Astrologija| Budućnost| Društvo

KRIVO SRASTANJE

angie01 RSS / 21.04.2022. u 14:36

 83b13c1d19e0d6d1712d244ad0b41eea.jpg

 

 Ponekad slikar i pored svog izuzetnog talenta i  neupitne kreativnosti, nije zadovoljan onim sto je naslikao iako se trudio da sledi  isnpiraciju i muzu vodilju, naprosto mu nije bio dan, ili ga nesto omelo.

Onda zastane, promisli, ocisti se od nakupljene anksioznosti  i  drugog dana, kada  mu se kockice sloze mnogo srecnije, krene u stvaranje ispocetka.

No on ne unistava  sliku koja mu se nije dopala, ne- jer  ona je deo dinamike njegovog stvaralastva,  nego nastavlja tako sto je preslikava, koristeci  vec  nanetu boju kao podlogu za delo koje ce stvoriti. Ostavlja dobre  delove kao podrsku novim potezima cetkom i oni ce do kraja rada idealno srasti i zajedno formirati skladnu upecatljivu kreaciju, kojoj ce se ljudi diviti.

Za srecan kraj ovakvog stvaranja, je potrebno i mnogo  promisljanja i strpljenja, mudrog osluskivanja licnih impulsa i znalackog koriscenja poteza i umesnosti  mesanja boja,  a o znaju konstruisanja kompozicije i forme, da i ne govorimo. Tako nastaje umetnost,  kvalitet koji se marljivo gradi rafiniranim slaganjem sloja na sloj, dok iz pocetne beline  ne izroni zadivljujuce stvaralastvo, koje ce nakon svog nastanka oplemenjivati  svet oko sebe.

Na zalost, u razvoju drustva, nisu upotrebljeni  isti  mehanizmi, verovatno zato,  jer  izgleda da cilj nije  ni bio  da ono napreduje i postane bolje, pa su novi potezi  cetkom vuceni  tako,  kako bi se izbrisale sve stare konstrukcije koje smetaju novom poretku  i vrednostima i tako lakse nametnuo novi etablirani koncept, koji ne podrazumeva nikakve potrebne  uslove,  sem adekvatne  pripadnosti  odredjenoj  grupi  i podrzavanje postavljenih ubedjenja,  u skoro groteknom maniru sledbenika.

Tako su u nasoj novijoj istoriji, premazani  da ne smetaju, moral, etika, postenje, znanje, umesnost, kultura, vrednoca, kreativnost,  pravda,  pravo, istina, humanost,  solidarnost,  zajednistvo,... savest i stod i ustoliceni silom mrznja, laz, razdvojenost, neznanje,  nepravda,  primitivizam, manipulacija, nasilje,  korupcija, razcovecenje.

Pocelo je razbijanjem krcaga iz koga se zajdenicki pila voda, navodno, jer su drugi narodi ,( pitanje je samo koji drugi, s obzirom da su svi potekli iz istog legla, vremenom se mesali  izmedju  sebe i  sa zavojevacima koji su se kroz istoriju smenjivali), prljali tu vodu,  pa nije bila dovoljno pitka, da bi onda iz krhotina potekla krv nevinih, koja je proglasavana pravednickom. U opstem bezumnom razaranju i ubijanju, postade  srce gladno,  a na gldano srce se ne ljubi-i tako se nakupilo potrebnog  djubriva, da se  nabaci kada bude zatrebalo. Zakacilo se zlo, kao krpelj u koren vlasi na temenu i tamo uporno  krcalo  na svojoj frekvenciji.

U  nastaloj praznini, nije bilo bitno da se pronadjes,  jer vise  nije bilo gde.  Tako se ostalo u bliskom dodiru grljenjem  sebe u crkvi,  umesto u zagrljaju.

I kada je dosao ultimatum o  zaustavljanju havarije, trebalo je nekako zasiti rane i odnegovati srastanje, kako bi se nastavio zivot. Al  nije bilo dobre volje da se to kavlitetno uradi, a i ambicije su bile sasvim drugacije i apetiti.

I  umesto promisljenih znalackih poteza cetkom mudrog i nadahnutog slikara, koji su vec  jednom  zlonamerno  preskoceni,  improvizovana je  sa namerom fuserjaska  prepravka i sve je nekako krivo sraslo.

Na tom neobradjenom, lose negovanom,  grubom,  neravnom i ruznom oziljku, lako se zapatio gnoj nove stvarnosti.

Umesto ozdravljenja, popravke, dobili smo trajnog rekovalescenta, cije lazno lecenje, sluzi kao veciti izgovor za sve.

Oslonjeni  na tu staku beskrajnog cekanja,  kao vernici  sto cekaju da ih uoci  bog ,  nismo ni primetili kako se uspostavlja novi ambijent, u kome je drustvo podeljeno na njih i nas, kako bi bio obezbedjen potreban odnos uzimanja i davanja, ispravnih i onih krivih.

I tako, skoro neprimetno,  kao kad se usunjava uljez,  prvo tiho na prstima, a posle jasnijeg  punog koraka i sve glasnije,  stigao je poremecaj u ponasanju i odnosima i postao normala.

Najedamput je postalo nepozeljno biti dobronameran, posten, pristojan, etican, empatican, iskren, principijelan,... Jeretici su prvo  odgurnuti  zajedljivom podsmesljivoscu,  koja se ubrzo pretvorila u otvorenu mrznju.  Bez zadrske su proglaseni za neprijatelja i  izdajice i tako obelezeni kao nepozeljni, terani da malo idu i nepostoje. I mnogi  odose.

Drustveni  prostor je bio pripremljen za novu  vrstu- skakavce.

Novi pozeljan covek,  je narcisoidni opnokrilac velikog umisljenog ega,  koji druge ne gleda u oci, kako bi sakrio svoju laz od koje je stvoren,  vec  ima usadjen pogled sa strane,  kako bi u svakom trenutku mogao nesmetano  da  vreba priliku i na nju skoci. Prazna glava, da punjenje ne uznemirava i smeta, spustena je na dole, kako bi pipci na celu lakse primali potrebne signale i usmeravali ga.

Glavno sredstvo opstanka mu je manipulacija, lazno predstvaljanje i laziranje proslosti, sadasnjosti i buducnosti, pa po potrebi  presvlaci kosuljicu uvek opremljenu potrebnom mimikrijom.

Koristi tudja znanja i vestine, predstavljajuci  ih kao svoje, koristi  druge i za ispunjenje svojih potreba i za nosenje krivice,  kontrolise sto obecanjima,  koje nikada ne ispuni, sto strahom i pretnjama. Empatija levl-zero, samo skela za jeftinu scenografiju  Potemkinovh sela.

BizMismen  trange/frange kobinacija za procenat.

Sa nadredjenima je ljubazan, kooperativan, usluzan i dopadljiv, sa podredjenima arogantan, agresivan i bahat.

Nudi pomoc i resenja, koja nikada ne izvrsava bez izvinjenja, niti  ucestvuje u kusanju posledica koje je izazvao, koje su obicno nocne more,  umesto obecanih snova.

Vazno mu je da bude prihvacen i da mu se dive,  pa se trudi da bude sarmantan i dopaljiv,  flertuje sa svima,  cesto vodi paralelne zivote,  nesposoban za prave, kvalitetne veze, pa svojom prazninom spusta kriterijume i lako zamenjuje  druge...jer nista stvarno ni sakim nije ni izgradio.

U ispoljavanju je prenaglasen  i  afektivan, pokusavajuci da tako prikrije da niceg drugog ni nema.

Nikada ne odgovara konkretno na pitanja,  uvek skrece na ono sto mu odgovara i na negativne reakcije odgovara prebacivanjem propusta  na druge.

 Nezreo i neformiran, funkcionise na povrsini, bez osecaja odgovornosti i savesti, tako da nema sramote ma sta cinio, a ubedjen je da mu je dopusteno sve. Svojim mrakom lako prepoznaje drugi, pa u odnosu na potrebe, od njega ili bezi,  ili se s njim ujedinjuje.

Estetiku je sveo na plasticni kic, koju je proglasio stilom.

Strucnjak je opste prakse, baratajuci sturim  informacijama pokupljenih naokolo, ali je nesposoban da zavrsi neki  veci zadatak. Lako negira da je nesto rekao i uradio, a kada mu se predoce dokazi,  glumi uvredjenost. Iz neprijatnih situacija se izvlaci, umesto da ih resava.

Ne priznaje vece kvalitete i sposobnosti  cak i fiktivno bliskih ljudi, jer je  njegovoj nesigurnosti i kompleksima potrebna hrana divljenja, kojom odrzava svoju izmisljenu superiornost, pa redovno pribegava  klevetanju i ogovaranju svih,  koji  bi mogli da rasparaju opsenu kojom se obavio.  Obozava da napomene kako navodno druguje sa nekim poznatim osobama, iako ih je samo slucajno sreo u prolazu.

Voli da kontrolise druge al ne daje pristup svom zivotu.

Novi covek,  ustolicen kao mejnstrim evolutivnom mutacijom,  je nezasiti  prozdrljivi predator agresivac, koji misli samo na sebe unistavajuci  sve pred sobom,  a drugi mu sluze da ostvari  svoje ciljeve, po neupitnoj ceni. ..

...a sve zbog linije u pesku povucene suvim prutom, kako bi se obelezile granice i  strane,  koju ce ionako da poravna talas, kada nadodje plima.

 

Krivo srastanje

Budnosti nikan dosta gospodjice od tri pedlja
Na krivinama zadnji vagoni ludjacki tresu
I mnogi prazne crijeva zaboravljajuci stid
A oholost nekad sudjena da bude vrlinom
Splasnjava na ocigled I smrdi nadaleko
I nitko nema snage da odagna propadanje
I nitko I ne pokusava da bude vise od hladne zelatine
Koja laprda medju krajnostima kao rijetko govno
Dok svi tvoji besprizorni usrecitelji
I samozvani stovaoci onog sto ne razumiju
I svi tvoji placeni nitkovi dousnici I sjecikase
I svi tvoji mutavi urlatori zvucnih titula
Hrabro spletkare zasticeni lopovskim kodeksom
Koji stiti vernike od zarazenih
A svaku duhovitost uvijek I na vrijeme
Efikasno lijece you samom zacetku
Pa kakvo ime da ti damo gospodjice od tri pedlja
Krivo srastanje gospodine krivo srastanje
Kao kad bogate prose za miraz
A talon nose ruzni I opaki
S necuvenom moci da tjeraju sto zazele
Mnogo ih je I strasno galame
Obicno razbiju sva ogledala na koja naidju
Da ne ostane ni pomen na ljepotu

DZoni Stulic 

 


Komentari (186)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 13:40 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Да, ако су аутори текста или музике. У другим случајевима не.


pa jesu bili.

...ima i neka klauzula za izvodjenje,...ne mogu da se setim, mrzi me sada da trazim.
gvozden1 gvozden1 13:55 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

nisi nesto


Hajd i o tome, vidim da ti je stalo, a i, izgleda, da misliš da si u pravu jebote!

Dakle, tvrdila si da je rakija od meda medovina, a rakija od voća sa dodatkom meda medovača.

To naprosto nije tačno, tj tačno je isto onoliko koliko i suprotno.
Zapravo ne postoji propis koji to definiše, svako može da koristi naziv koji želi.

Primer sa burekom je sasvim dobar, da li je sirnica ili burek sa sirom, zavisi od toga kako ko želi da zove, ispravno je sve.

Isto slučaj je i sa medovača medovina.

Da bih to pokazao evo dva primera koja dokazuju suprotno od onoga što ti tvrdiš (jer je tebi rekla neka žena, a ona imala nekog profesora.... ili takva neka glupost)

Dakle, rakija od voća sa dodatkom meda MEDOVINA.
Legalan proizvod, registrovan, na tržištu, svim inspekcijama dostupan.


I drugi primer

Rakija od meda deklarisana kao Medovača, dakle suprotno od onoga što je tebi rekla ta neka..



Jel u redu sad?

Mislim, ako nemaš svoju struku nemoj se petljati u druge.
milisav68 milisav68 14:17 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

predatortz
Magi i Cavke su trebali da dobiju svoje pare na osnovu tantijema,


Да, ако су аутори текста или музике. У другим случајевима не.

Ma i da nisu, sve piše u ugovoru.

Ta priča da država uradi nešto je smešna.

Zato pomenuti Džoni stalno kuka za pare, a nije gledao sitna slova u ugovoru.

I kad skreneš pažnju da je i dalje privatnik državmi neprijatelj broj jedan, oće oči da ti izvade.
angie01 angie01 14:49 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Ma i da nisu, sve piše u ugovoru.


svaki ugovor-mora da sadrzi klauzule iz zakona o autroskim pravima-ne moze ni jedan izdavac, emiter da radi drugacije, sem ako se tih prava autor ne odrekne u njihovu korist, ful pojnt- nema dalje price.


Ta priča da država uradi nešto je smešna.


smesna je, kada je moguce da se radi ovako.
Zato pomenuti Džoni stalno kuka za pare, a nije gledao sitna slova u ugovoru.


opet izmisljas- nema tih sitnih slova, ako ih sam nije napisao.


I kad skreneš pažnju da je i dalje privatnik državmi neprijatelj broj jedan, oće oči da ti izvade.


ko vadi oci?...ja upravo i kazem da nesto ozbiljno nije u redu.
angie01 angie01 14:56 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Dakle, tvrdila si da je rakija od meda medovina, a rakija od voća sa dodatkom meda medovača.



ala lazes,...ti si tvrdio da je medovaca rakija koja god, u koju se stavi i med, znaci vocna sa medom, pa si se jos busao,kako to svi rade.
Zapravo ne postoji propis koji to definiše, svako može da koristi naziv koji želi.


zapravo postoji,tada sam ti kacila, sada me mrzi.

...uostalom, bas me briga da se s tobom preganjam ovako...eno sve i dalje stoji na tom blogu-koga zanima, moze da vidi.
milisav68 milisav68 15:33 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

angie01

svaki ugovor-mora da sadrzi klauzule iz zakona o autroskim pravima-ne moze ni jedan izdavac, emiter da radi drugacije, sem ako se tih prava autor ne odrekne u njihovu korist, ful pojnt- nema dalje

Sad ti pričaš kao da si čitala te ugovore.

Daj da vidino šta tamo piše, pa onda da pljujemo.

Pre neku godinu bila vest da je crnogorska "SOKOJ" organizacija isplatila Halidu Bešliću 10 evra za puštanje njegovih pesama u njihovom etru za prethodnu godinu, i on im vratio, sa molbom da to uplate za Crveni krst.

Šta hoću da kažem, govna su svuda ravnomerno raspoređena, ali treba znati u koga da se uperi prst.
angie01 angie01 15:47 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Sad ti pričaš kao da si čitala te ugovore.


znam kako funkcionisu autroska prava.


Pre neku godinu bila vest da je crnogorska "SOKOJ" organizacija isplatila Halidu Bešliću 10 evra za puštanje njegovih pesama u njihovom etru za prethodnu godinu, i on im vratio, sa molbom da to uplate za Crveni krst.


pa to ti kazem-moze samo sam da se odrekne isplate.


govna su svuda ravnomerno raspoređena, ali treba znati u koga da se uperi prst.


izvini,a zasto govna-to je njihova intelektualna svojina, od toga zive,...je l znas da je recimo autor onog pesmuljka dzingl bel, obezbedio i cukun unuke na ime tantijema, zasto bi Dzoni-ili bilo ko drugi- sa onolikim opusom bio prosjak, ja ne kapiram vase ideje o tome, al srecom, stvari tako ne funkcionisu, kako vi zamisljate- nije lako biti slobodan umetnik, al to su stvaraoci, kreativci, to ne moze svako, jer nema svako taj talenat- pa valjda treba da dobiju ono sto su po zakonu zaradili, kada se vec drugi bogate na njihovom stvaralastvu.
gvozden1 gvozden1 15:53 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

..ti si tvrdio da je medovaca rakija koja god, u koju se stavi i med,

Pa jeste.
Eno ti gore primer rakije od jabuka sa dodatnim medom, ima ih i od šljiva, dunja...

Ima ih koje su deklarisane kao medovača, a ima istih tih deklarisanog kao medovina.

I rakija od meda deklarisanih i jednim i drugim nazivom.

I šta je problem?

To što ta tvoja tvrdi suprotno?

Nemoj se više petljati u to.

milisav68 milisav68 16:12 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

angie01

izvini,a zasto govna-to je njihova intelektualna svojina, od toga zive,...

Skim se svađaš.

I ja sam na strani autora, objašnjavam ti da na prostoru bivše SFRJ se to teško naplaćuje.
angie01 angie01 16:32 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Skim se svađaš.


ne svadjam se, kazem ti.


I ja sam na strani autora, objašnjavam ti da na prostoru bivše SFRJ se to teško naplaćuje.


nisam primetila i ti kazes da drzava ne treba nista
milisav68 milisav68 18:55 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

angie01

nisam primetila i ti kazes da drzava ne treba nista

Ne možeš da primetiš kad ne znaš kako to funkcioniše
angie01 angie01 19:23 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Ne možeš da primetiš kad ne znaš kako to funkcioniše


sta ne znam kako funkcionise?
bene_geserit bene_geserit 19:57 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

je l Ryerson University taj braca stamenkovic, koji nista ne valja:)

pa za tvoju info, oni su jedini imali specijalizaciju za oblast izdavastva, na kojoj su predavali njihovi najpoznatiji autori, urednici,...a meni je bila potrebna, kako bih bila uvrstena na njihovu tajnu mailing listu

Ryerson je otprilike najgori univerzitet u Torontu i nije među prvih 20 u Kanadi.
I šta kažeš "tajna mejling lista", zamisli univerzitet koji ima tajne mejling liste, kuda ide ovaj svet.
angie01 angie01 21:24 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Ryerson je otprilike najgori univerzitet u Torontu i nije među prvih 20 u Kanadi.


ah,pa naravno, ti znas, od 1700 univerziteta i koledza, on se u Kanadi rangira na 25 mestu, s tim sto ja nisam tamo studirala, nego zavrsavala specijalisticki program, koji je pazi- jedino tu postojao, a predavaci su bili njihovi najpoznatiji strucnjaci.

da li sada treba da se pravdam huciju, ili tebi, koji sebi bezobrazno dozvoljavate da komentarisete nesto o cemu pojma nemate,...bas zanimljivo.


I šta kažeš "tajna mejling lista", zamisli univerzitet koji ima tajne mejling liste, kuda ide ovaj svet.


mejling lista pripada njihovoj asocijaciji izdavaca i preko nje pustaju oglase za posao...sta je tu cudno.
nsarski nsarski 11:30 25.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Ryerson je otprilike najgori univerzitet u Torontu i nije među prvih 20 u Kanadi.


Naravno. Ja sam dao detaljno objašnjenje ali sam obrisan od strane nepoznatih lica koji se zalažu za slobodu govora i mišljenja.

Evo ti precizniji podaci
Top Universities in Canada 2021

U Kanadi je 26. a u svetu između 800. i 1000. Bave se uglavnom woke kulturom.
angie01 angie01 12:05 25.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

uhuhuh, ne znamo vise sta cemo.

prvo je braca stamenkovic,
pa je megatrend, a sada, hebiga ipak se kotira-bavi se woke kulturom:)))

kakav niz malicioznih gluposti, bozemeprosti...priceless!

"profo", rekoh ti vec- ako imas nesto dobronamerno da kazes, ili barem normalno- dobrodosao, a ove tvoje besmislene opstrukcije necu da dozvolim, jer nisam Filip.

gvozden1 gvozden1 13:15 25.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

tvoje besmislene opstrukcije

Univerzitetski profesor iznosi ocenu univerziteta, i to je besmislena konstrukcija koju ne treba dozvoliti.

Pa daleko smo dogurali.
angie01 angie01 14:09 25.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

sve fajn, samo sto profa iznosi neistine, jer ima ideju da me omalovazi, a sto se tebi obaska dopada,...svako ko zeli, slobodno moze da vidi rangiranje na raznim postavljenim listama, koji su programi, profesori, pa je utoliko smesnijejadnije da bilo ko prica nesto po sopstvenoj volji.
a kada si vec pomenuo, potseti me, gde je profa redovan profesor?
angie01 angie01 15:39 25.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

huci- ili se upristoji, ili nemoj da dolazis.
gvozden1 gvozden1 17:42 25.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

angie01
huci- ili se upristoji, ili nemoj da dolazis.

Opet brišeš?
Dobro ono prvo, al što ovo?

Ajd, nema veze, ponovićemo razgovor na nekom drugom blogu.
angie01 angie01 18:52 25.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Opet brišeš?

a ti bi da dozvolim da me matori bully-i vredjaju iz zabave...zvuci bolesno, al hebiga.

ponovićemo razgovor na nekom drugom blogu.


necemo, nisam zaiteresovana da se gurkam s tobom na ovaj nacin.
gvozden1 gvozden1 19:01 25.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

necemo, nisam zaiteresovana da se gurkam s tobom na ovaj nacin

Dobro, ja ću ponoviti.
Biraću blog i vreme kad ti budeš prisutna.

Ne zato što mi je nešto posebno stalo, već da shvatiš da je nemoguće to što pokušavaš, da brisanjem učiniš da nečega nema, da ispari.

To što si od komunista naučila, ne radi posao, ne ide to, shvati.

I dok ste imali silu u svojom rukama, pravu silu, niste uspevali, a s čim ti to pokušavaš, jado?

Sa nekim dugmićem koje radi samo na tvom blogu!

Pa ne može jbg, slab ti je mehanizam za tako veliki cilj koji si sebi postavila, da učiniš da nečije mišljenje zabraniš.

Vidimo se na nekom drugom blogu.
Nekad.
angie01 angie01 19:08 25.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Dobro, ja ću ponoviti.


pa ponovi, kakve to veze ima sa mnom,...to sto mislis/te, da su klevete sredstvo za odstranjivanje onih koji vam se ne svidjaju-govori o vama, ne o meni, ja se takvim mufljustinama ne bavim i necu ucestvovati, a ti radi kako moras.
gvozden1 gvozden1 19:15 25.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.


pa ponovi, kakve to veze ima sa mnom,.

Ima veze zato što do ti uporno brisala sasvim pristojne komentare.

Ništa ružno ni u jednom nije pisalo, samo se tebi nisu dopadali.
angie01 angie01 19:16 25.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Ima veze zato što do ti uporno brisala sasvim pristojne komentare.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:18 26.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

angie01
sve fajn, samo sto profa iznosi neistine, jer ima ideju da me omalovazi, a sto se tebi obaska dopada,...svako ko zeli, slobodno moze da vidi rangiranje na raznim postavljenim listama, koji su programi, profesori, pa je utoliko smesnijejadnije da bilo ko prica nesto po sopstvenoj volji.
a kada si vec pomenuo, potseti me, gde je profa redovan profesor?


'Ajde sto si zavrsila ovaj levi kanadski faks nego si verovatno pre toga zavrsila i Beogradski Univerzitet koji se trenutno rangira na #1001-1200 (QS World University Rankings*). Srecom niko od ovde prisutnih nije na njemu studirao.


*Prema rangiranju Top Universities in Emerging Europe and Central Asia ispred BU su recimo univerziteti u Segedinu, Debrecinu, Olmucu, Brnu, Vroclavu, Kluzu, Kazanu = sve neprestonicki univerziteti koji se u pomenutom delu sveta po pravilu losije rangiraju od prestonickih univerziteta.
nsarski nsarski 10:21 26.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Ajde sto si zavrsila ovaj levi kanadski faks

Neistina.

Srecom niko od ovde prisutnih nije na njemu studirao (misli se na BU - moja primedba).

Neistina.
Skoro niko. A i ko jeste, to je bilo gubljenje vremena. Osim par pristojnh profesora, ostali su bili komunjarske analfabete, kao što su i danas.

Beogradski Univerzitet koji se trenutno rangira na #1001-1200


Neistina.

Evo citat iz današnjeg Danas-a.

Na ovogodišnjoj rang listi Centra za svetske univerzitetske rang liste (CWUR) Univerzitet u Nišu nalazi na 1.635 mestu, što je pad za 55 mesta u odnosu na prošlu godinu, pokazuju podaci CWUR.

Centar je saopštio da su ove godine analizirani rezultati 19.788 univerziteta iz 96 zemalja. Među domaćim državnim univerzitetima niški Univerzitet je ove godine najlošije rangiran.

Univerzitet u Beogradu nalazi se na 348. mestu, Univerzitet u Novom Sadu na 1.117, a Univerzitet u Kragujevcu na 1.622 mestu. Od mogućih 100 poena, Univerzitet u Beogradu je dobio 76, novosadski 69,6, kragujevački 67,2, a niški Univerzitet 67,1 poena.

Celo saopštenje je OVDE.

Toliko neistina u samo jednom komentaru samo ukazuje na ideološku ostrašćenost. To nije dobro za poštenu diskusiju.
angie01 angie01 10:44 26.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Srecom niko od ovde prisutnih nije na njemu studirao.




ma ne samo to, nego pazi blamazno insistiranje, da je Rayerson shit, braca stamenkovic, megableja, pa se bavi woke kulturom, pa onda je za sredovecne, pa na nivou dopisnog kursa iz astrologije,...a sve je uredno proverljivo i dostupno svima-ako je to uopste bitno za bilo koga, sem za jadan pokusaj omalovazavanja, cime se "cenjeni" bavi, pa onda bena sa zapadne obale USA takodje zna da je tako, jednako kao i da je Ravasi sin nekog Kapicica, pa je lagano dosao na Dedinje,...a huci mi jos preti, posle gomile komentara gde me je nazivo glupom, povrsnom i sl- pazi on, najneobrazovaniji i prilicno razudjene sive mase, sa retrogradnim zabetoniranim stavovima-da cemo se jos razgovarati oko toga negde drugde, jer sam mu te bezobrazluke uklonila.

slatko,...skakavci na delu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:43 26.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Toliko neistina u samo jednom komentaru samo ukazuje na ideološku ostrašćenost. To nije dobro za poštenu diskusiju.



Moralo bi se u ovom ocenjivanju istinito/neistinito biti odredjenije kako bi se izbegla ideoloska ostrascenost od strane istinoocenjivaca.

Recimo u iskazu:

Ajde sto si zavrsila ovaj levi kanadski faks.

nije jasno da li je neistinito da je faks levi (paznja! ne pise levicarski) ili da ga Angie nije zavrsila.

Ili bi recimo bilo zanimljivo videti izvor za informaciju da vecina blogera nije zavrsila BU makar na osnovnom nivou studiranja - priznajem da je za mene ovo nova informacija.

Nisam upoznat sa time da Danas rangira univerzitete pa nisam tamo gledao. Naveo sam kao izvor QS World University Rankings posto sam pretpostavio da je isti koriscen u "U Kanadi je 26. a u svetu između 800. i 1000." Oni Ryerson rangiraraju sa #801-1000.


Toliko o postenoj diskusiji.
tetris tetris 12:09 26.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Toliko neistina u samo jednom komentaru samo ukazuje na ideološku ostrašćenost. To nije dobro za poštenu diskusiju.


Možda na tvoju ideološku ostrašćenost . Mogao si odmah da okačiš link ka CWUR (Danas) a ne link ka QS Top Universities gde je Univerzitet u Beogradu smešten u 1001-1200 kategoriju.
angie01 angie01 12:18 26.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

ili da ga Angie nije zavrsila.

zavrsila sam specijalisticki program iz oblasti izdavastva, koji mi je bio potreban, da bi mi bili dostupni konkursi iz te oblasti, koju su cuvali za sebe.
Takav program je jedino i bio na Rayersonu i predavaci su bili najbolji njihovi autori, urednici,...
Ja sam aplicirala, predala cv, dokumentaciju, prosla intervju i tek sam na prvom predavanju shvatila, da sam jedini imigrant u klasi i da jedina trenutno ne radim u nekoj izdavackoj kuci- ostali su svi bili tu, jer su bili zainteresovani za neke vise pozicije na svom poslu.

Nije bilo jednostavno pratiti sve, jer npr, ja nisam imala pojma o njihovom trzistu, nisam znala sta se desava, niti su mi bili poznati svi izdavaci- sem onih svetski etabliranih i kada profesor pomene neki slucaj, koji je znacajan za nastavnu jedinicu, ja ne znam uopste o cemu se radi, pa moram posle da kopam i trazim, da bih povezala situaciju sa gradivom, baska sto za projekat koji smo radili, ja nisam imala mogucnost da se konsultujem i trazim pomoc od kolega sa posla- i sve to na stranom jeziku, za takvu oblast, cije trziste i nacin funkcionisanja tek upoznajem, jer je sasvim drugacije od naseg. Mnogi delovi projekta, su izmedjuostalog, zahtevali duhovitost, jasne metafore, stosne, pronicljive forme, a u duhu njihovog jezika i funkcionisanja same oblasti. Uspesno sam se izborila i po zavrsetku primljena u Oxford University Press, jednu od svetski najpoznatijih izdavackih kuca-i sada bi trebalo da me bude sramota, jer tako maliciozno kazu "profa", huci i bena

obaska, sta se to koga uopste tice i koja je svrha upornog nevaspitanog recikliranja drugih, sa nekim samozvanim pravom, iako se nista validno ni ne zna o slucaju, egotripovanje sta li/palanka na delu.
softelectronics_e softelectronics_e 13:45 26.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Neues aus der Nachbarschaft
Toliko neistina u samo jednom komentaru samo ukazuje na ideološku ostrašćenost. To nije dobro za poštenu diskusiju.



Moralo bi se u ovom ocenjivanju istinito/neistinito biti odredjenije kako bi se izbegla ideoloska ostrascenost od strane istinoocenjivaca.

Recimo u iskazu:

Ajde sto si zavrsila ovaj levi kanadski faks.

nije jasno da li je neistinito da je faks levi (paznja! ne pise levicarski) ili da ga Angie nije zavrsila.

Ili bi recimo bilo zanimljivo videti izvor za informaciju da vecina blogera nije zavrsila BU makar na osnovnom nivou studiranja - priznajem da je za mene ovo nova informacija.

Nisam upoznat sa time da Danas rangira univerzitete pa nisam tamo gledao. Naveo sam kao izvor QS World University Rankings posto sam pretpostavio da je isti koriscen u "U Kanadi je 26. a u svetu između 800. i 1000." Oni Ryerson rangiraraju sa #801-1000.


Toliko o postenoj diskusiji.

Normalno!
Kako ide ona izreka ... ko o čemu, qrva o poštenju?
Odluka o izboru studija je delikatna rabota, posebno što ta odluka mora da se donese u formativnim godinama.
Ja, kada sam bio mali mali, mislio sam da bi mi najbolje bilo da budem sladoledar - jer sam najviše voleo sladoled.
Posle, krajem osnovne, razmišljao sam da studiram matematiku ili filozofiju - ili oboje.
A na kraju nisam studirao ništa od toga.
Jedino mi je ponekada žao što nisam završio i mašinstvo.
A često sam tokom svoje profesionalne karijere razmišljao šta je to što bih najviše voleo da radim?
Vremenom mi se kristalizovalo željeno zanimanje ... a to je podizač / spuštač rampe na parkingu.
Imao bih pri tome i svo vreme sveta tako da bih mogao, kao Heraklit (ili tako neki stari Grk), da stavim noge u 'potok' i filozofiram kako sve teče i sve se menja.
Dakle, suština je da svako studira šta može, u skladu sa svojim kognitivnim i ostalim mogućnostima, uključujući i socijalne.
Poređenje 'matematike' sa raznim 'društvenostima' je izlišna.
No, da li su nam te društvenosti potrebne?
Jesu.
Ja se ponekada oduševim kako zarađuju za život ti 'trlači lana'.
Jbg, dok god društvo hoće da plaća štošta, zašto da ne.

nsarski nsarski 15:46 26.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Ili bi recimo bilo zanimljivo videti izvor za informaciju da vecina blogera nije zavrsila BU makar na osnovnom nivou studiranja - priznajem da je za mene ovo nova informacija.


Neistina.

Ja sam rekao "neki nisu". Većina se nigde ne pominje.

Nisam upoznat sa time da Danas rangira univerzitete pa nisam tamo gledao


Neistina.
Ja sam rekao da je Danas naveo informaciju o rangu BU. I tamo je dao link na originalni izvor.

Evo ga, ponovljenog CWUR

Ako postoje više "sistema" rangiranja, i rang BU se drastično razlikuje u zavisnosti od sistema, onda treba biti jako oprezan kda se navodi podatak o rangu BU. Ti si naveo jedan, ja drugi. Postoji i ona Šangajska lista, ili kako se već zove. Što se mene tiče, BU je kurton od univerziteta, i sasvim mi je svejedno kako je rangiran. Treba ipak biti objektivan.

Ryerson je, brate, neki community college u kome "adults" dođu da se douče ("specijalizuju" ) u nekoj besmislenoj oblasti kao što je community service ili sličan bulšit. Mislim, šta to znači? Koji akademski status dobiješ kad završiš takav kurs? Kod njih, u undergraduate programu, uopšte ne postoji hard science. Sve neke woke discipline koje predaju ugrožene (neobrazovane) manjine. Sjajna škola.




nsarski nsarski 15:48 26.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Možda na tvoju ideološku ostrašćenost


Ah, šta je tebe navelo da se uključiš u ovu pristojnu diskusiju?
Štagod da je, komentar ti je deplasiran. Hvala.

Ja link na QS uopšte nisam kačio.
tetris tetris 15:59 26.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Ah, šta je tebe navelo da se uključiš u ovu pristojnu diskusiju?


Tvoje poređenje Ryerson i BU. Zanimalo me je kako se kotira BU na istoj listi sa koje si izneo podatke za Ryerson. BU od 1001-1200 kao što je već primećeno od strane Neus da bi ti par postova niže uveo drugu ranking listu - CWUR.

Ja link na QS uopšte nisam kačio.


Jesi, možda si zaborvio... (postovano u 11:30)

Evo ti precizniji podaci
Top Universities in Canada 2021

angie01 angie01 16:56 26.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Ryerson je, brate, neki community college u kome "adults" dođu da se douče ("specijalizuju" ) u nekoj besmislenoj oblasti kao što je community service ili sličan bulšit. Mislim, šta to znači? Koji akademski status dobiješ kad završiš takav kurs? Kod njih, u undergraduate programu, uopšte ne postoji hard science. Sve neke woke discipline koje predaju ugrožene (neobrazovane) manjine. Sjajna škola.


i ovako lupeta navodni univerzitetski profa

bolje da nauci da su domovina i otadzbina sinonimi, nego sto se bruka, kada se hvalise, kako mu je domovina USA-jer ima pasos, a otadzbina mu je Srbija.


svakog koga znaimaju programi razlicitih nivoa i predavaci na Ryersonu, moze podatke da proveri na njihovom sajtu,KLIK...univerzitet se rangira medju 25,26 od 1700 u Kanadi, kako gde, pa i po Times Higher Education. razlika medju prvih 50 nije neka dramaticna, manje vise u jacini pojedinih katedri, negde su super jedne, negde druge, posto je lepeza programa i oblasti koje pokrivaju velika na samim univerzitetima...sve je to promenljivo,...npr OCAD je poceo kao koledz, a posle je prerastao u Univerzitet, koji se kotira medju najboljim akademijama likovnih umetnost u celoj Severnoj Americi...tako je bilo barem dok sam pratila.

i dalje ne razumem smisao ovog malicioznog progona-sem da je zloamerno insistiranje da sam ja nikakva,...sto bi opet bila moja privatna stvar, a nikako zagrizeni predmet interesovanja znojavih dekica-Copyright by Pajke.


gvozden1 gvozden1 18:09 26.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

huci mi jos preti

Šta ti bre preti?

Time što ti kažem da ću komentar, na koji si ti, mukica, najpre pokušala da odgovoriš, objavljivala nešto, pa kad si (čak i ti) shvatila da ti je odgovor glup, obrisala i taj odgovor i komentar na koji si se trudila da odgovoriš?

Jel bilo tako?

I sad je pretnja kad kažem da ću ga jednom ponoviti, na blogu gde ti budeš prisutna a gde ne možeš da brišeš.
Nije to pretnja, to je obećanje.

A ovo
jer tako maliciozno kazu "profa", huci i bena
ili lažeš ili ne razumeš.

Za to tvoje što si završila čujem prvi put u životu, to sam ti rekao i u onom komentaru, ili u jednom od sledećih nekoliko koje si, u panici i nervozi, brisala čim se pojave.

Pričao sam ti i da sudove o tebi ne donosim na osnovu firme koja ti je dala neki sertifikat, nego na osnovu onoga što pišeš ovde, a pišeš tako da je jedini mogući sud, niska intelektualna sposobnost.

Pominjao sam i Sorbonu i Braću Stamenković, i sve ću to ponoviti jednom, a voleo bih da to bude kod nekog za kim ti trčkaraš, ali da ne briše.

Čisto da se više ždereš.
A žderaćeš se.
angie01 angie01 19:04 26.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Jel bilo tako?


ma sta je bilo tako, obrisala sam svoj komentar, koji bi za sobom povukao novu trakalicu ove vrste i to je to.


a pišeš tako da je jedini mogući sud, niska intelektualna sposobnost.

Pominjao sam i Sorbonu i Braću Stamenković, i sve ću to ponoviti jednom, a voleo bih da to bude kod nekog za kim ti trčkaraš, ali da ne briše.


dobro je huci, ti i procena, Sorbona & bracastamenkovic-kraj vitzca

...sad jos trcakaram za nekim...samo ne znamo za kim...a koliko vidim, ti trckaras za mnom.



Čisto da se više ždereš.
A žderaćeš se.


kaze huci procenitelj...a ne preti.
gvozden1 gvozden1 20:50 26.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.


ma sta je bilo tako, obrisala sam svoj komentar, koji bi za sobom povukao novu trakalicu ove vrste i to je to.

Znači jeste.
Odgovorila, nije ti se svideo svoj odgovor, nisi uspela da smisliš bolji, pa onda obrisala i njega i moj komentar, na koji si pokušavala da odgovoriš.

Zatim još nekoliko sasvim pristojnih komentara, što mojih što nsarskog.
sad jos trcakaram za nekim...samo ne znamo za ki


Za Maksom, ali on te često odjebe.
Ili za Srkijem.

Ajd da postavim taj komentar kod njega, a ti ga zamoli sa briše, pa da vidimo koliko te i on ceni.
Ja sam sa njim često u frci, ne znam da li će brisati.
Da proverimo?

kaze huci procenitelj


Taj odgovor (svoj) si brisala.

A jeli, lepa, a ko će da mi procenjuje ako neću ja?

Da pitam nekog da mi proceni tebe, pa da onda ja na osnovu nečije procene formiram (svoje) mišljenje o tebi?

Naravno lepa da sam ja procenitelj, tako to ide, samo to i jeste normalno.

angie01 angie01 21:04 26.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Za Maksom, ali on te često odjebe.
Ili za Srkijem.




Ajd da postavim taj komentar kod njega, a ti ga zamoli sa briše, pa da vidimo koliko te i on ceni.
Ja sam sa njim često u frci, ne znam da li će brisati.
Da proverimo?


aman postavi-sta se mene smatra sta ti radis, rekoh ti vec.


Da pitam nekog da mi proceni tebe, pa da onda ja na osnovu nečije procene formiram (svoje) mišljenje o tebi?


pa nije problem u misljenju, misli o meni sta god hoces, nego sto lupetas, lazes i kleveces i procenjujes nesto o cemu pojma nemas.

...nemam vise sta da dodam na ovakva tvoja smaranja,...koja nemaju nikakvu drugu svrhu, nego da ti zamisljas da mi radis nesto lose, a ja se kao nerviram, (sto je vec samo po sebi bolesno),...a samo pricas o sebi i pokazujes kakav si bedak.
nsarski nsarski 01:36 27.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

tetris
Ah, šta je tebe navelo da se uključiš u ovu pristojnu diskusiju?


Tvoje poređenje Ryerson i BU. Zanimalo me je kako se kotira BU na istoj listi sa koje si izneo podatke za Ryerson. BU od 1001-1200 kao što je već primećeno od strane Neus da bi ti par postova niže uveo drugu ranking listu - CWUR.

Ja link na QS uopšte nisam kačio.


Jesi, možda si zaborvio... (postovano u 11:30)

Evo ti precizniji podaci
Top Universities in Canada 2021



Žao mi je, odgovorio sam i izvinio se za ovaj dobro uočen previd par puta, ali su me borci za slobodu govora opet obrisali. Nema smisla da i treći put odgovaram jer ću opet biti obrisan. Sa policijskim lobanjama nema šale.

Ne znam da li je jasno, ali bezumno brisanje je taj vrli novi svet koji nam ti woke obazovani smeraju. Zabranjuju komentare, zabranjuju sport, zabranjuju mačke, zabranjuju sve što te prefinjene histerične duše pogađa. Ako postoji pakao, onda je to ova stvar koju nam te mikro-duše smeraju.
Takav mozak je smislio da ocrni Konstraktu - čak sam i odgovarajuću sliku priložio, ali sve je obrisano.

Izvinjavam se što mi je onemogućeno da odgovorim. Kako reče Balašević - narodnjaci su pobedili.
Sve najbolje.
(Valjda će ovaj komentar da preživi makar neko vreme da bude pročitan. )
angie01 angie01 09:49 27.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

(Valjda će ovaj komentar da preživi makar neko vreme da bude pročitan. )


ovaj cu da ostavim-sem, ako se ne predomislim:}, cisto da ostane trag, sta si sve spreman da nalupetas, a da te nije sramota.
nazivas ovde ljude besramno komunjarama i udbasima, dok sam koristis upravo takvu metodologiju za ocrnjivanje onih, koji nisu na liniji tvoje ideoloske matrice.

ostavila sam i sve tvoje klevetnicke opSeracije Ryersona, da ne bude da nisi to rekao, jos tvrdeci kako je to neko moje sredovecno doskolovavanje u poslednjem casu, iako znas da imam i dve diplome sa BU-pri cemu je jedna sa fakulteta koji si i ti zavrsio.

zanimljivo je i ovo oko zabrana, koje navodis da "histericne mikroduse" odradjuju-kako si samo lose izabrao,...a cinjenica je da sam ja barem, obrisala samo neke mufljuske uvrede, koje si sebi "profo" dozvolio-a tako nesto zna se ko radi...zar nisu histericne mikroduse, oni koji trce po blogu, da bi ponovili prostacki klevetnicki komentar o nekome, da bi tacno sta?!

najsmesnije ti je ovo za Konstraktu-iako su i ostale stvari sa spiska smehotresne- jer je ona meni omiljeni lik, jos iz Zemlje gruva, sa sve Zoe i navijam za nju iz sve snage.

tako da, nisam ja tvoja raja, kako si rekao tess, pa se lepo odmakni od mene.
bene_geserit bene_geserit 05:58 28.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

'Ajde sto si zavrsila ovaj levi kanadski faks nego si verovatno pre toga zavrsila i Beogradski Univerzitet koji se trenutno rangira na #1001-1200 (QS World University Rankings*). Srecom niko od ovde prisutnih nije na njemu studirao.

Vickasto, vickasto.
Nego ja znam 4 ljudi koji su završili Ryerson, 2 filmadžije, 1 novinar, društvenjaci sve, sastavljaju kraj sa krajem, sve su nešto poluzaposleni ili rade za sitnu kintu. A znam i jako puno ljudi koji su završili BU (ETF), bez doktorata napolju, u tom istom Torontu žive i uspešni su u struci.
OK, znam nije fer porediti STEM sa društvenim strukama. I to što je pametan i vredan svet to završavao jer nije imao šta drugo ne znači i da je fakultet dobar. I uzorak mi je mali.
Ali opet pomoglo bi kad bi znao makar jednu osobu koja je završila taj Ryerson i onda bila ozbiljno uspešna u struci ...
angie01 angie01 18:40 23.04.2022

svaka zavisnost

je bolest- i tretirati zavisnike kao niza bica je primitivizam i neznanje,...agresivnost je nesto drugo i "leci" se na drugi nacin. Verbalni atak je takodje agresija.
angie01 angie01 21:46 23.04.2022

nego,

je l neko od zvanicnika prisustvovao sahrani tragicno stradalih rudara zbog tudje nebrige-i zasto ne!?...Je l su zbrinute njihove porodice, zene, deca...???
zoja444 zoja444 22:40 23.04.2022

Re: nego,

receno je da je izdvojeno 8 miliona rsd za porodice poginulih rudara.
angie01 angie01 22:44 23.04.2022

Re: nego,

receno je da je izdvojeno 8 miliona rsd za porodice poginulih rudara.


to je znaci oko 10 hiljda evra za svaku porodicu,...koliko dugo od toga moze da se zivi i sta posle, ko ce da skoluje tu decu...
zoja444 zoja444 23:18 23.04.2022

Re: nego,

ja mislim da je to nesto manje od 800 000 evra.
angie01 angie01 23:50 23.04.2022

Re: nego,

дин 500,000 € 4,250.03
zoja444 zoja444 00:10 24.04.2022

Re: nego,

u pravu si. pogresila sam.
magnus magnus 06:29 24.04.2022

Re: svaka zavisnost

svaka zavisnost
je bolest- i tretirati zavisnike kao niza bica je primitivizam i neznanje,
osim kad pjani tuku žene , nose bjele majice na bratele ili su Aca Lukas ... samoizazvene bolesti ipak ne trebaju imat isti nivo empatije društva kao random događaji. pretpostavljam da misliš da je čavketovo lječenje trebala plaćat "điberana" da bi je dulje mogo prezirat
emilia emilia 07:14 24.04.2022

Dobro srastanje








zilikaka zilikaka 08:39 24.04.2022

Re: nego,

je l neko od zvanicnika prisustvovao sahrani tragicno stradalih rudara zbog tudje nebrige-i zasto ne!?...Je l su zbrinute njihove porodice, zene, deca...???

receno je da je izdvojeno 8 miliona rsd za porodice poginulih rudara.

Sahrani nije da znamo. Nezgodno im palo, taman pred izbore, pa su se malo pravili mrtvi.

A tih 8 miliona...pa računaju da je to inače sirotinja, navikla da svaki dinar tri puta prevrne, pa da ih ne preplate, da ne štrče tamo.

Ne znam, ja sam počela da izbegavam i takve vesti i takve analize jer me toliko izuva bahatost i nemoć da počne želudac da radi.
Od toga nikom koristi a meni direktne štete.
angie01 angie01 11:38 24.04.2022

Re: svaka zavisnost

samoizazvene bolesti ipak ne trebaju imat isti nivo empatije društva kao random događaji. pretpostavljam da misliš da je čavketovo lječenje trebala plaćat "điberana" da bi je dulje mogo prezirat


samoizazvana bolest je i ona koja je posledica pusenja, gde se duven tretira jos kojekakvim sranjima i sredstvima za povecanje adikcije, ili GMO hrane pune adititva i kojekakvih otrova, pa je l mislis da svi oboleli na ovaj nacin, treba da budu tretirani kao stoka ili sta.
Cavke i nije bio nakacen na nas zdravstevi sistem, poslednje godine je proveo u Australiji, preminuo je na Tasmaniji...tako da, ne se sekiraj.
magnus magnus 12:55 24.04.2022

Re: svaka zavisnost

Cavke i nije bio nakacen na nas zdravstevi sistem, poslednje godine je proveo u Australiji, preminuo je na Tasmaniji...tako da, ne se sekiraj.
Prepor
znam , otišo u Tasmaniska brda , smetali mu ovi ovdje koji su sišli sa ovdašnjih brda . Nego jer radio nešto tamo ili bio na trošku Aboridžanske sirotinje .
angie01 angie01 13:37 24.04.2022

Re: svaka zavisnost

Nego jer radio nešto tamo ili bio na trošku Aboridžanske sirotinje .


je l sada ne valja ni sto je otisao!


znam


kako znas, kada si se bio zabrinuo, da mu nisi mozda placao lecenje.
magnus magnus 17:04 24.04.2022

Re: svaka zavisnost

je l sada ne valja ni sto je otisao!

ma ne , zabolio me qrac za njega. nego jel i on bio oficirsko ili funkcionersko djete , Čavajda se slovačko prezime iz Hr , pa pretpostavljam da mu je tatek došao po dužnosti u bg, oni koji su došli šljakat sa deset prstiju nisu imali djecu kojima je "cjelo vrjeme bila žurka i Amsterdam" . nego ajd kad si već dobro upućena , koliko su žutog dobili za "turimtikitu" performans

angie01 angie01 18:21 24.04.2022

Re: svaka zavisnost

Boze,kolikosi ti iskompleksiran,...ja stvarno ne znam sta je bio Cavketov tata, niti kapiram kakve to veze ima sa njegovim nespornim tragom koji je ostavio kao multitalentovan umetnik u muzici, filmu/pozoristu, umetnickoj fotografiji.

...a ona glupost za zuto, je vec bestijalni bezobrazluk-ti ono laprdas kako ti idu misli, nema veze stoto nema veze sa zivotom.
magnus magnus 20:20 24.04.2022

Re: svaka zavisnost

.ja stvarno ne znam sta je bio Cavketov tata
pa hrpa te djece oficira su imala nesporan talnt ali su nosili autodestrukciju u sebi , mnogo toga ti ne kapiraš al ljepiš etikete . čovjek se formita u okruženju , a djeca jna oficira su rasla u posebno šizoidnim okruženjima , paranoje, karijerizma i konstruiranja novog identiteta na iluzijama . djeca su im bila statistički daleko autodestruktivnija od populacije . Dečko koji izjavljuje da mu je život "u idiličnom edenskom vrtu amsterdamskom" beograda pre pada zida bio stalna žurka i onda ga je "neko zlo" izbacilo iz raja droge i orgija a eto oni se ( takvi nadrogirani kakvi jesu) nisu znali tome suprostaviti a mogli su jeli "snagom volje" koja je inače svojstvena đankozama . neko mu je srušio sneška od žutog ...

angie01 angie01 21:08 24.04.2022

Re: svaka zavisnost

pa hrpa te djece oficira su imala nesporan talnt ali su nosili autodestrukciju u sebi , mnogo toga ti ne kapiraš al ljepiš etikete .


ti komentarises kao one babe iz filma Bestije Zivka Nikolica- ne sada nego uvek,...ijos ti nekome pripisujes destrukciju, ni jednom nisi rekao NISTA lepo,samo pljujes neki gnoj koji se posle sliva sa nekih nebuloznih konstrukcija.

ne vidim osnova da generalizujes- prvo, koliko je meni poznato,jedino je otac Milana Mladenovica bio oficir,a on je bio jedan od najznacajnijih stvaralaca tog vremena i sa svojih trideseti nesto, koliko je poziveo, za sobom je ostavio toliko, koliko mnogi nece ni da dozive 100. Margita je bila Ravasijeva cerka-koji je bio cuveni reziser- bila je diplomirani arhitekta, a pored toga, najtalentovanija pijanistkinja svoje generacije uz Ivu Pogorelica,...ja ne znamo cemu ti brljavis tako uporno.
bene_geserit bene_geserit 21:22 25.04.2022

Re: svaka zavisnost

Margita je bila Ravasijeva cerka-koji je bio cuveni reziser- bila je diplomirani arhitekta

A čiji je Ravasi bio sin ? Čovek se bavio režijom odmah posle WW2.
Sve tipa Krcunov sin, Kapičićev unuk i sl. deca i unuci političkih komesara, DB-ovaca i ostalih komunjara su "čuveni" umetnici kod nas, režiseri, glumci, slikari, pevači.
Očevi i dedovi se iz opanaka uselili na Dedinje, pa gde će sa tupavim naslednicima nego tamo gde politika odlučuje.
angie01 angie01 22:38 25.04.2022

Re: svaka zavisnost

A čiji je Ravasi bio sin ? Čovek se bavio režijom odmah posle WW2.
Sve tipa Krcunov sin, Kapičićev unuk i sl. deca i unuci političkih komesara, DB-ovaca i ostalih komunjara su "čuveni" umetnici kod nas, režiseri, glumci, slikari, pevači.
Očevi i dedovi se iz opanaka uselili na Dedinje, pa gde će sa tupavim naslednicima nego tamo gde politika odlučuje.

ajd lupetaj, kao i obicno, Ravasi je bio siroce iz doma,...i nije odmah posle rata poceo da rezira, prvo je zavrsavao Akademiju, koja je valjda otvorena 48,9., a posle nije otisao na Dedinje, nego u Pristinu,..kasnije je na RTS rezirao one drame u dramskom programu-ziveo je u stanu u zgradi u Smiljanicevoj na Slaviji, istoj onoj na kojoj je ispisan grafit Margita je decak.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:52 26.04.2022

Re: svaka zavisnost

bene_geserit
Margita je bila Ravasijeva cerka-koji je bio cuveni reziser- bila je diplomirani arhitekta

A čiji je Ravasi bio sin ? Čovek se bavio režijom odmah posle WW2.
Sve tipa Krcunov sin, Kapičićev unuk i sl. deca i unuci političkih komesara, DB-ovaca i ostalih komunjara su "čuveni" umetnici kod nas, režiseri, glumci, slikari, pevači.
Očevi i dedovi se iz opanaka uselili na Dedinje, pa gde će sa tupavim naslednicima nego tamo gde politika odlučuje.



Kakvo sjajno lupetanje! Nesto sklopis u glavi i onda paljba.

Ovako mozes da diskreditujes sve sto je snimalo, glumilo, pevalo, plesalo, slikalo, vajalo u SFRJ. Vidi recimo onog Emira jebote 'cuvenog' Kusturicu kako ga je tata Muta, komunjara i drzavni sluzbenik, poslao u Prag da studira.
softelectronics_e softelectronics_e 09:06 26.04.2022

Re: svaka zavisnost

Neues aus der Nachbarschaft
bene_geserit
Margita je bila Ravasijeva cerka-koji je bio cuveni reziser- bila je diplomirani arhitekta

A čiji je Ravasi bio sin ? Čovek se bavio režijom odmah posle WW2.
Sve tipa Krcunov sin, Kapičićev unuk i sl. deca i unuci političkih komesara, DB-ovaca i ostalih komunjara su "čuveni" umetnici kod nas, režiseri, glumci, slikari, pevači.
Očevi i dedovi se iz opanaka uselili na Dedinje, pa gde će sa tupavim naslednicima nego tamo gde politika odlučuje.



Kakvo sjajno lupetanje! Nesto sklopis u glavi i onda paljba.

Ovako mozes da diskreditujes sve sto je snimalo, glumilo, pevalo, plesalo, slikalo, vajalo u SFRJ. Vidi recimo onog Emira jebote 'cuvenog' Kusturicu kako ga je tata Muta, komunjara i drzavni sluzbenik, poslao u Prag da studira.

Da!
Strašan je taj Kusturica, posebno stoga što ne piša u istu tikvu sa komunjarama i njihovim simpatizerima.
A nije čekao ni da Faraon Tito krepa, pa da onda upiše fakultet.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:19 26.04.2022

Re: svaka zavisnost

softelectronics_e
Neues aus der Nachbarschaft
bene_geserit
Margita je bila Ravasijeva cerka-koji je bio cuveni reziser- bila je diplomirani arhitekta

A čiji je Ravasi bio sin ? Čovek se bavio režijom odmah posle WW2.
Sve tipa Krcunov sin, Kapičićev unuk i sl. deca i unuci političkih komesara, DB-ovaca i ostalih komunjara su "čuveni" umetnici kod nas, režiseri, glumci, slikari, pevači.
Očevi i dedovi se iz opanaka uselili na Dedinje, pa gde će sa tupavim naslednicima nego tamo gde politika odlučuje.



Kakvo sjajno lupetanje! Nesto sklopis u glavi i onda paljba.

Ovako mozes da diskreditujes sve sto je snimalo, glumilo, pevalo, plesalo, slikalo, vajalo u SFRJ. Vidi recimo onog Emira jebote 'cuvenog' Kusturicu kako ga je tata Muta, komunjara i drzavni sluzbenik, poslao u Prag da studira.

Da!
Strašan je taj Kusturica, posebno stoga što ne piša u istu tikvu sa komunjarama i njihovim simpatizerima.
A nije čekao ni da Faraon Tito krepa, pa da onda upiše fakultet.


Eto vidis, sin komunjare a nije pisao u istu tikvu sa njima. A Magi, Milan ili Cavke izgleda jesu. Ili ako i nisu nece biti problem da im se nesto drugo zakaci.

Za podvuceno: tad se vec vratio u Sarajevo i poceo da predaje na Akademiji.
softelectronics_e softelectronics_e 09:26 26.04.2022

Re: svaka zavisnost

Neues aus der Nachbarschaft
softelectronics_e
Neues aus der Nachbarschaft
bene_geserit
Margita je bila Ravasijeva cerka-koji je bio cuveni reziser- bila je diplomirani arhitekta

A čiji je Ravasi bio sin ? Čovek se bavio režijom odmah posle WW2.
Sve tipa Krcunov sin, Kapičićev unuk i sl. deca i unuci političkih komesara, DB-ovaca i ostalih komunjara su "čuveni" umetnici kod nas, režiseri, glumci, slikari, pevači.
Očevi i dedovi se iz opanaka uselili na Dedinje, pa gde će sa tupavim naslednicima nego tamo gde politika odlučuje.



Kakvo sjajno lupetanje! Nesto sklopis u glavi i onda paljba.

Ovako mozes da diskreditujes sve sto je snimalo, glumilo, pevalo, plesalo, slikalo, vajalo u SFRJ. Vidi recimo onog Emira jebote 'cuvenog' Kusturicu kako ga je tata Muta, komunjara i drzavni sluzbenik, poslao u Prag da studira.

Da!
Strašan je taj Kusturica, posebno stoga što ne piša u istu tikvu sa komunjarama i njihovim simpatizerima.
A nije čekao ni da Faraon Tito krepa, pa da onda upiše fakultet.


Eto vidis, sin komunjare a nije pisao u istu tikvu sa njima. A Magi, Milan ili Cavke izgleda jesu. Ili ako i nisu nece biti problem da im se nesto drugo zakaci.

Za podvuceno: tad se vec vratio u Sarajevo i poceo da predaje na Akademiji.

Ma!
Za žalost je da su mladi ljudi pomrli od droge.
Jer - droga je smrt.
Što se tiče EKV umetničkog opusa, ja ne znam niti jednu njihovu pesmu.
Inače, ne volim te 'angažovane' autore.
Da su mogli da se ne drogiraju, pa da se kaže ... ajde de.
Jednostavno, nikada nisam sledio 'umetnike' koji imaju posebnu misiju i konačnu poruku.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:34 26.04.2022

Re: svaka zavisnost


softelectronics_e
Neues aus der Nachbarschaft
softelectronics_e
Neues aus der Nachbarschaft
bene_geserit
Margita je bila Ravasijeva cerka-koji je bio cuveni reziser- bila je diplomirani arhitekta

A čiji je Ravasi bio sin ? Čovek se bavio režijom odmah posle WW2.
Sve tipa Krcunov sin, Kapičićev unuk i sl. deca i unuci političkih komesara, DB-ovaca i ostalih komunjara su "čuveni" umetnici kod nas, režiseri, glumci, slikari, pevači.
Očevi i dedovi se iz opanaka uselili na Dedinje, pa gde će sa tupavim naslednicima nego tamo gde politika odlučuje.



Kakvo sjajno lupetanje! Nesto sklopis u glavi i onda paljba.

Ovako mozes da diskreditujes sve sto je snimalo, glumilo, pevalo, plesalo, slikalo, vajalo u SFRJ. Vidi recimo onog Emira jebote 'cuvenog' Kusturicu kako ga je tata Muta, komunjara i drzavni sluzbenik, poslao u Prag da studira.

Da!
Strašan je taj Kusturica, posebno stoga što ne piša u istu tikvu sa komunjarama i njihovim simpatizerima.
A nije čekao ni da Faraon Tito krepa, pa da onda upiše fakultet.


Eto vidis, sin komunjare a nije pisao u istu tikvu sa njima. A Magi, Milan ili Cavke izgleda jesu. Ili ako i nisu nece biti problem da im se nesto drugo zakaci.

Za podvuceno: tad se vec vratio u Sarajevo i poceo da predaje na Akademiji.

Ma!
Za žalost je da su mladi ljudi pomrli od droge.
Jer - droga je smrt.
Što se tiče EKV umetničkog opusa, ja ne znam niti jednu njihovu pesmu.
Inače, ne volim te 'angažovane' autore.
Da su mogli da se ne drogiraju, pa da se kaže ... ajde de.
Jednostavno, nikada nisam sledio 'umetnike' koji imaju posebnu misiju i konačnu poruku.


Naravno da je zalosno ali ne znam od kada je konzumiranje droga u rnr kriterijum za bilo sta. Implicirati da su losi zato sto su bili dzanki (ili deca komunjara) je teska budalastina.

Inace, manje su tekstovi EKV bili angazovani od Stulicevih recimo.
softelectronics_e softelectronics_e 11:30 26.04.2022

Re: svaka zavisnost

Neues aus der Nachbarschaft

softelectronics_e
Neues aus der Nachbarschaft
softelectronics_e
Neues aus der Nachbarschaft
bene_geserit
Margita je bila Ravasijeva cerka-koji je bio cuveni reziser- bila je diplomirani arhitekta

A čiji je Ravasi bio sin ? Čovek se bavio režijom odmah posle WW2.
Sve tipa Krcunov sin, Kapičićev unuk i sl. deca i unuci političkih komesara, DB-ovaca i ostalih komunjara su "čuveni" umetnici kod nas, režiseri, glumci, slikari, pevači.
Očevi i dedovi se iz opanaka uselili na Dedinje, pa gde će sa tupavim naslednicima nego tamo gde politika odlučuje.



Kakvo sjajno lupetanje! Nesto sklopis u glavi i onda paljba.

Ovako mozes da diskreditujes sve sto je snimalo, glumilo, pevalo, plesalo, slikalo, vajalo u SFRJ. Vidi recimo onog Emira jebote 'cuvenog' Kusturicu kako ga je tata Muta, komunjara i drzavni sluzbenik, poslao u Prag da studira.

Da!
Strašan je taj Kusturica, posebno stoga što ne piša u istu tikvu sa komunjarama i njihovim simpatizerima.
A nije čekao ni da Faraon Tito krepa, pa da onda upiše fakultet.


Eto vidis, sin komunjare a nije pisao u istu tikvu sa njima. A Magi, Milan ili Cavke izgleda jesu. Ili ako i nisu nece biti problem da im se nesto drugo zakaci.

Za podvuceno: tad se vec vratio u Sarajevo i poceo da predaje na Akademiji.

Ma!
Za žalost je da su mladi ljudi pomrli od droge.
Jer - droga je smrt.
Što se tiče EKV umetničkog opusa, ja ne znam niti jednu njihovu pesmu.
Inače, ne volim te 'angažovane' autore.
Da su mogli da se ne drogiraju, pa da se kaže ... ajde de.
Jednostavno, nikada nisam sledio 'umetnike' koji imaju posebnu misiju i konačnu poruku.


Naravno da je zalosno ali ne znam od kada je konzumiranje droga u rnr kriterijum za bilo sta. Implicirati da su losi zato sto su bili dzanki (ili deca komunjara) je teska budalastina.

Inace, manje su tekstovi EKV bili angazovani od Stulicevih recimo.

Ma, ja ti te tekstove, uglavnom, ne analiziram tražeći ikakvu poruku.
Inače, sve te 'mistične' poruke, izrekao ih Ivo Andrić, Kraljica Elizabeta ili, čak, sam Putin, mene ne dotiču.
Meni više znače iskazi ljudi u mom okruženju, pa čak i ljudi sa bloga.
Ionako su sve već rekli Stari Grci, a mi, i ostali stvaraoci, uglavnom vršimo reciklažu toga (što su rekli ti 'stari Grci').
bene_geserit bene_geserit 03:44 27.04.2022

Re: svaka zavisnost

Ovako mozes da diskreditujes sve sto je snimalo, glumilo, pevalo, plesalo, slikalo, vajalo u SFRJ.

Izvinjavam se ako je tako zvučalo, nije mi namera bila diskreditovanje.
Umetnošću (pogotovo onom korisnom za propagandu kao film) se svuda bavi neka elita ili makar deca iz porodica koje su ekonomski situirane (jer umetnike ceo život neko mora da izdržava), u svakom sistemu, pa se u komunističkom sistemu time bavila najvećim delom komunistička elita.
Što ne znači da tu nije bilo talentovanih umetnika.
Ali je nervirajuće kad vidiš koliko imena dece i unuka komunističkih zlikovaca po rezijama, glumama i sl.
mariopan mariopan 10:01 27.04.2022

Re: nego,

zoja444
receno je da je izdvojeno 8 miliona rsd za porodice poginulih rudara.

Sram ih bilo.
magnus magnus 13:11 24.04.2022

Štulić i sloboda

I Ti i Vulin (nekad dok je bio "kosijaner" ) Iščitavate Džonija u nekoj jugonostalgičnoj priči kao apologiju "zlatnog doba " dok je još mrtvak mrtav vladao . No nije tako , dok su večina dokone ,objesne i vrlo plitke "urbane novovalne " omladine živjela u tripu "janjetina ,kurve , Vuco " (samo su to zvali seks ,droga i lake note) Džoni je ozbiljno koketirao sa nekim libertarijanskim idejama i jasni otklonom od " disko ljevice " i potrošačkog društva samoupravljača
angie01 angie01 13:32 24.04.2022

Re: Štulić i sloboda



al se (uzalud) trudis,...prvo, kakve veze imamo voolin i ja, drugo, moja generacija je bila vise nego vredna, ucila, radila, bilo je sramota zaostajati,...a muzika je bila deo vremena, neki autori, medju kojima i Dzoni, pruzali su zestok otpor, kako vec to biva u rokenrolu, i angazovanim tekstovima, naspram sladunjavih u popu...kada pogledas opus onih, koje tako mizerno potcenjujes, videces da je to istorijska zaostavtina,...no za to se mora imati kapacitet za razumeti,...nije sporan strah od nepoznatog.
angie01 angie01 14:43 24.04.2022

Srecan Uskrs!




kaze klinac- stvarno se desilo,...
-sta je Uskrs?
-to je ono, kada se Dzizes oporavio.
magnus magnus 16:58 24.04.2022

Re: Štulić i sloboda

drugo, moja generacija je bila vise nego vredna, ucila, radila, bilo je sramota zaostajati,..
čak i ozbiljniji studenti ekonomije tih generacija nisu znali kako se zarađuje na padu vrijednosti dionica , totalno nespremne za tranziciju, kafandžije , zanatlije i povratnici sa njemačkih bauštela ( mahom slušači narodnjaka) lakše su ulazili u kapitalizam. Da ti ne pričam kako ozbiljni filozofi nikad nisu čitali Skutona, Hajeka, Ajn Rand ,al puna usta Miladina Životića i Zagorke Golubović tu i tamo je netko čitao Popera. ( za razliku od nas konzervativnih seljobera i reakcionara)
prvo, kakve veze imamo voolin i ja,

prvo, kakve veze imamo voolin i ja,
pa vulin je u svojoj ranoj fazi prolongiro azru, bratstvo jedinstvo i kuko za samoupravčljačima

no za to se mora imati kapacitet za razumeti,...nije sporan strah od nepoznatog.
Anđo lutko plava, daleko su tvoji kapaciteti od mogućnosti procjene mojih kapaciteta , nije sva dubina uma pišanje po trafostanici na vjetru i od toga pravit metafiziku
softelectronics_e softelectronics_e 17:15 24.04.2022

Re: Štulić i sloboda

magnus
drugo, moja generacija je bila vise nego vredna, ucila, radila, bilo je sramota zaostajati,..
čak i ozbiljniji studenti ekonomije tih generacija nisu znali kako se zarađuje na padu vrijednosti dionica , totalno nespremne za tranziciju, kafandžije , zanatlije i povratnici sa njemačkih bauštela ( mahom slušači narodnjaka) lakše su ulazili u kapitalizam. Da ti ne pričam kako ozbiljni filozofi nikad nisu čitali Skutona, Hajeka, Ajn Rand ,al puna usta Miladina Životića i Zagorke Golubović tu i tamo je netko čitao Popera. ( za razliku od nas konzervativnih seljobera i reakcionara)
...

Naravno!
Socijalističko samoupravna kalakurcija je pokušavala svim silama da 'doktrinira' i tehničke i prirodnjačke fakultete, ali su tu imali manje uspeha.
Jadni društvenjaci toga perioda.
A i mi ostali sa njima.
angie01 angie01 18:32 24.04.2022

Re: Štulić i sloboda

čak i ozbiljniji studenti ekonomije tih generacija




dadada,...obrazovani nisu imali pojma,samo kafandzije...ovo u sta smo mi usli, nije kapitalizam, nego partijski feudalizam.

ti ocigledno znas sta je ko citao, mislio,...zanimljivo, ko clanci u trecem oku.

voolin je partijski odradjivao po potrebi, ja nikada ni blizu nisam rekla nista od toga sto kazes da jesam.

...inace, niti sam blajhana, niti sam plav'sica, a tvoji kapaciteti ne izlaze iz okvira mrzitelja svega sto sam nisi.




Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:07 26.04.2022

Re: Štulić i sloboda

I Ti i Vulin (nekad dok je bio "kosijaner" ) Iščitavate Džonija u nekoj jugonostalgičnoj priči kao apologiju "zlatnog doba " dok je još mrtvak mrtav vladao . No nije tako , dok su večina dokone ,objesne i vrlo plitke "urbane novovalne " omladine živjela u tripu "janjetina ,kurve , Vuco " (samo su to zvali seks ,droga i lake note) Džoni je ozbiljno koketirao sa nekim libertarijanskim idejama i jasni otklonom od " disko ljevice " i potrošačkog društva samoupravljača



Mnogo puta je jaci ovaj mit o dubokoumnom Stulicu nego ta jugonostalgicna prica. I kao i svaki mit i ovaj je preteran i sav u neodredjenim naznakama.

Dovoljno je dobar Stulic bio i bez ovih kvazifilozofskih aspiracija koje mu se pripisuju. Kao sto su dovoljno bili dobri Mladenovic, Cane ili Rundek i pored ove dramoserne moralne panike o dzankijima i alkosima sinovima jenea oficira - ok, ovaj potonji beleg dele sa Stulicem.
magnus magnus 19:42 26.04.2022

Re: Štulić i sloboda

ti ocigledno znas sta je ko citao, mislio,...zanimljivo, ko clanci u trecem oku.
vidi za vreme studija u Nišu "lešio " sam gradsku u univerzitetku knjižnicu . recimo Galbrajtov Novac 2 primjerka svaki samo jednom posuđen u 5 godina , a radio sam tada svašta uz čitamje , švercovao kavu i cigare , popravljao struju , konstruirao punjač/ pražnjač akumulatora konstantnom strujom za par servisa akumulatora ... ložio se na liberalnu ekonomiju ( zato sam često raspravljao sa ekonomistima ) , tad nije bilo neta , nego kupuj ili pozajmljuj knjige ... meni su se smijali u domu kad sam donio 4 kartonske kutije knjiga u dom ( sve pogubljeno negdeje) A volio sam društvenjacima kopat po udžbenicima gledat spisak literature autora ... tako da , imao sam relativno dobar uvid šta je posuđivano iz knjižnice .

angie01 angie01 20:12 26.04.2022

Re: Štulić i sloboda

A volio sam društvenjacima kopat po udžbenicima gledat spisak literature autora .

bas ne pokrivas ovim to sto si rekao,..al nema veze...


popravljao struju , konstruirao punjač/ pražnjač akumulatora konstantnom strujom za par servisa akumulatora ..


ovo mi je zanimljivije, svaka cast.
magnus magnus 06:11 27.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Univerzitet u Beogradu nalazi se na 348. mestu, Univerzitet u Novom Sadu na 1.117
koliko sam svatio od ljudi koje poznajem ,NS tehnički stvara dobre i zapošljive inžinjerske kadrove i mislim da imaju največi postotak vlasnika/osnivača firmi kod nastavnog kadra.
Šta je po vama profo potrebno da BU ode na jedan viši nivo koji bi stvarao ljude sposobne za pokretanje privrede , jesu li društvenjaci teret STEM fakultetima
usput sve pohvale Predragu Pejoviću sa ETF što je stavio sva predavanja iz Energetske Elektonike na YT


bene_geserit bene_geserit 07:17 27.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

NS tehnički stvara dobre i zapošljive inžinjerske kadrove i mislim da imaju največi postotak vlasnika/osnivača firmi kod nastavnog kadra.
Šta je po vama profo potrebno da BU ode na jedan viši nivo koji bi stvarao ljude sposobne za pokretanje privrede , jesu li društvenjaci teret STEM fakultetima

Profa se nešto ne javlja, pa hajde ja da probam.

Zbog čega bi društvenjaci bili teret, misliš finansira se iz istog budžeta?
Ozbiljan profesor potreban recimo ETFu može da zaradi ozbiljne pare ako radi u industriji a ozbiljan društvenjak ne može. Tako da ako postoji uravnilovka u platama profesora između društvenjaka i STEMa, onda to jeste problem.
Ali obzirom da su STEM struke profitabilne, ja bi povećao cenu studiranja STEM fakulteta u cilju dovođenja ozbiljnijeg i manje zastarelog nastavnog kadra i ozbiljnijeg praktičnog rada i odvojio finansiranje od društvenih. Mislim jeste studiranje koštalo ništa kad sam ja studirao, ali sam zato gledao pijanog Caju kako crta kredom po tabli, operativne sisteme predavao Bora Lazić koji verovatno u životu nije seo za računar, broj zastarelih ispita i profesora ogroman, koliko para toliko i muzike. Ali realno nije fer da društvo finansira moderan ETF da bi ljudi gledali mahom da odu u inostranstvo kad završe, tako da neki tuition fee koji nije nula ima smisla, ako uz to ide i odgovarajuća vrednost.

Profesori na fakultetima su pre svega stimulisani da objavljuju radove i imaju veliki broj citata, a objavljivanje radova je poveliko gubljenje vremena uzqrac (ako pričamo o inženjerskim strukama, nauka je već drugo, ali pretpostavljam da si pre svega mislio na inženjerstvo kad pričaš o pokretanju privrede).
Tj. motivacija je na akademskoj strani koja je manje više balast za malu zemlju kao što je Srbija a nema motivacije na strani pokretanja privrede.

Za pokretanje privrede potrebno je:
1. negovanje i cenjenje preduzetničkog duha (npr. kad čuješ filipike tipa kako "gazde" samo izrabljuju radnike, to treba zatući močugom u korenu), ali to najvećim delom nije u domenu fakulteta
2. manje korupcije u društvu i jednostavnija administracija (ali ni to nije u domenu fakulteta)
3. osavremenjivanje programa na fakultetima i eliminisanje zastarelih profesora (idealno dati studentima što više slobode da biraju ispite i sastavljaju svoj kjurikjulum, pa će samo da se očisti žito od kukolja)
4. praksa u firmama (recimo ovde imaš varijante 4 meseca radiš, 4 studiraš i sve tako)
5. povezivanje sa firmama da se dobiju potrebni alati (univerzitetska varijanta) za ozbiljniji praktičan rad na fakultetu - za ovo je potrebno da uđemo u EU za moju struku recimo, naravno potreban je i odgovarajući nastavni kadar za to, ali tu bi mogli da se angažuju naši razni po svetu što su pred penzijom ili u penziji

Ovo anti-belačko woke sranje što je trenutno zavladalo možda ima i dobru stranu, mladi ljudi u Srbiji imaju više motiva da probaju da prave neku firmu u zemlji a ne samo da idu u inostranstvo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:21 27.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

bene_geserit
NS tehnički stvara dobre i zapošljive inžinjerske kadrove i mislim da imaju največi postotak vlasnika/osnivača firmi kod nastavnog kadra.
Šta je po vama profo potrebno da BU ode na jedan viši nivo koji bi stvarao ljude sposobne za pokretanje privrede , jesu li društvenjaci teret STEM fakultetima

Profa se nešto ne javlja, pa hajde ja da probam.

Zbog čega bi društvenjaci bili teret, misliš finansira se iz istog budžeta?
Ozbiljan profesor potreban recimo ETFu može da zaradi ozbiljne pare ako radi u industriji a ozbiljan društvenjak ne može. Tako da ako postoji uravnilovka u platama profesora između društvenjaka i STEMa, onda to jeste problem.
Ali obzirom da su STEM struke profitabilne, ja bi povećao cenu studiranja STEM fakulteta u cilju dovođenja ozbiljnijeg i manje zastarelog nastavnog kadra i ozbiljnijeg praktičnog rada i odvojio finansiranje od društvenih. Mislim jeste studiranje koštalo ništa kad sam ja studirao, ali sam zato gledao pijanog Caju kako crta kredom po tabli, operativne sisteme predavao Bora Lazić koji verovatno u životu nije seo za računar, broj zastarelih ispita i profesora ogroman, koliko para toliko i muzike. Ali realno nije fer da društvo finansira moderan ETF da bi ljudi gledali mahom da odu u inostranstvo kad završe, tako da neki tuition fee koji nije nula ima smisla, ako uz to ide i odgovarajuća vrednost.

Profesori na fakultetima su pre svega stimulisani da objavljuju radove i imaju veliki broj citata, a objavljivanje radova je poveliko gubljenje vremena uzqrac (ako pričamo o inženjerskim strukama, nauka je već drugo, ali pretpostavljam da si pre svega mislio na inženjerstvo kad pričaš o pokretanju privrede).
Tj. motivacija je na akademskoj strani koja je manje više balast za malu zemlju kao što je Srbija a nema motivacije na strani pokretanja privrede.

Za pokretanje privrede potrebno je:
1. negovanje i cenjenje preduzetničkog duha (npr. kad čuješ filipike tipa kako "gazde" samo izrabljuju radnike, to treba zatući močugom u korenu), ali to najvećim delom nije u domenu fakulteta
2. manje korupcije u društvu i jednostavnija administracija (ali ni to nije u domenu fakulteta)
3. osavremenjivanje programa na fakultetima i eliminisanje zastarelih profesora (idealno dati studentima što više slobode da biraju ispite i sastavljaju svoj kjurikjulum, pa će samo da se očisti žito od kukolja)
4. praksa u firmama (recimo ovde imaš varijante 4 meseca radiš, 4 studiraš i sve tako)
5. povezivanje sa firmama da se dobiju potrebni alati (univerzitetska varijanta) za ozbiljniji praktičan rad na fakultetu - za ovo je potrebno da uđemo u EU za moju struku recimo, naravno potreban je i odgovarajući nastavni kadar za to, ali tu bi mogli da se angažuju naši razni po svetu što su pred penzijom ili u penziji

Ovo anti-belačko woke sranje što je trenutno zavladalo možda ima i dobru stranu, mladi ljudi u Srbiji imaju više motiva da probaju da prave neku firmu u zemlji a ne samo da idu u inostranstvo.


U pravu si za tacke vezane za pokretanje privrede. Da se nadovezem na aspekt nauke i akademsku stranu.

Na prestiz univerziteta utice i plan nastave, metodologija predavanja, kvalitet kadra i vidljivost kroz publikacije. Nasi univerziteti su po svim ovim osnovama jako losi.

Postoje dobri EU programi za koje mogu konkurisati i naucnici sa nasih univerziteta ili instituta tu se dobijaju ozbiljna sredstva od kojih nemali deo ostane na fakultetima/institutima. Sto je vise takvih projekata to je univerzitet/institut vidljiviji.

Ima izuzetaka ali domaci naucnici vecinom nemaju kapacitet ni da konkurisu za te programe. Neki od razloga: korupcija u zaposljavanju, sindrom-Bajatovic, nezaninteresovanost da se bude deo medjunarodne akademske zajednice i losa administracija. Tako imas skupe projekte koji se bave izucavanjem istorije Srbije u UK, Nemackoj ili Austriji dok domaci naucnici objavljuju radove u institutskim casopisima. Pa je rezultat da Srbi o svojoj istoriji uce iz tabloida.

Zanimljivo je da ovo nije slucaj u svim zemljama istocne Evrope. Pomenuo sam gore neke male univerzitete (velicine Kragujevackog) u okolnim zemljama koji se mnogo bolje kotiraju od beogradskog ili novosadskog. Nije ni to tamo sjajno ali nije totalna katastrofa.
nsarski nsarski 16:07 27.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Profa se nešto ne javlja, pa hajde ja da probam.

Izvinjavam se, danas sam držao neko predavanje na Matematičkom institutu SANU, pa sam ga 1. Spremao i 2. Oko toga bio zauzet.

A tema koja se pojavila (šta treba BU da uradi da bude bolji) je mnogo šira, ali važna!, da bi mogla da se rasčivija u jednom komentaru.
Pokušaću da doprinesem diskusiji malo kasnije, sada bih da odmorim malo (jbg. i mi imamo dušu ).
Nju ima i Branko, da kažemo, Radun, mada to nije, da kažemo, dokazano. (Njega sam se setio jer mi upravo blebeće u uši sa nekog TV kanala u drugoj sobi). Eto, to su "intelektualci" koji su se, da kažemo, obrazovali u jugoslovenskom, da kažemo, sistemu. Što se kaže, nikogovići puni sebe.
softelectronics_e softelectronics_e 18:03 27.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Neues aus der Nachbarschaft
bene_geserit
NS tehnički stvara dobre i zapošljive inžinjerske kadrove i mislim da imaju največi postotak vlasnika/osnivača firmi kod nastavnog kadra.
Šta je po vama profo potrebno da BU ode na jedan viši nivo koji bi stvarao ljude sposobne za pokretanje privrede , jesu li društvenjaci teret STEM fakultetima

Profa se nešto ne javlja, pa hajde ja da probam.

Zbog čega bi društvenjaci bili teret, misliš finansira se iz istog budžeta?
Ozbiljan profesor potreban recimo ETFu može da zaradi ozbiljne pare ako radi u industriji a ozbiljan društvenjak ne može. Tako da ako postoji uravnilovka u platama profesora između društvenjaka i STEMa, onda to jeste problem.
Ali obzirom da su STEM struke profitabilne, ja bi povećao cenu studiranja STEM fakulteta u cilju dovođenja ozbiljnijeg i manje zastarelog nastavnog kadra i ozbiljnijeg praktičnog rada i odvojio finansiranje od društvenih. Mislim jeste studiranje koštalo ništa kad sam ja studirao, ali sam zato gledao pijanog Caju kako crta kredom po tabli, operativne sisteme predavao Bora Lazić koji verovatno u životu nije seo za računar, broj zastarelih ispita i profesora ogroman, koliko para toliko i muzike. Ali realno nije fer da društvo finansira moderan ETF da bi ljudi gledali mahom da odu u inostranstvo kad završe, tako da neki tuition fee koji nije nula ima smisla, ako uz to ide i odgovarajuća vrednost.

Profesori na fakultetima su pre svega stimulisani da objavljuju radove i imaju veliki broj citata, a objavljivanje radova je poveliko gubljenje vremena uzqrac (ako pričamo o inženjerskim strukama, nauka je već drugo, ali pretpostavljam da si pre svega mislio na inženjerstvo kad pričaš o pokretanju privrede).
Tj. motivacija je na akademskoj strani koja je manje više balast za malu zemlju kao što je Srbija a nema motivacije na strani pokretanja privrede.

Za pokretanje privrede potrebno je:
1. negovanje i cenjenje preduzetničkog duha (npr. kad čuješ filipike tipa kako "gazde" samo izrabljuju radnike, to treba zatući močugom u korenu), ali to najvećim delom nije u domenu fakulteta
2. manje korupcije u društvu i jednostavnija administracija (ali ni to nije u domenu fakulteta)
3. osavremenjivanje programa na fakultetima i eliminisanje zastarelih profesora (idealno dati studentima što više slobode da biraju ispite i sastavljaju svoj kjurikjulum, pa će samo da se očisti žito od kukolja)
4. praksa u firmama (recimo ovde imaš varijante 4 meseca radiš, 4 studiraš i sve tako)
5. povezivanje sa firmama da se dobiju potrebni alati (univerzitetska varijanta) za ozbiljniji praktičan rad na fakultetu - za ovo je potrebno da uđemo u EU za moju struku recimo, naravno potreban je i odgovarajući nastavni kadar za to, ali tu bi mogli da se angažuju naši razni po svetu što su pred penzijom ili u penziji

Ovo anti-belačko woke sranje što je trenutno zavladalo možda ima i dobru stranu, mladi ljudi u Srbiji imaju više motiva da probaju da prave neku firmu u zemlji a ne samo da idu u inostranstvo.


U pravu si za tacke vezane za pokretanje privrede. Da se nadovezem na aspekt nauke i akademsku stranu.

Na prestiz univerziteta utice i plan nastave, metodologija predavanja, kvalitet kadra i vidljivost kroz publikacije. Nasi univerziteti su po svim ovim osnovama jako losi.

Postoje dobri EU programi za koje mogu konkurisati i naucnici sa nasih univerziteta ili instituta tu se dobijaju ozbiljna sredstva od kojih nemali deo ostane na fakultetima/institutima. Sto je vise takvih projekata to je univerzitet/institut vidljiviji.

Ima izuzetaka ali domaci naucnici vecinom nemaju kapacitet ni da konkurisu za te programe. Neki od razloga: korupcija u zaposljavanju, sindrom-Bajatovic, nezaninteresovanost da se bude deo medjunarodne akademske zajednice i losa administracija. Tako imas skupe projekte koji se bave izucavanjem istorije Srbije u UK, Nemackoj ili Austriji dok domaci naucnici objavljuju radove u institutskim casopisima. Pa je rezultat da Srbi o svojoj istoriji uce iz tabloida.

Zanimljivo je da ovo nije slucaj u svim zemljama istocne Evrope. Pomenuo sam gore neke male univerzitete (velicine Kragujevackog) u okolnim zemljama koji se mnogo bolje kotiraju od beogradskog ili novosadskog. Nije ni to tamo sjajno ali nije totalna katastrofa.

Sve si u pravu!
Ali?
Principijelna pitanja visokog obrazovanja su ista (ajde da ne preteram, slična) na svim nivoima obrazovanja.
A koja su to pitanja?
Jednostavno.
Sva (ta) pitanja mogu da se svedu prema sledećem.
Svaki profesor je dužan da se sav posveti nastavnom procesu, a ne da to univerzitetskom profesoru bude, maltene, usput.
Pre iks godina, bio sam sa jednim drugarom, redovnim profesorom ETFa, na nekoj našoj planini.
I recimo, treba da se vratimo u utorak u BG.
I on u ponedeljak, mrtav ladan, zove nekog svog ortaka, asistenta, da on preuzme njegove obaveze sve do subote.
Ja ga na to pitam, čekaj, jebote, da li je taj dovoljno kvalifikovan da te zameni na tome.
On na to zinuo kao tele, čudeći se tome pitanju.
Ja mu na to rekoh, kako možeš da budeš tako nonšalantan prema svojoj osnovnoj obavezi?
Dakle, posvećenost.
Druga stvar - otvorenost.
Kako se angažovanost postiže? Pa jednostavno, na primer, dovođenje drugih stručnjaka, profesora, bili na fakultetu ili ne.
I tako dalje.
Naravno, ne želim da kažem da redovni profesor mora da bude pod konac, kao npr. vodnik u vojsci.
Na primer.
Moje starije dete, dok je bilo na ETFu uradilo neki rad, te poslalo profesorki da pogleda.
Isti dan stigne odgovor u kome ona kaže da 'bavljenje naukom nije laka rabota, te ako misli da se time bavi mora mnogo više i bla, bla, bla ...'.
Pazi, to kaže studentu ETFa sa prosekom 10.
Ja pogledam odgovor, te dva tri sata pogledam rad i kažem ... nemoj da se nerviraš, ima da ti se izvine.
I nije prošlo dugo, dva tri dana stigne mejl izvinjena ... te, nisam dobro pogledala rad, te samo sam preletela itd ...
Dakle, ako radiš kao univerzitetski profesor, ne možeš tako da se ponašaš.
Ma, sve je već odavno rečeno.
Bitno je samo da li control batonse pritiskaju ozbiljni ljudi ili woke profesori ... što reče neko,


magnus magnus 22:21 25.04.2022

lizači kašike vs lizači igle

nego jesi li se tad zalagala da se sidljivi umjetnici drže u karanteni i da se zabrane žurke i koncerti ko što si se zalagala ta zatvaranej i lokdaunovanje kod kovidaša i za zabrana kašikolizanija
angie01 angie01 22:57 25.04.2022

Re: lizači kašike vs lizači igle

stvarno ne znam sta si ti pomesao-kovid je opasna zaraza pandemijskih razmera i svako iole civilizovan se zarazen ne svrcka, a kusanje iz iste kasike je primitovno, kako god okrenes-nisam se zalagala za zatvaranje kovidasa, nego za adekvatne mere, ako mozes da uocis razliku.

a tada sam bila klinka, nisam posecivala zurke na kojima se konzumirala droga, tada je to bila prilicno zatvorena stvar, ne ko sada gde se ispred skola diluje.
jedna od najvecih tragedija, kada mi je bilo 19, mi je bila ta, kada mi je prijatelj sleto sa kule i razbio se u podnozju pod uticajem supstanci-ja nisam nikada pre cula da je on bilo sta takvo uzimao, sem da je duvao. bio je mlad, lep, talentovan,...roditelji su mu bili obicni sluzbenici,...hebiga, nekada je dovoljno da probas.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana