Roditeljstvo

Još jedan četnički koljač - rehabilitovan!

Filip Mladenović RSS / 07.08.2022. u 02:24

ZA SVE NAŠE POTOMKE
ZA SVE NAŠE POTOMKE
Skupština Republike Srbije je na sednici održanoj 13. 12. 2004. godine izjednačila četnički i partizanski pokret. (Ustavni sud Srbije je, međutim, 2012. proglasio tu odluku neustavnom, zadržavajući bivšim pripadnicima četničkog pokreta samo prava na penzije.)

Zatim je 2006. godine donet prvi Zakon o rehabilitaciji, za vreme prve vlade Vojislava Koštunice. Taj zakon je dopunjen 2011. godine, a ova izmenjena verzija zakona je uvela rok od 5 godina, tako da je od decembra 2016. prestala mogućnost podnošenja zahteva za rehabilitaciju.

Ovaj čudan poklon od vlastodržaca, izmedju ostalih, iskoristila je 2009.  godine Vesna Kalabić, tada Dragojević, unuka jednog od najgorih četničkih koljača - Nikole Kalabića.

Pred nadležnim sudom u Valjevu održano je više ročišta, sa preko 400 strana dokumenata, koji su izvedeni kao dokazni materijal tokom sudskog postupka.

Pet godina kasnije, aprila 2017, valjevski Viši sud donosi prvostepeno rešenje kojim je Nikola Kalabić - rehabilitovan!?

Međutim, naredne 2018. godine Apelacioni sud u Beogradu, na uloženu žalbu Višeg javnog tužioca, donosi rešenje kojim se ukida prvostepeno rešenje o rehabilitaciji i sve se vraća Višem sudu u Valjevu na ponovno odlučivanje.

I evo, 5. jula 2022. godine, Viši sud u Valjevu ponovo je doneo odluku kojom se Nikola Kalabić - rehabilituje!?

Ovaj četnički monstrum naneo je zla mnogim porodicama u mojoj rodnoj Šumadiji!  Dokumenti, depeše i prepiske iz perioda II svetskog rata potvrđuju njegovu odgovornost za tzv. čišćenja komunista, teror, pljačke, premlaćivanje i pokolj nad civilima u Srbiji.

Godine 1942. i 1943. Nikola Kalabić i njegove crne trojke upadaju u šumadijska sela, pljačkaju i kolju civile, posebno u okolini Aranđelovca. 

Na primer, pokolj u Kopljaru kod Aranđelovca, u decembru 1943. gde je ubijeno 20 ljudi, gde Nikola Kalabić sam priznaje i u depeši piše - "Sve sam ih poklao."

Potom tokom 1944. godine slede masovni zločini i u Banji, Mali Požarevcu, Drugovcu...

U pismu iz aprila 1944. godine lično je naredio klanje partizanskih simpatizera.

"Dragi Pape, za klanje komunista molim te dobro tu stvar proveri. Ispitaj još bar tri čoveka. Za te ljude koji treba da se zakolju. Pitaj Peru Miletića, Stevana Beserovca i Živorada Pajića, pa ako oni kažu da su krivi kao komunisti, onda najviše zakoljite: u Jasenici 3, Popučke 2, Garić 2, Grabovica 2, konja pastuva od Zakića mi dovedite, a za njega zna Stanimir.

Mene ćeš naći tek drugi dan Uskrsa u večer u Lekovicama kod Stanoja. Nemoj se vraćati dok zadatak ne svršiš. Želim iskreno da praznik Hristovog voskrsenja dočekate svi zdravi. Doviđenja. Pozdravite mi sve, a tebe najviše pozdravlja tvoj čika Pera."

Iako je po zapovednoj liniji bio podređen komandantu četničkog pokreta Draži Mihailoviću, Nikola Kalabić je i tamo bio zloglasan zbog okrutnosti. Čak i njegovi podređeni zabrinuto su pisali Mihailoviću i preklinjali ga da zaustavi Kalabića i njegove koljače.

Nikola Kalabić je pred sam kraj rata, kao i mnogi drugi pripadnici Jugoslovenske vojske u otadžbini (JVUO), pokušavao da se sakrije. Tadašnja OZNA je uspela da svoje agente ubaci u mrežu jataka Nikole Kalabića i da ga u tajnoj operaciji početkom 1946. godine uhapsi i pridobije za saradnju.

Nikola Kalabić je u zamenu za svoju vlastitu bezbednost i prebacivanje u inostranstvo sa novim identitetom pristao da pomogne u hapšenju svog komandanta Draže Mihailovića.

Nakon obuke, odred agenata OZNE, pod fiktivnom komandom Nikole Kalabića, kreće u Bosnu u susret Draži Mihailovića i hapsi ga 13. marta 1946. godine.

I Dražu Mihailovića i Nikolu Kalabića stigla je zaslužena ruka pravde jula 1946. godiine!

A onda je od 2004. godine krenulo ruganje žrtvama četničkog terora, antifašističkoj tradiciji srpskog naroda, zdravom razumu, istorijskim činjenicama,  kućnom vaspitanju...

I zato, kao komentar ove ponovljene sramotne rehabilitacije predstavljam/postavljam odlomak romana Fedje Štukana - pismo ćerki!

Atačmenti



Komentari (1158)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

literatesa literatesa 14:51 13.08.2022

Re: Ratne operacije četnika

Dečki, meni je drago što vi Predatortza branite od mene, što bi mu onomad Nsarski rekao od poludele Bosanke. :)

Da, ko sam ja da sudim, o bože, Predatortz je mala maca :), ali, ali, milion puta ali, ne rekoh da bude bolji nego da ne dozvoli da iz njega jedno te isto, ovo fakin virtuelno, izvlači ono najgore..
angie01 angie01 14:57 13.08.2022

Re: Ratne operacije četnika

Da, istrgnuto iz konteksta, konteksta bloga, konteksta da se ovde znamo, da znamo šta ko zastupa, i da se pravimo blesavi pa da kao znamo, može da se tumači kao da Predator vređa Beograđane.

Ali ako se ne pravimo blesavi, jasno je da je Predatorov odgovor namerno preterivanje kao reakcija na nešto što Endži godina istinski zastupa.




mojne samo ti da sastavljas "odbranu", bolje mu je,...pri cemo smo se predator i ja rzumeli,..ja sam jos mogla da u tom smeru razvijem kojesta, kad mi je vec nabacio lopticu, al kao sto se vidi, krajnje sam mu odgovorila umereno, tudjim recima i karikaturom-znaci, nisam zloupitrebila ni ono sto sam mogla od jasno izgovorenih reci,...a ti sada heklas neku stupidariju, koja je besmislena od pocetka do kraja.
gvozden1 gvozden1 14:58 13.08.2022

Re: Ratne operacije četnika

meni je drago što vi Predatortza branite od mene

Zato što je on mali pa ne može sam.

Ne branim (ja makar) njega, nego ukazujem tebi na loše razumevanje pročitanog.
Sad, što si loše pročitala baš njegovo pisanje, eto, slučajno se desilo.

da iz njega jedno te isto, ovo fakin virtuelno, izvlači ono najgore..


Najgore iz nekog se može izvući samo pod uslovom da to u njemu postoji.

A verujem da si i to, da u njemu to uopšte postoji, loše zaključila.
angie01 angie01 15:05 13.08.2022

Re: Ratne operacije četnika

Hajd da proverimo.


ovu glupu postavku mogu da uporedim samo sa najglupljim pitanjem evr, o kome se ovde raspravljalo, a bilo je neko spasavanje, da l na nekoj litici, zaboravila sam, ono mozes samo jednog, pa izlistane nacionalnosti i karakteri, pa ste se nesto slozili, da kako god, to bi bio srbin, makar bio i najgori, tako neka perverzija,..znaci tvoj zapekli, zdrigli mozak ti ne da da dises kao covek, to je odgovor na ovokav bulsit.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:14 13.08.2022

Re: Ratne operacije četnika

bene_geserit
третман самоодбране у српском законодавству је сасвим друга тема, а Лаушевић није помилован зато што се радило о самоодбрани, већ под притиском тзв. глумачког лобија, као позната личност.

Koliko prosečno odleže za ubistvo u afektu prekoračenjem nužne odbrane u Srbiji, prilično sam siguran manje od Lauševićevih skoro 5 godina.

У принципу се слажем за самоодбрану, али овде не говоримо о истом.
Ако мислиш да Председник треба да коригује судске пресуде, зашто онда нпр. не помилује све који су убили у самоодбрани, него само једног (и то онога који је побегнао од српске полиције и суда)?

Пошто је помиловани позната личност и скоро сигурно помилован баш зато што је позната личност, испада да за познате важи други закон него за остале.

Два анонимна младића, без имена и гласа, остали су без живота. Они су стварне жртве, као Арапин кога је убио Камијев Мерсо, а не Лаушевић који се злопатио у Њујорку.

Постоји још нешто. Неукусно је када починилац профитира од почињеног злочина.
literatesa literatesa 15:15 13.08.2022

Re: Ratne operacije četnika

Zato što je on mali pa ne može sam.

Ne, da nije sam. :)
Najgore iz nekog se može izvući samo pod uslovom da to u njemu postoji.

Oh, kako ne može, ljudi se izopače na tvoje oči. Ne mislim sad na Predatortza, podcijeniti negativan uticaj čovjeka na čovjeka, neozbiljno je.
angie01 angie01 15:23 13.08.2022

Re: Ratne operacije četnika

PE-potpuno saglasna!

...ima i deo iz istrage, gde Laus kaze, kako se uplasio i da li mu je ispalo socivo, ili tako nekako-mrzi me sada da trazim, pa nije ni dobro video, sto mu je sve pojacalo tenziju, znaci da je reagovao nesmotreno ishitreno, a ne zato sto je bio u smrtnoj opasnosti, ili njegov brat, kako je tvrdio da je mislio,...meni je taj slucaj tragedija za sve, s tim, sto su dva zivota zauvek ugasena, a Laus, kome sigurno nije i nece nikada biti dobro, eto ima svoj dan, prosao on ili ne...zahebano, zahebano.
gvozden1 gvozden1 15:56 13.08.2022

Re: Ratne operacije četnika

glupu postavku mogu da uporedim samo sa najglupljim pitanjem

A ne možeš da odgovoriš na jednostavno pitanje? :)

Ne ne Endži, ne možeš da ne odgovoriš, jer je i ovo što si napisala odgovor.
I to baš onakav kakav je bilo lako pretpostaviti.
softelectronics_e softelectronics_e 16:32 13.08.2022

Re: Ratne operacije četnika

gvozden1
Predatorz nasjeda na isto

Sve mi se čini da je to stvar ugla gledanja.

Da, istrgnuto iz konteksta, konteksta bloga, konteksta da se ovde znamo, da znamo šta ko zastupa, i da se pravimo blesavi pa da kao znamo, može da se tumači kao da Predator vređa Beograđane.

Ali ako se ne pravimo blesavi, jasno je da je Predatorov odgovor namerno preterivanje kao reakcija na nešto što Endži godina istinski zastupa.

Lako je to proveriti, jednostavno pitamo i jedno i drugo da li misle to što su napisali.

Da li Predator misli da su Bosanci na evolutivno višem nivou, i Endži, da li misli da Bosanci Beograd kvare.

I jasno je šta bi koje od njih dvoje odgovorilo.

I hajd da se ne pravimo blesavi, da to kao ne znamo.


Jedan je Predatortz!
Nije lako biti Srbin!
Jer svaka kalakurcija, bašibozuk i gamad misli da ima pravo da izvadi onu stvar i piša po njemu.
angie01 angie01 17:24 13.08.2022

Re: Ratne operacije četnika

A ne možeš da odgovoriš na jednostavno pitanje? :)


to nije pitanje, to je bulsit.


jer je i ovo što si napisala odgovor.
I to baš onakav kakav je bilo lako pretpostaviti.


daaaa?...ti si nesto skapirao, sto ni ja ne znam, a u jednostavnom iskazu bukvalnog znacenja.
gvozden1 gvozden1 18:13 13.08.2022

Re: Ratne operacije četnika

..ti si nesto skapirao, sto ni ja ne znam, a u jednostavnom iskazu bukvalnog znacenja.

Skapirati znači upravo shvatiti, tako da ne, nisam sad skapirao, znao sam od ranije.

A to je, srpsku vojsku, srpsku stranu, u Bosni smatraš agresorskom, a muslimansku onom koja se branila.

Jel tako?
nikvet pn nikvet pn 09:20 07.08.2022

...

Još jedan četnički koljač - rehabilitovan!


Много јачи наслов би био:

Први комунистички убица - ОСУЂЕН!!!

solo solo 09:40 07.08.2022

sumrak ideja


Hoće li se Srbi ikada izmiriti ili ovo ide u nedogled do poslednje šljive?

Filip Mladenović Filip Mladenović 09:54 07.08.2022

Re: sumrak ideja

Naravno da će se Srbi izmiriti i da će ponovo svi Srbi živeti u jednoj državi: kada Republika Srbija postane punopravna članica EU i NATO pakta - kao Slovenija i Hrvatska, odnosno Crna Gora i Severna Makedonija.
solo solo 10:08 07.08.2022

Re: sumrak ideja

Naravno da će se Srbi izmiriti i da će ponovo svi Srbi živeti u jednoj državi: kada Republika Srbija postane punopravna članica EU i NATO pakta - kao Slovenija i Hrvatska, odnosno Crna Gora i Severna Makedonija.


Da,izgleda da neće.

Pa dobro. I to je za ljude.

gedza.73 gedza.73 10:09 07.08.2022

Re: sumrak ideja

Filip Mladenović
Naravno da će se Srbi izmiriti i da će ponovo svi Srbi živeti u jednoj državi: kada Republika Srbija postane punopravna članica EU i NATO pakta

Rezolucija Europskog parlamenta od 19. rujna 2019. o važnosti europskog sjećanja za budućnost Europe (2019/2819(RSP)).
...
budući da su nakon poraza nacističkog režima i završetka Drugog svjetskog rata neke europske zemlje mogle provesti obnovu i započeti proces pomirenja, dok su druge europske zemlje ostale pod diktaturom, a neke i pod izravnom sovjetskom okupacijom ili utjecajem, još pola stoljeća te su im sloboda, suverenitet, dostojanstvo, ljudska prava i društveno-gospodarski razvoj i dalje bili uskraćeni;
...
budući da su sjećanje na žrtve totalitarnih režima i priznanje i podizanje svijesti o zajedničkom europskom nasljeđu zločina koje su počinile komunističke, nacističke i druge diktature od ključne važnosti za jedinstvo Europe i njezinog naroda te za izgradnju otpornosti Europe na današnje vanjske prijetnje
...
podsjeća da su nacistički i komunistički režimi provodili masovna ubojstva, genocid, deportacije i doveli do nezapamćenih gubitaka života i slobode u 20. stoljeću u dotad neviđenim razmjerima u ljudskoj povijesti; najoštrije osuđuje djela agresije, zločine protiv čovječnosti i masovna kršenja ljudskih prava koje su počinili nacistički, komunistički i drugi totalitarni režimi
...
poziva sve države članice EU-a da provedu jasno i principijelno preispitivanje zločina i djela agresije koje su počinili totalitarni komunistički režimi i nacistički režim;

Šta si ti kao novinar i intelektualac uradio na ovome kako bi nas približio EU? Uporno negiraš komunističke zločine, uporno veličaš komunističku ideologiju i uporno nas udaljavaš od EU.

solo solo 10:11 07.08.2022

Re: paušalno

ti kao novinar i intelektualac


Dokaži pa pojasni.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:23 07.08.2022

Re: paušalno

solo
ti kao novinar i intelektualac


Dokaži pa pojasni.


Kao što svi dobro znamo, u SFRJ je bio režim tzv. samoupravnog socijalizma, koji se u velikoj meri razlikovao (bio manje neslobodan, znatno manje totalitaran), nego u državama istočne Evrope, pod šapom SSSR.

Upravo je Titov raskid sa Staljinom 1948.godine omogućio Jugoslaviji drugačiju, afirmativniju i u istorijskom smislu pozitivniju poziciju u odnosu na Madjarsku, Čehoslovačku, Poljsku, Albaniju, Rumuniju, Bugarsku...

Samo da podsetim na odnos Evropske zajednice prema SFRJ 1991. godine:

Čelnici Evropske zajednice, kako se tada zvala, Žak Delor i Žak Santer, došli su u Beograd krajem maja 1991. godine nastojeći da ubede lidere tadašnjih republika da postignu politički sporazum koji bi Brisel finansijski obilato podupro, priseća se u intervjuu za Radio Slobodna Evropa Raif Dizdarević, koji je osamdesetih godina bio predsednik Predsedništva Jugoslavije, a pre toga ministar inostranih poslova. Međutim, po njegovim rečima, sporazum su odbili i Slobodan Milošević i Franjo Tuđman:

«Mi smo bili jedna zemlja, vanblokovska i socijalistička, koja je imala takve odnose s EZ kakve je tada imala, s toliko beneficija, finansijskih aranžmana, povoljnih uslova za prisustvo na tom tržištu i tako dalje. Međutim, u onom periodu, kako je Jugoslavija sve više tonula u krizu, postavljalo se, naravno, pitanje i tih odnosa. Negdje u maju 1991. godine, u Beograd je došao tadašnji predstavnik Evropske komisije Žak Delor i ponudio je Jugoslaviji aranžman. Sadržaj tog aranžmana su bile dvije stvari: politička odluka da se, van redovne procedure, Jugoslavija proglasi pridruženim članom EZ, kao i da je predviđen program od pet i po milijardi dolara kao finansijska injekcija realizacije programa vlade Ante Markovića."

Dakle, pomenuta rezolucija se nikako ne može odnositi na SFRJ!


gedza.73 gedza.73 10:34 07.08.2022

Re: paušalno

Filip Mladenović
Dakle, pomenuta rezolucija se nikako ne može odnositi ma SFRJ!

Baš se odnosi.
Rezolucija Europskog parlamenta
dok su druge europske zemlje ostale pod diktaturom

Ustav SFRJ 1974.
U cilju izgradnje društva kao slobodne zajednice proizvođača, radnička klasa i svi radni ljudi razvijaju socijalističku samoupravnu demokratiju kao poseban oblik diktature proletarijata i to obezbeđuju revolucionarnim ukidanjem i ustavnom zabranom svakog oblika društveno-ekonomskih i političkih odnosa i organizacija, zasnovanih na klasnoj eksploataciji i svojinskom monopolu, i svakog političkog delovanja usmerenog na uspostavljanje takvih odnosa,

'Revolucionarnim ukidanjem'.
Vratiću te sa ustava SFRJ na rezoluciju EU
još pola stoljeća te su im sloboda, suverenitet, dostojanstvo, ljudska prava i društveno-gospodarski razvoj i dalje bili uskraćeni;

i upravo ti i tebi slični koji relativizujete komunističke zločine, komunističku diktaturu, komunističke masovne grobnice prepreka Srbije ka normalnoj i uređenoj državi



docsumann docsumann 10:53 07.08.2022

Re: paušalno

da li ekonomski uspon Španije u 70-tim, opravdava Frankovu diktaturu i žrtve njegove vladavine?

da li kineski ekonomski bum opravdava gušenje ljudskih sloboda i distopijsku kontrolu društva?

da li ameriku njena ekonomska i vojna moć aboliraju od hilade civilnih žrtava u intervencijama širom svijeta?

NE Staljinu i dalje nije značilo DA zapadnim vrijednostima i parlamentarnoj demokratiji i svim oni društveno-političkim standardima u koje se navodno danas zaklinjemo.
pa smo tako, s tim NJet, a bez ovog Yes, ostali u političkom limbu, a završili u istorijskoj kloaki

nema šibicarenja sa slobodom.



Filip Mladenović Filip Mladenović 11:10 07.08.2022

Re: paušalno

docsumann
da li ekonomski uspon Španije u 70-tim, opravdava Frankovu diktaturu i žrtve njegove vladavine?

da li kineski ekonomski bum opravdava gušenje ljudskih sloboda i distopijsku kontrolu društva?

da li ameriku njena ekonomska i vojna moć aboliraju od hilade civilnih žrtava u intervencijama širom svijeta?

NE Staljinu i dalje nije značilo DA zapadnim vrijednostima i parlamentarnoj demokratiji i svim oni društveno-političkim standardima u koje se navodno danas zaklinjemo.
pa smo tako, s tim NJet, a bez ovog Yes, ostali u političkom limbu, a završili u istorijskoj kloaki

nema šibicarenja sa slobodom.





Ako tako površno razmišljate, zašto je onda rukovodstvo Evropske zajednice dolazilo u Beograd, prestonicu SFRJ, tog maja 1991. godine i nudilo pridruženo članstvo i toliko milijardi dolara za reforme savezne vlade Ante Markovića!?

Pa sad zamislite kako bismo danas živeli na brdovitom Balkanu da je ova razumna, spasonosna i velikodušna ponuda EZ prihvaćena tog proleća 1991.godine!!!
gvozden1 gvozden1 11:11 07.08.2022

Re: paušalno

NE Staljinu

Ne je išlo u drugom smeru, iz Moskve Titi, koji je slao svoje da umilostive i odobrovolje brku, a ovaj odbrusio, NJET!

Poznata stvar, nije teško proveriti, ali to što se još uvek priča o nepostojećim NE Staljinu, govori koliko je komunistička laž bila sveprisutna i koliko to ostavlja posledica.

I sad, u vremenu kad se na par klikova sve može proveriti, i sad se priča o tom Titinom, dakle čoveka koji je bio najstaljinističkiji vođa partije i države u istočnoj Evropi, navodnom NE.

Ne postoji to ne, ne je rekao Staljin Titi.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:14 07.08.2022

Re: paušalno

gvozden1
NE Staljinu

Ne je išlo u drugom smeru, iz Moskve Titi, koji je slao svoje da umilostive i odobrovolje brku, a ovaj odbrusio, NJET!

Poznata stvar, nije teško proveriti, ali to što se još uvek priča o nepostojećim NE Staljinu, govori koliko je komunistička laž bila sveprisutna i koliko to ostavlja posledica.

I sad, u vremenu kad se na par klikova sve može proveriti, i sad se priča o tom Titinom, dakle čoveka koji je bio najstaljinističkiji vođa partije i države u istočnoj Evropi, navodnom NE.

Ne postoji to ne, ne je rekao Staljin Titi.


Ako je tako kako pišete, zašto je onda Hruščov samo par godina nakon Staljinove smrti došao u Beograd u pokajničku i izvinjavajuću posetu Jugoslaviji i Titu!?
gedza.73 gedza.73 11:20 07.08.2022

Re: paušalno

Filip Mladenović
Pa sad zamislite kako bismo danas živeli na brdovitom Balkanu da je ova razumna, spasonosna i velikodušna ponuda EZ prihvaćena tog proleća 1991.godine!!!

A zamisli da je Tito prihvatio ponudu od EZ iz Brisela koju mu je doneo Toma Granfil još 1972. Umesto toga Tito je Granfila smenio i ponovo 1974. doneo diktatorski, autokratski jednopartijski ustav u kome su bile ograničene slobode ogromnom broju ljudi. Sve to je dovelo do ekonomskog propadanja, zaduživanja, porasta nacionalizma i na kraju rata. Intelektualce koji su ukazali da je ustav uvod u rat je uhapsio i nabio u zatvor. Uprkos protestima iz Evrope.

Dakle pre svih su Tito i Komunistička partija odbili da Srbija bude evropska država.
docsumann docsumann 11:20 07.08.2022

Re: paušalno

Ako tako površno razmišljate, zašto je onda rukovodstvo Evropske zajednice dolazilo u Beograd, prestonicu SFRJ, tog maja 1991. godine i nudilo pridruženo članstvo i toliko milijardi dolara za reforme savezne vlade Ante Markovića!?


kakve to ima veuze s ovim što sam napiso?

nije valjda da ta ponuda pokazuje da smo od '45. bili na pravom putu?
meni ona prije liči na očajnički pokušaj spriječavanja krvavog raspada jedne zemlje koji se uskoro potom ipak dogodio.

gvozden1 gvozden1 11:22 07.08.2022

Re: paušalno

Ako je tako kako pišete, zašto je onda Hruščov samo par godina nakon Staljinove smrti došao u Beograd u pokajničku i izvinjavajuću posetu Jugoslaviji i Titu!?

Zato što su se stvari razvijale na način koje ni Staljin ni Tita nisu očekivali, što je zapad krenuo da sipa pare Titi, koji je ne zbog mudrosti, nego što iz očaja i nemanja izbora, pogazio sva svoja uverenja i molio svoje ideološke neprijatelje za parče leba.

Da se desilo onako kako je Staljin predviđao, da zapad odjebe Titu, kao protivuslugu njemu što je ostavio grčke komuniste koje je Tita, protiv njegove želje, pomagao, Titi bi ostalo samo da se obesi.

E ali zapad odigra kako odigra, Tita, neobrazovani mamlaz i masovni ubica, odjednom postade neki demokrata.
docsumann docsumann 11:30 07.08.2022

Re: paušalno

Filipe, zašto je Tito kao borac za prava proletera i jednakost među ljudima oponašao monarhističke glave u svojim javnim nastupima?

a posebno je u tim javnim manifestovanjima skidao upravo kralja Aleksandra Karađorđevića - putovanja vojnim brodom, štafeta i sletovi (preuzeto iz sokolske tradicije predratne Jugoslavije), pompezne paradne vojne uniforme, čak mu se i u kuću uselio...pa ako to nije Zivotinjska farma onda smo stvarno stoka.
bata_nimbus bata_nimbus 11:49 07.08.2022

Re: sumrak ideja

Filip Mladenović
Naravno da će se Srbi izmiriti i da će ponovo svi Srbi živeti u jednoj državi: kada Republika Srbija postane punopravna članica EU i NATO pakta - kao Slovenija i Hrvatska, odnosno Crna Gora i Severna Makedonija.


О партизанима свих боја

Уврежени стереотип су "партизани" као јединствена, компактна, дисциплинована, храбра, патриотска, полетна војска. Истина је управо супротна.

Деструкција је уграђена у комунистички пројекат "Југославија". Сви главни носећи стубови тог пројекта (КПЈ, УДБА, ЈНА, СУБНОР) су се распали пре саме државе Југославије.

СУБНОР је био јединствена удруга „ветерана“ која се наметала као политички фактор, која би у свакој чорби да буде мирођија са становишта „чувара револуције“. Како су је сачували, видели смо.

На Шестом конгресу СУБНОР-а, одржаном 1969. године у Охриду донет је нови Статут организације, који је конфедерализовао СУБНОР. Тада је СУБНОР имао 1.348.056 чланова, а већ у време одржавања Седмог конгреса, 1974. године 957.805 чланова. Како се види, „борцима“ је било јасно да су извршили задатак и да могу да иду.

Партизани су показали шта је вештина распадања. Има више борачких удруга него бивших република и покрајина. Ко ће их све побројати. СУБНОР овај и онај и онај; у МНЕ СУБНОР-бјелаши и СУБНОР- црвенаши; СБНОАМ, САБНОР БиХ, ЗЗБ, САБА РХ, СУБНОР Србије, Друштво за истину о НОБ у Југославији…

Питање је као се измирити са партизанским фракцијама међу којима постоје дијаметралне идеолошке па и идентитетске разлике. СУБНОР Србије је НВО при СПС, док је "Друштво за истину" више политичко крило "Жена у црном". Док СУБНОР држи монопол "јединих правих српских патриота", "Друштво за истину" спада у поштене аутошовинисте. Има примера да се стари партизан није изјашњавао као Србин, већ Босанац.

Могу се јасно разлучити бар пет посебних групација унутар те паравојске.


Фанатизовани партизани су у главном изгинули. Што није изгинуло побијено је с леђа или "решено" после рата (Голи оток и сл.). Њихови потомци су махом остали верници аутошовинизма. Типичан случај је Наташе Кандић. Немају ни илузија да нису окупатори и хоће тако да остане:

„Нисмо имали милости, били смо окрутни јер смо чистили смеће… То је тада било као да сам Бог. Није било прописа, а могли сте да судите и да одлучујете… Шта ја сада да се мирим са неким коме сам брата убио… Србија је већином била за четнике, не за партизане, то вам ја кажем. Србија је била везана за краља, династију, цркву, која је у души народа и интелектуалце какав је био Слободан Јовановић”- Јово Капичић.


Друго су модерни настављачи титоизма, попут Мариа Калика који су једнако супротстављени и првој и другој Србији и који бране дрвене шпорете као што је титоистички "смисао и значај левичарског патриотизма", или, поменућемо, трибуна Милана Миленковића који је у стању хроничног обрачуна са колаборацијом****.

Трећи су поменути фашисти из других народа. Они су радили што су и пре радили, само су променили знак на капи.

Четврти су партизани који су остали верни Титу, шта год овај радио са Србима, па и њиховим рођацима, и нису остали верни ни једној идеологији. Та подврста, у свом "Перикловом" добу позната у народу као "јагњеће бригаде", је створила мреже ратних другова и земљака. Њихови потомци и данас владају Србијом и држе сав државни капитал у својим рукама. Какву они потребу имају да се мире са Србима? Отуда, није чудо што је по преузимању власти 2012. Вучићев режим одмах обуставио рад "Комисије за утврђивање комунистичких злочина после 12. септембра 1944." (која је и онако радила са ограниченим мандатом и уз снажне отпоре), и сада се једва половични налази комисије рачунају као коначни.

Пета група су насилно мобилисани младићи у намери "пуштања крви Србији". Та ондашња пострадала омладина и њихови потомци нису ни у каквом конфликту са четницима, сем у случајевима појединаца који су контаминирани партизанштином. Са том групом присилно регрутованих Срба са намером да их се што мање врати кући, помирење није потребно јер се нисмо ни свађали.
---
**** Милан Миленковић чврсто стоји на становишту да је легитимно што су "Цикотићи" (скојевци) каменовали на улици владику Иринеја Ћирића "зато што је колаборант", при чему не налази за сходно ни да примети да је Владика спасао из логора 2.812 деце, 188 одојчади и 184 породиље, 206 словеначке деце. Формирао је болницу за логораше кроз коју је до краја рата је прошао 441 болесника. Из логора избављено и смештено у породице више од 600 старијих лица.
::::
Остало: "Помирење - најгора српска заблуда"
https://nimbusovpodrum.blogspot.com/2022/08/blog-post.html
pecaros pecaros 12:32 07.08.2022

Re: paušalno

gvozden1

Ne postoji to ne, ne je rekao Staljin Titi.


Je l' vam to otadžbinska uprava smišlja ove skečeve?

A Staljin je, naravno, načičkao na granice vojsku sa sve tenkovima, provocirao i ubijao naše graničare, sve zadržavajući Titu da mu ne pohrli u zagrljaj?
benedykt benedykt 12:47 07.08.2022

Re: paušalno

Filip Mladenović


Ako tako površno razmišljate, zašto je onda rukovodstvo Evropske zajednice dolazilo u Beograd, prestonicu SFRJ, tog maja 1991. godine i nudilo pridruženo članstvo i toliko milijardi dolara za reforme savezne vlade Ante Markovića!?

Pa sad zamislite kako bismo danas živeli na brdovitom Balkanu da je ova razumna, spasonosna i velikodušna ponuda EZ prihvaćena tog proleća 1991.godine!!!

Dakle, pod jedan, na proleće 1991. se Titina SFRJ već uveliko raspala sem na papiru a višestranački izbori su uveliko već održani po republikama, tj to više sa onim što je bilo za Titinog života blage veze nema. Pod dva, tebi je znači pozitivno to što su nama iz Evrope i to samo zato ne bi došlo do krvavog rata nešto kao nudili, a da se u isto vreme ubi ovde pišući panegirike istom onom drugu Titi koji nas je svojom diktaturom i odvojio od te iste Evrope, tj ostavio da se batrgamo u tom nekom nito tamo-niti ovamo međuprostoru…!?!
Sačekaj, da li si ikada pomislio da bi može biti bez druga Tite mi bili u EU od dana jedan, plus Maršalov plan za obnovu zemlje posle rata, plus razvijanje nekih normalnih vrednosti a ne jednoumlja i diktature sa sve besmrtnim faraonom iz Kumrovca…
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:48 07.08.2022

Re: paušalno

docsumann
Ako tako površno razmišljate, zašto je onda rukovodstvo Evropske zajednice dolazilo u Beograd, prestonicu SFRJ, tog maja 1991. godine i nudilo pridruženo članstvo i toliko milijardi dolara za reforme savezne vlade Ante Markovića!?


kakve to ima veuze s ovim što sam napiso?

nije valjda da ta ponuda pokazuje da smo od '45. bili na pravom putu?
meni ona prije liči na očajnički pokušaj spriječavanja krvavog raspada jedne zemlje koji se uskoro potom ipak dogodio.



Bilo kako bilo, a moglo je i bez tog režiranog, dogovorenog "salvetskog" rata posle dogovora Zlobe i Franje, tadašnja EZ je SFRJ uvažavala, decenijama pomagala i izdvajala od ostalih država pod šapom SSSR.
benedykt benedykt 13:02 07.08.2022

Re: paušalno

Filip Mladenović


Dakle, pomenuta rezolucija se nikako ne može odnositi na SFRJ!



Izvini zaista, ali koji to tačno deo ovoga što je napisano ti nije jasan…
Rezolucija Europskog parlamenta od 19. rujna 2019. o važnosti europskog sjećanja za budućnost Europe (2019/2819(RSP)).
...
budući da su nakon poraza nacističkog režima i završetka Drugog svjetskog rata neke europske zemlje mogle provesti obnovu i započeti proces pomirenja, dok su druge europske zemlje ostale pod diktaturom, a neke i pod izravnom sovjetskom okupacijom ili utjecajem

Dakle, imamo zemlje koje su odmah mogle započeti proces obnove i pomirenja, onda imamo na drugoj strani diktature, a pri tome imamo zemlje koje ne samo da su diktature već su i pod izravnom sovjetskom okupacijom ili uticajem…
Gde tu spada po tebi SFRJ reci nam Filipe ako umeš…
benedykt benedykt 13:11 07.08.2022

Re: paušalno

Filip Mladenović


Bilo kako bilo, a moglo je i bez tog režiranog, dogovorenog "salvetskog" rata posle dogovora Zlobe i Franje, tadašnja EZ je SFRJ uvažavala, decenijama pomagala i izdvajala od ostalih država pod šapom SSSR.

Da nije 1944. i to uz pomoć Staljinovih tenkova na vlast dovedena Titina šumska banda, mi bi SSSR gledali jedino na daleko-im-lepa-kuća razglednici, odnosno ne bi copy-paste prepisivali njihov ustav, usvajali njihov raspadnuti ekonomski sistem sa otimačinom kao polaznom tačkom, kao što ne bi od njih preuzeli sistem policijske države, jedne partije i velikog Vođe, odnosno krvavu diktaturu u kojoj se svako drugačije mišljenje sankcioniše. Tako da, ne bi ta EZ imala šta da nas uvažava sem kao ravnopravne članove iste i to od prvog dana…
gvozden1 gvozden1 13:13 07.08.2022

Re: paušalno

pecaros
gvozden1

Ne postoji to ne, ne je rekao Staljin Titi.


Je l' vam to otadžbinska uprava smišlja ove skečeve?

A Staljin je, naravno, načičkao na granice vojsku sa sve tenkovima, provocirao i ubijao naše graničare, sve zadržavajući Titu da mu ne pohrli u zagrljaj?

Ne, nego npr tako kaže Pero Simić, za koga važi da je video najviše dokumenta o Titi.
Komunista, pre nego antikomunista.


A vama su ostale doskočice.

Otkud tenkovi?
Pa kad tikva pukne onda se pojave tenkovi.

Ali, preko .urca mi ne više vas izgubljenih slučajeva koji ćete pomreti indiktrinirani.
A i zabole me za to.

Šta kažeš za Srbiju koja je Nikolu Kalabića rehabilitovala?

Nervira li te makar malo?
Voleo bih da da.
(A znam da je tako)
pecaros pecaros 13:16 07.08.2022

Re: paušalno

gvozden1

Ne, nego npr tako kaže Pero Simić,


Hteo si da kažeš Simo Spasić?
benedykt benedykt 13:20 07.08.2022

Re: paušalno

pecaros

A Staljin je, naravno, načičkao na granice vojsku sa sve tenkovima, provocirao i ubijao naše graničare, sve zadržavajući Titu da mu ne pohrli u zagrljaj?

To beše ovaj drug Staljin, ili pričamo o nekom drugom… Mislim samo da proverim…


Ili smo možda pri tome zaboravili da je u originalu ona čuvena pesma imala sledeće reči…
Uz Tita i Staljina, dva junačka sina
nas neće ni pakao smest
Mi dižemo čelo, mi kročimo smjelo
i čvrsto stiskamo pest..
pecaros pecaros 13:23 07.08.2022

Re: paušalno

benedykt

To beše ovaj drug Staljin, ili pričamo o nekom drugom…


Pa da, to je taj!
gvozden1 gvozden1 13:26 07.08.2022

Re: paušalno

pecaros
gvozden1

Ne, nego npr tako kaže Pero Simić,


Hteo si da kažeš Simo Spasić?

Nisam, hteo sam da kažem ono što sam rekao, a to što se tvoje znanje završava na Simi Spasiću, šta da ti radim, trebalo je više da čitaš na vreme.
Sad ti je kasno.
benedykt benedykt 13:42 07.08.2022

Re: paušalno

docsumann
Filipe, zašto je Tito kao borac za prava proletera i jednakost među ljudima oponašao monarhističke glave u svojim javnim nastupima?

a posebno je u tim javnim manifestovanjima skidao upravo kralja Aleksandra Karađorđevića - putovanja vojnim brodom, štafeta i sletovi (preuzeto iz sokolske tradicije predratne Jugoslavije), pompezne paradne vojne uniforme, čak mu se i u kuću uselio...pa ako to nije Zivotinjska farma onda smo stvarno stoka.

Nije imitirao toliko Kralja Aleksandra koliko svog idola druga Staljina, kod koga je sve to inače počelo sa grandioznom proslavom njegovog pedesetog rođendana tamo krajem dvadesetih. Sve izmene koje je Josip Broz napravio su samo bile prilagođavanja lokalnom koloritu i tradiciji…



gedza.73 gedza.73 15:31 07.08.2022

Re: paušalno

pecaros
benedykt

To beše ovaj drug Staljin, ili pričamo o nekom drugom…


Pa da, to je taj!

U 'Titinoj' Jugoslaviji u jednom trenutku su u istoj ćeliji robijali dva robijaša. Jedan je bio osuđen jer je pričao protiv Staljina a ovaj drugi zato što je bio za Staljina.


Trivija. Tito je u Srbiji po Staljinovom ustavu o nacionalizaciji i prisilnom otkupu otimao ljudima imovinu. U nekim krajevima su se partijski botovi (isti su i Spasići i komunisti po mentalnom sklopu i partijsko-moralnoj podobnosti) takmičili ko će više oteti od naroda kako bi više odskočio u očima svojih nadređenih. A onda je Tito dao Albaniji beskamatni kredit (bez koga Albanija u tom trenutku ne bi mogla da preživi) 2 milijarde, Bugarima oprostio ratnu reparaciju (na nagovor Staljina bugarske okupatore prihvatio u svoju vojsku), a satelitskim SSSR republikama slao hranu (oko dvadesetak hiljada tona pšenice i 17 ooo tona kukuruza kao i beskamatni kredit od 5 milijardi) otetu od srpskih seljaka. U tom trenutku FNRJ je samo jedan od satelita SSSR-a koja ne potpisuje Univerzalnu deklaraciju o ljudskim pravima kao najvažniji dokument tog vremena.


Da bi neku godinu kasnije komunista Svetozar Vukmanović Tempo rekao kako ćemo radije jesti korenje nego od Amerikanaca uzeti pomoć a onda je opet komunista Branko Kostić izjavio kako ćemo pasti travu ali suverenitet nećemo dati.

De-bi-li. Kao i ovi što ih podržavaju ili opravdavaju ili umanjuju zločine i pljačke koju su činili.

I još jedna trivija. Zabranjena pesma u SFRJ. 1986.


Nad Rusijom zli oblaci
prepali se svi Kozaci
atomske se crne kise
nad Balkanom pojavise



Filip Mladenović Filip Mladenović 16:11 07.08.2022

Re: paušalno

benedykt
Filip Mladenović


Dakle, pomenuta rezolucija se nikako ne može odnositi na SFRJ!



Izvini zaista, ali koji to tačno deo ovoga što je napisano ti nije jasan…
Rezolucija Europskog parlamenta od 19. rujna 2019. o važnosti europskog sjećanja za budućnost Europe (2019/2819(RSP)).
...
budući da su nakon poraza nacističkog režima i završetka Drugog svjetskog rata neke europske zemlje mogle provesti obnovu i započeti proces pomirenja, dok su druge europske zemlje ostale pod diktaturom, a neke i pod izravnom sovjetskom okupacijom ili utjecajem

Dakle, imamo zemlje koje su odmah mogle započeti proces obnove i pomirenja, onda imamo na drugoj strani diktature, a pri tome imamo zemlje koje ne samo da su diktature već su i pod izravnom sovjetskom okupacijom ili uticajem…
Gde tu spada po tebi SFRJ reci nam Filipe ako umeš…


Svetska banka je još od 1952. godine počela da daje povoljne kredite Titovoj Jugoslaviji, dok je Evropska zajednica od svog osnivanja takodje finansijski pomagala SFRJ.

Dakle, navedena rezolucija nikako se ne može odnositi na SFRJ.
pecaros pecaros 16:18 07.08.2022

Re: paušalno

gedza.73

U 'Titinoj' Jugoslaviji u jednom trenutku su u istoj ćeliji robijali dva robijaša. Jedan je bio osuđen jer je pričao protiv Staljina a ovaj drugi zato što je bio za Staljina.


Tipično. Tri četvrtine danas vladajućih se iskenjava po glavama "bivših" i "žutih", a sami su odatle došli. Kolo sreće se stalno vrti, samo ga treba "zapratiti" pa si na konju, inače bi i danas bilo robije i to zaslužene. Ovi o kojima ti govoriš su bili amateri, usijane glave.
softelectronics_e softelectronics_e 16:28 07.08.2022

Re: paušalno

docsumann
da li ekonomski uspon Španije u 70-tim, opravdava Frankovu diktaturu i žrtve njegove vladavine?

da li kineski ekonomski bum opravdava gušenje ljudskih sloboda i distopijsku kontrolu društva?

da li ameriku njena ekonomska i vojna moć aboliraju od hilade civilnih žrtava u intervencijama širom svijeta?

NE Staljinu i dalje nije značilo DA zapadnim vrijednostima i parlamentarnoj demokratiji i svim oni društveno-političkim standardima u koje se navodno danas zaklinjemo.
pa smo tako, s tim NJet, a bez ovog Yes, ostali u političkom limbu, a završili u istorijskoj kloaki

nema šibicarenja sa slobodom.




Kako to objasniti budaletinama koji se još uvek kunu u trostrukog narodnog heroja i komandanta svega?
gedza.73 gedza.73 17:12 07.08.2022

Re: paušalno

Filip Mladenović
Svetska banka je još od 1952. godine počela da daje povoljne kredite Titovoj Jugoslaviji, dok je Evropska zajednica od svog osnivanja takodje finansijski pomagala SFRJ.
Dakle, navedena rezolucija nikako se ne može odnositi na SFRJ.

Jel' piše u rezoluciji da je SFRJ izuzeta? Da li se u rezoluciji pominju diktature? SFRJ je po ustavu bila diktatura.
EEZ je imala oštra, restriktivna pravila u vezi SFRJ (o tome je izveštavao američki ambasador u Beogradu Kenan s početka šezdesetih kad se SRJ ponovo okrenula Rusiji i koji je upravo zbog izostanka pomoći dao ostavku... pre toga pmoć je bila američka doktrina udaraca u meki stomak SSSR-a, otud pomoć Jugoslaviji) a zapadni mediji su pisali o ponovnom približavanju Titove Jugoslavije Rusiji. Zapad je Jugoslaviju percipirao kao nedoslednu. Pre toga je Jugoslavija bila najveći eksponent sovjetske politike.
Tito je Brežnjevu prenosio svoje zasluge u suzbijanju američkog uticaja u Africi, u ratu Izraela i Egipta rekao je kako Izrael radi za američke imperijalističke ciljeve.
Bilo je tajnih ponuda da Jugoslavija, posle sukoba sa Staljinom i SSSR,
postane članica NATO (1953-54), a takve predloge davao je i Savet Evrope
1967. godine. Međutim, Titov komunistički “refleks” i njegovo stalno priklanjanje “velikom bratu” (SSSR), značilo je da je svaki korak Jugoslavije u pravcu Zapadne sfere bio jednostavno van domena izvodljivog. Jugoslavija je ostala u okviru “totalitarne logike” (Lefort, 1979) i u okviru komunističkog bloka


Dakle rezolucija EU se odnosi na totalitarne diktature i komunističke države koje se nisu suočile sa svojom prošlošću. To je u svakoj tački bila SFRJ. Tvoje negiranje masovnih grobnica i klasične otimačine te svrstava na stranu Miloševićevih paravojnih formacija.


gedza.73 gedza.73 17:14 07.08.2022

Re: paušalno

pecaros
Ovi o kojima ti govoriš su bili amateri, usijane glave.

Usijane glave su blaga reč za komuniste. To su fanatici, bukvalno ludaci. Oni su streljali nevinog momka, strip crtača Veljka Kockara jer je navodno nacrtao Staljinovu karikaturu. A onda su otvorili kompleks logora Goli otok na koji su poslali i devojčicu od 14 godina. Neke žene su razapinjali na katarku na brodovima koji su prevozili logorašice.

Filip Mladenović Filip Mladenović 18:05 07.08.2022

Re: paušalno

gedza.73
Filip Mladenović
Svetska banka je još od 1952. godine počela da daje povoljne kredite Titovoj Jugoslaviji, dok je Evropska zajednica od svog osnivanja takodje finansijski pomagala SFRJ.
Dakle, navedena rezolucija nikako se ne može odnositi na SFRJ.

Jel' piše u rezoluciji da je SFRJ izuzeta? Da li se u rezoluciji pominju diktature? SFRJ je po ustavu bila diktatura.
EEZ je imala oštra, restriktivna pravila u vezi SFRJ (o tome je izveštavao američki ambasador u Beogradu Kenan s početka šezdesetih kad se SRJ ponovo okrenula Rusiji i koji je upravo zbog izostanka pomoći dao ostavku... pre toga pmoć je bila američka doktrina udaraca u meki stomak SSSR-a, otud pomoć Jugoslaviji) a zapadni mediji su pisali o ponovnom približavanju Titove Jugoslavije Rusiji. Zapad je Jugoslaviju percipirao kao nedoslednu. Pre toga je Jugoslavija bila najveći eksponent sovjetske politike.
Tito je Brežnjevu prenosio svoje zasluge u suzbijanju američkog uticaja u Africi, u ratu Izraela i Egipta rekao je kako Izrael radi za američke imperijalističke ciljeve.
Bilo je tajnih ponuda da Jugoslavija, posle sukoba sa Staljinom i SSSR,
postane članica NATO (1953-54), a takve predloge davao je i Savet Evrope
1967. godine. Međutim, Titov komunistički “refleks” i njegovo stalno priklanjanje “velikom bratu” (SSSR), značilo je da je svaki korak Jugoslavije u pravcu Zapadne sfere bio jednostavno van domena izvodljivog. Jugoslavija je ostala u okviru “totalitarne logike” (Lefort, 1979) i u okviru komunističkog bloka


Dakle rezolucija EU se odnosi na totalitarne diktature i komunističke države koje se nisu suočile sa svojom prošlošću. To je u svakoj tački bila SFRJ. Tvoje negiranje masovnih grobnica i klasične otimačine te svrstava na stranu Miloševićevih paravojnih formacija.




Poštujte činjenice vezane za odnos EZ prema Titovoj Jugoslaviji, kao i velikodušnu ponudu krajem maja 1991. za prijem SFRJ u pridruženo članstvo i 5 milijardi dolara pomoći reformama savezne vlade premijera Ante Markovića!
pecaros pecaros 18:46 07.08.2022

Re: paušalno

gedza.73

Usijane glave su blaga reč za komuniste. To su fanatici, bukvalno ludaci. Oni su streljali nevinog momka, strip crtača Veljka Kockara jer je navodno nacrtao Staljinovu karikaturu. A onda su otvorili kompleks logora Goli otok na koji su poslali i devojčicu od 14 godina.


Dočim su "domaćini" bili milostivi filantropi - ovaj blog govori upravo o jednom takvom primerku.

Primetio sam da si prepravio "devojčice od 14 godina" u jedninu, mada si i u inicijalnom momentu znao da je u pitanju jedan slučaj, što govori nešto i o tvom fanatizmu. Fanatizam je i neverovatna upornost kojom ponavljaš uvek iste priče u svakoj prilici kada se povede reč o tim vremenima, gde nije bilo nevinih, nego samo pobednika i "tvojih" poraženih.

No, ovog puta ima jedno novo ime. Šteta što nisam pronašao film koji je snimljen o njemu, i šteta za mladog, talentovanog crtača. Ne spominje se staljinova karikatura, ali ima nešto konkretnije - sa današnjeg stanovišta nedovoljan razlog za streljanje, a u tom prvom talasu bolje da se nije našao tu gde je bio:

okupacijske plakate, rađene po nemačkim modelima, u beogradskom studiju Konstantina Kuznjecova (gde tinja i iskra sumnje da je mladi i siromašni crtač radio da bi preživeo).



gedza.73 gedza.73 18:53 07.08.2022

Re: paušalno

Poštujte činjenice

Oćemo. Savetnik Ante markovića je bio Džefri Saks. On kaže
„Jugoslavija je jedan od najtežih izazova za političku i ekonomsku transformaciju u istočnoj Evropi", pisao je tada.
„Poslednjih meseci se činilo da je opstanak same nacije u pitanju, jer su se tendencije ka podeli republika uvećale pod teretom ekonomskog kolapsa".

Dakle najteža država od svih komunističkih država za ekonomsku i političku transformaciju. Ti tvrdiš kako su osamdesete Zlatno periklovo doba, Saks kaže 'ekonomski kolaps'.
Koja činjenica je tačna? Tvoja ili njegova?
Što se tiče pitanja komunizma u Srbiji
Knjigu (Poslednji dani SFRJ - Jović) je kao dokazni materijal u slučaju protiv Miloševića, koristilo tužilaštvo Haškog tribunala

„Provodimo čitav dan na brodu i na moru (na Mljetu) - na izletu Veljko (Kadijević, ministar odbrane SFRJ), Sloba (Milošević) i ja sa porodicama...", navodi Jović u knjizi.

Opšti je zaključak da je Ante Marković za nas neprihvatljiv i nepouzdan. Niko više ne sumnja da je direktni eksponent SAD, određen za rušenje sistema i za skidanje sa vlasti svih koji pomišljaju na socijalizam... Veljko ga zove 'ku...n sin'".

Što znači da vi hteli ne hteli da priznate podržavate Miloševića i njegovu politiku. Ta šizofrenija je upropastila Srbiju, taj vaš socijalistički komunizam.
5 milijardi dolara

Za Kira Gligorova...
On je svedočio u Hagu da je ponuda Brisela glasila - 5,5 milijardi dolara injekcije Markovićevim reformama...
„Kako su nam na sastanku zvaničnici Evropske zajednice obrazložili ponudu, prvi se za reč javio Tuđman i rekao da ni za kakve milijarde nije spreman da se odrekne hiljadugodišnjeg sna hrvatskog naroda - Nezavisne države Hrvatske.


Tranziciju Ante Markovića nisu hteli srpski socijalistički samoupravljači. Ovde su citirali nekog profesora sa Filozofskog, levičara koji tvrdi da je samosvesan pojedinac onaj koga država trajno zaposli. Zbog takvih profesora, takvih levičara ukombinovanih sa Miloševićevcima smo dobili taman ono što smo zaslužili.


docsumann docsumann 18:54 07.08.2022

Re: paušalno

Nije imitirao toliko Kralja Aleksandra koliko svog idola druga Staljina, kod koga je sve to inače počelo sa grandioznom proslavom njegovog pedesetog rođendana tamo krajem dvadesetih. Sve izmene koje je Josip Broz napravio su samo bile prilagođavanja lokalnom koloritu i tradiciji…


Staljin je živio prilično asketski. čak mu je i autfit bio poslovično minimalistički i sveden.

Tito je bio hedonista i volio je luksuz, volio je da nosi napirlitane paradne uniforme,



gedza.73 gedza.73 19:04 07.08.2022

Re: paušalno

pecaros
Dočim su "domaćini" bili milostivi filantropi - ovaj blog govori upravo o jednom takvom primerku.

Svaki zločin treba da bude kažnjen. Četnički i komunistički. Komunisti su za svoje zločine nagrađeni rukovodećim položajima.
Primetio sam da si prepravio "devojčice od 14 godina" u jedninu, mada si i u inicijalnom momentu znao da je u pitanju jedan slučaj, što govori nešto i o tvom fanatizmu

Za to su priznali. Priznali su da su zatvorili devojčicu od 14 godina. Ali nisu priznali da su mučili iako postoje svedočenja logorašica. U logoru je bila zatočena i devojka koja je bila najmlađi ženski pilot u Srbiji.
Jesi li ti siguran da je postojao samo jedan, izdvojen slučaj sa maloletnom devojkom? Ja mislim da je bilo mnogo jer je takav bio taj komunistički 'antifašizam' i borba za 'prava žena'.
Ne spominje se staljinova karikatura

To što si ti gledao film nije dovoljno.
a u tom prvom talasu bolje da se nije našao tu gde je bio:

To ti je opravdanje? Nije te ni malo sramota da ovako nešto napišeš za ubistvo nevinog momka?

pecaros pecaros 19:37 07.08.2022

Re: paušalno

Tamo piše:
„Jugoslavija je jedan od najtežih izazova za političku i ekonomsku transformaciju u istočnoj Evropi"


Ti čitaš:
Dakle najteža država od svih komunističkih država za ekonomsku i političku transformaciju.


Šta se trpaš u nešto o čemu nemaš pojma. Osim što prekrajaš izjavu po svojoj meri. Šta ti znaš o tome koji su za Saksa bili izazovi? Uzgred, da li si ti, zaista, glasao za Antu Markovića? Obožavao Slobu, a glasao Antu... baš neobično.

Tamo pišem ja:
sa današnjeg stanovišta nedovoljan razlog za streljanje, a u tom prvom talasu bolje da se nije našao tu gde je bio

Plus citat koji ga ipak unekoliko optužuje.

Tvoj komentar (i istrgnut citat):
a u tom prvom talasu bolje da se nije našao tu gde je bio:


To ti je opravdanje? Nije te ni malo sramota da ovako nešto napišeš za ubistvo nevinog momka?


Ti si mentalno nesposoban za dijalog, što nije ništa novo, samo me svaki put prenerazi kako lako, u dva koraka, dolaziš do ovog nivoa blentavosti.

gedza.73 gedza.73 19:46 07.08.2022

Re: paušalno

pecaros
Plus citat koji ga ipak unekoliko optužuje.

Citat koji ga ipak unekoliko optužuje? Pa takvi su i ubijali u građanskom ratu devedesetih nevine ljude.
Ti si mentalno nesposoban za dijalog

Ja mentalno nesposoban a ti kao neko opravdanje za streljanje nalaziš citat 'koji ga optužuje'?
Obožavao Slobu

Svi ste vi meni isti. Jedino što je MIlošević odapeo a i dalje ima komunjara koji o 'socijalizmu' misle isto kao i on.
pecaros pecaros 20:31 07.08.2022

Re: paušalno

gedza.73
pecaros
Plus citat koji ga ipak unekoliko optužuje.

Citat koji ga ipak unekoliko optužuje? Pa takvi su i ubijali u građanskom ratu devedesetih nevine ljude.


Šta ti palamudiš o građanskom ratu, a palio se na Slobu (kasnije na Šešelja, ili?).

Da, citat koji govori o sadržaju filma u kojem su verodostojni svedoci (rođena sestra ubijenog, tvoj idol Milan Trešnjić i drugi). Pa postoji sumnja da je radio u radionici koja je izrađivala propagandne plakate za nemačku vlast. Pošto film nisam gledao, oprezan sam kod izbora reči, ali džabe, ti si tu da ih tumačiš na četnički način.

Da, unekoliko ga optužuje - nedavno je bio ceo blog o sagledavanju istorije iz perspektive "tadašnjeg sadašnjeg vremena", ali, koliko se sećam, niko čak nije ni razumeo o čemu je reč, niti je napisao bilo šta suvislo o temi, sve se opet svelo na idiotsko prepucavanje iz utvrđenih rovova. A sve "pametni knjiški ljudi", do mojega.


benedykt benedykt 20:32 07.08.2022

Re: paušalno

gedza.73
Trivija. Tito je u Srbiji po Staljinovom ustavu o nacionalizaciji i prisilnom otkupu otimao ljudima imovinu. U nekim krajevima su se partijski botovi (isti su i Spasići i komunisti po mentalnom sklopu i partijsko-moralnoj podobnosti) takmičili ko će više oteti od naroda kako bi više odskočio u očima svojih nadređenih. A onda je Tito dao Albaniji beskamatni kredit (bez koga Albanija u tom trenutku ne bi mogla da preživi) 2 milijarde, Bugarima oprostio ratnu reparaciju (na nagovor Staljina bugarske okupatore prihvatio u svoju vojsku), a satelitskim SSSR republikama slao hranu (oko dvadesetak hiljada tona pšenice i 17 ooo tona kukuruza kao i beskamatni kredit od 5 milijardi) otetu od srpskih seljaka. U tom trenutku FNRJ je samo jedan od satelita SSSR-a koja ne potpisuje Univerzalnu deklaraciju o ljudskim pravima kao najvažniji dokument tog vremena.

Ne samo da nismo potpisali deklaraciju o ljudskim pravima, već je drug Tita kao verni vazal SSSR-a i druga Staljina prvi skočio kada je trebalo sa indignacijom odbiti Maršalov plan, koga Česi i Poljaci npr prihvataju ali im onda Moskva zavrće ruku pa su prisiljeni da odustanu od toga. Svi znaju za čuvenu 1948. i za rezoluciju Informbiroa, a da se pri tome zaboravlja kako je isti taj Informbiro osnovan u Beogradu 1947. odnosno da je upravo drug Tita bio jedan od glavnih organizatora i rodonačelnika cele te ideje da se stvori organizacija koja bi objedinjavala sve vazale Staljinove sovjetije.
Dokle je išlo to jadno slugeranjstvo neka posluži primer iz izveštaja koji u Moskvu 1945. godine šalje Edvard Kardelj, gde on prvo navodi kako i šta rade kada je konsolidovanje vlasti u pitanju, odnosno kako imaju jedino još problema u Srbiji i Makedoniji gde ima tih reakcionarnih elemenata pod uticajem Amerike i Engleske. Onda nastavlja o tome kako je samo zajednička, i to federativna a ne konfederativna, država jedino ispravno rešenje kada su kako ujedinjenje sa Bugarskom tako i ono sa Albanijom u pitanju (posle neku godinu će u Moskvi isti taj Kardelj i celo Kosovo davati Albaniji a drug Staljin sve to odobravati).
Da bi ceo taj podugački izveštaj centrali u Moskvi završio sledećim rečima…
S obzirom na gore navedene činjenice, potrebno nam je sledeće:
1. Najbliži kontakt sa Moskvom radi konsultacija o svim pitanja naše spoljne i unutrašnje politike.
2. Što više tehničke literature, materijala, predavanja i sl. o svim pitanjima vezanim za organizaciju državne uprave.
3. Ako je moguće, i savetnici za pitanja organizovanja državnih struktura.
4. Mogućnost slanja naših delegacija iz različitih oblasti delatnosti (npr. nastavnici, pravnici, agronomi itd.) u Sovjetski Savez na kraći boravak radi proučavanja sovjetskog sistema.
5. Više materijala, predavanja, programa itd. za obrazovanje naših partijskih kadrova.
6. Više različitih propagandnih materijala iz SSSR (filmovi itd.).
7. Vaše mišljenje o pitanjima naše unutrašnje politike i perspektivama razvoja.
benedykt benedykt 21:12 07.08.2022

Re: paušalno

docsumann
Nije imitirao toliko Kralja Aleksandra koliko svog idola druga Staljina, kod koga je sve to inače počelo sa grandioznom proslavom njegovog pedesetog rođendana tamo krajem dvadesetih. Sve izmene koje je Josip Broz napravio su samo bile prilagođavanja lokalnom koloritu i tradiciji…


Staljin je živio prilično asketski. čak mu je i autfit bio poslovično minimalistički i sveden.

To je uobičajena miskoncepcija, odnosno Staljin je jedino svojim izgledom odavao nekakvu kao skromnost a u suštini je živeo raskošnim životom. Dakle, početkom tridesetih a sve posle samoubistva njegove supruge Nadežde Aliujeve (asketa Staljin je veče pre toga našao sebi lepuškastu zanimaciju na nekoj gala proslavi) on je započeo sa gradnjom te svoje čuvene dače (Ближняя дача) u okolini Moskve u kojoj će se i šlogirati, odnosno umreti u martu 1953. Pre toga je inače živeo u ogromnoj i naravno otetoj vili, koja je nekada bila u vlasništvu nekog valjda industrijalca iz vremena Carske Rusije. Dakle, na placu od nekih 25 hektara on pravi taj svoj omanji dvorac, sa sve liftom, kaminom, ergelom konja, staklenom baštom gde je on uzgajao limunove i pomorandže, vinogradom, zasadima lubenica i ogromnim ribnjakom. Samo je centralna prostorija imala nekih 155 metara kvadratnih i u sredini nje se nalazio ogroman sto dugačak sedam metara. Dakle, tamo za tim ogromnim stolom su se svako bogovetno veče okupljali na bahanalije njegovi najbliži saradnici kao npr Berija, Molotov, Hruščov, Mikojan, Vorošilov, Malenkov ili Bulganjin, plus je u okviru te dače bio i privatni bioskop površine 130 metara kvadratnih i sa dvadeset sedišta, pa su se redovno gledali i filmovi ali kada se ekipa dobro podnapije. Zbog svega toga, odnosno zbog načina njegovog života je cela državna uprava SSSR radila u dve smene, u toku dana za sve građane a u toku noći samo za njega. Pri tom je, svako leto, sem u toku 2. Svetskog rata, provodio od juna do septembra na Krimu, odnosno i on je kao i Broz imao neke svoje Brione…
docsumann docsumann 14:24 08.08.2022

Re: paušalno

sto bi rekli u Boku - ja u kupe, ti u špade..
al ok nikaj novo
benedykt benedykt 15:19 08.08.2022

Re: paušalno

docsumann
sto bi rekli u Boku - ja u kupe, ti u špade..
al ok nikaj novo

Asketska kola, poznatija još i kao Packard Super Eight Phaeton iz 1936, osam cilindara zapremine 5.2 litra.



Drug Staljin najviše voleo da koristi svoj Packard Super Eight Phaeton za letnje ekskurzije tj za po Krimu kada se leti planduje a zvezda upeče. Ovaj ostao sačuvan do današnjeg dana, pošto su posle pada Berlinskog zida poslati u Ameriku na restauraciju.
Inače, drug Staljin naručio sveukupno od Packarda iz zle kapitalističke Amerike nekih desetak automobila, od toga par blindiranih.
Pretežno su bili u pitanju modeli Packard Twelve sa V12 motorom, zapremine 6.9 litara, ili ti ga nešto ovako…

U to vreme se inače u Packard Super Eight tj Packard Twelve vozio i Ruzvelt, odnosno takva kola su se uz Rolls-Royce tih dana smatrala egzemplarom za super-luksuzan automobil. Ne znam šta kažu u Boku oko toga doduše…
docsumann docsumann 15:51 08.08.2022

Re: paušalno

kažu - pomalo

taj komentar se odnosio na Filipa.

al pošto kuckam na telefonu u busu (ubijam vrijeme kamom) možda je pogrešno isporučen
benedykt benedykt 15:56 08.08.2022

Re: paušalno

docsumann
kažu- pomalo

taj komentar se odnosio na Filipa.

al pošto kuckam na telefonu u busu (ubijam vrijeme kamom) možda je pogrešno isporučen

Nebitno, odnosno još i bolje, jer sam taman uspeo da ispričam i o delu vezanom za kola kada je drug Staljin u pitanju, pošto sam se u prvom naletu fokusirao pretežno na taj njegov dvorac i te legendarne pijanke koje su se tamo odigravale…
docsumann docsumann 16:43 08.08.2022

Re: paušalno

pošto sam se u prvom naletu fokusirao pretežno na taj njegov dvorac i te legendarne pijanke koje su se tamo odigravale…


a ništa selo-belo-veselo
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:17 09.08.2022

Re: paušalno

Filip Mladenović

Bilo kako bilo, a moglo je i bez tog režiranog, dogovorenog "salvetskog" rata posle dogovora Zlobe i Franje, tadašnja EZ je SFRJ uvažavala, decenijama pomagala i izdvajala od ostalih država pod šapom SSSR.

Мене занима зашто је Милошевић увек ”Злоба” (”Садам”, ”касапин” итд.), а др Туђман само Фрањо (а не рецимо др Франкенштајн, као отац монструм-републике Хрватске).
literatesa literatesa 10:46 07.08.2022

Avanture bake Nensi


Ako je posjeta Nensi i Pelosi Tajvanu preokrenula Kineze da tek sad (?) šalju oružje Rusima - i nezadovoljnom do sad samo na riječima kineskoj podršci Putinu - jel to znači da Amerikanci ne znaju šta rade ili znaju?, npr sa Nensi provociraju Kineze i Ruse, kao evo Nensi će ih napomenuti ko ima više aviona?



p. s. Filipe, prvo sam pomislila napisati, bolje da si napravio pomen Matijaniću nego što ovo par ljudi forsiraš, pa se sjetih da je Vladimir Matijanić proveo život boreći se protiv HDZ, u Splitu, tamo gdje ti ideš na kupanje, a on, Vladimir, nije došao u Beograd, u kasabu što bi prisno rekao Dežulović, onoliko puta koliko je spomenuo Srbe u tekstovima.. Čestiti je to čovjek hrvacki bio, tvrdim.
solo solo 11:03 07.08.2022

Re: skriptuša

p. s. Filipe, prvo sam pomislila napisati, bolje da si napravio pomen Matijaniću nego što ovo par ljudi forsiraš, pa se sjetih da je Vladimir Matijanić proveo život boreći se protiv HDZ, u Splitu, tamo gdje ti ideš na kupanje, a on, Vladimir, nije došao u Beograd, u kasabu što bi prisno rekao Dežulović, onoliko puta koliko je spomenuo Srbe u tekstovima.. Čestiti je to čovjek hrvacki bio, tvrdim.


Ti si baš angažirana onako žešće.

Kako vi Austrijanci provodite Wikend, inače?
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:05 07.08.2022

Re: Avanture bake Nensi

literatesa

Ako je posjeta Nensi i Pelosi Tajvanu preokrenula Kineze da tek sad (?) šalju oružje Rusima - i nezadovoljnom do sad samo na riječima kineskoj podršci Putinu - jel to znači da Amerikanci ne znaju šta rade ili znaju?, npr sa Nensi provociraju Kineze i Ruse, kao evo Nensi će ih napomenuti ko ima više aviona?



p. s. Filipe, prvo sam pomislila napisati, bolje da si napravio pomen Matijaniću nego što ovo par ljudi forsiraš, pa se sjetih da je Vladimir Matijanić proveo život boreći se protiv HDZ, u Splitu, tamo gdje ti ideš na kupanje, a on, Vladimir, nije došao u Beograd, u kasabu što bi prisno rekao Dežulović, onoliko puta koliko je spomenuo Srbe u tekstovima.. Čestiti je to čovjek hrvacki bio, tvrdim.


Imao sam čast da osobno poznajem Vladu, kao i sve ostale njegove novinarske saborce iz Splita.

Njegova smrt je ubistvo u režiji neodgovorne države, zvala se ona Hrvatska ili Srbija, svejedno.

SLAVA MU!
shmoo shmoo 11:09 07.08.2022

Re: Avanture bake Nensi

solo
p. s. Filipe, prvo sam pomislila napisati, bolje da si napravio pomen Matijaniću nego što ovo par ljudi forsiraš, pa se sjetih da je Vladimir Matijanić proveo život boreći se protiv HDZ, u Splitu, tamo gdje ti ideš na kupanje, a on, Vladimir, nije došao u Beograd, u kasabu što bi prisno rekao Dežulović, onoliko puta koliko je spomenuo Srbe u tekstovima.. Čestiti je to čovjek hrvacki bio, tvrdim.


Ti si baš angažirana onako žešće.

Kako vi Austrijanci provodite Wikend, inače?







literatesa literatesa 11:55 07.08.2022

Re: Avanture bake Nensi

Njegova smrt je ubistvo u režiji neodgovorne države

Hm, sve je moguće.
zvala se ona Hrvatska ili Srbija, svejedno.

Dobro, tebi je lakše napraviti znak jednakosti, to sad i nije bitno, nisu bitna dva minusa, oba bi dala plus tj zašto je dobro maketi nekoga..
literatesa literatesa 11:59 07.08.2022

Re: Avanture bake Nensi

I dok se Nensi igra rata sa Kinezima i u ratu Rusima, u Španiji ne sjede skrštenih ruku..


literatesa literatesa 12:01 07.08.2022

Re: Avanture bake Nensi

Pedro:

literatesa literatesa 15:13 07.08.2022

Re: Avanture bake Nensi

Vidi koliko strašne istine je ovde:



Filip Mladenović Filip Mladenović 18:43 07.08.2022

Re: Avanture bake Nensi

Bolnički liječnici osudili dr. Tomasovića zbog ogavnog komentara o Matijaniću: "Zgroženi smo, njegov sramotni ispad baca ljagu na sve nas! Prijavit ćemo ga Komori!"
literatesa literatesa 19:15 07.08.2022

Re: Avanture bake Nensi

Bolnički liječnici osudili dr. Tomasovića zbog ogavnog komentara o Matijaniću: "Zgroženi smo, njegov sramotni ispad baca ljagu na sve nas! Prijavit ćemo ga Komori!"

Ma taj hirurg imenom (i strašnim likom) je kao kap u punoj čaši, šta je rekao? Vladimir nije imao vezu, ono što rade svi? Ili, naivno je vjerovao da razlika ne postoji između njega javne ličnosti i nekog anonimnog koji bi isto prošao? Čovjek se javio doktorima kao i svi, razlika je što radi njegove smrti brišu stotine komentara..

I da dodam, nije bio omražen hadezeovcima samo radi Srba (u jednom tekstu je napisao da su mu odvratnije krokodilske suze iz Srbije nad narodom koji su izmanipulisali prvo pa ih poslali na Kosovo), Vladimir predano i hrabro nije volio ustaše..
solo solo 11:13 07.08.2022

re Debeli

shmoo shmoo 11:27 07.08.2022

Re: re Debeli

solo
Dolazi zima



Долази, долази... НОГЕ како!

Него, где ћемо нађемо струју за Нову годину и за писање на Блогу Б92?






mlatisa mlatisa 11:22 07.08.2022

Чему?

Чему овај памфлет? У њему врло мало информација о теми о којој се (често) пише. Од чега је рехабилитован дотични? Не знам да постоји нека пресуда Калабићу. Има разних верзија његовог краја, а сви помињу убиство. Можда је то револуционарна правда. Било би лепо да видимо и ту пресуду. Овако је све рекла казала.

И занимљиво је како су "властодршци" 2009, а сада цвату демократски процеси које си ти помагао успоставити. Можда је то само "Вежи коња где ти газда каже"?

Уосталом, Асанжа треба ослободити!
gvozden1 gvozden1 12:08 07.08.2022

Re: Чему?

Од чега је рехабилитован дотични? Не знам да постоји нека пресуда Калабићу

Ne postoji, nije mu suđeno.
Postoji nešto što se zove odluka suda iz Mionice, kojom se njemu oduzima imovina (ne nešto veliko) i kojom se on proglašava za izdajnika.

Ta odluka se poništava ovom presudom.

To oko silnih verzija smrti kojima su komunisti jedan drugog demantovali , među kojima je i Aleksandar Ranković, i nekoliko "izvršilaca" (jedan tvrdi, ja sam ga udavio, drugi, kaže, ja sam ga ubio, itd) neostrašćenima je dovoljno da zaključe da se tu debelo laže.

Zašto bi imali potrebu da lažu, ako je sve kako kažu, on bahati koljač i bekrija, izdao Dražu, što se onda laže?

A zanimljiv je tekst u Danasu povodom ove sad presude (koja je dugo odlagana jer se čekao neki HRVATSKI svedok, na strani koja osporava rehabilitaciju.
Godinama se on čekao)

Dakle Danas jadno, bedno, džukački, piše o presudi pa navodi
imaće pravo na nasledstvo, između ostalog, veliko zemljište na Divčibarama, poznatoj obližnjoj turističkoj destinaciji oko 120 kilometara južno od Beograd


Sugerišu bednici da je to motiv porodice.

A "veliko" imanje je tridesetak ari.

To je objektivnost komunista i prokomunista.
shmoo shmoo 11:22 07.08.2022

Син јединац испод последње шљиве

Прво иду рекламе, па онда почиње наш историјско-забавно-естрадни програм "Син јединац испод последње шљиве":



Strateška igra Đeneral Draža, Military Shop, додај у корпу - ЛИНК






Черевићан Черевићан 11:31 07.08.2022

трагом

или, pokloni vlastodržaca

тај рат био....... па прошао
но присети ........вазда трају,
врло битан је .....Присетник
јер не истe приказe пружају,

и то тако .....богме....... потрајаће
можда једном ИСТИНА гласнуће
predatortz predatortz 18:53 07.08.2022

Pošteno

Pošto nije osuđen ni jedan komunistički koljač, pljačkaš, razbojnik, ubica i silovatelj, red je da se rehabilituju svi oni koje je sud komunističkih koljača, ubica, razbojnika i diktatora osudio za bilo šta.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:28 07.08.2022

Re: Pošteno

predatortz
Pošto nije osuđen ni jedan komunistički koljač, pljačkaš, razbojnik, ubica i silovatelj, red je da se rehabilituju svi oni koje je sud komunističkih koljača, ubica, razbojnika i diktatora osudio za bilo šta.


Hodite u šumadijska sela oko Arandjelovca, pa to objasnite potomcima žrtava Kalabićevih koljača!

Klali su gore i grdje nego ustaše, i to svoj, srpski narod!
predatortz predatortz 20:32 07.08.2022

Re: Pošteno

Klali su gore i grdje nego ustaše, i

Ti si bre bolestan čovek! Četnici su oko Aranđelovca ubili dvadeset ljudi. Ustaše su klale na stotine hiljada i ti to vrednuješ kao bolje.

Tvoj um je zatrovan mržnjom, ne kontrolišeš se šta baljezgaš!

Ti si sramota Šumadije!

Edit:

Partizanski zločini prema srpskom narodu, i po kvantitetu i po bestijalnosti, su daleko uporediviji od četničkih.

Daj mi listu od 60.000 od četnika ubijenih, bestidniče!
A komunističku, koja ni izbliza nije konačna, dobićeš na dva klika.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:07 07.08.2022

Re: Pošteno

predatortz
Klali su gore i grdje nego ustaše, i

Ti si bre bolestan čovek! Četnici su oko Aranđelovca ubili dvadeset ljudi. Ustaše su klale na stotine hiljada i ti to vrednuješ kao bolje.

Tvoj um je zatrovan mržnjom, ne kontrolišeš se šta baljezgaš!

Ti si sramota Šumadije!

Edit:

Partizanski zločini prema srpskom narodu, i po kvantitetu i po bestijalnosti, su daleko uporediviji od četničkih.

Daj mi listu od 60.000 od četnika ubijenih, bestidniče!
A komunističku, koja ni izbliza nije konačna, dobićeš na dva klika.


Pa veća je hulja i gori zločinac onaj koji kolje pripadnike svog naroda, a ne tudjeg.

Ako je ikako moguće uporediti monstrume tog koljačkog kalibra, ustaškog i četničkog!
predatortz predatortz 21:10 07.08.2022

Re: Pošteno

Filip Mladenović
predatortz
Klali su gore i grdje nego ustaše, i

Ti si bre bolestan čovek! Četnici su oko Aranđelovca ubili dvadeset ljudi. Ustaše su klale na stotine hiljada i ti to vrednuješ kao bolje.

Tvoj um je zatrovan mržnjom, ne kontrolišeš se šta baljezgaš!

Ti si sramota Šumadije!

Edit:

Partizanski zločini prema srpskom narodu, i po kvantitetu i po bestijalnosti, su daleko uporediviji od četničkih.

Daj mi listu od 60.000 od četnika ubijenih, bestidniče!
A komunističku, koja ni izbliza nije konačna, dobićeš na dva klika.


Pa veća je hulja i gori zločinac onaj koji kolje pripadnike svog naroda, a ne tudjeg.

Ako je ikako moguće uporediti monstrume tog koljačkog kalibra, ustaškog i četničkog!


Eto, mog dedu je zaklao partizan, Srbin.
I desetine hiljada drugih Srba ubili su partizani Srbi, za račun Hrvata, agenta države koju je vodio Gruzin.
Imaš li koju reč o tim huljama?
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:45 07.08.2022

Re: Pošteno

predatortz
Filip Mladenović
predatortz
Klali su gore i grdje nego ustaše, i

Ti si bre bolestan čovek! Četnici su oko Aranđelovca ubili dvadeset ljudi. Ustaše su klale na stotine hiljada i ti to vrednuješ kao bolje.

Tvoj um je zatrovan mržnjom, ne kontrolišeš se šta baljezgaš!

Ti si sramota Šumadije!

Edit:

Partizanski zločini prema srpskom narodu, i po kvantitetu i po bestijalnosti, su daleko uporediviji od četničkih.

Daj mi listu od 60.000 od četnika ubijenih, bestidniče!
A komunističku, koja ni izbliza nije konačna, dobićeš na dva klika.


Pa veća je hulja i gori zločinac onaj koji kolje pripadnike svog naroda, a ne tudjeg.

Ako je ikako moguće uporediti monstrume tog koljačkog kalibra, ustaškog i četničkog!


Eto, mog dedu je zaklao partizan, Srbin.
I desetine hiljada drugih Srba ubili su partizani Srbi, za račun Hrvata, agenta države koju je vodio Gruzin.
Imaš li koju reč o tim huljama?


Hulje su hulje, bez obzira na nacionalno poreklo, klasnu pripadnost, veroispovest, ideološko opredeljenje...

A tek su hulje oni koji ih sudski rehabilituju!
predatortz predatortz 21:49 07.08.2022

Re: Pošteno


A tek su hulje oni koji ih sudski rehabilituju


Ipak su najveće hulje oni kojima je prihvatljivo da zločini ostanu nekažnjeni i da se veličaju oni koji su ih naređivali.

A od tih, najveće su one hulje kojima je jasno da je Mladić naredio zločin i razumeju njegovu presudu, a istovremeno tvrde da je Tito, koji je naredio nebrojeno puta veće zločine, heroj neokaljanog obraza.

E takvim huljama, što bi nekad govorila moja baba, i trag smrdi!
benedykt benedykt 08:22 08.08.2022

Re: Pošteno

Filip Mladenović


Hulje su hulje, bez obzira na nacionalno poreklo, klasnu pripadnost, veroispovest, ideološko opredeljenje...

Imamo samo jedan problem, a to je da ti ovde kao za nadnicu pišeš panegirike kada su partizani i Tita u pitanju a da za JVuO Draže Mihailovića pričaš kako su to kvislinzi i koljači odnosno sabraća ustaša iz NDH. Sačekaj, da li je ikada bilo ko za vreme SFRJ na bilo koji način odgovarao za sva ona zlodela koje su partizani počinili za vreme rata, odnosno nova titoistička vlast posle rata…?!! Nikada nikome niti dlaka nije falila, niti za Pasje groblje, niti za sve one ostale jame po Hercegovini i Crnoj Gori, niti za onih skoro pa pet stotina pobijenih sveštenika, monaha i bogoslova, počevši inače sa arhimandritom Nikodimom Janjuševićem iz manastira Župa kod Nikšića koji je ubijen 29. juna 1941., kao ni za sva ostala partizanska zlodela, ili za one destine hiljada pobijenih odmah posle rata i to samo u Srbiji…
Pa tako Dedijer piše u jednoj svojoj knjizi kako mu je Peko Dapčević lično rekao kako su sva likvidiranja naređena odozgo od Tita i njegove ekipe, odnosno da je čak Kominterna iz Moskve morala da reaguje napisavši im kako je trenutno najbitnija borba sa okupatorom a ne socijalistička revolucija (tj strpite se drugovi, biće i toga)…!?! Svi do jednog od Peke Dapčevića, preko Tempa, ili Đilasa narodni heroji postali, odnosno samo oni koji su se godinama posle pokačili sa Titom, ili ostali verni Staljinu su trpeli bilo kakve konsekvence i videli eventualno zatvora, a i to sigurno ne zato jer su do lakata okrvavili ruke za vreme rata…
Tako da, tvoje viđenje cele priče je kao u nekog ne previše zrelog adolescenta, odnosno za onu jednu JVuO stranu je sve to udruženi zločinačko-koljački poduhvat pod direktnim rukovođenjem Draže Mihailovića, a za ovu drugu tj tvoju Tita-Partija stranu uvek bude… Eto, imalo je tih hulja, ma pojedinačno se eto desilo, evo ja to prvi osuđujem… Aha al’ zamalo…

mlatisa mlatisa 11:30 08.08.2022

Re: Pošteno

predatortz
Klali su gore i grdje nego ustaše, i


Daj mi listu od 60.000 od četnika ubijenih, bestidniče!
A komunističku, koja ni izbliza nije konačna, dobićeš na dva klika.

Јес' вала! Ево нпр. Списак 59554 жртава у Србији од 12.09.1944.
Линклинк
Не укључује нпр. Блајбург (око 30 000)(непосредни извршилац Симо Дубајић по сопственим речима) Линклинк и друге догађаје широм СФРЈ.

Наравно, не треба се упуштати у расправе око тога шта би било кад би било и колико је кога ко заклао. Ако постоје неки докази и дотични случај је прецисибилан, онда то треба пријавити где треба да се пријави.

Нама остаје да пробамо да градимо неко нормално (нормалније) друштво, а ова расправа не иде у том смеру.

Имало би смисла направити неки јединствени списак српских жртава (са све починиоцима), да се не забораве. Подаци (поименични) о Јасеновцу се могу пронаћи овде линклинк. Колико се сећам ово су основали неки јевреји из Њујорка. Није ми јасно чији се сада то пројекат. Иначе, колико сам пребројао од ока, има 600 000+ имена.
literatesa literatesa 09:50 09.08.2022

Re: Pošteno

Не укључује нпр. Блајбург (око 30 000)(непосредни извршилац Симо Дубајић по сопственим речима) Линклинк и друге догађаје широм СФРЈ.

Ala kakva biografija, napušta komuniste i vilu, odlazi u Ameriku i vraća se u Knin devedesetih?
Колико се сећам ово су основали неки јевреји из Њујорка.

Naravno da su Jevreji, zato što smo mi fini kućno vaspitani i o genocidu ne pričamo..
softelectronics_e softelectronics_e 18:53 09.08.2022

Re: Pošteno

Filip Mladenović
predatortz
Klali su gore i grdje nego ustaše, i

Ti si bre bolestan čovek! Četnici su oko Aranđelovca ubili dvadeset ljudi. Ustaše su klale na stotine hiljada i ti to vrednuješ kao bolje.

Tvoj um je zatrovan mržnjom, ne kontrolišeš se šta baljezgaš!

Ti si sramota Šumadije!

Edit:

Partizanski zločini prema srpskom narodu, i po kvantitetu i po bestijalnosti, su daleko uporediviji od četničkih.

Daj mi listu od 60.000 od četnika ubijenih, bestidniče!
A komunističku, koja ni izbliza nije konačna, dobićeš na dva klika.


Pa veća je hulja i gori zločinac onaj koji kolje pripadnike svog naroda, a ne tudjeg.

Ako je ikako moguće uporediti monstrume tog koljačkog kalibra, ustaškog i četničkog!

Te idiotarije simetriranja su komuljare smislile kako bi umanjili ustaška, tj. hrvatska koljačka dostignuća.
Svaki budala koji na bilo koji način umanjuje najmonstruoznije ustaške zločine je ništa drugo do ordinarna budalčina.
Ništa na ovom prostoru ne može, po bestijalnosti i brojnosti žrtava, da se ravna, ni blizu, sa ustaškim zločinima nad Srbima.
To je jasno svima osim komuljarama.
Idioti i teške budalčine.
mlatisa mlatisa 08:41 10.08.2022

Re: Pošteno

literatesa
Не укључује нпр. Блајбург (око 30 000)(непосредни извршилац Симо Дубајић по сопственим речима) Линклинк и друге догађаје широм СФРЈ.

Ala kakva biografija, napušta komuniste i vilu, odlazi u Ameriku i vraća se u Knin devedesetih?
Колико се сећам ово су основали неки јевреји из Њујорка.

Naravno da su Jevreji, zato što smo mi fini kućno vaspitani i o genocidu ne pričamo..


Колико ми је познато добија стан осамдесетих на Бањици.
predatortz predatortz 19:06 07.08.2022

Je l' to onaj...



I zato, kao komentar ove ponovljene sramotne rehabilitacije predstavljam/postavljam odlomak romana Fedje Štukana - pismo ćerki!


...što je bio džihad ratnik koji je pisao da je dobrovoljno otišao među džihadiste koje je u BiH doveo Alija Izetbegović da ga ovi obuče kako ubijati Srbe?

Pa, kako ne uzeti za ozbiljno reči tog divnog mladog čoveka?!
kamilo_emericki kamilo_emericki 20:47 07.08.2022

Filipe!

Majstore! Baš znaš udariti đonom u osinjak i prizvati na svoj blog sve intelektualca do intelektualca, europejca do europejca.

Da ilustrujem Dodsovu tezu o zapadnim vrijednostima navešću par dokumenata.
Par fotografija


Ima i tekst o tome kako su tretirana djeca koje je rodila crna majka a otac bio bijel:Link, istina na francuskom.

Za ovo današnje vrijeme o odnosu prena zapadnim vrijednostima kao što je sloboda govora i informisanja, EU vlada, na čijem je čelu Ursula Sa Kauča, je zabranila RT i Sputnik u Francuskoj iako su oba glasila registrovana po francuskom zakonu i nisu napravili ni jedan prekršaj.
Nećemo valjda zaboraviti kako su nosilice i nosioci zapadnih vrijednosti pomagali, verbalno i materijalno Kosovo da se odvoji od Srbije ali kad je Katalonija to pokušala onda su se svi pravili mrtvi dok su vođe borbe za nezavisnost suđeni i zatvarani zbog svog političkog, nenasilnog, djelovanja.
predatortz predatortz 20:58 07.08.2022

Re: Filipe!

Za ovo današnje vrijeme o odnosu prena zapadnim vrijednostima kao što je sloboda govora i informisanja, EU vlada, na čijem je čelu Ursula Sa Kauča, je zabranila RT i Sputnik


Jarane, ti si se zajeb'o!

Ovaj ti je za to da se čvrsto vežu ustaška, evropska, ukro-nacistička zastava i da se juriša na Moskvu!

On, naravno, da izveštava o tome, ali sa Straduna.
literatesa literatesa 20:59 07.08.2022

Re: Filipe!

A gdje ti ode, čovječe. Neveruem.

literatesa literatesa 21:00 07.08.2022

Re: Filipe!

Dodati nevericu uz odraditi. Kul su to riječi.:))
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:04 07.08.2022

Re: Filipe!

kamilo_emericki
Majstore! Baš znaš udariti đonom u osinjak i prizvati na svoj blog sve intelektualca do intelektualca, europejca do europejca.

Da ilustrujem Dodsovu tezu o zapadnim vrijednostima navešću par dokumenata.
Par fotografija


Ima i tekst o tome kako su tretirana djeca koje je rodila crna majka a otac bio bijel:Link, istina na francuskom.

Za ovo današnje vrijeme o odnosu prena zapadnim vrijednostima kao što je sloboda govora i informisanja, EU vlada, na čijem je čelu Ursula Sa Kauča, je zabranila RT i Sputnik u Francuskoj iako su oba glasila registrovana po francuskom zakonu i nisu napravili ni jedan prekršaj.
Nećemo valjda zaboraviti kako su nosilice i nosioci zapadnih vrijednosti pomagali, verbalno i materijalno Kosovo da se odvoji od Srbije ali kad je Katalonija to pokušala onda su se svi pravili mrtvi dok su vođe borbe za nezavisnost suđeni i zatvarani zbog svog političkog, nenasilnog, djelovanja.


Zaboravljate da španska vojska i policija nisu masovno proterivali, ubijali i pljačkali katalonske civile kao srpska policija i vojska kosovske Albance!

Pa još spaljivali leševe pobijenih kosovskih beba, dece, žena i staraca na nekoliko lokacija širom Srbije!
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:05 07.08.2022

Re: Filipe!

predatortz

Jarane, ti si se zajeb'o!



Hoćeš reći da nije istina ovo što sam napisao?
predatortz predatortz 21:06 07.08.2022

Re: Filipe!

kamilo_emericki
predatortz

Jarane, ti si se zajeb'o!



Hoćeš reći da nije istina ovo što sam napisao?


Napeotiv!
Samo si pismo poslao na pogrešnu adresu.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:13 07.08.2022

Re: Filipe!

Filip Mladenović

Zaboravljate da španska vojska i policija nisu masovno proterivali, ubijali i pljačkali katalonske civile kao srpska policija i vojska kosovske Albance!

Pa još spaljivali leševe pobijenih kosovskih beba, dece, žena i staraca na nekoliko lokacija širom Srbije!

Filipe, da ne bude zabune, kao što ne rasprvljam sa nekim blogerima o partizanskim zločinima nad Srbima tako sam sa tobom prestao raspravljati o srpskim zločinima nad nesrpskim narodom.
Nema nikakvog smisla i izaziva uglavnom gađenje.
To ne znači da ti zločini ne postoje ali bi trebalo postojati, makar malo, i mjere.
predatortz predatortz 21:15 07.08.2022

Re: Filipe!

kao što ne rasprvljam sa nekim blogerima o partizanskim zločinima nad Srbima


Negiraš te zločine, ili su ti prihvatljivi?
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:18 07.08.2022

Re: Filipe!

predatortz
kamilo_emericki
predatortz

Jarane, ti si se zajeb'o!



Hoćeš reći da nije istina ovo što sam napisao?


Napeotiv!
Samo si pismo poslao na pogrešnu adresu.

Nisi dobro pročitao adresu.
Na Filipovu adresu je čestitka za buđenje osinjaka, a ostali dio posta, sa fotografijama i tekstom je na adresu "europejaca i intelektualaca" koji žale što se nismo priključili onima koji su upražnjavli i koji upražnjavaju sve ovo o čemu sam pisao.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana