego Rusi. Ali dobro, oni su mali, tek nešto malo veči od nas.
maksa83 maksa83 18:47 16.04.2022

Re: Ma!

Najbolji u istoriji Srba.


vrabac_onaj vrabac_onaj 18:55 16.04.2022

Re: Ma!

maksa83
Najbolji u istoriji Srba.




Već neko vreme potenciraš Graršanina. E sad, ja sam više puta čitao to Načertanije. Gde vidiš da je tamo izražen neki baš antiruski stav?

Svaki put kada sam čitao, moj utisak da je on prema Rusiji bio rezervisan ali govoreči o velikim silama, prema njoj je stav najmanje negativan.

E sad, možda sam ja nešto prevideo, možda nešto ne razumem ali reci mi gde grešim.
Evo za početak, uporedi odnos prema Austriji i prema Rusiji u Načertaniju.
gvozden1 gvozden1 18:55 16.04.2022

Re: Ma!


Ja bih rekao da su nam bili najmanje loš saveznik :)

Ma naravno, druga država, prevelika da bi neku posebnu pažnju obraćala na mnogo manju Srbiju, većih ona ima briga od odnosa sa Srbijom i srpskih problema, ali pored svega toga ona jeste, u ovih dvesta godina bila, da, ispravnije je reći najmanje loš srpski saveznik.

Formulacija najbolji je tu iz jasnog razloga, a nije pogrešna.


Osim ako Maksa ne navede boljeg, možda Beč, možda Berlin, ajd videćemo.

Šta kaže Garašanin o Beču? :)
gedza.73 gedza.73 19:00 16.04.2022

Re: Ma!

Ona je na strani Srbije a protiv Arnauta.

Ona je po pitanju Donjecka i Luganksa na strani Albanaca a Kina po pitanju Tajvana nije.
Trenutno je Rusija najmanje poželjna svetska udavača (a to će da traje relativno dugo) pa pozivanje na nju u našem slučaju donosi više štete nego koristi.

Svi ostali su mnogo gori od nje.
Niti bih rekao da je ona najbolja (pošto u nekim periodima je podržavala naše neprijatelje) niti najgora.
Ja određujem, imam moje terazije za to.
Da se zabrani?

Ja tvoje terazije ne diram. Samo ne razumem zašto me vređaš zato što neću da merim po tvojim terazijama. Valjda imam i ja neke moje.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:04 16.04.2022

Re: Ma!

gvozden1


Šta kaže Garašanin o Beču? :)


Ma Grašanin je vrlo kritičan prema Rusiji i ozbiljno zazire, to nema sumnje.
I ja mislim da tada u to vreme ima i dobre razloge za to.
Ali ove ostale uopšte ni ne razmatra kao neke moguće saveznike. A na Ruse upozorava da treba biti oprezan.
gvozden1 gvozden1 19:07 16.04.2022

Re: Ma!


Ona je po pitanju Donjecka i Luganksa na strani Albanaca

Na strani Albanaca iz Donjecka?
Nisam to znao jebote!
A ima Arnauta u Donjecku i Rusija na njihovoj strani?
:)
Jebote, pa šta te tera da pišeš ovakve budalaštine?
Trenutno je Rusija najmanje poželjna svetska udavača

A rešila da se udaje?
Jel te zvala na svadbu?
milisav68 milisav68 19:10 16.04.2022

Re: Ma!

gedza.73
Aman, bilo je dogovora o nenapadanju, što se veoma razlikuje od savezništva.

Aman to su i Rusi pričali pošto su prvo negirali da je psotojao pakt dok s enije pojavio i tajni aneks kojim su se dogovorili upravo o napadanju drugih država.
U savezništvu su bile recimo Nemačka i Italija, i zajedno su nastupale na nekim frontovima

Kao nemačka i SSSR u Poljskoj
Uzmi čitaj šta se stvarno hronološki dešavalo.

Hronološki 6. aprila je SSSR bio po dogovoru o podeli interesnih zona u savezništvu sa Nemačkom.
Opet ti pričaš o tamo nekim drugovima...
Jel znaš čiji je to manir?

Pa nešto nisam video da se ovde opravdava 'plemenita i hrabra' borba SAD vojske kao što se kreće frontalno sa ruskom samoodbranom i samozaštitom.

Eskiviraš odgovor, i to je odgovor.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:15 16.04.2022

Re: Ma!

gvozden1

A rešila da se udaje?


Naprotiv, ja mislim da je ona nedavno odlučila da se razvede a muž siledžija je u histeričnom transu.
gvozden1 gvozden1 19:16 16.04.2022

Re: Ma!

vrabac_onaj
gvozden1


Šta kaže Garašanin o Beču? :)


Ma Grašanin je vrlo kritičan prema Rusiji i ozbiljno zazire, to nema sumnje.
I ja mislim da tada u to vreme ima i dobre razloge za to.
Ali ove ostale uopšte ni ne razmatra kao neke moguće saveznike. A na Ruse upozorava da treba biti oprezan.


Ja sam razumeo, a to sam i rekao Maksi, da on Garašaninov antiruski stav izvlači iz činjenice da je Načertanije poteklo od stvarnog antirusa, Čartorijskog.

Ali, i to sam pisao, iako je to bila neka osnova, samo Načertanije je izmenjeno, Garašanin je to uradio, i to nije antiruski tekst, niti je Načertanije bila glavna karakteristika Garašaninove politike.
Niti neki bitan dokument.
Taj tekst su u nebesa digli ovi što su i Memorandum uzimali kao dokaz velikosrpske politike.

Ona dreka, ha, memorandum, ha, načertanije, evo dokaza da su Srbi agresori.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:21 16.04.2022

Re: Ma!

gvozden1


Ona dreka, ha, memorandum, ha, načertanije, evo dokaza da su Srbi agresori.


A u stvari nismo agresori nego borci protiv genocidnog ruskog imperijalizma : )

gvozden1 gvozden1 19:29 16.04.2022

Re: Ma!


A u stvari nismo agresori nego borci protiv genocidnog ruskog imperijalizma : )

Mada, da smo mi sledili ruski imperijalizam bolje bismo prošli.

Ovako jeste više za ponos, bili smo svoji, ovo ono, ali, sad se vidi, nama bi bolje bilo da je ruski interes nadvladao švapski na Balkanu, pa i da je nastala velika Bugarska, nego ovako.

Znam, znam, nije to od nas zavisilo, nismo mogli da biramo, samo nešto maštam.

Lakše je uklopiti srpske i ruske interese nego srpske i švapske, valjda je zbog toga i bilo manje frke sa Rusima.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:38 16.04.2022

Re: Ma!

gvozden1

A u stvari nismo agresori nego borci protiv genocidnog ruskog imperijalizma : )

Mada, da smo mi sledili ruski imperijalizam bolje bismo prošli.

Ovako jeste više za ponos, bili smo svoji, ovo ono, ali, sad se vidi, nama bi bolje bilo da je ruski interes nadvladao švapski na Balkanu, pa i da je nastala velika Bugarska, nego ovako.

Znam, znam, nije to od nas zavisilo, nismo mogli da biramo, samo nešto maštam.

Lakše je uklopiti srpske i ruske interese nego srpske i švapske, valjda je zbog toga i bilo manje frke sa Rusima.


Ma zajebavam se.
Ludilo je koliko jedan dokument (suštinski istorijski nebitan, slažem se) koji je služio za satanizaciju Srba (opet bez ikakve logike) sada može da se iskoriski u korist trenutne antiruske histerije.

To sam hteo da kažem.
nikvet pn nikvet pn 19:39 16.04.2022

Re: Ma!

gvozden1

Lakše je uklopiti srpske i ruske interese


Па јесте, још Коминтерна их тако лепо уклопила да до данас штуцамо.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:39 16.04.2022

Re: Ma!

Ovako jeste više za ponos, bili smo svoji, ovo ono, ali, sad se vidi, nama bi bolje bilo da je ruski interes nadvladao švapski na Balkanu, pa i da je nastala velika Bugarska, nego ovako.


E da ovo.
Ne slažem se. To smo mi i takvi treba da ostanemo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:42 16.04.2022

Re: Ma!

nikvet pn
gvozden1

Lakše je uklopiti srpske i ruske interese


Па јесте, још Коминтерна их тако лепо уклопила да до данас штуцамо.


E jebiga.
Samo još treba naći kako je to Kominterna radila u korist ruskih interesa. Posledice njenog delovanja u korist ruskih interesa imamo priliku upravo da gledamo.
gvozden1 gvozden1 19:44 16.04.2022

Re: Ma!

nikvet pn
gvozden1

Lakše je uklopiti srpske i ruske interese


Па јесте, још Коминтерна их тако лепо уклопила да до данас штуцамо.

Pa sad, ja kad kažem Rusija, nikako ne mislim kominterna.

Mnogo je to različito, toliko da je Rusija bila u ratu sa Nemačkom, a kominterna, čim je došla na vlast toj Nemačkoj poklonila pola Evrope.
(na 1917. mislim)

Ako je to isto onda neka bude da jeste.
gvozden1 gvozden1 19:57 16.04.2022

Re: Ma!


E da ovo.
Ne slažem se. To smo mi i takvi treba da ostanemo.

Bolje što se ne slažeš, zanimnjivije je :)

Pre neki dan dotakosmo Sanstefanski mir i Berlinski kongres, tj sudar ruskih i švapskih interesa ovde.
Pobedio švapski i Srbija postade ovo što postade.

Rusi su "govorili" (nisu, al to im je bila politika) Mi hoćemo veliku Bugarsku da njome presečemo put Germanima ka Carigradu, Srbi nam zato nisu dobri jer su sami pravili Srbiju, sami Turke terali, imaju svoju krunu, ne možemo da ih kontrolišemo, a Bugarsku smo mi oslobađali od Turaka, mi je napravili, moraju da nam budu lojalni.

Vi Srbi, eno vam teritorije na zapadu, eno vam hercegovačnog ustanka, eno vam Srba koji se bune protiv Turaka, širite se tamo, ovde nam smetate.

Švabe suprotno, ne daju na zapad, smetamo njima, ne daju da se spojimo sa Crnom Gorom, hoće oni put za Carigrad.

Pobede Švabe i mi se proširimo na jug.

I sad, gde je srpski interes danas, među Srbima u Hercegovini i na zapadu, ili među makedoncima (Bugarima) na jugu?

Da smo Ruse poslušali.... :)
milisav68 milisav68 19:58 16.04.2022

Re: Ma!

vrabac_onaj
nikvet pn
gvozden1

Lakše je uklopiti srpske i ruske interese


Па јесте, још Коминтерна их тако лепо уклопила да до данас штуцамо.


E jebiga.
Samo još treba naći kako je to Kominterna radila u korist ruskih interesa. Posledice njenih delovanja u korist ruskih interesa imamo priliku upravo da gledamo.

Ima mim, Bajden izjavio da će da vrati Rusiju u 19. vek, i neko okačio mapu.




vrabac_onaj vrabac_onaj 20:12 16.04.2022

Re: Ma!

milisav68

Ima mim, Bajden izjavio da će da vrati Rusiju u 19. vek, i neko okačio mapu.


Podržavam druga Bajdena!
Obratiti pažnju na gornji levi ugao slike.


maksa83 maksa83 20:17 16.04.2022

Re: Ma!

Mada, da smo mi sledili ruski imperijalizam bolje bismo prošli.

Oni koji su ga onomad sledili su ti doneli komunizam (koji nije nikakav bauk, kako sada vidim) a oni koji su ga baš baš baš sledili i ložili se na Staljina kao što se neki danas lože na Putina (ne mogu da ti objasnim koliko je taj narativ isti, znam nekoliko golootokaša) su završili na Golom Otoku.

Bre huči ti bi 48 tamo tucao kamen samo tako.

vrabac_onaj vrabac_onaj 20:24 16.04.2022

Re: Ma!


Oni koji su ga onomad sledili su ti doneli komunizam


Ti su Srbiji doneli koristi baš kao i što su Rusiji oni Rusi koje su ovi sledili.
maksa83 maksa83 20:30 16.04.2022

Re: Ma!

Ti su Srbiji doneli koristi baš kao i što su Rusiji oni Rusi koje su ovi sledili.

Putin se recimo ne slaže, on kaže da je raspad sovjetskog saveza najtragičniji događaj XX veka.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:33 16.04.2022

Re: Ma!

maksa83
Ti su Srbiji doneli koristi baš kao i što su Rusiji oni Rusi koje su ovi sledili.

Putin se recimo ne slaže, on kaže da je raspad sovjetskog saveza najtragičniji događaj XX veka.


Putin je isto rekao pred svo ovo sranje: "hoćete dekomunizaciju? evo vam je"
gedza.73 gedza.73 20:34 16.04.2022

Re: Ma!

gvozden1
Na strani Albanaca iz Donjecka?
Nisam to znao jebote!
A ima Arnauta u Donjecku i Rusija na njihovoj strani?
:)
Jebote, pa šta te tera da pišeš ovakve budalaštine?

Pretpostaviću kako nisi razumeo. Donjeck i Lugansk posmatraj kao Kosovo. Ili bolje Krim. Separatističke oblasti.
Putin je rekao da rusko pripajanje ukrajinskog poluostrva Krim 2014. treba da bude međunarodno priznato kao legitiman odraz izbora lokalnog stanovništva, i pitao se kako je to različito u odnosu na Kosovo.

Zapadne sile su osudile aneksiju kao kršenje medjunarodnog prava.

Umesto da ti sad, kao mali, slab, bez saveznika udariš upravo na tu kartu i koliko god to čudno zvučalo jedinu pravu podršku možeš da imaš od Kine (Put svile, Tajvan, bombardovanje kineske ambasade u beogradu, šta god) Gvozden pruža podršku Rusiji (jer je protiv Amerike) i time daješ za pravo kosovskoj samostalnosti.
Ovi iz NATO pakta tvrde kako nije isto agresija Rusije na Ukrajinu, Putin da je Kosovo isto kao Krim. Mi bi trebali da gazim po toj priči kako je isto a ne o pravednoj ruskoj odbrani od imperijalizma. Ne da ponovo biramo pučistu Jazova-Putina


Pored toga na Balkanu jedini podržavaš Rusiju privlačeći ponovo reflektore na sebe pa umesto da s eu ovom trenutku pravimo mrtvi mi mašemo ruskim zastava i Putinovim slikama.



gvozden1 gvozden1 20:36 16.04.2022

Re: Ma!

Putin se recimo ne slaže

E ako se on ne slaže....:)

A što je važno da li se on slaže?

Hajd da vidimo šta mi, svako od nas, misli o tome, a Putin neka misli šta hoće.

Putin, evo ovih dana zabranjuje da se pominje da su Nemačka i SSSR napali Poljsku, a jesu.

Ko je obavezan da misli onako kako Putin kaže?
milisav68 milisav68 20:38 16.04.2022

Re: Ma!

vrabac_onaj

Podržavam druga Bajdena!
Obratiti pažnju na gornji levi ugao slike.

Biram pomoć prijatelja.
milisav68 milisav68 20:41 16.04.2022

Re: Ma!

gvozden1

Putin, evo ovih dana zabranjuje da se pominje da su Nemačka i SSSR napali Poljsku, a jesu.

Nisu u isto vreme.
gvozden1 gvozden1 20:42 16.04.2022

Re: Ma!

Pretpostaviću kako nisi razumeo. Donjeck i Lugansk posmatraj kao Kosovo. Ili bolje Krim

Neću.
Neću jer nije normalno različite stvari posmatrati isto.
Krim, koga je neko pod nerazjašnjenim okolnostima poklonio Ukrajini i Kosovo koje je u nacionalnom mitu Srba, i koje je na krv oslobođeno, da posmatram isto, neću.
Gvozden pruža podršku Rusiji (jer je protiv Amerike

Jer je na srpskoj strani.

Pored toga na Balkanu jedini podržavaš Rusiju


Jok, gledaću koga podržavaju muslimani i Hrvati pa ću s njima, da ne bodem jedini.
gvozden1 gvozden1 20:44 16.04.2022

Re: Ma!

milisav68
gvozden1

Putin, evo ovih dana zabranjuje da se pominje da su Nemačka i SSSR napali Poljsku, a jesu.

Nisu u isto vreme.

Pratio sam tvoje teze, nisu u isto vreme, ali, hajd da budem superblag, jesu sa znanjem onih drugih.
maksa83 maksa83 20:45 16.04.2022

Re: Ma!

vrabac_onaj
maksa83
Ti su Srbiji doneli koristi baš kao i što su Rusiji oni Rusi koje su ovi sledili.

Putin se recimo ne slaže, on kaže da je raspad sovjetskog saveza najtragičniji događaj XX veka.


Putin je isto rekao pred svo ovo sranje: "hoćete dekomunizaciju? evo vam je"

Ne razumem šta je time hteo da kaže, a nije mi baš jasno ni kako je to dekomunizacija. Imperija je imperija, njemu teško pada što se prethodna raspala, ideologija je za njega rekao bih nebitna u svemu tome.
gvozden1 gvozden1 20:50 16.04.2022

Re: Ma!


Bre huči ti bi 48 tamo tucao kamen samo tako

Teško, možda bih nešto sa Vrangelom petljao, možda bih i na švapsko strani ratovao 41. al da zaglavim sa komunistima, nije moguće :)
vcucko vcucko 20:52 16.04.2022

Re: Ma!

gedza.73
Ona je na strani Srbije a protiv Arnauta.

Ona je po pitanju Donjecka i Luganksa na strani Albanaca a Kina po pitanju Tajvana nije.



Zato po pitanju Republike Srpske stav Rusije sproću DNR i LNR je apsolutno u interesu Srbije. Ne možeš imati sve.

Mojih pet centi (a vi slobodno udrite): Srbiji je trenutno mnogo važnije zadržati uticaj u Srpskoj samim tim u BeHa i zapadno od Drine uopšte, nego metanisati o Kosmetu. Ovo prvo je realni život i potreba. Drugo je u domenu narodnih pesama.

Uostalom već sam ovde naoisao da bi valjalo u ovom metežu izabrati najpovoljniji trenutak, jurnuti do onog mosta u Mitrovici i tamo podići zid. Veliki zid. Ako to nismo u stanju, onda da i ne laprdamo više o Kosovu uopšte.

Naravno, sve ovo važi ako Srbe preko Drine uopšte smatraš Srbima i iole bitnim. Ako ne, zanemari.
maksa83 maksa83 20:52 16.04.2022

Re: Ma!

Hajd da vidimo šta mi, svako od nas, misli o tome, a Putin neka misli šta hoće.

Ja evo ne mislim da je raspad sovjetskog saveza natragičniji događaj dvadesetog veka, pogotovo imajući u vidu da su se u tom veku desili i neki svetski ratovi komada dva.

Međutim obzirom da ti i ja nismo nuklearne sile i nemamo neke imperijalne pretenzije (tj. bar ja nemam) mnogo je važnije šta o tome misli on nego šta o tome mislimo ti i ja.

gvozden1 gvozden1 20:53 16.04.2022

Re: Ma!

njemu teško pada što se prethodna

Ako je bitno šta on kaže, pa ne kaže baš tako.

Parafrazira ono o duši i mozgu, ko ne žali nema duše, ko žali nema mozga, tako nekako govori o komunističkom periodu.

gvozden1 gvozden1 20:56 16.04.2022

Re: Ma!

mnogo je važnije šta o tome misli on nego šta o tome mislimo ti i ja.

Važnije po mogućim posledicama, a ne po ispravnost stava, a ti si u tom kontekstu rekao, ali Putin se ne slaže.

maksa83 maksa83 20:58 16.04.2022

Re: Ma!

gvozden1

Bre huči ti bi 48 tamo tucao kamen samo tako

Teško, možda bih nešto sa Vrangelom petljao, možda bih i na švapsko strani ratovao 41. al da zaglavim sa komunistima, nije moguće :)

Ali ozbiljno vam kažem. Imam u široj porodici 3 golootokaša (po majci dedin rođeni brat, njegova žena, i i tatin rođeni ujak + otac mog aj da kažemo najbolljeg druga iz detinjstva i adolescencije. Ovaj poslednji nam je svima bio neki kao "stariji ortak", takoreći "očinska figura" koja nas je savetovala i pričala nam priče (živopisan lik, između ostalog psihijatar sklon ezoteriji). Sličnost njihove tadašnje fascinacije i loženja na Rusiju (kao nečemu što će doneti Pravdu Na Ovaj Zli Pokvareni Svet) i Staljinom (kao otelotvorenjem te Pravde i vrhovnim vođom te pravedne sile) sa ovim sada loženjem danas je fas-ci-nan-tna (meni dodatno i zastrašujuća). Ideologija je tu skroz nebitna.
maksa83 maksa83 21:03 16.04.2022

Re: Ma!

Važnije po mogućim posledicama, a ne po ispravnost stava, a ti si u tom kontekstu rekao, ali Putin se ne slaže.

Nema tu ispravnost stava, to je vrednosni sud na osnovu kog se može jako dobro naslutiti nečije sagledavanje sveta. Ti i ja možemo da ga sagledavamo kako hoćemo i samo ćemo da nerviramo neke sličice na Internetu, kada ga on sagledava tako onda ... bude ovako kako bude.
gedza.73 gedza.73 21:03 16.04.2022

Re: Ma!

I da dodam. U Komunističkoj partiji SSSR-a su bili Rusi. Osim toga Putin je rehabilitovao Feliksa Djeržinskog

koji je osnovao sovjetsku tajnu policiju Čeku zaslužnu za ubijanja, mučenja i masakriranja protivnika komunističkog totalitarizma.

Skoro polovina Rusa podržava vraćanje njegovog spomenika ispred zloglasne Lubjanke a manji spomenik su već postavili. Ko je tu lud ne bi' znao reći

Da ponovim za one koji kažu kako ova RUsija nije ona RUsija kojoj su komunisti mnogo naudili. Sa nekog ruskog rosguard.gov.ru sajta gde doslovce piše
ОДОН имени Ф.Э. Дзержинского - это прославленное соединение, военнослужащие которого всегда находятся на переднем крае борьбы с преступностью и терроризмом, охраняют мир и покой граждан нашей страны.
За прошедшие 97 лет дивизия вписала немало ярких страниц в боевую летопись войск правопорядка.

Созданная 17 июня 1924 года на базе отряда специального назначения при Президиуме ВЧК

VČK je valjda neka sveruska (tako piše) organizacija za borbu protiv kontrabande i sabotera. Čeka, NKVD (OZNA-UDBA), KGB.
В 2019 году 2-й полк, а в 2021 году 4-й полк ОДОН имени Ф.Э. Дзержинского Указами Президента Российской Федерации награждены орденом Кутузова.

U ovoj Rusiji koja nije ona komunistička Rusija koja je grdno postradala od komunista predsednik Putin odlikuje ordenom jedinicu koja nosi ime zloglasnog komunističkog osnivača tajne policije od koje su tokom Crevenog terora stradali mnogi Rusi.

Da nije neka skrivena kamera na blogu pa me malo zajebavate?


p.s.
Tek sam sad provalio da je na grbu ime 'Čeličnog' komuniste Feliksa ispod krune.

gedza.73 gedza.73 21:05 16.04.2022

Re: Ma!

vcucko
Naravno, sve ovo važi ako Srbe preko Drine uopšte smatraš Srbima i iole bitnim. Ako ne, zanemari.

Naravno da smatram i poštujem Predatorov stav. Mislim da im u ovom trenutku talasanje samo šteti. Oni će više vremenom da dobiju. Ishitrenim odlukama samo mogu da izgube.
gedza.73 gedza.73 21:07 16.04.2022

Re: Ma!

loženja na Rusiju (kao nečemu što će doneti Pravdu Na Ovaj Zli Pokvareni Svet) i Staljinom (kao otelotvorenjem te Pravde i vrhovnim vođom te pravedne sile) sa ovim sada loženjem danas je fas-ci-nan-tna (meni dodatno i zastrašujuća). Ideologija je tu skroz nebitna.

Saglasan.
gvozden1 gvozden1 21:15 16.04.2022

Re: Ma!


Nema tu ispravnost stava, to je vrednosni sud na osnovu kog se može jako dobro naslutiti nečije sagledavanje sveta. Ti i ja možemo da ga sagledavamo kako hoćemo i samo ćemo da nerviramo neke sličice na Internetu, kada ga on sagledava tako onda ... bude ovako kako bude.

I nije valjda da ti ovo u Ukrajini pripisuješ Putinovom pogledu na SSSR?

On hoće da restaurira SSSR pa krenuo od Ukrajine.

milisav68 milisav68 21:21 16.04.2022

Re: Ma!

gvozden1

Pratio sam tvoje teze, nisu u isto vreme, ali, hajd da budem superblag, jesu sa znanjem onih drugih.

Ma naravno, sve je to bila partija šaha.Plus kombinacije zvaničnih poteza sa onim tajnim.Lako je danas pametovati, izvlačiti zaključke i osuđivati, kada postoji vremenska distanca.Ne opravdavam sovjetske poteze, niti ih branim, samo iznosim manje poznate činjenice, koje daju drugačiju sliku.
gedza.73 gedza.73 21:24 16.04.2022

Re: Ma!

gvozden1
On hoće da restaurira SSSR pa krenuo od Ukrajine.

Nije krenuo od Ukrajine. Slabo pratiš.
Једнострано руско признање је изазвало осуду неких земаља попут САД и неких чланица Европске уније због кршења територијалне целовитости Грузије, док је Русија претходни случај признања Косова и Метохије наводила као преседан који је омогућио сепаратистичким областима да добију независност

gvozden1
Jer je na srpskoj strani.

Ako su nam ovakvi saveznici šta tek da očekujemo od neprijatelja. I sve mi deluje da si ti bre neki obučeni, ubačeni izdajnik

maksa83 maksa83 21:28 16.04.2022

Re: Ma!

I nije valjda da ti ovo u Ukrajini pripisuješ Putinovom pogledu na SSSR?

On hoće da restaurira SSSR pa krenuo od Ukrajine.

On nije budala pa da ne zna da ne može odmah da sastavi nazad Imperiju tako da se ne vide šavovi, ali mu ne pada na pamet da dozvoli da Ukrajina uđeu EU i NATO, ne zato što će NATO tu da stavi rakete i onda iznebuha pod okriljem noći soldateske bombarduje Moskvu (to bi bio vrlo brzo 3. svetski a prvi (i poslednji) nuklearni rat), nego zato što je to (EU i NATO članstvo) nedopustivo za zemlju u kojoj je Sevastopolj. Rusija (tj. njeni imperijalni krugovi) je želju Ukrajine da uđe u EU doživela kao "izdaju".
gvozden1 gvozden1 21:34 16.04.2022

Re: Ma!


Nije krenuo od Ukrajine

A znači krenuo je.

Eto, i posle čevek očekuje da ga neko uvaži.

Nađe se negde neka izjava, bogtepita zašto izgovorena, i ta izjava se uzme kao osnov za sve.

Sve ostalo se zanemari, i realna pretnja po Rusiju, i odnos Ukrajine prema Rusiji a i prema Rusima u samoj Ukrajini, i silni pokušaji Rusije da se diplomatiji reši problem, i kršenje dogovora od strane Ukrajine, i nasilna smena vlasti u Ukrajini, i nacističke jedinice u Ukrajini, sve to nema veze jer.... rekao Putin negde nekad nešto.


Perica je za takve oličenje mudrosti i razboritosti.
milisav68 milisav68 21:36 16.04.2022

Re: Ma!

maksa83
Sličnost njihove tadašnje fascinacije i loženja na Rusiju (kao nečemu što će doneti Pravdu Na Ovaj Zli Pokvareni Svet)

Ako ćemo da se vređamo, meni je fascinantna sličnost sa exYU gastarbajterima, samo se sad proseravaju putem interneta.

Sad ozbiljno, ko je ovde na blogu pominjao pravdu?

vrabac_onaj vrabac_onaj 21:37 16.04.2022

Re: Ma!

milisav68
vrabac_onaj

Podržavam druga Bajdena!
Obratiti pažnju na gornji levi ugao slike.

Biram pomoć prijatelja.


Aljaska.
gvozden1 gvozden1 21:41 16.04.2022

Re: Ma!


On nije budala pa da ne zna da ne može odmah da sastavi nazad Imperiju tako da se ne vide šavovi, ali mu ne pada na pamet da dozvoli da Ukrajina uđeu EU i NATO, ne zato što će NATO tu da stavi rakete i onda iznebuha pod okriljem noći soldateske bombarduje Moskvu (to bi bio vrlo brzo 3. svetski a prvi (i poslednji) nuklearni rat), nego zato što je to (EU i NATO članstvo) nedopustivo za zemlju u kojoj je Sevastopolj. Rusija (tj. njeni imperijalni krugovi) je želju Ukrajine da uđe u EU doživela kao "izdaju".


Al ga iskonstruisa :)

Možda si i u pravu.

Ako je ovo tačno, ne verujem da postoji više od deset ljudi koji imaju uvida u taj plan.
Alal vera za izvore.

A ako je konstrukcija, onda jebiga.

Argumenata, dokaza, svakako nema.
Baš nikakvih.
Ali za supertajne planove i konstrukcije ih i nema, pa je ovo sigurno jedno od ta dva.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:41 16.04.2022

Re: Ma!

Ja evo ne mislim da je raspad sovjetskog saveza natragičniji događaj dvadesetog veka,


Da budemo precizni.
Nije to rekao, nego da je to najveća geopolitička katastrofa dvadestog veka.
To baš nije isto što i najtragičniji događaj.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:43 16.04.2022

Re: Ma!

Rusija (tj. njeni imperijalni krugovi) je želju Ukrajine da uđe u EU doživela kao "izdaju".


Pa ne baš. Želju Ukrajine da uđe u NATO je doživela kao izdaju.
gedza.73 gedza.73 21:43 16.04.2022

Re: Ma!

gvozden1
21:34
Nije krenuo od Ukrajine

A znači krenuo je.

gvozden1
21:15
pa krenuo od Ukrajine

jel ti hiperventiliraš il me jebeš?

maksa83 maksa83 21:45 16.04.2022

Re: Ma!

Nije to rekao, nego da je to najveća geopolitička katastrofa dvadestog veka.
To baš nije isto što i najtragičniji događaj.

U pravu si, loše sam zapamtio, ali ... koliko to menja smisao?
maksa83 maksa83 21:47 16.04.2022

Re: Ma!

Pa ne baš. Želju Ukrajine da uđe u NATO je doživela kao izdaju.

Pa da baš.
Cela frka oko Majdana nije bila zbog "ulaska u NATO" nego zbog Janujkovičevog obrtanja tjurka tj. odbijanja da potpiše pristupni sporazuma sa EU, ne pristupni sporazum sa NATO. Ovde se potencira NATO ali ulazak Ukrajine u EU je podjednako nezamisliv za Rusiju kao i ulazak u NATO. Zamisli da si Rusija a Sevastopolj je u EU. Nezamislivo i nedopustivo.

vrabac_onaj vrabac_onaj 21:51 16.04.2022

Re: Ma!

maksa83
U pravu si, loše sam zapamtio, ali ... koliko to menja smisao?


Pa menja. Mnogo je suženiji pojam, događaj obuhvata sve i svašta. Na primer, Holokaust, bacanje atomskih bombi na Japan, Oktobarska revolucija...

Sve su to izuzetno tragični događaji ali sem, a i to samo delimično, ovog poslednjeg nisu geopolitičke katastrofe.
gvozden1 gvozden1 21:54 16.04.2022

Re: Ma!

Pa da baš.
Cela frka oko Majdana nije bila zbog "ulaska u NATO" nego zbog Janujkovičevog obrtanja tjurka tj. odbijanja da potpiše pristupni sporazuma sa EU,

Pa ko je tad digao frku, ko je SUVERENOJ (to je bitno, naučnih i ja) Ukrajini zamerio odluku i doživeo je kao itdaju, Rusija ili EU, pa joj smestio puč i skidanje izabranog predsednika?

Ah da, nisu izbori bili pošteni :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana