Životni stil

Ne

mikele9 RSS / 19.07.2022. u 12:58

Buda je više puta ponovio reči: Treba gajiti ljubav, voleti sve što je živo, drveće, životinje i ljude i ni na koji način im ne nauditi, rečju ili delom!

Mnogo pre nego što sam za ovo saznao, hodajući, pomno sam motrio da ne zgazim neku bubicu ili mrava. To činim i danas.

Ali ima još nešto, kako ćete ga protumačiti vaša je stvar, možda ćete biti u pravu a možda i ne. Naime, hodajući, šetajući, izbegavam da stanem nogom na senku deteta, žene ili muškarca koji mi dolaze u susret. Usporim ili ubrzam i preskočim senku. Da li je to neki mentalni poremećaj, kako god ja to uvek činim.

I još. Iako nisam vernik, kada nogom stanem na neki šaht, rešetku za odvod vode sa ulice, u sebi izgovorim: Apage satanas! Kako i zašto mi se to uvrežilo u glavu, pojma nemam.



Komentari (31)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zoja444 zoja444 15:43 19.07.2022

sta znaci to...

... apage satanas? moj pas je uvek preskakao sahtove i slivnike.
mikele9 mikele9 16:44 20.07.2022

Re: sta znaci to...

moj pas je uvek preskakao sahtove i slivnike.

Znači tvoj pas i ja imamo isti poriv!
zoja444 zoja444 17:14 20.07.2022

Re: sta znaci to...

ja pse volim vise nego ljude.
softelectronics_e softelectronics_e 17:56 20.07.2022

Re: sta znaci to...

zoja444
ja pse volim vise nego ljude.

Svašta.
angie01 angie01 16:24 19.07.2022

Dragi Moj Mikele,

verujem da ciste senzibilne duse mogu da uhvate nesvesno poruke Akase i da ih slede, iako u realnosti, da to tako nazovem, sve deluje cudno i ne zna se zasto, kako,...makar to bio sapat licnog podstanara, koji je sabrao neku logiku u nekim radnjama, koje bi trebalo da sprece neko zlo ili povredjivanje drugih,...kao misticno, a krajnje jednostavno.

mikele9 mikele9 16:45 20.07.2022

Re: Dragi Moj Mikele,

verujem da ciste senzibilne duse mogu da uhvate nesvesno poruke Akase i da ih slede, iako u realnosti, da to tako nazovem, sve deluje cudno i ne zna se zasto, kako,...makar to bio sapat licnog podstanara, koji je sabrao neku logiku u nekim radnjama, koje bi trebalo da sprece neko zlo ili povredjivanje drugih,...kao misticno, a krajnje jednostavno.

Potpuno se slažem sa tobom draga moja Angie
Черевићан Черевићан 20:33 19.07.2022

in perpetuum

hodajući, pomno sam motrio da ne zgazim neku bubicu ili mrava

Буда богме .........знао опоменут'
(порука има баш подоста века),
но данашња.. глобална је брига
како брате .........сачуват' човека
mikele9 mikele9 16:51 20.07.2022

Re: in perpetuum

Буда богме .........знао опоменут'
(порука има баш подоста века),
но данашња.. глобална је брига
како брате .........сачуват' човека

Ne bih da zvučim pesimistički dragi G.Čer ali saznanje da je ljudskim delovanjem nestalo bezbroj biljnih i životinjskih vrsta, ne ostaje mi drugo nego da zaključim da će i čovek u dogledno vreme nestati, uništiti samog sebe!
shmoo shmoo 00:08 20.07.2022

Да

Ако је то ментални поремећај, онда смо обојица поремећени.

А да ли си верник или ниси верник, то не треба нико да говори за самог себе.

То треба други људи да кажу, а не тај на кога се то односи.

Ионако код свакога од нас то све на крају дође на своје.





mikele9 mikele9 16:52 20.07.2022

Re: Да

А да ли си верник или ниси верник, то не треба нико да говори за самог себе.

То треба други људи да кажу, а не тај на кога се то односи.

Zašto, ne razumem?
shmoo shmoo 19:51 20.07.2022

Re: Да

mikele9
А да ли си верник или ниси верник, то не треба нико да говори за самог себе.

То треба други људи да кажу, а не тај на кога се то односи.

Zašto, ne razumem?




Зато што је сваки човек необјективан у изрицању таквих судова о самом себи.

То је Анђа лепо рекла на Џинксовом блогу и може да послужи као објашњење шта хоћу да ти кажем:

kakva je razlika izmedju postenog, dobrog coveka, koga u toj crkvi neces sresti sa kolacem za slavu i onog koji gazi sva hriscanska nacela, al se uredno pojavljuje i celiva ikone.


Дакле, иако тврдиш супротно, ти у нешто ипак верујеш по мом мишљењу. Верујеш у Добро, то је сигурно.

Buda je više puta ponovio reči: Treba gajiti ljubav, voleti sve što je živo, drveće, životinje i ljude i ni na koji način im ne nauditi, rečju ili delom!

Mnogo pre nego što sam za ovo saznao, hodajući, pomno sam motrio da ne zgazim neku bubicu ili mrava. To činim i danas.


А колико сам те ја до сада упознао преко ових дописивања на Блогу Б92, верујеш ти и у Љубав и у Правду и у Истину. А то повлачи и веровање у Наду.

Дакле, некакав верник ипак јеси.

И то не онај формални који само лицемерно целива иконе у цркви али при томе око себе гази чак и људе, а не бубице, какве је поменула Анђа, него онај прави истински верник који то потврђује својим делима и речима.

Тако ја барем мислим.

И зато и кажем да нико од нас не треба такве судове да изриче о самом себи него треба други то да кажу за свакога од нас.


moj pas je uvek preskakao sahtove i slivnike.


Znači tvoj pas i ja imamo isti poriv!



И пукотине на асфалту ја прескачем.

Сад нас је већ тројица у екипи.


mikele9 mikele9 14:25 21.07.2022

Re: Да

А колико сам те ја до сада упознао преко ових дописивања на Блогу Б92, верујеш ти и у Љубав и у Правду и у Истину. А то повлачи и веровање у Наду.

Дакле, некакав верник ипак јеси.

И то не онај формални који само лицемерно целива иконе у цркви али при томе око себе гази чак и људе, а не бубице, какве је поменула Анђа, него онај прави истински верник који то потврђује својим делима и речима.

Тако ја барем мислим.

U pravu si Taso, zaista verujem u sve što si nabrojao. Dakle, ipak jesam vernik! Dobro si naveo ove licemerne vernike, na njih sam i mislio kada sam napisao da nisam vernik. Inače otac me je od detinjstva naučio da poštujem sve religije i sve hramove, hvala mu zbog toga.
shmoo shmoo 15:16 21.07.2022

Re: Да

mikele9
А колико сам те ја до сада упознао преко ових дописивања на Блогу Б92, верујеш ти и у Љубав и у Правду и у Истину. А то повлачи и веровање у Наду.

Дакле, некакав верник ипак јеси.

И то не онај формални који само лицемерно целива иконе у цркви али при томе око себе гази чак и људе, а не бубице, какве је поменула Анђа, него онај прави истински верник који то потврђује својим делима и речима.

Тако ја барем мислим.

U pravu si Taso, zaista verujem u sve što si nabrojao. Dakle, ipak jesam vernik! Dobro si naveo ove licemerne vernike, na njih sam i mislio kada sam napisao da nisam vernik. Inače otac me je od detinjstva naučio da poštujem sve religije i sve hramove, hvala mu zbog toga.



То ти кажем. Јеси верник у том смислу како ти рекох.

И перетпоставио сам да си на лицемерне вернике и мислио него што нам те појмове тако важне за сваког човека стално неко брка из својих себичних, најчешће материјалних, интереса.

А што се самих религија тиче, да видиш како ме клинци у мојој школи (православни катихизис и исламска веронаука) гледају када им кажем да не постоји ниједна религија на свету која своје следбенике/вернике учи да буду лоши људи него да је једино питање да ли ће ти који за себе мисле да су следбеници/верници те неке одређене религије разумети и прихватити та учења.

И мене су тако учили у кући као и тебе и хвала им због тога.


solo solo 00:58 20.07.2022

Da li je to neki mentalni poremećaj


Ma di.

zoja444 zoja444 07:18 21.07.2022

buda

je jos rekao da patnja prostice zbog zelja. ako se odustane od zelja, nece biti ni patnje.
predatortz predatortz 14:45 22.07.2022

Još jedna Budina

Poserem se na narod! - Buda (liftadžija)
mikele9 mikele9 15:38 22.07.2022

Re: Još jedna Budina

Poserem se na narod! - Buda (liftadžija)

Iskustveno!
predatortz predatortz 16:39 22.07.2022

Re: Još jedna Budina

mikele9
Poserem se na narod! - Buda (liftadžija)

Iskustveno!


Verovatno! A sve češće mi njegove reči padaju na um.
dunavko dunavko 20:21 22.07.2022

koliko duboko

koliko alija sirotanovica je trebalo da rmba sa stahanovskom lopatom da bi ti dobio stan. ne mislim na nikoga posebno,ali taj stan nisi nisi zaradio.koliko je znoja proliveno u raznim zadrugama po lijepoj nam nasoj pa i sire,da bi zavrsio skole,osnovne,srednje,visoke.pa kad zavrsis visoke skole razne,opljunes po onima koji su ti to omogucili.alo sve pazeci da niciju senku ne krajcujes ,jer eto ,mi smo duhovni ljudi..koliko majcinskih suza je proliveno za svojom decom koja su zbog nemogucnosti kvalitetnog lecenja ostajala invalidi ili cak i napustali ovaj svet.dok su se pojedinci lecili o trosku te iste zajednice u najpoznatijim klinikama svetskim i pri tom jos dobijali novac za pratioca-prevodioca.mi smo pritom slusali poj slavuja i vodili racuna da ih ne uznemirimo,jer smo ,eto i puni obzira...svaka ulica u beogradu ima ugradjen kamen sa svake stope ove nase zemlje.taj kamen je neko doneo kao dar,nekom je pao sa srca zbog necega a neko je taj kamen zavitlao sa svoje dedovine i pratio njegov let..koliko je krvi uzidano u ovo nase blagostanje,pa kakvo je ,takvo je.koliko zrtava,casti i ponosa.to je zaboravljeno dok propustamo kera dok taj ker blazeno kaki uz neko drvo a vlasnik sav ustreptao stoji i pomno prati stanje PROCESA,koje ce lopatica da zavrsi sa kesom.masala..i mi smo duhovni ljudi,mi teska sirotinja,jadni,bedni i neprimetni.doduse svako na svoj nacin.
zoja444 zoja444 21:14 22.07.2022

koliko

koliko tuznih, razocaranih, ogorcenih ljudi.
solo solo 00:41 23.07.2022

Re: koliko

koliko tuznih, razocaranih, ogorcenih ljudi.


Čudi te?

Čudno.

Čudo da nismo gori.

Opet dobri smo šta nam rade vekovima.

Živeće srpski narod.



p.s.



jbg
zoja444 zoja444 02:47 23.07.2022

Re: koliko

ne cudi me. zao mi je da nemam reci utehe. nemam snage ni za sebe a kamoli za druge.
dunavko dunavko 06:22 23.07.2022

politika

u "politici" izlaze u feljtonu od S.Selenica nadasve poucni i podsecajuci izvodi iz njegove knjige "srbija 1980 -1986".uz neke kozmeticke izmene i par manjih promena ta knjiga bi bila primenljiva u bilo kom intervalu od ,recimo 1930 pa do danas.posto sam retko duhovan i bogobojazan covek koji ni mrava ne bi zgazio a kamoli uzeo nesto sto nisam sam stekao,ne idem mnogo peske bas zbog tog gazenja.taksi uglavnom a javni prevoz izbegavam jer se cesto prehladim od turbulentnih vasdusnih strujanja nastalih polukontrolisanim pokretima desnih ruku putnika prilikom prolaska pored verskoh objekata.mogla bi se primetiti izvesna slicnost pokreta i kod dzeparosa koji tu takodje ordiniraju. oni kazu da su posebno motivisani kada prolaza pored skupstine i opstina...
dunavko dunavko 06:38 23.07.2022

re na koliko

za ovu ,verovatno gospoju zoju:gospoja ili sta god vec,ja sam sve samo ne razocaran i ogorcen.sada sam trenutno obasjan budinom svetloscu jer sam zavrsio pecenje kajsije.imam dzebane za sve izgubljene duse koje levitiraju u svojim astralnim umovim ne hajuci za zemaljski pokrov koji je u stvari okov odela koje ti je skrojeno jos pre nego sto si se rodio.a ovo pisem jer sam osetio potrebu od tereta visokoumnih tekstova,priloga,dodataka i svih ostalih vibratorskih nastavaka na ovom blogu.naravno da je ovako nesto potrebno.pogotovo za potentno-navalentne alfa-beta Milere.ovo pisem jer sam i ja takav a i voda dunava pada te mi je jedan camac osto debelo na suvom a drugi je u fazi remonta.sprecen sam visom silom da isprzim par bandara koje bih bezgresno uhvatio ne gazeci njihovu senku...a da i uz litar dva tikveske smederevke koja je bezobrazno skupa a ovaj banatski je jos uvek mladju brat onog iz 70 godina..ili smo mi bili mladji.a i belo iz sicevacke polj.zadruge vise odavno ne postoji.a ni zadruga verovatno..
softelectronics_e softelectronics_e 07:51 23.07.2022

Re: re na koliko

dunavko
za ovu ,verovatno gospoju zoju:gospoja ili sta god vec,ja sam sve samo ne razocaran i ogorcen.sada sam trenutno obasjan budinom svetloscu jer sam zavrsio pecenje kajsije.imam dzebane za sve izgubljene duse koje levitiraju u svojim astralnim umovim ne hajuci za zemaljski pokrov koji je u stvari okov odela koje ti je skrojeno jos pre nego sto si se rodio.a ovo pisem jer sam osetio potrebu od tereta visokoumnih tekstova,priloga,dodataka i svih ostalih vibratorskih nastavaka na ovom blogu.naravno da je ovako nesto potrebno.pogotovo za potentno-navalentne alfa-beta Milere.ovo pisem jer sam i ja takav a i voda dunava pada te mi je jedan camac osto debelo na suvom a drugi je u fazi remonta.sprecen sam visom silom da isprzim par bandara koje bih bezgresno uhvatio ne gazeci njihovu senku...a da i uz litar dva tikveske smederevke koja je bezobrazno skupa a ovaj banatski je jos uvek mladju brat onog iz 70 godina..ili smo mi bili mladji.a i belo iz sicevacke polj.zadruge vise odavno ne postoji.a ni zadruga verovatno..

Fala Bogu da ima onih koji pišu iz 'svoje glave'.
Ubiše ovi sa tuđim citatima.
Sve umišljajući kako su sa citiranim na 'prst u dupe'
zoja444 zoja444 10:10 23.07.2022

Re: re na koliko

svak se svome bogu moli. neko pecenoj kajsiji i smederevki, neko prstu u dupe. jel se kaze: aferim? ili masala?
solo solo 10:29 23.07.2022

Re: re na koliko

neko prstu u dupe. jel se kaze: aferim? ili masala?


Kaže se rodice mi Teslane.

Tamo u donjoj Tuzli. Kod parkinga.



zoja444 zoja444 14:30 23.07.2022

Re: re na koliko

solo, najvaznije je da ti sam sebe razumes.
solo solo 00:19 24.07.2022

Re: re na koliko

solo, najvaznije je da ti sam sebe razumes.



Čuj draga tko će koga neg' svoj svoga.
dunavko dunavko 10:47 23.07.2022

prst

neko ima a neko nema snage. ali svako ima za toliko da posle rituala - molitve olize prst.svoj.opsano je ako je to tudji - mislim prst.tu bi trebo da se dobro zamisli,a i prst,tudji... licemerje i bezosecajnost se vesto prikrivaju ali lako otkrivaju. elem.. imaju rusi jednu izreku: onanizam pospesujet organizam. pa se to posle izokrenulo u : onanizam pospesujet komunizam.. e sad bi to ovako zvucalo : onanizam pospesujet blogoizam..
solo solo 11:24 23.07.2022

Re: prst

imaju rusi jednu izreku: onanizam pospesujet organizam. pa se to posle izokrenulo u : onanizam pospesujet komunizam..



Nisi upućen. To je izreka iz Ukrajine i u originalu : ,,Onanizam vodi u fašizam,,

Menjaj sarkazam za orgazam.

Blogizam postao onanizam. O da, odavno.

p.s.

Od toga se suši kičma, dobijaju se ravni tabani i progledavaju kurije oči!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana