Planeta

Srešćemo se ovde

Jaril RSS / 17.09.2022. u 06:33

thequint%2F2016-05%2Fd4ee08b1-5298-418d-be60-6ea56c63f3a5%2FEarth_iStock.jpg?rect=1%2C0%2C1820%2C1024&auto=format%2Ccompress&fmt=webp&width=720

 

Замисли планету.

 

 


Замисли све цивилизације на планети.

 

 

 


Замисли да цивилизације не постоје, да су остале само појединачне културе.

 

 

 


Замисли да култура нема, да су остали само појединачни токови идеја.

 

 

 


Замисли да токова идеја нема, да су остала само појединачна мишљења.

 

 

 


Замисли да мишљења нема, да су остале само емоције.

 

 

 


Замисли да емоција нема, да је остало само постојање.

 

 

 


Ту, у тој Примордијалној Празнини, срешћеш мене.

 

 

 


Она звучи овако: https://youtu.be/8qTM_u4L7uA



Komentari (855)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shmoo shmoo 21:59 18.09.2022

Re: "Пада киша!!! Пада киша!!!"

vcucko

Da, ali...

Sećam se ja i kad je Bogićević - da li namerno ili ne - prodao jednu važnu utakmicu. Protiv Borusije M-gladbah 0:3.
Dva puta propustio loptu kroz noge i 0:2. Pričalo se da je u nekakvoj svađi sa upravom,



То је мистерија умотана у загонетку унутар енигме.

(Хвала оној пијандури Винстону Черчилу за овај цитат.)

То се догодило у октобру 1977. Већ у јануару Блеки је био у Космосу. Да, свашта смо тада причали о томе.

šta god bilo ako je namerno to uradio pred sto hiljada ljudi, koji su platili kartu da dođu da ga bodre, onda ga to u dobroj meri diskvalifikuje za bilo šta. Kao Đani Ćurčić kad je isfolirao povredu da bi izašao iz igre na stotom derbiju. Ne znam za vas, ja mu to nikad zaboravio, još manje oprostio.


Пааа... Не правдам такав однос према клубу... Али не заборави, Блеки је пре тога провео 8 година у првој постави Звезде, одиграо 388 утакмица, постигао 48 голова и био дугогодишњи капитен.

Ако се добро сећам, а ти ме исправи ако грешим, тада је у Југославији још увек важило оно правило да фудбалери могу да оду у иностранство тек када напуне 28. година. Али су прављени изузеци од тог прописа.

Блеки тог лета 1977. није још увек напунио 28. Рођен новембра 1950. И мислим да је у томе била цела зврчка и та прича. Ови из Звезде нису хтели да га пусте користећи ту уредбу ФСЈ. А Блеки то није заслужио. Ако су за друге правили изузетке, што нису и за њега?

Уосталом, најбољи показатељ да ту заиста нешто није било у реду између клуба и Блекија показује ти чињеница да је он уместо у неки европски клуб попут осталих играча из тадашње Југославије отишао у Космос, у САД, где је фудбал такорећи био у повоју (по други пут) и где су одлазили само фудбалери пред пензијом попут Пелеа, Бекенбауера, Кинаље, Карлоса Алберта, Нескенса. Уместо у неког великана фудбалске Европе, Блеки у најбољим годинама за ту улогу на терену коју је имао у екипи, одлази у њујоршки летећи циркус Космос који је тада више служио естрадној забави него за озбиљно играње фудбала.


Tek sredinom sedamdesetih, američki fudbal doživljava renesansu pod uticajem kapitala moćnih sponzora, koji su prepoznali novo, neistraženo tržište. Vlasnici njujorškog “Kosmosa”, braća Nesuhi i Ahmet Ercegun, biznismeni turskog porekla, nisu žalili novca da u redove svog tima dovedu najpoznatije asove svetskog fudbala koji su bili na zalasku karijere.



На крају крајева, начин на који је Блеки отишао, преко ноћи (и та вест је изненадила све навијаче Звезде) као да краде аутобус тако што га је у САД одвео Др О, Аца Обрадовић (у чије се подвиге рачуна да је својевремено отео Остојића испред носа Партизану и да је продао клупски аутобус да би купио Беару за Звезду), говори такође нешто између редова када је у питању ова Звездина мистерија умотана у загонетку унутар енигме, ни прва ни последња у историји Звезде.

(Сети се како Кустурица каже:"Лакше у Ват'кану изаберу папу него у Звијезди предсједника." )


Sećam se iz te praistorije, 70-ih, intervju sa nekim igračima Dinama, Bosanci, sad tačno koji nisam ni ja svemoguć da se setim. Igra Dinamo protiv nekoga po snegu. Svi navukli hulahopke samo njih dvojica ne. Zašto ljudi? Pa jesil'ti normalan, đe ulaopke, pa nismo žene



Ма пусти, човече, онај луди Никола Никић једаред са Жељом пошао на утакмицу у Москву зими у сандалама јер су га вазда болеле оне његове ногетине к'о буздовани и жуљала га свака ципела.

Па када су слетели на аеродром у Москви и видели Николу у сандалама на -20, растрчали се сви из Жеље по Москви да му негде купе какве-такве ципеле.

Луди Босанци.

Ал' зато када се Никола затрчи по крилу, можеш комотно да му отвориш капију стадиона да истрчи на улицу јер не може он при тој брзини да се заустави код корнер линије.






Jaril Jaril 09:51 17.09.2022

Јутјуб

Има ли неко идеју како да се Опера или Хром приволе да учитавају јутјуб клипове? Учитало ми једном, не знам како. И више неће. Ваљда ми доста.
Jaril Jaril 09:59 17.09.2022

Re: Јутјуб

Jaril
Има ли неко идеју како да се Опера или Хром приволе да учитавају јутјуб клипове? Учитало ми једном, не знам како. И више неће. Ваљда ми доста.

После овог коментара, учитало. Застрашио сам софтвер.
softelectronics_e softelectronics_e 09:59 17.09.2022

Re: Јутјуб

Jaril
Има ли неко идеју како да се Опера или Хром приволе да учитавају јутјуб клипове? Учитало ми једном, не знам како. И више неће. Ваљда ми доста.

Najpre ti klikni Ctrl-Alt-Delete (u bilo kom, svakom, od brauzera koje koristiš) pa obriši taj silni keš koji ti usporava, ili čak, onemogućuje da učitaš bilo šta.
Pa ćeš posle toga da vidiš kako ide - da li ide bolje ili lošije.
highshalfbooze highshalfbooze 10:47 17.09.2022

Re: Јутјуб

Jaril
Jaril
Има ли неко идеју како да се Опера или Хром приволе да учитавају јутјуб клипове? Учитало ми једном, не знам како. И више неће. Ваљда ми доста.

После овог коментара, учитало. Застрашио сам софтвер.


crossover crossover 16:49 17.09.2022

Re: Јутјуб

Jaril
Има ли неко идеју како да се Опера или Хром приволе да учитавају јутјуб клипове? Учитало ми једном, не знам како. И више неће. Ваљда ми доста.


Право да ти кажем, не знам. Оперу не користим, а Хром ми служи само да инсталирам Фајерфокс. У Фајерфоксу се виде ембедовани клипови, пушта и геј музику, нема дискриминације. Ево:


Jaril Jaril 08:24 18.09.2022

Re: Јутјуб

crossover
Jaril
Има ли неко идеју како да се Опера или Хром приволе да учитавају јутјуб клипове? Учитало ми једном, не знам како. И више неће. Ваљда ми доста.


Право да ти кажем, не знам. Оперу не користим, а Хром ми служи само да инсталирам Фајерфокс. У Фајерфоксу се виде ембедовани клипови, пушта и геј музику, нема дискриминације. Ево:



И ФФ ми прескакао клипове. Побрисао кеш, искључио брзи рестарт, рестартовао и сад опера отвара сваки трећи пут. Напредујем.
docsumann docsumann 11:52 18.09.2022

Re: Јутјуб

crossover
Jaril
Има ли неко идеју како да се Опера или Хром приволе да учитавају јутјуб клипове? Учитало ми једном, не знам како. И више неће. Ваљда ми доста.


Право да ти кажем, не знам. Оперу не користим, а Хром ми служи само да инсталирам Фајерфокс. У Фајерфоксу се виде ембедовани клипови, пушта и геј музику, нема дискриминације. Ево:


meni su bukmarsi na firefox-u, uključujući i gomili muzike, al sam primjetio da su pojedini klipovi isparili (ponedostupili).
pretpostavljam da nije do lisičjeg repa već iz stog razloga što često ne vidim ni klipove koje ti kačiš
crossover crossover 15:53 18.09.2022

Re: Јутјуб

docsumann
meni su bukmarsi na firefox-u, uključujući i gomili muzike, al sam primjetio da su pojedini klipovi isparili (ponedostupili).
pretpostavljam da nije do lisičjeg repa već iz stog razloga što često ne vidim ni klipove koje ti kačiš


То онда значи да је Макса у праву да ова кршина од блога још увек ради са флешом и да је то проблем, а не браузери. Онда ми није јасно како мени ради јер ја немам фЛешину нити желим да га имам. Макса је скоро негде по блогу качио решење за тај проблем али нема шансе да сад то ископам, једино да га лепо замолите да окачи поново.
maksa83 maksa83 16:03 18.09.2022

Re: Јутјуб

То онда значи да је Макса у праву да ова кршина од блога још увек ради са флешом

Naravno da radi sa flešom, evo kako to izgleda:



Mislim da na ostalim (ne-Safari) brauzerima radi tako što unutra sam endžin uradi neki rewrite i pretvori ga u tag za 21. vek. Konkretno ja na Chromu vidim sve videoje, vidim ih i na Firefoxu ali im tamo treba vremena da se pojave, ali ne i na Safariju. Napravio sam skript za Safari koji preturi te tagove u letu ali je pre nekog vremena prestao da mi radi (nešto se promenilo ili u Safariju ili u Usermonkey endžinu i dobijem neobjašnjiv rezultat) ali nemam energije da se akam sa tim.
crossover crossover 16:22 18.09.2022

Re: Јутјуб

maksa83
Naravno da radi sa flešom, evo kako to izgleda:


Видим сад, малопре сам упалио мозилиног инспектора и одмах га угасио. Изгледа да овде стварно нико не долази осим нас пилића. Да, читао сам негде на мозилином сајту како фајерфокс преврће флеш тагове у HTML5, али се нисам трудио да запамтим како то ради јер сам био срећан што је флеш неповратно умро.

Мене овај блогов фронтенд толико нервира да ни не гледам директно у њега кад нисам улогован него из RSS, тамо лепо имам хронолошки поређане коментаре (LIFO), могу да их бришем, тагујем, звездичим, нема ђубрета, милина једна.
Milan Novković Milan Novković 13:30 19.09.2022

Re: Јутјуб

Jaril
Има ли неко идеју како да се Опера или Хром приволе да учитавају јутјуб клипове? Учитало ми једном, не знам како. И више неће. Ваљда ми доста.

Izgleda da je izbor browsera za iOvoOno postao komplikovan kao i izbor muzičkog instrumenta


Черевићан Черевићан 09:57 17.09.2022

маамом Примордијалне Празнине

или,замисли да је само она остала

чупаво нам богме... на нашој Планети
помраченој грехом чињенично стање,
па од свега..... блогтекстом..... казаног
следи богме само грчевито постојање
Jaril Jaril 08:46 18.09.2022

Re: маамом Примордијалне Празнине

грчевито постојање


Ја, чика Чер, у овом постојању нађем мир. Грчење крене са емоцијама, идејама, друштвом..
solo solo 14:34 17.09.2022

MIRNO SPAVAJ SRBIJO, IMA KO DA TE ČUVA!

shmoo shmoo 23:14 17.09.2022

Re: MIRNO SPAVAJ SRBIJO, IMA KO DA TE ČUVA!

solo



Најзанимљивије од свега је како су службенице НАТО у Србији Брнабићка и Михајловићка с једне стране и Вулин и остали СПС наводно проруски елементи у Влади Србије са друге стране лепо медијски покрили Вучића који се данас појавио само на проглашењу нове класе официра Војске Србије.





Jaril Jaril 08:25 18.09.2022

Re: MIRNO SPAVAJ SRBIJO, IMA KO DA TE ČUVA!

solo

Честитке новим официрима! И честитке српској војсци!
solo solo 17:03 17.09.2022

.


Jarile ,,druže i brate,,. Priznaćeš da je ovo izdrndavanje i iživljavanje.

Ako zbog ovog pišeš blogove već danima alal ti ćufte.



Pa tu je negde bar odokativno.



srdjan.pajic srdjan.pajic 18:04 17.09.2022

Re: .

solo

Jarile ,,druže i brate,,. Priznaćeš da je ovo izdrndavanje i iživljavanje.

Ako zbog ovog pišeš blogove već danima alal ti ćufte.



Pa tu je negde bar odokativno.






Dobro, bar se litijaši pošteno i na svoj način trude da iznesu drugačije stavove i razmene mišljenja o ovoj spornoj temi.

link


shmoo shmoo 23:02 17.09.2022

Покојна Поспишиловичка поново јаше

solo

Jarile ,,druže i brate,,. Priznaćeš da je ovo izdrndavanje i iživljavanje.

Ako zbog ovog pišeš blogove već danima alal ti ćufte.




Лепо ти је речено да је ово музички блог, није као сви они претходни.




Jaril Jaril 08:32 18.09.2022

Re: .

Ako zbog ovog pišeš blogove već danima alal ti ćufte.

Оћу прописну журку на улицама!
mlatisa mlatisa 08:35 18.09.2022

Re: .

srdjan.pajic
solo

Jarile ,,druže i brate,,. Priznaćeš da je ovo izdrndavanje i iživljavanje.

Ako zbog ovog pišeš blogove već danima alal ti ćufte.



Pa tu je negde bar odokativno.






Dobro, bar se litijaši pošteno i na svoj način trude da iznesu drugačije stavove i razmene mišljenja o ovoj spornoj temi.

link



Линк ти не ради, мада наслућујем шта је било на њему.

Узгред, ако се посматра проценат ЛГ... популације у ВБ онда би у Србији требало да их буде 200K. Уз одушевљење којим су дочекани није ни чудо што их није било пуно на улицама.

Занимљиво је да се у ВБ дуплирао број ЛГ.. особа од 2014 до 2021, шта год то значило да их највише има у Ливерпулу.

Умало да заборавим да напоменем да Асанжа треба ослободити.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:36 18.09.2022

Re: .

Jaril
Ako zbog ovog pišeš blogove već danima alal ti ćufte.

Оћу прописну журку на улицама!

E to. Ali dobro i da se ovo desilo.

A primedba da je bilo malo ljudi, pa to je pokazatelj da se ljudi ne osecaju slobodno da izadju na Prajd u Beogradu. Litijasi nemaju taj problem. Drugim recima prvi jesu a drugi nisu diskriminisani. Samo druge policija mora da cuva.
shmoo shmoo 10:05 18.09.2022

Команчи у служби Службе

Ako zbog ovog pišeš blogove već danima alal ti ćufte.

Оћу прописну журку на улицама!



Репабљик оф Косово



Ау, брате, како су се ови Команчи јуче одвалили од алкохола на прајду! Сад можемо да их уцењујемо да ћемо ове њихове слике да пошаљемо у те њихове запиздине на Косову из којих су допутовали у Београд па онда неће никада моћи да се ожене.

Лову, бре, можемо да им узмемо!






maksa83 maksa83 10:16 18.09.2022

Re: Команчи у служби Службе

Ау, брате, како су се ови Команчи јуче одвалили од алкохола на прајду! Сад можемо да их уцењујемо да ћемо ове њихове слике да пошаљемо у те њихове запиздине на Косову из којих су допутовали у Београд па онда неће никада моћи да се ожене.

A mogli smo i da ih presretnemo u povratku sa iventa i umlatimo. Kao što i jesmo.
shmoo shmoo 10:17 18.09.2022

1000 људи, плус минус1-2 горе доле

Neues aus der Nachbarschaft

A primedba da je bilo malo ljudi, pa to je pokazatelj da se ljudi ne osecaju slobodno da izadju na Prajd u Beogradu.



Ето ти га сад!

А организатори кажу да је јуче било до сада највише људи на прајду икада.

Око 1000.

Коме да верујем?

Њима или теби?

А то што је цијели дан кишило не узима се у обзир?

И то што се Небо прајду није ни секунде насмијешило?

То ништа, а?

А види како је мени данас лепо време да одем да гледам Вождовац-Чукарички.

Хвала педерима и МУП-у Србије, те Вулину, Михајловићки и Брнабићки, америчком амбасадору, европарламентарцима итд. што су ме јуче поштедели да не покиснем скроз на тој текми јер би тако било да се одржала јуче како је првобитно била заказана, па је МУП одложио за данас.

Одох на текму.


"Пада киша!!! Пада киша!!!"






shmoo shmoo 10:24 18.09.2022

Кад Служба удари на Службу

maksa83
Ау, брате, како су се ови Команчи јуче одвалили од алкохола на прајду! Сад можемо да их уцењујемо да ћемо ове њихове слике да пошаљемо у те њихове запиздине на Косову из којих су допутовали у Београд па онда неће никада моћи да се ожене.

A mogli smo i da ih presretnemo u povratku sa iventa i umlatimo. Kao što i jesmo.



Јбг, Команчи су изгледа били неопрезни.

Стара индијанска пословица каже да жене и деца могу себи да дозволе да буду неопрезни, али мушкарци никада. Од тога зависи опстанак племена.

Чујем да су успут умлаћени и Олд Шетерхенд и братија, то јест и неке Швабе?

Је л' то истина?

Надам се да је Винету претекао?

literatesa literatesa 19:37 17.09.2022

Dobro

Šta se dešava? :)


Taso, juče neki tip pita engleskog kralja ko će platiti struju,

"While we struggle to heat our homes, we have to pay for your parade..."


Šta veli Putin, nakon što ga Xi iskulirao isto juče? Koliko će nas koštati mrak?

I gdje je Jaril? :)

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:46 17.09.2022

Re: Dobro

literatesa
Šta se dešava? :)


Taso, juče neki tip pita engleskog kralja ko će platiti struju,

"While we struggle to heat our homes, we have to pay for your parade..."


Šta veli Putin, nakon što ga Xi iskulirao isto juče? Koliko će nas koštati mrak?

I gdje je Jaril? :)




Ja se pitam gde nam je prinčipesa, da li je štikličarila oko Tašmajdana sa lažnom bradom i mantijom, krstačom oko vrata i kandilom ispod pojasa, i koliko je pederskih glava prikupila? Ili je, pametno i iskusno, iz Londona pomno pratila zbivanja preko tanjuga, uz molitve i činodejstvovanja na daljinu?

Sudeći po vestima koje kasne, izgleda da je sve prošlo manjeviše ok, ljudi šetali, policija radila svoj posao, budale normalno bacale baklje i saobraćajne znake na njih, pa po poneki uhapšen. Dajbože tako da ostane, pa iduće godine popravni, opet Europride u Beogradu, jer ponavljanje je majka mudrosti, ili tako nekako.

softelectronics_e softelectronics_e 19:49 17.09.2022

Re: Dobro

srdjan.pajic
literatesa
Šta se dešava? :)


Taso, juče neki tip pita engleskog kralja ko će platiti struju,

"While we struggle to heat our homes, we have to pay for your parade..."


Šta veli Putin, nakon što ga Xi iskulirao isto juče? Koliko će nas koštati mrak?

I gdje je Jaril? :)




Ja se pitam gde nam je prinčipesa, da li je štikličarila oko Tašmajdana sa lažnom bradom i mantijom, krstačom oko vrata i kandilom ispod pojasa, i koliko je pederskih glava prikupila? Ili je, pametno i iskusno, iz Londona pomno pratila zbivanja preko tanjuga, uz molitve i činodejstvovanja na daljinu?

Sudeći po vestima koje kasne, izgleda da je sve prošlo manjeviše ok, ljudi šetali, policija radila svoj posao, budale normalno bacale baklje i saobraćajne znake na njih, pa po poneki uhapšen. Dajbože tako da ostane, pa iduće godine popravni, opet Europride u Beogradu, jer ponavljanje je majka mudrosti, ili tako nekako.


Principesa je kuul osoba.
Nema ona vremena da se osvrće na budale.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:52 17.09.2022

Re: Dobro

softelectronics_e
srdjan.pajic
literatesa
Šta se dešava? :)


Taso, juče neki tip pita engleskog kralja ko će platiti struju,

"While we struggle to heat our homes, we have to pay for your parade..."


Šta veli Putin, nakon što ga Xi iskulirao isto juče? Koliko će nas koštati mrak?

I gdje je Jaril? :)




Ja se pitam gde nam je prinčipesa, da li je štikličarila oko Tašmajdana sa lažnom bradom i mantijom, krstačom oko vrata i kandilom ispod pojasa, i koliko je pederskih glava prikupila? Ili je, pametno i iskusno, iz Londona pomno pratila zbivanja preko tanjuga, uz molitve i činodejstvovanja na daljinu?

Sudeći po vestima koje kasne, izgleda da je sve prošlo manjeviše ok, ljudi šetali, policija radila svoj posao, budale normalno bacale baklje i saobraćajne znake na njih, pa po poneki uhapšen. Dajbože tako da ostane, pa iduće godine popravni, opet Europride u Beogradu, jer ponavljanje je majka mudrosti, ili tako nekako.


Principesa je kuul osoba.
Nema ona vremena da se osvrće na budale.


Pa ne znam, bila je redovna ovde do danas, osvrtala se sve vreme, nadam se da je ok.

Ali ajde što nema nje, nego nema ni predstavnika ŠRO, druga hučija, verovatno je gledao ovu promociju nove klase vojnomilicijskog kadra, bar neko to da gleda, pa da izvesti o tome, u kakvom stanju nam je borbena gotovost i da li možemo dogodine u Prizrenu.

Tu vam zavidim malo, u smislu na to na kako dosadnom mestu živim, a kod vas u isto vreme je organizovan nekoliko puta odobren i zabranjen Europrajd, onda batinaške litije uz podršku Putinu, takođe zabranjene, i promocija vojnomilicijskih snaga, sa sve avijacijom u niskom preletu, dok policija mlati, zvona na crkvama zvone nejasno zbog čega tačno, a gejevi vrckaju guzama i drže se za ruke na sveopšti užas slučajnih prolaznika.


literatesa literatesa 19:54 17.09.2022

Re: Dobro

Ili je, pametno i iskusno, iz Londona pomno pratila zbivanja preko tanjuga, uz molitve i činodejstvovanja na daljinu?

Ja se ne bih uvrijedila da ovako pišeš o meni. :)

Principessa je naša pravoslavna prvosveštenica, ozbiljno. Budemo li birali, moj glas ide njoj. :)
literatesa literatesa 19:56 17.09.2022

Re: Dobro

Principesa je kuul osoba.
Nema ona vremena da se osvrće na budale.

Tjah, mogla je ispratiti ovde kako si ti dobio od žene nešto jer si bio dobar.
softelectronics_e softelectronics_e 20:00 17.09.2022

Re: Dobro

srdjan.pajic
softelectronics_e
srdjan.pajic
literatesa
Šta se dešava? :)


Taso, juče neki tip pita engleskog kralja ko će platiti struju,

"While we struggle to heat our homes, we have to pay for your parade..."


Šta veli Putin, nakon što ga Xi iskulirao isto juče? Koliko će nas koštati mrak?

I gdje je Jaril? :)




Ja se pitam gde nam je prinčipesa, da li je štikličarila oko Tašmajdana sa lažnom bradom i mantijom, krstačom oko vrata i kandilom ispod pojasa, i koliko je pederskih glava prikupila? Ili je, pametno i iskusno, iz Londona pomno pratila zbivanja preko tanjuga, uz molitve i činodejstvovanja na daljinu?

Sudeći po vestima koje kasne, izgleda da je sve prošlo manjeviše ok, ljudi šetali, policija radila svoj posao, budale normalno bacale baklje i saobraćajne znake na njih, pa po poneki uhapšen. Dajbože tako da ostane, pa iduće godine popravni, opet Europride u Beogradu, jer ponavljanje je majka mudrosti, ili tako nekako.


Principesa je kuul osoba.
Nema ona vremena da se osvrće na budale.


Pa ne znam, bila je redovna ovde do danas, osvrtala se sve vreme, nadam se da je ok.



Što ne bi bila OK?
Pretpostavljam da izbliza prati najveći svetski medijski događaj - odavanje počasti engleskoj kraljici Elizabeti Drugoj.
niccolo niccolo 20:20 17.09.2022

Re: Dobro

a kod vas u isto vreme je organizovan

Nije to sve, bila je i neka promocija Red Bull formule 1, Kultard se kažu potpisivao po beogradskom asfaltu…
milisav68 milisav68 20:24 17.09.2022

Re: Dobro

srdjan.pajic

Tu vam zavidim malo, u smislu na to na kako dosadnom mestu živim, a kod vas u isto vreme je organizovan nekoliko puta odobren i zabranjen Europrajd, onda batinaške litije uz podršku Putinu, takođe zabranjene, i promocija vojnomilicijskih snaga, sa sve avijacijom u niskom preletu, dok policija mlati, zvona na crkvama zvone nejasno zbog čega tačno, a gejevi vrckaju guzama i drže se za ruke na sveopšti užas slučajnih prolaznika.

Pa kolonije služe da zabavljaju plebs.

Kao, vidi one divljake...c,c,c...
literatesa literatesa 20:26 17.09.2022

Re: Dobro

Ali ajde što nema nje, nego nema ni predstavnika ŠRO, druga hučija, verovatno je gledao ovu promociju nove klase vojnomilicijskog kadra, bar neko to da gleda, pa da izvesti o tome, u kakvom stanju nam je borbena gotovost i da li možemo dogodine u Prizrenu.

:))

maksa83 maksa83 20:27 17.09.2022

Re: Dobro

Tu vam zavidim malo, u smislu na to na kako dosadnom mestu živim, a kod vas u isto vreme je organizovan nekoliko puta odobren i zabranjen Europrajd, onda batinaške litije uz podršku Putinu, takođe zabranjene, i promocija vojnomilicijskih snaga, sa sve avijacijom u niskom preletu, dok policija mlati, zvona na crkvama zvone nejasno zbog čega tačno, a gejevi vrckaju guzama i drže se za ruke na sveopšti užas slučajnih prolaznika.

+ egzibicije F1 kroz grad i po Kališu.

Meni današnji dan izgleda kao da ga je pisao Nikolo Amaniti.



literatesa literatesa 20:32 17.09.2022

Re: Dobro

Pa kolonije služe da zabavljaju plebs.

Kao, vidi one divljake...c,c,c...

Dobro, nije više tako prosto..

literatesa literatesa 20:33 17.09.2022

Re: Dobro

Prosta priča, čij je to stih?
literatesa literatesa 20:52 17.09.2022

Re: Dobro

Probajte baš prosta stvar,
i vi ste baš zgodan par.

Da, paše uz sliku, nije to nikad samo dvije riječi jednog stiha.

Nađoh i knjigu,


milisav68 milisav68 21:19 17.09.2022

Re: Dobro

literatesa

Dobro, nije više tako prosto..

literatesa literatesa 21:27 17.09.2022

Re: Dobro

Ko je čovjek u sredini, učinilo mi se.. o.O

Milan Novković Milan Novković 21:28 17.09.2022

Re: Dobro

literatesa
Pa kolonije služe da zabavljaju plebs.

Kao, vidi one divljake...c,c,c...

Dobro, nije više tako prosto..


Upravo završeni SCO u Samarkandu je, možda, najvažniji geopolitički događaj posle WW2.

Zvuči neverovatno, pošto nema ni reči o njemu na BBC, npr, naslovnoj, svet sekcija, Azija, ...

Oprošteno bi bilo i onoima koji kažu da je naveći događaj posle Gutenberga, Rimljana, poslednjih par hiljada godina ...

... neverovatna mogućnost, zar ne, kad čovek pogleda zapadne MSMs...

Ok, pomalo je recka u vremenu nejasna pošto je samo proxy jedne šire zone, poslenjih N godina, pa je zato događaj interesantan kao datum.

Sivi deo ide još nekoliko godina u budućnost - naglašena hirbidno-ratna huškanja od sad po velikom broju azijskih zemalja - video sam negde da si spomenula kako je Xi iskulirao Putnina - nije, sasvim suprotno, i u ogromnim količinama - on je skoro išao od državnika pa do državnika i posebno im skretao pažnju na huškanja, pokušaje cepanja zemalja po raznim linijama razvajanja, religioznim, plemenskim, ...

Ovo je slika koja odlikava završeni samit, koga interesuje izjave i intervjui (u celosti, ne zapadne interpretacije tu i tamo poneke rečenice) može da vidi koliko je kolektivni zapad postao nebitan, tako nepotrebno naglo da je zapanjujuće.

Ostala još samo sila od "kreative", vojna, pravna, finansijska ... sjebala šačica bolesnih budala 2000+ godina zapada.

Aj dobro, pregrejao sam se, evroazijska integracija je i dalje the biggest game in the town, samo šta kako sa klovnovima na previše poluga vlasti?!



literatesa literatesa 21:36 17.09.2022

Re: Dobro

Ne pratim ih, izbjegavam mračenja po Twitteru, umislila sam da se od Neta tj ljudi može dobiti neka smrtonosna bolest. Vidim da reklamiraju i srpske litije, i stvarno bila zastava..

"At least 10 banks robbed just today in Lebanon by savers who are claiming their money frozen by the government due to the economic crisis. The people gather at the banks to support the robbers. Coming soon to Europe."
milisav68 milisav68 22:06 17.09.2022

Re: Dobro

literatesa
Ko je čovjek u sredini, učinilo mi se.. o.O



literatesa literatesa 22:24 17.09.2022

Re: Dobro

Milisave, mogao si npr i ovako reći: nije taj glumac.. :)

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:36 17.09.2022

Re: Dobro

milisav68
srdjan.pajic

Tu vam zavidim malo, u smislu na to na kako dosadnom mestu živim, a kod vas u isto vreme je organizovan nekoliko puta odobren i zabranjen Europrajd, onda batinaške litije uz podršku Putinu, takođe zabranjene, i promocija vojnomilicijskih snaga, sa sve avijacijom u niskom preletu, dok policija mlati, zvona na crkvama zvone nejasno zbog čega tačno, a gejevi vrckaju guzama i drže se za ruke na sveopšti užas slučajnih prolaznika.

Pa kolonije služe da zabavljaju plebs.

Kao, vidi one divljake...c,c,c...


Kako god, ja sam prilično zadovoljan sa time kako je država postupila, da sad zanemarim ono muljanje i sluđivanje naroda u poslednje dve nedelje, oće kaki neće kaki. Omogućili su održavanje parade, ekstremiste i siledžije pohapsili i valjda će ih procesuirati, da jedno vreme u Padinjaku beru lubenice, a izgleda i da je Bošku Obradoviću i onom drugom Obradoviću, i onim dilejama iz SPC sugerisano da malo olade danas. Bar ja nisam video u vestima da ih iko pominje ni da su se olakšavali, oglašavali.

I lepo se videlo ko je i šta najgori problem u društvu: desničari zatucani a skloni nasilju, i na tome treba da se radi.

Eto, morao sam ovo da napišem, a znaš i sam kako je meni teško da kažem nešto dobro o Srbiji.

(naravno, moguće i da je ovo sve bila lepo režirana predstava, da se vlasti dodvore kome treba, ali nema veze, neću sad da zakeram i budem ciničan, meni je drago da je ispalo ovako kako je ispalo, iduće godine će biti još bolje).
milisav68 milisav68 22:48 17.09.2022

Re: Dobro

srdjan.pajic

Kako god, ja sam prilično zadovoljan sa time kako je država postupila,

A ne ko neka tamo ruska gubernija.

Predsednik držabe ide u 9 i 15 na ribanje kod američkog ambasadora.

Kažem ja, zabava za kolonijalni plebs.
Jaril Jaril 09:19 18.09.2022

Re: Dobro

I gdje je Jaril? :)


Боље питање је ко је Јарил? (линк)

Пази ово

All of these spring festivals were basically alike: processions of villagers would go around for a walk in the country or through villages on this day.

Something or someone was identified to be Jarilo (...) or a girl dressed like a man

He is also said to be revered as "god of erotic sexuality".




literatesa literatesa 11:11 18.09.2022

Re: Dobro

Пази ово

All of these spring festivals were basically alike: processions of villagers would go around for a walk in the country or through villages on this day.

Something or someone was identified to be Jarilo (...) or a girl dressed like a man

He is also said to be revered as "god of erotic sexuality".

Sviđa mi se. Naravno. :)
mlatisa mlatisa 12:49 18.09.2022

Re: Dobro

I lepo se videlo ko je i šta najgori problem u društvu: desničari zatucani a skloni nasilju, i na tome treba da se radi.


Потпуно си промашио. Највећи проблем је "елита" која подиже силеџије притиском на дугме. Стицајем околности сада су то ЛГБТ, традиционално су то Јевреји или неки други. Како кажу стари Хелени "млека и игара". А та елита се бави искључиво одвраном својих позиција. Исто као и код тебе.

Уосталом Асанжа треба ослободити!
gvozden1 gvozden1 17:35 18.09.2022

Re: Dobro

Ali ajde što nema nje, nego nema ni predstavnika ŠRO, druga hučija, verovatno je gledao ovu promociju nove klase vojnomilicijskog kadra, bar neko to da gleda, pa da izvesti o tome, u kakvom stanju nam je borbena gotovost i da li možemo dogodine u Prizrenu.

Nije da sam se iznenadio što si ti zapazio da me nema, odavno smo mi prijatelji, ali vidim i curuca, to me malo čudi, malo plaši.
Bojim se razočaraće se ako očekuje išta :)

A pogledao sam par vesti, za više nije bilo prilike.
Tu sa vojskom, razočaravajuće.
Kažu, tradicionalno bacanje šapki.

Ne znam od kad seže ta tradicija u srpskoj vojsci.
Bojim se da prepisuju od nekoga, a to je poraz za srpsku tradiciju.

Drugo, Pranjani.

Kažu NAROD organizovao spašavanje pilota.

Tek pred kraj priloga se reč četnik pominje jedan jedini put, i Draža takođe uzgred i na kraju priloga.

Pričam o RTSu.
Da li je i kako je izvestio N1 ne znam, ali mogu da zamislim.

Krivotvorenje istorije moj Srki, komunizam još rovari, treba to zatući definitivno, jer tek kad se to zatiče neće moći Vulin u vladu.

I tako, pogleda se nešto, vidi se mizerija N1 i prokomunizam u Srbiji inače.

Ništa dobro, moj Srki.

Srbija pederima podilazi, žonglira sa sudskim odlukama, to se vidim i ovde toleriše, i kažete da je to u redu.

Nije, to je sprdnja od suda.
Ili zabrani ili nemoj da zabraniš.
Ako si zabranio udri.

Ovako, jebiga.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:06 18.09.2022

Re: Dobro

Nije, to je sprdnja od suda.
Ili zabrani ili nemoj da zabraniš.
Ako si zabranio udri.

Ovako, jebiga.


Slažem se oko bacanja šapki, to deluje malo blesavo, ali mislim da je to sad od manje važnosti, ako akademci vole, i nije protiv PS-a, nek bacaju.

A to sa sudom, zaboravio si da su valjda već tri puta tako zabranjivali prajd u prošlosti, i da je posle žalbi vrhovni sud to uvek kasnije proglašavao neustavnim. I naravno da to sve nije imalo nikakve konsekvence po donosioca tih zabrana, koji očigledno ne poznaje Ustav svoje države. Tako da kad se u Srbiji donese neka sudska odluka, čovek stvarno mora da se zamisli i sam da odluči da li su donosioci odluke ozbiljni, ili se zajebavaju, to jest odluke donose po nečijoj naredbi.

Ne bih o četnicima i Pranjanima, zamereno mi je ovde da ih često pominjem, i uglavnom u negativnom svetlu što nije u skladu sa najnovijim revizijama prošlosti i kreativnom istoriografijom, pa ću to da preskočim, ako nije problem (a i sam sebi sam dosadio ).

Nego, ovom tvom Putinu baš nije išlo ove nedelje, razbežala mu se nazovi vojska pred Ukrajincima, srećom imaju robijaše i Kadirova da pomognu kad je teško, onaj Indus ga odjebao, izlgeda i brat Ksi, a najteže od svega - u Beogradu bio Prajd, i pored izričite naredbe da nema prajda. Šta je sledeće, da se Šojgu autuje pa da moraju i njega da guraju sa terase na beton? Da mu gimnastičarke stupe u generalni štrajk? Da se zamonaši umetnica sa sibirske magistrale? Mislim, izgleda da je zreo za penziju i parkić.
gvozden1 gvozden1 19:45 18.09.2022

Re: Dobro

Nego, ovom tvom Putinu baš nije išlo ove nedelje, razbežala mu se nazovi vojska pred Ukrajincima

:)

Nemoj ovako nešto pisati, mnogo je glupo.
Nemoj dozvoliti da te puste želje odvedu u iracionalno.

Da li će Rusija da slomi Ukrajinu ili neće zavisi isključivo od odluke Rusije.
Ako proceni da treba da je slomi slomiće je.

Ne mora se biti nikakav poznavalac da bi se znalo da je Rusija vojno ne jača od Ukrajine, nego je neozbiljno to i porediti.

Evo i ovo sad, Ukrajina ratuje na punom gasu, uz neviđenu pomoć najvećih svetskih sila, a Rusija tako što su joj osnovne snage lokalne milicije i nešto svojih profesionalaca, i opet povratak par procenata teritorije se prikazuje kao velika pobeda Ukrajine.

Daleko je to od pobede, ali je odlično za propagandu (a što si ti toliko neotporan na propagandu?)

Zašto Rusija ovako postupa, zašto ne udari jače, e to je pitanje za ljude sa mnogo više informacija, i to onih kojih nema na internetu.
I za tebe, naravno, i ti to znaš:)

Za nas ostale ostaje da čekamo i vidimo kako će stvari teći, i da verujemo da će teći onako kako Rusiji odgovara.

Jer tako je za nas bolje.
Za nas, za Srbiju, Srbe, za tebe verovatno ne.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:56 18.09.2022

Re: Dobro

Ne znam od kad seže ta tradicija u srpskoj vojsci.
Bojim se da prepisuju od nekoga, a to je poraz za srpsku tradiciju.

Tako to ide. Prvo prepisu sajkacu a posle bacaju sapke. Nista ostati nece od tradicionalnih vrednosti. Oj, tugo jesenja!
gvozden1 gvozden1 20:22 18.09.2022

Re: Dobro

Neues aus der Nachbarschaft
Ne znam od kad seže ta tradicija u srpskoj vojsci.
Bojim se da prepisuju od nekoga, a to je poraz za srpsku tradiciju.

Tako to ide. Prvo prepisu sajkacu a posle bacaju sapke. Nista ostati nece od tradicionalnih vrednosti. Oj, tugo jesenja!

Kada se ljudi trude da omalovaže, ismeju, nečije nacionalne simbole, kad tu naciju poštuju ili suprotno, kad je preziru?

A onda kažu, ma ne, nisam ja takav.

A šajkača jeste srpski nacionalni simbol.
Pa hajd, navali, to je tvoj manir.

Ali pre toga da te podučim, šajkača nije prepisana, nego je kupljena, a kad nešto kupiš onda je to tvoje i možeš da radiš s tim šta hoćeš.

Ali samo ti udri, zadovolji svoj nagon da pljuješ po srpskim simbolima, tu su ti na raspolaganju i opanci, jelek, anterija, koporan, krsna slava, Sveti Sava, Karađorđe, Miloš,ima toga, samo pucaj.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:59 18.09.2022

Re: Dobro

Da li će Rusija da slomi Ukrajinu ili neće zavisi isključivo od odluke Rusije.
Ako proceni da treba da je slomi slomiće je.


Znam, znam, i dalje strpljivo čekamo Glavne Jebače da ulete u ovo malo što je preostalo od Ukrajine i reše stvar. Mislim da su oni na redu tu negde posle robijaša, seksualnih manjina, imigranata iz Afrike, invalida rada, potom korisnika javnih kuhinja, pa pripadnika ražalovanog generalštaba na radu u rudnicima uranijuma, novinara i opozicionih lidera takođe na istom tretmanu, zatim žena u crnom, Dekija Berića, onog kučeta što su ga davili pa oživeli u vodi, i ne znam da li sam pobrojao sve te manje elitne jedinice koje čekaju svoj red ko zapete puške, možda i neke blogere sa našeg bloga pozovu da pomognu.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:25 19.09.2022

Re: Dobro

Kada se ljudi trude da omalovaže, ismeju, nečije nacionalne simbole, kad tu naciju poštuju ili suprotno, kad je preziru?

A onda kažu, ma ne, nisam ja takav.

A šajkača jeste srpski nacionalni simbol.
Pa hajd, navali, to je tvoj manir.

Ali pre toga da te podučim, šajkača nije prepisana, nego je kupljena, a kad nešto kupiš onda je to tvoje i možeš da radiš s tim šta hoćeš.


Ismevam se tvojoj povrsnosti. Sa jedne strane je bacanje kapa nije u skladu sa tradicijom (mozda je i to kupljeno a ti ne znas) a sa druge je sajkaca tradicionalno srpska.

Od tradicionalnih simbola koje si pomenuo preko Turaka su ti dosle (moze biti kupili smo) anterija, jelek, kara od Karadjordjeta, koporan (nije sve ovo tursko ali ondande je doslo). Hocu reci, mnogo vise je tu netradicionalnog u onome sto ti verujes da je cisto srpsko tradicionalno.


Tako je doduse kod svakog naroda. Da se ne ubedacis skroz da znas da i ruski vojnici bacaju kape.

Nego, nigde ni jedan vojvodjanski simbol da pomenes (sajkacu ne racunamo)?

gvozden1 gvozden1 08:54 19.09.2022

Re: Dobro

a sa druge je sajkaca tradicionalno srpska.

U komentaru tebi reč tradicija nisam pomenuo.
Ali jesam reči nacionalni simbol jesam.
I upravo o njima sam govorio.
Znam ja da je tebi stalo da potcenjuješ Srbe govoreći da oni ništa svoje nemaju, i da si sad (kao i uvek) iskoristito priliku, ali nisam o tome pričao.

Šajkača je postala nacionalni simbol, kupljena za vojsku, zaživela u narodu, i postala simbol, nesporno.

A onda dođe neko da to ili pljuje ili osporava, pa se pitam koji su mu porivi za to, poštovanje srpske nacije ili ?

Ma zezam se, ne pitam se, jasno je.
gvozden1 gvozden1 09:00 19.09.2022

Re: Dobro

seksualnih manjina, imigranata iz Afrike, invalida rada, potom korisnika javnih kuhinja

Eto, takvi su ti pola Ukrajine pregazili.
A ti likuješ kad dva potoka ovi tvoji vrate.

Moli ti boga da Ruje izračunaju da im je bolje da ovo prestane, da ne udare silom koju imaju, a nemoj se uzdati u nacističkog klovna i njegovu vojsku, koji su, a to i ti vidiš, lutke na koncima pravih ruskih protivnika.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:10 19.09.2022

Re: Dobro

gvozden1
a sa druge je sajkaca tradicionalno srpska.

U komentaru tebi reč tradicija nisam pomenuo.
Ali jesam reči nacionalni simbol jesam.
I upravo o njima sam govorio.
Znam ja da je tebi stalo da potcenjuješ Srbe govoreći da oni ništa svoje nemaju, i da si sad (kao i uvek) iskoristito priliku, ali nisam o tome pričao.

Šajkača je postala nacionalni simbol, kupljena za vojsku, zaživela u narodu, i postala simbol, nesporno.

A onda dođe neko da to ili pljuje ili osporava, pa se pitam koji su mu porivi za to, poštovanje srpske nacije ili ?

Ma zezam se, ne pitam se, jasno je.


E jebajiga, prvo je kupili a sad usla i zazivela u narodu.

Tradiciju si pomenuo zbog bacanje sapki - ako se ne secas "Kažu, tradicionalno bacanje šapki.". Ne beri brigu, zazivece i to pa ce Gvozden III to braniti kao nacionalni simbol.
predatortz predatortz 10:11 19.09.2022

Re: Dobro

Znam, znam, i dalje strpljivo čekamo Glavne Jebače da ulete u ovo malo što je preostalo od Ukrajine i reše stvar.


Ova tvoja ironija proističe iz nerazumevanja, ali priznajem da sam i sam doprineo zabuni.
Rusija u Ukrajini nije upotrebila najbolje opremljene jedinice, niti će ih kako stvari stoje uskoro upotrebiti.

Zašto?

Po ruskom ustavu, van Rusije mogu da deluju samo jedinice sačinjene od ugovoraca, odnosno profesionalnih vojnih lica ali ne i onih na kadrovskom odsluženju vojnog roka. Ovo važi sve dok država ne proglasi ratno stanje.
Dakle, ruska vojska je sačinjena od regruta koji služe 12 meseci, kao i mi nekad, i ugovoraca koji imaju status profesionalnih vojnih lica.

E sad... Regruti po ustavu ne mogu da se upotrebljavaju u kriznim i ratnim dejstvima van granica Rusije bez proglašenja ratnog stanja. Ugovorci mogu, ali i oni uz vlastiti pristanak.

Pošto Rusija tvrdi da u Ukrajini ne vodi rat, nego specijalnu operaciju, nema mogućnost da pošalje dobro opremljene, uvežbane jedinice regruta i rezervista.

Jedinice ugovoraca su malobrojnije. Otuda Rusi imaju, zbog odbijanja da proglase ratno stanje i mobilizaciju, veoma ograničene, pre svega ljudske, resurse za izvođenje borbenih dejstava u Ukrajini.

Ako se, na nesreću Ukrajine, to stanje promeni i Rusija bude prinuđena da proglasi ratno stanje i mobilizaciju, ne želiš da znaš kako bi to izgledalo, a ni ja ne želim da to saznaju Ukrajinci.


gvozden1 gvozden1 10:59 19.09.2022

Re: Dobro

E jebajiga, prvo je kupili a sad usla i zazivela u narodu.

Da, baš tako je bilo.
Jel to problem, jesu li Srbi zbog toga loši, zaslužuju prezir?

Što ono, jebaji ga?

Tradiciju si pomenuo zbog bacanje sapki

A ti krenuo da ismevaš Srbe zbog šajkače.

Koja je veza između te dve stvari?

Osim tvoje mržnje prema svemu srpskom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:04 19.09.2022

Re: Dobro

Po ruskom ustavu, van Rusije mogu da deluju samo jedinice sačinjene od ugovoraca, odnosno profesionalnih vojnih lica ali ne i onih na kadrovskom odsluženju vojnog roka



Čekaj, dakle, jebači ne postoje, u smislu onog tvog pradavnog komentara, kao neka opasna elitna moderno naoružana grana vojske, koja ulazi da rešava stvari kad se ovi, slabije obučeni i lošije naoružani, što su po toj genijalnoj strategiji prvi poslati, olupaju ali bar načnu ukrajinsku vojsku. U redu, prihvatam tvoju korekciju.

Ovaj profesionalni deo vojske, koji je kao i u svakoj drugoj vojsci najbolje opremljen i obučen ne može da završi zadati posao, ali mogu da ga završe oni koji su preostali, dakle, regruti i poluobučena lica na odsluženju vojnog roka? Mislim, mogu, ako Putin uspe da napravi opštu mobilizaciju i kako tako to naoruža, za ozbiljniju obuku tu verovatno nema vremena, pa da pošalje prosto veliki broj ljudi koji će samim tim brojem, ne obazirući se na svoje gubitke, da zauzmu Ukrajinu? Ok, to je moguće, samo tu ne govorimo o nekim opasnim jebačima kako sam te ja razumeo, kao nekoj dobro naoružanoj i obučenoj ozbiljnoj vojsci.

Inače, ovi vojni analitičari koje ja kao pratim, a koji su za one frihendove osuđene pedofile ozbiljni nedostižni stručnjaci, kažu da je upravo problem to što tu neku vojsku regruta koju pominješ Putin teško da može da oformi, uglavnom zbog raspoloženja tamo, jer zemlju Rusiju realno niko nije napao, niti namerava. I zbog nedostatka tehnike, koja je uglavnom u očajnom stanju još od vremena SSSR-a. Taj rat je za obične ljude trenutno uglavnom virtuelan, sem što nema koječega po pradavnicama. Ali ako postane realan, svašta tu može da bude. Prosto, nisu ljudi voljni da idu da ginu za oligarške ciljeve koje ne razumeju, slabo naoružani i još slabije trenirani, a propaganda o nekakvim ukrajincima nacistima više ne pali. Tako da, teorija kaže, da Putin mnogo rizikuje proglašenjem opšte ili bar delimične mobilizacije. Ali, dobro, moguće i da ovi analitičari razni tu greše, i da Rus prosto voli da izgine kad mu se naredi sa vrha, nema veze koji je cilj u pitanju, moguće, ali malo verovatno.

U jednom si u pravu, ni ja to ne bih voleo da vidim jer bi to bila baš velika pogbija, i za jedne i za druge. I zato navijam za to da se Rusi prizovu pameti, povuku iz Ukrajine, uz neki kao dogovor, da obećaju da više neće raditi takve gluposti, napadati susedne zemlje pod izmišljenim razlozima. I da plate štetu koju su napravili.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:57 19.09.2022

Re: Dobro

A ti krenuo da ismevaš Srbe zbog šajkače.


Ako je Gvozden=svi Srbi onda se jesam ismevao Srbima. Malo megalomanski sa tvoje strane ali neka.

softelectronics_e softelectronics_e 17:27 19.09.2022

Re: Dobro

srdjan.pajic

...

Inače, ovi vojni analitičari koje ja kao pratim, a koji su za one frihendove osuđene pedofile ozbiljni nedostižni stručnjaci, kažu da je upravo problem to što tu neku vojsku regruta koju pominješ Putin teško da može da oformi, uglavnom zbog raspoloženja tamo, jer zemlju Rusiju realno niko nije napao, niti namerava.
...

Eeeeeee, glupi Rusi!
Zašto se nisu konsultovali sa braćom Amerima - koje nikada niko nije napao.
Pa da su im rekli - pomagajte braćo Ameri, nikada vas niko nije napao, a vi pobiste pola sveta desetinama hiljada kilometara daleko.
Kako uspevate da obezbedite toliku vojsku, kada i vrapci na grani znaju da idete u ratove samo zbog pljačke.
Da li vi to hipnotišete svoje vojnike ili šta.
Jebote, kakva ti obrazloženja pišeš, žali Bože tolikoh redova gluposti.
Ne zna se da li su gluplji ti tvoji analitičari ili ti koji takvim budalama veruješ.
I ne samo ti.
gedza.73 gedza.73 17:41 19.09.2022

Re: Dobro

srdjan.pajic
uglavnom zbog raspoloženja tamo, jer zemlju Rusiju realno niko nije napao, niti namerava.

Kažu kako ovi Rusi sa Krima neće da ratuju po Donbasu, nešto i te lokalne milicije nisu rade ratovanju po drugim okruzima. Ne bi' nešto tipovao ni na Ruse u Rusiji a izgleda kako je i Putin svestan da bi mu mobilizacija propala pa zato i ne pokušava.

Možda se sad kad su mu stigli iranski dronovi promeni situacija ali ipak ostaje da su šloser Šojgu i ostala ekipa Putinovih podrepaša debelo obrukali Rusiju.

I razočarali sve rusofile koji su se nadali kako će ruska vojska da im vrati Trst.


niccolo niccolo 20:19 17.09.2022

Re: totalno prsnuće društva

Ja sam ubeđen da postoji poseban krug pakla za mame školske dece
softelectronics_e softelectronics_e 20:20 17.09.2022

Re: totalno prsnuće društva

maksa83

Moralna panika u školi: Reč „ruta“ decu asocira na Europrajd


Ma!
To neko podjebava.
maksa83 maksa83 20:20 17.09.2022

Re: totalno prsnuće društva

Ja sam ubeđen da postoji poseban krug pakla za mame školske dece

Postoji, taj pakao se zove Roditeljske Vajber Grupe.
literatesa literatesa 20:34 17.09.2022

Re: totalno prsnuće društva

Hm, baš često upotrebljavam riječ ruta.
omega68 omega68 21:14 17.09.2022

Re: totalno prsnuće društva

literatesa
Hm, baš često upotrebljavam riječ ruta.

Ко је рутав?
Milan Novković Milan Novković 21:38 17.09.2022

Re: totalno prsnuće društva

omega68
literatesa
Hm, baš često upotrebljavam riječ ruta.

Ко је рутав?

Axa, a šta je to, Omega, tj pitalica (jbg, autor si, pišeš knjige, sad moraš da trpiš i provokacije od fazona nas, dosada teških od geeks): "Runjav Mate uzja nate"

Nema Tase, njega bih prvog isporocirao, al on je lukav, zna, garant, ima i ženu iz profesije
omega68 omega68 22:08 17.09.2022

Re: totalno prsnuće društva

Немам проблем са дилиндарама.
Све то могу да окачим на ону ствар
Axa, a šta je to, Omega, tj pitalica

gvozden1 gvozden1 22:14 17.09.2022

Re: totalno prsnuće društva

totalno prsnuće društva
............

Moralna panika


A u pitanju su 4 (četiri) gospoje.
omega68 omega68 22:19 17.09.2022

Re: totalno prsnuće društva

Brda su tu da se sravne da bi se iskoristio kamen
shmoo shmoo 23:17 17.09.2022

Re: totalno prsnuće društva

maksa83
Ja sam ubeđen da postoji poseban krug pakla za mame školske dece

Postoji, taj pakao se zove Roditeljske Vajber Grupe.



Јес, јес, тачно.

Нарочито када се зада неки домаћи задатак па маме унезверено међу собом траже макар једну која је уопште и разумела шта је захтев за тај домаћи задатак.


shmoo shmoo 23:27 17.09.2022

Re: totalno prsnuće društva

Milan Novković

Nema Tase




dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:06 18.09.2022

Re: totalno prsnuće društva

totalno prsnuće društva

Moralna panika u školi: Reč „ruta“ decu asocira na Europrajd


as usual, #nijesedesilo ((c) by maksa)
alselone alselone 22:47 17.09.2022

Keeneland September Yearling Sale

Za Nika, a i drugima će verujem biti lepe ove slike, sa Keeneland September Yearling Sale, najveće manifestacije prodaje mladih konja od godinu dana (yearling) koja se održava u Kentakiju. Svi konji su Thoroughbred trkačke rase.













nikvet pn nikvet pn 10:00 18.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

Фала Пајке, ово је прелепо... Како су само угланцани црнац да се огледне. Простирка ништа песак-пиљевина него собна подлога. А и цена ето мало боли глава. Те луде цене надувале су кладионице и прање пара. Одувек су коњи били скупљи од фудбалера, тек од интернета их претекли. Али у лепоти неће никад.
alselone alselone 12:36 18.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

Фала Пајке, ово је прелепо..

Nije Pajke nego Alske. :)

Ja sam bija u Kentaki kod braće "crvenih" '(vidi sliku ispod prim. aut.) da dogovorimo "posao decenije u equine industriji". :) Uparili smo se sa ako ne najvećim ono najnaučnijim proizvođačem premiksa za trkačke konje da napravimo softver koji će pratiti njihov rast i analizirati podatke kako bi se menjala dijeta radi optimalnog rasta (ne najvećeg pošto dovodi do problema sa skeletom).

Sve su to super konji ali samo jedan će jelte biti šampion.

alselone alselone 12:51 18.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

Простирка ништа песак-пиљевина него собна подлога


Za male konje (suckling foal) ili one koje su taman odbili od sise (nešto se kaže vindling ili slično, ne znam kako se speluje) meću slamu, a za veće od skora meću treset, pošto treset za razliku od slame ne moraju da kompostiraju nego ga samo bace oko drveća i cveća.

alselone alselone 12:52 18.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

Dajte neki šlagvort da ubijem spamovanjem oko konja, odložilo mi let za 12 sati, obesiću se ovde na aerodromu.
predatortz predatortz 12:54 18.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

alselone
Dajte neki šlagvort da ubijem spamovanjem oko konja, odložilo mi let za 12 sati, obesiću se ovde na aerodromu.


Sine, u moje vreme bi to vreme bilo posvećeno analizi lepih žena i devojaka...
alselone alselone 12:55 18.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

Sine, u moje vreme bi to vreme bilo posvećeno analizi lepih žena i devojaka...

12 sati da gledaš žene i devojke? A jebeš ga, što je previše, previše je. Mislim, ko da ih nema kod nas, sedneš u prvi kafić i gledaš ko prolazi.
literatesa literatesa 14:47 18.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

Razumjela sam da su slike iz nekog časopisa, svidjeli ti se konji, jeste bilo malo čudno al šta sad, preporučim. :)
alselone alselone 15:11 18.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

Fotke sam uslikao na licinom mestu.
literatesa literatesa 15:23 18.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

Lijepe slike. Lijepe boje, vjerodostojno prenose atmosferu, daleke zemlje. :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:27 18.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

Фала Пајке, о


Nisam ja, no Alse, svejedno super su slike, i baš lepi konji, ne smem da pokažem ćeri jer znam šta mi sledi. .

Evo je već petu godinu ide leti na te kampove za jahanje koji traju nedelju dana, mada možeš celo leto ako imaš para, i dosta je dobra, mada je to samo sat ili dva dnevno, ostalo je timarenje, hranjenje, čišćenje govana, uglavnom razne zajebancije oko konja i ranča, gde svašta nauče. A da ostanemo u temi bloga, iz nekog razloga je to 100-% ženski kamp, mislim, nije zatvoreno za dečake, nego ih to ne interesije, mislim da sam za ovih 5 godina video jednog dečka da su ga roditelji doveli na kamp. Ne znam zašto, bre, em si ceo dan oko najkulje životinje koja postoji, em su oko tebe sve same devojčice... mislim, ja sam za ovo drugo kao klinac morao na prokleti folklor da idem!

nikvet pn nikvet pn 15:28 18.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

Ето колико ме сличке дојмиле да их погрешно припишем и захвалим. А јесу аматерске, све у раскорак си хватао али нема везе, разумљиво да рука задрхти поред такве силе и елеганције. Џаба опис, ту само директно присуство; како ти завидим, а како би тек Драгољуб.
maksa83 maksa83 15:32 18.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

Dajte neki šlagvort da ubijem spamovanjem oko konja, odložilo mi let za 12 sati, obesiću se ovde na aerodromu.

Evo. Tamo valjda 2017. sam bio na Lefkadi. Nisam bio nimalo oduševljen, ne znam zašto se ljudi lože, ali, ali, ali nedaleko od aprtmana je bio neki plac na kome je tik do ograde bio vezan lep braon konj. Svako jutro sam ga hranio jabukama i to mi je bukvalno najupečatljiviji doživljaj sa tog letovanja.

Nadam se da i Dragoljub odozgo gleda ove tvoje slike i smeši se, tako da daj još, makar za Dragoljuba.

P.S. a možeš i da skočiš do samog Amsterdama da se napiješ nekih raznih droga.
alselone alselone 17:29 18.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

literatesa
Lijepe slike. Lijepe boje, vjerodostojno prenose atmosferu, daleke zemlje. :)


Fala. Slike prirode Kentakija su još i lepše, al da ne spamujem dalje blog.

Onako blago talasasto, zeleno, puno farmi koje su pod konac sređene, mali gradići, republikanci dobijaju dvotrećinski, a place to call home.
alselone alselone 17:30 18.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

разумљиво да рука задрхти поред такве силе и елеганције

Bogme i da.

Ovi od godinu dana su prelepi, ali kada staneš pored odraslog trkačkog konja stvarno zanemiš.
alselone alselone 17:31 18.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

P.S. a možeš i da skočiš do samog Amsterdama da se napiješ nekih raznih droga.


Došlo mi je da to uradim ali su nas prebacili u Frankfurt. Jutros u 10 smo sleteli iz Amerike i i dalje čekićamo. Tek u 10 odavde, pa u ponoć BG pa u 1 NS. Kataštrofa.
literatesa literatesa 19:20 18.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

Fala. Slike prirode Kentakija su još i lepše, al da ne spamujem dalje blog.

Onako blago talasasto, zeleno, puno farmi koje su pod konac sređene, mali gradići, republikanci dobijaju dvotrećinski, a place to call home.

Pričaj nam, sve nam pričaj. :)
alselone alselone 19:58 18.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

U tih par gradova i gradića se sve vrti oko konja. U prvom danu prodaje prodato je 300 konja u vrednosti od preko 100 miliona dolara. Prodaja traje 4, 5 dana. Čuo koliko će se novaca okrenuti i to samo za konje od godinu dana. Postoji odvojena prodaja kada se prodaju odrasli konji koji se već trkaju, pa konji za rasplod, pa tek onda konji za druge sportove kao na primer steeplechase, pa onda ono u šeširićima kada preskaču male prepreke itd. Ne bi me čudilo da se pola milijarde godišnje okrene samo od životinja, bez organizacije događaja.

I zbog toga je sve podređeno konjima. Priroda u kojoj žive je savršena. Svi konji su slobodni mahom tokom dana. Osoblja imaju kao kraljevske porodice.

A o njima se brine i high tech nauka. Evo na primer - pre par godina je bila jako hladna zima u Kentakiju i trajala je duže nego obično. Posle par godina su primetili da su konji rođeni te godine malo manji od proseka*. Trenutno se rade analize da li je to zato što im je trebao malo povećan procenat masti u ishrani, da li zato što je paša kasnila i trava bila malo slabija s početka proleća ili i jedno i drugo i u kojoj meri i da li može nekako da se to umanji sledeči put, da li kroz ishranu ili kroz nešto drugo.

*Kada kažem prosek mislim na analizu nad 50,000 mladih konja koja treba da da odgovor na pitanje "šta je to tipičan trkački konj" i "šta je to što čini šampiona". Znači ledilo. :)

Za konje postoji ceo odvojeni rečnik, bukvalno za sve. Muško je colt, žensko je fili, pa ima termin šta je odojče, todler, tinejdžer, pa onda otac je sire, majka je dam, i tako dalje i tako dalje.
literatesa literatesa 21:00 18.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

Interesantno, stvarno, i ja bih kao ti morala nekom to ispričati. :))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana