Gradjanske inicijative

VLADA U SENCI, što pre!

Filip Mladenović RSS / 13.04.2022. u 10:42

Nigde se toliko cinično i tako brutalno ne iskazuje pogubnost poslovice "Politika je najveća kurva" kao u Srbiji.
Sve što se dešavalo nakon zatvaranja birališta 3. aprila 2022. u znaku je najstarijeg zanata na svetu.

Prohujalo je, evo, 218 godina od I srpskog ustanka, a srpske elite, pre svega akademska, politička i medijska, ne mogu, neće ili ne znaju da od Srbije naprave, izgrade i učvrste modernu, pravnu, demokratsku državu. Epilog je porazan: istorija Srbije je povest ličnih režima, od knjaza Miloša do AV!

Jedan od načina da se u Srbiji koliko-toliko suzbije političko kurvanje i najzad spreče lični režimi je formiranje tzv. Vlade u senci.

Vlada u senci ili kabinet u senci (Shadow cabinet) tekovina je opozicione borbe u Velikoj Britaniji. Vlada u senci omogućava da se argumentovano preispituje rad svakog resora izabrane Vlade i da se nude alternativna, kvalitetnija rešenja i bolji programi.

Vlade u senci često javno deluju i smatraju se važnom institucijom političkog života.

Kod nas je ideja o Vladi u senci ponovo dospela u javnost nakon zasedanja neformalnog udruženja intelektualaca Skupštine slobodne Srbije juna prošle, 2021. godine. Ova veoma korisna ideja pomenuta je tokom razgovora o pripremi predloga zakona, koje pišu stručnjaci Skupštine slobodne Srbije.

Kao jedan od članova Skupštine slobodne Srbije smatram da je upravo ova, 2022. godina idealno vreme za formiranje i delovanje Vlade u senci.

Vlada u senci, koju predlažem, imaće manje ministarstava! Sadašnja Vlada Republike Srbije ima čak 21 ministarstvo. Predlog Vlade u senci imaće 15 ministarstava, i to:

Ministarstvo industrije i poljoprivrede
Ministarstvo zdravlja i zaštite životne sredine
Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja
Ministarstvo za radna, socijalna i porodična pitanja
Ministarstvo građevinarstva i saobraćaja
Ministarstvo energetike i rudarstva
Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija
Ministarstvo kulture i informisanja
Ministarstvo finansija
Ministarstvo pravde
Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave
Ministarstvo za ljudska i manjinska prava i društveni dijalog
Ministarstvo spoljnih poslova
Ministarstvo unutrašnjih poslova
Ministarstvo vojske

Pozivam sve ljude dobre volje da predlože ministre Vlade u senci.

Moji predlozi:

Ministarstvo industrije i poljoprivrede: Dr Miodrag Zec
Ministarstvo zdravlja i zaštite životne sredine: Dr Rade Panić
Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja: Dr Biljana Stojković
Ministarstvo za radna, socijalna i porodična pitanja: Dr Mario Reljanović
Ministarstvo kulture i informisanja: Marinika Tepić
Ministarstvo finansija: Dr Goran Radosavljević
Ministarstvo pravde: Dr Vesna Rakić Vodinelić
Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave: Savo Manojlović
Ministarstvo za ljudska i manjinska prava i društveni dijalog: Dalibor Nakić, predsednik Nacionalnog saveta romske nacionalne manjine
Ministarstvo spoljnih poslova: Ivo Visković
Ministarstvo unutrašnjih poslova: Božo Prelević
Ministarstvo vojske: Zdravko Ponoš

Nedostaju predlozi za 3 ministarstva Vlade u senci:

Ministarstvo građevinarstva i saobraćaja
Ministarstvo energetike i rudarstva
Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija

 

Atačmenti



Komentari (685)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vcucko vcucko 20:46 14.04.2022

Re: Ivo Visković

srdjan.pajic
vcucko
angie01
Što se mene tiče, i patuljke i Diznijeve junake i orlove/lavove na kapiju slobodno polaži u Koloradu. nemoj u Srbiji. Glupo je.


ako je nesto glupo, onda je to ovaj tvoj terajuci komentar-pazi, ti si nam pristig'o, pa sad teras ljude koji su odavde, da im nije bas dobra ideja da dodju.

meni bas deluje da je super da postavi par Cverglica po dvoristu i da se posecuje sa Maxom kada je na placu, kako bi uzivo razmenjivali iskustvo sa pizza pecima i testima, a u pauzi da odapnu koju strelu u onu metu,...ili tako nesto.

Ja tebi sigurno nisam pristig'o. I tebi sigurno nećuj da polažem račune o svom kretanju i nastanjivanju. Toliko, hvala.


Ali ćeš zato meni mrine duše da daješ netražene savete i preporuke o mom kretanju i stanovanju.

Ne o kretanju i stanovanju. Za to me iskreno zabole (iako upravo ti koristiš svaki post da naglasiš kako živiš u raju na zemlji u koji si pobegao iz pakla, ali to priča o tebi, ne o meni). Nego o ukrašavanju dvorišta.

Ako nisi u stanju da pročitaš, rekoh da je glupo da ukrašavaš dvorište patuljcima i kapiju orlovima/lavovima. Odnosno da to slobodno radiš u Koloradu, jer tako tu nakaradu ne vidim pa mi ne bode oči. Kao i svaki neukus.

Da sam neka vlast, na porez na imovinu pljus sto evrića godišnje po patuljku i orlu/lavu. Pa da vidiš kako bi ih sklonili do mraka. Ali to nije popularno pa nijedna vlast neće uraditi.
vcucko vcucko 20:47 14.04.2022

Re: Ivo Visković

apacherosepeacock
srdjan.pajic
vcucko
angie01
Što se mene tiče, i patuljke i Diznijeve junake i orlove/lavove na kapiju slobodno polaži u Koloradu. nemoj u Srbiji. Glupo je.


ako je nesto glupo, onda je to ovaj tvoj terajuci komentar-pazi, ti si nam pristig'o, pa sad teras ljude koji su odavde, da im nije bas dobra ideja da dodju.

meni bas deluje da je super da postavi par Cverglica po dvoristu i da se posecuje sa Maxom kada je na placu, kako bi uzivo razmenjivali iskustvo sa pizza pecima i testima, a u pauzi da odapnu koju strelu u onu metu,...ili tako nesto.

Ja tebi sigurno nisam pristig'o. I tebi sigurno nećuj da polažem račune o svom kretanju i nastanjivanju. Toliko, hvala.


Ali ćeš zato meni mrine duše da daješ netražene savete i preporuke o mom kretanju i stanovanju.



Pa to ti je Pajicu ono najprostije kopiranje sta kaze hazjajin Putin. Kaze neka se tornja ta peta kolona da u Rusiji ostanu samo prave patriote sa Z istetovirananim na celu.

Pa i ovi nasi Srbi odmah digli nogu na ideju..

kad ih ostane za ispod zbuna i isteraju sve sto ima vise od 2 grama mozga - bog da ih vidi srecne u svom 'slobodoumnom' brlogu (i njih i Ruse). Da se od smeha da nije tuzna i ruzna slika i fantazija te i takve zemlje.

Vi ste bolesni. U glavu. Tačka.
vcucko vcucko 20:50 14.04.2022

Re: Ivo Visković

apacherosepeacock

Kazem u smislu - kad ih 74% (3/4 da zaokruzimo) nece u EU - koji k* hoce onda njihove pare. Mora da je zato sto imaju kicmu, ponos itd.(sarkazam)

A, o tome se radi.

Ko ti traži pare, jeble te pare. Ja?!
shmoo shmoo 20:56 14.04.2022

Re: Fak d sistem и бели блуз

tess1
Зато сам те и предложио.

А без сукоба не можемо ни напредовати.

Znači tako, i za prljave igrače. Ah, Taso, laskavče. :)



За сваки предлог имам поодједнако јако образложење као и за тебе.

Премијер - Филип Младеновић: Да и ова Србија коначно већ једном добије премијера левичара попут високоразвијених уређених демократија скандинавског типа и да се тако испуни пророчанство Слобе Милошевића са Газиместана да ће једнога дана Србија бити као Шведска.

Први потпредседник владе - Макса: Да има ко да банује непослушне јер Филип Младеновић то никада не ради.

Ministarstvo industrije i poljoprivrede - Геџа: Човек се разуме искуствено у производњу хране од њиве до трпезе, а храна нам је, поред воде и енергије, једини геостратешки ресурс који је важан, а који можемо и сами да искористимо, без уплитања странаца.

Ministarstvo zdravlja i zaštite životne sredine - Омега: Забранио би коначно увоз вакцина за ковид.

Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja - Рибозом: Натерао би чак и теткице и домаре по школама да буду професори увек и свугде и на сваком месту.

Ministarstvo za radna, socijalna i porodična pitanja - Мариопан: Прави најбоље штрудле на свету што је уједно чини и најбољом баком на свету.

Ministarstvo građevinarstva i saobraćaja - Бобић: Да ли је овде потребно образложење?

Ministarstvo energetike i rudarstva - Алселон: Пуштао би нам AC/DC Live албуме 24/7.

Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija - Енџи: Туризам у Србији би процветао јер би туристи открили до сада неоткривене туристичке дестинације попут Забеле, Падињака, Митровице, Ћуприје, Шипурских ливада,...

Ministarstvo kulture i informisanja - Пајић: Човек би имао много више сусрета са Захаровом па би му се можда евентуално у неком тренутку и посрећило.

Ministarstvo finansija - Џинкс: Културан и лепо васпитани господин.

Ministarstvo pravde - Николо: Правду и неправду држи у малом прсту којим уме и да чукне помало тасове, попут гос'н Жике, на оним теразијама које држи Темида.

Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave - Зиликака: Сва насељена места у Србији би коначно решила проблем воде за пиће.

Ministarstvo za ljudska i manjinska prava i društveni dijalog - Тес: Никада толерантнију особу у свом животу нисам упознао.

Ministarstvo spoljnih poslova - Соло: Овај би коначно видео света (што му ти и ја одавно саветујемо) и спознао би да је тај свет много шири појам од београдског приобаља Саве и Дунава.

Ministarstvo unutrašnjih poslova - Чарли: Упутства и наредбе кратка и јасна, не дужа од 5 речи, таман за мозгове пандура јер више од тога они не могу да запамте.

Ministarstvo vojske - Вчучко: Набављао би нам за војску руско наоружање по дисконтним ценама.


За музику је Соло крив са оним Хаулин Вулфом доле.






apacherosepeacock apacherosepeacock 20:56 14.04.2022

Re: Ivo Visković

vcucko
apacherosepeacock

Kazem u smislu - kad ih 74% (3/4 da zaokruzimo) nece u EU - koji k* hoce onda njihove pare. Mora da je zato sto imaju kicmu, ponos itd.(sarkazam)

A, o tome se radi.

Ko ti traži pare, jeble te pare. Ja?!


Vi ste bolesni. U glavu. Tačka.


Ovaj covek se pogubio u svemiru..

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:04 14.04.2022

Re: Ivo Visković

I takva gora je nekom trenutno jedina? Jel to znači da Vcucko koji je em pridošao (kako reče svetica) em sadi patuljke u Srbiji vrijedi manje od onih koji su napravili izbor i otišli saditi patuljke u drugu bolju zemlju?



Uopšte nije u pitanju koliko je vcucko vredan, i koliko ima država na raspolaganju, i kakvih, nego odakle mu pravo da on nekog svog sugrađanina tera to jest poručuje mu da ne dolazi, sa sve patuljcima i lavićima pod miškom? I kažem da ja to njemu ne bih nikad predložio, ma koliko mi mrski bili njegovi putine uđi mi međ butine stavovi.





Filip Mladenović Filip Mladenović 21:06 14.04.2022

Re: Ivo Visković

softelectronics_e
Filip Mladenović
nsarski
Biti Titov pionir nije isto što i jugend.


Dobro, ako tako kažeš.
Ne razumem o kom psihopati pričaš. Ako može jasnije.

I ta fatalna greška, evo, proganja nas 3 decenije!

Čija greška? Tog neimenovanog psihopate?


Partijski aparatčkik, bankarski činovnik Zloba Milošević, koga su nabrojane srpske elite izgurale iz prosečnosti za tzv. srpsku stvar, što je rezultiralo serijom ratnih poraza Srbije tokom devedesetih i masovnim ratnim zločinima počinjenih od strane srpskih fašista u Hrvatskoj, BiH i na Kosovu.

Da li ti ovo citiraš nekog ustašu ili šta?


Ne, nego citiram istorijske činjenice!
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:12 14.04.2022

Re: Ivo Visković

gedza.73
Uprkos toj epizodi sa Duškom Radovićem, ta decenija je bila vrhunac medijskih sloboda.

jel si preskočio cenzuru koju je sprovodio Milošević isto pod Stambolićevim patronatom?
'Crko maršal'?
To izaziva proglase više SUBNOR-a i Saveza socijalističke omladine u kojima se osuđuje ponašanje članova Pušenja i poziva se na zabranjivanje njihovih koncerata, te brojne medijske napise protiv grupe, otkazivanja koncerata i skidanje sa telvizijskih i radijskih programa; odluku da prestanu sa radom na Top listi nadrealista donose samoinicijativno.

Čonta
Требало је још само да ставимо потпис на уговор. Али, сутрадан су све отказали. Као да смо убили некога! Очигледно је да је неко из партије интервенисао. Нисам био заљубљен у братство и јединство, али били смо принуђени да први албум објавимо у Загребу.

Iz čuvene Kolevke za macu izbačeni najvažniji delovi
Otrocima Socijalizma je nastup u Beogradu onemogućen na preporuku Saveza socijalističke omladine Slovenije.

Jugoton ne dozvoljava Idolima da na omotu Odbrane i poslednjih dana koriste fresku Belog anđela iz Mileševe.


Posle prvih nekoliko emitovanja, sovjetska ambasada protestvuje, pa mediji dobijaju direktivu da je ne emituju.



To su bili pojedinačni incidenti, koji ne mogu pokvariti utisak o slobodnim, novotalasnim osamdesetim.

I ti incidenti su bili poslednji trzaji komunizma pred pad berlinskog zida. A onda se vodja setio nacije i zajahao nacional-socijalizam, koji je Srbiju srozao do genocida u Srebrenici i masovnih grobnica kosovskih žena i dece širom Srbije.
vcucko vcucko 21:12 14.04.2022

Re: Ivo Visković

srdjan.pajic
I takva gora je nekom trenutno jedina? Jel to znači da Vcucko koji je em pridošao (kako reče svetica) em sadi patuljke u Srbiji vrijedi manje od onih koji su napravili izbor i otišli saditi patuljke u drugu bolju zemlju?



Uopšte nije u pitanju koliko je vcucko vredan, i koliko ima država na raspolaganju, i kakvih, nego odakle mu pravo da on nekog svog sugrađanina tera to jest poručuje mu da ne dolazi, sa sve patuljcima i lavićima pod miškom? I kažem da ja to njemu ne bih nikad predložio, ma koliko mi mrski bili njegovi putine uđi mi međ butine stavovi.


Ni jednom rečju, nikad. Ako ne znaš da čitaš, objasnio sam ti.

A i zabole me, iskreno...
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:19 14.04.2022

Re: Ivo Visković

softelectronics_e
Filip Mladenović
softelectronics_e
Filip Mladenović
nsarski
Filip Mladenović
nikvet pn
Како ти Филипе није падало на памет да Титов лични режим спречаваш владом у сенци?


Tada sam bio Titov pionir. Moja borba protiv titoizma počinje tokom studija, od 1977. godine...


A šta te je promenilo? Od jugenda do anti-jugenda.


Biti Titov pionir nije isto što i jugend.

Promenilo me lično intelektualno i političko sazrevanje.
Prvih deset godina nakon Titove smrti, od 1980. do 1990. bile su vrhunac medijskih i ličnih sloboda na Balkanu.

A onda su srpske elite /akademska, politička, crkvena, vojno-policijska i medijska/ u jednom psihopati, običnom partijskom aparatčiku, pronašle pogrešan istorijski izbor nakon pada berlinskog zida.

I ta fatalna greška, evo, proganja nas 3 decenije!

Slobode u komunjarskom društvu?
Užas!
Društvu koje ni decu nije ostavljalo na miru.
Nego decu prisiljavalo da se zaklinju faraonu i komunjarskim smradovima.
Društvo ludaka.


Tih 10 godina, od 1980. do 1990, više su bile socijal-demokratske nego komunjarske.

Posle toga nastupile su ove 3 decenije, još gore od komunjarskih vremena!

"NACIONALIZAM JE NAJGORI STUPANJ KOMUNIZMA." Adam Mihnjik

Da.
'Jebo' nas je i krepali Tito!
I posle Tita Tito.
Da li si nosio transparent sa tim natpisom?
Koliko si plakao kada je faraon krepao?



Ja sam 30. maja 1980. bio na svojoj momačkoj večeri, a dan kasnije, 31. maja 1980. na svojoj svadbi, sa preko 100 zvanica!
tess1 tess1 21:26 14.04.2022

Re: Ivo Visković

nego odakle mu pravo da on nekog svog sugrađanina tera to jest poručuje mu da ne dolazi, sa sve patuljcima i lavićima pod miškom?

Ako je smatraš nenormalnom, šta te boli za svrhu bilo čega u njoj?

Ovo je napisao Gvozden, i ne bih se osvrnula na vašu prepisku da Vcucko u svetičinoj funkcionalnoj nepismenosti nije "došljak", ili se ponavlja ono od prije neki dan sa Natašom, prikuplja simpatije među svojom elitom tako što se moralno ispiša na manjinu?

Vcuckova je reakcija bila navodno estetske prirode, ali i da nije, mogu zamisliti da mi neko iz otadžbine, osoba A i osoba B, preporuči da sadim patuljke i laviće slobodno po Austriji ako mi je baš toliko srcu milo.. Kad malo bolje razmislim, bio bi to fer odgovor. Sportski.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:31 14.04.2022

Re: Ivo Visković

vcucko
srdjan.pajic
I takva gora je nekom trenutno jedina? Jel to znači da Vcucko koji je em pridošao (kako reče svetica) em sadi patuljke u Srbiji vrijedi manje od onih koji su napravili izbor i otišli saditi patuljke u drugu bolju zemlju?



Uopšte nije u pitanju koliko je vcucko vredan, i koliko ima država na raspolaganju, i kakvih, nego odakle mu pravo da on nekog svog sugrađanina tera to jest poručuje mu da ne dolazi, sa sve patuljcima i lavićima pod miškom? I kažem da ja to njemu ne bih nikad predložio, ma koliko mi mrski bili njegovi putine uđi mi međ butine stavovi.


Ni jednom rečju, nikad. Ako ne znaš da čitaš, objasnio sam ti.

A i zabole me, iskreno...


Čekaj, ti bi me terao iz Srbije, to jest zabranjivao mi povratak zbog estetike gipsanih lavića (uvalim ti dva gl...)? A to što primećujem da je zemlja No 2 u kurcu, pa bih polaganja patuljaka ipak odložio za neke bolje dane, i što ne volim Putina i ove njegove i tvoje Z-ombije što genocidno deluju po Ukrajini, bi mi kao oprostio? Aha, pazi da ne nasednem na tu tvoju providnu ujdurmu i doselim ti se u komšiluk.


vcucko vcucko 21:34 14.04.2022

Re: Fak d sistem и бели блуз

shmoo

Ministarstvo vojske - Вчучко: Набављао би нам за војску руско наоружање по дисконтним ценама


Ama prve stvari prvo. I osnovno.

Jedno pola tuceta - tuce funkcionalnih nuklearnih projektila. Ne zanosim se, ne treba nam domet do Kolorada. To je do starejšeg brata. Ali tu za po kući, do dva soma km, to mora. Bar do pirgavog ostrva.
U te svrhe ugostio bih Kima i dao mu da jede, pije i natiče po izboru dok se ne dogovorimo o svemu. Uključiv proizvodnu tehnologiju za Vinču.

Dalje je lako. Ovo što je stiglo iz Kine (FK-3) je sasvim OK, S-300 za sirotinju, samo treba još jedna takva isporuka za početak. Bar 4 baterije TOS2 (noviji, pokretljiviji od TOS1A) za svaku stranu sveta po jedna. Panonska, Drinska, Dunavska i Kopaonička recimo.

Pobornik sam eklektike, ako ne znaš prepiši, znači sistem obuke, regrutacije i mobilizacije prepisati od Izraela. Obavezan ne vojni rok (od toga se nijedna država nije ovajdila, samo rupa bez dna a efekat tanak) nego osnovna vojna obuka 3 meseca, od 7 do 3 (da ih još ne bi vodio na 'rani, a i da mame mogu da dođu i vide dal' su sinčići ručkili, kakili, piškili, obrisali nos).

Ostalo su sitnice.


vrabac_onaj vrabac_onaj 21:36 14.04.2022

Re: Fak d sistem и бели блуз

vcucko

Ama prve stvari prvo. I osnovno.

Jedno pola tuceta - tuce funkcionalnih nuklearnih projektila. Ne zanosim se, ne treba nam domet do Kolorada. To je do starejšeg brata. Ali tu za po kući, do dva soma km, to mora. Bar do pirgavog ostrva.
U te svrhe ugostio bih Kima i dao mu da jede, pije i natiče po izboru dok se ne dogovorimo o svemu. Uključiv proizvodnu tehnologiju za Vinču.

Dalje je lako. Ovo što je stiglo iz Kine (FK-3) je sasvim OK, S-300 za sirotinju, samo treba još jedna takva isporuka za početak. Bar 4 baterije TOS2 (noviji, pokretljiviji od TOS1A) za svaku stranu sveta po jedna. Panonska, Drinska, Dunavska i Kopaonička recimo.

Pobornik sam eklektike, ako ne znaš prepiši, znači sistem obuke, regrutacije i mobilizacije prepisati od Izraela. Obavezan ne vojni rok (od toga se nijedna država nije ovajdila, samo rupa bez dna a efekat tanak) nego osnovna vojna obuka 3 meseca, od 7 do 3 (da ih još ne bi vodio na 'rani, a i da mame mogu da dođu i vide dal' su sinčići ručkili, kakili, piškili, obrisali nos).

Ostalo su sitnice.




A Kindžali?
Ništa?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:40 14.04.2022

Re: Fak d sistem и бели блуз

vcucko
shmoo

Ministarstvo vojske - Вчучко: Набављао би нам за војску руско наоружање по дисконтним ценама


Ama prve stvari prvo. I osnovno.

Jedno pola tuceta - tuce funkcionalnih nuklearnih projektila. Ne zanosim se, ne treba nam domet do Kolorada. To je do starejšeg brata. Ali tu za po kući, do dva soma km, to mora. Bar do pirgavog ostrva.
U te svrhe ugostio bih Kima i dao mu da jede, pije i natiče po izboru dok se ne dogovorimo o svemu. Uključiv proizvodnu tehnologiju za Vinču.

Dalje je lako. Ovo što je stiglo iz Kine (FK-3) je sasvim OK, S-300 za sirotinju, samo treba još jedna takva isporuka za početak. Bar 4 baterije TOS2 (noviji, pokretljiviji od TOS1A) za svaku stranu sveta po jedna. Panonska, Drinska, Dunavska i Kopaonička recimo.

Pobornik sam eklektike, ako ne znaš prepiši, znači sistem obuke, regrutacije i mobilizacije prepisati od Izraela. Obavezan ne vojni rok (od toga se nijedna država nije ovajdila, samo rupa bez dna a efekat tanak) nego osnovna vojna obuka 3 meseca, od 7 do 3 (da ih još ne bi vodio na 'rani, a i da mame mogu da dođu i vide dal' su sinčići ručkili, kakili, piškili, obrisali nos).

Ostalo su sitnice.




Vcucko, da ja ipak tebi zapakujem jednog gnoma, DHL-m, kažu da dobro deluje u pshioterapeutskom smislu, ne moraš da ga držiš u vrtu ako te je blam od komšija, može i na natkasni pored kreveta.
tess1 tess1 21:41 14.04.2022

Re: Fak d sistem и бели блуз

Ministarstvo finansija - Џинкс: Културан и лепо васпитани господин.

Pročitala sam Džingis-kan. :)

Uh, kad sam proklet čovjek, sjetih se ovog iz knjige Govori koji su promjenili svijet.

angie01 angie01 21:41 14.04.2022

Re: Fak d sistem и бели блуз

a i da mame mogu da dođu i vide dal' su sinčići ručkili, kakili, piškili, obrisali nos).

izvini, je l ti bese imas cerku?
vcucko vcucko 21:48 14.04.2022

Re: Ivo Visković

srdjan.pajic


Čekaj, ti bi me terao iz Srbije, to jest zabranjivao mi povratak zbog estetike gipsanih lavića (uvalim ti dva gl...)? A to što primećujem da je zemlja No 2 u kurcu, pa bih polaganja patuljaka ipak odložio za neke bolje dane, i što ne volim Putina i ove njegove i tvoje Z-ombije što genocidno deluju po Ukrajini, bi mi kao oprostio? Aha, pazi da ne nasednem na tu tvoju providnu ujdurmu i doselim ti se u komšiluk.


To da li voliš Imenjaka Imenjakoviča i šta misliš o Z operaciji, to me zanima taman koliko i njih (mislim Imenjaka i Z trupe). U svakom slučaju ne možeš da misliš gore nego što ja mislim o tvojima.

Patuljci lepo rekoh može, ali porez. Pa ako je za kuću recimo sto evrića godišnje sa dva patuljka i dva lava to je petsto. A ti turi dvadeset ako ti je ćeif, odlično. Kvasac za bužet.
Znajući gastoski mentalitet vi bi poreske uplatnice nosili oko vrata na zlatnom lancu, ima se može se. A oće i da se navata neka snajka ispred zadruge. Ma i-haj.
gvozden1 gvozden1 21:50 14.04.2022

Re: Ivo Visković


Ovo je čista laž i ja to nikad nisam napisao.

Sad si još i pica.
Jesi, meni, skoro, pre neki dan, čak si me i pitao kako bih ja drugačije objasnio stanje u Srbiji ako razlog nije baš taj, da su Srbi lenj i glup narod.

Zato što je to meni bitno

Pa što to onda pričaš meni?
Ako ti je bitno radi, zaboli me.
ja sam odličan primer


Svako ko ovo za sebe napiše je odličan primer narcisa bez pokrića.
Čuj, kaže čovek za sebe, ja sam odličan primer!

To se prepušta drugima da procenjuju.
Tako nalaže vaspitanje.
ljudi pobegne


Beže pičke, odlaze obični ljudi.
Velika je razlika.

A oni koji beže pa otud kevću, ja sam primer, vi ste glupi a ja pametan, vidite me, ja sam u Americi, znači pametan sam, e takvi su pičke.
vcucko vcucko 22:04 14.04.2022

Re: Fak d sistem и бели блуз

angie01
a i da mame mogu da dođu i vide dal' su sinčići ručkili, kakili, piškili, obrisali nos).

izvini, je l ti bese imas cerku?

Da, i?

Ako te baš zanima, moja kćer je buduća profesorka ruskog jezika i književnosti, po nekim pitanjima ekstremnija od mene.

A ja u svoje vreme (82. kao redov i '91. kao mobilisani rezervista) da je moja majka došla u kasarnu da kuka i štagod, to bi bilo tri puta: prvi, poslednji i nikad više.
Ja sam znao da to njoj na pamet ne bi palo, a ona je znala kako bih ja reagovao. Dovoljno.

Odakle ti ta ideja da svi ljudi moraju da misle i rade isto, a posebno isto kao ti?
gvozden1 gvozden1 22:10 14.04.2022

Re: Fak d sistem и бели блуз

Da, i?

Važno je.
Ovde, a naročito među ovim borcima i borkinjama za ravnopravnost, je bitno da li su deca muškog ili ženskog pola.
Roditelji muške dece imaju veća prava, recimo pravo da rat smatraju legitimnim.
Roditelji upišulja to pravo nemaju.

Te tvrdnje su sasvim ozbiljno iznošene.
angie01 angie01 22:14 14.04.2022

Re: Fak d sistem и бели блуз

Da, i?


ne znam sta se onda bavis tudjim sinovima,...pa jos podsmesljivo.


Odakle ti ta ideja da svi ljudi moraju da misle i rade isto, a posebno isto kao ti?


niti mislim o, niti se bavim drugim ljudima-sem kada rade nesto sto ce da ugrozi druge.

a to kako ja i sta radim-ti ne znas, pa nema osnova da pominjes.

btw-vec si video/iskusio, kako se zavrsavaju ovakve halucinacije koje ovde nudis, pa mi je cudno, da su ti i dalje drage.
vcucko vcucko 22:35 14.04.2022

Re: Fak d sistem и бели блуз

angie01

Da, i?


ne znam sta se onda bavis tudjim sinovima,...pa jos podsmesljivo.


btw-vec si video/iskusio, kako se zavrsavaju ovakve halucinacije koje ovde nudis, pa mi je cudno, da su ti i dalje drage.

A kako su to završavale?

Ja vam ne nudim ništa. Bože me sačuvaj i sakloni. Samo vam sipam u facu ono što mislim i osećam.
I to je moje apsolutno i neotuđivo pravo.
Ili misliš da nije?
angie01 angie01 22:52 14.04.2022

Re: Fak d sistem и бели блуз

A kako su to završavale?


zanimljivo je da se smeskas.


Ja vam ne nudim ništa. Bože me sačuvaj i sakloni. Samo vam sipam u facu ono što mislim i osećam.


sta si sad ovde rek'o, bozemesakloni nalozenih nerazumnika,...


I to je moje apsolutno i neotuđivo pravo.
Ili misliš da nije?


ja se na tvom mestu ne bih dicila.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:45 15.04.2022

Re: Ivo Visković

vcucko
srdjan.pajic


Čekaj, ti bi me terao iz Srbije, to jest zabranjivao mi povratak zbog estetike gipsanih lavića (uvalim ti dva gl...)? A to što primećujem da je zemlja No 2 u kurcu, pa bih polaganja patuljaka ipak odložio za neke bolje dane, i što ne volim Putina i ove njegove i tvoje Z-ombije što genocidno deluju po Ukrajini, bi mi kao oprostio? Aha, pazi da ne nasednem na tu tvoju providnu ujdurmu i doselim ti se u komšiluk.


To da li voliš Imenjaka Imenjakoviča i šta misliš o Z operaciji, to me zanima taman koliko i njih (mislim Imenjaka i Z trupe). U svakom slučaju ne možeš da misliš gore nego što ja mislim o tvojima.

Patuljci lepo rekoh može, ali porez. Pa ako je za kuću recimo sto evrića godišnje sa dva patuljka i dva lava to je petsto. A ti turi dvadeset ako ti je ćeif, odlično. Kvasac za bužet.
Znajući gastoski mentalitet vi bi poreske uplatnice nosili oko vrata na zlatnom lancu, ima se može se. A oće i da se navata neka snajka ispred zadruge. Ma i-haj.


Ma o tome i pričam, ti bi ne samo određivao ljudima gde da se nastanjuju i regulisao koje u dvorište skulpture da meću, nego bi odma rusku džiberniju uspostavio u Srbiji, samo da te puste, pa da se tera u gulag ko neće da plati za patuljka. Ja moram da te pitam, kad si toliko zaljubljen u te gubernije, oligarhe, ljubitelje ražalovanih gimnastičarki, i drndavu vojnu tehnologiju, kako to da se nisi već odselio tamo? Ne teram te, kao što bi ti mene terao, da me ne razumeš pogrešno, nego pitam.

A na leđa skačeš svakom ko zucne nešto protiv orgijanja koje ovaj tvoj Z-magarac sprovodi po Ukrajini, mada mu to dosta slabo ide, kao što vidimo. Čujem sad da su im Ukrajinci ladno potopili neki glavni brod u floti, pa moraju da lažu kako se sam zapalio, i potonuo, bem ti takvu vojsku.


zaharaga zaharaga 06:37 15.04.2022

Re: Ivo Visković

gedza.73
srdjan.pajic
većina Srba

Na internetu više ne znaš šta je istina a šta laž ali ovo je sa jedne od popularnijih stranica među omladinom

Oni što su u EU kažu kako su profitiralii a Srbi koji nisu niti znaju kako je u EU kaže kako neće u zinat.




Zinat, bas vala. A ajde sad jos jednu kartu s procentima i lepo obojadisanu s odgovorima europskog stanovnistva, isto zinat, na isto pitanje: Da li biste zeleli da Srbija udje u EU?

vcucko vcucko 06:52 15.04.2022

Re: Ivo Visković

srdjan.pajic

A na leđa skačeš svakom ko zucne nešto protiv orgijanja koje ovaj tvoj Z-magarac sprovodi po Ukrajini, mada mu to dosta slabo ide, kao što vidimo. Čujem sad da su im Ukrajinci ladno potopili neki glavni brod u floti, pa moraju da lažu kako se sam zapalio, i potonuo, bem ti takvu vojsku.

Ovakvo autistično blebetanje je ogavno, ali to ste vi.

Ima mislim 7 dana i više kako sam napisao, argumentovano i pouzdano, da je samo u Marijupolju izginulo min. 20.000 ljudi, većinom civila. Prekjuče su se oglasili i proterani (Kijevski) i novi (proruski) gradonačelnik i obojica su manje-više u dlaku potvrdili moju cifru. Minimum (ali dobronamerni minimum) 20.000.

To vama (tebi i tvojima, ma gde bili) ništa ne znači. Toliko hiljada manje neke tamo niže rase, nebitno, to ne kažu na TV, znači ne postoji. Jedino je bitno da je potopljen tamo neki brod, da se zbog toga kliberi, šenluči po netu, smajliji skaču. Bitno da je na neki način oštećena Rusija, na koju skačete ko besna paščad uvek i svuda, i pre ovog rata. Zato što su vam tako rekli na TV. Ovaj rat nema nikakve veze s tom činjenicom.

Inače krstaricu nisu potopili Ukri, nema šanse time što kažu i na toj udaljenosti, po oluji. Potopili su je Amerikanci, verovatno sa podmornice. Videćemo šta će od toga da ispadne, ništa dobro sigurno. Ovaj rat između Rusije i Amerike (ne Ukrajine, oni samo dobrovoljno daju meso, njihov problem) je uveliko u toku, a Rusi nemaju gde nego napred pa šta bog da.

Ja nikad nisam i neću da slavodobitno objavljujem bombastične izjave tipa "poginulo bar 50.000 Ukra" (a jeste sigurno, minimum) uz razne smajlije i vatromet. Ali ne očekujem da ti to shvatiš, zaista.
gedza.73 gedza.73 07:44 15.04.2022

Re: Ivo Visković

Filip Mladenović
To su bili pojedinačni incidenti, koji ne mogu pokvariti utisak o slobodnim, novotalasnim osamdesetim

Pojedinačni incidenti? Ne, to je bio komunizam na delu. Cenzura koju su vršili komunisti u raznim SSNRJ, Subnor i ostalim radničkim organizacija je bila sistemska. Pošto si ti deklarisani antifašista za knjigu o zločinima nad Srbima Miodrag krsmanović je dobio zahvalnicu od Simona Vizentala i Margaret tačer dok je baš u vremenu koje ti hvališ u Beogradu osnovana komisija koja je osudila tu knjigu kao atak na 'bratstvo i jedinstvo'.
. A onda se vodja setio nacije i zajahao nacional-socijalizam

Nije istina. Ovo je Miloševićev govor na Ušću 'Druže Tito mi ti se kunemo'. Iz osamdesetih.
Другарице и другови,
овако велики митинг није био у Београду од кад је ослобођен. Последњи пут оволико људи на београдским улицама окупљених на некој великој идеји било је 20. октобра 1944. године. Тада је народ на улицама Београда славио победу у рату и кретао у велику битку за обнову ратом разорене земље. И тада су, као и данас, овде били заједно припадници свих југословенских народа и народности. Другарице и другови, многи овде данас памте, како у тим данима ништа није било тешко и како се људима чинило да је све лако и могуће у слободи. И у тој слободи грађани Београда, као и читаве наше земље успели су много да ураде. Данас гневни због кризе у којој се налазимо, склони смо да заборавимо све добро и вредно што смо у дугим и тешким годинама сами и са радошћу створили. Истина је да смо стали на путу за друштво које смо у Револуцији желели, али није истина да то друштво не можемо да остваримо, да од пута треба да одустанемо.



gedza.73 gedza.73 07:46 15.04.2022

Re: Ivo Visković

zaharaga
Zinat, bas vala. A ajde sad jos jednu kartu s procentima i lepo obojadisanu s odgovorima europskog stanovnistva, isto zinat, na isto pitanje: Da li biste zeleli da Srbija udje u EU?

Misliš da li bi primili u EU državu sa stanovništvom koje je većinski protiv EU? Državu koja bi komunističko-sovjetske zakone sa ruskom zastavom na srpskom parlamentu?
Mislim da ne bi.
gedza.73 gedza.73 07:56 15.04.2022

Re: Ivo Visković

Čujem sad da su im Ukrajinci ladno potopili neki glavni brod u floti, pa moraju da lažu kako se sam zapalio, i potonuo, bem ti takvu vojsku.

Ruski komandni brod im potopili? Pa šta kažu naši analitičari u Vrhovnom štabu? Zapalio se roštilj na palubi koji je uhvatio mašinski deo pa buknulo samo od sebe?
Nema, što Rusi imaju naoružanje to nema niko na svetu. A par dana ima da oslobode od nacizma celu Ukrajinu bez da izazovu razaranja i civilne žrtve.

Sad ostalo da se vidi dal se žrtvovanjem piuna (Ukrajina) dobio samo konj (Švedska) ili i lovac (Finska)
softelectronics_e softelectronics_e 08:59 15.04.2022

Re: Ivo Visković

gedza.73
Čujem sad da su im Ukrajinci ladno potopili neki glavni brod u floti, pa moraju da lažu kako se sam zapalio, i potonuo, bem ti takvu vojsku.

Ruski komandni brod im potopili? Pa šta kaže naši analitičari u Vrhovnom štabu? Zapalio se roštilj na palubi koji je uhvatio mašinski deo pa buknulo samo od sebe?
Nema, što Rusi imaju naoružanje to nema niko na svetu. a par dana ima da oslobode od naciszma celu Ukrajinu bez da izazovu razaranja i civilne žrtve.

Sad ostalo da se vidi dal se žrtvovanjem piuna (Ukrajina) dobio samo konj (Švedska) ili i lovac (Finska)

Ko je to rekao?
gvozden1 gvozden1 09:27 15.04.2022

Re: Ivo Visković


Ruski komandni brod im potopili?

Ajd da se radujemo, pukli Rusi.

To se zove mržnja, a to je osobina sitnih ljudi.
Poput onog majmuna Zelenskog koji ne shvata šta znači izraz, mrzim Rusiju.
A i on i ti biste vrlo dobro shvatili i drečali na sav glas kada bi Putin rekao mrzim Ukrajinu, Nemačku, Srbiju, bilo koga.

To se ne govori čak i ako si dovoljno đubre da to osećaš.

Ali vi ne možete da izdržite.

Potopljeni brod u ratu.
I?
Sve i da ga je neprijatelj pogodio.

Na stranu to što se ni vaš agitprop ne usuđuje da kaže da ga je Ukrajina pogodila, nego se ograničavaju na formulaciju "Ukrajina tvrdi"

Jedini koji to tvrdi je onaj debil, klovn, i vi koji se primate i radujete.

Divljaci iz Ukrajine ponižavaju zarobljenike, snimaju ih ponižene i objavljuju, a vi se radujte tome.

Ajd što su vam ispali mozak da ne možete da shvatite političku situaciju nego sve delite na mi i oni, ali bre i ljudskost su vam uzeli, obraz, razum.
zaharaga zaharaga 09:29 15.04.2022

Re: Ivo Visković

gedza.73
zaharaga
Zinat, bas vala. A ajde sad jos jednu kartu s procentima i lepo obojadisanu s odgovorima europskog stanovnistva, isto zinat, na isto pitanje: Da li biste zeleli da Srbija udje u EU?

Misliš da li bi primili u EU državu sa stanovništvom koje je većinski protiv EU? Državu koja bi komunističko-sovjetske zakone sa ruskom zastavom na srpskom parlamentu?
Mislim da ne bi.


Ne bi. Nikad i nisu hteli.

A bilo je vreme kada je vecina u Srbiji bila za EU.
Za liberalnu demokratiju, za tranziciju, za privatizaciju, za kapitalizam, ljuti tajkunski sistem, za davanje svega sto treba, Kosova, Sandzaka, dupeta, samo da se pristupi EU. Ogromna vecina, ogromna. Ali EU nece.

Na zalost, Srbija jos uvek vecinski glasa za euroatlancki blok, ali to je mamuzanje mrtve kobile.

vrabac_onaj vrabac_onaj 09:53 15.04.2022

Re: Ivo Visković

nače krstaricu nisu potopili Ukri, nema šanse time što kažu i na toj udaljenosti,


Izgleda da brod nije bio baš toliko daleko od obale (40-50 km). Pri tome je bio vrlo blizu rumunske obale (malo severno od Suline).
vcucko vcucko 09:54 15.04.2022

Re: Ivo Visković

gvozden1


Ajd što su vam ispali mozak da ne možete da shvatite političku situaciju nego sve delite na mi i oni, ali bre i ljudskost su vam uzeli, obraz, razum.


To što je noćas Bogu na istinu otišlo kojih par hiljada Ukra (samo u Popasnoj izbrojano i uteftereno 130 redova, ne azovaca, a to je delić fronta) to nema veze. To su tamo neki Ukri, Sloveni, podljudi, to se ne broji. Nego se kliberi i nazdravlja što je pogođen brod.

Potpuno, neselektivno i ropski su prihvatili tu priču. Jer su u osnovi totalitarni umovi i drugačije ne mogu. Moram kao gazda i ako mi ne traži, u stvari moram i gore od njega, šta ako ćutim pa mi ospori tu neku mrvu kolača koju dobijam.

Apsolutno je bespredmetno, beskorisno i suvišno ulaziti u bilo kavu polemiku s njima.

Samo rokaj Rusijo i ne razmišljaj puno. Nema ti druge. Kakva god bila i ko god bio na vlasti. Nemaš posla sa ljudima nego sa nekom gadnom mutacijom, ćorsokakom evolucije.

vcucko vcucko 09:57 15.04.2022

Re: Ivo Visković

vrabac_onaj
nače krstaricu nisu potopili Ukri, nema šanse time što kažu i na toj udaljenosti,


Izgleda da brod nije bio baš toliko daleko od obale (40-50 km). Pri tome je bio vrlo blizu rumunske obale (malo severno od Suline).

Pa dobro, NATO iz Rumunije, ne sa podmornice. U čemu razlika?
vrabac_onaj vrabac_onaj 10:00 15.04.2022

Re: Ivo Visković

vcucko
vrabac_onaj
nače krstaricu nisu potopili Ukri, nema šanse time što kažu i na toj udaljenosti,


Izgleda da brod nije bio baš toliko daleko od obale (40-50 km). Pri tome je bio vrlo blizu rumunske obale (malo severno od Suline).

Pa dobro, NATO iz Rumunije, ne sa podmornice. U čemu razlika?


Mislim da su Rusi bili "malo" nepromišljeni ko god da ga je potopio.
tess1 tess1 10:06 15.04.2022

Re: Fak d sistem и бели блуз

Ministarstvo za ljudska i manjinska prava i društveni dijalog - Тес: Никада толерантнију особу у свом животу нисам упознао.

Taso, još jednom zahvaljujem na nenadano ukazanom povjerenju. :)

Premda, primjetiću (možete i vi sa mnom, nije teško) da je meni dodijeljeno ministarstvo lukav potez, kako-lako, manjini manjine. Nisi ni ti Taso veverica kao neki tamo.. :)
gedza.73 gedza.73 10:06 15.04.2022

Re: Ivo Visković

softelectronics_e
Ko je to rekao?

Ima o tome na blogovima.
gedza.73 gedza.73 10:13 15.04.2022

Re: Ivo Visković

gvozden1
To se zove mržnja, a to je osobina sitnih ljudi.

Ovo kao neka žal što je oboren F-117 iznad Srbije?
Na stranu to što se ni vaš agitprop ne usuđuje da kaže da ga je Ukrajina pogodila, nego se ograničavaju na formulaciju "Ukrajina tvrdi"

Nisam ništa tvrdio samo sam pitao da li je potopljen. Pošto ima kontradiktornih informacija da se šklopocija sama od sebe zapalila a onda potonula dok su je vukli.
Potopljeni brod u ratu.
I?

Ništa. Osim što je komandni.
Jedini koji to tvrdi je onaj debil, klovn, i vi koji se primate i radujete.

Gvozdene ponekad umem da budem ekstremno bezobrazan. Ovaj put ću da prećutim i nadam se kako ćeš ubuduće da budeš pristojniji u komunikaciji.



gedza.73 gedza.73 10:18 15.04.2022

Re: Ivo Visković

zaharaga
A bilo je vreme kada je vecina u Srbiji bila za EU.

A bilo je vreme kada je vecina u Srbiji bila za EU.
Za liberalnu demokratiju, za tranziciju, za privatizaciju, za kapitalizam, ljuti tajkunski sistem, za davanje svega sto treba, Kosova, Sandzaka, dupeta, samo da se pristupi EU.

Ogromna većina je za švedski standard i komunističko radno vreme. Bila i ostala. Sistem niti želi niti hoće da menja. Zato nam i jeste ovako kako nam je.
Na zalost, Srbija jos uvek vecinski glasa za euroatlancki blok, ali to je mamuzanje mrtve kobile.

Naravno. Zato ko ne može preko partije ili veze da se zaposli u državnoj administraciji traži posao u ruskim i kineskim kompanijama. Omladina istovremeno bira nebesko carstvo i rusku imperiju uporedo sa planovima kako da se dokopa Zapada.
Živi bili pa videli.
gedza.73 gedza.73 10:22 15.04.2022

Re: Ivo Visković

vcucko
Samo rokaj Rusijo i ne razmišljaj puno.

Šalje ti Vcucko podršku sa bloga.
Nemaš posla sa ljudima nego sa nekom gadnom mutacijom, ćorsokakom evolucije.

Mutacija, ćorsokak evolucije, istočnoevropska gologuzija, nepotrebni -stanci... I arijevska ruska rasa.
Moram kao gazda i ako mi ne traži, u stvari moram i gore od njega

Napisa lik koji je i danas mentalno podanik Care Mare i Staljina. Sa avatarom razbojnika i ubice.
softelectronics_e softelectronics_e 10:54 15.04.2022

Re: Fak d sistem и бели блуз

tess1
Ministarstvo za ljudska i manjinska prava i društveni dijalog - Тес: Никада толерантнију особу у свом животу нисам упознао.

Taso, još jednom zahvaljujem na nenadano ukazanom povjerenju. :)

Premda, primjetiću (možete i vi sa mnom, nije teško) da je meni dodijeljeno ministarstvo lukav potez, kako-lako, manjini manjine. Nisi ni ti Taso veverica kao neki tamo.. :)

Ma!
Shmoo je lukav kao zec.
gvozden1 gvozden1 11:11 15.04.2022

Re: Ivo Visković

Ovo kao neka žal što je oboren F-117 iznad Srbije?

Iz koraka u korak se potvrđuje slepilo.
Uporediti situaciju u kojoj tvoja država obori neprijateljski avion, sa situacijom kad neka druga država potopi brod nekoj trećoj, u odnosima koji su daleko komplikovaniji od odnosa između tvoje države i neprijatelja, je jasan primer oslepljenosti indoktrinacijom.

Imaš državu koja te bomardovala, i državu koja nije, i ona koja jeste potopi brod one koja nije, i ti se tome raduješ.

Debilno, kretenski, slepački, ima li jači srpski izraz za to?
Ako ima taj je adekvatan.

Ništa. Osim što je komandni

I šta s tim što je komandni?

Nema Rusija više komandu?

Ili je u pitanju samo ona slepa mržnja indukovana agitpropom, ono, uta-ta, potonuo im brod?

To je, nema druge, slepilo i debilizam koje pokušava da razgovara o složenoj svetskoj situaciji koja može svašta da izrodi.

Nije ovo dečija igra jebote da se tako infantilno raduje poenu.
gvozden1 gvozden1 11:17 15.04.2022

Re: Ivo Visković


To što je noćas Bogu na istinu otišlo kojih par hiljada Ukra (samo u Popasnoj izbrojano i uteftereno 130 redova, ne azovaca, a to je delić fronta) to nema veze

Da, to je stvarnost rata, s tim se mora računati.
Ali je neljudski nad tim seiriti.
I koliko vidim Rusi ne seire, ubijaju jer moraju i idu dalje.

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:18 15.04.2022

Re: Ivo Visković

gedza.73
Filip Mladenović
To su bili pojedinačni incidenti, koji ne mogu pokvariti utisak o slobodnim, novotalasnim osamdesetim

Pojedinačni incidenti? Ne, to je bio komunizam na delu. Cenzura koju su vršili komunisti u raznim SSNRJ, Subnor i ostalim radničkim organizacija je bila sistemska. Pošto si ti deklarisani antifašista za knjigu o zločinima nad Srbima Miodrag krsmanović je dobio zahvalnicu od Simona Vizentala i Margaret tačer dok je baš u vremenu koje ti hvališ u Beogradu osnovana komisija koja je osudila tu knjigu kao atak na 'bratstvo i jedinstvo'.
. A onda se vodja setio nacije i zajahao nacional-socijalizam

Nije istina. Ovo je Miloševićev govor na Ušću 'Druže Tito mi ti se kunemo'. Iz osamdesetih.
Другарице и другови,
овако велики митинг није био у Београду од кад је ослобођен. Последњи пут оволико људи на београдским улицама окупљених на некој великој идеји било је 20. октобра 1944. године. Тада је народ на улицама Београда славио победу у рату и кретао у велику битку за обнову ратом разорене земље. И тада су, као и данас, овде били заједно припадници свих југословенских народа и народности. Другарице и другови, многи овде данас памте, како у тим данима ништа није било тешко и како се људима чинило да је све лако и могуће у слободи. И у тој слободи грађани Београда, као и читаве наше земље успели су много да ураде. Данас гневни због кризе у којој се налазимо, склони смо да заборавимо све добро и вредно што смо у дугим и тешким годинама сами и са радошћу створили. Истина је да смо стали на путу за друштво које смо у Револуцији желели, али није истина да то друштво не можемо да остваримо, да од пута треба да одустанемо.





Taj govor je bio novembra 1988, kao predigra za govor 28. juna 1989. na Gazimestanu. E, tu je novokomponovani srpski Firer dao gas do naci daske!
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:45 15.04.2022

Re: Ivo Visković

gvozden1
Ovo kao neka žal što je oboren F-117 iznad Srbije?

Iz koraka u korak se potvrđuje slepilo.
Uporediti situaciju u kojoj tvoja država obori neprijateljski avion, sa situacijom kad neka druga država potopi brod nekoj trećoj, u odnosima koji su daleko komplikovaniji od odnosa između tvoje države i neprijatelja, je jasan primer oslepljenosti indoktrinacijom.

Imaš državu koja te bomardovala, i državu koja nije, i ona koja jeste potopi brod one koja nije, i ti se tome raduješ.

Debilno, kretenski, slepački, ima li jači srpski izraz za to?
Ako ima taj je adekvatan.

Ništa. Osim što je komandni

I šta s tim što je komandni?

Nema Rusija više komandu?

Ili je u pitanju samo ona slepa mržnja indukovana agitpropom, ono, uta-ta, potonuo im brod?

To je, nema druge, slepilo i debilizam koje pokušava da razgovara o složenoj svetskoj situaciji koja može svašta da izrodi.

Nije ovo dečija igra jebote da se tako infantilno raduje poenu.


Nema dobrih i loših naroda, već samo dobrih i loših režima.

Putinov režim, evo, već 22 godine, ubija i zatvara pre svega ruske gradjanke i gradjane, i to samo zato što drugačije, kritički misle i govore o tom autokratskom režimu.

Brutalna agresija na Ukrajinu i njen narod je logičan epilog jednog lošeg režima!

gedza.73 gedza.73 11:53 15.04.2022

Re: Ivo Visković

gvozden1
Uporediti situaciju u kojoj tvoja država obori neprijateljski avion, sa situacijom kad neka druga država potopi brod nekoj trećoj, u odnosima koji su daleko komplikovaniji od odnosa između tvoje države i neprijatelja, je jasan primer oslepljenosti indoktrinacijom.

Izvini molim te tovariš Aljoša što te nisam odmah prepoznao. Odlično braniš interese neke treće države kojoj je potopljen brod u nekoj drugoj državi.
Imaš državu koja te bomardovala, i državu koja nije, i ona koja jeste potopi brod one koja nije, i ti se tome raduješ.

Pokaži gde se tačno to radujem. Osim toga postavljao sam klipove iz Black Hawk Down sa komentarom kako su Amerikacni minimizovali svoje gubitke pa što ne bi tebe druže Rusu pitao šta vam to bi sa brodom.
Nije ovo dečija igra jebote da se tako infantilno raduje poenu.

To vidi sa ovima koji se oduševljavaju Kilimandžaro raketama.
gvozden1 gvozden1 12:07 15.04.2022

Re: Ivo Visković

Odlično braniš interese neke treće države kojoj je potopljen brod u nekoj drugoj državi.

Čije, koje treće države?
I da ne čekam odgovor koji znam, misliš na Rusiju, nikad i nigde nisam branio njihove interese.
Najpre što je to njihova a ne moja stvar, posebno da odluče šta su im interesi i kako će da ih brane, ako uopšte hoće.

Govorio sam, jer tako mislim, da lakše razumem onoga ko svoje interese brani na svojoj granici, Rusija u Ukrajini na primer, i to u delu uz granicu, naseljenim Rusima, nego onoga ko svoje interese brani morima i gorama daleko od njih.
Amerika u Srbiji na primer, ili gde im padne na pamet.

A interese jesam zastupao, srpske, i tvrdio da je u srpskom interesu da u ovom ratu pobedi onaj ko Srbiju nije napadao, ko je na njenoj strani u UN itd, a ne onaj ko ju je uvek napadao i ko je na strani srpskih neprijatelja.

To mi seljačka logika nalaže.
A šta kaže ona druga, da je bolje da pobedi onaj ko je zaštitnik srpskim neprijateljima?
Pokaži gde se tačno to radujem


U prethodnim komentarima.
A ako si povukao radovanje dobro je, koliko toliko ali dobro.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:50 15.04.2022

Re: Ivo Visković

gvozden1
Odlično braniš interese neke treće države kojoj je potopljen brod u nekoj drugoj državi.

Čije, koje treće države?
I da ne čekam odgovor koji znam, misliš na Rusiju, nikad i nigde nisam branio njihove interese.
Najpre što je to njihova a ne moja stvar, posebno da odluče šta su im interesi i kako će da ih brane, ako uopšte hoće.

Govorio sam, jer tako mislim, da lakše razumem onoga ko svoje interese brani na svojoj granici, Rusija u Ukrajini na primer, i to u delu uz granicu, naseljenim Rusima, nego onoga ko svoje interese brani morima i gorama daleko od njih.
Amerika u Srbiji na primer, ili gde im padne na pamet.

A interese jesam zastupao, srpske, i tvrdio da je u srpskom interesu da u ovom ratu pobedi onaj ko Srbiju nije napadao, ko je na njenoj strani u UN itd, a ne onaj ko ju je uvek napadao i ko je na strani srpskih neprijatelja.

To mi seljačka logika nalaže.
A šta kaže ona druga, da je bolje da pobedi onaj ko je zaštitnik srpskim neprijateljima?
Pokaži gde se tačno to radujem


U prethodnim komentarima.
A ako si povukao radovanje dobro je, koliko toliko ali dobro.


NATO bombardovanje 1999. je pozvao, dozvao i navodio zločinački režim Zlobe Miloševića.

Zašto se zaboravlja da je pre tog 24. marta 1999. Zlobin režim počinio monstruozne ratne zločine i u Hrvatskoj, i u Bosni i na Kosovo, sejući svuda masovne grobnice. Pa kada je taj režim uvideo da će odgovarati za te masovne ratne zločine, poput nemačkih nacista je iskopavao te masovne grobnice i premeštao leševe civila u sekundarne, pa čak i u tercijarne grobnice. Sadašnja Srbija je premrežena masovnim grobnicama, da ne govorim o spaljenim leševima kosovskih žena i dece na više lokacija u Srbiji.

Pročitajte dokumentarnu knjigu kolege novinara Radeta Radovanovića "SMEH POD VEŠALIMA", sa podnaslovom "Sve što ste želeli da ne znate o ratu na Kosovu".
gedza.73 gedza.73 13:56 15.04.2022

Re: Ivo Visković

gvozden1
To mi seljačka logika nalaže.
A šta kaže ona druga, da je bolje da pobedi onaj ko je zaštitnik srpskim neprijateljima?

Ovo isto su pričali komunisti i politkomesari četnicima koje su nazivali izdajnicima i saradnicima okupatora.


gedza.73 gedza.73 14:01 15.04.2022

Re: Ivo Visković

Filip Mladenović
NATO bombardovanje 1999. je pozvao, dozvao i navodio zločinački režim Zlobe Miloševića.

Ovde se slažete i ti i Rusi na blogu. Zelenski je kriv za rusko bombardovanje kao i Miloševič za NATO bombardovanje.
Taj govor je bio novembra 1988, kao predigra za govor 28. juna 1989. na Gazimestanu. E, tu je novokomponovani srpski Firer dao gas do naci daske!

Dobru analizu tog preokreta je napisao pokojni Dejan Anastasijević.
Ali ostaje činjenica da je Slobodan milošević komunista i da je zahvaljujući jednopartijskom komunističkom uređenju, u vremenu za koje ti tvrdiš kako je Periklovo zlatno doba, dobio vlast i moć. Građanski rat je proistekao iz totalitarnog komunističkog uređenja sa komunističkim funkcioneirma, komunističkim oficirima i komunističkim tajnim službama.
Tako da novokomponovani srpski 'Firer' je bio i ostao komunista.
softelectronics_e softelectronics_e 14:09 15.04.2022

Re: Ivo Visković

gedza.73
Filip Mladenović
NATO bombardovanje 1999. je pozvao, dozvao i navodio zločinački režim Zlobe Miloševića.

Ovde se slažete i ti i Rusi na blogu. Zelenski je kriv za rusko bombardovanje kao i Miloševič za NATO bombardovanje.
Taj govor je bio novembra 1988, kao predigra za govor 28. juna 1989. na Gazimestanu. E, tu je novokomponovani srpski Firer dao gas do naci daske!

Dobru analizu tog preokreta je napisao pokojni Dejan Anastasijević.
Ali ostaje činjenica da je Slobodan milošević komunista i da je zahvaljujući jednopartijskom komunističkom uređenju, u vremenu za koje ti tvrdiš kako je Periklovo zlatno doba, dobio vlast i moć. Građanski rat je proistekao iz totalitarnog komunističkog uređenja sa komunističkim funkcioneirma, komunističkim oficirima i komunističkim tajnim službama.
Tako da novokomponovani srpski 'Firer' je bio i ostao komunista.

Ja bih dodao samo jednu digresiju.
Komuniste bih nazivao kako i dolikuje, tj. komunjarama.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:21 15.04.2022

Re: Ivo Visković

softelectronics_e
gedza.73
Filip Mladenović
NATO bombardovanje 1999. je pozvao, dozvao i navodio zločinački režim Zlobe Miloševića.

Ovde se slažete i ti i Rusi na blogu. Zelenski je kriv za rusko bombardovanje kao i Miloševič za NATO bombardovanje.
Taj govor je bio novembra 1988, kao predigra za govor 28. juna 1989. na Gazimestanu. E, tu je novokomponovani srpski Firer dao gas do naci daske!

Dobru analizu tog preokreta je napisao pokojni Dejan Anastasijević.
Ali ostaje činjenica da je Slobodan milošević komunista i da je zahvaljujući jednopartijskom komunističkom uređenju, u vremenu za koje ti tvrdiš kako je Periklovo zlatno doba, dobio vlast i moć. Građanski rat je proistekao iz totalitarnog komunističkog uređenja sa komunističkim funkcioneirma, komunističkim oficirima i komunističkim tajnim službama.
Tako da novokomponovani srpski 'Firer' je bio i ostao komunista.

Ja bih dodao samo jednu digresiju.
Komuniste bih nazivao kako i dolikuje, tj. komunjarama.


Opet na perverzan način izbegavate da se suočite sa istinom, tj. sa istorijskim činjenicama:

Zašto se zaboravlja da je pre tog 24. marta 1999. Zlobin režim počinio monstruozne ratne zločine i u Hrvatskoj, i u Bosni i na Kosovo, sejući svuda masovne grobnice. Pa kada je taj režim uvideo da će odgovarati za te masovne ratne zločine, poput nemačkih nacista je iskopavao te masovne grobnice i premeštao leševe civila u sekundarne, pa čak i u tercijarne grobnice. Sadašnja Srbija je premrežena masovnim grobnicama, da ne govorim o spaljenim leševima kosovskih žena i dece na više lokacija u Srbiji.

Pročitajte dokumentarnu knjigu kolege novinara Radeta Radovanovića "SMEH POD VEŠALIMA", sa podnaslovom "Sve što ste želeli da ne znate o ratu na Kosovu".

Zelenski nije počinio masovne ratne zločine u Rusiji, tako da je poredjenje sa Zlobom neutemeljeno i deplasirano!
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:16 15.04.2022

Re: Ivo Visković

Dobro, bre, ljudi, ja razumem to vaše 24/7 onanisanje na ovo putinovo razvaljivanje Ukrajine, čak i to kad tobož sažaljevate Ukrajince koji su noćas ubijeni upravo od strane vašeg objekta seksualnog zadovoljstva (što s obzirom na to koje ste godište znači da je Z-magarac za vas odličan afrodizijak) ali što ste se ovoliko uzbudili zbog jednog potopljenog ruskog broda, neka je i komandni, i najbolji koji su imali, čak i da nije potopljen nego je potonuo sam, moguće zbog slabo obučene posade i lošeg održavanja? Pa imaju oligarsi valjda još neki brod na raspolaganju, sem luksuznih jahti koje više nemaju, a koji je možda čak i plovan (da im i njega potope ukrajinci, ili ko ga je več potopio)? Mislim, nije kraj rata ako su izgubili glavni brod u mornarici, niste ga vi izgubili nego oligarsi. Opustite se malo i pustite sad da vam malo uđe, mislim u prenesenom smislu.

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:24 15.04.2022

Re: Ivo Visković

Nego sad je izgleda i onaj kanadski neki snajperista pretekao, a ovde ste se u kolektivnom kemeru utrkivali ko će prvi da okači radosne vesti iz Sputnika i RTs-a, kako su ga oni neki Spec Naciji dočekali na granici i ubili posle 20 minuta. Ja toliko sreće kod vas nisam video, Tasa samo što se go ovde nije skinuo i navalio da vantelesno oplodi svoj rođeni šulj, šmulj. Evo, čovek kaže da nije ni znao do pre neki dan da je mrtav. Mislim, šta hoću da kažem - koji vam je bre kurac?


softelectronics_e softelectronics_e 17:07 15.04.2022

Re: Ivo Visković

srdjan.pajic
Dobro, bre, ljudi, ja razumem to vaše 24/7 onanisanje na ovo putinovo razvaljivanje Ukrajine, čak i to kad tobož sažaljevate Ukrajince koji su noćas ubijeni upravo od strane vašeg objekta seksualnog zadovoljstva (što s obzirom na to koje ste godište znači da je Z-magarac za vas odličan afrodizijak) ali što ste se ovoliko uzbudili zbog jednog potopljenog ruskog broda, neka je i komandni, i najbolji koji su imali, čak i da nije potopljen nego je potonuo sam, moguće zbog slabo obučene posade i lošeg održavanja? Pa imaju oligarsi valjda još neki brod na raspolaganju, sem luksuznih jahti koje više nemaju, a koji je možda čak i plovan (da im i njega potope ukrajinci, ili ko ga je več potopio)? Mislim, nije kraj rata ako su izgubili glavni brod u mornarici, niste ga vi izgubili nego oligarsi. Opustite se malo i pustite sad da vam malo uđe, mislim u prenesenom smislu.


Da li su i u USA vlasnici vojnih brodova oligarsi?
Kako to ide kod vas?
Eto, rusofili se uzbudili zbog jednog broda, a amerikanofile briga i za po miliona pobijene dece.
Svaka čast na mentalnoj stabilnosti.
nikvet pn nikvet pn 17:16 15.04.2022

Re: Ivo Visković


Подједнако сте ми удаљени и русофили и УСофили. Остајем притајени србофил који се са зебњом нада да ни са једне стране неће чути овације раздрагане публике.
gvozden1 gvozden1 17:38 15.04.2022

Re: Ivo Visković

nikvet pn

Остајем притајени србофил који се са зебњом нада да ни са једне стране неће чути овације раздрагане публике.
Sa koje strane za sad stižu?
Ima li ovacija za žrtve Rusa?

Ja ih ne vidim.

A za žrtve NATO?

Hajmo objektivno.
gvozden1 gvozden1 17:39 15.04.2022

Re: Ivo Visković


Ovo isto su pričali komunisti i politkomesari četnicima koje su nazivali izdajnicima i saradnicima okupatora.

Šta su pričali?
Ili smisli nešto suvislo ili ćuti.
gedza.73 gedza.73 19:02 15.04.2022

Re: Ivo Visković

gvozden1
Ili smisli nešto suvislo ili ćuti.

bzzzzsmišljamzzzz
Živeo drug Putin! Živela RUsija!
rascvetaliiii jablani i grušiiii
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:20 15.04.2022

Re: Ivo Visković

gedza.73
gvozden1
Ili smisli nešto suvislo ili ćuti.

bzzzzsmišljamzzzz
Živeo drug Putin! Živela RUsija!
rascvetaliiii jablani i grušiiii


Gedžo, doznačujem ti baštenskog gnoma, za svaki slučaj!
gedza.73 gedza.73 19:22 15.04.2022

Re: Ivo Visković

Filip Mladenović
Opet na perverzan način izbegavate da se suočite sa istinom, tj. sa istorijskim činjenicama: Pročitajte dokumentarnu knjigu kolege novinara Radeta Radovanovića

probaću polako a ti prati korak po korak.
pročitaj prvo šta je rek'o predsednik Haškog tribunala čije presude mislim da ne dovodiš u pitanje. On je izjavio kako su zločini devedesetih posledica nekažnjavanja komunističkih zločina i da su komunisti vaspitavali generacije kako je legitimno ubiti nevinog čoveka zbog političke ideje.
Zlobin režim počinio monstruozne ratne zločine i u Hrvatskoj, i u Bosni i na Kosovo, sejući svuda masovne grobnice.

Opet se vraćamo na početak. Slobodan Milošević je bio komunista kao i pripadnici državne tajne službe. Upravo su komunisti sejali masovne grobnice svuda po Srbiji uz naredbu da se stratišta ne obeležavaju.
u arhivi BIA pronašli naredbu 1253 od 18. maja 1945. kojom tadašnje Ministarstvo unutrašnjih poslova Demokartske federativne Jugoslavije propisuje da lokacije svih grobnica „narodnih neprijatelja” postanu tajna.

U Beogradu su streljani glumci, sanitetlije i tramvajdžije čija su tela bacane u masovne grobnice.
Gospodine Trešnjiću (major Ozne), koliko je ljudi streljano u Lisičijem potoku?
Bezbroj nevinih ljudi je oterano u smrt. Taj deo Dedinja i taj Lisičiji Potok je bio pust, sve je to bila pustinja. Čuli su se pucnji noću iz šmajsera.
• Na kojim su još mestima obavljane egzekucije narodnih neprijatelja?
Skoro svuda – Banjička šuma, Braće Jerković, Žarkovo, stadion Grafičara… Nema mesta na kojem nije obavljano smaknuće. Radi se o desetak hiljada života

Komesara Ratka Draževića sloboda je zatekla 1945. godine u Vrnjačkoj Banji
"Čistili" smo po banji i uklanjali čak i one koji su nam smetali da dođemo do žena. Mi smo streljali u zimsko doba u podrumu Ozne u Kraljevu. Nismo mogli nigde da ih vučemo, pa smo ih, jednog preko drugog, ređali u jednom skloništu, a ono hladnoća, ciča zima, tela im se smrznula. Kad smo napunili to sklonište, bacili smo bombe, da padnu drveni nosači i sve zatrpamo i zauvek predamo zaboravu. Dan-danas u toj zgradi živi nekih 500-600 ljudi, a niko i ne zna koliko je nevinih ljudi, iskrenih demokrata, ugrađeno u njene temelje, samo što nisu bili po ukusu nas komunista



gedza.73 gedza.73 19:24 15.04.2022

Re: Ivo Visković

srdjan.pajic
Gedžo, doznačujem ti baštenskog gnoma, za svaki slučaj!

jes pa da i mene izjure iz kuće. Skoro mi rekli kako sam loš, loš Srbin samo mi još fali taj patuljak.

Filip Mladenović Filip Mladenović 19:39 15.04.2022

Re: Ivo Visković

gedza.73
Filip Mladenović
Opet na perverzan način izbegavate da se suočite sa istinom, tj. sa istorijskim činjenicama: Pročitajte dokumentarnu knjigu kolege novinara Radeta Radovanovića

probaću polako a ti prati korak po korak.
pročitaj prvo šta je rek'o predsednik Haškog tribunala čije presude mislim da ne dovodiš u pitanje. On je izjavio kako su zločini devedesetih posledica nekažnjavanja komunističkih zločina i da su komunisti vaspitavali generacije kako je legitimno ubiti nevinog čoveka zbog političke ideje.
Zlobin režim počinio monstruozne ratne zločine i u Hrvatskoj, i u Bosni i na Kosovo, sejući svuda masovne grobnice.

Opet se vraćamo na početak. Slobodan Milošević je bio komunista kao i pripadnici državne tajne službe. Upravo su komunisti sejali masovne grobnice svuda po Srbiji uz naredbu da se stratišta ne obeležavaju.
u arhivi BIA pronašli naredbu 1253 od 18. maja 1945. kojom tadašnje Ministarstvo unutrašnjih poslova Demokartske federativne Jugoslavije propisuje da lokacije svih grobnica „narodnih neprijatelja” postanu tajna.

U Beogradu su streljani glumci, sanitetlije i tramvajdžije čija su tela bacane u masovne grobnice.
Gospodine Trešnjiću (major Ozne), koliko je ljudi streljano u Lisičijem potoku?
Bezbroj nevinih ljudi je oterano u smrt. Taj deo Dedinja i taj Lisičiji Potok je bio pust, sve je to bila pustinja. Čuli su se pucnji noću iz šmajsera.
• Na kojim su još mestima obavljane egzekucije narodnih neprijatelja?
Skoro svuda – Banjička šuma, Braće Jerković, Žarkovo, stadion Grafičara… Nema mesta na kojem nije obavljano smaknuće. Radi se o desetak hiljada života

Komesara Ratka Draževića sloboda je zatekla 1945. godine u Vrnjačkoj Banji
"Čistili" smo po banji i uklanjali čak i one koji su nam smetali da dođemo do žena. Mi smo streljali u zimsko doba u podrumu Ozne u Kraljevu. Nismo mogli nigde da ih vučemo, pa smo ih, jednog preko drugog, ređali u jednom skloništu, a ono hladnoća, ciča zima, tela im se smrznula. Kad smo napunili to sklonište, bacili smo bombe, da padnu drveni nosači i sve zatrpamo i zauvek predamo zaboravu. Dan-danas u toj zgradi živi nekih 500-600 ljudi, a niko i ne zna koliko je nevinih ljudi, iskrenih demokrata, ugrađeno u njene temelje, samo što nisu bili po ukusu nas komunista





Već sam citirao poljskog intelektualca Adama Mihnjika, jednog od glavnih aktera čuvenog sindikalnog pokreta "Soludarnošć", koji je srušio komunizam u Poljskoj:

"NACIONALIZAM JE NAJGORI STADIJUM KOMUNIZMA."

Sapienti sat.
gedza.73 gedza.73 19:46 15.04.2022

Re: Ivo Visković

"NACIONALIZAM JE NAJGORI STADIJUM KOMUNIZMA."

Zašto onda kažeš da su komunističke osamdesete bile zlatno doba i slobodne?
Odnosno da li si ti tada kao novinar istraživač poput tvog kolege novinara čiju si knjigu preporučio pisao o masovnim grobnicama komunističkog režima? Da li si nekim tekstom osamdesetih osudio komunističke zločine i gde si to objavio? Da li si prvo očistio svoje dvorište ili si ćutao i poput MIloševićevih novinara sa TV Bastilje jeo palačinke o državnom trošku?
vcucko vcucko 20:10 15.04.2022

Re: Ivo Visković

Filip Mladenović

Već sam citirao poljskog intelektualca Adama Mihnjika, jednog od glavnih aktera čuvenog sindikalnog pokreta "Soludarnošć", koji je srušio komunizam u Poljskoj:

"NACIONALIZAM JE NAJGORI STADIJUM KOMUNIZMA."

Sapienti sat.

Poljski nacionalizam je bio jedan od najvažnijih, ako ne i najvažniji segment pokreta "Solidarnošć".

U stvari, sva tri osnovna segmenta su bila najvažnija: ekstremni antikomunizam, poljski nacionalizam i tvrda struja katoličanstva. Sve moj do mojega da bi se ti, deklarisani levičar i to prilično žestok, danas oduševljavao tim pokretom.

Gedži 73 možda i priliči, tebi nikako.
vcucko vcucko 20:28 15.04.2022

Re: Ivo Visković

vrabac_onaj
vcucko
vrabac_onaj
nače krstaricu nisu potopili Ukri, nema šanse time što kažu i na toj udaljenosti,


Izgleda da brod nije bio baš toliko daleko od obale (40-50 km). Pri tome je bio vrlo blizu rumunske obale (malo severno od Suline).

Pa dobro, NATO iz Rumunije, ne sa podmornice. U čemu razlika?


Mislim da su Rusi bili "malo" nepromišljeni ko god da ga je potopio.

Čuj nepromišljeni. Što se ustručavaš, kaži budale, duraki.

Pa tek je počeo rat. U drugom mesecu rata '41. Švaba je nezaustavljivo jurio prema Podmoskovlju, izgledalo je da neće stati do Urala. Tek posle cca godinu i po, u razorenom Staljingradu, klatno je udarilo na drugu stranu. U poređenju s tim, ovo je zlato.
gedza.73 gedza.73 20:29 15.04.2022

Re: Ivo Visković

vcucko
tvrda struja katoličanstva.
Gedži 73 možda i priliči, tebi nikako.

meni više iz daljine odgovara Češka. To poljsko tvrdo katoličanstvo i rusko fanatično pravoslavlje koje prelazi u fanatični ateizam koji prelazi u fanatično tvrdo pravoslavlje mi je baš u kategoriji koju si naveo 'sve moj do mojega'.
nego nešto mi pade na pamet pa štonobirekli koga da pitam ako ne tebe. Počeli da proteruju rusku kulturu zbog Putina a nešto si me podsetio sa katoličanstvo-pravoslavlje... Jel ono u vreme Najvećeg Sina Svih Naroda na Svetu bi zabranjen Dostojevski ili neki drugi pisci (koje nije poslao u Gulag)? I za čija ono dela ruskog pisca su, ukoliko ih pri pretresu pronađu, produžavali zatvorske kazne Rusima u Rusiji? Kad je štampan prvi put Dr Živago u Rusiji? A kad i gde pre toga?

Decenijama posle Oktobarske revolucije dela Dostojevskog su bila zabranjena, Staljin ga nije voleo, a Gorki je smatrao da “karamazovština” kvari moral revolucionarnog pokoljenja, pa ga nisu ni izdavali, a kamoli da su snimali filmove po njegovim delima.

milisav68 milisav68 20:34 15.04.2022

Re: Ivo Visković

srdjan.pajic
Dobro, bre, ljudi, ja razumem to vaše 24/7 onanisanje na ovo putinovo razvaljivanje Ukrajine,

Pajiću, smenite onog vašeg predsednika, ono više nije smešno, postalo je žalosno.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:39 15.04.2022

Re: Ivo Visković

gedza.73
"NACIONALIZAM JE NAJGORI STADIJUM KOMUNIZMA."

Zašto onda kažeš da su komunističke osamdesete bile zlatno doba i slobodne?
Odnosno da li si ti tada kao novinar istraživač poput tvog kolege novinara čiju si knjigu preporučio pisao o masovnim grobnicama komunističkog režima? Da li si nekim tekstom osamdesetih osudio komunističke zločine i gde si to objavio? Da li si prvo očistio svoje dvorište ili si ćutao i poput MIloševićevih novinara sa TV Bastilje jeo palačinke o državnom trošku?


Naravno da sam osudio sve zločine.

Kao osudjivač čak sam dospeo u čuvenu "Bijelu knjigu", Stipa Šuvara kao nepoćudni element!

Ali, tokom te decenije nisu ubijani novinari.
Počeli su da ih tamane tek kada je u Srbiji nastupio nacional-socijalizam na čelu da crnom trojkom: Zloba-Mira-Šešelj, dakle od 1991. godine!
gedza.73 gedza.73 20:47 15.04.2022

Re: Ivo Visković

Naravno da sam osudio sve zločine.

Nisam te pitao da li si osudio sve zločine nego da li si poput tvog kolege napisao knjigu o komunističkim masovnim grobnicama i u kojim novinama si objavio to istraživanje.
I da li si istraživao koje je opozicione novinare ubijala Državna bezbednost? Poput Save Čubrilovića i drugih. Tada su piloti JAT-a odbili zahtev švedske policije da prizemlje avion u kome se nalazio ubica koji je radio za državu.

Filip Mladenović Filip Mladenović 20:49 15.04.2022

Re: Ivo Visković

vcucko
Filip Mladenović

Već sam citirao poljskog intelektualca Adama Mihnjika, jednog od glavnih aktera čuvenog sindikalnog pokreta "Soludarnošć", koji je srušio komunizam u Poljskoj:

"NACIONALIZAM JE NAJGORI STADIJUM KOMUNIZMA."

Sapienti sat.

Poljski nacionalizam je bio jedan od najvažnijih, ako ne i najvažniji segment pokreta "Solidarnošć".

U stvari, sva tri osnovna segmenta su bila najvažnija: ekstremni antikomunizam, poljski nacionalizam i tvrda struja katoličanstva. Sve moj do mojega da bi se ti, deklarisani levičar i to prilično žestok, danas oduševljavao tim pokretom.

Gedži 73 možda i priliči, tebi nikako.


Citirao sam Adama Mihnjika, poljskog intelektualca.

U intervjju za RSE prošle godine, izmedju ostalog, izjavio je sledeće:

"...Treba dodati da je generalno "Solidarnost" bila koalicija protiv komunističkog režima i u njoj je bilo podjednako mesta za demokratsku Poljsku kao i za populističku, nacionalističku, konzervativnu Poljsku.

Drugo, promenili su se i uloga i mesto Katoličke crkve. Ona je tada bila na strani slobode, a danas je na strani autokratije."

Filip Mladenović Filip Mladenović 20:53 15.04.2022

Re: Ivo Visković

gedza.73
Naravno da sam osudio sve zločine.

Nisam te pitao da li si osudio sve zločine nego da li si poput tvog kolege napisao knjigu o komunističkim masovnim grobnicama i u kojim novinama si objavio to istraživanje.
I da li si istraživao koje je opozicione novinare ubijala Državna bezbednost? Poput Save Čubrilovića i drugih. Tada su piloti JAT-a odbili zahtev švedske policije da prizemlje avion u kome se nalazio državni ubica.



Nisam se posebno bavio komunističkim zločinima, već četničkim zločinima.

Četnički zločini su bili masovniji i podmukliji, jer su žrtve četničkih kama bili civili različitih nacionalnosti, i srpske, i romske, i bošnjačke, i jevrejske, i hrvatske...
gedza.73 gedza.73 21:03 15.04.2022

Re: Ivo Visković


Ostavi ti četnicima da sami čiste svoje dvorište. Počeo si temu o masovnim grobnicama, predsednik haškog tribunala kaže da su ti zločini posledica nekažnjavanja zločina počinjenih od strane komunista pa te ja pitam gde si i kada osudio te zločine. Nije zbog mene, nego zbog tebe. Ispašće da si bio podoban novinar kao oni Miloševićevi iz drugog ešalona koji nisu bili pod svetlima refeltkora ali su podržavali njegov režim zbog sitnih povlastica.
I samo da ti kažem kako mogu ovako u nedogled. kako kaže retko lepa latinska izreka Ne ebe ubav nego udav.
nsarski nsarski 21:09 15.04.2022

Re: Ivo Visković

Nisam se posebno bavio komunističkim zločinima, već četničkim zločinima.


Ovo nisi čitao?



Nisi čitao da je Leon Kojen sakupio službene podatke o 70.000 ljudi koje je OZNA/UDBA likvidirala od 1945 do 1946 u Srbiji? Mogu da ti pošaljem taj tekst ako si voljan da čitaš.
vcucko vcucko 22:06 15.04.2022

Re: Ivo Visković

gedza.73

Decenijama posle Oktobarske revolucije dela Dostojevskog su bila zabranjena, Staljin ga nije voleo, a Gorki je smatrao da “karamazovština” kvari moral revolucionarnog pokoljenja, pa ga nisu ni izdavali, a kamoli da su snimali filmove po njegovim delima.


Jedna od najvažnijih odrednica u životu Fjodora Mihajloviča je upravo ta, da ga nijedna vlast nije mirisala.

Komunisti možda nisu izdavali njegova dela, jasno mi je i da su ga videli kao mračnjaka i mistika. Ali njega je carska Rusija poslala u progonstvo u Sibir. U Omsk, što je tada bilo po kazni. A danas su ti veliki sibirski gradovi, na trasi transsibirske železnice, nešto najbolje što Rusija ima. U svakom smislu. Najmanje sivih ostataka komunizma ima upravo tamo. Zahvaljujući između ostalog činjenici, da su u njihovom rastu i razvoju učestvovale gromade kao Fjodor Mihajlovič ili dekabristi i mnogi drugi. Realno možda najbolji Rusi i Ruskinje.

Znam da voliš da čuješ takve stvari pa samo da podsetim, da je Omsk u vreme građanskog rata bio bela prestonica carstva.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:19 15.04.2022

Re: Ivo Visković

nsarski
Nisam se posebno bavio komunističkim zločinima, već četničkim zločinima.


Ovo nisi čitao?



Nisi čitao da je Leon Kojen sakupio službene podatke o 70.000 ljudi koje je OZNA/UDBA likvidirala od 1945 do 1946 u Srbiji? Mogu da ti pošaljem taj tekst ako si voljan da čitaš.


Svaki počinjeni ratni zločin je za osudu.

Što se tiče navoda iz knjige Srdjana Cvetkovića i Nemanje Devića, oni se mogu komentarisati na razne načine, uvažavajući i tadašnji kontekst, koji je argumentovano objasnio istoričar Milivoj Bešlin:

"...Nesumnjivo oštar i masovan obračun sa ostacima kvislinških snaga bio je refleksija neuporedive okrutnosti i sistematičnosti u zločinu, koji su počinile snage kolaboracije u Jugoslaviji kao jedne od najraširenijih u okupiranoj Evropi. Masovan obračun sa kvislinštvom nije bio ni samo rezultat odmazde za zločinačke akte počinjene tokom rata. Obezglavljivanje kvislinga, a u prvom redu, najbrojnijih ustaša među njima, bila je i prevencija i garancija da će građanski rat u Jugoslaviji biti okončan. Veliki broj preživelih kvislinga koji se nisu mirili sa novim komunističkim poretkom i državom utemeljenom na antifašističkom vrednosnom konsenzusu, bili bi potencijalna politička i vojna snaga za nastavak rata. Neprekinuta politička, ali i teroristička delatnost ustaša ili četnika u emigraciji narednih decenija idu u prilog ovakvoj tvrdnji."
nsarski nsarski 03:18 16.04.2022

Re: Ivo Visković

Svaki počinjeni ratni zločin je za osudu.


Ratni!?!? Ovo se dešavalo kad je rat završen.

Masovan obračun sa kvislinštvom nije bio ni samo rezultat odmazde za zločinačke akte počinjene tokom rata.

Ne znam ko je ovaj komentator (liči mi na nekog "nismo vas dovoljno pobili" Kapičića), ali ovo je sramno "opravdanje" za likvidaciju onolikog broja nevinih ljudi u Srbiji. Znači srpski intelektualci, preduzetnici, profesori, lekari, itd. su "kvislinzi".

Evo šta kaže Leon Kojen na tu temu (iz predgovora knjizi koju sam gore pomenuo).

"Ova represija, koju ne bi bilo pogrešno nazvati terorom, ako se pod tim misli na njen obim, planski karakter i besprimernu brutalnost, postala je, već 10-15 godina kasnije, jedna od najbolje čuvanih tajni komunističkog režima i to manje-više i ostala za sve vreme njegovog trajanja."
Postoji inicijativa da se podigne spomenik žrtvama komunističkog terora.

Treba nam spomenik žrtvama komunističkog terora ---LINK

"Streljanja su prvih nedelja po oslobođenju vršena svakodnevno na velikom broju lokacija, pretežno na periferiji tadašnjeg Beograda (Lisičiji potok, Banjička šuma, Košutnjak, Marinkova bara, Careva ćuprija, Jajinci, Kula Nebojša, Ada Ciganlija, Veliko ratno ostrvo), ali i u samom centru (park Manjež, park Tašmajdan, dvorski park preko puta turske ambasade, itd). Ubijalo se „skoro svuda, nema mesta na kojem nije obavljano smaknuće“, rekao je pola veka kasnije Milan Trešnjić, načelnik OZNE 12. kvarta (Dedinje) i jedini od organizatora komunističkog terora u Beogradu koji je o tome javno progovorio: „U Beogradu se [tada] više ginulo nego živelo, radi se o desetak hiljada života.“ Samo u „prvih petnaest dana po ulasku u Beograd“, kada je „OZNA bila jedini sud i zakon“, po Trešnjićevim rečima, u koje nemamo razloga da sumnjamo, u prestonici je likvidirano nekoliko hiljada ljudi.

To je pravo lice komunizma, Filipe, a ne tvoje našminkane priče o Titovim pionirima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:17 16.04.2022

Re: Ivo Visković

Čuj nepromišljeni. Što se ustručavaš, kaži budale, duraki.


Što mora neko da ti kaže, zar ne vidiš to sam?

A objasni ti meni, majstore, na koju foru to ukrajinski vojni helikopteri ulaze u po bela dana, kako im se digne đoka, na teritoriju Rusije i tamo razvaljuju one neke depoe sa municijom, naftom, čime već? Mislim, nije mi jasno, jel moguće da tvoji Z-magarci dva meseca od početka ove traljave i bedne invazije u kojoj su se očevidno do grla zaglibili, nemaju kontrolu ni svog vazdušnog prostora, a kamo li ovog okupiranog? I jel može Srbija da vrati one usrane PVO sisteme koje smo od oligarha kupili, pošto očigledno ne rade i ničemu ne služe, i tražimo da nam vrate pare (u dolarima, ne u rubljama) pa da kupimo nešto drugo, bar ove kineske kante kad za pravi PVO već nemamo para?



srdjan.pajic srdjan.pajic 04:24 16.04.2022

Re: Ivo Visković

milisav68
srdjan.pajic
Dobro, bre, ljudi, ja razumem to vaše 24/7 onanisanje na ovo putinovo razvaljivanje Ukrajine,

Pajiću, smenite onog vašeg predsednika, ono više nije smešno, postalo je žalosno.


Pusti ti našeg dedicu na miru, nego gledaj šta ćete sa Vulinom, to vam je budući predsednik, mislim sva devetorica Vulina u jednom telu.

A za nas ne brini, tu je drugarica Kamala, ko zapeta puška čeka da Bajden rikne pa da zauzme mesto koje joj pripada (potrajao je duže nego što se iko nadao). Mada, ja mislim da će Bajden i Ričardsa Kita da nadživi.
softelectronics_e softelectronics_e 06:29 16.04.2022

Re: Ivo Visković

gedza.73

Ostavi ti četnicima da sami čiste svoje dvorište. Počeo si temu o masovnim grobnicama, predsednik haškog tribunala kaže da su ti zločini posledica nekažnjavanja zločina počinjenih od strane komunista pa te ja pitam gde si i kada osudio te zločine. Nije zbog mene, nego zbog tebe. Ispašće da si bio podoban novinar kao oni Miloševićevi iz drugog ešalona koji nisu bili pod svetlima refeltkora ali su podržavali njegov režim zbog sitnih povlastica.
I samo da ti kažem kako mogu ovako u nedogled. kako kaže retko lepa latinska izreka Ne ebe ubav nego udav.

Uhhhh!
Ja mislio da je ovo nedogled.
Jbg.
Ne daj se gospodine Gedžo!
Još ima komunjara, manje otvorenih, a mnogo više prikrivenih.
softelectronics_e softelectronics_e 06:35 16.04.2022

Re: Ivo Visković

nsarski
Nisam se posebno bavio komunističkim zločinima, već četničkim zločinima.


Ovo nisi čitao?



Nisi čitao da je Leon Kojen sakupio službene podatke o 70.000 ljudi koje je OZNA/UDBA likvidirala od 1945 do 1946 u Srbiji? Mogu da ti pošaljem taj tekst ako si voljan da čitaš.

70 hiljada ljudi pobijeno za 2 godine?
Pa to je grad veličine Zrenjanina.
Užas!
Zamisli kako to komunjarska govna ignorišu.
Više bi se zabrinuli da su pobijeni pilići.
Ubistva tolikog broja ljudi proizvodi neizmerne posledice na društvo.
Govna!
Đubrad komunjarska.
A onda idioti pominju kako je Tito omogućio da se vozimo u našem fići na more u Makarsku.
Idioti i budale zajedno.
milisav68 milisav68 06:48 16.04.2022

Re: Ivo Visković

srdjan.pajic

Pusti ti našeg dedicu na miru, nego gledaj šta ćete sa Vulinom, to vam je budući predsednik, mislim sva devetorica Vulina u jednom telu.

Kako da pustim, kad ste nam postavili Hila za namesnika, umesto onog simpatičnog Pere Ždere.

Da vidiš samo kako je po medijima Putin postao fuj i bljak, a Đilas više nije lopov.Vulina će da pošalju za Kinu.

Sad smo stvarno postali američka kolonija.

gedza.73 gedza.73 08:34 16.04.2022

Re: Ivo Visković

. Ali njega je carska Rusija poslala u progonstvo u Sibir.

I njega i mnoge druge.
Rusija poslala u progonstvo u Sibir..

Ne mogu da se setim imena kompozitora koji se suprostavio Staljinu a ovaj ga, poput mnogih drugih, poslao u Sibir. Koliko li je samo velikih umova skončalo zbog komunističkog fanatizma.
Taj kompozitor je bio mnogo dobar prijatelj Šostakoviča

koji se isto nešto malo rekao protiv... zamalo da napišem Putina, šta ti je podsvest... Staljina ako se ne varam pa porek'o. I kažu kako se uvek kajao zato što nije imao hrabrosti kao taj drugi drčni njegov prijatelj.
Znam da voliš da čuješ takve stvari pa samo da podsetim

I ja koristim priliku da podsetim novopravoslavce iz devedesetih kako su u Rusiji Rusi pretvaralai samostane u logore. Tako jedan udaljen, moraš da mi oprostiš lapim polako pa se ne sećam imena tog muškog manastira, su šutirali lobanje preminulih monaha a manastir pretovrili u logor.

Ujedno podsećam komuniste kako je divan komunizam u praksi na primeru čuvene Suhanovke. Taj zatvor je ustrojio Rus (ovo neće da se svidi revizionistima ali znam da rusofili vole da čitaju o vrlo specifičnom ruskom fanatizmu... retko u istoriji ima narod koji je tako svesrdno, sa takvim zadovoljstvom ubijao svoje sugrađane i komšije u tom i tolikom broju) Nikolaj Ježov u pravoslavnom manastiru. Srušili delove pravoslavne crkve, zazidali, opasali bodljikavom žicom. U manastiru su mučili i ubijali čak i članove porodica 'neprijatelja'. Postojao je i krematorijom gde su spaljivali ubijene i preminule od mučenja.







gedza.73 gedza.73 08:40 16.04.2022

Re: Ivo Visković

softelectronics_e
70 hiljada ljudi pobijeno za 2 godine?

Tu ima folksdojčera, saradnika okupatora, zločinaca ali i nevinih ljudi pa čak i dece.

Blogeri koji opravdavaju ta ubistva obično kažu kako je tako bilo u svim zemljama Evrope što nije istina. manje je pobijeno u skandinavskim zemljama a u Francuskoj koja je imala oko 80 miliona stanovnika ako se ne varam, vladu koju je izabrao narod i koja je ostala na vlasti tokom II svetskog rata, koja je sarađivala sa Nemačkom (koja joj je opet ostavila kolonije tokom tog perioda) je streljano i ubijeno manje u odnosu na Srbiju.
Ubistva tolikog broja ljudi proizvodi neizmerne posledice na društv

E aj sad ti Filipu Mladenoviću i levičarsko-komunističkom bloku objasni da je upravo ta i takva selekcija izrodila Slobodana Miloševića i ljude poput njega koji su nam vodili Srbiju.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:45 16.04.2022

Re: Ivo Visković

Blogeri koji opravdavaju ta ubistva obično kažu kako je tako bilo u svim zemljama Evrope što nije istina. manje je pobijeno u skandinavskim zemljama a u Francuskoj koja je imala oko 80 miliona stanovnika ako se ne varam, vladu koju je izabrao narod i koja je ostala na vlasti toko


Francuska danas ima oko 67M a tada (posle rata) valjda 40M stanovnika. No nebitno sad to, da uglavnom po evropskim drzavama je za kolaboraciju sa nacistima osudjeno na smrt po 100/300 pa i to uglavnom preinaceno u robije a oni osudjeni posle rata na robije skraceno na 5 godina pa pusteni i rehabilitovani..

Kod nas je em pobijeno/osudjeno temeljno za kolaboraciju i ustasa i cetnika i folksdojcera i zena i dece u begu kao i politickih protivnika I obicnih ljudi koji su se snalazili i prezivljavali okupaciju i vlasnika kapitala koji je bio vidjen za oduzimanje od novoustanovljenog rezima.

Znaci mis-mas pa se ljudi malo gube' u percepciji kako sve ovako u istoj vreci da osudis ili ne, pogubljenja bez sudjenja. (trebalo bi da bude principijelno protiv, ali vidimo da nije)


Inace, jesi video kako (neki) Srbi opet znaju da biraju stranu - navijaju za cerku Le Pen
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:16 16.04.2022

Re: Ivo Visković

Po okončanju obračuna pobednika sa kvislinzima, kolaboracionistima i ratnim profiterima, medju kojima je svakako bilo i nevinih, nastupio je dug period mira i prosperiteta, čak 45 godina, od 1946. do 1991. godine.

A onda su novokomponovani četnici u Srbiji podbunili novokomponovane ustaše u Hrvatskoj, i više nije bilo mira na Balkanu od 1991. do 2000. godine. Taj režirani rat je bio samo paravan, dimna zaveza za pljačku državnog i društvenog bogatstva SFRJ i prelivanje u džepove ratnih profitera svih nacionalnosti.

Dakle, u istorijskom i u civilizacijskom smislu, komunjare su dobro znale šta rade tokom II svetskog rata i do 1946. godine, kako bi obezbedili dugoročan mir na brdovitom Balkanu!

vrabac_onaj vrabac_onaj 13:42 16.04.2022

Re: Ivo Visković

vcucko

Čuj nepromišljeni. Što se ustručavaš, kaži budale, duraki.


De bre smem, kad si se narogušio i ispaljuješ kindžale i ravnaš TOS-ovima na sve četiri strane sveta

Pa tek je počeo rat. U drugom mesecu rata '41. Švaba je nezaustavljivo jurio prema Podmoskovlju, izgledalo je da neće stati do Urala. Tek posle cca godinu i po, u razorenom Staljingradu, klatno je udarilo na drugu stranu. U poređenju s tim, ovo je zlato.


da i ja slično prokomentarisah pre neki dan tvrdnju da "Rusima loše ide".
Njima na početku svakog rata loše ide. Ne može se protiv tradicije :)

A sranja se dešavaju i "najboljim" i "najizbranijim" čak i u mirnodopska vremena, ne mora ni rat da bude:

USS Bonhomme Richard


srdjan.pajic srdjan.pajic 13:49 16.04.2022

Re: Ivo Visković

milisav68
srdjan.pajic

Pusti ti našeg dedicu na miru, nego gledaj šta ćete sa Vulinom, to vam je budući predsednik, mislim sva devetorica Vulina u jednom telu.

Kako da pustim, kad ste nam postavili Hila za namesnika, umesto onog simpatičnog Pere Ždere.

Da vidiš samo kako je po medijima Putin postao fuj i bljak, a Đilas više nije lopov.Vulina će da pošalju za Kinu.

Sad smo stvarno postali američka kolonija.



Pa mnogo ste se raspištoljili, kenjate preterano, zemlju da sredite tako da iz nje ne bežio ko stigne ne umete, e pa mora neko da zavede red u koloniji. Samo, bolje mi, to jest čestiti Hill, nego ovi vcuckovi Z-ombiji što bi ljudima porez i na baštenskog gnoma zavodili i terali da i njega i sebe odma regustruju kao strane agente u kancelariji lokalnog oligarškog namesnika. Ili, nedajbože, ovi:

link
softelectronics_e softelectronics_e 14:00 16.04.2022

Re: Ivo Visković

tess1
Stari moj, štob rekli sarajevski Latini. :)

Da li je ostalo šta Latina u Sarajevu?
Ili sada tamo žive samo Turci?
vcucko vcucko 14:29 16.04.2022

Re: Ivo Visković

vrabac_onaj


De bre smem, kad si se narogušio i ispaljuješ kindžale i ravnaš TOS-ovima na sve četiri strane sveta


Kindžale si spomenuo ti, ne ja. Ja lepo rekoh da nam to ne treba kao ni Su35, premali smo.

Nama trebaju one Kimove raketlice. D'uprtiš na leđa, montiraš na rubu šumice, ispališ i begaš.

Ali što više baterija FK3 i bar te 4 TOS2, to je minimum minimuma. Bez toga nema smislene odbrane.
softelectronics_e softelectronics_e 14:33 16.04.2022

Re: Ivo Visković

Filip Mladenović
Po okončanju obračuna pobednika sa kvislinzima, kolaboracionistima i ratnim profiterima, medju kojima je svakako bilo i nevinih, nastupio je dug period mira i prosperiteta, čak 45 godina, od 1946. do 1991. godine.

A onda su novokomponovani četnici u Srbiji podbunili novokomponovane ustaše u Hrvatskoj, i više nije bilo mira na Balkanu od 1991. do 2000. godine. Taj režirani rat je bio samo paravan, dimna zaveza za pljačku državnog i društvenog bogatstva SFRJ i prelivanje u džepove ratnih profitera svih nacionalnosti.

Dakle, u istorijskom i u civilizacijskom smislu, komunjare su dobro znale šta rade tokom II svetskog rata i do 1946. godine, kako bi obezbedili dugoročan mir na brdovitom Balkanu!


Video bih da li bi tako opravdavao smrt nevinih da su poubijani članovi tvoje familije,
Poserem ti se na ovaj idiotski rezon.
Da li iko može da bude, još uvek, teška budalčina da pravda taj nakaradni sistem i njegova dostignuća - jer bio mir. Pa bio je mir i u svim ostalim državama gde nije bilo komunjara. Mir nije nikakvo ekskluzivno dostignuće komunjara.
I to mir o kojima su komunjare mogle samo da sanjaju.
Tako da se dostignućima komunjara dive samo maloumni ljudi.
Budale.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:53 16.04.2022

Re: Ivo Visković

softelectronics_e
Filip Mladenović
Po okončanju obračuna pobednika sa kvislinzima, kolaboracionistima i ratnim profiterima, medju kojima je svakako bilo i nevinih, nastupio je dug period mira i prosperiteta, čak 45 godina, od 1946. do 1991. godine.

A onda su novokomponovani četnici u Srbiji podbunili novokomponovane ustaše u Hrvatskoj, i više nije bilo mira na Balkanu od 1991. do 2000. godine. Taj režirani rat je bio samo paravan, dimna zaveza za pljačku državnog i društvenog bogatstva SFRJ i prelivanje u džepove ratnih profitera svih nacionalnosti.

Dakle, u istorijskom i u civilizacijskom smislu, komunjare su dobro znale šta rade tokom II svetskog rata i do 1946. godine, kako bi obezbedili dugoročan mir na brdovitom Balkanu!


Video bih da li bi tako opravdavao smrt nevinih da su poubijani članovi tvoje familije,
Poserem ti se na ovaj idiotski rezon.
Da li iko može da bude, još uvek, teška budalčina da pravda taj nakaradni sistem i njegova dostignuća - jer bio mir. Pa bio je mir i u svim ostalim državama gde nije bilo komunjara. Mir nije nikakvo ekskluzivno dostignuće komunjara.
I to mir o kojima su komunjare mogle samo da sanjaju.
Tako da se dostignućima komunjara dive samo maloumni ljudi.
Budale.


Komunjare su obezbedile mir dug 45 godina i društveni i ekonomski prosperitet, bez velikih socijalnih nejednakosti.
Kome nisu odgovarale komunjare mogao je sa veoma cenjenim crvenim pasošem da ode bilo gde van Srbije i Jugoslavije.

A onda su 1991. prevladali neočetnici i neoustaše, i od mira i prosperiteta su ostali samo - ratni profiteri!
vcucko vcucko 21:12 16.04.2022

Re: Ivo Visković

srdjan.pajic
Čuj nepromišljeni. Što se ustručavaš, kaži budale, duraki.


Što mora neko da ti kaže, zar ne vidiš to sam?

A objasni ti meni, majstore, na koju foru to ukrajinski vojni helikopteri ulaze u po bela dana, kako im se digne đoka, na teritoriju Rusije i tamo razvaljuju one neke depoe sa municijom, naftom, čime već? Mislim, nije mi jasno, jel moguće da tvoji Z-magarci dva meseca od početka ove traljave i bedne invazije u kojoj su se očevidno do grla zaglibili, nemaju kontrolu ni svog vazdušnog prostora, a kamo li ovog okupiranog? I jel može Srbija da vrati one usrane PVO sisteme koje smo od oligarha kupili, pošto očigledno ne rade i ničemu ne služe, i tražimo da nam vrate pare (u dolarima, ne u rubljama) pa da kupimo nešto drugo, bar ove kineske kante kad za pravi PVO već nemamo para?




Ušli su dva puta, pokušali mnogo više puta pa su poskidani. I šta s tim? Ginu ko glodari, a ovamo dva puta ušli helikoptrima i pripucali, jaka stvar.

Zaista misliš da neke Meks budale ne bi bile u stanju isto uraditi negde u Teksasu, ako bi im baš to bio cilj i unapred se pomirili sa smrću? Ili si ubedio sam sebe da ste vi Ameri nadljudi? Mnogo veruješ filmovima i Holivudu.

Čitav narativ vam je takav, holivudski. Ušla dva helikoptera, ju-hu. Potopljen brod, ura i kliberenje. A što svaki dan ginu na hiljade nema veze.
Postavljen general Dvornjikov, mesar iz Sirije, šta misliš zašto?

A da, bitno je da se maše karikaturama o potopljenom brodu. Što ne menja ništa, sem što meni daje za pravo, kad dođe vreme, da postavljam karikature pečurke iznad Lvova ili štikli koje vire iz ruševina u Kijevu. Uz smajlije i vatromet.
gedza.73 gedza.73 21:14 16.04.2022

Re: Ivo Visković

Kome nisu odgovarale komunjare mogao je sa veoma cenjenim crvenim pasošem da ode bilo gde van Srbije i Jugoslavije.

Ovo 'bilo gde' nije tačno. U više zemalja možeš danas da odeš sa srpskim pasošem. Ako se ne varam razlika je za pedeset više u korist krune (što je daleko od idealnog, priznajem)
ratni profiteri!

Da bre.
Mi jednog popodneva u dvorištu naše kuće, igramo pingpong s ujakom Kočom (Popovićem). Pingpong je tad bio hit. I, stižu neki oficiri u nekakvom besnom, crnom automobilu. Parkiraju ispred kuće. Oficir stane na kapiju i vikne: "Hoću ovu kuću!" A ne vidi Koču. Tako su oni to radili, pamtim da se to dešavalo mnogim mojim drugaricama. I došli su i kod nas. Inače, sada se ta ulica zove Žanke Stokić.

Jedino što drugi nisu imali Koču Popovća da ih zaštiti od tvojih ratnih profitera
Kad je to moj ujak čuo, krene ka kapiji. Ništa nije rekao, samo je udahnuo vazduh, usne su mu se onako stisnule i pomalo zadrhtale, i pokazao je rukom kojom je oštro zamahnuo – van! Ovaj oficir što je do maločas merkao kuću, samo je stao, salutirao, uleteo u kola i nikad se više nisu vratili.


gedza.73 gedza.73 21:21 16.04.2022

Re: Ivo Visković


Što ne menja ništa, sem što meni daje za pravo, kad dođe vreme, da postavljam karikature pečurke iznad Lvova ili štikli koje vire iz ruševina u Kijevu. Uz smajlije i vatromet.

Bilo bi stvarno glupo da to radiš. Prvo jer su na brodu bili vojnici a štikle znači da su stradali civili.
Drugo jer niko normalan ne bi postavljao smajlije kad se u mirnodopsko doba desi nesreća na aero mitingu u Rusiji ili kad se sudare dva ruska aviona.
Tek bi se potpuni ludak oduševio nuklearnom pečurkom u komšiluku
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:44 16.04.2022

Re: Ivo Visković

gedza.73
Kome nisu odgovarale komunjare mogao je sa veoma cenjenim crvenim pasošem da ode bilo gde van Srbije i Jugoslavije.

Ovo 'bilo gde' nije tačno. U više zemalja možeš danas da odeš sa srpskim pasošem. Ako se ne varam razlika je za pedeset više u korist krune (što je daleko od idealnog, priznajem)
ratni profiteri!

Da bre.
Mi jednog popodneva u dvorištu naše kuće, igramo pingpong s ujakom Kočom (Popovićem). Pingpong je tad bio hit. I, stižu neki oficiri u nekakvom besnom, crnom automobilu. Parkiraju ispred kuće. Oficir stane na kapiju i vikne: "Hoću ovu kuću!" A ne vidi Koču. Tako su oni to radili, pamtim da se to dešavalo mnogim mojim drugaricama. I došli su i kod nas. Inače, sada se ta ulica zove Žanke Stokić.

Jedino što drugi nisu imali Koču Popovća da ih zaštiti od tvojih ratnih profitera
Kad je to moj ujak čuo, krene ka kapiji. Ništa nije rekao, samo je udahnuo vazduh, usne su mu se onako stisnule i pomalo zadrhtale, i pokazao je rukom kojom je oštro zamahnuo – van! Ovaj oficir što je do maločas merkao kuću, samo je stao, salutirao, uleteo u kola i nikad se više nisu vratili.




Samo uporedite ekonomske pokazatelje, dakle ČINJENICE, o ekonomskoj razvijenosti Srbije, životnom standardu, ulaganjima države u prosvetu i u kulturu 1989. godine i 2021. godine.

Protekle 32 godine su bile godine svakojakog srozavanja Srbije, od ekonomije do prosvete i kulture, plus izgubljeni ratovi tokom devedesetih i istorijska moralna odgovornost zbog mnogobrojnih ratnih zločina i genocida u Srebrenici!
gedza.73 gedza.73 21:51 16.04.2022

Re: Ivo Visković

dakle ČINJENICE, o ekonomskoj razvijenosti Srbije, životnom standardu,

Ekonomske činjenice govore da je SFRJ bila ispodprosečna evropska država. Sa ogromnim brojem nezaposlenih, sa ogromnim brojem fiktivnih radnih mesta i sa gastarbajterskim doznakama koje su punile budžet sa negde ako ne grešim oko 12 procenata. Dakle milion Jugoslovena ti je slalo višak para iz inostranstva za 12 procenata koje si ti trošio.

Čak si imao 'udruživanje' sa državom pa si mogao za devize da kupiš radno mesto

Podsetiću te na to koliki si 'kočničar' društvenih promena da je Zoran Đinđić izjavio kako sve socvijalističke ustanove treba staviti van zakona kao preduslov napretka društva.
vcucko vcucko 22:18 16.04.2022

Re: Ivo Visković

gedza.73

Što ne menja ništa, sem što meni daje za pravo, kad dođe vreme, da postavljam karikature pečurke iznad Lvova ili štikli koje vire iz ruševina u Kijevu. Uz smajlije i vatromet.

Bilo bi stvarno glupo da to radiš. Prvo jer su na brodu bili vojnici a štikle znači da su stradali civili.
Drugo jer niko normalan ne bi postavljao smajlije kad se u mirnodopsko doba desi nesreća na aero mitingu u Rusiji ili kad se sudare dva ruska aviona.
Tek bi se potpuni ludak oduševio nuklearnom pečurkom u komšiluku

Svi se pravite nevješti.

Upravo vi (ne svi, naravno) ste ovde nazdravljali nekim navodnim ciframa poginulih Rusa, izbacujete karikature u vezi potopljenog broda. Ja to ne radim. Čak tvrdim da faktografski i potpuno neostrašćeno iznosim podatke i svoja razmišljanja o njima.

Recimo napisao sam, ima dosta, da je u Marijupolju poginulo min. 20.000 ljudi. Kažete buu-aa, fantaziraš. Neki dan oba gradonačelnika (onaj kijevski u bekstvu i novi ruski u samom gradu) su potvrdili moju cifru maltene u bob. Naravno da se to u široj slici zataškava, ne odgovara ni jednima ni drugima ta priča.

Neki dan kad su Ukri sa par artiljerijskih projektila pogodili neko mesto u Kurskoj oblasti, na portalu Rus-Vesna gomila komentara u kojima se pominje "kepec i njegovi zapadni partnjeri". Tek poneki bot sa pričom "nemojte, nije baš tako". Nema fra Baga da svojim kobasica-komentarom objasni šta znači, kad se tako neštp dešava na Rus-Vesni. Istog dana mislim je zamenjena komanda i postavljen gen. Dvornjikov, kasapin iz Sirije.

Shvatite, Rusima nema nazad, iza je samo Moskva, ide se do kraja. Nuklearka za Lvov je već viđena, to je izvesno. Bio bi Kijev, ali ih kara blizina Bjelorusije, neće baš Luku da shebu radijacijom. Lvov, naci epi-centar posle svega ovoga neće postojati sigurno.

Čitam a ne znam da li je realno, možda je false, ali je indikativno. Navodno je Medvedev najavio da će uništiti sve Starlink satelite koji se nađu nad Rusijom. Tehnički verovatno izvodivo, videćemo. Taman da istestiraju Nudol A-235 u realnim okolnostima

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana