Zdravlje

Niska banja

Vojislav Stojković RSS / 26.07.2022. u 15:08

Dok je mi Cigani i Srbi pevamo po kafanama, srču da i ne spominjem, za taj veliki, muzički obrazovani, svet  to je klasika.

…………… 

Iz ciklusa: Večite pesme

Tagovi



Komentari (445)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

softelectronics_e softelectronics_e 16:29 30.07.2022

Re: Melos...

gedza.73
Svi ti pomenuti nisu agenti.

Ali ih Rusi plaćaju. Pitanje je zašto ne mogu da nađu bolje? Ili smatraju kako su Srbi prirodno glupi pa nema potrebe da se trude ili jednostavno nema pametnih rusofila
Agente ne vidimo ni ti, a ni ja.

Pvo je ruski oficir koji je nekom našem pajseru davao novac pa koliko je vešt neko ih snimio

I aj sad to na stranu. Ogroman broj ljudi smatra da ovo nije izdaja Srbije jer je to taj srpski oficir trebao da uradi džabe za 'braću' Ruse.

Možda Maksa.

Maksa, sa kojim se ponekad nisam slagao, je pametan čovek (nadam se kako je postao i dobar stolar) i nije agent.

Nisam rekao da je Maksa agent, nego da, možda, on zna ko su agenti.
On prati probrane sajtove.
gvozden1 gvozden1 16:33 30.07.2022

Re: Melos...

Kakve veze ima komunistički Putin sa Karađorđem?

Ne znaš ti ništa.
Prvo tresneš majica Rusija, pa kad ti se ukaže koliko lupaš, onda, komunistički Putin.

Uporedi jebote

Bolje ti je ne brukaj se više, bolje idi ostavljaj amanete, to je tvoj nivo.


vas koji ste generacijama bili za 'majčicu' Rusiju i rusku azijatsku despotiju tako nazivam.


Generacijama.

Da, od Karađorđa je Srbija okrenuta "majici Rusiji" baš generacijama.

A onda dođe neki gejak koji bi da bude Bečlija, pa bi sve to da precrta i da Srbe okrene Švabama, jer je gejak poverovao da će, ako se dovoljno uvuče u švapski guzicu i on postati Švaba.

Jebeš srpsku korist, jebeš generacije koje su to uviđale i tako napravile Srbiju, rešila žaba da se potkuje, pa ne pita za cenu.
gedza.73 gedza.73 16:38 30.07.2022

Re: Melos...

vas koji ste generacijama bili za 'majčicu' Rusiju i rusku azijatsku despotiju tako nazivam.


Generacijama.

Od stvaranja komunista Jugoslavije u Rusiji. To ti je period malo više od sto godina i u tih sto godina imaš nekoliko generacija koje apsolutno isto pričaju kao i ti.
Da, od Karađorđa je Srbija okrenuta "majici Rusiji" baš generacijama.

Ti se se do sada nalupetoa za sve pare. Sam si citirao Garašanina a nisi razumeo da kaže kako oni koji rade za ruske interese nisu srpske patriote, prepravio si istoriju, MIlutina, jug Srbije proglasio nacionalno nesvesnim
Jebeš srpsku korist, jebeš generacije koje su to uviđale i tako napravile Srbiju, rešila žaba da se potkuje, pa ne pita za cenu.

Srbi su Srbiju napravili sami a ti i dalje liži dupe Rusima u nadi kako že nešto da ti daju. Dali su Hrvatima oružje.
gvozden1 gvozden1 16:48 30.07.2022

Re: Melos...


Od stvaranja komunista Jugoslavije u Rusiji.

Aha, to?
Dobro.
Video kulov da je pogrešio pa bi da se vadi.
I to je nešto.
Sam si citirao Garašanina a nisi razumeo da kaže kako oni koji rade za ruske interese nisu srpske patriote

Pa naravno da nisu.
Otkrio si toplu vodu jebote.


Postoje srpski i postoje ruski interesi.
Nekad, češće, se podudaraju (kao sad) nekad, ređe, se razilaze.

Kad se raziđu srpski patriota brani srpske, a odupire se ruskim.

Sva pamet je prepoznati kad se poklope, a kad se raziđu.

Glupanderi kao ti to ne umeju, oni kažu, Rusi - budi protiv njih, Švabe - budi na njihovoj strani, tako ćeš biti kul tip.

I to amanete takve ostavljaju.
gedza.73 gedza.73 18:02 30.07.2022

Re: Melos...

Glupanderi kao ti to ne umeju, oni kažu, Rusi - budi protiv njih, Švabe - budi na njihovoj strani, tako ćeš biti kul tip.

Nikad nisam rekao kako treba da budemo uz Švabe. I naravno kako u srpskom interesu nije da budemo uz Ruse. To što si ti i tebi slični umislili da su srpski interesi uz ruske su tvrdili i komunisti. Ali bukvalno u reč samo ste umesto u Staljina zaljubljeni u Putina.
Video kulov da je pogrešio pa bi da se vadi.

Ništa pogrešeno nego ti po običaju ne razumeš šta čitaš.
gvozden1 gvozden1 18:33 30.07.2022

Re: Melos...

I naravno kako u srpskom interesu nije da budemo uz Ruse

Ni onda kad se interesi poklope, kao sad, ni onda kad su oni na srpskoj strani, nikad?

To je to, biti protiv Rusa je prošvapska politika.

vcucko vcucko 19:42 30.07.2022

Re: Melos...

gvozden1
I naravno kako u srpskom interesu nije da budemo uz Ruse

Ni onda kad se interesi poklope, kao sad, ni onda kad su oni na srpskoj strani, nikad?

To je to, biti protiv Rusa je prošvapska politika.


Anglosaska.

Švaba i Rus bi već dugo da se negde nađu, podele poslove i nahebu se majke narečenima. Ali im narečeni (Anglosasi) ne daju. Nekad kad mogu silom (2SR), uglavnom rovarenjem, podmetanjem, pujdanjem.

Najcrnji atak na osetljivu anglosasku dušicu je kad vidi Švabu i Rusa da sede i razgovaraju. A da se ne biju. Odmah im skoči pritisak na 220, zakolutaju očima i krenu da rovare. Takav im genetski kod.

Seti se, šta nam je zaveštao Gandi. Ono o dve ribe na dnu okeana i Englezu. Koji je sigurno tu negde.
gedza.73 gedza.73 20:03 30.07.2022

Re: Melos...

Najcrnji atak na osetljivu anglosasku dušicu je kad vidi Švabu i Rusa da sede i razgovaraju. A da se ne biju. Odmah im skoči pritisak na 220, zakolutaju očima i krenu da rovare

jes bre.



vcucko vcucko 20:19 30.07.2022

Re: Melos...

gedza.73
Najcrnji atak na osetljivu anglosasku dušicu je kad vidi Švabu i Rusa da sede i razgovaraju. A da se ne biju. Odmah im skoči pritisak na 220, zakolutaju očima i krenu da rovare

jes bre.




Upravo.

A šta si ti, Poljak neki? Pan Gžeždžof aus Petzka? Smeta ti nešto?

Vidi, odavno sam prestao da čitam tvoje umotvorine, ali kad si se već direktno obratio.
Najveća zla koje si ikada doživeo, doživeo si kad god si poverovao Englezima. Bilo šta. Da je danas subota, kraj jula. Da ti žele dobro
Ali što kaže Bora Čorba, Srbin je lud, Srbin je proklet, zakolji ga jednom, on hoće opet.
A tko je lud, ne budi mu drug...
gedza.73 gedza.73 20:59 30.07.2022

Re: Melos...


Smeta ti nešto?

Naravno da mi smeta i da me stra'. Kad su se Švaba i Rus dogovorili najebao ceo svet. Da ne pričam o nama kad su nam se oni ruski fanatici nakačili na grbaču posle rata bo im pas mater i njima i onim ludacima staljinistima. U Prvom kad su se dogovorili sa Švabom pa najebali Rusi me ne dotiče. Nego jesi li provalio kako je Putin sad sa vrlo sličnim razlogom napao Ukrajinu kao Hitler Poljsku? A naše 'cvećke' u horu viču kako je morao jer nije imao izbora.
Što se tiče Poljaka. Sa babine strane (doduše i sa majčine isto) su Nemci oterali u zarobljeništvo brata. Tamo upozna Poljakinju Angelinu koja je došla i živela sa njim do kraja života. Sahranjena u Srbiji. Kaže majka kako je bila fina, lepa, plava žena. Od brata baba je Ukrajinka čija je porodica pobegla od Rusa.
Najveća zla koje si ikada doživeo, doživeo si kad god si poverovao Englezima. Bilo šta. Da je danas subota, kraj jula.

Mene je podjednako strah i Rusa koji su nam sjebali državu i Švaba koji su nas pobili i Engleza koji su nas u sukobe gurali.

A paj priču. Izvesni Stole je bio jedan od najvećih serijskih ubica u Srbiji. Tokom rata nikog nije bilo briga za jednog više ili manje ubijenog ali nakon rata je taj Džek Trbosek počeo da zadaje strah. Problem je bio što su svi krimnalci radili za državu a Stole bio autsajder i nikako nisu mogli da ga uhvate.

Ona scena iz Davitelj protiv davitelja kad Taško Načić davi narodnog milicajca preobučenog u kurvu je istinita. Malo falilo da Stole zadavi milicajca.

kako su ga uhvatili? Jedna devojka koja je uspela da se odbrani nije prijavila kako je neko pokušao da je siluje. Devojka bila obučena da se odbrani i te zahvate primenila na Stoletu koji nije znao šta ga je snašlo.

Ta devojka se plašila da je komunističke vlasti ne uhapse zbog saradnje sa okupatorima jer su paj sad Švabe tokom rata organizovale kurseve za žene i devojke u Beogradu kako da se odbrane od nasrtljivih udvarača.

vcucko vcucko 22:48 30.07.2022

Re: Melos...

gedza.73


Mene je podjednako strah i Rusa koji su nam sjebali državu i Švaba koji su nas pobili i Engleza koji su nas u sukobe gurali.


Nisu tebi Rusi/Sovjeti/zovikakohoćeš sjebali državu. Nego tvoj kralj. I opet posredno Englezi, kad su mu nametnuli Jugoslaviju. A on se primio ko mlad gibon.
To je nezabeleženo u svetskoj istoriji. Mali narod koji je izgubio četvrtinu stanovništva i izašao iz velikog rata kao pobednik, ukinuo sam sebe. I proglasio se nečim drugim. I još se durio na druge, ako nisu hteli da budu to drugo.
Pri čemu ni ono malo čokalija nisi uspeo da išamaraš i postrojiš, nego si im dopustio da ti ubiju tog istog kralja. Aman bog. Druge, ozbiljnije igrače da i ne spominjemo.

Kad su Rusi/Sovjeti/z. ušli 1944. tvoja (baš ta tvoja) država više nije postojala. Već četvrt veka.
Ti (baš ti) si svoju državu izgubio 1918./19. A vratili su ti je Montenegrini kad su 2006. izgraktali svoju, nehotice vrativši tebi tvoju.
To ti je istorijska istina. Sve drugo je gradivo za ispred zadruge.
Jesu li mnogi ispali džukci prema tebi? Jesu. A ti lepo put pod noge pa im idi objasni. Da su ispali džukci. Jesi li ti ispao džukac prema nekima? Sam odgovori na to pitanje.
Kad to sve shvatiš, onda se javi pa da dumamo šta dalje. Ovako zvučiš smešno i malo više tužno. Jer ako kreneš od pogrešne premise, svaki je put pogrešan. Svaki.
Aj' s milim bogom...
gedza.73 gedza.73 08:12 31.07.2022

Re: Melos...

Kad su Rusi/Sovjeti/z. ušli 1944. tvoja (baš ta tvoja) država više nije postojala

E sad ovo objasni tvojim rusofilima kako Srbija nije postojala. Pa nije to tvoja krajina.
Ovako zvučiš smešno i malo više tužno. Jer ako kreneš od pogrešne premise, svaki je put pogrešan

Sad da ti objašnjavam o jednoj državi pa su progutali i hrvatske oficire koji su u Beograd dolazili u KuK uniformi džabe. Jer tebi je važnija Austrougarska i Rusija od Srbije i sa te strane si u pravu, odnosno ono što si nekoliko puta rekao. Vama je bilo bolje pod carevima a potajna želja vam je da ćivite pod komunističkim diktatorima poput Staljina. Zato ste mogli da budete sve i Austrougari i Hrvati i Jugosloveni i komunisti. Pa vam je sad vlada SAO Krajine u Srbiji.
A vratili su ti je Montenegrini kad su 2006. izgraktali svoju, nehotice vrativši tebi tvoju.
To ti je istorijska istina.

A o ruskoj umešanosti u tom referendumu ništa?
svaki je put pogrešan. Svaki.

Moguće. Mada se sećam šta si ti pisao o ovoj agresiji Rusije na Ukrajinu i svašta si se nalupetao pa nešto me i ne pogađaju pvakve tvoje kvalifikacije. A i rusofile uglavnom posmatram kao Dejane Lučiće, onu psiho ludaču iz Sputnjika koja se sadistički kliberi i ostale mentalno zaostale oficire JNA koji se oduševljavaju Staljinom (što je tek posebna dijagnoza)
vcucko vcucko 08:27 31.07.2022

Re: Melos...

gedza.73
Kad su Rusi/Sovjeti/z. ušli 1944. tvoja (baš ta tvoja) država više nije postojala

E sad ovo objasni tvojim rusofilima kako Srbija nije postojala. Pa nije to tvoja krajina.
Ovako zvučiš smešno i malo više tužno. Jer ako kreneš od pogrešne premise, svaki je put pogrešan

Sad da ti objašnjavam o jednoj državi pa su progutali i hrvatske oficire koji su u Beograd dolazili u KuK uniformi džabe. Jer tebi je važnija Austrougarska i Rusija od Srbije i sa te strane si u pravu, odnosno ono što si nekoliko puta rekao. Vama je bilo bolje pod carevima a potajna želja vam je da ćivite pod komunističkim diktatorima poput Staljina. Zato ste mogli da budete sve i Austrougari i Hrvati i Jugosloveni i komunisti. Pa vam je sad vlada SAO Krajine u Srbiji.
A vratili su ti je Montenegrini kad su 2006. izgraktali svoju, nehotice vrativši tebi tvoju.
To ti je istorijska istina.

A o ruskoj umešanosti u tom referendumu ništa?
svaki je put pogrešan. Svaki.

Moguće. Mada se sećam šta si ti pisao o ovoj agresiji Rusije na Ukrajinu i svašta si se nalupetao pa nešto me i ne pogađaju pvakve tvoje kvalifikacije. A i rusofile uglavnom posmatram kao Dejane Lučiće, onu psiho ludaču iz Sputnjika koja se sadistički kliberi i ostale mentalno zaostale oficire JNA koji se oduševljavaju Staljinom (što je tek posebna dijagnoza)

Ponavljam.

Ni šaku čokalija nisi uveo u red. Dizao si dževu, bilo malo pucanja i pevanja, ali ništa uradio nisi.
A Bugari i Grci završili to, jednom ograničenom vojno-policijskom akcijom. Postavili ljudi stvari na mesto, za vjeki vjekov. Ne Rusi, Nemci, Englezi. Nego Bugari i Grci. Svojta takorekuć.
I onda ti ja kriv.

Zar je moguće, da to ne vidiš?!

gedza.73 gedza.73 08:42 31.07.2022

Re: Melos...

vcucko
Ni šaku čokalija nisi uveo u red. Dizao si dževu, bilo malo pucanja i pevanja, ali ništa uradio nisi.
A Bugari i Grci završili to, jednom ograničenom vojno-policijskom akcijom.

Zar je moguće, da to ne vidiš?!

Mene čudi da od svih blogera baš ti ovo pišeš i ne vidiš da je neko kao što ti kažeš 'ograničenom vojno - policijskom akcijom' uveo u red onako kako taj red ti vidiš.

vcucko
Postavili ljudi stvari na mesto, za vjeki vjekov.





vcucko vcucko 09:00 31.07.2022

Re: Melos...

gedza.73
vcucko
Ni šaku čokalija nisi uveo u red. Dizao si dževu, bilo malo pucanja i pevanja, ali ništa uradio nisi.
A Bugari i Grci završili to, jednom ograničenom vojno-policijskom akcijom.

Zar je moguće, da to ne vidiš?!

Mene čudi da od svih blogera baš ti ovo pišeš i ne vidiš da je neko kao što ti kažeš uveo u red onako kako taj red ti vidiš.

vcucko
Postavili ljudi stvari na mesto, za vjeki vjekov.


Deda drumom, baba šumom.

Da. Upravo o tome pričam.
I dalje ništa ne shvataš.

gedza.73 gedza.73 09:35 31.07.2022

Re: Melos...

I dalje ništa ne shvataš.

Naravno. Ti i ja se ne razumemo. Kako da se razumem sa čovekom koji se oduševljava Staljinom i nuklearnim holokaustom?
gvozden1 gvozden1 10:07 31.07.2022

Re: Melos...

Ni šaku čokalija nisi uveo u red. Dizao si dževu, bilo malo pucanja i pevanja, ali ništa uradio nisi.
A Bugari i Grci završili to, jednom ograničenom vojno-policijskom akcijom. Postavili ljudi stvari na mesto, za vjeki vjekov. Ne Rusi, Nemci, Englezi. Nego Bugari i Grci. Svojta takorekuć.
I onda ti ja kriv.

U pravu si

Ali Grci i Bugari nisu pravili Jugoslaviju, nego svoju državu.
I Srbija je dobro počela, čokalije joj ne bi bile problem, Bugare je postavila na svoje mesto Bregalnici, sa Grcima takođe ne bi imala veliki frku, lako bi se linija povukla, a onda dođoše Švabe, pa onda počeše kalkulacije sa Balkanom,i onaj naš se polakomi na veliku državu, i da, nestade Srbije.

Šta bi bilo da je bilo nećemo saznati, ali sigurno bi bilo drugačije da ni Rusije nije nestalo, da je i ona učestvovala u tim kalkulacijama sa Balkanom.
Ovako Lenjin i kamarila pređoše na stranu Švaba, Švabe pukoše, ostadoše da odlučuju srpski "prijatelji" Englezi, i bi šta bi.

Rusija je tad, kao i sad, bila jedini iskreni prijatelj Srbije, nestade nje, nestade i Srbije.

Neće se, valjda, istorija ponoviti, kako priželjkuju ove "patriote" što navijaju za klovna i Engleze.
gedza.73 gedza.73 10:23 31.07.2022

Re: Melos...

Rusija je tad, kao i sad, bila jedini iskreni prijatelj Srbije


Nema vama pomoći. Ali ne predajte se. Reptili i satanisti oće porobe pravoslavnu Srbiju i samo im na tom putu stoji Sveti Komunistički Car Putin koji je jedini iskreni prijatelj Srbije.
Osim kad kaže kako Rusija mora da reaguje kako se i njima ne bi desio zločin poput Srebrnice. I kad otvori kancelariju na Kosovu. I kad poredi slučaj Kosova sa njihovim separatističkim republikama. I kad nagradi mestom savetnika onog što nam je zapretio kako moramo da potpišemo sporazum ili će i oni da se pridruže bombardovanju a onda od Srbije tepih (šta i kako rade Ukrajini ne sumnjam da bi tako bilo sa ruskim vojnicima). Ili kad daju Hrvatima oružje pa Putinov ambasador kaže kako Hrvati treba da se sete ko im je pomagao da se izbore za nezavisnost, ko je zbog njih kršio embargo.

Bolje iskreni neprijatelji nego ovakvi 'iskreni' prijatelji na koje se blentavi rusofili oslanjaju.
Neće se, valjda, istorija ponoviti, kako priželjkuju ove "patriote" što navijaju za klovna i Engleze.

Neće. Misliš kako bi trebali da zabranimo ulaz svim Srbima koji dolaze iz Amerike jer su 'nepatriote' koje su izdale Srbiju? Ja ne mislim al ostavljam prostor da ima takvih bolida koji mere srpstvo svojim rusofilstvom. Tako bi neko poput tebe i ove Srbe u Americi proglasio satanistima i lošim Srbima, vidiš da svakakvih budala ima.
Ovako Lenjin i kamarila pređoše na stranu Švaba, Švabe pukoše, ostadoše da odlučuju srpski "prijatelji" Englezi, i bi šta bi.

Šta na ovo kaže Milan Stojadinovič?

vcucko vcucko 10:23 31.07.2022

Re: Melos...

gvozden1
Ni šaku čokalija nisi uveo u red. Dizao si dževu, bilo malo pucanja i pevanja, ali ništa uradio nisi.
A Bugari i Grci završili to, jednom ograničenom vojno-policijskom akcijom. Postavili ljudi stvari na mesto, za vjeki vjekov. Ne Rusi, Nemci, Englezi. Nego Bugari i Grci. Svojta takorekuć.
I onda ti ja kriv.

U pravu si

Ali Grci i Bugari nisu pravili Jugoslaviju, nego svoju državu.
I Srbija je dobro počela, čokalije joj ne bi bile problem, Bugare je postavila na svoje mesto Bregalnici, sa Grcima takođe ne bi imala veliki frku, lako bi se linija povukla, a onda dođoše Švabe, pa onda počeše kalkulacije sa Balkanom,i onaj naš se polakomi na veliku državu, i da, nestade Srbije.

Šta bi bilo da je bilo nećemo saznati, ali sigurno bi bilo drugačije da ni Rusije nije nestalo, da je i ona učestvovala u tim kalkulacijama sa Balkanom.
Ovako Lenjin i kamarila pređoše na stranu Švaba, Švabe pukoše, ostadoše da odlučuju srpski "prijatelji" Englezi, i bi šta bi.

Rusija je tad, kao i sad, bila jedini iskreni prijatelj Srbije, nestade nje, nestade i Srbije.

Neće se, valjda, istorija ponoviti, kako priželjkuju ove "patriote" što navijaju za klovna i Engleze.

Ni dodati ni oduzeti. Samo: komunisti su težak post festum. Oni su samo ušli i zaposeli razvalinu. Jedino tako su i mogli da zasednu, posle opšte kataklizme. Kad je narodu sve bilo prihvatljivije od onoga.
Razvalina je već nastala, znatno pre toga.
gedza.73 gedza.73 10:29 31.07.2022

Re: Melos...

Jedino tako su i mogli da zasednu, posle opšte kataklizme. Kad je narodu sve bilo prihvatljivije od onoga.
Razvalina je već nastala, znatno pre toga.

A malo je počelo od rusko-japanskog rata. To je ako se ne varam razlika od nekih petnaestak godina. Što znači da ona moja računica kako će Putin da otputuje u večna komunistička lovišta otprilike u vreme kad će da dođe do unutrašnjih potresa izazavanih delom zobg rata u Ukrajini. Narodu će sve biti prihvatljivo, dobiće ponudu sa strane, biće im dosta Velike Rusije i istorija se ponavlja kao i uvek do sada u ruskoj autokratiji sa Besmrtnim Vođom. Živi bili pa videli.
Što se sad slepci odavde uzdaju u te razvaline da mi je znati
vcucko vcucko 10:37 31.07.2022

Re: Melos...

gedza.73

A vratili su ti je Montenegrini kad su 2006. izgraktali svoju, nehotice vrativši tebi tvoju.
To ti je istorijska istina.

A o ruskoj umešanosti u tom referendumu ništa?

Znači priznaješ.
Da se Putkova služba nije umešala, ti bi i dan danji bio Jugosloven. Možda i u pretkumanovskim granicama, ali Jugosloven.
Pa stope da mu ljubiš, ako te nerazumnog osnovama razuma priveo.
Ovo već postaje zabavno, ali je na kraju samo beskrajno dosadno
gedza.73 gedza.73 10:40 31.07.2022

Re: Melos...

Znači priznaješ.
Da se Putkova služba nije umešala, ti bi i dan danji bio Jugosloven.

SVEEEEE!!! Nosim cicanu suknjicu kao Lepa Brena i u potaji pevam Jugoslovenku.
Možda i u pretkumanovskim granicama, ali Jugosloven.

Cop. Mislim kako nas je onaj Koštunica zajebao i kako smo mi trebali prvi da se odvojimo. Jer si preskočio neke moje ranije komentare kad sam pisao kako se troškovi delili jedan na jedan a Crna Gora je ulagala shodno svojoj veličini što je bilo poptuno nenormalno.
vcucko vcucko 10:58 31.07.2022

Re: Melos...

gedza.73

Što znači da ona moja računica kako će Putin da otputuje u večna komunistička lovišta otprilike u vreme kad će da dođe do unutrašnjih potresa izazavanih delom zobg rata u Ukrajini.

Slepci kod zdravih očiju (pretpostavljam) uporno licitiraju sa Putinovim vekom. A ne razumeju, da je tamo odavno došlo do toga, da je Putin lično poslednje prepreka tvrdoj struji. Da bi, sa stanovišta ukrajinskog rata, najbolja opcija za Rusiju bila da Putin zaista parti, a da preuzme recimo Medo. I udari svom silom, i na Ukre i na Balte, a bogami i na Poljake.
A koliko i kakvih zaista jastrebova ima, to ne znamo ni ti ni ja.
S tom razlikom što si ti ubeđen da znaš, jer si nešto negde čitao, štatijaznam.
gvozden1 gvozden1 11:41 31.07.2022

Re: Melos...

Samo: komunisti su težak post festum. Oni su samo ušli i zaposeli razvalinu. Jedino tako su i mogli da zasednu, posle opšte kataklizme. Kad je narodu sve bilo prihvatljivije od onoga.
Razvalina je već nastala, znatno pre toga.

E to je priča za sebe.
Da li je razlog što je komunizam zajahao samo kataklizma onoga, ili su i Švabe tome kumovale šaljući Lenjina i pare da uradi to što je uradio, šta bi se desilo bez tog švapskog angažmana, niko ne može da tvrdi.

Znamo da Lenjina i komuniste Rusi nisu podržali, suprotno njihovim (komunističkim) očekivanjima.

Izašli su na izbore, verovali u pobedu, ali desio se prc, izgubili su.

Onda odluče da je sve to bez veze, i da je najbolje da uvedu diktaturu.
Proleterijata, kažu.

Oni koji su zbog kataklizme cara sklonili, su i dalje sa Švabama ratovali, da su oni ostali....????

Al to da pitamo ove vračare, one znaju
u vreme kad će da dođe do unutrašnjih potresa izazavanih delom zobg rata u Ukrajini. Narodu će sve biti prihvatljivo, dobiće ponudu sa strane, biće im dosta Velike Rusije i


Vanga mu nije ravna :)
gedza.73 gedza.73 14:53 31.07.2022

Re: Melos...

. I udari svom silom, i na Ukre i na Balte, a bogami i na Poljake.


Rusija se muči u Ukrajini a misliš kako bi svom silom udarila na članice NATO pakta?
Misliš da bi se oni ruski vojnici pljačkom obogatili u Poljskoj i na Baltiku? jadni kradu bunde, katodne televizore, satove, hranu po prodavnicama... Što bre ne poslaše neke profesionalce nego onu bedu da se brukaju?
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:33 31.07.2022

Re: Melos...

gedza.73
. I udari svom silom, i na Ukre i na Balte, a bogami i na Poljake.


Rusija se muči u Ukrajini a misliš kako bi svom silom udarila na članice NATO pakta?
Misliš da bi se oni ruski vojnici pljačkom obogatili u Poljskoj i na Baltiku? jadni kradu bunde, katodne televizore, satove, hranu po prodavnicama... Što bre ne poslaše neke profesionalce nego onu bedu da se brukaju?


Pa poslali su one naciste (mislim, kakva zemlja takvi i profesionalci) vagnerovce i balije kadirovce, tzv. "glavne jebače", izveštavao vcucko redovno, ali izgleda da nije mnogo vredelo, a i nestalo televizora i bele tehnike, i đon dir traktora zelene boje da se mazne za šurnjaju i snaju.
vcucko vcucko 18:07 31.07.2022

Re: Melos...

gedza.73
. I udari svom silom, i na Ukre i na Balte, a bogami i na Poljake.


Rusija se muči u Ukrajini a misliš kako bi svom silom udarila na članice NATO pakta?
Misliš da bi se oni ruski vojnici pljačkom obogatili u Poljskoj i na Baltiku? jadni kradu bunde, katodne televizore, satove, hranu po prodavnicama... Što bre ne poslaše neke profesionalce nego onu bedu da se brukaju?

A to ti pričao ko, teča Rojters?

Na Ukrajinu kao državu zaboravi, toga posle ovoga biti neće.
Ono na zapadinščini, sa čim niko normalan ne bi ruke prljao, to će da ostane. Tu će da uđe Poljska, ceo NATO, ti i pajić sa svojim dobrovoljcima ispred zadruge, svejedno. Sve ostalo će biti ono što je i bilo. Rusija. Ko preživi ma da peva Katjušu i sve da poskakuje. Zaboraviće koliko odmah da su ikada tu nešto ukrajinstvovali.

Noćas u Nikolajevu ko onda u vili "Mir". Pravo kroz prozor pa u bračnu postelju. Samo što su ga onda Sloba i Mira primili u odsustvu. A Vadaturski sa sve gospojom defragmentizovan ko disketa. Kralj žita, brodovlasnik i jedan od glavnih finansijera Azova.

Završio odmor, sutra prvi avgust, kreće pakao. Živ bio pa video.
predatortz predatortz 19:55 31.07.2022

Re: Melos...

Rusija se muči u Ukrajini a misliš kako bi svom silom udarila na članice NATO pakta?


Ovde grešiš, brat Gedžo.
Prvo, Rusija se ne muči nego polako amputira jedan po jedan deo Ukrajine, koji više nikad neće biti Ukrajina.
To što nama nešto izgleda sporo, ne znači da jeste sporo. Ukrajinska vojska je brojna, ima dugogodišnje ratno iskustvo, odlično školovane oficire, za razliku od recimo kursadžija sa Vest Pointa. Potom, Ukrajina je prostrana, ravna država, veoma nezgodna za napredovanje trupa jer teško mogu da se kriju koristeći reljef kao zaštitu.

Drugo, Rusi uveliko ratuju protiv NATO. I vojno i ekonomski. Nato učestvuje u ovom ratu, posebno Britanija, obaveštwjno, logistički, slanjem naoružanja i plaćenika.
NATO, za sad, gubi. A zima je iza ćoška takoreći.

Znaš da nisam rusofil, znaš da bih mogao da vidim Srbiju u NATO, ali je nerealno reći da Rusija gubi ovaj rat.
A mnogo ozbiljniji vojni stručnjaci se piaju šta Rusija planira jer u rat još nije uključila svoje najozbiljnije jedinice i najmoćnije naoružanje, naročito ne avijaciju.
Mislim da ćemo to ubrzo saznati, ali mislim da to neće biti u Ukrajini.
gvozden1 gvozden1 21:24 31.07.2022

Re: Melos...

NATO, za sad, gubi

Ali i tamo ne sede buzdovani pa znaju kako da em testiraju Rusiju, em da je slabe, a da uvek mogu da kažu, mi nismo učestvovali.

Buzdovan je samo onaj klovn koji je pristao na ovo.
Buzdovan ili nečovek koji je za dovoljno veliku cifru pristao da narod gurne u sigurnu smrt.
predatortz predatortz 21:28 31.07.2022

Re: Melos...

gvozden1
NATO, za sad, gubi

Ali i tamo ne sede buzdovani pa znaju kako da em testiraju Rusiju, em da je slabe, a da uvek mogu da kažu, mi nismo učestvovali.

Buzdovan je samo onaj klovn koji je pristao na ovo.
Buzdovan ili nečovek koji je za dovoljno veliku cifru pristao da narod gurne u sigurnu smrt.


Nije gurnuo svoj narod, o tome se radi.
Kao što je Tita boleo kurac koliko će srpskih glava pasti u međusobnom obračunu, tako i kito-pijanistu boli patka muzikalna koliko će ruskih i ukrajinskih momaka izginuti.

Ali, to nije do njega! To je do onih koji ga slede.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:33 01.08.2022

Re: Melos...

A mnogo ozbiljniji vojni stručnjaci se piaju šta Rusija planira jer u rat još nije uključila svoje najozbiljnije jedinice i najmoćnije naoružanje, naročito ne avijaciju.



Znači, jebači su tu, samo i dalje čekaju nešto.
predatortz predatortz 07:22 01.08.2022

Re: Melos...

srdjan.pajic
A mnogo ozbiljniji vojni stručnjaci se piaju šta Rusija planira jer u rat još nije uključila svoje najozbiljnije jedinice i najmoćnije naoružanje, naročito ne avijaciju.



Znači, jebači su tu, samo i dalje čekaju nešto.


Ovo što gledamo su uglavnom jedinice dovučene iz Istočnog vojnog okruga. Pošto Rusiji najveća opasnost preti sa Zapada, logično je da su jedinice Zapadnog vojnog okruga i bolje opremljene i elitnije od ovih koje sada gledamo. One još nisu upotrebljene u punom kapacitetu.

Zašto, saznaćemo kad dođe vreme za to.

Tebi je smešno, ali je moguće da ćemo svi, naročito mi u Evropi, uskoro prestati da se smejemo.
Colin_bgd Colin_bgd 09:14 01.08.2022

Re: Melos...

Da se Putkova služba nije umešala, ti bi i dan danji bio Jugosloven.

Ekstremno mali broj ljudi rodjenih u granicama "Socijalisticke Republike Srbije" je sebe smatrao etnickim jugoslovenima. Svi smo bili Srbi, osim onih koji to zaista nisu bili, oni su sebe smatrali onim sto jesu bili, bez nekih vecih problema...

I onda dodje neko (na primer iz Rijeke) ko je ceo zivot mislio za sebe da je jugosloven, da tu nama, Srbima, soli pamet, sta smo mi bili, a sta nismo, i sta smo morali da budemo, i kako nas je neki ruski dripac "oslobodio"...

"Zapadnom Jugoslavijom" je Beograd mogao da upravlja samo "jugoslovenima", nikako Srbima. I za taj "jadac" su, sto je najironicnije, znali i kralj Srbin i komunisticki diktator Hrvat, i taj princip je funkcionisao za obojicu...

Medjutim onda se "kadar", po direktnoj naredbi izuzetno glupih i kratkovidih ali mocnih i uticajnih ljudi iz istog tog Beograda, preko noci presaltao u etnicke Srbe, jer se mislilo da ce se time automatski vratiti u 1918 godinu da se ispravi "istorijska greska" kralja Aleksandra...

Epilog te genijalne ideje zivimo, evo, vec 35 i kusur godina...
gedza.73 gedza.73 09:40 01.08.2022

Re: Melos...

predatortz
Znaš da nisam rusofil, znaš da bih mogao da vidim Srbiju u NATO, ali je nerealno reći da Rusija gubi ovaj rat.

Znam. Nisam mislio kako će Rusija da izgubi u smislu kako će Ukrajinci da zadrže granice i stignu do Moskve
Ali je Pirova pobeda. Ili kao onomad kad su dobili finske teritorije pa ruski general rekao kako taman imaju dovoljno zemlje da sahrane svoje vojnike.
NATO pakt su najviše ojačali Srbija i Rusija. Mi '99, Putin danas.

Čisto pričam napamet kao i većina nas. Putin je izjavio kako će munjevito odgovoriti na sva mešanja. SAD i NATO članice šalju oružje i ništa. A verujem kako i oni imaju nešto što čuvaju. Ne samo tehniku nego i vojsku po tim njihovim bazama.

Šta god da je RUsija planirala nije baš da joj išlo po planu. Ne bi Putin smenjivao oficire kojima je delovalo kako će u Ukrajini da ih dočekaju sa svećem i kolačima. Čak ni Rusi mislim da nisu oduševljeni 'oslobašanjem' koje ih vraća u srednji vek.

Priča o nacistima je tek zanimljiva. Bez ikakve sumnje u ukrajinskim jedinicama je bilo nacista. Kao i u ruskim. I jedni i drugi su izgleda bili marionete 2014.

Ako je ruska vojska pobila i pohapsila većinu tih ukrajinskih nacista pa su ostali ti neki 'bojovnici' kako ih zovu Rusi ko se sad bori protiv ruske vojske? Sad ide nova priča kako su svi mobilisani. Ako je to isttina onda je istina da i Kadirov mobiliše Čečene za rusku vojsku. Kadirovu je Putin dopustio da bude Gospodar rata na svom području, mali diktatorski Putin pa je logično kako se ti mobilisani Čečeni plaše za živote svojih porodica ali u Ukrajini je moguće da se dezertira pa opet Rusija stoji tu gde je.

Opet kao laik čisto sumnjam da Rusiji odgovara dugotrajan rat koji košta, u kome ginu njeni vojnici i uništava se ruska tehnika koliko god stara bila (tako su na kraju opravdali potapanje komandnog broda ruske flote... u fazonu pa šta ako su ga potopili bio je zreo za remont).

Što se tiče zime. Može da se desi ustanovljenje neke lineje razgraničenja, neki status quo front jer bez obzira na sve Rusiji odgovara da prodaje EWvropi a Evropi odgovara da kupuje od Rusije. Mislim kako ni svi Rusi u Rusiji nisu oduševljeni ratom za razliku od nekih rusofila u Srbiji koji su generacijama čekali da Rusija povrati granice Petra Velikog sa sve republikama SSSR-a. Da ne pričam tek o narodima istočne Evrope.

p.s.
Ukrajinci se ponašaju kao mi tokom NATO bombardovanja. Igraju basket u okruženju koje je uništilo rusko naoružanje, deca se igraju u ruševinama od ruskih bombi, slikaju selfije ispred uništine ruske mehanizacije... Žao mi je što taj narod neće živeti isto, što su im uništeni životi ali mi je iskreno drago što ipak i tako daleko manji i slabiji od Rusije im jebu mater.
gedza.73 gedza.73 09:49 01.08.2022

Re: Melos...

Ne znam da li si zakačio Putinov govor o Zlatnoj milijardi. On je i dalje u komunističkom, antiimperijalističkom modu tipujući na ljude koji će progutati tu priču. Koja je to Zlatna milijarda i gde se ona nalazi kad u Britaniji, Americi ili Evropi ima Rusa, Indijaca, Srba, crnaca i svih mogućih rasa koji žive svoje živote onako kako žele. Zauzimaju rukovodeća mesta u politici, po kompanijama, u vojsci. Prosečan crni košarkaš u SAD živi bolje nego visoko rangirani Rusi u Putinovoj hierarhiji.

Priča o drugim elitama. Pa neka se neko pohvali ko kao običan radnik radi u kineskoj kompaniji.

ja Putina ne mogu drugačije da vidim do komunističkog udbaša kome dunulo u dupe da pravi Veliku Rusiju. A mi smo imali jednog takvog koga su sa'ranili pod ono ćemane ispod lipe.
predatortz predatortz 09:53 01.08.2022

Re: Melos...

Čak ni Rusi mislim da nisu oduševljeni 'oslobašanjem' koje ih vraća u srednji vek.


Vidi, ovako...
Uvek veći moral ima onaj koji brani, a ne onaj koji napada.
Naročito, kao u ovom slučaju, kad napadaš nekog sebi bliskog.
Evo ti primer:

Da, ne dao Bog, krene rat između Srbije i Crne Gore (za potrebe ove pretpostavke zanemarimo na tren da je CG u NATO, govorim hipotetički), moj moral da, kao nekakav rezervni oficir, gazim bez pardona bi bio jako nizak uprkos izraženoj mržnji prema režimu Mila Đukanovića koju imam.

E, zbog toga, moja pretpostavka, Putin u prvom talasu i jeste angažovao jedinioce sa Istoka zemlje, sastavljene dobrim delom od muslimana, koje boli patka za pravoslavne Ukrajince. Samo, te jedinice nisu baš ni opremljene ni obučene kao ove druge.

Mučan je ovo rat, kako god da gledaš.
Samo, Putina razumem. Britanci i Ameri su tamo vršljali od 2014. Sigurno ne zbog demokratije i ljudskih prava. Jer, to se ne postiže spaljivanjem živih ljudi u Odesi.
gedza.73 gedza.73 10:04 01.08.2022

Re: Melos...

vcucko
A to ti pričao ko, teča Rojters?

Jok. Sputnjik strina Ljubinka Miličić (koja se bocnula Fajzerom a ne ruskom vakcinom jer u 'rusku tehniku' izgleda nema poverenja) i ujna (koja se povremeno gubi u višim sferama obitavanja) Radojka Stepanov-Tmušić.
Ko preživi ma da peva Katjušu i sve da poskakuje

Jel možeš da mi objasniš na osnovu čega u ovo veruješ? Zbog Rusije koja je svoje ljude zatvarala u logore, mučila i ubijala na sadističke načine svoje rođake i komšije, uništavala svoju istoriju, ubijala antifašiste, unesrećila i unazadila celu istočnu Evropu, bila i ostala totalitarna, nedovršena, nesređena, jadna i siromašna država da poskakujemo?


Završio odmor, sutra prvi avgust, kreće pakao. Živ bio pa video.

Eto videli smo kako do onog blickriga ne bi ništa. Od postavljanja ukrajinskog Lukašenka ništa. Od Putinovih pretnji ništa. Od izlaska Kadirova na Trajanovu tablu i Bezdan ništa. Čak se nešto popišmanio i onaj ruski niški humanitarni centar. Jedino ruski kerići po Srbiji nešto kevću i čekaju prvi avgust da Putin klonira Staljina pa da im ga pošalje u Srbiju kako bi mogli da kažu
- Esmo vam rekli? Sad u red pa na rad u logore.
softelectronics_e softelectronics_e 10:06 01.08.2022

Re: Melos...

Colin_bgd
Da se Putkova služba nije umešala, ti bi i dan danji bio Jugosloven.

Ekstremno mali broj ljudi rodjenih u granicama "Socijalisticke Republike Srbije" je sebe smatrao etnickim jugoslovenima. Svi smo bili Srbi, osim onih koji to zaista nisu bili, oni su sebe smatrali onim sto jesu bili, bez nekih vecih problema...

I onda dodje neko (na primer iz Rijeke) ko je ceo zivot mislio za sebe da je jugosloven, da tu nama, Srbima, soli pamet, sta smo mi bili, a sta nismo, i sta smo morali da budemo, i kako nas je neki ruski dripac "oslobodio"...

"Zapadnom Jugoslavijom" je Beograd mogao da upravlja samo "jugoslovenima", nikako Srbima. I za taj "jadac" su, sto je najironicnije, znali i kralj Srbin i komunisticki diktator Hrvat, i taj princip je funkcionisao za obojicu...

Medjutim onda se "kadar", po direktnoj naredbi izuzetno glupih i kratkovidih ali mocnih i uticajnih ljudi iz istog tog Beograda, preko noci presaltao u etnicke Srbe, jer se mislilo da ce se time automatski vratiti u 1918 godinu da se ispravi "istorijska greska" kralja Aleksandra...

Epilog te genijalne ideje zivimo, evo, vec 35 i kusur godina...

Gluposti!
gedza.73 gedza.73 10:26 01.08.2022

Re: Melos...

Mučan je ovo rat, kako god da gledaš

Jeste. Ali su Britanci odneli pobedu. Gde god da bude razgraničenje sa ukrajinske strane se samo pojačala mržnja iz prošlosti uperena ka Moskvi koja je sama ubijanjem civila i tepih rušenjem do te mržnje dovela.

Britanci i Ameri su tamo vršljali od 2014. Sigurno ne zbog demokratije i ljudskih prava.

Umešali su se tu oni debelo. Ali ni Rusi nisu stajali skrštenih ruku. Jedni su doneli benzin a drugi upaljač.

Ovi su vršljali po Ukrajini (postavljao sam nekoliko puta, klasična fašistička organizacija sa sve ikonografijom)

sa tvrdnjom kako su Rusi superiorna nacija. Pored drugih ruskih nacističkih organizacija (Rusič na primer ili ruski imperijski pokret) su kao dobrovoljci a često i kao istureni pojedinci bili organizatori nemira.

Al ajde šta rade tamo nego što i kod nar Rusi prave takve 'bratske' organizacije poput Srbske akcije koja je po ustrojstvu ljotićevska. Koja je to šizofrenija da oni podržavaju Ruse koji su ruski nacionalisti koji se bore za povratak ruskim 'tradicionalnim' vrednostima a organizuju kurseve vojne obuke pod nazivom 'Partizan'.


Jesu malobrojni ali se ova propaganda iz ruske kuhinje nameće kroz medije i tabloide kroz tzv. nezavisne analitičare i penzionisane JNA oficire.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:38 01.08.2022

Re: Melos...

gedza.73
Ne znam da li si zakačio Putinov govor o Zlatnoj milijardi. On je i dalje u komunističkom, antiimperijalističkom modu tipujući na ljude koji će progutati tu priču. Koja je to Zlatna milijarda i gde se ona nalazi kad u Britaniji, Americi ili Evropi ima Rusa, Indijaca, Srba, crnaca i svih mogućih rasa koji žive svoje živote onako kako žele. Zauzimaju rukovodeća mesta u politici, po kompanijama, u vojsci. Prosečan crni košarkaš u SAD živi bolje nego visoko rangirani Rusi u Putinovoj hierarhiji.

Priča o drugim elitama. Pa neka se neko pohvali ko kao običan radnik radi u kineskoj kompaniji.

ja Putina ne mogu drugačije da vidim do komunističkog udbaša kome dunulo u dupe da pravi Veliku Rusiju. A mi smo imali jednog takvog koga su sa'ranili pod ono ćemane ispod lipe.


Hvala putincu i Petru Dobrnjcu evo pocela konacno da se ostvaruju nadanja i htenja ovdasnjih staljinoljubaca.

"Prava Srba moraju biti zagarantivana rezolucijom o konfliktu na Kosovu", stoji u kratkoj vesti koju je objavio Sputnjik internešenel.


U ovakve prijatelje (i vise od toga) su se neki ovde drznuli da sumnjaju. Nedostojni!
vcucko vcucko 11:04 01.08.2022

Re: Melos...

Colin_bgd

Da se Putkova služba nije umešala, ti bi i dan danji bio Jugosloven.

Ekstremno mali broj ljudi rodjenih u granicama "Socijalisticke Republike Srbije" je sebe smatrao etnickim jugoslovenima. Svi smo bili Srbi, osim onih koji to zaista nisu bili, oni su sebe smatrali onim sto jesu bili, bez nekih vecih problema...

I onda dodje neko (na primer iz Rijeke) ko je ceo zivot mislio za sebe da je jugosloven, da tu nama, Srbima, soli pamet, sta smo mi bili, a sta nismo, i sta smo morali da budemo, i kako nas je neki ruski dripac "oslobodio"...

Od mene se i očekivalo da budem Jugosloven. Tu ulogu su mi predodredile istorija i geografija.
Ali to ne menja na stvari. Da je Srbija svoju državnost vratila nehotice. Tako što su Montenegrini izglasali svoju. Kako ste se vi osećali je nebitno, na dokumentima je pisalo Jugoslavija i nisam primetio ozbiljniju snagu u zemlji koja je naumila to da ispravi. To su fakta.
Solim i soliću, ima li neki zakon protiv toga? Pobij me argumentima, u krajnjoj liniji me opsuj. Sve što si mi ikad napisao je "ti nisi odavde". Tu počinje i završava tvoj svet. Odrednica samozvane avangarde jednog naroda je tribalizam. Super.

Colin_bgd

Medjutim onda se "kadar", po direktnoj naredbi izuzetno glupih i kratkovidih ali mocnih i uticajnih ljudi iz istog tog Beograda, preko noci presaltao u etnicke Srbe, jer se mislilo da ce se time automatski vratiti u 1918 godinu da se ispravi "istorijska greska" kralja Aleksandra...

Epilog te genijalne ideje zivimo, evo, vec 35 i kusur godina...

Nikad nisam bio ničiji kadar. Porodično, u svoje vreme, da kažemo kadar Braće Ofer iz Haife (inače veze s judaizmom nemamo).
Nije niko iz Beograda morao da me uči da sam Srbin. Naučili su me to tamo, vrlo efikasno. 1941., 1971., ... 1991. definitivno nisam hteo da čekam tamo. To je sva priča. A to što ti iz nekog razloga sistemski ne možeš da podneseš činjenicu da sam eto ja došao iz Rijeke u Beograd, što ti je to nekakva crvena krpa, izvini ali to ne vidim kao svoj problem.

Colin_bgd Colin_bgd 11:13 01.08.2022

Re: Melos...

A to što ti iz nekog razloga sistemski ne možeš da podneseš činjenicu da sam eto ja došao iz Rijeke u Beograd

Ma jok, nije to uopste problem, naprotiv... To je za Beograd normalno, pozeljno, i nepohodno... Da novi ljudi kontinualno dolaze "u njega"... Samo si totalno i apsolutno dezinformisan o "novoj" sredini...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:02 01.08.2022

Re: Melos...

gvozden1 gvozden1 16:20 01.08.2022

Re: Melos...


"Prava Srba moraju biti zagarantivana rezolucijom o konfliktu na Kosovu", stoji u kratkoj vesti koju je objavio Sputnjik internešenel.


U ovakve prijatelje (i vise od toga) su se neki ovde drznuli da sumnjaju. Nedostojni!

Šta je problem sa ovim izjavom?
Loše sročena, loše prevedena, šta?

Srbija ima neku kriznu situaciju, i neko staje na njemu stranu.
I to je problem?
Za koga je to problem?


Samo ako može bez glupavog ponavljanja "nemojte vi da nas branite" i sličnih gluposti, jer od elemenatarne logike odudara da je u povoljnijoj situaciji onaj koji nema nikoga na svojoj strani kad je u sporu, nego onaj ko ima nekog.

Ko je još osim Rusije stao na srpsku stranu?

Rusija je na srpskoj strani, i zbog toga je, to stalno ponavljam, po Srbiju bolje da iz rata u Ukrajini izađe kao što izrazitiji pobednik, jer će tako biti politički uticajnija.

Ako Ukrajina bude dezintegrisana, ili svedena na nebitan politički činilac, to će značiti da će srpski saveznik dobiti na uticaju.

To je moguće, čak verovatno, a sa srpske strane i poželjno.

A za samu Ukrajinu, pa šta da se radi, nisu dobro procenjivali.
Šteta.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:07 01.08.2022

Re: Melos...

Ovo što gledamo su uglavnom jedinice dovučene iz Istočnog vojnog okruga. Pošto Rusiji najveća opasnost preti sa Zapada, logično je da su jedinice Zapadnog vojnog okruga i bolje opremljene i elitnije od ovih koje sada gledamo. One još nisu upotrebljene u punom kapacitetu.



Ne znam odakle ti ovakva saznanja, mogu samo da naslutim, ali složili smo se oko toga da je ovo što je do sad viđeno prilično jadno, a to je već evo skoro 6 meseci nekakvog traljavog ratovanja uz kako se čini ogromno razaranje, masivne ratne zločine, i još veće gubitke baš na ruskoj strani. Loše obučene i slabo opremljene jedinice su poslate kao prvi udar na zemlju za koju, sem ako nisu kompletne budale, mislim na ove oligarhe oko putina, je bilo jasno da neće ići lako.

To što kažeš za nekakave ozbiljne stručnjake koji se kao pitaju zašto Putin ne koristi modernije jedinice, opremu, avijaciju, to su se stručnjaci pitali u prvih mesec dana invazije, kad se već videlo da tu nešto opasno ne ide kako treba. Sad, koliko ja pratim, postoji konsenzus da je cela ta priča oko moderne moćne ruske armije, šarena laža. Redovno čitam da već neko vreme rusi nemaju tenkove, jer su ih Ukrainci iskasapili, nego krpe one neke sa otpada iz hladnog rata, ali to je manji problem, veći je što nemaju posade utrenirane to da voze. Mislim, jeste ta cela njihova armija u smislu obuke i opreme na nivou kursadžija, ali mislim da je dosta glupo slati ljude tek tako da izginu za par minuta, dok kao čuvaš svoje navodno najbolje jedinice za nešto drugo, što tek dolazi, iako se ne vidi šta tačno.

Inače, sa tehničke strane, od početka je jasno da rusi imaju ozbiljan problem da ne poobaradju svoje avione na nebu, jer im ti neki sistemi realno kurcu ne valjaju, oni stvarno nisu nikad bili sila po pitnjaju tehnologije, posebno elektronskih sistema, i to je nešto što ne možeš da stigneš za decenuju dve bez obzira koliko para od nafte i gasa sunuo u to. I to je racionalno objašnjenje zašto ni šest meseci od početka invazije nemaju kontrolu vazdušnog prostora, pa im Ukrajinci ladno potopiše one silne brodove, evo, juče roknuli dronom bazu crnomorske flote u sred Sevastopolja. Drugo, kažu da je učinak gađanja sa mora prilično slab, iz istog razloga, to je tehnoligija kojom tek treba da ovladaju. Evo ti ovaj neki ukrajinac što su ga ubili, i njega i ženu, i još ko zna koliko ljudi okolo, vcucko sav od sreće skače, zapravo su razorili ceo kvart okolo nasumičnum bombardovanjem, prosto nemaju precizno vođene projektile za takva ubistva.

Ujedno čujem iz pouzdanih izvora da se se po Rusiji radi nekakave tiha mobilizacija, jer nemaju ljude da popune ovo što je izginulo do sada u Ukrajini, a oni koji još nisu, su se malo umorili pa treba i njih zameniti. Navodno skupljaju "dobrovoljce" za front. Mislim, zar je već dotle došlo? Jasno je valjda da Putin ne sme da proglasi mobilizaciju, jer će ga obesiti. Rusiju niko nije napao, a da šalješ neuke ljude da ginu u okupaciji susedne zemlje je teško opravdati, i pored zaglupljivanja medijima (mislim, to ni kod nas za vreme Slobe nije funkcionisalo, samo je lud čovek išao da ratuje za Veliku Srbiju, i arkanovac za televizore i belu tehniku).

Tako da ja mislim da tih nekih jebača koje obećavaš od početka okupacije verovatno neće biti ništa. I cenim da će Rusi biti išutirani iz Ukrajine pre ili kasnije, kao što su bili najureni iz Avganistana onomad. A kad se to desi, treba im onda naplatiti i ratnu odštetu, plus sve osumnjičene za ratne zločine na suđenje, i tako dalje, da im ovakva avantura više nikad ne padne napamet.





gvozden1 gvozden1 17:23 01.08.2022

Re: Melos...

ovo što je do sad viđeno prilično jadno,

, i još veće gubitke baš na ruskoj strani.

nešto opasno ne ide kako treba.

nemaju tenkove, jer su ih Ukrainci iskasapili, nego krpe one neke sa otpada

jeste ta cela njihova armija u smislu obuke i opreme na nivou kursadžija

od početka je jasno da rusi imaju ozbiljan problem da ne poobaradju svoje avione na nebu, jer im ti neki sistemi realno kurcu

I tako dalje, i tako dalje:)

Pa što ih bre, kad su takvi dunsteri klovn ne istera iz Ukrajine?

Ništa nemaju, ništa ne znaju, ovaj im obara šta hoće i kad hoće, a opet se klovnova vojska povlači.

Što bre?

I što je najgore, ti si Srki, vidi se, sve ovo pisao sa punim uverenjem da je to istina.

Ne znam kako da ti kažem a da ne zvuči ni cinično ni potcenjivački, ali mašina te je samlela.

Probaj da posumnjaš u svoja uverenja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:03 01.08.2022

Re: Melos...

I što je najgore, ti si Srki, vidi se, sve ovo pisao sa punim uverenjem da je to istina.



Čekaj, evo predator isto piše potpuno uveren u to da postoje nekakavi "jebači", koji čekaju ko zapete puška, a da ovo što kolje po Ukrajini je nekakava buranija sa istoka, čečeni i balije. Mislim i on valjda vidi koje to sranje od armije, jedino što ih ima puno i što se ne libe da sruše i spale sve pred sobom. Ali se i ti jadan nadaš da je to tako, pa ne smeš kritiku da mu uputiš što se nagutao sputnika i ovih naših deda iz ex JNA koji kenjaju 24-7 na pinku i hepiju.

A ti bi trebalo pažljivije da čitaš, ako sam se već ovoliko potrudio da podučim kolegu. Ukrajinsku armiju nisam veličao, nego pričam o ruskoj. Ovo što sam napisao sve stoji, kao što je stala invazija na Ukrajinu, a ti se sad ljuti zbog toga koliko hoćeš, prosto pogledaj bilo koji time line invazije i biće ti jasno. I sad se ovi češu šta da rade. Jeste, povlače se Ukrajinci sa nekih mesta dok ona druga povrate, jer rusi to ne mogu da zadrže, za toliku teritoriju ti treba mnogo ozbiljnija armija od ovih što kradu kokoške i televizore i videorekordere. Zelenski se pokazao kao odličan komandant do sada, tako da je ovo tvoje omalovažavanje prilično jadno, da ne kažem kiselo, ali ipak razumljivo.

A to ko je u pravu a ko se nagutao propadande će valjda i vreme pokazati. Uključujući i te neke tajnovite elitne jedinice koje pominje predator još od prvog meseca, kad ovi nisu uspeli sa blickrigom, a nije da se nisu tome nadali (imaš na vikipediji kompletnu listu jedinica koje učestvuju u otimanju Ukrajine, i vidićeš i sam da bar na papiru to nisu neke budale čečeni obučeni nabrzaka, nego upravo krem de la krem ruske armije. Mislim, ako je to najbolje što su imali, onda je NATO odlično procenio da uopšte ne mora da se meša direktno, rešiće ih Ukrajinci uz malu pomoć u tehnici i materijalnim sredstvima.
predatortz predatortz 18:25 01.08.2022

Re: Melos...

Ukrajinsku armiju nisam veličao, nego pričam o ruskoj.


Ukrajinska vojska se pokazala kao izuzetna, to nije fer sporiti.

Rekoh, to su izuzetno školovani i vešti oficiri. A vojnici, evidentno, poseduju veliki moral.

Ja to razumem. Svi mobilisani '99. su imali jaku volju da brane Srbiju, iako je dobar deo njih Slobodana Miloševića smatrao za potpunog idiota.

Ili, iz ličnog iskustva, imao sad dobar borbeni moral iako sam Ratka Mladića, od prvog viđenja u kasarni u Bijeljini juna 1992. smatrao za đilkoša i komunističku pripitu budaletinu.

Jer, tako se ponašao, kada nas je sve postrojio i pred nama se kao sivonja drao na pukovnika Dragutina Ilića, komandanta Istočnobosanskog korpusa VRS, koji je uzgred bio vojničina za njega

Jednostavno, braniš zemlju a ne majmune na vlasti.

gvozden1 gvozden1 18:29 01.08.2022

Re: Melos...

Čekaj, evo predator isto piše potpuno uveren u to da postoje nekakavi "jebači", koji čekaju ko zapete puška

Neka i on greši, ne znam ja kakvi su vojnici ti koji čekaju, i da li čekaju.

Pusti Predatora, Sputnjike i sve što nisu tvoje oči, veruj samo njima.

A vidi se da:
Rusija vodi rat, a istovremeno organizuje vojne vežbe, nevezano za taj rat.

To neko ko nema dovoljno ljudstva za rat nikako ne radi.

Vidi se da masu vojske koja ratuje protiv ukrajinske čini vojska Luganske i Donjecke države, ruska vojska im pomaže.
Nema mobilizacije u Rusiji.

To se vidi, i to je nesporno.
Nesporno je i da klovn stalno najavljuje neke kontraofanzive, kojih nikako nema, Srki.

I još takvih nespornih stvari, a ovo što ti pišeš je apsolutno nemoguće videti, može se samo pročitati negde i verovati u to.

E o toj mašini koja je tebe samlela govorim, ne vidiš, ali si siguran.
Tako ta mašina radi.

Ja vidim da Rusi napreduju, sporo, brzo, ovako onako, ali dobar deo Ukrajine su pregazili.
I nema izgleda da stanu.

To je ono što se vidi, a šta bih ja voleo to je druga stvar.

A znaš i ti šta bih voleo, da ne ponavljam.

I nadam se tome.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:44 01.08.2022

Re: Melos...

Šta je problem sa ovim izjavom?
Loše sročena, loše prevedena, šta?


Vidi, jedino sto sa njom nije lose je prevod. Sve ostalo


Evo recimo nek ovaj tvoj Peskov objasni kako ce recimo ostvariti tu 'zagarantivanu rezoluciju'. Posto diplomatija otpada onda verovatno sa Djukom Bizonom i onim Cecenom. Mada ovaj drugi koji kaze prati situaciju na terenu nesto ne izgleda da bi da denacifikuje Albance.

Izjava bi imala vecu tezinu da je dao Peskovovovovov brat po diplomatiji sa Tuvalua.

Al' dobro, tu je novobokser Misa Vacic u gacicama i ostali naivci* koji jos veruju da ce Rusi za Srbiju nesto da ucine. I da mogu imaju preca posla a ni ne mogu.

Da me ne razumes pogresno, Misa u gacicama nije naivac.
gedza.73 gedza.73 18:48 01.08.2022

Re: Melos...

gvozden1
Nema mobilizacije u Rusiji.

Nema. Jer bi onda morala da proglasi rat. Rusija je pokušala da prođe kao što je i do sada na navodni poziv stanovništva, vlade, države... Tako su upali u Kazahstan, tako su mislili kako će da uđu u Ukrajinu, da ih tamo dočekaju sa smiljem i bosiljem, bude par dana, međunarodna zajednica to proguta. Pošto nije bilo onda se smenjuju generali, šefovi FSB-a i počinje rušenje kuća, zgrada, tržnih centara sa sve pljačkanjem.
Ja vidim da Rusi napreduju, sporo, brzo, ovako onako, ali dobar deo Ukrajine su pregazili.
I nema izgleda da stanu.
To je ono što se vidi, a šta bih ja voleo to je druga stvar.


Vidi se da napreduju. Evo mapa s početka marta

i ovih dana


pazi samo da ne pomešaš datume.
gvozden1 gvozden1 19:01 01.08.2022

Re: Melos...

Evo recimo nek ovaj tvoj Peskov objasni kako ce recimo ostvariti tu 'zagarantivanu rezoluciju

Ili "prava zagarantovana rezolucijom" ili tako nešto.

Ali prevod je, tvrdiš, dobar, a Peskov nepismen?

Jel moguće da se time zadovoljavaš, da ti to predstavlja neku bitnu političku činjenicu ?

Infantilno, stvarno.

Čime će da ostvari?
Možda ničim, možda nema ni volje ni snage, ali potseća da je negde neko nešto potpisao, i da bi to trebalo da se poštuje.

Šta ti misliš, da li bi trebalo da se poštuje potpisano?

Misliš li što i Rusija da treba, ili što i Amerika da ne treba?

Ali pošto vidim da likuješ nad tim što je nemoguće naterati srpske neprijatelje da poštuju potpisano, i još slavodobitno pitaš, a čime ćeš da ostvariš to, vidim i da ti je drago što Srbija nema dovoljno moćne saveznike da je zaštite.

I ne iznenađuje to, naravno, odavno je jadno šta ti Srbiji želiš.
gvozden1 gvozden1 19:03 01.08.2022

Re: Melos...

Vidi se da napreduju. Evo mapa s početka marta

U jbt, pa smanjilo se?

Gubi Rusija, ovi će je isterati uskoro.

Cccccc

Al dobro, ako te to teši.....
gedza.73 gedza.73 19:07 01.08.2022

Re: Melos...

U jbt, pa smanjilo se?

u jbt, pa ti si rekao kako vidiš da napreduju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:41 01.08.2022

Re: Melos...

Neka i on greši, ne znam ja kakvi su vojnici ti koji čekaju, i da li čekaju.



Pa to ti pišem, ne čekaju, jer ne postoje. Inače bi teško mogao da objasniš ovo nadasve kilavo ratovanje koje stvarno nikom ne ide u prilog. Ovo sa avijaciom je čista tehnikalija, to ne može da se ospori, kao ni to da oni nemaju ništa od onog što se pokazivalo na paradama, inače ne bi dovlačili T-62 sa otpada, krpili i slali na front, jer će u takvoj formi agresije u koju su se upustili to brzo da izgube, pa neće imati šta da pokazuju na paradama, a da prave novo ne mogu, prosto nisu na tom tehnološkom nivou, a sad pod sankcijama ne mogu da kupe.

Ali dobro, vidim da si se i ti nasisao popagande ruske, a imaš i motivacuju jer nam Rusi kao brane kosovo, kakve crne vojne vežbe, za koga, sa čime? Za mobilizaciju je jasno, lepo sam gore objasnio, Putin ne sme to da uradi, nego ovako funjarski, pod okriljem noći izmišlja neke "dobrovoljce", koji će isto tako da izginu uludo, i šta će posle?






srdjan.pajic srdjan.pajic 19:45 01.08.2022

Re: Melos...

Vidi se da napreduju. Evo mapa s početka marta

i ovih dana



A vidi se lepo (ko hoće da gleda) i ona bežanija gore sa severoistoka, što je vcucko ovde vrlo smešno pokušavao da objasni nekakvim genijalnim taktičkim trikom, dobro posle je smenu generala i celog FSB establišmenta zbog te bruke bilo malo teže objasniti, ali nema veze.

gvozden1 gvozden1 20:17 01.08.2022

Re: Melos...

kakve crne vojne vežbe, za koga, sa čime

RUSIJA I KINA POSLALE BOMBARDERE PREKO JAPANSKOG MORA! Upalila se crvena lampica u Vašingtonu - to je poruka Bajdenu?
Zajednička vojna vežba se smatra signalom čvrstih veza Kine i Rusije u jeku rata u Ukrajini.

24.05.2022.


Rusija sprovodi vojne vežbe u Baltičkom moru u jeku tenzija sa NATO

Beta - AFP
09.06.2022.


Šteta je samo što ti koji su tebe indoktinirali i sami nisu indiktrinirani, pa da i oni misle da je Rusija mačiji kašalj, da nema ništa, nema aviona, tenkovi sa otpada, i sve to što su tebi ubacili u glavu, jer potceniti protivnika je siguran put u poraz.

Oni, nažalost, veoma dobro znaju da je to što pričaju vama glupost, i da je Rusija ozbiljna sila.


Al nemoj ja da ti rušim snove, veruj ti da će Krim opet biti Ukrajina, a klovnovi vojskovođe.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:29 01.08.2022

Re: Melos...

Čime će da ostvari?



Ma on bre lupio o astal i trazi novu rezoluciju. Nego zaboravi nepismenost i prevod ovo ti je gore kljucno pitanje. Kad odgovoris na njega onda si resio problem od 10000 rubalja. Sto, doduse, uz trenutnu inflaciju i nije neka vrednost.

Ali pošto vidim da likuješ nad tim što je nemoguće naterati srpske neprijatelje da poštuju potpisano, i još slavodobitno pitaš, a čime ćeš da ostvariš to, vidim i da ti je drago što Srbija nema dovoljno moćne saveznike da je zaštite.

I ne iznenađuje to, naravno, odavno je jadno šta ti Srbiji želiš.




Racionalna osoba se ne oslanja na fantazme. Sto opet ne vazi za tebe i boksera u gacicama. Od kad je poceo rat u Ukrajini tvoja jedina matra je 'nadam se da ce Rusija pobediti, jer to je dobro za Srbiju'. Izgleda si i sam postao sumnjicav - kao sto su uostalom bili ti i prethodnici Staljinisti - pa ti ostalo da se uzdas jos u sujeverje: ako dovoljno puta ponovim mozda se i ispuni. Ciribu, ciriba!
vcucko vcucko 21:13 01.08.2022

Re: Melos...

Neues aus der Nachbarschaft

Kad odgovoris na njega onda si resio problem od 10000 rubalja. Sto, doduse, uz trenutnu inflaciju i nije neka vrednost.

Koju inflaciju? Dolar danas na tačno 50 rublji. Zapad prilježno plaća u rubljama, po tom kursu. Toliko nije bio ni u zlatno vreme prve Putinove dekade, kad se nije skidao sa američkih TV-a, Šeron Stoun plakala od sreće kad ga vidi, a nafta i gas bili na nekim istorijskim maksimumima.

Mislim, zabole me. Ali moram da pitam, kopka me. Da li ti ikad padne na pamet da - kad već odvališ ovakvu glupost - makar pokušaš da se preispitaš u nečemu? Ili je život tako jednostavniji, lakši. Ono CNN, NVO i gora zelena
vcucko vcucko 21:33 01.08.2022

Re: Melos...

gvozden1


Probaj da posumnjaš u svoja uverenja.




Mnogo tražiš.
gvozden1 gvozden1 21:53 01.08.2022

Re: Melos...

d kad je poceo rat u Ukrajini tvoja jedina matra je 'nadam se da ce Rusija pobediti, jer to je dobro za Srbiju'. Izgleda si i sam postao sumnjicav

Da, to mi je osnovni kriterijum po kome vagam, dobro za Srbiju.

Jel to problem?
Šta bi trebalo da bude, dobro za Ukrajinu?

Sumnjičav sam, naravno, ne mogu da znam kako će se stvar završiti, nisam vračara (ima ih ovde) pa sam oprezan.

Manje, doduše, sad nego onda kad se tek shvatilo da to neće biti krimski scenario.

Sad se ipak vidi da su vrlo male šanse da Rusija iz ovoga izađe poražena.
gvozden1 gvozden1 22:00 01.08.2022

Re: Melos...

vcucko
gvozden1


Probaj da posumnjaš u svoja uverenja.




Mnogo tražiš.


Izgleda da da, najozbiljnije.

Prosto iznenađuje nivo nerealnosti Srkijevih pogleda.
Ko s Marsa juče da je pao.
shmoo shmoo 22:14 01.08.2022

А јесте ви чули да је умро Бајден?

vcucko
gvozden1


Probaj da posumnjaš u svoja uverenja.





Mnogo tražiš.



И да Куста снима нови филм у Америци?

Супер!


Каже јуче једна наша новинарка:

"Пратим из дана у дан како западни медији извештавају о руској војној интервенцији у Украјини и закључила сам да се Украјинци агресивно повлаче, а Руси панично напредују.

И колико сам схватила, Руси се повлаче према Кијеву и Одеси."




После вести која ме је шокирала као ономад када је умро Тито, одмах после вести о Бајденовој смрти прочитам да Амери кажу да су спремни за преговоре са Русима око потписивање новог споразума за контролу наоружања. Овај тренутни споразум истиче 2026.

Све то док Ненси Пелоси плута на носачу авиона према Тајвану.



А јесте видели да Зеленски нуди лову становницима Доњецке области да се иселе одатле. Он то назива евакуација због руских ратних дејставa и државног тероризма.

(који су изгледа маскирани у најављени референдум за припајање Русији)

То ће сигурно Зеленски да плати од ове лове коју му шаљу као помоћ порески обвезници на Западу?






predatortz predatortz 22:19 01.08.2022

Re: Melos...

Sad se ipak vidi da su vrlo male šanse da Rusija iz ovoga izađe poražena


Rusija iz ovog ne može izaći poražena. Može se desiti da ne ostvari sve ciljeve, ali poraz nije opcija.

Zašto?

NATO ne sme direktno da uđe u sukob sa Rusima. Ogromna sredstva koja je NATO do sad izdvoijo za rat protiv Rusije, samo Amerika preko 10 milijardi dolara u oružju i municiji, nisu dala nikakav rezultat. Ok, malo su usporili napredovanje, mada meni ova Ruska potkovica sve zloslutnije izgleda.
Priče o tome da Rusi ostaju bez oružja su najobičnija glupost, kao i one da Rusija ne može brzo da ga obnavlja. Elektroniku, koliko znam, neometano uvoze iz Kine.

Potom, Rusi su prebacili u Ukrajinu, bar tako tvrde Britanci, sisteme sa termobaričnim raketama. Gospodo, to jede cele divizije!

Ovo je rat Rusije i NATO pakta na teritoriji Ukrajine, i Rusija za sada vodi. NATO je strana u sukobu, to je svima jasno. Daju oružje, daju obaveštajne podatke, daju posade za savremene borbene sisteme, daju novac koji održava u životu ukrajinsku državu i vojsku. Ukrajina daje svoju decu!

Verujem da će Rusi do zime održavati postojeće stanje, uz sitna pomeranja na obe strane, a da će zima biti pravi pakao. Ne samo Ukrajini, nego i Evropi koja će skupo platiti ekonomski i politički to što je postala trabant Americi.

A narod na zapadu je, kako to kaže moj tast, veoma slaboguz i nije naviknut da trpi i izdržava ni nestašice, ni hladnoću, ni inflaciju...

shmoo shmoo 22:29 01.08.2022

Re: Melos...

predatortz

Rusija iz ovog ne može izaći poražena. Može se desiti da ne ostvari sve ciljeve, ali poraz nije opcija.

Ogromna sredstva koja je NATO do sad izdvoijo za rat protiv Rusije, samo Amerika preko 10 milijardi dolara u oružju i municiji, nisu dala nikakav rezultat.



Па кад су све то ови Зељови поделили међу собом.








Verujem da će Rusi do zime održavati postojeće stanje, uz sitna pomeranja na obe strane, a da će zima biti pravi pakao. Ne samo Ukrajini, nego i Evropi koja će skupo platiti ekonomski i politički to što je postala trabant Americi.






Lajen: Moramo biti spremni na najgore


Predsednica Evropske komisije Ursula fon der Lajen rekla je u intervjuu španskom listu El Mundo da bi EU trebalo da se pripremi za najgoru moguću situaciju kada je reč o snabdevanju gasom.

"Moramo ostati jedinstveni jer su oni jedini odgovorni za ovu energetsku krizu u Moskvi i nigde drugde. S obzirom na to da je Rusija već delimično ili potpuno prekinula isporuku gasa za 12 zemalja članica, svi moramo biti spremni na najgore", rekla je Fon der Lajen.

Fon der Lajen je napomenula da su neke zemlje EU više zavisne od ruskog gasa "bilo zbog svog geografskog položaja ili zbog svojih suverenih energetskih odluka" i dodala da su te zemlje sada u ranjivijoj poziciji, ali da su ekonomije zemalja članica povezani su preko jedinstvenog tržišta.

"Sada se EU okreće pouzdanijim energetskim partnerima", rekla je ona. "Već smo dostigli rekordne količine isporuka tečnog prirodnog gasa iz Sjedinjenih Država, povećavajući obim gasa iz Norveške, zemalja Zaliva, Alžira ili regiona Kaspijskog mora i sve veći broj zemalja širom sveta", dodala je ona.



Rusija, Ukrajina i energija: Zašto je Rusija smanjila isporuku gasa Evropi

28 jul 2022


vcucko vcucko 22:40 01.08.2022

Re: А јесте ви чули да је умро Бајден?

shmoo


Све то док Ненси Пелоси плута на носачу авиона према Тајвану.



Rešili su da krenu pa šta im bog da. Verovatno su negde procenili, da za 10 godina možda više neče biti u poziciji da krenu.
Sav jadac, čitava strategija, sve ti je u toj proceni, druže učo
Da li ćeš i u kom roku moći da upotrebiš svoje resurse i potencijale protiv onog drugog. I Putinova odluka iz februrara sigurno ima veze i sa tom procenom.

shmoo


А јесте видели да Зеленски нуди лову становницима Доњецке области да се иселе одатле. Он то назива евакуација због руских ратних дејставa и државног тероризма.

(који су изгледа маскирани у најављени референдум за припајање Русији)



Ima tu mnogo više toga, moj dobri učo.
Oni ozbiljno planiraju da povedu u bežaniju, silom, par stotina hiljada nenaklonjenog stanovništva. Koje ionako smatraju nižom vrstom. Pa da to posle raskrčme po svetu za organe.
Juče - prekjuče je neka naci ministarka pročitala i nekakav zakon, koji su doneli u tom smislu. Kao streljaće ko neće da krene.
Prešli su sve granice, odavno. Ali provaljeni su. Nema više bratskih narodov. Radiće nulearke i fosfor po Kijevu i Lvovu, ja to sve vreme govorim, ali slabo ko čuje. NVO mace pojele mozak.
shmoo shmoo 22:42 01.08.2022

Извињавам се, морам мало...

vcucko



Е, Чучко, знаш која је разлика између Партизана и бабе на свадби?

Баба одигра добро бар два кола.

gvozden1 gvozden1 22:42 01.08.2022

Re: Melos...

Evropi koja će skupo platiti ekonomski i politički to što je postala trabant Americi.

To baš pada u oči.
U početku je Makron pokušavao da se postavi kao faktor,razgovarao sa Putinom, pokušavao da utiče, ali sad je Evrope nestalo, svela se na američku pudlu.

Mada, istini za volju i pozicija Kine u odnosu Kina Rusija je ojačana, tj Rusija tu postaje više zavisna tako da za sad dobijaju Rusija, Kina i Amerika, i Turci nešto malo, a gubi Evropa.
I Ukrajina, ali ona je ipak manje važna u toj igri, koliko god da najviše strada.
Jbg, tako joj zapala karta, a deli ih je zna se ko.
shmoo shmoo 22:52 01.08.2022

Re: А јесте ви чули да је умро Бајден?

vcucko

Rešili su da krenu pa šta im bog da. Verovatno su negde procenili, da za 10 godina možda više neče biti u poziciji da krenu.

Sav jadac, čitava strategija, sve ti je u toj proceni, druže učo



Знам.

Али нисам баш одушевљен.


Amerika razmatra upotrebu nuklearnog arsenala? "Samo u..."; ponovljeno upozorenje (ЛИНК)


А ономад онолико пљуваше по Путину.


Putin: U nuklearnom ratu ne može biti pobednika; (ЛИНК)


Generalni sekretar UN Antonio Gutereš upozorio je danas da je "čovečanstvo za samo jedan nesporazum i jednu pogrešnu procenu udaljeno od nuklearnog uništenja". (ЛИНК)



Ima tu mnogo više toga, moj dobri učo.
Oni ozbiljno planiraju da povedu u bežaniju, silom, par stotina hiljada nenaklonjenog stanovništva. Koje ionako smatraju nižom vrstom. Pa da to posle raskrčme po svetu za organe.
Juče - prekjuče je neka naci ministarka pročitala i nekakav zakon, koji su doneli u tom smislu. Kao streljaće ko neće da krene.

Prešli su sve granice, odavno. Ali provaljeni su. Nema više bratskih narodov. Radiće nulearke i fosfor po Kijevu i Lvovu, ja to sve vreme govorim, ali slabo ko čuje. NVO mace pojele mozak.



Јбт, та наци говна стварно треба уклонити са земаљског шара. Заувек.


vcucko vcucko 23:01 01.08.2022

Re: Melos...

predatortz

a da će zima biti pravi pakao. Ne samo Ukrajini, nego i Evropi koja će skupo platiti ekonomski i politički to što je postala trabant Americi.

A narod na zapadu je, kako to kaže moj tast, veoma slaboguz i nije naviknut da trpi i izdržava ni nestašice, ni hladnoću, ni inflaciju...


Evropa je glavni američki cilj u svemu ovome. To ne vidi ko neće da vidi.

Amerika je svet za sebe, kao i Rusija. One mogu same. Ali Evropa ne može.
A ukri im taman lepo dođu kao korisni idioti sa perčinima. Odlično ako ih što više strada, a pri tome nanesu što veću štetu Rusiji. To Ameri vide kao win-win situaciju.
vcucko vcucko 23:05 01.08.2022

Re: Извињавам се, морам мало...

shmoo



Е, Чучко, знаш која је разлика између Партизана и бабе на свадби?

Баба одигра добро бар два кола.


Pa odigraćemo i mi dobro dva kola. Gde piše da to moraju da budu prva dva

Čekaj da se Lutovac malo podnapije. A Rikardo, onako krakat, da se probije na keca sa sve maramčetom.
shmoo shmoo 23:08 01.08.2022

Re: Melos...

gvozden1
Evropi koja će skupo platiti ekonomski i politički to što je postala trabant Americi.

To baš pada u oči.
U početku je Makron pokušavao da se postavi kao faktor,razgovarao sa Putinom, pokušavao da utiče, ali sad je Evrope nestalo, svela se na američku pudlu.

Mada, istini za volju i pozicija Kine u odnosu Kina Rusija je ojačana, tj Rusija tu postaje više zavisna tako da za sad dobijaju Rusija, Kina i Amerika, i Turci nešto malo, a gubi Evropa.
I Ukrajina, ali ona je ipak manje važna u toj igri, koliko god da najviše strada.
Jbg, tako joj zapala karta, a deli ih je zna se ko.




Рекох вам пре 5 месеци када је игранка почела да ће добитници из свега овога бити Кина, САД и Русија, а да ће Европа, односно ЕУ, бити разбуцана и ослабљена до крајњих граница уколико не промени своју евроатлантску концепцију одбране и не замени је евроазијском опцијом што се све више и више наслућује.

(Па ће се тиме поставити и питање смисла даљег постојања НАТО.)

ЕУ је економски див, али је војни патуљак.

Треабло би да пажљиво размисле шта раде у наредном периоду да не би постали и економски патуљак.

Брегзит је био само први корак у свему томе.

И да овде у коментару теби поновим Геџи оно што сам му већ рекао:

Мења се свет који си познавао у последњих 30 година. Радикално се мења. Из основа.

Можеш ти у својој глави да не прихваташ ту промену, али то је једноставно тако, то је чињеница.

shmoo shmoo 23:10 01.08.2022

Re: Извињавам се, морам мало...

vcucko
shmoo



Е, Чучко, знаш која је разлика између Партизана и бабе на свадби?

Баба одигра добро бар два кола.


Pa odigraćemo i mi dobro dva kola. Gde piše da to moraju da budu prva dva

Čekaj da se Lutovac malo podnapije. A Rikardo, onako krakat, da se probije na keca sa sve maramčetom.






Таквог те волим!

Не пристајемо никада да клонемо духом ма шта год се око нас догађало.





srdjan.pajic srdjan.pajic 23:19 01.08.2022

Re: Melos...

gvozden1
kakve crne vojne vežbe, za koga, sa čime

RUSIJA I KINA POSLALE BOMBARDERE PREKO JAPANSKOG MORA! Upalila se crvena lampica u Vašingtonu - to je poruka Bajdenu?
Zajednička vojna vežba se smatra signalom čvrstih veza Kine i Rusije u jeku rata u Ukrajini.

24.05.2022.


Rusija sprovodi vojne vežbe u Baltičkom moru u jeku tenzija sa NATO

Beta - AFP
09.06.2022.


Šteta je samo što ti koji su tebe indoktinirali i sami nisu indiktrinirani, pa da i oni misle da je Rusija mačiji kašalj, da nema ništa, nema aviona, tenkovi sa otpada, i sve to što su tebi ubacili u glavu, jer potceniti protivnika je siguran put u poraz.

Oni, nažalost, veoma dobro znaju da je to što pričaju vama glupost, i da je Rusija ozbiljna sila.


Al nemoj ja da ti rušim snove, veruj ti da će Krim opet biti Ukrajina, a klovnovi vojskovođe.



Jebote, huči, pa šta ti ovo čitaš - jel ovo Alo, ili Blic, ili ovaj naš nesrećni B92? Pazi, "upalila se crvena lampica, poruka Bajdenu", mislim da si iole pametan sam taj rečnik bi trebalo da te malo prizove pomenutoj pameti da posumnjaš da se radi o propadandi. Ali avaj, ne vredi. Pazi, "vežbe u Baltiku", a u Ukrajini se zaglavili, ne znaju gde im je dupe gde im je glava, moraju balije i sirjce da dovlače da ih vade iz govana. Inače bi sam već posumnjao da to što ti trpaju iz Sputika u glavu nije baš sve tako. Odeš, pogledaš malo, ne boj se, slikali ljudi vozove sa krševima od tenkova, koji idu u Ukrajinu. I tako dalje, i tako dalje, mislim ja razumem emociju jer si umislio da a) znaš šta je srpski naci interes, i b) da ti ga rusija brani, pa sad nećeš da vidiš i ono što je očigledno. Ali džabe, probudićeš se u nekom trenutku i pitati se šta ti bi.


shmoo shmoo 23:27 01.08.2022

Re: Melos...

Colin_bgd
A to što ti iz nekog razloga sistemski ne možeš da podneseš činjenicu da sam eto ja došao iz Rijeke u Beograd

Ma jok, nije to uopste problem, naprotiv... To je za Beograd normalno, pozeljno, i nepohodno... Da novi ljudi kontinualno dolaze "u njega"... Samo si totalno i apsolutno dezinformisan o "novoj" sredini...



Чучку се посрећило да ето има нас двојицу из Београда у којем смо се и родили и живели смо у њему од рођења до данас (неко дуже, неко краће, то јест неко још увек живи у Београду а неко више не живи), па можемо онда нас двојица да га информишемо о "новој" средини у коју је дошао?

А?

Је л' то у реду?




gvozden1 gvozden1 06:02 02.08.2022

Re: Melos...


Jebote, huči, pa šta ti ovo čitaš - jel ovo Alo, ili Blic,

"Danas" :)

slikali ljudi vozove sa krševima od tenkova, koji idu u Ukrajinu.

E ako su slikali, onda je to to, jer to se ne može izmontirati:)

Ozbiljnije je to kod tebe nego što sam i mislio.
Al stvarno.

"Slikali ljudi"!
Neverovatno.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 06:42 02.08.2022

Re: Melos...

Sad se ipak vidi da su vrlo male šanse da Rusija iz ovoga izađe poražena.



Sve zavisi kako definises poraz, ali to je ruski problem. To si rekao da te svakako samo po sebi ne zanima mnogo.

Za tebe je pitanje kako ce ta ruska pobeda da donese rezoluciju ili konkretnije kako ce Putin na sarcu Djuki Bizonu i isukanim Kadirovim u ruci da preskoci par zemalja i pomogne Srbiji - valjda u oslobodjenju Kosova ili pripajanju RS.
jinks jinks 17:05 26.07.2022

...

Bila je skoro emisija u kojoj su govorili baš o tome, koja je ovdašnja melodija najuniverzalnija, i na koju najviše reaguju svugde po svetu.

I neki gost emisije muzički stručnjak, mislim da je bio školovani kompozitor, je rekao da je to po njegovom mišljenju - Užičko kolo.

gvozden1 gvozden1 17:58 26.07.2022

Re: ...

Užičko kolo


NORMALNO
jinks jinks 19:49 26.07.2022

Re: ...

Черевићан Черевићан 17:40 26.07.2022

in perpetuum

za muzički obrazovani svet to je klasika

музика народа нам је ..............у генима
па нек' не чуди .........њена популарност,
широка je лепеза ...тематских песама
док ОВА бањска бележи нам стварност
angie01 angie01 18:32 26.07.2022

Re: in perpetuum





hor americkih decaka u filmu Boychoir, peva Nisku banju.
angie01 angie01 19:24 26.07.2022

Re: in perpetuum

jedino imaju smisla Nemanja radulovic i Kralj,



Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:11 26.07.2022

Re: in perpetuum

Черевићан

музика народа нам је ..............у генима
па нек' не чуди .........њена популарност,
широка je лепеза ...


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:48 26.07.2022

Re: in perpetuum

angie01
jedino imaju smisla Nemanja radulovic i Kralj,


gvozden1 gvozden1 21:33 26.07.2022

Re: in perpetuum

Vojislav Stojković
Черевићан

музика народа нам је ..............у генима
па нек' не чуди .........њена популарност,
широка je лепеза ...



Kome ovo (vulgarne cajke) može da se dopada?
softelectronics_e softelectronics_e 18:18 26.07.2022

Da, da!

Rokaju braća sve u šesnajst!

angie01 angie01 21:39 26.07.2022

R.I.P. Bane Bumbar

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:08 26.07.2022

Re: R.I.P. Bane Bumbar

solo solo 23:21 26.07.2022

Re: R.I.P. Bane Bumbar

R.I.P. Bane Bumbar



softelectronics_e softelectronics_e 09:12 27.07.2022

M'da!

Što se tiče muzike, mogu svašta da podnesem.
Izuzetak su tzv. trubači.
Jer onu larmu ne podnosim - organski.
milisav68 milisav68 09:54 27.07.2022

Re: R.I.P. Bane Bumbar


predatortz predatortz 11:38 27.07.2022

Re: M'da!

softelectronics_e
Što se tiče muzike, mogu svašta da podnesem.
Izuzetak su tzv. trubači.
Jer onu larmu ne podnosim - organski.


To ovi preplanuli, što falširaju.

Prava srpska truba je rapsodija za uši i dušu.
razmisljam razmisljam 16:44 27.07.2022

Re: M'da!

predatortz


To ovi preplanuli, što falširaju.


Грешиш душу!
Препланули и те како умеју да свирају.

Фалширају они ад хок оркестри што се ненајављени и непозвани појављују када намиришу неко славље и весеље па рачунају да ће да се огребу за неку пару. Такве срећеш по аутобуским станицама, матурантским окупљањима по улицама и сличним догађајима и нису никакав репер за процену квалитета свирања, јер дефинитивно јесу казна за уши.

Али зато су Бобан Марковић, Феат Сејдић, Слободан Салијевић и многи други препланули неприкосновени виртуози неретко савршеног слуха.

Нису џаба неки од њих добијали и престижна светска признања за своју свирку и учествовали на најпознатијим фестивалима дувачких оркестара, јер и њихова свирка је рапсодија за уши и душу, само треба да наћулиш уши и слушаш и широм отвориш душу.

Постоји анегдота да је Бобан М. са својим оркестром гостовао на неком џез фестивалу у Америци. Тамо је требало да изведу једну заједничку нумеру, те им је координатор поделио ноте да вежбају. Бобан је музички неписмен (не зна да чита ноте) те је замолио да му се партитура одсвира. Поновио ју је без грешке након једног слушања.
Толико о фалширању. Да не говорим да су сви присутни били запањени и одушевљени.
predatortz predatortz 18:12 27.07.2022

Re: M'da!

Фалширају они ад хок оркестри што се ненајављени и непозвани појављују када намиришу неко славље и весеље па рачунају да ће да се огребу за неку пару.


Na njih sam mislio.
Agresivni, dosadni, nemuzikalni...
nikvet pn nikvet pn 18:28 27.07.2022

Re: M'da!

razmisljam

Грешиш душу!
Препланули и те како умеју да свирају.


Прекопута моје ординације је Циган-мала. А у мали има банде и бандити. Нису бандити с митрољези него с трубе. Главни је Сава Циганин. Мали, дебео, рошав; са устима као плотну да је пољубио. Неугледан за Гучу. Он једини банду нема него кад погоди свирку зове. Кога? Оне које сматра. А откуд зна ко како свира и у којој је форми?

У тихо летње вече, ко прибогу сад, седне Сава испред куће у хлад с трубом и почне тихо, сам за себе. Нема фалш код маестра. Свира технички из-ван-ред-но а душевно. Утиша се цела мала, Сава појачава. Онда из неке тамо авлије чује се туба, она дебела, хвата ритам. Из друге авлије убацује се тромбон. Из треће труба терцира. Па бубањ... Сложна свирка из неколико десетина лимених инструмената расутих по крају невероватно моћно звучи. Низ Цариградски друм са отвореним прозорима возачи се паркирају да чују. Сава покаткад пошаље унуче код овога или онога да му 'ебе нану што грешА да плати пиво у продавници. Великог зајечарског има већ на гајбе плаћено од пролазника али нема везе, за казну, и сутра се пије. Сутра уз казнено Сава је сортирао кога ће зове а кога неће.

Задњих година су те чаробне свирке баш проредиле, године сустигле. И прошле године - однесе га корона. Лака му земља; фала маестру на лепоти што нас даровао.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:50 27.07.2022

Re: M'da!

Задњих година су те чаробне свирке баш проредиле, године сустигле. И прошле године - однесе га корона. Лака му земља; фала маестру на лепоти што нас даровао.



Tebi fala na prici sto si podelio.
angie01 angie01 18:52 27.07.2022

Re: M'da!

pecaros pecaros 19:15 27.07.2022

Re: M'da!

Pesma o Čaušeskuu

angie01 angie01 19:15 27.07.2022

Re: M'da!

sto se mene tice, ja ne volim plek zvuk, mora da ima violina i da jeca,



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana